چطور واسه شوهرم دلبری کنم

 
helpkade
چطور واسه شوهرم دلبری کنم
چطور واسه شوهرم دلبری کنم

طنازی و دلبری کردن یکی از استعدادهای درونی و ذاتی هر دختر است. بدون شک عشوه گری و لوندی زن برای شوهرش، مهارتی است که میتواند هر مردی را مجذوب و شیفته همسرش کند. چرا که بکارگیری شیطنت های زنانه برای همسر، باعث میشود رابطه از حالت خسته کننده و یکنواخت خارج شود و کشش مرد نسبت همسرش چندین برابر افزایش یابد. اما گاهی دیده میشود برخی از خانم های متاهل، خصوصا دخترهای تازه عروس، اظهار میکنند که به طور کلی بلد نیستند زنانه ناز کنند و یا هیچ ایده ای برای دلبری از شوهرشان ندارند. اگر شما هم به دنبال ایده های دلبری کردن از شوهر و ترفندهایی برای بردن دل او با شیطنت های زنانه هستید، پیشنهاد میکنیم در این مقاله با رادیو عشق همراه باشید.

فهرست مطالب

ترفند اصلی دلبری کردن برای شوهر این است که دختر نوجوانی را که در درونتان وجود دارد و مدت‌ها است که به دلیل مسئولیت‌های فراوان مربوط به فرزندان و تحصیل آنها، کار و امور خانه‌داری یا پرداخت قسط‌های متعدد فراموش کرده‌اید، بیدار کنید.

شما با کمی خلاقیت در نحوه صحبت کردن، رفتار کردن یا حتی طریقه پیام دادن به شوهر در شبکه های مجازی، میتوانید از او دلبری کنید و کاری کنید بیشتر عاشقتان شود(لینک به مقاله راه عاشق کردن پسر). در ادامه 14 ترفند کاربردی برای بردن دل شوهر با ناز و عشوه زنانه بیان میشود:

فکر می‌کنید وقتی همسرتان می‌بیند که شما وسط روز پیامی برایش فرستاده‌اید، اولین فکری که به ذهنش می‌رسد، چیست؟ او احتمالاً فکر می‌کند که برایش پیام فرستاده‌اید تا موضوعی را به او یادآوری کنید یا از او بخواهید که کاری برایتان انجام دهد.چطور واسه شوهرم دلبری کنم

در پیام‌هایتان از او دلبری کنید و برایش عشوه بریزید، همان کاری که در دوران نامزدی و روزهای اول ازدواج انجام می‌دادید. حرف‌های شیطنت‌آمیز بزنید و به او بگویید که چقدر دلتنگش هستید و هر لحظه‌ای که از او دور هستید، برایتان به سختی می‌گذرد. گارد دفاعی همسرتان را با شیطنت‌های زنانه از بین ببرید و پیامی بی‌پروا و تحریک کننده برایش بفرستید. مطمئناً باشید که همسر عاشقتان از این بی‌پروایی استقبال خواهد کرد.

از خودتان سلفی بگیرید و آن را بدون مقدمه وسط روز برای شوهرتان بفرستید. کمی ناز کردن و عشوه ریختن وقتی که می‌خواهید از خودتان سلفی بگیرید، هیچ اشکالی ندارد، می‌توانید لبهایتان را غنچه کنید، با موهایتان بازی کنید یا چشمک بزنید.

بعضی زوج‌های عاشق حتی دوست دارند که در شبکه‌های مجازی و در میان جمع هم با انتشار سلفی‌های عاشقانه در فیسبوک یا انستاگرام از هم دلبری کنند. آنها معمولاً کپشن‌های عاشقانه‌ای مانند “دلم برات تنگ شده” برای عکسشان می‌نویسند و همسرشان را هم تگ می‌کنند تا عشقشان را به همسرشان و به دنیا اثبات کنند.

طنازی کردن برای شوهر یکی از آسان‌ترین کارهای دنیا است که به راحتی می‌توانید آن را در زندگی روزمره انجام دهید. تنها کاری که باید بکنید این است که جمله‌تان را نیمه کاره بگذارید، یک ثانیه مکث کنید و آن را با یک چشمک پر از ناز و عشوه به پایان برسانید. این فن دلبری شکست‌ناپذیر است و جملات زیر امتحان خودشان را پس داده‌اند:

با نیمه‌کاره گذاشتن جمله‌ها و تمام کردن آنها با چشمک عملاً می‌توانید هر جمله‌ای را به یک جمله‌ی عشوه‌گرانه تبدیل کنید. روبروی آئینه بایستید و جذاب‌ترین چشمک و لبخندتان را تمرین کنید تا با استفاده از آنها بتوانید همسرتان را در دام ناز و عشوه‌ی خود اسیر کنید.

نیشگون‌های بی‌هوا و شیطنت‌آمیز یکی از فنون اثبات شده‌ی لوندی است. هر از گاه وقتی وسط انجام کارهای روزمره به همسرتان برخورد می‌کنید، او را با شیطنت نیشگون بگیرید. برای مثال وقتی دارد با عجله سر کارش می‌رود، کمرش را نیشگون بگیرید و به محض این که با تعجب به طرفتان برگشت، با شیطنت به او چشمک بزنید. مطمئن باشید که این کار همسرتان را به نحو خوشایندی شگفت‌زده می‌کند.

لام نیست که طنازی و عشوه‌گری را به چند حرکت پیش پا افتاده و به اتاق خواب محدود کنید. لب‌ها نقش مهمی را در بدن زنان بازی می‌کنند، در حضور دیگران از این سلاح جذاب برای جلب توجه همسرتان استفاده کنید. هنگامی که در جمع هستید چشمک سریعی به شوهرتان بزنید و بعد لبهایتان را غنچه کنید. شوهرتان یا جواب چشمکتان را می‌دهد یا با شیطنت به این لوندی لبخند می‌زند.

صحنه‌ای که در آن زن جذابی با شیطنت پایش را زیر میز به پای یک مرد می‌مالد، بارها و بارها در فیلم‌ها به کار برده شده است، چرا شما این ترفند را برای دلبری کردن از شوهرتان به کار نبرید. روی صندلی بنشینید و پاهایتان را روی هم بیاندازید تا بتوانید از یک پا به عنوان تکیه‌گاه و اهرم استفاده کنید و با آن پای دیگر را بالا ببرید و به پای همسرتان برسانید. به محض این که پایتان به پای همسرتان برخورد کند، او وحشت‌زده از جا می‌پرد و بلافاصله به شما نگاه می‌کند. به او چشمک بزنید، سرتان را پایین بیاورید و با ناز و غمزه لبخندی معصومانه به لب  بیاورید.

یک ترفند دیگر برای لوندی کردن برای همسر در حضور دیگران این است که جملات رمزی داشته باشید!

برای مثال می‌خواهید به همسرتان بگویید که چقدر جذاب شده است؟ برای بیان این احساس جمله‌ای رمزی را انتخاب کنید، مثلاً بگویید: “قراره روغن موتور ماشینو عوض کنیم؟” چون هیچ کس به جز خودتان دو نفر متوجه منظورتان نمی‌شود، می‌توانید این جملات عاشقانه را در حضور همه، حتی فرزندان و والدینتان بگویید.

نجوا کردن جذابیت خاصی برای مردان دارد. برای تحریک کردن همسرتان و اغواء کردن او کافی است که حرف شیطنت‌آمیزی را با صدایی نرم و مخملین آهسته در گوشش بگویید. این نجواهای عاشقانه و پر از ناز و عشوه زمینه را برای تجربه‌ی یک رابطه‌ی لذتبخش و پرشور آماده می‌کند.

منظورمان این نیست که به شوهرتان خیره شوید و او را با این نگاه خیره معذب کنید. برای دلبری کردن از همسرتان کافی است که به چشمهایش نگاه کنید و با یک نگاه جذاب و شیطنت‌آمیز سر به سرش بگذارید. باید با نگاهتان به او بگویید که “همین الان میخوام با تو باشم.” تاثیر این نگاه‌های دلبرانه وقتی پیراهن زیبایی پوشیده‌اید و با لب یا موهایتان بازی می‌کنید، دو برابر می‌شود و این نوید را به شوهر دل‌خسته‌تان می‌دهد که اتفاقات خوبی در راه است.

“چقدر خوش‌تیپی” و تعریف‌هایی مشابه این بسیار متداول است و حتی گاهی کسل کننده می‌شود. بنابراین با تمرکز کردن روی جذابیت‌های خاص همسرتان به این تعریف‌ها رنگ و بویی عاشقانه بدهید تا تعریف‌هایتان به دل بنشیند. برای مثال می‌توانید بگویید:

ندانم‌کاری و بچگانه رفتار کردن اگر درست انجام شود، می‌تواند بسیار جذاب و هیجان‌انگیز باشد. واژه‌های خاص خودتان را بسازید و پیام‌های بامزه‌ای را برای شوهرتان بفرستید، برای مثال برایش بنویسید: “شوهر خوشتیپ کی بودی تو آخه؟” یا “یه پیغام مهم برای آقامون دارم … بوس بوس بوس!” شیطنت و طنازی نهفته در این پیام‌ها است که جذابیت آنها را دوچندان می‌کند و دل شوهرتان را می‌برد. دریافت این پیام‌های طنازانه در میانه‌ی یک روز کاری شلوغ، لبخند را به لبان همسرتان می‌آورد.

یکی از راه‌های اثبات شده‌ی دلبری که هیچ شوهری نمی‌تواند در برابر آن مقاومت کند، تغییر ظاهر و جذابیت ظاهری است. احتمالاً تا به حال پیراهن‌های خاصتان را فقط در اتاق خواب می‌پوشیدید، یک بار این پیراهن‌های دلفریب را در طول روز، مثلاً وقتی در آشپزخانه دارید برای همسرتان چای درست می‌کنید، بپوشید تا اثر این فن دلبری را با چشم خودتان ببینید.

تا به حال فکر کرده‌اید که اگر همسرتان اولین چیزی که صبح می‌بیند، رد لب‌هایتان روی آئینه حمام باشد، چه احساسی پیدا می‌کند؟ مطمئناً با دیدن این پیام دلبرانه خواب از سرش می‌پرد و به سمتتان می‌آید تا با دزدیدن یک بوسه صبحش را با حال خوب شروع کند.

رژ قرمزی به لبهایتان بزنید و بوسه‌ای اغوا کننده را روی آئینه بنشانید. برای بیشتر شدن تاثیر این پیام دلبرانه می‌توانید متن عاشقانه‌ای را نیز با رژ روی آئینه بنویسید.

 

یک حرکت موزون شیطنت‌آمیز و عشوه‌گرانه در برانگیختن علاقه و احساسات مردان جادو می‌کند. یک حرکت پنج ثانیه‌ای را تمرین کنید و وقتی شوهرتان اصلاً انتظارش را ندارد، آن را به نمایش بگذارید. وقتی دارد از تلویزیون مسابقه فوتبال تماشا می‌کند، مقابلش بایستید، حرکات موزون را با عشوه‌گری انجام دهید و بعد صحنه را با ناز ترک کنید. این کار باعث می‌شود که هوش از سر شوهرتان بپرد و زبانش بند بیاید.

 

صبح‌ها که از خواب بیدار می‌شوید، از همسرتان بخواهید که لباس‌های آن روزتان را انتخاب کند. با ناز از او بپرسید که: “امروز دوست داری چی بپوشم عزیزم؟”

هر کدام از لباس‌هایتان را چند ثانیه با ناز و عشوه مقابل بدنتان نگه دارید و دلبرانه چرخی بزنید تا احساسات همسرتان را بیدار کنید. مطمئن باشید که او با این کار تا پایان روز به شما فکر خواهد کرد.

متقابلاً لباس‌های شوهرتان را برایش انتخاب کنید. یکی از لباسهایش را انتخاب کنید و برای این کار دلیل بیاورید، مثلاً بگویید: “سرمه‌ای خیلی بهت میاد.”

یکی از مطمئنترین فنون دلبری این است که بگذارید همسرتان نوازشتان کند. به خودتان مطمئن باشید و با تشویق کردن همسرتان به نوازش کردن احساسات او را تحریک کنید، هیچ اشکالی ندارد که گاهی شما برای شروع رابطهی جنسی پیشقدم شوید. (لینک به مقاله پیشقدم شدن زن) این نوازشهای عاشقانه و ناز کردن شما بهترین راه برای شروع یک رابطهی پرشور و لذتبخش است.

برای دلبری کردن از شوهر میتوانید در شبکه های مجازی عکس ها و متن های شیطنت آمیز برای او بفرستید. در صحبت کردن لحن آرام و کشدار داشته باشید و با ناز عشوه صحبت کنید، از جذابیت های ظاهری او تعریف کنید. جملات نیمه کاره منظوردار بگویید و با شوخی و طنازی او را مجذوب کنید.

برای اینکه دل شوهرتان را ببرید گاهی بی هوا نیشگونش بگیرید، در عموم یواشکی لوندی کنید. بر روی آینه دستشویی و حمام با ماتیک رد بوسه بگذارید. برای اینکه در نظر شوهرتان زنی جذاب و لوند باشید، گاهی با ظاهری متفاوت او را غافلگیر کنید با نگاه شیطنت آمیز دل شوهر را ببرید و عشوه گری کنید، سپس با ناز محل را ترک کنید. لو را لمس کنید و اجازه دهید او نیز شما را لمس کند.

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

40 بازدید

72 بازدید

171 بازدید

146 بازدید

چطور واسه شوهرم دلبری کنم

178 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام شوهر من دوست داره خیلی پر انرژی باشم دو ماهه ازدواج کردم و این طوری نیستم . و نمی دونم در چ مورد باهاش حرف برنم . چیکار کنم ؟!؟!؟! سر این میایل دایم دعوا داریم 😥😣

سلام دوست گرامی منظور از پرانرژی بودن شما چیست؟ اگر منظور انرژی داشتن در کلام است، نیاز به یادگیری مهارت ارتباط موثر دارید اگر منظور انرژی در حرکات جسمانی است که باید دقیق‌تر بررسی شود که در چه زمینه‌ای نیاز به تقویت دارید برای اینکه کیفیت زندگی شما مختل نشود و به صورت مداوم دعوا نداشته باشید، می‌توانید از زوج درمانگران رادیوعشق، نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام من از لحاظ جنسی خیلی سرد نیستم و از هفته ای دوبار رابطه کاملا خوشم میاد و اینم بگم خانوم هستم ولی گاهی اوقات شوهرم هرچی ارایش میکنم لباس تحریک کننده میپوشم غیر مستقیم میگم پایه نیست و این اعصاب منو خیلی بهم میریزه به نظرتون چکار کنم

سلام دوست گرامی باید دید زمان هایی که شما درخواست رابطه از همسرتان دارید ایشان در چه موقعیتی هستند. کلا ایشان ادم سردمزاحی هستند یا خیر؟ صحبت به این صورت و اظهار نظر دقیق نمیباشد پیشنهاد میکنم از خدمات مشاوره انلاین رادیو عشق بهره مند بشید تا کامل در زمینه مشکل شما صحبت شود

من به تازگی وارد یه رابطه شدم (اینکه میگم رابطه منظور به ازدواج یا پیوندی نیس )رابطمون خیلی سرد و خشکه و مکالمه های کوتاهی بین منو شریک رابطم برقرار میشه در طول روز هردو مشغله های زیادی داریم و گاها در حد یه سلام چطوری بیشتر صحبت نمیکنیم یعنی در واقع هیچکدوم نمیدونم چجور و چه بحثی رو وسط بکشیم تا یخمون وا بره از شما کمک میخوام تا بهم بگید این رابطه چجور گرم تر بشه

دوست عزیز سلام

مهارت‌های برقراری ارتباط، یک علم هست که با آزمایش‌ها و پژوهش‌های متعددی در موردش انجام شده و میشه؛ به همین دلیل یادگیری اون نیاز به آموزش داره و برای همین اصلا نگران نباشید اگر نمی‌دونید چی بگید. شما می‌تونید با کمک روان‌شناس متخصص، کتاب‌ها و دوره‌های مختلف آموزشی، این مهارت‌ها رو یاد بگیرید. اگر از طریق فضای مجازی هم با هم در ارتباط هستید، دوره “جذب مرد با موبایل” می‌تونه کمکتون کنه به‌علاوه توصیه می‌کنم مقاله “چطوری سر صحبت را باز کنم؟” هم مطالعه کنید. کمکتون می‌کنه.

سلام وقت بخیر و خسته نباشید منوهمسرم چهارسال پیش عقد کردیم بعد دو ماه بخاطر یسری مشکلات ایشون رفتارش با من کلا سرد شد و بعد هفت ماه منو ول کردو رفت نزدیک دو سال این روند ادامه داشت و من در طول این دو سال خیلی تلاش کردم ک دوباره باهم زندگیمونو بسازیم البته از طریق دادگاه هم برای مهریه و نفقه اینا اقدام کردم بعد در مراحل اخری دادگاه همسرم گف ک میخاد ادامه بده و دوباره اشتی کردیم اما ایشون همچنان رابطش بامن سرد بود از همه لحاظ اوایل من خیلی سمتش میرفتم اما همیشه جبهه میگرفت و متاسفانه من نتونستم چیزیو ک فکرشو میکردم بسازم بعد یه سال عروسی گرفتیم ب امید اینکه بهتر شه اما بازهم چیزی عوض نشد و الان احساس میکنم هیچی تو این خونه رنگ و بو نداره هیچ احساس و انگیزه و امیدی توش نیس و منم هر روز سردو سردتر از دیروز میشم با اینکه خیلی حرف زدیم باهم اما چیزی درست نشد و بیشتر مواقع لحظه هامون با سکوت میگذره و هیچ حرفی برای گفتن بینمون نیست من از بی توجهی ایشون گلایه مندم و همسرم از سکوت و سکون من ..متاسفانه من راهای دلبری کردن و عشوه گری رو هیچی بلد نیستم و احساس میکنم نمیتونم انجامش بدم الانم فکر میکنم نمیتونه هیچ چیز بین ما تغییر کنه و اخرین راه ما جداییه ..لطفا کمکم کنین من نمیدونم باید چیکار کنم هرکاری میکنم که یه زن جذاب باشم ولی نمیتونم انگار نابلدترین زن دنیام ..موندم چیکار کنم من خیلی تلاش کردم ک دوباره بسازم یا بخاطر اینکه نتیجه نگرفتم خیلی ناامیدم یا هم واقعا بی عرضه ام لطفا راهنماییم کنین من این روزا اصلا حال خوبی ندارم

سلام دوست گرامی زندگی مشترک نیاز به یادگرفتن یسری مهارت ها دارد که با توجه به صحبت های شما،هم شما و هم همسرتان هردو بی بهره هستید.بهتر هست هر دو نفر به مشاور مراجعه کنید تا در طی جلسات مشاوره به شما و همسرتان اموزش های لازم و مهارت های لازم آموزش داده شود

مرسی از نکات ریزی که اشاره کردید

آیا میتوان باستناد ضمانت وام سنگین یکی از همکاران مرد،که سالهاست از محل کار خانمم بجای دیگری منتقل شده،ولیکن شماره موبایل آن مرددر حافظه خانمم مانده است،دوستی یا چیز دیگری را بین آنها دریافت???ضمانتی باارزش نیم میلیارد تومان که خانمم معتقد است کار خاصی نبوده است واگر هم لازم بشود مجددا برای او تعهد مینماید

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

طنازی و دلبری کردن یکی از استعدادهای درونی و ذاتی هر دختر است. بدون شک عشوه گری و لوندی زن برای شوهرش، مهارتی است که میتواند هر مردی را مجذوب و شیفته همسرش کند. چرا که بکارگیری شیطنت های زنانه برای همسر، باعث میشود رابطه از حالت خسته کننده و یکنواخت خارج شود و کشش مرد نسبت همسرش چندین برابر افزایش یابد. اما گاهی دیده میشود برخی از خانم های متاهل، خصوصا دخترهای تازه عروس، اظهار میکنند که به طور کلی بلد نیستند زنانه ناز کنند و یا هیچ ایده ای برای دلبری از شوهرشان ندارند. اگر شما هم به دنبال ایده های دلبری کردن از شوهر و ترفندهایی برای بردن دل او با شیطنت های زنانه هستید، پیشنهاد میکنیم در این مقاله با رادیو عشق همراه باشید.

فهرست مطالب

ترفند اصلی دلبری کردن برای شوهر این است که دختر نوجوانی را که در درونتان وجود دارد و مدت‌ها است که به دلیل مسئولیت‌های فراوان مربوط به فرزندان و تحصیل آنها، کار و امور خانه‌داری یا پرداخت قسط‌های متعدد فراموش کرده‌اید، بیدار کنید.

شما با کمی خلاقیت در نحوه صحبت کردن، رفتار کردن یا حتی طریقه پیام دادن به شوهر در شبکه های مجازی، میتوانید از او دلبری کنید و کاری کنید بیشتر عاشقتان شود(لینک به مقاله راه عاشق کردن پسر). در ادامه 14 ترفند کاربردی برای بردن دل شوهر با ناز و عشوه زنانه بیان میشود:

فکر می‌کنید وقتی همسرتان می‌بیند که شما وسط روز پیامی برایش فرستاده‌اید، اولین فکری که به ذهنش می‌رسد، چیست؟ او احتمالاً فکر می‌کند که برایش پیام فرستاده‌اید تا موضوعی را به او یادآوری کنید یا از او بخواهید که کاری برایتان انجام دهد.چطور واسه شوهرم دلبری کنم

در پیام‌هایتان از او دلبری کنید و برایش عشوه بریزید، همان کاری که در دوران نامزدی و روزهای اول ازدواج انجام می‌دادید. حرف‌های شیطنت‌آمیز بزنید و به او بگویید که چقدر دلتنگش هستید و هر لحظه‌ای که از او دور هستید، برایتان به سختی می‌گذرد. گارد دفاعی همسرتان را با شیطنت‌های زنانه از بین ببرید و پیامی بی‌پروا و تحریک کننده برایش بفرستید. مطمئناً باشید که همسر عاشقتان از این بی‌پروایی استقبال خواهد کرد.

از خودتان سلفی بگیرید و آن را بدون مقدمه وسط روز برای شوهرتان بفرستید. کمی ناز کردن و عشوه ریختن وقتی که می‌خواهید از خودتان سلفی بگیرید، هیچ اشکالی ندارد، می‌توانید لبهایتان را غنچه کنید، با موهایتان بازی کنید یا چشمک بزنید.

بعضی زوج‌های عاشق حتی دوست دارند که در شبکه‌های مجازی و در میان جمع هم با انتشار سلفی‌های عاشقانه در فیسبوک یا انستاگرام از هم دلبری کنند. آنها معمولاً کپشن‌های عاشقانه‌ای مانند “دلم برات تنگ شده” برای عکسشان می‌نویسند و همسرشان را هم تگ می‌کنند تا عشقشان را به همسرشان و به دنیا اثبات کنند.

طنازی کردن برای شوهر یکی از آسان‌ترین کارهای دنیا است که به راحتی می‌توانید آن را در زندگی روزمره انجام دهید. تنها کاری که باید بکنید این است که جمله‌تان را نیمه کاره بگذارید، یک ثانیه مکث کنید و آن را با یک چشمک پر از ناز و عشوه به پایان برسانید. این فن دلبری شکست‌ناپذیر است و جملات زیر امتحان خودشان را پس داده‌اند:

با نیمه‌کاره گذاشتن جمله‌ها و تمام کردن آنها با چشمک عملاً می‌توانید هر جمله‌ای را به یک جمله‌ی عشوه‌گرانه تبدیل کنید. روبروی آئینه بایستید و جذاب‌ترین چشمک و لبخندتان را تمرین کنید تا با استفاده از آنها بتوانید همسرتان را در دام ناز و عشوه‌ی خود اسیر کنید.

نیشگون‌های بی‌هوا و شیطنت‌آمیز یکی از فنون اثبات شده‌ی لوندی است. هر از گاه وقتی وسط انجام کارهای روزمره به همسرتان برخورد می‌کنید، او را با شیطنت نیشگون بگیرید. برای مثال وقتی دارد با عجله سر کارش می‌رود، کمرش را نیشگون بگیرید و به محض این که با تعجب به طرفتان برگشت، با شیطنت به او چشمک بزنید. مطمئن باشید که این کار همسرتان را به نحو خوشایندی شگفت‌زده می‌کند.

لام نیست که طنازی و عشوه‌گری را به چند حرکت پیش پا افتاده و به اتاق خواب محدود کنید. لب‌ها نقش مهمی را در بدن زنان بازی می‌کنند، در حضور دیگران از این سلاح جذاب برای جلب توجه همسرتان استفاده کنید. هنگامی که در جمع هستید چشمک سریعی به شوهرتان بزنید و بعد لبهایتان را غنچه کنید. شوهرتان یا جواب چشمکتان را می‌دهد یا با شیطنت به این لوندی لبخند می‌زند.

صحنه‌ای که در آن زن جذابی با شیطنت پایش را زیر میز به پای یک مرد می‌مالد، بارها و بارها در فیلم‌ها به کار برده شده است، چرا شما این ترفند را برای دلبری کردن از شوهرتان به کار نبرید. روی صندلی بنشینید و پاهایتان را روی هم بیاندازید تا بتوانید از یک پا به عنوان تکیه‌گاه و اهرم استفاده کنید و با آن پای دیگر را بالا ببرید و به پای همسرتان برسانید. به محض این که پایتان به پای همسرتان برخورد کند، او وحشت‌زده از جا می‌پرد و بلافاصله به شما نگاه می‌کند. به او چشمک بزنید، سرتان را پایین بیاورید و با ناز و غمزه لبخندی معصومانه به لب  بیاورید.

یک ترفند دیگر برای لوندی کردن برای همسر در حضور دیگران این است که جملات رمزی داشته باشید!

برای مثال می‌خواهید به همسرتان بگویید که چقدر جذاب شده است؟ برای بیان این احساس جمله‌ای رمزی را انتخاب کنید، مثلاً بگویید: “قراره روغن موتور ماشینو عوض کنیم؟” چون هیچ کس به جز خودتان دو نفر متوجه منظورتان نمی‌شود، می‌توانید این جملات عاشقانه را در حضور همه، حتی فرزندان و والدینتان بگویید.

نجوا کردن جذابیت خاصی برای مردان دارد. برای تحریک کردن همسرتان و اغواء کردن او کافی است که حرف شیطنت‌آمیزی را با صدایی نرم و مخملین آهسته در گوشش بگویید. این نجواهای عاشقانه و پر از ناز و عشوه زمینه را برای تجربه‌ی یک رابطه‌ی لذتبخش و پرشور آماده می‌کند.

منظورمان این نیست که به شوهرتان خیره شوید و او را با این نگاه خیره معذب کنید. برای دلبری کردن از همسرتان کافی است که به چشمهایش نگاه کنید و با یک نگاه جذاب و شیطنت‌آمیز سر به سرش بگذارید. باید با نگاهتان به او بگویید که “همین الان میخوام با تو باشم.” تاثیر این نگاه‌های دلبرانه وقتی پیراهن زیبایی پوشیده‌اید و با لب یا موهایتان بازی می‌کنید، دو برابر می‌شود و این نوید را به شوهر دل‌خسته‌تان می‌دهد که اتفاقات خوبی در راه است.

“چقدر خوش‌تیپی” و تعریف‌هایی مشابه این بسیار متداول است و حتی گاهی کسل کننده می‌شود. بنابراین با تمرکز کردن روی جذابیت‌های خاص همسرتان به این تعریف‌ها رنگ و بویی عاشقانه بدهید تا تعریف‌هایتان به دل بنشیند. برای مثال می‌توانید بگویید:

ندانم‌کاری و بچگانه رفتار کردن اگر درست انجام شود، می‌تواند بسیار جذاب و هیجان‌انگیز باشد. واژه‌های خاص خودتان را بسازید و پیام‌های بامزه‌ای را برای شوهرتان بفرستید، برای مثال برایش بنویسید: “شوهر خوشتیپ کی بودی تو آخه؟” یا “یه پیغام مهم برای آقامون دارم … بوس بوس بوس!” شیطنت و طنازی نهفته در این پیام‌ها است که جذابیت آنها را دوچندان می‌کند و دل شوهرتان را می‌برد. دریافت این پیام‌های طنازانه در میانه‌ی یک روز کاری شلوغ، لبخند را به لبان همسرتان می‌آورد.

یکی از راه‌های اثبات شده‌ی دلبری که هیچ شوهری نمی‌تواند در برابر آن مقاومت کند، تغییر ظاهر و جذابیت ظاهری است. احتمالاً تا به حال پیراهن‌های خاصتان را فقط در اتاق خواب می‌پوشیدید، یک بار این پیراهن‌های دلفریب را در طول روز، مثلاً وقتی در آشپزخانه دارید برای همسرتان چای درست می‌کنید، بپوشید تا اثر این فن دلبری را با چشم خودتان ببینید.

تا به حال فکر کرده‌اید که اگر همسرتان اولین چیزی که صبح می‌بیند، رد لب‌هایتان روی آئینه حمام باشد، چه احساسی پیدا می‌کند؟ مطمئناً با دیدن این پیام دلبرانه خواب از سرش می‌پرد و به سمتتان می‌آید تا با دزدیدن یک بوسه صبحش را با حال خوب شروع کند.

رژ قرمزی به لبهایتان بزنید و بوسه‌ای اغوا کننده را روی آئینه بنشانید. برای بیشتر شدن تاثیر این پیام دلبرانه می‌توانید متن عاشقانه‌ای را نیز با رژ روی آئینه بنویسید.

 

یک حرکت موزون شیطنت‌آمیز و عشوه‌گرانه در برانگیختن علاقه و احساسات مردان جادو می‌کند. یک حرکت پنج ثانیه‌ای را تمرین کنید و وقتی شوهرتان اصلاً انتظارش را ندارد، آن را به نمایش بگذارید. وقتی دارد از تلویزیون مسابقه فوتبال تماشا می‌کند، مقابلش بایستید، حرکات موزون را با عشوه‌گری انجام دهید و بعد صحنه را با ناز ترک کنید. این کار باعث می‌شود که هوش از سر شوهرتان بپرد و زبانش بند بیاید.

 

صبح‌ها که از خواب بیدار می‌شوید، از همسرتان بخواهید که لباس‌های آن روزتان را انتخاب کند. با ناز از او بپرسید که: “امروز دوست داری چی بپوشم عزیزم؟”

هر کدام از لباس‌هایتان را چند ثانیه با ناز و عشوه مقابل بدنتان نگه دارید و دلبرانه چرخی بزنید تا احساسات همسرتان را بیدار کنید. مطمئن باشید که او با این کار تا پایان روز به شما فکر خواهد کرد.

متقابلاً لباس‌های شوهرتان را برایش انتخاب کنید. یکی از لباسهایش را انتخاب کنید و برای این کار دلیل بیاورید، مثلاً بگویید: “سرمه‌ای خیلی بهت میاد.”

یکی از مطمئنترین فنون دلبری این است که بگذارید همسرتان نوازشتان کند. به خودتان مطمئن باشید و با تشویق کردن همسرتان به نوازش کردن احساسات او را تحریک کنید، هیچ اشکالی ندارد که گاهی شما برای شروع رابطهی جنسی پیشقدم شوید. (لینک به مقاله پیشقدم شدن زن) این نوازشهای عاشقانه و ناز کردن شما بهترین راه برای شروع یک رابطهی پرشور و لذتبخش است.

برای دلبری کردن از شوهر میتوانید در شبکه های مجازی عکس ها و متن های شیطنت آمیز برای او بفرستید. در صحبت کردن لحن آرام و کشدار داشته باشید و با ناز عشوه صحبت کنید، از جذابیت های ظاهری او تعریف کنید. جملات نیمه کاره منظوردار بگویید و با شوخی و طنازی او را مجذوب کنید.

برای اینکه دل شوهرتان را ببرید گاهی بی هوا نیشگونش بگیرید، در عموم یواشکی لوندی کنید. بر روی آینه دستشویی و حمام با ماتیک رد بوسه بگذارید. برای اینکه در نظر شوهرتان زنی جذاب و لوند باشید، گاهی با ظاهری متفاوت او را غافلگیر کنید با نگاه شیطنت آمیز دل شوهر را ببرید و عشوه گری کنید، سپس با ناز محل را ترک کنید. لو را لمس کنید و اجازه دهید او نیز شما را لمس کند.

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

40 بازدید

72 بازدید

171 بازدید

146 بازدید

چطور واسه شوهرم دلبری کنم

178 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام شوهر من دوست داره خیلی پر انرژی باشم دو ماهه ازدواج کردم و این طوری نیستم . و نمی دونم در چ مورد باهاش حرف برنم . چیکار کنم ؟!؟!؟! سر این میایل دایم دعوا داریم 😥😣

سلام دوست گرامی منظور از پرانرژی بودن شما چیست؟ اگر منظور انرژی داشتن در کلام است، نیاز به یادگیری مهارت ارتباط موثر دارید اگر منظور انرژی در حرکات جسمانی است که باید دقیق‌تر بررسی شود که در چه زمینه‌ای نیاز به تقویت دارید برای اینکه کیفیت زندگی شما مختل نشود و به صورت مداوم دعوا نداشته باشید، می‌توانید از زوج درمانگران رادیوعشق، نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام من از لحاظ جنسی خیلی سرد نیستم و از هفته ای دوبار رابطه کاملا خوشم میاد و اینم بگم خانوم هستم ولی گاهی اوقات شوهرم هرچی ارایش میکنم لباس تحریک کننده میپوشم غیر مستقیم میگم پایه نیست و این اعصاب منو خیلی بهم میریزه به نظرتون چکار کنم

سلام دوست گرامی باید دید زمان هایی که شما درخواست رابطه از همسرتان دارید ایشان در چه موقعیتی هستند. کلا ایشان ادم سردمزاحی هستند یا خیر؟ صحبت به این صورت و اظهار نظر دقیق نمیباشد پیشنهاد میکنم از خدمات مشاوره انلاین رادیو عشق بهره مند بشید تا کامل در زمینه مشکل شما صحبت شود

من به تازگی وارد یه رابطه شدم (اینکه میگم رابطه منظور به ازدواج یا پیوندی نیس )رابطمون خیلی سرد و خشکه و مکالمه های کوتاهی بین منو شریک رابطم برقرار میشه در طول روز هردو مشغله های زیادی داریم و گاها در حد یه سلام چطوری بیشتر صحبت نمیکنیم یعنی در واقع هیچکدوم نمیدونم چجور و چه بحثی رو وسط بکشیم تا یخمون وا بره از شما کمک میخوام تا بهم بگید این رابطه چجور گرم تر بشه

دوست عزیز سلام

مهارت‌های برقراری ارتباط، یک علم هست که با آزمایش‌ها و پژوهش‌های متعددی در موردش انجام شده و میشه؛ به همین دلیل یادگیری اون نیاز به آموزش داره و برای همین اصلا نگران نباشید اگر نمی‌دونید چی بگید. شما می‌تونید با کمک روان‌شناس متخصص، کتاب‌ها و دوره‌های مختلف آموزشی، این مهارت‌ها رو یاد بگیرید. اگر از طریق فضای مجازی هم با هم در ارتباط هستید، دوره “جذب مرد با موبایل” می‌تونه کمکتون کنه به‌علاوه توصیه می‌کنم مقاله “چطوری سر صحبت را باز کنم؟” هم مطالعه کنید. کمکتون می‌کنه.

سلام وقت بخیر و خسته نباشید منوهمسرم چهارسال پیش عقد کردیم بعد دو ماه بخاطر یسری مشکلات ایشون رفتارش با من کلا سرد شد و بعد هفت ماه منو ول کردو رفت نزدیک دو سال این روند ادامه داشت و من در طول این دو سال خیلی تلاش کردم ک دوباره باهم زندگیمونو بسازیم البته از طریق دادگاه هم برای مهریه و نفقه اینا اقدام کردم بعد در مراحل اخری دادگاه همسرم گف ک میخاد ادامه بده و دوباره اشتی کردیم اما ایشون همچنان رابطش بامن سرد بود از همه لحاظ اوایل من خیلی سمتش میرفتم اما همیشه جبهه میگرفت و متاسفانه من نتونستم چیزیو ک فکرشو میکردم بسازم بعد یه سال عروسی گرفتیم ب امید اینکه بهتر شه اما بازهم چیزی عوض نشد و الان احساس میکنم هیچی تو این خونه رنگ و بو نداره هیچ احساس و انگیزه و امیدی توش نیس و منم هر روز سردو سردتر از دیروز میشم با اینکه خیلی حرف زدیم باهم اما چیزی درست نشد و بیشتر مواقع لحظه هامون با سکوت میگذره و هیچ حرفی برای گفتن بینمون نیست من از بی توجهی ایشون گلایه مندم و همسرم از سکوت و سکون من ..متاسفانه من راهای دلبری کردن و عشوه گری رو هیچی بلد نیستم و احساس میکنم نمیتونم انجامش بدم الانم فکر میکنم نمیتونه هیچ چیز بین ما تغییر کنه و اخرین راه ما جداییه ..لطفا کمکم کنین من نمیدونم باید چیکار کنم هرکاری میکنم که یه زن جذاب باشم ولی نمیتونم انگار نابلدترین زن دنیام ..موندم چیکار کنم من خیلی تلاش کردم ک دوباره بسازم یا بخاطر اینکه نتیجه نگرفتم خیلی ناامیدم یا هم واقعا بی عرضه ام لطفا راهنماییم کنین من این روزا اصلا حال خوبی ندارم

سلام دوست گرامی زندگی مشترک نیاز به یادگرفتن یسری مهارت ها دارد که با توجه به صحبت های شما،هم شما و هم همسرتان هردو بی بهره هستید.بهتر هست هر دو نفر به مشاور مراجعه کنید تا در طی جلسات مشاوره به شما و همسرتان اموزش های لازم و مهارت های لازم آموزش داده شود

مرسی از نکات ریزی که اشاره کردید

آیا میتوان باستناد ضمانت وام سنگین یکی از همکاران مرد،که سالهاست از محل کار خانمم بجای دیگری منتقل شده،ولیکن شماره موبایل آن مرددر حافظه خانمم مانده است،دوستی یا چیز دیگری را بین آنها دریافت???ضمانتی باارزش نیم میلیارد تومان که خانمم معتقد است کار خاصی نبوده است واگر هم لازم بشود مجددا برای او تعهد مینماید

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

طنازی و دلبری کردن یکی از استعدادهای درونی و ذاتی هر دختر است. بدون شک عشوه گری و لوندی زن برای شوهرش، مهارتی است که میتواند هر مردی را مجذوب و شیفته همسرش کند. چرا که بکارگیری شیطنت های زنانه برای همسر، باعث میشود رابطه از حالت خسته کننده و یکنواخت خارج شود و کشش مرد نسبت همسرش چندین برابر افزایش یابد. اما گاهی دیده میشود برخی از خانم های متاهل، خصوصا دخترهای تازه عروس، اظهار میکنند که به طور کلی بلد نیستند زنانه ناز کنند و یا هیچ ایده ای برای دلبری از شوهرشان ندارند. اگر شما هم به دنبال ایده های دلبری کردن از شوهر و ترفندهایی برای بردن دل او با شیطنت های زنانه هستید، پیشنهاد میکنیم در این مقاله با رادیو عشق همراه باشید.

فهرست مطالب

ترفند اصلی دلبری کردن برای شوهر این است که دختر نوجوانی را که در درونتان وجود دارد و مدت‌ها است که به دلیل مسئولیت‌های فراوان مربوط به فرزندان و تحصیل آنها، کار و امور خانه‌داری یا پرداخت قسط‌های متعدد فراموش کرده‌اید، بیدار کنید.

شما با کمی خلاقیت در نحوه صحبت کردن، رفتار کردن یا حتی طریقه پیام دادن به شوهر در شبکه های مجازی، میتوانید از او دلبری کنید و کاری کنید بیشتر عاشقتان شود(لینک به مقاله راه عاشق کردن پسر). در ادامه 14 ترفند کاربردی برای بردن دل شوهر با ناز و عشوه زنانه بیان میشود:

فکر می‌کنید وقتی همسرتان می‌بیند که شما وسط روز پیامی برایش فرستاده‌اید، اولین فکری که به ذهنش می‌رسد، چیست؟ او احتمالاً فکر می‌کند که برایش پیام فرستاده‌اید تا موضوعی را به او یادآوری کنید یا از او بخواهید که کاری برایتان انجام دهد.چطور واسه شوهرم دلبری کنم

در پیام‌هایتان از او دلبری کنید و برایش عشوه بریزید، همان کاری که در دوران نامزدی و روزهای اول ازدواج انجام می‌دادید. حرف‌های شیطنت‌آمیز بزنید و به او بگویید که چقدر دلتنگش هستید و هر لحظه‌ای که از او دور هستید، برایتان به سختی می‌گذرد. گارد دفاعی همسرتان را با شیطنت‌های زنانه از بین ببرید و پیامی بی‌پروا و تحریک کننده برایش بفرستید. مطمئناً باشید که همسر عاشقتان از این بی‌پروایی استقبال خواهد کرد.

از خودتان سلفی بگیرید و آن را بدون مقدمه وسط روز برای شوهرتان بفرستید. کمی ناز کردن و عشوه ریختن وقتی که می‌خواهید از خودتان سلفی بگیرید، هیچ اشکالی ندارد، می‌توانید لبهایتان را غنچه کنید، با موهایتان بازی کنید یا چشمک بزنید.

بعضی زوج‌های عاشق حتی دوست دارند که در شبکه‌های مجازی و در میان جمع هم با انتشار سلفی‌های عاشقانه در فیسبوک یا انستاگرام از هم دلبری کنند. آنها معمولاً کپشن‌های عاشقانه‌ای مانند “دلم برات تنگ شده” برای عکسشان می‌نویسند و همسرشان را هم تگ می‌کنند تا عشقشان را به همسرشان و به دنیا اثبات کنند.

طنازی کردن برای شوهر یکی از آسان‌ترین کارهای دنیا است که به راحتی می‌توانید آن را در زندگی روزمره انجام دهید. تنها کاری که باید بکنید این است که جمله‌تان را نیمه کاره بگذارید، یک ثانیه مکث کنید و آن را با یک چشمک پر از ناز و عشوه به پایان برسانید. این فن دلبری شکست‌ناپذیر است و جملات زیر امتحان خودشان را پس داده‌اند:

با نیمه‌کاره گذاشتن جمله‌ها و تمام کردن آنها با چشمک عملاً می‌توانید هر جمله‌ای را به یک جمله‌ی عشوه‌گرانه تبدیل کنید. روبروی آئینه بایستید و جذاب‌ترین چشمک و لبخندتان را تمرین کنید تا با استفاده از آنها بتوانید همسرتان را در دام ناز و عشوه‌ی خود اسیر کنید.

نیشگون‌های بی‌هوا و شیطنت‌آمیز یکی از فنون اثبات شده‌ی لوندی است. هر از گاه وقتی وسط انجام کارهای روزمره به همسرتان برخورد می‌کنید، او را با شیطنت نیشگون بگیرید. برای مثال وقتی دارد با عجله سر کارش می‌رود، کمرش را نیشگون بگیرید و به محض این که با تعجب به طرفتان برگشت، با شیطنت به او چشمک بزنید. مطمئن باشید که این کار همسرتان را به نحو خوشایندی شگفت‌زده می‌کند.

لام نیست که طنازی و عشوه‌گری را به چند حرکت پیش پا افتاده و به اتاق خواب محدود کنید. لب‌ها نقش مهمی را در بدن زنان بازی می‌کنند، در حضور دیگران از این سلاح جذاب برای جلب توجه همسرتان استفاده کنید. هنگامی که در جمع هستید چشمک سریعی به شوهرتان بزنید و بعد لبهایتان را غنچه کنید. شوهرتان یا جواب چشمکتان را می‌دهد یا با شیطنت به این لوندی لبخند می‌زند.

صحنه‌ای که در آن زن جذابی با شیطنت پایش را زیر میز به پای یک مرد می‌مالد، بارها و بارها در فیلم‌ها به کار برده شده است، چرا شما این ترفند را برای دلبری کردن از شوهرتان به کار نبرید. روی صندلی بنشینید و پاهایتان را روی هم بیاندازید تا بتوانید از یک پا به عنوان تکیه‌گاه و اهرم استفاده کنید و با آن پای دیگر را بالا ببرید و به پای همسرتان برسانید. به محض این که پایتان به پای همسرتان برخورد کند، او وحشت‌زده از جا می‌پرد و بلافاصله به شما نگاه می‌کند. به او چشمک بزنید، سرتان را پایین بیاورید و با ناز و غمزه لبخندی معصومانه به لب  بیاورید.

یک ترفند دیگر برای لوندی کردن برای همسر در حضور دیگران این است که جملات رمزی داشته باشید!

برای مثال می‌خواهید به همسرتان بگویید که چقدر جذاب شده است؟ برای بیان این احساس جمله‌ای رمزی را انتخاب کنید، مثلاً بگویید: “قراره روغن موتور ماشینو عوض کنیم؟” چون هیچ کس به جز خودتان دو نفر متوجه منظورتان نمی‌شود، می‌توانید این جملات عاشقانه را در حضور همه، حتی فرزندان و والدینتان بگویید.

نجوا کردن جذابیت خاصی برای مردان دارد. برای تحریک کردن همسرتان و اغواء کردن او کافی است که حرف شیطنت‌آمیزی را با صدایی نرم و مخملین آهسته در گوشش بگویید. این نجواهای عاشقانه و پر از ناز و عشوه زمینه را برای تجربه‌ی یک رابطه‌ی لذتبخش و پرشور آماده می‌کند.

منظورمان این نیست که به شوهرتان خیره شوید و او را با این نگاه خیره معذب کنید. برای دلبری کردن از همسرتان کافی است که به چشمهایش نگاه کنید و با یک نگاه جذاب و شیطنت‌آمیز سر به سرش بگذارید. باید با نگاهتان به او بگویید که “همین الان میخوام با تو باشم.” تاثیر این نگاه‌های دلبرانه وقتی پیراهن زیبایی پوشیده‌اید و با لب یا موهایتان بازی می‌کنید، دو برابر می‌شود و این نوید را به شوهر دل‌خسته‌تان می‌دهد که اتفاقات خوبی در راه است.

“چقدر خوش‌تیپی” و تعریف‌هایی مشابه این بسیار متداول است و حتی گاهی کسل کننده می‌شود. بنابراین با تمرکز کردن روی جذابیت‌های خاص همسرتان به این تعریف‌ها رنگ و بویی عاشقانه بدهید تا تعریف‌هایتان به دل بنشیند. برای مثال می‌توانید بگویید:

ندانم‌کاری و بچگانه رفتار کردن اگر درست انجام شود، می‌تواند بسیار جذاب و هیجان‌انگیز باشد. واژه‌های خاص خودتان را بسازید و پیام‌های بامزه‌ای را برای شوهرتان بفرستید، برای مثال برایش بنویسید: “شوهر خوشتیپ کی بودی تو آخه؟” یا “یه پیغام مهم برای آقامون دارم … بوس بوس بوس!” شیطنت و طنازی نهفته در این پیام‌ها است که جذابیت آنها را دوچندان می‌کند و دل شوهرتان را می‌برد. دریافت این پیام‌های طنازانه در میانه‌ی یک روز کاری شلوغ، لبخند را به لبان همسرتان می‌آورد.

یکی از راه‌های اثبات شده‌ی دلبری که هیچ شوهری نمی‌تواند در برابر آن مقاومت کند، تغییر ظاهر و جذابیت ظاهری است. احتمالاً تا به حال پیراهن‌های خاصتان را فقط در اتاق خواب می‌پوشیدید، یک بار این پیراهن‌های دلفریب را در طول روز، مثلاً وقتی در آشپزخانه دارید برای همسرتان چای درست می‌کنید، بپوشید تا اثر این فن دلبری را با چشم خودتان ببینید.

تا به حال فکر کرده‌اید که اگر همسرتان اولین چیزی که صبح می‌بیند، رد لب‌هایتان روی آئینه حمام باشد، چه احساسی پیدا می‌کند؟ مطمئناً با دیدن این پیام دلبرانه خواب از سرش می‌پرد و به سمتتان می‌آید تا با دزدیدن یک بوسه صبحش را با حال خوب شروع کند.

رژ قرمزی به لبهایتان بزنید و بوسه‌ای اغوا کننده را روی آئینه بنشانید. برای بیشتر شدن تاثیر این پیام دلبرانه می‌توانید متن عاشقانه‌ای را نیز با رژ روی آئینه بنویسید.

 

یک حرکت موزون شیطنت‌آمیز و عشوه‌گرانه در برانگیختن علاقه و احساسات مردان جادو می‌کند. یک حرکت پنج ثانیه‌ای را تمرین کنید و وقتی شوهرتان اصلاً انتظارش را ندارد، آن را به نمایش بگذارید. وقتی دارد از تلویزیون مسابقه فوتبال تماشا می‌کند، مقابلش بایستید، حرکات موزون را با عشوه‌گری انجام دهید و بعد صحنه را با ناز ترک کنید. این کار باعث می‌شود که هوش از سر شوهرتان بپرد و زبانش بند بیاید.

 

صبح‌ها که از خواب بیدار می‌شوید، از همسرتان بخواهید که لباس‌های آن روزتان را انتخاب کند. با ناز از او بپرسید که: “امروز دوست داری چی بپوشم عزیزم؟”

هر کدام از لباس‌هایتان را چند ثانیه با ناز و عشوه مقابل بدنتان نگه دارید و دلبرانه چرخی بزنید تا احساسات همسرتان را بیدار کنید. مطمئن باشید که او با این کار تا پایان روز به شما فکر خواهد کرد.

متقابلاً لباس‌های شوهرتان را برایش انتخاب کنید. یکی از لباسهایش را انتخاب کنید و برای این کار دلیل بیاورید، مثلاً بگویید: “سرمه‌ای خیلی بهت میاد.”

یکی از مطمئنترین فنون دلبری این است که بگذارید همسرتان نوازشتان کند. به خودتان مطمئن باشید و با تشویق کردن همسرتان به نوازش کردن احساسات او را تحریک کنید، هیچ اشکالی ندارد که گاهی شما برای شروع رابطهی جنسی پیشقدم شوید. (لینک به مقاله پیشقدم شدن زن) این نوازشهای عاشقانه و ناز کردن شما بهترین راه برای شروع یک رابطهی پرشور و لذتبخش است.

برای دلبری کردن از شوهر میتوانید در شبکه های مجازی عکس ها و متن های شیطنت آمیز برای او بفرستید. در صحبت کردن لحن آرام و کشدار داشته باشید و با ناز عشوه صحبت کنید، از جذابیت های ظاهری او تعریف کنید. جملات نیمه کاره منظوردار بگویید و با شوخی و طنازی او را مجذوب کنید.

برای اینکه دل شوهرتان را ببرید گاهی بی هوا نیشگونش بگیرید، در عموم یواشکی لوندی کنید. بر روی آینه دستشویی و حمام با ماتیک رد بوسه بگذارید. برای اینکه در نظر شوهرتان زنی جذاب و لوند باشید، گاهی با ظاهری متفاوت او را غافلگیر کنید با نگاه شیطنت آمیز دل شوهر را ببرید و عشوه گری کنید، سپس با ناز محل را ترک کنید. لو را لمس کنید و اجازه دهید او نیز شما را لمس کند.

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

40 بازدید

72 بازدید

171 بازدید

146 بازدید

چطور واسه شوهرم دلبری کنم

178 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام شوهر من دوست داره خیلی پر انرژی باشم دو ماهه ازدواج کردم و این طوری نیستم . و نمی دونم در چ مورد باهاش حرف برنم . چیکار کنم ؟!؟!؟! سر این میایل دایم دعوا داریم 😥😣

سلام دوست گرامی منظور از پرانرژی بودن شما چیست؟ اگر منظور انرژی داشتن در کلام است، نیاز به یادگیری مهارت ارتباط موثر دارید اگر منظور انرژی در حرکات جسمانی است که باید دقیق‌تر بررسی شود که در چه زمینه‌ای نیاز به تقویت دارید برای اینکه کیفیت زندگی شما مختل نشود و به صورت مداوم دعوا نداشته باشید، می‌توانید از زوج درمانگران رادیوعشق، نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام من از لحاظ جنسی خیلی سرد نیستم و از هفته ای دوبار رابطه کاملا خوشم میاد و اینم بگم خانوم هستم ولی گاهی اوقات شوهرم هرچی ارایش میکنم لباس تحریک کننده میپوشم غیر مستقیم میگم پایه نیست و این اعصاب منو خیلی بهم میریزه به نظرتون چکار کنم

سلام دوست گرامی باید دید زمان هایی که شما درخواست رابطه از همسرتان دارید ایشان در چه موقعیتی هستند. کلا ایشان ادم سردمزاحی هستند یا خیر؟ صحبت به این صورت و اظهار نظر دقیق نمیباشد پیشنهاد میکنم از خدمات مشاوره انلاین رادیو عشق بهره مند بشید تا کامل در زمینه مشکل شما صحبت شود

من به تازگی وارد یه رابطه شدم (اینکه میگم رابطه منظور به ازدواج یا پیوندی نیس )رابطمون خیلی سرد و خشکه و مکالمه های کوتاهی بین منو شریک رابطم برقرار میشه در طول روز هردو مشغله های زیادی داریم و گاها در حد یه سلام چطوری بیشتر صحبت نمیکنیم یعنی در واقع هیچکدوم نمیدونم چجور و چه بحثی رو وسط بکشیم تا یخمون وا بره از شما کمک میخوام تا بهم بگید این رابطه چجور گرم تر بشه

دوست عزیز سلام

مهارت‌های برقراری ارتباط، یک علم هست که با آزمایش‌ها و پژوهش‌های متعددی در موردش انجام شده و میشه؛ به همین دلیل یادگیری اون نیاز به آموزش داره و برای همین اصلا نگران نباشید اگر نمی‌دونید چی بگید. شما می‌تونید با کمک روان‌شناس متخصص، کتاب‌ها و دوره‌های مختلف آموزشی، این مهارت‌ها رو یاد بگیرید. اگر از طریق فضای مجازی هم با هم در ارتباط هستید، دوره “جذب مرد با موبایل” می‌تونه کمکتون کنه به‌علاوه توصیه می‌کنم مقاله “چطوری سر صحبت را باز کنم؟” هم مطالعه کنید. کمکتون می‌کنه.

سلام وقت بخیر و خسته نباشید منوهمسرم چهارسال پیش عقد کردیم بعد دو ماه بخاطر یسری مشکلات ایشون رفتارش با من کلا سرد شد و بعد هفت ماه منو ول کردو رفت نزدیک دو سال این روند ادامه داشت و من در طول این دو سال خیلی تلاش کردم ک دوباره باهم زندگیمونو بسازیم البته از طریق دادگاه هم برای مهریه و نفقه اینا اقدام کردم بعد در مراحل اخری دادگاه همسرم گف ک میخاد ادامه بده و دوباره اشتی کردیم اما ایشون همچنان رابطش بامن سرد بود از همه لحاظ اوایل من خیلی سمتش میرفتم اما همیشه جبهه میگرفت و متاسفانه من نتونستم چیزیو ک فکرشو میکردم بسازم بعد یه سال عروسی گرفتیم ب امید اینکه بهتر شه اما بازهم چیزی عوض نشد و الان احساس میکنم هیچی تو این خونه رنگ و بو نداره هیچ احساس و انگیزه و امیدی توش نیس و منم هر روز سردو سردتر از دیروز میشم با اینکه خیلی حرف زدیم باهم اما چیزی درست نشد و بیشتر مواقع لحظه هامون با سکوت میگذره و هیچ حرفی برای گفتن بینمون نیست من از بی توجهی ایشون گلایه مندم و همسرم از سکوت و سکون من ..متاسفانه من راهای دلبری کردن و عشوه گری رو هیچی بلد نیستم و احساس میکنم نمیتونم انجامش بدم الانم فکر میکنم نمیتونه هیچ چیز بین ما تغییر کنه و اخرین راه ما جداییه ..لطفا کمکم کنین من نمیدونم باید چیکار کنم هرکاری میکنم که یه زن جذاب باشم ولی نمیتونم انگار نابلدترین زن دنیام ..موندم چیکار کنم من خیلی تلاش کردم ک دوباره بسازم یا بخاطر اینکه نتیجه نگرفتم خیلی ناامیدم یا هم واقعا بی عرضه ام لطفا راهنماییم کنین من این روزا اصلا حال خوبی ندارم

سلام دوست گرامی زندگی مشترک نیاز به یادگرفتن یسری مهارت ها دارد که با توجه به صحبت های شما،هم شما و هم همسرتان هردو بی بهره هستید.بهتر هست هر دو نفر به مشاور مراجعه کنید تا در طی جلسات مشاوره به شما و همسرتان اموزش های لازم و مهارت های لازم آموزش داده شود

مرسی از نکات ریزی که اشاره کردید

آیا میتوان باستناد ضمانت وام سنگین یکی از همکاران مرد،که سالهاست از محل کار خانمم بجای دیگری منتقل شده،ولیکن شماره موبایل آن مرددر حافظه خانمم مانده است،دوستی یا چیز دیگری را بین آنها دریافت???ضمانتی باارزش نیم میلیارد تومان که خانمم معتقد است کار خاصی نبوده است واگر هم لازم بشود مجددا برای او تعهد مینماید

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

طنازی و دلبری کردن یکی از استعدادهای درونی و ذاتی هر دختر است. بدون شک عشوه گری و لوندی زن برای شوهرش، مهارتی است که میتواند هر مردی را مجذوب و شیفته همسرش کند. چرا که بکارگیری شیطنت های زنانه برای همسر، باعث میشود رابطه از حالت خسته کننده و یکنواخت خارج شود و کشش مرد نسبت همسرش چندین برابر افزایش یابد. اما گاهی دیده میشود برخی از خانم های متاهل، خصوصا دخترهای تازه عروس، اظهار میکنند که به طور کلی بلد نیستند زنانه ناز کنند و یا هیچ ایده ای برای دلبری از شوهرشان ندارند. اگر شما هم به دنبال ایده های دلبری کردن از شوهر و ترفندهایی برای بردن دل او با شیطنت های زنانه هستید، پیشنهاد میکنیم در این مقاله با رادیو عشق همراه باشید.

فهرست مطالب

ترفند اصلی دلبری کردن برای شوهر این است که دختر نوجوانی را که در درونتان وجود دارد و مدت‌ها است که به دلیل مسئولیت‌های فراوان مربوط به فرزندان و تحصیل آنها، کار و امور خانه‌داری یا پرداخت قسط‌های متعدد فراموش کرده‌اید، بیدار کنید.

شما با کمی خلاقیت در نحوه صحبت کردن، رفتار کردن یا حتی طریقه پیام دادن به شوهر در شبکه های مجازی، میتوانید از او دلبری کنید و کاری کنید بیشتر عاشقتان شود(لینک به مقاله راه عاشق کردن پسر). در ادامه 14 ترفند کاربردی برای بردن دل شوهر با ناز و عشوه زنانه بیان میشود:

فکر می‌کنید وقتی همسرتان می‌بیند که شما وسط روز پیامی برایش فرستاده‌اید، اولین فکری که به ذهنش می‌رسد، چیست؟ او احتمالاً فکر می‌کند که برایش پیام فرستاده‌اید تا موضوعی را به او یادآوری کنید یا از او بخواهید که کاری برایتان انجام دهد.چطور واسه شوهرم دلبری کنم

در پیام‌هایتان از او دلبری کنید و برایش عشوه بریزید، همان کاری که در دوران نامزدی و روزهای اول ازدواج انجام می‌دادید. حرف‌های شیطنت‌آمیز بزنید و به او بگویید که چقدر دلتنگش هستید و هر لحظه‌ای که از او دور هستید، برایتان به سختی می‌گذرد. گارد دفاعی همسرتان را با شیطنت‌های زنانه از بین ببرید و پیامی بی‌پروا و تحریک کننده برایش بفرستید. مطمئناً باشید که همسر عاشقتان از این بی‌پروایی استقبال خواهد کرد.

از خودتان سلفی بگیرید و آن را بدون مقدمه وسط روز برای شوهرتان بفرستید. کمی ناز کردن و عشوه ریختن وقتی که می‌خواهید از خودتان سلفی بگیرید، هیچ اشکالی ندارد، می‌توانید لبهایتان را غنچه کنید، با موهایتان بازی کنید یا چشمک بزنید.

بعضی زوج‌های عاشق حتی دوست دارند که در شبکه‌های مجازی و در میان جمع هم با انتشار سلفی‌های عاشقانه در فیسبوک یا انستاگرام از هم دلبری کنند. آنها معمولاً کپشن‌های عاشقانه‌ای مانند “دلم برات تنگ شده” برای عکسشان می‌نویسند و همسرشان را هم تگ می‌کنند تا عشقشان را به همسرشان و به دنیا اثبات کنند.

طنازی کردن برای شوهر یکی از آسان‌ترین کارهای دنیا است که به راحتی می‌توانید آن را در زندگی روزمره انجام دهید. تنها کاری که باید بکنید این است که جمله‌تان را نیمه کاره بگذارید، یک ثانیه مکث کنید و آن را با یک چشمک پر از ناز و عشوه به پایان برسانید. این فن دلبری شکست‌ناپذیر است و جملات زیر امتحان خودشان را پس داده‌اند:

با نیمه‌کاره گذاشتن جمله‌ها و تمام کردن آنها با چشمک عملاً می‌توانید هر جمله‌ای را به یک جمله‌ی عشوه‌گرانه تبدیل کنید. روبروی آئینه بایستید و جذاب‌ترین چشمک و لبخندتان را تمرین کنید تا با استفاده از آنها بتوانید همسرتان را در دام ناز و عشوه‌ی خود اسیر کنید.

نیشگون‌های بی‌هوا و شیطنت‌آمیز یکی از فنون اثبات شده‌ی لوندی است. هر از گاه وقتی وسط انجام کارهای روزمره به همسرتان برخورد می‌کنید، او را با شیطنت نیشگون بگیرید. برای مثال وقتی دارد با عجله سر کارش می‌رود، کمرش را نیشگون بگیرید و به محض این که با تعجب به طرفتان برگشت، با شیطنت به او چشمک بزنید. مطمئن باشید که این کار همسرتان را به نحو خوشایندی شگفت‌زده می‌کند.

لام نیست که طنازی و عشوه‌گری را به چند حرکت پیش پا افتاده و به اتاق خواب محدود کنید. لب‌ها نقش مهمی را در بدن زنان بازی می‌کنند، در حضور دیگران از این سلاح جذاب برای جلب توجه همسرتان استفاده کنید. هنگامی که در جمع هستید چشمک سریعی به شوهرتان بزنید و بعد لبهایتان را غنچه کنید. شوهرتان یا جواب چشمکتان را می‌دهد یا با شیطنت به این لوندی لبخند می‌زند.

صحنه‌ای که در آن زن جذابی با شیطنت پایش را زیر میز به پای یک مرد می‌مالد، بارها و بارها در فیلم‌ها به کار برده شده است، چرا شما این ترفند را برای دلبری کردن از شوهرتان به کار نبرید. روی صندلی بنشینید و پاهایتان را روی هم بیاندازید تا بتوانید از یک پا به عنوان تکیه‌گاه و اهرم استفاده کنید و با آن پای دیگر را بالا ببرید و به پای همسرتان برسانید. به محض این که پایتان به پای همسرتان برخورد کند، او وحشت‌زده از جا می‌پرد و بلافاصله به شما نگاه می‌کند. به او چشمک بزنید، سرتان را پایین بیاورید و با ناز و غمزه لبخندی معصومانه به لب  بیاورید.

یک ترفند دیگر برای لوندی کردن برای همسر در حضور دیگران این است که جملات رمزی داشته باشید!

برای مثال می‌خواهید به همسرتان بگویید که چقدر جذاب شده است؟ برای بیان این احساس جمله‌ای رمزی را انتخاب کنید، مثلاً بگویید: “قراره روغن موتور ماشینو عوض کنیم؟” چون هیچ کس به جز خودتان دو نفر متوجه منظورتان نمی‌شود، می‌توانید این جملات عاشقانه را در حضور همه، حتی فرزندان و والدینتان بگویید.

نجوا کردن جذابیت خاصی برای مردان دارد. برای تحریک کردن همسرتان و اغواء کردن او کافی است که حرف شیطنت‌آمیزی را با صدایی نرم و مخملین آهسته در گوشش بگویید. این نجواهای عاشقانه و پر از ناز و عشوه زمینه را برای تجربه‌ی یک رابطه‌ی لذتبخش و پرشور آماده می‌کند.

منظورمان این نیست که به شوهرتان خیره شوید و او را با این نگاه خیره معذب کنید. برای دلبری کردن از همسرتان کافی است که به چشمهایش نگاه کنید و با یک نگاه جذاب و شیطنت‌آمیز سر به سرش بگذارید. باید با نگاهتان به او بگویید که “همین الان میخوام با تو باشم.” تاثیر این نگاه‌های دلبرانه وقتی پیراهن زیبایی پوشیده‌اید و با لب یا موهایتان بازی می‌کنید، دو برابر می‌شود و این نوید را به شوهر دل‌خسته‌تان می‌دهد که اتفاقات خوبی در راه است.

“چقدر خوش‌تیپی” و تعریف‌هایی مشابه این بسیار متداول است و حتی گاهی کسل کننده می‌شود. بنابراین با تمرکز کردن روی جذابیت‌های خاص همسرتان به این تعریف‌ها رنگ و بویی عاشقانه بدهید تا تعریف‌هایتان به دل بنشیند. برای مثال می‌توانید بگویید:

ندانم‌کاری و بچگانه رفتار کردن اگر درست انجام شود، می‌تواند بسیار جذاب و هیجان‌انگیز باشد. واژه‌های خاص خودتان را بسازید و پیام‌های بامزه‌ای را برای شوهرتان بفرستید، برای مثال برایش بنویسید: “شوهر خوشتیپ کی بودی تو آخه؟” یا “یه پیغام مهم برای آقامون دارم … بوس بوس بوس!” شیطنت و طنازی نهفته در این پیام‌ها است که جذابیت آنها را دوچندان می‌کند و دل شوهرتان را می‌برد. دریافت این پیام‌های طنازانه در میانه‌ی یک روز کاری شلوغ، لبخند را به لبان همسرتان می‌آورد.

یکی از راه‌های اثبات شده‌ی دلبری که هیچ شوهری نمی‌تواند در برابر آن مقاومت کند، تغییر ظاهر و جذابیت ظاهری است. احتمالاً تا به حال پیراهن‌های خاصتان را فقط در اتاق خواب می‌پوشیدید، یک بار این پیراهن‌های دلفریب را در طول روز، مثلاً وقتی در آشپزخانه دارید برای همسرتان چای درست می‌کنید، بپوشید تا اثر این فن دلبری را با چشم خودتان ببینید.

تا به حال فکر کرده‌اید که اگر همسرتان اولین چیزی که صبح می‌بیند، رد لب‌هایتان روی آئینه حمام باشد، چه احساسی پیدا می‌کند؟ مطمئناً با دیدن این پیام دلبرانه خواب از سرش می‌پرد و به سمتتان می‌آید تا با دزدیدن یک بوسه صبحش را با حال خوب شروع کند.

رژ قرمزی به لبهایتان بزنید و بوسه‌ای اغوا کننده را روی آئینه بنشانید. برای بیشتر شدن تاثیر این پیام دلبرانه می‌توانید متن عاشقانه‌ای را نیز با رژ روی آئینه بنویسید.

 

یک حرکت موزون شیطنت‌آمیز و عشوه‌گرانه در برانگیختن علاقه و احساسات مردان جادو می‌کند. یک حرکت پنج ثانیه‌ای را تمرین کنید و وقتی شوهرتان اصلاً انتظارش را ندارد، آن را به نمایش بگذارید. وقتی دارد از تلویزیون مسابقه فوتبال تماشا می‌کند، مقابلش بایستید، حرکات موزون را با عشوه‌گری انجام دهید و بعد صحنه را با ناز ترک کنید. این کار باعث می‌شود که هوش از سر شوهرتان بپرد و زبانش بند بیاید.

 

صبح‌ها که از خواب بیدار می‌شوید، از همسرتان بخواهید که لباس‌های آن روزتان را انتخاب کند. با ناز از او بپرسید که: “امروز دوست داری چی بپوشم عزیزم؟”

هر کدام از لباس‌هایتان را چند ثانیه با ناز و عشوه مقابل بدنتان نگه دارید و دلبرانه چرخی بزنید تا احساسات همسرتان را بیدار کنید. مطمئن باشید که او با این کار تا پایان روز به شما فکر خواهد کرد.

متقابلاً لباس‌های شوهرتان را برایش انتخاب کنید. یکی از لباسهایش را انتخاب کنید و برای این کار دلیل بیاورید، مثلاً بگویید: “سرمه‌ای خیلی بهت میاد.”

یکی از مطمئنترین فنون دلبری این است که بگذارید همسرتان نوازشتان کند. به خودتان مطمئن باشید و با تشویق کردن همسرتان به نوازش کردن احساسات او را تحریک کنید، هیچ اشکالی ندارد که گاهی شما برای شروع رابطهی جنسی پیشقدم شوید. (لینک به مقاله پیشقدم شدن زن) این نوازشهای عاشقانه و ناز کردن شما بهترین راه برای شروع یک رابطهی پرشور و لذتبخش است.

برای دلبری کردن از شوهر میتوانید در شبکه های مجازی عکس ها و متن های شیطنت آمیز برای او بفرستید. در صحبت کردن لحن آرام و کشدار داشته باشید و با ناز عشوه صحبت کنید، از جذابیت های ظاهری او تعریف کنید. جملات نیمه کاره منظوردار بگویید و با شوخی و طنازی او را مجذوب کنید.

برای اینکه دل شوهرتان را ببرید گاهی بی هوا نیشگونش بگیرید، در عموم یواشکی لوندی کنید. بر روی آینه دستشویی و حمام با ماتیک رد بوسه بگذارید. برای اینکه در نظر شوهرتان زنی جذاب و لوند باشید، گاهی با ظاهری متفاوت او را غافلگیر کنید با نگاه شیطنت آمیز دل شوهر را ببرید و عشوه گری کنید، سپس با ناز محل را ترک کنید. لو را لمس کنید و اجازه دهید او نیز شما را لمس کند.

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

40 بازدید

72 بازدید

171 بازدید

146 بازدید

چطور واسه شوهرم دلبری کنم

178 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام شوهر من دوست داره خیلی پر انرژی باشم دو ماهه ازدواج کردم و این طوری نیستم . و نمی دونم در چ مورد باهاش حرف برنم . چیکار کنم ؟!؟!؟! سر این میایل دایم دعوا داریم 😥😣

سلام دوست گرامی منظور از پرانرژی بودن شما چیست؟ اگر منظور انرژی داشتن در کلام است، نیاز به یادگیری مهارت ارتباط موثر دارید اگر منظور انرژی در حرکات جسمانی است که باید دقیق‌تر بررسی شود که در چه زمینه‌ای نیاز به تقویت دارید برای اینکه کیفیت زندگی شما مختل نشود و به صورت مداوم دعوا نداشته باشید، می‌توانید از زوج درمانگران رادیوعشق، نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام من از لحاظ جنسی خیلی سرد نیستم و از هفته ای دوبار رابطه کاملا خوشم میاد و اینم بگم خانوم هستم ولی گاهی اوقات شوهرم هرچی ارایش میکنم لباس تحریک کننده میپوشم غیر مستقیم میگم پایه نیست و این اعصاب منو خیلی بهم میریزه به نظرتون چکار کنم

سلام دوست گرامی باید دید زمان هایی که شما درخواست رابطه از همسرتان دارید ایشان در چه موقعیتی هستند. کلا ایشان ادم سردمزاحی هستند یا خیر؟ صحبت به این صورت و اظهار نظر دقیق نمیباشد پیشنهاد میکنم از خدمات مشاوره انلاین رادیو عشق بهره مند بشید تا کامل در زمینه مشکل شما صحبت شود

من به تازگی وارد یه رابطه شدم (اینکه میگم رابطه منظور به ازدواج یا پیوندی نیس )رابطمون خیلی سرد و خشکه و مکالمه های کوتاهی بین منو شریک رابطم برقرار میشه در طول روز هردو مشغله های زیادی داریم و گاها در حد یه سلام چطوری بیشتر صحبت نمیکنیم یعنی در واقع هیچکدوم نمیدونم چجور و چه بحثی رو وسط بکشیم تا یخمون وا بره از شما کمک میخوام تا بهم بگید این رابطه چجور گرم تر بشه

دوست عزیز سلام

مهارت‌های برقراری ارتباط، یک علم هست که با آزمایش‌ها و پژوهش‌های متعددی در موردش انجام شده و میشه؛ به همین دلیل یادگیری اون نیاز به آموزش داره و برای همین اصلا نگران نباشید اگر نمی‌دونید چی بگید. شما می‌تونید با کمک روان‌شناس متخصص، کتاب‌ها و دوره‌های مختلف آموزشی، این مهارت‌ها رو یاد بگیرید. اگر از طریق فضای مجازی هم با هم در ارتباط هستید، دوره “جذب مرد با موبایل” می‌تونه کمکتون کنه به‌علاوه توصیه می‌کنم مقاله “چطوری سر صحبت را باز کنم؟” هم مطالعه کنید. کمکتون می‌کنه.

سلام وقت بخیر و خسته نباشید منوهمسرم چهارسال پیش عقد کردیم بعد دو ماه بخاطر یسری مشکلات ایشون رفتارش با من کلا سرد شد و بعد هفت ماه منو ول کردو رفت نزدیک دو سال این روند ادامه داشت و من در طول این دو سال خیلی تلاش کردم ک دوباره باهم زندگیمونو بسازیم البته از طریق دادگاه هم برای مهریه و نفقه اینا اقدام کردم بعد در مراحل اخری دادگاه همسرم گف ک میخاد ادامه بده و دوباره اشتی کردیم اما ایشون همچنان رابطش بامن سرد بود از همه لحاظ اوایل من خیلی سمتش میرفتم اما همیشه جبهه میگرفت و متاسفانه من نتونستم چیزیو ک فکرشو میکردم بسازم بعد یه سال عروسی گرفتیم ب امید اینکه بهتر شه اما بازهم چیزی عوض نشد و الان احساس میکنم هیچی تو این خونه رنگ و بو نداره هیچ احساس و انگیزه و امیدی توش نیس و منم هر روز سردو سردتر از دیروز میشم با اینکه خیلی حرف زدیم باهم اما چیزی درست نشد و بیشتر مواقع لحظه هامون با سکوت میگذره و هیچ حرفی برای گفتن بینمون نیست من از بی توجهی ایشون گلایه مندم و همسرم از سکوت و سکون من ..متاسفانه من راهای دلبری کردن و عشوه گری رو هیچی بلد نیستم و احساس میکنم نمیتونم انجامش بدم الانم فکر میکنم نمیتونه هیچ چیز بین ما تغییر کنه و اخرین راه ما جداییه ..لطفا کمکم کنین من نمیدونم باید چیکار کنم هرکاری میکنم که یه زن جذاب باشم ولی نمیتونم انگار نابلدترین زن دنیام ..موندم چیکار کنم من خیلی تلاش کردم ک دوباره بسازم یا بخاطر اینکه نتیجه نگرفتم خیلی ناامیدم یا هم واقعا بی عرضه ام لطفا راهنماییم کنین من این روزا اصلا حال خوبی ندارم

سلام دوست گرامی زندگی مشترک نیاز به یادگرفتن یسری مهارت ها دارد که با توجه به صحبت های شما،هم شما و هم همسرتان هردو بی بهره هستید.بهتر هست هر دو نفر به مشاور مراجعه کنید تا در طی جلسات مشاوره به شما و همسرتان اموزش های لازم و مهارت های لازم آموزش داده شود

مرسی از نکات ریزی که اشاره کردید

آیا میتوان باستناد ضمانت وام سنگین یکی از همکاران مرد،که سالهاست از محل کار خانمم بجای دیگری منتقل شده،ولیکن شماره موبایل آن مرددر حافظه خانمم مانده است،دوستی یا چیز دیگری را بین آنها دریافت???ضمانتی باارزش نیم میلیارد تومان که خانمم معتقد است کار خاصی نبوده است واگر هم لازم بشود مجددا برای او تعهد مینماید

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

عشوه‌گری، رابطه با همسرتان را مستحکم‌تر می‌کند

 

سعی کنید خصوصیات مردانه را از خود دور کنید. عشوه‌گری و لوند بودن زنان را چندین برابر زیبا تر و ارزشمند تر جلوه خواهد داد. دلبری کردن زن از همسرش همیشه باعث محکم تر شدن رابطه شده است.

 

بنابراین لازم است هر خانمی راه‌های دلبری کردن از همسرش و تسخیر ذهن و قلب او را بداند و قبل از هر چیر خوب است که از خواسته‌ها و تمایلات مردانه آگاه شده و بدانید که مردان و زنان خواسته‌ها و ویژگی‌های متفاوتی دارند.چطور واسه شوهرم دلبری کنم

 

آموزش ترفندهایی برای عشوه‌گری و دلبری

محققان پنج سبک کلی عشوه‌گری و دلبری کردن را شناسایی کرده‌اند: ۱) فیزیکی، ۲) سنتی(گام اول را مردها باید بردارند)، ۳) مودبانه (احتمال نزدیک شدن به یک شریک بالقوه کمتر است)، ۴) صادقانه، ۵) بازیگوشانه (دلبری کردن برای سرگرمی).

 

کسانی که سبک‌های دلبری کردن فیزیکی، صادقانه و بازیگوشانه را دنبال می‌کنند در قرار‌ها احتمال موفقیت بیش‌تری دارند، اگرچه هرکدام از این سبک‌ها با توجه به هدف دلبری کردن می‌تواند موثر باشد.

 

برای دلبری از مردان بازیگوش و شوخ طبع باشید

اگر می‌خواهید مورد توجه و علاقه همسرتان قرار بگیرید سعی کنید بیشتر بازیگوش، شاد و شوخ باشید تا اینکه جدی و باهوش و نکته سنج به نظر برسید. بر اساس جدیدترین پژوهش‌ها زنان شاد، بازیگوش و شوخ طبع بیشتر مورد علاقه همسر خود قرار می‌گیرند و ازدواج‌های موفق‌تری خواهند داشت و در عوض زنان عبوس، جدی و باهوش کمتر در پیدا کردن جفت برای ازدواج موفق هستند. پس برای دلبری از مردان لازم است شوخ طبع و بامزه باشید. 

شوخ طبعی و بازیگوشی را در عشوه‌گری‌هایتان فراموش نکنید

 

لبخند را عضو جدا ناپذیر چهره‌تان کنید

در مقابل او همیشه لبخند به لب داشته باشید. لبخند فریبنده‌ترین حالت چهره است، و بیش از ۱۸ روش مختلف برای لبخند زدن وجود دارد. جذاب‌ترین لبخند، لبخند اصیل است، یعنی لبخندی که اطراف چشم‌ها خطوطی ایجاد می‌کند که به آن‌ها پنجه کلاغ هم می‌گویند.

 

فرصت منتظر شما شدن را برای او ایجاد کنید

اگر نامزدتان به شما پیامک زد سریع از جایتان نپرید و بلافاصله جوابش را ندهید. اینطوری فکر می‌کند شما بیکار نشسته بودید تا او یک پیامک بزند و از جا بپرید. پیامک که رسید خیلی آرام آن را بخوانید. چند نفس عمیق بکشید و بعد از چند دقیقه؛ برای مثال بین پنج تا هفت دقیقه جواب بدهید.

 

نگران نباشید، به هیچ وجه اتفاق بدی نمی‌افتد. بگذارید کمی هم او منتظر شما بماند. اگر جواب پیامک‌هایش را ضربتی بگیرد، از شور و هیجان می‌افتد و دیگر محال است با اشتیاق روز اول برایتان پیامک‌های عاشقانه بزند. نترسید؛ برای دلبری از مردان لازم است گاهی آنها را منتظر گذاشت.

 

به نحوه‌ی حرف زدنتان توجه کنید

با شوهرتون رسمی و اداری صحبت نکنید. همیشه وقتی قصد عشوه گری دارید، نوع حرف زدن تون باید کش دار باشه. حرف های عاشقانه، درخواست ها، خواهشها و غیره رو باید کش دار بگید.

 

همیشه و در همه حال آراسته باشید

برای مردان، دیدن بسیار اهمیت دارد. همه چیز در مردان با دیدن جذب یا دفع می شود. و درست برعکس خانمها. ظاهر و نوع پوشش تاثیر بسزایی در جذابیت و دلبری کردن از همسرتان دارد. سعی کنید همیشه و در همه حال خوش پوش باشید، لباس‌هایتان تمیز، اتو کشیده و ست باشد

 

نه اینکه یک روز به بهانه آشپزی، یک روز تمیزکاری، سردرد و بیماری‌های سطحی و.. ظاهری نا آراسته داشته باشید. سعی کنید که در جامعه با توجه به اینکه وقار و خوش تیپی خود را حفظ می کنید، ولی ایدههای همسر خود را لحاظ کنید و در نظر بگیرید. شما با اینکار، به همسر خود اقتدار داده اید که آنها را بسیار تحت تاثیر قرار می دهد.

 

به همسرتان توجه کنید و تحت هر شرایطی احترام او را حفظ کنید

مهمترین رابطه، حفظ اقتدار و احترام همسر می باشد. مردان همیشه دوست دارند مقتدر باشند. این را به خاطر داشته باشید. با او به گونه ای صحبت و رفتار کنید که شوهرتان متوجه شود که چقدر به اقتدار او اهمیت می دهید. و این باعث جذب او به سمت شما می‌شود.

 

کمی جاه طلبی برای جذاب بودن از دید همسرتان لازم است

یکی دیگر از ملاک های مردان برای انتخاب همسر جاه طلبی و برتری او از سایر زن‌هاست، یک هنر، یک دانش یک کار خاص که بتوانند از آن برای به رخ کشیدن همسرشان به دیگران استفاده کنند. البته در این مورد هرگز نمی‌توان یک قانون خاص صادر کرد اما مردان امروز زنانی را دوست دارند که در کنار تعهدات خانوادگی به راحتی کار و فعالیت اجتماعی‌شان را هم جدی بگیرند.

ترفتدهای عشوه‌گری و دل بردن از همسر

 

پیام‌های عاشقانه برای همسرتان بفرستید

فکر می‌کنید وقتی همسرتان می‌بیند که شما وسط روز پیامی برایش فرستاده‌اید، اولین فکری که به ذهنش می‌رسد، چیست؟ او احتمالاً فکر می‌کند که برایش پیام فرستاده‌اید تا موضوعی را به او یادآوری کنید یا از او بخواهید که کاری برایتان انجام دهد.چطور واسه شوهرم دلبری کنم

 

در پیام‌هایتان از او دلبری کنید و برایش عشوه بریزید، همان کاری که در دوران نامزدی و روزهای اول ازدواج انجام می‌دادید. حرف‌های شیطنت‌آمیز بزنید و به او بگویید که چقدر دلتنگش هستید و هر لحظه‌ای که از او دور هستید، برایتان به سختی می‌گذرد. گارد دفاعی همسرتان را با شیطنت‌های زنانه از بین ببرید و پیامی بی‌پروا و تحریک کننده برایش بفرستید. مطمئناً باشید که همسر عاشقتان از این بی‌پروایی استقبال خواهد کرد.

 

شدت علاقه‌تان و جذابیت او را با جملات نیمه کاره منظوردار بگویید

طنازی کردن برای شوهر یکی از آسان‌ترین کارهای دنیا است که به راحتی می‌توانید آن را در زندگی روزمره انجام دهید. تنها کاری که باید بکنید این است که جمله‌تان را نیمه کاره بگذارید، یک ثانیه مکث کنید و آن را با یک چشمک پر از ناز و عشوه به پایان برسانید. این فن دلبری شکست‌ناپذیر است و جملات زیر امتحان خودشان را پس داده‌اند: جوری که تو روی دستگاه اسکی فضایی کار می‌کنی، واقعاً …، شونه‌های پهنت …

 

بر روی آینه با ماتیک رد بوسه بگذارید

تا به حال فکر کرده‌اید که اگر همسرتان اولین چیزی که صبح می‌بیند، رد لب‌هایتان روی آئینه حمام باشد، چه احساسی پیدا می‌کند؟ مطمئناً با دیدن این پیام دلبرانه خواب از سرش می‌پرد و به سمتتان می‌آید تا با دزدیدن یک بوسه صبحش را با حال خوب شروع کند. رژ قرمزی به لبهایتان بزنید و بوسه‌ای اغوا کننده را روی آئینه بنشانید. برای بیشتر شدن تاثیر این پیام دلبرانه می‌توانید متن عاشقانه‌ای را نیز با رژ روی آئینه بنویسید.

 

غر زدن ممنوع

بعضی رفتارها اعصاب و روان آدم‌ها را کاملا به هم می‌ریزد. مردها از غر زدن و نق شنیدن متنفرند، حاضرند نصف عمرشان را بدهند و هیچ وقت شاهد غر زدن کسی نباشند چه برسد به اینکه همسرشان مدام کنار گوش‌شان چیزهایی بگوید که سعی در نشنیدنش دارند. غر زدن در مسیر عکس دلبری از مردان قرار دارد. مردها اصلا به ادامه زندگی با یک فرد غرغرو اشتیاقی ندارند و سعی می‌کنند از اینجور افراد فاصله بگیرند.

 

 

گردآوری: بخش زناشویی بیتوته

 

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!


بدون خجالت محصولات جنسی را آنلاین بخر


انواع جراحی زیبایی سینه


جشنواره فروش فرش با تخفیفات استثنائی


لاغری موضعی با لیزر


قابلیت افزودن لباس حین شست و شو


پاکسازی و رفع آلودگی هوای خانه


یادگیری زبان در کوتاهترین زمان


ارسال فوری و محرمانه انواع کاندوم


چنددقیقه ای بدون دردسر ماست سالم بساز!

تور ارزان کیش با رزرواسیون بهترین هتل ها

رزروبلیط وهتل درسراسرایران بابیشترین تخفیف


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی


مشاوره تلفنی طلاق

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

روش های متعددی وجود دارد که خانم های جوان می توانند با استفاده از این روش ها علاقه مرد را به خود جلب کنند و مردان را شیفته و وابسته خود کنند. چه می شد اگر او هم به این اندازه شما برایش مهم بودید.

اما زندگی همین است…سرشار از اگرها و اماها.پس الان چه باید بکنید؟

به سراغ مردهای دیگر بروید و آنها را امتحان کنید؟

اما اگر نمی توانید چنین کاری بکنید، هنوز هم راهی برایتان هست. می توانید کاری کنید که دوباره به سمتتان برگردد و عاشقتان شود.چطور واسه شوهرم دلبری کنم

برای آشنایی با راه های مناسب برای دلبری کردن از آقایان با دلگرم همراه باشید.

یک مرد زنی خاص را دوست دارد که تا آخر عمر از او حمایت کند و اهل نق زندن و شکایت نباشد و منطقی باشد و اهل حساب کتا که بتواند در شرایط سخت به او تکیه کند.

آنها زنی را دوست دارند که مورد علاقه خانواده و اطرافیان باشد.

یک مرد دوست‌ دارد همسرش با اخلاقیاتی که قبل از ازدواج داشته است راه بیاید و زن نخواهد از او مردی که در رویاها داشته است بیزارند و دوست دارند زنشان با وضع موجود بسازد و هرگز آنها را مورد سرکوفت قرار ندهد.

چگونه زنان با دلبری دل مردها را به دست آوردند.

هرچند زیبایی اولین شرط مردان برای ازدواج نیست اما این امر در انتخاب همسر بی تأثیر نیست. ملاک های زیبایی برای افراد مختلف متفاوت است و شما می‌توانید با رعایت حد وسط خود را کاندید انتخاب توسط مردان اطرافتان کنید.

یکی دیگر از ملاک های مردان برای انتخاب همسر جاه طلبی و برتری او از سایر زن‌هاست، یک هنر، یک دانش یک کار خاص که بتوانند از آن برای به رخ کشیدن همسرشان به دیگران استفاده کنند.

البته در این مورد هرگز نمی‌توان یک قانون خاص صادر کرد اما مردان امروز زنانی را دوست دارند که در کنار تعهدات خانوادگی به راحتی کار و فعالیت اجتماعی‌شان را هم جدی بگیرند.

از روزگاری که مرد یک تنه همه مشکلات زندگی را به دوش می‌کشید گذشته است. مرد امروز به زنی نیاز دارد که بتواند برای حل مشکلات دوشا دوش آنها حرکت کند و گاهی استرس زندگی بعد از ازدواج را تجربه کند.

مرد از تنها شدن بعد از ازواج می‌ترسد و نمی‌تواند زندگی مجردی‌اش را به راحتی رها کند. مرد دوست دارد زندگی دوران مجردی را با همسرش تجربه کند و نمی‌تواند همه ی دوستان و فامیل را رها کند و عمرش را تنها با همسرش بگذراند.

مرد در برقراری ارتباط با آدم های جدید و شرایط جدید مشکل دارد و می‌خواهد زن او را در این راه یاری کند و باعث شود او روابط گرم‌تری با فامیل و اطرافیان داشته باشد.

هر انسانی دوست دارد که او را دوست داشته باشند. مردها دوست دارند که قدرت و توانایی های آنها مورد ستایش قرار بگیرد و زمانی که از محل کار به خانه می آیند با لبخندی از سوی همسر مواجه شوند. آنها دوست دارند همسری مهربان و فداکار داشته باشند که انهارا دوست داشته باشد و انهارا مورد ستایش قرار دهد. و از این موضوع برای فخرفروشی به دیگران استفاده کنند.

مردها ترجیح می‌دهند همسرشان نظرات خود را داشته باشد این در حالی است که بسیاری از زنان تصور می‌کنند که با فداکاری تمام می‌توانند نظر همسرانشان را جلب کنند اما واقعیت این نیست.مردها دوست دارند یک زن منطقی، قدرتمند و با اعتماد به نفس را انتخاب کنند که همراه آنها برای ساختن یک زندگی ایده آل تلاش کند.

مرد امروز به دنبال همسری می‌باشد که همواره در حال پیشرفت است و زنی با هرقدر توانایی که باشد اگر پس از ازدواج روند رو به پیشرفتی نداشته باشد نمی‌تواند همسر مناسبی باشد. باید توجه داشت که مرد امروز تنها یک زن خانه دار نمی‌خواهد بلکه زنی را دوست‌ دارند که با موضوعات روز آشنایی کافی را داشته باشد و همواره در حال پیشرفت باشد.

شما هر حالتی به غیر از حالت خبر دار ( نظامی ) بایستید جنبه ی ناز و عشوه پیدا می کنه ! اگه لباس تحریک کننده پوشیده باشید درجه ی عشوه گری بالا میره . اگه از دست ها کمک بگیرید به نقطه ی جوش نزدیک میشید . مثلا روی پای راست تکیه کنید . دست راست رو هم روی کمر ( محل کمربند ) بذارید . گردن رو کمی کج کنید . با گوشه ی چشم اون فلک زده ( شوهر ) رو نگاه کنید .. با دست دیگه با لب ها یا موها یا لباستون بازی کنید.اگه محل بازی دست چپ ، مناطقی مثل سینه ها باشه یا دامن رو بالا بزنه یا پایین بکشه ، باید صدای انفجار شوهر رو بشنوید!

با شوهرتون رسمی و اداری صحبت نکنید . همیشه وقتی قصد عشوه گری دارید ، نوع حرف زدن تون باید کـــش دار باشه . حرف های عاشقانه ، درخواست ها ، خواهش ها و غیره رو باید کش دار بگید.

مثلا :

علــــــــــــــــی ! منو نیگــــــاه!

حالت بدن هم مهمه ! همیشه سر به سمت چپ یا راست باید خم باشه . اگه قصد تحریک جنسی ندارید ، ما موهاتون بازی کنید . اگه رابطه می خواید که در شماره یک عرض شد با دست چپ چه کار کنید.

این سبک معمولا زمانی استفاده میشه که هدف از ناز و عشوه تحریک جنسی و آمیزش باشه . این اتفاق معمولا باید ۲ بار در هفته رخ بده .لباس تحریک کننده بپوشید . بعد برید جلوی شوهرتون . سعی کنید با موج دادن به بدن ، اون قسمت هایی از بدنتون که شوهرتون بیشتر با اونا تحریک میشه رو نمایش بدید .

بهتر اینه یه دفعه لخت نشید . بلکه باید چند دقیقه باید طول بکشه . در واقع باید عذابش بدید . چطوری ؟

فرض کنید شوهرتون مثلا از بالاتنه ی ! شما بیشتر تحریک میشه . میرید جلوش ، اول کمی نمایشش بدید . بعد نشون بدید که اون قسمت رو می خواید لخت کنید . کمی لباس رو پایین بکشید . به چشماش نگاه کنید . با اشاره بهش بگید که به بالاتنه ی ! شما نگاه کنه . حرکات موجی دورانی بدن باید ادامه داشته باشه . حالا کمی بیشتر پوشش اون قسمت رو پایین بکشید . دوباره اشاره و دوران رو ادامه بدید . این روند باید تا زمانی ادامه پیدا کنه که حدود ۸۰ درصد بالاتنه ی شما لخت شده باشه.

حالا موقع حال گیریه !!! پوشش رو کامل بکشید بالا !!!دوباره شروع کنید . البته با دو برابر سرعت بیشتر . بازم تا حدود ۸۰ درصد پیش برید . کمی مکث کنید و بعد آروم آروم پوشش روبه طور کامل کنار بزنید . بذارید چند لحظه اون قسمت رو ببینه . دوباره غلافش کنید!

اگه موهای بلندی دارید می تونید در حالت ۱ با قسمتی از اونا بازی کنید . اگه قصد آمیزش دارید می تونید بعد از برهنه کردن بالاتنه ، با موهاتون اون قسمت ها رو بپوشونید و حرکاتی شبیه حالت ۳ رو انجام بدید.

این نوع راه رفتن روشی هستش که در اون خانم ها سعی می کنن قدم ها رو روی یک خط بردارند.خانم هایی که شوهرشون از طریق باسن تحریک میشن اگه زنانه راه برن ، فوق العاده برای شوهرشون تحریک کننده تر خواهد بود .

اگه می خواید آتیش رو تند تر کنید وقتی قدم راست رو بر میدارید طبیعتا باسن به سمت راست متمایل میشه و بلعکس . حالا شمایی که می خواید تحریک کننده تر باشید موقع برداشتن هر قدم ، باسن رو به مقدار بیشتر به همون سمت ببرید.

فرض کنید می خواید چند تا عکس تحریک کننده در حالت نشسته یا خوابیده از خودتون بگیرید و برای شوهرتون بفرستید . چه کارهایی می کنید ؟!همون کارها رو موقعی که اون هست انجام بدید . فرض کنید شوهرتون نشسته و این دفعه می خواید در حالت نشسته و خوابیده براش عشوه گری کنید.

روش های ناز و عشوه گری زیاد هستند . می توانید خودتان روش هایی رو ابداع کنید . چند توصیه ی کلی که در هر نوع عشوه گری کاربرد دارد :

در آخر به دو نکته ی زیر توجه کنید :

نکته 1 : همه ی آقایان مثل هم نیستند . شما با آزمایش و خطا یا پرسیدن از خود شوهر می توانید بفهمید که از چه کاری خوشش میاد و از چه کاری رو نباید انجام بدید.چطور واسه شوهرم دلبری کنم

نکته 2 : با این آموزش و کمی تمرین ، شما در عشوه گری استاد میشید تا حدی که ممکنه شوهرتون به شما شک بکنه! اگه این اتفاق رو پیش بینی می کنید قبل از شروع بگید که یه آموزش عشوه گری پیدا کردم و دارم تمرین می کنم.

بیشتر بخوانید :

دلبری جذاب زنانه با حرکات بدن

آموزش عشوه گری و دلبری برای شوهرجان!

 

یکی از راه‌های موثر برای تسخیر کردن قلب و ذهن مردان و ایجاد ارتباط عاطفی عمیق با آن‌ها عشوه گری است. برای داشتن ظاهر و رفتاری دلبرانه باید سعی کنید رفتار مردانه نداشته باشید. عشوه گری در زیباتر نشان دادن زن‌ها بسیار موثر است. با این ترفند شما علاوه بر زیباتر دیده شدن، ارزشمندتر نیز به نظر می‌رسید. دلبری کردن از شوهر به تحکیم روابط عاطفی و زناشویی بین آن‌ها بسیار کمک می‌کند.

خواسته‌ها و ویژگی‌های زنان و مردان متفاوت است. قبل از هرچیزی باید بدانید خواسته و تمایلات همسر شما چیست. پس از دانستن خواسته‌های او می‌توانید راه‌های دلبری کردن را آموخته و قلب شوهرتان را تسخیر کنید. دقت کنید هر مردی ممکن است از نوعی رفتار خوشش بیاید یا رفتاری را نپسندد. با آگاهی کامل در مورد انتظارات او رفتار کنید تا دلبری از شوهر نتیجه معکوس نداشته باشد.

طنازی و دلبری کردن از شوهر در ذات هر دختری وجود دارد. این لوندی و عشوه گری توسط زن‌ها و دختران برای شوهرش او را مجذوب و شیفته خود خواهد کرد. با عشوه گری رابطه از حالت خسته کننده و یکنواخت خود خارج شده و کشش مرد نسبت به همسرش را چندین برابر می‌کند. اما برخی از دختر خانم‌ها ممکن است در یک خانواده سنتی بزرگ شده باشند و هیچگاه یاد نگرفته باشند چگونه می‌توانند از همسر خود دلبری کنند.

برای دلبری کردن از شوهر راه‌های زیادی وجود دارد. خانم‌های زیادی را می‌بینید که می‌گویند بلد نیستند چگونه از همسر خود دلبری کنند. اگر به دنبال پیدا کردن ایده برای دلبری کردن از شوهر خود هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم خواندن این مقاله را از دست ندهید. چطور واسه شوهرم دلبری کنم

محققان 5 ترفند برای دلبری کردن و عشوه گری کشف کرده‌اند. هر کدام از این ترفند‌ها با شیوه‌های متفاوتی اجرا می‌شوند.

1- فیزیکی

2- سنتی

3- مودبانه

4- صادقانه

5- شیطنت آمیز

اگر می‌خواهید در دلبری کردن موفق باشید نباید به همسر خود احساسات منفی داشته باشید. این احساسات باعث می‌شود که نتوانید به خوبی از عهده این کار برآیید. زیرا نمی‌دانید وضعیت فعلیتان چیست. در رابطه با خودتان با همسرتان زیاد صحبت نکنید. این کار باعث می‌شود عشق او سریع از بین برود. دقت کنید که کارهای عشوه گرانه و دلبرانه شما نباید به حدی باشد که باعث دلزدگی همسرتان گردد یا به کاری یکنواخت و تکراری بدیل شود.

انقدر در عشوه گری غرق نشوید که فراموش کنید به همسرتان عشق بورزید. در این شرایط ممکن است آتش عشق مردان خاموش شده و خسته شوند. در این شرایط ناخوداگاه الگوی رفتاری خود را تغییر می‌دهند. 

اگر شما به کرات از همسر خود دلبری کنید، برای او غذاهای خوشمزه بپزید. در داشتن رابطه جنسی زیاده روی کنید، همیشه در حال شست و شو و نظافت خانه باشید و یا او را در عشق و علاقه خود غرق کنید آن‌ها شما را همچون مادری می‌بینند و همچون کودکی تنها شما را نظاره می‌کنند. این شرایط باعث می‌شود رفتارهای شما به عنوان وظیفه برآورد گردد. در این شرایط تلاش‌های شما به چشم نمی‌آید. در صورت کاستی در قسمتی مدام بهانه می‌گیرند و به شما غر می‌زنند و دیگر نمی‌توانند عشق بیشتری به شما داشته باشند. 

کسانی که از روش دلبری کردن فیزیکی، صادقانه و بازیگوشانه برای دلبری کردن استفاده می‌کنند نسبت به دو روش دیگر به موفقیت بیشتری دست می‌یابند. درست است که تمام این ترفندها برای دلبری کردن موفقیت آمیز است اما سه روش نامبرده سریعتر و بیشتر پاسخ می‌دهد. 

1- یکی از راه‌های جلب توجه و علاقه همسر بازیگوشی و شوخ طبعی است. پژوهش‌های جدید نشان داده است که زنان شوخ طبع و شیطون و بازیگوش بیشتر مورد علاقه همسر هستند. در واقع این افراد زندگی موفق‌تری در مقایسه با افراد جدی، باهوش و نکته سنج دارند. افراد باهوش و جدی سخت‌تر می‌توانند جفت مورد علاقه خود را پیدا کنند یا موفقیت آن‌ها در جلب رضایت و علاقه همسرشان کمتر است. پس اگر می‌خواهید از همسر خود دلبری کنید شوخ طبع و بازیگوش باشید. 

2- فریبنده‌ترین حالت چهره زمانی است که لبخند می‌زنید. پس همیشه لبخند داشته باشید و آن را از چهره خود جدا نکنید. موثرترین و زیباترین نوع لبخند، لبخند اصیل است. در واقع لبخندی است که موجب ایجاد چروک در اطراف چشم می‌شود. زمانی که همسر شما به منزل می‌آید می‌تواند با چهره اخمو و عبوس شما مواجه شود یا چهره خندان شما. حال از خودتان بپرسید کدام حالت چهره شما می‌تواند همسرتان را مجذوب و شیفته کند.

3- همیشه در دسترس نباشید. اگر همسر شما به شما پیامی داد بلافاصله خوشحال بر روی گوشی نپرید و پاسخ ندهید. 5 دقیقه تامل کنید سپس به او پیام دهید. در غیر این صورت پیام شما را بلافاصله دریافت کرده و به مرور شور و اشتیاق خود را از دست می‌دهد. نگران نباشید گاهی اوقات برای دلبری کردن از همسرتان لازم است که او را منتظر و چشم به راه نگه دارید.

4- یکی دیگر از راه‌های دلبری کردن برای مردان ایجاد ظاهری متفاوت برای خودتان است. هیچ مردی نمی‌تواند در برابر این ویژگی مقاومت کند. همیشه لباس زیبا بپوشید اما گاهی لباسی بپوشید که متمایز باشد و فکر کنید در حال رفتن به مهمانی هستید. 

5- خوش عطر باشید. از عطرهای جذب کننده استفاده کنید. نگذارید بوی غذا بدهید. شام خوشمزه بپزید و بعد از آن به خودتان برسید. سعی کنید بوی عطرتان ملیح و متفاوت باشد. 

6- زمانی که همسرتان در حال تماشای تلویزیون است جلوی او حرکت شیطنت آمیزی انجام دهید. البته اگر در حال دیدن برنامه مهمی است این کار را بعد از اتمام برنامه انجام دهید.

7- از همسرتان بخواهید لباس شما را انتخاب کند. از او بپرسید” عزیزم دوست داری امروز برایت چه لباسی بپوشم؟” یا در مقابل لباس همسرتان را خودتان انتخاب کنید. مثلا به او بگویید وقتی فلان لباس را می‌پوشی چقدر جذاب می‌شوی.

8- زمانی که می‌خواهید برای شوهرتان عشوه گری کنید رسمی صحبت نکنید. حرف‌های عاشقانه و خواسته‌هایتان را کش دار ادا کنید. 

9- دیدن برای مردها بسیار اهمیت دارد. همانقدر که یک لباس زیبا می‌تواند آن‌ها را جذب کند،یک لباس نامناسب می‌تواند آن‌ها را دفع کند. در صورتی که این ویژگی کاملا بر عکس است. خانم‌ها بیشتر شنیداری هستند و دوست دارند محبت را از طریق بیان کلمات از همسرشان دریافت کنند. پش از ظاهر و نوع پوششتان هنگام دلبری کردن از همسرتان غافل نشوید. سعی کنید خوش پوش باشید لباس‌هایتان همیشه تمیز و اتو کشیده باشد. 

10- سعی کنید در عین حفظ وقار و زیبایی از ایده و نظرات همسرتان درباره رنگ، مدل و نحوه لباس پوشیدن استفاده کنید. با این کار همسر شما احساس اقتدار می‌کند. کارهای خانه را بهانه‌ای برای نرسیدن به سر و ضع بهم ریخته خود قرار ندهید. به مرور زمان ظاهر نامناسب شما تاثیر بسیار منفی در همسرتان خواهد گذاشت. هیچکس بابت این کار به شما پاداش و عنوان انسان دلسوز و زحمتکش را نخواهد داد. رسیدگی به امور منزل زمانی ارزشمند است که همسرتان علاوه بر خانه از ظاهر شما هم راضی باشد. 

11- همیشه به همسرتان احترام بگذارید و بگونه‌ای رفتار کنید که احساس اقتدار کند. مردان دوست دارند مقتدر باشند.این رفتار شما به همسرتان نشان می‌دهد که چقدر او را دوست دارید و به او اهمیت می‌دهید.

12- مردان امروزی زنانی را دوست دارند که در جامعه مشغول به فعالیت هستند و علاوه بر اعتماد به نفس بالا فردی مستقل هستند. سعی کنید در انجام امور زیاد از حد به همسرتان وابسته نباشید. در اجتماع فعال باشید. سعی کنید هنر یا تخصص خاصی داشته باشید. مردان دوست دارند همسرشان ویژگی متمایزی داشته باشد و بتوانند آن را به رخ دیگران بکشند. به طور مثال آشپزی خوبی داشته باشید یا یک معلم موفق باشید.

13- هر از گاهی برای همسرتان پیام عاشقانه بفرستید. در پیام عاشقانه بی پروا صحبت کنید. به او بگویید چقدر او را دوست دارید یا چقدر برای رسیدن او به خانه لحظه شماری می‌کنید. معمولا افراد این پیام‌ها را در روزهای اول آشنایی برای یکدیگر ارسال می‌کنند. از همین رو پس از مدتی این پیام‌ها جای خود را به پیام‌های خرید منزل، یادآوری موارد مهم یا انجام کاری می‌دهند. زمانی که پیام شیطنت آمیزی برای همسرتان می‌فرستید قطعا او از این پیام بی پروای شما استقبال می‌کند. 

14- جملات عاشقانه و دلبرانه خود را نصفه نیمه به همسرتان بگویید. پس از گفتن چند کلمه حرف خود را قطع کرده و بعد با عشوه گری آن را به پایان برسانید. این یک روش بسیار تاثیر گذار در طنازی کردن برای مردان است. دلبری از مردان کار دشواری نیست. تنها کافی است مقداری دلبری و شیطنت را چاشنی کارها، رفتارها و سخنان خود کنید. اکت صورت را فراموش نکنید. چشمک زدن، گاز گرفتن لب و لبخند زدن در تاثیر بیشتر سخنان و کلمات بسیار مهم هستند. 

15- سعی کنید غر نزنید. مردها از غر زدن بیزارند. مردی را تصور کنید که خسته از سر کار آمده است و به دنبال آرام گرفتن در کنار همسر خود است اما با سیل غرهای همسرش مواجه می‌شود. پس ترجیح می‌دهد به بیرون رفته یا تلویزیون را روشن کند تا صدای غرهای همسرش را کمتر متوجه شود. همانقدر که کلمات و جملات دلبرانه موجب جذب مردان می‌شود، غر زدن او را از شما دور می‌کند. آن‌ها حاضرند همه چیزشان را بدهند اما غر نشنوند. 

16- از خودتان عکس جذاب بگیرید و وسط روز برای همسرتان ارسال کنید. هنگام عکس گرفتن ناز و عشوه بریزید. مثلا با موهای خود بازی کنید و برای همسرتان عکس و فیلم بگیرید. بعضی از زوج‌ها دوست دارند که همسرشان عکس‌های عاشقانه خود را در شبکه‌ها اجتماعی گذاشته و از دلتنگی‌هایشان بگویند. البته زمانی این کار را انجام دهید که همسرتان به این رفتار علاقه نشان داده باشد.

17- گاهی اوقات زمانی که همسرتان در حال انجام کارهای روزمره خودش است او را بی‌هوا و شیطنت آمیز نشگون بگیرید. این نیز یکی از رفتارهای اثبات شده برای لوندی است. زمانی که بی هوا او را نیشگون گرفتید و متعجب به سمت شما بازگشت به او چشمک بزنید. تا شگفت زده شود.

18- عشوه گری شما نباید همیشه محدود به خانه و زمان تنهاییتان باشد. وقتی در جمع یا مهمانی هستید و دیگران حواسشان به شما و شوهرتان نیست برای او چشمک بزنید یا بوسه‌ای بفرستید. از دیگر کارهایی که می‌توانید برای عشوه گری و ابراز علاقه در جمع انجام دهید استفاده از جملات رمزی است. جمله رمزی بین خود و همسرتان داشته باشید و در جمع برای ابراز علاقه از آن جملات استفاده کنید. هنگام شام خوردن در جمع بی هوا پایتان را به پای همسرتان بزنید. وقتی او از جا پرید چشمک شیطنت آمیزی به او بزنید.چطور واسه شوهرم دلبری کنم

19- با صدای نرم و آرام در گوش همسرتان جملات عاشقانه را ادا کنید. 

20- از تاثیر چشم‌ها و نگاه‌ها غافل نشوید. به چشم‌های شوهرتان خیره شوید. از قدیم گفته‌اند گاهی چشم‌ها جملاتی را می‌گویند که زبان قادر به ادای آن نیست. 

21- از توانایی‌ها و جذابیت‌های همسرتان تعریف کنید. به او بگویید چقدر جذاب است. یا زمانی که دستانتان در دستان محکم اوست احساس قدرت می‌کنید. 

22- ادای کلمات با لحنی بچگانه و رفتار کردن همچون کودک اگر به جا و درست باشد در جذب مردان بسیار موثر است. حتی این شیطنت کودکانه را هنگام ارسال پیام بکار گیرید و همچون کودکی سخن بگویید. البته توجه کنید که در انجام هیچ یک از این رفتارها نباید زیاده روی کنید.

23- همسرتان را نوازش کنید. همیشه منتظر نباشید تا او شما را نوازش کند.

برخلاف تصور زنان، توجه بیش از اندازه به مردان عشق و محبت آن‌ها نسبت به شما را افزایش نمی‌دهد. پس سعی نکنید بیش از اندازه به آن‌ها محبت کنید. زیرا ممکن است نتیجه معکوس داشته باشد. مردان زمانی به خود افتخار می‌کنند که بتوانند نیاز همسر خود را برآورده کنند. اگر خانم تمام کارها را انجام دهد مردان ممکن است احساس ضعف نمایند. پس هیچگاه به همسر خود بیش از حد توجه و محبت نکنید. زنان تصور می‌کنند زمانی که با مردی وارد رابطه شدند باید تمام احساسات خود را برای او صرف کنند. این تصور اشتباه است.

هیچ مردی توجه زیاد و مادرانه را دوست ندارد. در واقع این یک احساس مردانه در زنان است که تصور می‌کنند باید تمام انرژی و توجه‌شان را جلب همسرشان کنند. احساسات خوب است اما نباید بیش از حد به مرد توجه کرد.

1399-10-08

1399-10-08

1399-10-07

1399-06-23

1399-07-05

1399-06-18

مرکز خدمات با ارائه برترین خدمات در استان‌های مختلف، علاوه بر آسان نمودن دسترسی به خدمات مختلف، با معرفی بهترین خدمات دهندگان موجب رونق کسب و کار و افزایش فروش تامین کنندگان می‌گردد.

home.subscribe.body

© 2020 طراحی شده توسط
webslash.ir

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

دمنوشی که شمارا به وزن ایده آل خود میرساند  

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

هدانا – سيري در معارف هدايت بخش اهل البيت عليهم السلام

يكي از مهمترين راههاي رسيدن به اين مقصود اينست كه،عقل را چراغ راه خويش قرار دهيم. انسانها همه ي رفتار و كردار خويش را با عقل سنجيده، در تاريكي ها و ظلمتها براي تشخيص راه از چاه، از نور عقل كمك مي گيرند …

می خواهم برای شوهرم جذاب باشم؟ باید چکارهایی را انجام بدهم؟

مهارت ارتباطی ابراز احساس و بیان نیازها زن و شوهر
چطور واسه شوهرم دلبری کنم


وظایف زن و شوهر نسبت به یکدیگر چیست


مشاوره خانواده تلفنی


ازدواج با مردی که قبلا ازدواج کرده

خواهر گرامي، انسانها معمولا ً دوست دارند محبوب ديگران باشند و اين امري است طبيعي. مهم اينست كه براي محبوبيت، از راههاي شرعي و موافق با اخلاق استفاده كنيم .
يكي از مهمترين راههاي رسيدن به اين مقصود اينست كه،عقل را چراغ راه خويش قرار دهيم. انسانها همه ي رفتار و كردار خويش را با عقل سنجيده، در تاريكي ها و ظلمتها براي تشخيص راه از چاه، از نور عقل كمك مي گيرند و از مهالك بسياري نجات مي يابند، لذا گفتار،رفتار، حركات و سكنات انسان عاقل مورد توجه ديگران قرار گرفته، قلبهاي زيادي را به سوي خويش جذب مي كند، چرا كه همه ي افراد بصورت فطري كمال طلبند و مجذوب انسانهائي مي شوند كه نواقص را از خود دور كرده و داراي كمالات و زيبائيها هستند .
همچنين فردي كه مي خواهد جذابيت را در خود ايجاد كند لازم است كه با ديگران بتواند ارتباط موثري برقرار كند، زيرا ارتباط مانند چتر بزرگي است كه تمام آنچه را بين آدميان مي گذرد در بر مي گيرد و بر آن اثر مي گذارد.
بديهي است كه اولين جوانه هاي ارتباط بين انسان ها، در حريم خانواده پديدار مي گردد و بهترين خاستگاه روابط سالم و مطلوب، خانه و خانواده مي باشد.رابطه خوشايند و آرام بخش زن و شوهر نه تنها مناسب ترين بستر رشد و شكوفايي و تعالي شخصيت آن ها را فراهم مي نمايد، بلكه چنين رابطه اي از نياز هاي ضروري فرزندان نيز به شمار مي رود و به نوبه خود در رشد و تعالي آن ها بسيار مؤثر است.رابطه زن و شوهر سرچشمه همه عاطفه ها و بستر گيراترين و جذاب ترين رابطه هاست. رابطه زن و شوهر آميزه اي است از زيباترين تلاقي چشم ها، گيراترين تبادل كلام ها و همسو ترين انديشه ها.

۱. شاد باشيم
شاد بودن هميشه ارزشمند است، پس سعي كنيم خود را خوشحال و سرحال نشان دهيم تا خستگي را از تن شريك زندگي خود دور كنيم.
۲. صبور باشيم
اگر رفتار همسرمان را خوشايند نمي‌دانيم بهتر است با حوصله و تأمل و در شرايط مناسب او را از چگونگي رفتارش آگاه كنيم.
۳. منطقي رفتار كنيم
مسايل را منطقي و درست بررسي كنيم و به جاي منافع شخصي، مصالح زندگي مشترك را در نظر بگيريم و بي‌طرفانه قضاوت كنيم.
۴. كم توقع باشيماز همسرمان آن‌قدر انتظار داشته باشيم كه بتواند به انتظارات پاسخ دهد.۵. مثبت ‌نگر باشيمبا بياد آوردن لحظات شيرين زندگي بدبيني را از خود دور كنيم، به رفتارهاي خوب همسرمان بيشتر بينديشيم و جنبه‌هاي خوب زندگي را فراموش نكنيم.۶. خوش‌ بين باشيمداشتن نگاه خوش‌بينانه به زندگي و اطرافيان باعث ايجاد آرامش و بذل محبت و عاطفه مي‌شود.
۷. يك‌دل باشيم
درك متقابل موجب ايجاد تفاهم مي‌شود و يكدلي به وجود مي‌آورد.
۸. شنونده ي خوبي باشيم
هنگامي كه همسرمان با ما صحبت مي‌كند حتي‌الامكان به چشمان او نگاه كنيم و يا با اشاره و سر تكان دادن نشان دهيم كه به حرف‌هاي او توجه داريم.
۹. مشوق همسر خود باشيم
براي رفتارها و صحبت‌هاي همسرمان ارزش قائل شويم و با يادآوري موقعيت‌هاي موفق گذشته، او را تشويق كنيم تا آينده ي بهتري داشته باشد.
۱۰. به پيشرفت يكديگر اهميت دهيم
آنقدر صميمي باشيم كه پيشرفت و ترقي همسرمان يكي از آرزوهاي ما باشد، در حقيقت اولين كسي كه از اين پيشرفت سود مي‌برد ما هستيم.
۱۱. خوش قول باشيم
براي حرف‌ها و قول‌هاي خود ارزش قائل شويم و خود را در مقابل آنها مسوول بدانيم خوش‌قولي نشانه ي احترام به خود و همسر است.
۱۲. احترام به شخصيت همسر
به شخصيت همسرمان احترام بگذاريم و حرمت يكديگر را نزد خانواده و دوستان و … حفظ كنيم.
۱۳. ارتباط كلامي و عاطفي کار آمد
سعي كنيم با همسر خود درباره ي مسائل مختلف گفتگو كنيم. صحبت كردن بهترين راه آگاهي از افكار و احساسات همسر مي‌باشد.
۱۴. با يكديگر مهربان باشيم
همسرمان را جزئي از وجود خود بدانيم، محسناتش را بازگو كنيم، برايش خوبي بخواهيم و در راه كمك به همسرمان تمام تلاش خود را به كار ببريم. با مهرباني مي‌توانيم مالك قلب‌هاي يكديگر باشيم و رابطه ي گرم و صميمي بر قرار كنيم.
۱۵. محبت‌ پذير و قهر گريز باشيم
منش توأم با مهرباني و دوري از قهر و كينه صفت همسران فداكار است. تلاش كنيم كه آيينه ي زندگيمان شفاف و بدون غبار كدروت باشد.
۱۶. راستگو باشيم
صداقت و راستي از بهترين سرمايه‌هاي زندگي مشترك است. هرگز نبايد به دروغ و نيرنگ متوسل شويم حتي اگر حقيقت به نفع ما نباشد. فراموش نكنيم كه دروغ پايه‌هاي زندگي را سست مي‌كند.
۱۷. محيط خانواده را با صفا كنيمفضاي عاطفي خانواده بايد چنان مطلوب و دوست داشتني باشد كه همسرمان در آن احساس رضايت خاطر كند و از امنيت رواني برخوردار باشد.۱۸. به ارزش‌هاي ديني،پايبند باشيمارزش‌ها از اركان و ستون‌هاي اصلي خانواده محسوب مي‌شوند و مقيد بودن به ارزش‌ها موجب دوام و استحكام خانواده مي‌شود و اصالت آن را حفظ مي‌كند.۱۹. به نيازهاي همسر توجه كنيمرفتار دلنشين و توأم با متانت موجب مي‌شود خواسته‌هاي خود را به راحتي بيان كند.
۲۰. بهداشت رواني همسر را تأمين كنيم
در سايه ي سلامت جسمي و رواني مي‌توانيم به هدف‌هاي خود برسيم، بنابراين بايد به رفتار او توجه نماييم و از افسردگي و خمودگيش جلوگيري كنيم.
۲۱. با يكديگر مشورت كنيم
هر يك از همسران بايد حق داشته باشند نظر و پيشنهاد خود را بيان كنند. با مشورت كردن، راه رسيدن به زندگي سالم كوتاه تر مي‌شود.
۲۲. قدرشناس باشيم
از همسرمان به خاطر انجام وظايف، مسووليت‌ها و همكاري‌هايش قدرداني كنيم. براي ابراز سپاسگزاري و تشكر به كلمه‌هاي خاصي نيازمند نيستيم!
۲۳. احساس مسووليت داشته باشيم
هر يك از همسران بايد خود را در مقابل كاري كه برعهده گرفته‌اند متعهد بدانند و از انجام دادن آن شانه خالي نكنند.
۲۴. برنامه‌ريزي كنيم
در حقيقت برنامه‌ريزي به زندگي خانوادگي نظم و سامان مي‌بخشد.
۲۵. الگوي خوبي باشيم
طوري رفتار كنيم كه الگوي رفتاري مناسبي براي همسر و فرزندان خود باشيم.
۲۶. خود را به جاي همسرمان بگذاريم
دنيا را از دريچه ي نگاه او ببينيم و از خود بپرسيم : « اگر من جاي او بودم چه مي‌كردم؟»
۲۷. به خواسته‌ها يكديگر احترام بگذاريم
فراموش نكنيم كه ازدواج پيمان همكاري و تشريك مساعي است.
۲۸. ميانه رو و متعادل باشيم
حضرت علي (عليه السلام) فرموده‌اند « خيرالامور اوسطها»، پس اگر در تمام امور زندگي (خوردن، خوابيدن، مسافرت و حتي محبت كردن و…) اعتدال را رعايت كنيم كمتر دچار مشكل مي‌شويم.
۲۹. با جملات زيبا از همسر خود دلجويي كنيم
يك جمله ي شورانگيز مي‌تواند طوفاني از خشم و غضب و نفرت را خاموش كند و بناي زندگي را از خطرات گوناگون دور سازد.
۳۰. روابط زناشويي و جنسی با همسر را بسيار مهم بدانيمعدم توجه به اين روابط موجب ايجاد مشكلات مختلف خانوادگي، روحي و رواني براي هر يك از طرفين مي‌شود و زندگي را با خطرهاي جدي روبرو مي‌كند.
۳۱. به همسرمان دلگرمي بدهيم
به همسر خود بگوييم كه من به خاطر عشق به تو همه ي سختي‌هاي زندگي‌مان را مي‌پذيرم چنين جملاتي باعث دلگرمي او مي‌شود.
۳۲. همسر خود را راضي كنيم
بايد طوري رضايت همسرمان را جلب نماييم كه مطمئن باشيم هيچ وقت ما را ترك نمي‌كند و يا در هيچ مشكلي ما را تنها نمي‌گذارد.
۳۳. با همسرمان صادقانه رفتار كنيم
با متانت و صداقت قبول كنيم كه در بعضي از كارها همسرمان شايسته‌تر است.
۳۴. در زندگي مشترك به تنهايي تصميم نگيريم
براي سخن و پيشنهاد همسرمان احترام قائل شويم و خود را عقل كل ندانيم. باور داشته باشيم كه هميشه همه چيز را همگان دانند.
۳۵. سختي‌ها و مشكلات محيط كار را در حد ضرورت با همسرمان در ميان بگذاريم
هم فكري بار مشكلات را سبك‌تر مي‌نمايد.
۳۶. فرمان ندهيم
نبايد خانه را به پادگان تبديل كنيم، متوجه باشيم كه خانه كانون عشق و محبت است نه محل يكه تازي و خشونت.
۳۷. تعصبات غلط و افكار مزاحم را از خود دور كنيم
افكار مزاحم مانند خوره، سلامت رواني انسان را از ميان مي‌برند. بهتر است به جاي اعمال تعصبات دست و پاگير انرژي خود را صرف توجه به همسر و خانواده نماييم.
۳۸. از ازدواج خود اظهار پشيماني نكنيم
زندگي و روابط خود را با ديگران مقايسه نكنيم و از ياد نبريم كه زندگي هر كسي مطابق سليقه و عقل و درايت او اداره مي‌شود.
۳۹. روي نقاط ضعف همسر خود انگشت نگذاريم
هر فردي ممكن است در موارد مختلف دچار ضعف باشد آشكار كردن و بزرگ جلوه‌ دادن اين نقاط ضعف موجب ايجاد كدورت مي‌شود. هرگز نبايد از نقطه ضعف‌ها به عنوان اسلحه‌اي براي سكوت يا شكست دادن همسر استفاده كنيم.
۴۰. مقابله به مثل نكنيم
از رفتارهاي تلافي جويانه بپرهيزيم و سعي كنيم به جاي مقابله به مثل، رفتار مناسب را به او يادآوري نماييم.
پرسشگر گرامي، پيمودن راه دين و عقل و آموختن مهارتهاي زندگي، آرامش‌بخش‌ترين زندگي را به شما و همسرتان هديه خواهد نمود.

پرسمان

مطلب قبلی:

زمينه ها و عوامل پيدايش فمينيسم چه بوده است

مطلب بعدی:

نقش علم در ساحت دین

مهارت ارتباطی ابراز احساس و بیان نیازها زن و شوهر

وظایف زن و شوهر نسبت به یکدیگر چیست

مشاوره خانواده تلفنی

ازدواج با مردی که قبلا ازدواج کرده

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط سایت هدانا منتشر خواهد شد.

آدرس ایمیل شما به صورت عمومی نشان داده نخواهد شد.

ممنونم بابت نکات کوتاه و کاربردیتون

ویژه روز:

دستورالعملی برای رفع کینه و حسادت از حضرت آیت الله بهجت


قمر در عقرب سال ۱۴۰۰


چرایی دفن شبانه حضرت زهرا س

 

چطور واسه شوهرم دلبری کنم

دریافت بهترین اخبار ومقالات هدانا

مهارت ارتباطی ابراز احساس و بیان نیازها زن و شوهر

مشاوره خانواده و سبک زندگی:


سختگیری مادر در ازدواج


فرصت طلایی کمک در کارهای خانه برای آقایون

اسرار زندگی مجردی مان را به نامزدمان بگوییم یا نه؟


اختلاف سنى زياد براى ازدواج


فكر كردن به نامحرم


اوج لذت جنسی زنان در چه سنی است

توصیه برای مطالعه شما:


كلام المأمون في آية الغار

آیا پیامبر ص را در کودکی به خاطر ترس از یهود به حلیمه سعدیه سپردند


حدیث درباره ارزش برطرف کردن غم و غصه دیگران


اعمال ماه مبارک رمضان

چرا حکم ارتداد اعدام است؟/ لا اکراه فی الدین چه می شود؟


Mab’ath: the day on which the most noble concepts and values were born

مطالب تصادفی احکام:


محرمیت دختر خوانده


حد ترخص شرعی چیست و دقیقا کجاست

اگر زن به جهت حيض نتواند بعد از احرام طواف بجا آورد


نذر فرزند بدون اجازه پدر


آب باقي مانده در لباس متنجس پس از شستشو


احکام شرکت‏

| فارسی | العربیة | اردو | English |

| تمامی حقوق شرعاً و قانوناً برای تیم هدانا محفوظ می باشد و نقل مطالب با ذكر منبع سبب امتنان است. © کپی رایت – هدانا HADANA.IR |

دانلود اپلیکیشن هدانا

مشاوره خانواده

کانال ایتا

کانال سروش


اگر خانم ها بدانند چقدر عشوه و ناز برای مردان دوست داشتنی و لذت بخش است به جای وقت صرف کردن برای آشپزی و بساب و بشورعشوه ریختن را یاد می گیرند و انجام میدهند و اگر به خوبی و به جا و به اندازه باشد جای همه چیز را می گیرد.

و محبت و وابستگی عجیبی برای شوهر به وجود می آورد.

به شما بگویم عشوه گری حتی از زیبایی صورت و اندام و خوش تیپی هم مهمتر است چون محرکتر است.

فرق زن با مرد در چیست؟!؟!؟!؟!؟!؟ زنی که حرکات و عشوه های خاص زنانه نداشته باشد و رفتار و حرف زدنش مردانه باشد به چه درد شوهر می خورد.چطور واسه شوهرم دلبری کنم

خب آن مرد اگر می خواست با یک زنِ مرد ازدواج کند اصلا چرا ازدواج کند خب دوستان هم جنس خودش بودند که ، برایش بس بود دیگر.

دختر خانم هایی که تازه ازدواج کردن تمایل دارند شیوه های عشوه گری برای شوهر رو یاد بگیرن . مخصوصا دخترانی که تا زمان ازدواج ، خودشون رو پاک نگه داشتند و اصطلاحا آفتاب مهتاب ندیده هستند.

 در این آموزش قصد داریم به ساده ترین شکل ممکن به شما خانم ها یاد بدیم که چطور به صورت حرفه ای برای شوهرتون عشوه گری کنید.
برای شروع باید بدونید که نیازی به خرید هیچ وسیله ای نیست .

خدا قبلا به صورت مادرزادی همه ی لوازم رو بهتون داده . یه سری لباس لازم دارید که به طور قطع با همین لباس هایی که دارید کارتون راه می افته.
قبلش باید عرض کنم که نمی خوایم موشک هوا کنیم . پس برای یاد گرفتن ناز و عشوه ، نیازی به هوش بالا نیست.

در زیر یک فیلم قراردادیم که چند دقیقه ای دکتر دهنوی راه های بهتر عشوه کردن برای همسر را براتون بیان کرده که حتما ببینید و مطمئنم که خیلی به دردتون میخوره.

 

شما هر حالتی به غیر از حالت خبر دار ( نظامی ) بایستید جنبه ی ناز و عشوه پیدا می کنه !

اگه لباس تحریک کننده پوشیده باشید درجه ی عشوه گری بالا میره .

اگه از دست ها کمک بگیرید به نقطه ی جوش نزدیک میشید . مثلا روی پای راست تکیه کنید .

دست راست رو هم روی کمر ( محل کمربند ) بذارید . گردن رو کمی کج کنید . با گوشه ی چشم اون فلک زده ( شوهر ) رو نگاه کنید .

با دست دیگه با لب ها یا موها یا لباستون بازی کنید.

با شوهرتون رسمی و اداری صحبت نکنید . همیشه وقتی قصد عشوه گری دارید ، نوع حرف زدن تون باید کش دار باشه . حرف های عاشقانه ، درخواست ها ، خواهش ها و غیره رو باید کش دار بگید.
مثلا :
علـی ! منو نیگـاه!
حالت بدن هم مهمه ! همیشه سر به سمت چپ یا راست باید خم باشه . اگه قصد تحریک جنسی ندارید ، ما موهاتون بازی کنید . اگه رابطه می خواید که در شماره یک عرض شد با دست چپ چه کار کنید.

این سبک معمولا زمانی استفاده میشه که هدف از ناز و عشوه تحریک جنسی و آمیزش باشه . این اتفاق معمولا باید ۲ بار در هفته رخ بده .
لباس تحریک کننده بپوشید . بعد برید جلوی شوهرتون . سعی کنید با موج دادن به بدن ، اون قسمت هایی از بدنتون که شوهرتون بیشتر با اونا تحریک میشه رو نمایش بدید .
بهتر اینه یه دفعه لخت نشید . بلکه باید چند دقیقه باید طول بکشه . در واقع باید عذابش بدید . چطوری ؟
فرض کنید شوهرتون مثلا از بالاتنه ی ! شما بیشتر تحریک میشه . میرید جلوش ، اول کمی نمایشش بدید . بعد نشون بدید که اون قسمت رو می خواید لخت کنید . کمی لباس رو پایین بکشید . به چشماش نگاه کنید . با اشاره بهش بگید که به بالاتنه ی ! شما نگاه کنه . حرکات موجی دورانی بدن باید ادامه داشته باشه . حالا کمی بیشتر پوشش اون قسمت رو پایین بکشید . دوباره اشاره و دوران رو ادامه بدید . این روند باید تا زمانی ادامه پیدا کنه که حدود ۸۰ درصد بالاتنه ی شما لخت شده باشه.
حالا موقع حال گیریه !!! پوشش رو کامل بکشید بالا !!!
دوباره شروع کنید . البته با دو برابر سرعت بیشتر . بازم تا حدود ۸۰ درصد پیش برید . کمی مکث کنید و بعد آروم آروم پوشش رو به طور کامل کنار بزنید . بذارید چند لحظه اون قسمت رو ببینه . دوباره غلافش کنید!
برید سراغ اندام بعدی …

اگه موهای بلندی دارید می تونید در حالت ۱ با قسمتی از اونا بازی کنید . اگه قصد آمیزش دارید می تونید بعد از برهنه کردن بالاتنه ، با موهاتون اون قسمت ها رو بپوشونید و حرکاتی شبیه حالت ۳ رو انجام بدید.

این نوع راه رفتن روشی هستش که در اون خانم ها سعی می کنن قدم ها رو روی یک خط بردارند.
این طوری – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
نه این طوری _–_–_–_–_–_–
خانم هایی که شوهرشون از طریق باسن تحریک میشن اگه زنانه راه برن ، فوق العاده برای شوهرشون تحریک کننده تر خواهد بود . اگه می خواید آتیش رو تند تر کنید وقتی قدم راست رو بر میدارید طبیعتا باسن به سمت راست متمایل میشه و بلعکس . حالا شمایی که می خواید تحریک کننده تر باشید موقع برداشتن هر قدم ، باسن رو به مقدار بیشتر به همون سمت ببرید.نکته ۱ : موقعی که باسن رو به سمت چپ رو راست می برید اگه کمی مکث کنید ، مثلا کمتر از ۱۱ ثانیه ، این فرصت رو به شوهرتون می دید که بهتر ببینه ! و بیشتر تحریک بشه.نکته ۲ : خانم هایی که باسن بزرگ دارند می تونن در هر قدم با باسن ضربه ای به چپ و راست بزنن تا با تکون خوردن باسن شوهرشون رو بیشتر تحریک کنن.

فرض کنید می خواید چند تا عکس تحریک کننده در حالت نشسته یا خوابیده از خودتون بگیرید و برای شوهرتون بفرستید . چه کارهایی می کنید ؟!
همون کارها رو موقعی که اون هست انجام بدید . فرض کنید شوهرتون نشسته و این دفعه می خواید در حالت نشسته و خوابیده براش عشوه گری کنید.
می تونید به همون سبک شماره ۳ عمل کنید.

روش های ناز و عشوه گری زیاد هستند . می توانید خودتان روش هایی رو ابداع کنید . چند توصیه ی کلی که در هر نوع عشوه گری کاربرد دارد :
۱ – چشمک زدن با دهان نیمه باز
۲ – حالت دادن به بدن
۳ – کج کردن سر
۴ – خمار کردن چشم ها
۵ – لبخند ملیح
۶ – دهان هرگز نباید بسته بمونه ( نیمه باز )
۷ – گاز گرفتن گوشه لب پایینی
۸ – تمامی حرکات باید آهسته باشه ( مثل صحنه های آهسته ورزشی )
۹ – آرایش کردن
۱۰ – ارسال بوسه از راه دور

۱ – همه ی آقایان مثل هم نیستند . شما با آزمایش و خطا یا پرسیدن از خود شوهر می توانید بفهمید که از چه کاری خوشش میاد و از چه کاری رو نباید انجام بدید.
۲ – با این آموزش و کمی تمرین ، شما در عشوه گری استاد میشید تا حدی که ممکنه شوهرتون به شما شک بکنه! اگه این اتفاق رو پیش بینی می کنید قبل از شروع بگید که یه آموزش عشوه گری پیدا کردم و دارم تمرین می کنم.

منبع:worldi.ir

 

در میان بیماران روانشناسان، یکی از بیشترین مراجعه کنندگان، خانم هایی هستند که به خیال خودشان، همسرشان دیگر به آنها علاقه ندارد. آنها می گویند که همسرم دیگر به من رغبت نشان نمی دهد. آنها حتی میگویند که احساس میکنند که همسرشان از رابطه جنسی با آنها لذت نمی برد.

آیا آنها درست فکر میکنند؟ به نظر روانشناسان، خانم ها برای اینکه بتوانند مانند سال های ابتدای ازدواج، از اهمیت زیادی برای همسر خود برخوردار باشند، باید همان کارهایی را انجام دهند که در ابتدای ازدواج انجام می دادند. چون خود این خانم ها هم بسیاری از وظایف زنانگی خود را از یاد برده اند ولی از طرف مقابل می خواهند شوهرشان مثل روزهای ابتدایی باشد. یادتان باشد که همسر شما، پدر فرزندان شما می باشد و نوع رفتار شما، می تواند در فرزندان شما بسیار موثر باشد.

چند نکته ی بسیار ریز وجود دارد که علاقه مندیم با شما در میان بگذاریم تا از آنها در ایجاد یک زندگی پایدار استفاده کنید.

شما باید بدانید که چگونه می توانید همسرتان را به طرف خود بکشانید. مثلا همیشه بدن خود را در مقابل همسرتان به نمایش نگذارید. در نوع روابط خود، ابتکاراتی به خرج دهید که همیشه برای او جالب و جدید باشد و او نتواند تشخیص دهد. با روشهای متنوع شور و اشتیاق در همسر خود ایجاد کنید. اگر همیشه رفتاری یکنواخت داشته باشید، خب معلوم است که برای او یکنواخت می شوید. شما باید یاد بگیرید که چگونه همسر خود را عاشق کنید.

برای مردان، دیدن بسیار اهمیت دارد. همه چیز در مردان با دیدن جذب یا دفع می شود. و درست برعکس خانمها. عشوه و ناز، برای همسر شما می توند بسیار جذاب باشد. این نوع رفتار، می تواند ساعتهایی پر از نشاط برای شما و همسرتان فراهم آورد که او را از فراری شدن از شما، دور نگه دارد.

اگر بتوانید جذابیت های ظاهری خاصی را برای همسر خود فراهم کنید، می توانید بر دل او تسلط داشته باشید. شما باید از لحاظ تناسب اندام عالی باشید. باید از لحاظ زیبایی بالا باشید. باید پوست و موی زیبا و جذابی داشته باشید. از نظر روحی بسیار قوی و لطیف باشید.

سعی کنید که در جامعه با توجه به اینکه وقار و خوش تیپی خود را حفظ می کنید، ولی ایده های همسر خود را لحاظ کنید و در نظر بگیرید. شما با اینکار، به همسر خود اقتدار داده اید که آنها را بسیار تحت تاثیر قرار می دهد.

سعی کنید به گونه ای با دیگران رفتار کنید که باعث تحریک شدن همسر شما نشود. اگر مجبور هستید که با مردان غریبه تعامل کنید، حتما در نوع لباس پوشیدن و صحبت کردن خود دقت کنید. در مهمانی ها و رفت و آمدهای خانوادگی بسیار به نوع تعامل خود با دیگر مردان دقت کنید. آقایان بسیار حساس هستند و اینکار می تواند رابطه شما را بسیار تحت تاثیر قرار دهد.

آیا شما کاملا علایق همسر خود را می شناسید. یعنی میدانید او چه رنگی را دوست دارد یا چه فیلم یا کتابی را مطالعه می کند. شما باید به نحوی همسر خود را بشناسید که اگر می خواهید کاری برای او انجام دهید، هیچ شک و شبهه ای پیش نیاید. اگر شما در خرید هدیه ای اشتباه کنید، مقصر می شوید. پس سعی کنید کاملا علایق همسر خود را بشناسید.

اکثر خانمها شاکی هستند که هنگامی که شوهر آنها به خانه باز می گردد، برای آنها وقت نمی گذارند. این در حالیست که خانم ها هم در بیشتر مواقع، در خانه و در برخورد با همسرشان، وقت نمی گذارند. شما باید کاملا خود را آماده کنید تا وقتی همسرتان به خانه باز می گردد، همه چیز آماده باشد و او غافلگیر شود.

 خانم ها اکثرا فکر میکنند که رابطه جنسی، مهمترین رابطه با همسرشان می باشد. اما مهمترین رابطه، حفظ اقتدار و احترام همسر می باشد. مردان همیشه دوست دارند مقتدر باشند. این را به خاطر داشته باشید. با او به گونه ای صحبت و رفتار کنید که شوهرتان متوجه شود که چقدر به اقتدار او اهمیت می دهید.

اکثر آقایان، مسائل کاری خود را از همسرشان پنهان می کنند. دلیل آنها هم این است که، زنشان همیشه موج منفی میدهد و سعی میکند که آنها را منصرف کند. اگر شما بتوانید همیشه همسر خود را در مسائل کاری و موفقیت در کار، تشویق کنید، در چشم همسر خود بسیار پر انرژی و مثبت می شوید و او همیشه سعی میکند که شما را در جریان مسائل مختلف قرار دهد تا انرژی بگیرد.

 

آقایان بدانید که با روش های مختلف و آسانی می توانند توجه همسرشان را به خود جلب کنند و با این روش احساسات و عواطف مختلفی به زندگی خود بدهند. ولی جالب اینجاست که خیلی از آقایان این روش ها را نمی دانند.

زنها متاسفانه یا خوشبختانه دوست دارند که محبت همسرشان را ببینند. یکی دوتا محبت برای زنها زیاد قابل باور نیست . ولی اگر آقایان بدانند با کارهای کوچک و ارزان و تکرار زیاد آنها چه اتفاقی در وجود خانم ها می افتد.چطور واسه شوهرم دلبری کنم

اگر زنها مورد محبت زیادی قرار بگیرند خیلی سریع همان را جبران می کنند و حتی محبت بیشتری نسبت به همسر خود می کنند. آنوقت با تکرار این محبت ها ، زن و شوهر، احساس عاطفه و محبت بیشتری نسبت به یکدیگر می کنند.

اکنون مردها چه کارهایی باید انجام دهند؟

۱- به محض رسیدن به خانه سریعا پیش همسر خود بروید و در مورد اینکه در طول روز چه کارهایی انجام داده از او بپرسید.

۲- در مناسبتهای ویژه حتی با یک شاخه گل به خانه برگردید و به همسر خود محبت کنید.

۳-همیشه حواستان به شکل و ظاهر همسرتان، نوع پوشش و لباس های او، و نوع آرایش آنها باشد. زنها خیلی به این مورد حساس هستند.

۴- برای همسرتان وقت بگذارید و در خانه بیشتر از اینکه به تلویزیون و یا تلفن همراهتان فکر کنید، به همسرتان توجه کنید.

۵- در بیشتر مواقع که به خانه بر می گردید ، اگر همسرتان ناراحت است، سعی کنید او را با گفتن جملات زیبا خوشحال کنید.

۶- جمله دوستت دارم را فراموش نکنید.

۷- جلوی بقیه همیشه از همسرتان تعریف کنید.

۸ نظرخواهی از همسرتان را در هرکاری ارجحیت بدهید.

 این کارها برای شما هزینه زیادی ندارد ولی می تواند در روابط همسری شما بسیار موثر باشد.

برای مطالعه بیشتر می توانید از سایت زیر نیز استفاده کنید.

http://besooiekamal.com

ممنونم از مطالب جذاب و دقیقتون😘

از اینکه همیشه همراه ما هستید از شما تشکر میکنیم

ممنون مطلب خوبی بود

عالی تر از عالی کامل بود

برا مجردا بزارید متاهلا می خوان چی کار اخه

شماره روابط عمومی:

09301607871

آدرس:

اصفهان- دروازه تهران- خیابان خرم- خیابان شهیدان شرقی- ساختمان پیام نور

در آموزش همسرداری

نظری بدهید

“همیشه می خواستم برای شوهرم جذاب و دلربا باشم.طوری که در مقابلم نتونه مقاومت کنه و از نظرش من جذاب ترین زن دنیا باشم.اما چطوری؟”

من بهتون میگم! برخی از ترفندها هست که به شما خانم ها کمک می کند که همه جوره زیبا و جذاب باشید .جذاب بودن مستلزم این است که  همه چیز را در بهترین حالتش به تصویر بکشید. بالاتر از همه، به یاد داشته باشید اعتماد به نفس مهم ترین بخش از جذاب بودن برای یک مرد یا یک زن است.

شوخ باشید

 مهم نیست که کجا هستند، مهم این است که جذاب و تعاملی باشید . هیچ کس فکر نمیکنه که یک ربات جذابه!چطور واسه شوهرم دلبری کنم

  دست و بازوی همسر یا نامزدتان را لمس کند. این نشان می دهد که درگیر مکالمه با اون هستید و با این کار  توجه او هم بر روی شما متمرکز می شود.

به حرف های همسرتان گوش دهید و با او تعامل کنید

بخندید و لبخند بزنید

 یک لبخند بزرگ و نشان دادن مروارید های سفید دهانتان یکی از چیزهایی است که اغلب افراد را به شما جذاب میکند.چون نشان دهنده ی اعتماد به نفس. بالای شماست!

حتی اگر دندان های زیبایی ندارید سعی کنید در آینه تمرین کنید که بهترین لبخندی که به چهره تان می نشیند.کدام است؟

همیشه لبخند بزنید و بخندید.با خنده بسیار زیبا تر خواهید بود

 با موهای خود بازی کنید

دست کردن در مو توجه ها را به صورتتان جذب میکند. همسرتان وقتی به صورتتان نگاه میکند بیشتر متوجه حرف هایتان میشود!

سرگرم کننده باشید

وقتی نامزدتان حرف میزند تماس چشمی با او داشته باشید. نشان دهید که به نظرتاتش اهمیت می دهید. به جوک هایش بخندید و حرف هایش را گوش دهید.مظمئن باشید اثرات مثبتش به خودتان بر میگردد.

اجازه ندهید حوصله تان در مکالمه سر برود. سعی کنید مکالمه را شیرین و هیجان انگیز برای خود کنید.این طوری می توانید اعتماد به نفس خود را هم به تصویر بکشد.

لباس هایی که به تنتان می نشیند انتخاب کنید

 مطمئن شوید که لباسی که می پوشیدید به شما می آید و برجسته ها و زیبایی های شما را به نمایش میگذارد.رنگ هایی بپوشید که پوستتان را جذاب تر نشان دهد. .

هر کس بخش های خاصی از بدن خود را بیشتر دوست دارد و به آنها افتخار می کند,پس لباس هایی را انتخاب کنید که اعتماد به نفس شما را افزایش دهد.

علایقتان را دنبال کنید و فعال باشید

وقتی به روز باشید و علایقتان را دنبال کنید تبدیل به یک زن گرم و باحال می شوید. انجام کارهایی که دوست دارید به شما اعتماد به نفس میدهد. این طوری همیشه حرفی برای گفتن دارید و ا طلاعاتتان را می توانید با آدم ها به اشتراک بگذارید.فقط به خاطر داشته باشید,هنگام انجام این کار، لبخند داشته باشید و ژست جذابی به خود بگیرید.

همیشه ورزش کنید و به تناسب اندامتان اهمیت دهید

طبق سنتان رفتار کنید

اینکه دیگر 18 ساله نیستید به این معنی نیست که زیبا و جذاب هم نیستید!فقط به خاطر داشته باشید که با افزایش سن بیشتر به خودتان برسید و مراقب سلامتتان باشید.لباس های دختران نوجوان باعث نمیشود شما هم نوجوان شوید. سعی کنید لباس های جذابی . که مناسب سنتان هست بپوشید که زنانگی شما را بیشتر به نمایش بگذارد!

03 اسفند 1395

30 بهمن 1395

27 دی 1395

09 آذر 1395

05 آذر 1395

16 تیر 1395

26 اردیبهشت 1395

05 مهر 1394

15 شهریور 1394

ایمیل شما نشر نخواهد شد.خانه های ضروری نشانه گذاری شده است. *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

چطور واسه شوهرم دلبری کنم
چطور واسه شوهرم دلبری کنم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *