چطور صدا را برش دهیم

 
helpkade
چطور صدا را برش دهیم
چطور صدا را برش دهیم

2:35

ویدیو بعدی

برش زدن فایل های pdf بدون نرم افزار

از کانال مدرسه 247
Downloads-icon



2:35
Downloads-icon


برش زدن فایل های pdf بدون نرم افزارDownloads-icon


2:35

ویدیو بعدی

برش زدن فایل های pdf بدون نرم افزار

از کانال مدرسه 247
Downloads-icon



2:35
Downloads-icon


برش زدن فایل های pdf بدون نرم افزارDownloads-icon

Audio MP3 Cutter Mix Converter قدرتمندترین و کامل‌ترین برنامه ویرایش صوتی است! این برنامه همه ویژگی‌هایی که می‌خواهید را در خود دارد! جدا کردن قسمتی از فایل برای زنگ تماس، ادغام دو یا چند فایل صوتی، میکس کلیپ‌های صوتی، تغییر کاور، نام آلبوم و…، تبدیل به فرمت‌های دیگر و… لیست ویژگی‌های این برنامه تمامی ندارد!

 

ویژگی‌ها :

بهترین قسمت آهنگ را انتخاب کرده و ببرید تا به عنوان زنگ تماس، صدای اعلان و… استفاده نمایید

به راحتی می‌توانید آهنگ‌ها و فایل‌های صوتی دیگر را از میان لیست انتخاب کنید

چطور صدا را برش دهیم

صدای دو آهنگ را با یکدیگر ترکیب کنید و یک آهنگ ریمیکس ایجاد نمایید

دو یا چند صدا را با یکدیگر ادغام کنید. می‌توانید هر تعداد کلیپ صوتی را ادغام نمایید

برچسب‌های ام‌پی‌تری مانند عنوان آهنگ، آلبوم، نام خواننده، سال و… را ویرایش کنید

به راحتی فرمت‌های MP3, AAC, WAV, M4A را به یکدیگر تبدیل نمایید

از طریق لیست به آسانی به فایل‌های صوتی ساخته شده خود دسترسی داشته باشید

ساخته‌های خود را از طریق فیسبوک، واتس‌اپ، ایمیل و… با دنیا به اشتراک بگذارید

دارای پلیر صوتی داخلی برای پخش آهنگ‌های شما مستقیماً از درون برنامه

 

تغییرات نسخه 1.87 :

اضافه شدن پشتیبانی از زبان آلمانی

اضافه شدن پشتیبانی برای زبان پرتغالی

اضافه شدن پشتیبانی برای زبان ترکی

اضافه شدن پشتیبانی برای زبان های چینی, کره ای و اندونزیایی

بهبود های جزیی در برنامه

MP3 Cutter Ringtone Maker PRO یک برنامه ویرایش صوتی است که صدایی سفارشی را بر اساس کتابخانه معروف ffmpeg به هدفون و اسپیکر شما می‌دهد. رابط کاربری این برنامه بسیار هیجان‌انگیز بوده و بر اساس سبک متریال طراحی گردیده است.
تنها به وسیله سه گام، می‌توانید همه موسیقی‌های ام‌پی‌تری خود را ویرایش کنید: 1- وارد کردن موسیقی، 2- ویرایش موسیقی با استفاده از برش، فیلترها و تقویت‌کننده‌ها و 3- استخراج و ذخیره فایل ویرایش شده.

 

ویژگی‌ها:

نمایش فایل صوتی به صورت شکل موج با 4 سطح بزرگنمایی

تنظیم آغاز و پایان کلیپ صوتی به وسیله یک رابط لمسی

بر روی هر قسمت موج لمس کنید تا از آن نقطه پخش آغاز شود

امکان تنظیم کلیپ جدید به عنوان زنگ تماس یا اختصاص به مخاطب

پشتیبانی از تمامی فرمت‌های صوتی ام‌پی‌تری در هر اندازه و طول

اگر می‌خواهید چندین فایل را ویرایش کنید، حالت پس‌زمینه می‌تواند ساعت‌ها کار کند

گزینه‌های غنی برای نرخ بیت و نمونه‌برداری فایل صوتی

گزینه‌های فراوان برای تقویت فایل صوتی

شتیبانی از تمامی پردازنده‌های ARM

پشتیبانی از بیش از 17 زبان مختلف

نرم افزار mCutter – Mp3 & Music Cutter این امکان را به شما می دهد تا به آسانی آهنگ ها را برش داده و آهنگ های زنگ جدیدی برای خود بسازید . آهنگ ها را بدون هیچ مشکلی پخش نموده و سپس آن ها را برش دهید . پس از اتمام کار فایل ها را در گوشی خود ذخیره نموده و در صورت تمایل آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید . همچنین لازم به ذکر است که این برنامه به صورت کامل از فرمت های MP3، WAV، AAC، AMR پشتیبانی می نماید .

 

تغییرات نسخه 1.97 :

رفع برخی اشکالات جزئی

بهبود عملکرد برنامه

MP3 All In One Pro قدرتمندترین برنامه برای عاشقان موسیقی است. این برنامه به شما امکان می‌دهد تقریباً همه چیز را کنترل کنید. به این خاطر که کاربران برای بریدن، مدیریت و کارهای دیگر بر روی آهنگ‌های خود چند برنامه را نصب می‌کنند، این برنامه به شما ارائه شده که دارای ویژگی‌‌های فراوانی می‌باشد که در هیچ برنامه دیگری به صورت یکجا یافت نمی‌شود.
این نسخه برنامه که کامل است بدون تبلیغات بوده و عملکرد آن نیز از نسخه رایگان بسیار بهتر می‌باشد.

 

چطور صدا را برش دهیم

ویژگی‌ها:

بریدن بخشی از فایل‌های mp3 و انتخاب به عنوان زنگ تماس یا هر چیز دلخواه شما

می‌توانید هر صدایی که در محیط می‌باشد را با استفاده از این برنامه ضبط کنید

ویژگی ویرایشگر تگ به شما امکان می‌دهد تقریباً هر اطلاعات آهنگ را ویرایش کنید

میکسر به شما امکان می‌دهد دو آهنگ انتخابی خود را با یکدیکر ترکیب نمایید

می‌توانید دو آهنگ را در یک آهنگ ادغام نمایید

این برنامه دارای پلیر داخلی می‌باشد که شما را از نصب پلیر جداگانه بی‌نیاز می‌سازد

برنامه Megamix Player Pro یک دی‌جی است که همیشه همراه شما می‌باشد. این برنامه کاملاً جدید بوده و اکثر ویژگی‌های یک پلیر نوعی را شامل می‌باشد. ویژگی اصلی این برنامه قابلیت مونتاژ آهنگ‌ها است.
این نسخه از برنامه به طور کامل بوده و بدون تبلیغات به شما ارائه می‌شود.

 

ویژگی‌ها :

ویرایش و چسباندن آهنگ‌ها

قابلیت همگام‌سازی با last.fm

پشتیبانی از فرمت‌های MP3، WAV، M4A و OGG

آهنگ‌های مشابه را پیدا کرده و به آن‌ها گوش دهید

صف پخش را مشاهده نموده و ترتیبش را تغییر دهید

می‌توانید به ایستگاه‌های رادیویی اینرنتی گوش کنید

قابلیت اضافه کردن لیست پخش به فرمت m3u

15 روش متفاوت برای تغییر کاور آهنگ

با استفاده از مدیریت فایل داخلی، پوشه و آهنگ اضافه کنید

Song cutter Pro-Advance یک ابزار ساده ویرایشگر ویدیو و ساخت صدای زنگ و برش آهنگ برای دستگاه‌های اندرویدی است. این بهترین برنامه برای استفاده در جهت ویرایش موسیقی و تغییر در آن می‌باشد.

 

ویژگی‌ها :

می‌توانید کلیپ‌های کوتاه را با یکدیگر ترکیب کنید

ساخت زنگ تماس از هر ویدیو

پشتیبانی از چند زبان با ویرایش صدا

هر نوع فایل صوتی را برش دهید

تون‌های زیبا را ضبط کنید

پشتیبانی از فرمت‌های MP3, WAV, AAC, AMR, 3GPP, 3GP, M4A,OGG

قابلیت کات، کپی و پیست

به راحتی بخشی از ویدیوی خود را ببرید

قابلیت تغییر نام هنگام ذخیره فایل

ویدیوهای خلاقانه بسازید تا دوستانتان را تحت تأثیر قرار دهید

قابلیت ایجاد تنظیم آماده برای سرعت بیشتر


Audio MP3 Cutter Mix Converter and Ringtone Maker v1.87Downloads-icon


نمایش
ادامه
Downloads-icon


MP3 Cutter Ringtone Maker Pro v52Downloads-icon


نمایش
ادامه
Downloads-icon


mCutter – Mp3 & Music Cutter 1.97Downloads-icon


نمایش
ادامه
Downloads-icon


MP3 All In One Pro v1.0.0Downloads-icon


نمایش
ادامه
Downloads-icon

برای برش و ویرایش سریع صدای ضبط شده گوشی یا یک قطعه موسیقی، روشن کردن کامپیوتر و کار با نرم‌افزارهای تخصصی ویرایش فایل صوتی سخت و وقت گیر است. چرا در همان موبایل فایل صوتی را ویرایش نمی‌کنید؟ بله به راحتی با روش هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم این کار امکان‌پذیر است. روش های ساخت ، میکس ، ویرایش و برش آهنگ اندروید به صورت حرفه‌ای و همانند یک استودیو کامل را در این پست انزل وب بررسی خواهیم کرد.

Best Edit & Cut music And Echo or Voice Enhancement Using Android Devices

این روزها ضبط دابسمش در موبایل و تب و تاب خوانندگی به لطف انواع اپلیکیشن در موبایل‌ها فراگیر شده است. اگر می‌خواهید یک دابسمش خنده دارد درست کنید، استعداد خوانندگی خود را امتحان کنید یا اهل موسیقی هستید حتماً علاقه دارید امکاناتی برای ویرایش فایل صوتی مثل برش و چسباندن آهنگ، صداگذاری روی آهنگ، اکو دادن، تنظیم صدا و میکس را خیلی سریع در گوشی موبایل انجام دهید.

برای ویرایش ویدیو در اندروید ۶ تا از بهترین برنامه‌های اندروید ویرایش ویدیو را در انزل وب معرفی کردیم. در این مطلب ۵ اپلیکیشن ویرایش آهنگ اندروید را معرفی می‌کنیم. و روش کار با یک برنامه را آموزش می‌دهیم  بعضی برنامه هایی که معرفی می‌کنیم رایگان نیستند در صورتی که امکان خرید قانونی اپلیکیشن برای شما فراهم نیست، نام آن را در سایت‌های دانلود فارسی جستجو و دانلود کنید.

چطور صدا را برش دهیم

اگر به دنبال یک اپلیکیشن حرفه‌ای برای کار با فایل صوتی در اندروید هستید بهترین گزینه اپلیکیشن Audio Evolution Mobile Studio است. برخی ویژگی‌های جالب این اپ اکولایزر پیشرفته، میکس و مولتی تراک (multi-track) و (MIDI recording) است. از امکانات جالب دیگر اپلیکیشن صدای مجازی سازهای موسیقی است و به راحتی صدای ساز به صدای خود اضافه کنید در کنار آن انواع افکت‌های صوتی مثل کمپرسور (compressor) افکت (chorus) و برعکس کردن صوت (reverb) دارد.

اگر فکر می‌کنید کار با این برنامه حرفه‌ای سخت است اشتباه می‌کنید چون که در این اپلیکیشن ویدیوهای آموزشی خوبی قرارداده شده تا به راحتی کار با آن را یاد بگیرید. در صورتی که به دنبال امکانات مشابه این اپلیکیشن برای ویرایش موسیقی به صورت آنلاین و بدون نصب نرم‌افزار هستید حتماً سری به ۴ سایت برای برش ، ریمیکس و ویرایش آنلاین موزیک که قبلاً در انزل وب معرفی کردیم بزنید.

فقط می‌خواهید بخشی از یک صدا را جدا کنید و آهنگی روی آن بگذارید؛ بهترین پیشنهاد MP3 Cutter است با محیطی ساده برای برش و ترکیب قطعات صوتی. این اپلیکیشن بسیار ساده و سبک نیاز اغلب کاربران را برطرف می‌کند. نسخه ویندوزی این برنامه نیز برای ویرایش آهنگ در کامپیوتر بسیار کاربردی است.

انتخاب یک قطعه آهنگ دلخواه برای زنگ موبایل خیلی متداول و پرطرفدار است. اگر فقط قسمتی از قطعه موسیقی برای شما زیبا است و می‌خواهید برای زنگ موبایل قرار دهید اپلیکیشن MP3 Cutter and Ringtone Maker این کار را برای شما انجام می‌دهد.

صدای ضبط شده با موبایل را به راحتی به فرمت MP3 تبدیل کنید یا صدای دیالوگی از یک فیلم را جدا کنید و تبدیل هر نوع فرمت موسیقی و فایل صوتی دیگر به راحتی با اپلیکیشن Media Converter امکان‌پذیر است.

این برنامه رایگان است و ویژگی جالب آن باز کردن همزمان چند قطعه آهنگ و کپی کردن قسمتی از هرکدام به دیگری است. اپلیکیشن اندروید Lexis Audio Editor در عین سادگی بسیار راه گشا است. به راحتی روی قسمت‌های مختلف بزرگنمایی کنید و قسمتی از صدا را با دقت بالا حذف کنید.

قبلا در انزل وب ۵ سرویس برتر دانلود صدای زنگ و آهنگ اس ام اس برای گوشی به شما معرفی کردیم اما اگر میخواهید ویرایش صدا اندروید در اندروید انجام دهید ابتدا اپلیکیشن Ringtone Maker را نصب کنید. وقتی برنامه را اجرا کردید، فهرستی از فایل‌های صوتی یا آهنگ نمایش داده می‌شود که هرکدام را خواستید انتخاب کنید. اگر صدها فایل موزیک دارید به راحتی نام آن را جستجو کنید.

بعد از پیدا کردن آهنگ مورد نظر روی روی سه نقطه جلوی نام فایل بزنید تا منویی مطابق تصویر ببینید. برای ویرایش Edit را بزنید و وارد ویرایشگر شوید.

در محیط ویرایش اگر زمان شروع و پایان قسمت دلخواه را از قبل مشخص کرده‌اید، زمان شروع و پایان را در (Start) و (End) مشخص کنید. و اگر نه روی نوار آهنگ جلو و عقب بروید تا قسمت دلخواه را پیدا کنید.

بعد از مشخص شدن شروع و پایان قسمت مورد نظر از آهنگ میزان صدا (volume) کم یا زیاد کنید و همینطور افزایش صدا در ابتدا(Fade in) و کاهش صدا در انتها (Fade out) را تعیین کنید.

با پایان ویرایش فایل آهنگ از منوی پایین Save را یزنید و از منوی باز شده گزینه Music را انتخاب کنید. این چند گزینه فقط پوشه محل ذخیره سازی را مشخص می‌کند و تأثیر دیگری ندارد.

در انتها پس از ذخیره فایل از تنظیمات مربوط به زنگ موبایل، زنگ موبایل ساخته شده به دست خودتان در اندروید را تنظیم کنید و از آن لذت ببرید.

حتما تجربه و خود را درباره برنامه هایی که برای میکس و برش آهنگ اندروید معرفی کردیم ارسال کنید و اگر برنامه بهتری برای چسباندن و ویرایش آهنگ اندروید سراغ دارید آن را به ما نیز معرفی کنید.


تاسیس : تیر ماه 1390 | باز نشر مطالب تنها با کسب مجوز امکان پذیر است

Copyright © 2011-2021 Anzalweb , All Rights Reserved


طراحی و اجرا پوسته :

در رسانه ها همراه ما باشید

جدیدترین مطالب ما را در رسانه های اجتماعی دنبال کنید


MP3 CutterDownloads-icon


نسخه ویندوزیDownloads-icon

تمامی حقوق مادی و معنوی قالب، مطالب و تصاویر متعلق به براتو می باشد.


Downloads-icon


آموزش تصویری برش آهنگ در اندروید + برای قرار دادن برای زنگDownloads-icon


ویرایش اطلاعات یک آهنگ در اندرویدDownloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Share on TelegramDownloads-icon


Downloads-icon


Downloads-icon


Mp3tag 3.05 + Portable ویرایش حرفه ای تگ فایل صوتیDownloads-icon


MP3 Cutter 4.3.2 + Portable برش و تبدیل فایل صوتیDownloads-icon


کم حجم کننده موزیک
رایگان
Downloads-icon


برش آهنگ
رایگان
Downloads-icon


آهنگ بر
رایگان
Downloads-icon


برش موزیک حرفه ای
رایگان
Downloads-icon


برش آهنگ
رایگان
Downloads-icon


برش موزیک
رایگان
Downloads-icon


برش آهنگ
2000 تومان
Downloads-icon


برش موزیک حرفه ای
رایگان
Downloads-icon



تبدیل تاریخ شمسی و میلادیتبدیل کد HTML به Java, PHP, ASPتبدیل واحد ها




چطور صدا را برش دهیم


 سوالات و نظرات کاربران در مورد این مطلب (1)

سلام با سپاس از آموزش مفید شما در خصوص برش آهنگ و صدا. من نرم افزار Free MP3 Cutter and Editor را از طریق لب تاپ دانلود کردم اما باز کردن فایل صوتی برای ویرایش زمان زیادی را می برد. ممنون می شوم راهنمایی نمایید.


عضویت در خبرنامه سرزمین دانلود

چطور صدا را برش دهیم
چطور صدا را برش دهیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *