مشاوره درس زندگی

 
helpkade
مشاوره درس زندگی
مشاوره درس زندگی

به تغییر مثبت و دانایی سلام کنیم

قفل حافظه خود را باز کنید و از یادآوری سریع آموخته هایتان لذت ببرید

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره تحصیلی و کنکور درس زندگی می باشد

بدیهی است اگر فرم پیش ثبت نام متقاضی ای پذیرفته شود شماره تماس توسط ایمیل در اختیار او قرار خواهد گرفت.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره تحصیلی و کنکور درس زندگی می باشد

بازدیدکننده محترم !

لطفا بدون تکمیل و ارسال فرم زیر؛ درخواست اطلاعات بیشتر و یا اطلاع از تعرفه طرح های خدمات تحصیلی گروه درس زندگی نکنید زیرا پاسخی دریافت نخواهید کرد.

ما برای گزینش دانش آموزان و داوطلبین متقاضی طرح های خدمات تحصیلی خود ؛ استانداردها و قوانین خاصی داریم که یکی از این قوانین تکمیل فرم پیش ثبت نام زیر است.

بدون تکمیل این فرم، هیچ راه دیگری برای ثبت نام در گروه درس زندگی و بهره گیری از خدمات تحصیلی ما وجود ندارد.

همچنین در صورتیکه شرایط مندرج در صفحه معرفی طرح های مشاوره کنکور ما یعنی این لینک را ندارید. لطفا فرم زیر را تکمیل نکنید زیرا درخواست تان بررسی نخواهد شد.مشاوره درس زندگی

قبل از تکمیل فرم ؛ به نکات بسیار مهم زیر توجه بفرمایید:

لطفا تصویر برگه آخرین کارنامه مدرسه ( یا ریز نمرات اخرین ترم دانشگاه و یا تصویر مدرک تحصیلی ) خود را به همراه مشخصات مندرج در آن، بصورت کامل ارسال نمایید. زیرا متأسفانه برخی از متقاضیان تنها تصویر قسمت نمرات را ارسال می کنند. چنین کارنامه ای از نظر ما مخدوش و یا ناقص بوده و امکان ثبت نام آنها وجود نخواهد داشت.

لطفاً تصویری از روی کارت ملی و یا اگر کارت ملی ندارید، تصویری از صفحه نخست شناسنامه خود را بصورت خوانا و کامل از این قسمت ارسال نمایید

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره تحصیلی و کنکور درس زندگی می باشد

به صفحه ثبت نام در مرکز مشاوره تحصیلی و کنکور سینا تهرانی خوش آمدید.
لطفا بخش های مختلف این صفحه را به ترتیب مطالعه نموده و سپس با
انتخاب طرح مشاوره تحصیلی و یا کنکور خود، اقدام به تکمیل فرم
پیش ثبت نام بنمایید.

متقاضی محترم ! لطفا اگر شرایط مندرج در بخش زیر را دارید، با انتخاب طرح مشاوره تحصیلی مورد نظر خود از همین صفحه، اقدام به تکمیل فرم پیش ثبت نام نمایید. در غیراینصورت پاسخی به فرم ارسالی تان داده نخواهد شد. همچنین توجه بفرمایید که به دلایل امنیتی و جلوگیری از سوء استفاده برخی از مشاورنماهای کنکور ، بدون ارسال فرم و شناسایی دقیق هویت شما ، به هیچ پرسشی مبنی بر اطلاع از تعرفه دقیق هریک از طرح ها و سایر سوالات مشاوره ای مرتبط چه بصورت تلفنی و چه بصورت ارسال ایمیل؛ پاسخ داده نخواهد شد. از اینکه به قوانین ما احترام می گذارید، سپاسگزاریم.

شرایط و مدارک لازم برای مقاطع دهم و یازدهم

مدارک مورد نیاز برای دیپلمه های نظام قدیم

مدارک برای دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهیمشاوره درس زندگی

ظرفیت این طرح محدود است زیرا معتقدیم نباید کیفیت را فدای کمیت کرد

آموزش روشهای صحیح مطالعه مفهومی و نیز روشهای تست زنی سریع با نگاه به راهبرد طراحان و روانشناسان سازمان سنجش در طراحی و روانشناسی سوالات کنکور سراسری

هریک از موارد ذیل می تواند منجر به اخراج متقاضی از سیستم مشاوره تحصیلی درس زندگی شود:

۱- تکمیل فرم پیش ثبت نام از طریق لینک زیر

۲- در صورت موافقت با ثبت نام اولیه، ایمیلی از سوی گروه درس زندگی به نشانی ایمیل تان ارسال خواهد شد.

۳- موفقیت در مصاحبه ی حضوری.

برای اینکه بتوانیم بر سؤالات کنکور سراسری غلبه کنیم می بایست همانند طراحان سازمان سنجش فکر کنیم و بر اساس آن نیز درس بخوانیم و تست بزنیم ؛ در غیراینصورت هرچقدر بیشتر بخوانیم کمتر نتیجه می گیریم.

وظیفه مشاور کنکور ما این است که روش یافتن مفاهیم مورد نظر طراحان کنکور سراسری را به شما بیاموزد تا دیگر نیازی به مطالعه خط به خط کتاب ها یا فرورفتن در گزینه های یک تست و افتادن در تله علمی و زمانی آن نباشد.

آموزش شیوه ای نوین از تست زنی که فقط مختص سینا تهرانی است که از شیوه آزمون های طوفان زمان دانشگاه استنفورد آموخته است. این روش بارها قدرت خارق العاده خود را در دستان رتبه های برتر کنکور ایشان نشان داده است.

سینا تهرانی مشاور تحصیلی و کنکور گروه درس زندگی برای پذیرش دانش آموزان جدید؛ ضوابط خاصی دارد که اگر متقاضی ای به آنها بی توجه باشد در هر مرحله از ثبت نام و یا حتی بعد از ورود به سیستم کنکور ایشان بلافاصله حذف خواهد شد.

به منظور جلوگیری از ورود دانش آموزان بی نظم و مشکل ساز؛ تدابیر خاصی اندیشیده ایم. بگونه ای که کلیه رفتارهای آنها و والدینشان از لحظه ارائه درخواست تا قطعی شدن ثبت نام؛ زیر ذره بین دستیاران آقای تهرانی است که مهارت های لازم برای گزینش دانش آموزان منضبط را از ایشان آموخته اند.

اگر دانش آموزی در موعد مقرری که توسط واحد پذیرش تعیین می شود، ثبت نام خود را قطعی نکند و یا بعد از ثبت نام انصراف دهد؛ دیگر اجازه بازگشت نخواهد داشت؛ چون بعضاً پیش آمده که فردی در اثر راهنمایی های غلط اطرافیان یا حسادتهای آنها انصراف داده اما درخواست بازگشت مجدد داده است.

آقای تهرانی رتبه ده کنکور سراسری بوده و متخصص مدیریت و برنامه ریزی آموزشی از استنفورد یعنی یکی از سه دانشگاه برتر جهان می باشد، لذا اجازه دخالت در کار خود را که هر ساله دهها رتبه تک رقمی و دو رقمی داشته است به هیچ پدر و مادری نمی دهد و در صورت دخالت آنها، فرزندشان اخراج خواهد شد.

سلام.خسته نباشید.من کنکوری ام و معدل دیپلم ۱۷:۸۵ولی معدل سال چهارم۱۴:۸۵است که اونم هم به خاطر کم کاری خودم و هم به خاطر فشار درسی مدرسه در سال کنکور کم شد.میتونم تو طرحA-97 ثبت نام کنم؟؟

سلام مریم هستم از دستیاران
بله می توانید فقط لازم است تا علاوه بر تکمیل فرم پیش ثبت نام مشاوره کنکور ما ، کارنامه ی کنکور سراسری و کارنامه ی نهایی سال سوم خود را نیز در بخش مربوطه در فرم ضمیمه بفرمایید تا بررسی شود.

سلام خسته نباشید ..منم تقریبا همین وضعیت رو دارم اما فرمم رو تکمیل کردم و فرستادم البته بدون کارنامه ی سال سوم (معدلم ۱۸٫۸۵)…اگه فرستادن کارنامه سال سوم ضروریه دوباره باید فرم رو تکمیل کنم یا میتونم جدا ایمیلش کنم؟؟؟؟

سلام آیدا هستم از دستیاران
همانگونه که در کانال رسمی ما به نشانی زیر اعلام شده است، ظرفیت طرح های مشاوره تحصیلی برای بچه های شهرهای دیگر تکمیل شده و فقط از استان های تهران و البرز ثبت نام داریم. شما می توانید در کانال ما عضو شده و در صورت اعلام ظرفیت های جدید ناشی از اخراجی های ماهیانه ، مجددا تقاضای خود را ارسال نمایید.

کانال رسمی اطلاع رسانی دپارتمان تحصیلی درس زندگی

سلام خدمت تمام عزیزان دیانا هستم از اردبیل کنکوری ۹۸ با معدل ۱۸٫۸۶ یازدهم ولی الان میخوام شروع کنم مطمئنم که می تونم توانایی شو دارم ولی رفت وامد برام مشکله چون دانش اموزم میشه یه کمکی بکنید قول میدم پشیمونتون نکنم
به امید موفقیت برا همههههههههه

سلام مهسا هستم از دستیاران
اولا که برای کنکور ۹۸ دیگر پذیرش نخواهیم داشت . ثانیا طرح مشاوره کنکور غیرحضوری نیز نداریم.

سلام وقت بخیر.برا کنکور ۹۸ ظرفیتی برا غیر حضوری باز شده؟از کسایی که اخراج شدن؟یا ظرفیت جدید.بی صبرانه منتظرم.امکان حضوری ندارم.

سلام نیلو هستم از دستیاران
طرح مشاوره غیرحضوری برای همیشه حذف شده است.

با عرض سلام و خسته نباشید
من ٢ دختر دارم که در حال حاضر کلاس نهم هستند و هر دو ممتاز ترین دانش آموز مدرسه
آیا میتوانم هر دو طرح ۹۸A و ۹۸B را برای هر دوی آنها پیش ثبت نام کتم تا اگر طرح ۹۸A با توان مالی من متناسب نبود بتوانم شانس حضور در طرح ۹۸B را داشته باشم

سلام مهسا هستم از دستیاران:
بله می توانید. ضمن اینکه دانش آموزان کلاس نهم برنامه ی درسی ندارند و همین مورد می تواند باعث کاهش شدید هزینه های مشاوره تحصیلی طرح های مورد نظر شود.

سلام وقت بخیر
بنده دانشجو ترم ۷ مهندسی مکانیک هستم ، برای ترم ۸ تنها ۱۰ واحد دارم و میخوام مجدد در کنکور تجربی سال ۹۸ شرکت کنم . میخواستم ببینم برای چی نمیتونم ثبت نام کنم و ثبت نام تنها برای دانشجویان و فارغ التحصیلان دختر هست ؟ مسلما برای شرکت برای کنکور تجربی نیاز هست که زودتر روند مطالعه اغاز بشه
با تشکر فراوان

سلام نیلو هستم از دستیاران
به دلیل ظرفیت محدود کلاس ها و پاره ای ملاحظات ، امکان ثبت نام برای دنشجویان و فارغ التحصیلان پسر در طرح های مشاوره تحصیلی فوق وجود ندارد.

با عرض سلام و خسته نباشید شما دراین قسمت برای پایه دهم هم ثبت نام دارید
ولی برای کنکور ۹۹ چیزی نیست

سلام مهسا هستم از دستیاران
اگر دقت بفرمایید در عنوان سه طرح مشاوره تحصیلی فوق نوشته شده است از کنکور ۹۸ به بعد یعنی علاوه بر دانش آموزان سال یازدهم، شامل حال دانش آموزان نهم و دهم نیز می گردد.

با عرض سلام وقت بخیر در این طرح های ارزنده طرحی برای پیش دانشگاهی های امسال یعنی کنکوری ۹۷ هم وجود دارد؟؟؟با تشکر از شما

سلام نیلو هستم از دستیاران:
بله . طرح مشاوره با زمینه آبی یعنی طرح مشاوره کنکور فشرده A-97 برای دانش آموزان پیش دانشگاهی یا کنکوری های ۹۷ است.

باسلام وخسته نباشید ،طرح های جدیدی که ارائه داده شده بسیار عالیست بنده فرزندم کلاس یازدهم است چند وقتی است که به دنبال مشاوره خوب با قیمت مناسب بودم تا کانال شما را دیدم فقط ای کاش در طرح های شما یک یا دو جلسه خود آقای تهرانی هم به بچه ها مشاوره می دادند باعث تقویت روحیه بچه ها می شود (طرح۹۸_b)باتشکر

سلام پریا هستم از دستیاران:
نظارت کلیه ی طرح های مشاوره ی تحصیلی و کنکور شخصا با خود جناب تهرانی می باشد و در صورت لزوم ، ایشان ورک شاپ های مشترکی نیز برای متقاضیان کلیه ی طرح ها برگزار خواهند نمود.

سلام من فارغ التحصیل دانشگاه هستم و در شهر دیگری هم درس خواندم اما به جهت مشکلات قانونی در روند تحصیلم الان هیچ مدرکی ندارم برای اثبات تحصیلم در دانشگاه و در ضمن دیپلم سال ۸۹ هستم آیا بااین شرایط میتونید کمکم کنید

سلام نیلو هستم از دستیاران
لطفا به شرایط ثبت نام دقت کنید. بجز دانش آموزان فقط دانشجویان و فارغ التحصیلان ورودی ۹۲ دانشگاهها اجازه ثبت نام در انواع طرح مشاوره کنکور ما را دارند.

سلام و عرض ادب بنده در حال حاضر دانشجو هستم دانشجوی فیزیوتراپی خارج از کشور ولی دیپلمه سال ۹۰ هستم ایا میتونم در طرح سال ۹۸ ثبت نام کنم? چون در شرایط عمومی دیپلمه عرض کردین که دیپلمه ۹۲ به بعد ولی در قسمت دانشجویان این موضوع رو مطرح کردین ممنون میشم توضیح بدینمشاوره درس زندگی

سلام نیلو هستم از دستیاران
قاعدتا فقط ورودی های ۹۲ امکان ثبت نام دارند اما با مشورتی که با دستیاران ارشد کردم اگر مدرکی ارائه کنید که نشان دهد دانشجوی خارج از کشور هستید. می توانید در طرح مشاوره کنکور مورد نظر خود شرکت نمایید. مدرک مورد نظر را در فرم ارسالی پیوست کنید.

سلام من دیپلم تجربی ام لیسانس مدیریت بازرگانی دارم سی و دو سالمه، و داوطلب کنکور 99 هستم درسها رو خوندم از نظر آمادگی تو وضعیت قابل قبولی هستم اما خوب آماده نیستم ، تصمیم گرفتم بعد کنکور درخواست مشاوره بدم ، من خواستم بپرسم اگر کنکور امسال شرکت نکنم چون اضطرابم زیاده ، میتونم امیدوار باشم که درخواستم پذیرفته میشه ؟یا بهتره کنکور شرکت کنم و فرستادن کارنامه احتمال پذیرشم رو بیشتر میکنه؟ چون فکر میکنم شما در پذیرش بدون محدویت سنی خیلی سخت می گیرید و من شانسی برای پذیرش ندارم

سلام مهسا هستم از دستیاران
نیازی به کارنامه کنکور سراسری امسال نیست می توانید درخواست خود را با تکمیل فرم پیش ثبت نام مشاوره تحصیلی ارسال نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره تحصیلی و کنکور درس زندگی می باشد

از لحظه ورود به دپارتمان مشاوره تحصیلی درس زندگی

طعم و مزه متفاوت یادگیری و پیشرفت را به وضوح

 خواهید چشید، ما مدام روی رشد ابعاد مختلف شخصیتی

شما کار می کنیم تا متخصصی قدرتمند شوید

میزان پذیرش مرکز مشاوره تحصیلی ما بر اساس ظرفیتمشاوره درس زندگی

رشته های برتر علوم پزشکی دانشگاههای تهران و

شهیدبهشتی و رشته های پرطرفدار مهندسی دانشگاه

 صنعتی شریف منطبق شده است.

چشم انداز ما همیشه ایجاد روشهای هوشمندانه است.

روش هایی ساده اما جذاب و حیرت انگیز که 

استعدادهای شما را شکوفا می سازد و با قدرت تمام

از سرنوشت زندگیتان مراقبت می کند.

طراحان آزمون سراسری دبیر نیستند ، آنها استادان برجسته دانشگاه

 هستند. بنابراین فراتر از بهترین دبیران بر مباحث کنکور مسلطند.

اگر به شیوه آنها درس بخوانید؛ ساعت های مطالعه تان کاهش می یابد.

 از یادگیری لذت خواهید برد و ترمز زمان را خواهید کشید.

روش های خود را از تیررس چشمان تیزبین روانشناسان و

طراحان سازمان سنجش که اعلام کرده اند اشراف

کامل بر روش های تدریس معلمان ، برنامه های تلویزیونی

مؤسسات کنکور و دی وی دی هایشان دارند بطور

کامل پنهان کرده ایم تا در سر جلسه آزمون سراسری به

یکباره غافلگیر نشوید و قدرت خود را به رخ طراحان بکشید.

نظم و انضباط شاخصه اصلی مرکز مشاوره تحصیلی

درس زندگی است. ما مهارت های بینایی ،

شنوایی ، حرکتی ، ذهنی ، حافظه و یادگیری و از

همه مهمتر زندگی شخصی شما را منظم می کنیم

تا با سرعتی خیره کننده به موفقیت دست یابید.

خلاقیت و استعدادهای درونی شما را بارور می کنیم

تا بتوانید با تلاش کمتر اما هوشمندانه تر ؛ زندگی

آینده خود را به بهترین شکل ممکن طراحی نموده و

تحسین اطرافیان خود را برانگیزید.

برنامه ها و شیوه های ما حتی بدون بروز رسانی نیز بخوبی

کار می کنند، با این حال ما مدام آنها را آپدیت می کنیم تا 

مسیر ورود شما به رشته و دانشگاه دلخواه را کاملا امن سازیم

برنامه درسی ما یک برنامه زندگی برای نمایش قدرت شماست.

برنامه ای انعطاف پذیر و کامل که مشابه ندارد و بر اساس

دانش برنامه ریزی ، متد آرامش ذهن ، سبک زندگی ، الگوهای

عملکرد حافظه ، یادگیری و مرور ، متدهای آرامش ذهن

استنفورد و با آنالیز آزمون های سراسری طراحی می گردد.

ما مسیر شبکیه چشم و حافظه درازمدت شما را اصلاح

مشاوره درس زندگی

می کنیم تا با کیفیت و دقت نمایشگرهای اچ دی،

نکات ظریف و نامرئی را بطور مرتب و دقیق ذخیره کند.

آنگاه دقت تان بگونه خارق العاده ای افزایش یافته

و حافظه تان در مواقع حساس قفل نخواهد شد.

در گروه درس زندگی هیچ تفاوتی میان دانش آموزان

شهرهای مختلف وجود ندارد. ما به اعتقادات،

نوع پوشش و لهجه شاگردان خود احترام می گذاریم. 

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره تحصیلی و کنکور درس زندگی می باشد

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره تحصیلی و کنکور درس زندگی می باشد

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره تحصیلی و کنکور درس زندگی می باشد

خیلی ها فکر می کنند، همه چی در کنکور اتفاقیه! اما وقتی از طریق دکترسیناتهرانی عزیز مشاور کنکور نازنینم متوجه شدم حداقل 40 روانشناس در زمینه های مختلف با ده طراح کنکور برای هر درس همه ساله روی نحوه چیدمان سوالات و حتی نحوه طراحیش فکر می کنند، تازه فهمیدم تا قبل از اون من چقدر کنکورو دست کم گرفته بودم . 

اما بریم سر وقت بخش آخر مصاحبه آقای دکتر سیناتهرانی عزیز که بهترین مشاور تحصیلی یا کنکور ایران هستش با خبرگزاری برنانیوز: 

ادامه مطلب

خیلی ها فکر می کنند برنامه درسی اون چرندیاتیه که توی دفتر برنامه ریزی کانون یا کسانی هستش که اسمشونو گذاشتند مشاور کنکور . یکی از دوستام می گفت از اینترنت یک جایی رو پیدا کرده بود به نام کنکوریست که بچه هاش ادعا کرده بودند رتبه های برتر کنکور بودند و رشته های مهندسی دانشگاه صنعتی شریف درس می خونند البته دوستم می گفت بعداً فهمیدم که اونا با بچه های ساده لوح شهرستانی که رتبه های خوبی می آوردند چندتا عکس گرفته بودند گذاشته بودند توی سایتشون و همین باعث شده بود ملت گول بخورند و یکیش هم این دوست ساده لوح من.

خلاصه این طفلکی می ره برای مشاوره تحصیلی پیششون، ولی یه مدت بعد می فهمه که اینا دفتر برنامه ریزی قلم چی رو کپی کرده بودند و اسم موسسه جعلی خودشونو گذاشته بودند روش و دادند دست این بنده خدا و دانش آموزای ساده لوح دیگه. البته بماند که طفلکی کلی جزوه هم ازشون خریده بود اما بعداً مشخص شد همش جزوه های کپی معلمای کنکور شهرستانی بوده که به رایگان تو وبلاگشون گذاشته بودند.مشاوره درس زندگی

اونجا بود که ارزش کار دکتر سیناتهرانی عزیز و همکارانشونو بیشتر از همیشه درک کردم چون برنامه درسیشون اصلاً شبیه هیچ برنامه درسی ای نبود. من برنامه های مشاورای زیادی رو در کتابهای مشاورشون دیده بودم برای همین به جرأت می تونم بگم که …

ادامه مطلب

من فکر نمی کنم توی اون دو سالی که شاگرد آقای دکتر سیناتهرانی بودم ، هفته ای بیشتر از 30 ساعت برای کنکور درس خونده باشم. البته هرکسی هم می شنید باورش نمی شد. خب تقصیری هم نداشت. وقتی آدم روش درست مطالعه هر درسو بلد نباشه، یا برنامه درسی درستی نداشته باشه! یا ندونه چطوری تست بزنه و ایده های طراحای سوالات کنکور سراسری رو استخراج کنه مجبوره که بشینه خودکشی راه بندازه و صبح تا شب و شب تا صبح درس بخونه . آقای تهرانی هم که بهترین مشاور کنکور ایران هستند، در بخشی از مصاحبشون با برنا خیلی خوب به این موضوع اشاره کردند:

این مشاور برجسته کنکور در این رابطه به برنا گفت: عده ای تصور می کنند، هرکس ساعات مطالعاتی اش بیشتر باشد، در کنکور سراسری نتیجه بهتری کسب می کند، اما این فرضیه کاملاً منسوخ و اشتباه است. به عقیده من ساعات مطالعه زیاد نشان دهنده این است که دانش آموز روشهای مطالعاتی نادرستی دارد که می بایست بر اساس نحوه تفکر طراحان کنکور سراسری که من از آن به روش سیمر یاد می کنم، اصلاح شود.

اما لینک مصاحبه کامل آقای تهرانی در سایت برنانیوز این هستش: 

آیا مطالعه کتابهای درسی برای موفقیت در کنکور کافی است؟

سایت رسمی آقای دکتر سیناتهرانی و همکارانشون هم این هستش:

www.darsezendegi.com

سیناتهرانی به خبرگزاری برنا گفت: متأسفانه برخی ها تصور می کنند مفهومی بودن سوالات کنکور بدین معنا است که برای حل آنها باید به فرمول های تستی یا کلاس های کنکور پناه برد، به همین علت هر ساله، حجم کتابهای کنکوری که روانه بازار می شود، افزایش می یابد. عده ای نیز به اشتباه تصور می کنند مفهومی بودن سوالات به معنای سخت بودن آن است در حالیکه هر دو دیدگاه، کاملاً اشتباه است.

عضو ارشد سایت درس زندگی دات کام در ادامه افزود: در یک دهه اخیر؛ طراحان کنکور سراسری از شیوه ای که بنابه دلایلی ، من نام آنرا … 

ادامه پاسخ سیناتهرانی ( اینجا کلیک کنید)

در ادامه مطلب می تونید، بخشی از مصاحبه سیناتهرانی عضو ارشد سایت درس زندگی دات کام و بهترین مشاور کنکور کشور را با سایت تابناک که به همین ماجرای شرکت نکردشون در برنامه های تلویزیونی اشاره کرده را بخونید: 

ادامه مطلب

محیط

مهارت پرسنل

احترام و طرز برخورد

وقت شناسی

خدمات

مشاوره درس زندگی

هزینه اقتصادی

مرکز مشاوره خصوصی درس زندگی با مجوز رسمی از سوی سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور فعالیت خود را در زمینه ی روان شناسی، مشاوره و روان درمانی آغاز کرده است. تیم با تجربه و متخصص ما از فارغ التحصیلان دانشگاه های استنفورد، موسسه آموزش عالی B.M.C، برکلی و دانشگاه کالیفرنیا جنوبی هستند. آماده ی خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی می باشند. این مرکز شامل دپارتمان های خانواده، تقویت حافظه، مشاوره کنکور، مشاوره ازدواج و روابط مجردها می شود. برای بهره مندی از خدمات متخصصان ما با شماره ی ذکر شده تماس حاصل فرمایید و برای تعیین وقت خود اقدام کنید. ما از روزهای یکشنبه تا پنجشنبه و از ساعت ۵ عصر تا ۸ شب پذیرای شما مراجعین گرامی می باشیم.

مشاهده اطلاعات تمامی مراکز و متخصصان به صورت کاملا رایگان با دانلود اپلیکیشن اندروید

E-Teb.com © Copyright 2016
روانشناس یا روانپزشک.
تمامی حقوق محفوظ است.

بروز شده در 17 آذرماه 1398 :

سلام بچه ها من علی رضا هستم از دستیاران آقای سیناتهرانی مشاور کنکور و مدیر این وبلاگهرگونه سوالی که از گروه درس زندگی در زمینه کنکور یا شخص سینا تهرانی دارید می تونید در بخش نظرات این بخش مطرح کنید، من هر هفته سوالاتتتونو در اختیار سینا تهرانی یا دستیاران دیگه ایشون قرار می دم و جواب اونو براتون در بخش نظرات می ذارم،اگر هم سوالتون خصوصی باشه به ایمیلتون ارسال می کنم. حداکثر مدت زمان پاسخ دهی به سوالاتتون 7 روز کاری هست. 

سوالاتی هم که در حیطه اختیارات و یا اطلاعات من باشه، خودم پاسختون رو خواهم داد. 

سیناتهرانی عزیز، تنها یک سایت رسمی دارند که نشانی آن در لینک زیر قابل مشاهده است:  

www.darsezendegi.ir

مشاوره درس زندگی

سایتهای عزیزان دیگری که با پسوندهایی نظیر net. یا org. و … فعالیت می نمایند، ارتباطی با گروه سینا تهرانی مشاور تحصیلی ندارند و صرفا تشابه اسمی در نام دامنه است. 

صفحه رسمی اینستاگرام :

صفحه رسمی گروه درس زندگی که آقای سینا تهرانی مشاور تحصیلی هم از اعضای اون گروه هستند به نشانی زیر هستش: 

www.instagram.com/darsezendegii

 صفحه رسمی اینستاگرام سینا تهرانی

تنها صفحه رسمی متعلق به آقای سینا تهرانی مشاور هم که توسط یکی از دستیاراشون اداره می شه به نشانی زیر هستش و بجز این صفحه سیناتهرانی صفحه دیگه ای در اینستاگرام یا شبکه های اجتماعی دیگه نداره:

https://www.instagram.com/msinatehrani/وبلاگ رسمی سیناتهرانی مشاور تحصیلی

تنها وبلاگ رسمی  سیناتهرانی به همین نشانی زیر است که اکنون شما در آن قرار دارید:

tehranisina.blogfa.com

 

 تنها کانال تلگرام رسمی سینا تهرانی هم که اطلاعیه های ثبت نام و سایر مواردو در اون می ذارند به نشانی زیر هست:

@emoshaver

به گزارش پارس نیوز، سینا تهرانی پژوهشگر مسائل آموزشی و خانواده می گوید: ناتوانی در یادگیری عموماً خود را بصورت ضعف در درست گوش دادن، فکر کردن، صحبت کردن، خواندن و نوشتن، تلفظ کردن یا انجام محاسبات ریاضی نشان می دهد. هرچند دانش آموزانی وجود دارند که به لحاظ آسیب شناختی دارای ناتوانی هایی در یادگیری هستند. اما متأسفانه دسته ای هم هستند که به اشتباه، توسط والدین خود، اطرافیان و دبیران مدارس برچسب ناتوان بودن در یادگیری خورده اند. این گروه از دانش آموزان در اثر القائات منفی اطرافیانشان بگونه ای رفتار می کنند که گویی واقعاً در یادگیری ناتوان هستند. اما وقتی همین افراد به وسیله مشاور تحصیلی ، معلم و گروه همسالان خود دلگرم می شوند و احساس می کنند که مورد احترام و دوست داشتن قرار دارند، باورهای منفی شان از بین رفته و اعتمادبه نفس لازم برای نمایش استعدادها و توانایی های بالقوه خود را بدست می آورند و اگر کسی به درستی مطالب یا مفاهیمی را به آنها آموزش دهد، بچه ها نیز بخوبی آنرا فرا می گیرند.

این مشاور تحصیلی در ادامه به پارس نیوز گفت: بنده روزی در پایان یکی از جلسات آموزشی ام در زمینه مهارتهای صحیح مطالعه و یادگیری در حال خروج از یک دبیرستان بودم که مشاهده کردم، دخترخانم جوانی با حالتی افسرده و غمگین روبروی ساختمان مدرسه نشسته و ناخنش را می جود. وقتی به سراغ او رفتم و علت را جویا شدم، ایشان گفت که منتظر خواهرش است که با بنده کلاس داشته و وقتی سر صحبت را با او باز کردم متوجه شدم که او سه سال قبل به دلیل رفتار اشتباه و توهین آمیز دبیر شیمی مدرسه اش، علیرغم شایستگی در کنکور سراسری نتیجه خوبی کسب نکرده و از آن به بعد هم دیگر قید کنکور را زده و زندگی را بر خود حرام کرده است. زیرا آن دبیر به او القا کرده بود که تو کودن هستی و به هیچ جایی نخواهی رسید. بنده او را تشویق کردم تا خود را برای کنکور سراسری آماده سازد و قول دادم که برای کمک به او هرکاری که لازم باشد، انجام دهم. خوشبختانه او تلاشش را بطور پیوسته آغاز نمود و هم اینک دانشجوی پزشکی دانشگاه تهران است.

متأسفانه نمونه هایی نظیر این دختر خانم بسیارند، این دسته از بچه ها در اثر رفتارهای غیرحرفه ای اطرافیان و محیطی که در آن زندگی کرده و یا تحصیل می کنند، کاملاً باور کرده اند که شکست خواهند خورد برای همین دست از تلاش برمی دارند و حتی ممکن است تلاش هایی که در جهت آموزش آنها صورت می گیرد را نیز ضایع کنند. این دانش آموزان با باور « من نمی توانم » زندگی می کنند و وظیفه یک مشاور تحصیلی یا دبیر این است که به آنها کمک کند تا نگرشی مثبت تر نسبت به خودشان داشته باشند و این در صورتی امکان پذیر است که محیط اجتماعی ای که دانش آموز در آن زندگی و فعالیت می کند نیز نگرشی مثبت نسبت به او داشته باشد. عمل دلگرمی دادن به این دسته از بچه ها و بازگرداندن احساس کفایت و خوش بینی به آنها نیاز به دانش کافی در زمینه مدیریت آموزشی دارد و کار ساده ای نیست، لذا فقط با صحبتهای دلگرم کننده و زیبای طیف عظیمی از مشاورین تحصیلی ناآگاه و کم دانش و یا دبیران مدارس، میّسر نمی شود.

سینا تهرانی مشاور کنکور افزود: به عقیده من در مورد اختلالات یادگیری بجای تمرکز بر جنبه های فیزیکی شکست دانش آموزان در یادگیری؛ می بایست به ناتوانی مشاوره دادن و یا تدریس برخی از مشاورین یا معلمین متمرکز شد. زیرا متأسفانه اغلب اینها آمادگی و علم لازم برای درک مقاومت دانش آموزان در برابر یادگیری را ندارند و نمی دانند که روش آموزشی ای که بکار گرفته اند در مورد این دسته از دانش آموزان مؤثر واقع نمی شود و لذا به اشتباه تصور می کنند، بچه ها افرادی ناتوان و یا بی استعداد هستند. من بر این باورم که هر یک از این بچه ها بر اساس استعدادها و توانایی های فردی شان در صورت فراگیری روش صحیح فکر کردن، یادگیری را تبدیل به امری لذتبخش می نمایند.

این مشاور تحصیلی در ادامه به فهرستی از کارهایی که مدیران،مشاورین تحصیلی و دبیران مدارس برای دلگرم کردن دانش آموزان ناامید می توانند انجام دهند اشاره کرد:

ایمان داشتن به بچه هادر درجه اول می بایست به دانش آموز خود ایمان داشته باشیم و به او کمک کنیم تا به خودش ایمان پیدا کند. سپس توانایی های او را صادقانه باور کنیم و در حالیکه حس احترام به خود را در او تقویت می کنیم، اعتمادش را نیز جلب کنیم.

تشویق کردن و ارزش دادن به دانش آموزاندر گام بعدی تلاش او را مورد دلگرمی قرار دهیم به عنوان مثال وقتی او کاری را فراتر از حد انتظار انجام می دهد یا کاری را که از او خواسته نشده به بهترین شکل ممکن انجام می دهد به او بگوییم: « تو فلان کار را خیلی خوب انجام می دهی و حواسمان باشد که در بیان خود او را با کسی مقایسه نکنیم و نگوییم که تو فلان کار را بهتر از بقیه یا فلانی انجام می دهی زیرا این امر منجر به تنزل اعتمابه نفسش خواهد. سپس باید بگونه ای با او رفتار نماییم که احساس کند همانند سایر دانش آموزان جایگاه ارزشمندی در آن کلاس دارد.

آموزش روش صحیح تفکر کردنمشاورین تحصیلی و معلمان وظیفه دارند به دانش آموزان خود در درک نحوه تفکر مؤثر و بکارگیری آن در فرآیند یادگیری کمک کنند و این باور اشتباه را از ذهن ایشان خارج کنند که رسیدن به موفقیت صرفاً با کار زیاد حاصل می شود. بلکه بچه ها باید بیاموزند که انسانهای موفق، افرادی هستند که با تلاش هوشمندانه تر و نه کار زیاد به موفقیت های بزرگ دست یافته است. ما باید بدانیم که ارائه تمرین و یا تکالیف درسی زیاد نشان دهنده ضعف معلم در تدریس بوده و نشان دهنده این موضوع است که او نتوانسته مفاهیم اصلی و کلیدی مطلبی خاص را به دانش آموزان خود انتقال نموده و روش تحلیل مسائل را به آنها بیاموزد.

روزی یکی از شاگردانم به من گفت فلان دبیر شیمی پانصد تست داده که برای جلسه بعدی باید همه آنها را حل کنیم. وقتی من نگاهی به آن تستها انداختم متوجه شدم که ایده های اصلی کل آن تستها شاید به ده مورد هم نرسد، یعنی اگر معلم شیمی او روش یافتن ایده ها و تفکر صحیح بر روی مطالب را به او می آموخت، قطعاً آن دانش آموز و همکلاسی هایش با حل تستهای بسیار کمتر نیز بر آن مبحث مسلط می شدند.

چگونگی رفتار با فرزند یا دانش آموزی که مرتکب اشتباهی شده استسیناتهرانی در ادامه به نکته بسیار مهمی اشاره کرده و اظهار داشت: اگر فرزند یا دانش آموز کار اشتباهی انجام داده یا بدرفتاری نمود، او را سرزنش نکنیم زیرا احساس خواهدکرد که کسی دوستش ندارد. او نباید چنین فکری به ذهنش خطور کند، زیرا این امر باعث تحقیر وی شده و اعتماد به نفسش را از او می گیرد، لذا بهتر است با بیان جملاتی نظیر « ما تو را دوست داریم اما کاری که انجام دادی را دوست نداریم » دانش آموز را از رفتارش جدا کنیم. به عبارتی تمایز بین عمل کننده و خود عمل، بسیار مهم است. سپس به او بگوییم « حالا که اشتباه کرده ای ببین چه نکاتی می توانی از اشتباهاتت یادبگیری ؟ چیزی که اتفاق افتاده را شاید نتوان جبران کرد اما همیشه می توان از آن برای جلوگیری از تکرار اشتباهات در آینده استفاده نمود. فراموش نکنیم که اشتباهات می توانند به فرزند یا دانش آموز چیزهایی زیادی بیاموزند به شرط آنکه ما بگونه ای رفتار نکنیم که او از اشتباهی که کرده احساس شرمندگی کند.

ایجاد حس مهم بودن در بچه هااین متخصص مدیریت آموزشی به پارس نیوز گفت: باید توجه داشته باشیم که برای هرکسی اهمیت دارد که احساس مهم بودن بکند، فرزندان می خواهند مفید باشند، لذا ما باید این فرصت را به آنها بدهیم و برای تحقق این امر به فرزند یا دانش آموز خود بگوییم « تو می توانی به ما در انجام فلان کار کمک کنی … یا بیا باهمدیگر فلان کار را امتحان کنیم » این عبارات باعث می شود تا فرزند یا دانش آموز از تلاش کردن نترسد زیرا بچه ها معمولاً از ترس اینکه اشتباه بکنند یا شکست بخورند ترجیح می دهند تا دست از تلاش بردارند.

چگونگی رفتار با بچه هایی که مشکلات را بیش از حد بزرگ می کنندسینا تهرانی معتقد است، وقتی فرزند یا دانش آموز می خواهد نشان دهد که چیزی برایش بیش از حد مشکل است و حتی حاضر نیست سعی خودش را بکند، بهتر است به او بگوییم « تو دوست داری ما فکر کنیم که نمی توانی کاری در فلان مورد انجام دهی! اما ما فکر می کنیم که تو می توانی! به تلاشت ادامه بده ! ما مطمئن هستیم که تو می توانی از پس این مشکل برآیی! اما اگر به کمک احتیاج داشتی می دانی که کجا ما را پیدا کنی ! بزرگسالان باید به بچه ها اطمینان بدهند که اگر به آنها فرصت داده شود، قادر خواهند بود مشکلاتشان را خودشان حل وفصل کنند. در اینجا باید مراقب بود که هدف مااز بیان این جملات، همدلی با فرد است نه دلسوزی ، زیرا دلسوزی برای دیگران نه تنها کمکی به آنها نخواهد کرد، بلکه به ایشان تفهیم می کند که زندگی در موردشان، غیرمنصفانه عمل کرده است و آنها قربانی وضعیت موجود هستند لذا تلاشی برای خارج شدن از آن وضعیت نخواهند کرد و یا مدام خود را سرزنش می کنند.

سینا تهرانی در انتها افزود: اگر والدین، مشاورین و دبیران آینده نیاموزند که چگونه دانش آموزان را درک نموده و در آنها نفوذ کنند، هنگامیکه ببینند تلاش های صادقانه آنها به شکست می انجامد، ایده آلها و امیالشان با یأس و ناامیدی مواجه می شود. بدون درک صحیح بچه ها، هیچ کس قادر به ایجاد تغییرات سازنده و مثبت در دانش آموزان نخواهد بود و رسیدن به این درک نیازمند فراگیری مهارت های لازم توسط آموزش دهندگان دارد.

لینک مصاحبه سینا تهرانی در سایت پارس نیوز

مشاوره درس زندگی
مشاوره درس زندگی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *