چطور خوش تیپ شویم

 
helpkade
چطور خوش تیپ شویم
چطور خوش تیپ شویم

همه‌ی ما به دنبال این هستیم که چگونه خوشتیپ باشیم . اگر شما هم به دنبال راه‌هایی برای خوش تیپ دیده شدن هستید با ما در این نوشتار همراه باشید تا ۱۶ گام را برای‌تان بگوییم که چطور خوش تیپ به نظر بیاییم.

در این نوشتار با سه بخش کلی نگرش‌، سبک‌ شخصیتی، و سبک پاکیزگی به این موضوع می‌پردازیم که چطور در یک نگاه خوش‌تیپ به نظر بیاییم. همه‌ی افراد دوست دارند در زندگی شخصی و مهم‌تر از آن در دنیای کسب و کارشان توسط دیگران با صفت “جذاب” شناخته شوند. اما از آن بیشتر دوست دارند با صفت “خوش‌تیپ” متمایز شوند. شما چطور می‌خواهید یک آدم خوش‌تیپ باشید؟

اعتماد به نفس داشته باشید. هیچ چیزی- نه استخوان‌بندی، نه مدل موها، و نه حتی کفش‌های آن‌چنانی – نمی‌توانند به شما در تراوش حس اعتماد به نفس کمک کنند. اعتماد به نفس را باید در وجودتان بارور کنید. گام‌های دو تا چهار می‌توانند در این راه به شما کمک کنند. فقط حواستان باشد که به خودتان اعتماد به نفس کاذب ندهید، اعتماد به نفس باید از درون شما نشات بگیرد.

مطلب مرتبط: شیک پوشی به روایت مدل بریتانیایی دیوید گندیچطور خوش تیپ شویم

صاف بایستید. قوز کردن نه تنها باعث می‌شود دچار مشکلات ناحیه‌ی کمر و پشت‌تان شوید بلکه نشان می‌دهد اعتماد به نفس کافی هم ندارید. به همین دلیل حسابی صاف بایستید.

لبخند بزنید. لبخند به شما ظاهر یک فرد خوشحال، با اعتماد به نفس، و پیشرو را می‌دهد. هم‌چنین لبخند شما را از داشتن ظاهر یک فرد خسته و ناامید محفوظ می‌دارد.

برای این‌که بدانیم چگونه خوشتیپ باشیم سعی کنید به چشم‌های دیگران خیره شوید. این کار مودبانه‌ای است که وقتی با دیگران صحبت می‌کنید به چشم‌هایشان نگاه کنید. به سایر قسمت‌های صورت‌شان خیره نشوید، ولی حفظ تماس چشمی خوب اعتماد به نفس و خاطرجمعی را نشان می‌دهد.

حسی از یک سبک و سلیقه را بنا نهید. لباس‌های شما و چگونگی پوشیدن آنها چیزهای زیادی در موردتان می‌گویند، و روی برداشت دیگران از شما تاثیر خواهند داشت. پوشیدن لباس‌هایی که سایز شما نیستند به دیگران این را می‌گویند که برای شما اهمیتی ندارد چطور خودتان را نشان دهید.

سبک ویژه به یک چیز خاصی که می‌پوشید بستگی ندارد، می‌توانید یک لباسی را به تن کنید که با آن راحت هستید، اما باید دقت کنید آن لباس برای وضعیت‌های غیررسمی، ورزشی، مدروز، یا سایر موقعیت‌ها مناسب است یا خیر.

مثلا اگر شما ۳۰ سالتان است و شبیه یک نوجوان ۱۵ ساله لباس پوشیده‌اید، نشان می‌دهد در حال تلاش برای بازیابی جوانی‌تان هستید و شبیه یک جوان ۱۵ ساله‌ی امروزی به نظر نمی‌آیید. این کاملا درست است- اگر مدل لباس پوشیدن‌تان هویت و شخصیت واقعی‌تان را به دیگران بازتاب ندهد، ممکن است از شما یک ظاهر مقلد و بی‌اعتنا به دیگران نشان دهد. و برای هیچ کس تصور این را نمی‌سازد که شما یک فرد خوش‌تیپ هستید.

به افرادی که از نظر شما خوش‌لباس هستند دقت کنید. هنگامی که شما در حال قدم‌زنی در یک فروشگاه یا خیابان هستید، به سر و وضع افرادی که مد روز و شیک لباس پوشیده‌اند توجه کنید. چه چیزی در نگاه اول توجه شما را جلب می‌کند؟

خانم‌ها اغلب به کفش‌ها توجه می‌کنند و نگاه می‌اندازند، وقت گذاشتن برای انتخاب، پوشیدن و حفظ یک جفت کفش راه خوبی برای تقویت برداشت مثبت از شما است.

مطلب مرتبط: ۱۰ گرانترین لباس جهان

یک مشاور خرید شخصی استخدام کنید. اگر شما به هیچ‌وجه حس مدشناسی ندارید و پول هم به اندازه‌ی کافی دارید، یک مشاور خرید شخصی می‌تواند یک گام خوب برایتان باشد. این افراد می‌توانند به شما برای شناسایی سبک و انتخاب لباس مناسب‌تان و هم‌چنین راهنمایی برای آنکه آن لباس را از کجا تهیه کنید، کمک‌تان کنند.

اما اگر شما پول کافی برای استخدام یک چنین فردی ندارید، می‌توانید از یکی از دوستان شیک‌پوش خود که اهل فروشگاه رفتن و خرید هم هست کمک بگیرید تا همراه شما باشد.

به توصیه‌ی دوستان‌تان گوش دهید، اما حواس‌تان باشد که با توجه به سلیقه‌ی شخصی آنان و سبک لباس پوشیدن آنان دست به انتخاب نزنید. اگر دیدید پیشنهادها و انتخاب‌های آنان اصلا با سلیقه و حس شما هماهنگ نیست، خودتان را مجبور به پذیرفتن پیشنهادهای‌شان نکنید. با یک تشکر برای وقتی که به شما اختصاص داده‌اند از آنها جدا شوید و با یک دوست دیگرتان که با سبک و سلیقه‌ی شما هم‌خوانی بیشتری دارد برای خرید همراه شوید.

لباس پوشیدن‌تان با یک امضای شخصی همراه باشد. یعنی سبک لباس شما همواره با یک نشانه‌ای که مخصوص شما است شناخته شود. این می‌تواند به شما در جلب توجه به سبک شخصی لباس‌پوشیدن‌تان کمک کند. مثلا استیو جابز را در نظر بگیرید. نشانه‌ی خاص لباس پوشیدن‌ او یک یقه‌اسکی مشکی یا سفید، شلوار جین آبی، و کفش‌های پیاده‌روی بود.

طلا و جواهر، مثلا یک حلقه‌ای که یک علامت تجاری دارد، یک گردنبند یا ساعت می‌تواند موثر و مفید باشد.

عطر و ادکلن. از ادوکلن‌های متوسط و معمولی یا رایحه‌هایی که هیچ شخص دیگری حاضر به استفاده از آنها نیست اجتناب کنید. رایحه‌ی عطر شما می‌تواند نقش یک شروع‌کننده‌ی عالی را در مکالمات بازی کند. هیچ‌وقت بیش از حد به خودتان عطر و ادوکلن نزنید.

درس‌های داشتن کلامی زیبا و دلنشین را فرابگیرید. همه‌ی ما می‌دانیم که چگونه صحبت کنیم، ولی باید قادر باشیم رک و صریح حرف بزنیم و در عین‌حال دلنشین و خوب هم باشیم و بدانیم که این موضوع می‌تواند برداشتی که از ما می‌شود را ارتقاء دهد.

دست‌ها و ناخن‌های‌تان را همیشه پاک و پاکیزه نگه دارید. دست‌های‌تان را به طور منظم بشویید. ناخن‌های‌تان باید عاری از گرد و خاک و کثیفی‌های روزمره باشد. حواس‌تان باشد که انگشتان‌تان جای سوختگی یا جویدن گوشه‌ی ناخن را نداشته باشند چرا که در این صورت یک ظاهر عصبی از شما به نمایش می‌گذارند.

یک زمانی را به مدل مو و شانه کردن آن اختصاص دهید. بیرون رفتن از منزل با موهایی آشفته که تازه از خواب بیدار شده‌اید حتی در مواقع بسیار نادر و استثنایی هم خوب نیست. موهای‌تان را همواره بشویید و مرتب شانه بزنید. البته اگر زمان کافی و تمایل دارید می‌توانید از یک کرم مو یا ژل نیز استفاده کنید ولی حواستان باشد که زیاده‌روی نکنید. این بر خوش‌تیپ شدن شما تأثیر می‌گذارد.

از پوست‌تان مراقبت کنید. بسیاری از افراد آب‌رسانی خوبی به پوست‌شان ندارند و با نامهربانی نسبت به پوست‌شان رفتار می‌کنند. سعی کنید سرتاسر صورت خود را به طور کامل بشویید، مخصوصا وقتی که یک فعالیت فیزیکی انجام داده‌اید. آقایان باید همواره مراقب باشند که روی صورت‌شان نشانی از زخم یا بریدگی تیغ نباشد. اگر صورت‌ شما جای جوش و آکنه دارد حتما در نخستین فرصت با یک متخصص پوست و زیبایی مشورت کنید و راه درمان مناسبی را بیابید.

مطلب مرتبط: ۱۰درمان خانگی برتر برای رفع چین و چروک پوست

دوش بگیرید. این کار را هر روز انجام دهید، چرا که هم باعث می‌شوید تمیز به نظر بیایید و هم رایحه‌ی خوبی از شما به مشام می‌رسد.

غذای سالم بخورید. غذای سالم خوردن به شما کمک می‌کند تا هم وزن‌تان را در حالت متعادلی نگه دارید و هم از بیماری‌ها دوری کنید، هم‌چنین باعث می‌شود خوش‌چهره به نظر بیایید و پرانرژی باشید.

خوب بخوابید. داشتن ۸ ساعت خواب در شبانه‌روز به طور شگفتی‌آوری در خوش‌چهره بودن شما موثر است، چرا که یک انرژی و سلامت را از شما به نمایش می‌گذارد. این هم یک راه عالی برای این‌که بدانیم چگونه خوشتیپ باشیم .

به طور منظم تمرینات ورزشی انجام دهید. بخشی زیادی از خوش‌تیپ بودن شما به هیکل و اندامتان برمی‌گردد. ورزش منظم نه تنها کمک می‌کند وضعیت ظاهری، اعتماد به نفس، و انرژی بهتری داشته باشید، بلکه باعث می‌شود اندروفین در خون شما ترشح شود که باعث ایجاد یک احساس خوشایندی در شما می‌شود و همین امر منجر می‌شود در نظر دیگران جذاب‌تر شوید.

منبع: لایف هک

 

برچسب ها lifehackلایف هکپریسا جعفریچطور خوش تیپ به نظر بیاییمچگونه خوشتیپ باشیم

خانم خوش تیپ و باوقار همیشه تمیز و مرتب لباس می پوشد، به اندازه آرایش می کند و عطر خاص می زند. رازهای خوش تیپی و جذابیت خانم های باوقار را بشناسید. برخی از خانم ها همیشه جذاب و خوش تیپ به نظر می رسند .

این افراد در لباس پوشیدن و ظاهر خود نکاتی را رعایت می کنند تا در هر موقعیتی شیک و با وقار باشند زیرا باوقار بودن باعث می شود زنانه، جذاب، و کامل بنظر آیند. اگر کنجکاو شده اید و می خواهید بدانید راز خوش تیپ و با وقار به نظر رسیدن این خانم ها چیست این بخش از دنیای مد نمناک را مطالعه فرمایید.

تمیز باشید

یکی از مهم ترین رازها برای خوش تیپ بودن رعایت بهداشت و تمیزی است . شما اگر تمیز و مرتب نباشید حتی اگر لباس برند نیز بپوشید ، خوش تیپ به نظر نمی رسید پس ابتدا بهداشت را تمرین کنید. همیشه در مواقع لزوم دوش بگیرید و موهایتان را تمیز نگه دارید. مسواک بزنید و برای اینکه بوی تازگی و طراوت بدهید ، دئودورانت استفاده کنید.چطور خوش تیپ شویم

مرتب باشید

مرتب بودن در خوش تیپ به نظر رسیدن شما بسیار تاثیر گذار است . پس قبل از بیرون رفتن موهایتان را شانه بزنید و ناخن های خود را همیشه تمیز و در اندازه متعادل نگه دارید. برای تمیز و مرتب بودن لازم است شما موهای زائد بدنتان اصلاح نمایید .

ابرو ها و صورتتان را تمیز نگه دارید

نحوه آرایش کردن شما بر روی دیگران تاثیر می گذارد . اگر لباس هایتان عالی و شیک باشد اما شما ابتدایی ترین کار آرایشی را که اصلاح موهای زائد صورت و تمیز بودن ابروهاست را انجام ندهید در نظر دیگران یک خانم نا مرتب جلوه خواهید کرد. حتی اگر نمی خواهید آرایش کنید اما حتما ابروها و صورتتان را تمیز نمایید.

بیش از حد آرایش نکنید

یک خانم خوش تیپ ، زیبایی طبیعی چهره خود را با آرایش های زیاد از بین نمی برد . او همیشه به اندازه آرایش می کند پس اگر می خواهید مثل خانم های جذاب آرایش نمایید ابتدا برای یکدست شدن پوستتان از کانسیلر، کرم پودر و یا پودر استفاده کنید.

ازخط چشم و ریمل بسیار کم استفاده نمایید . سایه چشم و رژ لبتان نیز باید رنگ های ملایمی مانند خاکستری یا قهوه ای داشته باشند اما در بعضی از مواقع مثل هنگام دعوت برای صرف عصرانه ، از رژ لب های پررنگ تر مانند قرمز روشن استفاده کنید .

به طریقه ایستادن ، نشستن و راه رفتنتان دقت نمایید

یکی از مشخصه های با وقار بودن طرز صحیح ایستادن و نشستن است . در بخش دنیای مد نمناک می خوانید که یک خانم با وقار برای اینکه در نظر دیگران لاغرتر و خوش اندام تر به نظر آید ، صاف و زیبا می ایستد و هنگام نشستن نیز هیچگاه قوز نمی کند . راه رفتن شما تاثیر زیادی در خوشتیپ به نظر آمدنتان می شود. خودتان تصور کنید که شل، کج و یله راه رفتن، تا چه حد می تواند باعث ایجاد منظره بدی در تیپ و استایل شما شود.

خوشبو باشید

اگر می خواهید دیگران تصویر خاصی از شما در ذهنشان داشته باشند ، حتما باید بوی خوبی بدهید . برای اینکه کسی بوی خوبی دهد لازم است که تمیز باشد واز یک عطر ملایم استفاده نماید . بهترین عطر و بوها برای خانم ها عطر گل یاس، رزو عنبر هستند.

موهایتان را صاف کنید

یکی از رازهای زیبایی و خوش تیپ بودن زنانی مانند آدری هپبورن، ورونیکا لیک و یا نیکول کیدمن داشتن موهای زیبا و صافمی باشد . اگر شما نیز می خواهید مانند این خانم ها زیبا و جذاب و با وقار به نظر برسید، مدل مویی را انتخاب کنید که بتواند موهای ابریشمی تان را به بهترین نحو نشان دهد و ویژگی ها و استایل لباس پوشیدن تان را به نمایش بگذارد.

لاک بزنید

سعی کنید ناخن هایتان را همیشه مرتب نگه دارید و ناخن های خود را مانیکور کنید . ناخن های خود را لاک بزنید و برای لاک زدن از همه رنگ ها حتی رنگ مشکی نیز استفاده نمایید . شما می توانید از انواع رنگ های لاک در مراسم مختلف استفاده نمایید و با وقار به نظر برسید . بهترین رنگ لاک برای ناخن ها، صورتی روشن، رنگ خود ناخن و یا فرنچ مانیکور هستند.

رنگ لباس تان را متناسب با فرم بدنتان انتخاب نمایید

طوری لباس بپوشید که خودتان احساس اعتماد به نفس داشته باشید . شما می توانید با توجه به اندامتان رنگ لباس خود را انتخاب کنید مثلا اگر اندام پری دارید و می خواهید لاغر به نظر برسید بهتر است از رنگ های تیره استفاده نمایید و یا اگر پایین تنه شما از بالا تنه تان بزرگ تر است شلوار و یا دامنی به رنگ تیره و تاپ و بلوزهایی به رنگ روشن انتخاب نمایید. همچنین اگر می خواهید در نظر دیگران جذاب به نظر آیید حتما لباس هایتان را با هم ست کنید و رنگ های مرتبط با یکدیگر بپوشید.

متناسب با موقعیت ها لباس بپوشید

لباس شما در موقعیت های متفاوت باید با هم فرق داشته باشد مثلا شما برای خوش تیپ به نظر رسیدن در مهمانی های رسمی باید رسمی لباس بپوشید و در مهمانی های دوستانه ، تیپ زیبا و غیر رسمی بزنید.

لباس های اندازه تن خود را انتخاب کنید

گران قیمت بودن لباس ها برای خوشتیپ شدن شما کافی نیست بلکه شما باید لباس هایی را انتخاب نمایید که اندازه تان باشند، نه کوچکتر و نه بزرگتر.

کفش تان باید تمیز و براق باشد

کفش ها بخش ناطق تیپ شما هستند زیرا اولین بخش از ظاهرتان که بیننده به آن سریعا توجه می کند کفش ها هستند پس برای کفش های تان خوب خرج کنید و کفش خوبی را انتخاب نمایید و همیشه سعی کنید کفش های تان تمیز باشند و از تمیزی برق بزنند.

لباس شب و روز را جدا کنید

لباس هایی که برای مهمانی شب و مهمانی های روز انتخاب می کنید باید متفاوت باشند. برای جذاب به نظر رسیدن در مهمانی شب لباس بلند و در مهمانی روز لباس کوتاه و ساده بپوشید.

اکسسوری اضافی استفاده نکنید

هیچ چیز به اندازه یک گردنبند بلند و طرح دار، نمی تواند باعث خوشتیپ شدن شما شود اما استفاده از اکسسوری های زیاد نیز تیپ شما را خراب و شلوغ نشان می دهد پس در پوشیدن اکسسوری ها نیز اعتدال را رعایت کنید.

ژاکت /
بلاگ ژاکت / آموزشی / چگونه خوشتیپ باشیم


تاریخ آخرین بروزرسانی 23:38 – 2020/10/01

چگونه خوش تیپ باشم : در این جا راز های خواهیم گفت که با دانست آنها دل هر بینده ای را بدست میاریدبا خواند این مطلب جواب این سولات را خواهید گرفت

بخشی از جواب : اولین ویژگی یک انسان خوشتیپ، یک هیکل زیباست ، 2) نظافت شخصی اوست و 3) لبخند اوست راز ها ادامه در مقاله نوشته شده است و همچنین به شرح هرکدام در مقاله موجود است

بخشی از جواب : اولین ویژگی یک خانوم خوشتیپ این است که این موارد را همراه خود دارند، یک پیراهن مشکی 2) کیف دستی شیک 3) کفش های عالی با پاشنه های بلند 4) عطری خوش بو 5) اعتماد به نفسادامه در مقاله نوشته شده است و همچنین شرح هرکدام در مقاله موجود استچطور خوش تیپ شویم

بخشی از جواب : اولین ویژگی یک بانویی خوشتیپ و باوقار تمیز بودن، 2) مرتب بودن، 3) بیش از حد آرایش نکردن، 4) خوش بو بودن، 5) لباس مناسبادامه در مقاله نوشته شده است و همچنین شرح هرکدام در مقاله موجود است

بخشی از جواب : اولین ویژگی یک مرد خوشتیپ اصلاح کردن روزانه ، دوم مرطوب بودن صورت ، سوم مو های جو گندمی و راز خوشتیپ بودن ، چهارم دندان هایی سفید ، پنچم …..ادامه در مقاله نوشته شده است و همچنین به شرح هرکدام در مقاله موجوداست

بخشی از جواب : اولین ویژگی یک مرد جوان خوشتیپ داشتن اعتماد به نفس هست چند نکته اعتماد به نفس لبخند برنید ، صاف بایستید،به چشم دیگران نگاه کنید،2) استایل خود را بهبود بدهید 3) روی صدا خود کار کنیدادامه در مقاله نوشته شده است و همچنین شرح هرکدام در مقاله موجود است

خب بدون مقدمه میرم برای گفتن راز های که می توانه جذابیت شما رو چندین برابر کنه پس با بلاگ ژاکت همراه باشید

دختران و پسران بسیاری روز خود را در فروشگاه بزرگ صرفه انتخاب و خرید محصولات متفاوت می‌کنند.فقط به خاطر یک دلیل آن هم خوشتیپ بودن هست متأسفانه در سال‌ها اخیر با افرادی مواجه می‌شوید که فقط خوشتیپ بود را در داشتن چندین نوع لباس گران‌قیمت می‌بینند.امروز من قصد دارم تا به شما نشان دهم خوشتیپ بود یک علم هست نه صرفا خرید های گران قیمت پس بیایید.شروع کنیم جواب دادن سوالات بیاید ابتدا به صورت چک لیست فقط آن ها را نام بریم و بعد هرکدام را توضیح بدهیم

شاید برایتان جالب باشد که بدانید نقش هیکل شما در دید دیگران مهم تر از اثر لباس هایتان هست اما چطور این موضوع بهتون ثابت کنیم شاید اگر این داد های آماری رو بنید راضی بشید (:ولی قبل از اون بهتر تجربه شخصی رو زبان فرد دیگی بشنوید که طی مصاحبه ای با تیم ما ثبت شده.{به دلیل حریم شخصی از بردن نام او معذور هستیم }

در یکی از پرسش نامه های ما که به صورت عمومی انجام شد.یکی از سولات آن این بود بیشترین جذابیت افراد از نظر شما به چه دلیلی است لطفا توضیح دهید لازم به ذکر هست این نظر توسط یک خانوم ثبت شده هست.جواب به این گونه بود : در نگاه اول بیشترین چیزی که توجه من رو جلب می کنه:بالاتنه ای یک مرد مورد توجه من هست.

به‌صورت روزانه مرطوب‌کننده استفاده کنید مرطوب‌کننده غذای پوست شما هستند. و ضمن متعادل ساختن ph پوست و التهاب‌های پوستی پس از اصلاح را کاهش می‌دهند.استفاده مستمر از مرطوب‌کننده یکی از کارهای ساده درعین‌حال تأثیرگذار برای شادابی پوست است.

خاطرتان هست که پدربزرگ ما چطور هرروز اصلاح می‌کردندو صورتی صاف و مرتب داشتند؟ اگر صورت شما بعد از اصلاح دستی کم از میدان با جنگ ندارد، باید سنت پدربزرگ‌ها را در پیش بگیرید. تیغ‌های جدید، بااینکه اصلاح کاملی را برایتان به ارمغان می‌آورند، اما باعث از بین رفتن چربی طبیعی تحت پوشش دهند.و درنتیجه ایجاد شکاف و بریدگی‌های ریز پوستی می‌شوند. اما راه‌حل چیست؟استفاده از خودتراش قدیمی درست مثل آنهایی که پدربزرگ‌های آن استفاده می‌کنند.

تابه‌حال فکر کرده‌اید چرا بعضی‌ها باوجود سن بالا، پوستی جوان و بدون چین‌وچروک دارند؟شاید با خودتان بگویید که اینها نتیجه عمل‌های جراحی و تزریق بوتاکس است؛ شاید درست باشد ولی فقط این نیست، یکی از عوامل اصلی چین‌وچروک پوست، نور آفتاب و اشعه‌ی ماوراءبنفش آن است که به‌سادگی قابل‌پیشگیری و مقابله است. اگر می‌خواهید از پیری زودرس و ابتلا به سرطان در امان بمانید، عادت کنید که روزانه از کرم ضد آفتاب استفاده کنید

دست‌های شما چه شکلی به نظر می‌آیند؟ نرم و تمیز هستند؟ هنگام دست دادن با افراد اولین تماس فیزیکی از طریق دست‌ها برقرار می‌شوند.بنابراین ترس‌های خود را به‌صورت مرتب با آب و صابون بشویید و از کرم‌های نرم‌کننده استفاده کنید. فراموش نکنید که ناخن‌های خود را کوتاه کنید و همواره زیرا آنها تمیز نگه‌دارید توجه داشته باشید. گاهی اوقات در طول روز ممکن است کفش‌های خود را دربیاورید و کاری نکنید که باعث ناراحتی دیگران شود شستشوی پاها و استفاده از جوراب‌های نور بهترین کاری است که می‌توانیم انجام دهید.

خیلی‌ها جرج کلونی را مرد جذاب و خوش‌تیپ می‌دانند. بدون شک موهای جوگندمی این بازیگر هالیوودی در جذابیت وی نقش مؤثری دارند درواقع این رنگ مو، آقایان را بسیار جذاب و خوشتیپ می‌کند. بعض یا به‌صورت ژنتیکی دارای موهای خاکستری هستند و برخی دیگر بارنگ کردن موهای خود را جوگندمی می‌کنند اگر شما جزو گروه دوم هستید برای داشتن موهای جذاب به‌صورت ماهانه آنها را کوتاه و رنگ کنید.توجه داشته باشید که موهای رنگ‌شده معمولاً خشک‌تر از حالت طبیعی است بنابراین از شامپوهای نرم‌کننده و حالت‌دهنده استفاده کنید.

برای داشتن پوستی زیبا و جوان استفاده از ماسک‌های صورت که از بهترین توصیه‌های است که می‌توان کرد. فرایند جوان‌سازی و مراقبت از پوست شامل پاک‌سازی، ماساژ و اسکراب (لایه‌برداری) است چه کرم‌ها و ژل‌های مخصوصی برای این کار وجود دارد توصیه می‌شود با توجه به نوع پوست خود و با نظر متخصص پوست یک بار در ماه به شکل ویژه‌ای از پوست خود مراقبت کنید.

چطور می‌توانید با دندان‌های زرد و قرار ملاقات بروید یا بی‌مهابا بخندید؟ داشتن دندان‌های سفید راز خوش‌تیپ بودن است که در زندگی حرفه‌ای هر فرد تأثیر زیادی دارد در کنار مسواک زدن مرتب و داشتن عادت‌های سالم زندگی بهترین راه برای داشتن دندان‌های بلیچینگ یا سفید کردن دندان‌ها هر ۶ ماه یک‌بار است.

بوی خوب دادن ساده‌ترین کاری است که می‌توانیم انجام دهیم بدن خود را با صابون‌های معطر شستشو دهید. لباس‌هایتان را مرتب تعویض کنید و به‌صورت روزانه از اسپری ضد عرق استفاده کنید یکی از عادت‌های افراد و خوش‌تیپ عطر زدن است بوی بدن و رایحه عطر شما، خاطره‌ای از شما در ذهن دیگران می‌سازد که همیشه یادآور شخصیت شماست.

توجه به پوست صورت آنها اهمیت دارد که بارها در این مطلب به آن اشاره کردیم اینکه صورت خود را چگونه بشویید کاملاً به نوع پوست شما بستگی دارد اگر بخش‌هایی از پوست شما دارای آکنه یا بافت چربی است توصیه می‌کنیم یک قسمت‌های دیگر صورت خود را بشویید و سپس به سراغ آن قسمت‌ها بروید برای داشتن پوست سالم و شفاف لایه‌برداری از پوست پست و فراموش نکنید.

شاید این مورد باید در اول لیست قرار می‌گرفت؟

زیرا اگر سایر موارد هم کاملاً انجام شود. با داشتن موهای مرتب و اصلاح‌شده به‌اندازه کافی آراسته به نظرخواهید رسید.ممکن است بگویید فرقی نمی‌کند کدام آرایشگاه بروید زیرا هر مدل مو که بگویید او کار خودش را انجام می‌دهد.به‌هرحال داشتن یک آرایشگر ثابت بهتر از تغییر مداوم آن است. زیرا آرایشگری که چند بار پیش او رفته‌اید سر شمارا می‌شناسد.و احتمالاً به زبان مشترکی رسیدید و همیشه مدل موی ثابتی را بر را بر روی سر مبارک پیاده می‌کند.

خیلی ناقصه ولی خب جالب بود من واقعا منتظر نسخه کامل شده این مطلب هستم چون تا اینجا خیلی کمک به من کرده عالی بود ممنون از شما امیدوارم سریع تر کامل بشه ممنون میشم اگه کاملش کردید به بنده ایمیل بزنید تا بیام مطالعه اش کنم ممنون از شما روز خوش

خیلی عالی بود ممنون بابت این مقاله خوب

چگونه خوشتیپ و جذاب باشیم پسرانه : در ادامه به مباحث مهمی در این ارتباط باشما در میان میگذاریم پس با ما همراه باشید ۱۳

آموزش های تاکردن لباس با فیلم (آپدیت مرداد ماه 99)  چهار ویدیو آموزش برتر درباره ی تا کردن لباس تاکردن لباس : آموزش تاکردن لباس

همه‌ی مابه دنبال این هستیم که چگونه خوشتیپ باشیم برای همین تمام راز های چطور خوشتیپ بودن را در اینجا برایتان نوشتیم اگرمی خواهید خوشتیپ باشید وارد شوید

کدام تیپ های مردانه زنان را جذب می کنند؟ باهم بحث می کنیم درباره : درست هست که خانوم های به جزییات توجه خیلی زیاد

فروشگاه ژاکت

عضویت خبرنامه

ژاکت را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

استفاده از مطالب بلاگ ژاکت فقط برای مقاصد غیرتجاری و باذکر منبع بلامانع است.کلیه حقوق سایت متعلق به فروشگاه ژاکت می باشد

تازه ترین مقالات

درانتخاب همسرآینده‌تان دچارتردید شده‌اید؟


این ست نوزادی رو برای یلدا باتخفیف بخر

 

چگونه خوش تیپ باشیم؟

 

چطور خوش تیپ شویم

اولین ویژگی یک انسان خوشتیپ، یک هیکل زیباست، نظافت شخصی اوست و لبخند اوست راز ها ادامه در مقاله نوشته شده است و همچنین به شرح هرکدام در مقاله موجود است

 

مهمترین نکته برای خوشتیپ بودن این است که خوش اندام باشید. با لباس هایی که انتخاب می کنید می توانید خود را چاق، لاغر، قدبلند و یا قد کوتاه نشان دهید. مثلا اگر اندام گلابی شکل دارید باید لباس هایی با رنگ های تیره برای پایین تنه تان انتخاب کنید.

 

هرچیزی که مد شد شما مجبور نیستید آن را امتحان کنید، ابتدا باید فرم اندام و سبک استایل تان را در نظر بگیرید. اگر مثلا مانتو بلند مد شده و شما می دانید که این سبک مانتو به شما نمی آید پس بهتر است مد را بیخیال شوید و چیزی که به فرم اندام تان بیشتر می آید را بپوشید.

 

اولین ویژگی یک خانوم خوشتیپ این است که این موارد را همراه خود دارند، یک لباس ساده و تمیز، کیف دستی شیک، کفش های تمیز با پاشنه های بلند، خوش بو بودن، داشتن اعتماد به نفس.

 

اولین ویژگی یک مرد خوشتیپ اصلاح کردن روزانه، مرطوب بودن صورت و راز خوشتیپ بودن، دندان هایی سفید و … می باشد.

 

گزینه ی اول برای خوش تیپی آقایان، پوشیدن لباس مناسب در موقعیت و مکان خود، پوشیدن لباس مرتب و اتو کشیده است، صورت اصلاح شده و مرتب داشته باشید، موهای کوتاه کرده و شانه شده داشته باشید، خوشبو باشید، کفش های مرتب و واکس خورده داشته باشید.

 

خوش تیپی آقایان

 

لباس شما در موقعیت های متفاوت باید با هم فرق داشته باشد مثلا شما برای خوش تیپ به نظر رسیدن در مهمانی های رسمی باید رسمی لباس بپوشید و در مهمانی های دوستانه، تیپ زیبا و غیر رسمی بزنید.

 

گران قیمت بودن لباس ها برای خوشتیپ شدن شما کافی نیست بلکه شما باید لباس هایی را انتخاب کنید که اندازه تان باشند، نه کوچکتر و نه بزرگتر.

 

یکی از مهم ترین رازها برای خوش تیپ بودن رعایت بهداشت و تمیزی است . شما اگر تمیز و مرتب نباشید حتی اگر لباس برند هم بپوشید، خوش تیپ به نظر نمی رسید پس ابتدا بهداشت را رعایت کنید. همیشه در مواقع لزوم دوش بگیرید و موهایتان را تمیز نگه دارید. مسواک بزنید و برای اینکه بوی تازگی و طراوت بدهید، دئودورانت استفاده کنید.

 

رازهای خوش تیپی

 

مرتب بودن در خوش تیپ به نظر رسیدن شما بسیار تاثیر گذار است. پس قبل از بیرون رفتن موهایتان را شانه بزنید و ناخن های خود را همیشه تمیز و در اندازه متعادل نگه دارید. برای تمیز و مرتب بودن لازم است شما موهای زائد بدنتان اصلاح نمایید.

 

کفش ها بخش ناطق تیپ شما هستند زیرا اولین بخش از ظاهرتان که بیننده به آن سریعا توجه می کند کفش ها هستند پس برای کفش های تان خوب خرج کنید و کفش خوبی را انتخاب نمایید و همیشه سعی کنید کفش های تان تمیز باشند و از تمیزی برق بزنند.

 

برای خوشتپی خانم ها و آقایان از اکسسوری های مناسب و ست با لباس هایتان استفاده کنید. هرگز از اکسسوری های شلوغ و ناهماهنگ با لباس تان استفاده نکنید.

 

خانم ها هنگام بیرون رفتن از خانه حتما از کرم ضدآفتاب استفاده کنند. برای خوشتیپی هرگز از آرایش زیاد و غلیظ استفاده نکنید.

 

رازهای خوش تیپی خانم ها

 

برای خوش تیپ بودن همیشه از لباس و کیف و کفش و اکسسوری های ست استفاده کنید. تا خوش تیپ تر و جذاب تر به نظر برسید.

 

علاوه بر موارد بالا برای اینکه خوش تیپ تر به نظر برسید صاف بایستید و یا بشینید و با اعتماد نفس باشید.چطور خوش تیپ شویم

 

هرگز لباس چروک به تن نکنید.

 

گردآوری: بخش مد بیتوته

 

در جستجوی مد


بهترین راه بهبود کیفیت هوا در خانه


اصلاح طرح لبخند و زیبایی دندان


جدیدترین مدلهای طرح برجسته فرش


فروشگاه سیسمونی آنلاین


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!

انواع گن وفرم دهنده بدن اورجینال و باکیفیت


به تماشای کیفیتی بی حاشیه!

مشاهده تمامی مدلهای لوازم خانگی اسنوا/قیمت


اسلایس براونی آلبالو

خرید اینترنتی تلویزیون،یخچال و… از بانه


لاغری موضعی با لیزر


میخوای از همیشه زیباتر باشی؟


اصلاح طرح لبخند با کمک ارتودنسی


لازم نیست برای تهیه ماست کلی زحمت بکشی

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021


۱۱ شهریور ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۳۰


توسط محمد رضا اهوارکی

اینکه می‌گوییم خانم های خوشتیپ این عادت ها را دارند به این معنی نیست که بعد از اینکه خوشتیپی را تجربه کرده‌اند این عادت‌ها را در زندگیشان قرار داده‌اند، بلکه این عادت‌ها موجب خوشتیپی همیشگی آنها شده است. در این زمینه مقاله ای تهیه کرده‌ایم و شما را با این عادات آشنا می‌کنیم. با ما همراه باشید تا ۱۵ عادت خانم های خوشتیپ به شما معرفی کنیم.

مطالب مرتبط:

چطور خوش تیپ شویم

۱- انتخاب لباس عروس با توجه به فرم بدن

۲- ۵ لباس ضروری در کمد لباس هر خانم شیک پوش

۳- اصول انتخاب لباس مجلسی با توجه به فرم بدن

این کار به شما هم آرامش کافی و هم وقت کافی برای در نظر گرفتن لباس های مناسب را می دهد.

خانم های خوشتیپ

خودتان باید دست به کار شوید و قبل از اینکه دیر شود و صدای همه دربیاید برای میهمانی‌ها و مجالس آماده شوید. با این کار استرس خود را به طرز قابل توجهی کاسته‌اید.

ست لباس زنانه

لباس زیر ها از همه لباس های رویی که دیگران می بینند مهم تر هستند. سینه بندها و لباس زیر را از جنس‌های ابریشمی و سبک و نرم انتخاب کنید تا در آن‌ها راحت باشید. این خود یکی از مهم ترین ویژگی‌های خانم های خوشتیپ است.

یکی از روش‌هایی که به راحتی می‌توانید تیپ خود را ارتقا دهید و به جمع خانم های خوشتیپ بپیوندید این است که خیلی ساده از افرادی که شیک پوش بوده و شما علاقه دارید شبیه به آن‌ها شوید لباس بپوشید.

مدل لباس زنانه

لباس هایی که می‌پوشید باید با آب و هوا سازگاری داشته باشند تا در دید دیگران مسخره جلوه نکنند. این یکی از اصول خوشتیپ بودن است. بنابراین هرگز در تابستان لباس‌های جین و ضخیم و همچنین نایلونی نپوشید و به عکس در زمستان به فکر استفاده از لباس‌های پشمی باشید.

خانم های شیک پوش

در مجالس رسمی باید رسمی بپوشید و در مهمانی های دوستانه سعی کنید تا تیپ فوق العاده و در عین حال غیر رسمی خودتان را داشته باشید.

خانم های خوشتیپ

مهمترین رکنی که همیشه در مقاله‌های سایت چی بپوشم هم به آن اشاره می‌شود اندازه بودن و فیت بودن لباس‌هاست. لباس‌های شل و ول و یا خیلی تنگ هیچ وقت شما را آنطور که باید خوشتیپ جلوه نمی‌دهند.

لباس مجلسی زنانه

همیشه سعی کنید یک لباس یا یک اکسسوری گران قیمت را در تیپ خودتان بگنجانید. این آیتم می تواند به عنوان هسته تیپ شما عمل کند و آن را زیباتر جلوه دهد.

مدل لباس زنانه

حتما از خودتان بپرسید که الان چه اکسسوری خاصی مورد نیاز است. آیا باید جواهرات لاکچری داشته باشم؟ یا نه جواهرات و زیورآلات ساده هم می‌توانم انتخاب کنم؟ یا اصلا به سراغ انتخاب شال و روسری مناسب بروم؟ این مورد نیز از تکنیک‌های خانم های خوشتیپ است، که باید رعایت کنید.

خانم های خوشتیپ

این کار موجب چروک شدن و خراب شدن زودتر لباس ها می شود. البته در چی بپوشم به نکاتی اشاره کرده‌ایم که خیلی ساده و بدون نیاز به اتو چروک لباس را از بین ببرید.

بر اساس نوع لباس باید بدانید که آن را تا کنید یا آویزان کنید. شلوارها و لباس های مجلسی را آویزان کنید و سویشرت ها و آیتم ها پشمی را تا کنید و در کشو قرار دهید. خانم های شیک پوش همگی از یک اصل مهم پیروی می‌کنند و آن نظم در کمد لباس است.

انتخاب کفش پاشنه بلند و همچنین یک جفت کتانی مناسب همگی به این بستگی دارد که چه زمانی و در چه مکانی می‌خواهید آن‌ها را بپوشید. اساسا پوشیدن کفش پاشنه بلند در محل کار و کفش تخت زنانه در مهمانی انتخاب صحیحی نخواهد بود.

قبل از خشک شویی حتما لباس‌ها را بر اساس جنس آنها تفکیک کنید. حواستان به لکه های ریز چای یا قهوه باشد و سریعا نسبت به برطرف کردن آن اقدام کنید.چطور خوش تیپ شویم

مدل لباس مجلسی

همیشه لوازمی که در ترمیم و از بین بردن لکه های لباس شما کمک حالتان هستند را به همراه داشته باشید. یک نخ و سوزن برای دوختن پارگی‌های جزیی و گیره و چسب و  از این قبیل موارد که شما را در مواقع اورژانسی کمک کند.

مدل لباس شب

سعی کنید همیشه با اعتماد به نفس کامل تیپ و استیل خودتان را داشته باشید و هیچ وقت به دنبال تقلید کردن از مد نباشید. سعی کنید آیتم های خاص را در هر زمانی انتخاب کنید.

لباس زنانه

۱- عطر را هرگز فراموش نکنید: همیشه سعی کنید لباس‌های خود را تمیز و خوشبو نگه دارید. عطر و رایحه دیدنی نیستند ولی به اندازه رنگ لباس‌ها می‌توانند روی اطرافیان شما تاثیر بگذارند.

ست لباس زنانه

۲- لباس طرح دار نپوشید: طرح‌های شلوغ باعث می‌شوند لباس شما خیلی زودتر قدیمی به نظر برسد. چون این طرح‌ها معمولا برای یک فصل یا حداکثر یک سال مد خواهند بود. سعی کنید لباس‌هایتان را عمری انتخاب کنید نه برای چند ماه!

لباس زنانه شیک

۳- رنگ‌های خنثی بپوشید: این مسئله که کدام رنگ‌ها مد روز هستند و کدام رنگ‌ها نامناسب هستند بستگی زیادی به زمان و مکان دارد. برای مثال، به لباس‌های قدیمی مادرتان نگاهی بیاندازید. برای اینکه همیشه زیبا به نظر برسید باید استایلی را انتخاب کنید که وابسته به زمان و دوره خاصی نباشد. و این تنها با انتخاب رنگهای تیره و یا خنثی محقق خواهد شد.

ست لباس کرم

۴- به یک خیاط معتبر مراجعه کنید: شاید راز خوش استایل بودن ستاره‌های مد همین باشد. گویی لباس برای تن آنها دوخته شده است. اکثر این افراد از استایلیست‌های شخصی استفاده می‌کنند و لباس‌های خود را به خیاط سفارش می‌دهند. شاید سفارش لباس به خیاط از خرید آماده لباس هم ارزان‌تر و به صرفه‌تر باشد.

۵- آرایش ساده و کم را فراموش نکنید: استفاده از یک رژ لب خوشرنگ می‌تواند چهره شما را به کلی تغییر دهد. البته اشتباهی که اکثر خانم‌ها آن را مرتکب می‌شوند این است که زیاد آرایش می‌کنند که این یک غلط بزرگ است.

محبوبترین مطالب

مطالب مرتبط

©چی بپوشم / بازنشر مطالب تنها با کسب اجازه کتبی و پرداخت هزینه بابت هر مطلب و همچنین ذکر منبع و لینک مستقیم به همان مطلب مجاز است

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

برترین‌ها: لباس هایتان آن تاثیری که می‌خواهید روی دیگران نمی‌گذارند؟ گاهی وقت‌ها اطرافیان‌تان یک طوری ظاهرتان را برانداز می‌کنند که خوش‌تان نمی‌آید؟ نمی‌دانید چه مدل لباس‌هایی به شما می‌آید و مشکل کجاست؟ پیشنهادات و نکات این شماره ما را از دست ندهید. از انتخاب کفش گرفته تا هماهنگی کت و شلوار برای‌تان یک دنیا نکته تازه مطرح کرده‌ایم. مطمئن باشید با خواندن و رعایت‌کردن این موارد تاثیر ظاهر شما عوض می‌شود، هم در ذهن خودتان و هم برای دیگران. به دنیای مردان خوش پوش خوش آمدید!

به لباس‌های روزانه اهمیت بدهید

پوشش روزمره خیلی مهم است. بعضی‌ها فکر می‌کنند، چون اسم روزمره به این لباس‌ها داده می‌شود نباید توجه زیادی به آن‌ها کرد. دقیقا برعکس است؛ روزمره یعنی یک بخش خیلی مهم از زندگی. پس برای انتخاب لباس‌های‌تان وقت بگذارید. برای ایجاد یک تغییر خوب از تی‌شرت‌های رنگی استفاده کنید. اگر نوجوان شما اهل برند و به قول خودشان مارک بازی است، یادتان باشد برند‌هایی را به او معرفی کنید که تنوع رنگی در آن‌ها وجود دارد. البته بهتر است طوری رفتار کنید که در ذهن آن‌ها رنگی و متناسب بودن بر برند بودن، ارجحیت پیدا کند.چطور خوش تیپ شویم

نوجوان ساده؛ نوجوان خوش پوش

نوجوان هستید و می‌خواهید خیلی خوش تیپ به‌نظر بیایید؟ قبول. خوش تیپ باشید، اما در ظاهرتان اغراق نکنید. خیلی از پسر‌های نوجوان دوست دارند مثل آدم‌های مشهور به‌نظر بیایند. آن‌ها سعی می‌کنند ظاهرشان را هم شبیه آدم‌های خاص بکنند. بزرگ‌ترها! به آن‌ها یاد بدهید، برای متفاوت بودن نیازی نیست که خودشان را عجیب و غریب درست بکنند.

اگر قرار است خیلی تغییر بکنند نهایتا از ۳ رنگ متفاوت در پوشش شان استفاده کنند و نه بیشتر. نکته دیگر راجع به ساعت آن‌هاست. استفاده از ساعت‌های خیلی بزرگ که به طبع خیلی جلب توجه می‌کنند و حتی بیشتر از این که توجه دیگران را به آن‌ها جلب بکند باعث تعجب‌شان خواهد شد.

جذب واکنش‌های واقعی

دنبال واکنش‌های واقعی باشید، خیلی‌ها نظر واقعی‌شان را راجع به ظاهرتان نمی‌گویند. خیلی‌ها مخفی‌اش می‌کنند، بعضی‌ها هم برای خوشایندی شما از تیپی که ممکن است به‌نظرشان مزخرف بیاید، تعریف می‌کنند. دنبال آدم‌هایی باشید که با شما صادق هستند یا این که خیلی رک از آن‌ها خواهش کنید نظر واقعی‌شان را به شما بگویند.

از آرایشگرتان بخواهید نظرش را در مورد مدل مویی که پسندیده‌اید بگوید. ممکن است قبل از کوتاه کردن موهای‌تان بفهمید این مدل نه تنها به شما نمی‌آید بلکه چهره‌تان را زشت می‌کند. پس به‌دنبال نظرات واقعی باشید، فرقی نمی‌کند از چه کسی. یک تلنگر از یک دوست، یکی از اعضای فامیل یا یکی از همکاران می‌تواند شما را از خطر بدپوشی نجات بدهد.

اگر دوستان تان با شما رک نیستند به سراغ اینترنت بروید. ببینید تیپ کلی تان به کدام یک از بازیگران یا مشاهیر خوش پوش نزدیک‌تر است. پس همان طوری لباس بپوشید.

تی‌شرت تبلیغاتی ممنوع!

وقتی یک تی‌شرت با یک لوگوی بزرگ تبلیغاتی می‌پوشید شبیه یک بیلبورد تبلیغاتی متحرک به‌نظر می‌رسید! دور اینگونه تی‌شرت‌ها را خط بکشید. در عوض به‌دنبال تی‌شرت‌های کلاسیک با یقه‌های هفت بروید یا تی‌شرت‌هایی با طرح‌های زیبای هنری. این روز‌ها لباس‌هایی با خطوط فارسی گزینه‌های زیبا و با اصالتی هستند که می‌توانند حال‌و‌هوای تازه‌ای به تیپ شما ببخشند.

لباس‌هایی نه تنگ و نه گشاد

بهترین پیشرفتی که می‌توانید برای ظاهرتان ایجاد کنید داشتن یک انتخاب هوشمندانه و با دقت است، انتخاب لباس‌هایی که کاملا اندازه‌تان هستند.

بیشتر آقایان، به‌خصوص آقا پسرها، لباس‌هایی می‌پوشند که برای‌شان گشاد یا حتی خیلی گشاد هستند! مطمئن شوید که لباس‌تان درست هم سایز خود شماست و نه خیلی تنگ و نه خیلی گشاد باشد. لباس‌های خیلی گشاد یا خیلی تنگ تبدیل به یک بیماری مسری شده‌اند! مراقب باشید!

به فروشنده‌ها اعتماد نکنید

هیچ وقت تنها به خرید نروید زیرا به حرف فروشنده‌ها نمی‌شود اعتماد کرد. بیشتر آن‌ها خیلی کاری ندارند که این لباس به شما می‌آید یا نه. آن‌ها به فکر فروش و سود خودشان هستند، شما هم به فکر سود خودتان باشید. یکی از دوستان خوش‌پوش و مورد اعتمادتان را با خودتان به خرید ببرید؛ کسی که مطمئن هستید با استفاده از نظراتش می‌توانید خوش‌پوش باشید.

همیشه دقت کنید

در نهایت باید بگویم نگران نباشید! حتی اگر در مورد پوشش‌تان اشتباه هم بکنید زمین هم‌چنان به گردش خودش ادامه خواهد داد. از خانه بیرون بروید، به فروشگاه‌های خوب سر بزنید، با آدم‌های خوش تیپ ارتباط برقرار کرده و به ظاهرشان توجه کنید، اما دقت کنید، ببینید آیا مدل مویی که آن را روی سر فلان آقا دوست دارید به شما هم همان‌قدر می‌آید؟

بستن شال‌گردن که فلان دوست‌تان را خیلی خوش تیپ کرده برای گردن شما مناسب است یا این که گردن کوتاهی دارید و نباید از شال گردن استفاده کنید. همه چیز را با هم در نظر بگیرید و مطمئن باشید هر چقدر به خوش‌پوشی‌تان اهمیت بدهید به‌خودتان اهمیت داده‌اید.

یا تمام رسمی یا تمام اسپرت

لباس‌هایی که بالا تنه را می‌پوشانند باید با لباس‌هایی که پایین بدن را می‌پوشانند هماهنگی داشته باشند. جالب نیست یک پسر نوجوان یک سوئی‌شرت گشاد و اسپرت را با یک شلوار پارچه‌ای هماهنگ کند یا یک بالا تنه کاملا رسمی را با یک شلوار جین همراه کند. اگر قرار است لباس اسپرت بپوشید سعی کنید تمام ظاهر شما اسپرت باشد. اگر هم قرار است، یک ظاهر رسمی را انتخاب کنید، از پیراهن و کت‌تان گرفته تا شلوار باید کاملا رسمی باشد.

کفش تمیز و براق

برای کفش‌های‌تان خوب خرج کنید و خوب هم وقت بگذارید. کفش‌ها بخش ناطق تیپ شما هستند! بله، آن‌ها به راحتی با بیننده حرف می‌زنند و معمولا اولین بخش ظاهر شما هستند که به‌خصوص خانم‌ها به آن توجه می‌کنند. پس سعی کنید کفش‌های‌تان همیشه تمیز باشند و از تمیزی برق بزنند. آن‌ها را به موقع واکس بزنید. حتی اگر بهترین لباس‌ها را پوشیده باشید و همه لباس‌های‌تان تمیز و اتو کشیده باشند، یک کفش کثیف می‌تواند به راحتی آب خوردن همه این‌ها را از بین ببرد. حیف است که برای یک واکس ۵ دقیقه‌ای کل ظاهرتان را زیر سوال ببرید، پس حواس‌تان حسابی به کفش‌ها جمع باشد.

صندل و جوراب نپوشید

آقایان! صندل‌ها درست مثل کفش‌ها نشان‌دهنده سلیقه شما هستند، اما لازم است یک نکته را همیشه درنظر داشته باشید، صندل شما حتی اگر زیباترین و آراسته‌ترین مدل بین مدل‌های ارائه شده سال باشد پوشیدن آن به همراه جوراب می‌تواند همه چیز را تنها ظرف مدت چند ثانیه خراب کند! پوشیدن جوراب فقط مخصوص کفش‌هایی است که جلو بسته بود. یا این که مخصوص ورزش هستند. در غیر این صورت پوشیدن جوراب به همراه صندل‌تان یکی از فجایع دنیای مد به حساب می‌آید. هیچ کس دلش نمی‌خواهد زیر آن صندل‌های آراسته جورابی را ببیند که احتمالا به خاطر جلوباز بودن کفش کثیف هم شده؛ باور کنید.

لباس‌هایی بخرید که دوست‌شان دارید

به حراج‌های آخر فصل اعتماد نکنید. خیلی از افراد وقتی می‌بینند فروشگاهی حراج گذاشته بدون این که واقعا به چیزی احتیاج داشته باشند وارد می‌شوند و یک دفعه می‌بینی با چند کیسه لباس بیرون می‌آیند. این اتفاق در مورد حراج برند‌ها هم اتفاق می‌افتد. آقایان! چیزی را صرفا به این دلیل که مارک‌دار است و ارزان شده، نخرید. لباس‌هایی را بخرید که دوست‌شان دارید و می‌دانید که آن‌ها را می‌پوشید، نه این که نرسیده به خانه پشیمانی سراغ‌تان بیاید. درنظر داشتن این نکته شما را از خرج کردن یک عالم هزینه غیر‌ضروری نجات می‌دهد. باور کنید!

کیفیت به جای مارک

برند باز‌ها موقع خرید یک سوال ساده را مرتب از خودشان بپرسند: «اگر مارک این برند روی این لباس نبود، آن را می‌خریدم؟» واقعیت این است که خیلی‌ها فقط به‌خاطر مارک یک لباس سراغش می‌روند. شکی نیست که خیلی از برند‌ها جنس‌های با کیفیت و مرغوبی دارند، اما خیلی‌های‌شان هم صرفا اسم و رسمی به هم زده‌اند. دنبال مارک‌ها نباشید. به‌دنبال پارچه‌های مرغوب باشید که به حفظ سلامت تان هم کمک می‌کنند. ببینید آیا واقعا مدل و طراحی آن لباس را دوست دارید. اگر پاسخ شما منفی است همان لحظه فروشگاه را ترک کنید.

برای ظاهرتان وقت بگذارید

برای ظاهرتان زمان و پول بیشتری را صرف کنید. لباس‌های شما وسیله ارتباطی شما با جهان خارج است. لباس‌های‌تان نشان‌دهنده شخصیت و طرز فکرتان هستند. پس هیچ عیبی ندارد اگر برای‌شان پول خوبی خرج کنید و وقت زیادی بگذارید. مرتب ظاهرتان را چک کنید. ببینید کدام لباس‌ها را با هم بپوشید بهتر است. همان‌قدر که به تحصیلات، روابط و شغل‌تان اهمیت می‌دهید، به پوشش‌تان هم اهمیت بدهید. پوشش بد می‌تواند موقعیت‌های زیادی را از شما بگیرد. بر عکس، یک ظاهر آراسته و زیبا می‌تواند موقعیت‌های زیادی را در اختیارتان بگذارد، پس هیچ‌وقت قدرت پوشاک را دست‌کم نگیرید.

خوش تیپ‌تر از رئیس؛ هرگز!

یک پله عقب‌تر باشید؛ همیشه درنظر داشته باشید که کجا مهمان هستید و میزبان‌تان چه کسی است. اگر همیشه حوا‌س‌تان به موقعیت باشد، می‌توانید بهترین لباس‌ها را برای پوشیدن در آن موقعیت انتخاب کنید. یادتان باشد اگر نمی‌دانید قرار است با چه جور آدم‌هایی مواجه شوید، بهتر است کمی رسمی‌تر باشید، مثلا از یک کت ساده روی لباس‌تان استفاده کنید و در نهایت یک نکته را به یاد داشته باشید که احتمالا می‌تواند نجات‌تان بدهد؛ همیشه از افراد مافوق‌تان یک پله عقب‌تر باشد. مثلا اگر برای مصاحبه کاری می‌روید بهتر از رئیس‌تان لباس نپوشید! از ما گفتن بود!

جزئیات ساده، اما تاثیر‌گذار

چطور خوش تیپ شویم

هیچ‌وقت قدرت جزئیات را دست‌کم نگیرید. هماهنگی کل ظاهرتان به کنار، جزئیات هم به همان اندازه مهم هستند. جزئیات می‌توانند نشان‌دهنده ویژگی‌های خاص شخصیتی شما باشند. جالب است که این موارد جزئی اغلب تنوع بالایی دارند. یک دستمال گردن زیبا یا یک دکمه سر دست زیبا می‌تواند حسابی حال و هوای ظاهرتان را عوض کند و خوش‌سلیقگی شما را به همه نشان بدهد. یادتان باشد جزئیات از اولین مواردی هستند که در ظاهرتان مورد‌توجه قرار می‌گیرند، پس اولین کسی باشید که به آن‌ها خوب توجه می‌کند.

مو‌های همیشه کوتاه

مو‌ها بیشترین تاثیر را روی چهره افراد می‌گذارند. سعی کنید همیشه موهای‌تان را کوتاه و مرتب نگه دارید؛ مو‌های کوتاه به چهره شما نظم و انضباط می‌دهد. به‌خصوص این‌که سعی کنید همیشه مو‌های پشت گردن‌تان را اصلاح کنید، چون تصویر ناخوشایندی را برای بیننده ایجاد می‌کنند. برای گرفتن وقت آرایشگاه هیچ‌وقت تنبلی نکنید. این که هر چند وقت یک‌بار به آرایشگاه بروید به سرعت رشد موهای‌تان بستگی دارد اندازه موهای‌تان هر چقدر که هست قبل از این که قیافه‌تان را نامرتب کند کوتاهش کنید.

شلوار‌های مناسب

شلوار‌های پارچه‌ای گزینه‌های مناسبی برای تیپ‌های مردانه هستند، اما حوا‌س‌تان به قد شلوار باشد. اگر قد این شلوار‌ها خیلی بلند باشد یا چند سانتی متری بالای کفش قرار بگیرد یکی از بدترین ظاهر‌های ممکن را برای‌تان ایجاد خواهد کرد. این نکته در مورد شلوار‌های جین هم صدق می‌کند. شلواری که پشتش ریش ریش شده، آن هم از بس که بلند است و روی زمین کشیده می‌شود اصلا زیبا نیست.

شال‌گردن رسمی

برای موقعیت‌های رسمی شال و دستمال‌گردن‌های آراسته گزینه‌هایی هستند که ظاهر شما را از این رو به آن رو می‌کنند به‌شرطی که گردن شما بلند و کشیده باشد. برای آدم‌هایی که غبغب دارند و گردن‌شان کوتاه است استفاده از دستمال گردن به هیچ وجه توصیه نمی‌شود، چون گردن‌شان را بیشتر از آنچه واقعا هست، کوتاه نشان می‌دهد.

خوش‌بو باشید

هیچ‌چیزی به اندازه یک ادکلن خوش‌بو نمی‌تواند تیپ یک مرد را کامل کند. عطر‌ها معمولا برای شخصیت‌های مختلف ساخته می‌شوند. یک عطر می‌تواند تداعی‌کننده اعتماد به نفس باشد و عطر دیگر تداعی‌کننده اجتماعی بودن. با توجه به شخصیت‌تان سراغ عطر‌ها بروید. برای عطرهای‌تان خوب خرج کنید. بعضی از عطر‌ها بعد از چند ساعت بوی‌شان از بین می‌رود و از آن بدتر بعضی‌های‌شان بدبو می‌شوند. عطرهای‌تان را از فروشگاه‌های شناخته شده بخرید و به‌دنبال آن‌هایی باشید که امتحان‌شان را پس داده‌اند.

چطور خوش تیپ شویم
چطور خوش تیپ شویم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *