چطور در خانه ناخن درست کنیم

 
helpkade
چطور در خانه ناخن درست کنیم
چطور در خانه ناخن درست کنیم

درست کردن ناخن مصنوعی بسیار ساده است . برای افرادی که وقت رفتن به ارایشگاه را ندارند یا نمی خواهند هزینه کنند . می توانند از این ترفند برای زیبا کردن و بلند کردن ناخن هایشان استفاده کنند .

کلیک کنید : لاک ناخنت را اینگونه سریع خشک کن 

ابتدا پوست تخم مرغ را درون ظرفی انداخته و خوب ان را له می کنیم تا حدی که پودر شود . دستمال کاغذی را به اندازه یک مستطیل برش بزنید بلندی ان به دلخواه می تواند بلند یا کوتاه باشد .

مستطیل برش زده را تا نصف به ان چسب زده و از یک سوم ابتدای ناخن ان را به ناخن می چسبانیم . با دست کمی به داخل ان را حالت می دهیم . سپس اضافی انرا برش می زنیم این بستگی به سلیقه شما دارد که بلند دوست دارید یا کوتاه .

در ادامه تمام سطح دستمال کاغذی که بر روی ناخن چسبانده اید را چسب بزنید و با استفاده از یک قاشق پودری که از پوست تخم مرغ درست کرده بودید را روی ناخن بریزید . با یک برس اضافی پودر ها را از روی ناخن پاک می کنیم . باز دوباره چسب زده و پودر را روی چسب می ریزیم . این عمل را 3 مرتبه تکرار می کنیم . سپس با سوهان روی ناخن را صاف می کنیم انقدر سوهان می زنیم تا صاف و یکدست شود .

چطور در خانه ناخن درست کنیم

اطراف ناخن یعنی لبه های ان رابا سوهان حالت دهید و صاف کنید . یک لایه برق ناخن روی تمام سطح ناخن بزنید و اجازه دهید تا خشک شود . و در پایان با لاک دلخواه خود ناخن ها را زیبا کنید و یک لایه برق ناخن روی ناخن بزنید .

می توانید برای طراحی های زیبا بر روی ناخن هایتان از مهر ناخن یا شابلون و یا لنز های ناخن استفاده کنید .

نظرات وپیشنهادات خود را در بخش دیدگاه بیان کنید .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

بارگذاری

2021 © تمامی حقوق محفوظ است

بارگذاری

2021 © تمامی حقوق محفوظ است

لاک ناخن را با مواد اولیه بسیار ساده می توانید در خانه درست کرده و از اینکه زیبایی دستانتان با ساخته خودتان تکمیل می شود لذت ببرید ، برای درست کردن لاک ناخن در منزل کافیست کمی خلاقیت و حوصله به خرج دهید و با روشی که در این بخش از دنیای مد نمناک خواهیم گفت برای زیباتر شدن ناخن هایتان خود زحمت بکشید تا با یک لاک ساخته شده توسط خودتان دستانتان را زیباتر کنید و از اینکه رنگ لاک مورد پسند خود را در دسترس دارید لذت ببرید.

مواد لازم برای درست کردن لاک ناخن در خانه :

با کاغذ یک عدد قیف کوچک در اندازه ای درست کنید که دهانه ی آن اندازه دهانه ی شیشه براق کننده باشد.

چطور در خانه ناخن درست کنیم

حالا نوبت انتخاب رنگ لاک ناخن شماست ، از جعبه سایه چشم تان یک سایه به رنگ موردنظرتان بردارید.

سایه چشمی که انتخاب کرده اید را بشکنید به طوریکه کاملا پودر شود .

حالا نوبت ریخت سایه پودر شده داخل شیشه هاست ، قیفی که اماده کرده اید را دهانه شیشه برق ناخن بگذارید و سایه های پودر شده را داخل قیف بریزید ؛ اگر بخشی از آن در انتهای قیف گیر کرد می توانید با یک جسم نازک نوک تیز مثل خلال دندان آن را رد کنید .

در این مرحله پودر رنگی شما کامل وارد شیشه برق ناخن شده است و نوبت مخلوط شدن آنهاست ؛ شیشه را حدودا یک دقیقه به خوبی تکان دهید تا رنگ سایه کاملا در شیشه برق ناخن پخش شده است ؛ لاک ناخن خانگی شما آماده است . دقت کنید که هر بار پیش از استفاده باید شیشه را خوب تکان دهید تا اگر مواد ته نشین شده اند حل شوند.

 

خانم ها، انجام مانیکور می تواند بیهوده به نظر برسد اما باید به دست ها و ناخن های خود به همان اندازه که به بقیه بدن توجه می کنید نیز توجه کنید. در حقیقت، زمان و تلاشی که برای مانیکور انجام می دهید نشان می دهد که شما چگونه به چیزهای دیگری در زندگی خود تمایل دارید! اگر می خواهید یاد بگیرید چطور مانیکور فرنچ را انجام دهید بدون اینکه هر بار به سالن بروید، به مطالعه خود ادامه دهید.

اگر در دنیای ناخن ها تازه کار هستید، این چیزی است که باید بدانید. مانیکور فرنچ همیشه معمولاً شامل یک پایه صورتی رنگ و نوک سفید است که این سبک پیچیده و عالی است و هرگز از مد نمی افتد ، بیایید با این برنامه آموزشی دنیای مد نمناک شروع کنیم.

مواد لازم:

1. آماده سازی ناخن ها:

کاسه را با آب گرم پر کنید و برای یک دقیقه دست تان را در آن قرار دهید و خیس کنید که این کار به رهایی از تمام روغن ها و پوست های خشک کمک می کند و باعث می شود که مانیکور شما برای مدت بیشتری سالم بماند .

چطور در خانه ناخن درست کنیم

2. زدن لاک بیس:

هنگامی که ناخن های شما خشک شدند، باید از یک لاک پایه استفاده کنید و این گام زمانی مهم است که شما یک مانیکور فرنچ انجام می دهید چون ناخن های طبیعی مشخص هستند و می خواهید همه چیز صاف و زیبا به نظر برسد، پس بگذارید تا قبل از شروع مرحله جدید کاملا خشک شود .

3. نوک ناخن را انجام دهید :

از لاک ناخن سفید برای نوک ناخن استفاده کنید. انگشت خود را روی یک سطح صاف قرار دهید، آن را به پهلو متمایل کنید، برس را در جایی که می خواهید نوک فرنچ شما شروع شود، قرار دهید و سپس آن را بکشید و نگران آن نباشید که آن را به طرف دیگر متصل کنید، چون روش متقاطع از این کار مراقبت خواهد کرد.

قلم مو را در طرف دیگر قرار دهید و دقیقاً همان چیزی را که در ابتدا انجام دادید، تکرار کنید که این باعث ایجاد یک خط صاف و یکنواخت می شود و سپس هر گونه برق اضافی را تمیز کنید و بگذارید ناخن هایتان خشک شوند.

4. زدن لاک روی ناخن:

یک لاک ناخن صورتی ملایم انتخاب کنید و آن را روی ناخن هایتان بزنید که این سایه همه رنگ ها را با هم ترکیب می کند و مانیکور شما را خیلی طبیعی تر می کند .

5. زدن برق ناخن:

برای ماندگاری بیشتر فرنچ یک لایه برق ناخن شفاف به ناخن های خود بزنید و وقتی که خشک شد، روغن کوتیکول را برای هیدراته کردن روی آن بزنید.

مانیکور شما در نهایت انجام شد! خیلی عالی نیست؟

مانیکور فرنچ معکوس یکی از داغ ترین طراحی های ناخن است! این کار به سادگی شامل کشیدن شکل ماه گرد بر روی تخت ناخن است که بقیه ناخن شما را نیز در بر می گیرد. انجام این کار آسان است و زمان زیادی را صرف نخواهید کرد.

مواد لازم:

1. لاک بیس را بزنید:

با زدن یک لایه نازک از یک لاک پایه رقیق و نازک شروع کنید چون این کار به لاک ناخن اجازه می دهد تا به راحتی به ناخن ها بچسبند. هم چنین از ناخن های شما در برابر رنگ آمیزی محافظت می کند و مانیکور شما را از پوسته شدن در امان نگاه می دارد .

2. استفاده از اولین لاک ناخن:

لاک ناخن مورد علاقه خود را بزنید- این می تواند هر چیزی باشد – از فلزی گرفته تا یک رنگ خالص. یک لایه نازک و زیبا از آن به ناخن های خود بمالید.

3. بالا بردن آن:

وقت آن است که دومین رنگ خود را وارد کنید و از مقدار کمی لاک ناخن استفاده بکنید و آن را به کار ببرید در حالی که برس کمی برای هماهنگ کردن شکل پوست خود به دست می دهید و به جای رفتن به سمت تخت ناخن، یک فضای کوچک را باید با اولین رنگ لاکتان نشان دهید.

4. زدن برق ناخن:

برای ماندگاری مانیکور باید از یک برق ناخن استفاده کنید تا مطمئن شوید که برای مدتی طولانی بدون ترک خوردن و یا پوسته شدن می ماند و ببینید چقدر زیباست.

چگونه می توان با استفاده از چسب مانیکور فرنچ انجام داد؟ اگر یک مبتدی هستید و می خواهید فرنچی به زیبایی فرنچ آرایشگر ها انجام دهید از چسب نواری استفاده کنید:

مواد لازم:

1. زدن لاک بیس:

با یک لایه لاک پایه شروع کنید و شما می توانید از یک رنگ با ته رنگ صورتی و یا یک رنگ خنثی با ته رنگ بزنر یا هر نوع رنگ ترجیحی خود استفاده کنید و یک لایه رنگ دل خواه خود را بر روی تمام ناخن های تان بمالید و بگذارید تا خشک شود.

2. نوار چسب را ببرید:

تنها کافیست نواری از نوار چسب را بردارید و ناخن هایتان را با آن بپوشانید و تنها نوک ناخن های خود را باز بگذارید – جایی که لاک ناخن سفید می آید و سپس لاک سفید را بزنید و این مرحله را برای تمام ناخن ها تکرار کنید .

3. کندن نوار چسب:

حالا چسب را به آرامی از روی ناخن ها بردارید و بیش از حد محکم فشار نیاورید وگرنه پایه لاک خود را خراب خواهید کرد.

4. زدن برق ناخن.

اگر موادی مانند نوار چسب یا باند را ندارید، می توانید همیشه از یک کش لاستیکی برای زدن فرنچ استفاده کنید.

مواد لازم:

1. زدن لاک بیس:

چطور در خانه ناخن درست کنیم

با زدن لاک بیس خود شروع کنید – می توانید از یک رنگ صورتی یا برنزه استفاده کنید و لایه نازکی را بمالید و بگذارید تا خشک شود.

2. آماده سازی نوک ناخن ها:

باند های لاستیکی را بچرخانید و آن را در اطراف ناخن هایتان بچسبانید و یک شکاف کوچک در بالای جایی که لاک ناخن سفید می رود، قرار دهید.

3. لاک نوک ناخن:

با دقت ناخن سفید خود را روی نوک ناخن ها بزنید و باند لاستیکی این کار را خیلی آسان تر می کند تا حتی نوک ناخن ها را هم مرتب کند.

4. باند لاستیکی را بردارید:

دقت کنید که لاک قبل از کشیدن باند لاستیکی به طور کامل خشک شده باشد و آن را بلند کنید و به سمت بالا بکشید.

5. برق ناخن:

مانیکور خود را با یک لایه برق ناخن تمام کنید!

شما می توانید کیت مانیکور فرنچ ژلی را خریداری کرده و مانیکور فرنچ با کیفیتی را درست در خانه خود انجام دهید.

مواد لازم:

1. آماده سازی ناخن ها:

قبل از این که لاک ناخن خود را بزنید، ناخن های تان را بافر بزنید و پس از انجام این کار، آن ها را با دستمال مرطوب بدون الکل پاک کنید که این باعث می شود از بافت فرسوده خلاص شوید و مطمئن شوید که ناخن های شما خوب و صاف هستند و همچنین با این مرحله یک پیوند بهتر به دست خواهید آورد.

2. زدن لاک پایه:

یک لایه لاک ژل پایه نازک بزنید و برای 30 ثانیه در لامپ LED قرار دهید تا خشک شود .

3. زدن لاک نوک ناخن ها :

سپس لاک ژل سفید را بر روی نوک ناخن ها بمالید و از یک طرف به طرف دیگر حرکت کنید. همچنین دقت کنید که تمام گوشه های ناخن را لاک بزنید تا از هرگونه پریدگی و بی نظمی جلوگیری کنید و همچنین می توانید از نوارهای راهنما یا نوار چسب استفاده کنید و زمانی که این کار انجام شد، برای 30 ثانیه دیگر ناخن ها را در دستگاه LED قرار دهید .

4. زدن برق ناخن :

هنگامی که لاک نوک های ناخن انجام شد، یک لایه از برق ناخن ژلی را بزنید و آن ها را مجددا در لامپ LED قرار دهید .

حالا که تمام تلاش خود برای انجام فرنچ در خانه را کردید، باید مطمئن شوید که مدتی طول می مانند . در اینجا چند نکته و اقدامات احتیاطی وجود دارد که برای ماندگاری بیشتر مانیکور تان لازم است:

خانم ها !! دست شما هرگز یک روز مرخصی نمی گیرند پس بنابراین مراقبت از آن ها ضروری است .

خانه » وبلاگ » چگونه در خانه ناخن هایمان را مانیکور کنیم

انجام یک مانیکور که به زیبایی انجام شده به شما کمک می کند که تمیز و آراسته دیده شوید. اما انجام مانیکورهای حرفه ای می توانند گران و وقت گیر باشند. پس چرا وقتی در خانه خود می توانید یک مانیکور کامل انجام دهید، به سالن بروید و هزینه های سنگین سالن را بپرداید؟ مقاله زیر را بخوانید تا به آسانی بتوانید در خانه و بدون تجهیزات گران قیمت ، ناخن های خود را مانیکور کنید.

اگر می خواهید خودتان مانیکور انجام دهید، ناخن ها را با ناخن گیر تمیز و مرتب کنید، سپس لبه های تیز ناخن را با استفاده از سوهان گرد کنید. بعد، ناخن های خود را برای چند دقیقه در آب گرم بشویید تا کوتیکول های ناخن نرم شوند . دست های خود را خشک کنید و کوتیکول های ناخن خود را به عقب هل بدهید، اما کوتیکول های ناخن خود را برش ندهید. ناخن های خود را با یک پوشش پایه شفاف یا ناخن رنگ کنید و آن را برای 10-15 دقیقه خشک کنید، سپس پولیش رنگی ناخن را در هر رنگی که دوست دارید بکارید و آنرا خشک کنید. اگر دوست دارید، شما می توانید یک پوشش دوم پولیش مانند سنگ های قیمتی اعمال کنید.

با ما برای انجام کامل و مرحل به مرحله این آموزش همراه باشید.

۱- وسایل خود را آماده کنید: برای داشتن یک مانیکور زرق‌وبرق دار، اطمینان حاصل کنید که همه لوازم مناسب را داشته باشید. ممکن است مجبور باشید بعضی وسایل را تهیه کنید، اما دفعه بعد که می‌خواهید ناخن‌هایتان را رنگ‌آمیزی کنید، تمام وسایل را خواهید داشت. ابتدا محصولات زیر را تهیه کنید.

چطور در خانه ناخن درست کنیم

۲- محیط کار خود را آماده کنید: مواد شیمیایی پاک‌کننده رنگ ناخن و یا حتی خود رنگ ناخن می‌تواند برای بسیاری از وسایل مانند: چوب ، لباس ، پلاستیک آسیب‌زننده باشد. به همین دلیل لباس مخصوص به تن کنید و حواستان باشد که وسایل قیمتی در اطراف محیط کار نباشد. پشت یک میز بنشینید و با استفاده از روزنامه یا حوله از آن محافظت کنید.

۳- پاک کردن رنگ‌های قدیمی ناخن: با استفاده از مواد پاک‌کننده رنگ ناخن و پنبه، در ابتدا باید رنگ‌های قدیمی ناخن خود را پاک‌کنید. بعضی از مواد پاک‌کننده می‌توانند ناخن و اطراف آن را کمی خشک کنند. پس بهتر است که از این مواد استفاده نکنید. اما اگر آلرژی خاصی ندارید در کل مشکلی ندارد.

۴- اصلاح ناخن‌ها: با استفاده از ناخن‌گیر می‌توانید ناخن‌های خود را کوتاه کنید. فقط مراقب باشید تا بیش‌ازحد ناخن‌ها را کوتاه نکنید ، شما باید بتوانید حداقل قسمتی از سفیدی ناخن‌های خودتان را مشاهده کنید. بعد از انجام این مرحله باید با استفاده از سوهان قسمت‌های زبر و خشن ناخن خود را نرم کنید. برای انجام این کار به آرامی سوهان را در اطراف نقاط زبر حرکت دهید و سعی نکنید که سوهان را به سمت ناخن هل بدهید.

۵- پاک‌سازی سطح ناخن: اگر از سوهان‌های دستی استفاده می‌کنید می‌توانید با استفاده از لبه سفید رنگ آن ،سطح ناخن را تمیز کنید. یادتان باشد که بیش‌ازحد نباید سطح ناخن را صاف و براق کنید زیرا باعث ضعیف شدن ناخن می‌شود.

۶- ناخن‌های خود را خیس کنید: یک‌کاسه بردارید یا سینک را ببندید و آن را با آب گرم (نه داغ) و چند قطره صابون پرکنید. دست‌ها را فقط چند دقیقه خیس کنید. آب و صابون به از بین بردن گردوخاک، پوست مرده و ذرات دیگری که از طریق سوهان کشیدن ناخن به اطراف آن چسبیده‌اند، كمك می‌کند و باعث نرمی کوتیکول می‌شود. با استفاده از یک برس ناخن به‌آرامی ناخن‌ها و پوست اطراف آن‌ها را پاک‌کنید. در صورت لزوم برای تمیز کردن خاک، به‌آرامی زیر ناخن‌ها را تمیز کنید. اگر می‌خواهید ناخن و کوتیکولهای شما به‌صورت حرفه‌ای قابل تمیز شدن باشند، می‌توانید آن‌ها را در سینک ظرف‌شویی خیس کنید.

۷- کوتیکول های خود را آماده کنید: ناخن های خود را خشک کنید و کرم نرم کننده را اعمال کنید. با استفاده از یک عقب زن کوتیکول، به آرامی کوتیکول را به عقب فشار دهید. هرگز کوتیکول خود را برش ندهید. حتی اگر تجهیزات استریل باشد، از بین بردن کوتیکول می تواند باعث عفونت شود و حاشیه محافظت نشده پس از آسیب پوست را از بین ببرد.

۸- کرم مرطوب کننده را به دست خود بمالید. اگر دست شما خیلی خشک است از یک لوسیون قوی تر استفاده کنید. اطمینان حاصل کنید که کرم به تمام نقاط ناخن شما و اطراف آن رسیده است. بعد از انجام این کار تا حدود نیم ساعت باید به ناخن های خود آب رسانی کنید و آن را خیس بزنید.

۱- اعمال لاک پایه: به ناخنتان ، لاک پایه (بیس لاک) یا یک سخت‌کننده ناخن دیگر اعمال کنید.  انجام این کار باعث می‌شود تا ناهمواری‌هایی که هنوز روی ناخن وجود دارند از بین بروند و به‌عنوان یک ماده اولیه برای پولیش ناخن عمل می‌کند و باعث می‌شود تا عمر پولیش طولانی‌تر شود و هم‌زمان از ورود رنگ به بافت‌های ناخن نیز جلوگیری می‌کند.

۲- پولیش ناخن:

یک پولیش ناخن را انتخاب کنید که واقعا دوستش دارید. بطری پولیش ناخن را بین دستان خود برای حدود 10 ثانیه رول کنید. تکان دادن بطری باعث می شود حباب های هوا در پولیش و برای پولیش به ناخن ها سخت تر شود. نقاشی ناخن ها را با استفاده از یک لایه پوششی نازک شروع کنید. برس یا قلمو را درون بطری پولیش قرار دهید ، سپس برس را در اطراف لبه داخلی بطری بچرخانید تا لکه های اضافی را حذف کنید. به آرامی یک نوار عمودی را در مرکز ناخن خود بکشید، سپس یک خط دیگر در هر دو طرف اول قرار دهید. سعی کنید تمام ناخن تا لبه آن را رنگ کنید، اما بهتر است یک حاشیه کوچک از انتهای آن را نگه دارید.

۳- ناخن ها را خشک کنید: سعی نکنید بیش از حد ناخن های خود را بکشید ، پولیش ممکن است لکه دار شود. برای خشک کردن پولیش 10 تا 15 دقیقه صبر کنید. اگر بیس کت دوم را خیلی زود بخواهید انجام دهید، تنها بیس کت اول را لکه دار میکنید. شما میتوانید با یک فن فرآیند خشک شدن را تسریع کنید.

۴- پوشش بالا را اعمال کنید: کار را با پوشش بالایی (top coat) تمام کنید تا عایقی خش گیر، نرم ، ارزان ،جذب کننده رنگ باشد و بتوانید رنگ ناخن را به راحتی روی آن اعمال کنید.

۱- طرح آبرنگی: این طرح زیبا با استفاده از چندین نوع رنگ به دست می آید و با استفاده از پاشش رنگ روی ناخن ایجاد می شود.

۲- طرح آمبره یا سایه روشن: از رنگ روشن به رنگ تیره بروید تا ناخن هایتان را جذاب و کاملا شیک کنید.

۳- مانیکور فرانسوی: این سبک کلاسیک، در حالی که رنگ طبیعی فلت ناخن شما را حفظ می کند، روی حاشیه های سفید ناخن تأکید می کند.

۴- طرح گلی: برای ایجاد این نوع طرح شما نیاز به base coat و چندین نوع رنگ دارید.

۵- طرح لباسشویی: این طراحی قابل توجه از دو رنگ استفاده می کند و اثر یك لباس مخصوص با پیراهن سفید را نشان می دهد

۶- طرح ساحلی: این طراحی زیبا یک راه عالی برای جشن ماه های تابستان است.

۷- طرح توت فرنگی: شما تاثیر این توت های قرمز کوچک روی ناخن ها را دوست خواهید داشت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فرستادن دیدگاه

تهران خیابان جمهوری ، بین خیابان ولیعصر و شیخ هادی ،کوچه شهریار پلاک ۵ طبقه دوم ، نگان سرویس

تلفن دفتر خدمات مرکزی:

۰۲۱-۶۶۴۱۱۷۵۷

۰۲۱-۶۶۴۸۲۶۴۴

Promax @ 2021

چطور در خانه ناخن درست کنیم
چطور در خانه ناخن درست کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *