مشاور روانشناس در شهرک غرب

 
helpkade
مشاور روانشناس در شهرک غرب
مشاور روانشناس در شهرک غرب

در ادامه معرفی کلینیک های مشاوره تهران ، در اینجا لیستی از مراکز مشاوره شهرک غرب را گرد آورده ایم. روانشناسان معرفی شده در زمینه تخصص های مختلف از جمله کودک ، نوجوان ، طلاق ، اعتیاد ، افسردگی ، اضطراب ، تحصیلی و… فعالیت دارند. اگر به دنبال روانشناس خوب در محدوده شهرک غرب تهران هستید از لیست زیر انتخاب نمایید.

مرکز مشاوره پایش

آدرس :شهرک غرب ، خ دادمان ، بلوار درختی ، روبروی مجتمع ورزشی زیتونکوچه ثقفی ، پلاک دوم ، واحد دومتلفن پذیرش :۲۶۷۶۳۴۲۶

اگر شما روانشناس شاغل در محدوده شهرک غرب تهران هستید ، نام و مشخصات کلینیک خود را در لیست نمی بینید ، بر روی لینک ثبت اطلاعات کلینیک کلیک نمایید و اطلاعات خود را ثبت کنید.

مشاور روانشناس در شهرک غرب

لیست کلینیک های مشاوره محله شهرک غرب فوق شامل روانشناسان خوب در حیطه های مختلف هستند. این لیست در حال تکمیل است و به مرور کامل تر می شود. از نظر مجله تواتبخشی هوش کالا مشاوره خوب در منطقه شهرک غرب تهران به مرکزی اطلاق می شود که دارای تجربه کافی در زمینه روانشناسی کودک ، خانواده ، نوجوان و جوان  ، اعتیاد و.. باشد و همچنین دارای سابقه کار باشد و تخصصی فعالیت کند. مراجعان از آن رضایت بالایی داشته باشند.

[ مطلب پیشنهادی : اختلال کمبود توجه و بیش فعالی در کودکان ، انواع ، نشانه ها ، علل ، درمان ]

مراکز روانشناسی در نزدیک شهرک غرب در زمینه های مختلف مشاوره خدمات ارائه می دهند. از جمله :

شهرک غرب یکی از مناطق شهر تهران است که در شمال غربی این شهر و در منطقه ۲ شهرداری تهران قرار گرفته‌است. این منطقه به دلیل داشتن شهرسازی مدرن، خیابان‌کشی‌ های عریض و استاندارد، تراکم جمعیت پایین، آب‌وهوای پاکیزه، امکانات رفاهی و درمانی، خانه‌های ویلایی با معماری متفاوت و دسترسی آسان به شریان‌های اتوبانی شهر، به یکی از گرانقیمت‌ترین مناطق مسکونی تهران بدل شده‌است.

ما همچنین لیست کامل کلینیک های روانشناسی غرب تهران را گرد آوری کرده ایم که در صورت نیاز می توانید با آن ها تماس بگیرید.

سازمان نظام روانشناسی

مجله توانبخشی و مشاوره هوش کالا با انتشار مقالات عمومی ، آگاهی عموم مردم و قشر سلامت  را از خدمات رشته های روانشناسی و مشاوره و همچنین رشته های توانبخشی ( فیزیوتراپی ، شنوایی شناسی ، کاردرمانی ، گفتار درمانی ، بینایی سنجی ، ارتوپد فنی ) بالا می برد.

این وب سایت مسئولیتی در قبال کیفیت مراکز معرفی شده ندارد. لذا قبل از مراجعه بررسی های لازم را به عمل آورید.

اگر صاحب این آگهی هستید با دریافت کد ورود به سایت که به شماره موبایل درج شده در آگهی ارسال خواهد شد، می توانید آگهی خود را ویرایش نمایید.

شما هنوز به سیستم وارد نشده‌اید. کد ورود به سامانه برای شماره موبایل وارد شده ارسال شد.

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه کپی برداری از آن پیگرد قانونی دارد.

این سایت صرفاً برای اطلاع‌رسانی کاربران است. لذا هرگونه استفاده‌ی تجاری و تبلیغاتی از محتویات آن ممنوع است و پیگیرد قانونی دارد.

مشاور روانشناس در شهرک غرب

اطلاعات ارائه شده در مطالب این سایت برای آگاهی شما تدارک دیده شده و جنبه تجویزی ندارد. قطعا باید برای درمان با پزشک خود یا کودکتان همراه باشید.

در این مقاله به معرفی روانشناس خوب در شهرک غرب همراه با رزومه خواهیم پرداخت. سپس کمی از ویژگیهای مرکز مشاوره مکث خواهیم گفت و در آخر مواردی که یک روانشناس خوب در شهرک غرب باید دارای آن باشد، خدمتتان توضیح داده می شود؛ پس تا انتها همراه با ما باشید.

مرکز مشاوره مکث با داشتن چندین روانشناس خوب در شهرک غرب و باسابقه و مجرب در زمینه های مشاوره ای آماده انجام خدمات گوناگون روانشناسی برای همشهریان محترم می باشد. در سایت مکث می توانید فعالیت های مختلف مجموعه مکث را مشاهده فرمایید.

1. مترو

با توجه به اینکه مرکز مشاوره مکث جنب مترو شهرک غرب می باشد، مراجعین می توانند از این وسیله با توجه به ترافیک آزار دهنده شهر تهران استفاده کنند.

2. تاکسی

مشاور روانشناس در شهرک غرب

با توجه به بودن وسایل حمل نقل زیاد در محدوده خیابان شریعتی، شما می توانید با این گونه وسایل به مرکز مکث مراجعه نمایید.

3. پارکینگ

افرادی که با وسیله شخصی قصد آمدن به مرکز مشاوره مکث را دارند، دو گزینه در پیش رو دارند: 

استفاده از سینمای فرهنگ و پارک کردن در کنار رودخانه شهرک غرب که ورودی آن از کوچه یزدانیان می باشد.

روانشناس خوب در شهرک غرب کسی است که بتواند درمان خوبی بر روی مراجع خود داشته باشد. در واقع وقتی صحبت از یک روانشناس خوب در میان است، گاهی نحوه برخورد و گرایش درمانی او نیز بررسی میشود اما یک روانشناس خوب در شهرک غرب کسی است که بتواند روش درمانی مناسبی را برای هر کدام از مراجعین خود داشته باشد.

مسئله مهم در درمان های روانشناسی، به نوع بینش و آگاهی یک روانشناس زبده بازمیگردد. همانطور که یونگ بیان کرده: «هر مراجعی یک روش درمانی مخصوص به خود را دارد» ، یک روانشناس خوب و با مهارت نیز میتواند به این قدرت در درمان های خود دست پیدا کند که هر مراجعی نیازمند نوع درمان خاص خود است.

دلیل این نیازمندی، روان پیچیده هر انسان است که از اشخاص دیگر متفاوت است. بنابراین در یک گرایش درمانی مشخص، مشاور میتواند روش های متفاوتی از درمان را بکار بندد که مراجع بتواند مراحل درمان را بهتر و مؤثرتر پشت سر بگذارد.

تشخیص یک مشاور روانشناس خوب برای هر فردی متفاوت از فرد دیگر است. زیرا ممکن است یک مراجع در برخورد اولیه با یک درمانگری، با او احساس صمیمتی را داشته باشد که مراجع دیگر تا چندین جلسه و یا حتی تا آخرین روز درمان این احساس صمیمت را نداشته باشد.

از این رو درمان هایی که با برخورد اولیه و ایجاد احساس صمیمیت آغاز نشود، مراجع را به سمت مقاومت در درمان سوق میدهد و درمان دچار اختلال میشود.

بنابراین اگر فردی به دنبال درمان خود با یک روانشناس خوب در شهرک غرب است، بهتر است با راهنمایی از کسانی که مشاور روانشناس خوبی را میشناسند و با این سطح از آگاهی، مشاوری را انتخاب کند و به احساس خود در اتاق درمان اکتفا کند که به چه میزان میتواند صمیمت و شفافیت را با درمانگر خود تجربه کند.

در پیدا کردن یک روانشناس خوب، گرفتن اطلاعات از افرادی که با یک درمانگر به بهبود دست پیدا کرده اند، بسیار مؤثر است؛ زیرا شرایط اقتصادی و زمان هیچ کسی به او این امکان را نمی دهد که مدت های طولانی به دنبال درمانگری باشد که نمیشناسد. بنابراین شناخت اطرافیان و مخصوصاً کسانی که در درمان خود بهبود یافته اند، راه مناسبی برای پیدا کردن یک مشاور خوب است.

قطعاً باید بدانیم یک مرکز درمانی روانشناسی که عملکرد خوبی داشته است، مشاوران روانشناس با مهارت و زبده ایی را نیز گرد می آورد. ریسک گردآوری مشاوران روانشناسی که درمان های مناسبی ندارند، در مراکز درمانی که مدت ها مشغول به فعالیت هستند و مراجعین آنها سلامت و بهبود را در آن مراکز تجربه کرده اند، بسیار کم است.

در واقع برای پیدا کردن یک مشاور روانشناس خوب که بتواند درمان مناسبی را برای یک مراجع داشته باشد و همچنین به هیچ وجه در خود سوگیری، غرض ورزی و خشم نداشته باشد، مهم گرایش درمانی روانشناس نیست.

گرایش های درمانی، راهکارهای درمانی متفاوتی هستند که در انتهای هر درمان صرفاً هدفشان بهبود مراجع است؛ بنابراین اگر روانشناسی که با او در جلسات درمانی قرار گرفته ایم با هر گرایش درمانی (روانکاو، رفتار درمانگر، شناختی) باشد، بهتر است به عنوان مراجع تنها متوجه این امر باشیم که آیا پس از چندین جلسه بهبود را در خود احساس میکنیم یا خیر.

درمان های روانشناسی نیاز به صبوری و مبادرت و همکاری در درمان دارد. همانطور که مشکلات، رنج ها، اضطراب ها و ترس ها به مرور از سال های کودکی تا بزرگسالی در هر فردی اثرات مخرب خود را میگذارد، تا فردی عمیقاً احساس ناراحتی و دلشوره و حتی اختلالات شخصیتی را پیدا کند، به همان میزان درمان های روانشناسی نیازمند صبر، تحمل و بردباری مراجع است.

مراجعی که نتواند اتاق درمان را تحمل کند و به قدری از مشکلات خود به عجز نرسیده باشد که به دنبال درمان روانشناسی خود باشد، قطعاً نمیتواند بهبود و درمان را تجربه کند. بنابراین باید در درمان های روانشناسی تحمل رنج آگاهی و گذر زمان و همچنین هزینه های مالی درمان را قبول کنیم و به دنبال دستاورد مهم و مفیدی برای خود باشیم.

زمانی که یک مراجع برای درمان خود به مشاوره میپردازد، با سطحی از بینش و آگاهی مواجه میشود که در طول درمان برای او اتفاق میافتد. صراحتاً باید بیان شود که مراجعینی که مراحل درمانی خود را میگذرانند، به مراحل رشدی وجودی خود نیز پرداخته اند و پس از دوره های درمانی قطعاً آن فرد قبلی نیستند و نگاهشان به اطراف و دنیای پیرامونشان بسیار متفاوت از گذشته است. سرگردانی، بلاتکلیفی، گیجی و ندانستن ها، همه و همه ریشه در ناآگاهی از خود و ناشناخته بودن هر فرد برای خود دارد.

یکی از قدم های مهم در درمان های روانشناسی، شناخت خود و دستیابی به نقاطی از ناخود آگاه است. یک روانشناس و یا روانکاو خوب میتواند با پیدا کردن مسئله اصلی مراجع که باعث شده او را به اتاق درمان بکشاند، مراجع را برای خود آنالیز و تحلیل کند.

خودآگاهی در هر درمان روانشناسی باعث میشود مراجع به مرور بتواند خود را بشناسد و بازتاب های رفتاری خود را مورد بررسی قرار دهد. اینگونه است که هر فردی میتواند درمانگر خویش باشد و با راهنمایی یک مشاور روانشناس با مهارت، با بینشی جدید و آگاهی از آنچه که بر او میگذرد و واکنش های خود، بتواند نگاه عمیق تر و واضح تری به مسائل داشته باشد.

فرض کنید دختری به عنوان مراجع به درمانگری مراجع میکند که از سطح بالایی از اضطراب در رنج است؛ ریشه یابی رنج به عهده روانشناس است و پس از آن با تفسیر مناسب از اضطراب مراجع و دلایل آن، بیمار را به این آگاهی میرساند که دلیل اضطراب او خشم است. بنابراین مراجع به این نکته مهم و حیاتی پی میبرد که خشم او ریشه اضطراب است و با این آگاهی سطح قابل توجهی از اضطراب بیمار کاهش پیدا میکند.

زمانی که مراجع به آگاهی از دلایل مشکلات خود دست پیدا کند، نیمی از مشکلات برای او حل میشود و پس از آن قدم به قدم میتواند با آگاهی های بعدی و راه حل های درمانی پیشنهادی درمانگر به ادامه درمان خود بپردازد.

قطعاً امروزه در هر شهری میتوان روانشناس با مهارت و زبده ایی را پیدا کرد که به درمان مراجعین خود مشغول است. اگر این امکان برای برخی فراهم نشود، افراد میتوانند با مشاوره های آنلاین و تلفنی با مراکز درمانی مشاوره روانشناسی ارتباط برقرار کنند و درمان خود را آغاز کنند. از این رو مراکز درمانی که امکان مشاوره های آنلاین را ایجاد میکنند، مشاوران روانشناس خوب و با مهارت خود را در ساعاتی از شبانه روز به صورت آنلاین و تلفنی در برقراری ارتباط با مراجعین اینترنتی خود قرار میدهند تا بتوان همان خدمات مشاوره حضوری را بصورت آنلاین و یا تلفنی برای مراجعین فراهم نمود.

لطفا جهت مشاوره در مورد «روانشناس خوب در شهرک غرب» با شماره های زیر تماس بفرمایید:

22006198 – (021) 22004925 – (021)

لطفا جهت ارائه خدمات و توضیحات تکمیلی با ما در ارتباط باشید.

آدرس: تهران – جنب مترو قلهک – کوچه خلیل پور – پلاک 21 – واحد 5 – طبقه 3

تلفن: 22006198 – 021

تلفن: 22004925 – 021

همراه: 09351671664

دکتر روانشناس و متخصصین روانشناسی مرکز مشاوره مکث با بررسی نقاط قوت و ضعف مراجعه کنندگان به کمک آزمون های نوین روانشناختی ، تشخیص گذاری کرده و با در نظر گرفتن شرایط فرد برای درمان اثر بخش و یا برنامه ریزی برای ارتقای توانمندی ها در تمام زمینه های مشاوره روانشناسی از جمله مشاوره خانواده و مشاوره ازدواج اقدام می نمایند. مرکز مشاوره روانشناسی مکث در شریعتی تهران با هدف ایجاد تحول در نحوه انجام خدمات روان درمانی و کسب اطلاعات روانشناسی بروز از طریق اینترنت و مشاوره آنلاین شروع به فعالیت نموده است. با توجه به اینکه مدیران این مجموعه از افراد متخصص و با سابقه کار فراوان در این زمینه هستند؛ لذا سنگ بنای تمامی فعالیت های جاری در این مرکز مشاوره بطور اصولی و مطابق با علم روز دنیا بنا نهاده شده است. ما در محیطی آرام و دل نشین پذیرای شما مراجعه کننده محترم می باشیم.

کلیه حقوق این سایت متعلق به مرکز مشاوره مکث می باشد.


+ بیشتر …

Publisher

هوش های چندگانه گاردنر، نظریه، ویژگی ها و مشاغل

تست رغبت و علاقه تحصیلی و شغلی استرانگ آنلاین


تست هوش و IQ ریون برای بزرگسالان

مرکز مشاوره و خدمات روانشناختی ذهن آرا به عنوان برترین مرکز مشاوره در تهران و به تبع آن مرکز مشاوره شهرک غرب مفتخر است که با رویکرد درمانگری تخصصی در پرتو اخلاق حرفه ای و نیز بهره گیری از دانش روز دنیا خدمات گسترده روان درمانی و مشاوره را ارائه می نماید. با جعبه ابزار ذهنی همراه باشید تا به بررسی این خدمات بپردازیم.

مشاور روانشناس در شهرک غرب

خدماتی شامل: مشاوره و روان درمانی بزرگسال، مشاوره و روان درمانی کودک و نوجوان، مشاوره خانواده، مشاوره پیش از ازدواج، زوج درمانی، تشخیص و درمان اختلالات جنسی، سنجش هوش و استعدادیابی، مشاوره تحصیلی و شغلی، مشاوره صنعتی و سازمانی، درمان مشکلات یادگیری، بیش فعالی، نوروفیدبک و…

برای دریافت وقت مشاوره با متخصصین ذهن آرا در تماس باشید:  ۲۲۰۰۶۶۰۸ – ۲۲۶۰۵۴۴۱ – ۲۲۶۴۲۱۷۸

روان درمانی به شيوه هايی گفته می شود که در آن مشکلات روانی و عاطفی از طريق بيان مشکلات به يک درمانگر و گفتگو با او درمان می گردد. روان درمانگر به شناخت شما ازخود و بهتر شدن توانايی مقابله تان کمک می کند. روان درمانی یا درمان روانشناختی درمان اختلالات روحی، احساسی، شخصیتی و رفتاری با استفاده از روش‌هایی مانند گفتگو کردن با شخص بیمار، گوش دادن به حرف‌های بیمار و راهنمایی کردن او است. روان درمانی روشی است که توسط درمانگری آموزش دیده به شکل حرفه‌ای، با توجه به خاستگاه «اختلال تحت درمان»، انجام گیرد. روان درمانگری بر دوپایه «رابطه» و «ارتباطات» به شکل کلامی و غیرکلامی استوار است. رابطه‌ای حرفه‌ای بین بیمار و درمانگر است که مبتنی بر اصالت، جدیت، صمیمیت و آزادی است.

بسیاری از زوجین در هنگام بحث کردن، سعی می­ کنند ثابت کنند که مقصر نیستند و حق با آنان است و علت مشکلات ایجاد شده همسرشان است و او مقصر اصلی است. دقت کنید هیچ مشکلی با متهم شناختن همسرتان حل نخواهد شد. حتما با یک مرکز زوج درمانی در تماس باشید.

همه خانواده ها باید خود را برای کنار آمدن با مشکلات روزمره آماده سازند و راهکارهای مناسب برای کنار آمدن با فشارهای روانی که از بیرون و درون به خانواده وارد می شوند را بیاموزند. خانواده های توانا علاوه بر تعالی و بقای کل نظام خانواده، موجب رشد و شکوفایی یکایک اعضای خانواده می شوند. در حالی که در خانواده های نابسامان منافع بعضی تامین و نیازهای عده ای دیگر بی پاسخ می ماند و یا آنکه علی رغم ثبات ظاهری خانواده، همه یا بعضی افراد خانواده ناراضی هستند.

مشاوره خانواده در زمان هایی که خانواده با موقعیتی جدید نظیر بارداری، تولد فرزند، مهاجرت، ازدواج و رشد فرزندان، یلوغ نوجوانان یا با مشکلات و آسیب هایی نظیر اعتیاد، افسردگی، بیماری یا مرگ عزیزان، خیانت، ورشکستگی، خودکشی و …روبرو می شود، ضرورت دارد.
مشاوره خانواده ها تنها به حل اختلاف وایجاد جو مسالمت آمیز ختم نمی شود، بلکه در موارد زیادی سبب بهبود وضع زندگی و ارتقاء سطح رضایتمندی زوجین و همه اعضای خانواده خواهد شد.

برای دریافت وقت مشاوره با متخصصین ذهن آرا در تماس باشید:  ۲۲۰۰۶۶۰۸ – ۲۲۶۰۵۴۴۱ – ۲۲۶۴۲۱۷۸

حل مشکلات زناشویی زوجین، درمان اختلالات جنسی، درمان اختلالات هویت جنسی، آموزش مسایل زناشویی به جوانان، آموزش های پیش از ازدواج، تشخیص مسایل جنسی بهنجار از نابهنجار، آموزش صحیح مسایل زناشویی و افزایش لذت زندگی سالم و …

ارتباط با کودک یکی از چالش برانگیز‌ترین و در عین حال لذت بخش‌ترین تجربیات ما در مرکز مشاوره شهرک غرب می‌باشد. در مجموع مادران و پدران به شیوه بسیار ظریفی پا به پای هر کودک از نو بزرگ می‌شوند.

سلامت روانی فرد از همان آغاز به دست والدین، به‌خصوص مادر پی‌ریزی می‌شود. مادر همان چیزی را تدارک می‌بیند که می‌توانیم آن را یک محیط تسهیل‌کننده بنامیم. محیطی که زمینه را برای فرایندهای رشد طبیعی کودک و تعامل کودک با محیط مطابق با الگوی وراثتی فرد فراهم می‌سازد. مادر بی‌آنکه بداند پایه‌های سلامت روانی فرد را استوار می‌سازد.

خدمات مرتبط: مرکز مشاوره غرب تهران سعادت آباد

مشاوره تحصیلی به دانش‌آموزان کمک می‌کند ویژگی‌‌ها و استعدادهای خود را بهتر شناخته و به موارد و خصوصیاتی که به آنها توجه نداشته‌اند یا میزان توجه به آنها کمتر بوده، بیشتر توجه نمایند. علاوه بر این اطلاعات آنها را در زمینه‌های مختلف تحصیلی تقویت کرده و در صورت وجود نواقصی در عملکردشان آنها را شناسایی و راه‌حل‌هایی برای رفع نواقص ارائه می‌دهد و به این ترتیب دانش‌آموزان می‌توانند عملکرد بهتری نسبت به گذشته در زمینه درسی داشته باشند و انتخاب‌های بهتری انجام دهند و اشکالات احتمالی را نیز برطرف کنند.

اختلالات روانی عموما ناشی از عملکرد نامناسب مغز و الگوهای ناصحیح مغزی می باشد. بنابراین مغز هم مانند هر سیستم پبچیده دیگر نیاز به تنظیم و رفع نقص دارد. نکته جالب توجه آن است که مغز قابلیت خودتنظیمی و به روز شدن را دارد به شرط آنکه از وضعیت خود آگاهی یابد. نوروفیدبک مانند یک آینه این امکان را به مغز می دهد تا از وضعیت خود آگاهی یابد و در طی فرایندی آموزشی خودتنظیمی را به مغز می آموزد. در نوروفیدبک که نورتراپی هم گفته می شود سنسورهایی که الکترود نامیده می‌شوند بر روی پوست سر بیمار قرارمی‌گیرند. این سنسورها فعالیت الکتریکی مغز فرد را ثبت و در غالب امواج مغزی (دراغلب موارد به شکل شبیه‌سازی شده در قالب یک بازی کامپیوتری یا فیلم ویدئویی) به اونشان می‌دهند. در این حالت پخش فیلم یا هدایت بازی کامپیوتری بدون استفاده از دست وتنها با امواج مغزی شخص انجام می شود. به این شکل فرد با دیدن پیشرفت یا توقف بازی پی به شرایط مطلوب یا نامطلوب امواج مغزی خود برده و سعی می‌کند تا با هدایت بازی یا فیلم، وضعیت تولید امواج مغزی خود را اصلاح کند.

برای دریافت وقت مشاوره با متخصصین ذهن آرا در تماس باشید:  ۲۲۰۰۶۶۰۸ – ۲۲۶۰۵۴۴۱ – ۲۲۶۴۲۱۷۸

با تمام توضیحاتی که در بالا اشاره شد، نتیجه می گیریم که خدمات متنوع و بخش های زیادی در مرکز مشاوره و روانشناسی می بایست وجود داشته باشد. کمتر مرکز مشاوره در تهران هست که همه روش های درمانی را زیر نظر متخصصین زبده و آموزش دیده با هم ترکیب کند و نسخه ای متفاوت برای هرفردی بپیچد. فرقی نمی کند مرکز مشاوره شهرک غرب باشد یا جایی دیگر، از نظر ما معیار مهمتر متخصصین و تجربه یک مرکز مشاوره است. ما به شما این اطمینان را می دهیم که حال خوب را به شما هدیه دهیم.

 

مرکز مشاوره قلهک، کلینیک روانشناسی

روایتی بر کار و زندگی روانشناسان

مرکز روانشناسی ذهن آرا، بهترین مرکز مشاوره روانشناسی در…

مرکز مشاوره دولتی شرق تهران

مرکز روانشناسی کودک شمال تهران

مرکز مشاوره و روانشناسی جنوب تهران

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

پربازدیدترین تست ها


تست آنلاین عشق و عاشقی واقعی


تست شخصیت شناسی نئو

مشاور روانشناس در شهرک غرب


تست آنلاین اختلال دو قطبی


تست هوش و IQ ریون برای بزرگسالان


تست آنلاین وسواس فکری


تست اسکیزوفرنی آنلاین


تست آنلاین اختلال شخصیت مرزی


تست طرحواره یانگ به صورت آنلاین


تست آنلاین سلامت روان، تست scl-90 آنلاین

تست رغبت و علاقه تحصیلی و شغلی استرانگ آنلاین

آدرس: خیابان شریعتی، دوراهی قلهک، اول خیابان بصیری، پلاک 17، واحد 2

شماره تماس: ۲۲۰۰۶۶۰۸ – ۲۲۶۰۵۴۴۱ – ۲۲۶۴۲۱۷۸

ایمیل: Info@mindtoolbox.ir

   

سایت روانشناسی

تست هوش  تست روانشناسی  تست وسواس

تست شخصیت شناسی  مهارت های ارتباطی

تست تله های زندگی  جملات انگیزه دهنده

آدرس بهترین مرکز مشاوره روانشناسی غرب تهران کجا است؟ بسیاری از شهروندان غرب تهران برای مشاوره گرفتن در زمینه های مختلف به دنبال یافتن بهترین مرکز مشاوره روانشناسی غرب تهران هستند اما به دلیل عدم شناخت و آگاهی کافی در مورد بهترین کلینیک مشاوره روانشناسی غرب تهران عاجز اند و سردرگم می شوند. هدف از ارائه آدرس و اطلاعات مشاوره روانشناسی هنر زندگی تنها تسهیل و کمک به دسترسی مردم به بهترین مرکز مشاوره روانشناسی غرب تهران می باشد. اسم و آدرس مرکز مشاوره روانشناسی غرب تهران در ادامه این مقاله آورده شده است.

 

در ادامه آدرس کلینیک مشاوره روانشناسی غرب تهران آورده شده است. شما می توانید با مشاوران مرکز هنر زندگی تماس بگیرید تا به شما در یافتن مرکز مشاوره روانشناسی غرب تهران شما را یاری نماید.

شماره

مشاور روانشناس در شهرک غرب

نام مرکز مشاوره روانشانسی و روان درمانی در تهران

نشانی کلینیک مشاوره روانشناسی تهران

1

 مرکز مشاوره روانشناسی تهران – ایران زمین

شهرک غرب ، خیابان ایران‌زمین ، خیابان ۲ ، گذر خرداد ، پلاک ۱۰

2

 مرکز مشاوره روانشناسی باران – تهران

آریاشهر ، بلوار آیت‌الله کاشانی ، روبروی شهرداری منطقه ۵ ، مجتمع افرا ، طبقه همکف ، شماره ۱۰۱

3

 مرکز مشاوره روانشناسی تهران – بینش

خیابان سعادت آباد ، خیابان ۲۷ ، پلاک ۶ ، واحد ۴

4

 مرکز مشاوره روانشناسی تهران – تدبیر

خیابان ستارخان ، باقرخان غربی ، پلاک ۴۲ ، طبقه پنجم ، واحد ۹

5

 مرکز مشاوره روانشناسی دانشگاه علم و فرهنگ

میدان صادقیه ، بلوار اشرفی اصفهانی ، داخل مجموعه کلینیک شهرداری منطقه ۵

6

مرکز مشاوره روانشناسی رهنما

خیابان ستارخان ، خیابان سازمان آب ، نرسیده به گلناز شمالی ، پلاک ۷۸ ، واحد ۱۴

7

مرکز مشاوره روانشناسی فرهنگ و هنر

خیابان آزادی ، خیابان حبیب‌الهی ، میدان شهید تیموری ، کوچه لطفعلی‌خانی ، کوچه صحت ، پلاک ۳

8

مرکز مشاوره روانشناسی مهر

سعادت آباد، نرسیده به پل نیایش ، نبش خیابان قره تپه ای(۲۵) ، ساختمان برنا ، طبقه ۴ ، واحد ۱۰

مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی

مرکز مشاوره غرب تهران هنر زندگی ارتباط تلفنی می پذیرد، مرکز مشاوره غرب تهران هنر زندگی طی همکاری مشترک با خانه روانشناسان قابلیت مشاوره روانشناسی تلفنی را با بهترین مشاوران کشور فراهم آورده است. با توجه به مشکلاتی که مردم برای مراجعه به کلینیک مشاوره روانشناسی غرب تهران مواجه هستند و دسترسی افراد به مشاوران متخصص در اکثر شهرستان های دور استان ها سخت، زمان بر و پر هزینه می باشد. مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی در سراسر استان غرب تهران و بالاخص شهر غرب تهران شروع به ارائه خدمات مشاوره روانشناسی تلفنی توسط متخصصین دانشگاه های غرب تهران و خبره کشور نموده است که مشاوره تلفنی هنر زندگی می تواند جایگزینی مناسب برای مشاوره حضوری برای مردم غرب تهران باشد تا با ارائه مشاوره های صحیح و تخصصی از بار مشکلات افراد بکاهد و به تمامی هموطنان در راستای خود شکوفایی در مسیر بالندگی فردی کمک کند. از جمله خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره غرب تهران هنر زندگی می توان به مشاوره ازدواج ، مشاوره خانواده ، مشاوره قبل از ازدواج ، مشاوره طلاق ، مشاوره اعتیاد ، مشاوره جنسی ، مشاوره تربیت کودک ، زوج درمانی ، مشاوره افسردگی ، مشاوره وسواس ، مشاوره استرس ، مشاوره خیانت همسر ، اختلالات شخصیتی و …. اشاره داشت.

 

با توجه به این که دست یابی و وقت گرفتن از مرکز مشاوره غرب تهران برای مشاوره حضوری از مشاوران خوب و کلینیک مشاوره روانشناسی غرب تهران مشکلات خاص خود را دارد. یک روش جایگزین و مناسب استفاده از مشاوره روانشناسی تلفنی مرکز مشاوره هنر زندگی می باشد. از سوی دیگر با توجه به اینکه مشاوره روانشناسی حضوری دارای محدودیت های زمانی خاص خود است که مراجعان نه تنها در تمامی ساعات شبانه روز قادر به ارتباط با مشاور نیستند بلکه برای دریافت خدمات مرکز مشاوره غرب تهران، از قبل نیاز به هماهنگی و گرفتن یک وقت ویزیت دارند. شما می توانید از خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی بصورت شبانه روزی در هر ساعتی روز بهره مند شوید. نکته دیگر مقرون به صرفه بودن این خدمات نسبت به مرکز مشاوره غرب تهران به صورت حضوری این است که نه تنها موجب صرفه جویی در وقت بلکه از نظر هزینه نیز بسیار برای مردم غرب تهران اقتصادی می باشد؛ چرا که دیگر نیاز به رفت و آمد به کلینیک و هماهنگ کردن وقت نیست. البته این مورد را هم به هیچ وجه نباید فراموش کنیم که در بعضی موارد، بیان مسئله برای مخاطبان به صورت حضوری دشوار می باشد. به همین دلیل مشاوره روانشناسی تلفنی می تواند یک بستر امن برای مشاوره گرفتن را فراهم نماید. 

ارائه خدمات مشاوره روانشناسی در غرب تهران توسط مشاوران متخصص و اساتید دانشگاه های پایتخت

مقرون به صرفه بودن از لحاظ زمانی و اقتصادی 

در دسترس بودن برای تمامی ساکنین استان غرب تهران و شهر غرب تهران

قابلیت دریافت مشاوره در هر ساعتی از شبانه روز 

عدم نیاز به دریافت وقت ویزیت و هماهنگی قبلی

مشاور روانشناس در شهرک غرب

تشخیص سریع و رفع نیاز بصورت آنی

 از جمله خدمات مشاوره تلفنی مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی در غرب تهران می توان به مشاوره ازدواج ، مشاوره خانواده ، مشاوره قبل از ازدواج ، مشاوره طلاق ، مشاوره اعتیاد ، مشاوره جنسی ، مشاوره تربیت کودک ، زوج درمانی ، مشاوره افسردگی ، مشاوره وسواس ، مشاوره استرس ، مشاوره خیانت همسر ، اختلالات شخصیتی و …. اشاره داشت. از دیگر خدمات مرکز مشاوره هنر زندگی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

– ارائه خدمات مشاوره ، ارزيابي و آموزش پيش از ازدواج 

– ارائه خدمات زوج درماني و خانواده درماني در جهت بهبود روابط متقابل زوجين و خانواده ها

– ارائه خدمات مشاوره اي ، درماني و آموزشي در زمينه هاي مشكلات رفتاري و تربيتي كودكان و نوجوانان

– سنجش هوش، استعداد و شخصيت افراد در تمامي رده هاي سني با استفاده از ابرازهاي پيشرفته و كارآمد علوم روانشناختي

– انتخاب رشته تحصيلي با بهره گيري از جديد ترين امكانات نرم افزاري پيشرفته

– كمك به افراد براي انتخاب صحيح شغل و حرفه خود با توجه به تيپ شخصيتي آنان

– درمان انواع احتلالات شخصيتي، افسردگي، خشم و پرخاشگري، اعتياد، وسواس، مشكلات جنسي و…

برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد مرکز مشاوره روانشناسی غرب تهران و یا دریافت مشاوره روانشناسی تلفنی می توانید با مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت با شماره 9099075228 تماس بگیرید.

 

 

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

مشاوره روانشناسی شهرک غرب, مشاوره خانواده شهرک غرب  ,مشاوره روانشناسی شهرک غرب, مشاوره خانواده شهرک غرب با30 در صد تخفیف بیمه رایگان-09128033153شبانه روزی کارشناس و دکتر متخصص مجرب,مشاوره روانشناسی محدوده شهرک غرب, مشاوره خانواده محدوده شهرک غرب, مشاوره روانشناسی منطقه شهرک غرب, مشاوره خانواده منطقه شهرک غرب,مشاوره روانشناسی, مشاوره خانواده ,مشاوره شرکت,مشاوره ادارات,مشاوره شرکت در شهرک غرب,مشاوره ادارات در شهرک غرب,مشاوره با نرخ اتحادیه ,مشاوره روانشناسی در شهرک غرب,مشاوره خانواده در شهرک غرب,مشاوره خانواده در منزل,مشاوره روانشناسی در منزل,مشاوره روانشناسی,مشاوره ازدواج,مشاوره تربیت کودک و نوجوان,مشاوره ترک اعتیاد , مشاوره خانواده در منزل در شهرک غرب,

مشاوره روانشناسی یکی از شاخه های علوم انسانی است که با استفاده از روش های علمی سعی می کند انسان را بشناسد و به او کمک کند. روانشناسی علمی گسترده با حیطه های بسیار متنوعی است که شامل رویکردها و نظریه های مختلفی می باشد. یک روانشناس در حیطه های مختلفی می تواند به مردم کمک کند. اما در مورد این علم سوء تفاهمات زیادی وجود دارد که مانع از بهره گیری کامل جامعه از خدمات این قشر از متخصصان می شود. در این مقاله درباره علم روانشناسی، تفاوت آن با تخصصات دیگر و حیطه های فعالیت این رشته روانشناسی صحبت خواهیم کرد.

1- توانایی تجزیه و تحلیل و شناخت مسائل و مشکلات و استنتاج مطالب .
2- برخورداری از فکر خلاق و نوآور .
3- توانایی برای تجربه کردن یا احساس نمودن همه هیجانات آدمی نظیر غم، امید ، احساس خوشبختی ، صمیمیت .
4- توانایی سخن گفتن در جمع و ایراد سخنرانی در حضور دیگران .
5- توانایی تصمیم گیری در مواقع بحران .
6- توانایی تحمل انتقاد ، تحقیر، خشم و بی اعتنایی مددجو .
7- توانایی ایجاد ارتباط مناسب با دیگران و بیان منظور و مطالب خود به طریف مقابل.

مشاور روانشناس در شهرک غرب

مشاوره قبل از ازدواج دارای 3 هدف اساسی است:

1- بررسی آمادگی  نامزدها برای ازدواج

2-ارزیابی هم کف بودن و یا هماهنگی و همسانی نامزدها

3- ارزیابی مهارت های زندگی مشترک نامزدها

متخصص در مشاوره پیش از ازدواج توانایی سنجش و شناخت تفاوت های زیر‌ بنای شخصیت را دارد و نظر زوجین را نسبت به این تفاوت ها جلب می‌کند، موارد دیگری که در جلسات مشاوره پیش از ازدواج بررسی می‌شود، آرزوها، تمایلات، توقعات، خط قرمزها و رمز و رازهای طرفین است، مشاوره قبل از ازدواج به طور کلی مشاوره برای انتخاب مورد مناسب برای یک عمر زندگی است. در مشاوره قبل از ازدواج، مشاور هیچ وقت به طرفین نمی گوید که این کار را بکنید یا نکنید بلکه وظیفه مشاور آگاه کردن است. او می‌گوید که نتیجه چنین ازدواجی چه خواهد بود تا شما خودتان دست به انتخاب بزنید، مشاور تلاش می‌کند دیدگاه‌ها و اهداف زوجین را در زندگی مورد بررسی قرار دهد و طرف مقابل را با این دیدگاه‌ها و اهداف آشنا کند.

حقیقت این است که بسیاری از مردم تصور می کنند فرزندپروری و تربیت فرزند امری غریزی است، اما این طور نیست.

بچه دار شدن و درک تربیت آنها دو چیز کاملا متفاوت است. و حتی اگر درک خوبی از معیارهای یک والد خوب داشته باشید، بدان معنا نیست که می توانید از چالش هایی که اغلب با آن همراه است، جلوگیری کنید. صادقانه بگویم، چیزی تحت عنوان «والدین کامل» وجود ندارد. این درست به اندازه اسب شاخدار یا اژدها افسانه است!

همه ما اشتباه می کنیم، به همین دلیل مشاوره فرزندپروری می تواند بهترین تصمیمی باشد که تاکنون گرفته اید.

این نوع مشاوره مسائل متعددی را در بر می گیرد که از تربیت و رفتار با فرزند تا افسردگی پس از زایمان و خشونت خانگی را دربر می گیرد.

بنابراین، ورود به جلسات مشاوره تربیت فرزند می تواند بسیار مفید باشد، نه تنها برای خودتان که برای فرزند و همسرتان.

بهره گیری از مشاوره ترک اعتیاد قدم بعدی پس از ورود فرد به بیماری اعتیاد است.
ما به شما در کلیه امور مشاوره تخصصی اعتیاد و درمان آن را به صورت آنلاین، تلفنی و حضوری ارائه می‌ دهیم.
واقعیت انکار ناپذیری که در مورد اعتیاد وجود دارد این است که خود فرد معتاد از بیماری اعتیاد به شدت رنج می‌ برد.
این بیماری سبب می‌ شود که طرز فکر و رفتارهای فرد معتاد دچار تغییر اساسی شوند.
فرد به تدریج به علت آسیب‌ های ناشی از بیماری اعتیاد، عقل و منطق خود را از دست می‌ دهد.
و با وجود هر بلا و عذابی که بر اثر مصرف مواد، بر سر او و خانواده‌ اش می‌ آید اما باز هم به این کار ادامه می‌ دهد.

فرد معتاد، باید در اثر فشارها و عذاب‌ های ناشی از این بیماری به نقطه‌ ای برسد که:
در برابر اعتیاد، ناتوان شده و برای رهایی یافتن از این بیماری اقدام به درخواست کمک از یک نیروی برتر کند.
این به معنی رها کردن فرد توسط خانواده نیست، چرا که آسیب‌ های آن از حمایت ناسالم هم بیشتر است.
باید زمانی که اعتیاد فردی در خانواده مشخص شد:
بدون دعوا، بحث و کشکمش، در آرامش اقدام به مراجعه به مراکز درمانی مرتبط شود.

نکته مهمی که در این بخش وجود دارد این است که:
در بیماری اعتیاد به ویژه در مراحل پیشرفته آن، نباید توقع داست که فرد به طور ناگهانی ترک کند.
بدن فرد معتاد به علت استفاده زیاد از مواد مخدر از کارکرد عادی خود فاصله گرفته و در واقع با قطع ناگهانی مصرف:
بدنش از خود واکنش‌ های مختلفی نشان می‌ دهد که از جمله شایع‌ ترین آنها، عوارض خماری می‌ باشد.

برای پاسخ به این سوال که آیا می بایست به یک مشاور جنسی مراجعه کنید یا به نوع دیگری از مشاور، باید تجزیه و تحلیل کنید که در حال حاضر کدام دسته از مشکلات بر بخش ها دیگر زندگی شما سایه افکنده و بیشترین تاثیر را دارند.

اگر کیفیت زندگی و سلامت روان شما بشدت تحت تاثیر مشکلات، نارسایی ها و اختلالات جنسی قرار بگیرد، مراجعه به یک مشاور جنسی ایده بسیار خوبی خواهد بود. همینطور اگر ایجاد صمیمیت و برقراری ارتباط موثر با شریک جنسی به بزرگترین نگرانی روزمره شما بدل شده، مراجعه به یک مشاور جنسی و شروع جلسات درمان اقدام موثر و مفیدی خواهد بود.

کسب و کار خود را در بهترینو ثبت کنید و مشتریان خود را افزایش دهید.

با فعالسازی تبلیغات تعداد بازدید‌های روزانه خود را افزایش داده و کسب و کارتان را رونق دهید!

مشاور روانشناس در شهرک غرب
مشاور روانشناس در شهرک غرب
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *