مشاور رایگان اقتصادی

 
helpkade
مشاور رایگان اقتصادی
مشاور رایگان اقتصادی

برای افرادی که به دنبال گرفتن مشورت اقتصادی هستند اولین سوال این است که اساسا مشاور اقتصادی کیست و از کجا می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد؟ پاسخ به این سوال به نوع نیاز و مساله‌ای که فرد پیش رو دارد، بستگی خواهد داشت که در این مقاله قصد داریم به آن اشاره کنیم.

در فرهنگ ایرانی ضرب‌المثل‌ها و اشعار زیادی برای مشورت با دیگران وجود دارد که بارزترین آنها در همان ضرب‌لمثل معروف «چند پیراهن بیشتر از تو پاره کرده» تجلی پیدا می‌کند.

هر فردی در امورات شخصی خود ممکن است بارها با خانواده، دوستان، آشنایان یا روانشناسان و متخصصان مختلف مشورت کند. اما سوال این است که در عرصه کسب‌وکار چگونه می‌توان مشاوره اقتصادی گرفت؟ 

امروزه حتی روش‌های مختلفی به صورت تلفنی، حضوری، آنلاین یا حتی رایگان برای این کار وجود دارد. این در حالی است که بسیاری از فعالان اقتصادی هنوز نسبت به دریافت مشاوره اقتصادی و روش‌های مختلف آن بی‌اطلاع هستند.

بسیاری از آنها تمایل دارند تا سوالات خود را از دوستان و نزدیکان خود بپرسند. برخی دیگر ممکن است حتی به مشاوره کسب‌وکار اعتقادی نداشته باشند. این در حالی است که دلایل زیادی وجود دارد برای آنکه به یک مشاور اقتصادی رجوع کنیم. از جمله آنکه: مشاور رایگان اقتصادی

 برای افرادی که به دنبال گرفتن مشاوره اقتصادی تلفنی، آنلاین، حضوری یا رایگان هستند، اولین سوال این است که اساسا مشاور اقتصادی چه فردی است و از کجا می‌توان به آن دسترسی پیدا کرد؟ در پاسخ باید گفت چنین افرادی ممکن است از ویژگی‌های مختلفی برخوردار بوده و جایگاه‌های متفاوتی نسبت به یکدیگر داشته باشند.

از طرفی مشکلات و مسائلی که با آنها درگیر هستیم، تا حد زیادی تعیین می‌کند که چه فردی بهترین مشاور اقتصادی برای ما خواهد بود. برخی اوقات امکان دارد یک فعال بازار سرمایه یا حتی یک استاد دانشگاه بهترین گزینه برای دریافت یک مشاوره اقتصادی خوب باشند. با این حال، مشاوران اقتصادی معمولا در چندین دسته جای می‌‌‌گیرند: 

 فعالان اقتصادی: همیشه افرادی که به صورت عملیاتی درگیر مسائل مختلف مربوط به کسب‌وکار هستند، بهتر از چم‌وخم کارها اطلاع دارند. برخی از آنها که قدرت تحلیل و ارزیابی خوبی دارند، معمولا مشاوران اقتصادی خوبی خواهند شد.

این افراد چون خودشان به نوعی دستی بر آتش دارند، بهتر می‌توانند در تشخیص فرصت‌ها یا رفع تهدیدات به ما کمک کنند. هر چند ممکن است برخی از آنها به علت حس رقابت، تمایلی برای انجام این کار نداشته باشند. 

افراد آکادمیک و دانشگاهی: جستجو، تحقیق و پژوهش باعث می‌شود تا انسان نسبت به ابعاد مختلف یک موضوع تسلط پیدا کند، روش‌های علمی حل مساله را یاد بگیرد و برای آنها راه‌حل‌های منطقی ارائه بدهد.

بسیاری تمایل دارند تا از اساتید دانشگاه، مدرسان و پژوهشگران، افرادی را به عنوان مشاور اقتصادی برگزینند. این افراد غالبا تحلیل‌های خوبی از مسائل ارائه می‌دهند، با این حال برخی اعتقاد دارند که نداشتن تجربه عملی قابل‌توجه، پاشنه‌آشیل آنها محسوب می‌شود. 

دوستان و آشنایان: این گروه غالبا در دسترس‌ترین و ارزان‌ترین روش برای گرفتن مشاوره اقتصادی محسوب می‌شوند. همانگونه که ما در بسیاری از امورات شخصی ابتدا نظر دوستان و نزدیکان خود را می‌گیریم، در فعالیت‌های اقتصادی نیز این روند معمولا وجود دارد.

با وجود هزینه کم و دسترسی آسان، اما باید گفت همیشه آسان‌ترین روش بهترین روش نخواهد بود. چرا که بسیاری از این افراد فاقد تجربه لازم در ارائه مشورت‌های تخصصی هستند. 

مشاوران تخصصی: باید قبول کرد که مشاوره هم یک شغل تخصصی است. همانطور که روانشناسان در مسائل شخصی و عاطفی به ما کمک می‌کنند، مشاوران اقتصادی نیز در مسائل و مشکلات مربوط به کسب‌وکار ما را یاری می‌دهند.

بنابراین برخی از افراد به صورت حرفه‌ای و تخصصی حرفه مشاوره اقتصادی را برای خود برمی‌گزینند. آنها ممکن است به واسطه چندین سال سابقه، تجربه و اطلاعاتی که در این زمینه دارند، به این حرفه ورود پیدا کرده باشند. 

مشاوره تلفنی یا حضوری

همین الان مشاوره بگیر !

هر شغلی طبعا دارای یک شرح شغل است. شرح شغلی که مشخص می‌کند فرد شاغل باید چه وظایفی انجام دهد، چه اختیاراتی برای انجام آنها داشته و از همه مهم‌تر چه مسئولیت‌هایی بر عهده دارد. بر همین مبنا یک مشاور اقتصادی نیز وظایف متعددی بر عهده دارد که البته این وظایف در تمام موارد ممکن است وجود نداشته باشد.

چنین فردی می‌تواند در بسیاری از حوزه‌ها به ما کمک کند، بنابراین شرح شغل وی نیز می‌تواند بسیار متفاوت باشد. اما به طور کل فهرست زیر می‌‌تواند چک لیستی از شرح وظایف یک مشاور اقتصادی باشد: 

مشاور اقتصادی خوب فردی است که در یک حوزه تخصصی حداقل چندین سال سابقه فعالیت داشته و همچنین بتواند به خوبی مفاهیم را انتقال دهد.

علی‌رغم رشد و توسعه ارتباطات و تکنولوژی، هنوز برای بسیاری از افراد پیدا کردن یک مشاور اقتصادی خوب دغدغه‌ای اساسی محسوب می‌شود. این مشکل معمولا از دو ناحیه وجود دارد. نخست آنکه بسیاری از حوزه‌ها هستند که یافتن یک مشاور ذی‌صلاح در آن خصوص به سختی امکان‌پذیر است.

از طرفی دیگر برخی از حوزه‌ها، به علت وجود افراد و مراکز مختلف مشاوره، نمی‌توان به راحتی دست به انتخاب زد. یافتن یک مشاور اقتصادی خبره معمولا از طرق مختلفی امکان‌پذیر بوده که مهم‌ترین آنها شامل موارد زیر است: 

در چند سال اخیر و با رشد کسب‌وکارهای گوناگون در کشور به مرور شرکت‌های مشاوره زیادی نیز در زمینه‌های گوناگون کسب‌وکار شکل گرفتند. آنها با ارائه خدمات مشاوره‌ای در حوزه‌های مختلف به مشتریانشان سرویس می‌دهند و در قبال آن پولی را دریافت می‌کنند. برخی از شرکت‌های مشاوره اقتصادی در یک زمینه خاص مانند سرمایه‌گذاری، مالیات یا سایر زمینه‌های مشخص فعالیت می‌کنند.

برخی دیگر از آنها نیز در چندین حوزه مختلف فعالیت دارند. نحوه فعالیت آنها معمولا به صورت‌های مختلفی است. برخی از این شرکت‌ها از طریق همکاری با مشاوران مختلف، خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهند و برخی دیگر خود اقدام به این کار می‌کنند.

علی‌رغم رشد اینگونه شرکت‌ها در چند سال اخیر، اما معمولا هزینه بالا و فرایند طولانی برای دریافت مشاوره از معایب مهم آنها به شمار می‌رود. به همین دلیل بسیاری تمایل دارند تا از روش‌های مرسوم دیگر برای دریافت مشاوره اقتصادی کسب‌وکار استفاده کنند. 

ماهیت مسائل اقتصادی به نحوی است که برخی از آنها به صورت تلفنی و پاره‌ای دیگر به صورت جلسات حضوری قابل حل است. از طرف دیگر، رشد سریع تغییر و تحولات این عرصه باعث شده تا افراد و شرکت‌ها در بسیاری از موارد نیاز به دریافت مشاوره فوری داشته باشند.

بنابراین نمی‌توانند وقت خود را صرف فرایندهای پیچیده و روندهای دریافت مشاوره کنند. طی چند سال اخیر رشد تکنولوژی باعث شده تا روش‌های زیادی برای ارائه خدمات مشاوره‌ کسب‌وکار به صورت‌های مختلف ایجاد شود که یکی از آنها استفاده از اپلیکیشن مشاوره کسب‌وکار است. 

مشاوره اقتصادی تلفنی، هم هزینه کمتری برای متقاضیان در بر دارد و هم فرایند انجام آن بسیار کوتاه و آسان است. از طرفی نباید نادیده بگیریم که دسترسی به مشاوران اقتصادی به صورت حضوری همیشه امکان‌پذیر نیست.

در اینجا مشاوره اقتصادی تلفنی به افراد کمک می‌کند تا در هر شهر و مکانی باشند بتوانند با افراد خبره به صورت تلفنی مسائل خود را مطرح کنند. به عنوان مثال، شما در حال حاضر می‌توانید در هر نقطه از ایران به خدمات مشاوره اقتصادی در تهران، اصفهان، تبریز یا هر شهر دیگر دسترسی داشته باشید. 

مشاوره اقتصادی در تهران، مشاوره اقتصادی در اصفهان، مشاوره اقتصادی در تبریز 

بسیاری از افراد هستند که تمایل دارند به صورت خانوادگی از خدمات یک مشاور حرفه‌ای بهره‌مند شوند. برای این افراد بسیار اهمیت دارد تا یک فرد خبره همواره در دسترس آنها باشد که سوالات و مسائل خود را در میان بگذارند. مشاوره اقتصادی آنلاین یا حتی تلفنی بهترین روش برای آنها است. 

مشاوره اقتصادی خانواده کمک می‌کند تا درآمد و هزینه‌‌های یک خانوار در مسیر درستی قرار گرفته و بتوانند با استفاده از روش‌های گوناگون میزان درآمدهای خود را افزایش و هزینه‌های خود را کاهش دهند. هر چند که به صورت حضوری نیز می‌توان از این خدمات استفاده کرد. اما بهترین روش برای این دسته از متقاضیان همان مشاوره اقتصادی آنلاین یا تلفنی خواهد بود. 

برای دریافت مشاوره اقتصادی آنلاین روش‌های مختلفی وجود دارد که یکی از بهترین آنها استفاده از پلتفرم‌ها و اپلیکیشن‌های مشاوره کسب‌وکار است. پلتفرم مشاوره کسب‌وکار الوبیزنس به عنوان اولین سامانه مشاوره کسب‌کار، این امکان را فراهم آورده تا افراد و کسب‌وکارها به صورت‌های مختلف تلفنی، حضوری با مشاوران خبره ایران در تمام زمینه‌های اقتصادی ارتباط برقرار کرده و مشورت بگیرند. 

مشاوره تلفنی یا حضوری

همین الان مشاوره بگیر !

مشاوره مدیریت یکی از پردرآمدترین مشاغل حرفه‌ای دنیا محسوب می‌شود که در ایران نیز چند سالی است مورد استقبال قرار گرفته و می‌توان آینده خوبی برای آن در نظر گرفت.

مشاوره استارتاپ در زمینه‌های راه‎اندازی، مالی، جذب سرمایه‌گذار، ارزش‌گذاری استارتاپ، مسائل حقوقی و برخی مسائل دیگر به شما کمک می‌کند.

سوال خودتون رو به با جزئیات کامل مطرح کنید تا مشاوران برتر الوبیزنس به اونها جواب
بدهند

سلام من شغلی ندارم دوستدارم تو بازار ی شغل برا خودم دست پا کنم ک آینده خوبی داشته باشه حدودا ۲۰۰میلیون سرمایه دارم لطفا راهنمایی کنید

سلام. بنده ۵ ماهه که بازنشسته شدم. صدو ده میلیون تومان پول دارم که سهام خریدم. لطفا بفرمایید که راه بهتری برای سرمایه گذاری دارم با نه. در ضمن ماهانه ۳تا۴ میلیون تومان میتوانم به سرمایه گذاری اختصاص دهم.مشاور رایگان اقتصادی

سلام ۷۰ ملیون پول دارم دوست دارم نمایندگی یا تولیدی چیزی بزنم پیشنهاد میخام ممنون

سلام برای افزایش متراژخونه یه مقداری پول دارم ولی دچار سردر گمی شدم بااین نوسانات لطفا راهنمایی کنید. ممنون

سلام، همسر بنده تمام سرمایه اش رو جمع کرد و یک ماشین سنگین خرید، الان بعد از دوسال قصد فروش داره و میگه دخل و خرجش یکی نیست، آیا تو این وضعیت اقتصادی و آینده ای که اصلاً بهش نمیشه امید بست این کار درسته؟و اگر این کار رو انجام داد، سرمایه اش رو چیکار کنه که بتونه کمک خرجمون باشه؟ ممنونم

سلام تا زمانی که چیز جایگزین پیدا نکردید ماشین رو نفروشید. فروختن بزرگترین اشتباهه.

سلام بنده مغازه پوشاک دارم تویک مکان چپ راه بلطف فضامجازی کم کم به دارمد نشسته مغازه مال خودم هست.همکارانی که درمکانهای تاپ شهرمون مغازه زدن بدون دغدغه بارخودشان رابستن بقول ما.حالا بنظرشما یک شعبه رااندازی کنم در خیابان اصلی یا کنار همین مغازم یک باب مغازه دارم همین مغازه الانم را گسترش بدهم میگم بلطف فضامجازی الان فروشم درحد همان خیابان شده ولی اینجا با ارزون فروشی برخیابان اصلی دیگه سود اله ماشاالله ممنون میشوم راهنمایی کنید.اینجا مشتری توقوارزانی داره هروز بایدجنس بیارم فروشم بالاست ولی لب خیابان نهایتش ماهی یکبارجنس میاره من تکه ای مثلا ۶۰سود ولی انها چندبرابرسود.

سرمایهای معادل ۱۰۰ میلیون دارم چه کاری می توانم بکنم تا ضرر اقتصادی نکنم در این وضعیت آشفته بازار

اگر میتونید واردبورس شید ،البته مگه کار بدون ریسک هم الان وجود داره !!!!!؟

چ مشاغلی با درآمد کافی هس ک من اگ تو کنکور موفق نسدم سراغشون برم

شما مدیر ارشد یک بنگاه اقتصادی ھستید و بنا بر دلایل اقتصادی مجبور ھستید 30 درصد از ھزینھ ھای مربوط بھ پرداخت حقوق ومزایای شرکت را کاھش دھید. ترکیب کارکنان شرکت بصورت زیر است:- تعداد پرسنل 100 نفر- تعداد سھامداران 10 نفر و مجموع حقوق دریافتی حدود 24 درصد کل حقوق شرکت- تعئاد مدیران و معاونان کلیدی شاغل در دپارتمانھای مختلف شامل فنی، مالی، بازرگانی، حقوقی و قراردادی، لجستیکو… بالغ بر 25 نفر و مجموع حقوق دریافتی نامبردگان حدود 40 درصد کل حقوق شرکت- تعداد کارشناسان و تکنسین ھا در مجموع 50 نفر و حدود 33 درصد کل حقوق شرکت- تعئاد پرسنل خدمات و نیروھای کارگری ساده 15 نفر و مجموع حقوق دریافتی حدود 3 درصد کل حقوق شرکتحال چه راه حل هایی رابرای کاهش هزینه ها انتخاب یا پیشنهاد میکنید؟1. تعدیل و اخراج پرسنل. در اینصورت معین نمایید از ھر گروه چند درصد کاھش می دھید.2. کاھش ساعات کاری موظف معادل 30 درصد3. کاھش 30 درصدی میزان حقوق تمامی پرسنل (بدون اخراج)4. ترکیبی از راھکارھای 1 الی 35. اگر راھکار دیگری بھ نظرتان می رسد،ارایه بدهید ممنون میشوم.

سلام من مهندس عمران هستم با ۱۸ سال سابقه راهسازی بدلیل شغلم باید با خانواده چند سال یکبار نقل مکان میکردم الان بدلیل شرایط بد حقوقی وپرداخت خواستم ادامه شغل ندهم ,من بچه گیلان شهرستان رودسر هستم دو واحد آپارتمان و یگ ویلای نیمه کاره تصمیم دارم یکی از واحدها را بفروشم و ویلا را تکمیل و بفروشم و این کار را ادامه دهم ضمنا فعلا در آمدی ندارم از پس اندازم تا تکمیل شدن ویلا و فروشش باید هزینه کنم,لطفا راهنمایی بفرمایید,سپاسگذارم

با عرض سلام و خسته نباشید سوالی که داشتم ازتون در مورد رفرال مارکتینگ و شرکتیه که ادعا داره که در این حوزه فعالیت داره یعنی شرکت emway سایتش هم emway.irساختاری شبیه شرکت های نتورک داره ولی کالایی داخلش نمیفروشن خدمات تخفیفی میفروشنشرکت یه سری نماینده ی فروش داره کاری که به من هم پیشنهاد شده انجام بدم . نمایندگان فروش در ابتدا مبلغی بین 500 هزار تومن تا دو میلیون پرداخت میکنه و یه پکیج دریافت میکنه توی پکیج دو میلیونی میتونه کارت 50 نفر از دوستان و آشنایان رو ثبت کنه .میتونه به ازای ثبت کارت از اونها پولی دریافت کنه میتونه هم رایگان انجام بده .شرکت از طریق نمایندها ی فروش با مغازه های مختلف خوراکی پوشاک طلا جواهر و … قرارداد میبنده که شرکت کار اونها در سایتش رایگان تبلیغ کنه و در عوض مشتری هایی که کارت اعتباری شان توسط نمایندگی های فروش در سایت ثبت شده اجناس رو با تخفیف ثبت شده در سایت خرید کنند و به ازای هر خرید با تخفیف درصدی نیز به شرکت میرسد .حالا درآمد افرادی که به عنوان نماینده فروش وارد میشوند از سه طریق است1) بین 0.1 – 1 درصد خرید هایی که با کارت های اعتباری که توسط شخص در گروه مشتریان ام وی ثبت شده*نماینده فروش میتواند هر تعداد پکیج ثبت کارت اعتباری که خواست مازاد بر 50 تایی که در ابتدا گرفته از شرکت خریداری کنه2) درصدی از سودی که ازمغازه های ثبت شده توسط نماینده ی فروش به شرکت میرسد3) در ازای عضو گیری و اضافه کردن نماینده فروش جدید به صورت مستقیم و غیر مستقیم که تحت شرایط تعادل چپ و راست در زیر مجموعه است ، شرکت مبلغی به عنوان پاداش پرداخت میکند به ازای هر نفر در حال حاضر 350 هزار تومانسیستم عضو گیری هم بصورت باینری یا دوتایی هستشدر رابطه با مورد آخر یعنی عضوگیری برای من شک ایجاد شده که چون زیر مجموعه ای ایست مبادا شبیه شرکت های هرمی و کلاه بردار باشد و از لحاظ شرعی و قانونی ایراد داشته باشد همین چند وقت پیش شنیدم شرکت هزار خدمات که یک شرکت این مدلی بوده کلاهبردار از آب در اومدهنظر شما رو میخواستم در مورد این شرکت و نحوه ی کارش و این که قانونیه یا نه ؟با تشکر

سلام من ٢٥٠ میلیون نقد دارم در شرایط فعلی اقتصادی به نظرتون در بازار مسکن سرمایه گذاری کنم یا خرید سکه و دلار

سلاممن مقدار کمی پول دارم قصد خرید ماشین دارم به نظر شما ماشین بخرمبا وضعیت الان قیمت ماشین که هر روز بالا میرود به نظر شما ماشین بگیرم یا زمین مسکونی ؟امکان ارزون شدن ماشین هست؟

سلام وقتتون بخیرببخشید در شرایط اقتصادی الان و با آزاد سازی سهام عدالت ممکنه کسانی که سپرده های بلندمدت دارند ضرر کنند؟ چرا؟ بهترین کار برای دارندگان سپرده بلندمدت چی میتونه باشه؟ممنون از راهنماییتون



این ویدیو ۱۰ دقیقه‌ای زندگی مالی شما را محتول می‌کند!

مشاهده ویدیو

khanesarmaye – آموزش تحلیل تکنیکال و بنیادی بازار بورس ایران

شما اگر در جایگاه نماینده یک شرکت و یک شخص که هر گونه فعالیت اقتصادی در دو حوزه ای کسب و کار و سرمایه گذاری دارید می توانید از خدمات مشاوره اقتصادی خانه سرمایه در جایگاه مشاور اقتصادی خود استفاده کند. یک مشاور اقتصادی با توجه به بررسی نیاز های شما راهکارهای لازم برای رشد اقتصادی را در اختیارتان قرار می دهد. این راهکار ها که در قالب مشاوره مالی و اقتصادی ارائه می گردد می تواند نگاه کوتاه مدت و بلند مدت داشته باشد و بسته به نیاز شما در زمان تغییر کند. اولویت بندی پیشنهادات یکی از کلیدی ترین وظایف ما به عنوان مرکز مشاوره اقتصادی در جایگاه مشاور اقتصادی شماست.مشاور رایگان اقتصادی

مالک و یا نماینده شرکتی و یا کسب و کاری هستید که به دنبال:

هستید می توانید از خدمات مشاوره اقتصادی خانه سرمایه بهره مند شوید.

مثال مشاوره به سرمایه گذار حوزه واردات:

فردی که حدود ۱۰ میلیارد سرمایه داشت و قبلا در حوزه واردات موارد اولیه پتروشیمی سرمایه گذاری کرده بود به دلیل اینکه در شرایط آن زمان واردات آن نوع کالا توجیه اقتصادی نداشت به دنبال سرمایه گذاری خود این مبلغ در حوزه ای دیگر بود. با جلسه و صحبت های که با این شخص داشتیم و همچنین بررسی بازار های سرمایه گذاری در آن زمان راهکار متناسب با سطح ریسک پذیری آن فرد به گونه ای که بیشترین بازدهی را داشته باشد به ایشان ارائه شد. این راهکارها شامل چند جزئیات بسیاری در حوزه بازار سرمایه، اوراق، طلاو ارز بود تا این سرمایه به شکل مناسبی در بین این بازار ها سرمایه گذاری شود.

مثال مشاوره به سرمایه گذار حوزه مسکن:

فردی حدود ۷۰۰ میلیون تومان سرمایه داشت و تاکید داشتند که این مبلغ در حوزه بازار مسکن سرمایه گذاری گردد. از آنجا که راهکارها و شرایط متعددی در سرمایه گذاری در بازار مسکن وجود دارد با بررسی کارشناسان اقتصادی خانه سرمایه ناحیه مناسب سرمایه گذاری در تهران و نوع سرمایه گذاری و تامین مالی (نوع وام و محل تامین آن) مشخص شده و این راهکار در اختیار ایشان قرار گرفت.

مشاوره تامین مالی:

شرکتی تولیدی توانسته است یک سرمایه گذار جذب کند اما به دنبال این بود تا حوزه هایی که باید این سرمایه گذاری در کارش صورت پذیرد مشخص گردد و اولویت بندی شود. با بررسی بر روی نقاط قوت و ضعف این شرکت صورت گرفت و بررسی پتانسیل های وضعف های خارجی شرکت به بودجه بندی برای سرمایه گذاری بودجه این سرمایه گذار رسیدیم.

مثال افزایش سود آوری شرکت خدمات مالیاتی:

مدیر عامل شرکتی در زمینه ارائه خدمات مالیاتی فعالیت می کند درخواست مشاوره ای جهت افزایش سود شرکت را از مجموعه دارد. پس از بررسی مجموعه مورد نظر و واحدهای مختلف این مجموعه همچون بخش مارکتینگ و خدمات تعریف شده عارضه های این شرکت ها به دست آمد. در مرحله بعد با جلساتی که با مدیرعامل و تیم مشاوره اقتصادی خانه سرمایه داشتیم راهکارها بررسی و نقطه نظرات مدیرعامل لحاظ گردد.

در تماس تلفنی چند سوال اولیه از شما پرسیده می شود تا در صورتی که مشاوره مورد نیاز شما در حوزه خدمات مشاوره اقتصادی خانه سرمایه بود، وقتی برای جلسه حضوری با شما تعیین شود.

در جلسه حضوری که با شما خواهیم داشت به دقت با گفتگو با شما و سعی بر درک شرایط و معیار های شما و درک مساله داریم.

هزینه مشاوره اقتصادی کلان (در سطح شرکت های بزرگ) معمولا به صورت پروژه ای تعریف می شود.

اما هزینه مشاوره های اقتصادی (در سطح شرکت های کوچک و متوسط و اشخاص) به صورت ساعتی نیز در نظر گرفته می شود.

برای اطلاع از شرایط دقیق مشاوره با شماره (۰۲۱۹۱۰۰۷۵۹۰ ۱۰ خط) خانه سرمایه تماس بگیرید و یا پیامک به متن {مشاوره اقتصادی} را به ۵۰۰۰۱۰۰۰۹۰ ارسال نمایید.

کافیست شماره به شماره های تماس خانه سرمایه تماس بگیرید (۰۲۱۹۱۰۰۷۵۹۰) و توضیح مختصری از نوع مشاوره ای که نیاز دارید بدهید در ادامه مراحل بعدی با شما هماهنگ می گردد.

به این مقاله امتیاز دهید

میانگین امتیازات: 1 / 5. تعداد امتیاز: 1

اولین نفری باشید که به این مقاله امتیاز میدهید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

از سال 1390 که مجموعه خانه سرمایه شروع به کار کرد تمام تلاش من و همکارانم ایجاد مرجعی برای آموزش واقعی و صحیح موفقیت مالی و سرمایه گذاری بوده است مرجعی که کمک می کند زندگی بهتری برای خود و اطرافیانمان بسازیم.ما اعتقاد داریم ثروت زمینه ساز رشد انسان در سایر ابعاد زندگیست و با آموزش روش های درست موفقیت مالی و سرمایه گذاری، نه تنها خودمان به ثروت دست خواهیم یافت بلکه وطنی ثروتمند خواهیم داشت.

تهران، پاسداران، بوستان دوم، گیلان غربی، بن بست مریم، پلاک ۲

 ۰۲۱-۹۱۰۰۷۵۹۰  

لینک های آموزشی مهم

مشاور رایگان اقتصادی

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

مشاوره اقتصادی رایگان در شغل نت به صورت اینترنتی فراهم شده است تا در صورت داشتن سوالات سطحی و یا تست برای انجام مشاوره اقتصادی استفاده شود.

مشاوره اقتصادی تلفنی در مرکز مشاوره شغل نت بر کاربرد ترین نوع مشاوره است و بیشترین بازدهی را برای کسب و کار ها به همراه خواهد داشت. تعرفه ها در این نوع مشاوره بسیار مناسب در نظر گرفته شده اند.

یک مشاوره اقتصادی خوب کسی است که دانش و تجربه را باهم آمیخته باشد و در راستای ارائه بهترین مسیر ها و برنامه ها قدم بردارد.

تیم مشاورین شغل نت وظیفه خود را به مدت مشاوره ای که مشخص شده است محدود نمی کنند و تا رسیدن به هدف شما را همراهی خواهند کرد.

© 2018 – هرگونه کپی برداری تنها با ذکر منبع مجاز است

: مشاوره :

عضو از فروردین ۱۹, ۱۳۹۶

اضافه شده: مرداد ۲۳, ۱۳۹۶

بازدیدها: 3938

مشاوره اقتصادی رایگان :هنگامی که شما از آستانه میلیونری عبور کردید، با کسب و کار جدید با چالش های جدید و الزامات جدید موفقیت به سطح جدیدی رسیدید. شما نیاز به استراتژی جدید و مهارت های مدیریتی دارید تا بتوانید کسب و کار چند میلیون تومانی سودمند و یک زندگی متعادل را حفظ کنید.مشاور رایگان اقتصادی

اگر شما تغییر نکنید، کسب و کار شما به زودی، اگر آن را در حال حاضر نیست. اگر چه برخی از صاحبان استفاده از اراده ای خالص و ساعت های طولانی برای تحریک رشد و تاخیر فلات (برای مدتی)، برای دستیابی به رشد سودآور سودمند شما نیاز دارید دوباره فکر کنید و دوباره کار کنید که چگونه کسب و کار خود را اجرا می کنید.

مشاوره اقتصادی رایگان : در icmapما فقط با چند میلیون تومانی کسب و کارهای قراردادی کار می کنیم. ما می دانیم که کسب و کارهایی مانند شما را به فلات می رسانند و ما می توانیم به شما در استفاده از این دانش برای ایجاد رشد سودآور پایدار کمک کنیم، در حالی که کاهش بار بر روی شما، بنابراین شما می توانید از کسب و کار و زندگی خود لذت ببرید!

تحقق بخشیدن به سود قوی

آیا شما احساس می کنید که در کسب و کارتان پتانسیل بالقوه بی نظیری دارید که به نظر می رسد به راحتی قابل استفاده نیست؟ پیچیدگی اجرای یک قرارداد تجاری چند میلیونی دلاری بزرگ است. با بسیاری از اولویت های رقابتی، نیاز مشتریان و کارکنان و بخش های متحرک برای مدیریت شما، کار سختی برای اطمینان از این که تمام ارزش پول ممکن است به خط پایین برسد، دشوار است.

از طریق تجربه ما با سایر دارایی های چند میلیونی تومانی، ما زمینه های اصلی را شناسایی کرده ایم که سود حاصل از کسب و کار شما از بین رفته است و ما می توانیم به شما کمک کنیم که این نشت سود را متصل کنید تا بتوانید دوباره سود قوی کسب کنید.

 

در نهایت، یک کسب و کار که خود را اداره می کند!

مشاوره اقتصادی رایگان :همانطور که کسب و کار شما رشد کرده است، آن را به آرامی، اما قطعا نیاز بیشتر و بیشتر. پول بیشتری، کارکنان بیشتر، بیشتر وقت ارزشمند شما. لیست بی پایان است درست است؟ آیا دوست ندارید که یک کسب و کار داشته باشید که بدون توجه مداوم به آن عمل کند؟

یک کسب و کار که به شما اجازه می دهد تا زمانی که میخواهید به انجام آنچه که میخواهید، به جای مبارزه با آتش سوزی یا برخورد با مشکالت کارکنان و مشتریان و کار کردن در اواخر شب، به شما آزادی بدهد. مهم نیست که وضعیت کنونی شما چیست، ما با شما کار خواهیم کرد کسب و کار در حال رشد و سودآور است که خودتان را واقعا می خواهد. زمان شروع کسب و کار شما و زندگی دوباره است!

مشاوره اقتصادی رایگان

Please input the result of 8 + 6 =

دسته بندی : تبلیغات صنعتی

دسته بندی : آموزشی

دسته بندی : تبلیغات صنعتی

ویژه

دسته بندی : درج آگهی

ویژه

دسته بندی : تبلیغات صنعتی

دسته بندی : درج آگهی صنعتی رایگان

دسته بندی : درج آگهی صنعتی رایگان

دسته بندی : تبلیغات صنعتی

دسته بندی : درج آگهی رایگان

دسته بندی : تبلیغات صنعتی

دسته بندی : تبلیغات صنعتی

دسته بندی : درج آگهی صنعتی رایگان

آدرس: تهران ، میدان امام حسین ، خیابان انقلاب ، خیابان نامجو ، بن بست محتشمی ، پلاک 23 واحد 4تماس: 77628000-021   –  09355773511ایمیل: info@icmap.ir

 

 

طراحی فضای سبز

مالی

مشاوره مدیریتی

مشاوره صنعتی

مشاوره مالیاتی

مشاور رایگان اقتصادی

مشاوره انفورماتیک

مشاوره کسب و کار

مشاوره تبلیغات

مشاوره بازاریابی

قیمت :

قیمت :

قیمت :

طراحی سایت و پشتبانی سایتصفر تا صد

در هر جا که هستید به آسانی و با صرف کمترین زمان و هزینه از مجرب ترین کارشناسان کسب و کار در ایران مشاوره بگیرید.

دانلود اپلیکیشن آنی مشاور

مخصوص اندرویدی ها

مخصوص آی او اسی ها

آنی مشاور فرصتی را ایجاد کرده است که اشخاص نیازمند به مشاوره به راحتی مشاورین خود را از میان چندین مشاور متخصص انتخاب کرده و بدون اتلاف زمان و هزینه به صورت آنلاین مشاوره بگیرند.
مشاور رایگان اقتصادی

اگر نیاز به مشاوره فوری داشته و مشاور خاصی مورد نظر شما نیست از این گزینه استفاده نمایید.

هر یک از مشاورین آنلاین حوزه تخصصی مورد نیاز شما که سریعتر در خواست شما را قبول نماید به صورت تلفنی یا نوشتاری پاسخگوی درخواست شما خواهد بود.

اگر می خواهید از مشاورین قبلی یا مشاور خاصی که می شناسید مشاوره بگیرید به صفحه شخصی مشاور مورد نظر مراجعه و در صورت آنلاین بودن بلافاصله از مشاور مورد نظر مشاوره تلفنی یا نوشتاری اخذ نمایید و اگر آنلاین نبوده و یا شما تمایل دارید که به تاریخ و ساعت خاصی از مشاور موردنظر مشاوره بگیرید می توانید با مشاهده وقت های آزاد مشاور وقت مشاوره حضوری، تلفنی یا نوشتاری رزرو نمایید.

اگر می خواهید از بین مشاورانی که اکنون آنلاین هستند یکی را انتخاب کنید و از او مشاوره بگیرید می توانید از بخش مشاوران، به گزینه مشاوران آنلاین دسترسی پیدا کنید و پس از انتخاب زمینه مورد مشاوره، در فهرست مشاوران آنلاین، به صفحه شخصی هر یک از آنها که مایل بودید مراجعه و از رتبه، رزومه و‌ سوابق آنان آگاهی یافته و در صورت تمایل از آنها مشاوره بگیرید.

در آنی مشاور, نیازی به پول نقد نیست و امکان پرداخت حق المشاوره و هزینه ها توسط کاربران در بستر الکترونیکی و درگاه های امن بانکی به صورت سریع و روان فراهم شده است.

کاربران میتوانند در هر زمان به تمام مکالمات
و متن پیام هایی که با مشاوران خود رد و بدل کرده اند دسترسی داشته باشند و از این طریق هیچ چیز فراموش نشده و کاربران میتوانند بارها و بارها
به مکالمات خود با مشاور گوش داده و پیام های خود را مرور کنند.

آنی مشاور, امکان مشاوره آنلاین در هر زمان و هر مکان با متخصصان و کارشناسان حقوقی حوضه کسب و کار را برای مردم و فعالان اقتصادی به راحت ترین روش فراهم نموده
و کاربران میتوانند در محیطی ساده و جذاب به همه قسمت ها و امکانات اپلیکیشن دسترسی داشته باشند.

آنی مشاور درک میکند که افراد جامعه و فعالان اقتصادی و مدیران شرکت ها در دنیای پر تلاطم امروز به دریافت مشاوره های آنلاین و سریع در همه ی ابعاد حقوقی مرتبط با
کسب و کار خود نیاز دارند لذا مشاوران ما به صورت آنلاین همیشه در دسترس شما خواهند بود.

در هر زمان و مکانی که گوشی همراه داشته باشید به دهها مشاور و کارشناس با هزینه کمتر دسترسی خواهید داشت. به طوری که در مقایسه با سایر روشهای مشاوره
حداقل ۶۰٪ کمتر هزینه خواهید کرد و در نتیجه میتوانید زمان , انرژی و بودجه خود را اقتصادی تر و به صرفه تر از گذشته مدیریت کنید.

استاندارد های فنی برای امنیت اطلاعات و حفظ حریم شخصی کاربران, رعایت شده و فضایی امن و مطمین برای انجام مشاوره های کسب و کار فراهم گردیده است به صورتی که تمامی مشاوره ها
محرمانه تلقی شده و مشاوره ها در محیطی امن و غیر قابل دسترس برای دیگران انجام میشود.

ابتدا وارد سایت آنی مشاور شوید و ثبت نام بفرمایید

پس از طی مراحل ثبت نام، با ورود به اپلیکیشن می توانید موضوعی که خواهان دریافت مشاوره در آن هستید را انتخاب کنید.

مشخصات کامل هر کارشناس (رزومه کوتاه، تخصص، مدرک تحصیلی و …) در پروفایل هر کدام نوشته شده تا بتوانید برای انتخاب مشاور ایده آل و متخصص در موضوع مشاوره بهتر تصمیم گیری کنید.

در اینجا بسته به نیاز خود مدت زمان مشاوره را انتخاب کنید.

آنی مشاور، هزینه نخستین مشاوره را تا مبلغ 10 هزار تومان به شما هدیه میدهد. برای مشاوره های بعدی نیاز است که حساب کاربری تان را در اپلیکیشن شارژ کنید.

بعد از پرداخت ، برقراری ارتباط با مشاور از درون اپلیکیشن ، امکان پذیر شده و در انتهای هر مکالمه ، میتوانید بسته به این که چقدر برایتان مفید واقع شده به مشاورتان امتیاز بدهید و برای آگاهی دادن به کاربران دیگر ، نظراتان را در مورد عملکرد مشاور را بیان کنید

ابتدا وارد وب سایت/اپلیکیشن آنی مشاور شده و فرم ثبت نام را تکمیل کنید.

در این مرحله تخصص خود را نسبت به سابقه کاری و مدرک تحصیلی خود انتخاب کنید. هر مشاور تنها قادر به انتخاب 2 تخصص میباشد.

در این مرحله تمامی مدارک مورد نیاز را بارگذاری کرده و برای ما ارسال کنید. گروه اعتبار سنجی آنی مشاور در سریع ترین زمان مدارک شما را بررسی کرده و در صورت لزوم برای مساحبه از شما دعوت به عمل می آید. لازم به ذکر است، در دست داشتن اصل مدارک الزامی است.

در این قسمت تمامی زمانهای آزاد خود برای مشاوره را مشخص کنید تا امکان دسترسی کاربران به شما امکان پذیر شود.

شما میتونید درخواست‌های مشاوره ای را که دریافت کرده اید قبول و یا رد کنید.

بعد از اتمام مشاورهحق مشاوره شما به حساب کاربری شما واریز شده و میتوانید برای دریافت وجه مشاوره اقدام نمایید.

تهران، میدان 7 تیر، اول خیابان بهارشیراز، نرسیده به خیابان سلیمان خاطر، جنب اداره پست، پلاک ۴، طبقه ۴ واحد ۱۱

مقالات هوش مالی

کافه میلیادرها

مشاوره میلیادر جوان

فروشگاه

مشاور رایگان اقتصادی

جهت درخواست مشاوره،درخواست خود و توضیح کامل موضوع مشاوره ومشخصات کامل خود را به ایمیل  زیر ارسال فرمائید تا با شما تماس حاصل شود.

INFO[at]MILIYARDER[dot]COM

با سلام و خسته نباشد
بنده کارمند جزء با حقوق یک میلیون و متاهل با خانواده 7نفره هستم .10میلیون تومان وام با اقساط 400 هزارتومان گرفتم دنبال شغل دوم هستم لطفا راهنمائی کنید.ضمنا محل زندگیم هیچ شغلی یافت نمیشود با تشکر

کارمند بازنشسته هستم با 100 میلیون چه کاری کنم که هم بتوانم هرموقع مسافرت بروم و هم سود خوبی دتشته باشم با تشکر

۰۹۱۱۸۴۹۴۲۷۳. الیاس هستم مبتکر یک فناوری در بازار ایران با سود دو برابر سالیانه اماده سرمایه پذیری هستم اصل پول لطمه نمیخوره یه زنگ بزنید

سلام سیاوش پیروندی هستم در زمینه لوازم خانگی فعالیت دارم نیازمند سرمایه گذار هستم با سود عالی و حفظ اصل سرمایه با تضمین و ضمانت شماره تماس من ۰۹۱۲۱۸۱۸۸۳۱ تماس بگیرید توضیح کامل را بدم .

با سلام،در واتس آپ پیام بدهید09334408759

باسلام و خسته نباشی
کارمند بازنشسته هستم و 50میلیون پول نقد دارم به نظر شما من چکار کنم که هم سرگرم کار شوم و هم سود داشته باشم؟
با تشکر از شما

سرمایه گذاری مشارکتی رستوران و تولیدی‌های بزرگ حتی بدون حضور خودتون تمایل داشتین به آیدی تلگرامم پیام بدین @INVESTMENT_COMPANY

سلام من حدود ۷۰۰ میلیون پول دارم میخواستم بدونم چه کاری انجام بدم که سود خوبی داشته باشه

سلام شما علاقه هاتو مشخص کن بعد موقیعت اجتماعیتونو بعد هدف و میزان درآمد از این مبلغ

سلام پیشنهاد خوبی دارم براتون البته برا ۳۰۰میلیون ؛؛؛ درصورت تمایل به شماره09133658312تماس بگیرید ممنون

سلام من 17 ساله هستم وتا کلاس دوازده درس خوندم و دیپلم هم نگرفتم میخواستم ببینم من میتونم آینده ای خوبی داشته باشم یا نه به خاطر درس نخوندن نمیتونم به ارزوم که پولدار شدن برسم؟؟؟؟
لطفا ج بدید ممنون
از الان سراغ چه کاری برم؟؟؟؟؟/

سلام. من 45 سال سن دارم. ليسانس مترجم زبان انگليسي هستم.سرپرست خانواده داراي ي فرزند دختر 7 ساله هستم. وضعيت مالي من متوسطه . شغل اداري دارم . اما چون تنها هستم و كمكي ندارم به خاطر مدرسه فرزندم مي خوام با بيست سال خودمو بازنشست كنم. (سال ديگه). چه كار كنم كه بتوانم مخارج ماهيانه ام را تامين كنم با توجه به اينكه 20 روز حقوق ندارم.

باسلام
در رسیدن به زندگی خوب اصلا تحصیلات مطرح نیست،چیزی که ثروت واقعی شماست ،عمر شماست،از همین امروز شروع به کارکردن کنید و درآمدی که کسب می کنید رو به روش اثر مرکب سرمایه گذاری کنید،یعنی آرام و پیوسته،به شما قول میدم در کمتر از ۱۵ سال زندگی رو خواهید دید که در خواب هم نمیدیدید.

سلام
ب دنبال یک فعالیت تولیدی مناسب هستم! ایده خوب لازم دارم در حد 5میلیارد تومن! کارخانه و تجهیزات هم دارم.

س5 میلیارد داری خودت بزار بانک بیکاری یه 10میلیون هم بده به ما

سلام دوست عزیز بیا تو کار صادرات و واردات مشتقات نفتی با 1 میلیارد ماهیانه 200 میلیون تومان سود خواهد داشت

سلام.آقا من شنیدم ریسکش خیلی بالاست.ممکنه پولتو بالا بکشن.

سلام اقا رضا ممکنه بیشتر در مورد صادرات و واردات توضیح بدین
منم یه مقدار پول دارم موندم باید دست به چه کاری بزنم که صرفه اقتصادی داشته باشه
ممنونم

تجارت بدون ریسک نیست ولی میتوان ریسک کار رو خیلی پایین آورد تا حد صفر ایمیل من zagroscoffe@gmail.com

سلام بنده مشتاق ورود به اين زمينه هستم اگر توي اين شغل فعاليت داريد خوشحال ميشم بيشتر آشنا بشيم ٠٩١٢٥٥٤٤٢١٢

سلام لطفا در مورد مشتقات نفتی بیشتر توضیح دهید

اقا رضا ممکن هست یه توضیحی در باره این کار مشتقات نفتی بدهید؟

سلام من 400میلیون دارم
لطفا راهنمایی کنید.

سلام دوست عزیز یک ایده خوب دارم که با 5 میلیارد سرمایه هر سه ماه حدود یک پنجم سرمایه تون سود میکنین… با تعهد محضری
بعد سه ماه اگه راضی نبودین میتونم کل سرمایه رو با سود یک پنجمش بهتون برگردونم… پیغام بذارین تماس میگیرم….

ایده چیه قربان؟ من دارم سرمایه
09352675729 تلگرام

در واتس آپ پیام بدهید09334408759

آقا اشتباه نکن که اگر پولتو کذاشتی تو بانک ارزش خودشو از دست میده

سلام من یه ایده خوب دارمar.f.raouf@gmail.com

سلام من زمینی دارم به مساحت 6000 متر درنیشابور.که پروانه گلخانه 3000 متری براش گرفتم وامکانات زمین دوردیوار خانه کارگری واستخر روداره ..حالااگرشماتمایل داشته باشیدکه فقط وفقط 400 میلیون دراین زمین برای ساختن ابنیه سرمایه گذاری کنید.بعدازمدت کوتاهی درآمدی بالغ بر100 میلیون درماه میتوانیدبدست آورید.وهمچنین دراین روش شمابه هیچ عنوان ضررنمیکنید چون نصف زمین به اسم شمامیشود.درهرصورت تصمیم باشماست.درصورت تمایل باشماره زیرتماس حاصل فرمایید.
09038587275

سلام,بیا باهم بصورت شراکتی در شهرستان در بازار ساختمان فعالیت کنیم,سرمایه از شما کار از من,مهندس عمرانم ۰۹۱۶۷۱۷۸۰۷۱ دوست داشتی تماس بگیر تا منظورم از بحث شراکتی و ….را بگم

سلام اگه میخوای بیا توی کار تولید پوشاک مجلسی زنانه هر کاری که تولید میشه 50تا50سوده از پایه تا آخرش با من با 15سال سابقه کار اگه خواستی با این شماره تماس بگیر
09128871911

سلام خوب هستید اختراع ثبت شده دارم ۲میلیارد میفروشم سودهی تضمینی تا۷میلیارد زودی با من تماس بگیر ۰۹۱۹۷۹۲۸۶۲۴

سلام خسته نباشید.من خیلی از این میلیاردرهارو که بیوگرافی شونو میخونم میبینم گفتن ما با یه سرمایه خیلی خیلی خیلی کوچیک شروع کردیم.سوال من اینه که ایا چطوری میشه با یه سرمایه ی خیلی کم کاری رو شروع کرد؟یا اصلا با یه سرمایه کم مثلا 1 یا 2 میلیون تومن چه کاری رو میشه انجام داد که رفته رفته به این پول اضافه بشه و سود خوبی داشته باشه؟ممنون میشم اگه راهنماییم کنید.تشکر
در ضمن من 19 سالمهمشاور رایگان اقتصادی

میشه
من 24 سالمه با صفر ریال سرمایه کارمو شروع کردم ماهی 5 تومن در اوردم. الانم داره به ماهی 20 تومن میرسه.
خواستی بزنگ تا راهنماییت کنم
09122566943

سلام میشه منم راهنمایی کنید

سلام من ی ورشکسته ام الانم ۴۰تومت پول بهره ای دارم که ماهانه ۱۲۰۰بایدبدم در ظرف ۱۵ ماهم اصل پولو الانم واقعا موندم چکاری کنم با این آشفتگی که حداقا ماهی ۳یا ۴تومنو بهم بده

با عرض سلام
من ٢٣سالمه و مشغول تحصيل حسابداري در مقطع كارشناسي هستم و حدود ٤سال هم هست كه در شركتها حسابداري ميكنم و حدود ٢ماه هم هست كه مدير مالي املاك يكي از ادارات دولتي شدم حقوقم خوبه ولي چند وقتيه به فكر تاسيس شركت تامين نيروي انساني ارگانهاي دولتي كه از طريق مناقصه انجام ميشه افتادم و ميخواستم راجب تاسيس و راه اندازيش راهنماييم كنيد،ممنون

سلام من كارمند هستم ٥٠ ميليون پول دارم چه كاري انجام بدم كه حالت سرمايه گذاري با سود بدون ريسك داشته باشه؟؟

بله هست با سود بالا تمایل داشتین به تلگرامم پیام بدین
@INVESTMENT_COMPANY

سلام من 250میلیون پول ارم بهترین سرمایه گذاری رو میخواستم بهم بگید
ممنون
09143912075

با سلام

بنده کارمند وساکن بندرعباس هستم وسرمایه ای حدودا 100 میلیون دارم لطفا راهنمایی کنید در چه کاری سرمایه گذاری کنم

سلام شما میتونید در زمینه تولید گل و گیاهان زینتی کار کنید و در آمد خوبی هم داره و بنده تضمین میدم که سال دوم دو الی سه برابر سرمایه داشته باشید

سلام ما بندر دفتر داریم برای احداث کارخانه به صورت کلید استارت میتونم کمکتون کنم… mahsamiyanji@yahoo.com

سلام.لطفا راهنمایی کنید با250 میلیون چه کاری میتوان کرد که مطمئن وپر سود باشد.متشکرم

سلام من کارخانه فیلتر هوا دارم۰برای خرید مواداولیه نیاز به پول شما دارم وماهیانه حدود ۱۰ میلیون تومان میتونم به شما سود برسانم

سلام.لطفا درخواست مشاوره خود را از طریق ایمیل ارسال کنید.

با چقد سرمایه ماهی 10میلیون سود میدین برادر

آقای قاسمی با این شماره تماس بگیر–09015467446–برای مواد اولیه فیلتر هوا

سلام سرمایه از من
09352675729 تلگرام

سلام شماره تماستون رو میخواستم

سلام من در كار خرازى هستم چند سال سابقه مغازه دارى در بازار رو دارم به صورت عمده فروشي نياز به سرمايه ٢٠٠ ميليونى براى وارد كردن نگين از چين دارم. ٠٩١٢٣٢٠٢٧٦٣

سلام.من 10 ساله تو کار واردات از چین و کره جنوبی هستم.تو همه جور صنعتی هم بودم و واردات داشتم.اگه دنبال نیرو برای انجام امور واردات بودید، خوشحال میشم همکاری داشته باشیم.موفق باشید
تماس 09363304049

سلام سیاوش پیروندی هستم زمینه لوازم خانگی فعالیت دارم شماره تماس من ۰۹۱۲۱۸۱۸۸۳۱ سود عالی و حفظ اصل سرمایه .

من میتونم برای کسانی که سرمایه دارن و دنبال کار هستن کمک کنم حتی وام هم میتونیم بگیریم mahsamiyanji@yahoo.com

من می خام همسرم یعنی فردی ک می خام باهاش ازدواج کنم رو ب زندگی امیدوار کنم و براش کار یابی کنم
می خام فرصت باشه تا کامل توضیح بدم ……

توضیح بیشتر لطفا
09352675729 تلگرام

سلام
من مشکلات مالی و بدهی زیاد دارم میخاستم از بانک وام بگیرم اما نشستم فکر کردم دیدم میتوتم خونمو که حدود 600 میلیون پولشه بفروشم یه جارو رهن کنم بقیشو بذارم بانک از سودش استفاده کنم بعد 4 یا 5 سال که مشکلاتم رفع شد اگه خواستم دوباره خونه بخرم نظر شما چیه؟ این کار خوبه؟ مشکلی بوجود نمیاد؟

گذاشتن سرمایه در بانک اخرین گزینه شما باشه.در واقع با این کار پول خودتونو دارید میکشید.قبل از هر کار با یه مشاور حرفه ای در امور مالی تماس بگیرید با یان شرط که حق الزحمه اش را از محل سودی که در نتیجه مشاوره با او به دست می اورید پرداخت می کنید(طبق قراردادی که با او می بندید). و نکته مهم این که هرگز هرگز هرگز سرمایه تان را در بورس نبرید حتی اگر کارگزاری های بورس به شما پیشنهاد های اغواکننده در مورد مدیریت سبد گردانی دادند.

سلام.ممنون از دیدگاهتون..ممکنه لطفا یک مشاور حرفه ای در امور مالی پیشنهاد کنید که سابقه دار و معتبر باشه ..ممنون میشم

نه اقا .هیچ وق اینکارو نکن.بعد چند وقت چند متر زمینم نمیتونی بخری.اگر خونتو فروختی و غرضتو دادی بقشو یه خونه کوچک باگیر

منو دوستم ۸۰میلیون تومان سرمایه داریم می خوایم وام بگیریم یه تولیدی ظروف یک بار مصرف راه اندازی کنیم لطفا راهنمای کنید………..متشکرم.

salam aziz,mamnoon misham y moshavere eghtesadi mutabar o muarefi befarmaeid

سلام من دنبال برند سازي براي خودم هستم يني يه برند كه اختصاصي باشه چون از دلالي و كار هاي بي ارزش اما پر سود خوشم نمياد سرمايه هم تا حد يه شروع خوب يا متوسط موجود است و دوست دارم يه كار پر ارزش و كار افريني داشته باشم مثل توليد پوشاك با كيفيت عالي و برند سازي آن و دنبال مدت زمان كوتاه براي ابداع اين كار نيستم (كار هرچي كهنه تر در نتيجه پر كيفت و پر سودتر) ممنون اگه راهنمايي كنيد خواهشا

سلام دوست عزیز من هم مثل شما میخوام یک برند تولید پوشاک بزنم با خیلی ها م حرف زدم و چند سال هم وارد کننده بودم, کاره سختی هست توی ایران تولید چون همهچیز پیدا نمیشه از الیاف گرفته تا خرج کار و نیاز به یک طراح خیلی خوب دارید توی کار

احتیاج به مشاوره اقتصدی در خصوص مدیرت موال خودم را دارم

سلام
با شماره 09194558355 تماس بگیرید

سلام
من ي مغازه دارم كه حدودا شصت هفتاد قيمت بشه
و مدتيه انگيزه ي راه اندازيه هيچ كاري رو ندارم
و نگرانيه شديدي وجودمو تسخير كرده
و بجز اجاره ي ماهي چهارصد كه بابت مغازه ميگيرم درآمد ديگه اي ندارم
ي وام هم گرفتم كه بايد سالي پنج مليون پرداخت كنم
موندم كه چكار كنم

سلام . شما کجا مغازه دارید

باسلام وخسته نباشید
من کارمند هستم بیست وپنج میلیون سرمایه دارم نمی دونم چجوری میشه ازش پول دراورد لطفا راهنمایی کنید البته ادم کم رویی هم هستم دستفروشی پیشنهاد نکنید

سلام..من یه مغازه لباس فروشی دارم که میخوام جمعش کنم چون تاالان فروش چندانی نداشتم و مشتری خیلی کم هست محل کار من دماونده…قبلا لوازم خونگی داشتم که در اون هم شکست خوردم نه اینکه ضررر داده باشم فقط سود نکردم…الانم هم به همون شیوه هست میخوام محل و نوع کارم رو عوض کنم..توی فروشگاه حدود ۱۵ میلیون لباس دارم…به نظرتون اینکارو بکنم به نفع من هست یانه؟؟در ضمن اجاره هست مغازه

سلام دوست عزیز اگه میبینی ضرر نمیکنید صبر کن و بجای شاخه عوض کردن سعی کن بین مشتری خودت رو جا بندازی, تا جای که من اطلاع دارم دماوند خیاط های خوبی داره مخصوصا تو مانتو درسته؟

نه جم نکن وا گذارش کن .اینطوری ضررت کمتر

با سلام و عرض خسته نباشید:من صاحب یک جرثقیل 7 تن هستم که این روزا به دلیل مشکلات اقتصادی خیلی بازار کارش خوب نیس و قصد دارم تغییر شغل بدم. ی مغازه در منطقه شوراباد دارم که 36 متر هستش. می خواستم ببینم که الان درست هستش من تو این مغازه یه تهیه غذا بزنم و تغییر شغل بدم یا مثلا جرثقیل ومغازه رو بفروشم و یه جای بهتر تو تهران این کار رو انجام بدم یا اصلا تغییر شغل ندم و این کار جرثقیل رو توسعه بدم.مرسی و سپاس

با سلام
من در بورس لندن فعالیت میکنم یه میلیارد سرمایه لازم دارم و تا ماهی 20% سود به صورت هفتگی میتونم بدم اگر کسی هست بخواد سرمایه گذاری کنه ایمیل بزنهsaeidganji@yahoo.com

سلام با ۴۰۰ میلیون میشه چکار کرد ؟ ممنون

سلام جناب امیر عباس
سن، محل سکونت و تخصصتون رو بفرمایید

سلام سیاوش پیروندی هستم زمینه لوازم خانگی فعالیت دارم شماره تماس من ۰۹۱۲۱۸۱۸۸۳۱ سود عالی و حفظ اصل سرمایه .

سلام بنده کارمند هستم با 400میلیون می خواستم خونه بخرم یا رهن کنم راهنمایی کنید چطور مدیریت کنم که سود داشته باشه اصلا اطمینان به اینکه پولم رو دست کسی بسپارم رو ندارم ایا با خرید خونه ضرر نمی کنم

سلام
سن، محل سکونت و تخصصتون رو بفرمایید

سلام من میتونم برای کار آفرینی کمکتون کنم mahsamiyanji@yahoo.com

سلام من حدود 300 میلیون سرمایه دارم و میخوام صادرات و واردات از ترکیه کار کنم ولی نمیدونم چطور شروع کنم و چه کالایی سود بیشتری داره. ممنو از راهنماییتون.

سلام من واردات نگين لباس زنون از چين رو پيشنهاد ميكنم اگه توضيح بيشتر خواستين با اين شماره تماس بگيريد٠٩١٢٣٢٠٢٧٦٣

سلام . من کارشناسی ارشد زبان خوندم.ده سالی هست تو کار واردات فعالیت دارم.اگه تمایل داشتید خوشحال میشم همکاری داشته باشیم.موفق باشید
تماس 09363304049

با سلام و خسته نباشید
من چند میلیون پول نقد دارم
اما از راکد بودنش رنج میبرم
به نظر شما چکار با این پول کنم به جز سرمایه گذاری و کار های با خطر بالا؟ نظراتتونو بدید خواهشٱ.. زیاد هم هست البته.

سید محمد
اردیبهشت ۲۷, ۱۳۹۵ در ۰۸:۰۰
دیدگاه شما در انظار بررسی است.

سلام میلیاردر جوان .من ۵۳ ساله و بازنشسته آموزش و پرورشم ۱۰۰ میلیون نقد دارم کل در آمدم ماهی ۷ میلیونه مغازه ای دارم که یک میلیارد میخرنش داده ام اجاره ماهی ۲ میلیون الان طلا فروشیه این مغازه را برای دوران بازنشستگی تهیه کرده بودم و حالا که بازنششته شده ام مردد شده ام که خودم طلا فروشی بزنم یا بفروشم و پولشو جای دیگه ای سرمایه گذاری کنم فکر خودم از بانک بیشتر نمیرسه نظرات دیگران رو تو صفحه میلیاردر جوان مطاله کردم پسر و دختر دانشجویی هم دارم که نگران شغل آینده اونها هم هستم ممنون میشم به من مشاوره بدین.قبلا از وقتی که برام گذاشتین تشکر می کنم

سلام میلیاردر جوان .من 53 ساله و بازنشسته آموزش و پرورشم 100 میلیون نقد دارم کل در آمدم ماهی 7 میلیونه مغازه ای دارم که یک میلیارد میخرنش داده ام اجاره ماهی 2 میلیون الان طلا فروشیه این مغازه را برای دوران بازنشستگی تهیه کرده بودم و حالا که بازنششته شده ام مردد شده ام که خودم طلا فروشی بزنم یا بفروشم و پولشو جای دیگه ای سرمایه گذاری کنم فکر خودم از بانک بیشتر نمیرسه نظرات دیگران رو تو صفحه میلیاردر جوان مطاله کردم پسر و دختر دانشجویی هم دارم که نگران شغل آینده اونها هم هستم ممنون میشم به من مشاوره بدین.قبلا از وقتی که برام گذاشتین تشکر می کنم

با سلام
فوق لیسانس مهندس مکانیک هستم، با تقریبا ۳۰۰ میلیون سرمایه
ممنون میشم اگه راهنمایی کنید چه کاری راه بیندازم

من پيشنهاد شراكت واردات نگين و خرج كار لباس زنونه از چين رو به شما ميدم بازار تهران سودش خوبه اگه مائل بودى با اين شماره تماس بگير٠٩١٢٣٢٠٢٧٦٣

سلام من 30 سالمه و ۸ سال در معدن سنگ و فروش گوهرسنگ فعالیت دارم و تجربه و شناخت کافی روی سنگ دارم اما نیازمند راه اندازی تشکیلات خودم هستم کسی در امر صادرات سنگ ساختمانی تجربه داره نیازمند کمک و راهنمایی هستم ممنون میشم هرکسی در امر تجارت سنگ میتونه به من کمک کنه دست شو میبوسم 09366130197

سلام بنده طرح جالبی دارم که سود بسیار خوبی داره و تو ایران کسی به جز من انجامش نداده ایده نیس چون الان داره سود میده اگه با بنده همکاری کنید فازهای کاری گسترش پیدا میکنه و کمتر از یک سال اصل سرمایه برمیگرده. با بنده تماس بگیرین 09118494273

سلام.مبالغی در اختیار دارم که قصد ورود به بازار پولی ایران رو دارم.برای مشاوره اقتصادی با چه کسی باید صحبت کنم؟ممنون

سلام.من 3 میلیارد تومان پول نقد دارم.و دیگه نمیخوام سود بانکی بگیرم.هر کس ایده مناسبی در نظر داشت با من تماس بگیره.ممنون

سلام من ایده های زیادی در زمینه تجارت الکترونیک و زمینه های دیگر دارم و تنها مانعی که باعث شده من این ایده ها را اجرایی نکنم مشکل مالی بود و همه این ایده ها متوانند سودی بالغ بر 10 برابر سرمایه اولیه بدهند ، اگر کسی نیاز داشتAlizadeh.jalil2015@Yahoo.com

پیام بدهید09334408759

چه میزان سودی مد نظر شماست اطلاعات تماستون دو لطف کنید

سلام من یه ایده خوب دارمar.f.raouf@gmail.com

سلام,بیا باهم بصورت شراکتی در شهرستان در بازار ساختمان فعالیت کنیم,سرمایه از شما کار از من,مهندس عمرانم ۰۹۱۶۷۱۷۸۰۷۱ دوست داشتی تماس بگیر تا منظورم از بحث شراکتی و ….را بگم

سلام بنده طرح جالبی دارم که سود بسیار خوبی داره و تو ایران کسی به جز من انجامش نداده ایده نیس چون الان داره سود میده اگه با بنده همکاری کنید فازهای کاری گسترش پیدا میکنه و کمتر از یک سال اصل سرمایه برمیگرده. با بنده تماس بگیرین 09118494273

سلام دوست عزیز اگه مایل به سرمایه گذاری هستی به مدت 6 ماه با سود 50 درصد تو یه کار عالی 09388861157

سلام آیا شما میتونید مبلغ ششصد میلیون تومان را به کسی وام دهید که نیازی ضروری داره وماهانه پنج میلیون پس بگیرید؟

سلام من ٢٨ساله هستم كه حدود دو ميليارد سرمايه دارم و ميخواهم وارد بازار توليدي بشوم بنظرتون چه كاري ميتونم بكنم كه سودش جوابگوي هزينه سرمايه گذاري باشد

یه ایده تولیدی با نرخ سود 50 درصد در سال دارم اگه خواستید ایمیل بزنید به این ادرس h_mohamadzadeh93@yahoo.com

سلام،پیام بدید در تلگرام09334408759

سلام مریم جان من قصد دارم یه شرکت ذنجیره ای تاسیس کنم که در دنیا بی نظیره اما نیاز به یه سرمایه کلان داره و یقین دارم با خدماتی که قصد دارم انجام بدم تحولی عظیم در بازار تجارت ایران و حتی در دنیا اتفاق خواهد افتاد اگه مایل به همکاری بودین میتونین به این شماره تماس بگیرین 09338216703

سلام.شما برو اول یه خط درست حسابی برای خودت بخر لازم نیس که دنبارو متحول کنی

سلام بنده طرح جالبی دارم که سود بسیار خوبی داره و تو ایران کسی به جز من انجامش نداده ایده نیس چون الان داره سود میده اگه با بنده همکاری کنید فازهای کاری گسترش پیدا میکنه و کمتر از یک سال اصل سرمایه برمیگرده. با بنده تماس بگیرین 09118494273

سلام من در زمینه تولید و فروش مواد شیمیایی فعالیت دارم .اگر ممکنه با من تماس بگیرید . 09127150989

منفرد

سلام دوستان.ايده هاي زيادي دارم كه نياز به سرمايه داره.اكثرايده هام توليدي هستند. ايده هايي كه ميتوان هركدام را جداگانه و يا بسته به ميزان سرمايه، زنجيروار انجام داد. از قبل از قدام طرح تا بازار فروش محصولات را هم خودم انجام ميدم و بازار محصولات100درصده.
نياز به سرمايه گذار در زمينه هاي زير دارم: پرورش آبزيان(انواع ماهي،تمساح،ميگو و…)؛كشت محصولات زراعي(يونجه،گندم،جو،قارچ و…)؛كشت گياهان دارويي و فراوري محصولات فوق. حداقل سرمايه لازم براي يكي از نامبرده ها:100 ميليون تومان؛ حداكثر سرمايه:بستگي به سرمايه گذار دارد(كه تا4ميليارد تومان پيش بيني ميشود).درضمن مخترع هستم و ايده هاي صنعتي هم دارم.
تلفن تماس:9138732416

سلام من مایل به همکاری خوب با اشخاص سرمایه بالا صود 50 درصد 6 ماه اینده

سلام
من کارمندم 40 سال دارم ساکن تهرانم
کارشناس ارشد کامپیوترم فول تایم کار میکنم ولی از حقوقم اصلا راضی نیستم یعنی راستش دیگه کلا از حقوق بگیری ناراضی ام.
100 میلیون سرمایه دارم خیلی دوست دارم یک کسب و کار راه بندازم.
ولی نمیدونم چه نیازی در مشتریان وجود داره تا من در کسب و کارم پاسخگوی اون نیاز باشم.
خصوصا خیلی علاقمندم که بتونم کسب و کار را اینترنتی کنم تا هم در حوزه تخصصی من باشه هم اینکه تا زمانی که مجبورم به این کارمندی ادامه بدم بتونم از محل کارم مدیریتش کنم.
لطفا راهنماییم کنید
بی اندازه سپاسگزارم

سلام.. لطفا به من پیام بدین ۰۹۱۸۹۷۹۷۱۶۷

بزار تو بیمه عمر سود بگیر بعد از چند سال تصاعدی ود میره روش میلیاردر می شی وقتی همه از بی پولی ناله می کنن بخور حالش ببر البته قبلش با کارشناساشون صحبت کنید و مشورت بگیرید

دوستان گرامی
بنده در زمینه واردات پوشاک با برندهای معتبر (بدون واسطه) فعالیت میکنم دوستانی که خواهان سرمایه گذاری هستند و یا در این زمینه مشاوره میخواهند بنده در خدمتم.
شماره تماس: 09195099388

با سلام و احترام
من میخوام در بخش خرید شمش طلا سرمایه گذاری کنم لطفا در صورت امکان راهنمایی ام بفرمایید.
علی موحدی 09148415994

با سلام اینجانب یک معلم هستم . دنبال راه اندازی یک کسب و کار هستم . خیلی ممنون می شم اگر راهنماییم کنید.

اقا من یک ایده خیلی عالی دارم برای سایت از کجا میتونم سرمایه گذار پیدا کنم

از طریق ایمیل با مسئولین سایت ارتباط بگیرید.

سرمایه از من
تلگرام 09352675729

با عرض سلام
بنده معلم بازنشسته آموزش و پرورش هستم و فعلا حدوده 100 میلیون تومان در اختیار دارم ..میخواستم بدونم چجوری میشه از این سرمایه به بهترین نحو ممکن استفاده کرد … متاسفانه حقوق بازنشستگی من جوابگوی خانواده نیست… در ضمن پسر دانشجویی (کاردانی میخونه فعلا) هم دارم که بیکار هست و میگه بعد ترم آخرم میخوام برم سر کار. اگر کار خوبی هم برای پسرم سراغ دارید که درآمدش خیلی خوب باشه دریغ نکنید…لطفا راهنماییم کنید که از همین 100میلیون سرمایه به چه شکلی میتونم بدون ریسک به بالاترین سود مالی برسم..متشکرم

سلام. روزتون بخیر بنده الیاس هستم اگه با من تماس بگیرین ایده بسیار منحصر به فردی به شما پیشنهاد مبدم خدایی با یک پنجم این پول خیلی سود میکنید. ۰۹۱۱۸۴۹۴۲۷۳

با سلام به همه ی دوستان

هم اونهایی که سرمایه زیر 100م دارند و کسانی که سرمایه اونها چند میلیارد هستش…

برای سرمایه گذاری در موارد پایین این نکات رو مد نظر داشته باشید.

اولا” در حوزه ی مسکن به اطلاع دوستان برسونم که براساس بسته های تشویقی دولت و پیش بینی ها رکود مسکن حداقل تا 5 سال آینده ادامه خواهد داشت ، اما با این شرایط ، باز هم ، سرمایه گذاری در حوزه ی مسکن ساخته شده ، یکی از مطمئن ترین راه های سرمایه گذاری است .

2-در حوزه ارز و طلا هم نسبتا” نواسانات این دو برگرفته از اتفاقات داخل و خارج کشور هست که این فعالیت اقتصادی هم دارای ریسک هست مگر اینکه قبل از نوسان ارز یا طلا از عملکرد بانک مرکزی و رویکرد دولت توسط رانت مطلع بود.

3- در مورد فعالیت های اقتصادی دیگر هم ، نیاز به پژوهش و تحقیقات میدانی هست و نباید بی گدار به آب زد.
در پایان خدمتتون عرض میکنم برای هر فعالیت اقتصادی سعی کنید ابتدا با 20 در صد سرمایه وارد معرکه بشید که در صورت شکست ، تمام پشتوانه ی خود را از دست ندهید و برای فعالیت اقتصادی شتاب زده عمل نکنید ، 3 تا 6 ماه تحقیق کنید ، مشورت بگیرید بعد اقدام کنید ، متاسفانه عده ای هستند که یک شبه تصمیم میگیرند و یک روزه عمل میکنند ، این عملکرد در حوزی اقتصادی اشتباه هست . همچنین از کارهای شریک گونه امتناع کنید که عاقبت کارهای مشارکتی گاها” پشیمانی است و به جای کارهای مشارکتی با افراد مجرب در حوزه ی مورد نظر ، اون افراد رو به عنوان کارمند خود استخدام کنید.

neydott@gmail.com
این ایمیل بنده هستش ، در صورت لزوم ایمیل بزنید.
موفق باشید

نیاز به سرمایه گذار در زمینه تولید انواع سولفات با بازار فروش تضمینی و شرایط مناسب برای سرمایه گذار
ظرفیت اسمی : ۲ تا ۳ تن در روز سولفات کریستال هفت آبه

میزان سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیون تومان

پیام دهید093344087596

سرمایه گذاری همیشه دارای ریسک های بسیاری است .سرمایه گذاری به زبان ساده یعنی ، خرج کردن نقدینگی حال حاضر به امید کسب سود و برگشت اصل سرمایه در آینده. چگونه میتوان ریسک های محتمل و غیر محتمل را برای سرمایه گذاری کاهش داد؟ ما به شما کمک میکنیم الفبای سرمایه گذاری را یاد بگیرید و دارایی های خود را مدیریت کنید. با ماباشید.

سلام دوستان.ايده هاي زيادي دارم كه نياز به سرمايه داره.اكثرايده هام توليدي هستند. ايده هايي كه ميتوان هركدام را جداگانه و يا بسته به ميزان سرمايه، زنجيروار انجام داد. از قبل از قدام طرح تا بازار فروش محصولات را هم خودم انجام ميدم و بازار محصولات100درصده.
نياز به سرمايه گذار در زمينه هاي زير دارم: پرورش آبزيان(انواع ماهي،تمساح،ميگو و…)؛كشت محصولات زراعي(يونجه،گندم،جو،قارچ و…)؛كشت گياهان دارويي و فراوري محصولات فوق. حداقل سرمايه لازم براي يكي از نامبرده ها:100 ميليون تومان؛ حداكثر سرمايه:بستگي به سرمايه گذار دارد(كه تا4ميليارد تومان پيش بيني ميشود).درضمن مخترع هستم و ايده هاي صنعتي هم دارم.
تلفن تماس:9138732416

سلام دوستان من ي بوتيك دارم سودشم بد نيس ولي ميخوام وارد ي كار با سود بيشتر شم حدودا ٢٠٠ ميليون بس انداز دارم خوشحال ميشم راهنماييم كنيد ممنونم

با سلام
دوستان بنده در حدود ۳۰۰ میلیون پول نقد دارم . کسی شغلی پرسود (ترجیحا در حال سوددهی نه یک ایده خام) داره باهام در تماس باشه .
تشکرAlishadli2008@yahoo.com

باسلام.بنده تویه شرکتی حسابداری میکنم ومدته تقریبا سه سالیه اونجام.کارسناسی حسابداری خوندم.ولی دیگه خسته شدم و میخوام برای خودم کاری دست وپا کنم.نمیدونم به سمت کدوم کاری برم.سرمایه برای شروع کار هم ۲۰میلیون تومن دارم.ممنون میشم راهنماییم فرمایید

یادم نبود بنده ساکن استان کردستان شهرستان سقز میباشم و آمادگی همکاری خودم را با دوستانی که نظر دادن هستم و نظراتشونو خوندم که خیلی جالب بوذن.در صورت تمایل با بنده تماس بگیرید ۰۹۳۵۷۵۰۰۵۳۸

سلام
حدود 4 میلیارد سرمایه موجود هست
این سرمایه وامه و باید به کار مشخص تعلق بگیره
پس لطفا از ایده های لباس و اینا بگذرید
ایده های بزرگ خودتون رو لطفا فقط و فقط در مرحله اول با تلگرام 09352675729 در میون بذارید

سلام
حدود 5 ميليارد سرمايه موجود است كسي ايده خوبي با تصمين كامل اگه داره لطفا با من تماس بگيره در ضمن تلگرام هم براي تماس هست
09361428420
شخصا به واردات خودرو بسيار علاقمند هستم ولي دنبال يك متخصص تام و داراي اطلاعات در زمينه خريد و گمرك هستن

با سلام . بنده در دبی شرکت دارم و چند وقتیه که می خوام با بازار ایران کار کنم و نیاز به مشاور دارم ممنون میشم این شماره تلگرامم 00971557079075

سلام من 3 ملیارد سرمایه دارم و نیاز به راهنما ایده دارم کمک کنید بهترین کار بتون میدم.ولی فقط راجب کار های عمرانی پیام بدید در اینستاگرام هستم با اکانت lux3077

بسیار ممنون از اینکه صفحه مشاوره اقتصادی دارید بسیاری از افراد نیاز به مشاوره اقتصادی دارن و خوشبختانه شما مشاور خوبی به نظر می اید

سلام من امین ۲۵ سالمه ۵ سالیه به کار تولید لباس زیر زنانه میپردازم و تونستم ۲۰۰ ملیون سرمایه جمع کنم ولی چون سر و کارمون باچک های بلند مدته خداییش خیلی عذاب آوره پول کارگر نقد خرج و مخارج نقد ولی به سود خودمون که میرسه چک ۱۰ ماهه میشه بعضی اوقات حتی برای کرایه جای کارگاه هم میمونم چیکار کنم
به نظر شما من چه کار دیگه ای میتونم راه بندازم واقعا آسایش و آرامشمو از دست دادم و کار دیگه ای هم بلد نیستم

سلام و درود
بنده 27سال سن دارم و حدود 9سال در زمینه های برقی و دوربین مداربسته و..کار کردم اما برای دیگران و هرگز از درامدش که سختی و خطر کار زیادی داشت راضی نبودم.الان وام 15میلیون تومنی میتونم بردارم.و بشدت نگران و پر استرسم ازینکه چه کاری شروع کنم که سود دهی داشته باشه بدون خطر و ریسک چون واقعا توان خسارت دیدن رو ندارم.لطفا راهنمایی بفرمایید.kamirock444@gmail.com
وتلگرام
09353920235

با عرض سلام.
من سربازم و هرروز تا ساعت 5 پادگانم، با 150 میلیون چه کاری میتونم بکنم،در ضمن ماهی 3 میلیون قسط بدم
با تشکر…

آیا کسی میتونه ششصد میلیون وام بده ماهی پنج تا شش میلیون قسط بدم

آقای کشاورز سود بانکی 600 میلیون در حساب سپرده حداقل ماهی 10 میلیونه اونوقت شما دنبال کسی هستین که 600 میلیون بده و شما طی 10 سا ل همون پولو بهش پس بدین؟ هیچ آدم عاقلی این کارو نمیکنه

با سلام به همگی
یک شرکت معتبر در زمینه واردات و صادرات کالا در نظر دارد جهت انجام پروژه تولید و کارآفرینی خود از سرمایه گذاران محترم دعوت به سرمایه گذاری نماید.
پروژه تولید یک اختراع ثبت شده میباشد که در نوع خود بینظیر است و طرح توجیهی و بازار یابی و بازار سنجی علمی صورت گرفته است.
مبلغ سرمایه مورد نیاز 4،000،000،000 ریال معادل چهارصد میلیون تومان است.
بازگشت سرمایه 6 ماه پس از تولید به همراه سود عالی.
تمامی مراحل زیر نظر وکیل طرفین به همراه وثیقه در صورت نیاز.
علاقه مندان به سرمایه گذاری در پروژه های کارآفرینی جهت کسب اطلاعات بیشتر با تلگرام شماره 09102972939 ویا شماره ثبت شده در آگهی تماس حاصل فرمایند.

سلام من حدود ٢٠٠ ميليون پول دارم و علاقه مند به ورود در زمينه واردات و صادرات هستم دوستان اگر كسي در اين شغل است خوشحال ميشم بيشتر آشنا بشيم و همكاري كنيم 09125544212

سلام با 40 میلیون سرمایه چه کار پر سود و امنی میشه راه انداخت

سلام بنده حدود ۱۵۰ میلیون دارم و علاقه مندی زیادی به واردات و فروش ماشین دارم لطفا کسی در تهران تو این کاره باهام در تماس باشهAlishadli2008@yahoo.com

ما شرکت واردات و ترخیص داریم
خودرو هم وارد و ترخیص میکنیم

بازار و مارکت ایران یک بازار و مارکت عالی بکر فقط برای اونهایی که راه پول دراوردن پیدا کردن.دیگه از هرچیزی پول درمیارن و اونقدر کاردارن که از باکاری دارن می میرن برعکس یک عده که یک شغل هم ندارن/
اول نیازهای بازار ایران در هربخش پیدا کنید بعد پشت نیاز ایده میاد بعد روش فکرموازی توفان فکر کارکنید
امروزه حوزه ای تی هم اینده سرمایه گذاری داره هم بسرعت رو به رشد و هم خیلی زیرمجموعه شاخه داره هم نیاز بهش هست

سرمایه کم +سود زیاد انی+ ریسک پایین کنترل شده+رقیب کم یا بی رقیب+انحصاری کردن ایده بدون رقیب+علم فروش ارتباطات و تعاملات اقتصادی حرفه ای+آگاهی و اشراف اطلاعاتی از مارکت ایران+تخصص تجربه+تضمین سود بازگشت سرمایه با حفظ اصل پول+در امان ماندن از دلال ها و میکروب های اقتصادی+شناسایی سریع اولیه کلاه برداران شیادان قالتاق های اقتصادی قبل ضرر+فرصت طلبی اقتصادی+اعتماد به نفس خودباوری+تمرکز+علم محاسبات+اینده نگری چشم انداز اقتصادی

مجموع این چیزها موفقیت اقتصادی با هرپولی هرکسی

با سلام و خسته نباشید.من ی جوان19ساله و هیچ پشتی بانی ندارم.دوست دارم پیشرفت کنم.تو این سن ب فکره اشغال جمع کردنم ک برم اشغال جمع کنم و هر کاری کنم ک پول دار شم دسته ادمای فقیروو بگیرم.لطفا راهنمایی کنید.ممنون.

ازامروز همه هزینه ها خرج نو میشه

سلام.وقت بخیر
،امیدوارم به این سوال م پاسخ دهید؛من یک فرد۵۰ ساله هستم یه فروشگاه مواد غذایی در یک شهرستان کوچک دارم بدلیل این که این شغل در شهر اشباع شده و درامد جوابگو مخراج نیست قصد دارم تغییر شغل بدم و یک فست فودی بزنم ؛ سوالات :۱٫ این کار اقتصادی هست ۲٫جایی ک قصد دارم مغازه بزنم به صورت تمام وقت اب به صورت رو باز و در جوی عبور می کنه و مسافران و مردم شهر برای تفریح میان به اونجا و در اون منطقه هیچ فست فودی نیست و یک مرکز اوقات فراغت و بازی دیجیتال هم اونجا هست در نزدیکی یک هتل هم ساخته میشه؛ ایا مکان خوبیه برای این کار ۳٫ ایده های جدید دارم در همین زمینه ک تو شهر هنوز انجام نشده این می تونه یک نقطه قوت باشه ک من کارم رو شروع کنم.
ممنون میشم اگه لطف کنید و پاسخ دهید

عرض سلام و احترام

ان شاءالله سرمایه شما دوستان که طی سالها زحمت بدست آوردین، در جاهای مناسبی سرمایه گذاری بشه.
امیدوارم بتونم برای سرمایه گذاری و هدایت سرمایه تا حدودی کمکتون کنم.
خوشحال میشم.
میتویند با این شماره تماس بگیرید.
در پناه خدا

09302323250
فرامرزیان

عرض سلام و احترام

ان شاءالله سرمایه شما دوستان که طی سالها زحمت بدست آوردین، در جاهای مناسبی سرمایه گذاری بشه.
امیدوارم بتونم برای سرمایه گذاری و هدایت سرمایه تا حدودی کمکتون کنم.
خوشحال میشم.
میتویند با این شماره تماس بگیرید.
در پناه خدا

09302323250
فرامرزیانhasan2791@gmail.com

سلام. جوانی 26 ساله با 30 میلیون سرمایه دنبال کسی هستم که شراکتی کار پیمانکاری انجام بدیم. از دوستان کسی اگر بود تماس بگیره
درزمینه های دیگه با ریسک کم هم حاضر به شراکت هستم.
09391129308

سلام
من یه خانمی تو اصفهان میشناسم تو کار مشاوره اقتصادی رونق کسب و کار دو تا کتاب هم منتشر کرد جوانها اما خیلی زرنگ.
تو یه شرکتی کار میکرد تو خیابان توحید بود اما از اونجا رفته.
اسمش فروزان نظارتی زاده است اگه بتونید پیداش کنید عالیه.
دکتری اقتصاد دوره البته تا اونجایی که من یادم.

سلام
من دانشجو ترم اخر عمران هستم ۲۴ سالمه ، مجرد و ساکن شیراز
کل سرمایه ای که دارم حدود ۷۰ میلیون هست
یک مغازه هم در حد ۲۰ متر دارم(واسه پدرمه ) که بر روی یک بلوار ۴۵ متری هست که گذر بدی نداره ولی منطقه ی متوسط به پایین(از نظر مالی ) هست
یه سر شاخه های از بازیافت و خرید و فروش ضایعات دارم و یک سوپر مارکت هم داریم و تجربه هایی در خصوص این شغل هم دارم (که البته علاقه ای ندارم به خاطر اینکه وقت گیر هست وگرنه درامدش خوبه ) و مدت کوتاهی هم کار مونتاژ ام دی اف کار کردم در ضمن یک وانت هم دارم
خواستم ببینم با شرایط بالا چه کارعادی یا ترجیحا خاصی(چون اگر رقیب زیاد نباشه بهتره ) انجام داد ؟؟؟
ممنون میشم اگه راهنمایی کنید با تشکر

سلام من یه کارگاه ریخته گری دارم که دیگه بازدهی نداره
میخوام یا رونقش بدم یا تغییر شغل کسی میتونه تو این زمینه کمک کنه؟
09123460172

سلام خسته نباشید من یه جوان 22 سال هستم بدلیل های فراوان تحصیلات عالی نداشتم با حقوق ماهی یک میلیون دنبال یه کار جدید یه ایده جدید هستم یا شغل دوم چند ایده دارم اما سردر گمم لطفا من را راهنمایی کنید
آدرس تلگرام آیدى من Mykamran@
باتشکر

روز خوب ،
آیا شما به دنبال وام هستید، به دنبال یک وام شخصی، شخصی هستید
وام، وام وام، وام خودرو، وام دانشجویی، وام ادغام،
وام غیرقانونی، سرمایه ریسک و غیره آیا وام بانکی یا مالی دارید
رد یک یا چند دلیل. شما در جای مناسب برای دریافت یک است
راه حل وام! من وام دهنده خصوصی هستم، من به شرکت ها وام دهی می کنم
افراد با نرخ بهره کم و نرخ بهره پایین 2٪.
با ما از طریق ایمیل تماس بگیرید: albakerloanfirm@gmail.com

سلام
من یک کسب و کار دارم که الان محصولش اماده فورشه و چندتا مشتری بزرگ هم داره
40 درصد شریک در شرکت + قرارداد محضری و ضمانت (سفته البته )
حدود 250 میلیون – نرخ برگشت سرمایه 6 ماهه و سود سالانه 350 – 400 میلیون

سلام صدر هستم .۱ میلیارد سرمایه موجود هست .بابت شراکت اگر کسی هست که تضمین سند ملکی یا طلا یا ضمانت نامه بانکی میده حاضر با رعایت شروط و عقود اسلامی و حلال باهاش وارد مشارکت بشم .لطفا فقط و فقط از طریق تلگرام به شماره ۰۹۳۶۳۱۱۱۹۹۷ پیام بدید.ممنون از میلیاردر جوان

سلام من دوسال پیش حدودسی ملیون وام گرفتم برای تولیدی خیاطی که همش خرج خریدسخت افزارشد مثل چرخ خیاطی و اتو و…ولی الان حتی تو پرداخت قسطشم موندم قسطش 900تومن ماهانه هست دیگه سرمایه هم ندارم پارچه بخرم وضعیت بدی دارم هیچ کمک و سرمایه اییم ندارم امیدوارم مشاوره ی امید وارکننده ای بشم

ممنون مطلب خوبی بود

با سلام.بنده‌سال‌گذشته‌با‌‌اوراق‌مسکن‌خانه‌خریده‌ام‌که‌بازپرداخت‌آن‌زیاد‌است‌.برای‌وام‌۴۲میلیونی‌۸میلیون‌اوراق‌خریده‌ام‌یعنی‌در‌واقع‌۳۴میلیون‌وام‌گرفته‌ام‌که‌بابد‌۱۰۰میلیون‌پس‌بدهم.حالا‌قصد‌دارم‌ب‌مقداری‌پس‌انداز‌و‌وام‌قرض‌الحسنه،‌تمام‌یا‌بخشی‌از‌وام‌مسکن‌را‌تسویه‌کنم‌‌و‌در‌عوض‌مبالغ‌قسط‌را‌پس‌انداز‌یا‌سرمایه‌گذاری‌کنم.به‌نظر‌شما‌ایکار‌درست‌است‌یا‌اینکه‌پولی‌که‌جمع‌کرده‌ام‌نگه‌کردم‌و‌قیط‌هارا‌با‌سودهای‌کلانش‌پرداخت‌کنم؟سپاس

با10میلیون چیکارکنم. شغلم انگشترسازی نقره اس

سلام
ممنون از محتوای خوبی که منتشر میکنید.

سلام من ٢٠٠ ميليون در اختيار دارم و دنبال يه كار پرسود و كم ريسك هستم. اگر پيشنهادي داريد در خدمتم.09128896405

با عرض سلام
من 32ساله دارایی کارخانه تولید محصولات پلاستیکی زیان ده که بیشتر از شش ماهه تعطیل کردم 300نقدینگی دارم پیشنهادی دارين از طریق جميل ارسال کنین ممنونyasermohseni1981@gmail.com

سلام خسته نباشید
با این اوضاع اقتصادی اگر کسی 10میلیون داشته بهترین گزینه برای سرمایه گزاری و سودهی بیشتر چیست لطف کنید راهنمایی فرمایید.

Penyelesaian masalah adalah pinjaman kecemasan, jadi kami menawarkan semua jenis pinjaman, seperti pinjaman korporat, pinjaman pelajar, pinjaman pelaburan, pinjaman hipotek, pinjaman penyatuan hutang, pinjaman komersial, pinjaman auto e.t.c. pada kadar 2%. Kami adalah peminjam yang boleh dipercayai dengan legitimasi yang terbukti di seluruh dunia. Tidak lama kemudian anda berhubung dan hubungi kami untuk pinjaman anda hari ini di e-mel kami @: aydenedisonloanfirm@gmail.com

آیا برای دریافت بدهی های خود نیاز به وام اضطراری دارید یا به وام سهام نیاز دارید؟
برای بهبود کسب و کار شما؟ آیا بانک ها و دیگران را رد کرده اید؟
آژانس های مالی آیا شما نیاز به یک تثبیت وام یا وام دارید؟ جستجو بیشتر به عنوان ما در اینجا برای ایجاد تمام مشکلات مالی خود را چیزی ازگذشته این شرکت وام آسان است. ما برای کسانی که علاقه مند هستند، وام می دهیم نرخ بهره معقول 2٪ است. محدوده بین 5000 تا 500 دلار است حداکثر 100،000،000.00 دلار.

وام های ما به خوبی محافظت می شوند، زیرا امنیت حداکثر اولویت ما است.با ما تماس بگیرید:
با احترام
حداکثر بنت

سلام جسارتا شماره تماس بزارید

“به آیدن ادیسون خوش آمدید یک شرکت وام که ثبت نام کرده و وام هایی را برای زندگی به شما ارائه می دهد. شما به صورت قرض برای پرداخت بدهی خود نیاز به وام یا نیاز به وام برای کسب و کار خود دارید؟ شما توسط بانک های خود و سایر موسسات مالی رد شدید؟ نیاز به یک وام تثبیت یا وام مسکن دارید آیا به دنبال بیشتر هستید زیرا ما اینجا هستیم تا تمام مشکلات مالی خود را از گذشته برداریم. ما به افرادی که نیاز به کمک مالی دارند و اعتبار بدی دارند یا نیاز به پول برای پرداخت به آنها کمک می کنیم برای دریافت وام فقط برای نرخ بهره 2٪، من می خواهم از این رسانه استفاده کنم تا اطمینان حاصل شود که ما پشتیبانی قابل توجه و دریافت کننده را ارائه می دهیم و آماده ارائه وام هستیم. لطفا با ما تماس بگیرید امروز aydenedisonloanfirm@gmail.com

بهترین وبسایتی که تاحالا دیدم.ازتون متشکرم

مشاور مالی خوب فقط جناب یوسفی قبل از تورم امسال برام زمین خرید دو سه تا قطعه البته یه جایی که رشدش خیلی متفاوت بود.سرمایه منو دو برابر کرد.شمارشم اینه براحتی هم اعتماد نمیکنه.88177623.تهران….پدرم خدا بیامرز ایشون رو به عنوان متصدی اموالش گداشته بود.ادم حلال زاده متخصیکی از املاکم تو زمین خواری از دستم رفته بود با وکالت ایشون تونستم دوباره زنده اش کنم.دروووووود

سلام
مشاوره حضوری یا تلفنی هم دارید ؟

سلام. 35ساله ومتاهل وکارمندهستم. پنجاه تومن سرمایه دارم میخواستم ببینم چه کاری میتونم باهاش انجام بدم که سودبهتری توش باشه چون حقوقم پایینه وهنوزبعد15سال نتونستم خونه داربشم. لطفاراهنماییم کنید.

از سایت خوب تان ممنونم ! جالب بود !

سلام
من روزی 10 ملیون تومان درامد دارم ولی تا بحال نتونستم پس انداز داشته باشم دنبال راهی میگردم که بتونم درامدم را سرمایه گذاری کنم که هم پس انداز باشه هم پولم سوداوری داشته باشه

سلام وقت بخیر اهل گیلان هستم و 32 سال سنمه . بنده حدود 8 سال دفتر فروش و اجرا داشتم با درآمد خوب . اما متاسفانه به بد بازاری خوردم بالانس دلار و بسته شدن مرز و …. در حال حاضر بدهی دارم و شدیدا تحت فشارم چون اول زندگیمم هست . مهارت های زیادی بلدم اما متاسفانه اینجا جواب گوی بدهی های من نیست وبه ناچار رفتم عراق کار میکنم. خواهشا خواهشا اگه کسی واقعا میتونه یه برنامه منظم و درست و حساب شده بمن بده واسه جمع کردن بدهی هام بمن کمک کنه . چون دیگه بدهی از من چنان انرژی گرفته که نمیتونم به چیز دیگه ای فکر کنم. 09118841077 منتظر تماستون هستم.هزینه برنامه هم پرداخت میکنم

باسلام با صدو پنجاه میلیون سرمایه چکاری میشه انجام داد که آینده داشته باشه و میتونم ماهی تا چهار میلیون هم قسط بدم به غیر از این صدوپنجاه لطفا یه مشاوره خوب بهم بدید 09109186072

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

چگونه می توانیم هوش مالی خود را افزایش دهیم؟
آیا می توانیم ثروتمند شویم؟
چطور درآمدهای خود را افزایش دهیم؟
فرق دارائی و بدهی چیست؟
چگونه تشخیص دهیم پولمان را صرف خرید دارائی می کنیم یا بدهی؟
از فروشگاه میلیاردرها دیدن کنید. رد کردن

هنوز هم برای سود کردن به بورس و طلا فکر میکنید؟

شاید در کوتاه مدت سود کمی بگیرید اما در بلند مدت نه!

 

مشاوره کسب و کار = ۵۰٪ تخفیف

تا مدت محدود…

مشاور رایگان اقتصادی

راه اندازی+ تثبیت + گسترش کسب و کار 

 

چگونه در خانه تولید کنیم؟

بسیاری از کسانی که میخواهند در منزل تولید کنند صرفا به تعریف اطرافیانشان اکتفا میکنند اما در واقع مقوله تولید کمی متفاوت است. تولید بستگی مستقیم به مهارتهای شما در تشخیص هارمونی رنگ، مشکلات مواد اولیه و مسائل مرتبط به آن دارد. شما ممکن است آشپز خوبی باشید اما فقط زمانی که بخواهید برای چند نفر غذا درست کنید نه برای چند ده و یا چند صد نفر اما اگر شما برای مثال برنج را خوب بشناسید آنگاه میدانید در حجم بالا و برای پخت مکرر باید میزان آب برنج یا فرآیند خیساندن آن را به چه شکل و چند دقیقه انجام دهید تا در حجم بالا کیفیتش از دست نرود و یا در مثالی دیگر برای دوخت یکدست لباس برای خودتان ممکن است بتوانید با یک نوع خاص از پارچه لباس عالی بدوزید اما برای اینکه بتوانید سلایق مختلف را پوشش بدهید باید روی انواع پارچه و مشکلات آن شناخت خوبی داشته باشید.

وقتی تولید شما تجاری میشود و میخواهید آن را بفروشید باید رقابت کنید و اینجاست که کمترین دور ریز ها هم برای شما مهم میشوند. در واقع دورریز مواد اولیه در دوخت یک دست لباس ممکن است برای شما قابل کاهش و کنترل نباشد اما زمانی که شما یک توپ پارچه در اختیار دارید باید الگوهای در اختیار شما به گونه ای باشند که کمترین دور ریز را داشته باشید. ما در اینجا لباس را برای مثال بیان کرده ایم اما در واقع در تمام انواع صنایع دستی و مواد غذایی باید به این مسئله توجه کنید چون اگر در طی 5 سال شما بتوانید 5000 دست لباس طراحی کنید فکر کنید چه حجمی از مواد اولیه تان را که میتوانستید از آن درآمد کسب کنید را دور ریخته اید. البته دور ریز همیشه وجود خواهد داشت اما تا حد زیادی قابل کنترل است.

آنچه که باید در نظر بگیرید اینست که تولید شما باید قابل ارسال باشد. اگر کالا تولید شده توسط شما 2000 تومان ارزش دارد و مشتری باید برای آن 10000 تومان هزینه حمل بپردازد ذهن مشتری این خرید را شاید منطقی فرض نکند. همچنین حمل غذا به دلیل سرد شدن و انواع شیرینی به دلیل فاسد شدن و نیز سایر صنایع به دلیل شکستگی در ارسال ممکن است قابل تجاری سازی نباشد. پس در تولید دقیقا به مشکل حمل فکر کنید و برای آن برنامه ریزی کنید.

دقت کنید بسته بندی زیبا و محکم دو خدمت مختلف به شما میکنند و آن هم اینکه کالای شما را از شکستن و مرجوع شدن حفظ میکنند و دوم اینکه جذابیت کالا را برای مشتری افزایش میدهند . خود شما چند بار یک کالا را خرید کرده اید و از جعبه و بسته بندی آن برای کار دیگری استفاده کرده اید؟ بسته بندی شما معرف شخصیت محصول شما نزد مشتریست و با روح و روان او بازی خواهد کرد. اگر چه که بسته بندی عملا جزو هزینه ها حساب شده و سود را کاهش خواهد داد اما ممکن است یک بسته بندی چند هزارتومانی بتواند ارزش یک کالا را چند ده هزارتومان افزایش دهد پس به این مسئله بسیار خوب فکر کنید.

فروش فقط به مهارتهای شخصی شما در برقراری ارتباط با دیگران خلاصه نمیشود. اینکه شما بتوانید با انسانهای دیگر خیلی خوب ارتباط برقرار کنید بسیار عالیست اما به شرطی که بیاموزید چگونه مشتری را به سمت خود جذب کنید. پیدا کردن مشتری از طریق تبلیغات، آَنا بودن به تصویر برداری و عکاسی و تا حدی ویرایش عکس، آشنایی شما با شبکه های مجازی خصوصا اینستاگرام ، وبلاگ نویسی و داشتن یک سایت کارآمد به شما کمک خواهد کرد که بتوانید مشتریان خوبی را جذب خودتان بکنید اما این انتهای راه نیست بلکه آغاز آن است. ارتباط کلامی و تصویری با مشتری نیز اهمیت دارد سعی کنید از چت ویدئویی استفاده کنید تا مشتری بداند که شما یک تولید کننده حقیقی هستید و قصد ندارد از اعتمادش سوء استفاده کنید.

سعی کنید مخاطبتان را محصول های متعدد گیج نکنید و قیمت گذاری های پیچیده غیرقابل فهم انجام ندهید و به یاد داشته باشید حفظ ارتباط دائمی با مشتری میتواند به شما کمک کند به یک مشتری چند بار بفروشید و سود بیشتری کسب کنید.

منبع : www.tavakolibox.com

مولف : محمد نجاتی مشاور اقتصادی

 

تخفیف مشاوره تا پایان خرداد ماه  400 تومان   238 تومان برای هر ساعت

09125423441

طی تماس های بسیار از سوی شما هموطنان گرامی خدمات مشاوره اقتصادی با 38% تخفیف خدمت شما ارائه خواهد شد.

38% تخفیف تا پایان خرداد 1399

 

مبلغ مشاوره قبل از تخفیف، هر ساعت 400 تومان

 

مبلغ مشاوره پس از تخفیف، هر ساعت 248 تومان

 

رزرو: ارسال کد تخفیف mn1399 به شماره واتساپ 09125423441

با شما به زودی تماس خواهیم گرفت…

 آشنایی با منطقه آزاد تجاری و منطقه ویژه اقتصادی

بنا به تعاریف بین المللی، منطقه آزاد محدوده ی حراست شده ی بندری و غیر بندری است  که از  شمول برخی مقررات جاری کشور متبوع خارج بوده و با بهره گیری از مزایایی نظیر معافیت های مالیاتی ، بخشودگی سود و عوارض گمرکی و عدم وجود تشریفات زاید ارزی و اداری و همچنین سهولت و تسریع فرایندهای واردات و صادرات با جذب سرمایه گذاری های خارجی و انتقال فناوری  به توسعه سرزمین اصلی کمک می نماید.

ایجاد یک منطقه آزاد، امتیازات ویژه ای را می تواند به همراه داشته باشد.از جمله ی این امتیازات می توان به ایجاد فرصت های اشتغال در داخل خارج و جذب سرمایه های خارجی  و همچنین کمک به کشور برای ورود به بازارهای جهانی و گسترش صادرات اشاره کرد.به همین جهت،امکانات و تسهیلات قانونی،شرایط مساعدی را جهت سرمایه گذاری های اقتصادی و زیر بنایی برای حضور فعالان اقتصادی در مناطق آزاد مهیا کرده است .در ایران هفت منطقه آزاد وجود دارد که عبارت است از قشم ، کیش ، ارس ، ماکو ، اروند رود ، چابهار و انزلیهمچنین مناطق ویژه تجاری صنعتی را می توان به صورت ذیل تعریف کرد :محدوده جغرافیایی مشخص که قوانین گمرکی محدوده گمرکی کشور در آن اجرا نمی شود و به منظور تسهیل در امر واردات و صادرات کالا و حمایت از صنعت داخلی کشور و همچنین جذب فناوری های نوین در امر تولید و توسعه منطقه ای در میادی گمرکات و نقاط مرزی کشور ایجاد می شود را مناطق ویژه تجاری – صنعتی می نامند. در حال حاضر نزدیک به 30 منطقه ویژه تجاری – صنعتی در ایران وجود دارد .از جمله مهم ترین مزایای سرمایه گذاری در مناطق ویژه اقتصادی عبارت است از :*صدور مجوز ساخت و پایان کار بصورت رایگان* معافیت گمرکی تا سقف ارزش افزوده و پرداخت عوارض گمرکی مازاد بر ارزش افزوده قطعات خارجی در تولیدات* ورود ماشین آلات خط تولید و ابراز و اثاثیه اداری بدون عوارض گمرکی* تبعیت از قانون کار مناطق آزاد تجاری و صنعتی در مناطق ویژه* عدم محدودیت زمانی متروکه شدن کالا در منطقه ویژه

*خرده فروشی کالا در مناطق ویژه اقتصادی فقط برای اتباع خارجی امکان پذیر است ، اما در مناطق آزاد تجاری ، خرده فروشی هم برای اتباع خارجی و هم اتباع داخلی امکان پذیر است .*  در رابطه با اشتغال و همچنین بیمه های اجتماعی برای فعالیت افراد خارجی در مناطق آزاد ، تسهیلات خاصی در نظر گرفته شده است ، اما در مناطق ویژه اقتصادی قوانین یاد شده به صورت ثابت ، از قانون کار اتباع خارجی در داخل کشور تبعیت می کند.* در ایران معافیت مالیاتی کامل به مدت 15 سال در مناطق آزاد وجود دارد ، اما در مناطق ویژه اقتصادی صرفاَ تخفیف مالیاتی طبق مقررات داخل کشور ارائه می شود ، یعنی مناطق ویژه برخلاف مناطق آزاد از معافیت کامل برخوردار نیستند.* در مناطق آزاد تجاری برای عوارض گمرکی و صادرات و همچنین واردات کالا نیز بخشودگی کامل سهم دولت در نظر گرفته شده است ، اما این موضوع درباره مناطق ویژه صد در صد نیست و بسته به موضوع فعالیت تخصصی منطقه ، تغییر می کند.* مقررات روادید برای اتباع خارجی در مناطق ویژه بر اساس ضوابط داخل کشور است ولی در مناطق آزاد روادید در مرزهای ورودی اعطاء می شود.به طور کلی ، مشوق های سرمایه گذاری در مناطق آزاد گسترده تر از سرمایه گذاری در مناطق ویژه اقتصادی است.شرایط شکلی و محتوایی مجوز فعالیت در مناطق آزاد تجاری – صنعتی و ویژه اقتصادی به ترتیبی است که حسب مورد توسط سازمان منطقه آزاد تجاری – صنعتی و سازمان مسئول منطقه ویژه اقتصادی تعیین و ابلاغ می گردد و مبنای استفاده از معافیت های مالیاتی ، زمان شروع فعالیت مندرج در مجوز است که از سوی سازمان های ذکر شده حسب مورد اعلام می شود.

منبع: ثبت کارا

چرا باید هزینه اضافی کنیم در شرایطی که داشتن رفاه به خودی خود کار مشکلی است. در شرایطی که هر برگه اسکناس میتواند یک نیاز اساسی را حل کند و یا یک رفاه جدی به ارمغان بیاورد چرا باید هزینه کنیم تا محبوب تر شویم؟

شاید بپرسید محبوب تر شدن چه ربطی به این مقاله دارد؟ سالهاست که انسانها دیگر با منطقشان تصمیم نمیگیرند گویا فهمیده اند منطق نیاز به اطلاعات دارد و همیشه هر میزان از طلاعات هم که داشته باشی باز هم اطلاعاتت ناقص است و تصمیم اشتباه خواهی گرفت و اگر با منطق خیلی هم نا مهربان نباشیم میشود گفت که تصمیمات منطقی امروزه در حال کمرنگ تر شدن نسبت به گذشته هستند.

انسانها آنچه را احساساتشان را تحت تاثیر خود قرار میدهد مورد توجه بیشتری قرار میدهند خصوصا در سالیان گذشته که مکاتب مختلف بشری و الهی داشتن حال خوب را لازمه پیشرفت تلقی میکنند این توجه به احساسات پر رنگ تر شده است.

اما بی شک و بی اغراق آنچه که در میان همه این عوامل تحریک کننده احساسات پررنگ تر به نظر می رسد هدیه است.

 

در واقع هدیه دادن توسط یک فرد به فرد دیگری این پیام را در خود دارد که یک انسان به نفع طرف مقابلش منافعی را زیر پا گذاشته و رفاهی را که با پولش میتوانسته برای خود بخرد عملا زیر پا گذاشته و حاضر شده به جای حال خوب خودش حال خوب طرف مقابلش را تجربه کند.

چه شرکت های تجاری که در مواقع و اعیاد و مناسبتهای مختلف مشتریانشان را با دادن یک هدیه کوچک در یک جعبه هدیه زیبا مانند جعبه دمنوش یا جعبه ساعت به همراه یک داروی ارزشمند گیاهی مانند گل گاو زبان و یا یک ساعت زیبا گرچه ارزان، محترم میشمارند و چه یک بانوی شایسته که همسرش را با دادن یک هدیه زیبا مورد توجه قرار میدهد عملا در حال ایجاد یک حال خوب هستند، حال خوبی که خاطره ساز خواهد شد و در نهایت روزی ، جایی این حال خوب را مجدد از طرف مقابلشان تجربه خواهند کرد.مشاور رایگان اقتصادی

ساده تر که بیان کنیم حال خوبی که ما به دیگران میدهیم مانند یک امانت نزد آنها باقی میماند تا روزی که آنها این حال خوب را به خود ما پس بدهند.

خوشحال کردن دیگران چه با یک هدیه گران قیمت و چه با یک لبخند ساده، رسالتی پیامبر گونه است که انسانها از طرف خداوند مکلف به ادای آن هستند.

هدیه علاوه بر ایجاد حال خوب در لحظه ، یادگاری خواهد بود برای یادآوری همین لحظه و هزاران لحظه مشابه برای گیرنده آن.

اما در دادن و گرفتن هدیه یک نکته ریز اما بسیار مهم وجود دارد! نکته ای که در اتیکت ها و آداب رفتاری جای مهمی را به خود اختصاص داده است.

از قدیم میگویند: ” رنگ رخساره خبر میدهد از سر درون”. مهمترین لحظه برخورد انسانها با یک شی غریب دو لحظه ابتدای برخورد و انتهای آن است.

هنگامی که هدیه با رویی گشاده و لب خندان به طرف مقابل داده میشود بسیار متفاوت است با هدیه ای از سر اجبار و با اکراه و منت و چه زیباست که این گشاده رویی همراه با قدری احترام باشد.

احترامی در آداب هدیه نه تنها به رفتار فیزیکی و جسمانی دهنده هدیه بستگی دارد بلکه با بسته بندی آن هدیه نیز ارتباط مستقیمی دارد.

یک ساعت زیبا در قالب یک جعبه ساعت نفیس و گران بها حتی در صورت کم ارزش بودن آن ساعت به لحاظ مادی شور و شعفی دوچندان ایجاد میکند حال آنکه یک ساعت گرانبها در یک بسته بندی بی ارزش این پیام را به طرف مقابل خواهد رساند که من برای تو ارزش خاصی قائل نبوده ام و اگر این ساعت گران را برایت به عنوان هدیه خریده ام صرفا به ارزش و جایگاه خودم به عنوان هدیه دهنده توجه کرده ام! جالب نیست؟ رفاه از دست رفته در قالب یک از خود گذشتگی با خرید این هدیه گرانبها، به دلیل کم ارزش بودن جعبه هدیه به دست فراموشی سپرده شد و در سایه بی توجهی به شان و منزلت هدیه گیرنده فراموش شد.

در تمام شئون زندگی رفتارهایی که ما با اطرافیانمان انجام میدهیم بیانگر حسی است که ما نسبت به آنها داریم و حتی اگر واقعا هم اینطور نباشد ، توسط طرف مقابلمان تفسیر به همین موضوع میشود.

این موضوع صرفا در روابط بین اشخاص حاکم نیست. در مقاله ای دیگر در همین وبسایت توضیح داده شده است که بسته بندی شیک و با پرستیژ چه تاثیر عجیبی در ارائه و بازارسازی کالا دارد و چگونه میتواند سیر فروش یک کالا را آنچنان صعودی کند که تامین کننده به دلیل فروش بالا از عهده تامین آن بر نیاید.

اما با این حال اغراق در هر چیزی مشکل آفرین است و باید در نظر داشت که بسته بندی زیاده از حد زیبا هم دردسر آفرین بوده و تفسیر به عدم صداقت خواهد شد.

بنابراین با رعایت اصل تعادل باید بپذیریم که دادن هدیه در یک جعبه هدیه مخصوص مانند جعبه ساعت و یا جعبه گل و حتی جعبه شکلات بسیار بسیار موثر است و روابط قوی عاطفی و تجاری با فرد مقابل ایجاد خواهد نمود.

 

نویسنده : محمد نجاتی

منبع : www.tavakolibox.com

 

توليد ناخالص داخلی Gross Domestic Product – GDP

در ميان شاخص‌هاي اقتصاد كلان، توليد ناخالص داخلي از اهميت ويژه‌اي برخوردار است. زيرا نه تنها به‌عنوان مهم‌ترين شاخص عملكرد اقتصادي در تجزيه و تحليل‌ها و ارزيابي‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد، بلكه بسياري از ديگر اقلام كلان اقتصاد محصولات جنبي محاسبه و برآورد آن محسوب مي‌گردند.

 

كل ارزش ريالي محصولات نهايي توليدشده توسط واحدهاي اقتصادي مقيم كشور در دوره زماني معين ( سالانه يا فصلي ) را توليد ناخالص داخلي مي‌نامند.

 

هريك از محصولات توليد شده در اقتصاد به‌منظور تبديل به محصول نهايي چندين مرحله را طي مي‌كنند. مثلاً نان، به‌عنوان يك محصول نهايي كه مستقيماً به مصرف مي‌رسد، از مراحلي مانند توليد گندم و آرد مي‌گذرد. روشن است كه در محصولات پيچيده صنعتي تعداد مراحل تبديل يا فراوري بيشتر است. بهرحال در برآورد توليد ناخالص داخلي بايد ارزش محصول نهايي ( نان ) را مورد استفاده قرار داد، زيرا ارزش آرد در آن مستتر است، چنانكه ارزش گندم بطور ضمني در آرد وجود دارد. اگر ارزش هر يك از اين مراحل را جداگانه در توليد ناخالص داخلي منظور كنيم در واقع ارزش محصولات توليد شده در اقتصاد را بيشتر از ميزان واقعي برآورد كرده‌ايم. به همين دليل در تعريف بالا بر كلمه نهايي تاكيد شده است.

 

در عمل مي‌توان ارزش محصول توليدي در هر مرحله را منظور كرد به‌شرطي كه در هر مرحله تنها ارزش جديد توليد شده را به ارزش مرحله قبل اضافه نمود. در مثال نان، در صورتي كه ارزش گندم و آرد توليد شده براي توليد يك قرص نان به ترتيب برابر 10 و 15 ريال بوده و ارزش يك قرص نان نيز 20 ريال باشد، در آن صورت ميزان ارزش جديد ايجاد شده در هر مرحله برابر با 10 ، 5 (=10-15) و 5 (=15-20) ريال خواهد بود كه جمع آن 20 ريال و برابر با ارزش محصول نهايي ( نان ) مي‌باشد. با اين مثال روشن مي‌شود كه جمع ارزش‌هاي جديد ايجاد شده در هر مرحله، معادل ارزش محصول نهايي است.

 

مطابق با مثال بالا، گندم در توليد آرد و آرد در توليد نان مورد استفاده قرار مي‌گيرد. آرد و نان ستانده‌هاي هر مرحله از توليد هستند. از طرف ديگر به محصولي كه خود به‌منظور توليد محصول ديگر مورد استفاده قرار گرفته و در فرايند توليد كلاً به مصرف مي‌رسد، محصول واسطه و به اين فرايند مصرف واسطه گويند. تفاضل ارزش ستانده و مصرف واسطه همان ارزش جديد ايجاد شده يا ارزش‌افزوده است. به‌منظور محاسبه توليد ناخالص داخلي ارزش‌افزوده هر فعاليت بر اساس روش فوق استخراج شده و در نهايت از جمع ارزش‌افزوده‌هاي كل اقتصاد، توليد ناخالص داخلي بدست مي‌آيد.

 

در صورتيكه در يك اقتصاد فرضي دو نوع كالاي نهايي ( نان و گوشت ) توليد شود، ارزش توليد ناخالص داخلي برابر خواهد بود با ارزش واحد دو محصول مذكور در مقدار توليدي آنها. به بيان ديگر اگر در همان اقتصاد فرضي 1000 قرص نان و 500 كيلو گوشت به ارزش واحد 20 و 40 ريال توليد شود، ارزش توليد ناخالص داخلي عبارت است از:

 

40000 = (40*500) + (20*1000)

 

به عبارت ديگر ارزش توليد ناخالص داخلي به قيمت‌هاي جاري 40000 ريال مي‌باشد ، زيرا قيمت نان و گوشت، قيمت دوره يا سال جاري است. اگر در سال بعد 1000 قرص نان و 500 كيلو گوشت به قيمت‌هاي 25 و 50 ريال توليد شود، ارزش توليد ناخالص داخلي برابر خواهد بود:

 

  50000 = (50*500) + (25*1000)

 

مقدار بدست‌آمده نسبت به سال قبل از رشدي معادل 25 درصد برخوردار مي‌باشد. با اين وجود رشد فوق حاصل افزايش مقدار توليد محصولات نبوده، بلكه حاصل افزايش قيمت محصولات است. اگر بخواهيم اثر افزايش قيمت را از محاسبات سال بعد حذف كنيم بايد مقدار توليد محصولات را در قيمت‌هاي معيار يا قيمت‌هاي پايه (در اين مثال قيمت‌هاي سال قبل) ضرب كنيم. در اينصورت به همان رقم 40000 ريال مي رسيم كه گوياي اين است كه توليد واقعي اقتصاد صفر درصد رشد داشته يا اصلاً رشدي نداشته است. به فرايند حذف اثر تغييرات قيمت محصولات از نتايج محاسبات ملي، محاسبات به قيمت‌هاي ثابت مي‌گويند. آنچه كه در ادبيات اقتصادي به رشد اقتصادي يا رشد توليد ناخالص داخلي موسوم است، بر محاسبات به قيمت‌هاي ثابت استوار است. بنابراين وقتي گفته مي‌شود در برنامه پنجساله توسعه اقتصادي رشد متوسط توليد ناخالص داخلي 8 درصد هدف‌گذاري شده است منظور رشد 8 درصدي بر اساس محاسبات به قيمت‌هاي ثابت است.

 

به روش محاسبه يا برآورد توليد ناخالص داخلي كه توضيح ساده آن ارائه گرديد، روش توليد گفته مي‌شود. در حسابهاي ملي ايران روش توليد (جمع ارزش‌‌افزوده‌ها) به‌عنوان روش اصلي محاسبه توليد ناخالص داخلي مورد استفاده قرار مي‌گيرد.

 

علاوه بر روش توليد، روش‌هاي هزينه نهايي و سهم عوامل توليد دو روش شناخته شده ديگر در برآورد توليد ناخالص داخلي مي‌باشند. در روش هزينه نهايي، با جمع هزينه‌هاي نهايي واحدهاي اقتصادي، توليد ناخالص داخلي برآورد مي‌گردد. در واقع مي‌توان فرض كرد كه محصولات توليد شده در داخل (توليد ناخالص داخلي) به صورت‌هاي مختلف به مصرف مي‌رسد. بطور مشخص، اين محصولات يا به مصرف نهايي خانوار و دولت مي‌رسند، يا سرمايه‌گذاري (ثابت و درگردش) مي‌شوند، يا صرف صادرات به ديگر كشورها مي‌گردند. از آنجا كه در مصرف، سرمايه‌گذاري و حتي صادرات، كالاهاي وارداتي نيز يافت مي‌شود، با كسر كردن كل رقم واردات از جمع اقلام مذكور، توليد ناخالص داخلي بدست مي‌آيد كه بايد معادل توليد ناخالص داخلي محاسبه شده از روش توليد باشد. به‌طور خلاصه در روش هزينه نهايي توليد ناخالص داخلي از رابطه زير بدست مي‌آيد:

 

Y=CP+CG+I+(X-M)

 

در رابطه فوق Y توليد ناخالص داخلي،  CP مصرف خصوصي، CG مصرف دولت، I  تشکيل سرمايه ثابت ناخالص (سرمايه‌گذاري ناخالص)، X صادرات و M واردات مي‌باشد.

 

ذكر اين نكته لازم است كه توليد ناخالص داخلي بدست آمده از روش هزينه نهايي به قيمت بازار بوده و به اندازه خالص ماليا‌ت‌های بر تولید و واردات با توليد ناخالص داخلي به قيمت پايه كه از روش توليد بدست مي آيد متفاوت است. به عبارت ديگر:

 

خالص ماليات‌هاي بر تولید و واردات+ توليد ناخالص داخلي به قيمت پايه = توليد ناخالص داخلي به قيمت بازار

 

روش سهم يا درآمد عوامل توليد، سهمي است كه هريك از عوامل دخيل در فرايند توليد كسب مي‌كنند. در اين روش با جمع جبران خدمات پرداختي‌به کارکنان و مازاد عملياتي‌ناخالص  (شامل سود عملياتي، خالص بهره پرداختی، اجاره منابع طبيعي و استهلاک) توليد ناخالص داخلي محاسبه مي‌گردد.

 

اقلامي مانند توليد ناخالص سرانه، توليد (درآمد) ناخالص ملي، درآمد (خالص) ملي و درآمد سرانه از مشتقات توليد ناخالص داخلي مي‌باشند كه روابط محاسباتي مربوط به هريك عبارتند از:

 

 خالص درآمد عوامل توليد از خارج + توليد ناخالص داخلي به قيمت بازار = توليد (درآمد) ناخالص ملي

 

 استهلاك – درآمد ناخالص ملي = درآمد خالص ملي

 

يادآور مي‌گردد كه همه اقلام سرانه حاصل تقسيم رقم اصلي به جمعيت كشور مي‌باشند.

 

منبع: بانک مرکزی 

آیت وکیلیان ملکی- در عصر جدید تحلیل و نگارش تاریخ نظام‌های اقتصادی تحت عناوین متعدد و با به خدمت گرفتن انواع بسیاری از روش‌شناسی‌ها و نظریه‌ها صورت می‌گیرد؛ عناوینی چون «تاریخ اقتصادی قدیم»، «تاریخ اقتصادی جدید»، «اقتصاد سیاسی تاریخی» و موارد مشابه… روی این اصل یقین‌های مربوط به تاریخ جوامع بشری و نظام‌های اقتصادی همواره مستلزم عینیت و قابلیت یا کارآیی تجربی است. از این نظر که در جریان نظریه‌پردازی، نظریه‌سازی، اطلاعات و دانسته‌های ما درباره جوامع بشری و نظام‌های اقتصادی گذشته و حال مدام در حال افزایش است. نخستین رویکردها در نگارش تاریخ اقتصادی نگارش تاریخ نظام‌های اقتصادی در غرب محصول عصر روشنگری قرن هجدهم و به ویژه محصول آگاهی اروپاییان از تفاوت‌های موجود بین سازمان‌های اجتماعی و ثروت مادی دولت‌های اروپایی و ملل آمریکا، آفریقا و آسیا است. از اوایل قرن هفدهم در انگلستان و فرانسه ایده‌های نظام‌مندی درباره اقتصاد به مثابه قلمرو عمل نسبتا مستقل در حال سر برآوردن بود. این آرا معمولا بر نقش تجارت و بازرگانی در افزایش ثروت جامعه تاکید داشتند. ملاحظه اهمیت تجارت و بازرگانی در مقابل کشاورزی و همچنین ظهور تولیدات صنعتی، همراه با نظریه تفاوت‌های اجتماعی و اقتصادی میان افراد سبب نگارش نخستین آثار نظام‌مند درباره تاریخ نظام‌های اقتصادی در اواسط قرن هجدهم شد. مهم‌ترین کسی که به اراده تحسین پیکره عمومی تحقیق در باب تاریخ منشأ و علل ثروت اقدام نمود، «آدام اسمیت» بود، دیگر اعضای مکتب تاریخی اسکاتلند، به ویژه «جان میلار» و «آدام فرگوسن» نیز در بسط و توسعه مطالعات مبتنی بر ماتریالیسم تاریخی درباره تحولات اقتصادی براساس نظریه مراحل چهارگانه تکامل تاریخی اقتصادی سهیم بودند، البته این قبیل مطالعات هنوز در مراحل جنینی خود به سر می‌بردند. تقریبا در همین ایام جریان‌های موازی و مشابهی نیز در فرانسه، از سوی «ای.آو. جی. تورگو» شروع شده بود. تورگو نظریه‌ای در باب مراحل تکامل اقتصادی ارائه کرد که شبیه نظریه اعضای مکتب اسکاتلند بود. ظهور و پیدایش این اشکال از اقتصاد سیاسی تاریخی و در انگلستان و فرانسه طی نیمه دوم قرن هجدهم در برابرزمینه نسبتا سریع تحولات اقتصادی در مناطق معین، در آلمان همتایی پیدا نکرد؛ «اسمیت» بین رویکرد تاریخی و کل گرایانه مکتب اسکاتلند در برخورد با اقتصاد و جامعه و رویکرد انتزاعی، فردگرایانه و غیرتاریخی مکتب اقتصادی کلاسیک پیوند ایجاد می‌کند. به موازات تکامل «علم اقتصاد» به خصوص در انگلستان و اطریش از سوی «ریکاردو» و «میلز» اقتصاد به گونه‌ای فزاینده از کلیت اجتماعی و از تاریخ گذشته خود جدا شد. اواخر سده نوزدهم مکتب «مارژینالیسم» منگر، جیونز، والراس و مارشال ، مکتب قیاسی، و مکتب غیرتاریخ‌گرایی (عدم اصالت تاریخ) را تکمیل کرده بود. از این مرحله به بعد جریان عمده اقتصاد نظری از تاریخ و جامعه‌شناسی و سیاست جدا شد و بعدها صراحتا بر پایه مفاهیم و نظرهای معرفت‌شناختی تجربه‌گرای منطقی (قانونمند، قیاسی و تقلیل‌گرا) تدوین و استوار شد. مکتب تاریخی اقتصاددانان آلمانی، که کار خود را از سال‌های دهه ۱۸۴۰ شروع کرده بود، تا حدود زیادی متاثر از پویش پوزیتیویستی برای یافتن قوانین تکامل تاریخی بود. مکتب تاریخی آلمان، مانند بسیاری مکاتب تاریخی دیگر دارای مبانی ایدئولوژیک و نظرهای خاص خود بود. اعضای پیروان این مکتب مانند مرکانتیلیست‌های اولیه، به افزایش سلامت و ثروت کل ملت علاقه‌مند بودند. نویسندگانی چون راشر، نایز و هیلده برند در دهه ۱۸۴۰ و پس از آن بوخر و اشمولر نظریه‌هایی درباره مراحل تکاملی توسعه اقتصادی پیشنهاد کردند که یادآور نظریه پیروان مکتب اسکاتلند در تقریبا یک سده پیش بود. اقتصاددانان تاریخی (مکتب اقتصاد تاریخی) آلمان از طریق باشگاه سیاست اجتماعی تاثیر نیرومندی بر روند رشد و تکامل ناسیونالیسم و سیاست‌های اقتصادی به طور عام به جای نهادند. «گوستاو اشمولر»، یکی از اعضای مکتب جوان‌تر در دهه ۱۸۸۰، با حمله به سرشت قیاسی و انتزاعی مکتب اقتصاد مارژینالیستی کارل منگر، جرقه منازعات روش‌شناختی را برافروخت. کارل مارکس یکی از نخستین منتقدان مکتب تاریخی بود؛ به دلیل چیزی که آن را شکست و ناکامی اعضا و پیروان این مکتب در فهم و درک ساختار و پویایی‌های شیوه تولید سرمایه‌داری می‌دانست. انگلستان هم کانون این انقلابات علمی بود. مکتب منسجم وکاملا یکپارچه اقتصاد تاریخی تکامل‌گرا در انگلستان سر برآورد. نویسندگان و متفکران این مکتب، به ویژه راجرز، لزلی، توین‌بی، اشلی، کانینگهام، هوینر و آنوین به اعتراض و واکنش در برابر انتزاع، فردگرایی و قیاس‌گرایی مکتب تاریخی- اقتصادی کلاسیک و نئوکلاسیک برخاستند و در عوض رویکردی نسبی‌گرا، استقرایی و تاریخی برای تشریح و تبیین اقتصاد سیاسی پیشنهاد و ارائه کردند. لیکن باعث شکل‌گیری و ظهور «رشته» جدید «تاریخ اقتصاد» شدند؛ تفکیکی که بین اقتصاد و تاریخ اقتصادی صورت گرفت ناشی از اختلاف عقیده بنیادین بر سر فلسفه و متدولوژی بود: انشقاقی انتزاعی در برابر انشقاقی تاریخی که، از چشم‌انداز و نگره اواخر قرن بیستم، در درازمدت بیشتر برای اقتصاد خطرناک بود تا برای تاریخ اقتصادی. نقاط ضعف تبیین اقتصادی را تا حدود زیادی می‌توان ناشی از عدم علاقه آن به نهادهای اجتماعی، نبود مشخصه‌های تاریخی دوران، تلاش یا اقدام بی‌تناسب برخی اقتصاددانان برای ایجاد علمی پوزیتیویستی درباره جامعه بر اساس الگوی جا افتاده علم فیزیک دانست. روایت‌های قدیمی تاریخ اقتصادی اوایل قرن بیستم در زبان انگلیسی، به لحاظ روش‌شناسی تجربی خود و مخالفت با تجریدات اقتصاد نئوکلاسیک ارتباط متقابل و تنگاتنگی با هم داشتند. در سال‌های دهه ۱۹۵۰ سه رویکرد عمده جدید در ارتباط با تاریخ ساختاری، در این کشور ارائه شد. نخست؛ رویکردی که درصدد بود با پیوند رویکرد تاریخی نظریه اقتصادی نئوکلاسیک، تغییرات درازمدت در داده‌ها و اطلاعات اقتصادی را توضیح دهد. دوم؛ رویکرد تاریخ اقتصادی نهادینه جدید که تلاش کرد تا به کمک نظریه نئوکلاسیک، تاریخ درازمدت نظام‌های اقتصادی واقعی را که دارای پیچیدگی‌ اجتماعی- سیاسی بیشتری هستند، توضیح دهد و سوم؛ رویکرد مکتب کارکردگرا که سعی نمود با استفاده از نظریه اجتماعی پارسونزی به مطالعه و بررسی معضلات فرآیند صنعتی شدن و نوسازی در دنیای پس از جنگ بپردازد. ماهیت و روابط متقابل جوامع و نظام‌های اقتصادی در علم اقتصاد، سنت غالب نئوکلاسیک، اقتصاد را بدوا به مثابه عرصه مستقلی از گزینش‌ها، کنش و رفتار می‌داند. در سنت لیبرالیسم کلاسیک، مردم به عنوان ذره‌ها یا آحادی تلقی می‌شوند که آزادانه در حال حرکتند. آلترناتیو عمده برای اقتصاد لیبرال و فردگرایی ارتدکس طی دو قرن گذشته عبارت بود از جریان گسترده‌ای از نظرات جامعه‌شناختی واقع‌گرا و نهادگرا. اقتصاد‌دانان انگلیسی معاصر از نظریه‌ای متقن و پایا درباره کنش و عامل انسانی بی‌بهره بودند، نظریه‌ای که بتواند بدیل مطمئنی برای مکاتب اصالت فایده (یوتیلیتاریانیسم) نظام‌های اقتصادی کلاسیک و نئوکلاسیسم در حال ظهور آن عصر به حساب آید. اقتصاد نهادگرایانه مدت‌ها تحت‌الشعاع مکتب نئوکلاسیسم قرار داشت. نهادگرایان آمریکایی چون وبلن، کامنز، میچل و آیرز در اواخر قرن نوزده و اوایل قرن بیستم، انتزاع و رفتارگرایی ساده اقتصاد کلاسیک و نئوکلاسیک را رد کرده و درصدد مطالعه چارچوب‌های حقوقی، ایدئولوژیک، اجتماعی- سیاسی، فرهنگی و تشکیلاتی رفتار اقتصادی برآمدند. آنچه اخیرا از سوی برخی از مفسران و شارحان «اقتصاد جدید نهادگرایانه» خوانده می‌شود؛ در واقع تلاشی است برای پیوند زدن جنبه‌هایی از قرائت کهن با نظریه نئوکلاسیک کنش عقلانی، این قرائت در بهترین وجه به «نهادگرایی نئوکلاسیک» موسوم است. قرائت بیش از حد تازه‌ای از نهادگرایی که به درستی می‌توان آن را «نهادگرایی ساختاری» نامید، از سوی جفری هاجسن ارائه شد. وی قطب‌بندی بین کنش و ساختار را که ذاتی نئوکلاسیسم است، رد می‌کند. وی می‌خواهد به جای نظریه «انسان عاقل اقتصادی» نظریه جامعی درباره انگیزش و کنش برگرفته از روان‌شناسی شناخت قرار دهد که نقشی نیز برای جهل، عدم عقلانیت، عرف و عادات و آداب و سنن در نظر می‌گیرد. در این رویکرد انسان‌ها موجودات اجتماعی هستند نه موجودات اقتصادی پیش پا افتاده و منفعل و بی‌اراده. ارائه چنین تحلیل‌هایی مستلزم وجود چارچوبی از مفاهیم ساختاری و نظریه‌های عامی درباره کنش و ساختار و تعامل پویا و تاریخی آنها است. یکی از معضلات اساسی ناشی از انتزاع اقتصادی و گرایش به علوم پوزیتیویست‌ها، مفهوم ایستای موضوع اصلی مورد مطالعه آن است. سرشت ذاتا پویا و تاریخی ساختارهای اقتصادی و اجتماعی و الگوهای رفتاری به نفع تحلیل تعادل ایستا کنار گذاشته می‌شود. معضل رشد در چارچوب نظریه‌های ارتدکس، عمدتا از طریق کنار گذاشتن پاره‌ای از مفروضات اساسی الگوهای تعادل به جای قرار دادن آنها به عنوان محور تحلیل، پذیرفته شد. تحولات ساختاری بلندمدت به صورت مشکل بزرگی برای اقتصاد ارتدکس درآمده است که به ویژه در اقدامات کنجکاوانه غیرتاریخی نهادگرایان نئوکلاسیک برای حل آن می‌توان مشاهده نمود. تاریخمندی موردنظر مکتب تاریخی اسکاتلند قرن هجدهم، آلمان قرن نوزدهم و انگلستان اواخر قرن نوزدهم، که همگی جایگاه و نقش محوری برای آن قائل بودند در حرکت قرن بیستم برای تدوین و ارائه علوم پوزیتیویستی جایی ندارد. تاریخ اقتصادی برای مدتی به صورت رشته‌ای مستقل درآمد. اکنون متاسفانه در برخی جاها، می‌رود تا به عنوان شکلی از نظریه کاربردی و نه به عنوان نظریه‌ای اقتصادی که تابع تحلیلی – تاریخی است، مجددا در دل اقتصاد ادغام شود. ناکامی رویکردهای اکونومیستی در تبیین پدیده‌ها و ساختارهای اقتصادی، تاریخی و اجتماعی و علل پویایی آنها، به این نتیجه منجر شد که باید رویکردی تاریخی و اجتماعی – نهادی برای تحلیل و تبیین نظریه و زیرساخت‌های اقتصادی وجود داشته باشد. از سال‌های دهه ۱۹۵۰ به این طرف تلاش‌هایی جدی و آشکار برای ادغام اقتصاد و جامعه‌شناسی صورت گرفته است، یعنی در واقع تلاش‌هایی برای ادامه اقتصاد جامعه‌شناختی و جامعه‌شناسی اقتصادی. * نوشتار حاضر با همین عنوان متعلق است به پروفسور «کریستوفر لوید» (Christopher,Lioyd) استاد تاریخ اقتصادی و اجتماعی دانشگاه نیوانگلند . مقاله در ۱۱۵ صفحه با ترجمه دکتر حسینعلی نوذری در کتاب «فلسلفه تاریخ، روش‌شناسی و تاریخ‌نگاری» منتشر شده‌است. سعی بر این شد که با عدول و گذر از وجه ساختارهای اجتماعی مقاله، تنها بخش‌های اقتصادی‌اش را خلاصه، تنقیح، بازخوانی و برجسته نماییم. نوشتار حاضر، بحثی مهم و تئوریک در قالب نظریه‌پردازی و در ذیل فلسفه تاریخ جای می‌گیرد. ضرورت و اهمیت دیگر این مقاله که در پارادایم علوم انسانی به بحث‌های میان رشته‌ای بازمی‌گردد، پژوهشی متدولوژیک در ماهیت ساختارهای تاریخی، نحوه برخورد و مطالعات مورخان، مردم‌شناسان، اقتصاددانان، جامعه‌شناسان و فلاسفه درباره ساختارهای تاریخی و چگونگی ارتباط این ساختارها با حوادث، وقایع، اعمال و اعتقادات مردمان جوامع گذشته و حال است.

 

منبع: دنیای اقتصاد

بذارید براتون یه داستان واقعی بگم.

من دوستی داشتم که به شدت از کارمند بودن سرخورده شده بود. مدام بهش توهین میشد تا اینکه تصمیم گرفت بره و یه کاری رو  شروع کنه.

این دوست من تنها داراییش یعنی ماشینش رو فروخت و یک قلم کالا خرید در یک صنف خاص. ممکنه راضی نباشه پس اجازه بدید من در مورد صنفش حرفی نزنم.القصه که این دوست من بعد از داشتن یک فروش کوچیک تونست اعتماد فامیلاشون رو جلب کنه و با بهره 36 درصد که از نظر من شایدم درست نبود پول ازشون بگیره اما نزول نه، اشتباه نکنید. نزول و بهره وقتیه که روی سود هم سود دیرکرد گرفته بشه…

این دوست من واقعا روزی 18 ساعت کار  کرد، همه ی فکر و ذکرش کارش بود، اینقدر براش کارش مهم بود که همه ی ریزترین جزییاتی که نمیتونید تصورش رو بکنید تا سالها تو ذهنش نگه میداشت و یادش میموند، تا جاییکه تونست هی محصول به خودش اضافه کرد و فروخت تا جایی که قدرت تولید پیدا کرد.

اون تا یه جایی یه هلک و هلکی میکرد تا یه روز که بالاخره یه سفارش درست و درمون بهش خورد و وضعش زیر و رو شد و این راه 7 سال طول کشید اما اون بالاخره موفق شد.

موفق شدن یک راه منطقی داره و اولین قدمش خواستنه!!! اصلا اشتباه نکنید قصد ندارم مقاله انگیزشی به خوردتون بدم…

ما باید یاد بگیریم که وقتی واقعا میخواهیم که چیزی رو داشته باشیم مکانیزم مغزمون فعال میشه و چیزهایی رو نشونمون میده که تا قبلش نمیدیدمشون… 

واقعیت اینه که چیدمان هوش، سرمایه و بیشتر از همه اونها تلاش باعث موفقیت ما میشه… به نظر من نکته اصلی در موفقیت ترکیب کردن سه گانه ی علاقه،مهارت و سرمایست و اگر برای هرکاری ما یکی از این سه عامل رو کم داشته باشیم عملا خیلی سخت موفق میشیم…

مثال اون دست من رو به یاد بیاردید… درسته که پول نداشت اما تونست اون رو قرض کنه، درسته که مهارت نداشت اما اون رو به مرور زمان به دست آورد اما همه ی این کارها رو کرد چون از صمی قلب به اون کار علاقه داشت…

 

حالا اگر فکر میکنید به کاری که میخواید بکنید علاقه دارید من در خدمتتون هستم تا بهتون کمک کنم سایر شرایط رو فراه کنید . میتونید با شماره 09125423441 تماس بگیرید.

 

موفق باشید. 

محمد نجاتی مشاور اقتصادی شما

 

هیپنوتیزم چیست؟

هیپنوتیزم در واقع نوعی تلقین بر فردی است که خودش هم میخواهد افکارش تغییر کنند ، باور غلط در مورد هیپنو تیزم اینست که با هیپنوتیزم میتوان شخص را وادار به کارهایی کرد که خودش تمایلی به انجام آن ندارد.

هیپنوتیزم چگونه انجام میشود؟

برای انجام هیپنوتیزم باید فرد را در حالت راحتی قرارداد و سپس تلقین های مختلف را بر روی ذهن او شروع کرد ، باید به این مطلب توجه کین که اگر شخص نخواهد هرگز هیپنوتیزم نخواهد شد.

هیپنوتیزم در فروش چگونه انجام میشود؟

برای اینکه مشتری را هیپنوتیزم کنید و یک فروش عالی را تجربه کنید، لازم است ابتدا بعضی شرایط محیطی را فراهم کنید و سپس شروع به دادن نوع خاصی از اطلاعات نمایید ، برای دیدن این مطلب کلیک کنید…

 

با توجه به اینکه این مطلب رایگان نیست برای واریز حق عضویت 3 یا 6 ماهه با ما تماس بگیرید تا رمز مشاهده مطالب ویژه برای شما ارسال شود.

تمام لینکهای دانلود مطالب تکمیلی هم در این مطلب قرارداده شده اند ، لذت ببرید!

09125423441

 

احتیاط فعال به تمام استراتژی های خروج گفته میشود که در شرایط خاص به کار خواهند آمد.

شناخت وضعیتهای خطرناک ، شرکتهای فعال و کارآمد، نشانه های خاص سفته بازی ، نوسانگیری متقن و … احتیاط فعال را تشکیل میدهند!

 

از احتیاط فعال غافل نباشید …

مشاوره کسب و کار دکتر وِیز

با توجه به وضع اقتصادی فعلی، بسیاری از مشاغل در معرض خطر قرار گرفته‌اند. این بحران‌ها، هم متوجه کسب و کارهای قدیمی شده است و هم گریبان جوانان تشنه موفقیت در کسب و کار را گرفته است.

حال سوال اینجاست که چطور از این بحران‎‌ها، بیشترین بهره‌برداری را بکنیم و با کمترین ریسک بیشترین میزان درآمد و فروش را داشته باشیم؟

مشاورین دکتر ویز این مسئولیت را به عهده می‌گیرند تا با یک مشاوره شغلی خوب، شما را در راه رسیدن به رشد مالی و یا شروع یک کسب و کار جدید و یا حتی پیدا کردن شغل و کار ایده‌آل هدایت کنند. این حمایت، در قالب مشاوره کسب و کار و مشاوره شغلی و همچنین مشاوره تلفنی امکان‌پذیر است.

مشاوره رایگان کسب و کار در جلسه اول، بدلیل اطمینانمان از کیفیت کارمان است، در ضمن همانطور که می‌دانیم، برای یک مشاوره شغلی و مشاوره کاری موثر و کارآمد لازم است که «مشاور» و «مشاوره گیرنده» به هم اعتماد لازم را داشته باشند. به همین دلیل، ما جلسه اول را کاملا رایگان گذاشته‌ایم که این تعامل بین شما و ما ایجاد گردد.مشاور رایگان اقتصادی

همچنین، طی تجربه این سالیان در دکتر ویز دیده‌ایم که اکثر شما دوستان، پس از پایان جلسه اولِ مشاوره کسب و کار، به دلیل کاربردی و حرفه‌ای بودن این جلسات، تمایل به ادامه فرآیند، را خواهید داشت. به همین دلیل، این فرصت استثنایی را گذاشته‌ایم که بتوانیم با در کنار هم بودن، زمینه موفقیت شغلی و کاریتان را به تحقق برسانیم.

اعتماد و اطمینان، خصوصا در حوزه مشاوره کسب و کار را باید از کسانی بخواهیم که در این مسیر، تجربه و دانش دارند و در گذشته توانسته اند در این حوزه، حرفی برای گفتن داشته باشند. به همین دلیل در اینجا نمونه‌هایی از تیم‌هایی که ما، افتخار همکاری با آن‌ها را داشته ایم ذکر می‌کنیم.

• بانک کشاورزی: ما با همکاری «دکتر پدرام شهدوست» مدیران و کاربران پشت باجه بانک کشاورزی را آموزش داده‌ایم و دوره اخلاق حرفه ای و نحوه ساخت فضای تیمی موثر را برای آن‌ها برگزار کردیم.

• قوه قضاییه: ما با همکاری «دکتر پدرام شهدوست» و «نیلوفر عمادی» نحوه مدیریت استرس شغلی را به «مدیران شورای حل اختلاف استان تهران» آموزش داده ایم.

• شرکت خودروسازی کارمانیا: در کنار اساتید موسسه، نحوه مدیریت بحران و عبور از چالش‌های شغلی را آموزش داده ایم.

• شهرداری تهران: نحوه ایجاد سرزندگی و تولید آن در محیط کاری را برای شهرداری استان تهران برگزار کردیم.

• میس اسپرت: مشاوره شغلی درباره ی نحوه مدیریت بحران.

بیشتر بخوانید چرا مشاوره کسب و کاررشد سریع دانش، در قرن 21 باعث شده است که بسیاری از کسب و کارهای قدیمی از بین بروند یا دچار تغییر جدی شوند.کسب و کارهایی که از این تغییر جا ماندند به سرعت رو به ورشکستگی و نابودگی رفته‌اند، حال سوال اینجاست که چطور می‌توانیم با این حجم تغییر در دانش و رویکردهای جدید درآمدزایی خود را بروز نگه داریم و بازار را به دست بیاوریم؟پاسخ به این سوال در 3 کلمه نهفته است:مشاوره کسب و کاردر حقیقت مشاوره کسب و کار باعث می‌شود که شما دائما به روز باشید و همین به روز بودن باعث می‎شود که به سرعت بتوانید تغییر کنید، حال اگر مشاوره کسب و کار توسط یک تیم متخصص اتفاق بیفتد که این همسو شدن با تغییرات بسیار سریع اتفاق می‌افتد.در یک مشاوره کسب و کار به چه تجربیاتی می‌کنیم؟در طی فرآینده مشاوره کسب و کار، شما قادر خواهید بود که تمامی نقاط ضعف بیزنس خود را ببیند و متوجه شوید که با توجه به نیازهای فعلی بازار شما چه رویکردی( اعم از نوع تبلیغات، بازاریابی و…)را نیاز دارید، حال هر چه تیمی که به شما مشاوره کسب و کار می‌دهد تجربه بیشتری در این حوزه داشته باشد، قطعا شما نتایج بهتری خواهید گرفت.در دکتر ویز به دلیل تعداد بالای مشاوره انجام شده، برای کسب و کارها، شما می‌توانید بدون هیچگونه نگرانی در کسب و کار خود بر روی تبحر و تجربه ما حساب باز کنید.هیچگاه فراموش نکنید که مشاوره کسب و کار را از تیم متبحر بگیرید نه از فرد متبحر، زیرا یک تیم مشاور، بسیار قوی‌تر از فرد است.در انتها یادآور می‌شویم که مشاوره کسب و کار در دپارتمان کسب و کار دکتر ویز هم به صورت حضوری و هم به صورت تلفنی و آنلاین انجام می‌گیرد.12 قدم بنیادین مشاوره برای راه اندازی کسب و کار کدام است؟در زیر نمونه ای 12 قدمی از مشاوره راه اندازی کسب و کار را برایتان آورده‌ایم.1.ارزشیابی کردن شمادر این قسمت از مشاوره راه‌اندازی کسب و کار ما از شما سوالاتی می‌پرسیم تا متوجه شویم که دلایل شما برای راه اندازی یک بیزنس چیست، این دلایل ممکن است استقلال مالی و یا کار ثابت روزانه باشد، در این قسمت با استفاده از سوالات تخصصی، شما و شخصیت کاری شما را بررسی می‌کنیم2.ساخت یک ایده کسب و کاردر این قسمت ما ایده‌های شما را بررسی می‌کنیم و در صورتی که ایده قوی نداشته باشید این ایده را برای شما ساخته و پرداخته می‌کنیم.3.تحقیق بازاردر این مرحله از مشاوره راه‌اندازی کسب و کار به بحث اینکه آیا فرد یا تیم دیگری این ایده را انجام داده‌اند می‌پردازیم و اگر کسی این ایده را انجام نداده دلایل آن را بررسی می‌کنیم.4.گرفتن بازخورددر این مرحله با توجه به افراد حرفه‌های بازخورد ایده شما بررسی می‌شود و میزان جذابیت آن سنجیده می‌شود و 6 مرحله بازخورد گیری برایتان انجام می‌شود5.رسمی کردن و ثبت ایدهدر این مرحله ایده شما و مراحل ثبت آن لازم است انجام شود که فرد دیگری از ایده شما سو استفاده نکند6.نوشتن بیزنس پلن(طرح توجیهی)در این مرحله از مشاوره راه اندازی کسب و کار به طور کامل لازم است طرح توجیهی را استخراج کنیم تا بتوانیم در صورت نیاز به جذب سرمایه گذار و یا میزان بازگشت سرمایه خودمان را شناسایی کنیم.7.تامین بودجه کسب و کاردر این مرحله هم بنیانگذاران و یا سهامداران و یا کسانی که در این پروژه قرار است به تامین بودجه بپردازند را شناسایی و توجیه می‌کنیم.8.توسعه محصول و یا خدمات شمادر این مرحله از مشاوره راه اندازی کسب و کار شما لازم است که محصول و یا خدمت خود را تولید کنید که در طی هفت مرحله این تولید به اجرا می‌رسد که به طور کامل به شما توضیح داده خواهد شد.9.ساخت تیم نیرومنددر این مرحله برای گسترش بیزنس خود لازم است افرادی را جذب کنید که مسئولیت‌های قسمت‌های مختلف کسب و کار شما را بعهده بگیرند که در طی 3 مرحله انجام می‌گیرد.10.پیدا کردن محلدر این قسمت از مشاوره راه اندازی کسب و کار 10 روش اصلی که برای انتخاب محل(مانند تیپ شخصیتی مشتریان، نیاز به محل پارک خودرو و….) خود را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهیم که در انتها بر اساس این 10 مورد محل نهایی کسب و کارتان معین می‌گردد.11.شروع به فروختن محصول یا خدمتچه محصول شما صنعتی باشد، چه یک خدمت قطعا لازم است به درآمدزایی برسد در این قسمت با استفاده از روش چهار مرحله‌ای استیو جابر به نحوه ایجاد فروش در شغل شما می‌پردازیم.توسعه کسب و کار شمادر این مرحله از مشاوره راه‌اندازی کسب و کار روشهای گرفتن بازار و افزایش فروش و هدف قرار دادن بازار شما را بررسی می‌کنیم و استراتژی تبلیغات و فروش شما را می‌نویسیم و شبکه‌های اجتماعی و درگاه‌های مختلف شما را هدف‌دهی و تارگت‌دهی می‌کنیم تا فروشتان به اوج برسد.مشاوره کسب و کاراین روزها کسب و کارهای زیادی در کنار ما شکل گرفته‌اند که برخی از آن‌ها موفق و برخی دیگر شکست خورده‌اند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید شانس یا موارد این چنینی در موفقیت یا عدم موفقیت یک کسب و کار اثری ندارد و کمک گرفتن از اصول بازاریابی است که کمک می‌کند یک کسب و کار به عنوان کسب و کار موفق شناخته شود. کسب و کارهایی که در اطراف ما هستند در بسیاری از حالت‌ها حال و احوال چندان خوبی ندارند و صرفا فقط فعالیت دارند اما صاحبین آن‌ها چندان دل خوشی از وضعیت کسب و کارشان ندارند. دلایل زیادی وجود دارد که یک کسب و کار می‌تواند بازده پایینی داشته باشد اما از مهم‌ترین علت‌های درجا زدن و شکست یک کسب و کار می‌توان به عدم نیاز بازار به آن محصول یا خدمت اشاره کرد.فرض کنید شما یک محصولی تولید کرده‌اید که بسیار جذاب است اما کاربرد چندانی ندارد، قطعا در این شرایط انتظار ندارید که محصول شما فروش بالایی داشته باشد. تحقیقات نشان داده است که بیش‌تر از ۹۰ درصد استارت آپ‌ها شکست می‌خورند و بهتر است بدانید که بیش‌ترین علت شکست استارت آپ‌ها عدم نیاز بازار به محصولات و خدمات است. بررسی وضعیت بازار و انجام تحلیل‌های درست باید قبل از شروع فعالیت کسب و کار انجام شود اما متاسفانه بسیاری از کسب و کارها تازه بعد از شروع فعالیت‌شان این کار را انجام می‌دهند. مشاوران کسب و کاری دقیقا در همین نقاط حساس به شما کمک می‌کنند و شما را از ورود به عرصه‌های دردسرساز یا از شکست‌های زود هنگام دور می‌کنند. اگر به فکر راه اندازی یک کسب و کار جدید هستید و یا یک کسب و کار جدید راه اندازی کرده‌اید حتما یک مشاور کسب و کاری در کنار خود داشته باشید تا شما را در این مسیر راهنمایی کند. مشاور کسب و کار باید تجربه بالایی در راه اندازی کسب و کارهای بزرگ داشته باشد و بهتر است شخصی را انتخاب کنید که بتواند شما را در قسمت‌های مختلف کسب و کار راهنمایی کند.مشاوره کسب و کارهای کوچککسب و کارهای کوچک در معرض خطر بیش‌تری هستند چرا که ممکن است تا قبل از بزرگ شدن، ایده آن‌ها دزدیده شود و یا توسط شرکت‌های رقیب مشکلاتی برای آن‌ها به وجود بیاید. در نظر داشته باشید که کسب و کارهای کوچک از زمان شکل‌گیری ایده تا زمان اجرای بیزنس چندین بار باید با یک مشاور کسب و کار در ارتباط باشند تا مشکلات و موارد احتمالی را به صورت آگاهانه انجام دهند. وجود مشاور کسب و کار در جذب سرمایه گذار خطرپذیر هم اهمیت زیادی دارد و معمولا کسب و کارهایی که از مشاور کسب و کار کمک می‌گیرند شانس بهتری برای جذب سرمایه گذار خطرپذیر دارند. علت این موضوع آن است که سرمایه گذاران خطرپذیر به کسب و کارهایی اعتماد می‌کنند که به صورت اصولی پیش می‌روند و این گونه نیست که زمان و سرمایه‌شان را روی هر استارت آپ و کسب و کار کوچکی به کار گیرند. مشاوران تخصصی دکتر ویز تا به امروز ده‌تا استارت آپ کوچک را از مرحله ایده به مرحله اجرا و سوددهی رسانده‌اند و شما با مراجعه به آن‌ها می‌توانید از پیش‌روی اصولی کسب و کارتان مطمئن باشید.مشاوره کسب و کار چیست؟کسب و کارهای تازه شکل گرفته و یا حتی کسب‌وکارهای بزرگ و افتاده هر روز به چالش‌های زیادی مواجه هستند که شاید برای بسیاری از آن‌ها راه حلی نداشته باشند. مشاوران کسب و کار معمولا افرادی هستند که سابقه زیادی در ران کردن پروژه‌های مختلف دارند و به همین دلیل می‌توانند اشخاص قابل اعتمادی برای نشان دادن مسیر درست باشند. البته بهتر است در حوزه مورد فعالیت‌تان هم دقت زیادی داشته باشید تا بتوانید مشاوری را انتخاب کنید که در حوزه مورد فعالیت شما شخص کار کرده‌ای باشد. برای مثال اگر حوزه کسب و کار یا استارت آپ شما حوزه مواد زود مصرف است بهتر است سراغ کسی بروید که قبلا در این حوزه فعالیت کرده است و استارت آپ‌های لانچ شده‌اش در همین موضوع است، انتخاب ناآگاهانه یک مشاور کسب و کار حتی اگر شخص باتجربه‌ای باشد می‌تواند آسیب‌های زیادی به بیزنس شما وارد کند پس حتما سعی کنید از افراد آشنا به حوزه مورد فعالیت‌تان کمک بگیرید.مشاوره کسب و کار رایگانبسیاری از کسب و کارهای نوپا و تازه کار به دنبال مشاوره کسب و کار رایگان هستند اما مطمئن باشید که اگر شخص مشاور، فرد باتجربه و کارکرده‌ای باشد مشاوره‌اش را به صورت رایگان نمی‌دهد. مشاوران تخصصی دکتر ویز برای اطمینان شما ۱۵ دقیقه مشاوره رایگان کسب و کار در نظر گرفته‌اند تا مطمئن شوید که این جلسه مشاوره مناسب شما است. برای دریافت مشاوره کسب و کار از مشاوران تخصصی دکتر ویز می‌توانید با شماره‌های ذکر شده تماس بگیرید و یا فرم تماس با ما را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود. در نظر داشته باشید که مشاوره‌های تخصصی کسب و کار به صورت حضوری هم انجام می‌شود اما در صورت نیاز می‌توانید مشاوره تلفنی و اینترنتی هم داشته باشید.هزینه مشاوره کسب و کارهزینه مشاوره کسب و کار در تهران بستگی به عوامل مختلفی از جمله تجربه شخص مشاور دارد و از ۲۰۰ هزار تومان به ازای هر ساعت آغاز می‌شود و در بیش‌ترین مقدار به یک میلیون تومان به ازای یک ساعت می‌رسد. از دیگر عوامل موثر در تعیین قیمت هزینه مشاوره کاری می‌توان به میزان سختی حوزه اشاره کرد.جمع بندیمشاوره کاری می‌تواند به عنوان یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت کسب و کارها قلمداد شود. کسب‌وکارهایی که از افراد درست مشاوره می‌گیرند در کمترین زمان به موفقیت می‌رسند و مشاور به آن‌ها کمک می‌کند تا هزینه و زمان‌ آن‌ها در بهینه‌ترین حالت ممکن صرف شود. اگر بخواهید مسیر کسب و کاری را به تنهایی بروید نمی‌توانید در زمان مناسب به موفقیت برسید. بهتر است بعد از نهایی شدن ایده‌تان یک یا دو جلسه مشاوره داشته باشید و بعد از شروع فعالیت‌تان هم در بازه‌های زمانی مشخص جلسه داشته باشید تا وضعیت‌تان به طور دائم بررسی شود.

رشد سریع دانش، در قرن 21 باعث شده است که بسیاری از کسب و کارهای قدیمی از بین بروند یا دچار تغییر جدی شوند.

کسب و کارهایی که از این تغییر جا ماندند به سرعت رو به ورشکستگی و نابودگی رفته‌اند، حال سوال اینجاست که چطور می‌توانیم با این حجم تغییر در دانش و رویکردهای جدید درآمدزایی خود را بروز نگه داریم و بازار را به دست بیاوریم؟

پاسخ به این سوال در 3 کلمه نهفته است:

در حقیقت مشاوره کسب و کار باعث می‌شود که شما دائما به روز باشید و همین به روز بودن باعث می‎شود که به سرعت بتوانید تغییر کنید، حال اگر مشاوره کسب و کار توسط یک تیم متخصص اتفاق بیفتد که این همسو شدن با تغییرات بسیار سریع اتفاق می‌افتد.

در طی فرآینده مشاوره کسب و کار، شما قادر خواهید بود که تمامی نقاط ضعف بیزنس خود را ببیند و متوجه شوید که با توجه به نیازهای فعلی بازار شما چه رویکردی( اعم از نوع تبلیغات، بازاریابی و…)را نیاز دارید، حال هر چه تیمی که به شما مشاوره کسب و کار می‌دهد تجربه بیشتری در این حوزه داشته باشد، قطعا شما نتایج بهتری خواهید گرفت.

در دکتر ویز به دلیل تعداد بالای مشاوره انجام شده، برای کسب و کارها، شما می‌توانید بدون هیچگونه نگرانی در کسب و کار خود بر روی تبحر و تجربه ما حساب باز کنید.

هیچگاه فراموش نکنید که مشاوره کسب و کار را از تیم متبحر بگیرید نه از فرد متبحر، زیرا یک تیم مشاور، بسیار قوی‌تر از فرد است.

در انتها یادآور می‌شویم که مشاوره کسب و کار در دپارتمان کسب و کار دکتر ویز هم به صورت حضوری و هم به صورت تلفنی و آنلاین انجام می‌گیرد.

در زیر نمونه ای 12 قدمی از مشاوره راه اندازی کسب و کار را برایتان آورده‌ایم.

در این قسمت از مشاوره راه‌اندازی کسب و کار ما از شما سوالاتی می‌پرسیم تا متوجه شویم که دلایل شما برای راه اندازی یک بیزنس چیست، این دلایل ممکن است استقلال مالی و یا کار ثابت روزانه باشد، در این قسمت با استفاده از سوالات تخصصی، شما و شخصیت کاری شما را بررسی می‌کنیم

در این قسمت ما ایده‌های شما را بررسی می‌کنیم و در صورتی که ایده قوی نداشته باشید این ایده را برای شما ساخته و پرداخته می‌کنیم.

در این مرحله از مشاوره راه‌اندازی کسب و کار به بحث اینکه آیا فرد یا تیم دیگری این ایده را انجام داده‌اند می‌پردازیم و اگر کسی این ایده را انجام نداده دلایل آن را بررسی می‌کنیم.

در این مرحله با توجه به افراد حرفه‌های بازخورد ایده شما بررسی می‌شود و میزان جذابیت آن سنجیده می‌شود و 6 مرحله بازخورد گیری برایتان انجام می‌شود

در این مرحله ایده شما و مراحل ثبت آن لازم است انجام شود که فرد دیگری از ایده شما سو استفاده نکند

در این مرحله از مشاوره راه اندازی کسب و کار به طور کامل لازم است طرح توجیهی را استخراج کنیم تا بتوانیم در صورت نیاز به جذب سرمایه گذار و یا میزان بازگشت سرمایه خودمان را شناسایی کنیم.

در این مرحله هم بنیانگذاران و یا سهامداران و یا کسانی که در این پروژه قرار است به تامین بودجه بپردازند را شناسایی و توجیه می‌کنیم.

در این مرحله از مشاوره راه اندازی کسب و کار شما لازم است که محصول و یا خدمت خود را تولید کنید که در طی هفت مرحله این تولید به اجرا می‌رسد که به طور کامل به شما توضیح داده خواهد شد.

در این مرحله برای گسترش بیزنس خود لازم است افرادی را جذب کنید که مسئولیت‌های قسمت‌های مختلف کسب و کار شما را بعهده بگیرند که در طی 3 مرحله انجام می‌گیرد.

در این قسمت از مشاوره راه اندازی کسب و کار 10 روش اصلی که برای انتخاب محل(مانند تیپ شخصیتی مشتریان، نیاز به محل پارک خودرو و….) خود را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهیم که در انتها بر اساس این 10 مورد محل نهایی کسب و کارتان معین می‌گردد.

چه محصول شما صنعتی باشد، چه یک خدمت قطعا لازم است به درآمدزایی برسد در این قسمت با استفاده از روش چهار مرحله‌ای استیو جابر به نحوه ایجاد فروش در شغل شما می‌پردازیم.

در این مرحله از مشاوره راه‌اندازی کسب و کار روشهای گرفتن بازار و افزایش فروش و هدف قرار دادن بازار شما را بررسی می‌کنیم و استراتژی تبلیغات و فروش شما را می‌نویسیم و شبکه‌های اجتماعی و درگاه‌های مختلف شما را هدف‌دهی و تارگت‌دهی می‌کنیم تا فروشتان به اوج برسد.مشاور رایگان اقتصادی

مشاوره کسب و کار

این روزها کسب و کارهای زیادی در کنار ما شکل گرفته‌اند که برخی از آن‌ها موفق و برخی دیگر شکست خورده‌اند. شاید برای شما جالب باشد که بدانید شانس یا موارد این چنینی در موفقیت یا عدم موفقیت یک کسب و کار اثری ندارد و کمک گرفتن از اصول بازاریابی است که کمک می‌کند یک کسب و کار به عنوان کسب و کار موفق شناخته شود. کسب و کارهایی که در اطراف ما هستند در بسیاری از حالت‌ها حال و احوال چندان خوبی ندارند و صرفا فقط فعالیت دارند اما صاحبین آن‌ها چندان دل خوشی از وضعیت کسب و کارشان ندارند. دلایل زیادی وجود دارد که یک کسب و کار می‌تواند بازده پایینی داشته باشد اما از مهم‌ترین علت‌های درجا زدن و شکست یک کسب و کار می‌توان به عدم نیاز بازار به آن محصول یا خدمت اشاره کرد.

فرض کنید شما یک محصولی تولید کرده‌اید که بسیار جذاب است اما کاربرد چندانی ندارد، قطعا در این شرایط انتظار ندارید که محصول شما فروش بالایی داشته باشد. تحقیقات نشان داده است که بیش‌تر از ۹۰ درصد استارت آپ‌ها شکست می‌خورند و بهتر است بدانید که بیش‌ترین علت شکست استارت آپ‌ها عدم نیاز بازار به محصولات و خدمات است. بررسی وضعیت بازار و انجام تحلیل‌های درست باید قبل از شروع فعالیت کسب و کار انجام شود اما متاسفانه بسیاری از کسب و کارها تازه بعد از شروع فعالیت‌شان این کار را انجام می‌دهند. مشاوران کسب و کاری دقیقا در همین نقاط حساس به شما کمک می‌کنند و شما را از ورود به عرصه‌های دردسرساز یا از شکست‌های زود هنگام دور می‌کنند. اگر به فکر راه اندازی یک کسب و کار جدید هستید و یا یک کسب و کار جدید راه اندازی کرده‌اید حتما یک مشاور کسب و کاری در کنار خود داشته باشید تا شما را در این مسیر راهنمایی کند. مشاور کسب و کار باید تجربه بالایی در راه اندازی کسب و کارهای بزرگ داشته باشد و بهتر است شخصی را انتخاب کنید که بتواند شما را در قسمت‌های مختلف کسب و کار راهنمایی کند.

مشاوره کسب و کارهای کوچک

کسب و کارهای کوچک در معرض خطر بیش‌تری هستند چرا که ممکن است تا قبل از بزرگ شدن، ایده آن‌ها دزدیده شود و یا توسط شرکت‌های رقیب مشکلاتی برای آن‌ها به وجود بیاید. در نظر داشته باشید که کسب و کارهای کوچک از زمان شکل‌گیری ایده تا زمان اجرای بیزنس چندین بار باید با یک مشاور کسب و کار در ارتباط باشند تا مشکلات و موارد احتمالی را به صورت آگاهانه انجام دهند. وجود مشاور کسب و کار در جذب سرمایه گذار خطرپذیر هم اهمیت زیادی دارد و معمولا کسب و کارهایی که از مشاور کسب و کار کمک می‌گیرند شانس بهتری برای جذب سرمایه گذار خطرپذیر دارند. علت این موضوع آن است که سرمایه گذاران خطرپذیر به کسب و کارهایی اعتماد می‌کنند که به صورت اصولی پیش می‌روند و این گونه نیست که زمان و سرمایه‌شان را روی هر استارت آپ و کسب و کار کوچکی به کار گیرند. مشاوران تخصصی دکتر ویز تا به امروز ده‌تا استارت آپ کوچک را از مرحله ایده به مرحله اجرا و سوددهی رسانده‌اند و شما با مراجعه به آن‌ها می‌توانید از پیش‌روی اصولی کسب و کارتان مطمئن باشید.

مشاوره کسب و کار چیست؟

کسب و کارهای تازه شکل گرفته و یا حتی کسب‌وکارهای بزرگ و افتاده هر روز به چالش‌های زیادی مواجه هستند که شاید برای بسیاری از آن‌ها راه حلی نداشته باشند. مشاوران کسب و کار معمولا افرادی هستند که سابقه زیادی در ران کردن پروژه‌های مختلف دارند و به همین دلیل می‌توانند اشخاص قابل اعتمادی برای نشان دادن مسیر درست باشند. البته بهتر است در حوزه مورد فعالیت‌تان هم دقت زیادی داشته باشید تا بتوانید مشاوری را انتخاب کنید که در حوزه مورد فعالیت شما شخص کار کرده‌ای باشد. برای مثال اگر حوزه کسب و کار یا استارت آپ شما حوزه مواد زود مصرف است بهتر است سراغ کسی بروید که قبلا در این حوزه فعالیت کرده است و استارت آپ‌های لانچ شده‌اش در همین موضوع است، انتخاب ناآگاهانه یک مشاور کسب و کار حتی اگر شخص باتجربه‌ای باشد می‌تواند آسیب‌های زیادی به بیزنس شما وارد کند پس حتما سعی کنید از افراد آشنا به حوزه مورد فعالیت‌تان کمک بگیرید.

مشاوره کسب و کار رایگان

بسیاری از کسب و کارهای نوپا و تازه کار به دنبال مشاوره کسب و کار رایگان هستند اما مطمئن باشید که اگر شخص مشاور، فرد باتجربه و کارکرده‌ای باشد مشاوره‌اش را به صورت رایگان نمی‌دهد. مشاوران تخصصی دکتر ویز برای اطمینان شما ۱۵ دقیقه مشاوره رایگان کسب و کار در نظر گرفته‌اند تا مطمئن شوید که این جلسه مشاوره مناسب شما است. برای دریافت مشاوره کسب و کار از مشاوران تخصصی دکتر ویز می‌توانید با شماره‌های ذکر شده تماس بگیرید و یا فرم تماس با ما را پر کنید تا در اسرع وقت با شما تماس گرفته شود. در نظر داشته باشید که مشاوره‌های تخصصی کسب و کار به صورت حضوری هم انجام می‌شود اما در صورت نیاز می‌توانید مشاوره تلفنی و اینترنتی هم داشته باشید.

هزینه مشاوره کسب و کار

هزینه مشاوره کسب و کار در تهران بستگی به عوامل مختلفی از جمله تجربه شخص مشاور دارد و از ۲۰۰ هزار تومان به ازای هر ساعت آغاز می‌شود و در بیش‌ترین مقدار به یک میلیون تومان به ازای یک ساعت می‌رسد. از دیگر عوامل موثر در تعیین قیمت هزینه مشاوره کاری می‌توان به میزان سختی حوزه اشاره کرد.

جمع بندی

مشاوره کاری می‌تواند به عنوان یکی از مهم‌ترین دلایل موفقیت کسب و کارها قلمداد شود. کسب‌وکارهایی که از افراد درست مشاوره می‌گیرند در کمترین زمان به موفقیت می‌رسند و مشاور به آن‌ها کمک می‌کند تا هزینه و زمان‌ آن‌ها در بهینه‌ترین حالت ممکن صرف شود. اگر بخواهید مسیر کسب و کاری را به تنهایی بروید نمی‌توانید در زمان مناسب به موفقیت برسید. بهتر است بعد از نهایی شدن ایده‌تان یک یا دو جلسه مشاوره داشته باشید و بعد از شروع فعالیت‌تان هم در بازه‌های زمانی مشخص جلسه داشته باشید تا وضعیت‌تان به طور دائم بررسی شود.

مشاور رایگان اقتصادی
مشاور رایگان اقتصادی
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *