مشاوره رایگان لیزر موهای زائد

 
helpkade
مشاوره رایگان لیزر موهای زائد
مشاوره رایگان لیزر موهای زائد

مشاوره رایگان لیزر مو های زائد , مشاوره لیزر مو , مشاوره تزریق چربی , مشاوره جوانسازی پوست با لیزر , مشاروه رایگان تزریق بوتاکس , مشاوره لیزر کل بدن :در کلینیک لیزر مو قبل از ارائه خدمات و تقاضای مشتریان اقدام به راهنمایی و مشاوره رایگان می کنند . هیچ یک از خدمات در کلینیک لیزر موهای زائد ارائه می شود بدون مشاوره متخصص با بیمار و فرد متقاضی انجام نمی پذیرد . مشاوره ما به بیماران در رابطه با موارد زیر می باشد:

قبل از انجام عمل لیزر موهای زائد بدن و صورت متخصص باید به درستی بیمار را در رابطه با عوارض و مزایای لیزر مو اتوجیه کند.

قبل از عمل لیزر جوانسازی پوست پزشک متخصص زیبایی باید همه چیز را در رابطه با لیزر جوانسازی به فرد متقاضی توضیح دهد.

تزریق بوتاکس عملی است که در عرض ۵ دقیقه و شاید هم کمتر قابل انجام است ولی قبل از آن حتما متخصص باید توضیحاتی را پیرامون این عمل به بیمار ارائه کند.مشاوره رایگان لیزر موهای زائد

ژۀ و فیلر نیز جزء تزریقات زیبایی می باشد که قبل از انجام آن باید بیمار کاملا توجیح شده باشد لذا مشاوره متخصص قبل از عمل الزامی می باشد.

پروتز لب یا بزرگ کردن لب ها یا به اصطلاح قلوه ای کردن لب یکی از رایجترین عمل های زیبایی در دهه اخیر می باشد . لذا متخصص باید دقت کافی و مشاوره کافی را در این مورد به بیمارا ارائه کند.

پزشک قبل از عمل تزریق چربی به بدن و صورت بیمار باید تمامی مزایا و معایب تزریق چربی را به او توضی دهد. و در صورتی که بیمار نیاز به انجام عمل تزریق چربی نداشته باشد . اقدام به تزریق چربی در بدن بیمار نکند.

خیلی از بانوان دوست دارند برای خود دستگاه لیزر موی خانگی یا لیزر جوانسازی پوست خانگی داشته باشند در رابطه با خرید این نوع از دستگاه ها نیز مشاوره هایی را ارائه می کنیم . متخصصین لیزر و پوست همیشه بهترین راهنمایی ها را برای شما خواهند داد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع دستگاه های لیزر خانگی می توانید از این لینک دیدن کنید :

لیزر موی خانگی

آدرس :

شماره تماس :

موبایل :

 

My experience with laser hair removal

تجربه من در مورد لیزر موهای زائد : من در اولین جلسه، مشاوره رایگان با یکی از پرستاران داشتم که در مورد سابقه پزشکی و دارویی قبلی­ ام سوال کرد. او متعاقباً در مورد درمان، اثرات جانبی احتمالی و منطقه ای که قرار است تحت درمان قرار بگیرد، یعنی قفسه سینه من، توضیح داد. همچنین من باید برگه­ هایی را درباره رضایت انجام درمان امضا می­کردم.

از آنجایی که بار اول بود و سوال­های زیادی از من پرسیده شد، کمی نگران بودم. من می­خواستم نوع لیزر مورد استفاده و تجربه آنها برای درمان نوع پوستم را بدانم. همچنین تحقیق کردم تا ببینم آیا بیماران پوست تیره آنها هیچ گونه عوارض جانبی را تجربه کرده­ اند یا خیر. تنها یک مورد وجود داشت که پوستش کمی تیره ­تر شده بود، که بخاطر عدم استفاده از کرم ضدآفتاب بعد از درمان بود. در نهایت این تیره شدن پوست حل شد و مطلع شدم که پزشکی برای حل مشکلاتی از این قبیل وجود دارد. از آنجایی که اهل ریسک نیستم، یک پکیج مراقبت پس از درمان خریداری کردم، که حاوی یک کرم ضدآفتاب، ژل آلوئه ورا و اسپری آب حرارتی بود.

پس از انجام کارهای اداری، مرا به اتاق لیزر بردند و تست کوچکی انجام دادند. در آنجا آنها لیزر را روی قسمت کوچکی از پوست ناحیه درمان امتحان می­کنند تا ببینند که آیا پوست واکنش می­دهد. شما به طور معمول باید ۴۸ ساعت پس از تست صبر کنید تا ببینید واکنشی وجود دارد یا خیر.

مشاوره رایگان لیزر موهای زائد

خوشبختانه آزمایش من خوب پیش رفت و اولین جلسه درمان خود را برای اواخر آن هفته ثبت کردم. به من گفته شد که برای جلوگیری از هرگونه اصطکاک و گرما بین ناحیه درمان و لباس، در روز درمان لباس­های گشاد بپوشم. هچنین توصیه شد که در آن روز از هیچ لوسیونی استفاده نکرده و منطقه درمان را اصلاح نکنم.

وقتی به کلینیک رسیدم، مرا به اتاق درمان بردند و یک عینک برای محافظت از چشم به من دادند. این کار برای جلوگیری از هرگونه آسیب نور لیزر انجام می­شود، چرا که پشت چشم ما حاوی مقدار زیادی ملانین است. ناحیه درمان ابتدا تمیز شد، و با یک مداد سفید حدود آن را تعیین کردند. فولیکول­های مو با پرتو لیزر آسیب دیدند و بلافاصله با یک گاز خنک کننده از همان دستگاه خنک شدند. صادقانه بگویم که خیلی دردناک نبود . هر پالس مانند یک نوار پلاستیکی به پوستم برخورد می­کرد و حتی در مناطق نزدیک به استخوان (به عنوان مثال دنده­ها) کمی دردناک­تر بود. از آنجایی که آستانه تحمل هر فرد متفاوت است، امکان استفاده از کرم بی­حسی از قبل برای بی حس­ کردن منطقه درمان وجود دارد. همچنین تکنسین می­تواند از گاز خنک­ کننده بیشتری استفاده کند و یا در صورتی که خیلی دردناک است، تنظیمات را کاهش دهد.

پس از اتمام درمان، اسپری آب حرارتی اعمال شد و من همچنان طی ۲۴ ساعت بعد از لیزر استفاده از آن را ادامه دادم. همچنین کرم ضدآفتاب استفاده کردم و توصیه شد که برای ۲۴ ساعت آینده دوش آب گرم نگیرم.

من متوجه قرمزی و جوش ریزی مانند ورم به نام “perifollicular oedema” در ناحیه درمان شدم. این اتفاق می­تواند بعد از درمان رخ دهد و به طور ایده­­آل بعد از چند دقیقه تا چند ساعت از بین می­رود. اما برای من تا حدود سه روز ادامه داشت. حتماً به تکنسین لیزر خود اطلاع دهید تا بتواند طبق آن تنظیمات دستگاه لیزر را در جلسه بعدی تغییر دهد تا خطر آسیب پوستی کاهش پیدا کند. خوشحالم که این مشکل حل شد و در درمان بعدی هیچ گونه ورمی ایجاد نشد.

در نهایت، رفتار تکنسین شما بر قابل تحمل کردن این فرآیند تأثیر به سزایی دارد. شما کسی را می­خواهید که از لحاظ عاطفی پاسخگو باشد و به نگرانی­ های شما گوش دهد، نه کسی که تنها تلاش می­کند تا هر چه سریع­تر درمان را انجام دهد. پس اگر مشکلی دارید از صحبت کردن نترسید.

خب این هم از تجربه لیزر من، امیدوارم که همه شما هم تجربه خوب و ایمنی داشته باشید.

لیست خدمات گلوریا سنتر – آدرس و شماره تلفن های تماس در پایین همین صفحه قرار دارد

لیست مقالات – آدرس و شماره تلفن های تماس در پایین همین صفحه قرار دارد

تهران :  میدان ونک – کوچه صانعی پلاک 23 (ساختمان پزشکان سینا) طبقه دوم واحد 8

28428571 – 88201511  – مشاوره : 09109427482 و 09109427483

(ساعت پاسخگویی از 10 صبح الی 8 شب)

جهت دیدن جدید ترین مقاله های پوست ، مو و زیبایی  اینجا را لمس کنید

لیزر موهای زائد صورت ،پشت لب، پیشانی، پوست صورت، چانه، زیر چانه و گونه ها در خانم ها دارای موهایی هستند که ممکن است زدودن آنها کار چندان خوشایندی به نظر نرسد. برای زدودن آن ها راه حل هایی مانند دستگاه های موکن خانگی، کرم ها و پودرهای موبر می توان استفاده کرد که همگی موقتی هستند و موهای زائد مجدداً به رشد خود ادامه می دهند و می توانند عوارضی مانند حساسیت نیز به دنبال داشته باشند. به همین منظور یک بار برای همیشه می توانید با استفاده از لیزر که از جدیدترین روش هااست، استفاده کنید و از شر موهای دائمی و زائد بدنتان راحت شوید. پس در صورتی که برای حذف موهای زائد دوست ندارید اصلاح انجام دهید، از مومک یا موچین استفاده کنید، لیزر موهای زائد صورت و بدن گزینه ای است که باید به خوبی در نظر گرفت. لیزر موهای زائد بدن یکی از شایع ترین روش های زیبایی در آمریکا است. در این روش پرتوهای نور به فولیکول های مو تابیده می شود.پیگمنت داخل فولیکول نور را جذب می کند. این کار باعث از بین رفتن موی زائد می شود.

سوالات آزمون ضمن خدمت ارزشیابی آموزشی

بالابر

طرح جابر

اساس عملکرد دستگاه های لیزر موهای زائد :

مشاوره رایگان لیزر موهای زائد

– موهای بدن دارای رنگ دانه هایی هستند که ملانین نام دارد این رنگدانه ها در سطح پوست بدن نیز وجود دارد و متناسب با تراکم و تعداد این رنگدانه ها در سطح پوست ۶ مدل تیپ پوستی داریم که تیپ پوستی شماره یک شامل افراد بسیار سفید پوست است و تیپ پوستی شماره ۶ شامل افراد سیاه پوست کامل هستند و در این میان متناسب با درجه تیرگی پوست افراد درجات مختلفی به انها داده میشود .

– دستگاه های لیزر استاندارد با تاباندن امواج نوری تنظیم شده به سطح پوست و نفوذ این امواج تا عمق ۴ الی ۵ میلیمتر باعث میشود که این امواج جذب پوست و جذب تار مو بشود  همزمان باعث گرم شدن پوست و گرم شدن تار مو میشود اما با توجه به زیاد بودن مقدار ملانین در تار مو میزان گرم شدن تار مو و ریشه آن خیلی بیشتر است و به همین دلیل خیلی خوب باعث سوختن و از بین رفتن فولیکول مو میشود .

پروژه مهر 98-99

طرح تعالی متوسطه دوم

طرح جابر

طرح درس روزانه دوم ابتدایی

تقویم اجرایی 98-99

اساس عملکرد این دستگاه ها بصورت اجتناب ناپذیر دارای عوارضی است که می توانید در برگه عوارض لیزر موهای زائد آن را مطالعه کنید.

لیزردرمانی برای حذف موی های زائد صورت، پا، دست، زیر بغل، شرمگاه و نواحی دیگر مناسب است. مزایای لیزر موهای زائد از قرار زیر است:

دقت:

لیزرها به شکل گزینشی موهای ضخیم و تیره را مورد هدف قرار می دهند و در عین حال به پوست مجاور آسیبی وارد نمی کنند.سرعت:

هر پالس لیزر در عرض کسری از ثانیه به طور همزمان چندین موی زائد را حذف می کند. نواحی کوچکی مثل قسمت بالای لب در کمتر از یک دقیقه و نواحی بزرگ مثل کمر و پا تا یک ساعت درمان می شوند.نتایج دائمی:

نود درصد از بیمار به طور میانگین در عرض سه تا پنج جلسه موهای زائد خود را از دست می دهند.

کاشت موی سر – ریش و ابرو در زنان و مردان با آخرین متدهای تخصصی پزشکی نظیر P.R.P – FIT- FUT و ترکیبی

استفاده از پلاسمای تغلیظ شده خون در کاشت مو و خط بخیه بوسیله جراحی پلاستیک

معاینات دوره ای رایگان بعد از کاشت مو

جوانسازی پوست RF.Fractional

تزریق ژل

تزریق بوتاکس

ترمیم خط لبخند

کاشت گونه

لیزر موهای زائد

از بین بردن تاتو یا خالکوبی

ترمیم آثار سوختگی ، کک و مک و چاله های جوش

ویزیت بیماران پوستی با جدیدترین متد و داروها

مشاوره رایگان و پاسخ به سوالات درباره کاشت موی طبیعی توسط دکتر حسین احمدی با تعیین وقت قبلیکلیه مراحل کاشت موی طبیعی در این مرکز به طور تخصصی بدون بیهوشی و بدون درد و خونریزی انجام می شود

طرح جابر

طرح تعالی مدیریت مدرسه متوسطه دوم

باید شش هفته قبل از آن، استفاده از مومک، موچین یا الکترولیز را محدود کنید. دلیل این امر این است که لیزردرمانی ریشه های مو را هدف قرار می دهد که با مومک یا موچین به صورت موقتی از بین رفته اند همچنین باید شش هفته قبل و بعد از لیزرموهای زائد از قرار گرفتن در معرض نورخورشید خودداری کنید قرارگیری در معرض نور خورشید باعث می شود که روش لیزر موهای زائد اثر بخشی کمتری داشته باشدوعوارضجانبی بیشتری داشته باش

تلفن تماس مستقیم              مشاوره از طریق تلگرام

مرکز تخصصی پوست مو و زیبایی در تهران زیر نظر داروسازان مشاور

مهمترین نکاتی که در بالا برای انجام لیزر موهای زائد بدن برای شما بیان شده است .

قبل از انجام لیزردرمانی، قسمتی از موی بدن که در این روش لیزر می شود کوتاه می شود و ارتفاع آن چند میلی متر می شود. تجهیزات لیزری مطابق با رنگ، ضخامت و محل موهایی که باید لیزر شوند و همچنین رنگ پوست فرد تنظیم می شوند. بسته به منبع لیزر یا نور مورد استفاده، شما و متخصص باید عینک های مخصوصی به چشم بزنید. همچنین باید با استفاده از یک ژل سرد یا دستگاه خنک کننده مخصوص از لایه های خارجی پوست خود محافظت کنید. این کار به نفوذ نور لیزر به پوست کمک می کند. تماس با ما سپس، پزشک متخصص یک پالس نور به ناحیه مورد می اندازد و به مدت چند دقیقه ناحیه را بررسی می کند تا متوجه شود که آیا لیزردرمانی در مسیرخوبی پیش می رود و عوارض جانبی آن چیست. وقتی لیزردرمانی انجام شد، برای کاهش درد و ناراحتی باید کمپرس یخ، کرم ها یا لوسیون های ضد التهابی یا آب سرد مصرف کنید. باید جلسه بعدی خود را چهار تا شش هفته بعد برنامه ریزی کنید. جلسات درمانی تا زمان حذف کامل موهای زائد انجام می گیرد.مشاوره رایگان لیزر موهای زائد

در واقع ما آنچه را می پسندیم لازم و آنچه را نمی پسندیم زائد می دانیم. خانمها و بانوان در دنیای امروز به زیبایی خود اهمیت خاصی می دهند. یکی از عوامل موثر در زیبایی یک زن، پوست اوست. پوست بدن خانم ها بر خلاف مردان موهای کمتر و نازکتری دارد. بر کسی پوشیده نیست که ویژگی های مردانه برای مردان و زنانه برای زن ها حسن محسوب می شوند و عکس آن ها نامطلوب و ناهنجار. لذا خانم ها می بایست بدنی لطیف و بدون مو داشته باشند. اما در واقعیت بنا به دلایلی گاهی در برخی بخش های پوست خانم ها مو رشد می کند. مقداری از این موها طبیعی هستند و در شرایط عادی در بسیاری خانم ها مشاهده می شوند. اما گاهی بنا به دلایل متعددی مانند نوع ژنتیک فرد، تغذیه، بیماری، عدم تعادل هورمون ها و .. در خانم ها موهای بدن کمی ضخیم تر، پر تعداد تر و در نواحی غیر معمول بیشتر ظاهر می شوند. به این نوع موها در اصلاح عامه موی زائد می گوییم. موی زاید مویی است که در ناحیه، تعداد و یا ضخامت نامطلوبی دارد و یا کلا دلخواه ما نیست. برای هر بانویی موهای سر دوست داشتنی و موهای بدن نامطلوب و زائد هستند.

امیدوارم مطلب بالا مورد استفاده شما قرار گرفته باشد. اگر به دنبال از بین بردن موهای زائد بدن خود هستید می توانید از خدمات لیزر رفع موهای زائد کلینیک پوست و زیبایی دکتر غلامی بهره مند شوید. با ما تماس بگیرید.

لیزر موهای زائد

بسته به نوع دستگاه، نوع پوست، نژاد افراد و میزان بودجه و امکانات هر فرد می توان از انواع مختلف لیزر موهای زاید جهت از بین بردن موهای زائد بدن بهره جست.

جهت آشنایی بیشتر و انتخاب بهترین روش می توانید به صفحه مقایسه دستگاه های لیزر رفع موهای زائد مراجعه کنید. اگر علت جستجوی شما و علاقه جهت دانستن و آشنایی با انواع لیزر مو مربوط به ترس و نگرانی بابت عوارض آن ها و انتخاب کم عارضه ترین روش لیزر مو است می توانید به صفحه عوارض لیزر موهای زائد سری بزنید. اگر علت نیاز به آشنایی با انواع لیزر موهای زائد بیشتر مربوط به بحث هزینه، قیمت و بودجه شماست می توانید در بخش قیمت لیزر موهای زائد از هزینه های آن ها در کلینیک پوست و موی دکتر غلامی باخبر شوید. امیدواریم با اطلاعاتی که از سایت ما بدست می آورید بتوانید بهترین و مناسبترین روش از انواع لیزر موهای زائد بدن را برای خود انتخاب کنید و با رفع دایمی موهای بدنتان آرامش و زیبایی مدنظر خود را بدست بیاورید. پاسخگوی سوالات شما در این زمینه هستیم. کافیست با ما تماس بگیرید حتی اگر قصد مراجعه به ما ندارید.

به مدت یا دو روز پس از انجام لیزر موهای زائد، ناحیه پوست درمان شده آفتاب سوخته به نظر می رسد. کمپرس یخ و کرم های مرطوب کننده برای برطرف سازی این وضعیت موثر هستند. موی بدن شما در عرض یک ماه از بدن جدا می شود. در این ماه برای جلوگیری از بوجود آمدن تغییرات موقتی در رنگ پوست درمان شده، از کرم ضدآفتاب استفاده کنید. تاول زدن پوست به ندرت پیش می آید. در جلسه مشاوره اولیه در مورد هزینه های این روش صحبت خواهد شد. معمولاً بیمه های درمانی هیچ هزینه ای از این روش و نحوه ی درمانی را پرداخت نمی کنند و کلیه ی هزینه ها و قیمت بر عهده ی متقاضی است. برای از بین بردن دائمی موهای زائد بدن و صورتتان می توانید با یک کلینیک زیبایی معتبر مشورت کنید. همچنین اگر باردار هستید، حتماً این مسئله را به پزشک بگوئید.

تشخیص هیرسوتیسم

طبقه بندی Ferriman – Gallway

این روش شایعترین و معروفترین سیستم اندازه گیری هیرسوتیسم ( موهای زائد) است .اساس محاسبه این روش بررسی میزان موی بدن در ۱۱ ناحیه بدن میباشد که شامل نواحی زیر است : موهای لب بالایی / موهای چانه/ موهای سینه / موهای بالای پشت / موهای پایین پشت / موهای بالای شکم / موهای پایین شکم / موهای بازو/ موهای ساعد / موهای ران و موهای پایین ساق پا

در این روش موهای بدن در نواحی مختلف از نظر میزان رشد امتیاز بندی میشوند و امتیاز صفر برای نواحی بدون موی بدن است و امتیاز ۴ برای نواحی دارای رشد زیاد مو است . در این روش افرادی که بیش از ۸ امتیاز دریافت میکنند در مسیر بررسی بیشتر هیرسوتیسم قرار میگیرند .

چه مناطقی از بدن را می توان لیزر درمانی کرد؟ چه جاها و قسمت هایی از پوست بدن قابل لیزر زدن است؟ از بین بردن موهای زائد بدن در چه بخش هایی قابلیت استفاده را دارد؟به دلیل تنوع دستگاه های لیزر تمام نواحی بدن قابل درمان می باشند. نواحی عمده عبارتند از:صورت (شامل پشت لبها – چانه و گردن – گونه ها – دور ابرو – پیشانی – گوش) – سینه – وسط سینه – شکم – پشت – زیر بغل – ساعد – بازو – شانه ها – ساق پا – ران – کشاله ران و …

برای موارد بالا اصطلاحات زیر مورد استفاده قرار می گیرد:

لیزر موهای بدن لیزر موهای صورت لیزر موهای زیربغل لیزر موهای سینه لیزر موهای پشت لیزر موهای پا و …

پیشرفت های فراوان در عرصه دانش داروسازی و دارو پزشکی و نیز گسترش صنایع دارویی از یک سو ، و آشنایی اندک مردم ، پزشکان و دیگر فعالان در عرصه درمان و سلامت جامعه با عملکرد ، عوارض و نحوه مصرف صحیح بسیاری از داروها از سوی دیگر ، بیش از پیش ، نقش داروسازان مشاور و ضرورت مراجعه و مشاوره با آنان را پررنگ تر می سازد ، نقشی که مردم به ندرت از آن آگاه هستند.نقش داروساز مشاور ، راهنمایی در زمینه مکانیسم و عملکرد دارو در بدن ، نحوه و زمان صحیح مصرف ، عوارض جانبی و ناخواسته داروها ، تداخلات داروهای مختلف با یکدیگر و توصیه ها و مشاوره های داروپزشکی به پزشکان و مردم است.

در این سایت تلاش شده است تا ضمن اطلاع رسانی در زمینه آخرین اخبار و پیشرفت های دارویی در سطح کشور و جهان ، پل ارتباطی باشد بین مردم و پزشکان با مشاورین داروساز

 

 

ثبت شرکت

 

زحمت حضور در صف های طولانی نوبت و هزینه رفت و آمد را به حداقل برسانید

در هر زمان از شبانه روز، حتی ایام تعطیل به طور مستقیم با پزشکان گفتگو کنید

پزشکان تضمین شده ما تا دریافت کامل پاسخ،شما را همراهی میکنند

برای گفت و گو بهتر و راحت تر،مستندات پزشکی و تصاویر آزمایشات خود را آنلاین ارسال کنید

نگران نباشید! بدون انتظار برای مراجعه حضوری، همزمان با چند پزشک متخصص مشورت کنیدمشاوره رایگان لیزر موهای زائد

در صورت نارضایتی از مشاوره، هزینه شما پس از بررسی به طور کامل بازگردانده میشود

منتظر زمان مناسب تا مراجعه به پزشک نباشید، هر زمان که نیاز داشتید سوالتان را از متخصصان بپرسید

آنچه شما درباره مشاوره آنلاین گفته اید

اگر سوال در خصوص مسائلی چون: بیماری های پوست و مو – تزریق ژل و بوتاکس . لیزر – مشاوره زیبایی و جوانسازی، کاشت مو ، لیزر، لیزر جوانسازی، لیپولیز ،جراحی با لیزر و لیزر مو های زائد دارید، می توانید به صورت آنلاین از متخصصین این حوزه مشاوره آنلاین پوست و مو دریافت کنید.

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت دانش بنیان نوین فناوران همراه ساینا می باشد.

تخفیف 60% لیزر موهای زائد کل بدن بانوان مشاوره رایگان و تست قبل از استفاده از دستگاه لیزر شماره ثبت مشاوره و یا دریافت نوبت شماره تماس کلینیک : 01333340698 شماره تماس کلینیک : 09114635400 شماره تماس کلینیک : 09903980669…

کرایو ۱- تغییر رنگ پوست (پیگمانتاسیون ها): مانند لک‌های ناشی از آفتاب و لنتیگو ۲- سالک ۳- برخی ضایعات پیش بدخیمی: مانند کراتوز آکتینیک تذکر: استفاده از کرایو در درمان خال‌های ملانوسیتیک که ضایعات پیش سرطانی محسوب می شوند، ممنوع است زیرا تغییرات داخل سلولی حاصله، تمایل به بدخیمی این ضایعات را تسریع…

میکرودرم 1- از بین بردن لک های پیری 2- از بین بردن و تمیز کردن جوشهای سر سیاه 3-شاداب وسر حال شدن پوست صورت 4- ضخیم و سفت تر شدن پوست و بدلیل کلاژن سازی ا 5- روشن تر شدن پوست 6- میکرودرم موجب نفوذ عمیق تر وتاثیر بهتر داروها شده واثر داروها را تا 10برابر افزایش میدهد 7- درمان چروکهای ظریف پوستی و…

دستگاه آی پی ال ایلایت Elight SHR , IPL+RF درمان موهای زائد صورت و بدن جوان سازی پوست درمان لک های پوستی و ضایعات پیگمانته درمان ضایعات عروقی و تلانژکتازی درمان آکنه های فعال…

تمامی مطالب این سایت مرتبط با کلینیک لیزر زیبایی بلزا می باشد ، طراحی و بهینه سازی : گیل دیتا مشاوره رایگان لیزر موهای زائد

09114635400

کلینیک حکیمان

کلینیک کاشت مو در تبریز

جهت انجام مشاوره کاشت موی رایگان ،عکس سر خود را از زوایای روبرو ،نیمرخ ها ،بالا و پشت سر با ذکر مشخصات :

نام خانوادگی:
سن:
محل سکونت و شماره تماس:

به ایدی زیر در تلگرام  ارسال نمایید و یا با شماره تلفن واتس آپ : ۰۹۱۴۲۴۵۴۹۸۹ در ارتباط باشید.
مشاوران کلینیک جهت انجام مشاوره در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.مشاوره رایگان لیزر موهای زائد

 

کلیک نمایید

تبریز . کوی ولی عصر فلکه مخابرات، خیابان شریعتی جنوبی به طرف اوحدی نبش کوچه آیلار پلاک 2 – طبقه اول

9 الی 13
16 الی 19

This function has been disabled for کلینیک حکیمان.

موزر را فراموش کن. دیگر به وکس و اپیلاسیون احتیاجی نیست. مرکز گلبرگ مجهز به تجهیزات کمپانی کندلا، ساخت کشور آمریکا می باشد. این دستگاه دارای استاندارد طلایی رفع موهای زائد بوده و در تحقیقات به عنوان گزینه اول از نظر متخصصین پوست و مو کشور آمریکا انتخاب شده است.


قیمت

شروع از 15 هزار تومان

مشاوره رایگان لیزر موهای زائد

زمان بهبودی

بدون نیاز به زمان بهبودی

تعداد جلسات

6 جلسه هر 4-8 هفته یکبار

زمان انجام

15دقیقه هرناحیه – کل بدن 2ساعت

نتایج

بهبود چشم گیر

خلاصه درمان:

چهار مرحله ساده برای پوستی بدون مو:

تعیین تیپ پوستی و نوع مو و انتظارات

انجام شات بر ناحیه کوچکی از بدن

درمان بوسیله اپراتورهای حرفه ای

استفاده از ضد افتاب با SPF +50

مشاوره حضوری:

 دستگاه لیزر به اندازه ای مطمئن است که برای تمامی نواحی بدن، و برای انواع تیپ پوستی مختلف برای کسب بهترین نتایج  قابل استفاده است. تمامی دستگاه ها دارای سیستم خنک کننده می باشد که به آرامش، کاهش درد و حفاظت از پوست کمک می کند. مرکز گلبرگ دارای قیمت های متنوع ، منصفانه و رقابتی است. توصیه ما دوره درمانی 6-10 جلسه است، شما میتوانید با مشاوره رایگان 15 دقیقه ای با یکی از اپراتورهای حرفه ای ما و انجام تست رایگان بهترین تصمیم گیری را انجام دهید.


چگونه کار می کند؟

لیزر به این صورت عمل میکند که  نور متمرکز را به فولیکول مو(پیاز مو) تابانده و آن را منهدم می کند بدون اینکه آسیبی به سطح پوست وارد کند. متخصصین ما با توجه به در نظر گرفتن تیپ پوستی و نوع موی شما برنامه درمانی منحصر به فرد برای درمان شما تنظیم می کنند. چرخه رشد موی بدن فازهای مختلف رشد، استراحت و انتقالی را دارد. لیزر بر موهایی اثر می کند که در فاز رشد قرار دارند. در هر مرحله از درمان فقط درصدی از موها در فاز رشد هستند و به همین دلیل نیاز به تعداد در جلسات درمان است. فاصله بین جلسات به این دلیل است که موهای که در فاز رشد نیستند در این زمان وارد فاز رشد می شوند. 

مراقبت بعد از درمان:

امکان قرمزی در نواحی بزرگتر مثل دستها و پاها وجود دارد. قرمزی در نواحی کوچکتر کمتر است.توصیه می شود، تا سه روز پس از درمان، استفاده از کرم ها و درمانهای دیگر انجام نشود. توصیه میشود که از قرارگرفتن در معرض نور مستقیم خورشید اجتناب نموده و حتما از کرم ضد آفتاب 50+ استفاده نمایید.

جهت دریافت مشاوره رایگان، محاسبه قیمت، دریافت تخفیف ۳۰٪ یا رزرو نوبت مشخصات خود را وارد نمایید

نام شما (اختیاری)

تلفن همراه (الزامی)

تلفن تماس شما صرفا جهت ارتباط مشاور با شما و به صورت امن ذخیره می‌شود

مشاوره رایگان لیزر موهای زائد

جهت دریافت اطلاعات بیشتر درباره لیزر صفحه را به بالا هدایت کنید.

لیزر موهای زائد با دستگاه الکسی کندلا

برخلاف روش‌های ناکارآمدی هم‌چون روش‌های مرسوم و ناکارامدی مانند شِیو بدن، بند انداختن، استفاده از موم، کرم‌ها و اسپری‌های موبر، بارزترین دلیلی که می‌شود برای استفاده از لیزر موهای زائد بدن مورد بررسی قرار داد، صرف مبلغی مشخص، طی بازه‌ زمانی معینی هست که یک‌بار برای همیشه اتفاق می‌افتد. لیزر موهای زائد می‌تواند به‌جای استفاده مداوم از شیوه‌های متفرقه در رفع موهای زائد بدن، به یک باره تمامی موهای زائد بدن شما در نواحی مختلف بدن را، تنها ظرف چند جلسه از بین ببرد.

 

لیزر موهای زائد روشی مقرون به صرفه، ایمن، نیازمند بازه‌ی زمانی کوتاه و بسیار موثر است که تا 90 درصد از موهای زائد نواحی تحت لیزر را از بین می‌برد و پوستی صاف، لطیف و عاری از هرگونه عارضه پوستی را به شما هدیه می‌کند؛ برخلاف دیگر روش‌های غیر استاندارد و بسیار کوتاه مدت هم‌چون استفاده از موم، تیغ، پد موبر، کرم موبر یا موم.

در ابتدا باید به این اشاره داشت که ممکن است در مراکز مختلف، دستگاه‌های متفاوتی برای لیزر موهای زائد به کار برده شوند و مسلما استفاده از دستگاه‌های بروز و مجهز‌تر، هزینه‌‌ی استفاده از خدمات لیزر موهای زائد را افزایش می‌دهد.

 

مورد بعدی ارائه قیمت پایین‌تر با وجود استفاده از دستگاه یکسان در دو مرکز زیبایی است؛ به طور معمول یک سری از مراکز زیبایی با متمرکز کردن تبلیغات بر قیمت پایین‌تر برای انجام خدمات لیزر موهای زائد شما عزیزان مجذوب خود می‌کنند و این در حالیست که حین استفاده از دستگاه با استفاده از طول موج‌های پایین‌تر از حد نیاز، تعداد جلسات موردنیاز برای لیزر موهای زائد و پاکسازی کامل موهای بدن شما عزیزان را افزایش می‌دهند که در انتها با وجود هزینه‌ی کمتری که برای هر یک از جلسات پرداخت می‌کنید، به واسطه تعداد جلسات بالاتر، هزینه نهایی استفاده از خدمات لیزر موهای زائد برای شما عزیزان افزایش می‌یابد.

به اندازه‌ای که در بدن بانوان موثر است خیر، و طبیعتا نیاز به تعداد جلسات بیشتری دارد اما کاملا موثر بوده و تنها با گذراندن چند جلسه لیزر موهای زائد بیشتر نسبت به بانوان، آقایان میز می‌توانند از پاکسازی کامل موهای زائد در هر نقطه از بدن خود اطمینان حاصل کنند و با خیال راحت به استفاده از خدمات لیزر موهای زائد بپردارند. لیزر خط ریش، خط گردن، پا، بالاتنه و فول بادی از جمله خدمات پر طرفدار لیزر موهای زائد محبوب برای آقایان به شمار می‌آیند.

در کلینیک ساعی از دستگاه لیزر اَلِکساندِرایتِ کَندِلا استفاده می‌شود که از جمله دستگاه‌های رایج و پرطرفدار در عمل لیزر موهای زائد بدن محسوب می‌شود و از امکان استفاده برای کلیه‌ی اعضای بدن و تعداد قابل توجهی از طیف‌های پوستی برخوردار می‌باشد.

با برخورداری از قابلیت ایجاد طول موج 750 نانومتر و طول موج دیود 850 نانومتر؛ این دستگاه امکان لیزر موهای زائد بدن در چهار طیف رنگ پوست از بسیار روشن تا کمی تیره‌تر از گندمی را امکان‌پذیر می‌کند.

عاری بودن از عوارض جانبی و حداقل میزان حساسیت در ناحیه‌ی لیزر شده، از مزایای دیگر دستگاه الکساندرلایت کندلا محسوب می‌شوند.

طی ۶ الی ۸ جلسه توقف حداقل نود درصدی رشد موهای زائد را احساس کنید.

اکثر مراجعین باید حداقل 6 الی 8 جلسه درمان را در فواصل 35 تا 45 روز یکبار انجام دهند. دلیل این زمان‌بندی طی شدن چرخه‌ی کامل رشد مو است. لیزر موهای زائد معمولاً باید هر 35 تا 45 روز یک بار تکرار شود. طول چرخه مو در تمام نقاط بدن یکسان نیست، از اینرو حداکثر زمان موردنیاز برای چرخه‌ی کامل در نظر گرفته می‌شود.

 

پس به طور میانگین فاصله زمانی بین جلسات لیزر موهای زائد 35 تا 45 روز یک بار تعیین شده، اما این تنها بسته به سرعت رویش و پرپشت بودن موهای ناحیه‌ی لیزر شده در بدن دارد. در نتیجه فاصله معمول بین جلسات، از آخرین جلسه لیزردرمانی تا زمان رویش مجدد موهای ناحیه‌ی لیزرشده خواهد بود، هم‌چنین پوست ناحیه لیزر شده پس از ریزش موها تا چندین هفته صاف و بدون مو خواهد بود.

 

توجه داشته باشید ابتدا باید موهای ناحیه‌ی موردنظر برای لیزر یک روز قبل از جلسه لیزر با استفاده از تیغ تراشیده شوند.

یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های دنیا برای لیزر موهای زائد بدن الکساندرایت کندلا است. یکی از خصوصیات منحصر بفرد این دستگاه قابل تنظیم بودن طول موج (Pulse Duration) و میزان انرژی برای از بین بردن هر نوع مو و برخورداری از قابلیت استفاده برای هر طیف رنگی از پوست است. دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا از نوع لیزر جامد است که دارای طول موج 755 نانومتر و در محدوده نور مرئی می‌باشد.

 

دستگاه الکساندرایت کندلا با ایجاد طول موج 755 نانومتر و طول موج دیود 850 نانومتر، فولیکول‌های مو در زیر پوست را تحت‌الشعاع اشعه لیزر قرار می‌دهد که در هر جلسه تعدادی از فولیکول ها را تضعیف می‌کند ویا سوزانده و از بین می‌برد. این دستگاه مجهز به سیستم خنک کننده مخصوص برای جلوگیری از سوزش است.

لیزر موهای زائد به طور معمول برای نواحی مشخصی از بدن انجام می‌شود که از جمله این موارد می‌توان به لیزر موهای زائد صورت در بانوان، لیزر خط ریش در آقایان، لیزر بیکینی بانوان، لیزر کاربردی و

لیزر فول بادی (Full body) – تمام اعضای بدن – برای بانوان و آقایان اشاره کرد.

نکته: در انجام لیزر به صورت فول بادی، عمل لیزر برای تمامی اعضای بدن انجام می‌شود.

خیر، عاری بودن از هرگونه درد و عوارض جانبی یکی از اصلی‌ترین و چشمگیر‌ترین مزایای استفاده از لیزر در رفع موهای زائد به شمار می‌آید.

در عین حال بروز برخی حساسیت‌های طبیعی هم‌چون تورم یا سرخی خفیف در محل لیزر شده،  بدیهی محسوب می‌شود و با استفاده از پُماد‌های ضد التهاب، استفاده از یخ و ماساژ آرام بر ناحیه موردنظر رفع خواهد شد.

استفاده از پُماد پیروکسی‌کام قبل از انجام لیزر موهای زائد توصیه می‌شود.

استفاده از کرم UV filter یا ضد آفتاب از نوع SPF 30 قبل از انجام لیزر موهای زائد.

استفاده از کرم بی‌حسی به همراه ضد آفتاب به منظور راحتی بیشتر هنگام انجام پروسه لیزر موهای زائد.

شِیو کردن بدن با تیغ، استفاده از عینک محافظ و عدم استفاده از هرگونه خوشبو کننده، اِدوکُلُن، ادوپِرفیوم، اِدوتویلِت، مام، اسپری ضد تعریق و هرگونه ماده‌ی مصرفی روی پوست بدن به استثنای کرم و پمادهای اشاره شده توسط شخص پزشک یا تیم مشاوره.

عدم استفاده از سولاریوم و برنزه‌کردن پوست بدن؛ به‌ویژه اگر دوره لیزر موهای زائد به پایان نرسیده

استفاده از کُمپِرِس یخ روی نواحی متورم بر اثر استفاده از لیزر موهای زائد و از بین رفتن فولیکول مو

استفاده از پماد‌های ضد التهاب در صورت متورم شدن و قرمزی پوست در محل لیزر موهای زائد

عدم استفاده از موم و پد موبر بین جلسات لیزر موهای زائد؛ تنها استفاده از تیغ مجاز است

استفاده از کرم ضد آفتاب جهت بیرون رفتن از خانه و جلوگیری از تغییر رنگ پوستمشاوره رایگان لیزر موهای زائد

عدم آفتاب‌گرفتن به صورت طبیعی و بدون استفاده از سولاریوم (پرهیز از برنزه‌کردن پوست به هر طریق)

لیزر زیر بغل + لیزر بیکینی + خط باسن

فقط ۱۱۲,۰۰۰ تومان

لیزر زیر بغل + لیزر بیکینی + لیزر دست و پا

فقط ۴۱۰,۰۰۰ تومان

لیزر زیر بغل + لیزر بیکینی + لیزر پا و خط بیکینی

فقط ۴۱۰,۰۰۰ تومان

خیر، چرا که انرژی لیزر تنها جذب لایه های سطحی پوست شده و به هیچ عنوان باعث جهش سلولی نمی‌شود. از طرفی دیگر عمق نفوذ لیزر فقط تا ریشه‌ی مو است که و دستگاه هایی که از تکنولوژی الکساندرایت استفاده می‌کنند این میزان به حداقل خود یعنی ۳ میلیمتر رسیده است. ضمنا اگر دستگاه‌های لیزر موهای زائد حتی یک درصد خطر بیماری هایی مثل سرطان و نازایی را تشدید می‌کردند در اولین اقدام تولید آن توسط سازمان غذا و دارو ایالات متحده (FDA) متوقف می‌شد.

لیزر موهای زائد بدن در یکی از بهترین کلینیک‌های لیزر موهای زائد در تهران. با پیشرفته ترین دستگاه‌ لیزر و کادری متخصص و با تجربه در خدمت شما عزیزان هستیم.

“کلینیک ساعی” واقع در تهران، بالاتر از میدان ونک، خیابان والی نژاد، پلاک ۲۶ میباشد. ساعات کاری کلینیک از شنبه تا پنج‌شنبه ساعت ۸ صبح الی ۸ شب میباشد. ساعات کاری لیزر در کلینیک ساعی نیز از ۱۱ صبح الی ۷ شب میباشد.

دریافت نوبت، هزینه، اطلاعات بیشتر و سی درصد تخفیف خدمات لیزر با پر کردن فرم زیر

جهت دریافت مشاوره رایگان، محاسبه قیمت، دریافت تخفیف ۳۰٪ یا رزرو نوبت مشخصات خود را وارد نمایید

نام شما (اختیاری)

تلفن همراه (الزامی)

تلفن تماس شما صرفا جهت ارتباط مشاور با شما و به صورت امن ذخیره می‌شود

کلینیک تخصّصی پوست و مو «ساعی» با ۱۲ سال سابقه درخشان، دارای نشان رضایت‌مندی مشتری در سال ۹۷، با بهره گیری از کادر پزشکی مجرب و کارآزموده، آماده ارائه خدماتی همچون کاشت مو، ابرو و ریش، لیزر موهای زائد، لاغری، جوانسازی و پاکسازی پوست با بالاترین سطح کیفیت به هموطنان گرامی میباشد.

© كليه ي حقوق مادي و معنوي اين سایت متعلق به کلینیک تخصصی ساعی مي باشد | طراحی و سئو توسط ADZERO

مشاوره رایگان لیزر موهای زائد
مشاوره رایگان لیزر موهای زائد
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *