چطور بچه پسر میشود؟

 
helpkade
چطور بچه پسر میشود؟
چطور بچه پسر میشود؟

سلام و ممنون از توجهتون

برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک
زیر استفاده کنید

https://moshavere.niniban.com/

سلام و ممنون از توجهتون

برای طرح سوال و گرفتن پاسخ فقط از لینک
زیر استفاده کنیدچطور بچه پسر میشود؟

https://moshavere.niniban.com/

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید

http://bit.ly/31AMOqp

سلام و ممنون از توجهتون

پیام شما دریافت شد

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید

http://bit.ly/31AMOqp

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید

http://bit.ly/31AMOqp

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید

http://bit.ly/31AMOqp

همراه عزیز نی‌نی‌بان، اگر سوالی از متخصصان دارید در آدرس زیر مطرح کنید

http://bit.ly/31AMOqp

سلام، ممنون از توجه و لطف شما

همراه عزیز نی نی بان، اگر سئوالی دارید با متخصصان کلینیک نی نی بان مطرح کنید

https://clinic.niniban.com

همراه عزیز نی نی بان، اگر سئوالی دارید با متخصصان کلینیک نی نی بان مطرح کنید

https://clinic.niniban.com

 

امروزه متخصصان و پزشکان در زمینه تعیین جنسیت نوزاد فعالیت های گسترده ای انجام داده اند که در کنار دستورات آنها می توان از موارد زیر نیز بهره برد.

 چطور پسر دار شویم؟

اگر به هر دلیلی به جنسیت خاصی علاقه دارید، یا مثلاً یک فرزند دختر داشته و می خواهید بعدی پسر باشد و می پرسید که چیکار کنم بچم پسر بشه؟ اگر تصمیم دارید که فقط یک فرزند داشته باشید و نمی خواهید که بارها شانس خود را برای داشتن یکی از جنسیت ها که مورد علاقه تان است امتحان کنید، به شما مژده می دهیم که روش هایی وجود دارد که برای داشتن جنسیت مورد نظر به شما کمک خواهد کرد. برای کسب اطلاعات دقیق و کامل از این که چگونه صد در صد پسردار شویم، با ما همراه باشید.

برای درک بهتر این مطلب و پاسخ به این سوال که چیکار کنم بچم پسر بشه؟ در ابتدا باید برخی از مفاهیم مربوط به سلول های جنسی را برای شما توضیح دهیم.

تمایی سلول های بدن انسان حاوی 46 کروموزوم (ماده ی ژنتیکی) می باشند. این 46 کروموزوم شامل 44 کروموزوم آتوزوم و 2 کروموزوم جنسی هستند. آتوزوم ها کروموزوم هایی هستند که تمامی صفات انسان از جمله رنگ پوست، شکل ظاهری و … را تعیین می کنند. کروموزوم های جنسی همانطور که از نام آنها پیداست جنسیت انسان یعنی دختر و یا پسر بودن جنین را تعیین می کنند. در انسان ها دو کروموزوم جنسی وجود دارد، X و Y . کروموزوم Y عامل پسر شدن انسان ها می باشد. به این ترتیب اگر جفت کروموزوم های جنسی در سلول های بدن یک فرد به صورت XX باشد آن فرد مونث و اگر به صورت XY باشد آن فرد مذکر خواهد بود.

در طی روند تولید اسپرم و تخمک درون دستگاه تولیدمثل، این دو کروموزوم از هم جدا می شوند. به این ترتیب تمامی سلول های جنسی یا همان تخمک های بانوان دارای کروموزوم X هستند. در آقایان به علت داشتن دو نوع کروموزوم جنسی 50 درصد از کل اسپرم های (سلول های جنسی) نهایی دارای کروموزوم X و 50 درصد دیگر دارای کروموزوم Y (عامل پسر شدن) هستند.چطور بچه پسر میشود؟

در طی فرآیند لقاح، اسپرم و تخمک با هم ترکیب می شوند. اگر اسپرمی که دارای کروموزوم X است با تخمک (که همه X هستند) ترکیب شود، سلول تخم حاصله به صورت XX خواهد بود یعنی جنین دختر است. اگر اسپرمی که دارای کروموزوم Y است با تخمک ترکیب شود، سلول تخم حاصله به صورت XY بوده یعنی جنین پسر است.

چیکار کنم بچم پسر بشه؟ حال اگر می خواهید که پسر داشته باشید باید اسپرم های Y را برای لقاح تشویق کنید.

روش های تعیین جنسیت جنین متنوع هستند، برخی از آن ها بر پایه ی تغذیه بوده و برخی دیگر مربوط به زمان نزدیکی هستند. قطعی ترین آن ها تعیین جنسیت با کمک روش های درمان ناباروری است.

چیکار کنم بچم صددرصد پسر بشه؟ تعیین جنسیت جنین با کمک روش های درمان ناباروری

به احتمال زیاد اسم روش هایی مانند و PGD وIVF برای شما آشنا است و می دانید که از جمله ی روش های درمان کردن مشکلات ناباروری می باشند. در این روش و امثال آن تخمک بالغ از بدن مادر گرفته می شود و در محیط آزمایشگاه با نمونه ی اسپرمی که از پدر گرفته شده لقاح پیدا می کند. جنین حاصله هر چه که هست، چه دختر و چه پسر تا مرحله ی 8 سلولی در دستگاه مخصوصی در آزمایشگاه مانده و سپس تحت یک عمل انتقالی کوچک به رحم مادر منتقل می شود. احتمال ماندن تخمک لقاح یافته و تبدیل شدن آن به جنین 100 درصد نیست و ممکن است که سلول تخم نتواند لانه گزینی کند و دفع شود. اما در صورت موفقیت آمیز بودن تمام مراحل و ادامه یافتن روند بارداری، مانند بارداری معمولی می توان از جنسیت جنین با کمک سونوگرافی و … مطلع شد.درصورت درخواست والدین و پذیرش این درخواست توسط مرکز درمانی مربوطه، این امکان وجود دارد که پس از گرفتن نمونه ی اسپرم از پدر، با کمک روش های آزمایشگاهی اسپرم های X را از اسپرم های Y جدا کرد. به این ترتیب اگر والدین دختر بخواهند اسپرم های X را لقاح می دهند و اگر پسر بخواهند از اسپرم های Y برای لقاح استفاده می کنند. با استفاده از روش PGD (preimplantation genetic diagnosis) می توان جنسیت تخمک های حاصله را بررسی نمود و جنسیت مطابق با درخواست والدین را به رحم مادر منتقل کرد. 

چیکار کنم بچم دوقلو پسر بشه

اگر می خواهید که دوقلوی پسر داشته باشید، بهترین راهکار کمک گرفتن از روش های کمک باروری است که هم دو جنین را در رحم شما قرار دهند و هم جنسیت آنها مورد علاقه شما باشد.

لازم به ذکر است که انجام این روش معایبی نیز دارد، از جمله هزینه ی انجام آن، قطعی نبودن موفقیت این روش و امکان دفع سلول تخم و از همه مهم تر این که در طی انجام این روند های آزمایشگاهی ممکن است که برخی از ژن ها آسیب ببینند. از آنجاییکه هیچ آسیب ژنتیکی به مجموعه ی ژنوم انسان قابل اغماض نیست و قطعا پیامدهایی را در پی خواهد داشت. به دلیل وجود این خطرات، پیش از تکامل جنین با استفاده از روش ی ویژه ای به نام بررسی کاریوتایپ، تمامی کروموزوم های جنین را بررسی می کنند و اگر این مجموعه ی ژنتیکی آسیبی دیده باشد باید جنین سقط شود.

بعلاوه داروهایی که برای بالغ کردن تخمک ها در تخمدان های بانوان استفاده می شوند عوارض خاص خود را برای بانوان به دنبال خواهند داشت. بعلاوه از آنجا که برای افزایش احتمال موفقیت، حداقل 4 جنین در رحم مادر قرار داده می شود در این روش احتمال بارداری چند قلو نیز وجود دارد.با توجه به وجود خطاهای آزمایشگاهی و فردی، احتمال دریافت نتیجه ی مطلوب از این روش ها 70 تا 80 درصد است.

چیکار کنم بچم پسر بشه؟ زمان نزدیکی را تنظیم کنید

 شما می توانید از این ویژگی برای تعیین جنسیت فرزندتان استفاده کنید. به این ترتیب که زمان تخمک گذاری خود را در سیکل های ماهانه پیدا کنید، باتوجه به این که طول عمر تخمک 24 ساعت است و در 12 ساعت اول بیشترین توان باروری را دارد، هرقدر که زمان نزدیکی شما به زمان تخمک گذاری نزدیک تر باشد احتمال لقاح یافتن اسپرم های Y که جلوتر هستند با تخمک بیشتر است و جنین حاصله پسر خواهد شد. اما هر قدر که زمان نزدیکی شما از زمان تخمک گذاری فاصله ی بیشتری داشته باشد احتمال لقاح یافتن اسپرم های X و دختر دار شدنتان بیشتر خواهد بود.

بنابراین اگر پسر می خواهید در روز تخمک گذاری نزدیکی داشته باشید.

چیکار کنم بچم پسر بشه؟ مقاومت اسپرم

ساختار و فیزیولوژی اسپرم های X به گونه ای است که در محیط نامناسب مقاومت بیشتری نسبت به اسپرم های Y دارد. می توان این گونه نتیجه گرفت که اسپرم های Y زودتر ازبین می روند. از جمله عوامل تعیین کننده ی عمر اسپرم در دستگاه تناسلی بانوان (PH) اسیدیته ی واژن است. محیط واژن در حالت طبیعی اسیدی است، این ویژگی مانع از رشد میکروارگانیسم ها درون آن می شود. اما این محیط اسیدی برای اسپرم ها کشنده است. از آنجا که مقاومت اسپرم های Y کمتر است، در محیط اسیدی واژن زودتر از اسپرم های X کشته می شوند.

بنابراین اگر قصد پسر دار شدن دارید و می پرسید که چیکار کنم که بچم پسر بشه، باید مانع از مرگ اسپرم های Y شوید. این عمل را به دو روش می توان انجام داد:

چیکار کنم بچم پسر بشه؟ دوش واژینال بگیرید

برای پسر دار شدن قبل از نزدیکی دوش واژینال بگیرید. این کار سبب کاهش اسیدیته ی واژن شده و طول عمر اسپرم های Y را بیشتر خواهد کرد. بعلاوه در روزهای حوالی زمان نزدیکی (که باید نزدیک به زمان تخمک گذاری باشد) از پماد ها و شست و شو دهنده های واژینال اسیدی استفاده نکنید.

چیکار کنم بچم پسر بشه؟ رژیم غذایی

بیشتر مواردی که در رژیم های غذایی دختر و پسر دار شدن بیان می شود مربوط به تنظیم اسیدیته ی واژن است. آنچه که باید در رژیم دختر دار شدن و پسر دار شدن بخورید، در قسمت غذاها و مکمل ها بیان شده است.

چیکار کنم بچم پسر بشه؟ ارگاسم

بانوانی که پسر می خواهند در طی نزدیکی باید به ارگاسم (اوج لذت جنسی) برسند. انقباضات دیواره های واژن و عضلات کف لگن و نیز ترشحات قلیایی آزاد شده در محیط واژن به اسپرم های Y کمک می کند تا مدت بیشتری زنده بمانند و راحت تر و سریع تر خود را به تخمک رسانده و با آن لقاح پیدا کنند. درصورتی که دختر می خواهید بدانید که بانوان نباید در طی نزدیکی به ارگاسم برسند.

رژیم غذایی پسر دار شدن

غذا ها و مکمل ها: تمامی آنچه در مبحث رژیم های غذایی دختر دار شدن و پسر دار شدن مطرح می شود بر سه پایه استوار است:

1- میزان کالری دریافتی

2- تاثیر غذا ها بر PH بدن خصوصاً اسیدیته ی واژن

3- افزایش و یا کاهش دریافت برخی از مواد معدنی موثر در تعیین جنسیت

4- براساس تئوری میزان کالری دریافتی، گفته می شود مادرانی که در رژیم غذایی خود میزان بیشتری کالری مصرف می کنند احتمال پسر دار شدنشان بیشتر است.

5- براساس تئوری میزان PH واژن، مصرف غذاهایی مانند سبزیجات PH بدن را افزایش داده و اسیدیته ی واژن را کاهش می دهند بنابراین احتمال پسر دار شدن را بیشتر خواهند کرد.

6- تئوری مصرف مواد معدنی می گوید که دریافت چهار ماده ی معدنی سدیم، پتاسیم، منیزیم و کلسیم از طریق رژیم غذایی و مکمل ها بر تعیین جنسیت جنین موثر است. به این ترتیب که اگر پسر می خواهید باید سدیم و پتاسیم بیشتر و کلسیم و منیزیم کمتری مصرف کنید.

7- مواد غذایی سرشاز از پتاسیم: سیب زمینی، برگ چغندر، آلو، موز و …

8- در انتها باید گفت که هیچ یک از روش های تعیین جنسیت صد در صدی نیستند و فقط با احتمال بالایی برای دستیابی به جنسیت مورد نظر کمکتان خواهند کرد. به یاد داشته باشید که برای رسیدن به هدفتان باید تمامی روش های خانگی که در بالا ذکر شد را همزمان با هم انجام دهید. انجام هر یک از این روش ها به تنهایی شانس دستیابی به نتیجه ی مطلوب را کاهش می دهد.

9- در نظر داشته باشید که افراط در این رژیم ها و رعایت طولانی مدت آنها ممکن است که سبب کاهش بیش از اندازه ی برخی از مواد معدنی مهم در بدن و نیز افزایش آسیب رسانِ برخی دیگر شود که بدون شک برای مدت طولانی عوارض جانبی فراوانی به دنبال خواهد داشت. برای مثال اگر به مدت بسیاری طولانی برای پسر دار شدن رژیم بگیرید، عوارض کاهش شدید کلسیم و افزایش شدید سدیم، بدن شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

10- اگر می پرسید چیکار کنم بچم پسر بشه و می خواهید از رژیم پسردار شدن استفاده کنید، قبل از شروع رژیم بهتر است یک آزمایش چکاب کامل انجام دهید و سطوح این مواد را در خون خود بررسی کنید. اگر در همین ابتدای کار فقر یک ماده ی معدنی در بدن شما وجود داشته باشد، محدود کردن آن برای مدت زمان سه ماه، اثرات جبران ناپذیری در پی دارد. به این ترتیب پس از انجام بررسی های کامل تحت نظر پزشک متخصص تغذیه رژیم غذایی خود را آغاز کنید.

بیشتر بدانید:

1- پسر دار شدن و تغذیه مادر

چطور بچه پسر میشود؟

2- روش تضمینی برای پسر دار شدن آیا وجود دارد؟

3- علائم حاملگی پسر،تمام باورهای رایج مربوط به علائم حاملگی پسر

4- رژیم غذایی برای پسر دار شدن، آیا رژیم غذایی خاصی وجود دارد؟


برای پسر شدن جنین چه زمانی باید نزدیکی کنیم؟

باتوجه به این که طول عمر تخمک 24 ساعت است و در 12 ساعت اول بیشترین توان باروری را دارد، هرقدر که زمان نزدیکی شما به زمان تخمک گذاری نزدیک تر باشد احتمال لقاح یافتن اسپرم های Y که جلوتر هستند با تخمک بیشتر است و جنین حاصله پسر خواهد شد.

آیا گرفتن دوش واژینال تاثیری در پسر شدن جنین دارد؟

برای پسر دار شدن قبل از نزدیکی دوش واژینال بگیرید. این کار سبب کاهش اسیدیته ی واژن شده و طول عمر اسپرم های Y را بیشتر خواهد کرد. بعلاوه در روزهای حوالی زمان نزدیکی (که باید نزدیک به زمان تخمک گذاری باشد) از پماد ها و شست و شو دهنده های واژینال اسیدی استفاده نکنید.

آیا برای پسر شدن جنین باید در طی رابطه به ارگاسم برسیم؟

بانوانی که پسر می خواهند در طی نزدیکی باید به ارگاسم (اوج لذت جنسی) برسند. انقباضات دیواره های واژن و عضلات کف لگن و نیز ترشحات قلیایی آزاد شده در محیط واژن به اسپرم های Y کمک می کند تا مدت بیشتری زنده بمانند و راحت تر و سریع تر خود را به تخمک رسانده و با آن لقاح پیدا کنند. درصورتی که دختر می خواهید بدانید که بانوان نباید در طی نزدیکی به ارگاسم برسند.


برای پسر شدن جنین چی بخوریم؟

تئوری مصرف مواد معدنی می گوید که دریافت چهار ماده ی معدنی سدیم، پتاسیم، منیزیم و کلسیم از طریق رژیم غذایی و مکمل ها بر تعیین جنسیت جنین موثر است. به این ترتیب که اگر پسر می خواهید باید سدیم و پتاسیم بیشتر و کلسیم و منیزیم کمتری مصرف کنید. مواد غذایی سرشاز از پتاسیم: سیب زمینی، برگ چغندر، آلو، موز و …

نویسنده :
تیم تالیف و ترجمه نی نی پلاس

منبع:

verywellfamily

تعیین جنسیت

تعیین جنسیت

تعیین جنسیت

تعیین جنسیت

تعیین جنسیت

تعیین جنسیت

تعیین جنسیت

این بخش در حال طراحی می باشد

تعیین جنسیت فرزند قبل از لقاح

 

روش های تعیین جنسیت قبل از بارداری:

در قديم چون به نيروي كار مرد بيشتر از زن نياز بود اگر خانواده‌اي صاحب فرزند پسر نبود براي رسيدن به اين نعمت شايد تعداد افراد خانواده به بالاتر از هشت تا هم مي رسيد تا سرانجام يكي از آنها پسر شود.

 

چطور بچه پسر میشود؟

اين مي‌شد كه آمار فرزندان يك خانواده بسيار بالا مي‌رفت، همچنين خيلي از خانواده‌ها به خاطر اين موضوع دچار فروپاشي مي‌شدند و اين به عنوان يك معضل خيلي از خانواده‌ها را رنج مي‌داد.

 

اما امروزه با استفاده از دانش پزشكي، زيست شناسي (بيولوژي) و علم تغذيه، شما مي‌توانيد جنسيت فرزندتان را خودتان انتخاب كنيد، 

 

در اين نوشتار سعي بر اين داريم كه انواع راه‌ها و روشهاي تعیین جنسيت قبل از لقاح را به شما آموزش بدهيم، پس مقاله را تا انتها بخوانيد !

 

بسیاری از محققان اعتقاد دارند كه هيچ روش علمي وجود ندارد كه بتوان جنسیت نوزاد را قبل از حاملگی تعیین كرد.  اما شواهدی هم وجود دارد كه نشان می دهد عوامل متعددی در دختر یا پسر شدن جنین نقش دارد. زمان آمیزش، میزان PH رحم در حین لقاح و تغذیه قبل از بارداری سه عامل موثر در تعیین جنسیت قبل از حاملگی است .

 

تعیین جنسیت فرزند 

 

سه عامل موثر در تعیین جنسیت قبل از حاملگی

1- PHرحم:

اسپرم مرد (كروموزوم y‌) در محيط قليائي بهتر زنده مي ماند، ازطرفي محيط رحم در زمان تخمک گذاری (14 سيكل ماهانه 28 روزه) داراي PH بالا و قليائي است و در صورتي كه لقاح در اين روز صورت گيرد به احتمال زياد جنين تولد يافته پسر خواهد بود و در بقيه اوقات چون PH دهانه رحم پايين و اسيدی است كرموزوم X بيشتر زنده مانده و احتمال دختر شدن جنين بيشتر است.

 

 

2-زمان آميزش:

خانمها هر ماه در اواسط سيکل خود يک يا چند تخمک که از نظر کروموزومی فقط X هستند توليد می کنند و در مقابل آقايان دارای دو نوع اسپرم حاوی کروموزومهای جنسی Xو Y هستند در واقع اين مرد است که جنسيت سلول تخم را تعيين می کند به شکلی که اگر تخمکی که حاوی کروموزوم جنسی X است با اسپرم حاوی کروموزوم جنسی Y لقاح يابد سلول تخم مذکر شده و اگر تخمک X با اسپرم حاوی X لقاح يابد سلول تخم مذکر می شود.

 

اگر آميزش در حوالی زمان تخمک گذاری صورت گيرد، پسر بدنيا خواهد آمد چرا که در زمان تخمک گذاری ترشحات دهانه رحم از هميشه قليايي تر و رقيق تر است و ارتجاع پذير تر است و حرکت اسپرمهایY را بسيار سهل و آسان می کنداما اگر مقاربت ۳ تا ۴ روز بعد يا قبل از تخمک گذاری اتفاق بيفتد شانس پسر شدن بشدت کاهش می يابد و احتمال دختر زياد می شود.

 

3- نوع تغذیه

در اين روش براي رسيدن به جنين پسر،  باید  نسبت سديم و پتاسيم بالاتر از نسبت  كلسيم و منيزيوم باشد تا  متابوليسم تخمك و به مخصوصا  لايه خارجي آ ن را به نحوي تغيير دهد كه اسپرم هاي حامل جنسيت پسر به طرف آن جذب شوند و برعكس براي جذب اسپرم های جنسيت دختر به وسيله تخمك، لازم است ميزان كلسيم و منيزيوم خون بالاتر از  ميزان پتاسيم و سديم خون باشد.

 

غذاهای حاوی سدیم شامل: گوشت، تخم مرغ، جگر گوساله، هویج، اسفناج، شیر، نمک طعام

 

غذاهای حاوی پتاسیم شامل: فراورده های گوشتی، میوه ها مخصوصا  ( موز، خرما)، سبزیجات مخصوصا ( سیب زمینی و هویج) و غلات می باشند

 

غذاهای حاوي منيزيوم شامل: قهوه، كاكائو، غلات، سبزي ها، مخمر آبجو، سويا، چغندر، گردو، جوانه گندم است

 

غذاهای حاوی کلسیم: شيركاكائو، ماست، بستني، شلغم، بادام و ساردين است

 

بنابراین غذاهايي كه بيشتر براي لقاح پسر مناسب هستند شامل: غذاهاي شور، خرما ، هویج، جگر، گوشت، موز، تخم مرغ، سيب زميني،

 

غذاهايي كه براي لقاح دختر مناسب هستند شامل: بادام، کاکا ئو، شير و فرآورده های آن مانند ماست و پنیر و …، ماهی ساردين، خاويار، جوانه گندم و كلم، كدو و فلفل سبز

 

چطور بچه پسر میشود؟

رژيم غذايي که كم‌انرژي هستند و دارای حداقل كالري و مواد معدني و مواد مغذي  می باشند  منجر به ایجاد جنین دختر در رحم می شوند.

 

با مصرف ميوه‌ها و مواد شيرين قند خون بالا می رود و با بالا رفتن گلوکز در ترشحات مخاطی دهانه رحم در روزهاي تخمك گذاري، محيط  رحم را براي جذب اسپرم  پسر مناسب تر مي كند زیرا اسپرم نوع پسر از تحرک بیشتری  نسبت به اسپرم دختر برخوردار است.

 

غذاهای شیرین شامل: عسل، آب نبات،  کشمش، خرما، غلات صبحانه شيرين شده، هويج، بيسكوئيت، سيب زميني پخته، نان گندم سفيد، نوشابه هاي داراي شكر می باشند.

 

تعیین جنسیت پسر

 

عوامل موثر دیگر برای تعیین جنسیت قبل از لقاح

– روش زمان بندي مقاربت ( تعيين زمان تخمك گذاري)

نزدیکی در زمان تخمک گذاری ، احتمال تولد پسر را افزایش میدهد چرا که در این زمان ، ترشحات دهانه رحم نسبت به زمانهای دیگر  ارتجاع پذیرتر ، قلیایی تر و رقیق تر میباشد  و حرکت اسپرمهای Y (مذکر) را تسهیل میبخشد . نزدیکی قبل از تخمک گذاری و یا سه تا چهار روز بعد از آن احتمال دختر شدن را افزایش میدهد.

 

– روش شستشوي مهبلي ( واژن)

با توجه به اینکه محیط قلیایی مهبل احتمال پسر شدن و محیط اسیدی واژن دختر شدن را افزایش میدهد بدین خاطر متخصصین زنان زایمان این حالت را بشکل تصنعی ایجاد کنند، یعنی اگر که خانمی ‌پسر بخواهد باید واژن خود را قبل از مقاربت با محلول جوش شیرین رقیق شستشو دهد . برای حالت عکس  از محلول رقیق شده سرکه سفید استفاده میشود تا واژن اسیدی‌تر شود و احتمال دختر شدن را افزایش دهد .

 

– روش زمان بندي ماهيانه مقاربت

از روشهای دیگر در تعیین جنسیت استفاده می شود با استفاده از جداولی، سن مادر را با حاملگی در نظر می گیرند و بر این اساس مشخص می شود که بارداری در هر ماه که اتفاق بیفتد احتمال کدام فرزند بیشتر است. مثلا مادری ۳۰ ساله است اگر در ماه اردیبهشت باردار شود جنین حاصله دختر خواهد بود.

 

در این روش بیشتر عوامل محیطی مانند آب و هوا، شرایط فیزیولوژیکی مادر در طول‌ ماه‌های مختلف سال و سن مادر را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

 

همینطور جالب است که بدانید بر طبق گزارش نشریه معتبر پزشکی “The British Medical Journal” زنانی که دیرتر حامله می‌شوند احتمال پسرزایی‌شان بیشتر است.

 

برای اطلاعات بیشتر از این روش نیز باید با یک متخصص زنان زایمان تماس بگیرید و از او مشاوره بخواهید.

 

تعيين جنسيت

 

– روش تعيين ميزان اسپرم

در زوجهایی که ۲ یا بیش از ۲ فرزند دختر دارند و خواهان پسر می‌باشند مرد باید یک آزمایش شمارش اسپرمی بدهد چرا که اگر تعداد اسپرمهای مرد در یک سی سی کمتر از ۲۰ میلیون باشد احتمال دختر دار شدن ۸۰% و اگر زیر ۵ میلیون باشد این احتمال ۱۰۰% خواهد بود. کلا هر اتفاقی که باعث افزایش اسپرمها شود به نفع پسر شدن است و برعکس به نفع دختر شدن.

 

پس آقایانی که مشاهده می‌کنند تعداد فرزندان دخترشان بیش از فرزندان پسرشان است و یا شاید اصلا فرزند پسری ندارند، باید ابتدا با یک متخصص ارئولوژی تماس بگیریند و این تست را انجام بدهند، اگرکه تست فوق کاهش تعداد اسپرم در مایع منی را نشان داد می‌توانند از تجویزات پزشک معالجشان برای افزایش میزان اسپرم استفاده کنند، همچنین این افراد می‌توانند از روشهای نشاندارکردن لیزری و PGD – IVF برای رفع مشکلشان استفاده نمایند.

 

– روش نشاندار كردن ليزري گامتها

در این روش سلولهای جنسی مردانه (اسپرم) حاوی کروموزوم X توسط لیزر نشان‌دار شده سپس توسط دستگاهی این سلولها از سلولهای جنسی (اسپرم) حاوی Y بی‌نشان جدا می‌شوند. و سپس بنا به علاقه والدین اگر که دختر بخواهند اسپرم X دار و اگر پسر بخواهند اسپرم Y دار با تخمک لقاح داده می‌شود که معمولا یا از روش IVF برای لقاح استفاده می‌کنند و یا اسپرمها را به رحم مادر تزریق می‌کنند.

 

– روش PGD – IVF

با تعیین جنسیت جنین قبل از تولد، روشی است که هم در مورد تعیین جنسیت جنین به واسطه علاقه والدین به یک جنس خاص و هم به علت انتقال بیماری‌های ژنتیکی وابسته به جنسیت خاصی همچون هموفیلی و … استفاده می‌شود.

 

تشخیص پیش از لانه‌گزینی امر جدیدی است که بیش از 10 سال قدمت ندارد اما با پیشرفت علوم زیستی و پزشکی به یکی از مطمئن‌ترین روشها در زمینه تشخیص اختلالات ژنتیکی قبل از تولد و همچنین تعیین جنسیت جنین تبدیل شده است.

 

گردآوری: بخش زناشویی بیتوته

 

 

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج


درخواست مجرب ترین وکلا طلاق توافقی


جهیزیه ات رو قسطی وبدون پیش پرداخت بخر


کم شنوایی و ناشنوایی در میانسالان

رویایی بابحران نگران کننده روابط زناشویی

چنین کیکی روفقط تواین یخچال میتونی جابدی


بهترین راه بهبود کیفیت هوا در خانه


زبان انگلیسی رو کاربردی یادبگیر!


ماشین لباسشویی با آبکشی شرعی


سوالات پیش از ازدواج به تفکیک جلسه


راه و رسم داشتن زندگی زناشویی بدون تنش

ناباروری شما هم می تواند قابل درمان باشد!

اینجا یکی از هتلهای کیشه! همین حالارزروکن


هرگز ناامید نشوید!درمان زوج نابارور


پاکسازی و رفع آلودگی هوای خانه

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

برای پسردار شدن چکار باید کرد

 

برخی والدین با استفاده از برخی روشها، تغییر رژیم غذایی، تغییر حالت دراز کشیدن در تخت و حتی نوشیدن ترکیبات خاص پسردار می شوند. اگرچه پزشکان این روش ها را براساس داستان های قدیمی می دانند اما امتحان کردن آن ها ضرری ندارد.

اگر صد در صد می خواهید پسر داشته باشید و هر چیزی را حاضرید امتحان کنید از روش های زیر بهره مند شوید.چطور بچه پسر میشود؟

 

رژیم غذایی ” روش صد در صد پسر دار شدن”کارشناسان معتقدند رژیم غذایی خاص چند هفته پیش از بارداری احتمال پسر دار شدن را افزایش می دهد. آن ها می گویند تغییر رژیم غذایی، اسیدیته بدن را تغییر داده و باعث تغییر جنسیت جنین می شود.

براساس این نظریه، منوی غذای پسرانه شما باید حاوی غذاهای نمکی، گوشت قرمز، تخم مرغ، نخود، قارچ، لوبیا، نان و ماهی باشد. همچنین توصیه می شود از غذاهای اسیدی دوری کنید زیرا برای تولد پسر باید محیط بازی باشد تا اسپرم پسرانه دوام بیاورد.

همچنین مطالعات جدید نشان می دهد مقدار بالای گلوکوز در بدن باعث افزایش احتمال پسردار شدن می شود. بنابراین موادغذایی دارای پتاسیم، ویتامین ث، کلسیم، ویتامین ای و ویتامین ب دوازده بخورید. صبحانه نیز بسیار مهم است و نباید فراموش شود.

 

 

روش نزديكي برای پسردار شدننوع و حالت نزدیکی نیز بر روی پسردار شدن تاثیر می گذارد. در زمان های قدیم معتقدند بودند اگر سر خانم به سمت شمال باید یا مادر به پهلوی چپ بخوابد احتمال پسردار شدن افزایش می یابد. مطالعات به نکات پیچیده تری در این باره اشاره می کنند. اکنون می دانیم پدر جنسیت فرزند را تعیین می کند. مادر همیشه کروموزوم ایکس را در تخمک تامین می کند. پدر هم بر کروموزوم ایکس و هم بر کروموزوم وای تاثیر می گذارد. جنسیت بچه به این بستگی دارد که کدام کروموزوم سریع تر به تخمک نفوذ کند.

مطالعات نشان می دهد نفوذ عمیق تر در هنگام نزدیکی جنسی باعث تولد پسر می شود.

در واقع واژن خانم ها در نزدیکی ورودی اسیدی است و اسپرم مردانه نمی تواند در محیط اسیدی دوام بیاورد. بنابراین نفوذ عمیق تر باعث می شود اسپرم نزدیک تر به تخمک قرار بگیرد و فاصله ای که اسپرم باید طی کند تا از محیط اسیدی واژن خارج شود کاهش می یابد. این مسئله باعث می شود اسپرم کروموزموم وای (اسپرم مردانه) سریع تر از اسپرم کروموزوم ایکس (اسپرم زنانه) به طرف تخمک شناور شود. بنابراین افرادی که پسر می خواهند بهتر است نفوذ عمیقتری داشته باشند.

 

راههای حتمی پسر دار شدن

 

افزایش دمای بدن زن “مطمئن ترین راه پسر دار شدن”

اگر توجه کرده باشید، خانم ها در روزهای خاصی از ماه بدنشان داغ می شود و با افزایش دمای بدن شان مواجه می شوند. که این افزایش دمای بدن زن معمولا یک هفته بعد از پریودی رخ می دهد . اگر زوجینی که به دنیال پسردار شدن هستند باید در این مقطع زمانی رابطه جنسی بر قرار کنند

 

به دلیل این که در این مقطع عمل تخمک گذاری صورت گرفته است ، احتمال پسردار شدن بیشتر می باشد . چرا که در این زمان مایع درون دهانه رحم 10 برابر بیشتر است و بسیار قلیایی است . برای این که بتوانید زمان دقیق تخم گذاری را تعیین کنید می توانید از دماسنج ، سونوگرافی و درد زیر شکم متوجه شوید .

 

درد زیر شکم در زمان تخمک گذاری در 20 درصد خانم ها به وجود می آید که دلیل ان پرتاب تخمک از درون کیسه به خارج است. از این رو، می توان گفت که بهترین زمان برای داشتن رابطه جنسی که منجر به پسردار شدن شود ، 24 ساعت قبل از تخمک گذاری تا 12 ساعت بعد از آن می باشد.

 

زمان مناسب پسردار شدن سایر کارشناسان معتقدند اسپرم وای سریع تر از اسپرم ایکس حرکت می کند. اما اسپرم دخترانه بیشتر در مجرای تناسلی دوام می آورد تا اسپرم پسرانه.

بنابراین اگر می خواهید پسردار شوید بهتر است چند روز پیش از تخمک گذاری نزدیکی داشته باشید و نزدیکی نهایی تا حد امکان نزدیک به تخمک گذاری باشد. این مسئله احتمال این که اسپرم مردانه بر اسپرم زنانه غلبه کند و به تخمک برسد را افزایش می دهد. برای این مسئله باید به دقت زمانی تخمک گذاری خود را تعیین کنید.

گرما یا سرما برای پسردار شدناسپرم ها به دلیلی بیرون از بدن ذخیره می شوند. اسپرم نمی تواند دمای بالا را تحمل کند و ساختار مستقل بیضه از اسپرم ها مراقبت می کند. برخی معتقدند اسپرم های وای از اسپرم های ایکس تحمل کمتری به گرما دارند. بنابراین اگر می خواهید پسردار شوید از همسر خود بخواهید محیط بیضه را سرد نگه دارد تا اسپرم های مردانه زنده بمانند.

حمام سرد یا کمپرس یخ نیز به شما کمک می کند اما این کار خیلی مورد علاقه آقایان نیست.

نوشیدن قهوه برای پسر دار شدنمطالعات نشان می دهد در صورتی که همسر شما پیش از نزدیکی جنسی قهوه کافئین دار قوی بخورد احتمال پسردار شدن افزایش می یابد. احتمالا قهوه باعث افزایش انرژی می شود.توصیه می شود خانم ها قهوه های بدون کافئین مصرف کنند.

 

روشهای پسردار شدن

 

بهار یک فصل مناسب برای پسر دار شدن

فصل هم در تعیین جنسیت نقش دارد. هنگام گرما جنین بیشتر دختر و در سرما و زمان معتدل، مانند بهار، جنین پسر می شود.

شربت سرفه برای پسر دار شدنبرخی معتقدند اگر خانم دو ساعت پیش از نزدیکی جنسی، شربت سرفه مصرف کند احتمال پسردار شدن افزایش می یابد. حامیان این نظریه معتقدند مصرف این دارو باعث نازک شدن مخاط دهانه رحم می شود بنابراین شرایط را برای اسپرم وای راحت تر می کند. شربتی که بیشترین تاثیر را دارد حاوی گایافنازین می باشد. بنابراین سعی کنید به دنبال شربتی باشید که این ماده را دارد.

 

کاهش استرس برای پسر دار شدن

اگر مرد خانه دارای شغلی است که بسیار استرس زا می باشد ، در این صورت احتمال پسردار شدن کاهش می یابد . از این رو ، باید گفت که کاهش استرس و میزان آن بر روی جنسیت فرزند تاثیر دارد . بر اساس آمارها افرادی که در محیط های استرس زا و یا آلوده کار می کنند ، احتمال پسردار شدنشان کمتر است .

 

اگر می خواهید پسردار شوید ، یکی از راه های عملی کاهش استرس می باشد . بسیار مهم و اساسی است که در حین رابطه زوجین استرس و اضطرابی نداشته باشد و با خیالی راحت و اسوده رابطه جنسی خود را انجام دهند .چطور بچه پسر میشود؟

 

داشتن رابطه جنسی همراه با استرس و اضطراب بر روی جنسیت فرزند تاثیر می گذارد و سبب دختر دار شدن آن می گردد . از این رو ، اگر می خواهید پسردار شوید ، یکی از بهترین و مهم ترین راه ها کاستن از استرس خود می باشد . سعی کنید میزان استرس را در زندگی خود کاهش دهید و به ویژه در زمان روابط زناشویی هیچ گونه استرسی نداشته باشید.

سریع انجام دادن برای پسر دار شدنبراساس نظر دو مادر که هر یک دارای یک پسر و یک دختر بوده اند برای پسردار شدن باید بدون برنامه عمل کنی و نزدیکی غیر رمانتیکی داشته باشی.

لقاح مصنوعی برای پسر دار شدناگر به طور کامل از پسردار شدن ناامید شده اید می توانید از لقاح مصنوعی استفاده کنید. در این روش در ابتدا اسپرم و تخمک در آزمایشگاه ملاقات می کنند. در این روش به طور قطع جنسیت فرزند را شما انتخاب می کنید.

برخی معتقدند این نوع نزدیکی طبیعی نیست و برخی پزشک ها پیش از لقاح جنسیت نطفه را آزمایش نمی کنند. بعلاوه هزینه این کار بسیار بالا است و خیلی زوج ها نمی توانند از پس هزینه برآیند.

 

گردآوری: بخش زناشویی بیتوته

 

بارداری و زایمان راحت با…


قاعدگی دردناک زنان و دختران


بهترین راه بهبود کیفیت هوا در خانه


ماشین لباسشویی با آبکشی شرعی


اگر شما هم مشکل ملکی دارید تماس بگیرید

رویایی بابحران نگران کننده روابط زناشویی


بازسازی پیوند عاطفی زن و شوهر

انواع گن وفرم دهنده بدن اورجینال و باکیفیت

درانتخاب همسرآینده‌تان دچارتردید شده‌اید؟


سریعترین راه یادگیری زبان انگلیسی


یادگیری زبان در کوتاهترین زمان


تجربه روابط جنسی لذتبخش و ایمن


کامل ترین سیستم خانگی پاکیزه کننده هوا

بلیط کیش را دربهترین فصل سفر به آن خریدکن


به تماشای کیفیتی بی حاشیه!

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

پذیرش۲۴ » عمومی » چگونه می‌توانیم پسر باردار شویم؟

مطابق فرهنگ سنتی گذشته کشور ما، هنوز هم بسیاری از خانوده‌ها بر داشتن فرزند پسر تاکید دارند. با توجه به اینکه راهکارهای ارائه‌شده توسط علم ژنتیک برای تعیین جنسیت فرزند قبل از بارداری، عوارض جانبی خاص خود و هزینه بالایی دارند؛ امروزه گرایش بسیاری از خانوده‌ها به راهکارهای طب سنتی و علم تغذیه افزایش یافته است. اگرچه این راهکارها تضمینی نیستند، اما درصد زیادی از خانواده‌ها برای پسر یا دختردار شدن نتیجه مطلوب گرفته‌اند.

وب‌سایت و یا اپلیکیشن پذیرش۲۴ توانسته است به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین؛ امکان مشاوره تلفنی، متنی، صوتی و تصویری با بهترین پزشکان، متخصصان طب سنتی و کارشناسان تغذیه در مورد روش‌های موثر در داشتن فرزند پسر را فراهم کند. در ادامه نیز با چندین راهکار در این زمینه آشنا خواهید شد.

طبق اصول طب سنتی، هرچه زمان مقاربت به زمان تخمک‌گذاری زن نزدیک‌تر باشد، احتمال داشتن فرزند پسر بالاتر می‌رود. بنابراین سعی کنید ۶ تا ۷ روز پس از پایان پریودی، به کمک کیت تخمک‌گذاری، زمان دقیق و روتین تخمک‌گذاری خود را بدست آورید تا برای ماه بعد بتوانید اقدام کنید. معمولا در زمان تخمک‌گذاری حرارت بدن زن بالا می‌رود و ترشحات بدن او قوام گرفته و سفید رنگ می‌شوند.

با توجه به اینکه اسپرم‌های حاوی کروموزوم‌های جنسی X Y (عامل ایجاد جنین پسر) عمر کوتاه‌تری نسبت به اسپرم‌های حاوی کروموزوم‌های X X (عامل ایجاد جنین دختر) دارند، طب سنتی توصیه می‌کند که با خوردن غذاهای حاوی سدیم و پتاسیم بالا دو یا سه ماه قبل از بارداری، می‌توان اسپرم‌های X Y را برای مدت بیشتری در رحم زن نگه داشت تا با تخمک لقاح پیدا کند. بنابراین با وجود عوارض جانبی نمک زیاد برای بدن، باید مصرف نمک را افزایش داد. مواد غذایی مانند حبوبات (نخود، لوبیا، عدس و غیره)، میوه های خشک، قارچ، موز، مارچوبه، سیب زمینی، سیب و بادام حاوی پتاسیم بالایی هستند.چطور بچه پسر میشود؟

از طرفی طبق بررسی‌ها، محیط قلیایی رحم زن به در بقای هرچه بیشتر اسپرم‌های X Y موثر است. پس با حذف مواد غذایی اسیدی مانند گوشت، محصولات لبنی، تخم مرغ، میوه‌های ترش‌مزه، نوشیدنی‌های گازدار و سرکه از رژیم غذایی خود چند ماه قبل از بارداری، می‌توان احتمال داشتن فرزند پسر را بالا برد. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نوع تغذیه پدر و مادر پیش از بارداری، می‌توانید با متخصصان طب سنتی و تغذیه به ویژه مشاورین حاضر در پذیرش۲۴ مشورت کنید.

طب سنتی معتقد است که برای پسردار شدن اسپرم مرد باید قوی و پرتحرک باشد که نوع رژیم غذایی در این مساله بسیار موثر است. خوردن موادغذایی مانند سیر، قهوه، موز، گردو، عسل و زنجبیل، نارگیل، انجیر و کشمش،مرکبات، گوشت گاو، گوسفند و یا شترمرغ اثرگذار است.

طبق اصول طب سنتی برای دختردار شدن، مصرف رازیانه یک ماه قبل از بارداری بسیار موثر است. در مقابل خوردن ماهی یکبار دمنوش تخم کاسنی، گل بنفشه، پوست هلیله زرد، گل محمدی و بهمن پیچ به اندازه ۲ گرم از هرکدام به صورت جداگانه، برای پسردار بسیار موثر است. توصیه می‌کنیم حتما در این زمینه با کارشناسان طب سنتی برای پیشگیری از بروز هرگونه عارضه جانبی مشورت کنید.

دسترسی به وب‌سایت پذیرش ۲۴ و نحوه دانلود اپلیکیشن آن بر روی تلفن همراه بسیار آسان است. شما می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته و آنلاین؛ امکان مشاوره تلفنی، متنی، صوتی با پزشکان مجرب زنان و زایمان متخصص تعیین جنسیت جنین راداشته باشید.در صورتی که جنسیت جنین برای شما مهم است، از این فرصت غیرحضوری استفاده کنید.

 

 

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

قرمه سبزی سرده یا گرم؟…

پاسخ دکتر ام البنین بایگی متخصص چشم پذیرش24 : سلام این موردا…

نظر دکتر نیما دستگیر متخصص بیماری های عفونی پذیرش24: از جمله…

نظر دکتر نیما دستگیر پزشک متخصص بیماری های عفونی پذیرش24: دو…

نظر دکتر نیما دستگیر متخصص بیماری های عفونی پذیرش24: گونه ها…

مطالب مجله سلامتی پذیرش24 تحت نظارت پزشکان تایید شده ویراستاری می‌شوند لیکن در نظر داشته باشید جایگزین پیشنهاد تخصصی پزشک معالج نمی‌باشد. از اینرو پیشنهاد می‌کنیم جهت تشخیص و درمان کامل بیماری به پزشک مراجعه کرده یا از ایشان مشاوره پزشکی آنلاین دریافت فرمایید.

سلام

سیده عالمه یوسف نژاد هستم

متخصص زنان و زایمان

اگر در خصوص سؤالی دارید همین الان آماده پاسخگویی هستم

آیا حساب کاربری ندارید؟

چطور بچه پسر میشود؟
چطور بچه پسر میشود؟
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *