مشاوره رایگان با چت

 
helpkade
مشاوره رایگان با چت
مشاوره رایگان با چت

برای “مشاوره آنلاین رایگان” یک دسته بندی را انتخاب کنید و مشکل خود را با روانشناس مطرح کرده و راهنمایی رایگان دریافت کنید.

بیش از ۱۰ هزار چت مشاوره آنلاین در بخش پایانی صفحه مشاهده کنید.

بیماری های روان شامل:

مشاوره خانواده شامل:

مشاوره جنسی و سکستراپی زوجین شامل:

مشاوره رایگان با چت

شامل موارد زیر است:

شامل موارد زیر است:

مشاوره خانواده شامل:

در دهه گذشته، خدمات روانشناسی آنلاین با شور و شوق مردم در کشورهای توسعه یافته آشنا شده است.

خدماتی که به سبک زندگی افراد انسانی متصل می شوند و به طور فزاینده ای به درمانگران روزمره در حرفه روانشناسی کمک می کنند.

روانشناسان همیشه از اثرات مضر فناوری در شیوه زندگی ما سخن گفته اند.

در سیستم جدید مشاوره یعنی مشاوره آنلاین رایگان امکان استفاده از این تکنولوژی برای ایجاد تغییرات سازنده در زندگی وجود داشته است.

آیا امکان ایجاد اتحاد درمانی در فضای آنلاین به عنوان چت همزمان با مشاور وجود دارد

هدف اتحادیه های درمانی این است که وقتی با یک مشاور صحبت می کنید، احساس می کنید که شما درک را می کند، او را درک می کنید و با شما همدردی می کند.

از سوی دیگر، کار آنلاین که با مشاوره ایمیلی آغاز شده است و در حال حاضر مشکلی برای مشاوره در تقریبا تمام سیستم های پیام رسانی مانند تلگرام، فیس بوک و اسکایپ است.

بنابراین، این سرویس در هر راه ممکن در دسترس است، هرچند ممکن است یک ایده خوب به نظر برسد، اما مهمترین چیز در زمینه خدمات، به خصوص روان درمانی و مشاوره، اثربخشی آن است.

****توجه*****

بجای فرم زیر سوالات خود را در بخش دیدگاه ها بپرسید و سریعا توسط متخصص روانشناسی مرتبط با موضوع شما پاسخ داده می شود.

نام مستعار *

ایمیل *

عنوان *

4 + 3 = ?برای جلوگیری از اسپم لطفا به سوال زیر پاسخ دهید *

به همین علت، متخصصان بهداشت روان در دهه گذشته تحقیقات زیادی را برای بررسی اثربخشی مشاوره آنلاین رایگان انجام داده اند.

آیا مشاوره آنلاین رایگان به عنوان مشاوره موثر است؟

آیا می توانید از مشاوره آنلاین نیز برای درمان مشکلات خانوادگی که نیاز به بیش از یک عضو خانواده دارید استفاده کنید؟

در طول دو سال و نیم گذشته که من به طور خاص به روان درمانگری آنلاین اختصاص داده ام، در این فضای بسیار شگفت انگیز دیده ام که از انتظاراتم فراتر رفته است.

در بسیاری از اختلالات مشترک مانند اختلالات اضطرابی، افسردگی و خلق و خوی، اثربخشی مشاوره روانشناختی آنلاین به خوبی مستند شده است و در حضور مشاوره تفاوت وجود ندارد.

در برخی از اختلالات مانند اضطراب اجتماعی، اثر بخشی مشاوره آنلاین رایگان بسیار خوب است.

افراد زیادی هستند که با حمله هراس و حتی افسردگی مشکل دارند و یکی از علائم و نشانه های اختلال آنها این است که بیرون رفتن و دیدن یک روانشناس برای آنها بسیار دشوار است.

مشاوره روانشناختی آنلاین رایگان با فناوری می تواند به طور چشمگیری طول مدت اختلال را کاهش دهد .

حتی با ترکیب با مشاوره آنلاین به ویژه برای کسانی که نمی توانند خارج از خانه را به علت مشکل خود انتخاب کنند بهترین نوع درمان ارائه شده برای آنها است.

روانشناسی ایران اساسا مبتنی بر روانشناسی آمریکایی است.

درمانگران در ایران بعنوان درمانگران در ایالات متحده عمل می کنند و بنابراین ممکن است برخی از ملاحظات فرهنگی نادیده گرفته شود.

به عنوان مثال، مردم ایران تقریبا از مطالعه جنسیتی محروم هستند، در حالی که در ایالات متحده و بسیاری از کشورهای دیگر این آموزشها بخشی از سیستم آموزشی و پرورشی است.

در دو سال و نیم گذشته، من با زوج هایی که مشغول ذهنشان هستند مبارزه می کنم، اما به دلایل فرهنگی، آنها نمی توانستند با راحتی سوالات را مطرح کنند.

بسیاری از زوج ها معتقدند اگر فضای آنلاین یا حتی ناشناس وجود نداشته باشد، مشخص نبود که چه مدت آنها با این سوالات مواجه خواهند شد.

این مسئله ممکن است برای بسیاری از مردم و کشورهای دیگر بیش از حد نباشد، گرچه در همه جا در جهان احساس شرمساری وجود دارد، اما وقتی که این بخشی از آموزش جهانی است و برای همه قابل دسترسی است، ممکن است حتی یک نیاز باشد.

این موضوع نیست سوال و آموزش مشابه کافی است.

مشاوره رایگان با چت

آیا مشاوره آنلاین در سایت مرکز مشاوره مشاورانه رایگان است؟
بله. تمامی خدمات مشاوره آنلاین و چت با مشاور به صورت کاملا رایگان است.

آیا مشاوره به صورت محرمانه صورت می گیرد؟
بله. شما می توانید نام مستعار وارد نمایید و ایمیل وارد شده هم نمایش داده نمی شود.

زمان پاسخگویی به سوالات چقدر است؟
در اسرع وقت و فوری توسط برترین مشاوران به صورت تخصصی پاسخ داده شود. ممکن است در برخی تعطیلاتو ساعات شلوغ، به دلیل افزایش تعداد مراجعین و کاهش تعداد مشاوران، مشاوره آنلاین رایگان کمی با تاخیر رخ دهد.

آیا مشاوره تخصصی خانواده، ازدواج، فردی، روانشناسی و غیره ارائه می شود؟
بله. با برترین مشاوران ایران و به صورت آنلاین رایگان، تلفنی و حضوری صورت می گیرد.

بسیاری از متخصصان مدتها با درمان از راه دور مخالف بودند.

شاید اولین گروهی که در ارائه خدمات مشاوره راه دور تخصصی روانکاوی بودند.

روانکاوانها بیش از نیم قرن از تلفن برای روانکاوی استفاده کرده اند.

در تمام این سالها، بسیاری از آنها با چنین ارائه خدمات مخالفت کرده اند، اما جالب است که توجه داشته باشیم که در طول زمان، تعداد آنها کاهش یافته است، و در طول زمان، آنها متوجه شده اند که چه چیزی باعث درمان می شود، ماهیت ارتباطات انسانی است و این رابطه می تواند حتی در نوشتن انجام شود.

امروز، درمانگران احتمال بیشتری دارند که بتوانند با استفاده از صدا، ویدیو، متن و حتی عکس، ویدیو با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.

در مشاوره اینترنتی آنلاین بدون هماهنگ، مقامات فرصت دارند که مشاور خود را از تجربیات عمیق خود مطلع کنند.

به عنوان مثال، درمانگران اغلب از مشتریان خود می خواهند که رویای خود را بنویسند و آنها را در جلسه بعدی برگردانند.

در مشاوره آنلاین، ممکن است که ارجاعات حتی رویای خود را با درمانگر به اشتراک بگذارند، حتی پس از ان فیلم ضبط می کنند.

به این ترتیب، ممکن است موضوع را فراموش نکنند.

درمان آنلاین، همچنین به عنوان درمان الکترونیکی (درمان الکترونیک) و یا مشاوره آنلاین شناخته شده است، چالش های منحصر به فرد، مانند محرمانه بودن اطلاعات ارجاع، در مورد مناسب بودن استفاده از این سبک درمان برای طیف وسیعی از اختلالات روانی را ایجاد کرده است.

درمان آنلاین می تواند یک ابزار مهم برای افراد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سلامت روان باشد.

حتی اگر شما از نظر روان شناختی سالم احساس کنید، درمان آنلاین می تواند به شما در افزایش قدرت روانی کمک کند.

شما می توانید در مورد رفتارهای سالم و مکانیسم های سازگاری که منجر به سلامت روانی بهتر می شود بیشتر یاد بگیرید.

منبع : حقیقت شهپر , انصاری مریم,  یونسیان مسعود,  اکبری محمداسماعیل , ابراهیمی ماندانا,  علیجانی محسن , منتظری علی. مقایسه مشاوره تلفنی و معاینه حضوری در تشخیص سرطان پستان. بیماریهای پستان ایران :   بهار ۱۳۸۸ , دوره  ۲ , شماره  ۱

سلام. بله تمامی مشاوره آنلاین در سایت مشاورانه به صورت رایگان صورت می گیرد. تیم مشاوره و روانشناسی به صورت رایگان در تمامی روزهای هفته و در تمامی ساعات در کنار شما هستند.

هزینه مشاوره آنلاین در سایت مشاورانه رایگان است. ولی به صورت عمومی در سایر اپلیکشن ها و بستر ها اینترنتی از 25 تا 70هزار تومان است.

این یک سوال کلی است. بی شک که مشاوره از هر نوعی اثر بخشی دارد ولی برخی مشکلات و چالش های روانشناسی نیاز به دارو درمانی و یا حضور اعضای خانواده دارد و مشاوره آنلاین به تنهایی پاسخگوی شما نیست.

بله شما می توانید از اطلاعات و نام مستعار استفاده کنید.

بله. تمامی خدمات مشاوره آنلاین و چت با مشاور به صورت کاملا رایگان است

سلام وقت بخیر. من ۳۳سالمه.یک ازدواج ناموفق داشتم که حاصل این ازدواج یک پسر است که پیش پدرش زندگی میکنه. من الان ۲ساله با یه آقایی همسن خودم دوست شدم.که ازدواج نکردن. روابط خیلی خوبی داریم. ایشون هدفشون ازدواجه.مشکل من اینه که من از یه زندگی کشیدم کنار که تمام بار زندگی رو دوشم بود و الان اگرم بخوام ازدواج کنم دوس دارم مرد من یه پشتوانه من باشه که هم کارم کمتر باشه هم بتونم پسرمو بیارم پیش خودم که حداقل مشکل مالیم خیلی کمتر باشه. ۱سال پیش این آقا وقتی هدفشون ازدواج با من مشخص کرد و مطرح… ادامه دیدگاه »

سلام خسته نباشید . دختر ۱۸ ساله ای هستم که مادرم از پدرم در دوران نوزادی من جدا شده است . و ازدواج مجدد داشته است و من با مادرم و ناپدری ام زندگی می کنم و با آن موضوع مشکلی ندارم زیرا ناپدری ام آدم خوبی است . تا اینکه دوسال پیش متوجه شدم که مادرم با مرد دیگری چت میکند و رابطه دارد و وقتی از او خواستم که توضیح دهد مادرم به من گفت که به من ربطی ندارد و همه چیز را انکار کرد . بعد از مدتی و با تکرار شدن این موضوع او به… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز قابل درک هست که روبرو شدن با این شرایط برای شما با درگیری فکری زیادی همراه هست اما عزیزم در اول اینکه در خیانت بودن رفتار و رابطه ای که مادرتان دارند شکی وجود ندارد حتی اگر ایشان در زندگی مشترک از نظر عاطفی و جنسی ارضا نشوند چون فردی که وارد زندگی مشترک می شود متاهل و متعهد می باشد اما موضوع مهم در اینجا این است که مادر شما در کنار توجیهاتی که دارند خود از اشتباه بودن مسیرشان آگاه هستند حتی از آسیب هایی که وجود دارد چه از نظر قانونی چه… ادامه دیدگاه »

این رفیقم یک خواهر داره ده سال پیش ی بار فقط دیدم اول دیدم نشناختمش ولی کاش میشناختم همون اول ک دیدم تو دلم نشست بدجورم نشست بعدا فهمیدم خواهر رفیقمه بلاخره ی جور بهش گفتم اونموقع بد قاطی کرد گفت کار خوبی نکردی ولی من خدا شاهده یکی بخاطری گفتم ک چیزی ازمون قایم نباشه خدا کنه هر چی باشه یکی دیگه ک فک نکنه بهش خیانت میکنم ولی همونموقع هم دلمو شگست ولی پس رازیش کردم اشتی کنه بهش گفتم افکر ابجیت هم میام بیرون خیالش راحت شد الان نزدیک ده سال میشه ازونموقع شنیدم دنبال خواهرش خاستگاری… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز قابل درک هست که در شرایط فعلی شما با فشار روحی زیادی روبرو باشید اما موضوع مهم این است که دقت کنید شما مسیر اشتباهی را طی نکرده اید و اینکه دوست شما افکار و دیدگاهای منفی دارند موضوعی می باشد که به خودشان ارتباط دارد اما دوست داشتن شما نه خیانت به رفاقتتان هست و نه مشکلی دارد پس بهتر است از سرزنش کردن خود خوداری کنید . اما در اینجا موضوع مهم این است که ممکن است شما در روابط دوستی از هم اطلاعاتی داشته باشید که این موضوع باعث شود که دوستتان… ادامه دیدگاه »

سلام.من ۲۴سالمه.سال ۹۷ با یه دختری آشنا شدم.۶ماه باهم بودیم.به دلایلی جدا شدیم که من توش مقصر نبودم و واقعا تلاش زیادی کردم که جدا نشیم اما نشد اواخر جداییمون به کل با اتفاقایی که میفتاد مریض شدم.رفتم روانپزشک کوئنتیاپین و قرصهای ضد اضطراب مصرف میکردم تا هفت ماه. روند جداییمون چند ماه طول کشید تو این حین من ماه به ماه دکتر میرفتم.بعد از اینکه دوره درمانم با موفقیت تموم شد یک ماه قبلش(مهر ۹۸) جداییمون دیگه قطعی شد.از مهر ۹۸ تا به امروز من دائما به فکر اون دخترم و زجر میکشم با اینکه هیچ تقصیری نداشتم و… ادامه دیدگاه »

سلام به شما
عزیزم علت جدایی شما چی بود؟ ایشون تمایل داشتن که با شما قطع ارتباط کنن؟ در حال حاضر از ایشون خبری دارید؟ ایشون رو از طریق روابط مجازی پیگیری می کنید؟
تمایل دارید که با ایشون مجددا ارتباط برقرار کنید؟

سلام وقت بخیر مردی ۳۷ سال هستم ک دو سال با ی خانوم ارتباط دارم و یمدتیم صیغم بود.ولی ایشون باوجود کمکهای من و مهربونیو علاقه بیش ازحدم بمن توجه نشون نمیده و زیاد سمتم نمیاد اصن میلی و اشتیاقی و ذوقو هیجانی نسبت بهم نداره و میگ من کلا همین مدلیم.خیلی بهش وابستم جوری ک افسردگی گرفتم.حالم اصلا خوب نیست نمیدونم چقد دیگ بهش فرصت بدم.از طرفیم میگ ترکم نکن درست میشم.مخالف با رفتنم ولی موندنشم اصلا باب دلم نیست و همش ت عذابم.ممنونم راهنماییم کنین

سلام به شما- دوست عزیز بعضی افراد به طور ذاتی افراد سردی هستن ولی باید دید که این سرد بودن ایشون فقط نسبت به شماست یا در ارتباط با دیگران نیز این سردی حس میشه. ولی اگر سرد بودن ایشون در حدی هست که شما را ناامید و افسرده و اذیت می کنه نیاز هست که برای ادامه ی ارتباط با ایشون تصمیم قطعی بگیرید. اگر که خودتون هم تمایل به ماندن در رابطه با ایشون دارید و ایشون خودشون هم از وجود چنین شرایظی ناراضی هستند و از شما فرصت میخوان بهتر هست که به ایشون فرصت مجدد بدین،… ادامه دیدگاه »

سایت “مشاورانه” به صورت 24 ساعته در زمینه های مشاوره روانشناسی خانواده تلفنی و حضوری در خدمت شماست ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ برترین روانشناسان ایران در کنار شما هستند

انجمن روانشناسی آمریکا

کانون مشاوران ایران

انجمن روانشناسی ایران

Medical news

سعي كن كارايي كني كه بهشون نياز داره اين با اين كارش خودشو نابود ميكنه سعي كن كاري كني كه اون فرد اون كار و ز دوست پسرش ميخواد و سعي كن با حرف زدن باهاش راهنماييش كني


8,851 سوال


11,834 پاسخ


7,782 دیدگاه


2,481 کاربر

زمینه های مشاوره: ازدواج و زناشویی، نوجوانی و بلوغ، مادر و کودک و  فرزندپروریازدواج و زناشویی: جنسیت و تفاوتهای جنسیتی، روابط دوستانه قبل از ازدواج و انتخاب صحیح، روابط زناشویی و فرازناشویینوجوانی و بلوغ: آگاهی و مواجه والدین و نوجوانان با بلوغ، مشکلات رفتاری و تعارض با والدین، افت تحصیلی، انتخاب رشته تحصیلی، استعدادیابی شغلی، اعتیاد به اینترنتمادر و کودک و فرزندپروری: دوران بارداری، نوزادی، مشکلات دفع و ادرار، بیش فعالی، لجبازی، شب ادراری، مشکلات گفتاری، اضطراب، جدایی، کمرویی و انزوا، اسباب بازی، مشکلات تحصیلی و یادگیری، تربیت جنسی، فرزندان طلاق، مشکلات هوشی و هوش افزایی، تربیت مثبت کودک، کودک، رسانه، فضای مجازی و تکنولوژی

روانشناس به پیشگیری و بهبود زندگی افراد سالم کمک میکند و به آنها در راستای نیازهایشان مشاوره می دهد.

مشاوره آنلاین یا چت مشاوره، به ایجاد پل ارتباطی بین بین مشاوران و شهروندان با استفاده از اینترنت اشاره دارد. مشاوره آنلاین شامل استفاده از اینترنت است تا افراد بتوانند نظر مشاوری کار بلد را در مورد یک یا چند موضوع خاص بپرسند و این امکان را فراهم می‌کند تا از راهنمایی آن‌ها استفاده کنند تا بهترین تصمیم را برای زندگی‌شان بگیرند.
بررسی‌های انجام شده بیانگر آن است که مشاوره‌ی آنلاین و یا مشاوره تلفنی گزینه‌ی خوب و مناسبی برای تعداد زیادی از افراد به شمار می‌آید. زیرا بسیاری از مراجعه کنندگان بدلیل هزینه، مشکلات رفت و آمد و محدودیت زمانی، درمان را بعد از تنها چند جلسه رها می‌کردند.
به همین منظور وبسایت مشاوره ۳۶۰، چت مشاوره آنلاین را به رایگان در شما عزیزان قرار داده است که بتوانند مشکلات و مسائل‌شان را با کارشناسان ما مطرح کنند تا راهکار‌های علمی و عملی در اختیارشان قرار داده شود.
این مشاوره رایگان، شامل مشاوره از طریق چت وبسایت، مشاوره ازطریق تلگرام و واتساپ می‌باشد.مشاوره رایگان با چت

مشاوره انواع مختلفی دارد که از آن جمله می‌توان به مشاوره حضوری، مشاوره گروهی، مشاوره تلفنی و مشاوره آنلاین اشاره کرد. اگر با یک بیماری روحی دست و پنجه نرم می‌کنید، با مراجعه به مشاور می‌توانید کیفیت زندگی‌تان را بهبود ببخشید. اگر نمی‌توانید مشکلات روحی‌تان را به تنهایی حل کنید، نباید از کمک گرفتن از مشاور خجالت بکشید. همگی ما هر از گاه به کمک نیاز پیدا می‌کنیم و این که الان به مشاور نیاز دارید، به معنای آن نیست که درمان و مشاوره را باید تا ابد ادامه بدهید.

مشاوره آنلاین شامل انواع مشاوره‌های غیر حضوری می‌شود، شامل: مشاوره آنلاین ، مشاوره آنلاین خانواده، مشاوره آنلاین ازدواج ، مشاوره آنلاین قبل از ازدواج ، مشاوره آنلاین روانشناسی

بسیاری از مسائل مربوط به سلامت روان را می‌توان با استفاده از مشاوره تلفنی مدیریت کرد. بعضی از این مشکلات عبارت‌اند از:

توجه: سؤالات مطرح شده در این فرم پاسخ داده شده و سپس بدون ذکر مشخصات شما در سایت قرار خواهند گرفت.

توجه: پاسخ سؤالات مطرح شده در این فرم در کمتر از ۴۸ ساعت آینده در وبسایت “مشاوره ۳۶۰” منتشر خواهد شد.

[]

آیا مشاوره آنلاین در سایت رایگان است؟
بله. تمامی خدمات مشاوره آنلاین به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود

آیا مشاوره ما محرمانه باقی خواهد ماند؟
بله. شما می توانید نام مستعارخود را وارد نمایید و ایمیل شما هم به هیچ وجه نمایش داده نمی شود

زمان پاسخگویی به سوالات چقدر است؟
در اسرع وقت توسط مشاور انجام و به ایمیل شما فرستاده می‌شود

{
“@context”: “https://schema.org”,
“@type”: “FAQPage”,
“mainEntity”: [{
“@type”: “Question”
“name”: “آیا مشاوره آنلاین در سایت رایگان است؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “بله. تمامی خدمات مشاوره آنلاین به صورت کاملا رایگان انجام می‌شود”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “آیا مشاوره ما محرمانه باقی خواهد ماند؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “بله. شما می توانید نام مستعارخود را وارد نمایید و ایمیل شما هم به هیچ وجه نمایش داده نمی شود”
}
},{
“@type”: “Question”,
“name”: “زمان پاسخگویی به سوالات چقدر است؟”,
“acceptedAnswer”: {
“@type”: “Answer”,
“text”: “در اسرع وقت توسط مشاور انجام و به ایمیل شما فرستاده می‌شود”
}
}]
}

ارسالی توسط Darya.sp در دسته بندی قبل ازدواج | 55 پاسخ

سلام خسته نباشید واقعا ممنون که به سوالات پاسخ میدید
دختری هستم 21 ساله دانشجوی دندانپزشکی که مدت 1.5سال پیش به طور خیلی اتفاقی با پسری که دانشجوی دکتری برق هست آشنا شدم هر دو مذهبی مقید. از همون اول اصلا فکر ازدواج و آشنایی نبود اما حالا بعد 1.5 سال به طور جدی قصد ازدواج داریم و طی یکی دو ماه دیگه خانواده هارو درجریان میزاریم و احتمال زیاد خانواده ها موافقت کنند نکته اینجاست که ما هیچ مشکلی باهم نداریم و با هم احساس خوشبختی میکنیم و خیلی عالی همدیگرو درک میکنیم و معیارهای زندگیمون مثل همه. و خیلی سعی کردیم که منطقی تصمیم بگیریم و همدیگرو سنجش کنیم ولی خوب صد درصد نمیشه و احساسات خواه ناخواه به وجود میاد و الان ما خیلی بهم علاقه داریم و وابسته شدیم و هم اون هم من اولین رابطه رو داریم تجربه میکنیم و قبلا تجربه ای در این مورد نداشتیم
سوال من اینجاست که با وجود اینکه همه چی خوبه و معیار های هم رو پوشش میدیم اما من فقط نسبت به اینکه آشنایی ما با چت بوده همش بدبینم چون همه مشاورا آشنایی از این طریق رو رد میکنن میخام بدونم روش آشناییمون میتونه تو تصمیممون و زندگی آیندمون تاثیر بزاره یا نه ممنون

درضمن ایشون ۲۷ سال دارن و من یه برام ه سواله چطوری با نحوه آشناییمون کنار اومدن اما من نمیتونم کنار بیام. درضمن تو این یک و نیم سال وافعا دیدم که خیلی عاقلانه به میاعل نگاه میکنن و تصمیم میگیرن اما تو این یه مورد نمیتونم هضم کنم

سلام من ۲۴سالمه و۶ساله ازدواج کردم ااز نظر اخلاقی وفرهنگ اصللا بهم نمیخوریم میخواام جدا شم به نظرتون دلیل کافی واسه جدای هست؟؟

بهتره قبل از جدایی این مطالب رو بخوانید

مشاوره رایگان با چت

آیا احساس می کنید که زندگی زناشویی تان به مشکل برخورده است و تصمیم به طلاق گرفته اید؟
ممکن است برای جدایی از همسرتان دلایل قابل توجیهی داشته باشید اما پرسش نامه زیر به شما کمک می کند تا بدانید این تصمیم درست است یا نه؟
به هر یک از سوالات زیر با «درست» و «نادرست» جواب بدهید و در انتها جواب درستی که کارشناسان به این سوالات داده اند را با پاسخ خودتان مطابقت دهید.
۱) درگیری و مشاجره همیشگی بین شما و همسرتان نشانه این است که از یکدیگر جدا شوید.
۲) شما و همسرتان دیگر هیچ وجه مشترکی در سلایق و عقایدتان با هم ندارید و این موضوع دلیل خوبی برای جدایی است.
۳) در یک ارتباط خوب، بیشتر اختلاف نظرها و مشکلات زناشویی به مرور زمان برطرف و حل می شود.
۴) یک ازدواج خوب به این معناست که زن و شوهر تعریف یکسان و مشترکی از عشق داشته باشند.
۵) زن و شوهر از هم جدا می شوند چون دیگر عاشق هم نیستند.
۶) خیانت باعث از بین رفتن رابطه زناشویی نمی شود.
۷) بیشتر افراد در ازدواج دوم موفق تر هستند چون در ازدواج اول تجربه های خوبی به دست آورده اند.
نظر مشاور درباره مشاجره
این خیلی عجیب است که بیشتر همسران تصور می کنند اختلاف سلیقه و گاه مشاجره نشانه ناموفق بودن یک زندگی زناشویی است اما به عقیده روان شناسان ارتباطی که در آن هیچ اختلاف نظری وجود نداشته باشد بیشتر از یک رابطه پرجدال در خطر طلاق قرار دارد زیرا شما انسان هستید و به دلیل تفاوت زندگی خانوادگی و فرهنگی تان خصوصیاتی متفاوت از یکدیگر دارید و جروبحث و اختلاف یک موضوع بسیار طبیعی در رابطه شماست.
شما و همسرتان دیگر هیچ وجه مشترکی در سلایق و عقایدتان با هم ندارید و این موضوع دلیل خوبی برای جدایی است.
گفتن این حقیقت شما را غافلگیر می کند اما بد نیست بدانید تحقیقات کارشناسان نشان داده زوج هایی که زندگی زناشویی موفقی دارند به هیچ وجه خصوصیات و وجه مشترک زیادی با یکدیگر ندارند و حتی سلایق و عقایشان در تناقض با یکدیگر است اما آن چیزی که ارتباط های موفق را از ناموفق جدا می کند نحوه برخورد همسران با اختلاف ها و ویژگی های متفاوت همسران شان است.

همسران موفق به خوبی می دانند که شریک آن ها نمونه کپی برداری شده آن ها نیست و نباید مثل آینه برای آن ها باشند بلکه لازمه یک ازدواج با دوام، احترام گذاشتن به تفاوت های طرفین و رشد کردن در میان این ۲ دنیای متفاوت است.
در یک ارتباط خوب بیشتر اختلاف نظرها و مشکلات زناشویی به مرور زمان برطرف و حل می شود.
شاید تا به حال این خبر به گوش تان نخورده باشد اما کارشناسان در تحقیقات شان به نتیجه ای جالب رسیده اند که شما را شگفت زده خواهد کرد، هیچ می دانستید که ۶۰ درصد اختلاف نظرهایی که همسران در طول زندگی مشترک با یکدیگر دارند غیرقابل حل است؟
اگر قبول ندارید یک ورق و کاغذ بردارید و تمامی بحث هایی که در طول زندگی مشترک با همسرتان داشته اید را بنویسید و در نهایت شگفتی متوجه می شوید که بیشتر آن ها تکراری است و با وجود گذشتن سالیان سال از ارتباط تان هنوز بر سر موضوعی تکراری با همسرتان بحث می کنید اما چیزی که در این بین تغییر می کند نحوه واکنش ۲ طرف نسبت به آن موضوعات است.

پس اگر فکر می کنید مشکل شما و همسرتان با گذشت زمان حل خواهد شد مرتکب اشتباه رایج دیگر زوج ها شده اید. به جای انتظار برای گذشت زمان و برطرف شدن مشکل، نوع واکنش و سازگاری تان را نسبت به اختلاف نظر بین خود و همسرتان تغییر دهید.
یک ازدواج خوب به این معناست که زن و شوهر تعریف یکسان و مشترکی از عشق داشته باشند.
این نکته را به خاطر بسپارید که شما و شریک زندگی تان در ۲ محیط متفاوت بزرگ شده اید و به همین خاطر تعریفی که از عشق و محبت دارید با یکدیگر کاملا متفاوت است. ممکن است همسر شما از روی عشق کاری را برای تان انجام دهد و از این طریق علاقه اش را به شما ابراز کند .

اما شما به دنبال راهی هستید که همسرتان به روش دلخواه شما عشقش را ابراز کند. فراموش نکنید که نحوه ابراز علاقه و عشق هر انسانی با دیگران متفاوت است و هرگز از همسرتان نخواهید که دیدگاهی مانند شما در مورد عشق و طریقه محبت کردن داشته باشد.
زن و شوهر از هم جدا می شوند چون دیگر عاشق هم نیستند.
متاسفانه عده ای تصور می کنند که عشق تنها دلیل ازدواج و ماندن در یک ارتباط است. این عده از افراد ازدواج می کنند چون عاشق شده اند و بعد به راحتی از شریک شان جدا می شوند چون دیگر عاشقش نیستند اما این تصور یک اشتباه محض است چون عشق یک حس است و زمانی هست و زمانی دیگر نیست.

این که دیگر مثل روزهای اول آشنایی عاشق همسرتان نیستید و به همین دلیل می خواهید از او جدا شوید، احمقانه ترین فرضیه ای است که آن را انتخاب کردید. صبر کنید چون عشق دوباره به وجود خواهد آمد و باردیگر غافلگیرتان خواهد کرد.
خیانت باعث از بین رفتن رابطه زناشویی نمی شود.
بله این جمله درست است و اگر یک زن هستید و تنها به خاطر خیانت همسرتان می خواهید ترکش کنید، لطفا کمی بیشتر فکر کنید. هرچند رویارویی با خیانت و اصلاح ارتباط بعد از آن، کار خیلی ساده ای نیست اما اگر واقعا به ارتباط تان علاقه مند هستید ارزش این مبارزه را خواهد داشت و خبر خوب این که بیشتر ارتباط هایی که بعد از خیانت دوباره شکل گرفته موفق تر بوده و همسرانی که بعد از خیانت روابط خود را اصلاح کردند و اعتماد را از نو بین خودشان به وجود آوردند، ارتباط زناشویی بادوام تری داشته اند.
بیشتر افراد در ازدواج دوم موفق تر هستند چون در ازدواج اول تجربه های خوبی به دست آورده اند.
برای این موضوع نمی توان قانونی را درنظر گرفت اما این درست است که بسیاری از افراد در ازدواج دوم شان موفق تر هستند چون اشتباهاتی که در ازدواج اول مرتکبش شده اند را در ازدواج دوم شان انجام نمی دهند اما باید به خاطر داشته باشید که عشق تنها کرم روی کیک است نه خود کیک و تا زمانی که یاد نگیرید شادی و خوشبختی تان را وابسته به فرد دیگری ندانید امید موفقیت در ازدواج برای تان وجود ندارد .

این که خودخواهانه به دنبال افرادی باشید که شما را خوشبخت کنند و درصورت برآورده نشدن این موضوع آن ها را ترک کنید، اصلا راه درستی نیست. خوشبختی و آرامش را در خودتان به وجود بیاورید و خودخواهانه دیگران را نخواهید.

در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
دفتر شریعتی:
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵ خط ویژه

سلام خسته نباشید من تقریبا ۴ماهه ازدواج کردم نامزدم به حرفام گوش نمیده منم از این بابت خیلی ناراحتم مثلا با دوستش میره بیرون مشروب بخوره میگم این دوستت خوب نیس نرو باهاش مشروب نخور ولی بدون اجازه من بهم دروغ میگه میره میخوره یا نه اصلا به حرفایی ک من میزنم گوش نمیده میگم اینکارو نکن باز میره همون کارو انجام میده اصلا احساس میکنم خیلی بی ارزشم ک به حرفام گوش نمیده منو ناراحتم میکنه ولی دلش نمیاد دوستاش ناراحت بشن بدا میاد ازم معذرت خواهی میکنه پسش میزنم میگه حرفات بی معنی چرا نمیزاری که با دوستم برم بیرون ینی من زن گرفتم نباید با دوستام برم بیرون بهم گفته بودم بدون تو هیچوق تنهایی عرق نمیخورم ولی باز دوباره رفته میخوره با دوستاش من اهل عرقو اینجور چیزا نبودم ولی چون نمیخواستم ناراحت بشه یکم میخورم نفرت دارم از الکلو اینجور چیزا بخدا کلافه شدم نمیدونم از دستش چیکار کنم ی راهی بهم نشون بدین ینی به خونوادش بگم که این اینکارو میکنه یا نه نگم بهتره چیکار کنم ب هرحال توروخدا ی راه حل نشون بدین نمیخوام زندگیم بهم بخوره

با سلام خدمت شما دوست عزیز
دقت کنید که شما در مرحله نامزدی و شناخت می باشید و نیاز است که به این موضوعات بیشتر توجه کنید تا بتوانید بهتر تصمیم گیری داشته باشید.
۱٫ هریک از شما چند سال دارید؟
۲٫ میزان تحصیلات و شغل همسرتان چیست؟
۳٫ معیارهای شما برای انتخاب نامزدتان چه ویژگی هایی بوده است؟
۴٫ از نظر عاطفی و جنسی رابطه شما رضایت بخش می باشد؟
۵٫ روابط ایشان با خانواده و دوستانشان چگونه می باشد؟
۶٫ غیر از مصرف مشروب با ایشان چه مشکلات دیگری دارید؟
۷٫ مشاوره پیش از ازدواج را دریات کرده ای؟

سلام
سیزده سال پیش من دختری با تحصیلات لیسانس و کارمند و قیافه متوسط رو به پایین و اخلاق آروم و چهره ای متوسط رو به پایین از خانواده ای با وضعیت مالی بسیار ضعیف و مشکلات زیاد با پسری با تحصیلات ابتدایی و خانواده مرفه (پدرومادر جداشده اند و با پدرش زندگی میکرده است ) و کاملا عصبی با صورت زیبا درضمن بعد از خدمت سربازی به خارج میرودو ۱۳ سال ایران نبوده است و شغل مناسبی نداشت وندارد و بیشتر مواقع بیکار هست البته کاملا صادق هست ازدواج کردیم از همون ابتدا مشکل اخلاقی پیدا کردیم خیلی زیاد داد و فریاد راه می اندازد و حجب و حیا ندارد و جلو همه بی احترامی و توهین می کند من دوستش داشتم نمی خواستم بلافاصله جدا شوم سعی کردم کوتاه بیایم تا اینکه باردار شدم و دوقلو پسر و دختر به دنیا آوردم خودش بدون اینکه با من مشورت کند برای فرزندانم اسم انتخاب کرد و بدون اطلاع من شناسنامه گرفت به مرور زمان توهین کردن های او برایم عادی شد تا اینکه صدای دیگران درآمد حتی خانواده خودش که چرا در مقابل بی احترامی های او کوتاه می آیی از طرفی بچه هایم نیز به من بی احترامی شدید می کنند پسرم مرا کتک می زند البته همسرم هم دست به کتک زدنش عالیه خلاصه الان دیگه بعد از ۱۳ سال عاصی شدم خسته شدم با وجود اینکه زندگیم رو دوست دارم ولی توان تحمل بی احترامی های او را نیز ندارم فرزندانم از من حرف شنوی ندارند به تحصیلاتشان لطمه خورده است پسرم از درس خواندن بیزار است گرچه هردو هوش فوق العاده ای دارند لازم بذکر است که او بچه ها را یک زمانی لوس میکند یک زمانی وحشتناک کتک می زند فرزندانم کاملا عصبی شده اند ثبات اخلاقی ندارد بارها دوست داشتم تشویقش کنم به سفر طولانی برود تا من از دستش راحت شوم حتی پیشنهاد دادم به به پیش پزشک اعصاب برود اما قبول نکرد ین اواخر به فکر جدایی افتادم میترسیدم نتوانم پسرم را مهار کنم حتی دخترم آخر شندیم بچه های طلاق خیلی بد میشوند چون خودش هم بچه طلاق است از شما خواهش میکنم راهنماییم کنید چگونه میتوانم زندگیم را درست کنم اصلا قابل درست شدن هست یا اینکه قید این زندگی را بزنم میخواهم مسیر درست زندگی را به من بگویید بچه هایم را دوست دارم میخواهم خوشبخت شوند به درجات عالی زندگی برسند آیا خودم تنهایی از عهده این کار بر می آیم؟ اگر نظرتان مثبت است بگویید چگونه ؟

در این مورد حتما ” با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۸۸۴۷۲۸۶۴

درخواست کمک دارم

در این مورد سریعا با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲
و یا با شماره ۱۲۳ اورژانس اجتماعی تماس بگیرید

باتشکر ازشما
من۲۸ ساله هستم ۵ ساله ازدواج کردم خانمم بسیار کم حرفه اصن ابراز احساسات نمیکنه جمله های عاشقانه یا رمانتیک به من نمیگه میگه خیلی دوستم داره اما تو رفتارش یا برخوردش اصن من نمیبینم اینو حرفمو خریدار نیست یه چیزو هزار بار باید بهش بگم از اول اینگونه بوده خیلی براش همسر خوبی بودم همیشه سعی کردم ازم راضی باشه تو هر شرایطی .هیچوقت حمایتم نکردهخیلی باهاش حرف زدم حتی دیگه بهش گفتم چی دوست دارم و چطور رفتار کنی هرچند برام خیلی سخت بود اما برای خوشحالی من هیچ تلاشی نمیکنه و از نظر او ما هیچ مشکلی نداریم به خانوادش خیلی محبت میرسونمو احترام میزارم حتی از خانواده خودم بیشتر خیلی بیشتر.میبینه که خیلی غمگینم از این بابت که اون مشکل داره خودشم قبول داره ولی برای صمیمیتر شدن رابطه یک قدمی هم برنمیداره اصلا نتونستم بشناسمش اختلاف سنی ۱ سال .فرزند یک پسر گل و باهوش و شیطون همیشه در تلاشم که بهتر بشه ولی نمیشه با خیلیا حرف زدم همه میگن مرد به این بااحساسی ندیده بودیم هرکجا هم سرچ میکنم این مشکلو خانم ها دارن با شوهر سرد و خشکشوون
خیلی ممنون میشم جوابمو بدین .خیلی لطف میکنید

دوست عزیز
ایشون بخاطر تربیت و رشدی که داشتن در بیان احساسات دچار مشکل هستند.
به همین خاطر شما باید با مشاوری مجرب در این خصوص تنهایی مشورت کنید .
رفتار شما دقیقا باید برعکس ایشون باشه.
تا ایشون رو ترغیب به ابراز احساسات کنید .
برای ایشون بنویسید و ابراز علاقه کنید.
با هم صحبت کنید و بگید که دوست دارید .
این ابراز علاقه رو هم شما دریافت کنید .حتی از طریق نوشته

سلام. من ۱۷ سالمه به مدت یه ساله با پسری ۲۳ ساله دوستم و محل زندگیمون خیلی باهم فاصله داره حدودا۱۰۰۰ کیلومتر و تلفنی با هم حرف میزنیم و چت میکنیم و عکس میفرستیم . پسر خوبیه چون همش نگران درس و … منه . اون فکر میکنه وضیعت مالی من خیلی بهتر از اونه و… اون بهم میگه دوستت دارم و میخوامت و … ولی مثلا یه بارکه داشتیم باهم حرف میزدیم درمورد بچه گفت ایشالله بچه های خودت یا بحث اشپزی شده بود گفت میخوای برای شوهرت اشپزی کردن یا بگیری و … یعنی اون قصدش ازدواج نیست ولی همو دوست داریم نمیدونم باید چیکار کنم کمکم کنید تروخدا

توهم دوست داشتن و ازدواج
دوست عزیز سن شما برای ازدواج کم نیست ولی هنوز به بلوغ عاطفی نرسیدید .
بین ۲۱ تا ۲۵ سالگی طرز فکرتون با امروز بسیار تفاوت داره .
باید بدونید شما با این شخص فقط دوتا دوست مجازی هستید.
از همین امروز یاد بگیرید که هر کسی که با شما صحبت کرد و یا حرف محبت آمیزی گفت قصد ازدواج با شمارو نداره .
این مرزهای دوست داشتن و ازدواج رو برای خودتون مشخص کنید .
تا در آینده دچار سردرگمی نشید .

ولی وقتایی که نیستیم بی قرار هم میشیم . یه مدت که قلبش درد میکردمن شبا خواب نداشتم همش صلوات میفرستادم . اون میگه خانواده ی تو اجازه ی ازدواج رو نمیدن اون فکر میکنه زیبا نیست و پدر من اجازه ی ازدواج با یک ترک رو نمیده و من هنوز سنم برا ازداج کمه . میگه اگه بری دانشگاه نظرت عوض میشه درصورتی که اصلا اینجوری نیست چون مندر یک شرایطی بزرگ شدم که خیلی بیشتر از سنم میفهمم.کمکم کنید چجوریبفهمم واقعا دوستم داره یا نه ؟ من الان چیکار باید بکنم ؟

دوست عزیز ظاهرا ایشون معقول تر از شما هستند .
ایشون اختلافاتی رو میدونه که شما سعی دارید با احساسات خودتون مخفیش کنید .
و در نهایت اگر ایشون تمایلی به ازدواج نداشته باشه .
شما نتیجه ای از این رابطه نخواهید گرفت .
جز اینکه فرصت های خودتون رو در زندگی از دست بدید .
مسلما وقتی به ۲۱ سالگی تا ۲۵ سالگی برسید نظرتون با امروز بسیار تفاوت داره .

امکان داره که بعدها نظرش تغییر کنه و قصدش ازدواج بشه ؟ اخه همو دوست داریم خیلی . چجوری بفهمم واقعا دوستم داره یا نه

راستش من تو مدرسه تیزهوشان درس میخونم و به خاطر ییک سری کم کاریام معدلم اومد پایین و نفر آخر بین ۵۶ نفر دو کلاسمون شدم و این تقریبا برای قبولی در رشته تجربی غیر ممکن هست حالا پدر و مادر من بدون مشورت با من میخوان منو ببرن تو یه مدرسه دیگه ثبت نام کنن حالا دو دل هستم که بمون تو تیزهوشان با رشته ریاضی و یا برم یه مدرسه دیگه تو رشته تجربی از لحاظ دیگه پزشک شدن رویای منه به طوریکه خواب و خوراک رو از من گرفته حالا کارم شده گریه های شبونه ، دوش آب سرد و ریختن غصه هام داخل خودم امروز دیگه نتونستم طاقت بیارم و اینقدر مشکلاتم بهم فشار آورد که مجبور شدم ازشما کمک بگیرم
حالا من به شما اعتماد کردم و ازتون عاجزانه کمک میخوام چون دارم نابود میشم زیر این همه فشار اگه زحمتی نیست جوابم رو بفرستید برای ایمیلم

سلام خسته شدم شما میگید من چیکار کنم؟
۱خیلی ناامیدم
۲اعتماد به نفس ندارم
۳از خودم متنفرم
۴عصبیم
۵هیچ چیز خوشحالم نمیکنه
۶سرد شدم جوری که دوست دارم بمیرم
۷احساس گناه در برابر خدا دیگران
۸بااین سنم هنوز خجالتیم
و…
باید برم پیش مشاور

مشاوره روانشناسي تلگرامي:http://t.me/kanonmoshaveran_bot

در این مورد حتما با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۸۸۴۷۲۸۶۴

سلام یه چیز دیگه هم هست من پول مشاور ندارم

من دختری ۲۷ ساله هستم. در ۲۱ سالگی با پسری از فامیل اشنا شدم ک بر خلاف تضادفرهنگی و اجتماعیمون با هم عقد کردیم و ۲۶ سالگی از ایشون جدا شدم … خانواده من برادرام خواهرام بجز پدر و مادر در عقدم شرکت نکردند …
موضوع من با خانوادمه ک اصلا ارزش دخترها رو نمیدونن . ما ۵ برادر و ۵ خواهریم و من فرزند اخر خانواده ام. توی خونه ما برادر یعنی ازاده هر کاری کنه .حتی اورت بده ما هم بگیم چشم … ولی دختر نه…
دخترامون با شوهرای الکی همه شون ازدواج کردن پسرامونم همینطور ولی چون پسرامون وضع مالی بهتری پیدا کردن میسازن هر جوری هست و عجیب اون جادوگرا رو دوست دارن. جوری ک اگر بحثمون بشه و اونا بیان خواهر شوهرو بزنن اونا نمیگن نه . و غیرت نشون نمیدن. لازم ب ذکره هر ۱۰ بچه کمبود اعتماد بنفس دارن ولی من با توجه ب تلاشی ک طی این سه سال اخیر کردم خیلی بهتر شدم . ولیکن همیشه دخترا سرخورده اند… من ک شوهرم اومد منو زد هیشکی حرکتی نکرد . خودم زدمش. خودم تنها با توافق ازش جدا شدم … هم عقد تنها بودم . هم زندگی . هم طلاق…
روزی ک زن داداشم اومد منو بزنه سیر دلم زدمش … ولی نمیخوام با بی غیرتی برادرام کنار بیام. اگه کسی ازارمون هم بده میگن یعنی ما باید بریم دعوا کنیم؟؟؟ اما ب زنشون ک میرسن میشن کوه غیرت… خانواده زنشونو ک نگوووو…
من نمیخوام خانوادمو از دست بدم . دوست دارم منسجم باشیم ولی با از این ناعدالتی هم خیلی اذیتم… مثلا من با اینکه سنم بالاست باید پاسخگوی این باشم چطور بپوشم . چطور برم و چطو رفتار کنم … ولی پای غیرت و اینکه کاری برام انجام بدن یا اصن منو ببرن بیرون ک برسه میگه هر کسی زندگی خاص خودشو داره… یا اگه زنشون با من دعوا کرد نیومد اون هم قهر میکنه … زنش گفت خواهرت فلانه اونم میگ خواهرت فلانه… اما خواهرم عین اسیر ها با شوهراشون زندگی میکنن… زندگی هایی ک ادم یک لحظه توشون دووم نمیاره. خودشون کار میکنن شوهر توی خونه یا گاهی بره سر کار گاهی نره… فقط یه خواهرمه ک خودش کار نمیکنه و شوهرش کار میکنه .. ولی اونم وضع زندگیش ضعیف ب لحاظ مالی…
میخوام حلش کنم… خیلی ناراحتم. پدرم فوت شده و مادرم تنها پناهمه …
لطفا راهنمایی کنید من چطور این خانواده رو منسجم کنم

دوست عزیز تا اراده ای جمعی برای این خواسته شما نباشه تلاش شما به نتیجه ای نخواهد رسید.
و شما فقط زمان و عمرتون رو بخاطر چنین موضوعی به هدر خواهید داد.

بهتره شما علاوه بر پشتیبانی از مادرتون در انتخاب همسر بسیار دقت کنید .
انتخاب درست شما میتونه عامل آرامش آینده شما در زندگی مشترک باشه .
در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
دفتر قیطریه:
۰۲۱-۲۲۶۸۹۵۵۸ خط ویژه

مشاوره روانشناسي تلگرامي:http://t.me/kanonmoshaveran_bot

سلام خسته نباشید من ۱۸سالمه و ۱سالی هست که با پسری همسن خودم آشنا شدم..اولش نمیدونستم همسنیم چون سنش بیشتر میزد..طریقه آشناییمونم هم توسط یکی از دوستام بود…همو خیلی دوست داریم و مشکلی هم نداریم…خواهر من در جریانه و مادر و خاله اون هم همینطور…تک فرزنده و خیلی مغرور با اینک وضع مالی خوبی دارن اما هیچوقت دوست نداره از خانوادش پول بگیره به همین جهت چندسالی هست که کار میکنه و روی پای خودشه درسشم دنبال میکنه …در کل پسریه که زندگیش خلاصه میشه ب من خونه سرکار باشگاه…پسر درست و چشم پاکیه…خیالم ازش راحته…اما متاستفانه جدیدن اینقد مشغله کاریش زیاد شده که بعضی وقتا فک میکنم اندازه قبل دوستم نداره…واقن چیزی برام کم نمیذاره تو اوج خستگیشم کنارمه…اما رفتاراش دارن ی جور دیگ میشن…به عنوان مثال اگ حرفی میزنم که از روی دوست داشتنشه(مثلا به من بگو برنامه امروزت چیه بدونم کجا میخوای بری…)میگ بهش گیر میدم…جوری که چند روز پیش بحثمون شد و گفت الان که نسبتی نداریم اینجوریه بع اینک زنم شی چی میخواد بشه؟نمیدونم شاید خودم لوسش کردم از روی دوست داشتن زیاد…شاید از خودم بیشتر دوستش دارم…اون بچه طلاقه ولی هیچ وقت این موضوع باعث نشده آدم عصبی کمبود دار و… بشه…من دوسش دارم و پاش وایسادم اونم منو دوست داره…اما آیا این تغییر گاه گاه اخلاقش چه علتی میتونه داشته باشه؟ممکنه مقصرش خودم باشم؟چیکار کنم که به رابطمون خدشه ای وارد نشه…چیکار کنم که مثله قبلن فقط صدای خندمون بیاد نه گاه گاه بحثمون بشه سر الکی ترین موضوع ها البته بعضی اوقاتم شاید من واقن بهش گیر میدم ولی واقن دوسش دارم و خودشم میدونه…
ممنون از پاسخ گوییتون

دوست داشتن دوست پسرم
دوست عزیز اگر ایشون رو برای فقط برای دوستی میخوایت پس میتونید اعتراض کنید که توجهش به شما کمتر شده .
ولی اگر تصور این دوستی رو دارید که به ازدواج ختم بشه باید از همین امروز بدونید که با ورود به زندگی مشترک
و برخورد با مشکلات دیگه ای که بعدا تجربه خواهید کرد .
توجه ایشون میتونه کمتر هم بشه .
چون تامین هزینه های زندگی بسیار مشکله و شما باید از این رفتارهای کودکانه بیرون بیایت .
پس اول با خودتون فکر کنید و بسنجید که دنبال چی هستید ؟
بعد در موردش طرح سوال و مطلب کنید .
در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۸۸۴۲۲۴۹۵

سلام.من ۱۶ سالمه ورشته تجربیم یکی از خاستگارای من که سال قبل ردش کردم بازم میاد.۲۵ سالشه و وضع مالیشونم خوبه.بیشتراز بیست تا خاستگاری هم رفته و از دخترا خوشش نیومده ولی از من خوشش میاد.من چون میخوام درسمو بخونم قبول نمیکنم وبه مامان و باباواینا که میگم نمیخوام/میخوام درس بخونم میگن خب قبول کن درستم بخون.من کلا از پسره هم خوشم نمیاد هرچندم از اقوامه.وقتی هم میگم سنم کمه میگن نیس دیگه بزرگ شدی و اگه قبول نکنی دیگه بهترازاین گیرت نمیاد.منم هی بهونه میارم که باز حرف خودشونو میزنن….دارم دیوونه میشم از دستشون نمیدونم چیکار کنم کسی هم نیس که ازش راهنمایی بگیرم اخه…اگه راهنماییم کنید ممنون میشم

فشار خانواده به ازدواج
دوست عزیز اگر بحث درس بود شاید میشد به توافق برسید.
ولی وقتی از ایشون اصلا خوشتون نمیاد و علاقه ای به وجود نیومده دلیلی هم برای ادامه وجود نداره .
بهتره در بیان گفته های خودتون با خانواده قاطع باشید ولی محترمانه .
شما قراره با ازدواج به ارامش برسید چطور ممکنه بدون علاقه به شخص مقابل ازدواج کنید و خوشبخت هم بشید ؟
آیا شما اگر جنس لباسی خوب باشه ولی اصلا ازش خوشتون نیاد اون لباس رو میخرید ؟ مسلما خیر
پس با توجه به اینکه قدم اول در ازدواج به دل نشستن هست تکلیف شما در این مورد کاملا مشخصه .

سلام کسی هست؟یه سوال فوری دارم؟

چه سوالی؟

مشاوره رایگان با چت

بله گفتن به پسری که از قبل میشناختیش و عاشقشی ….با….بله گفتن به پسری که زیاد نمیشناسیش و بعداز ازدواج عاشقش بشی…کدوم پایدارتره

سلام دختري هستم نوزده ساله چهار سال با ي پسر٢٦ساله آشنا شدم خيلي شديد همو ميخواييم خانواده هامون ناراضي اند پدر من ب دليل ترك بودن و حساس و غيرتي بودن شديد و عصبي بودنش اينك نميزاره برم دانشگاه و سركار مخالف خانواده طرف بخاطر اينك إز فاميل عروس بگيره مخالف منم جديدا شك كردم خيلي زياد حتي ب خانوادم و دوس پسرم ميترسم دست خودم نيس بخاطر من همه كار كرده ولي باز من حساسيتم خيلي زياده پدرشون تازه إز دست دادن وأس همين قرار بود بد سال بيان جلو ك مخالفت كردن خانوادمون ما همينجور مونديم شك منك زياد ميش هي ترخدا كمك كنين راهنمايبم كنين ممنون ميشم

دوست عزیز قطعا رضایت خانواده ها در ازدواج شما مهمه .
چون هدف از ازدواج رسیدن به آرامشه و اگر رضایت خانواده ها نباشه شما این آرامش و تجربه نخواهید کرد .
خوب در رابطه خودتون فکر کنید . متاسفانه شما دو نفر بدون اینکه اختلافات اجتماعی و خانوادگی رو در نظر بگیرید وارد این ازدواج شدید .
به هر حال در این مورد باید صبور باشید . و از وساطت بزرگان فامیل و آشنایان استفاده کنید .
ولی نه پیشگویی کنید و نه انتظار معجزه داشته باشید .
در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
دفتر سعادت آباد:
۰۲۱-۲۲۳۵۴۲۸۲ خط ویژه

سلام من سال ۹۵ ازدواج کردم .یک ازدواج دانشجویی سنتی وبدون هیچ آشنایی وبلافاصله عقد.درطول ۴,۵ماهی که باهام بودیم تازه اشناشدیم ومن نتونستم بافرد مقابل دووم بیارم.سردی هاش ورفتارهای عجیبش اذیتم می کرد.۳ماه بعداز ازدواجم مبتلابه یک بیماری پوستی شدم.شوهرم وخانوادش بااین مسیله کناراومدن وهیچ اذیتی ازاین بابت نشدم.امادرطول جدایی خیلی اذیت شدم.شوهرم به من تهمت زد که ازاول مریض بودی.باکلی اذیت اخر با طلاق موافقت کرد.من بعدازطلاقم تلاشم دو برابر شدهم برای درس،هم کار وهم درمان بیماریم.الان خیلی خستم،خیلی غمگین ونومیدم.بیماریم خوب نمیشه وحسرت ازدواج مجدد رو دلم مونده.خیلی تلاش کردم تاتسلیم نشم اماخیلی اوقات کم میارم وخسته میشم.چکارکنم چجوری کناربیام بابیماری که باعث شده تمام بدنم با لک یکی شود وامتیازم رابرای ازدواج مجدد کم کرده.بااینکه کمترین خیانتی به شوهرم نکردم درعوض هم مریض شدم وهم اذیت حتی کتک هم خوردم اماالان این منم که دارم مجازات میشم.چراآخه.کمکم کنید نا ندارم خسته شدم دیگه.دیگه طاقت ندارم تسلیم شدم

سلام خدمن شما
من دختری ۱۳ ساله هستم
پدر و مادر من برای من زیاد وقت نمیزارن اصلا به من توجه نمی کنن پدرم اصلا با من حرف نمی زند باهام بازی نمی کنه هیچ وقت حوصله برای من نداره هر وقت ازش یه چیزی میخوام میگه من خستم هدیه کوچیک برام نمی خره باهام پارک نمی ره بابام با من خیلی بد رفتاری میکنه بعضی اوقات احساس می کنم تو خانواده ی ما هیچ کس من و درک نمی کنه
چند روز پیش بابام راضی شد برام یه آیفون طرح بگیریم گفتیم که گوشی خودشو میفروشیم و من اون یکی گوشی و میدم بهش خودش یه قیمت گفت گذاشتم تو دیوار چند نفر گوشی رو خواسته بودن به قیمت ۹۰۰ دیروز که یکشنبه بود به بابام گفتم مشتری ها چی شدن بابام گفت امروز که دوشنبه است قراره بیان بخرن خیلی خیلی خوشحال شده بودم چون دوستامم ایفون دارن من میخواستم بخرم امروز دوشنبه است من از مدرسه اومدم خونه منتظر بابام بودم که بیاد ببینم فروخ۰ت یا نه اومد خونه دیدم نفروخته گفتم چرا ؟ گفتش که همه میگن بدرد نمی خوره من ضمانت اینکه خراب بشه دیگه درست نمیشه رو تایید کرده بودم من ناراحت شدم گفتم چرا یکم بد رفتاری کردم درو محکم کوبیدم و بابام اومد من و زد
من گوشی رو برای فردا میخواستم چون صبح اردو داشتیم و بعداظهرش همه تولد دوستم دعوت هستم لطفا بگید من چی کار کنم من به دوستام گفته بودم که گوشیم فردا اگه اومد دستم میارم لطفا خواش می کنم بگید من چی کار کنم

سلام عزیزم
قابل درک هست که دوست داری بین دوستات باشی و چیزهایی را داشته باشی که بهشون علاقه داری . اما حتما تو ویژگی های دیگریم داری که دوستانت بخاطر آنها از بودن با تو لذت میبرند. پس نداشتن گوشی ایفون نمیتونه بین دوستات ارزشتو کم کنه. انشالله در یک فرصت مناسب تر پدرتان برایتان گوشی را می خرند. شاید اخلاقاهای پدرت مورد طبع تو نباشه اما اطمینان دارم که اون تو را خیلی دوست دارد و شاید تنها مشکل اون این باشه که رفتار مناسب را بلد نیست. سعی کن مهمونی فردا بهت خیلی خوش بگذره . تو ادم با ارزشی هستی حتی بدون داشتن ایفون
شاد باشی عزیزم

خیلی خیلی ممنونم از لطف شما جملتاتتون باعث شد بفهمم که نداشتن اون گوشی چیزی از زندگی من کم نمی کنه واقعا ممنون از شما خیلی خیلی متشکرم
فقط ببخشید یه سوال من چی کار کنم تا رابطه پدر دختری ما خیلی خیلی خوب بشه ؟
ممنون میشم جواب این سوالمم هم بگید
متشکرم

خداروشکر عزیزم
بعضی از رفتارهای پدرو مادرها برخوردهای مناسبی نیست در صورتی که آنها دلشون میخواد بهترین اتفاق ها برای فرزندانشون بیفته اما راهکار درستو نمیدونن و یاد نگرفتن و تو نباید بخاطر این موضوع خودت را سرزنش کنی. اگر میتونی پدرتو راضی کن که به ی مشاور مراجعه کنه البته نیازی نیس بهشون بگید که بخاطر رفتارهای اشتباه اونهاست. یا از مادرتون بخواید که این کارو کنن اگه رابطتون با ایشون بهتره. ولی اون چیزی که تو باید انجام بدی اینه با رفتارهات اجازه ندی بهت بدرفتاری کنن یا دست روی شما بلند کنن . سعی کن در این مواقع بهتره بری داخل اتاقت و وقتی اروم شدن باهاشون صحبت کنی . و زمانی که فکر میکنی حوصله بحث ندارن و خسته هستن خواسته هات را بهشون نگو بزار برای یک زمان مناسب تر. سعی نکن بهشون بد رفتاری کنی یا بخوای با زور صاحب چیزی بشی . بهترین کار صحبت کردن با احترام و در زمان مناسب و با ارامش هست.
امیدوارم شاد باشید

خیلی خیلی از شما ممنونم خیلی ممنون
ممنون از مشاوره ی فوق العاده تون خیلی متشکرم
امیدوارم در زندگیتون سلامت باشی ممنون

دیدگاه

باسلام یه دختر۳۰ساله هستم کارشناسی ارشد دارم ویه جای خصوصی مشغول به کارهستم دوسال پیش به یه پسرکه طبع شاعری هم دارن وارشد مهندسی بودن آشنا شدم هردوی ما بااینکه امروزی هستیم ولی عقایدمذهبی هم داریم من اولین باربود بایه پسروارد رابطه میشدم چون احساس کردن ایشون قصدشون ازدواج هست سال اول خیلی خوب میش میرفت بااینکه هفته ی یکبارهمو می دیدیم ولی روزبه روعلاقمون بهم بیشترشد ایشون منو به مادرشون معرفی کردن واوضاع همینطور پیش میرفت ویبارهم به من گفتن تونامزد من هستی ونگران نباش.ازچندماه پیش روحیشون دگرگون شده نارحتی شدیدی دارن اززمانی که اوضاع اقتصادی کشورخراب شده اوضاع مالی درستی ندارن کارشون به مشکل برخورده واین قضیا یه طرف .اینکه به من گفتن که من دارم آینده تو روخراب میکنم تو رومعطل خودم کردم نمیخوام باهات بازی کنم گریه کرد گفت نمی تونم ازت دور باشم ولی ازلحاظ روحی هم شرایطشو ندارم ایشون خیلی پاکه اینکه منو ازسر خودش میخواد وا کنه باورم نمیشه.من خیلی حالم بده فک میکردم زندگیمون روباهم میسازیم ولی این اتفاق افتاد الانم به من گفتن یه مدت ازهم فاصله بگیریم ببینم چه اتفاقی میفته.من کلا ارتباطموقطع کردم باهاشون که هم اون وهم من تصمیمات جدیدی بگیریم

با سلام خدمت شما دوست عزیز
دقت کنید که در ورابط نیاز به هدف می باشد و این اهداف تنها به بیان کردن نیست بلکه در مسیر رسیدن به این هدف نیز باید گام هایی برداشته شود . ایشان شما را نامز خودشان می دانستند و شما بر مبنای این حرف به رویا پردزای پرداخته اید و ایشان به دلایلی که برای خودشان مشخص است ممکن است نتوانند نسبت به زادواج اقدام کننند و بهتر است قبل از جدایی و یا تصمیم گیری جدی با ایشان در احترام صحبت کنید و هدفشان را از این ارتباط جویا شوید و اینکه به چه میزان زمان برای بهبود شرایط روحیشان نیاز دارند و همچنین اینکه چه دلیلی باعث می شود که ایشان نخواهند در این شرایط شما در کنارشان باشید همه این موارد از اهمیت زیادی برخوردار می باشد.
دقت کنید که بهتر است واقعیت های موجود یک رابطه را بپذیرید و سعی کنید در کنار احترام به احساسات خودتان به خودتان برای پذیرش اتمام این رابطه فرصت بدهید داشتن احساس تنهایی ، نگرانی نسبت به آینده و… طبیعی می باشد و به مرور زمان شما می توانید علایم بهتری را تجربه کنید و ایشان نیز اگر به نتیجه مشخصی رسیدند می توانند از طریق رسمی اقدام کنند و شما نسبت به شرایط آن زمان خود تصمیم گیری کنید.

خواهش میکنم به من بگیدچکارکنم شرایط سنی من اقتضای اینو نداره که دوباره شروع کنم.

سلام من پارسال کنکور داشتم و مشاوره درسی میرفتم ولی ایشون برعکس باعث شدند که کلا اراده ام رو از دست بدم در حالیکه ادم بسیار با اراده ای بودم و تا چیزی رو که میخواستم به دست نمیاوردم کنار نمیکشیدم ولی الان به قدری اراده ام ضعیف شده که نیم ساعت بیشتر نمیتونم به اراده ام ادامه بدم و کاری رو انجام بدم
من امسال هم دوباره دارم واسه کنکور میخونم و قبلا وضعیتم بهتر بود و تونسته بودم خودم رو تا ۱۲ ساعت برسونم ولی الان از وقتی که برای ازمون های سنجش ثبت نام کرده ام دوباره برگشتم روی روزی ۳ یا ۴ ساعت درس خوندن از بیرون رفتن از خونه به شدت بدم اومده و همینطور از اینکه کسی راجع به مدرسه امتحان و کنکور و کلا هر چیزی که به درس ربط داشته حرف بزنه به شدت بیزارم
من پارسال در امکانات کامل بودم کتاب مشاور درسی ازمون ولی اینقدر کشمکشم با مشاورم زیاد بود که از درس زده شده بودم چند بار خواستم نرم پیشش و ی بار هم عمدا نرفتم که حذفم کنه ک با اجبار خانواده ام مجبور شدم دوباره برگردم پیشش اگه امسال هم کنکورم رو خراب کنم مجبور میشم با پسر عموم که به شدت از اون و خونوادش بدم میاد ازدواج کنم و درحالیکه خودم کس دیگه ای رو دوست دارم لطفا کمکم کنید

سلام

سلام من ساره هستم۳۴ساله متخصص زنان وزایمان وساکن تهران.من ۶ ساله که ازدواج کردم.دوسال اول زندگیم باعشق گذشت ولی الان هیچ حسی به همسرم ندارم. راستش همه چی از وقتی که سریال عاشقانه پخش شد شروع شد .داستان زندگیم رو برای هر کسی که تعریف می کنم باورش نمیشه و فکر می کنه که دارم اون سریال رو تعریف می کنم.ولی در واقع این جوری نیست خیلی از اتفاقات زندگیه من شبیه به این فیلمه .توی سال ۴ زندگیم یک شب متوجه شدم باردار هستم وقتی ازمایش دادم فهمیدم دو ماهمه .اون شب کلی تدارک برای همسرم دیدم که وقتی که اومد بهش بگم .ولی اون شب وقتی اومد خیلی اعصبانی بود. وقتی اومد حتی به من نگاه هم هم نکرد .یه راست تو اتاق وگرفت خوابید. بحثمون شد یهو اونقدر دعوا بالا گرفت که شب رویای مون تبدیل شد به یه شب بد .ارین عصبانی شد من هل داد من عقب عقب رفتم پام لیز خورد سرم خورد به لبه میز. بچه ام رو از دست دادم و دیگه هم نمیتونم مادر بشم. نمیدونم شاید دلیل اصلی این که می خوام از همسرم جدا بشم این باشه .میشه لطفا کمکم کنین

با سلام خدمت شما دوست عزیز
قابل درک است که با این اتفاق و متوجه شدن در مورد اینکه نمی توانید باردار شوید شک عصبی زیادی به شما وارد شده است و خشم زیادی را نسبت به همسرتان داشته باشید. در مواقع عصبانیت بهتر است از تصمیم گیری و بحث خوداری شود چون واکنش های هیجانی می تواند باعث ایجاد آسیب و درگیری بیشتری شود که گاهی اتفاقاتی مشابه شما رخ می دهد که جبران کردن آن سخت می شود.
۱٫ همسرتان چند سال دارند؟
۲٫ چند مدت از این اتفاق می گذرد؟
۳٫ واکنش همسرتان نسبت به اتفاقی که برای شما افتاده است چگونه بوده است؟
۴٫ روابط عاطفی و جنسی شما رضایت بخش می باشد؟
۵٫ شما نسبت به اتفاقی که برایتان افتاده است چه احساسی دارید؟

با آقای نامزد کردم که فزند دارن دوساله که باهم هستیم بهم وابسته شدیم من فرزندشون رو نمیتونم قبول کنم ایشان هم حاضر نیستن که از فرزندشان بگذرن و بینهایت هم منو دوست دارن ووابسته چه راهکاری در نظر دارید

با سلام خدمت شما دوست عزیز
در این مورد با توجه به اینکه موضوع با اهمیتی می باشد بهتر بود قبل از وابستگی صحبت می کردید تا بتوانید بر مبنای شرایط ایشان در مورد ادامه این مسیر فکر کنید.
۱٫ هریک از شما چند سال دارید؟
۲٫ نامزدی شما به صورت رسمی اعلام شده است/
۳٫ راحل شما برای نبودن فرزند ایشان چیست؟
۴٫ معیارهای شما برای انتخاب این فرد چه ویژگی هایی می باشد؟
۵٫ مشاوره پیش از زادواج را دریافت کرده اید؟

سلام خواستم بدونم قراره با پسری نامزد کنم که حسم بهش خنثی است چیکار کنم

با سلام خدمت شما دوست عزیز
برای ازدواج نیاز است که شما معیارهای خودتان را مد نظر داشته باشید و بر اساس شناخت و مشورت و تحقیق و همچنین مشاوره پیش از ازدواج در این مورد تصمیم گیری کنید.
داشتن یک گرایش اولیه به شخص مقابل و احساس آرامش از در کنار او بودن می تواند به شما کمک کند که برای شناخت بیشتر اقدام کنید.
۱٫ چند سال دارید؟
۲٫ معیارهای شما برای انتخاب این فرد چه ویزگی هایی می باشد؟
۳٫ چند مدت است ایشان را می شناسید؟

سلام خواهش میکنم به من کمک کنید تو شرایط خیلی بدی هستم ۲بار خودکشی کردم بخاطر مادر و برادرم ازم متنفر هستن مادرم از دختر کلاً بدش میاد منو میده بعدش هی میگه طلاق بگیر خسته شدم ازش الان نامزدم بازم میخاد جدامون کنه اما من نمیخام

با سلام خدمت شما دوست عزیز
در این مورد اطلاعات بیشتری در اختیار ما قرار بدهید تا باهم بیشتر صحبت کنیم.
۱٫ چند سال دارید؟
۲٫ دلیل مادرتان برای جدایی شما چیست؟
۳٫ تا به حال به روانشناس مراجعه داشته اید؟
۴٫رابطه شما و نامزدتان چگونه می باشد؟

سلام خسته نباشید

سلام
در همین قسمت سوالتان را مطرح کنید

سلام وقت شما بخیر

سلام سوالتان را در همین قسمت ارسال کنید

با عضویت در خبرنامه ایمیلی مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید. مطمئن باشید به هیچ وجه از ایمیل شما استفاده تبلیغاتی نمی شود.

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به سامانه پرسش و پاسخ مشاور می باشد.

چنانچه می خواهید چت مشاوره آنلاین رایگان داشته باشید، می توانید با شماره ۰۹۹۰۳۰۶۶۷۶۳  از طریق واتساپ یا تلگرام تماس بگیرید و مشاوره آنلاین داشته باشید.روانشناس ما خانم رضوان امیرنجات با ۲۰ سال سابقه به شما مشاوره آنلاین می دهد.

ایده مشاوره آنلاین در مجموعه مقالات الکترونیکی درمانی در سال ۱۹۹۹ آغاز شد تا به تعریف اصطلاحات و مفاهیمی که بدون تعریف در مورد بازاریابی ، استفاده و تمرین روان درمانی آنلاین ، درمان آنلاین و درمان الکترونیکی مورد استفاده قرار گرفت ، کمک شود.

اکنو توصیه می شودبرای هر کسی که علاقه مند به ورود به حوزه آنلاین درمانی باشد ، خواندن آن را بخوانید.

“الکترونیکی” اصطلاحی است که در سال ۱۹۹۷ برای توصیف استفاده از فناوری واسطه اینترنت برای تقویت یک رابطه یاری آنلاین از آن استفاده شده

چت مشاوره آنلاین رایگان  یا الکترونیکی درمانی در اشکال و قالب های مختلفی وجود دارد. امروزه متداول ترین روش الکترونیکی درمانی مداخلات مبتنی چت از طریق واتساپ یا تلگرام است. این مداخلات معمولاً در یک سیستم ایمیل ویژه – یا یک سیستم ایمیل مستقل شخص ثالث یا یک سیستم ویژه طراحی شده توسط یک کلینیک آنلاین – انجام می شود که ایمیل های شما را بین شما و درمانگر آنلاین رمزگذاری و ایمن می کند.مشاوره رایگان با چت

هزینه چت مشاوره آنلاین رایگان  معمولا بین ۳۰ تا ۵۰ هزار تومان است. این هزینه زمان درمانگر و همچنین هزینه های مرتبط با معامله را برای اطمینان از آن مبادله ای مطمئن می باشد.

نوع محبوب مشاوره آنلاین یا از طریق وب کم (کنفرانس ویدیویی) ، چت متنی یا تلفنی انجام می شود. اینها می توانند محدود باشند (۳۰ یا ۶۰ دقیقه رایج است) یا نامحدود (قیمت در هر دقیقه).  البته جلسه اول مشاوره انلاین ما به صورت رایگان است.

براساس نظرسنجی در سال ۲۰۱۱ از درمانگران آنلاین که چنین خدماتی را ارائه می دهند ، درمانگران در آن زمان از۵۰ هزار تومان   تا ۱۵۰ هزار تومان  در ساعت شارژ می کردند.

به خاطر داشته باشید ، درمان آنلاین فقط روان درمانی را بصورت آنلاین انجام نمی دهد. این یک رسانه متفاوت است و به مهارتهای جدیدی نیاز دارد که یک حرفه ای قبل از دیدن مراجع  بصورت آنلاین باید آن را یاد بگیرد و به آن تسلط پیدا کند.

اگر به دنبال یک درمانگر آنلاین هستید ، توصیه می کنم با شماره ۰۹۹۰۳۰۶۶۷۶۳ تماس گرفته  و با خانم رضوان امیرنجات مشاوره آنلاین داشته باشید.

با روی کار آمدن تعداد فزاینده ای از درمانگران برای انجام نوعی مشاوره یا درمان آنلاین به دنیای آنلاین ، نگرانی های قانونی درباره محدودیت های این روش مطرح می شود. برخی از مهمترین مباحث مربوط به محرمانه بودن هنگام ارائه خدمات بهداشت روان به صورت آنلاین روشن شود.

محرمانه بودن مطلق نیست. هرگز در دنیای واقعی نبوده است ، و نباید آن را مطابق استاندارد غیرممکن یا ایده آل در دنیای آنلاین نگه داشت. هر منطقه زیر منطقه ای است که من شخصاً با آن آشنا هستم. مناطق دیگر ممکن است وجود داشته باشد اما در اینجا گنجانده نشده است. محرمانه بودن در شرایط خاص ، مشروعیت و غیرقانونی شکسته می شود:

مشروعیت

رابطه درمانی با مشتری در اکثر دادگاهها به خوبی محافظت نمی شود (فقط رابطه وکالت / موکل  مطلق است). بیشتر درمانگران از احضار احترام می گذارند ، اما سعی کنید تا آنجا که ممکن است اطلاعات را محرمانه نگه دارید تا در پاسخ به آن محرمانه باشید.

هنگامی که زندگی مشتری در معرض خطر است ، یا مشتری تهدید می کند به شخص دیگری آسیب برساند ، حقوق محرمانه بودن مشتری برای این کار کنار گذاشته می شود. زندگی در این معادله از حق یک شخص برای حفظ حریم خصوصی مهمتر است.

 

جامعه ما دیگر کودک ، بزرگتر یا هر نوع سوء استفاده را تحمل نمی کند. درمانگران معمولاً هنگام آگاهی از چنین موضوعی ، یا برای حمایت از مشتری یا محافظت از قربانی ، محرمانه را زیر پا می گذارند.

دبیران و سایر کارمندان دفاتر اغلب باید کلیه نمودارهای مراجع  را اداره کنند ، حتی اگر همه موارد مربوط به آنها مربوط به صورتحساب یا قرار ملاقاتها باشد. محرمانه بودن غالباً سهواً به این روش شکسته می شود. پزشکان ، درمانگران و پرستارانی که به طور مستقیم مشتری را معالجه نمی کنند نیز ممکن است بدون شک در مورد فعالیت آنها به نمودار آن مشتری در اکثر امکانات و سازمانها نگاه کنند.
دستیابی به دسترسی غیرمجاز به نمودار مشتری ممکن است به آسانی باشد که وارد یک اتاق پرونده قفل نشده و بدون نظارت مانیتور شوید و در پرونده ها جستجو کنید. در سازمانهای بزرگتر ، این فعالیت می تواند بدون تردید و مورد توجه سایر کارمندان قرار بگیرد. در بعضی از بیمارستان ها ، با پوشیدن کت سفید پزشک و به سادگی شبیه اینکه می دانید چه کاری انجام می دهید ، دسترسی به مواد نمودار محرمانه حاصل می شود. هرگز قدرت نگرش را دست کم نگیرید.

جهت مشاوره آنلاین می توانید با شماره ۰۹۹۰۳۰۶۶۷۶۳ تماس حاصل نموده و مشاوره کنید.

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

(function( timeout ) {
setTimeout(
function() {
var notice = document.getElementById(“cptch_time_limit_notice_68”);
if ( notice )
notice.style.display = “block”;
},
timeout
);
})(120000);
Time limit is exhausted. Please reload the CAPTCHA.

 − 
4
 = 
4

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

گروه مشاوره روان خوب با بهره مندی از متخصصین حوزه روانشناسی و مشاوره تحصیلی در حوزه دکتری به صورت تخصصی خدمات مشاوره روانشناسی و مشاوره تحصیلی و مشاوره خانواده را ارائه می دهد. جهت تعیین وقت وقت مشاوره با شماره 0218612908 تماس حاصل نمایید.

آدرس: تهران سعادت آباد ابتدای بلوار دریا پلاک 30 طبقه 4 واحد 8

طالع بینی ازدواج ماه ها با […]تاریخ : ۱۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 32259موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 25772موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 3062موضوع :

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 7050موضوع : جذب عشق

چرا قانون جذب باعث می شود […]تاریخ : ۳۱ / ۰۴ / ۱۳۹۵بازدید : 3374موضوع : مشاوره رایگان با چت

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 12424موضوع :

چت با روانشناس آنلاین رایگان

چت مشاوره خانواده آنلاین تلگرام : یکی از راه های دسترسی شما عزیزان به مشاوران می باشد، به این صورت که شما در هر زمان و مکانی که قرار داشته باشید. مشاوره خانواده آنلاین تلگرام ۲۴ ساعته قادر به پاسخگویی شما عزیزان، بدون گرفتن نوبت قبلی می باشد. بعضی از مشکلات در زندگی هستند که باید در سریع ترین زمان حل شوند و ما این امکان را برای شما فراهم می کنیم.

چت مشاوره آنلاین رایگان

در مشاوره ۲۴ ساعته به صورت آنلاین می توانید به صورت نوشتاری و زنده با مشاوران سایت در ارتباط باشید. البته باید به یاد داشته باشید که مشاوره آنلاین و ارتباط با روانشناس در پیام رسان هایی همچون تلگرام یا واتس آپ هرگز نمی تواند قابلیت درمانی داشته باشد. به عبارت دیگر دکتر روانشناس نمی تواند از راه دور و با چت کردن یک بیمار را درمان کند.

اما اگر مشکل شما مسائل خانوادگی باشد یا مربوط به روابط و مهارت های ارتباطی باشد، روانشناسان آنلاین می توانند با آموزش های اختصاصی مشکل شما را حل کنند. در ادامه به لیست خدماتی اشاره می کنم که مشاورین آنلاین می توانند به شما ارائه دهند: مقابل با ترس و فوبیا، مقابله با شکست عشقی، افزایش اعتماد به نفس، مشاوره انگیزشی، موفقیت شغلی و تحصیلی، موفقیت در روابط عاطفی، آمادگی پیش از ازدواج و غیره.

مشاوره آنلاین تلگرام

می خواهم بیشتر بدانم:

مشاوره با روانشناس به صورت رایگان در تلگرام

۴ حرکت ساده برای برگرداندن عشق از دست رفته

مشاوره رایگان ازدواج در تلگرام

کانال مشاوره خانواده

سایت مشاوره قبل از ازدواج

برای عضویت در کانال روانشناسی نوین بینش کلیک کنید

 

novinatlas 1689 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.

گفتاره

فضای مشاوره امن و محافظت شده

مشاوران با تجربه و تحصیل کرده

هزینه مناسب و به صرفه

گفتاره

مشاوره رایگان با چت

پنج سال

۳۷۰۰۰ +

مراجعه کننده

۶۰۰۰ +

اشتراک خریداری شده

۱۴۰۰۰ +

جلسه مشاوره برگزار شده

مطالعه بیشتر در مورد مشاوره آنلاین

من از روانشناسم واقعا راضی بودم . کارشون عالی بود

مراجعه کننده ناشناس 1

روانشناس من خیلی خوش برخورد و با حوصله بودن. واقعا ممنونم از راهنمایی هاشون

مراجعه کننده ناشناس 2

روانشناس من بهترین دکتر دنیا و درمان گری هستن که واقعا برای مریضش وقت میذاره .اینقدر ایشون خوبن که کلمات قابل توضیف ایشون نیستن

مراجعه کننده ناشناس 3

مشاهده سایر نظرات

زندگی شادتری را تجربه کنید

مشاوره آنلاین در زمینه های افسردگی، اختلال های روانی، اعتماد به نفس، عزت نفس و سایر مسائل فردی.

مشاوره فردی بگیرید

خانواده بهتری با هم بسازید

مشاوره آنلاین در زمینه های ارتباط زوجین، حل مشکلات خانوادگی، ارتباط موثر با فرزندان و سایر مسائل خانوادگی.

مطالعه بیشتر در مورد مشاوره خانواده

مشاوره خانواده بگیرید

آگاهانه ازدواج کنید

مشاوره آنلاین در زمینه های انتخاب همسر مناسب، مشاوره قبل از ازدواج، اطلاعات و آگاهی های لازم قبل از ازدواج.

مشاوره ازدواج بگیرید

ایرانیان خارج از کشور می تونن به راحتی با مشاوران ایرانی که فرهنگ یکسانی دارند مشاوره آنلاین بگیرند و به راحتی پرداخت انجام بدن.

مطالعه بیشتر در مورد مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور

مشاوره بگیرید

درگاه پرداخت بین المللی

روانشناسان ایرانی

ثبت نام

با وارد کردن نام مستعار و ایمیل ثبت نام می کنید.

صحبت با کارشناس

کارشناس شما را به روانشناس مناسب حال شما وصل می کند.

خرید اشتراک

مشاوره رایگان با چت

بعد از خرید یکی از اشتراک ها به روانشناس وصل می شوید.

هماهنگی زمان جلسات

پس از هماهنگی، جلسات در زمان تعیین شده برگزار می شود.

دو جلسه

۳۰,۰۰۰ تومان

زمان هر جلسه ۳۰ دقیقه

مشاوره به صورت چت آنلاین

چهار جلسه

۶۰,۰۰۰ تومان

۵۵,۰۰۰ تومان

زمان هر جلسه ۳۰ دقیقه

مشاوره به صورت چت آنلاین

شش جلسه

۹۰,۰۰۰ تومان

۸۵,۰۰۰ تومان

زمان هر جلسه ۳۰ دقیقه

مشاوره به صورت چت آنلاین

گفتاره

همیشه همراه شما

با نرم افزار موبایل گفتاره، به راحتی و همه جا مشاوره بگیرید

همین الان

جلسه مشاوره خود را رزرو کنید

مشاوره در قالب جلسات سی دقیقه ای است، که به صورت چت آنلاین با روانشناس برگزار می شود

روی دکمه آبی رنگ در صفحه بزنید و اطلاعات را پر کنید تا به صفحه کارشناس منتقل شوید. سپس کارشناس مسئله شما را تشخیص داده و روانشناس شما را انتخاب می کند. با خرید اشتراک به روانشناس وصل خواهید شد

در حال حاضر سه بسته مشاوره داریم: دو جلسه 30 هزار تومان، چهار جلسه 55 هزار تومان، شش جلسه 85 هزار تومان

بله امکان پرداخت برای کاربران خارج از کشور وجود دارد و همچنین می توانید از کارت بانکی یکی از آشنایان در ایران استفاده کنید

مشاهده همه سوالات

گفتاره

مشاوره آنلاین روانشناسی

خدمات

مشاوره آنلاین

مشاوره خانواده

مشاوره ازدواج

ایرانیان مقیم خارج

سایر

مشاوره آنلاین چیست؟

سوالات متداول

تماس با ما

درباره ما

قوانین

:گفتاره در شبکه های اجتماعی

برای موارد اضطراری با اورژانس اجتماعی به شماره ۱۲۳ تماس بگیرید

ایمیل خود را وارد کنید:

برای انجام چت با روانشناس آنلاین رایگان با شماره ۰۹۱۲۰۷۰۰۵۸۲ تماس بگیرید . این مرکز به صورت شبانه روزی آماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد . مشاوره در تمامی زمینه های روانشناسی توسط متخصص همان حوزه انجام میشود .

جلسات مشاوره به صورت نیم ساعته وقت دهی میشوند . مشاوره خانواده – ازدواج – کودک – نوجوان – شخصیت – اعتیاد – تحصیلی – شغلی و…

مشاورین مرکز دارای مدرک دکترای تخصصی در رشته روانشناسی و مشاوره هستند . چت با روانشناس آنلاین رایگان به صورت هفتگی تمدید خواهد شد . این بهترین فرصت برای شما عزیزان است که استفاده  نمایید . در تاریخ هایی که این امکان وجود ندارد میتوانید از خدمات مشاوره آنلاین پایین همین صفحه استفاده نمایید .مشاوره رایگان با چت

برای ارتباط با مشاورین این مرکز با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید . این نوع مشاوره مشاوره غیر حضوری نامیده میشود . برای بسیاری از افراد مفید تر خواهد بود . گاها شما تمایلی به رفت و آمد و انجام مشاوره حضوری ندارید لذا توصیه میکنیم از خدمات مشاوره غیر حضوری ما استفاده  نمایید . حتی اگر در زمان تبلیغات نباشیم هزینه جلسات مشاوره غیر حضوری کمتر از جلسات حضوری میباشد .

چت با روانشناس آنلابن رایگان

برای دریافت آدرس دقیق مرکز با شماره موبایل ۰۹۱۲۰۷۰۰۵۸۲ تماس بگیرید . این مرکز واقع در خیابان نیاوران – نبش چهارراه مژده میباشد . ضمنا مرکز به صورت شبانه روزی خدمات مشاوره غیر حضوری یعنی چت با روانشناس آنلاین رایگان را رائه میدهد . خدمات مشاوره حضوری در تمامی ایایم هفته از ساعت ۸ صبح الی ۸ شب امکان پذیر است .

مشاوره و روانشناسی

(زیر نظر دکتر روانپزشک،متخصص اعصاب و روان مجوز ۶۶۰۷۲)

مشاوره و راهنمایی تلفنی و حضوری

توسط روانشناس

-خانواده       -ازدواج             -نوجوان           -هیپنوتیزم در مانی

-کودک          -افسردگی          -بیش فعالی       –وسواس

-کنترل خشم   -اضطراب           -استرس              -اختلالات روانی

-اختلالات یادگیری    -مهارتهای زندگی                  -تست روانشناسی             -نوروفیدبک

-بیوفیدبک                  -مشاوره تحصیلی

 

تماس با ما:  ۲۶۱۳۵۵۴۲-۲۶۱۳۵۳۹۷-۰۹۱۲۰۷۰۰۵۸۲

www.abbbcb.com سایت ما:

ravanshenas_aghdasieh اینستگرام:

در این مرکز علاوه بر انجام مشاوره خانواده به صورت آنلاین تمامی مشاوره های روانشناسی به صورت حضوری و غیر حضوری انجام میشود . مرکز واقع در خیابان نیاوران – نبش چهارراه مژده میباشد .

 

 

 

مشاوره روانشناسی

نظرات بسته شده است.

.searchwp-live-search-results {
opacity: 0;
transition: opacity .25s ease-in-out;
-moz-transition: opacity .25s ease-in-out;
-webkit-transition: opacity .25s ease-in-out;
height: 0;
overflow: hidden;
z-index: 9999995; /* Exceed SearchWP Modal Search Form overlay. */
position: absolute;
display: none;
}

.searchwp-live-search-results-showing {
display: block;
opacity: 1;
height: auto;
overflow: auto;
}

.searchwp-live-search-no-results {
padding: 3em 2em 0;
text-align: center;
}

.searchwp-live-search-no-min-chars:after {
content: “به تایپ کردن ادامه دهید”;
display: block;
text-align: center;
padding: 2em 2em 0;
}

/* */

مشاوره رایگان با چت
مشاوره رایگان با چت
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *