مشاور تلفنی اصفهان

 
helpkade
مشاور تلفنی اصفهان
مشاور تلفنی اصفهان

اگر در جست و جوی بهترین مرکز مشاوره اصفهان یا بزرگترین خدمات روانشناسی در اصفهان میگردید؟ پس ادامه متن را حتماً بخوانید! ما در ادامه آدرس تمامی مرکز مشاوره اصفهان را آورده ایم. مردم ساکن اصفهان چگونه بهترین مراکز مشاوره اصفهان و بهترین مشاور اصفهان مرتبط با موضوع مشاوره خود را پیدا کنند و چگونه میتوانند به دنبال بهترین خدمات از مراکز مشاوره در اصفهان باشند؟ از آنجایی که پیدا کردن بهترین و قابل اعتماد ترین مراکز مشاوره در اصفهان و دسترسی به آنها یکی از دغدغه های مردم بوده است، از این رو در این مقاله لیست آدرس مراکز مشاوره اصفهان را جهت تسهیل در اختیار شما قرار می دهد. اصفهان یکی از پر جمعیت ترین و بزرگ ترین شهرهای ایران است. در این شهر مراکز روانشناسی و مشاوره متعددی مشغول به کار هستند. بهترین مرکز مشاوره در اصفهان را می توانید به راحتی از میان ان ها انتخاب کرده و به انجا مراجعه کنید. بهترین مرکز مشاوره در اصفهان مرکز مشاوره ای هست که تمام موارد و حیطه های مشاوره و روانشناسی از جمله: مشاوره خانواده و ازدواج ، مشاوره طلاق و خیانت ، مشاوره جنسی و زناشویی ، روانکاوی فردی و گروهی ، مشاوره کودک و نوجوان ، درمان اضطراب ، پرخاشگری ، وسواس و کمبود اعتماد به نفس ، مشاوره تحصیلی و برنامه ریزی کنکور ، درمان بیش فعالی ، نقص تمرکز و توجه با استفاده از دستگاه نوروفیدبک ، روانپزشکی و … را دارا باشد.

جهت ارتباط با شماره مشاوره و روانشناسی رایگان اصفهان با شماره ۰۳۱۳۲۶۸۷۶۳۰ هماهنگ کنید. این مرکز آماده ارائه خدمات روانشناسی و مشاوره با ۸۰% تخفیف ویژه به شما عزیزان میباشد. مرکز با همکاری روانشناسان، روانپزشک و روانسنج گروه میباشد.

در صورت نیاز به دارودرمانی به روانپزشک ارجاع داده خواهد شد.  در صورت نیاز به انجام تست های روانشناسی به روانسنج گروه ارجاع داده خواهد شد. در این مرکز به روز ترین ابزارهای روانشناسی همانند نوروفیدبک و هیپنوتراپی استفاده میشود.

برای ارتباط با مشاورین ما با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید . مشاوره ها به صورت حضوری  و غیر حضوری هم انجام میشود . کیفیت مشاوره غیر حضوری با حضوری یکسان میباشد . برای اطلاع از هزینه دقیق جلسات در سال جاری در رزوهای غیر تخفیف با مرکز تماس بگیرید. در ایامی از سال به جهت رفاه مردم مشاوره به صورت رایگان انجام خواهد شد. برای اطلاع از روز و ساعت دقیق همین صفحه را دنبال کنید و یا با ما تماس بگیرید.

■ محورهای اصلی فـعالـیت ما : مشاوره فردی اصفهان (بالینی) ، روانکاوی اصفهان ، مشاوره خانواده اصفهان ، مشاوره ازدواج اصفهان ، مشاوره طلاق و خیانت اصفهان ، مشاوره کودک اصفهان ، مشاوره نوجوان اصفهان ، مشاوره تحصیلی اصفهان ، مشاوره شغلی اصفهان ، روانپزشکی اصفهان

مشاور تلفنی اصفهان

خدمات روانشناسی در مرکز مشاوره اصفهان به شرح موارد زیر می باشد: ارائه خدمات تخصصی روانشناسی در اصفهان :.  مشاوره قبل از ازدواج .  بهبود روابط خانوادگی .  مشاوره جنسی و زناشویی .  مشاوره طلاق و خیانت .  درمان اختلالات رفتاری.  روانپزشکی.  اضطراب ، افسردگی ، استرس ، وسواس.  اعتماد به نفس.  مشاوره کودک و نوجوان.  بیش فعالی و گفتار درمانی.  نوروفیدبک و بیوفیدبک (TDCS , QEEG).  برنامه ریزی و مشاوره تحصیلی ، کنکور.  مشاوره شغلی .  تحلیل تست های شخصیت و ازدواج (neo , mmpi-2 , milon  ,  استرانگ و…).  برگزار کننده کارگاه های آموزشی روانشناسی ویژه عموم و روانشناسان

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اصفهان- معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان اعلام کرد: سامانه صدای مشاور شماره ۱۴۸۰ جهت مشاوره غیر حضوری و تلفنی از سوی دولت در نظر گرفته شده که هم استانی ها می توانند با برقراری ارتباط با این خط تلفنی، از خدمات این سامانه به صورت رایگان استفاده کنند.

مجتبی ناجی در گفتگو با قدس آنلاین افزود: در زندگی امروزی با توجه به فشار ها و اضطراب های مختلف، همه مردم نیاز به مشاوره دارند و با توجه به اینکه در دسترسی به مراکز مشاوره حضوری ممکن است برای بعضی از افراد دشواری هایی به همراه داشته باشد، خط تلفنی صدای مشاور از طرف سازمان بهزیستی با شماره چهاررقمی ۱۴۸۰ از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب فعال شده است.

وی گفت: افرادی که نیاز به مشاوره های خانوادگی، روانی، عاطفی، رفتاری، فرزند پروری یا رابطه خوب با همسر دارند، می توانند موارد خود را با این سامانه مطرح و از خدمات مشاوره ای سازمان بهزیستی بهره مند شوند.

معاون پیشگیری اداره کل بهزیستی استان اصفهان با اشاره به محدود بودن تعداد خطوط این سامانه، تصریح کرد: در استان اصفهان ۹ خط برای ارایه خدمات مشاوره ای ۱۴۸۰  فعال شده و ممکن است بعضی از افراد پشت خط منتظر بمانند.

وی ادامه داد: خدمات مشاوره ای بهزیستی رایگان است و همه هزینه های آن توسط دولت پرداخت می شود، بنابراین شهروندان می توانند با گرفتن مشاوره از مشکلاتی که آنها را نگران کرده است، نجات یابند.

مشاور تلفنی اصفهان

ناجی خاطرنشان کرد: اگر با مطرح کردن مشکل شهروندان، نظر کارشناسان ما  نیاز به انجام مشاوره عمیق تر بود، به مراکز مشاوره حضوری معرفی می شوند.

به گفته وی، در حال حاضر ۱۵۰ مرکز مشاوره حضوری در استان اصفهان تحت نظارت سازمان بهزیستی فعال است.

تمامی حقوق برای قدس آنلاین محفوظ است.

© 2018 www.qudsonline.ir

ثبت نام آنلاین کارگاه های روانشناسی

. به عنوان بزرگترین مرکز مشاوره اصفهان، مرکز مشاوره توحید به پشتوانه ی متخصصانی نام آور در عرصه ی روانشناسی کشور، گامی در ارتقای آموزش حرفه ­ای روانشناسی اصفهان برای دانش ­آموختگان و دانشجویان تحصیلات تکمیلی روانشناسی بردارد. این کارگاه ها در دو بخش تخصصی و عمومی  برگزار میگردد.

. آسیب شناسی. مداخلات بالینی و دارویی جهت بهبود
اختلالات خلقی، اضطراب، افسردگی، دوقطبی، وسواس، پرخواشگری، ضداجتماعی، خودشیفته. تیک و سردردهای عصبی
در مرکز مشاوره اصفهان انجام میگیرد.

طراحی، اجرا و تحلیل آزمون ها و مصاحبه های سازمان محور (شغلی). تست شخصیت و ازدواج . فرایند استخدام و به کار گماری. فرایند غربال گری. فرایند استعداد یابی. سنجش کیفیت زندگی کاری کارکنان

اگر بدنبال مرکز مشاوره اصفهان یا روانشناس اصفهان میگردید؟ پس ادامه متن را حتماً بخوانید! ما در این مقاله آدرس تمامی مرکز مشاوره اصفهان را آورده ایم.

مشاور تلفنی اصفهان

مردم ساکن اصفهان چگونه برترین مراکز مشاوره اصفهان را پیدا کنند و چگونه میتوانند به دنبال بهترین خدمات از مراکز مشاوره در شهر اصفهان باشند. از آنجایی که پیدا کردن بهترین و قابل اعتماد ترین مراکز مشاوره در اصفهان و دسترسی به آنها یکی از دغدغه های مردم بوده است، از این رو در این مقاله لیست آدرس مراکز مشاوره اصفهان را جهت تسهیل در اختیار شما قرار می دهد.

 

 

شماره پیامک اطلاع از دوره های آموزشی (ارسال رشته و مقطع تحصیلی) به 10002527 .__________________________________________________________________________.برای آگاهی از بهترین مرکز مشاوره اصفهان، و خدمات روانشناسی اصفهان با شماره 09134061758 تماس بگیرید.



| EN

مشاوره تلفنی 1480 پل ارتباطی بین شما و مشاوران

مشاور تلفنی اصفهان

تلفن صدای مشاور 148 به خط 4 رقمی 1480 تغییريافت

دكتر مرضيه فرشاد،معاون پیشگیری اداره‌ کل بهزیستی استان اصفهان از تغيير تلفن صدای مشاور 148 بهزیستی به خط 4 رقمی 1480 خبر داد.

معاون پیشگیری اداره‌ کل بهزیستی استان اصفهان با بيان اينكه: مشاوره تلفنی امکان آن را فراهم می‌سازد تا افراد نیازمند در زمان دلخواه و در هر مکانی که به تلفن دسترسی دارند، سریع و آسان با مشاور تماس بگیرند.گفت: تلفن صدای مشاور 148 به خط 4 رقمی 1480 تغییر یافت و تماس‌گیرندگان می‌توانند با کم‌ترین هزینه از کمک‌های مشاورین متخصص بهره‌مند شوند. در مشاوره از طریق تلفن، تماس‌گیرندگان در بیان افکار و احساسات احساس امنیت و راحتی بیشتری خواهند کرد و امکان برقراری ارتباط عمیق‌تری فراهم خواهد شد.

اين مقام مسئول ابراز اميدواري نمود با مشاورتلفني 1480 در فجر 34 مشاوران در زمینه‌های مختلف تحصیلی، تربیتی، خانوادگی، زناشویی، انتخاب همسر، مشکلات روانی، جنسی، حقوقی، اجتماعی و اعتیاد به تماس‌گیرندگان اطلاعات، پیشنهادها و آگاهی‌های لازم را ارائه نمايند.

کليه حقوق مادي و معنوي اين سايت متعلق به اداره کل بهزیستی استان اصفهان مي باشد.

توسعه و پشتیبانی توسط شرکت فراسان

یا نام متخصص را جستجو کنید

روانشناس کیست؟

روانشناس کسی است که فرایندهای ذهنی و رفتار انسان‌ها را از طریق مشاهده، تفسیر و ثبت نحوه ارتباط افراد با یکدیگر و محیط پیرامون‌شان، بررسی می‌کند. روانشناسان سعی دارند که سلامت و رفاه ذهنی همه افراد، اعم از خانواده‌ها، گروه‌ها و جوامع مختلف را تضمین کنند.

روانشناس، یک متخصص آموزش‌دیده است که در زمینه تحقیقات، آزمایشات و رسیدگی به چالش‌های عاطفی و روانی بیماران فعالیت می‌کند. مشاور و روانشناس خوب در هر زمینه ای می تواند خدمات خود را در مراکز مشاوره، بیمارستان ها یا مطب متخصص ارائه کنند. برخی مراکز به شکل اختصاصی مرکز مشاوره ازدواج هستند.

روانشناسان خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند:

مشاور تلفنی اصفهان

تحصیلات و مدرک روانشناسان

اخذ مجوز کار، مستلزم داشتن مدرک دکترا (Ph.D. ،Psy.D. و Ed.D.) و گذراندن یک دوره دو ساله در یک مرکز خدمات بالینی است. روانشناسان، بیش از هر متخصص دیگری در زمینه روانشناسی و خدمات روان درمانی، تحصیل کرده و آموزش می‌بینند. دکتر روانشناس خوب می تواند با تخصص خود مسائل زیادی را حل کند.

از زیرشاخه های اصلی روانشناسی در ایران، می‏توان روانشناسی بالینی و روانشناسی عمومی و روانشناسی کودکان استثنائی را نام برد.

روانشناس بالینی

فعالیت اصلی روانشناسان بالینی شامل تست‏ های روانشناسی، ارزیابی و تشخیص مشکلات روانی، روان درمانی، تحقیق در زمینه کشف راه‌های بهبود سلامتی، تدریس و مشاوره می‌شود. روانشناسان بالینی در اماکن مختلف، از جمله بیمارستان‎ها، کلینیک‌های بهداشت روانی، مطب‌ها، مدارس ابتدایی و متوسطه، برنامه‌های توانبخشی کارکنان و شرکت‌ها فعالیت دارند. روانشناسان بالینی می‏توانند در زمینه های کودک و نوجوان و یا خانواده، آموزش‏ های تخصصی لازم را ببیند و در هر یک از این حیطه ها، تخصصا مشغول به کار درمان شوند.

سایت پزشک خوب با استفاده از بهترین روانشناس در هر شهر، مشاوره روانشناسی را برای حل معضلات و اختلالات مراجعان به کار می گیرد. در همین راستا لیست روانشناسان در هر شهر قابل مشاهده و انتخاب است.

خانواده اولین پایگاه اجتماعی و اولین مدرسه ای است که ما از کودکی در آن رشد می کنیم. خانواده‌ای که در بدو تولد پیدا کرده‌ایم از اولین لحظات زندگی تا آخرین ثانیه آن بر همه جنبه‌‌های زندگی ما تاثیر بسیار مهمی می‌گذارد. بنابراین اطلاع داشتن از چگونگی کارکرد صحیح خانواده و افزایش مهارت های ارتباطی برای داشتن روابط سالم، از موارد پراهمیت به شمار می‌رود.

خانواده درمانی یکی از انواع مداخلات رواندرمانی است و به منظور بررسی موارد خاصی طراحی شده است که بر سلامت و کارآئی خانواده تاثیر می‌گذارد. این درمان می‌تواند به خانواده‌ها در گذر از دورانی سخت، تحول های اساسی مثل آمدن فرزند جدید، ازدواج فرزندان، یا ورود عضوی جدید مثل عروس یا داماد و همچنین مسائل مربوط به سلامت رفتاری هر یک از اعضای خانواده کمک کند.

مشاور یا درمانگر خانواده فردی است متخصص که برای بر عهده گرفتن نقش‌ مشاور خانواده باید به میزان زیادی آموزش ببیند، تحصیلات رسمی داشته باشد، و برای اطمینان از اینکه برای انجام وظیفه خود آماده است، امتحان دهد.

مشاوران خانواده ممکن است روش‌های درمانی مختلفی داشته باشند و برخی از تکنیک‌های درمانی را ترجیح دهند اما همه آنها موظف هستند حداقل تجربه کارکردن با موارد زیر داشته باشند:

مشکلات رفتاری کودکان و بزرگسالان، سوگ، افسردگی و اضطراب، خشونت خانگی

تعارضات زناشویی و همچنین سوء مصرف مواد زوجین یا هر یک از اعضای خانواده.

برای درمان مواردی که در بالا ذکر شد  و همچنین  سایر مسائل خانوادگی، یک خانواده درمانگر می‌بایست:

دکتر ریحانه شجاعی 

فروغ نیکفر 

دکتر سپیده فلاحیه 

افسانه آقائی 

سارا صراف زاده 

مژده کوشش 

فائزه قربانیان 

فرزانه فروزان فر 

نجمه طاهری 

دکتر نغمه خدامی 

تمامی آدرس ها را بر روی نقشه می توانید مشاهده کنید

loading…

جستجو بر حسب نام متخصص

لیست تخصص ها

آیا شما یک پزشک خوب هستید؟

تمامی حقوق این وب‌سایت محفوظ است و انتشار مطالب آن با ذکر منبع بلامانع می‌باشد

سید‌محمدعلی ظفر، مدیرعامل مؤسسه ‌قلم سفید اهل بیت(ع) در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان این مطلب گفت: این مؤسسه با توجه به مجوزی که دارد می‌تواند در 4 محور آموزش و پژوهشی، هنر و مشاوره فعالیت‌هایی را انجام دهد که در این راستا در بخش مشاوره، برنامه‌هایی به‌منظور ارائه مشاوره در‌نظر گرفته شده است.

‌وی افزود: کلینیک «نگاه سفید» از زیرمجموعه مؤسسه فرهنگی قلم سفید اهل بیت(ع) به‌منظور ارائه مشاوره‌های مذهبی، خانوادگی، رفتاری، کودک و نوجوان مشغول فعالیت است.

ظفر ادامه داد: همزمان با ارائه مشاوره حضوری، مشاوره تلفنی رایگان نیز برای مراجعه‌کنندگان توسط مشاوران مذهبی مجرب ارائه می‌شود.

وی اظهار کرد: این مرکز مشاوره، طی روزهای پنجشنبه از ساعت 16 تا 19 در قالب شبهات اعتقادی، اخلاقی و رفتاری موضوعات و مسائل را بررسی می‌کند.

مشاوره کودک چیست ؟ واژه تربیت کودک به معنای تعلیم و تربیت کودک برای چالش های زندگی آینده اش با استفاده از اصول علمی است. والدین باید بدانند که تمامی حرکات و عملکرد های آنان در حضور کودک شکل دهنده ی قالب های رفتاری و اصول فکری کودکان می باشد. در مسیر تربیت کودک والدین با چالش های متفاوتی روبرو می شوند که باید قبل از هر چیزی احساسات خود را کنترل کنند. تا بتوانند در رویارویی با این چالش ها عملکرد بهتری داشته باشند. افزایش آگاهی در مورد اصول تربیتی فرزندان نکته ی بسیار حیاتی برای تربیت کودک می باشد. بهترین راه حل برای افزایش آگاهی استفاده از مشاوره کودک و مشاوره تربیت کودک می باشد. از آنجایی که بسیاری از شهروندان از مراکز مشاوره کودک اطلاع ندارند. در این مقاله تمامی آدرس مرکزا مشاوره کودک را جمع آوری شده است.

 

 

یکی از مشکلاتی که بسیاری از شهروندان اصفهان با آن مواجه هستند عدم آگاهی آنان از آدرس مراکز مشاوره کودک اصفهان می باشد. به همین دلیل مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی سعی در جمع آوری بهترین مراکز مشاوره کودک اصفهان کرده است. آدرس بهترین مراکز مشاوره کودک اصفهان در ادامه آورده شده است. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی تماس بگیرید.

مشاور تلفنی اصفهان

 

آدرس مراکز مشاوره کودک اصفهان

  

شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد آدرس مراکز مشاوره کودک اصفهان با مشاوران مرکز مشاوره حامی هنر زندگی از کل کشور از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

 

 

کودکی دوران شکل گیری شخصیت می باشد؛ بنابراین آگاهی پدر و مادر از روش های صحیح تربیتی و آموزش کودک در نحوه برخورد آنان و داشتن رفتاری مناسب با کودکشان تاثیر به سزایی دارد. فراموش نکنید که برای تربیت کودک تنها فراهم کردن شرایط رفاهی و آموزشی مناسب کافی نیست؛ بلکه والدین باید اصول صحیح تربیتی شامل تنبیه، تشویق، آموزش و… را بیاموزند. یادگیری این اصول صحیح تربیت و آموزش کودک مسئله پیچیده ای است که نیاز به مشاوره با روانشناسان متخصص و حساس کودک دارد. برای اطلاع از روانشناسی کودک کلیک کنید.

همانطوری که می دانید کودکان نیز مسئله ها و دغدغه هایی دارند که نمی توانند به تنهایی این چالش ها را برطرف کنند. این مسئله می تواند به طور مستقیم بر روی سلامت و روحیه کودک تاثیر بگذارد. در این میان نقش اصلی در برقراری ارتباط و کمک به کودکان برای برطرف کردن مشکلاتشان را خانواده ها بازی می کنند. مشاوره کودک موثرترین راهکاری است که خانواده ها می توانند روش صحیح برخورد با کودکان برای حل مشکلاتشان را بیاموزند. برای دریافت مشاوره کودک کلیک کنید.

 

شما می توانید با مراجعه به روانشاسان کودک در مورد مشکلات متفاوت فرزندتان مشاوره بگیرید. تجربه به ما ثابت کرده که موضوع و چالش اصلی والدین همیشه پنهان بوده و نیاز به ریشه یابی توسط روانشناس کودک دارد. ولی به طور کلی می توان از رایج ترین مشکلات والدین در زمینه کودک به موارد زیر اشاره داشت :

 

به دلیل مشغله زیاد والدین در زندگی های امرزی، یافتن یک مشاوره کودک متخصص و با تجربه مشکل بوده و نیاز به صرف وقت، هزینه، انرژی زیاد در رفت و آمد و … دارد که همین امر سبب می شود تا بسیاری از والدین از کمک و همراهی روانشناسان کودک متخصص بهرمند نشوند. مرکز مشاوره کودک حامی هنر زندگی با گرد هم آوری روانشناسان کودک متخصص و با تجربه و همچنین با فراهم سازی زیرساخت تلفنی در تلاش است که تا بتواند سهم کوچکی در یاری و آسایش مردم ایران زمین داشته باشد.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه کودک به صورت تلفنی و حضوری می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.


وکیل پایه یک دادگستری


اصفهان – اصفهان


وکیل پایه یک دادگستری


تهران – تهران

وکیل پایه یک دادگستری

مشاور تلفنی اصفهان


اصفهان – اصفهان

زمان پاسخگویی حداکثر 1 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، تعزیرات
، زندان – عفو
، شهرداری
، ثبت
، مالیات
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، بین الملل
، داوری
، مراجع
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


اصفهان – اصفهان

زمان پاسخگویی حداکثر 24 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، ثبت
، مالیات
، بیمه
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، مراجع
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


اصفهان – اصفهان

زمان پاسخگویی حداکثر 4 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، زندان – عفو
، شهرداری
، ثبت
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، مراجع
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


اصفهان – اصفهان

زمان پاسخگویی حداکثر 5 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، اجاره
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، زندان – عفو
، ثبت
، بیمه
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، مراجع

وکیل پایه یک دادگستری


اصفهان – اصفهان

زمان پاسخگویی حداکثر 2 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، تجاری
، جرایم
، ثبت

وکیل پایه یک دادگستری


اصفهان – اصفهان

زمان پاسخگویی حداکثر 3 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، شرکت
، جرایم
، قاچاق
، شهرداری
، ثبت
، کار
، متفرقه
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


اصفهان – خمینی شهر

زمان پاسخگویی حداکثر 72 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، تجاری
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه

وکیل پایه یک دادگستری


اصفهان – اصفهان

زمان پاسخگویی حداکثر 48 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، تعزیرات
، زندان – عفو
، شهرداری
، ثبت
، مالیات
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، بین الملل
، داوری
، مراجع
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


اصفهان – اصفهان

زمان پاسخگویی حداکثر 10 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، تجاری
، جرایم
، ثبت
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، داوری

مشاور تلفنی اصفهان

وکیل پایه یک دادگستری


اصفهان – اصفهان

زمان پاسخگویی حداکثر 48 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک

وکیل پایه یک دادگستری


اصفهان – اصفهان

زمان پاسخگویی حداکثر 24 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، تعزیرات
، زندان – عفو
، شهرداری
، ثبت
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، مراجع
، سایر مقررات

وکیل و مشاور حقوقی


اصفهان – گلپایگان

زمان پاسخگویی حداکثر 24 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، دادرسی
، اجرا

وکیل و مشاور حقوقی


اصفهان – اصفهان

زمان پاسخگویی حداکثر 12 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، ثبت
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، مراجع
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


اصفهان – اصفهان

زمان پاسخگویی حداکثر 24 ساعت

تخصص:
کار

وکیل پایه یک دادگستری


اصفهان – نجف آباد

زمان پاسخگویی حداکثر 2 ساعت

تخصص:
امور حسبی

وکیل پایه یک دادگستری


اصفهان – كاشان

زمان پاسخگویی حداکثر 10 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، تعزیرات
، زندان – عفو
، ثبت
، مالیات
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، بین الملل
، داوری
، مراجع
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


اصفهان – اصفهان



تخصص:
خانواده

وکیل و مشاور حقوقی


اصفهان – اصفهان

زمان پاسخگویی حداکثر 1 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، تعزیرات
، زندان – عفو
، شهرداری
، ثبت
، مالیات
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، بین الملل
، داوری
، مراجع
، سایر مقررات

وکیل پایه یک دادگستری


اصفهان – كاشان

زمان پاسخگویی حداکثر 1 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، معاملات
، اجاره
، ارث – وصیت
، امور حسبی
، شرکت
، تجاری
، جرایم
، قاچاق
، تعزیرات
، زندان – عفو
، شهرداری
، ثبت
، مالیات
، بیمه
، کار
، دادرسی
، اجرا
، متفرقه
، بین الملل
، داوری
، مراجع
، سایر مقررات


مدرس دانشگاه


اصفهان – اصفهان

زمان پاسخگویی حداکثر 5 ساعت

تخصص:
خانواده
، املاک
، جرایم

کپی رایت © 2020 – مشاوره حقوقی آنلاین

طراحی و اجرا: ساونگ

این وب سایت در ستاد ساماندهی وزارت ارشاد به ثبت رسیده و تمامی خدمات آن دارای مجوز لازم از مراجع ذیربط بوده و فعالیت های آن تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران می باشد.

مشاور تلفنی اصفهان
مشاور تلفنی اصفهان
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *