چطور ی دخترو وابسته خودمون کنیم

 
helpkade
چطور ی دخترو وابسته خودمون کنیم
چطور ی دخترو وابسته خودمون کنیم

این مطلب را به دوست خود ارسال کنید

اطلاعات شما نزد گروه تحقیقاتی و آموزشی کرامت زاده کاملا محفوظ می باشد

 

 

چگونه اولین 100 میلیون تومان اینترنتی خود را به دست آوریم؟

چطور ی دخترو وابسته خودمون کنیم

اگر شما به یک دخترعلاقمند هستید و به شدت او را دوست دارید و می خواهید ،برای عاشق کردن دختر ،نیاز به ایجاد جاذبه با تعامل کلامی و غیر کلامی می باشد

احساس می کنی پارتنر و عشق سابقت  سرد شده؟ ازت فاصله گرفته؟ و دیگه از نظر احساسی به رابطه تون بها نمیده؟

از اینکه می بینی گهگاهی رفتار پارتنرت خیلی تغییر میکنه و از کارش سر در نمیاری، احساس سردرگمی می کنی؟ نمی دونی چیکار کنی که پارتنرت یک بار برای همیشه عاشقت بشه؟

احساس می کنی تنها کسی که توی رابطه داره تلاش میکنه تا این رابطه رو حفظ کنه، تو هستی؟ آیا بعضی وقت ها شک میکنی که اصلا پارتنرت بهت توجهی می کنه یا نه؟ اصلا حواسش بهت هست یا نه؟

می دونی چیه… میخوام در مورد موضوع مهم و عجیبی صحبت کنم… چیزی که می تونه تو رو یک بار و برای همیشه از این سردرگمی ها نجات بده… 

 

لازمه که همین حالا در دوره چگونه به عشمان برسیم و روابطمان در زندگی گرم شود ثبت نام کنید

 

خیلی از انسان ها در ذهن خودشون مکانیسم دفاعی دارن که باعث میشه رفتارهای عجیب و غریبی رو از خودشون نشون بدن و نتونن عشق رو به خوبی تجربه کنن.

این مکانیسم های دفاعی باعث میشه که این فرد از پارتنر خودش فاصله بگیره و سرد بشه… 

و در نهایت رابطه عاطفی شما کات بشه! 

لازمه بدونی که این اتفاق ها واقعا به این معنی نیست که پارتنرت دیگه بهت علاقه نداره و دیگه دوستت نداره، موضع اصلی اینه که میزان ترشح هورمون اوکسی توسین ( هورمون عشق) در مغز پارتنرت ( نسبت به تو) کم شده…

نکته مهم و سوال اصلی در جذب مجدد پارتنرت اینه که آیا تو، در این شرایط می تونی به جای رفتار های به ظاهر منطقی به زبون ضمیر ناخودآگاه پارتنرت ( مرکز احساساتش) صحبت کنی و این مشکلات رو برطرف کنی یا نه؟!

خوشبختانه در دوره عشق و روابط می تونی مجددا جرقه های عشق و علاقه رو در قلب پارتنرت بزنی و کاری کنی که مثل سابق دوستت داشته باشه و یک شانس دوباره به رابطه ی عاطفی با تو بده…

 

دوست دارم همین حالا در دوره تکنیک های رابطه و رسیدن به عشق ثبت نام کنم

 

اگر در شرایطی قرار داری که رابطه ی عاطفی ات کات شده پیشنهاد می کنم همین حالا اقدام کنی، چون ممکنه کارهایی رو انجام بدی ( کاملا ناخواسته و به خاطر عدم آگاهی) که باعث بشه برای همیشه عشق سابقت و رابطه ای که باهاش داشتی رو از دست بدی

 

 

دوست دارم همین حالا در دوره اسرار رابطه و عشق زندگی ثبت نام کنم

 

چه کسی دوست ندارد در عشق بمیرد؟این تقریبا جهانی است و همه عشق را دوست دارند.اگر شما به یک دخترعلاقمند هستید و به شدت او را دوست دارید و می خواهید ،برای عاشق کردن دختر ،نیاز به ایجاد جاذبه با تعامل کلامی و غیر کلامی می باشد. در اینجا راههای عاشق کردن دختر را دنبال می کنیم:

 

حتما بخوانید: چگونه شخصیت یک دختر را در دوران نامزدی بشناسیم؟

​کلیه احساسات، اندیشه ها و امیدها در مورد عاشق کردن دختر و عشق، زیر پایه بیوشیمی ما است. جذابیت در شیمی مغز است. گروهی از انتقال دهنده های عصبی که مانومین نامیده می شوند که دوپامین، نوراپی نفرین، و سروتونین را حس می کنند که ما به عنوان جاذبه تجربه می کنیم.

حتما بخوانید: چگونه با دختر و دختران صحبت کنید

برای عاشق کردن دختر ،دختران و زنان به طور کلی به افرادی علاقه نشان می دهند که قادر به مراقبت از خود هستند و جذب آنها می شوند.این شامل نظافت خوب و یک نگاه کلی بدن سالم است. نشانه تکاملی بزرگ از “تناسب باروری” شما نیز می باشد – اساسا نشانه اینکه ژن های شما قوی و سالم  هستند. 

حتما بخوانید: 9 راه عاشق کردن زنان و دختران به سمت خود

ظاهر و حضور فیزیکی شما بزرگترین تصور اول است. شما می توانید یک ارتباط آنلاین و تعامل آنلاین داشته باشید، اما اگر شما در نهایت با زندگی دختر واقعی روبرو شوید و بوی بدن را بپوشانید و از لباس های  خوب استفاده کنید، این احساسات قوی تر از هر ارتباط آنلاین را نشان می دهد.

حتما بخوانید: 6 نکته طلایی برای شناختن شخصیت زن ها

چطور ی دخترو وابسته خودمون کنیم

 مردم پیام های مختلف را از طریق زبان بدن برای عاشق کردن دختر، از جمله زبان جاذبه، انتقال می دهند. بیشتر مردم با علائم زبان بدن ارتباط برقرار می کنند .بنابراین زبان بدن را در عاشق کردن دختر و زندگی عاشقانه و عشق بسیار مهم و کاربردی است.ان را یاد بگیریید.

 

 

 نشانه های زبان بدن که می گویند “من در دسترس هستم” و “من قابل دسترسی هستم” نشان می دهد که شخص دیگری در وضعیت ذهنی قرار دارد که به پیشرفت های شما پاسخ می دهد. مانند:

حتما بخوانید: ویژگی های رفتار زنان که برای مردان بیشترین جذابیت را دارد

 برخی از زبان های بدن ناخودآگاه هستند و زمانی اتفاق می افتد که ما به کسی جذب می شویم:

 

 یک لبخند واقعی از یک زن می تواند نشانه ای باشد که می خواهد خودش را برای شما جذاب تر کند.  (این ممکن است فقط نشانه ای باشد که او فعلا در رابطه دوستانه است، بنابراین نشانه های زبان بدن دیگر او را نیز بررسی کنید.) 

حتما بخوانید: چگونه با کاریزماتیک جذابیت داشته باشیم؟

می توانید چند چیز را با زبان بدن خودتان انجام دهید تا عاشق کردن دختر و عشق را در او ببینید:

 مطالعات نشان می دهد که سه نوع وجود دارد:

حتما بخوانید: نحوه رفتارهای عاشقانه با همسر

دست زدن به یک راه عالی برای نشان دادن جاذبه فیزیکی است. اگر برای مدتی با دختر صحبت کرده اید و دختر به صحبت های شما علاقه مند است، می توانید دست او را لمس کنید و یا بازوی او را نوازش کنید:

 

 

 

چه کسی می خواهد به یک رابطه جدی با کسی که فقط در تمام طول روز نشسته است، ارتباط برقرار کند؟اگر می خواهید دختر شما را دوست داشته باشد، بیرون بروید .

بیرون بروید و چیزهایی را که خوشحال میشوید انجام دهید، زندگی خود را با یادگیری و اکتشاف پر کنید، و رویاهای خود را دنبال کنید. مردم اغلب بیشتر علاقه مند به دیگران هستند که ظاهرا زندگی کامل و شاد را در زندگی دنبال می کنند. 

عشق اتفاق می افتد زیرا افراد درگیر دارای ویژگی های دوست داشتنی هستند. عشق اغلب در طول زمان توسعه می یابد، بنابراین کار شما این است که به دختر  نشان دهید که ارزشش را دارید. شخصیت خود را نمایش دهید و بدرخشید و به او فرصتی بدهید که ببینید واقعا چه کسی هستید . مردم اغلب ویژگی هایی مانند طنز، مهربانی و صداقت را دوست دارند و جذبش می شوند.

حتما بخوانید:  کارهایی که باعث خراب شدن رابطه عاشقانه می شود

هنگامی که شما تنها با یک دختر هستید، گفتن شوخی می تواند راهی عالی برای شکستن تنش باشد.

 

برای اینکه واقعا دوست داشتنی باشید، باید باور داشته باشید که ارزشش را دارید. اکثر دختران به افرادی که دائما خود را پایین می آورند جذب نمی شوند. بنابراین اعتماد به نفس داشته باشید.

 

حتما بخوانید: رابطه عشق و ازدواج(عشق و علاقه قبل از ازدواج باید به وجود بیاید با بعد از ازدواج)؟

 شناختن دختر بیشتر از نظر روز تولد و جایی است که او متولد شده است. صرف وقت با او، ایجاد اعتماد، و به درک چیزهایی در مورد دختر ، که او اغلب نشان نمی دهد.  درک چگونگی فکر و اعتقاد او  به شما کمک خواهد کرد که دختررا به عنوان یک فرد کامل دوست داشته باشید و او را که درک می کنید قدردانی می کند. 

 

سپس آن چیزها را با او انجام دهید. انجام کاری که می دانید او دوست دارد دارای مزیت های بیشتری است که احساس راحتی و ایمنی می کند. اگر او در یک روز خاص هفته راحت باشد، او احتمال بیشتری دارد که به شما نزدیک شود :

حتما بخوانید: قانون عشق

 پیوستن به چیزی که او دوست دارد، نیازی به تاریخ ندارد، اما اگر میخواهید عشق را به شکوفه بسپارید، باید از او بخواهید که در یک تاریخ خاص اماده باشد. وقتی آماده باشید این کار را انجام دهید، سعی کنید از مکان هایی مانند فیلم ها، کافی شاپ و.. استفاده کنید. شاید سعی کنید او را به یک پارک تفریحی یا یک خانه خالی ببرید؛ مطالعات نشان می دهد که هیجان یا احساس خطر در یک تاریخ، باعث انتشار یک ماده شیمیایی در مغز می شود که دو نفر را به هم متصل می کند.

 

 شما نمی خواهید  دوست شما  اولین بار با او ملاقات کند. در برخی مواقع لازم است دستان خود را نوازش کنید و علاقه خود را به او بگویید. اگر بیش از حد صبر کنید، خطر داشتن او را تنها به عنوان یک دوست به خطر می اندازید

حتما بخوانید: پیام عشق به همسر که با آن می توانید به رابطه عاطفی برسید

گاهی در مورد خودتان نشان دهید چه چیزی شما را جذاب می کند یا چقدر دوستش دارید :

دادن فضا به او نشانه این است که چقدر اعتماد به نفس دارید. آنچه که شما اساسا میگویید این است: “من زمان زیادی را با شما داشتم و من دوستت دارم. 

 

سعی نکنید او را تغییر دهید. او را  انتقاد نکنید و او را همانطور که او هست قبول کنید

حتما بخوانید: راه هایی که روابط عاشقانه شما را بهبود می بخشد و محکم می شود

اگر شما  “انتظارات” خود را در مورد او از بین ببرید،در رابطه شما دختر شادتر خواهد بود. ما اغلب چیزهای غیر منطقی را از سوی دیگران انتظار داریم که وقتی ان کار انجام نشود احساس ناراحتی و اضطراب می کنیم. 

به اجتماعات دانشگاه بروید. اگر یک دوست از شما دعوت کند، نترسید که به یک دانشگاه اجتماعی دیگر بروید. 

 جهان با روش های عجیب و غریب کار می کند.هنگامی که شما در تلاش متوقف می شوید، دختران تمایل به شما پیدا می کنند.

 

حتما بخوانید: 30 روز رابطه عاشقانه زناشویی

 سعی کنید همه چیز را از دیدگاه او ببینید. از نظر او قدردانی کنید، حتی اگر با آنها مخالف باشید.

 

 

صداقت اعتماد را ایجاد می کند ، اما هنگامی که اعتماد شکسته شود، هرگز بازگشت نخواهد کرد. از آن لحظه، کلمات شما مشکوک خواهند بود.پس خودتان باشید و صادق باشید.

حتما بخوانید: راه شروع رابطه عاطفی بعد از شکست عاشقانه سخت

 

 مهمترین جنبه این است که یاد بگیرند که صبورانه و فعالانه گوش کنید. درکی که شما به دست می آورید،بطور دلسوزی و مفید کمک می کند.

 

 عالی است اگر بتوانید چیزهایی را که دوست دارید انجام دهید. گاهی اوقات یکی از شما مجبور به سازش هستید. به طور مرتب به فضای دیگر فرد بپردازید تا آنچه را که دختر خوشحال می کند دنبال کنید

حتما بخوانید: دلایل سرد شدن روابط عاشقانه

شما باید به او کمک کنید تا کارهای خود را انجام دهد. معمولا این کار به این معنی است که او وقت خود را صرف کارهایی که میخواهد انجام دهد. وقتی او می بیند که شما کسی هستید که او را در مواردی که برای زندگی خود می خواهد حمایت می کنید، او می فهمد که شما دقیقا همان چیزی هستید که او نیاز دارد. 

حتما بخوانید: نحوه رفتارهای عاشقانه با همسر

 مردم در مورد “دوست داشتن” صحبت می کنند.اما به یاد داشته باشید که می توانید انجام دهید و همه چیز را درست کنید. دختر یک فرد با اراده آزاد است، نه یک جسم در یک بازی ویدئویی. بنابراین سعی کنید موارد فوق الذکر را برای رسیدن به دختر و عشق مورد نظرتان لحاظ کنید.امیدوارم به ان دست پیدا کنید.موفق باشید..

احمدرضا کرامت

 

source : wikihow

داشتن دختر یکی از بزرگ‌ترین لذت‌های زندگی است.در ادامه 15 نکته‌ای را که جاستین طی سال‌ها در تربیت دخترانش یاد گرفته است با شما در میان می‌گذاریم تا شما نیز با نحوه درست رفتار پدر با دختر آشنا شوید.

جذب فوری عشق برای ازدواج فوق العاده  ، رسیدن به خوشبختی و جذب معشوق و عشق از دست رفته که نمی دانستید

ارسال سیگنال عشق که با آن می توانید دختر یا پسر از راه دور جذب و ایجاد ارتباط عاطفی و ازدواج کرد.

برای محبت زیاد و مهربانی به همسر و بچه هایمان کارهای آسانی وجود دارد.راههای جادویی محبت کردن در زندگی برای روابط عاطفی که مهم است بدانید.

اگر میخواهید توجه یک دختر را به خودتان جلب کنید، مهم است که یاد بگیرید که شخصیت او را سریعا تشخیص دهید. در اینجا برخی از نشانه های حیاتی که  وقتی برای اولین بار دختر را ملاقات می کنید وجود دارد،که می توانید با این نشانه ها شخصیت او را تشخصی دهید.

ممکن است که ازنظر جنسی به‌ شدت جذب شریک زندگی‌تان شده باشید، ولی شیفتگی شما به این معنا نیست که عاشق او هستید. اگر میان شما و شریک زندگی‌تان احساسات عاشقانه‌ای

شکل نگرفته باشد، وقتی آتش جاذبه‌های جنسی خاموش شود، از او خسته می‌شوید.

عاشق شدن که هر انسانی در زندگی تجربه می کند.اسرار و نشانه های عاشق شدن دختر و پسر که مهم است بدانید. 

قانون جذب عشق  یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین احساسات انسان برای جذب معشوق است، عشق احساسی عمیق و لذتی بسیار زیبا برای افراد است

تعداد کل امتیازات این مطلب 63

این مطلب را به اشتراک بگذارید

با عضویت در سایت از مطالب ویژه ، آخرین اخبار ، دانلودهای رایگان و امکانات ویژه بهره مند شوید

درباره سایت بیشتر بدانید

نشانی : تهران-سعادت آباد-ضلع شرقی میدان فرهنگ-پیوند 2

تلفن تماس : 09120155416

ایمیل : info@keramatzade.com

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به گروه تحقیقاتی و آموزشی کرامت زاده می باشد و هرگونه کپی برداری غیر اخلاقی بوده و پیگرد قانونی دارد

طراحی سایت و سئو توسط گروه تخصصی آرمانیک | مشاوره تبلیغات اینترنتی توسط مدیر وب

آیا تا به حال سوال ” چگونه یک دختر را جذب خود کنیم ؟ ” را از خود پرسیده اید؟ آیا به دنبال جذب دختر خاصی هستید و راهش را بلد نیستید؟ قبل از اینکه همه چیز را با رفتار ناشیانه خراب کنید، بهتر است این مقاله را تا آخر بخوانید.

اول از همه باید بدانید که اگر چه نمی توانید کنترلی بر روی احساسات دختر مورد علاقه تان داشته باشید، می توانید برای تحت تاثیر قرار دادن او از راه های مختلفی استفاده کنید. در این مقاله می خواهیم راه های تحت تاثیر قرار دادن دو نوع دختر را به شما بیاموزیم :

دختری که به خوبی نمی شناسید و دختری که از شما فقط یک دوستی ساده می خواهد؛ پس با دکتر چک همراه باشید…

در ابتدای مقاله ” چگونه یک دختر را جذب خود کنیم ” باید بگوییم که پوشش و ظاهرخیلی خیلی اهمیت دارد. البته پوشیدن لباس مناسب و استفاده از یک عطر خوب، برای تحت تاثیر قرار دادن یک نفر در نگاه اول کافی نیست، بلکه نظافت شخصی و استفاده از سبک لباس معقولانه، به طرف مقابلتان نشان می دهد که شما فرد بالغی هستید و می توانید کارهای مهم روزانه تان را خودتان انجام دهید.

اگر می خواهید دختر مورد نظرتان را تحت تاثیر قرار دهید دقت کنید به چه سبکی لباس پوشیده است. می توانید کمی از جزئیات لباستان را متناسب با سبک لباس پوشیدن او در بیاورید. با این کار راحت تر می توانید با او ارتباط برقرار کنید و از دید او جذاب تر خواهید بود.

چطور ی دخترو وابسته خودمون کنیم

نکته: برای خوشبو کردن فوری می توانید از ادکلن استفاده کنید؛ اما یادتان باشد که نباید زیاد اسپری کنید.

بعد از وضعیت ظاهری، نحوه رفتارتان است که شخصیتتان را نشان می دهد. خوش اخلاق بودن به معنای خسته کننده نبودن نیست؛ یعنی با دیگران با احترام رفتار کنید. بیشتر دختران، پسران خوش اخلاق و مودب را به پسران بد اخلاق ترجیح می دهند. به او نشان دهید که با همه خوش رفتار هستید و نه فقط برای او.

اگر فقط با او خوب باشید و با دیگران به تندی رفتار کنید بعد از مدتی توجه او را از دست خواهید داد. برای این کار می توانید:  

همه ما گاهی اوقات چیزهای احمقانه ای را به زبان می آوریم اما باید تلاش کنید که قبل از حرف زدن، کمی در مورد آن فکر کنید. اگر در کنار دختر مورد علاقه تان هستید تمام تلاشتان را بکنید که از گفتن چیز های احمقانه خودداری کنید!

حتی اگر فکر کردن به حرفی که می خواهید بزنید چند ثانیه طول بکشد. ارزش جلب نظر او را دارد.

زمانی که در کنار او هستید یک تعریف واقعی و صمیمانه ممکن است سخت به نظر برسد. برای این تعریف صمیمانه می توانید از طریق راه های زیر می توانید اقدام کنید:

راه هایی را پیدا کنید تا به او نشان دهید که برای شما فرد خاصی است. نباید در این کار افراط کنید و حتما باید توجه داشته باشید که او متوجه این رفتار شما می شود و برداشت اشتباهی نخواهد داشت!

به خواندن ادامه مقاله ” چگونه یک دختر را جذب خود کنیم ” ادامه دهید.

در ادامه مقاله ” چگونه یک دختر را جذب خود کنیم ” باید بگوییم که روی اعتماد به نفس خود کار کنید. به جای اینکه با او وقت بگذرانید و یا به او فکر کنید، زمانی را به خودتان اختصاص دهید تا احساس بهتری نسبت به خودتان پیدا کنید. بعد از اینکه اعتماد به نفستان بیشتر شد، می توانید بهترین ویژگی های خودتان را نشان دهید. چه دختر مورد علاقه تان از شما خوشش بیاید و چه نیاید، داشتن اعتماد به نفس مهم است. برای افزایش اعتماد به نفستان می توانید راه های زیر را امتحان کنید:

نکته:
سعی کنید کارهایتان را کمی دقیق تر انجام دهید. منظم بودن اعتماد به نفستان را
بیشتر می کند. از پوست و مویتان مراقبت کنید. مرتب دوش بگیرید. ادکلن جدیدی امتحان
کنید و… اهمیت دادن به خودتان را شروع کنید و نتیجه آن را ببینید!

زمانی که دیوانه دختری هستید این کار سخت ترین کار ممکن است. اما باید بدانید که این کار تنها راه مطمئن برای خارج شدن از محدوده دوستی و ایجاد روابط جدید است. اگر می خواهید او با دید دیگری به شما نگاه کند، باید مدت زمان زیادی را صرف شروع دوباره رابطه و شکل دادن به آن کنید.

بعد از مدتی دور شدن این شانس را پیدا خواهید کرد که روابطتان را دوباره از سر بگیرید؛ اما با شکلی جدید و متفاوت از گذشته. او شما را با دید جدیدی خواهد دید و حالا نوبت شماست که قدم اول را بردارید.

به جای اینکه دائماً در دسترس او قرار بگیرید، کاری کنید برای جلب توجه شما کاری انجام دهد؛ به عنوان مثال: اگر قرار است با شما به دیدن فیلم عاشقانه برود و از عشق قبلی اش صحبت کند، نشان دهید به این کار علاقه ای ندارید. در عوض اگر مایل بود آخر هفته با شما برای خوردن شام بیرون برود، نشان دهید در آن زمان وقت آزاد دارید.

نکته: بین کارهایی که قبلاً برای او به عنوان یک دوست ساده یا همکار، انجام داده اید و کارهایی که می خواهید برای او به عنوان یک دوست پسر بالقوه انجام دهید، تفاوت قائل شوید. بعضی از کارها را می توان به عنوان یک دوست معمولی انجام داد؛ اما نمی توان این کارها را به عنوان دوست پسر انجام داد؛ به عنوان مثال: پرسیدن سوال و دردودل کردن در مورد روابط گذشته اش، کاری نیست که باید به عنوان دوست پسر انجام دهید!

پس از تماس مجدد نباید برای ابراز علاقه و شنیدن پاسخ او چند ماه صبر کنید. این کار را ظرف مدت یک هفته انجام دهید و از او پاسخ مشخصی بخواهید.

اگر همه چیز را برای تحت تاثیر قرار دادن او امتحان کرده اید و او باز هم علاقه ای به با شما بودن ندارد، با حفظ احترام خودتان را کنار بکشید.

گاهی اوقات نمی توان احساسات دیگران را به سمت احساسات خودمان بکشانیم و این موضوعی نیست که نتوان آن را تحمل کرد. شما تلاشتان را کرده اید. باید بدانید که در مسیر زندگیتان، دختران زیادی را ملاقات خواهید کرد که مطابق با معیار ها و سلیقه شما هستند. با اعتماد به نفس به زندگی تان ادامه دهید و منتظر اتفاقات و آدم های جدید در زندگیتان باشید.

امیدواریم که در مقاله ” چگونه یک دختر را جذب خود کنیم ” توانسته باشیم شما را خوب راهنمایی کرده و بانی یک امر خیر باشیم :دی

موفق باشید.

منبع: wikihow

نسترن ملک پور

نسترن ملک پور هستم، مترجم زبان انگلیسی در دکترچک. علاقه بسیاری به ترجمه مقالات پزشکی دارم و انجام اینکار برای شما کاربران عزیز خیلی لذت بخش و افتخار آمیزه .
این مقالات جنبه ی اطلاع رسانی دارند و جایگزین ویزیت حضوری نستند.
اگر سوالات پزشکی داشتید حتما در قسمت نظرات بیان کنید. پزشک سایت پاسخگوی شما خواهد بود.

نظرات کاربران

102 دیدگاه

سلام من یه پسر ۱۴ساله هستم تو کل زدگیم فقط ۲بار عاشق شدم درباره عشق اولم به پدر مادرم گفتم پدر مشکلی نداشت ولی مادرم گفت که اون دختر بی تربیتی به درت نمی خوره درباره عشق دوم جز فامیل دور حساب میشه خیلی همو نمیبینیم ولی تو همان چند دفعه از خوشم امود ولی جرت گفتن بهش رو ندارم خجالت میکشم هم سنمه چیکار کنم

سلام من محمدرضام ۱۷ سالمه.ده سال پیش با ی دختری آشنا شدم ک باباش با بابام دوسته.من خییییلی خیلی خیلی اونو دوست دارم و هیچکسو هم بغیر از اون نمیخام. من میخام سال دیگه برم سربازی.به بابام اصرار میکنم ک اجازه بده باهاش وارد رابطه بشم و بهش بگم ک دوستش دارم ولی بابام مخالفت میکنه.
میترسم وقتی از سربازی برگردم ازدواج کرده باشه.تورو قرآن کمکم کنید ک چجوری میتونم بابامو راضی کنم؟🙏🙏🙏🙏🙏

من یک پسر 13 ساله ام من عاشق یک دختر همسن خودم شدم من نمیدونم اون منو دوس داره یا نه
من چطوری بفهمم که اون منو دوست داره یا نه

عالی ولی زیاد ازش تعریف نکنید

خوب در ادامه استیتمنتم به عنوان دختر یه همچین چیزایی برام جذابه
از نظر ظاهر که خوب قد و هیکل معقولانه ای داشته باشه نه زیاد لاغر نه زیاد هیکلی پس باشگاه یلدتون نره
اینکه چهره اش یه چیز تمیز و مطبوعی باشه بشه مردونگی رو سر دراورد چهره منحصر به فرد خودشو داشته باشه
خوش لباس باشه و به نظافت شخصیش اهمیت بده
عطر منحصر به فرد که یک فاکتور اصلی محسوب میشه
حالا از ظاهر که بگذریم میرسیم به شخصیت و رفتار که تو مقاله خوب بهش اشاره شده
پسری برام جذاب که قدرت درک بالایی داره و بینش ومتفاوت و جذابی راجب موضوعات داره
مرموز باشه چون دخترا یا حد اقل خود من از کشف کردن اینطور پسرا خوشمون میاد
کتابخون باشه
با همه کاملا خوش بر خورد باشه و به قشر زن به طور عمومی احترام بزاره
در عین حال که محترمانه رفتار میکنه شوخی های خاص و البته محترمانه خودشو داشته باشه
از تقلید کردن یک حرکات یا گفتار به شدت حس بدی رو حد اقل به من منتقل میکنه که هیچ اعتمادی به خودش نداره
خوش رو باشه ولی نره به سمت قاه قاه های خیلی بد و چندش
منفی باف نباشه
حامی باشه فاکتور مهمیه برا دخترا
سوسول هم نباشه یعنی همش تو فاز عشق و عاشقی نباشه بلکه پروژه عشق و عاشقی رو استپ بای استپ پیش ببره
بیکار الدوله نباشه دخترا از پسرای بابرنامه و باهوش خوششون میاد
یک کلام یک پسر کاملا به خودش و اطرافیانش احترام بزاره خیلی محبوبه
خوب همینا به ذهنم میرسید… خوب میبینید که اخلاق و رفتار و شخصیت گزینه های مهمیه پس بدویید برید رو خودسازی و جنتلمن شدن تون کار کنید… اقا پسرا عاشق کردن یه دختر مسولیت و حق و حقوقی میاره که این گزینه های بالا مهم ترین چیز هایی هستن که به چشم میاد …

خوب شد تو سوپرمن رو نخواستی فاکتور دیگه هم داری بگو مینویسیم

جرررر عالی بود پسر😂

سلام،من وقتی که خیلی بچه بودم خر شدم و خیلی شدید به دختر عمه م ابراز علاقه کردم به طور مستقیم،اونم از من خوشش میومد وحالا هم فک کنم همینطچر باشه،به خاطر همین هر وقت می بینمش یاد اون اتفاق میفتم و اعصابم میریزه بهم،ازش خیلی خجالت میکشم،لطفا کمک کنید😓

در انبار موجود نیست

خدایااا😂😂😂😂 جدی میگین ؟؟؟ شما میانگین سنی اکثرتون پونزده شونزده که …. یعنی میخوندم میخندیدم…. جالبه برام اینکه چی باعث میشه که در سن کم فرد به سمت عشق و علاقه کشیده میشه… وااای من الان هفده سالمه و حس میکنم تا زیر بیست سالگی حق ندارم عاشق بشم چون هنوز خودم رو باید نمیشناسم… یهو دیدی هم خودمو بدبخت کردم هم یکی دیگه رو بعد چطوری که اون موقع شما ماهیچه های مغزتون هم شکل نگرفته رفتید عشق و عاشقی؟؟؟
من به عنوان دختر اصلا برام جذاب نیست که یک پسر زیر ۲۵ ساله ابراز علاقه کنه چون رفتار های ناشیانه و خام بودن طرف بیشتر به چشم میاد.
خدا همه مارا هدایت کند … موفق باشید دوستان و اینکه رو املاتون کار کنید چون اولین چیزی که به ذهن ادم میرسه اینه که یه عده بچه درس نخون بیکار از سر بیکاری افتادن دنبال عشق و عاشقی…که امید وارم اینطور نباشه عاشقا

خوب در ادامه استیتمنتم به عنوان دختر یه همچین چیزایی برام جذابه
از نظر ظاهر که خوب قد و هیکل معقولانه ای داشته باشه نه زیاد لاغر نه زیاد هیکلی پس باشگاه یلدتون نره
اینکه چهره اش یه چیز تمیز و مطبوعی باشه بشه مردونگی رو سر دراورد چهره منحصر به فرد خودشو داشته باشه
خوش لباس باشه و به نظافت شخصیش اهمیت بده
عطر منحصر به فرد که یک فاکتور اصلی محسوب میشه
حالا از ظاهر که بگذریم میرسیم به شخصیت و رفتار که تو مقاله خوب بهش اشاره شده
پسری برام جذاب که قدرت درک بالایی داره و بینش ومتفاوت و جذابی راجب موضوعات داره
مرموز باشه چون دخترا یا حد اقل خود من از کشف کردن اینطور پسرا خوشمون میاد
کتابخون باشه
با همه کاملا خوش بر خورد باشه و به قشر زن به طور عمومی احترام بزاره
در عین حال که محترمانه رفتار میکنه شوخی های خاص و البته محترمانه خودشو داشته باشه
از تقلید کردن یک حرکات یا گفتار به شدت حس بدی رو حد اقل به من منتقل میکنه که هیچ اعتمادی به خودش نداره
خوش رو باشه ولی نره به سمت قاه قاه های خیلی بد و چندش
منفی باف نباشه
حامی باشه فاکتور مهمیه برا دخترا
سوسول هم نباشه یعنی همش تو فاز عشق و عاشقی نباشه بلکه پروژه عشق و عاشقی رو استپ بای استپ پیش ببره
بیکار الدوله نباشه دخترا از پسرای بابرنامه و باهوش خوششون میاد
یک کلام یک پسر کاملا به خودش و اطرافیانش احترام بزاره خیلی محبوبه
خوب همینا به ذهنم میرسید… خوب میبینید که اخلاق و رفتار و شخصیت گزینه های مهمیه پس بدویید برید رو خودسازی و جنتلمن شدن تون کار کنید… اقا پسرا عاشق کردن یه دختر مسولیت و حق و حقوقی میاره که این گزینه های بالا مهم ترین چیز هایی هستن که به چشم میاد …

من می خواستم از دختر ها بپرسم چه طوری میتونی دلتون رو به دست بیاری من 13 سالم وقتی 9 سالم بود عاشق یه دختر شدم فهمیدم عاشق من شده ازش پرسیدم که عاشق من هستی به من گفت آره عاشقتم من با اون کلمه او عاشقش او شدم منم به او گفتم عاشقشم او خیلی خوشحال شد بعد دو سال دیدمش با من بد رفتاری میکرد با اخلاقش بدش ازش متنفر شدم حالا توری شدم که نیم قلبم خالیه دلم میخواد عاشق بشم 🥺🥺 ولی هیچ کس عاشق من نشده اگر سوال من رو جواب بدهید متشکر میشوم 🙏🙏

چطور ی دخترو وابسته خودمون کنیم

اخه دختر ۹ساله هیچ می دونه عشق یعنی چی من که ۱۷سالمه نمی دونم اون چطور می دونه😂

رستوران دعوتش کن غذای کلاسیک سفارش بده باهاش راهت باش هر جوکی چیزی میگه بخند بعدش با یه حلقه آزی نامزد کن

رستوران دعوتش کن و ازش نامزدی کن

نظرات رو خواندم و فهمیدم که عشق در ۹تا ۱۸سالگی سراغ ما میاد و بعد می میره

سلام ببخشید من عاشق دختر عمو هستم اولین بار یکی از دوستانش بهش گفته بود منا با یه پسر منفی آشنا کن درواقع من منفی زیاد نیستم و سن من و دختر عمم 13 ساله من عاشق دختر عمم بودم و اون گفتم اون گفت یه کار بکن تا عشقت بشم عکس از ….. بفرست و من از این کار ها متنفرم فرستادم و اون و من عشق هم شدیم ولی عکس و فیلم میخواست و من مات کردم بعد چند وقت فهمیدم که چه کار بدی کردم رفتم و بهش درخواست دوستی دادم و باز دوست دختر دوست پسر ساده بودیم ولی باز عکس خواست و کات کردم ولی یه فرست دیگه خواستم بهش بدم و دیگه قبول نکرد فهمیدم که از اول عاشقم نبوده و هرچی بهش میگم عاشقم دیگه طرف من نمیاد ترخدا شما که میخونید و میدونی چیکار کنم دوست دختر من بشه بگید من چیکار کنم عاشقشم چیکار کنم عاشقم بشه 😭😭😭خیلی تنهایی کشیدم

دیکته و جمله بندی های همتون انقد داغونه آدم حس میکنه فارسی بلد نیستین که اینجوری نوشتین. حرف زدنتونم همین مدلی باشه مطمئن باشید هیچ دختری دست رد به سینتون نمیزنه.😂

سلام من طاها هستم.
من عاشق یک دختر شدم که پدر و مادرم نمی گذارم من بروم بیرون سر قرار با او،اوآرام آرام از من دارد دور میشود.لطفا یک راه حل به من دهید ممنون میشوم

سلام من عاشق یه دختری شدم که با یه پسر دیگس چجوری اونو جذب خودم کنم

سلام استاد خسته نباشید البته عذر خواهی میکنم مزاحمتون شدم
من ۱۷ سالمه و خوشم از یه دختر اومده تو کوچه خودمون زندگی میکنه من خیلی میرم بیرون که ببینم و تو صورتش نگاه کنم اون هم میاد بیرون نمیدونم چطور خودم خود شیفتش کنم اون هم ۱۵ سالشه ولی خیلی خدارو شکر بالغه خوایتم بگم چطور میتونم از همون تو کوچمون با حرکاتم جذب خودم بشع یعنی خنوز چیز خاصی رد بدل نشده فقط در حد دوس داشتن.
اگه امکان داره بفرمایید چیکار کنم تشکر خانوم ممنون منتطر جوابتونم 🙏🌺

سلام.
من ۱۳ سالمه و عاشق دختر عمم شدم.
یک روز خانوادگی رفته بودیم بیرون دختر عمم زیر چشمی منو نگاه میکرد.
بعضی وقت ها ما با هم تماس چشمی برقرار میکردیم.
من می‌دونم که اون هم منو دوست داره.
من دیره که ندیدمش ولی قراره بزودی هم دیگه رو ببینیم من باید چیکار کنم؟!
لطفاً به کم سنی ام توجه نکنید.👏

سلام من ۱۴ سالمه عاشق دختر خالم شدم اون زیاد فارسی بلد نیست چون تو خارج زندگی می کنه و من هم مثل اون انگلیسی صحبت می کنم اون ۱۲ سالشه چطوری ازش دخواست کنم من نمی تونم چشم تو چشم نگاهش کنم چیکار کنم ؟

توی کاغذ بنویس که دوستش داری و بزار یک جایی که فقط خودش ببینه

سلام
من ۱۶ سالمه و دختر داییم که یه سال از من کوچیکه رو خیلی دوست دارم .پارسال بهش گفتم دوست دارم گفت من فکر میکنم خیلی بچه هستم . ولی بعدش هر چی پیام دادم گفت دیگه پیام نده . و حتی دختر خالم بهش گفته بود هی پیام میده بلاکش کن ولی اون بلاک نکرد . اون منو هیچ محل نمیزاره ولی دختر خالم میگفت قبل از اینکه بگی دوسش داری هی درباره تو حرف میزد ولی وقتی گفتی بهش دیگه چیزی نمیگه .
چند وقت پیش خونه شون بودم خواستم محل نزارم تا شاید اون توجه کنه ، حدود ۴۰ دقیقه تو گوشی بودم حتی ی لحظه هم نگاهش نکردم . رفت گوشی شو آورد و یکی دو نتر من نشست و هی داشت پیام میداد و صدای تایپش رو هم زده بود آخر من احساس میکنم میخواست منو حرص بده . ولی بعدش نشستیم اسم فامیل بازی کردیم روبروم نشسته بود و هر از گاهی نگاه میکرد . البته بعضی وقتا یجوری توجه میکنه مثلا یا میاد رو به روم میشینه ، یا کنارم میشنیه و حتی یبار من پیش جمع نبودم هی ب بهانه های مختلف میومد میرفت . الان من واقعا موندم که اون دوسم داره یا ن ؟
اگه میشه منو راهنمایی کنید که من چیکار کنم
خیلی ممنون

باسلام
من16سالمه از دختر دختر عموی مامانم خوشم اومده که14سالشه
هروقت میرم خونه همدیگه
من باهاش تنهاییی صحبت میکنم شوخی میکنم میخنده هر حرفی میزنم گوش میکنه
اخرین بار 4ماه دیدمش دیوونش شدم
3سال پیش گوشی بازی میکردیم میومد پیشم مینشست
1ماه پیش تو روبیکا بهش یه نقطه پیام بهش دادم. اون گفت دیگه پیام نده . من ناراحت شدم . من فکر میکنم سنش کوچیکه برا این چیزا
از دخترا و با تجربه های عزیز میخوام بپرسم که اون منو دوست داره
خواهشا نظر بدید❤

من میخوام بگم که پیروزه شما تا اخر عمر با هم میشید او شما را دوست داره برادرم، منم وقتی به یه دختر گفتم اون میخوندید و از من جدا نمیشد و …😁

خب باهاش اذدواج کن

سلام ، من عاشق یه دختری شدم تو هیئت 😂
من میخوام با اون دوست بشم و وقتی که اون رو میبینم استرس میگیرم که با اون صحبت کنم . اگه میشه بهم بگید که چجوری من خودم رو کنترل کنم . ممنون میشم🌹

من‌عاشق‌دختر‌داییم‌هستم‌اون‌‌
دوسال‌از‌من‌بزرگ‌تره‌۱۶سالشه‌من‌۱۴
هرچی‌میگم‌میگه‌بچه‌بازیه
‌چطوری یکنوع اشنویه😥😥😥

سلام امیر حسین جان
تو چون ک تو سنت پایین هست و میخای با دختر بالاتر از خودت حرف بزنی سعی کن خودت باشی
یک چیزی از من بشنو هیچ وقت فک نکن چون ک سنت کمه دختر بزرگ تر از خودت بهت پا نمیده
سعی کن ازش تعریف کنی مثلا بهش بگو وای چه امشب خوشگل شدی اونم با لبخند بگو و تو چشای نگاه کن مطمعننن باش اگر او نگات نکرد هر چی خاستی بهم بگو
یکی دیگه هم استرس نداشته باش اگر استرس داشتی بدون ک میرینی
وقتی ک باهش میخای حرف بزنی با لبخند برو باهاش حرف بزن و لاکچری باهاش حرف بزن ک وقتی صدای تورو میشنوه اینقدر قشنگ صحبت کردی ک اونم باهات حرف میزن
من خودمو میگم شماره ی ی دختر داشنجو رو گرفتم دختر خالم هست اینقدررر باهام خوبیم ک نگو رفتم تو چت بهش گفتم
گفتم اگر اومدم پیشت بریم باهام ی دوری بزنیم
اونم گفت اگر درس نداشتم حتما میام
دیدی وقتی ک ترس نداشته باشی بدون ک جواب میده

برو ببینم چیکار میکنی

دستتون درد نکنه بابت مشاوره ای که به من دادین چون منم همین طور ام

سلام من عاشق دختره دختر عموی پدرم شدم که 18سالشه هم سن هستیم براش میمیرم حاضرم جونم رو براش بدم موقعی که خانوادگی جمع میشیم گه گاهی زیر چشمی نگام میکنه بعد یه مدت شنیدم که نامزد کرده و من خیلی داغون شدم تا الان دوسش دارم لطفا کمک کنید

سلام من از یه دختره که 16سالشه خوشم اومده ولی یه بار درخواست دادام رد کرده چی کار کنم؟

محمد جان
بدون ک اگر همینجوری رفتی ب ی دختری گفتی بیا باهام دوست بشیم

تا اخر عمرت هیچ کی باهات دوست نمیشه

اگر میخای کسی باهات دوست باش باید بری حضوری باهاش حرف بزنی و باهاش سلام و احوال پرسی کنی

دیدی ک دخترای ایرانی باید بلد باشی چجوری حرف بزنی تا بهت پا بدن

سلام باهاشون میکنی جوری سلات میدن ک رو خودت میرینی

پس باید بلد باشی سعی کن کسشر زیاد بگی مثلا جملات مخ زنی حفظ کن یا برو تو یوتیوب فن یاد بگیر

چون راحت میتونی مخشونو بزنی

موفق باشی عزیزم

اره منم تورو خدا اگه فهمیدی به منم بگو

من از یک دختر ی خوشش اومده ولی نمی تونم باهاش راحت حرفم رو بگم ولی بعضی وقت ها زیر چشی منو نگاه میکنع ولی نمی دونم چرا وقتی باهاش حرف میزنم نگاه نمی کنع لطف کمکم کنید

واقا واقعیی البته اگه بفهمی چی میگه چون من قبلش تجربه داشتم واقا راست میگه

من متاهلم وعاشق ‌شاگردم شدم اونم منو درحد مرگ دوست داره منم خیلی دوسش دارم بنظرتون چکارکنیم؟؟؟؟

به زندگیت گند نزن با عقلت تصمیم بگیر

من یه ۱۵ ساله هستم و یه دختر ۱۴ ساله رو میخوام فهمیدم یه یکی دوست شده بعد فهمیدم زیاد دوستش نداره حالا این مقاله میتونه به من کمک کنه ؟؟
و آیا دخترا از رنگ چه لباسی خوششون نیاد آبی کم رنگ چطوره ؟

😁مهارت خاصی میخواد که من ذاتن دارم و تو خودم پیداش کردم وحتی میتونم یه نفرو به راحتی حتی اگه تجربه داشته باشه رو بکشونم سمت خودم 👍🏻☹️ولی باورت میشه یا نه من در حال حاضر 16 سالمه😐

سلام من از دختر خالم خوشم اومده میخوام اونو به خودم جذبش کنم ولی هرکاری ک میکنم میگه داری بچه بازی میکنی و اینا لطفا کمکم کنید.

منم از دختر خالم خوشم اومده بود بعد من بعد چند وقت فهمیدم که اون رو باید توی اتاق تنهایی گیرش اورد و باید با میل اون پیش بری نباید بهش بگی دوستش داری باید بهش نشون بدی که دوستش داری چون اگه بهش بگی اون شوکه میشه و ممکنه قیدت رو بزنه نباید در حضور جمع باش حرف بزنی باید یه جایی قرار بزارین که کسی نباشه و سوال هایی نپرسی که ممکنه اون خجالت بکشه یا به هر دلیلی اون رو ناراحت کنی

خب اینکه دخترخالته
غریبه که نیست
برو بهش بگو دوستت دارم
ولش نکن
مثلا میخواد چکار کنه

داداش فامیل اخر سر گندش در میاد ول کن این ی حوس زود گذر برو دنبال غریبه ولی دنبال فامیل نرو دیرو زود داره ولی سوخت سوز نداره

سلام من دقیق یادم نیست عاشق یه دختری شدم دقیقا ۸ یا ۹ سالم بود من و اون تو این مدت خیلی به هم نزدیک نیستیم چون من با دختر داییم مثل یک جاس فرند هستیم دوست معمولی ولی با ایشون راحت نیستم یا بعضی وقت ها من اونو زیر چشمی نگاه میکنم اونم منو بعضی وقتها نگاه میکنه ولی نمیدونم عشقمان یه طرفه است یا خیر؟ نمیخوام نظرم و بگم من ۱ ماه بزرگترم
خانم ها چکار کنم؟ راه حل بگید

ببین برادر محترم وقتی زیر چشمی نگات می‌کنه اونم از تو خوشش میاد ، وقتی نگات نکنه و مهلت نذاره تو رو نخود هم حساب نمیکنه

سلام من 19سالمه و تا حالا عاشق نشده بودم تابستون بود و مادرم گفت برای این که بیکاری برو سر کار منم رفتم توی بستنی فروشی مشغول کار.
روز ها میگذشت ومن یک روز یک دختری اومد مغازه که تا حالا هیچ جایی مثلش رو ندیده بودم میخاستم بش بگم اما روم نميشد یه روز قضیه رو به صاحب کارم گفتم اونم گفت هرچند ساعت روز اونو دیدی مغازرو ول کن.برو دنبالش.
یه شب دیدم بامادرش آروم.آروم دارن میرن منم اونارو تعقیب کردم و خونشونو یاد گرفتم الان یک سالونیمه که من.از زندگیم زدم.از درسم زدم میرم
جلو درشون دوبار دیدنش که از مدرسه میاد میره خونه اون موقع ها روم نميشد بش بگم ولی الان دیگه نديدمش دارم ديوونه میشم احساس ناامیدی میکنم کمکم کنید

من با یک دختری که خیلی دوسش دارم اشنا شدخ ولی راه ما یکم دوره وقتی نمیتونیم همدیگرو ببینیم چی کار کنیم لطفا کمک کنین؟؟

داداش برو بهش محترمانه بگو تا تکلیفت با خودت روشن بشه اگه هم طولش بدی امکان داره یه پسر دیگه پیش قدم بشه

سلام من از یه دختر خوشم میاد یک بار درخواست دوستی دادم رد کرده و میگه از داشتن دوست پسر و این مسخره بازیا بدم میاد چیکارش کنم که بتونم باهاش دوست شم

من ۱۳سالمه عاشق یه دختر۱۳ساله شدم من به اوعلاقه مندشدم امانمیدونم چتور بهش بگم دوستت دارم

نباید هون اول کاری درخواست دوستی بدی که عزیزم باید یه مدت باهاش حرف بزنی ، صحبتای کوتاه داشته باشین و… یه مدت باید به اصطلاح رو مخش کار کنی بعد خودش باهات دوست میشه

ای بابا گور بابا ی زمان مناسب ادم باید حرف دلشو تاوقت هست بگه

با سلام من عاشق دختر داییم بودم و هستم
ی سال پیش بود ک مچشو گرفتمو فعمیدم
با چن نفر دوست است البته مجازی
و این کار منو ازش دل زده کرد
اما بعد از چن ماهی باز دوباره گرفتارش شدم
باز ازش حقیقتو خاستم
اومد
گف من خاستم لجتو درارم و از این کار هم خیلی خوشحالم تو نمیتونی واسم تعین تکلیف کنیو از این حرفا
تا اینکه
چن وق پیش چن تارو فرستاد پی وی منو بستن ب فحشو بلاک،ولی همین شخص هر هفته از طریق فامیلامون پیگیر منه
حالا من چیکار کنم؟؟؟

بنظرم دختر مناسبی نیست و اگه رابطتون به ازدواج بکشه حسابی پشیمون میشی

سلام من دخترم
و یه سوال از پسرا داشتم
یه دختر چجوری باید باشه که یه پسری ازش خوشش بیاد ؟

ببین اولا خوش پوش باش دوما خوش اخلاق و رفتار باش و کمتر باهاش قهر کن سوما خودتو لوس کن براش ولی شورشو در نیار چهارما بیشتر وقت بزار براش پنجما به جز اون با پسر دیگه‌ای حرف نزن ونگا نکن من تا اینجا میتونم کمک کنم

از نظر ی پسر خوب
با ادب و ظاهر خوب

سلام کتایون جان من پسرم من قبل از این که این مقاله رو بخونم با معشوق هم دانشگاهیم رفتاری داشتم که هی میخواستم رابطمون رو خیلی صمیمی کنم و همیشه سعی میکردم تو یه مکان شخصی داستان رو براش تعریف کنم ولی هر دفعه مشکلی پیش میومد ولی آره من برای جلب توجه بیشتر دوستم بهش می گفتم من عاشق یکی شدم و ازش مشاوره میگرفتم فکر میکردم که براش مهمه یا نه ولی انگار با حالت تعجب و ناراحتی و استرس میگفت
جدی میگی
الان هم که تو چت یه موقع با هم حرف میزنیم خیلی باهام صمیمی شده
منم دیوونشم
بعد کرونا میخوام باهاش نامزد کنم:)

سلام. من 24سالمه از یه دختر خوشم میومد و بعد یه مدت که همو شناختیم من پا پیش گذاشتم و یه رو مستقیم حرف دلمو زدم و جواب رد شنیدم چون یه سال بزرگتر از منه ولی رابطه دوستانمون رو حفظ کردم و ازش دور نشدم همونطور که قبلا بود. همیشه با احترام بودم باهاش ولی بعد از گذشت هفت هشت ماه رفتارش با من کمی خودمونی تر شد و منو دعوت کرد و با هم یه شب بیرون رفتیم و اخرش هم رسیدیم خونه و از اونجایی که راهیی نبود جز این که پیشش بمونم شبو کنار اون خوابیدم و حتی خودش منو بغل کرد و کنارم خوابید. به نظرتون اونم الان از من خوشش میاد؟ خودم اینطور فکر میکنم ولی از اونجایی که بهم اول نه گفت دو دلم دوباره پیشنهاد بدم یا بزارم بگذره یه مدت؟ مرسی

موقع خواب بغلت کرده دیگه از این واضح تر، مگه اینکه هوس بازی چیزی باشه دختره

حاجی دسخوش

سلام من دخترم عاشق یه پسر ۱۵ ساله شدم بهش گفتم اونم گفت دوسم داره اما همیشه من ناز شو می خرم اونم یه بار به خاطر من با دوستش دعوا کرد حتی زخمی شد ولی همیشه من قدم اول برداشتم که بهش بگم دوسش دارم اون اصلا سعی نکرد بگه دوسم داره تا وقتی که من گفتم
ایا این عادیه

بعضی پسرا خجالتین ، اگه تو رابطتون عشق هست دیگه نمیخواد نگران چیزی باشی

سلام لطفا کسانی که پسر هستند جواب من را بدهند.
من فکر میکنم که یک نفر عاشق من شده باشد ولی برای اینکه مطمئن بشوم نیاز به کمک دارم.
اگر یک پسری عاشق یک دختر بشود ولی هیچ مقاله ای مثل این را نخوانده باشد رفتارش چطوری هست؟
خیلی از رازهایی که به مادر و پدرش و خواهرش نمیگوید را به من میگوید.
اما یکبار به من گفت عاشق یک دختری شده ولی کسی را که گفت را واقعا دوست نداشت بنظرتون این حرف را برای اینکه من را گیج کند گفته یا اون موقع میخواسته علاقه اش را به من نشان بده ولی خجالت میکشیده و این باعث شده دروغ بگه؟
لطفا جواب بدید

سلام من به عنوان یک پسر میگم ک اون پسرحاضره دست به هرکاری بزنه برای باشمابودن

به نظر من بهش فرست بده احتمالا علاقه داره به شما و شاید ادم ساکتی باشه به همین دلیل نتونسته موضوعی پیدا کنه تا بحثی رو با شما شروع کنه و موضوع اشتباهیی رو پیدا کرده یکم بیشتر بهش فرست بده و یکم بیشتر زیر نظر داشته باشش

ببین اگه یه پسر.یه دخترو دوست داشته باشه اینو نخونده باشه خب روش نمیشه که بگه البته اکثر پسر ها اینجورین از رفتارشم ببین اکثرا کسایی که روش نمیشه از رفتار نشون میدن.منم یه سوال ازت داشتم چون دختری راستش منم یکی رو دوست داشتم ولی قبلا یه دوست پسر داشت که مخشو زده بود الان خیلی وقته که با اون نیست.میدونه که من اونو دوست دارم ولی اون موقع زد تو ذوقم.فقط میخوام بدونم که آیا اون از من خوشش میاد یا نه یا باید چه رفتاری داشته باشه.اگه میشه تو روبیکا بهم پیام بده بگو خیلی ممنون میشم آیدی روبیکامم برای پیام رسان
sonic_hedgehog2
اینجا بهم بگو بازم ممنون.چند تا پیج دارم ولی تو همین بگو.🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏😥⁦☹️⁩

مثلا چه رفتاری انجام بده منو دوست داره؟؟

باهات شوخی کنه , وقتی تو رو می بینه خوشحال باشه ذوق داشته باشه واسه دیدنت و …

سلام یه سوال داشتم من 18 سال دارم و عاشق یه دختری شدم که یه سال ازم بزرگتره واقعا دیوونه دارم میشم هر ثانیه بهش فکر می کنم میخواستم و البته من امسال تازه به دانشگاهی میرم که اونم تو همون دانشگاه هست میخواستم بدونم چجوری بهش بگم عاشقشم چون من خجالتی ام
ممنون میشم اگه راهنماییم کنین

دخترا دوست ندارن یهویی بهشون بگی عاشقتم خیلی اروم و یواش یواش
اول راجب به ایندت باهاش حرف بزن
ما دخترا از سوپرایز شدن خوشمون میاد اول براش یه شاخه گل ببر اون خودش ماجرا رو میفهمه کم کم کادو هات رو ارزشمند تر کن تا اینکه یه روز بهش بگو من عاشق یه نفر شدم و بهش قول میدم ….. و اون هم تویی
علایقش رو بشناس مثلا وقتی بردیش رستوران قبل از اینکه بگه چی میخواد تو زود تر بگی
موفق باشی

از 8 سالگی عاشق یه دختر شدم تا الان که 19 سالمه. 14 سالم بود بهش گفتم. ولی هنوز نظرش رو من منفیه 🙂

نه به شدت بدشون میاد

سلام ایا دختر ها از مو های بلند و بسته شده خوششون میاد. من موی بلند دارم میخوام بدونم خوشش میاد یا نه.

اصلا مطمئن باش هیچ دختری موی بلند رو دوست نداره

یک نفر دوسم داشت بخاطر داداش مجازی این جور چیزا ولم کرد ۲ روز قبل بغلم بود ولی اونو بلاک نکرد گفت داداشم دوسش دارم پسره هم از شهر خودمون بنظرمن بر میگرده دختره؟

سلام.اول از همه میخواستم بگم که این مقاله واقعا خوب هست و از اینکه درستش کردید تشکر میکنم.بنده از یک دختر خانوم خوشم اومده و همه روش هایی رو که بتونم دلشو بدست بیارم امتحان کردم و فکر میکنم از من خوشش نمیاد .الان من باید بکشم کنار؟

زیاد وقتتو هدر نده تا یه مدتی دوباره تلاشتو بکن که دلشو بدست بیاری بعد بگو ازش خوشت میاد اگه اونم از تو خوشش میومد که مبارکه اگه هم نه که حداقل وقتو هدر نمیدی و ذهنتو بیخود درگیر کسی نمیکنی

سلام من با یه دختری تو پیش دبستانی دوست بودم الان بعد 6 سال عاشقی هنوز میخوامش و دوستش دارم اونم منو دوست داره نه من روم میشه نه اون
راهنمایی کنید لطفا

آدمها وقتی سنشون میره بالا بخاطر کارهایی که میتونستن بکنن و نکردن پشیمون میشن تا بخاطر کارهایی که تا به حال کردن
اگر واقعا دوسش دارید و تصمیم خودتون رو گرفتید با یه دسته گل پا پیش بذارید و حرف درون خود را کاملا بزنید انشالله که هرچی خیره اتفاق بیفته

ببخشید چشم زدنم خوبه یا نه😉😉

خوبه عالیییی فقط به شرطی که دختر مورد نظر لوس نباشه وبره به مادرش بگه

سلام
یک سوال از دوستان خانم،،،،اگه یک پسری بیاد آشنا باشه بعد بهتون بگه که خیلی وقته دوستون داره و بگه از کجا امد اصلا این علاقه و تا الان چیکار کرده براتون،،، میرین به مادر پدرتون میگین فرض کنید یک دختر ۱۶ ساله اید… لطفا
من مادر خودم میدونه اما میترسم اشتباه کنم و اونو ناراحت کنم… چون خواهر نداشتم نمیدونم اخلاق دخترارو

میتونی ازش قول بگیری که به کسی نگه
این روش معمولا رو ما دخترا جواب میده

سلام
من از دختری خوشم میومد و اونم منو دوست داشت.
ولی یه دفعه ای به من گفت که من تورو مثل دوست عادی میبینم.
الانم منو فقط مثل یه دوست ساده میبینه.ولی من هنوز ازش خوشم میاد.من چیکار کنم تا اون دوباره به من علاقه‌مند بشه؟؟؟

اون بهت علاقه داره من مطئنم منم یکی رو دوس دارم اما واسه اینکه متوجه نشه بهش میگم دادا :/ این کلا خصلت ما دختراس

تو مریضی :/
خب بگو دوسش داری چرا میگی دادا!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سلام خودت بهتر از همه میدونی باید فکر کنی که اون از چه چیزی خوشش میاد و نمیاد و بعد حس واقعیت را بهش نشون بده سعی در بعضی موارد دلداریش بدی باهاش همدردی کنی برید باهم کافه پارک کم کم حست را بهش بگو.
من یک دخترم ولی نمیتونم قول بدم که حتما جواب میده ولی تمام سعیت را بکن و اگر ازت خوشش نیومد و به یک نفره دیگری علاقه مند شد میتونی کنار بکشی و اینجوری بهش نشون میدی که چقدر دوستش داری.

با سلام ببخشید یک سوال داشتم اگه میشه جواب بدین ، یک سری اتفاقاتی افتاده بینمون باعث شده اعتمادمون کم بشه بینمون ولی از این مطمئنیم که همدیگرو دوست داریم ، راه حل پیشنهادی واسه اینکه بخوام اعتمادشو بدست بیارم چکار کنم ؟ و اینکه بتونه منو محرم اسرارش قرار بده چکار کنم بنطرتون ؟

سلام
خدایی اصلا فکرشو نمیکردم واقعا یه دختری رو از روی علاقه دوستش داشته باشم ولی این اتفاق1ساله افتاده
ولی خجالت میکشم برم رو راست به خودش بگم😢
چیکار کنم؟؟؟؟؟😥😕😕

دخترا از پسرایی که شهامت ابراز علاقه ندارند خوششون نمیاد.حداقل غیر مستقیم و بعد مستقیم اینو بهش بگید

سلام
درک میکنم 😕😔من نزدیک دوساله البته نه اینکه بترسم بهش بگم نه احساس میکنم سنم کمه

مگه سنت چقدره

سلام من یک دخترم و میدونم مهم ترین چیز توی دنیا نه فقط بری دخترا بلکه برای همه راست گویی مهمه برو بگو

من یه نفر را دوست دارم ولی نمیدانم که او مرا دوست دارد یا نه؟او دختر عمه من میباشد و من عاشق او شده ام.من نمیتوانم جلوی همه او را به اتاق بکشانم و از او درخواست ازدواج کنم.لطفا مرا راهنمایی ام کنید.🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏.

آقای شفیعی دوست عزیزمگه عاشقی وازدواج جرمه که خجالت بکشی؟بروجلو شجاع باش کسی که قصدش ازدواجه یعنی خیلی مرد.نیتن خیره.یامیگ ن یامیگ اره مهم اینه ک حرفتوزدی.ولی اگ میخوای بگ اره بهش نشون بده که دوسش داری جلوش زانوبزن وبادسته گل یاانگشتر ازش خواستگاری کن دختراازین کارخوششون میادوبراشون خاطره میشه..راه دیگ اینکه اگ خودت نمیتونی یاتوی فرهنگتون این مدل خواستگاری رونمیپسندن میتونی باپدرمادرش حرف بزنی.بگو میخوام دخترتونوخوشبخت کنم میخواستم اگه خدابخوادبیام خواستگاری دخترتون من بهش علاقه دارم وحاضرم هرکاری کنم که خوشبختش کنم

من عاشق دختر عموم هستم چکار کنم که او با من دوست شود

با سلام؛ بهتر هستش که در فرصتی مناسب، هنگامی که دو نفر هستید و دیگران متوجه شما نیست، اقدام به درخواست ازدواج کنید. چون در اینصورت هم شما راحت هستید و هم ایشون در پیش دیگران خجالت نمی‌کشند. در ضمن اگر پیش کسی دیگه این نظر رو بدید شاید طرف مقابلتون خجالت بکشه و نه بگه. در کل منتظر زمانی مناسب باشید.

سلام ببخشید من ۱۱ سالمه و از ۹ ساله گی عاشق دختر داییم شدم اسمش الاهه هست هم سن منم هست ولی نمی دونم چجوری بهش ابراز علاقه کنم می ترسم انقدر خجالت بکشم که دیگه نتوانم بهش بگم و او بده با یکی دیگه و من تا عبد افسرده بشم لطفا کمکم کنید من یک عاشقم

آخرین مطالب سایت

دکتر چک به سلامتی شما می اندیشد.

کپی برداری از مطالب دکترچک ممنوع می باشد و پیگرد قانونی برای سایت کپی کننده خواهد داشت.


طراحی:درناوب

دکترچک به سلامتی شما می اندیشد.

رحمت الله روابط عاطفی

برای اکثر آقایان این سوال پیش می آید که چگونه می توانند وارد رابطه عاطفی با یک خانم بشوند و او را عاشق و وابسته خود کنند. روانشناسان راهکارهای زیاد را پیشنهاد داده اند اما این راه کارها را نمی شود به همه تعمیم داد  زیرا که هر فرد معیار های خاص خود را دارد. اما ما در چارگوشه نکات کلیدی را گرد آروده ایم که با به کارگیری آن میتوان در جذب دختران موفق یود. با چارگوشه همراه باشید.

زن ها به صورت کلی به سمت مردهایی تمایل پیدا می کنند که می‌دانند چگونه از خودشان مراقبت کنند، شاید زیبایی اندام یکی از بهترین نشان دهنده های این موضوع است که به صورت ناخودآگاه در ذهن دخترها این ذهنیت مثبت را به وجود می‌آورد که شما می‌توانید از خودتان به خوبی مراقبت کنید و احتمالا از آنها نیز به خوبی مراقبت خواهید کرد. اگر این چنین نباشد راه سختی برای جذب و عاشق کردن دختر خواهید داشت. پس اول به خودتان برسید!

از آنجا که خندوندن دختر می تواند او را عاشق شما کند در این بخش به شما نشان می دهیم چگونه یک دختر  را بخندونید. قبل از این که شروع کنم این رو تذکر بدم که دلیلی که اکثر مرد ها از خندوندن نتیجه مثبت نمی گیرند به همین دلیل که سعی می کنند با گفتن جوک دخترها رو بخندانند.

چطور ی دخترو وابسته خودمون کنیم

چگونه دختر رو عاشق و وابیسته خود کنیم؟

در حالی که خنده ای که در اینجا مورد نظر ما است خنده ی حاصل از داشتن یک شخصیت با مزه ست. برای مثال چارلی چاپلین برای خودش یک شخصیت خلق کرده بود که بامزه بود (خجالتی و دست و پا چلفتی در عین حال زرنگ و … ) شما هم باید برای خودتون یک شخصیت خلق کنید که جذاب و خنده دار باشه ولی مطمئنا دست و پا چلفتی مورد نطر ما نیست.

اعتماد به نفس یگانه  نشانه ای است که ۹۹% از زن ها متوجه ی آن می شوند و باعث می شود مردان بسیار جذاب تر به نظر برسند. اگر می خواهید دختری به شما جذب شود خود را با اعتماد به نفس کرده و آن را نشان دهید.

عاشق شدن زمانی اتفاق می‌افتد که دو طرف پسر و دختر عشق را به شکل مشابهی حس می‌کنند. عشق درست مثل یک شغل در طول زمان رشد و نمو دارد و برای عاشق کردن دختر باید به او نشان دهید که ارزشش را دارید. اجازه دهید تا دختر زیبایی های شخصیت شما را ببیند و بفهمد که شما واقعا چه کسی هستید.

تحقیقات علمی نشان می‌دهد که دخترها به یک اندازه که به زیبایی ظاهری و جذابیت پسر و شخصیت و تعاملات اجتماعی، مهربانی، هوش، صداقت و محترم بودن توجه ویژه ای دارند.

چگونه دختر رو عاشق و وابیسته خود کنیم؟

عاشق کردن دختر و ایجاد یک رابطه عاطفی نیاز به توجه کامل به خودتان نیز دارد. کسی عاشق شما خواهد بود که از بودن با شما لذت ببرد، شما را با اعتماد به نفس ببیند و بفهمد که شما همیشه به دنبال خوشحال بودن خود هم هستید و زندگی خود را با تجربیات و یادگیری چیزهای جدید می‌گذرانید.

کاملا واضح است که زنان دوست دارند مورد تعریف و تمجید قرار بگیرند. با این حال آنها براحتی میتوانند تشخیص دهند که آیا صادقانه از آنها تعریف میشود و یا به درودغ است. گذشته از اینکه درچه شرایطی قرار دارید، همیشه باید موضوعی قابل قبول برای تعریف و تملق پیدا کنید.این میتواند بسته به زبان جسمانی او، تعریف و تمجیدی مخاطره آمیز و یا خودمانی باشد. بگو “جالبه که متوجه اون شدی…خیلی باهوشی” “خنده شیرین و جذابی داری”.

دخترها دوست دارند در مورد خود و اتفاقاتی که برایشان می افتد صحبت کنند، پس اگر می خواهید عشق خود را نشان دهید و دختر را عاشق خود کنید باید خیلی خوب به حرف هایش گوش دهید و احساساتش را درک کنید. سعی کنید وقتی صحبت می کند در هر مورد طرف او را بگیرید و به او بگویید که حق با او می باشد. ارتباط چشمی خوب نیز همراه با یک لبخند هنگام صحبت کردن به او نشان می دهد که شما از حرف زدن او لذت می برید و این خود نشانه ی عشق شما می باشد.

اگر می خواهید دختری عاشق شود باید کاری کند در کنار شما احساس امنیت کند. نشان دهید فرد قابل اعتمادی هستید و می توانید از او مراقبت و حمایت کنید. در واقع این مورد یکی از مهم ترین کارهایی است که برای عاشق کردن یک دختر باید انجام دهید زیرا احساس امنیت یکی از نیازهای اساسی دختران می باشد و اگر این نیاز در کنار شما برآورده نشود نمی توانید دختر را عاشق خود کنید.

چگونه دختر رو عاشق و وابیسته خود کنیم؟

هر دختری برای خودش شخصیتی دارد، ویژگی های رفتاری خاص خودش را دارد، درست مثل شما ! اگر به دختری علاقه مند شده اید نباید به این موضوع فکر کنید که چگونه او را تغییر دهید و یا چه ویژگی هایی دارد که شما دوست ندارید. هیچ کسی از قضاوت شدن خوشش نمی آید. به عنوان یک فرد رشد یافته باید دیگران را آنچنان که هستند بپذیرید و بیاموزید که چگونه می‌تواند ارتباط برقرار کنید.

شخصیت هرکسی مخصوص خودش هست و انتقاد و یا پیش داوری کردن باعث نمی شود که دختر مورد نظر شما تغییر کند، اما اگر به درستی به شخصیت او احترام بگذارید و واکنش مناسبی در شرایط مختلف نشان دهید دختر می‌فهمد که شما ارزش تغییر کردن به شکلی که دوست دارید را دارد.

برای اینکه کسی عاشقتان باشد بهتر است در ابتدا خود یک عاشق واقعی باشید و این رو بارها به طرفتون ثابت کنید. خود را باور داشته باشید . امیدوار به آینده و به خدایتان زیاد فکر کنید چون او خالق عشق است . اگه به یک عشق واقعی فکر می کنید خدا بهترین و بزرگترین عاشق است پس بهترین الگو در نزدیکی شماست. نزارید عشقی که دوست دارید طرفتون بهتون داشته باشه باعث بشه اون چیزی رو از دست بده و یا بعدا پشیمون بشه. باهاش زیاد در مورد این موضوع حرف بزنید.

چگونه دختر رو عاشق و وابیسته خود کنیم؟

در پایان باید گفت که نکات فوق کلیاتی بود که اکثر روانشناسان بر آن توافق دارند ولی باید بدانید که هر فرد یا بهتر بگویم هر دختری شخصیت خاص خودش را دارد و علایق مختص خودش را دنبال میکند. بنابراین باید برای آشنایی بهتر است شخصیت او را بشناسید تا بتوانید وارد رابطه عاطفی شوید و از او یک عاشق پیشه بسازید.

در این باره بیشتر بخوانید:

راه هـای جذب غیر مسـتقیم پسران، روش هـای کاربردی

دلبستگی ایمن چیست؟

کـراش داشتن چیسـت نشانه هـای کـراش و تفاوت آن بـا عشق

انواع دلبستگی

 

2 هفته پیش

2 هفته پیش

اکتبر 22, 2020

می 28, 2020

مارس 17, 2020

خشونت خانوادگی و راههای مقابله با ان وقتی از آزار و اذیت صحبت می‌کنیم، خیلی‌ها …

 

چگونه دختر مورد علاقه مان را جذب و عاشق خودمان کنیم؟ راه اش را نمیدانید؟ تا بحال این اتفاق برای تان افتاده اسـت؟ باید بگوییم، تا جاییکه میتوانید خود سرانه اینکار را نکنید، از هیچ منظری هیچ اشکالی ندارد اگر دختری را دیده اید و از او خوشتان آمده اما شرح علاقه و ایجاد رابطه اصول و قوانینی دارد کـه باید در مورد شان بدانید. در ادامه با پارس ناز همراه باشید تا اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار دهیم.

 

اینکار آنقدرها هم کـه شـما فکرش را می‌کنید دشوار نمی باشد، بلکه برعکس بسیار هم ساده اسـت. شاید قبل از هر اقدامی با خودتان بگویید کـه آیا اصلا نزدیک شدن بـه فردی کـه ذهن تان رابه خود مشغول کرده درست اسـت یا خیر، جواب شـما «بله» اسـت. چرا کـه نه؟! اگر ترس جواب رد شنیدن از وی را دارید، مـا راهکارهایی را برایتان آورده ایم کـه میتوانید آسان تر قدم جلو بگذارید.

چطور ی دخترو وابسته خودمون کنیم

 

بـه نشانه ها توجه کنید

اگر فردی کـه میخواهید بـه او نزدیک شوید مدام سعی میکند کـه با شـما مواجه نشود و از تماس چشمی با شـما خودداری می‌کند، بدانید کـه او تمایلی بـه برقراری ارتباط با شـما ندارد.

اما اگر بـه حرف هاي شـما عکس العمل نشان میدهد و بـه جک هایتان میخندد و از تماس چشمی با شـما نیز فرار نمی‌کند، مطمئن باشید کـه او نیز بـه سمت شـما جلب شده اسـت.

 

از بیش از حد فکر کردن، دست بردارید

درست اسـت کـه شـما باید با فکر جلو روید اما تجزیه و تحلیل بیش از حد هم می‌تواند بـه ضررتان تمام شود. بعنوان مثال لازم نیست کـه برای تمام دیالوگ هایي کـه می‌خواهید بین خودتان و او رد و بدل کنید برنامه ریزی کنید، شـما باید خودتان را آزاد بگذارید و با گفت‌وگویی کـه در لحظه اتفاق میوفتد هم مسیر باشید.

 

عجول نباشید

شـما باید قدم هاي اول برقراری ارتباط تان را محتاطانه بردارید. گرچه خانمها از آقایان دلير و غیرقابل یپش بینی خوششان می‌آید اما این بدین معنی نیست کـه در اینکار افراط کنید. بنابر این قدم هاي اول را آهسته بردارید. عجولانه رفتار کردن می‌تواند بـه ضررتان تمام شود.

 

بـه اشتباهات تان بخندید

از آنجا کـه در نخستین برخورد با طرف مقابل تان ممکن اسـت کمی دست پاچه شوید و سوتی دهید، بجای پوشاندن اشتباه تان، بهتر اسـت کـه آنرا قبول کنید و بـه آن بخندید. بعنوان مثال اگر هنگام برداشتن کیف تان، هول شدید و آن رابه پایین انداختید، بخندید و بـه او واقعیت را بگویید: «مـن کمی هول شدم» همین رفتار میتواند صمیمیت بیشتری میان شـما برقرار کند.

 

عدد تان رابه او بدهید

تعداد زیادی از آقایان از خانمها تقاضای می‌کنند کـه عدد شان را بدهند، در حالی‌کـه این شمایید کـه باید عدد تان رابه او بدهید. خانمها برای این‌کـه بدانند بـه این رابطه تمایل دارند یا خیر، بـه مقداری زمان نیاز دارند.

از این رو بهتر اسـت کـه این فرصت رابه او بدهید تا فکر کند ودر صورت علاقه خودش با شـما تماس بگیرد. در غیر این صورت نسبت بشما گارد خواهد گرفت.

 

انتظارتان را پایین بیاورید

تعداد زیادی از آقایان انتظار دارند کـه خانمها در همان برخورد اول عکس العملی مثبت از خود نشان دهند، در حالی‌کـه این انتظار اشتباه اسـت. ممکن اسـت فردی کـه شـما برای بار اول بـه او نزدیک شده اید در شرایط روحی بدی باشد یا حتی نتواند بـه سرعت رفتار شـما را درک کند یا هزار و یک دلیل دیگر… بنابر این انتظارات تان را پایین بیاورید و اگر برخوردی کـه بر وفق مرادتان نبود را از او دیدید، ناامید نشوید.

 

شوخ طبع باشید

طبق معمول مـا با افرادی کـه طبع بذله گویی دارند، ارتباط بهتری برقرار میکنیم. از این رو اگر شـما هم شوخ طبع باشید، نه تنها احساس اسانی و صمیمیت بیشتری رابه او منتقل می‌کنید بلکه راه را برای مکالمه اي موثرتر نیز باز خواهید گذاشت.

 

بـه اصل مطلب بروید

اگر نمیتوانید شرایطی پیدا کنید کـه با طرف مقابل تان بحث را باز کنید، بهتر اسـت کـه جلو بروید و رک حرف تان را بزنید. بـه او بگویید که به برقراری رابطه با او تمایل دارید و می‌خواهید نظر وی را بدانید. احترام گذاشتن و انعطاف پذیر بودن نسبت بـه حرف هاي طرف مقابل، می‌تواند تاثیر مثبتی در پاسخی کـه میشنوید داشته باشد.

 

شاید فکر کنید کـه گفتن تـو شبیه دختران دیگر نیستی یا مـن از دخترها خوشم نمی‌آید اما تـو با همه آنها فرق داری برای شـما جذاب و تاثیر گذار باشد اما برای دختران آن گونه نیست.

در واقع آنها دوست ندارند کـه شـما آنها رابا دختران دیگر مقایسه کنید، حتی اگر بحث خوبی ها در پیش باشد. بجای آن بهتر اسـت که از او بطور خاص تعریف کنید.

 

از او بخواهید بشما چیزی آموزش دهد

یکی از شیوه هایي کـه بـه کمک آن می‌توانید طرف مقابل تان را تحت تاثیر قرار دهید، این است که از او بخواهید چیزی بشما بیاموزد. بعنوان مثل اگر او در زبان انگلیسی یا حتی کامپیوتر قوی ست، بخواهید بشما در یادگیری آن کمک کند. اگر پاسخ او مثبت بود، شـما زمینه لازم را برای ایجاد صمیمیت بیشتر چیده اید.

چطور ی دخترو وابسته خودمون کنیم

 

بـه او تکست دهید

اگر نمی‌توانید رو در رو با او حرف بزنید، از تکست کمک بگیرید. در پیغام تان بـه او نشان دهید کـه به برقراری رابطه با او تمایل دارید. شاید او نیز با این شیوه احساس اسانی بیشتری کند.

 

جواب «نه» را بپذیرید

باید واقع بین باشید یعنی ممکن اسـت از او جواب «نه» بشنوید. این بدان معنی نیست کـه از همان اول دیدی منفی و ناامیدانه داشته باشید اما باید انتظار شنیدن هر جوابی را بکشید. اما حتی در این شرایط هم خونسردی و اعتماد بـه نفس خودتان را حفظ کنید و با احترام از او جدا شوید. گرچه شـما بـه هر دلیلی جواب رد شنیده اید اما حداقل میتوانید خوشحال باشید کـه تلاش تان را کرده‌اید.

 

 

 

در دهه 1930 پزشک جورج دبلیو کرین یک مقیاس برای نمره دادن بـه زندگی مشترک مردان و زنان طراحی کرده بود کـه به شوهران امکان می داد زنانشان را محاسبه کنند و بالعکس. هر زن برای زدن لاک قرمز رنگ و یا رفتن بـه رخت خواب درحالی کـه موهایش با گیر یا چیز دیگری بسته شده بود یک نمره منفی دریافت می‌کرد. شاید بتوان گفت کـه دلیل درگیری هاي بین زوجین در آن دوران بسیار هولناک بود.

 

در این مقاله میخواهیم بـه نیازها و انتظارات مردان از همسرانشان بپردازیم و این‌کـه آنان بطور کلی از رابطه با زنان چـه می‌خواهند. گرچه زنان بر این باورند کـه مردان از آنان انتظاراتی زیاد و گاه غیرمعقول و غیرممکن دارند اما در ادامه این مطلب میخواهیم اعترافات واقعی مردان در مورد انتظاراتشان از رابطه عاشقانه با زنان را بازگو کنیم کـه با باور عمومی تفاوت هاي جالبی دارند.

 

 

قبلاً گفته می شد کـه مردان عاشق چاپلوسی و ستایش شدن توسط زنان هستند. اما به گفته تعداد زیادی از کارشناسان حوزه ازدواج، مردان بـه اندازه وفاداری، احترام و جذابیت ظاهری برای صداقت و راستگویی زنان نیز اهمیت قایلند.

مردان میخواهند کـه واقعیت را از زبان زنانشان بشنوند. بله واقعیت و نه انتقاد. بطور کلی، یک زن کامل و دوست داشتنی برای مردان، آن زنی اسـت کـه عقاید خودرا بسیار صادقانه و بدون قضاوت کردن بیان می‌کند.

 

 

شاید عجیب بنظر برسد اما مردان نیز از گفتگوی پوچ و بی هدف در مورد زندگی روزمره بدشان نمی‌آید. برخلاف باور عمومی، مردان از زنانی کـه همیشه ساکت می مانندخوششان نمی‌آید ودر واقع بـه زنانی علاقه دارند کـه در مورد دیدگاه ها و عقاید خود صحبت کنند. یکی از دلایل اصلی از هم پاشیدن خانواده ها و ازدواج ها، بـه باور تعداد زیادی از کارشناسان، عدم تعامل و گفت و گو اسـت.

 

یک روان شناس سایبری و کارشناس در حوزه ارتباطات بین اشخاص بنام گویندولین سیدمن یک بررسی مقایسه اي در مورد سطح رمانتیک بودن مردان و زنان انجام داده و بـه نتیجه اي باورنکردنی دست یافت. بر اساس تحقیقات او مشخص شد کـه مردان در زمینه رمانتیک بودن از زنان قویتر هستند.

احساسات واقعی نقش مهمی برای آنها در عشق دارد و بعنوان یک قانون، انها طبق معمولً پیش از زنان بـه احساسات عاشقانه خود اعتراف میکنند. در عوض زنان در انتخاب شریک زندگی خود بسیار واقع گرا و گزینشی عمل میکنند.

 

تعداد زیادی از مردان ادعا میکنند کـه هیچ چیز بهتر از زیبایی طبیعی نیست اما این یک دروغ بیش نیست. براساس اطلاعات مربوط بـه 1 سایت همسریابی در ایالات متحده، زنانی کـه آرایش کرده و موهای شان را رنگ می‌کنند تقاضای هاي ازدواج بیشتری دریافت می‌کنند. از این رو جذابیت فیزیکی و زرق و برق هنوز هم برای مردان از اهمیت بالایی برخوردار اسـت.

 

غذا هاي خانگی برای مردان اهمیت زیادی دارد.یک روانشاس و متخصص روابط زناشویی بنام پاتریک وینس بر این باور اسـت کـه آشپزی کردن زنان برای مردان بسیار مهم اسـت و یک چیز مقدس بـه شمار می‌آید. بوی خوش غذا احساسی خوب و آرامش بخش بـه انسان میدهد.

علاوه بر این، مردان از این‌کـه زن مورد علاقه انها خود آشپزی کرده و یک دستور پخت غذایی بسیار پیچیده را یاد گرفته احساس خوشحالی می‌کند.مردان اغلب زنانی را دوست دارند کـه برای آنها آشپزی کرده و این موضوع اصلاً کلیشه اي نیست.

 

مردان از شهرت هاي مشکوک در شبکه هاي اجتماعی واهمه داشته و دوست ندارند کـه بـه قهرمان شایعات عمومی تبدیل شوند. روانشناسان ادعا میکنند کـه مردان ترجیح می‌دهند از توجه بیش از حد اجتناب کرده و بـه زنانی کـه زندگی شخصی شان را برای دیگران فاش نمی‌کنند بیشتر علاقه نشان می‌دهند.

 

یک زن زیبا اما کمی خنگ کـه با دهان باز بـه صحبت هاي شوهرش گوش می‌دهد بی شک همواره قاعده رابه یک زن مستقل و خودساخته کـه بخود متکی اسـت خواهد باخت. درک این موضوع بسیار ساده اسـت: زنی کـه مستقل باشد یک شریک مساوی در رابطه زن و شوهری محسوب می‌شود و می‌توانید باهم تعداد زیادی از مشکلات را حل کنید. بدین ترتیب می‌توان گفت کـه یک زن مستقل میتواند پشتیبانی قابل اعتماد باشد.

 

یک روان شناس شناخته شده بنام دبورا تانن می‌گوید کـه بر اساس مطالعات وی زنان سعی می‌کنند تمام وقت آزاد خودرا درکنار شریک زندگی شان بگذرانند در حالیکه مردان ترجیح می‌دهند اوغات فراغت خود رابه صورت مستقل ودر تنهایی سپری کنند. هر خانواده اي باید بـه دنبال دستیابی بـه یک تعادل کامل در روابطشان در این زمینه باشند.

 

این‌کـه مردان همیشه بـه مسایل جنسی فکر می‌کنند یک موضوع قدیمی و رد شده اسـت.یک روان شناس آمریکایی بنام جد دایاموند میگوید کـه شاید زنان درساختن چنین چهره اي از مردان مقصر اصلی باشند زیرا آنها انتظار یک رفتار خاص را از شریک زندگی خود دارند وآن هم این اسـت کـه مرد زندگی شان کمی خشن و سرسخت باشد.

در واقع تنها تماس فیزیکی نیست کـه برای مردان اهمیت دارد بلکه داشتن احساس آرامش و اسانی، حس گرمی رابطه ودرک متقابل در هنگام رابطه جنسی نیز برای مردان از اهمیت قابل توجهی برخوردار اسـت. باور کنید کـه نیمی از جمعیت کره زمین از این‌کـه همیشه باید ثابت کنند خصلت هاي مردانه دارند خسته شده اند.

 

مردان در واقع از ازدواج کردن نمیترسند اما هنگام آغاز یک رابطه جدید بسیار مراقب بوده و سعی می‌کنند کـه تصمیمات عجولانه نگیرند. مطالعات صورت گرفته در دانشگاهی در ایالات متحده نشان می‌دهد کـه غلبه کردن بر ناراحتی ناشی از بهم خوردن یک رابطه عاشقانه برای مردان سخت تر اسـت و مدت زمان بیشتری طول می‌کشد. هم چنین زنان در سنین بسیار پایین تری نسبت بـه مردان آمادگی ازدواج را پیدا میکنند.

 

 

عموماً باور بر این اسـت کـه تمامی مردان رویای داشتن فرزند پسر را دارند زیرا این فرزندان پسر هستند کـه میتوانند نام خانوادگی آنها را زنده نگه دارند، می‌توانند آنها را برای کوهنوردی یا ماهیگیری بیرون ببرند ودر تماشای فوتبال نیز عقاید مشترکی دارند. با این وجود، بر اساس مطالعات انجام گرفته توسط موسسه گالوپ درسال ۲۰۱۱، اکثر پاسخ دهندگان بـه داشتن فرزند دختر فکر می‌کردند.

 

روانشناسان این تمایل رابا این واقعیت کـه والدین آینده از مشکلاتی کـه هنگام بزرگ کردن فرزند پسر با آن مواجه میشوند- بددهنی ها، دعوا کردن ها و مشکل سازی در مدرسه- مرتبط می‌دانند. امروزه نیز اکثر کاربران اینترنت نظر مشابهی دارند. در دنیای کنونی جنسیت فرزند اهمیت چندانی ندارد و مقایسه کردن این دو یا صحبت کردن در مورد بهتر و بدتر دانستن یکی قابل قبول نیست.

 

 

برای کسانی کـه در روابط عاطفی بـه سر میبرند و هنوز در دوست داشتن طرف مقابل خود دچار شک و دودلی هستند، بهتر اسـت تفاوت بین عشق و شهوت را بشناسند تا با قاطعیت بیشتری ادامه رابطه را سر بگیرند. تشخیص عشق و هوس بـه هر عاشق و معشوقی این فرصت را میدهد کـه بهتر تصمیم بگیرد و بداند کـه فرد مقابل چـه نیت و هدفی دارد.

 

اغلب رابطه بین دختر و پسر یا بین زن و شوهر دارای قید و شرط اسـت، رابطه ساخته شده با ستون هاي عشق باید بی قید و شرط باشد. اگر شریک عاطفی شـما دائم بـه جست و جوی چیزی بهتر درشماست قطع بـه یقین این هوس اسـت نه عشق. عشق بی قید و شرط یعنی محبت مـا برای هم دیگر براساس یک سری رفتارها و خصوصیات خاص نباشد.

باید همسرتان رابه خاطر خود او دوست داشته باشید نه بخاطر این‌کـه خوش هیکل اسـت یا چون هر شب برایتان شام درست می‌کند. این همان عشقی اسـت کـه نامزدها و زوج هاي تازه ازدواج کرده بـه آن باور دارند. عشق بی قید و شرط آن عشقی اسـت کـه همیشه تا قبل از این‌کـه زندگی واقعی خود رانشان دهد همه چیز زیباست.

 

خیلی آسان می ‌شود تحریک شدن رابا عشق اشتباه گرفت. شاید در این برهه حرف ‌زدن نوعی کسالت و وقت اتلاف کردن بـه ‌نظر برسد، ولی اگر باهم حرف نزنید پس از چـه راه دیگری می ‌توانید نسبت بـه یک دیگر شناخت پیدا کنید؟ فرد مقابل می‌تواند بـه اسانی در مورد مسائل زندگی مثل مسائل مالی، بچه ها و چیزهایی کـه وی را می ترساند با شـما صحبت کند چرا کـه برای او مهمترین هدف پیشبرد زندگی و التیام آن بـه همراه شماست.

اما زمانی کـه چیزی جز هوس نباشد او چیز زیادی در مورد شـما نمیداند تنها از رنگ مورد علاقتان اطلاع دارد ومی داند در چـه رشته اي تحصیل کرده‌اید. بیشتر اوقات هم از پرسیدن سؤالات عمیق در مورد شـما طفره می‌رود از ترس این‌کـه مبادا جواب خوبی بـه او ندهید یا چیزهایی بفهمید کـه بـه صلاحش نیست.

 

عشق بـه این معناست کـه شـما در هرحالت روحی و جسمی بازهم هم دیگر را دوست دارید و دائم مراقب هم هستید و بهم دیگر محبت میکنید. ولی وقتی برخلاف این باشد یعنی هردو طرف سعی در مراقبت از عشقشان ندارند چیزی جز هوس بین آنها نیست. آیا شریک عاطفی شـما، سعی می‌کند در مورد شـما بداند و یا سوالی راجع بـه این‌کـه روز خودرا چگونه گذرانده اید، از شـما می پرسد؟

آیا او سعی در ارتباط با شـما در چت هاي مختلف و بحث هاي شخصی دارد؟ اگر جواب این سوال ها مثبت هست، بشما تبریک میگوییم شـما صاحب عشق واقعی هستید. برعکس شهوت شـما رابه یک روابط فیزیکی کوتاه مدت هدایت میکند، کـه هیچ یک از مشکلات و گرفتاری هاي شریک عاطفی تان شـما را نگران نمی‌کند.

 

زمانی کـه شریک عاطفیتان، بشما نگاه می‌کند وخیلی سریع شانه هایش رابه سمت بالا جمع می‌کند و بـه سمت جلو می‌دهد. در این حالت احتمالاً شـما حرکتی انجام داده اید کـه او توجهش بـه سمت شـما جلب شده اسـت. وقتی مردی رفتارهای یک زن را تحسین میکند و وی را مورد مناسبی برای ازدواج می‌داند کاملاً ناخودآگاه شانه هایش رابه سمت جلو می آورد وجمع میکند.

این حرکت درمردان نشان دهندۀ محبت عمیقی اسـت کـه در دل داشته و دوست دارندبه نوعی آنرا ابراز کنند. زمانی کـه چشم در چشم می‌شوید او کمی سرش رابه سمت راست یا چپ کج می‌کند. کج کردن سر یک حرکت کاملاً ناخودآگاه در مردان اسـت کـه وقتی نسبت بـه زنی احساس نزدیکی میکنند از خود نشان می‌دهند. این حرکت و ژست را زمانی مردها نشان می‌دهند کـه بـه زنی علاقه مند شده اند.

 

 

روزی کـه شـما برای نخستین بار شریک عاطفی خودرا ملاقات کردید بـه یاد دارید؟ برایتان جذاب بود یا نه؟ اگر کسیکه بشما پیشنهاد می‌دهد فقط برای شـما جذاب باشد این هوس و شهوتی زود گذر اسـت. شریک عاطفی تان وقتی تحت هر شرایط با شـما باقی بماند، حتی اگر نسبت بـه هر شخصی جذاب نباشید، این عشق اسـت نه هوس زود گذر.

 

اگر شریک عاطفی شـما رنگ مورد علاقتان را میداند و یا ظرفی راکه شـما دوست دارید و بشما در مورد فعالیت هایش خبر میدهد و یا این‌کـه در مورد شـما نگرانی دارد، تمامی این حرکات بعنوان عشق درنظر گرفته میشود. هوس و شهوت شریک شـما، وی را در مورد خواسته ها و علائق شـما بی اهمیت میکند.

 

اگر فردی واقعا بشما علاقمند باشد حتماً راجع بـه خانواده و دوستانش با شـما صحبت خواهد کرد، بـه گونه اي کـه بدون دیدنشان می‌توانید راجع بـه آنها حدسی بزنید. حتی دوست دارد راجع بشما نیز با دوستان و خانواده اش صحبت کند. ولی فردی کـه سعی میکند شـما را از این موضوعات دور نگه دارد، فقط دنبال رابطه زودگذر و شهوتی اسـت.

 

تفاوت میان عشق و هوس در چیست؟ عشق یعنی شریک شدن هر چیزی باهم کـه شامل رفتن بـه جاهای مختلف ودیدار آدم ‌ها هم می ‌شود. اگر بـه‌ نظر می ‌رسد کانون رابطۀ شـما اتاق ‌خواب اسـت ونقطه‌ برجستۀ تمام قرارهایتان همان جا اسـت پس قطعا پای چیز دیگری درمیان اسـت کـه شـما بـه آن توجه ندارید.

 

بزرگترین مشکلی که اکثر پسر ها در این ارتباط دارند این است که فکر می کنند یک راه حل عمومی برای عاشق کردن دختران وجود دارد. صحیح است که بیشتر دختر ها به ویژگی هایی مثل اعتماد به نفس یا وضعیت اجتماعی جذب می شوند اما هر دختری به طور جدا یک مورد جداگانه و خاص است که برای جذب کردن او باید از روانشناسی عشق در دختر و زن ها آگاه باشیم. قبل از اینکه بخواهید دختری را عاشق خود کنید اول باید او را به خوبی بشناسید. وقتی در مورد روانشناسی عشق در دخترها آگاهی کسب کردید، متوجه می شوید دخترها چگونه می اندیشند و چیزهایی مهمی را می فهمید که برای تاثیر قرار دادن هر دختری به آن نیاز دارید.

وقتی با این مسائل آشنا شدید، کاری که باید انجام دهید این است که به شکل صحیح خود را برای شخص مورد نظر علامت گذاری کنید. در این مقاله در مورد روانشاسی جذب در زن ها سخن می گوییم.

اکنون می دانید که بر اساس روانشناسی جذب، همه ی دختر ها به یک شکل فکر نمی کنند اما هر دختری حداقل یکی از موارد زیر را در لیست آرزوهایش دارد.

زن ها به مردانی جذب می شوند که با جذبه، تاثیر گذار و قوی هستند. اگر از هر دختری در مورد مرد آرزوهایش بپرسید به عنوان مثال به یک ستاره ی معروف و خوش قیافه اشاره می کند. سپس وقتی ازدواح کرد ببینید آیا شباهتی بین مردی که با آن ازدواج کرده و ستاره ی رویاهایش است یا خیر؟ یکی از موضوعات جالب در روانشناسی جذب در زن ها این است که وقتی آنها به طور منطقی در مورد جذابیت فکر می کنند پارامتر های مختلفی را برای انتخاب خود تعریف می کنند؛ اما این پارامتر ها وقتی به طور ناخودآگاه به شخصی جذب می شوند متفاوت است.

بر اساس روانشناسی جذب، بیشتر زن ها به حمایت نیاز دارند؛ در نتیجه یکی از مهمترین چیزهایی که باعث می شود احساس امنیت کنند بودن با مردی است که موقعیت اجتماعی خوبی دارد و یا آینده اندیش است. دلیل آن این است که مرد آینده اندیش به احتمال زیاد روزی موقعیت اجتماعی خوبی خواهد داشت. تحقیقات پژوهشگران نشان داده است مردی که ماشین گرانی زیر پایش دارد خیلی جذاب تر از مردی است که یک ماشین معمولی را می راند.

چطور ی دخترو وابسته خودمون کنیم

اعتماد به نفس تنها نشانه ای است که 99% از زن ها متوجه ی آن می شوند و باعث می شود مردان بسیار جذاب تر به نظر برسند. اگر می خواهید دختری به شما جذب شود خود را با اعتماد به نفس کرده و آن را نشان دهید.

اول اجازه دهید مفهوم کلمه ی خوب را برای تان توضیح دهم تا بهتر متوجه ی منظورم شوید. یک پسر خوب، پسری است که اجازه دهد دختر، همه کاره باشد؛ کسی که هر کاری برای خوشحال کردن دیگران بکند حتی اگر به قیمت خوشحالی خودش باشد. همچنین پسر خوب، پسری است که همیشه با آن دختری که دوست دارد تماس بگیرد و دمبالش است. دخترها به احساس امنیت نیاز دارند؛ احساسی که در کنار یک مرد برجسته پیدا می کنند نه یک پسر خوب؛ مردی که مثل یه رهبر همه چیز را هدایت کند. اگر شخصی ترسو باشید و بازیچه ی دست دختر ها قرار بگیرید هیچ دختری عاشق تان نخواهد شد.

به طور قطع، شهرت یکی از عوامل تاثیر گذار در جذابیت است. یک تحقیق روانشناسی نشان داده است که دختر ها از مردی خوش شان می آید که دختری دیگر به وی لبخند بزند!!، حال مردی را تصور کنید که بیش از یک طرفدار دارد.

بر اساس روانشناسی جذب در زن ها، دختر ها به اندازه ی مردان به خوش قیافه بودن اهمیت نمی دهند؛ اما به طور حتم به مردان سالم که خوش اندام باشند توجه خاصی می کنند. خبر خوش این است که هر موقع بخواهید می توانید تمرین های بدنسازی را شروع کنید، از همین امروز به باشگاه بروید و اندامتان را متناسب کنید؛ این کار کاملا امکان پذیر است.

1 – اعتماد به نفس: مهمترین چیزی که باید به دست بیارید و تقویتش کنید، اعتماد به نفسه! شاید مهمترین دلیل شکست افراد در این بازی نداشتن اعتماد به نفسه. اگه میخواین تو این بازی به جایی برسین باید ترس رو کنار بگذارین و به خودتون ایمان داشته باشین. خیلی از افراد براشون پیش میاد که مثلاً یک دختری رو میبینن و مدتها با هم در یک محل (مثل دانشگاه) روبرو میشن ولی جرات نمیکنن برن و حتی بهش سلام کنن. این دلایل زیادی داره. مهمترین دلیلش اینه که بزرگترین کابوس پسرها اینه که از یک دختر جواب نه بشنون! برای همین کلاً خیلی ها ترجیح میدن که قید بازی رو بزنن… این کاملاً اشتباهه! البته هیچ روش کاملاً مطمئنی برای “نه نشنیدن” وجود نداره, اما روشهایی وجود داره که شدت اثر این ضربه رو خیلی کم میکنه و حتی میشه گفت که ضربه رو به طرف مقابل برمیگردونه. من خودم اعتقاد دارم که برنده و بازنده بازی قبل از شروعش مشخصه! اگه به خودتون تلقین کنید که خراب میکنید, حتماً خراب میکنید و اگه تلقین کنید که موفق میشین، همینجوری هم میشه. پس اول از همه باید یاد بگیرید که خجالت و ترس رو کنار بگذارید. برای برنده شدن باید مثل برنده ها فکر کرد. (موضوع یکی از مطالب بعدی همینه) 2 – با مزه بودن: آدمهای بازنده معمولاً خیلی خشک و جدی هستن و همه چیز رو هم خیلی جدی میگیرن. این حالت برای مثلاً محل کار یا وسط یه سخنرانی بد نیست ولی اگه فکر میکنید که با همین حالتی که دارین میتونید با یه دختر هم دوست بشین باید بگم که اشتباهی اومدین. آدمها (چه دختر و چه پسر) با کسی دوست میشن که باهاش احساس نزدیکی و صمیمیت کنن و توانایی خندوندن دیگران یکی از اون چیزهاست که دیگران رو به شما به شدت نزدیک میکنه. البته نکته ضروری کار اینجاست که باید با فاصله و در موقعیت های مناسب با دیگران شوخی کنید. در غیر اینصورت نتیجه برعکس میگیرین!3 – یک بعدی نبودن : ببینید, تمام افراد بازنده (در روابط) یک خاصیت مشترک دارن؛ همشون به شدت تک بعدی فکر میکنن و عمل میکنن. مثلاً تمام موجودیت و شخصیت این فرد در رشته تحصیلیش, ماشینش و یا وبلاگشه. به جز اون موضوع خاص راجع به هیچ چیزه دیگه ای نمیتونه فکر کنه یا حرف بزنه. هر حرفی رو به طور اتوماتیک به موضوع خودش میکشونه و دائم داره راجع به همون موضوع وجودیش حرف میزنه. ببینید، اگه شما فوق دکترای کامپیوتر در رشته طراحی سوپرکامپیوترهای موازی هم داشته باشین، این موضوع فقط واسه همکاراتون جالبه، نه واسه بقیه و مخصوصاً دخترها! اگه میخواین موفق بشین باید شروع کنید در چند موضوع دیگه مطالعه بکنید و در ضمن تا جایی که میتونید زندگی رو تجربه کنید. چون اطلاعات تو کتابها معمولاً ناقصه و در عمل به درد نخور! برید مسافرت, یکی دو تا زبان خارجی یاد بگیرید, با افرادی که مثل خودتون نیستن دوست بشین, فیلم ببینید, موسیقی گوش کنید, از مغزتون کار بکشین. مغز آدم نه پر میشه و نه پیر و نه فرسوده. تا وقتیکه ازش کار میکشین مثل ساعت کار میکنه.4 – خوش تیپ بودن : ببینید, ما پسرها نسبت به دخترها یه خوش شانسی بزرگی داریم! پارامتر جذابیت در دخترها, زیبایی یا اصطلاحاً خوشگل بودنه و بیشترش شانسی و خدادادیه. اما در پسرها اینطور نیست! پارامتر جذابیت ظاهری در پسرها, خوش تیپ بودنه که 90% اکتسابیه! تقریباً هیچ نقصی در ظاهر پسرها نیست که خیلی راحت نشه از راههای دیگه جبرانش کرد. بزارین چند تا مثال رو که به ذهنم میرسه براتون بگم : تام کروز که اینهمه کشته مرده داره, قدش حتی با استانداردهای ایران هم کوتاهه! وین دیزل هنرپیشه نوظهور آمریکایی که تو فیلم سینمایی XXX و “سریع و آتشین” بازی کرده, هم کچله و هم دماغش خیلی گندست, اما ایشون هم کلی دختر از سر و کلشون در حال بالا رفتنه. برایان آدامز هم که نصف دخترای روشنفکر و غیر روشنفکر ایران براش میمیرن, تمام صورتش پر از چاله چوله های جوشهای غرور جوانیه!البته خیلی ها ممکنه بگن که ما وقت یا پول یا سلیقه کافی برای تیپ زدن رو نداریم. در مورد پولش, میتونید فرض کنید که دارید یه سرمایه گذاری میکنید؛ پولی رو که بابت چت کردن در ماه خرج میکنید رو اگه صرف یکی دوتا مورد کوچیک بکنید, 10 برابر برگشت سرمایه داره, البته به صورت غیر نقدی! در مورد وقتش هم، اولش سخته، اما بعدش عادت میکنید. راجع به سلیقه هم, کافیه با یکی دو نفر متخصص مشورت کنید : یک آرایشگاه درست حسابی, یک عطر فروشی درست حسابی و یک لباس فروشی درست حسابی! البته خیلی ها ممکنه باز هم بگن که ما هنوز هم امکانات مالی اینکارا رو نداریم. باز هم مشکلی نیست! یه جمله معروف هست که میگه “اگه نمیشه از آب دریا خورد, حداقل میشه ازش چشید”. شما عوض اینکه بیاین و سر تا پاتونو Upgrade کنید, این چند تا مورد رو رعایت کنید :اول اینکه عوض اینکه همه لباسهاتون رو از مارکهای متوسط بخرید، یه کفش درست حسابی بخرین (مثلاً آدیداس یا نایک یا تیمبرلند اصل)؛ اونوقت دیگه اصلاً اهمیتی نداره شلوارتون یا پیرهنتون چه مارکیه, یا اصلاً نو یا کهنست. کلاً اگه کفش خوب باشه, بقیه مسائل اهمیتی نداره. اصولاً زاویه نگاه دخترا وقتی با یه پسر روبرو میشن, از پائین به بالاست. یعنی اول کفش رو میبینن بعد چیزهای دیگه! یه نکته کلی هم بگم : “نو و کهنه بودن لباس خیلی مهم نیست، تمیز بودنشه که خیلی مهمه”!

Click here to preview your posts with PRO themes ››

بعدش اینکه یه ادکلن واقعاً معروف بخرین، دخترا (تقریباً) همه چیزشون برعکس پسرهاست؛ با چشماشون حرف میزنن و با دماغشون نگاه میکنن. شما اگه لئوناردو دیکاپریو هم باشین و از کنار یکیشون رد شین, ممکنه برنگرده شما رو نگاه کنه. اما اگه شبیه سیب زمینی هم باشین اما “دیویدوف کول واتر” زده باشین, 100% برمیگرده! ریشتون رو هم بزنید, البته نه اینکه کلاً ریش چیزه بدیه، اما معمولاً حالت صورت رو جدی تر نشون میده و چون شما احتمالاً جدی هستین, با ریش دیگه زیادی جدی میشین!

5 – با احساس بودن: ببینید, این یکی از همه سخت تره, و متاسفانه از همه هم مهمتره! اگه 127839 تا دختر رو جمع کنن و ازشون بخوان مشخصات یه پسر ایده آل رو بنویسن، 99.97634% اونها اول از همه مینویسن “با احساس و مهربون”. باید نشون بدین که به حرفهای دیگران توجه میکنید و برای دیگران دلسوزی میکنید. اصولاً این عبارت رو از ذهنتون پاک کنید: “به من چه!”. کلیه تفکرات آنارشیستی, سادیستی و تروریستی خودتونو تا وقتی یه دوست دختر درست حسابی پیدا نکردین, یه جایی قایم کنید. خودتون رو دائم در حال کمک کردن به دیگران نشون بدین. البته یه نگاهی هم به ادبیات و هنر رمانتیک بندازین, جای دوری نمیره! یه نکته مهم کنکوری هم هست که خیلی خیلی میتونه کمکتون کنه : “به گربه ها, بچه ها و گلها علاقمندی نشون بدین, همه چیز خودش حل میشه!”

۶- جنتلمن باشید: این خیلی مهمه! رفتار اجتماعی میتونه نقطه تمایز بین یک بازنده و یک برنده باشه. اصولا وقتی دخترها از پسری خوششون میاد, اولین عبارتی که براش بکار میبرن اینه : “جنتلمن”. جنتلمن بودن ریزه کاریهای فراوونی داره که خود من هم گاهی یادم میره همشون رو رعایت کنم ولی بعضی از اصل کاریاش اینان : مودب باشید، آهسته صحبت کنید، حرف دیگران رو قطع نکنید, هرگز و تحت هیچ شرایطی فحش ندین, به خانمها در هر سن و مرتبه ای احترام بگذارید, به دیگران زل نزنید, به اشتباه دیگران نخندید، در موقع ورود یا خروج خانهما مقدم هستند, اگر نشسته بودید و یک خانم ایستاده بود حتما جای خودتون رو به ایشون بدید و …

۷ – جسور باشید: سوای اینکه جیمز باند یک جاسوس بود و پیشوند 00 در شماره اش به معنی “مجوز برای کشتن” بود؛ جیمز باند شخصیت فوق العاده جسوری در روابط اجتماعی بود. شما هیچ وقت نباید از نزدیک شدن و حرف زدن با یک دختر بترسید. باید یاد بگیرید زمان مناسب رو برای شروع صحبت با یک دختر پیدا کنید و اصلا ترس و تردید رو به خودتون راه ندید. فراموش نکنید که جسارت، خاصیتیه که دخترها عاشقش هستن. مثلا اشتباهی که اکثر پسرها میکنن اینه که وقتی میخوان برای اولین بار کسی رو ببوسند ازش اجازه میگیرند! اصلا اینکارو نکنید, با اینکار از نظر اون دختر یک ترسو به حساب میاین! اگه واقعا نمیتونید تشخیص بدین که چه زمانی برای بوسیدن یک دختر مناسبه, بهتره که قید دوست شدن با دخترها رو بزنید…

۸ – قاطع باشید: بعضی از پسرها واقعا باعث آبروریزی بشریت هستن! شما نباید به تمام چیزهایی که دخترها میگن با “بله” جواب بدین. البته منظورم این نیست که لجبازی الکی بکنید, اما تو مسائلی که سلیقه ای هستند، لزومی نداره حتما تظاهر کنید که موافق نظر دخترها هستین. یاتون باشه که شما مرد هستید نه یک موش! چرا باید همیشه پسرها نگران از دست دادن دخترها باشن!؟ مطمئن باشید که به محض اینکه برای اولین بار روی نظر خودتون پافشاری کردید، ورق کاملا برمیگرده و دخترها نگران از دست دادن شما میشن. اما باز هم تکرار میکنم، قاطع بودن به معنی دگم بودن و خشک مغز بودن نیست؛ حرف منطقی رو از هر کسی قبول کنید اما زیر بار حرف زور نرید. دوست دختر شما آخرین دختر موجود در دنیا نیست! همیشه نفر بعد در راهه.

هرگز متوجه نخواهید شد چه وقت می تواند اتفاق بیفتد. ممکن است درحال گذر از یک خیابان ، مشغول غذا خوردن در یک رستوران، قدم زدن در یک باشگاه شبانه و یا درحال خوش و بش با دوستتان بـاشـید که ناگهان او پیدایش می شود. دختری زیبا که حسابی نظر شما را جلب کرده و دوست دارید با او صحبت نمایید. پس بـرای ایـن منـظـور چه کاری خواهید کرد؟

باید قدم پیش گذاشته و با او حرف بزنید. اگر یاد نگرفته اید که چگونه به دختر مورد علاقه خود نزدیک شوید، ما در این قسمت چندین روش عملی به شما ارائه می دهیم تا به راحتی بـتوانید 

Click here to preview your posts with PRO themes ››

زن دلخواه خود را جذب کنید.

به این روشها در اصطلاح “یـخـشـکن” اطلاق خواهیم کرد. سلاح اصـلی هـمـواره هـنـر سـازگـاری و انـطـبـاق پذیری خواهد بود.پیش از شروع باید تشخیص دهید که در چه شرایطی قرار دارید: “گرم” یا “سرد”. موقعیت گرم هنگامی است که او شما را مورد توجه قرار داده و با یک سری از علائم (مانند حرکات چشم و زبان جسمانی ) چراغ سبز را نشان داده است. موقیعت سرد زمانی است که آشنایی قبلی با هم نداشته و این اولین برخـورد شـمـا محسوب می گردد. این موقیعت کمی مشکل تر به نـظر میرسد چرا که به علاقمندی او نسبت به خود مطمئن نیستید. اکنون به یخشکن ها می پردازیم:

برای جذب زنان: خودتان را معرفی کنید.

بسیار واضح است. تا زمانی کـه خـود را به او معرفی نکنید، متوجه وجود شما نخواهد شد. همیشه دوستی ها با یک معرفی ساده و صمیمی شـروع می گردند. تصادفا” بسمت وی قدم برداشته و خود را معرفی نمایید. بگویید ” من آرش هستم. از دیدنتون خوشحالم” “من آرش هستم. فکر نمی کنم همدیگرو بشناسیم.”

برای جذب زنان: برایش آبمیوه بخرید

چه در رستوران باشید و چه در باشگاه شبانه، یکی از یخشکنهای معروف ، خریدن یک نوشیدنی خنک برای او می باشد.از گارسون بخواهید یک نوشیدنی دیگر مشابه با آنچه که قبلا روی میزش در حال نوشیدن آن بوده ( و یا اگر می خواهید خیلی پر جنب و جوش باشید مشابه با نـوشیدنی که خود شما در حال خوردن آن هستید ) برایش بیاورد.سینی این نوشیدنی را با تکه ای کاغذ حاوی مطلبی با مزه به همـراه شماره تلفن خود مزین کنید. از گارسون بـخـواهید کـه حتـما به او اطلاع دهد که آن نوشیدنی از طرف کیست. هنگام خارج شدن از محل کنار میز او توقفی کوتاه نموده و خود را به می معرفی کنید. این برخوردی شجاعانه است، بدون ابراز خشونت. بگویید “امید وارم از نوشیدنی لذت برده باشید.” “این نوشیدنی مورد علاقه منه. فکر کردم شما هم خوشتون میاد.

برای جذب زنان: بپرسید مجرد است یا خیر

شما زمانی خواهید خواست که به این موضوع پی ببرید، پس چرا از همان ابتـدا سـؤال نمی کنید؟ بیاد داشته باشید که این در هر شرایطی، یک حرکت شجـاعـانـه اسـت. اگـر فرد خوش تیپی بـاشـیـد، احـتـمال ایـنکه او مثبت تر و واضح تر عمل نماید بیشتر خواهد شد و اگر نه، دیلیلی خواهد بود برای دوستانه تر بودن. در هر صورت در این برخورد لازم است همیشه رک و با صراحت باشید.او نیز رک و با صـراحـت خواهـد بود. اگـر گـفـت کـه مجرد نیست، و یا اگر بشما علاقمند نباشد، بسرعت متوجه خواهید شد. پـرسـیـدن از یک غریبه که آیا دردسترس هست یا خیر، بلافاصله منظور و هدف شما را آشکار نموده و هرگونه سوء تعبیر را از بین خواهد برد. بگویید “قبل از اینکه اسمتونو که میدونم به قشنگیه خودتونه بپرسم ، می خواستم بدوم مجرد هستید؟” “اینقدر خوش شانس هستم که مجرد باشید؟

برای جذب زنان: بی پرده باشید

این طرز برخوردی است بـرای افـرادی کـه مـایـلند بـیشتر از اینها رک و با صراحت باشنـد. قدم برداشتن به طرف یک زن و نشان دادن صراحت و بی پردگی می تواند به عـنوان یـک جذاب کننده قوی عمل کند. او ممکن است اعتماد بنفس شما را نشانه ای بر ارزشتـان برای صحبت کردن قلمداد کند. بگویید “داشتم دنبال بهانه ای بـرای بـاز کردن صحبت می گشتم، ولی چیزی پیدا نکردم. اسمم آرشه، اسم شما چیه؟” اشکالی نداره اگه به شما ملحق بشم؟

برای جذب زنان: محیط اطراف را توصیف کنید

هرکجا به او برخورد کنید، پیرامـون شـما چـیـزهایـی وجود خواهد داشت. از آنها برای باز کردن سر صحبت استفاده کنیـد. به محیط اطراف خود نگاه کرده و موضوع جالبی را برای گفتگو انـتـخـاب نـمـایـیـد. این راه کار محدود به اشیاء نمیگردد. اگر متـوجـه شـدید فردی روز سهتی را در محل کارش گذرانده ، می تـوانـید جـمـله ای بـه وی بگویید که تنشها و خستگی ها را از تـنـش بـیرون کند. این باعث می گردد کـه او خـودش را سـبک و سر صحبت را باز کند. با این حـال قـبـل از مـراجـعـه بـه او، مـطمـئن شوید که سرش شلوغ نباشد. بگویید “من این آهنگو جای دیگه ای هم شنیدم، خیلی قشنگ ” بنظر میرسه که روز خیلی خوبی داشتی” ( اگر خسته بنظر میرسید، با گوشه و کنایه به او بگویید)

برای جذب زنان: سؤالی سرگشاده بپرسید

مشکل ترین قسمت یک یخشکن بکار گمـاردن آن بـرای آغـاز نمودن محاوره ای است که 30 ثانیه بعد از شروع شدن، خاتمه نپذیرد. برای جلوگیری از چنین وضـعیـتـی، اقـدام بـه پرسیدن سؤالی نماییـد کـه پـاسـخش بـه “بله” یا “خیر” ختـم نـشده و احـتیاج به بسط بیشتری داشته باشد. بگویید”خوب، سرگرمیات چیا هستن “خوب، آخر هفته ها چطوری خودت مشغول می کنی؟

برای جذب زنان: از او بخواهید شما را به یک نوشیدنی میهمان کند

با اینکار به صورتی موزیانه باعث متعجب ساختن وی شده و و جذابیت زیادی در نزدش پیدا خواهید نمود. بگویید “بهت میگم چرا، ولی چطوره ازت بخوام یه نوشیدنی مهمونم کنی؟” “همیشه تو فکر این بودم که منصفانه نیست که هـمیشه من بـرای کـسی نوشـیـدنـی بخرم، پس ازت میخوام که اینبار شما منو مهمونم کنی و قول میدم لطفتو جبران کنم

برای جذب زنان: تعریفی صادقانه از او بنمایید

بر همگان معلوم است که زنان دوست دارند مورد تعریف و تمجید قرار بگیرند. با این حال آنها براحتی میتوانند تخشی دهند که صادقانه از آنها تعریف میشود و یا از روی ریاکاری. گذشته از اینکه درچه شرایطی قرار دارید، همیشه باید موضوعی قابل قبول برای تعریف و تملق پیدا کنید.این میتواند بسته به زبان جسمانی او، تعریف و تمجیدی مخاطره آمیز و یا خودمانی باشد. بگو “جالبه که متوجه اون شدی…خیلی باهوشی” “خنده شیرین و جذابی داری”

چطور ی دخترو وابسته خودمون کنیم

برای جذب زنان: سلام کنید

همانطور که از آن بر می آید، از ایـن طـرز برخورد کلاسیک معمولا چشم پوشی می گردد. اغلب افراد بلافاصله جواب سلام را می دهند که تـصور می کنند ادب و نزاکت اینطور ایجاب می کند. با اینحال جواب سلام می تواند در را برای آغاز سـخن باز گرداند. سلام، شروع کننده ای ساده است که باعث ایجاد جرات برای گفتگو با افراد نا آشنا می شود. بگویید “سلام!”

برای جذب زنان: او را به لبخند زدن وادار نمایید

وادار کردن او بـه لبخند زدن بـصورت معجزه آسایی باعث شکستن یخ خواهد شد. زنان عاشـق مردانی هستند که بتوانند آنها بخندانند. خوش مشربی باعث جذابیت بیشتر مردان می شود. بگویید “شرط می بندم می تونم در عرض 5 ثانیه بخندونمت” “دوست داری یه جوک بامزه برات تعریف کنم” کمی یخ بشکنید خواه سر کارتان باشید، چه مشغول بازی و یا در حال گردش، ممکن است با دختر مورد علاقه خود روبرو شوید. نکته ایـن است که فقط باید بدانید چه کاری را و در چه زمانی انجام دهید. همیشه آرام و صادق باشید. اگر فردی جواب رد به شما داد، ناامید نشده و با اعتماد بنفس بیشتر به دنبال همسر مورد علاقه خود بگردید.

مقاله‌ی مرتبط: 

چگونه پسرها را عاشق خود کنیم

به نظر من معادلات دیفرانسیل خیلی راحت تره تا مخ زدن دخرا هر چند کار خوبی نیست چون که خودمون هم خواهر داریم . . اما . . بابا به دنبال پول باشین ول عشق ،عاشفی کنین

در پناه ایزد منان

سلام من عاشق یه دختری شدم یه دفعه میخواست توپ بخوره بهش وایستادم جلوش نخورد بهش ولی احساسی بهم پیدا کرد بعد نمی دونم چجوری بهش بگم که باهام دوست سه همکاری کنید

سلام من18سالمه واز15ساگلی از یه دختر خوشم میاد که 1سال ازمن کوچیکتره چندبار اومدم حسمو بهش بگم اما هر بار که میبینمش دستو پامو گم میکنمو دلشوره میگیرم اینو بگم که با خانوادش سلام علیک داریم ممنون میشم کمکم کنید

سلام من الان نیومدم بگم که عاشق کسی هستم و کمک میخوام و اینا… من حدود یک ماهه با عشقم در ارتباطم!همدیگرو میخواییم,واقعا دوست داریم همدیگرو… یه روزی سر قرار متوجه کبودی هایی روی بدنش شدم خیلی پاپیچش شدم تا بدونم دلیل اون کبودی ها چیه؟؟؟! بالاخره یه روز فهمیدم.! عشقم سرطان خون داره!!خیلی نا امیده!همش ترس از مرگ داره!!پشت گوشی که حرف میزنیم گریش میگیره…موقع قرار گریش میگیره خیلی نگرانشم! به خدا منم همش بهش امید واری میدم از آیندمون حرف میزنم…میبرمش بیرون…میبرمش گردش و…هر کاری که دو تا عاشق میکنن اینا واقعا توی دلم مونده بود به یکی بگم چون به خاطر روحیش نمیتونم به خودش بگم من خیلی میخوامش!تا قبل از فهمیدن بیماریش.نمازامو یکی در میون میخوندم!!!حالا 10 روزه نمازم قضا نشده و نخواهد شد! و همش برای سلامتیش دعا میکنم آرزوم اینه لبخند واقعی بیاد روی لب هاش… خیلی جلوش شادم…همش میخندونمش!ناراحتی هامو نصفه شب ها با گریه کردن و فکر کردن بهش میگزرونم!یعنی تا ساعت 3 نصفه شب بعضی شب ها هم بیشتر , بکوب گریه میکنم…بالشتم خیس میشه از اشک!همش به یادشم!اون میخواد که من ازش زده بشم… مثل قبل بهم زنگ نمیزنه… پیام نمیده… تو تل آن میشه ولی پیامای منو سین نمیزنه… اگر هم سین بزنه خییلی کم جواب میده… نیمدونم چرا!!! برام مهم نیست شما باور کنین یا نه!…مهم اینه عشقم خوب بشه فقط همین برای همین از هر کسی که این متنو میخونه میخوام همین الان از ته قلبش برای عشقم دعا کنه که خوب بشه!! من فقط میخوام خوب بشه و کیف زندگیو ببره… مرسی

ان شا ءالله که حتما خوب میشه افرین به روحیت خدا خودش همه چیو درست میکنه

سلام دوستان. ۱۸ سالمه و عاشقه دخترخالم شدم و ۳ سال ازم کوچیکتره. الان کنکوریمو و خیلی هم خجالتی. میخوام ۲ ماه دیگه بعد کنکور برم بهش ابراز علاقه کنم. از نظر اطرافیانم و طبیعتا اون من هیچی به غیر از درس خوندن بلد نیستم. و من این ۳ سالمو صرف این کردم که بتونم یه رشته خوب بیارم و بتونم اینده خوبی براش بسازم. ولی مشکل من اینه که حتی شمارشم ندارم . وقتایی که میبینمش گرمم میشه عرق میکنم دستپاچه میشم. ایا به نظرتون بهتره برای اولین بار رو در رو صحبت کنم یا اینکه با پیام بهش ابراز علاقه کنم؟ این بگم که اینکار برام خیلی سخته و من کلا این چند سال جوری شدم که همش سرم پایینه و صحبت کردن با دختر برام خیلی سخته. خواهش میکنم کمکم کنید و بگید چه جوری عاشق خودم بکنمش؟ میترسم یکی دیگه برای اولین بار عاشقش کنه. خودم تا حالا با هیچ دختری حتی پیامکی صحبت نکردم و خلاصه کلکسیون مشکل. کمکم کنید.مرسی

سلام برادر خودتو نباز از سن ۱۵ تا۲۷ سالگی هرچی عشقو عاشقیه مزخرفه عاشق نشو تنها چیزی ک تو دنیا پر دختر هست

برا چی بچه ی مردم و از عشقش بیرون میکنید اون الآن حالش خرابه نمیدونه که‌ چطوربهش بگه

بابا دمت گرم همه این کارارو کردم الان 4 ساله تو یک خونه ایم خخخخخخخخییییییلللللللییییی ممنون

سلام. من یک پسر 13 ساله ام به نام امیرحسین من از 6 سالگی عاشق یک دختری به نام هستی شدم طرف اشنای خیلی دور ما هستن و 13 سالشم هست دختر عمه ام خیلی باهاش صمیمی هست من طرف رو توی بعضی تولد ها عروسی هاو… میبینم هر وقت میبینمش هوش از سرم میپره خیلی دوسش دارم روم نمیشه تو چشماش نگاه کنم میخواستم چند بار بهش بگم دوستش دارم ولی کلا نمیدونم چرا جواب توی داریکت اینستاگرام نمیده ولی وقتی زیر پستاش کامنت میزارم جواب میده یه روز با دختر عمه ام داشتم چت میکردم گفتم چه خبر از اون بنده خدا دختر عمه ام گفت هیچی خوبه اونم وقتی با من حرف میزنه میوه چه خبر از اون بنده خدا(منظورش منم) حالا همیشه همَین حرفو پیش خودم میگم تا آروم بگیرم. کاش میشد یه موقعیتی بشه که من با اون تنها باشیم و جرعت اینو دارم که بهش بگم دوست دارم😊 و توی چشماش نگاه کنم خیلی دوسش دارم و خیلی ازش اطلاعات دارم مثلا پیانو میزنه تولدش 2 اسفنده رنگ مورد علاقش قرمزه و… هر روز با یک اهنگ به یادش میام . من حرف دلم رو به شما زدم خواهش میکنم بگین اون منو دوست داره یا نه.

داداش چه انتظاراتی داری مثلا با این تعاریف ما بیاییم بهت بگیم اون عاشقته مگه میشه؟؟؟

سلام. من یک پسر 13 ساله ام که عاشق یک دختر 13 ساله شدم تقربیا از 7 سالگی عاشقشم ما تقریبا اشنای خیلی دور هستیم نمیدونم چرا هر وقت میبینمش هوش از سرم میپره خیلس دوسش دارم ولی نمیدونم اونم همین حسو به من داره یا نه کلا توی عروسی ها تولدا و… میبینمش ولی هر چقد سعی میکنم ببینمش نمیشه چند بارم میخواستم بهش بگم دوسش دارم دارم ولی توی اینستا کلا جواب نمیده وقتی اونو توی هر مجلسی میبینم کلا نمیدونم یه حسی میگیرم و حس میکنم خیلی ادم بهتری شدم مودب تر حرف میزنم و خلاصه کلی تغییر میکنم یه بار با دختر عمه ام حرف زدم اونا باهاشون خیلی صمیمی و خوب هستن من توی تلگرام با دختر عمه ام چت میکردم ولی اسم طرفو روم نمیشد بگم میگفتم اون بنده خدا دختر عمه هم میگفت اونم به تو میگه اون بنده خدا حالا من همین حرفو هر شب تکرار میکنم و امید دارم که اونم عاشق منه. خواهشا شماها بگین که اون عاشق من هست یا نه؟

والا من یکبار عاشق شدم ولی کاش نمی شدم ما۱ماه باهم بودیم وبعداز۱ماه ازهم جداشدیم یک عمر پشیمان شدم کاش هر گز عاشق نمی شدم دلداری بلا است

سلام من ۱۶ سالمه و عاشق یه دختره شدم که ۳ سال از من کوچیکتره و توی مدرسه ها هر پنجشنبه یکبار و تابستان از شنبه تا چهارشنبه هر روز توی کلاس می بینمش اما روم نمیشه چیزی بگم چون با تمام خانوادهشون سلام وعلیک دارم و میترسم که بهش بگم و بده به مامان و باباش بگه به نظر شما چکار کنم

سلام رفقا من 16 سالمه منم عاشق یه دختر شدم دیگه نه نه نیستم به شما اطمینان میدم تو این سنین کم مثه من نرین سراغه عشقو اینا چون اگه شکست بخورین ازش متنفرین به موقعش یه نفر خودش میاد باور کنین فقط بصبرین یه دختر که شما رو بفهمه و شیوه زندگیتونو درک کنه توقعاتشو با شما مطابقت بده نه اینکه هرکاری براش کنی ولی اون هیچ.

سلام من ۱۵ سالمه و عاشق یک دختری شدم که از من یک سال بزرگتره از لحاظ قدی و هیکل برابریم ولی سنش از من بیشتره من با این دختر که اسمش مبینا هست تو پارک اشنا شدم و اونجا باهاش حرف زدم من وقتی بدون هیج ترسی بهش گفتم دوست دارم میای دوست بشیم اون گفت ن 😔اما دوستیم 😂 یعنی خودش قبول نکرده که دوست بشیم ولی هستیم چون هر روز که میرم تو اون پارک اونو میبینم و باهاش حرف میزنم و حتی شمارشو دارم و ایدی اینستا و تلگرام و وات و باهم درد و دل میکنیم و مشکلات همو به هم میگیم که شاید بتونیم به هم کمک کنیم اما اونجوری که خودش میگه دوست نیستیم چیکار کنم با هم دوست بشیم ؟ وضعش خیلی خرابه مثلا تو پارک سیگار میکشه یا کار های از این قبیل ولی میدونم دوست پسری نداره چون خودش گفت من igbt هستم یعنی فقط با دخترا دوست میشم بنظرتون باهام دوست میشه ؟

سلام منم مثل خودتم با خوانوادشون رفت و آمد داریم البته تو یه کلاس و مدرسه آیم چون من تو کانادا هستم (تعریف نباشه )ولی آون اصلا بهم محل سگ هم نمیده فکر کنم عاشق دوستمه خوش حال میشم شماره بدی باهم بیشتر آشنا بشیم و بتونیم حلش کنیم

عشقم

سلام اول اینکه بگم خدا هیچکس درگیر عشق نندازه من تقریبا ۱۵سالم دختره ۱۶ساله هس از اول بگم من مامانم تو یکم لباس میفروشت بعد یه روزی مامان اون اومد خونه ما بعد خیلی با مامانم صمیمی شده بود یه روزی مامان اون ما رو دعوت میکنن تو باغ شون بعد دختر رو دیدم سلام کردم بعد بعد از مدتی تقریبا الان ۱۰ روز میشه که خواب ندارم بعد تواینستا بهش پیام دادم ودرخواست دادم جواب نداد بعد بهش گفتم چرا جواب پیام نمیدی بعد بهم گفت یعنی تو خیلی واسه من مهم هستی بعد ناراحت شدم بعد یکم باهم صمیمی شدیم باهم رقصتیم خودش رقصیده بهش پول دادم یه روزی فهمیدم دوست پسر داره خودم هم دیدمش ولی رابطه شون خیلی خیلی جدی نیس اصلا خواب ندارم من دلم پر میکشه بیاد با من صحبت کنه اهنگ مهراب گوش میدم بعد گریه میکنم بزرگترین ارزوم هس برسم به عشقم دستام می لرزه ادم یه دنیا روهم داشته باشی ولی اگه اونی میخوایی که باهات نباشه یعنی هیچی نداری میترسم برم باهاش حرف بزنم اگه مزه عشق نفهمی نمیدونی ای کاش یه غول مهربان پیدا میشود این آرزو را میکردم 😭😭🤧🤧دخترا ازتون خواهش میکنم یکم سخت نکرین بعد کیفه اون یکم از من بهتره یکم الان دارم گریه میکنم بزرگترین ارزوم هس برسم به عشقم لطفا کمکم کنید دارم افسردگی میگرم خواهش میکنم هر کی کمکم کنه ۳ میلیون میدم عشقم خیلی دوست دارم اندازه یه دنیا کمکم کنید دارم افسردگی میگرم خواهش میکنم هر کی کمکم کنه ۳میلیون میدم دوست دارم عشقم جای تو داخل قلبم کمکم کنید😭🥺🥺😭😭😭🙏🙏🙏🙏😭😭😭😭😭😭

واقعا من تو رو درک میکنم الانم که پیامتو دیدم چی نوشتی داشتم گریه میکردم چون خودم داستانم شبیه همینه😢😢😢

سلام خوبی داداش.ببین من هر روز از مدرسه ک میام دختر های زیادی رو‌ میبینم ولی نمی‌دونم رفتم جلو چی بگم بهش ک سر صحبتو باز کنم،میتونی کمکم کنی،البته ی سوال دیگه دخترا بیشتر ب قیافه نگا میکنن یا تیپ ،لطفا جواب بده ک خیلی‌ گیرم

من خودگ دخترم اقا پسر اینجام اومدم نظراتو بخونم بخندم ولی دخترا به مدل مو و نوع لباس و تیپ خیلی بیشتر از قیافه توجه میکنن

سلام بابک می خوای راهنماییت کنم

بفرما کمکم کن مرسی کمکم کن

داداش کمکم کن بفرما

سلام بابک جان امیدوارم حالت عالی باشه. شما وابسته شدی و فردی که به عشقش وابسته بشه هیچ راهی برای رسیدن و به دست آوردن عشقش ندارع مگر اینکه ذهنش رو رها کنه و مدتی به اون دختر و عشقش اصلا فکر نکنهنه پیام بده نه نگران باشه و نه براش مهم باشه که چرا جواب نمیده یا آخرش چی میشه بنابراین وقتی تونستی اینکار رو انجام و ذهنت آروم شد و به احساااااااس خوبی رسییییدی اونوقت رابطه آن خیلی بهتر میشه با اون شخص

اینم تاکییید میکنم میدونم وابسته شدی و سخته یه مدت جدا باشی ازش و بهش فکر نکنی اما این بهترین و تنها راه هست چون اگر وابستگی رو ادامه بدی من قسم میخورم یا بهش نمیرسی یا ازبودن با هم لذت نمیبرید عزیزم

کصخول

عجب 😑

موردی پیش نیومده

بهترین راهش …. بدون منت

وقتی پیامهای بچه های زیر ۱۵ رو میبینم که درباره عشق حرف میزنن خندم میگیره خخخخ آخه شما دو روزه از شیر گرفتنتون عشق چی میفهمین آخه 🤣🤣🤣

توخوبی

Wat orneime is

برو بینیم بابا 😂😂

😄😄

سلام اصل میدی

بابا سخت نگیر بزار راحت باشن بچه ها یکمم ما بخندیم 🤣

مگه عاشقی سن و سال داره

منم وقتی پیام تورو میخونم میترکم از خنده که فکر میکنی خیلی بزرگی😂😂من دیدم پسره ۳سالش بود میگفت میخوام دختره رو ببینم دختر ۲ سالش بود دختره هم همینو میگفت🙃🙃هنوز هم با هم رفیقن پسره گوشی مامانشو برمیداشت به مامان دختره زنگ میزد واسه دختره گریه میکرد میگفت میخوام باهاش حرف بزنم. به فکر خودت باش داش😏

منم15سالمه خودمم خندم میگیرم گاهی اما خودمم این حس رو دارم ولی با این وجود و دیدن این کامنت ها مطمئن هستم که همه به اون چیزی که میخوان نمیرسن پس یعنی سن 13،14،15،16،17و حتا18سالگی دوره‌ای از زندگی هستن که ماده تسترون در بدن زیاد تولید میشه و بخاطر همین به جوانتر ها و افراد تازه به بلوغ رسیده این حس زیاد دست میده ولی قول میدم پس از 18سالگی که میزان ترشح این ماده کم بشه و تو هم همون آدم سابق بشی قول میدم به این روزا میخندی من خودمم درگیر این موضوع شدم من اعتماد بنفسم زیاد بود و چند بار خواستم بغلش کنم که منجر به در گیر شدن با برادراش شد و خیلی جا ها تحقیر شدم حتا تا یه هفته بخاطرش خوابم نمیبرد ولی بلاخره مخشو زدم. آره داداش آدم پرتلاشی هستم. فقط اعتماد بنفس میخواد ولی متاسفانه همه ندارن😆😎

سلام و عرض ادب من ۲۰ سالمه و عاشق یک دختر شدم که یک سال از خودم کوچک تره مشکل من اینه که اون رل داره (اطلاع داره دوسش دارم) ولی وقتی منو میبینه یا نگاهش میکنم خیلی به من نگاه میکنه یک بارم از چند وقت پیش پیشنهاد دادم گفت من کسی داخل زندگیم دارم. در ضمن داخل دانشگاه هستیم و زیاد همدیگرو میبینیم. چیکار کنم؟ اگر راهنمایی کنید ممنون میشم از شما.

سلام من ۱۶ سالمه و از یه دختر ۱۵ ساله خوشم اومده جوری که دیوونشم همش خودشو می بینم همش تو فکرمه من تو یه مهمونی دیدمش وازش خوشم اومد بعد چون پدرش همکار پدر پسر خالم بود و پسر خالم هم چون شناخت خوبی ازشون داشت این موضوع رو به پسر خالم گفتم اونم سن سال و اسمشو برام پیدا کرد الان نه شمارشو دارم نه ایدی اینستاشو الان پسر خالم شمارشو با ایدی اینستاشو داره برام گیر می یاره ولی می ترسم بهش پیام بدم که باهم دوست شیم و رابطمان باهم بهتر بشه ولی می ترسم اون تمایل با دوستی با من نداشته باشه اخه یکمی افاده داره تورو خدا کمکم کنید لطفا خواهش می کنم ⁹

سلام، به نظرم شما کاملا درگیر احساسات دوران نوجوونیتون شدین. این احساسات زودگذر هستن و شما قراره خیلی از این حس ها تجربه کنین. لطفا منطقی باشید. شما موقعیتتون در حال حاضر طوری نیست که با یه دختر دوست باشید و حداقل تا یک سال اینده ازدواج کنین. ممکنه اصلا از اون دل زده بشین. پس لطفا صبر کنید و تحمل تا عشق خودش به سراغتون بیاد (در موقعیت و سن مناسب)

سلام کنار خودمون یه دختر است که ۱۴ ساله شه منم ۱۴ سالمه به من درخواست دوستی داد الان ۲ سال در ارتباط هستم یک پیشنهاد عجیب داد گفت که می خوای رابطه جنسی کنیم یک لحظه پشمام اومد توی دهنم الان چی بگم بهش

اخجوووووووووون به عشقم رسیدم یه سال طول کشید جر خوردم😂😂

بگو البته بله

من الان نزدیک۳ می شناسمش اونم میشناس ولی هیچ وقت حرف نزدیم بعضی وقت ها خچالتی .چه کارکنم باهام حرف بزنه

سلام . من امیر هستم ۱۴ سالمه عاشق دختری به نام یگانه هستم که ۱۱ سالشه ، ما جرا از اینجا شروع میشه که سه ماه پیش من تو کوچه با دوستام بازی می کردم که دیدم صدای خنده ی یک دختر میاد دیدم داره به من که با دوستام شوخی می کردم می‌خنده منم برگشتم بهش لبخند زدم برگشتم با دوستام حرف زدم ، چند روزی گذشت که رابطمون نزدیک شد که روزی بهش سلام کردم اونم جوابم رو داد بعد حرف زدمون ادامه داشت که بعد از معرفی کردنمون بهم لبخند زدیم. و هر کدوم به کار خودش رفت اما نگفته بودیم که همدیگرو دوست داریم که چند ساعتی نگذشته بود وقتی داشتم میرفتم مغازه منو دید و گفت که منو دوسم داره منم گفت منم همین طور دیدم اونم ذوق کرد و از خوشحالی داشت بالا و پایین می پرید ..چند روزی گذشت و دیدم یواش یواش این همدلی داره بیشتر میشه و اون از پنجره طبقه دوم داره منو دید میزنم و بهم نگاه می‌کنه و حتی موقع شب وقتی کوچه خلوت میشه می‌شینم رو پله خونمون اونم منو نگاه می‌کنه و منم اونو نگاه میکنم که آخرش هردومون بهم لبخند می‌زنیم .. چند روزی گذشت و تو یه روز وقتی تو کوچه داشتم بازی میکردم منو دید و بهم گفت فردا تولدمه منم رفتم یه دستبند خریدم برایش و دادم بهش اونم تو دستش انداخت الآنم اونو به دستش میزنه ..خیلی دختر خوبیه از رفتارش خوشم میاد و خیلی هم با ادب هستش …،،،اینم بگم که اصلا ازم چشم بر نمیداره وقتی دوستام باهاش حرف میزنم منو نگام می کنه بهم لبخند میزنه ..آره دیگه چند ماهیه کار هر دو تامون شده بهم نگاه کردن و لبخند زدن …………………این عشقو هیشکی نمیتونه ازمون بگیره حتی حالش و مامانم می دونن و مامانش یه بار منو صدا زد و باهام حرف زد منم راستشو گفتم که دو سش دارم مادرشم گفت باشه اگه همو دوست دارین از هم دور نشید چند سال آینده هم نشونتون می کنم 🌹 ولی خداییش عشقم خیلی خوشگله اگه ببینیش قش میکینی ،،، اینم بگم که منو میبینی و بهم لبخند میزنی ه انگار واسه هم ساخته شدیم انشا الله که چشم نخوریم ، باید به مامانش بگم که برامون اسپند دود کنه ،،انصافا مامانش مخالفتی ندارم چند بارم به مامانش سلام کردم جوابمو هم داده ،

خوش بحالت داداش فعلا چیزی برام پیش اومده به کسی اعتماد ندارم به عشقت هم سلام برسون 😥😴

عزیزم.خیلی از خوندن کامنتت لذت بردم. چقدر شیرین بود. امیدوارم اخلاقاتون روز به روز بهتر و قشنگتر بشه هر قدر سنتون بالاتر میره بیشتر همو دوست داشته باشین.

سلام من ١١ سالم عاشق یه دختر ١٢ ساله شدم علبته أونک به من یه حسی داره ولی من بیشتر چکار کنم که خیلی با من صمیمی بشه

سلام آرشین برو سمتش و یه جوری بهش بگو دوست دارم

منم یه پسری هستم که فعلا به دنیا نیومدم و اگه خدا بخواد 2ماه دیگه بدنیا میام!!! و عاشق یه دختری شدم که اونم به دنیا نیومده! حقیقتش تو دنیای دیگه عاشقش شدم یعنی میشه بعد از بدنیا اومدن دوسم داشته باشه؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!😱 😆😉

جمع کنید خودتونووووو…. چند تا بچه فینگیلی. تازه از شیر گرفتنشون هی عشق عشق میکنن. حااالم ب هم خورد 😖

خخخخ دهنتون سرو…..

تو آب دماغ تو جمع عشق سن حالیش نمی شه

والا

تو مهد کودک با هم آشنا شدین؟؟؟

سلام من 15 سالمه و از14 سالگی عاشق دختری شدم و هنوزم خیییییییییلللللیییییی دوسش دارم یه یکی از دوستام بهش گفت که دوسش دارم تا چند ماه باهام حرف نزد چیکار کنم ممنون

من یک دخترم ۱۳سالهمه و دقیقا شبیه ایدولای کره ایم وضعیت مالیم (خب تعریف نباشه پولدارم )و قد بلندی دارم و لاغرم با پوست سفید و موهای خرمایه بلند و چشم های قهوه ای (منظورم اینه که اگر دختری با خصوصیات من دیدید ) بنظر من دختر ها عاشق چشم و ابروی پسرا نمیشن من خودم شخصا عاشق پسری میشم که مهربون باشه و خوش اخلاق و خیلی کیوت یک مدت بخاطر تفاوتم با دخترای دیگه ناراحت بودم ولی خیلی ها بهم درخواست دادن از هر جا رد میشدن چند نفر چشمک میزدن و خیلی ها باهام اینگلیسی حرف میزدن هههههه من عاشق درس خوندنم و حرکات رزمی بلدم بنظر من پسرا باید عشقشونه اعتراف کنن

ایلیان خانوم میشه ما باهم بیشتر اشنا بشیم؟

سلام ممنون از توضیحاتتون. اتفاقا شما خیلی جذاب از دیگر دخترا هستین چون متفاوتید پسرا عاشق دخترای متفاوتن. 😊

سلام من امیرحسین هستم بچه ساری لیلیان جون از طرز صحبت کردنت خوشم اومد میخوام باهات اشنا بشم

الهی به دست کسسی بیفتی که نه تو ولش کنی نه اون ولت کنه مثل آقا امیر (امیر)که بالا هست پیامش سوتفاهم نشه

خوب راستش من سنم بالای 10وپایین15

خوب راسته ولی اینجا حرکات رزمی ربطی نداره منم تو تیم ملیه mma (تعریف از خودم نباشه ) ولی اینجا باید به هیز بودنشم یه تلنگر بزنی که مردا جو نگیره مطمئنن خیلیا می گ بیشتر باهم اشنا شیم چرا چون گفتی پول داری البته زیاد واسه من مهم نیس ولی در کلا هر پسره با ادبیم خوب نیس

اومدی مخ بزنی یا کمکشون کنی؟ جررررررررر وای خدا یه عکسم میدادی توصیحاتت کامل شه دیگه😂😂 یه عقده ای بیشتر نیستی

سلام من یه پسر ۱۷ ساله هستم من ۴ سال پیش تو مدرسه که مختلف بودیم عاشق یه دختر شدم و ۴ سالم دنبال شماره این جور چیزا بودم سال پیش پیدا کردم نرفتم سراغش صبر کردم ولی الان رفتم باهاش حرف زدم اونم تو اون دوران عاشقم بود الانم میگه من باهات خیلی خوبم خوش حالم یه حس دیگ بهم دست میده ولی من فکر میکنم اون با کسی دیگ هم صحبت میکنی بنظر شما چطوری متوجه شم یا اون به خودم بیشتر جذب کنم که دیگ نخواد سراغ کسی بره

سلام من 16 سالمه و 2 ماهه عاشق دختری شدم که 13 سالشه و تا حالا با هم یک کلمه هم حرفی نزدیم.وقتی از جلوم رد میشه ظاهرا بهم بی محلی می کنه ولی زیر چشمی نگام می کنه ببینه حواسم بهش هست یا نه من هم از عمد نگاش میکنم که بدونه حواسم بهش هست یه مواقعی هم با دوستاش پچ پچ می کنه و نگام میکنه ضمنا اینم بگم که تو کلاس اسکیت دیدمش. از وقتی که منو دیده خندون هم شده و به همه کمک می کنه.به نظرتون یه بهونه جور کنم باهاش حرف بزنم؟

سلام خسته نباشید. ی دختری هستش دوسش دارم، خانوادشم میدونه حالا دختره مبگه از اخلاقت خوشم میاد از همه چیت خوشم میگه فقط اول باید ببینمت از نزدیک حرف بزنیم. بعد تصمیم بگیرم بعد ببینم عاشقت بشم یا نه. نظرتون چیه چکار کنم؟؟؟

اگر دختری بخواد عاشق هیکل و قیافت بشه همون بهتر که اصلا نباشه تو زندگی اخلاق مهم اینم بگم همیشه از تو خوشگل تر و خوش هیکل تر هم هستش

نگران نباشید یک روزی همه عشق واقعیشان را پیدا میکنن

فک نکنم

سلام نزدیک به ۱۴ سالمه ولی ۱۴ سالم هنوز نشده. من یه رفیق صمیمی دارم که یه بار با دوچرخه رفتیم تو یه کوچه پیش دختر خالش، دوست دختر خالش هم بود، داشتیم حرف میزدیم که اراذلا اومدن و به ما دوتا پسر گیر دادن و دختر ها ترسیدن اما ، جوری حرف زدم که دعوا نشه چون خوشم نمیاد از دعوا، آخه دوتا بچه ی کلاس هشتمی بودیم چطور با کلاس دهمی ها دعوا میکردیم😂، از ما هیکل تر بودن ولی قدشون کوتاه تر بود، من ۱۸۰ سانتی مترم و رفیقم‌۱۷۵. خلاصه خیلی ناراحتم چون دختر خالش دوستمه ولی بخاطر این اراذلا نمیتونم برم تو اون منطقه.😪 اینطوری خیلی بده. نمیتونم تحمل کنم. بچه ها انشالله واسه هیچکدومتون پیش نیاد اینجوری

تنها راهش داشتن اعتماد به نفسه وقتی شما خودتون خودتونو دوس داشته باشین به این باور رسیدین که قابل دوست داشته شدن هستید و همین خودش استارتیه واسه ادامه راه

سلام من ۱۸سالمه و تو یه مهمونی عاشق یه دختر هفده ساله شدم چندباری پیش هم بودیم بغل هم ولی اون خیلی لجبازی میکنه تو یه ماه سه بار نزدیک جدایی بودیم چیکار کنم چگونه برخورد کنم که هم عاشقم بشع هم حرف گوش کن لحبازی نکنه؟من خیلی دوستش دارم هرکاریم از دستم بر بیاد براش میکنم.

بدترین نوع عشق عشق یک طرفه اس بهتره اون دختر لعنتیو فراموش کنین شکستش درد ناکه حالا از من گفتن بود

👍

سلام من ۱۹ سالمه تو شبکه مجازی با یه دخنر در ارتباط هستم ولی چند وقت بعد از رابطه یسری مشکلات پیش اومد ک خواست رابطه رو بهم بزنه ولی من با اصرار زیاد مانع این کار شدم حالا فکر میکنم ک همین اصرار من باعث کوچک شدن من شده و دیگه با یه چشم دیگ بهم نگاه میکنه لطفا بگید در این موقعیت چیکار کنم ک او به منم وابسته بشه راهنمایی کنید

ببین داداش من دقیقا شرایط تو رو داشتم با اینکه اولش عاشقم بود ولی بعد بهونه آورد و رفت

ببین دختر خودش بخواد تا اخر میمونه اگر نخواد دست به هر کاری میزنه که بلاخره ازت جدا بشه

آقا دمتون گرم من فقط پیشش راحت بودم و الانم به جای این رابطه های مثلا عاشقانه یه رابطه شوخ داریم که کاملا به هم نزدیک شدیم انگار نه انگار که دو روز پیش خجالت میکشید سلام کنه

سلام من عاشق یه دختر شدم این اولین تجربه م هستش که عاشق یکی شدم مشکل کار اینجاست که طرف رل داره ولی من دوستش دارم به قصد ازدواج میخوامش چکارکنم که مشکلم از این جدی تر بشه دختره هنوز از احساسم هیچ خبری نداره لطفا کسی با تجربه کمکم کنه

سلام دوست عزیز در وهله اول باید بدونیم که شما چند سال سن دارید هر چند که بلوغ فکری ربط مستقیمی به سن نداره اما بی تاثیر هم نیست ! اگر سن شما زیر 20 هست پیشنهاد میکنم در استفاده از واژه “عشق” تجدید نظر کنید. و اون رو یک احساس خوب در نظر بگیرید. که بدون شک زودگذر هم هست. پس زیاد جدی نگیرید. مورد بعد اینکه ایشون رل داره و شاید حاظر نباشه به خاطر شما با اون آقا کات کنه. و دست رد به سینه شما بزنه. اینکه دوستش دارید و قصد ازدواج دارید خیلی خوبه اما صرف اینکه بگیم در یک نگاه عاشق شدیم و این همونیه که میتونم در کنارش خوشبختی رو احساس کنم اشتباه محض هست. پیشنهاد میکنم احساستون رو همچنان مخفی نگه دارید که هیچ کاری از اطرفیان بر نمیاد.

اگر اهل مطالعه هستید کتاب “آیا تو آن گمشده ام هستی ؟/ نوشته باربارا دی آنجلیس” رو تهیه کنید. خیلی نگاهتون رو به این موضوع عوض میکنه.

امیدوارم تونسته باشم کمکی کرده باشم

منزلتی جان سلام. شما مشاور یا روانشناس هستین؟

داداش شما پسر لوک خوش شانس نیستی؟

سلام من 15 سالمه و عاشق یه دختر 15 ساله شدم که فامیلمونه و کوچیکی میشناختمش و با هم صمیمی بودیم ولی الان که بعد از 3 یا 4 سال تو اینیستاگرام باهم حرف زدیم و بهم گفت که رل داره و اتفاقا رلشم یکی از دوستا منه بعد چند وقت اومدم دوباره ازش پرسیدم که هنوز با اون پسره دوسته و گفت که نه کات کردیم بعدش من بهش گفتم که با من رل میزنه و گفت که نه گفتم چرا گفتش چون یه مدت نمیخوام رل داشته باشم گفتم پس کی رل میزنی گفت هیچ وقت چیکار کنم به نظرتون و اینکه از اون موقعه تا الان دیگه رو در رو ندیدمش به نظرتون رو در رو باهاش حرف بزنم تاثیر داره؟ که بتونم روش تاثیر بزارم لطفا جواب بدین🙂✋💓

آیا واقعا ارزششو داره که با این که کار که مخالف دستورات الهی (دوست دختر) است قلب خدای مهربونمون رو بشکنیم که مثلا ما مسلمان و شیعه علی مولا هستیم ؟ یکم فکر کن خدا یا دختر یکی رو باید انتخاب کنی…..

نه خوب نیس… اما 4تا زن 40تا صیغه اوکیه….گسجد نیس… یه رابطس که مدل شرو شدنشو ادامش تموم شدنش به طرفین بستگی داره… نه به خدا دین ایمان… خدا با دوست دختر ناراحت بشه؟؟ تو الان به خدا توهین کردی با این حرفت که اینقد کوچیک شمردیش… پسر جون، یکم مطالعه تحقیق جای دوری نمیره

اگه دوستی برای خودش چارچوب و خط قرمز داشته باشه و به منظور اشنایی برای ازدواج باشه اشکالی نداره!

درود عزیران به عنوان کسی که بار ها عاشق شده بهتون پیشنهاد میکنم از بهترین روش استفاده کنید نگاه سنگین به شخص خیلی مفیده چه از طرف دختر چه پسر غربون همتون.

من ۱۶ سالمه و از ۱۲ سالگی عاشق یه دختری شدم که ۴ سال از من کوچیک تره . اونم منو دوست داره . یه جورایی میشه گفت که فامیلمونه و خانوادگی خیلی همو میبینم تو اینستا واتس اپ تلگرام با هم صحبت میکنیم .مشکل اینجاست که ما وقتی همدیگرو میبینیم که پدر مادرمون هستن . مشکل اصلی اینه که اون رو در رو از من خجالت میکشه و حرف زدنمون یواشکی شده مامانو باباش با من خیلیی صمیمی هستن ولی ما ترس خاصی داریم که یه وقت اونا بفهمن . خواهش میکنم کمک کنید دارم دیووووونه میشم .من حتی مامان و بابام میگه که اگر خواستی تو فامیل با کسی ازدواج کنی اون دختر بهترینه . واقعا خنگ‌شدم همه ی حرفامو ریختم تو خودم دارم میترکم .😓

مثلا تو مردی یکم مرد باش وقتی دوسش داری سینتو بده جلو برو باهاش حرفاتو بزن اون باید خجالت بکشه که دختره نه تو از هیچیم نترس بخدا هیچی نمیشه پدر مادرشم بففهمن دوسش داری میخوان چیکار کنن دوسش داری خوب خلاف شرع که نکردی مطمعا باش اگه بری جلو و حرفاتو بگی هم اون بیشتر بهت وابسته میشه هم تو زندگیت شیرین تر میشه من نود درصد اشتباهاتت زندگیم بخاطر ترس بیموردم بود مثل تو سیع کن تو مثل من نشی برو بهش رو در رو بگو که دوسش داری قبل از این که دیر بشه

اینکه خیلی خوبه، به نظر من برو جلو،نترس، حیفه،ممکنه دختر رو از دست بدی بعدا فقط باید حسرتشو بخوری، به خانودات بگو، تا نشون کنن دختررو

سلام من پسری 22 ساله هستم و دانشجوم تا حالا تقریبا 4 دختر بهم پیشنهاد دادن، خواستم یکم در مورد ویژگی های خودم بگم شاید کمکی کرده باشم، بنده فردی مقیت به دین هستم اما نحوه لباس پوشیدن ، رفتار کردنم عادیه، تی شرت میپوشم، لباسای کمی اندامی میپوشم جار نمیزنم که مذهبی هستم ، نمازو روزمو میگیم دیگه کاری به بقیه ندارم، از لحاظ تیپ و قیافه و فیس خداروشکر خوبم ولی این دلیل نبوده بنظرم که سمتم اومدن، یکی که خودشون بهم گفتن اینه که ادمی مغرور بنظر میرسم تو جمع ولی وقتی شروع به حرف زدن میکنم اجتماعیم و شوخیم زیاد میکنم وضعیت درسیم بد نیست تو دانشگاه ، اعتماد بنفسمم خوبه کلا کسی نیستم که خیلی شاخ باشم ، ارتباط چشمیم خوبه، خودم حس میکنم ترکیب مودبی، غرور، مقت بودن و اعتماد به نفس و تمیز بودن از لحاظ لباس و پوشش خیلی مهمه.

ممنون که موجب شادی و خنده ما شدید

خخخخخ موافقم. اخه اونی ک 12سالشه ودختره4سال ازش کوچیکتره اون چی شووودد ای خدااا خخخخخخ

سلام به همه دختر پسرا هیژده ساله از تبریز😑( واقعا لازم بود؟) آقا انصافن یه چیزی رو بگم نع نگین! جوونایه قبل از ی کارایی کردن که الان وقتی میری سراغ یه دختر خانم فکر میکنه میخوای باهاش ازدواج کنی یا رل بزنی یا از کارای بد بکنی! ناموسن بیاین این جو رو عوض کنیم! چرا باید دختر پسرا، کمتر از سن ۲۰ سالگی به این سختی با هم اختلاط کنن. گناهه به خدا! برای مثال اگع خود من با ی دختر خانومی دوست بشم (فقط دوست، مثل همکلاسی پسر توی مدرسه😑) خیللییییی رفتارم عوض میشه! میشینیم دوتایی گریه میکنیم! بحث میکنیم! راجع به گرونی حرف میزنیم! اصن فکرشو بکنین چقدر خوش میگذره! بخدا ی کارایی هست که نمیشه با پسرا انجام داد، مثل دردودل کردن، بغل کردن(پسرا همیشه از این حرکت من فرار میکنن ، نمیدونم چرا؟🤔) و چیزایی از این قبیل! در مقابل پسرا هم میتونم همدم خوبی برا دخترا باشن( نه همشون؛ خیلی از پسرا عیاش شدن😶)! من خودم آرزو داشتم تو ی جایی بدنیا میومدم که دختر پسرا توی مدرسه مختلط بودن! چنان سرویسایی دریافت میکردم تو زنگ ورزش کع نگوووو😎! ولی حیف! تا اان نتونستم و نمیخوام که بتونم با کسی چنین رابطه ای داشته باشم! به دو دلیل: اولی اینکه فکر میکنم اون دختر خوشبخت بهم وابسته میشه و من اگع نتونم کاری براش بکنم، غصه بخوره😥! دوم اینکه متاسفانه پسرا تا میبینن با یکی رابطت خوبه شیر معرکه میشن و منم اصلن دوس ندارم کسی بین بازی کردنمون مداخله کنه!( منظورم بازی هایی مثل والیبال هستش بی تربیت!😅) مادرا رو که نگو مثل عقاب از اون سر پارک این طرف پارکو دید میزنن که مبادا پرنسسشون رو بدزدن😒! خلاصه اینکه اصلن وعض خوبی برا دوستی نیس! و پیشنهاد من اینکه تا زمان ازدواجتون نرسیده فقط به خودتون برسید! باشگاه برید، درس بخونید! مطالعه داشته باشید! اجتماعی رفتار کردن و مرد بودن رو یاد بگیرید!( یه سریا یه تیپی میزنن که انگاری کین مثلا! اگع دست من بود میگفتم هی مرتیکه! به جای اینکه کوچه هارو متر کنی برو به فکر آیندت باش کع لااقل اون دختری که عاشقت میشه رو خوشبخت کنی! چنتا هم مشت میزدم از شیکمش!🤗) دم همه بامعرفا گرم!

راستی اینو یادم رفت! خوشحال میشم نظرات تشویقیتون رو بخونم! فقط شعر نگین لطفا! مرسی از داداشا و آبه‌جیا!آرزوی موفقیت برایتکتون!

Amen!🙏

ببخشید که خیلی حرف میزنم ولی دوست دارم دلمو خالی کنم! حتما ی سری از شما ها باخوندن نظرات بالایی من میگید؛ خب پس اگه این پسره واقعا اینطوریه پس چرا تو اینترنت درباره عشق سرچ میکنع؟ راستش من تاحالا عاشق کسی نشدم و میترسم که عاشق بشم ولی همیشه یکیرو تویه ذهنم تصور میکنم که همسر آیندم هست! تا حالا هیچ دختری رو مثل اون ندیدم و دوست دارم در آینده با همچین کسی زندگی کنم! شاید باورتون نشه ولی من دلتنگش میشم! دلتنگ کسی که بهت اعتماد کنه و تو بتونی بغلش کنی! سرشو بزاری روی قلبت تا صدای تپشش رو بشنوه و بدونه که دوسش داری! همه اینا خداییش راسته! توی شهرکمون یه جایی کنار پارک هست که اتوبان درست زیر پاته و من هر موقع دلتنگش میشم میرم اونجا و تو غروبا به ماشینا نگاه میکنم و آهنگ عاشقانه گوش میدم! حتما ی سریاتون میگید: این کیه بابا، حتما زیادی سریال عاشقانه دیده! ولی باور کنید من عاشق کسی هستم که وجودشو ندیدم! خیلی سخته… ولی از چند جهت خیلی خوبه! از وقتی عاشقش شدم همیشه به خودم میرسم! موهای سر و صورتم! وضعیت بدنیم! تغذیه که هیچ! خیلی وقتا خودمو جای اون میزارم به خودم میگم:( بدن مردونه خوبه ولی نباید زیادی دست‌اندازی باشه!) دوست ندارم سینه هام زیادی معلوم بشه یا سیکس پکم خیلی تابلو باشع! دور بازو هام باید معمولی باشه ولی هرچی مچ دستم کلفت تر باشع بهتره! چون مردونه تره!✌. دیگه دنبال فیلمای خاک بر سری نرفتم! کارای بد بدو گذاشتم کنار. از خودم راضیم ولی بعضی وقتا خیلی احساس تنهایی میکنم! خودمو با اون فرض میکنم که نشستیم روی نیمکت و با ایرپاد به ی آهنگ گوش میدیم و سکوت کردیم! وای خداییش که الان دارم اینارو مینویسم حس میکنم دارع نگام میکنه و ی چیزی از بین بدنم دارع میجوشه! واییییییی😋! اونجایی که چاووشی میگع:《 مهربونی ای عشق، نازنینی ای عشق ….》 واقعا به اون مرحله رسیدم و وقتی به اون فکر میکنم احساس مردونگی بهم دست میده! من بعضی وقتا آرزو میکنم که وقتی از خواب پاشدم ببینم کنارم عین یه بچه گربه نازنازی خوابیده!! واییی میمیرم برا این لحظه هاش. ولی حیف که زمان تند تند نمیره! الان ۱۸ سالمه و فکر نکنم بتونم تا زودتر از ۲۸ سال شرایط زندگی ایده عالو براش فراهم کنم😔! وای ۱۰ سال باید صبر کنم. اونم تو این شرایط روحی. من تا حالا کسی رو پیدا نکردم که همچین حسی داشته باشه و بتونع راهنماییم کنه! اگع کسی فقط بغلم کنه و من بتونم ی دل سیر گریه کنم خخعععللییی عالی میشد! از بین دوستامم کسی مث من نیس! تک فرزندی هم از ی طرف! بخدا قدر خواهراتونو بدونین! ی وقتایی از مادرم واجبتره! لطفا الکی هم کع باشه یکم دلگرمم کنید! مطمئنم حالمو عوض میکنع!!

راستی تا این جا پررویی کردم ببخشید؛ ولی آب از سرم گذشته! اون دختری که من تصور میکنم قدش یجوریه که بتونه سرشو راحت بزاره رو شونم! موهاش صاف و لخته! همیشه دم اسبی پایین میبنده، یکمی گیس میزاره جلوی شالش! مانتوی طوسی پوشیدع! ی یه پالتوی خاکستریم از روش پوشیده! شلوارش زیاد تنگ نیس ولی گشادم نیس! کفشاشم سفیده و زیرشم زیادی بلند نیس! قدم‌ هاشو جوری میزارع که پنجه پاهاش نزدیک تر از پاشنه هاشن! ناخن مصنوعی ندارع( انقدر بدم میاد) ناخنای خودشو ی کوچولوی کوچولو بلند کرده! لاکم فقط براق کننده زده! زیادی آرایش نکرده و ی رژ خیلی کیوت زده ولی نمیتونم صورتشو تصور کنم! راستی اینو بگم ما ی مغازه آرایشی هم داریم که من تابستونارو اونجا میگذروندم ولی امسال بخاطر کنکور نرفتم! هر روز دخترای زیادی رو میدیدم ولی هیش کدوم شبیه عشق من نبود! واییی که دلم آتیش میگیرع وقتی اینارو میخونم! مرسی که تا آخرش خوندین! دلم میخواد حسودی کنین ولی همه اینا عین واقعیته!

کاملا موافقم.منم آرزو داشتم همچین جایی به دنیا میومدم ولی حیف که اینجا اینطور نیست

موفق باشی. انشاله بهش برسی❤🤘

سلام.من علی 39سالمه حدود 4ساله با شخصی وارد رابطه شدم عمیق …اوایل اون عاشق من شد در دو سال اول تقریبا. ولی سال سوم تا حالا قضیه برعکس شده و اون منو ترد میکنه حتی بهم خیانت کرده و من بخشیدمش …نمیخوام از دستش بدم یعنی با دو سه نفری اشنا شدم خوشم نیومده دلم میخواد مثل سابق اون عاشفم بشه یعنی شرایط روحیه خوبی ندارم ..لطفا راهنمایی کنید ممنونم از عوامل این سایت

سلام و خسته نباشید: من یک مرد 40 ساله هستم ولی هنوز نتوانستم ازدواج کنم و تو این مدت عمرم هم شاید حداقل به یکی دو نفر علاقه داشتم ولی نتوانستم به هر طریق دلشون بدست بیارم و یا چون شرایط کاری و وضع مالی خوبی نداشتم و متاسفانه اعتماد بنفس خودم را از دست داده بودم وبه طور کلی ناامید شده بودم و تا چند سال پیش هیچ امیدی به اینده نداشتم. من در حال مسئول برگزاری یکسری کلاس های آموزشی هستم . ولی برای اینکار از مدرس خانم بیشتر استفاده کردم.تقریبا تو این مدت اکثر خانمهای مدرس من متاهل بودن و اگر مجرد بودند هیچ حسی بهش نداشتم.ولی تقریبا بیشتر از 7 ماهی میشه که یک دختر خانم محترمی داره با من همکاری میکنه و تو تدریس به من کمک میکنه.ایشون مدرکشون لیسانس هست و خانوده خوب و خودشون هم محترم و با شخصیت هستن. اما نمیتونم بگم زیاد در مورد ایشون زیاد شناخت دارم فقط در حد اندک. ولی از چند وقت پیش کمی نسبت به اون حس علاقه پیدا کردم ودوست دارم که بهش پیشنهاد ازدواج بدهم. ولی یک مشکل این کار اینه که ایشون سنش خیلی از من کمتر و باید بگم اون دختر متولد 72 هست و من و اون اختلاف سنی 16 سال یاکمتر با هم داریم. و بهمین دلیل بعد از کمی پرس و جو و خواندن مطالب در رابطه با ازدواج و غیره کمی دوباره دلسرد شدم وبه خودم میگم که شاید پیشنهاد دادن به اون کار اشتباهی باشه. حالا از بزرگان این عرصه میخوام کمی من راهنمایی کنند وبگند که باید چکارکنم. آیا پیشنهاد ازدواج دادن درسته یا غلط؟؟؟ واگر صحیحی چکار باید بکنم. لطفا بطور کامل راهنمایی کنید…

سلام بنده ۱۹ ساله ۴ ماهه که عاشق دختری ۱۷ ساله شدم تا حالا فقط چند بار دیدمش اخه اولین بارمه و قبلا هیچگونه دوست دختری نداشتم و میخوام اول جذبش کنم و بعدش بهش ابراز علاقه کنم اما حاتمالش زیاده که جواب نه بده چون یکم سر سخته، به نظر شما اگه گفت نه بعدش چکار کنم( برای زندگی میخوامش هیچ وقت از روی هوس نیست) ؟؟ ممنون میشم کمک کنید

این حرفا درسته ولی بخدا لازم نیس اینقد سخت بگیرید . نظریه تجربی خودم اینه که شاید بیشتر از اونی که شما از یه دختر خوشتون اومده باشه اون از شما خوشش اومده باشه. که کلا باید بری سمتش . یا طبق همین نظریه ای که گفتمه که خدارو شکر نه که ایشالا بعدی خخخ آخر یکی پیدا میشه که ازتون خوشش بیاد .

من ۱۶ سالمه از یه دختری خوشم اومده ولی لون همش به من میگه خودت رو به خاطر من کوچیک نکن و از این حرفا و اینکه میگه هنوز بچه ایم حالا نمیدونم چیکار کنم توی متن هم گفتید باید ورزشکار باشید و … من ۳ ساله بدن سازی کار میکنم و ۷ ساله بکسرماز نظر هیکلی بد نیستم قیافمم بد نیست که بگم ازم بدش میاد لطفا زاهنمایی کنید

سلام ۱۳ساله هستم عاشق یه دختری شدم ولی نمیدونم اون دوسم داره یانه.فقط هم به خواهرم گفتم.نمیفهمم چجوری به پدر و مادرم بگم.لطفا راهنمایی کنیین

برو جلو و رودررو بهش بگو دوسش داری، دخترا یجوری هستن که نمیخوان دل کسی رو بشکنن مطمئنا ازت خوشش میاد فقط باید جرعت به خرج بدی^^

نگاه برادر من به مامانم اینطوری گفتم مامان من یه حرفی تو دلم هست که از بچگی میخوام بهت بگم الا میخوام بهت بگم گفتم مامان برای آینده ی من کسیو مد نظر داری مامانم گفت نه من گفتم من یکیو دوست دارم بعد اسم اونیو که دوست دارم گفتم مامانم گفت باشه همین داداش بالاخره باید بگی اینو حالا چرا زودتر نگی شجاعتتو جمع کن حرفتو مثل یه مرد بزن

عالی بود مرسی

سلام من 14 سالمه عاشقه یکی شدم حدود 6 ماه هم گذشته ولی هوس نیست چیکار کنم اگه هم نمیشه چجور فراموشش کنم

واقعا باید از بچه های 17سال به بالا براشون گوشی گرفت دیگه کم مونده برادر 7 ساله من بیاد بگه چیکار کنم تا با کس دیگه ای ازدواج نکنه

سلام… من پوریام و 13 سالمه… تازگی ها عاشق دختری شدم که اسمش مبیناس ولی نمیدونم چجوری بش بگم…… بدتر از این که همه دوستام 6 7 تا دوس دختر دارن ولی من هیچی کسی میتونه کمک کنه؟

دوست عزیزم پوریا جان این نکته رو مد نظر داشته باش که سن شما هنوز خیلی برای مسائل احساسی پایینه و اصولا پسرها از سن 12 تا 24 سالگی ممکنه در 90% مواقع از روی هوس های جوانی عاشق بشن(که البته نمیشه اسمش رو عشق گذاشت)

ببین داداش فقط خودت دل نداری که بقیه هم دارن واینکه عقلشون میکشه به این چیزا پس فقط عشق برا بزرگترا نیس اینو بدون😏😴

من رفتم بش گفتم عاشقتم گفت گوه نخور😂😂

کاملا درکت میکنم

سلام من ۲۰سالمه،عاشق یه دختر ۱۸ساله شدم تو دانشگاه میبینمش،راستش ،غریبه نیست،از فامیلای خیلی دور هست بد جور وابسته شدم من یه آدم کم رو هستم،اونم تقریبا همین جوریه، احساس میکنم مثل منه تاحالا باهاش حرف نزدم میخوام بهش بگم دوسش دارم ولی نمیتونم دوروزه که ایدیشو گرفتم و بهش پیام دادم ولی هنوز چیزی از حسم نگفتم چکار کنم اونم عاشقم بشه ؟ بد جور دلم و برده😞

دهنت سرویس مردم از خنده

سلام من ۲۰سالمه،عاشق یه دختر ۱۸ساله شدم تو دانشگاه میبینمش،راستش ،غریبه نیست،از فامیلای خیلی دور هست بد جور وابسته شدم من یه آدم کم رو هستم،اونم تقریبا همین جوریه، احساس میکنم مثل منه تاحالا باهاش حرف نزدم میخوام بهش بگم دوسش دارم ولی نمیتونم دوروزه که ایدیشو گرفتم و بهش پیام دادم ولی هنوز چیزی از حسم نگفتم چکار کنم اونم عاشقم بشه ؟ بد جور دلم و برده😞

من هیچوقت نتونستم هیچ دختری رو به خودم جذب کنم الان 32 سالمه یادمه حدود 10 سال پیش وقتی 22 سالم بود دوست دختر زیاد داشتم و با هر کدومشون سعی میکردم دوست معمولی باشم هیچوقت جرات نکردم خودمو برای ازدواج به خطر بندازم همین شاید باعث شد دیگه تنها بمونم الان که 32 سالمه حدود 5-6 ساله که تنهام و هیچکسی رو ندارم کنارم باشه دیگه راه و روش عاشقی کردن یادم رفته دیگه هیچ دختری بهم پا نمیده نمیدونم چرا اینجوری شده همه چی نمیدونم جذاب نیستم خوش زبون نیستم خوش تیپ نیستم نمیدونم چیه داستان که هیچکسی بهم توجه نمیکنه از خودم خیلی بدم میاد واقعا دیگه خسته شدم

بنظرم تنها مشکلت اینه که از خودت بدت میاد

والا منم یکی از دخترای فامیلو دوست داشتم و یه پیام براش فرستادم منظورمم ازدواج بود اما بدتر شد حتی الان نمیتونه منو ببینه منم دیگه ازش دل کندم

همگی عزیزین من همتون رو دوس دارم فقط نمیدونم دوسم داره یا نه😔زندگیمو به پاش ریختم

سلام من 19 سال و5ماهمه یه وبلاگی مث همین بود به طوراتفاقی رفتم روش ازهیچ دختری هم خوشم نمیومد وعاشق هم نشده بودم مطالب واسم جذاب بود وخوندمش. تکنیک هاروروی یکی از دخترای فامیلمون پیاده کردم عالی بود.الان دیگه هرجا باهش برم روبه روم میشینه همش تو چشمای همدیگه زل وهمه ش توجه اش به منه مثلابعداز دولقمه غذا خوردن که دست کشیدم اون یه نگاهی انداختو گفت دانشجومون غذا نمیخوره (اخه میخوام برم دانشگاه) -وازم تعریف میکنه میگه موسرتو مدل قشنگی زدیو و… خلاصه الان دیگه عاشقش شدم واونم عاشق منه البته هیچکدوممون به هم دیگه نگفتیم عاشق همیم الان دیگه خیلی دوسش دارمو نمیدونم چیکار کنم هیچ پولی هم از خودم ندارم برم خواستگاریش میترسم رابطمون طولانی بشه واز دستش بدم 21/6/1396

من هانیرو دوست دارم اونم دوسم داره اما وقتی فهمید دوسش دارم و هاشق موهای بلندشم موهاشو کوتا کرد وقتی فهمید که دوس ندارم با کسی دوست شه هزار دوست برا خودش پیدا من واقعا دلم شکسته که اینو میگم به من حتی دیگه سلامم نمیکنه خلاصه بگم وقتی فهمید دوسش دارم دیگه دوسم نداشت در دلم خواستن مرگ کسی نیست ولی کاش هر کس که تورا خواست بیاید خبرش

پس جواب بدین

سلام آقا محمد منم مثله توهستم ولی شرایطمون کمی باهم متفاوت تره چون اون فامیله دورته ولی ماله من همسایمونهوتفاوتمون اینه ولی شباهت هامون بیشره.ببین منم اولش این طوری بودم.سعی کن زیاد ببینیش آخرین زورتو بزن بعدوقتی دیدیش یه تیکه بندازمثلا بگو خانومو باش ببین چه قدر خوشگگله.بعدش چندباری ازجلوش اگه تونستی ردشو.اینکاروکه چندبارانجام دادی بگو ناراحت که نشدی؟؟؟؟؟جواب که دادهیچ جوابم ندادچندباری اینکارو بکن ولی نه تندتندوباعجله بزار این کاربابهترین سرعت و بهترین شرایط انجام بگیره.اگه چندباری جوابتو ندادسعی کن کم کم فراموشش کنی نه یهویی ولی بازم عشقتو بهش نشون بده بزار دله اون به تونزدیکترشه انشالله جوابشو میگری ماله من که شد اونم سه سال ازم کوچیکتر

سلام. من حدود یک ماهه که عاشق یه دختر شدم ۱سال از من کوچیک تره از وقتی دیدمش همه فکر و زندگیم اون شده چون سنم یکم کمه به خانواده نمیخوام بگم چطوری بفهمم اونم به من حسی داره یانه فامیل دوره و من هر چند وقت یه بار میبینمش حتی شمارشم دارم ولی روم نمیشه بهش پیام بدم و از طرفی هم پدرش هر روز گوشیشو چک میکنه اگه ازواج کنه دیوونه میشم چطوری بهش بفهمونم که عاشقشم تورخدا کمکم کنین😢

سلام من ب عنوان یک دختر ب پسرا ‌پیشنهاد میکنم ک اگه واقعا از دختری خوشتون میاد بهش پیشنهاد بدید نه به خاطر چند روز دوستی

اما اگ قصدتون جدیه با نگاه کردن بهش نخ ندین چون فکر میکنه چشم چرونید ب نظر من برید جلو و باهاش صحبت کنید و بهش حرفای عاشقونه بزنید یا با کار های رمانتیک بهش ابراز علاقه کنید

یعنی اونوقت نمیگین گوه نخور؟ من که امتحان نکردم ولی ی سری از دوستان نظریاتشونو گفتن!

ازدواج چیه بابا، خودتونو بدبخت نکنید همین دوست دختر کافیه.

خدایی خیلی ما پسرا باحالیم. داداچ یه دختری هست ول کن مانیست یه چیزی بگین تا بهش بگم دیگه خستم کرده با اون مادرش که…. هر دوست دختری که پیدا میکنم درست سر قرار زنگ میزنه میگه سلام عزیزم منم میگم عزیزمو کو.فت من11 سالمه اما اون 12 خسته شدم یه پیشنهاد بدین دست از سرمابرداره

سلام ممنون داداش گلم خیلی تشکر می کنم ازت منم حالا با کمک حرفای تو یک دوست دختر دارم مرسی داداش و زهراایرانی و ی بنده خدا اخ شما از عشق چی می دونید این عشق که دنیاروی میسازه این عشقه که قشنگی و زیبای رو میسازه توهم درست می گی که باید با خانواده رفت با دختر و خانوادش حرف زد اگر می دونید که چندین دختر و پسر بخواتر جواب خانواده خود کشی کردن و فرار کردن از خانه من الان حرفای شمارو خاندم بجای این که امید بدی و بگی موفق باشی داری دنیای اون شخصو خراب می کنی و گفتی ناموس مردم خدا وند خودش حضرت ادم و هوارو خلق کرد که باهم عاشق شن و باهم تشکیل خوانده بدن اخ تو کی هستی که از عشق می گی عشق ما تو دلمونه و تو نفسمونه من به داداشای که الان نا امید هستن می گم برید عشق خودتونو پیدا کنید نزارید کسی جلوب حدفتون بگیره من وقتی عشق نداشتم ادم ساده بی حال و خانه نشین بودم و لی وقتی یک دختری رو پیدا کردم اونم به لطف داداشم که این چیزارو گفت که راه حل شد برای من الان دارم و اون دختر منو عوض کرد الان درسم خوب شده برای ایندم برنامه ریزی کردم و شبا باهاش بیرونم و شیک پوش شدم و امید زندگی دارم اگر عاشق نشیم پس میخوای مثل اخندا بریم سرمسجد بگیم دختر حرام عشق حرام دوستی حرام من ادمیم که ساکت نمی شینم این زندگی منه و می دونم نصب پسرای دخترای ایران میخوان عاشق شن امصالی مثل شماها نمی زارند

اتفاقا من تا مجرد بودم هم شادتر بودم هم پیش رفتم موشکی بود. بابا قطعش کنین بندازین دور😵از ما گفتن بود بعدا که رسد یک دهان میکنین😇

سلام آقا پسرای گل اگر برای ازدواجه توکل بخدا کنید مثل من و ان شا ءالله این موارد در نظر بگیرید و حرکت کنید در غیر این صورت بدونید به غیر از زیر پا گذاشتن فرمان خدا و پیغمبرش ، چیزی جز اینکه یک روز دختری رو انتخاب کنی که ممکنه دوست کسی دیگه بوده نصیبتون نمیشه و اما شما دختر خانم ها مطمین باشید هیچ پسری حاضر نیست با دختر بزک کرده ازدواج کنه ینی تا حالا فکر نمی کنم توی عمر 28 ساله ام شنیده یا دیده باشم گرچه شما ذات پاکی دارید و قصد تون شاید تکیه گاهی و امنیتی واسه خودتون باشه اما مطمین باش بیرون خونه و دوستی با پسر نیست

سلام مطالبون خوب استخدام ولى دختراى الان فقط پول اگه داشته باشر نیازى به این کارا نیس داش

مطالب واقعا خوب بودند .بعدش هم من واقعا مخالف اینم که نباید با دختر دوست شد.اگه یکی مثل من با یه دختر دوست نشه چجوری عشق زندگیشو باید پیدا کنه؟؟!.و شاید چند تا دوستی الکی داشته باشم ولی بالاخره اونی که میخوامو پیدا میکنم.و در اخر هم اگه خانواده من زن زدگی منو انتخاب کنن شاید من از اون خوشم نیاد و هم زندگی خودمو خراب کنم و هم اونو پس بهترین راه برای پیدا کردن زن زندگی اینه خودت بگردی دنبالش نه خانوادت

حرف شما درسته اما دیگ از من گفتن بود دارا باشی سارا خودش میاد… پس عشقو کنار بزارین فقط پول جور کنین.. و خوش به حال پولدارا

سلام من تمامی مطالب شما را خواندم و میخواهم بگویم که عاشق دختری شدم ولی او نمیداند وقتی میخواهم با او حتی سلام کنم نمیتونم حتی وقتی از کنارم رد میشه از خجالت شرم و میکنم اون بر البته من اونو به خوبی می شناسم و میدونم چه چیزا خوش حالش میکنه ولی نمیدونم چجوری برم و عملیش کنم لطفا راهنمایی کنید

داداش حسین حرفت دل چسب بود، دستت درد نکنه!

داداش گلم . نباید اینقدر نگران باشی ک از حرفت ناراحت بشه و بره. اونه که باید حواسش باشه تو رو از دست نده نه تو

وقتی که جواب سیروان چناری! رو خوندم خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم .ولی نمی دونم ادم اگه بخواد مغرور باشه که طرف به خودت جذبش کنی ، مغرور در چه حدی خوبه ،شاید با یک حرف ما ناراحت شد دیگه به طرف ما نگاه نکنه؟!

من 15 سالمه 6 ساله عاشق دختری هستم که 1 سال از من بزرگ تره نمیدونم چه کار کنم بفهمه یا نفهمه به جز اون هم هیچ کس رو نمیخواهم با من ازدواج کنه دعا کنید به هم برسیم

ایول فهمیدم به درد ازدواج نمیخورم ممنون

من از یه دختر خیلی خوشم میاد یعنی بهتره بگم عاشقم ولی نمیدونم چکار کنم راهنمایی کنین

مرسی داداش کلا متحولم کردی

واقعا عالی بود

سلام من حرف های که نوشتین خیلی خوشم امد ولی هنوز یک جور های ترس تو وجودم بود احساس میکنم ادم ضعیفی هست چون یک بار شکست عشقی خوردم ضعیف شدم هروقت سمت دختری میرم دستم عرق میکنه بدنم خیس اب اب میشه خیلی استرس دارم نمی دونم باید چیکار کنم دوست مردجسور باشم به خودم افتخار کنم مثلا یک دختر بهم بگه اره میخوام با تو باشم باید ببرمش روستوارن واسیله فکر میکنم باچند میلیون خرجش کنم تا از دستم نره نمیدونم چرا این جوری هست میشه یک خانم جواب منو بد خواهش میکنم خیلی شریط بدی هستم دارم ار تنهای دیونه میشم کمکم کنین🛐🛐

سلام. من پسر 18 ساله هستم که ار لحاظ مالی وضعیت متوسط و خوبی دارم. عاشق دختر دوست مادرم شدم که تونستم با راهکار هایی مادرم رو مجبور کنم که با دوستش هی تو کافه قرار بزاره و منم اونو ببینم هروفت به کافه میریم یه حسی بهم میگه نمیشه از یه طرف جلوی مادرم.و دوستش نمیشه باهاش حرف زد. اگه میشه لطفا جوابمو بدید دیگه دارم دیونه میشم یه کمکی بکنید.

داداچ دمت گرم😆😚😚😚

لایک دری خداوکیلی

سلام.من بدبختانه عاشق دختر فامیلمون شدم اونم ۲سال از من بزرگتره.من چیکار کنکم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

عالی ممنون زیدم سلام میرسونه

برادر من،نگفتم که عاشق نشین یا عشق بده!گفتم ارتباط اینجوری خوب نیست بیوفتی دنبال ناموس مردم چشم چرانی بکنی.اگر واقعا دوسش داری و قصد ازدواج داری از طریق خانواده اقدام بکنید.ماشالله اینهمه دوستی پسر و دختر داریم کدوم یک از رابطه ها رو مثبت میبینین؟اکثرا از دخترها سواستفاده میشه و اونها از ترس آبرو مجبورن پنهانکاری بکنن که برای زندگی آیندشون مشکلاتی بار میاره.لطفا هم به کسی انگ نزنین.مرسی از لطف و توجهتون

ولی جدا از همه این مطالب خوبی که گذاشتین چندتا چیز رو هم آدم بدونه بد نیس همیشه سعی کنید خودتون باشید و اگه کسی قراره دوستون داشته باشه بزارید خود واقعیتون رو دوس داشته باشه

دوستان اقا پسر فقط مغرورباشید پیش دخترا مغروروسرسنگین وهمیشه قابل اعتمادوصادق باشید هرچی که شدفقط راستشوبگید هرچهل وپنج روز یه بار هم یابا گفتن یابا کارات نشون بده که خیلی عاشقشی مثلا برو درگوشش اروم زمزمه کن که چققققققد دوسسسسست دارم بانوی من بهش بگومن تااخرعمرم باهاتم بهش بگومن فقط وفقط مال توام وبس میخام باجذبه حرف بزنه یعنی دونه به دونه ی کلمات روسنگین وبا جذابیت خاصی بگو ولی اروم واحساسی که تاعمق وجودش نفوذکنه ولی اینوفراموش نکنید بااین که دخترا میگن ازادم مغرورخوشمون نمیاد اصلا توجه نکنید چون اگه خوششونم نیاد بعدا کم کم عاشقت میشند چون دخترا به کسی که مغروره همش فکرمیکنند وکلا ازادمای بااعتماد به نفس ومغرورخوششون میاد شادباشید.

خوش به حال همتون من که کسی که دوسش دارم چهار ساله فقط از دور نظاره گرش هستم و حتی یک کلام هم نتونستم باهاش صحبت کنم ۲۷ همین ماه هم اخرین روزی هس که می بیننش چون روز اخر دانشگاه هم من هم اونه

من همشو تجربه کردم فقط زبونو باید تو دهنت بچرخونی برا منم اولش خیلی سخت بود ولی وقتی حرفا رو به زبون میاوردم یا کاری که میخواستمو انجام میدادم حس خوبی داشتم و جواب خوبیم میدیم به نظر من چیزی نزارین تو دلتون بمونه هر چیزی سختیش بار اوله

سلام علیک،من 17سالمه 3یا4 سال میشه که عاشق یه دختری شدم،که 2 سال از خودم،کوچیک تره،مسئله این جاست که 1سال میگزره فهمیده که من عاشقش شدم،لطفا دختر خانوما، جواب بدن ،این جا من خیلی خجالت زده شدم چون که خانواده شون هم میدونن !الان نمیدونم چه کاری انجام بدم؟لطفا جوابم بدین.

ب قول معروف کافر همه را ب کیش خود پندارد…اقا یا خانومی ک میگی این مطلب خلاف شرعه و فلانه و ب همانه،شک دارم شما تو عمرتون کسی رو از تهه دل خواسته باشین اصلن مفهوم عشق رو درک نمیکنین…من خودم یه مدته ک بصورت کاملا اتفاقی با یه ماجرای خیلی پیچیده با یه دختر خانومی اشنا شدم ک مطمئنم از تهِ تهِ تهِ دلم عاشقشم و مطمئنم این آشنایی اتفاقی نبوده و خواست خدا بوده..و تا حدودی هم تونستم به خودم جذبش کنم میشه گفت از نظر من چهل درصد بهم جذب شده و حالا دنبال اینم ک یه روزی بتونم باهاش ازدواج کنم چون ب اندازه ای ک میشناسمش هم اخلاقش خوبه هم خیلی ب هم میایم هم دوسش دارم…و ابن ک من با ایشون رابطه قبل از ازدواج نداشته باشم شدیدا خنده داره واسه من چون این مدتی رو ک ب صورت دوست پسر دوست دختری میگزرونیم بهترین زمان رابطه‌س و باعث میشه اگر از اخلاق هم خوشمون نیومد کات کنیم و بعد ها منجر ب طلاق نشه …بعدشم اونایی ک با ازدواج سنتی موافقن و با ازدواج مدرن مخالفن عرضم ب درزتون ک بلاخره از قدیم گفتن علف باید ب دهن بزی شیرین بیاد و ننه بابات نمیخان یه عمر با اون دختر زندگی کنن بلکه این تویی ک باید اون دخترو بپسندی و از اخلاقش خوشت بیاد…نکته‌ی اخرم اینه ک اینجور جاها جای افراد خشک مذهبی نیست پس لطفن نظر ندین چون با این دیدگاه هایی ک شما دارین اگر ردیابی کنید همین نت هم حرامه..هه ایشالا هممون ب عشقمون برسیم واسم دعا کنید چون شدیدن عاشقشم 🙂 موفق باوشید 🙂

ایول. لایک داری. احسنت

آقا چی داری یاد بچه مردم میدی؟این کارایی که شما گفتی اسمش هرزه گری هست نه عاشق شدن.مخ زنی این مدلی که شما یاد دادی آخرش به رابطه نامشروع یا مشکلات روانی و عذاب وجدان ختم خواهد شد.نامردی ثبت نکنی

سلام من ۱۷ سالمه و با یه دختری تو کلاس زبان همکلاسی هستم اون یک سال از من بزرگتره و به نظر من واقعا دختر خوبیه همون طور که تو مقالتون گفتین خوش مشربی و مرتب بودن و به سر و وضع رسیدن رو از قبل رعایت میکردم و زبان دومم که دارم با خودش میخونم اما نمیتونم سر صحبت رو باهاش باز کنم فقط در حد سلام و سئوال های تو کلاس هست لطفا راهنماییم کنین ممنون بابت مقالتون.

دخترا از راه گوش عاشق میشن. یعنی شما فقط زبون داشته باش و حرفای قشنگ بزن به خورده هم جنتلمن باش. همین و بس

اه خیلی خیلی مسخره اس ک ی پسر این همه کار رو انجام بده تا فقط چند وقت با اون دختر خوش باشه و بعد از این ک از ی دختر دیگه خوشش اومد بره سراغ اون.از نظر من هیچ مردی ثبات نداره همشون تنوع طلبن پس اقا پسر گرام و نسبتا محترم لطفا آدم باش اگه واقعا از ی دختر خوشت میاد سعی کن تا اخر کنارش بمونی چون اگه اون دختر ی درصد هم عاشقت باشه بعد از تو ضربه سنگینی بهش وارد میشه ک قابل جبران نیست.

با سلام خدمت شما عاطفه خانم خدایی قبول دارم ولی همه مردا اون جوری نیستن

ولی به نظر من دخترا بیشتر تنوع طلب هستن تا پسرا.دخترا تا بالاتر از دوس پسرشون میبینن میرن با او.

خدا ریشو به مرد داده تا با اون بفهمن که این مرده و دیگه نیازی به کشف عورت نباشه تا بفهمن این مرده یا زن اینو من نمیگم امام صادق فرمورده از جانب خدا

سلام به همه ی عزیزان . من میخواستم به خیلی از نظر ها یه انتقاد کوچیک داشته باشم مثلا چند نفر گفته بودند که دیگه دختر پاک پیدا نمیشه ! ولی من می خوام یه نکته ای رو یاد آوری کنم که دختر پاک رو نمیشه توی کوچه و خیابون یا واسه دوستی پیدا کرد چون اهلش نیست. و نکته ی دوم که می خوام به آبجی ها و داداشی های گلم بگم اینه که توی سن کم دنبال این چیزا نباشین چون ضرر هاش خیلی زیاده و مشکلات زیادی بعدش پیش میاد . یه حرف خاص هم دارم با اون کسانی که تقریبا توی سن بلوغ هستن و عاشق شدن ، اینا خودشون نمی دونن ولی تاثیرات هورمونی بخش خیلی مهمی از ماجرای عشق و عاشقی شونه !! مرسی از سایت خوبتون و دیدگاه های قشنگ بعضی از دوستان

سلام ب همه ی دوستان.هنوز مطالب اون بالا رو نخوندم و یه راست اومدم سراغ نظرات ولی همهی نظراتونو خوندم. من حرف اونایی ک خدای خوبمونو همیشه ناظر به کارامون و خیرخواهمون میدونن تایید میکنم.18 سالمه و خدارو شکر با هیچ دختری دوست نشدم و اصلا هیچ علاقه ای هم ب این کارا ندارم چون بنظر من عشق یه احساس مقدسه و نباید اونو با هوس های زود گذر قاطی کنیم.نمیدونم واقعا چجوری بعضی از پسرا به راحتی با بعضی از دخترا دوست میشن و راحت تر از اون مثه یه چیز بی ارزش دور میندازنش! انسانیتمون کجا رفته… من میخام خودم پاک باشم تا بعدا هم بتونم انتظار داشته باشم با یه دختر پاکی ازدواج کنم. کم کم داشتم نا امید میشدم ک یعنی هنوز همچین دخترایی هست یا نه؟؟ ولی خدارو شکر وقتی نظرات بعضی از دوستان رو دیدم امیدوار تر شدم و مطمعن شدم هنوز دخترای پاک و با ایمان تو دنیا وجود داره و محکم تر قدم هامو برمیدارم.من هم یه زمانی عاشق شدم ولی به هر دلیلی بهش نرسیدم و همیشه خودمو با این جمله آروم میکنم ک میگه: ” شاید خدا خواسته ابتدا با افراد نامناسب آشنا بشی و بعد شخص مناسب. به این ترتیب وقتی او را دریافتی بیشتر قدرش را میدانی و بهتر میتوانی شکرگزار باشی”

افرین به شما. خداوند در سوره نور فرمودند زنان پاک برای مردان پاک هستند، ان شاءالله قسمتتون بشه.

خخخخخخخ.ببخشید می خندما ولی بنظرت هنوز خیلی کوچیک نیستی برای ورود به وادی عشق و عاشقی. ببین نظر شخصی من اینه که تمام تلاشت رو بکن تا فراموششون کنی. تو (ببخشید دارم خواهرانه صحبت میکنم باهات) آینده ای روشن خواهی داشت. معلوم نیست شاید تا 15 سال دیگه که به سن ازدواج می رسی معیارهات برای انتخاب همسر تغییر کنه.شاید اونموقع یک پزشک باشی یا یک خلبان و مهندس موفق…. این احساس اسمش عشق نیست داداشی. یک احساس دوست داشتن خیلی زودگذره و خیلی راحت فراموش میشه.ببین بعضی از آدمها اونقدر توی نگاه اول جذاب و دوست داشتنی هستن که احساس می کنی تا اعماق وجودت رسوخ میکنن ولی بعد یک مدت که دیده نمیشن از یادت میرن. به درسات فکر کن و بخوبی مطالعشون کن، به کلاسای هنری و ورزشی برو و وقت خودت را پر کن تا کمتر تو فکر بری.

سلام من پسر ۱۲ ساله ای هستم که عاشق یک دختر شده ام که حدود ۱۹سالش هست. قضیه از این قراره که من با بابام به دانشگاه رفتیم ومن یک خانمی دیدم که متخصص شیمی بود وقتی اتفاقی به یکی از اتاقان رفتیم آن خانم را دیدم و شیفته ی اون خانم شدم حالا من اصلا شب ها نمی خوابم و فقط به فکر اون دانشجو هستم و اصلا آن دختر از ذهنم بیرون نمیره به من بگید باید چه کار کنم

شکلاتتم برده بودی دانشگاه؟

آقا آرمان لایک دارید. بابا خواهشا یه جوری حرف نزنین که بهتون بخندن.اصلا این با عقل جور در میاد که ازدواجی که با اصول باشه به تباهی بکشه.مشکلات ما از اون جایی شروع شد که دین وارد همه ی کاسه کوزه های ما شد. شما دین و مذهب رو بذار کنار .آیا راضی هستی کسی به صرف اینکه از ظاهر آبجیت خوشش اومده بهش پیشنهاد بده. برادر من اینا شرط انسانیته و لاغیر.تکرار کن انسانیت.مردی.

من یه دخترم ولی خوندن این متن خیلی برام جالب و لذت بخش بود. به نظرم مطالب درستیه درباره ی اینکه چطور ما دخترا جذب میشیم. فقط امیدوارم پسرایی که از این روش ها استفاده میکنن، اون کسی رو نشون ندن که خودشون نیستن. یعنی اگه مثلا”درباره ی یه پسر مورد اطمینان حرف میزنیم، اون پسر واقعا”سعی کنه خصوصیت قابل اعتماد بودن رو توی خودش ایجاد کنه. نه فقط اینکه در مواجه شدن با یه دختر، وانمود کنه مورد اطمینانه و نقاب بزنه. برای همین فکر کنم خوب باشه اگه دخترا هم این متنو بخونن ^^

سلام فرهاد جان کی گفته اکثر ازدواجهایی که با سنتی بوده منجر به طلاق شده؟؟این آمار از کجا اومده؟؟؟ قبلا” طلاق ها بیشتر بود یا الآن که از سنت فاصله گرفتیم؟

درود دوستان

کسایی که غیرت مذهبی دارند و میگن این کار ها واقعا بده و در حد شیعه نیست و غیره… ما کاری نداریم ولی برای مورد ازدواج نمیشه به چندقرار بسنده کرد

از کجا معلوم شاید شما با دختری یا پسری دوست بشید شریک زندگیتون بشه اکثر ازدواج هایی که روی سنت پیغمبر و ایرانی بوده الان به طلاق کشیده شده

و مخصوصا که الان تو خانواده ها همه گوشی بدستن آدم احساس تنهایی میکنه

اگه از کسی خوشتون میاد جسور باشید و با رعایت اصول بهش درخواست بدید

سلام من 5 ساله عاشق دختری هستم دوسال پیش بهم زدیم چون من پول نداشتم و من نرفتم. خواستگاریش حالا پولدارشدم اما دختره با اینکه دوستم داشت و 5 سالم ازم بزرگتره اما حالا ناز میکنه من پسرم تا حالا صدتا خواستگارم داشتم اما فقط اینو میخام با این شرایط یکی کمکم کنه

سلام ببخشید من عاشق ی دختری شدم یجورایی اقواممونه . نمیدونم چجوری دلشو بدست بیارم هرکاری میکنم بی فایده هست کارهایی که شما گفته بودین انجام دادم ولی نتیجه نداد توروخدا راهنماییم کنید که چیکار کنم🙏

سلام.پسری ۲۱ساله هستم ک مهندسی مکانیک میخونم و ترم دو هستم، ازیکی از دخترای همکلاسیم خوشم میاد یعنی واقعا عاشقشم و هدفمم دوستی ساده نیست و ب ازدواج فکر میکنم. چند وقت پیش احساسم رو بهش بیان کردم ولی متاسفانه با مخالفتش مواجه شدم ،دلیلش هم این بود که میخواد فقط رو درسش تمرکز کنه. بعنوان همکلاسی باهم تو تلگرام حرف میزدیم و یک روز بهش گفتم وقتی دانشگاه نمیای اصلا بهم خوش نمیگذره و در جواب بهم گفت من وسیله ی خوش گذرونی بقیه نیستم ،از این حرفش واقعا ناراحت شدم چون من برای خوش گذرونی نمیخواستمش و اینو قبلا بهش گفته بودم.الان ی ماهه حتی ی پیامم ب هم نمیدیم و وقتی همو میبینیم سلام هم نمیکنیم.خیلی دوسش دارم .کارم شده تو رویا باهاش حرف زدن و دعا برای رسیدن بهش. لطفا کمکم کنیداگه راه حلی در نظرتون هست.اگرم نیست فقط برام دعا کنید .خیلی ممنون

واقعا عالی بود خیلی روم تاثیر گذاشت

سلام خدمت همه. متاسفم برای اونایی ک برای پول یکیو بخان. عشق باید تو وجود آدم پیدا بشه. عشق های امروزی اکثراً همه سطحی و برای لذت و از روی شهوت هستن. درضمن بیاین کاری کنیم که دخترای جامعه وقتی یه پسر رو میبینن احساس امنیت کنن. فقط به به این جمله توجه کنید و بهش عمل کنید. هرچیزی که برای خودمون میپسندیم برای دیگران هم بپسندیم. ما خودمون دوست نداریم کسی به ناموسمون چپ نگاه کنه.. یا میگیم بیخود میکنه که نگاه کنه. ولی خودمون برعکس. لطفا اینو آویره گوشتون کنید. به سلامتی همه دختر پسرایی که همو مثل داداش و آجی میدونن..♥♥

یه سوال من عاشق دختری شدم از رفتارش معلوم بود که میخاست من بهش شماره بدم من قدم کوتاهه ولی اون از من کوتاه تره دمبالش رفتم شماررو انداختم تو کیفش دید ولی هنوز جوابمونداد همش میبینمش به نظرت چیکار کنم

علی آقا داداش ایران ما به بودن پسرای مردی مثل شما افتخار می کنه. خوشحالم که هموطنی مثل شما دارم.انشاالله موفق و خوشبخت باشی.اگه نصف ایرانو امثال شما تشکیل میدادن وضعیت کشورمون الان اینطوری نبود.

عجب همه ی ما ها دوست نداریم کسی به ناموس خودمون نگاه کنه بعد میام روش مخ زنی یاد میگیریم داداش گلم اگه کسی مخ خواهرتو زد ناراحت نشو من خودم ۱۹۹ قد ۹۵ کیلو وزن ورزشکارم تا حالا هزار تا دختر التماس کردن ولی نگاهشون نکردم چون غیرتم اجازه نمیده اول با احساس دختری بازی کنم بعپ بخام هزار تا کاره دیگه باهاش بکنم ..ما ایرانی هستیم یه نگاه به تاریخ ما بنداز گفتار نیک پندار نیگ کردار نیک عزت زیاد

اقا اینا همش چرته…داداشای من خواهرای من وقتی پول داشته باشین همه دوستون دارن چ با ادب باشی چ بی ادب چ خوب ولی متاسفانه پول نداشته باشی دیگه هیچ… دوستون دارم😘

دوستان خدایی زشته گور پدر اون دخترای که میخارن واسه من که بشخصه همه دخترا خواهرمن اره مشتی تک پرم چون اینجوری شیک ترم عزت زیاد یا علی

هع!آخه دادش جونیا قربونتون برم چرا با ناموس مردم دوست میشین و دست خوردش میکنین؟؟؟ها؟البته میدونم که بعضی دختراهم مادر زادی چهار حرفی هستن و به عنوان مثال من قبل ازدواج به هیچ آقایی اجازه نمیدم بهم نگاه چپ کنه و من شش دنگم متعلق به آقا و همسر آیندمه.شما هم بهتره بجای این قرتی بازیا به تحصیل علم و هنر و موسیقی و… بپردازین و زندگی آینده تون را با خانمتون بسازید.خونای غیرت ایرانی کجاست؟آهای نیاکان سیاوش و کوروش؟؟؟؟

من لذت می برم وقتی کسی با جوفتشه .

چه کار عشقو عاشقی دارید پسرا .فقط خوش گذرونی … . . . . . . … ..

بر منکرش لعنت

سلام فقط کافیه زبانی داشته باشید وسلام

سلام من ک سه سوت مخ میزنممم

بعضی از اقایون فکر میکنن دختر خانم ها فقط به پول و ماشین و امثالِ اینا اهمیت میدن محض اطلاع این چیزا واسشون چند دقیقس و عاشق پسری میشن که با شخصیت با اعتماد بنفس و سبک و جلف نباشه تا حدودی هم غرور مردونه داشته باشه

عالی بود اما یه سوال داشتم اگر تیپ نزنیم و عطر استفاده نکنیم واقعا دخترا دست از سرم بر میدارند !؟؟؟؟؟

سلام به همگی…. من 21 سالمه و خیلی اعتماد به نفس دارم و جسور هستم، ولی چون یکم مذهبی هستم سمت دخترا نمیرم و نمیدونم که اخلاقشون چجوریه… برای همین الان برای شروع رابطه با دختر مورد علاقم برای خواستگاری دچار مشکل شدم. وبه عبارتی نتونستم جذبش کنم… فکر نکنم جذب کردن دختر مورد نظر با خوندن یه مطلب توی سایت تحقق پیدا کنه… بلکه این تجربه و تکرار و تمرین توی رابطه با دختر هستش که میتونه موثر باشه… این کار فقط با آزمون وخطا درست میشه…

سلام به همه باید خدمتتون بگم من تا به حال با هیچ دختری دوست نبودم چون اینکار را اشتباه میدونستم و عقیده دارم دنیا جای تقاصه و هر کار اشتباهی انجام بدی نتیجه اش را توی این دنیا میبینی پس هیچ وقت دنبال ناموس مردم نرفتم/ 29سالمه و خیلی تنها هستم و میخوام ازدواج کنم چون داره اذیت میشم از این تنهایی / ولی چند باری رفتم خواستگاری و از دنیای دخترا چیزایی فهمیدم که دخترا از ادمای خوب و پاک و صادق خوششون نمیاد نمیدنم چرا و جواب منفی شنیدم و اندازه خودم زیبایی دارم و مشکلی از لحاظ زیبایی ندارم واقعا نمیدونم دنیا برعکس شده / از دوستان میخوام کمکم کنید و بگید باید چه کار کنم چون از یه طرف تنهایی داره خیلی اذیتم میکنه و از یه طرف هم وقتی دختره میفهمه که من ادم خوب و صادقی هستم و با هیچ دختری تا به حال دوست نبودم یا کلاس میزاره یا یه جور رفتار میکنه که ازش زده میشی واقعا شرایط سختی دارم و یه وقتایی به خودم میگم حالا که دنیا برعکس شده تو هم از این به بعد ادم بدی باش و بیفت دنبال دختر مردم/ شاید این جوری نتیجه داد و زندگیت بهتر شد / واز طرفی نمیخوام شرایط سخت تنهایی که دارم به من غلبه بکنه از دوستان گلم میخوام کمکم کنید و بگید باید چه کار کنم دیگه واقعا خسته شدم.

سلام به آنکه عشق راآفرید،سلام به عشق وسلام به تمام عاشقان.من یک دختر15ساله هستم.اماقبل اینکه برم سراصل مطلب می خوام یه حقیقتی روبه تمام کسانی که به عشقشون نرسیدن بگم خدای مهربون ماهرانسانی روجفت جنس مخالفش آفریده منظورم اینه که همه ی انسان های جهان لایق همدیگه هستند،برای مثال بعضی پسرای کثیف منتظردختران پاک ومعصوم نباشن چون همون طورکه گفتم خداهمروشایسته یکدیگه آفریده .خیلی ازماها عاشق میشیم ولی به عشقمون نمی رسیم که منم جزیکی ازاینابودم.همه ی حکمت خدای بزرگه.می خوام یه مثال بزنم شایداگه بعصی ازمابه کسی که دوسش داریم برسیم اصلابه صلاحمون نیست وهیچ وقت یه عاشق اینودرک نمی کنه وهمیشه ازخدامی پرسه چرابه من عشق دادی امامنوبه عشقم نرسوندی.اما بعدهاپیش خودمون می گیم خوب شدکه بهم نرسیدیم.واینوحتما به یادداشته باشیدکه خداهمیشه خوب مارو می خوادوهیچ وقت نمی خوادکه ماتوعذاب باشیم.

ممنون ازسایت خوبتون ومرسی ازنطراتی که داده بودیدهمشوخوندم.

اقای ارش لطفا ازخوتون این دید رونداشته باشید تادیگران هم درمورد شما این فکر رونکنن مطمعن باس هیچ دختری وهیچ پسری در حد عالی نیست همه یک معایبی دارن هیچ کس بی عیب نیست درسته که بیشتر دخترا ظاهر بین هستن ولی دخترایی که همه الحاظ براشون مهمه هم کم نیست اگه شما برای یکی از اون دخترای منطقی دلایل پسرفتت وپیشرفتت رو درهر زمینه ای بگی مطمعنا موفق میشی البته اگه بازیچه قرارش ندی واقعا برای ازدواج میخوایش موفق باشی

سلام.من پسری هستم پر جنب و جوش،کاری،مشتی،و… اما بخاطر بیماری افراد خونه نتونستم واس خودم کسی بشم.از ظاهر هم خوش تیپم. ولی ترس اینکه به دختر بگم شغلم چیه،چیکارم،و ازین قبیل حرفا. به خودم نمیتونم اجازه بدم برم به دختری پیشنهاد بدم. میدونم که میگه این همه وخ چیکار کردی. و سنمم 27 هستش.فکر میکنم که دیگه پیرشدم و هیچ دختری منو نمیپسنده.من چیکار کنم…..

چی بگم خر ما از کرگی دم نداره وقتی نزدیک هر دختری میشم بدنم لرز میگیره انگار حل کردن معادلات دیفرانسیل واسم آسون تر از عاشق کردن کسیه که دوسش داری

مرتي جان من از اون ها مغرورترم عمرا بخوام خودما اذيت كنم پسر كه سر ب تنش نيارزد و خاص نيست واسه چي عاشق اش بشم عمرا

بعضي مورد هاش هم ب درد دختر هم ميخورد جدي ميگم??

اقای سهرابی شاید شما فراموش کردید داخل یکشور اسلامی هستید ما از پیامبرمون الگو میگیرم وبه خاطر اینه مسلمونیم شما هم الگو بگیرید تای مسلمون واقعی باشید نه شناسنامه ای درضمن اگر ادمای 1400سال پیش درزمان مابودن قطعا به این چیزای پیش پاافتاده مثل دوستی جنس مخالف فک نمی کردن از عبادت گذشته به علم وپیشرفت فناوری فک میکردن مطمعنا شما اگر در اروپا هم زندگی می کردید وهمه اینارو تجربه میکردید( دوستی )بازم به پیشرفت فک نمی کردید چون دنبال چیزای دیگه ای هستی تا پیشرفت امید وارم موفق باشید

انسانم آرزوست.دخترای خوب آرزوی همسری که به معنای واقعی کلمه مردددد باشه رو دارند.کسی که باشخصیت و فهمیده و عاقل و آدم حسابی باشه،نگاهش پاک باشه،فکرش پاک باشه،واقعا مودب باشه نه این که نقش بازی کنه،اهل دختر بازی و …نباشه.من به عنوان یه دختر به شما بگم هم جنسای آدم حسابی من واقعا از پسرای دختر باااز که فکر و ذهنشون مخ زدن دختراس به معنای واقعی کلمه متنفرند.البته دخترهایی که بی رگ و ریشه و غیرقابل احترام و غیر قابل اعتماد هستن و اونا هم پسر بازند،معلومه که بهترین روش جذب این موجودات بی ارزش مخ زنی پسراس.وگرنه اگر از یه دختر نجیب خوشتون اومد ،با خانواده درمیون بگذارید باهاش صحبت کنید و برید خواستگاری اگر متوجه شد شما هم نجیبید قطعا جوابش مثبته.متاسفانه از روی نظرات قضاوت بعضیا قضاوت خوبی نمیشه کرد.متاسفم خدا به ما دخترا رحم کنه واقعا

با نظر آقا یا خانم باقر پور صددرصد موافقم.واقعا وجود آدمهایی مثل شما به دختران و پسران پاک قوت قلب میده.در مورد نظر دهنده قبلی باید بگم قرآن هر روز تازگی بیشتری نسبت به روزهای قبل داره و معجزه ای هست که علم روز هنوز ازش عقبه.و دانشمندان غربی حیرون پایه های علمی اون هستن !!!!!و اعتراف میکنن که قرآن قطعا نوشته بشر نیست !!تعداد افرادی که از غرب به دین اسلام و قرآن ایمان میارند به سرعت در حال افزایشه به خصوص دانشمندان و فرهیختگان و افراد بزرگ غرب.به راحتی میتونید حتی توی نت و از منابع معتبر تحقیق کنید تا دیگه این قدر سطحی نگرانه درباره قدمت دین اسلام که روز به روز پیروانش زیادتر میشن صحبت نکنید.من خودم دینم اسلام رودرست نمیشناختم و شروع کردم به تحقیق بی طرفانه و ….اما هنوز اول راهم.دوستان عزیزم خواهشا بزرگ فکر کنید تا بزرگ بشید.مسائل مهمتری از دخترباز ی و بچه بازی تو این عالم هست.پیشنهاد میکنم اسم شهید ادواردو مانیلی رو سرچ کنید.تک پسر یکی از ثروتمندترین و مشهور ترین خانواده های دنیا در ایتالیا.پدرش صاحب ماشین سازی خودروهای لامبر گینی ،فراری و فیات وده ها شرکت و…مشهور جهانی .پنجره جدیدی به زندگیتون باز میشه.و واقعا تحت تاثیر قرار میگیرین.قدر پاکی و خوبی خودتونو بدونید.قطعا دخترای پاک و همه چیز تمام،عاشق پسران پاک و دارای فکر بزرگ میشن.حقایقی در دنیا هست که ما چون درگیر این مذخرفات شدیم ازش قافلیم.تحقیق کنید که ادواردو 20ساله چی در قرآن دید که ثروت عظیم خاندانش رو که ده ها برابر از درآمد نفتی کشور ایران بیشتر بود رهااا کرد .موفق باشید.هیچ وقت برای تغییر دیر نیست.مراقب خوبی ها و پاکی هاتون باشید.برای منم دعا کنید خودم و خدای خودم و دینم رو بهتر بشناسم.21ساله،دانشجو پزشکی

اقای باقرپور 1400سال پیش فرق داشته با الان

سلام من موندم چجور حاضرید حرف خدا و پیغمبرش رو زیر پا بگذارید و تو فکر دوستی یا رابطه غیر ازداوج با دختران باشید قابل توجه آقایون یوسف نبی برای رضای خدا پا روی چییزی گذاشت که فقط مقربان خاصان میتونن ترکش کنند اما شما درسته هم از نظر ظاهر هم از نظر ایمان کمتر از اونید اما نمیتونید لا اقل شبیه اش شید تا خدا هم به شما تو دنیا همسریی بهتر از دوست دختر و هم آرامش و عافیت و عزت بده هم در آخرت با هوس های زود گذر لذت ازدواج هم تو وجود اینطور افراد میمیره.هر نوع رابطه با نامحرم بدون اطلاع والدین و بدون ضرورت خشم خدا رو بهمراه داره در ضمن این ذکر تو مفاتیح هست وقتی چشت به نامحرم افتاد اش هوای نفس تو دلت افتاد بگو ان شاءالله از بین میره الله یعلم الخائنه عین و ماتخفی صدور

اقای مرتی واقعاکه کوتاه فکر هستید با این سن کمتون از دخترا این تصور رو پیدا کردین لرای اینده تون وقتی خواستین ازدواج کنید هم زندگی برای شما جهنمه وهم برای خانمتون در ضمن مطمعن باشید ی دختر پاک هم گیرتون نمیاد چون هیچ دختر پاکی حاضر نیست بای پسر فاسد ازدواج کنه بهتره برید یکی از همونایی که مث تف انداختینش والان تو گذشته هاته ازدواج کنی چون لیاقتت همونه ببخشید ولی همچین پسرایی مث شما بدترازاین حرفا حقشونه

ماكانم ٢٦ سالمه! توين بيست شيش سال تجربه چيزي ك فهميدم از دوستي اينه كه دخترا دنبال تكيه گاهي محكم،پسري كه بهشون قوت قلب بده! مبادا اگه يه روز كمر اين مرد خم بشه و اون روز سفره دلشو باز كنه و ضعفاشو بگه روز مرگ رابطست! اقا پسرا هروقت يه دختر ميناله،ميترسه يا ناراحته اون موقع وقت دست به كار شدن شماست! بايد شادش كني! ازون حالت خارجش كني! اين كارو كردي ماموريتت تمومه عاشق خودت كرديش! با تشكر ماكان

سلام و درود …. من ۱۸ سالمه که با این سن کمم یه تجربه هایی گرفتم از زندگی که هیچ همسنی نداره البته هرکسی هم تجربه های خودشو داره …. من حرفا و توصیه های جناب ادمین رو خوندم و دقیقا همون چیزایی هستن که ادم باس تو رابطه هاش داشته باشه من خودم با دخترای زیادی دوست بودم که قابل شمارش نیست..مشکل ما پسرا اینه که هی میپرسیم چطور مخ اینو بزنم ؟؟؟؟ ببین داش گلم دختر هیچ چیز خاصی نداره که بخوای درموردش سوال بپرسی و نگران باشی تنها کاری که باس کنی اینه که همیشه ازش خبر بگیری و اصلا حرفی از علاقه نزن که دوسش داری یا نه اگه قرار باشه علاقه نشون بدی فقط در حد گلم و عزیزم…درضمن بگم که هیییچ دختری هیچوقت واسه یه پسر اجی خوبی نمیشه پس سعی نکن به کسی بگی اجی ،همیشع اسمشو صدا کن….همیشه بزار اول دختر ازت بپرسه تا حالا عاشق شدی یا نه ؟؟؟ چون اگه روزای اول بهش بگی عاشق شدی یا نه یه حس کمبود داشتن رو نشون میده…تو فک نباش وقتی یه دختر بشناسدتون و بخنده باهاتون بعد از مدتی خیلی بد این سوال ذهنشو درگیر میکنه …هیییچوقت نزار یه دختر بفهمه چقد دوسش داری …زیادم نرو دنبالش که مغرور میشه …همیشه بزا اول دختر غرورشو برات بزاره زیرپاش همه اینا فقط با حرف زدنای معمولی و گذر زمان میاد…وقتی یه دختر بهت علاقه نشون میده و دوست داره همیشه مال اون باش و نزار بفهمه که با دختر دیگه ای هستی ، دخترا همیشه دوس دارن احساس مالکیت کنن…خلاصه بگم که به دخترا بیش از حد رو ندین که ملکه میشن و ملکه بودن رو بلد نیست چون اگه به کسی بال بدی زیادی به خورشید نزدیک میشه…کل عاشق کردن دختر اینه که ارومش کنی و به هیچ وجه غرور نداشته باشی واسش راحت باش و همه چی بگو امت بدون که نباس ناراحت شه تا بیش از حد مهربون باش بعد خودت میبینی که چطور وابسته میشه و میمیره واست و غرورشو واست زیرپا میزاره دیگه از اونجا به بعد شما اقا پسر باس یه مقداری غرور نشون بدی و بزاری اون بیاد دنبالت و همیشه بخوادت اونوقته که هرچی دوری کنی بیشتر حرص میخوره و نزدیک ترت میشه اینجوری همیشه و تا ابد داریش و ازت خسته نمیشه بلکه هرروز واسش جدید و بیشتر میشی .. اگه اینکارو کنی دخترو تا ابد داریش فقط باس توهم همیشه بخشش و مهربونی تو کارت باشه که وقتی چن روزی ندیدت دق کنه واسه مهربونیات. وقتی هم بدی کرد باهات همیشه مهربونیات مثه تیر تو قلبشه 🙂

تشکر

سلام ممنون از راه نمایی تون من با چیز های که نوشته اید روحیه گرفتم . من در قبلا فکر می کردم دختری با من دوست نمی شود ولی چند روز پیش با یک دختر زیبا دوست شدم واقعا ممنون

من میثم ۲۲ سالمه عاشق دختر عموم شدم و خیلی دوستش دارم خیلی خیلی بهش ابراز علاقه کردم اما اون پس زد میشه منم راهنمایی کنین چطور میتونم دلشو به دست بیارم تو رو خدا دستم به دامنتون اگه نباشه میمیرم

اقایspradaبه نظر شما دوران نامزدی کافی نیست که مدت زمانش هم دست خودتونه اگه نامزدی وبه طور قانونی باشه که اگه فردا هرکدوم همو ول کنند دردشون یکی دوتاست ولی اگه دوستی باشه که پسر یا دختر از هم خسته بشن علاوه بر مشکلاتشون ترس هم دارن که مبادا خانواده بفهمه

سلام من مطمئنم که جاذبه ی ذاتی زیادی برای جنس مخالف دارم حتی دو جنس ها و غیره … ولی اصلا نتونستم یه رابطه رو با دختر مورد نظرم داشته باشم تقریبا 98 درصد دخترا و حتی زنهای که میبینم بقوله شما با زبان چشم و بدنشون به من چراغ سبزو میدن یا حداقل متوجهم می کنن خواسته یا ناخواسته خیلی آدم خیلی خود پسندی نیستم ولی واقعیت همینجوری مشکل من فک کنم عدم اعتماد به نفس یا ترس از شرایط نامناسبی که از نظر مالی عذابم میده باعث میشه تقریبا از تمام اون نگاها و عشوه‌گری ها فرار کنم چون من یه فرشته نیستم ولی وجدان همیشه خرمو چسبیده قبل از شروع به آخر هر چیزی فکر می کنم دسته خودم نیست

سلام من ۱۴سالمه و از کوچیکی عاشق دختر عمم شدم دوسال از من کوچیک تره و از همون بچگی ما همدیگرو دوس داشتیم (از نظر عاشقی نه)وبا هم بازی میکردیم اما من ی مشکلی دارم که نمیدونم چکار کنم اونم خجالتیم یعنی نمیتونم با دختر در مورد دوست داشتنم حرف بزنم همه مشخصاتشم میدونم مثلا اینکه با دخترا دوست میشه از پسر بدش میاد ولی ب من میگه ک تورو از همه فامیلام بیشتر دوس دارم بنظرتون میتونیم عاشق هم شیم ممنون میشم کمکم کنید.

جلوس صمدی اشتباه نکن غرورتو زیرپا بذاراما یک عمر با معشوقت زندگی کن.اگرغرورتو زیرپا نذاری درعاشق بودنت شک کن

عاشق سلام.لازم نیست خودت بهش بگی ببین یارفیق صمیمیشو پیداکن تا بهش بگه یا یک ادم خوش صحبت مورد اعتمادپیدا کن تا بهش بگه که بتونه اوج علاقتو بهش بفهمونه یا به خونتون ابجیت یا مامانت بگوپیش قدم شه.خودت چون روت نمی شه جلو نرو چون احتمال داره حرفایی بزنی باب میلش نباشه

پویا جان خودت بهش نگو به مامانت یا ابجیت بگو بهش بگه.لازم نیست بار اول جواب بده شاید لازم باشه چند بار پیشنهاد کنی او رد کنه.پس ولش نکن ادامه بده و بهش بفهمون مرد زندگی هستی

دمتووووون گرررررم چنوقته عاشق یکی از همکلاسیام شدم خدایی نگاهم هیچ سمتی جز اون نمیره شب و روز تو فکرو خوابمه خیلی کمک کردین

سلام بر همگی، من دانشجوی ارشد بازاریابی هستم اولین جلسه ای که ترم اول ارشد بودیم، دختر همکلاسیمون وارد کلاس که شد یه لحظه قلبم تند تند زد و از همون جا ازش خوشم اومد، حالا هم شغلی ندارم، میتونم بهش بگم، یه کم از لحاظ انسانیت ترس دارم چون فکر میکنم اگه بهش بگم میره تو فکر و شاید شبها هم خواب نکند، الان چه کاری کنم؟ مرسی

مطلب جالبی بود مخصوصا از این خوشم اومد که تاکید کرد دخترا دنبال امنیت میگردن. موقعی کنارتون میمونن که احساس کنن مواظبشونین قصد بدی ندارین. موقعی که بدونن از اخلاقیاتشون خوشتون میاد نه از هیکل و قیافشون. و موقعی حاضر به ادامه دادن با شما میشن که بفهمند شما دنبال آینده ای بهتر هستید و میتونین اونارو خوشبخت کنین. از همتون خواهش میکنم که یه دخترو وابسته خودتون نکنیم اگه نمیخواین تا آخر راه رو باهاش بمونیم.

سلام عرض می کنم من پسری ۱۹ ساله و مذهبی هستم من عاشق دختر دایی ام شده ام او و من هم سن هستیم من علاقه خاصی به او دارم ولی نمی دانم او مرا هم به من چنین حسی دارد یا نه ؟ من خجالت می کشم درباره اینطور چیزا باهاش حرف بزنم لطفا راهنمایی ام بکنید

پسرا، فقط جسور باشید و حرفتون رو بزنید، خجالتی نباشید ، منتظر نباشید دختر پیش قدم بشه. ممکنه اونم از شما خوشش اومده باشه اما حجب و حیاش اجازه نمیده . ماماااااااااااان 🙁

من پونز ده سالمه و اگر کسی مثل منه و موفق شده به خواستش برسه جواب بده تورو خداااااااا شب هاگریه میکنم بخاطرش

باسلام و خسته نباشید من چهار ساله که عاشق یه دختری شدم خجالتیم نمیتونم باهاش روبرو بشم واقعااااآااا چهارساله که به فکر اونم برای ازدواج میخوامش چیکار کنم که جذبم بشه تاحالا خواستم باهاش روبرو بشم اما اون به مامانش و اینا گفته و……… تورو خدا کمکم کنید

مطالبتون عالی بود اما من عاشق دختری شدم که شخصیت وغرورم اجازه نمیده باهاش حرف بزنم

مطالبتون عالی و مفید بود . ولی از من به همه گفتن بود ، با اینا اگه میخواید دوست شید باید قید همه چیو بزنید مخصوصا اعصاب ?

طاهره خانوم هرکس ی نظری داره ولی چه پسر چه دخترش شماحاضری با دختری یا پسری ازدواج کنی که فقط ی شناخت سطحی داری ازدواج کنی نه میدونی گذشتش چه بوده نه چیزی فقط چند تا پرسو جو و چنتا تایید که نمی شه ازدواج کرد ……

به نظر من دوستی قبل از ازدواج همش چرت وپرت وعشق و اینا هم از جانب پسرا بازم چرت ولی متاسفانه بعضی دخترای ساده لوح فریب چهارتا حرف عاشقانه که در حد حرف فقط میشن این نظر منه وتا حالا هیچ کس هم نتونسته عوضش کنه چون باورش دارم وراسته

رفقا یادمون باشه این حرفا بوی غربی ها و نامسلمونا رو میده زیاد به این حرفا توجه نکنید ضمنا مگه بوسیدن نامحرم که دوست دخترتم باشه تو شرع ما مسلمونا و ایرانیا گناه نیست؟

باسلام من عاشق دختری هستم که به باشگاه ما میاید واکثر روز ها میبینمش اما روم نمیشه حتی بهش نگاه کنم کمک کنید تا به دستش بیارم

سلام من بسر یک طلا فروش هستم و عاشق دختره یکی از مشتری هامون شدم که از من خیلی خوشگل تره اون یه جوری بهم نگا میکنه و زل میزنه ولی من نمیدونم باید چیکار کنم خواهش میکنم کمکم کنید چجوری میتونم اونو واسه دوستس در اینده و بعدش ازدواج اماده کنم

اینم بگم من یکم سختگیرم نمیخوام با هرکسی دوست بشم چون میخوام شخص مناسبمو پیدا کنم و دراینده باهاش ازدواج کنم چندنفری رو دیدم ولی گفتم که فرصت مناسبی نبود که برم جلو .ممنون میشم راهنمایی کنین

با سلام پسری20ساله هستم تا حالا با دختری رابطه نداشتم ولی میخوام با شخص مورد نظرم دوست بشم ولی فرصت برای من پیش نمیاد یا اشخاصی که من ازشون خوشم میاد برای اولین باره که دیدمش و همدیگرو نمیشناسیم و دیگه هم همدیگرو نمیبینیم .من باید چیکار کنم .راستی اینم بگم من دانشجو هستم خانواده و وضع اجتماعی خوبی داریم.من چون رشتم مهندسی مکانیک هست بعضی روزا که بیکارم میرم مکانیکی یه روز یه دختر خانوم اومد یه نسبتی با اوستاکارم داشت من خیلی ازش خوشم اومد خب من الان فرصت نداشتم که باهاش حرف لزنم اونم جلوی اوستاکار یا با لباس کار روغنی چیکار باید میکردم فقط چندبار نگاش کردم اونم نگاه کرد حالا معلوم نیست بازم ببینمش یا نه اگه دیدمش چیکار باید انحام بدم بگین توروخدا .میترسم درمورد من فکر اشتباهی کنه مثلا فک کنه چون وضع خوبی نداره اومده شاگردی یا… توروبخدا جواب بدین چیکار کنم ممنون

بچه هایکی کمکم کنه جواب سوالموبدید,خیلی دوسش دارم نمیخوام ازدستش بدم,

به قول معروف قطره های بارون همه به زمین رسیدن بعضیا هم جا موندن که یکیش منم

سه بار تلاش ولی بازم جا پر بود

مطالبت عالی بود ولی ای کاش زودتر این مطلب گیرم میومد میخوندم نا گفته نماند اکثر کارایی که تو مطلاب بالا بود رو رعایت کردم چیزیم کم نزاشتم ظاهرمم بد نبود ولی تنها چیزی که نداشتم جسور بودن بود…. من وارد یه دوستی شدم که از کلاس زبان شروع شد و همش مثه زهر بود برام نه خوشی تجربه کردم نه چیزی حتی نشد یه بارم دستشو بگیرم درباره علاقه و احساسم بهش گفتم و حتی بارفتارم بهش ثابت کردم که دوستش دارم ولی فقط سر احساسم به اون ادم ضربه خوردم اخرشم سر یه حماقت کارم به بیمارستان کشید

سلام آقا علیرضای غلامی اولا اگر دختره خیلی دختر خوبی باشه دلش دوست پسر نمیخواد بلکه انتظار ازدواج داره و اگر دوست میخواد باید بگم متاسفانه از نظر دخترا لاشی محسوب میشه و تو اولین یا آخرین دوست پسرش نیستی و با هزار نفر دیگه هم لاس میزنه خیالت راحت و اما از نظر جذب کردن والا مطالب بالا که خیلی کامل بود خخخ ولی دخترا تقریبا99/999999% عاشق پسرای صادق هستن پسری با ادب که لاشی نباشه شل و ول نباشه و با اعتماد به نفس کامل احساسشو ریز ریز به دختر بگه درضمن یهو نچسبی به دختره و بوسش کنیا چون درجا با کیف میزنه تو صورتت بعدشم میده بزننت خخخخ ریز ریز ئ با احتیاط حستو بهش بگو ولی کله شق هم نباش که یهو بری و بگی فلانی من دوستت دارم میزنه زیر گوشت خخخخ امیدوارم آدم باشی و واسه دوستی اونو نخوای حرفامو جدی بگیرا من به صد تا دختر در روز مشاوره میدم موفق باشی 😉

همه ی دخترای امروزی فقط از پول خوششون میاد پول داشته باشی پسر بابای خودت انگار پسر یه شاهزاده …

سلام مطالبتون نامبر وانه عالیه ممنون از شما دوستان

سلام من عاشق یه دختره تو کلاسم شدم ابجیا خواهش عاجزانه ازتون دارم جواب بدین چیکار کنم که بدستش بیارم یعنی دخترا از چه پسرایی خوششون میاد ممنون میشم جواب بدین?

سلام ممنون بابت مطالب خوبتون,من چندوقته عاشق یه دخترشدم که خیلی جذابه اونم منودوست داشت همه این روشهارومن پیاده کردم خیلی هم ازلحاظ ظاهرتیپ وهیکل خوبی دارم ولی زیادازحدبهش توجه کردم الان دختره یهومیگه من دیگه نمیخوام باهات ادامه بدم به نظرتون چیکارکنم؟آیابهادادن زیادی باعث شده که دلش ازمن زده بشه؟خواهشا کمکم کنید

سلام بعنوان یه دختر باید ب پسرا بگم اگه واقعا دختری رو دوست داشتیین نه سطحی ها واقعاا و با بصیرت بعدش بهش ابراز علاقه کنین و ترو خدا ابراز علاقتون مستقیم و با صحبت باشه با ابما و اشاره و نگاه هم دختره اذیت میشه هم خودتون نتیجه ای هم نداره

سلام به تک رفیقم بعد به جمع عزیزان ببخشید اول سلام دادم به تک رفیقم ما دو دوست بودیم (دوست پسر ودوست دختر)جدا نشدنی که اب رو بدون هم نخوریم که همان گونه بود تا عمر داریم باهم باشیمدوستی ما از سال ۸۱تا ۹۴طول کشید قسم خوده بودیم بجز هم دوستی اختیار نکنم ولی متاسفانه او پارسال ازم جدا شده منم سر قسم مانده ام همیشه در ذهنم هست ودوستی هم اختیار نکرده ام بخاطر این بود سلام کردم اول به تک رفیقم لطفا کمکم کنید

سلام من هم متن رو و هم کامنت های عزیزان خوندم… نویسنده متن و دوستان به موارد خوبی اشاره کردند…

من خودم خیلی موارد رو رعایت میکنم و جذابیتهای زیادی هم به لطف خدا دارم و ذاتا از کودکی با افراد مختلف براحتی رابطه میتونم برقرار کنم و صحبت کنم…

موضوعی که میخوام مطرح کنم و درلابلای صحبت عزیزان هم اومده بود شکل گیری احساست دلبستگی و عاطفی هستش… پسری دختری رو دیده و ازش خوشش اومده اما جرات نزدیک شدن رو نداره که ممکنه خجالتی باشه… مسلما طرز نگاه ی پسری که دنبال دختری باشه و چند بار جلوش آفتابی شده با سایر نگاه ها متفاوته و این در اصل نکته بسیار ظریفی و اینکه ما مردها از زبان بدن غافلیم… کلا زنها ذاتا دارای درک زبان بدن هستند… توصیه جدی میکنم که مطااب مربوط به زبان بدن رو از منابع مختلف یاد بگیرید، صرفا نه برای جذب دختر یا زن که خیلی جاها کاربرد داره… موضوع مهم دیگه که این سالها خصوصا در ایران بسیار مهمه و دوستان هم اشاره کردند میزان تمکن مالی هستش گرچه برخی از دختران در ابتدای کار چندان حساسیت نشون نمیدن اما این مورد یکی از موارد مهم منتج به طلاق هست. رک و راست بگم، تا زمانیکه نمیتونید ی زندگی خوب و آبرومند رو شروع کنید دنبال دختر و زن نباشید وگرنه جز پشیمونی و حسرت چیزی عایدتون نمیشه و ی چیزه دیگه که خیلی مهمه اینه که با دختریا زنی رابطه رو شروع کنید که از لحاظ مادی یا در سطح خودتونه یا پایینتر وگرنه دچار مشکلات جدی برای خودتون چه از بعد مادی و چه از بعد معنوی میشین… اگر خوشگلی براتون خیلی مهمه که البته همینطوره اینو بگم گه تحقیقات دانشمندان ثابت کرده زیبایی ظاهری یک زن برای یک مرد نهایت 11 ماه دوام داره و بعدش تکراری میشه پس بعد از اینکه زیبایی ظاهری رو پسندیدید و وارد رابطه شدید، از لحاظ خلق و خوی و طرز اندیشیدین و مهمتر از همه میزان صداقت و دروغگویی مورد بررسی قرارش بدین، با خودتون صادق باشید و گول ظاهر رو نخورین… اگر دنبال این هستید که مدتی رو با یکی دوست باشین (بهر بهانه ای جز ازدواج) توصیه میکنم جدا بپرهیزید که دردرازمدت خودتون از لحاظ روانی آسیب میبینید و در زندگی مشترک آینده ات دچار بحرانها و نزاع ها و… هم خواهی شد (طرف صحبتم هم پسرها هستند و هم دخترها) موضوع مهم دیگه سطح فرهنگی و اجتماعی طرفین هست، اگر اختلاف فرهنگی وجود داره بهتره ارتباط قطع بشه… طبق آمارهای موجود در ازدواج های دانشجویی بیشترین شکایت مربوط به اختلاف فرهنگی افراد هست… به این دست موارد تناقض هم که کم نیستن توجه کنید تا فرد مقبولتون رو پیدا کنید… نه اینکه تا ظاهر یکی رو دیدید آب از لب و لوچتون آویزون بشه… عشق ی چیزه گذراست و اینطور فکر نکنید که اگه تو رابطه عاشقی شکست خوردید بیچاره و فلک زده هستین بلکه تجربه به ظاهر تلخ ولی واقعا شیرینی هست که باعث رشد و شکوفایی عقلی و درک صحیح از خودتون میشه… منم چند مورد شد که گرفتار عشق شدم ولی شکست خوردم و بعد از مدتی فهمیدم لطف خدا بوده که اون ارتباط بهم خورد…

مطلب زیاده و دوستان باید توجه به خیلی مسایل کنند… تو این دوره زمونه که ازدواج سخته و کشش جنسی و نیاز جنسی خیلی بیشتر و داغتره براحتی میشه با دختر یا زنی دوست شد البته اگه ترس و خجالت و… رو بگذارید کنار و البته با جیبهای پر پول که از آجیل مشکل گشا، مشکل گشاتره…

روز و روزگاران بر شما خوش 🙂

با قسمتی ک گفتی ریش رو باس زد مخالفم چون ریش خودش جذابیت داره ?

سلام به مذکر تا مونث. من یه تازه وارد. عزیزان من همه مطالباتون رو خوندم واقعا همه گل فرمودین. ازمطالب استاد گرفته تااین تاریخ نوزدهم .واقعا خستگیم ازتنم درومد.من 22ساله. دانشجو هستم .میخواستم بگم که دوست پیدا کردن به کمی فکر کردن نیاز داره وتنها وتنهافکری که باید بکنی اینه که ببینی دوستی که میخوای انتخاب کنی هم سطح شما هست یا نه.یعنی منظورم اینه که= باز با باز -کبوتر با کبوتر.و وقتی پیداش کردی تا اخر عمرت حاضری جونتو هم واسش فدا کنی.یه چیز بگم از طرف من به تمام پسرها =دخترها خوششون از مرد میاد نه نامرد

سلام.کاش دوست پسرم همچین مطالبی رو میخوند اصلا نمیدونه چطور رفتار کنه حوصله خوندن و اکثرا هم وقتشم نداره چون شاغله و دانشجو …ولی دوست داشتم بدونه و مطالبتونو بخونه بهشم میگم …میگه خودت خلاصه بگو خخخ مطالبتون عالی بود.

سلام از نظره من این روشها و نظرات شما برای جذب جنس مخالف واقعا درسته اما من اعتقادم از اول این بوده ک خیلی از اخلاق ها و طرز معاشرت ها و غیره ذاتی و درون فرد قرار داره شاید ۱۰درصد این موارد اکتسابی باشه ،من ک هر کاری میکنم نمیتونم دل دختری رو بدست بیارم درحالی ک از نظره هیکل تیپ قیافه و موقعیت نرمال هستم به نظره من همه چیز ذاتیه دلربایی یه چیزه ذاتیه ک تو هر فردی نیست آدمای تنها ساده ترین و قابل اعتمادترین افرادند درحالی ک پسرها و دحترایی ک جذابن همیشه ضربه ی روحی رو به همه میزنن و چون بعلت داشتن جذابیت به رابطه ای ک داخلش هسنند اهمیت نمیدن و میدونن ک نفره بعدی تو راهه دلواپسه این و‌اون هیچوقت نیستن و من شخصا از آدمای جذاب خوشم نمیاد بخاطره همین جذابیت و تو صداقت فقط میبینم

خیلی خیلی ممنونم شما بهم اعتماد بنفس بیشتری دادین و به جوابم رسیدم متشکرم

فقط تو یه چیزش موندم که اگه توهمچین جای شلوغی بهش شماره بدم ناراحت میشه یا نه؟

طناز خانم واقعا ازتون ممنونم من فردا که اخرین روزیه که میبینمش بهش شماره میدم برام ارزوی موفقیت کنید

سلام فرزین جان منم وقتی هم سن تو بودم عاشق شدم. اما نگران نباش اگه طرف مقابل ات هم تورو دوست داشته باشه خیلی سخت نیست فقط اگه واقعا مطمئنی که دوستت داره برو جلو واگر هنوز مطمئن نیستی صبر کن و به نظرم سعی کن با آرامش بهش نشون بدی که عاشق اش هستی بقیشم که خیلی سخت نیست چون هر دختری دوست دار یکی عاشق اش باشه.شهامت داشته باشی خیلی خوبه چون همونطور که تو این مقاله هم نوشته و من باورش دارم دختر ها خیلی از پسر های جسور و با شهامت خوششون میاد. من همیشه دعا می کنم خدا کنه هر کسی که عشق اش رو خیلی دوست داره به هم برسن و ازدواج کنن و تا آخر عمر کنار هم کیف کنن. چون از این روابط موقت دوستی و اینا بی زارم. موفق باشی دوست خوبم… 🙂

تو روخدا یکی جوابمو بده من دارم میمیرم

تورو خدا یکمی زود جوابمو بدید چون فردا اخرین روزه

سلام ببخشید من یه پسر ۱۵ساله هستم من داداشمو روزای شنبه تا چهارشنبه مدرسه میبرم اونجا دختر معلم داداشم به مامانش کمک میکنه و همیشه میبینمش و به طرز عجیبی عاشقش شدم فقط تا فردا مهلت دارم خواستم راهنماییم کنید که چجوری بهش شماره بدم

نکته‌ی چهارم عشقتون امتحان کنید که دوستون داره یا برای سرگرمی باشما دوست شد مقالتون هم عالیه دمتون گرم ولی من یکمی خجالت میکشم که با ی دختر روبه رو بشم و باهاش حرف بزنم تا حالا هم تجربه نکردم یکمی کمک کنید بعد من سنم بالا نیست 16 سالمه اما از نظر کسی دیگر رو بخندونی من در این ماهرم از نظر هیکل و تیپ عالیم از نظر اعتما ب نفس اهلش هستم از نظر قوی بودن هم قوی هستیم اما این یکم خجول هستیم یکمی کمک کنید ممنون میشم

سلام به همه‌ی عزیزان این چیزی که نوشتید کاملا درسته دمتون گرم اما چند تا چیز منو بگم بابت دختر یک جز خرج چیزی ندارن دو همش دنبال لباس ارایش و این چیز ها هستن سه جونشون فدا میکنن ب خاطر گردش یعنی رفتن ب بازار یا مهمونی این چهارتا نکته رو هم اضافه کنید ممنون

سلام. مقاله خیلی جالبی بود. من دانشجوی مهندسی نرم افزار هستم (البته ترم سوم) و حالا که این مقاله رو خوندم فهمیدم که واقعا یه جنتلمن هستم چون همیشه هر جایی می رم همیشه دیگران ازم خوششون میاد. من همیشه ادب رو بیش از اندازه رعایت می کنم و مثلا به جای استفاده از کلمه “استاد” از “خانم/آقای استاد” استفاده می کنم و همین باعث میشه تا همه برگردن به من نگاه کنند و بعضی ها بعد از گذشتن این سه ترم حتی تا جایی از من خوششون اومده که ازم درخواست سلفی می کنن و کلا هم مدل تفکرم و خیلی چیز های دیگه ام با تمام مردم این جامعه فرق می کنه و همین منحصر به فرد بودنم باعث میشه بیشتر بهم توجه کنن. البته من هم سعی می کنم کمتر حرف بزنم تا کمتر آفتابی بشم. ضریب هوشی من 130 و من توی حل مسائل همیشه سریع تر از بقیه همه چیز رو حل می کنم و حتی بیشتر چیز ها رو هم از قبل بلدم و نیازی به نشستن در کلاس ها (بعضی وقت ها) ندارم ولی به خاطر قوانین دانشگاه نمی تونم. هوش خوب و ادب و چیز هایی از این دست هم می تونن تاثیر گذار باشن. چهره مناسبی هم دارم و یه ذره پیشونی بلندی دارم (نه خیلی) و به نظرم چهره هم می تونه موثر باشه، چون با این که توی عمرم به هیچ دختری توجه خاصی نکردم اما سه یا چهار بار بیرون که بودم دختر ها بهم تیکه انداختند! ولی اگه وضع مالی خودم خوب بود، یعنی دستم کاملا توی جیب خودم بود، حتما می رفتم دنبال اون دختری که خودم دوست دارم بگردم ولی تا زمانی که پولی در کار نباشه هیچ رابطه ای نمی تونه دووم بیاره (من این رو بار ها و بار ها دیدم). موفق باشید. با آرزوی موفقیت برای تمام هم وطن های خوب ایرانی 🙂

سلام من یک دوست پسرداشتم اسمش نعیمه وخیلی دوستش دارم من بایکی که گفت اگه باهام دوست نشی خودمومیکشم ولی اینودوست ندارم ونعیم برای همین قهرکردازاین شهررفت نمیدونم کجارفته ازهرکس میپرسم میگه رفته تهران لطفا راهنمایی کنید چجوری برگردونمش خیلی دوستش دارم خیلی بیشترازخودم لطفا ازتوخواهش میکنم راهنمایی کنید

راستش اون کسی که عاشقش شدم یکی از دخترا فامیلمونه نمیتونم ازدستش بدم به هر قیمتی شده باید به دستش بیارم

دمت گرم اگه کار کنه یه شیرینی مهمون خودت. گفتی جسور

دخترا جالبه دقیقا دخترای گل (مث خودم اره منم دخترم) اینجا اومدیم پسرای مث خودمون گل از من به شما نصیحت دقیقا چیزی که دخترا دنبالشن اینه که یه پسر بیاد تو زندگیشون نه پسر خانوم بابا خیر سرتون پسرید? ابرو برداشتن و اینا که دخترا رو نزدیک نمیکنه هیچ تازه پیشتشونم میکنه جالبه الان میری تو خیابون به بعضی پسر خانوما نگاه نباید بکنی که ناموس زنشون زیر سوال نره در ضمن آرمان جو جوی گرام یه وقت دوست پسرت نارحت نشه اومدی تو سایت پسرای غریبه نظر دادی؟؟؟؟؟

هه سلام من علی هستم راستیتش دوست دارم بهش بگم البته دیگه تمومه چون هفته دیگه عقدشه???

عالی بود واقعا اعتماد به نفس بهم دادی ولی من هنوزم نمیتونم چون سنم یکم زیادی پایینه ولی عالی بود???

سلام ب همه رفقا من تو این همه نکته فقط یه چیز یاد گرفتم اونم این بود که تعریف و تمجید از زنها بشه بقیه نکته هارو میدونستم ولی خوب اینجا ب صورت علمی گفته شده بود دمت گرم داداچ(تمام نکته هایی که خوندیداینها از تجربیات پدر دختر بازی ایرانی بود)

دختر چیه بابا بیخیالشون خخخخ

سلام و يك نظر ميخواهم دختر ها من را هر چيز ميگين اما من جرات ندارم كه با آن ها صحبت كنم و آن ها را چي بگم تشكر

سلام بردوستان مطالب نمیدونم چقدقابلیت اجرایی داشته باشه ولی امیدوارم که بیانگرمثل معروف “دستش نزن بدترش میکنی”نباشه برحال تواین زمینه هرکی التماس دعاداره به نظرمیادکه کارش ازدعا گذشته بایدببندنش

محض احتیاط هرچی گفت خودشه

صادق عزیر برو خیلی روراست بهش بگو،روراست بودن وقدرت بیان و ریلکس بودن خیلی مهمه، یه جور رفتار کن که انگار بهش افتخار دادی،منظورم ریلکس بودنه

خیلی عالی بود دمت گرم بخاطر این مطلب من بايکي دوست شدم

من از یه دختری خوشم میاد که شاخه خیلیم پرو و غد چیکار کنم جذبش کنم؟ من نمیخوام دوستی خواصتی داشته باشیم و یا حتی ازدواج میخوام اون این خواسته ها را داشته باشه?

سلام واخترامات خدمت همی شما، اسم من علی است، من از یک دختری خوشم میاد که دین من با اون دختر محتلف است ،اما ازاون دختر خوشم میاد اگه بتوانید کمکی کمکم کنید ممنون مشیم ،خدانگهدار عزیران

ندا تو اینجا چکار میکنی؟ روش یاد میگیری که خنثی کنی؟

واقعا خسته نباشید بسیار جالب و کار آمد بودن تشکر از اینکه وقتتو واسه ما گذاشتی و این مطلبو نوشتی دمت گرم ???

ممنون مطالبتون آموزنده بود. ببینم با کمک خدا میتونم به اون کسی که میخوام برسم.

من سر کلاس زبان عاشق دختری شدم که ازمن بزرگ تره تازه هم دیدمش یه نظرتون اشتباه کردم بهش گفتم دوست دارم.واقعا عاشقش شدم

عالی بود

???????عالیییییییییییییی کاش منم به عشقم برسم ??????? حتما میرسم ???????

واقعا فک می کنم عالیه.من تاحالا نتونستم یه دختر یا زن را محذوب خودم کنم امیدوارم که بااین روش ها دختر مورد علاقه ام رو بدست بیارم

عالی بود . خیلی کمکم کرد

باسلام من15سال دارم به نظرتون موفق میشم لطفا جواب بدید

آقا کار و کاسبی مارو خراب کردیا!!! میگم چرا چند وقته بازار خراب شده!! 🙂 ولی دمت گرم…خیلی خوب توضیح دادی…

جیگرتو… عجب مطالب باحالی ایول حال کردم.

سلام خیلی خیلی خوب بود تشکر.من خودم قبلا فکر میکردم ساده باشمو سنگین باشم و نگاه نکنم طرف خوشش میاد.ولی اشتباهه باید ادم جسور باشه پرو باشه ی جاهایی و معدب خیلی مهمه اعتماد ب نفس و مخصوصا صحبت کردنو خندوندن ک من خجالتیم و تو صحبت کردنو خندوندن مشکل دارم تو جاهایی ک عریبه هستن خجالتیم مثلا تو خونه پدر خانومم سنگین میشینم .یا یک جک خنده دارو نمیتونم درست تعریف کنم ک دارم روش کار میکنم و مطمئنم ک میتونم .موفق باشین

سلام مرسی

تشکر از معلومات تان. من 21 ساله هستم اما تا هنوز دوست دختر ندارم خدا کند بعد این صاحب دوست دختر شوم.

خیلی خوب بود ممنون گرم.خسته نباشید. من یه مشکلی دارم اونم اینه که نمیتونم زیاد از خونه برم بیرون.فکر کنم تا آخر تابستون پایین برج ول باشم خخخخخ یت نفر به من بگه چجوری جذب کنم؟؟؟؟ چشید

خوب بود ولی کمک زیادی به من نکرد ولی ممنون

دمت گرم خوشکل بود نگفتی با این دخترهای اروپایی چی جوری کنار بیایم اگه نظری بدین خوشحال میشم

سلام تو مطلبتون بگید چطوری رقیب هارو کنار بزنیم، الان من از یکی خوشم میاد ولی اون همش حواسش پیشه پسرا دیگس تیپمم خیلی از اونا بهتر کردم جواب نمیده

سلام من دوتا سوال دارم. اول اینکه اگه تا حالا توی رابطه م با یه دختری که سر کارم هست دقت نکردم و سوتی زیاد دادم، میتونم از این به بعد همه چی رو به مرور درست کنم؟ دوم اینکه من مدیر تیمم هستم، چطوری میتونم با اینکه صرفا رابطمون کاری هست (البته نه خیلی خشک) یه حرکتی بکنم؟ گیج گیجم. این دختر هم به نظر میاد که خیلی با پسرا جور نمیشه نه اینکه غد باشه ولی احتمالا تا حالا دوست پسر نداشته. منم میخوام که هر جوری پیش میرم به ازدواج ختم بشه. ( یه راهنمایی می کنی؟)

بسيار جالب ولي به برخي چيز ها توجه نشد !!! جسور بودن در بوسيدن يا نزديك شدن به يك دختر امكان برداشت ديگري از سوي دختر مثلا سوء استفاده يا پرويي را مي تواند در بر داشته باشد .

آيا برداشت من اشتباه است …… ؟

عالی بود دمتون گرم خیلی مشتی بود

مطالب زیبا ولذتبخش هستن باوجودمشکلات چطور باید رعایت کردایااین روشها درفرهنگ ایران قابل اجراست؟ما خیلی مونده به این مهم برسیم

من به او همش شک دارم او از من سیر شده است.چه کنم

سلام من از وقتی که این وبلاگ رو خوندم تمام سعیم رو کردم که همونطور ک شما گفتید باشم وخوشبختانه هم شدم و یه چند روزی هست که از یه دخترخانومی خوشم اومده ومیدونم که اون هم از من خوشش میاد چون دو بار بهم درخواست دوستی داده.اما هروقت که میبینمش خجالت میکشم و نمیتونم با هاش رو در رو بشم وهر وقت ک باهاش حرف میزنم زبانم میگیره و و عرق میکنم لطفا کمکم کنید.

خیلی عالی بود واقعا از این مطالبتون لذت بردم و الان یک دوست دختر هم دارم

اول از همه سلام بعدش ببخشید شما گفته بودید بجای اینکه اینقدر پول نت بدی برو مثلا سرو وضعتو درست کن اگه الآن نت نبود که من نمی تونستم مطالبت رو بخونم و قصد از خود تعریفی ندارم من این مطالبو همیشه به کار می بردم و می برم و از قبل چنین ایده هایی داشتم ولی مطالبت خداییش دل نشین بود همونطوری که من فکر می کردم بود عالیه برادر ها محتاج دعاییم اونایی که نظر میذارن یه دعایی برای منم بکنند خانوادگی مریضیم از خدا شفاعت هر چی مریضه بخواین

عالی بود عزیزم ایشالله تو زندگیت موفق باشی

سلام خسته نباشید به محله پایین تر ما هست یه دختر خوب و خوشگل هستند هر بار که میبینمش خیلی نگران میشم در اینکه نمیتونم باهاش دوست بشم و اینم به ضهنم میرسه که من از او خوشم می آید او هم از من خوشش می آید یا نه و روم نمیشه نگاهش کنم لطفا کمکم کنید که چطور باهاش دوست شم خیلی ممنون

خیلی خوب بود کمکم کرد ممنون

خیلی ممنون عالی بود ولی من عاشق دختری شدم که 2سال از خودم بزرگ تره میشه کمک کنید؟

روحیه خوبی بهمون دادی خیلی ممنون من که کلا اعتماد بنفسموو از دس داده بودم‌ به‌هر حال‌ مرسی

حالا که اینا رو خوندم فهمیدم من چه قد کار انجام میدادم تا یه مخ بزنم.ایول به خودم…

دمت گرم واقعا

سلام تو دانشگاه از دختری خوشم میاد نمیدونم اشتباه یادرست از یکی از استادا خواستم باهاش صحبت کنه ونظرش رو جویابشه که گفت مخالفه اشناییه وبهونش رو هم درس خواندن وسنش گذاشت(فکر کنم حدود ده سال کوچکتره) بار دوم خودم اقدام کردم و گفتم اگر اجازه بدی کمی باهم آشنا بشیم و مخالفت کرد حال باز هم میخوام نظرش رو عوض کنم لطفا راهنماییم کنید قصدم ازدواجه 31ساله ام ایشون هم احساس میکنم تاحدودی مغرور اما بایددبدستش بیارم لطف راهنماییم کنید

خیلی خوب بود .از مطالبتون خیلی لذت بردم .ممنون

سلام 30ساله هستم اما تا ب حال با دختری دوست نبودم ترم اخر مهندسی عمران هستم در دانشگاه از دختری خوشم امده که حدود 10سال از من کوچکتره و احتمال زیاد وضع مالی خوبی دارند من وضع مالی چندانی ندارم ومتاسفانه در شروع کار از یکی از استادها خواستم با او صحبت کنه و ایشون هم جواب منفی داده بود و حتی وقتی من رو میبینه نگاهش رو به دور میدوزه یا کاملا سرش پایینه ولی الان با مطالب بالا میخوام نظرش رو عوض کنم بیشتر راهنماییم کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

تصویر امنیتی *

سایت آسان طب یک مجله پزشکی آنلاین است که همه روزه مقالات مرتبط با سلامت و تندرستی، بررسی علل و راه های درمان انواع بیماری ها، معرفی انواع داروهای گیاهی و شیمیایی و همچنین مقالات مربوط به سبک زندگی و مراقبت از حیوانات خانگی را برای بهتر زیستن ایرانیان سراسر دنیا ارائه می کند.

اگر چنانچه پیرامون بخش های مختلف سایت پزشکی آسان طب نقطه نظرات یا مقالاتی دارید، آسان طب با کمال میل آماده همکاری با شما عزیزان می باشد. از طریق بخش تماس با ما می توانید مشخصات، درخواست و تجارب خود را به همراه اطلاعات تماس برای ما ارسال فرمائید.

ابراز عشق به یک زن به ویژه اگر به شدت به او علاقمند باشید مانند راه رفتن در میدان مین است. یک حرکت اشتباه منجر به یک پایان فاجعه بار میشود. قبل از اجرای هر برنامه‌ای برای به دست آوردن دل او، به منظور کاهش احتمال طرد شدن توسط وی، علائمی را که نشان می دهد او هم به شما علاقمند است، بررسی کنید. شما نمیتوانید سمت زنی که آشنایی خیلی کمی با شما دارد رفته، به وی ابراز عشق و علاقه بی پایان کرده و انتظار داشته باشید که او شما را با آغوش باز بپذیرد. قبل از دادن پیشنهاد برقراری هر نوع رابطه‌ای با یک خانم، ضرورت‌هایی برای انتخاب یک تاکتیک برنده وجود دارد. موارد زیر برخی رازها بمنظور تسخیر قلب یک زن و عاشق کردن زنان هستند.

فهرست مطالب

رایج‌ترین اشتباهی که پسرها انجام میدهند این است که با صمیمی شدن با یک دختر میخواهند رابطه‌شان را به یک رابطه رمانتیک تبدیل کنند. تلاش برای تبدیل یک رابطه عارفانه به یک رابطه رمانتیک جزو تخیلات به حساب می آید. این کار فقط در فیلم‌های سینمایی اتفاق می‌افتد. حتی اگر مطمئن هستید که او همان کسی است که میخواهید بقیه عمرتان را با او بگذرانید، هیچوقت این را در همان روزهای اول نشان ندهید. گفتن اینکه شما میخواهید با او ازدواج کرده و صاحب پنج فرزند شوید در اولین ملاقات فقط باعث ترسیدن او خواهد شد، بویژه اگر او در حال حاضر علاقه‌ای به تشکیل خانواده نداشته باشد. فقط بصورت غیر مستقیم به او بفهمانید که دوست دارید وارد یک رابطه طولانی مدت شوید.

او ممکن است کم حوصله بوده، و هنگامی که چیزی باعث سرزنش او شود، طغیان کند. سر و کله زدن با این خصلت میتواند سخت باشد. کسی نمیخواهد با شخصی باشد که تهاجمی بوده و به آسانی عصبانی شود. اما وقتی شما با شخصی با شخصیت‌های متعدد و طبعی مقتدر سر و کار دارید، باید با وی بسازید. هیچ کس کامل نیست. به او فضا بدهید تا آرام شود.

چطور ی دخترو وابسته خودمون کنیم

از آنجا که زنان مخلوقاتی شنیداری هستند، کلمات همیشه بیشترین تاثیر را روی آنها دارند. به جزئیات ظاهر آنها مانند تغییر مدل موهایشان یا لاک روی ناخن‌هایشان توجه کنید. مرتبا از آنها تعریف کنید. به او بگویید که مقاومت در مقابل زیبایی آنها غیر ممکن است. چشم‌هایشان چقدر دوست داشتنی است، خنده‌شان چقدر دلرباست و چقدر زیبا هستند. به او بگویید که چه تاثیری روی شما میگذارد و وقتی نگاه خاصی به شما دارد هوش از سر شما مبپرد. تاکید روی زیبایی‌های درونی او را نیز هیچوقت فراموش نکنید.

در مکان‌های عمومی دستش را بگیرید، او را از پشت در آغوش بگیرید، او را نوازش کنید و گاهی اوقات غروب آفتاب را با او تماشا کنید. او را در شب به یک پارک امن ببرید، روی سبزه‌ها دراز کشیده و ستاره‌ها تماشا کنید. بزرگترین راز برای طلسم کردن یک زن نشان دادن این است که چقدر برای او ارزش قائل هستید، چقدر برای شما جذاب است و مراقب او باشید بدون اینکه سه کلمه جادویی تا رسیدن زمان مناسب به او بگویید.

در زندگی زمانی فرا میرسد که ما با همان چیزهای کمی که داریم به آرامش رسیده و کار روی بهتر کردن خود را متوقف میکنیم. شرایط فعلی او را به چالش بکشید، او را ترغیب به بیرون آمدن از حاشیه امن خود و دنبال کردن رویاهای بزرگتر بکنید. ببینید چه چیزی عواطف و احساسات او را برمی‌انگیزد و به او کمک کند به آن دست پیدا کند. برای مثال، اگر میخواهد به افراد بی بضاعت جامعه کمک کند، یک موسسه خیریه برای او تشکیل دهید و در حرکت‌های اجتماعی به او کمک کنید.

وقتی دیگران به او میگویند انجام این کار غیر ممکن است، دستانش را بگیرید، با حمایت قاطع خودتان به او اطمینان قلب داده و به توانایی او اعتماد کنید. هنگامی که ناامید و افسرده است او را از درون تحریک کنید. برای اینکه برای او منبع الهام باشید شما هم باید برای رسیدن به رویاهای خود خوشبین و پرانگیزه باشید. قبل از گرفتن تصمیمات مهم در زندگی، به توصیه‌های او گوش کنید و نظرات او را جدی بگیرید. این کار باعث میشود احساس ارزشمند بودن و اینکه نقشی در زندگی شما دارد به او دست بدهد.

همانطور که قبلا گفته شد، زنان آلفا در تلاش برای برجسته شدن هستند. انتظارات آنان بالاست. این مورد میتواند پیچیده باشد چرا که حتی اگر عملکرد شما به بهترین نحو ممکن باشد، ممکن است از نظر او عالی نباشد. به او یاد دهید چگونه انتظاراتش را مدیریت کند. او یک رویاپرداز است. این همان زمانی است که شما او را از آسمانها به زمین برمیگردانید.

زنان آلفا بی احساس به نظر میرسند، اما این مورد بیشتر در مراحل ابتدایی آشنایی اتفاق می‌افتد. ممکن است این را ندانید که توصیف خودتان در صورتی که او فورا مقابله به مثل نکند، کار درستی است. اما هر چه او بیشتر اعتماد کند و قلبش پذیراتر باشد، احساساتش نیز برای شما تشدید میشود.

با دادن هدایای هوشمندانه او را سورپرایز کنید. برای اینکه در این کار موفق شوید باید به دقت به حرفهایش توجه کنید. بیشتر به چه چیزی علاقمند است؟ دادن گل و شکلات ممکن است برایش جالب باشد اما این هدیه‌ها ماندنی نیستند. لوازم الکترونیکی نیز به سادگی گم شده و منسوخ میشوند. هدیه‌هایی بدهید که یک تاثیر طولانی از خود به جای گذاشته و دارای ارزش عاطفی باشند. برای مثال شما میتوانید از یک هنرمند کمک گرفته و تصویری را که او در اولین دیدار در ذهن شما به جای گذاشته نقاشی کنید. این تصویر باید همه چیز از پوشش او گرفته تا کفش، گوشواره، و مدل مو و البته لبخنده سحر آمیزش شامل شود. پشت این نقاشی یادداشتی گذاشته و احساس خود را در آن روز بیان کنید.

اگر موفق به دستیابی به نکات فوق شدید، قادر خواهید بود دنیا را با او فتح کنید. او پشتوانه ای برای شما خواهد بود، لذا می توانید پله های طرقی را با هم طی کنید.

شما لزوما نیاز ندارید در حرفه و کار خود نفر اول باشید، اما برای دستیابی به یک هدف بزرگتر تلاش کنید (اگر تاکنون تلاش نکرده اید). بودن با فردی که به بطور مستمر برای بهتر شدن تلاش میکند بهترین اتفاق برای یک زن است. او یک زن با بلندپروازی‌های خودش است، و بنابراین از مردش انتظار دارد نسبت به کار و اهدافش در زندگی اشتیاق داشته باشد.

موثرترین راه برای اینکه کاری کنید که یک زن با شما راحت باشید این است که کمی از جزئیات محرمانه زندگی خود را با او در میان بگذارید. این کار باعث میشود او احساس معتمد و خاص بودن کند. آرزوهای خود را با او در میان بگذارید اما مراقب باشید باعث نشود شما خیلی متکبر جلوه داده شوید، یا اینکه از ترس درونی، خاطرات کودکی و ضعف شما مثلا گریه کردن در زمان تماشای یک فیلم عاطفی چیزی نمایان شود. به خاطر داشته باشید که با چاشنی خنده در مورد لحظاتی که خیلی خجالت کشیده اید با او صحبت کنید. اینکه قادر باشید به لحظاتی که خجالت میکشیده اید بخندید باعث بروز اعتماد به نفس میشود.

این اسمی است که فقط شما او را با آن صدا میزنید. از انتخاب اسامی کلیشه‌ای مانند عسل یا شیرین اجتناب کنید و اسامی خلاقانه‌تری انتخاب کنید. اسم مستعار باید همسو با شخصیت او باشد. او انسان عاطفی و نوع دوستی است میتوانید نام یک گل را برای او انتخاب کنید که نشان دهنده ظرافت او باشد. گرچه، اگر او فردی پرخاشگر، سرسخت و قاطع است میتوانید نام یک جواهر یا سنگ قیمتی کمیاب را برای او انتخاب کنید. صدا زدن او با اسم مستعار تاثیری جادویی در ایجاد یک پیوند محکم‌تر دارد.

زمانی که یک زن همه چیز را در مورد شما بداند و به نقطه ای برسد که بتواند حالت یا تصمیم بعدی شما را پیش بینی کند، برای او جالب خواهید شد. از دنبال کردن یک برنامه قابل پیش بینی مانند فرستادن پیام هایی از قبیل “صبح بخیر”، “روزتون چطور بود؟” و “شب بخیر” در یک زمان مشخص از هر روز اجتناب کنید. هنگامی که چیز جدید یا جالبی برای گفتن ندارید از ارتباط برقرار کردن پرهیز کنید. بگذارید خودش حدس بزند؛ بگذارید حرکت بعدی شما را پیش بینی کند. برای مثال زمانی که احساس کسالت و سکون میکنید از او بخواهید برود و لباس بپوشد، بنابراین شما میتوانید او را بدون اینکه مقصد را به او بگویید به جایی ببرید. زمانی که آماده شد، او را به پینت بال یا کارتینگ ببرید، بویژه اگر او قبلا به آنجا نرفته باشد.

زن آلفا غرور زیادی دارد. اگر شما بتوانید به او نشان دهید که میتوانید غرورتان را ببلعید، او هم یاد خواهد گرفت که میتواند این کار را انجام دهد.

این کار لزوما قرار نیست خیلی جالب باشد. تنها این واقعیت که شما سرگرمی متفاوتی دارید برای او بسیار جالب است. او عاشق یادگیری است.

بدست آوردن دل زنان کار سختی نیست. فقط کافی است آن‌ها را بشناسید. لطفا حاشیه نروید، و سعی کنید هدفتان را از معاشرت با او بگویید زیرا مسائل زیادی را برای خودتان و او روشن می‌کنید. بگذارید او رازهایی هر چند کوچک از شما بداند تا احساس اعتماد بیشتری بین شما به وجود آید. بدانید که راه عاشق کردن زنان از گوش‌هایشان می‌گذرد. پس، از اینکه به او بگویید چه قدر در چشم شما خواستنی است هراسی نداشته باشید. اگر همه او را از انجام کار و یا موضوع مورد علاقه اش منع کردند، شما حامی و تکیه‌گاهش باشید تا شما را به عنوان نقطه اتکایش بپذیرد. او را غافلگیر کنید . تصمیم بگیرید گاهی کار و مشغله را رها کنید و برای گذراندن روزتان با او برنامه روزمره را تغییر دهید. هرگز این ضرب المثل را فراموش نکنید که “گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی”. پس برای رشد رابطه‌تان با او همه چیز را به زمان بسپارید که قاضی بسیار دانایی است.

اگر دختری را دوست دارید خودتان را جمع و جور کنید و نگذارید او با “شمای” از هم پاشیده و باری به هر جهت مواجه شود. برای بودن با او چالش را بپذیرید و خودتان را برای اتفاقاتی که زندگی سر راهتان قرارمی‌دهد آماده کنید. فراموش نکنید غرور بی جا مانع شما برای رسیدن به او است پس در حق خودتان لطفی کنید: آن را با یک لیوان چای گرم فرو ببلعید. هیچ چیز مثل معرفی شما به عنوان یک پرورش دهنده نمی‌ تواند موثر باشد. زنان با قدرت آفرینندگی و تغییر، به تلاش شما برای پروریدن احترام خواهند گذاشت و این انرژی زنانه در شما را پاس خواهند داشت، زیرا چیزی است که با تمام وجود می‌شناسند.

فراموش نکنید برای ربودن قلب او با بخش زنانه وجودتان ارتباط بیشتری برقرار کنید. زیرا همواره مردانی در ارتباط موفق‌تر هستند که این بخش از وجودشان را می‌شناسند و آن را دوست دارند. انرژی زنانه همچون انرژی مردانه جنیست ندارد. بلکه این دو انرژی باید در ما به تعادل برسند. شما او را می‌خواهید این طور نیست؟ پس عمیقا بخواهید فرای جنسیت زنانه‌اش با او ارتباط برقرار کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

45 بازدید

52 بازدید

123 بازدید

113 بازدید

189 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

چطور ی دخترو وابسته خودمون کنیم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

فهرست مطالب

در اوایل آشنایی با دختر مورد علاقه‌تون، میخواین که اون شما رو بشناسه و خودتون را به اون نشون بدین، و بگین، بله، من اینم. درست، اما زیاده‌روی نکنین و تمام داستا زندگی‌تونو به یک باره تعریف نکنید! چرا؟ چون کنجکاو میشه شما را بشناسه و با شما ادامه میده. سعی کنید قصه‌هاتونو را بذارید یواش یواش تعریف کنید. به عنوان یک مرد باید بدونید که شب دراز است و قلندر بیدار.

 نیاز نیست تمام قابلیت‌ها، توانایی‌ها و افتخاراتت رو یک باره روی میز بذاری. اینکه تو یک ابرمرد هستی درست. اما آروم آروم خودتو نشون بده و در عمل، نه همش با حرف. با این کار خودتو خودشیفته نشون میدی.

همیشه بهش یکم فضا بدین تا زمان کافی برای دلتنگ شدن تون داشته باشه. اگر هر لحظه در کنارش باشین، چطور میتونه دلتنگ‌تون بشه؟ این مورد فقط مختص حضور فیزیکی نیست. با زنگ زدن و پیام دادن بمبارانش نکنین! باید جواب پیام‌شو بدین اما بهش وابسته نباشین. اگر بیش از حد در کنارش باشین، عشق‌تون احساس خفگی پیدا میکنه و دیر یا زود از این وضعیت خسته میشه.

حتی اگر برای همدیگه اهمیت قائل هستین و عاشق وقت گذروندن با هم هستین، ایده خوبیه که گاهی دور از هم وقت بگذرونین. از زمانی که تنها هستین، بهترین استفاده رو بکنین. اگر این کار رو انجام بدین، هردوتون دوباره شارژ و آماده میشین تا همدیگه رو ملاقات کنین و خودش هم حتما خوشحال میشه که ببینه بعد از مدت کوتاهی، برگشتین.

چطور ی دخترو وابسته خودمون کنیم

اگر میخواین دختر مدنظرتون دلتنگ‌تون بشه، به جای اینکه منفعل باشین، ابتکار عمل به خرج بدین. با عشق‌تون قرارهای ملاقات ترتیب بدین و باهاش تجربه‌های جدید کسب کنین که همیشه در ذهنش بمونه. یه جایی ببرینش که خیلی دوست داره. هر خانمی یک جایی دوست داره. مثلا یکی عشق سینماس، یکی موزه، یکی کافه‌گردی دوست داره، یکی عاشق کتابه. یه مرد زرنگ حواسش هست و این‌ها را تو خانم مورد علاقش کشف میکنه!

لازم نیست که خیلی آروم پیش برین اما عجله هم نکنین. مطمئن بشین که وابسته و عجول نیستین. این ویژگی‌ها باعث میشه که ازتون فرار کنه و جذب شما نشه. گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی…

خوبه که بهش فضا بدین اما مواظب باشین که از اون طرف بام نیفتین! یعنی بهش بی توجهی نکنین، در این صورت دختر مدنظرتون تصور میکنه که شما قابل تکیه کردن نیستین. اگر بیش از حد در دسترسش نباشین، دلتنگ‌تون نمیشه، بلکه تصور میکنه که قابل تکیه کردن نیستین، سرتون خیلی شولغه و براش وقت ندارین یا ممکنه فکر کنه که شما بهش علاقه‌مند نیستین یا حتی به دخترهای دیگه هم فکر میکنین. این افکار، اونو سرد میکنه و دیگه  دلتنگ‌تون نمیشه. دختر مورد علاقه‌تون باید همیشه این احساس رو داشته باشه که در زندگی‌تون در جایگاه مهمی قرار داره و شما نمیخواین بهش بی توجهی کنین.

 

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

45 بازدید

53 بازدید

124 بازدید

114 بازدید

189 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

من خیلی وقت عاشق ی دختری شدم ولی نمیتونم بهش پیشنهاد بدم راستش میترسم تا حالا چندین باریم ب دوستاش گفتم ک دوسش دارم ولی هر بار ب خنده ی چیزی دیگه میگه چیکار کنم تورو خدا کمک کنی،،،،

سلام دوست گرامی شرایط خودتان و ایشان را بیان نکردید و اینکه به چه علتی از پیشنهاد دادن می ترسید؟ آیا شرایط خاصی وجود دارد که ایشان حاصر به رابطه با شما نیست؟ یا صرفا اینطور فکر می کنید؟ یکی از جذابیت های یک مرد قاطعیت اوست که نباید آن را نایدیده بگیرید. برای بررسی رابطه خود از مشاوره تلفنی و یا آنلاین رادیو عشق وقت مشاوره دریافت کنید.

سلام خوبین… من چند مدت با یه دختره اشنا شده بودم و خیلی همو دوست داشتیم… تا اینکه حدود یه ماه پیش بخاطر اینکه بهم گفت یه پسره دیگه بهش درخواست دوستی داده و رد کرده من خیلی ناراحت شدم… چرا به من نگفتی با پسر دیگه درارتباطی و… اونم عذر خواهی کرد ولی من خیلی سرد رفتار کردم باهاش که ازم دلسرد شد و گذاشت و رفت…

اوایل خیلی تلاش کردم برش گردونم با گریه زاری و اینا ولی اون بدتر میشد تا اینکه یکی بهم گفت باهاش ارتباط تو کامل قطع کن تا یه مدت الان به ماه میشه که بهش پیامم ندادم خیلی دلتنگشم… چجوری برش گردونم؟ میشه راهنمایی کنید… بعضی وقتا چراغ سبزایی نشون میداد و میدونم دلتنگه چون تو بعضی از استوری های اینستاگرامش پستای غمگینو اینا میزاره.. لطفا راهنمایی کنید

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل و شیوه آشنایی‌تان اشاره‌ای نکردید. ابتدا باید دلیل و انگیزه خود را از برگشت به این رابطه مشخص کنید و ببینید آیا این مسیر برگشت برای‌تان ارزشمند است یا خیر. روش شما در ابتدا برای برگشت ایشان صحیح نبوده است و به همین دلیل ایشان بدتر می‌شدند و به رابطه برنمی‌گشتند. اما دوره قطع ارتباط را به خوبی پشت سر گذاشتید، اما برای این دوره جدایی نیاز دارید تا یک زمان مشخص کنید. یک ماه از این فاصله گرفتن گذشته است و باید بتوانید با ارسال یک پیام که شرایط خاص خودش را دارد، برای برگشت خود را آماده کنید. برای ادامه این مسیر می‌توانید از مشاوران رادیوعشق نوبت مشاوره دریافت کنید تا راهنمایی‌تان کنند و بهترین قدم برای شروع رابطه را به شما بگویند.

سلام مجدد سنم 18 هستش و واقا عاشقشم نمیشه فراموشش کنم با همه چی یاد اون میفتم حتی با درو دیوار… بی اون نمیتونم ادامه بدم و برای زندگی هدف خاصی ندارم… انگار با اون همچی خوبه و درسته برا همین میخوام باهم باشیم برا همیشه… و برگرده….. تو این مدت جدایی داخل استوری های اینستاگرامش معلومه که دلتنگه و ناراحته… انگار پشیمون شده….

من برای برگردوندش روز تولدشو مد نظر گرفتم که چندروز دیگس و میخوام با کادو و اینا سورپرایزش کنم… این زمان درسته یا نه؟

و اینکه چنجا که مشاوره گرفتم میگفتن نباید درمورد گذشته باهاش حرف بزنی و اعتماد به نفستو ببر بالا و مغرور باش…

نشون بده که تغییر کردی و از نظر اون یه شخص دیگه ایی شدی.

مرسی ازراهنماییتون💎🎈

چطور ی دخترو وابسته خودمون کنیم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

برای این که در جهت جذب دختران مغرور موفقیت آمیز عمل کنید، ابتدا لازم است کمی بیشتر دختران را بشناسید. دختران مغرور دخترانی هستند که ترس از شناخته نشدن و بی مهری دارند. آن‌ها برای این که مورد بی توجهی قرار نگیرند، از سپر بی توجه بودن به اطرافیان استفاده می‌کنند. این دختران ممکن است به دلیل رفتارهایی که دارند از جانب هم جنس‌های خود نیز طرد بشوند. این در حالی است که برخی از زنان باور دارند برای پیشرفت و سرآمد بودن در جامعه، مغرور بودن لازم است. برای علاقه‌مند کردن دختران به خود نیاز به یادگیری مهارت‌های ارتباطی با آن‌ها را دارید. برای اطلاع از چگونگی شروع رابطه عاشقانه کلیک کنید.

غرور یکی از هیجان‌های خودآگاه است. هیجان‌های خود آگاه هیجان‌هایی هستند که باعث می‌شوند تا خودپنداره‌ی افراد، یعنی تصوری که آن‌ها از خودشان دارند، تغییر کند. همه ما به هنگام موفقیت در چالش‌های زندگی غرور را حس می‌کنیم. این غرور به ما می‌فهماند که ما در زندگی در کجا قرار داریم.

معمولا با توجه به درجه سختی چالش برای ما، غرور ما بعد از موفقیت در آن افزایش می‌یابد. اما این تنها راه برای افزایش غرور نیست. افرادی وجود دارند که بدون داشتن چالشی خاص در زندگی و بدون سپری کردن سختی‌ها، همواره مغرور هستند.

چطور ی دخترو وابسته خودمون کنیم

 

خودشیفتگی حالتی است که فرد دائما دغدغه خودش را دارد. احتمالا از نزدیک و یا در شبکه‌های اجتماعی افرادی را دیده‌ایم که تمایل دارند، بیش از حد زندگی خود را به بقیه نشان دهند. آن هم بخش‌هایی از زندگی شان را که معمولا دیگران تمایلی به نشان دادن یا دیدنش ندارند.

اما افراد مغرور این گونه نیستند. آن‌ها مرموزند و در نگاه اول به نظر می‌رسد آن‌ها تمایلی برای نزدیک کردن دیگران به خودشان ندارند اما در باطن چنین نیست. بنابراین خودشیفتگی را با غرور اشتباه نگیرید.

 

غرور در برخی دختران می‌تواند به سه دلیل عمده بروز کند؛ وضعیت شغلی و تحصیلی والدین، دوران کودکی و همبازی‌ها، ناتوانی در برقراری ارتباط. غرور در شخصیت افراد اغلب محافظی در برابر آسیب دیدن و ضربه خوردن آن‌هاست. غرور باعث می‌شود فرد مغرور احساس کند کسی قرار نیست به او انقدر نزدیک شود که آسیب‌زا شود و یا او را طرد کند.

دختران مغرور با استفاده از این سپر همواره باوری را در خود پرورش می‌ دهند که به آن‌ها می‌گوید: دیگران ارزش نزدیک شدن به من را ندارند و من از بقیه برتر هستم. اما این سپر برتر بودن یک سپر شکننده است که فرد نمی‌تواند مدت زیادی خود را با آن مشغول کند. دختران مغرور معمولا از ارتباطات کم خود نیز ناراضی هستند.

غرور کاذب آن‌ها به دلیل ارتباطات اولیه با پدر و مادرشان پیش می‌آید. معمولا پدر و مادر این افراد تحصیلات بالایی داشته و بیشتر وقت خود را صرف کار و شغلشان می‌کرده‌اند. آن‌ها در کودکی همبازی‌های بزرگ‌تر از خود داشته و معمولا ساعات زیادی را تنها بوده‌اند.

این تنهایی در دوره کودکی خود باعث می‌شود تا آن‌ها در فراگیری روش‌های ارتباطی نیز ناکام بمانند. در واقع آن‌ها علاوه بر این که تمایل زیادی به برقراری رابطه با افراد دیگر دارند اما نمی‌توانند به خوبی از پس روابط اجتماعی بربیایند. برای درک بیشتر توصیه می‌کنیم به مقاله شناخت زنان مراجعه کنید.

 

با توجه به مسائلی که گفته شد دختران مغرور دوست دارند تا نیاز و ناکامی را که در دوره کودکی در ارتباط با والدینشان حس کرده‌اند را در روابط عاطفی شان ارضا کنند. بدین صورت که آن‌ها مانند کودکان نوزاد دائم در حال درخواست توجه هستند و هرچیزی که شما را به عنوان شریک عاطفی به خود مشغول کند تهدیدی به حساب می‌آورند.

آن‌ها دوست دارند که شما همواره، تنها و فقط درگیر او باشید. بدیهی است که هیچ کس نمی‌تواند تمام توجه خود را منحصرا بر روی یک فرد متمرکز کند. از طرفی دیگر آن‌ها از قبول مسئولیت سرباز می‌زنند و نمی‌توانند مسئولیت رابطه را پذیرا باشند.

آن‌ها با رفتارشان به شما می‌فهمانند که قرار نیست ارتباط دو طرفه ای را با شما ادامه دهند و نیازمند یک مراقبی هستند تا بدون وقفه به آن‌ها سرویس دهد. برای آگاهی از تفاوت زن و مرد از دیدگاه روانشناسی کلیک کنید.

 

گفتیم که دختران و به صورت کلی‌تر انسان‌های مغرور بدون دست آوردی خاص خود را بسته نگه می‌دارند و اجازه نمی‌دهند دیگران به آن‌ها نزدیک شوند. آن‌ها تلاش‌های شما برای دوستی را نادیده می‌گیرند و با هربار تلاش، شما را بیشتر پس می‌زنند. باور عامیانه ای وجود دارد که هرچه بیشتر در روابط به افراد نزدیک‌تر شوید آن‌ها را بیشتر دور می‌کنید و هرچه بی توجه‌تر باشید بیشتر آن‌ها را وادار می‌کنید تا به شما نزدیک شوند.

این باور درباره‌ی این افراد درست است. اگر می‌خواهید دختران مغرور را به دست بیاورید، باید در رابطه با توجه به آن‌ها احتیاط کنید. باید آرام آرام به آن‌ها نزدیک شوید. به اندازه کم به آن‌ها توجه نشان دهید و به آن‌ها بفهمانید که آن‌ها را می‌فهمید. متوجه رفتارها و دلایل رفتارشان می‌شوید. از این جا به بعد باید به آن‌ها اجازه دهید که آن‌ها به سمت شما بیایند.

درواقع همواره باید یک ضربه به نعل و یک ضربه به میخ بزنید. بسیاری از پسران در مواجه با دختر مورد علاقه خود نمی‌دانند چگونه به برقراری ارتباط بپردازند. در این زمینه پیشنهاد می‌کنیم مقاله نحوه ارتباط با یک دختر را مطالعه کنید.

 

در جمع‌های مختلف راحت صحبت کنید و نظرات خود را بیان کنید. سعی کنید همیشه صدای قاطع و واضح داشته‌باشید. دختران مغرور معمولا جذب پسران با اعتماد به نفس می‌شوند. دختران مغرور همیشه گمان می‌کنند با اعتماد به نفس ترین فرد جمع هستند. بنابراین با رفتار و گفتار خود به او نشان دهید اشتباه می‌کند. به خود اطمینان داشته‌باشید. این موضوع باعث می‌شود دختران مغرور نیز به شما اعتماد کنند و جذبتان شوند.

اعتماد دختر مورد علاقه خود را جلب کنید. در هر کاری که می‌توانید صادقانه به او کمک کنید. مانند مردی رفتار کنید که در مواقع سختی می‌توان به او تکیه کرد. اغلب دختران مغرور پسرانی را دوست دارند که به آن‌ها حس امنیت می‌دهند و حمایت‌گرند. معمولا دختران مغرور از کسی کمک نمی‌گیرند اما همین که حس کنند می‌توانند در مشکلات به شما اعتماد کنند برایشان جذاب است.

سعی کنید حس کنجکاوی دختران مغرور را تحریک کنید. خود را نسبت به او علاقه مند نشان دهید اما کمی مرموز باشید. برای مثال از دور به او لبخند بزنید اما سریعا نزدیکش نشوید. در این صورت متوجه می شود به او علاقه دارید و تمام روز منتظر حرکتی از جانب شما می‌شود. زمانی که در نهایت و در پایان روز به او نزدیک می‌شوید حس خوشایندی به او دست می‌دهد. این کار برای دختران مغرور جذاب است و آن‌ها را به سمتتان  جذب می‌کنند. در واقع به نوعی او را منتظر گذاشته‌اید.

دختران مغرور علارغم رفتارهایشان نیازمند توجه هستند. در برخورد با دختران مغرور ارزش خود را نشان دهید و متقابلا نیز به او توجه کنید. زمانی که از موفقیت‌هایش صحبت می‌کند به او توجه کنید و موفقت‌های خود را نیز بیان کنید. از ویژگی‌های مثبت خود صحبت کنید اما لازم نیست اغراق کنید.

 

در برخورد با دختران مغروری که با آن‌ها در رابطه عاطفی هستید راه‌کارهای زیر می‌توانند کمک کننده باشند. همچنین پیشنهاد می‌کنیم مقاله روابط دختر و پسر را مطالعه کنید.

۱.به چالش کشیدن: به چالش کشیدن بدین منظور است که شما بتوانید تا فرد را با واقعیات زندگی رو به رو کنید. اما این کار ممکن است آسیب‌هایی در پی داشته باشد. اگر در انجام این کار زیاده روی کنید ممکن است با خشم او مواجه شوید و ممکن است شریک مغرورتان آن را بی احترامی برداشت کند.

۲. روان درمانی:روان درمانی چیست؟ با توجه به نوع مشکل روان درمانگران می‌توانند با تکنیک‌های مختلف از جمله ایجاد چالش با سپر غرور آن‌ها به مبارزه پرداخته و دختران مغرور را برای زندگی سالم آماده کنند. برای اطلاع در مورد روان درمانی کلیک کنید.

دختران مغرور معمولا تمایلی برای ارتباط با شما از خود نشان نمی‌دهند و ممکن است پیشنهادات شما را رد کنند. دختران مغرور کمتر در جمع حاضر می‌شوند و خود رأی هستند. دختران مغرور معمولا انتقاداتی که به آن‌ها وارد می‌شود را نمی‌پذیرند.

دختران عاشق هر چقدر هم که مغرور باشند نسبت به فردی که به او علاقه دارند حساس می‌شوند و دائما او را زیر نظر دارند. دختران مغرور به رفتار و ظاهر و حرف زدن شما بسیار توجه می‌کنند و ممکن است زیاد به چشمانتان خیره شوند.

برای دریافت مشاوره در زمینه جذب دختران مغرور می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

خیلی راهکار خوبی بود. من قبل از این که این مطلبو بخونمم از همین روش استفاده می کردم به صورت ناخودآگاه …. نگو به صورت علمی ام جواب می ده اینطوری می شه راحت دخترا به خودمون جذب کنیم.

واقعا سایتتون عالیه، حرف ندارید.موفق باشید👍

متشکریم از نظر لطفتون . انرژی ما هم با نظرات مثبت شما برای ادامه کار بیشتر میشه

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

چطور ی دخترو وابسته خودمون کنیم

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

حداقل یک بار از خودتان پرسیدید چطور عاشقش کنم؟ چطور می توانم مخ زدن دختر مورد علاقه خودم رو بزنم؟چه کسی دوست ندارد که عاشق شود؟ عاشق شدن تقریبا یک احساس مشترک در بین تمام انسان ها و موجودات دنیا است. اگر شما عاشق دختری شده اید و از صمیم قلب می‌خواهید که توجه او […]

حداقل یک بار از خودتان پرسیدید چطور عاشقش کنم؟ چطور می توانم مخ زدن دختر مورد علاقه خودم رو بزنم؟چه کسی دوست ندارد که عاشق شود؟ عاشق شدن تقریبا یک احساس مشترک در بین تمام انسان ها و موجودات دنیا است. اگر شما عاشق دختری شده اید و از صمیم قلب می‌خواهید که توجه او را به خود جلب کنید و عشق او را دریافت کنید، در این مقاله روش هایی برای عاشق کردن دختر به شما می‌آموزیم.

عاشق کردن دختر روش های مختلفی دارد، برای جلب توجه دختر در ادامه بخوانید که چه کارهایی می‌توانید انجام دهید:

آموزش صفر تا صد مخ زدن دختران در تلگرام و اینستاگرام

چطور ی دخترو وابسته خودمون کنیم

در پس همه احساسات، افکار و آرزوها و حتی عشق، واکنش های شیمیایی و هورمونی مغز نهفته است. بله ما بسیار درباره عشق شنیده ایم، اما باید باور کنیم که این فعالیت هورمونی مغز هست که ما را به سمت فردی خاص و به شکلی که می‌پسندیم می‌کشاند. از لحاظ شیمیایی هورمون هایی مانند دوپامین (که عشق هیجانی را به شما می‌بخشد)، سرتونین (که باعث احساس خوشحالی و رضایت در شما می‌شود) و دیگر هورمون هایی که باعث احساسات مختلف شما می‌شوند.

خب هدف ما در اینجا از بیان این ها چه بود؟  می‌خواهیم بگوییم که دیگران هم تحت تاثیر چنین هورمون هایی به شما واکنش نشان خواهند داد، پس شما باید بتوانید بروی واکنش های هورمونی و شیمیایی ذهنی دیگران تاثیر بگذارید. مثلا وقتی کسی شما را می‌بیند، اگر لباس مناسبی پوشیده باشید، اگر اندام و فیزیک خوبی داشته باشید، در ذهن فرد مقابل هورمون دوپامین که مسئول سیستم پاداش دهی ذهنی هم هست بیشتر تولید می‌شود و به سمت شما بیشتر جذب خواهد شد.

شما به طور ناخودآگاه می‌توانید بروی ذهن دیگران تاثیر بگذارید و اگر به دنبال عاشق کردن دختر نسبت به خود هستید باید بیاموزید که چگونه بروی ذهن دخترها تاثیر بگذارید و ذهن آن ها را نسبت به خودتان فعال کنید.

شما اصلا با موضوع شگفت انگیز و پیچیده ای روبرو نیستید و فقط کافی است بدانید دخترها چگونه درباره پسرها می‌اندیشند و عمل کنید.

زن ها به طور کلی به سمت مردهایی جذب می‌شوند که می‌دانند چگونه از خودشان مراقبت کنند، شاید زیبایی اندام یکی از بهترین نشان دهنده های این موضوع است که به طور ناخودآگاه در ذهن دخترها این ذهنیت مثبت را به وجود می‌آورد که شما می‌توانید از خودتان به خوبی مراقبت کنید و احتمالا از آنها نیز به خوبی مراقبت خواهید کرد. اگر این چنین نباشد راه سختی برای جذب و عاشق کردن دختر خواهید داشت. پس اول به خودتان برسید!

زبان بدن هم به صورت خودآگاه (مانند چشمک زدن) و هم ناخودآگاه (مانند حالت چهره در زمان فکر کردن و…) حرف های زیادی درباره آنچه در ذهن شما می‌گذرد بیان می‌کند. بعضی از افراد از این علم آگاهی کافی را ندارند و باید بگوییم که دخترها به علت اینکه از کودکی بیشتر خود را در معرض توجه دیگران می‌بینند آشنایی بیشتری نسبت به حرکات و نحوه بیان و حالات چهره خود دارند و نسبت به پسرها آشنایی بیشتری با زبان بدن دارند.

خب جای نگرانی نیست، زبان بدن آنچنان پیچیده هم نیست و لازم نیست شما بازیگر سینما شوید!

برای اینکه طرف مقابل خود را متوجه این موضوع کنید که شما آمادگی پذیرفتن او برای رابطه عاطفی تازه ای را دارید باید بدانید که دختر در شما به دنبال لبخند زدن، ارتباط چشمی، کنار گذاشتن گوشی موبایل، نشستن یا ایستادن به شکلی راحت و بدون اضطراب و با بدنی جمع نشده و … خواهد بود.

برای اینکه زبان بدن را به خوبی بیاموزید توصیه می‌کنیم از محتوای آموزشی موجود در سایت تکامل من استفاده کنید.

مقاله مرتبط: روانشناسی جذب دختر:(چطوری دختران زیبا را جذب خودم کنم؟)

عاشق کردن دختر و ایجاد یک رابطه عاطفی کاملا عاشقانه نیاز به توجه کامل به خودتان نیز دارد. کسی عاشق شما خواهد بود که از بودن با شما لذت ببرد، شما را با اعتماد به نفس ببیند و متوجه بشود که شما همیشه به دنبال خوشحال بودن خود هم هستید و زندگی خود را با تجربیات و یادگیری چیزهای جدید می‌گذرانید.

دخترها عاشق و جذب پسری خواهند شد که با شور و اشتیاق به دنبال آرزوها و چیزهای خوبی در زندگی خود هست. آیا دلتان می‌خواست که یک بازی موبایلی بسازید؟ و یا یک کتاب بنویسید؟ و یا رانندگی حرفه ای بیاموزید؟ خب چرا که نه! حتما دست به کار شوید، دخترها عاشق چنین هیجان و شور و اشتیاقی در پسرها هستند.

برای عاشق کردن دختر، باید احساسی را در او بوجود بیاورید که بداند بدون شما خوشحال نخواهد بود و به شما برای حس خوشحالی و رضایت در زندگی نیاز دارد.

انسان برای اینکه عاشق چه کسی بشوند خیلی تصمیم نمی گیرند و زیاد شنیده اید که می‌گویند طرف مقابل یکدفه وارد زندگی آنها شده است. اما باید بگوییم که عاشق شدن زمانی اتفاق می‌افتد که دو طرف پسر و دختر عشق را به شکل مشابهی حس می‌کنند. عشق درست مثل یک شغل در طول زمان رشد و پیشرفت دارد و برای عاشق کردن دختر باید به او نشان دهید که ارزشش را دارید. اجازه دهید تا دختر زیبایی های شخصیت شما را ببیند و بفهمد که شما واقعا چه کسی هستید.

سوال: چطور می توانم از راه و روش های مخ زدن پسر مورد علاقه خودم با خبر بشم؟

تحقیقات علمی نشان می‌دهد که دخترها به همان اندازه که به زیبایی ظاهری و جذابیت پسر توجه می‌کنند به ارزش شخصیت و تعاملات اجتماعی و به ویژگی هایی مانند مهربانی، هوش، صداقت و محترم بودن توجه ویژه ای دارند.

خب برای افرادی که می‌توانند سرگرم کننده باشند راه سختی برای جذب کردن دخترها به سمت خود ندارند. خب چرا شما از این ترفند استفاده نکنید؟ اگر فکر می‌کنید که فردی خجالتی هستید و یا آنقدرها هم در بین جمع و یا با افراد ناآشنا نمی توانید شوخی کنید نگران نباشید. لازم نیست حتما در شروع بسیار فوق العاده ظاهر شوید، مثلا در ابتدا سعی کنید خاطرات خود را به شکلی خنده دار تعریف کنید و کم کم بیاموزید که چگونه سر به سر دیگران بذارید و حس شوخ طبعی خود را به مرور زمان تقویت کنید.

یکی از بهترین راه ها برای یادگیری حس شوخ طبعی، بودن با افرادی هست که این ویژگی را دارند و همچنین توجه کنید که حس شوخ طبعی شما اثر مثبتی بروی طرف مقابل بگذارد و به شکل تمسخر و یا تحقیر نباشد.

برای عاشق کردن دختر شما باید ابتدا چیزهای زیادی درباره او بیاموزید، اینکه فقط تاریخ یا محل تولد او را بدانید کافی نیست. باید وقت صرف کنید، اعتماد متقابل را بوجود بیارید و چیزهای کوچکی و خاصی درباره او بیاموزید مثلا اینکه آیا از شنا کردن در آب آیا واهمه دارد و یا چه چیزی او را خجالت زده می‌کند و به او کمک کنید که بتواند احساسات خود را در مواقع مختلف چگونه مدیریت کند.

شما باید بدانید که دختر مورد نظر شما از چه چیزهایی خوشش می‌آید، برای بعضی دخترها رقص و کارهایی که نیاز به فعالیت بیشتری دارد هیجان انگیز هست و برای بعضی دیگر یادگیری و آموختن و صحبت کردن درباره چیزهای علمی و دانستنی، هر دختری علایق خاص خودش را دارد. کمی وقت بگذارید و ببینید درباره چه چیزهایی بیشتر صحبت می‌کند و از صحبت کردن درباره چه چیزهایی و یا از انجام چه کارهایی لذت می‌برد.

مقاله مرتبط: دختر بی احساس کیست؟ و طرز برخورد صحیح با او باید چگونه باشد؟

شما باید شخصیت مناسبی برای خود داشته باشید تا بتوانید دیگران را به خودتان جذب کنید، اگر به دنبال عاشق کردن دختر مورد علاقه خودتان هستید باید بیاموزید که چگونه باید با او رفتار کنید برای مثال او را به رستورانی دعوت کنید و در انتخاب محل رستوران هم خودتان پیشنهاد بدهید،یکی از چیزهایی که برای دخترها جذاب هست حس و توانایی رهبری کردن رابطه توسط پسر هست.

خیلی وقت ها این شما هستید که باید تصمیم گیرنده باشید تا دختر احساس راحتی کند و شما هم احساس قدرتمندی خود در رابطه  را احساس کنید و بدانید که کنترل امور در دست شما است.

همچنین سعی کنید بروی ویژگی های مثبت رفتاری خود به خوبی کار کنید، صداقت، شفافیت و رمانتیک بودن مهارت هایی است که در رابطه عاشقانه با دختر بسیار مهم هستند.

بعضی از پسرها وقتی از دختری خوششان می‌آید به سرعت به او نزدیک می‌شوند و سعی می‌کنند از خودشان بسیار صحبت کنند و یا بیش از حد با دختر ارتباط برقرار می‌کنند و پیام می‌دهند به گونه ای که طرف مقابل احساس راحتی و علاقه ای به رابطه پیدا نمی کند.

مشکل کار از کجاست؟ اینکه بخواهید درباره خودتان اطلاعاتی به دختر بدهید اصلا بد نیست اما اگر بخواهید در مدت کمتر از یک هفته هرآنچه هستید را به دختر بگویید رابطه شما به هفته دوم نخواهد کشید، سعی کنید کمتر از خودتان حرف بزنید و بیشتر شنونده باشید و همچنین بعضی چیزها را در شروع رابطه به طرف مقابل فورا نگویید مثلا گفتن اینکه رابطه قبلی شما چگونه بهم خورده است کمکی به شروع رابطه جدید شما نخواهد کرد مگر اینکه طرف مقابل فکر کند شما هنوز عاشق نفر قبلی هستید و به او فکر می‌کنید.

لازم نیست خیلی پیچیده و پر رمز و راز هم به نظر برسید، با صحبت درباره چیزهایی که دوست دارید و یا دوست ندارید شروع کنید و ببینید که چگونه طرف مقابل به صحبت های شما واکنش نشان خواهد داد و رابطه شما شکل خواهد گرفت.

تعادل در رابطه دو طرفه حتی به میزان توجه و حضور و در دسترس بودن برای طرف مقابل اهمیت دارد.

مقاله مرتبط: چگونه سر صحبت با دختر مورد علاقه مان باز کنیم؟

هر دختری برای خودش شخصیتی دارد، ویژگی های رفتاری خاص خودش را دارد، درست مثل شما ! اگر به دختری علاقه مند شده اید نباید به این موضوع فکر کنید که چگونه او را تغییر دهید و یا چه ویژگی هایی دارد که شما دوست ندارید. هیچ کسی از قضاوت شدن خوشش نمی آید. به عنوان یک فرد رشد یافته باید دیگران را آنچنان که هستند بپذیرید و بیاموزید که چگونه می‌تواند ارتباط برقرار کنید.

چطور ی دخترو وابسته خودمون کنیم

شخصیت هرکسی مخصوص خودش هست و انتقاد و یا پیش داوری کردن باعث نمی شود که دختر مورد نظر شما تغییر کند، اما اگر به درستی به شخصیت او احترام بگذارید و واکنش مناسبی در شرایط مختلف نشان دهید دختر می‌فهمد که شما ارزش تغییر کردن به شکلی که دوست دارید را دارد.

در انتها بدانید که هرکسی در انتخاب عشق تصمیم شخصی خود را دارد و نمی توانید انتظار داشته باشید که اگر شما عاشق دختری هستید او هم شما را برگزیند.

ولی مطمئن هستیم که عشق همیشه وجود دارد، نکات بالا را دوباره مرور کنید و بروی خودتان کار کنید، دخترهای زیادی هستند که می‌توانید عاشق خود کنید و عشق زندگی خود را برگزینید.

ممکن است جز آن دسته از افرادی باشید که مشکل زود وابسته شدن دارند. این ویژگی می‌تواند زندگی را بر انسان بسیار سخت کند. افرادی…

داشتن زندگی خشک و بدون خنده برای هیچ کسی جذاب نیست. شاید شخصیت‌های جدی به نظرمان جذاب بیایند اما در نهایت، افراد ترجیح می‌دهند با…

یکی از مواردی که در جامعه ما بسیار منع می‌شود، ازدواج با دختر بزرگتر است. اصولاً مردان بزرگتر از همسر خود هستند. حتی به صورت…

بسیاری از زنان فکر می‌کنند برای این که ذهن پسری را جلب و درگیر کنند، باید خود را تغییر دهند. در صورتی که مردان جذب…





عالی

واقعا عالی بود
ممنونم

میخام دخترا رو عاشق خودم کنم

اگر میخواهید حتما موفق شوید آموزش حرفه ای مخ زدن در فضای مجازی رو یاد بگیرید
پیشنهاد میکنم پکیج آموزشی مخ زدن دختر – جذب دوست دختر – جذب همسر
رو مطالعه بفرمایید

کلیه حقوق این سایت متعلق به مجموعه آموزشی تکامل من میباشد.

چطور ی دخترو وابسته خودمون کنیم
چطور ی دخترو وابسته خودمون کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *