چطور بفهمیم ثبت نام ایران خودرو انجام شده

 
helpkade
چطور بفهمیم ثبت نام ایران خودرو انجام شده
چطور بفهمیم ثبت نام ایران خودرو انجام شده

چگونه بفهمیم ثبت نام ایران خودرو انجام شده را از سایت اسک 98 دریافت کنید.

به گزارش راهبرد معاصر؛ با توجه به گران شدن خودرو و اینکه همیشه موقع پیش فروش محصولات خودرویی شرکت های مختلف از جمله ایران خودرو افراد سودجو بدون توجه به حق سایر مشتریان اقدام به ثبت نام تعدادی خودرو می کردند در حالی این کار را نه برای استفاده شخصی بلکه برای دپو کردن خودرو انجام می دادند و همین امر به مرور موجب افزایش قیمت خودرو  و کمبود عرضه و افزایش تقاضا می شد که در این راستا گروه صنعتی ایران خودرو که امروز آغاز فروش اینترنتی گروهی از محصولات خود را دارد برای پیشگیری از این امر و رعایت حقوق مشتریان برای فروش اینترنتی ایران خودرو باید ابتدا کد کاربری اختصاصی برای ورود به سایت فروش ایران خودرو را داشته باشد در ادامه نحوه دریافت کد کاربری اختصاصی برای ثبت نام اینترنتی ایران خودرو را با هم می خوانیم.

با هدف رعایت حقوق مشتریان واقعی، افزایش شانس موفقیت و نیز تسهیل فرآیند ثبت‌نام خودرو، به هر مشتری کد کاربری و رمز عبور اختصاصی تعلق می‌گیرد. 

باتوجه به اهمیت رعایت حقوق مشتریان، کم کردن ضریب تأثیر اینترنت پرسرعت در فرآیند ثبت نام و نیز شناسایی مشتریان واقعی و نهایی و ایجاد شرایط مطلوب‌تر برای ثبت نام، شرکت صنعتی ایران خودرو به طراحی سیستم ایجاد پروفایل و دریافت کلمه و رمز عبور و اضافه کردن آن به فرآیند ثبت نام اینترنتی اقدام کرد.

با افزوده شدن این مرحله به فرآیند ثبت نام، امکان سوءاستفاده بعضی افراد در به کار بردن مشخصات شخصی و کد ملی دیگران در ثبت نام خودرو محدود و مشتریان واقعی فرصت‌های بیشتری برای ثبت نام خواهد داشت.چطور بفهمیم ثبت نام ایران خودرو انجام شده

بر مبنای این گزارش، متقاضیان محصولات ایران خودرو از این پس می‌توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir با دریافت کد کاربری و رمز عبور اختصاصی نسبت به ثبت نام خودرو اقدام کنند. کد کاربری برای مراجعات بعدی مشتریان هم فعال و معتبر خواهد بود.

یادآوری می‌شود، از این پس ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو و ثبت نام خودرو مستلزم تعریف کد کاربری و رمز عبور است.

فرآیند دریافت کلمه و رمز عبور هم اکنون در سایت فروش اینترنتی ایران خودرو فعال است و مشتریان می‌توانند با ورود به سایت فوق،مراحل ثبت نام را انجام دهند.

تنظیم رمز از یکشنبه 8 دی برای ثبت نام اینترنتی ایران خودرو الزامی می شود به صورتی که اگر قبلا در سایت پیش ثبت نام انجام داده اید لازم است شماره موبایل را تایید و یک رمز مناسب تعیین کنید ، به گفته ایران خودرو این کار برای شناسایی افراد و کم کردن تاثیر سرعت اینترنت در مراحل ثبت نام است.

آموزش تصویری ثبت نام ایران خودرو و دریافت رمز عبور را می توانید در سایت خودرو ثبت به مطابق با آخرین تغییرات سایت دنبال کنید، از همان اول باید بگوییم برای ثبت نام محصولات ایران خودرو در حال حاضر نیازی به مراجعه حضوری به نمایندگی های ایران خودرو نیست و کاربر می تواند این کار را انجام دهد، مراحل ثبت نام به صورت کاملا اینترنتی و آنلاین می باشد.

برای اینکار شما به آدرس فروش محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir می شوید که وارد صفحه ایی مانند تصویر زیر خواهید شد. گزینه های بالای سایت انواع فروش را نشان می دهد مانند ، پیش فروش ، فروش نقدی یا فروش اعتباری گزینه دیگر ورود کاربر است چنانچه برای اولین بار است که وارد سایت می شوید و نام کاربری و رمز عبور ندارید می توانید از این گزینه استفاده کنید گزینه ورود کاربر را می زنید و وارد صفحه ایی به شکل زیر می شوید.

گزینه های بالای سایت انواع فروش را نشان می دهد مانند ، پیش فروش ، فروش نقدی یا فروش اعتباری گزینه دیگر ورود کاربر است چنانچه برای اولین بار است که وارد سایت می شوید و نام کاربری و رمز عبور ندارید می توانید از این گزینه استفاده کنید گزینه ورود کاربر را می زنید و وارد صفحه ایی به شکل زیر می شوید

چنانچه در سایت نام کاربری و رمز عبور تنظیم نکرده اید گزینه (ثبت نام یا تنظیم رمز ) را میزنیم با زدن این گزینه صفحه ایی مانند تصویر زیر باز خواهد شد.

در این مرحله شما باید کد ملی خود را وارد نمایید که دو حالت اتفاق خواهد افتاد یکی اینکه شما قبلا ثبت نام اولیه زمان خرید خودرو در سایت انجام داده اید ولی سایر اطلاعات مانند آدرس و … را وارد نکرده اید در این حالت شماره موبایلی که در ثبت نامهای قبلی وارد کرده اید نمایش داده می شود اگر این شماره برای شما بود تایید میکنید اگر نه به نمایندگی برای تغییر آن مراجعه می کنید بعد از تایید شماره موبایل درخواست میکند که رمز عبور را تنظیم کنید اما اگر برای اولین مرتبه وارد سایت فروش می شوید صفحه ایی مانند زیر خواهید دید

شما در این مرحله اطلاعات شخصی خود را وارد خواهید کرد نکات مهمی که در اینجا باید مد نظر قرار دهیم این است که

اطلاعات شخصی (اطلاعات خود را حتما به فارسی وارد نمایید).

كلمه عبور مي بايست حداقل 8 كاراكتر باشد

كلمه عبور مي بايست شامل حداقل يك حرف انگليسي بزرگ باشد

كلمه عبور مي بايست شامل حداقل يك عدد باشد

در كلمه عبور ورود حروف فارسي مقدور نمي باشد

بعد از وارد کردن کلمه عبور مناسب شماره شناسنامه ، نام و نام خانوادگی ، نام پدر ، تحصیلات ، شغل ، تاریخ تولد تاریخ صدور ، محل صدور شناسنامه ، جنسیت ، شهر محل سکونت به پایین صفحه آمده و تصویر زیر را خواهیم دید.

در این مرحله اطلاعات تماس یا آدرس را وارد می کنیم و لازم است یک سوال امنیتی برای خود در نظر بگیریم دقت کنید اطلاعات سوال امنیتی را در محلی ذخیره کنید که فراموش نشود و از همه مهمتر اینکه تمام موارد ستاره دار که در زیر هم آمده است را باید تکمیل نمایید.

بعد از تایید ثبت نام می توانیم از گزینه های بالای سایت وارد پنل کاربری خود شویم ، خرید خودرو و مدیریت قرار داد ها بیشترین کاربرد ها را برای ما خواهند داشت، مدیریت قرار داده ها برای مشاهده قرار داد های قبلی ما می باشد.

برای خرید خودرو گزینه های بالای سایت را می زنیم مانند پیش فروش ، فروش نقدی یا .. اگر بخشنامه ایی را در سایت فعال باید در زیر لیست آن را مشاهده خواهید کرد مانند زیر که بخشنامه پیش فروش محصولات فعال است

بعد از انتخاب خودروی مورد نظر به زمان تحویل خودرو ، سود مشارکت انصراف دقت کرده و گزینه سفارش را میزنیم و وارد صفحه بعد می شویم (تصویر پایین)

شما در این صفحه اگر از قبل هم وارد پنل کاربری خود باشید لازم است مجدد این اطلاعات را تکمیل نمایید و اگر از قبل در سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو ثبت نام نکرده باشید مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد می توانید با ورود به سایت و انتخاب خودرو این صفحه را تکمیل و خرید را انجام دهید و بعدا اطلاعات دیگر را تکمیل نمایید.

ولی اگر قبلا در سایت ثبت نام کرده اید دقت نمایید اطلاعات وارد شده با اطلاعاتی که قبلا ثبت کرده ایم یکی باشد ( در گذشته در پایین این صفحه کد امنیتی وجود داشت که لازم بود برای رفتن به مرحله بعد آن را وارد نمایید با به روز رسانی سایت آن کد حذف شده است ) بعد از تکمیل فرم گزینه ورود مشتری را می زنیم و وارد مرحله بعد می شویم.

در این مرحله رنگ خودرو را انتخاب میکنیم و انتخاب خدمات مانند کارت طلایی البته اگر از طرف شرکت این گزینه فعال باشد اطلاعات خودرو انتخاب کرده نمایش داده می شود که می توانیم بررسی نماییم.

بعد از اینکه رنگ خودرو و خدمات را انتخاب کردیم می توانیم به پایین صفحه آمده یک درگاه را برای پرداخت مبلغ انتخاب کنیم.

توافق نامه و مواردی که لازم است تایید کنیم را بعد از آن انتخاب میکنیم و گزینه پرداخت را می زنیم اگر ظرفیت خودروی انتخابی تمام نشده باشد وارد درگاه بانک خواهیم شد.

دقت نمایید در هنگاه خرید اگر قصد انصراف را داشتیم و بخواهیم یک خودروی دیگر را انتخاب نماییم و بخشنامه دارای محدودیت باشد گزینه انصراف را بزنید تا به سایت فروش ارجاع داده شوید اگر پنجره بانک را ببندید با پیغام خطا موقع انتخاب خودروی دیگر مواجه خواهید شد.

بعد از تکمیل فرایند ثبت نام یک پیامک حاوی ردیف قرار داد برای ما ارسال می شود که با وارد کردن آن در پنل کاربری گزینه مدیریت قرار دادها می توانیم بفهمیم که خودروی ما در چه مرحله ایی است.

چنانچه در ثبت نام مشکل دارید و قادر به ثبت نام نمی باشد می توانید فیلم آموزش ثبت نام ایران خودرو و ترفند های ثبت نام موفق و سریع را از وب سایت خودرو ثبت تهیه کنید در زیر پیش نمایش آموزش و چند نمونه از ثبت نام های موفق در روز هایی که سایت ترافیک بالا داشته اند را مشاهده می کنید.

منبع مطلب : rahbordemoaser.ir

مدیر محترم سایت rahbordemoaser.ir لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.

به گزارشایمنا پس از اتمام ثبت نام ۱۰ روزه متقاضیان در طرح فروش فوری ۲۵ هزار دستگاه خودرو که از ۴ خرداد تا ۱۴ خردادماه اجرایی شد، مراسم قرعه کشی ثبت نام کنندگان اولین فروش فوق‌العاده محصولات ایران خودرو برگزار شد.

برای مشاهده و دانلودلیست اسامی برندگان قرعه‌کشی ایران خودرو ۹۹ + جزئیات واریز وجه کلیک کنید

در روند ثبت نام اولیه محصولات ایران خودرو حدود ۵ میلیون و ۲۷۳ هزار و ۸۵۶ نفر اقدام به ثبت نام کرده بودند.

بر اساس آمار پس از راستی آزمایی و بررسی اطلاعات قرعه کشی بین ۴ میلیون و ۷۴۴ هزار و ۹۸۴ نفر برگزار شد.چطور بفهمیم ثبت نام ایران خودرو انجام شده

در اولین طرح فروش فوق‌العاده خودرو، ۲۵ هزار دستگاه خودرو به فروش رسید که سهم ایران خودرو ۱۵ هزار دستگاه است.

محصولات ارائه شده توسط ایران خودرو در اولین طرح فروش فوق‌العاده خودرو شامل رانا، پژو پارس (TU5)، پژو ۲۰۶ معمولی و پژو ۴۰۵ اس ال ایکس است.

در طرح فروش ایران خودرو کمترین سهم به رانا با ظرفیت ۶۳۰ دستگاه اختصاص دارد، سهمیه پژو پارس (TU5) چهار هزار دستگاه، سهمیه پژو ۲۰۶ معمولی ۶ هزار و ۳۷۰ دستگاه و سهمیه پژو ۴۰۵ اس ال ایکس ۴ هزار دستگاه اعلام شده است.

۳۲۵ هزار و ۳۹۷ نفر متقاضی خرید ۶۳۰ دستگاه رانا، ۲ میلیون و ۳۸۴ هزار و ۹۰۱ نفر متقاضی چهار هزار دستگاه پژو پارس، یک میلیون و پنجاه هزار و ۴۵۳ نفر متقاضی ۶ هزار و ۳۷۰ دستگاه پژو ۲۰۶ و تعداد ۵۹۹ هزار و ۴۰۲ نفر متقاضی خرید چهار هزار دستگاه پژو ۴۰۵ اس ال ایکس بودند، بر این اساس افرادی که برای خرید پژو ۴۰۵ ثبت نام کردند دارای بیشترین شانس برنده شدن و ثبت نام کنندگان پژو پارس دارای کمترین شانس برنده شدن بودند.

از هر ۴۶۹ متقاضی خودرو رانا یک نفر، از هر ۵۴۲ نفر متقاضی پژو پارس یک نفر، از هر ۱۴۹ متقاضی پژو ۲۰۶ یک نفر و از هر ۱۳۶ متقاضی پژو ۴۰۵ یک نفر و جمعاً ۱۵ هزار نفر برنده قرعه کشی ایران خودرو شدند.

نمایندگان وزارت اطلاعات، پلیس امنیت اقتصادی، سازمان بازرسی کل کشور، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، دادستانی کل کشور و بازرسی وزارت صنعت، معدن و تجارت در مراسم قرعه کشی ایران خودرو حضور و از نزدیک بر فرآیند قرعه کشی نظارت داشتند.

از کجا بفهمیم در قرعه کشی ماشین برنده شدیم؟ این سوالی است که احتمالاً برای بسیاری از شرکت کنندگان در قرعه کشی مورد توجه باشد. اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودرو، پس از اتمام مراسم قرعه‌کشی و تأیید نهایی توسط ناظران، از طریق ارسال پیامک به برندگان و همچنین سایت فروش ایران خودرو به‌نشانی esale.ikco.ir به تفکیک خودرو اعلام خواهد شد.

متقاضیان مکلف هستند در ۴۸ ساعت پس از اعلام منتخبان از سوی خودروسازان، نسبت به تکمیل وجه اقدام کنند؛ ضمن اینکه در صورت واریز نکردن وجه، اسامی نفرات جایگزین از محل رزرو، توسط خودروساز و با تأیید دستگاه‌های نظارتی اعلام می‌شود.

سند فروش خودروهای طرح فروش فوق‌العاده ایران خودرو از سوی خودروساز با درج عبارت «ترهین یک ساله در فروش فوق‌العاده»، به خریداران تحویل و شناسنامه مالکیت خودرو (برگ سبز) از سوی پلیس راهور تحویل خودروساز شده که پس از اتمام دوران رهن، از سوی خودروسازان، تحویل خریدار خواهد شد.

با توجه به مفاد قرارداد فروش، امکان فروش وکالتی خودروهای ثبت‌نامی در اولین طرح فروش فوق‌العاده از سوی متقاضیان در دوران رهن وجود نخواهد داشت. همچنین متقاضیانی که در ۳۶ ماه گذشته از خودروسازان خودرو خریداری کرده یا پلاک فعال داشته باشند، از فهرست قرعه‌کشی حذف شدند.

منبع مطلب : www.imna.ir

مدیر محترم سایت www.imna.ir لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.

به گزارشایمنا ثبت نام خودرو از چهار خرداد آغاز شده و ۱۴ خرداد به پایان می‌رسد، طرح قرعه کشی پیش فروش خودرو باز هم اجرا خواهد شد.

نتایج قرعه کشی نهایی ایران خودرو ۹۹ + جزئیات و نحوه اعلام اسامی

ثبت نام قرعه کشی پیش فروش خودرو طبق اعلام قبلی در روز چهارشنبه ۱۴ خرداد ۹۹ به پایان می‌رسد و با توجه به اعلام سازمان حمایت مبنی بر قرعه‌کشی در روز شنبه آینده بعید است زمان آن تمدید شود.

متقاضیان با مراجعه به سایت شرکت‌های خودروسازی پیش ثبت نام اولیه را انجام داده و از طریق این سایت برای احراز هویت به سامانه “امتا” ورود کرده و مراحل لازم را انجام می‌دهند. پس از این مرحله دوباره به سایت خودروسازی مراجعه کرده و با معرفی حساب، برای خرید خودرو اعلام آمادگی می‌کنند.

مدیرعامل گروه سایپا از اجرای فرآیند قرعه‌کشی طرح فروش فوق‌العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا در روز یکشنبه ۱۸ خردادماه خبر داد.

مدیر عامل سایپا گفت: اسامی منتخبین این طرح فروش پس از پایان قرعه‌کشی و تأیید نهادهای نظارتی به صورت عمومی منتشر خواهد شد.

مدیر عامل سایپا گفت: پس از انجام قرعه کشی طرح فروش فوق‌العاده، عرضه ۳۰ هزار دستگاه دیگر را در قالب طرح پیش‌فروش آغاز خواهیم کردT وی افزود: اطلاعات تکمیلی پیش فروش خودرو روز شنبه ۱۷ خردادماه اعلام می‌شود.

طبق اعلام قبلی زمان قرعه کشی ایران خودرو روز شنبه ۱۷ خرداد ماه است.

متقاضیان مکلف‌اند ظرف ۴۸ ساعت پس از اعلام منتخبان از سوی خودروسازان، نسبت به تکمیل وجه اقدام نمایند؛ در صورت عدم واریز وجه، اسامی نفرات جایگزین از محل رزرو، توسط خودروساز و با تأیید دستگاه‌های نظارتی اعلام می‌شود.

به گفته خودروسازان حداقل سه ماه پس از قرعه‌کشی خودرو تحویل مشتری داده می‌شود.

به نقل از تسنیم شنیده‌ها حکایت از آن دارد که حدود شش میلیون نفر اقدام به پیش ثبت نام کرده اند و این آمار ساعتی در حال رکود زنی است.

پلاک‌های زرد یعنی خودروهای کامیون، تاکسی و خودروهای عمومی جز پلاک‌های جاری محسوب نشده و دارندگان این خودروها می‌توانند وارد فرآیند ثبت‌نام شوند.

برخی منابع اعلام کردند اگر فردی در قرعه کشی برنده شده و وجه مورد نیاز را تأمین نکند تا دو سال از شرکت در فرآیند ثبت نام محروم می‌شود، اما سرپرست امور صنایع وزارت صمت اعلام کرد: کسانی که در قرعه کشی برنده شوند، اما توان تأمین وجه را نداشته باشند محدودیتی برای شرکت در قرعه کشی‌های بعدی نخواهند داشت، البته خودرو سازان محدودیت‌هایی در این باره اعمال کردند که به آن‌ها تذکر داده شد و این محدودیت در اطلاعیه فروش دو خودرو ساز اصلاح شده است.

افرادی که در این دوره از قرعه‌کشی برنده نشوند، باید منتظر شرکت در دوره بعدی ثبت‌نام‌ها باشند. این طرح تا پایان سال طی چند مرحله دیگر نیز انجام می‌شود.

شرط ارائه چک در مصوبه کمیته خودرو ستاد تنظیم بازار حذف شد و به جای آن خریدار یک میلیون تومان از وجه را نزد خود نگه می‌دارد، بعد از دوران رهن، خریدار یک میلیون باقی مانده را واریز می‌کند و سند به وی تحویل داده می‌شود.

شرط نداشتن پلاک جاری در دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش تا یک سال وجود دارد، اما برای مشارکت در تولید یک سال و دو ساله این محدودیت وجود ندارد و متقاضیان می‌توانند ثبت نام کنند.

کسی که به هر دلیل حائز شرایط نمی‌شود، می‌تواند در طرح‌های دیگر که طرح پیش فروش و مشارکت در طرح یک سال و دو سال و فروش‌های فوق‌العاده که تا پایان سال خواهد بود، شرکت کند.

مهدی صادقی نیارکی سرپرست امور صنایع وزارت صمت گفت: طرح‌های فروش فوق‌العاده برای عدالت در توزیع خودرو است و یکی از مصداق‌های عدالت این است که افرادی که تا کنون خودرو دریافت نکرده اند، ثبت نام کنند؛ از این رو برای کسانی که اطلاعات غلط درج کنند، محدودیت و محرومیت از ثبت نام تا سه سال در مراحل بعدی در نظر گرفتیم.

مشروح آخرین اطلاعیه مشترک خودروسازان به شرح زیر است:

پیرو جلسه مورخ ۹۹.۳.۹ کمیته خودرو که با حضور اعضای کمیته اعم از وزارت صنعت، معدن و تجارت، دادستانی کل کشور، سازمان بازرسی کل کشور و دو شرکت خودروساز (گروه صنعتی ایران‌خودرو و گروه خودروسازی سایپا) برگزار شده، بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان حضور در فرآیند فروش فوق‌العاده ویژه ایام عید سعید فطر می‌رساند:

منبع مطلب : www.imna.ir

مدیر محترم سایت www.imna.ir لطفا اعلامیه سیاه بالای سایت را مطالعه کنید.

مهدی : نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.

میخواستم بفهمم که در ثبت ایران خودرو نام نویسی کردم یا نه

نمیدونم, کاش دوستان در نظرات جواب رو بفرستن.

این مطالب توسط ربات جمع آوری شده است در صورت نارضایتی به ما اطلاع دهید تا محتوای مطلب شما را
حذف کنیم. این سایت توسط سرور های قدرتمند پارس
وب سرور پشتیبانی میشود.

تیم تحریریه

این روزها بدلیل اختلاف شدیدی که بین قیمت کارخانه‌ای خودروهای داخلی با بازار بوجود آمده، بسیاری از افراد را وسوسه کرده تا برای سرمایه‌گذاری به خرید این محصولات روی آوردند.

اما نکته‌ بسیار مهم در این ثبت‌نام ها، محدود بودن تعداد ثبت سفارشات است. یعنی اگر به طور همزمان 100 هزار نفر در ساعت مقرر وارد “سایت ثبت نام ایران خودرو” شوند ، فقط 1000 نفر این شانس را خواهند داشت که خودرو مورد نظر خود را خریداری کنند. یعنی در هر دوره ثبت نام از هر 100 یا 150 نفر فقط یک نفر موفق به ثبت نام خواهد شد.

با وجود اینکه در هر دوره ثبت نام شانس موفقیت بسیار پایین است، اما با رعایت کردن برخی نکات، امکان این وجود دارد که ثبت نام موفقی داشته باشیم.

در ادامه گزارش به نحوه ثبت نام صحیح در سایت ایران خودرو اشاره خواهیم کرد.چطور بفهمیم ثبت نام ایران خودرو انجام شده

1. برای ثبت نام حتما از لپ تاپ یا کامپیوتر استفاده شود.

2. حتما 3 یا 4 دقیقه قبل از شروع ثبت نام از قسمت “ورود کاربر” وارد اکانت خود شوید. (برای کسانی که از قبل ثبت نام کرده‌اند)

3. با سایت “تایم” هماهنگ باشید. به هیچ عنوان قبل از سایت 11 شروع به رفرش کردن صفحه نکنید چون در این صورت سایت شما را ربات تشخیص داده و در ادامه کار با مشکل مواجه خواهید شد.

4. زمان باز شدن سایت حدود ساعت 11 تا 11:02 می باشد. تا زمان باز شدن سایت از رفرش کردن صفحه خودداری کنید چون از پروفایل خود خارج خواهید شد و عملا شانسی برای موفقیت نخواهید داشت. شما تا زمان بازشدن سایت میتوانید با کلیک کردن بر روی لینک‌های “میزکار” – “فروش اعتباری” منتظر باشید تا فرم های فروش روی سایت قرار گیرد.

5. بعد از قرار گرفتن فرم‌های ثبت نام، خودرو مربوطه را انتخاب کنید و وارد صفحه ثبت سفارش شوید.

6. 90 درصد شانس موفقیت در ثبت نام شما مربوط به صفحه ثبت سفارش است. در این صفحه سعی کنید به صورت پیش فرض اسم و مشخصات خود را در این صفحه ذخیره کرده باشید. برای این کار میتوانید یه بار ثبت نام آزمایشی در طرح های پیش فروش که متقاضی زیادی ندارد انجام داده تا مشخصات شما بر روی سیستم ذخیره شده باشد.

اگر بخواهید مشخصات خود را به صورت دستی تایپ کنید هیچ شانس موفقیتی نخواهید داشت چون این کار در بهترین حالت 1 دقیقه زمان خواهد برد و در این مدت ظرفیت فروش تکمیل شده است.

شما در پر کردن آیتم‌های این صفحه نه آنقدر باید سریع باشید که سیستم شما را “ربات” تشخیص دهد و نه انقدر “آهسته” که ظرفیت فروش تکمیل شده باشد. طبق بررسی‌های که کارشناسان ما انجام داده‌اند، زمان طلایی برای ثبت نام این فرم بین 30 تا 35 ثانیه است.

قبل از تایپ کد امنیتی سعی کنید یکبار از دکمه “از نو” استفاده کنید سپس کد جدیدتر را وارد کنید.

در بالای صفحه ثبت نام دقت کنید که اسم شما درج شده باشد چون در غیراین صورت کد امنیتی را هر چقدر هم که صحیح وارد کنید، سیستم آن را اشتباه تشخیص میدهد و عملا هیچ شانسی برای ثبت نام نخواهید داشت.

7. اگر با موفقیت به صفحه بعد منتقل شدید، شما تقریبا در ثبت نام خود موفق بوده‌اید.

در این صفحه بدون درنگ و پس از انتخاب “رنگ خودرو”، یک بانک را سریعا به صورت تصادفی انتخاب کنید.

پس از انتخاب گزینه بانک، 3 تیک پایین صفحه را به طور همزمان زده و با زدن دکمه “از نو” کد امنیتی جدیدتر را وارد کرده و با زدن دکمه “اینتر” وارد صفحه پرداخت بانکی شوید و با پرداخت مبلغ مورد نظر ثبت نام خود را کامل کنید.

لازم به ذکراست اگر در این صفحه بیش از حد معطل کنید ظرفیت فروش تکمیل شده و شما وارد صفحه پرداخت بانکی نخواهید شد.

در پایان باید به این نکته اشاره کرد که در برخی از دوره‌های ثبت نام مشکلاتی در سایت ثبت نام ایران خودرو مشاهده شده که عملا ثبت نام را برای همگان غیر ممکن کرده است.

“کاربران گرامی میتوانند تجربیات خود را در این زمینه با ما به اشتراک بگذارند”

بازی CarQuiz در اپلیکیشن car.ir راه اندازی شد! از شما علاقه مندان به خودرو دعوت می‌کنیم تا برای افزایش اطلاعات تخصصی و به چالش کشیدن دانایی‌های خودرویی خود، پس از…

صبح امروز در یک نشست خبری، برنامه‌های شرکت خودروسازی فردا در اختیار خبرنگاران قرار گرفت، در این مراسم مدیر بازاریابی خودروسازی فردا اعلام کرد که در دو سال اخیر، دو…

در آخرین نسخه از اپلیکیشن Car.ir (نسخه 2.1.3 ) امکان نمایش لیست قیمتهای خودروهای صفر در بازار و کارخانه بر اساس برند خودروها و همچنین قیمت محصولات مصرفی خودرو در…

ابتدای هفته جاری، تاکسیرانی شهر مشهد با انتشار خبری در وب سایت خود اعلام کرد رانندگان تاکسی‌های فرسوده می‌توانند در قالب طرحی با حمایت شورای شهر مشهد و شرکت بهینه…

  بررسی بازار خودروی تهران با گذشت سه روز از بازگشایی بازارها پس از تعطیلات دو هفته‌ای کرونایی، حاکی از آرامش در بازار و تداوم روند نزولی قیمت‌ها با شیب…

خودروسازی سایپا ، جدیدترین شرایط فروش فوق العاده محصولات خود را منتشر کرد، بنابر بخشنامه منتشر شده، این شرکت از ساعت 14 روز دوشنبه، هفدهم آذر ماه 99 فروش فوری…

پژو

پژو پارسELEX

۲۰۷ دندهای فرمان هیدرولیک

لطفا راهنمایی کنیدبرا ثبت نام رمز وپسورد چی بزنم که بتونم وارد مراحل ثبت نام بشم

ثبت نام برای محصولات ایران خودرو

چگونه مطمئن باشم ثبت نام من موفق بوده اخه یکی دیگه برام ثبت نام کردهچطور بفهمیم ثبت نام ایران خودرو انجام شده

ثبت نام و همه چیش دروغه
چند روزه که فقط رو سایت ایران خودرو هستم
اصلا فرم ثبت نامی نیست
فقط اموزش ثبت نامه
مثل اینکه مردم رو کودن فرض کردن که یک ثبت نام اینترنتی رو بلد نیستند
کلا سرکاریه ، چرا فرمی واسه ثبت نام نمیاد ؟؟؟؟؟؟؟

من موندم برای ثبت نام خودرو چرا حیوان مورد علاقه غذای موردعلاقه یا رنگ مورد علاقه چه ربطی به ثبت نام داره که این فرم رو طراحی کردن، پس لازم به ذکر است که ماملت رو رسماً اسکول کردن

ثبت نام گزینه مناسبی است

ثبت ماشین

اگرثبت نام باشه خوبه

پژوپارس تیوفایو کلاس 25

ثبت نام خودرو ۲۰۷

تویه کشوری زندگی میکنیم ک برای خرید محصولات آشغال باید ماموریت غیر ممکن رو انجام بدیم …
جلو این ****** رو چرا نمیگیرن ! مگه کم ماشین انبار کردن چیکار داره واسشون‌برن اینارو وارد بازار کنن

لینک صفحه دوم ثبتنام میخوام ک از auti fill استفاده کنم

سلام شروع ثبت نام ازکی شروع میشه

سلام میخواستم از تجربه ثبت نام خودم براتون بنویسم.
۲۲اردیبهشت ۹۹ یک دستگاه پژو ۲۰۶ نقره ای متالیک ثبت نام کردم.
مشخصات سیستمم:
لپ تاپ DELL Vostro
ویندوز ۱۰
Corei 5
Ram 8
___________
از طریق تلفن همراه با اینترنت 4G ایرانسل
__________
ی کلیپ توی یوتیوب دیدم که خیلی بدردم خورد و ب شما هم پیشنهاد میدم حتما چند بار ببینینش تا ملکه ذهنتون بشه.
‫آموزش ثبت نام ایران خودرو‬‎ – YouTube
این دومین بارم بود ک داشتم تلاش میکردم. بار اول نتونستم.
از ساعت ۱۰:۳۰ با نام کاربری و رمز عبورم وارد سایت شدم و بین گزینه ها هر چند ثانیه یک بار کلیک میکردم.
تا اینک ساعت۱۱ شد و پیش فروش ها نمایش داده شدن. مستقیم رفتم سراغ پژو با موعد تحویل دی ماه، خیلی منتظر موندم تا اینک یکی دو بار منو هدایت کرد تا صفحه ی انتخاب رنگ خودرو اما تو اون صفحه با توجه به ترفندهایی که تو کلیپ دیده بودم هرکاری میکردم ب درگاه وصل نمیشد تا اینک منو کلا از حساب کاربریم انداخت بیرون و من مجبور شدم یکبار دیگ یوزر و پسوردمو وارد کنم اما اینبار دو ساعت طول کشید تا وارد شم. با خودم گفتم دیگ فایده ای نداره همه فروخته شدن. تا ساعت ۳:۲۵ همینطور هی میرفتم جلو و هی منو مینداخت بیرون زیاد عجله نمیکردم چون ی کم نومید شده بودم تا اینک سر ساعت۳:۲۸ وارد درگاه شدم و سریع مشخصاتمو زدم اما بعد از انتخاب گزینه تکمیل فرایند خرید صفحه ی فرم تایید مشخصات نیومد و من رفرش کردم و دکمه بک رو زدم که دیگ صفحه ی قبلیمم نبود.
دقیقا ساعت ۴ پول ب حسابم برگشت خورد. نومید شدم ولی چون دیدم هنوز ماشین ها روی سایت قرار دارن یاد کلیپه افتادم و با ارامش و نومیدی دوباره سعی کردم جلو برم تا اینک ساعت ۴:۴۰ خودرومو انتخاب کردم و پول از حسابم کم شد بازهم ب صفحه تایید فرم نرفتم و پیغام داد اجازه دسترسی ندارین و باید لاگین کنی در صورتی که اسمم ب عنوان نام کاربری هنوز تو صفحه دیده میشد. منتظر بودم تا پول برگشت بخوره ولی نیم ساعت و حتی یک ساعت گذشت اما برنگشت و هیچ اسمسی هم نیومد برام. خلاصه همش میرفتم تو قسمت قراردادها و درخواست کد میزدم و کدی برام پیامک میشد ولی ردیف قرارداد برام نمیومد.
تااینک ساعت ۲ شب پیامک ردیف قرارداد اومد و روز بعد با خوشحالی نمایندگی مورد نظر رو انتخاب کردم و با کارت ملی رفتم و ی سه برگ تحویلم داد.

سلام یه سوال اگه خواهشا کسی تونست راهنمایی کنه ممنوووووووووووووووووون این فایل های آموزش ثت نام بعضی سایتها کارایی دارن میگه رفع خطاهای سایت ایران خودرو موقع ثبت نام ممنون

کسی هست بتونه ثبت نام کنه؟ ایمیل بزنه ممنون میشم

من ثبت نام می کنم .خبرتون می کنم.قول می دهم همه روثبت نام کنم.هزینه ثبت نام هم۸میلیون می گیرم.

ماشین 40 سال پیش کی می خواد از رده خارج شه

سلام قیمت در ایران چنده؟

من 160 تا میرم این لرزشا اونجا پدیدار میشه که برای این مدل طبیعیه

ماهیچ ما نگاه

سلام. ماشین شاهین اتواتیک کی به بازار میاد ؟ از مشخصات فنی و قیمت خودرو…

وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودرو‌ها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.

تمام حقوق این وبسایت برای بانک اطلاعات خودرو محفوظ است.طراحی و برنامه نویسی توسط : Car.ir

بانک اول – در فاصله روزهای هفتم الی چهاردهم خرداد، شرایط پیش فروش فوق العاده ایران خودرو برگزار شد که در طی آن حدود 15 هزار خودرو قابل ثبت نام برای متقاضیان بودند.

به اشتراک بگذارید:

 به گزارش بانک اول سایپا نیز 10 هزار خودرو را پیش فروش کرد. با توجه به تعدد متقاضیان خرید خودرو از دو شرکت سایپا و ایران خودرو، لازم است تا افراد برنده به روش قرعه کشی مشخص شوند.
تعداد افراد متقاضی شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو پس از آن‌که شرط لزوم ارائه پیش پرداخت از بین شرایط ثبت نام حذف شد، به طرز چشمگیری افزایش یافت و بنابراین شانس هر شخص برای برنده شدن در قرعه کشی به شدت کاهش یافته است.چطور بفهمیم ثبت نام ایران خودرو انجام شده

آمار ثبت نام

مطابق قوانینی که پیش از این برای شرکت در پیش فروش ایران خودرو ذکر شده بود، تمامی این افراد به سن قانونی رسیده‌اند، گواهینامه رانندگی دارند، هیچ پلاک جاری به نام آن‌ها ثبت نشده است و در مدت اخیر هیچ خریدی از خودروسازان انجام نداده‌اند.

فرایند قرعه کشی

بنابر اطلاعات منتشر شده در روزهای گذشته، اعلام شده بود که حدود 5.5 میلیون نفر متقاضی خرید 25 هزار دستگاه خودرو عرضه شده از سوی ایران خودرو و سایپا بوده‌اند ولی در مراسم امروز مشخص شد که از این تعداد ثبت نام، بسیار واجد شرایط نبوده اند و پس از پاکسازی، کلاً 4 میلیون و 360 هزار نفر در این قرعه کشی شرکت کرده اند.
نکته جالب در خصوص شرایط فروش فوق العاده ایران خودرو این است که سند خودرو تا حدود یکسال در رهن خودروسازان باقی خواهد ماند و بنابراین برندگان قادر به خرید و فروش خودرو نخواهند بود. علاوه برآن برندگان دیگر نمی‌توانند در سایر طرح‌های فروش خودروسازان شرکت کنند.

چگونه متوجه شویم که در قرعه کشی برنده شده ایم؟

به گزارش بانک اول در مراسم امروز به دلیل حفظ حریم شخصی افراد، نامی از برنده ها اعلام نشد و تنها کدهای هر شخص اعلام شد. پس از مراسم قرعه کشی از طریق پیامک با فرد برنده تماس گرفته می شود و در صورت عدم تکمیل وجه توسط او تا 48 ساعت، نفر جایگزین اعلام و با اون تماس گرفته می شود.
فرشاد مقیمی، مدیرعامل ایران خودرو اعلام کرد که کدهای پیگیری را در سایت ایران خودرو اعلام می کند تا برنده های قرعه کشی بتوانند از طریق کد پیگیری خود، نتیجه قرعه کشی را مشاهده کنند. ولی برای تایید باز تا غروب از طریق پیامک یا تلفن با برنده ها تماس گرفته می شود.

هشدار پلیس فتا

متقاضیان خرید خودرو باید هوشیار باشند که هرگونه اعلام برنده شدن آنان و نتایح قرعه کشی فقط و فقط از طریق سایت‌های رسمی دو شرکت خودروساز و رسانه‌های معتبر منتشر خواهد شد، بنابراین اگر با پیامک‌های مشکوک یا پیامک از منابع ناشناس مواجه شدند حتما از صحت آن باخبر شده و آن را راستی آزمایی کنند. چرا که ممکن است برخی افراد سودجو با طراحی سایت جعلی یا ارسال پیامک و حتی تماس با افراد بخواهند از آنان کلاهبرداری کنند.
در این شیوه ممکن است افرادی با شهروندان تماس گرفته و مدعی شوند که از طرف نمایندگی یا شرکت خودروساز تماس گرفته و در صورت واریز وجه یا بخشی از آن، خودرو به آنان تعلق خواهد گرفت و می‌توانند ثبت‌نام کنند. در این راستا لازم است شهروندان هوشیار بوده و فریب چنین وعده‌هایی را نخورند.
رییس مرکز تشخیص و پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتای ناجا گفت:‌ توصیه ما به شهروندان این است که اولا برای واریز وجه حتما به سایت رسمی شرکت‌های خودروساز مراجعه کرده و از واریز وجه به اشکال دیگر و از جمله اعلام رمز دوم پویا به شکل تلفنی به فرد تماس‌گیرنده جدا خودداری کنند.

چه تعداد ثبت نام برای هر خودرو انجام شد؟

 

 

 

 

نظر

نام *

چطور بفهمیم ثبت نام ایران خودرو انجام شده

ایمیل *

سلام من مراحل انجام دادم ولی وقتی سفارش میزنم میگه صبر کنید تیم پشتیبانی دچار خطا شده

سلام
چرا توی قرعه کشی ها تعداد برندگان کمتر از تعداد خودروهاست (برندگان۷۶۳۵نفر)(خودرو۸۰۰۰دستگاه)تا الان چند بار حساب کردم تعداد برندگان کمتر از تعدادخودروهای اعلام شده بوده چه دلیلی داره مگه قرار نشد قرعه کشی انجام بشه که حق کسی ضایع نشه؟ میخوام بدونم اینجوری عدالت برقرار میشه؟

سلام تاریخ تولد و صدور. را درست وارد کردم ولی میگه اشتباهه

شماره تلفن ثبتی قبلی را الان ندارم و باید شماره تلفن جدید بدهم چکار کنم؟

سلام همه ی مراحل رو انجام دادم در پایان ن پیامکی ن کد رهگیری هیچی نیومد بدونم ثبت نامم انجام شده یان

سلام فرایند ثبت نام رو تمام کردم ولی گزینه انتخاب خودرو نیومد چیکارکنم

سلام من میخوام ثبت نام کنم ولی یه شماره ی دیگه میده که ان شماره ی من نیست میگه برای اصلاح اطلاعات به نمایندگی ایران خودرد بازدید کنید

چجوری ثبت نام کنم

ثبت نام خودرو

۴۰۵ تیوفایو

پژو

بعد از قبول شدن‌چند روز فرصت داریم‌پولو واریز کنیم

من ۲۰۶ثبت نام کردم آیا میتوانم جاش سمند جابجا کنم

طریقه ثبت

چطور ثبت نام کنیم

ثبت نام قرعه

ثبت نام قرعه کشی

سمند Efs مدل یا ۹۸ یا۹۹ رنگ سفید

سلام نحوه ثبت نام چجوره

سلام من مرحله قبل ثبت نام کردم،دراین مرحله ی جدید هم می خوام دوباره ثبت نام کنم پیام میاد که اسم شما قبلاً ثبت شده یعنی در مراحل بعد نباید دوباره ثبت نام کنم؟

سلام دیشب ثبت نام کردم ولی اشتباهی به جای شماره گواهینامه شماره بالای مدت اعتبار را زدم یازده رقم هستحالا باید چیکار کنم

سلام ببخشید میشہ کسی کہ یبار اسمش درومدہ ولی نتونستہ پول رو واریز کنہ بازم تو قرعہ کشی شرکت کنہ و دوبارہ اسمش دربیاد

سلام من ازدیروز دارم امتحان میکنم وارد سایت فروش نمیشه

سلام من احراز هویت کردم ولی میرم ثبت نام میگه کدملی یا رمز اشتباه هست . مشکل کجاست؟ ممنون میشم زود جواب بدید

سلام من در فروش فوق العاده که قرعه کشی میشه ماشین را اشتباه انتخاب کردم چطور میتونم ویرایش کنم؟

دوستان عزیز به نظر من قیمت کارخانه با بازار به حد متعادل خود خواهد رسید و عرضه تقاظا نسبتا برابری خواهد کرد

ثبت نام

چند دوره شرکت کردم متاسفانه موفق نشدم .

سلام. یکی از اشنایان
۲۰۶ برنده شده است میگه نصف سود نسبت به بازار. را میگیره و امتیازش رو واگذار میکنه و خودم پول رو واریز بکنم.
لطفا راهنمایی کنید شرایط ایده ال برای واگذاری چیه و چطور هستش؟؟
سپاس از راهنمایی.

سلام من چجوری میتونم ثبت نام کنم برای خودرو زمان یا تاریخ مشخصی داره

سلام من چجوری میتونم ثبت نام کنم برای خودرو زمان یا تاریخ مشخصی داره ؟

سلام مرحله بعدی فروش کی شروع میشه ؟

خرید ماشین

چطور بفهمیم ثبت نام ایران خودرو انجام شده

میخوام تو سامانه ثبت نام کنم

چرا ۵دوره در قرعه کشی شرکت کردم ولی ماشین بنامم در نمیاد

دیدگاه خاصی ندارم

جالب است وخیلی زیبا

عالی

خوب

سلام
من در سایت ثبت نام کردم و با موفقیت ثبت شد
ولی سیم کارت به اسم خودم نبوده
ایا به مشکل میخورم؟

سلام چطوری ثبت نام کنیم نمیشه که،!

دروغ نمشه

سلام چطورمیشه خودرو انتخابی عوض کرد

ایامیتوان خودروثبت نامی سال قبل روباخورودیگر تغییرداد

خواستم بدونم میتونم شماره موبایلم رو ویرایش کنم

چگونه ثبت نام کنیم

کد پیگیری رو فراموش کردم چه باید کرد

چطور میشه خودروی انتخابی رو تغییر داد؟لطفا جواب بدید!

سلام من برای خواهرم ثبت نام ماشین ۲۰۶از ایران خودرو کردم رفتم کافی نت به خواهرم دسترسی نداشتم یعنی خط به اسم خودش نداشت شماره موبایل خودم و.دادم حالا برای ثبت نام و شرکت در قرعه کشی مشکل پیش میاره؟؟؟؟

شماره همراه و اشتباه زدم چجوری ویرایشش کنم
دیگه نمیتونم ثبت نام کنم

بدنیست

میخواهم ثبت نام کنم

عالی

سلام ببخشید امکان تغییر شماره شبا در اطلاعات ثبت نامی وجود داره؟

سلام میشه لطفا سریع جواب بدید نگفتید اگه کسی تو قرعه کشی برنده شه ولی تاریخ گواهینامه اش گذشته باشداشکالی برا ثبت پایانی در ایران خودرو به وجود میاد یا خیر

🎥 فیلم جدید درباره آموزش سامانه شاد و راهکار مشکلات سامانه شاد

سایت اصلی کارگزاری مفید+ایزی تریدر

به اطلاع مشتریان و نمایندگی های محترم می رساند شرکت ایران خودرو در راستای بهبود فرآیند تعریف کد کاربری در سایت فروش اینترنتی و به منظور جلوگیری از مشکلات ثبت اطلاعات شخصی مغایر از روز دوشنبه مورخ ۹۹/۰۲/۱۵ سامانه امتا (مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صمت)، احراز اطلاعات فردی متقاضیان را به صورت بر خط (onLine) در سایت فروش اینترنتی انجام خواهد داد که در این خصوص لازم است موارد ذیل مدنظر قرار گیرد. 

دانلود راهنمای کامل ثبت نام در سایت ایران خودرو

ثبت نام ایران خودرو

فروش فوری ایران خودرو

قیمت محصولات ایران خودرو

چطور بفهمیم ثبت نام ایران خودرو انجام شده

قرعه کشی ایران خودرو

174 دیدگاه ها برای “نحوه جدید ثبت نام در سایت ایران خودرو / سامانه امتا”

سلام وقت بخیر من ماشین ساینا معمولی برام دراومده پلاک و سندم داره قصد فروشش دارم هر کس خریدار اطلاع بده ممنونم

سلام قیمت بفرمایید

من قبلا ثبت نام کردم ولی برنده نشدم. . الان هرچی میزنم میگه قبلا ثبت نام کرده .لطفا راهنمائی کنید .

باید چطور ثبت ونام کنیم

سلام چطور باید ثبت نام کنم چرا سایتش نیست هرچی سرچ میکنم

برپدرومادرشون لعنت سه روزه می‌خوام ازطریق گوشی ثبت نام کنم همش ایرادکدملی وشماره موبایل میگیره.بی همه چیزاملت وسرکارگذاشتن واگذارشون کردم به ابوالفضل البته اگه ابوالفضلی وجودداشت این وضعمون نبود

سلام. پژوصندوق دارکسی ثبت نام کرده به اسمش دراومده میخوادانصراف بده من پولش رومیدم یه چیزی هم اضافه میدم. به این شماره پیام بده۰۹۲۱۲۱۳۴۵۸۱

۲۰۶ صندوقدار

آخه من ۶ماه ثبت نام میکنم ثبت نمیشه یا کد ملی میخواد یا کوفت وزهر مار میخواد بابا نمودین مارو واسه ما خار داره نمیدونم چرا خسته شدیم پس چرا هیچ کس جواب مارو نمیده ماهم ماشین دار بشیم

بر پدر و مادر هر چی مردم ازاره لعنت .ملت رو فقط سر کار گذاشتید با این سامانه مزخرفتون .خاک بر سره همتون بشه

۸۲۲۷۲۷۲۷-۰۲۱ است. کد خبر ۴۵۸۲۹۰

سلام .من در طرح پیش فروش ثبت نام کردم پژو پارس بنام درآمد پول رو هم واریز کردم اگه الان انصراف بدم چند روزه پول رو بهم میدن. آیا باز میتونم تو طرح پیش فروش ثبت نام کنم

سلام.شما انصراف دادین یا ن

واقعافروشنده ای

سلام میخاین انصراف بدین من کل پولشو میدم یچیزم براتون شیرینی میدم اگه خاستین با این شماره تماس بگیرین۰۹۱۹۷۵۵۹۳۷۰

سلام اگ می فروشی خریدارم

سهم شمارو میخرم

واقعا ملت و مسخره کردید

قيمت (ميليون تومان):از : تا :

با توجه به نیاز روز افزون مردم جهت خرید و فروش آسان و بی واسطه خودرو وب سایت Z4Car زدفورکار (زوم فور کار) بر آن شد تا فضایی مطمئن و کارآمد را در مسیر خرید و فروش خودرو ارائه دهد و علاوه بر آن در حیطه خودرو اطلاعات جامع و دقیقی را اعم از نقد و بررسی خودروها ، قیمت روز خودرو،شرایط فروش شرکتها و … برای مخاطبان فراهم کند.

قیمت روز خودرو

کانال تلگرام Z4car

قیمت خودرو منطقه ازاد

مشخصات فنی خودرو 

شرایط فروش خودرو

نقد و بررسی خودرو

مشاوره خرید خودرو  

چطور بفهمیم ثبت نام ایران خودرو انجام شده

خرید و فروش خودرو 

رپورتاژ آگهی

ورود/عضویت

تماس با ما

Designed By: M.M.R Group . © 2017 . All rights reserved


دانلود راهنمای کامل ثبت نام در سایت ایران خودروDownloads-icon

چطور بفهمیم ثبت نام ایران خودرو انجام شده
چطور بفهمیم ثبت نام ایران خودرو انجام شده
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *