جزوه روانشناسی تربیتی دانشگاه تهران

 
helpkade
جزوه روانشناسی تربیتی دانشگاه تهران
جزوه روانشناسی تربیتی دانشگاه تهران

خبرنامه دانشجویان ایران: در ادامه دانلود جزوه دروس روانشناسی تربیتی آمده است.

به گزارش خبرنگار صنفی -آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ این فایل را از اینجـــا دانلود کنید.

قابل ذکر است، علاقه مندانی که جزوات دست نویس و یا تایپی دارند می توانند با ارسال به میل خبرنامه دانشجویان ایران به آدرس eiusnews@gmail.com یا info@iusnews.ir دیگر دانشجویان را یاری کنند.


اینجـــاDownloads-icon

 

درس روان‌شناسی تربیتی از جمله دروس بسیار مهم در گرایش های مختلف رشته روان­شناسی از جمله مجموعه علوم تربیتی و مجموعه روانشناسی 2 در آزمون­ های کارشناسی ارشد و دکتری است. در آزمون دکتری تخصصی، در کد رشته 2144 یعنی مجموعه روان­شناسی تربیتی، درس روان­شناسی تربیتی از جمله دروس تخصصی مورد آزمون است. در آزمون سراسری کارشناسی ارشد نیز، در 5 گرایش از 8 گرایش مجموعه علوم تربیتی (کد1117) این درس از دروس اصلی مورد آزمون با ضریب 2 است. این درس همچنین در دو گرایش از مجموعه روانشناسی 2 (کد 1143) یعنی «روان­شناسی و آموزش کودکان استثنایی» و همچنین «روان­شناسی تربیتی» به ترتیب با ضریب 2 و 3 حضور دارد.
گروه آموزشی کیهان به عنوان مرجع تخصصی آزمون­های کارشناسی ارشد و دکتری مجموعه ­های روان­شناسی، پس از ارائه مجموعه­ جزوات تخصصی و متفاوت ویژه آمادگی کنکور کارشناسی ارشد و دکتری در مجموعه روان­شناسی 1، به درخواست داوطلبان رشته های مجموعه روانشناسی 2 و مجموعه علوم تربیتی، در این رشته ها نیز اقدام به آماده سازی برخی جزوات به طور محدود اما ویژه، منسجم و کارآمد کرده است. روان­شناسی تربیتی نخستین مجموعه ای از این مجموعه­­ های جدید است که پس از تلاش ­های فراوان همکاران و رتبه های برتر در این رشته آماده شده است.
مجموعه حاضر از ۲۱ فصل مجزا تشکیل شده است و در تهیه آن از ترکیبی از کتاب های اصلی در این درس و همچنین جزوات رتبه های برتر دانشگاه تهران و شهیدبهشتی استفاده شده است. کتاب­ های روان‌شناسی پرورشی نوین تالف دکتر سیف و روان‌شناسی تربیتی تالیف دکتر کدیور از جمله این کتاب ها هستند. همچنین در پایان هر فصل هم نمونه ­ای از سوالات آزمون­ های سراسری سال ­های گذشته به همراه پاسخ تشریحی آن­ها آمده است. زحمات اصلی جهت آماده­ سازی این مجموعه بر عهده همکار گرامی خانم عاطفه غریبی، دانشجوی کارشناسی ارشد روان­شناسی دانشگاه علامه طباطبایی بوده است که بر اساس آخرین تغییرات در سوالات مربوط به این درس انجام شده است. امیدواریم مطالعه­ ی دقیق مطالب گردآوری شده توسط ایشان شایسته شما دوستان عزیز برای کسب بهترین نتیجه ممکن در آزمون سال آینده باشد.
در این مجموعه با تلفیقی از منابعی که در کنکورهای کارشناسی ارشد و دکتری سراسری و دانشگاه آزاد مورد سوال قرار می‌گیرند، تلاش شده است با استفاده از مطالب به روزترین و البته تاثیرگذارترین کتاب‌های روانشناسی و همچنین ارائه سوالات کنکورهای سراسری مربوط به هر مبحث (در صورتی که از آن مبحث سوالی مطرح شده باشد) در کمترین حجم ممکن، موثرترین مطالب خدمت داوطلبان ارائه شود. این مجموعه نیز در کنار سایر مجموعه جزوات گروه آموزشی کیهان، به نحوی نگاشته شده است تا بتوان در کم­ترین زمان ممکن، به بیشترین تسلط روی دقیق­ترین مطالب از منابع اصلی مرجع مورد سوال در آزمون­های سراسری کارشناسی ارشد و همچنین دکتری دست یافت.
در پایان ضمن دعوت از همه شما دوستان به استفاده از روش مطالعه علمی و دقیق و همچنین به کارگیری یک برنامه‌ریزی صحیح و قابل اطمینان برای رسیدن به هدفی شایسته، آمادگی خود را برای شنیدن نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما عزیزان برای هرچه بهتر کردن مجموعه‌هایی که متعلق به همه شماست، اعلام می‌کنیم.
 
 

برای دانلود نمونه این جزوه، کلیک کنید.

 

     
 

جزوه روانشناسی تربیتی دانشگاه تهران

با آرزوی توفیق برای همه شما عزیزان
گروه مشاوران کیهان
مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره کیهان
 

روانشناسی تربیتی, تربیتی, کنکور ارشد روانشناسی, جزوه, جزوات کنکور ارشد روانشناسی تربیتی, جزوه کنکور ارشد روانشناسی تربیتی, جزوات رتبه های برتر روانشناسی, منابع روانشناسی, منابع ارشد روانشناسی, پکیج کامل کیهان, جزوات کیهان, کیهان, کارشناسی ارشد روانشناسی, ارشد روانشناسی تربیتی, منابع روانشناسی تربیتی, روانشناسی تربیتی, تربیتی, کنکور ارشد روانشناسی, جزوه, جزوات کنکور ارشد روانشناسی تربیتی, جزوه کنکور ارشد روانشناسی تربیتی, جزوات رتبه های برتر روانشناسی, منابع روانشناسی, منابع ارشد روانشناسی, پکیج کامل کیهان, جزوات کیهان, کیهان, کارشناسی ارشد روانشناسی, ارشد روانشناسی تربیتی, منابع روانشناسی تربیتی, روانشناسی تربیتی, تربیتی, کنکور ارشد روانشناسی, جزوه, جزوات کنکور ارشد روانشناسی تربیتی, جزوه کنکور ارشد روانشناسی تربیتی, جزوات رتبه های برتر روانشناسی, منابع روانشناسی, منابع ارشد روانشناسی, پکیج کامل کیهان, جزوات کیهان, کیهان, کارشناسی ارشد روانشناسی, ارشد روانشناسی تربیتی, منابع روانشناسی تربیتی, روانشناسی تربیتی, تربیتی, کنکور ارشد روانشناسی, جزوه, جزوات کنکور ارشد روانشناسی تربیتی, جزوه کنکور ارشد روانشناسی تربیتی, جزوات رتبه های برتر روانشناسی, منابع روانشناسی, منابع ارشد روانشناسی, پکیج کامل کیهان, جزوات کیهان, کیهان, کارشناسی ارشد روانشناسی, ارشد روانشناسی تربیتی, منابع روانشناسی تربیتی
 


برای دانلود نمونه این جزوه، کلیک کنید.Downloads-icon


 

     همچنین می توانید عدد 1 را به شماره 02166475620 ارسال نمایید.


 


 

جزوه روانشناسی تربیتی دانشگاه تهران

همانطور که میدانید و بارها در مطالب مختلف سایت یادآوری کرده ایم، زبان تخصصی در کنکور اهمیت زیادی دارد و نقش پررنگی در به دست آوردن رتبه ی زیر 50 بازی میکند. توصیه ما این هست که مطالعه ی زبان را اول با کتاب متون تخصصی روانشناسی به زبان انگلیسی نوشته ی یحیی سید محمدی شروع کنید و بعد به سراغ پکیج زبان پیشرفته ی کیهان بروید که دارای تکنیک های پاسخ دهی به سوالات درک مطلب و فیلم کارگاه زبان فشرده پیشرفته ی سال گذشته ی کیهان به همراه جزوات و نمونه سوالاتی هست که به طور دقیقتر در جدول ذکر کرده ایم.
به هیـــچ وجه زبان را حذف نکنید! با صفر زدن زبان باید قید رتبه ی زیر 50 را هم بزنید!
درصد بهینه برای زبان کنکور، 50 هست و رسیدن به این درصد کار دشواری نیست.
 بنابراين کار معقول این هست که برای مطالعه ی اين درس برنامه ريزی صحيحی داشته باشيم و به اندازه ی کافی به آن بپردازيم. مطالعه و يادگيری زبان از آن دسته تکاليفیست که بهتر است در طول زمان به تکاليف کوچک کوتاه مدت تقسيم شود. به همین دلیل مطالعه ی هر روزه ی زبان در سانس های مطالعاتي 0/5 ساعت تا 1/5 ساعت (با توجه به سطح فعلی فرد) بهترين حالت مطالعه ی زبان هست.پس با چنین برنامه ای پیش بروید و در این سانس های مطالعاتی، اول کتاب یحیی سیدمحمدی را جا دهید تا با لغات تخصصی روانشناسی آشنا شوید و متون تخصصی را مطالعه کنید و بعد به سراغ پکیج زبان پیشرفته ی کیهان بروید تا تکنیک های پاسخخ  دهی به سوالات را فرا بگیرید.

برای مشاهده اطلاعات کامل پکیج زبان، کلیک کنید.

کارگاه آموزشی زبان مقدماتی کیهان با هدف توانمند سازی دانشجویانی که در خواندن متون روانشناسی به زبان انگلیسی مشکل دارند، از آن می­ترسند، فکر میکنند نمیتوانند به درصد بالایی در این درس در کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی دست پیدا کنند و … برگزار شده است.در کارگاه زبان مقدماتی، به دنبال این هستیم تا با آموزش فشرده اصلی­ترین و مهم­ترین مباحث گرامر و ترجمه، دانشجویان را برای خواندن روان و صحیح متون روانشناسی به زبان انگلیسی توانمند سازیم.این پکیج که شامل فیلم کامل کارگاه آموزشی زبان مقدماتی با تدریس آقای فلاح-مشاور ارشد کیهان به همراه برخی نکات تکمیلی است، از این پس در اختیار داوطلبان گرامی قرار خواهد گرفت.
 

برای مشاهده اطلاعات دقیق پکیج و قیمت و سفارش، کلیک کنید. 
نظرسنجی از شرکت کنندگان این کارگاه، رضایتمندی 94 درصدی را نشان داد.

 

مشاوره رایگان در خصوص کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی
با رتبه برتر کنکور سراسری 
 

 


 

یادآوری ها

استفاده از خلاصه ها برای تسلط کافی روی هر درس بسیار ضروری است و توصیه اولیه ما به همه داوطلبان این است که این کار را خودشان انجام دهند و به منابع بیرونی نیازمند نباشند.

اما در صورتی که به هر دلیلی نمی توانید یا نمیخواهید از تمام منابع خلاصه برداری کنید از خلاصه‌های آماده ی معتبر استفاده کنید. در این زمینه مختار هستید که از کدام خلاصه ها استفاده کنید.

دریافت هر پکیج کامل، جلسه اول برنامه ریزی شما را رایگان می کند. بلافاصله پس از دریافت جزوه، جلسه برنامه ریزی رایگان تان را هم با پذیرش هماهنگ کنید.

با شما موافقیم که تسلط بالای 80% روی این مجموعه، شما را به رتبه زیر 20 میرساند، اما لطفاً کار را با برنامه ریزی و پشتکارتان ترکیب کنید تا اطمینان از موفقیت بالا برود. تقریباً همه می‌دانند که منابع هر درس کدام است. اما تفاوت در میزان تسلط پیدا کردن روی همین منابع است.

مطالعه صرف جزوات کافی نیست، از روش مطالعه پس خبا که در انتهای جزوات آموزش داده شده استفاده کنید. 

درس زبان را جدی بگیرید، اگر همه درس ها را بالای 60 بزنید اما زبان را 0، کارتان نتیجه ای ندارد. امسال دوستان زیادی توانستند زبان را به راحتی بالای 40 بزنند در حالی که با 0درصد تسلط کار را شروع کردند. 

 


 

با آرزوی توفیق برای همه شما عزیزان
گروه مشاوران کیهان
مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره کیهان
 

روانشناسی تربیتی, تربیتی, کنکور ارشد روانشناسی, جزوه, جزوات کنکور ارشد روانشناسی تربیتی, جزوه کنکور ارشد روانشناسی تربیتی, جزوات رتبه های برتر روانشناسی, منابع روانشناسی, منابع ارشد روانشناسی, پکیج کامل کیهان, جزوات کیهان, کیهان, کارشناسی ارشد روانشناسی, ارشد روانشناسی تربیتی, منابع روانشناسی تربیتی, روانشناسی تربیتی, تربیتی, کنکور ارشد روانشناسی, جزوه, جزوات کنکور ارشد روانشناسی تربیتی, جزوه کنکور ارشد روانشناسی تربیتی, جزوات رتبه های برتر روانشناسی, منابع روانشناسی, منابع ارشد روانشناسی, پکیج کامل کیهان, جزوات کیهان, کیهان, کارشناسی ارشد روانشناسی, ارشد روانشناسی تربیتی, منابع روانشناسی تربیتی, روانشناسی تربیتی, تربیتی, کنکور ارشد روانشناسی, جزوه, جزوات کنکور ارشد روانشناسی تربیتی, جزوه کنکور ارشد روانشناسی تربیتی, جزوات رتبه های برتر روانشناسی, منابع روانشناسی, منابع ارشد روانشناسی, پکیج کامل کیهان, جزوات کیهان, کیهان, کارشناسی ارشد روانشناسی, ارشد روانشناسی تربیتی, منابع روانشناسی تربیتی, روانشناسی تربیتی, تربیتی, کنکور ارشد روانشناسی, جزوه, جزوات کنکور ارشد روانشناسی تربیتی, جزوه کنکور ارشد روانشناسی تربیتی, جزوات رتبه های برتر روانشناسی, منابع روانشناسی, منابع ارشد روانشناسی, پکیج کامل کیهان, جزوات کیهان, کیهان, کارشناسی ارشد روانشناسی, ارشد روانشناسی تربیتی, منابع روانشناسی تربیت
ی

موفق باشید:)

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورهاز آخرین اخبار کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره مطلع باشید!

موفق باشید:)

گروه آموزشی کیهان
ارشد و دکتری روانشناسی و مشاورهاز آخرین اخبار کنکور ارشد و دکتری روانشناسی و مشاوره مطلع باشید!

اسلاید شو1

دهه فجر

دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی

جزوه روانشناسی تربیتی دانشگاه تهران

نشانی: بزرگراه شهید چمران- خیابان جلال آل احمد- مقابل کوی نصر، خیابان دکتر کاردان تلفن:9-88234162 صندوق پستی: 14155-6456 کد پستی: 1445983861

نام رشته

مقطع تحصیلی

محل تصویب

تاریخ تصویب

وضعیت

جزوه روانشناسی تربیتی دانشگاه تهران

فایل

آموزش بزرگسالان

کارشناسی ارشد

دانشگاه تهران

۱۳۹۶/۷/۲

فعال

دانلود

تاریخ و فلسفه آموزش و پرورش

کارشناسی ارشد

دانشگاه تهران

۱۳۸۷/۲/۲۴

منسوخ

دانلود

تحقیقات آموزشی

کارشناسی ارشد

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

۱۳۷۳/۱۲/۲۱

منسوخ

دانلود

تحقیقات آموزشی

کارشناسی ارشد

دانشگاه تهران

۱۳۸۸/۱/۲۶

فعال

دانلود

روانشناسی عمومی

کارشناسی ارشد

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

۱۳۶۶/۱/۲۰

فعال

دانلود

روان شناسی و آموزش کودکان استثنایی

کارشناسی ارشد

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

۱۳۶۴/۱۰/۱۴

جزوه روانشناسی تربیتی دانشگاه تهران

فعال

دانلود

روانشناسی بالینی

کارشناسی ارشد

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

۱۳۷۱/۳/۳۱

منسوخ

دانلود

روانشناسی بالینی

کارشناسی ارشد

دانشگاه تهران

۱۳۸۶/۲/۱۱

فعال

دانلود

روانشناسی تربیتی

کارشناسی ارشد

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

۱۳۷۵/۳/۱۳

فعال

دانلود

علوم تربیتی با ۳ گرایش

کارشناسی ارشد

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

۱۳۸۰/۷/۱

منسوخ

دانلود

علوم تربیتی – برنامه ریزی آموزشی و برنامه ریزی درسی

کارشناسی ارشد

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

۱۳۶۹/۴/۱۰

فعال

دانلود

علوم تربیتی – برنامه ریزی درسی

کارشناسی ارشد

دانشگاه تهران

۱۳۹۲/۶/۲۴

فعال

دانلود

علوم شناختی – روانشناسی شناختی

کارشناسی ارشد

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

۱۳۹۴/۱/۲۶

فعال

دانلود

مدیریت آموزشی

کارشناسی ارشد

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

۱۳۷۲/۲/۱۹

منسوخ

دانلود

مشاوره با ۴ گرایش

کارشناسی ارشد

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری

۱۳۷۹/۸/۸

فعال

دانلود

نشانی:

تهران، میدان انقلاب، خیابان انقلاب، خیابان ۱۶ آذر، نبش تقاطع نصرت شرقی، پلاک ۵۸

پست الکترونیکی:

صندوق پستی:

۱۴۱۵۵-۶۶۱۹


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon


دانلودDownloads-icon

گروه ایران مشاوره

نظری بدهید


رشته روان شناسی تربیتی یکی از رشته های گروه آزمایشی انسانی بوده و هرساله داوطلبان زیادی را به خود اختصاص می دهد. محوریت مطالعه این رشته تحلیل و ارزیابی سطح یادگیری اشخاص، متدهای آموزشی و نحوه یادگیری افراد در سنین مختلف می باشد. لازم به ذکر است که نتیجه مطالعه رشته روان شناسی تربیتی در زمینه های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. داوطلبانی مجاز به ثبت نام آزمون دکتری رشته روان شناسی تربیتی هستند که تحصیلات خود را در مقطع ارشد به پایان رسانده و مدرک آن را دریافت نموده باشند. آگاهی از منابع آزمون دکتری رشته روان شناسی تربیتی، تا حد زیادی می تواند به موفقیت داوطلبان کمک کند، به همین دلیل تیم تخصصی ایران مشاوره برای دستیابی به موفقیت شما داوطلبان گرامی، مطلبی را در خصوص منابع آزمون دکتری رشته روان شناسی تربیتی ارائه نموده است.

جزوه روانشناسی تربیتی دانشگاه تهران

نکته مهمی که در مورد دکتری رشته روان شناسی تربیتی باید گفته شود، این است که این رشته در مقطع دکتری بدون گرایش است.

هر ساله سازمان سنجش برای آگاهی داوطلبان از مواد امتحانی آزمون دکتری، دفترچه ای را تحت عنوان جدول و مواد امتحانی آزمون دکتری ارائه می دهد، تا داوطلبان علاوه بر آگاهی از مواد امتحانی آزمون به ابهامات خود را در زمینه اینکه فارغ التحصیلان چه رشته هایی می توانند در آزمون رشته روان شناسی تربیتی شرکت کنند، پاسخ دهند. برای سهولت کار شما داوطلبان گرامی علاقمند به تحصیل در رشته روان شناسی تربیتی، جدول مربوطه و منابع آن را در ادامه مطلب ارائه نموده ایم.

رشته

گرایش

رشته های مرتبط که فارغ التحصیلان می توانند در این کد رشته شرکت کنند

روان شناسی تربیتی

علوم تربیتی (تمامی رشته ها و گرایش ها)، روان شناسی (تمامی رشته ها و گرایش ها)، آموزش ریاضی، آموزش فیزیک، آموزش شیمی، آموزش زبان فارسی، مشاوره (تمامی گرایش ها)، اخلاق

داشتن یک برنامه ریزی دقیق و حساب شده کمک بسیار زیادی به داوطلبان کنکور دکتری در رسیدن به رشته مورد علاقه شان خواهد کرد. نکته دیگری که برای موفقیت ضروری است، استفاده کردن از منابع کمک آموزشی موسسات معتبر می باشد که ما در ادامه مطلب تعدادی از آن ها را ذکر خواهیم کرد. لازم به ذکر است که شرکت نمودن در آزمون های زبان انگلیسی داخلی و دریافت مدرک معتبر آن می تواند به پذیرش فرد در مصاحبه دکتری بسیار کمک کند، چرا که ارائه مدرک زبان قبل از آزمون جامع ضروری می باشد.


سوالات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید…

برچسب هاآزمون دکتری دکتری روان شناسی تربیتی منابع آزمون دکتری

1 روز پیش

2 روز پیش

1 هفته پیش

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

مرکز مشاوره تحصیلی ایران مشاوره با توجه به نیاز های موجود به مشاوره تحصیلی باکیفیت و کارآمد در سراسر کشور شروع به کار کرد و همیشه کیفیت در مشاوره را مدنظر قرار داده است.این مرکز به عنوان اولین و مجرب ترین مرکز مشاوره تحصیلی با پشتوانه تخصص مشاوران حرفه ای پاسخگوی سوالات تحصیلی شما دوستان عزیز در 7 روز هفته از ساعت 8 صبح الی 12 شب می باشد.شماره تماس ایران مشاوره 9099071647 از طریق تلفن های ثابت در سراسر کشور می باشد

ورود

نام کاربری:

رمز عبور:

وبلاگ

جزوه روانشناسی تربیتی دانشگاه تهران

جزوه روانشناسی رشد یا تحولی (Developmental Psychology) دکتر رضا پورحسین که در دانشگاه تهران تدریس میشه و در سال ۱۳۹۳ تهیه شده، به صورت PDF در ۱۵۹ صفحه از لینک داده شده می توانید دانلود کنید.

روانشناسی رشد (تحولی) شاخه ای از روانشناسی است که به مطالعه پدیدآیی، تحول و سرانجام فرایندهای روانی درطول عمر می پردازد. روانشناس تحولی دراین بخش از روانشناسی به دنبال این است که بفهمد: فرایندهای روانی و توانایی های شناختی، عاطفی و هیجانی چگونه پدیدار می شوند ، چگونه متحول می شوند و سرانجام این فرایندها به کجا منتهی می شوند. پاسخ به این سه سوال اساسی، یافته ها و قوانینی را به روانشناس می دهد که درقلمرو روانشناسی تحولی توحید می یابند. در این روانشناسی، روانشناس تحولی درپی تبیین چگونگی تهیه و استقرار توانایی های ذهنی و روانی و تعیین سن اکتساب آنها می باشد.

درعمده نظام های تحولی، مبنای رشد زیستی است و محرک ها و تعامل های اجتماعی صرفا تحول را تسریع می بخشند و درصورت کمبود و فقر امکانات محیطی، این تحول با تاخیر مواجه می شود، اما اصل رشد اتفاق می افتد. براین اساس نمی توان تحول را یادگیری یکی دانست. بلکه تحول زمینه یادگیری مطلوب را فراهم می کند. براساس دیدگاه تحولی، اگر یادگیری منطبق بر تحول و ویژگی های سنی فرد نباشد، طوطی وار و شکننده خواهد بود. به عبارت دیگر هرگونه یادگیری و آموزش، مبتنی برصلاحیت زیستی به ثمر می نشیند. این نگاه که تحول انسان مبنای زیستی دارد و هرگونه آموزش و یادگیری باید مبتنی بر ویژگی های سنی و صلاحیت های زیستی فرد باشد، یک نگاه و نگرش تحولی است. براساس نگرش تحولی، طراحی تربیتی، برنامه ریزی آموزشی و برخوردهای رفتاری درحوزه تعلیم و تربیت، مبتنی بر “سطح تحول” فرد اتفاق می افتد. دراین صورت، تحول درمسیر عادی و بهنجار طی خواهد شد.

نام فایل:جزوه روانشناسی رشد (تحولی) دانشگاه تهران

دانلود فایل: لینک مستقیم

پسورد: www.noandishaan.com

انجمن نوانديشان ، یک انجمن علمی، غیردولتی و مستقل است که در حوزه های علمی و تخصصی مختلف، فعالیت خود را از شهریور 1388 شروع کرد. این انجمن در راستای نیل به کمک در بهبود وضعيت علمي و پژوهشي و تحقيقاتي کشور ایجاد شده است و به دنبال فراهم کردن بستر ارتباطی مناسب میان متخصصین ایرانی جهت آشنایی با همدیگر و گسترش همکاریها و راه هاي رسيدن از علم به عمل است.

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

برای دریافت روزانه آخرین مطالب سایت علمی آموزشی نواندیشان، ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید.

روش تحقیق جزو دروس مهم آزمون کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی است. یکی از بهترین جزوات در درس روش تحقیق و آمار توسط استاد گرامی دکتر فراهانی تدریس می شود که مهم ترین نکات روش تحقیق در آن گنجانده شده است. با اینکه توصیه میکنم در صورت امکان کلاس ایشان را شرکت کرده و از تدریسشان بهره ببرید، اما به دلیل اینکه به هر دلیلی دوستان امکان این امر را نداشته باشند، جزوه  دست نویس کلاس روش تحقیق را آماده و تایپ کرده ایم. امید است که مفید واقع شود.

برای دانلود رایگان جزوه روانشناسی رشد دکتر پورحسین اینجا کلیک کنید

حتما بخوانید:

مصاحبه با رتبه های یک و تک رقمی کارشناسی ارشد روانشناسی وزارت علوم

جزوه روانشناسی تربیتی دانشگاه تهران

مصاحبه با رتبه های یک و تک رقمی کارشناسی ارشد روانشناسی وزارت بهداشت

کنکور ارشد روانشناسی ۹۴-۹۵ : شروع اصولی با سایت روان آموز

سایر مطالب مفید:

منابع کنکور کارشناسی ارشد روانشناسی سراسری

منابع کنکور دکتری روانشناسی سراسری

منابع کنکور روانشناسی بالینی وزارت بهداشت


هر آنچه برای کنکور ارشد و دکتری روانشناسی نیاز دارید را از ما بخواهید!


   با کلیک روی آیکن شبکه های اجتماعی زیر این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید تا در موفقیت آنها سهیم باشید!

سلام جزوه امار دکتر فراهانی رو نمیذارید ؟

سلام چنین جزوه ای نداریم. مجموعه آمار خانم دکتر ابراهیمی مطالب کلاس ایشون رو پوشش میده.

سلام، خسته نباشین و ممنون از سایت خوب تون، ببخشید جزوه ی دکتر فراهانی با رضایت خودشون تو سایت قرار گرفته؟

سلام ببخشید من دانشجوی رشته ی روانشناسی نیستم و تصمیم دارم کنکور ارشد روانشناسی بدم منابعی که ذکرشده برای شروع و تفویت پایه مناسب و کافیه؟

سلام بله مناسبه. ولی برای شروع حتما یک بار مشاوره بگیرید تا اطلاعات کافی رو کسب کنید.

سلام. مجموعه طبقه بنده شده از تستهای آزمون روانی ندارید؟؟

سلام خیر

سلام و خسته نباشید…
میخواستم بدونم آیا کتاب های آموزشگاه ماهان برای دکتری کافی و مفید است؟؟

سلام مطالعه ای نداشتم از این کتابها و اطلاعاتی ندارم

سلام و وقت بخیر ببخشید یه سوال داشتم چجوری میشه تو کلاسای آقای دکتر فراهانی شرکت کرد؟من هرچی سرچ میکنم جوابی نمیگیرم،تورو خداجواب بدین

سلام. به موسسات کنکور زنگ بزنید.

سلام.
خواندن جزوه روش تحقیق آقای دکتر کفایت میکنه؟
من کتاب مدرسان رو هم دارم.

سلام خیر کافی نیست. مدرسان رو هم بخونید

سلام .
ببخشید با این طرح تصویب پذیرش دانشجو در مقطع ارشد یعنی تمام منابع برای روانشناسی یکی میشن؟
درست متوجه شدم؟
من سال دیگه میخوام شرکت کنم.
یعنی من که اینهمه جزوه و کتاب واسه بهداشت خریدم واسه سال بعد سال۹۶ بی فایده اس؟؟؟؟

سلام. منظورتون یکی شدن بهداشت و علومه؟ چنین چیزی تصویب نشده در حد حرف بوده.

سلام خانم دکتر.خانم دکتر یه سوال داشتم خدمتتون.شما اطلاع دارید که تقریبا از روش تحقیق و توصیفی و استنباطی هر کدوم میانگین چند سوال میاد؟

سلام به تحلیل ازمون سال های پیش مراجعه کنید (قسمت نکات مشاوره ای بخش ارشد سراسری )

سلام خسته نباشید
لطف میکنید جزوه آمار دکتر فراهانی هم بذارید!

سلام من یه مشاوره میخاستم راجب ارشد بالینی چطورباهاتون تماس بگیرم

سلام.لطفا به بخش مشاوره تحصیلی در فهرست بالای سایت مراجعه کنید

با سلام و احترام و ضمن تشکر بابت سایت مفید و پرمحتوایی که دارید
لینک جزوه آمار دکتر فراهانی خراب می باشد ممنون می شویک که لطف کنید و اصلاحش کنید
با تشکر

سلام مشکلی در دانلود جزوه روش تحقیق نیست چون همه دوستانتون از همین لینک دانلود می کنند. لطفا نت خودتون رو چک کنید اگر نشد مجدد اطلاع بدین.

سلام
جزوه روش تحقیق را دانلود کرده بودم. منظور من «جزوه آمار دکتر فراهانی» در لینک جزوه روانشناسی رشد رتبه برتر همراه با جزوه آمار دکتر فراهانی» بود که دانلود نمی شود

سلام جزوات و خلاصه کتاب های فروشی از روی سایت برداشته شده است.

سلام خانم خجوی عزیز
ممنون بابت دانلود رایگان جزوه اساتید محترم
بنده تغییر رشته ای هستم واز شما ممنون میشم که امسال با راهنمایی هاتون کمکم کنید .
ازتون وقت مشاوره میخواستم . و هزینه اون رو لطف میکنید اگه بگید .
ممنونم

جزوه روانشناسی تربیتی دانشگاه تهران

سلام در خدمت هستم. در فهرست بالای سایت به بخش مشاوره تحصیلی مراجعه فرمایید

با سلام. آیا جزواتی که برای فروش ارائه داده اید برای آزمون دکتری سال ۹۵ کاربرد دارد؟ مثلا آیا سوالات مرضی از کتاب روانشناسی مرضی از dsm 4 که شما جزوه آن را ارائه داده اید احتمال سوال دارد یا از dsm 5؟ آیا اگر جزوه شما را خریداری کنیم باید dsm5 را هم بخوانیم. بسیار متشکرم.

سلام جزوه اسیب دکتر دادستان شامل ملاک ها نیست بلکه شامل باقی مطالب مهم این کتاب است یعنی به جز تشخیص. تشخیص را باید بر اساس دی اس ام جدید بخوانید

با سلا و احترام . منبع جزوه روش تحقیق دکتر فراهانی چه کتابی است؟

جزوه کلاسی خود ایشان است کتاب خاصی نیست. گرچه با کتاب های دکتر دلاور همپوشانی دارد

سلام. خسته نباشید. خیلی ممنون که زحمت کشیدید و مطالب مفید و جامعی رو در سایت گذاشتید. میشه لطفا جزوه های روانشناسی اساتید دانشگاه تهران در مقاطع مختلف رو رو سایت بذارید؟ بسیار ممنونم

سلام فعلا جزوه رشد دکتر پورحسین و جزوه دکتر فراهانی در سایت هست. برای سال بعد بقیه رو هم خواهیم گذاشت.

سلام . قبل از هر چیز از جزوه بسیار خوبتون تشکر میکنم به حق یکی از بهترین جزوات در زمینه روش تحقیق بود. بعد از مطالعه جزوه یک سری سوالاتی برام پیش اومد که بعضا با خونده های قبلیم نمیخوند. امیدوارم مشکل تایپی بوده باشن ولی خب بعضی جاها که نظم مطالب رو به هم میزدن نیاز بود عنوان کنم . امیدوارم با توجه به زمان خیلی کمی که به کنکور مونده ، بتونید در اسرع وقت ایرادات رو بخونید و در صورت وارد بودن اصلاح کنید.
۱- در صفحه ۵ جزوه قسمت فرآیند پژوهش، آیا انتخاب آزمودنیها نباید قبل از اجرای طرح پژوهش باشد؟
۲- صفحه ۷ که فرضیه ها رو به شکل آماری نوشتین، علامتهای بزرگتر کوچکتری درست تایپ شدن؟
۳- شما در صفحه ۱۷ طرح مقدماتی یا پیش آزمایشی رو جزو طرح¬های تجربی ذکر کردید و در صفحه ۲۳ طرح پس رویدادی ( علی-مقایسه ای) رو جزو طرحهای غیرتجربی آوردید ، درحالیکه کلیه مطالبی که برای طرح مقدماتی یا پیش آزمایشی اوردید به اضافه نگاره طرح¬ها ، همگی با طرح¬های پس از وقوع ¬( یا همون پس رویدادی) مطابق کتاب روش تحقیق در روانشناسی و علوم تربیتی نوشته دکتر دلاور صفحات ۱۳۹ و ۱۴۰ همخونی داره که تو کتاب مذکور هم طرح¬های پس از وقوع جزو طرح¬های آزمایشی( تجربی) لحاظ شدن. طرح پس رویدادی بالاخره جزو طرح¬های تجربی هست یا خیر؟
۴- طرحی که شما برای مقایسه گروه¬های ایستا کشیدین به این شکله یعنی با پیش آزمون T1 X T2
………………….
T1 X T2
ولی تو همون کتاب دلاور طرح گروههای همتا اینجوریه : ( بدون پیش آزمون)
از اونجاییکه این دوتا با هم فرق میکنن اشتباه تایپی شده یا تو کتاب دلاور غلط رسم شده؟
x T2 –
…………………..
T2 – –
۵- صفحه ۲۴ جمله کامل نشده، ویژگی های اعتبار، پایایی، استاندارد کردن..
باید این جمله باشه ؟ برای پژوهش الزامی نیست.

سلام. خیلی ممنونم از بازخورد شما. در اسرع وقت چک میکنم.

باسلام
برای خرید جزوات اگر به صورت تک جزوه بخواهیم ۲جزوه رو بگیریم باید قیمت بیشتری پرداخت کنیم درصورتی که در جای دیگه دو جزوه باهم به قیمت پایین تر از خرید به صورت جدا می باشد .آیا فرقی بین این دو مورد است؟یا مطالب همان مواردی است که در جزوات جداگانه می باشد؟باتشکر

سلام. خیر همان جزوه هاست فرقی ندارند. این قیمت گذاری برای این است که هر کسی به هر شکلی بخواهد خرید کند در صورتی که بیش از یک خرید داشته باشد تخفیف بگیرد.

سلام.خسته نباشید.من میخواستم جزوه امار را بگیرم.نسخه رایگان را گرفتم ولی میخواهم جزوه پ
کامل را داشته باشم.لطفا راهنمایی کنید.ممنون

سلام. جزوه روش تحقیق تایپ شده بود که رایگان دریافت کردید. اما جزوه امار اماده نیست.

مرسی از پاسختون..

با سلام
من برای ارشد قصد دارم رشته مشاوره شرکت کنم.برای امار و روش تحقیق میتونم از این جزوه استفاده کنم؟
ممنون از راهنماییتون

سلام بله میتونید

باسلام خدمت خانم دکتر خجوی
میشه ازتون خواهش کنم فایل ورد دکتر پورحسین را برام ارسال یا تو سایت بارگذاری نمایید.چون فایلی که گذاشتید دو ستونه هست و من موقع خوندن سردرگم میشم. میخوام یک ستونه کنم مثل کتاب و پرینت بگیرم. ممنون از لطفتون

سلام فایل اصلی توسط خود دکتر اماده شده که دوستونه بوده و به شکل پی دی اف هست و قابل تغییر نیست

سلام خانم دکتر
فکر کنم جزوه علم النفس اساتید دانشگاه تهران واجبتره،چند تا از سوالهای ۹۳ رو از هیچ منبعی نمیشه پیدا کرد،ممنون میشیم اگه بزارین واسه دانلود.

بله همینطوره در اولویت ها هست ولی زمانی نمیتونم مشخص کنم.

سلام

میشه لطف کنید و جزوه علم النفس دکتر رضا زاده رو هم قرار بدید.
مچکرم

سلام. در برنامه هست ولی زمانی رو براش نمیتونم مشخص کنم

سلام 🙂 خسته نباشید.
جزوه ی روش تحقیق دکتر فراهانی که قرار دادید، کامل هستش؟ پوشش میده روش تحقیق رو ینی یا قسمت دیگه ای هم داره؟
ممنون

سلام. جزوه ای بوده که از کلاسشون داشتم هر چی که گفتند. اینکه کامل هست قطعا باید در کنارش کتاب بخونید

زینب جان خلاصه ژنتیک رو میخواستم چطور میتونم بگیرم و با توجه به اینکه قیمتهای متفاوتی داره میخواستم بدون قیمتش چند؟

قیمت اصلی همان بیست تومان هست. اخرین تخفیف همین تخفیف قربان تا غدیر هست

خیلی از زحماتتون ممنون وسپاسگزارم .

سلام زینب جان. با عرض شرمندگی در مورد این که هفته ی گذشته نتونستم در وقت مقرر برای مشاوره تماس بگیرم (به علت اتفاقی ناگهانی) تقاضای تعیین یک وقت مشاوره ی جدید رو از شما دارم، لطف کنید برام در نظر بگیرید ممنون میشم چون ده روز اصلا درس نخوندم و امروز دوباره استارت رو زدم اما استرس داردم. من بدقول نیستم و البته به وقت شما هم اهمیت میدم اما خب اتفاقی شد…
از این که این جزوه رو قرار دادید خیلی ممنونم، کار بسیار مفیدی هست

سلام. خواهش میکنم برای هر کسی ممکنه اتفاق پیش بیاد.
چهارشنبه تاریخ ۵ شهریور ساعت ۱۷ تا ۱۷٫۱۵ دقیقه زمان شماست. ایمیل هم شد.

خیلی ممنونم 🙂 ان شاء الله تماس می گیرم از راهنماییاتون استفاده می کنم

مرجع آمادگی آزمون کارشناسی ارشد و دکترای روانشناسی

ما در روان آموز جمعی دوستانه از مدرسان و رتبه های برتر آزمون ارشد و دکترای روانشناسی هستیم که سعی می کنیم با ارایه مشاوره، تالیف و معرفی بهترین منابع، برگزاری دوره های آموزشی حضوری و آنلاین با حضور بهترین اساتید و طراحی نرم افزارهای آموزشی به روز، راه شما را در کسب بهترین رتبه ممکن هموار کنیم.


کد تایید *


Downloads-icon

جزوه روانشناسی تربیتی دانشگاه تهران
جزوه روانشناسی تربیتی دانشگاه تهران
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *