چگونه حال پسر را بگیریم؟

 
helpkade
چگونه حال پسر را بگیریم؟
چگونه حال پسر را بگیریم؟

احتمالا زمانیکه شما برای جلب توجه پسر موردعلاقه‌تان تلاش می‌کنید گاهی بسیار ناامید می‌شوید و فکر می‌کنید این کار شدنی نیست؛ چراکه همیشه از هرکسی که خوشتان نمی‌آمده فورا جذب شما می‌شده اما همین که به شخصی علاقه‌مند می‌شوید هیچ نشانه‌ای از علاقه و توجه در او پیدا نمی‌کنید. به همین خاطر شاید دست به انجام کارهایی بزنید که پسر مورد‌علاقه‌تان را بیشتر از خود دور کنید تا اینکه بدستش بیاورید. در این مقاله ما سعی می‌کنیم تا روش‌ها و تکنیک‌هایی را به شما بیاموزیم تا بتوانید از طریق آن‌ها توجه پسر مورد‌نظرتان جلب کنید و او را شیفته خودتان کنید.

فهرست مطالب

اعتماد به نفس نقشی کلیدی در جلب توجه پسر مورد علاقه‌تان دارد. چه یک دختر پرشور معاشرتی باشید، چه دختری کم‌حرف و گوشه‌گیر، در هر حال باید اعتماد به نفس داشته باشید و خودتان را قبول داشته باشید. با اعتماد به نفس می‌توانید نظر پسر مورد علاقه‌تان را به خود جلب کنید. سوال اینجا است که چه چیزی باعث می‌شود اعتماد به نفس پیدا کنید؟ این عامل می‌تواند یک لباس زیبا یا عطر خوشبویی باشد که به شما احساس خاص بودن می‌دهد؛ مطمئناً عامل‌های بسیاری در زندگیتان وجود دارد که به ارتقاء اعتماد به نفستان کمک می‌کند. البته فقط ظاهر زیبا نیست که به شما اعتماد به نفس می‌دهد. اعتماد به نفس درونی مهم‌تر از اعتماد به نفسی است که ریشه در ظاهر زیبا دارد. اگر خودتان را دوست داشته باشید، اتفاقات خوبی برایتان رخ می‌دهد و شادی و موفقیت را به سمت خودتان جذب می‌کنید. اگر خودتان را باور داشته باشید، اعتماد به نفستان نیز بیشتر خواهد شد.

حتما بخوانید: مشاوره روانشناسی افزایش اعتماد بنفس: توجه به علایق و تغییر دیدگاه 

چگونه حال پسر را بگیریم؟

بهترین راه برای مجذوب و شیفته کردن پسر مورد نظرتان این است که با نشان دادن توانایی‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردتان توجهش را جلب کنید و او را به خودتان علاقه‌مند کنید. شناختن دختر جذاب و هیجان‌برانگیزی که توانایی‌های زیادی دارد، همیشه برای پسرها جالب است، پس به او نشان بدهید که واقعاً از هر انگشتتان یک هنر می‌بارد. برای جلب توجه پسر مورد علاقه‌تان باید استعدادها و فعالیت‌هایی را که شما را خاص و جذاب می‌کند، به معرض نمایش بگذارید. برای مثال اگر نقاش ماهری هستید، دفعۀ بعد که او را در دوروبرتان دیدید، کارهایتان را به دوستانتان نشان بدهید و به او هم بفهمانید که چه نقاش چیره‌دستی هستید.

اگر می‌خواهید در جمع بقیۀ دخترها بدرخشید، باید خاص و منحصر به فرد باشید. خاص بودن سخت نیست، چون احتمالاً شما هم مانند هر انسان دیگری علائق، استعدادها و عادت‌های منحصر به فردی دارید و با نشان دادن آنها می‌توانید پسر مورد علاقه‌تان را جذب کنید. منحصر به فرد بودن یعنی این که همرنگ جماعت نباشید. مثلاً می‌توانید به جای این که مانند بقیۀ دخترها منتظر بمانید تا او برای قرار گذاشتن پیشقدم شود، خودتان پا پیش بگذارید و او را به صرف شام در یک رستوران دعوت کنید.

اگر دید مثبتی به زندگی داشته باشید، چون آغوشتان را به روی اتفاقات خوب باز می‌کنید، طبعاً اتفاقات خوبی هم برایتان رخ خواهد داد. این نظریه دربارۀ جلب توجه مردان نیز مصداق دارد. اگر پسر مورد علاقه‌تان شما را با چشمانی درخشان و لبی خندان ببیند، انرژی مثبتتان به او هم سرایت می‌کند و او را سرشار از هیجان می‌کند. به خاطر بسپارید که مثبت‌اندیشی و انرژی مثبت مسری است. مطمئن باشید که اگر پسر مورد علاقه‌تان متوجه نگرش مثبتتان بشود، ترغیب می‌شود که شما را بیشتر بشناسد.

یک راه دیگر برای متمایز شدن از بقیه و جلب توجه و جذب پسر مورد علاقه‌تان این است که یک دختر مستقل و رهبر باشید. البته منظورمان این نیست که برای ریاست انجمن‌های دانشجویی نامزد شوید، اما باید سرسختانه پای عقایدتان بایستید. برای مثال می‌توانید نمایندۀ کلاستان بشوید. اکثر پسرها به خاطر قبول کردن این مسئولیت و بیان شجاعانۀ عقایدتان به شما احترام خواهند گذاشت، حتی اگر تحسین و احترامشان را صراحتاً به زبان نیاورند.

تاثیر اولی که در نخستین برخورد بر روی دیگران به جا می‌گذارید، بسیار مهم است. اهمیت این تاثیر اولیه در ملاقات با پسری که به او علاقه دارید، صدچندان می‌شود. عصبی بودن گاهی اوقات باعث می‌شود که ساکت و خجالتی بشوید و نسبت به پسری که دوستش دارید، بی‌توجه و بی‌تفاوت به نظر برسید. برای این که تاثیر خوبی روی پسر مورد علاقه‌تان باقی بگذارید، نباید از دیگران کناره بگیرید یا از این بترسید که مبادا با نزدیک شدن به او از خودتان یک احمق بسازید. مهربان و مودب باشید و اگر کاری کردید که مایۀ خجالتتان شد، فراموشش کنید و به سرعت تسلیم نشوید.

مهم نیست که چقدر دلتان می‌خواهد این پسر جذاب به شما توجه کند، در هر حال نباید با کلافگی و درماندگی رفتار کنید. ناامیدی اصلاً جذاب نیست و اگر خودتان را بیش از حد علاقه‌مند نشان بدهید، به سرعت دلش را می‌زنید و او دیگر کمترین توجهی به شما نخواهد کرد. فرصت نفس کشیدن را از او نگیرید و با توجه بیش از حد خفه‌اش نکنید.

حتما بخوانید: چطور عشقم رو جذب کنم؟ (11 راه علمی برای جذب مردان) 

لازم به تکرار نیست که جذابیت ظاهری نقش قابل توجهی در جذب مردان دارد و مردان در نخستین نگاه کاملاً به ظاهر طرف مقابل توجه می‌کنند. لباس‌هایی را که جلوۀ بیشتری به زیبایی‌های زنانه‌تان می‌دهد، امتحان کنید، اما مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید و خودتان را انگشت‌نما نکنید.

ظاهری ساده و شیک همیشه می تواند نظر هر مردی را جلب کند. هیچ وقت سعی نکنید برای جلب توجه مردان دست به روش های نامتعارف بزنید. برای مثال آرایش غلیظ شاید در ابتدا توجه آن‌ها را جلب کند اما حقیقت این است که این توجه ماندگار نیست و بعد از مدتی کمرنگ خواهد شد.

حتما بخوانید: چی بپوشم پسرا خوششون بیاد؟ (تیپای دخترونه که پسرا میپسندن)

با آرامش رفتار کنید و عصبی و بی‌تاب نباشید. هر از گاه در حالی که با ظرافت با مداد یا فنجان قهوه‌تان بازی می‌کنید، به او خیره شوید. حواستان به رفتارهای غیرکلامیتان باشد چراکه می توانند تاثیر بسیار زیادی روی پسر موردعلاقه‌تان داشته باشند.

پسرها همیشه جذب دخترهایی می‌شوند که گل سرسبد هر جمع و محفلی هستند. پس وقتی با دوستانتان هستید، با آنها خوش بگذرانید. وقتی او ببیند دختر شاد و سرزنده‌ای هستید که از زندگی کردن لذت می‌برد، بعید است که شما را ندیده بگیرد.

پس تا می‌توانید به خودتان برسید و تفریحات سالمی با دوستانتان ترتیب بدهید. ورزش‌های دست جمعی، کوه نوردی، پیاده روی، سینما، کنسرت و .. می‌تواند از جمله فعالیت‌هایی باشد که می‌توانید آن‌ها را انجام دهید.

اگر می‌توانید کنار میزش بنشینید یا بهانه‌ای پیدا کنید و با هم هم‌کلام شوید. به او بفهمانید که به او علاقه دارید، در عین حال زیاده‌روی هم نکنید و هر بار که او را می‌بینید سراسیمه به سمتش ندوید.

هر از گاه “تصادفاً” او را در جایی مانند کافه یا دورهمی‌های دوستانه ببینید. می‌توانید از تکنیک‌های گفته شده برای جذب پسر مورد علاقه‌تان استفاده کنید، اما ضرورتی ندارد که حتماً با او حرف بزنید. فقط توجهش را جلب کنید و کاری کنید که وقتی حضور ندارید، دلتنگتان بشود.

این روزها شبکه‌های اجتماعی نقش بسیار مهمی در آشنایی با دیگران دارند، و وقتی هم که می‌خواهید توجه فردی را جلب کنید و او را به شناختن خودتان ترغیب کنید، می‌توانند به کارتان بیایند. پست‌های وبلاگتان یا عکس‌های اینستاگرامتان همه و همه باعث می‌شود که پسر مورد علاقه‌تان با علائق و جنبه‌های مختلفی از زندگیتان آشنا شود و بیشتر شما را بشناسد. پس سعی کنید با حساب‌های کاربریتان در شبکه‌های اجتماعی توجهش را جلب کنید.

حتما بخوانید: چگونه در چت و فضای مجازی جذاب باشم (چطور در چت پسری را تور کنم؟) 

باید با پیام‌هایتان حسی را به او منتقل کنید تا به حال کسی به او منتقل نکرده است. پیام‌‌های که با موبایلتان برای او می‌فرستید باید نشان بدهد که شما چقدر محترم، خاص، شوخ و قابل اعتماد هستید و از جذابیت و سیاست زنانه برخوردارید. از آنجایی که هر دختری این مهارت را ندارد که در پیام این ویژگی‌ها را نشان بدهد، شما با این کار برای او منحصر به فرد می‌شوید. هیچ وقت قدرت پیام‌هایتان را دست کم نگیرید امروزه همه به موبایلشان وابسته هستند و ساعات زیادی را در حال استفاده از آن هستند، اگر شما بتوانید با این دستگاه حس خوب و منحصر به فردی را به او بدهید او به جای موبایلش به حسی که شما با موبایل به او منتقل می‌کنید وابسته می‌شود. رادیو عشق در دوره جذب عشق با موبایل رموز جذب کردن فرد مورد علاقه‌تان را از طریق موبایل و پیام به در اختیارتان قرار داده است.

اگر پسر مورد علاقه‌تان را در دانشگاه و محل کار مرتب ملاقات می‌کنید می‌توانید هرازچند گاهی از او درخواست کمک کنید. مردها معمولا دوست دارند به خانم‌ها کمک کنند چرا که با این کار حس مردانگی در آن‌ها تحریک می‌شود و احساس قدرت می‌کنند. یادتان باشد که در انجام این کار زیاده روی نکنید. زمانیکه شما 2-3 بار این درخواست را از او داشته باشید طبیعتا خودش متوجه احساس شما خواهد شد.

اگر بتوانید پسری را بخندانید، می‌توانید مطمئن باشید که توجهش را هم جلب کرده‌اید. البته اول باید حس شوخ طبعیش را بسنجید. برخی افراد حرف‌های کنایه‌دار برایشان جالب‌تر است و برخی شوخی‌های بی‌پروا را ترجیح می‌دهند. اگر او را خوب نمی‌شناسید، از تعریف کردن جوک‌های خودمانی و بحث‌برانگیز خودداری کنید.

اگر قصد جلب کردن توجه پسری را دارید که به او علاقه‌مند شده‌اید بهتر است کمی صبور باشید و تکنیک‌های زیر را انجام دهید. اعتماد به نفس خود را بهبود ببخشید. با نشان دادن مهارت‌ها و استعدادهای هنری، درسی، یا حتی ورزشی خود به صورت غیرمستقیم اشتیاق او را ترغیب کنید. سعی کنید نسبت به دختران دیگر خاص باشید. این کار را از طریق بهبود مهارت‌ها و استعدادهای خود انجام دهید. خوش بین باشید و دورادور انرژی مثبت خود را برای او بفرستید. از خودتان چهرۀ دختری مستقل را نشان دهید. او را تحت تاثیر قرار دهید و بیش از اندازه پیگیر او نباشید. به ظاهرتان اهمیت دهید و با رفتارهای غیرکلامی خود او را ترغیب کنید. به تفریحات دخترانه خود بپردازید و نشان دهید که دختر شاد و سرزنده‌ای هستید. گاهی از او کمک بگیرید و سعی کنید در مکان‌های مشترکی به صورت اتفاقی با هم ملاقات کنید. از شبکه‌های اجتماعی غافل نشوید و برای او پیام بفرستید. اگر تمام این تکنیک‌ها را به درستی انجام دهید می‌توانید به پسر موردعلاقه‌تان برسید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

چگونه حال پسر را بگیریم؟

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

53 بازدید

57 بازدید

131 بازدید

117 بازدید

196 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام بنده ۱۸ ساله هستم و دختر هستم حدودا ۲۰۰ روزی هست که از یه آقایی خوشم میاد که ۲۹ ساله هستن از لحاظ اختلاف سنی اصلا مشکلی با ایشون ندارم بخاطر اینکه خودم دوست دارم با افرادی ارتباط برقرار کنم که ازم بزرگتر باشن از بودن کنار کسایی که همسن و سال خودم هستن حوصله ام سر میره این آقا دبیر من هستن و فقط سه بار ایشون رو به صورت حضوری دیدم ولی توی مجازی گاها باهاشون صحبت میکنم نماینده ی ایشون هستم ایشون شاگردای زیادی دارن و مجرد هستن و توی شهر دیگه ای ساکن هستن ایشون تهران و بنده کردستان هستم میخواستم بدونم راهی برای جذب ایشون وجود داره؟ در حای که از موقعیت اجتماعی خوّی برخوردار هستن .. شدیدادل بسته ی ایشونم

سلام دوست گرامی علاقه به استاد و شخصی که دور از دسترس شماست و سن بالاتری نسبت به شما دارد، از نشانه‌های برجسته طرحواره رهاشدگی است. بهتر است ابتدا مشاوره فردی دریافت کنید تا علت این کشش و علاقه را پیدا کنید و سپس این علاقه ارزیابی شود.

سلام من یک سالی میشه که یک پسری را دوست دارم و به صورت حضوری بهش گفتم دوسش دارم و اون فقط بهم گفت الکی میگی و الان یک ماهی است که داره از خودش عکس العمل نشون میده مطمئن نیستم که این عکس العمل ها نشون دهنده این است که منو دوست داره دیگه خسته شدم میتونید کمکم کنید که هنوزم باید صبر کنم که شاید اون بیاد بگه یا خودم بگم؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. توصیه می‌شود که به صورت مستقیم ابراز علاقه از طرف خانم انجام نشود، چون معمولاً نتیجه خوبی ندارد. تا زمانی که او نتواند به صورت مستقیم به شما ابراز علاقه کند، حسابی روی رابطه نمیتوان باز کرد. برای اینکه بتوانید مهارت صحیح برای جذب کردن عشق یاد بگیرید، می‌توانید در دوره «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» شرکت کنید.

سلام ،پسردایی من ۳_۴ سال ازمن بزرگتره و من توی جمع فامیل تنها نوه ی دختری هستم و از بعضی نگاه ها و رفتار هاش برداشت کردم که ازمن خوشش میاد اما میتونه خیلی طبیعی باشه اما تنها چیزی که توجه ام رو جلب کرده اینه که رفتار بقیه پسر های فامیل اینطور نیست

سلام من 5 ساله با ی پسر دوست معمولیم و قبلا رفیقش رلم بود قبل رل زدنم با رفیقش این پسره منو خیلی دوست داشت ولی من قبول نکردم الان خودم عاشقش شدم و بهش گفتم اونم دوسم داره و روم غیرت داره ولی با دوستم رل زده ی چند وقتیم بود با دوستم جدا شدند و با من رل بود حدود یک ماه ولی دوباره دوسم برگشت اون پسر برگشت پیش دوستم چیکار کنم ک بیاد با من

سلام دوست گرامی سرمایه‌گذاری اشتباهی انجام دادید و در تلاش هستید مسیر اشتباه را ادامه دهید. بهتر است او را کنار بگذارید، چون او به سمت دوست شما برگشته است.

سلام‌ من از پسری خوشم‌میاد من ۱۷سالمه و اون ۲۴ولی‌نمیدونم چطور بهش پیام بدم اخرین باز بهم گفت تا دیدار بعدی خدانگهدار تو چت و بعد از اون بهم اصلا تکست نمیده ولی من از اونجایی که کاریزما دارم هر وقت بیرون در میام حتی بعد دوهفته اونو ناخداگاه بیرون میبینم و‌لی نمیدونم چیکار کنم بهش پیام بدم یا ندم غرورم میشکنه کوچیک میشم باید اون بده با اینکه کلا بیخیال بشم که دوست ندارم ولی خوشم میاد بشناسم ببینم چطوره کلا موندم تو دوراهی که پیام بدم یانه

سلام دوست گرامی خیر پیامی ارسال نکنید. این شیوه مستقیم ابراز علاقه در آینده رابطه شما را مختل می‌کند. ابتدا باید به سن خودتان توجه داشته باشید. حضور شما در سن نوجوانی این هیجان را به شما می‌دهد که بخواهید هر چیزی را تجربه کنید. بهتر است پیش از هرگونه اقدام و یا تصمیم عملی، با مشاور مشورت کنید.

سلام من 16سالمه و اون 18سالشه خیلی الکی خودمو اذیت میکنم نگران از دست دادنشم خیلی این حرفارو تکرارمیکنه ازاینکارام خوشش نمیاد و اذیتش میکنم بااین کارام زود دربرابر مشکلات تسلیم میشم میگه خیلی ضعیفی میشه راهنماییم کنین ک چجوری اینکارارو کناربزارم؟

سلام دوست گرامی سن هردوی شما پایین است و بسیاری از رفتارهایی که در رابطه اتفاق میفتد، به علت سن شماست. اما درباره ترس از دست دادن، نیاز دارید مهارت‌های زندگی را آموزش ببینید تا بتوانید به رفتارهای خودتان مسلط تر باشید. شما می‌توانید نوبت مشاوره خودتان را از رادیوعشق رزرو کنید.

من از یه پسر خیلی خوشم میاد خیلی دوستش دارم باهاش توی برنامه حرف زدم یه اتفاقی افتاد که اون به من گفت ما فقط دوستیم عاشقش که نیستیم من چطوری دل اون رو به دست بیارم اینو بگم من 16 سالمه اون 29 ساشه

سلام دوست گرامی طرف مقابل به درستی اشاره کرده که عاشق هم نیستید، چون هنوز همدیگر را نمی‌شناسید و احتمالا حضوری ندیدید. شما سن کمی دارید و اختلاف سنی‌تان با طرف مقابل نیز زیاد است. دلیل اینکه می‌خواهید دل او را به دست بیاورید چیست؟ در واقع چه ویژگی‌هایی در ایشان وجود دارد که هدف شما به دست آوردن دل او شده است؟ ابتدا این مسائل را مشخص کنید تا بدانیم تا چه میزان از خودتان، طرف مقابل و رابطه عاطفی اطلاعات دارید. می‌توانید این روند را با مشاوران رادیوعشق درمیان بگذارید.

سلام من۲۸ سالمه و از یه پسره ک شیرینی فروشی داره خوشم اومده یبار فقط رفتم مغازه ش حس کردم اونم شاید بمن علاقه داشته باشه مسیر هرروزم از جلوی مغازه ش ردمیشم حالا میخاستم ببینم چجوری میتونم باهاش ارتباط بگیرم درواقع ب چ بهونه ای؟!شاید واسه سن من خنده دار باشه ولی ادم ارومی هستم و ی شهرکوچیک هستم ک راحت نیس ارتباط برقرار کردن

سلام دوست گرامی ابتدا باید از خودتان بپرسید از چه ویژگی در این آقا خوشتان آمده است و در واقع دلیل توجه شما به ایشان چه بوده است؟ سپس معیارهای خودتان را برای انتخاب یک فرد ایده‌آل مدنظر قرار دهید. اگر این معیارها نزدکی بهم باشند شما می‌توانید از طریق آموزش مراحل جذب عشق توجه ایشان ره به خود جلب کنید. اشاره کردید حس می‌کنید او هم به شما حس دارد. او چه رفتاری نشان داده است که شما این برداشت را دارید؟ قبل از ایجاد یک رابطه روی آن حساب نکنید تا منجر به پشیمانی شما نشود. برای آموختن مسیر صحیح جذب عشق از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام یه پسری هست که نمیدونم واقعا دوستش دارم یا نه ولی دلم میخواد همش ببینمش:/ ولی خب از طرفی نه دلم میخواد به عنوان دوست دخترش باشم نه همسر چون خانواده هامون به هم نمیخورن تا حدودی هم شناخت دارم ازش ولی یکم گیج شدم نمیدونم چه کنم؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. گیج شدن شما ممکن است به این دلیل باشد که معیارهای مشخصی برای انتخاب همسر یا رابطه عاطفی ندارید. وقتی می‌دانید که او برای شما مناسب نیست، بهتر است این ذهنیت را از خود دور کنید که او تغییر می‌کند و مناسب شما می‌شود.

سلام. من از یه پسری خوشم اومده. من و اون 6 سال تفاوت سنی داریم. من 15 و اون هم 21 سالشه و تقریبا هر شب میبینمش و خیلی دوستش دارم اما نمیتونم بفهمم حس اون رو و میخوام که اونم بهم علاقه مند شه. اما مثلا نمیتونم باهاش خیلی حرف بزنم یعنی نمیتونم خیلی بهش نزدیک بشم. لطفا اگه راه حلی هست بهم بگین.

سلام دوست گرامی سنی که شما در آن قرار دارید، سن نوجوانی است. یعنی زمانی که هیجانات و گرایش به جنس مخالف در بالاترین سطح خود قرار دارد. بنابراین دلیل گرایش شما با ایشان طبیعی است. اما در مورد سوالی که پرسیدید که او به شما علاقمند است یا خیر و چه کنید که او را به خود علاقمند کنید؟ در حالتی که صحبت کردن با او و یا جذب ایشان کار سختی باشد، نیاز دارید که فرصتی فراهم کنید تا راجع به یک مساله مشترک غیر رابطه با او صحبت کنید. عزت نفس خود را تقویت کنید و اجازه دهید ایشان به صورت مستقیم به شما ابراز علاقه کند. اما به صورت کلی بهتر است در این سن وارد رابطه عاطفی نشوید.

سلام من 21سالمه و مدتی با فردی که۲۴ سالشه و خیلی سر به زیر وپاکه و اصلا شبیهه ادمای امروزی نیس اشنا شدم نوعی همکار هستیم و بعد ۴ ۵ ماه ایشون شروع کردن به حرف زدن با من در رابطه با کار اما با شوخ طبعی زیاد جوری ک سعی داشت بخندونه منو الان حدود چند ماهی هست ک میگذره و برخلاف اون چند ماه اول مستقیم تو چشام نگاه میکنه ولی خب من نمیدونم ک حسش چیه و اینکه وضعیت مالیش از من پایینتره و درگیره کارو خانوادشه و خود من هم از سر به زیریش عاقل بودنش خوشم میاد موقع حرف زدن باهاش قلبم تند تند میزنه ولی دیگه نمیدونم ربطی به سنم داره یا اینکه واقعادوسش دارم الان سوال من اینه ایشون منو دوس داره چطوری کاری کنم سر صحبتو باز کنه و راحت تر شه بامن??

سلام دوست گرامی به 2 نکته توجه کنید: 1) تا وقتی به صورت مستقیم به شما ابراز علاقه نکرده است، روی او حساب ویژه‌ای باز نکنید 2) تلاش کنید تا درباره زندگی و روزمره او اطلاعات بیشتری کسب کنید. معیارهای خودتان را بررسی کنید و علت اینکه به او جذب شدید را برای خودتان حتما مرور کنید. برای دریافت راهنمایی بیشتر می‌توانید در دوره «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» شرکت کنید.

سلام . یک پسری که خیلی از خودم کوچکتره مرتب بمن اظهار علاقه و عشق میکنه . من تنهام و اونم خیلی اصرار میکنه . ازش بدم نمیاد . اما آخه خیلی برای سن من کوچکه . خیلی احمقانه ست اگر بگم دارم یواش یواش بهش جذب میشم ؟ اصلا گیج شدم . نه دوست دارم خودمو کوچک کنم . نه تحمل دوری از اونو دارم . چه کنم ؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و او اشاره‌ای نکردید و اینکه چندوقت از شما بزرگتر هستند؟ نه، این احمقانه نیست که شما نسبت به فردی که مرتب به شما ابراز علاقه می‌کند، جذب شوید. اما قبل از پذیرفتن علاقه ایشان از خودتان بپرسید که دلیل اینکه او جذب شما شده است چیست؟ همچنین به این نکته دقت کنید که به خاطر اختلاف سن نقش ما از یک دوست، تبدیل به یک مادر یا معلم تبدیل نشود.

سلام وقتتون بخیر: من و خانوادم تقریبا 5سالی هست که خونمون رو عوض کردیم ومن از اولین باری که برای دیدن خونه اومدیم پسر همسایمون رو دیدیم و تقریبا از اون خوشم اومد ولی خب سریع یادم رفت تا اینکه اسباب کشی کردیم و من هر روز با این آقا مواجه میشدم تا الان و تقریبا بیشترین چیز هارو از ایشون میدونم و خانوادشون.علاقه مند شدم ولی نمیدونم چیکار کنم میشه کمکم کنید؟ آخه راهکار های بالا بعضی هاش واقعا سخته مثلا سر صحبت رو باز کنم خوب نمیشه حرفی زد:/ و اینکه به ظاهر پسری میاد که سرش تو لاک خودشه ولی خب جنتلمنه…

سلام دوست گرامی اشاره‌ای به سن خودتان و طرف مقابل نکردید. ابتدا باید علت‌هایی که باعث شده به ایشان علاقمند باشید را مشخص کنید تا یک هیجان زودگذر نباشد. سپس نیاز دارید که معیارها و ویژگی‌های ایشان را با معیارهایی که در ذهن خودتان در نظر دارید بسنجید. مسیر درست جذب عشق را یاد بگیرید و برای یادگیری این مسیر می‌توانید دردوره جذب عشق از آشنایی تا ازدواج شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، نکات طلایی جذب عشق از آشنایی تا ازدواج را مطالعه کنید.

سلام . میدونم خیلی مسخرست ولی من از یه پسری که هرشب میاد پارک و میبینمش خوشم میاد تقریبا سربه زیر و مغروره و من یه دختر چادری خیلی دوست دارم توجهش رو به خودم جلب کنم و با راهکارای شما نمیتونم چون امکانش نیست ن اسمش رو میدونم ن چیز دیگه ای یکسالی میشه که ازش خوشم میاد ولی اون منو نمیبینه میتونین بهم کمک کنین؟؟

سلام دوست گرامی اینکه بدون هیچ شناختی از او خوشتان آمده، کمی غیرمنطقی است اما می توانید براساس یک بهانه سر صحبت را با او باز کنید. اما ابتدا باید سن شما، شرایط تان و دلیل جذب به ایشان بررسی شود. برای مشاوره و شیوه صحیح جذب عشق از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

منو دوست پسرم ۶ ساله باهمیم و من خانوادم زیاد نمیزارن که بیرون برم ببینمش بهم خیانت کرد و بهم گفت که سه روز با دختری وارد رابطه شده گفت بخاطر اینکه از هم دور شدیم اینجوری شد…بعدش خیلی پشیمون شده و میخواد برگرده گفت حسی به اون طرف نداره با این که دیدم پیام های عاشقانه داده بود ولی الان پشیمونه نمیدونم دوباره فرصت بدم یا نه؟

سلام دوست گرامی اگه واقعا پشیمان هستند میتونید بهشون فرصت مجدد بدهید اما با شرایط مشخص و جدید و در صورت تکرار مجدد رابطه را تمام کنید

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

احتمالا زمانیکه شما برای جلب توجه پسر موردعلاقه‌تان تلاش می‌کنید گاهی بسیار ناامید می‌شوید و فکر می‌کنید این کار شدنی نیست؛ چراکه همیشه از هرکسی که خوشتان نمی‌آمده فورا جذب شما می‌شده اما همین که به شخصی علاقه‌مند می‌شوید هیچ نشانه‌ای از علاقه و توجه در او پیدا نمی‌کنید. به همین خاطر شاید دست به انجام کارهایی بزنید که پسر مورد‌علاقه‌تان را بیشتر از خود دور کنید تا اینکه بدستش بیاورید. در این مقاله ما سعی می‌کنیم تا روش‌ها و تکنیک‌هایی را به شما بیاموزیم تا بتوانید از طریق آن‌ها توجه پسر مورد‌نظرتان جلب کنید و او را شیفته خودتان کنید.

فهرست مطالب

اعتماد به نفس نقشی کلیدی در جلب توجه پسر مورد علاقه‌تان دارد. چه یک دختر پرشور معاشرتی باشید، چه دختری کم‌حرف و گوشه‌گیر، در هر حال باید اعتماد به نفس داشته باشید و خودتان را قبول داشته باشید. با اعتماد به نفس می‌توانید نظر پسر مورد علاقه‌تان را به خود جلب کنید. سوال اینجا است که چه چیزی باعث می‌شود اعتماد به نفس پیدا کنید؟ این عامل می‌تواند یک لباس زیبا یا عطر خوشبویی باشد که به شما احساس خاص بودن می‌دهد؛ مطمئناً عامل‌های بسیاری در زندگیتان وجود دارد که به ارتقاء اعتماد به نفستان کمک می‌کند. البته فقط ظاهر زیبا نیست که به شما اعتماد به نفس می‌دهد. اعتماد به نفس درونی مهم‌تر از اعتماد به نفسی است که ریشه در ظاهر زیبا دارد. اگر خودتان را دوست داشته باشید، اتفاقات خوبی برایتان رخ می‌دهد و شادی و موفقیت را به سمت خودتان جذب می‌کنید. اگر خودتان را باور داشته باشید، اعتماد به نفستان نیز بیشتر خواهد شد.

حتما بخوانید: مشاوره روانشناسی افزایش اعتماد بنفس: توجه به علایق و تغییر دیدگاه 

چگونه حال پسر را بگیریم؟

بهترین راه برای مجذوب و شیفته کردن پسر مورد نظرتان این است که با نشان دادن توانایی‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردتان توجهش را جلب کنید و او را به خودتان علاقه‌مند کنید. شناختن دختر جذاب و هیجان‌برانگیزی که توانایی‌های زیادی دارد، همیشه برای پسرها جالب است، پس به او نشان بدهید که واقعاً از هر انگشتتان یک هنر می‌بارد. برای جلب توجه پسر مورد علاقه‌تان باید استعدادها و فعالیت‌هایی را که شما را خاص و جذاب می‌کند، به معرض نمایش بگذارید. برای مثال اگر نقاش ماهری هستید، دفعۀ بعد که او را در دوروبرتان دیدید، کارهایتان را به دوستانتان نشان بدهید و به او هم بفهمانید که چه نقاش چیره‌دستی هستید.

اگر می‌خواهید در جمع بقیۀ دخترها بدرخشید، باید خاص و منحصر به فرد باشید. خاص بودن سخت نیست، چون احتمالاً شما هم مانند هر انسان دیگری علائق، استعدادها و عادت‌های منحصر به فردی دارید و با نشان دادن آنها می‌توانید پسر مورد علاقه‌تان را جذب کنید. منحصر به فرد بودن یعنی این که همرنگ جماعت نباشید. مثلاً می‌توانید به جای این که مانند بقیۀ دخترها منتظر بمانید تا او برای قرار گذاشتن پیشقدم شود، خودتان پا پیش بگذارید و او را به صرف شام در یک رستوران دعوت کنید.

اگر دید مثبتی به زندگی داشته باشید، چون آغوشتان را به روی اتفاقات خوب باز می‌کنید، طبعاً اتفاقات خوبی هم برایتان رخ خواهد داد. این نظریه دربارۀ جلب توجه مردان نیز مصداق دارد. اگر پسر مورد علاقه‌تان شما را با چشمانی درخشان و لبی خندان ببیند، انرژی مثبتتان به او هم سرایت می‌کند و او را سرشار از هیجان می‌کند. به خاطر بسپارید که مثبت‌اندیشی و انرژی مثبت مسری است. مطمئن باشید که اگر پسر مورد علاقه‌تان متوجه نگرش مثبتتان بشود، ترغیب می‌شود که شما را بیشتر بشناسد.

یک راه دیگر برای متمایز شدن از بقیه و جلب توجه و جذب پسر مورد علاقه‌تان این است که یک دختر مستقل و رهبر باشید. البته منظورمان این نیست که برای ریاست انجمن‌های دانشجویی نامزد شوید، اما باید سرسختانه پای عقایدتان بایستید. برای مثال می‌توانید نمایندۀ کلاستان بشوید. اکثر پسرها به خاطر قبول کردن این مسئولیت و بیان شجاعانۀ عقایدتان به شما احترام خواهند گذاشت، حتی اگر تحسین و احترامشان را صراحتاً به زبان نیاورند.

تاثیر اولی که در نخستین برخورد بر روی دیگران به جا می‌گذارید، بسیار مهم است. اهمیت این تاثیر اولیه در ملاقات با پسری که به او علاقه دارید، صدچندان می‌شود. عصبی بودن گاهی اوقات باعث می‌شود که ساکت و خجالتی بشوید و نسبت به پسری که دوستش دارید، بی‌توجه و بی‌تفاوت به نظر برسید. برای این که تاثیر خوبی روی پسر مورد علاقه‌تان باقی بگذارید، نباید از دیگران کناره بگیرید یا از این بترسید که مبادا با نزدیک شدن به او از خودتان یک احمق بسازید. مهربان و مودب باشید و اگر کاری کردید که مایۀ خجالتتان شد، فراموشش کنید و به سرعت تسلیم نشوید.

مهم نیست که چقدر دلتان می‌خواهد این پسر جذاب به شما توجه کند، در هر حال نباید با کلافگی و درماندگی رفتار کنید. ناامیدی اصلاً جذاب نیست و اگر خودتان را بیش از حد علاقه‌مند نشان بدهید، به سرعت دلش را می‌زنید و او دیگر کمترین توجهی به شما نخواهد کرد. فرصت نفس کشیدن را از او نگیرید و با توجه بیش از حد خفه‌اش نکنید.

حتما بخوانید: چطور عشقم رو جذب کنم؟ (11 راه علمی برای جذب مردان) 

لازم به تکرار نیست که جذابیت ظاهری نقش قابل توجهی در جذب مردان دارد و مردان در نخستین نگاه کاملاً به ظاهر طرف مقابل توجه می‌کنند. لباس‌هایی را که جلوۀ بیشتری به زیبایی‌های زنانه‌تان می‌دهد، امتحان کنید، اما مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید و خودتان را انگشت‌نما نکنید.

ظاهری ساده و شیک همیشه می تواند نظر هر مردی را جلب کند. هیچ وقت سعی نکنید برای جلب توجه مردان دست به روش های نامتعارف بزنید. برای مثال آرایش غلیظ شاید در ابتدا توجه آن‌ها را جلب کند اما حقیقت این است که این توجه ماندگار نیست و بعد از مدتی کمرنگ خواهد شد.

حتما بخوانید: چی بپوشم پسرا خوششون بیاد؟ (تیپای دخترونه که پسرا میپسندن)

با آرامش رفتار کنید و عصبی و بی‌تاب نباشید. هر از گاه در حالی که با ظرافت با مداد یا فنجان قهوه‌تان بازی می‌کنید، به او خیره شوید. حواستان به رفتارهای غیرکلامیتان باشد چراکه می توانند تاثیر بسیار زیادی روی پسر موردعلاقه‌تان داشته باشند.

پسرها همیشه جذب دخترهایی می‌شوند که گل سرسبد هر جمع و محفلی هستند. پس وقتی با دوستانتان هستید، با آنها خوش بگذرانید. وقتی او ببیند دختر شاد و سرزنده‌ای هستید که از زندگی کردن لذت می‌برد، بعید است که شما را ندیده بگیرد.

پس تا می‌توانید به خودتان برسید و تفریحات سالمی با دوستانتان ترتیب بدهید. ورزش‌های دست جمعی، کوه نوردی، پیاده روی، سینما، کنسرت و .. می‌تواند از جمله فعالیت‌هایی باشد که می‌توانید آن‌ها را انجام دهید.

اگر می‌توانید کنار میزش بنشینید یا بهانه‌ای پیدا کنید و با هم هم‌کلام شوید. به او بفهمانید که به او علاقه دارید، در عین حال زیاده‌روی هم نکنید و هر بار که او را می‌بینید سراسیمه به سمتش ندوید.

هر از گاه “تصادفاً” او را در جایی مانند کافه یا دورهمی‌های دوستانه ببینید. می‌توانید از تکنیک‌های گفته شده برای جذب پسر مورد علاقه‌تان استفاده کنید، اما ضرورتی ندارد که حتماً با او حرف بزنید. فقط توجهش را جلب کنید و کاری کنید که وقتی حضور ندارید، دلتنگتان بشود.

این روزها شبکه‌های اجتماعی نقش بسیار مهمی در آشنایی با دیگران دارند، و وقتی هم که می‌خواهید توجه فردی را جلب کنید و او را به شناختن خودتان ترغیب کنید، می‌توانند به کارتان بیایند. پست‌های وبلاگتان یا عکس‌های اینستاگرامتان همه و همه باعث می‌شود که پسر مورد علاقه‌تان با علائق و جنبه‌های مختلفی از زندگیتان آشنا شود و بیشتر شما را بشناسد. پس سعی کنید با حساب‌های کاربریتان در شبکه‌های اجتماعی توجهش را جلب کنید.

حتما بخوانید: چگونه در چت و فضای مجازی جذاب باشم (چطور در چت پسری را تور کنم؟) 

باید با پیام‌هایتان حسی را به او منتقل کنید تا به حال کسی به او منتقل نکرده است. پیام‌‌های که با موبایلتان برای او می‌فرستید باید نشان بدهد که شما چقدر محترم، خاص، شوخ و قابل اعتماد هستید و از جذابیت و سیاست زنانه برخوردارید. از آنجایی که هر دختری این مهارت را ندارد که در پیام این ویژگی‌ها را نشان بدهد، شما با این کار برای او منحصر به فرد می‌شوید. هیچ وقت قدرت پیام‌هایتان را دست کم نگیرید امروزه همه به موبایلشان وابسته هستند و ساعات زیادی را در حال استفاده از آن هستند، اگر شما بتوانید با این دستگاه حس خوب و منحصر به فردی را به او بدهید او به جای موبایلش به حسی که شما با موبایل به او منتقل می‌کنید وابسته می‌شود. رادیو عشق در دوره جذب عشق با موبایل رموز جذب کردن فرد مورد علاقه‌تان را از طریق موبایل و پیام به در اختیارتان قرار داده است.

اگر پسر مورد علاقه‌تان را در دانشگاه و محل کار مرتب ملاقات می‌کنید می‌توانید هرازچند گاهی از او درخواست کمک کنید. مردها معمولا دوست دارند به خانم‌ها کمک کنند چرا که با این کار حس مردانگی در آن‌ها تحریک می‌شود و احساس قدرت می‌کنند. یادتان باشد که در انجام این کار زیاده روی نکنید. زمانیکه شما 2-3 بار این درخواست را از او داشته باشید طبیعتا خودش متوجه احساس شما خواهد شد.

اگر بتوانید پسری را بخندانید، می‌توانید مطمئن باشید که توجهش را هم جلب کرده‌اید. البته اول باید حس شوخ طبعیش را بسنجید. برخی افراد حرف‌های کنایه‌دار برایشان جالب‌تر است و برخی شوخی‌های بی‌پروا را ترجیح می‌دهند. اگر او را خوب نمی‌شناسید، از تعریف کردن جوک‌های خودمانی و بحث‌برانگیز خودداری کنید.

اگر قصد جلب کردن توجه پسری را دارید که به او علاقه‌مند شده‌اید بهتر است کمی صبور باشید و تکنیک‌های زیر را انجام دهید. اعتماد به نفس خود را بهبود ببخشید. با نشان دادن مهارت‌ها و استعدادهای هنری، درسی، یا حتی ورزشی خود به صورت غیرمستقیم اشتیاق او را ترغیب کنید. سعی کنید نسبت به دختران دیگر خاص باشید. این کار را از طریق بهبود مهارت‌ها و استعدادهای خود انجام دهید. خوش بین باشید و دورادور انرژی مثبت خود را برای او بفرستید. از خودتان چهرۀ دختری مستقل را نشان دهید. او را تحت تاثیر قرار دهید و بیش از اندازه پیگیر او نباشید. به ظاهرتان اهمیت دهید و با رفتارهای غیرکلامی خود او را ترغیب کنید. به تفریحات دخترانه خود بپردازید و نشان دهید که دختر شاد و سرزنده‌ای هستید. گاهی از او کمک بگیرید و سعی کنید در مکان‌های مشترکی به صورت اتفاقی با هم ملاقات کنید. از شبکه‌های اجتماعی غافل نشوید و برای او پیام بفرستید. اگر تمام این تکنیک‌ها را به درستی انجام دهید می‌توانید به پسر موردعلاقه‌تان برسید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

چگونه حال پسر را بگیریم؟

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

53 بازدید

57 بازدید

131 بازدید

117 بازدید

196 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام بنده ۱۸ ساله هستم و دختر هستم حدودا ۲۰۰ روزی هست که از یه آقایی خوشم میاد که ۲۹ ساله هستن از لحاظ اختلاف سنی اصلا مشکلی با ایشون ندارم بخاطر اینکه خودم دوست دارم با افرادی ارتباط برقرار کنم که ازم بزرگتر باشن از بودن کنار کسایی که همسن و سال خودم هستن حوصله ام سر میره این آقا دبیر من هستن و فقط سه بار ایشون رو به صورت حضوری دیدم ولی توی مجازی گاها باهاشون صحبت میکنم نماینده ی ایشون هستم ایشون شاگردای زیادی دارن و مجرد هستن و توی شهر دیگه ای ساکن هستن ایشون تهران و بنده کردستان هستم میخواستم بدونم راهی برای جذب ایشون وجود داره؟ در حای که از موقعیت اجتماعی خوّی برخوردار هستن .. شدیدادل بسته ی ایشونم

سلام دوست گرامی علاقه به استاد و شخصی که دور از دسترس شماست و سن بالاتری نسبت به شما دارد، از نشانه‌های برجسته طرحواره رهاشدگی است. بهتر است ابتدا مشاوره فردی دریافت کنید تا علت این کشش و علاقه را پیدا کنید و سپس این علاقه ارزیابی شود.

سلام من یک سالی میشه که یک پسری را دوست دارم و به صورت حضوری بهش گفتم دوسش دارم و اون فقط بهم گفت الکی میگی و الان یک ماهی است که داره از خودش عکس العمل نشون میده مطمئن نیستم که این عکس العمل ها نشون دهنده این است که منو دوست داره دیگه خسته شدم میتونید کمکم کنید که هنوزم باید صبر کنم که شاید اون بیاد بگه یا خودم بگم؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. توصیه می‌شود که به صورت مستقیم ابراز علاقه از طرف خانم انجام نشود، چون معمولاً نتیجه خوبی ندارد. تا زمانی که او نتواند به صورت مستقیم به شما ابراز علاقه کند، حسابی روی رابطه نمیتوان باز کرد. برای اینکه بتوانید مهارت صحیح برای جذب کردن عشق یاد بگیرید، می‌توانید در دوره «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» شرکت کنید.

سلام ،پسردایی من ۳_۴ سال ازمن بزرگتره و من توی جمع فامیل تنها نوه ی دختری هستم و از بعضی نگاه ها و رفتار هاش برداشت کردم که ازمن خوشش میاد اما میتونه خیلی طبیعی باشه اما تنها چیزی که توجه ام رو جلب کرده اینه که رفتار بقیه پسر های فامیل اینطور نیست

سلام من 5 ساله با ی پسر دوست معمولیم و قبلا رفیقش رلم بود قبل رل زدنم با رفیقش این پسره منو خیلی دوست داشت ولی من قبول نکردم الان خودم عاشقش شدم و بهش گفتم اونم دوسم داره و روم غیرت داره ولی با دوستم رل زده ی چند وقتیم بود با دوستم جدا شدند و با من رل بود حدود یک ماه ولی دوباره دوسم برگشت اون پسر برگشت پیش دوستم چیکار کنم ک بیاد با من

سلام دوست گرامی سرمایه‌گذاری اشتباهی انجام دادید و در تلاش هستید مسیر اشتباه را ادامه دهید. بهتر است او را کنار بگذارید، چون او به سمت دوست شما برگشته است.

سلام‌ من از پسری خوشم‌میاد من ۱۷سالمه و اون ۲۴ولی‌نمیدونم چطور بهش پیام بدم اخرین باز بهم گفت تا دیدار بعدی خدانگهدار تو چت و بعد از اون بهم اصلا تکست نمیده ولی من از اونجایی که کاریزما دارم هر وقت بیرون در میام حتی بعد دوهفته اونو ناخداگاه بیرون میبینم و‌لی نمیدونم چیکار کنم بهش پیام بدم یا ندم غرورم میشکنه کوچیک میشم باید اون بده با اینکه کلا بیخیال بشم که دوست ندارم ولی خوشم میاد بشناسم ببینم چطوره کلا موندم تو دوراهی که پیام بدم یانه

سلام دوست گرامی خیر پیامی ارسال نکنید. این شیوه مستقیم ابراز علاقه در آینده رابطه شما را مختل می‌کند. ابتدا باید به سن خودتان توجه داشته باشید. حضور شما در سن نوجوانی این هیجان را به شما می‌دهد که بخواهید هر چیزی را تجربه کنید. بهتر است پیش از هرگونه اقدام و یا تصمیم عملی، با مشاور مشورت کنید.

سلام من 16سالمه و اون 18سالشه خیلی الکی خودمو اذیت میکنم نگران از دست دادنشم خیلی این حرفارو تکرارمیکنه ازاینکارام خوشش نمیاد و اذیتش میکنم بااین کارام زود دربرابر مشکلات تسلیم میشم میگه خیلی ضعیفی میشه راهنماییم کنین ک چجوری اینکارارو کناربزارم؟

سلام دوست گرامی سن هردوی شما پایین است و بسیاری از رفتارهایی که در رابطه اتفاق میفتد، به علت سن شماست. اما درباره ترس از دست دادن، نیاز دارید مهارت‌های زندگی را آموزش ببینید تا بتوانید به رفتارهای خودتان مسلط تر باشید. شما می‌توانید نوبت مشاوره خودتان را از رادیوعشق رزرو کنید.

من از یه پسر خیلی خوشم میاد خیلی دوستش دارم باهاش توی برنامه حرف زدم یه اتفاقی افتاد که اون به من گفت ما فقط دوستیم عاشقش که نیستیم من چطوری دل اون رو به دست بیارم اینو بگم من 16 سالمه اون 29 ساشه

سلام دوست گرامی طرف مقابل به درستی اشاره کرده که عاشق هم نیستید، چون هنوز همدیگر را نمی‌شناسید و احتمالا حضوری ندیدید. شما سن کمی دارید و اختلاف سنی‌تان با طرف مقابل نیز زیاد است. دلیل اینکه می‌خواهید دل او را به دست بیاورید چیست؟ در واقع چه ویژگی‌هایی در ایشان وجود دارد که هدف شما به دست آوردن دل او شده است؟ ابتدا این مسائل را مشخص کنید تا بدانیم تا چه میزان از خودتان، طرف مقابل و رابطه عاطفی اطلاعات دارید. می‌توانید این روند را با مشاوران رادیوعشق درمیان بگذارید.

سلام من۲۸ سالمه و از یه پسره ک شیرینی فروشی داره خوشم اومده یبار فقط رفتم مغازه ش حس کردم اونم شاید بمن علاقه داشته باشه مسیر هرروزم از جلوی مغازه ش ردمیشم حالا میخاستم ببینم چجوری میتونم باهاش ارتباط بگیرم درواقع ب چ بهونه ای؟!شاید واسه سن من خنده دار باشه ولی ادم ارومی هستم و ی شهرکوچیک هستم ک راحت نیس ارتباط برقرار کردن

سلام دوست گرامی ابتدا باید از خودتان بپرسید از چه ویژگی در این آقا خوشتان آمده است و در واقع دلیل توجه شما به ایشان چه بوده است؟ سپس معیارهای خودتان را برای انتخاب یک فرد ایده‌آل مدنظر قرار دهید. اگر این معیارها نزدکی بهم باشند شما می‌توانید از طریق آموزش مراحل جذب عشق توجه ایشان ره به خود جلب کنید. اشاره کردید حس می‌کنید او هم به شما حس دارد. او چه رفتاری نشان داده است که شما این برداشت را دارید؟ قبل از ایجاد یک رابطه روی آن حساب نکنید تا منجر به پشیمانی شما نشود. برای آموختن مسیر صحیح جذب عشق از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام یه پسری هست که نمیدونم واقعا دوستش دارم یا نه ولی دلم میخواد همش ببینمش:/ ولی خب از طرفی نه دلم میخواد به عنوان دوست دخترش باشم نه همسر چون خانواده هامون به هم نمیخورن تا حدودی هم شناخت دارم ازش ولی یکم گیج شدم نمیدونم چه کنم؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. گیج شدن شما ممکن است به این دلیل باشد که معیارهای مشخصی برای انتخاب همسر یا رابطه عاطفی ندارید. وقتی می‌دانید که او برای شما مناسب نیست، بهتر است این ذهنیت را از خود دور کنید که او تغییر می‌کند و مناسب شما می‌شود.

سلام. من از یه پسری خوشم اومده. من و اون 6 سال تفاوت سنی داریم. من 15 و اون هم 21 سالشه و تقریبا هر شب میبینمش و خیلی دوستش دارم اما نمیتونم بفهمم حس اون رو و میخوام که اونم بهم علاقه مند شه. اما مثلا نمیتونم باهاش خیلی حرف بزنم یعنی نمیتونم خیلی بهش نزدیک بشم. لطفا اگه راه حلی هست بهم بگین.

سلام دوست گرامی سنی که شما در آن قرار دارید، سن نوجوانی است. یعنی زمانی که هیجانات و گرایش به جنس مخالف در بالاترین سطح خود قرار دارد. بنابراین دلیل گرایش شما با ایشان طبیعی است. اما در مورد سوالی که پرسیدید که او به شما علاقمند است یا خیر و چه کنید که او را به خود علاقمند کنید؟ در حالتی که صحبت کردن با او و یا جذب ایشان کار سختی باشد، نیاز دارید که فرصتی فراهم کنید تا راجع به یک مساله مشترک غیر رابطه با او صحبت کنید. عزت نفس خود را تقویت کنید و اجازه دهید ایشان به صورت مستقیم به شما ابراز علاقه کند. اما به صورت کلی بهتر است در این سن وارد رابطه عاطفی نشوید.

سلام من 21سالمه و مدتی با فردی که۲۴ سالشه و خیلی سر به زیر وپاکه و اصلا شبیهه ادمای امروزی نیس اشنا شدم نوعی همکار هستیم و بعد ۴ ۵ ماه ایشون شروع کردن به حرف زدن با من در رابطه با کار اما با شوخ طبعی زیاد جوری ک سعی داشت بخندونه منو الان حدود چند ماهی هست ک میگذره و برخلاف اون چند ماه اول مستقیم تو چشام نگاه میکنه ولی خب من نمیدونم ک حسش چیه و اینکه وضعیت مالیش از من پایینتره و درگیره کارو خانوادشه و خود من هم از سر به زیریش عاقل بودنش خوشم میاد موقع حرف زدن باهاش قلبم تند تند میزنه ولی دیگه نمیدونم ربطی به سنم داره یا اینکه واقعادوسش دارم الان سوال من اینه ایشون منو دوس داره چطوری کاری کنم سر صحبتو باز کنه و راحت تر شه بامن??

سلام دوست گرامی به 2 نکته توجه کنید: 1) تا وقتی به صورت مستقیم به شما ابراز علاقه نکرده است، روی او حساب ویژه‌ای باز نکنید 2) تلاش کنید تا درباره زندگی و روزمره او اطلاعات بیشتری کسب کنید. معیارهای خودتان را بررسی کنید و علت اینکه به او جذب شدید را برای خودتان حتما مرور کنید. برای دریافت راهنمایی بیشتر می‌توانید در دوره «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» شرکت کنید.

سلام . یک پسری که خیلی از خودم کوچکتره مرتب بمن اظهار علاقه و عشق میکنه . من تنهام و اونم خیلی اصرار میکنه . ازش بدم نمیاد . اما آخه خیلی برای سن من کوچکه . خیلی احمقانه ست اگر بگم دارم یواش یواش بهش جذب میشم ؟ اصلا گیج شدم . نه دوست دارم خودمو کوچک کنم . نه تحمل دوری از اونو دارم . چه کنم ؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و او اشاره‌ای نکردید و اینکه چندوقت از شما بزرگتر هستند؟ نه، این احمقانه نیست که شما نسبت به فردی که مرتب به شما ابراز علاقه می‌کند، جذب شوید. اما قبل از پذیرفتن علاقه ایشان از خودتان بپرسید که دلیل اینکه او جذب شما شده است چیست؟ همچنین به این نکته دقت کنید که به خاطر اختلاف سن نقش ما از یک دوست، تبدیل به یک مادر یا معلم تبدیل نشود.

سلام وقتتون بخیر: من و خانوادم تقریبا 5سالی هست که خونمون رو عوض کردیم ومن از اولین باری که برای دیدن خونه اومدیم پسر همسایمون رو دیدیم و تقریبا از اون خوشم اومد ولی خب سریع یادم رفت تا اینکه اسباب کشی کردیم و من هر روز با این آقا مواجه میشدم تا الان و تقریبا بیشترین چیز هارو از ایشون میدونم و خانوادشون.علاقه مند شدم ولی نمیدونم چیکار کنم میشه کمکم کنید؟ آخه راهکار های بالا بعضی هاش واقعا سخته مثلا سر صحبت رو باز کنم خوب نمیشه حرفی زد:/ و اینکه به ظاهر پسری میاد که سرش تو لاک خودشه ولی خب جنتلمنه…

سلام دوست گرامی اشاره‌ای به سن خودتان و طرف مقابل نکردید. ابتدا باید علت‌هایی که باعث شده به ایشان علاقمند باشید را مشخص کنید تا یک هیجان زودگذر نباشد. سپس نیاز دارید که معیارها و ویژگی‌های ایشان را با معیارهایی که در ذهن خودتان در نظر دارید بسنجید. مسیر درست جذب عشق را یاد بگیرید و برای یادگیری این مسیر می‌توانید دردوره جذب عشق از آشنایی تا ازدواج شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، نکات طلایی جذب عشق از آشنایی تا ازدواج را مطالعه کنید.

سلام . میدونم خیلی مسخرست ولی من از یه پسری که هرشب میاد پارک و میبینمش خوشم میاد تقریبا سربه زیر و مغروره و من یه دختر چادری خیلی دوست دارم توجهش رو به خودم جلب کنم و با راهکارای شما نمیتونم چون امکانش نیست ن اسمش رو میدونم ن چیز دیگه ای یکسالی میشه که ازش خوشم میاد ولی اون منو نمیبینه میتونین بهم کمک کنین؟؟

سلام دوست گرامی اینکه بدون هیچ شناختی از او خوشتان آمده، کمی غیرمنطقی است اما می توانید براساس یک بهانه سر صحبت را با او باز کنید. اما ابتدا باید سن شما، شرایط تان و دلیل جذب به ایشان بررسی شود. برای مشاوره و شیوه صحیح جذب عشق از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

منو دوست پسرم ۶ ساله باهمیم و من خانوادم زیاد نمیزارن که بیرون برم ببینمش بهم خیانت کرد و بهم گفت که سه روز با دختری وارد رابطه شده گفت بخاطر اینکه از هم دور شدیم اینجوری شد…بعدش خیلی پشیمون شده و میخواد برگرده گفت حسی به اون طرف نداره با این که دیدم پیام های عاشقانه داده بود ولی الان پشیمونه نمیدونم دوباره فرصت بدم یا نه؟

سلام دوست گرامی اگه واقعا پشیمان هستند میتونید بهشون فرصت مجدد بدهید اما با شرایط مشخص و جدید و در صورت تکرار مجدد رابطه را تمام کنید

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

احتمالا زمانیکه شما برای جلب توجه پسر موردعلاقه‌تان تلاش می‌کنید گاهی بسیار ناامید می‌شوید و فکر می‌کنید این کار شدنی نیست؛ چراکه همیشه از هرکسی که خوشتان نمی‌آمده فورا جذب شما می‌شده اما همین که به شخصی علاقه‌مند می‌شوید هیچ نشانه‌ای از علاقه و توجه در او پیدا نمی‌کنید. به همین خاطر شاید دست به انجام کارهایی بزنید که پسر مورد‌علاقه‌تان را بیشتر از خود دور کنید تا اینکه بدستش بیاورید. در این مقاله ما سعی می‌کنیم تا روش‌ها و تکنیک‌هایی را به شما بیاموزیم تا بتوانید از طریق آن‌ها توجه پسر مورد‌نظرتان جلب کنید و او را شیفته خودتان کنید.

فهرست مطالب

اعتماد به نفس نقشی کلیدی در جلب توجه پسر مورد علاقه‌تان دارد. چه یک دختر پرشور معاشرتی باشید، چه دختری کم‌حرف و گوشه‌گیر، در هر حال باید اعتماد به نفس داشته باشید و خودتان را قبول داشته باشید. با اعتماد به نفس می‌توانید نظر پسر مورد علاقه‌تان را به خود جلب کنید. سوال اینجا است که چه چیزی باعث می‌شود اعتماد به نفس پیدا کنید؟ این عامل می‌تواند یک لباس زیبا یا عطر خوشبویی باشد که به شما احساس خاص بودن می‌دهد؛ مطمئناً عامل‌های بسیاری در زندگیتان وجود دارد که به ارتقاء اعتماد به نفستان کمک می‌کند. البته فقط ظاهر زیبا نیست که به شما اعتماد به نفس می‌دهد. اعتماد به نفس درونی مهم‌تر از اعتماد به نفسی است که ریشه در ظاهر زیبا دارد. اگر خودتان را دوست داشته باشید، اتفاقات خوبی برایتان رخ می‌دهد و شادی و موفقیت را به سمت خودتان جذب می‌کنید. اگر خودتان را باور داشته باشید، اعتماد به نفستان نیز بیشتر خواهد شد.

حتما بخوانید: مشاوره روانشناسی افزایش اعتماد بنفس: توجه به علایق و تغییر دیدگاه 

چگونه حال پسر را بگیریم؟

بهترین راه برای مجذوب و شیفته کردن پسر مورد نظرتان این است که با نشان دادن توانایی‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردتان توجهش را جلب کنید و او را به خودتان علاقه‌مند کنید. شناختن دختر جذاب و هیجان‌برانگیزی که توانایی‌های زیادی دارد، همیشه برای پسرها جالب است، پس به او نشان بدهید که واقعاً از هر انگشتتان یک هنر می‌بارد. برای جلب توجه پسر مورد علاقه‌تان باید استعدادها و فعالیت‌هایی را که شما را خاص و جذاب می‌کند، به معرض نمایش بگذارید. برای مثال اگر نقاش ماهری هستید، دفعۀ بعد که او را در دوروبرتان دیدید، کارهایتان را به دوستانتان نشان بدهید و به او هم بفهمانید که چه نقاش چیره‌دستی هستید.

اگر می‌خواهید در جمع بقیۀ دخترها بدرخشید، باید خاص و منحصر به فرد باشید. خاص بودن سخت نیست، چون احتمالاً شما هم مانند هر انسان دیگری علائق، استعدادها و عادت‌های منحصر به فردی دارید و با نشان دادن آنها می‌توانید پسر مورد علاقه‌تان را جذب کنید. منحصر به فرد بودن یعنی این که همرنگ جماعت نباشید. مثلاً می‌توانید به جای این که مانند بقیۀ دخترها منتظر بمانید تا او برای قرار گذاشتن پیشقدم شود، خودتان پا پیش بگذارید و او را به صرف شام در یک رستوران دعوت کنید.

اگر دید مثبتی به زندگی داشته باشید، چون آغوشتان را به روی اتفاقات خوب باز می‌کنید، طبعاً اتفاقات خوبی هم برایتان رخ خواهد داد. این نظریه دربارۀ جلب توجه مردان نیز مصداق دارد. اگر پسر مورد علاقه‌تان شما را با چشمانی درخشان و لبی خندان ببیند، انرژی مثبتتان به او هم سرایت می‌کند و او را سرشار از هیجان می‌کند. به خاطر بسپارید که مثبت‌اندیشی و انرژی مثبت مسری است. مطمئن باشید که اگر پسر مورد علاقه‌تان متوجه نگرش مثبتتان بشود، ترغیب می‌شود که شما را بیشتر بشناسد.

یک راه دیگر برای متمایز شدن از بقیه و جلب توجه و جذب پسر مورد علاقه‌تان این است که یک دختر مستقل و رهبر باشید. البته منظورمان این نیست که برای ریاست انجمن‌های دانشجویی نامزد شوید، اما باید سرسختانه پای عقایدتان بایستید. برای مثال می‌توانید نمایندۀ کلاستان بشوید. اکثر پسرها به خاطر قبول کردن این مسئولیت و بیان شجاعانۀ عقایدتان به شما احترام خواهند گذاشت، حتی اگر تحسین و احترامشان را صراحتاً به زبان نیاورند.

تاثیر اولی که در نخستین برخورد بر روی دیگران به جا می‌گذارید، بسیار مهم است. اهمیت این تاثیر اولیه در ملاقات با پسری که به او علاقه دارید، صدچندان می‌شود. عصبی بودن گاهی اوقات باعث می‌شود که ساکت و خجالتی بشوید و نسبت به پسری که دوستش دارید، بی‌توجه و بی‌تفاوت به نظر برسید. برای این که تاثیر خوبی روی پسر مورد علاقه‌تان باقی بگذارید، نباید از دیگران کناره بگیرید یا از این بترسید که مبادا با نزدیک شدن به او از خودتان یک احمق بسازید. مهربان و مودب باشید و اگر کاری کردید که مایۀ خجالتتان شد، فراموشش کنید و به سرعت تسلیم نشوید.

مهم نیست که چقدر دلتان می‌خواهد این پسر جذاب به شما توجه کند، در هر حال نباید با کلافگی و درماندگی رفتار کنید. ناامیدی اصلاً جذاب نیست و اگر خودتان را بیش از حد علاقه‌مند نشان بدهید، به سرعت دلش را می‌زنید و او دیگر کمترین توجهی به شما نخواهد کرد. فرصت نفس کشیدن را از او نگیرید و با توجه بیش از حد خفه‌اش نکنید.

حتما بخوانید: چطور عشقم رو جذب کنم؟ (11 راه علمی برای جذب مردان) 

لازم به تکرار نیست که جذابیت ظاهری نقش قابل توجهی در جذب مردان دارد و مردان در نخستین نگاه کاملاً به ظاهر طرف مقابل توجه می‌کنند. لباس‌هایی را که جلوۀ بیشتری به زیبایی‌های زنانه‌تان می‌دهد، امتحان کنید، اما مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید و خودتان را انگشت‌نما نکنید.

ظاهری ساده و شیک همیشه می تواند نظر هر مردی را جلب کند. هیچ وقت سعی نکنید برای جلب توجه مردان دست به روش های نامتعارف بزنید. برای مثال آرایش غلیظ شاید در ابتدا توجه آن‌ها را جلب کند اما حقیقت این است که این توجه ماندگار نیست و بعد از مدتی کمرنگ خواهد شد.

حتما بخوانید: چی بپوشم پسرا خوششون بیاد؟ (تیپای دخترونه که پسرا میپسندن)

با آرامش رفتار کنید و عصبی و بی‌تاب نباشید. هر از گاه در حالی که با ظرافت با مداد یا فنجان قهوه‌تان بازی می‌کنید، به او خیره شوید. حواستان به رفتارهای غیرکلامیتان باشد چراکه می توانند تاثیر بسیار زیادی روی پسر موردعلاقه‌تان داشته باشند.

پسرها همیشه جذب دخترهایی می‌شوند که گل سرسبد هر جمع و محفلی هستند. پس وقتی با دوستانتان هستید، با آنها خوش بگذرانید. وقتی او ببیند دختر شاد و سرزنده‌ای هستید که از زندگی کردن لذت می‌برد، بعید است که شما را ندیده بگیرد.

پس تا می‌توانید به خودتان برسید و تفریحات سالمی با دوستانتان ترتیب بدهید. ورزش‌های دست جمعی، کوه نوردی، پیاده روی، سینما، کنسرت و .. می‌تواند از جمله فعالیت‌هایی باشد که می‌توانید آن‌ها را انجام دهید.

اگر می‌توانید کنار میزش بنشینید یا بهانه‌ای پیدا کنید و با هم هم‌کلام شوید. به او بفهمانید که به او علاقه دارید، در عین حال زیاده‌روی هم نکنید و هر بار که او را می‌بینید سراسیمه به سمتش ندوید.

هر از گاه “تصادفاً” او را در جایی مانند کافه یا دورهمی‌های دوستانه ببینید. می‌توانید از تکنیک‌های گفته شده برای جذب پسر مورد علاقه‌تان استفاده کنید، اما ضرورتی ندارد که حتماً با او حرف بزنید. فقط توجهش را جلب کنید و کاری کنید که وقتی حضور ندارید، دلتنگتان بشود.

این روزها شبکه‌های اجتماعی نقش بسیار مهمی در آشنایی با دیگران دارند، و وقتی هم که می‌خواهید توجه فردی را جلب کنید و او را به شناختن خودتان ترغیب کنید، می‌توانند به کارتان بیایند. پست‌های وبلاگتان یا عکس‌های اینستاگرامتان همه و همه باعث می‌شود که پسر مورد علاقه‌تان با علائق و جنبه‌های مختلفی از زندگیتان آشنا شود و بیشتر شما را بشناسد. پس سعی کنید با حساب‌های کاربریتان در شبکه‌های اجتماعی توجهش را جلب کنید.

حتما بخوانید: چگونه در چت و فضای مجازی جذاب باشم (چطور در چت پسری را تور کنم؟) 

باید با پیام‌هایتان حسی را به او منتقل کنید تا به حال کسی به او منتقل نکرده است. پیام‌‌های که با موبایلتان برای او می‌فرستید باید نشان بدهد که شما چقدر محترم، خاص، شوخ و قابل اعتماد هستید و از جذابیت و سیاست زنانه برخوردارید. از آنجایی که هر دختری این مهارت را ندارد که در پیام این ویژگی‌ها را نشان بدهد، شما با این کار برای او منحصر به فرد می‌شوید. هیچ وقت قدرت پیام‌هایتان را دست کم نگیرید امروزه همه به موبایلشان وابسته هستند و ساعات زیادی را در حال استفاده از آن هستند، اگر شما بتوانید با این دستگاه حس خوب و منحصر به فردی را به او بدهید او به جای موبایلش به حسی که شما با موبایل به او منتقل می‌کنید وابسته می‌شود. رادیو عشق در دوره جذب عشق با موبایل رموز جذب کردن فرد مورد علاقه‌تان را از طریق موبایل و پیام به در اختیارتان قرار داده است.

اگر پسر مورد علاقه‌تان را در دانشگاه و محل کار مرتب ملاقات می‌کنید می‌توانید هرازچند گاهی از او درخواست کمک کنید. مردها معمولا دوست دارند به خانم‌ها کمک کنند چرا که با این کار حس مردانگی در آن‌ها تحریک می‌شود و احساس قدرت می‌کنند. یادتان باشد که در انجام این کار زیاده روی نکنید. زمانیکه شما 2-3 بار این درخواست را از او داشته باشید طبیعتا خودش متوجه احساس شما خواهد شد.

اگر بتوانید پسری را بخندانید، می‌توانید مطمئن باشید که توجهش را هم جلب کرده‌اید. البته اول باید حس شوخ طبعیش را بسنجید. برخی افراد حرف‌های کنایه‌دار برایشان جالب‌تر است و برخی شوخی‌های بی‌پروا را ترجیح می‌دهند. اگر او را خوب نمی‌شناسید، از تعریف کردن جوک‌های خودمانی و بحث‌برانگیز خودداری کنید.

اگر قصد جلب کردن توجه پسری را دارید که به او علاقه‌مند شده‌اید بهتر است کمی صبور باشید و تکنیک‌های زیر را انجام دهید. اعتماد به نفس خود را بهبود ببخشید. با نشان دادن مهارت‌ها و استعدادهای هنری، درسی، یا حتی ورزشی خود به صورت غیرمستقیم اشتیاق او را ترغیب کنید. سعی کنید نسبت به دختران دیگر خاص باشید. این کار را از طریق بهبود مهارت‌ها و استعدادهای خود انجام دهید. خوش بین باشید و دورادور انرژی مثبت خود را برای او بفرستید. از خودتان چهرۀ دختری مستقل را نشان دهید. او را تحت تاثیر قرار دهید و بیش از اندازه پیگیر او نباشید. به ظاهرتان اهمیت دهید و با رفتارهای غیرکلامی خود او را ترغیب کنید. به تفریحات دخترانه خود بپردازید و نشان دهید که دختر شاد و سرزنده‌ای هستید. گاهی از او کمک بگیرید و سعی کنید در مکان‌های مشترکی به صورت اتفاقی با هم ملاقات کنید. از شبکه‌های اجتماعی غافل نشوید و برای او پیام بفرستید. اگر تمام این تکنیک‌ها را به درستی انجام دهید می‌توانید به پسر موردعلاقه‌تان برسید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

چگونه حال پسر را بگیریم؟

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

53 بازدید

57 بازدید

131 بازدید

117 بازدید

196 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام بنده ۱۸ ساله هستم و دختر هستم حدودا ۲۰۰ روزی هست که از یه آقایی خوشم میاد که ۲۹ ساله هستن از لحاظ اختلاف سنی اصلا مشکلی با ایشون ندارم بخاطر اینکه خودم دوست دارم با افرادی ارتباط برقرار کنم که ازم بزرگتر باشن از بودن کنار کسایی که همسن و سال خودم هستن حوصله ام سر میره این آقا دبیر من هستن و فقط سه بار ایشون رو به صورت حضوری دیدم ولی توی مجازی گاها باهاشون صحبت میکنم نماینده ی ایشون هستم ایشون شاگردای زیادی دارن و مجرد هستن و توی شهر دیگه ای ساکن هستن ایشون تهران و بنده کردستان هستم میخواستم بدونم راهی برای جذب ایشون وجود داره؟ در حای که از موقعیت اجتماعی خوّی برخوردار هستن .. شدیدادل بسته ی ایشونم

سلام دوست گرامی علاقه به استاد و شخصی که دور از دسترس شماست و سن بالاتری نسبت به شما دارد، از نشانه‌های برجسته طرحواره رهاشدگی است. بهتر است ابتدا مشاوره فردی دریافت کنید تا علت این کشش و علاقه را پیدا کنید و سپس این علاقه ارزیابی شود.

سلام من یک سالی میشه که یک پسری را دوست دارم و به صورت حضوری بهش گفتم دوسش دارم و اون فقط بهم گفت الکی میگی و الان یک ماهی است که داره از خودش عکس العمل نشون میده مطمئن نیستم که این عکس العمل ها نشون دهنده این است که منو دوست داره دیگه خسته شدم میتونید کمکم کنید که هنوزم باید صبر کنم که شاید اون بیاد بگه یا خودم بگم؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. توصیه می‌شود که به صورت مستقیم ابراز علاقه از طرف خانم انجام نشود، چون معمولاً نتیجه خوبی ندارد. تا زمانی که او نتواند به صورت مستقیم به شما ابراز علاقه کند، حسابی روی رابطه نمیتوان باز کرد. برای اینکه بتوانید مهارت صحیح برای جذب کردن عشق یاد بگیرید، می‌توانید در دوره «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» شرکت کنید.

سلام ،پسردایی من ۳_۴ سال ازمن بزرگتره و من توی جمع فامیل تنها نوه ی دختری هستم و از بعضی نگاه ها و رفتار هاش برداشت کردم که ازمن خوشش میاد اما میتونه خیلی طبیعی باشه اما تنها چیزی که توجه ام رو جلب کرده اینه که رفتار بقیه پسر های فامیل اینطور نیست

سلام من 5 ساله با ی پسر دوست معمولیم و قبلا رفیقش رلم بود قبل رل زدنم با رفیقش این پسره منو خیلی دوست داشت ولی من قبول نکردم الان خودم عاشقش شدم و بهش گفتم اونم دوسم داره و روم غیرت داره ولی با دوستم رل زده ی چند وقتیم بود با دوستم جدا شدند و با من رل بود حدود یک ماه ولی دوباره دوسم برگشت اون پسر برگشت پیش دوستم چیکار کنم ک بیاد با من

سلام دوست گرامی سرمایه‌گذاری اشتباهی انجام دادید و در تلاش هستید مسیر اشتباه را ادامه دهید. بهتر است او را کنار بگذارید، چون او به سمت دوست شما برگشته است.

سلام‌ من از پسری خوشم‌میاد من ۱۷سالمه و اون ۲۴ولی‌نمیدونم چطور بهش پیام بدم اخرین باز بهم گفت تا دیدار بعدی خدانگهدار تو چت و بعد از اون بهم اصلا تکست نمیده ولی من از اونجایی که کاریزما دارم هر وقت بیرون در میام حتی بعد دوهفته اونو ناخداگاه بیرون میبینم و‌لی نمیدونم چیکار کنم بهش پیام بدم یا ندم غرورم میشکنه کوچیک میشم باید اون بده با اینکه کلا بیخیال بشم که دوست ندارم ولی خوشم میاد بشناسم ببینم چطوره کلا موندم تو دوراهی که پیام بدم یانه

سلام دوست گرامی خیر پیامی ارسال نکنید. این شیوه مستقیم ابراز علاقه در آینده رابطه شما را مختل می‌کند. ابتدا باید به سن خودتان توجه داشته باشید. حضور شما در سن نوجوانی این هیجان را به شما می‌دهد که بخواهید هر چیزی را تجربه کنید. بهتر است پیش از هرگونه اقدام و یا تصمیم عملی، با مشاور مشورت کنید.

سلام من 16سالمه و اون 18سالشه خیلی الکی خودمو اذیت میکنم نگران از دست دادنشم خیلی این حرفارو تکرارمیکنه ازاینکارام خوشش نمیاد و اذیتش میکنم بااین کارام زود دربرابر مشکلات تسلیم میشم میگه خیلی ضعیفی میشه راهنماییم کنین ک چجوری اینکارارو کناربزارم؟

سلام دوست گرامی سن هردوی شما پایین است و بسیاری از رفتارهایی که در رابطه اتفاق میفتد، به علت سن شماست. اما درباره ترس از دست دادن، نیاز دارید مهارت‌های زندگی را آموزش ببینید تا بتوانید به رفتارهای خودتان مسلط تر باشید. شما می‌توانید نوبت مشاوره خودتان را از رادیوعشق رزرو کنید.

من از یه پسر خیلی خوشم میاد خیلی دوستش دارم باهاش توی برنامه حرف زدم یه اتفاقی افتاد که اون به من گفت ما فقط دوستیم عاشقش که نیستیم من چطوری دل اون رو به دست بیارم اینو بگم من 16 سالمه اون 29 ساشه

سلام دوست گرامی طرف مقابل به درستی اشاره کرده که عاشق هم نیستید، چون هنوز همدیگر را نمی‌شناسید و احتمالا حضوری ندیدید. شما سن کمی دارید و اختلاف سنی‌تان با طرف مقابل نیز زیاد است. دلیل اینکه می‌خواهید دل او را به دست بیاورید چیست؟ در واقع چه ویژگی‌هایی در ایشان وجود دارد که هدف شما به دست آوردن دل او شده است؟ ابتدا این مسائل را مشخص کنید تا بدانیم تا چه میزان از خودتان، طرف مقابل و رابطه عاطفی اطلاعات دارید. می‌توانید این روند را با مشاوران رادیوعشق درمیان بگذارید.

سلام من۲۸ سالمه و از یه پسره ک شیرینی فروشی داره خوشم اومده یبار فقط رفتم مغازه ش حس کردم اونم شاید بمن علاقه داشته باشه مسیر هرروزم از جلوی مغازه ش ردمیشم حالا میخاستم ببینم چجوری میتونم باهاش ارتباط بگیرم درواقع ب چ بهونه ای؟!شاید واسه سن من خنده دار باشه ولی ادم ارومی هستم و ی شهرکوچیک هستم ک راحت نیس ارتباط برقرار کردن

سلام دوست گرامی ابتدا باید از خودتان بپرسید از چه ویژگی در این آقا خوشتان آمده است و در واقع دلیل توجه شما به ایشان چه بوده است؟ سپس معیارهای خودتان را برای انتخاب یک فرد ایده‌آل مدنظر قرار دهید. اگر این معیارها نزدکی بهم باشند شما می‌توانید از طریق آموزش مراحل جذب عشق توجه ایشان ره به خود جلب کنید. اشاره کردید حس می‌کنید او هم به شما حس دارد. او چه رفتاری نشان داده است که شما این برداشت را دارید؟ قبل از ایجاد یک رابطه روی آن حساب نکنید تا منجر به پشیمانی شما نشود. برای آموختن مسیر صحیح جذب عشق از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام یه پسری هست که نمیدونم واقعا دوستش دارم یا نه ولی دلم میخواد همش ببینمش:/ ولی خب از طرفی نه دلم میخواد به عنوان دوست دخترش باشم نه همسر چون خانواده هامون به هم نمیخورن تا حدودی هم شناخت دارم ازش ولی یکم گیج شدم نمیدونم چه کنم؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. گیج شدن شما ممکن است به این دلیل باشد که معیارهای مشخصی برای انتخاب همسر یا رابطه عاطفی ندارید. وقتی می‌دانید که او برای شما مناسب نیست، بهتر است این ذهنیت را از خود دور کنید که او تغییر می‌کند و مناسب شما می‌شود.

سلام. من از یه پسری خوشم اومده. من و اون 6 سال تفاوت سنی داریم. من 15 و اون هم 21 سالشه و تقریبا هر شب میبینمش و خیلی دوستش دارم اما نمیتونم بفهمم حس اون رو و میخوام که اونم بهم علاقه مند شه. اما مثلا نمیتونم باهاش خیلی حرف بزنم یعنی نمیتونم خیلی بهش نزدیک بشم. لطفا اگه راه حلی هست بهم بگین.

سلام دوست گرامی سنی که شما در آن قرار دارید، سن نوجوانی است. یعنی زمانی که هیجانات و گرایش به جنس مخالف در بالاترین سطح خود قرار دارد. بنابراین دلیل گرایش شما با ایشان طبیعی است. اما در مورد سوالی که پرسیدید که او به شما علاقمند است یا خیر و چه کنید که او را به خود علاقمند کنید؟ در حالتی که صحبت کردن با او و یا جذب ایشان کار سختی باشد، نیاز دارید که فرصتی فراهم کنید تا راجع به یک مساله مشترک غیر رابطه با او صحبت کنید. عزت نفس خود را تقویت کنید و اجازه دهید ایشان به صورت مستقیم به شما ابراز علاقه کند. اما به صورت کلی بهتر است در این سن وارد رابطه عاطفی نشوید.

سلام من 21سالمه و مدتی با فردی که۲۴ سالشه و خیلی سر به زیر وپاکه و اصلا شبیهه ادمای امروزی نیس اشنا شدم نوعی همکار هستیم و بعد ۴ ۵ ماه ایشون شروع کردن به حرف زدن با من در رابطه با کار اما با شوخ طبعی زیاد جوری ک سعی داشت بخندونه منو الان حدود چند ماهی هست ک میگذره و برخلاف اون چند ماه اول مستقیم تو چشام نگاه میکنه ولی خب من نمیدونم ک حسش چیه و اینکه وضعیت مالیش از من پایینتره و درگیره کارو خانوادشه و خود من هم از سر به زیریش عاقل بودنش خوشم میاد موقع حرف زدن باهاش قلبم تند تند میزنه ولی دیگه نمیدونم ربطی به سنم داره یا اینکه واقعادوسش دارم الان سوال من اینه ایشون منو دوس داره چطوری کاری کنم سر صحبتو باز کنه و راحت تر شه بامن??

سلام دوست گرامی به 2 نکته توجه کنید: 1) تا وقتی به صورت مستقیم به شما ابراز علاقه نکرده است، روی او حساب ویژه‌ای باز نکنید 2) تلاش کنید تا درباره زندگی و روزمره او اطلاعات بیشتری کسب کنید. معیارهای خودتان را بررسی کنید و علت اینکه به او جذب شدید را برای خودتان حتما مرور کنید. برای دریافت راهنمایی بیشتر می‌توانید در دوره «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» شرکت کنید.

سلام . یک پسری که خیلی از خودم کوچکتره مرتب بمن اظهار علاقه و عشق میکنه . من تنهام و اونم خیلی اصرار میکنه . ازش بدم نمیاد . اما آخه خیلی برای سن من کوچکه . خیلی احمقانه ست اگر بگم دارم یواش یواش بهش جذب میشم ؟ اصلا گیج شدم . نه دوست دارم خودمو کوچک کنم . نه تحمل دوری از اونو دارم . چه کنم ؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و او اشاره‌ای نکردید و اینکه چندوقت از شما بزرگتر هستند؟ نه، این احمقانه نیست که شما نسبت به فردی که مرتب به شما ابراز علاقه می‌کند، جذب شوید. اما قبل از پذیرفتن علاقه ایشان از خودتان بپرسید که دلیل اینکه او جذب شما شده است چیست؟ همچنین به این نکته دقت کنید که به خاطر اختلاف سن نقش ما از یک دوست، تبدیل به یک مادر یا معلم تبدیل نشود.

سلام وقتتون بخیر: من و خانوادم تقریبا 5سالی هست که خونمون رو عوض کردیم ومن از اولین باری که برای دیدن خونه اومدیم پسر همسایمون رو دیدیم و تقریبا از اون خوشم اومد ولی خب سریع یادم رفت تا اینکه اسباب کشی کردیم و من هر روز با این آقا مواجه میشدم تا الان و تقریبا بیشترین چیز هارو از ایشون میدونم و خانوادشون.علاقه مند شدم ولی نمیدونم چیکار کنم میشه کمکم کنید؟ آخه راهکار های بالا بعضی هاش واقعا سخته مثلا سر صحبت رو باز کنم خوب نمیشه حرفی زد:/ و اینکه به ظاهر پسری میاد که سرش تو لاک خودشه ولی خب جنتلمنه…

سلام دوست گرامی اشاره‌ای به سن خودتان و طرف مقابل نکردید. ابتدا باید علت‌هایی که باعث شده به ایشان علاقمند باشید را مشخص کنید تا یک هیجان زودگذر نباشد. سپس نیاز دارید که معیارها و ویژگی‌های ایشان را با معیارهایی که در ذهن خودتان در نظر دارید بسنجید. مسیر درست جذب عشق را یاد بگیرید و برای یادگیری این مسیر می‌توانید دردوره جذب عشق از آشنایی تا ازدواج شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، نکات طلایی جذب عشق از آشنایی تا ازدواج را مطالعه کنید.

سلام . میدونم خیلی مسخرست ولی من از یه پسری که هرشب میاد پارک و میبینمش خوشم میاد تقریبا سربه زیر و مغروره و من یه دختر چادری خیلی دوست دارم توجهش رو به خودم جلب کنم و با راهکارای شما نمیتونم چون امکانش نیست ن اسمش رو میدونم ن چیز دیگه ای یکسالی میشه که ازش خوشم میاد ولی اون منو نمیبینه میتونین بهم کمک کنین؟؟

سلام دوست گرامی اینکه بدون هیچ شناختی از او خوشتان آمده، کمی غیرمنطقی است اما می توانید براساس یک بهانه سر صحبت را با او باز کنید. اما ابتدا باید سن شما، شرایط تان و دلیل جذب به ایشان بررسی شود. برای مشاوره و شیوه صحیح جذب عشق از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

منو دوست پسرم ۶ ساله باهمیم و من خانوادم زیاد نمیزارن که بیرون برم ببینمش بهم خیانت کرد و بهم گفت که سه روز با دختری وارد رابطه شده گفت بخاطر اینکه از هم دور شدیم اینجوری شد…بعدش خیلی پشیمون شده و میخواد برگرده گفت حسی به اون طرف نداره با این که دیدم پیام های عاشقانه داده بود ولی الان پشیمونه نمیدونم دوباره فرصت بدم یا نه؟

سلام دوست گرامی اگه واقعا پشیمان هستند میتونید بهشون فرصت مجدد بدهید اما با شرایط مشخص و جدید و در صورت تکرار مجدد رابطه را تمام کنید

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

احتمالا زمانیکه شما برای جلب توجه پسر موردعلاقه‌تان تلاش می‌کنید گاهی بسیار ناامید می‌شوید و فکر می‌کنید این کار شدنی نیست؛ چراکه همیشه از هرکسی که خوشتان نمی‌آمده فورا جذب شما می‌شده اما همین که به شخصی علاقه‌مند می‌شوید هیچ نشانه‌ای از علاقه و توجه در او پیدا نمی‌کنید. به همین خاطر شاید دست به انجام کارهایی بزنید که پسر مورد‌علاقه‌تان را بیشتر از خود دور کنید تا اینکه بدستش بیاورید. در این مقاله ما سعی می‌کنیم تا روش‌ها و تکنیک‌هایی را به شما بیاموزیم تا بتوانید از طریق آن‌ها توجه پسر مورد‌نظرتان جلب کنید و او را شیفته خودتان کنید.

فهرست مطالب

اعتماد به نفس نقشی کلیدی در جلب توجه پسر مورد علاقه‌تان دارد. چه یک دختر پرشور معاشرتی باشید، چه دختری کم‌حرف و گوشه‌گیر، در هر حال باید اعتماد به نفس داشته باشید و خودتان را قبول داشته باشید. با اعتماد به نفس می‌توانید نظر پسر مورد علاقه‌تان را به خود جلب کنید. سوال اینجا است که چه چیزی باعث می‌شود اعتماد به نفس پیدا کنید؟ این عامل می‌تواند یک لباس زیبا یا عطر خوشبویی باشد که به شما احساس خاص بودن می‌دهد؛ مطمئناً عامل‌های بسیاری در زندگیتان وجود دارد که به ارتقاء اعتماد به نفستان کمک می‌کند. البته فقط ظاهر زیبا نیست که به شما اعتماد به نفس می‌دهد. اعتماد به نفس درونی مهم‌تر از اعتماد به نفسی است که ریشه در ظاهر زیبا دارد. اگر خودتان را دوست داشته باشید، اتفاقات خوبی برایتان رخ می‌دهد و شادی و موفقیت را به سمت خودتان جذب می‌کنید. اگر خودتان را باور داشته باشید، اعتماد به نفستان نیز بیشتر خواهد شد.

حتما بخوانید: مشاوره روانشناسی افزایش اعتماد بنفس: توجه به علایق و تغییر دیدگاه 

چگونه حال پسر را بگیریم؟

بهترین راه برای مجذوب و شیفته کردن پسر مورد نظرتان این است که با نشان دادن توانایی‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردتان توجهش را جلب کنید و او را به خودتان علاقه‌مند کنید. شناختن دختر جذاب و هیجان‌برانگیزی که توانایی‌های زیادی دارد، همیشه برای پسرها جالب است، پس به او نشان بدهید که واقعاً از هر انگشتتان یک هنر می‌بارد. برای جلب توجه پسر مورد علاقه‌تان باید استعدادها و فعالیت‌هایی را که شما را خاص و جذاب می‌کند، به معرض نمایش بگذارید. برای مثال اگر نقاش ماهری هستید، دفعۀ بعد که او را در دوروبرتان دیدید، کارهایتان را به دوستانتان نشان بدهید و به او هم بفهمانید که چه نقاش چیره‌دستی هستید.

اگر می‌خواهید در جمع بقیۀ دخترها بدرخشید، باید خاص و منحصر به فرد باشید. خاص بودن سخت نیست، چون احتمالاً شما هم مانند هر انسان دیگری علائق، استعدادها و عادت‌های منحصر به فردی دارید و با نشان دادن آنها می‌توانید پسر مورد علاقه‌تان را جذب کنید. منحصر به فرد بودن یعنی این که همرنگ جماعت نباشید. مثلاً می‌توانید به جای این که مانند بقیۀ دخترها منتظر بمانید تا او برای قرار گذاشتن پیشقدم شود، خودتان پا پیش بگذارید و او را به صرف شام در یک رستوران دعوت کنید.

اگر دید مثبتی به زندگی داشته باشید، چون آغوشتان را به روی اتفاقات خوب باز می‌کنید، طبعاً اتفاقات خوبی هم برایتان رخ خواهد داد. این نظریه دربارۀ جلب توجه مردان نیز مصداق دارد. اگر پسر مورد علاقه‌تان شما را با چشمانی درخشان و لبی خندان ببیند، انرژی مثبتتان به او هم سرایت می‌کند و او را سرشار از هیجان می‌کند. به خاطر بسپارید که مثبت‌اندیشی و انرژی مثبت مسری است. مطمئن باشید که اگر پسر مورد علاقه‌تان متوجه نگرش مثبتتان بشود، ترغیب می‌شود که شما را بیشتر بشناسد.

یک راه دیگر برای متمایز شدن از بقیه و جلب توجه و جذب پسر مورد علاقه‌تان این است که یک دختر مستقل و رهبر باشید. البته منظورمان این نیست که برای ریاست انجمن‌های دانشجویی نامزد شوید، اما باید سرسختانه پای عقایدتان بایستید. برای مثال می‌توانید نمایندۀ کلاستان بشوید. اکثر پسرها به خاطر قبول کردن این مسئولیت و بیان شجاعانۀ عقایدتان به شما احترام خواهند گذاشت، حتی اگر تحسین و احترامشان را صراحتاً به زبان نیاورند.

تاثیر اولی که در نخستین برخورد بر روی دیگران به جا می‌گذارید، بسیار مهم است. اهمیت این تاثیر اولیه در ملاقات با پسری که به او علاقه دارید، صدچندان می‌شود. عصبی بودن گاهی اوقات باعث می‌شود که ساکت و خجالتی بشوید و نسبت به پسری که دوستش دارید، بی‌توجه و بی‌تفاوت به نظر برسید. برای این که تاثیر خوبی روی پسر مورد علاقه‌تان باقی بگذارید، نباید از دیگران کناره بگیرید یا از این بترسید که مبادا با نزدیک شدن به او از خودتان یک احمق بسازید. مهربان و مودب باشید و اگر کاری کردید که مایۀ خجالتتان شد، فراموشش کنید و به سرعت تسلیم نشوید.

مهم نیست که چقدر دلتان می‌خواهد این پسر جذاب به شما توجه کند، در هر حال نباید با کلافگی و درماندگی رفتار کنید. ناامیدی اصلاً جذاب نیست و اگر خودتان را بیش از حد علاقه‌مند نشان بدهید، به سرعت دلش را می‌زنید و او دیگر کمترین توجهی به شما نخواهد کرد. فرصت نفس کشیدن را از او نگیرید و با توجه بیش از حد خفه‌اش نکنید.

حتما بخوانید: چطور عشقم رو جذب کنم؟ (11 راه علمی برای جذب مردان) 

لازم به تکرار نیست که جذابیت ظاهری نقش قابل توجهی در جذب مردان دارد و مردان در نخستین نگاه کاملاً به ظاهر طرف مقابل توجه می‌کنند. لباس‌هایی را که جلوۀ بیشتری به زیبایی‌های زنانه‌تان می‌دهد، امتحان کنید، اما مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید و خودتان را انگشت‌نما نکنید.

ظاهری ساده و شیک همیشه می تواند نظر هر مردی را جلب کند. هیچ وقت سعی نکنید برای جلب توجه مردان دست به روش های نامتعارف بزنید. برای مثال آرایش غلیظ شاید در ابتدا توجه آن‌ها را جلب کند اما حقیقت این است که این توجه ماندگار نیست و بعد از مدتی کمرنگ خواهد شد.

حتما بخوانید: چی بپوشم پسرا خوششون بیاد؟ (تیپای دخترونه که پسرا میپسندن)

با آرامش رفتار کنید و عصبی و بی‌تاب نباشید. هر از گاه در حالی که با ظرافت با مداد یا فنجان قهوه‌تان بازی می‌کنید، به او خیره شوید. حواستان به رفتارهای غیرکلامیتان باشد چراکه می توانند تاثیر بسیار زیادی روی پسر موردعلاقه‌تان داشته باشند.

پسرها همیشه جذب دخترهایی می‌شوند که گل سرسبد هر جمع و محفلی هستند. پس وقتی با دوستانتان هستید، با آنها خوش بگذرانید. وقتی او ببیند دختر شاد و سرزنده‌ای هستید که از زندگی کردن لذت می‌برد، بعید است که شما را ندیده بگیرد.

پس تا می‌توانید به خودتان برسید و تفریحات سالمی با دوستانتان ترتیب بدهید. ورزش‌های دست جمعی، کوه نوردی، پیاده روی، سینما، کنسرت و .. می‌تواند از جمله فعالیت‌هایی باشد که می‌توانید آن‌ها را انجام دهید.

اگر می‌توانید کنار میزش بنشینید یا بهانه‌ای پیدا کنید و با هم هم‌کلام شوید. به او بفهمانید که به او علاقه دارید، در عین حال زیاده‌روی هم نکنید و هر بار که او را می‌بینید سراسیمه به سمتش ندوید.

هر از گاه “تصادفاً” او را در جایی مانند کافه یا دورهمی‌های دوستانه ببینید. می‌توانید از تکنیک‌های گفته شده برای جذب پسر مورد علاقه‌تان استفاده کنید، اما ضرورتی ندارد که حتماً با او حرف بزنید. فقط توجهش را جلب کنید و کاری کنید که وقتی حضور ندارید، دلتنگتان بشود.

این روزها شبکه‌های اجتماعی نقش بسیار مهمی در آشنایی با دیگران دارند، و وقتی هم که می‌خواهید توجه فردی را جلب کنید و او را به شناختن خودتان ترغیب کنید، می‌توانند به کارتان بیایند. پست‌های وبلاگتان یا عکس‌های اینستاگرامتان همه و همه باعث می‌شود که پسر مورد علاقه‌تان با علائق و جنبه‌های مختلفی از زندگیتان آشنا شود و بیشتر شما را بشناسد. پس سعی کنید با حساب‌های کاربریتان در شبکه‌های اجتماعی توجهش را جلب کنید.

حتما بخوانید: چگونه در چت و فضای مجازی جذاب باشم (چطور در چت پسری را تور کنم؟) 

باید با پیام‌هایتان حسی را به او منتقل کنید تا به حال کسی به او منتقل نکرده است. پیام‌‌های که با موبایلتان برای او می‌فرستید باید نشان بدهد که شما چقدر محترم، خاص، شوخ و قابل اعتماد هستید و از جذابیت و سیاست زنانه برخوردارید. از آنجایی که هر دختری این مهارت را ندارد که در پیام این ویژگی‌ها را نشان بدهد، شما با این کار برای او منحصر به فرد می‌شوید. هیچ وقت قدرت پیام‌هایتان را دست کم نگیرید امروزه همه به موبایلشان وابسته هستند و ساعات زیادی را در حال استفاده از آن هستند، اگر شما بتوانید با این دستگاه حس خوب و منحصر به فردی را به او بدهید او به جای موبایلش به حسی که شما با موبایل به او منتقل می‌کنید وابسته می‌شود. رادیو عشق در دوره جذب عشق با موبایل رموز جذب کردن فرد مورد علاقه‌تان را از طریق موبایل و پیام به در اختیارتان قرار داده است.

اگر پسر مورد علاقه‌تان را در دانشگاه و محل کار مرتب ملاقات می‌کنید می‌توانید هرازچند گاهی از او درخواست کمک کنید. مردها معمولا دوست دارند به خانم‌ها کمک کنند چرا که با این کار حس مردانگی در آن‌ها تحریک می‌شود و احساس قدرت می‌کنند. یادتان باشد که در انجام این کار زیاده روی نکنید. زمانیکه شما 2-3 بار این درخواست را از او داشته باشید طبیعتا خودش متوجه احساس شما خواهد شد.

اگر بتوانید پسری را بخندانید، می‌توانید مطمئن باشید که توجهش را هم جلب کرده‌اید. البته اول باید حس شوخ طبعیش را بسنجید. برخی افراد حرف‌های کنایه‌دار برایشان جالب‌تر است و برخی شوخی‌های بی‌پروا را ترجیح می‌دهند. اگر او را خوب نمی‌شناسید، از تعریف کردن جوک‌های خودمانی و بحث‌برانگیز خودداری کنید.

اگر قصد جلب کردن توجه پسری را دارید که به او علاقه‌مند شده‌اید بهتر است کمی صبور باشید و تکنیک‌های زیر را انجام دهید. اعتماد به نفس خود را بهبود ببخشید. با نشان دادن مهارت‌ها و استعدادهای هنری، درسی، یا حتی ورزشی خود به صورت غیرمستقیم اشتیاق او را ترغیب کنید. سعی کنید نسبت به دختران دیگر خاص باشید. این کار را از طریق بهبود مهارت‌ها و استعدادهای خود انجام دهید. خوش بین باشید و دورادور انرژی مثبت خود را برای او بفرستید. از خودتان چهرۀ دختری مستقل را نشان دهید. او را تحت تاثیر قرار دهید و بیش از اندازه پیگیر او نباشید. به ظاهرتان اهمیت دهید و با رفتارهای غیرکلامی خود او را ترغیب کنید. به تفریحات دخترانه خود بپردازید و نشان دهید که دختر شاد و سرزنده‌ای هستید. گاهی از او کمک بگیرید و سعی کنید در مکان‌های مشترکی به صورت اتفاقی با هم ملاقات کنید. از شبکه‌های اجتماعی غافل نشوید و برای او پیام بفرستید. اگر تمام این تکنیک‌ها را به درستی انجام دهید می‌توانید به پسر موردعلاقه‌تان برسید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

چگونه حال پسر را بگیریم؟

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

53 بازدید

57 بازدید

131 بازدید

117 بازدید

196 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام بنده ۱۸ ساله هستم و دختر هستم حدودا ۲۰۰ روزی هست که از یه آقایی خوشم میاد که ۲۹ ساله هستن از لحاظ اختلاف سنی اصلا مشکلی با ایشون ندارم بخاطر اینکه خودم دوست دارم با افرادی ارتباط برقرار کنم که ازم بزرگتر باشن از بودن کنار کسایی که همسن و سال خودم هستن حوصله ام سر میره این آقا دبیر من هستن و فقط سه بار ایشون رو به صورت حضوری دیدم ولی توی مجازی گاها باهاشون صحبت میکنم نماینده ی ایشون هستم ایشون شاگردای زیادی دارن و مجرد هستن و توی شهر دیگه ای ساکن هستن ایشون تهران و بنده کردستان هستم میخواستم بدونم راهی برای جذب ایشون وجود داره؟ در حای که از موقعیت اجتماعی خوّی برخوردار هستن .. شدیدادل بسته ی ایشونم

سلام دوست گرامی علاقه به استاد و شخصی که دور از دسترس شماست و سن بالاتری نسبت به شما دارد، از نشانه‌های برجسته طرحواره رهاشدگی است. بهتر است ابتدا مشاوره فردی دریافت کنید تا علت این کشش و علاقه را پیدا کنید و سپس این علاقه ارزیابی شود.

سلام من یک سالی میشه که یک پسری را دوست دارم و به صورت حضوری بهش گفتم دوسش دارم و اون فقط بهم گفت الکی میگی و الان یک ماهی است که داره از خودش عکس العمل نشون میده مطمئن نیستم که این عکس العمل ها نشون دهنده این است که منو دوست داره دیگه خسته شدم میتونید کمکم کنید که هنوزم باید صبر کنم که شاید اون بیاد بگه یا خودم بگم؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. توصیه می‌شود که به صورت مستقیم ابراز علاقه از طرف خانم انجام نشود، چون معمولاً نتیجه خوبی ندارد. تا زمانی که او نتواند به صورت مستقیم به شما ابراز علاقه کند، حسابی روی رابطه نمیتوان باز کرد. برای اینکه بتوانید مهارت صحیح برای جذب کردن عشق یاد بگیرید، می‌توانید در دوره «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» شرکت کنید.

سلام ،پسردایی من ۳_۴ سال ازمن بزرگتره و من توی جمع فامیل تنها نوه ی دختری هستم و از بعضی نگاه ها و رفتار هاش برداشت کردم که ازمن خوشش میاد اما میتونه خیلی طبیعی باشه اما تنها چیزی که توجه ام رو جلب کرده اینه که رفتار بقیه پسر های فامیل اینطور نیست

سلام من 5 ساله با ی پسر دوست معمولیم و قبلا رفیقش رلم بود قبل رل زدنم با رفیقش این پسره منو خیلی دوست داشت ولی من قبول نکردم الان خودم عاشقش شدم و بهش گفتم اونم دوسم داره و روم غیرت داره ولی با دوستم رل زده ی چند وقتیم بود با دوستم جدا شدند و با من رل بود حدود یک ماه ولی دوباره دوسم برگشت اون پسر برگشت پیش دوستم چیکار کنم ک بیاد با من

سلام دوست گرامی سرمایه‌گذاری اشتباهی انجام دادید و در تلاش هستید مسیر اشتباه را ادامه دهید. بهتر است او را کنار بگذارید، چون او به سمت دوست شما برگشته است.

سلام‌ من از پسری خوشم‌میاد من ۱۷سالمه و اون ۲۴ولی‌نمیدونم چطور بهش پیام بدم اخرین باز بهم گفت تا دیدار بعدی خدانگهدار تو چت و بعد از اون بهم اصلا تکست نمیده ولی من از اونجایی که کاریزما دارم هر وقت بیرون در میام حتی بعد دوهفته اونو ناخداگاه بیرون میبینم و‌لی نمیدونم چیکار کنم بهش پیام بدم یا ندم غرورم میشکنه کوچیک میشم باید اون بده با اینکه کلا بیخیال بشم که دوست ندارم ولی خوشم میاد بشناسم ببینم چطوره کلا موندم تو دوراهی که پیام بدم یانه

سلام دوست گرامی خیر پیامی ارسال نکنید. این شیوه مستقیم ابراز علاقه در آینده رابطه شما را مختل می‌کند. ابتدا باید به سن خودتان توجه داشته باشید. حضور شما در سن نوجوانی این هیجان را به شما می‌دهد که بخواهید هر چیزی را تجربه کنید. بهتر است پیش از هرگونه اقدام و یا تصمیم عملی، با مشاور مشورت کنید.

سلام من 16سالمه و اون 18سالشه خیلی الکی خودمو اذیت میکنم نگران از دست دادنشم خیلی این حرفارو تکرارمیکنه ازاینکارام خوشش نمیاد و اذیتش میکنم بااین کارام زود دربرابر مشکلات تسلیم میشم میگه خیلی ضعیفی میشه راهنماییم کنین ک چجوری اینکارارو کناربزارم؟

سلام دوست گرامی سن هردوی شما پایین است و بسیاری از رفتارهایی که در رابطه اتفاق میفتد، به علت سن شماست. اما درباره ترس از دست دادن، نیاز دارید مهارت‌های زندگی را آموزش ببینید تا بتوانید به رفتارهای خودتان مسلط تر باشید. شما می‌توانید نوبت مشاوره خودتان را از رادیوعشق رزرو کنید.

من از یه پسر خیلی خوشم میاد خیلی دوستش دارم باهاش توی برنامه حرف زدم یه اتفاقی افتاد که اون به من گفت ما فقط دوستیم عاشقش که نیستیم من چطوری دل اون رو به دست بیارم اینو بگم من 16 سالمه اون 29 ساشه

سلام دوست گرامی طرف مقابل به درستی اشاره کرده که عاشق هم نیستید، چون هنوز همدیگر را نمی‌شناسید و احتمالا حضوری ندیدید. شما سن کمی دارید و اختلاف سنی‌تان با طرف مقابل نیز زیاد است. دلیل اینکه می‌خواهید دل او را به دست بیاورید چیست؟ در واقع چه ویژگی‌هایی در ایشان وجود دارد که هدف شما به دست آوردن دل او شده است؟ ابتدا این مسائل را مشخص کنید تا بدانیم تا چه میزان از خودتان، طرف مقابل و رابطه عاطفی اطلاعات دارید. می‌توانید این روند را با مشاوران رادیوعشق درمیان بگذارید.

سلام من۲۸ سالمه و از یه پسره ک شیرینی فروشی داره خوشم اومده یبار فقط رفتم مغازه ش حس کردم اونم شاید بمن علاقه داشته باشه مسیر هرروزم از جلوی مغازه ش ردمیشم حالا میخاستم ببینم چجوری میتونم باهاش ارتباط بگیرم درواقع ب چ بهونه ای؟!شاید واسه سن من خنده دار باشه ولی ادم ارومی هستم و ی شهرکوچیک هستم ک راحت نیس ارتباط برقرار کردن

سلام دوست گرامی ابتدا باید از خودتان بپرسید از چه ویژگی در این آقا خوشتان آمده است و در واقع دلیل توجه شما به ایشان چه بوده است؟ سپس معیارهای خودتان را برای انتخاب یک فرد ایده‌آل مدنظر قرار دهید. اگر این معیارها نزدکی بهم باشند شما می‌توانید از طریق آموزش مراحل جذب عشق توجه ایشان ره به خود جلب کنید. اشاره کردید حس می‌کنید او هم به شما حس دارد. او چه رفتاری نشان داده است که شما این برداشت را دارید؟ قبل از ایجاد یک رابطه روی آن حساب نکنید تا منجر به پشیمانی شما نشود. برای آموختن مسیر صحیح جذب عشق از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام یه پسری هست که نمیدونم واقعا دوستش دارم یا نه ولی دلم میخواد همش ببینمش:/ ولی خب از طرفی نه دلم میخواد به عنوان دوست دخترش باشم نه همسر چون خانواده هامون به هم نمیخورن تا حدودی هم شناخت دارم ازش ولی یکم گیج شدم نمیدونم چه کنم؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. گیج شدن شما ممکن است به این دلیل باشد که معیارهای مشخصی برای انتخاب همسر یا رابطه عاطفی ندارید. وقتی می‌دانید که او برای شما مناسب نیست، بهتر است این ذهنیت را از خود دور کنید که او تغییر می‌کند و مناسب شما می‌شود.

سلام. من از یه پسری خوشم اومده. من و اون 6 سال تفاوت سنی داریم. من 15 و اون هم 21 سالشه و تقریبا هر شب میبینمش و خیلی دوستش دارم اما نمیتونم بفهمم حس اون رو و میخوام که اونم بهم علاقه مند شه. اما مثلا نمیتونم باهاش خیلی حرف بزنم یعنی نمیتونم خیلی بهش نزدیک بشم. لطفا اگه راه حلی هست بهم بگین.

سلام دوست گرامی سنی که شما در آن قرار دارید، سن نوجوانی است. یعنی زمانی که هیجانات و گرایش به جنس مخالف در بالاترین سطح خود قرار دارد. بنابراین دلیل گرایش شما با ایشان طبیعی است. اما در مورد سوالی که پرسیدید که او به شما علاقمند است یا خیر و چه کنید که او را به خود علاقمند کنید؟ در حالتی که صحبت کردن با او و یا جذب ایشان کار سختی باشد، نیاز دارید که فرصتی فراهم کنید تا راجع به یک مساله مشترک غیر رابطه با او صحبت کنید. عزت نفس خود را تقویت کنید و اجازه دهید ایشان به صورت مستقیم به شما ابراز علاقه کند. اما به صورت کلی بهتر است در این سن وارد رابطه عاطفی نشوید.

سلام من 21سالمه و مدتی با فردی که۲۴ سالشه و خیلی سر به زیر وپاکه و اصلا شبیهه ادمای امروزی نیس اشنا شدم نوعی همکار هستیم و بعد ۴ ۵ ماه ایشون شروع کردن به حرف زدن با من در رابطه با کار اما با شوخ طبعی زیاد جوری ک سعی داشت بخندونه منو الان حدود چند ماهی هست ک میگذره و برخلاف اون چند ماه اول مستقیم تو چشام نگاه میکنه ولی خب من نمیدونم ک حسش چیه و اینکه وضعیت مالیش از من پایینتره و درگیره کارو خانوادشه و خود من هم از سر به زیریش عاقل بودنش خوشم میاد موقع حرف زدن باهاش قلبم تند تند میزنه ولی دیگه نمیدونم ربطی به سنم داره یا اینکه واقعادوسش دارم الان سوال من اینه ایشون منو دوس داره چطوری کاری کنم سر صحبتو باز کنه و راحت تر شه بامن??

سلام دوست گرامی به 2 نکته توجه کنید: 1) تا وقتی به صورت مستقیم به شما ابراز علاقه نکرده است، روی او حساب ویژه‌ای باز نکنید 2) تلاش کنید تا درباره زندگی و روزمره او اطلاعات بیشتری کسب کنید. معیارهای خودتان را بررسی کنید و علت اینکه به او جذب شدید را برای خودتان حتما مرور کنید. برای دریافت راهنمایی بیشتر می‌توانید در دوره «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» شرکت کنید.

سلام . یک پسری که خیلی از خودم کوچکتره مرتب بمن اظهار علاقه و عشق میکنه . من تنهام و اونم خیلی اصرار میکنه . ازش بدم نمیاد . اما آخه خیلی برای سن من کوچکه . خیلی احمقانه ست اگر بگم دارم یواش یواش بهش جذب میشم ؟ اصلا گیج شدم . نه دوست دارم خودمو کوچک کنم . نه تحمل دوری از اونو دارم . چه کنم ؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و او اشاره‌ای نکردید و اینکه چندوقت از شما بزرگتر هستند؟ نه، این احمقانه نیست که شما نسبت به فردی که مرتب به شما ابراز علاقه می‌کند، جذب شوید. اما قبل از پذیرفتن علاقه ایشان از خودتان بپرسید که دلیل اینکه او جذب شما شده است چیست؟ همچنین به این نکته دقت کنید که به خاطر اختلاف سن نقش ما از یک دوست، تبدیل به یک مادر یا معلم تبدیل نشود.

سلام وقتتون بخیر: من و خانوادم تقریبا 5سالی هست که خونمون رو عوض کردیم ومن از اولین باری که برای دیدن خونه اومدیم پسر همسایمون رو دیدیم و تقریبا از اون خوشم اومد ولی خب سریع یادم رفت تا اینکه اسباب کشی کردیم و من هر روز با این آقا مواجه میشدم تا الان و تقریبا بیشترین چیز هارو از ایشون میدونم و خانوادشون.علاقه مند شدم ولی نمیدونم چیکار کنم میشه کمکم کنید؟ آخه راهکار های بالا بعضی هاش واقعا سخته مثلا سر صحبت رو باز کنم خوب نمیشه حرفی زد:/ و اینکه به ظاهر پسری میاد که سرش تو لاک خودشه ولی خب جنتلمنه…

سلام دوست گرامی اشاره‌ای به سن خودتان و طرف مقابل نکردید. ابتدا باید علت‌هایی که باعث شده به ایشان علاقمند باشید را مشخص کنید تا یک هیجان زودگذر نباشد. سپس نیاز دارید که معیارها و ویژگی‌های ایشان را با معیارهایی که در ذهن خودتان در نظر دارید بسنجید. مسیر درست جذب عشق را یاد بگیرید و برای یادگیری این مسیر می‌توانید دردوره جذب عشق از آشنایی تا ازدواج شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، نکات طلایی جذب عشق از آشنایی تا ازدواج را مطالعه کنید.

سلام . میدونم خیلی مسخرست ولی من از یه پسری که هرشب میاد پارک و میبینمش خوشم میاد تقریبا سربه زیر و مغروره و من یه دختر چادری خیلی دوست دارم توجهش رو به خودم جلب کنم و با راهکارای شما نمیتونم چون امکانش نیست ن اسمش رو میدونم ن چیز دیگه ای یکسالی میشه که ازش خوشم میاد ولی اون منو نمیبینه میتونین بهم کمک کنین؟؟

سلام دوست گرامی اینکه بدون هیچ شناختی از او خوشتان آمده، کمی غیرمنطقی است اما می توانید براساس یک بهانه سر صحبت را با او باز کنید. اما ابتدا باید سن شما، شرایط تان و دلیل جذب به ایشان بررسی شود. برای مشاوره و شیوه صحیح جذب عشق از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

منو دوست پسرم ۶ ساله باهمیم و من خانوادم زیاد نمیزارن که بیرون برم ببینمش بهم خیانت کرد و بهم گفت که سه روز با دختری وارد رابطه شده گفت بخاطر اینکه از هم دور شدیم اینجوری شد…بعدش خیلی پشیمون شده و میخواد برگرده گفت حسی به اون طرف نداره با این که دیدم پیام های عاشقانه داده بود ولی الان پشیمونه نمیدونم دوباره فرصت بدم یا نه؟

سلام دوست گرامی اگه واقعا پشیمان هستند میتونید بهشون فرصت مجدد بدهید اما با شرایط مشخص و جدید و در صورت تکرار مجدد رابطه را تمام کنید

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

توجه                توجه                     

 

-حتما در نظر سنجی شرکت کنید

-کسی نباید مطلب شخصی اش رو تو وبلاگ بذاره مگر این که نظر بسیار بسیار خصوصی باشه

چگونه حال پسر را بگیریم؟

-در قسمت نظرات ادب را رعایت کنید و از بی احترامی به یکدیگر خودداری کنید

-لطفا نظر هایی با نام دیگران (به جای دیگران)نگذارید

-لطفا پیشنهاد هاتون رو برای وبلاگ همین الان به مدیرهای وبلاگ بگویید.(*پیشنهاد نه مخالفت)

ممنون که با ما همکاری می کنید بوس بای

 

– مامان – بعله ؟ – من می خوام به دنیا بیام … – باشه – مامان – بعله ؟ – من شیر می خوام – باشه – مامان – بعله ؟ – من جیش دارم – خب – مامان – بعله ؟ – من سوپ خرچنگ می خوام – چشم – مامان – بعله ؟ – من ازون لباس خلبانی ها می خوام – باشه- مامان – بعله؟ – من بوس می خوام – قربونت بشم – مامان – جونم ؟ – من شکلات آناناسی می خوام – باشه – مامان – بعله ؟ – من دوست دختر می خوام – خب- مامان – بعله ؟ – من یه خط موبایل می خوام با گوشی سونی – چشم- مامان – بعله ؟ – من یه مهمونی باحال می خوام – باشه عزیزم- مامان – بعله ؟ – من زن می خوام – باشه عزیز دلم- مامان – بعله ؟ – من دیگه زن نمی خوام – اوا … باشه- مامان – .. بعله – من کوفته تبریزی می خوام – چشم- مامان – بعله ؟ – من بغل می خوام – بیا عزیزم- مامان – بعله ؟ – مامان – بعله – مامان – … جونم ؟ – مامان حالت خوبه ؟ – آره- مامان ؟ – چی می خوای عزیزم ؟ – تو رو می خوام .. خیلی – …


– بابا – بعله ؟ – من می خوام به دنیا بیام – به من چه بچه .. به مامانت بگو- بابا – هان؟ – من شیر می خوام – لا اله الا الله – بابا – چته ؟ – من از اون ماشین کوکی های قرمز می خوام – آروم بگیر بچه- بابا – اههههه – من پول می خوام – چی ؟؟؟؟ !!!- بابا – اوهوم ؟ – منو می بری پارک ؟ – من ماشینمو نمی برم تو پارک تو رو ببرم ؟- بابا – هان ؟ – من زن می خوام – ای بچه پررو .. دهنت بو شیر می ده هنوز- بابا – …. – من جیش دارم – پوففف – بابا – درد – من زن نمی خوام – به درک- بابا – بلا – بابا – زهرمار – من یه اتاق شخصی می خوام – بشین بچه- بابا – مرض – منو دوست داری – ها ؟ – بابا – … – بابا – خررر پفففف – بابا – خفه – بابا – جونت در بیاد- بابا – دیگه چته ؟ – من مامانمو می خوام

                            اینو برای پسرایی نوشتم که همش خالی میبندن


اگرپسری بر ضد دخترها حرفی زد بدونید
ازهمه بیشتر دنبال دخترهاست و براشون له له میزنه!!
حکایتش حکایت همون گربه هست که دستش به گوشت نمیرسید می گفت پیف پیف بو می ده!
تا حالا صد تا دخترسر کارش گذاشتند و حالشو گرفتند !
….
تا حالا هر چی التماس کرده دخترای ناز ایرونی که سهله یه وزغ ماده هم تحویلشون نگرفته!!
 
توی دانشگاه نمره های ماکزیمم دخترا رو دیده و برای اینکه کسی نفهمه آی کیوش در حد کلوخه مجبوره بشینه برای دخترا حرف در بیاره
تو خونه همش به خاطر شلخته بودنش (مخصوصا موها و دماغ ) و تمیزی و خوشتیپی خواهرش مدام زدند تو سرش
از
اینکه با صد نوع مدل موی مختلف و خط ریشای عجیب غریب نمیتونه قیافه مثل
اژدهاشویه کم شبیه آدما بکنه به دخترای ایرونی که با آرایش زیباتر میشند
حسودی می کنه
می بینه یک نفر تو دنیا پیدا نمیشه که فقط یه بار منتشو بکشه و باید یه عمر ناز کش باشه
می بینه خیلی از مردا و پسرای اطرافش (وحتی خودش) حاضرند با اشاره یه خانم همه چی شونو فدا کنند اون وقته که یه جاش به شدت میسوزه
*چندتا توصیه به پسرهای ایرونی:
ـ با داشتن هیکلی ضایع تی شرت تنگ نپوشن!!!
ـ از کلاس پنجم دبستان سه تیغه نکنن و after shave نزنن!!!!
ـ جلوی مدرسه دخترانه نایستن و سیگار چاق نکنن!!!!!!!
ـ با دیدن یک فروند دختر جو زده نشده و تیکه جواتی بار نکنن!!!!!
ـ پس از ورود به دبیرستان سیگاری نشده و گوز گوز نکنن!!!!!
ـ پس از یافتن اولین پشم در بدن خود احساس مردانگی نکنن و به فکر ازدواج نیافتن!!!!!!
ـ در مقابل دختر ها احساس بامزه بودن نکنن و کسشعر نگن!!!!
ـ ادعای با معرفتی و با مرامی وخلاف سنگین نکنن!!!!!
ـ کت وشلوار صورتی با پیراهن زرد نپوشن و کروات قهوه ای نزنن!!
ـ در آن واحدبا N تا دختر رفیق نباشن و به هر N تاشون قول ازدواج ندن!!!!!!!
ـ از ۹ سالگی پشت ماشین باباشون نشینن و خوارومادر ماشین رو به گاء ندن!!!!!!!
ـ احساس خوش تیپی نکنن و خود را دختر کش ندونن!!!!!!
و از همه مهمتر : پس از خوندن این مطالب جنبه خود را نشون نداده و مرام و با حالی خود را اثبات نکنن!!!!!!!

الان تو خودتون میگید مگه زمین خوردن هم پسرانه ، دخترانه داره سیما فان میگه بله اونم دخترونه پسرونه داره باور ندارید ادامه مطلب رو مشاهده کنید .

پسر در حال رفتن…زااااارت (صدای زمین خوردن) (علت زمین خوردن : دید کشی یا دیدمانی)رفیق پسر: اوه اوه شاسکول چت شد؟ خاک بر سرت آبرومونو بردی الاغ، پاشو گمشو! (شپلخخخخخ “صدای پس گردنی”)یک رهگذر: چیزی مصرف کردی؟یکم کمتر میزدی خب!!یک خانوم جوان رهگذر: ایییییش پسر دست و پا چلفتیِ خنگ!…..دختر در حال راه رفتن…

دوفففففففسک (صدای زمین خوردن) (زمین خوردن به دلیل نقص فنی در قسمت پاشنه کفش)رفیق دختر: آخ جیگرم خوبی؟ فدات شم! الهی بمیرم! چی شدی تو یهو؟ وااااااااااای…یک رهگذر: دخترم خوبی؟ فشارت افتاده؟ میخوای برسونمت دکتری جایی؟یک پسر جوان رهگذر: ای وای خانوم حالتون خوبه؟ دستتونو بدین به من! من ماش

دخترا به پنج گروه اصلی تقسیم میشن :‌گروه اول دخترائی هستند که پسرا رو بدبخت میکنن!گروه دوم دخترائی هستند که اشک پسرا رو در میارن!گروه سوم دخترائی هستند که جوون پسرا رو به لبشون میرسونن!گروه چهارم دخترائی هستند که کاری میکنن پسرا روزی ۱۸ بار‌آرزوی مرگ کنن!گروه ۵ دخترائی هستند که به اشتباه فکر میکنن جزو هیچکدوم از گروههای بالا نیستن

بازم با 1 آپ دیگه اومدم تا حال پسرارو بگیریم…

میخوام ترول های ضد پسری بزارم


ای ججججججججججونم!فقط این استاد و عشقه!

تا چش این پسرای……دراد

ایشالا تا باشه,این استادا باشه…

دم ایرانسل آبججججججججججججججججوش

چگونه حال پسر را بگیریم؟

ههههههههی وای من!یاد بگیرید,دنیا که همش دختربازی نیس!

نصفتونیم!حالا بازم بگین که ما از شماها برتریم.!.

دختر با ظاهری ساده ونه مذهبی از خیابان می گذشت که پسری داد زد:چطوری سیبیلو؟؟!!

دختر تبسمی کرد و گفت:

وقتی تو زیر ابرو بر می داری من سیبیل میذارم که این جامعه یه مرد هم داشته باشه…

پسر سرخ شد و چیزی نگفت.

چگونه حال پسر را بگیریم؟

چگونه حال پسر را بگیریم؟

 

اگر پسری شماره داد چه کنیم

چگونه یک پسر را تور کنیم

چگونه برای یک پسر دلبری کنیم

چگونه یک پسر را بخندانیم

چگونه حال پسر را بگیریم؟

چگونه پسری را در یک نگاه عاشق خود کنیم

چگونه به یک پسر نزدیک شویمش

چگونه یک پسر خجالتی را جذب کنیم

چگونه با یک پسر چت کنیم که عاشقمان شود


دخترا با پسرا این طوری رفتار کنید!

 

ببینین معیارهای پسرا متفاوته باید شما اونارو خوب بشناسین تا بتونین بدست آورده و نگهش دارین، پس مطالب پایین و خوب بخونین. اکثر پسرا این شکلین!

 

پسرا اول از همه دنبال دخترای تک پرن

چگونه حال پسر را بگیریم؟

شما سعی کنین یکم به خودتون سنکینی بدین، وقتی یه پسری نخرو بهتون داد زودکی شماهم وا ندین، با وقار نه با خشونت، مطلب واسه پسره بیفته که دختره از اون دخترا نیست(که مونده باشه)، پسرا دخترایی که زود پا میدن رو مطمین باشین واسه دوستی نمیخوان.

 

پسرا از دخترایه پر حرف فرارین

ببینین شما با یه دختر دوس نشودین شما با یه موجودی بنام پسر دوس شدین، که متاسفانه اعصابشم زود خط خطی میشه، دسته خودشم نیس احتیاج به آرامش داره، پسرا دخترایی که زیاد حرف میزننو به چشم یه مگس میبینن. خوب شما بگین با مگس چه شکلی رفتار میکنن؟! به جای پرحرفی میتونین یکم حسه مردونکیشو تحریک کنین، مثلا بگین: بدنتو دوس دارم، مطمین باش پسر با این حرف همه کار واست میکنه، یکم سیاست به خرج بدین.

 

پسرا با چشماشون عاشق میشن!

ببینین اگه پسر باشین میفهمین من چی میگم، تیپ ولباس واسه پسرا خیلی خیلی مهمه، یعنی از قیافه زیبا زیاد مهم نباشه کمم نیست، مطمین باشین که یه لباس زیبا میتونه تو چشم و مغز پسر ول وله به پا کنه، حس مردونکیشو بیدار میکنه،در نهایت ارضایه فکری میشه، یه مطلب خیلی مهم عطر عطر عطر غوغا میکنه پسرو از آسمون میکوبونه به زمین، داغونش میکنه، هیچوقت یه دختر بدون عطر زیبا نیست.

 

پسرا باباتون نیستن!

بعضی از دخترا حالا یا بابایی هستن یا میخوان کمبود پدر رو جبران کنن، رو میارن به پسر! و این مسله واسه پسرا قابل هضم نیست که هیچ! تهوع آورم هست!!! یه مرد دوس داره به مردونکیش بیشتر توجه بشه تا حسه پدر بودن داشته باشه!

حسه پدر بودنو بهشون ندین، حسه نر بودنو بهشون بدین!

 

پسرا هیجانرو دوست دارن

گاهی وختا یه چیزی بهشون بگین که تعجب کنن! این حس واسشون بیاد که شما با بقیه دخترا فرق دارین.

اون هیجان آدرنالین رو توش فعال کنین یه پسر وقتی که پرهیجان میشه مطمین باشین جذابترم میشه چونکه تموم خصلتاش میاد بیرون، پسرا از یه نواختی بیزارن، سعی کنین همیشه یه برنامه واسش داشته باشین.

 

 

پسرا میدونن چی میخوان

شما دخترین حسه دخترانه دارین ولی اینو فراموش نکننین که طرف مقابلم پسره حس پسرونه داره، این یه واقعیت هستش که با یه پسر دوس شدین در وهله اول پسره فقط روابط جنسیرو میبینه بعدا اخلاق شما! اینم بکم اکثریترو میکم.

 

پسرا یعنی روشنفکرن؟!!

ببینین شاید یه پسر اهل فلسفه و هنر و لاس وگاس باشه اما این فراموش نشه که قبل همه اینها اون یه مرده با غرور مردونگی.

غرور مردونگیم اینو حکم میکنه که این دختره مال منه و قبل اینکه مال من باشه با هیشکی نبوده!!! اینو احتمالا به زبون نیاره ولی حسش اینو میکه، پس لازم نیست خاطرات آنتالیاترو با پسرای خوش تیپ ترکیه یش واسش دیکته کنی با این کارت پسره میشکنه اگه بشکنه هم تو این کارو کردی و دیگه جذابیتی واسش نداری.

 

پسرا دفتر خاطراتت نیستن!

 

لازم نیست تموم مشکلاتترو بریزی رو پسره، پسره چرا باهات دوس شده؟ که حسه مردونکیشو قلقلک بدی نکه خواسته واست سنگ صبور باشه، پسرا اصلا همدرد خوبی نیستن این یه واقعیته، تویه ژنشونه و نمیشه عوضشون کرد پس واقع گرا باشین.

 

 

 

قانون های طلايي رفتار با دوست پسر

 

·     
قانون
طلايي دهم

·       هرگز با تحكم و قدرت با پسرها گفتگو
نكنيد.شيوه هاي ديگر را ياد بگيريد:

چگونه حال پسر را بگیریم؟

البته
آنها دخترهاي قوي را مي خواهند ، اما براي باركشي، پول درآوردن، جمع كردن خانه زندگي
وخلاصه جمع و جور كردن پسرها.اما همين  دخترهاي
قوي و توانا  ، در مقابل مردها بايد سر تعظيم
فرو بياورند و با نازناز و پيش پيش حرف بزنند و با عزيزم و جانم رفتار كنند!!! اگر
دختربخت برگشته اي اشتباها جلوي پسري از دهانش كلماتي خارج شود كه حتي كمي رنگ و بوي
تحكم داشته باشد ، ناگهان به عنوان دختري مردنما، بي ادب، پرخاشگر، عصباني و بد اخلاق
شناخته مي شود وهمان پسر درباره اش مي گويد: اه اه عجب دختر فمنيست بددهني!!!. 

 

 

 

·     
قانون
طلايي نهم

        ·      
هرگز از دخترهاي ديگر جلوي دوست پسرتان بد نگوييد:

وقتي
جلوي پسرها از دخترهاي ديگر بدگويي مي كنيد، حتي اگر منظور بدي نداشته باشيد ، پسرها
اين فكرها را مي كنند:

يا
گمان مي كنند بشدت دوست داشتني هستند و شما داريد به اين وسيله آنها را نسبت به دخترهاي
ديگر بدبين مي كنيد تا در دام خود نگهشان داريد! يا گمان مي كنند شما آدم حسودي هستيد
و تازه بعدش شما را به همه ي دخترهاي دنيا تعميم مي دهند و مي گويند همه ي دخترها حسودند!
يا گمان مي كنند دختر مورد نظر دختر خيلي خوبي است و شما با بدگويي از او مي خواهيد
كاري كنيد كه رقيب را از ميدان به در كنيد و خودتان را به او قالب كنيد! يا گمان مي
كنند  شما آدم بدجنسي هستيد و پشت سرتان به
ديگران مي گويد: دختر بدي نيست اما كمي بدجنس است!!! در هر حالت شما محكوميد. پس مراقب
باشيد.

 

 

 

      قانون طلايي هشتم

·      هرگز با پسري رابطه جنسي كامل برقرار
نكنيد:

همه ي آمال و آرزوي پسرها در رابطه با دخترها
در يك چيز خلاصه مي شود: 3كس.

 اوج خواسته و مطلوب يك پسر اين است كه با دختر رابطه
جنسي برقرار كند. اين براي او به معناي نوعي تسلط، برد و البته آرامش است. پسرها تا
موقعي كه به اين خواسته نرسيده اند دورتان مي گردند و برايتان هر كاري مي كنند. حتي
شاعر مي شوند و برايتان شعر مي خوانند و هديه هاي ناز مي خرند. خودشان هم ناز و مهربان
مي شوند اما چه فايده؟ به محض اين كه دستشان به بدن شما رسيد همه چيز تغيير مي كند.
ناگهان “دكتر جكيل ” ناپديد و “مستر هايد”  نمايان مي شود. وحشتناك است. ديگر آنها ناز و دوست
داشتني و مهربان نيستند (مگر آنكه دوباره نياز جنسي شان عود كند) ديگر حال و حوصله
شما را ندارند و برايتان وقت نمي گذارند. ديگر شما برايشان جذاب و جالب نيستيد ، ديگر
كوچولوي ناز آنها نيستيد، ديگر لبخندتان زيباترين لبخند دنيا و چشم هايتان عميق ترين
اقيانوس دنيا نيست! عجيب است اما همه چيز با دو سه بار رابطه جنسي تغيير مي كند. انگار
رابطه جنسي، هميشه به ضرر دخترهاست. براي همين هم مي گويم تشنه را سيراب نكنيد چون
ناگهان همه آمال و آرزوهاي ديگرش پديدار مي شود و شما را رها مي كند. ناگهان يادش مي
آيد كه چقدر خانواده اش را دوست دارد ! چقدر دلش مي خواهد برود كانادا! چقدر دوست دارد
با دوست پسرهايش برود كوه و استخر!  و چقدر
دوست دارد دخترهاي ديگر را هم تجربه كند چون هنوز جوان است!!!

 

رابطه
جنسي كامل كه  ديگر وحشتناك است. دخترها دراين
توهم اند كه با برقرار كردن رابطه كامل، همه چيز خود را د راختيار گذاشته اند و عشق
خود را اثبات كرده اند اما پسرها گمان مي كنند كه دختر اين كار را صرفا براي نيازهاي
خودش انجام داده و نتوانسته جلوي خود را بگيرد و از دسته دخترهاي hot است
يا شايد هم زيادي open
است يا خانواده اش بي بند و بارند . حتي ممكن است در ظاهر  موضوع را روشنفكرانه بررسي  كنند و بگويند خودت نياز داشتي ، من تو را مجبور
نكردم  يا : اين چيزا مهم نيست. اما در عمل
اين چيزا برايشان خيلي هم مهم است. چون براي ازدواج مي روند سراغ همان دخترهايي كه
هنوز اين چيزا را دارند! آن پسرهايي هم  كه
با شما مي مانند به خاطر اين است كه احساس گناه مي كنند و مي خواهند وجدانشان راحت
باشد. البته اين دسته هم چون عمر خود را تلف شده مي بينند دير يا زود سراغ زنها و دخترهاي
ديگر مي روند تا هيجانات جواني را احيا كنند!

 

 

 

 

 ·      قانون طلايي هفتم

·       اگر دوست پسرتان به شما گفت که متفاوت
ترین دختر زندگیش هستید، مطمئن باشید به بقیه هم این حرف را زده و خواهد زد:

قبلا
اين قانون فقط به دخترهاي نواجوان 12 تا 17 سال گفته مي شد! اما حالا به لطف زودباورتر
شدن دخترها، به همه سنين آموزش داده مي شود!! اين كه تمجيدهاي دوست پسرهايشان را خيلي
جدي نگيرند و گول حرف هاي قشنگ و گوگولي آنها را نخورند!!! خودتان را گول نزنيد چرا
نمي خواهيد باور كنيد، حتي  يك پسرهم وجود ندارد
که شما را درک کند.

 

 

·      قانون طلايي ششم

·       هرگز قبل از اين كه حرف ازدواج بين تان
باشد ،در باره ازدواج كلمه اي نگوييد:

اين
قانون ، يكي از طلايي ترين قانون ها در رابطه دختر و پسر است. اين را باور كنيد كه
دوستي در ذهن پسرها هيچ ربطي به ازدواج ندارد! يك لحظه خود را به جاي پسرها بگذاريد.
مثلا به جاي يك پسر 22 ساله يا حتي 28 ساله كه مي خواهد با يك دختر دوست شود. فكر مي
كنيد انگيزه او براي دوستي چيست؟

 

1-    پز دادن به پسرهاي ديگر

2-    امتحان كردن خود ( كه ببينند عرضه پيدا كردن دوست
دختر دارند؟)

3-    افزايش اعتماد به نفس

4-    وقت گذراني و خوش گذراني

5-    عشق و حال (داشتن رابطه جنسي يا نيمه جنسي) مجاني

6-    يادگيري رفتار و رابطه با زن ها (بيرون آمدن از
بي تجربگي و دست و پا چلفتي بودن)

7-    داشتن كسي كه با او در مهماني ها ظاهر شود

8-    گاهي هم مقاصر مالي!

9-    …

 

اما انگيزه دخترها چيست؟ بيشتر دخترها در يك فضاي رمانتيك
و عاشقانه بدنبال كسي مي گردند كه شريك زندگي و همسر آنها باشد. آنها از اين كه همسر
آينده شان را با خواستگاري و به شكل سنتي و بدون شناخت ، انتخاب كنند منزجرند. دوستي
با پسر را روشي موثر و عاقلانه براي شناخت و عاشق شدن ميدانند اما چه فايده؟ به محض
آنكه صحبت  ازدواج يا تصور همسر شدن يا خواستگاري
يا … پيش بيايد ناگهان دوستي از اين رو به آن رو مي شود. ناگهان زنگ خطر مغز پسرها
به صدا در مي آيد و در گلويشان احساس خفگي مي كنند! قفسه سينه شان تنگ مي شود و كمرشان
در زير بار احساس آويزان شدن دوست دخترشان خم مي شود! در اين حالت يا بدنبال راه فرار
مي گردند و يا رك و راست به دوست دخترشان تذكر آيين نامه اي مي دهند كه از اول شرط
كرده اند كه قصد ازدواج ندارند! از احساساتي بودن دختر ها و زير پا گذاشتن شرط و شروط
توسط آنها گله مي كنند و پيش دوست پسرهايشان مي گويند امان از دست اين دخترهاي آويزون
ضعيف ! و البته ناگهان يادشان مي افتد كه دخترهاي ديگر را امتحان كنند ! ديگر جواب
تلفن و sms  ها ي دوست دخترشان را نمي
دهند يا از هر راهي كه بتوانند فرار مي كنند… اگر بر فرض محال دوست پسري پيدا كرديد
كه از شما خواستگاري كرد ، كاملا به او شك كنيد . حتي مي توانيد مطمئن باشيد كه شما
خيلي خيلي خيلي از او سر هستيدو او از شما خيلي پايين تر است. اين احتمال هم هست كه
در حال لجبازي با كسي باشند مثلا در حال لجبازي با پدر يا مادر يا …  وگرنه تقريبا همه پسرها براي ازدواج ترجيح مي دهند
سراغ دختر آفتاب مهتاب نديده بروند! دختري كه دست نيافتني باشد ، جديد باشد! مادرشان
او را تاييد كند، بتوانند عيب هايشان را از او پنهان كنند و پيش او مثل يك شاهزاده
به نظر برسند!شعار ناگفته پسرها اين است: دوست دختر يك اسباب بازي موقت است. براي زندگي
دائم بايد بدنبال زن زندگي بود!!!

 

 

 

·     
قانون
طلايي پنجم

              ·      
هرگز به پسري پيشنهاد دوستي ندهيد:

اين
روزها بعضي دخترها خودشان را خيلي روشنفكر مي دانند. آنها گمان مي كنند بين دختر و
پسر فرقي نيست و آنها هم حق دارند از بين پسرها حق انتخاب داشته باشند و هميشه نقش
انتخاب شونده را بازي نكنند. به نظر من درست مي گويند منتها مشكل اين جاست كه طرف مقابل
آنها چنين نظري ندارد. يعني پسرهاي دور و بر ، از آن سنخ پسرهاي عهد دقيانوس هستند
كه فقط زبانشان روشنفكر شده و دلشان هنوز مانند پدرجد پدربزرگهاي ماست! وقتي دختري
به سمت پسري ميرود  و پيشنهاد دوستي يا شماره
تلفن يا خلاصه نخ هاي واضح مي دهد هميشه يك اتفاق مي افتد. البته پسر به ظاهر با آغوش
باز نخ را مي گيرد اما آن را براي هميشه بعنوان نخ دست دوم در صندوقچه نگه مي دارد!!!

 

او
جلوي دوستان پسرش پز ميدهد كه دخترها به او توجه دارند و او را دوست دارند و برايش
سرو دست مي شكنند و چنين دختري را به دوستان و اطرافيانش نشان ميدهد و پز ميدهد . اما
همين. فقط همين !!! پيشقدم شدن در پيشنهاد دوستي با يك پسر، يعني صادر كردن حكم بي
ارزشي و بي احترامي و ضايع شدن دختر براي هميشه نزد آن پسر. چنين دختري در نظر پسر
سهل الوصول و دست يافتني جلوه مي كند . اصطلاحي كه براي ياد كردن از آنها بين پسر ها
رد و بدل مي شود اين است: “از اين دخترها كه همه جا ريخته! ” اين دخترها
حتي اگر در دهان پسر عسل بگذارند ، اگر برايش جانفشاني و فداكاري كنند و حتي اگر خودشان
را براي آن پسر بكشند،  باز هم در صندوقچه باقي
ميمانند. چشم پسر هميشه به دنبال دخترهاي ديگر است. بدنبال دخترهاي دست نيافتني كه
به كسي نخ نميدهند و همه پسرها در آرزوي آنها هستند و لابد از آسمان پايين افتاده اند.
همان دخترهايي كه بر خلاف دخترهاي پيشقدم، در نظر پسرها به درد ازدواج مي خورند و زن
زندگي اند! اصلا مهم نيست كه آنها دوست دخترهاي پسرهاي ديگر بوده باشند . اصلا مهم
نيست هيچ حرف مشتركي بين آنها وجود نداشته باشد. مهم اين است كه ظاهرا آنها ، به كسي
نخ نميدهند!!! دختر هاي پيشقدم تا آخر رابطه، درجه دو و بدهكار شناخته مي شوند. چون
قدمي به جلو گذاشته اند بايد هميشه به دل پسر راه بيايند، بايد كارهايش را از كارهاي
خانه تا كارهاي بانكي و خريد و … انجام دهند. بايد در مواقع لازم در دسترس باشند!
، بايد حتي اگر لازم شود خرج آقا پسر را بدهند! بالاخره خودشان خواسته اند وارد رابطه
با چنين نوگل شازده اي بشوند. پس بايد تبعاتش را بپذيرند!!!

 

 

 

·     
قانون
طلايي چهارم

            ·      
هرگز در رابطه اي كه با  يك پسرداريد
اولين هديه را شما ندهيد!

 اين هم از عجايب است كه اين روزها دخترها هداياي
گران قيمت و لوكس مي خرند و به دوست پسرهايشان به هر بهانه اي تقديم مي كنند!  اين حركت زشت، كه ظاهرا نوعي كادو دادن و در باطن
نوعي باج دادن است، بيشتر مخصوص دخترهاي بدون اعتماد به نفس است. دخترهايي كه عقده
خود كم بيني دارند و عزت نفس شان پايين است. خصوصا اگر اين هديه ، اولين هديه و كادو
در دوستي آنها باشد. اگر دختري هستيد كه مي خواهيد براي دوست پسرتان كادو بخريد قبل
از خريد چند سوال اساسي از خود بپرسيد:

1-    
چرا مي خواهم براي او كادو بخرم؟ انگيزه
اصلي ام از اين كار چيست؟

2-    
آيا بدون كادو خريدن نمي توانم به هدف خود
برسم؟

3-    
آيا او تا به حال به من كادو داده است؟

4-    
  آيا با اين كار مي خواهم خودم را در دل او بيشتر جا كنم؟

5-    
آيا راه بهتري براي اين كار وجود ندارد؟

6-    
آيا علاقه او به من با رد و بدل ماديات
بيشتر مي شود؟ آيا او مادي است و راه بهتري براي بدست آوردن دل او وجود ندارد؟ اين
كار من براي او چه معنا و مفهومي دارد؟

 

البته
تعداد اين قبيل سوالها خيلي زياد است. سوال هايي كه مارا بيشتر به خودمان مي شناسانند
و حتي شناخت مان را از دوست پسرمان هم بيشتر مي كنند. خودتان را گول نزنيد و به جاي
باج دادن ، سعي كنيد در روابط ، خودتان باشيد . اگر شما را همينطوري كه هستيد نپذيرند
با كوهي از رشوه و باج دادن هم نمي توانيد در روابط خود موفق باشيد.

 

 

 

 

·     
قانون
طلايي سوم

                ·      
 هرگز با پسرهاي سن پايين دوست نشويد:

بعضي
از دخترها خيال مي كنند پسرهاي سن پايين ساده تر و مهربان تر و از نظر جنسي قوي تر
و بامزه ترند. اما همه اين ها گمان و وهم است. پسرهاي سن پايين در دوستي ، اغلب تنها
يك هدف را دنبال مي كنند: سكس! آنها شما را تبديل مي كنند به موش هاي آزمايشگاهي تا
با شما تمرين كنند و روي شما آزمايش كنند.

 تمرين 3كس هاي كامل يا ناكامل، تمرين مشاجره با دختر
ها يا محبت به دخترها يا … بعضي از آنها هم شما را به جاي “مادر” هاي داشته
يا نداشته شان مي گذارند و آويزانتان مي شوند تا محبت هاي داشته يا نداشته شان را تكرار
يا جبران كنند . آنها به هيچ وجه قصد ازدواج ندارند و در روابطشان چنين چيزي را دنبال
نمي كنند. اگر هم روزي ديديد دم از ازدواج مي زنند بدانيد يا برايتان دام مي گذارند
و يا از آن بچه مذهبي هاي  هستند كه البته چند
سال بعد از اين كه خرشان پل گذشت يادشان مي افتد كه جواني نكرده اند و آنوقت ميروند
سراغ دخترهايي كه جواني كردن را به يادشان بياورند! شايد هم منظورشان از ازدواج همان
ازدواج موقت است. قالبي كه آنها براي  شرعي
كردن هوس هاي زودگذر خود در عين نداشتن احساس گناه ، پيشنهاد مي كنند!

 

اين
را هم فراموش نكنيد كه رابطه جنسي با پسرهاي سن پايين جدا ابلهانه و حتي غير منصفانه
است چون تنها و تنها به ارضاي جنسي آنها منجر مي شود. آنها از چيزي به نام ارضاي طرف
مقابل سر در نمي آورند. از وسايل ضد بارداري سر در نمي آورند و حتي ماچ كردنشان هم
تف مالي است!  پسرهاي سن پايين حتي محبت كردن
هم بلد نيستند و البته اسم همه ناكارامدي هايشان را مي گذارند: بي تجربگي! هر نوازشي
براي آنها منجر به سكس ميشود و هر محبتي ، وظيفه شما تلقي ميشود! اكثر آنها هميشه بو
ميدهند. در زندگي شان خبري از مسواك و ادكلن نيست. خلاصه وقتتان را بيهوده تلف نكنيد.
نگذاريد ابزار دست يادگيري و تمرين پسرهايي شويد كه بزودي شما را رها مي كنند تا با
دخترهايي بپرند كه ناشي گري هاي آنها ر ا نديده اند!

 

 

 

 

·     
 قانون
طلايي دوم

·       هرگز به پسري پيشنهاد ازدواج ندهيد!

دخترهايي
كه مي خواهند براي هميشه  در بايگاني حسي و
عقلي پسرها خاك بخورند مي توانند به آنها پيشنهاد 
ازدواج بدهند!  به محض آنكه پيشنهاد
ازدواج از دهن دختري خارج شد ناگهان پسربشدت باد مي كند. او احساس برتري مي كند و بعدش
هم خيال مي كند موجود مزاحمي  به گردنش آويزان
شده  و بايد هر طور شده او را از گردن خود دور
كند! اصلا مهم نيست كه شما پولدارتر ، زيباتر، باهوش تر ، تحصيل كرده تر ، موفق تر
، خانواده دار تر يا …تر از او باشيد. حتي مهم نيست او دهاتي،  زشت ، بي سواد ، بي فرهنگ يا … باشد. به هر حال
اين پيشنهاد به او ثابت مي كند شما ترشيده و درمانده و بي كلاسيد و او با شما فرسنگ
ها  فاصله عمودي دارد! و بايد از آسمان هفتم
به شما نگاه كند و با شما حرف بزند! گول حرفهاي روشنفكر مابانه پسرها را نخوريد . حتي
اگر آنها بظاهر خود را روشنفكر و open-minded
نشان دهند و بگويند زمانه عوض شده و دختر ها هم مي توانند به خواستگاري
بروند و … اصلا باور نكنيد. پسرها بر خلاف دخترها هميشه سنتي مي مانند . سنتي ماندن
به نفع آنهاست و منافعشان را تامين مي كند. بنابراين به راحتي آنرا كنار نمي گذارند.آنها
هم يك قانون ناگفته دارند:  “دختري را
بگير كه به تو محل نمي گذارد”. شايد باورتان نشود اما پسرها براي زن گرفتن ، از
دوست دختر هاي خود فراري اند. آنها دختر هايي را مي پسندند كه آنها را تحويل نمي گيرند
، ناز مي كنند، دماغشان بالاست، و خلاصه دست نيافتني به نظر مي آيند.دوست دخترها سرگرمي
اند و كتاب هاي خوانده شده و تكراري اند، هيجان انگيز نيستند و به درد ازدواج نمي خورند.
براي زن گرفتن ، بايد رفت سراغ دخترهاي جديد. از دل اين موضوع قانون دوم رفتار با پسرها
هم استخراج مي شود:

 

 

 ·      قانون طلايي اول

·       هرگز با پسری که دوست هستید بهش
وابسته نشوید:

قرار
نیست که با هرکی حرف زدین فوری بهش وابسته بشین! بدتر از اون، همه چیه خودتونو
جلوش پهن کنین!. خودتونو محکم نشون بدین، یه دختر مطمین، همیشه واسه کاراتون دلیل
داشته باشین با سیاست عمل کنین، محکش بزنین، خودتونو فوری مثه فرش زیر پاش ولو
نکنین! احساسی بودن خوبه اما نه همیشه! پسری اگه دختری رو بخواد گفتنش به صدم
ثانیه ام نمیرسه.

اینم
بدونین تنهایی بهتر از گدایی خفت بار عشقه.

یه چیزایی در مورد پسرا

1)پسرا اگه دختری رو از روی زیبایی بگیرن، بخاطر
زیبایی یکی دیگه ولش میکنن

2)پسرا هنگامی که دختری می گه برام پول خرج کن
فکر می کنن در قبال این کار دختره می خواد خدمات جنسی بده

3)پسرا بیشتر از دخترایی که عشوه و ناز میرن
خوششون میاد، دخترایی که مردونه رفتار نمی کنن

4)پسرا از اعتماد به نفس دخترا حس مردونگی می
گیرن

5)پسرا وقتی یه پیر زن 80 ساله رو هم که میبینن
ضربان قلبشون میره بالا، اما به روشون نمیارن

6)پسرا از دخترایی که از دوست پسر قبلی شون حرف
میزنند فرارین

7)پسرا وقت خواب دخترایی که در طول روز دید زدن
رو تو فکرشون مرور میکنن

8)پسرا وقتی جمع هستند دوست دارن از دوست
دخترشون واسه پز دادن به دوست پسراشون حرف بزنن

9)پسرا عاشق دخترای معصوم هستند البته واسه
ازدواج

10)پسرا چونکه از دخترا آرامش میگیرن همیشه به
فکرشونن

 

شیوه زدن مخ پسرا، با یکمی حرف حساب!

 

1)اگه میخواین مخ یه پسری رو بزنین اول شیک پوش
باشین، یعنی فک نکنم پسری تو دنیا باشه

از یه دختر خشن، بد لباس، بد دهن، بی منطق،
خودخواه خوشش بیاد.

2)اگه میخواین توجه پسرارو به خودتون جلب کنین،
اول باید غلضت غرورتونو بیارین پایین.

 

3)پسرا عاشق دخترای باحال و خوشرواند دخترایی که
معطر هستن، به تیپشون میرسن.

 

4)اگه میخوای به یه پسری نخای واضحی بدی، بهترین
راه اینه که با اعتماد به نفس باشین که

پسرا عاشق همچین دخترایی هستن. نمیکم که
خودخواه یا زیادی مغرور! مننظور از اعتماد به

نفس داشتن؟ یعنی اینکه به خود ایمان
داشتن و خودرو کمتر از دیگرون ندیدن.

5)اگه میخواین تو اولیل نگاه مخ طرفو بیارین
پایین، با یه نگاه چند مین همراه با یه لبخند کوچولو

دیگه لازم نیس دوباره نیگاش
کنین طرف نخرو کامل میگیره. زیاد شاخ نشین که پسره یهو حسه

برات پیته به خودش
بگیره. تریپه، بیا پیشم اما مواضب رفتارت باش چون من از خودم خیلی

مطمینم رو داشته
باشین.

6)دختری که اعتماد به نفس نداره تو چشم پسرا یه
چیزی تو مایه های واسط پسر و دخترای

دیگه بودن هستش، ارزششم میاد پایین و مورد سوءاستفاده
قرار میگیره. سعی کنین به خودتون

مطمین باشین البته به این معنا نیس که طوری رفتار
کنین که طرف بگه اه اینکه خیلی رو مخه.

7)پسرا درسته به قیافه اهمیت میدن اما واسه
رابطه های بیشتر قیافه نمی تونه دختررو پیش

پسره نیگه داره و اخلاق دختره خیلی
تاثیر گذاره واسه رسیدن دوستی به جاهای عمیق تر.

8)این خیلی مهمه دختره فیلم نیمه پورن آمریکایی
میبینه و الگوشو از همه چی بیخبر ستاره ی

میلیونر این فیلم قرار میده با چرخش نیم
دایره یه کمرش میوفته به کوه و بیابون بعد میگه پسرا

خیلی بیجنبن!! خوب دختر تو با
این کارت تنها پسرای دختربازو رو خودت زوم میکنی و

پسرایی که تو موقیعت ازدواجن رو
از خودت میپرونی. من نمیگم که چادر بزن اما یه دختر به

اصطلاح بیحجاب هم تو راه
رفتن میتونه نخرو به پسرای با شخصیت بده. یه پسر چرا باید

دختری رو بگیره که با
اون، فردای دوستیش رابطه جنسی داشته؟! تازه مد شده که دخترا واسه

اینکه خودشونو تو
3کس به دوس پسرشون پر تجربه نشون بدن، میگن که آره قبل تو با چنتایی

هم خوابیدم،
زکی!! این دیگه از محالاته که پسره بیاد دختره رو بگیره، پسره میگه چه خوب،

اما
پشت دختره میگه  “عجب دختر خلیه
این”.

9)پسرا از چیه دخترا بیشتر
حشری میشن؟ هیچ چیزی جذاب تر از رون های پرس پا دیده ی

دخترا واسه پسرا حشری کننده
نیست! شما خودتون قاضی باشین، رون شلخته ی پر از چربی،

که وقتی طرف راه میره
چربیها رقص بندری میکنن زیباتره؟ یا رونایی که ورزشکاری و

سفتن؟! و دیگه راجب شیکم
بخاطر زود غشی من نمیخوام زیاد بگم، هیچ پسری شکم بادکرده

نمیخواد! که وقتی طرف
راه میره تازه صداشم درآد! یعنی یه چیزی تو مایه های حال به هم زن!

در کل در ایران
چونکه دخترا فقط میتونن بیشتر صورتشونو مورد نمایش قرار بدن، زیاد به

بدنشون که
اصل کاریه توجهی ندارن. ولی به نظر من بدن زیبا، نشانه ی سلامت روح و روانه،

و
ارزشش خیلی بیشتر از قیافه ی زیباست، و با رفتن به سالن زیبایی اندام و ورزش کردن

میتونید به این امر مهم هم برسین.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دلیل ازدواج پسرا چیه؟ تشریح مخچه پسرا

 

بزارید از مغز پسرا کمی براتون بگم.پسرا کلی فکر میکنن، یعنی اینکه یه

کاریرو میکنن تا آخرشم میرن. ولی باید آخرش خروجیه خوبی داشته باشه.

اگه واضحتر بخوام بگم باید عرض کنم که پسرا تنوع پذیرند یعنی همزمان یه

پسر میتونه تو یه اطاق 50 متری با 100 تا دختر بخوابه و تازشم بگه زیاد

حال نداد آخه باید جنیفرم بود! حالا شما فکر میکنین یه دختر میتونه همزمان

با 100 تا نه 10 تا پسر بخوابه؟ مسلما نه، چرا؟! چونکه پسرا خشنن و به

دختره رحم نمیکنن، یعنی خروجیش مناسب نیست. دوم اینکه قانون

پدرسالاری رو مغز دخترا 600 هزار ساله که یعنی بعد 600 هزار سال

مادرسالاری اول، رو مغزشون کنترل رو داشته. و اینکه نمیخوام در مورد

احساس حرف بزنم چونکه حس چیزیه که به مغز آدم با مرور زمان میشه

تحمیلش داد.

 

اصلا چرا یه پسر با این همه خواهان آزادی روابط جنسی، عاشق دختر

میشه؟!

طبیعیه که بعد این حرفا دخترا بپرسن که آخه پس چرا پسرا ازدواج میکنن؟!

 

اگه صبور باشین الان کالبد شکافیش میکنم. البته دلیلای گوناگونی داره:

1)بعضی هاشون به اسرار خانواده به گفته ی خودشون تن به این محدودیت

میدن.

2)بعضیها ازدواج میکنن واسه حفظ مال و اموال و در کل زاد و ولد.

 

3)بعضییا از طرفه مامانش کمبود محبت داره و میخواد این خلع رو همسر

بیچارش واسش پر کنه.

 

4)بعضییا ازدواج میکنن واسه اینکه دختره نقش کلفت و واسش بره. واسه

غذا و آشغال جابه جا کردن و لباس شستن و خلاصه از این حرفا.

 

5)بعضیا چشمشون رو مال و اموال دختره زوم شده واسه همین میگیرتش.

 

6)بعضییاشون اصلا تو عمرشون غیر مادرشون دختر ندیدن! حالا بیچاره ها

میخوان امتحان کنن، اونم واسه اینکه سنته رو به مقصد برسونن.

 

7)بعضییاشونم که از فاحشه آوردن خسته شدن میخوان یه دختری آماده به

خدمت باشه که هر موقع آقاهه خواست بسم الله رو بزنند.

 

فقط اصل کلوم اینکه من نه آدم اغده ی هستم نه ضد دختر و پسر هستم،

فقط عاشق گفتن حقیقتم اونم همه جورش، رو توهم خوابیدنم متنفرم،

کاملا اهل منطق و حساب و کتابم، پس راجب نادرست بودن این نوشته ها

اصلا فکرم نکنید.

 

حالا رسیدیم اصله کاریه که شما چیکار کنین که برده ی جنسی پسرا

نباشین؟

خوب معلومه قدرت زیباییتونو به قدرت اقتصادی تبدیل کنین و با این کار

میتونین پسرارو برده خودتون بکنین.

حالا میگین چطوری؟ الان میگم، با تحصیل و کارو کسب اطلاعات خودتونو

انتخاب کننده جلوه بدین نه انتخاب شونده، در واقع خریدار باشین نه

فروشنده!

قانون های طلایی شناخت بیشتر دوست پسر

“سوالایی که یه دختر میتونه داشته باشه”

1) خیلی دوسم داشت 5ماهی دنبالم بود، منو سخت به دست آورد

 

بعضی از پسرا دوس دارن واسه رسیدن به هدف خودشون هر کاری بکنند،

حالا می تونه هدفشون دوستی-ازدواج یا 3کس باشه.

 

2) روم حساس بود، برام گریه می کرد

 

پسرا اگه 100 تا دوس دختر داشته باشن بازم دوس دارن قهرمان بازی در

بیارن، میبینید دیگه، شهوت اشک تمسارو هم در میاره.

 

3) قصد ازدواج داشت

 

اینو نمیشه با قطعیت گفت اما پسرا از واژه ازدواج واسه به تله انداختن

دخترا استفاده می کنند.حالا جایه سواله که قبل رابطه جنسی قصد ازدواج داشته یا بعدش!!؟

 

4) رابطه جنسی برقرار کردم، چون نمی خواستم از دستش بدم!

 

کاملا اشتباهه!!! اگه پسری عاشق دختری باشه به سکس فکر نمی کنه!

البته بی انصافی نباشه، اینو میشه به 3 سمت سوق داد: 1- پسره عاشق

بدنت باشه. 2- پسره عاشق اخلاقت باشه. 3- پسره عاشق پول بابات باشه. 

حالا اگه پسره عاشق پول بابات باشه که تو براش ارزشی نداری چه برسه

به بدنت. اما اگه پسره عاشق اخلاقت باشه یه چیزی تو مایه های تفاهم و

ارزش مابین که دیگه میشه گفت واقعا تو کم کم داری خوشبختی رو لمس میکنی.

 

5) دختره: قبل ازدواج نمی خوام رابطه جنسی داشته باشم.

   پسره: نه! بیا پردتو بزنم وگرنه عشق و عاشقیمونو تموم کنیم!

 

خوب اینجا کاملا معلوم می شه که داشته بازیت می داده!

 

6) می خواد بازم من برگردم!

 

برو باسرعت، پشتتم نگاه نکن.

 

7) بخاطر رابطه ی جنسی که باهاش داشتم عذاب وجدان دارم

 

نه دیگه، حالا دیگه عذاب وجدان بی فایده است، بی خیال، تو که دستتو بو

نکرده بودی، اینا همش تجربه است واسه رابطه های بهتری که می خوای

باهاش آیندتو بسازی.

 

8) نتیجه

 

اشتباهی که شما کردین اینه که می تونستین بگین که رابطه قبل از ازدواج

ممنوع! واسه اینکه بدونی عکس العمل اون چیه 1-اگه قبول می کرد معلوم

می شد که عاشقته 2-اگه رد می کرد هم که مشخصه همه اش واسه

3کس بودش.البته بازم میگم اخلاق هرکس مختص به خودشه.

 

9) حرف حساب

 

اگه می خوای خوب زندگی کنی باید بدونی که 1-خاصتت از دنیا چیه 2-

هدفت از ازدواج چیه. اصلا بیوگرافی اخلاق و خاصته های خودتو تو یه کاغذ

بنویسی بعدا به یه نتیجه برسی و شخصیت اجتماعی خودتو با این کار ثبت

کنی، حالا هرچی می خوای باشی باش،اون دیگه به خودت مربوطه.

ازدواج با«۸»نوع مرد که خطرناک هستند

دکتر گینورد آدامز» سرپرست انیستیتو راهنمایی
ازدواج در دانشگاه پنسیلوانیا، کتابی تحت عنوان «چگونه دوست خود را انتخاب می کنید»
منتشر کرده و در آن راجع به ازدواج مطالب مهمی نوشته است. در این کتاب دکتر «آدامز»
دخترانی را که قصد ازدواج دارند راهنمایی و ارشاد کرده و آنها را از ازدواج با «۸» نوع مرد که به عقیده ی او خطرناک هستند
بر حذر داشته است.

 

نوع اول: مرد خودخواه و متعصب افراطی

این نوع مرد ممکن است برای زن چهار مشکل
بزرگ ایجاد کند : اختلاف عقیده ی دایمی ، نزاع همیشگی ، عصبی بودن و سختی معاشرت.

 

 

نوع دوم: مرد عصبی مزاج

 

این نوع مرد ، در واقع یکی از انواع مردانی
است که دکتر آدامز اصلاً سخن گفتن با آنها را نیز برای دختران خطرناک می داند. چنین
مردانی که روحی عصبی دارند با همسر خود سر کوچک ترین مسأله نزاع و مشاجره ی سختی می
کنند و یک زندگی شیرین و مفرح را به کام همسر بدبخت و بچه های بیگناه و حتی آشنایان
دور و نزدیک تلخ می سازند!.

 

نوع سوم : شوهر سختگیر و بی گذشت در امور
مالی

شوهری که در امور مالی زن بسیار سختگیری
می‏کند و سر سوزنی گذشت ندارد ، به درد زندگی نمی خورد. البته مقصود این نیست که باید
زن بی اجازه ی شوهر هر چه می‏خواهد خرج کند ، بلکه دکتر آدامز معتقد است که بیشتر مشاجراتی
که در خانه روی می ‏دهد فقط بر سر پول است. حال آنکه در اصل نباید چنین باشد ، خیلی
از زن و شوهرها چندان که به پول اهمیت می دهند، هرگز برای تربیت بچه ها ارزش قایل نیستند،
البته زن و شوهر به واسطه ی پول مشاجره نمی کنند، بلکه در اکثر اوقات طریقه ی خرج کردن
آن است که موجب سر و صدا و نزاع ایشان می‏گردد. پس زنی که به خوبی مدیریت خانه را انجام
می‏دهد، پول را با حساب و کتاب و مناسب خرج می‏کند و یک شاهی را هم حرام نمی کند و
باز مورد شماتت و سختگیری شوهر قرار می گیرد، حق دارد گلایه مند باشد.

 

نوع چهارم : مردی که سریع و آسان دروغ می
گوید!

شوهرانی که برای پیشرفت مقاصد خود ، دروغ
های کوچکی می گویند و یا گاه این کار را برای تمسخر همسر خود انجام می‏دهند. بالاخره
یک روز کارشان به دادگاه خانواده می کشد. این گروه مردان همواره در دنیایی از وهم و
خیال در پروازند و معمولاً فراموشکار هم می‏شوند و تمام دروغ هایی را که گفته اند از
یاد می برند چون از قدیم گفته اند که دروغگو همیشه فراموشکار است”!.”

 

نوع پنجم : مردان فراری از میدان مبارزه!

پنجمین گروه مردانی هستند که از موانع و
مشکلات فراری هستند و به جای اینکه از مشکلات زندگی استقبال کرده و در رفع آن کوشا
باشند ، فرار را بر قرار ترجیح می‏دهند. طبیعی است مردانی که حاضر نیستند به جنگ موانع
و مسایل زندگی بروند و همواره میدان مبارزه را ترک می گویند، در زندگی زناشویی هم برای
همسر خود تکیه گاه مناسبی نخواهند بود.

 

نوع ششم : مردان نامنظم و بی ادب در نزاکت!

ازدواج با مردان نامنظم و به دور از ادب
و نزاکت نیز به صلاح نیست. بی نظمی خواه در تعیین وقت ، خواه در لباس و غذا و یا هر
چیز دیگر، شما را از زندگی بیزار می‏کند.

 

 

نوع هفتم : مردانی متعلق به خویشاوندان
خود!

شوهری که فقط به اقوام و خویشان خودش تعلق
دارد نیز از جمله شوهرانی است که ابداً به درد شما نمی خورد. چون این گونه مردان اصلاً
به شما متعلق نیستند و از آن دردانه های عزیز کرده ی پدر و مادر خود هستند که می خواهند
همیشه کنار آنها باشند . پس چه وقت می‏تواند به شما رسیدگی کند، چه وقت فرصت حرف زدن
با شما را دارد؟ سرپرست انیستیتو راهنمایی ازدواج اعتقاد دارد که زندگی با این نوع
مردان، همواره اختلاف در منزل به وجود می آورد و حرف‏های بی مورد و بی ارزش همیشه در
منزل شما منعکس می‏شود که به دنبال خود دعوا مرافعه خوهد آورد.

 

نوع هشتم : مردان راحت طلب!

شوهر راحت طلب، از جمله خطرناکترین مردان
جهان خلقت است . مردی که بی هدف و بیهوده پشت شیشه رستورانی نشسته، از پنجره بیرون
را تماشا می کند و پک به سیگارش می زند و وقت کشی می کند، یا مردی که در خیابان بدون
برنامه مشغول قدم زدن است و یا با اتوبوس به اول خط و آخر خط می رود و مردم را تماشا
می کند و با آسودگی خاطر وقت خود را بی سبب تلف می کند، موجودی است که خوشبختی در کنار
او امکان ندارد، بلکه اساساً زندگی با چنین مرد راحت طلب و بی درد و سهل گذرانی به
هیچ وجه صلاح نیست.

چیزی که پسرها آرزو می کنند دخترها بدانند
!10

 

1.پسرها غیب گو نیستند به آنها واضح و روشن
بگویید چه می خواهید.

 2.پسرها عروسک خیمه شب بازی شما نیستند ؛
حسادت آنها را مقابل دوستان تان تحریک نکنید.

 3.بدترین چیز برای پسرها این است که ببینند
دخترها معتاد به سیگارند.

 4.پسرها عاشق دخترهایی هستند که ورزشکارند
و به اندام شان توجه می کنند.

 5.دخترانی که نمی توانند به حققیت گوش کنند
پس سئوالی نپرسند.

 6.از پسرها انتظار نداشته باشید که هر چه
در فیلم های رمانتیک و عاشقانه می بینید را برای شما تکرار کنند.

 7.پسری که عاشق شماست ، دوست دارد تنها کسی
باشد که با او حرف می زنید.

 8.پسرها معمولا مهربانند و دوست دارند برای
خوشحال کردن شما تلاش کنند. بهتر است این را بدانید.

 9.پسرها هرکاری می کنند تا توجه دختری که
دوستش دارند را به خود جذب کنند.

 10پسرها از مشاهده آشپزی دخترها به وجد می
آیند.

 

8ویژگی یک مرد واقعی 

یک مرد واقعی همیشه به خود و دیگران احترام
می گذارد، مگر اینکه مورد بی احترامی قرار گیرد. اوالگو و نمونه ای برای پیروان خود
و به خصوص فرزندانش است.

درس امروز درسی پایه ای و اساسی است، در
مورد پایه و اساس مرد بودن است. با کلیه ی اطلاعاتی که در دست دارم، مطمئن هستم که
شما بحث درمورد چنین مسائلی را بی فایده می دانید و خواهید گفت چرا وقتی مسائل مهمتری
مثل کار و تجارت هست، باید چنین چیزهایی یاد بگیرید.

 

 

 

پاسخ این سوال بسیار ساده است:

برای ساختن یک خانه فوق العاده، ابتدا باید
یک فونداسیون محکم بسازید تا بتوانید سایر چیزهای زیبا را روی آن قرار دهید برای ساختن
یک مرد بزرگ نیز، نیاز به یک پایه و اساسی استوار و مستحکم است تا بعد بتوانید چیزهای
کوچک دیگر را روی آن اضافه کنید.

طی چند سال گذشته به من ثابت شده که اکثر
مردها فاقد این فونداسیون و بنیاد هستند تا بتوان به آنها قانون ها و اصول دیگر را
آموزش داد. تعاریف بسیاری برای یک مرد وجود دارد و افراد مختلف نظریه های متفاوتی دارند.
اما من در اینجا آنچه واقعاً لازم است بدانید را برایتان آورده ام.

 

ویژگی اول: یک مرد واقعی محکم و قوی است

یک مرد واقعی بخاطر هر چیزی گریه نمی کند،
زاری نمی کند، شکایت از چیزی نمی کند، تمارض نمی کند، و لازم نیست هر بار که عطسه کرد
به پزشک مراجعه کند. یک مرد واقعی تصمیم می گیرد و با عواقب و نتایج این تصمیمات روزگار
می گذراند. یک مرد واقعی مسئولیت اعمال و حرف های خود را بر عهده می گیرد. یک مرد واقعی،
محکم و استوار است. و با سختی های زندگی مقابله می کند. یک مرد واقعی خشن و سرسخت است
و از خود احساسات نشان نمی دهد. یک مرد واقعی ستون فقرات خانواده است و نمی تواند از
خود ضعف نشان دهد. اگر از عنکبوت می ترسید، مسلماً یک مرد واقعی نیستید.

 

ویژگی دوم : یک مرد واقعی متمرکز است

یک مرد واقعی تفاوت بین مهم بودن چیزی و
مهم نبودن آن را می فهمد. یک مرد واقعی وقت خود را صرف کارهای بیهوده ای که هیچ عایدی
برای او ندارند، نمی کند. مطمئناً کارهای زیادی برای تفریح و سرگرمی وجود دارد، اما
او باید برای انجام این کارها هم دلیل داشته باشد. یک مرد واقعی خود را روی قدرت، پول
و خانواده اش متمرکز می کند. هیچگاه خود را روی مسائل جنسی متمرکز نمی کند. روابط جنسی
در نتیجه ی داشتن قدرت، پول و خانواده، خود به خود به سراغش می آید.

 

ویژگی سوم : یک مرد واقعی، اهمیت خانواده
را درک می کند

 

ویژگی چهارم : یک مرد واقعی غیبت نمی کند

یک مرد واقعی اطلاعاتش را درمورد دیگران
پیش خود نگاه می دارد. یک مرد واقعی در بحث های هیچ و پوچ شرکت نمی کند و درمورد چیزهایی
که از آن اطلاع ندارد و مطمئن نیست حرف نمی زند.

 

 

ویژگی پنجم : یک مرد واقعی همیشه سر حرفش
هست

 

هر وقت قولی بدهد، آن را عمل می کند. و
اگر بداند که از عهده انجام قولی بر نمی آید، هیچ وقت حرفش را نمی زند. یک مرد واقعی
مردن را به شکستن عهدش ترجیح می دهد. او می داند که حرفش نیز باید به قدرت عملش باشد.

 

ویژگی ششم : یک مرد واقعی تلاش می کند تا
الگو باشد

یک مرد واقعی همیشه به خود و دیگران احترام
می گذارد، مگر اینکه مورد بی احترامی قرار گیرد. او الگو و نمونه ای برای پیروان خود
و به خصوص فرزندانش. یک مرد واقعی هیچ گاه اجازه نمی دهد که فرزندانش پی به ضعف های
او ببرند.

 

ویژگی هفتم : یک مرد واقعی پول مورد نیازش
را خود به دست می آورد

یک مرد واقعی در انتظار صدقات و نیکوکاری
های دیگران نمی نشیند. و پول پدرش نیز برای او کفایت نمی کند. او خود در جستجوی روزی
خود بر می آید و اگر از پدرانش به او ارثیه ای برسد، به جای هدر دادن آن، ده برابرش
می کند.

 

ویژگی هشتم : یک مرد واقعی زن نما نیست

یک مرد واقعی در گوشهایش گوشواره نمی اندازد
و موهایش را بلند نمی کند . یک مرد واقعی باید حداقل سه دست کت و شلوار در کمد داشته
باشد و حداقل سه بار در هفته باید کت و شلوار بپوشد. یک مرد واقعی می داند که چطور
باید شیک باشد.

ایدز/ اچ آی وی

 

ویروس ایدز اولین بار در کدام کشور پیدا شد؟

اولین بار در سال 1981 میلادی در بین همجنسبازان
در آمریکا پیدا شد.

شواهدی وجود دارد که قبل از این تاریخ هم بیماری ایدز در چند
منطقه

جهان وجود داشته است.

 

علایم ایدز چه هستند؟

با کاهش قدرت سیستم دفاعی، به مرور زمان بدن
آماده ابتلا به عفونتها

(مغز، خون و دستگاه تناسلی) و سرطانهایی میشود که به طور
معمول در

مردم عادی دیده نمیشود. این بیماریها بصورت بیماریهای ریوی، اسهالهای

شدید و مزمن، تبهای طولانی، کاهش وزن، اختلالات شخصیتی، بیماریهای

مغزی و پوستی،
عرق شبانه، ضایعات مخاط دهان، سردرد، اختلال دید،

احساس خستگی مزمن و جنون خود را
نشان میدهد که در نهایت منجر به

مرگ فرد مبتلا خواهد شد.

 

                                                                                                      با ایدز چه فرقی داره؟ Hiv

      

ویروس اچ آی وی مسبب ایدز هست و ایدز مرحله
نهایی آلودگی با اچ آی

وی هست هرفرد آلوده به اچ آی وی الزاما مبتلا به ایدز نیست
و ممکن

است 10 سال (و یا ببیشتر) طول بکشد که اچ آی وی به ایدز تبدیل بشه.

افراد
آلوده به اچ آی وی سالها بدون علامت زندگی میکنند و آلودگی رو به

دیگران هم منتقل
میکنند. بیماران حدود 5/2-3 سال پس از تشخیص بیماری

ایدز میمیرند.

 

آیا درمانی برای ایدز وجود دارد؟

خیر-هنوز هیچ درمانی قطعی برای ایدز بوجود
نیامده. تنها درمانهای دارویی

ضدویروس وجود داره که پیشرفت اچ آی وی به سمت ایدز
رو آهسته تر

میکنه و در این حالت فرد چند سال میتونه زندگی سالمی داشته باشه.

 

احتمال مبتلا شدن به ایدز واسه زنان بیشتره یا
مردان؟

زنان-یکی از دلایل برای این روند این بوده که
احتمال آلوده شدن زنان و

دختران عفونتهای مقاربتی چهار برابر مردان هست. زنان از
نظر جسمانی

دارای آمادگی بیشتری نسبت به مردان برای  دریافت ویروس میباشند.

 

آیا بلافاصله بعد ازتماس مشکوک باید آزمایش اچ
آی وی را انجام بدهیم؟ برای آزمایش کجا برویم؟

در ایران: دفعه اول  بین 8 تا 12 هفته بعد توصیه میشود. معمولا
آزمایش 

الیزا در ایران انجام میگیرد که
استاندارد جهانی در بیمارستانها و مراکز بانک

خون میباشد. بدلیل اینکه سرعت و میزان
تولید آنتی بادی در بدن اشخاص

ممکن است متفاوت باشد 6 ماه بعد تکرار آن توصیه
میشود. و برای آزمایش

میتوانید به کلینیکهای مثلثی و مراکز انتقال خون و مراکز
مشاوره بیماریهای

رفتاری و عفونی مراجعه فرمایید.

 

عواملی که خطر آلودگی به ویروس ایدز را افزایش
میدهند عبارتند از:

شرکای جنسی متعدد، تکرار تماسهای مشکوک، ایجاد
زخم و خراشیدگی

در زمان تماس جنسی، تماس جنسی در زمان قاعدگی، عدم استفاده از

پوشش
محافظ(کاندوم).

 

                                                                                                                                   چیست؟Hivراههای انتقال

این ویروس از طریق منی(شامل مایعی که قبل از منی
خارج میشود هم

میگردد)، ترشحات مهبلی در زنان(ترشحات واژن)، خون و فرآوردهای
آلوده،

تزریق با سوزن آلوده مشترک، از شیر مادر به فرزند و از مادر آلوده به

نوزادش قبل از تولد، هنگام تولد و بلافاصله بعد از زایمان انتقال مییابد.

ویروس
میتواند از راه یک ورید(مثلا در حین تزریق وریدی)، مقعد، واژن، آلت،

دهان و سایر
غشاهای مخاطی(نظیر چشم و مخاط داخل بینی) و یا

بریدگی ها و زخم ها وارد شود. پوست
سالم یک سد بسیار قوی در برابر

ورود اچ آی وی و سایر ویروسها و باکتریها است.

 

آیا بوسه عمیق، بوسیدن با دهان باز، بوسه
فرانسوی اچ آی وی را منتقل میکند؟

بوسیدن با دهان باز، خطر کمی دارد چون بزاق دهان
میزان بسیار کمی

حاوی اچ آی وی میباشد البته در مواردی که بوسه با دهان باز طولانی
باشد

ممکن است باعث ایجاد خراش در دهان یا لب شده و ویروس را منتقل کند

علاوه بر
آن بعضی افراد گاهگاهی خونریزی خفیف از لثه یا زخمهای کوچک

در دهان دارند که
میتواتند عامل انتقال اچ آی وی باشد.

 

در صورت ارتباط جنسی با شخص آلوده(مرد با مرد،
مرد با زن، زن با زن) احتمال آلوده شدن کدام یک بیشتر است؟

1)همواره خطر انتقال اچ آی وی در مورد مردان
همجنسسگرا بالاتر و تقریبا

دو برابر مردان غیر همجنسگرا است.(خطر دریافت ویروس در
بین مردان

همجنسگرا در فرد مفعول(پذیرنده) بیشتر است.)

2) خطر انتقال اچ آی وی از مرد به زن بیشتر از
زن به مرد است.

3) با توجه 
به این امر که معمولا زنان همجنسگرا از وسایل مصنوعی

استفاده میکنند و قادر
به انتقال ترشحات جنسی بطور مستقیم نمیباشند،

احتمال انتقال کمتر میشود.

میزان درصد انتقال آلودگی از مرد به زن در حدود
1.1 % میباشد.

میزان درصد انتقال آلودگی از زن به مرد در حدود
0.9 % میباشد.

 

کاندوم لاتکس چقدر در پیشگیری از انتقال اچ آی
وی موثراست؟

بر طبق پژوهش های انجام شده بر روی افراد سالمی
که با افراد ناقل این

ویروس تماس جنسی داشته اند، 98% از آنهایی که بطور منظم و به
روش

صحیح از کاندوم لاتکس استفاده می کرده اند به ویروس آلوده نشده اند در

ضمن
امروزه برای زنان نیز کاندوم وجود دارد.

 

آیا تماسهای عادی و معمولی میتواند باعث انتقال
ویروس اچ آی وی شود؟

خیر- این ویروس در طی فعالیتهای روزمره در محیط
کاری منتقل نمیشود. منجمله:

1)تماسهای اجتماعی روزمره شامل: دست دادن،
روبوسی و در آغوش

گرفتن دوستان

2)ورزش و کار

3)خوابیدن در یک اتاق و یا نفس کشیدن در هوای
مشترک(محیط کار، اتومبیل و…)

4)ظروف غذا یا نوشیدنی مشترک، دستگیره در،
استفاده از آب مشترک در

شستشو، شنا در استخر مشترک

5)آب دهان انداختن، عطسه و سرفه

6)عرق بدن و اشک

7)گزش پشه یا سایر حشرات(چون خون آلوده مکیده
شده بوسیله حشرات

به سرعت توسط آنزیمهای حشره پاره میشود)

 

 

چگونه میشود از آلودگی به ویروس ایدز از طریق
تماس جنسی جلوگیری نمود؟

داشتن فقط یک شریک جنسی مطمین، استفاده از
کاندوم از انتقال عفونت

جلوگیری میکند.

 

آیا همجنسبازی در صورت نداشتن اچ آی وی افراد،
راه انتقال محسوب

میشود؟

خیر- بیماری ایدز یک بیماری عفونی است و ایجاد
بیماری بدون حضور عامل

عفونت امکان پذیر نمیباشد.

 

دلایل میزان بالای خطر انتقال اچ آی وی از راه
نزدیکی مقعدی:

بر اساس آمار، انتقال اچ آی وی از طریق رابطه
مقعدی، بالاترین میزان درصد

خطر انتقال را به خود اختصاص میدهد. در بین افراد
آلوده از طریق آمیزش

جنسی، مردان همجنسگرا یی که به رابطه مقعدی گرایش دارند،
بیشترین

قربانیان این ویروس را تشکیل میدهند.

 

بیماریهای شایع حاصل از اچ آی وی عبارتند از:

هرپس(تب خال)، سل، عفونتهای بی هوازی، بدخیمی،
مننژیت(عفونت لایه

های مغز و ایدز)

 

بیست بیماری که میتوانند از طریق تماس جنسی
سرایت کنند از این میان:

ایدز، سوزاک، سیفلیس، تبخال تناسلی و… را
میتوان نام برد.         

 

 

۱ – اگه بهتون زنگ زد (در این مسئله فرض بر سعید نام بودن دوست پسرتونه…!!!) بگین سلام حمید جون.بعد یه دفعه انگار که تازه متوجه شدین بگین اوا خاک به سرم علی تویی؟؟؟؟می تونین این سیر رو تا هفده باز تکرار کنین ولی بار هجدهم دیگه خطر مرگ داره.من مسئولیتی در قبال این حادثه ندارم.

 

2 – بهش زنگ بزنین و بگین کسی خونه نیست و دعوتش کنین خونتون ، بعد با دختر همسایه برید سینما و فیلم هوو یا ازدواج به سبك ايرونى رو ببینید.

 

چگونه حال پسر را بگیریم؟

3 – تا یه شوخی کوچیک با شما کرد سریعا جبهه بگیرین و باهاش دعوا کنین. با کلماتی از قبیل:مگه تو خودت خواهر مادر نداری؟…یا یه همچین چیزایی .ولی دو تا سه دقیقه بعد خودتون یه جک فجیع یا افتضاح تعریف کنید و بعدش بشینید و قیافه بنده خدا رو تماشا کنید.

 

 

4 – آرایش شدید بزنید و از این شلوارای خیلی برمودا و از این پیرهن آستین کوتاها بپوشید و برید جلوی بنده خدا رژه برید و وقتی به شما نزدیک شد و به دو سه متری شما رسید ، سرش داد بزنید و بعدش بشینید و زجر کشیدنش رو تماشا کنید.

 

5 – عکسهای دو نفره ای رو که با پسر نوه عمه ی خاله ی پدربزرگ پسر دختر خالتون و یا امثالهم گرفتید بهش نشون بدید ولی بهش اجازه ندید حتی یه دونه عکس باهاتون بگیره.

 

 6 – موقع تولدش جلوی دوستاش فقط بهش یه شاخه گل هدیه بدید و حالشو حسابی بگیرید و (احتمالا بسته به قدرت و توانایی قلبی و شرایط جوی) بشینید و سکته شو تماشا کنید و لذت ببرید.

 

7 – همین که تو ماشین بغل دستش نشستین شروع کنین به عطسه کردن و از بوی ادکلن چند صد هزار تومنیش که با زجرکش کردن پدر و مادرش خریده ایراد بگیرید و بهش بگید که به این بو حساسید.

 

 8 – وقتی داره باهاتون حرف می زنه همین که به جای حساس حرفاش رسید بی مقدمه موبایلشو بردارید و به یکی از دوستاتون زنگ بزنید و چهار ساعت و چهل و هشت دقیقه با دوستتون حرف بزنید و اون بدبختو تو کف حرف زدن و تو فکر قبض موبایل بذارید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

سلام دوستان من یکی از اقواممون ک همسن خودم هست این دختره مریضه روانیه با همه تو جمع احوال پروسی میکنه تا ب من ک میرسه سرشو میندازه پایین میره اصن احوالپرسی نمیکنه

بعدشم ایشون ی دختر داره مث من دخترامون تقریبا همسن هستند تا بچش میاد سمت بچه ی من بچشو دعوا میکنه میگه بیا بریم نمیزاره با بچم بازی کنه بچه ی منم ازونجا ک بچه تو فامیلمون کم هست تا بچشون رو میگیره بچم شروع میکنه ب گریه کردن

خانمهای عزیزم بگین ک من چجوری باهاش رفتار کنم خیلی خودخوری میکنم چون خیلی ادعای اطلاعات میکنه اگ من تو جمع حرفی بزنم ایشونم باشه سری ی حرف میزنه منو کم میاره.بگیییین

چگونه حال پسر را بگیریم؟

چه نسبتی باهات داره؟وضع خانوادگی و مالیش نسبت به شما چطوره؟

عزیزم رک بهش بگو دلیل رفتارش چیه ؟ ازش بپرس 

تو هم تا میتونی بی محلش کن د نزار دخترت بره پیش دختر  اون

قبل اينكه حركتي كنه تو زودتر حركتت رو بكن عين خودش رفتار كن

فقط بچه رو قاطي خصومت هاتون نكن

خرید آنلاین ماهی و میگو جنوب / صید روز را با قیمت مناسب سفارش دهید

سلام دقیقا ماهم توفانیلمون اینجورادم داریم.منم دقیقا مثل اون رفتار میکنم باهاش سلام علیک نمیکنم پسرمم نمیزارم بابچش بازی کنه

تو هم هر جا میبینیش بی محلش کن . سریع حواس بچتو پرت کن از کنار اون خانم دور شو . مثل خودش رفتار کن 

خب دلیل این رفتارش چیه؟الکی که ادم اینجوری نمیکنه

بگین😦😦😦😦

يه خصومتى داره نكنه فاميل شوهرته عاشق شوهرت بوده !!!

دختر دوست مادرشوهرم

حتما يك دليلي يا سوء تفاعمي نسبت به شما داره

باهاش صحبت كن ببين علتش چيه

اگر بشه رفعش كنيد

اگر نشه ترك نيكو 

مدام در پي كوبوندن هم باشيد كه چيزي بهتر نميشه ارامشتم از خودت ميگيرري

نمیدونم به خدا.اوایل ازدواج من مجرد بودن باشوهرم احوال پرسی گرم ولی بامن خیلی  سرد میکرد

هرموقع دیدیش بی محلی کن/: 

باهمه حرف. بزن وبگو بخندجز اون شخص/: کلن ادم حسابش نکن-_-

بد نیست شاید فقط چند تا پله از من بیشتر باشه.

یا قبلا عاشق شوهرت بوده و اینجوری رفتار میکنه یا مادرشوهرت پشت سرت بد میگه 

بهترین نوع ممکن خودت باش

دختر عمه منم با من این رفتارو میکنه

از زیر زبون شوهرت بکش 

نه اینکه حساسش کنی ها..

چگونه حال پسر را بگیریم؟

مثلا بگو..فلانی چرا تا منو میبینه روشو برمیگردونه..بچه شو برمیداره میبره..

یکی ندونه فکر میکنه من هووشم..

ها..نکنه چیزی بوده به من نگفتی…

یجوری ببین چی میگه

خب جریانو به همسرت بگو و از اون مظر بخوا

شاید چیزی هس ک تو نمیدونی

احتمالا انتظار داشته با همسرت ازدواج کنه یا علاقه ای بهش داشته.حس ششم من ک اینو میگه

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

چگونه حال پسر را بگیریم؟
چگونه حال پسر را بگیریم؟
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *