چطور جذاب راه برویم

 
helpkade
چطور جذاب راه برویم
چطور جذاب راه برویم

آیا تا به حال در جمعی بوده اید که خانم باشخصیتی با رفتار و ظاهرش شما را جذب خود کند و دیگران در هر جمع و مهمانی از شخصیت و متانتش تعریف کنند؟ ویژگی های بارز این بانوی باوقارچیست و چه رفتار ها و حرکت هایی، یک زن را به یک بانوی با شخصیت تبدیل میکند؟ اگر می خواهید رمز و راز باوقار بودن، جذاب و با شخصیت بودن را بدانید ، با این بخش از نمناک همراه باشید تا با رعایت اصولی ساده شما هم به یک بانوی جذاب تبدیل شوید.

در اولین گام برای اینکه با کلاس به نظر برسید باید مانند یک خانم با وقار رفتار کنید و برای با وقار بودن، ظرافت های زنانه، ادب داشته باشید و نسبت به خود و دیگران احترام بگذارید.

فقط روی ظاهر و مد نیستند

امروزه بسیاری از خانم ها برای متفاوت بودن از دیگران وقت خود را در سالنهای زیبایی صرف رنگ کردن موها و کاشت ناخن و سشوار وموج موها و… می کنند و برای اینکه ظاهری چشمگیر برای خود بسازند ، لباس هایی تنگ و عذاب آورو کفش های پاشنه بلند می پوشند اما یک «خانم باکلاس واقعی» هیچوقت برای چشمگیر بودن هیچ وقت تمام تمرکز و وقتش را روی ظاهرشان نمیگذارند زیرا اینگونه به یک مانکن معمولی تبدیل می شوند.

چطور جذاب راه برویم

زنان باکلاس فضولی نمی کنند

زنان با کلاس شاد، مثبت اندیش و واقع بین هستند که از زندگی با انسانهای دیگر و زیست مسالمت آمیز اجتماعی درک درستی دارند؛ بنابراین به خوبی قادرند که احساسات زنانه مثبت و منفی شان را کنترل کنند.

زنان با کلاس هیچوقت غیبت، بدگویی و حسادت برای تسکین درد ناشی از حسرتها و نداشته هایشان نمی کنند.زنان باکلاس واقعی ممکن است پولدار نباشند بلکه طبعی بلند دارند و دست و دلبازند و در پی کشف عیب ها و رازهای دیگران نیستند و در کار دیگران فضولی نمی کنند مثلا برای فهمیدن وضعیت سلیقه صاحبخانه در مهمانی ها کابینت ها را باز نمی کنند.

خوش پوش و با سلیقه اند

با کلاس های واقعی با سلیقه هستند و عیوب بدنشان را می شناسند و با توجه به آن لباس می پوشند مثلا اگر شکم تخت ندارند ، از لباس هایی که کمربند شان روی شکم بسته می شود دوری می کنند اما زنان باکلاس نما برای داشتن ظاهری زیبا و جذاب هر لباسی را که مد می شود را می پوشند .

برای ست کردن لباسها، خوش پوشی، خودارایی و رفع نواقص ظاهری باید دانشی در مورد رنگ شناسیداشته باشید . به علاوه برای اینکه همیشه در مقابل دیگران خوشبو باشید از عطرهای ملایم و با کیفیت استفاده کنید.

از نکاتی که برای شیک پوشی باید رعایت کنید کیفیت کیف و کفش است یعنی شما باید کیف دستی با کیفیتی از برندی مناسب که به تیپ تان بیاید در دست بگیرید و شیک باشید. برای با کلاس بودن شما باید با ست کردن درست رنگ ها، لباسی معمولی اما برازنده به تن کنید.

آرایش های سنگین نمی کنند

بسیاری از زنان با کلاس نما برای رفتن به سوپرمارکتها ، سمینارهای علمی، مترو جلسه کنکور و سالن دفاعیه ، پایان نامه در دانشگاههای معتبر در آرایش کردن افراط می کنند و بیشتر از اینکه آراسته وزیبا به نظر بیایند مضحک و عجیب به نظر می آیند .

قبلا هم در نمناک گفتیم که خانم های با کلاس به خوبی می دانند برای هر موقعیتی چه تنوع و چه میزان آرایش و آراستگی مناسب است؛ بنابراین قبل از آرایش کردن به اینکه کجا می خواهند بروند و اینکه فضای آنجا چگونه است ، فکر می کنند.

در همه چیز سر رشته دارند

امروزه خانم هایی که می خواهند با کلاس و متفاوت به نظر برسند بلد بودن خیاطی، گلدوزی و به خصوص آشپزی و آنچه زنان قدیم انجام می دادند را عیب و ننگ می دانند و آنها را یادنمی گیرند و فقط وقت خود را صرف رفتن به کلاس های فشرده زبان و یوگا و تای چی می کنند .

برای باکلاس بودن باید هنرهای خانگی را بیاموزید زیرا آموختن هنر های خانگی و سرآمد بودن در همه چیز نشان دهنده هوش، استعداد و مهارت بالا است و نشانه بی کلاسی نیست. زنانی که ضمن شیک بودن دست پخت بسیار خوبی دارند بسیار جذاب هستند .

زبان بدن شیکی دارند

یکی از اولین و موثرترین تصویرها برای معرفی شخصیت فرد به دیگران زبان بدن آنها است پس برای اینکه باکلاس باشید به نکات زیر دقت کنید:

افراد با کلاس در همه مواقع برای نشان دادن اعتماد بنفشان درست می ایستند و می نشینند پس حتما برای ایستادن و نشستن موزون و درست تمرین کنید.

برای با کلاس به نظر رسیدن در مهمانی ها یا اماکن عمومی هیچ وقت به افراد متفاوت خیره نشوید.

یکی از رفتارهایی که نشان دهنده بی کلاسی افراد و آشنا نبودن با آداب معاشرت است در گوشی حرف زدن با دوستان صمیمی یا همسر در جمع است .

هیچگاه موقع غذا خوردن صحبت نکنید و هنگام خوردن غذا عجله نکنید و صدای خود را موقع صحبت با تلفن همراه با دوستان و خانواده تان بالا نبرید.

برای عادت کردن به استفاده از کلمات احترام آمیزی مثل «لطفا» و «متشکرم» آنها را در خانه و بیرون به کار ببرید.

متواضع و فروتنند

افراد با کلاس نما به خاطر غرور بیجا اغلب می خواهند به دیگران بفهمانند که آنها از بقیه بهترند و کارهایشان درست تر است اما نه تنها این کار فردی متفاوت و قابل اعتنا از شما نمیسازد بلکه باعث میشود آدم متوهمی به نظر برسید که فقط باید به توهماتش خندید تا پایین بیایید.

بنابراین در همه جا متواضع باشید و در هیچ جمعی از زیبایی، هوش، شغل و موقعیت، امکانات مالی و خانواده با اصل و نسب خودتان با آب و تاب تعریف نکنید باورکنید زیرا تواضع بیشتر از خودستایی به درد شما می خورد.

عاقل هستند و اطلاعات عمومی خوبی دارند

برای اینکه زنی دوست داشتنی و قابل احترام به نظر برسید فقط ظاهرتان را زیبا نشان ندهید بلکه باید فکر، هوش و عمق وجود شما هم دیدنی باشد . خانم های شیک پوشی که جذابیت اولیه دارند به مرور زمان کسالت بار می شوند اما افرادی که اطلاعات عمومی خوبی دارند و ذهنی فعال دارند همیشه در اوج باقی می مانند .

پس بهتر است مرتب مطالعه کنید و در شبکه های اجتماعی و گروههایی که بار علمی یا اخبار عمومی دارند، شرکت کنید تا اطلاعاتتان به روز باشد و مهارتهای تازه ای بیاموزید.

رازدار هستند

زنان با کلاس قابل اعتمادند و راز داری از مهم ترین ویژگی آنهاست . این خانم ها هیچ گاه اسرار زندگی شخصی دیگران را برای نزدیکترین کسان خودشان تعریف نمی کنند و هیچوقت برای افراد دیگر اسرار محرمانه بین خود و نزدیکانش را بازگو نمی کند.چطور جذاب راه برویم

در کار و زندگی دیگران دخالت نمی کنند

افراد با شخصیت و زنان با شخصیت ، هرگز حسرت زندگی دیگران را نمی خورند و از دیگران بدگویی نمی کنند. آن ها در کنترل رفتار خود مهارت داشته و همیشه از جملات مثبت استفاده می کنند و سعی می کنند در کنار افراد دیگر با افکار مثبت زندگی کنند.

حتی وقتی عصبانی هستند لحنشان ملایم است

خانم های با وقار هنگام حضور در جمع حتی اگر همسرتان، بهترین دوست خود خشمگین هستند ، یک نفس عمیق میکشند، چشمان شان را می بندند، آرام حرف می زنند و خونسردی شان را حفظ می کنندو هرگز کسی آنها را در حال داد و فریاد زدن نمی ببیند.

در مورد میزان درآمد حرف نمی زنند

خانم های با کلاس هیچگاه درباره داشته های خود و در مورد میزان درآمدشان و میزان سرمایه شان حرف نمیزنند. صحبت در مورد میزان درآمد پدر و مادرتان، همسرتان، دوست صمیمی تان اصلا باکلاس نیست.

مسئولیت پذیر هستند

افراد باکلاس کارهای مربوط به خودشان را خود انجام می دهند و خودشان را مسئول زباله ای که تولید کرده اند می دانند یا وسایل شان را خودشان حمل می کنند و انتظار ندارند دیگران برای شان این کار را انجام بدهند اما افراد بی کلاس و مغرور کارِ انجام شده را وظیفه می دانند و کمک و لطف دیگران را نادیده می گیرند.

 

هیچ محصولی در سبد خرید نیست.

در این مقاله به بررسی اینکه چگونه دختری جذاب باشم میپردازیم کونتین هاردی ویراستار مقالات فناوری نیویورک تایمز معتقد است: یکی از سؤالاتی که برخی از افراد وبه خصوص دختر خانوم ها از خود میپرسند؛ این است که آیا من خسته کننده هستم؟

پاسخ صادقانه به این سؤال این است که احتمالاً شما شخصیت جذابی دارید ولی میتوانید با رعایت برخی از نکات جذاب تر هم باشید.همان طور که میدانید روش های زیادی برای جذابیت و جذاب بودن وجود دارد اما ما در این مقاله کلی ترین و اصولی ترین راز های جذابیت مردان وزنان جذاب را برایتان آورده ایم در ادامه :

برای این کار نیاز است مهارت ها، دانش و تجربیات جدید کسب کرده و نحوه اشتراک آنها با دیگران را فرابگیریم. به‌ تازگی برخی از کاربران وب‌ سایت Quora بر طبق تجربیات زندگی شخصی خود در رابطه با اینکه چطور میتوان شخصیت جذاب تری داشت، صحبت کرده اند. در ادامه برخی از سودمندترین این توصیه ها را با هم مرور می کنیم.«ناپلئون هیل»، نویسنده کتاب پرفروش «فکر کن و پولدار شو»، در یکی از مقاله‌های خود، ویژگی‌ها و عادت‌های بسیار جالبی در مورد افراد دوست‌داشتنی  نوشته که دانستن آنها خالی از لطف نیست.

 

چطور جذاب راه برویم

 

۱- مهارت های جدید بیاموزیم

اگر در شرایط مختلف بتوانیم با مهارت های خود کمک حال دیگران باشیم، مطمئنا به شخصیتی جذاب تبدیل خواهیم شد. از همین رو آنتونی لی از کاربران Quora توصیه میکند تا می توانید مهارت های مختلف یاد بگیرید، از طراحی وب سایت گرفته تا خیاطی.

به این ترتیب ما تبدیل به فردی می شویم که همواره به او رجوع میشود؛ چه دوست ما بخواهد وب‌ سایتی برای تجارت جدید خود راه‌ اندازی کند ،چه بخواهد قسمتی از لباسش را که ناگهان پاره شده است بدوزد.

 

 

۲- کنجکاو باشیم

یکی از مواردی که جذاب نبودن ما را تضمین میکند این است که ذهن خود را به روی ایده ها و نظرهای جدید ببندیم. برای اینکه جذاب تر باشیم، باید دائم در جستجوی ایده ها و تجربیات جدیدی باشیم که احساس و افکار ما را تغییر میدهند.

سودهیر دسایی پیشنهاد میکند به یک یادگیرنده همیشگی تبدیل شویم. ذهنِ بازی داشته باشیم؛ کنجکاو باشیم؛ موارد جدید بیاموزیم تا دیدگاه های خود را عمیق تر و گسترده تر کنیم.

 

پیشنهاد میکنم مقاله قانون جذب پیدا کردن شوهر پولدار حتما بخوانید

 

 

۳- یاد بگیریم چطور داستان خوبی تعریف کنیم

شاید تجربه ها و اطلاعات زیادی در ذهن داشته باشیم ولی اگر نتوانیم آنها را با دیگران در میان بگذاریم، فایده ای ندارد. درست به همین علت، مارکوس گیدولد معتقد است ما باید یاد بگیریم چطور داستان گوی خوبی باشیم:

هر چیزی که به ذهنمان میرسد در مکالمات خود استفاده نکنیم. به طرز هدفمندی افکار خود را شکل دهیم که وقتی آنها را به زبان می آوریم، جذاب باشند. زندگی خود را مانند هدیه‌ ای فرض کنیم که می توانیم به دیگران بدهیم، سپس آن را در زیباترین کاغذ کادوی ممکن بپیچیم.

جالب است بدانیم مطالعات جدید هم نشان میدهند که مردانی دارای توانایی داستان گویی بهتر، برای خانم ها جذاب تر هستند. محققان معتقدند داستان گوهای بهتر، بیشتر می توانند مخاطبان خود را تحت تأثیر قرار دهند و عنان مکالمه را در دست بگیرند.

 

 

۴- سه داستان خوب برای تعریف در چنته داشته باشیم

اینکه بدانیم چطور داستانی را به‌ صورت بداهه تعریف کنیم، یک مهارت واقعاً مفید محسوب میشود. ولی اگر هنگام بداهه گویی کمی عصبی میشویم، خود را به چند داستان از پیش آماده شده مجهز کنیم تا یخ مکالمات را بشکنیم.

 

دیوش در این مورد میگوید:

وقتی کمدین ها روی صحنه هستند فقط در مورد «همه‌ چیز» صحبت نمی کنند، بلکه نمایش صحبت های خود را هم تمرین کرده اند. همیشه ۳ داستان متفاوت در ذهن داشته باشیم که مخاطب را سرگرم، آگاه یا درگیر کند.

 

 

 

۵- گوش کنیم و اشتیاق خود را نشان دهیم

بکی از راه هایی که میتوان به وسیله آن جذاب بود، این است که طوری عمل کنیم تا دیگران برای ما جذاب باشند. این ایده اولین بار توسط دیل کارنگی در کتاب معروفش “چطور دوست پیدا کنیم و افراد را تحت تأثیر قرار دهیم” در سال ۱۹۳۶ مطرح شد:

تعداد دوستانی که طی ۲ ماه با علاقه مند شدن به دیگران پیدا میکنیم، به‌ مراتب بیشتر از دوستانی است که طی ۲ سال با علاقه‌ مند کردن دیگران به خود پیدا خواهیم کرد.

 

پیشنهاد میکنم مقاله قانون جذب برای جذب فرد مورد علاقه در سه سوت حتما بخوانید

 

چطور جذاب راه برویم

 

کونتین هاردی ویراستار مقالات فناوری نیویورک تایمز معتقد است:

با دقت به دیگران گوش کنیم و با اشتیاق حرکات و محرک های آنها را دریابیم. تعداد کمی از ما واقعا در این امر خوب هستیم. اگر به هر کسی با نگرش مثبت گوش کنیم، او به نوعی در تجربه های زندگی خود منحصربه‌ فرد است. کار کردن روی این تکنیک باعث رشد خودمان هم میشود.

 

 

 

۶- سؤالات خوب بپرسیم

در یک میهمانی لازم نیست چیز زیادی از خود به حضار بگوییم تا ثابت کنیم جذاب هستیم؛ در عوض آنها را در یک مکالمه عمیق در رابطه با زندگی روزمره خودشان درگیر کنیم.

 

سؤالات حساب‌ شده در رابطه با آنها، علایق و اولویت‌ هایشان بپرسیم (البته طوری که فضولی در زندگی شخصی مخاطب نباشند). واقعاً به پاسخ ها گوش دهیم. بحث را با سؤالات حساب شده دیگر ادامه دهیم (البته باز هم از فضولی بپرهیزید). تا میهمانی تمام شود، ما به یکی از جذاب ترین افرادی تبدیل شده ایم که آنها تابحال دیده اند.

از پرسیدن سؤالات ساده هم خجالت نکشیم. ایوان راتلیف روزنامه نگاری که در نشریاتی مانند The new Yorker مقالاتی به چاپ رسانده، معتقد است:

تقریباً هیچ سودی در این وجود ندارد که وانمود کنیم چیزی را میدانیم، در حالی که نمیدانیم. با پرسیدن سؤالات ساده، احتمالاً می توانیم روی افرادی که تازه با آنها آشنا می شویم تاثیر بگذاریم.

 

 

۷- چیزی که به آن فکر می کنیم به زبان بیاوریم

کت لی معتقد است افرادی که در مورد هیچ‌ چیز نظری ندارند و موافق یا مخالف هیچ‌ چیز نیستند، شخصیت خسته‌ کننده‌ ای دارند. ما احساس میکنیم که هیچ‌ وقت نمی توانیم با آنها مکالمه ای داشته باشیم. باید تمرین کنیم نظر خود را در مورد موضوعات مختلف بگوییم، حتی اگر فرد مقابل خوشش نیاید.

 

 

۸- علایق خود را دنبال کنیم

به جای اینکه در مورد موضوعات متنوع و مختلف کسب اطلاع کنیم فقط برای این که انسان “بادانشی” باشیم، حوزه هایی را دنبال کنیم که واقعاً برای ما جذاب هستند. به این ترتیب وقتی در مورد این موضوعات با دیگران صحبت می کنیم، تصویر فردی فعال و پویا از خود نشان میدهیم.

 

 

۹- زیاد مطالعه کنیم

اگر زمان و پول کافی برای جهانگردی داریم که خیلی عالی است، اگر نداریم، هنوز هم میتوانیم با مطالعه در مورد فرهنگ های مختلف و دوره های تاریخی مهم اطلاعات سودمندی به دست بیاوریم؛ کتاب ها، وبلاگ ها و نشریات دوره ای در این راه به ما کمک میکنند. بر اساس یکی از مقالات تحقیقی در رابطه با تأثیرات مطالعه داستان‌ طی دهه گذشته؛ افرادی که بیشتر کتاب داستانی می خوانند، در همدلی و درک دیگران موفق تر هستند.

 

 

۱۰- شوخ طبعی خود را نشان دهیم

آودش سینگ پیشنهاد میکند در تعاملات خود حس شوخ‌ طبعی را توسعه دهیم. یاد بگیریم نیمه پر زندگی را ببینیم و عادت شاد بودن، حتی در شکست ها را در خود توسعه دهیم.

تحقیقات نشان میدهد مردان شوخ طبع، بیشتر برای زنان جذاب هستند؛ احتمالاً به این دلیل که باهوش‌ تر به نظر میرسند.

 

 

۱۱- اوقات خود را با افراد جذاب بگذرانیم

افرادی که با آنها وقت می گذرانیم، شخصیت ما را تحت تأثیر قرار میدهند. اگر همراه با افراد خسته کننده، بدخلق یا جدی باشیم؛ احتمالاً خیلی زود مثل آنها می شویم. این امر در مراوده با افراد جذاب هم صادق است. به گروه‌هایی از افراد علاقه مند که به دنبال جستجوی علایق خود هستند، بپیوندیم.

 

 

۱۲- یکی از علایق خود را به صورت عمیق و جدی دنبال کنیم

شاید علاقه داشته باشیم که در مورد همه چیز اطلاعات داشته باشیم و مقداری دانش در زمینه های مختلف کسب کنیم. بجای این کار، سعی کنیم که در مورد یک حوزه کاری اطلاعات زیادی داشته باشیم و در آن حوزه تجربه خوبی کسب کنیم.

اپریل فونتی معتقد است افرادی جذاب هستند که یک چیز را با جدیت و علاقه به‌ صورت طولانی‌ مدت پیگیری میکنند. فرقی نمیکند که این افراد دانشمندان موفقی باشند یا افراد پرتلاش عادی.

 

 

۱۳- دوره های ارتقای شخصی بگذرانیم

بیل کانولی که یک کمدین است میگوید:

هنر بداهه گویی میتواند مهارتهای ارتباطی ما را در زندگی روزمره توسعه دهد. این هنر باعث خواهد شد ما شنونده های بهتری باشیم و به‌ خوبی روی صحبت‌ های فرد مقابل خود تمرکز کنیم؛ به جای اینکه روی چیزی تمرکز کنیم که در ادامه مکالمه خواهیم گفت.

 

 

کن گرِگ معتقد است:

حتی اگر خجالتی هستیم و هیچ‌ تمایلی به رفتارهای جمعی و عمومی نداریم، بداهه گویی کمدی به ما کمک میکند سریعتر فکر کنیم، یاد بگیریم چطور دوباره سرزنده باشیم (چیزی که بسیاری از افراد بالغ فراموش کرده اند) و حس راحت تری هنگام بازیگوشی مقابل دیگران داشته باشیم. این امر به ما کمک میکند که در تعامل با دیگران بهتر عمل کنیم.

 

 

۱۴- با جمع‌ های جدید بیرون برویم

شاید یکی از دلایلی که باعث میشود احساس جذاب بودن نداشته باشیم، این است که با افرادی وقت خود را می گذرانیم که ما را تحسین نمی کنند. در اینگونه موارد باید جمعی را پیدا کنیم که به‌ خوبی متوجه ارزش‌ های ما میشوند و جذابیت ما را درک میکنند.

خود را با دیدن انسان های جدید به چالش بکشیم، با جمع های جدید بیرون بروید و انسان های دیگر با نظرات و دیدگاه‌ های متفاوت را تجربه کنیم

 

پیشنهاد میکنم مقاله کنترل احساسات عشقی و منفی با قانون جذب حتما بخوانید

 

 

جذاب و دوست داشتنی بودن هدفی است که هر دختر خانم و خانمی برای رسیدن به آن تغییرات زیادی در رفتار و ظاهرشان انجام می دهند که البته بعضی اوقات هم در این راه اشتباه می کنند و کار را خراب تر.

 

استفاده از لباس های تنگ و لباس هایی که بدن را ناراحت می کند، استفاده افراطی از کفش های پاشنه بلند، رنگ، مش، صاف و فرکردن مو به طور مکرر و … شاید شما را زیباتر نشان دهد، اما در گذر زمان آسیب های جدی به شما می زند.

 

زیبا باشید، جذاب باشید، اما خودتان را نکشید که هیچ چیزی مثل سلامتی مهم نیست، هیچ کس یک زن زیبا را که آه و ناله می کند و در خانه خوابیده است را دوست ندارد، در ثانی آدم مریض که نمی تواند لباس های قشنگ بپوشد و شاد و سرحال در مهمانی ها بدرخشد، پس قدم اول برای شیک و زیبا بودن، سلامتی است، حافظ سلامتی خود باشید، مقالات زیادی در اینترنت و روزنامه در مورد حفظ سلامتی وجود دارد که با خواندن آنها و به کار بستن توصیه هایشان می توانید سالم زندگی کنید، خواب کافی، ورزش منظم، استفاده از میوه ها و سبزیجات، نداشتن استرس و آرام بودن، بهداشت کافی و …از جمله کلیدهای سلامتی است.

 

خانم ثروتمندی را می شناختم که وقتی می خندید، معلوم می شد که ناهار چی خورده است! تکه های سبزی، گوشت، کیک و… تا ساعت ها پس از غذا خوردن روی دندان هایش می ماند و انزجار دیگران را برمی انگیخت! اگر عطر گران قیمت خود را روی تن عرق دار خود بزنید، اگر روی لباس زیرتان که مدت هاست عوض نشده، لباس میلیونی هم بپوشید، بازهم همه از اطرافتان پراکنده خواهند شد، پس نظافت شخصی رمز دیگر زیبا و شیک بودن است

موهای زائد صورت و بدنتان را از خود دور کنید، شیک پوشی با صورت نامرتب جور در نمی آید، اگر رفتن به آرایشگاه برایتان سخت است، خودتان با یک موچین، صورت خود را تمیز کنید و نگذارید که ابروهایتان پر شود.

 

 

 

 

 

عطر خوشبو از اولین روش های جذاب بودن یک خانم است (البته نه در کوچه و خیابان)، عطر خوب بخرید و برای آن هزینه کنید، جالب است بدانید که حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم نسبت به عطر زدن و استفاده از بوی خوش توصیه های زیادی کرده اند و هزینه عطر ایشان از هزینه خوراکشان بیشتر بود.

زیورآلات برای زنان حکم پیاز برای غذا و جهاز برای عروس را دارد، استفاده از گردنبند که دیگر از اوجب واجبات است، حتی اگر پولی برای خرید گوشواره و دستبند ندارید، گردنبند را فراموش نکنید، شاید در مهمانی ها، کسی دست شما را نبیند و توجهی به گوشواره هایتان که زیر موهایتان است نداشته باشد، اما همه گردنبند را می بینند.

 

ناخن های زیبا و مرتب از رموز دیگر زنان شیک پوش و زیباست، حتی اگر از عهده هزینه آرایشگاه برنمی آیید، خودتان ناخن هایتان را مرتب کنید.

تصور نکنید که هر چه بیشتر آرایش کنید، زیباتر خواهید شد، با این کار فقط  چهره تان را مصنوعی جلوه داده اید، همه آدم ها زیبایی طبیعی را بیشتر دوست دارند، می توانید از یک کرم ضد افتاب که کمی هم سفید کننده دارد استفاده کنید، که هم سلامت پوست خود را در برابر آفتاب و اشعه لامپ ها حفظ کرده اید و هم جوش ها و لکه های پوست خود را پوشانده اید، استفاده از یک خط لب که رنگ ملایمی دارد، زیبایی طبیعی شما را دو چندان می کند، فرمژه هم  وسیله خوبی است که بعد از حمام توصیه می شود.

پیشنهاد میکنم مقاله چگونه یک خانم و اقای باکلاس و جذابی باشیم؟ حتما بخوانید

 

حالا اگر دختر همه اینها را داشته باشد، در ثانی لباس های گران قیمت هم پوشیده باشد، اما در خیابان داد و بیداد کند و یا با راننده تاکسی و فروشنده و … دعوا کند و یا رفتاری سبک و زننده داشته باشد، چه احساسی به شما دست می دهد؟

به نظر همه آدم هایی که عقل سلیم دارند، اخلاق پسندیده و رفتار سنگین یک دختر است که او را شیک، زیبا و جذاب می کند.

علاقه زیاد من به کسب و کار اینترنتی , قانون جذب و اصول موفقیت باعث شد نایاب نت رو راه اندازی کنم. من عاشق کسب و کار اینترنتی آموزش محور و موفقیت هستم امیدوارم با راه اندازی این وب سایت بتونم به دوستان عزیزم که در این زمینه دوست دارند فعالیت کنند کمک کنم.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

به نطرم خوبه

خیییعلی دوست دارم مثل دخترا طناز باشم ولی هیچوقت نتونستم اینقدر اخلاق پسرانه دارم ک خیلیا شک دارن ک من پسرم یا در فضاز مجازی همیشه بم میگن تو پسر دختر نمایی 😂

راستی شما نوشتید قانون جذب
یعنی به نظر شما قانون جذب وجود داره؟🐣
من ک کتاب راز هم خریدم ولی اعتقادی بهش ندارم😶

من که جذابم از نظر دیگران اومدم ببینم برای جذاب شدن چه کاری انجام بدم دیدم تمام خوصیات من اینجاست هه
دوستان موفق باشید

من جذابم اما خسته کننده هستم 😂😂😂😂😂😎

سایت نایاب نت با 4 سال سابقه به افرادی که به دنبال موفقیت اند کمک می‌کند تا در مسیر هدف هایشان سریع‌تر گام بردارند. کار اصلی ما آموزش کسب و کار انلاین و موفقیت فردی است.

برای اطلاع از فروش های ویژه و کدهای تخفیف لطفا در خبرنامه عضو شوید.

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی رمز عبور

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

پرورش افکار – رسیدن به موفقیت قطعی از طریق آموزش و یادگیری قانون جذب توسط دوره کارشناس جذب شوید استاد شریفی

چطور جذاب راه برویم

چگونه شخصیت جذاب و دوست داشتنی داشته باشیم

کونتین هاردی ویراستار مقالات فناوری نیویورک تایمز معتقد است:

یکی از سؤالاتی که برخی از افراد از خود میپرسند؛ این است که آیا من خسته کننده هستم؟ پاسخ صادقانه به این سؤال این است که احتمالاً شما شخصیت جذابی دارید ولی میتوانید با رعایت برخی از نکات جذاب تر هم باشید.

شخصیت جذاب داشتن

برای این کار نیاز است مهارت ها، دانش و تجربیات جدید کسب کرده و نحوه اشتراک آنها با دیگران را فرابگیریم. به‌ تازگی برخی از کاربران وب‌ سایت Quora بر طبق تجربیات زندگی شخصی خود در رابطه با اینکه چطور میتوان شخصیت جذاب تری داشت، صحبت کرده اند. در ادامه برخی از سودمندترین این توصیه ها را با هم مرور می کنیم.

۱- مهارت های جدید بیاموزیم

اگر در شرایط مختلف بتوانیم با مهارت های خود کمک حال دیگران باشیم، مطمئنا به شخصیتی جذاب تبدیل خواهیم شد. از همین رو آنتونی لی از کاربران Quora  توصیه میکند تا می توانید مهارت های مختلف یاد بگیرید، از طراحی وب سایت گرفته تا خیاطی.
به این ترتیب ما تبدیل به فردی می شویم که همواره به او رجوع میشود؛ چه دوست ما بخواهد وب‌ سایتی برای تجارت جدید خود راه‌ اندازی کند ،چه بخواهد قسمتی از لباسش را که ناگهان پاره شده است بدوزد.

۲- کنجکاو باشیم

یکی از مواردی که جذاب نبودن ما را تضمین میکند این است که ذهن خود را به روی ایده ها و نظرهای جدید ببندیم. برای اینکه جذاب تر باشیم، باید دائم در جستجوی ایده ها و تجربیات جدیدی باشیم که احساس و افکار ما را تغییر میدهند.
سودهیر دسایی پیشنهاد میکند به یک یادگیرنده همیشگی تبدیل شویم. ذهنِ بازی داشته باشیم؛ کنجکاو باشیم؛ موارد جدید بیاموزیم تا دیدگاه های خود را عمیق تر و گسترده تر کنیم.

۳- یاد بگیریم چطور داستان خوبی تعریف کنیم

شاید تجربه ها و اطلاعات زیادی در ذهن داشته باشیم ولی اگر نتوانیم آنها را با دیگران در میان بگذاریم، فایده ای ندارد. درست به همین علت، مارکوس گیدولد معتقد است ما باید یاد بگیریم چطور داستان گوی خوبی باشیم:
هر چیزی که به ذهنمان میرسد در مکالمات خود استفاده نکنیم. به طرز هدفمندی افکار خود را شکل دهیم که وقتی آنها را به زبان می آوریم، جذاب باشند. زندگی خود را مانند هدیه‌ ای فرض کنیم که می توانیم به دیگران بدهیم، سپس آن را در زیباترین کاغذ کادوی ممکن بپیچیم.
جالب است بدانیم مطالعات جدید هم نشان میدهند که مردانی دارای توانایی داستان گویی بهتر، برای خانم ها جذاب تر هستند. محققان معتقدند داستان گوهای بهتر، بیشتر می توانند مخاطبان خود را تحت تأثیر قرار دهند و عنان مکالمه را در دست بگیرند.

۴- سه داستان خوب برای تعریف در چنته داشته باشیم

اینکه بدانیم چطور داستانی را به‌ صورت بداهه تعریف کنیم، یک مهارت واقعاً مفید محسوب میشود. ولی اگر هنگام بداهه گویی کمی عصبی میشویم، خود را به چند داستان از پیش آماده شده مجهز کنیم تا یخ مکالمات را بشکنیم.

دیوش در این مورد میگوید:
وقتی کمدین ها روی صحنه هستند فقط در مورد «همه‌ چیز» صحبت نمی کنند، بلکه نمایش صحبت های خود را هم تمرین کرده اند. همیشه ۳ داستان متفاوت در ذهن داشته باشیم که مخاطب را سرگرم، آگاه یا درگیر کند.

۵- گوش کنیم و اشتیاق خود را نشان دهیم

بکی از راه هایی که میتوان به وسیله آن جذاب بود، این است که طوری عمل کنیم تا دیگران برای ما جذاب باشند. این ایده اولین بار توسط دیل کارنگی در کتاب معروفش “چطور دوست پیدا کنیم و افراد را تحت تأثیر قرار دهیم” در سال ۱۹۳۶ مطرح شد:
تعداد دوستانی که طی ۲ ماه با علاقه مند شدن به دیگران پیدا میکنیم، به‌ مراتب بیشتر از دوستانی است که طی ۲ سال با علاقه‌ مند کردن دیگران به خود پیدا خواهیم کرد.

کونتین هاردی ویراستار مقالات فناوری نیویورک تایمز معتقد است:

با دقت به دیگران گوش کنیم و با اشتیاق حرکات و محرک های آنها را دریابیم. تعداد کمی از ما واقعا در این امر خوب هستیم. اگر به هر کسی با نگرش مثبت گوش کنیم، او به نوعی در تجربه های زندگی خود منحصربه‌ فرد است. کار کردن روی این تکنیک باعث رشد خودمان هم میشود.

۶- سؤالات خوب بپرسیم

۱۱ چیزی که باید در مورد قانون جذب و چگونگی استفاده از آن…

۹ روش از قانون جذب که می تواند زندگی شما را بهبود ببخشد.

۹ تکنیک تجلی قانون جاذب که باید بلد باشید

۷ راه برای اینکه زندگی موفق و بدون محدودیتی داشته باشید

۵ ذهنیتی که شما باید توسعه دهید تا موفق شوید

۱۰ دلیلی که چرا ترک عادات بد خیلی سخت و مشکل است

در یک میهمانی لازم نیست چیز زیادی از خود به حضار بگوییم تا ثابت کنیم جذاب هستیم؛ در عوض آنها را در یک مکالمه عمیق در رابطه با زندگی روزمره خودشان درگیر کنیم.

سؤالات حساب‌ شده در رابطه با آنها، علایق و اولویت‌ هایشان بپرسیم (البته طوری که فضولی در زندگی شخصی مخاطب نباشند). واقعاً به پاسخ ها گوش دهیم. بحث را با سؤالات حساب شده دیگر ادامه دهیم (البته باز هم از فضولی بپرهیزید). تا میهمانی تمام شود، ما به یکی از جذاب ترین افرادی تبدیل شده ایم که آنها تابحال دیده اند.
از پرسیدن سؤالات ساده هم خجالت نکشیم. ایوان راتلیف روزنامه نگاری که در نشریاتی مانند The new Yorker مقالاتی به چاپ رسانده، معتقد است:
تقریباً هیچ سودی در این وجود ندارد که وانمود کنیم چیزی را میدانیم، در حالی که نمیدانیم. با پرسیدن سؤالات ساده، احتمالاً می توانیم روی افرادی که تازه با آنها آشنا می شویم تاثیر بگذاریم.

۷- چیزی که به آن فکر می کنیم به زبان بیاوریم

کت لی معتقد است افرادی که در مورد هیچ‌ چیز نظری ندارند و موافق یا مخالف هیچ‌ چیز نیستند، شخصیت خسته‌ کننده‌ ای دارند. ما احساس میکنیم که هیچ‌ وقت نمی توانیم با آنها مکالمه ای داشته باشیم. باید تمرین کنیم نظر خود را در مورد موضوعات مختلف بگوییم، حتی اگر فرد مقابل خوشش نیاید.

۸- علایق خود را دنبال کنیم

به جای اینکه در مورد موضوعات متنوع و مختلف کسب اطلاع کنیم فقط برای این که انسان “بادانشی” باشیم، حوزه هایی را دنبال کنیم که واقعاً برای ما جذاب هستند. به این ترتیب وقتی در مورد این موضوعات با دیگران صحبت می کنیم، تصویر فردی فعال و پویا از خود نشان میدهیم.

۹- زیاد مطالعه کنیم

چطور جذاب راه برویم

اگر زمان و پول کافی برای جهانگردی داریم که خیلی عالی است، اگر نداریم، هنوز هم میتوانیم با مطالعه در مورد فرهنگ های مختلف و دوره های تاریخی مهم  اطلاعات سودمندی به دست بیاوریم؛ کتاب ها، وبلاگ ها و نشریات دوره ای در این راه به ما کمک میکنند. بر اساس یکی از مقالات تحقیقی در رابطه با تأثیرات مطالعه داستان‌ طی دهه گذشته؛ افرادی که بیشتر کتاب داستانی می خوانند، در همدلی و درک دیگران موفق تر هستند.

۱۰- شوخ طبعی خود را نشان دهیم

آودش سینگ پیشنهاد میکند در تعاملات خود حس شوخ‌ طبعی را توسعه دهیم. یاد بگیریم نیمه پر زندگی را ببینیم و عادت شاد بودن، حتی در شکست ها را در خود توسعه دهیم.
تحقیقات نشان میدهد مردان شوخ طبع، بیشتر برای زنان جذاب هستند؛ احتمالاً به این دلیل که باهوش‌ تر به نظر میرسند.

۱۱- اوقات خود را با افراد جذاب بگذرانیم

افرادی که با آنها وقت می گذرانیم، شخصیت ما را تحت تأثیر قرار میدهند. اگر همراه با افراد خسته کننده، بدخلق یا جدی باشیم؛ احتمالاً خیلی زود مثل آنها می شویم. این امر در مراوده با افراد جذاب هم صادق است. به گروه‌هایی از افراد علاقه مند که به دنبال جستجوی علایق خود هستند، بپیوندیم.

۱۲- یکی از علایق خود را به صورت عمیق و جدی دنبال کنیم

شاید علاقه داشته باشیم که در مورد همه چیز اطلاعات داشته باشیم و مقداری دانش در زمینه های مختلف کسب کنیم. بجای این کار، سعی کنیم که در مورد یک حوزه کاری اطلاعات زیادی داشته باشیم و در آن حوزه تجربه خوبی کسب کنیم.
اپریل فونتی معتقد است افرادی جذاب هستند که یک چیز را با جدیت و علاقه به‌ صورت طولانی‌ مدت پیگیری میکنند. فرقی نمیکند که این افراد دانشمندان موفقی باشند یا افراد پرتلاش عادی.

۱۳- دوره های ارتقای شخصی بگذرانیم

بیل کانولی که یک کمدین است میگوید:
هنر بداهه گویی میتواند مهارتهای ارتباطی ما را در زندگی روزمره توسعه دهد. این هنر باعث خواهد شد ما شنونده های بهتری باشیم و به‌ خوبی روی صحبت‌ های فرد مقابل خود تمرکز کنیم؛ به جای اینکه روی چیزی تمرکز کنیم که در ادامه مکالمه خواهیم گفت.

کن گرِگ معتقد است:
حتی اگر خجالتی هستیم و هیچ‌ تمایلی به رفتارهای جمعی و عمومی نداریم، بداهه گویی کمدی به ما کمک میکند سریعتر فکر کنیم، یاد بگیریم چطور دوباره سرزنده باشیم (چیزی که بسیاری از افراد بالغ فراموش کرده اند) و حس راحت تری هنگام بازیگوشی مقابل دیگران داشته باشیم. این امر به ما کمک میکند که در تعامل با دیگران بهتر عمل کنیم.

۱۴- با جمع‌ های جدید بیرون برویم

شاید یکی از دلایلی که باعث میشود احساس جذاب بودن نداشته باشیم، این است که با افرادی وقت خود را می گذرانیم که ما را تحسین نمی کنند. در اینگونه موارد باید جمعی را پیدا کنیم که به‌ خوبی متوجه ارزش‌ های ما میشوند و جذابیت ما را درک میکنند.
خود را با دیدن انسان های جدید به چالش بکشیم، با جمع های جدید بیرون بروید و انسان های دیگر با نظرات و دیدگاه‌ های متفاوت را تجربه کنیم. بدون تردید افراد جذاب و افرادی که ما را جذاب می پندارند، پیدا میکنیم.

مطلب قبلی

زندگینامه ژول ورن – شاعر و نمایشنامه نویس

مطلب بعدی

عادت های ثروتمندان جوان را بشناسید

چگونه در زندگی موفق شوید: 13 نکته تغییردهنده زندگی

راهنمای اساسی برای روتین های صبحگاهی

چالش 21 روزه: برنامه قانون‌ جذب برای تجلی شادی

چرا تفکر مثبت میتواند سلامت جسمی را بهبود بخشد

شکست را به موفقیت تبدیل کنید: استفاده از قانون جذب برای غلبه…

موفقیت به معنای اتخاذ یک انتخاب بزرگ نیست، بلکه به معنای…

چگونه شروع به استفاده از قانون جذب کنیم؟ 8 موردی که همین…

برای چت کردن با ما روی آیکون مشاور فروش کلیک کنید

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی رمز عبور

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

خانه > ازدواج > با کلاس یعنی چه؟ | چطور با کلاس باشیم؟ | (با کلاس راه برویم، با کلاس صحبت کنیم، با کلاس رفتار کنیم)

باید قبول کنیم در جامعه ای زندگی می کنیم که تیپ و ظاهرمان تا حدود زیادی نشانگر شخصیت مان است، اما خیلی وقت ها ما درک درستی از با کلاسی نداریم، با کلاسی را با پوشش های نامتعارف، جلف بازی و … اشتباه می گیریم. همه ی ما قطعا دور و برمان کسانی را داریم که بین اغلب آدم ها، به با کلاسی معروف هستند، کمی که به ظاهر و شخصیت این افراد دقیق می شویم، به دو نکته ی مهم پی می بریم. اینکه با کلاس بودن یک نقش بازی کردن چند ساعته نیست، برای با کلاس بودن علاوه بر ظاهرمان، باید به درون مان هم بپردازیم. وقتی مجموعه ای از ویژگی های مثبت در یک فرد جمع می شود، باعث دیده شدن او می گردد، باعث می شود با حساسیت بیشتری به خودش و رفتارش نگاه کند و در نتیجه سعی کند مبادی آداب باشد.

 

-شیک پوش هستند؛ -لباس های ست می پوشند؛ -از عطر های ناب استفاده می کنند؛ -همیشه اصلاح کرده و تمیز هستند؛ -لباس های تکراری نمی پوشند؛ -کفش هایشان همیشه واکس زده است؛ -وضعیت دندان هایشان در حد مطلوب است؛ -از زیورآلات بسته به محیطی که در آن حضور دارند کمک می گیرند؛ -الزاما همیشه مارک های معروف نمی خرند، بلکه می دانند چه لباسی برایشان مناسب است؛ -سعی می کنند بر اساس میمیک صورت، آناتومی بدن و استایل خاص خود خرید کنند؛ -نسبت به وزن شان حساس هستند و هرگز دچار اضافه وزن نمی شوند؛ -انسان های با کلاس می دانند چه رنگهایی را با هم هماهنگ کنند؛چه رنگ هایی برای چه فصلی مناسب است و چه رنگی به پوست صورت شان بیشتر می آید.

 

چطور جذاب راه برویم

در نشستن و برخاستن، در مکان های عمومی مبادی آداب هستند؛ پر خوری نمی کنند، هنگام راه رفتن و صحبت کردن از خوردن و آشامیدن اجتناب می کنند؛ لحن و تن صدایشان هنگام صحبت کردن با اطرافیان مودبانه و سنجیده است؛ موقعیت شناس هستند و نحوه ی برخورد درست با افراد مختلف را به خوبی می دانند؛ در جمع با صدای بلند نمی خندند، خنده های تمسخر آمیز نمی کنند؛ کم حرف هستند و معمولا حرف های مفید می زنند؛ اطلاعات عمومی وسیعی دارند؛ اهل مطالعه هستند؛ جذبه و اصطلاحا کاریزما دارند؛ اصول شهروندی را در حد مطلوب رعایت می کنند؛ از محیط زیست حفاظت و حراست می کنند؛ به قوانین عمومی احترام می گذارند؛ حقوق سایر انسان ها را از هر قشری که باشند رعایت می کنند؛ منظم و دقیق و خوش قول هستند؛ موقعیت سنج هستند؛ با زبان های مختلف آشنا بوده و اهل گفتگو  هستند؛ برای حضور در موقعیت های مختلف، مطالعه کرده و اطلاعات مفیدی کسب می کنند.

 

با کلاس بودن گاهی وقت ها به تربیت خانوادگی افراد مربوط می شود، بچه هایی که در خانواده های اسم و رسم دار و با فرهنگ اصیل رشد می کنند؛ اصول اولیه ی با کلاسی را به خوبی می دانند، بعضی از رفتارها در مکان های خاص نشان دهنده ی اصالت هر شخص و نشان دهنده ی باکلاسی اوست. اما همه ی اصول با کلاسی را می توان به صورت اکتسابی و با تمرین و ممارست کسب کرد.

1- داشتن آرامش و طمانینه در حرکات و سکنات، یکی از عناصر مهم با کلاسی است. افراد با کلاس، معمولا عجله نمی کنند، با عجله راه نمی روند و با شتاب غذا نمی خورند، چرا که عجله باعث بروز رفتارهای ناخوشایند در فرد می شود که با اصل با کلاسی در تضاد است. به همین دلیل افراد با کلاس، همیشه افراد خوش قولی هستند چرا که به اهمیت زمان پی برده اند. 2-افراد با کلاس همیشه در هر مکانی که حضور پیدا کنند؛ حرفی برای گفتن دارند. اما تا وقتی کسی از آن ها نظرخواهی نکرده، صحبت را شروع نمی کنند، اهل مطالعه بودن و فروتنی یکی دیگر از نشانه های باکلاسی است. 3- مدیریت زمان و هدر ندادن آن در فضای مجازی یکی دیگر از نمونه های بارز با کلاسی است. افراد با کلاس در محیط های عمومی، با تلفن همراه شان ور نمی روند و در محیط های عمومی با تلفن صحبت نمی کنند. 4- همیشه ساعت به دست خود می بندند. چرا که گم کردن زمان و پرسیدن ساعت از دیگران نشانه ی بی کلاسی است. 5- باید بدانید که در محیط های خانوادگی، دوستانه، اداری یا در مراسم های رسمی چه لباسی به تن کنید. برای هر محیط چند دست لباس جداگانه داشته باشید. زیورآلات و استفاده از ساعت های مچی به تناسب مکان و موقعیت های مختلف بر جذابیت و با کلاسی تان خواهد افزاید. 6-به سلامتی دهان و دندان خود مرتب رسیدگی کنید، همیشه خوش بو باشید و سعی کنید برای خرید عطرهای مرغوب هزینه کنید. 7-از خرید مارک های فیک خود داری کنید، چرا که به شدت کلاس شما را زیر سوال می برد. 8- همیشه رنگ های ملایم بپوشید و به اتوی لباس، واکس کفش و تمیزی آنها دقت کنید. 9- با محیط زیست و حیوانات دوست بوده و در جهت حفاظت از آن ها کوشا باشید. 10- برای قوانین راهنمایی رانندگی، قوانین شهروندی، قوانین اداری احترام قائل باشید. 11- به حریم خصوصی دیگران احترام بگذارید، چشم و هم چشمی کردن، فضولی کردن در کارهای دیگران، غیبت و دو به هم زنی به شدت از اصول با کلاسی دور است! 12- مرتب ورزش کنید، به سلامتی تن و روح تان اهمیت دهید، هر روز دوش بگیرید، به سلامتی دندان و موهایتان اهمیت بدهید. 13-کتاب بخوانید و سعی کنید اهل مطالعه بودن تنها یک شعار نباشد؛ بلکه نحوه ی تفکر صحیح را هم بیاموزید.

 

1-خوردن و آشامیدن و سیگار کشیدن در محیط های عمومی و در حین راه رفتن به شدت منظره ی بدی را ترسیم می کرده و باعث بی کلاسی شما می شود. 2- با صدای بلند صحبت کردن و خندیدن در محیط های عمومی به شدت بی کلاس است. 3- پوشیدن لباس های جلف، تتگ، کوتاه و بد نما، کفش هایی که حفظ تعادل با آنها به مهارت یک سیرک باز نیاز دارد، آرایش های غلیظ، جراحی های زیبایی نامتعارف، برخلاف تصور شما باعث بی کلاسی است. 3-زودتر یا دیرتر از زمان مشخص شده در مهمانی ها و جمع های دوستانه حاضر شدن هم از نشانه های بارز بی کلاسی است. ممکن است حضور زود تر از موعد شما باعث دستپاچگی میزبان شده و برنامه ریزی هایش را مختل کند؛ حضور دیر هنگام هم ممکن است باعث شود دیگران برخلاف خواسته شان منتظر شما شوند و در سرو غذا اختلال ایجاد شود. 4-فخرفروشی و تجمل گرایی نیز یکی دیگر از نشانه های بی کلاسی است. افرادی که ثروت شان را باعث با کلاسی می دانند؛ به شدت در اشتباه هستند. افراد باکلاس حتی اگر بسیار ثروتمند باشند بسیار متواضع و خوش برخوردند. 5- پرخوری و اسراف، نیز باعث بی کلاسی است. مخصوصا در مهمانی ها و عروسی ها باید در حد مطلوب از غذاهای موجود تناول کرد. 6- عدم احترام به حقوق دیگران، مصداق بارز بی کلاسی است. کسانی که در ماشین یا در منزل صدای ضبط را بیش از حد مجاز بلند می کنند، کسانی که در صف های مختلف نوبت را رعایت نمی کنند، کسانی که در هر موقعیتی دنبال پارتی می گردند، کسانی که بی دلیل بوق میزنند، جای پارک کس دیگری را اشغال می کنند، در کوچه و خیابان زباله می ریزند، قوانین را رعایت نمی کنند و…. همه و همه از جمله افراد بی کلاس جامعه هستند؛ حتی اگر شیک ترین لباس ها را بپوشند! 7- خیره خیره نگاه کردن و زل زدن در افراد در معابر عمومی، در اتوبوس و مترو، یکی دیگر از نشانه های بی کلاسی است. 8- برای تسکین دردهای خود، به عیب جویی از دیگران، حسادت کردن و سعی در دو به هم زنی روی نیاورید. چرا که رذایل اخلاقی آفت با کلاسی شما خواهد شد. 9- از دست دادن عفت کلامی و عدم توانایی در کنترل خشم، بد دهانی،تمسخر دیگران، تعریف کردن مطالب رکیک، مخصوصا در مجامع عمومی از دیگر نشانه های بی کلاسی است. 10-خودستایی، غرور و تعریف های حال به هم زن از محاسن خود و خانواده تان مطمئنا برای کسی جذاب نیست، با گفتن این مسائل به دیگران خودتان را بی کلاس نکنید.

1- امروزه، ممکن است اغلب ما با افرادی مواجه شویم که تصور می کنند، انجام برخی کارها نشانه بی کلاسی است. مثلا خانم ها، آشپزی کردن و مهارت های هنری و به طور خلاصه کدبانوگری را بی کلاسی می دانند. یا آقایان، کمک کردن به همسر در امور منزل را نشانه ی بی کلاسی و زیر سوال رفتن مردانگی شان قلمداد می کنند. در حالی که باید گفت، اعتماد به نفس شما و اعتقادی که صرف هر کاری می کنید؛ نشان می دهد که چقدر باکلاس و جذاب هستید. داشتن علم خانه داری یا مهارت در کارهای فنی، کمک کردن به همسر هیچ گاه باعث به خطر افتادن وجهه ی باکلاسی شما نخواهد شد. 2- برعکس چیزی که عموما فکر می کنیم، جذابیت های ظاهری کم تر از جذابیت های اخلاقی در با کلاس بودن افراد نقش دارد، اگر فردی با تیپ خوب و ظاهری آراسته ببینیم که رفتارهای اجتماعی را به خوبی بلد است، در جمع ها، درگوشی صحبت نمی کند، رازدار است، متواضع و مهربان است، بخشنده است و انسانی آگاه و متفکر است به نظرمان با کلاس تر از فرد شیک پوشی است که هیچ کدام از اصول اولیه رفتارهای اجتماعی را نمی داند. البته برعکس این قضیه هم صادق است، فردی که ویژگی های مثبت اخلاقی را داراست اما ظاهر جذابی ندارد نمی تواند با کلاس محسوب شود.

سلام بسیار جالب به موضوع پرداخته است و چه خوب بود اشاره ای به کلاسداشتن احترام پدر و مادر و معلم بصورت ویژه داشت و همچنین نماز خواندن و عبادات و اجرای احکام حجاب را در موضوع باکلاسی و بیکلاسی می گنجاند.

کسانی که دائم از بیکلاسی و با کلاسی صحبت میکنن و مثلا صریحا در کنار دیگران دیگری را بی کلاس یا بی شخصیت خطاب میکنن نیز قطعا زیر مجموعه ی همین افراد باید ذکر کرد

بعضی ها فکر میکنند که نداشتن جانماز یا مهر در خانه خود باکلاس هستند

😑

تمامی فعالیتهای این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است | 1396 © AROOS.CO


https://www.aroos.co/wp-content/uploads/2017/06/aroos-co-eshgh-ya-ezdevaj-mixdown.mp3Downloads-icon

اگر شما هم در شرایطی هستید که می خواهید دل فردی را به دست آورید، به مواردی که در اینجا برایتان آورده ایم دقت کنید. مواردی که خانم ها را بیش از هر چیز دیگری در دیدار اول جذب می کند

حتما به اهمیت اولین دیدار اعتقاد دارید. اولین قرار ملاقات می تواند ادامه یافتن یا نیافتن یک رابطه را تعیین کند، بنابراین مهم است که نکاتی را در این رابطه بدانید. به راستی چه چیزی موجب جذابیت یک مرد در اولین دیدار می شود؟

بیشتر بدانید : جذاب ترین مرد سال 2018 انتخاب شد!

شکی نیست که چهره شما اولین چیزی است که نظر دیگران را به خود جلب می کند. اگر شما به چهره تان اهمیت دهید، بدین معنی است که برای خودتان ارزش قائل می شوید.اما آیا باید چهره ای هالیوودی داشته باشیم تا دیگران را به سمت خود جلب کنیم؟ خیر! تنها کافی است که زیباترین چهره خود را ارائه دهید. به عنوان مثال اگر فکر می کنید که با ته ریش جذاب تر می شود، ته ریش بگذارید یا اگر زدن ریش تان شما را مرتب تر و شاداب تر نشان می دهد، آنها را بزنید اما حواس تان باشد که صورت تان قرمز نشود یا جای تیغ روی صورت تان نماند. کرم های صورت نیز می تواند در این مواقع به شما کمک کند.چطور جذاب راه برویم

لبخند خود یک «خوشامدگویی» برای طرف مقابل تان محسوب می شود. در واقع شما با لبخندتان می توانید طرف مقابل را تحت تاثیر قرار دهید. تماس چشمی، لبخندی بر لب و اعتماد به نفس بالا شما را جذاب تر خواهد ساخت. البته حواس تان به دندان هایتان باشد. بهتر است که قبل از قرار ملاقات از تمییزی آنها اطمینان حاصل کنید.عواملی که در اینجا برایتان آورده ایم، مهمترین عوامل سیاهی و پوسیدگی دندان اند. اگر می خواهید که در دراز مدت دندان هایی سفید و براق داشته باشید از خوردن و آشامیدن موارد زیر خودداری کنید: •    نوشیدن مقدار زیادی قهوه و چای(هر 3 تا 4 ماه یک بار به پزشک مراجعه کنید)•    سیگار کشیدن•    استفاده زیاد از فلوراید(فلوراید موجود در آب یا خمیردندان ها)•    بالا رفتن سن (لایه های رویی دندان ها به مرور زمان مینای خود را از دست می دهند و به رنگ زرد طبیعی خود باز می گردند. شاید بد نباشد که برای جلوگیری از این وضعیت، گاهی از سفید کننده های دندان استفاده کنید.)

مسلما اندام ورزیده و چهارشانه مردان، مورد پسند خانم هاست اما اگر در انتخاب لباس دقت نکنید، تمام زحمات تان نقش بر آب خواهد شد. به عنوان مثال اگر دوست دارید که از طریق اندام ورزشکاری تان جلب توجه کنید، لازم نیست که شلوار یا بلوزی تنگ به تن کنید. این تیپ نه تنها زیبا نیست بلکه خانم ها را نیز فراری می دهد. بنابراین همیشه لباسی به تن کنید که کاملا سایز تن تان باشد.

بیشتر بدانید : این 6 سبک لباس پوشیدن هیچ وقت دمده نمی شود!

سعی کنید لباسی به تن کنید که نشان دهنده سبک زندگی، شخصیت و شرایط فعلی تان باشد. فرقی نمی کند که چه تیپی را می پسندید، اسپورت، کلاسیک یا رسمی، در هر صورت شما باید خود واقعی تان باشید. اگر به دنبال یک شریک زندگی بلند مدت برای خود می گردید، شیوه لباس پوشیدن خود را عاقلانه انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر تیپی اسپورت دارید، لزومی ندارد که در اولین قرار ملاقات تیپی کاملا کلاسیک بزنید. آیا می توانید در دیدارهای بعدی یا حتی برای همه عمر در مقابل شریک زندگی تان همان ظاهر را حفظ کنید؟ بنابراین بهتر است که متناسب با شخصیت و سبک زندگی تان، بهترین خود را ارائه دهید.

پوشیدن تنها یک پیراهن و شلوار شیک برای جلب توجه طرف مقابل تان کافی نیست. آنچه دیگران را متحیر می کند، جزییات است. پس جزییات را نیز از یاد نبرید: • مدل مو : به دنبال مدل مویی متناسب با فرم صورت تان باشید.• عینک : مدل عینک نیز باید متناسب با فرم صورت تان باشد.• ساعت : قبل از خرید ساعت، خوب در مورد آن تحقیق کنید.• کفش : کفش ها تاثیر زیادی بر ظاهر شما دارند، بنابراین کفش هایی با کیفیت بالا انتخاب کنید.

شاید در نگاه اول ظاهر شما بیشترین تاثیر را بر طرف مقابل بگذارد اما هر چه بیشتر پیش می رود، رفتار شماست که ادامه رابطه تان را تعیین می کند. لازم نیست که در این دیدار نقش بازی کنید، اما سعی کنید که خود واقعی تان را به بهترین شکل ممکن نشان دهید. بی شک، شما زیر ذره بین هستید و ممکن است که دیگر هیچوقت این فرصت خودنمایی را به دست نیاورید، بنابراین سعی کنید که رفتار و حرف هایتان کاملا سنجیده باشد.اگر رفتار شما با یک خانم در اولین برخورد درست نباشد، شانس خود را از دست داده اید و دیگر هیچوقت نمی توانید آن را جبران کنید. بنابراین گوشی همراه تان را از خود دور کنید، حواس تان را به جای اطراف، روی طرف مقابل تان متمرکز کنید و از شوخی های بی جا نیز بپرهیزید.

برای برطرف کردن بوی بد بدن، به سادگی می توان از دئودورانت استفاده کرد اما چرا پا را فراتر نمی گذارید تا عطر تن تان دیگران را مست کند؟ تحقیقات ثابت کرده که یکی از عواملی که بر انتخاب خانم ها تاثیر زیادی می گذارد، عطر تن آقایان است. بنابراین اگر می خواهید که جذابیت بیشتری برای اطرافیان تان به خصوص فردی که بدان علاقمندید بگذارید، به دنبال یک عطر خوشبو باشید.  از آنجا که برخی عطرها ایجاد حساسیت و آلرژی می کنند، در انتخاب آنها نهایت دقت را به خرج دهید.

خانم ها به تک تک کلامتی که شما به زبان می آورید، دقت می کنند، بنابراین کلام تان از اهمیت زیادی برخوردار است. قدم اول این است که باید از به کار بردن کلمات زشت یا فحش، تحت هر شرایطی، خودداری کنید. قدم بعدی کتاب خواندن است. به دنبال کتابی باشید که موجب رشد و پیشرفت شما باشد. کتابی که با خواندن آن تاثیر مثبتی در زندگی تان ایجاد شود و حرفی برای طرف مقابل تان داشته باشید. و در نهایت لهجه و تن صدا و تک تک کلماتی که زبان می آورید، از اهمیت بالایی برخوردارند. به عنوان مثال اگر می خواهید چیزی را رد کنید، به جای «نه» بگویید «نه، متشکرم». طوری صحبت کنید که دیگران مشتاق شنیدن حرف های شما شوند. بالا و پایین کردن تن صدایتان، شاید شروع خوبی برای ساختن یک مرد سخنور باشد.

تاثیری که حرکات بدن بر دیگران می گذارند به مراتب بیشتر از کلمات است. بنابراین از حرکاتی که موجب راندن دیگران می شود، به شدت خودداری کنید. به عنوان مثال دست به سینه ایستادن به طور مداوم نشانه غرور است، پس به طرز ایستادن، حالت دست ها و چشم هایتان دقت کنید.

بیشتر بدانید : این ویژگی ها شما را برای جنس مخالف جذاب می کند!!

بیشتر بدانید : 5 توصیه برای جذاب شدن در 3 دقیقه

بیشتر بدانید : رازهای جذاب بودن برای جنس مخالف که باید بدانید!!

بیشتر بدانید : 12 ویژگی که شما را به یک مرد جذاب برای خانمها تبدیل می کند

بیشتر بدانید : رازهای جذاب بودن که هر زنی باید بداند!!

گردآوری : گروه سبک زندگی سیمرغseemorgh.com/lifestyleمنبع : زندگی ایده آل

All Rights Reserved – © 2019 | باز نشر مطالب پورتال سیمرغ تنها با ذکر نام و آدرس seemorgh.com مجاز می باشد.

خیلی‌ها باکلاس بودن را در تیپ و ظاهر می‌دانند و دقیقا اشتباهشان همینجاست چون باکلاس بودن در حرکات، رفتار، صحبت کردن و برخورد اجتماعی خلاصه می‌شود.

جذابیت و باکلاس بودن یک مسئله رفتاری است. هیچ کس نمی‌تواند میزان بهره خود از زیبایی را تعیین کند و همچنین خیلی از ثروتمندان هم هستند که به هیچ وجه لباس و تیپ زیبایی ندارند، بنابراین فقط سلیقه، ادب و شخصیت است که می‌تواند یک فرد را باکلاس و دارای جذابیت جلوه دهد و یا برعکس!

در این مطالب می‌توانید بهترین و ساده‌ترین نکات درباره بالا بردن سطح فرهنگ و برخورد اجتماعی و همچنین معیارهای جذابیت شخصی در لباس پوشیدن، صحبت کردن و مسایل وسیع‌تری را که هم مربوط به زنان می‌شود و هم مربوط به مردان، بیاموزید و به کار ببرید. هر نکته را به خوبی به ذهنتان بسپرید و هر روز سعی کنید روی تعدادی از آن‌ها تمرکز کنید تا کم‌کم به یک عادت همیشگی و جزء شخصیتتان تبدیل شود و شخصی با کلاس و جذاب باشید.

 

شما عجله دارید و این قابل فهم است، اما اینکه دیگران را مورد اذیت قرار دهید و به آن‌ها فشار بیاورید، اصلا قابل فهم نیست! اگر عجله دارید سعی کنید در نزدیکی در آسانسور بایستید و به جای هل دادن دیگران، نظم و ترتیب را رعایت کنید تا در نظر دیگران باکلاس و جذاب باشید.چطور جذاب راه برویم

 

 

آیا افراد باکلاس با داشتن یک کیف گران قیمت و شیک از یک برند معروف، باز هم حاضر هستند آن را درست وسط میز و درمقابل چشم دیگران قرار دهند؟ خیر باکلاس ها این کار را نمی‌کنند چون شخصیتشان اجازه نمی‌دهد که با یک کیف مورد بررسی قرار بگیرند.

همیشه کیفتان را در کنار صندلی یا زیر میز قرار دهید!

 

 

خیلی از مردان و زنان فکر می‌کنند که می‌توانند در خانه پیژامه بپوشند و اشکالی هم ندارد که افراد خانواده و یا حتی دوستان و مهمان‌ها آن‌ها را با این لباس ببینند، چون در خانه هستند، خیر! این طور نباید فکر کنید. پیژامه یک لباس راحتی، مخصوص خواب و بدون جذابیت است که اصلا هم باکلاس نیست و نباید آن را در موقع نهار و شام خوردن و بودن در کنار دوستانتان انتخاب کنید.

 

 

کودک شما همان چیزی را می‌آموزد که در رفتار شما می‌بیند و نه در گفته‌هایتان! پس هنگام ورود به حریم شخصی آن‌ها، مانند یک فرد با کلاس و جذاب، در بزنید و اجازه بخواهید. اگر قصد کنترل کردن رفتارهای آن‌ها را دارید، باید بگوییم که این راهش نیست.

 

 

همه افراد برای فیلم دیدن به سینما می‌آیند حتی خود شما، پس فقط فیلم ببینید و از صحبت کردن با نفر کناری یا تلفن بپرهیزید، چون حتما با تذکر دیگران مواجه خواهید شد که این اصلا برای باکلاس بودنتان خوب نیست!

 

 

مهم‌ترین چیزی که باید در مهمانی رفتن به آن توجه کنید، لباس و سر و وضعتان نیست، این است که با اطلاع قبلی به منزل کسی بروید. هیچ کس همیشه در بهترین وضعیت خود قرار ندارد و ممکن است مشکلات و گرفتاری‌هایی داشته باشند و یا اصلا بخواهند برای کاری به جایی بروند. پس مثل یک فرد باکلاس چند ساعت قبل از رفتنتان به دیدار آن‌ها، با ایشان تماس بگیرید و از آن‌ها وقت ملاقات بخواهید تا کاملا هم باکلاس و جذاب جلوه کنید!

این برای خود شما هم خیلی بهتر است، چون در این صورت با قیافه‌های گرفته و ناراحت از اینکه چرا به آنجا رفته‌اید، مواجه نخواهید شد.

چگونه جذاب باشیم؟

 

 

رستوران رفتن هم آذاب خاص خود را دارد که باید از آن‌ها آگاه باشید تا یک فرد باکلاس و جذاب جلوه کنید. اول اینکه اگر کسی شما را به یک نهار یا شام دعوت می‌کند، تا جایی که می‌توانید دعوت او را بپذیرید وگرنه با یک عذرخواهی مناسب که ناراحتی را از دور کند، دلیل عدم همراهی خود را توضیح دهید.

دوم اینکه افراد باکلاس، هیچ وقت در هنگام پرداخت هزینه غذا با یکدیگر بحث و تعارف نمی‌کنند. اگر مهمان کسی هستید، از اینکه تعارف کنید و نگذارید که حساب کند، جدا بپرهیزید و اگر قصد می‌کنید که شما صورت حساب را پرداخت کنید، به همراهتان بگویید که شما مهمان من هستید و این کار را قبل از غذا خوردن بکنید.

سوم اینکه اگر مهمان کسی در رستوران بودید، غذای همیشگی که خودتان با هزینه خودتان انتخاب می‌کنید، درخواست کنید و واقعا خیلی بد است که بخواهید گرانترین غذای منو را سفارش دهید!

چهارم اینکه آهسته غذا بخورید و سعی کنید صدای غذا خوردنتان به گوش کسی نرسد. میز غذا را به هم نریزید که انگار مشغول جنگیدن بوده‌اید! آروغ زدن هم یک کار کاملا مذموم و زشت است که از یک فرد باکلاس و جذاب، بعید است. اگر به طور ناخواسته و غیر ارادی آروغ زدید، حتما دستتان را جلوی دهانتان بگیرید و تا جای ممکن مانع آن شوید. حتما بعدش از دیگران عذرخواهی کنید.

 

 

جذابیت شما بیشتر در صحبت کردنتان نمایان خواهد شد. بنابراین باید روی آن دقت و توجه بیشتری داسته باشید که در ادامه کاملا به شما توصیح خواهیم داد:

برای اینکه فرد باکلاس و جذابی به نطر آیید، علاوه بر اینکه باید با صدای مناسب و آرام صحبت کنید، باید کلمات را شمرده شمرده بگویید و از تند گفتن آن‌ها بپرهیزید.چطور جذاب راه برویم

درباره مسایل شخصی و خانوادگی خود با دیگران صحبت نکنید و از آن‌ها هم در این باره نپرسید.

قیمت وسایل، لباس، خانه، ماشین، سطح تحصیلات، دلیل اینکه دیگران چرا ازدواج نکرده و یا چرا بچه ندارند و… را از دیگران نپرسید که اصلا کار باکلاس و جالبی نیست و جذابیت شما را کاهش می‌دهد.

درباره مسایل بی‌ارزش اجتماعی و شوخی‌های نامناسب و مبتذل هم اصلا صحبت نکنید، این‌ها خط قرمز شما محسوب می‌شوند و به عنوان یک فرد باکلاس و جذاب ، نباید به آن‌ها نزدیک شوید.

از طولانی کردن صحبت هم بپرهیزید، هیچ کس حوصله حرف اضافه و کش‌دار را ندارد. پرحرف بودن اصلا کار باکلاس و جذاب نیست.

هیچ وقت در حضور دیگران با کسی درگوشی و پنهانی و یا با اشاره دست و صورت صحبت نکنید. اگر مسئله مهمی است که باید بگویید و در حضور دیگران نمی‌توانید، از دیگران عذرخواهی کنید و با فرد مورد نظرتان در جای دیگری صحبت کنید.

کتاب بخوانید و سطح معمولاماتتان را بالا ببرید. کتاب خواندن و داشتن آگاهی نسبت به مسایل مختلف، موقع صحبت کردن دایره واژگان و فهم شما را بالا می‌برند و این دقیقه مشخصه یک فرد باکلاس و جذاب است که باکلاس بودنش نمایشی نیست!

مهم‌ترین نکته هم اینکه قبل از صحبت کردن فکر کنید و کلمات و صحبت‌هایی را به زبان نیاورید که بعد از گفتنشان پشیمان و خجالت‌زده باشید. 

جذاب شدن بیشتر با این روش های ساده

 

 

اگر می‌خواهید فرد باکلاس و جذاب و دوست داشتنی به نظر آیید، باید اول از همه لبخند به لب داشته باشید. اخم کردن و عبوس بودن استایل مناسبی برای یک فرد باکلاس نیست.

همیشه تمیز باشید! لباس‌ها و موها و وسالتان را به طور مرتب بشویید و تمیز کنید. هیچ کس با موهای چرب و کثیف، لباس‌های لک‌دار که بوی نامطبوعی هم بذهذ، باکلاس و جذاب نیست.

از پوشیدن لباس‌های بسیار فاخر در مکان‌های عمومی بپرهیزید و لباس‌های نامناسب با عرف جامعه و با رنگ‌های نامتناسب و غیر هماهنگ هم خودداری کنید.

لباسی بپوشید که اندازه تنتان باشد، نه گشاد و نه تنگ! اینکه لباستان گشاد یا تنگ باشد، باعث می‌شود در آن احساس ناراحتی و خجالت کنید که اصلا جذاب و باکلاس نیست.

آرایشتان هم باید مناسب باشد و توی ذوق نزند. یک خانم باکلاس و جذاب ، هیچ وقت مانند فروشگاه لوازم آرایش به نظر نمی‌رسد!

همیشه بوی مطبوع و خوشایندی داشته باشید. اگر فردی هستید که زیاد عرق می‌کنید، به پزشک مراجعه کنید تا مشکلتان حل شود و همیشه سعی کنید بدنتان را خشک نگه دارید.

استایل و قامت مناسب و محکمی داشته باشید. از شل راه رفتن و نشستن، کج و کوله بودن و وارفتگی دوری کنید. افراد باکلاس و جذاب خیلی محکم و باصلابت راه می‌روند.

اگر فرد باکلاس و جذابی هستید، در مهمانی‌ها هر 5 دقیقه یک بار گوشی موبایل خود را در دست نگیرید و دایما مشغول آن نباشید. همچنین یک فرد باکلاس و جذاب از اینکه هر 2 دقیقه یک بار صدای زنگ موبایلش بلند شود خودداری می‌کند و آن را سایلنت نگه می‌دارد. به خصوص در محیط‌های عمومی که ممکن است اعصاب خیلی‌ها را تحریک کند.

 

 

چگونه باکلاس باشیم؟ قسمت اول

ایده های آرایشی برای جذاب شدن بیشتر در مهمانی ها – قسمت سوم

باکلاس بودن لزوماً به معنای این نیست که همیشه طبق آخرین مد لباس را بپوشید. در حقیقت بیشتر افراد باکلاس خلاف این کار را انجام می دهند. آن ها لباس های کلاسیک می پوشند. معمولاً زمان بندی متفاوت دارند. از طرفی اکسسوری ها و مدل لباس های خاص دارند که کمی با دیگران متفاوت است. باکلاس بودن چیزی فراتر از پوشش شما می باشد. در حقیقت اعتماد به نفس یک راه کلیدی برای باکلاس بودن شما است.

حتما بخوانید: چگونه مثل یک ملکه رفتار کنیم؟ روش صحبت و رفتار یک خانم جذاب

۱-آیکون های فشن و مد را به خوبی بشناسید: یکی از راه های عالی برای بهبود استایل شخصی خودتان این است که به استایل دیگران دقت کنید. این کار به شما کمک می‌ کند که با استایل ها و روش‌های جدید آشنا شوید و ببینید که کدامیک را می پسندید و کدام را دوست ندارید و می‌ خواهید کدام را امتحان کنید.

۲-یک کتاب مد و زیبایی تهیه کنید: البته این کار را می توانید در پلتفرم های آنلاین مثل پینترست انجام دهید. به این صورت که صفحاتی را تنظیم کنید و اقدامات مختلفی برای مد و زیبایی روی آن انجام دهید.

۳-به این فکر کنید که خودتان چگونه آدمی هستید: به عنوان اینکه قرار است مد و استایل را شناسایی کنید، باید ببینید که شخصیت شما به چه چیزهایی علاقه مند است. آیا دوست دارید که لباس های راحت بپوشید آیا دوست دارید که از استایل های دهه ۵۰ یا ۷۰ پیروی کنید یا نه. مینیمالیست بودن را ترجیح می دهید یا نه.چطور جذاب راه برویم

۴-بیش از حد از دیگران کپی نکنید: زمانی که تصمیم می گیرید تیپ و استایل خودتان را به ظاهری عالی تبدیل کنید، ممکن است وسوسه شوید که استراتژی شخص دیگر را به طور کامل کپی کنید اما بهتر است کمی منحصر به فرد باشید و کمی ایده و خلاقیت به خرج دهید.

۵-به استایل دیگران توجه کنید: بهتر است که بیشتر از عکس‌ ها به افراد واقعی توجه کنید. دقت کنید که این افراد چه شخصیتی دارند و چه لباس هایی می پوشند. به مدل مو و اکسسوری های آن ها نیزدقت کنید.

۶-افاده ای نباشید: افراد باکلاس می توانند تیپ و ظاهر بسیار عالی داشته باشند اما اصلا برایشان فرقی ندارد که این لباس‌ ها را از کجا تهیه کردند. پس خودتان را به برندهای بیش از حد مشهور و گران‌ قیمت محدود نکنید. کمی دیدگاه خود را شفاف و گسترده کنید. حتی می توانید از محل خودتان بهترین لباس ها را تهیه کنید.

۷-با خودتان رو راست باشید: بسیار مهم است که به راحتی خودتان را در نظر بگیرید و بعد به امتحان کردن چیزهای جدید بپردازید. بیش از حد هزینه بالایی را صرف نکنید و لباس‌ هایی را بپوشید که به شما حس عالی بودن می دهد.

۸-اعتماد به نفس داشته باشید: اعتماد به نفس مهم ترین بخش یک فرد با کلاس می باشد. اجازه ندهید که لباس‌ هایتان بیانگر شخصیت شما باشد. اگر با کمبود اعتماد به نفس روبرو باشید، قادر نخواهید بود که یک فرد باکلاس و با بهترین لباس ها به نظر برسید.

حتما بخوانید: آموزش آداب معاشرت اجتماعی با ۲۷ نکته کاربردی

۱-از طبقه های کلاسیک برای ساخت یک جالباسی استفاده کنید: متخصصان مد و استایل خودشان به ساخت جالباسی ها می پردازند و معمولا از رنگ های خنثی استفاده می کنند تا بتوانند هر مدل لباسی که به هر رنگی مناسب باشد را در یک طبقه قرار دهند، مثلا:

۲-برای خودتان تصویر سازی کنید: باید قبل از انتخاب کردن یک نوع ست لباس برای خودتان تصویر سازی کنید‌. روی انتخاب های خود و لباس های جدید تمرکز کنید. زمانی که تصمیم به استفاده از یکی از انواع آن ها گرفتید، آن ها را برای خود و در تنتان تصویر کنید. مثلاً می‌ توانید بوت هایی که قرار است با لباس خاص بپوشید را به مغازه ببرید و همانجا امتحان کنید.

۳-به روتین روزانه خود توجه کنید: زمانی که لباس، کفش و اکسسوری خریدید، به یاد داشته باشید که قرار است روز خود را چطور سپری کنید. در نتیجه می توانید راحت تر لباس های خود را انتخاب کنید. مثلاً معلم ها نیاز به یک اکسسوری کاملا متفاوت نسبت به افرادی دارند که در رستوران کار می‌ کنند.

۴-کمد لباس خود را تمیز کنید: هر چیزی که به استایل کنونی شما نمی آید را دور بیندازید و اگر چیزی دارید که مناسب شما نیست و یا دیگر سایز شما نمی باشد، بهتر است آن را به یک خیاط بدهید و یا به کس دیگری ببخشید. باید هر لباسی که در کمد شما می باشد، نسبت به آن احساس عالی و رضایت داشته باشید‌ خودتان را از شر چیزهایی که دوست ندارید، خلاص کنید.

۵-خودتان را مزین به اکسسوری ها کنید: کمربند، کیف دستی، گردنبند و غیره راه های بسیار عالی برای کلاسیک شدن تیپ و ظاهر شما می باشند. البته باید به متناسب بودن این اکسسوری ها با موقعیت و لباس هایتان نیز بسیار دقت کنید.

۶-کلاه، کمربند و کیف را فراموش نکنید: گوشواره و گردنبند فقط باعث بهبود استایل شما نمی شود، بلکه باید به کمربند، کیف و کلاه نیز دقت کنید و در ست کردن آن ها نهایت تلاش را داشته باشید.

۷-عینک آفتابی را فراموش نکنید: یکی دیگر از لوازمی که حتما باید داشته باشید، عینک آفتابی می باشد. عموماً عینک آفتابی های گربه ای و بزرگتر بیش از بقیه رایج هستند اما بهتر است چیزی را انتخاب کنید که به صورت شما بیاید. پس زمان بگذارید و در یک عینک انواع مدل های عینک را امتحان کنید تا چیزی که مناسب صورت شماست را پیدا کنید.

حتما بخوانید: هنر خوب صحبت کردن با افراد مختلف: نکات بسیار مهم و کاربردی

۱-از رنگ های خنثی استفاده کنید: اگر در مورد رنگ هایی که قرار است با یکدیگر ست کنید، می ترسید، بهتر است از رنگ‌ های خنثی مثل مشکی، خاکستری و یا سفید استفاده کنید. مثلاً به جای این که یک بلوز سبز را با یک دامن سیاه بپوشید و در مورد آن اطمینان خاطر نداشته باشید، بهتر است که هر دوی آن را به رنگ سیاه بپوشید و به جای آن از یک گردنبند رنگی استفاده کنید.

۲-استایل تمام مشکی را هم تجربه کنید: استایل کاملا مشکی می تواند بسیار جذاب باشد. پس بهتر است که همه لباس های خود را در یک رنگ قرمز یا سفید انتخاب کنید که رنگ های رایج و پرطرفدار هستند. البته بستگی دارد چه رنگی بیش از همه به پوست و صورت شما می آید. معمولاً تیپ تمام مشکی امن ترین انتخاب ممکن می باشد.

۳- کمی کلاسیک رفتار کنید: بهتر است که اکسسوری های خود را کمی کلاسیک انتخاب کنید. مثلا زمانی که دامن می پوشید، باید اکسسوری های متناسب با آن را انتخاب کنید و زمانی که تیشرت تنتان است، باید کاملاً متفاوت رفتار کنید.

۴-ویژگی های ظاهری خود را به دیگران نشان دهید: مثلا اگر ساق پای بلندی دارید یا مچ دست کوچکی دارید، به راحتی آن‌ها را نشان دهید و از دیگران پنهان نکنید. مثلا اگر دوست دارید که پاهایتان بلندتر به نظر برسد، می توانید از شلوار جین های بلندتر و یا کفش های پاشنه بلند استفاده کنید.

۵-بیش از حد به ست کردن لباس ها دقت نکنید: زمانی که تمرکز زیاد خود را روی ست‌ کردن ‌لباس قرار می دهید، باعث می شود که از مسئله اصلی دور شوید، در نتیجه کمتر با کلاس به نظر خواهید آمد.

۶-فرقی ندارد که چه کاری انجام می دهید: افراد باکلاس همیشه باکلاس به نظر می آیند؛ حتی اگر لباس راحتی پوشیده باشند. زمانی که به استایل خود دقت کنید و حتی در خانه نیز، لباس های ساده اما هماهنگ را انتخاب کنید، می‌ توانید در هر حالتی باکلاس باشید.

۷- به صورتتان برسید: علاوه بر لباس باید به زیبایی چهره و موهایتان نیز توجه کنید ابروها پوست و ناخن ها به شدت در چگونگی استایل شما موثر خواهند بود.

۸-مطمئن شوید که راحت هستید: فرقی ندارد که چه چیزی پوشیدید. در هر حالت باید در لباس خود احساس راحتی کنید. هرچقدر هم لباس خوبی بپوشید، اما در آن راحت نباشید، نمی توانید این حس را به دیگران منتقل کنید. کفش های پاشنه بلند باید به گونه‌ای باشند که بتوانید با آن ها راه بروید و زمین نخورید.

حتما بخوانید: مردان از چه نوع چهره زنانه خوششان می آید؟ زنان چطور؟(جدید ترین تحقیقات)

عالی بود من سعی خودمو میکنم توصیه میکنم شماهم استفاده کنید واقعا ممنون 💜💙💚❤🖤🤍

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

یه سوال؟دقیقا چرا اسم وینگ چون رو یادتون رفت😐طرف اگه وینگ چو…

Hello, my name is Gary. I liked your training from Barcelona…

سلام در بخش فروشگاه. یا اینکه در قسمت جستجوی سایت سرچ کنید…

سلام من مجتبی هستم اهل ورامین 16سالمه خیلی بازیکن حرفه نینطن…چطور جذاب راه برویم

ببخشین میشه شیوه دفاع استاد “لاسکر” رو تو سایتتون بزارین یا…

سلام کجا میتونیم پکیج کامل آموزشی را بخریم ؟…

مرکز کاشت مو

مرکز کاشت ابرو

جراحی سینه و شکم

جراحی لیفت صورت و گردن

جراحی لیپوساکشن

جراحی بینی

درباره ما

فروشگاه اینترنتی لوتوس با حدود ۱۰ سال سابقه فعالیت های اینترنتی و ۸ سال سابقه در بستر فروشگاههای اینترنتی دارای سابقه درخشان در این زمینه میباشد. ما دارای نماد اعتماد الکترونیکی و تاییدیه رسانه های دیجیتال می باشیم.

هنرفردی    سالم زیبا 

تهران-خیابان انقلاب

تماس 09191210008

تلفن ثابت 28426929-021      ایمیل maxer.ir@gmail.com

تبلیغات    تماس با ما 

چطور جذاب راه برویم
چطور جذاب راه برویم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *