مشاوره رایگان تلفنی دندانپزشکی

 
helpkade
مشاوره رایگان تلفنی دندانپزشکی
مشاوره رایگان تلفنی دندانپزشکی


دکتر علی مرسلی
2015-07-28
نظرات
7,007 بازدیدها

2020-07-16

2019-05-07

2019-01-26

امکان خطای تشخیصی در معاینه از راه دور زیاد است. وقتی امکان دیدن دقیق، لمس ، دق، انجام تست های دقیق وجود ندارد، احتمال اینکه خطا کنیم بیشتر می شود. تشخیص نادرست ممکن است به سلامت شما آسیب وارد کند. توضیحات شما ممکن است در ای میل، پیامک، یا پشت تلفن کافی نباشد. تماس شما ممکن است در ساعاتی باشد که دکتر نتواند وقت کافی برای اخذ تاریخچه از شما اتخاذ کند. توصیفات شما ممکن است برای تشخیص و یا درمان کافی نباشد. همه این موارد احتمال خطاهای تشخیصی را افزایش می دهد.

مشاوره رایگان تلفنی دندانپزشکی

یکی از بیماران یک دندانپزشک به او ای میل میزند و بهترین دارو برای کنترل دندانش سوال می کند. دکتر دارویی را به او پیشنهاد می دهد بدون اینکه متوجه شود بیمار داروهای دیگری میخورد که با دارویی که امروز برای مشکل دندانش تجویز شده است، تداخل دارد. این تداخل کار بیمار را به بستری شدن می کشاند و دندانپزشک در برابر مشاوره ای که صورت داده،و نظری که بیان کرده،بدون اینکه بر تاریخچه پزشکی فرد اشراف داشته باشد، مجبور به پاسخ گویی می شود.
مورد دوم خانمی است به دندانپزشک خود سراسیمه زنگ میزند و از تورم شدید یکی از دندان های فک بالایش که تا زیر چشمش ادامه یافته است شکایت می کند. دندانپزشک بعد از پرسش چند سوال در مورد حضور تب، زمان شروع و روند طی شده از شروع مشکل به آن خانم توصیه می کند که از آنتی بیوتیک آموکسی سیلین تا زمانی که بتواند بتواند خود را به دندانپزشک برساند استفاده کند.آن خانم از داروی توصیه شده استفاده می کند و مصرف آن را بدون مراجعه به دندانپزشک در هفته بعدی هم ادامه می دهد. بعد از چند ماه آن خانم در پی یافتن علت بارداری ناخواسته خود می باشد و پی میبرد که مصرف آنتی بیوتیک، در روند تاثیر داروی ضدبارداری که مصرف میکرده است تاثیر داشته و بارداری ناخواسته را باعث شده است. بیمار مسئولیت عدم توضیح در مورد استفاده از روش مکمل پیشگیری در صورت مصرف آنتی بیوتیک را متوجه دندانپزشک می کند در حالی که دندانپزشک، مشاوره تلفنی را به آن اندازه جدی و پرمخاطره تلقی نمی کرده است.
توضیحات و مشاوره های شفاهی، به دلیل اینکه معاینه دقیق و تست صورت نمی گرد، ممکن است اشتباه از آب دربیایند. در مورد حالت های اورژانسی ، مشاوره تلفنی می‌تواند کمک کننده باشد( برای مثال وقتی دندان کودکان در اثر ضربه از محلش خارج می شود و نیاز به مداخله درمانی در اسرع وقت وجود دارد)

در ارتباط های تلفنی و مجازی امکان سوء برداشت، فهم نادرست و یا تلقی اشتباه زیاد است. ممکن است پیام به درستی منتقل نشود یا مخاطب پیام را ناقص دریافت کند. ارتباطات مجازی اغلب درحالتی ممکن است صورت گیرد که هر دو طرف پیام تمرکز کافی روی موضوع نداشته باشند. فرض کنید که دندانپزشک شما در منزل در حال آشپزی است (تعجب نکنید! دندانپزشک‌ها هم آشپزی می‌کنند!) یا اینکه در مسافرت است یا در وسط یک مهمانی است. شما در خارج از ساعات کاری با او تماس میگیرید و او در پی آن است که سریع پاسخ شما را بدهد! احتمال اینکه توضیح دکتر شما جامع نباشد، منظور شما را اشتباه بفهمد و یا نتواند مطمئن شود که شما منظور او را درست فهمیده اید بسیار بالا می باشد!

اگر شما هم دندانپزشکی باشید که از صبح تا شب کارش با دندان‌‌‌های مردم است، تمام سوالات مراجعین،دوستان و آشنایان به “دندان” ختم می‌شود، مطمئنا دوست دارید که زمانی که به منزل رسیدید و یا سرکار نیستید، از زندگی لذت ببرید و در مورد کار درگیری ذهنی نداشته باشید.خانواده، همسر و بچه های شما هم از شما انتظار دارند تا وقت خود را به آن ها اختصاص دهید و نه اینکه در زمان اندک کنار خانواده بودن، به تلفن‌ها، ای میل ها و پیام‌های مراجعین و بیمارانتان جواب بدهید! آرامش در ساعات غیرکاری حق هر دندانپزشکی است. استرس های شغلی دندانپزشکی بسیار بالا می شود به طوری که طبق آمار کشور ایالت متحده امریکا، بعد از پزشکان متخصص بیهوشی و روانپزشکان بیشترین آمار خودکشی در میان دندانپزشکان می‌باشد! بنابراین درست نیست با تماس غیرضروری در ساعات غیرکاری، استرس های شغلی دندانپزشک خور را بیشتر کنیم و با وارد شدن به حریم شخصی، آرامش او را برهم بزنیم. البته حساب تماس های اورژانسی که در رابطه دندانپزشک – بیمار تعریف شده است جدا می باشد. بسیاری از دندانپزشکان یک شماره یا پست الکترونیکی خود را برای تماس‌های اورژانسی در اختیار برخی بیماران خود که احساس می کنند به کمک آن ‌ها در ساعات غیر کاری نیاز پیدا می کنند، قرار می دهند.

سلام فقط فک بالا رو ارتودنسی کردم که الان صاف شده… حالا فک پایینم از حد استاندارد عقب تره… برا اینکه فک پایین جای استانداردش ینی یکم جلو تر بیاد با ارتودنسی فک پایین و کش بستن حل میشه یا نع باید جراحی کنم

پاسخ این سوال را با این اطلاعات نمی دانم و بهتر است به یک متخصص ارتودنسی و ناهنجاری های فک مراجعه کنید

سلام من دندون نیشم سوراخ شده خیلی هم درد دارم ایا بعد کرونا برم پیش دکتر مشکلی برام پیش نمیاد
14 سالم

بعد کرونا معلوم نیست کی باشه ،مراجعه کنید

سلام من برای عصب کشی دندانم اقدام کردم متاسفانه پزشک معالج دندانم رو بیش از حد کوتاه کرده است و نسبت به دندان های اطراف کوتاه شده.البته قابل ذکر است در ابتدا هم سطح با بقیه دندان ها بوده.حالا میشه این کوتاهی رو درست کرده؟ ایا میتانم از پزشک شکایت کنم

دندانپزشک شما حتما دلیلی داشته که کوتاه کرده ، معمولا کوتاه کردن دندان برای پیشگیری از شکستن دندان بعد از عصب کشی انجام می شود و امر غیرعادی نیست.

سلام من دندان های پایینیم با یکی دعوا کردم زده کج شده و به عقب خوابیده شده ایا شامل دیه میشه؟

بله

سلام دندان من پشتش شکسته و وسطش خالی شده بهتر پر کنم یا یه دندان دیگه بکارم
۱۷ سالم هستش

با توجه به سن شما بهترین درمان اگر قابل انجام باشد نگهداری است

سلام دكتر
خسته نباشيد
ببخشيد من دندونمو كشيدم بعد چن ساعت كه اومدم خونه لخته خون بزرگي زده بيرون از حالت عادي گذشته مثل يه تكه گوشت شده رو دندونم
الان بايد چه كار كنم؟

لخته را تکان ندهید و دستکاری نکنید.

سلام خسته نباشید دکتر
من چندین ماه پیش دوتا از دندونامو عصب کشی کردم دکتر گفت باید بعدش روکش کنم. اما به خاطر هزینش نتونستم الان یکی از دندونام شکست چیکار باید بکنم ؟

سلام
الان به دندانپزشک خود مراجعه کنید. ممکن است همین دندان شکسته هم قابل روکش باشد

باسلام و خسته نباشید ، دندان 6 پایین سمت چپ با عصب کشی و گذاشتن پیم با کامپوزیت پر شده که بعد از مدت کوتاهی انتهایی دندان پرشده حالت باز شدن یا به نوعی شکستگی جزئی پیدا کرده آیا امکان ترمیم ماده پرشده کامپوزیت وجود داره یا باید دندان دوباره خالی و پربشه ؟ چه درمانی را مؤثر صلاح میدونید؟
سؤال دیگر اینکه دندان 6 پایین سمت راست با توجه به اینکه پوسیدگی جزیی بود با ماده کامپوزیت و اشعه پر شده که الآن تغییر رنگ داده آیا احتمال این وجود داره که پر کردگی نیاز به ترمیم مجدد داشته باشه؟

سلام، اضافه کردن و اصلاح ترمیم کامپوزیت قابل انجام است ولی ممکن است دندان شما به روکش نیاز داشته باشد
پالیش ترمیم قبلی یا تعویض ترمیم برای اصلاح رنگ می تواند انجام شود

سلام اقای دکتر دندانم را کشیده ام و دارای دیابت هستم نمی دانستم بعد از کشیدن باید قرص انتی بیوتیک مصرف کنم حالا جای دندان های کشیده عفونت کرده و سفید شده چکار باید بکنم؟

پاسخ ترمیمی در دیابتی ها کند است ولی اتفاق می افتد نگران نباشید.

مشاور در امور فنی ومهندسی وتعمیر کل تجهیزات دندان پزشکی مهندس مهدی ماهیار

تلفن تماس 09123809788 و09393809788 و66848466

سلام آقای دکتر.
من دندان 6 پایین سمت چپ رو عصب کشی کردم ، بعد از چند ماه کیست درومد که درمان مججد ریشه انجام دادم، الان بعد از 2 ماه که عکس انداختم گویا هنوز آثاری خیلی کمی وجود داره، آیا درمان موفقیت آمیز نبوده ؟
ضمن اینکه انتهای ریشه کمی شکستگی داره !!

علایم بهبود در گرافی ممکن است ماه ها تا سال ها به طول بیانجامد و معیار های موفقیت یا شکست به این سادگی تفسیر نمی شود

سلام آقای دکتر دندان نیش رو هم که بیرون زده میشه کشید و آیا دردش زیاده برای بزرگسالان

دندان نیش دندان بسیار مهم و استراتژیکی است و حتی الامکان کشیده نمیشود و اگر ممکن باشد با ارتودنسی موقعیت آن را اصلاح می کنند …حتما با همکار ارتودنتیست مشورت کنید

سلام آقای دکتر من از بچه گی یک دندان نیشی داشتم که به علت فضای کم بیرون زده و به علت ترس زیاد از بیحسی و دندانپزشکی درمانش نکردم دکتر ها میگن باید ارتودنسی بشه ولی تمام دندانهای من مرتبن جز همون یکی الان هم واقعا نمیخام دوتا از دندونهای سالمم رو برای ارتودنسی بکشم الان میخوام همون دندون نیشم رو بکشم میخواستم ببینم امکانش هست و آیا درد زیادی داره با توجه به آیه 20 سالمه

سلام
خیلی به فضای فک شما بستگی دارد . ممکن است مشکلاتی باشد که شما به ظاهر نمی بینید ولی وجود دارد به نظر من درجه اول باید با ارتدودنتیست مشورت کنید تا کشیدن این دندان برای بقیه موارد مشکلی ایجاد نکند

سلام اقای دکتر
ببخشید این سوال رو میپرسم و امیدوارم بهم نخندید ایا دانشجویان دندانپزشکی برای یادگیری به مدل نیازمندند؟ هزینه های لمینت و کامپوزیت بشدت گرونه و من هم دندونام نیاز به درست شدن داره میخواستم بدونم که یه همچین چیزی هست که دانشجویی برای یادگیری مدل بخواد؟ مرسی بخشید

سلام
بیماران مراجعه کننده به دانشکده های دندانپزشکی مدل تلقی نمی شوند و درمان آن ها با استانداردهای بالا تحت نظر اساتید انجام می گیرد. با مراجعه به دانشکده های دندانپزشکی کشور می توانید از این خدمات با قیمت پایین استفاده کنید. فقط ممکن است که زمان بیشتری از مطب های خصوصی مجبور شوید که اختصاص بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

مشاوره رایگان تلفنی دندانپزشکی

وب‌ سایت

درباره دکتر علی مرسلی
جراح و متخصص درمان ریشه دندان
بورد تخصصی اندودنتیکس
مدرس دانشگاه

پیغام بگذارید[email protected]
کرج -خیابان شهید بهشتی، بین هلال احمر و دارایی، جنب شهرکتاب، ساختمان پزشکان نور واحد بیست
02634215800
02634486484
09023232902
تهران – ابتدای جلال احمد، زیر پل گیشا (نصر) روبروی بانک کشاورزی پلاک 71 طبقه چهارم (دکتر علی مرسلی، دکتر محمدرضا غفاری)
02188283006
02188283007

دکتر محمودرضا نمدچی – دکتر مهیار – مدرس دندانپزشکی – دکتر مهیار – مشاوره دندانپزشکی – مدرس دندانپزشکی


بهداشت دهان و دندان در زمان کرونا


پوسیدگی دندان و ارتباط آن با رژیم غذایی

واکنش بزاق دهان به ماده پر کننده دندان آمالگام


مینای دندان ، از فرسایش تا ترمیم

مشاوره رایگان تلفنی دندانپزشکی

واکنش بزاق دهان به ماده پر کننده دندان آمالگام


طبقه بندی صدمه عصب دندان


فشار خون بالا در دندان پزشکی ایمپلنت


اهمیت نبض در دندان پزشکی


کم خونی آپلاستیک یا انمی آپلاستیک چیست


لیپوما – تومور خوش خیم با منشا بافت چربی


بیماری خراش گربه

بسیاری از دندانپزشکان ما مشاوره های رایگان را ارائه می دهند، ولى بعضى از آنها در قبال زمانى که براى اینکار اختصاص میدهند، هزینه ناچیزى درخواست میکنند.

اگر روند دندانپزشکى عمده اى را پیش رو دارید، مشاوره گرفتن ایده خوبى خواهد بود، و به دلائلى از اهمیت خاصى برخوردار است. براى کسب اطلاعات بیشتر، ادامه مطلب را دنبال کنید.

دندانپزشک سوالات عمده اى از شما خواهد پرسید که به شما کمک میکند تا رویکرد مناسب برای رفع نیاز شما مشخص گردد.

نیازى نیست که بعد از مشاوره حتما براى انجام آن برنامه بریزید.

اگر یکی از دندانپزشکانی که به آن مراجعه کردید خدماتی را که شما مد نظرتان است را ارائه نداد ، آن وقت میتوانید به دنبال یافتن گزینه های دیگرى باشید . یافتن دندانپزشکی که مشاوره آنلاین دندانپزشکی و یا مشاوره تلفنی دهد و همچنین مشاوره حضوری رایگان ارائه کند، کار سختی نیست. شما سزاوار مراقبت و درمانى هستید که درخور شما میباشد.

برخی از روش های دندانپزشکی بسیار پیچیده هستند. پیش از آن که براى درمان کامل بر روى صندلى دندانپزشکى بنشینید، درک اینکه با چه مسائلى مواجه هستید بسیار اهمیت دارد.

مشاوره ، بهترین زمانى است که شما میتوانید تمام سوالات خود را بپرسید و توضیح مفصلى راجع به چیزى که در حین مراقبت و درمان شما در حال رخ دادن است بشنوید.

در بسیاری از موارد، دندانپزشک می تواند با استفاده از مدل های دندان و نمونه های محصول بصری مفید، به شما کمک کند تا هر مرحله از این روش را بهتر درک کنید.

اگر شما عصبی هستید، این موضوع ممکن است به شما کمک کند تا برخی از تنش ها و یا ترس هاى خود را کاهش دهید.

تشخیص اضطراب در دندان پزشکی

مراقبت از دندان ها بسیار شخصی است. هر فرد و هر دندان متفاوت است، و پوسیدگى و یا سن می تواند به شیوه های مختلف اتفاق بیفتد.

یک درمان که برای یک فرد بطور شگفت انگیزى پاسخ داد، ممکن است برای دیگری غیرممکن باشد، هرچند که موقعیت هر دو فرد ممکن است براى یک ناظر معمولى یکسان باشد.

دیگر شرایط بهداشتی خارج از دهان حتی ممکن است بر واجد شرایط بودن شما برای روش های خاص نیز تاثیر بگذارد.

عوارض داروهای ضد سرطان بر دهان و دندان

جراحى دهان و دندان

چهار درمان خانگی آبسه دندان

لکوپلاکیا : لکه های سفید در دهان و روی زبان

درمورد تمام مشکلات بهداشتی و داروهاى با دندانپزشک خود در جلسه مشاوره بحث کنید، این موضوع مانع از این خواهد شد که شما رویه اى را انتخاب و شروع کنید که نتوانسید آن را به پایان برسانید.

به عنوان مثال: اگر شما مثلا از داروهاى رقیق کنند خون استفاده میکنید، می بایست دارو را در طى دوره درمان کاملا قطع کنید تا مانع از خونریزى بیش از حد در حین روند درمان شوید.

بیماران مبتلا به مشکلات قلبی خاص توصیه می شوند تا قبل از انجام کار دندان ، حتما آنتى بیوتیک مصرف کنند.

اگر شما بیماری قلبی دارید، این را با دندانپزشک خود درمیان بگذارید تا تعیین کند که آیا آنتی بیوتیک برای دوره درمان شما ضروری است یا خیر.

بارداری هم بر روی سلامت دندان هاى شما و هم بر روشی شما انتخاب میکنید تا دندان خود را ترمیم و یا درمان کنید، تاثیر گذار است.

بنابراین، دندانپزشک خود را در مورد هر گونه شرایط یا شرایط مشکوک ، از جمله اینکه اگر شما باردار هستید یا قصد بارداری دارید، صحبت کنید.

مراقبت دندانپزشکی مناسب به نظر ساده است، اما بسیاری از بیماران در مورد عناصر کلیدی مراقبتهای دندانپزشکی خود دچار اشتباه مى شوند.

شما ممکن است هر روز مسواک بزنید، اما متوجه مى شوید که از بهترین خمیر دندان برای نیازهای فردی خود استفاده نمی کنید.

شاید به طور منظم از نخ دندان استفاده کنید، ولى از روش مناسب براى تمیز کردن بخش هاى دندان استفاده نکنید.

دندانپزشک شما می تواند اطلاعات و مشاوره ای دقیق را ارائه دهد که به کمک آنها بتوانید از دندان هاى خود مراقبت و نگهدارى کنید. این مساله زمانى که شما در حال انجام یک ترمیم بر روى دندان خود هستید بسیار حائز اهمیت میباشد.

شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که لبخند تازه شما به قدر کافى مورد توجه و مراقبت قرار میگیرد، ، پس در طى این پروسه شما نه تنها از دندان ترمیم شده خود حفاظت میکنید، بلکه حتى ازایمپلنت جدید خود ، پر شدگى دندان خود، دندان هاى مصنوعى، روکش ها، و دیگر مسائل وابسته نیز محافظت خواهید کرد.

مشاوره رایگان تلفنی دندانپزشکی

 

برخی از روش های دندانپزشکی دارای مخارج بالایى هستند.

در جلسه مشاوره، دندانپزشک خوشحال خواهد شد که گزینه های پرداخت را مورد بحث قرار دهد و کارمندان اداری خوشحال خواهند شد اگر بخواهید با نماینده بیمه شما، اگر بیمه هستید، تماس بگیرند تا مقدار بخشى که سهم شما براى پرداخت است را مشخص نماید.

شما می توانید با چندین دندانپزشک مشاوره داشته باشید تا دیدگاه خوبی از موضوع و درمان های در دسترس داشته باشید و یا اگر بعد از اولین جلسه متقاعد و مطمئن شدید، میتوانید ادامه دهید و براى انجام آن برنامه ریزى کنید.

دکتر محمودرضا نمدچی ( مهیار ) دندانپزشک، جراح دهان و دندان، ایمپلنت و زیبایی فلوشیپ ایمپلنت، فلوشیپ زیبایی فلوشیپ لیزر ، فارغ التحصیل رشته جراحی لثه و مهندسی بافت، مدرس دندانپزشکی و مشاور دندانپزشکی

محبوب ترین ها

دیابت و بهداشت دهان و دندان : راهنمایی جامع برای داشتن دهانی…

تکامل احساسی کودکان ۳ تا ۶ ساله (ظهور ابتکار)


مقدمه ای بر مهندسی بافت


بهداشت دهان و دندان در زمان کرونا


پوسیدگی دندان و ارتباط آن با رژیم غذایی


٨ راه مراقبت کردن از دندان هاى کودکان

ما از کوکی ها استفاده می کنیم تا اطمینان حاصل کنیم که بهترین تجربه مرور مطالب در وب سایت ما به شما ارائه می گردد. اگر همچنان به استفاده از این سایت ادامه دهید فرض می کنیم که با این امکان مشکلی ندارید و راضی هستید.
می پذیرم

کارشناسان ما در کلینیک دهان و دندان روزانه تعدادی از سوالات دریافتی را به صورت رایگان پاسخگو خواهند بود. شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز سوالات خود را برای کارشناسان دندانپزشکی سامانه مشاوره تخصصی دکترهمراه ارسال نمایید. سوالات ارسالی می‌بایست با رعایت قوانین و موازین سامانه که در صفحه ارسال سوال درج شده است، فرستاده شوند. پس از ارسال سوال به سامانه در صورتی که صف سوالات رایگان آن روز پر شده باشد، اپراتورهای سامانه مراتب را به شما اطلاع‌رسانی خواهند نمود. در اینصورت شما می‌توانید سوال خود را در روز آینده مجددا ارسال نموده و یا با خرید کد مشاوره دندانپزشکی در هر زمان بدون قرار گرفتن در صف سوالات رایگان پاسخ خود را از کارشناسان سامانه دریافت نمایید.

شما می‌توانید در هنگام ارسال سوال به صورت رایگان از امکانات زیر بهره‌مند شوید:

لازم به توضیح است که ارسال سوال به سامانه مشاوره تخصصی دکترهمراه به منزله مطالعه و موافقت کامل با کلیه قوانین و مقررات می‌باشد.

مشاهده خدمات سایر کلینیک‌ها

هشدار جدی: پاسخ‌های ارسالی توسط مشاورین ما در سامانه مشاوره تخصصی دکترهمراه، تنها جنبه اطلاع‌رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی‌شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. اگر شما هر گونه نگرانی در مورد سلامتی خود و یا فرزندتان دارید، بهتر این است مستقیما با یک پزشک حرفه‌ای و یا یک متخصص بهداشت و درمان مشورت کنید. در عموم موارد، تشخیص صحیح پزشکی تنها توسط معاینه حضوری و دقیق و انجام آزمایش‌های مورد نیاز امکان‌پذیر است. مکاتبه شما با سامانه مشاوره تخصصی دکترهمراه نشان‌دهنده توافق شما با کلیه قوانین و مقررات می‌باشد.

مشاوره رایگان تلفنی دندانپزشکی

جهت همکاری با ما می‌توانید درخواست خود را به همراه مدارک هویتی و پزشکی به آدرس پست الکترونیکی سامانه دکترهمراه ارسال نمایید.

شما می‌توانید با مراجعه به صفحه ارسال سوال در سامانه و رعایت قوانین مربوطه از طریق روش‌های گوناگون اقدام به ارسال سوال نمایید. همچنین می‌توانید ارتباط تلفنی با کارشناسان سامانه داشته باشید.

حریم خصوصی کاربران | قوانین و مقررات | تماس با ما | درباره ما

© کپی‌رایت ۱۳۹۷، سامانه مشاوره تخصصی دکترهمراه

 

مشاوره دندانپزشکی

 

برای مشاوره رایگان دندانپزشکی با یکی از روش های زیر با ما در تماس باشید. 

 

مشاوره رایگان تلفنی دندانپزشکی

 

 

مشاوره حضوری: جهت دریافت مشاوره رایگان حضوری، می توانید پس از هماهنگی تلفنی همه روزه از ساعت 8:30 صبح تا ساعت 20 به کلینیک دندانپزشکی مانراد مراجعه نمایید. آدرس کلینیک: تهران، فرمانیه شرقی، بعد از تقاطع پاسداران، خیابان نارنجستان هفتم، نبش نارنجستان یکم، پلاک 1، واحد 3

 

شماره های مطب:تلفن تماس: 22289668 , 22281002

 

مشاوره از طریق تلگرام: سوالات و تصاویر خود را از طریق کانال تلگرام برای ما ارسال نمایید. همکاران ما از ساعت 8:30 صبح تا 20 پاسخگوی پیام های شما می باشند. 

 

مشاوره از طریق اینستاگرام: سوالات و تصاویر خود را از طریق دایرکت اینستاگرام manradcilinic برای ما ارسال نمایید. 

 

مشاوره از طریق وب سایت: در صورت تمایل می توانید سوالات و تصاویر خود را از طریق فرم موجود در صفحه تماس با ما برای ما ارسال نمایید. دندانپزشکان ما در کمترین زمان به سوالات ارسالی شما پاسخ می دهند. پاسخ به ایمیل شما ارسال می گردد. 

 

 

 

 

 

 

 

زحمت حضور در صف های طولانی نوبت و هزینه رفت و آمد را به حداقل برسانید

در هر زمان از شبانه روز، حتی ایام تعطیل به طور مستقیم با پزشکان گفتگو کنید

پزشکان تضمین شده ما تا دریافت کامل پاسخ،شما را همراهی میکنند

برای گفت و گو بهتر و راحت تر،مستندات پزشکی و تصاویر آزمایشات خود را آنلاین ارسال کنید

نگران نباشید! بدون انتظار برای مراجعه حضوری، همزمان با چند پزشک متخصص مشورت کنید

مشاوره رایگان تلفنی دندانپزشکی

در صورت نارضایتی از مشاوره، هزینه شما پس از بررسی به طور کامل بازگردانده میشود

منتظر زمان مناسب تا مراجعه به پزشک نباشید، هر زمان که نیاز داشتید سوالتان را از متخصصان بپرسید

آنچه شما درباره مشاوره آنلاین گفته اید

اگر سوال در زمینه های دندانپزشکی کودکان و نوجوانان، لمینت، سفید کردن دندان ها، اندودانتیکس و بیماریهای ریشه دندان دارید، می توانید به صورت آنلاین از متخصصین این حوزه مشاوره بگیرید.

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت دانش بنیان نوین فناوران همراه ساینا می باشد.


مقاله دندانپزشکی pdfDownloads-icon

Title

دسته بندیQuestions

Tag

Your Email

مشاوره رایگان تلفنی دندانپزشکی

Your Name

نشانی مقصد را وارد نمایید

یا پیوند به محتوای موجود

لبخند شما برای ما مهم است، بنابراین اولین مشاوره دهان و دندان در کلینیک ما کاملا رایگان است. دندانپزشکان ما یک برنامه ترمیم دندان های مخصوص شما , بر اساس سی تی اسکن دیجیتال و یک معاینه حرفه ای دندانپزشکی پیشنهاد خواهند کرد. پس از اینکه شما کاملا با راه حل های پیشنهادی موافق بودید، درمان را شروع خواهیم کرد. اجازه دهید لبخند رویاهای شما را به شما بدهیم!

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam massa ligula, aliquet euismod eleifend vitae, interdum ut mi. Praesent fringilla pharetra sapien sit amet semper. Nunc id massa ut mi tempus mattis ac eu lectus. Praesent egestas eleifend porta. Sed posuere venenatis libero quis tempor.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Etiam massa ligula, aliquet euismod eleifend vitae, interdum ut mi. Praesent fringilla pharetra sapien sit amet semper. Nunc id massa ut mi tempus mattis ac eu lectus. Praesent egestas eleifend porta. Sed posuere venenatis libero quis tempor.

Fill out the form and we will contact you during our working hours. Urgent dental care will be provided usually the same day.

ارائه کننده کلیه خدمات عمومی و تخصصی دندانپزشکی شامل : ترمیمی و زیبایی، درمان ریشه، دندانپزشکی اطفال، جراحی، پریو، پروتز، ایمپلنت و ارتودنسی ، با جدیدترین تکنولوژی و متد روز دنیا ، یکی از مجهز ترین کلینیک های دندانپزشکی در سطح ایران می باشد.

مشاوره رایگان تلفنی دندانپزشکی

طراحی شده با توسط webQdesign.com

© حق امتیاز محتوای این سایت متعلق به دکتر سولماز جلایر است. طراحی و بهینه سازی سایت توسط مهران مقدسی در شرکت “رایان مهر رهجو”


مقالات دندانپزشکی pdfDownloads-icon

تهران – ايرنا – معاون فني مركز مديريت شبكه بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي، گفت: ارايه مشاوره هاي سلامت و پزشكي از طريق سامانه 8999 فقط براي شهرستان ها رايگان بوده و تهراني ها از 25 روز پيش بابت آن بايد پول بپردازند.

تهران – ایرنا – موسسه علمی کاربردی هلال ایران وابسته به جمعیت هلال…

تهران- ایرنا- مدیرکل بنیادشهید و امورایثارگران شهرستان‌های استان تهران…

تهران- ایرنا- معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در هفته دولت با…

تهران- ایرنا – سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد: بر اساس آمارهای اعلام…

مشاوره رایگان تلفنی دندانپزشکی

تهران – ایرنا – مدیرکل زندان‌های استان تهران گفت: ۲ مددجو در بازداشتگاه…

تهران – ایرنا – مدیر عامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری کشور از تمدید…

تهران – ایرنا – رییس گروه پایش آلودگی هوا و صوت سازمان حفاظت محیط‌زیست…

تهران – ایرنا – مدیرکل دفتر هماهنگی عمرانی و خدمات روستایی سازمان…

تهران – ایرنا – معاون رییس جمهوری و رییس سازمان حفاظت محیط‌زیست گفت:…

تهران – ایرنا – وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بهترین و سالم‌ترین…

نقل مطالب با ذکر منبع بلامانع است

مشاوره رایگان تلفنی دندانپزشکی
مشاوره رایگان تلفنی دندانپزشکی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *