مشاوره رایگان کنکور 98

 
helpkade
مشاوره رایگان کنکور 98
مشاوره رایگان کنکور 98

مشاوره رایگان کنکور تجربی 1400 آن هم برای راه بسیار پرفراز و نشیبی همانند کنکور سراسری و مهم تر از آن کنکور رشته تجربی با ترافیک عظیم جمعیت داوطلبی در کشورمان امری بسیار حیاتی است. کمتر کسی از بین داوطلبان رشته تجربی یافت می شود که علاقمند به قبولی در کنکور سراسری و رسیدن به رشته های پرطرفداری همانند پزشکی و دندان پزشکی و یا داروسازی نباشد. پس اینجاست که مشاوره رایگان کنکور تجربی اهمیت خود را نشان می دهد.

 

مشاورین ایران تحصیل آماده اند تا در رابطه با مشاوره رایگان کنکور تجربی 1400 و  مشاوره موفقیت در کنکور سراسری در کنار داوطلبان عزیز باشند. تا در این راه دشوار و پر پیچ و خم راه مطمئن تر و کوتاه تر را با ارائه مشاوره  آن هم مشاوره رایگان کنکور تجربی راه را از بیراهه نشان داده و از هدر رفتن وقت و هزینه داوطلبان جلوگیری نمایند.

مؤفقیت در رشته تجربی با توجه به ترافیک پر حجم آن و آینده روشن اقتصادی و اجتماعی جامعه پزشکی و پیراپزشکی امروزه بسیار پیچیده تر شده است. اما یک داوطلب با داشتن  مشاوره رایگان تجربی در کنار خود می تواند با آسودگی خاطر از اینکه مزد زحمات خود را خواهد گرفت به تلاش بی وقفه بپردازد.

 

مشاوره رایگان کنکور 98

 

جهت اطلاع از مشاوره رایگان کنکور تجربی – مشاوره و برنامه ریزی رایگان کنکور ، رشته های تجربی پردرآمد ، مشاوره تحصیلی تلفنی ، ویرایش اطلاعات کنکور 99 و معرفی منابع نظام قدیم کنکور تجربی از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099072952 و در صورت شلوغی 9099072952 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

 

سیر مراحل پیش روی یک داوطلب برای موفقیت ، چندین مرحله ثبت نام ، انتخاب منابع کنکور تجربی، انتخاب آزمون و برنامه ریزی و مطالعه دقیق و غیره است.

اشتباه در هرکدام از این مراحل می تواند حتی داوطلب جدی را به سمت شکست سوق دهد لذا ما در این مقاله به مشاوره و برنامه ریزی رایگان کنکور تجربی پرداخته ایم تا بهترین راه را در هر مرحله پیش روی داوطلب قرار دهیم. 

برای یک داوطلب جدی بسیار واضح است که کوچکترین اشتباه در این زمینه ( کنکور سراسری) موجب تغییر مسیر آینده وی می شود.

لذا اینجاست که  لازم دانستیم  مشاوره رایگان کنکور تجربی 1400 را کلید بزنیم. اما چرا یک داوطلب تجربی بیش از  سایر داوطلبان نیاز به مشاوره کنکور و برنامه ریزی دارد؟

وجود داوطلبان جدی در این رشته که خود را از ابتدای سالهای اول دبیرستان و یا حتی قبل از انتخاب رشته تجربی آماده کرده اند از یک سو و از سوی دیگر ورود بسیاری از فارغ التحصیلان دانشگاهی ( رشته هایی مانند زیست شناسی – ریاضی -فیزیک و …)  نوید رقابتی جدی حساس و نفس گیر در این رشته را می دهد.

لذا برای اینکه مشاوره حرفه ای کنکور تجربی به داوطلبان در این راه نفس گیر کمک کند اطلاعات جامع و دقیقی لازم است . مشاورین ایران تحصیل با آمادگی کامل در این زمینه درکنار شما هستند تا قدم به قدم با شما در طی مراحل کنکور در این مسیر تا رسیدن به نتیجه دلخواهتان شما را یاری نمایند.

 

 

در مشاوره رایگان کنکور تجربی پایه و اساس مطالعه شما همان کتاب درسی شماست. هیچ منبع کمک درسی را به جای کتاب استفاده نکنید بلکه برای فهم بهتر کتاب استفاده نمایید. 

 

 

داوطلب کنکور تجربی 99 که قصد شرکت در کنکور را گرفته در نقطه شروع  قرار دارد . لذا اولین قدم در مشاوره رایگان تجربی تعیین نقطه پایان ( رشته محل مورد علاقه داوطلب ) است.

لذا نقطه خاتمه جریان مشاوره تحصیلی انتخاب رشته کنکور سراسری به یاری خداوند ثبت نام در رشته و دانشگاه مورد علاقه داوطلب است.

حال در ابتدای مشاوره رایگان تجربی ابتدا باید ببینیم داوطلب در نقطه شروع چه فاصله ای از مقصد دارد .

به عبارت دیگر، توانایی ، نقاط قوت و ضعف داوطلب در زمان شروع مشاوره در چه زمینه هایی است.

حال که فهمیدیم سطح علمی و انگیزشی داوطلب در ابتدا در چه حدی است. قدمهای بعدی را متناسب با شرایط علمی و حتی درصورت شاغل بودن شرایط کاری  و نقطه هدف داوطلب تجربی برخواهیم داشت.

 

 

قدم دوم در موفقیت در کنکور در کمترین زمان  کاملا اختصاصی و منحصر به فرد است. بدین معنا که باید باتوجه به سطح علمی و در کل جایگاه نقطه شروع و پایان انتخابهای درست و متناسب داوطلب گرامی اتخاذ شود.

در این مرحله ابتدا منابع کنکور تجربی لازم جهت مطالعه، انتخاب آزمون، برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت و ساعات مطالعه تعیین می شود.

این مرحله را می توان مهمترین مرحله مشاوره و برنامه ریزی رایگان کنکور تجربی نامید. چرا که هرگونه اشتباه در هرکدام از این موارد صدمات و خسارات زیاد و گاهی جبران ناپذیری به دنبال خواهد داشت.

بعنوان مثال داوطلبی که سطح آموزشی ضعیفی دارد و خواهان قبولی در رشته دندانپزشکی تهران است ابتدا باید منابعی راانتخاب کند تا فهم درستی از مطالب درسی بدست آورد.

مطالعه درست کتاب درسی و منابع مطالعه کنکور تجربی به تستهای سطوح پایین بپردازد تا هم منابع مطالعه شده تثبت شده هم با کسب اعتماد بنفس لازم به ادامه راه و حل تستهای سطح متوسط و دشوار بپردازد.

مشاوره رایگان کنکور تجربی وظیفه ای سنگین و خطیر است که کمکی به تعیین مسیر زندگی و حتی سرنوشت یک داوطلب می باشد.

 

 

یک اصل اساسی در برنامه ریزی و مشاوره رایگان تجربی انتخاب منابع است. اما شاید بپرسید چرا انتخاب منبع مطالعه آنقدر مهم است؟

یک داوطلب جدی که شروع به مطالعه می کند و ساعات متعددی  در روز و ماه های متوالی باجدیت  مطالعه می کند فقط درصورتی می تواند موفق شود که منابعی که مطالعه نموده نزدیک به کنکور و در حیطه سطح علمی کنکور سراسری باشند تا بتواند نیاز وی را برطرف نماید.

نکته بسیار مهمی که ما همیشه در هنگام مشاوره رایگان تجربی به داوطلبان گرامی توصیه می کنیم این است که مهمترین منبع و باز هم مهمترین منبع برای مطالعه فقط و فقط کتاب درسی شماست.

مشاوره رایگان کنکور 98

چرا که تمامی سوالات کنکور و کتابهای تست زنی هر چند دشوار بر پایه مطالب کتاب درسی هستند.

 

 

 

جهت استفاده از خدمات مشاوره رایگان کنکور تجربی – مشاوره و برنامه ریزی رایگان کنکور ، مشاوره ادامه تحصیل در سنین بالا ، مشاوره انتخاب رشته کنکور سراسری ، انجام ثبت نام ، مشاوره قبولی در آزمون فراگیر از سراسر کشور با شماره های زیر تماس بگیرید.

9099072952 و در صورت شلوغی 9099072952 ( استان تهران) پاسخگویی از 8 صبح الی 1 شب

 

 

بیشتر بدانید

چگونه پزشکی قبول شویم

روش های مطالعه نفرات برتر کنکور

رشته گیاهان دارویی بدون کنکور 99

راه های افزایش ساعت مطالعه

لیست مشاغل رشته انسانی

بودجه بندی کنکور تجربی 99

مشاوره رایگان کنکور تجربی

مشاوره و برنامه ریزی رایگان کنکور تجربی

استفاده از این نوع مشاوره می تواند در عین باکیفیت بودن کمک بزرگی به قبولی داوطلب کند.

بله. شما می توانید این مشاوره را به صورت حضوری هم دریافت کنید.

خیر. به هیچ وجه اینطور نیست. این مشاوره در عین رایگان بودن با کیفیت بالا رائه می شود.

سلام یه سوال داشتم اگر کسی رشته مهندسی کامپبوتر باشه و بخواد کنکور تجربی بده کار درستی هست

سلام و وقت بخیر در صورتی که علافه داشته باشین ایرادی نداره

سلام وقت بخیر.اگرکسی مدرک کاردانی ب کارشناسی داشته باشه وکنکور سراسری شرکت کرده باشه دررشته تجربی .این ترمیم معدل چجوری براش لحاظ میشه .؟واینک معدلشم پایین باشه .ممنون

سلام و وقت بخیر فعلا ترمیم معدل انجام نمیشه

سلام کنکور1400درشرایط کرونا چجوری میخوان سوال بدن چون ما در قرنطینه هستیم اموزش مجازی برامون جانیفتاده و شرایطش سخته

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

12,000,000 +

بازدید کننده ایران تحصیل تاکنون

452,000 +

مخاطبان مشاوره تلفنی ایران تحصیل تاکنون

676780

تعداد سوالات سایت ایران تحصیل

15000

حدااقل بازدید روزانه سایت ایران تحصیل

در صورتی که نیاز به مشاوره در زمینه تحصیلی دارید می توانید از تجربیات مشاوران مرکز ایران تحصیل استفاده کنید هزینه هر دقیقه مشاوره 20000 ریال می باشد که می توانید ( از طریق تلفن ثابت از سراسر کشور با شماره 9099072952) تماس بگیرید و از خدمات مشاوره حضوری بهره مند گردید.

ایران تحصیل یک مرکز مشاوره تخصصی دارای مجوز فعالیت در زمینه تحصیلی می باشد که به صورت خصوصی و غیر انتفاعی فعالیت دارد و هیچ گونه وابستگی به هیچ ارگان خصوصی و دولتی ائم از دانشگاه آزاد ، سمپاد ، سازمان شاهد ، سنجش و … ندارد و تمامی مطالب مندرج در سایت تابع قوانین کپی رایت جمهوری اسلامی ایران و صرفا در راستای اطلاع رسانی و راهنمایی کاربران می باشد.

در صورتی که هر گونه پیشنهاد ، انتقاد یا شکایتی از نحوه عملکرد مجموعه دارید می توانید از طریق ایمیل info@irantahsil.org و یا شماره 02146018960 با ما در ارتباط باشید.

 

پاسخگویی ۸ صبح الی ۱ شب حتی ایام تعطیل

سلام دوست کنکوری من

اجازه بده اول از هر چیز بهت تبریک بگم.

شاید بپرسی چرا تبریک؟

تبریک به خاطر اینکه قراره امسال برای ساختن آینده ای که همیشه آرزوش رو داشتی تلاش کنی تا سال بعد تابستان به اون رشته و دانشگاهی که همیشه دوست داشتی، برسی.

طبق بررسی‌های متعدد بعضی از کنکوری‌ها با وجود ساعت مطالعه کمتر نسبت به رقبای خود نتیجه بسیار درخشان تری کسب میکنن.

مشاوره رایگان کنکور 98

به نظرتون چه دلیلی میتونه داشته باشه؟

احتمالا اون‌ها  اطلاعات خوبی درباره مشاوره و برنامه ریزی کنکور داشتن و یا این اطلاعات رو از افرادی به دست آوردن که در کنکور سراسری به نتایج عالی رسیدن.

این موضوع رو همیشه یادت باشه

اگر کسی به موفقیت خاصی رسیده، احتمالاً چیزی رو میدونه که تو نمیدونی، کاری رو انجام داده که تو هنوز انجام ندادی…

شما جزو کدوم دسته از افراد هستید؟ کسانی که آرزوی قبولی در رشته مورد علاقه خودشون رو دارن و راه‌ و روش را به خوبی میدونن؛ یا کسانی که فقط برای موفق شدن رویاپردازی میکنن؟

 

فایل‌های صوتی زیر توسط رتبه برترهای گروه محصل ایرانی تهیه شده، افرادی که خودشون یکبار این مسیر رو با موفقیت طی کردن و در رشته و دانشگاهی مشغول به تحصیل هستن که آرزوی خیلی از شما عزیزان کنکوری است. با دانلود این ویس‌ها به راحتی از تجربیات رتبه برترها استفاده کنید و پیشرفت خیلی خوبی رو در روند مطالعاتی خودتون تجربه کنید. طبیعتا تجربه ما که یکبار با موفقیت هر چه تمام در کنکور سراسری شرکت کردیم میتونه برای شما راهگشا باشه و باعث میشه تا شما مسیر اشتباه رو انتخاب نکنید و از همین ابتدای کار در مسیری قرار بگیرید که میتونه نتیجه عالی برای شما در پی داشته باشه.

 

 

دوست عزیز این رو بدون تو به این دنیا نیومدی که صرفا عمر بگذرونی و زندگی تشکیل بدی. مطمئن باش خالق این جهان بزرگ با این وسعت زیاد، از خلقت تمامی انسان ها هدف مهمی داشته. اگر تو اکنون زنده ای و اجازه زندگی داری، مطمئنن ماموریتت به پایان نرسیده و کار های بزرگی رو در طول زندگی خودت باید انجام بدی،

قدر بدون، شکرگذار باش و بی وقفه برای رسیدن به اون چیزی که انتظارش رو میکشی، حرکت کن.

 

میخوای یه استارت طوفانی برای کنکور 1400 بزنی؟ چرا از کوئیک استفاده نمیکنی؟

شروع از صفر تا نقطه اوج موفقیت

مشاهده برنامه کوئیک

من نتوانستم کنکور ثبت نام کنم و مهلت تمام شده چگونه ثبت نام کنم لطفان کمکم کنید

سلام به نظر شمادر کنکور 1400 نظام قدیم هست . من مهندسی کامپیوتر می خونم و ترم سه هستم .و تو دبیرستان هم رشته من تجربی بوده. ایا کار درستی هست کنکور بدم چون خیلی دوست دارم کنکور بدم

سلام ببخشید من رشته ی تجربی هستم ۲۲ سالمه و در حال حاضر کارشناسی مدیریت میخونم ولی اصلا علاقه ی به رشتم ندارم نه در دبیرستان نه حالا همیشه دوست داشتم مهندسی کامپیوتر بخونم و به بالاترین سطحش برسم ولی به دلایلی نتونستم میخواستم ازتون بپرسم من از رشته ی تجربی میتونم برای کنکور کامپیوتر ثبت نام کنم؟بعد در صورت آوردن رتبه ی برتر توی دانشگاه های تراز یک درسمو ادامه بدم؟سربازی که مشکلی برام درست نمیکنه؟ خیلی ممنونتون میشم اگه راهنماییم کنید.

سلام خسته نباشید.میخوام براکنکوربخونم امیدوارم هستم قبول بشم.سرکارمیرم نمیدونم چ جوری برنامه ریزی کنم برادرس خوندن.خواهش میکنم اگه امکانش هست یه برنامه بهم بدید.اجرتون باسیدالساجدین(ع)

سلام من متولد ۷۶/۱۲هستم میش بگین در کنکور۹۹ مجاز به دانشگاه فرهنگیان میباشم و همچنین معدل سوم دبیرستان من دروس نهایی ۱۴.۲۲هس تورو خدا جواب بدین

سلام خسته نباشید من دنبال یه برنامه ام واسه خوندن
من کارشناسی حسابداری دارم و میخوام دوباره کنکور بدم اما متاسفانه چون سرکارهم میرم،نمیدونم میتونم از این برنامه استفاده کنم یا نه؟

من نمیدونم کتاب قرابتم رو چ زمانی بخونم وقتی ک ادبیاتا رو درس ب درس میخونم اون رو هم بخونم؟؟؟

هر طور دوس داری بخون …………

سلام من میخواستم بدونم اگه توی کنکور زبانو صفر بزنیم اما درسای عمومی دیگ رو بالا بزنیم جبران اون صفر رو میکنه واسه کنکور ۹۹

باسلام من امسال میرم یازدهم تجربی وبه دلایلی سال دهم درست درس نخواندم . می خواستم بدانم اگر امسال خوب تلاش کنم می توانم دهم و یازدهم را باهم خوب و دقیق بخوانم .

سلام خسته نباشيد با تراز ٦٤٢٣ منطقه ٢ ميشه مامايي ازاد يا ظرفيت مازاد قبول شد

سلام وقت بخیر من ۲۲ سالمه لیسانس صنایع شیمیایی دارم میخوام کنکور تجربی بدم میتونم کنکور بدم چون رشتم فنی بوده کاردانی و کارشناسی خوندم

سلام..تو رو خدا جواب بدین
من کنکور۹۹ هستم نظام جدید ترازم ۵۰۰۰ هست البته چون اونطور که باید بخونم نمیخونم واسه ازمون …ولی در کل وقتایی که میخونم عمومیم فارسی ۵۰ عربی ۶۰ دینی ۸۰ و زبان ۳۰/۴۰ میزنم تخصصیام ریاضیم ۳۰/۲۰ فیزیک ۳۰ زیست ۴۰ شیمی ۵۰/۴۰ میزنم
خیلی نا امیدم
دوست دارم دندون پزشکی یا دارو سازی قبول شم ولی اطرافیانم میگن تو نمی تونی 🙁 تابستونمو شروع کردم ولی متاسفانه وقتی درس میخونم حرفای دیگران باعث عدم خوندنم میشه تو رو خدا جواب بدین نمیخوام بهم امید واهی بدین من منطقه۳ محروم درس میخونم چیکار باید کنم؟؟

سلام اگه میخوای به موفقیت برسی اصلا به حرف ها و چرت پرت های دیگران گوش نده و کارخودتو انجام بده بهت قول میدم که قبول میشی.تو ایران خیلی از ادما همینطورین دوست دارن همیشه به دیگران فاز منفی بدن تا دیگرانو ناامید کنن و خودشونو جای اون بذارن….. فقط خودت کارو تموم کن تمااااااااام

به حرف هیچکس توجه نکن و تا جایی که میتونی روی هدفت تلاش کن و برنامه ریزی کن و تست بزن …و به پایانش و اینکه چی میشه فکرنکن و اصلا به کسی هم درباره اهدافت لازم نیست توضیح بدی و به حرفاشونم هیچ توجهی نکن مطمئن باش قبول میشی

سلام وقت بخیر ممنون از مطالب مفید ضریب های دروس برای قبولی در تربیت معلم و اولویت بندی دروس می خواستم میشه راهنمایی بفرمایید . رشته تجربی

با عرض سلام وخسته نباشید. یه چند روز بود همش درگیر برنامه ریزی بودم تا اینکه امروز خیلی شانسی اینجا را پبدا کردم. من یه پسر 23 ساله از روستاهای تبریز هستم.و الانم واسه کار کردن تو تبریز. واقعیت امر این است که از لحاظ مالی خیلی خیلی ضعیفم و این باعث میشه که نتونم پیش یه مشاور برم. تنها خواسته من از شما اینه یه برنامه ریزی کل برای کنکور 99 اگه امکانش هس بگید. واقعا ممنون میشم از لطفتان. منتظرتون هستم

سلام من دانش آموز دوازدهم تجربی هستم میخوام بدونم چکار کنم تا تعداد غلط هام رو تو آزمون کم کنم معمولا ۳٠ تا غلط تو هر آزمون دارم فقط اینو بگم که ۷٠ درصد غلط هام از روی بی دقتی و عدم تمرکز کافی در زمان حل سوالات آزمون هست.

سلام.من دوازدهم تجربی هستم منطقه یک.درصدام درحال حاضر خیلی بده. عمومیا در حد 40 و اختصاصیا در حد 10!!! اونم تو ازمون های سنجش. نمیتونم برای سال دیگه صبر کنم. به نظرتون میتونم تا کنکور درصدام رو به 50 اختصاصی و 60 عمومی ارتقاع بدم؟؟؟ اگر اره چجوری؟ خواهش میکنم کمکم کنید.هرطور شده باید دانشگاه فرهنگیان قبول شم

سلام
23سالمه
سال 92دیپلم معماری گرفتم
تاالان درگیر خدمتو و کاربودم
همین ماه تصمیم گرفتم رشته تجربی رو ادامه بدم ثبت نام کردم پیشش رو باید پاس کنم و ظاهرا اردیبهشتم کنکوره همین روانمو بهم ریخته..
یهو ب فکرم افتاد میدونم وقتم ب شدت کمه و هیچیم یاد ندارم اونم باز ی رشته ی دیگ..!
خونواده میگن میتونی واگ هم عقب بکشم ابروم رفته!
پتانسیل 12ساعت درس خوندنو دارم ولی منابعی ک بتونم دروسو ب راحتی یاد بگیرم برام علامت سواله؟
به دادم برسید!!

مشاوره رایگان کنکور 98

سلام مصطفی جان
کنکور تیر ماه برگزار میشه
هر چقدر که در توانت هست تلاش کن
نگران حرف دیگران نباش، چیزی به نام ابروم رفته نداریم این رو خودت توی ذهنت ساختی
زیا سخت نگیر و پیچیدش نکن، چند سال دیگه به افکار این روزهات مطمئن باش میخندی
منابع خوب هم زیاد هست تو بازار یه سرچ توی همین سایت بزنی بهترین منابع رو معرفی کردیم
موفق باشی

خیلیییییییییییییییی مچکررررررررررررررررررررر لطف کنید بازم ازین وویس ها واسه رشته انسانی دوروس تخصصیش بزارید ممنونم

خیلی ممنون

سلام.توروخداجواب منو بدین واقعا به کمکتون احتیاج دارم من کنکوری تجربی هستم رتبه پارسالم شده ۵۵۰۰۰..ولی پتانسیل درس خوندن و ۱۲ساعت درس خوندنو دارم دانش اموز درس خونی بودم معدلم همیشه بالای ۱۹.۵ بوده ولی پارسال نمیدونم چرا نخوندم حتی معدلم شد۱۳…الانم هم کتابای خوبو دارم هم برنامه ریختن درست رو باشیوه های مطالعه بلدم ولی هنوز شرو نکردم اگه الان شروع کنم میتونم پزشکی اصفهان‌تهران یاشیرازو بیارم؟
خواهش میکنم جوابمو بدین?

سلام دوست عزیز
اگر میخوای در کنکور نتیجه بگیری تنها راهی که پیش روی شماست تلاش کردن هست،
مهم نیست که چقدر زمان از دست دادی یا چقدر خوندی از همین حالا شروع کن و همه چیز رو به نفع خودت تغییر بده

Ba khoda tawakol kon……

به معنای واقعی کلمه* ممنونم ازتون* که این همه تلاش و زحمت برایمان میکنید بدون هیچ طمعی
❤❤?????

ممنونیم از نظر دوست داشتنیت مهدی جان

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای الزامی با * نشان گذاری شده اند

همین چند سال پیش ما خودمون دانش آموز بودیم و هدفمون رسیدن به رتبه خوب و عالی بود و الان در بهترین رشته و دانشگاه های ایران تحصیل میکنیم…. ادامه

مشاوره کنکور

برنامه ریزی برای کنکور 1400 

روش مطالعه

آزمون آزمایشی

انگیزشی

فایل صوتی

اگر سوالی دارید با در ارتباط باشید از طریق: irmohasel@gmail.com

تمامی حقوق سایت برای موسسه محصل ایرانی محفوظ است©

همکاری      قوانین و مقرارات       شکایات


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon

تحریریه ایران مشاوره ۲۴۶ نظرها

کنکور سراسری و مسائل مربوط به آن، در چند دهه اخیر به شدت مورد توجه و نگرانی دانش آموزان قرار دارد که عمدتا خانواده ها نیز با این مسئله همراه می شوند. از این رو هر فرد در دوره دانش آموزی خود، به دنبال راهی است که به سرعت به اهداف و مقاصد خود در این راستا، برسد اما همچنین در این بین افراد زیادی هستند که خود را گرفتار سردرگمی می یابند و نا امیدی بر آن ها چیره می شود.

مشاوره رایگان کنکور 98

بزرگ ترین و اولین قدم در این راه پر فراز و نشیب اعتماد و اتکا، به صفر تا صد توانایی های بالقوه و بالفعل خود است. دومین گام دستیابی به موفقیت در کنکور، داشتن یک نقشه راه و چراغ هایی است که با ایجاد انگیزه و هدف گذاری واقع بینانه، ناجی شما در شرایط سخت و اصطلاحا پر چاله چوله کنکور باشند. بر خلاف تصور اکثر دانش آموزان، دستیابی و فتح قله موفقیت در کنکور کاملا امکان پذیر است و تنها نیاز به اسبابی است که آگاهی بخش تمام گره های راه پیش رو باشند. یکی از مهم ترین اسباب یاری دهنده در این مسیر، برنامه ریزی درسی صحیح و هدفمند است.بدون شک نمی توان یک برنامه ریزی ثابت را به همه ی داوطلبان پیشنهاد کرد زیرا شرایط و امکاناتی که در اختیار داوطلبان وجود دارد، متفاوت است و با توجه به آنکه میزان توانمندی و بهره هوشی افراد با یکدیگر فرق دارد، بنابراین برنامه ریزی کنکور هر داوطلب باید منحصر به خود او و منطبق با شرایط فردی داوطلب باشد.

برای موفقیت و پیشبرد برنامه ریزی درسی خود، حتما از جدول زمان بندی استفاده کنید.

توجه داشته باشید که استفاده از کتاب های کمک آموزشی غیراستاندارد نه تنها کمکی به پیشرفت و یادگیری شما نخواهد کرد بلکه با سوالات غیراستاندارد، سردرگم و مضطرب خواهید شد. همچنین استفاده از منابع کمک آموزشی متعدد، تنها باعث دگرگونی و آشفتگی ذهن شما خواهند شد. بنابراین توصیه می شود پس از تسلط کامل بر مباحث کتاب درسی، با استفاده از یک منبع کمک آموزشی استاندارد، مطالب خوانده شده را در ذهنتان تثبیت نمایید.

همچنین شما داوطلبان عزیز می توانید برای دریافت برنامه ریزی درسی و کنکوری با مشاوران مرکز ایران مشاوره تماس بگیرید تا راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

 

هر داوطلب، قبل از هر چیزی باید سوال هایی را برای خود مطرح نموده و به پاسخ آن ها بپردازد به طوری که سقف آمال و آرزو های خود را مشخص نماید برای مثال، بدین صورت که قصد تحصیل در چه رشته ای و در چه دانشگاهی را دارد؟ و در نهایت علاقه مند به اشتغال در چه زمینه ای است؟ و دلیل او از انتخاب این رشته یا این حرفه چیست؟ بسیار مهم است که در این مُباحثه ذهنی، فرد کاملا با خود صادق بوده و علاوه بر داشتن انتخابی همراه با آگاهی و روشن بینی، اهداف واقع گرایانه نیز داشته باشد.

اهمیت هدف گذاری، زمانی نمایان خواهد شد که فرد از میزان تلاشی که برای دستیابی به آن هدف نیاز دارد، از قبیل رتبه مورد نیاز برای قبولی و درصد مورد نیاز برای کسب آن رتبه، اطلاع کسب خواهد کرد.

همچنین لازم به ذکر است که با توجه به گروه های آموزشی مختلف ریاضی فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی و … دانش آموز موظف است که برنامه ریزی منحصر به فرد رشته خود را اعمال نماید و در راستای آن تلاش کند. با توجه به تنوع بالای رشته های تحصیلی در شاخه های نظری، فنی و حرفه ای و کار دانش، شما کاربران عزیز می توانید با استفاده از لینک دفترچه ثبت نام کنکور سراسری به تمامی رشته ها دسترسی کامل داشته باشید.

همانطور که گفتیم، برنامه ریزی مانند یک نقشه راهی است که داوطلب را به سمت هدف خود راهنمایی می کند از این رو برای طرح و ساخت آن باید دقیق و هوشمند عمل کنیم. با کسب آگاهی از رتبه، درصد، تعداد تست در طول روز، ساعات مطالعه و… می توان میزان انرژی و زمانی که لازم است برای هر درس صرف کنید را دریابید. برای سبک تر شدن کار می توانید دروس خود را به چند قسمت تقسیم کرده و در چند بازه زمانی مختلف در طول هفته به مطالعه آن بپردازید.

حال با دانستن و آگاهی از همه این موارد می توانید دروس خود را، با تنوع و نکاتی که پیش تر ذکر شد، دسته بندی کرده و در ساعات مختلف روز جای دهید. ساعت خواب، استراحت، بیدار شدن، نهار و شام خوردن، امور متفرقه و… را با برنامه ریزی، به اصول استاندارد نزدیک کنید. همچنین در نظر گرفتن زمان کوتاهی در برنامه خود، برای جبران وقت های تلف شده و انعطاف برنامه، نکته ای قابل ذکر است.

برای شروع برنامه ریزی و داشتن یک برنامه مفید، اطلاع از نحوه مطالعه صحیح امری الزامی است. مطالعه کنکور بسیار بی شباهت به مطالعه روزمرّه و تشریحی است. در مطالعه کنکوری تمام نکات، مطالب ریز و درشت، اصلی و پاورقی و موارد کمتر اشاره شده، بسیار مهم هستند و از هیچ مطلبی سرسری و بدون تفهیم کامل موضوع، گذر نخواهید کرد. اشتباه دیگری که اکثر دانش آموزان دچار می شوند، رجوع به کتاب های کمک درسی گوناگون، بدون مطالعه اولیه کتاب درسی خود است در صورتی که شرط لازم و اولیه، برای موفقیت در تست های کنکور، تسلط به مباحث کتاب درسی است.

آزمون های آزمایشی، تداعی کننده فضا و جو کنکور سراسری و آشنایی نسبی دانش آموز، با نحوه تست زنی و حل سوالات زمان دار می باشد و همچنین این آزمون ها، اطلاعات درسی مطالعه شده، در طول بازه های زمانی کوتاه یا بلند داوطلب را به چالش کشیده و به داوطلب این شانس را داده تامطالعات خود را مورد ارزشیابی دقیق قرار دهد.

آزمون های آزمایشی گاج

آزمون های آزمایشی گزینه دو

آزمون های آزمایشی قلمچی

آزمون های آزمایشی سنجش

از بین سهمیه های کنکور سراسری، سهمیه مناطق و سهمیه رزمندگان و ایثارگران مهم ترین می باشند که به اختصار به شرح هر یک خواهیم پرداخت.

مناطق کشور بر اساس امکانات آموزشی به سه منطقه 1، 2 و 3 تقسیم بندی می شوند و داوطلبان با توجه به منطقه خود شامل یکی از این سهمیه ها می باشند. مراکز استان ها مانند تهران، مشهد، اصفهان جز منطقه 1، شهر ها و شهرستان ها جز منطقه 2 و روستا ها و مناطق محروم در منطقه 3 دسته بندی می شوند. هر یک از رشته های دانشگاهی دارای ظرفیتی هستند که این ظرفیت بین سهمیه های مختلف تقسیم می شود.

سهمیه رزمندگان و ایثارگران به دو دسته سهمیه 5 درصدی و 25 درصدی تقسیم بندی می شود، بدین صورت که جانبازان 25 درصد و پایین تر و همسر و فرزندان آن ها، رزمندگان با حداقل 6 ماه سابقه حضور در جبهه، همسر و فرزندان آن ها، جز سهمیه 5 درصدی و آزادگان و فرزندان و همسران آنان، فرزندان و همسران شهدا، جانبازان بالای 25 درصد و همسر و فرزندان آن ها، جز سهمیه 25 درصدی می باشند و به ترتیب 5 و 25 درصد ظرفیت رشته محل ها به این داوطلبان اختصاص دارد. برای استفاده از سهمیه خود باید با مراجعه به سازمان های ذیربط، کد پیگیری 12 رقمی را دریافت نمایید و آن را در فرم ثبت نام درج کنید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر از تاثیر سهمیه مناطق، ایثارگران، جانبازان، خانواده شهدا و رزمندگان در کنکور سراسری بر روی لینک کلیک کنید.

زمان ثبت نام کنکور سراسری 1400 از اواخر بهمن ماه آغاز می شود و داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت sanjesh.org و واریز هزینه، ثبت نام خود را انجام دهند. مطالعه دفترچه ثبت نام کنکور سراسری که چند روز قبل از شروع ثبت نام در سایت سنجش قرار داده می شود، باعث می شود از کلیه اطلاعاتی که لازم است بدانید، مطلع شوید بنابراین قبل از اقدام به ثبت نام حتما این دفترچه را بررسی کنید. در صورت تمایل به دریافت مشاوره تحصیلی کنکور با مشاوران مرکز ایران مشاوره تماس بگیرید.

سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هابرنامه ریزی کنکور سراسری مشاوره تحصیلی

20 ساعت پیش

1 روز پیش

1 روز پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

مشاوره رایگان کنکور 98

درود بر شما من دیپلم تجربی سال ۸۹ با پیش دانشگاهی رو دارم.الان میخوام کنکور سراسری هنر شرکت کنم.نمیدونم باید کتابای هنر نظام جدیدو بخونم یا نظام قدیمو 🙁

با سلام و درود. با توجه به اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور، جهت شرکت در کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ می بایست از منابع و مباحث نظام جدید استفاده نمایید.

سلام و خسته نباشید من یک دانش اموز پشت کنکور سال ۹۸ هستم و اینکه امسال میخوام که کنکور ۹۹ بدهم میخواستم بدونم اگه من از الان شروع کنم و بکوب بخونم ایا میتونم در رشته پرستاری قبول بشم ایا امیدی هست لطفا کمکم کنید ممنون میشم راهنمایی ام کنید

با سلام، قبولی در رشته و دانشگاه مورد علاقه به عوامل مختلفی از جمله میزان معدل، مباحث مطالعه شده، استفاده از منابع کمک آموزشی مناسب و… بستگی دارد. پیشنهاد می شود با توکل برخدا، امید، انگیزه بسیار و اراده قوی، با جمع بندی و تست زنی صحیح مباحث در زمان باقی مانده، نهایت تلاش خود را برای کسب رتبه لازم در آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ داشته باشید.

سلام آیا من با مدرک دیپلم طراحی دوخت هنرستان میتونم وارد رشته کارشناسی طراحی لباس بشوم ؟؟ برای شرکت در کنکور سراسری هنر دیپلم من کافیه یا باید پیش دانشگاهی بگذرونم؟؟ ممنون میشم جواب بدین

با سلام، مطابق با دفترچه ثبت نام کنکور سراسری سال ۱۳۹۹، در صورتی که شما دارای مدرک دیپلم نظام جدید (۳-۳-۶) فنی و حرفه ای و یا کار و دانش باشید، می توانید دز آزمون سراسری گروه هنر ثبت نام انجام دهید، لازم به ذکر است در صورتی که شما قصد ادامه تحصیل در دانشگاه های سراسری را داشته باشید، می بایست علاوه بر آزمون کتبی، در آزمون عملی رشته طراحی لباس نیز شرکت نمایید.

سلام خسته نباشید ، من سال ۹۲ کارشناسی ناپیوسته نرم افزار کامپیوتر گرفتم ، الان به دلایلی میخوام مدرک معماری بگیرم ، برای شرکت در کنکور معماری باید چیکار کنم؟ ایا نیاز به دیپلم معماری هست؟ چون من دیپلم فنی حرفه ای دارم! ایا میتوانم در کنکور سال ۱۴۰۰ شرکت کنم یا خیر؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

با سلام، چنانچه تمایل به شرکت در آزمون سراسری داشته باشید، نیازی به اخذ مدرک دیپلم معماری ندارید و می توانید با مدرک کاردانی خود در آزمون شرکت کرده و پس از قبولی در رشته و واحد دانشگاهی موردنظر به تحصیل بپردازید. لازم به ذکر است درصورتی که دارای منعی از سوی نظام وظیفه نباشید، امکان شرکت در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ را خواهید داشت.

باسلام من دانشجوی ترم اخر ارشد از دانشگاه روزانه هستم و مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی بنده از رشته علوم تجربی میباشد،میخواستم بدونم میتونم کنکور انسانی شرکت کنم ؟ یا باید مدرک پیش دانشگاهی رشته انسانی رو هم داشته باشم؟ ممنون میشم راهنمایی بفرمائید

با سلام، مطابق با قوانین وزارت علوم، شما با داشتن مدرک تحصیلی مذکور منعی از بابت شرکت در آزمون سراسری و گروه آزمایشی علوم انسانی نخواهید داشت.

سلام من سال ۹۶ دیپلم تجربی نظام قدیم گرفتم ودیگه ادامه ندادم و پیش دانشگاهی نگرفتم والان میخام کنکور ۱۴۰۰انسانی بدم باید چکار کنم؟ ایا باید کتاب های پیش دانشگاهی نظام قدیم رو بخونم یا دوازدهم جدید؟

با سلام. شما برای شرکت در کنکور سراسری سال ۱۴۰۰ می بایست مدرک پیش دانشگاهی داشته باشید. انتخاب سوالات کنکور سال ۱۳۹۹ به صورت انتخابی بوده اما در حال حاضر برای انتخاب نوع سوالات آزمون سال ۱۴۰۰ اطلاعیه ای وجود ندارد.

سلام.ببخشید من رشته کامپیوتر هستم و خوزستانم…میخاستم ببینم اگه دانشگاهی که مدنظرم هست قبول نشدم میتونم دانشگاه آزاد تهران برای کامپیوتر ثبت نام کنم؟؟ الان هم سال دوازدهم هستم

با سلام. بله شما می توانید از طریق کنکور سراسری و از طریق ثبت نام بر اساس سوابق تحصیلی رشته مورد نظر خود را انتخاب کرده و بعد از کسب پذیرش نهایی در هر یک از رشته های مورد علاقه ثبت نام نهایی خود را انجام دهید.

سلام وقتتون بخیر من دانشجوی دانشگاه دولتی روزانه هستم میخواستم ببینم میتونم بعد از انتخاب رشته از دانشگاه انصراف بدم

با سلام. دانشجویان دوره های روزانه برای شرکت در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ می بایست تا تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ انصراف خود را ثبت می کردند تا مجاز به شرکت در کنکور سراسری باشند.

سلام وقتتون بخیر ما کد ۱۲ رقمی رو از سایت ارتش گرفتیم برای اعمال این سهمیه که ایثارگر هست باید تو کنکور کدوم بزنیم؟ یکیم اخر هفته اردیبهشت برای ویرایش کنکور وقت میدن تو اون مشخص میشه که سهمیه تایید شده یا نه ؟

با سلام ، شما می بایست مطابق با شرایط خود و ارگان مربوطه در قسمت اعمال سهمیه بند مدنظر را علامت بزنید ، چنانچه سوابق ایثارگری شما مورد تایید ارگان باشد در زمان نام نویسی مشکلی به وجود نخواهد آمد ، ولیکن به طور کلی سهمیه می بایست به تایید ارگان برسد.

سلام من دانشجوی دانشگاه آزاد هستم می خواستم ببینم می تونم اول کنکور ۱۴۰۰ رو بدم و بعد از اعلام نتایج دوم از دانشگاه انصراف بدم

باسلام و درود. دانشجویان دانشگاه های شهریه پرداز، می توانند در کنکور مورد نظر خود شرکت کنند و پس از کسب قبولی نهایی، انصراف خود را در دانشگاه اولیه ثبت نمایند.

باسلام. دانشجویان دانشگاه های شهریه پرداز، می توانند در کنکور مورد نظر خود شرکت کنند و پس از کسب قبولی نهایی، انصراف خود را در دانشگاه اولیه ثبت نمایند.

سلام من سال۹۸ کنکور ریاضی شرکت کردم و روزانه قبول شدم چه سالی میتونم کنکور تجربی شرکت کنم تا روزانه قبول شم؟

باسلام و درود. شما حق شرکت کردن در کنکور ۱۴۰۰ را دارا می باشید و به صورت کلی دانشجویان دانشگاه های روزانه در مقطع کارشناسی، پس از کسب قبولی در دوره ی روزانه؛ ۱ سال از انتخاب این دوره محروم می باشند.

با سلام من دیپلم ریاضی دارم آیا میتونم کنکور تجربی آزمون بدم، یا اول باید دروس تجربی رو امتحان بدم بعد برم کنکور بدم؟؟

با سلام. شما با داشتن مدرک دیپلم رشته ریاضی نظام جدید (۳-۳-۶) و یا دیپلم و پیش دانشگاهی نظام قدیم می توانید در کنکور رشته تجربی شرکت کرده و نیازی به داشتن مدرک دیپلم تجربی نمی باشد.

سلام خسته نباشید من پشت کنکوریم بنظرتون اگه از امروز شروع کنم میتونم پزشکی شیراز قبول شم البته تا حالام مطالب زیادیو خوندم ولی جدی نبودم از امروز میخوام جدی شروع کنم پایمم قویه . باسپاس

با سلام با توجه به زمان باقی مانده تا برگزاری کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ ، شما می بایست با توکل بر خدا و تکیه بر تلاش و پشتکار خود ، مطالعه خود را با یک برنامه ریزی مناسب جهت جمع بندی مباحث شروع کنید . لازم به ذکر است استفاده از منابع کمک آموزشی مناسب و پایبند بودن به برنامه ریزی خود ، کمک شایانی به شما می کند تا در رشته و دانشگاه دلخواه ادامه تحصیل داشته باشید .

سلام و عرض ادب! سوالی داشتم که شدیدا به پاسخگوییتون نیازمندم! کسی که کنکور ۹۶ جزو سهمیه ۵٪ ایثارگری بوده، اما انتخاب رشته نکرده! سال ۹۷ مجددا با سهمیه ۵٪ در کنکور شرکت کرده و رشته دوره شبانه آورده، ثبت نام هم کرده اما انصراف داده! سال ۹۸ مجددا با سهمیه ۵٪ کنکور داده اما انتخاب رشته نکرده! حالا برای کنکور ۹۹ میتونه بازم از سهمیه ۵٪ استفاده کنه یا خیر؟! خواهشمندم در اسرع وقت پاسخ بدید! با تشکر.

با سلام. برای شرکت در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ شما می توانید سهمیه مورد نظر را مجددا اعمال کرده و با کسب رتبه و تراز مناسب برای دانشگاه و رشته مورد نظر انتخاب رشته انجام دهید.

سلام خسته نباشید ایا میشه همزمان دو کنکور داد و برای هر دو انتخاب رشته کرد مثلا یکیو دانشگاه دولتی خوند یکیو ازاد با پرداخت شهریه؟؟سپاس

با سلام ، شما به صورت همزمان می توانید در یکی از گروه های آزمایشی علوم تجربی ، ریاضی ، علوم انسانی و هنر و زبان های خارجی در آزمون سراسری شرکت نمایید.لازم به ذکر است درصورت تمایل به تحصیل همزمان در دو رشته تحصیلی در صورتی که رشته اول را در دانشگاه سراسری پذیرفته شده باشید ، در رشته دوم چنانچه از طریق مرحله پذیرش براساس سوابق تحصیلی در دانشگاه آزاد و یا پیام نور پذیرفته شوید می توانید به تحصیل همزمان بپردازید.

سلام خسته نباشید رشتم انسانیه تبریز اگه بخوام به حسابداری قبول بشم کدوم درس رو باید بهتر بزنم

سلام ، با توجه به اینکه رشته مورد علاقه شما در زیرگروه سوم گروه علوم انسانی قرار دارد ، شما می بایست برای مطالعه دروسی همچون ( ریاضی و اقتصاد ) که دارای ضریب بالاتری می باشند ، زمان بیشتری برای مطالعه درنظر بگیرید . لازم به ذکر است مرور فراوان مباحث و دقت و تمرکر در زمان مطالعه رمز موفقیت شما در آرمون می باشد .

سلام من دانش آموز سال دوازدهم رشته ی تجربی هستم میخواستم ببینم به رشته ادبیات دانشگاه ازاد میتونم بدون کنکور برم؟

با سلام ، درصورتی که رشته زبان و ادبیات فارسی در واحد دانشگاهی مدنظر براساس سوابق تحصیلی ارائه شود ، شما می توانید در این مرحله نام نویسی کنید و درصورت قبولی به ادامه تحصیل بپردازید.

سلام وقتتون بخیر .من ازمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته ۹۸ دانشکده فنی و حرفه ای روزانه قبول شدم میخوام کنکور سراسری ۹۹ شرکت کنم الان با توجه به اینکه تا تاریخ ۲۵ اسفند فرصت انصراف هست و به دلیل بیماری کرونا دانشگاه تعطیل شده چه کاری میتونم انجام بدم که دوره روزانه کنکور ۹۹ مجاز بشم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

با سلام . شما می توانید از طریق سیستم پاسخگویی سایت سازمان سنجش درخواست خود را مبنی بر تمدید مهلت ثبت انصراف ارسال کنید تا با توجه به شرایط موجود در صورت امکان مهلت ثبت انصراف تمدید گردد.

سلام من یه سوال داشتم من یازدهم تجربی هستم برای تعطیلات نوروز یازدهم رو تموم کنم یا دهم رو مرور ویا دوازدهم رو شروع کنم

با سلام ، با توجه به اینکه شما در حال تحصیل در پایه یازدهم می باشید . پیشنهاد می شود در ایام نوروز در کنار استراحت و تفریح ، زمانی را جهت مرور دروس عمومی و اختصاصی پایه یازدهم و نکات مهم بعضی دروس پایه دهم مانند ( زیست شناسی و شیمی ) اختصاص دهید . لازم به ذکر است استفاده از برنامه ریزی مناسب و در نظر گرفتن زمان بیشتر برای دروسی که دارای اهمیت می باشند و استفاده از روش های صحیح خلاصه نویسی و نکته نویسی دروس ، کمک شایانی در جمع بندی مباحث به شما خواهد کرد .

سلام من متولد ۴۲ام. دیپلم تجربی دارم. به رشته های حقوق، فقه و رشته هایی که با قانون سروکار داره علاقه دارم. با توجه به این که این که مدت زمان زیادی فاصله افتاده و دروس انساسی رو هم نخوندم به نظرتون تو کدوم رشته شانس قبولی دارم و کدوم درس ها مطالعه ش راحت تره؟ برای کنکور سال بعد میخوام شرکت کنم. حدودا بیشتر از یک سال وقت دارم. با تشکر

با سلام ، با توجه به اینکه رشته های مورد علاقه شما در زیرگروه اول گروه علوم انسانی قرار دارد ، می بایست زمان بیشتری برای مطالعه دروسی مانند ( زبان و ادبیات فارسی ، زبان عربی ، فلسفه و منطق و … ) که دارای اهمیت بالاتر هستند در نظر بگیرید . در مقایسه دو رشته ذکر شده ، از لحاظ واحد های درسی تفاوت چندانی باهم ندارند ، و پذیرش در رشته حقوق نسبت به رشته فقه و حقوق اسلامی دشوارتر می باشد . شما با داشتن برنامه ریزی صحیح ، تهیه منابع کمک آموزشی مناسب و تلاش و پشتکار مستمر جهت مطالعه مطالب ، می توانید در رشته و دانشگاه مورد علاقه خود مشغول به تحصیل شوید .

سلام من رشته ی تربیت بدنی از شاخه ی فنی و حرفه ای هستم و در آزمون سراسری رشته ی انسانی را انتخاب کرده ام. میخواهم بدانم که دانشگاه های سراسری از هر کدام از رشته های نظری چه تعداد دانشجو در رشته ی علوم ورزشی و تربیت بدنی میپذیرند و شانس من در کدام رشته ی نظری بیشتر است؟

با سلام ، شما برای دریافت پاسخ سوال خود می بایست در انتظار انتشار دفترچه های انتخاب رشته سال ۱۳۹۹ باشید . و در حال حاضر با مراجعه به دفترچه انتخاب رشته کنکور می توانید از طرفیت دانشگاه ها در رشته مورد نظر مطابق با آزمون سراسری سال ۱۳۹۸ مطلع شوید .

سلام آیا میتوان در هر شهری کنکور داد؟؟؟

با سلام ، مکان و حوزه امتحانی شما جهت شرکت در آزمون سراسری مطابق با آدرس محل سکونت که در زمان ثبت نام قید نموده اید اعلام خواهد شد.

سلام من امسان کنکو دارم و میخوام دامپزشکی بخونم حداکثر رتبه ای که دانشگاه تهران قبول میکنه تا چند است؟ درصد هام باید چه جوری باشه؟

سلام با توجه به نامشخص بودن سهمیه ثبت نامی ، آخرین رتبه قبولی رشته دامپزشکی در دانشگاه تهران دوره روزانه در سهمیه منطقه یک حدود ۱۰۰۰ الی ۱۸۰۰ ، سهمیه منطقه دو ۲۰۰۰ الی ۲۵۰۰ و در سهمیه منطقه سه حدود ۱۵۰۰ الی ۲۰۰۰ در نظر گرفته می شود . لازم به ذکر است در صورتی که میانگین درصدهای دروس عمومی و اختصاصی شما بالانر از ۵۰ درصد باشد ، احتمال قبولی شما بالاتر می رود . پیشنهاد می شود جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به نرم افزار تخمین رتبه کنکور مراجعه نمایید .

سلام خسته نباشید یه سوال دارم من فارغ التحصیل نظام جدید منطقه ۳ اگه از الان واسه کنکور ۹۹ بخونم میتونم فوریتهای پزشکی قبول شم البته از صفر نه ولی خوب نخوندم؟؟؟

ممنون میشم به جیمیلم پاسخ بدید

با سلام ، با در نظر گرفتن سهمیه ثبت نامی شما ، در صورتی که برنامه ریزی مناسبی برای مطالعه دروس داشته باشید ، و زمان بیشتری را برای مطالعه دروسی که دارای اهمیت هستند از جمله : زیست شناسی ، شیمی ، ادبیات فارسی و … اختصاص دهید . احتمال پذیرش نهایی در رشته مورد نظر بالاتر می رود . شرکت در آزمون های آزمایشی و تهیه بهترین منابع کمک آموزشی نیز در طی مسیر موفقیت کمک شایانی به شما خواهد کرد .

با سلام. من میخوام تو کنکور ۹۹ رشته تجربی شرکت کنم. اگه فقط یک درس با ضریب بالا مثلا زیست رو حدود ۹۰ بزنم و بقیه رو جواب ندم رتبم حدودا چند میشه. با تشکر

سلام ، شما می بایست با مطالعه دروسی که دارای اهمیت وضریب بالاتری هستند ، درصد دروس خود را افزایش دهید . لازم به ذکر است که با توجه به سهمیه ثبت نامی در آزمون سراسری ، با تمرکز بر روی یک درس احتمال قبولی شما در رشته و دانشگاه مورد نظر کمتر خواهد بود .

سلام دروس عمومی کنکور انسانی فرقی داره با دروس عمومی تجربی دارن یا نه؟ اگه فرقی دارن میشه لطف کنین و بگین چه تفاوت هایی بینشون هست چون من کتاب های عمومی تجربی دارم میخواستم ببینم اگه از اونا بخونم مشکلی پیش میاد یا نه؟

با سلام. دروس عمومی در تمامی رشته های کنکور سراسری مشترک می باشند و تفاوتی در دروس عمومی رشته انسانی و تجربی وجود ندارد. شما می توانید دروس عمومی را با کتاب های موجود از رشته علوم تجربی مطالعه کنید.

سلام دیپلم تجربی دارم میخوام کنکور انسانی بدم و دانشگاه فرهنگیان قبول بشم از چند نفر پرسیدم گفتن میتونی کنکور انسانی بدی ولی اگه قبول شی چون اون درسای دیپلم انسانی نخوندی بری دانشگاه قبولت نمیکنن میخواستم ببینم حقیقت داره یا نه اگه اینطور باشه این همه درس خوندنم یعنی هیچی؟

با سلام. بر اساس دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ شما می توانید با داشتن مدرک دیپلم رشته تجربی در کنکور سراسری گروه آزمایشی خود را رشته علوم انسانی انتخاب کرده و در صورت داشتن شرایط عمومی و اختصاصی ، همچنین کسب تراز و رتبه مناسب وارد دانشگاه های فرهنگیان شوید.

سلام ببخشین من فوق دیپلم امورفرهنگی دارم میخام واسه کارشناسی در دانشگاه آزادیاپیام نور ادامه بدم ایامیتونم ؟

با سلام. در دانشگاه های پیام نور رشته ها به صورت کارشناسی پیوسته ارائه می شوند. در صورت تمایل می توانید در مقطع کارشناسی پیوسته وارد دانشگاه های پیام نور و یا دانشگاه آزاد شوید ، البته در دانشگاه های آزاد تعدادی از رشته ها به صورت ناپیوسته نیز ارائه می شوند که در صورت تمایل می توانید این دانشگاه ها را انتخاب کنید.

با سلام.در حال حاضر برای مثال میشه با دپیلم ریاضی کنکور تجربی داد. آیا این قانون تغییر میکنه؟ طوری که فقط با دیپلم تجربی بشه کنکور تجربی داد؟

با سلام.بر اساس شرایط ثبت نام سال جاری شما می توانید با مدرک دیپلم رشته ریاضی در کنکور علوم تجربی شرکت کرده و انتخاب رشته انجام دهید ، در رابطه با تغییر قانون اطلاعیه ای صادر نشده است و معمولا داوطلبان کنکور سراسری هر سال بر اساس نیاز و یا علاقه می توانند در رشته مورد نظر شرکت کنند.

سلام من دانشجوی کاردانی ایمنی کار و حفاظت از دانشگاه علمی کاربردی هستم(غیر انتفاعی )من تیر ماه میرم توی کارشناسی من که فوق دیپلم میگیرم میتونم توی کنکور ۱۴۰۰ تجربی شرکت کنم من دیپلم تجربی هم دارم من ممنوعیتی برای شرکت ندارم من نظام قدیم هستم و اینکه از دانشگاه معافیت تحصیلی دارم من متولد ۷۹ هستم

با سلام. در صورتی که موفق به کسب مدرک کاردانی ( فوق دیپلم ) شوید اجازه شرکت در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ را ندارید و معافیت تحصیلی شما برای مقطع کارشناسی ناپیوسته صادر می شود. شرکت در کنکور سراسری و پذیرش از دانشگاه ها برای شما تحصیل مجدد به شمار میرود و تا زمانی که خدمت سربازی را نگذرانده باشید معافیت تحصیلی در مقطع پایین تر به شما تعلق نمی گیرد.

من نظام سالی واحدی هستم ایا میتونم در نظام جدی شرکت کنم

با سلام. بله ، بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش شما می توانید به صورت انتخابی دفترچه سوالات خود را از بین نظام جدید (۳-۳-۶) و نظام سالی واحدی یا ترمی واحدی انتخاب کنید. لازم به ذکر است امروز (۹۸/۱۱/۲۷) روز آخر ثبت نام می باشد.

اینجانب در کنکور سراسری ۹۵ در رشته علوم آزمایشگاهی دوره روزانه دانشگاه علوم پزشکی پذیرفته شده و در تیر سال ۱۳۹۹ فارغ التحصیل خواهم شد آیا اینجانب می توانم در کنکور سراسری ۱۳۹۹ شرکت نموده و در یکی از رشته های روزانه پزشکی – دارو سازی – دندانپزشکی دانشگاه دولتی پذیرفته شوم؟

با سلام. دانشجویان دوره های روزانه چنانچه قصد شرکت در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ را دارند می بایست تا تاریخ ۹۸/۱۲/۲۵ انصراف خود را در دانشگاه ثبت کنند. در صورت تمایل می توانید بعد از فارغ التحصیلی در آزمون سراسری سال ۱۴۰۰ شرکت کنید.

سلام من امسال فارغ التحصیل رشته کاردانی بهداشت عمومی می شم سربازی هم نرفتم ایا امکان شرکت در کنکور۹۹را دارم؟

با سلام. آقایان تا قبل از گذراندن خدمت سربازی اجازه تحصیل در مقطع پایین تر را ندارند ، شما می توانید صرفا در یک مقطع بالاتر (کارشناسی ناپیوسته) ادامه تحصیل دهید و از شرایط معافیت تحصیلی استفاده کنید.

سلام.من هم کارشناسی هم ارشدم رو از دانشگاه دولتی گرفتم. الان فارغ تحصیل شدم. میتونم برای کنکور ۹۹ شرکت کنم.در صورت قبولی در یکی از رشته های پیراپزشکی میتونم بازم دولتی برم.

با سلام. شما می توانید در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ شرکت کنید و شرایط تحصیل مجدد در دوره های روزانه و غیر روزانه میسر می باشد.

با سلام بنده دانشحویی ترم ۸ کارشناسی هوشبری روزانه هستم و قطعا تیر ۹۹ مدرکم را خواهم گرفت و از سربازی نیز معافم ولی طرح نیروی انسانی را دارم سوالم اینست میتوانم در کنکور ۹۹ شرکت کرده و در صورت قبولی در پزشکی روزانه ثبت نام کنم ؟

با سلام ، بله ؛ مطابق با دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون سراسری ۱۳۹۹ ، صفحه ۲۰ بند یکم شما می توانید خدمات موضوع این قانون را پس از اتمام تحصیل با مقطع جدید به اتمام برسانید.لازم به ذکر است درصورتی که تمایل به تحصیل رایگان داشته باشید ، می بایست به دیوان عدالت اداری درخواست ارسال کنید و درصورت موافقت این سازمان می توانید از تحصیل رایگان بهره مند شوید.

سلام خسته نباشید من ارشد میکروبیولوژی هستم میخوام امسال کنکور بدم برا رشته پرستاری یا علوم آزمایشگاهی میخواستم بدونم در صورت قبولی در دانشگاه ازاد و سراسری دروس مشترک پاس شده لحاظ میشه یا نه و اینکه مدرک چه میزان تاثیر در قبولیو داره؟

با سلام ، درصورتی که رتبه و تراز لازم جهت قبولی در رشته موردنظر را کسب نمایید می توانید به تحصیل در آن رشته بپردازید ، لازم به ذکر است تعداد دروس جهت تطبیق به مدرک تحصیلی شما و نظر واحد دانشگاهی بستگی دارد.

سلام وقت بخیر برای دانشجویانی ک دانشگاه روزانه هستن کنکور ۹۹ گقتن باید انصراف بدین دانشگاه فنی و حرفه ای جز دانشگاه های روزانس که باید انصراف بدیم یا نه؟

با سلام. اگر دانشجوی دوره روزانه دانشگاه های فنی و حرفه ای باشید برای شرکت در کنکور سراسری سال ۱۳۹۹ می بایست تا تاریخ ۱۳۹۸/۱۲/۲۵ انصراف خود را در دانشگاه ثبت کنید.

سلام وقت بخیر مک دیپلم فنی قدیم دارم سه ترمم حسابداری خوندم و ادامه ندادم الان میتونم کنکور انسانی شرکت کنم؟

با سلام ، با توجه به اینکه شما دارای مدرک دیپلم فنی حرفه ای نظام قدیم می باشید . برای ثبت نام و شرکت در آزمون سراسری نیاز به دارا بودن مدرک پیش دانشگاهی و یا کاردانی دارید . همچنین پیشنهاد می شود با مطالعه مدارک ثبت نام کنکور سراسری اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایید .

سلام وقت بخیر.من کارشناسی هوشبری دارم و سه سال سابقه کار.تصمیم. گرفتم کارشناسی مامایی آزاد بخونم سوالی که دارم این هست که هیچ امتیازی در کنکور ندارم ؟

با سلام ، خیر ؛ مطابق با دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون سراسری ، با شرایط مذکور سهمیه ای جهت اعمال در آزمون ندارید.

سلام.وقت شما بخیر.متولد ۱۳۷۲.۸.۱۶ هستم.۲ سال سربازی هم رفته ام.در کنکور سراسری ۹۹ انسانی نام نویسی کنم.مجاز به انتخاب دانشگاه تربیت معلم یا دانشگاه علوم قضایی هستم؟

با سلام ، با در نظر گرفتن شرایط سنی ، شما مجاز به انتخاب رشته در دانشگاه های فرهنگیان نمی باشید ، اما شرایط سنی انتخاب رشته در دانشگاه علوم قضایی حداکثر ۲۴ سال می باشد ، و در صورت گذراندن خدمت سربازی دو سال به شرایط سنی در نظر گرفته شده اضافه می گردد . پیشنهاد می شود جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به انتخاب رشته کنکور انسانی مراجعه نمایید .

سلام . من در دانشگاه ازاد نیمسال دوم تحصیلی رشته حسابداری ثبت نام کرده ام اما به هنر نیز علاقه دارم . میخواستم بدانم اگر کنکور هنر بدهم و در دانشگاه دولتی قبول بشوم امکان تحصیل همزمان وجود دارد یا خیر . با توجه به اینکه معدل کل دیپلمم ۱۹/۶۸ است و بسیار درسخوان هستم.

با سلام. امکان تحصیل همزمان برای دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه های آزاد در صورتی وجود دارد که رشته دوم را در واحدهای دانشگاه آزاد و یا دانشگاه های پیام نور انتخاب کنند.

سلام خواهرم رشته مدیریت اداری بوده،و خرداد گذشته دیپلم گرفته،سال دوازدهم هم داشتن الان دوست داره کنکور انسانی شرکت کنه واولویتش تربیت معلم و حقوق هست که قبول بشع امکانش هست این کنکور شرکت کنه؟ معدل نهم حدود هفده شده ولی هدایت تحصیلیش انسانی نداشته یعنی الان ک دیپلمم گرفته نمیتونه اگه لازم بشه واسه تغییررشته اقدام کنه؟

با سلام ، مطابق با دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون سراسری سال ۱۳۹۹ ، افرادی که دارای دیپلم نظام آموزشی جدید ( ۳-۳-۶ ) می باشند ، حتی در صورت دارا بودن دیپلم فنی حرفه ای و کار و دانش ، مجاز به ثبت نام و شرکت در کنکور یکی از گروه های اصلی شامل ( علوم تجربی ، علوم انسانی ، علوم ریاضی و فنی ) و همچنین گروه زبان و هنر نیز می باشند . پیشنهاد می شود با مطالعه دفترچه ثبت نام کنکور سراسری اطلاعات تکمیلی را به دست آورید .

سلام.من سال ۹۵ پیام نور قبول شدم و تا الان حدود ۱۲ واحد اخذ کردم…فقط برای اینکه بمونیم پشت کنکور و به امید قبول شدن در رشته پزشکی …امسال من کنکور ثبت نام میکنم ب امید قبول شدن…ب فرض اگه قبول شدم و از پیام نور انصراف بدم معافیت تحصیلی به من میدن؟یاادامه معافیت تحصیلی دانشگاه پیام نور برام حساب میکنن (تا۱۴۰۱معافم) و برم دانشگاه پزشکی معافیتم ۱۴۰۱تموم شد باید برم سربازی؟ چجوری؟ یه سوال دیگه دارم من از کی باید انصراف بدم از پیام نور؟قانونی هست میگه تا قبل کنکور سال بعد باید انصراف داد این برای پیام نور صدق میکنه یعنی حدود تا بهمن یا اسفند وقت دارم برای انصراف یا نه ..منتظر باشم تا نتیجه کنکور ۹۹ بیاد بعد انصراف بدم

با سلام ، شما در صورتی که در سنوات مجاز تحصیلی خود از واحد دانشگاهی که در آن مشغول به تحصیل هستید انصراف دهید ، می توانید در آزمون سراسری ثبت نام کرده و در صورت قبولی در رشته پزشکی از معافیت تحصیلی این دوره استفاده کنید ؛ در غیر این صورت امکان استفاده از معافیت تحصیلی این مقطع را نخواهید داشت.لازم به ذکر است از زمان انصراف به مدت ۶ ماه تا یک سال فرصت دارید تا در رشته مدنظر پذیرش اخذ نمایید.

ایا میشه با دیپلم تجربی کنکور انسانی داد؟؟

با سلام. بله در صورتی که مدرک دیپلم نظام جدید و یا مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی نظام قدیم را دارا باشید در زمان ثبت نام کنکور سراسری می توانید در گروه علوم انسانی شرکت کنید.

سلام من دوازدهم تجربی هستم و تاالان هیچ استارتی برای کنکور نزدم متاسفانه الانم توی دوراهی هستم که میتونم ازرشته ی خوبی قبول بشم اگه الان شروع کنم یا نه موقعیتشم ندارم که پشت کنکور بمونم دانش آموزم متوسطی هستم نه خیلی ضعیف نه خیلی زرنگ اگه میشه بهم کمک کنید ممنونم

با سلام , زمان شروع مطالعه برای کنکور ، بستگی به اطلاعات پایه ای شما دارد . و اگر شما هدف و اراده قوی داشته باشید . می توانید با تهیه منابع کمک آموزشی ،شرکت در آزمون های آزمایشی مناسب و مهم تر از همه پیش بردن دروس با یک برنامه ریزی صحیح ، به نتیجه دلخواه نزدیک شوید . همچنین پیشنهاد می شود در مسیر موفقیت از تجربه و اطلاعات یک مشاور بهره ببرید .

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

برنامه ریزی کنکور و مشاوره کنکور

سلام و‌خسته نباشید،ببخشید من مشاوره خصوصی غیر حضوری میخواستم،شماره ام رو هم دیروز وارد کردم ولی هنوز تماسی دریافت نکردم،میخوام خیلی جدی تلاش کنم و به یه راهنمای خوب نیاز دارم،ممنون میشم کمکم کنین

پیگیری خواهد شد. طی 24 ساعت آینده با شما تماس گرفته خواهد شد

من‌ شماره‌ ام‌رو‌ واردکردم‌ ولی کسی‌ تماس نگرفت

انشالله تا 24 ساعت آتی با شما تماس خواهیم گرفت

مشاوره رایگان کنکور 98

سلام من اصلا رشتم این نبود ولی از دی شروع به خوندم منابم تقریبا خوبه ولی نمیدونم قبول میشم دندون یا نه اگه قبول نشم سال دیگه باید ازدواج کنم کمکم کنید

برای ثبت نام مشاوره، شماره تون رو ثبت سیستم کنید. کمک تون میکنیم ?

سلام من میخوام باری کنکور ارشد شرکت کنم و نیاز شدید به یه راهنمایی برای زمان بندی و تست زدن درست و پیدا کردن منبع کنکور کارشناسی ارشد دارم امیدوارم کمکم کنید.

کنکور ارشد تخصص ما نیست

کنکور ارشد تخصص ما نیست متاسفانه

سلام من کارشناسی it دارم و ده سال هستش از درس فاصله گرفتم و میخوام تو کنکور ۹۹ رشته پزشکی قبول بشم اگه میشه یه برنامه ریزی خوب بهم بدید

خوشبختانه تونستیم به دوستان زیادی با شرایط مشابه شما کمک کنیم تا به اهدافشون برسن. شماره خودتون رو ثبت کنید. مشاورین مون باهاتون تماس میگیرن و کمک تون میکنن

چه جالب منم همین حالتو دارم و خیلی دو دلم

اگه شروع کنید احتمالش هست که شکست بخورید. اما اگه شروع نکنید قطعا شکست میخورید

با سلام وخسته نباشید.من لیسانس دارم،ودیپلمم تجربی نیست،میخوام کنکورتجربی ۹۹شرکت کنم.اما نمی دونم نظام قدیم شرکت کنم یا جدید؟ درضمن باید بگم من کنکور ۹۸هم شرکت کردم ودروس نظام قدیم رو تقریبا خوندم وباهاش آشنایی دارم.به نظرتون چون نظام جدید حجم مطالب کم شده میتونه کمکم کنه یا چون مقداری با نظام قدیم آشنایی دارم همون قدیم شرکت کنم؟ لطفا راهنمایی بفرمایید چون هرکسی نظری میده حتی مشاوره های مختلف. نمیخوام زمانم رو بخاطراین موضوع از دست بدم

اگر قبلا برای نظام قدیم خوب خوندین، نظام قدیم شرکت کنید. اما اگه به تازگی میخواید شروع کنید نظام جدید. پاسخ این سوالتون رو در یک ویدیو به طور مفصل توضیح دادیم. داخل پیج اینستا با ادرس konkur.company

عالییییییییییییییییی

سلام من میخوام کنکور 99شرکت کنم هزینه زیادی ام کردم اما پشت کنکور موندم و روم نمیشه که از خانواده پول بگیرم و شدید احتیاج به یه مشاور دارم میشه کمکم کنید

میتونین از برنامه ریزی رایگان ما ، برناتو، کمک بگیرینلینک

خواهش میکنم با من تماس بگیرین

شماره تون رو ثبت کنید. چشم

سلام و خسته نباشید من کلاس دهم هستم و از همین الان میخوام برای کنکور بخونم که انباشته نشه…میخواستم کمک کنید و یک برنامه ریزی مناسب بهم بدین…تشکر

شماره تون رو ثبت کنبد. باهاتون تماس میگیریم

سلام من یازدهم تجربی هستم. میخوتم یک رشته ای برم که از نظر مالی بتونم بعد از کنکور یک شغل خوب داشته باشم تا بتونم دنبال هنر برم میخواستم بدونم چه رشته هایی برای من مناسبه؟

رشته های پزشکی و پیراپزشکی. البته اگه فقط مسئله مالی مدنظرتون هست، راه های بهتری خارج از کنکور هم وجود داره

سلام وقت بخیر من کدبرنزی رو دریافت کردم داخل برنامه تعداد تست داده اینارو باید خودمون ثبت کنیم یا خود سایت میده؟؟

سلام و احترام سایت خودش مقادیر پیشفرض رو اختصاص میده اگه شما چیزی وارد نکنین

سلام. ببخشید اگه از الان با شما شروع به کار کنم موفق میشم البته دانش آموز تجربی ام. هزینه هم خیلی برام مهمه. اگه میشه هزینه مشاورتون رو بگین؟

سلام و احترام برای اطلاع از شرایط مشاوره شماره تون رو ثبت کنید. مشاورین ما باهاتون تماس خواهند گرفت

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشاوره رایگان کنکور حرف آخر تحولی بزرگی در زمینه آموزش میباشد ، شما برای اینکه بتوانید به موفقیت در کنکور برسید حتما باید فاکتور های مختلفی را رعایت کنید ؛ از بهترین آزمون های جامع گرفته تا معتبرترین منابع در زمینه کنکور به صورتی که شما بتوانید صفر تا صد منابع را در کمترین زمان ممکن مطالعه کنید و زمان کافی برای مرور و جمع بندی و حل تست از سال های گذشته کنکور داشته باشید.

کنکور اصلا جای مناسبی برای آزمون و خطا نمیباشد؛ دانش آموزان عزیز باید قبل از کنکور خود را در شرایط های مختلف و شبیه به کنکور بسنجند، تا با کمترین اشتباه ممکن بتواند بهترین رتبه را در کنکور به دست بیاورن ؛ پس همواره باید یک مشاور زبده  که کامل به شرایط کنکور آشنایی دارد پشتیبان و راهنمای شما در مسیر پر فراز و نشیب کنکور باشد تا به اشتباه از مسیر موفقیت گمراه نشوید.

مشاوره تخصصی کنکور حرف آخر به صورت کاملا حرفه ای توسط مشاوران رتبه برتر حرف آخر میباشد؛ لازم به ذکر است فقط دانش آموزان حرف آخری میتوانند از این مزایای مشاوره تخصصی بهرمند بشوند ؛ مشاوره به تنهایی راه رسیدن به موفقیت نمیباشد در کنار بحث مشاوره، برنامه ریزی هم باید برای دانش آموزان در نظر گرفت ؛ مشاوره در کنار برنامه ریزی ۲ رکن اصلی در رسیدن به موفقیت شما عزیزان میباشد.

مشاوران حرف آخر عمدتا از بین رتبه برترهای کنکوری انتخاب میشوند که خود قبلا از پکیج های حرف آخر استفاده کرده اند ؛ دلیل اصلی این کار این بوده است که مشاوران رتبه برتر خود کامل با سیستم مجموعه حرف آخر آشنایی کامل داشته باشند ، و بتوانند به صورت کامل دانش آموزان را در شرایط مختلف راهنمایی کنند و در صورت داشتن سوالی بتوانند به بهترین شکل ممکن به سوالات دانش آموزان پاسخ درست و جامع و کاملی بدهند.

شما عزیزان جهت دریافت مشاوره و ارتباط مستقیم با موسسه حرف آخر در تهران و ارتباط گرفتن با رتبه برترهای سالهای قبل کافیست با شماره ۰۹۱۲۸۶۲۶۲۹۷ تماس مسقیم بگیرید و یا به همین شماره کلمه مشاوره رایگان را ارسال نمایید.

مشاوره رایگان کنکور 98

روزانه دانش آموزان خیلی زیادی هستن که با مجموعه حرف آخر در تماس هستند، در همین راستا موسسه حرف آخر برای بهتر پیش رفتن روند مشاوره دادن و راهنمایی کردن به دانش آموزان مشاوران خیلی زیادی را جذب کرده است ؛ به همین خاطر در اینجا میخواهیم اسامی مشاوران برتر و رتبه پرور حرف آخر را به شما معرفی کنیم تا بتوانید با آنها در صورت لزوم در ارتباط باشید.

آقای افشین دشتی مشاور ارشد مجموعه حرف آخر

آرمان کهساری مشاور برتر حرف آخر

اسرا سیدی مشاور حرف آخر

شهین عمرانی مشاور حرف اخر

فهیمه رادمهر مشاور حرف اخر

افروز کرمی مشاور حرف اخر

سروین سلیمان پور (دندان بهشتی)

امید راد (دندان تهران)

علی شمسی (پزشک عمومی)

دانش آموزانی که در ساکن تهران هستند میتوانند به صورت حضوری به موسسه حرف آخر مراجعه کنند و تمامی سوالات و مشکلات خود را از مشاوران رتبه برتر در میان بگذارند ؛ لازم به ذکر است جهت دریافت مشاوره حضوری قبلا از تشریف فرمایی به شماره ۰۹۱۲۸۶۲۶۲۹۷ تماس بگیرید و وقت قبلی جهت مشاوره رزرو نمایید ، همچنین کسانی که امکان مشاوره حضوری را ندارند میتوانند از مشاوره تلفنی حرف آخر بهرمند شوند.

کیفیت مشاوره حضوری حرف آخر با مشاوره تلفنی تفاوت آنچنایی ندارد چون در هر صورت شما با رتبه برترهای حرف آخر در ارتباط هستید و به بهترین شکل ممکن شما مشاوره و راهنمایی میشوید.

بهترین مشاور کنکور تجربی حرف آخر کسی است که علاوه بر داشتن تجربه کافی در زمینه مشاوره تحصیلی، بتواند نقاط قوت و ضعف دانش آموز را بشناسد و بتواند نقاط قوت او را تثبیت و نقاط ضعف او را با روشها، ابزارها و امکانات مختلف پوشش دهد، و دانش آموزان را به سمت رسیدن به رشته های تاپ  هدایت نمایند ،مشاورخوب باید یک متخصص در امر برنامه ریزی باشد و به نوعی برنامه ریزی کند که بتواند از تمام استعدادها و تواناییهای یک داوطلب استفاده کند و بیشترین بازدهی را با طراحی یک برنامه ریزی دقیق برای دانش آموز به وجد بیاورد.

تیم مشاوره کنکوری حرف آخر را به جرات میتوان یکی از قوی ترین تیم های کنکوری کشور رقم زد ؛ زیرا تمامی راه کار های رسیدن به موفقیت در زمینه مشاوره و برنامه ریزی برخودار هستند ؛ هر ساله تعداد خیلی زیادی از رتبه برترهای سطح کشور را حرف آخر به خود اختصاص میدهد، زیرا از نظر منابع و برنامه ریزی و مشاوره سعی کرده ایم به بهترین شکل ممکن عمل کنیم تا همه بتوانند به هدفشان برسند.

 

موسسه حرف آخر یک مجموعه آموزشی میباشد که در جهت تولید محتوای آموزشی و کنکوری از طریق دی وی دی و کتاب با متد و شیوه های نوین آموزشی و پیشتاز عرصه آموزش از طریق انیمیشن گام بزرگی در راستای آموزش و بالا بردن کیفیت علمی دانش آموزان برداشته است. حرف آخر در سال ۱۳۹۰ با مدیریت استاد عبدالرضا منتظری فعالیت خود را آغاز نمود

 

تهران، ضلع جنوب شرقی میدان انقلاب،پلاک 17، ساختمان مترجمان،طبقه دوم ،موسسه حرف آخر

وبلاگ             تماس با ما 

تا حالا شده کلافه بشی؟ یه سری سوالا توی ذهنت باشه و ندونی باید چیکارش کنی؟ شده پاسخ سوالات مشاوره کنکور خودت را بلد نباشی؟ بهترین روش مطالعه دروس کنکور رو بلد نیستی؟ بهترین روش خوندن زیست و ریاضی و فیزیک و شیمی رو نمیدونی؟ روش حل مشکلات خواب رو بلدی؟ بهترین روش مرور و خلاصه نویسی رو میدونی؟ خب اگه دوست داری مشاوره کنکور رایگان داشته باشی با دقت این رو دنبال کن؟

ما در موسسه ایران دانش نوین ( IDN ) بصورت رایگان پاسخ به این سوالات را برایتان فراهم کرده ایم. رتبه های تکرقمی و دورقمی و مشاوران کنکور موسسه ایران دانش نوین سوالات شما کنکوری های عزیز را در قالب فایل های صوتی پاسخ میدهند.

تقریبا هر آنچه که سوال شماست در این مقالات بصورت رایگان پاسخ داده شده است. اگر سوالی دارید تمام مقالات را بصورت دقیق بررسی کنید. درصورتی که پاسخ به سوالات خود را در بین این مقالات پیدا نکردید با کلیک روی دکمه زیر میتوانید با مرکز مشاوره تخصصی IDN تماس بگیرید: 

ضمنا برای مشاوره شخصی و تخصصی و ثبت نام در طرح رتبه شو IDN ( مشاوره و برنامه ریزی با رتبه های برتر کنکور ) روی دکمه زیر کلیک کنید:

اگه از حرف های تکراری مشاور های کنکور خسته شدی روی دکمه بالا کلیک کن و ویژگی های مشاوره IDN رو با دقت بخون.

مشاوره رایگان کنکور 98

در طرح های مشاوره ای IDN ثبت نام کنید ، اگر عالی نبود (نه فقط خوب بلکه عالی) و راضی نبودید وجه خود را بطور کامل پس بگیرید.

یکی دیگر از امکاناتی که ما برای شما عزیزان در فراهم کرده ایم فرصت کرده ایم یک جایزه بینظیر است. برای دریافت این جایزه روی دکمه زیر کلیک کنید :

با شروع از عید برای کنکور هم میشه موفق شد. فقط باید راه درست و برنامه ریزی کنکور صحیح رو انتخاب کنی. با این ۱۰ ترفند مشاوران IDNovin از تمام رقبات پیشی بگیر. شاید فکر

شروع کنکور ۹۹ از بهمن و اسفند آیا واقعا شدنیه؟ آیا واقعا میشه توی نیم سال دوم از صفر شروع کرد و رتبه برتر کنکور شد؟ رتبه های برتر کنکور چیکار کردن که فقط ظرف

شاید باورت نشه ولی پاسخ ندادن به بعضی سوالات و کاهش غلط ها در آزمون و کنکور یک مهارته که خیلیا بلد نیستن. وقتشه مثل بقیه نباشی و الان این هنر رو یاد بگیری

تاثیر سحرخیزی در مطالعه دروس کنکور چیه؟ مزیای سحر خیزی ، تفاوت مطالعه در صبح با شب ، آمادگی برای کنکور سراسری از مواردیست که در این مطلب از سری وویس های مشاوره و برنامه

دلیل بی انگیزگی در مطالعه پس از گذشت زمان چیه؟ روش استارت مطالعه ، ایجاد انگیزه ، هدف داشتن برای ادامه مسیر ، ارزش گذاری و طبفه بندی موضوعات از مواردیست که در این مطلب

چند درصد ازسوالات کنکور در شیمی تکراریه ؟ سوالات کنکور با تیپ بندی مشخص ، سوالات کنکور گسترده از مواردیست که در این مطلب از سری وویس های مشاوره و برنامه ریزی کنکور توسط مشاوران تک رقمی و

بهترین روش مطالعه برای کنکور در فصل امتحانات چیه؟ بهترین زمان جمعبندی ، روش بقچه ای ، از مواردیست که در این مطلب از سری وویس های مشاوره و برنامه ریزی کنکور توسط مشاوران تک

بهترین روش سحر خیزی برای مطالعه چیه؟ راهکار های سحرخیزی چیه؟ سحر خیزی برای مطالعه عادتی عالی از مواردیست که در این مطلب از سری وویس های مشاوره و برنامه ریزی کنکور توسط مشاوران تک

روش جلوگیر از کم شدن ساعت مطالعه چیه؟ از دست دادن کیفیت مطالعه،شروع گام اول مطالعه ،تلاش بیشتر درشروع مطالعه برای کنکور از مواردیست که در این مطلب از سری وویس های مشاوره و برنامه

لطفا قبل از ثبت سوال اطمینان حاصل کنید که تاکنون برای آن پاسخی ارائه نشده است. بعد از ثبت سوال خود پاسخ خود را در همین صفحه مشاهده خواهید کرد.

ثبت سوال :

دپارتمان IDN از سال 93 با هدف برقراری عدالت آموزشی در عرصه کنکور و کمک به دانش آموزان شروع به کار کرد. خدمات IDNOVIN شامل مشاوره کنکور ، برنامه ریزی و آموزش کنکور و ارائه محصولات کمک آموزشی به وسعت کل ایران و برای همه دانش آموزان کنکوری برقرار است.

مشاوره رایگان کنکور حرف اخر یکی از خدمات عالی موسسه حرف اخر می باشد. مشاوره رایگان کنکور یکی از مهم ترین مواردی است که هر دانش آموز و داوطلب کنکوری به آن احتیاج دارد. از این رو تیم مشاوره حرف اخر بر آن شده است تا بخشی را به عنوان مشاوره رایگان کنکور در نظر بگرید که شما عزیزان بتوانید از این بخش مشاوره کنکور نهایت استفاده را داشته باشید. جهت آشنایی با بخش مشاور کنکور موسسه حرف آخر در این مقاله با من همراه باشید.

محتوا

رسیدن به موفقیت در کنکور فقط چند راه ساده داره که با مشاوره رایگان کنکور آنها را یاد خواهید گرفت . این ویدیو را حتما ببینید

همان طور که گفته شد مشاوره رایگان کنکور از اساسی ترین موارد مورد نیاز دانش آموزان می باشد. شما باید این موضوع را بدانید که بدون دریافت مشاوره برای کنکور ممکن است انتخاب اشتباهی داشته باشید و یک عمر به دلیل این اشتباه افسوس بخورید. پس حتما حتما با یک متخصص و یا مشاوره تحصیلی در زمینه رسته تحصیلی خود مشورت کرده و از آنها که تجربه بیشتری دارند راهنمایی بخواهید.

شماره تماس مشاوره رایگان کنکور : 7 94 94 95 0919

مشاوره رایگان کنکور 98

ما در بخش مشاوره حرف اخر درباره نحوه ارائه مشاوره و در بخش لیست مشاوران حرف اخر برخی از مشاوران موسسه را خدمت شما عزیزان معرفی کرده ایم. که می توانید از این بخش ها با کلیک روی هر کدام از لینک ها بازدید داشته باشید. بخش های ارائه شده به صورت اختصاصی جهت مشاوره برای داشن آموزان موسسه حرف اخر می باشد. اما در این بخش ما به طور عمومی می خواهیم اقدام به مشاوره تحصیلی رایگان یه به اصطلاح مشاوره رایگان کنکور بپردازیم .

مشاور تحصیلی فردی است که در زمینه های مختلف تحصیلی تجربه های کافی کسب کرده و از طرفی موفق به دریافت رتبه برتر در کنکور سال های اخیر شده است. به همین دلیل این مشاور می توانید بهترین راهکارهای مطالعه و برنامه ریزی را در زمینه کنکور به شما ارائه دهد.

قبلا در بخش مشاوران جناب آقای میلاد قربانی مشاور حرف اخر رو معرفی کردیم با کلیک روی لینک می توانید صفحه مربوط به جناب میلاد قربانی را مشاهده کنید. به طور خلاصه بخواهیم درباره این مشاور برتر کنکور کشور صحبت کنیم می توانید به تجارب و راه کارهای بی نظیر وی اشاره کرد. جناب نیک پور به عنوان رتبه برتر رشته تجربی در کنکور یکی از برترین مشاورین کنکور می باشد. اطلاعات بیشتر این مشاور و دریافت مشاوره رایگان کنکور از وی را در صفحه مربوط به ایشان مشاهده کنید.

همچنین بخش اسامی مشاورین موسسه حرف اخر را مشاهده کنید

یکی دیگر از خدمات بی نظیر ما در بخش مشاوره رایگان کنکور ارائه مشاوره تلفنی کنکور می باشد. در این سرویس ما دو نوع مشاوره داریم که یکی از مشاوره به صورت 100 درصد رایگان خواهد بود و یکی دیگر از روش های غیر رایگان. توجه داشته باشید در روش غیر رایگان هدف ما کسب درآمد نیست و فقط بدلیل مدت زمانی هستش که مشاورین رتبه برتر کشور جهت ارائه مشاوره رایگان کنکور در اختیار شما قرار میدهند. لازم به ذکر است این هزینه بسیار ناچیز خواهد بود و با قیمت های بسیار بالای سایر سایت ها و مشاورین کنکور متفاوت خواهد بود. هدف ما رساندن شما به هدفتان است نه فقط کسب درآمد از طریق مشاوره رایگان کنکور و یا غیر رایگان.

جهت دریافت مشاوره از بهترین مشاورین کنکور در تهران نیز می توانید جهت هماهنگی با بخش فنی مشاورین ما در ارتباط باشید تا برترین و بهترین مشاور رایگان کنکور حرف اخر در تهران را جهت اشنایی به شما عزیزان معرفی کرده و با انها در اتباط باشید. لیست اسامی مشاورین کنکور در تهران را بعد از تماس یا ارسال پیامک به شماره تماس اعلامی خدمت شما عزیزان ارسال می کنیم و شما می توانید بر اساس نیاز خود با مشاورین رتبه برتر کنکور تجربی , ریاضی در ارتباط باشید.

بخش دیگری از مشاورین رتبه برتر شامل مشاور برتر کنکور رایگان در اصفهان می باشد که توسط تیم ما تحت پوزش قرار گرفته. دوستان عزیزی که در اصفهان هستند و تمایل دارند با مشاور رتبه برتر در اصفهان در ارتباط باشن نیز جهت هماهنگی با مدیر بخش مشاورین رتبه برتر در ارتباط باشند.

به دلیل زیاد بودن تعداد شهر نمیتوان تک تم آنها را نام برد. لازم به ذکر است ما سعی کرده ایم تا جای ممکن در شهر های بزرگ و کوچک گروه های مختلفی تشکیل داده تا بتوانیم بهترین خدمات را جهت ارائه مشاوره رایگان کنکور داشته باشیم. برخی از این شهر های که ما تلاش کرده ایم مشاورین رتبه برتر کشور را دور هم جمع کنیم عبارتند از: تهران , اصفهان , شیراز , آذربایجان شرقی , آذربایجان غربی , اهواز , خراسان رضوی , خراسان شمالی , اراک , کرج , مشهد , گرگان , کردستان و بسیاری شهر های دیگر که سعی می کنیم به مراتب تمامی آنها را با نام بهترین مشاورین رتبه برتر کشور در این بخش برای شما عزیزان لیست کنیم.

این بخش را از دست دهید: پکیج مشاوره حرف اخر

در این بخش ما لیست اسامی بهترین مشاوران برتر کنکور را برای شما عزیزان آماده کرده بودیم. متاسفانه به دلیل سو استفاده برخی افراد سودجو که با نام مشاور رایگان کنکور در فضای مجازی فعالیت می کنند این لیست را برداشته ایم, سعی می کنیم در آینده لیست مشاورین کلاهبردار کنکور را برای شما اماده کنیم تا در دام این افراد بد زات نیفتید. . شما عزیزان جهت اطلاع از لیست کامل بهترین مشاورین رتبه برتر کنکور در کشور با شما تماس های ما در ارتباط باشید.

یکی از خدمات حرفه ای مشاوره رایگان کنکور حرف اخر این هستش که بر خلاف فعالیت سایر سایت ها که کاملا غیر حرفه ای می باشد. ما مشاورین کنکور را در گروه های مختلف به صورت تخصصی جدا کرده ایم. یکی از این گروه ها بهترین مشاور کنکور تجربی می باشد که ما در این گروه تعداد زیادی از رتبه برتر های کنکور سال های اخیر را که تجربه بسیار زیادی داشته و به کار خود مسلط هستند را گرد هم جمع آوری کردیم که به بهتری نشکل ممکن می تونن به داوطلبان کنکور تجربی بهترین مشاوره را ارائه کنند.

مقاله شرایط کنکور 98 را از دست ندهید

گروه دیگر از مشاوره رایگان کنکور در تیم ما بخش بهترین مشاورین کنکور ریاضی می باشد که رتبه برتر های کنکور ریاضی سال های اخیر را جمع آوری کرده ایم تا بتوانیم تیمی کاملا تخصصی داشته باشیم. در حال حاضر در گروه مشاوره کنکور ریاضی رایگان تعداد مشاورین بسیار زیاد هستن که شما عزیزان بدون معطلی به راحتی می توانید در هر زمان از 24 ساعت روز با شماره های اعلامی تماس حاصل فرمایید. ارائه بهترین برنامه مطالعاتی و برنامه ریزی کنکور امسال توسط مشاورین رتبه برتر رشته ریاضی.

مشاوره برنامه ریزی کنکور هر ساله مهم ترین موردی می باشد که مشاورین به داوطلبان و دانش آموزان عزیز ارائه میدهند. هر مشاور کنکوری می تواند یک برنامه ریزی برای کنکور در نظر بگرید اما هر مشاوری قادر به ارائه راهکار های ناب نمی باشد. در بخش مشاوره برنامه ریزی کنکور 98 تیم تخصصی برنامه ریزی ما با بررسی همه جوانب مربوط به شرایط شما اعم از : زمان مطالعه , میزان زمان لازم , رشته تحصیلی و … بهترین راهکارها و بهترین برنامه ریزی تحصیلی را برای شما جهت مطالعه مباحث کنکوری اراده خواهند داد.

در رابطه با برنامه ریزی حرف اخر نیز این مقاله را مطالعه نمایید

از دیگر مباحث مهم کنکور مشاوره برنامه مطالعاتی کنکور 98 می باشد که مشاورین اختصاصی بخش برنامه مطالعاتی کنکور امسال بهترین برنامه مطالعاتی را به بهترین شکل ممکن تقدیم حضورتان می کنند. اگر تمایل دارید یک برنامه مطالعاتی عالی داشته باشید و مهم تر از آن با یک مشاور خوب در رابطه با مشاوره برنامه مطالعاتی رایگان کنکور داشته باشید یک انتخاب خوب برای شما در نظر گرفته ایم. با ما تماس بگرید

در رابطه با برنامه مطالعاتی حرف اخر نیز مطالعه کنید.

مشاوره رایگان کنکور در تلگرام را نیز با درخواست زیاد کاربران عزیز به لیست خدمات مشاوره کنکور رایگان ما نیز اضافه شده است. در ادامه جهت دریافت مشاوره کنکور در تلگرام به صورت رایگان با آی دی معرفی شده در ارتباط باشید و همچنین برای دریافت بهترین دی وی دی های آموزش کنکور , فیلم های آموزشی , برنامه های مطالعاتی کنکور , برنامه ریزی های بی نظیر , سخنان و پیشنهادات مشاورین رتبه برتر کشور وارد کانال ما شوید.

همچنین ببینید: تلگرام حرف اخر 

هزینه مشاوره تلفنی کنکور توسط تیم ما با هزینه های مشاور تحصیلی کنکور سایر موسسه ها و سایت های کنکوری کاملا متفاوت می باشد , به طوری که ما فقط و فقط برای مشاوره های طولانی مدت هزینه مشاوره تلفنی را دریافت خواهیم کرد که در مقابل هزینه سایر موسسه ها و سایر مشاورین کنکور تلفنی فقط 10 درصد می باشد. جهت اطلاعات بیشتر در رابطه با هزینه های مشاوره رایگان کنکور حرف اخر و همچنین اطلاع از مواردی که شامل مشاوره رایگان و غیر رایگان میشه با ما تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس مشاوره تحصیلی کنکور رایگان را ما در این بخش طوری در نظر گرفته ایم که شما عزیزان ابتدا با بخش فنی مشاورین رتبه برتر کنکور تماس میگیرید و مشاور مربوطه شما را به بهترین مشاور مورد نیاز بر اساس رشته تحصیلی شما معرفی می کند که در صورت تمایل خود مشاورین با شماره تماس شما در کمترین زمان ممکن بعد از تماس , با شما تماس خواهند گرفت. جهت دریافت شماره تلفن مشاورین تخصیلی کنکور رایگان نیز با شماره مورد نظر در ارتباط باشید.

شماره تماس مشاوره رایگان کنکور : 7 94 94 95 0919

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

در صورت داشتن هر گونه سوال در رابطه با محصولات , نیاز به راهنمایی , خرید محصولات حرف اخر و دریافت مشاوره رایگان از بخش مشاوره حرف اخر در هر ساعت از شبانه روز با شماره تماس ما در ارتباط باشید. پاسخگویی 24 ساعته حتی در ایام تعطیل

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس با تلفن ثابت ۹۰۹۹۰۷۱۶۱۴

تماس با تلفن ثابت از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

تماس از سراسر کشور ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

تماس و مشاوره تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱۲ شب

مشاوره رایگان کنکور 98

تماس با تلفن ثابت ۱۶۱۴ ۹۰۷ ۹۰۹

صفحه اصلی » کنکور سراسری » منابع کنکور سراسری » مشاوره تحصیلی رایگان

مشاوره تحصیلی رایگان جهت پاسخگویی به سوالات متداول داوطلبان ، متقاضیان زیادی دارد. مشاوره تحصیلی رایگان برخلاف سال های گذشته که فقط در شهرهای بزرگ امکان ارائه خدمات به داوطلبان بود .

 

 

 

اکنون در دورترین شهرها و حتی مناطق محروم خدمات مشاوره تحصیلی رایگان را از طریق تماس تلفنی ارائه می کند و همین باعث شده ما به اهمیت مشاوره تحصیلی تلفنی بیشتر همت کنیم .

مرکز مشاور گروپ در این مقاله به بررسی و چگونگی یک مشاوره تحصیلی رایگان می پردازد.برای دریافت مشاوره تحصیلی رایگان در کلیه مقاطع تحصیلی ، با مرکز مشاور گروپ تماس بگیرید . شماره تماس 9099071614 از سراسر کشور با خط ثابت  زمان پاسخگویی 8 صبح تا 12 شب.

فاصله ما با شما تنها در یک تماس است تا بتوانیم پاسخگوی سوالات و اشکالات شما باشیم .

مشاوره تحصیلی رایگان محدودیت مکانی ندارد و این یکی از مهمترین دلایل برتری مشاور تحصیلی تلفنی نسبت به مشاوره تحصیلی حضوری است.

با استفاده از مشاوره تحصیلی رایگان و تنها با یک تماس در واقع دیگر نیازی به حضور در دفتر مشاوره نیست و از هر نقطه و هر شهری که هستید می توانید با یک تماس تلفنی ، سوالات و اشکالات خود را از مشاورین با تجربه و حرفه ای مشاور گروپ بپرسید.

کسب نتیجه خوب در کنکور سراسری یکی از برنامه های بسیار مهم و سرنوشت ساز برای اکثر داوطلبان است لذا اگر در این مسیر که حرفه ای ها را می طلبد ، از راهنمایی ها و مشاوره های افراد آگاه و متخصص استفاده شود مسلما راهی کم دردسر و نیز تضمین شده ای برای یک داوطلب خواهد بود آنهم در میدان پر رقابت تحصیل.

 

اطلاع از آخرین اخبار کنکور سراسری و آزاد با کلیک بر روی لینک زیر:

 

 

یکی از مشکلات داوطلبان شهرهایی که از امکانات کم کمک آموزشی کنکور برخور دارند ، نداشتن اطلاعات کافی و دقیق از وضعیت و روند تحصیل در رشته مورد علاقه است . سوالات و اشکالاتی که تنها یک مشاور تحصیلی با تجربه می تواند پاسخگو باشد از طرفی هزینه های مشاوره تحصیلی حضوری از رفتن به یک کلاس کنکور خصوصی هم شاید بیشتر شود اما در مشاوره تحصیلی رایگان این امکانات به رایگان در اختیار متقاضیان قرار می گیرد.

همچنین می توانید در سایت مشاور گروپ به رایگان تکنیک های درست تست زنی و مطالعه و نیز روش های برنامه ریزی را بخوانید و به کار گیرید.

مشاوره تحصیلی رایگان باید بتواند پاسخگوی تمام نیازهای داوطلب کنکوری و یا محصلین باشد.

مشاوره تحصیلی رایگان الان در اکثر مراکز مشاوره تحصیلی ، آزمون های آزمایشی و حتی منابع کنکوری که اکثرا جنبه تبلیغاتی برای جذب داوطلب هستند ، دایر می باشند.

مشاوره تحصیلی رایگان حتما باید توسط کارشناسان با تجربه و آگاه در زمینه مقاطع مختلف تحصیلی انجام شود.گروه مشاوره ای مرکز مشاور گروپ اصول برنامه ریزی و مطالعه را اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید بعد از آن بدون کمک شخصی دیگر برنامه ریزی خود را پیاده سازی کنید.

دیگر خدمات تلفنی مرکز مشاور گروپ:

مشاوره تلفنی انتخاب رشته دبیرستان , مشاوره تلفنی انتخاب رشته کنکور , مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه آزاد , مشاوره تلفنی انتخاب رشته کارشناسی ارشد , مشاوره تلفنی تحصیلی , مشاوره تلفنی ثبت نام کنکور , مشاوره تلفنی کنکور تجربی , مشاوره تلفنی معافیت تحصیلی سربازی و ظام وظیفه , مشاوره تلفنی امور مربوط به سازمان سنجش , مشاوره تلفنی علمی کاربردی , مشاوره تلفنی کنکور سراسری , مشاوره تلفنی کنکور کاردانی , مشاوره تلفنی کنکور کاردانی به کارشناسی , مشاوره تلفنی کنکور کارشناسی ارشد , مشاوره تلفنی کنکور دکتری , مشاوره تلفنی ثبت نام مدارس , مشاوره تلفنی تیزهوشان , مشاوره تلفنی نمونه دولتی , مشاوره تلفنی دانشگاه آزاد , مشاوره تلفنی پیام نور , مشاوره تلفنی غیرانتفاعی , مشاوره تلفنی پردیس های خودگردان , مشاوره تلفنی کنکور وزارت بهداشت , مشاوره تلفنی منابع کنکور سراسری , مشاوره تلفنی منابع کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه دولتی , مشاوره تلفنی منابع کنکور کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد , مشاوره تلفنی منابع کنکور کارشناسی ارشد وزارت بهداشت .

مشاوره تحصیلی باید با حساسیت و وسواس زیادی انجام شود و کارشناس مربوطه حتما به صحت اطلاعات ارائه شده و منتقل شده به داوطلبان مطمئن باشد.

 

دریافت آخرین اخبار سازمان سنجش و کنکور سراسری با کلیک بر روی عکس زیر:

 

 

برای دریافت مشاوره تحصیلی رایگان مشاور گروپ کافیست با شماره تماس این مرکز تماس حاصل نمایید.هدف مشاوران مرکز مشاور گروپ ارائه خدمات مشاوره ای تخصصی و حرفه ای برای تمام افراد جامعه است تا هیچ کس تجربه شکست را تجربه نکند و مسیر غلط را در تحصیلات خود انتخاب نکند.

موفقیت تصادفی نیست و نیازمند برنامه ریزی است.

شروع کن به انجام کاری …تا تلاشی نکنی چیزی تغییر نمیکنه رفیق …فکرتو خالی از افکار منفی و نمیتونم ها کن و ببین به چه چیزی علاقه داری ، از پس چه کاری برمیای ، جایی که زندگی میکنی چه چیز تازه ای نیاز داره که اکنون نداره و جاش خالیه ، خلاصه ایده ای هرچی داری رو کن و برو جلو …فقط فراموش نکن همه ی افراد موفق یه روزی از خیلی خیلی کم شروع کردن تا شدن افراد موفق امروز !انرژی منفی و موج منفی از امروز ممنوع چرا چون با این کارتون بیشترین ضربه رو به خودتون میزنید !امیدوارم قبل از اینکه یه روز افسوس امروزت رو بخوری زودتر به خودت بیای و راهی پیدا کنی و خودتو ثابت کنی…

جهت مشاوره و دریافت روش های اصولی برنامه ریزی و مطالعه می توانید با شماره تماس 9099071614 و بدون پیش شماره از سراسر کشور و از ساعت 8 صبح تا 12 شب تماس حاصل نمایید.

جهت مشاوره در زمینه مشاوره تحصیلی رایگان

مشاوره رایگان کنکور 98

از تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره ۱۶۱۴_۹۰۷_۹۰۹ (بدون پیش شماره) تماس بگیرید

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت یا استفاده از کد تخفیف کلیک کنید.

پاسخگویی از ۸ صبح تا ۱۲ شب حتی ایام تعطیل

سلام شما برای بورسیه تحصیلی هم مشاوره میدین؟

سلام روزتون خوش. من برنامه برای دهمم میخواستم میشه راهنمایی کنید. رایگان هست یا خیر؟

سلام چگونه ساعت مطلوب مطالعه ی هر درس را در هفته حساب کنیم؟

سلام خسته نباشین می خواستم بدونم برای قبولی رشته ی روانشناسی در دانشگاه شهید باهنر کرمان ، از رشته ی تجربی چه رتبه ای نیازه ؟؟؟ ممنون میشم جوابم رو بدین ….

سلام وقت شما بخیر من موقع مطالعه کردن یکی از مشکلاتی که دارم اینه که نمی تونم بیشتر از ۴۵ دقیقه تا ۱ ساعت متمرکز بشینم و مطالعه کنم و بعد از آن تا ۱ یا ۲ ساعت دیگه مطالعه نمی کنم یعنی نمیتونم ذهنم رو دوباره و سریع متمرکز کنم . به همین دلیل ساعت مطالعه ام در روز خیلی پایینه و ساعت مطالعه ام در روز تا الان بیشتر از ۶ونیم ساعت نشده. می خواستم لطفا در این زمینه منو راهنمایی کنین🙏🏻

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام*

ایمیل*

تلفن همراه

مشاور گروپ از سال ۱۳۹۲ به صورت تخصصی کار خود را در زمینه مشاوره آغاز کرد و با استعانت از خداوند متعال و اعتماد مردم عزیز کشورمان تاکنون توانسته میلیون ها ساعت مشاوره تلفنی و حضوری ارائه دهد. ما در مجموعه مشاور گروپ گرد هم آمده ایم تا تجربیات چندین ساله خود را در زمینه مشاوره تحصیلی در مقاطع مختلف مانند تیزهوشان،نمونه دولتی ، کارشناسی ، کارشناسی ارشد ، دکتری ، آزاد بدون کنکور ، علمی-کاربردی ، نظام وظیفه ، نظام مهندسی و … اطلاعات مربوطه را در اختیار مخاطبان محترم خود قرار دهیم.

توضیحات نحوه ی تخمین رتبه به زبان فارسی گفته شده ! به دقت بخونید بعد ک …

بله خودشون اضافه میکنن …

مشاور گروپ یک وبسایت خصوصی و غیر انتفاعی دارای مجوز رسمی مشاوره در زمینه تحصیلی میباشد. این وبسایت به هیچ ارگان یا نهاد دولتی یا خصوصی از جمله سنجش ، دانشگاه آزاد و… وابستگی ندارد. تمامی محتوای این وبسایت تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران بوده و اخبار تنها از وبسایت های معتبر همراه با ذکر منبع اصلی انتشار داده میشود. لازم به ذکر است
مشاور گروپ هیچگونه مسئولیتی در قبال محتوای بازنشر شده ندارد.

تمامی حقوق این وبسایت محفوظ بوده و متعلق به مشاور گروپ میباشد.

مشاوره رایگان کنکور 98
مشاوره رایگان کنکور 98
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *