مشاوره دیجیتال مارکتینگ گردشگری

 
helpkade
مشاوره دیجیتال مارکتینگ گردشگری
مشاوره دیجیتال مارکتینگ گردشگری

صنعت گردشگری یکی از فعالیت‌های مهم تجاری و بازرگانی برای هر کشوری‌ست و فضای دیجیتال امروزی بستر مناسبی برای توسعه  آن به وجود آورده است. با توجه به محبوبیت روز افزون استفاده از موبایل برای جست و جو و یا خرید در هر زمینه‌ای می‌توان اپلیکیشن‌هایی طراحی کرد تا گردشگران به راحتی به اطلاعات و یا محصولات مورد نیازشان دسترسی پیدا کنند و بر اساس آن برنامه‌ریزی و اقدام به خرید کنند. همچنین در سال‌های اخیر دیجیتال مارکتینگ و شبکه‌های اجتماعی شتابدهنده‌ی پیشرفت این صنعت بوده است، همین امر باعث به وجود آمدن یک میدان رقابتی شدید شده و همه صاحبان کسب و کار به دنبال استفاده از فضای اینترنت و ایجاد گردشگری آنلاین برای ربودن گوی رقابت از یکدیگر هستند.

 

برای آگاهی بیشتر در مورد دیگر خدمات آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیدو همین حالا با ما تماس بگیرید .

اول:طراحی وب‌سایت

امروزه گردشگران آگاهانه‌تر سفر می‌کنند، یعنی قبل از سفر بررسی‌های لازم را از طریق اینترنت و وبسایت‌ها انجام می‌دهند تا از زمان و هزینه خود بهترین بهره‌برداری را داشته باشند و حتی بتوانند از تجربه سایر مسافران و گردشگران که پیشتر به آن مناطق سفر کرده‌اند نیز مطلع شوند. پس از جست و جو و شناسایی شرکت‌های مشغول در این حوزه، مشتری نیاز دارد تا از بین شما و رقبایتان یکی را انتخاب کند. این که شما در رده‌های بالای نتایج جست و جوی موتورهای جستجو باشید حس اعتماد بیشتری به مشتری می‌دهد.مشاوره دیجیتال مارکتینگ گردشگری

بازار دیجیتال صنعت گردشگری به‌شدت رقابتی است. نمی‌توان به‎سادگی با شرکت‌های مجازی بزرگ در این عرصه رقابت کرد و یا آنها را نادیده گرفت. یک وبسایت استاندارد به شما کمک می‌کند تا از رقبا عقب نمانید. ما در بهیدو به شما کمک می‌کنیم تا میزان موفقیت وبسایت‌تان در موتورهای جستجو، محبوبیت آن برای کاربران اینترنتی، مشکلات احتمالی در سایت و …. را بررسی و در صورت لزوم اصلاحات مورد نیاز را اعمال کنیم.

دوم:سئو و استفاده از محتواهای مناسب

سئو یکی از مهم‌ترین روش‌های ارتقا رتبه سایت گردشگری و افزایش بازدیدکننده است. شما به عنوان یک شرکت گردشگری باید در حوزه‌های مختلفی تبحر داشته باشید و تنها بر روی سرویس‌دهی خوب در طول سفر متمرکز نباشید. یکی از این حوزه‌ها تولید محتوای مناسب در موضوعات مرتبط با گردشگری است و مربوط به مرحله ی پیش از اقدام به خرید است که مشتری برای کسب اطلاعات مقاصد گردشگری و یا سایر اطلاعات سفر به وبسایت شما مراجعه کرده و اگر تمام آنچه مشتری می‌خواهد در سایت شما قرار گرفته باشد باعث جلب اعتماد وی شده و احتمال همراه شدنش با شما بالاتر می‌رود.

پس بازاریابی دیجیتال در حوزه گردشگری صرفا در مورد رتبه اول شدن در موتورهای جست و جو نیست بلکه وظیفه اصلی آن ایجاد محتوای عالی برای الهام بخشیدن به مسافران و ایجاد تعامل با مشتری است. پس از ترغیب فرد به خرید باید فرآیند رزرو و در نهایت خرید بلیط از طریق وب‌سایت ساده، روان و در عین حال جذاب باشد تا در پایان مشتری احساس خوبی از تجربه کار کردن آن داشته باشد.

سوم:تبلیغات آنلاین

تبلیغات در سطح جهانی می‌تواند به توسعه صنعت توریسم، جذب گردشگران خارجی، افزایش درآمد ملی، اشتغال زایی و … کمک کند. اما این کار به تخصص نیاز دارد. بعد از اینکه جاذبه‌های یک منطقه گردشگری داخلی یا خارجی توسط تبلیغات آنلاین معرفی شد گردشگر باید بتواند به‌راحتی برای سفرش برنامه‌ریزی کند؛ به این ترتیب که از مراحل اخذ ویزا مطلع شود، پرواز یا تورهای موجود به مقصد مذکور و همچنین هتل یا محل اقامت را انتخاب، ارزیابی و بهترین مورد را رزرو کند. در این فرآیند اینترنت این امکان را فراهم آورد که گردشگر بین گزینه‌های مختلف بر اساس امکانات درخواستی و هزینه‌ها دست به انتخابی عملیاتی بزند.

چهارم:شبکه‌های اجتماعی

شبکه‌های اجتماعی این امکان را فراهم می‌سازند تا با مشتریان خود، پیش از سفر، هنگام سفر و پس از سفر گفتگو داشته باشید. مردم از به اشتراک گذاشتن خاطرات سفرشان با دیگران لذت می‌برند. شرکت‌های موفق از این موضوع به نفع خودشان استفاده کرده و با فعالیت در شبکه‌های اجتماعی، تشویق مردم به بحث کردن و بیان نقطه نظراتشان از نیازهای پنهان و آشکار آنها با خبر شوند. بر اساس اطلاعات به دست آمده می‌توان استراتژی‌های متناسب با خواسته‌های مشتری را تدوین و پیاده سازی کرد. تعداد زیادی از شرکت‌ها به دلیل ناآگاهی  و تأکید بیش از اندازه بر روش‌های سنتی، خود را از دستیابی به این حجم زیاد از مخاطبان محروم کرده و البته به زودی از میدان رقابت هم حذف خواهند شد.

بیگ دیتا یا کلان داده چیست

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

مشاوره رایگان

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۶۵۸۱۱۱

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵

آدرس پستی : اصفهان، خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه حمزه، ساختمان سپاهان، واحد ۴

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۶۵۸۱۱۱

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵

آدرس پستی : اصفهان، خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه حمزه، ساختمان سپاهان، واحد ۴

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۶۵۸۱۱۱

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵

آدرس پستی : اصفهان، خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه حمزه، ساختمان سپاهان، واحد ۴

شماره تماس : ۰۳۱۳۲۶۵۸۱۱۱

پشتیبانی فروش : ۰۹۹۰۸۰۶۰۸۳۵

آدرس پستی : اصفهان، خیابان هشت بهشت شرقی، نرسیده به چهارراه حمزه، ساختمان سپاهان، واحد ۴

طوفان اینترنت صنعت گردشگری را فرا گرفته. حالا دیگر کاربران سوار بر جت‌های پرسرعت دنیای دیجیتال مارکتینگ به هرجایی که قوی‎تر عمل می‎کند، برده می‌شوند. جت‌هایی که ایمیل مارکتینگ، بهینه‎سازی سایت، اصول و مبانی سئو و تولید محتوا عناصر تشکیل دهنده‎ی آنها هستند. نیروی پیشرانی که اگر آن را نشناسید برای همیشه جا می‎مانید.

امروزه حجم مبادلات مالی در گردشگری به‌پای صنایع پرقدرتی چون نفت، گاز و اتوموبیل‌سازی رسیده است. تنها در سه‎ماهه اول سال 2017 بیش از 360 میلیون گردشگر در جهان جا‎به‎جا شده‎اند و کشورهای بسیاری از طریق مبادلات گردشگری از صنایع دیگر بی‎نیاز شده‎اند. هرچه صنعت گردشگری به پیش می‌روند سهم بازار دیجیتال مارکتینگ هم افزایش می‌یابد. مطابق با آمارهای سازمان جهانی جهانگردی بیش از 70 درصد گردشگران از ابتدای جستجو تا انتهای انتخاب و خرید بلیط، هتل، تورهای گردشگری و… خود را با اینترنت انجام می‌دهند. اما خبر بدی هم وجود دارد، بازار دیجیتال صنعت گردشگری به‌شدت رقابتی است. نمی‌توان به‎سادگی با غول‌های مجازی حاضر در دنیای دیجیال رقابت کرد و یا آنها را نادیده گرفت. وب‌سایت شما تمام چیزی است که در برابر این دنیای پرتکاپو دارید و باید از آن به نحو احسن بهره ببرید.  بعد از ساختن وب‌سایتتان باید به فکر بالا بردن آن در چشم مخاطبان و موتورهای جستجوگر گوگل باشید. اما چگونه؟

شرکت همورا با توجه به سابقه‎ی چندین ساله در حوزه‎ی صنعت گردشگری و ارائه‎ی راهکارها به مشتریان خود با ارائه‎ی خدمات گوناگونی در حوزه‎ی دیجیتال مارکتینگ می‎تواند راه‎حل، اصول و روش‎هایی را در اختیارتان بگذارد که نقشه‎های مارکتینگ شما به شیوه‎ی دلخواه پیش برود. این خدمات به شرح زیر هستند.

 

یک وب‎سایت خوب چگونه است؟ آیا شما کسی هستید که به تجربه‌های دیگران و دانشی که به‎دست آورده‎اند بها می‌دهید یا خود به‎دنبال تجربه کردن چیزهای نو هستید؟ وب‌سایت در واقع پیشانی کسب و کار شماست. مشتری شاید هرگز نه به دفتر کار شما بیاید و نه با شما یا همکاران‌تان گفتگو کند. یک وب‌سایت خوب با رعایت اصول مشخص در UI متمایز می‌شود. احترام، زیبایی و دانش از تمام قسمت‌های آن مشخص است و کاربر برای ادامه‌ی فرآیندی که منجر به خرید است تشویق می‌شود.این سایت است که می‌تواند نشان دهد شما چقدر صمیمی یا جدی هستید. چقدر در کار خود تبحر دارید و برای مشتریان‌تان چقدر ارزش قائلید. قالب سایت شما باید متفاوت و در عین حال کارا باشد. باید بدانید چگونه و با چه اصولی باید وارد بازار گردشگری شوید. مشتری و نیازهایش را بشناسید و در تمام مراحل در جهت بهینه‌سازی آن گاه بردارید. قدرت وب‌سایت بی‌نظیر است. همورا پیش از این طراحی و بهینه‎سازی سایت را برای آژانس‎های گردشگری بسیاری اجرا کرده است.مشاوره دیجیتال مارکتینگ گردشگری

 

 

اگر تنها ظاهر وب‌سایت شما جذاب باشد می‌تواند تنها یک‎بار مخاطب را به سمت خود جذب می‌کند. اگر بازگشت و خرید مجدد مشتریان، توصیه به دیگران و داشتن کاربران دائمی برایتان مهم است باید به محتوا خیلی جدی فکر کنید. امروزه محتوا از مرزهای گذشته خود عبور کرده و با روش‎های جدیدی پا به عرصه‎ی دیجیتال مارکتینگ گذاشته. برای آنکه بتوانید به شیوه‌ای کارا  و مستمر از محتوا بهره ببرید باید آن‌را خیلی خوب بشناسید و از بازارهای نوین آگاه باشید. جالب است بدانید براساس بررسی روندهای کسب و کار، تولید محتوا یکی از شغل‎هایی است که در آینده‎‎ بسیار مورد توجه و پردرآمد خواهد بود. چرا که آینده بیشتر کسب و کارها در نهایت به دیجیتال مارکتینگ و کسانی که به آن مسلط هستند وابسته خواهد بود.

 

همورا در زمینه‎ی تولید محتوا براساس نوع مشتریان، رقبا و سلایق صاحبان وب‌سایت‌ها در چهار حوزه‎ی زیر می‎تواند به شما خدمات بدهد:

در زمینه‌ی تولید محتوا پیشنهاد می‌کنیم مطلب «نشانه‌گذاری» را در وبلاگ همورا مطالعه بفرمایید.

 

بسیاری از متخصصین در حوز‎ه‌ی کسب و کار، ایمیل مارکتینگ را مهمترین ابزار تبلیغاتی بعد از ‎راه انداختن وب‎سایت و تولید محتوا می‎دانند. آمارهای سایت اگزت تارگت می‌گویند تا سال 2019 تعداد کاربران ایمیل در سرتاسر جهان به بیش از دو میلیارد و نهصد میلیون نفر می‌رسد و در حال حاضر هم 58 درصد مردم اولین کاری که هر روز صبح انجام می‌دهند چک کردن ایمیل‌هایشان است. بررسی‌های منجر به خرید در بین کاربران ایمیل بیشتر از هر رسانه‎ی اینترنتی دیگر است. بازگشت سرمایه در ایمیل بسیار سریع است و ضمنا نوعی تبلیغات دوستدار محیط زیست محسوب می‎شود که طرفدارن بسیاری دارد.

 

به طور کلی فرآیند ایمیل مارکتینگ، شامل 7 مرحله اصلی است که همورا می‌تواند تمام مراحل و یا بخشی از آن را (با توجه به توافقات) برای شما انجام دهد. به طور خلاصه همورا در سه شاخه‌ی کلی می‌تواند با شما همکاری نماید.

 

پیشنهاد می‌کنیم مطالب «چگونه ایمیل خوبی برای مارکتینگ داشته باشیم»، «اصطلاحات رایج در ایمیل مارکتینگ»، «ایمیل مارکتینگ یا شبکه‌های اجتماعی؟» و «9 دلیل مهم برای استفاده از ایمیل مارکتینگ» را در وبلاگ همورا مطالعه بفرمایید.

 

SEOیا Search Engine Optimization که در فارسی آن‎را با نام‎های سئو، بهینه‌سازی و یا ارتقای رتبه سایت می‌شناسند امروزه به عنوان یکی از دغدغه‌های هر کسب و کار مبتی بر وب و اینترنت درآمده است. در سئو اصول و مواردی هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند. از جمله می‎توان به نقش رقبا، عنوان صفحات، متای توضیحات، کلمات کلیدی، لینک‌های داخلی و جریمه‌های گوگل و… اشاره کرد. بالا بردن دانش در تمام این موارد برای یک کسب و کار که به فروش از طریق وب‎سایتش اهمیت می‎دهد واجب است! اگر می‌خواهید سایت شما در سئو به چشم بیاید باید برای آن مجهز به ترفندها و دانش مرتبط باشید. اهمیت سئو در این است که می‎تواند مشتریانی برای شما پیدا کند که تنها چند کلید واژه از نیاز خود را به گوگل گفته‎اند. سئو آنها را با شیوه‎های خودش به نزد شما می‎آورد تا راهنمایی‌شان کنید، به آنها محصولات‎تان را بفروشید و آنها تبدیل به مشتری دائمی کنید.

 

در زمینه‎ی سئو همورا به شکل‎های زیر با شرکت‎های گردشگری همکاری می‎کند.

پیشنهاد می‌کنیم در وبلاگ همورا مطلب «28 راه برای نوشتن محتوای اثرگذار بر سئو» و «نکات مهم در سئو و ارتقای رتبه‌ی سایت» را مطالعه بفرمایید.

 

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره تلفن 02144264163 داخلی 20، با ما تماس گرفته و یا فرم تماس را تکمیل نمایید تا به سرعت با شما تماس بگیریم.

مشاور دیجیتال مارکتینگ – ارائه خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ

۱- متخصصین دارای مدرک دکترای تخصصی (PhD) از اعضای هیئت علمی، اساتید و مدرسان دانشگاه

۲- متخصصین دارای مدرک کارشناسی ارشد (MsC) با حداقل ۱۰ سال تجارب کارشناسی و مدیریتی

مشاور دیجیتال مارکتینگ

مشاور دیجیتال مارکتینگ – شرکت آکام آتا

مشاوره دیجیتال مارکتینگ گردشگری

بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ

مشاور دیجیتال مارکتینگ در تهران – لطفا جهت ارتباط مستقیم با مدیرعامل، از کارشناس شرکت درخواست تعیین وقت ملاقات نمایید.

– کارشناس پشتیبانی شرکت: شماره تماس و تماس از طریق واتساپ ۰۹۰۲۲۷۷۷۰۰۷

 

مشاور دیجیتال مارکتینگ – شرکت آکام آتا

 

مشاور دیجیتال مارکتینگ فردی یا سازمانی است که مشاوره بازاریابی اینترنتی می دهد و هم چنین برنامه ها و تحقیقات استراتژی بازاریابی اینترنتی یک شرکت را انجام می دهد. به عنوان یک مشاور، هدف اصلی او به حداکثر رساندن میزان پیشبرد و پیشرفت شما است به نحوی که منجر به رشد و درآمد بیشتر برای تجارت شما شود.

حال ممکن است کسب و کار شما آنلاین نباشد و مشاور دیجیتال مارکتینگ به معرفی شما و بیشتر دیده شدن شما و در نهایت خلق برند شما در فضای مجازی کمک کند. مشاور دیجیتال مارکتینگ می تواند به برندینگ دیجیتال یا همان خلق برند اینترنتی شما کمک نماید. و یا اینکه ممکن است کسب و کار شما کلا مجازی و آنلاین باشد مانند یک فروشگاه اینترنتی، که در اینصورت مشاور به شما کمک می کند که بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ باعث فروش بیشتر شما هم بشود.

 

مشاور بازاریابی اینترنتی – شرکت آکام آتا

 

در برخی موارد، شرکت ها با یک مشاور همکاری می کنند که در زمینه خاصی از دیجیتال مارکتینگ تخصص دارد . به عنوان مثال در شغل شما ممکن است لازم باشد که با یک مشاور بازراریابی دیجیتال با تمرکز بر بهینه سازی موتور جستجو (SEO  ) همکاری کنید. با توجه به خدمات متنوعی که دیجیتال مارکتینگ در برگیرنده آن است ، بسیاری از مشاغل با یک شرکت مشاور بازاریابی دیجیتال شریک هستند . این حرکت به شما امکان دسترسی به تیمی از مشاوران را می دهد که در زمینه های مختلفی از دیجیتال مارکتینگ تخصص دارند.

مشاور بازاریابی دیجیتال (آنلاین) Digital Marketing به شرکت شما در خلق برند دیجیتال کمک می کند.

مشاور بازاریابی دیجیتال – دیجیتال مارکتینگ – شرکت آکام آتا

بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ

هنگام انتخاب یک مشاور بازاریابی دیجیتال، بسیار مهم است که شما یک تحلیل عمیق از هر داوطلب انجام دهید. برای آسان تر کردن روند کار، ما لیستی از ۷ مرحله برای یافتن بهترین مشاور در زمینه دیجیتال مارکتینگ را برای تجارت شما، گردآوری کرده ایم . اکنون جستجوی خود را شروع کنید :

 

در دنیا مشاوران دیجیتال مارکتینگ ممکن است تخصص های گوناگونی داشته باشند و یا فقط در یک حوزه متخصص باشند. وقتی در حال جستجو برای یک مشاور بازاریابی دیجیتال هستید، ضروری است که برخی تحقیقات را انجام دهید. به خودتان در مورد خدماتی که به دنبال آن هستید، مانند بازاریابی محتوا، آموزش دهید . به این ترتیب، شما می دانید که مشاور هنگام ارائه خدمات باید چه کاری را ارائه دهد . کدام یک از خدمات را نیاز دارید، آیا دیجیتال مارکتینگ توسط بازاریابی شبکه های اجتماعی است، یا تبلیغات، و یا از طریق SEM (بازاریابی موتورهای جستجو) و یا نیاز دیگر

 

با تعیین بودجه و آموزش تیم خود، می توانید لیستی از مشاوران یا شرکت های مشاور دیجیتال مارکتینگ را تهیه کنید . این که یک مشاور مناسب بوده و بهترین گذینه برای انتخاب، بستگی به این دارد که آیا آن ها خدمات مورد نظر شما را ارائه می دهند یا خیر .

 

یک عامل غیر قابل انکار هنگام جستجو برای یک مشاور بازاریابی دیجیتال، دستمزد و مبلغ حق مشاوره و توافق آن ها است .

 

سوابق کاری، رزومه و تجارب موفق و حتی تحصیلات دانشگاهی می تواند نقشی تعیین کننده در انتخاب یک مشاور دیجیتال مارکتینگ داشته باشد. مسلما برای شما مهم است که این مشاور چه دستاورد ها و موفقیت هایی در حوزه و تخصص مورد نیاز شما داشته است. بعد از راستی آزمایی، تحقیقات، بررسی و مصاحبه و مذاکرات حضوری در صورت توافق طرفین می توانید شروع به همکاری نمایید.

 

یک عامل مهم هنگام مقایسه مشاوران بازاریابی اینترنتی، توصیفات و هم چنین بررسی ها در وب سایت های شخص ثالث است  آن ها بینش فوری را در مورد خطرات احتمالی و اشکالات یک مشاور به شما می دهند.

 

در مرحله بعد، می خواهید در مورد اعتبار یک مشاور بازاریابی دیجیتال تحقیق کنید، که می تواند شامل موارد زیر باشد :

 

در مورد این که آیا با یک شرکت مشاوره بازاریابی دیجیتال یا مشاور دیجیتال مارکتینگ فریلنسر (مستقل) همکاری می کنید، انجام تحقیقات درباره پیشینه آن ها مهم است. شما می خواهید با شخصی کار کنید که می تواند به خوبی با تیم شما کار کند. اینکه مشاور دیجیتال مارکتینگ بتواند با همکاری با تیم داخلی کسب و کار شما را به اهداف خود برساند بسیار با اهمیت است.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ شما را با بازاریابی آنلاین آشنا می کند. ما امروزه در دنیایی زندگی می کنیم که افراد بیشماری با ایده های مختلف جذب کار شده اند. یکی از این مجموعه های فعال دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین می باشد که به انواع تبلیغات محصولات، خدمات در فضای اینترنت، استفاده از رسانه های دیجیتال در فضای مجازی فعالیت می کنند. در واقع افراد می توانند با استفاده از این روش شیوه های علمی را به کار بگیرند تا بتوانند به توسعه کسب و کار بپردازند. قدم اول برای کاریابی کسب مشاوره در زمینه کسب و کار می باشد که در ادامه شما را با این روش مشاوره دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین آشنا می کنیم.

مشاور دیجیتال مارکتینگ

امروزه به دلیل بالا رفتن رقابت بین کسب و کار های مختلف در دنیای ارتباطات صاحبان کسب و کار سعی می کنند تبلیغات برند خود را گسترده تر کنند. یکی از به روز ترین بازار ها که هر روزه مشتریان بیشتری به سمت آن می آیند دیجیتال مارکتینگ است همین اقدام نیاز به مشاوره دیجیتال مارکتینگ را پررنگ تر می کند.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ باید با تحلیل کسب و کار ها و بیان بهترین روش برای بازاریابی را به افرادی که تمایل دارند در این زمینه فعالیت کنند ارائه دهند. این افراد باید تسلط نسبی و یا حداقل آشنایی به تمام خدماتی که در زمینه مشاوره دیجیتال مارکتینگ میباشد داشته باشند. همچنین اشراف کامل به روش های بازاریابی، مشاوران باید همکاری لازم را با مدیر محصولات مجموعه داشته باشند. لازم است ابتدا اهداف را شناخته سپس در راستای اهداف اقدام به مشاوره دیجیتال مارکتینگ داشته باشند.

اگر بخواهیم زیر مجموعه فعالیت مشاوران را مشخص کنیم می توان گفت این گروه فعالیت خودشان را در زمینه مشاوره دیجیتال مارکتینگ به شکل بازاریابی با استفاده از موتور های جستجو SEO و SEM یا همان سئو همچنین استفاده از شبکه های مجازی، بازاریابی های محتوایی، تبلیغات بنری و بازاریابی های ایمیلی انجام می دهند. مشاوره دیجیتال مارکتینگ باید ابتدا برنامه ریزی صحیح در بازاریابی در فضای مجازی داشته باشند و همچنین هزینه و زمان را نیز در نظر داشته باشند. در واقع بتواند استراتژی های ورود به بازار دیجیتال را تحلیل و بازار های نوظهور را نیز مورد بررسی قرار دهند.مشاوره دیجیتال مارکتینگ گردشگری

مشاور دیجیتال مارکتینگ

ابتدا باید افراد به عنوان یک مشاور به فاکتور های مهم در زمینه بازاریابی آنلاین توجه ویژه داشته باشند. یک مشاور دیجیتال مارکتینگ باید بداند که ابزار اینترنت یک ابزار حیاتی و مهم برای کسب و کار به حساب می آید. برای نمونه این مشاوران اطلاعات لازم را در زمینه شبکه های اجتماعی و تاثیر آنها در کسب و کار را می دانند. مهمترین ویژگی که باید در زمینه مشاوره دیجیتال مارکتینگ به آن توجه کرد این است که باید بررسی های خود را به صورت ادامه دار و هدفمند انجام دهند تا از آخرین تغییرات در این زمینه آگاه شوند.

امروزه مخصوصا در بحران جهانی کرونا و حتی دوران پسا کرونا بسیاری کسب و کار ها که می خواهند اینترنتی به فعالیت خود ادامه بدهند نیاز به مشاوره دیجیتال مارکتینگ دارند. شرکت هایی که تمایل دارند تعداد مشتریان خود را افزایش داده و یا اهداف جدیدی را برای فعالیت در فضای مجازی در نظر دارند می توانند از خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ استفاده کنند.

گروهی به دنبال برنامه ریزی هایی هستند که در کوتاه مدت آنها را به هدف نزدیک کند و یا گروهی به دنبال روش هایی هستند که بتوانند با مشتریان ارتباط برقرار کنند و روابط خود را بهبود دهند این افراد می توانند مشاوره در این زمینه را دریافت کنند تا به هدف خود برسند. در بازاریابی ها و کسب و کار های اینترنتی نیز فضای رقابتی حاکم است به همین منظور نیاز است افراد آگاهی لازم از میزان رقابت و فعالیت رقبای خود را داشته باشند این افراد می توانند با کسب مشاوره دیجیتال مارکتینگ از حوزه فعالیت رقبای خود آگاهی پیدا کنند.

در اینجا لازم است این نکته را یادآوری کنیم که برای اجرایی شدن یک  بازاریابی دیجیتال موفق افراد می توانند درخواست مشاوره خود را به شرکت های فعال در این زمینه ارسال کنند و شرکت ها نیز وظیفه دارند با بررسی کسب و کار بهترین و موثرترین مشاوره دیجیتال مارکتینگ را برای رسیدن به هدف افراد به آنها ارائه دهند. بنابراین تحقیق در مورد پیدا کردن بهترین و مورد اعتماد ترین مشاور یا مشاوران و یا شرکت مشاوره در حوزه خدمات دیجیتال مارکتینگ اولین قدمی است که شما می توانید بردارید. توصیه می شود از مشورت اولیه با متخصصان و کارشناسان این حوزه بهرهمند شوید تا بهتر بتوانید تصمیم بگیرید.

مشاور بازاریابی دیجیتال، اعضای تیم دیجیتال مارکتینگ

مهندس یاشا سازمند مشاور عالی بازاریابی  و مدیریت کسب و کار کارشناس ارشد مدیریت از دانشگاه علوم و مدیریت کشور مالزی بیش از یک دهه فعالیت در حوزه های مختلف کسب و کار سوابق علمی – تحقیقاتی، کارشناسی، مشاوره، اجرایی و مدیریتی، در حوزه بازاریابی و فروش – کسب و کار در داخل و خارج کشور سابقه همکاری با شرکت های چند ملیتی و بین المللی نظیر مخابرات سنگاپور سینگ‌تل، (به انگلیسی: SingTel) – نت‌اپ (به انگلیسی: NetApp) – شرکت SELLBYTEL / Group  و – Brandt International Sdn Bhd سوابق معتبر بین المللی و از مولفین چندین مقاله علمی مدیریتی منتشر شده در ژورنال های مطرح بین المللی دنیا – H index 4 Google Scholar افتخار همکاری با IranTalent – دو ۲ شرکت بازرگانی – یک شرکت FMCG و یک شرکت گردشگری سلامت – در ایران مدرس زبان انگلیسی با سابقه تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان انگلیسی داخل و خارج از کشور (تهران و مالزی)مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت آکام آتا منطقه آزاد انزلی (سهامی خاص)

 

مشاوره بازاریابی دیجیتال برای شرکت های تهران و مدیران – سئو وب سایت – سئو  – بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگSEO

lah,v nd[djhg lhv;jdk’

lah,v fhchvdhfd

هزینه مشاوره250000150000

یک ساعت مشاوره تلفنی ۲۵۰٫۰۰۰ تومان

بازرگانی و بازاریابی، صادرات و واردات، ترخیص کالا، مشاوره مدیریت، مشاوره کسب و کار، مشاوره بازاریابی و فروش، مشاوره دیجیتال مارکتینگ، مشاور مدیریت بازاریابی، بازاریابی بین الملل، بازاریابی داخلی، بازاریابی اینترنتی (دیجیتال مارکتینگ)، مذاکرات و مکاتبات بین الملل تجاری و بازاریابی بین الملل، بازرگانی داخلی و بین المللی، مشاوره بازاریابی و برندسازی یا خلق برند، مشاوره برند، مشاوره مدیریت برنامه ریزی استراتژی کسب و کار | شرکت آکام آتا منطقه آزاد انزلی (سهامی خاص) | دارای مجوز فعالیت اقتصادی و تجاری از سازمان منطقه آزاد انزلی

منطقه آزاد انزلی، فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی، مجتمع تجاری – اداری ستاره شمال، طبقه اول، شماره ۲۱۰۹ ، کد پستی ۴۳۱۳۱۴۴۳۳۱

از شنبه تا چهارشنبه ۹ – ۱۷

۰۲۱۸۸۰۵۱۹۵۰ – ۰۱۳۴۴۵۴۲۷۶۸

[email protected]

مارا در اینجا پیدا کنید:

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ – شما می توانید از صفحه معرفی اعضای هئیت مدیره شرکت آکام آتا با مدیران مجموعه آشنا شوید.

بهترین مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ در تهران – لطفا جهت ارتباط مستقیم با مدیرعامل، از کارشناس شرکت درخواست تعیین وقت ملاقات نمایید.

– کارشناس پشتیبانی شرکت: شماره تماس و تماس از طریق واتساپ ۰۹۰۲۲۷۷۷۰۰۷مشاوره دیجیتال مارکتینگ گردشگری

 

نویسنده مقاله

مهندس یاشا سازمند مشاور عالی بازاریابی (مارکتینگ) و مدیریت کسب و کار کارشناس ارشد مدیریت از دانشگاه علوم و مدیریت کشور مالزی بیش از یک دهه فعالیت در حوزه های مختلف کسب و کار سوابق علمی – تحقیقاتی، کارشناسی، مشاوره، اجرایی و مدیریتی، در حوزه بازاریابی و فروش – کسب و کار در داخل و خارج کشور سابقه همکاری با شرکت های چند ملیتی و بین المللی نظیر مخابرات سنگاپور سینگ‌تل، (به انگلیسی: SingTel) – نت‌اپ (به انگلیسی: NetApp) – شرکت SELLBYTEL / Group  و – Brandt International Sdn Bhd سوابق معتبر بین المللی و از مولفین چندین مقاله علمی مدیریتی منتشر شده در ژورنال های مطرح بین المللی دنیا – H index 5 Google Scholar افتخار همکاری با IranTalent – دو ۲ شرکت بازرگانی – یک شرکت FMCG و یک شرکت گردشگری سلامت – در ایران مدرس زبان انگلیسی با سابقه تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان انگلیسی داخل و خارج از کشور (تهران و مالزی)مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت آکام آتا منطقه آزاد انزلی (سهامی خاص)

 

مشاوره دیجیتال مارکتینگ – شرکت مشاور آکام آتا

امروزه مشاوره دیجیتال مارکتینگ در دنیای کسب و کار و تجارت مورد نیاز بسیاری از کار آفرینان، صاحبان و مدیران ارشد کسب و کار است. البته گاهی تخصص در حوزه دیجیتال مارکتینگ خود به کارآفرینی کمک می کند و گاها کارآفرینان خود متخصص این حوزه هستند.

دیجیتال مارکتینگ یک شاخه از علم بازاریابی است که به آن بازاریابی آنلاین یا اینترنتی نیز می گویند و به برند سازی و یا خلق برند در فضای مجازی (اینترنت) کمک می کند و باعث می شود یک کسب و کار در اینترنت بیشتر دیده شود. بیشتر دیده شدن یعنی احتمالا مشتریان جدید بیشتر که البته این بخشی از بازاریابی است هدف اصلی بازاریابی رضایت مشتریان است. بنابراین وقتی در اینترنت کسب و کارتان دیده شد و مخاطب به مشتری تبدیل شد حال تجربه مشتری از وب سایت شما و آسانی استفاده از خدمات و در نهایت رضایت و نگهداشت مشتری بخش بسیار مهم تر در دیجیتال مارکتینگ است.

 

 

 

«مشاور دیجیتال مارکتینگ»، از جمله عناوین شغلی جدید است که با ظهور دنیای وب، به وجود آمده است. تغییرات سبک زندگی و جهانی مردم در چند قرن اخیر، به قدری زیاد بوده که دنیای امروز عملاً هیچ شباهتی به دنیای ۳۰۰ سال گذشته ندارد. پیشرفت تکنولوژی، زندگی مردم را در سرتاسر دنیا به کلی متحول کرده و انسان امروز نیازهای اساسی خود را به شیوه های دیگری برطرف می کند. حتی می توانید سرعت و نوع استفاده از اینترنت را در ۲۰ سال گذشته با امروز مقایسه کنید و تفاوت های بسیاری ببینید.

شاید یکی از واضح ترین تغییرات در سبک زندگی، طریقه به دست آوردن اقلام مورد نیاز و دستیابی به خدمات است. در دنیای دیجیتال، بیشتر افراد ترجیح می دهند از پشت کامپیوترها یا گوشی های خود نیاز های روزمره شان را برطرف کند. در نتیجه ارتباط فروشنده و مشتری، یا به طور کلی تر، ارائه دهنده و دریافت کننده خدمات یا محصولات، به طور کلی متحول شده است. از این رو، شیوه های سنتی بازاریابی دیگر در بسیاری از موارد پاسخگو نیست و فروشندگان باید جای دیگری دنبال مشتری های خود بگردند: در دنیای آنلاین!

این تغییرات و تحولات ایجاد شده در روی آوردن عموم مردم به دنیای دیجیتال، باعث بوجود آمدن مهارتی شده، تحت عنوان بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ. اما چگونه باید بازاریابی اینترنتی انجام دهیم؟

هرکسی که یک کسب و کار آنلاین یا حتی غیرآنلاین دارد، نیازمند مهارت دیجیتال مارکتینگ است. مشاور دیجیتال مارکتینگ، فردی است که با استفاده از مهارت های خود در فضای آنلاین، به شما کمک خواهد کرد تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و در این فضای رقابتی شدید، خود را به بهترین نحو معرفی کنید.

یک مشاور دیجیتال مارکتینگ نیازمند دانش هایی است که فراتر از دانش های رایانه ای است:

بدون شک برای یک مشاور دیجیتال مارکتینگ، اساسی ترین ابزار، دانش کاربردی در این زمینه است؛ شامل طراحی و توسعه وبسایت و اپلیکیشن، سئو، گوگل ادوردز، بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و بازاریابی اپلیکیشن. درواقع، از آنجا که مشاور دیجیتال مارکتینگ، برقرار کننده ارتباط بین مشتری و فضای آنلاین است، باید تسلط کامل به فضای آنلاین داشته باشد.

شاید پس از مسلط بودن به دانش دیجیتال، شاید توانایی تجزیه و تحلیل داده، مهم ترین مهارت یک مشاور دیجیتال مارکتینگ است. در واقع برای تبدیل یک درونداد به برونداد، گام اول درک صحیح داده ها است. مشاور دیجیتال مارکتینگ با تبدیل داده ها به اعداد و ارائه آن به صورت چارت و نمودار، علاوه بر درک صحیح از وضعیت موجود، می تواند روند تغییرات و مسیر پیشرفت را شفاف تر کند. برای مثال آنالیز اطلاعات گوگل آنالیتیکس Google Analytics و وب مستر Google WebMasters – Google Search Console

اگر هدف مشخص نباشد، حرکت به سوی آن بی معنی است. یک مشاور دیجیتال مارکتینگ، باید برقراری ارتباط صحیح با کارفرمایان و دریافت اطلاعات لازم، اهداف کوتاه مدت و بلند مدت را تعریف و تشریح کند. از آن جا که اهداف هر پروژه، کاملاً به نوع هر کسب و کار بستگی دارد، مشاور دیجیتال مارکتینگ باید با کسب اطلاعات لازم در کسب و کار مورد نظر، هدف گذاری کند.

موضوع مهمی که باید مورد توجه هر بازاریاب باشد، تعیین استراتژی و تاکتیک است. اما استراتژی و تاکتیک در یک راستا هستند، اما تعاریف متفاوتی دارند. منظور از استراتژی، برنامه عملیاتی است که برای رسیدن به هدف طراحی می شود و تاکتیک در واقع اقداماتی است که در راستای عملیاتی سازی این برنامه های عملیاتی انجام می شود. در واقع تاکتیک بخشی از استراتژی است.

در واقع استراتژی شامل برنامه بلند مدتی است که در هر پروژه ای، یونیک و خاص بوده و در پاسخ به چرایی هر مشکل، طراحی می شود؛ در حالی که تاکتیک، شامل اقدامات کوچک و کوتاه مدتی است که مشخص می کند یک استراتژی چگونه باید به منحصه ظهور برسد.

یک مشاور دیجیتال مارکتینگ، باید یک شنونده خوب باشد تا بتواند علاوه بر دریافت اطلاعات لازم از کارفرما و صاحب کسب و کار، ایده ها و دیدگاه ها را بشنود و به نیازهای کسب و کار مورد نظر وقوف یابد. از آنجا که هر کسب و کار در نوع خود منحصر به فرد است، یک مشاور خوب با تقویت مهارت های شنیداری خود، درک بهتری از مشکلات هر کسب و کار پیدا می کند.

در مسیر حرکت به سوی هر هدفی، باید گام ها به ترتیب برداشته شود و پله ها باید به ترتیب طی شوند. مهم ترین مهارت در این مسیر، تعیین هر گام و هر مرحله به طور دقیق است. تعیین دقیق اولویت ها، کمک می کند که در وقت و انرژی و سرمای، صرفه جویی شود و سریعتر به هدف برسد.

زمانی که یک شرکت، مشاور دیجیتال مارکتینگ استخدام می کند، انتظار دارد که او مهارت های مدیریت لازم را داشته باشد و کاملاً حرفه ای عمل کند. به علاوه یک بازاریاب موفق باید بتواند ارتباطات خوب و مؤثر برقرار کند. درواقع همه مهارت هایی که پیشتر اشاره شد، زیر چتر مدیریت و توانایی برقراری ارتباط یک بازیاب خوب جمع شده و او را به هدف می رساند.

 

مشاور دیجیتال مارکتینگ،  یک متخصص علم بازاریابی (مارکتینگ) است که بیشتر آنچه یک مشاور بازاریابی در فضای غیر مجازی انجام می دهد او در فضای مجازی و اینترنت انجام می دهد. خدمات این مشاور می تواند به جذب مشتریان بیشتر و رضایت مشتریان و در نتیجه نگهداشت مشتریان شما در فضای مجازی باشد. یک مشاور این حوزه، معمولا به سئو SEO و SEM و کانال های بازاریابی در اینترنت، بازاریابی شبکه های اجتماعی Social Media Marketing، بازاریابی محتوایی Content Marketing از طریق جذب مخاطب با تبلیغات در فضای اینترنت و … تسلط کامل دارد.

 

سئو ( به زبان انگلیسی SEO ) یعنی بهینه سازی موتور های جستجو (به زبان انگلیسی Search Engine Optimization ) یکی از (در واقع شاید بهتر است بگوییم مهم ترین) تخصص های دیجیتال مارکتینگ است. که در آن مشاور یا متخصص این حوزه سعی می کند وب سایت (وبگاه) شما در کلید واژه های مورد نیاز شما که مشتریان و مخاطب شما، شما را از آن طریق پیدا می کند در صفحه اول گوگل و رنک بالایی داشته باشد. بیشتر مخاطب ها اگر کسب و کار را نشناسند و هدفمند نام کسب و کار شما را جستجو نکنند. کلمات کلیدی را در گوگل جستجو می کنند.

بنابراین کلیدواژه های مورد جستجوی مشتریان شما برای کسب و کارتان بسیار مهم است مخصوصا برای کسب و کار های مجازی اینترنتی. برای مثال شخصی که مطمئن نیست چه مدل باطری و از کجا با چه قیمتی خرید کند ممکن است در گوگل جستجو کند  ” خرید باطری ماشین ۲۰۶ صندوق دار تیپ ۵ ” حال کسب و کار هایی که جستجو و رسیدن به آن راحت تر است شانس بیشتری برای خرید مشتری از آنها را دارند.

 

مشاوره دیجیتال مارکتینگ – شرکت آکام آتا

در دنیا، با توجه به این مسئله که هر روز یک شغل تخصصی جدیدی پیدا می شود که یادگیری آن به مشاوره دیجیتال مارکتینگ نیاز دارد. بازاریابی اینترنتی در عصر حاضر یک شغل در دنیا به حساب می اید و کارشناسان متعددی نیز هستند که به  مشاوره دیجیتال مارکتینگ می پردازند. و به این صورت برای خود درآمد زایی دارند.به روز بودن دانش یک مشاور دیجیتال مارکتینگ بسیار مهم است زیرا هر روز تغییرات و پیشرفت های جدیدی در این حوزه صورت می گیرد.

هر شرکتی یا فردی برای این که بتواند بازاریابی خود را در سطح بین المللی و جهانی شروع کند در ابتدا به یک سری مشاوره دیجیتال مارکتینگ نیازمند بوده است تا روش های اصولی این حوزه را یاد بگیرند و در کم ترین زمان ممکن به اهداف خود در سطح بازار جهانی برسند. مشاوره دیجیتال مارکتینگ که توسط مشاوران در سطح کشور صورت می گیرد وظایف خاص خود را دارا می باشند که در این جا به چند مورد از این وظایف می پردازیم .

تسلط داشتن به تمامی موضوعات دیجیتال مارکتینگ، تسلط کامل به روش های دیجیتال مارکتینگ، انتخاب درست همکاری با مدیران و صاحبان کسب و کار نیازمند مشاوره و در آخر شناخت کامل بازار هدف، مشتریان، رقبا، صنعت، محصول یا خدمت، و طبقه بندی بازار هدف مربوطه می باشد. که برای این که مشاوره دیجیتال مارکتینگ به درستی صورت گیر باید تمامی این موارد مورد اطلاع و مطالعه مشاور قرار گیرد. فواید مشاوره دیجیتال مارکتینگ نیز می تواند شامل برنامه‌ریزی درست برای بازاریابی در فضای مجازی و به دست آوردن درست و دقیق هزینه ها و مدت زمان فرایند دیجیتال مارکتینگ است.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ – شرکت آکام آتا

 

مشاوره دیجیتال مارکتینگ گردشگری

کسانی که نیاز به مشاوره دیجیتال مارکتینگ دارند می توانند صاحبان و کارآفرن های تمامی کسب و کار ها باشند که برای توسعه کسب و کار خود و بروز شدن بتوانند خدمات خود را به صورت آنلاین و اینترنتی هم ارائه دهند. در حال حاضر در دنیا، بسیاری از کسب و کار به دنیای دیجیتال وارد شده اند برای مثال سفارش غذا، خرید منزل از یک مغازه، خدمات مشاوره، خرید و فروش، و حتی خدمات آموزشی نیز به سمت دیجیتال شدن می روند.

به طور یقین می توان گفت که بسیاری از کسب و کارها به مشاوره دیجیتال مارکتینگ نیاز پیدا خواهند کرد تا بتوانند برنامه های خود را در سطح بازار جهت دهی کنند. و در بازار سر درگم نباشند. و بدون شک تمام شغل ها و تولیدی ها می خواهند از این تکنولوژی در خرید و فروش ها خود بهره ببرند تا میزان فروش خود را در سطح بازار به چندین برابر خود برسانند.

برای صاحبان کسب و کار که می خواهند در سطح کشور، استان، شهرستان، و یا دنیا میزان مشتریان بیشتری داشته باشند می توانند از مشاوره دیجیتال مارکتینگ بهره بگیرند تا میزان فروش محصولات خودشان را به چندین برابر برسانند. تعیین نمودن تعهدات جدید برای فعالیت کردن در فضای مجازی و اینترنت. بهبود ارتباط درست و صمیمی با مشتریان. تعیین کردن برنامه های بلند مدت و کوتاه مدت برای اهداف مدون. آگاهی از میزان شرایط و میزان رقابت و عمل کرد های رقبای شما، همه این موارد را می توانید از طریق درخواست مشاوره دیجیتال مارکتینگ بدست بیاورید.

در انتخاب مشاور دیجیتال مارکتینگ چه فرد باشد و یا شرکت توصیه می شود بسیار دقت کرده و تحقیقات خوبی پیش از توافق و شروع به همکاری انجام دهید. سوابق کاری، تجربی و نمونه کار های موفق یک مشاور دیجیتال مارکتینگ می تواند در انتخاب به شما کمک کند.

 

هزینه مشاوره250000150000

شرکت آکام آتا منطفه آزاد انزلی (سهامی خاص)

 

– xvhp shdjxvhp ,f shdj – lah,vi xvhpd ,f shdjlndv nd[djhg lhv;jdk’lah,v nd[djhg lhv;jdk’lah,vi nd[djhg lhv;jdk’

مشاوره دیجیتال مارکتینگ در بندر انزلی – مشاوره دیجیتال مارکتینگ در انزلی – مشاوره دیجیتال مارکتینگ در رشت – مشاوره دیجیتال مارکتینگ در گیلانمشاوره دیجیتال مارکتینگ در تهران – مشاوره دیجیتال مارکتینگ – بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ – مدرس دیجیتال مارکتینگ – مشاور بازاریابی دیجیتال- مشاور بازاریابی اینترنتی – متخصص دیجیتال مارکتینگ – اجرای دیجیتال مارکتینگ- مدیریت دیجیتال مارکتینگ- آموزش دیجیتال مارکتینگ- آموزش دیجیتال مارکتینگ – آموزش دیجیتال مارکتینگ رایگان – فیلم آموزش دیجیتال مارکتینگ – آموزش دیجیتال مارکتینگ pdf – دانلود آموزش دیجیتال مارکتینگ – آموزش دیجیتال مارکتینگ اینستاگرام – دیجیتال مارکتینگ چیست pdf – جزوه آموزش دیجیتال مارکتینگ- بهترین دوره دیجیتال مارکتینگ

——————-دیجیتال مارکتینگ چیست pdf – مقاله دیجیتال مارکتینگ  -آموزش دیجیتال مارکتینگ رایگان – دیجیتال مارکتینگ pdf – آموزش دیجیتال مارکتینگ pdf – دیجیتال مارکتینگ ppt – اصول دیجیتال مارکتینگ – شرکت دیجیتال مارکتینگ—————

مدیر دیجیتال مارکتینگ – شرح وظایف مدیر دیجیتال مارکتینگ – شرح وظایف واحد دیجیتال مارکتینگ – حقوق مدیر دیجیتال مارکتینگ – شرح خدمات دیجیتال مارکتینگ – شرح شغل دیجیتال مارکتینگ – شرح شغل کارشناس دیجیتال مارکتینگ- وظایف دیجیتال مارکتر- شرح وظایف کارشناس دیجیتال مارکتینگ – شرح خدمات دیجیتال مارکتینگ

 

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

دیدگاه

به منظور دسترسی آسوده تر بهنگام نظر دهی، نام، ایمیل و وب سایت مرا در این مرورگر ذخیره کن.

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

نوشتن دیدگاه

امروزه نقش مشاوره مدیریت بیش از هر زمان دیگری مورد توجه کارآفرینان و صاحبان کسب و کار قرار گرفته است. مشاوره مدیریت در کنار هر کسب و کاری می تواند به بهبود عملکرد آن سازمان کمک شایانی نماید. شایان ذکر است که مشاوره مدیریت تنها محدود به یک حوزه خاص نیست و دامنه گسترده  ای دارد.

کارآفرین؛ واژه کارآفرین ریشه‌ای فرانسوی دارد. این کلمه قریب به سیصد سال قدمت دارد. اقتصاددان‌ها، نخستین کسانی بودند که واژه کارآفرین و همچنین مفهوم کارآفرینی را مورد توجه قرار دادند. در واقع کارآفرینی، به معنای فرآیند ابداع  چیزی باارزش و جدید است. به ثمر رسیدنش، مستلزم وقف زمان، انرژی و توجه به ریسک‌های احتمالی است.

امروزه مردم از طیف وسیعی از وسایل استفاده می کنند و از طریق آنها به اینترنت وصل می شوند و در آن به دنبال اهداف خود هستند. سایت پزشک باید طوری طراحی شود که در طیف وسیعی از دستگاه ها به درستی قابل نمایش باشد. جدیدترین تکنولوژی که برای حل این مشکل ارائه شده است استفاده از « طراحی واکنشگرا » یا « Responsive Design » می باشد که با استفاده از این تکنولوژی وب سایت پزشکی در دستگاه های مختلف به درستی نشان داده می شود.

زمانی که دندانپزشکان از دیجیتال مارکتینگ برای تبلیغات دندانپزشکی استفاده می کنند باعث می شوند افرادی که به دنبال کسب اطلاعات و یا موارد مربوط به دندانپزشکی هستند در مدت زمان کوتاه تری به آن ها دسترسی داشته باشند.

بازرگانی و بازاریابی، صادرات و واردات، ترخیص کالا، مشاوره مدیریت، مشاوره کسب و کار، مشاوره بازاریابی و فروش، مشاوره دیجیتال مارکتینگ، مشاور مدیریت بازاریابی، بازاریابی بین الملل، بازاریابی داخلی، بازاریابی اینترنتی (دیجیتال مارکتینگ)، مذاکرات و مکاتبات بین الملل تجاری و بازاریابی بین الملل، بازرگانی داخلی و بین المللی، مشاوره بازاریابی و برندسازی یا خلق برند، مشاوره برند، مشاوره مدیریت برنامه ریزی استراتژی کسب و کار | شرکت آکام آتا منطقه آزاد انزلی (سهامی خاص) | دارای مجوز فعالیت اقتصادی و تجاری از سازمان منطقه آزاد انزلی

منطقه آزاد انزلی، فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی، مجتمع تجاری – اداری ستاره شمال، طبقه اول، شماره ۲۱۰۹ ، کد پستی ۴۳۱۳۱۴۴۳۳۱

از شنبه تا چهارشنبه ۹ – ۱۷

۰۲۱۸۸۰۵۱۹۵۰ – ۰۱۳۴۴۵۴۲۷۶۸

[email protected]

مارا در اینجا پیدا کنید:

صنعت گردشگری در اینترنت طوفان به پا کرده است.

 

افق های صنعت گردشگری و مسافرت بیش از پیش در حال تحول هستند. مثال های واضح آن برند های آژانس مسافرتی و گردشگری کاملا اینترنتی Airbnb و شرکت تاکسیرانی Uber می باشند. با توجه به آمار سال ۲۰۱۷ این استارتاپ های جدید در دنیای گردشگری از رقیبان سنتی خود پیشی گرفته اند. نیاز های کاربران و مشتریان نیز به همین میزان در حال تحول هستند و زمان آن رسیده است که شما هم تغییرات لازمه را در تمامی مراحل، از جستجوی اولیه تا رزرو هتل، ایجاد کنید.

طبق آمار گوگل, موتور های جستجوی آنلاین و یوتیوب در صدر عوامل ترغیب کننده برای ۶۵ درصد از سفر های تفریحی و ۶۹ درصد سفرهای کاری، می باشند.مشاوره دیجیتال مارکتینگ گردشگری

اگر شما هم آماده استفاده هر چه بهتر از بازریابی اینترنتی در تجارت گردشگری خود هستید با ویرلن همراه باشید و این ۶ ترفند بسیار موثر را به دقت مطالعه کنید:

 

اکنون دیگر بر کسی پوشیده نیست که ، تمرکز اصلی برند های گردشگری بر ایجاد ارتباطات بیشتر با مشتریان خود می باشد. برای ایجاد کمپین های گردشگری آنلاین باید چند فاکتور را در نظر بگیرید تا مطمئن شوید بر روی افراد مناسبی در زمان مناسب، تمرکز کرده اید. ابتدا این سوال اساسی را در نظر بگیرید که: چطور مدل تولید محتوا و زمان تبلیغ شما میتواند میزان پیام ها و نظرات مخاطبین تان را افزایش دهد؟

در اینجا میخواهیم به چند فاکتور مهم برای کمپین تبلیغاتی شما بپردازیم:

استفاده از هشتگ، کاربران را به تگ کردن دیگر دوستانشان، ترغیب خواهد کرد.

 

در این عرصه که نیاز افراد به کسب تجربه از طریق سفر کردن، رو به افزایش است، ضروری است که شما پیشنهاد های خاص مطابق با سلیقه های متفاوت را، در اختیارشان بگذارید. برای این مقصود، داشتن اطلاعات به روز، امری حیاتی است. تحقیقات نشان داده است که امروزه ۸۵ درصد مسافران، سفر برنامه ریزی شده مطابق با نیازشان را ، به تور های از قبل طراحی شده آژانس های گردشگری، ترجیح میدهند. با برنامه ریزی تور مطابق با نیاز مشتری هایتان، شما به برند خود ارزشی برتر از رقبایتان خواهید بخشید و مطمئن باشید که با این روال مشتریان، آژانس شما را به دوستانشان نیز معرفی خواهند کرد.

 

معرفی ویدئو های ۳۶۰ درجه در فیسبوک و یوتیوب در سال ۲۰۱۵، در صنعت گردشگری تحولی عظیم ایجاد کرده است. این ابزار جدید به گردشگران امکان بازدید مقصد، رویداد ها و فعالیت ها را،  قبل از شروع سفر میدهد. واقعیت مجازی ابزار شگفت انگیز دیگری بود که از دو سال پیش پا به عرصه های متفاوت تبلیغات گذاشت و به وضوح محبوبیت هرچه بیشتر این ابزار باعث کاهش قیمت روز به روز آن خواهد شد.

با استفاده از واقعیت مجازی،  گرشگران تجربه ای بی نظیر، سریع و کم هزینه را، از سفر پیش روی خود بدست می آورند. به راحتی قابل تصور است که تجربه ای اینچنین، گردشگران را از لحاظ احساسی بسیار تحت تاثیر قرار میدهد و آنها را برای تجربه واقعی این سفر ترغیب میکند. پیشبینی می شود که در در آینده ای نزدیک آژانس های توریستی با شعار “اول ببین بعد مشری شو” از واقعیت مجازی برای تبلیغ هتل ها و مجموعه های تفریحی نیز بهره ببرند. نمونه ی بارز موفقییت آمیز این ابزار در تبلیغات آژانس گردشگری انگلیسی توماس کوک است. آنها در ۱۰ شعبه خود در انگلیس، با استفاده از این ابزار، برای مشتریان تجربه سفر به نیویورک را بازسازی میکنند. نتیجه افزایش ۱۹۰ درصدی در رزرو سفر به نیویورک بوده است. بنابراین میتوان گفت که در سال ۲۰۱۸ این روند در بین آژانس های گردشگری بسیار محبوب بشود.

 

امروزه گرشگران فقط به خواندن نظرات دیگران در اینترنت، کفایت نمیکنند. بلکه آنها نسبت به واکنش و پاسخ آژانس ها نسبت به نظرات آنها، نیز بسیار توجه میکنند و نحوه واکنش شما به نظرات آنها، عاملی تعیین کننده در تصمیم گیری هایشان خواهد بود. شما باید همیشه این حس را به مشتریهایتان الغا کنید که، اولا همیشه در دسترسید والبته همیشه آماده ایجاد تغییرات لازم طبق انتقادات و پیشنهادات آنها هستید. مثلا برند گردشگری Crystal Sky با ایجاد بحث و مطرح کردن سوالات متفاوت، مخاطبان را به بیان هرچه بیشتر نظرات خود ترغیب میکتد که با این کار حس اعتماد مشتریان به برند خود را، افزایش میدهد.

 

در راستای دیگر تحولات دنیای دیجیتال، مشتریان بیش از پیش از رزرو با کامپیوتر به سوی رزرو با موبایل پیش میروند. پیشبینی می شود که تورهای آنلاین از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۲۰، ۷۵ درصد افزایش پیدا کنند که بیشتر این گزینه ها برای موبایل طراحی شده اند. طبق آمار Skyscanner 79 درصد از گردشگران پروسه رزرو خود را از طریق موبایل انجام میدهند، این در حالی است که این رقم در سال ۲۰۱۶، ۷۰ درصد بوده است که این رقم، خود به تنهایی بر اهمیت توجه شما به طراحی سایت مناسب برای نمایش در اسمارتفون ها، صحه میگذارد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

instagram blue tick

با VIRLAN در رقابت جستجوی گوگل همیشه رتبه اول باشید!

خدمات ویرلن:

 

مشاوره دیجیتال مارکتینگ گردشگری

نقل مطالب تنها با ذکر منبع و لینک به سایت مجاز است. همه حقوق برای ویرلن محفوظ است.

خوش آمدید، به حساب کاربری خود وارد شوید.

رمز عبور خود را بازیابی کنید.

کلمه عبور برایتان ایمیل خواهد شد.

آخرین ها

مشاوره دیجیتال مارکتینگ گردشگری

وب برندینگ – پایگاه علمی پژوهشی بازاریابی و برند سازی دیجیتال


دیجیتال مارکتینگ چیست؟


همایش تخصصی جاوا اسکریپت و ری‌ اکت


آشنایی با مدل بازاریابی SOSTAC


مردم چطور در گوگل جستجو می کنند؟

۶ پرسونای مهم خریداران در ماه مبارک رمضان را بشناسید


Showrooming پدیده دنیای مدرن


رسانه های اجتماعی یعنی موبایل ها


معیار اندازه گیری آگاهی از برند


بازگشت سرمایه بازاریابی


Showrooming پدیده دنیای مدرن

آینده‌ی صنعت سفر (گردشگری) از دیدگاه گوگل

تقابل کارپینو و اسنپ، تپسی به دنبال شکایت!

در آشفته بازار گردشگری دیجیتال ایران، شناخت بازار و راهکارهای حضور در آن شاه کلید موفقیت شماست. اگر در شناخت این بازار و یا تشخیص استراتژی برنده در بازار گردشگری مشکل یا ابهامی دارید، در کارگاه تخصصی ما شرکت کنید تا به شما بگوییم که چطور در بازار آنلاین گردشگری از دیجیتال مارکتینگ نتیجه بگیریم.

کارگاه تخصصی دیجیتال مارکتینگ در بازار گردشگری روز چهارشنبه ۴ اردیبهشت ساعت ۱۸ به مدت ۲ ساعت در دفتر وب برندینگ برگزار می شود.

ما اطمینان داریم که بعد از حضور در کارگاه، دست پر از پیش ما می روید.

ما از روی تجربه و دیتا در مورد سرفصل‌های زیر به طور مفصل صحبت خواهیم کرد:

پس از کارگاه هم با همدیگر در ارتباط خواهیم بود، ما همیشه آماده همکاری با شما هستیم.

در زمینه مشاوره و تبلیغات دیجیتال مشتریان بسیاری در حوزه گردشگری داشته ایم. حتی بعضی از مهره های اصلی بازار آنلاین گردشگری مشتری خدمات ما بوده یا هستند.

علاوه بر این ما پارتنر رسمی گوگل هستیم و سال گذشته میلیاردها نمایش تبلیغات گوگل را تجربه کرده ایم.

پست قبلی

دومین کارگاه تخصصی پرسش و پاسخ گوگل ادز فروردین ۹۸

پست بعدی

تبلیغات در گوگل برای رشد کسب کار

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

برای بار بعدی نظر من، نام، ایمیل، و وب سایت من را در این مرورگر ذخیره کنید.

اگر پاسخ جدیدی داده شد.ایمیل اطلاع رسانی را ارسال نکن.فقط زمانی که کسی به پاسخ من، پاسخ جدیدی دارد، با ایمیل به من اطلاع رسانی کن.ایمیل اطلاع رسانی را هر زمان که پاسخ جدیدی داده شد، به من بفرست.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ گردشگری

 

وب برندینگ آینده برندینگ در قرن بازاریابی دیجیتال است. هر برند، و هر تجارتی با هر نوع از بازاریابی باید به این سمت حرکت کند.

28425546 : تلفن

info@webbranding.org: ایمیل

آخرین پست ها


دیجیتال مارکتینگ چیست؟


آشنایی با مدل بازاریابی SOSTAC


هفتاد و پنجمین کارگاه تبلیغات در گوگل

پربحث ترین ها


همایش تخصصی جاوا اسکریپت و ری‌ اکت

۶ پرسونای مهم خریداران در ماه مبارک رمضان را…

تبلیغات در گوگل چیزی شبیه به باغبانی من و…

۶ پرسونای مهم خریداران در ماه مبارک رمضان را بشناسید


Showrooming پدیده دنیای مدرن


رسانه های اجتماعی یعنی موبایل ها


بازگشت سرمایه بازاریابی


Showrooming پدیده دنیای مدرن

آینده‌ی صنعت سفر (گردشگری) از دیدگاه گوگل

خوش آمدید، به حساب کاربری خود وارد شوید.

رمز عبور خود را بازیابی کنید.

کلمه عبور برایتان ایمیل خواهد شد.

سبد خرید شما خالی است.

کافه دیجیتال مارکتینگ در جهت افزایش رونق صنعت گردشگری و استفاده از ظرفیت های بسیار زیاد فضای آنلاین در نظر دارد رویدادی با محوریت افزایش فروش آنلاین خدمات گردشگردی با استفاده از ابزارهای بروز دیجیتال مارکتینگ برگزار کند.

یکی از رسالت های کافه دیجیتال مارکتینگ تبیین اصول و ارتقاء فرهنگ دیجیتال مارکتینگ بوده که در این راستا تا کنون بیش از ۱۳ رویداد و نشست تخصصی با حمایت پارک علم وفناوری خراسان و برندهای برتر این حوزه برگزار کرده است.

 

ضرورت برگزاری همایش :

مشاوره دیجیتال مارکتینگ گردشگری

صنعت گردشگری یکی از فعالیت‌های مهم تجاری و بازرگانی برای هر کشوری‌ست و فضای دیجیتال امروزی بستر مناسبی برای توسعه  آن به وجود آورده است.

با توجه به محبوبیت روز افزون استفاده از موبایل برای جست و جو و یا خرید در هر زمینه‌ای می‌توان اپلیکیشن‌هایی طراحی کرد تا گردشگران به راحتی به اطلاعات و یا محصولات مورد نیازشان دسترسی پیدا کنند و بر اساس آن برنامه‌ریزی و اقدام به خرید کنند. همچنین در سال‌های اخیر دیجیتال مارکتینگ و شبکه‌های اجتماعی شتابدهنده‌ی پیشرفت این صنعت بوده است، همین امر باعث به وجود آمدن یک میدان رقابتی شدید شده و همه صاحبان کسب و کار به دنبال استفاده از فضای اینترنت و ایجاد گردشگری آنلاین برای ربودن گوی رقابت از یکدیگر هستند.

 

 

اهداف برگزاری همایش :

 

در این همایش بر مباحثی نظیر:

 

 

 

 

جامعه هدف همایش:

 

 

 

 

مدل برگزاری رویداد:

با توجه به هدف و رسالت اصلی همایش دیجیتال مارکتینگ، دبیرخانه همایش برنامه ریزی لازم در دو بخش مختلف را صورت داده است:

 

در بخش سخنرانی، چندین ارائه تخصصی و تجربه محور در حوزه خدمات گردشگری از برندهای برتر خدمات دیجیتال مارکتینگ کشور تدارک دیده شده است همچنین در این ارائه ها گوشه ای از بزرگترین کمپین های تبلیغاتی خود را باز گو می‌کنند.

در بخش پنل تجریه چندین نماینده از کسب و کار استارتاپی در حوزه خدمات گردشگری و دیجیتال مارکتینگ به چالش های پیش روی این صنعت خواهند پرداخت.

موضوعات سخنرانی عبارتند از:

 

 

از آنرو که این همایش یکی از رویدادهای جنبی کافه دیجیتال مارکتینگ است در ادامه به معرفی این سلسله رویداد خواهیم پرداخت:

کافه دیجیتال مارکتینگ چیست؟

کافه دیجیتال مارکتینگ یک رویداد تخصصی آموزشی در حوزه دیجیتال مارکتینگ هست که هر جلسه آن به سه بخش تقسیم میشود:

آموزش بر مبنای کتاب: در بخش اول هر رویداد ، ارائه کننده در مورد تجربیات خود در موضوعی مشخص صحبت میکند. این موضوعات بر مبنای کتاب های تخصصی دیجیتال مارکتینگ و بر اساس اصولی که در آن گفته می شود بیان می شود.

شبکه سازی: یکی از قسمت های جذاب رویداد آشنا شدن شرکت کننده ها با یکدیگر هست. این بخش میتونه سرآغاز شروع یک رابطه کاری جدید باشه. میتونه یک تیم قوی شکل بگیره و در نتیجه اش اتفاق های جذاب دیگه ای بیفته.

پرسش و پاسخ گروهی: بخش آخر شرکت کننده ها میتونن سوالاتشون رو بپرسند و اساتید این حوزه هم پاسخگو هستن. معمولا سوالاتی پرسیده میشه که میتونه سوال خیلیا باشه.

درحال حاضر تا کنون ۱۳ دوره از کافه دیجیتال مارکتینگ برگزار شده است.

 

 

مشاوره دیجیتال مارکتینگ گردشگری

زمان همایش : ۹   اسفند

سخران ها:

عادل طالبی: مدیر نیمکت بوک و تیزلند

سید علی علیزاده: مدیر عامل آژانس دیجیتال مارکتینگ راتین

توحید علی اشرفی: مدیر بازاریابی علی بابا

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

تمام هدف ما،

در رسیدن شما به موفقیت خلاصه میشه !

قراره کلی خبر خوب براتون بفرستیم …

پادکست

موفقیت و انگیزشی

بازاریابی و فروش

کار آفرینی و کسب و کار

زندگی نامه افراد موفق

مشاوره دیجیتال مارکتینگ گردشگری

معرفی کتاب

صنعت گردشگری به شدت در حال تغییر و تحول است و امروزه وابستگی زیادی به بازاریابی اینترنتی پیدا کرده است. با توجه به اطلاعات به دست آمده، آژانس هایی که از بازاریابی اینترنتی استفاده می کنند به شدت از رقبای سنتی خود پیشی گرفته اند.

نیازو خواسته های مشتریان نیز به شدت تغییر پیدا کرده است و وقت آن شده که شما تغییرات مورد نیاز را در تمام ابعاد آن از جستجو اولیه تا رزرو هتل یا مسافرخانه به وجود آورید.

طبق آماری که گوگل ارائه داده است، موتور های جستجوی آنلاین و یوتویوب از برترین عوامل ایجاد کننده رغبت برای حدود 65 درصد از سفرهای تفریحی و سیاحتی  حدود69 درصد از سفرهای کاری می باشد.

آکادمی بازار در این مقاله به شما می آموزد برای استفاده درست از بازاریابی اینترنتی در زمینه صنعت گردشگری موارد زیر را در نظر بگیرید:

شما باید برای برقراری ارتباط هر چه بیشتر با مشتریان خود کمپین های گردشگری راه بیاندازید. همانطور که می دانید امروزه تمرکز اصلی شرکت های گردشگری بر ارتباط با مشتری خود می باشد.

برای ایجاد کمپین های گردشگری اینترنتی باید چند نکته را رعایت کنید تا از اینکه بر روی افرادی مناسب در زمانی مناسب تمرکز کرده اید مطمئن شوید روی افراد مناسبی در زمان مناسب، تمرکز کرده اید.

_ کمپین شما باید با در نظر گرفتن این نکته مهم  که بر روی مشتریان کنونی و احتمالی متمرکز است، پیام رسان ها و ابزار ارتباطی مختلف را مورد استفاده قرار دهد.

_ این کار یافتن مخاطبان جدید را برای شما ممکن می سازد و مشتریان قدیمی را وفادار تر می کند. مثلا شاید ایمیل مارکتینگ برای مشتریان قدیمی مفید باشد اما برای مشتریان جوانتر و مشتری های احتمالی شما در آینده شبکه های اجتماعی تاثیر گذار تر خواهد بود.

_ به دقت سعی کنید از محتوا و اطلاعات خوب با مخاطبان خود استفاده کنید.

برای این  کار شما می توانید از ابزار مکانیابی استفاده کنید، استفاده از ابزار های مکان یابی این امکان را به شما می دهند تا با در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی طرف مقابل محتوای تبلیغات خود را تنظیم کنید که نتیجه آن صرفه جویی در وقت و هزینه ها خواهد بود.

_ طبق آخرین اطلاعات و آمار به دست آمده  افراد بین سنین ۱۸ تا ۳۴ سال هزینه های خود برای خرید کالا کم کرده اند و تمایل بیشتری به سفر کردن نشان می دهند.

بنابراین آژانس های گردشگری باید تجربیات سفر خود را به اشتراک بگذارند. البته امروزه بیشتر مردم تجربه های مسافرتی خود را از طریق شبکه های اجتماعی با دیگران به اشتراک می گذارند.

در این روزها که تمایل افراد به سفر کردن رو به افزایش است بهتر است شما پیشنهادات خاص و جدیدی به مخاطبان خود عرضه کنید. برای رسیدن به این هدف  به روز بودن امری مهم و حیاتی است.

مطالعات نشان داده است که امروزه ۸۵ درصد مسافران، سفرهای مطابق با نیازشان را، به تور های از قبل برنامه ریزی شده آژانس مسافرتی ترجیح می دهند.

زمانی که شما تورهایی مطابق با نیاز مشتری طراحی کنید موجب افزایش رضایت آنها می شوید، همچنین آناه تبلیغ شما را به دوستان خود می کنند و صنعت گردشگری شما گسترش می یابد.

معرفی ویدئو در فیسبوک و یوتیوب تحولی بزرگ در صنعت گردشگری ایجاد کرده است. این ابزار این امکان را به افراد می دهد تا قبل از شروع سفر تصاویر و رویدادها ی آن را ببینند.

همچنین این امکان را به مشتریان می دهد. تجربه ای سریع و کم هزینه از سفر پیش روی خود به دست بیاورد. مسلما همچین تجربه ای  احساسات گردشگر را برمی انگیزد و آن ها را راغب به رفتن به این سفر می کند.

امروزه گرشگران فقط نظرات دیگران در اینترنت را مورد توجه قرار نمی دهند بلکه پاسخ آژانس ها به نظرات مخاطبان را در نظرمیگیرند و مطمئنا عاملی تعیین کننده در تصمیم گیری هایشان خواهد بود.

شما باید این امکان را در اختیار مخاطبان خود بدهید که بتوانند پیشنهادات و انتقادات خود را مطرح کنند و آنها بدانند که شما همیشه در دسترس هستید.

امروزه بیش از پیش مشتریان از رزرو با کامپیوتر به سمت رزرو با موبایل پیش می روند. طبق اطلاعاتی که از آمار به دست آمده است حدود 80 درصد از مشتریان عملیات رزرو خود را به وسیله گوشی های همراه خود انجام می دهند.

این درحالی است که در سال 2016  تنها 70 درصد از گردشگران از موبایل برای رزرو استفاده می کردند. این رقم نشان دهنده اهمیت روز افزون تلفن های همراه در روند رزرو می باشد.

ما هرروز بیش از دیروز به صورت خواسته یا ناخواسته به اینترنت وابسته می شویم و دلیل آن خدمات بسیار زیادی است که به افراد می دهد. اینترنت مزایای بسیار زیادی دارد که از جمله آن بازاریابی  می باشد.

دیجیتال مارکتینگ در بخش های متفاوتی به کار گرفته می شود که یکی از آنها صنعت گردشگری می باشد. با توجه به اطلاعات به دست آمده، آژانس های مسافرتی که از بازاریابی اینترنتی استفاده می کنند به شدت از رقبای سنتی خود پیشی گرفته اند.

شما زمانی می توانید در زمینه بازاریابی اینترنتی موفق باشید که اصول و ابعاد مختلف آن را بشناسید.

استاد احمد محمدی مدرس و مشاور درزمینه بازاریابی و فروش در سمینار بزرگ موفقیت ترفند های مهم و کلید های طلایی در اختیار شما قرار می دهد که با به کارگیری آن می توانید  روز به روز در کسب وکار خود موفق تر باشید و پله های ترقی را طی کنید.

سمینار بزرگ موفقیت_استاد احمد محمدی

معرفی مهارت های کلیدی فروش که منتهی به افزایش سود می شود

راه‌های جذب مشتریان وفادار برای کسب و کار

در مسیر شغلی دلخواه و مناسب خود حرکت کنید

مشاوره دیجیتال مارکتینگ گردشگری
مشاوره دیجیتال مارکتینگ گردشگری
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *