چطور برای گروه خود لینک بسازیم

 
helpkade
چطور برای گروه خود لینک بسازیم
چطور برای گروه خود لینک بسازیم

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که چگونه می‌توانیم یک لینک دعوت برای گروه تلگرام خود بسازیم و با استفاده از آن سایر کاربران را به گروه خود دعوت کنیم. در این مقاله قصد داریم که به آموزش نحوه ساخت لینک دعوت برای گروه تلگرام بپردازیم. با موبایل کمک همراه باشید.

بیشتر بخوانید: تعمیرات موبایل

همانطور که پیش از این هم در مقاله “آموزش حذف و اضافه کردن عضو در گروه تلگرام“ اشاره داشتیم، شما به دو صورت می‌توانید افراد مختلف را به گروه تلگرام خود دعوت کنید. در روش نخست باید فرد مورد نظر در لیست مخاطبین شما ذخیره شده باشد، اما در روش دوم شما یک لینک دعوت اختصاصی برای گروهتان می‌سازید و از آن به منظور دعوت سایر افراد برای ملحق شدن به گروهتان استفاده می‌کنید. اما شاید ندانید که دقیقا به چه صورت قادر به ساخت لینک دعوت برای گروه تلگرام خود هستید!

ساخت لینک دعوت برای گروه تلگرام به سادگی انجام می‌شود. در ادامه این مقاله نحوه ساخت لینک دعوت برای گروه تلگرام را به شما عزیزان آموزش خواهیم داد. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید. با موبایل کمک همراه باشید.چطور برای گروه خود لینک بسازیم

بیشتر بخوانید: تعمیر آیفون

اگر تمایل دارید که برای گروه تلگرام خود لینک دعوت بسازید و با کپی کردن آن قادر به دعوت افراد مختلف برای عضویت در گروه خود باشید، کافیست که مراحل زیر را به ترتیب طی کنید:

با پیست کردن (Paste) این لینک دعوت در هر کجا که تمایل داشته باشید، سایر افراد ضمن کلیک بر روی آن قادر به ملحق شدن به گروه تلگرام شما می‌شوند.

بیشتر بخوانید: تعمیرات گوشی سامسونگ

جمع‌بندی

همانطور که مشاهده کردید در این مقاله به آموزش نحوه ساخت لینک دعوت برای گروه تلگرام پرداختیم. چنانچه در رابطه با هر یک از بخش‌ها و مراحل شرح داده شده نیاز به توضیحات بیشتری داشتید، می‌توانید از طریق شماره‌های موجود با کارشناسان موبایل کمک تماس حاصل کرده و از آن‌ها راهنمایی دقیق‌تری بخواهید.

بیشتر بخوانید:

قیمت گلس iPhone SE

قطعات گوشی iPhone 6s

قیمت تاچ ال سی دی ام 31

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

برای با خبر شدن از آخرین مطالب ما ایمیل خود را وارد کنید.

سلام خیلی ممنون بابت این مقاله ی عالیتون میخواستم تشکر کنم و در کنار این تشکر وبسایتی با عنوان فروش انواع لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر و دیگر محصولات با امنیت بالا و خیال آسوده از آن خرید کنید که نشانی آن http://WWW.BAZARKISH.COM می باشد .
ممنون بابت وقتی که در اختیار من گذاشتید .

سلام😍ممنونم از شما و سایتتون😙😚

سلام رباط نظر سنجی برای گروه

نشانی دفتر مرکزی موبایل کمک: تهران، خیابان جمهوری، نرسیده به خیابان حافظ، خیابان لاله، پلاک 9، واحد زیر همکف (1-)

با تشکر، ایمیل شما ثبت شد.

تماس بگیرید

برای تغییر دادن لینک گروه خود باید مسیل بالا را مجدد دنبال کنید و گزینه Revoke Link ا انتخاب کنید

سلام چرا وقتی copy link میزنم کسی نمیاد تو گروهم مرحله دیگه ای نداره؟

سلام
لینک رو باید به اشتراک بذاری …

چطور برای گروه خود لینک بسازیم

سلام چرا لینک گروهم خودبه خود باطل میشه تا لینکی میذارم بعد چند روز باطل میشه

تمامی حقوق مادی و معنوی قالب، مطالب و تصاویر متعلق به براتو می باشد.

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

چطور برای گروه خود لینک بسازیم

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

دسته‌بندی نشده

آموزش اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در تلگرام

آموزش ترفندهای تلگرام

پیشنهاد ما

شبکه‌های اجتماعی

آموزش یوتیوب

آموزش جامع ترفندهای اینستاگرام

آموزش بازاریابی و تبلیغ در اینستاگرام

معرفی

داستان موفقیت

اخبار

آموزش تلگرام

پیامرسان‌ها

آموزش لینکدین

چطور باید لینک کانال یا گروه تلگرام خود را پیدا کنیم؟ این سوالی است که همیشه مشتریان ما هنگام تبلیغات در تلگرام می‌پرسند. به همین دلیل بود که تصمیم گرفتیم یک آموزش کامل در این مورد منتشر کنیم تا به شما در مورد نحوه ساختن لینک جوین برای یک گروه یا کانال تلگرام را بگوییم. حالا شاید بپرسید منظور از لینک جوین تلگرام دقیقاً چیست؟ لینک جوین یک آدرس برای کانال شماست که با کلیک بر روی آن، کاربر بلافاصله عوض کانال / گروه شما می‌شود.

با من همراه باشید تا بیشتر در مورد لینک های عادی و جوین تلگرام صحبت کنیم.

همانطور که متوجه شدید، لینک جوین باعث می‌شود کاربر بلافاصله عضو کانال تلگرام شما شود. پس استفاده از آن می‌تواند در بازخورد تبلیغات شما نتیجه بسیار مثبتی داشته باشد و کاربران بسیار بیشتری را تبدیل به ممبر کانال تلگرام شما کند. البته، تبلیغات تنها استفاده لینک جوین نیست. کاربرد دیگر این لینک زمانی است که شما قصد خرید ممبر برای کانال تلگرام خود را دارید. در این هنگام، شما باید یک لینک جوین در اختیار ما (یا هر کس دیگری که با او کار می‌کنید) قرار دهید و بنابراین باید طرز ساختن این لینک ها را بلد باشید.

در این بخش در مورد انواع لینک های تلگرامی و تفاوت آنها صحبت می‌کنیم. البته، اگر اجازه بدهید، ابتدا در مورد کانال های تلگرامی صحبت کنیم و بعد به سراغ گروه ها برویم. هر کانال در تلگرام، دارای یک آدرس مخصوص به خودش است که به نام آی دی (ID) شناخته می‌شود و با علامت @ مشخص می‌شود. شما هم حتماً این آدرس‌ها را دیده‌اید. برای مثال یکی از دوستان شما آدرس کانال @Jushe_Shirin را برای شما ارسال کرده است. این لینک عادی یک کانال است که شما در ابتدای ساختن کانال باید به تلگرام بدهید و به راحتی هم می‌توان آن را پیدا و حتی عوض کرد. کافی است وارد اطلاعات کاربری خود بشوید.

اما مساله اینجاست که وقتی کسی روی این لینک کلیک کند، فقط وارد کانال شما می‌شود و تازه باید دکمه عضویت (Join) در انتهای صفحه را فشار دهد تا عضو کانال شما شود. و خب، بسیاری مواقع پیش می‌آید که شخصی کانال شما را دوست داشته باشد، اما فراموش کند این دکمه را فشار دهد. ولی راه دیگری هم وجود دارد.

دکمه عضویت (join) برای کانال های تلگرامی است که در دسترس همگان هستند و اصطلاحاً به آنها کانال عمومی (public) می‌گویند. اما وقتی که یک کانال خصوصی (private) باشد و همه نتوانند در آن عضو شوند، مساله کمی فرق می‌کند. اگر یک کانال تلگرام خصوصی باشد، دیگر خبری از یک آی دی مثل @jazabha نیست. بلکه شما یک آدرس (یا بگوییم لینک) خواهید داشت که مخاطب با کلیک بر روی آن، بلافاصله عضو کانال خصوصی شما می‌شود. بدون اینکه لازم باشد دکمه Join را بزند (یک گروه تلگرام هم دقیقاً همینطور کار می‌کند.) و همانطور که گفتیم، این لینک های تلگرامی به عنوان لینک جوین شناخته می‌شوند.

و اما خبر خوب چیست؟ یک راه وجود دارد که حتی اگر کانال شما یک کانال عمومی تلگرام است، باز هم برای آن یک لینک جوین بسازید که دقیقاً عملکردی مشابه لینک گروه ها و کانال های خصوصی تلگرام دارد. به زودی این موضوع را به شما آموزش می‌دهیم.

خب، حالا که به خوبی با تفاوت لینک کانال های عمومی و خصوصی تلگرام آشنا شدید، وقت آن است که به سراغ آموزش اصلی خودمان برویم که یعنی نحوه ساختن لینک جوین برای یک کانال عمومی. اما ابتدا ذکر دو نکته حائز اهمیت است. نکته اول اینکه ساخت لینک جوین فقط از طریق تلگرام اندروید و دسکتاپ (کامپیوتر) ممکن است. یعنی نمی‌توان لینک جوین یک کانال را به کمک تلگرام آیفون ساخت. نکته دوم هم اینکه عضویت اتوماتیک فقط در گوشی ها اتفاق میافتد و بنابراین روی کامپیوتر، عملکرد لینک ساخته شده را تست نکنید.

من در ادامه این مسیر را به صورت قدم به قدم با شما طی می‌کنم. توجه داشته باشید که هر چند آموزش من بر اساس نسخه کامپیوتر تلگرام انجام می‌شود، اما برای نسخه اندروید تلگرام نیز شما مسیر مشابهی را طی می‌کنید.چطور برای گروه خود لینک بسازیم

قدم اول: اولین کاری که باید انجام دهید، این است که کانال عمومی خود را تبدیل به کانال خصوصی کنید. برای اینکار، وارد صفحه اطلاعات کانال خودتان بشوید و بر روی نوشته edit در بالا سمت راست صفحه کلیک کنید. در گوشی های اندرویدی، گزیه تنظیمات با علامت چرخ دنده نمایش داده می‌شود.

قدم دوم: از طریق بخش تنظیمات در تلگرام کامپیوتر خود، گزینه change public channel را بزنید. در گوشی های اندرویدی نیز، شما باید گزینه channel info را فشار دهید.

قدم سوم: در صفحه ای که باز می‌شود، شما میتوانید نوع کانال خود را انتخاب کنید. گزینه private channel را فشار دهید و نگران هیچ چیز هم نباشید.

قدم چهارم: زمانی که شما گزینه خصوصی را انتخاب می‌کنید، بخش Link صفحه تنظیمات تغییر می‌کند و دیگر یک آدرس ساده نیست. کافی است روی این لینک کلیک کنید (یا در گوشی خود آن را لمس کنید) تا به صورت اتوماتیک کپی شود.

قدم پنجم: حال کافی است گزینه Cancel را فشار دهید تا کانال شما بدون هیچ تغییری (به صورت عمومی) باقی بماند.

تبریک می‌گویم. شما اکنون صاحب یک لینک جوین مستقیم برای کانال عمومی خود هستید که هر زمان کسی روی آن کلیک کند، بلافاصله عضو کانال شما می‌شود. (البته فقط در گوشی و نه کامپیوتر)

همانطور که گفتیم، تلگرام نسخه های متعددی دارد که تفاوت های جزئی نسبت به هم دارند. اما مسیر کلی ساخت لینک جوین در تمام آنها یکی است. (در ضمن، فراموش نکنید که ساخت لینک جوین در گوشی های آیفونی ممکن نیست.)

در نهایت، اگر سوالی در مورد ساخت لینک جوین تلگرام برای شما پیش آمد و در مسیر خود کمی سردرگم شدید، می‌توانید این سوال را از طریق بخش نظرات با ما مطرح کنید.

سلام آقای صادقی کلیدسیو هم زدم الان متاسفانه نه لینک جوین ونه باآیدی کانال نمیشه واردکانال شد من کانال روتولپتاب ایجاد کردم لطفا راهنمائی فرمائید.ممنونم

سلام و تشکر .من کانال جدید تلگرامم را در گوشی اندروید ساختم ولی نمی تونم این دو را با هم مرتبط کنم .میخواهم آدرس تلگرام رو بزنند وارد تلگرامم بشن .ولی نمی دونم چطور ؟ راهنمایی کنید لطفا

من اسم کانالم شیک وخاص تهران بود،کانالمو خصوصی کردم ،الان میخوام عمومی کنم با همون ایدی شیک.وخاص تهران ،ولی نمیشه،توروخدا کمک کنید،پیج کارمه.توو اینستام باهمین اسم هست که لینکشو توو بیو زدم،ولی دیگه وارد کانال نمیشه😭

سلام، وارد تنظیمات کانال بشید. اگر دسترسی رو دارید روی سه نقطه کلیک کنید، گزینه manage channel رو انتخاب کنید. تو این مرحله گزینه channel info رو انتخاب کنید و در نهایت از انتهای صفحه گزینه public channel رو انتخاب کنید.

با سلام و وقت بخیر بابت راهنماییتون سپاسگذارم,یک سوال برام پیش اومد,بعضیها لینک کانالشون رو میفرستن و ب همراه اون لینک عکس کانالشون و تبلیغات و نوشته های پروفایل کانالشون نیز به همراهش هست اون چطوریه؟

سلام، لینک خصوصی تلگرام رو که ارسال کنید، پیش نمایش از جزییات کانال نشون داده میشه. موقع ارسال لینک باید چند ثانیه صبر کنید تا پیش نمایش نشون داده بشه و بعد متن رو ارسال کنید.

فائزه خانم خیلی گلی >مشکلم حل شد اما هنوز مشکل اینو دارم که بیشتر از ۲۰۰ نف رو نمیشه جوینت اجباری کرد .از طرفی خیلیها که خودشونو حذف کردن جاشون توی ۲۰۰ نفر کمتر میشه و بجای اونا چطوری با جوینت اجباری جایگزین اضافه کنم . اصلا میشه که بیش از۲۰۰ نفر رو جوینت اجبای کرد. یا اصلا چطور میتونم برای همه آدمای منتخب از دفتر چه تلفنم لینک گروهی و یکجا بفرستم تک تک خیلی سخته ۱۰۰۰ نفرن.

سلام، بیشتر از ۲۰۰ نفر رو نمیتونید انتخاب کنید. برای ارسال یکجا هم محدودیت وجود داره.

سلام من اکانتی که باهاش کانالمو ساختم پاک کردم و اون خط رو هم ندارم و هیچجوره نمیتونم دوباره با اون خط تلگرام بزنم.ولی دوتا اکانته دیگم ادمین کانال هسن سوال اینه که ادمین نمیتونه لینک کانال بسازه؟؟؟باید چیکار کنم؟

سلام، باید موقع ادمین کردن این دو شماره گزینه‌هایی که برای مدیریت کانال هست رو برای همه کارها فعال می‌کردید.

سلام.من سازنده کانال خودم هستم ولی متاسفانه بخاطرتغیرشماره دیگه توان استفاده ازتنظیمات کانالم نیستم ونمیتونم تغیرلینک عمومی وخصوصی بدهم ولینک جوین بسازم.ایاراهی داره من دوباره بتونم بعنوان سازنده کانالم به تنظیمات دسترسی پیداکنم؟؟ممنون میشم راهنمایی کنید درضمن شماره ای تغیردادم شماره مجازی روسیه بودویکباربیشتررمزنمیدادوبهمین خاطرمشکل پیش امد

سلام، با تغییر شماره همچین مشکلی پیش نمیاد. احتمالا دیلیت اکانت کردین. راهی فعلا برای این کار وجود نداره. باید دسترسی به ویرایش لینک رو برای این ادمینی که الان دارید توسط سازنده تعیین میکردید.

با سلام در تلگرام مشغول کار یا بازدید هستی ناگهان با یک کانال تبلیغی روبرو میشوی و درخواست جوین می دهند این کار را چگونه انجام می دهند من هم میخواهم کانال خود را اینگونه تبلیغ نمایم و گسترش دهم

سلام، این امکان دیگه فراهم نیست.

ببخشید نمیشه میزنه درست نیست چکار کنم لینک دعوت درست بشه

سلام، لینک رو درست کپی کنید حتما روی گزینه سیو کلیک کنید که ذخیره بشه.

بسیار عالی بود.👌👌👌👌👌ببخشید امکانش هست اگه سوالی در مورد تلگرام داشتم ازتون بپرسم؟

سلام، بله هر سوالی داشتید میتونید بپرسید.

aliii bod mrci

سلام ببخشید من یه مشکلی دارم من یه کانال زدم و میخام ایدی و یا لینک کانالمو تو قسمت بیو تلگرام بزارم وقتی اینکارو میکنم تو تلگرام اصلی و هاتگرام و چندتا دیگ تو قسمت بیو اون لینک و ایدی رو باز نمیکنه ولی تو تلگراف و پلاس مسنجر لینکو به صورت ابی رنگ میاره و باز میکنه میشه لطفا راهنمایی کنید ممنون

سلام، لینک رو به صورت https:// وارد کنید.

سلام .من دارم کانال برای شرکت درست میکنم .وقتی میزنم عمومی لینک بهم نمیده بقیه مراحلش انجام نمیشه لطفا راهنمایی کنید ممنون

سلام، باید روی گزینه لینک خصوصی(private channel) کلیک کنید تا لینک رو بهتون بده و بعدش که کپی کردید گزینه public channel رو برای عمومی کردن اکانت انتخاب و روی دکمه سیو کلیک کنید.

سلام با عرض خسته نباشین یک سوال داشتم من کانالهایی میبینم که زیر فیلمهاشون یک لینک کوتاه گذاشتن و نوشتن لینک دانلود فیلم وقتی روی لینک میزنیم وارد یک صفحه جوین میشویم که مال خود کانال که اگر جوین بزنیم وارد کانال میشیم چحوری منم میتونم واسه کانالم همچین لینک جوین درست کنم

سلام، باید از ربات دکمه شیشه‌ای استفاده کنید. سرچ کنید چند مدل مختلف از این ربات‌ها وجود داره.

سلام و ممنون از شما مطالب عالی و مفیدهستن تشکر از زحماتتون

سلام ممنون از اموزشتون ببخشید من همینکار رو کردم دوستام نمیتونن وارد بشن و تازه میگن لینک کامل براشون مینویسه این کانال به نظر وجود نداره ممنون میشم رانمایی کنید

سلام، لینک رو اشتباه وارد کردید.

سلام.واقعا دمتون گرم

من آخرین مرحله را برای ساخت کانال تلگرام جوین دار رفتم ولی در آخر کلمه cancel وجود نداشت برای ساخت کانال جوین دار تلگرام من تلگرام طلایی است

سلام، لینک رو که کپی کردید روی گزینه Public channel کلیک کنید تا کانال به حالت عمومی برگرده و تنظیمات رو ذخیره کنید.

خب حالاگربخوایم هربار لینک روتغییربدیم…بایدچیکارکنیم؟؟؟☹☹

سلام، مجددا همین مراحل رو طی کنید. اگر دکمه cancle نشون ندارد بهتون لینک رو که کپی کردید روی گزینه Public channel کلیک کنید تا کانال به حالت عمومی برگرده و تنظیمات رو ذخیره کنید.

سلام وقتتون بخیر ببخشید من نزدیک دوساله تلگرامم ریپورته ،دیگه دارم کلافه میشم ،چه کار کنم که باز شه و رفع ریپورت شم!؟ رباتش رو هم استفاده کردم درست نشده متاسفانه

پاک کنید از اول نصب کنید

سلام وقتتون بخیر توضیحاتتون خیلی واضح بود اما یه مشکلی پیش اومده ،وقتی لینک رو کپی کردم و دکمه عمومی رو زدم و قسمت لینک گزینه پیست رو زدم و خواستم تیک رو یعنی تایید رو فشار بدم ،قبول نکرد این لینکم رو ،نوشت لینک غیر قابل قبول ،مشکل چیه؟ میخواستم ادرس لینکم رو تو بیو پیج اینستام بذارم اما نمیتونم .میشه راهنماییم کنید؟

سلام، از سایتای کوتاه کننده لینک استفاده کنید. به سایت yon.ir برید و لینکتون رو اونجا تو کادر مشخص شدذه پیست کنید. بعد بهتون یک لینک کوتاه میده که میتونید اون رو تو پروفایلتون بذارید

سلام یه سوال داشتم ،چطور تو گوشی های اندروید می تونیم برای پست های کانال عمومیمون لینک کوچک درست کنیم که در پایین هر پست لمس کنی و جوین شی؟؟؟

سلام، برای این کار باید از ربات‌های دکمه شییشه‌ای استفاده کنید. جستجو کنید چندین مدل مختلف ازشون وجود داره.

عجیبه ک توی گوشیه اندرویدیمم همین مشکل و دارم

سلام کانالم edit public link نداره با pc رفتم

سلام، تلگرام رو به آخرین نسخه آپدیت کنید.

من کانالی داشتم که دلیت کردم ولی الان که ادمین کانال خودم هستم گزینه ای برا دسترسی به لینک خصوصی وجود نداره ایا راهی هست که بتونم برا کانالم لینک خصوصی بسازم؟

سلام، خیر راهی وجود نداره. باید دسترسی کامل به کانال داشته باشید.

من مدیر یه کانالم ولی چون دلیت زدم نمیتونم قسمت ساختن لینک خصوصی رو ببینم و بهش دسترسی ندارم راهی هست که بتونم بسازم؟ اینم بگم از طریق ادمینای که برا کانالم انتخاب کردم خودم ادمین کانالمم بعد از دوباره ساختن اکانتم

سلام، اگر دسترسی کامل به اکانت داده باشید میشه اما اگه نداده باشید راهی براش وجود نداره.

سلام من گروه تلگرامی درست کردم و این کاری که گفتید رو نمیشد پیاده کرد و وقتی کانال تلگرامی درست کردم این گزینه هایی رو که گفتید داشت سوالم اینه تفاوت کانال و گروه چیه ؟ کدوم بهتره

سلام، گروه برای ارتباط چندین نفره است. اما کانال یک صفحه است که عده‌ای قادر به ارسال پست هستن و بقیه که تو کانال عضو هستن فقط میتونن مطالب رو ببینن و امکان ارسال ندارن.

سلام. اگر از این طریق لینک رو جویند کنم. کانال برای اعضا ناشناخته نمیشود؟

سلام، خیر

سلام و وقت بخیر با روشی که شما گفتید من لینک جوین کانال رو ساختم اما وقتی لینک جوین رو انتهای یک پست کپی میکنم عکس پروفایل کانال هم بصورت خودکار به اون پست اضافه میشه!!! آیا میشه کاری کرد تنها لینک جوین اضافه بشه ؟

سلام، موقع ارسال پست چند لحظه صبر کنید پیش نمایش لینک کانل نشون داده میشه، روی ایکن ضربدر که کلیک کنید از این حالت خارج میشه و میتونید بدون نمایش عکس، نام و توضیحات کانال فقط لینک خصوصی رو در انتهای پست‌ها درج کنید.

سلام و خدا قوت. درمورد ساخت لینک جوین اصلا گوشی من هیچکدوم از گزینه هایی که گفتینچ رو باز نمیکنه؟چراا؟ با تشکر

سلام، برنامه تلگرام رو به آخرین نسخه آپدیت کنید.

سلام اون قسمت که گفتید بهد لمس روی لینک وقتی لینک کپی شد گزینه کنسل را بزنید .گزینه کنسل برای من نیومد ممنون

سلام، بعد از کپی کردن لینک میتونید گزینه public channel رو انتخاب کنید و سیو کنید.

بعد از دیدن لینک برای من کنسل یا سیو نمی آید و وقتی خارج میشوم کماکان مثل سابق است

سلام، لینک رو که کپی کردید روی گزینه Public channel کلیک کنید تا کانال به حالت عمومی برگرده و تنظیمات رو ذخیره کنید.

سلام وقتی کانال خصوصی رو انتخاب کردم و لینک جوین ظاهر شد گزینه کنسل برام نمیاد تا کانال عمومی انتخاب کنم

سلام، توی این مرحله کافیه بعد از کپی کردن لینک خصوصی گزینه public channel رو انتخاب کرده و سیو کنید که کانال به حالت عمومی برگرده. لینک خصوصی هم کار میکنه.

سلام وقت شما بخیر من یک کانال زدم می‌خوام ممبر کانال افزایش بدم چه کارای باید انجام بدم با تشکر از مدیریت سایت

سلام، برای بالا بردن ممبر کانال تلگرام باید محتوای خوب و با کیفیت تولید کنید که کاربرها دوست داشته باشن و به مرور اعضا بیشتر بشه. خدتون هم میتونید با اشتراک گذاری پست داخل گروه ها و همچنین تبلیغات تو کانال‌های دیگه تعداد اعضا رو بیشتر کنید.

مال من کنسل و سیو نداره چیکارکنم

سلام، لینک رو که کپی کردید روی گزینه Public channel کلیک کنید تا کانال به حالت عمومی برگرده و تنظیمات رو ذخیره کنید.

سلام بابت توضیحاتتون خیلی ممنون واقعا عالی بود ولی دو تا سوال برام پیش اومده من با سیستم عامل اندروید دارم کار میکنم من کانالم اصلا قسمت edite publice نداره چیکار باید کنم؟ و سوال دوم این که من اکانتی که باهاش کانالو ساختم دلیت کردم و الان با یه اکانت دیگه ادمین کانالم برای انجام این کار حتما باید سازنده کانال باشم یا ادمین باشم کافیه؟ ممنون میشم اگه جواب بدین❤

سلام، شما نیازه که سازنده کانال باشید، در صورتی که این اکانت دسترسی کامل رو برای مدیریت لینک داشته باشه فقط میتونید این کار رو انجام بدین. چون میگید نشون نمیده، مطمئنا دسترسی به این قابلیت موقع ادمین کردن رو فعال نکردید.

سلام مطب بسیار عالی ممنونم واقعا فقط یک سوال داشتم که تو هیچ جای دیگه پیدا نکردم اگر جواب بدین ممنون میشم من یک کانال عمومی درست کردم و دقیقا به طریقی که آموزش دادید لینک جوین ساختم اما وقتی لینک رو پایین پست هام میذارم به طور خودکار یک پیشنمایش از عکس کانالم زیرش نمایش داده میشه اما من نمی خوام این چیز بیاد تو کانال های دیگ هم دیدم پیشنمایش براشون نمیاد زیر پست ها نمی دونم چیکار باید بکنم؟ خیلی ممنون میشم اگ جواب بدین:)

سلام، موقع ارسال پست کمی که صبر کنید پیش نمایش رو قبل از ارسال بهتون نشون میده. کنار پیش نمایش یک آیکون ضربدر قرار داره که اگه روی اون کلیک کنید دیگه پیش نمایش رو توی پست ارسالی نمایش نمیده.

با عرض سلام و خسته نباشید، سوالی برام پیش اومده بود، خیلی ذهنم رو مشغول کرده بود، بعد از چند روز سرچ کردن در آموزش سایتهای دیگه و دیدن سوالات کاربران، نتونستم به جواب سوالم برسم، به علاوه فکرم بیشتر هم درگیر شد، تا اتفاقی امروز با سایت شما آشنا شدم، نمیخوام اغرق کنم ولی بی نهایت ممنون از آموزشتون، بالاخره جواب سوالم رو گرفتم، اینکه چرا با این همه توضیحات داده شده در مورد تفاوت کانال خصوصی و عمومی، چه از نظر جستجو، بلافاصله عضو شدن، دیده نشدن کانال تا قبل از عضو شدن، و غیره، ولی برای من برعکس عملکرد هر دو کانال عین هم یکجور بود، در حالیکه جواب سوالم فقط یک چیز بود و اون استفاده من از کامپیوتر، نکته ای که شما در آموزش بالا با متن ضخیم تر، به اون اشاره کردید، نکته ای که بعضی سایتهای دیگه حتی با وجود آموزش کامل، از اون غافل بودن، شاید هم بوده ولی من شخصاً به چشمم نخورد، خواستم از این طریق تشکری کرده باشم و اگر زحمتی نیست دو تا سوال مفصل بپرسم. ۱- چنانچه کانال در ابتدا شخصی باشه بعد اون رو عمومی کرده باشیم و حالا بخوایم برای داشتن لینک جوین مورد نظر طبق آموزش بالا اون رو به خصوصی و بعد عمومی تبدیل کنیم مشکلی نداره؟ و اما با توجه به توضیحات گفته شده در بالا، چون من دارم از کامپیوتر استفاده میکنم، حتی اگر روی لینک جوین کانال شخصی هم کلیک کنم، همون لحظه عضو نمیشم، بلکه میتونم مثل لینکهای عادی، اول کانال رو ببینم، بعد در صورت تمایل با کلیک کردن روی گزینه جوین در پایین صفحه، عضو بشم، اما تا حالا کلا “دو” بار برام پیش اومده که بعد از کلیک این اتفاق نیوفتاده، و بر عکس گذشته به جای دیدن کانال، وسط صفحه کادری باز شده که ازم خواسته جوین بشم تا بتونم تو کانال رو ببینم، الان که آموزش بالا رو خوندم این حدس رو زدم، اون “دو” تا لینک جزء اون دسته از لینکهای کانال شخصی بودن که به عمومی تبدیل نشدن و همون تعریف خودشون رو دارن، فرق میکنن، طوریکه اگر با کامپیوتر هم باشیم باید عضو بشیم تا بتونیم تو کانال رو ببینیم، منتها چون من با گوشی نیستم همون لحظه عضو نشدم، بجاش برام کادر جوین وسط صفحه باز شده تا در صورت عضو شدن بتونم داخل کانال رو ببینم. ۲- آیا درست حدس زدم یا دلیلش چیز دیگه هست؟ شرمنده، میدونم وقتتون رو خیلی گرفتم ولی لطف میکنید اگر راهنمایی کنید. با تشکر.

سلام مهدی جان

چقدر طولانی بود نظرت 🙂 خیلی طول کشید خوندم. اول که ممنون بابت لطفی که به ما داری. ما تمام تلاشمون رو کردیم که موضوع رو کامل باز کنیم. در مورد سوالت هم، دقیقاً همون چیزی هست که گفتی. یعنی اگر ماهیت کانال خصوصی باقی بمونه، همچنان جوین شدن در کامپیوتر هم با پرسش انجام میشه. اما اگر خصوصی نباشد، کارکردش دقیقاً مثل یک لینک عادی خواهد بود.

با سلام، از بابت جواب تشکر، لطف کردید.

سلام ووقت بخیروتشکرازسایت تون: من هم تو لپ تاب یه کانال درست کردم الان نه با ایدی ونه با لینک جوین نمیشه وارد کانال شد چند روزه گیج شدم توی سایتهای مختلف هم گشتم ولی مطلبی پیدانکردم .اگرآقای رهبری ویاهرکدوم ازدوستان لطف کنن کمک کنن ممنون میشم. اول اینکه اصلا توی لپ تاب میشه کانال ایجادکردکه همون کارایی گوشی روداشته باشه ؟ دوم الان من چیکارکنم تا کانالم بالینک جوین فعال شه ؟ ( اگرامکان داره فوری ) بینهایت ازلطفتون سپاسگزارم

سلام، باید روی دکمه سیو ذخیره کنید تا این امکان فراهم باشه. فرقی هم در نسخه موبایل و دسکتاپ نداره.

متاسفانه کانال من اصلا قسمت edit public link نداره؟ چه کار باید بکنم؟

سلام، با چه دستگاهی دارید این کار رو انجام میدید؟

کاناله منم همینطور چ با گوشی چ با کامپیوتر

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

همین حالا شرکت کنید

تهران فاطمی غربی کوچه خزان پلاک 2

021-41897111

didogram.co@gmail.com

همکاران ما پاسخگو شما خواهند بود

همکاران ما پاسخگو خواهند بود

نیاز به مشاوره دارید؟

ارسال

چگونه در تلگرام لینک گروه بسازیم؟ در این مقاله روش ساخت لینک گروه برای شما عزیزان آموزش داده خواهد شد . شما می توانید در بخش آموزش تلگرام زوم تک ، آموزش های کاربردی در مورد تلگرام را مطالعه نمایید . با ما همراه باشید.

امروزه بسیاری از فروشندگان و شرکت ها و حتی افراد عادی هستند که برای خود در تلگرام گروه تشکیل می دهند ، گاه دوست دارند که این گروه برای خود لینکی داشته باشد تا کاربران با لمس آن وارد گروه شوند . در ابتدا باید بدانید این کار تنها توسط مدیر گروه انجام می گیرد و اصلا کاربران نمی توانند این کار را انجام دهند : اگر شما هم گروهی دارید که دوست دارید برای آن لینکی بسازید با ادامه این پست با ما همراه باشید :

1) برای خود گروهی بسازید
2) سپس در قسمت بالا صفحه برروی عکس مربوط به گروه کلیک کنید

3) در این قسمت بر روی Add member کلیک کنید

4) در صفحه ای که برای شما باز می شود بر روی Invite to Group via Link کلیک کنید .چطور برای گروه خود لینک بسازیم

هم اکنون مشاهده می کنید که لینک گروه برای شما ساخته شده است . اگر قصد دارید لینک گروه را کپی کنید می توانید از گزینه Copy Link کلیک کنید . در صورتی که میخواهید لینک را تغییر دهید باید مراحل از اول اجرا نموده و سپس گزینه Revoke Link را بزنید . اگر میخواهید لینک را انتشار دهید باید Share Link را کلیک نمایید .

به کانال ماهم عضو بشید اسمش سایلنس هست تازه گپ هم داریم @SiLeNcE_DnS

❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ ❤️ خنده بر هر درد بی درمان دواست یه کانال زدیم پر از طنز و سرگرمی و خنده باحال و هیجان انگیز عضویت رایگان است @Televaneh جوین بدین خیلی باحاله

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.

 + 
هفت
 = 
15

.hide-if-no-js{display:none !important;}


نام کاربری یا ایمیل *


کلمه عبور *

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:


ورود

تلگرام یک پیام‌رسان سریع و امن است که بسیاری از افراد در سراسر جهان از آن استفاده می‌کنند.telegram برای ایجاد ارتباط‌های بیشتر بین افراد سرویس‌های مختلفی چون کانال‌ها و گروه‌های تلگرامی را ارائه کرده است.چطور برای گروه خود لینک بسازیم

گروه‌های تلگرامی ابزاری قدرتمند هستند که امکان ایجاد ارتباط بین 100000 نفر را امکان‌پذیر می‌کنند. دوستان، آشنایان، همکاران و دانشجویان می‌توانند از این سرویس تلگرامی برای انتقال اطلاعات، عکس، ویدئو، پیام متنی و صوتی استفاده کنند و با یکدیگر به طور رایگان در ارتباط باشند.

telegram قابلیت‌های مختلفی را برای گروه‌های تلگرامی طراحی کرده است که کاربران با استفاده از آن‌ها راحت‌تر می‌توانند ارتباط برقرار کنند. برخی از این قابلیت‌ها به این شرح هستند:

آموزش ساخت لینک برای گروه تلگرام

همان‌طور که گفته شد یکی از قابلیت‌هایی کهtelegram در اختیار مدیر گروه‌ها قرار می‌دهد، امکان ایجاد لینک دعوت است. ادمین با استفاده از آن می‌تواند افراد بیشتری را عضو گروه خود کند. اگر شما نیز به‌عنوان یک ادمین می‌خواهید لینک گروهتان را برای افراد مختلف بفرستید، با ما همراه شوید. ما در این آموزش چگونگی آموزش ساخت لینک برای گروه telegram را به‌طور گام‌به‌گام و تصویری شرح خواهیم داد.

1.ابتدا برنامه را اجرا کنید و وارد گروه مدنظرتان شوید. سپس از قسمت بالای صفحه روی نام گروه کلیک کنید.

آموزش ساخت لینک برای گروه تلگرام

2.در این صفحه شما می‌توانید اعضای گروه را ببینید، برای یافتن لینک گروه روی گزینه Add member کلیک کنید.

آموزش ساخت لینک برای گروه تلگرام

3.در نوار بالایی صفحه روی Invite to Group via Link کلیک کنید.

آموزش ساخت لینک برای گروه تلگرام

4.در این صفحه شما می‌توانید لینک گروهtelegram را ببینید. در قسمت پایین صفحه چند گزینه وجود دارند که با کلیک بر روی هرکدام عملیات خاصی انجام می‌شود.

آموزش ساخت لینک برای گروه تلگرام

5.با کلیک روی گزینه اول یعنی Copy Link لینک گروه در حافظه موقتی clipboard گوشی‌تان ذخیره می‌شود و شما می‌توانید در هر جای دیگر گوشی آن را paste کنید.

آموزش ساخت لینک برای گروه تلگرام

6.با کلیک روی گزینه دوم یعنی Revoke Link شما لینک را باطل می‌کنید و از این به بعد کسی نمی‌تواند با استفاده از این لینک وارد گروهتان شود.

آموزش ساخت لینک برای گروه تلگرام

7.با کلیک روی گزینه سوم یعنی Share Link شما می‌توانید لینک گروه telegram را از طریق برنامه‌های دیگر و در شبکه‌های اجتماعی که عضو آن هستید با افراد دیگر به اشتراک بگذارید.

آموزش ساخت لینک برای گروه تلگرام

به ‌این ‌ترتیب شما با موفقیت توانسته‌اید لینک گروه telegram بسازید و از آن برای تبلیغ گروهتان استفاده کنید.

شما نیز میتوانید جهت کسب اطلاع از ساخت لینک برای سوپر گروه به پست ” ساخت لینک برای سوپر گروه telegram ” مراجعه نمایید.

kookmobileoffice@gmail.com

02167319-02165011022-02166757579-02166761969-02165011024

متفاوت اندیشیده ایم.


ورود
پنل کاربری

مسنجر تلگرام که این روزها بین کاربران بیشترین محبوبیت رو پیدا کرده قابلیت های زیادی داره که یکی از این قابلیت ها ایجاد گروه هایی تا 5 هزار عضو و … هستش . در صورتی که گروه دارید برای افزایش عضو راه های مختلفی وجود داره که یکیش دعوت از طریق لینک گروهه که ما در این مطلب طریقه به دست آوردن لینک رو بهتون آموزش میدیم . با ما همراه باشید .

نکته : برای به دست آوردن لینک گروه باید سازنده گروه باشید . سایر مدیران قادر به دسترسی به بخش لینک نخواهند بود .

چطور برای گروه خود لینک بسازیم

پیشنهاد من :

لینک کوتاه مطلب

 

 

دستت طلا🌹

عزیزی موفق باشی

سلام . وقت بخیر‌‌ ببخشید‌ بهترین راه برای افزایش تعداد عضو گروه در تلگرام چیه بغیراز لینگ. ممنون میشم اگه کمکم کنین

سلام
میتونید به دوستاتون بگید مخاطباشونو اد کنن
فعالیت مدیرای گروه بالا باشه و موضوع گروهم خوب باشه باعث جذب میشه
میتونید لینکتونو داخل سایت ها و کانال ها ثبت کنید
میتونید ممبر بگیرید و …

در قسمت دعوت با لینک که میرم با صفحه ی خالی مواجه میشم لینکی نیست چکار باید لکنم؟

سلام امکان نداره
یک لینک بهتون نمایش داده میشه که اگه اسیب دیده باشه میتونید دوباره لینک جدید بگیرید

سلام یه گروه در تلگرام هست که مدیرش از گروه نمیدونه چطور از گروه حذف شده چطور میتونه مدیر گروه دوباره بشه یا کسی دیگه مدیرش بشه الان مدیر نداره .لطفا راهنمایی کنید تا هرچه زودتر از سوءاستفاده احتمالی جلوگیری بشه خواهشا اگه راهی داره هرچه سریعتر جواب بدین.باتشکر

سلام وقتی سازنده ی گروه دلیت اکانت کنه و دیگه مدیر نباشه هیچ راهی برای افزایش مدیر یا به دست گرفتن دوباره ی گروه وجود نداره

باعرض سلام مجدد
ازاینکه سریع جواب دادی خیلی خیلی تشکر میکنم

سلام
لینک اصلی تلگرام پاک نمیشه. میخام لینک شخصی بسازم. اما اصلا پاک نمیشه. چکار کنم؟ لطف میکنید در جیمیلم راهنمایی کنید.🌺 ممنون

سلام گزینه ی Revoke link رو بزنید و بعد یبار خارج و دوباره وارد شید و لینک جدید رو بگیرید

دمت گرم عالی بود خیلی کمکم کردی😘😘😘

سلام یسوال اعضا پستهاشون رو تو ابر گروه میتونن حذف کنن؟ یعنی طوری که برای همه ی اعصا دیگه دیده نشه؟ یافقط مدیر این امکانو داره؟ آخه تو گروهای معمولی همه میتونن اینکارو کنن.

سلام بله هر شخص میتونه پیام خودشو پاک کنه و دیگه کسی نبینه

ممنون که زود پاسخ دادید.این واقعا عالیه

🌹🌹🌹

مرسي ازراهنمايتون سپاس

سلام من میخوام لینک گروهم را پایین پستام بذارم اما نمیشه چکار کنم

سلام اون کادری که لینک توش میاد از من خالی

سلام یه گروه باز کرده بودم بعد از مدتی تبدیل کردم سوپر گروه بعد میخواستم ادمین زیاد کنم نشودمجبور شدم گروه را پاک کنم دوباره درست کنم ولی الان هر چه میخواهم گروه درست کنم بهم اجازه درست کردن گروه جدید را نمیده من موبوگرام دارم لطفا راهنمایی بفرمایید

سلام
چطور میشه لینک گروه رو با نام دلخواه دست کرد؟

مثلا https://t.me/joinchat/amirali1360

داخل تنظیمات گروه چنین گزینه ای ندیدم

سلام این قابلیت برای ایران فعال نیست که بتونید برای گروه لینک عمومی بزارید

سلام
یه گروه ساختم که قبلا لینک و برا هرکی میفرستادم عکس باز میشد
بعد یه مدت اسم گروهو عوض کردم.
ولی حالا لینکو برا هرکی میفرستم عکس پروفایل گروهم باز نمیشه به جای عکس صفحه ی سیاه نشون میده
خود لینک مشکلی نداره اما پایین لینک به جای عکس پروفایل صفحه سیاهه
مشکل از چیه
خواهش میکنم راهنماییم کنین

سلام
وقتتون بخیر
اطلاعاتی میخواستم بگیرم در مورد گروه تلگرام
گروه زدم گروه یهو ادرسش غیر فعال شد

چیکار کنم لینک برگرده
یا اگه باید لینک رو عوض کنم چیکار کنم دوباره ب اینصورت نشه

من گروه زدم لینک هم زدم ولی به هرکی میفرستم گروه هم رو نشون میده ولی موقع پیوستن به گروه رو میزنن مینویسه متاسفانه بهونظر میرسد این گفتگو دیگر وجود ندارد

سلام . من یه گروه ورزشی ساختم در تلگرام x اما برای ساختن لینک وارد add member که میشم اون سه تا گزینه نمیاد و فقط مینویسه اسامی کسانی که شمارتونو دارن عکس گوشی جلو اسمشونه . چطور میتونم لینک بسازم . ممنون میشم راهنماییم کنید

سلام و خسته نباشید. یه مشکلی دارم توی گروه تلگراممون. هر چی میگردم لینکی پیدا نمیکنم برای اعضایی ک بخوام دعوت بدم. کلا آپشن تلگرام فرق میکنه و مث سابق نیس ک لینک داشته باشه. ممنون میشم راهنمایی کنید.چطور برای گروه خود لینک بسازیم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

buy telegram members

لینک های کاربردی لیبانو

buy telegram members

 Fake Telegram Users

تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت است


ورود
پنل کاربری

با روی کار آمدن تلگرام و افزایش شدت رقابت بین مسنجر های موجود واتساپ نیز دست بکار شده و روز به روز مسنجر خود را کاملتر میکند . یکی از ویژگی های جدیدی که واتساپ به مسنجر خود اضافه کرده است قابلیت ساخت لینک برای گروه میباشد که میتوانید در ادامه با آموزش ساخت لینک گروه برای واتساپ با ما همراه باشید .

مراحل زیر را انجام دهید :

پس از انجام مراحل بالا با لیستی از مخاطبین واتساپ خود روبرو خواهید شد که با انتخاب گزینه ی Invite to group via link وارد بخش لینک گروه خواهید شد .چطور برای گروه خود لینک بسازیم

نکته : برای انجام مراحل بالا لازم است که سازنده ی گروه باشید و مدیر نمیتواند این کار را انجام دهد .

در ادامه ی مراحل قبل میتوانید با انتخاب 3 نقطه ی بالا و لمس گزینه ی Print Group QR code یک بارکد از لینک گروه خود بسازید و آن را در جای دلخواه قرار دهید .

آموزش ساخت لینک برای گروه واتساپ (بدون نیاز به نسخه های مود شده)

موفق باشید .

لینک کوتاه مطلب

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

buy telegram members

لینک های کاربردی لیبانو

buy telegram members

 Fake Telegram Users

تمامی حقوق این سایت محفوظ و متعلق به شرکت است

در این راهنما ما قصد داریم تا روش کامل چگونگی ایجاد لینک دعوت گروه واتس اپ را به شما آموزش دهیم تا بتوانید آن را به راحتی به اشتراک بگذارید. شکی نیست که پیام رسان واتس اپ مشهورترین پیام رسان در گوشی های هوشمند است. از آنجایی که این پیام رسان بر روی اندروید و iOS  قابل پشتیبانی است، به راحتی توسط ۱٫۵ میلیارد نفر مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از آپشن های بسیار خوب این برنامه، امکان ایجاد گروه در آن است. در این راهنما ما به شما خواهیم گفت که چگونه لینک دعوت گروه واتس اپ را ایجاد کنید و دوستان و کاربران جدید را به گروه تان دعوت کنید.

هنگامی که شما می خواهید افراد جدیدی را به گروه تان بیافزایید، هیچ کاری راحت تر از این نیست که این کار را از طریق لینک دعوت گروه واتس اپ انجام دهید. اضافه کردن اعضای جدید به گروه کاملا به ادمین بستگی دارد. با اینکه شما می توانید شماره تلفن افراد مورد نظر را بطور مستقیم وارد کنید، اما راحت ترین راه این است که لینک گروه را به اشتراک بگذارید. در ادامه، بطور کامل و با جزئیات توضیح خواهیم داد که چگونه می توان لینک دعوت گروه واتس اپ تان ایجاد کرد.

گروه های واتس اپ تنها مشکلی که دارند این است که ادمین باید شماره تلفن همه اعضا را داشته باشد تا بتواند آن ها را به گروه اضافه کند. برای رفع این مشکل، ادمین می تواند لینک گروه را ایجاد کرده و افراد جدید را از آن طریق به گروهش دعوت کند. بدین ترتیب افرادی که مایل باشند به گروه اضافه شوند، با کلیک کردن بر روی لینک می توانند وارد آن شوند. اگر می خواهید این کار را انجام دهید، با ما همراه باشید.

برای آشنایی با ۲۰ ترفند ضروری واتس‌اپ در این لینک همراه ما باشید.چطور برای گروه خود لینک بسازیم

مرحله اول: پیام رسان واتس اپ را در گوشی هوشمند خود باز کرده و گروه مورد نظر را انتخاب کنید.

مرحله دوم: بر روی ۳ نقطه منو در بالای صفحه گوشه سمت راست کلیک کرده و group info را از بالای لیست منو انتخاب کنید.

مرحله سوم: اکنون اندکی پایین تر بروید تا invite via link را مشاهده کنید. آن را انتخاب کنید. سپس خواهید دید که لینک دعوت گروه تان بطور خودکار ایجاد شده است. همانطور که در تصویر می بینید، در زیر لینک ۴ آپشن دیگر نیز وجود دارد. Whats app،copy link،share link و Revoke link.

خب دیدید که ساختن لینک دعوت گروه واتس اپ چقدر ساده بود. اکنون با لین لینک شما به راحتی می توانید دوستان تان را به گروه دعوت کنید.

چطور برای گروه خود لینک بسازیم
چطور برای گروه خود لینک بسازیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *