مشاوره پزشکی تلگرامی رایگان

 
helpkade
مشاوره پزشکی تلگرامی رایگان
مشاوره پزشکی تلگرامی رایگان

حتما خیلی دوست دارید که بتونید به راحتی با یک پزشک توی تلگرام صحبت کنید. تصویر آزمایش، رادیولوژی، ام آر آی و دیگر مدارک پزشکی تون رو براش بفرستید و از نظرش مطلع بشید.

شایدم حوصله متن تایپ کردن نداشته باشید و بخواید وویس بفرستید تا پزشک هم با وویس جوابتون رو بده؟

اما چند نفر توی لیست مخاطباشون پزشک هست که بتونن براحتی توی تلگرام ازشون مشاوره پزشکی بگیرین.

دوست دارید که شما هم همیشه چندین تا پزشک همراه تون باشه تا هروقت توی هر شرایطی که خواستین مثلا توی مسافرت داخل کشور یا خارج از کشور یا هر ساعتی از شبانه روز به سادگی از شون مشاوره پزشکی بگیرین؟؟

دکتر ساینا یک مشاوره پزشکی با امکاناتی شبیه تلگرامه که به شما تمام این اختیاراتو میده. شما میتونید راحتی مشاوره پزشکی رو با دکتر ساینا تجربه کنید و همیشه یک کلینیک پزشکی با صدها متخصص رو همراه خودتون داشته باشید.مشاوره پزشکی تلگرامی رایگان

دکتر ساینا بستر چت کردن رو مانند تلگرام در اختیار شما قرار میده . اما اینبار در قالب یک گفتگوی مفید و با مجموعه ای از پزشکان متخصص در حوزه های مختلف پزشکی.

دکترساینا گرفتن مشاوره پزشکی و گفتگو با پزشکان رو با امکانات فوق العاده برای شما به سادگی چند کلیک کرده٬

مهمترین ویژگی های مشاوره انلاین دکترساینا:

تمامی پزشکانی که در دکترساینا فعالیت می کنند توسط تیم پزشکی دکترساینا ارزیابی و تخصص و مدارک اونها مورد تایید قرار میگیره .

هر کاربری که از مشاوره پزشکی دکترساینا استفاده می کنه اگر ناراضی باشه به هر دلیلی ٬ ما بدون هیچ گونه سوالی هزینه اون رو بر میگردونیم.

سوالت رو بصورت متن برای پزشک ارسال کن…

تصویر آزمایش، رادیولوژی، ام آر آی و دیگر مدارک پزشکی تون رو بفرستید و از نظر پزشک مطلع بشید

شاید حوصله نداشته باشید تا سوالت رو تایپ کنی؟ اشکالی نداره! مثل تلگرام برای پزشکت وویس ارسال کن…

دکترساینا با صدها پزشک متخصص توی حوزه های مختلف همیشه کنار شماست.

اولین چیزی که مطرح میشه اینه که آیا مشاوره پزشکی در تلگرام کار درستی هست؟

تلگرام یک شبکه اجتماعی با امکانات متنوع و عالی هست ٬ اما آیا میشه به هرکسی توی تلگرام اعتماد کرد؟ یا هر پزشکی حاضره که شماره یا ای دی تلگرامش رو به شما بده که شما باهاش در ارتباط باشی؟؟

دکترساینا درسته که راحتی تلگرام رو در مشاوره پزشکی به شما میده اما از بستر اون برای ارتباط شما استفاده نمی کنه و یک محیط امن و بومی رو سازی شده رو به شما هدیه میده که برخی از ویژگی های اینه:

در انتها می خوام بگم که فناوری اومده تا به ما کمک کنه که زندگی بهتری داشته باشیم و از این زندگی لذت ببریم٬ دیگه خیلی چیزها عوض شده کارهای که قبلا ما براشون زمان میگذاشتیم یا انجامش راحت نبود الان به کمک فناوری مثل آب خوردن شده٬ خرید کردن٬ گرفتن ماشین ٬ خرید بلیط هواپیما ٬ سفارش غذا ٬ خرید از سوپر مارکت و خیلی چیزهای دیگه.

الان هم دکترساینا وارد گود شده تا مهمترین و حیاطی ترین نیاز بشر یعنی سلامتی رو به شما هدیه بده. خدمات مشاوره پزشکی دکترساینا برای همه مردم ایران عزیز یکسان هست و همه بهش دسترسی دارن و فرقی نمی کنه که توی دور افتاده ترین روستا های کشور باشید یا همین جا بیخ گوش ما توی پایتخت مهم اینکه همیشه دکترسایناکنار شماست…

دکتر ساینا نبض سلامتی

تمامی حقوق مادی و معنوی متعلق به شرکت دانش بنیان نوین فناوران همراه ساینا می باشد.

اولین ربات کاملا رایگان مشاوره و سوال از پزشکان و روانشناسان کشور

 

این ربات بدون انگیزه مالی و فقط برای ارتقا سطح سلامت هموطنان عزیز کشورمان توسط گروه پزشکان جایروس و سبزوسالم طراحی شده, اگر عزیزان شما مشکل روانشناسی یا پزشکی دارند یا سوال پزشکی دارند میتوانید با معرفی این ربات کاملا رایگان به آنها, قدم مثبت بزرگی بردارید.

اولین ربات آنلاین و کاملا رایگان مشاوره با پزشکان و روانشناسان کشور

روی لینک زیر کلیک کنید و از بزرگترین جمع پزشکان متخصص و فوق تخصص و روانشناسان کشور رایگان سوال بپرسید, رایگان وقت ویزیت بگیرید و…مشاوره پزشکی تلگرامی رایگان

 

برای ورورد به ربات سوالات پزشکی اینجا کلیک کنید ( در صورتی که ربات پرسش و پاسخ کار نکرد، سوالتان را پایین همین مطلب بپرسید)

 

روی لینک بالا کلیک کنید و از بزرگترین جمع پزشکان متخصص و فوق تخصص و روانشناسان کشور رایگان سوال بپرسید و…

 

شاید دیگر کمتر کسی اطلاع نداشته باشد که در مجموعه بزرگ پزشکان جایروس بهترین فوق تخصص های مغز و اعصاب و اعصاب و روان و برترین فارغ التحصیلان آمریکا،اسپانیا و آلمان حضور دارند و خدمات مغزواعصاب و روان که در این مجموعه ارائه می شود با کیفیت ترین در تمام ایران است!

کادر درمانی جایروس از لحاظ تخصصی در حیطه های اعصاب، در تمام کشور بی نظیر است

شماره تماس های نوبت گیری سریع

به دلیل شیوع کرونا، مشاوره های تلفنی و ویزیت آنلاین ویدئویی نیز ارائه می شود.

 

واحد مغز و اعصاب و روان ☎ 22616377_021 ☎

واحد انجام تست خواب ☎ 02122639401 ☎

 واحد ویزیت متخصص اختلالات خواب ☎ 02122648627 ☎

واحد مشاوره و روانشناسی  ☎ 22636863_021 ☎

 واحد مغز و اعصاب و روان غرب تهران (آزادی) ☎ 02166158469 ☎

 

سلام خسته نباشید من ۱۷ سالمه و فاصله بین دو زانوم ۵ الی ۶ سامانه.میخواستم بدونم با ورزش های اصلاحی میشه درمانی کرد یا تنها راهش عمل کردنه؟؟؟؟

سلام دوست گرامی
معمولا این حالت با شدت ملایم را می توان با نرمش‌ها و تمرین‌های تقویتی‌ اصلاح نمود که با هدف پایدارسازی و تنظیم مجدد و هم‌ محور کردن زانوها انجام می‌شوند. متناسب با شدت این حالت راهکارهای متعددی مانند بریس (زانوبند مخصوص)، ورزش، کفی و کفش مخصوص، ماساژ تراپی و در نهایت جراحی برای کنترل و درمان این اختلال تجویز می گردد.
جهت ارائه راهکار دقیق، نیاز به ویزیت و ارزیابی شما می باشد.

سلام من خانومم ۲ روزه از خواب بیدار میشه رگ های پاهاش کبود هستن و در طول روز کبودیشون پررنگ میشه دلیلش چیه

سلام دوست عزیز
جهت بررسی این موضوع و ارائه راهکار مناسب، نیاز به معاینه و بررسی بالینی همسرتان می باشد. بدون ارزیابی وی نمی توانیم نظری در این خصوص ارائه دهیم.

سلام خواستم بدونم کیست تخمدان با کیست اینترنال اکو چه فرقی داره؟؟؟

در دوره ی قاعدگی، فولیکول هایی که درون تخمدان قرار دارند بالغ میشوند تا محتوای خود یعنی تخمک را آزاد کنند که این پروسه را تخمک گذاری می نامند. اگر تخمک گذاری، به طور مناسب انجام نگیرد، تخمک درون فولیکول، محصور مانده و آزاد نمی شود و ممکن است تبدیل به یک کیست تخمدانی از نوع فولیکولار شود که اغلب زمانی به عنوان کیست تخمدان، نامیده می شود که اندازه ای بزرگتر از 30 میلی متر داشته باشد. کیست اینترنال اکو: وجود کیست اکو در مثانه می تواند ناشی از سنگ مثانه یا تومورهای خوشیم یا بدخیم باشد. در مورد… Read more »

سلام وقت بخیر
بی حسی از انگشتان پا و دست شروع شده و روز به روز بیشتر میشه بعد سه روز رسیده با ساق پا
دلیلش چی می‌تونه باشه
البته ناگفته نمونه یکی از مهره های کمرش هم دست می‌زنیم بشدت احساس درد میکنه

سلام دوست عزیز
علل متعددی موجب بروز این حالت می گردد مانند:
سکته
کمبود ویتامین و مواد معدنی
مصرف برخی داروها
بیرون زدن مهره گردن
تونل کارپال
دیابت
اختلال تیروئید
و….
جهت یافت علت این موضوع، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی فرد می باشد. متناسب با علت و شدت اختلال، راهکار مناسب درمانی اتخاذ می گردد.
در صورت تمایل با مرکز شمال تهران تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

سلام وقتتون بخیر آقای دکتر من 19 سالمه و تنبلی تخمدان و پلی کیستیک هم دارم چن ماه پیش رفتم پیش یه دکتر متخصص بهم قرص دوفاستون و رژیم غذایی داد گفتن بعد از اتمام پریود 14 روز صب کن و بعد ازاون به مدت 14 شب، شبی نصف قرص دوفاستون مصرف کن. من تا سه دوره پریودیم این کارو انجام دادم و همه چی خوب بود (قبلش چن ماه ی بار پریود میشدم) تا اینکه قرصا تموم شد، دوباره نامنظم شد و الان هم 3،4 ماه میشه پریود نشدم با این اوضاع دکترم نمیشه رفت حالا دوفاستون گرفتم ک… Read more »

سلام دوست عزیز
شما به دلیل اختلال پلی کیستیک باید تحت نظر پزشک باشید و طبق تجویز وی در زمان های مشخص دارو درمانی داشته باشید تا روند قاعدگی منظم گردد. بهتر است مجددا توسط پزشک معالج خود معاینه شوید.

سلام وقت بخیر ببخشید من حدود ۵یا ۶ماه هست که کتف چپم سر میشه یا میسوزه جدیدا هم گاهی وقت ها احساس میکنم یه میله ی تیز به وسط قلبم فرو میره میشه راهنمایی کنید

سلام دوست عزیز
علل متعددی می تواند موجب بروز این حالت شود، جهت پاسخ دقیق در این خصوص نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
در صورت تمایل با مرکز تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

سلام من در حال اقدام ب بارداری هستم.بیست روز هست ک درد زیر شکم دارم.سه روز قبل از موعد پریود م لکه های قهوه ای داشتم.پریود منظم دارم.امروز موعدم بود ولی نشدم.و حالت تهوع و معده درد و کمردرد گرفتم.ایا ممکنه باردار باشم؟

سلام دوست عزیز
بدون معاینه و بررسی شما نمی توانیم نظر قطعی در این خصوص ارائه دهیم. بهتر است جهت اطمینان، از راهکارهایی مانند بیبی چک، آزمایش خون و … استفاده نمایید.

سلام یدفعه ته گلوم و وسط پشتم شروع کرد ب تیرکشیدن و قرمز شدن همراه با خارش دکتر رفتم داروی معده داد.خوردم بلافاصله تمام بدنم ورم کرد.آمپول زدم ورم خوب شد اما گلودرد گرفتم و تیر کشیدن پشتم خوب نشد.طوری که نمیتونم بنشینم یا بخوابم؟میشه بگید دلیلش چی میتونه باشه؟کرونا هست ایا؟

سلام دوست عزیز
علل متعددی ممکن است موجب بروز این حالت شود، جهت پاسخ دقیق در این خصوص، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد. بدون بررسی طبی نمی توانیم نظر قطعی ارائه دهیم.

سلام خسته نباشید 40سالمه پنج ماه مرتب سرگیجه ووزوز گوش وسرم نبض میزنه ونمیشه سرم وروبالشت بزارم دکترتعادل گفت مایع گوش چپم جابجاشده لطفاراهنمایم کنید چیکارکنم

سلام دوست عزیز
علل متعددی موجب بروز این حالت می گردد جهت پاسخ دقیق و ارائه راهکار مناسب، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
در صورت تمایل با مرکز شماره یک، تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

سلام.میخواستم بدونم با تامپون زنانه میشه شناکردن.مشکلی پیش نمیاد؟؟مشاوره پزشکی تلگرامی رایگان

سلام دوست عزیز
اگر منظورتان در دوره پریود می باشد جهت حفظ بهداشت بهتر است این کار انجام نشود.

سلام من ۱۷ سالمه یه سوال درمورد دختران داشتم ،اگه هنگام فکر به مساعل جنسی از دختری مایع بی رنگ خارج شود از چه مکانی خارج میشود ?با بکارت ارتباط دارد?

سلام عزیزم ، مجاری تخلیه مایع از مسیر ناحیه تناسلی است و ارتباطی با پرده بکارت و باکرگی ندارد .

سلام غذاهایی مث جوجه کباب برا اسهال مشکل داره یا نه

سلام دوست عزیز
زمانی که به اسهال مبتلا می شوید، رعایت مصرف خوراکی هایی که باید بخورید یا از مصرف شان اجتناب کنید، برای بهبود سریع تر شما ضروری است.
رژیم غذایی مناسب در این دوره شامل موز، برنج، سیب و تست می شود. این خوراکی ها ساده هستند، بنابراین فشاری به سیستم گوارشی وارد نمی کنند و به سفت شدن مدفوع کمک می کنند.
از خوردن غذاهای سرخ کردنی و چرب خودداری کنید.

سلام 19 سالمه و از حدود 6 ماه پیش تا الان یک لایه باریک خون چسبیده به مدفوع از مقعد خارج می شد اما الان 1 هفته ایست روده ام پر باد میشود نیاز به دستشویی رفتن مکرر دارم و یک مایع غلیظ وحدودا قهوه ای یا سیاه خارج میشه و خون روشن با باد روده میاد همراه با مدفوع یا هم اصلا مدفوع خارج نمی شود تو این اوضاع درمانگاه هم نمی تونم برم مشکلم چیه؟

سلام دوست عزیز
جهت بررسی این موضوع نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
توصیه می شود جهت بررسی این موضوع، توسط پزشک معاینه شوید.

سلام وعرض خسته نباشید. پسرم ۲۰ سالشه و حدود ۱۰ ساعت هست که شکم درد داره اطراف ناف وبه سمت راست وپایین شکم. امروز صبح بردم بیمارستان دکتر شیفت بعد از آزمایش خون و سونوگرافی گفتند آپاندیس نیست و توی کلیه ومجاریش هم مشکلی نیست. اما حالا بازم پسرم شکم درد رو داره و کمی هم دردش بیشتر شده. آیا امکانش هست که بدون وجود مشکل تو آزمایش خون وسونوگرافی باز هم , مشکل از آپاندیسش باشه؟ ممنون از پاسخگویی شما.

سلام دوست عزیز
جهت پاسخ دقیق در این خصوص، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی پسرتان می باشد.

سلام من ٣٣ سالمه
مدتي هست كه استرسم زياده شده و وسواس فكري دارم و يك مقدار ترسو شدم ميخواستم ببينم كه ميتونم آسنترا ٥٠ بخورم و اينكه چه تعداد در روز بايد بخورم.
داروهايي هم كه مصرف ميكنم فقط داريهاي چربي خون هست

سلام دوست عزیز
این دارو طبق تجویز پزشک و تحت نظر وی باید مصرف گردد. جهت تعیین دوز مصرفی، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی فرد می باشد.
بدون معاینه و ارزیابی بالینی شما نمی توانیم نظری در این خصوص ارائه دهیم.
در صورت تمایل با مرکز شماره یک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

سلام خسته نباشید خانمی هستم ۵۹ ساله تقریبا دو ماه است ران پای راستم شدیدا میسوزه وقتی آب میخوره بهش خیلی سوزش شدید میشه و هیچ کهیری یا التهابی و قرمزی و خارش نداره وفقط شدیدا سوزش داره و بعد سمت چپ از باسن یه تیر میکشه به پام تا ساق و بعضی وقت هاسوزش هم داره مثل پای راستم و الان چند مدت وقتی صبح ها از خواب پا میشه کمر خشک میشه و نمی تونم راه برم و خدمت شما عرض کنم که تمام عکس برداری ام آر آی گرفتیم هیچی نشون نداده دیسک ندارم از شما ممنونم… Read more »

سلام دوست عزیز
عوامل زیادی می تواند موجب بروز این حالت شود. جهت بررسی دقیق این موضوع، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
در صورت تمایل با مرکز شماره یک تماس بگیرید تا همکاران راهنماییتان کنند.

سلام خسته نباشین من ۶روز پیش گوش درد گرفتم و بعد ان گلو درد ودر طی این ۶روز بدن درد بی هالی سر درد گه گاهی و یکم فقط احساس میکنم تنفسم سخته شایدم توهومه ایا کرونا دارم

سلام دوست عزیز
علل متعددی می تواند موجب بروز این حالت شود. توصیه می شود چنانچه این حالت طی روزهای آینده بهتر نشد توسط پزشک معاینه شوید.

سلام وقتتون بخیر من اقدام به بارداری کردم پزشک برای من قرص پروژسترون تجویز کردن به علت پریودای نامنظمم و از شب 16 پریودی به مدت 10 شب شروع به مصرف کردم 14 روز از مصرف قرص گذشت اما پریود نشدم بی بی چک استفاده کردم اما منفی بود. دیروز چند لخته قهوه ای رنگ مشاهده کردم. امروزم هم همینطور. میخواستم بدونم نشانه چیه؟؟

سلام دوست عزیز
جهت پاسخ در این خصوص نیاز به ارزیابی شما می باشد.
جهت اطمینان، بهتر است آزمایش خون انجام شود.

سلام خدمت شما سوال گروپ خون o داری هیچ نوع انتی ژن نه میباشد اما داری انتی بادی AوB میباشد
در این صورت چگونه به گروپ خون A و b خون میدید د حال که داری انتی بادی گروپ A و B است

سلام خسته نباشید،من ناخواسته باردارشدم سونودادم گفت 4هفته وتاریخ زایمان زد،من چون نمیخواستم داروگیاهی وزعفران خوردم و8روز پیش قرص سایتوتیک مصرف کردم که دچاردردوخونریزی وخارج شدن لخته شد،ومجدددیروزسونودادم گفت ساک حاملگی هست ولی جنین دیده نمیشه،من به دکترنگفتم قرص خوردم،حالامیخوام بدونم جنین مشکل پیش اومده یانه،من العان هنوز حامله ام یانه،باتشکر

سلام دوست عزیز
جهت پاسخ دقیق در این خصوص نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
توصیه می شود توسط متخصص زنان معاینه شوید.

سلام

خوبید

ببخشید یسوال

من تو انومالیم گفتن بطن چپ قابل رویت نیست بخوبی

هفته هجده رفتم اکوی قلب جنین گف خوبی دوباره یه ماه دیگه بیا

امروز هفته بیست. یه رفتم گف بطن چپ کامل رشد نکرده باز هفته سیو یک بیا

بنظرتون خطرناکه؟

شماباز شنیدی؟

درمانش چیه؟

ترسیدم شدید یکم توضیح میدید

سلام دوست عزیز
جهت پاسخ دقیق در این خصوص، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
بدون بررسی طبی نمی توانیم نظری در این خصوص ارائه دهیم.

سلام وقت بخیر من ۱۶ سالمه به شدت زیاد دست و پاهام عرق میکنه میشه ی قرص خوب ک فوری خوب بشه معرفی کنید

سلام دوست عزیز
جهت پاسخ دقیق در این خصوص نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی شما می باشد.
به طور کلی بهترین روش جهت درمان و کنترل تعریق زیاد، تزریق بوتاکس به این نواحی می باشد.
از طریق وب سایت زیر می توانید با بهنرین مراکز پوست تهران و سایر شهرها آشنا شوید، تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب نمایید.http://www.tehranskin.com

سلام خسته نباشید من قاعدگی نامنظم دارم که باعث رشد موهای زائد صورتم شده میخواستم بدونم ایا حتما باید لیزر بشه یا با مصرف دارو برطرف میشه ؟

سلام
بهتراست ابتدا آزمایشات هورمونی تحت نظر متخصص زنان انجام داده بشه تا از سلامت هورمون ها مطمئن شوید و سپس از روش لیزر جهت کاهش موهای زائد بهره بگیرید .

سلام خسته نباشین..من دختری 22ساله هستم که تازگی اطراف دهانه رحمم..التهاب هایی تاول مانند که قرمز هست و ورم داره ایجاد شده که سوزش یا خارش نداره اما وقتی راه میرم و به پاهام بهم بر خورد میکنه به شدت درد میگیره ..مانند تاول می باشد..میخواستم بدونم علت این التهاب ها چیست؟؟؟؟
و من برای این التهاب ها از پماد تریامسینولون ان ان استفاده میکنم ، کار درستی میکنم؟

بدون معاینه نمی شود تشخیص داد

سلام خسته نباشید
من ۱۸ سالمه و نزدیک ۱ ساله قلبم درد میکنه
اولاش فقط قلبم تیر میکشید اما الان وختی قلبم درد میگیره قفسه سینمم درد میکنه و دست چپم کامل بی حس میشه و همین طور پاهامم بی حس میشن به طوری ک نمیتونم تکونشون بدم
میخاستم بدونم مشکل چیه و چرا اینطوری میشم
ممنون

سلام دخترم3سالشه4روز هس ناخن خورده به چشمش ردش خون لخته شده دردنداره آیا خوب میشه؟

سلام دوست عزیز
جهت پاسخ دقیق در این خصوص، نیاز به معاینه و ارزیابی بالینی وی می باشد. چنانچه رفع نگردید و یا تشدید شد توصیه می شود دخترتان توسط متخصص چشم پزشکی معاینه شوند.

قبل از ثبت سوال، می توانید در بین پرسش و پاسخ ها جستجو نمایید

کاربر گرامی، جهت ثبت سوال جدید و دریافت پاسخ از پزشک، بر روی گزینه ثبت سوال جدید که در پایین قرار دارد کلیک فرمایید.

در صورتیکه قادر نیستید پاسخ سوال خود را در این صفحه پیدا نمایید، به کمک کد رای گیری که در زمان ثبت سوال جدید که در اختیار شما قرار داده شد، پاسخ سوال خود را پیگیری نمایید.


موارد بیشتر

وب سایت پزشکی و سلامت دکتر سوشا اهمیت زیادی برای نیازهای کاربران خود قائل است. یکی از عمده‌ترین نیازهای کاربران وب سایت پزشکی دکتر سوشا دریافت مشاوره پزشکی به صورت آنلاین و غیر حضوری و از طریق نرم افزارهای پیام رسان می‌باشد. دریافت مشاوره و گفتگو با کارشناسان از طریق سامانه‌های پیام رسان نظیر تلگرام، دسترسی ساده و سریعی برای کاربران مهیا می‌کند.

در همین راستا مشاوره پزشکی تلگرام دکتر سوشا از مهرماه سال 1396 رسماً آغاز به کار کرد و روزانه پاسخگوی سؤالات بسیاری از کاربران محترم سایت از طریق کارشناسان علوم پزشکی می‌باشد.

اشاره به این نکته ضروری است که مشاوره پزشکی تلگرام هرگز جای مراجعه حضوری به پزشک را نخواهد گرفت. در مراجعه حضوری، پزشک امکان معاینه و دریافت صحیح و دقت اطلاعات بالینی را خواهد داشت.

مشاوره پزشکی تلگرام دکتر سوشا این امکان را به کاربران می‌دهد که پاسخ بسیاری از سؤالات پزشکی و سلامت خود را که نیاز به معاینه حضوری ندارد، دریافت کنند. آن‌ها می‌توانند به صورت شبانه‌روزی و حتی در ایام تعطیل از طریق مشاوره پزشکی تلگرام با کارشناسان وب سایت پزشکی دکتر سوشا در ارتباط باشند.مشاوره پزشکی تلگرامی رایگان

تهیه و ترجمه : سایت سلامت دکتر سوشا

بازگشت به صفحه اخبار سلامت

سلام خسته نباشید من صبح از خواب بیدار میشم قلبم تندمیزنه و نفسم تنگ میشه تا خمیازه بکشم نفسم بالا بیاد مشکلم چیه

سلام.. من پرستارم و سال 97 مبتلا به سل ریوی شدم… ودوره درمان رو طی کردم.. در حال‌حاضر با توجه به بروز کرونا.. میخاستم شرایط کار در بخش کرونا را برا من باز کنید….. احتمال ابتلا و شدت ابتلای احتمالی…اینکه در سانتر کرونا کارکنم یا نه؟
ممنون میشم.. توضیح بدین…

باسلام نزدیک یکسال هست که درد شکم( روده)دارم که اولش یک ماه اسهال شدید داشتم با مصرف بیسموت رفع شد ولی درد روده هام هنوزم هست (بخصوص صبها موقعی که از خواب بیدار میشم) با آرمایشی که دادم وجود هلیو باکتر هست و دکتر برام کلی پنتوپرازول و آموکسیلین و مترونیدازول نوشته ،در حالی که من اصلا درد معده یا رفلکس اسید معده ندارم آیا این داروها عوارضی برا معده یا روده ممکنه داشته باشه؟ تازه شروع به مصرف این داروها کردم که درد شکمم بیشتر شده، بدنم خیلی خسته و خواب آلو و سرگیجه شدم که باعث مشکل در محل کارم شده
لطفا منو راهنمایی کنین

سلام
تو جواب اسکن پدرم ، در سه جای مختلف ریه میکرو ندول مشاهده شده ایشون سیگاری هم هستن که البته پزشک از همون روز دستور قطع مصرف سیگار رو دادن پزشک عمومی بودن و جواب قطعی ندادن و گفتن باید به متخصص ریه مراجعه کنیم
سوال من اینه که امکان سرطانی بودن هست?؟

سلام خسته نباشید من ساکن ایران نیستم و در دو ماه گذشته رابطه داشتم که از طریق کاندوم جلوگیری کردیم, حتی ماه پیش من از ترس حاملگی اواسط ماه بعد یک رابطه قرص اورژانسی خوردم که تا چند روز لکه بینی داشتم اما قطع شد و من سر موقع کاملا پریود شدم هفت روز کامل با خونریزی زیاد, که همیشه داشتم,بعد اون دیگه رابطه نداشتم الان نزدیک پریودیم هست ویکم علائمش دارم ولی به حدی از حاملگی وحشت دارم که همش احساس حرکت در شکمم دارم کلا زندگیم بهم ریخته جرات استفاده از بیبی چک هم ندارم در ضمن من pco دارم با وجود پریودن باز احتمال بارداری هست؟ من این ماه کلا رابطه نداشتم ممکنه کسی با شرایط من باردار شده باشه؟ واقعا ممنون میشم بهم جواب بدید

سلام.من درد در زیر دنده ها راست بدنم داشتم چند روز الان اون درد اومده وسط قفسه سینه البته باز زیر دنده هام.درد در ناحیه به بزرگی یه سکه ۵۰۰ تومانی هستش البته کمی بزرگتر.
آیا مشکلم جدی هست اصلا مربوط به چه قسمتی از بدنم میشه

سلام 24ساله ام و از داروی خاصی استفاده نمیکنم
لکه های قرمزی خود به خود روی زبانم ایجاد میشود انگار پرزهای اون قسمت از زبان ازبین رفته، درد و سوزشی ندارد و خود به خود هم بعد یک هفته خوب میشه. ولی هر سری فقط روی قسمت راست زبانم به وجود میاد.
این لکه ها چی هستند؟ علت به وجود اومدنشون چیه؟ با توجه ب اینک فقط در یه قسمت به وجود میاد ممکنه بیماری خطرناکی باشه؟

سلام من تقریبا هفته پیش به متخصص پوست رفتم به خاطر جوش و لکه های به جا مونده از ان و به من یک محلول داد برای جوش. بار اول که زدم به مدت ۳ روز صورتم خشک شد و بعدش پوست پوست شد و پوست جدید در اومد و الان باز که زدم صورتم به شدت سوخت و لکه اای افتصاح شبیه سوختگی روی صورتم در اومد. چیکار باید کنم ؟ واقعا نگرانم

سلام امپول کتلوراک عوارض نداره؟ به من ۴ تا دادن هر روز بزنم

فیلم طرز تهیه محلول رشد سریع مژه در سه روز + رشد ابرو

از قبل تا بعد ورزش چه بخوریم [ویدیو آموزشی]

ویدیو آموزشی؛ عوارض نوشابه های رژیمی

ویدیو ‫خواص نوشیدن سرکه سیب قبل از خواب

دانلود رایگان کتاب “راهنمای کامل بارداری هفته به هفته”

result

ثبت نام نکرده اید؟ ثبت نام

result

اگر قبلا در دکتر سوشا | مرجع تخصصی پزشکی و سلامت عضو شده اید، وارد شوید. ورود






مشاوره پزشکی تلگرامی رایگان


© 1399
تمامی حقوقی مادی و معنوی SocialBook محفوظ است

مدیر پروژه ربات مشاوره پزشکی سلام‌پزشک از راه‌اندازی این ربات تلگرامی خبر داد و گفت: کاربران می‌توانند با استفاده از این ربات به راحتی به سوالات پزشکی خود پاسخ دهند.

امیر جبلی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار ایسنا با اشاره به اینکه کاربران با استارت کردن این ربات تلگرامی می‌توانند در بخش‌های مختلف پزشکی از راهنمایی‌های پزشکان بهره‌مند شوند، افزود: پزشکانی در تخصص‌های عمومی، اطفال، زنان، سرطان، قلب، اعصاب و روان، مفاصل و استخوان، تغذیه و رژیم درمانی، پوست و مو و زیبایی و مشاوره زناشویی آماده ارائه خدمات مشاوره پزشکی به کاربران هستند.

وی درباره هدف طراحی و راه‌اندازی این ربات بیان کرد: در بسیاری از موارد ممکن است ما نیاز به مشورت با یک پزشک را داشته باشیم ولی به دلیل مشکل بودن دسترسی به مطب، از مراجعه به پزشک اجتناب کنیم. گاهی اوقات مشورت با پزشک می‌تواند موجب آرامش خاطر بیمار شده و نگرانی وی را رفع کرده یا او را برای پیگیری جدی مشکل ترغیب کند؛ در چنین مواردی دسترسی آسان به پزشک می‌تواند بسیار مؤثر واقع شود که ربات مشاوره پزشکی سلام‌پزشک با همین رویکرد فعال شده است.

مدیر پروژه ربات مشاوره پزشکی سلام‌پزشک، پاسخگویی به سوالات توسط پزشکان معتبر عضو سازمان نظام پزشکی کشور را از مزایای این ربات عنوان کرد و افزود: پرسش از پزشک و دریافت مشاوره در زمان و مکان‌هایی که مراجعه اولیه به مطب پزشکان وقت‌گیر بوده یا آسان نیست، امکان ارسال فایل (اسکن آزمایش، عکس سونوگرافی)، در دسترس بودن و سهولت استفاده و نبود نیاز به نصب نرم‌افزار جانبی به صورتی که همه مراحل ارسال مشاوره و پاسخگویی از طریق تلگرام صورت می‌گیرد، از مزیت‌های این ربات هستند.  

جبلی همچنین اعلام‌کرد: ایده اصلی این ربات توسط دکتر رضا اسدی مدیرعامل شرکت ضامن سلامتی و مدیر مرکز آموزش مجازی دانشگاه علوم‌پزشکی مشهد مطرح شده و برنامه‌نویسی آن نیز توسط رضا علی‌پناه انجام شده است.مشاوره پزشکی تلگرامی رایگان

ربات مشاوره پزشکی سلام‌پزشک با شناسه SalamPezeshk_bot@ در تلگرام در دسترس کاربران قرار دارد.

انتهای پیام

پک استیکر با نام حوریه

استیکر اسمی شیدا

استیکر اسمی صالح و پریا

استیکر اسمی جابر و محدثه

استیکر اسمی اصغر و نگین

مشاوره پزشکی تلگرامی رایگان

استیکر اسمی هدی

پک استیکر با نام آرین

جستجوی استیکر میان نامهای دیگر

۰ بازدید, ۰ عضویت

۰ بازدید, ۰ عضویت

۰ بازدید, ۰ عضویت

۰ بازدید, ۰ عضویت

۳۳۵۷۰۸ بازدید, ۴۶۷۸۹ عضویت

۱۷۴۰۶۲ بازدید, ۱۵۷۷۶ عضویت

۱۲۲۲۹۳ بازدید, ۴۷۸۰۱ عضویت

وبسایتی برای معرفی گروه های تلگرامی, کانال های تلگرامی, ساخت و دانلود استیکر های تلگرام، افزایش ممبر تلگرام

 

تمامی حقوق متعلق به تلگفا می باشد

عضویت در کانال تلگرامی

دانلود استیکر تلگرام

مشاوره پزشکی تلگرامی رایگان
مشاوره پزشکی تلگرامی رایگان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *