مشاور دینی آنلاین

 
helpkade
مشاور دینی آنلاین
مشاور دینی آنلاین

description

قابل توجه پرسشگران محترم ، برای دسترسی به آرشیو گفتگوهای انجام شده خود می توانید از طریق لینک زیر وارد شودید https://user.pasokhgoo.ir/chat

 

 

مشاور دینی آنلاین

سامانه پاسخگویی آنلاین

description

قابل توجه پرسشگران محترم ، برای دسترسی به آرشیو گفتگوهای انجام شده خود می توانید از طریق لینک زیر وارد شودید https://user.pasokhgoo.ir/chat

مشاوره و خانواده

مشاور دینی آنلاین

پرسشگر: اگر کسي مي خواد بره خواستگاري چجوري تو جلسات بفهمه شخص مورد نظر بدردش ميخوره به خصوص از لحاظ معنوي و اخلاقي ؟

 

 

سامانه پاسخگویی آنلاین

description

قابل توجه پرسشگران محترم ، برای دسترسی به آرشیو گفتگوهای انجام شده خود می توانید از طریق لینک زیر وارد شودید https://user.pasokhgoo.ir/chat

نشانی: قم ـ صندوق پستی 197 ـ 37185

مشاور دینی آنلاین

تلفن تماس: 096400

 

 

سامانه پاسخگویی آنلاین

description

قابل توجه پرسشگران محترم ، برای دسترسی به آرشیو گفتگوهای انجام شده خود می توانید از طریق لینک زیر وارد شودید https://user.pasokhgoo.ir/chat

بسم الله الرحمن الرحيم

مشاور دینی آنلاین

مرکز ملی پاسخ‌گویی به سؤالات دینی ، بزرگترین مرکز پاسخگویی شیعه ( از لحاظ وسعت موضوعات تخصصی و گستره مخاطبان) در جهان اسلام است که با هدف پاسخگویی تخصصی به سوالات و شبهات، توسط دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تاسیس گردیده و با همکاری اساتید و فضلای حوزه علمیه قم در چهار حوزه پاسخگویی به پرسش‌های مراجعان پاسخ‌ می‌گوید.
اين مركز با توجه به گستردگی قلمرو معارف اسلامی و گوناگونی سؤالات و شبهات ارسالي در زمینه‌های مختلف (کلام و اعتقادی، فلسفی، تاریخی، سیره اهل بیت، ‌قرآن، فقه، حدیث، اخلاق، تربیتی و…) با تشکیل گروه‌های پژوهشی به پاسخ دهي اهتمام ورزيده است . از این رو با توجه به امکانات موجود در واحد، شش گروه زیر شکل گرفت:
1ـ فلسفه و کلام،
2ـ فقه و احكام ،
3ـ اخلاق ،
4ـ تاریخ و سياست ،
5ـ قرآن و حديث،
6- مشاوره
هر یک از گروه‌های شش‌گانه، از مدیر گروه و چند محقق تشکیل شده است. در عین حال، سؤالات وارده، فراتر و متنوع‌تر از گروه‌های تشکیلی است. این گونه پرسش‌ها به تناسب ارتباط با گروه‌های مذکور، به هر یک از گروه‌های تخصصی داده شده و پس از پاسخگویی فرستاده می‌شود. پاسخ‌های آماده شده محققان، توسط مدیر گروه‌ها و مدیر پژوهش، ‌ارزیابی می‌شود.

شیوه پاسخگویی و راه‌های ارتباط
پاسخگویی به سؤالات و شبهات به صورت هاي ذيل است:

1ـ پاسخگویی کتبی
با سابقه بیش از سه دهه پاسخگویی، از طریق نامه و ایمیل به سوالات هموطنان پاسخ مکتوب ارائه می‌دهد.
پرسش‌هایی که از طریق نامه يا ايميل به مرکز ارسال می‌شود ، به صورت کتبی جواب داده شده و به نشانی پرسشگر ارسال می‌شود.
در اين بخش تاكنون به بيش از 100000 پرسش ، پاسخ داده شده است.
این بخش نامه‌ها و پرسش‌های اینترنتی را از پنج طریق دریافت نموده و پاسخ‌ را برای پرسشگران و مخاطبان ارسال می‌کند:
1ـ فرم ارسال پرسش در سایت پاسخگو
2ـ فرم ارسال پرسش در سایت پرس‌وجو
3- فرم ارسال پرسش در سايت پرسمان قرآني
4ـ ایمیل پاسخگو (porsesh@pasokhgoo.ir)

2ـ پاسخگویی تلفنی:

اين واحد با هدف دسترسي آسان و سريع پرسشگران به پاسخ هاي دینی، در سال 1385 فعالیت خود را آغاز کرده و با بهره‌گیری از کد خدماتی (09640) به صورت زنده پاسخگوی پرسش‌های دینی است.
اين بخش كه در مدت كوتاهي توانست جايگاه مناسب و در خور شأني براي خود كسب نموده و مورد استقبال گسترده اقشار مختلف جامعه قرار گيرد.
این بخش با استفاده از 150 خط مستقل و بهره گيري از 200 محقق و متخصص حوزوي در قالب 100 كرسي ، روزانه به بیش از 3500 تماس تلفنی که در بردارنده حدود8000 سئوال است ، پاسخگویی می نماید.
ساعات فعالیت این واحد در سه شیفت صبح و عصر و شب بوده و روزانه 10 ساعت پاسخ‌گوی سؤالات مراجعان محترم است.

3- پاسخگویی اینترنتی

ا)تأسیس سایت پاسخگو

این سایت جهت ارتباط سریع و گسترده با مخاطبان کشوری و جهانی و بهینه ‌سازی اطلاعات و استفاده از بایگانی پاسخ‌های موجود در مرکز راه‌اندازی شد. تاکنون در سایت این مرکز بیش از 1500 پرسش و پاسخ‌ برگزیده در بانک پرسش‌ها، بیش از صد مقاله برگزیده در حوزة پاسخگویی در بخش مقالات و آثار و کتاب‌های منتشره این مرکز در بخش کتابخانه قرار گرفته و روز به روز بر حجم آن افزوده می‌شود.

ب) پاسخگويي اينترنتي (آفلاين)

1- گفتگوي ديني در سايت اسك دين
این سایت که در سال 1388 در راستای پاسخ‌دهی به سوالات و شبهات دینی در جوامع مجازی راه‌اندازی شد . تحت نظارت مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی می‌باشد که در قالب انجمن‌هایي و با حضور کارشناسان دینی مرکز ملی پاسخ به سوالات دینی، رسالت پاسخگویی به سوالات و شبهات دینی را بر عهده دارد.
در اين سايت هم اكنون 9 انجمن فعالیت می‌کند که هفت انجمن آن علمی و دو انجمن آن خدماتی و مدیریتی است. اين سايت بر اساس آمار سايت الكسا كه يكي از معتبر ترين سايت هاي آمارگيري جهاني است يكي از پربازديد ترين سايت هاي مذهبي ايران است.

2- كانون گفتگوي قرآني در سايت اسك قرآن
كانون گفتگوي قرآني ، محيطي براي تبادل نظر در مباحث قرآني است كه در حوزه پاسخگويي تخصصي و عمومي قرآن فعاليت مي كند . اما رسالت اصلي آن ، پاسخ متقن به شبهات است .
اين سايت هماكنون ، به بركت قرآن و با همت و تلاش كاربران ، مديران و پاسخگويان از نظر كمي و كيفي پيشرفت چشمگيري پيدا كرد و بر اساس آمار سايت الكسا، از پربازديد ترين سايت هاي مذهبي ايران است .
پ) پاسخ‌گویی زنده(آن‌لاین)

سابقه حضور در پالتاک از سال 79
گسترش فعالیت در سایر سایتها و چت روم ها
این مرکز در اواخر سال 85 وارد عرصه جدید پاسخ¬گویی در اینترنت به صورت مستقیم (آن لاین) شده و از طریق سایت ، یاهو مسنجر، …… ارتباط شیعی به پرسش‌های مخاطبان به صورت زنده پاسخ می‌دهد.
محققان اين واحد با حضور روزانه 6 ساعت به پرسش هاي مخاطبان به طور زنده پاسخ مي دهند.
اين بخش طي 5 ماه گذشته به 15000 پرسش مراجعان پاسخ داده است.

ث) جوامع مجازی

در این بخش سایتهایی مثل کلوب،
سرزمین مجازی ایرانیان (http://www.netiran.net/group/47/) ،
ایران 20 (http://www.iran20.com/group.php?group_id=2019&v=discussions)
و … محل فعالیت کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی است.
البته بیشترین فعالیت گروه در سایت کلوب هست که به علت داشتن بیش از یک میلیون عضو و امکانات بیشترمورد توجه مرکزملی پاسخگویی قرار گرفته است .
گروه پاسخگویی در این سایت با داشتن حدود دوازده هزار عضو جزو برترین کلوب های مذهبی بوده و یکی از فعالترین کلوب های این سایت می باشد .
در این سایت به طور متوسط روزانه به 100 پرسش کاربران پاسخ مستقیم داده می شود
و این رقم غیر از پیام های گروهی و مقالاتی است که به طور مرتب برای ده هزار نفر عضو ارسال می گردد .
به جز این ها ، روزانه صد ها مطلب آموزنده توسط کارشناسان مرکز داغ شده که در معرض دید و استفاده دهها هزار نفر از اعضای سایت کلوب قرار می گیرد .

با یک نگاه کلی به فعالیت بیش از دوساله مرکز ملی در سایت کلوب این گونه اشاره کرد :
مجموع پست های گذاشته شده در تالار اصلی کلوب 10500 پست
مجموع چت های پاسخگویی : بیش از 40000 گفتگو
مجموع مقالات ارائه شده :بیش از 2000 مقاله در گروه پاسخگویی
مجموع پاسخ های ارائه شده در پیام خصوصی: بیش از 12000پاسخ
بازدید کاربران از کلوب مرکز ملی و پروفایل های کارشناسان مرکز صد ها هزار بار

4- پاسخ‌گویی رسانه‌ای:

امروزه اهمیت، گستردگی و تأثیر رسانه‌ها امری واضح و غیر قابل انکار است. مرکز در این حوزه وظایف مختلفی از جمله ارائه موضوعات، طراحی، محتوا و حتی اجرای برنامه‌های رسانه‌ای به صورت مکتوب، شنیداری و دیداری با همکاری رسانه‌ها ارائه می‌دهد و برنامه های نیز برای توسعه این بخش در نظر دارد.

آموزش
پژوهش یا فرآوری

تولیدات مرکز

أ) فعالیت اصلی و اولیه مرکز پاسخ به سؤالات، پاسخگویی به پرسش‌های کتبی رسیده است. از ابتدای تأسیس مرکز تاکنون تعداد 33000 نامه رسیده، برخی از نامه‌ها تا صد سؤال در برداشته است. با میانگین وجود حداقل 5 سؤال در هر نامه، تعداد پرسش‌های ارسالی 165000 سؤال بوده که به آنها پاسخ داده شده است.

ب) تدوین جزوات: با توجه به فراوانی برخی از سؤالات و کلی و اساسی بودن آنها، نیز درخواست برخی از مخاطبان و پرسشگران برای ارسال کتاب یا جزوه، کتابچه‌ها و جزواتی به صورت جامع و مفصل با توجه به نوع سؤال فراهم آمده است. تاکنون 227 جزوه در موضوعات مختلف تدوین شده است.

ج) برنامه نرم‌افزاری مرکز: این برنامه آغاز شده و در حال اتمام می‌باشد. پرسش‌های چند سال اخیر به همراه پاسخ‌ها در این برنامه جمع‌آوری شده، با توجه به مشابهت سؤالات کنونی با آنها، بسیاری از پاسخ‌ها به صورت آماده بازیابی و ارسال می‌شود. این برنامه در حال آماده سازی جهت استفاده عموم می‌باشد.

د) طرح نگارش کتاب: براساس اهمیت برخی از موضوعات و فراوانی سؤالات در آن زمینه، این مرکز برخی از طرح‌های ویژه جهت جمع‌آوری سؤالات در موضوعات مهم و اساسی را اجرا کرده تا آنها را به صورت کتاب مستقلی منتشر نماید. در
این راستا تاکنون چندین مجموعه (توبه، پاسخ‌های برگزیده رمضان، پاسخ‌های برگزیده محرم، همسران پیامبر) به چاپ رسیده و چندین اثر دیگر، از جمله پرسمان، دعا، پیامبر اعظم، روابط دختر و پسر در اسلام، موسیقی، برد و باخت در مسابقات در دست انتشار دارد.

ه) طرح‌های آینده: تدوین کتاب‌ها و آثار بیشتر در این زمینه گسترش فعالیت در بخش اینترنت، به روز نمودن پاسخ‌ها با توجه به شبهات موجود، شبهه‌شناسی و حضور به موقع و آمادگی در عرصه فرهنگی و مراکز حساس، تسریع در ایجاد ارتباط و ارسال پاسخ‌ها، فعالیت بیشتر در عرصه پاسخ‌گویی اینترنت، حضور در عرصه‌های علمی مانندگردهمایی‌ها و تعامل با مراکز فعال پاسخگویی و پژوهشکده‌های درونی پژوهشگاه،‌ ایجاد نشست‌های تخصصی با کارشناسان حوزه و دانشگاه، استفاده از نیروهای کارآمد حوزوی و ارتباط با آنها و… مرکز پاسخگویی از دریافت هرگونه پیشنهاد و انتقال استقبال می‌کند.

نشانی: قم ـ صندوق پستی 197 ـ 37185
تلفن مستقیم: 37743183 – 025
تلفن تماس: 096400

 

 



“پاسخ­گوي آنلاين مرکز ملّي” سامانه­ اي است که با حضور روزانه 35 کارشناس به صورت زنده به پرسش‌هاي مخاطبان در محيط مجازي پاسخ مي­ دهد و تاکنون بيش از 188هزار پرسش را در حوزه­ هاي مختلف پاسخ­گويي نموده­ اند.
 کاربران و پرسشگران محترم می توانند از طریق  این لینک  پاسخ سوالات خود را از کارشناسان بخش پاسخگویی آنلاین دریافت نمایند.

 

.:: پاسخگویی آنلاین ::.

 

مشاور دینی آنلاین

 

 


سارینا

۱۳۹۸/۰۶/۳۱ ۰۴:۱۷


karami

۱۳۹۸/۱۰/۰۴ ۲۰:۳۲


محمدشريفي

۱۳۹۸/۰۸/۱۲ ۱۷:۴۲


سعید کمالی پور

۱۳۹۸/۱۰/۲۳ ۲۱:۳۶


اسلام

۱۳۹۸/۱۲/۰۸ ۱۹:۱۹

با توجه به عدم امکان پاسخگویی در بخش نظرات لطفا سوالات خود را در سامانه «ارسال پرسش» یا بخش «پاسخگویی آنلاین» مطرح نمائید

درباره ما

کلیه حقوق متعلق به مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی می باشد ©



درباره ما

کلیه حقوق متعلق به مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی می باشد ©



درباره ما

کلیه حقوق متعلق به مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی می باشد ©



ردیف

نام شبکه

لینک گروه پاسخگویی

1

مشاور دینی آنلاین

کلوپ

http://www.cloob.com/pasokh

2

هم میهن

http://www.hammihan.com/group/diny#photo

3

فیس نما

http://facenama.com/soalcity

4

گوگل پلاس

https://plus.google.com/communities/103507958015386483642

5

اینستاگرام

instagram.com/pasokhgoo_ir

6

ایران20

http://iran20.com/friend/groups/groupindex/pasokhgoo

7

فیس بوک

https://facebook.com/groups/1484852111742119

 

 

 

با توجه به عدم امکان پاسخگویی در بخش نظرات لطفا سوالات خود را در سامانه «ارسال پرسش» یا بخش «پاسخگویی آنلاین» مطرح نمائید

درباره ما

کلیه حقوق متعلق به مرکز ملی پاسخگویی به سوالات دینی می باشد ©

آستان قدس رضوی با استفاده از یک مسنجر فارسی جدید، سوالات دینی و روانشناسی کاربران اینترنتی را پاسخ می گوید.

مهندس حسن زاده، مدیر برنامه های اتاق گفت وگوی آستان قدس رضوی، گفت: آستان قدس رضوی با در اختیار گرفتن نسخه ویژه ای از نرم افزار ارتباط شیعی، به صورت آنلاین به سوالات دینی و روانشناسی کاربران اینترنتی پاسخ می دهد.

وی افزود: در حال حاضر نسخه آزمایشی این نرم افزار به کارگیری شده که پاسخ گویی در آن تنها به صورت متنی است و در آینده نزدیک از امکانات صوتی و تصویری آن نیز بهره برداری خواهد شد.

مدیر برنامه های اتاق گفت وگوی آستان قدس رضوی ادامه داد: کاربران برای استفاده از این امکان ارتباطی باید با مراجعه به پایگاه های اینترنتی www.aqrazavi.net و imamrezashrine.com نام نویسی کرده و این مسنجر جدید فارسی را دریافت کنند.

گفتنی است، امکان وارد شدن کاربر در تالار عمومی یا محیط های خصوصیِ گفت وگو با اساتید و متخصصانِ پاسخ گو نیز از امکانات دیگر این نرم افزار است.مشاور دینی آنلاین

همزمان با سالروز ولادت حضرت رضا(ع)، برخی احکام جدید در آستان قدس توسط تولیت این آستان صادر شد.

مدیر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان اردبیل گفت: ۴۰۰۰ پرس غذای گرم و تبرک امام رضا (ع)در بیمارستان ها و مراکز درمانی اردبیل توزیع می شود.

جانشین رئیس بنیاد سلامت آستان قدس رضوی از ارائه خدمات پزشکی سامانه سیار بیمارستان رضوی در قالب اردوی جهادی «سردار شهید حاج قاسم سلیمانی» به بیماران شهرستان مهرستان استان سیستان و بلوچستان خبر داد.

تولیت آستان قدس رضوی گفت: ما نتوانستیم شیعه را به دنیا معرفی نکنیم، شیعه بسیار مظلوم است لذا باید اکنون از این فرصت طلایی برای معرفی شیعه به دنیا و جهان استفاده کنیم.

دومین گردهمایی فعالان اربعین حسینی به میزبانی آستان قدس رضوی و با حضور موکب داران اربعین آغاز شد.

چهارمین دوره کشوری آموزش معارف کاربردی ویژه تدریس به جوانان و نوجوانان با نام برهان به همت مرکز جوانان آستان قدس رضوی ویژه برادران طلبه برگزار می شود.

سلام.

كاربر گرامی شما می توانید مسئله مورد نظر خود را از دفاتر مراجع تقلید استفتاء نمایید:

https://makarem.ir/index.aspx?typeinfo=3000

همچنین

http://www.leader.ir/fa/istifta

سلام

خودارضایی آن است كه انسان با خودش كاری كند كه منی ازش خارج شود.

سلام.

كاربر گرامی شما می توانید مسئله مورد نظر خود را از دفاتر مراجع تقلید استفتاء نمایید:

https://makarem.ir/index.aspx?typeinfo=3000

همچنین

http://www.leader.ir/fa/istifta

سلام.

كاربر گرامی شما می توانید مسئله مورد نظر خود را از دفاتر مراجع تقلید استفتاء نمایید:

https://makarem.ir/index.aspx?typeinfo=3000

همچنین

http://www.leader.ir/fa/istifta

سلام.

كاربر گرامی مطب مورد نظر خود را از دفاتر مراجع استفتاء نمایید.

http://www.leader.ir/fa/istifta

https://makarem.ir/main.aspx?lid=0&typeinfo=21

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: دشمن هوشمندانه به دنبال مخدوش کردن اتحاد و انسجام بین نیروهای مسلح به ویژه ارتش مقتدر و سپاه سرافراز انقلاب اسلامی ایران است و تلاش می کند به این وحدت آسیب برساند.

با تصویب حضرت آیت الله خامنه ای، پرچم و نشان فداکاری به دانشگاه افسری امام علی (ع) ارتش اهدا می شود. مراتب به امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران ابلاغ شده است.

علما و مراجع عظام تقلید نظر خود را پیرامون برگزاری عزاداری ماه محرم امسال اعلام کردند.

مدیر کل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو گفت: رمدسیویر ایرانی از اول مرداد تولید و آزمایش های پایداری آغاز شده است.

سازمان خدمات رسانی «دین» در کانادا برگزار کننده یک همایش بین المللی مجازی با عنوان «اسلام و معلولیت» خواهد بود که هدف آن درک نیازمندی های مسلمانان معلول و دارای ناتوانی جسمی در جوامع امروزی است.

دبیر شورای نگهبان گفت: همه باید به وظایف شرعی، اخلاقی و بهداشتی خود نسبت به شرایط کرونایی عمل کنیم.

آستان قدس رضوی با در اختیار گرفتن نسخه ویژه ای از نرم افزار ارتباط شیعی، به صورت آنلاین به سوالات دینی و روانشناسی کاربران اینترنتی پاسخ می دهد.

معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس رضوی از راه اندازی سامانه ثبت‌نام غذای حضرتی «رضوان» به منظور توزیع عادلانه دعوت‌نامه مهمان‌سرای حضرت رضا(ع) خبر داد.
مشاور دینی آنلاین

قدیمی ترین خادم حرم حضرت ابوالفضل العباس(ع) خاطره ای از شفای یک کودک علیل توسط دو دست بریده علمدار کربلا بیان کرد.


8,602 سوال


11,420 پاسخ


7,295 دیدگاه


2,467 کاربر

سوال پیامکی

#کانال_مرکز_ملی_خراسان_رضویhttps://eitaa.com/eporsesh

سلام اگر مراد شما ختنه کردن است، نوزاد توسط دکتر خانم هم ختنه شود اشکالي ندارد.

علیکم السلام در امور مربوط به انتخابات در حد مشاوره، اشکال ندارد. اما باید از بیان و نشر دروغ و شایعه که منبع خبری معتبری ندارد یا از نظر مقررات، ممنوع است، اجتناب شود.

سلام شرکت نکردن اگر موجب تضعیف نظام اسلامی شود، حرام است.مقام معظم رهبری سایت leader.ir
همراهی و شرکت کردن در اینگونه مسائل بر همه مسلمین لازم است.سایت آیت الله مکارممشاور دینی آنلاین

سلام
اذان راديو و تلوزيون معيار شرعي دخول وقت نماز نيست، بله اگر بر اساس يک معيار شرعي دخول وقت نماز ثابت شود در ابتداي وقت نماز ميتوان نماز را شروع کرد. ضمنا نسبت به اذان صبح بعضي مراجع تصريح دارند كه بايد با تاخير شروع شود.

سلام؛آن گوشتها که براي افراد نيازمندتحت پوشش خيريه اهدا مي شود فقط بايد به مصرف آن نيازمندان برسد و شاغلان در آن خيريه که جزء افراد نيازمند تحت پوشش محسوب نميشوند،در آن سهمي ندارد.

سلام؛رنگ کردن موها حرام يا گناه نيست. در صورتي که بعد از بررسي مشخص شود اين خون ديدن ها حکم حيض دارد بنظر اکثر مراجع بهتر است از رنگ کردن موها در ايام حيض اجتناب نماييد.توضيح بيشتر و بررسي جهت پاسخ فقهي حکم آن خوها تماس با096400يا مراجعه بهwww.eporsesh.com

سلام؛جنابت زن به2امرست1.نزديکي يا همان دخول جنسي(چه مني خارج شود يانه،ارضا بشوند يانه)2.بنظر اکثر مراجع:خروج رطوبت همزمان بارسيدن به اوج شهوت(ارضاي کامل)(چه درخواب يابيداري،بااختيار يابي اختيار).(اوج شهوت به حالتي گفته ميشودکه درآن حال معمولازن ازخودبيخودميشودولذت زيادي ميبردومايعي ترشح ميکند،بعدازتمام شدن آن حال،احساس تخليه شدن و ارضاميکند.حالت شهوتش تمام ومعمولابدنش کمي سست ميشود.)

سلام؛خواندن«تلفظ کردن»آياتيکه سجده واجب داردبرحائض و جنب حرام است(بنظربرخي مراجع خواندن کل سوره اي که درآن سجده واجب است«حتي بسم الله اول سوره»حرام است)اماخواندن بقيه قرآن حرام نيست.(فقط نبايدآيات واسماءمتبرکه مس شود)(سوالات احکام رابانام مرجعتان ارسال بفرماييد)

سلام؛هر ذکري که در رکوع و سجود بگوييد کافي است و احتياطاًآن ذکر به اندازه سه مرتبه “سبحان الله” يا يک مرتبه “سبحان ربي العظيم و بحمده” باشد.بهتر است همان ذکر مشهور براي رکوع را سه مرتبه يا هفت مرتبه تکرار نمايد.توضيح بيشتر تماس با096400.

جدول زمان بندی حضور کارشناسان

در سامانه پاسخگويي پیامکی ، سؤالات مراجعان پس از ارسال سؤال به شماره پیامک( 30007461)
پاسخ سؤالات برای پرسشگر ارسال میشود .
برای پاسخگویی دقیق به سؤالات شرعی لازم است نام مرجع تقلید پرسشگر در پیامک درج شود.

این مرکز به دلیل کثرت سؤالات مراجعان امکان پاسخ به سؤالات : تعبیر خواب و استخاره را ندارد

در سامانه پاسخگويي تلفني، سؤالات مراجعان به دو طريق گفتگوي زنده با کارشناسان و پست صوتي انجام مي ¬گيرد.

اين واحد با همکاري بيش از 300 نفر از فضلا و اساتيد حوزه علميه در رشته‌هاي مختلف علوم اسلامي، از طريق شماره تلفن سراسري «096400»، از ساعت 8 صبح الي 8 شب و با استفاده از 300 خط تلفن در خدمت هموطنان عزيز مي باشد.
استقبال از اين سامانه، بسيار بيشتر از حد امکانات و ظرفيت موجود است؛ به طوري که در ماه مبارک رمضان بر اساس گزارش ترافيك سنجي شرکت مخابرات، روزانه بيش از 150هزار بار شماره اين مرکز از سراسر کشور گرفته شده است.
توفيقاتي که مرکز در طول راه اندازي اين خدمت کسب کرده است پاسخ¬گويي روزانه به بيش از 6 هزار پرسش و بيش از 12 میلیون سؤال در طول راه اندازي اين سامانه است.
در سامانه پاسخگويي تلفني، سؤالات مراجعان به دو طريق گفتگوي زنده با کارشناسان و پست صوتي انجام مي ¬گيرد.

* واحد پاسخگويي تلفني(09640)
* پاسخگويي اينترنتي(گفتگوي زنده و ايميل)
* پاسخ‌گويي پيامکی(30007461)

اخلاق

تاریخ اسلام

احکام شرعی

کلام و اعتقادات

علوم قرآن و حدیث

مشاوره خانواده،ازدواج و….

مرکز ملی پاسخ گویی به سوالات دینی نمایندگی خراسان رضوی

* واحد پاسخگويي تلفني(09640)
* پاسخگويي اينترنتي(گفتگوي زنده و ايميل)
* پاسخ‌گويي پيامکی(30007461)

اخلاق

تاریخ اسلام

احکام شرعی

کلام و اعتقادات

مشاور دینی آنلاین

علوم قرآن و حدیث

مشاوره خانواده،ازدواج و….

مرکز ملی پاسخ گویی به سوالات دینی نمایندگی خراسان رضوی

سلام دوستان . این سایتی که گذاشتم تا اونجایی که خبر دارم توسط چند تا طلبه در کشور راه اندازی شده که هدفشون اینکه با مشاوره هاشون سبک زندگی اسلامی رو آموزش بدهند . دوستان عزیز برای کمک به این سایت و فعال شدنش به این امید که این سایت ها بیش تر تاسیس بشه تا مردم ما بتونن به راحتی مشاوره دینی بگیرن گسترده تر بشه ، شروع کنید چند تا سوال براشون بفرستید بالاخره هیچ سایتی که از روز اول فعال نیست . برید سوال بپرسید دوزمینه های ازدواج ، سیاسی ، شبهات ، پاسخ به سوالات شرعی ، تربیت فرزند و غیره پاسخگو هستند . این هم ادرس :moshavere.tribuneazad.ir
کمکشون کنید تا قوی بشن انشاالله .

خودتون توی سایت کسی رو ندارین مشاوره بده ؟

مشاور دینی آنلاین

خیر دوستی ندارم من کلا تنها هستم

 

هدانا – سيري در معارف هدايت بخش اهل البيت عليهم السلام

پرداخت و رزرو وقت مشاوره

مشاوره سایت هدانا به روش گفتگوی تلفنی است و یا به درخواست شما از طریق چت در پیام‌رسان سروش، ایتا و تلگرام یا تصویری در واتساپ می باشد.

پشتیبان: اگر سؤال یا ابهامی درباره مشاوره دارید می‌توانید از طریق آیدی: sitehadana@ در پیام‌رسان سروش، ایتا یا تلگرام بپرسید یا از اینجا کلیک کنید و در قسمت تماس با ما در سایت هدانا مطرح کنید، البته توضیحات تکمیلی را تا انتها همین نوشتار بخوانید. پشتیبان در تمام مراحل مشاوره در کنار شماست. ضمنا پس از رزرو نوبت به پشتیبان پیام بدهید تا فایل های آموزشی برای شما ارسال گردد.مشاور دینی آنلاین

هزینه هر جلسه (۵۰دقیقه) مشاوره ۷۰هزار تومان می‌باشد. 

خبر خوب اینکه، اگر یک نفر رو برای مشاوره معرفی کنید می تونید کد تخفیف ۲۰% رو از طریق پشتیبان برای مشاوره خودتان دریافت کنید.

در فرآیند مشاوره تست‌های تشخیصی و شخصیت مختلفی از مراجعین برای خودآگاهی و آشنایی بیشتر زوجین به‌صورت رایگان گرفته خواهد شد و همچنین در جلسات مشاوره جزوات آموزشی به همراه فرم‌ها و کاربرگهای مشاوره به‌صورت رایگان ارائه می‌گردد.

آخرین نظرات مراجعین درباره مشاوره را می توانید در همین صفحه ببینید.

قوانین:

۱- تمام اطلاعات شخصی شما نزد سایت هدانا کاملا محرمانه خواهد بود و سیاست ما رازداری است.

۲- پس از تعیین نوبت توسط شما، شماره تماس مشاور به شما نمایش داده خواهد شد آن را یادداشت کنید، همچنین جزئیات رزرو نوبت از طریق سیستم پیامکی سایت به شماره تلفن شما ارسال می‌گردد. اگر فراموش کردید یا هر مشکل دیگری بود می‌توانید به‌راحتی با پشتیبان ارتباط بگیرید تا شما را راهنمایی کنند. توصیه می‌کنیم در نوشتن شماره تلفن یا آیدی خود دقت کنید و در ساعت مقرر تماس بگیرید. اگر می‌خواهید مشاوره به‌صورت چت خصوصی در تلگرام، سروش یا ایتا باشد ، آیدی خود را درج کنید. 

۳- برای تغییر زمان مشاوره از سوی شما باید حداقل ۲۴ ساعت زودتر از طریق پشتیبان درخواست خود را ثبت کنید. بدیهی است اگر در ساعت و روز مقرر به هر دلیلی تماس نگیرید نوبت و هزینه پرداختی شما باطل می‌گردد.

۴- در صورت کنسل شدن نوبت از سوی سایت هدانا؛ به شماره موبایل ثبت‌شده در فرایند رزرو اطلاع‌رسانی خواهد شد و نوبت جدید با شما هماهنگ می‌شود و یک کد تخفیف ۱۵% داده می شود.

۱-روش رزرو و پرداخت سیستمی:

۲- روش پرداخت مستقیم:

می توانید از طریق درگاه زیر به صورت مستقیم هزینه جلسه مشاوره را پرداخت نمایید، و تصویر یا کد پرداخت را به آیدی @sitehadana در سروش یا ایتا ارسال کنید و نوبت خود را با پشتیبان هماهنگ نمایید.

مشاور اختصاصی خود را داشته باشید

آیا به بودن یک مشاور در کنار خود نیاز دارید تا بهتر تصمیم بگیرید؟ ما در مقاطع مختلف زندگی می‌توانیم در کنار شما باشیم و به شما کمک کنیم تا بتوانید مسائل را اصولی و درست حل نمایید یا اگر در رابطه زناشویی به دنبال عشق، صمیمیت و رضایت بیشتری هستید می توانید از مشاوره هدانا استفاده کنید تا حس بهتری در زندگی داشته باشید و بتوانید زندگی معنوی خوبی را تجربه کنید.

 

اهمیت و ضرورت مشاوره:

با آمدن رسانه‌ها و تغییر روابط و سبک زندگی با دشواری‌هایی روزافزون رودررو هستیم. در طی این سال‌های مشاوره شاهدیم اکثر اوقات اختلافات و مشکلات از مسائلی به‌ظاهر ساده یا به خاطر یک بی‌توجهی کوچک آغاز می‌شود و منجر به ناهنجاری و سپس دغدغه و معضل جدی که امنیت جسمی و روانی افراد را به خطر می‌اندازد می‌شود. لذا اگر از همان ابتدا با یک متخصص آگاه مشورت می‌شد بسیاری از چالش‌های جدی اتفاق نمی‌افتاد. برای مثال چند جلسه مشاوره پیش از ازدواج که زیاد زمان‌بر نیست و آن‌چنان هزینه‌ای هم ندارد چقدر می‌تواند جلوی آسیب‌های بعدی مثل طلاق را بگیرد، گاهی شخصیت زوجین آسیب می‌بیند، بخشی از عمر ایشان تباه می‌شود، فرزند این خانواده دچار بحران می‌شود و انواع دعواهای مالی و غیرمالی زوجین هم بماند که فشار زیادی را به جامعه تحمیل می‌کند. حالا خودتان قضاوت کنید که چه مسیری را باید طی کرد.

پیامبر گرامی اسلام صلی‌الله علیه و آله و سلم فرمودند: مشورت كردن با خردمندِ خيرخواه، مايه هدايت و توفيقى از جانب خداوند است. المحاسن: ۲/۴۳۸/۲۵۱۹

تحقیقات هدانا درزمینهٔ مشاوره خانواده:

چندین سال است سایت هدانا زیر نظر «حجت‌الاسلام مهدی یوسف وند» دانشجو دکتری تخصصی مطالعات زن و خانواده؛ مدرس دوره آمادگی آزمون اخذ پروانه مشاوره خانواده (قوه قضاییه) در دانشگاه ادیان و مذاهب، دارای مدرک مشاوره خانواده، زوج‌درمانی شناختی-رفتاری (C.B.C.T) و مدرک روانشناسی با رویکرد طرح‌واره درمانی (Schema Therapy) ویژه درمان افسردگی، اضطراب و …؛ در حوزه‌های مختلف فردی و اجتماعی به دنبال راهنمایی و مشاوره به مخاطبان محترم است و تاکنون ده‌ها مقاله درزمینهٔ خانواده را منتشر کرده است که در نوع خود یک مجموعه غنی در حوزه خانواده می‌باشد، (شما می‌توانید از اینجا کلیک کنید و بانک مقالات مشاوره خانواده سایت را مطالعه نمایید) اما گفتگو با مشاور و استفاده از تجربیات او می‌تواند موضوعات و مشکلات مختص مربوط به شما را بهتر و سریع‌تر حل کند و مزایا و معایب پنهان تصمیمات شما را نشان دهد و راه‌کارهای مناسب و بهتر را پیشنهاد نماید.

تجربه و تحقیقات نشان می‌دهد پس از یک گفتگو و مشاوره اصولی؛ تخلیه هیجانی صورت می‌پذیرد و افکار منفی کاهش می‌یابد و افکار مثبت و امید به زندگی بیشتر می‌شود؛ حس دیده شدن و اهمیت داشتن و موردتوجه واقع‌شدن در کنار احساس حامی بودن کسی که بر اساس تجربه و تخصص به ما کمک می‌کند امیدبخش است و حس خوبی را القا و به زندگی تزریق می‌کند و همه این‌ها علاوه بر انجام تکنیک‌ها و راهکارهای پیشنهادشده کمک می‌کند تا بهتر و سریع‌تر مشکلات حل شود و موفقیت لازم کسب شود.

در هر مشکلی ما ابتدا به دنبال ۱-عوامل آشکار ساز ۲-عوامل زمینه ساز  ۳-عوامل تداوم بخش هستیم و بعد از آن اهداف جلسات تعیین می گردد.

مشاوره دینی و مذهبی چیست:

مشاوره مذهبی با مشاوره‌های دیگر این تفاوت را دارد که با نگاهی دقیق و الهی به انسان و خانواده می‌نگرد؛ یعنی علاوه بر آگاهی بر یافته‌های علمی و روانشناسی روز؛ مبنا را روایات اهل‌البیت علیهم‌السلام قرار می‌دهد، تجربه دنیای غرب نشان داده که چون مبانی انسان شناسانه غربی و نگاه به خانواده بر اساس همان مادی‌گرایی و سود و منفعت دنیایی است نتوانسته و نمی‌تواند بسیاری از مشکلات خانواده‌ها را به‌درستی حل کند. بر اساس آمارها شاهد فساد اخلاقی روزافزون و فروپاشی خانواده در غرب هستیم!

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک مشاور خوب این است که دانش لازم را در مباحث دینی و الهی داشته باشد تا بتواند در مشکلات؛ رفتارهای خود آسیب‌رسان که زندگی دنیایی و آخرتی افراد را به خطر می‌اندازد به‌خوبی بشناسد و نشان بدهد.

 

مزایای مشاوره تلفنی

امروزه ارائه خدمات مشاوره آنلاین جایگاه بالایی پیداکرده است. در دسترس بودن یعنی فرقی نمی‌کند که در کجا و چه شهری هستید به‌راحتی می‌توانید با مشاورتان ارتباط بگیرید، هزینه کمتر رفت‌وآمد و ناشناس ماندن را می‌توان از مزایای مشاوره آنلاین برشمرد. علاوه بر این از مهم‌ترین مزایای مشاوره سایت هدانا این است که شما با یکی از کارشناسان و اساتید معتبر و باتجربه حوزوی که درزمینهٔ خانواده و سبک زندگی اسلامی تخصص دارند به‌راحتی در ارتباط خواهید بود.

 

چه خدمات تخصصی و مشاوره‌ای می‌توانم بگیرم:

مشاوره خانواده، پیش از ازدواج، ازدواج، زوج‌درمانی، شکست عاطفی، بی‌وفایی‌های زناشویی و مشاوره‌های فردی

مشاوره قبل از ازدواج: بررسی سلامت روان و تناسب شخصیت با تست‌ها و مصاحبه بالینی، مشاوره دوستی دختر و پسر، دوران نامزدی، همسرگزینی، همسریابی، مشاوره ازدواج، مشاوره پیش از ازدواج و …

مشاوره دوران نامزدی و عقد: درمان شکست عاطفی، مشکلات دوران عقد، رفتارهای همسر و …

مشکلات زندگی مشترک: تلاش برای بهبود روابط عاشقانه و حل و فصل اختلافات بین فردی، مشاوره خانواده و  زناشویی، دخالت خانواده‌ها، مشاوره خیانت، زوج‌درمانی و حل تعارضات زناشویی و جنسی، آموزش مهارت‌های زناشویی و ….

مشاوره طلاق: مشاوره قبل و بعد از طلاق و …

مشاور دینی آنلاین

زمینه‌های مختلف دینی: اعتقادی، احکام و …

مهارت‌های زندگی: مهارت ارتباط مؤثر، مهارت حل مسئله، قاطعیت و جرئت ورزی، اعتمادبه‌نفس و عزت‌نفس، تفکر انتقادی، خلاقیت و …

مشاوره فردی:  اختلالات افسردگی، اختلالات اضطرابی، مدیریت استرس، مدیریت خشم، مشکلات عاطفی و ارتباطی.

تذکر: مشاوره آنلاین برای کسی که دچار پریشانی شدید روانی، بیماری روانی یا افرادی که قصد خودکشی دارند مناسب نیست. 

 

 تمام تلاش مجموعه هدانا بر این است که روزبه‌روز بتواند کیفیت خدمات مشاوره‌ای خود را از جهت جلسات، سرویس خدمات‌دهی مناسب، پلتفرم پرداخت و ثبت رزرو به‌روز و راحت، در دسترس بودن و … بالاتر ببرد. امیدواریم با پیشنهادات خود در این مسیر به ما کمک نمایید.

مشاوره تلفنی مذهبی خانواده، مشاور مذهبی آنلاین،مشاوره مذهبی تلفنی قم،مرکز مشاوره مذهبی هدانا،روانشناس بالینی مذهبی، مشاوره تلفنی مذهبی خانواده، مشاور خانواده مذهبی در تهران، روحانی مشاور خانواده، بهترین مشاور خانواده مذهبی،مشاوره مذهبی تلگرام،

همراه گرامی،

اگر تا اینجا سوالی در زمینه رزرو وقت مشاوره دارید در خدمتتون هستیم…

مشاور دینی آنلاین
مشاور دینی آنلاین
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *