چطور با عشق خود صحبت کنیم

 
helpkade
چطور با عشق خود صحبت کنیم
چطور با عشق خود صحبت کنیم

 

 اکثر زوج ها دوست دارند عشق و علاقه ی آنها به اندازه و شدت روزهای اول آشنایی شان باشد که این را غیر ممکن می دانند اما ما میدانیم که فقط غیر ممکن غیر ممکن است.

 

 

زنان و مردان معمولا به یک زبان صحبت نمی‌کنند گاهی این تفاوت به قدری زیاد می‌شود که گویی دو نفر از دو کره متفاوت‌اند که به هیچ وجه حرف هم را نمی‌فهمند، حتما اسم کتاب “مردان مریخی زنان ونوسی” به گوشتان خورده است، اسم این کتاب توصیف خوبی برای بیان تفاوت زبان صحبت کردن مردان و زنان است.  همین موضوع عاملی برای بروز بسیاری از اختلافات و سوءتفاهم‌ها میان زن و مرد در زندگی مشترک می‌شود. یادگیری مهارت‌ها و تکنیک‌های برقراری ارتباط صحیح در یک رابطه، کمک بزرگی به بهبود رابطه و جلوگیری از بروز اختلاف ‌می‌کند.

فهرست مطالب

بازیکنان یک تیم فوتبال و این که چطور پس از پیروزی به یکدیگر تبریک می‌گویند را در نظر بیاورید، این که چطور شانه‌ها یا کف دست‌هایشان را به هم می‌زنند. همین یک مثال کافی است تا بگوییم مردان دوست دارند به شیوه‌ای کاملا متفاوت از روشی که زنان به کار می‌برند تحسین شوند. بنابراین، برای این که یک مرد را طوری تشویق کنید که خوشش بیاید و به دلش بنشیند، بهتر است روش‌های به شدت و رمانتیک و احساساتی را برای دوستان دختر خود نگه داشته و برای همسر یا دوست پسر خود از شیوه‌هایی ساده‌‌تر و سر‌راست‌تر استفاده کنید. عبارات کوتاه و دلپذیری مثل این که: “من شک نداشتم تو ترفیع خواهی گرفت ” برای یک مرد خیلی بامفهوم‌تر از آن است که با جوش و خروش و لحنی تحسین‌برانگیز در مورد این که او می‌تواند ریس جمهور آینده باشد داد سخن دهید.

چطور با عشق خود صحبت کنیم

مردان و زنان نزدیکی و صمیمیت را به شیوه‌ای کاملا مخالف یکدیگر تجربه می‌کنند. بر خلاف زنان که دوست دارند درباره لحظات لذت‌بخشی که تجربه کرده‌اند صحبت کنند، مردان ترجیح می‌دهند درباره آن سکوت کنند. جمع‌بندی و صحبت کردن درباره یک تجربه آن را برای زنان پرمعناتر و لذت‌بخش‌تر می‌کند، در حالی که مردان چنین اهمیتی برای گفتگو قائل نیستند.

زنان برای حل مشکلاتی که با آن‌ها مواجه می‌شوند درباره آن‌ها صحبت می‌کنند، اما مردان ترجیح می‌دهند به جای صحبت کردن درباره یک موضوع به سرعت به سراغ راه‌حل و عمل کردن بروند. بنابراین برای مثال وقتی بخواهید با شوهرتان درباره مشکل کم شدن اعتماد به نفسی که به خاطر بی‌کاری برایش پیش آمده صحبت کنید، برای او فقط بخشی از حرف‌هایتان جالب خواهد بود که راهکاری عملی را نشان دهد.

به طور کلی، مردان تنها برای مسائلی که خیلی فاجعه‌بار باشند اشک می‌ریزند. در حالی که زنان آماده‌اند تا به دلایل مختلفی مثل سرخوردگی، خستگی، عصبانیت، همدلی کردن، غم و اندوه و حتی شادی اشک بریزند. هر چیز کوچکی، مثل ضربه خوردن پنجه پایشان، اگر بعد از چند مشکل بزرگتر اتفاق بیافتد می‌تواند اشک زنان را دربیاورد. این موضوع برای زنان کاملا قابل درک، اما برای مردان عجیب و رمزآلود است.

بیاید به این مساله از منظر همسرتان نگاه کنیم. فقط یک دقیقه بعد از زمانی که  به نظرمی‌رسید خوشحالید، چیزی که لزوما مهم هم نیست پیش می‌اید و شما شروع می‌کنید به گریه کردن و زار زدن.‌ اگر هیچ دلیل واضح و ملموسی برای اشک ریختن شما وجود نداشته باشد، همسرتان برون‌ریزی احساسی شما  را صرفا یک واکنش افراطی تلقی کرده و به همین خاطر زیاد با شما همدردی نمی‌کند. مشکل این‌جا است که این خود باعث رنجش بیشتر شما می‌شود. این مساله به دلیل بی‌عاطفه بودن مردان نیست‌، بلکه عصبی شدن یا بی‌تفاوتی ان‌ها به این دلیل است که مردان اول باید بتوانند یک مشکل مشخص را پیدا کنند تا بعد برای حل آن اقدام کنند.

درست مثل جمله دو کلمه‌ای “دوستت دارم”، به زبان اوردن جمله دو کلمه‌ای “معذرت می‌خواهم” نیز از جمله سخت‌ترین کارها در یک رابطه عاطفی، به خصوص برای مردان است. مسلما معذرت‌خواهی راه خوبی برای خاتمه دادن به یک مشاجره است. اما زنان وقتی احساس می‌کنند که یک مشاجره تمام شده و پرونده آن را می‌بندند که بلافاصله عبارات معذرت‌خواهی را بر زبان بیاورند ( و بشنوند)، در حالی که مردان این کار را انجام نمی‌دهند. در ذات آن‌ها نیست که در گذشته گیر کنند و موضوع را کش دهند. بنابراین همین که به نظرشان برسد دعوا تمام شده، به این معنی که مشاجره لفظی متوقف شده است، موضوع برایشان تمام شده است.

حال یک دختر چه باید بکند؟ دقت کنید ببینید آیا همسرتان تاسف خود را از راه‌های دیگری نشان می‌دهد؟ زیرا برعکس زنان که شنیدن عبارت “متاسفم” برایشان مهم است، مردان بیشتر تمایل دارند پشیمانی خود را در عمل نشان دهند. یک مرد احساسات آسیب‌دیده شما را به مثابه مشکلی می‌بیند که باید آن را حل و ترمیم کند، و مردان این کار را با اعمال خود انجام می‌دهند.

بعد از آگاهی از تفاوت نحوه ارتباط برقرار کردن زنان و مردان که در بخش قبل توضیح داده شد، از تکنیک‌های زیر حین صحبت کردن با مرد مورد علاقه‌تان استفاده کنید تا علاوه بر اینکه ارتباط کلامی موثرتری داشته باشید بتوانید او را جذب خود بکنید.

در طول تاریخ همیشه زنان از مردان شجاع و جوانمرد و مردان از زنان ظریف و طناز و شیرین خوش‌شان آمده است.البته تفاوت زیادی بین ترسو و خجالتی بودن یک دختر با لطافت و طنازی او وجود دارد. حتی امروزه هم مردان از دختران لطیف، با ظرافت‌های زنانه خوش‌شان می‌آید. شما هم می‌توانید چنین دختری باشید. مثلا می‌توانید وقتی فکر می‌کنید با موهای خود بازی کنید، عبارات و ادا و اصول‌های شیرین و خاص خودتان را داشته باشید یا هر بار که میخواهید چشمان‌تان را ببندید به جای یک بار دوبار مژه‌هایتان را باز و بسته کنید. این‌ کارها از شما دختری بسیار دوست‌داشتنی و  تو دل برو می‌سازند. شما یاد بگیرید یک “بانوی” طناز باشید، خواهید دید که مردان برای این که شوالیه شما باشند سر و دست خواهند شکست.

مردان همیشه مجذوب لمس و تماس‌های لطیف و آرام یک دختر می‌شوند. تحقیقات علمی هم نشان داده است که مردان به طور ناخوداگاه به دخترانی که در حین مکالمه آن‌ها را لمس می‌کنند توجه بیشتری نشان می‌دهند.  برای این کار می‌توانید گاه‌گاهی ساعد او را لمس کنید یا دست خود را روی شانه‌اش بگزارید یا به هر حال به نحوی که مناسب یک مکالمه معمولی باشد او را لمس کنید. خواهید دید که چطور در زمان خیلی کوتاهی توجه او به شما افزایش پیدا می‌کند.

از او سؤالاتی بپرسد که بتواند راجع به خودش صحبت کند. این کار نه تنها روشی مناسب برای صحبت کردن با مردان ، بلکه برای هر مکالمه جدیدی است. برای هر کس هیچ موضوعی آشناتر  از “خودش” وجود ندارد. بنابراین اگر در به در به دنبال موضوع و ایده‌ای برای مکالمه باشیم، چه موضوعی بهتر از “خودمان”. برای این که با مردان صحبت کنید، از آن‌ها سوالاتی بپرسید که به راحتی بتوانند پاسخ دهند و درست و غلط  بودن برای جواب‌هایشان مطرح نباشد. این کار به آن‌ها اجازه می‌‌دهد تا بتوانند بیشتر درباره خود و احساسات‌شان با شما صحبت کنند و  کیفیت مکالمه افزایش پیدا میکند‌‌.

در نظر داشته باشید که مردان در هنگام مکالمه ممکن است کمی عصبی بوده، یا به اندازه شما در صحبت کردن مهارت نداشته باشند. هنگامی که با یک مرد صحبت می‌کنید روی نقاط مثبت حرف‌های او تمرکز کنید. مثلا خندیدن به لطیفه ‌ای که تعریف کرده می‌تواند مکالمه را تقویت کند چرا که اعتماد به نفس او را بالا برده و باعث می‌شود بفهمد شما به مکالمه با او علاقه‌مند هستید.

نه این که هیچ وقت مخالفت نکنید، اما اگر در زمان مکالمه با یک مرد، اجازه دهید تا بتواند احساس راحتی کرده و آزادانه و بدون نگرانی از قضاوت شدن صحبت کند قطعا به سود رابطه شما خواهد بود. مردان از این که حس کنند تمامی جملات‌شان زیر ذره‌بین قضاوت است احساس راحتی نمی‌کنند. این مساله در گفتگو با هر مردی صادق است.

مردان دوست دارند که احساس کنند اندک کنترلی بر اوضاع داشته و لااقل کمی جذابند. به همین خاطر در هنگام مکالمه با مردان اجازه دهید مکالمه با سرعتی که او احساس راحتی کند پیش برود، این کلید یک مکالمه موفق است. ممکن است برای بعضی سپردن کنترل مکالمه به مردان کاری دشوار باشد. مثلا گاهی موضوعاتی که برای  گفتگو انتخاب می‌کنند قدیمی و از مد افتاده‌اند یا گاهی خلط مبحث کنند، اما اگر در زمان صحبت کردن با مردان کنترل سرعت مکالمه در دست آن‌ها باشد، ناخودآگاه احساس اعتماد به نفس کرده و موانع درونی خود را می‌شکنند و در نتیجه مکالمه‌ برای هر دوی شما مهیج‌تر خواهد شد. هم قدم و هماهنگ شدن با مردان در مکالمه اولین چیزی است که باید در مورد درست صحبت کردن با آن‌ها یاد بگیرید.

در طول تاریخ تکامل انسان، همیشه مردان نقش شکارچی و محافظ را داشته‌اند و زنان کشاورزی کرده‌اند و غذا و مایحتاج زندگی را آماده کرده‌اند. مردان از این که شما کاری کنید که این غریزه اولیه در آن‌ها زنده شود، واقعا لذت می‌برند و خوششان می‌اید. هنگامی که می‌خواهید از خیابان رد شوید دستتان را دراز کنید و بازوی او را بگیرید، با یک لبخند خجولانه از او بپرسید ممکن است چند لحظه کتاب‌های سنگین را برایتان نگه دارد، وقتی یک سگ بزرگ و ترسناک به سمت‌تان می‌اید دست او را بگیرید و…. این قبیل کارها باعث می‌شود مرد احساس کند محافظ شماست و بخواهد همیشه در کنارتان باشد.

اگر چه از نظر مردان دختران اسرارآمیز کمی آزار دهنده‌اند ، اما نمی‌توانند در مقابل عشق چنین دخترانی مقاومت کنند. لازم نیست که درباره تک‌تک احساسات و افکار خود با یک مرد حرف بزنید. وقتی غرق افکار خود هستید یا با خودتان  لبخند می‌زنید مچ‌تان را بگیرد  و از شما دلیل ان را بپرسد، به جای جواب دادن می‌توانید به سادگی بگویید چیزی نیست. هر چیزی که در ذهن‌تان اتفاق می‌افتد بازگو نکنید، در غیر این صورت برایش خسته کننده می‌شوید. البته توجه داشته باشید که این کار را در نباید در مورد همسر یا دوست پسر خود انجام دهید چرا که ممکن است فکر کند شما درگیر یک رابطه عاطفی شده‌اید.

یکی از راه‌های ارتباطی مهم در دنیای امروز تلفن‌همراه است، استفاده درست از آن کمک بزرگی به محکم‌تر شدن رابطه زن و مرد می‌کند. در واقع موبایل یک ابزار قوی برای جذب مرد مورد علاقه است. پیام‌های که از طریق موبایل ارسال می‌کنید باید به نحوی باشد که لبخند به لب او بیاورد و به قلب او نفوذ کند. دوره آموزشی جذب عشق با موبایل به شما می‌آموزد چطور با این دستگاه کوچک پیام‌های رمانتیک و عاشقانه برای او بفرستید و یا چطور با توجه به ویژگی‌های شخصیتی او پیامی بنویسید که فقط شما دو نفر از آن سر در می‌آورید و برای بقیه عجیب و غیر قابل درک است. در واقع در این دوره آموزش‌ داده شده که چطور به مردان با توجه به تفاوت در الگوی‌های زبانی‌شان باید پیام داد تا جایگاه ویژه و پایداری در قلب‌شان برای خود پیدا کنید.

هیچ چیز بهتر از آن نیست که یک دختر ملیح و طناز بتواند هر از گاهی رگه‌‌هایی از شیطنت را هم از خود بروز دهد. خوب است که هر چند وقت یکبار جدی بودن را کنار گذاشته و شوخ‌طبعی کنید. مثلا می‌توانید سر به سر او بگزارید، لطیفه تعریف کنید، با ارنج یا شانه به او بزنید یا همه این‌ کارها باهم را انجام دهید. مردان از زنان خیلی شیرین و مهربان و لطیف خوششان می‌اید، اما این ممکن است بعد از مدتی خسته‌کننده شود. پس آن روی بازی‌گوش خود را نیز به او نشان دهید.

مودب بودن یکی از خصوصیات یک دختر شیرین و با نزاکت است که هر مردی طالب آن است. اگرمی‌خواهید بدانید چطور باید با یک مرد صحبت کرد این نکته را فراموش نکنید. مهربان، خوش‌رو و مودب باشید. ممکن است فقط زمانی که با او هستید به ادب و نزاکت تظاهر کنید، اما این کار اسان نیست. پس به جای تظاهر یاد بگیرید واقعا انسان خوبی باشید که این باعث می‌شود برای مرد مورد نظرتان خواستنی‌تر شوید.

زنان و مردان زبان متفاوتی برای صحبت کردن دارند. بسیاری از خانم‌ها از اینکه نمی‌توانند با همسرشان مکالمه خوب و سرشار از احساسی داشت باشند رنج می‌برند. برای داشتن ارتباط قوی و موثر گام اول دانستن این تفاوت‌ها است برای مثال مردان برخلاف زنان از تحسین کردن‌های کوتاه لذت می‌برند، در بسیاری از مواقع سکوت را ترجیح می‌دهند، دوست ندارند مشکلات‌شان را به زبان بیاورند، با گریه کردن میانه خوبی ندارند و این کار برایشان عجیب است و گفتن جمله “معذرت می‌خوام” برایشان بسیار سخت است. با وجود تمام این تفاوت‌ها تکنیک‌هایی وجود دارد که نه تنها خانم‌ها با بکار گیری آن‌ها می‌توانند کاری کنند که مردها به حرفشان گوش دهند بلکه او را جذب و شیفته خودشان می‌کنند. این تکنیک‌ها عبارتند از : لبخند زدن حین صحبت، سپردن کنترل سرعت مکالمه به مرد، موافقت کردن با او، تحسین کردن، بازی‌گوشی و طنازی کردن، فرستادن پیام‌های خاص و منحصر به فرد، مودب بودن در کلام، سوال پرسیدن از مرد و تمرکز کردن بر نکات مثبت حرف‌های مرد.

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

35 بازدید

45 بازدید

115 بازدید

102 بازدید

177 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

چطور با عشق خود صحبت کنیم

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام من و عشقم قرار بود باهم ازدواج کنیم. اما توی شوخی هاش همش میگفت که من زن دارم و یکی دیگه هست و از این حرفا . اما یکبار جدی ی سوالی پرسیدم که من شمارو با ی خانم دیدم ( نمیدونم خودش بود یا نه اما شبیهش بود) در پاسخ گفت فکر کن یکی از اون زنهام بوده منم عصبانی شدم و گفتم بیا تمام کنیم اونم پذیرفت. الان خیلی ناراحتم نمیدونم چه کار باید بکنم نیاز دارم به راهنمایی : کارم ( جدا شدنم) درست بوده؟ یا باید این لوس بازی هارو تحمل میکردم؟ یا راه حل دیگه ای هم هست؟ ممنون از حمایتتون

سلام دوست گرامی اینکه یک نفر در پرده و غیر مستقیم نسبت به یکسری حرفها واکنش نشان بدهد میتواند نشانه تایید باشد. پس نمیشود گفت که رفتار شما اشتباه بوده و از طرفی اینکه ایشون اینقدر راحت پذیرفتن عجیب هست با توجه به اینکه قرار ازدواج داشتید و بهم علاقمند بودید و این رفتار و واکنش در برابر سوالات شما و شوخی ها از یک فرد عاقل و بالغ بدور هست پس خودتون رو سرزنش نکنید

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

بسیاری از کارهایی که ما انجام می دهیم در دراز مدت رابطه عاشقانه مان را ویران خواهند کرد‎

 

بسیاری از کارهایی که ما انجام می دهیم در دراز مدت رابطه عاشقانه مان را ویران خواهند کرد. اگر شما هم دوست دارید بدانید که این رفتارها کدامند، در ادامه مطلب با ما همراه باشید

 

پایان رابطه عاطفی، رفتارهای مخرب را بشناسید

چطور با عشق خود صحبت کنیم

داشتن یک رابطه عاطفی سالم کار ساده ای نیست. شاید شما رفتارهایی از خود نشان دهید که به خیال تان برای رابطه عاطفی مفیدند، اما واقعیت چیز دیگری است. بسیاری از کارهایی که ما انجام می دهیم در دراز مدت رابطه را ویران خواهند کرد. اگر شما هم دوست دارید بدانید که این رفتارها کدامند، در ادامه مطلب با ما همراه باشید. 

  

او بی تفاوت است

اگر شما نشانه های بی تفاوتی را در شریک زندگی تان مشاهده کردید، بدانید که این شروع یک خط قرمز برای رابطه تان است. به عنوان مثال او دیگر با شما بحث نمی کند یا این که به آرزوهایتان علاقه ای نشان نمی دهد. در واقع او شوقی را که در ابتدای رابطه داشت، از دست داده است. در این شرایط حتی اگر شما برای درست کردن رابطه تلاش کنید، او همچنان بی تفاوت عمل می کند.

  

چه باید کرد؟

قبل از هر گونه اقدامی، بهتر است که فضا را به گونه ای بسازید که او با شما احساس راحتی کند و بتواند مشکلی که بوجود آمده را به زبان آورد. این که از او بپرسید «حالت خوب است؟» هیچ فایده ای ندارد. شما باید از حال خودتان آغاز و سر صحبت را باز کنید. به او کمک کنید که در کنار شما احساس امنیت کند. آنوقت می بینید که او مشکل اش را با شما در میان خواهد گذاشت. البته گاهی لازم است برای این که او حرف های دلش را به زبان آورد، به او زمان دهید. بنابراین صبور باشید تا همه چیز به خوبی پیش رود.

  

او شما را کنترل می کند

یکی از نشانه های رابطه سالم این است که طرفین هیچگاه تنهایی تصمیم نمی گیرند. افرادی که دوست دارند مدیر باشند و طرف مقابل شان را کنترل کنند، معمولا به تنهایی تصمیم می گیرند. اگر شما برای هر کاری که می خواهید انجام دهید باید از شریک زندگی تان اجازه بگیرید یا کارهایی را بکنید که او می خواهد، بدانید که تحت کنترل او هستید. این رابطه ای سمی ست که در آن امنیت و صمیمیتی وجود ندارد.

  

چه باید کرد؟

رفتار کنترل شونده معمولا عکس العملی به حسادت، عدم امنیت و عصبانیت است. قدم اول این است که فضا را برای او به گونه ای بسازید که او احساس امنیت کند و بتواند در مورد رفتارش با شما گفتگو کند. اگر شریک زندگی تان رفتار زشت اش را قبول کند، باید امیدوار باشید زیرا او جای تغییر دارد. اما اگر او این رفتارش را قبول نداشت و حاضر به تغییر هم نشد، باید از یک مشاور یا متخصص کمک بگیرید.

  

به شما حس شرمندگی می دهد

آیا تا به حال شده که شریک زندگی تان به شما چیزهایی بگوید که شما از خودتان شرمنده شوید. اگر چنین است، باید به شیوه صحبت او با خودتان بیشتر توجه کنید. اگر او مدام رفتارهای شما را نقد و شما را سرزنش می کند، بدانید که رابطه شما به خط قرمز نزدیک شده است و خیلی زود از هم می پاشد. این که شما مدام حس بدی نسبت به خود داشته باشید، شما را پس از مدتی تنها و گوشه گیر خواهد کرد.

  

چه باید کرد؟

افرادی که دیگران را مسخره می کنند و به آنها حس شرمندگی می دهند، در واقع با این کار می خواهند خودشان را بالا بکشند. آنها شما را خنگ فرض می کنند تا خودشان را عاقل تر جلوه دهند. اگر این رفتار شریک زندگی تان تبدیل به عادت شده است، باید با خودتان باندیشید که آیا این رابطه ارزش ادامه دادن دارد یا خیر. اگر پس از مدتی حس تنهایی و گوشه گیری کردید، وقت آن است که با طرف مقابل تان صحبت کنید و دلیل این کارش را از او بپرسید. اگر او تمایلی به گوش دادن به حرف های شما نداشت، وقت آن است از او فاصله بگیرید، در غیر این صورت همان یک ذره اعتماد و عزت نفس تان را هم از دست خواهید داد.

 

داشتن یک رابطه عاطفی سالم کار ساده ای نیست‎

 

او رفتار پرخاشگری منفعلانه دارد

آیا تا به حال شده از شریک زندگی تان چیزی بخواهید و او آن کار را برای شما انجام دهد اما مدام غر بزنید و منت سرتان بگذارد؟ در این شرایط آرزو می کردید که ای کاش از او چیزی نمی خواستید. این شرایط درست مثل این است که از فردی می پرسید «حالت خوب است؟» و او در جواب بگوید «خوبم» اما با نگاهی به چهره اش می فهمید که دروغ گفته است.

  

چه باید کرد؟

افرادی که به پرخاشگری منفعلانه مبتلا هستند، معمولا نمی توانند با دیگران به سادگی ارتباط برقرار کنند و احساسات واقعی شان را به زبان آورند. در واقع آنها از شما انتظار دارند که ذهن شان را بخوانید. یک مشکلی که آنها با آن دست و پنجه نرم می کنند این است که نمی خواهند دیگران را ناامید کنند. در حقیقت آنها از «نه» گفتن فراری اند اما از طرفی ته دلشان هم به کاری که می کنند راضی نیست. در مقابل این افراد باید به آنها این امنیت را بدهید که با شما احساس راحتی کنند و صادقانه حرف دلشان را بزنند. شما باید ثابت کنید که برای حرف های آنها ارزش قائل اید، سپس به آنها بفهمانید که از چنین رفتار پرخاشگرانه آنها ناراحت اید و همین بستری می شود برای شروع گفتگویی که به حل مشکل تان می انجامد.

  

به محدودیت های شما احترام نمی گذارد

زمانی که صمیمیت در یک رابطه عاطفی برقرار می شود، ممکن است که یکی از طرفین سواستفاده کند و از طرف مقابل بخواهد که خواسته های او را برآورده کند. شاید در ابتدای رابطه این موضوع مشکلی را بوجود نمی آورد اما پس از مدتی می تواند رابطه را تبدیل به یک رابطه ناسالم سازد. در یک رابطه سالم، دو طرف حد خود را می دانند و به محدودیت های یکدیگر احترام می گذارند اما زمانی که یکی از طرفین پا روی این مرزها می گذارد، نشانه ای از عدم احترام است.

  

چه باید کرد؟

زمانی که ما یک نفر را دوست داریم، از تمام چهارچوب های خود می گذریم و سخت است که بخواهیم مرزهایمان را مانند قبل نگه داریم اما از طرفی ممکن است شریک زندگی مان از این وضعیت سو استفاده کند. اگر طرف مقابل تان پا روی مرزهایتان گذاشت، بهتر است که ابتدا با او در این باره صحبت کنید اما اگر دیدید که این رفتار تکرار شد، بهتر است کمی سخت تر بگیرید و به او این اجازه را ندهید که وارد محدودیت های شما شود. ارزش های زندگی شما نباید توسط شخص دیگری پایمال شود، بنابراین از آنها دفاع کنید.

  

او وابسته شماست

چطور با عشق خود صحبت کنیم

اگر احساس می کنید که شریک زندگی تان در هر زمینه ای به شما تکیه می کند و خودش از پس مسئولیت هایش بر نمی آید، بدانید که او دچار عدم اعتماد به نفس است. در این نوع رابطه شما حس آزادی ندارید و فکر می کنید که مانند برده ای در اختیار شریک زندگی تان هستید. در واقع شما وقت نمی کنید که به خواسته های خودتان برسید و همین موضوع پس از مدتی شما را از رابطه ای که در آنید خسته و دلسرد خواهد کرد به طوری که دوست دارید در اولین فرصت فرار کنید.

  

چه باید کرد؟

در درجه اول شما باید برای خودتان ارزش قائل شوید. بنابراین دست از برآورده کردن نیازهای او بردارید و برایش توضیح دهید که از رفتارهای او چه حسی به شما دست می دهد. شما باید به او نشان دهید که این نوع رابطه، رابطه ای یک طرفه است که تنها شما مسئولیت های آن را به دوش می کشید. بنابراین برخی از کارهایی را که به شما هیچ ربطی ندارد، رها کنید و به جای آن به نیازهای خودتان بپردازید. اگر شما برای خودتان ارزش قائل نشوید، دیگران هم نخواهند شد.

 

منبع : زندگی ایده آل

 

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج


انواع جراحی زیبایی سینه

هرآنچه ازعملهای زیبایی زنان میخواهیدبدانید


تجربه روابط جنسی لذتبخش و ایمن


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی


ست های لباس زیر جذاب و لاکچری

قبل ازخرید،فرش مورد نظرت رو تو دکورتست کن


به همسرت اعتماد نداری؟

انواع گن وفرم دهنده بدن اورجینال و باکیفیت


اقساط36ماهه لوازم خانگی بدون پیش پرداخت


لاغری موضعی با لیزر

درمان سریع وقطعی بواسیر بدون درد و خونریزی


خرید مستقیم فرش از کارخانه


درخواست وکیل طلاق و مشاوره تلفنی رایگان


درمان نازایی زنان و مردان

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

یادگیری زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 3555موضوع :

آموزش رایگان زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 4075موضوع :

Best sources of love and relationship from all […]تاریخ : ۰۳ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 1778موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 35719موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 4127موضوع :

چطور با عشق خود صحبت کنیم

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 9192موضوع : جذب عشق

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 18929موضوع :

یکی از کارآمدترین تکنیک های جذب و راه های عاشق کردن یک مرد بر اساس روانشناسی عشق، حرف زدن به روش درست می باشد.

عاشقانه حرف زدن تاثیر خیلی مثبتی برای جذب طرف مقابل خواهد داشت و شما را در قلب عشقتان جای می دهد. به همین منظور نوین اطلس دات کام در این مطلب با آموزش عاشقانه حرف زدن به شما کمک می کند تا یاد بگیرید چگونه با عشق صحبت کنید. در کل می توان گفت عاشقانه حرف زدن یکی از رفتارهایی است که از راه های عاشق کردن یک مرد به حساب می اید اما برای جذب همسرتان نیز می توانید از صحبت عاشقانه با او استفاده از کلمات محبت آمیز کمک بگیرید.

در نتیجه در این مطلب  با عنوان آموزش عاشقانه حرف زدن جملاتی برای دلبری از همسر و راه های عاشق کردن یک مرد  به شما معرفی می کنیم.(نگاه کنید به روانشناسی رابطه عاشقانه)

چگونه با عشق صحبت کنیم 

برای اینکه با راه های عاشق کردن یک مرد آشنا شویم خیلی مهم است یاد بگیریم چگونه با عشق خود صحبت کنیم. آموزش عاشقانه حرف زدن به شیوه ی درست می تواند تاثیر مثبت قابل توجهی روی رابطه ی شما داشته باشد. اولین نکته ای که برای صحبت کرن باعشقتان باید به آن توجه کنید این است که عاشقانه حرف زدن تنها استفاده از کلمات محبت آمیز نیست، رفتار شما هنگام صحبت کردن با عشقتان خیلی در جذب او موثر خواهد بود ( نگاه کنید به پروفایل عاشقانه).

وقتی قصد دارید از راه های عاشق کردن یک مرد استفاده کنید و با صحبت کردن او را عاشق خود کنید نباید جای دیگری را نگاه کنید. باید به چشمانش نگاه کنید تا صداقت و صمیمیت را در چشمان شما ببیند. وقتی چشمانتان را از عشق خود بدزدید او تصور می کند شما دروغ می گویید و به همین دلیل نمی توانید در چشمانش نگاه کنید. پس هنگام صحبت کردن با عشق یکی از مهم ترین مواردی که باید رعایت کنید حفظ ارتباط چشمی به شیوه ی درست است.

نکته ی دوم آموزش عاشقانه حرف زدن اینکه هنگام صحبت کردن با عشقتان نباید از او فاصله بگیرید. به او نزدیک شوید و در کنارش بنشینید. سعی کنید هنگام صحبت کردن با عشقتان دستان او را بگیرید. این کار می تواند تاثیر خیلی خوبی داشته باشد و احساس او نسبت به شما بهتر شود.

همه نیاز داریم بدانیم چگونه عشق را زنده نگه داریم پس هنگام صحبت کردن با عشقتان که یکی از راه های عاشق کردن یک مرد است با پرسیدن سوالات لازم در پی درک احساسات او باشید. کاری کنید با شما راحت باشد و هرچیزی را که در دلش هست با شما در میان بگذارد. مثلا می توانید بگویید:” مدتی هست که احساس می کنم ناراحت و دلگیری. چیزی هست که من باید بدانم؟” با چنین جمله ای او به شما اعتماد می کند و همه چیز را بازگو خواهد کرد.

توصیه می کنیم همه ی این موارد آموزش عاشقانه حرف زدن را جهت یادگیری راه های عاشق کردن یک مرد در یک فضای مناسب انجام دهید. یک فضای عاشقانه برای صحبت کردن به عشقتان می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. می توانید از یک کافی شاپ با فضای خوب یا یک رستورانی که عشقتان دوست دارد استفاده کنید. اگر در حال صحبت با همسرتان هستید می توانید یک فضای رمانتیک در خانه به وجود بیاورید. فضای خوب درواقع برای یک صحبت خوب با عشق یک شرط اساسی و مهم است.

بعضی از زوج ها تصور می کنند صحبت عاشقانه فقط “دوستت دارم” است و عاشقانه حرف زدنشان با همسر فقط در همین یک جمله خلاصه می شود. اما باید بگویم از راه های عاشق کردن یک مرد این است که بدانید همسر شما به جز شنیدن جمله ی “دوستت دارم” به شنیدن جملات عاشقانه ی دیگری نیز نیاز دارد. به همین منظور نوین اطلس دات کام در مقاله آموزش عاشقانه حرف زدن چندین جمله ی عاشقانه را در این بخش به شما معرفی کرده است که به عنوان بهترین و قوی ترین راه های عاشق کردن یک مرد در نظر گرفته می شود و به می توانید به کمک آن ها یک صحبت عاشقانه ی جذاب با همسر خود داشته باشید و آشنا شوید با حرف هایی که همسرتان را عاشق می کند:

چقدر خوش شانسم که تو توی زندگیمی.

نمی دانید در رابطه عاشقانه شنیدن این از کسی که عاشقش هستید چه حسی دارد. این یک راه بسیار زیبا برای این است که به او نشان دهید تا چه اندازه برایتان ارزش دارد. این تحسین را می توانید بیشتر استفاده کنید، هربار که کار خوبی برایتان انجام می دهد، وقتی در جمعی هستید و او حرف قشنگی درمورد شما می زند، وقتی با هم خوش می گذرانید.

هیچکس به اندازه تو خوشحالم نمیکنه.

یکی دیگر از راه های عاشق کردن یک مرد این است که با تحسین، او را با افراد دیگری که قبلاً در زندگیتان بوده اند مقایسه کرده و او را بالاتر از آنها می برید. و واقعیت این است که مردان یا زنان حس رقابت بسیار قوی بین خودشان دارند، به همین دلیل اگر به او بگویید که او بهترین همسر برای شما بوده است، یک تحسین بزرگ برای او قلمداد می شود.

تو واقعاً ایده آلی!

یکی دیگر از راه های عاشق کردن یک مرد این است که برای مناسبت های خاص بتوانید با یک علامت تعجب بزرگ به او بگویید «خدای من، تو واقعاً ایدآلی، هیچ چیز کم نداری!» این مورد یکی از بهترین جملات عاشقانه مخصوص نامزدهاست.

با اینکار به او نشان می دهید که هر کاری که انجام داده است تاثیر پررنگی روی شما داشته و شما می دانید چطور باید یک زن یا مرد را تحسین کنید.

اما دقت کنید که زیاد از حد از این جمله استفاده نکنید چون ممکن است آن را جدی بگیرد!

نمی تونم بهت فکر نکنم.

در آموزش عاشقانه حرف زدن، این تحسین مخصوصاً در مکالمات از راه دور بسیار موثر است. این جمله در واقع به او می فهماند که چقدر دلتنگش هستید. نیازی نیست که بارها و بارها جمله «دلم برات تنگ شده» را تکرار کنید تا این را بفهمد. همین یک خط همه چیز را تمام می کند.

می توانید آن را کمی طولانی تر کرده و بگویید، «با من چیکار کردی؟ نمیتونم بهت فکر نکنم.»

خواهش میکنم اینقدر دوست داشتنی نباش.

و آخر اینکه، این یکی از محبوب ترین راه ها برای سر به سر گذاشتن و تحسین کردن او در آن واحد است. این یک راه مفرح و بازیگوشانه است که به یک مکالمه عادی، کمی محبت اضافه می کند.(همچنین نگاه کنید به توصیه هایی که مردان را دیوانه تان می کند)

کلمات محبت آمیز و عاشقانه و جملات با احساس برای همسر

کلمات محبت آمیز و عاشقانه برای همسر همراه با لحن و فضای متناسب عاشقانه، می‌توانند از مهمترین راه های عاشق کردن یک مرد به حساب بیایند. جملات با احساس قابلیت تاثیرگذاری بر احساسات همسرتان را دارا هستند. در این مطلب نمونه‌های زیبا از جملات با احساس برای همسر را گردآوری نموده‌ایم که می‌توانید در یک مکالمه ی عاشقانه آنها را به او بگویید و یا به صورت پیام برای همسرتان ارسال کنید.(همچنین نگاه کنید به کلماتی که مردان را تحریک می کند)

هر یک از این جملات کوتاه و زیبای عاشقانه می توانند بهترین انتخاب برای ابراز عشق و محبت به همسر و نامزد باشند زیرا می توانند به خوبی احساس عاشقانه شما را نشان دهند، مطمئنا همسر شما نیز از مطالعه این جملات زیبا و دلنشین لذت خواهد برد.

جملات دلبری برای همسر

در آموزش عاشقانه حرف زدن که از تاثیرگذار ترین راه های عاشق کردن یک مرد است انتخاب جملات عاشقانه برای همسر از اهمیت زیادی برخوردار است. می توانید با این جملات هم از همسر خود دلبری کنید و هم علاقه و عشق خود را به همسرتان نشان دهند. در واقع نیاز است که سیاست های دخترانه در جذب پسران را بدانید. متن های عاشقانه زیادی در این رابطه نوشته شده اند که ما سعی کردیم مجموعه ایی از زیباترین و احساسی ترین متن ها را گلچین نموده و در این بخش ارائه دهیم که امیدواریم این متن های زیبا و عاشقانه برای شما نیز جذاب باشد.

برخ از راه های عاشق کردن یک مرد با جملاتی برای دلبری از همسر به شرح زیر است:

چگونه با مردان رفتار کنیم که عاشقمان شوند؟

لازم است بدانید در مبحث آموزش عاشقانه حرف زدن برای آشنایی با راه های عاشق کردن یک مرد، تنها حرف زدن عاشقانه برای جذب مردان کافی نیست. ممکن است زن ها با جملات عاشقانه و با احساس زودتر تحت تاثیر قرار بگیرند و به شما جذب شوند اما اگر می خواهید مردی را عاشق خود کنید و یا مانع جدایی عاشقانه شوید، باید رفتارهای به خصوصی نیز از خود نشان دهید. درواقع در کنار حرف زدن درست باید رفتارهایی که مردان دوست دارند را نیز بدانید. خب سوالی که پیش می آید این است: چگونه با مردان رفتار کنیم که عاشقمان شوند؟ در این بخش به این سوال پاسخ می دهیم:

چیزهای جدید در زندگی برای هر کسی جالب است، سعی کنید علائق او را بشناسید و با رعایت این ۵ مورد از راه های عاشق کردن یک مرد، همواره در نگاه وی جذاب تر، جدید و دوست داشتنی تر باشید تا به این مشکل برنخورید که بگویید عشقم رو دوسش دارم ولی اون دوستم نداره.

۱- در هیجانات و علائق ورزشی، او را همراهی کنید

چطور با عشق خود صحبت کنیم

طرفدار تیم ورزشی مورد علاقه وی باشید، این کار مردها را به وجد می آورد، اگر خانه دار هستید، در حین انجام امور خانه، می توانید از نتیجه و مراحل بازی سوال کنید، بعضی از مردها عاشق ورزش مورد علاقه اشان هستند. با این کار خود را به وی نزدیک تر کرده و روابط خود را مستحکم تر می کنید. در این صورت، شما برای وی، حکم رفیقی را دارید که او را در تمام مراحل و هیجانات بازی همراهی می کند و از راه های افزایش عشق بین زن و شوهر است.

۲- برای او جشن و میهمانی بگیرید

بیشتر مردها به تاریخ تولّد و میهمانی برای خود حتّی فکر نمی کنند، این شما هستید که با گرفتن یک میهمانی، دعوت دوستانش، تدارک غذا و پذیرایی جالب و جدید، می توانید او را خوشحال و غافلگیر کنید. این کار تأثیری عاشقانه در ذهن او خواهد داشت. متأسفانه در حال حاضر بیشتر همسران به این کارها و خوشحالی شوهرشان اهمیّتی نمی دهند.

۳- او را در روابط با دوست های پسرش راحت بگذارید

این مسئله از قدیم تا کنون باعث اختلافات بین زن و شوهر بوده، بدون شک هر مردی دوست دارد اوقاتی را با همجنس خود و دوستانش بگذراند، مردها افکاری دارند که تنها خود جنس مرد می فهمد، این طبیعیست، باور کنید! آنها نیاز دارند که حتیّ برای چند ساعت، آزاد از مسئولیّت های زندگی، با دوستان خود تفریح کنند، بنابراین تحمّل داشته باشید، با غر زدن و شکایت، تنها اوضاع را بدتر می کنید. در صورت ملایمت، او نیز متقابلاً خوشحال می شود که شما نیز با دوست های دخترتان رفت و آمد کنید. این کار در شیفته کردن مردان موثر می باشد.

۴- با او فیلم ببینید و لذّت ببرید

حقیقت این است که بیشتر مردها اوقات فراغت خود را دوست دارند جلوی تلویزیون بنشینند و استراحت کنند، شما نیز در دیدن فیلم و برنامه های دلخواه وی، او را همراهی کنید. در صحنه های هیجان انگیز یا خنده دار، از خود عکس العمل نشان دهید و او را به هیجان بیاورید. برای این کار وقت بگذارید و سعی کنید طی فیلم پشت سر هم از جای خود تکان نخورید.

۵- با غذای دلخواه وی، او را غافلگیر کنید.

درست است که خانمها همیشه باید غذا درست کنند، امّا گاهی وقتها، با درست کردن غذای دلخواه وی و چیدن میزی رویایی و دو نفره، او را غافلگیر کنید. این کار نه تنها او را خوشحال می کند، بلکه می فهمد که برای او ارزش زیادی قائلید و یکی از راه های کاهش دعوا می باشد.

اینها فقط نمونه های کوچکی از راههای جذّابیت می باشد که در مطلب آموزش عاشقانه حرف زدن برای شما عنوان کردیم. بطور خلاصه، برای تحت تأثیر قراردادن مرد خود، بهترین راه، درک متقابل است. سعی کنید همواره با نشاط باشید.

مطالب مرتبط:

۲۴ روش ساده برای دیوانه کردن پسران – تکنیک های دلبری

چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم – تکنیک های تسخیر قلب

چگونه برای یک پسر در چت طوری دلبری کنیم تا عاشقمان شود

طرز صحبت با مردان

چگونه به یک مرد محبت کنیم

حرف های عاشقانه برای جذب مردان

جذب دختر با حرف زدن

پروفایل عاشقانه انگلیسی با ترجمه فارسی

طرز نگاه پسر عاشق

novinatlas 1706 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

در این مقاله قصد داریم بررسی کنیم که چگونه میتوانید سر صحبت را با کسی که دوستش دارید آغاز کنید. در ادامه نکات بسیار مهمی را مطرح میکنیم که برای داشتن یک مکالمه موفق و تاثیر گذار با کسی که دوستش دارید، بسیار مهم هستند و شما میتوانید با در نظر گرفتن آنها، موفقیت خود را تضمین نمایید.

در اینجا، لیستی از نکات را مشاهده میکنید تا بتوانید یک بحث جذاب را با کسی که دوستش دارید آغاز کنید :

قبل از اینکه به فرد مذکور نزدیک شوید، بهتر است ابتدا مقاله ما را با عنوان “بهترین زمان برای نزدیک شدن و ایجاد دوستی با یک نفر چه زمانی است ؟” مطالعه نمایید. زمان مناسب برای حرف زدن با فرد، میتواند زمانی باشد که خسته شده است(مثلا، زمانی که با موبایلش بازی میکند، یا خستگی در زبان بدن او دیده میشود و…)

دوستهای فرد، میتوانند باعث شوند رفتار فرد تغییر کند. به همین علت بهتر است زمانی به او نزدیک شوید که تنهاست. اگر کسی را دوست داشته باشید، به احتمال زیاد حین مکالمه، روی او متمرکز خواهید شد که این موضوع باعث حسادت دوستانش خوهد شد. حسادت به وجود آمده میتواند بعدها باعث شود که دوستانش پشت سر شما حرف بزنند و حرفهای آنها، ذهن کسی که دوستش دارید را، بصورت منفی تحت تاثیر قرار دهد.

چطور با عشق خود صحبت کنیم
چطور با عشق خود صحبت کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *