چطور خوش بگذرونیم

 
helpkade
چطور خوش بگذرونیم
چطور خوش بگذرونیم


Select Page

خانه » روانشناسی » چطور بیشتر خوش بگذرانیم: راهکارهایی ساده برای شادتر کردن دورهمی های دوستانه

ارسال شده توسط : شمیم سبزواری | ۵ آذر, ۱۳۹۷ | تفریحات, روابط, روانشناسی, سبک زندگی | 0

گاهی اوقات حتی وقتی با دوستان مان دور هم جمع شده ایم هم خسته و بی حوصله می شویم، چون کارهای روزمره و تفریحات همیشگی برایمان کسل کننده می شود. تا به حال برایت پیش آمده که بخواهی با دوستانت برنامه بگذاری اما ندانی باید چه کاری انجام دهید یا به کجا بروید؟! گرچه انجام همین کارهای همیشگی و روزمره در کنار دوستان و عزیزان، از تنهایی بهتر است و همیشه در دورهمی دوستانه ساده هم به ما خوش می گذرد؛ می توانیم کیفیت لحظه های با هم بودن مان را بالا ببریم و کنار هم بیشتر خوش بگذرانیم! اگر دوست داری کنار دوستانت بیشتر خوش بگذرانی و از روزمرگی های همیشگی کمی دور شوی، این مقاله برای تو جالب خواهد بود. من چند راهکار تازه اما جالب برای رفع بی حوصلگی روزمره و کارهای یکنواخت را به تو پیشنهاد می کنم تا دورهمی دوستانه بیشتر لذت ببری و با دوستانت خوش بگذرانی! بعضی از این پیشنهادات مناسب دیوانه بازی های دوستانه و بعضی از آنها بسیار ساده و ابتدایی اند! مطمئنم که تو هم راه حل های بی شماری برای شادتر کردن دورهمی دوستانه سراغ داری! دست به کار شو و تجربیات خودت را برای منودلیاری ها بنویس!

– فیلم یا سریال مورد علاقه تان را تهیه کنید، چراغ ها را خاموش کنید و با یک ظرف بزرگ پف فیل یا یک پیتزای خانواده، در دورهمی دوستانه فیلم ببینید! دیدن فیلم های ترسناک یا کمدی با دوستان خیلی خوش می گذرد! اگر به فیلم های درام و عاشقانه علاقه دارید هم می توانید از این فضای رمانتیک استفاده کنید و دور هم کلی گریه کنید!چطور خوش بگذرونیم

– برخی نوازنده ها و موسیقی دانان جوان و تازه کار در کافه ها یا محل های پر رفت و آمد کنسرت های خودمانی و صمیمی برگزار می کنند. حواست به اطلاعیه ها و بلیت های این کنسرت ها باشد. بلیت کنسرت این هنرمندان جوان ارزان تر است و تو و دوستانت با حضور در این گردهمایی ها، هم از هنرمندان تازه کار حمایت می کنید و هم می توانید کمی موسیقی جدید بشنوید و سرگرم شوید!

– به پیاده روی بروید! این روزهای بارانی پاییزی جان می دهد برای پیاده روی! رنگ برگ ها آدم را مست می کند و تمام کسالت ها را از بین می برد! می توانید یک پارک یا مکان تفریحی را برای پیاده روی انتخاب کنید یا خیابان های جذاب و کوچه های باران زده را طی کنید. در طول مسیر می توانید حسابی با هم صحبت کنید و حتی خودتان را به یک بستنی جانانه دعوت کنید!

– در دورهمی دوستانه فیلم ها و عکس های دوران کودکی تان را ببینید! دیدن دوباره عکس هایی که با هم دارید یا فیلم دوران مدرسه مشترک تان هم خاطرات بامزه ای را به یادتان می آورد که می توانید با مرور آنها با هم کلی بخندید و کیف کنید!

– فیلم های جدید سینما یا تئاترهای تازه را بررسی کنید و برای دیدن تئاتر یا فیلمی که به آن علاقه دارید بلیت تهیه کنید. می توانید برنامه رفتن به سینما را برای روزهایی که بلیت نصف قیمت است بگذارید تا مراقب جیب تان هم باشید!

– بازی گروهی جدیدی که این روزها هم طرفداران بسیاری پیدا کرده، “اتاق فرار” است که در برخی از مجتمع های تفریحی یا کافه ها اجرا می شود. می توانید برنامه این بازی را چک کنید و برای این برنامه مفرح و متفاوت بلیت تهیه کنید! 

– با هم شیرینی بپزید و کیف کنید! ترکیب مواد برای شیرینی پختن حالتان را جا می آورد و یک روز تکراری و کسل کننده را بسیار جالب می کند. می توانید به کلاس شیرینی پزی بروید یا از روی دستور کتاب ها و فیلم های اینترنتی شیرینی های خوشمزه ای با هم بپزید!

– اگر برای تفریح زمان زیادی دارید یا تعطیلات چند روزه ای را در پیش دارید، برای سفر به یک نقطه خوش آب و هوا یا دیدنی برنامه ریزی کنید و دورهمی دوستانه تان را در یک سفر هیجان انگیز برگزار کنید. دوست داری تجربه هیجان انگیز بیشتری در طول سفر داشته باشی؟ کمپ کردن را امتحان کنید و به جای رفتن به هتل ها، برنامه ریزی کن که از چادرهای مسافرتی استفاده کنید!

– برای هم لاک بزنید، موهایتان را رنگ کنید و همدیگر را آرایش کنید! در دورهمی دوستانه لباس های مدل قدیمی و آرایش های از مد افتاده را امتحان کنید و ببینید اگر در دوران دیگری به دنیا آمده بودید چه استایلی داشتید؟!

– این روزها کلیپ های کوتاه بسیاری برای ساخت کاردستی های هیجان انگیز یا تهیه خوراکی های خوشمزه در اینترنت وجود دارد. با هم قرار بگذارید کمی کاردستی بسازید! به این طریق هم سرگرم می شوید و هم می توانید با دستان هنرمندتان آنچه که نیاز دارید را تهیه کنید یا برای عصرانه یا شام دورهمی دوستانه تدارک ببینید.

– از اپلیکیشن های آوازخوانی و کارائوکه استفاده کنید و ترانه های محبوب تان را دور هم بخوانید! استعداد خوانندگی تان چطور است؟! این کار خیلی لذت بخش است پیشنهاد می کنم از آن غافل نشوید! می توانید با هم مسابقه بگذارید و ببینید کدام یکی از شما بهتر می تواند آواز بخواند!

– اگر فکر می کنی فضای اتاقت کسل کننده و تکراری شده، با کمک هم اتاق را رنگ کنید! به این ترتیب هم دکور خانه را تغییر داده اید و هم سرگرم شده اید!

– کمد لباس ها را با هم مرتب کنید! شاید به تنهایی حوصله نکنی لباس هایت را منظم و مرتب در کنار هم بچینی، اما با کمک دوستانت می توانی کمی نظم به اتاقت بدهی و در همین حین خاطرات بامزه ای هم تعریف کنید. شاید آنها بتوانند تو را راضی کنند لباس های قدیمی ات را کنار بگذاری!

– فال بگیرید و آینده تان را پیش بینی کنید! چه به طالع بینی و فال گرفتن باور داشته باشی و چه نداشته باشی، این کار نه تنها جالب و هیجان انگیز است، بلکه وقت تان را هم پر می کند و موضوع بامزه ای برای حرف هایتان به وجود می آورد! فال حافظ، فال قهوه، طالع بینی با صورت فلکی و…، همه و همه راه های بامزه و جالبی برای پیش بینی آینده هستند!

– چند بازی گروهی تهیه کنید و دور هم به بازی مشغول شوید. این بازی ها می توانند استراتژیک، فکری یا صرفاً برای سرگرمی باشند! اسم فامیل، پانتومیم، مافیا و… هم بازی های خوبی برای تفریح و خوشگذرانی دوستانه هستند!

– خودتان را به یک ماساژ جانانه دعوت کنید و دورهمی دوستانه تان را در یک مرکز ماساژ یا اسپا برگزار کنید. هزینه کافی برای این کار را ندارید؟! هیچ اشکالی ندارد! مقداری روغن طبیعی تهیه کنید و هر دوستی، یکی دیگر از دوستانش را ماساژ دهد! آنقدر خوش می گذرانید، می خندید و آرامش پیدا می کنید که این تفریح را بارها تکرار خواهید کرد!

– به گالری های هنری، نمایشگاه ها و موزه ها بروید و کمی در کنار تفریح و خوشگذرانی در یک دورهمی دوستانه، با هنر و فرهنگ و تاریخ ارتباط برقرار کنید!

این تنها بخش کوچکی از کارهایی است که شما می توانید در یک دورهمی دوستانه انجام دهید و حسابی کیف کنید! این لیست انتها ندارد! واقعیت این است که دوستی به حدی جذاب و قشنگ است که همیشه تازگی دارد؛ اما تو با چند راهکار ساده و انجام تفریحات متفاوت می توانی کیفیت این دورهمی ها را بالاتر ببری و بیشتر از بودن کنار دوستانت لذت ببری. مطمئنم که تو هم راه حل های بی نظیر و بامزه ای را سراغ داری که در دورهمی های دوستانه ات آن ها را به کار می بری و کنار دوستانت بی اندازه خوش می گذرانی و می خندی. به منودلیار بگو تو با دوستان صمیمی و نزدیکت چطور خوش می گذرانی؟ تفریح ها و دیوانه بازی های دوستانه شما چه چیزهایی هستند؟!

منودلیار مقاله های زیر را به تو پیشنهاد می کند:

ماندگارترین ترندها در استایل خیابانی سال ۲۰۱۸

چشم ها با ما حرف می زنند: زبان بدن چشم ها را بشناسیم

نبایدهای استایل و مدل مو

اشتراک گذاری:

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *.f_author_hm{display:none}

ایمیل *

وب‌ سایت

من فارغ التحصیل رشته های طراحی صنعتی و پژوهش هنر هستم. به سفر، شناخت آداب و رسوم و فرهنگ اقوام مختلف علاقمندم. عاشق سفر، کتاب و هنر هستم! همچنین در زمینه طراحی محصول و پژوهش های فرهنگی – هنری تجربه دارم. من دوست دارم جهان را ببینم، بشنوم و کشف کنم. از تجربه کردن هراسی ندارم و باور دارم که راه رسیدن به آسایش و خوشبختی، شادی، امید و تلاش است.

منودلیار به عنوان مجله اینترنتی بانوان در اواخر سال ۱۳۹۵ شروع به کار کرد. در منودلیار ما به دنبال تولید محتوایی مناسب، هدفمند و با کیفیت برای تو در موضوعات گوناگون نظیر زیبایی، مد و فشن، سبک زندگی، سلامت و سرگرمی هستیم. هدف منودلیار دستیابی به با کیفیت ترین مجله اینترنتی بانوان به زبان فارسی است. امیدواریم که روزی در مورد هر موضوعی نیاز به کسب اطلاعات داشته باشی بتوانی در منودلیار آن را بیابی. جدیدترین و به روزترین اخبار از دنیای طراحان و هنرمندان ایرانی را در منودلیار می توانی مشاهده کنی. همچنین در بخش رویدادها، برنامه های مهم گالری ها و سایر رویدادهای هنری را می توانی دنبال کنی. منودلیار در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام و توییتر و فیسبوک هم در دسترس توست. منودلیار سعى میکنه که تو را با مستعدترین طراحان و هنرمندان ایرانى در قالب آخرین و جدیدترین رویدادهایی که در این سرزمین زیبا و پهناور در جریان است آشنا کنه. شاید روزى تو هم جزو این هنرمندان قراربگیرى. تومی توانی هر روز از طالع بینی روزانه و یا فال حافظ منودلیار استفاده کنی و یا از معرفی کتاب منودلیار برای انتخاب کتاب بهره ببری. منودلیار براى تو خارق العاده ترین استعدادهاى کشورمان را پیدا و به تو دوست عزیز معرفى مى‌کنه؛ همچنین براى تو که علاقه داری از اخبار دنیا مطلع و اطلاعات به روزى داشته باشی، تیم استثنایی خود را مامور کرده تا این اخبار را به موقع در اختیارت قرار دهند.

تمامی حقوق برای Manodeliar محفوظ می باشد | طراحی و اجرا توسط YAGHOUBIAN


Username or email


Password

Keep me signed in until I sign out


شاید اگر یک سال پیش به خود من میگفتند باید یک ماه در خانه بمانی و به هیچ وجه بیرون نری اولین چیزی که به ذهنم میرسید یک فاجعه و رسیدن به افسردگی بود ولی امروز متاسفانه با این معضل بزرگ رو به رو شدیم و حالا بجای دنیای ترسناک ذهنی خودمان دگر کارهایی انجام دهیم که شاید تا به امروز خیلی توجهی به آن ها نداشتیم.چطور خوش بگذرونیم

شرایط امروز یک تجربه جدید در زندگی شخصی هر کدام از ما است، تجربه ای خوب یا بد، تلخ یا شیرین ولی به هر شکل تجربه ای جدید و طبیعتاً دستاورد و نتایجی جدید که میتواند بعدی دگر از ابعاد وجودی مارا به خودمان نشان دهد که تا به امروز از آن آگاه نبودیم.

به این جمله میتوان فکر کرد: محدودیت ها باعث خلاقیت فردی در انسان ها میشود به شرطی که این خلاقیت در مسیر استعداد و توانایی های کشف نشده باشند.

این روزها را می توان حتی مفیدتر از گذشته سپری کرد. سرگرمی ها و فعالیت هایی هستند که برای این مدت می توانند بهترین اتفاق باشند. اما چگونه آیا همه مردم دارای امکاناتی هستند که واقعاً بتوانند از خانه نشینی لذت ببرند؟… در چین پس از شیوع ویروس کرونا، یک زوج ورزشکار اقدام به انتشار ویدئوی بازی پینگ پنگ در خانه شان کردند. این ویدئو در شبکه های مجازی در مدت ۴ روز توسط ۶۰ میلیون نفر مورد توجه قرار گرفت. مردم چین پس از انتشار سریع ویروس کرونا، داوطلبانه وارد قرنطینه خانگی شدند تا از شیوع بیشتر ویروس جلوگیری کنند. ولی باتوجه به این نکته که حرکت این زوج توانست اثر مثبتی بر روی مردم جامعه بگذارد اما این سوال مطرح است که آیا همه این امکانات را دارند که بتوانند از وسایل گران قیمت و حتی با قیمتی متوسط در داخل منزل بهره ببرند؟ و اصلاً آیا این راهکارها عمومی است؟

خب شاید همه ما اولین کارهایی که انجام می دهیم، مطالعه و دیدن فیلم و گوش دادن به موزیک و کارهایی از این دست باشد، که البته خیلی هم خوب است. اما این ها مواردی هستند که می دانیم. قصد داریم موارد دیگری را هم به شما معرفی کنیم. شاید این معرفی، جرقه ای باشد برای ایده های بیشتر.

به عنوان اولین قدم تعریف مشخصی از کار مفید داشته باشید. برای هر تصمیمی ابتدا لازم است فکر کنید و گزینه ها را پیدا کنید. لازم است واضح و شفاف موارد مختلف را بنویسید. مدتی را با خود خلوت کنید. کارهایی که هنوز در لیست انتظار هستند به یاد بیاورید و اولویت بندی کنید. برنامه ریزی می تواند تاثیر عمیقی در بهره وری شما داشته باشد.

با برنامه ریزی و مشغول شدن به کارهای لذت بخش، می توانید ذهن آرام تری داشته باشید و به این ترتیب بدن شما هم در شرایط بهتری به لحاظ ایمنی قرار می گیرد. فکر کنید و ببینید چه کارهایی را تا به امروز یا انجام نداده اید و یا وقت پرداختن به آن ها را نداشته اید اگرم که کار پول سازی باشد مثل بسیاری از کارهای اینترنتی که چه بهتر.

این مدت، زمان خوبی برای جمع و جور کردن و خلوت کردن خانه است. وسایل اضافی را بیرون بریزید و برای همیشه از دستشان راحت شوید. اکنون همان زمان موعود است برای مرتب کردن و نظم دادن به زندگیتان؛ شاید بتوان در مورد افکار و نگرش و حتی کاری که تا به امروز انجام میدادید هم این را گفت که زمان تغییر فرا رسیده است و شما باید بتوانید فرآیند تمرین برای جدا شدن از این وابستگی به اجبارات ناخوشایند را شروع کنید و وقت خوبیه که کمی سنت شکنی کرده و با تفریح کردن و لذت بردن زندگی را جلو ببرید.

تحرک تاثیر بلاوصفی بر روی کیفیت تفکر و طبعاً سلامت جسمانی و روانی شما میگذارد و پیشنهاد میکنیم که به ورزش مورد علاقه خود بپردازید و زمانی برای یک فعالیت ورزشی حتی به سبک ترین شکل ممکن بگذارید و حرکات رقص به همراه موزیک میتواند روحیه و بازدهی این ورزش را دوچندان کند و ورزش کردن به هر شکل ممکن جزو فعالیت هاییست که لزوماً نیازی به وسایل گران قیمت ندارد و برای عموم مردم شدنی است. البته این نکته هم لازم به ذکر است که بهترین زمان ورزش ساعت ۶ – ۷ صبح می باشد حالا بسته به عادت شما تا قبل از ساعت ۱۲ این ساعت ممکن است متغیر باشد ولی بهتر است هم بخاطر انرژی صبح زود و هم بخاطر تابش آفتاب در فصل تابستان کم کم شروع به زود بیدار شدن کرده و بتوانید از ورزش در بهترین ساعت روز بهره ببرید.

استعداد و توانایی های یک انسان ابعاد مختلفی دارند و شاید با خود بگوییم که ما صرفاً به یک موضوع خاص و یا یک کار خاص علاقمند نیستیم بلکه به مجموعه ای از کارها و یا اصلاً در چند حوزه مختلف توانایی داریم ولی نمیدانیم کدام را انتخاب کنیم و این چند پتانسیل بودن ما را در تصمیم گیری دچار تردید کرده است.

خوب پیشنهاد میکنیم توانایی ها را روی کاغذ آورده و ابعاد مختلف آن کار یا فعالیت را بررسی کنید ابعادی مانند : مالی – اجتماعی – روانی و نسبت توانایی فردی به بستر اجتماعی آن کار ( درصد شدنی بودن یک کار در شرایط موجود) را بررسی کرده و حال پس از بررسی همه جانبه این فعالیت ها آن ها را اولویت بندی کید و ببینید کدام میتواند حس بهتری به شما القا کن، البته لازم به ذکر است که این معیار ممکن است بسته به زمان ، موقعیت مکانی و حتی در اثر اتفاقات کاری تغییر کند و اینجاست که این جمله معروف میتواند کلید بسیاری از تردید های ما در انتخاب سریع باشد:

مهم نیست که زن هستید یا مرد، به خودتان فرصت درست کردن آن غذایی را که هر روز نوش جان میفرمایید را بدهید و شاید ایده ای برای بهتر درست کردن آن داشتید البته با کمال احترام به مادر یا همسرتان که تا به امروز این کار را با نهایت فروتنی برای شما انجام می دادند و اینکه ما اصلاً قصد نداریم غذایی که تا به امروز برایمان تهیه میشده را زیر سوال ببریم و یا از آن ایراد بگیریم.

ما فقط میخواهیم به سلیقه خودمان چه در غذا و چه در انواع نوشیدنی و حتی دسرها و شاید در برخی موارد با مطالعه بر روی ظروف غذاخوری و یا لیوانها و اصول استفاده از مناسبترین ظرف به تناسب غذایی که میخوریم پرداخته و زیبایی سفره خودمان را دوچندان کنیم.

بسیاری از آدم ها شاید نتوانند در تنهایی خودشان به چیزهای مثبت فکر کنند و معمولاً بسیار شنیده شده که در تنهایی فقط غم و غصه ها به سراغمان می آید و هرچقدر ازین تنهایی باخودمان دوری کنیم شاید زندگی شادتری را بتوانیم تجربه کنیم.

ولی طی گزارشی از یک تجربه شخصی که شاید در علم روانشناسی از آن بتوان بعنوان یک تحقیق میدانی هم نام برد ذکر شده حل کردن گره های ذهنی و مشکلات حل نشده و به عبارتی تغییر باورهای ناسالم است که برای این کار تکنیک های مدیتیشن و مثبت نگری فردی و همچنین کمک های تخصصی انجمن های تجربه محور گروه درمانی نیز پیشنهاد میشود.

بازی کردن همیشه راهی بوده برای فرار از استرس. به ویژه اگر بازی جمعی باشد تاثیر مثبت بیشتری بر آرامش شما خواهد داشت. سعی کنید با اعضای خانواده خود بازی کنید. به این ترتیب روحیه جمعی تان هم بهبود خواهد یافت و شما را به هم نزدیک تر خواهد کرد. بازی موجب می شود تجربه بهتری از در کنار هم بودن به دست آورید. به ویژه اگر کودکی در منزل دارید می توانید به جبران روزهایی که فرصت نداشتید با آن ها بازی کنید، زمانی را به آن ها اختصاص دهید و در این امر از وسایل بازی مثل پازل های فکری و حتی بازیهای کامپیوتری متوانید استفاده کنید و اگر بازی همراه با حرکت بدنی باشد که چه بهتر.

کودکان سرشار از انرژی هستند و در زمان حال زندگی می کنند. کنارشان باشید و از حرف ها و حرکاتشان لذت ببرید. بازی کردن با کودکان تاثیرات مثبتی هم بر روی شما و هم بر روی کودکان دارد و ارتباط بهتری میان شما و کودک درونتان و فرزند خودتان به وجود خواهد آورد.

وقتی حرف از تغییر و به روز شدن میشود خیلی از افراد با یک گارد سنتی در درونشان روبه رو میشوند، صدا یی که به آن ها میگوید حالا که چی همینجوری داری زندگی میکنی دیگه … میخوای چیکار کنی این دو روز دنیارو به خودت سخت نگیر … و از این قبیل حرف های نا امید کننده که در نهایت منجر به  یک ترمز شدید در زندگی افراد می شود.

تها راهکار مقابله با این افکار به دلیل اینکه ریشه در ترسهایمان دارند انجام مخالف آن ها است یعنی هرچه گفت برعکس آن انجام دهیم؛ البته باید مراقب بایم که وارد جنگ با افکارمان نشویم چرا که سن افکار و عادات ما طبیعتاً بیشتر از سن آگاهی ما است و باید آن ها را باهم دوست کنیم و خود بعنوان یک انسان بالغ به حرف هر دو گوش کنیم و انتخاب بالغانه را با مشورت از اهل فن انجام دهیم.

یکی از کارهایی که میتواند در این بروز رسانی بسیار مفید باشد آشنایی با دنیای اینترنتی و ابزارهای اینترنتی از جمله بازار بورس و همچنین فروشگاه های اینترنتی می باشد و بنظر زمان آن رسیده که خودمان را به استاندارد های زندگی در آینده نزدیک کنیم و از تکنولوژی بهرمند شویم.

اطلاعات مرا برای دفعه های بعد به یاد بسپار.

شبکه اشتراک تجربیات و زندگی موفق

اگر تو فکر پیدا کردن یه تفریح 2 یا چند نفره هستید و از بیرون رفتنای معمولی و دور دور تو خیابون و نشستن تو رستوران و کافی شاپ خسته شدید، ما اینجاییم که تفریحاتمختلف رو بهتون معرفی کنیم.

شما هم اگر تفریح سالم و باحالی میشناسید بهمون معرفی کنید

تا وقتی یاد نگیری که از تنهاییت لذت ببری ، هیچ وقت متوجه نمی شی که مخاطب خاصت رو از روی عشق انتخاب کردی و یا احساس تنهایی… از بودن با خودت لذت ببر، برای خودت کادو بخر، خودتو ببر پارک، خودت رو به دیدن فیلم دعوت کن، روی بهتر کردن مهارت های کاری و […]

اگر شما یک گروه هستید که دور هم جمع شدید و می خواین سرگرم بشید (یک سرگرمی فکری فارغ از بازی های کارتی)، باید حتما این بازیو امتحان کنید. توی این بازی شما حسابی انرژی میگیرید، میخندید، حرص میخورید و خلاصه دور هم کلی انرژی میگیرید.تازه از وقتتون هم برای انجام یه بازی فکری-روانشناسی استفاده […]چطور خوش بگذرونیم

کلا اشنایی با افراد جدید می تونه یه تفریح باشه. چون باعث میشه شما با فرهنگ، تفکر، اخلاق و در کل سبک زندگی و رفتاری یک فرد جدید آشنا بشید. تازه از اونجایی که شما معمولا خودتون رو جلوی یه فرد جدید یه آدم تنبل و تنها و پر از انرژی منفی نشون نمیدید، برای […]

تیراندازی یکی از ورزش های پسرونه و مورد علاقه اقایونه…کمتر پسری پیدا میشه که از بچگی عاشق تفنگ بازی نبوده باشه. اما برای تیرانداز بودن شما به چند تا خصوصیت نیاز دارید، کی تمرکز، یکی قدرت عضلات کتف و بازو و یکی چشمای تیز! اما برای داشتن یه شب خوب و یه تفریح چند نفره […]

شاید به نظرتون یکم بچه گونه بیاد، اما بازی منچ یکی از اون بازی هاییه که می تونه حسابی شما و دوستاتون رو به هیجان بیاره …به حدی که ممکنه حتی سر اینکه چرا مهره رفیقتون رو درست قبل از ورود به خونه زدید، دعواتون بشه! پس یه سر به پارک محل بزنید، یه جای […]

اگر شما هم دنبال یه تفریح دو نفره اید که با یه هزینه متوسط بشه انجامش داد و لذت هم برد، به نظر من بیلیارد رو امتحان کنید. این بازی که توی خیلی از شهرها هست و قانون سختی هم نداره، میتونه شما رو حداقل یک ساعت حسابی سرگرم کنه و حس رقابتتون رو بیدار […]

خونمون یه جا برای دور هم بودن و اشتراک تجربیاتمونه…استفاده از تجربه راهی که بقیه رفتن همیشه می تونه به نوعی برای ما کمک کننده باشه.پس لطفا با اشتراک تجربیاتتون در هر زمینه ای کمک کنید تا این راه ادامه داشته باشه…
مواردتون رو به شیوه های زیر برامون بفرستید :

1- ارسال به شماره 30007957957777


2- ارسال سوال یا مطالب به ایمیل: salam[@]khunamun.ir
3- ارسال توی سایت

و یا ارسال به شبکه های اجتماعی مون:

چگونه در سفر خوش بگذرانیم؟

 

بسیاری از نکات طلایی و مهم هستند که رعایت کردن آن ها باعث می شود که مسافرت خوب و دلچسبی داشته باشیم و در آن بازه زمانی یک خاطره خوش به جا بماند.

در زندگی خود بسیاری را می شناسیم که بیرون رفتن یا سفر کردن با آن ها به ما خوش می گذرد و آن ها را افراد خوش سفر خطاب می کنیم.چطور خوش بگذرونیم

اما آن ها چه تفاوتی با بقیه و یا ما دارند که باعث می شود ما به آن ها خوش سفر بگوییم؟

در این مقاله به چند نکته طلایی اشاره می کنیم که با یاد گرفتن و عمل به آن ها باعث می شود مسافرت های خوبی تجربه کنیم.

 

اولین نکته که در کیفیت سفر تاثیر زیادی دارد ریسک کردن است.

ریسک کردن نه به این معنا که خطر کنید و باعث اتفاقات ناگوار شوید برای مثال یکی از مقاصد خود که با آن آشنایی قبلی دارید را خط بزنید و به جای آن به جاهای دیگر بروید و مطمعن باشید که خوش می گذرد به این خاطر که اتفاقات قشنگ و جذاب زمانی رخ می دهد که شما روتین بودن را کنار بگذارید و سعی کنید اتفاقات تازه ای رقم بزنید.

البته بایدگفته شود که ریسک مثل لبه تیغ است که ممکن است خیلی خوب شود یا این که نه اما باید به نتیجه آن نگاه کرد که چرا ریسک کردیم؟ برای اینکه روتین بودن را کنار بگذاریم و اتفاقاتی را تجربه کنیم که افراد کمتری آن را تجربه می کنند مثل افرادی جدید با اخلاق های جدید و دیدن مکان هایی که کمتر کسی از آن دیدن کرده. ریسک کردن هم تجربه های جدید برای شما می سازد و هم شانس اتفاق های خوب را بیشتر می کند.

 

دومین نکته مهم و تاثیر گذارهم تجربه کردن چیز های جدید در هر روز است

در خانه نمانید در خانه ماندن باعث می شود زندگی روزمره شود و هر روز کار های تکراری را انجام دهید و خب واضح است که زندگی روزمره تکراری باعث بیماری و خستگی از زندگی می شود با این روند روحیه مثبت و خوشحالی از زندگی شما محو می شود و کم کم علائم افسردگی ظاهر می شود. سفر می رویم که بیشتر در فضای بیرون باشیم پس قبل از سفر تصمیم بگیرید از کارهای اضافی و یا پختن غذاهای خانگی وقت گیر درهنگام سفر جلوگیری کنید و بیشتر وقت خود را در بیرون خانه یا ویلا و یا سوئیت خود بگذرانید.

 

 

سومین نکته ارتباط با افراد محلی است سفر کردن فقط هتل یا ویلای لوکس و رفتن به ساحل و جنگل و … نیست بلکه اشنایی و دوستی با افرادی که در منطقه سفر شما هستند باعث می شود از اطلاعات آن ها در باره آن منطقه استفاده کنید و همچنین احساس تنهایی به شما دست ندهد این کار موجب خوش گذشتن به شما در هنگام سفر است

 

 

از بردن وسایل اضافی در سفر بپرهیزید و به اصطلاح سبک سفر کنید خیلی وقت ها شده که هنگام سفر وسایلی ببرید که به هنگام برگشتن متوجه شوید که این وسیله اصلا مورد استفاده نبوده و اصلا احتیاجی به بردن آن نبوده پس هنگام بستن بار سفر به این فکر کنید که هر وسیله چقدر مورد نیاز شما است.

 قبل از سفر برنامه ریزی کردن کار خوبی است اما توجه داشته باشید که برنامه فقط در حدی باشد که کجا بروید و از کدام جاده و اینطور مسائل کلی و به هنگامی که رسیدید روی مسائل جزئی فکر کنید این کار کیفیت بسیار زیادی به سفر شما می دهد.

هنگام سفر یا غذای بیرونی استفاده کنید یا اگر می خواهید صرفه جویی کنید . خودتان غذا بپزید سعی کنید غذاهای زود پخت تهیه  کنید و وقتی که می توانید برای گشتن و بیرون رفتن استفاده کنید با پختن غذا آن را تلف نکنید.

 

شهر هزار رنگ ایران

5 نکته اساسی قبل از سفر

بزرگترین قلعه آجری ایران

 

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید.

تفریح یاب اولین، معتبرترین و محبوب‌ترین بستر تخفیف و خرید گروهی است که هدف آن تبدیل شدن به بزرگ‌ترین بستر تخفیف، تجارت و تبلیغات اینترنتی در ایران است.

حس خوب هیجان، مشتری مداری و وسواس در انتخاب شرکای تجاری است تا بتواند بر اساس آن‌ها خدمات با کیفیت، ارزان و مقرون به صرفه را در اختیار همه کاربران قرار دهد. ادامه …

چطور خوش بگذرونیم
چطور خوش بگذرونیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *