مشاوره دیجیتال مارکتینگ

 
helpkade
مشاوره دیجیتال مارکتینگ
مشاوره دیجیتال مارکتینگ

بهزاد حسین عباسی مشاوره دیجیتال مارکتینگ

امروزه در دنیایی زندگی میکنیم که روزانه میلیونها انسان شروع به کار و تجارت می کنند . میلیونها انسان با تفکر متفاوت و خواسته های بیشمار، جذب تفکر انسانها به سوی خود تنها با تبلیغات هدفمند می شوند.

DIGITAL MARKETING  یا همان بازاریابی اینترنتی به انواع تبلیغ محصول /خدمات در بستر اینترنت ،با استفاده از کلیه ابزارها /رسانه های دیجیتال موجود در فضای مجازی می باشد.

با استفاده از دیجیتال مارکتیگ برمبنای  متد وشیوه های علمی  روز دنیا میتوان به توسعه کسب و کارها ، کسب جایگاه بهتر و حضور پررنگ تر در بازار نسبت به رقبا ،دریافت سهم ذهن بالاتری از مشتریان وتقویت برند با هدف گذاری و تدوین استراتژی به صورت کاملا موثر دست یافت .  قدم اول برای یافتن راه کاری قابل اعتماد جهت افزایش بازدهی اقتصادی شرکت شما دریافت خدمات مشاوره کسب و کار می باشد.

 

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

 

 

 

 

مشاوران دیجیتال مارکتینگ با تحلیل کسب و کارها و بازار هدف  بهترین روش های بازاریابی آنلاین را به صاحبان کسب و کارها ارائه می دهند

-تسلط کامل به تمامی خدمات دیجیتال مارکتینگ

-اشراف کامل به روش های دیجیتال مارکتینگ

-انتخاب درست استراتژی و همکاری با مدیر محصول.

-شناخت بازار هدف  و دسته بندی بازار هدف مربوطه

مشاوره دیجیتال مارکتینگ بازاریابی اینترنتی در تهران شیراز اصفهان مشهد تبریز

 

-برنامه ریزی درست در جهت اجرای بازاریابی در فضای مجازی

-براورد صحیح  هزینه و  مدت زمان فرایند دیجیتال مارکتینگ

 

بازاریابی با استفاده از موتورهای جستجو– SEO  یا همان سئو  Search Engine  Marketing
بازاریابی با استفاده از شبکه‏ های اجتماعی(Social Network Marketing)
بازاریابی محتوایی content Marketing
تبلیغات بنری
بازاریابی ایمیلی Email Marketing
بازاریابی در موتورهای جستجو ی Search Engine Marketing

 

 

مشابه با هر کار دیگری برای موفقیت در زمینه مشاوره دیجیتال مارکتینگ شما به عنوان یک مشاور باید برخی از فاکتورهای مهم را در نظر داشته باشید. یک مشاور دیجیتال مارکتینگ باید از حیاتی بودن ابزار اینترنت در موفقیت کسب و کار شما با خبر باشد. به عنوان مثال باید بدانید که هر شبکه اجتماعی چه میزان در کسب و کار شما موثر است. لزوما نمی توان از همه پت فرم ها انتظار داشت که موجب افزایش بازدید و فروش سایت شما شوند. پس مهمترین ویژگی که شما باید برای موفقیت در مشاوره دیجیتال مارکتنیگ باید داشته باشید این است که آنالیز و بررسی های خود را به صورت مداوم و هدفمند انجام دهید تا از آخرین تغییراتی که در زمینه دیجیتال مارکتینگ و حوزه رقابتی شما ایجاد می شود آگاه بانید. به این وسیله سات که شما می توانید استراژی های خود را در صورت نیاز تغییر دهید.

 

علاوه بر این که شما باید برنامه ای دقیق برای رسیدن به اهداف داشته باشید، باید اهداف خاصی را برای مشتری تعیین کنید چرا که مشتریان شما بسیار علاقه مند هستند که تنها نتیجه را ببینند زیرا علاقه چندان زیادی به آگاهی از روند طی شده ندارند.

 

 

بدون شک تمام کسب و کارهایی که می خواهند فعالیت خود را در اینترنت نیز آغاز کنند نیاز به استفاده از مشاوره دیجیتال مارکتینگ دارند. اما از کجا باید بدانید که چه زمانی بباید این کار را انجام دهید؟ به طور کلی شرکت هایی که قصد انجام یکی از کارهای زیر را دارند می توانند از خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ استفاده کنند :

تمایل به افزایش تعداد مشتریان خود دارند.
تعیین تهداف جدید برای فعالیت در فضای مجازی
تعیین برنامه ریزی مدون برای رسیدن به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت.
نیاز به استفاده از ابزار آنالیز برای آگاهی از میزان پیشبرد اهداف شما
بهبود ارتباط با مشتریان
آگاهی از شرایط و میزان رقابت و فعالیت رقبای شما

 

 

 

امروز شرکت های موفق نیز درحال تغییر روش های کاری خود هستند.  تکنیک های بازاریابی کلاسیک ، از جمله بخش بندی (segmentation) گسترده، کمپین های تک نفره با چندین واسطه و قیف های بازاریابی که از طریق آنها همه مصرف کنندگان در کنار هم قرار می گیرند، در دیجیتال مارکتینگ هیچ جایگاهی ندارند.

اگر شرکت شما هنوز عمدتا به روش های کاری که ده سال پیش به شما خدمت کرده است متکی باشد، زمان تغییر سریع، فرا رسیده است.مشاوره دیجیتال مارکتینگ

اگر کالا یا خدماتی دارید که به هر دلیلی توانایی، فرصت و یا امکانات بازاریابی و معرفی آن را ندارید …

اگر حس می كنید كسب و كار شما به خوبی پیشرفت نکرده و دچار رکود شده …

اگر حس می کنید کالا یا خدمات شما با نیازهای مشتریان هماهنگی ندارد…

اگر روش های مختلفی را برای افزایش سهم بازار آزموده اید و موفقیتی كسب نكرده اید …

اگر محصولی با كیفیت دارید و فكر می كنید سهم بازار آن باید بیش از میزان كنونی باشد …

اگر حس میکنید ساخت یک برند برای محصول یا خدمات شما نیاز می باشد ولی راه شروع آن را نمیدانید

اگر از رقابت تنگاتنگ با رقیبان خسته شده اید …

اگر بتازگی قصد راه اندازی یک کسب و کار را دارید و نیاز به تحقیقات بازار دقیق و جامع به منظور کسب اطمینان برای ورود به بازار دارید…

 

 

امروز چه روشی در دیجیتال مارکتینگ جواب می دهد؟

شرکت های پیشرو در سه بخش سرمایه گذاری می کنند که اساسا مدل بازاریابی را متحول کرده اند:

دسترسی به مقدار زیادی از اطلاعات آماری در لحظه، برای استفاده در کمپین ها
توانایی در ایجاد روابط طولانی مدت و چند کاناله با مصرف کنندگان
انعطاف پذیری برای پیاده سازی مفاهیم متعدد و جمع آوری بازخورد آنی از مشتریان
BCG  و بخش تبلیغات فیسبوک با شرکت های برجسته ای در گستره ی وسیعی از صنایع مختلف شریک شدند تا تکنیک های بازاریابی آنلاین پیشرفته را به عنوان یک چالشِ کسب و کار پیاده سازی کنند.  ما نمونه هایی از شرکت هایی را که افزایش سرمایه گذاری در بازاریابی دیجیتال را آغاز کرده اند، به اشتراک می گذاریم و تغییراتی را که شرکت ها باید برای کسب ارزش فوق العاده ی دیجیتال مارکتینگ ایجاد کنند، معرفی می کنیم، با ویرلن همراه باشید؛

 

 

 

انواع مشاوره بازاریابی 

مشاور بازاریابی (مارکتینگ) آنلاین Online Marketing Consultant
مشاور بازاریابی (مارکتینگ) بین الملل International Marketing Consultant
مشاور بازاریابی (مارکتینگ) جهانی (معمولا بیش از دو کشور) Global Marketing Consultant
مشاور بازاریابی اینترنتی (مشاور دیجیتال مارکتینگ)  Digital Marketing Consultant
مشاور بازاریابی (مشاور مارکتینگ) علمی Scientific Marketing Consultant
مشاوری بازاریابی (مشاور مارکتینگ) از طریق رسانه های اجتماعی Social Media Marketing Consultant
مشاور بازاریابی (مارکتینگ) محتوایی – نوشتن محتوی تبلیغاتی Content Marketing Consultant
مشاور بازاریابی (مارکتینگ)- تبلیغات چاپی یا تلویزیونی Press & Media
مشاور بازاریابی (مارکتینگ)- روابط عمومی PR – marketing Consultant (Public Relations)
مشاور بازاریابی (مارکتینگ) از طریق مدیریت برند و برندسازی (خلق برند) Branding and Marketing Consultant
مشاور بازاریابی چریکی Guerilla Marketing Consultant
مشاور بازاریابی (مارکتینگ) خیابانی و میدانی
مشاور بازاریابی (مارکتینگ) مستقیم Direct Marketing Consultant
مشاور بازاریابی (مشاور مارکتینگ) خرید و بسته بندی Packaging and Buying Behavior
مشاور بازاریابی (مارکتینگ) از طریق افزایش رضایت و تجربه خوب مشتری Customer Satisfaction
مشاور بازاریابی (مارکتینگ) بر اساس داده های دریافتی آنالیز شده بازار Data Driven Marketing

مشاوره دیجیتال مارگتینگ در شهرستانها

 

این صفحات مشاوره را نیز مطالعه فرمایید.

مشاوره بازاریابی

مشاوره دیجیتال مارکتینگ بازاریابی آنلاین بازاریابی اینترنتی

مشاوره فروش

مشاوره تبلیغات 

مشاوره برندسازی برندینگ 

مشاوره استارتاپ 

مشاوره کسب و کار 

مشاوره مدیریت ارتباط با مشتری CRM

 

نظرات دانشجویان راضی را حتما مشاهده فرمایید

 

شبکه های اجتماعی : اینستاگرام   |   توییتر  |   فیس بوک  |  تلگرام   | لینکدین 

مشاور دیجیتال مارکتینگ – ارائه خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ

۱- متخصصین دارای مدرک دکترای تخصصی (PhD) از اعضای هیئت علمی، اساتید و مدرسان دانشگاه

۲- متخصصین دارای مدرک کارشناسی ارشد (MsC) با حداقل ۱۰ سال تجارب کارشناسی و مدیریتی

مشاور دیجیتال مارکتینگ

مشاور دیجیتال مارکتینگ – شرکت آکام آتا

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ

مشاور دیجیتال مارکتینگ در تهران – لطفا جهت ارتباط مستقیم با مدیرعامل، از کارشناس شرکت درخواست تعیین وقت ملاقات نمایید.

– کارشناس پشتیبانی شرکت: شماره تماس و تماس از طریق واتساپ ۰۹۰۲۲۷۷۷۰۰۷

 

مشاور دیجیتال مارکتینگ – شرکت آکام آتا

 

مشاور دیجیتال مارکتینگ فردی یا سازمانی است که مشاوره بازاریابی اینترنتی می دهد و هم چنین برنامه ها و تحقیقات استراتژی بازاریابی اینترنتی یک شرکت را انجام می دهد. به عنوان یک مشاور، هدف اصلی او به حداکثر رساندن میزان پیشبرد و پیشرفت شما است به نحوی که منجر به رشد و درآمد بیشتر برای تجارت شما شود.

حال ممکن است کسب و کار شما آنلاین نباشد و مشاور دیجیتال مارکتینگ به معرفی شما و بیشتر دیده شدن شما و در نهایت خلق برند شما در فضای مجازی کمک کند. مشاور دیجیتال مارکتینگ می تواند به برندینگ دیجیتال یا همان خلق برند اینترنتی شما کمک نماید. و یا اینکه ممکن است کسب و کار شما کلا مجازی و آنلاین باشد مانند یک فروشگاه اینترنتی، که در اینصورت مشاور به شما کمک می کند که بازاریابی اینترنتی یا دیجیتال مارکتینگ باعث فروش بیشتر شما هم بشود.

 

مشاور بازاریابی اینترنتی – شرکت آکام آتا

 

در برخی موارد، شرکت ها با یک مشاور همکاری می کنند که در زمینه خاصی از دیجیتال مارکتینگ تخصص دارد . به عنوان مثال در شغل شما ممکن است لازم باشد که با یک مشاور بازراریابی دیجیتال با تمرکز بر بهینه سازی موتور جستجو (SEO  ) همکاری کنید. با توجه به خدمات متنوعی که دیجیتال مارکتینگ در برگیرنده آن است ، بسیاری از مشاغل با یک شرکت مشاور بازاریابی دیجیتال شریک هستند . این حرکت به شما امکان دسترسی به تیمی از مشاوران را می دهد که در زمینه های مختلفی از دیجیتال مارکتینگ تخصص دارند.

مشاور بازاریابی دیجیتال (آنلاین) Digital Marketing به شرکت شما در خلق برند دیجیتال کمک می کند.

مشاور بازاریابی دیجیتال – دیجیتال مارکتینگ – شرکت آکام آتا

بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ

هنگام انتخاب یک مشاور بازاریابی دیجیتال، بسیار مهم است که شما یک تحلیل عمیق از هر داوطلب انجام دهید. برای آسان تر کردن روند کار، ما لیستی از ۷ مرحله برای یافتن بهترین مشاور در زمینه دیجیتال مارکتینگ را برای تجارت شما، گردآوری کرده ایم . اکنون جستجوی خود را شروع کنید :

 

در دنیا مشاوران دیجیتال مارکتینگ ممکن است تخصص های گوناگونی داشته باشند و یا فقط در یک حوزه متخصص باشند. وقتی در حال جستجو برای یک مشاور بازاریابی دیجیتال هستید، ضروری است که برخی تحقیقات را انجام دهید. به خودتان در مورد خدماتی که به دنبال آن هستید، مانند بازاریابی محتوا، آموزش دهید . به این ترتیب، شما می دانید که مشاور هنگام ارائه خدمات باید چه کاری را ارائه دهد . کدام یک از خدمات را نیاز دارید، آیا دیجیتال مارکتینگ توسط بازاریابی شبکه های اجتماعی است، یا تبلیغات، و یا از طریق SEM (بازاریابی موتورهای جستجو) و یا نیاز دیگر

 

با تعیین بودجه و آموزش تیم خود، می توانید لیستی از مشاوران یا شرکت های مشاور دیجیتال مارکتینگ را تهیه کنید . این که یک مشاور مناسب بوده و بهترین گذینه برای انتخاب، بستگی به این دارد که آیا آن ها خدمات مورد نظر شما را ارائه می دهند یا خیر .

 

یک عامل غیر قابل انکار هنگام جستجو برای یک مشاور بازاریابی دیجیتال، دستمزد و مبلغ حق مشاوره و توافق آن ها است .

 

سوابق کاری، رزومه و تجارب موفق و حتی تحصیلات دانشگاهی می تواند نقشی تعیین کننده در انتخاب یک مشاور دیجیتال مارکتینگ داشته باشد. مسلما برای شما مهم است که این مشاور چه دستاورد ها و موفقیت هایی در حوزه و تخصص مورد نیاز شما داشته است. بعد از راستی آزمایی، تحقیقات، بررسی و مصاحبه و مذاکرات حضوری در صورت توافق طرفین می توانید شروع به همکاری نمایید.

 

یک عامل مهم هنگام مقایسه مشاوران بازاریابی اینترنتی، توصیفات و هم چنین بررسی ها در وب سایت های شخص ثالث است  آن ها بینش فوری را در مورد خطرات احتمالی و اشکالات یک مشاور به شما می دهند.

 

در مرحله بعد، می خواهید در مورد اعتبار یک مشاور بازاریابی دیجیتال تحقیق کنید، که می تواند شامل موارد زیر باشد :

 

در مورد این که آیا با یک شرکت مشاوره بازاریابی دیجیتال یا مشاور دیجیتال مارکتینگ فریلنسر (مستقل) همکاری می کنید، انجام تحقیقات درباره پیشینه آن ها مهم است. شما می خواهید با شخصی کار کنید که می تواند به خوبی با تیم شما کار کند. اینکه مشاور دیجیتال مارکتینگ بتواند با همکاری با تیم داخلی کسب و کار شما را به اهداف خود برساند بسیار با اهمیت است.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ شما را با بازاریابی آنلاین آشنا می کند. ما امروزه در دنیایی زندگی می کنیم که افراد بیشماری با ایده های مختلف جذب کار شده اند. یکی از این مجموعه های فعال دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین می باشد که به انواع تبلیغات محصولات، خدمات در فضای اینترنت، استفاده از رسانه های دیجیتال در فضای مجازی فعالیت می کنند. در واقع افراد می توانند با استفاده از این روش شیوه های علمی را به کار بگیرند تا بتوانند به توسعه کسب و کار بپردازند. قدم اول برای کاریابی کسب مشاوره در زمینه کسب و کار می باشد که در ادامه شما را با این روش مشاوره دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین آشنا می کنیم.

مشاور دیجیتال مارکتینگ

امروزه به دلیل بالا رفتن رقابت بین کسب و کار های مختلف در دنیای ارتباطات صاحبان کسب و کار سعی می کنند تبلیغات برند خود را گسترده تر کنند. یکی از به روز ترین بازار ها که هر روزه مشتریان بیشتری به سمت آن می آیند دیجیتال مارکتینگ است همین اقدام نیاز به مشاوره دیجیتال مارکتینگ را پررنگ تر می کند.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ باید با تحلیل کسب و کار ها و بیان بهترین روش برای بازاریابی را به افرادی که تمایل دارند در این زمینه فعالیت کنند ارائه دهند. این افراد باید تسلط نسبی و یا حداقل آشنایی به تمام خدماتی که در زمینه مشاوره دیجیتال مارکتینگ میباشد داشته باشند. همچنین اشراف کامل به روش های بازاریابی، مشاوران باید همکاری لازم را با مدیر محصولات مجموعه داشته باشند. لازم است ابتدا اهداف را شناخته سپس در راستای اهداف اقدام به مشاوره دیجیتال مارکتینگ داشته باشند.

اگر بخواهیم زیر مجموعه فعالیت مشاوران را مشخص کنیم می توان گفت این گروه فعالیت خودشان را در زمینه مشاوره دیجیتال مارکتینگ به شکل بازاریابی با استفاده از موتور های جستجو SEO و SEM یا همان سئو همچنین استفاده از شبکه های مجازی، بازاریابی های محتوایی، تبلیغات بنری و بازاریابی های ایمیلی انجام می دهند. مشاوره دیجیتال مارکتینگ باید ابتدا برنامه ریزی صحیح در بازاریابی در فضای مجازی داشته باشند و همچنین هزینه و زمان را نیز در نظر داشته باشند. در واقع بتواند استراتژی های ورود به بازار دیجیتال را تحلیل و بازار های نوظهور را نیز مورد بررسی قرار دهند.مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاور دیجیتال مارکتینگ

ابتدا باید افراد به عنوان یک مشاور به فاکتور های مهم در زمینه بازاریابی آنلاین توجه ویژه داشته باشند. یک مشاور دیجیتال مارکتینگ باید بداند که ابزار اینترنت یک ابزار حیاتی و مهم برای کسب و کار به حساب می آید. برای نمونه این مشاوران اطلاعات لازم را در زمینه شبکه های اجتماعی و تاثیر آنها در کسب و کار را می دانند. مهمترین ویژگی که باید در زمینه مشاوره دیجیتال مارکتینگ به آن توجه کرد این است که باید بررسی های خود را به صورت ادامه دار و هدفمند انجام دهند تا از آخرین تغییرات در این زمینه آگاه شوند.

امروزه مخصوصا در بحران جهانی کرونا و حتی دوران پسا کرونا بسیاری کسب و کار ها که می خواهند اینترنتی به فعالیت خود ادامه بدهند نیاز به مشاوره دیجیتال مارکتینگ دارند. شرکت هایی که تمایل دارند تعداد مشتریان خود را افزایش داده و یا اهداف جدیدی را برای فعالیت در فضای مجازی در نظر دارند می توانند از خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ استفاده کنند.

گروهی به دنبال برنامه ریزی هایی هستند که در کوتاه مدت آنها را به هدف نزدیک کند و یا گروهی به دنبال روش هایی هستند که بتوانند با مشتریان ارتباط برقرار کنند و روابط خود را بهبود دهند این افراد می توانند مشاوره در این زمینه را دریافت کنند تا به هدف خود برسند. در بازاریابی ها و کسب و کار های اینترنتی نیز فضای رقابتی حاکم است به همین منظور نیاز است افراد آگاهی لازم از میزان رقابت و فعالیت رقبای خود را داشته باشند این افراد می توانند با کسب مشاوره دیجیتال مارکتینگ از حوزه فعالیت رقبای خود آگاهی پیدا کنند.

در اینجا لازم است این نکته را یادآوری کنیم که برای اجرایی شدن یک  بازاریابی دیجیتال موفق افراد می توانند درخواست مشاوره خود را به شرکت های فعال در این زمینه ارسال کنند و شرکت ها نیز وظیفه دارند با بررسی کسب و کار بهترین و موثرترین مشاوره دیجیتال مارکتینگ را برای رسیدن به هدف افراد به آنها ارائه دهند. بنابراین تحقیق در مورد پیدا کردن بهترین و مورد اعتماد ترین مشاور یا مشاوران و یا شرکت مشاوره در حوزه خدمات دیجیتال مارکتینگ اولین قدمی است که شما می توانید بردارید. توصیه می شود از مشورت اولیه با متخصصان و کارشناسان این حوزه بهرهمند شوید تا بهتر بتوانید تصمیم بگیرید.

مشاور بازاریابی دیجیتال، اعضای تیم دیجیتال مارکتینگ

مهندس یاشا سازمند مشاور عالی بازاریابی  و مدیریت کسب و کار کارشناس ارشد مدیریت از دانشگاه علوم و مدیریت کشور مالزی بیش از یک دهه فعالیت در حوزه های مختلف کسب و کار سوابق علمی – تحقیقاتی، کارشناسی، مشاوره، اجرایی و مدیریتی، در حوزه بازاریابی و فروش – کسب و کار در داخل و خارج کشور سابقه همکاری با شرکت های چند ملیتی و بین المللی نظیر مخابرات سنگاپور سینگ‌تل، (به انگلیسی: SingTel) – نت‌اپ (به انگلیسی: NetApp) – شرکت SELLBYTEL / Group  و – Brandt International Sdn Bhd سوابق معتبر بین المللی و از مولفین چندین مقاله علمی مدیریتی منتشر شده در ژورنال های مطرح بین المللی دنیا – H index 4 Google Scholar افتخار همکاری با IranTalent – دو ۲ شرکت بازرگانی – یک شرکت FMCG و یک شرکت گردشگری سلامت – در ایران مدرس زبان انگلیسی با سابقه تدریس زبان انگلیسی در آموزشگاه زبان انگلیسی داخل و خارج از کشور (تهران و مالزی)مدیر عامل و عضو هیئت مدیره شرکت آکام آتا منطقه آزاد انزلی (سهامی خاص)

 

مشاوره بازاریابی دیجیتال برای شرکت های تهران و مدیران – سئو وب سایت – سئو  – بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگSEO

lah,v nd[djhg lhv;jdk’

lah,v fhchvdhfd

هزینه مشاوره250000150000

یک ساعت مشاوره تلفنی ۲۵۰٫۰۰۰ تومان

بازرگانی و بازاریابی، صادرات و واردات، ترخیص کالا، مشاوره مدیریت، مشاوره کسب و کار، مشاوره بازاریابی و فروش، مشاوره دیجیتال مارکتینگ، مشاور مدیریت بازاریابی، بازاریابی بین الملل، بازاریابی داخلی، بازاریابی اینترنتی (دیجیتال مارکتینگ)، مذاکرات و مکاتبات بین الملل تجاری و بازاریابی بین الملل، بازرگانی داخلی و بین المللی، مشاوره بازاریابی و برندسازی یا خلق برند، مشاوره برند، مشاوره مدیریت برنامه ریزی استراتژی کسب و کار | شرکت آکام آتا منطقه آزاد انزلی (سهامی خاص) | دارای مجوز فعالیت اقتصادی و تجاری از سازمان منطقه آزاد انزلی

منطقه آزاد انزلی، فاز تجارت و گردشگری منطقه آزاد انزلی، مجتمع تجاری – اداری ستاره شمال، طبقه اول، شماره ۲۱۰۹ ، کد پستی ۴۳۱۳۱۴۴۳۳۱

از شنبه تا چهارشنبه ۹ – ۱۷

۰۲۱۸۸۰۵۱۹۵۰ – ۰۱۳۴۴۵۴۲۷۶۸

[email protected]

مارا در اینجا پیدا کنید:



بازاریابی آنلاین یا دیجیتال مارکتینگ و در کنار آن مشاوره دیجیتال مارکتینگ به مجموعه فعالیتهایی گفته میشود که طی آن محصول یا خدمات شما با تکنیکهای تجارت الکترونیک به مخاطبانتان در فضای وب معرفی می گردد. مشاوره بازاریابی دیجیتال یا همان مشاوره دیجیتال مارکتینگ به شما کمک می کند تا بتوانید تصمیمات بهتری را در زمینه دیجیتال برندینگ خود بگیرید و بهترین نتیجه را با مقرون بصرفه ترین فعالیت ها دریافت کنید.

معمولا فعالیتهای بازاریابی آنلاین یا دیجیتال مارکتینگ می تواند هم راستا با تبلیغات فیزیکی انجام شود اما مسیر و نوع و محتوای آن می بایست مناسب برای فضای وب با هدف وب برندینگ یا برندینگ دیجیتال و مخاطبان آن باشد.

قبل از هر چیز، شما نیاز به یک پلن مارکتینگ یا “دیجیتال مارکتینگ پلن” که همان برنامه بازاریابی دیجیتال است دارید. یک مشاور دیجیتال مارکتینگ به شما در خصوص این موضوع اطلاعات کافی را می دهد. Digital Marketing Plan به شما کمک می کند تا برنامه های خود را در راستای اهداف خود بچینید به طوری که برنامه هر روز و هفته و ماه و سال خود را به طور کامل بدانید و جزئیات آن را برنامه ریزی کنید.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاوره دیجیتال مارکتینگ با برنامه ریزی و تصمیم گیری در خصوص انجام امور بازاریابی در فضای مجازی آغاز می شود.

 

انواع فعالیتهای بازاریابی آنلاین (Digital Marketing) به صورت زیر در ۱۰ نوع خلاصه می شود :

۱- بازاریابی موتورهای جستجو

موتورهای جستجو مانند قدیم فقط به بهینه سازی سایت بسنده نمی کنند و اکنون وقت آن است که محتوا را نیز بهبود داده و تکنیکهایی برای بازاریابی در موتورهای جستجو پیاده سازی کنیم. سئو، یکی از چندگانۀ بازاریابی موتورهای جستجو یا Search Engine Marketing است.

۲- تبلیغات کلیکی (Pay per Click)

این نوع تبلیغات یکی از سریعترین و کم هزینه ترین راههای امن برای بازاریابی در فضای وب است. این راه تضمین شده است اما ماندگاری ندارد و به محض حذف این نوع از بازاریابی، جذب مخاطب به حالت معمول قبلی خود برمی گردد. این روش در کنار سایر روش ها مناسب است.

۳- تبلیغات ایمیلی

این روش تبلیغاتی در صورتیکه هدفمند کار شود، روش تاثیرگذار و خوبی است اما استفاده زیاد از این روش عواقب خوبی را به دنبال نخواهد داشت و می بایست با دقت و ملاحظه زیادی ایمیل مارکتینگ را انجام داد. ضمن اینکه تارگت کردن مخاطب در این روش بسیار پر رنگ تر از سایر روش هاست و انتخاب اشتباه ممکن است هزینه بدون برگشتی را به دست شما بگذارد.

۴ – ویدئو مارکتینگ

بازاریابی از طریق فیلمهای کوتاه یا تیزرهای تبلیغاتی چند ثانیه ای مدت کوتاهی است که مرسوم شده اما تاثیرگذاری آن بالاتر از سایر روشهای مارکتینگ رایج در دنیای وب است و بخصوص رفته رفته در وب فارسی جایگاه خود را باز می کند. ضمن اینکه ویدئو مارکتینگ در جا انداختن برند در فضای مجازی بسیار تاثیرگذار است.

۵ – وبلاگ مرتبط با خدمات و محصولات

این یکی از روشهای قدیمی جذب مخاطب در وب است. در صورتیکه این روش به طور صحیح انجام شود، نتایج خوبی را خواهد داشت اما روی هم رفته امروز با توجه به کثرت دانش به اشتراک گذاشته شدۀ موازی (مطالب تکراری) در فضای وب، رفته رفته تاثیر این نوع بازاریابی کمرنگ می شود.

۶ – ایجاد محتوا یا محتواسازی

یکی از جدیدترین روشهای تخصصی در تعامل با مخاطب ایجاد محتوای ترغیب کننده برای مخاطب است به طوریکه مخاطب با محصول یا خدمت شما درگیر شده و در نتیجه دریافت محتوای شما عملی را انجام دهد.

۷ – بازاریابی شبکه های اجتماعی

چندین سال پیش، وقتی که شبکه‌های اجتماعی شروع به رشد کردند، شاید کسی گمان نمیکرد که بتوان استفاده های تبلیغاتی صرف از آنها داشت. اما امروز یکی از تکنیکهای بازاریابی، معطوف به شبکه های اجتماعی است و نمی توان از آنها صرفنظر نمود.

۸ – شبکه سازی

این روش بازاریابی و تبلیغات از زمانهای قدیم وجود داشته است اما در فضای وب موضوع متفاوت است. اینکه بتوان با استفاده از ابزار شبکه های اجتماعی شبکه سازی کرد و در نهایت بازاریابی هدفمندی داشت خود نیاز به مهارت دارد.

۹ – بازاریابی از طریق همکاری در فروش

همکاری در فروش یا همان Affiliate Marketing نوعی از بازاریابی است که در آن افراد خارج از مجموعه شما محصولات و خدمات شما را به فروش می رسانند و در ازای این فروش کسب درآمد می کنند. این کار در فضای آنلاین نیاز به ساز و کارهای مناسبی دارد تا بتوان همه چیز را مرقوم و ثبت داشت و همچنین اینکه فرد بتواند به شکل صحیح کار فروش را به انجام برساند خود نیاز به راهکارهای تخصصی دارد.

۱۰ – برندسازی با استفاده از تجربه کاربری

در دل تمامی شیوه های بازاریابی، مقوله تجربه کاربری نهفته است و این در واقع نوعی زیرساخت برای تبلیغات در فضای مجازی محسوب می شود. اینکه بتوان با استفاده از ایجاد حس خوب در کاربر در تقابلش با کسب و کار آنلاین شما اقدام به فروش کرد، تکنیکهای مختلفی را میطلبد که نسبت به نوع هر کسب و کار متفاوت است و باید با تحقیق به آن رسید.

برای کسب خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ یا بازاریابی آنلاین با من در ارتباط باشید

 

در رابطه با چگونگی تاثیرپذیری خلق ارزش ویژه برند و رفتار مصرف کنندگان در برابر برند از فعالیت های شبکه های اجتماعی شواهد اندکی در دسترس است.

در ادامه به بررسی ارتباط بین فعالیت های بازاریابی شبکه های اجتماعی و واکنش مشتریان که شامل ارجحیت برند، وفاداری و price premium می پردازیم.

تکثیر شبکه های اجتماعی دورانی کاملا جدید را برای کمپانی ها و برندها، با تحت فشار گذاشتن آنها برای جستجوی راه هایی تعاملی جدید برای دستیابی به مشتری بیشتر و مشغول کردن آن، خلق کرده است. این کانال به سرعت در حال رشد بازاریابی، که اخیرا به بیشتر از ۳/۲ همه کاربران اینترنتی دست یافته است، فرصت های بی نظیری را برای برندسازی و موفقیت فراهم می کند. اگرچه شبکه های اجتماعی سود و منفعت و فرصت های جدیدی را برای مدیریت برند فراهم می کنند. یکی از چالش های مزمن،برخلاف بهره علمی در حال رشد، دشواری سنجش تاثیر فعالیت های بازاریابی شبکه های اجتماعی بر معیارهای موفقیت کلیدی برند می باشد.

برندهای لاکچری نه تنها به قطار شبکه های اجتماعی پیوستند بلکه نقش یک پیشگام را در این راه بازی کردند و از فیس بوک، توییتر، یوتیوب و اینستاگرام استفاده میکنند.

شبکه های اجتماعی، برای بازاریابان فرصت های قابل توجهی برای دستیابی به مصرف کنندگان در جوامع اجتماعی شان فراهم می کند و روابط شخصی بیشتری با آنها رقم می زند.شبکه های اجتماعی راه و روش ساخت محتوای برند، توزیع آن و مصرف کردن آن را تغییر داده اند و قدرت شکل دادن تصویر برند را از بازاریابان به ارتباطات آنلاین مصرف کنندگان و محتوای آن منتقل کردند. در بخش لاکچری، بنظر می رسد، شبکه های اجتماعی نقشی کلیدی را در موفقیت برند بازی می کنند.

در بخش لاکچری، بنظر می رسد، شبکه های اجتماعی نقشی کلیدی را در موفقیت برند بازی می کنند.برای مثال لویی ویتون ویدئوهایی از اجرای کت واک اش را روی پیج فیس بوک خود پست می کند و به همه طرفداران فرصتی برای لذت بردن از این شو را میدهد.بربری یک سایت خرید آنلاین برای مصرف کنندگان چینی راه اندازی کرد، یک سرویس ۲۴ ساعته از طریق سیستم چت آنلاین را ارائه داد. این برند همچنین تعدادی حساب های کاربری در شبکه های اجتماعی چینی مثل kaixinool و douban دارد.

تحقیقات نشان داده است که تلاش های بازاریابی در شبکه ها اجتماعی از سوی برندهای لاکچری تاثیر بسزایی بر واکنش مشتریان داشته است و می تواند از طریق ابزار هایی نظیر بازاریابی دهان  به دهان که به شکل نظرگذاشتن در چنین فضاهایی ظهور می‌کند، بر نگرش مثبت یا منفی آنها نسبت به برند اثر بگذارد و تبدیل به یک مزیت رقابتی یا بر عکس تحریب برند شود.
در مقالات آینده به بررسی دقیق تر نقش بازاریابی شبکه های اجتماعی بر واکنش مشتریان می پردازیم.

مترجم: نازگل انوری

باسلام وقت بخیر
من ارشد نرم افزار دارم و درحال حاضر به عنوان کارشناس بازرگانی شاغل هستم.
علاقه زیادی به بحث بازاریابی و بازاریابی اینترنی دارم چطور میتونم اطلاعات خودم رو تو این زمینه بالا ببرم و میتونم از سمینار ها و همایش های شما مطلع بشم؟
باتشکرمشاوره دیجیتال مارکتینگ



طراحی سایت و سئو 

طراحی سایت

خدمات سئو

خدمات طراحی گرافیک

                          

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات در اینستاگرام

ثبت لوکیشن در گوگل

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ

ساخت تیزر

 موشن گرافیک

بازاریابی محتوایی

تبلیغات گوگل

دوره های آموزشی

آموزش سئو

آموزش طراحی سایت

آموزش طراحی گرافیک

دوره های ورکشاپ

ورکشاپ طراحی سایت

ورکشاپ سئو 

ورکشاپ اینستاگرام

ورکشاپ نرم افزار گرافیک

ثبت نام ورکشاپ ها

طراحی سایت و سئو 

طراحی سایت

خدمات سئو

خدمات طراحی گرافیک

                          

دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات در اینستاگرام

ثبت لوکیشن در گوگل

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

تبلیغات در شبکه های اجتماعی

سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ

ساخت تیزر

 موشن گرافیک

بازاریابی محتوایی

تبلیغات گوگل

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

دوره های آموزشی

آموزش سئو

آموزش طراحی سایت

آموزش طراحی گرافیک

دوره های ورکشاپ

ورکشاپ طراحی سایت

ورکشاپ سئو 

ورکشاپ اینستاگرام

ورکشاپ نرم افزار گرافیک

ثبت نام ورکشاپ ها

مشاوره دیجیتال مارکتینگ مبحثی است که امروزه با توجه به رشد تجارت و کسب و کارهای جدید، نیاز به آن روز به روز در بین صاحبان کسب وکار بیشتر حس می شود. تلاش مدیران برای  توسعه کسب و کار و جایگاه بهتر در بازار باعث شده از انواع بازاریابی استفاده کنند. یکی از متدهای جدید و پرطرفدار در زمینه بازاریابی دیجیتال مارکتینگ میباشد بنابراین در دنیای دیجیتالی امروز صاحبان کسب و کار میتوانند برای تبلیغ و و حضور پررنگ تر در بازار نسبت به رقبا بعد از مشورت با یک مشاور دیجیتال مارکتینگ (Digital Marketing) اقدام به تبلیغات و بازاریابی دیجیتالی کنند. اگر به فکر یک تبلیغات دیجیتال برای تقویت برندتان هستید کافی است با یک تماس درخواست خود را برای دریافت مشاوره دیجیتال مارکتینگ به آژانس بهیار اعلام کنید. مشاوران ما بعد از یک جلسه رایگان مشاوره و بررسی نیازها و خواسته های مشتریان شما استراتژی منحصر به فرد برای بازاریابی آنلاین کسب و کار و برند شما را ارائه میدهند و در این راه همواره پشتیبان شما خواهند بود.

تخصص تیم مشاوران آژانس دیجیتال مارکتینگ بهیار در تحلیل کسب و کار و رقبا و همچنین مخاطبان شما باعث شده بهترین و به روزترین  روند بازاریابی آنلاین را شما ارائه دهد. خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ ما  روش های کاملا اصولی و امتحان شده هستند بنابراین با بهیار دیگر نگران رشد کسب و کار خود نباشید.

با توجه به اینکه امروزه بازاریابی اینترنتی تأثیر فوق العاده ای در رشد کسب و کارها داشته است  بنابراین اگر درحال حاضر اقدام به راه اندازی تجارتی کرده اید و به دنبال گسترش فعالیت و ارائه خدمات و محصولات خود در دنیای دیجیتال هستید طبیعتا قبل از هر اقدامی نیاز به مشاوره بازاریابی اینترنتی دارید.ما آماده ارائه بهترین خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ در سطح حرفه ای و بین المللی به شما عزیزان هستیم.

برخی از خدمات حرفه ای دیجیتال مارکتینگ بهیار از قرار زیر است:

مطالب مرتبط

خوش آمدید، به حساب کاربری خود وارد شوید.

رمز عبور خود را بازیابی کنید.

کلمه عبور برایتان ایمیل خواهد شد.

آخرین ها

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

وب برندینگ – پایگاه علمی پژوهشی بازاریابی و برند سازی دیجیتال


دیجیتال مارکتینگ چیست؟


همایش تخصصی جاوا اسکریپت و ری‌ اکت


آشنایی با مدل بازاریابی SOSTAC


مردم چطور در گوگل جستجو می کنند؟

۶ پرسونای مهم خریداران در ماه مبارک رمضان را بشناسید


Showrooming پدیده دنیای مدرن


رسانه های اجتماعی یعنی موبایل ها


معیار اندازه گیری آگاهی از برند


بازگشت سرمایه بازاریابی


Showrooming پدیده دنیای مدرن

آینده‌ی صنعت سفر (گردشگری) از دیدگاه گوگل

تقابل کارپینو و اسنپ، تپسی به دنبال شکایت!

به نظر من ما دیگر چیزی به نام “بازاریابی غیر دیجیتالی” نداریم و با تحول دنیای پیرامونمان دیگر حتی آقای کاتلر هم در نسخه های جدید کتاب اصول بازاریابی خود نمی تواند موفقیت “انگری برد” یا “شبکه های اجتماعی ناسا” را فراموش کند.
تجربیات من طی ۱۰ سال گذشته (شاید کمی بیشتر از ده سال) در پروژه های مختلفی از استارتاپ ها تا سازمانهای بزرگ کسب شده است و می توانم این تجربه را در جلسات مشاوره دیجیتال مارکتینگ با شما اشتراک بگذارم.

۱- ابتدا اطلاعات کسب و کار خود را از طریق لینک زیر برای من ارسال کنید

۲- من اطلاعات شما بررسی میکنم و در صورتی که امکان همکاری و کمک از طرف من وجود داشت با شما تماس میگیرم.

۳- قرار دادی عقد میگردد و فعالیت و همکاری ما شروع خواهد گردید

یک احتمال دیگر هم وجود دارد و شاید شما نمی دانید چه می خواهید، احتمالا با یک گفتگوی دوستانه و کمی اطلاعات بیشتر در خصوص کار شما بتوانم کمک نمایم.

 

وب برندینگ آینده برندینگ در قرن بازاریابی دیجیتال است. هر برند، و هر تجارتی با هر نوع از بازاریابی باید به این سمت حرکت کند.

28425546 : تلفن

info@webbranding.org: ایمیل

آخرین پست ها


دیجیتال مارکتینگ چیست؟


آشنایی با مدل بازاریابی SOSTAC


هفتاد و پنجمین کارگاه تبلیغات در گوگل

پربحث ترین ها


همایش تخصصی جاوا اسکریپت و ری‌ اکت

۶ پرسونای مهم خریداران در ماه مبارک رمضان را…

تبلیغات در گوگل چیزی شبیه به باغبانی من و…

۶ پرسونای مهم خریداران در ماه مبارک رمضان را بشناسید


Showrooming پدیده دنیای مدرن


رسانه های اجتماعی یعنی موبایل ها


بازگشت سرمایه بازاریابی

مشاوره دیجیتال مارکتینگ


Showrooming پدیده دنیای مدرن

آینده‌ی صنعت سفر (گردشگری) از دیدگاه گوگل

خوش آمدید، به حساب کاربری خود وارد شوید.

رمز عبور خود را بازیابی کنید.

کلمه عبور برایتان ایمیل خواهد شد.

ورود به صفحه تماس با من

مشاوره برندسازی شخصی

مشاوره بازاریابی

مشاوره بازاریابی شرکت ها

سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ

دیجیتال مارکتینگ

طراحی سایت و سئو

ارائه موثرترین و کاربردی ترین راهکارهای بازاریابی برندینگ

با بالا رفتن رقابت میان کسب و کارهای مختلف در دنیای امروزی، صاحبان کسب و کار ها سعی در استفاده از انواع بازاریابی به منظور تبلیغ برند خود دارند. یکی از به روز ترین و محبوب ترین بازاریابی ها که هر روزه از سمت صاحبان برندها با استقبال بالایی روبرو شده است، دیجیتال مارکتینگ می باشد که نیاز به مشاوره دیجیتال مارکتینگ را پررنگ تر می کند . برای اجرای یک بازاریابی دیجیتال موفق کافی ست  درخواست مشاوره دیجیتال مارکتینگ خود را به شرکت رادمان ارسال نمایید. رادمان با بررسی و آنالیز کسب و کار شما و مشاوره در شناخت بهترین و موثرترین روش های بازاریابی آنلاین در راستای برندتان شما را یاری خواهد کرد.مشاوره دیجیتال مارکتینگ

وظایف مشاور دیجیتال مارکتینگ چیست؟

 مشاوران دیجیتال مارکتینگ رادمان با تحلیل کسب و کارها و بازار هدف بهترین روش های بازاریابی آنلاین و مشاور بازاریابی اینترنتی را به صاحبان کسب و کارها ارائه می دهند

تسلط کامل به تمامی خدمات دیجیتال مارکتینگ

اشراف کامل به روش های دیجیتال مارکتینگ

انتخاب درست استراتژی و همکاری با مدیر محصول.

شناخت بازار هدف  و دسته بندی بازار هدف مربوطه

برای مشاوره ۲۴ ساعته، با مشاوران ما تماس بگیرید

۰۲۱-۲۲۱۴۳۴۰۳

۰۲۱-۲۲۱۴۳۴۰۳

همین حالا سوال خود را ثبت کنید

نیاز به مشاوره دیجیتال مارکتینگ دارید؟

اگر شما به تازگی تجارت الکترونیک خود را آغاز کرده اید و یا به دنبال گسترش فعالیت خود در فضای مجازی هستید حتما نیاز مبرم خود را به مشاور کسب و کار اینترنتی احساس کرده اید ، ما آماده ایم تا با ارائه مشاوره دیجیتال مارکتینگ در سطح بین المللی، شما را برای شروع و ادامه کار آماده کنیم.

خدماتی که رادمان در جلسه با کارشناسان ارشد مشاور دیجیتال مارکتینگ ،  ارائه می دهد به شرح زیر است:

تحلیل وب سایت شما به طور دقیق و تخصصیمعرفی زیر ساخت های دیجیتال مارکتینگارائه راهکارهای پیاده سازی پروژه های آنلاینبررسی UI سایت و ارائه راهکارهای رفع مشکلبررسی UX سایت و ارایه پیشنهادات کاربردیبررسی محتوای تولید شده و ایجاد استراتژی بازاریابی

بررسی مشتریان و نحوه بازاریابی سایتارائه راهکارهای مبتنی بر وب برای افزایش فروشتحلیل و پیشنهاد روشهای بازاریابی تخصصیپیشنهاد رفع اشکالات تخصصی سایت از دید فنیتحلیل ایده و ایده یابی برای شروع کسب و کار اینترنتیپیدا کردن جایگاه و انتخاب حوزه فعالیت صحیح

ارائه راهکارهای تخصصی بازاریابی در گوگلمعرفی ابزار برای رفع مشکلات فنی تخصصیبررسی وضعیت سئو سایت و ارائه راهکارهای بهبود سئوتحلیل سیستم بازاریابی ایمیلی و بهبود ایمیل مارکتینگتحلیل شبکه های اجتماعی و بهبود سوشیال مارکتینگبررسی محتوای تولید شده و ایجاد استراتژی بازاریابی

 بازاریابی تلفنی و 10 اشتباه رایج آن  امروزه یکی از بزرگترین اشتباهات در حوزه رونق

نرخ بازگشت سرمایه (ROI)  جهان تجارت بالا و پایین بسیاری دارد، بالااخص اگر آن تجارت

اینترنت امکان تجارت های تازه بسیاری را فراهم کرده است . اگر خبرهای جدید را

استارت آپ امروزه اسم استارت آپ در خیلی جاها مخصوصا در میان جوانان و علاقه

همین حالا درخواست مشاوره خود را ثبت کنید

اگر جواب سوال خود را دریافت نکردید با کارشناسان ما در میان بگذارید

021-22143403

 تهران ،سعادت آباد،خیابان سرو غربی، خیابان شهرداری، آژانس دیجیتال مارکتینگ رادمان

تماس با رادمان  : ۰۲۱۲۲۱۴۳۴۰۳

مشاور فروش : ۰۹۳۰۷۰۰۵۱۴۱ ایمیل : info@radmandigital.com

تمامی حقوق برای آژانس دیجیتال مارکتینگ رادمان محفوظ است

نام درخواست کننده

نام شرکت

آدرس سایت

شماره تماس

کلمات کلیدی مد نظر

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

لطفا اطلاعات تماس خود را وارد نمایید

چه ساعتی با شما تماس بگیریم؟

مشاور دیجیتال مارکتینگ همانند یک مدیر بازاریابی دیجیتال می بایست علاوه بر اشراف بر مفاهیم بازاریابی، با ابزارهای دیجیتال و فضای مجازی آشنا و تا حدی مسلط باشد. یک مشاور بازاریابی دیجیتال در کنار مدیر سازمان و یا شرکت موارد مهم بازار را بررسی کرده و بهترین راهکار را انتخاب میکنند.

 

چرا به مشاور دیجیتال مارکتینگ نیاز داریم؟

از آنجایی که معمولا مدیران سازمان بدلیل مشغله اجرایی، اشراف به همه جوانب کسب و کار ندارند لازم است تا مشاورین دیجیتال مارکتینگ اطلاعات لازم را در اختیار مدیر مربوطه قرارداده تا راهکارهای بهتری اتخاذ گردد.

 

تخصص های مورد نیاز مشاور دیجیتال مارکتینگ

مشاورین دیجیتال مارکتینگ باید به مفاهیم و تعاریف بازاریابی (مارکتینگ) مسلط بوده و بارها آنها را در عمل اجرا کرده باشند.شناخت محصول، آشنایی با بازار و روشهای تبلیغاتی از جمله این موارد هستند.

مشاور دیجیتال مارکتینگ همچنین باید با ابزارهای دیجیتال همانند موبایل، تبلت، لپ تاپ و همچنین بسترهای دیجیتال مانند وب، شبکه های اجتماعی و ایمیل آشنا بوده و به استفاده از آنها تسلط داشته باشد.

مشاور دیجیتال مارکتینگ همانند یک مدیر بازاریابی دیجیتال می بایست علاوه بر اشراف بر مفاهیم بازاریابی، با ابزارهای دیجیتال و فضای مجازی آشنا و تا حدی مسلط باشد. یک مشاور بازاریابی دیجیتال در کنار مدیر سازمان و یا شرکت موارد مهم بازار را بررسی کرده و بهترین راهکار را انتخاب میکنند.

 

از آنجایی که معمولا مدیران سازمان بدلیل مشغله اجرایی، اشراف به همه جوانب کسب و کار ندارند لازم است تا مشاورین دیجیتال مارکتینگ اطلاعات لازم را در اختیار مدیر مربوطه قرارداده تا راهکارهای بهتری اتخاذ گردد.

 

مشاوره دیجیتال مارکتینگ

مشاورین دیجیتال مارکتینگ باید به مفاهیم و تعاریف بازاریابی (مارکتینگ) مسلط بوده و بارها آنها را در عمل اجرا کرده باشند.شناخت محصول، آشنایی با بازار و روشهای تبلیغاتی از جمله این موارد هستند.

مشاور دیجیتال مارکتینگ همچنین باید با ابزارهای دیجیتال همانند موبایل، تبلت، لپ تاپ و همچنین بسترهای دیجیتال مانند وب، شبکه های اجتماعی و ایمیل آشنا بوده و به استفاده از آنها تسلط داشته باشد.

در نگاه کلی دیجیتال مارکتینگ شامل طیف گسترده ای از خدمات بر بستر دیجیتال میباشد.طیف گسترده خدمات دیجیتال مارکتینگ شامل آموزش دیجیتال مارکتینگ ، مشاوره دیجیتال مارکتینگ ، طراحی کمپین های دیجیتال مارکتینگ ، اجرا ی برنامه های بازاریابی دیجیتال و نظارت بر آنها میباشد.

امروزه خدمات دیجیتال مارکتینگ شامل طراحی سایت ، سئو ، تبلیغات گوگل ، ایمیل مارکتینگ ، سوشیال مارکتینگ ، کانتنت مارکتینگ ، ایمیل مارکتینگ و غیره است.

یک مدیر دیجیتال مارکتینگ خوب ویژگی های منحصر به فردی دارد که خلاقیت و توانایی ترکیب علم بازاریابی و ابزار دیجیتال جمله آنهاست.

استاد و مدرس دیجیتال مارکتینگ باید توانایی انتقال مفاهیم و قابلیت های دیجیتال مارکتینگ را داشته باشد. 

 

مهندس معنوی

مشاور و مدرس دیجیتال مارکتینگ

در نگاه کلی دیجیتال مارکتینگ شامل طیف گسترده ای از خدمات بر بستر دیجیتال میباشد.طیف گسترده خدمات دیجیتال مارکتینگ شامل آموزش دیجیتال مارکتینگ ، مشاوره دیجیتال مارکتینگ ، طراحی کمپین های دیجیتال مارکتینگ ، اجرا ی برنامه های بازاریابی دیجیتال و نظارت بر آنها میباشد.

امروزه خدمات دیجیتال مارکتینگ شامل طراحی سایت ، سئو ، تبلیغات گوگل ، ایمیل مارکتینگ ، سوشیال مارکتینگ ، کانتنت مارکتینگ ، ایمیل مارکتینگ و غیره است.

یک مدیر دیجیتال مارکتینگ خوب ویژگی های منحصر به فردی دارد که خلاقیت و توانایی ترکیب علم بازاریابی و ابزار دیجیتال جمله آنهاست.

استاد و مدرس دیجیتال مارکتینگ باید توانایی انتقال مفاهیم و قابلیت های دیجیتال مارکتینگ را داشته باشد. 

 

مهندس معنوی

مشاور و مدرس دیجیتال مارکتینگ

سبد خرید شما خالی است.

سبد خرید شما خالی است.

فهرست این صفحه

مشاور دیجیتال مارکتینگ خیلی اهمیت دارد ! چرا ؟!

سال 95 بود که با همکارم که طراح سایت بود آشنا شدممشاوره دیجیتال مارکتینگ

یک روز داشت نمونه کارهاش رو بهم نشون میداد و گفت تا الان حدودا 200 سایت طراحی کرده، ازش پرسیدم چند تا از این سایت ها موفق شدن و به درآمد رسیدن ؟!

با کمال تعجب گفت  2 الی 3 نفر ! من همین 2 سایت موفق رو بررسی کردم و دیدم اگه درست عمل میکردن حداقل فروششون ۳ برابر میشد (فقط با استراتژی درست و پیاده سازی اصولی )

همینجا بود که ارزش مشاور دیجیتال مارکتینگ رو بهتر درک کردم و فهمیدم با یک هزینه ابتدایی برای تعیین استراتژی و یادگیری اصول بازاریابی و پیاده سازی آن خیلی نتیجه ها فرق خواهد کرد.

خیلی ها برای پیش بردن کسب و کار آنلاین خودشون بعد از طراحی سایت نمیدونن دقیقا چکارهایی باید انجام بدن .

اینکه چه محتواهایی تولید کنند ، چه کلمات کلیدی ای برای سئو انتخاب کنند ، از چه روش هایی اطلاعات مشتریان (ایمیل یا شماره تماس) برای ارتباطات و ادامه فرایند بازاریابی جمع آوری میکنند.

و . . . . جالبه که خیلی از سایت ها حتی معماری و چیدمان خوبی از لحاظ دیجیتال مارکتینگ ندارند

همه ی این کسب و کار ها فقط با کمک گرفتن ار یک مشاور بازاریابی دیجیتال میتونستن ایده ای که دارند رو چکش کاری کنند و با یک استراتژی دیجیتال مارکتینگ حساب شده وارد بازار کار شوند

و از اون 200 سایت حداقل 100 سایت موفق باشن

شما هم میتونین یکی از اون موفق ها باشین 🙂

موضوع سایت:الزامی

آدرس سایت :الزامی

ایمیل شما:الزامی

شماره تماس:الزامی

1)بعد از شروع کسب و کار اینترنتی شما

2)قبل از شروع کسب و کار اینترنتی

در هر دو مرحله ای که هستین مشاوره ی ما میتونه بهتون کمک کند تا یا خیلی خوب شروع کنید یا اینکه در ادامه راه بهتر و هوشمندانه تر عمل کنید و موفقیتی تضمین شده داشاه باشید

ولی باید بدونید که در نهایت انجام داده شود و ما تضمین میکنیم اگر به مشاوره ما عمل کنید بدون شک موفق خواهید شد .

مرتضی عظیمی هستم و 3 سال در زمینه بازاریابی فعالیت دارم و 2 سال با تمام وجود وارد دیجیتال مارکتینگ شدم تا بتونم به افرادی که به این حوزه علاقه دارند یا نیازمند مشاوره هستند کمک کنم

تو حوزه روانشناسی فروش تخصص و خلاقیت بالایی دارم که عرض 4 ماه راه اندازی جذب مارکتینگ رشد بسیار خوبی داشتم و دوستان زیادی بدست آوردم که تونستم بهشون کمک های زیادی کنم

برای سال 98 یک برنامه فوق العاده با یکسری از متخصصین این حوزه داریم که میخوایم قدرت خودمون رو نشون بدیم 🙂

چرا خواستم مشاور دیجیتال مارکتینگ شوم ؟!

من به دیجیتال مارکتینگ خیلی علاقمند هستم و یکی از تفریحات من بررسی سایت های مختلف و کسب و کار های مختلف هست

با بررسی های ساده متوجه شدم که خیلی از افراد داخل سایت خودشون یکسری اصول ساده ای رو اصلا پیاده سازی نکردن و از همون اول راه دارن اشتباه میرن و کلی انرژی صرف برنامه ها

و استراتژی های اشتباه میکنند

برای همین تصمیم گرفتم مشاوره رو به خدمات آموزشی هم اضافه کنم تا بتونم کمک بسزایی در رشد کسب و کار های اینترنتی داشته باشم

یک کسب و کار آنلاین نیاز به استراتژی بازاریابی دارد

اینکه چه بازارهدفی داشته باشین و از چه طریقی بازارهدف خودش جذب کنه

بعد چطوری بازدیدکننده هارو به علاقمند تبدیل کنید و در نهایت فروش رو به سرانجام برسونین

اینکه با چ محتوایی بازارهدف خودتون رو جذب کنید و طبق نیاز های مخاطبان محتوا تولید شود

و طبق قیف فروش در هر مرحله محتوای مخصوص بازدیدکنندگان اون بخش رو درست و طراحی کنین

خیلی از عزیزان محتوایی رو که داخل سایتشون دارن که کمکی به افزایش فروششون نمیکنه و فقط بازدید الکی دارن و حجم هاست رو اشغال کردن !!!

برای اینکه بازارهدف مورد نظر رو در گوگل جذب کرد اولین مرحله تعیین کلمه کلیدی مناسب هست و گونه ای که همون کلماتی باشه که احتمال سرچ شدن توسط مخاطب زیاد باشه که این کلمات طبق مراحل مختلف قیف فروش انتخاب شود

تا تمامی بازار هدف در بر گرفته شود ، هم افرادی که هم افرادی تازه با این حوزه آشنا شدن ،هم افرادی که به حوزه شما علاقه دارند و هم اونهایی که در مرحله آخر یعنی خرید قرار دارند و تصمیم به خرید دارندمشاوره دیجیتال مارکتینگ

باید کلماتی انتخاب شود که در مدت زمان کوتاه تر و با کمترین هزینه به رتبه های اول دست پیدا کرد تا ترافیکی کاملا هدفمند و ارزشمند وارد سایت شما شود.

به تازگی خدمات مشاوره سئو به سایت اضافه کردیم که میتوید از اون بخش اقدام کنید. و برای آشنایی بیشتر با متد ها و روش من میتونید به صفحه آموزش سئو مراجعه کنید.

قدرت بازاریابی شبکه های اجتماعی برای همه واضح و روشن هست

و ما کمک میکنیم با یه استراتژی دقیق مشتریان افزایش فروش خودتون رو از شیکه های اجتماعی حداقل 3 برابر کنین

و همچنین باعث افزایش وفاداری مشتریان خودتون بشین

ایمیل مارکتینگ هنوز هم بسیار ارزشمند هست و مزیت های بهتری نسبت به شبکه های اجتماعی دارد که مهمترین آن آنالیز دقیق اطلاعات و رفتار مشتری که در ایمیل مارکتینگ ممن هست هنوز در شبکه های اجتماعی وجود ندارد

ما در مشاوره تخصصی به شما برنامه دقیق میدیم که چطوری ایمیل های هدفمند جمع آوری کنید ایمیل با نهایت تاثیر گذاری بفرستین که  باعث افزایش فروشتون بشود

تبلیغ نویسی یکی از موثر ترین موارد در دیجیتال مارکتینگ هست

هرچه تبلیغ نویسی صفحات محصول و وبسایت شما حرفه ای و درسا باشد فروش شما حداقل 5 برابر خواهد شد !!!

ما در مشاوره دیجیتال مارکتینگ تخصصی به شما آموزش خواهیم داد که تبلیغ نویسی محصولات و صفحات وبسایت خودتون رو به راحتی انجام بدین

روانشناسی فروش یکی از مواردی هست که در ایرلن کم بهش توجه شده در صورتی که اهمیت بسیار بالایی دارد

اینکه معماری وبسایت شما طبق الگوهای چشم انسان طراحی شود که بالاتری بازدهی رو داشته باشه

یا دکمه های فروش با رنگ و متنی تاثیر گذار طراحی شود

یا اینکه متن به سبکی نوشته شود تا مغز خسته نشود و از خواندن متن لذت ببرد

و در همه ی موارد قبلی مانند بازاریابی محتوا ، سئو ، ایمیل مارکتینگ ، تبلیغ نوبسی بصورت غیر مستقیم و مستقیم تاثیر گذار هست و اگر درست و اصولی پیاده سازی شود میتواند تا 200 درصد باعث افزایش فروش و رشد شود !!!!

موضوع سایت:الزامی

آدرس سایت :الزامی

ایمیل شما:الزامی

شماره تماس:الزامی

فهرست این صفحه1 دورهمی دیجیتال مارکتینگ شیراز (تاریخ 15 آذر 1397 )1.0.1 آنچه در مورد…

انجمن دیجیتال مارکتینگ برای تبادل اطلاعات دیجیتال مارکتینگ
به دلیل راه اندازی آکادمی…

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دوره سئو جذب مارکتینگ رایگان شد، کافیه به صفحه محصول بری و فرم رو پر کنی و اطلاعات دوره واست ارسال میشه.

بیش از 60 ویدئو و آموزش در زمینه بهینه سازی سایت.

آموزش سئو 

آموزش رایگان دیجیتال مارکتینگ

بک لینک رایگان و قوی

مشاور سئو

سفارش سئو

انجمن پرسش و پاسخ دیجیتال مارکتینگ

محصولات آموزشی بازاریابی دیجیتال

مشاوره دیجیتال مارکتینگ 

داستان جذب مارکتینگ

تماس با ما

برای هماهنگی جلسات حضوری در تهران تماس بگیرید شماره تماس : 09211827107 (مرتضی عظیمی)

آموزش های رایگان در شبکه های اجتماعی

شایان عرفانیان مشاور و مدرس دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتالی

مشاور دیجیتال مارکتینگ بحث داغ ای روز های ایران. امروزه بازاریابی دیحیتال به یکی از مهمترین راه های موفقیت و ثروت اندوزی کسب و کار های مبدل گشته است و نظر به اهمیت این مقوله اهمیت مشاور و مشاوره دیجیتال مارکتینگ نیز به حد اعلا خود رسیده است. بسیاری از کسب و کار ها در ایران به سبب مشکلات فراوان برای توسعه مارکتینگ خود در بخش دیجیتال با مشکلات متعدد رو به رو هستند و تقاضا دریافت مشاوره حرفه ای در این صنعت را دارند.

📷از طرف دیگر امروزه کسب و کار ها در ایران به این درک رسیده اند که برون سپاری پروژه های مارکتینگ و برندینگ ماحصل خوبی در پیش رو نخواهد داشت و بهره وری مورد نیازشان را تامین نمی کند .فلذا در جشتجوی راهی جهت توسعه منابع انسانی و استراتژیک مارکتینگ خود در بخش دیجیتالی هستند.

خاطرم هست ۵ سال پیش مردم از واژه های بازاریابی اینترنتی، بازاریابی الکترونیک، آنلاین مارکتینگ بیشتر از عبارات دیگر استفاده می کردند. زمانی که اولین دوره دیجیتال مارکتینگ را در یکی از موسسات آموزشی در ایران طراحی کردم، در نگاه مخاطبان دو انتزاع ذهنی را به سهولت میدیدم.مشاوره دیجیتال مارکتینگ

گروهی میگفتند دیجیتال مارکتینگ همان بازاریابی اینترنتی هست و الکترونیک و تفاوتی با هم ندارند و چرا از واژه مرسوم بازاریابی اینترنتی استفاده نکنیم.گروهی نیز می گفتند دیجیتال مارکتینگ علمی نیست که در ایران رایج شود و بار ها و بار ها این جمله معروف را میشنیدم که اینجا ایران است. !!!!هم اکنون بعد از ۵ سال تلاش روزمره در صنعت بازاریابی دیجیتال مشاور دیجیتال مارکتینگ ۱۲ برند معتبر و ۲ بانک پر قدمت و محبوب در ایران بودم و از تمام تکنیک های دیجیتال مارکتینگ برای توسعه آن ها استفاده کردم.

چندین کنفرانس پر مخاطب به منظور جهت گیری صحیح و شناخت موثر دیجیتال مارکتینگ برای مردم در برج میلاد تهران و پایتخت صنعتی کشور با بیش از مجموع ۳ هزار مخاطب برگزار کردم.اما لازم هست کمی با هم درد و دل کنیم.

چالش بزرگ در صنعت دیجیتال و استارت آپی ایران نادانی نیست، توهم دانایی است. بسیاری بر این گمانند که بازاریابی دیجیتالی آن انتزاع ذهنی حاصل آمده از مسیر شغلی خودشان و منتج به ابزار هاست چه صحیح و چه غلط همان را بازگو می کنند.و چه انبوه کسب و کار هایی را دیدم که به سبب همین مشاوران به ظاهر دانا برشکست شدند.ماحصل نشر این اطلاعات ناصحیح این می شود که بسیاری از کسب و کار ها مشاور دیجیتال مارکتینگ گرفته و با پرداخت هزینه های بالای مشاوره در این صنعت ره به ماه عسل کسب و کار نبرده و حتی شکست را تجربه می کنند.

آفت اصلی امروزه مشاوران دیجیتال مارکتینگ این است که متخصصان این حوزه تحلیلگر نیستند و صرفا ابزار های را شناخته و در قالب آمار های بدون تحلیل ارائه شده به مشترکینشان مشاوره میدهند.در حالی که یک مشاور استارت اپ یا دیجیتال مارکتینگ باید یک روانشناس ماهر در صنعت فناوری اطلاعات و بازاریابی باشد. بداند چه کسب و کاری با وجود نرخ ترافیک بالا و سهم بازار جاری در آینده نیز مفید فایده است. ضریب رشد و نرخ نفوذ پذیری ۲ عامل اصلی تحلیل یک مشاور بازاریابی اینترنتی است.

📷

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات مشاوره رزومه بنده را مطالعه فرمایید.

راه های ارتباطی:

تلفن مستقیم: ۸۰ ۳۴ ۱۸۱ ۰۹۱۲

اینستاگرام: DRShayanErfanian

لینکدین: ShayanErfanian

توئیتر: Shayan_Erfanian

شایان عرفانیان مشاور و مدرس دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی دیجیتالی

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت


مطلبی دیگر در همین موضوع


مطلبی دیگر در همین موضوع

افزایش بازدید بر اساس علاقه‌مندی‌های شما

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

مشاوره دیجیتال مارکتینگ
مشاوره دیجیتال مارکتینگ
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *