مشاوره رایگان پیامکی

 
helpkade
مشاوره رایگان پیامکی
مشاوره رایگان پیامکی

برای “مشاوره آنلاین رایگان” یک دسته بندی را انتخاب کنید و مشکل خود را با روانشناس مطرح کرده و راهنمایی رایگان دریافت کنید.

بیش از ۱۰ هزار چت مشاوره آنلاین در بخش پایانی صفحه مشاهده کنید.

بیماری های روان شامل:

مشاوره خانواده شامل:

مشاوره جنسی و سکستراپی زوجین شامل:

مشاوره رایگان پیامکی

شامل موارد زیر است:

شامل موارد زیر است:

مشاوره خانواده شامل:

در دهه گذشته، خدمات روانشناسی آنلاین با شور و شوق مردم در کشورهای توسعه یافته آشنا شده است.

خدماتی که به سبک زندگی افراد انسانی متصل می شوند و به طور فزاینده ای به درمانگران روزمره در حرفه روانشناسی کمک می کنند.

روانشناسان همیشه از اثرات مضر فناوری در شیوه زندگی ما سخن گفته اند.

در سیستم جدید مشاوره یعنی مشاوره آنلاین رایگان امکان استفاده از این تکنولوژی برای ایجاد تغییرات سازنده در زندگی وجود داشته است.

آیا امکان ایجاد اتحاد درمانی در فضای آنلاین به عنوان چت همزمان با مشاور وجود دارد

هدف اتحادیه های درمانی این است که وقتی با یک مشاور صحبت می کنید، احساس می کنید که شما درک را می کند، او را درک می کنید و با شما همدردی می کند.

از سوی دیگر، کار آنلاین که با مشاوره ایمیلی آغاز شده است و در حال حاضر مشکلی برای مشاوره در تقریبا تمام سیستم های پیام رسانی مانند تلگرام، فیس بوک و اسکایپ است.

بنابراین، این سرویس در هر راه ممکن در دسترس است، هرچند ممکن است یک ایده خوب به نظر برسد، اما مهمترین چیز در زمینه خدمات، به خصوص روان درمانی و مشاوره، اثربخشی آن است.

****توجه*****

بجای فرم زیر سوالات خود را در بخش دیدگاه ها بپرسید و سریعا توسط متخصص روانشناسی مرتبط با موضوع شما پاسخ داده می شود.

نام مستعار *

ایمیل *

عنوان *

0 + 7 = ?برای جلوگیری از اسپم لطفا به سوال زیر پاسخ دهید *

به همین علت، متخصصان بهداشت روان در دهه گذشته تحقیقات زیادی را برای بررسی اثربخشی مشاوره آنلاین رایگان انجام داده اند.

آیا مشاوره آنلاین رایگان به عنوان مشاوره موثر است؟

آیا می توانید از مشاوره آنلاین نیز برای درمان مشکلات خانوادگی که نیاز به بیش از یک عضو خانواده دارید استفاده کنید؟

در طول دو سال و نیم گذشته که من به طور خاص به روان درمانگری آنلاین اختصاص داده ام، در این فضای بسیار شگفت انگیز دیده ام که از انتظاراتم فراتر رفته است.

در بسیاری از اختلالات مشترک مانند اختلالات اضطرابی، افسردگی و خلق و خوی، اثربخشی مشاوره روانشناختی آنلاین به خوبی مستند شده است و در حضور مشاوره تفاوت وجود ندارد.

در برخی از اختلالات مانند اضطراب اجتماعی، اثر بخشی مشاوره آنلاین رایگان بسیار خوب است.

افراد زیادی هستند که با حمله هراس و حتی افسردگی مشکل دارند و یکی از علائم و نشانه های اختلال آنها این است که بیرون رفتن و دیدن یک روانشناس برای آنها بسیار دشوار است.

مشاوره روانشناختی آنلاین رایگان با فناوری می تواند به طور چشمگیری طول مدت اختلال را کاهش دهد .

حتی با ترکیب با مشاوره آنلاین به ویژه برای کسانی که نمی توانند خارج از خانه را به علت مشکل خود انتخاب کنند بهترین نوع درمان ارائه شده برای آنها است.

روانشناسی ایران اساسا مبتنی بر روانشناسی آمریکایی است.

درمانگران در ایران بعنوان درمانگران در ایالات متحده عمل می کنند و بنابراین ممکن است برخی از ملاحظات فرهنگی نادیده گرفته شود.

به عنوان مثال، مردم ایران تقریبا از مطالعه جنسیتی محروم هستند، در حالی که در ایالات متحده و بسیاری از کشورهای دیگر این آموزشها بخشی از سیستم آموزشی و پرورشی است.

در دو سال و نیم گذشته، من با زوج هایی که مشغول ذهنشان هستند مبارزه می کنم، اما به دلایل فرهنگی، آنها نمی توانستند با راحتی سوالات را مطرح کنند.

بسیاری از زوج ها معتقدند اگر فضای آنلاین یا حتی ناشناس وجود نداشته باشد، مشخص نبود که چه مدت آنها با این سوالات مواجه خواهند شد.

این مسئله ممکن است برای بسیاری از مردم و کشورهای دیگر بیش از حد نباشد، گرچه در همه جا در جهان احساس شرمساری وجود دارد، اما وقتی که این بخشی از آموزش جهانی است و برای همه قابل دسترسی است، ممکن است حتی یک نیاز باشد.

این موضوع نیست سوال و آموزش مشابه کافی است.

مشاوره رایگان پیامکی

آیا مشاوره آنلاین در سایت مرکز مشاوره مشاورانه رایگان است؟
بله. تمامی خدمات مشاوره آنلاین و چت با مشاور به صورت کاملا رایگان است.

آیا مشاوره به صورت محرمانه صورت می گیرد؟
بله. شما می توانید نام مستعار وارد نمایید و ایمیل وارد شده هم نمایش داده نمی شود.

زمان پاسخگویی به سوالات چقدر است؟
در اسرع وقت و فوری توسط برترین مشاوران به صورت تخصصی پاسخ داده شود. ممکن است در برخی تعطیلاتو ساعات شلوغ، به دلیل افزایش تعداد مراجعین و کاهش تعداد مشاوران، مشاوره آنلاین رایگان کمی با تاخیر رخ دهد.

آیا مشاوره تخصصی خانواده، ازدواج، فردی، روانشناسی و غیره ارائه می شود؟
بله. با برترین مشاوران ایران و به صورت آنلاین رایگان، تلفنی و حضوری صورت می گیرد.

بسیاری از متخصصان مدتها با درمان از راه دور مخالف بودند.

شاید اولین گروهی که در ارائه خدمات مشاوره راه دور تخصصی روانکاوی بودند.

روانکاوانها بیش از نیم قرن از تلفن برای روانکاوی استفاده کرده اند.

در تمام این سالها، بسیاری از آنها با چنین ارائه خدمات مخالفت کرده اند، اما جالب است که توجه داشته باشیم که در طول زمان، تعداد آنها کاهش یافته است، و در طول زمان، آنها متوجه شده اند که چه چیزی باعث درمان می شود، ماهیت ارتباطات انسانی است و این رابطه می تواند حتی در نوشتن انجام شود.

امروز، درمانگران احتمال بیشتری دارند که بتوانند با استفاده از صدا، ویدیو، متن و حتی عکس، ویدیو با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.

در مشاوره اینترنتی آنلاین بدون هماهنگ، مقامات فرصت دارند که مشاور خود را از تجربیات عمیق خود مطلع کنند.

به عنوان مثال، درمانگران اغلب از مشتریان خود می خواهند که رویای خود را بنویسند و آنها را در جلسه بعدی برگردانند.

در مشاوره آنلاین، ممکن است که ارجاعات حتی رویای خود را با درمانگر به اشتراک بگذارند، حتی پس از ان فیلم ضبط می کنند.

به این ترتیب، ممکن است موضوع را فراموش نکنند.

درمان آنلاین، همچنین به عنوان درمان الکترونیکی (درمان الکترونیک) و یا مشاوره آنلاین شناخته شده است، چالش های منحصر به فرد، مانند محرمانه بودن اطلاعات ارجاع، در مورد مناسب بودن استفاده از این سبک درمان برای طیف وسیعی از اختلالات روانی را ایجاد کرده است.

درمان آنلاین می تواند یک ابزار مهم برای افراد برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سلامت روان باشد.

حتی اگر شما از نظر روان شناختی سالم احساس کنید، درمان آنلاین می تواند به شما در افزایش قدرت روانی کمک کند.

شما می توانید در مورد رفتارهای سالم و مکانیسم های سازگاری که منجر به سلامت روانی بهتر می شود بیشتر یاد بگیرید.

منبع : حقیقت شهپر , انصاری مریم,  یونسیان مسعود,  اکبری محمداسماعیل , ابراهیمی ماندانا,  علیجانی محسن , منتظری علی. مقایسه مشاوره تلفنی و معاینه حضوری در تشخیص سرطان پستان. بیماریهای پستان ایران :   بهار ۱۳۸۸ , دوره  ۲ , شماره  ۱

سلام. بله تمامی مشاوره آنلاین در سایت مشاورانه به صورت رایگان صورت می گیرد. تیم مشاوره و روانشناسی به صورت رایگان در تمامی روزهای هفته و در تمامی ساعات در کنار شما هستند.

هزینه مشاوره آنلاین در سایت مشاورانه رایگان است. ولی به صورت عمومی در سایر اپلیکشن ها و بستر ها اینترنتی از 25 تا 70هزار تومان است.

این یک سوال کلی است. بی شک که مشاوره از هر نوعی اثر بخشی دارد ولی برخی مشکلات و چالش های روانشناسی نیاز به دارو درمانی و یا حضور اعضای خانواده دارد و مشاوره آنلاین به تنهایی پاسخگوی شما نیست.

بله شما می توانید از اطلاعات و نام مستعار استفاده کنید.

بله. تمامی خدمات مشاوره آنلاین و چت با مشاور به صورت کاملا رایگان است

سلام خسته نباشید . دختر ۱۸ ساله ای هستم که مادرم از پدرم در دوران نوزادی من جدا شده است . و ازدواج مجدد داشته است و من با مادرم و ناپدری ام زندگی می کنم و با آن موضوع مشکلی ندارم زیرا ناپدری ام آدم خوبی است . تا اینکه دوسال پیش متوجه شدم که مادرم با مرد دیگری چت میکند و رابطه دارد و وقتی از او خواستم که توضیح دهد مادرم به من گفت که به من ربطی ندارد و همه چیز را انکار کرد . بعد از مدتی و با تکرار شدن این موضوع او به… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز قابل درک هست که روبرو شدن با این شرایط برای شما با درگیری فکری زیادی همراه هست اما عزیزم در اول اینکه در خیانت بودن رفتار و رابطه ای که مادرتان دارند شکی وجود ندارد حتی اگر ایشان در زندگی مشترک از نظر عاطفی و جنسی ارضا نشوند چون فردی که وارد زندگی مشترک می شود متاهل و متعهد می باشد اما موضوع مهم در اینجا این است که مادر شما در کنار توجیهاتی که دارند خود از اشتباه بودن مسیرشان آگاه هستند حتی از آسیب هایی که وجود دارد چه از نظر قانونی چه… ادامه دیدگاه »

این رفیقم یک خواهر داره ده سال پیش ی بار فقط دیدم اول دیدم نشناختمش ولی کاش میشناختم همون اول ک دیدم تو دلم نشست بدجورم نشست بعدا فهمیدم خواهر رفیقمه بلاخره ی جور بهش گفتم اونموقع بد قاطی کرد گفت کار خوبی نکردی ولی من خدا شاهده یکی بخاطری گفتم ک چیزی ازمون قایم نباشه خدا کنه هر چی باشه یکی دیگه ک فک نکنه بهش خیانت میکنم ولی همونموقع هم دلمو شگست ولی پس رازیش کردم اشتی کنه بهش گفتم افکر ابجیت هم میام بیرون خیالش راحت شد الان نزدیک ده سال میشه ازونموقع شنیدم دنبال خواهرش خاستگاری… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز قابل درک هست که در شرایط فعلی شما با فشار روحی زیادی روبرو باشید اما موضوع مهم این است که دقت کنید شما مسیر اشتباهی را طی نکرده اید و اینکه دوست شما افکار و دیدگاهای منفی دارند موضوعی می باشد که به خودشان ارتباط دارد اما دوست داشتن شما نه خیانت به رفاقتتان هست و نه مشکلی دارد پس بهتر است از سرزنش کردن خود خوداری کنید . اما در اینجا موضوع مهم این است که ممکن است شما در روابط دوستی از هم اطلاعاتی داشته باشید که این موضوع باعث شود که دوستتان… ادامه دیدگاه »

سایت “مشاورانه” به صورت 24 ساعته در زمینه های مشاوره روانشناسی خانواده تلفنی و حضوری در خدمت شماست ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ برترین روانشناسان ایران در کنار شما هستند

انجمن روانشناسی آمریکا

کانون مشاوران ایران

انجمن روانشناسی ایران

Medical news

ارسالی توسط ARM.delaram در دسته بندی خیانت همسر|زن|شوهر|به همسرم | 1 پاسخ

هفت ساله که کارمند یک شرکت بوده بعد از اینکه متوجه شد که من متوجه این رابطه شدم تمام رد رابطه ها رو از توی گوشیش پاک کرد حتی پیگیر شدم طرف مقابل اکانت تلگرامش رو حذف کرده بود چون همسرم رو دوس داشتم نذاشتم خانواده خودم بویی ببرن چون مذهبی هستن و اگه پی میبردن این وصلت رو بهم میزدن حتی نذاشتم پدر و برادر خانمم بفهمن فقط چون خیلی بهم فشار اومد با مادر خانمم درمیون گذاشتم خانمم دست رو قرآن گذاشت که فقط رابطه پیامی بوده و بخاطر من دیگه سر کار نرفت البته به میل خودش الان سوالاتی ذهنمو مشغول کرده اینکه آیا این رابطه قبل از دوران عقدمون شروع شده یا بعدش اگه قبلش بوده چرا با اینکه خانمم میگه خیلی دوسم داره چرا رابطش رو قطع نکرده اگه بعد دوران عقد بوده چرا این اتفاق باید بیوفته حتی از خانمم پرسیدم اما جوابمو نداده و گفته برو مشاوره که جواباتو بدم با اینکه من مطمئنم مشکل از من نبوده چون از نظر عاطفی و حتی جنسی اصلا کم نذاشتم از گل خریدنا ابراز علاقه و محبت از بیرون رفتنا مون از وقتی که براش گذاشتم بخدا عشقم پاک پاک بود حتی یه دفعه هم سرش داد نکشیدم با این حال دوساله که عقدیم و چن ماه پیش این اتفاق افتاد و من به ظاهر همه چیزو فراموش کردم الان هم مطمئنم که خانمم رابطه ای نداره الان چون خیلی تلاش کرد که منو از دست نده اما ذهنم خیلی درگیره که چرا؟ نمیدونم چطور باید به جواب سوالام برسم نمی تونم از خانمم هم بپرسم چون آخرین باری که پرسیدم گریش افتاد و گفت تو دیگه بهم اعتماد نداری تو هنوز فراموش نکردی و از این حرفا منم هنوز بهش علاقه دارم اما سوالای ذهنم واقعا اذیتم میکنه و نمی دونم چیکار کنم که ذهنم آزاد بشه

ارتباط پیامکی
دوست عزیز ارتباط پیامکی خیانت به حساب نمیاد.
و این ارتباطات مجازی به خاطر اقتضای این شبکه ها وجود داره.
ولی اینکه ایشون کسی رو دوست داشته و با شما ازدواج کرده باید
گفت بحث دوست داشتن و عشق کسی شدن تفاوت وجود داره .
بهترین راه حل گفتگو کردن با همسرتون هست.
البته نه از باب قضاوت و بازپرسی از ایشون.
چون به هر حال اعتماد شما سلب شده و در شک و تردید به سر میبرید .
پس لازمه برای از بین بردن این حس با هم صحبت کنید و ایشون برای جلب نظر شما قدمهایی بردارند.
در این خصوص مشاوره حضوری انجام بدید بسیار مهم خواهد بود.
*پس اگر می‌خواهید بفهمید باید دوباره اعتماد کنید یا نه باید به این موارد دقت کنید :
شفافیت زمانی اتفاق می‌افتد بطوری که طرفی که خیانت کرده است .
در دسترس کامل همسر خود قرار می‌گیرد.
این یعنی دیگر هیچ رازی پنهان نمی‌کند.
ایمیل، پیام‌های تلفنی، هر حساب‌بانکی خصوصی یا هر چیز دیگر
او از دسترس همسرش دور نیست.
این نوع دسترسی باید با تمایل کامل خود فرد باشد تا برای ساختن دوباره اعتماد از دست رفته موثر باشد.
اگر فردی که خیانت کرده است برای این شفافیت احساس فشار یا اجبار کند.
دوری بیشتری بین دو طرف اتفاق می‌افتد.
گفتگوی باز، حس اینکه در یک تیم هستید و شفافیت همه نشانه‌های پیشرفت در رابطه شماست.
نکته مهم برای زوج‌هایی که بعد از خیانت می‌خواهند رابطه‌شان را بازسازی کنند .
این است که ممکن است پیشرفت‌هایی اتفاق بیفتد اما یک نفر (یا هر دو شما) آن را نمی‌بیند.
خیلی راحت می‌توانید فقط به آنچه که در گذشته اتفاق افتاده فکر کنید و نسبت به تغییرات مثبتی که در رابطه‌تان در حال رخ دادن است کور شوید.
اگر می‌خواهید ببینید که درست است بعد از خیانت همسرتان دوباره به او اعتماد کنید یا نه.
یک راه قابل‌اطمینان این است که مطمئن شوید رابطه‌تان را از دیدگاه زمان حال بررسی می‌کنید نه گذشته.
انکار حسی که بعد از خیانت همسرتان به شما دست داده کار درستی نیست اما بااینحال درست هم نیست که در گذشته زندگی کنید.
عادت کنید که وقتی غرق در گذشته می‌شوید و زمان حال را فراموش می‌کنید، متوجه شوید.
در چنین مواقعی یک نفس عمیق بکشید، مکث کنید و به زمان حال برگردید.
از خودتان بپرسید که آیا آن کلمات و رفتارها با آنچه اکنون اتفاق می‌افتد سازگاری دارد یا خیر.
اینکه بیشتر به زمان حال فکر کنید به شما این امکان را می‌دهد که پیشرفت‌ها و تغییرات مثبتی که در رابطه‌تان پیش می‌آید را ببینید و حس کنید.خیانت می‌تواند اعتماد هر رابطه‌ای را از بین ببرد. اما این نشانه‌ها را به خاطر بسپرید، اینها فقط چند نمونه بودند.
راه‌های زیادی وجود دارد که از طریق آنها همسرتان ممکن است به شما نشان دهد که دوباره می‌توان به او اعتماد کرد.
در این مورد میتونید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید

۰۲۱-۲۲۶۸۹۵۵۸

با عضویت در خبرنامه ایمیلی مطالب سایت را در ایمیل خود دریافت کنید. مطمئن باشید به هیچ وجه از ایمیل شما استفاده تبلیغاتی نمی شود.
مشاوره رایگان پیامکی

کلیه حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به سامانه پرسش و پاسخ مشاور می باشد.

ایمیل خود را وارد کنید:

برای ارتباط با مشاوران جهت مشاوره خانواده پیامکی با شماره ۰۲۱۲۶۱۳۵۵۴۲ هماهنگ کنید . مرکز مشاوره اقدسیه امکان انجام مشاوره به صورت پیامکی را برای شما عزیزان فراهم کرده است .

این مشاوره در تمامی زمینه های خانواده ،ازدواج ،کودک ،نوجوان ،شخصیت ،اعتیاد ،تحصیلی و… میباشد .

مشاوره توسط متخصص همان حوزه انجام میشود . مشاوره ها به صورت تلفنی و یا حضوری نیز امکان پذیر است . مشاورین این مرکز دارای مدرک دکترای تخصصی روانشناسی و مشاوره میباشند .مشاوره رایگان پیامکی

جهت دریافت رزومه مشاورین با شماره ۰۲۱۲۶۱۳۵۳۹۷ در ارتباط باشید .

جهت ارتباط میتوانید با شماره تلفن ۰۲۱۲۶۱۳۵۵۴۲ تماس بگیرید . و یا با شماره موبایل ۰۹۱۲۰۷۰۰۵۸۲ در ارتباط باشید . در صورت نیاز میتوانید به همین شماره پیامک بدهید . شماره ها به صورت شبانه روزی میباشد .

انجام تمامی مشاوره در تمامی ایام هفته به صورت شبانه روزی انجام میشود . حتی ایام تعطیل . مشاوره خانواده در ارتباط با مشکلات ارتباطی بین اعضای خانواده میباشد . که به دلیل تفاوت سلایق ،عقاید و.. ایجاد شده است .

مشاوره خانواده پیامکی

مرکز مشاوره اقدسیه واقع در میدان ارتش ،نبش کوچه طاهری ،پلاک۲ ،واحد ۷ میباشد . دسترسی از طریق متروی نوبنیاد به راحتی میباشد .

ساکنین محترم شرق ،شمال و شمال شرق تهران دسترسی خوبی جهت مشاوره حضوری دارند . همچنین اگر به دلیل ترافیک ،مشغله کاری و .. قارد به انجام مشاوره حضوری نیستید ،میتوانید از جلسات مشاوره تلفنی ویا اینترنتی استفاده کنید .

کیفیت این جلسات همانند جلسات حضوری میباشد .

زمان جلسات به صورته نیم ساعته میباشد . در صورت درخواست مراجع این زمان میتوانید افزایش یابد . زمان جلسا به صورت هفتگی میباشد .

انجام مشاوره خانواده پیامکی در بسیاری از زمان ها کارساز میباشد . گاهی افراد تامکان برقراری ارتباط از طریق تلفن را ندارند . گاهی بعضی افراد به دلایلا شخصی تمایلی جهت تماس و یا مشاوره حضوری ندارند .

امکان انجام تست های روانشناسی از طریق اینترنت نیز امکان پذیر استد . اگر نیاز به تست روانشناسی باشد میتوان تست ها را به ضورت آنلاین انجام داد .

مشاوره روانشناسی اقدسیه – مشاوره خانواده – ازدواج – طلاق – کودک – نوجوان – شخصیت – اعتیاد – تحصیلی و.. ۰۹۱۲۰۷۰۰۵۸۲ – ۰۲۱۲۶۱۳۵۵۴۲

 

مشاوره خانواده

نظرات بسته شده است.

.searchwp-live-search-results {
opacity: 0;
transition: opacity .25s ease-in-out;
-moz-transition: opacity .25s ease-in-out;
-webkit-transition: opacity .25s ease-in-out;
height: 0;
overflow: hidden;
z-index: 9999995; /* Exceed SearchWP Modal Search Form overlay. */
position: absolute;
display: none;
}

.searchwp-live-search-results-showing {
display: block;
opacity: 1;
height: auto;
overflow: auto;
}

.searchwp-live-search-no-results {
padding: 3em 2em 0;
text-align: center;
}

.searchwp-live-search-no-min-chars:after {
content: “به تایپ کردن ادامه دهید”;
display: block;
text-align: center;
padding: 2em 2em 0;
}

/* */

پیامک های ارسالی چه ایرانسل و چه همراه اول تا چه زمانی قابل بازیابی هستن با دستور قاضی مثلا پیامک های سه سال پیش را میتونن بیرون بکشن ….و همچنین پرینت مکالمات تلفنی تا چه مدتی قابل روئیت هستن به دستور قاضی چه ایرانسل و چه همراه اول


سلام
تا ٦ ماه

23:39:08
 

1396/6/23

موافق
(0)

مخالف
(0)

مشاوره رایگان پیامکی


سلام” پاسخی به سؤال شما در خصوص تعیین مدت بازیابی پیامک های ارسالی در قانون پیش بینی نشده کما اینکه در مقررات مربوطه منعی هم از لحاظ مدت بازیابی پیامک های ارسالی مثلا به مدت سه سال پیش بینی نشده است . این موضوع بحث فنی است که امکان یا عدم امکانش در اختیار شرکت مخابرات و اپراتورهای تلفن همراه است .

00:45:24
 

1396/6/24

موافق
(0)

مخالف
(0)


با سلام با توجه به اینکه این موضوعات حالت امنیتی دارد زمان قطعی برایشان در نظر گرفته نشده است.

00:46:23
 

1396/6/24

موافق
(0)

مخالف
(0)


سلام.در خصوص مسایل امنیتی استعلام گرفته میشود و در غیر اینصورت امکان ندارد.و با قاضی دادگاه است که اگر صلاح بداند استعلام بگیرد در غیر اینصورت امکان ندارد.فقط بستگی به عنوان جرم و شکایت دارد

13:09:24
 

1396/6/24

موافق
(0)

مخالف
(0)


تا 6 ماه و فقط به دستور مقام قضایی و بعد از تایید واحد حفای دادگستری

08:51:05
 

1396/6/25

موافق
(0)

مخالف
(0)


علی الاصول تا 6 ماه امکان بازیابی وجود دارد

14:20:15
 

1396/6/29

موافق
(0)

مخالف
(0)

پرینت پیامک
پرینت مکالمات

تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از پارک ساعی، کوچه 34، پلاک 4

تلفن: 02188106553

ایمیل: info@dadrah.ir

ایمیل شکایات: report@dadrah.ir

© تمام حقوق این وبسایت برای مالک آن محفوظ می باشد. حق چاپ و نشر مطالب این وبسایت به صورت الکترونیکی یا غیر الکترونیکی محفوظ می باشد.

 

شماره های تماس جهت تعیین نوبت

شعبه قلهک( شمال و شمال شرق تهران؛ قلهک- جنب مترو قلهک- مرکز مشاوره روزنه (رهیار)02188253229-09360695153

شعبه گیشا ( غرب و شمال غرب تهران؛ گیشا- جلال آل احمد- مرکز مشاوره شیوا)مشاوره رایگان پیامکی

02188253229-09360695153

 

شعبه صادقیه (غرب تهران؛ ضلع شمالی ایستگاه مترو صادقیه- مرکز مشاوره فرحبخش)

02188253229-093606951530

تلفن مشاوره ای هوشمند9092301369

مشاوره ازدواجمشاوره پیش از ازدواج

مشاوره خانوادهدرمان اختلالات روانی و رفتاریمشاوره تحصیلی وکنکورمشاوره شغلی

آموزش مهارت های زندگی

مشاوره کودک و نوجوان

بازی درمانی و افزایش خلاقیت در کودکان

مشاوره فردی
مشاوره گروهیارزیابی هوش
روانشناس کودکارزیابی شخصیتبرگزاری کارگاه های آموزشی ویژه عمومبرگزاری کارگاه های آموزشی ویژه متخصصین

آموزش والدینهمکاری با مدارسهمکاری با مهدکودک هاانجام پروژه های تحقیقاتی

مشاوره آنلاین:مشکلات فردی، خانوادگی، پیش از ازدواج، زناشویی، مشاوره تحصیلی، تربیت کودک و …. را با ما در میان بگذارید.

این مرکز در راستای خدمت رسانی متفاوت به هم میهنان عزیز این امکان را فراهم آورده تا از طریق ارسال یک سوال به آدرس RavanAva.com@gmail.com از مشاور، راهنمایی رایگان دریافت نمایند. لطفاً پیش از ارسال سوال به این موارد توجه نمایید:

1. لطفاً عنوان مشکل را در موضوع ایمیل خود ذکر کنید تا مشاورین ما به صورت موضوعی و تخصصی به ایمیل شما پاسخ دهند.

2.تا حد امکان مشکل را به صورت اختصار در ایمیل ارسال مطرح بفرمایید.

3. برای اینکه پاسخ مناسبی در ارتباط با مشکل دریافت نمائید سعی کنید این موارد را در محتوای ایمیل خود درج نمایید: وضعیت تأهل، تحصیلات، فرزند چندم خانواده هستید؟ تعداد فرزندان، شهر محل زندگی،

4. سعی می شود در سریعترین زمان ممکن به سوال شما پاسخ داده شود اما به دلیل ترافیک سوالات و میزان درخواست ها ممکن است پاسخدهی زمانبر شود بنابراین اگر نیاز شما برای پاسخ فوری است و یا نیاز به گفتگو با مشاور دارید بهتر است از خدمات مشاوره فوری و آنلاین (با پرداخت هزینه)استفاده نمایید.

 

مشاوره فوری و آنلاین (تلفنی- واتساپ – اسکایپ)

 

برای مشاوره فوری و آنلاین به صورت تلفنی، واتساپ یا اسکایپ می توانید با شماره 989360695153+ تماس بگیرید و پس از هماهنگی قبلی با مشاورین ما صحبت نمایید.

مشاوره آنلاین؛ مشاوره آنلاین و فوری؛ مشاوره به ایرانیان خارج از کشور؛ مشاوره به ایرانیان مقیم اروپا؛ مشاوره به ایرانیان مقیم آمریکا؛ مشاوره به ایرانیان مقیم کانادا؛ مشاوره به ایرانیان مقیم استرالیا؛ مشاوره به ایرانیان سراسر جهان؛ مشاوره آنلاین به ایرانیان مقیم آمریکا، مشاوره آنلاین به ایرانیان مقیم کانادا؛ مشاوره آنلاین به ایرانیان مقیم اروپا؛ مشاوره در اسکایپ به ایرانیان مقیم آمریکا؛ مشاوره در اسکایپ به ایرانیان مقیم کانادا؛ مشاوره در اسکایپ به ایرانیان مقیم اروپا؛ مشاوره در واتساپ به ایرانیان مقیم آمریکا؛ مشاوره در واتساپ به ایرانیان مقیم کانادا؛ مشاوره در واتساپ به ایرانیان مقیم اروپا؛ مشاوره در واتساپ به ایرانیان مقیم استرالیا

13 نکته برای برخورد با افراد منفی گرا

1- عذر خواهی کنید.

2-  صبر و تحمل داشته باشید.

3- چقدر مهم است که حق با من باشد؟

4- عکس العمل سریع نشان ندهید.

5- در خصوص مسائل ناراحت کننده با افراد منفی صحبت نکنید.

6- از دریچه چشم دیگری به مساله نگاه کنید.

7- از تجارب منفی، نیز می توان درس گرفت.

8- با افراد منفی کمترین تماس را داشته باشید.

مشاوره رایگان پیامکی

9- مراقب خود باشید.

10- نتیجه احتمالی واکنش خود را پیش بینی کنید.

11- لیستی از اولویت های زندگی تان تهیه کنید.

12- محبت کنید.

13- بنویسید.

خشم مانند سایر هیجانات یک فراورده­ ی روانی است که جسم انسان را نیز تحت تأثیر قرار می دهد، مثلاً موجب افزایش ضربان قلب، تغییر رنگ پوست، تغییر حالات بدنی، افزایش یا کاهش فشار خون و مشکلاتی دیگر که در هر فرد می تواند بروز متفاوتی داشته باشد.

اگر افراد به بروز و وجود خشم خود آگاهی نداشته باشند خشم در آنها همانند فنر جمع می شود و به جایی می رسد که به ناچار تخلیه می شود و ممکن است این خشم متوجه اطرافیان فرد یا متوجه خود فرد شود، خشم به درون موجب بروز افسردگی و اضطراب و خشم به بیرون موجب بروز رفتار پرخاشگرانه در افراد می گردد. خشم یکی از مواردی است که می تواند در روابط انسانی اختلال ایجاد نماید و روابط را به سمت تباهی ببرد بنابراین یادگیری درباره خشم و رفتارهای پرخاشگرانه بسیار ضروری است.

خشم در همسران و روابط زناشویی می تواند آسیب های جدی وارد نمایید نکته ای که باید در روابط زن و شوهر به آن توجه کرد این است که همسری که خشمگین است و ممکن است خشم خود را به صورت انفجاری تحلیه نماید این است که قطعاً در مقابل او همسری پرخاشگر وجود دارد که اعلب به چشم نمی آید زیرا خشم خود را به صورت منفعلانه بروز می دهد و به عنوان ماشه چکان برای بروز خشم همسر دیگر می تواند عمل نماید.

در این متن کوتاه و مختصر سعی شده است چند نکته کاربردی برای کنترل خشم گنجانده شود هر چند که یادگیری رفتارهای مؤثر کنترل خشم می بایست با کمک یک متخصص و مشاوره انجام شود.

برای یادگیری بیشتر در زمینه کنترل خشم پیشنهاد می شود مقاله مفصل و جامع تری که با عنوان مهارت کنترل خشم در سایت قرار دارد را مطالعه نمایید.

در واقع ما از طریق گوش دادن به احساسات و نیازهای دیگران خیلی چیزها به او می گوییم؛ وقتی با دقت و حوصله او را می شنویم دیگر او را یک تهدید نمی بینیم، گاهی وقتی از کسی کلمه «نه» و «نمی خواهم» را می شنویم حس می کنیم طرد شده ایم ولی اگر با نیاز ها و احساسات پشت این «نه» دیگران همدلی کنیم، دیگر دلخور نمی شویم بنابراین به گفته مهاتما گاندی: بیایید خودمان آن تغییری شویم که در دنیا جستجو می کنیم

با فرزند لجبازم چه کنم؟ راه کارهایی برای مقابله با لجبازی در کودکان

هنگامی که با لجبازی کودک روبه رو می شوید لازم است به 2 نکته توجه کنید:

1- آرامش خود را حفظ کنید، زیرا مهمترین الگوی تربیتی برای فرزندتان، نوع رفتار و حرکات خودتان است، اگر خودتان قادر به کنترل هیجانات تان نباشید چطور می توان از کودک این انتظار را داشت؟ بنابراین هیچ وقت کودک را مورد سرزنش، توهین و تنبیه فیزیکی قرار ندهید

راه حل های مواجهه با لجبازی:

1-   به کودک حق انتخاب بدهید.

2 – کیفیت رابطه تان را بهبود ببخشید.

3- از قصه و بازی کمک بگیرید.

4- قوانین خانوادگی تعیین کنید.

5- قاطعیت داشته باشید.

6- تا حد امکان از واژه« نه » استفاده نکنید.

7- در وضع قوانین خساست به خرج دهید.

8- الگوی مناسبی باشید.

وضعیت روحی، روانی و جسمانی فرد خیانت دیده چگونه خواهد بود؟

تجربه شوک به واسطه خیانت در زندگی زناشویی در هر سطحی غیرقابل تصور و بسیار دردناک برای فرد خیانت دیده خواهد بود، در حقیقت استرسی که اینگونه افراد تجربه می کنند غیرقابل وصف و بسیار شدید است. به همین دلیل اینگونه افراد دچار اختلالاتی هم به لحاظ روانی و هم به لحاظ جسمانی می شوند. در حقیقت شدت تغییرات روحی و روانی به حدی است که روی جشم فرد هم تأثیر می گذارد و به عنوان مثال فرد دیگر اشتها ندارد و یا خواب مناسبی ندارد و … و این باز مجدداً به روان فرد اثر می گذارد.

مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی روان آوا در سال 1387 فعالیت خود را آغاز نمود. مهمترین خدمات این مرکز عبارتند از: مشاوره فردی، مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره تحصیلی، مشاوره شغلی، مشاوره کودک، مشاوره نوجوان، فرزند پروری و … می باشد.

 

iranoccc_admin

نوامبر 29, 2019
مشاوره خانواده

ثبت دیدگاه
1,009 بازدید

شماره پیامکی مشاور خانواده: در امر روانشناسی و حوزه مشاوره زیر شاخه های بسیاری وجود دارند که مشاوره خانواده یکی از آنها می‌باشد. مشاوره خانواده معمولاً متشکل از تشکیل خانواده، ارتباط درست با همسر و خانواده او، تربیت صحیح فرزندان، روابط شغلی، مسائل تحصیلی و غیره می باشند. هنگامی که بحث از خانواده به میان می‌آید؛ ذهن اکثریت مردم به سوی اشخاص تشکیل دهنده واژه خانواده کشانده می شود که این اشخاص کسی نیستند به جز پدر و مادر یا همان زن و شوهر.

وقتی یک خانواده به موفقیت و رفاه مدنظر دست می‌یابد که زوجین بتوانند از قدرت انتخاب و اختیار ای که خداوند به آنها اعطا نموده است، بهترین استفاده را ببرند. به این منظور که زوجین باید نسبت به یکدیگر درک متقابل و گذشت بی منت داشته باشند.

مشاوره رایگان پیامکی

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی خانواده از سراسر کشور با شماره

از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره تماس حاصل فرمایید

خوشبختانه در چند دهه اخیر امر مشاوره بین مردم رواج یافته است و اکثریت افراد جهت تصمیم گیری در مسائل مختلف از مشاوران با تجربه و متخصص حوزه مد نظر بهره می گیرند. البته باید خاطر نشان کرد که در سالهای گذشته امر مشاوره تنها به صورت برگزاری جلسات حضوری امکانپذیر بود اما امروزه همه افراد می توانند از خدمات مشاوره پیامکی نیز استفاده کنند.

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره تلفنی خانواده از سراسر کشور با شماره

از طریق تلفن ثابت و بدون پیش شماره تماس حاصل فرمایید

خدمات مشاوره این روزها با تنوع بسیار در کشورهای توسعه یافته امکان پذیر می باشد. این خدمات بسته به سبک زندگی افراد ایجاد شده اند که تاثیر مثبتی در روند اجرا ییشان داشته است. با استفاده از مشاوره پیامکی و تلفنی همواره فرد می‌تواند با مشاوری باتجربه و کاربلد به صورت محرمانه به گفتگو بنشیند و بهترین تصمیم را در مواجهه با مسئله و مشکل مورد نظر اتخاذ کند تا آینده ای بهتر را برای خود و خانواده اش رقم بزند.

با خدمات مشاوره پیامکی سیستمی جدید و پیشرفته در زندگی افراد ایجاد شده است که تأثیر بسزایی در روابط بین مشاوران و افراد دیگر داشته است.

شما عزیزان می توانید جهت دریافت دریافت مشاوره تلفنی همه روز حتی در ایام تعطیل

با مرکز مشاوره تلفنی ایران تماس حاصل فرمایید.

جهت ارتباط با سامانه مشاوره تلفنی هوشمند سراسری از طریق تلفن ثابت

با شماره تلفن 43 52 907 909  تماس برقرار کنید.

تماس از سراسر کشور بدون صفر و بدون پیش شماره

تماس با تلفن همراه امکان پذیر نمی باشد

در صورت شنیدن صدای بوق اشغال و یا خطای مخابراتی مجدد تماس بگیرید

ژوئن 6, 2020

آوریل 10, 2020

ژانویه 20, 2020

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

مشاوره خانواده تلفنی به هر نوع خدمات روانشناختی که توسط تلفن انجام می شود اشاره می کند.

 مشاوره خانواده تلفنی از روان درمانی فردی، دوگانه یا گروهی با یک درمانگر حرفه ای به اولین کمک روان شناختی ارائه شده توسط مشاوران حرفه ای حرفه ای می باشد.

مشاوره خانواده – مشاوره خانواده انلاین – مشاوره خانواده تلفنی – مرکز مشاوره خانواده آنلاین

پرداخت موبایلی

مشاوره خانواده

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره خانواده تلفنی رایگان

شماره مشاوره تلفنی خانواده رایگان

حاوی 1 پیام

۱۵,۶۰۰

شروع رایگان!

پرونده ی اختصاصی

مشاوره متخصصین

مشاوره رایگان پیامکی

اطلاع رسانی ایمیلی

حاوی ۳ پیام

۴۳,۰۰۰

سود شما: ۹%

پرونده اختصاصی

مشاوره متخصصین

اطلاع رسانی پیامکی

ارسال شکایات

حاوی 10 پیام

۱۳۷,۰۰۰

سود شما: ۱۲%

تمام امکانات

پشتیبانی کامل

ارسال شکایات

مشاورات شما به شکل پرونده در سامانه ی مشاوره ی توان درمان ثبت می گردد. شما می توانید در هنگام ثبت پرونده، موضوع خود را نوشته و مشاور خود را مشخص نمایید. پس از ارسال پرونده، پزشک یا مشاور پرونده ی شما به شما پاسخ خواهند داد.

شما می توانید از آموزش توان درمان استفاده نمایید و…

مشاوران نیز همانند تمامی انسان ها نیاز به درآمد دارند. اما مجموعه ی توان درمان برای افزایش سطح کیفیت زندگی افراد یک اعتبار هدیه با متن نامحدود در هنگام ثبت نام، به شما ارائه می دهد. در صورتی که نیاز به دریافت اطلاعات بیشتر مشاوره داشتید می توانید با خرید اعتبار مشاوره ی خود را ادامه دهید.

پس از ثبت نام در سایت توان درمان یک اعتبار هدیه به شما تعلق می گیرد. سپس می توانید به پنل کاربری خود رفته و از طریق سامانه ی مشاوره ی آنلاین توان درمان، اقدام به “ثبت پرونده ی جدید” نمایید.

همچنین می توانید آموزش ویدئویی استفاده از سامانه را مشاهده نموده و مراحل ثبت پرونده ی خود را با خیالی آسوده طی فرمایید.

خیر! ویژگی بسیار مهم پرونده های مشاوره ای این است که اطلاعات شما تنها نزد پزشک و مشاور شما می باشد. همچنین دیگر پزشکان و مشاورین تا زمانی که پزشک شما دستور ندهد قادر به دیدن پرونده ی شما نیستند! لذا پرونده ی شما منحصرا نزد شما و پزشک است. همچنین پرونده ی شما بدون اطلاع و اجازه ی شما در معرض عموم قرار نمی گیرد. در این شرایط نیازی به نگرانی از در معرض عموم قرار گرفتن پرونده ی مشاوره ای شما وجود ندارد.

شما می توانید در پنل کاربری خود به بخش “ارسال شکایات” رفته و مشکل خود را مطرح نمایید. مدیریت توان درمان مستقیما شکایات شما را بررسی کرده و با شما در ارتباط خواهند بود.

بله! شما می توانید از پنل خود اقدام کرده و درخواست مشاوره ی تلفنی نمایید.

خیر! شما در هر زمانی از شبانه روز می توانید مشاوره ی خود را ثبت نمایید. همچنین مشاورین در اولین فرصت به شما پاسخ خواهند داد. لذا در صورتی که شاغل هستید و یا شرایط مشاوره ی حضوری را ندارید براحتی می توانید از سامانه ی مشاوره ی توان درمان استفاده نمایید.

وبسایت توان درمان به مدیریت محمدجواد راشدی در سال 1396 با هدف ارائه بهترین خدمات توانبخشی و درمانی در سراسر کشور تاسیس شده است. فعالیت تیم توان درمان در حیطه گفتاردرمانی، کاردرمانی، اعضای مصنوعی، فیزیوتراپی، روانشناسی و مشاوره، مددکاری اجتماعی می باشد. پشتیبانی توان درمان بصورت تمام وقت پاسخگوی مشکلات و سوالات کاربران می باشد.

قوانین و مقررات

کلیه حقوق متعلق به وبسایت توان درمان می باشد. 1396 -1399 All Rights Reserved © 2017 – 2020 Tavandarman.com

با كمترين هزينه مشاوره كنيد هزينه ثبت نام فقط 2000تومان 

شماره پيامك :30002240110017

با كمترين هزينه مشاوره كنيد هزينه ثبت نام فقط 2000تومان 

شماره پيامك :30002240110017

مشاوره رایگان پیامکی

30002240110017

با تشكر مديريت وب

منتظر جواب توسط مشاورين ما باشيد

سوالات خودر را در مورد مسايل ازدواج وزناشويي با ما در ميان بگذاريد 

مشاورين مجرب وكار ازموده

قیمت : 8700 تومان

قیمت : 8700 تومان

قیمت : 8700 تومان

قیمت : 8700 تومان

بدون شک، اگر انسان ها فاقد غریزه جنسى بودند، تن به ازدواج و تشکیل خانواده نمى دادند و هرگز از کانون گرم خانواده جدا نمى شدند و مسئولیت هاى دشوار زندگى مشترک را نمى پذیرفتند.همه انسان ها بر اساس کشش و جاذبه غریزه جنسى به ازدواج مى پردازند و بدین وسیله، نسل بشریت استمرار و دوام پیدا مى کند.نکته بسیار حسّاسى که توجه به آن ضرورى است، اینکه همان گونه که غریزه جنسى عامل اساسى در پیدایش خانواده و زندگى مشترک است، همین غریزه در استمرار و استحکام خانواده نیز نقش مهمى دارد.

قبل از این که از تعداد دفعات رابطه جنسی سوال کنیم باید از نحوه و کیفیت صحیح این رابطه سوال نماییم تا شخصیت طرفین مخصوصا شخصیت زن در این راستا پایمال نشود و ارضای کامل حاصل شود و الا ارضاهای ناقص منجر به تکرارهای خسته کننده وآزارگر و در برخی موارد موجب درگیری های طرفین در بخش های دیگر زندگی خواهد شد .تحقیقات انجام شده حاکى از آن است که بخش معظمى از طلاق ها,معلول عدم ارضاى جنسى صحیح و متعادل این غریزه مى باشد.سرد مزاجى زنان یا مردان و یا بى اهمیتى به ارضاى صحیح و طبیعى غریزه جنسى، خانواده تشکیل شده را در آستانه طلاق قرار مى دهد.روابط زناشویى با ارضاى غریزه جنسى فرق دارد.چه بسیارند افرادى که به عمل زناشویى اقدام مى کنند، ولى به هیچوجه غریزه جنسى آنان ارضا و اشباع نمى گردد.به عبارت دیگر، تحقق ارضاى جنسى تنها در ارتباط با برقرارى روابط جسمى نیست، بلکه احتیاج به آمادگى جسمى و روحى دارد.

مردان باید بدانند زنان تنها به دفع عمل جنسى نیاز ندارند، بلکه از نظر روحى و تمایلات زنانه، احتیاج دارند که از طرف مردان به عنوان زن بودن و تمایلات زنانگى مورد تأیید قرار گیرند. مرد پیش از عمل جنسى، باید با ابراز اعمال و رفتارى که نشانگر بازى و شوخى است، زن را براى عمل جنسى مهیا سازد. نتیجه دیگرى که از این رهگذر عاید مى گردد، آن است که زن تمام شخصیت زنانه خود را در این حالت حس مى کند و مى فهمد که شریک زندگى مرد بوده، همتاى اوست.

 

با توجه به مطالب بالا توجهتان را به نکات زیر جلب می نمایم:

1. از نظر دینی مادامیکه مانع شرعی( مثل عادت ماهیانه زنان) وجود نداشته باشد ,در صورتیکه طرفین از نظر جسمی و روحی آمادگی داشته باشند منعی برای تعداد رابطه جنسی وجود ندارد. ولی نباید از نظر دور داشت که افراط و زیاده روی در این کار از نظر اخلاق اسلامی امر پسندیده ای نیست.

2. اهمیت مساءله پاسخگویى زن به نیازهاى جنسى مرد تا بدانجاست که در قرآن کریم ساعاتى از شبانه روز، به عنوان ، ساعات اختصاصى و خلوت کردن زن و شوهر با هم معرفى شده است و در این ساعات ، ممنوعیت ورود به جایگاه خصوصى زن و شوهر – پدر و مادر – اعلام شده و همه ، حتى کودکان نابالغى که قدرت تشخیص مسائل جنسى را دارند، و خدمتکاران زن و مرد در هر خانه ، باید با اجازه وارد شوند) ر.ج سوره نور، آیه 58) و این همان محل استراحت زن و شوهر، یا اتاق خواب است که نقش تربیتى و تسکینى و آرام بخشى آن در زندگى مشترک ، بى نیاز از توضیح است .3. بسیارى از مردان بدون توجه به مسائل عاطفى و روانى، زن را در بلوغ جنسى و لذت جنسى یارى نمى دهند، بلکه شخصیت او را تنزّل داده، عملا او را در حدّ یک وسیله و ابزار پایین مى آورند. از طرف دیگر همین امر باعث عدم همکاری های لازم از طرف زن شده و در نتیجه ارضای کامل صورت نگرفته و در نتیجه عطش جنسی همچنان بعد از رابطه باقی می ماند و شاید منجر به تکرار های آزارگر شود. امام صادق(علیه السلام) از پیامبر اکرم(صلى الله علیه وآله) نقل مى کنند که فرمود: «هرگاه مردى بخواهد با همسرش هم بستر شود، نباید در انجام این کار شتاب کند.» (وسائل الشیعه،ج14،ص82،ح2،باب56).

4. سوال از دفعات رابطه جنسی معمولا به زوج های جوانی مربوط می شود که به تازگی تشکیل زندگی داده اند. ولی اگر به نکات یاد شده اهمیت داده شود ؛سیستم جسمی و روانی زن و شوهر این رابطه را تنظیم خواهد نمود.

آموزش مسایل زناشویی

صفحه نخست » مشاوره ازدواج » 15خطر در کمین ازدواج

ضرورت چند نکته :

خانواده هر دو نفراز نظر فرهنگی و سنت های رایج نزدیک به هم باشند.

تا سر حد امکان، تمکن مالی دو خانواده متناسب با یکدیگر باشد.

اگر هر دو نفر اهل یک شهر نیستند حداقل در سایر زمینه ها و آداب و رسوم نزدیک به هم باشند.

دیدگاه های دو خانواده از نظر مذهبی – سیاسی  – اجتماعی و معاشرت نزدیک به هم باشند.

در خانواده دو طرف پدرسالاری یا مادرسالاری به صورت مطلق وجود نداشته باشد.

تناسب جسمی – شکل – قیافه و اندام هر دو نفر به هم نزدیک باشد تا حدی که تفاوت های موجود خیلی چشمگیر نباشد.

از نظر سن و سال متناسب باشند و به اصطلاع عامه «به هم بیایند».

از نظر میزان تحصیلات، اختلاف فاحش نداشته باشند.

در انتخاب محل سکونت یا محل کار اختلاف سلیقه نداشته باشند.

از نظر طرز تفکر و اندیشه اجتماعی به هم نزدیک باشند.مشاوره رایگان پیامکی

دیدگاهشان نسبت به زندگی یکسان باشد.

تفاوت های شخصیتی و خصوصیت های رفتاری فاحشی نداشته باشند.

تا آنجا که مقدور است بهره هوشی آنها نزدیک به هم باشد.

سوال:

سلام.

دختری 27ساله هستم. باپسری 3سال دوست بودم که بعد اصرارش خانوادش اومدند خواستگاری. کلی هم پسندیدنم. هیچ مشکلی ازسمت پسریاخانوادش پیدانکردم فقط مشکلمون اختلاف فرهنگی، اونم سرچادرسرکردن بود. من چادریم ولی تو مهمونیا چادر سرم نمیذارم. پیش مشاورم رفتیم که اون گفت که اگر چادرو میپذیرم بله بدم. همه اطرافیانم میگفتند اذیت میشی، بگو نه راحت شو. حالاگفتم نه، همونا میگندچراگفتی نه. به پسره زنگ زدم گفتم نظرم عوض شد، گفت خانوادش دیگه نمیپذیرند بیاند خواستگاری. خط شوسوزوند. قرارشد منم خطمو عوض کنم. سنم داره میره بالا. کیس خیلی خوبی بود. احساس حماقت میکنم. دارم دیوونه میشم. بگید چیکارکنم؟ لطفاسوالمو توی سایت بذارید تا نظر دوستان رو هم بشنوم. ممنونم

مشاوره رایگان پیامکی
مشاوره رایگان پیامکی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *