چطور اپلیکیشن شاد را نصب کنیم

 
helpkade
چطور اپلیکیشن شاد را نصب کنیم
چطور اپلیکیشن شاد را نصب کنیم



با شیوع کرونا بنا بر دستور ستاد ملی کرونا بسیاری از بنگاه های تجاری و مراکز آموزشی از جمله مدارس و دانشگاه ها تعطیل شد و حالا دانش آموزان مجبورند با کمک برنامه های آموزشی مجازی از جمله برنامه های کمک آموزشی شبکه آموزش (شبکه هفت سیما) یا برنامه شاد محتوای آموزشی را دریافت کنند. این برنامه در دو نسخه موبایلی (برای تلفن همراه و تبلت) و تحت وب (برای سیستم های دسکتاپی) ارائه شده که در ادامه به صورت گام به گام به شما خواهیم گفت چگونه در برنامه شاد ثبت نام کنید؟

اگر علاقمند به استفاده از برنامه شاد روی کامپیوتر خانگی یا لپ تاپ هستید روی این لینک کلیک کنید و اگر هم میخواهید از آن روی موبایل یا تبلت خود استفاده کنید آن را از طریق این لینک دریافت نمایید. البته جالب است که شبکه آموزشی شاد در تلگرام نیز فعال است و کانالی تحت همین عنوان در تلگرام دارد که کلیه اطلاعیه های آموزشی خود را از طریق آن منتشر می کند.

۱- نسخه تحت وب برنامه شاد

۲- نسخه موبایلی برنامه شاد

چطور اپلیکیشن شاد را نصب کنیم

۳- کانال تلگرام برنامه شاد

انیمیشن فعال سازی برنامه شاد را هم میتوانید در ادامه مشاهده کنید.

بعد از نصب برنامه وارد  چنین صفحه ای می شوید.

اگر دانش آموز یا معلم هستید گزینه اول را انتخاب نمایید.

و سپس گزینه افزودن را انتخاب نمایید.

ثبت نام اولیه انجام شده و باید مرحله احراز هویت انجام شود.

اطلاعات درخواستی را وارد نمایید.

بعد از پر کردن اطلاعات دکمه آبی رنگ ورود به گروه کلاس من را بزنید تا احراز هویت انجام شود.

پس از احراز هویت مجددا وارد صفحه اول می شوید.

مجددا گزینه اول را انتخاب نمایید و سپس گزینه سوم یعنی دانش آموز را انتخاب نمایید.

در صفحه جدید باید نوع عملیات را روی افزودن دانش آموز قرار دهید.

بعد از نمایش اسم دانش آموز میتوانید وارد گروه مربوط به کلاس شوید.

 

مطلب برای شما مفید بود؟

به مطلب امتیاز دهید

میانگین امتیازها 3.7 / 5. تعداد رای: 3

تاکنون رأی داده نشده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می‌دهد.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

چطور اپلیکیشن شاد را نصب کنیم

الان این شاد با سایر پیام رسان ها چه تفاوتی داره
توی تلگرام ربات های مختلف داشتیم مثل ربات کویز که امتحان نستی میگرفت الان این اپ شاد چی داره
هیچی تازه حد اکثر ارسال فایل صد مگه
فقط خواستن زور بگن همین وگرنه برتری که وجود نداره هیچی پر از ضعفه

منم میخوام برم شاد

asgr1366@gmail.com

سلام من از طریق تبلت نمیتونم وارد برنامه شاد بشم علت چیست خاهشن اگه میدونید جواب بفرستید

۱۳۹۸. تمامی حقوق برای وبسایت Rooziato (روزیاتو) محفوظ
است.

بعد از شروع شیوع بیماری کرونا در کشور با برخی مسائل و مشکلات جدی در زمینه های مختلف روبرو شدیم که طبیعتا هر یک از این مسائل به هر نحو ممکن در زندگی ما تاثیر منفی گذاشتند و نحوه زندگی که در گذشته داشتیم را به میزان زیادی تغییر داد و هر یک از ما را به برهه ای جدید از زندگی سوق داد. با این حال کودکان و نوجوانان در خطرترین گروه سنی در مقابل این بیماری هستند چرا که قادر به رعایت تمامی پروتکل ها نیستند.

با این حال برای رفع مشکل آموزش کودکان و نوجوانانی که در مدارس حضور پیدا می کردند و اما به دلیل کرونا و بسته شدن مدارس، این آموزش به مدت زمان زیادی به تعویق افتاد. در اصل با قطع شدن ارتباط معلم و دانش آموز فرآیند تحصیل و آموزش به بدترین شرایط ممکن رسید. خوشبختانه تیم همراه اول اپلیکیشنی به نام «شاد» را طراحی کردند که یک راه حل مناسب برای ارتباط یافتن معلم و دانش آموز می باشد.

از این رو هم اکنون بیش از 14 میلیون دانش آموز و معلم در حال استفاده از این برنامه در راستای آموزش دروس مختلف هستند و تا میزان زیادی با مشکل بسته شدن مدارس و تعویق آموزش دروس مختلف، تاثیر گذار بوده است. به همین دلیل اگر شما تاکنون این برنامه را نصب نکرده اید و تصمیم به نصب آن دارید، در ادامه این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک با نحوه نصب برنامه شاد آشنا خواهید شد. همراه ما باشید.

فرآیند نصب برنامه شاد، یک فرآیند ساده و آسان است که شما می توانید در طی چند دقیقه اقدام به دانلود و نصب کنید. برای شروع ابتدا باید برنامه شاد را دانلود کنید که با کلیک بر روی لینک دانلود ذیل می توانید وارد وب سایت رسمی برنامه شاد شوید؛

وب سایت رسمی شاد

چطور اپلیکیشن شاد را نصب کنیم

بعد از وارد شدن به وب سایت رسمی برنامه شاد شما با دولینک روبرو خواهید شد که یکی برای سیستم عامل اندروید و یکی دیگر برای نسخه وب است که شما به انتخاب می توانید یکی را انتخاب کنید. اگر تصمیم به نصب نسخه وب دارید، به بخش دوم این گزارش مراجعه کنید. از این رو اگر تصمیم به نصب نسخه اندروید دارید، بر روی لینک اندروید بفشارید.

اینک برنامه شروع به دانلود خواهد شد که دارای حجم حدودا 36 مگابایتی می باشد که با اینترنت 4G در طی چند ثانیه دانلود خواهد شد.

بعد از اتمام دانلود برنامه، با پیغام Download complete روبرو خواهید شد که نشان دهنده پایان یافتن فرایند دانلود می باشد. از این رو فایل دانلود شده را از قسمت بالا انتخاب کنید.

در این مرحله برای شروع نصب برنامه باید گزینه Install را انتخاب کنید. کمی صبر کنید تا فرآیند نصب پایان یابد.

بعد از اتمام فرآیند نصب برنامه شاد در گوشی، گزینه Open را انتخاب کنید تا برنامه برای شما باز شود.

برنامه بصورت کامل برای شما نصب شده است و شما هم اکنون وارد برنامه شده اید. برای وارد شدن به برنامه باید گزینه «ورود به برنامه» را انتخاب کنید.

شماره تلفن خودتان را در این قسمت باید بصورت کامل وارد کنید. (برای مثال ×××××××××09) سپس گزینه «ورود» را انتخاب نمائید.

کد یکبار مصرف احراز هویت شماره برای شما ارسال خواهد شد که باید در این قسمت وارد کنید. بعد از وارد کردن کد یکبار مصرف گزینه «ورود» را انتخاب کنید.

در این مرحله باید نام و نام خانوادگی به همراه تصویر پروفایل را وارد کنید. بعد از پر کردن اطلاعات تکمیلی، بر روی تیک بالا سمت چپ بفشارید.

شما اینک وارد برنامه شاد شده اید و می توانید از قابلیت های آن استفاده کنید.

از طرفی دیگر برنامه شاد در نسخه وب نیز منتشر شده است که اکثر کاربران آنرا نسخه کامپیوتری نیز می نامند و اما شما حتی بدون کامپیوتر نیز می توانید از این نسخه استفاده کنید و تنها مواردی که در این راستا نیاز دارید، اینترنت و یک مرورگر می باشد که در دستگاه های مختلفی مانند کامپیوتر، گوشی و تبلت می توانید اقدام به استفاده نمائید. از این رو برای استفاده از این نسخه از برنامه شاد بر روی لینک ذیل کلیک کنید؛

نسخه وب برنامه شاد

اینک شما وارد نسخه وب برنامه شاد شده اید که باید در این قسمت شماره تلفن خود را وارد کنید و سپس بر روی لینک «مرحله بعد» کلیک کنید.

کد یکبار مصرف برای شما ارسال خواهد شد که بعد از وارد کردن آن، وارد حساب کاربری شاد خود خواهید شد.

با انتخاب گزینه منو از بالای صفحه که 3 خط افقی می باشد، می توانید از قابلیت هایی اعم از گروه جدید، کانال جدید، پیام های ذخیره شده، مخاطبان، تنظیمات، دستگاه های متصل و خروج از حساب کاربری استفاده کنید.

از طرفی اگر شما دانش آموز هستید می توانید گزینه ورود دانش آموز را انتخاب کنید که بعد از انتخاب این گزینه باید مرحله احراز هویت ذیل را بگذرانید. این مرحله شامل کد ملی، سال تولد، ماه و روز تولد است که بعد از وارد کردن آن باید گزینه «ثبت» را انتخاب کنید.

این یک نقص فنی در برنامه است و احتمالا به زودی برطرف می گردد به دلیل ترافیک سنگین روی برنامه و محدود بودن زیرساخت ها چنین مشکلاتی عادی است و به زودی برطرف می‌شود.

اگر بعد از ثبت نام با خطای 401 و 402 روبرو شدید ، باید به مرحله ای که قبل از ثبت نام در آن ثبت نام کرده اید ، برگردید و در صورت رسیدن به دکمه ورود به کلاس و خطای 401 یا 402 ، شما باید به قسمت دانش آموزان لیست دانش آموزان بروید و نام دانش آموز را انتخاب کنید، همچنین اگر از فیلتر شکن استفاده میکنید حتما آن را غیر فعال کنید.

زمان دقیقی برای تهیه این برنامه برای ویندوز وجود ندارد.

نقص فنی و محدودیت زیر ساخت ها همچنین ترافیک سنگین برنامه البته ممکن است عیب از گوشی شما نیز باشد.

چگونه می‌توان شماره تلفن مربوط به یک حساب کاربری را تغییر داد؟چطور اپلیکیشن شاد را نصب کنیم

طبق راهنمای برنامه عمل کنید.

همانطور که میدانید کرونا باعث شده مدارس به تعطیلی کشانده شود و دانش اموزان ابتدایی، راهنمای، دبیرستان و معلمان گرامی آنها دیگر نتوانند سر کلاس سر حضور یابند به همین دلیل باید وارد این صفحه شوید، روی لینک برنامه شاد ضربه زده، ان را دانلود کنید و برای سال تحصیلی جدید یعنی مهر ۹۹ آماده شوید. 

از انجا که دانلود به صورت مستقیم برای کاربران از اهمیت بالایی برخودار است ما در این صفحه برنامه را با لینک مستقیم قرار داده ایم فقط کافی است لینک را لمس کرده وارد صفحه شده و باکس صورتی رنگ را لمس کنید! به همین سادگی.

هشت تا ده نیم صبح – 10 نیم صبح تا 12:45 – 1 ظهر تا 3:15 – 3:30 تا 17:45 دقیقه ساعت تشکیل کلاس های شاد است.

بله اینترنت نرم افزار و شبکه Shaad کاملا رایگان است و طبق اطلاعاتی که ما در دست داریم هزینه ای در بر ندارد بنابراین اینترنتی مصرفی نمیکند.

خیر طبق تست هایی که ما انجام داده ایم هیچ گونه ویروس و جاسوس افزاری در این  اپلیکیش وجود ندارد و هدف ان فقط اسان تر کردن روند تحصیل دانش اموزان است.

آخرین نسخه از برنامه قبل از شروع سال تحصیلی منتشر خواهد شد ، این لینک همیشه در مایکت موجود است.

برای دریافت نسخه جدید برنامه همیشه به استور اندرویدی خودتان، مایکت مراجعه کنید.

همانطور که در این مقاله ذکر شد ، آخرین نسخه جدید برنامه دارای ویژگی های جدیدی است که دانش آموزان و معلمان برای حفظ این امکانات است و باید حتما نصب کنید.

با استفاده از برنامه کلون کردن clone app میتوانید چندین حساب در شبکه شاد داشته باشید.

والدینی که دغدغه دارند فرزند دوست داشتنی انها محتوای غیر اخلاقی در فضای مجازی و به واسطه دسترسی به اینترنت و شبکه دانش اموزشی شاد مشاهده نکند میتوانند از برنامه google family link استفاده کنند، برنامه را از مایکت روی گوشی فرزند خود نصب و او را نظارت کنید.

فیدیبو :36000 کتاب الکترونیک و صوتی

WhatsApp Messenger

SHAREit – Transfer & Share

Instagram

روبیکا

ایرانسل من

کلاچ

آموزش کسر ریاضی

آب-آموزش ریاضی وبازی

نمکدون

یک آموز

هم آموز – شبکه یادگیری

آرش و آنا ( آموزش اول تا ششم دبستان )

قبولی: برنامه ریزی،تست، مشاوره و آزمون

Photomath

دهکده الفبا

دیکشنری تحلیلگران (آموزشگاه مجازی)

دهکده زبان

آموزش زبان انگلیسی زبانشناس

نزدیکا

شبکه اجتماعی با هم

WhatsApp Messenger

شبکه اجتماعی پاتوق

پیام رسان سروش پلاس

چطور اپلیکیشن شاد را نصب کنیم

Instagram

پنتل؛ سرگرمی و معاشرت

کلاچ

Quiz of Kings (بازی آنلاین)

منچرز (منچ آنلاین)

پسرخوانده

آمیرزا

عصر طلایی

کلش آف زامبی 2020

ما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید

کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت هوشمند گستر هوتن پارس (استور اندرویدی مایکت) می باشد

با اجرای فایل دریافتی، ابتدا مایکت بر روی دستگاه اندرویدی شما نصب خواهد شد. بلافاصله پس از باز شدن اپلیکیشن مایکت، دانلود خواهد شد.

مایکت را بر روی دستگاه خود ندارید؟

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

پلازا مگ: اگر دانش آموز یا معلم هستید و می‌خواهید بدانید که اپلیکیشن شاد چیست و چگونه باید آن را دانلود و با آن کار کنید، در ادامه همراه ما باشید. اطلاعات خوبی در این زمینه برایتان داریم.

حالا که با وجود ویروس کرونا مدارس تعطیل است، فناوری‌هایی بر پایه اینترنت به داد آموزش و پرورش رسیده و معلمان در بستر چنین امکاناتی می‌توانند با دانش‌آموزان ارتباط برقرار کرده و مواد درسی را نیز در اختیارشان قرار دهند. با این امکانات هم دانش آموزان و هم معلمان از خطر ابتلا به ویروس کرونا در امان می‌مانند و در ایام قرنطینه نیز از کارهایشان دور نخواهند بود. ما در این مقاله قرار است اطلاعاتی را در مورد برنامه شاد و به روزرسانی جدید آن در اختیارتان قرار دهیم.

معرفی اپلیکیشن شاد و آخرین اخبار آن

چطور اپلیکیشن شاد را نصب کنیم

نرم افزار شاد که توسط متخصصان IT آموزش و پرورش توسعه یافته است، زیر نظر آموزش و پرورش بوده و از تاریخ 16 فروردین 99 استفاده از آن برای معلمان و دانش‌آموزان اجباری شد. برنامه شاد که تحت نظر آموزش و پرورش تولید و عرضه شده است برنامه‌ای مجازی برای تحصیل دانش آموزان و ارتباط آنان با مدرسان خود می‌باشد.

این برنامه به دلیل بحران همه‌گیری کرونا و در پی آن تعطیلی مدارس برای دسترسی دانش‌آموزان به برنامه‌های درسی و کلاس‌هایشان ساخته شده است. بر این اساس هم دانش آموزان و هم معلمان بعد از نصب باید نسبت به ساختن پروفایل شخصی خود در این اپلیکیشن اقدام کنند. در طی چندماهه اخیر، ایرادات متعددی به این برنامه و به طور کل آموزش‌های مجازی وارد شد که از جمله آن می‌توان به عدم دسترسی حدود 3 و نیم میلیون از دانش‌آموزان به دستگاه‌های هوشمند و خدمات اینترنتی اشاره کرد. در این راستا آپدیت جدیدی از برنامه شاد در تاریخ 12 شهریور 99 معرفی شد که از آغاز سال تحصیلی جدید برای دانش‌آموزان و معلمان قابل استفاده خواهد بود.

به گزارش ایسنا مشاور وزیر آموزش و پرورش و مسئول شبکه شاد در اجلاس امروز 12 شهریور در مورد اپلیکیشن شاد چنین بیان کرد:

نسخه قبلی مشکلاتی دارد و خانواده‌ها و معلمان گله مندی‌هایی داشتند که سعی کردیم آن‌ها را برطرف کرده و آموزش در بستر امنی صورت گیرد. احراز هویت تمام کاربران برایمان مهم بود.

در ادامه مسئول شبکه شاد پس از معرفی آپدیت جدید این برنامه از ویژگی‌های آن رونمایی کرد و عنوان کرد که این آپدیت جدید از امنیت بسیار بالایی برخوردار است و غیرقابل هک کردن خواهد بود. الحسینی در این رابطه گفت:

بیشترین سرمایه گذاری برای این اپ در کشور انجام شده و قدرتمندترین اپ است که سطح امنیتی بالایی دارد و خود را در برابر حملات هکرها از خارج حفظ کرده است. نسخه جدید شاد تا میزان زیادی تعاملی شده است. اکنون تمام دانش آموزان ثبت نام شده مدارس، در شبکه شاد نظم مدرسه ای پیدا کرده‌اند و تعلیم و تربیت همچنان با تمام ابعاد جریان دارد.

از جمله ویژگی‌های جدید این برنامه که در نسخه جدید آن به روزرسانی شده است، می‌توان به دسترسی آسان و گسترده به اطلاعات بارگذاری شده،امکان اجرای فوق برنامه‌ها، ورزش، سلامت و فعالیت های پرورشی نیز اشاره کرد. در این آپدیت جدید خدمات شاد در دو بخش پایه و بخش افزوده ارائه خواهد شد. در بخش پایه خدمات رایگان و عمومی و در بخش افزوده فعالیت مدارس غیردولتی و خاص و قراردادهایی که با بخش‌های خصوصی منعقد شده دنبال خواهد شد.

در مورد مشکل دسترسی بسیاری از دانش‌آموزان به این برنامه نیز رایزنی‌هایی با آموزش و پرورش برای عرضه سیمکارت‌های دانش‌آموزی صورت گرفته است و انتظار می‌رود پیش از آغاز سال تحصیلی جدید این مشکل نیز برطرف شود.

دانلود برنامه شاد

در ابتدا باید بدانید که جهت استفاده از اپلیکیشن شاد آموزش و پرورش می‌بایست یکی از برنامه‌های پیام رسان ایرانی آی گپ، گپ، سروش، بله یا روبیکا را نصب داشته باشید. بعد از آن نیاز است تا برنامه شاد را دانلود کنید. در صورت تمایل برای آشنایی با پیام رسان های ایرانی می‌توانید این مقاله را نیز بخوانید. در ادامه لینک‌های دانلود مستقیم اپلیکیشن شاد برای اندروید و کامپیوتر قرار داده شده است که با استفاده از آنان می‌توانید به نصب شاد اقدام نمایید. لازم به ذکر است که لینک دانلود برنامه شاد برای آیفون به محض انتشار در همین مطلب قرار خواهد گرفت.

دانلود برنامه شاد برای اندروید

برنامه شاد برای کامپیوتر

به یاد داشته باشید در صورت عدم دسترسی به موبایل، می‌توانید از نسخه وب اپلیکیشن شاد نیز به این آدرس استفاده کنید. درواقع خیلی‌ها هم در مورد اپلیکیشن شاد برای ویندوز سوال می‌پرسند که باید به این دسته از کاربران بگوییم آن‌ها می‌توانند از نسخه وب این نرم افزار استفاده کنند و هنوز نسخه ویندوز آن در دسترس نیست.

نسخه تحت وب برنامه شاد

راهنمای نصب و روش کار با اپلیکیشن شاد

حالا که دانستید برنامه شاد چیست و اپلیکیشن شاد را نصب کردید، باید آن را باز کنید و مراحلی را جهت ایجاد پروفایل کاربری و ثبت اطلاعات طی کنید. بعد از باز کردن برنامه شما با کادری مواجه می‌شوید که می‌بایست شماره تلفن خود را وارد کنید. بعد از وارد کردن شماره تلفن کدی برایتان پیامک خواهد شد. آن کد را در محل مربوطه وارد می‌کنید و بعد از تایید وارد صفحه دیگری از برنامه می‌شوید.

حالا در اینجا باید اطلاعات خود را به عنوان دانش آموز، معلم یا مدیر ثبت کنید. بر روی گزینه ورود دانش آموز/ مدیر/ معلم ضربه بزنید، حالا در کادر باز شده سمت خود را انتخاب کنید. بعد از انتخاب در هر سمتی که هستید باید کد ملی خود را در کادری که برایتان باز خواهد شد وارد کرده و سایر مراحل را طبق نرم افزار ادامه دهید. در حقیقت بعد از وارد کردن کد ملی از شما درخواست می‌شود اطلاعاتی مانند شماره همراه، کد ملی، سریال شناسنامه، تاریخ تولد و کد امنیتی که در برنامه وجود دارد را وارد کرده و بعد از این مرحله وارد گروهی در پیام رسان سروش خواهید شد.

دقت داشته باشید که برای اپلیکیشن شاد در آیفون یا برنامه شاد برای ویندوز از طریق مرورگر نیز همین مراحل باید طی شود.

روش‌هایی که دانش آموزان به گروه های کلاسی اضافه می شوند

یکی از روش‌ها این است که دانش آموز بعد از وارد کردن اطلاعات و احراز هویت وارد خواهد شد و دیگری اینکه معلم دانش آموز را از طریق بخش «افزودن اعضا» در بخش «مدیریت گروه» نرم افزار شاد اضافه کند.

نکاتی در مورد کار با اپلیکیشن شاد آموزش و پرورش

در این نرم افزار تلاش شده است تا با توجه به نیازسنجی‌های انجام شده مطابق بسته‌های آموزشی کشور محیطی ایمن و مناسب برای ارتباط دانش آموزان و معلمان فراهم شود. در این راستا بهتر است نکات زیر را بدانید:

توجه داشته باشید که دانش آموزان نیازی به تشکیل گروه ندارند و بعد از طی کردن مراحل ثبت نام وارد گروه کلاسی خود می‌شوند.

مدیران و معلم‌ها نیز امکان افزودن دانش آموزان به کلاس‌ها را خواهند داشت. این در حالی است که بعد از اضافه شدن دانش آموزان هویتشان توسط ستاد کنترل نیز مورد تایید قرار می‌گیرد.

همچنین دقت داشته باشید در همه مراحل استفاده از اپلیکیشن شاد از مرحله نصب تا اجرا، می‌بایست VPN یا همان فیلترشکن گوشی یا کامپیوتر شما خاموش باشد؛ چراکه در صورت روشن بودن احراز هویت با مشکل مواجه خواهد شد.

هنوز برای مقاطع پیش دبستانی، کلاس‌های چند پایه و یا نهضت سوادآموزی امکان استفاده از خدمات نرم افزار شاد میسر نیست و در صورت اضافه شدن این امکان، اطلاع رسانی‌های لازم صورت می‌پذیرد.

حفظ امنیت در استفاده از اپلیکیشن شاد

در استفاده از نرم افزار شاد باید به این نکته دقت کنید که اطلاعات شخصی خود را در اختیار دیگران قرار ندهید و حتی‌الامکان سعی کنید خودتان مراحل یاد شده را در ایجاد حساب کاربری و پروفایل طی کنید یا از افراد معتمد بخواهید این کار را برایتان انجام دهند.

چطور اپلیکیشن شاد را نصب کنیم

خوب است بدانید می‌توانید مشاهده کنید که چه کسانی در حال استفاده از مشخصات کاربری شما هستند. در صورت وجود می‌توانید مراتب را پیگیری کنید. برای این کار باید به بخش «تنظیمات» برنامه بروید. عبارت «حریم خصوصی و امنیت را برگزینید». حالا بر روی «دستگاه‌های فعال» ضربه زده و در پایین آن فهرست دستگاه‌هایی که با پروفایل شما در حال استفاده از سیستم شاد هستند، نشان داده خواهد شد. همچنین می‌توانید دستگاه‌های دیگر را که قبلا از آن‌ها استفاده کرده‌اید، غیرفعال کنید و تنها به همین دستگاهی که هم‌اکنون در حال کار با آن هستید، اجازه کار دهید. خوب است اینجا نیز اشاره کنیم که برای برنامه شاد نسخه ویندوز یا کار با آن از طریق مرورگر یا نرم افزار شاد آیفون باید همین مراحل را طی کنید.

سخن پایانی

هر چند اپلیکیشن شاد فقط سامانه‌ای برای ثبت اطلاعات دانش‌آموزان است، اما با هدایت دانش‌آموزان به سوی کلاس‌هایشان و برقراری ارتباط مؤثر بین دانش‌آموز و معلم می‌تواند نقش مهمی در یکپارچه سازی روند تدریس به صورت آنلاین داشته باشد.

در این روش همه معلمان به دانش‌آموزان خود از طریق نرم افزار شاد iOS یا اندروید دسترسی دارند و می‌توانند درس‌ها و تکالیف را در گروه‌های ایجاد شده برای شاگردانشان قرار دهند. خوب است خاطرنشان کنیم که نرم افزار شاد برای کامپیوتر یا ویندوز هنوز عرضه نشده است و همان‌طور که اشاره شد کاربران از نسخه وب آن می‌توانند استفاده کنند. اگر در هنگام استفاده از اپلیکیشن شاد با مشکلی مواجه شدید یا سوالی در حین اجرا برایتان ایجاد شد، می‌توانید آن را در بخش دیدگاه‌ها با ما در میان بگذارید.

برنامه شاد برای تعامل بیشتر و بهتر دانش آموزا با کادر آموزش مدرسه طراحی شده و طراحی نرم افزار شاد به طوریه که مدیرا و معلما امکان تولید کانالای مختلف تو شبکه های اجتماعی داخلی رو دارن و می تونن دانش آموزا رو به بخشای مختلف منتقل کنن . دانش آموزا بعد از دعوت توسط مدیر مدرسه باید این نرم افزار رو دانلود و بعد از نصب پیام رسان وارد کانال کلاس مربوط به خودشون بشن .   

با توجه به شیوع ویروس کرونا آموزش‌ و پرورش اقدام به تعطیلی مدارس کرد و تصمیم بر این بود که آموزش دانش آموزا از طریق شبکه های تلویزیونی انجام بگیره اما با این حال تمایل بیشتر دانش آموزا و معلما به استفاده از پیام رسان ها و نرم افزارای شبکه های مجازی برای آموزش بود .

 آموزش و پرورش برای این که بتونه محیطی ایمن و اختصاصی برای دانش آموزا و معلما مهیا کنه اقدام به ایجاد پیام رسان اختصاصی آموزش و پرورش با عنوان نرم افزار شاد کرد تا مدیرا ، دبیرا و دانش آموزا بتونن از طریق این اپلیکیشن ، آموزش مجازی خودشون رو داشته باشن .

 با توجه به این که تعداد زیادی از مدیرا و معلما و دانش آموزا با محیط این نرم افزار آشنایی ندارن تو این مقاله علاوه بر ارائه لینک دانلود این نرم افزار ، راهنمای نحوه نصب و استفاده مدیرا و معلما و دانش آموزا از اپلیکیشن شاد توضیح داده شده . 

 

چطور اپلیکیشن شاد را نصب کنیم

با ساخته شدن نرم افزار شاد یکی از مهم ترین سوالایی که ذهن دانش آموزا و کادر آموزش مدارس رو به خودش مشغول کرده نحوه دانلود ، نصب و راه اندازی نرم افزار شاده . مدیرا ، معلما و دانش آموزا اول باید اقدام به دانلود نرم افزار شاد کرده و بعد از اون ، نصب و عضویت تو این اپلیکیشن رو انجام بدن .

نرم افزار شاد در ابتدا فقط برای سیستم عامل اندروید ساخته شد و با توجه به درخواستای زیاد اولیا مبنی بر استفاده از این نرم افزار بر روی سیستم عامل ios  ( آیفون ) و کامپیوتر های شخصی ، آموزش و پرورش اقدام به برنامه نویسی دوباره این نرم افزار برای استفاده در کامپیوتر های شخصی و هم چنین برنامه نویسی جدا برای سیستم عامل ios که مورد استفاده در گوشی های آیفونه ، کرد .

در حال حاضر این نرم افزار قابل استفاده در گوشی های اندروید و سیستم های کامپیوتریه ولی هنوز برای گوشی آیفون قابل استفاده نیست . برای دانلود راحت تر نرم افزار شاد می تونین با توجه به سیستم عامل دستگاهی که می خواین ازش استفاده کنین از طریق لینک های زیر اقدام کنین .

 

کلیک کنید

 

نسخه جدید برنامه شاد 2 منتشر شد  .

 

 

بعد از نصب این اپلیکیشن ( برای دسترسی راحت تر لینک برنامه شاد تو همین مقاله قرار داده شده ) باید عضو این پیام رسان شده تا بتونین از مطالب درسی کانال خودتون استفاده کنین . در ادامه راهنمای تصویری نصب نرم افزار شاد براتون آورده شده :

 

1- برنامه شاد رو نصب کرده و روی گزینه “ورود به برنامه” کلیک کنین .

 

2- شماره تلفن همراهتون رو وارد کرده و روی گزینه “ورود”  کلیک کنن . ( توجه داشته باشین که شماره تلفن همراهی که وارد می کنین همون شماره تلفنی باشه که تو سامانه های سناد و یا همگام مدارس ثبت شده )

 

 

3- کد احراز هویت در شاد که به شماره همراهتون پیامک شده رو وارد کرده و روی دکمه “ورود” کلیک کنین .

 

 

4- نام و نام خانوادگی خودتون رو وارد کنین .

 

 

 

5- گزینه ورود مدیر / معلم / دانش آموز بر اساس نقشی که تو مدرسه دارین اتخاب کنین .

 

 

7- با انتخاب نقش ” دانش آموزا ” می تونین وارد کانال مربوط به کلاس و یا مدرسه خودتون بشین .

 

چطور اپلیکیشن شاد را نصب کنیم

 

 برای آشنایی با نسخه تحت وب برنامه شاد خوندن مقاله زیر پیشنهاد میشه .

 

 

وظیفه ساخت و ایجاد کانالای درسی هر مدرسه تو اپلیکشن شاد به عهده مدیر مدارسه . تمام مراحلی که یک مدیر برای راه اندازی این اپلیکیشن لازم داره و باید انجام بده شامل مراحل زیر میشه :

 

 اگه موفق به دانلود نرم افزار شاد بر روی گوشی نشدین می تونین اون رو بر روی کامپیوتر نصب کنین .

کارشناسای مرکز مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو  تو دوران تعطیلی مدارس همراهتون هستن تا تو برنامه ریزی تحصیلی و مشاوره درسی از طریق سیستم مشاوره تحصیلی تلفنی راهنمایی های لازم رو براتون داشته باشن .

هم چنین بعد از خوندن این مقاله اگه سوالی درباره نحوه استفاده و راه اندازی برنامه شاد داشتین می تونین با استفاده از مشاوره تحصیلی تلفنی تحصیلیکو سوالای خودتون رو از مشاورای مجرب این مرکز مشاوره بپرسین . پیشنهاد می کنیم آخرین اخبار مربوط به مدارس رو با عضویت تو کانال تلگرامی مدارس تحصیلیکو پیگیری کنین .

برای دانلود نسخه ios برنامه شاد مقاله زیر رو بخونین .

 

 

سلام . برای نصب برنامه شاد بر روی گوشی ایفون باید از نسخه تحت وب استفاده کنین .

سلام . باید نسخه تحت وب برنامه شاد رو بر روی کامپیوتر نصب کنین .

سلام . باید نسخه تحت وب برنامه شاد رو بر روی لپ تاپ نصب کنین در صورتی که موفق به نصب برنامه نشدین با واحد پشتیبانی برنامه شاد تماس بگیرین ، یا اینکه با مشاوران ما ارتباط برقرار کنین تا شما رو اهنمایی کنن .

سلام . برای نصب برنامه شاد بر روی ویندوز باید از نسخه تحت وب برنامه شاد استفاده کنین .

سلام . می تونین از آموزش های مجازی مدرسه تون و شبکه های اجتماعی استفاده کنین .

سلام . لینک دانلود برنامه شاد در همین مقاله قرار داده شده بر روی لینک دانلود کلیک کنین .

سلام . با واحد پشتیبانی برنامه شاد تماس بگیرین .

سلام . احتمالا اینترنت شما مشکل داره .

سلام . فقط باید از نسخه تحت وب برنامه شاد برای نصب بر روی ویندوز استفاده کنین .

سلام . در صورتی که برای نصب برنامه شاد دچار مشکل شدین ، می تونین با مشاوران ما ارتباط برقرار کنین .

سلام . می تونین برنامه شاد رو بر روی گوشی و یا کامپیوتر نصب کنین برای نصب بر روی کامپیوتر باید از نسخه تحت وب استفاده کنین .


تمامی هموطنان عزیزمان از سراسر ایران می توانند برای استفاده از خدمات مشاوره و ارتباط با کارشناسان تحصیلیکو از طریق تلفن ثابت در سراسر کشور با شماره 9099071789 تماس بگیرند
.

برخی از مخاطبان تحصیلیکو به دلیل مشکلات مخابراتی نمی توانند با شماره های 909 تماس بگیرند و یا به طور کلی به تلفن ثابت دسترسی ندارند ؛ برخی نیز تمایل دارند از بسته های تخفیفی تحصیلیکو استفاده کنند تا هزینه کمتری برای مشاوره پرداخت نمایند . برای این دسته از عزیزان پکیج های مشاوره تحصیلیکو را طراحی کرده ایم که می توانید با خرید آن از هرجای ایران که هستید از طریق تلفن ثابت یا تلفن همراه با کارشناسان تحصیلیکو در ارتباط باشید . برای خرید پکیج های مشاوره تحصیلیکو و استفاده از بسته های تخفیفی کلیک کنید .

در خبرنامه ایمیلی تحصیلیکوهر هفته گزیده ای از مهم ترین اخبار تحصیلی مرتبط با رویداد های مدارس ، کنکور سراسری ، کارشناسی ارشد و دکتری را گردآوری می کنیم و بصورت رایگان برای کاربران سایت ارسال می کنیم . اگر شما هم مایلید از اخبار تحصیلی در طول سال جا نمانید کافیست ایمیل خود را در کارد زیر وارد کنیم تا از همان لحظه عضو خبرنامه ایمیلی ما شوید .

مرکز مشاوره تحصیلیکو امکانی فراهم کرده تا کاربران سایت بتوانند با عضویت در کانال های اطلاع رسانی شبکه های اجتماعی  از آخرین اخبار و اطلاعیه های تحصیلی مربوط به حوزه تحصیلی مدنظر خود آگاه شوند . برای این منظور می توانید با کلیک بر روی هر یک از لینک های زیر در کانال مدنظرتان عضو شوید.

کانال مرکز مشاوره تحصیلی تحصیلیکو                     کانال دکتری تخصصی                      کانال کارشناسی ارشد                    کانال مشاوره کنکور سراسری

کانال دانشگاه های بدون کنکور                      کانال اطلاع رسانی مدارس              

یکی از جداب ترین امکانات رایگان تحصیلیکو برای مخاطبان خود خبرنامه پیامکی است که با عضویت در آن آخرین اخبار رویداد های تحصیلی برای شما پیامک می شود . خبرنامه پیامکی تحصیلیکو در موضوعات مدارس ، کنکور سراسری ، دانشگاه های بدون آزمون ، کارشناسی ارشد و دکتری اطلاع رسانی می کند و برای عضویت در آن کافیست مقطع مربوط به خود را انتخاب کرده و در ادامه شماره تماس خود را ثبت نمایید .

1000000

بازدید کننده تحصیلیکو تاکنون

14000

مخاطبان مشاوره تلفنی تحصیلیکو تاکنون

22462

تعداد سوالات سایت تحصیلیکو

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور با هزینه هر دقیقه 3000 تومان) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره تلفنی تحصیلیکو بهره مند گردید.

سایت مشاوره تحصیلیکو یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر هیچگونه وابستگی ندارد.

بالا

@media (max-width:1008px) {
.noresp {
display: none !important
}
}
.form-control {
width: auto !important;
border-radius: 0px
}
.inner-contentbox {
margin-bottom: 15px !important
}
.alink img {
max-width: 100% !important;
width: auto !important;
height: auto !important
}
.alink h2 {
color: rgb(58, 109, 151);
font-size: 16px;
margin-bottom: 20px
}
.alink h3 {
font-size: 15px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink h4 {
font-size: 14.5px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink h5 {
font-size: 14px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}
.alink h6 {
font-size: 13.5px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-bottom: 20px
}

.alink p {
line-height: 27px
}
.alink a {
font-size: 15px
}
.shoar {
background: rgb(249, 249, 249) none repeat scroll 0% 0%;
text-align: center;
padding: 30px 10px;
font-weight: bold;
font-size: 23px;
margin-bottom: 20px;
line-height: 32px;
color: rgb(58, 109, 151);
margin-top: 20px
}
.end {
border: 1px solid rgb(220, 222, 181);
background-color: rgb(254, 255, 232);
padding: 10px;
margin: 10px 0px;
line-height: 1.5;
}
.slo {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
margin-left: 20px;
}
.slo2 {
font-size: 50px;
font-family: yekan;
position: relative;
top: 33px;
margin-right: 20px;
}
.mytable tr td {
border: 1px solid #ccc;
}
.mytable tr:nth-child(even) {
background: #ED7D31;
color: white
}
.mytable tr:nth-child(even) td {
color: white !important
}
.mytable tr:nth-child(odd) {
background: #FFF
}
.mytable tr:first {
background:#EBFC87
}
.mytable li:nth-child(5n+3) {
font-weight: bold
}
address, blockquote, dd, dl, p, pre, q {
margin-bottom: 1px;
}
.mb-5 {
margin-bottom: 3px !important
}
h4 {
font-size: 14px !important;
font-weight: bold;
color: rgb(58, 109, 151);
}

پیام رسان آموزشی برنامه شاد از طرف وزارت آموزش و پرورش و به منظور برگزاری کلاس های درس دانش آموزان و اجرای آموزش های مجازی مدارس در ایام شیوع بیماری کرونا و تعطیلی مراکز آموزشی طراحی شده و در دسترس دانش آموزان قرار گرفته است . دانش آموزان از طریق این برنامه می توانند تمامی آموزش ها ، تکالیف و آزمون های خود را انجام داده و برای معلم خود ارسال نمایند .چطور اپلیکیشن شاد را نصب کنیم

برنامه شاد در ابتدا با هدف کمک رسانی به آموزش و مدارس در کنار شبکه های مجازی دیگر راه اندازی شد . با وجود اشکلات زیادی که در نسخه اولیه برنامه شاد وجود داشت اما با گسترش و تکمیل تدریجی امکانات و ویژگی های موجود در این برنامه طبق نیاز های آموزشی و پرورشی کشور ، این اپلیکیشن تبدیل به یک مدرسه مجازی برای دانش آموزان و معلمان تمامی پایه ها و رشته های تحصیلی گردید .

دانش آموزان با نصب برنامه شاد و عضویت در آن می توانند علاوه دسترسی به درس ها و آموزش های کلاس خود از تکالیف و نکات این درس ها آگاه شده و در آزمون های مجازی نیز شرکت نمایند .

علاوه بر تمامی این ها دانش آموزان می توانند طی یک ارتباط دوطرفه و از طریق این شبکه آموزشی با معلم خود در ارتباط باشند تا درصورت نیاز و رفع اشکال درسی پرسش های خود را با دبیر خود در میان بگذارند .

با توجه به الزامی بودن نصب اپلیکیش شاد و عضویت در آن و همچنین اهمیت آشنایی با نحوه ورود و دسترسی به این برنامه برای تمام کاربران پیام رسان شاد در ادامه این مقاله قصد داریم که به بررسی و شرح نحوه نصب ، ورود دانش آموزان و مدیران به برنامه شاد بپردازیم . 

برگزاری کلاس های درس مجازی و انجام تمامی امور آموزشی مدارس در اپلیکیشن شاد باعث شده تا تمامی دانش آموزان ، معلمان و حتی مدیران مدارس ملزم به عضویت در این شبکه آموزشی شوند .

لذا به منظور دسترسی سریع تر و راحت کاربران پیام رسان آموزشی شاد به تمامی نسخه های قابل اجرا و نسخه به روز شده این برنامه ، در این قسمت لینک های دانلود برنامه شاد به صورت کاملا رایگان و با حجم کم در اختیار دانش آموزان ، معلمان و مدیران قرار داده شده است :

 

​  برای دانلود نسخه 2.7.3 برنامه شاد با لینک مستقیم کلیک کنید 

 

 آخرین به روز رسانی 05 / 10 / 1399

برای دانلود نسخه 2.6.7 برنامه شاد با لینک مستقیم کلیک کنید 

 برای دانلود نسخه 2.6.3 برنامه شاد با لینک مستقیم کلیک کنید 

 برای دانلود نسخه 2.6.2 برنامه شاد با لینک مستقیم کلیک کنید 

برای دانلود نسخه 2.4.0 برنامه شاد با لینک مستقیم  کلیک کنید 

برای دانلود نسخه 2.3.0 برنامه شاد با لینک مستقیم کلیک کنید 

 

نسخه تحت وب نرم افزار شاد

 

 

دانش آموزان و معلمین مدارس جهت دسترسی به امکانات و گزینه های موجود در برنامه شاد باید آخرین نسخه ارائه شده این پیام رسان آموزشی را دریافت کرده و بر روی گوشی های اندرویدی و هوشمند خود نصب نمایند.

در صورتی که به نسخه به روز شده اپلیکیشن اندروید شاد را بر روی تلفن همراه خود نصب نکنید، امکان دسترسی به بسیاری از گزینه های ارائه شده در نسخه جدید برنامه شاد را نداشته و در استفاده از این برنامه دچار مشکل خواهید شد .

با توجه به این که تمامی آموزش ها و امتحانات مدارس در بستر برنامه شاد انجام می شود لذا جهت سهولت در دسترسی کاربران به نسخه جدید شاد آخرین نسخه ارائه شده برنامه اندرویدی شاد را جهت دانلود رایگان در اختیار دانش آموزان قرار می دهیم.

 

​ برای دانلود نسخه 2.7.3 برنامه شاد با لینک مستقیم کلیک کنید 

آموزش مجازی و نحوه دسترسی به امکانات افزوده شده به برنامه شاد مواردی هستند که به تازگی اجرا شده اند و دانش آموزان و سایر کاربران این برنامه اطلاعات زیادی درمورد این برنامه ندارند .

با توجه به این موارد ذکر شده و همچنین راهنمایی بهتر کاربران برنامه شاد در رابطه با نحوه نصب و ورود به نرم افزار آموزشی شاد در این بخش از مقاله به شرح تتمامی مراحل نصب و راه اندازی این برنامه به همراه راهنمای تصویری آن می پردازیم .

 

بیشتر بخوانید: نحوه برگزاری آزمون تشریحی در برنامه شاد

 

 

 راهنمای تصویری نصب و ورود به نرم افزار آموزشی شاد 

 

 ابتدا برنامه شاد را ازطریق لینک های قرار داده شده در قسمت قبل دانلود کرده و آن را نصب نمایید ، سپس وارد محیط برنامه شوید .

 

در صفحه باز شده باید شماره تلفن همراه خود را وارد کرده و در انتها گزینه ورود را انتخاب نمایید :چطور اپلیکیشن شاد را نصب کنیم

 

 

 پس از ثبت و تایید شماره تلفن وارد شده کدی با عنوان احراز هویت به شماره ثبت شده ارسال می شود که باید در این قسمت وارد کنید و پس از تایید درستی این کد گزینه ورود را انتخاب نمایید .

 

 توجه داشته باشید که شماره تلفن وارد شده در این قسمت توسط دانش آموز ، معلم و یا مدیر مدرسه همان شماره تلفنی باشد که در سامانه سناد و یا همگام مدارس ثبت گردیده است .

 

 دراین بخش نام و نام خانوادگی خود را وارد کرده و در صورت دلخواه تصویری برای عکس پروفایل خود انتخاب نمایید .

 

 

 برای قرار دادن عکس پروفایل در برنامه شاد  باید روی گزینه دوربین کلیک کرده و سپس عکس مورد نظر خود را از طریق دوربین گوشی و یا گالری تصاویر دستگاه خود انتخاب نمایید .

 

 

در این بخش نقش خود را به عنوان کاربر برنامه شاد انتخاب کرده و ثبت نمایید .

 

 

 در انتها و با انتخاب نقش دانش آموز ، محصلان می توانند وارد کانال و گروه های مربوط به کلاس و یا مدرسه خود شوند .

 

 

 

بیشتر بخوانید: راهنمای رفع خطای نصب برنامه شاد

با توجه به این که عضویت تمامی کاربران برنامه آموزشی شاد وابسته به ثبت و تایید آن ها توسط مدیران مدارس در سامانه سناد دانش آموزی می باشد لذا در این بخش مراحل مربوط به ثبت نام و ورود مدیران مدارس را به ترتیب مراحل شرح داده و به کمک راهنمای تصویری آن بررسی می نماییم :

 

 راهنمای تصویری ورود مدیران به برنامه آموزشی شاد 

 

 

 در ابتدا در صورتی که اطلاعات مورد نیاز مربوط به دانش آموزان و معلمان در سامانه سناد ثبت نشده و یا ناقص باشند باید توسط مدیران مدارس تکمیل گردیده و ثبت شوند . در غیر این صورت نیازی به ورود به این سامانه نبود و از عضویت کاربران از محیط برنامه آغاز می گردد .

 از طریق لینک های دانلود قرار داده شده در این مقاله برنامه شاد را دریافت کرده و آن را بر روش دستگاه تلفن همراه خود نصب نمایید .

 

  لینک دانلود برنامه شاد برای اندروید 

 

​ دانلود نسخه 2.6.7 برنامه شاد با لینک مستقیم

 

​ برای دانلود نسخه 2.7.3 برنامه شاد با لینک مستقیم کلیک کنید 

 پس از نصب و ورود به اپلیکیش شاد مدیر مربوطه باید شماره تلفن همراه خود را در بنامه ثبت نماید .

 توجه داشته باشید که شماره تلفن همراه مدیر باید دقیقا همان شماره ثبت شده در سامانه سناد بوده و فعال باشد .

 کد تایید مربوط به ثبت نام برنامه شاد به شماره تلفن مذکور را در محل مورد نظر ثبت کرده وتایید نمایید .

 سپس نام و نام خانودگی خود را در صفحه بازشده وارد کرده و ثبت نمایید . 

 نام ثبت شده در این بخش قابل مشاهده برای تمامی مخاطبین و کاربران برنامه شاد خواهد بود .

 در مرحله بعد گزینه «ورود مدیر/معلم/دانش آموز» را انتخاب کنید . در کادر نمایش داده شده ، نقش «مدیر» را انتخاب کنید و سپس کد ملی خود را وارد نموده و دکمه تایید را فشار دهید . 

 در صفحه بعد گزینه «مشاهده لیست مدارس» را انتخاب کرده و مدرسه مورد نظر خود را انتخاب و ثبت نمایید .

 پس از انتخاب و تعیین مدرسه و کلاس های درس مورد نظر لیستی از تمامی آن ها برای شما قابل مشاهد خواهد بود و هر زمان که نیاز داشته باشید می توانید به همه این موارد دسترسی داشته باشید و از تغییرات آن ها مطلع شوید .   

 لازم به ذکر است که مدیران مدارس صاحب (owner) همه گروه های کلاسی هستند و همواره در تمامی گروه ها و کانال های درسی عضو خواهند بود .

 

 مدیران مدارس باید در تاریخ اعلام شده در شیوه نامه ارسالی وزارت آموزش و پرورش ، معلمان مدرسه خود را به عضویت در اپلیکشین شاد دعوت نمایند .

 در انتها و پس از اتمام ثبت نام معلمان مدارس ، در تاریخ اعلام شده در شیوه نامه ارسالی وزارت آموزش و پرورش ، دانش آموزان مدرسه خود را به عضویت در اپلیکیشن شاد دعوت کنید .

 

در صورتی که در مورد نحوه نصب و یا دانلود برنامه شاد برای اندروید سوالی داشتید می توانید از کارشناسان سامانه مشاوره هیوا مشاوره بگیرید . همچنین آخرین اخبار مدارس از طریق کانال تلگرامی مدارس هیوا و همچنین صفحه اینستاگرامی مدارس هیوا به اطلاع دانش آموزان می رسد . همچنین لازم به ذکر است که با توجه به بروزرسانی برنامه شاد و اضافه شدن امکانات جدید به آن حتما از نسخه جدید برنامه شاد استفاده نمایید . 

 

 

✔️ این نرم افزار از طریق سایت وزارت آموزش و پرورش قابل دانلود است ولی لینک دانلود آن در این مقاله قرار داده شده است .

✔️ همانطوری که در متن مقاله تشریح شده برای ورود به این نرم افزار شماره همراهی که در سامانه سناد ثبت شده لازم می باشد .

✔️ پس از ایجاد کانال توسط مدیر مدرسه لینک دعوت دانش آموزان به کانال ایجاد می شود که دانش آموزان پس از دریافت لینک باید عضو کانال شوند . نحوه دعوت از دانش آموزان توسط مدیر در متن مقاله شرح داده شده است .

میشه بگین حالت آرامی که جدیدا در شاد فعال شده چیه ؟ نمیشه درستش کرد؟

سلام . در صورتی که هنگام چت کردن در گروه ها با پیام فعال شدن حالت آرام روبرو شدید باید از مدیر گروه بخواهید که این قابلیت را از بخش تنظیمات غیر فعال کند و اگر این اتفاق در چت شخصی رخ داد به صورت خودکار از سمت سیستم محدود شده اید و باید کمتر از برنامه شاد استفاده کنید .

سلام خسته نباشید کارکنان محترم ارز من این بود که چرا شادینو درست نمیشه شیوه درست کردن شو برام بزارید ممنون

سلام . در صورتی که معلم و یا مدیر هستین و موق نمیشین از برنامه شادینو استفاده کنین با واحد پشتیبانی برنامه شاد تماس بگیرین .

سلام خسته نباشین ، چطوری دو تا اکانت رو شاد نصب کنم ؟

سلام . عبارت نصب دو ورژن از اپلیکیشن شاد هیوا رو در گوگل سرچ کنین .

عالیییییییییییییییییییییییییییییییی عالیییییییییییییییییییییییییییییییی عالیییییییییییییییییییییییییییییییی عالیییییییییییییییییییییییییییییییی

عالی

سلامکدوم لینک برای لبتاب هست؟

سلام . باید نسخه تحت وب برنامه شاد رو بر روی لپ تاپ نصب کنین .

خوب نیست نمیتونم وارد شوم

خوبه

میگه مال من وقتی شمار ه رو میزنم میگه خطا در بر قراری ارتباط با سرور

سلام . اینترنت تون رو چک کنین  و شماره تلفنی که ابتدا وارد برنامه شاد شدین برای ورود مجدد به برنامه شاد استفاده کنین .

نسخه جدید ۲,۶,۷ رو نصب کردم دوتا فیلم و صوت معلم دانلود میشه یکیش نمیشه کلا دو سه تا درمیون باز دانلود میشه .


مقالات منتخب سردبیر

بهترین مدارس ابتدایی و دبیرستان

انتخاب رشته دبیرستان

روش صحیح مطالعه برای دانش آموزان

معرفی رشته های انتخاب رشته پایه نهم

انتخاب رشته پایه نهم

منتخب های خواندنی

کودکان خلاق تحویل جامعه دهید

چرایی بیش فعالی کودکان

نکات مهم در انتخاب مدرسه مناسب

ویژگی های کودکان تیزهوش

چرایی افت تحصیلی

ترک تحصیل و عواقب آن

دسترسی سریع

ارتباط با ما

درصورتی که برای مشاوره در تمامی زمینه های ذکر شده در سایت، به دانش چندین ساله ما در این زمینه نیاز داشتید می توانید با ایمیل یا شماره تلفن 9099071789 ( تماس با تلفن ثابت از سراسر کشور و به ازای هر دقیقه 30000 ریال ) در ارتباط باشید تا از مزایای مشاوره حضوری گروه آموزشی هیوا بهره مند گردید. همچنین می توانید از طریق فرم ارتباط با ما، پیام ها و انتقادات و پیشنهادات خود را برای ما ارسال نمایید. سایت مشاوره هیوا یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد. جهت ارئه انتقادات، پیشنهادات و شکایات با شماره تلفن 54787700-021 تماس حاصل فرمایید.

دانلودها | وبلاگ | اخبار و اطلاعیه ها | هیوامگ | تماس با ما

تمامی حقوق این سایت متعلق به هیوا می باشد ©

در این مقاله لینک دانلود و نصب نسخه جدید اپلیکیشن شاد یا همان نرم افزار شاد مدارس و راهنمای تصویری نصب شاد را در اختیار دانش آموزان، معلمان و مدیران مدارس قرار داده ایم. دراین صفحه می توانید نسخه جدید اپلیکیشن شاد قابل نصب بر روی گوشی موبایل، کامپیوتر، لپ تاپ و تبلت را نصب کرده و در شبکه شاد احراز هویت کنید: نسخه جدید […]

در این مقاله لینک دانلود و نصب نسخه جدید اپلیکیشن شاد یا همان نرم افزار شاد مدارس و راهنمای تصویری نصب شاد را در اختیار دانش آموزان، معلمان و مدیران مدارس قرار داده ایم. دراین صفحه می توانید نسخه جدید اپلیکیشن شاد قابل نصب بر روی گوشی موبایل، کامپیوتر، لپ تاپ و تبلت را نصب کرده و در شبکه شاد احراز هویت کنید:

نسخه جدید برنامه شاد در تاریخ 99/09/10 رسید!!

چطور اپلیکیشن شاد را نصب کنیم

دانلود نسخه جدید اپلیکیشن شاد

با دانلود جدیدترین نسخه اپلیکیشن شاد سال تحصیلی99-1400  و با استفاده از راهنمای تصویری نصب نرم افزار شاد مدارس آموزش و پرورش می توانید به سادگی به شبکه اجتماعی شاد دسترسی داشته باشید.

مرحله اول: دانش آموزان و معلمان برای استفاده از نرم افزار یا اپلیکیشن شاد ، لازم است از طریق سایت شاد به نشانی زیر، احراز هویت نمایند یا مراحل احراز هویت را در اپلیکیشن شاد انجام دهید.

ورود به shad.medu.ir – سایت شبکه اجتماعی شاد

مرحله دوم: برای دانلود جدیدترین نسخه نرم افزار شاد شاد آموزش و پرورش یا همان اپلیکیشن شاد روی لینک آبی زیر کلیک کنید:

دانلود نسخه جدید اپلیکیشن شاد

ل

اپلیکیشن فیلم دورس مدرسه

با دانلود اپلیکیشن فیلم مدارس آموزش و پرورش در مقاطع ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم می توانید به سادگی ، فیلمهای آموزشی تمام دروس در تمام مقاطع را مشاهده کنید.

دانش آموزان عزیز پس از ثبت نام در اپلیکیشن مدارس ، در قسمت “خرید اشتراک” کد تخفیف: off50 را وارد کرده و ۱۰۰هزار تومان جایزه بگیرید. شما می توانید از اشتراک یک ساله با 50درصد تخفیف استفاده کنید و تمام فیلمها و آزمونهای مقطع تحصیلی خود را تا یک سال آینده به طور نامحدود مشاهده کنید.

برای ورود به اپلیکیشن فیلم مدارس اینجا کنید:

برای نصب نرم افزار شاد ، مطابق راهنمای تصویری نصب نسخه جدید اپلیکیشن شاد به سادگی قادر به نصب و ورود به کلاس های مدرسه مجازی خواهید بود:

** بعد از دانلود اپلیکیشن شاد که لینک آن را در اختیار شما قرار دادیم، روی دکمه نصب کلیک کنید. صفحه زیر را مشاهده خواهید کرد:

 دانلود نسخه جدید اپلیکیشن شاد

 

رفع مشکلات احراز هویت در نسخه جدید برنامه شاد

در نسخه جدید برنامه شاد، مشکلات احراز هویت دانش آموزان ، مدیران و معلمان برطرف شده است. 

 

 

توجه 

اگر قبلا اپلیکیشن شاد را نصب کرده اید، قبل از اینکه نسخه قدیمی را پاک کنید به ترتیب زیر نسخه جدید را نصب نمایید، در غیر این صورت نام دانش آموز از لیست وزارت آموزش و پرورش حذف خواهد شد:

مرحله اول: بعد از دانلود نسخه جدید شاد که همینجا در اختیار شما قرار داده ایم, مراحل نصب را آغاز کنید. با توجه به زبان فارسی یا انگلیسی سیستم کاربر، سوال پرسیده می شود که آیا میخواهید نسخه قدیمی شاد را به روزرسانی کنید؟ دکمه نصب یا install را انتخاب کنید:

 

 

مرحله دوم : در حال نصب برنامه شاد

 

مرحله سوم: در این مرحله نصب و به روزرسانی شاد کامل می شود.

چطور اپلیکیشن شاد را نصب کنیم

مرحله چهارم: نسخه جدید شاد توسط وزارت آموزش و پرورش رسید و از روز شنبه صبح در اختیار عموم کاربران مدارس کشور قرار  گرفت. آغاز سال تحصیلی از 15 شهریور ماه 99 خواهد بود.هم اکنون نصب نسخه جدید را انجام دهید.

مراحل نصب و ورود به برنامه شاد 

اگر بار اول است که برای نصب شاد اقدام میکنید مطابق مراحل زیر نصب نرم افزار شاد را انجام دهید:

مرحله اول: نسخه جدید برنامه شاد را از طریق همین مقاله دانلود کنید و گزینه نصب را انتخاب کنید:

مرحله دوم: شماره موبایل خود را وارد کنید.

مرحله سوم: بعد از وارد کردن شماره موبایل، یک کد فعال سازی برای ورود به نسخه جدید اپلیکیشن شاد برای شما ارسال می شود:

مرحله چهارم:نام و نام خانوادگی خود را وارد کنید.

مرحله پنجم: برای صحت سنجی، گزینه اول که ورود به عنوان مدیر یا معلم یا دانش اموز است را انتخاب کنید:

 

 

مرحله ششم: تحت چه عنوانی قصد ورود به اپلیکیشن شاد را دارید، گزینه مربوط به خود را انتخاب کنید:

در مرحله پایانی با انتخاب نقش خود به عنوان دانش آموز/ معلم/ مدیر احراز هویت نمایید. با نصب نسخه جدید اپلیکیشن شاد احراز هویت کرده و وارد کلاس شوید.

برای مشاهده نحوه ورود دانش آموز به کلاس در اپلیکیشن شاد، دکمه زیر را انتخاب کنید:

برای ورود دانش آموز به کلاس در اپلیکیشن شاد همین جا کلیک کنید.

احراز هویت در برنامه شاد مدارس سال جدید

برای احراز هویت و رفع مشکلات احراز هویت لینک احراز هویت در برنامه شاد را انتخاب کنید:

 احراز هویت در برنامه شاد (انتخاب کنید)

 

 

راهنمای تلفنی برای نصب نسخه جدید اپلیکیشن شاد مدارس

اگر در نصب اپلیکیشن شاد با مشکل یا ابهامی روبرو شده اید، برای کسب راهنمایی در زمینه نصب و برای رفع مشکلات احراز هویت و سایر مشکلات در استفاده از برنامه شاد میتوانید با شماره تلفن های سامانه صدای مشاور  ، تماس بگیرید:

سامانه مشاور برای برنامه شاد- اپلیکیشن شاد

تماس از طریق تلفن ثابت و بدون شماره گیری کد از سراسر کشور با شماره 9099071611

تماس از تلفن ثابت تهران و بدون شماره گیری کد با شماره 9092301612

تماس از 8 صبح تا 12 شب

حتی ایام تعطیل

 

در صورت عدم دسترسی به تلفن ثابت جهت خریداری بسته های تماس کلیک کنید.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

سلام من اصلا فیلم با عکس مال شاد باز نمیشه مشکل چیه

سلام ، لطفا تماس بگیرید کارشناسان راهنمای شما برای حل مشکل هستند

من چند بار وارد شدم و کد برام ارسال شد برای نصب نسخه جدید چند بار مجبور به حذف نسخه قبلی شدم الان برام کد ارسال نمی شه چیکار کنم؟چقدر باید صبر کنم؟

سلام من برنامه شاد را دوباره میخوام نصب کنم چرا کد ارسال نمیسشه

سلام نسخه ی ۲.۶.۷ هم امروز در دسرس مردم قرار گرفت ۹۹.۹.۱۰
لطفا در اینجا هم بذارید چون در گوشی من دالنود نمی شود شتید در اینجا دالنود شود

سلام نسخه جدید 2.6.7 در دسترس است. نسخه جدید به صورت فایل فشرده زیپ برای دانلود سریع در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است. لطفا روی لینک دانلود کلیک کنید.

سلام من برنامه سادم رو حذف کردم با مرکز پشتیبانی هم تماس گرفتم اما متاسفانه جوابگو نیستند میشه بگین من باید چیکار کنم چون نصب کردم ولی شماره رو وارد میکنم نمیاره

با شماره تلفن های موجود در این صفحه تماس بگیرید کارشناسان سامانه پاسخگو هستند

اگه میشد توی شاد گروه بزنیم ما دانش آموزا خیلی بهتر میشد .
حداقل از نفرتمون از شاد کمتر میشد با این سرعت کمش .
خواهشا یه فکری بکنین .

سلام خدمت شما
ببخشید من ی مشکلی داشتم اونم اینه که شاد من بالا نمیاد
جدید ترین نسخه شاد هست ولی تا حالا میاورد شب خابیدم بیدار شدم وای فای رو روشن کردم کلاسام میاره ولی تکلیف و حتی یک نقطه ارسال نمیشه
نمیدونم چکار کنم بسته هم گرفتم نشد واتساپ رو اینستا رو گوگل رو اینا میارن ولی میرم تو شاد میزنم رو ورود به مدرسه میگه خطا در اتصال اینترنت
لطفا کمکم کنید چیکار کنم
ممنون

سلام، مشکل حذف شدن از کلاس یا کارنکردن برنامه شاد، برای گروهی از کاربران ایجاد شده که هم اکنون درحال بررسی و رفع مشکل می باشد. لطفا از نسخه وب استفاده کنید

سلام وقتی شخصی به من پیام میفرسته، تا زمانی پروفایل شخص را چک نکنم پیام به من ارسال نمیشه

سلام ، در قسمت تنظیمات گوشی همراهتون میزان مصرف اینترنت روی عدم استفاده در زمان بسته بودن نرم افزار تنظیم شده است، به قسمت تنظیمات و برنامه های نصب شده رفته و تمام گزینه های مصرف اینترنت برای برنامه شاد را فعال کنید

سلام من توی مدرسه ی دولتی بودم اومدم مدرسه ازاد میرم تو شاد میبینم فقط گروه های مدرسه دولتی در اومدن
چرا گروه های مدرسه ازاد نمیان تو شاد ممنون میشم اگه جواب بدین

لطفا تماس بگیرید کارشناسان راهنمای شما خواهند بود.

سلام
ایا روشی برای کنترل خانواده وجود دارد فرزندان من با دو سیم کارت جداگانه شاد را دارند اما من دوست دارم جداگانه بتوانم کانال و تکالیف انها را روی لب تاب یا گوشی حودم ببینم

بله این امکان برای شما فراهم است.

با عرض سلام من در نسخه جدید شاد در صفحه اصلی ورود به کلاس من اونجا احرار حویت شدم ولی در پیام رسان به من بالا نمیزاره که به شاد پیوستی و اون اول در پیام رسان داره بالا نمیاره ،دانش آموز،مدیر،معلم
حالا باید چکار کنم؟

چرا اطلاعات من در هنگام ورود به کلاس من صحیح نیست؟؟؟؟

سلام
من نسخه جدید شاد رو نصب کردم و بروز رسانی شد اما هنوز هم یه اخطار میاد که شاد شما نسخه قدیمی هست و تا بیست و چهار ساعت اینده نسخه جدید گذاشته میشه.لطفا راهنمایی کنید که باید چیکار کنم

سلام. من وارد برنامه می شم همین نسخه جدید. یعنی۲.۶.۲. بعد میگه برنامه شما بروز نیست. نسخه به روز آن ۲۴ ساعت دیگر در اختیار عموم قرار خواهد گرفت. من الان چکار کنم لطفاً راهنمایی کنید

نسخه 2.6.3 به زودی در اختیار کلیه کاربران قرار میگیرد.

چطور نصب کنیم

سلام من نسخه جدید رو دان کردم الان میگه نسخه تون بروز نیس چه کار کنم؟؟

سلام ببخشید من برنامه شادو پاک کرده بودم چون گوشیمو فروختم الان نصب کردم دوقلوهامم پایه هفتم میرن احراز هویت شدن کد اومد ولی قسمتی که ورود مدیر معلم دانش آموزه نمیاد یعنی خط اول نمیاد دوتا پایینی که نوشته کانال آموزش پرورش و خط سوم که نوشته آموزشی میاد

با حذف برنامه شاد نام دانش آموز از لیست حذف میشود. لطفا برای کسب راهنمایی در زمینه رفع مشکل با شماره تلفن های همین صفحه تماس بگیرید.

سلام ببخشید من از حساب شاد خارج شدم و برنامرو پاک کردم الان چیکار کنم پسرهامم دوقلو هستن

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 8 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 7 بهمن 1399

بازدید : – بار ، 24 دی 1399

بازدید : – بار ، 2 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 آذر 1399

بازدید : – بار ، 17 آذر 1399

بازدید : – بار ، 10 آذر 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 17 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

بازدید : – بار ، 16 دی 1399

تمامی حقوق مطالب برای خبرینو محفوظ است و هرگونه کپی برداری بدون ذکر منبع ممنوع می باشد.

خبرینو یک مرکز خصوصی و غیرانتفاعی است و به هیچ ارگان دولتی و خصوصی دیگر اعم از نظام وظیفه ،سازمان سنجش ، دانشگاه آزاد و …. هیچگونه وابستگی ندارد.

پیشنهاد می شود از حالت شب استفاده نمایید. بدین منظور بر روی دکمه بالا کلیک کنید

خانه » نرم افزار اندروید » آموزشی » دانلود برنامه شاد برای اندروید نصب اپلیکیشن شاد دانلود نرم افزار شاد اپلیکیشن شاد

دسته بندی:


دانلود برنامه شاد برای اندروید نصب اپلیکیشن شاد دانلود نرم افزار شاد اپلیکیشن شاد درسی دانش اموز. با شروع کرونا به دلیل حفظ فاصله ایمنی تمامی مدارس و دانشگاه های کشور تعطیل شد در همین راستا وزارت اموزش و پرورش با همکاری وزارت ارتباطات در مدت کوتاهی سعی در طراحی برنامه ای به نام اپلیکیشن شاد کرد تا دانش اموزان در سراسر کشور در نرم افزاری یکسان امکان برگذاری کلاس های خود را به صورت انلاین داشته باشند. در این پست توضیحات مربوط به دانلود برنامه شاد برای اندروید و ایفون و کامپیوتر اموزش و پرورش نیز به صورت کامل داده تقدیم شما کاربران عزیز شده است.چطور اپلیکیشن شاد را نصب کنیم

در ابتدای طراحی، دانلود برنامه شاد برای اندروید تنها در دسترس بود که ان هم به وسیله پیام رسان هایی مانند آی گپ٬ گپ٬ سروش٬ بله و یا روبیکا امکان پذیر بود و نرم افزار شاد به تنهایی دارای یک شبکه اجتماعی و مجزا نبود تا زمانی که اپلیکیشن Shad به صورت جداگانه و مجزا برای گوشی های اندروید ارائه شد.

در سراسر دنیا زمانی که نرم افزار و اپلیکیشنی در گوشی های موبایل محبوب می شود، ان برنامه را برای کامپیوتر نیز ارائه می کنند. در حال حاضر دانلود نرم افزار شاد برای کامپیوتر با لینک مستقیم در دسترس نیست اما بر اساس اطلاعیه ها به احتمال زیاد این برنامه به زودی برای استفاده معلمان و دانش اموزان طراحی و اماده خواهد شد. اما چاره کار برای کسانی که به گوشی موبایل برای استفاده از برنامه شاد ندارند چیست؟

نگران نباشید در این بین اموزش و پرورش برای رفع فعلی مشکل عدم امکان دانلود برنامه شاد برای کامپیوتر، نسخه تحت وب این برنامه را برای کاربران ارائه کرده است و شما دانش اموزان و معلمان می توانید با مراجعه به انتهای این متن، وارد لینک شاد برای کامپیوتر اما به صورت تحت وب شوید، اما تیم ایزی پی سی به شما این اطمینان را می دهد در زمان ارائه دانلود شاد برای ویندوز و یا همان کامپیوتر، در همین پست امکان دانلود این برنامه را برای کامپیوتر با لینک مستقیم برای شما کاربران عزیز فراهم خواهیم کرد.

پلتفرم شاد، نرم افزاری است که بعد از پایان کرونا نیز از ان استفاده خواهد شد و بستری را برای اموزش مجازی چه در شرایط عادی و چه در شرایط بحرانی مانند الان برای کاربران فراهم خواهد کرد. از اولین زمانی که برنامه شاد برای موبایل ارائه شد،‌ این برنامه دستخوش تغییرات زیادی شده است که شامل احراز هویت، نحوه کار کردن با برنامه شاد، محیط کاربری این برنامه، نیاز برنامه به پیام رسان های موازی، طراحی کاملا مجزا این اپلیکیشن و … می باشد. در حال حاضر سایت ایزی پی سی به شما کاربران عزیز که ایندگان و اینده سازان این کشور می باشید، اخرین نسخه این اپلیکیشن به همراه اخرین توضیحات در رابطه با دانلود برنامه شاد برای ایفون، دانلود برنامه شاد برای کامپیوتر و دانلود برنامه شاد برای اندروید را ارائه کرده است.

برای استفاده از این برنامه ابتدا لازم است تا دانلود نرم افزار شاد برای اندروید را انجام دهید و بر روی گوشی خود ان را نصب کنید. سپس مانند عکس هایی که در پایین برای شما قرار گرفته شده است، وارد برنامه شاد شوید و شماره موبایل خود را وارد کنید و کمی صبر کنید تا کد تایید برای شما ارسال شوید. بعد از وارد کردن کد تایید در این برنامه شما باید نام و نام خانوادگی خود را در دانلود نرم افزار شاد وارد کنید و بعد از انتخاب تایید شما نیاز به انتخاب یک عکس برای وروفایل خودتان می باشید. بعد از تکمیل اطلاعات کامل خودتان در این برنامه اموزشی اموزش و پرورش شما می توانید وارد کلاس درس خود شوید و در کنار دیگر دوستان تان در کلاس درس تا، همانند گذشته از معلم خود برای یادگیری استفاده کنید.

 

بسیاری از دانش اموزان و خانواده ی انها از گوشی های ایفون و با سیستم عامل ios استفاده می کنند و برای دسترسی به اپلیکیشن شاد نیاز به دانلود شاد برای ios دارند، اما متاسفانه نسخه ایفون این برنامه نیز درست مشابه دانلود شاد برای ویندوز در حال حاضر در دسترس نمی باشد و باید برای اماده سازی و ارائه ان به معلمان و دانش اموزان عزیز صبر کنیم اما باز هم جای نگرانی نیست چرا که کاربران گوشی های ایفون نیز درست مانند کاربران کامپیوتر می توانند با ورود به نسخه تحت وب برنامه شاد از این اپلیکیشن استفاده کنند. این کار درست مانند نصب و دانلود برنامه شاد بر روی ایفون می باشد و هیچ تفاوتی با ان ندارد فقط شما برای ورود به کلاس درس باید از مرور گر خود استفاده کنید.

پیشنهاد می شود برای این کار از دانلود گوگل کروم برای موبایل خود استفاده کنید.

برای دانلود برنامه الفبا برای اندروید ٬ ایفون و کامپیوتر نرم افزار اموزشی کلیک کنید.

در اولین روز ارائه شاد برای ایفون، لینک دانلود ان در سایت ایزی پی سی قرار خواهد گرفت.

همچنین در فیلم کوتاهی که پایین تر از این صفحه قرار دارد آموزش گام به گام نصب برنامه شاد اموزش و پرورش آمده شده است.

برای نصب اخرین نسخه رسمی برنامه شاد اموزش پرورش به صورت کاملا رایگان با لینک مستقیم به انتهای همین مطلب مراجعه نمایید.

با توجه به باز شدن مدارس و تلفیق اموزش مجازی و حضوری و همچنین ادامه اموزش به صورت مجازی در مناطق قرمز کرونایی و اعلامیه وزارت اموزش و پرورش مبنی لزوم استفاده و دانلود نرم افزار شاد؛ شما عزیزان می توانید اخرین نسخه رسمی اپلیکیشن شاد را در انتهای همین مطلب با لینک مستقیم و به صورت رایگان دریافت نمایید. نصب برنامه شاد برای تمامی سیستم عامل ها از جمله ویندوز، کامپیوتر، موبایل ها و تبلت های اندروید، IOS، و تمامی ایفون ها قرار داده شده است و شما می توانید ان ها را دریافت کرده و نصب اپلیکیشن شاد را انجام دهید. استفاده از نرم افزار شاد اموزش و پرورش نیاز به هیچ گونه تخصص و تجربه ای نمی خواهد و تمامی معلمان و دانش اموزان در سراسر کشور به راحتی میتوانند از ان استفاده کنند.

نرم افزار شاد درسی اموز و پرورش که اخرین نسخه رسمی ارایه شده ان از سوی اموزش و پرورش را در ادامه همین مطلب می توانید برای هر نوع سیسم عاملی که دستگاه خود دارد نصب نمایید. اپ شاد درسی برای اموزش مقاطع مختلف تحصیلی مدارس، به صورت انلاین در نظر گرفته شده است که شما عزازان به راحتی با نصب ان می توانید به شبکه شاد درسی متصل شوید. این برنامه مناسب برای استفاده ی همه ی دانش اموزان و معلمان در تمامی مقاطع تحصیلی اعم از دبستان ،راهنمایی و دبیرستان (متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم) می باشد. کافی است است به انتهای همین مطلب مراجعه کنید و یا بر روی دکمه سبز رنگ دانلود با لینک مستقیم در پایین صفحه نمایشگرتان کلیک کنید.

به تازگی آخرین نسخه اپلیکیشن شاد یعنی اپلیکیشن شاد 2 برای سال تحصیلی 1400 – 1399 عرضه شده است. امروز ما قصد داریم تا دانلود برنامه شاد 2 آموزش و پرورش را با لینک مستقیم و برای تمامی سیستم عامل ها در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. دانلود برنامه شاد 2 اخرین نسخه رسمی اپلیکیشن شاد اموزش و پرورش است. شما با نصب اپلیکیشن شاد 2 قادر هستید به تمامی محتوا های آموزشی برای تمامی مقاطع تحصیلی مدارس با توجه به پایه خود دسترسی داشته باشید همچنین دانلود نرم افزار شاد 2 که در آخر همین مطلب قرار گرفته است هم برای استفاده ی معلمان عزیز م باشد و هم کلیه دانش اموزان مدارس. کافی است با توجه به سیستم عامل خود بر روی یکی از لینک های دانلود در ادامه مطلب کلیک نمایید.

نیت کنید و اشاره ای بفرمایید

فال شما:


4.89


در صورتی که برای دانلود برنامه شاد برای کامپیوتر و ایفون مشکل دارید، تنها کافی است که از نسخه تحت وب این برنامه استفاده کنید.

نام انگلیسی:
Shad

نام فارسی:
نرم افزار شاد آموزش و پرورش

نسخه برنامه:
2.6.3.263

حجم برنامه:
35MB

دیدگاه خود را در مورد این مطلب بنویسید

چطور اپلیکیشن شاد را نصب کنیم

نظر سایرین در مورد این مطلب

سلام. بله آی گپ هم به تازگی به این مجموعه اضافه شده

سلام سرکار خانم. ای گپ به تازگی به این مجموعه اضافه شده

سلام احسان عزیز. اطلاعات دانش آموز رو ثبت کنین

سلام. فعلا از طرف آموزش و پرورش نسخه ایفون ارائه نشده. فعلا میتونین روی کامپیوتر شبیه ساز اندروید نصب کنین و روی اون برنامه شاد رو نصب کنین

دوست عزیز ماهان جان. خواهش میکنم دو دقیقه وقت بذارین و متن رو کامل بخونین.

سلام آیا پیام رسان شاد نسخه نصبی دسکتاپ هم دارد؟

هنوز به طور رسمی اعلام نشده اما احتمالا شما می توانید با نصب ۴ برنامه معرفی شده بر روی کامپیوتر٬ از نسخه دسکتاپ شاد استفاده کنید.

سلام.میخواستم بدونم چه جوری باید برای iosؤ نصب رد.ممنون میشم جوو

برای چی باید نرم افزار دیگه ای نصب شود مثلا روبیکا با ای گپ چون خود شاد که پیام رسان است

سلام اپلیکیشن شاد چطوری نصب میشه من 4 برنام و نصب کردم

چرا نمیشه وارد برنامه شد ..نمیشه دانلود کرد حتی من دوتا از برنامه های روبیکا و سروش دارم ..حالا باید چطور باید برنامه شاد رو دانلود کنم

چطور میتونم برنامه شاد رو دانلود کنم لطفا راهنمایی کنید

سلام
یکی از ۴ اپلیکیشن معرفی شده رو بر روی ایفون نصب کنید و از طریق این اپلیکیشن ها وارد کلاس خودتان در پلتفرم شاد به صورت خودکار می شوید

طبق مطالبی که تا به حال اعلام شده وجود یکی از این ۴ برنامه الزامی است
شاد پیام رسان نیست یک پلتفرمی هست که در بستر یکی از این ۴ اپلیکیشن اجرا میشه

یکی از برنامه ها رو نصب می کردید کافی بود
وارد سایتی بشید که داخل متن نوسته شده و اطلاعات خودتون رو تکمیل کنید

داخل متن کامل توضیح داده شده
وارد ساتی که داخل متن نوشته شده بشید و اطلاعاتتون را تکمیل کنید بعد دکمه ورود به کلاس من رو بزنید

داخل متن تمام مراحل کامل توضیح داده شده

با سلام ما پیام رسان آی گپ رو انتخاب کردیم ولی هنوز گزینه مدارس شادو.. وجود ندارد

با سلام ، آیا آی گپ هم جزو پیام رسان های داخلی که کارت آموزش و پرورش معرفی کرده هست یا نه ؟
اگه مدیر مدرسه آی گپ رو انتخاب کرده باشه ، میشه بات شاد رو روی این پیام رسان نصب کرد ؟

باسلام
من اطلاعاتم رو وارد میکنم
اما درپایان میزنه
دانش آموز
باشماره دانش آموزی
اطلاعات رو تکمیل وعضو کلاستون بشید
خب اینکه جلوی این عبارات خالیه یعنی مدرسه ماهنوزاطلاعات رو ثبت نکرده
یااینکه این اطلاعات ازطریق آموزش وپرورش ثبت شده ست ومن اشتباه میرم مسیرثبت اطلاعات رو یا ممکنه خطای اینترنتی باشه؟
ای کاش مدارس خودشون اطلاع رسانی کنند.
میزارن یکماه بعد دقیقه ۹۰میگن

علی جان سلام
متاسفانه خیلی ها مشکل دارند و حتما این مشکلات حل میشه
همان طور که گفتیم در متن این برنامه در فاز تکمیلی قرار نگرفته
در فرصت های بعدی به همین صفحه سر بزنید تا جدیدترین اطلاعات را خدمتتون اعلام کنیم.

سلام.ببخشید امکان دارد مدیر مدرسه برای شاد یک پیامرسان برای خود انتخاب کند و لی ما پیامرسانی دیگر انتخاب کنیم؟؟؟ لطفا جواب دهید

سلام امین عزیز. خیر باید پیامرسانی که مدیر مدرسه میگه رو نصب کنین

سلام
باید اطلاعات دانش آموز را وارد کنیم یا ولی دانش آموز؟

سلام من الان متوجه نشدم ، میخام بدونم برنامه ی پیام رسان گپ نصب کنیم کافیه ؟ وباهمین برنامه میشه وارد کلاس انلاین شد ؟ پس این برنامه شاد چیه ؟ از کجا میشه دانلود کرد ؟؟

سلام. بله. یک برنامه کافیست. اطلاعاتتون رو در سیستم شاد ثبت کنید

چه جوری نرم افزار شاد رو نصب کنیم؟

سلام
خیر٬ غیر فعال نیست

سلام موقع واردکردن اطلاعات گزینه وارد کردن شناره همراه غیر فعاله ؟

..تورو خدا من هر کا ری می کنم نمی توانم برنامه ی شاد رو نصب کنم حتی ای گپ نیز نصب کردم باید الان چیکار کنم

سلام چگونه بات شاد رادر بله نصب کنم

وارد سایت مربوطه که در داخت متن نوشته شده شوید و اطلاعات خود را تکمیل کنید
در زمان شروع کلاس ها می توانید از شاد استفاده کنید

وارد سایت ذکر شده بشوید و اطلاعات خودتون را تکمیل کنید

بله روردارم بات شاد رودخونه نصب کنم

خیلی عالی است

وارد سایت ذکر شده بشید و اطلاعات خود را تکمیل کنید

سلام من هرکاری می کنم جای شماره تلفن در سایت پر نمی شود اصلا کیبورد برای آن بالا نمی آید لطفا راهنمایی کنید

چرا برنامه شاد نصب نمی شود و وقتی به سایت ان می رویم شماره شناسنامه همه رو میدم ولی وقتی میخوام شماره موبایل رو بدم نمیشه

چرا برنامه شاد نصب نمی شود و وقتی به سایت ان می رویم شماره شناسنامه همه رو میدم ولی وقتی میخوام شماره موبایل رو بدم نمیشه

قسمت شماره غیر فعاله اخه

بله
در حال حاضر در دسترس نیست
زمانی که اصلاح بشه در همین صفحه اعلام می کنیم

سلام پس چرا وقتی وارد سایت میشم همه مشخصات رو وارد میکنم ولی وقتی میخوام شماره رو بزنم هیچ کیبوردی نمیاد.لطفا راهنمایی بفرمایید.

مهدی عزیز. در مرحله اول نیازی به وارد کردن شماره نیست

عالی

سلام

عالی

سلام من وقتی وارد سایت سامانه شاد میشم مینویسه (۴۰۱) کاربر گرامی دسترسی شما به سایت مقدور نیست رو گوشی خودم و برادرم امتحان کردم ولی سایت بالا نیوورد حتی با فیلتر شکن رفتم روی سه تا مرورگر امتحان کردم العان باید چیکار کنم لطفا جواب بدید روز قبلش رفتم تو سایت کاملا اورد ولی نمیتونستم شماره تلفن رو بنویسم اون قسمت شماره تلفن رو نمیشد چیزی بنویسی ولی العان کلا نمیاره

سلام محمد عزیز. لطفا توضیحات رو کامل بخونین. توی متن به صورت کامل شرح دادیم که روند چجوریه

سلام خوبه

خوب هست

۸

من اماده ام

سلام وقت بخیر
چطور پیام رسان شادروروی گوشی ایفون نصب کنم؟

سلام
پیام رسانی که مدیر مدریه انتخاب کرده را برای ایفون دانلود کنید
وارد بات شاد در برنامه نصب شده بشید و مابقی مراحل کاملا مانند گوشی های اندروید می باشد

خیلی ممنون بابت توضیحات کاملتون
بالاخره یکی جواب سوال ما معلم ها رو داد و گفت که باید چی کار کنیم
موفق باشید

متشکرم

سلام چرا در سروش باز نمیشه؟ من دانش آموز هستم پایه پنجم اگه میشه برای من خودتون ثبت نامم کنید

سلام وقت بخیر. خواهش میکنم متن رو کامل بخونین دوست عزیز. به طور کامل شرح دادیم چطور وارد برنامه بشین. دیگه برای شاد نیاز به سروش و … نیست و باید خود اپلیکیشن شاد رو نصب کنین. خوندن مطلب فوق حدود ۳ دقیقه زمان میبره

معلم پایه ی ششم هستم
اگر پیش بیاید
ترس و فرار از مدرسه کم می شود

سلام ببخشید اتباع کشورهای دیگر که کدملی ندارند چگونه وارد شوند با کددانش اموزی نمیشه وارد شد لطفا رسیدگی کنید

سلام
متاسفانه هنوز بخشنامه تکمیلی در رابطه با ورود دانش اموزان به این اپلیکیشن ارائه نشده است.
در روز های اتی به همین پست مراجعه کنید و اگر اطلاعات تکمیلی به دست ما رسیده باشه همینجا اطلاع رسانی خواهیم کرد.

اپ شاد رو ویندوز هم میاد؟

متاسفانه فقط برای گوشی های اندروید منتشر شده
هر زمان که برای ایفون و ویندوز نیز منتشر بشه در همین پس قرار داده خواهد شد

سلام و خسته نباشید.برای ios نداره؟

دانلود نمیشه. چه مستقیم و چه از روبیکا

سلام کاظم عزیز. لینک تست شد و به درستی کار میکنه. فقط لطف کنین متن رو کامل بخونین. خوندنش ۳ دقیقه زمان می بره!

با سلام واحترام
تعداد زیادی از دانش آموزان ، پس از نصب اپلیکیشن شاد و ورود به آن به عنوان دانش آموز،به گروه وصل نمی شوند و پیغام می آید که معلم باید شما را تایید کند

سلام وقت بخیر. معلم و مدیر مدرسه باید در ابتدا یکسری روند رو طی کنن تا برای دانش آموزان کلاس هاشون نمایش داده بشه

عالی

ندارم

لفا نسخه ایفون برنامه شاد رو بزارید

لطفا نسخه ایفون برنامه شاد و بزارید

سلام. فعلا از طرف آموزش و پرورش نسخه ایفون ارائه نشده. فعلا میتونین روی کامپیوتر شبیه ساز اندروید نصب کنین و روی اون برنامه شاد رو نصب کنین

من امروز نصب کردم تاکی باید صبر کنم

من امروز اومدم تا کی باید صبر کنم

سرکار خانم. برای این اطلاعات باید با معلم و مدیر خود هماهنگ کنید!

نظری ندارم

سلام.ممنون از برنامه خوبتون .
من دوتا دانش اموز دارم با این اپلیکیشن میشه وارد گروه کلاسی هردوتاشون شد یا باید بر دانش اموز یه اکانت یا اپلیکیشن جدا نصب کرد

سلام .من دوتا دانش اموز دارم .با این اپلیکیشن میشه وارد گروه کلاسی هردوتاشون بشم یا باید برای هر دانش اموز یه اکانت یا اپلیکیشن جداکانه نصب کرد

ارین عزیز. باید برای هر دانش آموز یک اپلیکیشن جداگانه نصب کنین. ولی باز امتحان کنین!

و

واقعا به این افزار جدید احتیاج بود؟؟؟

من روبیکا رو دارم ولی نصب نمیشود میشود کمکم کنید؟؟

سرکار خانم فاطمه. خواهشمندم متن مربوط به برنامه شاد آموزش رو کامل بخونین! ۳ دقیقه زمان می بره

نصبش یکم سخته

خوبه

ممنونم خوب است

عالی

عالی بود

دوست عزیز. با نصب برنامه های شبیه ساز اندروید از اینجا بر روی کامپیوتر خود میتونین برنامه شاد رو روی pc نصب کنین

سلام مرسی از برنامه ریزی دقیقتوون ،اگه میشه نسخۀ ویندوزشم بذارید،بدن شبیه ساز اندروید

سلام لطفا طریقه نصب برنامه شاد راروی لپتاب راهنمایی فرماییید خیلیی ممنون پورسلیمان وند

من وقتی میرم ((افزودن دانش آموز)) یا سایت shad.medu.ir یه صفحه میاد نوشته ۴۰۱ نمیاد

من وقتی میرم ((افزودن دانش آموز)) یا سایت shad.medu.ir یه صفحه میاد نوشته ۴۰۱ نمیاد نمیشه رفت توش

دوست عزیز صادق جان . خواهش میکنم سه دقیقه وقت بذارین و متن رو کامل بخونین.

سلام خسته نباشید من ثبت نام کردم و شماره دانش آموزی هم گرفتم اما چون کلاس درسیم یه کلاس دیگه بگو ترک گروه کردم چون من کلاس چهارم الف بودم بعد وارد کلاس ب شدم اسمم تو لیست الف تو سیستم ثبت شده و معلمم معلم قبلی بود و من ترک گروه دادم بعد هر کاری کردم نشد برم تو کلاس خودم یا حتی تو اون کلاس قبلی باید چی کار کنم الان.ممنون میشم راهنمایی کنید.با سپاس

سلام من معلم هستم قبلا با ی شماره که درگوشی معمولی بودواردسامانه سنادمی شدم حالا باشماروه ای که اینترنت داره وگوشی خوبی است برنامه شادرانصب کردم اماکدملی منوقبول نمی کنه دوباره مدیرم شماره جدیدمنودرسنادگذاشت وقبلی روحذف کردمتاسفانه بازهم کدملی منو قبول نمی کنه چیکارکنم

سرکار خانم اقبالی احتمالا باید صبر کنین شماره جدیدتون به طور کامل در سایت اموزش پرورش ثبت بشه

چرا سایت احراز هویت برای من بالا نمیاد چند بار هم امتحان کردم نمیشه

دوست عزیز سرکار خانم مهدیه. خواهش میکنم دو دقیقه وقت بذارین و متن رو کامل بخونین.

سلام خسته نباشید این شاد برنامه است یا اپلیکیشن
اخه هر کاری میکنم از طریق لینک یا هر طریقی که گفتند انجام دادم ولی نمیتونم نصب کنم
میشه بکید باید چیکار کنم🤔
ممنون میشم

دوست عزیز سرکار خانم فرزانه. اپلیکیشن و نرم افزار چه تفاوتی با هم دارند؟ خواهش میکنم دو دقیقه وقت بذارین و متن رو کامل بخونین.

ببخشید ولی من هر چی می زنم میزنه ورود کاربر ۴.۱ مقدور نیست میشه پیگیری کنید خسته شدم به خدا

ببخشید ولی میشه رسیدگی کنید من نمی تونم نصب کنم

دوست عزیز سرکار خانم تاتلاری. خواهش میکنم دو دقیقه وقت بذارین و متن رو کامل بخونین.

سلام چجوری میتونم برنامه شادنرم رو تو سروش+نصب کنم

چگونه باید وارد شویم

اپلیکشن شاد را از کجا پیدا کنم

دوست عزیز نیما جان. خواهش میکنم دو دقیقه وقت بذارین و متن رو کامل بخونین.

سلام اندروید مورد نیاز برای این برنامه چنده؟

سلام
ممنون از زحماتتون
یه سوال:
من اگه بخوام کلا حذف کنم حساب کاربریمو(دیلیت اکانت) باید چکار کنم
در این مورد چیزی نگفتین!!

سلام می خام در مورد دانش موزای افغانی بگم اوناهم دانش آموزن نمیشه که فقط به فکر بقیه باشن اوناهم هستن تقصی اونا که نیست کشورشون این جوریه یا این که چرا ایرانی نیستن وکد ملی ندارن

خوبه که از طرف آموزش وپرورش برنامه ای ساخته شده که بچه ها به درس ادامه بدهند

خوبع

موافق

سلام دانش آموزان اتباع کد ملی ندارد وثبت نام نمیشه کرد لطفا راهنمایی کنید چگونه میشود ثبت نام کنیم

خوب بود

متن عالی وخیل خیلی خوبی بود و دوست داشتم

من هرکاری میکنم اصلا برنامه برام نمیاد ک نصبش کنم میرم تو سایتش یچیزای عجیب میاره برنامرو نمیاره چیکار کنم؟

مائده خانم عزیز. لطفا متن رو به طور کامل بخونین

برنامه خوبی بود

یعنی اگه یه خانواده با دوتا دانش آموز و مادر معلم بخوان استفاده کنن باید حتما سه تا گوشی داشته باشن؟ یا مثلا میشه مثل کامپیوتر log off کرد؟

وقتی می خوام وارد سایت بشم میزنه ۴۰۱ دسترسی شما مقدور نیست باید چی کار کنم .

سلام وخسته نباشین سوالم اینه که دانش اموزانی که افغانی هستن ومدرک شناسایی ندارندبا نامه کمک تحصیلی مدرسه میرنه اینا تو فیلدای کدملی وسریال شناسنامه و…..چی وارد کنند

سلام
نسخه نصب برنامه شاد روی ویندوز 10 رو از کجا برداریم؟

محمد عزیز. فعلا نسخه کامپیوتر نداره . اما با نصب برنامه های شبیه ساز اندروید بر روی کامپیوتر خود میتونین برنامه شاد رو روی pc نصب کنین

سلام نسخه pc نداره ؟؟؟

امیر ارشیا عزیز. فعلا خیر. اما با نصب برنامه های شبیه ساز اندروید بر روی کامپیوتر خود میتونین برنامه شاد رو روی pc نصب کنین

عااااالللییییی

هنوز استفاد نکردم،
ولی مطمئن‌ هستم‌ که مشکی نداره

سلام این برنامه درحال حاضر فقط برای اشخاصی که داری کدملی هستند قابل اجرا هست. پس برای اتباع چه فکر کردین؟

برنامه شاد

خیلی خوبه

خوبه

سلام برنامه خوبی است.

برای دانلود اپلیکیشن شاد برای دانش اموز

عالیه

برنامه خوبیه ممنون از برنامه‌ی خوبتون

عالییی

خیلی مطالب عالی بود ممنون از پیج خوبتون

این برنامه بسیاربرنامه خوبی است

خوب است

من میخواهم ای نصب بشود

طریقه ی نصب کلینیک اپلیکیشن شاد دانش‌آموزان ابتدا یی

عالی است

باسلام ما پیام رسان آی گپ رو نصب کرده بودیم ولی معلم عزیزمون گفتند پیام رسان شاد رو نصب کنین

جناب مدیر سایت لطفاً جواب همه رو بده بیشعور بازی در نیار!وقتی یکی می پرسه که اتباع چجوری وارد بشن لطفاً جواب بده یا بگو میشه طریقه شو بگو یا بگو نمیشه و اطلاعی ندارم، این کارت خیلی زشته که هیچ جواب بهشون نمیدی! لطفاً این کارو نکن همه ما انسانیم هیچ چیزی از همدیگه بیشتر و کمتر نداریم یادت باشه!حالا چه ایرانی چه افغانستانی و چه هر جای دیگه!همه مون آدمیم!

مصطفی عزیز ، ما صرفا یک منتشر کننده برای این برنامه هستیم و مسئول اون نیستیم. نکته دیگه اینکه حجم کامنت ها بسیار بسیار بالاست. متاسفانه خیلی از افراد به مشکل خوردن بابت این نرم افزار و ما واقعا فرصت نمیکنیم که همه کامنت ها رو جواب بدیم. روزی (بدون هیچ گونه گلچین کردنی) حدود ۳۰ کامنت رو جواب می دیم. ولی خوب اگر شما رو رنجوندیم از طرف تیم ایزی پی سی بسیار از شما عذر میخوام. نکته دیگه ای که هست در متن ذکر شده که برای سوال هاتون به فروم ایزی پی سی مراجعه کنین تا زودتر راهنمایی بشین. در اخر اینکه هنوز اموزش و پرورش اطلاعی در رابطه با شما عزیزان نداده که ما در اختیارتون بذاریم. و فقط میتونم بهتون یه شماره تماس بدم بابت پشتیبانی این نرم افزار که ازشون سوال کنین: 02143081 . باز هم اگر بابت ناراحتیتون شدیم عذر خواهی میکنم

عالی

سلام خیلی برنامه مفید هست

خوب

این برنامه. خوب است

موافق هستم خیلی خوب و جالبه اگه واقعا این طور باشه

خوب

خیلی عالی وخوب هست وممنون ازهمه کارگزاران محترم

باعرض سلام وخسته نباشیدخداقوت به شما عزیزان .ممنونم بسیار عالیه

سلام
خیلی راحت تونستم برنامه اجتماعی شاد را نصب کنم
ممنونم از این سایت

حقوق مطالب، تصاویر و قالب برای وبسایت
ایزی پی سی
محفوظ است.

طراحی سایت

توسط تژوال


پی دی افDownloads-icon


پی دی اف انتظارات از مدیران، معلمان، دانش آموزان و والدینDownloads-icon

چطور اپلیکیشن شاد را نصب کنیم
چطور اپلیکیشن شاد را نصب کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *