چطور در جی تی ای 5 خانه بخریم

 
helpkade
چطور در جی تی ای 5 خانه بخریم
چطور در جی تی ای 5 خانه بخریم

برای استراحت از آشوب لس سانتوس

ویجیاتو >> اخبار و مقالات >> چگونه در GTA Online خانه و ملک بخریم؟

چطور در جی تی ای 5 خانه بخریم

GTA Online و شهر لس سانتوس پر از آشوب و بازیکنان آر پی جی به دست هستند و منطقی است که به دنبال مکانی برای فرار از آن‌ها باشید. در خانه‌ها نه تنها می‌توانید لباس خود را عوض و کمی استراحت کنید، بلکه فضایی هم برای ذخیره تمام وسایل نقلیه خود در اختیار خواهید داشت.

بسته به مقدار پولی که می‌خواهید خرج کنید، می‌توانید کلبه‌ای در تپه‌های اطراف و یا یک واحد در آپارتمانی گران‌قیمت در قلب شهر خریداری کنید. سلیقه‌تان هر چه باشد، در این سری راهنمای GTA V هر آن چه که برای خرید خانه نیاز دارید را توضیح خواهیم داد.

روش اصلی خرید خانه در GTA Online از طریق گوشی شماست. در گوشی خود وارد مرورگر اینترنت Eyefind شوید و بخش Money and Services را باز کنید. در این جا به چند وبسایت دسترسی خواهید داشت که می‌توانید ازشان خانه یا املاک دیگر خریداری کنید. املاکی که می‌توانید از این وبسایت‌ها خریداری کنید به شرح زیر هستند:

بسته به ملکی که می‌خواهید خریداری کنید، به یکی از این سایت‌ها مراجعه کنید. از میان گزینه‌های موجود، مورد دلخواه خود را با کلیک روی گزینه Buy انتخاب کنید، در صورت امکان شخصی‌سازی دلخواه خود را انجام دهید و در نهایت روی Purchase Property کلیک کنید. اگر یک ملک دیگر از نوع مشابه در اختیار داشته باشید نیز می‌توانید آن را با بفروشید. البته امکان داشتن چند نوع از هر ملک نیز در اختیارتان خواهد بود. به محض خرید می‌توانید به خانه جدید خود بروید و از آن لذت ببرید.

در صورت دلخواه، یک راه نه چندان به صرفه دیگر نیز برای خرید خانه در اختیار خواهید داشت. می‌توانید مستقیما به محل آن ملک بروید و با مراجعه به تابلوی فروش، آن را خریداری کنید. این کار هیچ مزیت خاصی نسبت به خرید از طریق اینترنت ندارد و مگر در صورتی یکی از آن‌ها را سر راه خود پیدا کردید، بهتر است به همان روش بالا بسنده کنید.

منبع: GamesRadar

چجوری باید خونه هامونو بفروشیم

قمار بزرگ صابر ابر، نوید محمدزاده و البته هومن سیدی

شمشیری که جایگزین سپر شد

سلاح های مخفی در جی تی ای 5 راز های مخفی جی تی ای 5 ترسناک مکان ماشین در جی تی ای 5 بهترین ماشین در جی تی ای 5 خرید خانه های قرمز در جی تی ای 5 رمزهای زشت جی تی ای 5 رمز های مخفی جی تی ای 5 برای کامپیوتر مکان ماشین های مخفی در gta 5

مطلب کامل در ادامه

به سايت خوش آمديد !

براي مشاهده مطلب اينجا را کليک
کنيد

چطور در جی تی ای 5 خانه بخریم
چطور در جی تی ای 5 خانه بخریم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *