مشاوره رایگان کارشناسی ارشد مدرسان شریف

 
helpkade
مشاوره رایگان کارشناسی ارشد مدرسان شریف
مشاوره رایگان کارشناسی ارشد مدرسان شریف

کاربران گرامی، خواهشمند است قبل از ورود به سامانه مشاوره مدرسان شریف، متن زیر را به دقت مطالعه نمایید.

جهت ورود به سامانه مشاوره «اینجا» کلیک کنید.

کارشناسی ارشد

دکتـــــری

کاردانی به کارشناسی

مشاوره رایگان کارشناسی ارشد مدرسان شریف

دپارتمان زبان

تمامی حقوق قانونی این وب سایت متعلق به مؤسسه آموزشی مدرسان شریف است ©

خدمات سازمان مشاوره مدرسان شریف به دو بخش اصلی تقسیم می‌شود:

1- خدمات مربوط به طرح مشاوره و پشتیبان

طرح مشاوره و پشتیبان مدرسان شریف برای کلیه داوطلبانی که در آزمونهای آزمایشی مدرسان شریف ثبت نام نموده اند رایگان می‌باشد؛ در این طرح می توانید، در زمان‌هایی که از طریق همین بخش سایت یا در کانال تلگرام موسسه اعلام می شود، با مشاور تخصصی و رتبه برتر رشته خود به صورت تلفنی از طریق شماره 24511-021 تماس حاصل نموده و پس از وارد کردن شماره تلفن همراهی که در موسسه با آن ثبت نام نموده‌اید به مشاور مربوطه وصل شده و در بازه زمانی ده دقیقه با مشاور رشته خود صحبت نمایید، همچنین تمامی تماس‌ها برای بهبود خدمات ضبط می‌گردند (در صورتی که در آزمون‌های آزمایشی ثبت نام نکرده‌اید امکان استفاده از این طرح مشاوره‌ای را ندارید، بنابراین قبل از استفاده از این طرح اقدام به ثبت نام در آزمون‌های آزمایشی موسسه نمایید).

اگر داوطلب آزمون‌های آزمایشی مدرسان شریف هستید و پس از تماس، با پیغام «این شماره در سامانه مشاوره ثبت نشده است» مواجه شدید، با شماره 61099-021 واحد IT برای داوطلبین استان تهران و با شماره نمایندگی شهر خود برای داوطلبین سایر شهرها تماس بگیرید تا موضوع بررسی گردد.

2- خدمات مربوط به طرح مدیر برنامه (ویژه داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد)مشاوره رایگان کارشناسی ارشد مدرسان شریف

داوطلبانی که در طرح مدیر برنامه ثبت نام کرده‌اند، علاوه بر دسترسی به خدمات موجود در طرح مشاوره و پشتیبان (توضیح داده شده در بالا) به خدمات مشاوره بسیار گسترده‌تری از جمله برنامه‌ریزی و تماس تلفنی هفتگی از طرف مشاور تخصصی رشته خود دسترسی خواهند داشت؛ از امکانات سامانه طرح مدیر برنامه می‌توان به برنامه‌ریزی هوشمند، اعلام ساعات مورد نیاز برای مطالعه هر درس در هفته و نیز پیشنهاد سبک یادگیری بر‌اساس تیپ شخصیتی داوطلب اشاره نمود که در نوع خود در کشور منحصر به فرد می‌باشد و پس از ورود به سامانه مدیر برنامه از لینک انتهای صفحه، اطلاعات بیشتری در خصوص سامانه طرح مدیر برنامه و فازهای مختلف آن کسب خواهید نمود.

توجه: در این طرح نیاز به تماس داوطلب با مشاور مربوطه نبوده و خود مشاور تخصصی طبق برنامه خاصی که به شما اعلام خواهد شد به طور منظم با شما تا روز کنکور در ارتباط خواهد بود.

برای آگاهی از جزئیات بیشتر طرح مدیر برنامه و همچنین ثبت نام این طرح، بر روی لینک‌های زیر کلیک نمایید.

توجه داشته باشید، داوطلبانی که در این طرح ثبت نام کرده‌اند نیازی به ثبت نام مجدد در سامانه طرح مدیر برنامه ندارند، لذا داوطلبان مدرسان شریف از نام کاربری و رمز عبور ارسالی از طرف مؤسسه وارد بخش طرح مدیربرنامه شوند.

کارشناسی ارشد

دکتـــــری

کاردانی به کارشناسی

دپارتمان زبان

تمامی حقوق قانونی این وب سایت متعلق به مؤسسه آموزشی مدرسان شریف است ©


دانلود بروشور خدمات سازمان مشاوره مدرسان شریف (طرح مدیر برنامه و طرح مشاوره و پشتیبان)Downloads-icon

کارشناسی ارشد

دکتـــــری

کاردانی به کارشناسی

دپارتمان زبان

تمامی حقوق قانونی این وب سایت متعلق به مؤسسه آموزشی مدرسان شریف است ©

توجه: برای مشاهده پاسخ سؤال، بر روی سؤال موردنظر کلیک کنید.

الف – ثبت نام و موارد قانونی

◊ مي‌خواهم براي مقطع ارشد ادامه تحصيل بدهم ولي براي انتخاب رشته سردرگم هستم و نمي‌دانم چه رشته‌اي را انتخاب كنم كه حتماً قبول شوم و بتوانم از عهده‌ي درس‌ها و مطالعه‌ي آنها برآيم؟

◊ مقرارت نظام وظيفه عمومي در مورد داوطلبين مرد به چه صورت است؟

◊ امسال مي‌خواهم در كنكور سراسري شركت نمايم با توجه به اينكه متأهل هستم در صورت قبولي در شهرستان مي‌توانم انتقالي بگيرم يا خير؟مشاوره رایگان کارشناسی ارشد مدرسان شریف

◊ من فقط مدارك ستاره‌دار را ارسال نمودم و بقيه مدارك مانند گواهي معدل، مدارك رزمندگي، پشت كارت ملي را چون ستاره‌دار نبود ارسال نكردم. آيا بايد آنها را نيز ارسال مي‌كردم؟ حالا چه كار بايد كرد؟

◊ من فارغ‌التحصيل رشته آموزش زبان انگليسي هستم. مي‌خواهم در مقطع ارشد كامپيوتر ادامه تحصيل دهم به نظر شما مي‌توانم موفق شوم يا اينكه رشته‌ي اصلي خود را ادامه دهم ؟

◊ دانشجوياني كه مدرك معادل دارند مي‌توانند در آزمون شركت كنند ؟

◊ ميزان سهميه و درصد آن در كنكور به چه صورت است؟‌ آيا بسيجي عادي مشمول سهميه رزمندگان مي شود يا خير؟

ب- آزمون آزمایشی

◊ آیا واقعاً استفاده از کنکورهای آزمایشی لازم است و تاثیری بر روند مطالعه دارد؟

◊ دانشجوي ترم آخر هستم و براي اولين بار در كنكور ارشد شركت كرده ام، با توجه به اينكه مطالعه‌ي خوبي داشته‌ام ولي از لحاظ زماني وقت كم آورده‌ و فقط تعداد كمي تست زدم. شما چه راه‌حلي را پيشنهاد مي‌كنيد؟

◊ لطفا در مورد تست زدن در كنكور كارشناسي ارشد، توضیحاتی بدهید.

◊ در جلسه كنكورهاي آزمايشي موسسه غالباً پس از 1 ساعت نشستن خسته مي شوم. خواهشمندم بگوييد چگونه با اين خستگي مقابله كنم ؟

◊ مديريت زمان چگونه است و چگونه مي‌توان در آزمون ها به آن دست پيدا كرد؟

◊ در كنكورهای آزمایشی اکثرا دچار کمبود وقت می شوم و نمی توانم به تمام سؤالات پاسخ دهم و اين امر باعث نگراني‌ام مي‌شود. به نظر شما چگونه مي توانم با اين مشكل مقابله كنم؟‌؟

◊ مي‌ترسم كه در كنكورهاي آزمايشي شركت كنم كه اگر نتيجه‌ي مطلوبي نگيرم تمام اعتماد به نفسم را از دست مي‌دهم. از طرفي مي‌خواهم با نمونه سؤالات بيشتري آشنا شوم به نظر شما من چكار كنم؟

◊ زیاد درس می خوانم اما باز هم در آزمون ها نمی توانم خوب نتیجه بگیرم، حال چه کنم؟

◊ در كنكورهايي كه شركت كرده‌ام هميشه اين اشتباه را مرتكب مي‌شدم كه به تمامي سؤالات نگاه مي‌كردم و هنگامي كه مي‌ديدم سؤالات خيلي مشكل است دچار استرس مي‌شدم و نااميدي به سراغم مي‌آمد و نمي‌توانستم تمركز كنم. براي حل مشكلم چه پيشنهادي داريد؟

ج- برنامه ریزی درسی

◊ نمی‌دانم چرا وقت شروع به تست زدن یا حل یا حل مسئله می‌کنم اگر نتوانم به پاسخ برسم خصوصاً در چندیدن مورد دیگر نمی‌توانم با انرژی ادامه به درس خواندن بدهم، انگیزه‌ام را از دست می‌دهم و دلسرد می‌شوم. برای این مشکل چه راه‌کاری را پیشنهاد می‌کنید؟

◊ آيا هر روز بايد يك درس را بخوانيم يا تمامي دروس را به ميزان مساوي در يك روز مطالعه كنيم؟

◊ در حال حاضر تصميم به شركت در كنكور ارشد دارم ، با وجود اينكه نيمه‌وقت مشغول به كار هستم اما وقت و زمان زيادي دارم، وقتهاي خالي‌ام را با فعاليت‌هاي فوق برنامه چون اينترنت ـ كلاسهاي ورزشي و زبان انگليسي پر مي‌كنم آيا مي‌توانم در كنار درس خواندن به برنامه‌هايم خصوصاً ورزش و زبان انگليسي ادامه دهم؟

◊ امسال در كنكورهای آزمایشی موسسه علي‌رغم مطالعه بسياري كه دارم نمي‌دانم چرا بسياري از سؤالات را با وجود اينكه مطمئن هستم مطالعه كرده ام نمي‌توانم پاسخ بدهم يا اينكه در انتخاب گزينه دچار شك و ترديد و فراموشي مي‌شوم. مي‌خواستم در مورد نحوه‌ي مطالعه و عدم فراموشي مطالب راهنمايي‌ام نماييد؟

◊ هروقت میخواهم درس بخوانم حواسم پرت می شود و نمی توانم خوب تمرکز کنم به نظر شما چه کار کنم که تمرکز بگیرم؟

د- عوامل روانی :استرس و اضطراب و انگیزه

◊ از زمان فارغ التحصیلی من 9 سال میگذرد و در حال حاضر با گذشت ساليان بسيار، از مباحث تخصصی رشته‌ام بسيار دور شده‌ام آيا مي‌توانم موفق شوم؟ با وجود مشغلة كاري‌ام براي درس خواندنم چگونه برنامه‌ريزي مي‌كنيد؟

◊ هرچه به كنكور نزديك‌تر مي‌شوم احساس مي‌كنم كه مطالب را فراموش كرده‌ام و اين باعث مي‌شود كه تمام زمان و انرژي‌ام صرف فكر‌هاي منفي شود و نتوانم درس بخوانم. براي اين مشكلم چه راهكاري را پيشنهاد مي‌كنيد؟

◊ نمي‌دانم چرا زماني كه با دوستانم جمع هستيم و راجع به ادامه‌ي تحصيل، رتبه‌ و دانشگاه معتبر صحبت مي‌كنيم تصميم جدي براي درس خواندن مي‌گيرم ولي زماني كه شروع به مطالعه مي‌كنم دچار سستي و تزلزل مي‌شوم. بايد چكار كنم كه بتوانم بر اين مشكل غلبه كنم؟

◊ بعد از مدت کوتاهی درس خواندن دچار افسردگي مي‌شدم و فكرهاي مختلف به ذهنم هجوم مي‌آورد و كاملاً از درس زده مي‌شوم. نمي‌دانم چكار كنم لطفاً راهنمايي‌ام كنيد؟

◊ دانشجوي سال آخر هستم با وجود اينكه دانشجويي درس‌خوان و از نمرات و معدل بالاي 17 برخوردار هستم بسيار مضطرب و نگرانم! آيا شانس قبولي در كنكور ارشد در يك دانشگاه خوب تهران را دارم؟

◊ چند سال است كه فارغ‌التحصيل يكي از رشته علوم انساني شده‌ام و از همان ترم آخر درصدد اين بوده‌ام كه حتماً براي كنكور ارشد قبول شوم و تا حالا دو بار كنكور شركت كرده‌ام دركنكور سراسري مجاز مي‌شدم ولي در مرحله‌ي دوم پذيرفته نمي‌شدم، در دانشگاه آزاد هم چون با توجه به شرايط كاري و خانوادگي فقط تهران را انتخاب مي‌كردم قبول نمي‌شدم اطرافيان مي‌گويند كه نمي‌تواني قبول شوي كم كم به اين باور مي‌رسم كه نمي‌توانم، براي مشكلم چه پيشنهادي داريد؟

◊ با توجه به اينكه فارغ‌التحصيل دانشگاه آزاد هستم خيلي برايم مهم است كارشناسي ارشد را در دانشگاه دولتي قبول شوم ولي همواره اين اضطراب و نگراني را دارم كه احتمال قبوليم كم باشد. براي رفع مشكلم چه پيشنهادي داريد؟

کارشناسی ارشد

دکتـــــری

کاردانی به کارشناسی

دپارتمان زبان

تمامی حقوق قانونی این وب سایت متعلق به مؤسسه آموزشی مدرسان شریف است ©

* اطلاعات ناب و بی نظیر در مورد اینکه:- چرا باید در آزمون های آزمایشی شرکت کنیم؟!- چگونه تشخیص دهیم جامعه آماری کدام مؤسسه بالاتر است؟!- چگونه تشخیص دهیم کیفیت سؤالات کدام مؤسسه مطلوب تر است؟- چگونه بهترین مؤسسه را برای آزمون های آزمایشی انتخاب کنیم؟

 

مدرسان شریف برای داوطلبانی که محدودیت زمانی دارند و به هر دلیلی نمی توانند در کلاس های حضوری شرکت کنند، بسته های پیشنهادی بسیار جامع و مفیدی در نظر گرفته است که با استقبال فراوانی از سوی داوطلبان سراسر کشور رو به رو شده است.مشاوره رایگان کارشناسی ارشد مدرسان شریف

 

این بسته ها زیر نظر اعضای دپارتمان آموزشی هر رشته تهیه شده که شامل موارد زیر است:

* مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی (حضوری و اینترنتی)

* پکیج های آموزشی:

– مجموعه کتب و جزوات تخصصی موردنیاز هر رشته

– کتاب مشاوره، برنامه ریزی و اطلاعات مفید هر رشته

– DVD آموزش مجازی درس زبان به همراه کتاب زبان عمومی

– دو مرحله آزمون خودسنجی به همراه پاسخنامه تشریحی

* آزمون های آزمایشی (16 مرحله):

– آزمون های آزمایشی حضوری کشوری

– آزمون های آزمایشی اینترنتی کشوری

 

 

 

کارشناسی ارشد

مشاوره رایگان کارشناسی ارشد مدرسان شریف

دکتـــــری

کاردانی به کارشناسی

دپارتمان زبان

تمامی حقوق قانونی این وب سایت متعلق به مؤسسه آموزشی مدرسان شریف است ©


جهت دریافت فایل اطلاعات کلیک نماییدDownloads-icon

Address: No 972,In Front of Imam Sadeq Mosque,  After Seyyed Khandan bridge, Shariati  Ave

 

Phone: 021 2966

 

Fax: 021 66909235

مشاوره رایگان کارشناسی ارشد مدرسان شریف

 

Email:

<!–
var prefix = 'mailto:';
var suffix = '';
var attribs = '';
var path = 'hr' + 'ef' + '=';
var addy64457 = 'Info' + '@';
addy64457 = addy64457 + 'modaresanesharif' + '.' + 'ac' + '.' + 'ir';
document.write( '‘ );
document.write( addy64457 );
document.write( ‘
‘ );
//–>

<!–
document.write( '‘ );
//–>
آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسکریپت دارید

<!–
document.write( '’ );
//–>

آدرس: خیابان شریعتی، بالاتر از پل سید خندان، روبروی مسجد امام صادق، پلاک 972 شماره تلفن واحد ثبت نام: 61099 – 021 / 2966 – 021

شماره تلفن واحد مشاوره: 24511-021دورنگار: 66909235 – 021 پست الکترونیک:

<!–
var prefix = 'mailto:';
var suffix = '';
var attribs = '';
var path = 'hr' + 'ef' + '=';
var addy45391 = 'InfoIt' + '@';
addy45391 = addy45391 + 'modaresanesharif' + '.' + 'ac' + '.' + 'ir';
document.write( '‘ );
document.write( addy45391 );
document.write( ‘
‘ );
//–>

<!–
document.write( '‘ );
//–>
آدرس ایمیل جهت جلوگیری از رباتهای هرزنامه محافظت شده اند، جهت مشاهده آنها شما نیاز به فعال ساختن جاوا اسکریپت دارید

<!–
document.write( '’ );
//–>

کارشناسی ارشد

دکتـــــری

کاردانی به کارشناسی

دپارتمان زبان

تمامی حقوق قانونی این وب سایت متعلق به مؤسسه آموزشی مدرسان شریف است ©

* اطلاعات ناب و بی نظیر در مورد اینکه:- چرا باید در آزمون های آزمایشی شرکت کنیم؟!- چگونه تشخیص دهیم جامعه آماری کدام مؤسسه بالاتر است؟!- چگونه تشخیص دهیم کیفیت سؤالات کدام مؤسسه مطلوب تر است؟- چگونه بهترین مؤسسه را برای آزمون های آزمایشی انتخاب کنیم؟

کارشناسان و صاحب نظران مشاوره بر طبق تجربیات خود معتقد هستند، مشاوره و برنامه ریزی یک نسخه ی از پیش تعیین شده نیست که آن را برای تمام افراد به صورت واحد تجویز کرد، بلکه باید مشاورین با شناخت روحیات، علاقه مندی ها، شرایط تحصیلی، اجتماعی، شغلی و به طور کل پتانسیل هر فرد، راهکارهای مناسب را به طور مجزا ارایه دهند. به همین دلیل در دپارتمان مشاوره و هدایت تحصیلی مدرسان شریف از دو گروه از مشاورین استفاده می شود :

الف – کارشناسان و متخصصین بزرگ که تجربیات فراوانی در بحث مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی و شناسایی نقاط قوت و ضعف افراد دارند، این عزیزان که به کلیه ی اصول روانشناسی فردی مسلط هستند، به عنوان مشاورین اصلی در موسسه حضور دارند و بی شک نقش این افراد به مراتب مهم تر از هر نوع مشاور دیگر می باشد.

ب – رتبه های 1 و تک رقمی سال قبل به عنوان افرادی موفق که تجربیات آنها می تواند مفید باشد. تجربیاتی نظیر روش های مطالعه، کتاب های مفیدی که استفاده کرده اند، نحوه برنامه ریزی و مسائلی دیگر که در نوع خود می تواند مسیر حرکت صحیح را نمایان سازد.مشاوره رایگان کارشناسی ارشد مدرسان شریف

 

 

همچنین داوطلبان گرامی می توانند از کتاب مشاوره و برنامه ریزی مؤسسه مدرسان شریف استفاده کنند.

 

کتاب مشاوره، برنامه ریزی و اطلاعات مفید هر رشته:

این کتاب به دو قسمت کلی تقسیم می شود:

قسمت اول: در این قسمت انواع مطالب مهم و ضروری راجع به مفاهیم علمی و تخصصی مشاوره و برنامه ریزی تحصیلی آورده شده است، که شامل موارد زیر می باشد: انواع روشهای مطالعه، تکنیک های تندخوانی، خلاصه برداری، مرور و جمع بندی، استفاده از جعبه لایتنر، حذف عوامل مزاحم در فرآیند مطالعه، تأثیر ورزش و تغذیه مناسب بر حذف اضطراب و فواید آنها در ایجاد تمرکز و افزایش ضریب یادگیری، انواع برنامه ریزی (کوتاه مدت و بلند مدت) برای داوطلبین با شرایط شغلی – اجتماعی و اقتصادی متفاوت (مانند: داوطلبین شاغل متأهل، دانشجویان درحال تحصیل، داوطلبین تغییر رشته ای و …)، فرمول محاسبه تعداد ساعات مفید مطالعه، روشهای کاهش استرس، بایدها و نبایدها در هفته های قبل از آزمون و روز آزمون و بسیاری از مطالب خواندنی که برای قبولی در آزمون به داوطلب کمک می کند.

قسمت دوم: در این قسمت کتاب، اطلاعات مورد نیاز و جالبی برای اکثر داوطلبان ارایه شده است. ضرایب و تعداد سوالات هر درس به تفکیک رشته و گرایش در نظر گرفته شده است. منابع مهم و مفید آزمون، شرایط عمومی و اختصاصی هر داوطلب، رشته هایی که هر داوطلب می تواند در آنها شرکت کند، مشاوره و توصیه های مهم به تغییر رشته ای ها، آمار ثبت نام کنندگان هر رشته، تعداد حاضرین در روز آزمون، آمار پذیرفته شدگان دوره های شبانه، غیرانتفاعی، پیام نور و دانشگاه آزاد، تعداد پذیرش هر دانشگاه در هر گرایش، درصد قبولی در هر رشته، درصد قبولی داوطلبان به تفکیک دانشگاه فارغ التحصیل شده، میانگین معدل لیسانس شرکت کنندگان و پذیرفته شدگان در هر رشته، محل فارغ التحصیلی سه نفر اول هر رشته، به همراه بسیاری از اطلاعات ناب و کمیاب دیگر در این کتاب ارایه شده است که بی شک کمتر کسی در کشور می تواند این اطلاعات را به داوطلبان ارایه کند!

کارشناسی ارشد

دکتـــــری

کاردانی به کارشناسی

دپارتمان زبان

تمامی حقوق قانونی این وب سایت متعلق به مؤسسه آموزشی مدرسان شریف است ©


جهت دریافت فایل اطلاعات کلیک نماییدDownloads-icon

داوطلب گرامی! جهت استفاده از نرم افزار اندرویدی طرح مدیر برنامه ابتدا میبایست امکان طرح مدیر برنامه را خریداری و سپس مراحل فاز 1 تا 3 را تکمیل نمایید.

اولین سامانه ی علمی – آموزشی در کشور است که به صورت کاملاً مکانیزه و کامپیوتری خدمات مشاوره ی ارائه می نماید. در این سامانه اصلی ترین و مهمترین اطلاعات لازم برای قبولی در هر رشته در مقطع کارشناسی ارشد فراهم شده است ، اطلاعاتی که هر داوطلبِ آزمون کارشناسی ارشد برای رسیدن به موفقیت لازم است آن ها را بداند. خدمات این سامانه در 3 فاز و به صورت گام به گام ارائه می شود. خدمات فاز اول این سامانه کاملاً رایگان بوده و تنها کافی است که در سامانه ثبت نام کنید تا به راحتی به بسیاری از اطلاعات ناب و کمیاب رشته ی خود دست پیدا کنید. خدمات ارایه شده در فاز های دوم و سوم که تخصصی تر می باشند نیازمند اطلاعات شخصی تر از وضعیت تحصیلی شما و شرایط خاص شما می باشد و تنها برای داوطلبان طرح مدیر برنامه قابل ارایه می باشند.
در ادامه هرکدام از این خدمات به صورت مختصر توضیح داده شده اند، برای آشنایی بیشتر با خدمات طرح مدیر برنامه و نیز آشنایی با بخش های مختلف نرم افزار می توانید، کاتالوگ زیر را دانلود نمایید.

شناخت سبک یادگیری با تست MBTI
هر دانشجوئی سبک یادگیری خاص خودش را دارد. این سبک‌ها بر میزان یادگیری ما، تحت شرایط خاص، اثر گذارند. برخی از دانشجویان از طریق گوش کردن به مطالب، بهتر آن‌ها را فرا می‌گیرند در حالی که برخی دیگر از طریق خواندن. نظریه‌های مختلفی درباره سبک‌های یادگیری ارائه شده است که به توصیف روش‌های ترجیحی دانشجویان برای یادگیری می‌پردازند. یکی از نظریه‌های مربوط به سبک یادگیری بر پایه کارهای کارل یونگ، روان‌شناس تحلیلی است. یونگ نظریه سنخ‌های روانی را برای رده‌بندی افراد بر حسب الگوهای شخصیتی متفاوت ارائه کرده است. نظریه یونگ بر روی چهار کارکرد روانی تمرکز دارد:

برای استفاده از خدمات رایگان فاز اول لطفاً

برای خرید طرح منحصر به فرد مدیر برنامه مدرسان شریف با تلفن 2966-021 تماس حاصل نموده یا به یکی از نمایندگیهای موسسه مدرسان شریف در شهر خود مراجعه نمایید.
مشاوره رایگان کارشناسی ارشد مدرسان شریف

© 1398 – تمامی حقوق این سایت متعلق به موسسه آموزش عالی مدرسان شریف می باشد


اینجاDownloads-icon

جهت مشاهده برنامه حضور مشاورین در موسسه و توضیحات مربوطه، با توجه به مقطع تحصیلی خود بر روی آیکون های زیر کلیک کنید

کارشناسی ارشد

دکتـــــری

کاردانی به کارشناسی

دپارتمان زبان

مشاوره رایگان کارشناسی ارشد مدرسان شریف

تمامی حقوق قانونی این وب سایت متعلق به مؤسسه آموزشی مدرسان شریف است ©

مشاوره رایگان کارشناسی ارشد | مشاوره کارشناسی ارشد ماهان | مشاوره کارشناسی ارشد پارسه |مشاوره کارشناسی ارشد مدرسان شریف |

دارا بودن مدرک کارشناسی ارشد در سال های اخیر برای استخدام در برخی از ارگان ها از اهمیت فوق العاده ای برخوردار گشته است. پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد به راحتی صورت نخواهد پذیرفت. به همین دلیل ما امکان مشاوره رایگان کارشناسی ارشد را برای شما داوطلبان عزیز فراهم نموده ایم. در این مقاله از سایت ایران تحصیل قصد داریم در رابطه با استفاده از خدمات مشاوره رایگان کارشناسی ارشد ، شماره تلفن مشاورین سازمان سنجش ، مشاوره تحصیلی آنلاین کارشناسی ارشد ، مشاوره رایگان تحصیلی ارشد سخن بگوییم.

 

جهت استفاده از خدمات مشاوره رایگان کارشناسی ارشد و شماره تلفن مشاورین سازمان سنجش با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید.

9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیلمشاوره رایگان کارشناسی ارشد مدرسان شریف

 

 

خدمات مشاوره رایگان کارشناسی ارشد برای آن دسته از داوطلبانی که در ثبت نام کنکور ارشد شرکت می نمایند ، در هر دانشگاهی در رشته های مختلف با ظرفیت های متفاوتی برای پذیرش روبه رو خواهند بود. برخی از رشته های مقطع کارشناسی ارشد به دلیل جدید بودن و تعداد کم فارغ التحصیلان آنان در مقطع کارشناسی ، تنها در یک یا دو دانشگاه در سراسر کشور امکان پذیرش را برای داوطلبان فراهم می نماید.

داوطلبان برای پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد راه های متفاوتی خواهند داشت . از جمله این راه ها می توان به استعداد درخشان ارشد  اشاره نمود. آن دسته از داوطلبانی که موفق به کسب معدل لازم شوند ، بدون نیاز به شرکت در کنکور کارشناسی ارشد خواهند توانست به راحتی پذیرفته شوند. اما این امر زمانی محقق خواهد شد که بتوانید از مشاوره رایگان کارشناسی ارشد بهره مند گردید.

یکی از مشکلاتی که برخی از داوطلبانی که در سال اول کنکور خود پذیرفته می شوند دارند این است که معمولا این دسته از داوطلبان برای امتحانات پایان ترم دانشگاهی دچار خستگی می شوند و به همین دلیل این موضوع موجب می شود تا در آینده واجد شرایط دانشجویان استعداد درخشان گردند. یکی از خدمات ما در  مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد  ، کمک به همین داوطلبان خواهد بود.

 

با استفاده از مشاوره رایگان کارشناسی ارشد می توانید از شرایط پذیرش بدون آزمون و سوالات مصاحبه دانشگاه های تراز اول کشور آگاه شوید. همچنین از رتبه لازم برای قبولی در رشته مورد نظر اطلاع دقیق یابید.

 

 

 

 

 

سازمان سنجش و آموزش کشور ، یکی از دقیق ترین ارگان های دولتی می باشد که به ارائه خدمات مختلفی می پردازد. برخی از داوطلبان ممکن است به هنگام دریافت کارت ورود به جلسه کنکور ارشد دچار مشکلاتی شوند که همین مسئله موجب شود تا نتوانند در زمان مقرر کارت خود را دریافت نمایند. اطلاع از شماره تلفن مشاورین سازمان سنجش کمک می کند تا به حل مشکلات مطرح شده بپردازند.

یکی از خدمات مشاوره رایگان کارشناسی ارشد انجام انتخاب رشته برای داوطلبان در کلیه رشته های می باشد. همچنین علاوه بر این خدمات به آن دسته از داوطلبانی که خود به تنهایی اقدام به انتخاب رشته نموده اند ، کمک می شود تا بتوانند از مشاوره کارشناسی ارشد تلفنی استفاده نمایند و چنانچه نیازی به اصلاح و یا تغییر رشته های انتخابی وجود داشته باشد، به تغییرات مورد نظر اقدام نمایند.

برای دریافت شماره تلفن مشاورین سازمان سنجش ، کافی است با شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ما به شما کمک خواهند نمود تا بتوانید به کلیه اطلاعات دست یابید. علاوه بر آن خواهید توانست با استفاده از مشاوره آنلاین کارشناسی ارشد نیز اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

 

 

 

برای برخی از داوطلبان که ممکن است تمایلی به استفاده از مشاوره تلفنی کارشناسی ارشد نداشته باشند، به این موضوع علاقه مند باشند که بتوانند از مشاوره تحصیلی آنلاین کارشناسی ارشد بهره مند گردند. پذیرش در مقطع دکتری تا حدود زیادی وابسته به رزومه های داوطلبان می باشند که این رزومه ها در دوران تحصیل باید گردآوری شوند. جهت دریافت راهنمایی در این زمینه می توانید از مشاوره رایگان کارشناسی ارشد بهره مند گردید.

 

 

 

 

 

تنظیم زمان با توجه به میزان زیاد تحقیقات در مقطع کارشناسی ارشد ، داوطلبان را دچار مشکلات فراوانی می نماید. به همین دلیل برای بسیاری از داوطلبان این مقطع بسیار کسل کننده می باشد. مشاوره آنلاین کارشناسی ارشد 98 به شما کمک می نماید تا بتوانید با تنظیم وقت خود هم در امتحانات خود پذیرفته شوید و هم از فنونی که برای دریافت نمره کامل پایان نامه لازم است اطلاع یابید.

 

 

 

 

برای برخی از داوطلبان که امکان پذیرش در رشته خود وجود ندارد و یا اینکه مایل به تغییر رشته در مقطع ارشد می باشند ، مایلند در کارشناسی ارشد بدون کنکور پیام نور شرکت نمایند تا موفق به کسب رتبه لازم شوند. اما با توجه به اینکه دانشگاه فراگیر پیام نور یک ترم تحصیلی را به عنوان زمان برای آزمون ورودی هر یک از رشته ها در نظر دارد ، بنابراین به کمک مشاوره رایگان تحصیلی ارشد می توانید از فنون لازم برای قبولی در هر یک از رشته ها اطلاع یابید.

یکی از سوالاتی که داوطلبان از مشاوره رایگان کارشناسی ارشد دارند، به موضوع گرایش های ارشد مامایی مربوط می گردد. تفاوت های زیادی بین رشته های مختلف در نحوه پذیرش و گرایش های آنها وجود دارد که داوطلبان قبل از انتخاب لازم است با استفاده از شماره تلفن مشاورین سازمان سنجش به خدمات مشاوره ای دست یابند.

برای استفاده از خدمات مشاوره رایگان کارشناسی ارشد کافی است با مشاورین و متخصصین ایران تحصیل تماس حاصل نمایید. مشاورین ایران تحصیل همه روزه حتی در ایام تعطیل ، آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهند بود. کافی است با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل نمایید. همه روزه حتی ایام تعطیل آماده ارائه خدمات به شما عزیزان خواهیم بود.

 

با توجه به ادغامی که در سال های اخیر در کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه های آزاد و سراسری صورت پذیرفته است، ثبت نام این دو دانشگاه در آذر ماه می باشد. ثبت نام ، برگزاری آزمون و اعلام نتایج دانشگاه های آزاد و سراسری در یک روز می باشد.مشاوره رایگان کارشناسی ارشد مدرسان شریف

 

قطعا هیچ منبع کمک آموزشی نخواهد توانست جای منابع اصلی را پر کند. به همین دلیل توصیه می نماییم ابتدا منابع اصلی را مطالعه نمایید و پس از آن بتوانید تسلط خود را در مباحث و کتاب ها بالا ببرید.

 

در چه زمانی می توانم از مشاوره رایگان کارشناسی ارشد استفاده نمایم؟

آیا می توان در صورت پذیرش در مقطع کارشناسی ارشد بورسیه شد؟

آیا امکان ادامه تحصیل همزمان در دو رشته مقطع ارشد وجود دارد؟

برای پذیرش بدون آزمون دانشگاه های سطح یک کشور چه معدلی لازم است؟

آیا می توان با رشته مهندسی معدن در ارشد هوافضا شرکت نمود؟

رتبه لازم برای ارشد رشته های پیراپزشکی چه رتبه ای است؟

اعتبار مدرک کدام یک از دانشگاه های کشور در مقطع ارشد بالاتر است؟

برای پذیرش در رشته های مختلف ارشد دانشگاه های تهران چه رتبه ای باید کسب نماییم؟

من نفر اول ورودی رشته خودمان در دانشگاه آزاد هستم آیا می توانم با استفاده از استعداد درخشان در دانشگاه های دولتی ارشد پذیرفته شوم؟

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین یافتن پاسخ سوالات خود با شماره های 9099072952 تماس از سراسر کشور و  9099072952 (تماس از استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 12 شب حتی ایام تعطیل تماس حاصل نمایید.

 

 

مطالب مرتبط :

مشاوره تحصیلی تلفنی ارشد

مشاوره کارشناسی ارشد وزرات بهداشت

مشاوره تحصیلی رایگان بگیرید

مشاوره تحصیلی دانشگاهی

مشاوره تحصیلی تلفنی برای انتخاب رشته

کارشناسی ارشد بدون کنکور دانشگاه تهران 

بهترین مشاوره تحصیلی حضوری تهران

مشاوره رایگان کارشناسی ارشد

شماره تلفن مشاورین سازمان سنجش

مشاوره تحصیلی آنلاین کارشناسی ارشد

مشاوره رایگان تحصیلی ارشد

مشاوره رایگان کارشناسی ارشد | مشاوره کارشناسی ارشد ماهان | مشاوره کارشناسی ارشد پارسه |مشاوره کارشناسی ارشد مدرسان شریف |

مشاوره رایگان کارشناسی ارشد | مشاوره کارشناسی ارشد ماهان | مشاوره کارشناسی ارشد پارسه |مشاوره کارشناسی ارشد مدرسان شریف |

سلام من ورودی ارشد 97 روزانه بودم بعد 24 آذر امسال انصراف دادم و 27 آذر ارشد 99 ثبت نام کردم انصراف اولمم هس میخواستم ببینم مشکل سربازی یا آموزشی برای قبولی ارشد 99 ندارم? ممنون

سلام و وقت بخیر شما مهر 99 کارشناسی ارشد قبول بشین مشکلی براتون پیش نمیاد

سلام متاسفانه نمیتونم با شماره شما تماس بگیرم.برای تماس با شما باید چیکار کنم؟؟

سلام راه ارتباطیمون فقط از طریق شماره تماس هایی که گذاشتیم هست با تلفن ثابت بدون پیش شماره تماس بگیرید.

سلام . وقتتون بخیر من سال اخر رشته آموزش ابتدایی دانشگاه فرهنگیان هستم . برای کنکو ارشد ایا می توان رشته های روانشناسی و مشاوره شرکت کرد /؟ و به غیر از زیر شاخه علوم تربیتی ، چه گرایش هایی می توانم شرکت کنم ؟ و منابع آنها چیست /؟

سلام شما با کنکور ارشد هررشته ای که بخوایین میتونین ثبت نام کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

مشاوره رایگان کارشناسی ارشد مدرسان شریف
مشاوره رایگان کارشناسی ارشد مدرسان شریف
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *