چطور با پسر حرف بزنیم

 
helpkade
چطور با پسر حرف بزنیم
چطور با پسر حرف بزنیم

 

 

زنان و مردان معمولا به یک زبان صحبت نمی‌کنند گاهی این تفاوت به قدری زیاد می‌شود که گویی دو نفر از دو کره متفاوت‌اند که به هیچ وجه حرف هم را نمی‌فهمند، حتما اسم کتاب “مردان مریخی زنان ونوسی” به گوشتان خورده است، اسم این کتاب توصیف خوبی برای بیان تفاوت زبان صحبت کردن مردان و زنان است.  همین موضوع عاملی برای بروز بسیاری از اختلافات و سوءتفاهم‌ها میان زن و مرد در زندگی مشترک می‌شود. یادگیری مهارت‌ها و تکنیک‌های برقراری ارتباط صحیح در یک رابطه، کمک بزرگی به بهبود رابطه و جلوگیری از بروز اختلاف ‌می‌کند.

فهرست مطالب

بازیکنان یک تیم فوتبال و این که چطور پس از پیروزی به یکدیگر تبریک می‌گویند را در نظر بیاورید، این که چطور شانه‌ها یا کف دست‌هایشان را به هم می‌زنند. همین یک مثال کافی است تا بگوییم مردان دوست دارند به شیوه‌ای کاملا متفاوت از روشی که زنان به کار می‌برند تحسین شوند. بنابراین، برای این که یک مرد را طوری تشویق کنید که خوشش بیاید و به دلش بنشیند، بهتر است روش‌های به شدت و رمانتیک و احساساتی را برای دوستان دختر خود نگه داشته و برای همسر یا دوست پسر خود از شیوه‌هایی ساده‌‌تر و سر‌راست‌تر استفاده کنید. عبارات کوتاه و دلپذیری مثل این که: “من شک نداشتم تو ترفیع خواهی گرفت ” برای یک مرد خیلی بامفهوم‌تر از آن است که با جوش و خروش و لحنی تحسین‌برانگیز در مورد این که او می‌تواند ریس جمهور آینده باشد داد سخن دهید.چطور با پسر حرف بزنیم

مردان و زنان نزدیکی و صمیمیت را به شیوه‌ای کاملا مخالف یکدیگر تجربه می‌کنند. بر خلاف زنان که دوست دارند درباره لحظات لذت‌بخشی که تجربه کرده‌اند صحبت کنند، مردان ترجیح می‌دهند درباره آن سکوت کنند. جمع‌بندی و صحبت کردن درباره یک تجربه آن را برای زنان پرمعناتر و لذت‌بخش‌تر می‌کند، در حالی که مردان چنین اهمیتی برای گفتگو قائل نیستند.

زنان برای حل مشکلاتی که با آن‌ها مواجه می‌شوند درباره آن‌ها صحبت می‌کنند، اما مردان ترجیح می‌دهند به جای صحبت کردن درباره یک موضوع به سرعت به سراغ راه‌حل و عمل کردن بروند. بنابراین برای مثال وقتی بخواهید با شوهرتان درباره مشکل کم شدن اعتماد به نفسی که به خاطر بی‌کاری برایش پیش آمده صحبت کنید، برای او فقط بخشی از حرف‌هایتان جالب خواهد بود که راهکاری عملی را نشان دهد.

به طور کلی، مردان تنها برای مسائلی که خیلی فاجعه‌بار باشند اشک می‌ریزند. در حالی که زنان آماده‌اند تا به دلایل مختلفی مثل سرخوردگی، خستگی، عصبانیت، همدلی کردن، غم و اندوه و حتی شادی اشک بریزند. هر چیز کوچکی، مثل ضربه خوردن پنجه پایشان، اگر بعد از چند مشکل بزرگتر اتفاق بیافتد می‌تواند اشک زنان را دربیاورد. این موضوع برای زنان کاملا قابل درک، اما برای مردان عجیب و رمزآلود است.

بیاید به این مساله از منظر همسرتان نگاه کنیم. فقط یک دقیقه بعد از زمانی که  به نظرمی‌رسید خوشحالید، چیزی که لزوما مهم هم نیست پیش می‌اید و شما شروع می‌کنید به گریه کردن و زار زدن.‌ اگر هیچ دلیل واضح و ملموسی برای اشک ریختن شما وجود نداشته باشد، همسرتان برون‌ریزی احساسی شما  را صرفا یک واکنش افراطی تلقی کرده و به همین خاطر زیاد با شما همدردی نمی‌کند. مشکل این‌جا است که این خود باعث رنجش بیشتر شما می‌شود. این مساله به دلیل بی‌عاطفه بودن مردان نیست‌، بلکه عصبی شدن یا بی‌تفاوتی ان‌ها به این دلیل است که مردان اول باید بتوانند یک مشکل مشخص را پیدا کنند تا بعد برای حل آن اقدام کنند.

درست مثل جمله دو کلمه‌ای “دوستت دارم”، به زبان اوردن جمله دو کلمه‌ای “معذرت می‌خواهم” نیز از جمله سخت‌ترین کارها در یک رابطه عاطفی، به خصوص برای مردان است. مسلما معذرت‌خواهی راه خوبی برای خاتمه دادن به یک مشاجره است. اما زنان وقتی احساس می‌کنند که یک مشاجره تمام شده و پرونده آن را می‌بندند که بلافاصله عبارات معذرت‌خواهی را بر زبان بیاورند ( و بشنوند)، در حالی که مردان این کار را انجام نمی‌دهند. در ذات آن‌ها نیست که در گذشته گیر کنند و موضوع را کش دهند. بنابراین همین که به نظرشان برسد دعوا تمام شده، به این معنی که مشاجره لفظی متوقف شده است، موضوع برایشان تمام شده است.

حال یک دختر چه باید بکند؟ دقت کنید ببینید آیا همسرتان تاسف خود را از راه‌های دیگری نشان می‌دهد؟ زیرا برعکس زنان که شنیدن عبارت “متاسفم” برایشان مهم است، مردان بیشتر تمایل دارند پشیمانی خود را در عمل نشان دهند. یک مرد احساسات آسیب‌دیده شما را به مثابه مشکلی می‌بیند که باید آن را حل و ترمیم کند، و مردان این کار را با اعمال خود انجام می‌دهند.

بعد از آگاهی از تفاوت نحوه ارتباط برقرار کردن زنان و مردان که در بخش قبل توضیح داده شد، از تکنیک‌های زیر حین صحبت کردن با مرد مورد علاقه‌تان استفاده کنید تا علاوه بر اینکه ارتباط کلامی موثرتری داشته باشید بتوانید او را جذب خود بکنید.

در طول تاریخ همیشه زنان از مردان شجاع و جوانمرد و مردان از زنان ظریف و طناز و شیرین خوش‌شان آمده است.البته تفاوت زیادی بین ترسو و خجالتی بودن یک دختر با لطافت و طنازی او وجود دارد. حتی امروزه هم مردان از دختران لطیف، با ظرافت‌های زنانه خوش‌شان می‌آید. شما هم می‌توانید چنین دختری باشید. مثلا می‌توانید وقتی فکر می‌کنید با موهای خود بازی کنید، عبارات و ادا و اصول‌های شیرین و خاص خودتان را داشته باشید یا هر بار که میخواهید چشمان‌تان را ببندید به جای یک بار دوبار مژه‌هایتان را باز و بسته کنید. این‌ کارها از شما دختری بسیار دوست‌داشتنی و  تو دل برو می‌سازند. شما یاد بگیرید یک “بانوی” طناز باشید، خواهید دید که مردان برای این که شوالیه شما باشند سر و دست خواهند شکست.

مردان همیشه مجذوب لمس و تماس‌های لطیف و آرام یک دختر می‌شوند. تحقیقات علمی هم نشان داده است که مردان به طور ناخوداگاه به دخترانی که در حین مکالمه آن‌ها را لمس می‌کنند توجه بیشتری نشان می‌دهند.  برای این کار می‌توانید گاه‌گاهی ساعد او را لمس کنید یا دست خود را روی شانه‌اش بگزارید یا به هر حال به نحوی که مناسب یک مکالمه معمولی باشد او را لمس کنید. خواهید دید که چطور در زمان خیلی کوتاهی توجه او به شما افزایش پیدا می‌کند.

از او سؤالاتی بپرسد که بتواند راجع به خودش صحبت کند. این کار نه تنها روشی مناسب برای صحبت کردن با مردان ، بلکه برای هر مکالمه جدیدی است. برای هر کس هیچ موضوعی آشناتر  از “خودش” وجود ندارد. بنابراین اگر در به در به دنبال موضوع و ایده‌ای برای مکالمه باشیم، چه موضوعی بهتر از “خودمان”. برای این که با مردان صحبت کنید، از آن‌ها سوالاتی بپرسید که به راحتی بتوانند پاسخ دهند و درست و غلط  بودن برای جواب‌هایشان مطرح نباشد. این کار به آن‌ها اجازه می‌‌دهد تا بتوانند بیشتر درباره خود و احساسات‌شان با شما صحبت کنند و  کیفیت مکالمه افزایش پیدا میکند‌‌.

در نظر داشته باشید که مردان در هنگام مکالمه ممکن است کمی عصبی بوده، یا به اندازه شما در صحبت کردن مهارت نداشته باشند. هنگامی که با یک مرد صحبت می‌کنید روی نقاط مثبت حرف‌های او تمرکز کنید. مثلا خندیدن به لطیفه ‌ای که تعریف کرده می‌تواند مکالمه را تقویت کند چرا که اعتماد به نفس او را بالا برده و باعث می‌شود بفهمد شما به مکالمه با او علاقه‌مند هستید.

نه این که هیچ وقت مخالفت نکنید، اما اگر در زمان مکالمه با یک مرد، اجازه دهید تا بتواند احساس راحتی کرده و آزادانه و بدون نگرانی از قضاوت شدن صحبت کند قطعا به سود رابطه شما خواهد بود. مردان از این که حس کنند تمامی جملات‌شان زیر ذره‌بین قضاوت است احساس راحتی نمی‌کنند. این مساله در گفتگو با هر مردی صادق است.

مردان دوست دارند که احساس کنند اندک کنترلی بر اوضاع داشته و لااقل کمی جذابند. به همین خاطر در هنگام مکالمه با مردان اجازه دهید مکالمه با سرعتی که او احساس راحتی کند پیش برود، این کلید یک مکالمه موفق است. ممکن است برای بعضی سپردن کنترل مکالمه به مردان کاری دشوار باشد. مثلا گاهی موضوعاتی که برای  گفتگو انتخاب می‌کنند قدیمی و از مد افتاده‌اند یا گاهی خلط مبحث کنند، اما اگر در زمان صحبت کردن با مردان کنترل سرعت مکالمه در دست آن‌ها باشد، ناخودآگاه احساس اعتماد به نفس کرده و موانع درونی خود را می‌شکنند و در نتیجه مکالمه‌ برای هر دوی شما مهیج‌تر خواهد شد. هم قدم و هماهنگ شدن با مردان در مکالمه اولین چیزی است که باید در مورد درست صحبت کردن با آن‌ها یاد بگیرید.

در طول تاریخ تکامل انسان، همیشه مردان نقش شکارچی و محافظ را داشته‌اند و زنان کشاورزی کرده‌اند و غذا و مایحتاج زندگی را آماده کرده‌اند. مردان از این که شما کاری کنید که این غریزه اولیه در آن‌ها زنده شود، واقعا لذت می‌برند و خوششان می‌اید. هنگامی که می‌خواهید از خیابان رد شوید دستتان را دراز کنید و بازوی او را بگیرید، با یک لبخند خجولانه از او بپرسید ممکن است چند لحظه کتاب‌های سنگین را برایتان نگه دارد، وقتی یک سگ بزرگ و ترسناک به سمت‌تان می‌اید دست او را بگیرید و…. این قبیل کارها باعث می‌شود مرد احساس کند محافظ شماست و بخواهد همیشه در کنارتان باشد.

اگر چه از نظر مردان دختران اسرارآمیز کمی آزار دهنده‌اند ، اما نمی‌توانند در مقابل عشق چنین دخترانی مقاومت کنند. لازم نیست که درباره تک‌تک احساسات و افکار خود با یک مرد حرف بزنید. وقتی غرق افکار خود هستید یا با خودتان  لبخند می‌زنید مچ‌تان را بگیرد  و از شما دلیل ان را بپرسد، به جای جواب دادن می‌توانید به سادگی بگویید چیزی نیست. هر چیزی که در ذهن‌تان اتفاق می‌افتد بازگو نکنید، در غیر این صورت برایش خسته کننده می‌شوید. البته توجه داشته باشید که این کار را در نباید در مورد همسر یا دوست پسر خود انجام دهید چرا که ممکن است فکر کند شما درگیر یک رابطه عاطفی شده‌اید.

یکی از راه‌های ارتباطی مهم در دنیای امروز تلفن‌همراه است، استفاده درست از آن کمک بزرگی به محکم‌تر شدن رابطه زن و مرد می‌کند. در واقع موبایل یک ابزار قوی برای جذب مرد مورد علاقه است. پیام‌های که از طریق موبایل ارسال می‌کنید باید به نحوی باشد که لبخند به لب او بیاورد و به قلب او نفوذ کند. دوره آموزشی جذب عشق با موبایل به شما می‌آموزد چطور با این دستگاه کوچک پیام‌های رمانتیک و عاشقانه برای او بفرستید و یا چطور با توجه به ویژگی‌های شخصیتی او پیامی بنویسید که فقط شما دو نفر از آن سر در می‌آورید و برای بقیه عجیب و غیر قابل درک است. در واقع در این دوره آموزش‌ داده شده که چطور به مردان با توجه به تفاوت در الگوی‌های زبانی‌شان باید پیام داد تا جایگاه ویژه و پایداری در قلب‌شان برای خود پیدا کنید.

هیچ چیز بهتر از آن نیست که یک دختر ملیح و طناز بتواند هر از گاهی رگه‌‌هایی از شیطنت را هم از خود بروز دهد. خوب است که هر چند وقت یکبار جدی بودن را کنار گذاشته و شوخ‌طبعی کنید. مثلا می‌توانید سر به سر او بگزارید، لطیفه تعریف کنید، با ارنج یا شانه به او بزنید یا همه این‌ کارها باهم را انجام دهید. مردان از زنان خیلی شیرین و مهربان و لطیف خوششان می‌اید، اما این ممکن است بعد از مدتی خسته‌کننده شود. پس آن روی بازی‌گوش خود را نیز به او نشان دهید.

مودب بودن یکی از خصوصیات یک دختر شیرین و با نزاکت است که هر مردی طالب آن است. اگرمی‌خواهید بدانید چطور باید با یک مرد صحبت کرد این نکته را فراموش نکنید. مهربان، خوش‌رو و مودب باشید. ممکن است فقط زمانی که با او هستید به ادب و نزاکت تظاهر کنید، اما این کار اسان نیست. پس به جای تظاهر یاد بگیرید واقعا انسان خوبی باشید که این باعث می‌شود برای مرد مورد نظرتان خواستنی‌تر شوید.

زنان و مردان زبان متفاوتی برای صحبت کردن دارند. بسیاری از خانم‌ها از اینکه نمی‌توانند با همسرشان مکالمه خوب و سرشار از احساسی داشت باشند رنج می‌برند. برای داشتن ارتباط قوی و موثر گام اول دانستن این تفاوت‌ها است برای مثال مردان برخلاف زنان از تحسین کردن‌های کوتاه لذت می‌برند، در بسیاری از مواقع سکوت را ترجیح می‌دهند، دوست ندارند مشکلات‌شان را به زبان بیاورند، با گریه کردن میانه خوبی ندارند و این کار برایشان عجیب است و گفتن جمله “معذرت می‌خوام” برایشان بسیار سخت است. با وجود تمام این تفاوت‌ها تکنیک‌هایی وجود دارد که نه تنها خانم‌ها با بکار گیری آن‌ها می‌توانند کاری کنند که مردها به حرفشان گوش دهند بلکه او را جذب و شیفته خودشان می‌کنند. این تکنیک‌ها عبارتند از : لبخند زدن حین صحبت، سپردن کنترل سرعت مکالمه به مرد، موافقت کردن با او، تحسین کردن، بازی‌گوشی و طنازی کردن، فرستادن پیام‌های خاص و منحصر به فرد، مودب بودن در کلام، سوال پرسیدن از مرد و تمرکز کردن بر نکات مثبت حرف‌های مرد.

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

53 بازدید

57 بازدید

131 بازدید

117 بازدید

196 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.چطور با پسر حرف بزنیم

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام من و عشقم قرار بود باهم ازدواج کنیم. اما توی شوخی هاش همش میگفت که من زن دارم و یکی دیگه هست و از این حرفا . اما یکبار جدی ی سوالی پرسیدم که من شمارو با ی خانم دیدم ( نمیدونم خودش بود یا نه اما شبیهش بود) در پاسخ گفت فکر کن یکی از اون زنهام بوده منم عصبانی شدم و گفتم بیا تمام کنیم اونم پذیرفت. الان خیلی ناراحتم نمیدونم چه کار باید بکنم نیاز دارم به راهنمایی : کارم ( جدا شدنم) درست بوده؟ یا باید این لوس بازی هارو تحمل میکردم؟ یا راه حل دیگه ای هم هست؟ ممنون از حمایتتون

سلام دوست گرامی اینکه یک نفر در پرده و غیر مستقیم نسبت به یکسری حرفها واکنش نشان بدهد میتواند نشانه تایید باشد. پس نمیشود گفت که رفتار شما اشتباه بوده و از طرفی اینکه ایشون اینقدر راحت پذیرفتن عجیب هست با توجه به اینکه قرار ازدواج داشتید و بهم علاقمند بودید و این رفتار و واکنش در برابر سوالات شما و شوخی ها از یک فرد عاقل و بالغ بدور هست پس خودتون رو سرزنش نکنید

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

 

 

زنان و مردان معمولا به یک زبان صحبت نمی‌کنند گاهی این تفاوت به قدری زیاد می‌شود که گویی دو نفر از دو کره متفاوت‌اند که به هیچ وجه حرف هم را نمی‌فهمند، حتما اسم کتاب “مردان مریخی زنان ونوسی” به گوشتان خورده است، اسم این کتاب توصیف خوبی برای بیان تفاوت زبان صحبت کردن مردان و زنان است.  همین موضوع عاملی برای بروز بسیاری از اختلافات و سوءتفاهم‌ها میان زن و مرد در زندگی مشترک می‌شود. یادگیری مهارت‌ها و تکنیک‌های برقراری ارتباط صحیح در یک رابطه، کمک بزرگی به بهبود رابطه و جلوگیری از بروز اختلاف ‌می‌کند.

فهرست مطالب

بازیکنان یک تیم فوتبال و این که چطور پس از پیروزی به یکدیگر تبریک می‌گویند را در نظر بیاورید، این که چطور شانه‌ها یا کف دست‌هایشان را به هم می‌زنند. همین یک مثال کافی است تا بگوییم مردان دوست دارند به شیوه‌ای کاملا متفاوت از روشی که زنان به کار می‌برند تحسین شوند. بنابراین، برای این که یک مرد را طوری تشویق کنید که خوشش بیاید و به دلش بنشیند، بهتر است روش‌های به شدت و رمانتیک و احساساتی را برای دوستان دختر خود نگه داشته و برای همسر یا دوست پسر خود از شیوه‌هایی ساده‌‌تر و سر‌راست‌تر استفاده کنید. عبارات کوتاه و دلپذیری مثل این که: “من شک نداشتم تو ترفیع خواهی گرفت ” برای یک مرد خیلی بامفهوم‌تر از آن است که با جوش و خروش و لحنی تحسین‌برانگیز در مورد این که او می‌تواند ریس جمهور آینده باشد داد سخن دهید.چطور با پسر حرف بزنیم

مردان و زنان نزدیکی و صمیمیت را به شیوه‌ای کاملا مخالف یکدیگر تجربه می‌کنند. بر خلاف زنان که دوست دارند درباره لحظات لذت‌بخشی که تجربه کرده‌اند صحبت کنند، مردان ترجیح می‌دهند درباره آن سکوت کنند. جمع‌بندی و صحبت کردن درباره یک تجربه آن را برای زنان پرمعناتر و لذت‌بخش‌تر می‌کند، در حالی که مردان چنین اهمیتی برای گفتگو قائل نیستند.

زنان برای حل مشکلاتی که با آن‌ها مواجه می‌شوند درباره آن‌ها صحبت می‌کنند، اما مردان ترجیح می‌دهند به جای صحبت کردن درباره یک موضوع به سرعت به سراغ راه‌حل و عمل کردن بروند. بنابراین برای مثال وقتی بخواهید با شوهرتان درباره مشکل کم شدن اعتماد به نفسی که به خاطر بی‌کاری برایش پیش آمده صحبت کنید، برای او فقط بخشی از حرف‌هایتان جالب خواهد بود که راهکاری عملی را نشان دهد.

به طور کلی، مردان تنها برای مسائلی که خیلی فاجعه‌بار باشند اشک می‌ریزند. در حالی که زنان آماده‌اند تا به دلایل مختلفی مثل سرخوردگی، خستگی، عصبانیت، همدلی کردن، غم و اندوه و حتی شادی اشک بریزند. هر چیز کوچکی، مثل ضربه خوردن پنجه پایشان، اگر بعد از چند مشکل بزرگتر اتفاق بیافتد می‌تواند اشک زنان را دربیاورد. این موضوع برای زنان کاملا قابل درک، اما برای مردان عجیب و رمزآلود است.

بیاید به این مساله از منظر همسرتان نگاه کنیم. فقط یک دقیقه بعد از زمانی که  به نظرمی‌رسید خوشحالید، چیزی که لزوما مهم هم نیست پیش می‌اید و شما شروع می‌کنید به گریه کردن و زار زدن.‌ اگر هیچ دلیل واضح و ملموسی برای اشک ریختن شما وجود نداشته باشد، همسرتان برون‌ریزی احساسی شما  را صرفا یک واکنش افراطی تلقی کرده و به همین خاطر زیاد با شما همدردی نمی‌کند. مشکل این‌جا است که این خود باعث رنجش بیشتر شما می‌شود. این مساله به دلیل بی‌عاطفه بودن مردان نیست‌، بلکه عصبی شدن یا بی‌تفاوتی ان‌ها به این دلیل است که مردان اول باید بتوانند یک مشکل مشخص را پیدا کنند تا بعد برای حل آن اقدام کنند.

درست مثل جمله دو کلمه‌ای “دوستت دارم”، به زبان اوردن جمله دو کلمه‌ای “معذرت می‌خواهم” نیز از جمله سخت‌ترین کارها در یک رابطه عاطفی، به خصوص برای مردان است. مسلما معذرت‌خواهی راه خوبی برای خاتمه دادن به یک مشاجره است. اما زنان وقتی احساس می‌کنند که یک مشاجره تمام شده و پرونده آن را می‌بندند که بلافاصله عبارات معذرت‌خواهی را بر زبان بیاورند ( و بشنوند)، در حالی که مردان این کار را انجام نمی‌دهند. در ذات آن‌ها نیست که در گذشته گیر کنند و موضوع را کش دهند. بنابراین همین که به نظرشان برسد دعوا تمام شده، به این معنی که مشاجره لفظی متوقف شده است، موضوع برایشان تمام شده است.

حال یک دختر چه باید بکند؟ دقت کنید ببینید آیا همسرتان تاسف خود را از راه‌های دیگری نشان می‌دهد؟ زیرا برعکس زنان که شنیدن عبارت “متاسفم” برایشان مهم است، مردان بیشتر تمایل دارند پشیمانی خود را در عمل نشان دهند. یک مرد احساسات آسیب‌دیده شما را به مثابه مشکلی می‌بیند که باید آن را حل و ترمیم کند، و مردان این کار را با اعمال خود انجام می‌دهند.

بعد از آگاهی از تفاوت نحوه ارتباط برقرار کردن زنان و مردان که در بخش قبل توضیح داده شد، از تکنیک‌های زیر حین صحبت کردن با مرد مورد علاقه‌تان استفاده کنید تا علاوه بر اینکه ارتباط کلامی موثرتری داشته باشید بتوانید او را جذب خود بکنید.

در طول تاریخ همیشه زنان از مردان شجاع و جوانمرد و مردان از زنان ظریف و طناز و شیرین خوش‌شان آمده است.البته تفاوت زیادی بین ترسو و خجالتی بودن یک دختر با لطافت و طنازی او وجود دارد. حتی امروزه هم مردان از دختران لطیف، با ظرافت‌های زنانه خوش‌شان می‌آید. شما هم می‌توانید چنین دختری باشید. مثلا می‌توانید وقتی فکر می‌کنید با موهای خود بازی کنید، عبارات و ادا و اصول‌های شیرین و خاص خودتان را داشته باشید یا هر بار که میخواهید چشمان‌تان را ببندید به جای یک بار دوبار مژه‌هایتان را باز و بسته کنید. این‌ کارها از شما دختری بسیار دوست‌داشتنی و  تو دل برو می‌سازند. شما یاد بگیرید یک “بانوی” طناز باشید، خواهید دید که مردان برای این که شوالیه شما باشند سر و دست خواهند شکست.

مردان همیشه مجذوب لمس و تماس‌های لطیف و آرام یک دختر می‌شوند. تحقیقات علمی هم نشان داده است که مردان به طور ناخوداگاه به دخترانی که در حین مکالمه آن‌ها را لمس می‌کنند توجه بیشتری نشان می‌دهند.  برای این کار می‌توانید گاه‌گاهی ساعد او را لمس کنید یا دست خود را روی شانه‌اش بگزارید یا به هر حال به نحوی که مناسب یک مکالمه معمولی باشد او را لمس کنید. خواهید دید که چطور در زمان خیلی کوتاهی توجه او به شما افزایش پیدا می‌کند.

از او سؤالاتی بپرسد که بتواند راجع به خودش صحبت کند. این کار نه تنها روشی مناسب برای صحبت کردن با مردان ، بلکه برای هر مکالمه جدیدی است. برای هر کس هیچ موضوعی آشناتر  از “خودش” وجود ندارد. بنابراین اگر در به در به دنبال موضوع و ایده‌ای برای مکالمه باشیم، چه موضوعی بهتر از “خودمان”. برای این که با مردان صحبت کنید، از آن‌ها سوالاتی بپرسید که به راحتی بتوانند پاسخ دهند و درست و غلط  بودن برای جواب‌هایشان مطرح نباشد. این کار به آن‌ها اجازه می‌‌دهد تا بتوانند بیشتر درباره خود و احساسات‌شان با شما صحبت کنند و  کیفیت مکالمه افزایش پیدا میکند‌‌.

در نظر داشته باشید که مردان در هنگام مکالمه ممکن است کمی عصبی بوده، یا به اندازه شما در صحبت کردن مهارت نداشته باشند. هنگامی که با یک مرد صحبت می‌کنید روی نقاط مثبت حرف‌های او تمرکز کنید. مثلا خندیدن به لطیفه ‌ای که تعریف کرده می‌تواند مکالمه را تقویت کند چرا که اعتماد به نفس او را بالا برده و باعث می‌شود بفهمد شما به مکالمه با او علاقه‌مند هستید.

نه این که هیچ وقت مخالفت نکنید، اما اگر در زمان مکالمه با یک مرد، اجازه دهید تا بتواند احساس راحتی کرده و آزادانه و بدون نگرانی از قضاوت شدن صحبت کند قطعا به سود رابطه شما خواهد بود. مردان از این که حس کنند تمامی جملات‌شان زیر ذره‌بین قضاوت است احساس راحتی نمی‌کنند. این مساله در گفتگو با هر مردی صادق است.

مردان دوست دارند که احساس کنند اندک کنترلی بر اوضاع داشته و لااقل کمی جذابند. به همین خاطر در هنگام مکالمه با مردان اجازه دهید مکالمه با سرعتی که او احساس راحتی کند پیش برود، این کلید یک مکالمه موفق است. ممکن است برای بعضی سپردن کنترل مکالمه به مردان کاری دشوار باشد. مثلا گاهی موضوعاتی که برای  گفتگو انتخاب می‌کنند قدیمی و از مد افتاده‌اند یا گاهی خلط مبحث کنند، اما اگر در زمان صحبت کردن با مردان کنترل سرعت مکالمه در دست آن‌ها باشد، ناخودآگاه احساس اعتماد به نفس کرده و موانع درونی خود را می‌شکنند و در نتیجه مکالمه‌ برای هر دوی شما مهیج‌تر خواهد شد. هم قدم و هماهنگ شدن با مردان در مکالمه اولین چیزی است که باید در مورد درست صحبت کردن با آن‌ها یاد بگیرید.

در طول تاریخ تکامل انسان، همیشه مردان نقش شکارچی و محافظ را داشته‌اند و زنان کشاورزی کرده‌اند و غذا و مایحتاج زندگی را آماده کرده‌اند. مردان از این که شما کاری کنید که این غریزه اولیه در آن‌ها زنده شود، واقعا لذت می‌برند و خوششان می‌اید. هنگامی که می‌خواهید از خیابان رد شوید دستتان را دراز کنید و بازوی او را بگیرید، با یک لبخند خجولانه از او بپرسید ممکن است چند لحظه کتاب‌های سنگین را برایتان نگه دارد، وقتی یک سگ بزرگ و ترسناک به سمت‌تان می‌اید دست او را بگیرید و…. این قبیل کارها باعث می‌شود مرد احساس کند محافظ شماست و بخواهد همیشه در کنارتان باشد.

اگر چه از نظر مردان دختران اسرارآمیز کمی آزار دهنده‌اند ، اما نمی‌توانند در مقابل عشق چنین دخترانی مقاومت کنند. لازم نیست که درباره تک‌تک احساسات و افکار خود با یک مرد حرف بزنید. وقتی غرق افکار خود هستید یا با خودتان  لبخند می‌زنید مچ‌تان را بگیرد  و از شما دلیل ان را بپرسد، به جای جواب دادن می‌توانید به سادگی بگویید چیزی نیست. هر چیزی که در ذهن‌تان اتفاق می‌افتد بازگو نکنید، در غیر این صورت برایش خسته کننده می‌شوید. البته توجه داشته باشید که این کار را در نباید در مورد همسر یا دوست پسر خود انجام دهید چرا که ممکن است فکر کند شما درگیر یک رابطه عاطفی شده‌اید.

یکی از راه‌های ارتباطی مهم در دنیای امروز تلفن‌همراه است، استفاده درست از آن کمک بزرگی به محکم‌تر شدن رابطه زن و مرد می‌کند. در واقع موبایل یک ابزار قوی برای جذب مرد مورد علاقه است. پیام‌های که از طریق موبایل ارسال می‌کنید باید به نحوی باشد که لبخند به لب او بیاورد و به قلب او نفوذ کند. دوره آموزشی جذب عشق با موبایل به شما می‌آموزد چطور با این دستگاه کوچک پیام‌های رمانتیک و عاشقانه برای او بفرستید و یا چطور با توجه به ویژگی‌های شخصیتی او پیامی بنویسید که فقط شما دو نفر از آن سر در می‌آورید و برای بقیه عجیب و غیر قابل درک است. در واقع در این دوره آموزش‌ داده شده که چطور به مردان با توجه به تفاوت در الگوی‌های زبانی‌شان باید پیام داد تا جایگاه ویژه و پایداری در قلب‌شان برای خود پیدا کنید.

هیچ چیز بهتر از آن نیست که یک دختر ملیح و طناز بتواند هر از گاهی رگه‌‌هایی از شیطنت را هم از خود بروز دهد. خوب است که هر چند وقت یکبار جدی بودن را کنار گذاشته و شوخ‌طبعی کنید. مثلا می‌توانید سر به سر او بگزارید، لطیفه تعریف کنید، با ارنج یا شانه به او بزنید یا همه این‌ کارها باهم را انجام دهید. مردان از زنان خیلی شیرین و مهربان و لطیف خوششان می‌اید، اما این ممکن است بعد از مدتی خسته‌کننده شود. پس آن روی بازی‌گوش خود را نیز به او نشان دهید.

مودب بودن یکی از خصوصیات یک دختر شیرین و با نزاکت است که هر مردی طالب آن است. اگرمی‌خواهید بدانید چطور باید با یک مرد صحبت کرد این نکته را فراموش نکنید. مهربان، خوش‌رو و مودب باشید. ممکن است فقط زمانی که با او هستید به ادب و نزاکت تظاهر کنید، اما این کار اسان نیست. پس به جای تظاهر یاد بگیرید واقعا انسان خوبی باشید که این باعث می‌شود برای مرد مورد نظرتان خواستنی‌تر شوید.

زنان و مردان زبان متفاوتی برای صحبت کردن دارند. بسیاری از خانم‌ها از اینکه نمی‌توانند با همسرشان مکالمه خوب و سرشار از احساسی داشت باشند رنج می‌برند. برای داشتن ارتباط قوی و موثر گام اول دانستن این تفاوت‌ها است برای مثال مردان برخلاف زنان از تحسین کردن‌های کوتاه لذت می‌برند، در بسیاری از مواقع سکوت را ترجیح می‌دهند، دوست ندارند مشکلات‌شان را به زبان بیاورند، با گریه کردن میانه خوبی ندارند و این کار برایشان عجیب است و گفتن جمله “معذرت می‌خوام” برایشان بسیار سخت است. با وجود تمام این تفاوت‌ها تکنیک‌هایی وجود دارد که نه تنها خانم‌ها با بکار گیری آن‌ها می‌توانند کاری کنند که مردها به حرفشان گوش دهند بلکه او را جذب و شیفته خودشان می‌کنند. این تکنیک‌ها عبارتند از : لبخند زدن حین صحبت، سپردن کنترل سرعت مکالمه به مرد، موافقت کردن با او، تحسین کردن، بازی‌گوشی و طنازی کردن، فرستادن پیام‌های خاص و منحصر به فرد، مودب بودن در کلام، سوال پرسیدن از مرد و تمرکز کردن بر نکات مثبت حرف‌های مرد.

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

53 بازدید

57 بازدید

131 بازدید

117 بازدید

196 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.چطور با پسر حرف بزنیم

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام من و عشقم قرار بود باهم ازدواج کنیم. اما توی شوخی هاش همش میگفت که من زن دارم و یکی دیگه هست و از این حرفا . اما یکبار جدی ی سوالی پرسیدم که من شمارو با ی خانم دیدم ( نمیدونم خودش بود یا نه اما شبیهش بود) در پاسخ گفت فکر کن یکی از اون زنهام بوده منم عصبانی شدم و گفتم بیا تمام کنیم اونم پذیرفت. الان خیلی ناراحتم نمیدونم چه کار باید بکنم نیاز دارم به راهنمایی : کارم ( جدا شدنم) درست بوده؟ یا باید این لوس بازی هارو تحمل میکردم؟ یا راه حل دیگه ای هم هست؟ ممنون از حمایتتون

سلام دوست گرامی اینکه یک نفر در پرده و غیر مستقیم نسبت به یکسری حرفها واکنش نشان بدهد میتواند نشانه تایید باشد. پس نمیشود گفت که رفتار شما اشتباه بوده و از طرفی اینکه ایشون اینقدر راحت پذیرفتن عجیب هست با توجه به اینکه قرار ازدواج داشتید و بهم علاقمند بودید و این رفتار و واکنش در برابر سوالات شما و شوخی ها از یک فرد عاقل و بالغ بدور هست پس خودتون رو سرزنش نکنید

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

 

 

زنان و مردان معمولا به یک زبان صحبت نمی‌کنند گاهی این تفاوت به قدری زیاد می‌شود که گویی دو نفر از دو کره متفاوت‌اند که به هیچ وجه حرف هم را نمی‌فهمند، حتما اسم کتاب “مردان مریخی زنان ونوسی” به گوشتان خورده است، اسم این کتاب توصیف خوبی برای بیان تفاوت زبان صحبت کردن مردان و زنان است.  همین موضوع عاملی برای بروز بسیاری از اختلافات و سوءتفاهم‌ها میان زن و مرد در زندگی مشترک می‌شود. یادگیری مهارت‌ها و تکنیک‌های برقراری ارتباط صحیح در یک رابطه، کمک بزرگی به بهبود رابطه و جلوگیری از بروز اختلاف ‌می‌کند.

فهرست مطالب

بازیکنان یک تیم فوتبال و این که چطور پس از پیروزی به یکدیگر تبریک می‌گویند را در نظر بیاورید، این که چطور شانه‌ها یا کف دست‌هایشان را به هم می‌زنند. همین یک مثال کافی است تا بگوییم مردان دوست دارند به شیوه‌ای کاملا متفاوت از روشی که زنان به کار می‌برند تحسین شوند. بنابراین، برای این که یک مرد را طوری تشویق کنید که خوشش بیاید و به دلش بنشیند، بهتر است روش‌های به شدت و رمانتیک و احساساتی را برای دوستان دختر خود نگه داشته و برای همسر یا دوست پسر خود از شیوه‌هایی ساده‌‌تر و سر‌راست‌تر استفاده کنید. عبارات کوتاه و دلپذیری مثل این که: “من شک نداشتم تو ترفیع خواهی گرفت ” برای یک مرد خیلی بامفهوم‌تر از آن است که با جوش و خروش و لحنی تحسین‌برانگیز در مورد این که او می‌تواند ریس جمهور آینده باشد داد سخن دهید.چطور با پسر حرف بزنیم

مردان و زنان نزدیکی و صمیمیت را به شیوه‌ای کاملا مخالف یکدیگر تجربه می‌کنند. بر خلاف زنان که دوست دارند درباره لحظات لذت‌بخشی که تجربه کرده‌اند صحبت کنند، مردان ترجیح می‌دهند درباره آن سکوت کنند. جمع‌بندی و صحبت کردن درباره یک تجربه آن را برای زنان پرمعناتر و لذت‌بخش‌تر می‌کند، در حالی که مردان چنین اهمیتی برای گفتگو قائل نیستند.

زنان برای حل مشکلاتی که با آن‌ها مواجه می‌شوند درباره آن‌ها صحبت می‌کنند، اما مردان ترجیح می‌دهند به جای صحبت کردن درباره یک موضوع به سرعت به سراغ راه‌حل و عمل کردن بروند. بنابراین برای مثال وقتی بخواهید با شوهرتان درباره مشکل کم شدن اعتماد به نفسی که به خاطر بی‌کاری برایش پیش آمده صحبت کنید، برای او فقط بخشی از حرف‌هایتان جالب خواهد بود که راهکاری عملی را نشان دهد.

به طور کلی، مردان تنها برای مسائلی که خیلی فاجعه‌بار باشند اشک می‌ریزند. در حالی که زنان آماده‌اند تا به دلایل مختلفی مثل سرخوردگی، خستگی، عصبانیت، همدلی کردن، غم و اندوه و حتی شادی اشک بریزند. هر چیز کوچکی، مثل ضربه خوردن پنجه پایشان، اگر بعد از چند مشکل بزرگتر اتفاق بیافتد می‌تواند اشک زنان را دربیاورد. این موضوع برای زنان کاملا قابل درک، اما برای مردان عجیب و رمزآلود است.

بیاید به این مساله از منظر همسرتان نگاه کنیم. فقط یک دقیقه بعد از زمانی که  به نظرمی‌رسید خوشحالید، چیزی که لزوما مهم هم نیست پیش می‌اید و شما شروع می‌کنید به گریه کردن و زار زدن.‌ اگر هیچ دلیل واضح و ملموسی برای اشک ریختن شما وجود نداشته باشد، همسرتان برون‌ریزی احساسی شما  را صرفا یک واکنش افراطی تلقی کرده و به همین خاطر زیاد با شما همدردی نمی‌کند. مشکل این‌جا است که این خود باعث رنجش بیشتر شما می‌شود. این مساله به دلیل بی‌عاطفه بودن مردان نیست‌، بلکه عصبی شدن یا بی‌تفاوتی ان‌ها به این دلیل است که مردان اول باید بتوانند یک مشکل مشخص را پیدا کنند تا بعد برای حل آن اقدام کنند.

درست مثل جمله دو کلمه‌ای “دوستت دارم”، به زبان اوردن جمله دو کلمه‌ای “معذرت می‌خواهم” نیز از جمله سخت‌ترین کارها در یک رابطه عاطفی، به خصوص برای مردان است. مسلما معذرت‌خواهی راه خوبی برای خاتمه دادن به یک مشاجره است. اما زنان وقتی احساس می‌کنند که یک مشاجره تمام شده و پرونده آن را می‌بندند که بلافاصله عبارات معذرت‌خواهی را بر زبان بیاورند ( و بشنوند)، در حالی که مردان این کار را انجام نمی‌دهند. در ذات آن‌ها نیست که در گذشته گیر کنند و موضوع را کش دهند. بنابراین همین که به نظرشان برسد دعوا تمام شده، به این معنی که مشاجره لفظی متوقف شده است، موضوع برایشان تمام شده است.

حال یک دختر چه باید بکند؟ دقت کنید ببینید آیا همسرتان تاسف خود را از راه‌های دیگری نشان می‌دهد؟ زیرا برعکس زنان که شنیدن عبارت “متاسفم” برایشان مهم است، مردان بیشتر تمایل دارند پشیمانی خود را در عمل نشان دهند. یک مرد احساسات آسیب‌دیده شما را به مثابه مشکلی می‌بیند که باید آن را حل و ترمیم کند، و مردان این کار را با اعمال خود انجام می‌دهند.

بعد از آگاهی از تفاوت نحوه ارتباط برقرار کردن زنان و مردان که در بخش قبل توضیح داده شد، از تکنیک‌های زیر حین صحبت کردن با مرد مورد علاقه‌تان استفاده کنید تا علاوه بر اینکه ارتباط کلامی موثرتری داشته باشید بتوانید او را جذب خود بکنید.

در طول تاریخ همیشه زنان از مردان شجاع و جوانمرد و مردان از زنان ظریف و طناز و شیرین خوش‌شان آمده است.البته تفاوت زیادی بین ترسو و خجالتی بودن یک دختر با لطافت و طنازی او وجود دارد. حتی امروزه هم مردان از دختران لطیف، با ظرافت‌های زنانه خوش‌شان می‌آید. شما هم می‌توانید چنین دختری باشید. مثلا می‌توانید وقتی فکر می‌کنید با موهای خود بازی کنید، عبارات و ادا و اصول‌های شیرین و خاص خودتان را داشته باشید یا هر بار که میخواهید چشمان‌تان را ببندید به جای یک بار دوبار مژه‌هایتان را باز و بسته کنید. این‌ کارها از شما دختری بسیار دوست‌داشتنی و  تو دل برو می‌سازند. شما یاد بگیرید یک “بانوی” طناز باشید، خواهید دید که مردان برای این که شوالیه شما باشند سر و دست خواهند شکست.

مردان همیشه مجذوب لمس و تماس‌های لطیف و آرام یک دختر می‌شوند. تحقیقات علمی هم نشان داده است که مردان به طور ناخوداگاه به دخترانی که در حین مکالمه آن‌ها را لمس می‌کنند توجه بیشتری نشان می‌دهند.  برای این کار می‌توانید گاه‌گاهی ساعد او را لمس کنید یا دست خود را روی شانه‌اش بگزارید یا به هر حال به نحوی که مناسب یک مکالمه معمولی باشد او را لمس کنید. خواهید دید که چطور در زمان خیلی کوتاهی توجه او به شما افزایش پیدا می‌کند.

از او سؤالاتی بپرسد که بتواند راجع به خودش صحبت کند. این کار نه تنها روشی مناسب برای صحبت کردن با مردان ، بلکه برای هر مکالمه جدیدی است. برای هر کس هیچ موضوعی آشناتر  از “خودش” وجود ندارد. بنابراین اگر در به در به دنبال موضوع و ایده‌ای برای مکالمه باشیم، چه موضوعی بهتر از “خودمان”. برای این که با مردان صحبت کنید، از آن‌ها سوالاتی بپرسید که به راحتی بتوانند پاسخ دهند و درست و غلط  بودن برای جواب‌هایشان مطرح نباشد. این کار به آن‌ها اجازه می‌‌دهد تا بتوانند بیشتر درباره خود و احساسات‌شان با شما صحبت کنند و  کیفیت مکالمه افزایش پیدا میکند‌‌.

در نظر داشته باشید که مردان در هنگام مکالمه ممکن است کمی عصبی بوده، یا به اندازه شما در صحبت کردن مهارت نداشته باشند. هنگامی که با یک مرد صحبت می‌کنید روی نقاط مثبت حرف‌های او تمرکز کنید. مثلا خندیدن به لطیفه ‌ای که تعریف کرده می‌تواند مکالمه را تقویت کند چرا که اعتماد به نفس او را بالا برده و باعث می‌شود بفهمد شما به مکالمه با او علاقه‌مند هستید.

نه این که هیچ وقت مخالفت نکنید، اما اگر در زمان مکالمه با یک مرد، اجازه دهید تا بتواند احساس راحتی کرده و آزادانه و بدون نگرانی از قضاوت شدن صحبت کند قطعا به سود رابطه شما خواهد بود. مردان از این که حس کنند تمامی جملات‌شان زیر ذره‌بین قضاوت است احساس راحتی نمی‌کنند. این مساله در گفتگو با هر مردی صادق است.

مردان دوست دارند که احساس کنند اندک کنترلی بر اوضاع داشته و لااقل کمی جذابند. به همین خاطر در هنگام مکالمه با مردان اجازه دهید مکالمه با سرعتی که او احساس راحتی کند پیش برود، این کلید یک مکالمه موفق است. ممکن است برای بعضی سپردن کنترل مکالمه به مردان کاری دشوار باشد. مثلا گاهی موضوعاتی که برای  گفتگو انتخاب می‌کنند قدیمی و از مد افتاده‌اند یا گاهی خلط مبحث کنند، اما اگر در زمان صحبت کردن با مردان کنترل سرعت مکالمه در دست آن‌ها باشد، ناخودآگاه احساس اعتماد به نفس کرده و موانع درونی خود را می‌شکنند و در نتیجه مکالمه‌ برای هر دوی شما مهیج‌تر خواهد شد. هم قدم و هماهنگ شدن با مردان در مکالمه اولین چیزی است که باید در مورد درست صحبت کردن با آن‌ها یاد بگیرید.

در طول تاریخ تکامل انسان، همیشه مردان نقش شکارچی و محافظ را داشته‌اند و زنان کشاورزی کرده‌اند و غذا و مایحتاج زندگی را آماده کرده‌اند. مردان از این که شما کاری کنید که این غریزه اولیه در آن‌ها زنده شود، واقعا لذت می‌برند و خوششان می‌اید. هنگامی که می‌خواهید از خیابان رد شوید دستتان را دراز کنید و بازوی او را بگیرید، با یک لبخند خجولانه از او بپرسید ممکن است چند لحظه کتاب‌های سنگین را برایتان نگه دارد، وقتی یک سگ بزرگ و ترسناک به سمت‌تان می‌اید دست او را بگیرید و…. این قبیل کارها باعث می‌شود مرد احساس کند محافظ شماست و بخواهد همیشه در کنارتان باشد.

اگر چه از نظر مردان دختران اسرارآمیز کمی آزار دهنده‌اند ، اما نمی‌توانند در مقابل عشق چنین دخترانی مقاومت کنند. لازم نیست که درباره تک‌تک احساسات و افکار خود با یک مرد حرف بزنید. وقتی غرق افکار خود هستید یا با خودتان  لبخند می‌زنید مچ‌تان را بگیرد  و از شما دلیل ان را بپرسد، به جای جواب دادن می‌توانید به سادگی بگویید چیزی نیست. هر چیزی که در ذهن‌تان اتفاق می‌افتد بازگو نکنید، در غیر این صورت برایش خسته کننده می‌شوید. البته توجه داشته باشید که این کار را در نباید در مورد همسر یا دوست پسر خود انجام دهید چرا که ممکن است فکر کند شما درگیر یک رابطه عاطفی شده‌اید.

یکی از راه‌های ارتباطی مهم در دنیای امروز تلفن‌همراه است، استفاده درست از آن کمک بزرگی به محکم‌تر شدن رابطه زن و مرد می‌کند. در واقع موبایل یک ابزار قوی برای جذب مرد مورد علاقه است. پیام‌های که از طریق موبایل ارسال می‌کنید باید به نحوی باشد که لبخند به لب او بیاورد و به قلب او نفوذ کند. دوره آموزشی جذب عشق با موبایل به شما می‌آموزد چطور با این دستگاه کوچک پیام‌های رمانتیک و عاشقانه برای او بفرستید و یا چطور با توجه به ویژگی‌های شخصیتی او پیامی بنویسید که فقط شما دو نفر از آن سر در می‌آورید و برای بقیه عجیب و غیر قابل درک است. در واقع در این دوره آموزش‌ داده شده که چطور به مردان با توجه به تفاوت در الگوی‌های زبانی‌شان باید پیام داد تا جایگاه ویژه و پایداری در قلب‌شان برای خود پیدا کنید.

هیچ چیز بهتر از آن نیست که یک دختر ملیح و طناز بتواند هر از گاهی رگه‌‌هایی از شیطنت را هم از خود بروز دهد. خوب است که هر چند وقت یکبار جدی بودن را کنار گذاشته و شوخ‌طبعی کنید. مثلا می‌توانید سر به سر او بگزارید، لطیفه تعریف کنید، با ارنج یا شانه به او بزنید یا همه این‌ کارها باهم را انجام دهید. مردان از زنان خیلی شیرین و مهربان و لطیف خوششان می‌اید، اما این ممکن است بعد از مدتی خسته‌کننده شود. پس آن روی بازی‌گوش خود را نیز به او نشان دهید.

مودب بودن یکی از خصوصیات یک دختر شیرین و با نزاکت است که هر مردی طالب آن است. اگرمی‌خواهید بدانید چطور باید با یک مرد صحبت کرد این نکته را فراموش نکنید. مهربان، خوش‌رو و مودب باشید. ممکن است فقط زمانی که با او هستید به ادب و نزاکت تظاهر کنید، اما این کار اسان نیست. پس به جای تظاهر یاد بگیرید واقعا انسان خوبی باشید که این باعث می‌شود برای مرد مورد نظرتان خواستنی‌تر شوید.

زنان و مردان زبان متفاوتی برای صحبت کردن دارند. بسیاری از خانم‌ها از اینکه نمی‌توانند با همسرشان مکالمه خوب و سرشار از احساسی داشت باشند رنج می‌برند. برای داشتن ارتباط قوی و موثر گام اول دانستن این تفاوت‌ها است برای مثال مردان برخلاف زنان از تحسین کردن‌های کوتاه لذت می‌برند، در بسیاری از مواقع سکوت را ترجیح می‌دهند، دوست ندارند مشکلات‌شان را به زبان بیاورند، با گریه کردن میانه خوبی ندارند و این کار برایشان عجیب است و گفتن جمله “معذرت می‌خوام” برایشان بسیار سخت است. با وجود تمام این تفاوت‌ها تکنیک‌هایی وجود دارد که نه تنها خانم‌ها با بکار گیری آن‌ها می‌توانند کاری کنند که مردها به حرفشان گوش دهند بلکه او را جذب و شیفته خودشان می‌کنند. این تکنیک‌ها عبارتند از : لبخند زدن حین صحبت، سپردن کنترل سرعت مکالمه به مرد، موافقت کردن با او، تحسین کردن، بازی‌گوشی و طنازی کردن، فرستادن پیام‌های خاص و منحصر به فرد، مودب بودن در کلام، سوال پرسیدن از مرد و تمرکز کردن بر نکات مثبت حرف‌های مرد.

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

53 بازدید

57 بازدید

131 بازدید

117 بازدید

196 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.چطور با پسر حرف بزنیم

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام من و عشقم قرار بود باهم ازدواج کنیم. اما توی شوخی هاش همش میگفت که من زن دارم و یکی دیگه هست و از این حرفا . اما یکبار جدی ی سوالی پرسیدم که من شمارو با ی خانم دیدم ( نمیدونم خودش بود یا نه اما شبیهش بود) در پاسخ گفت فکر کن یکی از اون زنهام بوده منم عصبانی شدم و گفتم بیا تمام کنیم اونم پذیرفت. الان خیلی ناراحتم نمیدونم چه کار باید بکنم نیاز دارم به راهنمایی : کارم ( جدا شدنم) درست بوده؟ یا باید این لوس بازی هارو تحمل میکردم؟ یا راه حل دیگه ای هم هست؟ ممنون از حمایتتون

سلام دوست گرامی اینکه یک نفر در پرده و غیر مستقیم نسبت به یکسری حرفها واکنش نشان بدهد میتواند نشانه تایید باشد. پس نمیشود گفت که رفتار شما اشتباه بوده و از طرفی اینکه ایشون اینقدر راحت پذیرفتن عجیب هست با توجه به اینکه قرار ازدواج داشتید و بهم علاقمند بودید و این رفتار و واکنش در برابر سوالات شما و شوخی ها از یک فرد عاقل و بالغ بدور هست پس خودتون رو سرزنش نکنید

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

 

 

زنان و مردان معمولا به یک زبان صحبت نمی‌کنند گاهی این تفاوت به قدری زیاد می‌شود که گویی دو نفر از دو کره متفاوت‌اند که به هیچ وجه حرف هم را نمی‌فهمند، حتما اسم کتاب “مردان مریخی زنان ونوسی” به گوشتان خورده است، اسم این کتاب توصیف خوبی برای بیان تفاوت زبان صحبت کردن مردان و زنان است.  همین موضوع عاملی برای بروز بسیاری از اختلافات و سوءتفاهم‌ها میان زن و مرد در زندگی مشترک می‌شود. یادگیری مهارت‌ها و تکنیک‌های برقراری ارتباط صحیح در یک رابطه، کمک بزرگی به بهبود رابطه و جلوگیری از بروز اختلاف ‌می‌کند.

فهرست مطالب

بازیکنان یک تیم فوتبال و این که چطور پس از پیروزی به یکدیگر تبریک می‌گویند را در نظر بیاورید، این که چطور شانه‌ها یا کف دست‌هایشان را به هم می‌زنند. همین یک مثال کافی است تا بگوییم مردان دوست دارند به شیوه‌ای کاملا متفاوت از روشی که زنان به کار می‌برند تحسین شوند. بنابراین، برای این که یک مرد را طوری تشویق کنید که خوشش بیاید و به دلش بنشیند، بهتر است روش‌های به شدت و رمانتیک و احساساتی را برای دوستان دختر خود نگه داشته و برای همسر یا دوست پسر خود از شیوه‌هایی ساده‌‌تر و سر‌راست‌تر استفاده کنید. عبارات کوتاه و دلپذیری مثل این که: “من شک نداشتم تو ترفیع خواهی گرفت ” برای یک مرد خیلی بامفهوم‌تر از آن است که با جوش و خروش و لحنی تحسین‌برانگیز در مورد این که او می‌تواند ریس جمهور آینده باشد داد سخن دهید.چطور با پسر حرف بزنیم

مردان و زنان نزدیکی و صمیمیت را به شیوه‌ای کاملا مخالف یکدیگر تجربه می‌کنند. بر خلاف زنان که دوست دارند درباره لحظات لذت‌بخشی که تجربه کرده‌اند صحبت کنند، مردان ترجیح می‌دهند درباره آن سکوت کنند. جمع‌بندی و صحبت کردن درباره یک تجربه آن را برای زنان پرمعناتر و لذت‌بخش‌تر می‌کند، در حالی که مردان چنین اهمیتی برای گفتگو قائل نیستند.

زنان برای حل مشکلاتی که با آن‌ها مواجه می‌شوند درباره آن‌ها صحبت می‌کنند، اما مردان ترجیح می‌دهند به جای صحبت کردن درباره یک موضوع به سرعت به سراغ راه‌حل و عمل کردن بروند. بنابراین برای مثال وقتی بخواهید با شوهرتان درباره مشکل کم شدن اعتماد به نفسی که به خاطر بی‌کاری برایش پیش آمده صحبت کنید، برای او فقط بخشی از حرف‌هایتان جالب خواهد بود که راهکاری عملی را نشان دهد.

به طور کلی، مردان تنها برای مسائلی که خیلی فاجعه‌بار باشند اشک می‌ریزند. در حالی که زنان آماده‌اند تا به دلایل مختلفی مثل سرخوردگی، خستگی، عصبانیت، همدلی کردن، غم و اندوه و حتی شادی اشک بریزند. هر چیز کوچکی، مثل ضربه خوردن پنجه پایشان، اگر بعد از چند مشکل بزرگتر اتفاق بیافتد می‌تواند اشک زنان را دربیاورد. این موضوع برای زنان کاملا قابل درک، اما برای مردان عجیب و رمزآلود است.

بیاید به این مساله از منظر همسرتان نگاه کنیم. فقط یک دقیقه بعد از زمانی که  به نظرمی‌رسید خوشحالید، چیزی که لزوما مهم هم نیست پیش می‌اید و شما شروع می‌کنید به گریه کردن و زار زدن.‌ اگر هیچ دلیل واضح و ملموسی برای اشک ریختن شما وجود نداشته باشد، همسرتان برون‌ریزی احساسی شما  را صرفا یک واکنش افراطی تلقی کرده و به همین خاطر زیاد با شما همدردی نمی‌کند. مشکل این‌جا است که این خود باعث رنجش بیشتر شما می‌شود. این مساله به دلیل بی‌عاطفه بودن مردان نیست‌، بلکه عصبی شدن یا بی‌تفاوتی ان‌ها به این دلیل است که مردان اول باید بتوانند یک مشکل مشخص را پیدا کنند تا بعد برای حل آن اقدام کنند.

درست مثل جمله دو کلمه‌ای “دوستت دارم”، به زبان اوردن جمله دو کلمه‌ای “معذرت می‌خواهم” نیز از جمله سخت‌ترین کارها در یک رابطه عاطفی، به خصوص برای مردان است. مسلما معذرت‌خواهی راه خوبی برای خاتمه دادن به یک مشاجره است. اما زنان وقتی احساس می‌کنند که یک مشاجره تمام شده و پرونده آن را می‌بندند که بلافاصله عبارات معذرت‌خواهی را بر زبان بیاورند ( و بشنوند)، در حالی که مردان این کار را انجام نمی‌دهند. در ذات آن‌ها نیست که در گذشته گیر کنند و موضوع را کش دهند. بنابراین همین که به نظرشان برسد دعوا تمام شده، به این معنی که مشاجره لفظی متوقف شده است، موضوع برایشان تمام شده است.

حال یک دختر چه باید بکند؟ دقت کنید ببینید آیا همسرتان تاسف خود را از راه‌های دیگری نشان می‌دهد؟ زیرا برعکس زنان که شنیدن عبارت “متاسفم” برایشان مهم است، مردان بیشتر تمایل دارند پشیمانی خود را در عمل نشان دهند. یک مرد احساسات آسیب‌دیده شما را به مثابه مشکلی می‌بیند که باید آن را حل و ترمیم کند، و مردان این کار را با اعمال خود انجام می‌دهند.

بعد از آگاهی از تفاوت نحوه ارتباط برقرار کردن زنان و مردان که در بخش قبل توضیح داده شد، از تکنیک‌های زیر حین صحبت کردن با مرد مورد علاقه‌تان استفاده کنید تا علاوه بر اینکه ارتباط کلامی موثرتری داشته باشید بتوانید او را جذب خود بکنید.

در طول تاریخ همیشه زنان از مردان شجاع و جوانمرد و مردان از زنان ظریف و طناز و شیرین خوش‌شان آمده است.البته تفاوت زیادی بین ترسو و خجالتی بودن یک دختر با لطافت و طنازی او وجود دارد. حتی امروزه هم مردان از دختران لطیف، با ظرافت‌های زنانه خوش‌شان می‌آید. شما هم می‌توانید چنین دختری باشید. مثلا می‌توانید وقتی فکر می‌کنید با موهای خود بازی کنید، عبارات و ادا و اصول‌های شیرین و خاص خودتان را داشته باشید یا هر بار که میخواهید چشمان‌تان را ببندید به جای یک بار دوبار مژه‌هایتان را باز و بسته کنید. این‌ کارها از شما دختری بسیار دوست‌داشتنی و  تو دل برو می‌سازند. شما یاد بگیرید یک “بانوی” طناز باشید، خواهید دید که مردان برای این که شوالیه شما باشند سر و دست خواهند شکست.

مردان همیشه مجذوب لمس و تماس‌های لطیف و آرام یک دختر می‌شوند. تحقیقات علمی هم نشان داده است که مردان به طور ناخوداگاه به دخترانی که در حین مکالمه آن‌ها را لمس می‌کنند توجه بیشتری نشان می‌دهند.  برای این کار می‌توانید گاه‌گاهی ساعد او را لمس کنید یا دست خود را روی شانه‌اش بگزارید یا به هر حال به نحوی که مناسب یک مکالمه معمولی باشد او را لمس کنید. خواهید دید که چطور در زمان خیلی کوتاهی توجه او به شما افزایش پیدا می‌کند.

از او سؤالاتی بپرسد که بتواند راجع به خودش صحبت کند. این کار نه تنها روشی مناسب برای صحبت کردن با مردان ، بلکه برای هر مکالمه جدیدی است. برای هر کس هیچ موضوعی آشناتر  از “خودش” وجود ندارد. بنابراین اگر در به در به دنبال موضوع و ایده‌ای برای مکالمه باشیم، چه موضوعی بهتر از “خودمان”. برای این که با مردان صحبت کنید، از آن‌ها سوالاتی بپرسید که به راحتی بتوانند پاسخ دهند و درست و غلط  بودن برای جواب‌هایشان مطرح نباشد. این کار به آن‌ها اجازه می‌‌دهد تا بتوانند بیشتر درباره خود و احساسات‌شان با شما صحبت کنند و  کیفیت مکالمه افزایش پیدا میکند‌‌.

در نظر داشته باشید که مردان در هنگام مکالمه ممکن است کمی عصبی بوده، یا به اندازه شما در صحبت کردن مهارت نداشته باشند. هنگامی که با یک مرد صحبت می‌کنید روی نقاط مثبت حرف‌های او تمرکز کنید. مثلا خندیدن به لطیفه ‌ای که تعریف کرده می‌تواند مکالمه را تقویت کند چرا که اعتماد به نفس او را بالا برده و باعث می‌شود بفهمد شما به مکالمه با او علاقه‌مند هستید.

نه این که هیچ وقت مخالفت نکنید، اما اگر در زمان مکالمه با یک مرد، اجازه دهید تا بتواند احساس راحتی کرده و آزادانه و بدون نگرانی از قضاوت شدن صحبت کند قطعا به سود رابطه شما خواهد بود. مردان از این که حس کنند تمامی جملات‌شان زیر ذره‌بین قضاوت است احساس راحتی نمی‌کنند. این مساله در گفتگو با هر مردی صادق است.

مردان دوست دارند که احساس کنند اندک کنترلی بر اوضاع داشته و لااقل کمی جذابند. به همین خاطر در هنگام مکالمه با مردان اجازه دهید مکالمه با سرعتی که او احساس راحتی کند پیش برود، این کلید یک مکالمه موفق است. ممکن است برای بعضی سپردن کنترل مکالمه به مردان کاری دشوار باشد. مثلا گاهی موضوعاتی که برای  گفتگو انتخاب می‌کنند قدیمی و از مد افتاده‌اند یا گاهی خلط مبحث کنند، اما اگر در زمان صحبت کردن با مردان کنترل سرعت مکالمه در دست آن‌ها باشد، ناخودآگاه احساس اعتماد به نفس کرده و موانع درونی خود را می‌شکنند و در نتیجه مکالمه‌ برای هر دوی شما مهیج‌تر خواهد شد. هم قدم و هماهنگ شدن با مردان در مکالمه اولین چیزی است که باید در مورد درست صحبت کردن با آن‌ها یاد بگیرید.

در طول تاریخ تکامل انسان، همیشه مردان نقش شکارچی و محافظ را داشته‌اند و زنان کشاورزی کرده‌اند و غذا و مایحتاج زندگی را آماده کرده‌اند. مردان از این که شما کاری کنید که این غریزه اولیه در آن‌ها زنده شود، واقعا لذت می‌برند و خوششان می‌اید. هنگامی که می‌خواهید از خیابان رد شوید دستتان را دراز کنید و بازوی او را بگیرید، با یک لبخند خجولانه از او بپرسید ممکن است چند لحظه کتاب‌های سنگین را برایتان نگه دارد، وقتی یک سگ بزرگ و ترسناک به سمت‌تان می‌اید دست او را بگیرید و…. این قبیل کارها باعث می‌شود مرد احساس کند محافظ شماست و بخواهد همیشه در کنارتان باشد.

اگر چه از نظر مردان دختران اسرارآمیز کمی آزار دهنده‌اند ، اما نمی‌توانند در مقابل عشق چنین دخترانی مقاومت کنند. لازم نیست که درباره تک‌تک احساسات و افکار خود با یک مرد حرف بزنید. وقتی غرق افکار خود هستید یا با خودتان  لبخند می‌زنید مچ‌تان را بگیرد  و از شما دلیل ان را بپرسد، به جای جواب دادن می‌توانید به سادگی بگویید چیزی نیست. هر چیزی که در ذهن‌تان اتفاق می‌افتد بازگو نکنید، در غیر این صورت برایش خسته کننده می‌شوید. البته توجه داشته باشید که این کار را در نباید در مورد همسر یا دوست پسر خود انجام دهید چرا که ممکن است فکر کند شما درگیر یک رابطه عاطفی شده‌اید.

یکی از راه‌های ارتباطی مهم در دنیای امروز تلفن‌همراه است، استفاده درست از آن کمک بزرگی به محکم‌تر شدن رابطه زن و مرد می‌کند. در واقع موبایل یک ابزار قوی برای جذب مرد مورد علاقه است. پیام‌های که از طریق موبایل ارسال می‌کنید باید به نحوی باشد که لبخند به لب او بیاورد و به قلب او نفوذ کند. دوره آموزشی جذب عشق با موبایل به شما می‌آموزد چطور با این دستگاه کوچک پیام‌های رمانتیک و عاشقانه برای او بفرستید و یا چطور با توجه به ویژگی‌های شخصیتی او پیامی بنویسید که فقط شما دو نفر از آن سر در می‌آورید و برای بقیه عجیب و غیر قابل درک است. در واقع در این دوره آموزش‌ داده شده که چطور به مردان با توجه به تفاوت در الگوی‌های زبانی‌شان باید پیام داد تا جایگاه ویژه و پایداری در قلب‌شان برای خود پیدا کنید.

هیچ چیز بهتر از آن نیست که یک دختر ملیح و طناز بتواند هر از گاهی رگه‌‌هایی از شیطنت را هم از خود بروز دهد. خوب است که هر چند وقت یکبار جدی بودن را کنار گذاشته و شوخ‌طبعی کنید. مثلا می‌توانید سر به سر او بگزارید، لطیفه تعریف کنید، با ارنج یا شانه به او بزنید یا همه این‌ کارها باهم را انجام دهید. مردان از زنان خیلی شیرین و مهربان و لطیف خوششان می‌اید، اما این ممکن است بعد از مدتی خسته‌کننده شود. پس آن روی بازی‌گوش خود را نیز به او نشان دهید.

مودب بودن یکی از خصوصیات یک دختر شیرین و با نزاکت است که هر مردی طالب آن است. اگرمی‌خواهید بدانید چطور باید با یک مرد صحبت کرد این نکته را فراموش نکنید. مهربان، خوش‌رو و مودب باشید. ممکن است فقط زمانی که با او هستید به ادب و نزاکت تظاهر کنید، اما این کار اسان نیست. پس به جای تظاهر یاد بگیرید واقعا انسان خوبی باشید که این باعث می‌شود برای مرد مورد نظرتان خواستنی‌تر شوید.

زنان و مردان زبان متفاوتی برای صحبت کردن دارند. بسیاری از خانم‌ها از اینکه نمی‌توانند با همسرشان مکالمه خوب و سرشار از احساسی داشت باشند رنج می‌برند. برای داشتن ارتباط قوی و موثر گام اول دانستن این تفاوت‌ها است برای مثال مردان برخلاف زنان از تحسین کردن‌های کوتاه لذت می‌برند، در بسیاری از مواقع سکوت را ترجیح می‌دهند، دوست ندارند مشکلات‌شان را به زبان بیاورند، با گریه کردن میانه خوبی ندارند و این کار برایشان عجیب است و گفتن جمله “معذرت می‌خوام” برایشان بسیار سخت است. با وجود تمام این تفاوت‌ها تکنیک‌هایی وجود دارد که نه تنها خانم‌ها با بکار گیری آن‌ها می‌توانند کاری کنند که مردها به حرفشان گوش دهند بلکه او را جذب و شیفته خودشان می‌کنند. این تکنیک‌ها عبارتند از : لبخند زدن حین صحبت، سپردن کنترل سرعت مکالمه به مرد، موافقت کردن با او، تحسین کردن، بازی‌گوشی و طنازی کردن، فرستادن پیام‌های خاص و منحصر به فرد، مودب بودن در کلام، سوال پرسیدن از مرد و تمرکز کردن بر نکات مثبت حرف‌های مرد.

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

53 بازدید

57 بازدید

131 بازدید

117 بازدید

196 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.چطور با پسر حرف بزنیم

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام من و عشقم قرار بود باهم ازدواج کنیم. اما توی شوخی هاش همش میگفت که من زن دارم و یکی دیگه هست و از این حرفا . اما یکبار جدی ی سوالی پرسیدم که من شمارو با ی خانم دیدم ( نمیدونم خودش بود یا نه اما شبیهش بود) در پاسخ گفت فکر کن یکی از اون زنهام بوده منم عصبانی شدم و گفتم بیا تمام کنیم اونم پذیرفت. الان خیلی ناراحتم نمیدونم چه کار باید بکنم نیاز دارم به راهنمایی : کارم ( جدا شدنم) درست بوده؟ یا باید این لوس بازی هارو تحمل میکردم؟ یا راه حل دیگه ای هم هست؟ ممنون از حمایتتون

سلام دوست گرامی اینکه یک نفر در پرده و غیر مستقیم نسبت به یکسری حرفها واکنش نشان بدهد میتواند نشانه تایید باشد. پس نمیشود گفت که رفتار شما اشتباه بوده و از طرفی اینکه ایشون اینقدر راحت پذیرفتن عجیب هست با توجه به اینکه قرار ازدواج داشتید و بهم علاقمند بودید و این رفتار و واکنش در برابر سوالات شما و شوخی ها از یک فرد عاقل و بالغ بدور هست پس خودتون رو سرزنش نکنید

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

یادگیری زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 3622موضوع :

آموزش رایگان زبان انگلیسی […]تاریخ : ۰۴ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 4163موضوع :

Best sources of love and relationship from all […]تاریخ : ۰۳ / ۰۷ / ۱۳۹۹بازدید : 1836موضوع :

فال عشق واقعی وازدواجتاریخ : ۰۳ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 35854موضوع :

کانال مشاوره خانوادهتاریخ : ۰۲ / ۰۶ / ۱۳۹۷بازدید : 4163موضوع : چطور با پسر حرف بزنیم

علائم عاشق شدن پسرانتاریخ : ۱۳ / ۰۵ / ۱۳۹۷بازدید : 9228موضوع : جذب عشق

 باید ها و نباید ها برای […]تاریخ : ۱۷ / ۰۱ / ۱۳۹۵بازدید : 19065موضوع :

کارهای کمی در زندگی هست که می توانید آن ها را بدون هیچ استرسی و به بهترین شکل ممکن انجام دهید. یکی از این کارها حرف زدن با عشقتان می باشد.  مطمئنا دوست ندارید حرف زدنتان حوصله ی عشقتان را سر ببرد پس باید یاد بگیرید چگونه با پسرها حرف بزنید. در نتیجه نوین اطلس آموزش هایی برای عاشقانه حرف زدن و طرز صحبت با مردان را در این مطلب در اختیار شما می گذارد و به شما نشان می دهد با یک پسر در مورد چه موضوعاتی صحبت کنید که حوصله ی او را سر نبرد. روانشناسی رفتار با آقایان و زنان جذاب از نظر مردان موضوعات دیگری است که در این مطلب در مورد آن ها صحبت می کنیم و می تواند در روابط عاشقانه به شما کمک زیادی داشته باشند.

چگونه موضوعاتی برای بحث و صحبت با پسر پیدا کنید؟

پسرها همیشه می خواهند که در مورد چیزهایی که دوست دارند حرف بزنند. پس درباره موضوعاتی که طرف مقابلتان به آن ها علاقه مند است حرف بزنید و او را تشویق کنید در مورد خودش و کارهایش با شما حرف بزند.

در انتخاب موضوع برای صحبت دقت کنید. هیچگاه صحبت های خود را در مورد مطالبی که با او اختلاف نظر دارید شروع نکنید که با این کار پسر علاقه ای به صحبت کردن با شما نشان نمی دهد.

مطمئن باشید صحبت در مورد موضوعات مورد علاقه پسر، خیلی بیشتر از هر بحث دیگری باعث هیجان و شادی او می شود. ناراحت نباشید که مجبورید فقط گوش دهید. زیرا با این کار بیشتر از قبل دل او را به دست می آورید و حتی ممکن است کم کم به دانستن در مورد علایق شما روی آورد.

با عشقم راجب چی حرف بزنم ؟ به طور مثال در مورد خواننده و آهنگ ها، فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی، غذاها و خوراکی هایی ها، کسب و کار و شغل موردعلاقه اش، سفرهایی که تاکنون رفته و … خلاصه به هر موضوعی که علاقه مند است صحبت کنید.

برای فهمیدن علایق او می توانید از اطرافیان، دوستانش یا خود او به طور غیر مستقیم سوال کنید. با این کار می توانید موضوع گفتگو با نامزد خود را بیابید.

وقتی فهمیدید طرف مقابل به چه چیزهایی علاقه دارد و موضوع حرف زدن را یافتید، باید بعد درباره آن موضوعات تحقیق و مطالعه کنید تا آگاهی خود را در آن زمینه ها بالا ببرید و بتوانید به راحتی با او درباره آن موضوعات صحبت کنید زیرا طرز صحبت با مردان در مورد موضوع مورد علاقه شان خیلی مهم است.

پسر وقتی ببیند مسائل مورد علاقه اش را از زبان شما می شنود، شما اطلاعات کافی در این زمینه دارید و با اشتیاق درباره آن صحبت می کنید، عشق او نسبت به شما چندین برابر خواهد شد به گونه ای که او شما را نیمه گمشده خود خواهد دید.

بعد از پی بردن به علایق طرف مقابل می توانید روزی را به همراه او به انجام فعالیت های مورد علاقه اش بپردازید.

مثلا نامزد شما هر هفته به باشگاه ورزشی می رود و با دوستانش تنیس بازی می کند شما می توانید بدون اینکه از قبل به او بگویید به عنوان تماشاگر به باشگاه ورزشی بروید. قطعا وقتی او شما را در آن جا ببیند بسیار شگفت زده و خوشحال خواهد شد. می توانید بلیط کنسرت خواننده محبوبش را تهیه کنید یا بلیط بازی فوتبالی که تیم مورد علاقه اش در آن بازی دارد را بگیرید و او را شگفت زده کنید.

او بدون شک تحت تاثیر این توجه و محبت شما قرار خواهد گرفت و از این که این برنامه، فقط مخصوص او بوده، بسیار هیجان زده خواهد شد.

نکاتی مهم در مراوده و حرف زدن عاشقانه با شوهر:

۱. کلماتی مثل «تو» و «چرا» مردها را وارد وضعیت تدافعی می‌کند. مردها طبیعتا اهل رقابت هستند بنابراین ممکن است وقتی احساس چالش کنند با شما مبارزه کنند. بهتر است شکوه‌ها را به درخواست تبدیل کنید. سعی کنید با «دوستت دارم وقتی که …» یا «خیلی خوشحال می‌شوم وقتی که …» شروع کنید . همین کار به تنهایی باعث می‌شود او به حرف شما گوش کند.

۲. مردها هنگامی بهتر ارتباط برقرار می کنند که بتوانند روی مکالمه خود با شما تمرکز کنند. در واقع آنها هنگامی احساس عملکرد بهتری دارند که از قبل حدود مکالمه را بشناسند و اطلاعات کافی را در دست داشته باشند. به این ترتیب، احساس می کنند روی هر مورد رفتاری کنترل کافی دارند.به همین دلیل نیازمندند هنگام صحبت و گفت‌وگو با شما تمرکز کافی داشته باشند. آنان دوست دارند، بدانند هدف از این صحبت چیست و اینکه از آن چه می خواهید. این باعث می شود هنگامی که با شما صحبت می کنند، بدانند چه کار می کنند.

۳. با همسر خود هدف‌دار صحبت کنید چون آقایان وقتی با یکدیگر صحبت می‌کنند در طول زمان صحبت خود از مقدمه و نکات اصلی و در پایان از نتیجه‌گیری استفاده می‌کنند و کم اتفاق می‌افتد که بدون هدف شروع به صحبت کنند. در ارتباط کلامی آقایان، معمولا از این شاخه به شاخه دیگر پریدن کم دیده می‌شود؛ لذا به خانم‌ها پیشنهاد می‌کنم که قبل از صحبت با همسرتان یک مکالمه عادی و هدف‌دار را تمرین کنید تا همسر شما بتواند نتیجه صحبت کردن با شما را حدس بزند.

۱- لطفا کمکم کن

یکی از سخترین کارها برای یک مرد این هستش که اعتراف کنه که همدردی احساسی نیاز داره . همه اونها فکر می کنند که باید محکم باشند پول درآر باشند بی احساس و همه این کلیشه ها … اعتراف کردن یک مرد به این که من کمک لازم دارم فکر می کنه که اینجوری ضعیف میشه … خانومها وقتی احساس می کنید آقایون کمی افسرده هستند یا مشکلی دارند، به آرامی و ملایمت بگید که در کنارشون هستید. فقط دونستن این کلمات برای آقایون ارزش زیادی داره.

۲- میتونی … اون شلوار گل گلی رو دیگه نپوشی یا کمتر بپوشی؟

خب تصور کنید از سرکار برمی گردید و صاف میرید دنبال راحتترین لباس تو خونه ای تون و اون رو می پوشید. خیلی راحته ولی قیافه ای نداره. خب برای یک مرد خیلی سخته که بگه این رو دوست نداره چون باعث میشه شما منفجر بشید!

۳ -من احتیاج دارم با رفقام باشم

برخی اوقات آقایون مثل خانمها احتیاج دارند دور از شما باشند البته این به احساسشون در مورد شما ربطی نداره. البته مطمئن باشید نیم ساعتی از وقت فوتبال رو به این فکر می کنیم که شما چقدر بزرگوار هستید.

۴- دوستت افتضاحه

خب فرض کنید آقایون از دوستتون سارا، دختری با جوکهای مسخره، لباسهای مسخره تر و … بدش میاد. اون این رو نمیگه . اما خب وقتی یه شب مسته … یا وقتی دعوا می کنید یهو بهتون میگه من نمیتونم دوستت سارا رو تحمل کنم. تعجب نکنید آقایون هستند دیگه! البته ایرادی نداره چون خانمها هم از اکثر دوستای اقایون خوششون نمیاد پس با هم برابر هستند.

عالی ترین هنر زن نیز این است که قلب همسر خود را تسخیر سازد. دستگاه آفرینش نیز توانایی جسمی و روحی لازم را برای این دلربایی در اختیار زن قرار داده است تا با تدابیر ظریف، بتواند در قلب مرد زندگی اش نفوذ کند.

احساس خوب به خود داشتن

زنان محبوب و جذاب، به خودشان احساس خوبی دارند. «گرانت» معتقد است در مرحله ی اول، زنان باید احساسات منفی را که به خودشان دارند بشناسند. احساسات منفی در عمق ضمیر ناخودآگاه یک زن، دفن و موجب می شود که او، احساس کند نمی تواند رابطه ی خوبی با همسر و جنس مخالف داشته باشد. رایج ترین احساسات منفی درباره ی خود عبارت اند از: احساس بی ارزشی، احمق بودن، محبوب نبودن و عجیب و زشت بودن که زنان با داشتن این احساسات منفی درباره ی خود، یک دیوار دفاعی در اطراف خویش ایجاد می کنند که به همسرشان اجازه نمی دهد به آن ها نزدیک شود و به این ترتیب، از ایجاد یک رابطه ی صمیمی تا حدودی خود را محروم می کنند.

در اولویت بودن احساسات

دومین ویژگی زنان جذاب این است که احساسات خود را در اولویت قرار می دهند و به این ترتیب قدرت اثرگذاری زیادی بر مردان دارند. رقت و لطافت از امتیازات روحی زن و از مواهب دستگاه آفرینش برای اوست. حضرت علی می فرمایند: «زن ریحانه (گل) است (نهج البلاغه، نامه ی ۳۱).»

خنده روبودن

همه ی مردان دوست دارند بتوانند یک زن را بخندانند. هر مردی وقتی بتواند زنی را بخنداند، احساس می کند فرد فوق العاده ای است و هرگاه نتواند، احساس بدی پیدا می کند. یک اصل در این نکته نهفته است و آن این که زنان جذاب «خیلی جدی» نیستند.

شاید به همین دلیل است که اسلام زنان و مردان نامحرم را از شوخی با یک دیگر برحذر می دارد تا با ایجاد محدودیت، از علاقه ی عاطفی نامحرمان به هم جلوگیری کند.

مطالب مرتبط:

چطور با پسر حرف بزنیم

کلمات جادویی برای مردان

حرف های عاشقانه برای جذب مردان

مردان جذب چه دخترانی میشوند

روانشناسی رفتار آقایان

novinatlas 1706 نوشته در نوین اطلس دارد . مشاهده تمام نوشته های novinatlas

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

var _paq = window._paq || []; /* tracker methods like “setCustomDimension” should be called before “trackPageView” */ _paq.push([‘trackPageView’]); _paq.push([‘enableLinkTracking’]); (function() { var u=”//novinbinesh.com/analytics/”; _paq.push([‘setTrackerUrl’, u+’matomo.php’]); _paq.push([‘setSiteId’, ‘3’]); var d=document, g=d.createElement(‘script’), s=d.getElementsByTagName(‘script’)[0]; g.type=’text/javascript’; g.async=true; g.defer=true; g.src=u+’matomo.js’; s.parentNode.insertBefore(g,s); })();

برای دسترسی بهتر, راحت تر و سریع تر به سایت ما می توانید وب سایت ما را بوکمارک کنید .

برای مطالعه بهترین منابع روانشناسی عشق و بهبود رابطه ما به شما وبسایت نوین بینش را معرفی می کنیم.

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

برخلاف تصور بسیاری از خانم ها، اکثر مردان به غیر از زیبایی به چیزهای دیگری هم فکر می کنند و جذب زنانی می شوند که طرز صحبت کردن با آن ها را به خوبی بلدند . حرف زدن برای جذب مردان آداب مخصوص خودش را دارد که زنان با به کار گیری آن می توانند کاری کنند که همسرشان به آن ها گوش بدهد. اگر می خواهید با طریقه صحیح حرف زدن با مردان را بیاموزید و آن ها را جذب خود کنید ؛ برای رسیدن به این هدف حتم با دقت کامل با این بخش از نکات همسرداری نمناک همراه شوید.

به طور کلی زنان در مقایسه با مردان رفتار متفاوت تری از خود بروز می دهند . تفاوت های رفتاری که مردان را برای زنان جذاب و زنان را برای مردان جذاب می سازد . اگر هوشمندانه متوجه این تفاوت های رفتاری باشید و در هر موقعیت رفتار درستی از خود نشان دهید رابطه تان عاشقانه خواهد شد. با همسرتان اینگونه حرف بزنید تا جذب شما و حرف هایتان شود:

هنگامی که مردها بهتر ارتباط برقرار می کنند

چطور با پسر حرف بزنیم

مردان هنگامی با شما بهتر ارتباط برقرار می کنند که تمرکز کافی داشته باشند و از قبل حدود مکالمه را بشناسند و اطلاعات کافی درباره آن داشته باشند مثلا قبل از مکالمه بدانند هدف از این صحبت چیست و از آن چه می خواهید ، به این صورت ، احساس می کنند کنترل کافی روی رفتارشما دارند.

وقتی به همسرتان احساس عدم امنیت می دهید

برخی از مواقع ما خانم ها درخواست هایمان را رک و صریح بازگو نمی کنیم و بسیاری از خواسته هایمان برای مردان گنگ و نا مفهوم است . شیوه بیان چنین خواسته هایی مردها را معذب می کند و مرد احساس می کند، روی هیچ موردی کنترل ندارد و این طرز بیان برایش نا امنی و عدم اطمینان به وجود می آورد.

زن ها بهتر ارتباط برقرار می کنند

زن ها برخلاف مردها بدون آنکه بدانند موضوعی که می خواهند درباره اش صحبت کنند چیست و هدف آن چه است ، در مورد آن با طرف مقابل صحبت می کنند اما این طرز رفتار برای مردان آزار دهنده و نا خوشایند است.

واکنش مردها به صحبت های بدون مقدمه

مردان علاقه ای به صحبت کردن درباره این موضوعات ندارند و در مقابل آن مقاومت می کنند و گاهی با شما به جر و بحث می پردازند که از ادامه صحبت منصرف شوید و یا شما را حواس پرت فرض می کنند و جدی به حرف هایتان گوش نمی دهند.

مردها از شکایت متنفر هستند

مردها از شکایت بیزارند و در مقابل کلماتی مثل «تو» و «چرا» حالت دفاعی به خود می گیرند زیرا مردها اهل رقابت هستند ممکن است با شما مبارزه کنند. بهتر است به جای این کلمات صحبتتان را با جملات «دوستت دارم وقتی که …» یا «خیلی خوشحال می شوم وقتی که …» آغاز کنید و شکایاتتان را تبدیل به درخواست کنید تا مردان جذب شما شوند.

قبل از صحبت با همسرتان به او بگویی موضوع صحبت در چه رابطه ای است و چه انتظاری از او دارید.

مثال:

«علی، می خوام راجع به رابطه خودمان باهات صحبت کنم. 6 ماهه که ما نامزد شدیم و فکر می کنم وقتش رسیده که نکات قوت و ضعف رابطه مان را ارزیابی کنیم. فکر می کنم از این راه می توانم، احساس امنیت بیشتری داشته باشم و بفهمم که در کدام یک از زمینه ها نیاز به تلاش بیشتری داریم.»

از همسر خود سوال بپرسید زیرا سوال پرسیدن سبب می شود که او بداند درباره چه موضوعی می خواهیم صحبت کنیم تا ساختار واضحی را برای آن در ذهن خود ترسیم کند.

روش اشتباه:«فکر می کنم باید راجع به رابطه مان باهات صحبت کنم.»

در این حالت همسرتان احساس خواهد کرد می خواهید از او بازجویی کنید و سپس او را محکوم کنید.

او می گوید:«چرا؟ مگه اتفاق خاصی افتاد»؟

روش درست:«فکر می کنم باید راجع به رابطه مون صحبت کنیم. 6 ماهه که نامزد شدیم. فکر می کنی نقاط قوت و ضعف رابطه ما چیه؟ دوست داری رابطه مون به چه سمتی ادامه پیدا کنه؟»

برای مطالبه خواسته هایتان دو پهلو صحبت نکنید و خواسته های خود را رک و صریح مطرح کنید . رک صحبت نکردن یکی از عادات بد زن ها در بیان احساسات و خواسته های خود است و دلیل این کار زن ها این است که نمی خواهند ریسک کنند و نظر خودشان را مستقیم بیان کنند.

اگر در بیان احساسات خود رک نباشیم همسرمان احساس خواهد کرد که بازیچه ماست و از این رفتار عصبانی می شوند زیرا با این روش احساس احمق بودن می کنند زیرا می پندارند زن ها آنها را ساده فرض می کنند و می توانند بازی شان دهند.بنابراین هنگام حرف زدن با همسرتان خواسته هایتان را رک بیان کنید تا آن ها هدف مکالمه شما را دریابند و در کنارتان احساس امنیت کنند. 

 

Publisher –

وقتی با پسری دوست هستی و قصد داری او را به ازدواج راغب کنی، تلاش های قانونی و عرفی و شرعی تو کاملا پسندیده است. البته باید در چارچوبی این تلاش ها را انجام دهی که آسیبی متوجه تو نشود و عمرت را هم به پای پسر مردم نگذاری. یکی از روش های ترغیب پسر به خواستگاری این است که اقدام به جذب پسر با حرف زدن بکنی. بر خلاف روش بسیاری از دخترهای نا آگاه که فکر می کنند فقط با رابطه جنسی می توان پسری را به ازدواج کشاند ( که این روزها البته و صد البته این روش به هدف نمی نشیند ) با حرف زدن پیرامون موضوعات خاص می توان پسری را راغب تر و عاشق تر کرد.

در این مقاله در این باره صحبت خواهیم کرد

 

شاید با خودت بگویی توی مشورت و نصیحت خواهی چه عشقی وجود دارد!چطور با پسر حرف بزنیم

خب معمولا آقایان در هر سن و سالی علاقه شدیدی دارند که به دیگران مخصوصا دخترها کمک کنند. حالا این کمک چه بهتر که پولی نباشد ( از نظر پسرها ) ولی مشورت خواستن معمولا از پسری که هم دیگر را پسند کرده اید، کار طبیعی است

بدین ترتیب می توانی مطمئن باشی که همه چیز به خوبی پیش می رود و احساس بهتری به خودش و شما پیدا می کند.

 

بگذار این مورد را در مورد یکی از کیس های مراجعه کننده برایت بگویم. روزی دختری 31 ساله با من تماس گرفت و گفت که هر کاری می کنم عشق 36 ساله ام انگار شعله دلش با من شعله ور تر نمی شود.

چکار کنم ؟

ضمن آموزش هایی که در دوره بیان سبز، در اختیار این دختر خانم قرار دادیم، یک نکته خیلی مهم را به او یاد آوری کردم

گفتم به او با تعریف کردن حس خاص بودن بده. اصلا شاهراه جذب پسر با حرف زدن این است که خاص بودنش را به او نشان دهی.

بعد از این که طی 1 هفته دوره بیان سبز را گذراند، برای مراجعه بعدی، از او خواستم یک مشورت ساختگی با عشقش راجع به مشکل یکی از دوستانش ترتیب دهد. جالب است که این آقا به مدت 30 دقیقه پشت تلفن برای این خانم صحبت کرده بود ( تکنیک قبلی ).

اما این حس خوبی ایجاد کرده بود ولی برای تثبیت این موضوع باید چکار می کرد ؟

حالا برای تثبیت باید روی به این می آورد که تعریف و تمجید کند. گفتم با این جمله صحبت جدیدی را با او آغاز کن:

دوستانم خیلی از تو متشکر هستند و خوشحال هستند که با من در ارتباطی تا از مشورت با تو بهره ببرند. خیلی حرف هایت به ان ها کمک کرد. تو باعث افتخار منی. 

این جمله همان و بحث های جالبی که از آن روز شروع شده اند هم همان.

می خواهم سرفصل های دوره جذب با موبایل را ببینم..

رانندگی کردن برای آقایان به منزله آشپزی کردن برای خانم هاست. وقتی با عشقت هستی از رانندگی اش تعریف کن

مثلا می توانی بگویی:

این کار واقعا عالی است.

 

اگر می خواهی در جذب پسر با حرف زدن عالی عمل کنی، لطفا عیب گرفتن و ایراد گرفتن و متهم کردن را کنار بگذار. هر نوع ایراد گرفتن به کنار، ایراد گرفتن از بدن هم به یک سمت! یعنی می بازی اساسی. چرا که احساسش در مورد خودش بد می شود.

نکته های موبایلی: 21 پیامک که بعد از قرار اول می توانید ارسال کنید

 

شاید با عشقت جایی رفته باشی که متوجه می شوی زن ها یا دید می زنند یا نخ می دهد یا راهنما می زنند. توی چنین شرایطی چشم غره رفتن برای مرد بدین معنی است که

هووووووی ! حتما یه غلطی کردی که دارند نگات می کنند.

توی این شرایط مرد دوست دارد برای لج کردن با تو همان غلطی که روحش هم از آن خبر ندارد، انجام دهد.

در عوض می توانی بگویی:

همین امروز یاد بگیر: چطور بفهمم قصدش دوستیه یا ازدواج؟ 

 

همه پسرها از وقتی که خودشان را می شناسند آرزو ها و رویاهایی دارند. این رویاها را با بهترین زن زندگی شان در میان می گذارند. در این حالت بهترین کار این است که حتی اگر آرزویش فتح ماه باشد، از او تعریف کنی و تمجید کنی و از او بخواهی بیشتر در مورد این موضوع صحبت کند.

بینش ها، رویاها، آرزوها و ای کاش هایش را با جان دل بشنو و تایید کن و بگذار بیشتر و بیشتر صحبت کند.

یکی از بهترین روش های وابسته کردن مرد و  جذب مرد این است که او را با آرزوهایش همراه کنی.

 

پسر ها همیشه دوست دارند تا کسانی که دوست می دارند را خوشحال کنند. وقتی که اوقات لذت بخشی را برای تو فراهم می آورد به گونه ای رفتار کن که تو مورد تاثیر قرار گرفته ای

بدین ترتیب او را سر زنده تر و شاد تر و شوخ طبع تر خواهی دید.

آیا می دانی؟ 13 نشانه پسر یا دختری که دیگر تو را نمی خواهد چیست؟

 

چطور با پسر حرف بزنیم

آیا وقتی می خواهی سوار ماشین شوی، در را برایت باز می کند؟

آیا وقتی می خواهید وارد اسانسور شوید، اول اجازه می دهد تا تو سوار و وارد شوی؟

این گونه زمان ها با یک اشاره می توانی از لطفش تشکر کنی و او را به این کار ترغیب تر کنی.

 

همه پسر ها دارای یک ویژگی محافظتی هستند، بدین ترتیب می توانید به راحتی در جاهایی که واقعا جا دارد از این موضوع تشکر کنی.

به عنوان مثال:

یک آموزش 2 دقیقه ای :چطور هنگام پیام دادن به پسر او را پای گوشی نگهداریم

 

برای زن ها سخت است که مردی، بخواهد با دوستانش بجوشد. اما می تواند این ویژگی به عنوان یک عنصر مهم در جلب توجه مرد بکار برد. گذراندن اوقات با دوستان برای مرد، در زندگی زوجیت شما بسیار اهمیت دارد. اگر با دوستانی مراوده دارد که آیینه ی تمام نمای خودش هستند، از آن ها تعریف کن. او متوجه می شود که دوستانش آیینه ای از خودش هستند و حس بهتری پیدا می کند. حتی این کار می تواند شیوه جدایی او از دوستانی شود که با شخصیت او متفاوت هستند.

 

وقتی که می خواهی خودت را شیرین کنی و لوس کنی، لازم نیست عشوه های خ ر ک ی بیایی! کافی است یک بطری و قوطی سس بخری و از او بخواهی که آن را باز کند.

بگو که چقدر برایش باز کردن این درب بطری سخت بوده و او توانسته آن را سریع باز کند.

سوال؟ : وقتی پسری میگه دوستت دارم چطور برخورد کنم

 

در زندگی که دارید، به دنبال این باش که ببینی در کجا مغزش را خوب به کار گرفته و از هوشش استفاده کرده؟

از مغزش تعریف کن. از قدرت محاسباتش تعریف کن.

 

اگر به دنبال روشی ساده برای جذب پسر با حرف زدن هستی، یکی از بهترین روش ها این است که از لباس هایش تعریف کنی. رنگ لباس، مدل لباس و حتی مود لباسش ( اسپرت – رسمی و غیره ) می تواند بهترین چیزها برای تعریف کردن باشد.

البته اگر به دنبال روش های بیشتری برای صحبت کردن با پسر ها هستی می توانی نیم پک شخصیت شناسی صحبت را تهیه کنی و بدین ترتیب شخصیت پارتنر خود را با یک تست ساده تشخیص دهی و از الگوهای پیشنهادی استفاده کنی.

می خواهم این ریز پک را ببینم..

این ریز پک شامل:
تست اولیه
تفسیر تست
نقاط قوت هر دسته شخصیتی
نقاط ضعف هر دسته شخصیتی
موضوعات مورد علاقه هر دسته شخصیتی
باید ها و نباید ها هر دسته شخصیتی است.

بقیه این ترفند ها را در دوره بیان سبز توضیح داده ام که می توانی ادامه این آموزش را از آن دوره دنبال کنی.

 

اگر در زمینه رابطه ات هنوز هم ابهام داری و نمی دانی کجای کارت می لنگد که هنوز کار به ازدواج نرسیده می توانی به من پیام دهی و از یک فرصت رایگان برای حل مشکلت استفاده کنی.

روش ارتباط با شادزیستیتلگرام:  اینجا را کلیک کنایمیل: info@shadzisti.irواتس اپ – آی گپ – گپ – بله : 09030280078

منبع الهام – دوره بیان سبز و جذب مرد

از زمانی که متولد شده ام، سعی کرده ام برای بنده های خوب خدا، مفید باشم. هر چه آموخته ام، تجربه کرده ام، و احساس کرده ام را با تو در میان خواهم گذاشت.

Prev Post

چطور هنگام پیام دادن به پسر او را پای گوشی نگهداریم

Next Post

با چه کاری توی بگو مگو ها و دعوا عزیز تر شوم

داستان پرونده آبنبات تلخ یا زنانه دو شوهره

هنگام سوال از مرد این اشتباهات را نکن

چطور اولویت اول زندگی نامزدم باشم

13 ویژگی پسر نرمال برای زندگی آرام و ازدواج

Your email address will not be published.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

× چهار = 20

هرگونه استفاده از محتوای شادزیستی در شبکه های اجتماعی ، وب سایت ها و کانال ها، موجب بدهکاری شرعی و عرفی است و پیگرد قانونی دارد. به تلاش های یکدیگر احترام بگذاریم.

پر بحث ترین ها

13 نشانه پسر یا دختری که دیگر تو را نمی خواهد

از کجا بدانم عشق سابقم هنوز دوستم دارد؟ ( 13 نشانه بازگشت معشوق)

تمام ترفندهای جذب مرد و وابسته کردن مردان به خود

49 نشانه تنفر پسر از دختر که مستقیما به زبان نمی آورد

Welcome, Login to your account.

چهار − 3 =

Recover your password.

A password will be e-mailed to you.

× دو = 18

برای بسیاری از ما باز کردن سر صحبت با دیگران ممکن است کار بسیار دشواری به نظر برسد و همین مشکل احتمالا باعث می شود که نتوانیم آنگونه که باید در جامعه خود را نشان دهیم و یا احساسات یا افکار خود را به دیگران منتقل نماییم. مانند بسیاری از مهارت های دیگر که قابل یادگیری است این مورد نیز می تواند با کمی تمرین و تکرار به افراد آموزش داده شود.

یکی از کارهایی که برای دخترها بسیار استرس‌زا و پرتنش محسوب می‌شود پیدا کردن موضوع برای حرف زدن با دوست پسر یا فردی است که به‌ تازگی با او آشنا شده‌اند. خصوصا اگر این فرد اولین کسی باشد که با او رابطه برقرار کرده‌اند کار را تا حدودی مشکل‌تر می‌کند. اگر می‌خواهید از این تنش‌ها دور شوید و به راحتی سر صحبت را با دوست پسرتان باز کنید. توصیه می‌کنیم با ما همراه باشید تا با چند موضوع پیشنهادی که در ادامه این مقاله به آن‌ها اشاره شده‌است دیگر نگران کم‌ صحبتی خود یا نداشتن موضوع برای حرف‌زدن نباشید.

یکی از موضوع‌هایی که همه ما می‌توانیم ساعت‌ها درمورد آن حرف بزنیم “خودمان” است. برای این کار می‌توانید از دوست‌پسرتان بخواهید بیشتر در مورد خودش بگوید و علایقش را با شما درمیان بگذارد. از او سوال بپرسید که چه اهدافی دارد یا این که خیلی ساده حالش را جویا شوید.چطور با پسر حرف بزنیم

این کار علاوه بر این که او را مدت‌زمان بیشتری مشغول حرف‌زدن می‌کند باعث می‌شود احساس کند برای شما مهم است و شما می‌خواهید درمورد او بیشتر بدانید. البته توجه داشته‌ باشید که صرفا پرسیدن این سوالات مهم نیست، این که بتوانید شنونده خوبی برای حرف‌های او باشید نیز یک مسئله بسیار مهم به حساب می‌آید زیرا بسیاری از افراد برخلاف آن چیزی که تصور می‌کنند نمی‌توانند شنونده خوبی باشند.

میخواهم دوست پسرم را مجذوب و وابسته خودم کنم

از بهترین موضوعاتی که می‌توانید در مورد آن صحبت کنید نقاط و علایق مشترکی است که با یکدیگر دارید. این موضوعات می‌تواند برای هر دو شما بحث‌برانگیز و جذاب باشد. اگر هنوز این نقاط مشترک را پیدا نکرده‌اید، فرصت بدهید و روی مورد 1 بیشتر تمرکز کنید تا با او و علایقش بیشتر آشنا شوید. برای شناخت بیشتر می‌توانید از سوالات زیر استفاده کنید:

هر کسی یک‌سری علایق و خواسته‌ها دارد که ممکن است برای افراد دیگر چندان جذاب نباشند. همان‌طور که شما به انواع رنگ و طرح لباس یا خواندن رمان علاقه‌مند هستید امکان دارد دوست‌پسرتان نیز به چیزهایی مانند انواع ورزش علاقه داشته‌ باشد که برای شما جذابیتی ندارد. با این‌ وجود سعی کنید این موضوعات را کاملا کنار نگذارید و درمورد آن‌ها نیز صحبت کنید. به طور مثال از او بخواهید تا اگر به ورزشی مثل فوتبال علاقه دارد گاها از قوانین آن برای شما بگوید یا این که نتیجه بازی‌هایی که می‌بیند را از او بپرسید. این مسئله برای او بسیار ارزشمند است زیرا نشان می‌دهد با این که شما علاقه‌ای به این کار ندارید اما چون جزو علایق او به حساب می‌آید دوست دارید در مورد آن بیشتر بدانید.

مقاله مرتبط: چطور یک رابطه راه دور عالی داشته باشیم؟

هروقت موضوعی برای حرف‌زدن نداشتید می‌توانید به اتفاقات و اخبار روزمره پناه ببرید. این اتفاقات و اخبار می‌تواند شامل اخبار روز دنیا یا برنامه و سریال‌های مختلف تلویزیونی باشد. با این که همه ما در گفتگوهای روزمره با دوستان، خانواده، همکاران و … این کار را انجام می‌دهیم در حرف زدن با دوست پسر نیز مطرح‌ کردن این موضوعات می‌تواند سرگرم‌کننده و بحث‌برانگیز باشد.

موضوع دیگری که می‌تواند شما و شخص مقابل را به صحبت بیشتر وادار کند حرف‌زدن درمورد محل کار یا دانشگاه است. اگر با یکدیگر همکار هستید یا در یک دانشگاه تحصیل می‌کنید پس حرف‌های بیشتری برای گفتن دارید. می‌توانید از خوبی‌ها و بدی‌های محیط کار یا دانشگاه خود حرف بزنید و به صحبت‌هایتان ادامه دهید.

در صورتی که موضوعی برای حرف‌زدن پیدا نکردید می‌توانید نگاهی به دور و بر خود بیاندازید و اگر چیزی مشاهده کردید که ارزش حرف‌زدن را داشت درمورد آن حرف بزنید تا مکالمه طولانی‌تر شود. معمولا اتفاقاتی که در اطرافتان رخ می دهند یا وسایل اطرافتان به راحتی می توانند به شما کمک کنند تا سر صحبت را با فرد مقابل باز کنید.

کمتر کسی پیدا می‌شود که حس شوخ‌طبعی را دوست نداشته‌باشد. پس می‌توانید با مطرح‌کردن یک موضوع خنده‌دار حس شوخ‌طبعی خود را نشان دهید. با تعریف‌کردن یک جوک یا مطلب خنده‌داری که در جایی شنیده یا خوانده‌اید می‌توانید او را بخندانید تا در مقابل، او نیز صحبت‌های شما را تکمیل کند و به این صورت قسمتی از روز را کنار یکدیگر خوش بگذرانید. علاوه بر این، شوخی و خنده در اوایل رابطه باعث می‌شود خیلی زودتر کنار هم احساس راحتی کنید. اما دقت کنید که در این کار زیاده‌روی نکنید و حرفی که می‌زنید موجب ناراحتی و رنجش فرد مقابل نشود.

می‌توان گفت تقریبا هیچ فردی وجود ندارد که از شنیدن تعریف و تمجید درمورد خودش بدش بیاید. پس می‌توانید از این موضوع هم برای حرف زدن با دوست پسر تان استفاده کنید. به‌ عنوان‌ مثال بگویید لباسی که پوشیده یا ادکلنی که استفاده می‌کند را می‌پسندید در ادامه از او بپرسید که آن را از کجا خریداری کرده‌ است و سپس درمورد آن فروشگاه، قیمت‌ها یا زیبایی اجناس آن صحبت کنید و به این صورت مکالمه خود را طولانی‌تر کنید. شما با این کار، هم می‌توانید او را خوشحال کنید و به او اعتماد‌به‌نفس بدهید و هم این که موضوع مناسبی برای صحبت‌کردن پیدا خواهیدکرد. البته فراموش نکنید که یک تعریف کاملا صادقانه و بدون ریا از او داشته‌ باشید.

بدون شک همه ما در طول چند سال زندگی، خاطرات و تجربیات بسیار زیادی داریم. این خاطرات و تجربیات می‌توانند یکی از بهترین موضوع‌ها برای حرف زدن با دوست پسر باشند. با این کار او نیز برای تعریف‌کردن خاطرات خود و درمیان گذاشتن تجربیات خوب و بد ترغیب می‌شود و درنهایت می‌توانید به نقاط و تجربیات مشترک نیز دست پیدا کنید. می‌توانید مکالمه خود را با بازگوکردن جذاب‌ترین و خنده‌دارترین خاطراتتان شروع کنید.

مقاله مرتبط: چگونه با دوست پسر خود ازدواج کنیم ؟ (آموزش ازدواج با دوست پسر)

وضعیت آب‌و‌هوا موضوع مناسبی برای شروع یک مکالمه است. اما چطور؟ منظور این نیست که از عبارات کلیشه‌ای مثل «امروز هوا چطور است؟» یا « هوا خیلی سرد شده‌ است» استفاده کنید. بلکه می‌توانید به جای این کار بگویید «در این هوای سرد خوردن یک فنجان قهوه داغ خیلی می‌چسبد». با گفتن این جمله به احتمال زیاد گفتگویتان را در بیرون از خانه و همراه با خوردن قهوه ادامه خواهید داد.

پرسیدن سوال نیز می‌تواند برای شروع حرف زدن با دوست پسر مناسب باشد. پس سوالاتی که در ذهن دارید را به زبان بیاورید تا به شناخت بیشتری نسبت به دوست‌پسرتان دست‌ پیدا کنید. می‌توانید از سوالاتی مثل سبک موسیقی موردعلاقه یا برنامه او برای تعطیلات استفاده کنید. در ادامه خواهید دید که مدت‌زمان طولانی درمورد این موضوعات صحبت خواهید کرد و زمان با سرعت بیشتری طی خواهد شد البته دقت کنید اگر او برای جواب‌دادن به سوالاتتان علاقه‌ای نشان نمی‌دهد زیاد سوال نپرسید.

در پرسیدن سوال به موارد زیر دقت کنید:

از این مکان خوشت می‌آید یا نه؟

برای زندگی کجا را ترجیح می‌دهی؟

آیا شغلت را دوست داری؟ در مورد شغلت بیشتر تعریف کن.

با وجود این‌ها فراموش نکنید که قرار نیست شخص مقابل خود را سوال‌پیچ یا بازجویی کنید پس تعداد سوال‌هایی که می‌پرسید زیاد نباشد.

مقاله مرتبط: چگونه پسری را دیوانه خود کنیم؟ (دیوانه کردن یک پسر)

یکی از موضوعاتی که برای حرف زدن با دوست پسر پیشنهاد می‌شود صحبت‌کردن درباره خودش، خانواده‌اش و برنامه‌هایی است که برای آینده دارد. پس با استفاده از این سوالات می‌توانید به شناخت بیشتر درمورد او و خانواده‌اش وهمچنین برنامه‌هایی که برای آینده دارد دست‌پیداکنید. اجازه بدهید از خاطراتش با خانواده و کسانی که در فامیل بیشتر از همه به آن‌ها علاقه دارد با شما حرف بزند.

یکی از کارهای موردعلاقه پسران راهنمایی‌کردن دیگران است. پس می‌توانید برای طولانی‌ترکردن مکالمه خود درمورد چیزهای مختلف از او کمک بگیرید و نظر بخواهید. این مسائل می‌تواند شامل مسائل شخصی، کاری و یا هر چیز دیگری باشد که در آن‌ها با مشکل روبه‌رو شده‌اید.

معمولا پسرها روابط دوستانه صمیمی دارند. درمورد این روابط از دوست‌پسر خود سوال بپرسید و از او بخواهید در مورد تجربه‌های جالب و جذابی که با آن‌ها داشته‌ است با شما حرف بزند. علاوه بر این که پسرها از بازگوکردن خاطرات خوبی که با دوستانشان داشته‌اند لذت می‌برند این کار به شما کمک می‌کند که با دوستان او نیز بیشتر آشنا شوید.

پسران علاقه زیادی به فناوری‌های جدید دارند و عاشق حرف‌زدن درمورد ابزارهای الکترونیکی جدید هستند. کافی است فقط نظرش را درباره فلان گوشی موبایل که جدیدا وارد بازار شده‌ است بپرسید یا اگر قصد خرید لپ تاپ دارید از او بخواهید به شما کمک کند در ادامه خواهید دید که چگونه اطلاعات کاملی را همراه با جزئیات در اختیار شما قرار می‌دهد.

پرسیدن سوال و مکالمه‌های طولانی در شناخت بیشتر موثر است اما اگر رابطه شما جدی شده‌ است و یا در آستانه ازدواج و نامزدی قرار دارید پیشنهاد می‌کنیم در انتخاب موضوع صحبت و نحوه حرف زدن با دوست پسر تان بیشتر دقت کنید و فقط به سپری‌شدن وقت فکر نکنید. سوالات و بحث‌هایی را مطرح کنید که مربوط به آینده خودتان و او می‌شود. مطرح‌کردن سوالات و نکات اساسی، شما را در داشتن یک زندگی خوب کمک می‌کند.

ممکن است جز آن دسته از افرادی باشید که مشکل زود وابسته شدن دارند. این ویژگی می‌تواند زندگی را بر انسان بسیار سخت کند. افرادی…

داشتن زندگی خشک و بدون خنده برای هیچ کسی جذاب نیست. شاید شخصیت‌های جدی به نظرمان جذاب بیایند اما در نهایت، افراد ترجیح می‌دهند با…

یکی از مواردی که در جامعه ما بسیار منع می‌شود، ازدواج با دختر بزرگتر است. اصولاً مردان بزرگتر از همسر خود هستند. حتی به صورت…

بسیاری از زنان فکر می‌کنند برای این که ذهن پسری را جلب و درگیر کنند، باید خود را تغییر دهند. در صورتی که مردان جذب…


چطور با پسر حرف بزنیم




ما سرهمین حرف ردن خعلی مشکل داریم و خعلی وقتام مشکلات زیادیو ب مجود میاره من و دوس پسرم سرهمین خعلی بحثمون میشه و هردواز این موضوع ناراحتیم و نمیدونیم باید چیکار کنیم

سلام بر شما
یک مقدار اموزش ببینید مشکلتون حل میشه به خصوص فصل سوم دوره جذب مردان
پیشنهاد ما به شما پکیج آموزشی مخ زدن پسر – جذب دوست پسر – جذب مرد هست

کلیه حقوق این سایت متعلق به مجموعه آموزشی تکامل من میباشد.

چه میزبان باشید و چه میهمان، موقعیت های اجتماعی بسیاری هست که در آن نیاز به برقراری ارتباط پیدا می کنید، حتی اگر انجام آن برایتان دشوار باشد. مثلاً در یک میهمانی میخواهید که نامزد دوستتان احساس راحتی کند و به او خوش بگذرد یا ممکن است غریبه ای را کنار یک اتاق شلوغ ببینید و با خودتان فکر کنید که او تنها شانس شما برای تحت تاثیر قرار دادن کسی است که به او علاقه مندید. اما متوجه می شوید که نمی دانید چه باید بگویید.چطور با پسر حرف بزنیم

 

مراحل

1. با یک مقدمه شروع کنید و خیلی ساده خودتان را به فرد مورد نظر معرفی کنید. دستتان را جلو برده و با او دست بدهید. اگر او را می شناسید این مرحله را نادیده گرفته و از قدم دوم شروع  کنید.

 

2. به اطراف نگاهی بیندازید. ببینید آیا چیزی هست که ارزش صحبت کردن داشته باشد یا نه. حرف زدن درمورد آب و هوا دیگر خیلی کلیشه شده است اما اگر نکته جالبی درمورد آن وجود داشت هیچ اشکالی ندارد می توانید سر صحبت را باز کنید.

 

3. از طرفتان تعریف کنید. اما دقت کنید که دروغ نگویید مثلاً اگر می بینید که موهای طرفتان به طرز مسخره ای زشت است، از موهایش تعریف نکنید اما اگر مثلاً از کفش هایش یا هر چیز دیگری خوشتان آمده با لبخند عنوان کنید. یک تمجید بی ریا و خالصانه راه بسیار خوبی برای نزدیک شدن به طرف مقابل است. اما دقت کنید این تمجید درمورد مسئله ای خیلی شخصی نباشد که او را بترساند یا باعث شود که احساس ناراحتی کند.

 

4. سوال بپرسید. اکثر افراد عاشق این هستند که درمورد خودشان حرف بزنند پس این اجازه را به آنها بدهید. اما توجه کنید که زیاد درمورد خودتان حرف نزنید که فرد اجازه صحبت پیدا نکند. مثلاً بپرسید، “امسال چه درس هایی برداشتی؟” یا “آیا فلان فیلم را دیدی؟” “نظرت درموردش چه بود؟” سوالهایی بپرسید که بتوانند راحت درموردش حرف بزنند و فقط به یک بله یا خیر معمولی ختم نشود. مثلاً می توانید بپرسید “چه کیف خوشگلی، از کجا خریدی؟” و خواهید دید که دقایق متمادی درمورد آنروز که برای خریدن آن کیف به بازار رفته بود و اتفاقاتی که در آن روز افتاد صحبت می کند. اما اگر می بینید که طرفتان تمایل چندانی به پاسخ دادن به سوالهایتان ندارد، خیلی سوال نکنید.

 

5. حرف طرف مقابل را دنبال کنید. موافقت کنید، مخالفت کنید، و نظرتان را ابراز کنید. تلاش کنید که با بی توجهی از آن نگذرید.

 

6. به چشمان دوست جدیدتان نگاه کنید. اینکار باعث ایجاد اعتماد بینتان می شود. اما دقت کنید که به چشمهایش زل نزنید. همچنین طی گفتگو یکی دوبار نامش را بر زبان بیاورید. اینکار باعث می شود هم اسمش را به خاطر بسپارید و هم توجه او را به حرفی که می زنید معطوف کنید. لبخند بزنید و در صورت لزوم بخندید.

 

7. لبخند زدن و لذت بردن از گفتگو را فراموش نکنید.

 

8. فقط خودتان باشید و سوالهایی بپرسید که فکر می کنید با موقعیت جور است. قبل از اینکه حرفی را به زبان بیاورید، کمی به آن فکر کنید.

 

چطور با پسر حرف بزنیم

نکات

 

·     ریلکس باشید. این احتمال وجود دارد که هر گفتگوی کوچکی که دارید تا چند ماه بعد در ذهن مخاطبتان نماند. چیزی که به ذهنتان می رسد را بیان کنید.

 

·     یادتان باشد اگر موقع حرف زدن در ذهنتان به چیزی فکر می کنید. به احتمال زیاد مرتبط است.

 

·     نگاه کردن به تلویزین، گوش دادن به موسیقی و مطالعه—روزنامه، مجله و کتاب– کمک بسیار زیادی به شما می کند. می توانید از قبل چیزهایی که دوست دارید در موردش با کسی صحبت کنید را برنامه ریزی کنید.

 

·     اگر خجالتی هستید، بهتر است از قبل چند موضوع برای بحث آماده کنید.

 

·     به واکنش طرف مقابلتان دقت کنید. اگر به موضوع علاقه نشان داد ادامه دهید اما اگر مشاهده کردید که مدام یا به سعت خود نگاه می کند یا به دنبال راهی برای فرار است، باید دست نگه دارید.

 

·     عبارات و جملات جالب و خنده دار می تواند حال و هوای مکالمه را عوض کند و موضوعات جدیدی را برای صحبت کردن پیش رویتان قرار دهد.

·     اگر مکالمه پشت تلفن است باید هرطور که شده طرف مقابل را هم در مکالمه درگیر کنید. اگر موضوع جالبی به ذهنتان نمی رسد، از بازی “سوال کردن” استفاده کنید. از طرفتان سوال بپرسید. دقت کنید که سوالهایی که می پرسید مناسب زمان و مکان باشد. سوال ها باید طوری باشد که فرد بتواند به راحتی درمورد آن حرف بزند و به یک بله یا خیر عادی ختم نشود.

 

·     برخورد و رفتار شما هم در موفقیت گفتگو سهیم است. سعی کنید رفتاری دوستانه و با محبت داشته باشید تا حرفهایتان تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد.

 

·     نکات و چیزهای جالب و جدیدی که در طول روز با آنها برخورد می کنید را جایی یادداشت کنید. مثلاً حرف خنده داری که کسی به شما گفته است، کار جالبی که یکی از دوستهایتان انجام داده یا هر چیز جالب توجه دیگر. این نکات می تواند در مکالمه های آتی به دردتان بخورد.

 

·     یادتان باشد، طرف صحبتتان هرکسی که باشد، همیشه می توانید نقاط مشترکی با او پیدا کنید. همه ما از یک آب و هوا استفاده می کنید، غذای خوب را دوست داریم و از خندیدن لذت می بریم. مثلاً اگر طرفتان را در ایستگاه اتوبوس ملاقات کردید، می توانید بپرسید که کجا می روند. اگر خارج از شهر زندگی می کنند، می توانید درمورد زندگیشان از آنها سوال کنید.

 

·     یادتان باشد احساس راحتی کنید و همیشه مرتب و شیک باشید.

 

·     آخرین نکته اینکه شروع مکالمه نیازمند تمرین است. ممکن است اول کار احساس گیجی و ناشی بودن به شما دست بدهد اما با تمرین رفته رفته برایتان راحت تر خواهد شد.

 

هشدارها

 

·     طرف مقابل را با سوال بمباران نکنید.

 

·     با لحنی صحبت کنید که طرف مقابل تصور نکند که مجبورید که حرفی بزنید. با آرامش و وقف های مناسب حرف بزنید.

 

·     سوال های خصوصی نپرسید.

 

·     ارتباط چشمی برقرار کنید.

 

·     درمورد ظاهر طرف مقابل یا کس دیگری اظهار نظر منفی نکنید چون ممکن است طرفتان با کسی که از او انتقاد می کنید، آشنا باشند.

 

·     هیچوقت قسم نخورید، بی احترامی نکنید، توهین نکنید، بحث های جنسی و مذهبی یا ملیتی را به میان نکشید.

 

·     در برخورد با افراد هیچوقت مغرورانه رفتار نکنید که انگار همه چیز دان هستید.

 

·     بچگانه و خام رفتار نکنید، حرف نزنید و لباس نپوشید.

 

·     صحبت دو نفر دیگر را قطع نکنید. اجازه بدهید مکالمه آنها تمام شود و بعد حرفتان را بزنید.

 

·     همیشه الفاظ “خواهش می کنم”، “متشکرم” “لطف می کنید” و امثال این را در صحبت هایتان بگنجانید. مودب بودن نشانه هوش و کمال شماست.

 

·     به اطرافیانتان احترام بگذارید.

 

·     مرتب و تمیز باشید و خوب لباس بپوشید. شلختگی، بوی بد دهان و بدن همه را از شما دور می کند.

 

·     گاهی اوقات وقتی مکالمه ای را آغاز می کنید، طرف صحبتتان ممکن است به نظر خسته کننده برسد. اما اشکالی ندارد. می توانید سراغ کس دیگری بروید چون ممکن است طرفتان را اشتباه انتخاب کرده باشید.

·     اگر با کسی صحبت می کنید که به او علاقه دارید هیچوقت درمورد دوست پسر یا دوست دهترش با او حرف نزنید. درمورد چیزی حرف بزنید که از او می دانید: مثلاً اگر اهل ورزش هستند می توانید درمورد آخرین مسابقات آن ورزش با او حرف بزنید.

پایگاه فرهنگی تفریحی ایران ناز

بهترین نوع طرز صحبت کردن با مردان این است که واضح حرف بزنید‎

 

طرز صحبت کردن با مردان

چهار استراتژي است كه زنان مي‌توانند با به كار بردن آنها كاري كنند تا مردان به آنها گوش بدهند. اگر میخواهید طرز صحبت کردن با مردان را در طول يك هفته تمرين كنيد، متوجه تفاوت‌هايي مي‌شويد كه هرگز قبلا با آنها برخورد نداشتيد. پيش‌نياز تمامي اين چهار راهكار، گوش دادن به خودتان است.به دليل فشارهاي اجتماعي براي «دختر خوبي» بودن، زنان اين پيام را دريافت كرده‌اند كه رك و روراست بودن درست نيست. نداي دروني‌شان را به وضوح مي‌شنوند كه از آنها مي‌خواهد حرف بزنند، اما بسياري از آنها اين صدا را خفه مي‌كنند، ‌چون در جامعه به آنها ياد داده شده بايد ساكت باشند زنان در مقايسه با مردان از بحث بيشتر دوري مي‌كنند و مودبانه‌تر از مردان حرف مي‌زنند.چطور با پسر حرف بزنیم

 

همه از اين تفاوت ميان مردان و زنان آگاهي دارند. حتي اگر شما اينگونه نباشيد، ممكن است طرف مقابل‌تان در مذاكرات متعدد، مردان و زناني آنگونه باشند. بخش‌ بعدي شامل چهار استراتژي است كه چگونه با مردان صحبت کنیم با به كار بردن آنها كاري كنند تا مردان به آنها گوش بدهند. اگر هر كدام از اين استراتژي‌ها را در طول يك هفته تمرين كنيد، متوجه تفاوت‌هايي مي‌شويد كه هرگز قبلا با آنها برخورد نداشتيد.

 

پيش‌نياز چگونگی طرز صحبت کردن با مردان، گوش دادن به خودتان است. آگاهي اولين گام در تغيير هر رفتاري است. بپذيريد و رشد كنيد يا در دنياي پرمشكل مذاكرات باقي بمانيد يا با به‌كار بردن اين راهكارها كاري مي‌كنيد كه در دنياي امروز صدايتان به خوبي و روشني شنيده شود.استراتژي‌ اول: دوري از عذرخواهيزنان بيشتر از مردان ميل به عذرخواهي دارند. حتي زناني كه اعتماد به نفس دارند، گاهي در حرف‌هايشان ناآگاهانه از چنين ابزارهايي استفاده مي‌كنند. یکی از راه های طرز صحبت کردن با مردان این است که اگر چيزي براي گفتن داريد به خاطر به زبان آوردنش عذرخواهي نكنيد. گاهي در زير پرچم عذرخواهي ممكن است قصدهاي پنهان زير وجود داشته باشند:شروع و دنبال كردن صحبت‌هامعمولا پيش از شروع حرف زدن و در پايان حرف زدن ممكن است ابزار عذرخواهي به كار برده شود.طرز صحبت کردن با مردان: به اين شكل عباراتي كه پس از عذرخواهي به زبان مي‌آوريد ارزش و اثرگذاري زيادي نخواهد داشت. براي مثال درباره‌ اين مسئله اطمينان ندارم، اما…»دنبال كردن: اضافه كردن عبارتي اصلاحي در پايان جمله‌‌اي كه به زبان مي‌آوريد: براي مثال: «بايد كاري بكنيم، اين طور نيست» و عباراتي مثل: «آيا شما اين طور فكر نمي‌كنيد؟» يا «آيا درست نمي‌گويم؟» مي‌توانند جملاتي باشند كه صحبت‌هايمان را با آنها تمام مي‌كنيم و اثرگذاري آنچه گفته‌ايم را كاهش مي‌دهند.

 

لحن سواليچگونه با مردان صحبت کنیم :لحن سوالي هم از آن مواردي است كه اثرگذاري آنچه به زبان آورده‌ايم را كاهش مي‌دهد. به اين شكل به شنونده اعلام مي‌كنيم كه درباره‌ آنچه گفته‌ايم اعتماد و اطمينان كافي نداريم. آنچه شنونده از لحن سوالي ما درك مي‌كند اين است كه «آيا با من موافق نيستي؟» يا بدتر از آن «خواهش مي‌كنم به سرعت موافقت را اعلام كن تا متوجه شوم آنچه گفته‌ام ارزش كافي دارد.» این بهترین طرز صحبت کردن با مردان است.

 

اگر به آنچه مي‌گوييد اعتماد نداريد چگونه مي‌‌توانيد از ديگري انتظار داشته باشيد به شما اعتماد كند؟ به خودتان گوش بدهيد يا از دوستي قابل اعتماد بپرسيد كه آيا اينگونه‌ايد، اگر متوجه شديد كه اين عادت مخرب در شما وجود دارد، همين حالا براي رهايي از شر آن آماده شويد. البته كنار گذاشتن اين عادت به تلاش نياز دارد، ‌اما باعث مي‌شود طرز صحبت کردن با مردان از قدرت اثرگذاري كافي برخوردار باشد. فراموش نكنيد كه آگاهي، اولين گام در تغيير رفتارهاي نادرست است.كلمات بي‌معنيبهترین طرز صحبت کردن با مردان به کار نبردن كلمات بي‌معني است كه مكث‌هاي سكوت را پوشش مي‌دهند. از اين اصوات هنگامي استفاده مي‌كنيد كه در حال فكر كردن براي به زبان آوردن جمله يا كلمه بعدي هستيد. كلمات بي‌معني زيادي وجود دارند، اما سه كلمه‌اي كه رايج‌تر از بقيه است در زير آورده‌ام:واقعاً براي مثال: «واقعا مي‌خواهيم اين اتفاق رخ بدهد».مثلا: براي مثال: «آيا مي‌خواهيد اين اتفاق، مثلا رخ بدهد؟»اوم: براي مثال: «اوم… فكر مي‌كنم بهتر است….»بهتر است از سكوت براي اثرگذاري بيشتر جملات بعدي‌تان بهره ببريد. از قدرت مكث و سكوت برای چگونگی طرز صحبت کردن با مردان استفاده كنيد لازم نيست هر لحظه از زماني كه براي حرف زدن به شما داده شده را با كلمه يا صوتي پر كنيد.استراتژي دوم: مختصر حرف بزنيدمردان زياد حرف نمي‌زنند دقت كنيدكه در دوره‌‌هاي آموزشي مردان چگونه براي ناهار خوردن تصميم مي‌گيرند. یکی از بهترین نحوه سوال کردن از مردان: «ناهار؟» و بقيه جواب مي‌دهند: «حتما» در اين بين كلمه‌اي اضافه گفته نمي‌شود. آنها نمي‌گويند: «مي‌خواهيد ناهار بخوريم؟» «چه فكر خوبي! حالا براي ناهار كجا برويم؟» «نمي‌دانم… كجا مي‌توانيم برويم.» نه… مردان اصلا به اين شكل عمل نمي‌كنند. خيلي ساده… «ناهار؟» «حتما».زنان معمولا در صحبت‌ها بيشتر به جزئيات مي‌پردازند.ممكن است اطلاعات مهمي كه مي‌خواهيد مرد مقابل‌تان بشنود در اين جزئيات كم شود. در طرز صحبت کردن با مردان مراقب نشانه‌هاي رفتاري آنها باشيد و هرگاه احساس كرديد كه اين نشانه‌ها مي‌گويند مرد مقابل‌تان در حال خسته شدن است، بي‌درنگ به اصل موضوع بپردازيد. بهتر است هنگام شروع صحبت‌ با مردان بگوييد كه حرف‌هايتان چقدر زمان مي‌برد و اين اندازه‌ زماني را رعايت كنيد.

 

مردها براي انرژي‌اي كه لازم است براي هر كاري صرف كنند، برنامه‌ريزي مي‌كنند و به همين دليل هنگامي كه انرژي بيش از اندازه براي كاري صرف مي‌كنند، ناراحت و نگران مي‌شوند. هدر دادن انرژي‌ به آنها اين احساس را مي‌دهد كه كنترل همه چيز را از دست داده‌اند و اين احساس است كه باعث تنفرشان مي‌شود.سال‌هاي سال است كه تحقيقات نشان داده زنان در مقايسه با مردان از تعداد بيشتري كلمات براي بيان منظورشان استفاده مي‌كنند.

 

 

پژوهش‌ها نشان داده كه زنان در يك روز عادي از 25000 كلمه استفاده مي‌كنند؛ در حالي كه مردان در يك روز عادي 1500 كلمه به كار مي‌برند. مشكل اصلي اينجاست كه مردان اين 15000 كلمه را هنگامي كه از محل كار به خانه آمده‌اند، استفاده كرده‌اند. تحقيقات جديدترين تفاوت ميان تعداد كلماتي كه در روز توسط مردان و زنان به كار مي‌رود را تاييد كرده است و برخي پژوهش‌ها حتي تفاوتي بيش از 10000 كلمه را نشان مي‌دهد! زنان از حرف زدن و داستان گفتن براي شروع دوستي استفاده مي‌كنند.

 

مردان براي تبادل اطلاعات از حرف زدن استفاده مي‌كنند و به همين دليل هنگام حرف زدن ميان آنها فقط واقعيت‌ها رد و بدل مي‌شود. آنها با سوالاتي مثل «چه كسي آخرين گل را در مسابقات فوتبال جام جهاني به ثمر رساند؟» اطلاعات همديگر را محك مي‌زنند اگر طرف مقابل پاسخ به اين سوال را بداند،‌ نمره‌اي مثبت به خود اختصاص داده است و اگر پاسخ به اين سوال را نداند، كسي كه سوال را طرح كرده نمره‌اي مثبت مي‌گيرد. حالا وقت آن است كه فردي كه پاسخ سوال را نمي‌دانسته سوالي طرح كند كه طرف ديگر جوابش را نداند.زنان با طرح چنين سوالهايي دوستي نمي‌كنند. ممكن است اگر زني چنين سوالي را از زني ديگر بپرسد، او در پاسخ دست‌هايش را باز كند و بگويد «مي‌خواهي تو را در آغوش بگيرم؟» و احتمالا زني كه اين سوال را طرح كرده در بغل طرف مقابل قرار مي‌گيرد و چنين رفتاري اصلا براي آنها غير طبيعي نيست. زنان با داستان گفتن با هم دوست مي‌شوند.

 

اگر به زني بگوييد چه لباس قشنگي پوشيده، احتمالا او در پاسخ داستان خريدن اين لباس را برايتان تعريف خواهد كرد. زنان براي هر چيزي داستاني دارند اگر در طول داستان آنها نكته‌اي جالب وجود داشته باشد، طرف مقابل داستاني جديد را درباره‌ اين نكته جالب تعريف خواهد كرد و اگر داستان‌هايتان نكات مشترك زيادي با هم داشته باشد، به سادگي دوستان صميمي مي‌شويد. بسياري از مردان اينگونه نيستند و اين عادت را پرچانگي مي‌دانند. چنين داستان‌هايي راه شروع دوستي با مردان نيست. مردان ممكن است براي شروع دوستي درباره‌ موضوعي با هم رقابت كنند.

 

هنگام صحبت کردن با مردان آگاه باشيد‎

 

طفره رفتن و عبارات اصلاحيبسياري از زنان بيش از اندازه از عباراتي مثل «نوعي» يا «گونه‌اي» استفاده مي‌كنند. اين عبارات به دليل طفره رفتن و اصلاح آنچه گفته شده به كار مي‌رود و آنچه به زبان آمده را بي‌اثر مي‌سازد. اگر شما هم از اين عبارات استفاده مي‌كنيد، اين عادت در شما وجود دارد. براي رهايي از اين عادت هنگام صحبت کردن با مردان آگاه باشيد و اين عبارات را حذف كنيد. چند نمونه از كاربرد اين موارد در زير آمده است:

به نوعي فكر مي‌كنم كه…احتمالا ما بايد….به نظر مي‌رسد كه راه خوبي برا ي…به گونه‌اي مي‌خواهم كه….ممكن است نياز داشته باشي كه …اين عبارات نشان‌دهنده‌ عدم اطمينان شماست و استفاده از عباراتي كه عدم اطمينان را به شنونده منتقل مي‌كنند، نشان دهنده‌ ضعف در شما خواهد بود.احتمالا از اين عبارات براي بهترین طرز صحبت کردن با مردان  استفاده مي‌كنيد. با استفاده از اين عبارات در حقيقت از پذيرفتن ريسك‌ها دوري مي‌كنيد.

 

هنگام صحبت کردن با مردان  لازم است اعتماد به نفس را به شنونده منتقل كنيد، از اين عبارات نامطمئن و همراه با شك استفاده نكنيد. البته گاهي لازم است براي جلوگيري از پذيرفتن ريسك‌هاي پرخطر از اين عبارات استفاده كرد. نكته‌ مهم صحبت کردن با مردان اين است كه آگاه باشيد در چه جاهايي به درستي از اين عبارات استفاده كنيد و چه جاهايي عادت به كار بردن اين عبارات را در خود اصلاح كنيد.استراتژي سوم: رك حرف بزنيدبهترین نوع طرز صحبت کردن با مردان این است که واضح حرف بزنید. مردان بيشتر از زنان به پيام‌هاي روشن و در عين حال مختصر نياز دارند. كنايه‌زدن درباره‌ آنچه مي‌توانيد مستقيما به زبان بياوريد، احتمالا به دليل ترس از عدم پذيرش است. اگر روشن و واضح سوالي را بپرسيد، پاسخي روشن و واضح دريافت خواهيد كرد. در روابط شخصي ممكن است گاهي چنين چيزي ناراحت كننده باشد، اما در محل كار سوال‌هاي روشن مي‌تواند سودمند باشد.كنايه زدن بيهوده استمردان و زنان در كنايه زدن با هم تفاوت دارند. ممكن است زني بارها بارها با كنايه به همسرش اعلام كند كه «گل‌ها چقدر زيبا هستند!» و هنگامي كه همسرش متوجه منظور او نمي‌شود، سعی کنید هنگام صحبت کردن با مردان کنایه نزنید. زن در اين مواقع صبر مي‌كند و پس از مدت‌ها كه دسته گلي از شوهرش دريافت نمي‌كند، به او مي‌گويد: «مي‌داني دوست دارم برايم چه كار كني؟»مرد مدتي هاج و واج به زنش نگاه مي‌كند و اولين جمله‌اي كه از دهانش خارج مي‌شود «چه كاري؟» است.زن در پاسخ مي‌گويد: «دوست دارم يك روز دسته گلي برايم بخري. روزي كه اصلا انتظارش را نمي‌كشم؛ مثلا روز تولدم!»حالا مرد متوجه موضوع شده است و زن روز تولدش دسته گلي بزرگ و زيبا هديه مي‌گيرد.

 

مشكل وقتي به وجود مي‌آيد كه زن همسايه مي‌گويد: «بايد حتما به او مي‌گفتي؟ فكر نمي‌كنم اين كارش نشان از عشق و علاقه داشته باشد. او خودش بايد اين كار را مي‌كرد». «درست است، اما اين گل‌ها زيبا و دوست‌داشتني‌اند» مهم نيست كه به او گفتي يا نه! حالا يك دسته گل زيبا و دوست‌داشتني هديه گرفته‌اي كه مي‌تواني به خاطرش خوشحال باشي. در اين صورت ممكن است زن رو به همسرش كند و بگويد: «وقتي دو سال تمام به تو مي‌گفتم كه گل‌ها زيبا هستند، پيش خودت چه فكري مي‌كردي؟» مرد در پاسخ مي‌گويد: «فكر مي‌كردم واقعاً گل‌ها را دوست داري و شايد بهتر باشد مقداري گل در باغچه بكاريم.» مردان به دنبال پيام‌هاي پنهاني در آنچه مي‌شنوند، نيستند.رابطه‌ عاشقانه براي مردان و زنان متفاوت است. رابطه‌ عاشقانه براي زنان يعني «همسرم ذهن مرا مي‌خواند. او پيش از آنكه چيزي را به زبان بياورم، آن را برايم فراهم مي‌كند.» مردان درباره‌ رابطه‌ عاشقانه اين‌گونه فكر مي‌كنند: «همسر مورد علاقه‌ام هر چيزي را كه مي‌خواهد به من مي‌گويد و من آن را برايش فراهم مي‌كنم. سپس در پاسخ او از من سپاسگزاري مي‌كند». براي مردان معناي عشق چيزي شبيه به اين است.استراتژي چهارم: از ابراز هيجانات و احساسات دوري كنيدابراز احساسات و هيجاناتي مثل گريه كردن در مذاكرات مي‌تواند به سادگي جايگاه‌تان را به خطر بيندازد. مردان در اجتماع فرا گرفته‌اند كمتر از زنان احساسات‌شان را به نمايش بگذارند. شايد مردان بيش از اندازه خشك و جدي هستند. اين بحث ديگري است كه فكر مي‌‌كنم بهتر است در اينجا به آن نپردازيم. نوع تربيت و شخصيت زنان به گونه‌اي ديگر است. زنان براساس پژوهش‌هاي دانشگاه مينه‌سو تا چهار برابر گريه مي‌كنند.

همچنين بهتر است در محل كار نيز خيلي احساساتي نباشيد و هيجانات‌تان را نشان ندهيد. فردي كه گريه مي‌كند، به دنبال اظهار همدردي از طرف شنونده است. گاهي فردي كه اشك مي‌ريزد همچنين اين پيام نهاني را به شنونده مي‌دهد كه توانايي انجام كاري را ندارد. گريه كردن، كساني را كه احساسات‌شان را سركوب كرده‌اند ناراحت و عصباني مي‌كند.اگر چنين افرادي دوست ندارند با احساسات خودشان روبه‌رو شوند، قطعا از رويارويي با احساسات و هيجانات ديگران هم ناراحت مي‌شوند. مردان گاهي احساس مي‌كنند زناني كه گريه مي‌كنند. در حال فريب دادن‌شان هستند.اگراحساس مي‌كنيد كه نياز به گريه كردن داريد، مي‌‌توانيد جلسه‌ مذاكره را براي مدتي ترك كنيد، به دستشويي برويد و گريه كنيد. هنگامي كه گريه‌تان تمام شد.

آبي به سر و صورت‌تان بزنيد، ‌نفس عميقي بكشيد و دوباره به جلسه‌ مذاكره بازگرديد. اگر عادت به گريه كردن داريد، سعي كنيد اين رفتارتان را تغيير دهيد. نفس‌هاي عميق مي‌تواند آرام‌تان كند يا نوشيدن چاي بابونه مي‌تواند آرامش را دوباره به شما بازگرداند و شما را براي ادامه‌ جلسه مذاكره آماده كند.باز هم شما را به تماشاي فيلم «تلما و لوييس» دعوت مي‌كنم.صحنه‌اي را نگاه كنيد كه لوييس با پليسي به نام هال تلفني صحبت مي‌كند. هال تلاش مي‌كند لوييس را قانع كند خود را به قانون معرفي كند و در عوض در محكوميتش تخفيف بگيرد. او درباره‌ گذشته‌ خودش حرف مي‌زند و داستان گذشته‌اش لوييس را به گريه مي‌اندازد. اما لوييس در مقابل اين احساس مقاومت مي‌كند و جلوي گريه‌اش را مي‌گيرد. لوييس در اين صحنه آرام و قوي باقي مي‌ماند و احساساتش را بروز نمي‌دهد.منبع:ماهنامه دنیای زنان/سلامت نیوز

 


بهترین راه بهبود کیفیت هوا در خانه


آسانترین راه خرید برنامه در کنسول ps4


به همسرت اعتماد نداری؟

پرفروش ترین پکیج‌های جنسی رو از اینجابخر


تجربه روابط جنسی لذتبخش و ایمن

چطور با پسر حرف بزنیم

درانتخاب همسرآینده‌تان دچارتردید شده‌اید؟


جراحی زیبایی سینه و شکم


اگر شما هم مشکل ملکی دارید تماس بگیرید


قیمت امروز بلیط اتوبوس به هرکجای ایران


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!


درخواست وکیل طلاق و مشاوره تلفنی رایگان


درمان نازایی زنان و مردان


پرطرفدارترین شوینده های نایاب در بازار


بلیطت رو به قیمت لحظه آخر بخر!

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

چطور با پسر حرف بزنیم
چطور با پسر حرف بزنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *