مشاوره رایگان اعتیاد در اصفهان

 
helpkade
مشاوره رایگان اعتیاد در اصفهان
مشاوره رایگان اعتیاد در اصفهان

 

مشاوره ترک اعتیاد یک بخش مهم از پروسه درمان اعتیاد است. در واقع بیمار برای بازیابی و ریکاوری روانی نیاز به مشاوره مستمر در حین درمان دارویی دارد. از آن گذشته، پروسه مشاوره ترک اعتیاد بعد از دوره درمان هم ادامه خواهد داشت. چرا که تجربه ثابت کرده است افراد بیمار پس از ترک اعتیاد به دلیل مشکلات روحی و روانی، دوباره به سمت مصرف مواد مخدر یا الکل جذب شده و حتی اینبار شدیدتر از قبل دچار بیماری اعتیاد خواهند شد.

به کمک مشاوره ترک اعتیاد علت شروع بیماری خود را متوجه خواهید شد. چه چیزی شما را به سمت مواد مخدر یا الکل سوق داده است؟ محرک های شما چه بوده اند؟ آیا هنوز این مشکلات و بحران های روانی در زندگی شما وجود دارند؟ در ادامه وظایف یک مشاور در قبال بیمار مبتلا به اعتیاد را نام خواهیم برد.

مشاورین بهتر است در جلسات گروهی از حضور خانواده و دوستان بیمار نیز استفاده کنند تا هم شرایط برگشت او به آغوش گرم خانواده فراهم شود و هم پروسه درمان با حضور بیمار در جامعه تکمیل گردد.

در مشاوره های گروهی می توان به دغدغه های بیمار و مشکلاتش در خانواده و اجتماع پرداخت. باید دقت کرد که چه روابط ناسالمی در طول زندگیش داشته است و تلاش شود با گفتگو فرصت های جدیدی در اختیار او قرار گیرد تا شرایط بد گذشته گریبانگیر او نشود.

مشاوره رایگان اعتیاد در اصفهان

 

شاید فکر این شما نیازی به مشاور ندارید وسوسه کننده باشد. شاید فکر کنید بیماری شما آنقدرها هم شدید نیست و به قول معروف تفریحی مصرف می کنید. تعداد کمی از مردم از پروسه نه چندان جالب ترک اعتیاد استقبال می کنند. بالاخره تحمل مدت زیادی درد، فشار و بعضاً تنهایی ممکن است بسیاری از بیماران را بترساند. اما به این فکر کنید که هر راه دیگری غیر از این به بدتر شدن شرایط شما منجر خواهد شد. هر چه این پروسه را به تعویق بیندازید، سم بیشتری به بدن خود وارد خواهید کرد.

بیماران مبتلا به اعتیاد اغلب از نظر روانی اوضاع مساعدی ندارند. چرا که مواد مخدر ، خصوصاً انواع صنعتی آن به شدت روی عملکرد مغز تاثیر منفی دارند. هنگامی که تصمیم می گیرید با این بیماری مبارزه کنید و راه درمان خود را طی کنید، بهتر است یک مشاور کنار شما باشد و در طی این مسیر شما را هدایت کند.

یکی از حیاتی ترین مسائل در پروسه ترک اعتیاد، جلوگیری از عواملی است که ممکن است بیمار را دوباره به سمت اعتیاد سوق دهد. از جمله مهم ترین آنها، بحران های احساسی، فکر و خیال و مشکلات جسمانی است. بسیار هستند بیمارانی که به بهانه بهبود امراضی چون دیابت یا فشار خون ، به استعمال مواد مخدر پرداخته اند و کم کم به آن معتاد شده اند. والدین به خاطر بسپارند که فرزندانشان در سنین نوجوانی بسیار آسیب پذیر هستند  و ممکن است تحت تاثیر دوستان به اعتیاد روی آورند. در این شرایط بیشتر از مشاوره، پدر و مادر می توانند به آنها کمک کنند.

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:

مشاوره رایگان اعتیاد در اصفهان

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

دکتر مریم محمدی 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

جانشان رسیده به لبشان، آتش اعتیاد دامنشان را گرفته و ترس زندگی با یک مصرف‌کننده مواد مستاصل‌شان کرده که زنگ می‌زنند به 09628.جوان هروئینی‌شان دارد خانه را روی سر پدر و مادر خراب می‌کند، آن مرد شیشه‌ای توّهم دارد و می‌خواهد همه را بکشد، بچه‌ها زیر دست بزرگ‌ترهای معتاد افتاده‌اند و مردمی که با خط ملی اعتیاد تماس می‌گیرند، می‌خواهند کسی به دادشان برسد.

مشاوران، مددکاران، روان‌شناسان و پزشکان این مرکز از هشت صبح تا هشت شب گوش به زنگ تماس‌های مردمی‌اند تا به رنجدیده‌های اعتیاد و آنها که برای مصون ماندن از خطرات مواد اعتیاد‌آور اطلاعات می‌خواهند، کمک کنند.

آنها هر روز از پشت گوشی‌های تلفن، کلکسیونی از پرسش‌های مرتبط با اعتیاد را از زبان مردم می‌شنوند و راهکارهایی پیش پایشان می‌گذارند برای آگاه شدن.

چالش‌های مواد اعتیادآور در تهران آن‌قدر زیاد است و جمعیتش آن‌قدر متراکم که ماریت قازاریان کارشناس مسئول خط ملی اعتیاد می‌گوید:هنگام جمع‌بندی آمارها تهران را کنار می‌گذارند و وضع استان‌های دیگر را برحسب تعداد جمعیت‌شان می‌سنجند.

تماس با خط ملی اعتیاد از همه شهرستان‌ها میسر است و اکنون به طور میانگین حدود 60 درصد تماس‌ها از تهران و 40 درصد آن از استان‌های دیگر است که اصفهان، فارس، همدان و خراسان رضوی بیشترین تماس‌ها و خراسان شمالی، کهگیلویه و بویر احمد و ایلام کمترین تماس را به خود اختصاص می‌دهد.

مشاوره رایگان اعتیاد در اصفهان

در بین این تماس‌ها که تعدادش به طور میانگین در هر ماه از سال 92 به 15 هزار مورد رسیده، جدا از مردان و زنانی که خواسته یا ناخواسته درگیر مواد مخدر شده‌اند، کودکانی نیز هستند که مظلوم‌تر از هر قشر دیگر از تبعات اعتیاد رنج می‌برند البته تعداد این تماس‌ها زیاد نیست، اما همین تعداد نیز از خطری حکایت دارد که کودکان را تهدید می‌کند.

شنیده‌ها حاکی است این کودکان یا نوزاد مادرانی معتادند و در دوره جنینی با مواد مخدر رشد کرده‌اند و معتاد متولد شده‌اند یا کودکانی هستند که در معرض دائم دود مخدرها قرار دارند و گرفتار علائم اعتیاد شده‌اند و بزرگ‌ترهایشان به دنبال راه علاج می‌گردند.

تعدادی از این کودکان نیز فرزند خوانده خانواده‌هایی هستند که بی‌خبر از همه جا، آنها را به فرزندی پذیرفته‌اند بی‌آن‌که بدانند خانواده سابق آنها یا به این کودکان مواد مخدر خورانده‌اند یا در معرض دائم دود مخدرها قرار داده‌اند.

والدین این فرزند خوانده‌ها وقتی کودک خود را که علائمی غیرعادی دارد به مراکز درمانی می‌برند، پزشک علائم اعتیاد را در آنها تشخیص می‌دهد و همین می‌شود که زوج‌های نگران با خط ملی اعتیاد تماس می‌گیرند و می‌پرسند چطور می‌شود به ترک اعتیاد این کودکان کمک کرد و به رنج‌هایشان پایان داد.

دانشجویان هم با 09628 تماس می‌گیرند و از کارشناسانش مشورت می‌خواهند. تعداد تماس‌هایی که دانشجویان با خط ملی اعتیاد برقرار می‌کنند نیز زیاد نیست، ولی بیشتر از تماس‌هایی است که محور آن کودکان معتاد است.

دانشجویانی که با این مرکز تماس می‌گیرند یا به مواد مخدر اعتیاد دارند و دنبال راه خلاصی می‌گردند یا شنیده‌اند اگر فلان ماده مخدر را در شب‌های امتحان مصرف کنند تمرکز و کارایی‌شان بالا می‌رود و می‌توانند برای درس خواندن بیشتر وقت بگذارند و نمره‌های بهتری بگیرند، در حالی که این شنیده‌ها چیزی جز سراب نیست.

مرجعی برای کسب اطلاع

مشاوران خط ملی اعتیاد که روزی 12 ساعت خدمات مشاوره تلفنی ارائه می‌دهند و اگر لازم باشد تا چند ساعت پای حرف‌های مردم دردمند می‌نشینند، سختی‌های کار و فشارهای روانی را با هدف کاهش آسیب‌های ناشی از اعتیاد به جان می‌خرند.

این مرکز راه‌اندازی شده تا به مردم درگیر اعتیاد یا آنهایی که در معرض خطرند اطلاعات بدهد و اگر لازم است افراد را به مراکز درمانی مجاز راهنمایی کند.

اما به گفته قازاریان، این مرکز زمانی به هدفش می‌رسد که مردم با آن تماس بگیرند و بپرسند که برای پیشگیری از اعتیاد باید چکار کرد نه این که وقتی کار از کار گذشت دنبال راه چاره باشند.

با این حال مردم زیادی هستند که خط ملی را برای کسب اطلاعات بیشتر درباره مواد اعتیاد‌آور انتخاب می‌کنند و پرسش‌هایی درباره فرزند‌پروری، روش‌های پیشگیری از اعتیاد فرزندان و نحوه رفتار با همسر معتاد می‌پرسند.

مشاوران خط ملی اعتیاد هم به همه این افراد مشاوره می‌دهد و اگر لازم باشد تماس‌گیرندگان را به مراکز درمان و کاهش آسیب اعتیاد دارای مجوز ارجاع می‌دهد.

شیشه، تریاک، هروئین

اعتیاد اگر معضل اول کشور نباشد حتما جزو سه مشکل اول است و شیشه، این ماده خانمان برانداز در صدر موادی است که مصرفش در کشور بیداد می‌کند؛ ماده‌ای که نقطه‌ای کور در حوزه اعتیاد محسوب می‌شود.

اطلاعات منتشر شده از مراکز رسمی نشان می‌دهد با این که تریاک و هروئین هنوز از مواد اعتیاد‌آور پرطرفدار در کشور است، ولی شیشه همچنان مصرف‌کنندگان بیشتری دارد در حالی که تبعات آن برای طرفدارانش سنگین‌تر از تریاک و هروئین است.

اگر آمار رسمی یک میلیون و 350 هزار معتاد در کشور را بپذیریم و قبول کنیم که دست‌کم شش میلیون نفر به طور مستقیم از پیامدهای مواد مخدر رنج می‌برند، آن وقت دستگیرمان می‌شود که چه تعداد از خانواده‌های ایرانی به واسطه مواد مخدر متزلزل شده‌اند؛ موضوعی که اگر ساده از کنارش بگذریم دیری نمی‌گذرد که همه‌گیرتر می‌شود و طولی نمی‌کشد که اعتیاد در رتبه نخست معضلات کشور جای می‌گیرد.

اولین تماس…

خط ملی اعتیاد، اسفند 87 رسما کارش شروع شد و اولین کسی که 09628 را شماره‌گیری کرد زنی بود از تهران با همسری معتاد که شدت اعتیاد او دلواپسی‌های زن نسبت به سرنوشت پسر شش ساله‌اش را به مرحله نگران‌کننده‌ای رسانده بود.

مشاور این مرکز، گزینه‌های پیش رو را به این مادر نگران ارائه داد و این کار آن‌قدر ادامه پیدا کرد تا راهنمایی‌های درمانی برای شوهر و مشاوره‌های پیشگیرانه برای فرزند او انجام شد.

از آن زمان تا به حال زنان همچنان بیشترین تماس را با خط ملی اعتیاد می‌گیرند به طوری که در هر ماه به طور میانگین 80 درصد تماس‌ها را زنان برقرار می‌کنند. البته زنان تماس گیرنده در بیشتر موارد مصرف‌کننده نیستند، بلکه یا قربانی اعتیاد یکی از اعضای خانواده‌اند، یا نگران سرنوشت کودکان خویشند و راهکار می‌خواهند یا مایلند درباره مواد اعتیادآور اطلاعات بیشتری کسب کنند.

مردان هم با خط ملی اعتیاد تماس می‌گیرند، اما خیلی کمتر از زن‌ها، به طوری که از هر صد تماس در ماه، به طور میانگین 80 تماس متعلق به زنان و 20 تماس مربوط به مردان است، آن هم با این فرق که بیشتر زنان تماس‌گیرنده، مصرف‌کننده مواد نیستند و بیشتر دنبال راهنمایی برای همسر و فرزند و وابستگان خود می‌گردند، در حالی که بیشتر مردان تماس‌گیرنده با خط ملی اعتیاد مصرف‌کننده هستند و درصد کمی از آنها برای کسب اطلاعات و راهنمایی با این خط تماس می‌گیرند.

مریم خباز‌‌ – گروه جامعه

نقش‎ها را باید جدی گرفت. اگر می‎‌خواهیم پروتکل‎های بهداشتی مقابله با بیماری کرونا رعایت شود، آمار ابتلا به بیماری کاهش پیدا کند یا کمک کنیم آمار مرگ و میر کم شود، باید هر کسی نقش خود را درست انجام دهد.

در گفتگو با جام جم آنلاین پاسخ داده شد:


در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد

عضو کمیسیون آموزش مجلس در گفتگو با جام جم آنلاین عنوان کرد:


در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح شد:

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با جام جم آنلاین؛

یک کارشناس مسائل خانواده و زنان در گفتگو با جام جم آنلاین؛

اگر در جست و جوی بهترین مرکز مشاوره اصفهان یا بزرگترین خدمات روانشناسی در اصفهان میگردید؟ پس ادامه متن را حتماً بخوانید! ما در ادامه آدرس تمامی مرکز مشاوره اصفهان را آورده ایم. مردم ساکن اصفهان چگونه بهترین مراکز مشاوره اصفهان و بهترین مشاور اصفهان مرتبط با موضوع مشاوره خود را پیدا کنند و چگونه میتوانند به دنبال بهترین خدمات از مراکز مشاوره در اصفهان باشند؟ از آنجایی که پیدا کردن بهترین و قابل اعتماد ترین مراکز مشاوره در اصفهان و دسترسی به آنها یکی از دغدغه های مردم بوده است، از این رو در این مقاله لیست آدرس مراکز مشاوره اصفهان را جهت تسهیل در اختیار شما قرار می دهد. اصفهان یکی از پر جمعیت ترین و بزرگ ترین شهرهای ایران است. در این شهر مراکز روانشناسی و مشاوره متعددی مشغول به کار هستند. بهترین مرکز مشاوره در اصفهان را می توانید به راحتی از میان ان ها انتخاب کرده و به انجا مراجعه کنید. بهترین مرکز مشاوره در اصفهان مرکز مشاوره ای هست که تمام موارد و حیطه های مشاوره و روانشناسی از جمله: مشاوره خانواده و ازدواج ، مشاوره طلاق و خیانت ، مشاوره جنسی و زناشویی ، روانکاوی فردی و گروهی ، مشاوره کودک و نوجوان ، درمان اضطراب ، پرخاشگری ، وسواس و کمبود اعتماد به نفس ، مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی کنکور ، درمان بیش فعالی ، نقص تمرکز و توجه با استفاده از دستگاه نوروفیدبک ، روانپزشکی و … را دارا باشد.

جهت ارتباط با شماره مشاوره و روانشناسی رایگان اصفهان با شماره ۰۳۱۳۲۶۸۷۶۳۰ هماهنگ کنید. این مرکز آماده ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره با ۸۰% تخفیف ویژه به شما عزیزان میباشد. مرکز با همکاری روانشناسان، روانپزشک و روانسنج گروه میباشد.

در صورت نیاز به دارودرمانی به روانپزشک ارجاع داده خواهد شد.  در صورت نیاز به انجام تست های روانشناسی به روانسنج گروه ارجاع داده خواهد شد. در این مرکز به روز ترین ابزارهای روانشناسی همانند نوروفیدبک و هیپنوتراپی استفاده میشود.

برای ارتباط با مشاورین ما با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید . مشاوره ها به صورت حضوری  و غیر حضوری هم انجام میشود . کیفیت مشاوره غیر حضوری با حضوری یکسان میباشد . برای اطلاع از هزینه دقیق جلسات در سال جاری در رزوهای غیر تخفیف با مرکز تماس بگیرید. در ایامی از سال به جهت رفاه مردم مشاوره به صورت رایگان انجام خواهد شد. برای اطلاع از روز و ساعت دقیق همین صفحه را دنبال کنید و یا با ما تماس بگیرید.

■ محورهای اصلی فـعالـیت ما : مشاوره فردی اصفهان (بالینی) ، روانکاوی اصفهان ، مشاوره خانواده اصفهان ، مشاوره ازدواج اصفهان ، مشاوره طلاق و خیانت اصفهان ، مشاوره کودک اصفهان ، مشاوره نوجوان اصفهان ، مشاوره تحصیلی اصفهان ، مشاوره شغلی اصفهان ، روانپزشکی اصفهان

مشاوره رایگان اعتیاد در اصفهان

خدمات روانشناسی در مرکز مشاوره اصفهان به شرح موارد زیر می باشد: ارائه خدمات تخصصی روانشناسی در اصفهان :.  مشاوره قبل از ازدواج .  بهبود روابط خانوادگی .  مشاوره جنسی و زناشویی .  مشاوره طلاق و خیانت .  درمان اختلالات رفتاری.  روانپزشکی.  اضطراب ، افسردگی ، استرس ، وسواس.  اعتماد به نفس.  مشاوره کودک و نوجوان.  بیش فعالی و گفتار درمانی.  نوروفیدبک و بیوفیدبک (TDCS , QEEG).  برنامه ریزی و مشاوره تحصیلی ، کنکور.  مشاوره شغلی .  تحلیل تست های شخصیت و ازدواج (neo , mmpi-2 , milon  ,  استرانگ و…).  برگزار کننده کارگاه های آموزشی روانشناسی ویژه عموم و روانشناسان

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایمیل خود را وارد کنید:

جهت ارتباط با شماره  مشاوره خانواده رایگان اصفهان با شماره ۰۲۱۲۶۱۳۵۳۹۷ هماهنگ کنید . این مرکز به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد . مرکز با همکاری روانشناسان،روانپزشک و روانسنج گروه میباشد .

در صورت نیاز به دارودرمانی به روانپزشک ارجاع داده خواهد شد .  در صورت نیاز به انجام تست های روانشناسی به روانسنج گروه ارجاع داده خواهد شد . در این مرکز به روز ترین ابزارهای روانشناسی همانند نوروفیدبک و هیپنوتراپی استفاده میشود .

مرکز به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به شما عزیزان میباشد . در صورت مشکل در برقراری ارتباط با شماره موبایل ۰۹۱۲۰۷۰۰۵۸۲ با ما در ارتباط باشید . در صورت نیاز پیامک نیز پاسخ داده میشود .

مشاوره رایگان اعتیاد در اصفهان

برای ارتباط با مشاورین ما با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید . مشاوره ها به صورت حضوری  و غیر حضوری هم انجام میشود . کیفیت مشاوره غیر حضوری با حضوری یکسان میباشد . زمان جلسات به صورت نیم ساعته میباشد . برای اطلاع از هزینه دقیق جلسات در سال جاری در رزوهای غیر تخفیف با مرکز تماس بگیرید . رد ایامی از سال به جهت تبلیغات مشاوره به صورت رایگان انجام خواهد شد . برای اطلاع از روز و ساعت دقیق همین صفحه را دنبال کنید و یا با ما تماس بگیرید .

جهت دریافت آدرس دقیق مرکز تماس بگیرید . دسترسی از طریق مترو به راحتی میباشد . ساکنین محترم اصفهان میتوانند از خدمات مشاوره غیر حضوری همانند مشاوره تلفنی ،اینترنتی ، و.. استفاده نمایند .

مشاوره خانواده رایگان اصفهان

 

همانطور که در بالاتر نیز ذکر کردیم ، برای دریافت آدرس و یا لوکیشن دقیق تماس بگیرید .شما در هر ساعتی از شبانه روز میتوانید با شماره های مرکز تماس بگیرید . اگر نیاز به مشاوره کوتاه و. فوری دارید از سیستم انلاین پایین صفحه استفاده کنید . سوال خود را بپرسید . مشاورین پشتیبان در اولین فرصت پاسخگو خواهند بود . مشاوره در تمامی زمینه های روانشناسی اعم از مشاوره خانواده ،ازدواج ،کودک ،نوجوان ،شخصیت ،اعتیاد ،تحصیلی و.. انجام میشود .

شما برای ارتباط با مشاور متخصص همان حوزه باید پذیرش مرکز را در جریان قرار دهید . ضمنا برای اطلاع از رزومه مشاورین مرکز با شماره های ما در ارتباط باشید . مشاورین  مرکز دارای مدرک دکترای تخصصی در زمینه های روانشناسی میباشند .

 

 

 

نظرات بسته شده است.

.searchwp-live-search-results {
opacity: 0;
transition: opacity .25s ease-in-out;
-moz-transition: opacity .25s ease-in-out;
-webkit-transition: opacity .25s ease-in-out;
height: 0;
overflow: hidden;
z-index: 9999995; /* Exceed SearchWP Modal Search Form overlay. */
position: absolute;
display: none;
}

.searchwp-live-search-results-showing {
display: block;
opacity: 1;
height: auto;
overflow: auto;
}

.searchwp-live-search-no-results {
padding: 3em 2em 0;
text-align: center;
}

.searchwp-live-search-no-min-chars:after {
content: “به تایپ کردن ادامه دهید”;
display: block;
text-align: center;
padding: 2em 2em 0;
}

/* */

آیا آدرس بهترین مراکز ترک اعتیاد اصفهان را می شناسید؟ اعتیاد به مواد مخدر یکی از بزرگترین مشکلات دنیای امروز است. از جمله معروفترین مواد اعتیاد آور می توان به هروئین، مورفین، متادون، تریاک، شیره، شیشه، حشیش، ترامادول، ماده مخدر گل ، بوپرنورفین یا ب 2 و … اشاره داشت. در مناطق مختلف دنیا بسته به ذائقه و شرایطی موجود در آن منطقه مصرف یک یا چند تا از این مواد مخدر بیشتر است. یکی از مسائلی است که بسیاری از افراد درگیر آن بودند عدم اطلاع از آدرس کمپ های ترک اعتیاد اصفهان بود. به همین دلیل مرکز مشاوره هنر زندگی تصمیم گرفت تا برای تسهیل دسترس مردم اصفهان به مراکز ترک اعتیاد، آدرس تمامی مراکز ترک اعتیاد در اصفهان را جمع آوری و معرفی نماید. برای اطلاع از نشانه های اعتیاد به مواد مخدر کلیک کنید. برای عضویت در کانال مشاوره ترک اعتیاد کلیک کنید.

 

 

مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی به منظور تسهیل دسترسی مردم اصفهان به کمپ های ترک اعتیاد، آدرس بهترین مراکز ترک اعتیاد اصفهان جمع آوری کرده است. شما می توانید آدرس کمپ های ترک اعتیاد اصفهان را در جدول زیر مشاهده نمایید. جمع آوری آدرس کمپ های ترک اصفهان تنها به منظور کمک به مردم اصفهان برای دسترس راحت تر به این مراکز انجام شده است. برای کسب اطلاع بیشتر در مورد بهترین روش ترک اعتیاد و آدرس مراکز ترک اصفهان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره هنر زندگی تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.

مشاوره رایگان اعتیاد در اصفهان

آدرس مراکز ترک اصفهان 

شماره

نام مراکز ترک اعتیاد اصفهان

آدرس مراکز ترک اصفهان

1

مرکز امید

فلکه دانشگاه صنعتی کیلومتر5جاده محمود آباد

2

مرکز اسارت تا رهایی زنده رود

اصفهان – جاده فرودگاه – روستای آمرزیدآباد

3

مرکز امید زندگی شفق

اصفهان – اتوبان فرودگاه

4

مرکز آرمان سبز رهایی

فریدونشهر نرسیده به شهر برف انبار

5

مرکز آسمان

اصفهان – اتوبان معلم – بعد از پل شریعتی – پشت پمپ بنزین کیمیا

برای کسب اطلاع دقیق از آدرس بهترین کمپ های ترک اعتیاد اصفهان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید تا از خدمات مشاور تلفنی و حضوری این مرکز بهرمند گردید.

 

اولین قدم برای ترک اعتیاد تصمیم خود فرد است. زمانی که شما به دنبال یک مرکز ترک اعتیاد هستید، پس تصمیم خود را گرفته اید. فردی که اعتیاد به مواد مخدر دارد از نظر جسمی و روانی وابسته می شود. برای درمان جسمی مراکز ترک اعتیاد و پزشک نقش بسیار موثری را بازی می کنند. کمپ های ترک اعتیاد اصفهان به سم زدایی در افراد کمک می کند. سم زدایی موادر مخدر در اصطلاح عامیانه به معنی تعویض خون فرد معتاد و خروج مواد مخدر اعتیاد آور از بدن فرد معتاد می باشد. درمان وابستگی روانی در حین درمان و بعد از آن نقش اساسی دارد که با کمک راه کار های ارائه شده توسط روانشناس و روان پزشک می تواند رهایی و ترک صد در صد مواد مخدر دست یابید. درمان اعتیاد زمانی نتیجه بخش است که خماری و علائم ترک در فرد از بین برود و فرد بتواند با مصرف مواد مخدر مقابله کند. برای ترک اعتیاد به مواد مخدر مراجعه به مراکز ترک اعتیاد در اصفهان و مراکز سم زدایی فوق سریع در اصفهان و کمپ های ترک اعتیاد در اصفهان مراجعه کنید. برای دریافت مشاوره  ترک اعتیاد شما می توانید از مشاوره تلفنی استفاده نمایید، چرا که اعتیاد به برخی از مواد مخدر به سادگی صورت می گیرد و نیاز به بستری شدن ندارد. مرکز مشاوره ترک اعتیاد هنر زندگی آماده است تا با خدمات مشاوره تلفنی و حضوری خود در زمینه ترک اعتیاد به مواد مخدر و معرفی بهترین مراکز ترک اعتیاد در اصفهان شما را یاری نماید.

 

اعتیاد به مواد مخدر علاوه بر هزینه های مالی و جسمی، عوارض روحی نیز دارند که سبب می شود تا فرد دچار اختلالات خلقی، علائم افسردگی، خستگی مزمن، عدم تمرکز، اضطراب و استرس، پایین آمدن اعتماد به نفس و … می شود. نشانه های اعتیاد به مواد مخدر در هر کدام متفاوت می باشد. برای کسب اطلاعات دقیق در مورد نشانه ها و علائم اعتیاد به مواد اعتیاد آور می توانید مقالات زیر مطالعه نمایید. 

مواد مخدر : 

علائم اعتیاد به هروئین

علائم اعتیاد به مورفین

علائم اعتیادبه تریاک

علائم اعتیاد به شیره

علائم اعتیاد به متادون

علائم اعتیاد به ترامادول

علائم اعتیاد به بوپرنورفین ( علائم اعتیاد به ب 2 )

مواد محرک :

علائم اعتیاد به کوکائین

علائم اعتیاد به شیشه

مشاوره رایگان اعتیاد در اصفهان

علائم اعتیاد به ریتالین

مواد توهم زا : 

علائم اعتیاد به ماده مخدر گل

علائم اعتیاد به حشیش

علائم اعتیاد به الکل

 

تست اعتیاد یکی از روش های مرسوم اطمینان حاصل کردن از اعتیاد می باشد. ولی باید بدانید تست اعتیاد عاری از خطا نیست. همین خطا های موجود در تست اعتیاد سبب می شود تا روش هایی برای منفی کردن این تست ها موجود باشد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تست های اعتیاد مقالات زیر مطالعه نمایید.

تست اعتیاد به هروئین

تست اعتیادبه تریاک

تست اعتیاد به متادون

تست اعتیاد به کوکائین

تست اعتیاد به شیشه

تست اعتیاد به ماده مخدر گل

 

درمان هر بیماری نیاز به زمان دارد، برای اینکه بتوانید اعتیاد خود را ترک کنید باید اراده، پشتکار و باور داشته باشید.

-روز های اول ترک اعتیاد روز های سختی است خماری ناشی از کاهش مواد یا عدم مصرف در فرد معتاد او را ناامید می کند و از ادامه مسیر باز می دارد. اراده و روحیه فرد در این روز ها بسیار مهم است

– پذیرش بیماری اعتیاد توسط خود فرد معتاد از نکات بسیار مهم می باشد. قبول بیماری اعتیاد به فرد کمک می کند تا پذیریش علائم ترک و خماری برای فرد قابل تحمل تر باشد.

-مصرف مواد مخدر اثرات سویی از نظر جسمی و روانی بر روی فرد به جای خواهد گذاشت که طی مراحل ترک سبب به وجود آمدن علائم ترک، خماری، اختلالات خلقی شدید می شود. در مراکز ترک اعتیاد به بیمار کمک می شود تا از نظر جسمی و روانی به حالت طبیعی برسد

-خانواده در ترک اعتیاد به مواد اعتیاد آور نقش تعیین کننده ای دارند. برای اطلاع از نقش خانواده در ترک اعتیاد ، نقش خانواده در مراقبت از ترک اعتیاد کلیک کنید.

 

روش های ترک اعتیاد مواد اعتیاد آور

 

مرکز مشاوره ترک اعتیاد اصفهان هنر زندگی با بهرمندی از کادری مجرب در زمینه ترک اعتیاد آماده است تا با استفاده از خدمات مشاوره تلفنی و حضوری خود پاسخگویی تمامی سوالات شما در زمینه مصرف مواد مخدر مختلف باشد. امروز روش های ترک اعتیاد نوین کشف شده اند که بدون نیاز به بستری شدن برای اعتیاد به بسیاری از موادر مخدر فرد می تواند اعتیاد خود را در خانه ترک کند. از جمله خدمات ترک اعتیاد مرکز مشاوره هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره داشت.

 

برای دریافت مشاوره ترک اعتیاد و اطلاع از آدرس بهترین مراکز ترک اعتیاد اصفهان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق موبایل با شماره 02122018502 و تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228  و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

در هنگام ترک اعتیاد، برای جلوگیری از عوارض ناشی از علائم ترک می توان از برخی داروها استفاده کرد.

برای ترک اعتیاد، مهمترین مسئله اراده شخص است. در هنگام ترک حالت های خماری و علائم آن بروز خواهد کرد. بسته به نوع ماده مخدر مصرفی، شدت علائم ترک متفاوت خواهد بود. برای اقدام به ترک مواد مخدر باید از روشهای درست و مناسب استفاده شود. زیرا در غیر این صورت احتمال بازگشت به مواد مخدر بسیار زیاد است. شیوه درمانی مناسب یکی از مهمترین عوامل در ترک اعتیاد به حساب می آید.

 بسیاری از بیماران، ترک اعتیاد در منزل را ترجیح می دهند. اما باید متعاقب با آن از راههای ترک اعتیاد در خانه آگاهی کامل داشته باشند. افراد خانه نیز به منظور یاری بیمار، باید با آگاهی از روشهای ترک در منزل، مراقبت های لازم را از بیمار انجام دهند. در ترک اعتیاد انگیزه بیمار، نوع ماده مخدر، میزان وابستگی و روش ترک نقش اساسی دارند.

 برای آنکه در خانه ترک کنید بهتر است از یک برنامه دقیق استفاده کنید. استفاده از روش مناسب و پیروی از برنامه های اصولی، گامی مهم در جهت ترک است. خانواده بیمار باید با توجه به تغییر خلق و خوی شخص بر اثر قطع مصرف، وی را در این مسیر کمک کنند. زیرا فرایند ترک مصرف تاثیرات زیادی روی حالات روحی و رفتاری بیمار خواهد گذاشت. البته باید توجه داشت که با استفاده از روشی مناسب و برنامه ای منظم برای ترک اعتیاد، می توان تا حدی میزان اثرات علائم ترک را کاهش داد. برای دریافت روش ها و برنامه های مناسب می توانید با مشاوران ترک اعتیاد الو سلام مشاور با شماره 02166081200 تماس بگیرید.

 در بسیاری از موارد برای ترک مواد مخدر از داروهای جایگزین استفاده می شود تا بتوان از عوارض ناشی از ترک ماده مخدر کم کرده و روند درمان نیز با سرعت بیشتری انجام شود. در ادامه مطلب به شرح قرص های جایگزین در ترک اعتیاد خواهیم پرداخت.

مشاوره رایگان اعتیاد در اصفهان

 اعتیاد به قرص ب ۲

 در هنگام ترک اعتیاد، برای جلوگیری از عوارض ناشی از علائم ترک می توان از برخی داروها استفاده کرد. قرص متادون و قرص ب ۲ از جمله این داروها هستند که دردهای ناشی از ترک ماده مخدر را تا حد زیادی کاهش می دهند. البته برای مصرفه داروهای فوق به منظور ترک اعتیاد باید طبق دستور پزشک استفاده شوند. زیرا قرص متادون و قرص ب ۲ باعث ایجاد وابستگی فرد به آن شده و زندگی روزمره را دچار اختلال می‌کنند.

 اعتیاد به قرص ب ۲ مانند مواد مخدر دیگر، پس از مصرف باعث ایجاد لذت شده و در زمان عدم مصرف، علائم خماری و نئشگی ایجاد می‌کند. برای ترک اعتیاد، در صورت مصرف خودسرانه قرص ب ۲، فرد به آن وابستگی پیدا می‌کند. عوارض قرص ب ۲ نیز مانند مخدر های دیگر بوده و می‌تواند مشکلات زیادی برای فرد و خانواده او ایجاد کند.

 چنانچه فردی به قرص بوپرنورفین اعتیاد پیدا کرد، باید نسبت به ترک آن اقدام نماید. بهتر است برای آگاهی از روش ترک قرص بوپرنورفین یا همان قرص ب ۲ با مشاور یا پزشک مشورت کنید. پزشک با در نظر گرفتن میزان وابستگی و شرایط بیمار، ترک در منزل یا ترک در کلینیک های تخصصی را پیشنهاد خواهد داد. یکی از روش های مناسب برای ترک قرص ب ۲، کاهش تدریجی مصرف آن است که باید زیر نظر پزشک صورت بگیرد.

 با این حال اعتیاد به مواد مخدر و یا قرص های جایگزین برای ترک مانند: قرص متادون و قرص ب ۲، علائمی را در شخص ایجاد می کنند که در حقیقت همان علائم اعتیاد هستند که در ادامه به آن پرداخته ایم.

 علائم اعتیاد

 اعتیاد به مواد مخدر دلایل زیادی دارد و در بسیاری از موارد مشکلات عاطفی و روحی یا مشکلات اقتصادی و شکست های ناشی از آنها، فرد را به سمت مصرف مواد مخدر سوق می دهد. اما شاید این سوال مطرح شود که چگونه بفهمیم شخصی معتاد است ؟ در حالت کلی اعتیاد به هر نوع ماده مخدر یکسری علائم را در فرد به وجود می آورد. آگاهی از علائم اعتیاد یکی از عواملی است که می‌تواند در شناسایی افراد معتاد کمک کند. به این صورت خانواده ها می توانند با تشخیص به موقع از اعتیاد نزدیکان خود، نسبت به  کمک و درمان آنها اقدام نمایند.

 یکی از علائم مهم اعتیاد، تغییرات خلق و خوی شخص است. از آنجا که اعتیاد باعث وابستگی جسمی و روانی می‌شود، موجب تغییراتی در رفتار و خلق و خو و حتی ظاهر فرد خواهد شد. از جمله علائم اعتیاد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

 گشاد شدن مردمک چشم

 پرحرفی و پر انرژی بودن

شادی کاذب و لحظه‌ای بعد از مصرف ماده مخدر

 تغییرات خلق و خو و عدم ثبات شخصیت مانند: عصبانیت، تحریک پذیری، ناراحتی، خستگی و سپس پرحرفی شادابی و انرژی زیاد که در نتیجه مصرف یا عدم مصرف ماده مخدر ایجاد می شود.

 دردهای عضلانی

 عرق کردن زیاد

 اسهال یا یبوست

 بی خوابی یا خواب آلودگی و لرزش بدن

 آبریزش بینی و سرخ شدن چشم و اشک ریزی

 بی تفاوتی نسبت به ظاهر و عوامل محیطی

 بی اشتهایی

 ناتوانی جنسی

 بدبینی

 لاغر شدن و…

 البته هر کدام از این علائم بستگی به نوع ماده مصرفی دارد. زیرا هر کدام از مواد مخدر، علائم مخصوص به خود را دارند. از علائم دیگر اعتیاد می‌توان به عدم تمایل به مسافرت، غیبت ناگهانی در طول روز برای مصرف مواد، انزوا و عدم معاشرت، افت شغلی و تحصیلی و… اشاره کرد.

 عوارض اعتیاد

 مصرف هرگونه مواد مخدر و اعتیاد و وابستگی به آن، عوارض و مشکلات زیادی برای فرد به دنبال خواهد داشت. از هم پاشیدن خانواده ها و مشکلات شدید خانوادگی از عوارض شایع اعتیاد است. عوارض اعتیاد را می توان در گروه های زیر نام برد.

 مشکلات جسمانی

 مصرف مواد مخدر مشکلات جسمی زیادی را برای فرد به همراه دارد. مانند: آسیب های مغزی، آسیب به کلیه ها، ایجاد برونشیت و آسم و مشکلات ریه، مشکلات قلبی و تنگی نفس، ضعف قوای جسمانی و جنسی، مشکلات کبدی و بسیاری مشکلات دیگر که در بیشتر موارد جبران ناپذیر هستند.

 مشکلات روحی و روانی

 از دیگر عوارض اعتیاد ایجاد مشکلات روحی و روانی است که از آن جمله می توان به عدم احساس مسئولیت، ضعف اراده، پرخاشگری، اضطراب و استرس، منزوی شدن و پیدایش انواع اختلالات روانی اشاره کرد.

 مشکلات خانوادگی

 همانطور که در قبل هم اشاره کردیم، پیدایش مشکلات خانوادگی و از هم گسستن نظام خانواده، آسیب های روحی و عدم تربیت درست فرزندان، ایجاد خشونت در خانه و عدم احساس مسئولیت نسبت به خانواده از دیگر عوارض اعتیاد هستند.

 مشکلات اجتماعی

فرد معتاد با مشکلات اجتماعی زیادی روبرو می‌شود که شامل ترد شدن، انزوا و گوشه گیری از محیط کار و تحصیل، محدود شدن روابط اجتماعی، عدم پیدا کردن شغل و به تبع آن افزایش بزهکاری و جرم و جنایت است.

 با توجه به مطالب گفته شده، در صورت اعتیاد به هر نوع ماده مخدر، برای جلوگیری از عوارض جسمی و روحی و اجتماعی آن بهتر است هر چه سریع‌تر نسبت به درمان آن اقدام کنید. برای آگاهی بیشتر از روشهای درمانی ترک اعتیاد، می توانید با مشاوران مرکز تماس گرفته و اطلاعات لازم را به دست آورید. با ترک اعتیاد زندگی شاداب و تازه ای را شروع خواهید کرد.

مشاوره رایگان اعتیاد در اصفهان

**محتوای تبلیغاتی**

کليه حقوق اين سايت متعلق به پایگاه خبري-تحليلي مشرق نيوز مي باشد و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.



| EN

32341549

مشاوره رایگان اعتیاد در اصفهان

09100011127 

کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به اداره کل بهزیستی استان اصفهان مي باشد.

توسعه و پشتیبانی توسط شرکت فراسان

به گزارش ستاد مبارزه با مواد مخدر، علیرضا جزینی در حاشیه بازدید از خط ملی مشاوره اعتیاد گفت: یکی از مسائلی که مردم نیاز دارند، این است که در ارتباط با موضوع اعتیاد از یک محلی مشاوره بگیرند، در حال حاضر نیز خط ملی مشاوره اعتیاد در کشور در همین جهت فعالیت می‌کند.

وی افزود: طبق آمار ارائه شده، در سال گذشته 250 هزار نفر با این سامانه تماس داشته و مشاوره گرفته‌اند، در سه ماهه نخست امسال تعداد تماس‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل دو برابر شده و به 77 هزار تماس رسیده و بیشترین تماس‌ها با میزان 85 درصد از سوی زنان بوده است.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر بیان داشت: افراد مستقر در این مرکز با تحصیلات فوق لیسانس و تخصص در زمینه‌های روانشناسی و مددکاری در حال مشاوره به تماس‌گیرندگان هستند و همزمان نیز آموزش‌های تخصصی را فرا می‌گیرند.

جزینی ادامه داد: فعالیت و تبلیغات در این رابطه را تشدید کرده‌ایم تا مردم بدانند چگونه می‌توانند مشاوره بگیرند.

وی با بیان اینکه شیشه به عنوان یک ماده مخدر خطرناک در جامعه مطرح است، گفت: 48 درصد سوالات تماس‌‌گیرندگان در خصوص شیشه است و بیشترین مسئله‌ای که در حوزه‌های دانش‌آموزی و دانشجویی مطرح است، همین ماده است، مدیران و معلمان مدارس از نحوه شناسایی افراد وابسته با این ماده و نحوه برخورد با آنان پرسش دارند.

مشاوره رایگان اعتیاد در اصفهان

وی ادامه داد: 15 درصد تماس‌گیرندگان در خصوص ماده شیشه، مصرف‌کنندگان و بقیه افرادی هستند که در خصوص چگونگی برخورد با افراد معتاد به این ماده و راهکارهای مقابله‌ای مشاوره گرفته‌اند.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: تلاش داریم تا فعالیت این مرکز را توسعه دهیم چرا که اعتیاد موضوعی نیست که فرد به راحتی به مراکز مراجعه کند، مشاوره تلفنی بهترین مشاوره است که به عنوان یک کار سمبلیک چند سالی است که در ایران آغاز شده و این در حالی است که برخی کشورها اصلاً مشاوره تلفنی در حوزه اعتیاد ندارند.

وی گفت: باید فعالیت‌های این مرکز را گسترش داد، افزایش دو برابری تماس‌ها وظیفه ما را سخت ‌تر کرده به عبارتی باید خدمات رسانی به مردم را افزایش داد.

80 درصد تماس‌گیرندگان با خط ملی مشاوره اعتیاد، خانواده‌های فرد مصرف‌کننده هستند

همچنین روشن‌پژوه مدیر کل دفتر پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی در این بازدید گفت: فضای این مرکز، متعادل، کارشناسی و دارای استانداردهای مناسب است و هم الگویی موفق برای دیگر کشورها محسوب می‌شود و هم بستری برای توسعه و یکپارچه سازی افرادی است که خدمات درمان ارائه می‌دهند.

وی افزود: در حال حاضر 50 خط آماده ارائه مشاوره به مردم است و این مرکز ظرفیت این را دارد که ساعت بیشتری را به پاسخگویی اختصاص دهد و خطوطش افزایش یابد.

روشن‌پژوه بیان کرد: اهداف ما در سال 93 در حوزه پیشگیری، توسعه خط ملی مشاوره اعتیاد، استانداردسازی آموزشی به مشاوران، تقویت تماس‌های استانی و ایجاد سیستم ارجاعی تماس‌ها به دیگر سیستم‌های خدماتی می‌باشد.

وی افزود: 80 درصد تماس‌ها از سوی خانواده‌های افراد مصرف‌کننده است و درصد اندکی از افراد مصرف‌کننده با این خط تماس می‌گیرند.

میانگین مدت زمان مشاوره به تماس ‌گیرندگان 5 تا 6 دقیقه است ‏

ماریت قازاریان، مدیر مرکز خط ملی مشاوره اعتیاد نیز گفت: این سامانه از اسفند 87 افتتاح شده و در سه شیفت کاری از 8 صبح تا 8 شب آماده پاسخگویی و مشاوره به افرادی است که درباره اعتیاد، داروها و نحوه استفاده از آن و نشانی مراکز درمانی ترک اعتیاد که دارای مجوز هستند، اطلاعات تخصصی می‌خواهند.

وی ادامه داد: افراد مشاور در این مرکز، تحصیلکرده، مددکار و پزشک عمومی هستند و در عین حال می‌بایست در حوزه اعتیاد فعالیت کرده باشند.

وی گفت: میانگین مدت زمان مشاوره به تماس ‌گیرندگان 5 تا 6 دقیقه است و تاکنون به 96 درصد تماس‌ها پاسخ داده شده است، بیشترین مشاوره‌ها نیز در زمینه راه‌های درمانی بهتر، معرفی مراکز درمانی معتبر و جلوگیری از گرایش جوانان به مصرف مواد مخدر است.

سامانه تلفنی مشاوره اعتیاد، شماره 09628 است و این خط به عنوان خط کمکی برای راهنمایی مردم و مراجعه آنها به نزدیکترین مرکز درمانی اعتیاد و یا معرفی خدمات موردنیاز آنها طراحی شده است.

 

 

مراکز مشاوره ترک اعتیاد زیادی در اصفهان فعالیت می کنند اما کلینیک های کمی هستند که دارای خدمات کامل از جمله مشاور، روانشناس، کمپ و… باشند. مرکز ترک اعتیاد نگین با توجه به مشکلات موجود در جامعه با یک تیم خبره تلاش نموده است تا بستری برای بیمارانی که قصد رهایی از اعتیاد را دارند فراهم کند تا بتوانند این بیماری سیاه را ترک کنند. به همین ترتیب مرکز مشاوره ترک اعتیاد نگین دارای مجوز رسمی در اصفهان تصمیم گرفته است که یک فضای مشاوره ای آنلاین را برای بیماران فراهم کند تا بصورت متمرکز به افرای که قصد ترک اعتیاد دارند مشاوره دهد. این مرکز مشاوره دارای انواع خدمات از جمله مشاوره، پیشگیری و درمان و … می باشد و با جمعی از متخصصین و تیم پزشکی با تجربه به شما کمک می کند تا بتوانید این بیماری را به طور کامل ترک کنید. در مراکز مشاوره ترک اعتیاد به افرادی که قصد ترک این بیماری را دارند آموزش می دهند که چگونه بتوانند به یک اراده قوی برسند. با آموزش هایی که توسط مشاورین نگین به خانواده این افراد داده می شود می توانند به رفع کمبودهای این افراد کمک کنند.

اگر به بهترین مرکز مشاوره ترک اعتیاد در اصفهان مراجعه کنید ولی فکر شما برای رهایی از آن آماده نشده باشد عملا نمی توانید به به این کار خاتمه دهید. یکی از مهمترین خدماتی که در این مراکز برای بیماران ارائه می شود آماده کردن ذهن افراد برای ترک اعتیاد می باشد، زیرا اگر ذهن شما آمادگی لازم را نداشته باشد بدون شک دوباره به مواد مخدر روی می آورید. مشاورین با سابقه ما با آزمایش های متعدد از وضعیت جسمی افراد با خبر شده و با برنامه ریزی های هدفمند کمک می کنند تا بتوانید به اعتیاد خود خاتمه دهید. با نرمش ذهنی که توسط بهترین مرکز مشاوره ترک اعتیاد در اصفهان برای افراد ارائه می شود می توانید به اراده فولادی برسید و به اعتیاد خود پایان دهید.

اگر شما هم با بیماری اعتیاد دست و پنجه نرم می کنید و می خواهید از شر آن خلاص شوید ابتدا باید خودتان را برای این امر مهم آماده کنید. هر گونه سوالی در مورد رهایی از اعتیاد دارید می توانید با شماره مرکز مشاوره ترک اعتیاد اصفهان تماس بگیرید و شرایطتان را برای آنها بازگو کنید. همکاران ما تلاش می کنند تا شما را در مسیری صحیح قرار دهند تا با توصیه ها و برنامه هایی که برای شما ارائه می دهند از این مبارزه سربلند بیرون آیید.

دیجیتال مارکتینگ پونه مدیا

مشاوره رایگان اعتیاد در اصفهان
مشاوره رایگان اعتیاد در اصفهان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *