چطور با ارایش کم زیبا شویم

 
helpkade
چطور با ارایش کم زیبا شویم
چطور با ارایش کم زیبا شویم

زیبایی همیشه از درون افراد نشات می گیرد. بهترین راه برای زیبا شدن، طبیعی به نظر آمدن است اما ایده ها و راه هایی هم هست که به آن کمک می کند. لازم نیست برای زیبا دیده شدن حتماً چشمتان را در سایه و گونه هایتان را در رژگونه غرق کنید. این مقاله به شما نشان می دهد که چطور سایه ها و شکل های طبیعی صورتتان را زیباتر نشان دهید تا هم اعتماد به نفستان بالا رود و هم زیبایی طبیعی داشته باشید.

از انجایی که چهره ی آرایش شده , هر چند کم با چهره ی بدون آرایش بسیار تفاوت دارد , را هایی برای همیشه مرتب بودن با صرف کمنرین زمان وجود دارد تا شما چه در منزل برای انتقال روحیه ای شاد به افراد خانواده و نیز خودتان و چه بیرون از خانه در حدی ساده و با آرایش کم به راحتی به چهره تان رنگ تازه ای بدهید .

1. صبح پس از بیدار شدن از خواب و شست و شوی صورت با اب سرد و خنک , بگذارید آب روی پوستتان به حالت طبیعی خشک شود . همین امر در ابتدای روز پوست صورت شما را از افتادگی و شل شدن حفظ کرده و شادابی و سر حالی خاصی به شما منتقل میکند .

2. تنها کرمی که بهتر است در منزل یا حتی برای خرید , بیرون از منزل استفاده کنید و زمان ماندن آن روی پوست ضرری به پوستتان نمیرساند , انواع کرم های ضد آفتاب است . اگر دوست داشته باشید که مانند یک کرم پودر در صورت داشتن جوش و لک روی پوستتان , آن ها را بپوشانید از نوع رنگی آن روی پوست بمالید و با شست شوی بعدی صورت دوباره از آن روی پوست بزنید .چطور با ارایش کم زیبا شویم

3. برای انواع چشم ها چه چشم ریز , چه درشت و با حالت های مختلف و رنگ های متفاوت استفاده از یک خط چشم مدادی سیاده و تنها یک بار کشیدن در داخل چشم , فرم و حالت چشم را نمایان ساخته و آن را از بی حالتی در خواهد آورد که البته توجه داشته باشید فقط یک مداد را داخل چشم بکشید تا چشم تان سیاه نشود و تنها حالت ملایم و طبیعی به چشم ها داده باشید . 4. توجه داشتن به هماهنگی رنگ رژ لب با لباس منزل یا با شال و روسری که برای بیرون رفتن از منزل میپوشید , مهم ترین قسمت آرایش در مرتب بودن و تغییر شما در مدت زمان کوتاه است و طوری که تنها یک لایه رژ بدون خط لب و گاهی خط لب بدون رژ هم رنگ لباس منزل یا شال و روسری روی لب بزنید و برای شیک تر بودن از رمگ های ملایم یا برق لب در انواع رنگ ها استفاده کنید تا بیرون از منزل نیز راحت باشید .

5. اگر فرصت داشته و دوست دارید از رژ گونه ای ملایم همرنگ رژ لبتان بزنید و همچینی در منزل برای انرژی بیشتر از رژ لب های رنگ شاد و روشن استفاده کنید .

6. اگر مژه های خیلی صاف و بلندی دارید با یک بار استفاده از فر مژه به آن ها حالت دهید .

رازهای زیبایی این بخش مربوط به نکات مهم آرایش برای سنین و شرایط خاص است. یعنی چگونه بدون آرایش و یا با آرایش کم جذاب به نظر برسیم.

اگر دختر کم سن و سالی دارید که قرار است برای مهمانی یا بیرون آرایش کند، برای شما میکاپ دخترانه بسیار ساده ای پیشنهاد می کنیم که مناسب برای دختران نوجوان است.

برای آرایش چشم و آرایش لب ها، از رنگ های روشن و ملایم استفاده می کنیم. هر چقدر رنگ ملایم تر باشد، آنها را جذاب تر و زیباتر می کند.

ترکیبات آرایش صورت، شامل یک سایه ملایم قهوه ای یا گلبهی خیلی کمرنگ، خط چشم ساده، ریمل، یک رژ لب لایت و همرنگ لب است.

برای آرایش محو و نامریی هیچ گاه از کرم و کرم پودرهای براق و خیلی روشن استفاده نکنید. در این نوع آرایش، لوازم آرایش پودری به همراه قلم های مخصوص آنها در سایزهای مختلف مورد نیاز است.چطور با ارایش کم زیبا شویم

با نازکترین فلم مو با استفاده از پودرهای فشرده به رنگ دودی و مشکی مات، خطی باریک ونازک لابلای مژه های بالا که گاهی عرض آن نیم سانت بیشتر نیست به اندازه خود چشم بکشید و سعی کنید این خط از چشم بیرون نزند. فقط حالت چشم را کمی تغییر دهید.

 از ریمل بدون خورده مژه تنها برای تیره کردن مژه ها و جدا ساختن آنها از هم استفاده می شود. اول از عرض مژه ها و بعد از آن، تنها مژه های بالا را از طول ریمل بزنید. ابروها را با برس ابرو به سمت بالا بکشید و حالت دهید. سپس با برس پهن و مخصوص پودرهای پوشاننده صورت، همه نقاط را خوب بپوشانید که بهتر است برای یک دست شدن و محو شدن لکه های قهوه ای، اول روی این نقاط پودر زده و سپس دوباره همه صورت را کامل و یکدست بپوشانید. پس از اینکه رژگونه تمام شد، از برس قبلی استفاده کنید.

 روی رژگونه این برس را بکشید تا رژگونه محو شود؛ حتی از این برس برای پشت چشم ها استفاده کنید تا کاملا صورت به یکنواختی برسد. بعد از آن می توانید از یک رژ لب طبیعی مثل گلبهی استفاده کرده و جلوه ای شیک و طبیعی داشته باشید.

 

10 نکته آرایش و زیبایی برای دختران نوجوان

1- سعی کنید زیاد آرایش نکنید.

2- از مواد آرایشی طبیعی که دارای پایه گیاهی هستند استفاده کنید.

3- سعی کنید از لوازم آرایشی مرغوب استفاده کنید.

آرایش ملایم صورت برای دختران نوجوان

4- به اندازه کافی آب بنوشید.

5- قبل از رفتن به رختخواب، حتما آرایش خود را پاک کنید.

6- موهای خود را کوتاه نگه دارید.

7- پوست بدن تان را همیشه چرب نگه دارید.

8- سبزیجات به رنگ سبز را فراموش نکنید.

9- از گوشت قرمز اجتناب کنید.

10- به جای استفاده از اسپری، از عطر استفاده کنید.

 

 شاید بعضی از دختران نوجوان تمایل زیادی به آرایش کردن نداشته باشند اما می خواهند زیبا و جذاب به نظر برسند. ما آیتم های زیر را پیشنهاد می کنیم:

 

 استراحت کافی

هر شب به مقدار کافی بخوابید. این مقدار بین 6 الی 8 ساعت در نظر گرفته شده است. به اندازه کافی آب بنوشید. از نوشیدنی های الکلی و قندی پرهیز کنید تا بتوانید پوست خوب و جذابی داشته باشید.

 

ابروهای تان را مرتب کنید

ابرو یکی از مهمترین بخش های صورت است و تاثیر زیادی بر صورت دارد. اندازه و فرم آن را می توانید در یک آرایشگاه خوب، تغییر دهید.

 

 به صورت و بدن تان مرطوب کننده بزنید

هر روز از یک مرطوب کننده خوب بر صورت و بدن تان استفاده کنید. سعی کنید کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید. حتی در روزهای بارانی از کرم ضد آفتاب استفاده شود و شب ها سعی کنید از کرم مرطوب کننده استفاده کنید که پوست تان نرم و زیبا شود.

 

 رژیم غذایی

مصرف میوه و سبزیجات باعث شادابی پوست می شود. سعی کنید قبل از غذا از میوه استفاده کنید تا پوستی شاداب و زیبا داشته باشید.

 

 موهای سالم

برای موهای تان از شامپوهایی که مناسب نوع موی شما است، استفاده کنید. اکثر خانم ها هر روز که از شامپو استفاده می کنند، از نرم کننده هم استفاده می کنند؛ به خاطر همین باعث می شود مو چرب و روغنی به نظر برسد.

 

آرایش می تواند خانم ها را زیباتر یا زشت تر نشان دهد. اگر همیشه آرایش کنید و یک روز آرایش در صورت شما نباشد، چهره شما خسته و بیمار به نظر می رسد. همیشه سعی کنید آرایش طبیعی و ساده داشته باشید. همیشه آرایش کم داشته باشید و همچنان خوب به نظر برسید.چطور با ارایش کم زیبا شویم

 

 

 آینه بزرگ نما

برای آرایش کردن از یک آینه کوچک بزرگ نما استفاده کنید. سعی کنید از یک مرطوب کننده خوب برای زیرسازی آرایش خود استفاده کنید. این کار کمک خواهد کرد تا از به وجودآمدن چین و چروک جلوگیری شود.

 

 پوست خودر ا زیرسازی کنید

از یک کرم پودر خیلی خوب کمرنگتر از پوست خود استفاده کنید تا لکه ها و نقطه های قهوه ای را بپوشاند.

 

 رژگونه بزنید

از رژگونه صورتی کمرنگ یا هلویی طبیعی استفاده کنید. این کار فقط کمی به صورت شما رنگ و لعاب می دهد اما زیبایی خاص به چهره شما خواهد داد.

 

 مژه های خود را فر دهید

از یک فر مژه استفاده کنید تا مژه زیبای تان بدون اینکه به هم چسبیده باشد یا ریمل از آن چکه کند، به چشم بیاید.

 

 سایه چشم اضافه کنید

کمی هم پودر سایه را به پلک تان بزنید.

 

 رژ لب ملایم استفاده کنید

برای لب هایتان از رژ لب ملایم استفاده کنید که درخششی به لب هایتان بدهد. 


لوازم خونگیت رو اقساطی نو کن!

بادکنک آرایی واجرای مدرن ترین تم های تولد

چگونه آرایش ساده کنیم

 

شما نیاز به آرایشی دارید که لک ها و معایب صورتتان را پنهان کند، و در عین حال قسمت‌های زیبای چهره تان را برجسته نماید. با کم کردن بار آرایشتان همچنین در هزینه ای که صرف آرایش خود می نمایید نیز صرفه جویی خواهید کرد.چطور با ارایش کم زیبا شویم

 

چگونه آرایش کنیم که زیبا به نظر برسیم:

1 – استفاده از آینه کوچک بزرگ نمابرای آرایش کردن از یک آینه کوچک بزرگ نما استفاده کنید. سعی کنید از یک مرطوب کننده خوب برای زیرسازی آرایش خود استفاده کنید. این کار کمک خواهد کرد تا از به وجودآمدن چین و چروک جلوگیری شود.

 

2 – زیر سازی کنید

از یک فونداسیون مایع همرنگ پوستتان یا حتی کمی روشن تر استفاده کنید. از فونداسیون برای یک رنگ کردن رنگ پوستتان استفاده کرده، لکه ها را بپوشانید و صورتتان را صاف تر کنید.

 

3 – رژ گونه بزنید

اگر فرصت داشته و دوست دارید از رژ گونه ای ملایم همرنگ رژ لبتان بزنید و همچین در منزل برای انرژی بیشتر از رژ لب های رنگ شاد و روشن استفاده کنید .

 

یک رژ گونه ی صورتی کم رنگ، برنز یا هلویی، طبیعی تر از دیگر رنگ‌ها بنظر می‌رسند. فقط چندبار رفت و برگشت قلم موی بزرگی از رژ گونه کافیست تا چهره تان را بشاش، جوان و فوق‌العاده کند. این کار فقط کمی به صورت شما رنگ و لعاب میدهد اما گام بزرگی در آرایش صورت خواهد بود.

 

4 – مژه های خود را فر کنید

از یک فرمژه استفاده نمایید تا مژه های زیبایتان، بدون اینکه بهم چسبیده باشد یا ریمل از آن چکه کند به چشم بیاید. برای آرایش سبک تر باید دور ریمل را نیز خط بکشید.

 

5 – سایه چشم بزنید

یک سایه چشم صورتی کم‌رنگ، هلویی یا برنز بزنید. کمی هم پودر سایه را به پلکتان بزنید.

 

6 – رژ لب ملایم استفاده کنیدبرای لب هایتان از رژ لب ملایم استفاده کنید که درخششی به لب هایتان بدهد.

 

چگونه زیبا به نظر برسیم

 

بدون آرایش چگونه زیبا به نظر برسیم؟

– استراحت کافی

هر شب به مقدار کافی بخوابید. این مقدار بین 6 الی 8 ساعت در نظر گرفته شده است. به اندازه کافی آب بنوشید. از نوشیدنی‌های الکلی و قندی پرهیز کنید تا بتوانید پوست خوب و جذابی داشته باشید.

 

– ابروهای‌تان را مرتب کنید

ابرو یکی از مهمترین بخش‌های صورت است و تاثیر زیادی بر صورت دارد. اندازه و فرم آن را می‌توانید در یک آرایشگاه خوب، تغییر دهید.

 

–  به صورت و بدن‌تان مرطوب‌کننده بزنید

هر روز از یک مرطوب‌کننده خوب بر صورت و بدن‌تان استفاده کنید. سعی کنید کرم ضدآفتاب را فراموش نکنید. حتی در روزهای بارانی از کرم ضدآفتاب استفاده شود و شب‌ها سعی کنید از کرم مرطوب‌کننده استفاده کنید که پوست‌تان نرم و زیبا شود.

 

–  لب های خود را مرطوب کنید

اگر لب های شما پوسته پوسته شده اند و به قدری دلربایی بیشتر نیاز دارند ولی به بالم یا برق لب دسترسی ندارید، با استفاده از هر پاک کننده یا روغنی که می بینید تا حد ممکن لب های خود را مرطوب کنید. می توانید با یک بار استفاده خشکی را درمان کرده و کاری کنید که لب های شما بدرخشند. 

 

چطور با ارایش کم زیبا شویم

چگونه ارایش زیبا کنیم

 

– رژیم غذایی

مصرف میوه و سبزیجات باعث شادابی پوست می‌شود. سعی کنید قبل از غذا از میوه استفاده کنید تا پوستی شاداب و زیبا داشته باشید.

 

– موهای سالم

برای موهای‌تان از شامپوهایی که مناسب نوع موی شما است، استفاده کنید. بیشتر خانم‌ها هر روز که از شامپو استفاده می‌کنند، از نرم‌کننده هم استفاده می‌کنند. این امر باعث می‌شود مو چرب و روغنی به نظر برسد.

 

– مژه های خود را با انگشت حالت دهید

متخصصین یک نکته و راهنمایی عالی و ارزان دیگر برای زیبا بودن بدون آرایش دارند. این کار باعث می شود چشم ها هشیار و درخشان بنظر بیایند و به شما اجازه می دهد زمانی که لوازم مخصوص آن را ندارید، از یکی از انگشتان خود استفاده کنید. برای این کار انگشت اشاره ی خود را کمی خیس کرده و مژه ها را با استفاده از آن به بالا خم کنید. انگشتان شما می توانند تقریبا به شکل نوعی فرم دهنده یا فر مژه عمل کنند. می توانید انگشت خود را با کمی لیس زدن یا نگاه داشتن زیر شیر آب خیس کنید و کار خود را انجام دهید.

 

گردآوری: بخش آرایش و زیبایی بیتوته

 

 

زیبایی خود را دوچندان کنید


جدیدترین مدلهای طرح برجسته فرش


لیفت و پروتز سینه توسط پزشک برتر تهران

مشاهده تمامی مدلهای لوازم خانگی اسنوا/قیمت


زبان انگلیسی رو کاربردی یادبگیر!


چنددقیقه ای بدون دردسر ماست سالم بساز!

دلت کیک خونگی میخواد،فرصت درست کردن نداری؟


بازسازی پیوند عاطفی زن و شوهر

هتل و بلیط مقصد موردنظرت رو آنلاین رزرو کن

اینجا یکی از هتلهای کیشه! همین حالارزروکن

خرید انواع ابزار وجعبه ابزار خانگی وصنعتی


خدمات ایمپلنت بدون آسیب رساندن به لثه


به تماشای کیفیتی بی حاشیه!


آشپزی بدون دغدغه کثیفی گاز


یادگیری زبان در کوتاهترین زمان

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

یک پزشک – اخبار فناوری، پزشکی، سینما و کتاب

همه بانوان دوست دارند در حالی که آرایش کمی دارند، زیبا و جذاب به نظر برسند. برای رسیدن به این خواسته دو راه بیشتر ندارید. در قدم اول باید معایب صورت را پنهان کنید و در قدم دوم به زیباسازی قسمت های مختلف چهره بپردازید. اما در عین حال، از استفاده بی رویه از لوازم آرایش خودداری کنید. چرا که این روزها روش ها و لوازم آرایش مختلفی روی کار آمده که دنیای زیبایی و آرایش را به سمت زیبایی طبیعی حرکت می دهد. یکی از لوازم آرایشی که کمک می کند، به صورت کاملاً طبیعی صورت خود را زیباتر جلوه دهید، کانسیلر است. کانسیلر یک الی دو درجه از کرم پودر روشن تر است و برای رفع تیرگی های زیر چشم  استفاده می شود.چطور با ارایش کم زیبا شویم

اگر دوست دارید، ترفند های جدید آرایش کردن را بدانید و به صورت اصولی آنها را به کار ببرید، در این مقاله با ما همراه باشید.

غلظت بالای کانسیلر کمک می کند عیوب صورت را به طور کامل بپوشانید. نقص های پوستی مانند لکه پوستی، گودی و سیاهی زیر چشم، آکنه و قرمزی های ناشی از آن به طور کامل با استفاده از کانسیلر محو می شود. اما اگر تا به حال از این وسیله استفاده نکردید، باید با شرایط استفاده از آن آشنا شوید.

کانسیلرها در انواع مختلفی ساخته می شوند که هر کدام از آنها برای رفع مشکل خاصی انتخاب می‌شود. پس قبل از خرید، نیاز پوست خود را شناسایی کنید. معمولاً کانسیلرهای مدادی برای رفع جای جوش و آکنه استفاده می‌شوند، نوع مایع این محصول برای پوست های خشک و کانسیلرهای جامد مناسب پوست های چرب است. همچنین دقت کنید، رنگ کانسیلر را یک الی دو درجه روشن تر از رنگ پوست خود انتخاب کنید. هر چقدر برند بهتری خریداری کنید، نتیجه آن بر روی پوست صورت بهتر و ایده آل تر خواهد بود. لازم به ذکر است که کانسیلرهای قیمت مناسبی در بازار وجود دارند که علی رغم قیمت پایینی که دارند بسیار کیفیت خوبی دارند. از جمله این موارد می توانیم به کانسیلر کالیستا اشاره کنیم.

قبل از هر کاری پوست خود را کامل بشویید و با پوستی تمیز شروع به آرایش کردن کنید. برای این کار می توانید از مرطوب کننده های آبرسان استفاده نمایید. در واقع استفاده از کانسیلر اولین قدم برای آرایش ساده است که قبل از آن باید تمیز کردن و آماده سازی پوست را انجام دهید.

بعد از آماده سازی پوست نوبت به استفاده از کانسیلر می‌رسد. هر قسمتی از پوست صورت که توسط کرم پودر یکدست نمی شود، گزینه مناسب برای کانسیلر است. اولین هدف استفاده از کانسیلر رفع سیاهی های دور چشم می باشد. سیاهی اطراف چشم تاثیر بدی بر روی زیبایی چهره می گذارد و شما بعد از استفاده کانسیلر کاملا متوجه جوان تر شدن صورت خواهید شد. برای تاثیر بهتر کانسیلر بر روی سیاهی دور چشم سعی کنید آن ها را محو کنید تا چشم ها حالت طبیعی تری داشته باشد.

بعد از استفاده از کانسیلر، کمی فونداسیون بردارید و بر روی این نواحی بزنید تا رنگ کرم پودر در کنار کانسیلر طبیعی به نظر برسد و کانسلیر تثبیت شود.

ریمل دوست داشتنی ترین لوازم آرایش دنیا است که بیشتر خانم ها علاقه خاصی به آن نشان می‌دهند. این محصول آرایشی برای داشتن یک آرایش ساده بسیار ضروری و کاربردی است. ریمل کمک می کند در سریع ترین زمان ممکن جان تازه ای به حالت چشم های خود بدهید و بدون استفاده از دیگر لوازم آرایش مورد نیاز چشم آماده شوید. اما برای این که با استفاده از ریمل حالت چشم هایتان زیباتر شود لازم است،  نکات کلیدی انتخاب ریمل و اصول ریمل زدن را بدانید.

مژه‌های شما کوتاه است یا بلند؟ اگر مژه های کوتاهی دارید، بهتر است ریمل‌ بلند کننده خریداری کنید. اما اگر مژه هایتان بلند است، هیچگاه از ریمل‌های بلند کننده استفاده نکنید. چرا که مژه های شما را بیش از حد معمول بلند می کند و آرایش صورت شما را نامرتب جلوه می دهد. همچنین اگر مژه های کم پشتی دارید، ریمل های حجم دهنده به راحتی مشکل شما را حل می کند. به طور کلی، برای انتخاب ریمل به سراغ برندهای معتبر و شناخته شده بروید تا مشکل ریزش مژه پیدا نکنید و در درازمدت با آسیب روبه رو نشوید.

طریقه درست ریمل زدن را یاد بگیرید.

اگر هنوز نحوه ریمل زدن را یاد نگرفته اید و یا دوست دارید به اشتباهات خود در ریمل زدن پی ببرید، مراحل گفته شده را با دقت بخوانید.

برای این کار ابتدا مواد اضافی را با کشیدن برس ریمل از دیواره ظرف پاک کنید. به سمت پایین نگاه کنید و برس ریمل را در قسمت انتهایی مژه، نزدیک به ریشه آن قرار دهید و به سمت بالا حرکت دهید. اگر حین انجام این کار ریمل را بچرخانید، حالت مژه های تان فر خواهد شد.

از بهترین ریمل های چشم می توانیم به ریمل اسنس، ریمل مک، ریمل دوسه  ریمل بیو و ریمل بورژوا اشاره کنیم. ریمل خوب ریملی است که به راحتی هنگام شستشو از روی مژه ها پاک شود و هنگام ریمل زدن، چشم های تان احساس سنگینی نکند. به بلند و حجیم شدن مژه های شما کمک کرده و باعث ریختن مژه هایتان نشود.

بسیاری از بانوان به این نکته دقت نمی کنند. ولی انتخاب رنگ ابرو تاثیر بسیار زیادی بر روی زیبایی و سادگی صورت شما می گذارد. اگر رنگ ابرو را به درستی انتخاب کنید، هنگام آرایش کردن زیبایی صورت شما دو چندان می شود و هر فردی با دیدن شما به دنبال راز زیباتر شدن صورتتان می گردد. پس باید از ترفندهای لازم برای انتخاب رنگ ابرو با خبر شوید. این ترفندها شامل موارد زیر است:

این روزها مدل آرایش های روز ساده و کم رنگ انتخاب می شود که مورد پسند بسیاری از افراد قرار می گیرد. اما برای آرایش هایی که در عین سادگی زیبا به نظر می رسد، نیاز به زیرسازی های بسیاری است. اگر برای زیرسازی از بهترین برندهای لوازم آرایشی استفاده کنید، نتیجه آرایش ایده ال تر خواهد بود.

عوامل موثر بر قیمت لوله مانیسان و انواع ورق را بشناسید

چگونه رایحه بادی اسپلش و لوسیون بدن را ماندگارتر کنیم؟

افتتاح خط تولید ملی سیستم ایمپلنت دندانی اویتا – شرکت دانش‌بنیان کوشا فن پارس…

چرا باید از پروژه آماده پریمیر استفاده کنیم؟

انتخاب خدمات عروسی

جدیدترین یافته ها و نتایج از کاشت مو به روش SUT با کلینیک رویان سلامت

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

کتاب‌های محبوب


کتاب مرگ در ونیز ، نوشته توماس مان‌

کتاب پاکسازی ذهن برای موفق‌شدن در زندگی – راهی بی‌نظیر برای از بین‌بردن ترس، اضطراب و افکار منفی – نوشته استیو اسکات ، بری داونپرت
چطور با ارایش کم زیبا شویم


کتاب اثر مرکب ، نوشته دارن هاردی، معرفی

کتاب هنر شفاف اندیشیدن – نوشته رولف دوبلی – ترجمه عادل فردوسی‌پور – معرفی

آدرس ایمیل خود را وارد کنید و در مرحله بعد یادتان نرود که حتما تأیید کنید:



Hedy Lamarr – Inventor of radio frequency-hopping technology


MARGARET KNIGHT – Inventor of the flat-bottomed paper bag machine


STEPHANIE KWOLEK – Inventor of Kevlar

عادت‌های بدی که مهارت‌های ارتباطی را محدود می‌کنند


نیروی اعتماد به‌ نفس چیست؟

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی پسورد

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

ایران وی – مجله تفریحی سرگرمی

روش های فوق العاده برای داشتن آرایش خوب و زیبایی بیشتر در هنگام آرایش کردن
درسـت است که خبــره شدن در آرایش یک مهارت است، اما این کار هم مثل بقیــــه کارها رمز و رموزی دارد که می تواند یک چهره کاملاً عادی را بــه چهره ای جذاب و فریبنده تبدیل کند. در این مقاله قصد داریم ۱۰ مورد از مهمترین رمز و رازهای آرایـش را بـــه شما معرفی کنیم که شاید به بهره گیری از این تکنیک ها، بتوانید در این زمینه جزء حرفه ای شوید.

۱٫ فـقط پنـکک را روی قسـمت های تیــره پوست نکشـید. بـرای اینـکـه پـوست شاداب و تر و تازه به نظر برسد، بـایـد سایه سیاه که زیر چشم می افتد را از بین ببرید. برای این منظور، با پنککـی یک درجه روشن تر از کرم پودری که روی کل صورت زده اید، از خط مژه ها را تا انتهای گودی چشم و گوشه های بینی بپوشانید.

چطور با ارایش کم زیبا شویم

۲٫ همیشه بلافاصله بعد از اینکه از حمام بیرون می آیید از فرمژه استفاده کنید. وقتی مژه ها با آب گرم خیس شده باشند، راحت تر و زیباتر برمی گردند و نمی شکنند.

۳٫ درست است که پودر ابرو بسیار خوب عمل میکند و کاملاً طبیعی به نظر می رسد، اما دقت کنید که این پودر بعد از گذشت چند ساعت لکه دار شده و از بین می رود. برای این منظور بهتر است ابتدا با مداد ابرو نواحی خالی ابرو را پر کنید و بعد پودر را روی آن بزنید.

۴٫ بعد از زدن کرم پودر روی صورت، کمی کف دست ها را به هم بمالید و بعد به آرامی آن را روی گونه ها، چانه، پیشانی و بینی بمالید. گرما باعث می شود که پودر بهتر روی صورت بنشیند و کاملاً طبیعی جلوه کند.

 

اگه میخواین در عکس خوب بیفتید و و زیبا باشید اینجوری آرایش…


آموزش تصویری آرایش لب های باریک و پر

۵٫ یک راه خوب برای اطمینان از اینکه آرایشتان افراطی نشود این است که از آخر به اول شروع کنید: مثلاً بعد از زدن کرم پودر، قبل از انجام آرایش چشم، رژگونه و رژلبتان را زنید. با اینکار چهره تان روشن تر به نظر می رسد و درنتیجه سایه و خط چشم و ریملتان را کمرنگ تر خواهید زد و آرایشتان طبیعی تر جلوه خواهد کرد.

۶٫ برای اینکه مژه ها بلند و پر بدون گوله گوله جلوه کند، از ریمل های دو سره استفاده کنید. ابتدا سر حجم دهنده آن که کرم رنگ است و مژه ها را پر میکند را استفاده کرده و بعد از گذشت چند دقیقه که خشک شد، سر دیگر را که کار بلند کردن مژه ها را انجام می دهد را استفاده کنید.

۷٫ اگر یک روز رژلبتان تمام شد و چیزی دم دستتان نبود، نگران نباشید خودتان هم میتونید رژلب درست کنید. ابتدا انگشتتان را کمی چرب کرده و بعد درون پودر سایه چشم فرو کنید و بعد روی لب بمالید.

 

۸٫ برای مجذوب کردن بیشتر بیننده، اطمینان یابید که بین خط مژه ها و خط چشمتان فاصله ای نباشد. ابتدا از سایه پودری استفاده کنید بعد پلک را بالا برده و خط چشم را تا حد امکان نزدیک به خط مژه بکشید. اینکار باعث می شود که مژه هایتان هم پرتر نشان دهد.

۹٫ موقع کشیدن خط چشم یا خط لب، سعی کنید آرنجتان را روی جایی محکم کنید مثل میز توالتتان. اینکار باعث می شود که بتوانید خط را بدون حرکت و نوسان دست و راحتتر بکشید.

۱۰٫برای از بین بردن خستگی و قرمزی چشم ها می توانید از خط و سایه چشم آبی استفاده کنید. در این مواقع از استفاده از سایه هایی که قرمز در خود داشته باشد مثل بنفش، ارغوانی، ی حتی قهوه ای، خودداری کنید.

اگه میخواین در عکس خوب بیفتید و و زیبا باشید…

آموزش تصویری آرایش لب های باریک و پر

آموزش کانتورینگ صورت بصورت آسان بصورت تصویری

مدل مو و آرایش بازیگران زن هالیوود در جشنواره فیلم…

آموزش مرحله به مرحله آرایش ابرو زیبا و سریع

آموزش برجسته کردن لب و کشیدن خط لب صحیح

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

اطلاعات من را ذخیره کن تا در آینده نیازی به ورود اطلاعات نداشته باشم

مطالب جدید

عکس جدید شبنم قلی خانی با شوهرش داخل ماشین لاکچری ایشان!


عکس الیکا عبدالرزاقی تو بغل برادرزاده اش

علت درگذشت محمد رضا شجریان خسرو آواز ایران چه بوده است؟

دانلود مداحی چه فراقی من ایرانم و تو عراقی نوحه زیبای…

عکس متفاوت شبنم قلی خانی در حال قایق سواری در رامسر

تست کرونای ترامپ مثبت اعلام شد او و همسرش ملانیا ترامپ…


عکس پروفایل دخترونه با گیتار ژست های مختلف!

چطور با ارایش کم زیبا شویم

عکس پروفایل دخترونه پاییزی بیش از 124 تصویر دختر پاییز فوق…

عکس پروفایل دخترونه غمگین بیش از 120 تصویر زیبا فاز…

عکس پروفایل دخترونه شاد 132 تصویر فوق العاده زیبا با ژست…

مجله پزشکی

بهداشت سلامت | رژیم غذایی لاغری چاقی دکتر کرمانی

 

اگر دختر کم سن وسالی دارید که برای مهمانی قرار است آرایش کند و یا خانمی هستید که با آرایش غلیظ مخالف هستید و میخواهید چهره ای زیبا و جذاب داشته باشید ما خواندن مطالب زیر را به شما پیشنهاد می کنیم:چطور با ارایش کم زیبا شویم

ترکیبات آرایش صورت
ترکیبات آرایش صورت، شامل یک سایه ملایم قهوه ای یا گلبهی خیلی کمرنگ، خط چشم ساده، ریمل، یک رژ لب لایت و همرنگ لب است.

برای آرایش محو و نامریی هیچ گاه از کرم و کرم پودرهای براق و خیلی روشن استفاده نکنید. در این نوع آرایش، لوازم آرایش پودری به همراه قلم های مخصوص آنها در سایزهای مختلف مورد نیاز است.

با نازکترین فلم مو با استفاده از پودرهای فشرده به رنگ دودی و مشکی مات، خطی باریک ونازک لابلای مژه های بالا که گاهی عرض آن نیم سانت بیشتر نیست به اندازه خود چشم بکشید و سعی کنید این خط از چشم بیرون نزند. فقط حالت چشم را کمی تغییر دهید.

از ریمل بدون خورده مژه تنها برای تیره کردن مژه ها و جدا ساختن آنها از هم استفاده می شود. اول از عرض مژه ها و بعد از آن، تنها مژه های بالا را از طول ریمل بزنید. ابروها را با برس ابرو به سمت بالا بکشید و حالت دهید. سپس با برس پهن و مخصوص پودرهای پوشاننده صورت، همه نقاط را خوب بپوشانید که بهتر است برای یک دست شدن و محو شدن لکه های قهوه ای، اول روی این نقاط پودر زده و سپس دوباره همه صورت را کامل و یکدست بپوشانید. پس از اینکه رژگونه تمام شد، از برس قبلی استفاده کنید.

روی رژگونه این برس را بکشید تا رژگونه محو شود؛ حتی از این برس برای پشت چشم ها استفاده کنید تا کاملا صورت به یکنواختی برسد. بعد از آن می توانید از یک رژ لب طبیعی مثل گلبهی استفاده کرده و جلوه ای شیک و طبیعی داشته باشید.

۱۰-نکته آرایش و زیبایی برای دختران نوجوان
۱- سعی کنید زیاد آرایش نکنید.
۲- از مواد آرایشی طبیعی که دارای پایه گیاهی هستند استفاده کنید.
۳- سعی کنید از لوازم آرایشی مرغوب استفاده کنید.
آرایش ملایم صورت برای دختران نوجوان
۴- به اندازه کافی آب بنوشید.
۵- قبل از رفتن به رختخواب، حتما آرایش خود را پاک کنید.
۶- موهای خود را کوتاه نگه دارید.
۷- پوست بدن تان را همیشه چرب نگه دارید.
۸- سبزیجات به رنگ سبز را فراموش نکنید.
۹- از گوشت قرمز اجتناب کنید.
۱۰- به جای استفاده از اسپری، از عطر استفاده کنید.

 

شاید بعضی از دختران نوجوان تمایل زیادی به آرایش کردن نداشته باشند اما می خواهند زیبا و جذاب به نظر برسند. ما آیتم های زیر را پیشنهاد می کنیم:

 

۱- استراحت کافی
هر شب به مقدار کافی بخوابید. این مقدار بین ۶ الی ۸ ساعت در نظر گرفته شده است. به اندازه کافی آب بنوشید. از نوشیدنی های الکلی و قندی پرهیز کنید تا بتوانید پوست خوب و جذابی داشته باشید.

۲- ابروهای تان را مرتب کنید
ابرو یکی از مهمترین بخش های صورت است و تاثیر زیادی بر صورت دارد. اندازه و فرم آن را می توانید در یک آرایشگاه خوب، تغییر دهید.

۳- به صورت و بدن تان مرطوب کننده بزنید
هر روز از یک مرطوب کننده خوب بر صورت و بدن تان استفاده کنید. سعی کنید کرم ضد آفتاب را فراموش نکنید. حتی در روزهای بارانی از کرم ضد آفتاب استفاده شود و شب ها سعی کنید از کرم مرطوب کننده استفاده کنید که پوست تان نرم و زیبا شود.

۴- رژیم غذایی
مصرف میوه و سبزیجات باعث شادابی پوست می شود. سعی کنید قبل از غذا از میوه استفاده کنید تا پوستی شاداب و زیبا داشته باشید.

۵- موهای سالم
برای موهای تان از شامپوهایی که مناسب نوع موی شما است، استفاده کنید. اکثر خانم ها هر روز که از شامپو استفاده می کنند، از نرم کننده هم استفاده می کنند؛ به خاطر همین باعث می شود مو چرب و روغنی به نظر برسد.

چگونه کم آرایش کنیم ولی زیبا و جذاب به نظر برسیم؟
آرایش می تواند خانم ها را زیباتر یا زشت تر نشان دهد. اگر همیشه آرایش کنید و یک روز آرایش در صورت شما نباشد، چهره شما خسته و بیمار به نظر می رسد. همیشه سعی کنید آرایش طبیعی و ساده داشته باشید. همیشه آرایش کم داشته باشید و همچنان خوب به نظر برسید.

۱– آینه بزرگ نما
برای آرایش کردن از یک آینه کوچک بزرگ نما استفاده کنید. سعی کنید از یک مرطوب کننده خوب برای زیرسازی آرایش خود استفاده کنید. این کار کمک خواهد کرد تا از به وجودآمدن چین و چروک جلوگیری شود.

۲- پوست خودر ا زیرسازی کنید
از یک کرم پودر خیلی خوب کمرنگتر از پوست خود استفاده کنید تا لکه ها و نقطه های قهوه ای را بپوشاند.

۳- رژگونه بزنید
از رژگونه صورتی کمرنگ یا هلویی طبیعی استفاده کنید. این کار فقط کمی به صورت شما رنگ و لعاب می دهد اما زیبایی خاص به چهره شما خواهد داد.

۴- مژه های خود را فر دهید
از یک فر مژه استفاده کنید تا مژه زیبای تان بدون اینکه به هم چسبیده باشد یا ریمل از آن چکه کند، به چشم بیاید.

۵- سایه چشم اضافه کنید
کمی هم پودر سایه را به پلک تان بزنید.

۶- رژ لب ملایم استفاده کنید
برای لب هایتان از رژ لب ملایم استفاده کنید که درخششی به لب هایتان بدهد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

آرایش ملایم به مرور زمان جایگزین آرایش های غلیظ شده است چرا که بسیاری از بانوان به دنبال زیبایی طبیعی و شادابی پوست خود هستند و این مسائل تنها با انجام آرایش ملایم میسر خواهد بود. طبق نظرسنجی هایی که محققان آمریکایی انجام داده اند درصد بالایی از بانوان با آرایش ملایم اعتماد به نفس بیش تری داشتند، زیرا با پذیرفتن چهره طبیعی و واقعی خود زیبا تر و البته جوان تر به نظر می رسند. به هر حال فرم و شکل طبیعی صورت، طرفداران بسیار بیش تری در سر تا سر دنیا دارد و همین عامل باعث شده است تا آخرین مد های آرایشی روز دنیا از انواع ملایم آن باشند.

در این مطلب به موضوعات زیر در خصوص آرایش ملایم می پردازیم:

[tie_list type=”checklist”]

[/tie_list]

در این مطلب می‌خوانید:

چطور با ارایش کم زیبا شویم

برای آرایش ملایم لازم است تا ابتدا پوست صورت خود را برای آرایش آماده کنید. لازم است تا شما پیش از آرایش صورت خود، پوست را با یک شوینده ملایم شسته و اجازه دهید پوست تان نفس بکشد.

سپس برای آن که پوست خود را آماده پذیرش کرم های آرایشی کنید، می توانید از کرم های مرطوب کننده رنگی (برای پوست های خشک) و یا کرم های بدون چربی (برای پوست های چرب) استفاده نمایید.

اما انجام آرایش ملایم بر روی تک تک بخش های صورت، نیازمند آگاهی از تکنیک های ویژه ای است که در ادامه به طور کامل آن ها را توضیح می دهیم.

در آرایش ملایم سعی می شود تا صورت طبیعی جلوه گردد بنابراین اگر هاله ای لکه ها و یا حتی کک و مک پوستی نمایان باشد، نه تنها بد و آزار دهنده نیست، بلکه همگام و هماهنگ با آرایش ملایم است که به زیبایی چهره شما خواهد افزود. اگر چه فوندانسیون صورت را یکدست نشان می دهد اما صورتی که فوندانسیون شده است به وضوح مقدار زیاد مواد آرایشی را بر روی خود نشان می دهد که این امر خود با آرایش ملایم صورت مغایر است.

بنابراین تا حدی که می توانید و اگر مشکل خاصی در پوست صورت خود ندارید فوندانسیون را کنار بگذارید و یا این کار را بسیار کم انجام دهید و استفاده از کرم های ضد آفتاب را جایگزین آن نمایید . در آرایش ملایم باید از کرم پودر با پوشش کم یا از کرم‌های ب‌ب یا مرطوب کننده رنگی یا ضدآفتاب رنگی برای پوشش مختصر صورت استفاده کنید. استفاده از این نوع محصولات نسبت به کرم پودر ساده‌ تر هم هستند و علاوه بر آن وقت کمتری از شما می گیرند.

یکی از اصول آرایش غلیظ این است که از کرم پودر های مات کننده نیز برای بخشی از پوست صورت استفاده می کنند که اگر چه ممکن است به زیبا به نظر رسیدن کمک کند اما در کنار آن جلوه ای مصنوعی و غیر طبیعی به چهره تان خواهند داد، بر خلاف آن اما درخشش در صورت و انعکاس نور کمک می‌کند که چهره شما سالم، طبیعی و جوان دیده شود، بنابراین در آرایش ملایم به دنبال درخشش بیش تر پوست خود باشید.

برای آن که بتوانید در آرایش ملایم صورت خود درخشندگی ایجاد نمایید، شما می‌توانید یک قطره درخشان کننده مایع به مرطوب کننده خود اضافه کنید و آن را روی صورت بمالید تا صورت شما درخشان شود و طبیعی جلوه کند. اما اگر قصد ندارید تا همه صورت تان براق به نظر برسد تنها کافی است تا کمی از این ترکیب را روی برحستگی گونه‌ های خود بزنید و یا از براق کننده‌ های استیکی استفاده کنید و آن را روی گونه بمالید تا چهره شما شاداب‌ تر و طبیعی تر شود.

بسیاری از بانوان، رژگونه را جزئی جدا نشدنی از آرایش صورت خود می دانند در حالی که اگر صورت شما به اندازه کافی در قسمت گونه ها سرخ باشد، استفاده از رژگونه یک عمل اضافی به شمار می آید و صورت تان را غیر طبیعی می کند اما اگر چهره شما حالت تک بعدی دارد و بر روی گونه ها سرخی وجود ندارد، می توانید تنها مقدار اندکی از رژگونه‌ ها استفاده کنید تا صورت شما را جذاب‌تر و جوان‌تر نشان دهد.

برای استفاده از مقدار کمی رژگونه در آرایش ملایم ترجیحا بهتر است تا به جای رژگونه‌ های پودری که حالتی مصنوعی به وجود می‌آورند از انواع رژگونه های کرمی و مایع استفاده نمایید. یک رنگ ملایم و مناسب برای رژگونه مایع انتخاب کنید و مقدار خیلی کمی از آن را روی برجستگی گونه‌ها بمالید و محو کنید.

دقت داشته باشید که اگر پوست شما ته رنگ زرد دارد از رژگونه مرجانی و اگر ته رنگ صورتی دارد از رژگونه صورتی کمرنگ استفاده کنید. اگر پوست تان متوسط و تیره رنگ است نیز رژگونه‌های طلایی-صورتی بهترین انتخاب برای افزایش زیبایی چهره تان هستند.

زیبایی ابرو ها نقش بسیار مهمی در زیبایی چهره شما ایفا می کنند، با رسیدگی به ابرو های خود خواهید دید که چهره تان دچار تغییراتی زیادی شده است بنابراین از آرایش و مرتب کردن ابرو های خود هرگز غافل نشوید.

هنگامی که قصد دارید تا یک آرایش ملایم و زیبا بر روی صورت خود انجام دهید از یک ژل ابروی تیره کننده استفاده کرده و موهای ابرو را به سمت بالا شانه کنید، اگر ابروهای پراکنده‌ای دارید با یک مداد ابرو خطوطی موازی خطوط طبیعی ابرو و تنها داخل کادر ابرو بکشید تا فضای ابرو پر شود. سپس اطراف ابرو را به دقت تمیز کنید و موهای زائد رشد کرده را بردارید تا خط های ابرو تیز و مشخص شود، به این صورت شما تنها با رسیدگی به ابرو های خود موفق شده اید تا گام مهمی به سوی افزایش زیبایی صورت خود بردارید.

فر کردن مژه ها در آرایش ملایم بسیار موثر است چرا که در آرایش ملایم عملیات خاصی بر روی چشم صورت نمی گیرد و فر کردن مژه می تواند به زیبایی چشم ها و چهره شما کمک کند. فر کردن مژه ها راه های مختلفی دارد که رایج‌ترین آن استفاده از فرمژه می باشد.

برای زیبا تر شدن چشم ها در آرایش ملایم علاوه بر استفاده از فر مژه می‌توانید از یک لایه مختصر ریمل برای پرتر کردن مژه‌ها نیز استفاده کنید. ترجیحا از ریمل مشکی استفاده نکنید، در آرایش ملایم ریمل قهوه‌ای یا بی رنگ انتخاب بهتری برای زیبایی صورت شما خواهد بود به خصوص اگر پوست شما روشن است و رنگ مشکی روی آن تضاد زیادی ایجاد می‌کند.

هنگامی که قصد دارید تا با یک آرایش ملایم صورت خود را زیبا و طبیعی جلوه دهید باید استفاده از رژ لب مایع، جامد براق و مات را کنار بگذارید اما برای آن که لب های شما خشک و بی رنگ نیز نباشند، می توانید از مقداری بالم لب استفاده کنید و در انتها با مداد لب هلویی یا صورتی کم رنگ سطح لب را کادرب بندی کرده و پوشش دهید. بالم لب باعث می‌شود رنگ مداد لب پراکنده شود و حالتی طبیعی پیدا کند که به هدف شما از آرایش ملایم کمک خواهد کرد.

اگر چه استفاده از کرم پودر های مات کننده صورت در آرایش ملایم جایگاهی ندارد اما براقی و چرب بودن بیش از حد صورت هم مانع از داشتن چهره‌ای زیبا، شاداب و حتی طبیعی می‌شود که با هدف آرایش ملایم مغایرت دارد، بنابراین اگر پوست چربی دارید بهتر است روی آرایش خود از پودرهای مات کننده هم استفاده کنید و هر چند وقت یکبار چربی اضافی صورت را با دستمال بگیرید، اما دقت داشته باشید که در آرایش ملایم از مقادیر کمی پودر های مات کننده استفاده کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نقد و بررسی شما *

نام *

ایمیل *

سایت

آخرین اخبار ما را مستقیما در ایمیل خود دریافت نمایید

فروشگاه عطر و ادکلن ایرانوس، گستره‌ای به وسعت عطر و ادکلن‌های مردانه (پرفیوم مردانه، عطر مردانه، ادو پرفیوم مردانه، ادو تویلت مردانه، ادکلن مردانه ، ادو فرش مردانه)، عطر و ادکلن‌های زنانه (پرفیوم زنانه، عطر زنانه، ادو پرفیوم زنانه ، ادو تویلت زنانه، ادکلن زنانه، ادو فرش زنانه)، عطر های اصیل دست ساز از برندهای متنوع، متعدد و سرشناس جهانی همچون عطر و ادکلن های برند هرمس (Hermes)، دیور (Dior)، شنل (Chanel)، آمواژ (Amouage)، بربری (Burbery)، بولگاری (Bvlgari)، دانهیل (Dunhill)، کرید (Creed)، کارولینا هررا (Carolina Herrera)، لالیک (Lalique)، مون بلان (Mont Blanc) و … را خواهید دید که خوش نام ترین نمایندگان کشورهای فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، سوئیس، آلمان، انگلستان، عمان، امارت و امریکا هستند. تلخ و تند یا شیرین و ترش، در این بخش رایحه مورد علاقه خود را بر اساس انواع پرفیوم (Parfum)، ادو پرفیوم (Eau De Parfum)، ادو تویلت (Eau De Toilette) و ادکلن (Eau De Cologne) انتخاب کنید. ایرانوس پس از 3 سال از آغاز فعالیت، امکان تحویل کالا را به‌صورت رایگان (در مورد خریدهای بیش از صدهزارتومان) پس از ثبت سفارش و خرید عطر و ادکلن فراهم کرده است.

© کپی رایت 1399– کليه حقوق اين سايت متعلق به فروشگاه آنلاین ایرانوس می‌باشد.

آرایش، یکی از موثرترین و ساده‌ترین روش‌ها برای پوشاندن نواقص چهره است و در بسیاری از موارد کم هزینه‌تر از روش‌های درمانی است.

شما بهتر از ما می‌دانید که آرایش با همه جذابیتی که به چهره ما می‌بخشد، نه‌تنها تاثیری بر سلامت پوست ندارد، بلکه استفاده مداوم از لوازم آرایشی، پوست را خراب می‌کند.

اگر شما هم از آن دسته زیبارویانی هستید که زیبایی طبیعی چهره خود را به زیبایی چهره با آرایش ترجیح می‌دهند، پیشنهاد می‌کنیم ویدئوی بالا را با دقت نگاه کنید تا بدون آرایش هم زیباترین باشید.

در این ویدئو پس از مسواک زدن و لایه‌برداری لب‌ها، نوبت به لایه‌برداری پوست با یک برس پاکسازی، می‌رسد. از طرفی نرم‌کننده لب، مرطوب کننده صورت و کرم دور چشم از مواردی هستند که استفاده روزانه از آن‌ها مخصوصا پس از لایه‌برداری پوست ضروری است.

ثبت دیدگاه شما صرف نظر از پاسخگویی

چطور با ارایش کم زیبا شویم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام و نام خانوادگی *

آدرس ایمیل *

وبسایت/وبلاگ

هنگامی که به دیدگاه من پاسخ داده شد، مرا از طریق ایمیل باخبر کن.

متن دیدگاه

You may use these HTML tags and attributes:



Special Price

‎33,200 تومان


Regular Price:

‎47,500 تومان


Special Price

‎47,200 تومان


Regular Price:

‎67,500 تومان


Special Price

‎21,700 تومان


Regular Price:

‎31,000 تومان


Special Price

‎298,600 تومان


Regular Price:

‎393,000 تومان


Special Price

‎223,800 تومان


Regular Price:

‎294,500 تومان

با اشتراک در خبرنامه اُردمی، از آخرین تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه، مقالات علمی در حوزه
زیبایی و
تندرستی و بسیاری مطالب دیگر مطلع شوید.

اُردمی، یک مرجع تخصصی در حوزه زیبایی و تندرستی است که می‌کوشد آگاهی و شناخت شما
را
نسبت به
کلیه نکات و ملاحظات مربوط به انتخاب، خرید و مصرف محصولات آرایشی و بهداشتی افزایش
دهد؛ تا
بتوانید هر چه بیشتر تاثیر مطلوب آن‌ها را احساس کنید.
بیشتر بخوانید

آرایش، یکی از موثرترین و ساده‌ترین روش‌ها برای پوشاندن نواقص چهره است و در بسیاری از موارد کم هزینه‌تر از روش‌های درمانی است.

شما بهتر از ما می‌دانید که آرایش با همه جذابیتی که به چهره ما می‌بخشد، نه‌تنها تاثیری بر سلامت پوست ندارد، بلکه استفاده مداوم از لوازم آرایشی، پوست را خراب می‌کند.

اگر شما هم از آن دسته زیبارویانی هستید که زیبایی طبیعی چهره خود را به زیبایی چهره با آرایش ترجیح می‌دهند، پیشنهاد می‌کنیم ویدئوی بالا را با دقت نگاه کنید تا بدون آرایش هم زیباترین باشید.

در این ویدئو پس از مسواک زدن و لایه‌برداری لب‌ها، نوبت به لایه‌برداری پوست با یک برس پاکسازی، می‌رسد. از طرفی نرم‌کننده لب، مرطوب کننده صورت و کرم دور چشم از مواردی هستند که استفاده روزانه از آن‌ها مخصوصا پس از لایه‌برداری پوست ضروری است.

ثبت دیدگاه شما صرف نظر از پاسخگویی

چطور با ارایش کم زیبا شویم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام و نام خانوادگی *

آدرس ایمیل *

وبسایت/وبلاگ

هنگامی که به دیدگاه من پاسخ داده شد، مرا از طریق ایمیل باخبر کن.

متن دیدگاه

You may use these HTML tags and attributes:



Special Price

‎33,200 تومان


Regular Price:

‎47,500 تومان


Special Price

‎47,200 تومان


Regular Price:

‎67,500 تومان


Special Price

‎21,700 تومان


Regular Price:

‎31,000 تومان


Special Price

‎298,600 تومان


Regular Price:

‎393,000 تومان


Special Price

‎223,800 تومان


Regular Price:

‎294,500 تومان

با اشتراک در خبرنامه اُردمی، از آخرین تخفیف‌ها، فروش‌های ویژه، مقالات علمی در حوزه
زیبایی و
تندرستی و بسیاری مطالب دیگر مطلع شوید.

اُردمی، یک مرجع تخصصی در حوزه زیبایی و تندرستی است که می‌کوشد آگاهی و شناخت شما
را
نسبت به
کلیه نکات و ملاحظات مربوط به انتخاب، خرید و مصرف محصولات آرایشی و بهداشتی افزایش
دهد؛ تا
بتوانید هر چه بیشتر تاثیر مطلوب آن‌ها را احساس کنید.
بیشتر بخوانید

چطور با ارایش کم زیبا شویم
چطور با ارایش کم زیبا شویم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *