مشاور تلفنی با موبایل

 
helpkade
مشاور تلفنی با موبایل
مشاور تلفنی با موبایل

چگونه مشاوره تلفنی فوری با موبایل داشته باشیم؟می‌خواهید مشاوره تلفنی فوری داشته باشید؟ از سایت ۹ صبح تا ۱۱ شب در کنار شما هستیم.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام مشاورانه، مشاوره تلفنی به‌عنوان یک راهکار مهم برای کاهش دغدغه‌ها و مشکلات افراد شناخته می‌شود. مشاوره می‌تواند سبب کاهش بسیاری از مشکلات آن‌ها در زمینه‌های گوناگون زندگی شود.

درگذشته استفاده از مشاوره چندان رایج نبود و افراد ترجیح می‌دادند تا خود به درمان و برطرف نمودن مشکلات خود از طریق مشاوره و مشورت گرفتن از افراد با تجربه اقدام کنند.

امروزه با گسترش اطلاعات و دانش افراد در رابطه با دانش مشاوره استفاده از مشاوره روزبه‌روز در حال افزایش است.

۰۲۱۸۸۴۱۹۸۳۲

مشاور تلفنی با موبایل

۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲

موبایل مراکز

۰۹۰۳۱۲۳۶۴۴۶۰

۰۹۰۳۵۶۷۳۰۵۰

۰۹۱۰۸۳۴۷۵۹۷

برای عزیزان خارج از کشور

۹۸۹۰۳۱۲۳۶۴۴۶+

۹۸۹۰۳۵۶۷۳۰۵۰+

۹۸۹۱۰۸۳۴۷۵۹۷+

مشکلات بسیار زیادی وجود دارد که افراد می‌توانند برای مشاوره به مراکز مشاوره در جهت حل آن‌ها اقدام کنند.

مشاوره می‌تواند از طریق راه‌های گوناگونی صورت بگیرد تا بتواند نیازها و دغدغه‌های افراد مختلف را در زمینه‌های گوناگون برطرف نماید.

یکی از روش‌هایی که توسط مرکز مشاوره مشاورانه برای افرادی که قادر به حضور در مراکز مشاوره نیستند ایجاد شده است مشاوره تلفنی فوری با موبایل است. امروز تمامی افراد موبایل دارند و به‌ راحتی از طریق آن به شبکه اینترنت و نیز شبکه تلفن وصل می‌باشد.

افراد به‌راحتی می‌توانند از طریق مشاوره تلفنی رایگان با موبایل به مشاور مورد نظر خود متصل شده و دغدغه‌ها و مشکلات خود را با او در میان بگذارد.

یکی از مشکلاتی که افراد می‌توانند از طریق مشاوره تلفنی رایگان با موبایل برای حل آن اقدام کنند مشکلات شخصیتی است.

امروز مشکلات و اختلالات شخصیتی افراد بسیار زیادی را درگیر نموده و مشکلات زیادی را برای خود آن‌ها و برای افرادی که با آن‌ها زندگی می‌کنند به وجود آورده است. برای درمان و شناخت بهتر این اختلالات راه‌های گوناگون وجود دارد.

مثلاً در مراکز مشاوره مشاوران اقدام به انتشار تست‌های روانشناسی شخصیت می‌کند و پس از پاسخ دادن به تست‌های روانشناسی می‌تواند به شناخت مناسب از وضعیت خود توسط تجزیه‌وتحلیل مشاور دست یابد.

یکی دیگر از مواردی که مشاوره تلفنی رایگان با استفاده از موبایل می‌تواند برای حل آن صورت گیرد مشکلات استرس و اضطراب در دنیای کنونی است.

استرس و اضطراب از افراد جوان و نوجوانی که درگیر تحصیل و پیدا کردن شغل هستند تا افراد پیری که بازنشسته شده‌اند و زندگی را به‌تنهایی می‌گذرانند در برمی‌گیرد.

در واقع این‌ یکی از اختلالات بسیار مهم و بزرگ در زندگی کنونی افراد است.

انجام مشاوره با مشاوران روانشناسی و روان‌پزشکی

دکتر ویلیام البرتو، مشاور خانواده در ایتالیا، بیان می‌کند که انجام مشاوره با مشاوران روانشناسی و روان‌پزشکی می‌تواند برای درمان این بیماری بسیار مفید و مؤثر واقع گردد. یکی دیگر از بیماری‌ها و اختلالاتی که می‌تواند از طریق مشاوره تلفنی رایگان با تلفن مورد بررسی قرار بگیرند اختلالات رفتاری و اخلاقی است.

بسیاری از افراد با این اختلالات روبه‌رو هستند بنابراین زندگی مشترک آن‌ها و روابط اجتماعی آن‌ها تحت تأثیر قرار می‌گیرد.

بسیاری از خانواده‌ها و زن و شوهرها به دلیل همین مشکلات و اختلالات با دغدغه‌های بسیار زیادی در زندگی مشترک خود روبرو هستند. بسیاری از افراد در حیطه کاری خود نمی‌توانند ارتباطات مناسبی را با همکاران خود برقرار کنند.

تمامی موارد گفته‌ شده می‌تواند در رابطه با اختلالات مربوط به رفتار و اخلاق انسان‌ها باشد مشاوره در این زمینه بسیار مهم و حیاتی بوده می‌تواند سبب کاهش بسیاری از مشکلات و دغدغه‌های افراد در زمینه‌های گوناگون یادشده باشد.

یکی دیگر از مواردی که برای انجام مشاوره مفید و مؤثر است را می‌توان مشکلات مربوط به خانواده دانست امروزه خانواده‌های بسیار زیادی وجود دارند که در زمینه‌های گوناگون با مشکلات مختلف دست‌ و پنجه نرم می‌کنند.

این مشکلات می‌تواند سبب مانع بزرگی بر راه خوشبختی و سعادت خانواده‌ها باشد. به همین دلیل مشاوره خانواده به‌عنوان یکی از مشاوره‌های بسیار مهم در مرکز مشاوره مشاورانه انجام می‌گیرد.

انتهای رپرتاژ آگهی

مشاوره به عنوان یک راهکار مهم برای کاهش دغدغه ها و مشکلات افراد شناخته می شود.

مشاوره می‌تواند سبب کاهش بسیاری از مشکلات آنها در زمینه های گوناگون زندگی شود.

در گذشته استفاده از مشاوره چندان رایج نبود و افراد ترجیح می دادند تا خود به درمان و برطرف نمودن مشکلات خود از طریق مشاوره و مشورت گرفتن از افراد با تجربه اقدام کنند.

امروزه با گسترش اطلاعات و دانش افراد در رابطه با دانش مشاوره استفاده از مشاوره روز به روز در حال افزایش است.

۰۲۱۸۸۴۱۹۸۳۲

مشاور تلفنی با موبایل

۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰

۰۲۱۲۲۳۵۴۲۸۲

موبایل مراکز

۰۹۰۳۱۲۳۶۴۴۶۰

۰۹۰۳۵۶۷۳۰۵۰

۰۹۱۰۸۳۴۷۵۹۷

برای عزیزان خارج از کشور

۹۸۹۰۳۱۲۳۶۴۴۶+

۹۸۹۰۳۵۶۷۳۰۵۰+

۹۸۹۱۰۸۳۴۷۵۹۷+

مشکلات بسیار زیادی وجود دارد که افراد می‌توانند برای مشاوره به مراکز مشاوره در جهت حل آنها اقدام کنند.

مشاوره می تواند از طریق راه های گوناگونی صورت بگیرد تا بتواند نیازها و دغدغه های افراد مختلف را در زمینه‌های گوناگون برطرف نماید.

یکی از روش هایی که توسط مرکز مشاوره ما برای افرادی که قادر به حضور در مراکز مشاوره نیستند ایجاد شده است مشاوره تلفنی رایگان با موبایل است. امروز تمامی افراد موبایل دارند و به راحتی از طریق آن به شبکه اینترنت و نیز شبکه تلفن وصل می باشد.

افراد به راحتی می توانند از طریق مشاوره تلفنی رایگان با موبایل به مشاور مورد نظر خود متصل شده و دغدغه ها و مشکلات خود را با او در میان بگذارد.

یکی از مشکلاتی که افراد می توانند از طریق مشاوره تلفنی رایگان با موبایل برای حل آن اقدام کنند مشکلات شخصیتی است.

امروز مشکلات و اختلالات شخصیتی افراد بسیار زیادی را درگیر نموده و مشکلات زیادی را برای خود آنها و برای افرادی که با آنها زندگی می‌کنند به وجود اورده است. برای درمان و شناخت بهتر این اختلالات راه‌ های گوناگون وجود دارد.

مثلاً در مراکز مشاوره مشاوران اقدام به انتشار تست های روانشناسی شخصیت می کند و پس از پاسخ دادن به تست های روانشناسی می تواند به شناخت مناسب از وضعیت خود توسط تجزیه و تحلیل مشاور دست یابد.

یکی دیگر از مواردی که مشاوره تلفنی رایگان با استفاده از موبایل می تواند برای حل آن صورت گیرد مشکلات استرس و اضطراب در دنیای کنونی است.

استرس و اضطراب از افراد جوان و نوجوانی که درگیر تحصیل و پیدا کردن شغل هستند تا افراد پیری که بازنشسته شده اند و زندگی را به تنهایی می گذرانند در بر میگیرد.

در واقع این یکی از اختلالات بسیار مهم و بزرگ در زندگی کنونی افراد است.

مشاوره تلفنی ارزان با موبایل

۰۹۰۳۱۲۳۶۴۴۶۰

۰۹۰۳۵۶۷۳۰۵۰

۰۹۱۰۸۳۴۷۵۹۷

دکتر ویلیام البرتو، مشاور خانواده در ایتالیا، بیان می کند که: “انجام مشاوره با مشاوران روانشناسی و روانپزشکی می تواند برای درمان این بیماری بسیار مفید و موثر واقع گردد. یکی دیگر از بیماری‌ ها و اختلالاتی که می تواند از طریق مشاوره تلفنی رایگان با تلفن مورد بررسی قرار بگیرند اختلالات رفتاری و اخلاقی است”.

بسیاری از افراد با این اختلالات روبه‌رو هستند بنابراین زندگی مشترک آنها و روابط اجتماعی آنها تحت تاثیر قرار می گیرد.

بسیاری از خانواده ها و زن و شوهرها به دلیل همین مشکلات و اختلالات با دغدغه های بسیار زیادی در زندگی مشترک خود روبرو هستند. بسیاری از افراد در حیطه کاری خود نمی ‌توانند ارتباطات مناسبی را با همکاران خود برقرار کنند.

تمامی موارد گفته شده می ‌تواند در رابطه با اختلالات مربوط به رفتار و اخلاق انسان ها باشد مشاوره در این زمینه بسیار مهم و حیاتی بوده می تواند سبب کاهش بسیاری از مشکلات و دغدغه های افراد در زمینه‌های گوناگون یاد شده باشد.

یکی دیگر از مواردی که برای انجام مشاوره مفید و موثر است را می توان مشکلات مربوط به خانواده دانست امروزه خانواده های بسیار زیادی وجود دارند که در زمینه های گوناگون با مشکلات مختلف دست و پنجه نرم می کنند.

این مشکلات می‌تواند سبب مانع بزرگی بر راه خوشبختی و سعادت خانواده ها باشد. به همین دلیل مشاوره خانواده به عنوان یکی از مشاوره های بسیار مهم در مراکز مشاوره انجام می گیرد.

مشاوره تلفنی رایگان با موبایل می‌تواند در این زمینه فعال بوده و خانواده‌های مختلف را از جهات دغدغه های گوناگون یاری و هدایت نمایند.

یکی دیگر از مشکلاتی که بسیار مهم و اساسی بوده و می‌تواند سبب به وجود آمدن اختلالات بسیار زیادی در زندگی افراد شود مشکلات مربوط به امور جنسی است. مشکلات جنسی افراد بسیار زیادی را چه نوجوان چه جوان و چه در سنین میانسالی و پیری با خود درگیر نموده است (منبع سایت علوم روانشناسی فرانسه).

افراد بسیار زیادی هرروزه به مرکز مشاوره مراجعه می‌کنند و در زمینه یاد شده اختلالات و دغدغه های خود را و مشاوران در میان می‌گذارند.

بسیاری از آنها از بیان این اختلالات به صورت حضوری خجالت می کشند با توجه به موارد گفته شده مشاوره تلفنی رایگان با این روش می‌تواند برای کاهش دغدغه این افراد بسیار مهم و موثر باشد.

مشاور تلفنی با موبایل

در کنار تمامی موارد یاد شده مشکلات اقتصادی سبب می‌شود که بسیاری از افراد از مراجعه به مرکز مشاوره و یا انجام مشاوره در سایر روش ها خودداری کنند بنابراین رایگان بودن این نوع مشاوره می تواند برای این افراد بسیار مهم باشد و آنها را ترغیب به استفاده از مرکز مشاوره و مشورت و مشاوران نماید.

در ادامه مقاله به بررسی دغدغه‌ها و مشکلاتی که در زمینه مشاوره تلفنی وجود دارد می‌پردازیم.

مزیتها و معایب این روش را به‌گونه‌ای خوب مورد بررسی قرار می دهیم تا افراد بتوانند در مورد نحوه استفاده از این روش تصمیم گیری کنند.

در روش مشاوره تلفنی افراد زمان بسیار کمی را برای انجام مشاوره با مشاور خود صرف می کنند اما نکته مهم اینجاست که در مشاوره های حضوری و رو در رو شناخت بسیار مناسبی از فرد مقابل صورت می‌گیرد.

بنابراین ترجیح اول و اولویت اول برای انجام مشاوره مشاوره های حضوری است.

اما برای کسانی که امکان مشاوره حضوری ندارند مشاوره تلفنی می‌توانند مفید باشد.

همچنین از نظر اقتصادی به دلیل اینکه این مشاوره رایگان است و هزینه بسیار کمی را برای افراد به دنبال دارد بنابراین می‌تواند به عنوان یک راهکار مناسب برای کسانی که با مشکلات اقتصادی دست و پنجه نرم می‌کنند باشد.

از دیگر معایب این روش می توان به منتظر ماندن پشت خط تلفن اشاره کرد.

بسیاری از افراد زمان این را ندارند که بخواهند پشت خطوط ارتباطی منتظر برقراری ارتباط با مشاور موردنظر خود باشند.

بنابراین با توجه به جمعیت موارد گفته شده بایستی اولویت را مشاوره حضوری دانست و برای درمان هر چه بهتر و شناخت هرچه بهتر بیماری‌ها و مشکلات به مشاوره حضوری اقدام نمود.

اما در شرایطی که امکان این موارد وجود نداشته باشد مشاوره تلفنی رایگان با استفاده از موبایل و به آسانی می‌ توانند در جهت های گوناگون برای برطرف کردن مشکلات استفاده شود.

سایت “مشاورانه” ، مرجع مشاوره خانواده و روانشناسی،” مشاوره تلفنی رایگان با استفاده از موبایل در زمینه های گوناگون مانند:

منبع : moshavereh.kanonm.ir

چگونه کار می کند؟ مشاوره و درمان تلفنی یک رابطه درمانی ساختاری است که در آن مشتری و درمانگر به جای ملاقات حضوری با تلفن و یا موبایل صحبت می کنند… جلسات، مانند مشاوره حضوری و چهره به چهره نیاز است به صورت هفتگی و یا بر اساس تشخیص درمانگر ادامه یابد.

درمان آنلاین یا مشاوره آنلاین، به مشاوره ای گفته می شود که از طریق اینترنت، سایت و یا شبکه های مجاری انجام می شود و در سایت مشاورانه رایگان در اختیار افراد قرار داده شده است.

روش اول: تماس با مراکز معتبر و مورد تایید مرکز مشاوره روانشناسی مشاورانه با تعرفه ارزان روش دوم: دفاتر کانون مشاوران ایران که امکان تبدیل به مشاوره حضوری هم هست روش سوم: تماس با شماره موبایل و مشاوره تلفنی با مشاور روش چهارم: استفاده از تلفن هوشمند سراسری که هر 60ثانیه حدود 2000تومان است و روی قبض تلفن آخر ماه باید پرداخت شود.(توجه این روش ممکن است هزینه زیادی برای شما به همراه داشته باشد)

مرکز مشاوره مشاوره و مراکز همکار تعرفه هایی با قیمت مناسب ارائه می دهند که سبب رضایت تمامی مشتریان شده است. برای اطلاع از هزینه به سایت مشاورانه رجوع کنید.

بله، مرکز مشاوره مشاورانه این امکان را فراهم کرده و شما هر لحظه که بخواهید می توانید مشاوره تلفنی خود را به مشاوره حضوری با همان مشاور تغییر دهید.

مشاوران به افراد، زوج ها، خانواده ها و گروه هایی که با موضوعاتی همچون افسردگی، اعتیاد، وسواس، دوقطبی و غیره سر و کار دارند، مشاوره ارائه می دهند. روش های درمانی مختلفی برای هر مشکل از سوی درمانگر ارائه می شود.

به مراکز برتر کانون مشاوران ایران مراجعه کرده و یا از سایت مشاورانه به صورت رایگان کمک بگیرید.

بله. امکان پذیر است و نتیجه خوبی تا کانون داشته است. ولی در برخی موارد در صورت نیاز و صلاح دید مشاوره باید حضوری صورت بگیرد.

سلام خسته نباشید من۲۷سالمه. ۱۰سال یه زندگی مشترک داشتم ک حاصلش یه بچه ی۹ساله هست ولی همیشه با شوهرم اختلاف نظرهایی داشتیم واین باعث سردی رابطه مون شده بود. چن سال اخر زندگی مو با یه اقایی اشنا شدم مجرد بودن ۵سال از من بزرگتر. که بهم قول ازدواج داد و بخاطر علاقه شدید و ارزش و احترام و توجهی ک بهم میداد من قید همه چیو زدم و جدا شدم.البته قبل جدایی بارها گفتم شاید خانواده ت منو قبول نکنن بخاطر شرایطم شاید طردت کنن بزارنت کنار ولی ایشون گفتن من مشکلی ندارم هرکی خواست طردم کنه .. بعد… ادامه دیدگاه »

سلام به شما مریم جان ببین عزیزم احساساتی که داری قابل احترام هست اما دقت کنید که رابهط داشتن در دوران متاهلی وارد ارتباط شدن به هر دلیلی خیانت محسوب می شود و می تواند هم برای زندگی همان زمان شما مشکلات بیشتری را ایجاد کند و هم اینکه باعث ایجاد وابستگی بیشتری به فرد مقابلتان شود و این باعث می شود که شما به شرایط این آقا و اختلاف هایتان توجه نداشته باشید . بهتر است سعی کنید که در زمان فعلی از هیجانی تصمیم گیری خوداری کنید و با همسرتان به زوج درمانگر مراجعه کنید تا اختلافات و… ادامه دیدگاه »

سلام.من یه مشکل دارم ک میخوام اینجابگم واگ میشه راهنمایی کنید من۲۷سالمه و همسرم ۴سال از من بزرگتره کارشون ماموریتی هست و درماه فقط۷روز خونه است. تو دوره نامزدی ما پدرشون آلزایمر داشت و برادرکوچکتر ک مجرد بود و مادرشون ازش نگهداری میکردن ایشون تو ۷روزی ک میومد میگفت من باید حتما پیش پدرم باشه و بهش کمک کنم تا در اون روز بار روی دوش خانواده کم بشه و ما کل اون۷ روز خونه مادرشون بودیم و کلا یه وعده غذایی میومدن خونه اونم ساعت ۸ونیم میومدن ساعت۱۰برمیگشتن خونه پدرشون و تمام دوره نامزدی حتی پارک وخیابون و… نرفتیم… ادامه دیدگاه »

سلام به شما زهرا جان قابل درک هست که شما می خواهید زندگی مستقل تری داشته باشید و نیاز دارید که تایم بیشتری را باهم تنها باشید اما عزیزم دقت کن که تنها ۷ روز در ماه همسرتان در کنار شما می باشند و اگر این ۷ روز نیز با درگیری و بحث همراه شود می تواند برای هردوی شما آسیب زا باشد و تمایل به تنها بودن همسرتان با شما را کاهش بدهد . بهتر است سعی کنید که بجای بحث و درگیری زمان های باهم بودن را با توجه به علایق همسرتان که می تواند شامل هر چیزی… ادامه دیدگاه »

سلام من خانمی ۳۳ساله هستم و یه پسر ۱۲ساله دارم ۱۶ساله ازدواج کردم. مشکل اساسی زندگی من خیانت‌های بود که همسرم تو این چند سال بهم کرد. اما پارسال که کار به شکایت و.. رسید ، از من خواست رضایت بدم .و دیگه دست از کاراش بر میداره. شکایتم مبنی بر رابطه اش و همچنین خوراندن متادون تو مدت چند ماه بدون اطلاع من بود. که بعد از انجام آزمایش متوجه این موضوع شدم. اما از اون زمان به بعد باوجود اینکه خودم رو بی تفاوت نشون میدادم نسبت به این قضیه ،اما حس کنجکاوی هم داشتم که مبادا دوباره… ادامه دیدگاه »

سلام به شما دوست عزیز قابل درک هست که این شرایط برای شما با فشار روحی زیادی همراه هست اما عزیزم با نادیده گرفتن و یا بخشیدن مهریه که بهتر است به هیچ عنوان این کار را نکنید و یا اینکه خانه به نام شما بزنند و… این مشکلات برطرف نمی شود چون شما بیان می کنید ۱۶ سال ایشان با تمام قول ها و شکایتی که شده است بازهم به مسیر اشتباه خود ادامه داده اند . دوست داشتن شما قابل احترام هست اما دقت کنید که ایشان نیاز به پروسه درمانی دارند تا بتوانیم به ایشان کمک کنیم… ادامه دیدگاه »

راضی کردن خانواده برای مهاجرت

سلام به شما زهرا جان
اطلاعات بیان شده توسط شما ناقص می باشد اطلاعات بیشتری در مرود شرایط سنی ، شرایط اقتصادی و همچنین دلایل مخالفت خانواده برای مهاجرت شما و در کنار این موارد اینکه شما چگونه این موضوع را با آنها به اشتراک گذاشته اید در اختیار ما قرار بدهید تا باهم بیشتر صحبت کنیم.

سلام من ۳۳ سالمه یه بچه دارم دلم می خواد درامد داشته باشم اما مشکلم اینه که اول انرژی خیلی کمی دارم دوم شوهرم به هیچ عنوان اجازه نمیده و من می خوام توی خونه کار کنم سوم من به روانشناسی علاقه دارم خیلی هم تو این زمینه مطالعه دارم کتابای دانشگاهی رو هم خوندم اما نمی دونم چطوری می تونم بدون مدرک تو خونه تو این زمینه درامد داشته باشم مدتی سعی کردم برنامه نویسی یاد بگیرم و از این روش درامد کسب کنم اما واقعا برام سخته درکش نمی کنم و مریض شدم از شدت فشار نمی دونم… ادامه دیدگاه »

سلام ۲۳ساله هستم و ی دختر ۲ساله دارم دورازخونوادم درتهران زندگی میکنم شوهرم صبح میره سرکارتاساعت ۸ ۹شب.درکمارخونواده شوهرم زندگی میکنم امابافاصله نه چندان دور.باهمسایهای خودمم رفت وامددارم مخصوصاباهمسایه بغلیم.ی سالی میشه همسایه بابغلیم بابازشدن مدارس رابطشوباهام کم کردچون معلم بودومادر۲بچه مدرسه ای.من خیلی ازلحاظ روحی ضربه خوردم ناراحت شدم اماچیزی بهش نگفتم تودل خودم نگهش داشتم.دوتاازجاریام هم کنارمنن امایکی ازجاریام مادرش نزدیکش زندگی میکنه همیشه باهمن سرش شلوغه سرگرمه تفریحات خودشوداره وقتی برای این نداره منودعوت کنه یامنوبخوادازتنهایی دربیاره تلفنی زنگ میزنه منم بهش زنگ میزنم.چیزی که اذیتم میکنه اینکه حرف دلموبه همه میگم ساده وبی ریام فک میکنم… ادامه دیدگاه »

سلام. وقت بخیر.
دختری ۲۵ ساله هستم. همیشه احساس تنهایی و غم داشتم. خواهر و برادری نداشتم. والدینم هم ۱۰ ساله جدا شدن. قبل از جدایی هم درگیری زیاد داشتن. اقوام زیادی نداریم و به خاطر شرایط خاص ما، هیچ کس رابطه‌ی خوبی باهامون نداره. روابط اجتماعیم زیاد خوب نیست، هیچ وقت دوست نزدیکی نداشتم. جدیداً هم خیلی بی اعتماد به نفس شدم. حتی حرف‌زدن هم برام سخت شده. از طرفی به خاطر تنهایی مادرم هم عذاب وجدان دارم. حوصله‌ی هیچ کاری ندارم و واقعا نمیدونم چیکار کنم.

سلام به شما دوست عزیز قابل درک می باشد که جدایی و درگیری های قبل از طلاق می تواند برای شما با فشار روحی زیادی همراه باشد اما دقت کنید که پدر و مادرتان دو فرد بالغ می باشند که می توانند در مورد زندگی خود تصمیم گیری کنند و نیاز است که شما بپذیرید که انها از یکدیگر جدا شده اند و بر مبنای زندگی فعلی خود برای رسیدن به شرایط بهتر اقدام کنید . اینکه بخاطر تصمیمات والدین شما بخواهید خود را سرزنش کنید کمکی به شما نمی کند سعی کنید که برای زندگی روزانه خود برنامه ریزی… ادامه دیدگاه »

سلام من نزدیک ۴سال یه پسری رو عاشقانه دوس دارم .خیلی شبیه هم دیگه هستیم منتها از وقتی راجعبه حس من مطلع شده کلا بهم سرد شد و بی محلی کرد بهم به نظرتون چکار کنم؟؟؟

سلام به شما دوست عزیز
رکسانا جان شما و فردی که به ایشون احساس علاقمندی می کنید چند سالتونه؟
آیا ایشون از هدفش درباره ی این رابطه با شما صحبت کرده بود؟
قبلا ایشون در جریان این موضوع نبود که شما بهشون علاقمندید؟
چه مدت هست که نسبت به شما سرد شده؟
آیا در مورد رفتار ایشون باهاشون صحبت کردین؟

سلام من پریا هستم و ۱۲ سالمه امروز صبح سنجابم از بالکنمون پرت شد پاییت بعد رفتم اوردمش و هیچیش نشد و فقط یکمی بی حال بود بعد گزاشتمش توی اتاقم و یه لحظه رفتم توی سالن بعد که اومدم تو اتاقم دیدیم نیس کل اتاقمو گشتم و پیداش نکردم الان خیلی داغونم نمیدونم چی کار کنم ۳ ساعت گذشته و هنوزش نمیتونم پیداش کنم به خاطر من مرد درستهههههههه ۳ سال بود که داشنمش

سلام به شما پریای عزیز احساس شما قابل درکه و اینکه شما الان برای سنجابتون غمگین و ناراحت باشید طبیعی هستش و شما کاملا حق داریدولی عزیزم افتادن سنجابتون از بالکن فقط یه اتفاق بوده و شما نباید خودتون رو بابت این موضوع مقصر بدونید. بعد اینکه سنجاب شما الان گم شده و اصلا معلوم نیست که مرده باشه. زمانی که مشخص نیست که الان سنجابتون زنده اس یا مرده شما نباید خودتون رو سرزنش کنید و احساس گناه رو کنید که باعث مرگش شدید. سعی کن ارامش خودت رو حفظ کنی و در حین اینکه برای نبودن سنجابتون ناراحت… ادامه دیدگاه »

سلام من پریا هستم و ۱۲ سالمه امروز صبح سنجابم از بالکنمون پرت شد پاییت بعد رفتم اوردمش و هیچیش نشد و فقط یکمی بی حال بود بعد گزاشتمش توی اتاقم و یه لحظه رفتم توی سالن بعد که اومدم تو اتاقم دیدیم نیس کل اتاقمو گشتم و پیداش نکردم الان خیلی داغونم نمیدونم چی کار کنم ۳ ساعت گذشته و هنوزش نمیتونم پیداش کنم به خاطر من مرد درستهههههههه

‌سلام ۲۸سالمه۴ساله ازدواج کردم وی پسر۲ساله دارم من مشکلم اینک آرامش ندارم احساس ضعف میکنم،خیلی ناراحت میشم وقتی شوهرم بایک خانم صحبت میکنه بهم میریرم داغونم خودمم نمیدونم چکارکنم

سلام به شما فاطمه جان اگر که ایشان روابط نامناسبی دارند شما می توانید در احترام با ایشان صحبت کنید اما اگر ایشان روابطی که دارند مشکلی ندارد و بیشتر حساسیت های شما می باشد بهتر است در این مورد طرحواره های شا به کمک یک طرحواره درمانگر بررسی شود تا بتوانیم به شما کمک کنیم .گاهی افراد به دلیل افکار بنیادینی که دارند باعث می شود که در زندگی مشترک رفتارهای فرد احساسی و یا افراد نزدیک را بد برداشت کنند و یا بدون دلیل احساس کنند که فرد مقابلشان به آنها خیانت می کند بدون اینکه مدرک کافی… ادامه دیدگاه »

سلام خسته نباشید ی دختر ۱۸ سالم یک سالم میشه نامزدم البته با خواست خودم بعضی وقتا حس می کنم هیشکی رو دوست ندارم کلا بی حسم حتی پدرومادرمو انگار حس می کنم فقط وابستگیه اون دوست داشتنی ک میدونم باید باشه نیس شاید معنی دوس داشتنو نمیدونم

سلام عسل جان
تازگیا این حس بهت دست داده یا همیشه توی زندگیت اینطور بودی؟ معمولا چندببار در ماه این حس بهت دست میده؟ از نظر خلق و خو چطور هستی؟

سلام وقتتون بخیر خسته نباشید من حدود۷ماهه بایه پسری که۳سال ازخودم کوچکترهستش دوست شدم ازطریق کلاسی که میرفتیم باهمدیگه آشناشدیم خیلی رفتارامون بهمدیگه مبخورد همدیگرودوست داشتیم ولی تازه میخواست سربازیشوشروع کنه وکاری نداشت که بیاد برای خواستگاری تااینکه الان تقریبا۳هفتس برام خواستگاراومده وشرایطش خوبه ولی۹سال ازمن بزرگتر هستش من بااون پسردیگه حرف نزدم بباینکه همودوست داشتیم ولی گفتم به دردم نمیخوری وباخواستگارم رفتم ۳جلسه صحبت کردم که قرار شد بریم پیش مشاوره خانواده پیش از ازدواج که ببینیم بهم دیگه میخوریم یانه که دیروز همون پسره باهاش دوست بودم پیام داده که من دلم نمیخواد توروازدست بدم برگرد من میام… ادامه دیدگاه »

سلام به شما
عزیزم شما چند سالتون هست؟ و اون آقا پسر چند سالش بود؟ احساستون نسبت به خواستگار فعلیتون چی هست؟ در حال حاضر احساسی به اقا پسری که باهاش در ارتباط بودید دارید یا خیر؟

من خودم ۲۳سالمه واون آقاپسر ۲۰سالش وخواستگارم که برادر همکارمم هست ۳۱سالش هست ..احساسم نسبت خواستگارم خب خانواده داره اخلاقورفتارش خیلی محترمانه وخوب هستش .ولی خب یه مسئله ای که هست این هستش که زمان زیادی ازجداییم با اون پسرنگذشته که بتونم فراموش کنم پیامم که میده دلم براش میسوزه ولی نمیتونم جوابی بدم تاتکلیفم مشخص بشه باخواستگارم چون پدرم سریسری مسائل فعلا مخالفت کردن ولی خانواده اون راضی هستن من خودمم بین دوراهی گیر کردم بتونید کمکم کنید ممنون میشم

ببین نگین جان نگرانی شما قابل درک می باشد اما دقت کنید که این آقا پسر ۳ سال از شما کوچک تر می باشند و تصمیم گیریشان بیشتر بر پایه هیجان می باشد در کنار اینکه این اختلاف سنی نیز نیاز به بررسی دارد و اینکه شما در زمان فعلی به یکدیگر احساس وابستگی کنید طبیعی می باشد اما بهتر است در کنار احترام به احساسات خودتان واقعیت بیرونی را مد نظر قرار بدهید و بعد تصمیم گیری داشته باشید ایشان از نظر سنی ۳ سال از شما کوچک تر می باشند ، از نظر اجتماعی و سربازی هنوز به… ادامه دیدگاه »

بله درسته اون آقاپسرواقعا معیارهایی که من میخوام درحال حاضر ندارن فقط یکسری قول هایی دادند که معلوم نیست قابل اجرا باشن یانه ولی این خواستگارم تقریبا معیارهایی که میخوام رو دارن ولی خب پدرم سراختلاف سنی مشکل دارن که اونم خودم صحبت کردم اصلا صحبت کردنشون واخلاقشون وحتی ظاهرشون به پسر۳۱ساله نمیخوره کمتر بهشون میخوره مثلا درحد ۲۷سال یاشایدم۲۸سال پس براحساسم غلبه کنم ودیگه جواب اون پسرروندم وباخواستگارم برم پیش مشاوره ازدواج درسته؟

سپاس فراوان واقعا ممنونم از راهنماییوکمکتون

سلام الان در حدود ۶ سال است ازدواج کردم وکارمم بصورت شیفتی میباشد یکروز سر کارم و دوروز استراحت همسرم شدیدا وابستگی عجیبی به خانواده اش وابستگی داره به بهانه که از تنهایی میترسه روزهایی که من شیفت هستم میره پیش خانواده اش اوایل دلایلش برام منطقی بود ولی الان دیگه بیش از حد شده ۶ سال است آرزو دارم از سر کار میام خسته صبح همسرم در رو روم باز کنه ولی همیشه خودم با یه خونه خالی و سرد مواجه میشم و ساعت ۱۲ ظهر میاد و حداقل هفته ای یکبار هم به بهانه های مختلف امتحان برادرش… ادامه دیدگاه »

با سلام خدمت شما دوست عزیز
در این‌مسیر بهتر است در زمان‌مناسبی در احترام و بدون صحبت در مورد خانواده ایشان با همسرتان صحبت کنید و احساسات و نیازهای خودتان را با ایشان در میان بگذارید و صحبت های ایشان را نیز بشنوید و بیان کنید ک به احساس نیاز ایشان به حضور در خانواده و تنهایی او احترام‌می‌گذارید اما مایل هستید که در زمان برگشت به خانه ایشان در منزل باشند تا شما بتوانید با دیدنشان شرایط بهتری از نظر روحی بدست بیاورید این مشکلات در تعامل و درک‌متقابل نیازهای یکدیگر می‌تواند شرایط بهتری را ایجاد کنید .

چندین بار بهش گفتم ولی متاسفانه گوش نمیکند و بازهم ادامه میدهد دائما خانه را ترک میکند

در این سمیر بهتر است به صورت حضوری به زوج درمانگر مراجعه داشته باشید تا باهمسرتان صحبت شود و دیدگاهای هردوی شما مورد بررسی قرار گیرد و بتوانیم در این زمینه به هردوی شما کمک کنیم تا بتوانید مسیر بهتری را طی کنید .
در این زمینه بدون مقصر دانستن همسرتان و یا صحبت از خانواده ایشان به ایشان بیان کنید که برای بهبود زندگی مشترکتان و رفع یک سری مشکلات مایل هستید که چند جلسه زوج درمانی را تجربه کیند.
درمسیر می توانید با متخصصین کانون مشاوران ایران، مشاوره تلفنی/تخصصی داشته باشید
۰۲۱-۲۲۶۸۵۷۴۱

سایت “مشاورانه” به صورت 24 ساعته در زمینه های مشاوره روانشناسی خانواده تلفنی و حضوری در خدمت شماست ۰۲۱۲۲۲۴۷۱۰۰ برترین روانشناسان ایران در کنار شما هستند

انجمن روانشناسی آمریکا

کانون مشاوران ایران

انجمن روانشناسی ایران

Medical news

کانون مشاوران – کانون مشاوران | برترین مرکز مشاوره روانشناسی حضوری، تلفنی و آنلاین

یکی از مزایای مشاوره با موبایل این است که نیازی نیست مسیر طولانی طی کنید یا ساعت‌ها در راه باشید، شما می‌توانید به صورت تلفنی با متخصص ارتباط برقرار کنید و در وقت خود صرفه جویی کنید. همچنین کسانی که از مشاوره تلفنی استفاده می‌کنند دیگر لازم نیست برای دیدن مشاور وقت بگیرند و زمان طولانی برای رسیدن نوبت تلف کنند. درمشاوره تلفنی کانون مشاوران می توانید در اسرع وقت با بهترین روانشناسان صحبت نمایید.

به صوت کلی مشاوره با موبایل هزینه‌ی کمتری نسبت به مشاوره‌ی حضوری دارد، چرا که دیگر نیازی به پرداخت هزینه‌های رفت و آمد نیست. شما در هرجایی که باشید به راحتی می‌توانید با مشاورین تماس بگیرید. همچنین برای مشاوره‌ی غیرحضوری می‌توانید از تلفن ثابت یا تلفن همراه استفاده کنید.

 در ارتباط تلفنی مانند مشاوره‌ی حضوری مشکلات و دغدغه‌های فرد بررسی می‌شود و برای درمان اقدام می‌شود، اما یکی از برتری‌های مشاوره با موبایل این است که همیشه در دسترس می‌باشد و در مواقع اورژانسی و ضروری مانند خیانت همسر، شکست عشقی، آسیب‌های جنسی و… که فرد نیاز به راهنمایی فوری دارد، می‌توانید مشاوره دریافت کنید. به صورت کلی در هر زمان و هرجایی که احساس کردید به همدردی با مشاور احتیاج دارید به راحتی می‌توانید با آن‌ها ارتباط صحبت کنید.

برخی اظراد به دلایل مختلفی مانند خجالتی بودن، اختلالات جنسی، مشکل اعتیاد، مشهور بودن و…  تمایل ندارند توسط مشاور و روان‌شناس شناسایی شوند و ترجیح می‌دهند که ناشناخته باقی‌ بمانند. به همین دلیل به اینگونه افراد توصیه می‌شود از مشاوره‌ی تلفنی استفاده کنند تا علاوه بر دریافت مشاوره، هویت آن‌ها شناسایی نشود، ارتباط امنی داشته باشند، بتوانند به راحتی و آزادانه از خدمات مشاوره‌ استفاده کنند.

مشاور تلفنی با موبایل

برقراری مشاوره با موبایل  تفاوت‌هایی با مشاوره تلفنی دارد، در مشاوره‌ی تلفنی می‌توان به صورت مستقیم با مشاور ارتباط برقرار کرد و نیازی به وقت قبلی نیست. اما مشاوره با تلفن همراه مراحلی دارد که شامل:

_ تماس با مرکز کانون مشاوران

_ درخواست ارتباط خارج از سامانه

_ مشخص کردن موضوعی که قصد دارید در رابطه با آن صحبت کنید

_ بعد از پرداخت اینترنتی، شماره‌ها و راه‌های ارتباطی برای شما نمایش داده می‌شود

_ حدودا تا ۱۵ دقیقه بعد از دریافت راه‌های ارتباطی می‌توانید با مشاورین متخصص صحبت کنید

مرکز کانون مشاوران، با گردهم آوری روان‌شناسان و مشاورین مجرب در زمینه‌های مختلف از 8 صبح تا 2 بامداد پاسخگوی سوالات شما هستند. مشاورین این مرکز اساتید دانشگاه و کسانی هستند که در روان‌شناسی و مشاوره تبحر خاصی دارند و پس از ارتباط با آن‌ها در صورت نیاز می‌توانید به صورت حضوری مراجعه کنید و از خدمات مشاوره‌ این مرکز بهره‌مند شوید. همچنین این مرکز، تنها مرکز تایید شده از سوی خانه روان‌شناسان ایران جهت فعالیت در فضای مجازی است.

 حوزه‌هایی که مشاورین و روان‌شناسان در آن فعالیت می‌کنند شامل موارد زیر می باشد.

مشاوره فردی (استرس، اضطراب، کنترل خشم، خودارضایی، زود انزالی، افسردگی و …)

مشاوره خانواده (فرزند پروری، ازدواج، طلاق، خیانت، جنسی، زناشویی و ….)

مشاوره تحصیلی و شغلی

مشاوره کودک

مشاوره نوجوان

مشاوره اعتیاد

و….

بله پس از مشاوره‌ی تلفنی درصورتی که تمایل داشته باشید یا مشاور ادامه‌ی روند درمان به صورت حضوری را کارآمدتر بداند می‌توانید به صورت حضوری مراجعه کنید.

 

می‌توانید در ابتدا با شماره‌ی 22016024- 021 تماس بگیرید و پس از پرداخت هزینه به روانشناس کانون مشاوران وصل شوید و صحبت کنید.

 

در ساعات کاری مرکز از 8 صبح تا 2 بامداد متخصصان آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند. تنها کافی است برای دریافت خدمات در این ساعات تماس بگیرید.

جدیدترین

ترس از موش | علل، علائم و راه های درمان ترس از موش

تاتوره | استفاده از گیاه تاتوره به عنوان ماده مخدر

سو استفاده جنسی با چه آسیب ها و پیامدهایی همراه است ؟

افزایش تمرکز کودکان | روش های موثر در بالا بردن تمرکز و توجه کودک

راه های ارتباطی با مرکز مشاوره کانون مشاوران :

تماس با منشی : 02126295222

خط هوشمند مشاوره تلفنی (تماس با تلفن ثابت بدون صفر و پیش شماره):

9099075228 (سراسر کشور)

9092305265 (تهران)

مشاور تلفنی با موبایل

ساعت کاری از 9 صبح تا ساعت 22 شب

برای دریافت آخرین فایل های آموزشی روانشناسی عضو شوید.

Powered by

پیدایش شبکه جهانی اینترنت و فراگیر شدن گوشی های تلفن همراه، سبب شکل گیری نوع جدیدی از خدمات روانشناسی و مشاوره شده است. و در سراسر جهان و مخصوصاً کشورهای توسعه یافته با اقبال زیادی روبروست. مشاوره تلفنی با موبایل یکی از خدمات مجموعه ما می باشد.

در ابتدای شکل گیری خدمات غیر حضوری روانشناسی، شک و شبهه هایی در خصوص کارایی آنها مطرح شد. اما بعدها، تحقیقات علمی، اثربخشی مشاوره های تلفنی با موبایل را تایید کرد. همین چند سال پیش، سازمان جهانی بهداشت (WHO) پیشنهاد تشکیل خدمات آنلاین را برای کاهش آسیب های روانشناختی و بهبود سلامت روان توصیه کرد. امروزه در کشورهای توسعه یافته مانند آمریکا، کانادا، استرالیا، انگلستان و … ، صدها مرکز روانشناسی آنلاین و غیرحضوری فعالیت مستمر دارند.

در کشور ما نیز با توجه به وسعت جغرافیایی، فرآوانی جمعیت، باورهای مذهبی و سنتی، و همینطور در دسترس نبودن مراکز روانشناختی در شهرهای کوچک، مشاوره های آنلاین و تلفنی یک ضرورت اجتناب ناپذیر است. در این مقاله قصد داریم مزایا و معایب مشاوره های آنلاین و تلفنی را بر شماریم و چگونگی استفاده از مشاوره تلفنی با موبایل ( مشاوره تلفنی با تلفن همراه ) را شرح دهیم.

تحقیقات متعدد روانشناسی نشان می دهد که انواع مشاوره های آنلاین کارایی داشته و می تواند در حل مشکلات مراجعین موثر باشد. سایت انجمن روانپزشکی آمریکا (APA) ، از مقالات متعددی که اثر بخشی مشاوره تلفنی روانشناسی را تایید می کند، نام برده است.

لطفاً این نکته را در نظر داشته باشید که خدمات روانشناختی غیر حضوری مانند مشاوره تلفنی با تلفن همراه، بیشتر در زمینه مشورت و حل مسئله کارایی داشته و بهتر است در صورت نیاز به فرآیند درمانی، به صورت بالینی و حضوری مراجعه شود. در صورتی که مشکل شما با فرآیند مشاوره تلفنی با تلفن همراه، قابل انجام نباشد، متخصص روانشناس به شما اطلاع داده و می توانید حضوری به مرکز مشاوره مراجعه کنید.

مشاور تلفنی با موبایل

با توجه به نوع مشکل شما و پس از واریز هزینه خدمات، هماهنگی های لازم برای ۴۵ الی ۶۰ دقیقه مشاوره با یک دکتر روانشناس و یا مشاور خوب که در حیطه مشکل شما تخصص دارد و فعالیت می کند، صورت می گیرد. همچنین در صورت رضایت از خدمات ارائه شده، در صورت لزوم می توانید از همان فرد به طور مجدد وقت مشاوره حضوری یا آنلاین بگیرید. متخصصی که برای شما معرفی می شود، دارای مهارت کافی در مورد مشکلتان خواهد بود.

در بیشتر مواقع بله – باید این نکته را در نظر گرفت که همکاران ما سعی می کنند در اسرع وقت پاسخگوی شما باشند. هر چند ممکن است در برخی از روزها و به دلیل پیک بالای کاری، همکاران روانشناس و مشاور ما اندکی برای خدمات رسانی به شما عزیزان زمان نیاز داشته باشند. همچنین با توجه به مشکل شما، لازم است فرد دیگری در نوبت مشاوره با همان متخصص نباشد.

هر چند استفاده از خدمات غیر حضوری، مزایای زیادی دارد اما در برخی از موارد، نیاز به مراجعه حضوری اجتناب ناپذیر است. امکان مراجعه حضوری به کلینیک، با اخذ وقت قبلی و رزرو نوبت امکان پذیر است. برای این منظور، در تمام ایام هفته از ساعت ۹ تا ۲۱ با تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید. همچنین در صورتی که مشکل شما با مشاوره تلفنی به وسیله موبایل قابل حل نباشد، با توافق تماس گیرنده، وقت حضوری با همان متخصص و یا سایر همکاران برای او ثبت خواهد شد. آدرس مراکز مشاوره و شماره های هماهنگی، در انتهای همین صفحه درج شده است.

در این روش، هزینه مشاوره روانشناسی تلفنی، به دلیل تماس مستقیم با متخصص و حذف واسطه، بسیار پایین تر از مشاوره حضوری و یا مشاوره با تلفن های هوشمند (۹۰۹۲) می باشد. در حال حاضر، با توجه به تعرفه سازمان نظام روانشناسی و مشاوره و همینطور سازمان بهزیستی، برای زمان ۴۵ الی ۶۰ دقیقه مشاوره تلفنی با موبایل و تلفن همراه ، ۹۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است . این هزینه حدود ۳۰ درصد کمتر از مراجعه حضوری می باشد.

در ابتدا با منشی مرکز به شماره ۰۹۱۲۸۴۹۰۹۴۴ و یا ۲۲۳۲۱۰۵۲ (غیر تهران کد ۰۲۱ نیاز است.) تماس حاصل نمایید. و هزینه مشخص شده را برای مشاوره تلفنی با تلفن همراه  واریز کنید. سپس در اولین فرصت ممکن و با توجه به مشکل شما، شماره موبایل و یا تلفن ثابت متخصص در اختیار شما قرار می گیرد. قابل ذکر است برقراری تماس از طرف شما خواهد بود.

همچنین روشهای پرداخت هزینه در زیر توضیح داده شده است.

پرداخت هزینه خدمات ارائه شده را ، به وسیله یکی از  روش زیر می توانید انجام دهید:

#EZD_MainForm { width: 400px; height: auto; margin: 0 auto; direction: rtl; } #EZD_Form { width: 96%; height: auto; float: right; padding: 10px 2%; } #EZD_Message,#EZD_Error { width: 90%; margin-top: 10px; margin-right: 2%; float: right; padding: 5px 2%; border-right: 2px solid #006704; background-color: #e7ffc5; color: #00581f; } #EZD_Error { border-right: 2px solid #790000; background-color: #ffc9c5; color: #580a00; } .EZD_FormItem { width: 90%; margin-top: 10px; margin-right: 2%; float: right; padding: 5px 2%; } .EZD_FormLabel { width: 35%; float: right; padding: 3px 0; } .EZD_ItemInput { width: 64%; float: left; } .EZD_ItemInput input { width: 90%; float: right; border-radius: 3px; box-shadow: 0 0 2px #00c4ff; border: 0px solid #c0fff0; font-family: inherit; font-size: inherit; padding: 3px 5px; } .EZD_ItemInput input:focus { box-shadow: 0 0 4px #0099d1; } .EZD_ItemInput input.error { box-shadow: 0 0 4px #ef0d1e; } input.EZD_Submit { background: none repeat scroll 0 0 #2ea2cc; border-color: #0074a2; box-shadow: 0 1px 0 rgba(120, 200, 230, 0.5) inset, 0 1px 0 rgba(0, 0, 0, 0.15); color: #fff; text-decoration: none; border-radius: 3px; border-style: solid; border-width: 1px; box-sizing: border-box; cursor: pointer; display: inline-block; font-size: 13px; line-height: 26px; margin: 0; padding: 0 10px 1px; margin: 10px auto; width: 50%; font: inherit; float: right; margin-right: 24%; }

مبلغ :

تومان

نام و نام خانوادگی

تلفن همراه :

ایمیل :

توضیحات :

خدمات حضوری در دو مرکز صادقیه و فرمانیه ارائه می شود. که آدرس و مشخصات آن شامل موارد زیر است:

آدرس کلینیک روانشناسی و مرکز مشاوره صادقیه : تهران – فلکه دوم صادقیه – ابتدای خیابان ستارخان – خ شهدای صادقیه شمالی – پ ۴ واحد ۷ – کلینیک روانشناسی و مشاوره ندای آرامش روان. ۲۲۳۲۱۰۵۲

آدرس کلینیک روانشناسی و مرکز مشاوره فرمانیه : تهران – فرمانیه – بلوار اندرزگو – نبش عبدالهی – ساختمان پارسیان – طبقه پنجم – کلینیک روانشناسی و مشاوره آرامش ۲۲۳۳۰۰۱۵

مرکز مشاوره فرمانیه: بلوار اندرزگو، نبش عبدالهی جنوبی، پلاک 72، ساختمان پارسیان، کلینیک روانشناسی و مرکز مشاوره فرمانیه تلفن: 22330015 -021 مرکز مشاوره صادقیه: فلکه دوم صادقیه، خیابان دهزویی، پلاک دو، انستیتو روانشناسی و مشاوره روانسازتلفن: 22321052 -021
تعیین وقت مشاوره تلفنی و اسکایپ: تلفن: 09128490944

صندوق ایمیل یا پوشه اسپم خود را جهت تائید اشتراک خود چک کنید

صندوق ایمیل یا پوشه اسپم خود را جهت تائید اشتراک خود چک کنید

مرکز مشاوره فرمانیه: بلوار اندرزگو، نبش عبدالهی جنوبی، پلاک 72، ساختمان پارسیان، مرکز مشاوره فرمانیه تلفن: 22330015 -021 مرکز مشاوره صادقیه: فلکه دوم صادقیه، خیابان ولیعصر، خیابان باقری شرقی، پلاک دو، انستیتو روانشناسی و مشاوره روانسازتلفن: 22321052 -021
تعیین وقت مشاوره تلفنی و اسکایپ: تلفن: 09128490944

امروزه علی رغم ایجاد تغییرات عمیق فرهنگی وتغییر شیوه زندگی بسیاری از افراد و خانواده ها در رویارویی با
مسائل زندگی فاقد توانی های لازم و اساسی هستند و همین امر آنها را آسیب پذیر می سازد. آموزش مهارت های
زندگی مثل: حل مسئله کنترل خشم ،مقابله با استرس ها ،جرات ورزی و قاطیعت ، خود آگاهی، تفکر خلاق و تفکر نقاد
،مورد نیاز تمام زوج ها و افراد برای رسیدگی به یک زندگی موفق فردی و زناشویی می باشد و این مهارت تنها از
طریق آموزش و تمرین آموخته می شوند .
آشنایی با این مهارت های زندگی و اصول خانواده سبب کاهش مشکلات خانواده وآسیب های اجتماعی می شود و محیط گرم
و صمیمی توام با آرامش را به ارمغان خواهد آورد مشاوره دل آرام مفتخر است که با آموزش و راهنمایی خانواده ها
توانسته است آرامش و شادکامی را به آنها هدیه دهد به امید زندگی بهتر برای همه افراد.
پیشنهاد می کنیم که از صفحات
چگونه مرد جذابی باشیم
و نیز
نکاتی درباره عشوه گری های زنانه
نیز بازدید کنید
پیشنهاد می کنیم از مقالات زیر استفاده کنید

چرا
روابط خانوادگی سرد می شود ؟چگونه با
دخالت خانواده همسر مقابله کنیم

11+1 نکته
برای جا کردن خودتان در دل خانواده همسر

چگونه با
همسرمان درباره با مسائل جنسی دلخواهمان صحبت کنیم

قوانینی
برای خوشبختی

مشاوره خانواده به روش های مختلفی صورت می گیرد برخی علاقه مند هستند که مشاوره خانواده به صورت تلفنی صورت
بگیرد و از راه دور مشاوره خانواده بدون گرفتن وقت و بدون زحمت رفتن به مطب انجام شود که مشاوره دل آرام با
فراهم کردن این امکان توانسته رضایت مشتریان خود را جلب کند .

برخی نیز علاقه مند هستند که مشاوره خانواده را به صورت حضوری و با حضور مشاور انجام دهند و رو در رو مشاور
مشکلات خود را مطرح کنند . مشاوره دل آرام (خانه مشاوران ایران) نیز برای این دسته از افراد نیز امکان
مشاوره
مشاوره خانواده حضوری را
نیز فراهم کرده است .

شماره های تماس هوشمند تهران 9092301539 (تماس فقط از طریق خط ثابت)

شماره های تماس هوشمند کشوری 9099070354 (تماس فقط از طریق خط ثابت)

مشاور تلفنی با موبایل

مشاوره تلفنی با موبایل رایگان : 09100973759

مشاوره تلفنی با موبایل رایگان : 09100973763

مشاوره خانواده تلفنی (رایگان) !!! * مشاوره تلفنی خانواده با موبایل رایگان (مدت محدود) * و مشاوره خانواده
تلفنی را شبانه روزی و در تهران با مشاوران دل آرام تجربه کنید .
از خدمات
مشاوره تلفنی
به صورت رایگان استفاده کنید

با گسترش جوامع امروزی و مشکلات زیادی که مردم با آن ها مواجه هستند مشکلاتی که بر اساس اختلافات سلیقه ای
در خانواده و زوجین ، اختلافات خانوادگی و فامیلی ، اختلافات مالی و مشکلات مالی خانوار ها ، مشکلات سیاسی و
مذهبی و اختلاف سلیقه ها و بسیاری از موارد دیگر را میتوان از مواردی اشاره کرد که می توان آن ها را با
مشاوره خانواده حل کرد که می تواند این نوع مشاوره تلفنی و هم مشاوره حضوری باشد . البته بایستی توجه داشت
برخی موارد هستند که مشاوره خانواده می تواند کمکی برای بهبود اوضاع خانواده ها در زمینه های مذکور باشد و
نه حلال تمامی مسائل !

در صورتی که نیاز به مشاوره خانواده دارید و حتی

مشاوره های جنسی
نیاز دارید

میتوانید در هر ساعت از شبانه روز که بخواهید از شماره تلفن های موجود در سایت استفاده کنید و با مشاوران ما
تماس بگیرید و مشکلات خود را حل کنید و بدانید که مشاوران دل آرام همیشه و همه جا در کنار شما و مایه آرامش
شما هستند و تنها با برداشتن گوشی (البته تلفن ثابت) و گرفتن شماره تلفن های ما از خدمات مشاوره ما بهرهمند
شوید .

ولی با توجه به موارد گفته شده همیشه حضور مشاور در زندگی خانوادگی زوجین و حتی فرزندان ، حتی پدر و مادر می
تواند نقش مهمی برای رسیدن به آرامش ایفا کند .
برای مشاوره خانواده می توانید از مشاوره تلفنی که برای کاهش استرس موجود در شهر و آلودگی و ترافیک شهر می
باشد استفاده کنید . مزیت استفاده از مشاوره تلفنی نداشتن دردسر حضور در مطب و گرفتن وقت و همیشه در دسترس
بودن می باشد . به علاوه که مشاوره تلفنی مشاوره دل آرام به صورت شبانه روزی فعالیت می کند .

کمی پایین تر می توانید از مزایا و شرایط مشاوره تلفنی ما با خبر شوید .

مشاوره تلفنی تهران 9092301539 (تماس فقط از طریق خط ثابت)

مشاوره تلفنی کشوری 9099070354 (تماس فقط از طریق خط ثابت)

همانطور که می دانید به استفاده از مشاوره در کار ها همیشه در دستورات و آموزه های دینی ما اشاره شده و
فرموده اند که در کارها از مشاوره و مشورت کمک بگیرید .

در زندگی مدرن امروز هر کاری را معمولا به متخصص آن حوزه و امر می سپارند و از افراد حرفه ای و کار آزموده
برای حل مشکلات معیشتی و زندگی روزمره استفاده می کنند . برای همین ما نیز برای حل مشکلات خانوادگی خود
بایستی حل مشکل خانواده خود را به شخصی که در این زمینه مطالعه داشته و متخصص است بسپاریم .

مشاور خانواده با بررسی ابعاد شخصیتی افراد و آشنا کردن هر یک با اخلاقیات دیگر اعضای خانواده و همسر ، با
بررسی ابعاد کشف نشده اخلاقیات فرد مورد نظر در خانواده این آگاهی را به دیگر اعضای خانواده می دهد که این
فرد دارای مشخصات اخلاقی خاصی است و در مرحله بعد کار مشاوره خانواده ، آشنایی با شیوه و نحوه صحیح تعامل با
این فرد را در اختیار دیگر افراد خانواده قرار می دهد .

در کنار این موارد گفته شده مشاوره خانواده با ارائه راهکار ها و روش های مختلف ، به افراد آموزش های مناسب
برخورد در خانواده در شرایط گوناگون را می دهد و افراد می آموزند در مواقع مختلف رفتار درست در مواجه شدن با
مشکلات خانوادگی چه کاری می باشد .

از مزایای استفاده از مشاوره خانواده رسیدن با آرامش در زندگی و لذت بردن چند برابر در زندگی می باشد . به
این صورت که همانطور که شما آموزش می بینید که چگونه در برخورد با مشکلات رفتار کنید و شما را در حل مشکلات
خانواده یاری می دهد ، دیگر شما نگرانی کمتر و استرس کمتری در مواجه شدن با مشکلات دارید و راه حل رفع
مشکلات را می دانید و این زندگی را برای شما آرام و دلنشین خواهد کرد .

مشاوره دل آرام برای بهبود شرایط پاسخگویی مشکلات خانوادگی افراد از امکان مشاوره خانواده به صورت رایگان
خبر می دهد .

مشاوره خانواده تلفنی رایگان مشاوره دل آرام جزو مزیت های این مجموعه نسبت به همکاران می باشد . به این صورت
که در ساعات مشخص شده می توانید با تماس با شماره های

تلفن تماس 09100973759

و همچنین شماره

تلفن تماس 09100973763

از مشاوره خانواده تلفنی رایگان مشاوران دل آرام استفاده کنند .
مدت استفاده از این مشاوره به صورت 5 الی 10 دقیقه می باشد که هیچ هزینه ای برای افراد در این زمینه وجود
ندارد . و بایستی توجه داشته باشید فقط در ساعات اطلاع رسانی شده امکان استفاده از این فرصت وجود دارد .

غیر از مشاوره خانواده به صورت تلفنی و حضوری می توانید از

مشاوره ازدواج تلفنی
و همچنین

مشاوره جنسی تلفنی
و نیز
مشاوره کنکور تلفنی
نیز بهره مند شوید

مشاوره تلفنی رایگان با گوشی های موبایل مشاوران دل آرام برای تمامی افراد در سرتاسر کشور قابل استفاده است
و در هر کجای ایران که هستید می توانید گوشی تلفن و یا موبایل خود را بردارید و از مشاوره تلفنی کارشناسان
ما بهره مند شوید .

توجه داشته باشید که مدت زمان این مشاوره 5 الی 10 دقیقه می باشد و در ساعات مقرر دسترسی به این امکان وجود
دارد .

شماره اول مربوط به مشاوره تلفنی با موبایل رایگان : 09100973759

شماره دوم مربوط به مشاوره تلفنی با موبایل رایگان : 09100973763

برخی شاید سوال داشته باشند که مشاوره دل آرام در کجای ایران واقع است ؟
بایستی بگوییم مشاوران ما در استان تهران و در شهر تهران در حال فعالیت می باشند و در سمت غرب تهران در
منطقه شهران شعبه مرکزی این مجموعه می باشد .

در صورتی که بخواهید از مشاوره خانواده حضوری ما بهره مند شوید می توانید با شماره گیری

02144351860

از مشاوره خانواده در تهران ما استفاده کنید .

آیا مشاوره خانواده تهران ما محدود به منطقه شهران تهران می باشد ؟

در پاسخ باید بگوییم که در زمانی که بخواهید برای مشاوره حضوری از شماره ذکر شده وقت بگیرید می توانید منطقه
شهری خود را مطرح کرده تا در صورت امکان شما را به نزدیک ترین مطب معرفی کرده تا از مشاوره خانواده در تهران
در منطقه مورد نظر شما انجام شود

یکی از مزیت های مشاوران دل آرام این است که مشاوره های خانواده تلفنی ارائه شده به صورت شبانه روزی می باشد
. بدین صورت که افراد در هر کجای کشور که هستند می توانند با شماره گیری

( 9099070354 خط ویژه شهرستان و کل کشور)

و همچنین

( 9092301539 خط ویژه تهران )

از مشاوره خانواده تلفنی شبانه روزی مشاوران دل آرام بهره مند شوند . مشاوران ما در تمامی روز های هفته و در
تمامی ساعات شبانه روز آماده مشاوره خانواده می باشند . برخی شاید سوال داشته باشند که در تعطیلات کار
مشاوره دل آرام چگونه است ؟

که در پاسخ این افراد نیز باید بگوییم شما می توانید به صورت 24 ساعته و در کل روز های سال و حتی در تعطیلات
نیز با کارشناسان ما تماس بگیرید و از مشاوره ما لذت ببرید .

شماره های تماس هوشمند (شبانه روزی) تهران 9092301539 (تماس فقط از طریق خط ثابت)

شماره های تماس هوشمند (شبانه روزی) کشوری 9099070354 (تماس فقط از طریق خط ثابت)

در دنیای معاصر که افراد با مشکلات متعددی در زندگی روزمره مواجه هستند و با مشکلات ارتباطی از قبیل ترافیک
، بزرگی شهر و مسیرهای طولانی ، کمبود وقت و مشغله های فراوان روبرو هستند و گاهاً افراد امکان مراجعه حضوری
را به هر دلیلی ندارند ، در چنین مواقعی می توانند از مشاوره خانواده به صورت تلفنی کمک بگیرند .

برای استفاده از سیستم مشاوره ازدواج به صورت تلفنی و رایگان مرکز ما می توانید از ساعتدرواقع حفظ سلامت
روان خود واطرافیانمان از وظایف اصلی هر فرد می باشد و دریافت خدمات مختصی جهت این منظور ضروری و اجتناب
ناپذیر است. شما می توانید در هر کجای ایران که هستید گوشی تلفن منزل خود را برداشته و با شماره گیری
شماره9099070354 که مخصوص سرتاسر کشور و شماره 9092301539 که مخصوص تهران می باشد از مشاوران ما برای حل
مسائل خود استفاده کنید . هزینه هر تماس قبل از اتصال به مشاور گفته و اعلام میشود در صورتی که قیمت مناسب
بود منتظر اتصال باشید نکته ای قابل توجه وجود دارد و آن این که نمی توان با تلفن همراه این تماس را برقرار
کرد و تنها با خط ثابت می توانید از مشاوره ما بهرهمند شوید

مشاوره خانواده به صورت تلفنی و کاملاً تخصصی در زمینه های ذیل خدمات خود را ارائه می دهد :

حل تعارضات خانوادگی ، زناشویی ، آموزش صحیح مسائل زناشویی ، مسائل مربوط به اختلالات جنسی ، عدم رضایت جنسی
، سرد مزاجی و غیره .

مشاوره ازدواج ، مسائل مربوط به قبل از ازدواج و آموزش جهت انتخاب صحیح در ازدواج .
مشاوره در زمینه ارتباط بین فرزندان و والدین ، ناسازگاری کودکان ، مسائل تربیتی و نکات آموزشی در زمینه
تربیت کودکان و نوجوانان .

مشاوره در زمینه طلاق ، مشکلات پس از طلاق ، اضطراب جدایی .
مشکلات فردی مثل اضطراب ، افسردگی ، کمبود اعتماد به نفس ، پایین بودن عزت نفس ، بهبود روابط بین فردی .

اختلالات عاطفی و روانی

و در نهایت ارجاع به روانپزشکان متخصص و یا روانشناسان متخصص در صورت نیاز

مشاوره تلفنی در زمینه های ذکر شده به دو روش امکان پذیر است:

تماس از طریق تلفن ثابت

9099070354خط ویژه شهرستان

9092301539خط ویژه تهران

ساعت تماس 7 صبح الی 23 شب

پرداخت هزینه مشاوره بصورت آنلاین از طریق درگاه اینترنتی یا کارت به کارت بوسیله خود پرداز

شماره حساب

6037-6940-3585-3468

امکان تماس با خطوط مشاوره تلفنی فقط با تلفن ثابت امکان پذیر است
امکان دسترسی به روانشناسان و مشاورین تقریبا” در تمام ساعات شبانه روز(7صبح لغایت 23)

کم هزینه بودن فرآیند مشاوره

جلوگیری از اتلاف وقت مراجع

امکان دسترسی به روانشناسان و مشاور در موقعیت های اضطراری

مراجع می تواند در صورتیکه بخواهد .کاملا ناشناس بماند.

امکان مشاوره حضوری با مشاوران مربوطه در صورت نیاز

مشاوره خانواده بصورت تلفنی و حضوری در زمینه های ذیل انجام می شود:

1- مشکلات ارتباطی در خانواده

2- حل اختلافات و تعارضات همسران

3- فرزند پروری و مسائل والدین ،فرزندان

4- مشکلات زناشویی، جنسی ودرمان آنها

5- افزایش سطع رضایتمندی در زندگی زناشویی

6- مسادل مربوط به طلاق ،جدایی

7- مشکلات ناشی از قضاوت های فردی ،عقیدتی ، تحصیلی ،فرهنگی

8- مشکلات در زمینه ارتباط با خانواده همسر

مشاوره تلفنی در زمینه های ذیل توسط بهترین ،مجرب ترین روانشناسان و مشاوران امکان
پذیر است:

مشاوره تلفنی خانواده،زناشویی ،حل اختلافات خانوادگی

مشاوره تلفنی ازدواج .

مشاوره تلفنی کودک ،نوجوان ، بررسی مشکلات بلوغ ،ومسائل مربوط به رشد

مشاوره تلفنی تحصیلی ،شغلی ، برنامه ریزی درسی بصورت منظم انتخاب رشته تحصیلی ،انتخاب شغل

مشاوره تلفنی اختلالات روانی ،اضطراب ،افسردگی ،وسواس

مشاوره تلفنی اختلالات جنسی ،زود انزالی ،دیر انزالی ،ناتوانی جنسی ،سرد مزاجی

مشاوره تلفنی اعتیاد ،مواد مخدر،مواد محرک و توصیه بهترین شیوه درمان .

مشاوره تلفنی روان پزشکی ، شناخت داروهای مربوطه

در عصر معاصر بدلیل روابط عمومی گسترده وحجم کار زیاد و کمبود وقت بسیاری از افراد و خانواده ها با مشکلات
زیادی در زندگی روزمره مواجه می شوند. مشکلاتی که گاهی حتی افراد حتی قادر به فکر کردن به آنها هم نمی
باشند. اگر مشکلات حل نشده باقی بمانند کم کم به کوهی از مشکلات تبدیل می شوند و فرد یا خانواده را ناتوان
می کنند و آسیب پذیر همه ما نیاز به آرامش و یک محیط گرم خانواده را داریم و باید تمام تلاش خود را جهت
رسیدن به این هدف بکار ببندیم. درواقع حفظ سلامت روان خود واطرافیانمان از وظایف اصلی هر فرد می باشد و
دریافت خدمات مختصی جهت این منظور ضروری و اجتناب ناپذیر است. مشاوره تلفنی بعلت قابل دسترس بودن در مواقع
بحرانی و ضروری می تواند راهگشا باشد. مشاوره تلفنی در تمام زمینه از جمله خانواده، ازدواج، کودک ونوجوان و
اختلالات روانی توسط روانشناسان متخصص و مجرب صورت می گیرد. با آروزوی بهترین ها برای شما مرا جعان عزیز.

مشاوره تلفنی بعلت قابل دسترس بودن در مواقع بحرانی و ضروری می تواند راهگشا باشد. مشاوره تلفنی در تمام
زمینه از جمله خانواده، ازدواج، کودک ونوجوان و اختلالات روانی توسط روانشناسان متخصص و مجرب صورت می گیرد.
با آروزوی بهترین ها برای شما مرا جعان عزیز.

خانواده یک نظام اجتماعی ، فرهنگی است. در این نظام اجتماعی قواعد و نقش های متنوعی را برای هر یک از اعضاء
معین می کند .عضو موفق کسی است که بتواند نقش خود را بخوبی بازی نماید و در عین حال بتواند با مشکلات روزمره
کنار بیاد و بصورت منطقی راهکارهای مناسب برای کنار آمدن بافشارهای روانی که از بیرون و درون به خانواده
وارد می شود ارائه دهد تا بتواند خانواده توانا وقوی داشته باشد.

تفاوت خانواده توانا با خانواده نا بسامان در چیست؟ خانواده توانا علاوه بر بقاء کل نظام خانواده باعث رشد و
شکوفایی یکایک اعضاء خانواده می شود و آرامش ،صمیمیت را به آنها هدیه می دهد .

در حالیکه خانواده نا بسامان مانع رشد و شکوفایی اعضاء خانواده می شود و نیازهای برخی از افراد خانواده
تامین می شود و به نیازهای عده دیگرپاسخ داده نمی شود. تبعیض ،نا عدالتی در بین افراد خانواده وجود دارد و
علاءرغم ثبات ظاهری خانواده همه یا بعضی افراد خانواده نا راضی هستند .آرامش و صمیمیت وجود ندارد وافراد
خانواده بیشتر ترجیع می دهند دور از همدیگر بسر برند.

علاده بر خانواده های نابسامان ، همه خانواده ها در زمان هایی که با موقعیت جدید مواجه می شوند نیاز به
مشاوره خانواده دارند. این موقعیت های جدید عبارتند از بارداری، تولد فرزندان، مهاجرت، ازدواج، رشد فرزندان،
بلوغ نوجوانان، یا مشکلات و موقعیت های ناخوشایند مانند بیماری، فوت، ورشکستگی، افسردگی و خودکشی ،همه این
موارد فوق نشان دهنده ضرورت مشاور خانواده است.

تمام حقوق این ساین متعلق به مرکز مشاوره دل آرام می باشد.


تا اطلاع ثانوی مشاوره تلفنی نداریم

مشـاوره تلفنـی ازدواج خانواده شبانه روزی با موبایل

 

 مشاوره تلفنی با تلفن همراه

 

مشاور تلفنی با موبایل

سعی نموده ایم خدمات خوب و شایسته ای برای هموطنان در سراسر ایران و حتی خارج از ایران فراهم سازیم تا همیار آنها برای زندگی بهتر باشیم

 

مشاوره تلفنی روانشناسی

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره تلفنی با موبایل

مشاوره تلفنی ازدواج

مشاوره تلفنی نوجوانان

مشاوره کودک تلفنی

مشاوره شغلی تلفنی

مشاوره تحصیلی تلفنی

مشاوره تلفنی در اصفهان

مشاوره تلفنی در شیراز

مشاوره تلفنی در تبریز

مشاوره تلفنی در مشهد

مشاوره تلفنی در ارومیه

مشاوره تلفنی در اردبیل

مشاوره تلفنی در همدان

مشاوره تلفنی بندرعباس

مشاوره تلفنی در اهواز

مشاوره تلفنی در سنندج

مشاوره تلفنی در کرمان

مشاوره تلفنی در یزد

مشاوره تلفنی در یاسوج

مشاوره تلفنی کرمانشاه

مشاوره تلفنی در قزوین

مشاوره تلفنی در رشت

مشاوره تلفنی در اراک

مشاوره تلفنی در زاهدان

مشاوره تلفنی در خرم آباد

مشاوره تلفنی در کرج

مشاوره تلفنی در ایلام

مشاوره تلفنی در ساری

مشاوره تلفنی در گرگان

مشاوره تلفنی در تهران

مشاوره تلفنی در قم

مشاور تلفنی با موبایل

مشاوره تلفنی در بجنورد

مشاوره تلفنی در سمنان

مشاوره تلفنی در شهرکرد

 

 

شماره تماس

 

 09909374182

مراحل مشـاوره تلفنـی

1. تماس و دریافت شماره کارت

2. واریز تعرفه دولتی مشـاوره (99 تومن برای 60 دقیقه)

3. تماس در زمان تعیین شده

 

به امید روزهای بهتر و زندگی آرامتر

 

مشاوره تلفنی زناشویی و خانواده،

09909374182

برای یادگیری مهارتهای زندگی زناشویی و خانواده برای بهتر کردن زندگی هر زوجی لازم است و هیچ فردی از آن مستثنی نیست. یادگیری و مشاوره روابط زناشویی با تلفن به صورت صحیح و علمی، تاثیرات مثبتی در زندگی افراد و زوجین خواهد گذاشت. مشاوره تلفنی این امکان را برای مراجعان راحت تر فراهم آورده است تا در هر زمانی بتوانند از این امکان استفاده کنند.

09909374182

 

برای این امر ابتدا بایستی روابط زناشویی در تمام ابعاد زندگی زناشویی مورد بررسی و ارزیابی قرار گیرد و مشاور متخصص، شما را در انجام اموری که خاص روابط زناشویی است به درست ترین صورت راهنمایی می کند. و این امر از طریق تلفن همراه یا موبایل صورت می گیرد.

برای مثال در چگونگی ابراز محبت به همسر خود یا ابراز احساسات مثبت و منفی، صحبت درباره روابط خاص زناشویی، راهکارها و روشهای مناسب -ارائه خواهد شد.

 

مسائل مختلف و زیادی بر کیفیت روابط زناشویی تأثیرگذار هستند که بایستی به آنها توجه نمود. زوجین باید سعی کنند تا برای روابط زناشویی خود، مهارت‌ های ارتباطی خوب و مهارت‌ های حل مسئله را به صورت مناسبی آموزش ببینند و بهترین مشاور خانواده را برای خود انتخاب کنند.

 

09909374182

با مشـاوره تلفنـی زندگـی زناشویــی را بهتــر مدیریت کنیم

هدف + برنامه ریزی + تلاش = موفقیت

 

09909374182

 

برای مشاوره تلفنی در زمینه موفقیت در زندگی، شما می توانید با شماره تماس بگیرید و تا ما شما را برای زندگی بهتر در زمینه های تحصیلی شغلی، یا ازدواج و خانواده راهنمایی کنیم و ما این کار را بواسطه سالها تحصیل و تجربه در این زمینه ها انجام می دهیم.

موفق شدن و موفقیت هم نیاز به آموزش دارد و بدون راهنمایی و مشاوره دستیابی به موفقیت هر چند غیرممکن نیست اما زمان زیادی را از ما خواهد گرفت و چه بسا نتوانیم به هدف نهایی خود برسیم پس بهتر است که از مشاوران و روانشناسان متخصص کمک بگیریم تا موفقیت خود را چندین برابر نماییم

 

 

برای موفقیت شما آمده ایم

09909374182

 

به امید موفقیت تمام شما عزیزان

مشاوره تلفنی زندگی، مشاوره تلفنی با موبایل، مشاوره تلفنی با تلفن همراه

مشاوره تلفنی با موبایل یا مشاوره با تلفن همراه،

09909374182

 

به هر نوع خدمات روانشناختی که توسط تلفن انجام می شود اشاره می کند. مشاوره تلفنی به مشاوره در زمینه های فردی، زناشویی یا خانواده، یا روابط میان فردی می پردازد که به صورت شبانه روزی به خدمات روانشناسی می پردازد.

09909374182

در این مشاوره یک دکتر مشاوره یا متخصص مشاوره به ارائه کمک به تماس گیرنده می پردازد و او را راهنمایی می کند.

 

این نوع از مشاوره برای زمانهایی مفید است که برای حل مشکل نیاز فوری به مشاور داریم و امکان حضور در مرکز مشاوره یا دفتر مشاوره را نداریم. در این زمان یک روان درمانگر حرفه ای کمک های اولیه روانشناختی می پردازد همچنین زمانی که به دلیل مسافت امکان استفاده از مشاوره حضوری را نداریم نیز می تواند مفید واقع شود.

 

در ابتدا مسئله به صورت تخصصی مورد ارزیابی قرار می گیرد و پس از از آن راه حل یا پیشنهادات روانشناختی جهت کاهش تنش ها ارائه می شود.

 

09909374182

موارد مشاوره تلفنی:

مشاوره ازدواج تلفنیمشاوره خانواده تلفنیمشاوره تحصیلی تلفنیمشاوره شغلی تلفنیمشاوره کودک تلفنیمشاوره تلفنی نوجوانان

مشاوره فردی تلفنی

 

در برخی از موارد به این نوع از مشاوره، مشاوره در بحران نیز گفته می شود. درمانگران شخصا اغلب به مراجعان توصیه می کنند تا از مشاوره در بحران با موبایل یا تلفن استفاده کنند تا به مراجعان اجازه دهند تا در شرایط اضطراری مورد حمایت و درمان باشند.

مشـــاوره تلفنـــی ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده، تحصیلی و شغلی در 

 

09909374182

مشاوره تلفنی با موبایل

(مشاوره تلفنی با تلفن همراه)

مشاوره تلفنی ازدواج خانواده روانشناسی است. مشاوره تلفنی با موبایل شبانه روزی شد. مشاوره در تلگرام، مشاوره با چت. شماره تلفن مشاوره تلفنی . مشاوره تلگرامی که مشاوره تلفنی تحصیلی و شغلی. مشاوره تلفنی کودک است.

 

 مشاوره تلفنی در ایــلام|دره|شهر|ایوان|دهلران|آبدانان|ارکواز|مهران|سرابله|آسمان‌آباد|چوار|پهله|دلگشا|بدره|مورموری| زرنه|لومار|موسیان|میمه|سراب‌باغ|صالح‌آباد|توحید

09909374182

 

 

 

مشاوره تلفنی در بوشــهر|برازجان|کنگان|گناوه|خورموج|دیلم|دیر چغادک|آب‌پخش|جم|اهرم|عالی‌شهر|بنک|نخل|تقی|وحدتیه|کاکی|عسلویه|سعدآباد|شبانکاره|خارک|سیراف|آبدان|بردستان|دالکی|بندر|ریگ|دوراهک|بردخون|دلوار|بادوله آباد|تنگ|ارم|انارستان|شُنبه|امام حسن|ریز|بوشکان|کلمه|

09909374182

 

 

مشاوره تلفنی در شهرکرد|بروجن|فرخ‌شهر|فارسان|لردگان|هفشجان|سامان|جونقان|فرادنبه|بن|سورشجان|باباحیدر|کیان|بلداجی|اردل|نقنه|شلمزار|گهرو|سفیددشت|گندمان|طاقانک|سودجان|ناغان|نافچ|مال‌خلیفه|چلگرد|آلونی

09909374182

 

 

 

مشاوره تلفنی در بیرجنــد|قائن|طبس|فردوس|نهبندان|بشرویه|سرایان|سربیشه|اسلامیه|حاجی‌آباد|اسدیه|خضری|دشت|بیاض|خوسف|آیسک|عشق‌آباد|نیمبلوک|سه‌قلعه|طبس|مسینا|آرین‌شهراسفدن|دیهوک|مود|قهستان|شوسف|ارسک|گزیک|محمدشهر|زهان

09909374182

 

 

مشاوره تلفنی در بجنــورد|شیروان|اسفراین|آشخانه|جاجرم|فاروج|گرمه|درق|راز|تیتکانلو|ایور|صفی‌آباد|قاضی|شوقان|پیش‌قلعه|سنخواست|حصار|گرم‌خان|لوجلی|

09909374182

 

 

مشاوره تلفنی در زنجــان|ابهر|خرمدره|قیدار|هیدج|صائین‌قلعه|سلطانیه|آب بر|سجاس|سهرورد|زرین رود|ماه‌نشان|کرسف|گرماب|دندی|نوربهار|زرین‌آباد|ارمغان|خانه|چورزق|حلب|نیک پی

09909374182

 

 

مشاوره تلفنی در سمنــان|شاهرود|دامغان|گرمسار|مهدی‌شهر|سرخه|ایوانکی|شهمیرزاد|بسطام|آرادان|مجن|کلاته|خیج درجزین|میامی|دیباج|بیارجمند|امیریه|رودیان

09909374182

 

 

مشاوره تلفنی در زاهــدان|زابل|ایرانشهر|چابهار|سراوان|خاش|نیک‌شهر|کنارک|سرباز|میرجاوه|قصرقند|فنوج|مهرستان|زهک|دلگان|سرباز|چابهار|نیک‌شهر|نیمروز|بمپور|نیک‌شهر|هیرمند|سراوان|هامون|ایرانشهر|خاش|سیب|سوران

09909374182

 

 

مشاوره تلفنی در قــم|قنوات|جعفریه|کهک|دستجرد|سلفچگان

09909374182

 

 

مشاوره تلفنی در کرمــان|ارزوئیه|انار|بافت|بردسیر|بم|جیرفت|رابر|راور|رفسنجان|رودبار جنوب|ریگان|زرند|سیرجان|شهربابک|عنبرآباد|فاریاب|فهرج|قلعه گنج|منوجان|نرماشیر|کهنوج|کوهبنان

09909374182

 

 

 

مشاوره تلفنی در یاسوج|دوگنبدان|دهدشت|لیکک|چرام|لنده|باشت|سی‌سخت|سوق|دیشموک|سرفاریاب|قلعه|ریسی|مارگون|پاتاوه|چیتاب|مادوان

09909374182

 

 

 

مشاوره تلفنی در گــرگــان|آق قلا|بندر گز|ترکمن|رامیان|علی‌آباد|کردکویکلاله|گالیکش|گمیشان|گنبد|کاووس|مراوه‌تپه|مینودشت

09909374182

 

 

مشاوره تلفنی در خرم آباد|ازنا|الیگودرز|بروجرد|پل‌دختر|دوره|دورود|دلفان|سلسله|کوهدشت

09909374182

 

 

مشاوره تلفنی در اراکاساوه|خمین|محلات|دلیجان||شازند|زرندیه|تفرش|شازند|کمیجان|آشتیان|خنداب|زرندیه|فراهان

09909374182

 

09909374182

خدمات این نوع از مشاوره شامل مشاوره تلفنی با موبایل است که از سر کار، منزل، کوچه یا حتی خیابان شما می توانید تماس بگیرید و دربارۀ مسائل و مشکلات تحصیلی شغلی ازدواج خانواده روانشناسی و به صورت شبانه روزی به مشاوره تلفنی با موبایل یا مشاوره تلفنی با تلفن همراه بپردازید. ما در مشاوره تلفنی صدای مشاور با افراد متخصص و دارای مدرک تخصصی دکترای مشاوره میزبان تماس ها شما هستیم…

09909374182

در صورت نیاز می توانید تماس بگیرید و برای زمان و تاریخ دیگری وقت مشاوره را رزرو نمایید و ما هم به شما یک تاریخ و زمان مشخصی را جهت مشاوره اعلام خواهیم کرد.

 

در این نوع از مشاوره وقت مشاوره با وقت های شما هماهنگ خواهد شد و با آرامش بیشتر و بهتری می توانید دغدغه های خود را با مشاور روانشناس در میان بگذارید و از راهنمایی های او جهت بهتر شدن زندگی تان استفاده کنید.

مشاوره تلفنی با تلفن همراه

09909374182

از هر کجای کشور و یا حتی خارج از کشور که باشید در شمال یا جنوب، شرق یا غرب، می توانید با داشتن تلفنی همراه یا موبایل با مشاوران و روانشناسان صحبت کنید. ما با دانشی تخصصی و تجربه های علمی در خدمت شما هستیم تا زندگی خوبی را تجربه کنید. شما در موضوعات مختلفی همچون ازدواج، خانواده، کودک، تحصیل یا شغل می توانید از خدمات ما استفاده کنید.

09909374182

 

اساسا خدمات و حرفه ما برای همین منظور است. یعنی ما در حوزه های مرتبط با علوم انسانی و فرهنگ مطالعه و تحصیل کرده ایم تا با شناخت بهتر انسانها به آنها جهت زندگی بهتر کمک کنیم. و یاریگر آنها در تک تک لحظه هایشان باشیم…

 

شما هم می توانید از خدمات مرکز مشاوره تلفنی ما استفاده کنید و با خیال راحت دغدغه های خود را مطرح کنید، و از راهنمایی ها و راهکارهای ارائه شده توسط کارشناسان نهایت استفاده را ببرید…

 

شروعی زیبا و دوباره با استفاده از خدمات روانشناختی و مشاوره با تلفن همراه

مشـاوره تلفنـی ازدواج خانواده روانشناسی شبانه روزی با موبایل

09909374182

 

آیا می خواهید با مشاوره متخصص صحبت کنید و او بصورت تخصصی مسائل شما را بررسی و ارزیابی کند؟

آیا می خواهید با یک متخصص فارغ التحصیل از دانشگاه معتبر(علامه طباطبائی تهران) و در یک فضای امن، و با یک تماس تلفنی ارتباط برقرار کنید؟

ما به شما مشاوره تلفنی با موبایل را پیشنهاد می کنم، همچنین شما می توانید با خیال راحت با یک مشاور خود مکالمه داشته باشید. همچنین شما می توانید از طریق تلگرام، اسکایپ هم مشاوره بگیرید روش مشاوره به انتخاب شما خواهد بود. زمان تماس جهت مشاوره شبانه روزی خواهد بود

 

شما پس از واریز تعرفه مشاوره، می توانید بلافاصله تماس بگیرید.

 

تهران مشهد اصفهان تبریز شیـراز

کرج یزد اهواز گرگان رشـت ساری

ارومیه اردبیلایلام زاهدان خرم آباد

شهرکرد یاسوج بندرعباس بوشهر سمنان

بجنورد بیرجند کرمان قم قزوین زنجان

  کرمانشاه سنندج اراک همدان

 

ارتباط امن، راحت

برای پیدا کردن یک متخصص با تجربه زندگی شما می توانید روی کمک ماهرانه ما حساب کنید!

مشاوره روانشناسی تلفنی، مشاوره ازدواج تلفنی، مشاوره خانواده تلفنی، مشاوره تلفنی با موبایل، این مشاوره تلفنی با موضوعات روانشناسی و بصورت شبانه روزی در خدمت شما خواهیم بود.

 

با خیال راحت و امن، با از مشکلات زندگی، عشق، روابط، استرس، افسردگی، ازدواج، خانواده، همسر، فرزندان صحبت کنید و ما با شما خواهیم بود تا زمانیکه شما احساس نیاز کنید.

تماس بگیرید

09909374182

 

مشاوره ی تحصیلی /مشاوره ی تلفنی تحصیلی 2 

 

 

 اگر می خواهید برای انتخاب رشته با یک مشاور تحصیلی صحبت کنید با شماره ی زیر تماس بگیرید.            

با مشاوره مسیر رسیدن به موفقیت را برای خودتان کوتاه تر و هموارتر کنید و ما هم برآنیم تا کوتاه ترین و هموارترین مسیرها را به شما معرفی نماییم، البته به شرطی که خود شما هم خواهان آن باشید…

 

مشاوره ی تلفنی

شماره تماس

09909374182

   

 

9مشاوره ی تلفنی

09909374182

یکی از مهم ترین مرحله ی زندگی که  آینده ی هرفردی را مشخص می کند و در تمام مراحل بعدی زندگی شخص تاثیر می گذارد کنکور و انتخاب رشته است.

انتخاب رشته یعنی انتخاب آینده و سبک زندگی آینده

 

تصمیم گیری برای انتخاب رشته و دانشگاه و شهر و… یک تصمیم بسیار مهم و سخت است که  شخص معمولا به چندراهی هایی می رسد که اگر از تجربه ی دیگران استفاده نکند ممکن است در تصمیم گیری ، بعضی از ویژگی های مهم منفی یا مثبت انتخاب هاو اولویت هایش را نادیده بگیرد .

09909374182

 

یکی از راه هایی که می توان از طریق آن از تجربه ی دیگران آگاه شد ،مشاوره است . یک مشاور  می تواند شما را در تصمیم گیری تحصیلی کمک کند در این صورت شما با اطلاعات بیشتر و دیدبازتری یکی از مهم ترین تصمیمات زندگی خود را اتخاذ می کنید . 

 

مشاوره ی تلفنی

شماره تماس

09909374182

مشاوره ی تلفنی

شماره تماس

09909374182

 

انسان همواره در مسیر زندگی به دو راهی ها یا چند راهی هایی می رسد یا با مشکلاتی مواجه می شود، این امر در زندگی بشر کاملا طبیعی بوده و گویا بخشی از زندگی بشر همین موضوع و مسئله است.

یکی از مواردی که در این موقعیت ها  به کمک انسان می آید و حل مشکلات را آسان تر می کند و مانع از اشتباهات احتمالی در تصمیم گیری ها می شود، مشاور خوب است.

 

 اگر به دنبال یک مشاور خوب هستید می توانید به راحتی وبا یک تماس تلفنی با یک روانشناس متخصص صحبت و مشورت کنید.

 

با تماس تلفنی در هرجایی که هستید به راحتی می توانید مشاوره کنید از این طریق در وقت وانرژی و هزینه صرفه جویی کرده اید .

 

مشاوره ی تلفنی /مشاوره ی تلفنی ازدواج 

09909374182

مشاوره تلفنی در بیرجند

      استان خراسان جنوبی               

09909374182

 

بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی و در شرق کشور ایران قرار دارد، این شهرستان از لحاظ فرهنگی دارای سابقه کهن است. و از دیر زمان مهد بزرگان و فرهنگ ایران زمین بوده است.

شهروندان محترم این استان و مخصوصا شهرستان بیرجند می توانند از این پس از خدمات مشاوره تلفنی برای بیرجند استفاده کنند و ما این امکان را برای آنها فراهم ساخته ایم که بتوانند با موبایل و یا تلفن ثابت از خدمات ما استفاده کنند. همچنین برای مشاوره می توانند از ابزارهای نوین ارتباطی همچون پیام رسانهای جدید مانند سروش، اینستاگرام، واتس آپ و … استفاه کنند و ما به این روشها هم می توانیم خدمت رسانی داشته باشیم

ما بر آنیم تا خدمات مشاوره و روانشناسی شایسته ای را برای این عزیزان و تمام هم وطنان فرآهم آوریم. رضایت مراجعان نیز گویای همین مطلب است.

برای استفاده از خدمات مشاوره تلفنی برای شهروندان و روستائیان عزیز استان خراسان جنوبی فقط کافی است که با شماره های قید شده در سایت تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنیم…

 

09909374182

 

بیرجند، قائنات، طبس، سربیشه، درمیان، خوسف، نهبندان، طبس، فردوس، بشرویه

 

مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره روانشناختی تلفنی

مشاوره تلفنی خارج از ایران

+989909374182

                  

 

مشاوره تلفنی برای کانادا: شهرهای آلبرتا، بریتیش کلمبیا، کبک و سایر شهرها

مشاوره تلفنی سوئد:بلکینگ، بوهوسلن ، دالارنا و سایر شهرها

 

مشاوره تلفنی آلمان: برلین، هامبورگ،مونیخ ، دوسلدورف و …

مشاوره تلفنی امارات: دبی ،ابوظبی،شارجه

مشاوره تلفنی امریکا: لس آنجلس، نیویورک ، شیکاگو

مشاوره تلفنی انگلستان: لندن، منچستر ، بیرمنگام ، کمبریج

 

مشاوره تلفنی مالزی: جوهور ، کداح ، پاهانگ، کوالالامپور

 

مشاوره تلفنی ایتالیا: رم ، میلان ، پالرمو ، پارم

مشاوره تلفنی چین پکن ، گوانگژو، شانگهای ، نژن

مشاوره تلفنی ترکیه:استانبول ،آنکارا ، ازمیر

مشاوره تلفنی ژاپن: یوکوهاما، توکیو ، اوساکا

مشاوره تلفنی فرانسه: پاریس ، مارسی ، تولوز

09909374182

شما عزیزان می توانید جهت مشاوره تلفنی با روانشناس با شماره ذیل تماس گرفته و ضمن دریافت شماره کارت مرکز مشاوره، و واریز تعرفه بهزیستی (99 هزار تومان برای یک ساعت 1399) با روانشناس در زمینه مشکلات و مسائل روانشناختی، ازدواج، زناشویی و خانواده مشاوره داشته باشید. 

 

ما این امکان را فرآهم ساخته ایم تا شما بتوانید بدون دغدغه و با آرامش مسائل خود را مطرح کنید و ما هم تمام تلاش خود را خواهیم کرد که بتوانیم به شما کمک نماییم.

 

از همین جهت شما در هر شهر یا روستایی که باشید می توانید بدون در نظر گرفتن بعد مسافت از این فرصت استفاده کنید. و فاصله را احساس نخواهید کرد

 

مشاوره تلفنی برای تمام اقشار جامعه و برای هر فردی در هر کجای کشور می باشد ما هم امیدواریم که بتوانیم برای شما راهنمایی مناسبی داشته باشیم و کمک نماییم تا مسائل و مشکلات خود را راحت تر حل و فصل نمایید.

099093714182

شماره تلفن مشاوره ازدواج:

 

 

09909374182

مشاوره پیش از ازدواج، یکی از موارد ضروری برای تصمیم گیری صحیح دربارۀ ازدواج است چراکه می تواند ما را از آسیب های احتمالی آینده آگاه ساخته و با آمادگی بیشتری وارد زندگی زناشویی نماید.

 

شماره فوق متعلق به مشاور ازدواج می باشد. شما عزیزان می توانید از این شماره تلفن استفاده نمایید تا در زمینه ازدواج راهنمایی خوب و مناسب را دریافت کنید. چرا که ازدواج مقوله بسیار مهم است و تصمیم گیری درست در آن خوشبختی و یا بدبختی فرد را به همراه خواهد داشت.

از این جهت پیشنهاد می شود آن را در موبایل خود ذخیره نمایید و به دوستان خود هم پیشنهاد بدهید تا از این امکان استفاده کنند.

 

مشاور ازدواج ما از تخصص بسیار بالایی برخوردار است چراکه فارغ التحصیل دانشگاه علامه طباطبائی تهران است و سال های زیادی است که در این زمینه فعالیت می کند.

ما امیدواریم شما را در زندگی تان همراهی و همیاری کنیم تا بتوانید زندگی خوبی را شروع کنید و آنرا خوب نیز ادامه دهید. آرزوی ما موفقیت و شادکامی شما در لحظه لحظه های زندگی تان است.

به امید روزهای بهتر

09909374182

مشــاوره تلفنــی زناشــویی

 

0990374182

تماس تلفنی

در این نوع از راهنمایی و مشاوره، همسران می توانند بدون دغدغه مسائل خود را از متخصص سئوال کنند و وی نیز با بررسی و ارزیابی مسئله به ارائه راهنمایی هایی در این زمینه خواهد پرداخت. زندگی زناشویی و مشترک آداب و اصول خود را طلب می کند که بدون آگاهی و رعایت آنها پیش بردن آن نه تنها دشوار خواهد شد بلکه امنیت و اعتماد و آرامش را از ما خواهد گرفت

 

این نوع از راهنمایی ممکن است مربوط به روابط زناشویی، مسایل زناشویی و ویژگیهای هر یک از طرفین در زندگی مشترک باشد.

از این جهت می توان از این امکان هم برای کمک به خانواده استفاده کرد و مسائل قبل از اینکه تبدیل مشکل بشود آنها را حل کرد و یا در صورت لزوم و با راهنمایی مناسب به متخصص مناسب مراجعه نمود. ما هم امیدواریم بتوانیم همیار شما در زندگی باشیم

09909374182

مشــاوره تلفنــی زناشــویی،مشاوره تلفنی مسائل زناشویی،مشاوره تلفنی روابط زناشویی،مشاوره تلفنی مسایل زناشویی

مشاوره شغلی تلفنی     

09909374182

از این طریق می توانید در زمینه مسائل شغل و پیشرفت های شغلی خود به مشورت بپردازید و راهنمایانی خوب برای کسب و کارتان، مخصوصا پیشرفت شغلی انتخاب نمایید

مشاوران متخصص آماده هستند تا شما در زمینه شغلی به موفقیت و اهدافتان نزدیک کنند. با تجربه و علم می توانید مسیرهای دلخواه خود را بپیمایید و تصمیم های صحیحی بگیرید.

 

با مشاوره ی تلفنی به راحتی از تجربیات یک مشاور متخصص بهره مند شوید.

مشاوره شغلی شامل موارد همچون مصاحبه شغلی، و موفقیت در آن؛ تصمیم گیری درباره شغل، ادامه شغل، شروع یک شغل، گسترش شغل و کسب کار و سایر موارد باشد.

 

09909374182

مشاوره شغلی تلفنی،مشاوره تلفنی شغلی،مشاوره شغلی آنلاین،بهترین مشاوره شغلی

 

مشاوره تلفنی نوجوان

09909374182

نوجوانی سن بسیار حساسی است که اگر همراه و همیار نوجوان مان نتوانیم بشویم ممکن است آسیب های جدی بر او وارد سازیم که جبران آن مشکل شود

 

یکی از مشاوره های خوب تلفنی، مشاوره تلفنی نوجوان است. در این روش والدین با تماس تلفنی یا موبایل می توانند با مشاوران متخصص به گفتگو پرداخته و مسائل نوجوانان خود را مطرح سازند. و مشاوران پس از ارزیابی و مصاحبه به تبیین مسئله پرداخته و راهکارهای لازم را جهت حل مسائل ارائه می دهند. شما خانواده های محترم می توانید برای استفاده از این امکان از شماره های درج شده در این وبلاگ استفاده نمایند. لازم به ذکر است که مدت مشاوره برای هر جلسه 45 دقیقه بوده و در صورت لزوم جهت اثربخشی بیشتر به مشاوره حضوری ارجاع داده خواهد شد.

مشاوره برای استفاده از موبایل

مشاوره درسی برای نوجوانان

مشاوره مسائل روانشناختی نوجوانان

مشاوره تلفنی نوجوانان ب. مشاوره تلفنی برای نوجوان ا ش. مشاوره تلفنی کودک و نوجوان

09909374182

ملاکها و معیارهای ازدواج موفق

مشاوره تلفنی ازدواج

09909374182

 

         بند اول : تشابه در مذهب

یکی از مهمترین ابعاد ازدواج بعد عقیدتی و ایدئولوژی آن است . وقتی دو فرد با عقیده و مذهب متفاوت با یکدیگر وارد زندگی مشترک می شوند در کوچکترین مسائل زندگی با همدیگر دچار اختلاف می شوند و این مهم تا تربیت فرزندان کشیده می شود. زیرا ابعاد فکری و عقیدتی آنها با هم متفاوت است و هر کدام از یک زاویه به مسائل می نگرند.

زن و شوهری که پای بند به مذهب هستند باید دارای مذهب یکسان باشند. «روانشناسان ازدواج دو نفر با دو مذهب متفاوت را توصیه نمی شود            

            بند دوم :  تناسب در سطح اقتصادی

وجود تفاوت اقتصادی بین زوجین مشکلاتی را در زندگی آنها ایجاد می کند. به این دلیل که تجارب آنها در زندگی قبلی با یکدیگر متفاوت است . برای مثال اگر پسری از نظر اقتصادی سطح پایین تری داشته باشد قادر نخواهد بود خواسته ها و نیازهایی را که آن دختر در زندگی خود تجربه کرده و به آن عادت نموده جبران یا برآورده نماید. و گاه هدایا و امکاناتی که برای او فراهم می کند پیش پا افتاده بوده رضایت همسرش را جلب نمی کند. از طرفی رفت و آمد آنها با خانواده هایشان از تعادل و همسنگی لازم برخوردار نیست و ممکن است موجب احساس حقارت و ناراحتی برای خانواده با سطح پایین تر اقتصادی گردد.

      بند سوم :  تشابه در سطح فرهنگی (آداب و رسوم و  معاشرت)خانواده ها

تشابه فرهنگی بین خانواده زوجین موجب سهولت پذیرش طرفین شده وآنها زندگی بدون تنشی را آغاز خواهند نمود.  در حالیکه تفاوت در آداب و رسوم و سنتهای رایج در خانواده ها موجب می شود رفتاری که برای یک خانواده عادی و طبیعی است برای خانواده مقابل غیرقابل تحمل و غیرمنطقی تلقی شود و همین موجب بروز تنش ها و اختلافات بین زوجین می گردد.

از جمله این موارد می توان در طرز غذا خوردن ، آداب و رسوم مهمانی دادن ، طرز لباس پوشیدن نوع پوشش و حجاب، نحوه مراودات بین زن ها و مردها، تشریفات و پذیرائیها، سلیقه خانواده ها در انتخاب نوع غذا و از این جمله را می توان نام برد.

      بند چهارم :تناسب در سطح تحصیلات

تفاوت زیاد بین تحصیلات زوجین باز هم عدم تفاهم و درک متقابل را ایجاد می نماید. اگر دختر یا پسری در سطح تحصیلی بالایی مثل دکتری و کارشناسی ارشد قرار داشته باشند و همسر آنها سطح بسیار پایین تری داشته باشد تفاوت زیاد مانع درک متقابل شده و فاصله آنها را زیاد می کند به طوریکه علایق و نیازهای آنها با هم فاصله زیادی پیدا کرده و نمی توانند از هم صحبتی با هم لذت ببرند.                                              

      بند پنجم :  تناسب ظاهری

یکی از معیارهای مهم در انتخاب همسر زیبائی فرد مقابل است. بسیاری ازعشق ها و علاقه های قبل از ازدواج براساس معیار زیبائی صورت می گیرد و چون تنها ملاک انتخاب بوده با شکست مواجه می شود. این معیار کشش ناخواسته  ای رابرای افراد ایجاد می کند، زیرا انسان زیبا پسند و زیبا خواه است و همیشه در زندگی به دنبال زیبائی ها آرامش می یابد ولذت می برد. در تمام حیوانات هم از این عنصر برای جلب جفت استفاده می شود، به عنوان مثال طاووس نر برای جلب توجه ماده خود دم زیبایش را به نمایش می گذارد.

بسیاری از دختران و پسران جوان و آماده ازدواج قبل از آنکه خود را برای ویژگیهای دیگری که لازمه زندگی است آماده کنند، دچار آراستگی غیرمعقول ظاهری می شوند و ظاهری گول زننده و افراطی در پیش می گیرندکه زندگی خودوطرف مقابلشان رابه مخاطره میکشاند. از آنجایی که انسان فطرتازیباپرست است وبه دنبال جمال وکمال حرکت می کنند لازم است عنصر ظاهر فریبی را از این حس جدا نمود. زشتی وزیبائی امری نسبی است ونمی توان آن رامطلق فرض کرد و ادعا نمود انتهایی برای آن وجود دارد. در جوامع مختلف هم تعاریف متفاوتی از زیبایی وجود دارد که در سایر نقاط آن را زیبایی تلقی نمی کنند. اما می توان این عنصر زیبایی را ایجاد کرد بدون اینکه فریبنده و گول زننده باشد. نظم و ترتیب در ظاهر و هماهنگی در لباس و نظافت می تواند نوعی زیبایی تلقی شود. سادگی در پوشش و تناسب آن عمل دیگری است که زیبائی فرد را بیشتر از آنچه که می توان تصور کرد جلوه می دهد.

       بند ششم : تناسب سنی

سن ازدواج از دونظر دارای اهمیت است. یکی از نظر روانی و دیگری از نظر فیزیولوژیکی.

الف) جنبه روانی:

انسان در فرایند رشد از نظر روانی در سنین مختلف دارای ویژگیهای متفاوت می باشد خصوصیات روانی یک نوجوان با ویژگیهای روانی یک فرد سالخورده در اکثر زمینه ها قابل مقایسه نیست. بنابراین ازدواج یک مرد 50 ساله با یک دختر 18 ساله به دلیل فاصله سنی و تفاوت در ارزیابی ها و نگرش ها به سعادت و نیک بختی نمی انجامد و دیر یا زود به علت عدم ارضای نیازهای روانی این عروس جوان با دلمردگی مواجه خواهد شد. از طرفی این مرد مسن برای ارضای نیازهای همسر جوان مجبور به تظاهر به جوانی و رفتارهای نامناسب با سن خود می شود و در نتیجه او نیز از مسیر طبیعی زندگی خارج می گردد. بنابراین کسانی که قصد ازدواج دارند نباید تحت تاثیر پول، مقام اجتماعی، مقام علمی و سایر امتیازهای ارزشمند، سن همسر آینده  خود را نادیده انگارند.

 ب) جنبه های فیزیولوژیکی:

علاوه بر جنبه های روانی ارضای غرایز جنسی خود مسئله مهمی است. اگر تناسب سن وجود نداشته باشد، این ناهماهنگی موجب ملال و سرخوردگی می گردد و احتمال دارد بین زوجین که هماهنگی لازم روانی وجنسی وجود ندارد به فساد، انحراف، دلمردگی و آرزوی نجات از این بحران بیانجامد.

صاحبنظران سن خاصی را در نظر نگرفته اند و همان بلوغ روانی یا رشد فکری را در نظر می گیرند. هر فردی دارای دو سن است: سن واقعی یا سن تقویمی که همان سال تولد است و سن روانی یا سن عقلی: که به معنای ویژگی هایی نظیر میزان پختگی، درک زندگی ،احساس مسئولیت و داشتن هدف  مشخص است.

* برای تشکیل خانواده و ازدواج  سن عقلی مقدم بر سن واقعی است.

www.ezdevajksh.com/eimg/book/ezdevajsalem.doc

 1مشاوره تلفنی ازدواج،ملاک ها و معیارهای ازدواج موفق،2 بهترین مشاوره تلفنی،شماره تلفن مشاور ازدواج،مرکز مشاوره تلفنی ازدواج

مشاوره تلفنی کودک،

09909374182

یکی از انواع مشاوره ها می باشد که از طریق آن والدین به همراه فرزندان خود با مرکز مشاوره تلفنی تماس می گیرند و با توصیفاتی که از فرزند و کودک خود برای مشاور ارائه می دهند توصیه ها و راهنمایی های لازم را برای این امر دریافت می کنند.

از این جهت ما نیز جهت راهنمایی شما عزیزان سعی نموده ایم این امکان را برای شما فراهم آوریم تا با شماره تلفن و موبایل بتوانید با مشاوران مجرب و متخصص به مشاوره بپردازید.

 

تخصص و آرامش هنر ماست

این هنر با شما هم خواهیم آموخت

09909374182

در زندگی همراه و همیارتان خواهیم شد تا بتوانید مدیریت بهتری برای مسائل و مشکلات تان داشته باشید

09909374182

راهنمایی و مشاوره تلفنی در همه استانها و شهرستانها این امکان را فراهم می کند که شهروندان و روستائیان عزیزبتوانند از همه جا با شماره همراه خود (مشاوره تلفنی با موبایل) تماس بگیرند و راهنمایی دریافت کنند.

بر اثر این فعالیت خیلی از مراجعان به افراد متخصص ارجاع داده می شود که از این طریق می توانند به بهبود شرایط  زندگی خود کمک نمایند.

در واقع این امکان بنا بر تقاضاهای کثیری از افراد فراهم گردیده است. پس بنابراین با اطمینان و اعتماد می توانید از این امکان استفاده نمایید و ما هم تمام تلاش خود را جهت راهنمایی و مشاوره شما خواهیم کرد.

 

امید واریم بتوانیم گرهی هر چند کوچک از زندگی شما باز کنیم و راهنمایی صحیحی برای شما داشته باشیم

 

با شما و برای شما در لحظه های زندگی تان

09909374182

شاخصه های یک همسر خوب!!!!!!!!

 

 

مشاوره تلفنی ازدواج

زندگی را بسازیم

 09909374182

 

_اشتباهات گذشته را فراموش ميكند .!_مقايسه نمى كند.!!!!_به رابطه دوطرفه اعتقاد دارد.!!!!_ به تنهايى شما احترام مى گذارد.!!!!_گفتگو با شما در اولويت اوست.!!!!!_رگ خواب شما را مى شناسد._منطقى است.!!!!!_شوخ طبع است._به خودشناسى رسيده است.!!!!_خوش بين است.!!!!!!!_كنترل بر احساسات خود دارد.!!!!!!_زمانش را با شما تقسيم مى كند._مسوليت پذير است.!!!!!!_حمايتگر است.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!_براى بهبود رابطه تلاشى هميشگى دارد.!!!!!!_به راحتى اشتباه خود را پذيرفته و عذرخواهى مى كند.!!!!!_ راستگو و قابل اعتماد است._بهترين دوست شماست. _كسى است كه در سخترين شرايط كنار او احساس آرامش مى كنيد.

مشاوره تلفنی ازدواج،مشاوره خوب تلفنی،مشاوره خانواده خوب تلفنی،مشاوره تلفنی روانشناسی

منبع:

http://leila153.blogfa.com

روانشناسی برای موفقیت و تلاش برای موفق شدن

مشــاوره تلفنــی موفقیت

 

09909374182

فاکس، روانشناس، کارآفرین و بازیکن سابق تنیس است که در «جام دیویس» نیز شرکت کرده و تا یک چهارم نهایی «ویمبلدون» رفته، تحلیل مفید و تامل برانگیزی از طبیعت روحیه رقابتی ارائه می کند. 

به ادامه مطلب بروید

مشاوره تلفنی در بوشهر

 

09909374182

بوشهر از استانهای جنوب کشور با مردمانی خون گرم و با فرهنگ غنی است، زندگی با بوشهری ها صفای دیگری دارد، از این جهت ما برای آنها خدمات مشاوره و روانشناسی را راه اندازی کرده ایم. مردم عزیز استان بوشهر اگر چنانچه مسئله ای برای آنها پیش بیاید می توانند از طریق موبایل و تلفن برای حل مشکلات شان اقدام نمایند و ما هم تلاش و تمرکز خود را روی حل مسائل آنها قرار خواهیم داد و با آنها برای حل مسائل و مشکلات همراهی و همیاری خواهیم نمود

09909374182

می توان با مشاوره به ارزیابی زندگی خود پرداخت، نقاط ضعف و قوت آن را شناخت، نقاط ضعف را ترمیم و اصلاح کرد. مشاوره روانشناسی به ما کمک می کند تا زندگی بهتری را تجربه کنیم. از زندگی خود لذت بیشتر را ببریم با دیگران سازگاری بهتری داشته باشیم

مشاوره تلفنی بعد مسافت و دوری مسیر را برای ما حل می کند و ما می توانیم از دانش مشاوران در سراسر کشور استفاده کنیم و از این امکانات جهت بهره مندی از تجربیات علمی و تخصصی آنها استفاده کنیم.

 

ما آرزوی روزهای خوب، آرام، شاد، و پر نشاطی را برای همه آرزو داریم بویژه شهروندان و روستائیان عزیز استان بوشهر

 

 

 

بوشــهر|برازجان|کنگان|گناوه|خورموج|دیلم|دیر چغادک|آب‌پخش|جم|اهرم|عالی‌شهر|بنک|نخل|تقی|وحدتیه|کاکی|عسلویه|سعدآباد|شبانکاره|خارک|سیراف|آبدان|بردستان|دالکی|بندر|ریگ|دوراهک|بردخون|دلوار|بادوله آباد|تنگ|ارم|انارستان|شُنبه|امام حسن|ریز|بوشکان|کلمه

09909374182

 مشاوره تلفنی در بوشهر است.مشاوره تلفنی ازدواج بوشهر ب ت. مشاوره تلفنی خانواده بوشهر و ی ش.مشاوره روانشناسی تلفنی بوشهر ب ر ز.مرکز مشاوره تلفنی شد.

    مشاوره تلفنی در خرم آباد     

استان لرستان

 

09909374182

استان لرستان، از استانهای سرسبز و خیلی زیبای ایران است و شهروندانی خون گرم و دوست داشتنی دارد و ما برای خدمات مشاوره روانشناختی به آنها آماده ایم.

عزیزانی که ساکن این استان هستند می توانند با شماره های قید شده در وبلاگ تماس بگیرند و از طریق موبایل یا تلفن ثابت همکاران آنها را راهنمایی خواهند کرد. پس از ارزیابی های لازم که به صورت علمی و تخصصی خواهد بود شما مسائل خود را بهتر خواهید شناخت و سپس راهکارهای لازم در اختیار شما قرار خواهد گرفت…

 

برای راهنمایی و مشاوره روانشناسی در زمینه های مسائل و مشکلات روانشناختی، ازدواج، زناشویی و خانواده تماس بگیرید.

 

با مشاوره می توانیم مسائل و مشکلات خود را بصورت علمی بشناسیم و سپس راه چاره برای آنها پیدا کنیم تا آنها را پشت سر بگذاریم. همه اقشار جامعه به مشاوره نیازمند هستند چرا که مشاوره بخش جدایی ناپذیری از زندگی افراد است.

 

شما عزیزان می توانید با خاطری آسوده و خیالی راحت از دانش مشاوران ما استفاده کنید تا مسائل زندگی را بهتر مدیریت نمایید و آنها را حل و فصل نمایید و ما برای همین منظور تحصیل کرده ایم

 

پس با آرزوی روزهای بهتر در زندگی

 

 خرم آباد

ازنا

الیگودرز

بروجرد

پل‌دختر

دوره

دورود

دلفان

سلسله

کوهدشت

09909374182

 

    مرکز مشاوره تلفنی در گرگان       

 

   استان گلستان        

 

برای زندگی خوب باید راهنما داشت…

گرگان مرکز استان گلستان در شمال ایران واقع شده است و دارای سرزمینی حاصل خیز بوده  و منظره های زیبایی از طبیعت را می توان در این استان مشاهده نمود اما گاهی ممکن است برای هر کدام از عزیزان در این استان مشکلاتی پیش بیاید که نیاز فوری به مشاور پیدا کنند که در این هنگام می توانند از مشاوره تلفنی به عنوان یکی از گزینه های احتمالی جهت حل مسائل استفاده کنند و مشاوران و روانشناسان خوب تلفنی نیز در آماده ارائه خدمات خود به این عزیزان هستند…

09909374182

 

مشاوران با دانش، تجربه و تخصص ما را در اداره بهتر زندگی یاری می رسانند و ما می توانیم تجربه و علم آنها را در اختیار بگیریم تا به بهبود زندگی خود کمک نماییم. پس با آگاهی و دانش مشاوره را انتخاب کنیم و از آن راهنمایی بگیریم. مشاوران می توانند به ما در زمینه تحصیل، شغل، ازدواج، خانواده و مسائل روانشناختی کمک و یاری رسانند.

مشاوره می تواند به ما در شناخت آسیب ها و اشکالات زندگی مان کمک نماید و پس از این شناخت، به ما کمک خواهد تا بتوانیم بر آنها غلبه کنیم و آنها را حل و فصل نماییم از این جهت هیچ از مشاوره بی نیاز نیست…

 

گرگان

آق قلا

بندر گز

بندرترکمن

رامیان

علی‌آباد

کردکویکلاله

گالیکش

گمیشان

گنبدکاووس

مراوه‌تپه

مینودشت

 

09909374182

مشاوره تلفنی گرگان ب. ا خ د مشاوره روانشناسی تلفنی ش. مشاوره تلفنی خوب ک. مشاوره تلفنی ازواج است.

 

مشاوره تلفنی در زاهدان

استان سیستان و بلوچستان

09909374182

زاهدان از شرقی ترین نقاط کشور است اما با تلفن و موبایل (تلفن همراه) فاصله اش با مرکز کشور و با مراکز مشاوره خوب خیلی کوتاه شده است و شهروندان استان سیستان و بلوچستان جهت استفاده از راهنمایی تلفنی می توانند با شماره فوق تماس بگیرند. بهترین مشاوران و روانشناسان کشور در خدمت همه هموطنان هستند چه در شرق باشند چه در غرب! چه در شمال باشند چه در جنوب! فقط کافی است که تلفن را برداشته و شماره های قید شده در وبلاگ را بگیریم و آنها ما را یاری خواهند کرد و ما را راهنمایی می کنند.

 

مشاوران و متخصصان با علم و تجربه ای که در این زمینه دارند می توانند پس از ارزیابی مسئله شما و شناخت بهتر و جامع آن پیشنهادهای مناسبی را جهت کاهش و رفع مشائل شما داشته باشند پس بنابراین با آرامش خیال با مشاوران صحبت کنید و دغدغه های خود را مطرح نمایید.

 

 

ما آماده ایم تا به شما در بهتر شدن زندگی تان کمک نماییم و با دانش روانشناسی و مشاوره به شما خدمت کنیم، راهنمایی برای ازدواج خوب از طریق مشاوره ازدواج تلفنی، برای خانواده خوب از طریق مشاوره خانواده تلفنی و سایر موارد مشاوره ای و روانشناختی … پس خود شما هم اقدام کنید

مسائل مربوط به خودتان، ازدواج، تحصیل و خانواده را با م

ا با آرامش خیال مطرح کنید

ما برای کمک و راهنمایی شما سالها تحصیل کرده ایم و می خواهیم شما را در زندگی یاری نماییم. حال نوبت شماست که تصمیم بگیرید…

 

امید بخشی و یاری گری تخصص ماست

09909374182

 

مشــاوره تلفنــی در کرمان

 

   دیار کریمان        

 

 

09909374182

 

آرامش در زندگی را باید یادگرفت و برای یادگیری آن باید تلاش کرد! تلاشی هوشمندانه جهت زندگی بهتر

 

 

در کرمان، با تلفن یا موبایل شهروندان می توانند با شماره مشاوره تلفنی تماس بگیرند و راهنمایی هایی اساسی و خوب از مشاور تلفنی دریافت کنند؛ چراکه مشاوره روانشناسی تلفنی فاصله میان خانه و مرکز مشاوره را از میان برداشته است. یعنی روشهای علمی و تخصصی را در هر جای سرزمین مان که باشیم می توانیم در اختیار بگیریم و از آنها جهت رفع و رجوع مشکلات استفاده کنیم و با آرامشی عمیق زندگی را مدیریت نماییم و پیش آمدها را تبدیل به مراحل زندگی نماییم…

 در هر زمان و در هر مکان می توان از این فرصت استفاده کرد. مهم نیست که مشکلات و مسائل ما چقدر بزرگ هستند بلکه مهم این است که در حال حاضر تصمیم گرفته ایم آنها را حل کنیم و برای رفع آنها از مشاوران و روانشناسان خوب کمک بگیریم تا از این به بعد زندگی بهتری را تجربه کنیم.

 

مسأله و مشکلات برای تمام افراد در هر استان یا شهر و روستا پیش می آید، و این خیلی مهم نیست بلکه مهم آنست که تلاش کنیم تا با راهنمایی گرفتن این مسائل را با کمترین خسارت و آسیب از میان برداریم و برای بهتر شدن اوضاع زندگی هرچه زودتر قدم های علمی و تخصصی برداریم تا مشکلات بیشتر و پیچیده تر نشوند.

 

ما هم در مرکز مشاوره تلفنی برای شهروندان و روستاییان عزیز استان کرمان همراه و همیار هستیم…

 

09909374182

 

 

 مشاوره تلفنی ازدواج خانواده روانشناسی است. مشاوره تلفنی با موبایل شبانه روزی شد. مشاوره در تلگرام، مشاوره با چت. شماره تلفن مشاوره تلفنی . مشاوره تلگرامی که مشاوره تلفنی تحصیلی و شغلی. مشاوره تلفنی کودک است

 

 

 مشاوره تلفنی در کرمــان|ارزوئیه|انار|بافت|بردسیر|بم|جیرفت|رابر|راور|رفسنجان|رودبار جنوب|ریگان|زرند|سیرجان|شهربابک|عنبرآباد|فاریاب|فهرج|قلعه گنج|منوجان|نرماشیر|کهنوج|کوهبنان

 

مشاوره تلفنی در اراک

 

استان مرکزی

 

09909374182

از طریق خدمات مشاوره تلفنی برای شهروندان و روستائیان شهرستان های استان مرکزی و به ویژه شهر اراک تلاش خواهیم کرد که برای زندگی تان برنامه های خوبی ارائه دهیم. یعنی ابتدا با ارزیابی علمی مسائل و مشکلات شما به صورت گام به گام در جهت ارائه راهنمایی های لازم گام خواهیم برداشت و ما همراه شما این مسیر را طی خواهیم کرد و دست شما را حصول نتیجه رها نمی کنیم…

در واقع شهروندان اراکی خواهند توانست آرامش را در زندگی فردی و خانوادگی بیشتر کنند.

با یادگیری روشهای صحیح و درست، زندگی سالم تری را بنا کرد و ما هم برای همین منظور به یاری شما در زندگی آمده ایم و می خواهیم با تجربیات علمی زندگی شما را در مسیر رشد و پیشرفت قرار دهیم و اینک شما هستید که می توانید انتخاب نمایید که از این امکان استفاده نمایید یا خیر! ما آماده هستیم شما چطور؟!

 

با راهنمایی روانشناسان و مشاوران زندگی را به سمت راحت تر شدن و آرام تر شدن هدایت کنیم. از رنج های بیهوده خود را رهایی بخشیم و با تلاشی هوشمندانه حال خوب را تجربه کنیم

09909374182

 

اراکاساوه|خمین|محلات|دلیجان||شازند|زرندیه|تفرش|شازند|کمیجان|آشتیان|

 

خنداب|زرندیه|فراهان

 

مشاوره تلفنی در مشهد

استان      خراسان      رضوی

 

09909374182

مشهد یکی از بزرگترین و بهترین شهرهای کشور ما است  که مرکز استان خراسان رضوی نیز می باشد و شهروندان مشهدی مانند همه اقشار و افراد جامعه و کشور  نیازمند مشاوره هستند و با مشاوره تلفنی می توانند زندگی خود را غنی تر کنند. 

گاهی در مسیر زندگی مشکلات ناخواسته ای پیش می آید که ما فرصت زیادی برای فکر کردن نداریم که در این مواقع می توان از مشاوره تلفنی مشهد استفاده کرد و مشکل را درست حل و فصل نمود و از ایجاد مشکلات بعدی پیشگیری نمود…

افراد گاهی برای شخصیت و ویژگیهای فردی مشاوره می گیرند گاهی برای مسائل تحصیلی و شغلی و گاهی هم برای ازدواج و خانواده! یکی از انواع مشاوره های تلفنی در مشهد، مشاوره تلفنی زندگی زناشویی است، از این جهت، یکی از روشهایی که می توان زندگی زناشویی خود را ارزیابی نمود مشاوره است.

در این روش یک فرد که در زمینه مشاوره تخصصی دارد جنبه های مختلف زندگی زناشویی و خانواده را ارزیابی می کند و نظر کارشناسی خود را جهت اصلاح و بهبود زندگی زناشویی ارائه می کند.

با مشاوره تلفنی می توان از هزینه رفت و آمد و صرف زمان کاست و با راهنمایی صحیح اقدام کرد. راهنمایی تلفنی مسیری کوتاه جهت بهره مندی از ازدواج، و خانواده و سلامت روان است.

مرکز مشاوره تلفنی در مشهد

مشاوره تلفنیمشاوره تلفنی ازدواجمشاوره تلفنی خانوادهمشاوره تلفنی شبانه روزیمشاوره تلفنی روانشناسیمشاوره تلفنی تحصیلیمشاوره تلفنی شغلیمشاوره تلفنی کودکمرکز مشاوره تلفنیمشاوره تلفنی با موبایل

 

مشهد|نیشابور|سبزوار|قوچان|بردسکن|کاشمر|کلات|تایباد|فریمان|باخزر|تایباد|خواف|تربت جام|تربت حیدریه|چناران

 

 

مشاوره تلفنی روانشناسی (خانواده، ازدواج، کودک و نوجوان، طلاق و خیانت همسر، مسائل فردی و اختلالات شخصیتی)

مژده به مشترکن مرکز مشاوره تلفنی «سرای مشاور»

مشاوره تلفنی با موبایل راه اندازی شد، بدین منظور سه دسته از مشترکین می‌توانند از این خدمت استفاده کنند:

۱ – هم‌وطنانی که به تلفن ثابت دسترسی ندارند و می‌خواهند مشاوره تلفنی با موبایل داشته باشند.

۲ – در حال حاضر به دلیل مشکلات مخابراتی دسترسی به شماره هوشمند (۹۰۹۹۰۷۱۶۳۹) برای برخی مناطق کشور مسدود شده است، لذا مشترکین عزیز می‌توانند از مشاوره تلفنی مستقیم استفاده کنند.

مشاور تلفنی با موبایل

۳ – عزیزانی که خارج از کشور تمایل به دریافت مشاوره دارند.


مشاوره تلفنی مدتهاست که در قالب یک مشاوره بحرانی نظیر مواقعی که فرد امکان مراجعه حضوری ندارد و یا به سرعت نیازمند دریافت مشاوره می باشد در اختیار مردم قرار گرفته است. مزیت مشاوره با موبایل موجب شده است که این امر تبدیل به یک گزینه محبوب شود.

بسیاری از افرادی که به دنبال دریافت مشاوره اند، هنگامی که حضوری مراجعه می کنند، شرمنده یا خجالت زده می شوند. بهترین مزیت مشاوره تلفنی این امر می باشد که به مردم کمک می کند تا به صورت آزادانه بحث و گفتگو کنند و احساس عمیق خود را بدون برقراری تماس مستقیم چشمی بیان نمایند.

زمانیکه شما نیازی به مراجعه حضوری ندارید، برنامه ریزی مشاوره بسیار آسان تر خواهد شد. هیچ ترافیکی برای مقابله با آن وجود ندارد و یا سایر تسهیلات سفر، که باعث می شود جلسه مشاوره بیشتر جنبه درمانی و کمتر جنبه استرس زایی داشته باشد، فراهم خواهد شد. مشاوره تلفنی با موبایل فرصت نامحدودی را ارائه می دهد تا از هر کجا بدون سفر یا انتقال به مکانی خاص بتوانید مشکلاتتان را حل کنید. در واقع با این موضوع به حضور در یک مکان جغرافیایی خاص محدود نمی شوید.

هزینه یک جلسه مشاوره با تلفن همراه اغلب کمتر از هزینه یک جلسه حضوری است. مشاور شما می تواند به راحتی از هر مکانی پاسخگوی شما باشد و به طور معمول هزینه های جلسه کمتری را برای مشتریان خود ایجاد کند.

اگر شما دسترسی ندارید که از خدمات سلامت روانی خوبی برخوردار شوید، در اینصورت از مزیت مشاوره تلفنی با موبایل که برای شما گزینه ای مناسب خواهد بود، بهره مند شوید. در این راستا، مشاوران حرفه ای و باتجربه وجود دارند که می توانند به شما در زمینه نگرانی های مختلفی از جمله رفع مشکلات خاص و فراگیر کمک کنند و در حل و فصل کردن گرفتاری های متعدد، مقابله با آن ها و ایجاد تغییرات مثبت زندگی نقش مهمی را ایفا کنند.

استفاده از خدمات مرکز مشاوره تلفنی سرای مشاور به چه شکل است؟

سلام. من خارج از ایران هستم و تماس تلفنی بسیار پر هزینه است.اما به مشاوره شما نیاز دارم. راه حل چیست؟

سلام ما امکان مشاوره برای ایرانیان خارج کشور را داریم برای اطلاع بیشتر به روی لینک روبرو کلیک کنید: مشاوره برای ایرانیان خارج از کشور

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

نام

ایمیل

وب‌ سایت

دیدگاه

مرکز مشاوره روانشناسی سرای مشاور

تماس با منشی مرکز:

02166574156

ساعات کاری : 9 الی 22

خط هوشمند مشاوره تلفنی (تماس با تلفن ثابت بدون صفر و پیش شماره):

9099071639 (سراسر کشور)

خط هوشمند مشاوره تلفنی (تماس با همراه اول بدون صفر و پیش شماره):

99222407

مشاور تلفنی با موبایل
مشاور تلفنی با موبایل
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *