چطور با ارایش چشمانی درشت داشته باشیم

 
helpkade
چطور با ارایش چشمانی درشت داشته باشیم
چطور با ارایش چشمانی درشت داشته باشیم


۱۸ فروردین ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۳۰


توسط مینا کریمی

هیچ چیزی بهتر از داشتن یک جفت چشم زیبا و درخشان نمی تواند برای یک خانوم جذاب باشد اما متاسفانه گاهی اوقات طبیعت ما را در داشتن چنین چشمان ایده آل همراهی نمی کند. چگونه چشم درشت داشته باشیم؟ البته این اتفاق تنها با آرایش بوجود نمی آید.

مطالب مرتبط:

چطور با ارایش چشمانی درشت داشته باشیم

چگونه چشم ها را آرایش کنیم؟

چشم های پف کرده را چگونه آرایش کنیم؟

مدل‎های مختلف چشم را چگونه آرایش کنیم؟

نحوه صحیح ریمل زدن بر اساس فرم چشمان شما

۱- اگرچشمانی کوچک و ریز دارید از کشیدن خط چشم به تمامی دور چشم خودداری کنید. سعی کنید برای آرایش قسمت پایینی چشمانتان خط چشم را زیرمژه ها بکشید نه حاشیه درونی چشم، وحتما مراقب باشید که خط چشم پایین را تا گوشه چشم یا همان مجرای اشک ادامه ندهید.

۲- کشیدن خط چشم را تا گوشه بیرونی چشم ادامه دهید. این تکنیک اگر به خوبی انجام شود چشمان شما را درشت می کند و زیبایی خاصی به آنها می بخشد.

۳- خط چشم یا سایه سفید رنگی را در گوشه داخلی چشم یا همان مجرای اشک بکشید، این تکنیک با زیرکی خاصی می تواند گیرایی زیادی به چشمانتان ببخشد.

۴- ابروهایتان را تمیز کنید. ابروهای تمیز و زیبا به طور قابل ملاحظه ای چشم ها را برجسته نشان می دهد. اما این تصور که ابروهای نازک چشم ها را درشت تر نشان می دهد تصوری نادرست است و آن شیوه  تمیز کردن و حالت دادن ابروهاست که چشم ها را زیبا می کند.

۵- مژه هایتان را با استفاده از فرمژه و ریمل حالت دهید.

۶- سیاهی اطراف چشم را درمان کنید. این کار لزوما چشم ها را درشت نمی کند اما قطعا از زیبایی آنها می کاهد. پس سعی کنید با رژیم غذایی مناسب و مصرف کمتر نمک در مواد غذایی و خواب مناسب از این تیرگی ها دوری کنید.

۷- اگر چشم درشت می خواهید از قاشق های سرد استفاده کنید. شب قبل از اینکه به رختخواب بروید دو عدد قاشق را درون فریزر قرار دهید تادر طول شب سرد بشوند. زمانی که بیدار می شوید آنها را به مدت۱ دقیقه برروی چشم ها قرار دهید. این کار باعث می شود پف چشم بخوابد و در طول روز چشمانی درشت تر و شفاف تر داشته باشید.

محبوبترین مطالب

مطالب مرتبط

©چی بپوشم / بازنشر مطالب تنها با کسب اجازه کتبی و پرداخت هزینه بابت هر مطلب و همچنین ذکر منبع و لینک مستقیم به همان مطلب مجاز است


خرید بی واسطه جدیدترین مدلهای فرش

پرفروش ترین پکیج‌های جنسی رو از اینجابخر

چشم، دریچه ای به روح است و بیشتر زیبایی و جاذبه انسان ها در چشمان آنها جمع شده است. با نگاه می توان به اعماق فکر یک انسان نفوذ کرد. هر چه چشم ها زیباتر، جذابیت بیشتر. هر چه چشم درشت تر، چهره، زیباتر. از این رو، ترفندهای ساده آرایشی برایتان ذکر کرده ایم تا با کمک آنها، چشم های خود را بزرگ تر از آنچه هست، نشان دهید.

 

بالا کشیدن چروک چشم ها

چطور با ارایش چشمانی درشت داشته باشیم

درشت کردن چشم با آرایش

 

چروک های اطراف چشم، عمق و فرم چشم را نشان می دهند. منظور از چروک، خطوطی است که در اطراف چشم ها قرار دارند. برای اینکه چشم ها را بزرگ تر نشان دهید، با سایه و مداد، آنها را بالا بکشید. یک خط ساده در ادامه چشم و مژه ها به بیرون بکشید. با فرچه، سایه را به بیرون و سپس در امتدا گردی پشت پلک، به داخل بکشید و محو کنید. ترجیحا این امتداد خط از چشم بیرون نزند تا حالت طبیعی تری داشته باشد و فقط باعث بزرگ دیده شدن چشم بشود. 

 

استفاده از رنگ آبی 

 

به جای مداد سیاه، از مداد، ریمل و سایه آبی استفاده کنید. آبی باعث می شود تا سفیدی چشم شما بیشتر و براق تر دیده شود. سایه آبی را نیز در قسمت داخلی چشم، کم‌رنگ تر و در قسمت بیرونی، پررنگ تر بکشید. همین کار ساده توهم بزرگ تر بودن ایجاد می کند. 

 

به سمت بالا ریمل بزنید 

 

برای اینکه چشم ها درشت تر شوند، چند ریمل مختلف روی مژه ها بزنید و مژه ها را به طور کامل به سمت بالا ریمل بزنید. اول از ریمل بلندکننده و سپس از انواع حجم دهنده و پرپشت کننده استفاده کنید. مرکز مژه ها را به سمت بالا برس بکشید تا چشم ها گرد و بزرگ دیده شوند. 

 

مژه مصنوعی 

 

اگر دوست دارید چشمانتان بیشتر حالت عروسکی و فانتزی داشته باشد، از مژه های مصنوعی استفاده کنید.  البته قسمت درونی چشم باید مژه هایش کوتاه تر باشد. در انتها نیز مژه ها باید بلندتر باشند. این ترتیب موجب بزرگ تر دیده شدن چشم ها می شود. 

 

استفاده از مداد طلایی 

 

برای اینکه چشم درشت تر دیده شود، می توانید پشت خط چشم، یک خط نیز مداد طلایی یا صدفی بکشید. این رنگ، بازتاب خوبی دارد و باعث می شود تا چشم ها بازتر و زیباتر دیده شوند. 

 

سایه دودی 

 

سایه دودی را در پشت پلک و زیر چشم استفاده کنید. این باعث می شود تا چشم درشت تر دیده شود. سایه دودی در زیر چشم موجب می شود تا سفیدی چشم بیشتر دیده شود و نتیجه آن بزرگ تر دیده شدن چشم است. از رنگ هایی که بیشتربه رنگ پوست شما شباهت دارد، استفاده کنید. رنگ نزدیک رنگ پوست باعث زیباتر دیده شدن آرایش می شود و توی ذوق نمی زند. 

 

خط چشم 

 

بعد از استفاده از ریمل، خط چشم های مایع گزینه های بسیار خوبی هستند. یک خط باریک پشت پلک بکشید تا باعث بزرگ دیده شدن چشم شود. البته خط چشم را فقط در همان قسمت داخلی چشم بکشید و بیرون نروید تا موجب درشتی شود. 

 

حفظ سادگی 

 

سایه سفید و ریمل با برق لب ساده ترین آرایش است و باعث زیبایی صورت نیز می شود. 

 

رنگ ابروها 

 

پس از چشم، باید سراغ ابرو بروید. ابروها را گرد و کمانی بکشید. با ریمل ابرو، ابروها را کمی پررنگ تر کنید تا زیبایی ابرو موجب دیده شدن چشم ها نیز بشود. 

چطور با ارایش چشمانی درشت داشته باشیم

 

آرایش محو 

 

با خط چشم های قهوه ای، زیر پلک را بکشید. این کار باعث می شود تا عمق چشم دیده شود. سپس روی آن ریمل بزنید.

 

منبع: برترین ها

 

زیبایی خود را دوچندان کنید

تدارکات جشن ازسفارش غذاتااجاره میز وصندلی


تو جلسه خواستگاری چی بپرسیم!؟


برای مانتو چه پارچه ای بخرم؟


قاعدگی دردناک زنان و دختران


زبان انگلیسی رو کاربردی یادبگیر!


لاغری موضعی با لیزر

دستگاه خانگی ماست ساز با قیمت فوق العاده


جشنواره فروش فرش با تخفیفات استثنائی


دندان هات رو درست کن و3ساله پرداخت کن!!


بازسازی پیوند عاطفی زن و شوهر

چنین کیکی روفقط تواین یخچال میتونی جابدی


ست های لباس زیر جذاب و لاکچری

سریعترین وارزانترین راه سفربه نقاط مختلف


اسلایس براونی آلبالو

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

اکثر خانم ها دوست دارند چشمانی درشت و جذاب داشته باشند و برای همین به سراغ آرایش چشم می روند اما گاهی با اشتباهات ریز و درشت آرایش چشم وضع را بدتر می کنند و خودشان هم متوجه نتیجه ی معکوس آرایش چشمان ریز می شوند.

در میان نکات آرایش و زیبایی چشم دسته ای مخصوص خانم ها و دخترخانم هایی است که چشمان ریزی دارند است که به صورت تصویری با این نکات آشنا خواهید شد.

ا- ابتدا ابروهایتان را مرتب کرده و با یک مداد و یا فرچه ی ابرو اغشته به اکوا و سایه ی ابرو خط ابرو را صاف کنید.

2- با یک فرچه مناسب قمست پشت چشم را با سایه ای روشن زیرسازی کنید.

چطور با ارایش چشمانی درشت داشته باشیم

3 -سایه ی چشمی را که برای زیرسازی انتخاب کرده اید به دقت و درستی در اطراف پلک بالا و پایین زده و محو کنید.

 5-با یک مداد کرم روشن اطراف چشم (در بخش داخلی چشم) را روشن کنید. این روش یکی از مهم ترین و کاربردی ترین بخش های آرایش چشم ریز است چرا که با روشن کردن داخل پلک زیبایی چشم بعد از ریمل زدن بیشتر مشخص شده و چشمان ریز بازتر ودرشت تر به نظر می رسند.

6- ریمل مناسب انتخاب شده را در ابتدا روی  مژه های پایین اجرا کنید . گاهی خانم ها فکر می کنند ریمل برای  مژه های پایین نیاز نیست اما باید بگویم که یکی از بخش های تکمیل آرایش چشم ریمل زدن این قسمت از  مژه ها است.

 8- با فرمزه  مژه های بالا را قبل از ریمل زدن حال دهید. یادتان باشد که برای آرایش حرفه ای و زیبای چشم همیشه قبل از ریمل زده از فر  مژه استفاده کنید.

 

آرایش چشم یکی از اصول یک آرایش صورت حرفه ای است. اگر نمی دانید که چگونه می توانید چشم های تان را درشت کنید با ما همراه شوید.

 چند وقت پیش یکی از دوستانم به من گفت که چقدر زیباتر شدم. او پرسید: «چهره ات شاداب شده و دیگر خستگی قبل را ندارد. آیا دلیل اش خواب کافی است؟» در پاسخ به او گفتم: «خیر! به خاطر خط چشمم است.» تا آن زمان فکر نمی کردم که یک خط چشم ساده انقدر بر ظاهرم تاثیر بگذارد اما معجزه خود را نشان داد. به همین دلیل از آن پس سعی کردم که از ترفندهایی که چشمانم را بزرگ تر از قبل نشان می دهد استفاده کنم.

زیبایی نه تنها شما را برای دیگران جذاب تر می کند، بلکه اعتماد به نفس تان را نیز افزایش خواهد داد. اگر شما هم مانند من چشمهای ریزی دارید و می خواهید که آنها را بزرگ تر از قبل نشان دهید، از ترفندهایی که در ادامه مطلب به شما معرفی می کنیم، کمک بگیرید.

بیشتر بدانید : آرایش لایت، نکته هایی که به شما کمک می کند حرفه ای آرایش کنید!

چطور با ارایش چشمانی درشت داشته باشیم

یکی از ساده ترین راهها برای این که چشمان تان را درشت تر نشان دهید، سایه روشن است. آرایشگران هم برای این که چشم ها را شاداب تر و روشن تر نشان دهند، از سایه های رنگ روشن استفاده می کنند.مقداری از سایه روشن را به گوشه چشم ها و بالای پلک هایتان بزنید. با این کار تمام خستگی و بیحالی از چشمان تان دور خواهد شد.

 

 

زمانی که شما از رژ لب بی رنگ یا کم رنگ استفاده می کنید، در واقع تمرکز را از لبان تان گرفته اید و به سمت چشم هایتان جلب کرده اید. با این روش به طور طبیعی چشم هایتان درشت تر به نظر خواهد آمد.

 

اگر صبح به زور از خواب بیدار می شوید، یک لیوان آب یخ چاره کار شما خواهد بود. اما این لیوان برای نوشیدن نیست، بلکه باید آن را روی صورت تان بپاشید. از آنجا که چشم های پف کرده، شما را خسته و کسل نشان می دهد، یخ می تواند به بهترین شکل عمل کند و چهره شما را، حتی بدون نوشیدن قهوه، بیدار و سرحال نشان دهد.

 

کانسیلر رنگ روشن، نه تنها خستگی چشم های شما را از بین می برد بلکه آنها را درشت تر نیز نشان خواهد داد. اگر چه این کار ساده است اما تفاوت چشمگیری در چهره تان ایحاد می کند. بنابراین یک کانسیلر روشن بگیرید و آن را به زیر چشم هایتان بزنید تا سیاهی های دور آن را بپوشاند.آقایان هم می توانند از کرم ضد آفتابی که با رنگ پوست شان تناسب دارد، استفاده کنند.از آنجا که ناحیه دور چشم بسیار حساس است، سعی کنید که از کانسیلری مناسب استفاده کنید تا هم روی پوست صورت تان به خوبی بنشیند و هم به پوست تان آسیب نزند.

 

شاید شما هم جزو آن دسته از خانم های شاغلی هستید که وقت زیادی برای آرایش کردن ندارند. در این شرایط باید به دنبال ساده ترین و سریع ترین روش برای جذاب تر شدن باشید. مژه تاثیر زیادی بر چهره دارد. بنابراین با کمی حالت دادن آنها می توانید ظاهرتان را از این رو به آن رو کنید. با حجیم تر کردن و بلندتر کردن مژه ها، چشم هایتان بیشتر به چشم می آید. بنابراین فر مژه می تواند دوست خوبی برایتان باشد.

 

اگر چه سایه چشم روشن، چشم های شما را بزرگ تر نشان خواهند داد، اما خط چشم را هم فراموش نکنید. اگر تا به حال از خط چشم سیاه استفاده می کردید، زمان آن است که خط چشم های رنگ روشن را هم امتحان کنید. با روشن کردن دور چشم هایتان، قرمزی، سیاهی و خستگی آنها از بین می رود و چشم هایتان حالتی شاداب تر و سالم تر به خود می گیرد.

 

ابروهای پر، چشم های شما را تیره تر و خسته تر نشان می دهد، به همین دلیل آنها را مرتب تمیز کنید تا چشم هایتان را تحت تاثیر منفی خود قرار ندهد. پس از این که آنها را تمییز کردید، یک مداد ابرو رنگ روشن بردارید و آنها را حالت دهید. این را هم اضافه کنیم که هر رنگ روشنی، چهره شما را روشن تر خواهد ساخت.

 

اگر تمام ترفندها را به کار گرفتید اما همچنان احساس نارضایتی می کنید، بوتاکس می تواند گزینه دیگری باشد. گاهی ما نمی توانیم تمام چین و چروک های پوست مان را با کرم پودرها و کانسیلرها بپوشانیم، در این شرایط بوتاکس می تواند به کمک ما آید. با زدن آن، چشم های شما نیز درشت تر و شاداب تر به چشم می آید. البته از زیاد زدن آن روی پیشانی تان نیز بپرهیزید زیرا ابروهایتان را سنگین تر کرده و نتیجه ای عکس می دهد.

 

ویتامین سی برای داشتن پوستی روشن و شاداب لازم است. بنابراین از میزان ویتامین سی بدن تان اطمینان حاصل کنید. این ماده لکه های حاصل از آفتاب، نشانه های پیری و بی رنگی پوست را از میان می برد و چشم هایتان را جذاب تر و شاداب تر از قبل نشان خواهد داد.

 

بیشتر بدانید : آموزش و راهنمای تصویری گام به گام آرایش چشم

بیشتر بدانید : اگر بینی پهن دارید اینطور آرایش کنید !!

 

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغSeemorgh.com/lifestyleمنبع : زندگی ایده آل

 

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

فروشگاه سایان سنتر و تیم فنی و پشتیبانی سایان سنتر با تلاش شبانه روزی و گرد آوری جدیدترین و بهترین آموزش ها و مطالب سعی در ایجاد یک پل ارتباطی بین شما و دنیایی آموزشی محصولات زیبایی و جوانسازی نمایید . لذا ما با افتخار اعلام می کنیم که فروشگاه سایان سنتر همواره فراتر از یک فروشگاه خواهد بود .

چشم درشت و زیبا، نه تنها زیباست بلکه باعث جذابیت و گیرایی هرچه بیشتر صورت شما خواهد بود. یک زمان است شما به صورت مادرزاد دارای چشم های درشتی هستید که شما را زیبا می کند و یک زمان هم هست که چشمان شما خیلی بزرگ نیست اما دوست دارید آن را درشت تر نشان دهید. اگر شما هم جزو کسانی هستید که دوست دارید چشم های شما درشت تر دیده شود و در نظر دیگران جذاب تر دیده شوید، تا پایان این مقاله همراه سایان سنتر باشید تا شما را با راهکارهای آرایشی درشت کردن چشم آشنا کنیم.

جالب است بدانید استفاده از رنگ هایی مثل آبی آسمانی، آبی نفتی و … به چشم های شما حالتی جذاب و درخشان می دهد که اطرافیان تان هیچگاه آن را فراموش نخواهند کرد. پس اگر دوست دارید چهره ای خاص داشته باشید، حتما از این رنگ ها استفاده کنید. از مداد چشم آبی در قسمت زیر چشذطیم های تان استفاده نمایید. همچنین میتوانید از سایه آبی هم استفاده کنید.

چشم درشت

اگر شما هم می خواهید تیرگی زیر چشم هایتان را پنهان کنید، حتما این را می دانید که این کار بسیار سخت است اما می ‌توانید با استفاده از یک کانسیلر خوب که رنگ آن یک درجه روشن‌ تر از رنگ طبیعی پوست شما است، تیرگی آن را به حداقل برسانید.

چطور با ارایش چشمانی درشت داشته باشیم

برای پر تر نشان دادن صورت تان می توانید خط چشم نازک و کوتاه را اطراف چشمان تان بکشید تا چشم های شما گردتر و صورت شما نیز پرتر نشان داده شود. خط چشم‌های بلند و کشیده، صورت را لاغرتر می ‌کند و برای افرادی که دوست دارند چهره توپر تری داشته باشند مناسب نیست.

حتما خود شما نیز این نکته را میدانید که میکاپ تیره چشم باید همراه با رژ روشن انجام شود. بسیاری از خانم ها با اینکه میکاپ دودی چشم را بسیار دوست دارند، اما برای شب عروسی و مراسم های مهم آن را انجام نمی دهد و می ترسند با انجام دادن آن، چهره و صورت آن ها بسیار غلیظ و مصنوعی شده و به نوعی در ذوق بزند. این موضوع کاملا درست است و اگر شما هم فکر می کنید آرایش دودی چشم بسیار غلیظ است، حتما با یک متخص آرایشی مشورت کنید تا صورت تان را بررسی و سپس این میکاپ را پیاده سازی کند.

چگونه با آرایش چشم های درشت داشته باشیم؟

کسانی که پوست سفید روشن و موی بلوند دارند، بهتر است از رنگ قهوه ای برای آرایش چشم و ابروی خود استفاده کنند. رنگ قهوه ای رنگی است که برای پوست سفید و روشن بسیار مناسب بوده و سایه های صورت را بهتر نشان می دهد. رنگ مشکی برای خانم هایی که پوست شان خیلی سفید است اصلا مناسب نیست، چرا که رنگ مشکی چهره شما را خشن تر خواهد کرد و در رنگ زمینه سفید، حالتی بی روح به صورت شما می دهد.

در برخی افراد، حالتی خاص وجود دارد که چشمان آن ها کمی از مقدار عادی بیرون تر دیده می شود. اگر شما هم جزو این دسته افراد هستید، بهتر است بدانید برای چشمانی که از حدقه بیرون زده است، بهتر است پشت چشم را یک خط چشم پهن بکشید و از سایه تیره نیز به عنوان مکمل استفاده کنید. چون سایه تیره بیرون ‌زدگی را می ‌پوشاند، چشمان شما به شکل عادی خود دیده شده و دیگر بیرون زده و عجیب به نظر نمی رسند.

هنگام زدن سايه چشم توجه داشته باشيد سايه تيره، چشم را کوچک‌ تر و سايه روشن، چشم را درشت ‌تر از اندازه معمولی آن نشان می ‌دهد. از این رو اگر می خواهید چشمان درشت تری داشته باشید از سایه های رنگ روشن استفاده کنید. همچنین اگر می خواهید عمق بیشتری به چشمان تان بدهید، رنگ روشن سايه را روی کل پلک، رنگ متوسط را روی پايين پلک و رنگ تيره را روی گوشه خارجی بکشيد. همچنین توجه داشته باشيد سايه چشم‌ تان را هنگام آرايش خوب روی هم پخش کنيد تا خط و مرز خاصی بین آن ها دیده نشود. چرا که هیچکس نمی خواهد سايه ‌چشمش در 3 رنگ جلوه کند.

آرایش چشمان درشت

اگر زير چشمان‌ تان مشکلاتی مثل پف، لکه، تیرگی یا … داريد، توجه داشته باشيد زدن ريمل به مژه ‌های زيرين اصلا توصيه نمی ‌شود. اگر شما در این شرایط ریمل بزنید، پف يا لکه ‌های موجود برجسته ‌تر و زشت تر جلوه پیدا خواهند کرد.


از اینکه تا پایان مقاله چشم درشت همراه سایان سنتر بودید از شما سپاسگزاریم. نظرات و سوالات خود را از طریق بخش نظرات با ما در میان گذاشته و در صورت تمایل از سایر مطالب مجله آرایشی بهداشتی سایان سنتر دیدن نمائید.

خواندن این مطالب را پیشنهاد می کنیم:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فروشگاه سایان سنتر و تیم فنی و پشتیبانی سایان سنتر با تلاش شبانه روزی و گرد آوری جدیدترین و بهترین آموزش ها و مطالب سعی در ایجاد یک پل ارتباطی بین شما و دنیایی آموزشی محصولات زیبایی و جوانسازی نمایید . لذا ما با افتخار اعلام می کنیم که فروشگاه سایان سنتر همواره فراتر از یک فروشگاه خواهد بود .

بیشتر آرایشگران با مشتریانی مواجه می شوند که برای درشت کردن چشم شان به آنها مراجعه می کنند. آنها نیز تمام تلاش شان را به کار می بندند تا با روش های آرایشی مناسب چشم ها را درشت تر، بازتر و درخشان تر جلوه دهند. درشت کردن چشم خواسته اکثر زنانی است که دوست دارند با اصلاحاتی ساده و ظریف، به نتیجه دلخواه برسند. برای درشت کردن چشم راهکارها و اسراری وجود دارد. اگر شما نیز تمام مراحل زیر را انجام دهید می توانید به سادگی به نتیجه برسید.

ترفندهایی برای آرایش روزانه و مهمانی، چگونه کشیدن خط چشم و … راه هاییست که در این مقاله مطالعه خواهید کرد. با خواندن این مطلب به راحتی اصول درشت کردن چشم ها با آرایش را فرا خواهید گرفت.

معمولا چشم ها را دریچه روح انسان می دانند و در گذشته اعتقاد داشتند کسانی که چشمانی درشت دارند از معنویت بیشتری برخوردار هستند. اگر می خواهید چشمانی درشت داشته باشید ابتدا اطمینان حاصل کنید که ابروهایتان شکلی مرتب و زیبا دارند. ابروها باید با توجه به فرم صورت شما شکل داده شوند.

اگر چشمهای درشتی ندارید مهم است که ابروهایتان نه زیادی ضخیم و نه بیش از حد نازک باشد. همچنین انتهای ابروهایتان را کوتاه نکنید. اگر به طور طبیعی ابروهای کوتاهی دارید بهتر است به کمک ژل ابرو یا مداد ابرو دم ابرو را بلند کنید. در این صورت وقتی با خط چشم، چشم هایتان را می کشید چشم تان بزرگ تر نشان داده می شود. همچنین مطمئن باشید که اطراف ابروهایتان موی اضافی نباشد زیرا وقتی روی استخوان پلک تان سایه چشم می زنید، این موها توجه را از چشمانتان دور می کنند.

چیزی که همیشه باید حواستان به آن باشد، سیاهی یا پف دور چشم است. اگر دور چشم تان متورم است، چشمتان ریزتر نشان می دهد. رنگ های تیره اطراف چشم نیز اثری مشابه دارند. بنابراین شما باید با استفاده از کانسیلرها آن ها را مخفی کنید تا چشم تان از محاصره تورم و سیاهی خارج شود.

چطور با ارایش چشمانی درشت داشته باشیم

وقتی استخوان پلک تان بیش از حد بیرون زده است و پلک تان کوچک است، سایه چشم همواره پشت چین های پلک جمع می شود و این یکی از شایع ترین مشکلات چشمان ریز است. این یکی از دلایلی است که شاید شما فکر کنید هیچوقت قادر نیستید خط چشم بزنید. راهی که می توانید از آن برای حل این مشکل استفاده کنید، استفاده از یک پرایمر چشم است. وقتی پیش از آرایش از پرایمر چشم استفاده می کنید باعث می شود که چین و چروک های استخوان پلک صاف شود تا بتوانید به راحتی روی آن سایه و خط چشم بزنید. اگر کانسیلر در دسترس تان نیست و می خواهید از کیت سایه تان استفاده کنید، یک رنگ خنثی را به عنوان پایه انتخاب کنید و آن را به تمام پشت پلک بزنید.

اگر مراحل بالا را رعایت کنید بلافاصله متوجه تفاوت آن خواهید شد. با این حال بدون ایجاد کنتراست و سایه زدن صحیح نمی توانید به نتیجه دلخواه برسید.

برای درشت کردن چشم همیشه از سایه های تیره دوری کنید و به جای آن از سایه های روشن استفاده نمایید. سعی کنید رنگ روشن تر را روی ۳/۱ داخلی چشم و رنگ کمی تیره تر را بر ۳/۲ گوشه خارجی چشم اعمال کنید. برای چشمان کوچک رنگهای براق، صدفی روشن و رنگ های خنثی بسیار موثر است. انتخاب رنگ سایه بستگی به رنگ پوست و رنگ چشم تان دارد تا چشمان تان را به مرکز توجه تبدیل کند.

اگرچه سایه های مات برای درشت کردن چشم بی نظیر هستند اما گاهی کمی اکلیل می تواند به زیبایی هر چه بیشتر کمک کند. سایه های صدفی و متالیک چشم ها را درشت تر و روشن تر نشان می دهند. اگر استفاده از سایه اکلیلی را بلد نیستید، کمی از آن را گوشه چشم، کمی روی مرکز پلک فقط بالای مردمک و روی استخوان ابرو فقط زیر قوس ابرو بزنید. این کار نور را به چشمتان جذب می کند و آن را برجسته می سازد.

یکی از بهترین راهکارهای آرایشی استفاده از مداد بژ یا سفید است که شما می توانید آن را داخل چشم بکشید و چشم را درشت تر کنید. استفاده از مداد به رنگ بژ طبیعی تر از مداد سفید رنگ است اما به هر حال می توانید از هر کدام که می خواهید استفاده کنید. انتخاب با شماست.

برای چشمان درشت و روشن باید از یک خط خوب در گوشه خارجی چشم کمک بگیرید. می توانید برای این منظور از مداد چشم مشکی استفاده کنید. اگر از مداد استفاده می کنید زیاد دستتان را عقب و جلو نبرید. یک خط در گوشه خارجی چشم بکشید و آن را پر کنید تا یک خط صاف و یکدست داشته باشید. این کار چشم ها را کشیده و زیباتر می کند.

هیچ آرایش چشمی بدون ریمل زدن کامل نمی شود. پیش از آن از یک فرمژه استفاده کرده و بعد کارتان را با ریمل پایان دهید. هنگامی که فرمژه زدید، با ریمل مژه هایتان را آهسته به سمت بالا بکشید. ترفندی که برای جلوگیری از مژه های به هم چسبیده وجود دارد این است که وقتی یک بار ریمل زدید پیش از آنکه خشک شود یک بار دیگر ریمل بزنید. این کار باعث می شود مژه ها از هم باز شده و به هم نچسبند. برای چشم های ریز بهتر است ریمل را بیشتر در قسمت مرکزی و بیرونی چشم بزنید تا بزرگتر به نظر برسند. شما باید از دو لایه ریمل استفاده کنید. بهتر است ابتدا ریمل بلند کننده بزنید و سپس ریمل حجم دهنده را روی آن اعمال کنید.

مژه مصنوعی چشمها را بزرگتر و عروسکی تر نشان می دهد همچنین می تواند ظاهر متفاوتی برای تان ایجاد نماید بنابراین مدلی را انتخاب کنید که برای شما مناسب تر است. بهتر است از مژه مصنوعی تکی آن هم فقط در گوشه خارجی چشم استفاده کنید تا آرایشی طبیعی تر داشته باشید.

تا اینجا از مراحلی که آرایشی بی نظیر برای شما ایجاد می کنند سخن گفتیم و از حالا به بعد وقتش رسیده تا نکات پیشرفته تری را بدانید.

یکی از ترفندهای آرایشی که چشمانتان را حسابی زیبا می کند استفاده از مداد چشم آبیست. این کار هم قرمزی چشمها را تصحیح می کند و هم چشمانتان را بیدار می کند. این کار حتی برای زنانی که چشمان قهوه ای دارند نیز توصیه می شود.

به یاد داشته باشید اگر راه حلی برای سیاهی دور چشمتان پیدا نکردید از این روش استفاده نکنید زیرا این کار سیاهی را دو چندان نشان می دهد.

حتما می دانید که کشیدن خط مشکی و تیره داخل چشم می تواند چشمان شما را بی اندازه کوچک نشان دهد پس اگر چشمان کوچکی دارید از انجام این کار خودداری کنید وآن را فقط روی پلک فوقانی بکشید.

اگر پشت پلک تان کوتاه است، بدترین اشتباهی که می توانید انجام دهید این است که خط چشمی ضخیم بکشید. خط چشم تمیز کشیدن کار سختیست اما نگران نباشید زیرا با تمرین کردن در آن ماهر می شوید. سعی کنید خط را تا جای ممکن نزدیک به مژه بکشید و تقارن را حفظ نمایید. همچنین انتهای خط را بر خلاف شکل طبیعی چشم و کمی به سمت بالا بکشید.

آرایش گربه ای هم جذاب است و هم به خاطر عمق و توجهی که ایجاد می کند می تواند چشم ها را درشت نشان دهد. کافیست دم خط چشمتان را بیشتر ادامه دهید و یک سایه قهوه ای بالای آن بکشید سپس با سایه ای روشن تر که پشت پلک زده اید آن را کمی محو نمایید. در این مدل آرایش حتی اگر از سایه های تیره مثل مشکی و سرمه ای استفاده کنید باز هم چشمانتان درشت نشان می دهد.

برگرفته از: saednews.com

چطور با ارایش چشمانی درشت داشته باشیم
چطور با ارایش چشمانی درشت داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *