مرکز مشاوره درس زندگی

 
helpkade
مرکز مشاوره درس زندگی
مرکز مشاوره درس زندگی

به تغییر مثبت و دانایی سلام کنیم

قفل حافظه خود را باز کنید و از یادآوری سریع آموخته هایتان لذت ببرید

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره تحصیلی و کنکور درس زندگی می باشد

بدیهی است اگر فرم پیش ثبت نام متقاضی ای پذیرفته شود شماره تماس توسط ایمیل در اختیار او قرار خواهد گرفت.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره تحصیلی و کنکور درس زندگی می باشد

بازدیدکننده محترم !

لطفا بدون تکمیل و ارسال فرم زیر؛ درخواست اطلاعات بیشتر و یا اطلاع از تعرفه طرح های خدمات تحصیلی گروه درس زندگی نکنید زیرا پاسخی دریافت نخواهید کرد.

ما برای گزینش دانش آموزان و داوطلبین متقاضی طرح های خدمات تحصیلی خود ؛ استانداردها و قوانین خاصی داریم که یکی از این قوانین تکمیل فرم پیش ثبت نام زیر است.

بدون تکمیل این فرم، هیچ راه دیگری برای ثبت نام در گروه درس زندگی و بهره گیری از خدمات تحصیلی ما وجود ندارد.

همچنین در صورتیکه شرایط مندرج در صفحه معرفی طرح های مشاوره کنکور ما یعنی این لینک را ندارید. لطفا فرم زیر را تکمیل نکنید زیرا درخواست تان بررسی نخواهد شد.

مرکز مشاوره درس زندگی

قبل از تکمیل فرم ؛ به نکات بسیار مهم زیر توجه بفرمایید:

لطفا تصویر برگه آخرین کارنامه مدرسه ( یا ریز نمرات اخرین ترم دانشگاه و یا تصویر مدرک تحصیلی ) خود را به همراه مشخصات مندرج در آن، بصورت کامل ارسال نمایید. زیرا متأسفانه برخی از متقاضیان تنها تصویر قسمت نمرات را ارسال می کنند. چنین کارنامه ای از نظر ما مخدوش و یا ناقص بوده و امکان ثبت نام آنها وجود نخواهد داشت.

لطفاً تصویری از روی کارت ملی و یا اگر کارت ملی ندارید، تصویری از صفحه نخست شناسنامه خود را بصورت خوانا و کامل از این قسمت ارسال نمایید

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره تحصیلی و کنکور درس زندگی می باشد

به صفحه ثبت نام در مرکز مشاوره تحصیلی و کنکور سینا تهرانی خوش آمدید.
لطفا بخش های مختلف این صفحه را به ترتیب مطالعه نموده و سپس با
انتخاب طرح مشاوره تحصیلی و یا کنکور خود، اقدام به تکمیل فرم
پیش ثبت نام بنمایید.

متقاضی محترم ! لطفا اگر شرایط مندرج در بخش زیر را دارید، با انتخاب طرح مشاوره تحصیلی مورد نظر خود از همین صفحه، اقدام به تکمیل فرم پیش ثبت نام نمایید. در غیراینصورت پاسخی به فرم ارسالی تان داده نخواهد شد. همچنین توجه بفرمایید که به دلایل امنیتی و جلوگیری از سوء استفاده برخی از مشاورنماهای کنکور ، بدون ارسال فرم و شناسایی دقیق هویت شما ، به هیچ پرسشی مبنی بر اطلاع از تعرفه دقیق هریک از طرح ها و سایر سوالات مشاوره ای مرتبط چه بصورت تلفنی و چه بصورت ارسال ایمیل؛ پاسخ داده نخواهد شد. از اینکه به قوانین ما احترام می گذارید، سپاسگزاریم.

شرایط و مدارک لازم برای مقاطع دهم و یازدهم

مدارک مورد نیاز برای دیپلمه های نظام قدیم

مدارک برای دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی

مرکز مشاوره درس زندگی

ظرفیت این طرح محدود است زیرا معتقدیم نباید کیفیت را فدای کمیت کرد

آموزش روشهای صحیح مطالعه مفهومی و نیز روشهای تست زنی سریع با نگاه به راهبرد طراحان و روانشناسان سازمان سنجش در طراحی و روانشناسی سوالات کنکور سراسری

هریک از موارد ذیل می تواند منجر به اخراج متقاضی از سیستم مشاوره تحصیلی درس زندگی شود:

۱- تکمیل فرم پیش ثبت نام از طریق لینک زیر

۲- در صورت موافقت با ثبت نام اولیه، ایمیلی از سوی گروه درس زندگی به نشانی ایمیل تان ارسال خواهد شد.

۳- موفقیت در مصاحبه ی حضوری.

برای اینکه بتوانیم بر سؤالات کنکور سراسری غلبه کنیم می بایست همانند طراحان سازمان سنجش فکر کنیم و بر اساس آن نیز درس بخوانیم و تست بزنیم ؛ در غیراینصورت هرچقدر بیشتر بخوانیم کمتر نتیجه می گیریم.

وظیفه مشاور کنکور ما این است که روش یافتن مفاهیم مورد نظر طراحان کنکور سراسری را به شما بیاموزد تا دیگر نیازی به مطالعه خط به خط کتاب ها یا فرورفتن در گزینه های یک تست و افتادن در تله علمی و زمانی آن نباشد.

آموزش شیوه ای نوین از تست زنی که فقط مختص سینا تهرانی است که از شیوه آزمون های طوفان زمان دانشگاه استنفورد آموخته است. این روش بارها قدرت خارق العاده خود را در دستان رتبه های برتر کنکور ایشان نشان داده است.

سینا تهرانی مشاور تحصیلی و کنکور گروه درس زندگی برای پذیرش دانش آموزان جدید؛ ضوابط خاصی دارد که اگر متقاضی ای به آنها بی توجه باشد در هر مرحله از ثبت نام و یا حتی بعد از ورود به سیستم کنکور ایشان بلافاصله حذف خواهد شد.

به منظور جلوگیری از ورود دانش آموزان بی نظم و مشکل ساز؛ تدابیر خاصی اندیشیده ایم. بگونه ای که کلیه رفتارهای آنها و والدینشان از لحظه ارائه درخواست تا قطعی شدن ثبت نام؛ زیر ذره بین دستیاران آقای تهرانی است که مهارت های لازم برای گزینش دانش آموزان منضبط را از ایشان آموخته اند.

اگر دانش آموزی در موعد مقرری که توسط واحد پذیرش تعیین می شود، ثبت نام خود را قطعی نکند و یا بعد از ثبت نام انصراف دهد؛ دیگر اجازه بازگشت نخواهد داشت؛ چون بعضاً پیش آمده که فردی در اثر راهنمایی های غلط اطرافیان یا حسادتهای آنها انصراف داده اما درخواست بازگشت مجدد داده است.

آقای تهرانی رتبه ده کنکور سراسری بوده و متخصص مدیریت و برنامه ریزی آموزشی از استنفورد یعنی یکی از سه دانشگاه برتر جهان می باشد، لذا اجازه دخالت در کار خود را که هر ساله دهها رتبه تک رقمی و دو رقمی داشته است به هیچ پدر و مادری نمی دهد و در صورت دخالت آنها، فرزندشان اخراج خواهد شد.

سلام.خسته نباشید.من کنکوری ام و معدل دیپلم ۱۷:۸۵ولی معدل سال چهارم۱۴:۸۵است که اونم هم به خاطر کم کاری خودم و هم به خاطر فشار درسی مدرسه در سال کنکور کم شد.میتونم تو طرحA-97 ثبت نام کنم؟؟

سلام مریم هستم از دستیاران
بله می توانید فقط لازم است تا علاوه بر تکمیل فرم پیش ثبت نام مشاوره کنکور ما ، کارنامه ی کنکور سراسری و کارنامه ی نهایی سال سوم خود را نیز در بخش مربوطه در فرم ضمیمه بفرمایید تا بررسی شود.

سلام خسته نباشید ..منم تقریبا همین وضعیت رو دارم اما فرمم رو تکمیل کردم و فرستادم البته بدون کارنامه ی سال سوم (معدلم ۱۸٫۸۵)…اگه فرستادن کارنامه سال سوم ضروریه دوباره باید فرم رو تکمیل کنم یا میتونم جدا ایمیلش کنم؟؟؟؟

سلام آیدا هستم از دستیاران
همانگونه که در کانال رسمی ما به نشانی زیر اعلام شده است، ظرفیت طرح های مشاوره تحصیلی برای بچه های شهرهای دیگر تکمیل شده و فقط از استان های تهران و البرز ثبت نام داریم. شما می توانید در کانال ما عضو شده و در صورت اعلام ظرفیت های جدید ناشی از اخراجی های ماهیانه ، مجددا تقاضای خود را ارسال نمایید.

کانال رسمی اطلاع رسانی دپارتمان تحصیلی درس زندگی

سلام خدمت تمام عزیزان دیانا هستم از اردبیل کنکوری ۹۸ با معدل ۱۸٫۸۶ یازدهم ولی الان میخوام شروع کنم مطمئنم که می تونم توانایی شو دارم ولی رفت وامد برام مشکله چون دانش اموزم میشه یه کمکی بکنید قول میدم پشیمونتون نکنم
به امید موفقیت برا همههههههههه

سلام مهسا هستم از دستیاران
اولا که برای کنکور ۹۸ دیگر پذیرش نخواهیم داشت . ثانیا طرح مشاوره کنکور غیرحضوری نیز نداریم.

سلام وقت بخیر.برا کنکور ۹۸ ظرفیتی برا غیر حضوری باز شده؟از کسایی که اخراج شدن؟یا ظرفیت جدید.بی صبرانه منتظرم.امکان حضوری ندارم.

سلام نیلو هستم از دستیاران
طرح مشاوره غیرحضوری برای همیشه حذف شده است.

با عرض سلام و خسته نباشید
من ٢ دختر دارم که در حال حاضر کلاس نهم هستند و هر دو ممتاز ترین دانش آموز مدرسه
آیا میتوانم هر دو طرح ۹۸A و ۹۸B را برای هر دوی آنها پیش ثبت نام کتم تا اگر طرح ۹۸A با توان مالی من متناسب نبود بتوانم شانس حضور در طرح ۹۸B را داشته باشم

سلام مهسا هستم از دستیاران:
بله می توانید. ضمن اینکه دانش آموزان کلاس نهم برنامه ی درسی ندارند و همین مورد می تواند باعث کاهش شدید هزینه های مشاوره تحصیلی طرح های مورد نظر شود.

سلام وقت بخیر
بنده دانشجو ترم ۷ مهندسی مکانیک هستم ، برای ترم ۸ تنها ۱۰ واحد دارم و میخوام مجدد در کنکور تجربی سال ۹۸ شرکت کنم . میخواستم ببینم برای چی نمیتونم ثبت نام کنم و ثبت نام تنها برای دانشجویان و فارغ التحصیلان دختر هست ؟ مسلما برای شرکت برای کنکور تجربی نیاز هست که زودتر روند مطالعه اغاز بشه
با تشکر فراوان

سلام نیلو هستم از دستیاران
به دلیل ظرفیت محدود کلاس ها و پاره ای ملاحظات ، امکان ثبت نام برای دنشجویان و فارغ التحصیلان پسر در طرح های مشاوره تحصیلی فوق وجود ندارد.

با عرض سلام و خسته نباشید شما دراین قسمت برای پایه دهم هم ثبت نام دارید
ولی برای کنکور ۹۹ چیزی نیست

سلام مهسا هستم از دستیاران
اگر دقت بفرمایید در عنوان سه طرح مشاوره تحصیلی فوق نوشته شده است از کنکور ۹۸ به بعد یعنی علاوه بر دانش آموزان سال یازدهم، شامل حال دانش آموزان نهم و دهم نیز می گردد.

با عرض سلام وقت بخیر در این طرح های ارزنده طرحی برای پیش دانشگاهی های امسال یعنی کنکوری ۹۷ هم وجود دارد؟؟؟با تشکر از شما

سلام نیلو هستم از دستیاران:
بله . طرح مشاوره با زمینه آبی یعنی طرح مشاوره کنکور فشرده A-97 برای دانش آموزان پیش دانشگاهی یا کنکوری های ۹۷ است.

باسلام وخسته نباشید ،طرح های جدیدی که ارائه داده شده بسیار عالیست بنده فرزندم کلاس یازدهم است چند وقتی است که به دنبال مشاوره خوب با قیمت مناسب بودم تا کانال شما را دیدم فقط ای کاش در طرح های شما یک یا دو جلسه خود آقای تهرانی هم به بچه ها مشاوره می دادند باعث تقویت روحیه بچه ها می شود (طرح۹۸_b)باتشکر

سلام پریا هستم از دستیاران:
نظارت کلیه ی طرح های مشاوره ی تحصیلی و کنکور شخصا با خود جناب تهرانی می باشد و در صورت لزوم ، ایشان ورک شاپ های مشترکی نیز برای متقاضیان کلیه ی طرح ها برگزار خواهند نمود.

سلام من فارغ التحصیل دانشگاه هستم و در شهر دیگری هم درس خواندم اما به جهت مشکلات قانونی در روند تحصیلم الان هیچ مدرکی ندارم برای اثبات تحصیلم در دانشگاه و در ضمن دیپلم سال ۸۹ هستم آیا بااین شرایط میتونید کمکم کنید

سلام نیلو هستم از دستیاران
لطفا به شرایط ثبت نام دقت کنید. بجز دانش آموزان فقط دانشجویان و فارغ التحصیلان ورودی ۹۲ دانشگاهها اجازه ثبت نام در انواع طرح مشاوره کنکور ما را دارند.

سلام و عرض ادب بنده در حال حاضر دانشجو هستم دانشجوی فیزیوتراپی خارج از کشور ولی دیپلمه سال ۹۰ هستم ایا میتونم در طرح سال ۹۸ ثبت نام کنم? چون در شرایط عمومی دیپلمه عرض کردین که دیپلمه ۹۲ به بعد ولی در قسمت دانشجویان این موضوع رو مطرح کردین ممنون میشم توضیح بدین

مرکز مشاوره درس زندگی

سلام نیلو هستم از دستیاران
قاعدتا فقط ورودی های ۹۲ امکان ثبت نام دارند اما با مشورتی که با دستیاران ارشد کردم اگر مدرکی ارائه کنید که نشان دهد دانشجوی خارج از کشور هستید. می توانید در طرح مشاوره کنکور مورد نظر خود شرکت نمایید. مدرک مورد نظر را در فرم ارسالی پیوست کنید.

سلام من دیپلم تجربی ام لیسانس مدیریت بازرگانی دارم سی و دو سالمه، و داوطلب کنکور 99 هستم درسها رو خوندم از نظر آمادگی تو وضعیت قابل قبولی هستم اما خوب آماده نیستم ، تصمیم گرفتم بعد کنکور درخواست مشاوره بدم ، من خواستم بپرسم اگر کنکور امسال شرکت نکنم چون اضطرابم زیاده ، میتونم امیدوار باشم که درخواستم پذیرفته میشه ؟یا بهتره کنکور شرکت کنم و فرستادن کارنامه احتمال پذیرشم رو بیشتر میکنه؟ چون فکر میکنم شما در پذیرش بدون محدویت سنی خیلی سخت می گیرید و من شانسی برای پذیرش ندارم

سلام مهسا هستم از دستیاران
نیازی به کارنامه کنکور سراسری امسال نیست می توانید درخواست خود را با تکمیل فرم پیش ثبت نام مشاوره تحصیلی ارسال نمایید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره تحصیلی و کنکور درس زندگی می باشد

سه ویژگی منحصربفرد گروه مشاورین درس زندگی

دانش روز

ما مدام خود را بر اساس آخرین یافته های علم مدیریت آموزشی و روانشناسی نوجوانان و جوانان بروز می کنیم و صرفا به اندوخته های دانشگاهی خود اکتفا نمی کنیم.

راهکارهای قابل اجرا

تجربه نشان داده است که بهترین راه حل های مشاوره ای، راهکارهایی ساده و قابل اجرا هستند. راهکارهای پیچیده تنها باعث بحرانی تر شدن شرایط می شوند.

مرکز مشاوره درس زندگی

مشاوره های بیطرفانه

مشاوره های بی طرفانه؛ بدون جانبداری جنسیتی و یا احساسی؛ احترام گذاشتن به وقت مراجع در جلسه مشاوره، پاک نکردن صورت مسئله و ارائه راهکارهای قابل اجرا

سینا تهرانی از مؤسسین گروه درس زندگی می گوید: ذات تحصیل در دانشگاه استنفورد ناخواسته باعث می شود تا شما برای ارائه خدمات مشاوره ای متفاوت و راهگشا؛ دنبال افرادی باشید که انرژی آفرینش راه حل های جدید و متفاوت را داشته باشند. بقول یکی از اساتید دانشکده : آنها با راه حل هایشان همه را شگفت زده کنند! به همین دلیل بنده یک سال وقت صرف کردم تا گروه درس زندگی را با همراهی مشاورینی تشکیل دهم که دو ویژگی بسیار مهم زیر را داشته باشند

هرچند ما در بهترین دانشگاههای جهان تحصیل کرده ایم اما اینطور نیست که به تخصص دانشگاهی خود بسنده کنیم، به همین دلیل مدام با مطالعه متدهای جدید و نیز حضور در سمینارهای اساتید برجسته خود در آمریکا و فرانسه خود را بروز نگه می داریم.

پروفسور جفری ففر از اساتید دانشگاه استنفورد می گفت: سینا! « داشتن دانش برای حل یک مسئله کافی نیست وگرنه جهان پر نمی شد از متخصصین با دانش اما تئوریک. اینجاست که خلاقیت گره گشای مشکلات است.

اگر مشاوری خلاق نباشد راه حل های ارائه شده توسط او از سادگی بسیار فاصله داشته و مؤثر واقع نخواهند شد. زیرا مراجعین این احساس را خواهند داشت که احتمالاً مشکل شان خیلی پیچیده بوده که مشاور مجبور شده است تا راه حلی تا این اندازه پیچیده ارائه دهد.

در اینجا بسیاری از مشاورین متوقف می شوند. 

اما یک مشاور خلاق نه خودش متوقف می شود و نه شما را متوقف می سازد. او به راه خود ادامه می دهد و اصل نهفته در آن مشکل را می یابد و راه حلی عالی اما ساده را بوجود می آورد که مشکلتان را حل کند.

مشاور خلاق استاد اتصال نقطه هاست

مشاور غیرخلاق، فقط راهکارهای خطی یا تئوریک پیچیده ارائه می کنند. اما مشاور خلاق براحتی می تواند با طرح سؤال هایی هوشمندانه براحتی نقطه های حساس مسیر زندگی شما را بهم وصل کرده و بهترین راه حل ها را ارائه دهد.

خانم دکتر روانشناسی بعد از اتمام یکی از سمینارها می گفت: من در طی دوران تحصیل در رشته روانشناسی دانشگاه شهیدبهشتی همواره شاگرد اول بوده ام اما چرا صحبتهای امروز شما در این سمینار برایم تازگی داشت؟

به ایشان عرض کردم : « در یک دهه اخیر، علم روانشناسی به شدت متحول شده و روانشناسان و نظریه پردازان این علم روشهای بسیار کارآمدتر و بروزتری را طرح ریزی کرده اند که متأسفانه در دانشگاههای داخلی خبری از این روش ها نیست. »

همانگونه که رئیس کارگروه روان‌شناسی شورای عالی انقلاب فرهنگی در سال ۱۳۹۴ و در گفتگو با خبرگزاری تسنیم اعلام کرده است ( این لینک ) دلایل زیر ؛ زمینه‌ای را فراهم کرده است که نیاز به تحول در کلیه رشته های مرتبط با مشاوره از جمله مشاوره خانواده، مشاوره روانشناسی و تحصیلی احساس شده است و متأسفانه این بازنگری همچنان ادامه دارد.

تحقیقات ما و اظهارات مراجعین فهیم و باهوش ما نشان می دهد که مردم به دلایل زیر از مشاورین گریزان هستند:

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره تحصیلی و کنکور درس زندگی می باشد

بدیهی است اگر فرم پیش ثبت نام متقاضی ای پذیرفته شود شماره تماس توسط ایمیل در اختیار او قرار خواهد گرفت.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره تحصیلی و کنکور درس زندگی می باشد

بازدیدکننده محترم !

لطفا بدون تکمیل و ارسال فرم زیر؛ درخواست اطلاعات بیشتر و یا اطلاع از تعرفه طرح های خدمات تحصیلی گروه درس زندگی نکنید زیرا پاسخی دریافت نخواهید کرد.

ما برای گزینش دانش آموزان و داوطلبین متقاضی طرح های خدمات تحصیلی خود ؛ استانداردها و قوانین خاصی داریم که یکی از این قوانین تکمیل فرم پیش ثبت نام زیر است.

بدون تکمیل این فرم، هیچ راه دیگری برای ثبت نام در گروه درس زندگی و بهره گیری از خدمات تحصیلی ما وجود ندارد.

همچنین در صورتیکه شرایط مندرج در صفحه معرفی طرح های مشاوره کنکور ما یعنی این لینک را ندارید. لطفا فرم زیر را تکمیل نکنید زیرا درخواست تان بررسی نخواهد شد.

مرکز مشاوره درس زندگی

قبل از تکمیل فرم ؛ به نکات بسیار مهم زیر توجه بفرمایید:

لطفا تصویر برگه آخرین کارنامه مدرسه ( یا ریز نمرات اخرین ترم دانشگاه و یا تصویر مدرک تحصیلی ) خود را به همراه مشخصات مندرج در آن، بصورت کامل ارسال نمایید. زیرا متأسفانه برخی از متقاضیان تنها تصویر قسمت نمرات را ارسال می کنند. چنین کارنامه ای از نظر ما مخدوش و یا ناقص بوده و امکان ثبت نام آنها وجود نخواهد داشت.

لطفاً تصویری از روی کارت ملی و یا اگر کارت ملی ندارید، تصویری از صفحه نخست شناسنامه خود را بصورت خوانا و کامل از این قسمت ارسال نمایید

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره تحصیلی و کنکور درس زندگی می باشد

محیط

مهارت پرسنل

احترام و طرز برخورد

وقت شناسی

خدمات

مرکز مشاوره درس زندگی

هزینه اقتصادی

مرکز مشاوره خصوصی درس زندگی با مجوز رسمی از سوی سازمان نظام روان شناسی و مشاوره کشور فعالیت خود را در زمینه ی روان شناسی، مشاوره و روان درمانی آغاز کرده است. تیم با تجربه و متخصص ما از فارغ التحصیلان دانشگاه های استنفورد، موسسه آموزش عالی B.M.C، برکلی و دانشگاه کالیفرنیا جنوبی هستند. آماده ی خدمت رسانی به شما هموطنان گرامی می باشند. این مرکز شامل دپارتمان های خانواده، تقویت حافظه، مشاوره کنکور، مشاوره ازدواج و روابط مجردها می شود. برای بهره مندی از خدمات متخصصان ما با شماره ی ذکر شده تماس حاصل فرمایید و برای تعیین وقت خود اقدام کنید. ما از روزهای یکشنبه تا پنجشنبه و از ساعت ۵ عصر تا ۸ شب پذیرای شما مراجعین گرامی می باشیم.

مشاهده اطلاعات تمامی مراکز و متخصصان به صورت کاملا رایگان با دانلود اپلیکیشن اندروید

E-Teb.com © Copyright 2016
روانشناس یا روانپزشک.
تمامی حقوق محفوظ است.

خیلی ها فکر می کنند، همه چی در کنکور اتفاقیه! اما وقتی از طریق دکترسیناتهرانی عزیز مشاور کنکور نازنینم متوجه شدم حداقل 40 روانشناس در زمینه های مختلف با ده طراح کنکور برای هر درس همه ساله روی نحوه چیدمان سوالات و حتی نحوه طراحیش فکر می کنند، تازه فهمیدم تا قبل از اون من چقدر کنکورو دست کم گرفته بودم . 

اما بریم سر وقت بخش آخر مصاحبه آقای دکتر سیناتهرانی عزیز که بهترین مشاور تحصیلی یا کنکور ایران هستش با خبرگزاری برنانیوز: 

ادامه مطلب

خیلی ها فکر می کنند برنامه درسی اون چرندیاتیه که توی دفتر برنامه ریزی کانون یا کسانی هستش که اسمشونو گذاشتند مشاور کنکور . یکی از دوستام می گفت از اینترنت یک جایی رو پیدا کرده بود به نام کنکوریست که بچه هاش ادعا کرده بودند رتبه های برتر کنکور بودند و رشته های مهندسی دانشگاه صنعتی شریف درس می خونند البته دوستم می گفت بعداً فهمیدم که اونا با بچه های ساده لوح شهرستانی که رتبه های خوبی می آوردند چندتا عکس گرفته بودند گذاشته بودند توی سایتشون و همین باعث شده بود ملت گول بخورند و یکیش هم این دوست ساده لوح من.

خلاصه این طفلکی می ره برای مشاوره تحصیلی پیششون، ولی یه مدت بعد می فهمه که اینا دفتر برنامه ریزی قلم چی رو کپی کرده بودند و اسم موسسه جعلی خودشونو گذاشته بودند روش و دادند دست این بنده خدا و دانش آموزای ساده لوح دیگه. البته بماند که طفلکی کلی جزوه هم ازشون خریده بود اما بعداً مشخص شد همش جزوه های کپی معلمای کنکور شهرستانی بوده که به رایگان تو وبلاگشون گذاشته بودند.

مرکز مشاوره درس زندگی

اونجا بود که ارزش کار دکتر سیناتهرانی عزیز و همکارانشونو بیشتر از همیشه درک کردم چون برنامه درسیشون اصلاً شبیه هیچ برنامه درسی ای نبود. من برنامه های مشاورای زیادی رو در کتابهای مشاورشون دیده بودم برای همین به جرأت می تونم بگم که …

ادامه مطلب

من فکر نمی کنم توی اون دو سالی که شاگرد آقای دکتر سیناتهرانی بودم ، هفته ای بیشتر از 30 ساعت برای کنکور درس خونده باشم. البته هرکسی هم می شنید باورش نمی شد. خب تقصیری هم نداشت. وقتی آدم روش درست مطالعه هر درسو بلد نباشه، یا برنامه درسی درستی نداشته باشه! یا ندونه چطوری تست بزنه و ایده های طراحای سوالات کنکور سراسری رو استخراج کنه مجبوره که بشینه خودکشی راه بندازه و صبح تا شب و شب تا صبح درس بخونه . آقای تهرانی هم که بهترین مشاور کنکور ایران هستند، در بخشی از مصاحبشون با برنا خیلی خوب به این موضوع اشاره کردند:

این مشاور برجسته کنکور در این رابطه به برنا گفت: عده ای تصور می کنند، هرکس ساعات مطالعاتی اش بیشتر باشد، در کنکور سراسری نتیجه بهتری کسب می کند، اما این فرضیه کاملاً منسوخ و اشتباه است. به عقیده من ساعات مطالعه زیاد نشان دهنده این است که دانش آموز روشهای مطالعاتی نادرستی دارد که می بایست بر اساس نحوه تفکر طراحان کنکور سراسری که من از آن به روش سیمر یاد می کنم، اصلاح شود.

اما لینک مصاحبه کامل آقای تهرانی در سایت برنانیوز این هستش: 

آیا مطالعه کتابهای درسی برای موفقیت در کنکور کافی است؟

سایت رسمی آقای دکتر سیناتهرانی و همکارانشون هم این هستش:

www.darsezendegi.com

سیناتهرانی به خبرگزاری برنا گفت: متأسفانه برخی ها تصور می کنند مفهومی بودن سوالات کنکور بدین معنا است که برای حل آنها باید به فرمول های تستی یا کلاس های کنکور پناه برد، به همین علت هر ساله، حجم کتابهای کنکوری که روانه بازار می شود، افزایش می یابد. عده ای نیز به اشتباه تصور می کنند مفهومی بودن سوالات به معنای سخت بودن آن است در حالیکه هر دو دیدگاه، کاملاً اشتباه است.

عضو ارشد سایت درس زندگی دات کام در ادامه افزود: در یک دهه اخیر؛ طراحان کنکور سراسری از شیوه ای که بنابه دلایلی ، من نام آنرا … 

ادامه پاسخ سیناتهرانی ( اینجا کلیک کنید)

در ادامه مطلب می تونید، بخشی از مصاحبه سیناتهرانی عضو ارشد سایت درس زندگی دات کام و بهترین مشاور کنکور کشور را با سایت تابناک که به همین ماجرای شرکت نکردشون در برنامه های تلویزیونی اشاره کرده را بخونید: 

ادامه مطلب

بروز شده در 17 آذرماه 1398 :

سلام بچه ها من علی رضا هستم از دستیاران آقای سیناتهرانی مشاور کنکور و مدیر این وبلاگهرگونه سوالی که از گروه درس زندگی در زمینه کنکور یا شخص سینا تهرانی دارید می تونید در بخش نظرات این بخش مطرح کنید، من هر هفته سوالاتتتونو در اختیار سینا تهرانی یا دستیاران دیگه ایشون قرار می دم و جواب اونو براتون در بخش نظرات می ذارم،اگر هم سوالتون خصوصی باشه به ایمیلتون ارسال می کنم. حداکثر مدت زمان پاسخ دهی به سوالاتتون 7 روز کاری هست. 

سوالاتی هم که در حیطه اختیارات و یا اطلاعات من باشه، خودم پاسختون رو خواهم داد. 

سیناتهرانی عزیز، تنها یک سایت رسمی دارند که نشانی آن در لینک زیر قابل مشاهده است:  

www.darsezendegi.ir

مرکز مشاوره درس زندگی

سایتهای عزیزان دیگری که با پسوندهایی نظیر net. یا org. و … فعالیت می نمایند، ارتباطی با گروه سینا تهرانی مشاور تحصیلی ندارند و صرفا تشابه اسمی در نام دامنه است. 

صفحه رسمی اینستاگرام :

صفحه رسمی گروه درس زندگی که آقای سینا تهرانی مشاور تحصیلی هم از اعضای اون گروه هستند به نشانی زیر هستش: 

www.instagram.com/darsezendegii

 صفحه رسمی اینستاگرام سینا تهرانی

تنها صفحه رسمی متعلق به آقای سینا تهرانی مشاور هم که توسط یکی از دستیاراشون اداره می شه به نشانی زیر هستش و بجز این صفحه سیناتهرانی صفحه دیگه ای در اینستاگرام یا شبکه های اجتماعی دیگه نداره:

https://www.instagram.com/msinatehrani/وبلاگ رسمی سیناتهرانی مشاور تحصیلی

تنها وبلاگ رسمی  سیناتهرانی به همین نشانی زیر است که اکنون شما در آن قرار دارید:

tehranisina.blogfa.com

 

 تنها کانال تلگرام رسمی سینا تهرانی هم که اطلاعیه های ثبت نام و سایر مواردو در اون می ذارند به نشانی زیر هست:

@emoshaver

مرکز مشاوره روانشناسی گروه مشاورین درس زندگی واقع در منطقه 1 شهرداری تهران

ندای مهر با هدف ارائه خدمات مشاوره خانواده, روانشناسی, رواندرمانی, روانشناسی کودک, مشاوره ازدواج, مشاوره طلاق, مشاوره آنلاین, و ارائه مقالات و متون با کیفیت در حوزه روانشناسی در سال 1389 تاسیس گردید و با درنظر گرفتن نیازها و پیشنهادات کاربران در حال توسعه در بخشهای مختلف و خدمات گوناگون مشاوره و روانشناسی می باشد

مرکز مشاوره درس زندگی

کليه حقوق اين سايت متعلق به ندای مهر می باشد.

کانال مشاوره

 

مرکز مشاوره درس زندگی
مرکز مشاوره درس زندگی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *