چطور بینی خود را کوچک نشان دهیم

 
helpkade
چطور بینی خود را کوچک نشان دهیم
چطور بینی خود را کوچک نشان دهیم

شکل دادن بینی شما: 

چگونه بینی خود را کوچکتر کنیم؟

چگونگی کاهش اندازه بینی با ورزش :

کوتاه شدن بینی:

کوچک کردن و تغییر شکل بینی:

چطور بینی خود را کوچک نشان دهیم

تکان دادن بینی:

صاف کردن بینی:

ماساژ بینی:

ازبین بردن خط لبخند:

تنفس عمیق:

چگونه می توان بینی خود را با آرایش کردن کوچک نشان داد ؟ 

چگونه می توان بینی خود را با یک دستور العمل طبیعی ساده کوچک کرد؟ 

زنجبیل:

خط پایان:

افراد زیادی هستند از بین آقایان و خانم ها که از بزرگ بودن بینی شان ناراضی هستند و از طرفی به دلایل مختلف نمیخواهند و یا نمیتوانند بینی شان را جراحی کنند، برای اینجور افراد راه های ساده و بی هزینه ای وجود دارد که در کوچک کردن و زیباتر شدن بینی تاثیر بسیاری دارند. با این روش های ساده بینی خود را کوچک و خوش فرم کنید و اعتماد به نفس تان را بالا ببرید.

بخور دادن بینی

بخور دادن بینی باعث باز شدن منافذ پوست و کاهش چربی و گوشت های بینی میشود، بدین ترتیب بینی به فرم ایده آلی خواهد رسید در صورتی که این کار را تکرار کنید. برای جلوگیری از افتادگی بینی پس از بخور دادن، بینی را زیر آب یخ بگیرید.

چطور بینی خود را کوچک نشان دهیم

زنجبیل

زنجبیل باعث از بین رفتن چربی های بینی های گوشتی میشود به این صورت که کمی پودر زنجبیل را با آب مخلوط میکنید و روی بینی خود قرار میدهید بعد از چند دقیقه آن را با دستمال پاک میکنید نتیجه کار بعد از دو هفته شگفت انگیز است.

فشار دادن نوک بینی

نوک بینی غضروف نرمی است که قابل شکل گیری است، شما میتوانید با فشار دادن نوک بینی تان، بینی خوش فرم تر و کوچک تری داشته باشید.

 

زیبایی و زیبا بودن یکی از آرزوهای جدانشدنی انسانهاست اما نباید برای به دست آوردن زیبایی سلامتی خود را به خطر بیاندازیم بلکه با راههای ساده و اصولی میتوان به رضایت رسید که در ادامه برخی از آنها را می خوانید. 

 1- طرز بستن مو

اکثر اوقات ما زمانی که دچار ضعف اعتماد به نفس می شویم بر آن داریم که صورت خود را بپوشانیم یعنی موهای خود را جوری مرتب میکنیم که روی صورتمان را بگیرد اما این اشتباه است بلکه باید موهایمان را با کش مو ویا کلیپس جوری ببندید که نیمه باز باشداین شگردی است که از به چشم آمدن بینی جلوگیری میکند.

زنجبیل به عنوان ادویه ی آشپزی و دارویی در بسیاری از فرهنگ های سنتی مورد استفاده بوده است. آن هم چنین گیاهی قدرتمند با فواید سلامتی متعدد است. این بخش از سلامت نمناک را حتما بخوانید تا بیشتر در مورد زنجبیل و نحوه استفاده از زنجبیل برای سلامتی یاد بگیرید.

زنجبیل نوعی ادویه از ریشه گیاهان Zingiber officinale است . عموما در آشپزی در بسیاری از غذاهای آسیایی، دارو های گیاهی و خاورمیانه به کار می رود زنجبیل از شاخه کورکومین است این روش عموما برای درمان مشکلات روده و معده مفید و غذایی عالی برای افرادی که رژیم بدون لکتین دارند محسوب می شود ، زنجبیل هم چنین ممکن است به عنوان مسکن و به عنوان درمانی برای اختلالات سلامتی مورد استفاده قرار گیرد و زنجبیل اثرات ضد میکروبی، آنتی اکسیدانی و ضد التهابی دارد.

ترکیبات فعال در زنجبیل عبارتند از gingerol، shogaol، paradol، zingerone، zerumbone، – dehydro، terpenoids و flavonoids [ R ]، تمام این ترکیبات دارای فعالیت های آنتی اکسیدانی هستند در حالی که برخی از آن ها دارای ضد تومور، ضد التهاب، ضد میکروب،مسکن درد و فعالیت های حفاظتی کبد هستند.

یک جز فعال در زنجبیل، می تواند با مهار مسیر NF – kB ، ژنهای التهابی را تنظیم کند.

مانند NSAIDs ( آسپرین و ادویل )، زنجبیل فعالیت های آنزیم های کوکس را مسدود می کند و همچنین تولید مواد شیمیایی التهابی به نام لوکوترین و پروستاگلاندین، زنجبیل مانع انتشار التهاب سیتوکین از یاخته های بیگانه در مطالعات سلولی می شود زنجبیل سرم را در موضوعات انسانی کاهش می دهد.

چطور بینی خود را کوچک نشان دهیم

زنجبیل به طور موثر دردهای ذهنی را کاهش می دهد، 2 گرم زنجبیل ممکن است به طور متوسط درد ماهیچه ای ناشی از ورزش های مقاومتی و دویدن طولانی را کاهش دهد ، به خصوص اگر حداقل 5 روز طول بکشد، زنجبیل به اندازه دیکلوفناک ( داروی درد NSAID ) برای مدیریت درد و بدون توجه به ناراحتی گوارشی تاثیر دارد.

زنجبیل در کاهش شدت درد موثرتر از داروی بی اثر است . به علاوه، به نظر می رسد زنجبیل به اندازه مفنامیک اسید ( داروی درد NSAID ) موثر باشد.

برخی تحقیقات نشان می دهند زنجبیل تاثیر آرتروز را بهبود می بخشد در حالی که مطالعات دیگر نشان می دهند زنجبیل تنها در طول اولین درمان موثر است بنابراین تحقیقات بیشتری برای تعیین واقعیت لازم است.

Zerumbone، یک جز فعال در زنجبیل، واکنش Th1 را افزایش می دهد و به واکنش حساسیت Th2 به پروتیین سفیده تخم مرغ ( آلبومین ) در موش ها کمک می کند، زنجبیل با خنثی کردن Th2واکنش ایمنی در موش ها به آسم کمک می کند.

زنجبیل باعث کاهش انقباض ماهیچه های تنفسی با کاهش استیل کولین می شود.

شوگاول ، یک ترکیب یافت شده در زنجبیل،است که حساسیت پوست ( اگزما ) در موش ها را از طریق مانع سیتوکین با فعال کردن مسیرNrf2 درمان می کند .

زنجبیل پروستاگلادین را در پوشش شکم بالا می برد (هنگامی کهNSAID کاهش می یابد ) در بیماران مبتلا به آرتروز که مدت ها از مشکلات شکمی رنج می برند ازNSAID مطالعات حیوانی تایید می کند زنجبیل پوشش شکمی را با جلوگیری از رشد هلیکوباکترپیلوری از طریق کاهش ترشح اسید معده کاهش می دهد.

زنجبیل از فعالیت بیش از حد اعصاب جلوگیری و با ممانعت از عملکرد سروتونین در بخش گوارشی، حالت تهوع ، استفراغ ایجاد می کند و زنجبیل مسکنی غیر دارویی موثر برای بیماری صبحگاهی در دوران بارداری است. زنجبیل به حالت تهوع و استفراغ ناشی از عوارض جانبی شیمی درمانی کمک می کند.

زنجبیل جریان شکمی (انقباضات دودی ) را تحریک می کند. با این حال، اثرات دقیق زنجبیل بسته به گونه های مختلف پستانداران متفاوت است، زنجبیل به سرعت معده را به درون روده کوچک در افراد سالم خالی می کند تا بتواند در مورد پرخوری یا سو هاضمه کمک کند.

یک آزمایش تصادفی، نشان می دهد زنجبیل می تواند به علائم گوارشی افرادی کمک کند که اغلب دچار معده عصبی ( سوهاضمه ) هستند.

12 هفته مصرف دو گرم زنجبیل روزانه به طور قابل توجهی چندین آنزیم کبد، سیتوکین التهابی و شاخص مقاومت انسولین را در مقایسه با داروهای دیگر کاهش می دهد.

روغن زنجبیل از کبد در برابر بیماری کبد چرب غیر الکلی و بیماری های متابولیک مرتبط با رژیم چربی بالا در موش های چاق محافظت می کند، درمان با زنجبیل به کاهش فروکتوز و چربی های اشباع شده کبد و تری گلیسرید بالا در موش های صحرایی با عمل کردن از طریق سنسور کربوهیدرات عمل می کند.

زنجبیل حاوی بسیاری از آنتی اکسیدان قوی است، 6- شاگول Nrf2 را فعال در نتیجه در برابر استرس اکسیداتیو محافظت می کند و همچنین زنجبیل آنتی اکسیدانی موثر به عنوان بخشی از درمان ضد سل است.

چندین ترکیب فعال در زنجبیل در برابر نشانه های سرطان بسیار قوی هستند و زنجبیل می تواند مرگ سلول های سرطانی را با استفاده از آپوپتوز تحریک کند، زنجبیل ترپنوییدها می تواند در سلول های سرطانی مخاط رحم از طریق فعال سازی آپتوپتوز القا شود.

Zerumbone، یک جز در زنجبیل، می تواند منجر به آپوپتوز سلول های سرطانی پانکراس از طریق مسیر سیگنال p53 بشود.

سلول های سرطانی توانایی رشد رگ های خونی جدیدی به نام رگ زایی را دارند. زنجبیل مانع از رگ زایی در سرطان پوست می شود.

Zerumbone از رگ زایی با مسدود کردنNF-κB در معده، پانکراس، تخمدان و سرطان روده طبق مطالعات مبتنی بر سلول جلوگیری می کند.

روغن اسانس زنجبیل برای کاهش آسیب دی ان ای از سم قارچ به نام آفلاتاکسین پیدا شده است، زنجبیل می تواند به محافظت از دی ان ای اسپرم در برابر استرس اکسیداتیو کمک و نشان می دهد می تواند به بهبود باروری در مردان کمک کند.

زنجبیل کلسترول و تری گلیسرید را بهبود می بخشد

زنجبیل CRPخون،نشانه های قند خون و کلسترول، تری گلیسرید را در انسان ها بهبود می بخشد و زنجبیل می تواند با تغییر سیستم عصبی از طریق تحریک گیرنده های موسکارین و مسدود کردن کانال های کلسیم ، فشار خون را کاهش دهد.

“زنجبیل ممکن است از سخت شدن شریان ها جلوگیری کند”

زنجبیل می تواند سلول هایی که رگ های خونی را پوشش می دهند از استرس اکسیداتیو محافظت کند، که نشان می دهد می تواند به جلوگیری از سفت شدن شریان ها کمک کند.

زنجبیل گلوکز خون وHbA1c را در انسان ها کاهش می دهد.

زنجبیل می تواند موش را در یک رژیم غذایی با چربی بالا حفظ کرده و با فعال کردن مسیر PPARδ، ظرفیت تحمل ورزش را افزایش دهد.

زنجبیل یک ضد ویروس، ضد میکروب و ضد قارچ موثر است. با این حال، اکثر مطالعات مبتنی بر سلول انجام شده است. مطالعات بالینی اضافی ممکن است برای تایید ایمنی و موثر زنجبیل برای درمان بیماری های عفونی لازم باشد.

زنجبیل تازه ، اما خشک نشده، می تواند از ورود به سلول های انسان در مطالعه ای مبتنی بر سلول جلوگیری کند و “زنجبیل باکتری های بد را می کشد”.

عصاره متانول زنجبیل اثرات ضد باکتریایی دارد، عصاره متانول زنجبیل مانع رشد 19 نوع هلیکوباکترپیلوری می شود.

زنجبیل یک ضد قارچ موثر در غلظت کم تر از 1 میلی گرم در میلی لیتر است و همچنین زنجبیل مانع رشد کاندیدا آلبیکانس می شود.

چطور بینی خود را کوچک نشان دهیم

1 کپسول ( 1.2 گرم ) زنجبیل عموما به عنوان کمک گوارشی موثر است.

مصرف 2گرم از زنجبیل روزانه تاثیر ضد التهابی دارد.

چای زنجبیل یا عصاره آب زنجبیل می تواند به علائم سرماخوردگی و گوارش کمک کند.

آب زنجبیل ( تازه ) تنها شکل موثر زنجبیل است تا قبل ازاینکه علایم، ویروس های سرماخوردگی بدتر شود.

مصرف بالای، زنجبیل ممکن است باعث برگشت اسید و دل درد شود. در حالی که مصرف زنجبیل معمولا تا 10 گرم مشکلی ندارد.

ممکن است به زنجبیل حساس باشید و واکنش به آن نشان دهید زنجبیل به نظر می رسد که اثرات جانبی چندانی نداشته باشد، اما ممکن است رفلاکس اسید در برخی افراد را بدتر کند. زنجبیل ممکن است بر لخته های خونی تاثیر بگذارد، بنابراین نباید در همان زمان داروهای کم خون مصرف شود اثرات مکمل طولانی مدت زنجبیل هنوز مشخص نشده است.

داشتن بینی خوش فرم و کوچک تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارد تا جایی که بسیاری از افراد برای زیباتر شدن چهره شان بینی بزرگ خود را به تیغ جراحی می سپارند . اما برخی از خانم ها به دلیل هزینه بالای عمل بینی و ترس از عمل ترجیح می دهند به جای عمل بینی با کمی تبحر در آرایش بینی خود را متناسب با صورتشان کنند . با این بخش از دنیای مد نمناک همراه شوید تا شما را با تکنیک های زیبایی آشنا کنیم که می توانند تاثیرات زیادی در زیبایی صورت داشته باشند.

کانتور:

شما برای کوچک کردن بینی خود می توانید یا از محصولات مخصوص کانتورینگ و یا از کرم پودرها ی 2-3 درجه تیره تر از پوستتان استفاده کنید. همچنین سایه چشم مات، قهوه ای نیز همان گونه عمل می کند پس می توانید از آنها استفاده نمایید. اگر تبحر زیادی در آرایش ندارید بهتر است به جای استفاده از کرم پودر از پودر استفاده نمایید.

چطور بینی خود را کوچک نشان دهیم

هایلایت:

از هایلایتر مات برای کانتور کردن بینی استفاده کنید.شما می توانید از سایه چشم سفید/کرم روشن نیز برای این کار استفاده نمایید و رنگی دو سه درجه از پوست خود روشن تر را انتخاب نمایید.

قلمو برای کشیدن خط کانتور روی بینی:

قلموی زاویه دار:

برای کشیدن روی بینی از قلموی زاویه داراستفاده کنید . برای اینکه کنترل بیشتری روی حرکت قلم مویتان داشته باشید بهتر است قلم موی شما کوچک و سفت باشد.

قلموی پرپشت برای ترکیب و یا اسفنج آرایشی:

شما بهتر است برای ترکیب کانتورینگ از اسفنج بلندر یا قلموی پرپشت استفاده نمایید . اسفنج مخصوص ترکیب کرم روی صورت، از قلمو بهتر این کار را انجام می دهد.

مرحله 1:

برای اینکه نتیجه بهتری از کانتور حاصل شود و کنترل ما روی نتیجه نهایی بیشتر باشد پیش از کانتور از کرم پودر استفاده می شود اما به هر حال زدن کرم پودر قبل و یا بعد از کانتور، سلیقه شخصی است .

مرحله 2:

برای کشیدن دو خط در اطراف بینی خود قلم زاویه دارتان را به پودر/کرم/سایه کانتور بزنید و این دوخط را بکشید. کانتور خود را ملایم بزنید زیرا پاک کردن این مواد مشکل است.

روش صحیح کانتورینگ برای انواع بینی

اگر بینی از بالا تا پایین پهنی دارید ، خط خود را از نوک ابرو تا بالای پره های بینی بکشید و برای طبیعی به نظر رسیدن ،آن را در نوک ابرو ترکیب کنید .

کانتور بینی و باریک کردن بینی پهن با آرایش

اگر دارای پره های بینی پهن هستید ، خط کانتور را از بالا تا پایین کشیده و سپس یک خط کوچک به سمت بیرون روی پره های بینی بکشید.

کانتور بینی برای لاغر نشان دادن پره های بینی

اگر نوک بینی شما نسبت به قسمت های دیگر بینی پهن تر است ، خط کانتور را از بالا تا پایین کشیده و سپس دو خط مانند فلش به سمت داخل بکشید تا نوک بینی شما لاغر دیده شود.

مرحله 3:

یک قلم جدید برداشته و یا قلم موی خود را بشویید .

مرحله 4:

قلم خود را به پودر/کرم/سایه هایلایتر آغشته نمایید و یک خط نسبتا پهن از بالا تا پایین در مرکز بینی بکشید.

نکته:اگردارای نوک بینی و یا پایین بینی پهن هستید ، هایلایت را در نیمه راه قطع کنید و تا پایین نکشید.

مرحله 5:

برای ترکیب و محو کردن خطوط یک قلموی پرپشت یا اسفنج آرایشی بردارید و طوری ترکیب کنید که خطی دیده نشود واین دو رنگ نیز با هم ترکیب نشود و تنها از خطوط یک سایه باقی بماند. ترکیب ماهرانه خطوط کانتور سبب موفقیت بیشتر می شود.

 

 


خرید ماست ساز پونته


این ست نوزادی رو برای یلدا باتخفیف بخر

با آرایش صحیح می توان مشکلات بینی را برطرف کرد

 

چطور بینی خود را کوچک نشان دهیم

– صورت خود را با شوینده مورد نظرتان کاملا پاک کنید و بعد با آب ولرم بشویید وآن را کاملا خشک کنید .– پنبه را با کمی مرطوب کننده آغشته کنید . بعد اضافی های آن را از پنبه بگیرید تا زیاد مرطوب نشود ، بعد با پنبه تمام صورت خود را با آن پاک کنید به غیر از ناحیه دور چشم ها و لب ها .– بعد مقداری کرم پودر مورد نظرتان را روی پد بریزید . دقت کنید که مقداری کرم پودر نباید زیاد باشد . کرم کاملا روی سطح پد پخش شود.– برای شروع کرم پودر زدن بهتر است از پیشانی شروع کنید و این کار را ادامه دهید تا کرم زدن به چانه برسد . تمام سطح صورت را به جزء ابروها با کرم پودر بپوشانید . و مطمئن شوید که کرم پودر کاملا روی سطح پوست صورتتان خوابیده است ، بعد از آن کار یکسان سازی سطح پوست به پایان می رسد .حال بادقت در آیینه  به بینی خود نگاه کنید و فرم بینی را مشخص کنید،کوتاه ،بلندو…بینی کوتاه:باید توسط قلموی آغشته به رنگ یک درجه تیره تر از کرم روی پوستتان،دو خط که در گریم همه بینی ها وجود دارد و فقط اندازه عرضی و طولی خطی که می کشیم متفاوت است بکشیم..حالا میپرسید کجا این دو خط رو بکشیم؟این دو خط در واقعا همون خطهای استخوان بینی هست..همان استخوانی که دکتراهای زیبایی اصول زیبایی بینی رو روی این دوخط انجام می دهند،این دو خط در واقع زیر هردو ابرو قرار دارند و تا سوراخ های بینی امتداد دارند..توجه کنید برای همه بینی ها این دو خط رو میکشیمحال برای بینی کوتاه باید چگونه بکشیم؟این دو خط رو نزدیکتر از اون چیزی که هست میکشیم با اینکار بینی بلند تر به نظر می آید  و زیر بینی رو با قلم موی یک درجه روشن تر از پوست صورتمان،روشن میکنیم.

در گریم بینی ما فقط خطای دید ایجاد میکنیم ، معجزه نمیکنیم

 

بینی بلند:اینبار این دو خط بینی رو دورتر از حد خودش میکشیم تا بینی پهن به نظر بیاید و زیر بینی رو تیره میکنیم تا از بلندیش کم کنیم.

 

بینی رو به پایین:نوک بینی را باید تیره کنیم تا خطای دید ایجاد کنیم.

بینی قوز دار:در گریم ما فقط و فقط خطای دید ایجاد میکنیم و معجزه نمیکنیم!شاید بگویید چرا بعضی از هنرپیشه ها با اینکه بینیشان را عمل نکردند ولی در فیلمها عملی و زیبا به نظر می آید؟!جواب سوال اینه چون بازیگرها علاوه بر گریم صورت،نورهایی که به صورتشان در حین فیلمبرداری وارد میشود ،باعث میشود تازه گریم خودش را نشان بدهد..ما در گریم حق نداریم سطوح را تیره کنیم پس نباید برای بینی قوز دار وسط بینی رو تیره کنیم پس طبق معمول دو خط بینی رو ایجاد میکنیم و چون بینی های قوزدار دو خط بینیشان به هم نزدیکتر هست ما این دو خط رو کمی دور میکنیم و وسط بینی (مابین دو خط)رو یک درجه روشن تر از پوست صورتمان میکنیم.

به وسیله لوازم آرایش و گریم می توانید بینی خودتان را کوچکتر نشان دهید

 

گرد نشان دادن نوک بینی:برای کسانی که نوک بینیشان باریک است و می خواهند گرد نشان داده بشود باید علاوه بر کشیدن دو خط بینی ولی اینبار این دو خط کمی دورتر از حد معمول کشیده شود و ایجاد روشنی در وسط این دو خط،با استفاده از قلم موی تیره زیر بینی رو(درواقع همان نوک بینی ) یک هلال گرد بکشنید و داخل آن هلال را با قلم موی روشن ،روشنتر کنید، حالا آن هلال را به طرف پایین با همان قلم موی تیره که کشیدید ،فید کنید تا خطها محو بشوند ..

بینی پهن :

برای رفع مشکل پهنی بینی خود هر دو طرف بینی را سایه ی تیره بزنید ،رنگ سایه ی شما باید تیره تر از رنگ آرایشتان باشد ،سپس روی پل بینی ،در واقع باریک ترین قسمت بینی از یک پودر رنگ روشن به دلیل برجسته کردن بینی استفاده کنید.

بینی دراز :

برای رفع مشکل بینی های دراز ،یک سایه ی تیره تراز رنگ آرایشتان را در نوک و زیر نوک بینی و بین دو سوراخ های بینی استفاده نمایید.بینی کج :

برای رفع مشکل  بینی های کج ،باید همان کارهایی را که برای بینی پهن انجام دادید را انجام دهید ولی روی پل بینی خود پودر خیلی روشن استفاده نکنید ،یا پودر نزنید یا از پودری که کمی تیره باشد (نه خیلی تیره) استفاده کنید.گردآوری:بخش آرایش و زیبایی بیتوته

منابع:banoyeziba.ir

arayeshik.com

 

زیبایی خود را دوچندان کنید


هرگز ناامید نشوید!درمان زوج نابارور


آسانترین راه خرید برنامه در کنسول ps4


جراحی زیبایی سینه و شکم


به تماشای کیفیتی بی حاشیه!


اصلاح طرح لبخند با کمک ارتودنسی


موثرترین راه پاکسازی هوای خانه


بازسازی پیوند عاطفی زن و شوهر


به همسرت اعتماد نداری؟


آموزش مکالمه محور زبان به صورت آنلاین


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!

بالاترین کیفیت لوازم خانگی با بهترین قیمت


سفارش آنلاین جدیدترین ست های لباس زیر


ماشین لباسشویی با آبکشی شرعی


واسه همه چی جا هست!

چطور بینی خود را کوچک نشان دهیم

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

یک بینی خوش فرم در صورت باعث می‌شود که زیباتر دیده شوید و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید. برخی از افراد برای کوچک کردن بینی‌شان به سراغ عمل زیبایی می‌روند، گاهی اوقات بدلیل برخی از مسائل از جمله: هزینه و ترس حاضر به انجام عمل جراحی نمی‌شوند. اگر نسبت به بینی خود احساس ناخوشایندی دارید و دوست دارید با ترفندهایی آن را کوچک نشان دهید بهتر است از تکنیک‌های که در این مقاله به آن پرداخته است استفاده کنید. کانتورینگ و سایر ترفندهای آرایشی از رایج‌ترین آنهاست که علاوه بر آن به سایر روش‌های دیگر پرداخته شده است که با استفاده از این روش‌ها شما می‌توانید به راحتی بینی‌تان را کوچک کنید. در این مقاله به موضوعات زیر می‌پردازیم:

ابتدا صورت خود را با یک پاک کننده بشویید و آن را خشک کنید. قبل از افزودن مرطوب کننده، از یک تونر سبک برای پوستتان استفاده کنید.

از فاندیشنی استفاده کنید که مطابق با پوست طبیعی شما باشد. آن را روی تمام صورتتان، از جمله بینی خود بمالید.

توصیه می‌کنیم برای بهتر به نظر رسیدن صورتتان، قبل از استفاده از فاندیشن، از یک پرایمر استفاده کنید.

 

چطور بینی خود را کوچک نشان دهیم

بهتر است فاندیشنی را انتخاب کنید که یک یا دو درجه تیره‌تر از فاندیشن طبیعی خود باشد. این فاندیشن را در قسمت‌های بینی خود بمالید و خوب آن را محو کنید.

 بیشتر بخوانید: آیا شما هم کاندیشن مایع را اینگونه به پوستتان می‌زنید؟  

یک فاندیشن روشن‌تر از پوست طبیعی خود انتخاب کنید. آن را در یک خط نازک به بالای پل بینی خود بمالید، از بین دو چشم خود شروع کنید و درست قبل از نوک و سوراخ بینی پایان دهید.

از یک پودر مات برای تمامی قسمت‌های بینی خود استفاده کنید.

 یکی از بهترین راه‌های پنهان کردن بینی شما این است که یکی دیگر از ویژگی‌های صورت را برجسته‌تر کنید. آرایش چشم یا لب جسورانه باعث می‌شود که نگاه‌ها بیشتر از هر قسمت دیگر چهره، از جمله بینی، به چشم و لب شما معطوف شود.

علاوه بر برجسته کردن لب یا چشم، می‌توانید با برجسته‌تر کردن گونه‌ها، بینی خود را متعادل کنید.

سعی کنید از درخشان شدن پوست خود جلوگیری کنید. به خصوص، شما باید از درخشان کردن بینی خود جلوگیری کنید، زیرا باعث می‌شود بینی شما حتی بزرگ‌تر به نظر برسد. سعی کنید چشم‌هایتان را به گونه‌ای میکاپ و آن را درخشان کنید تا تمامی توجهات به آن سمت جلب شود.

 اگر می‌خواهید تمامی توجهات را از بزرگ بودن بینی خود دور کنید بهتر است به سمت موهایتان بروید، مدل‌ موهای متوسط و بلند به طور معمول بهتر از مدل مو‌های کوتاه هستند. مدل موهای کوتاه، ویژگی‌های صورت شما را بیشتر نمایش می‌دهد و بینی را برجسته می‌کند، که می‌تواند باعث بزرگتر شدن آن شود. مدل‌های متوسط و بلند ویژگی‌های صورت شما را متعادل می‌کند و باعث می‌شود بینی شما کوچکتر به نظر برسد.

صاف بودن مو به دلیل ایجاد خطوط عمودی روی صورت به بزرگ بودن بینی شما تاکید می‌کند، از این رو بهتر است که موهای خود را خرد کنید تا توجهات به سمت موهای خرد شده برود و ظاهری زیباتر داشته باشید.

در حالی که تمام مدل موهایی با سبک لایه لایه بهترین سبک برای تمامی خانم‌هاست، برای کسانی که می‌خواهند بینی آنها کمتر در معرض توجه قرار بگیرد نیز عالی است چرا که این مدل مو بیشترین تعادل را در برابر خط مستقیم بینی شما ایجاد می‌کند.

هایلایت کردن موهایتان نیز باعث می‌شود توجهات کمتری به بینی شما شود.

به طور کلی، فر کردن مو باعث می‌شود خطوط نامتعادل روی صورت شما متعادل شود چرا که با این کار خطای چشمی ایجاد شده باعث از بین رفتن خطوط متعادل می‌شود. پل بینی شما طولانی‌ترین و  بارزترین خط مستقیم روی صورت شماست.

هنگامی که شما موهای خود را بالا می‌بندید پیشانی شما و دیگر ویژگی‌های صورت شما واضح‌تر و شدیدتر نشان داده می‌شود. در نتیجه زوایا و اندازه بینی شما بیشتر از دیگر اجزای صورتتان متمایز خواهد شد.

هنگامی که موهای خود را به صورت دم اسبی می‌بندید و یا آن را به سمت بالا می‌کشید به این نکته دقت کنید که با اینکار بیشتر بینی شما دیده می‌شود پس بهتر است مدل مویی را انتخاب کنید که بیشتر در اطراف صورت‌تان قرار داشته باشد و یا دسته‌ای از موها کنار گوش‌تان آویزان باشد.

فرق وسط باز کردن مو به دلیل اینکه مستقیماً بالای بینی شما قرار می‌گیرد و خط مستقیم بینی شما را گسترش می‌دهد، باعث می‌شود توجه بیشتری به بینی شما شود.

موهای چتری صاف می‌توانند به بزرگ نشان دادن بینی‌تان کمک کند، اما معمولاً باید از چتری‌هایی که در زاویه‌های صاف و تیز آویزان هستند، خودداری کنید. خطوط مستقیم مو فقط توجه بیشتری را به بینی شما جلب می‌کند.

اگر جزو افرادی هستید که از موهای چتری که حالت صاف دارند خوشتان نمی‌آید به شما توصیه می‌کنیم که موهای جلوی صورتتان را به کناره‌های صورتتان ببرید. این نیز یکی از راه‌هایی است که به کوچک نشان دادن بینی بزرگتان کمک می‌کند.

پل روی عینک، خط عمودی بینی شما را به طور مساوی تقسیم می‌کند، بنابراین باعث می‌شود که چشم‌ها به طور طبیعی جلب کنند و کوچکتر به نظر برسند.

در صورت شما، گوش و بینی در یک راستا قرار دارند. از این رو انتخاب گوشواره به شما کمک می‌کند که بینی‌تان کمتر به چشم بیاید. گوشواره‌های کوتاه می‌توانند باعث شوند که به بینی شما بیشتر توجه شود در حالی که گوشواره‌های بزرگتر که در زیر گوش قرار دارند باعث می‌شوند بینی در مرکز این فضا کوچک‌تر شود.

 زن و مرد هر دو باید به دنبال سبک‌ کلاهی که در قسمت جلوی صورت دارای یک لبه گرد باشند. لبه‌ای که از قسمت جلوی صورت آویزان است می‌تواند باعث شود که بینی کوتاه‌تر و متناسب تر به نظر برسد و همینطور از کلاه‌هایی با رنگ روشن استفاده کنید. برای انتخاب روسری نیز از رنگ‌های روشن استفاده کنید تا توجه کمتری به بینی بزرگتان کند.

 بیشتر بخوانید: چگونه قبل از عکس گرفتن آرایش کنیم؟  

آتنا سعادت پور | 12 آبان 1398

چطور بینی خود را کوچک نشان دهیم

نارنجی شدن مو بعد از دکلره مشکلی رایج است. در واقع هنگامی که سعی می‌کنید تا موهای خیلی تیره را دکلره کنید، از هر 10 بار 8بار آن موهایتان نارنجی می‌شود…

آتنا سعادت پور | 15 مهر 1398

اگر نمی‌توانید هزینه یک تتو کار حرفه‌ای را بپردازید یا دسترسی به سالن تاتو ندارید، می‌توانید در خانه برای خودتان تاتو بزنید. هر چند اینکار خطرناک است و اگر …

منیره نوری | 02 مهر 1398

با استفاده از یک کش و یک جوراب، به آسانی موهای خود را زیبا کنید. در اینجا شما را با دو روش برای بستن این مدل مو آشنا می‌کنیم…

آتنا سعادت پور | 16 مهر 1398

اگر مهارت کافی برای سایه زدن داشته باشید، می‌توانید کیفیت تاتو را به میزان قابل توجهی افزایش دهید. اینکار به شما کمک می‌کند تا…

نفیسه معظم | 07 مهر 1398

طراحی تتو برای خود، یک راهکار دائمی برای آراستن بدن‌تان با تصویر یا نمادی است که اهمیت ویژه‌ا‌ی برایتان دارد. یک طرح تتو …

© کلیه حقوق این سایت متعلق به شرکت داده پژوه آریا (استایلی) می‌باشد.

کوچک نشان دادن بینی با آرایش

یکی از مهم‌ترین کاربردهای آرایش این است که معایب صورت را می‌پوشاند
یا اصلاح می‌کند. برای اینکه بینی خود را کوچک‌تر نشان دهید، می توانید از این چند
ترفند آرایشی استفاده کنید و با کانتور کردن بینی، ظاهر آن را تغییر دهید.

اگر احساس می‌کنید بینی بزرگی دارید که با سایر اجزای صورت شما تناسب ندارد، جای نگرانی نیست. با کمک لوازم آرایشی و استفاده از چند تکنیک می‌توانید بینی خود را کوچک‌تر نشان دهید. در ادمه این تکنیک‌ها را یاد می‌گیرد. امروزه به لطف تنوع رنگ در محصولات آرایشی و استفاده از براش‌های مختلف و نحوه صحیح کانتورینگ با ایجاد سایه و روشن روی پوست، می‌توانید ایرادات و نواقص آن را پنهان کنید.

برای این که بینی تان را کوچک‌تر نشان دهید، می‌توانید از آرایش تیره‌تر یا روشن‌تر از رنگ طبیعی پوست خود استفاده کنید. این نکته را هم به یاد داشته باشید که در هر صورت این کار نمی‌تواند واقعا بینی شما را کوچک‌تر کند (تغییر فیزیکی در بینی ایجاد نمی‌کند) فقط باعث می‌شود، بینی شما کوچک تر به نظر برسد. هم چنین، اگر بینی خیلی بلندی دارید، کانتورینگ نمی‌تواند باعث شود که بینی شما از نیمرخ کوتاه‌تر به نظر برسد.

می‌توانید از
پودر یا کرم‌های پایه برای آرایش استفاده کنید اما بسیاری از مردم استفاده از پودر
را نسبت به کرم ترجیح می‌دهند. به این دلیل که کار کردن با آن راحت است و به راحتی
روی پوست محو می‌شود. شما می‌توانید از کانتور ها یا هایلایترهای مخصوص استفاده
کنید یا می‌توانید از سایه چشم مات برای کانتور کردن و هایلایت کردن استفاده کنید.
از مواد آرایشی درخشان و براق استفاده نکنید چون باعث برق زدن پوست می‌شود و ظاهری
غیرطبیعی و نامناسب ایجاد می‌کند.

چطور بینی خود را کوچک نشان دهیم

ممکن است به چندین نوع براش برای آرایش کردن نیاز داشته باشید. اگر از پودر  استفاده می‌کنید، براش نرم انتخاب کنید. اگر از کرم استفاده می‌کنید، براش‌های سفت‌تر را انتخاب کنید.

پرایمر باعث کوچک شدن منافذ پوست می‌شود و کرم‌پودر پوست را یک‌دست می‌کند و برای کانتور کردن آماده می‌شود.

مطمئن شوید کرم
پودری که استفاده می کنید متناسب با رنگ پوست صورتتان باشد. این که کرم پودر را
روی مچ دست خود امتحان کنید ایده‌ی خوبی نیست چون رنگ کرم پودر روی پوست دست با
رنگ آن روی صورت معمولا متفاوت است.

صبر کنید تا کرم‌پودری
که زدید کاملا روی پوستتان تثبیت شود و بعد کانتور کردن را شروع کنید. این کار فقط
چند دقیقه زمان می‌برد.

از یک براش زاویه دار برای کشیدن یک خط باریک در وسط (تیغه) بینی استفاده کنید. سعی کنید خطی که می‌کشید خیلی ضخیم نباشد، چون باعث می‌شود بینی شما بزرگ تر از چیزی که واقعا هست به نظر برسد. از بالای بینی شروع کنید و تا نوک بینی ادامه دهید و زیر نوک بینی را انحنا ندهید.

براش زاویه دار را کنار بگذارید و از یک براش محو کننده یا یک اسفنج برای این کار استفاده کنید. براش را به آرامی تا وسط بینی بکشید و برای هر دو سمت بینی همین کار را تکرار کنید. با این کار فقط لبه‌ها را صاف و یکدست می‌کنید  و آنها را محو یا پهن نمی‌کنید. هایلایت کردن کمک می ‌ند تا صورتتان کشیده‌تر و برجسته‌تر شود.

از یک براش زاویه دار تمیز برای کشیدن سایه یا قسمت‌های تیره‌تر، از گوشه داخلی چشم تا سمت پایین آن استفاده کنید. سپس از یک براش محو کننده برای محو کردن بالای هایلایت‌ها استفاده کنید. برای کوچک‌تر کردن سوراخ‌های بینی گوشه‌های بینی را به خوبی سایه بزنید.

با کشیدن سایه در هر دو طرف بینی خود شروع کنید سپس سایه را زیر نوک بینی بکشید (فقط بالای سوراخ‌های بینی)، مطمئن شوید که سایه‌ها را به خوبی تا نوک بینی محو کرده باشید. این کار باعث می‌شود تا بینی شما سر بالا و کوتاه‌تر به نظر برسد.

با کشیدن سایه از قسمت داخلی چشم به سمت نوک بینی شروع کنید. هر دو خط زیر نوک بینی را به صورت منحنی u شکل در آورید. سعی کنید خیلی آن را تیز نکنید چون باعث می‌شود بینی شما غیر طبیعی به نظر برسد. به جای آن سعی کنید تا پهنای u را با پهنای بینی خود هماهنگ کنید.

بینی‌های کج گاهی اوقات بزرگ تر به نظر می‌آیند. هر دو طرف بینی را سایه بزنید. از گوشه داخلی چشم شروع کنید و تا بالای نوک بینی امتداد بدید. به جای کانتور کردن بینی سعی کنید تا حد ممکن خطوط را صاف تر کنید.

براش تا پایین بینی بکشید درست بین هایلایت و سایه. این کار باعث صاف شدن خطوط می‌شود. در مرحله بعد، سایه را به سمت صورتتان ادامه بدید. این کار را با براش زدن اطراف بینی انجام بدید. از قسمت‌هایی که هایلایت زدید شروع کنید و به سمت صورت ادامه دهید. اگر سایه‌ای به نوک بینی خود می‌زنید حتما آن را با چرخاندن براش در اطرافش صاف کنید.

با این کار آرایش کانتورینگ روی صورت تثبیت و از تغییر آن جلوگیری می‌شود. همچنین این کار باعث می‌شود تا چربی‌های اضافی هم از صورتتان پاک شود. سعی کنید از پودر مات و بی‌رنگ استفاده کنید یا پودری که با رنگ پوستتان هم‌خوانی داشته باشد. از زدن پودرهای براق خودداری کنید چون باعث می‌شود بینی‌تان چرب به نظر برسد. اگر حس کردید پودر اضافه روی بینی‌تان هست با یک براش تمیز آن را پخش کنید.

مقاله ای که خواندید از دسته مقالات آموزشی میکاپ و آرایش صورت از وبلاگ دترلند بود. در صورتی که تمایل دارید میکاپ رو به صورت کامل فرا گیرید می توانید در دوره آموزش آرایش صورت آموزشگاه دترلند شرکت کنید.

ثبت نام دوره های آموزشی

مدرک رسمی فنی و حرفه ای

درباره ما
تماس با ما
نمایش مجوزها
کلیه حقوق مادی معنوی محتوای ارائه شده برای آموزشگاه آرایشگری دترلندمحفوظ می باشد.

چگونه بینی را کوچک کنیم؟ داشتن بینی بزرگ، تاثیر نامطلوبی بر اعتماد به نفس برخی از افراد دارد. اگرچه زیبایی هر انسانی باید طبیعی باشد و دستکاری نشود اما بسیاری از مردم کشور ما مخصوصاً جوانان از عمل های زیبایی بسیار استقبال می کنند. در این میان ممکن است افرادی بخواهند بدون عمل زیبایی، و کم کردن ریسک بینی خود را کوچک کنند. در این مقاله از هاو کن یو روش ها و ترفند هایی را آموزش خواهیم داد تا با استفاده از آنها بتوانید بینی خود را کوچک تر کنید. با ما همراه باشید.

مسلما درمان های طبیعی ارزان تر و در دسترس تر می باشند. بدون تردید، تمام زنان خواهان داشتن چهره ای زیبا و بی عیب و نقص هستند و وجود هر گونه نقص در ظاهرشان برای آنها تبدیل به یک معضل می شود.

هر چند بینی هر کس ممکن است برای چهره خودش متناسب باشد و با دیگر اجزای صورتش همخوانی داشته باشد، پس داشتن بینی های بزرگ و گوشتی همیشه نقص به حساب نمی آید، اما بعضی افراد به ویژه دختران به خاطر داشتن بینی بزرگ نمی توانند از چهره خود راضی باشند.

اگر شما جز افرادی هستید که از بینی خود راضی نیستید با این قسمت از هاو کن یو همراه باشید. در این مقاله به چندین روش طبیعی برای کوچک کردن بینی اشاره شده است، از آرایش کردن بینی گرفته تا درمان های طبیعی دیگر.

 

چطور بینی خود را کوچک نشان دهیم

در ادامه از روش های مختلف همچون استفاده از ماساژ و ورزش بینی برای فرم دادن و کوچک کردن، استفاده از آرایش مناسب برای کوچک نشان دادن و سایر روش ها را قدم به قدم برای شما توضیح می دهیم.

چگونه لایه برداری کنیم؟ (لایه برداری پوست با شکر)

به گفته پزشکان، غضروف نوک بینی در سنین کودکی و نوجوانی به علت نرم بودن کاملا قابل شکل گیری است. از این رو کودکان می توانند تقریباً هر شکلی به بینی خود بدهند. به همین دلیل است که انحرافات بینی ناشی از ضربه معمولاً در این سنین رخ می دهد. اگرچه افراد جوان و حتی مسن نیز می توانند از این ترفند استفاده کنند.

ماساژ قسمت های مختلف بدن می تواند به میزان قابل توجهی به کاهش و افزایش وزن کمک کند. علاوه بر کوچک کردن و باریک کردن بینی تان،ماساژ می تواند برخی از مشکلات مربوط به سلامتی مانند سردرد را نیز کاهش دهد. بنابراین ماساژ دادن یکی از روش های عالی برای کوچک کردن بینی های گوشتی است.

روش انجام تمرین :

 

این یک تمرین ساده و مؤثر برای خلاص شدن از خط لبخند است. با افزایش سن ، خط لبخند عمیق تر می شود و زیبا به نظر نمی رسد. به این خاطر که خطوط لبخند مانند بخش جداگانه ای از صورت به نظر می رسند و با گذشت زمان هم عمیق تر می شوند و چندان جذاب نیستند. این تمرین ساده می تواند باعث حذف شدن چند تا از این خط های غیر جذاب شود.

روش انجام تمرین :

تمرین شکل دهی بینی یکی از انواع  تمرینات شبه تنفسی می باشد. این تمرین به طور مؤثر به شما در کوچک کردن بینی  و درمان سایر مشکلات سلامتی تان کمک می کند. اگر شما به خاطر داشتن بینی گوشتی و بزرگ ناراحت هستید ، باید تمرینات تنفسی زیر را انجام دهید. برخی از تمرینات مانند ” شکل دهی بینی ” فقط در باریک کردن بینی نقش ندارد، بلکه به بینی شما یک مدل خاص  می دهد. شما باید این تمرین را به طور مداوم انجام دهید تا تاثیرات آن را در طول زمان مشاهده کنید. علاوه بر این، انجام این تمرین از افتادگی بینی نیز جلوگیری می کند.

روش انجام تمرین :

 

سن یکی از فاکتورهای مشترک برای بسیاری از مسائل مربوط به سلامتی می باشد، به این معنا که با گذر زمان و افزایش سن ، انسان ها شاهد زوال  برخی از قسمت های بدن خود از جمله استخوان ها، غضروف ها و ماهیچه ها و همچنین فرسودگی چهره شان هستند. تمرین کوتاه سازی بینی یک درمان خانگی  مؤثر و طبیعی برای  شکل دادن به بینی و جلوگیری از تباهی غضروف می باشد.

روش انجام تمرین :

 

تمرینات تنفسی نقش عمده ای  در بهبود مشکلات سلامتی و افزایش زیبایی روحتان ایفا می کند. در یوگا تمرینات تنفسی فراوانی وجود دارد. شما می توانید برخی از بهترین تمرین های تنفسی دلخواهتان را انتخاب کنید و هر روز انجامشان دهید. زیرا دم و بازدم عمیق می تواند به مرور زمان بینی شما را باریک تر و از چندین مشکل سلامتی جلوگیری کند.

 

روش انجام تمرین :

 

آیا تا به حال تصور کرده اید که لبخند زدن می تواند بینی شما را صاف کند؟ خب ، ورزش صاف کردن بینی را هم یاد گرفتید، تمام کاری که باید انجام دهید این است که فقط لبخند بزنید.

روش انجام تمرین

 

درست مانند تمرین صاف کردن بینی ، این تمرین نیز عضلات دو طرف بینی تان را تقویت می کند و به شکل دهی آن کمک می کند. بنابراین، این تمرین یکی از روش های دیگر اثبات شده برای کوچک تر کردن بینی گوشتی شما می باشد.

روش انجام تمرین :

 

 

دستگاه های متنوعی در بازار وجود دارند که با استفاده از حرارت و حرکات ویبره سعی در کوچک کردن و فرم دهی بینی دارند. البته جوابدهی این دستگاه ها در افراد مختلف، متفاوت بوده و نتیجۀ قطعی ندارد.  روش کار این وسایل به این شکل است که پد پلاستیکی را بر روی بینی قرار داده و آن را به منبع انرژی (باتری یا برق) متصل می‌ کنید و این کار را برای مدتی انجام میدهید تا تاثیر فرم گیری بینی خود را ببینید. در حالت معمول نتیجه پس از یک ماه نمایان می شود. این وسایل را می توانید از بازار تهیه و استفاده کنید. با توجه به قیمت کم آنها، امتحان کردن این دستگاه ها ضرری ندارد.


ازآنجایی که داشتن بینی بزرگ تأثیرات مخربی بر روی اعتماد به نفس و شادابی خانم ها دارد، این گزینه قطعاً یکی از بهترین انتخاب ها برای بانوان است. با استفاده  از لوازم آرایشی مناسب می توانید تا حد زیادی بینی خود را کوچکتر و خوش فرم تر نشان دهید تا در مهمانی و مجالس اعتماد به نفس داشته باشید. برای این کار توجه کنید که تمام وسایل مورد نیاز را داشته باشید.

چگونه لاغر به نظر برسیم؟


چگونه مژه بلند و طبیعی داشته باشیم؟


روش های داشتن پوستی روشن شفاف و سفید

این گزینه شاید برای بسیاری از افراد عجیب باشد اما باید بدانید که زنجبیل یکی از موثرترین مواد برای از بین بردن چربی ها در قسمت های مختلف بدن است. پودر زنجبیل می تواند علاوه بر چربی بینی، چربی دیگر قسمت های بدن را نیزاز بین ببرد. البته باید توجه داشته باشید که این ترفند فقط برای بینی های گوشتی و چربی دار مؤثر است.

بارها شنیده اید که سرد شدن باعث منقبض شدن هر جسمی می شود. این موضوع در مورد بینی نیز صادق است. سرد کردن ناحیه بینی با هر روشی باعث می شود که حجم آن کم شود.

چطور بینی خود را کوچک نشان دهیم


۱۱ ورزش برای آب کردن چربی بازو در خانه


یکی دیگر از روش های مؤثر در کوچک کردن بینی، بخور دادن است. بخار آب با ورود به منافذ پوست صورت باعث خروج چربی ها و افزایش سوخت و ساز پوست بینی می شود.


در پایان باید اشاره کنیم که روش های دیگری از قبیل عمل های زیبایی مختلف نیز برای کوچک کردن بینی و خوش فرم کردن آن وجود دارند اما بهتر است به جای صرف هزینه و زمان و همچنین تحمل درد های بسیار، در صورتی که از نظر تنفسی مشکل  حادی ندارید، روش های سخت را فراموش کرده و سعی کنید زیبایی طبیعی خود را دوست داشته باشید تا به اعتماد به نفس برسید.

علاوه بر تمرینات بینی و درمان های خانگی، برخی ترفندهای ساده نیز وجود دارد که بزرگی بینی تان را بپوشانید. ترفندهای آرایشی زیر را دنبال کنید و نباید های آرایشی را در نظر بگیرید  تا بینی تان جذاب به نظر برسد:

به جای رنگ های تیره یا روشن، از رژلب هایی با رنگ های مات ، درخشان و برجسته استفاده کنید تا توجه دیگران را از بینی به سمت لب هایتان معطوف کنید. ابتدا، خط لب بکشید و سپس قسمت های داخلی لبتان را با خط لب پر کنید. پس از آن، یک رژ پر رنگ یا برجسته بزنید. اگر لازم بود دو بار این کار را انجام دهید.

اگر شما آرایش چشم غلیظ داشته باشید، توجه دیگران به مرکز صورتتان جذب می شود و در نتیجه بزرگی بینی تان به چشم می آید. در عوض، با استفاده از رنگ های خنثی  حداقل آرایشی که می توانید را  روی چشمانتان انجام دهید. گاهی اوقات تیرگی های زیر چشم ها و صورت هم توجه را به مرکز صورت جلب می کند، پس خوب است از کانسلر برای پوشاندن تیرگی ها استفاده کنید.

ابروهای نازک، بینی شما را بزرگتر نشان میدهد، در حالی که ابروهای پهن باعث می شود که مرکز صورتتان کانون توجه نباشد. پس اجازه دهید ابروهایتان پهن باشد و آن را با یک مداد ابروی  مطابق با رنگ ابرویتان پر کنید.

آیا تا به حال دقت کرده اید که مدل مو می تواند توجه دیگران را از سمت بینی دور کند ؟ خب بله، واقعا همینطور است. موهای فرفری می تواند این کار را به خوبی انجام دهد. موهای فرفری با حجم خیلی زیاد،  بیشتر به چشم می آید تا بزرگی بینی گوشتی تان . شما هم چنین باید محل قرار گرفتن موهایتان را نیز در نظر بگیرید، اگر موهای خود را مستقیما روی مرکز صورتتان بریزید، بینی شما بیشتر جلب توجه می کند. اگر موهایتان را در دو طرف صورتتان بریزید بینی تان کمتر به چشم می آید.

علاوه بر این، از داشتن مدل موهای زیر خود داری کنید، چنین مدل موهایی باعث می شود بزرگی بینی بیشتر به چشم بیاید :

مدل موی چتری ، دم اسبی ، براق و صاف و…

از گوشواره و گردنبندهایی استفاده کنید که جلب توجه می کند ، مانند یک جفت گوشواره بلند همراه با شرابه و یا یک گردنبند عجیب و شگفت انگیز یا جواهرات جذاب دیگر . هم چنین می توانید از کلاه ، عینک آفتابی و دستمال سر یا روسری های رنگ روشن استفاده کنید.


بینی نقطه کانونی صورت ماست و قطعا توجه دیگران به این نقطه از صورت جلب می شود. بیشتر اوقات ما دلمان می خواهد شبیه افراد مشهور یا ستاره  های سینما باشیم که موهای بلند درخشان، چشم های درشت ، لب های گلگون و بینی های تیز سر بالا دارند.  معمولا بیشتر سلبریتی ها برای زیباتر شدن خودشان را به تیغ جراحی می سپارند. با این حال چنین جراحی هایی بسیار گران هستند و کار درستی هم نیست. علاوه بر این اگر این جراحی ها توسط یک پزشک خبره صورت نگیرد امکان بروز خطا در آنها وجود دارد.

بنابراین، وقتی درمان های خانگی و طبیعی ارزان برای زیباتر شدن وجود دارد و هیچ درد و عارضه ای هم ندارند، چرا باید به سراغ چنین جراحی هایی برویم ؟ اگر می خواهید بینی خود را کوچک کنید از راهکارهایی که در این مقاله آورده شد استفاده کنید  و  در قسمت نظرات تجربه خود را با دیگران  به اشتراک بگذارید.

چگونه می توانید از خونریزی بینی جلوگیری کنید

داشتن پوستی زیبا با استفاده از این در مان های خانگی

چگونه گرفتگی بینی را درمان کنیم ؟ ( روش های باز کردن بینی کیپ شده)

برای ارسال دیدگاه خود، ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید.

خیلی خوب بود
مرسی

روشی که از طریق یخ انجام میشد برای بینی استخوانی هم اثر میکنه???

لطفا جواب بدین

تغییری روی استخوان انجام نمیشه و فقط روی پوست و گوشت بینی تغییر حاصل میشه

سلام ببخشید روی غضروفها اثر داره .یعنی نوک بینی اگه بزرگ باشه میشه بازنجبیل و خمیردندون کوچیک بشه؟

این راهکار ها به صورت سطحی عمل میکنند و فقط مقداری از چربی بینی رو خارج میکنن تا کوچکتر دیده بشه

خواهش میکنم یکی بهم بگه قوز بینی رو چجوری کوچیک کرد خواهش میکنم اگه کسی میدونه بگه

تو 1 جا دیگه خوندم که سرکه سیب هم باید باشه بدون سرکه سیب فقط زنجبیل و خمیر دندان استفاده کنیم اشکالی نداره؟!لطفا جواب بدین.

نه موردی نداره فقط زنجیبیل را خیلی روی پوست نگه ندارید تا پوست نسوزه

سلام چقد بمونه بهتره تا نسوزه؟؟؟؟

سلام ببخشید من از روش زنجبیل استفاده کردم ولی پوست بینیم چروک شده چیکار کنم اصلا دلیلش چیه اخه من مقدار مواد و زمان استفاده شو از تو یه سایت دیگه دیدم و همشو دقیق انجام دادم واقعا این موضوع داره ازارم میده ممنون میشم پاسخ بدید

زنجبیل به دلیل طبعی که داره میتونه پوست رو تحت تاثیر قرار بده
ما در اینجا مقدار و زمانش رو نوشتیم که نباید بیشتر از حد مجاز باشه
شما میتونید از اون سایتی که به عنوان منبع ازش استفاده کردید توضیح بخواید اما به عنوان راهنمایی
پوست خاصیت ارتجاعی داره و نهایتا چند روز دیگه به حالت قبل بر میگرده
میتونید از کمپرس یخ استفاده کنید

این تاثیرایی ک میزاره دائمی هستن یا باید هر دفعه تکرار کرد؟

باید تکرار شوند. ولی تاثير بلند مدت هست

استخوان بینی رو نمیشه از بین برد????

خیر. قطعا بدون عمل نمیشه از بین برد

سلام ببخشید من بعد از استفاده از روش زنجبیل پوست بینیم هم چروک شده هم روش لکه افتاده از زمان استفادم هم خیلی گذشته ولی درست نشد چیکار کنم اگه پاسخ بدید ممنون میشم

هر چیزی باید زمان خودش رو داشته باشه. اگر بیشتر از اون زمان استفاده کنید ممکنه به مشکل بخوره. از یخ استفاده کنید شاید بهتر شد

اخه من از تایمر هم استفاده میکردم سر ۳۰ دقیقه برشون میداشتم …!
یعنی ممکنه لکه همیشه بموننن؟؟؟

ببخشید زنجبیل رو چقد باید رو پوستمون بمونه؟

و مقدار پودر زنجبیلی ک باید تو آب حل کنیم چقد باش؟ و اون آب چقدر باشه؟

من این راه ها رو دقیق انجام دادم ولی هیچ نشد و تغییری حاصل نشد فقط باعث شد بینی توروم کنه

این روش ها نه تنها در ایران بلکه در سایت های معبتر دنیا استفاده شده. اگر ج.اب نمیده یا زمان کمی استفاده کردید یا روشتون غلط هست

سلام, من یجا رفتم با استفاده از انزیم کوچیک کرد بینی رو, خیلی تأثیر داره, میتونی بیای تلگرام عکسارو ببینی.
@Haines_painting

دوستان من دماغم قوز داره و این باعث ناراحتیم میشه و پول کافی هم برای جراحی ندارم لطفا بگین چیکار کنم خواهشن ی راه حل بگین که قوزمو برطرف کنه.

سلام
من وقتی از این ترکیب استفاده کردم بعد چند روز بینیم پوست پوستی شد و یه لایه از پوست بینیم از بین رفت لایه جدید پوستم کاملا صاف و بدون لک شد میخواستم ببینم میشه از ترکیب برای پوست صورت استفاده کرد؟ ممنون میشم

دوستان این روشا همه غلطن زنجبیل برای صورت و بینی مضره اینو از هر پزشکی میتونید بپرسید و زیاد گذاشتن. اون به بینی اسیب جدی میزنه و طول میکشه درست بشه تنها روشی که عالی عمل میکنه همون عمل جراحیه من خودمم کل این روشارو تحقیق کردم

دوست عزیز اینکه شما نتیجه نگرفتین دلیل نمیشه که درست نباشه. با یک سرچ ساده متوجه میشین که هزاران مقاله برای کوچک کردن بینی (از بین بردن چربی های سطحی بینی) با رنجبیل در سایت های معتبر انگلیسی زبان وجود دارد که البته بسیاری از خوانندگان این مقاله (در این کامنت ها مشاهده کنید) و خود بنده از همین زنجبیل نتیجه گرفتیم.

شما با استفاده از چکش میتونی اینکارو کنی..جدی میگم من نتیجه گرفتم از این روش

سلام ببخشید راهی برای سربالا کردن بینی وجود داره ؟؟؟؟

سلام خسته نباشیی
این روشا برای غضروف جواب میده
اصا برای کوچیک شدن غضروف باید چی کار کرد؟

سلام خسته نباشین
این روشا برای غضروف جواب میده
اصا برای کوچیک شدن غضروف باید چی کار کرد؟

دوستان بعد از استفاده از زنجبیل حتما کرم مرطوب ککنده بزنین تا پوستتون خشک نشه

وای مرررسی من دو هفته پیش این متن را دیدم ، اولش فکر کردم الکیه اما امتحانش کردم و واقعا جواب داد.فقط حتما کرم بزنین تا پوستتون قرمز و خشک نشه

لطفا جواب بدید لطفااااا?

تاثیر یخ ساعتیه؟ همیشگی نیس؟

بجای سرکه سیب میشه از سرکه سفید استفاده کرد؟؟؟؟

سلام عالی بود ممنونم

سلام،مطالب جالبی بود ممنون،فقط سوالی داشتم،من دماغم واقعا بی نقص بود جوری ک همه ازم سوال میکردن عمل انجام دادم یا نه،ونوک بینیم سربالا بوده،اما الان مدتیه ک نوک بینیم نسبتا بزرگ شده و مدام جوش زیر پوستی میزنه،واقعا دماغم خیلی بد شده من باید چیکار کنم ک مثله اولش بشه??

ببین جن ها جایی عروسی ندارن بری برقصی

این مقاله هم دقیقا برای از بین بردن چربی زیر پوست هست. اگر جوش های چرکی میزنین حتما باید با یک متخصص پوست صحبت بکنید تا درمان بشه و با درمان خانگی تاثیر مطلوبی نداره

سلام دوستانی که مشکلشون حل شده
لطفا به پیوی بنده مراجعه فرمایید
[email protected]

باسلام من استفاده نتیجه هم نگرفتم

Salam mn 1sal pish ye dastgah bename nnose up estefade krdm baes shod yekm gushye damaqam beye samt bad kone yakh asar dare ta chnd vaqt mimune mishe javabbedin kodum rah behtare?

یعنی واقعاتاثیرنداره

یعنی واقعاتاثیرنداره

سلام بخشید این ترکیب زنجبیل باید در اخر حالت خمیر داشته باشه یا محلول؟و اینکه سرکه سیب صنعتی بازم تاثیری داره؟

ببخشید یخم اثر میکنه؟

من چند وقته که دارم از این روش اسفاده می کنم،ولی هیچ جوابی نداد و بینی ام ورم کرده و لکه لکه ای شده است.اصلا به درد نخورد

به نظر من تنها راه بالا بردن اعتماد به نفس خودتونه .
چون کوچیک یا بزرگ بودن بینی یا خود چهره دست هیچ کدوم از ما نبوده . هرجور ک هستین خودتونو دوس داشته باشین . اینجوری موفق ترین . ولی درکل اگه اگه هم از ظاهرتون خیلی ناراضی هستین تنها راهش عمل بینیه.

اين روش جواب ميده ولي بعد يه مدت باز برميگرده به حالت اول 🙁
راستي حتما با آب ولرم بشوريد ..چون بيني داغ شده اگه با آب سرد بشوريد خون دماغ ميشيد..

اين روش هايى كه گفتيد همه براى بينى هاى گوشتى بود پس بينى هاى غضروفى چى ميشه

ببین چقد نظر دادن دوستانمون.اگه در مورد معجزه خدا انقد سوال میکردین؟؟؟در ضمن ب دماغتون دست نزنید بهتره چون ممکنه کوچیکش کنه که اونم بعید میدونم اما مضراتی دیگه داشته باشه

برای دریافت اخبار جدید ایمیل خود را وارد نمایید

کپی کردن قسمت یا تمامی مقاله از “هاو کن یو” تنها با
کسب مجوز امکان پذیر است



پوست و مو

کوچک کردن بینی” یکی از دغدغه هایی است که امروزه اکثر مردم با آن مواجه هستند اما با روشی ساده می توانید بینی خود را تا حدود زیادی به فرم دلخواهتان درآورید. کوچک کردن بینی با تمرینات و نسخه های خانگی از شکل بینی خود راضی نیستید؟ آیا می خواهید بینی خود را کوتاه کنید؟ در این بخش از تازه های با احترام به درخواست شما کاربران برخی از روش های آسان و طبیعی برای کوچک کردن بینی شما وجود دارد. چگونه بینی خود را کوچکتر کنیم؟ این تمرینات ساده و دستور العمل های طبیعی است ،که شما می توانید به راحتی در خانه انجام دهید در حال حاضر نیاز نیست به شکل زشت بینی خود فکر کنید ، شما می توانید آن را به طوری که می خواهید تصور کنید این مقاله در مورد چگونگی کاهش اندازه بینی به طور طبیعی مطالبی را در اختیار شما قرار می دهد. چگونه می توان بینی خود را با نکات ساده در یک شب، کوتاه نمود ؟ شکل دادن بینی شما:

همه ما اندازه های مختلف و شکل های متفاوت از بینی را داریم، بعضی از مردم از شکل بینی خود راضی نیستند و می خواهند آن را کوچکتر و نازک تر کنندبرای رسیدن به این هدف، لازم نیست که جراحی زیبایی داشته باشید، گزینه های ساده و آسان وجود دارد که به شما چهره ی تازه می دهد.
چگونه بینی خود را کوچکتر کنیم؟

برخی از تمرین های طبیعی وجود دارد که باعث می شود بینی شما کوچکتر شود شما همچنین می توانید آرایش را با استفاده از یک روش ساده انجام دهید ،تا بینی خود را کوچک کنید. همراه با ورزش و آرایش، برخی از دستور العمل های طبیعی است، که کمک می کند تا بینی خود را کوچک تر و نازک تر به معرض دید دربیاورید ؛ بینی تیز و کوچک ،نماد زیبایی است، شما می توانید شکل بینی را با روش های ساده و آسان تغییر دهید.

چگونگی کاهش اندازه بینی با ورزش :

چطور بینی خود را کوچک نشان دهیم

در اینجا برخی از تمرینات ساده که بینی شما را کوچکتر میکند ، برای شما شرح می دهیم این تمرینات ساده را میتوانید در زمان های کوتاهی انجام دهید .

کوتاه شدن بینی:

با گذشت زمان، بدن انسان شروع به ضعیف شدن میکند . به همان شیوه با سن، شکل بینی نیز به علت ضعف استخوان ها و غضروف بینی تغییر می کنداین تمرین ساده، استخوان ها و غضروف های بینی را قوی نگه می دارد.
انگشت اشاره را روی نوک بینی قرار دهید، آن را به آرامی فشار دهید. با نگه داشتن انگشت روی بینی، فشار را به سمت پایین متمایل کنید ، هر وقت که زمان داشتید می توانید این تمرین را هر روز در هر کجا انجام دهید.
کوچک کردن و تغییر شکل بینی:

این تمرین ساده بسیار مفید خواهد بود هر دو طرف بینی را با انگشت اشاره فشار دهید. با نیروی زیاد ، هوا را به بیرون بدمید .شما می توانید این حرکت را برای هر دو سوراخ بینی خود انجام دهید ؛ این کار را 10-15 بار تکرار کنید. این یک تمرین، ساده است که شما را قادر می سازد دقیقا همانطور که می خواهید بینی خود را شکل دهید.
تکان دادن بینی:

برای کوچک کردن بینی، روش های دیگری نیز وجود دارد این کار جهت ساخت عظلات بینی شما مفید خواهد بود. صورت خود را ثابت نگه داشته و بینی خود را بچرخانید. شما می توانید این تمرین را در هر زمان از روز انجام دهید اما برای رسیدن به نتایج بهتر، به طور منظم باید این کار را انجام دهید.
صاف کردن بینی:

این یک تمرین ساده برای داشتن بینی باشکل مناسب است ، برای این کار لبخند بزنید و بینی خود را با کمک انگشتان خود بکشید. این کار به ساخت عضلات در دو طرف بینی شما کمک خواهد کرد. برای داشتن نتایج بهتر، 20 بار در روز و برای چند ماه این کار راتکرار کنید.
ماساژ بینی:

این یک راه ایده آل برای کوچک کردن بینی است برخی از مزایای دیگر نیز وجود دارد، که می تواند سردرد را نیز درمان کند. بینی خود را از قسمت پل وسطی به طرفین ماساژ دهید و مراقب باشید که حتما انگشتان خود را بصورت دایره ای برروی بینی خود حرکت دهید ؛ با 5-7 بار تکرار در روز و در زمان بسیار کوتاه، شما نتایج را دریافت خواهید کرد.
بینی زیبا بدون جراحی
ازبین بردن خط لبخند:

با گذشت سن ، خط و چین و چروک هایی در صورت و اطراف بینی ظاهر میشود، که یکی از آنها خط لبخند است این، یک تمرین ساده برای کاهش میزان خط لبخند بشمار میرود. هوا را به داخل بینی هدایت کرده و برای چند ثانیه نگه دارید، به طوری که در بینی خود حجم هوا را کاملا حس کنید . این کار را حداقل یک بار در روز برای داشتن نتایج بهتر، انجام دهید.
تنفس عمیق:

تنفس عمیق نیز ،یکی دیگر از ورزش های ساده است که کمک می کند تا بینی خود را کوچک تر کنید این تمرین ساده را هرروز انجام دهید. یکی از حفره های بینی خود را بسته و با حفره ی دیگر نفس بکشید ؛ پس از هر تنفس عمیق ، نفس خود را برای 3 ثانیه نگه دارید، در معرض عمق قرار گرفتن در هوا، سه ثانیه نگه داشتن هوا. حال برای حفره ی دیگر نیز این کار را تکرار کنید. این تمرین را سه بار در روز در پکیج های 10 تایی انجام دهید.
چگونه می توان بینی خود را با آرایش کردن کوچک نشان داد ؟

شما میخواهید به یک مهمانی بروید و میخواهید زیبا به نظر برسید ، اما از ظاهر بینی خود راضی نیستید ، با یک روش ساده در آرایش کردن میتوانید کاری کنید که بینی شما کوچکتر به نظر برسد. از روشن کننده هایی استفاده کنید که از رنگ پوست شما روشن تر هستند به همین ترتیب از رنگ تیره تر برای سایه انداختن.
مواد آرایشی را روی دو طرف بینی قرار دهید و آن را خوب مخلوط کنید به همین ترتیب، روشن کننده ها را بر روی نوک بینی اعمال کنید و آن را به خوبی ترکیب کنید این، باعث می شود بینی شما فورا کوچکتر به نظر برسد.

چگونه می توان بینی خود را با یک دستور العمل طبیعی ساده کوچک کرد؟

برخی از درمان های طبیعی وجود دارد که می تواند بینی شما را یک شبه کوچکتر کند ، در ادامه این بخش از نمناک برخی از دستور العمل های خانگی آسان برای داشتن بینی کوچکتر در خانه را به شما ارائه میکنیم :
زنجبیل:

یک لایه چسبنده از پودر زنجبیل و آب درست کنید، آن را روی ناحیه ای که میخواهید کوچک شود قرار دهید و پس از 15 دقیقه بشویید.
این کار برای برخی از افراد که ممکن است دچار سوزش زیاد شوند توصیه نمیشود.
این دستورالعمل باورنکردنی را حتما به کار ببندید.
برای کوچک شدن بینی
یخ:چگونه با یخ بینی خود را کوچک کنیم ؟
یخ یکی از ساده ترین دستورالعمل هاست تا بینی شما کوچکتر شود.
یک مکعب یخ را در یک پارچه تمیز قرار دهید و برروی بینی خود قرار دهید.
هر روز این کار را به مدت ده دقیقه انجام دهید.
بینی کمتر پف کرده و به دلیل یخ و سرما کوچک می شود.
خمیر دندان ، سرکه سیب و زنجبیل
طرز تهیه این نسخه طبیعی کوچک کننده بینی ساده است، نسخه ای که تاثیر آن عالی است ، کافیست یک قاشق چایخوری خمیر دندان، یک قاشق چایخوری زنجبیل تازه و یک قاشق غذاخوری سرکه سیب را با هم مخلوط مخلوط کنید و ترکیب بدست آمده را به مدت 30 دقیقه بر روی بینی خود قرار دهید فراموش نکنید که پیش از استفاده از محلول، بینی را با آب و صابون شسته و خشک کنید. بعد از گذشت مدت تعیین شده یعنی 30 دقیقه ترکیب روی بینی را توسط آب گرم از روی بینی خود پاک کنید و چنانچه احساس خشکی پوست در این قسمت از صورت خود کردید آن را با نرم کننده های طبیعی مرطوب کنید. اگر روزانه از این محلول استفاده کنید می توانید در عرض کمتر از ده روز تفاوت را در شکل ظاهری بینی خود احساس کنید.
خمیر دندان و کوچک کردن بینی
افرادی که در حین استفاده از آن متوجه سوزش یا قرمزی در بینی خود می شوند بایستی میزان زنجبیل را در ترکیب کم کنند.
خط پایان:

اگر شما از شکل بینی خود راضی نیستید، لازم نیست نگران باشید ، گام های ساده و آسان وجود دارد ،که زمان زیادی را برای انجام دادن آن در خانه صرف خواهید کرد که باعث می شود بینی شما کوچکتر شود شما می توانید بینی خود را با برخی از تمرینات ساده و درمان های طبیعی کوچکتر کنید. شاید ساده ترین کاری که می توانید انجام دهید، این است که از پارچه های تمیز و قالب های یخ استفاده کنید و آن را روی بینی قرار دهید، تا بینی شما کوچکتر شود. از سوی دیگر، آرایش، یک راه ایده آل برای داشتن یه ظاهر کوچکتر از بینی شما بشمار میرود.

برچسب هازنجبیل کوچک کردن بینی ورزش

چطور بینی خود را کوچک نشان دهیم

چطور بینی خود را کوچک نشان دهیم
چطور بینی خود را کوچک نشان دهیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *