چطور دستبند با مهره درست کنیم

 
helpkade
چطور دستبند با مهره درست کنیم
چطور دستبند با مهره درست کنیم

چطور از ناخن‌ های خود مراقبت کنید تا همیشه زیبا بمانند؟

معرفی کتاب مدیر مدرسه؛ داستان مشکلات یک مدیر بی‌پشتیبان

طرز تهیه لازانیا؛ فست‌فودی خوشمزه از خانواده پاستا

 شعر دلم گرفته ای دوست، هوای گریه با من…

آموزش نقاشی اسب تک شاخ (یونیکورن) به سه روش مختلفچطور دستبند با مهره درست کنیم

یکی از در دسترس‌ترین و البته جذاب‌ترین اکسسوری‌هایی که می‌توان متناسب با تیپ و رنگ لباس آن را انتخاب و استفاده کرد، دستبندها هستند. حالا که دیگر هم دختران و هم پسران دستبندهای رنگی‌رنگی گوناگون را برای تیپ‌ها و سبک‌های مختلف پوشش به کار می‌گیرند، درست کردن دستبند به ویژه ساخت دستبند با مهره طرفدار بیشتری پیدا کرده است. در این مطلب درست کردن دستبند با مهره را آموزش داده‌ایم. اگر شما هم اهل استفاده از دستبند هستید و دوست دارید با هر رنگ لباس، دستبند خوشرنگ مناسب آن تیپتان را بیندازید، این مطلب از کاغذ رنگی را از دست ندهید.

ساخت دستبند با مهره بسیار آسان است و وقت کمی از شما می‌گیرد. فقط مراحل را قدم به قدم پیش ببرید و حوصله به خرج دهید. شما می‌توانید پس از یادگیری ساخت دستبند با مهره با هر رنگ و مدل که می‌خواهید این دستبندها را تهیه کنید تا با هر تیپ و مدل از آن‌ها استفاده کنید.



اولین کاری که باید انجام دهید این است که طرح، رنگ و چیدمان مهره یا سنگ‌ها را انتخاب کنید. یک دستبند با مهره‌های یک شکل می‌خواهید؟ ترجیح می‌دهید مهره‌ها هر دو تا درمیان متفاوت باشد؟ هرچه که باشد، تنها انتخاب شما مهم است.

پس از آن، نخ پلاستیکی را به ‌اندازه دوبرابر مچ دست خود برش دهید و به انتهای آن گیره بزنید تا هنگامی که مهر‌ه‌ها را از نخ عبور می‌دهید، از انتهای ‌آن بیرون نریزد.

برای انداختن مهره‌ها در نخ می‌توانید از سوزن معمولی یا سوزن ویژه کاردستی استفاده کنید. سوزن‌های ویژه به جای داشتن سوراخ در انتها، از طول باز شده و حالتی چشمی شکل پیدا می‌کنند که باید نخ را میانشان قرار دهید. نخ پلاستیکی را بین سوزن مخصوص بگذارید یا در انتهای سوزن معمولی فرو کنید و یک گره خیلی خیلی کوچک و ریز انتهای نخ بزنید که نخ و سوزن از هم جدا نشوند. پس از این کار با همان آرایشی که می‌خواهید، مهره یا سنگ را از نخ عبور دهید.

در نظر داشته باشید در صورت استفاده از سوزن معمولی، گره انتهای نخ باید به قدری کوچک باشد که سوزن نخ شده بتواند از مهره‌ها عبور کند.

اگر می‌خواهید از کریستال‌ها در ساخت دستبند با مهره استفاده کنید، باید پس از تعداد دلخواه مهره، یک، دو یا هر اندازه که می‌خواهید از کریستال‌ها به دستبند اضافه کنید. بعد از این که کریستال‌ها را از نخ عبور دادید، مجدد نوبت به مهره‌هاست.

اینکه چیدمان سنگ و کریستال در ساخت دستبند با مهره چگونه باشد، کاملا به سلیقه شما بستگی داشته و هیچ محدودیتی در این موضوع ندارید.

در این مرحله از ساخت دستبند با مهره وقتی نخ را از تمام مهره‌ها عبور دادید، دو سر نخ را بگیرید و چند باری بکشید تا تمام مهره‌ها به‌صورت منظم روی نخ قرار بگیرد. حالا باید از آن سمت نخ که گیره قرار گرفته است، نخ را دوباره از همه مهره‌ها عبور دهید. آن قدر این کار را انجام دهید تا نخ از تمام مهره‌ها عبور کند. این کار باعث می‌شود که دستبند دو ردیف نخ داشته و استحکام بهتری پیدا کند.

وقتی نخ را دوباره کامل از همه مهره‌ها عبور دادید، سوزن و گیره را از نخ جدا کنید. در نهایت دو گره به نخ بزنید تا اتصال دستبند محکم شود. گره‌ها باید بسیار ریز و کاملا محکم باشند. به این ترتیب هم دیده نخواهند شد و هم کاملا محکم هستند.

پس از آنکه دو طرف نح را به هم گره زدید، با دو بند بلند روی دستبند مواجه می‌شوید. اگر در همین مرحله نخ‌ها را قیچی کنید، احتمال دارد هم گره باز شود و هم برجستگی گره روی نخ با دو بند کوتاه کاملا به چشم بیاید.

پس باید مجدد به یکی از سر نخ‌های باقی‌مانده سوزن وصل کنید و آن را از دو یا سه مهره عبور دهید. سوزن را از نخ جدا کرده و همین کار را با سر دیگر نخ هم تکرار کنید. این کار باعث می‌شود که گره نخ شما مشخص نباشد.

یک خلال دندان را به چسب آغشته کنید و به جایی که گره قرار دارد، چسب بزنید. دو سر نخی که از مهره‌ها بیرون زده است را چند باری بکشید تا چسب در دو مهره سمت چسب و راست به خوبی پخش شود. همچنین می‌توانید با ظرافت، کمی چسب به دو نخ عبور کرده از مهره‌ها بزنید تا در جای خود ثابت بمانند.

در پایان کار باید دو سر باقی‌مانده از نخ را با قیچی برش دهید تا زیبایی دستبند شما تکمیل شود. در این مرحله از ساخت دستبند با مهره باید از یک قیجی باریک با لبه‌های بلند استفاده کنید تا بتوانید با ظرافت آن را قیچی کنید.

پس از پایان کار می‌توانید دستبند را به تناسب رنگ‌های آن با لباس‌های مختلف خود ست کنید و یک تیپ منحصربه‌فرد برای خود بسازید. با توجه به عبور دو لایه نح از دستبند مهره‌ای، دستبند ماندگاری و دوام بالایی دارد، بنابراین برای استفاده از آن نگران نباشید. شما می‌توانید به صورت روزانه هم از این دستبند استفاده کنید. اگر به ساخت این نوع وسایل تزیینی علاقه دارید، می‌توانید کاردستی کیف کارت نمدی را در زمان کم به راحتی درست کنید.

برچسب ها :

محمدامین مظاهری

عاشق دنیای‌ IT هستم‌ و سرگرمی من خوندن مطالب جدید و بازی کردن هست. علاقه‌ی زیادی هم به نوشتن دارم. چندماهی می‌شه‌ که دست به قلم‌ شدم‌ و هرروز که کارم‌ را شروع می‌کنم از خدا می‌خوام که پیش‌رفت کنم و بتونم مطالبی بنویسم که برای‌ این جامع‌ مفید باشه. شعاری هم که دارم، این‌که اول با توکل‌به‌خدا و دوم با پشت‌کار می‌شه به هدف‌های بزرگی دست پیدا کرد.

برای نوشتن دیدگاه باید وارد حساب کاربری خود شوید

همه حقوق این سایت برای کاغذ رنگی محفوظ است.

نام کاربری یا ایمیل

رمز عبور نمایش

مرا بخاطر بسپار

ورود

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟

نام

نام خانوادگی

ایمیل

نام کاربری

چطور دستبند با مهره درست کنیم

رمز عبور نمایش

ثبت نام

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ لطفا نام کاربری یا ایمیل خود را وارد کنید. رمز عبور جدید به ایمیل شما ارسال خواهد شد.

بازنشانی رمز عبور

بازگشت به فرم ورود

خانم‌ها علاقه زیادی به استفاده از انواع زیورآلات بالأخص دستبند و پابند دارند و همواره به دنبال تنوع و زیبایی هستند. خوشبختانه ساخت دستبند کار دشواری نیست و شما می‌توانید در منزل با صرف هزینه کمی آن را درست کنید و در دورهمی‌ها و مهمانی‌های دخترانه از آن‌ استفاده کنید. حتی می‌توانید دستبندی شیک و زیبا بسازید و به دوستان خود هدیه دهید. اگر تجربه کافی در این زمینه ندارید تا پایان این مقاله همراه ما باشید تا به پاسخ این سوال که چگونه دستبند دخترانه درست کنیم برسید.

برای انجام اینکار وسایل زیر مورد نیاز است:

اگر می‌خواهید دستبندی که ساخته‌اید زیباتر کنید می‌توانید زیورآلات دیگری به آن اضافه کنید.

برای انجام اینکار وسایل زیر مورد نیاز است:

برای ساختن دستبند چرمی روش‌های متعددی وجود دارد که در ادامه هریک از این روش‌ها را شرح می‌دهیم.چطور دستبند با مهره درست کنیم

برای انجام اینکار وسایل زیر مورد نیاز است:

برای اینکه بببنید چگونه دستبند چرمی فانتزی دخترانه درست کنیم می‌توانید مراحل زیر را طی نماییید:

برای انجام اینکار وسایل زیر مورد نیاز است:

جهت اینکه پاسخ سوال چگونه دستبند چرمی تزئین شده با مهره دخترانه درست کنیم را بیابید می‌توانید موارد زیر را مطالعه نمایید:

برای انجام اینکار توجه داشته باشید:

جهت اینکه پاسخ سوال چگونه دستبند چرمی بافته شده دخترانه درست کنیم را بیابید می‌توانید موارد زیر را مطالعه نمایید:

برای انجام اینکار وسایل زیر مورد نیاز است:

جهت اینکه پاسخ سوال چگونه دستبند چرم دست ساز دخترانه درست کنیم را بیابید می‌توانید موارد زیر را مطالعه نمایید:

برای انجام اینکار وسایل زیر مورد نیاز است:

کار ساختن دستبند گره‌‌ای به انتها رسید و حال شما صاحب یک دستبند زیبا و شیک شدید.

برای انجام اینکار وسایل زیر مورد نیاز است:

جهت اینکه پاسخ سوال چگونه با کش و مهره دستبند دخترانه درست کنیم را بیابید می‌توانید موارد زیر را مطالعه نمایید:

برای انجام اینکار وسایل زیر مورد نیاز است:

جهت اینکه پاسخ سوال چگونه با بند کفش دستبند دخترانه درست کنیم را بیابید می‌توانید موارد زیر را مطالعه نمایید:

انتهای آزاد بند مشکی رنگ را که در محله قبل پیچیدید توسط دم باریک از قسمت زیرین دو تا از ردیف‌هایی که بافته شده است به کمک بند آبی رد کنید و قسمت اضافی آن را بریده و ته آن را بسوزانید.

قسمت‌های اضافی بند مشکی را هم با قیچی ببرید و انتهای آن را بسوزانید. دو انتهای بند آبی را هم ببرید و ته آن را بسوزانید.

اگر دوست دارید یک سری دستبند رنگی زیبا درست کنید چوب بستنی‌هایی را که دارید دور نریزید. در ادامه ما طرز ساختن این نوع دستبند را به شما آموزش خواهیم داد.

برای انجام اینکار وسایل زیر مورد نیاز است:

جهت اینکه پاسخ سوال چگونه با چوب بستنی دستبند دخترانه درست کنیم را بیابید می‌توانید موارد زیر را مطالعه نمایید:

لازم به ذکر است که می‌توانید برای تزئین دستبندتان از چسب‌های واشی استفاده نمائید. در دو طرف دستبند سوراخ‌های کوچکی ایجاد نمائید و با کمک کنف دو سمت آن را به یکدیگر وصل نمائید تا دستبندتان آماده شود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد دستبند می‌توانید به ویکی‌پدیا مراجعه نمایید. همچنین اگر شما قصد دارید که خدمات خود را در معرض دید دیگران قرار دهید می‌توانید اینکار را به صورت رایگان در وبسایت واسط کالا یا اپلیکیشن واسط کالا انجام دهید.

بدک نبود :joy:

سلام من داشتم پروژه ای درست میکردم واقعا به دردم خوردن مطالب

این بند هایی که هفت رنگه اسمش چیه؟

سلام و عرض ادب
ممنون میشم به صورت دقیق مشخص کنید کدام قسمت منظورتان است.

خیلی خوب بود ممنون

سلام با تشکر از ایده های خوب و نابی که داده بودین.دزست کردن دستبند با چوب بستنی خیلی جالب بود!

کلی ذوق کردم از دیدن این دستبند ها
ممنون

بسیار عاااالی مرسی از زحماتتون

عالیه

یکی از علاقه مندی های من این هنر است…واقعا عاشقشم

دستبند مهره ای اگر چه الان قسمتی از تیپ جوانانه و نوجوانانه ، آن هم از نوع اسپرت و کژوال است اما این مدل دسبند ها از قدیم با سنگ هایی مثل عقیق و فیروزه و یاقوت جزء زیور آلات زنان و دختران ایرانی بوده است .

 

 

چطور دستبند با مهره درست کنیم

در این نوشته از دلبرانه قصد داریم مفصل درباره دستبند های مهره ای ، هم مجموعه کاملی از مدل های بسیار شیک و زیبای دستبند مهره ای و هم آموزش آن بپردازیم . اما قبل از آن بیایید ببینیم ویکی پدیا درباره انواع دسبند و تعریف آن چه می گوید .

 

طبق آنچه در ویکی پدیا آمده است :

دَستبَند نوعی وسیلهٔ تزئینی است که انسان‌ها بر گِرد مچ دست خود می‌بندند.

دستبند ممکن است از جنس فلز، چرم، پارچه یا پلاستیک ساخته شود. گاهی در ساخت آن‌ها از چوب، سنگ و صدف نیز استفاده می‌شود.

 

اما دستبند ها برای مقاصد دیگری نیز استفاده میشوند :

دست بند پزشکی :از دستبندها گاه برای مقاصد پزشکی یا شناسایی نیز استفاده می‌شود مانند دستبند آلرژی در بیمارستان‌ها.

دست‌بند پلیسی : (به فارسی دری ولچک به فارسی تاجیکی‌ کلپچه)

نوعی وسیله برای ایجاد محدودیت فیزیکی است که با استفاده از آن مچ‌های دو دست فرد در نزدیکی هم قرار می‌گیرند

و بدون استفاده از کلید، امکان رهاسازی از آن وجود ندارد.

دستبند برای متهمان یا مجرمانی که امکان فرار یا آسیب زدن آنها به خود یا دیگران وجود داشته باشداستفاده می‌شود،

و اما با هم به سراغ ۴۰ مدل دسبند مهره ای جدید و بسیار شیک و متفاوت میرویم . امیدوارم از تماشای آنها لذت ببرید و ایده های خوب بگیرید .

دستبند مهره ای مردانه

دستبند مهره ای زنانه

دستبند مهره ای پسرانه

دستبند مهر ای دخترانه

دستبند مهره ای جدید

دستبند مهره ای

دستبند مهره و طلا

دستبند مهره ای طلا

دستبند مهره دار

دستبند مهره چوبی

دستبند مهره ای ۲۰۱۸

دستبند مهره ای ۲۰۱۷

ساخت دستبند با مهره

ساخت دستبند با مهره و کش

چطور دستبند با مهره درست کنیم

ساخت دستبند با مهره های رنگی

ساخت دسبند با مهره رنگی

ساخت دسبند با مهره های رنگی

ساخت دستبند با مهره های چوبی

بافت دستبند با مهره

اموزش ساخت دستبند با مهره

طرز ساخت دستبند با مهره

ساخت انواع دستبند با مهره

ساخت دسبند با مهره

ساخت دستبند کشی با مهره

ساخت دستبند با مهره و کش

چطوری دستبند مهره ای بسازم؟

آموزش تصویری ساخت دسبند مهره 

آموزش گام به گام ساخت دستبند مهره 

آموزش مرحله به مرحله ساختن دستبند مهره 

دستبند اسپرت مهره دخترانه جدید

دستبند اسپرت مهره پسرانه شیک

خوب حالا برویم سراغ قسمت های آموزش قضیه در این قسمت هم آموزش تصویری گام به گام برای شما آماده کرده ایم و هم چند ویدئو کوتاه آموزشی برای ساخت دسبند مهره ای که با هم خواهیم دید . 

در این آموزش یک مدل بافت دستبند با مهره های کریستالی را خواهیم آموخت. با استفاده از این آموزش ساده که نتیجه آن بسیار جذاب و حرفه ای به نظر می رسد، می توانید انواع دستبند، گلوبند و پابند را بسازید و در روزهای تابستان کنار ساحل یا در دورهمی های دخترانه از آنها استفاده کنید. همین امروز دست به کار شوید، مهره های رنگی بخرید و این دستبند زیبا را برای خودتان و دوستانتان بسازید.

 

۱. مهره یا سنگ به رنگ و اندازه ی دلخواه (هر چه مهره ها کوچکتر باشند پهنای دستبند شما کمتر خواهد بود و بالعکس) ۲. نخ متناسب با رنگ مهره ها ۳. قفل دستبند ۴. دو عدد سوزن منجوق دوزی ۵. مهره فاصله انداز

ابتدا نخ را به اندازه ی لازم، با در نظر گرفتن طول دستبند و مقداری اضافی جهت گره زدن و موارد احتمالی، ببرید. هر دو سوزن باید نخی به طول برابر داشته باشند.

هر دو نخ را به قفل متصل کرده و از محکم بودن گره اطمینان حاصل کنید.

حالا بهتر است برای زیبایی بیشتر کار این گره پوشانده شود. برای این کار می توانید از مهره های اصلی دستبند استفاده کنید ولیکن مهره های فاصله انداز گزینه ی بهتری هستند، چرا که سوراخ بزرگتری دارند و می توانند گره را بطورکامل پوشش دهند.

: در تمام طول آموزش در نظر داشته باشید که برای مهره هایی که قرار است هر دو رشته نخ از آنها عبور کند، باید دو سوزن را همزمان از آن مهره رد کنید. با رعایت این نکته در برابر گره خوردگی های آزاردهنده ایمن هستید. در این نمونه از مهره فاصله انداز استفاده شده است. همانطور که مشاهده می کنید، گره به خوبی پوشانده شده است.

حالا می توانیم بافت اصلی دستبند را شروع کنیم. هر دو سوزن را از یک مهره عبور دهید و مهره را به سمت قفل هدایت کنید.

سپس در هر سوزن یک مهره قرار دهید و مجددا آنها را تا سمت قفل هدایت کنید.

حالا سوزن ها به شکل ظربدری از یک مهره عبور دهید.

اگر مراحل را درست انجام داده باشید، نتیجه باید شبیه به تصویر زیر باشد. توجه داشته باشید که این ابتدای کار است و شل بودن پایه طبیعی است.

این مراحل راتا رسیدن به اندازه ی دلخواه تکرار کنید و هر بار نخ ها را کمی بکشید تا بافت آنها شکل بگیرد.

با رسیدن به طول  دلخواه، درست مانند مرحله اول برای اتصال قفل ، این بار بر عکس، عمل می کنیم. به این صورت که ابتدا مهره ی فاصله انداز را اضافه و سپس قفل را با گره محکم می کنیم.

دستبند زیبای شما آماده است. می توانید این بافت ساده و در عین حال جذاب را با سنگ ها و کریستال های مختلف امتحان و دستبند هایی زیبا خلق کنید. همچنین می توانید پلاک ها و آویزهای کوچک و متنوع را به دستبند اضافه کنید.

و اما فیلم های آموزشی ، این آموزش ساخت دسبتند با مهره و کش بسیار ساده را در ۲ مرحله برای شما آموزش میدهده  ، مرحله اول ریسه کردن و مرحله دوم گره زدن  … ببینید و دستبندهای زیبا بسازید :

 

همچنین بخوانید :

مدل دستبند چرم دست ساز شیک ایرانی 

مدل دستبند طلا دخترانه شیک و اسپرت 

 

سلام خیلی عالی بود این مطلب من خیلی حال کردم باهاش

نکته هایی که گفته بودید عالی بودن

ممنون لطف دارید

سلام خیلی عالی بود این مطلب من خیلی حال کردم باهاش

نکته هایی که گفته بودید عالی بودن

سپاس

سلام مرسی برای این مطلب خیلی خیلی جالب بود امید وارم بازم مطلب بزارید

ممنونیم

مرسی عالی عالی بود

خیلی عالی بود

عالی میبینید.

سلام

من وبسایت شمارو دوست دارم

اگر میشه بازم مطلب بزارید

لطف دارید.

دیدگاه

تصویر امنیتی *

بهینه سازی : دلبرانه

اللــهم صــل علــی محــمد و آل محــمد و عجل فرجهــم کلیه حقوق برای این سایت محفوظ است و کپی برداری فقط باذکر منبع با لینک مربوطه بلامانع است Copyright delbaraneh.com © 2019- Allrights Reserved.


 

دوستان عزیز هنرمند سلام  😀 امروز براتون یه آموزش خیلی کاربردی رو آماده کردیم که میتونید به کمک این آموزش انواع دستبند و پابند مورد علاقه تون رو بسازید.

با آموزش گره دستبند همراه ما باشید . خیلی آسون و سریع بهتون یاد میدیم که چه جوری برای زیور الات مورد علاقهتون گره درست کنید.

در این آموزش با طریقه ی بافت قفل کشویی برای انواع دستبندهای مکرمه بافی و مهره ای آشنا می شوید.


نخ زرگری

چطور دستبند با مهره درست کنیم


مهره و سنگ به طرح و رنگ دلخواه

برای تهیه مواد و ابزار مورد نیاز این آموزش بر روی تصاویر زیر کلیک کنید


        


 


 


 


 


 


 

بعد از ساخت دستبند مورد نظر نخ های دو طرف دستبند رو روی هم قرار می دیم.


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 


 



 


 


 


 

همچنین شما میتونید برای آموزش  بافت کیف مکرومه بافی به سایت هنری سر بزنید


 


 


 


 


 


 


 

چطور دستبند با مهره درست کنیم



* Copy This Password *

* Type Or Paste Password Here *

تمامی حقوق برای شرکت دانش بنیان هنربخشان نوین شایگان محفوظ است و انتشار با ذکر دقیق مطلب و لینک به سایت هنری بلامانع است.


نام کاربری یا ایمیل


رمز عبور

مرا به خاطر بسپار


AAA

۶ بهمن ۱۳۹۹

فصل تابستان بهترین فرصت برای استفاده از زیورآلات خصوصا دستبند و پابند است. در این آموزش یک مدل بافت دستبند با مهره های کریستالی را خواهیم آموخت. با استفاده از این آموزش ساده که نتیجه آن بسیار جذاب و حرفه ای به نظر می رسد، می توانید انواع دستبند، گلوبند و پابند را بسازید و در روزهای تابستان کنار ساحل یا در دورهمی های دخترانه از آنها استفاده کنید. همین امروز دست به کار شوید، مهره های رنگی بخرید و این دستبند زیبا را برای خودتان و دوستانتان بسازید.

 

وسایلمورد نیاز:

چطور دستبند با مهره درست کنیم

۱. مهره یا سنگ به رنگ و اندازه ی دلخواه (هر چه مهره ها کوچکتر باشند پهنای دستبند شما کمتر خواهد بود و بالعکس)
۲. نخ متناسب با رنگ مهره ها
۳. قفل دستبند
۴. دو عدد سوزن منجوق دوزی
۵. مهره فاصله انداز

مراحل ساخت:

ابتدا نخ را به اندازه ی لازم، با در نظر گرفتن طول دستبند و مقداری اضافی جهت گره زدن و موارد احتمالی، ببرید. هر دو سوزن باید نخی به طول برابر داشته باشند.

هر دو نخ را به قفل متصل کرده و از محکم بودن گره اطمینان حاصل کنید.

حالا بهتر است برای زیبایی بیشتر کار این گره پوشانده شود. برای این کار می توانید از مهره های اصلی دستبند استفاده کنید ولیکن مهره های فاصله انداز گزینه ی بهتری هستند، چرا که سوراخ بزرگتری دارند و می توانند گره را بطورکامل پوشش دهند.

نکته: در تمام طول آموزش در نظر داشته باشید که برای مهره هایی که قرار است هر دو رشته نخ از آنها عبور کند، باید دو سوزن را همزمان از آن مهره رد کنید. با رعایت این نکته در برابر گره خوردگی های آزاردهنده ایمن هستید. در این نمونه از مهره فاصله انداز استفاده شده است. همانطور که مشاهده می کنید، گره به خوبی پوشانده شده است.

حالا می توانیم بافت اصلی دستبند را شروع کنیم. هر دو سوزن را از یک مهره عبور دهید و مهره را به سمت قفل هدایت کنید.

سپس در هر سوزن یک مهره قرار دهید و مجددا آنها را تا سمت قفل هدایت کنید.

حالا سوزن ها به شکل ظربدری از یک مهره عبور دهید.

اگر مراحل را درست انجام داده باشید، نتیجه باید شبیه به تصویر زیر باشد. توجه داشته باشید که این ابتدای کار است و شل بودن پایه طبیعی است.

این مراحل راتا رسیدن به اندازه ی دلخواه تکرار کنید و هر بار نخ ها را کمی بکشید تا بافت آنها شکل بگیرد.

با رسیدن به طول  دلخواه، درست مانند مرحله اول برای اتصال قفل ، این بار بر عکس، عمل می کنیم. به این صورت که ابتدا مهره ی فاصله انداز را اضافه و سپس قفل را با گره محکم می کنیم.

دستبند زیبای شما آماده است. می توانید این بافت ساده و در عین حال جذاب را با سنگ ها و کریستال های مختلف امتحان و دستبند هایی زیبا خلق کنید. همچنین می توانید پلاک ها و آویزهای کوچک و متنوع را به دستبند اضافه کنید.

سلام
خیلی خوب بود سپاس
فقط یک سوال این مهره ها رو از کجا باید بخرم؟؟؟؟؟؟

درود
از توجه شما سپاسگزاریم.
معمولا بازارهای اصلی در شهرها، راسته خرازی ها امروزه وسایل مربوط به ساخت زیورآلات را نیز ارائه می دهند.

سلام از خرازی می تونید تهیه کنید.

ممنون خوب بود ولی گره های اولی رو برای قفل چجوری باید بزنم؟؟؟

درود

هر دورشته نخ را همزمان از سوراخ ته قفل رد می کنیم و دو بار گره معمولی می زنیم.

جالب بود ولی دست بند های من خوشگل تر است

با آرزوی موفقیت برای شما و دستبندهای خوشگل تون.

سلام.خواستم بابت وبسایت خوبتون
ازتون تشکر کنم و امیدوارم باعث ایجاد انگیزه براتون
بشه

سلام.خواستم بابت وبسایت خوبتون ازتون تشکر
کنم و امیدوارم باعث ایجاد انگیزه براتون بشه

سلام.ممنونم از سایت خوبی ک دارید. من از این دستبندا درست کردم ولی با دونه های سنگی .ک اولش رنگ خوشگلی دلشت ولی یبار دوبار دستم بودظرف شستم رنگش رفت و خیلی کمرنگ شده. آیااسپری رنگ خاصی هست ک این مهره هارو باهاش رنگ کنم؟؟ممنون. منتظر جوابم.

درود
سپاس از توجه شما.
هنگام خرید سنگ سعی کنید سنگ های با کیفیت تری را از فروشنده بخواهید. تصور می کنم سنگ هایی که به آن اشاره کردید را دیده باشم، معمولا به سنگ های آب نباتی معروف هستند. این سنگ ها با عرق کردن دست نیز به پوست رنگ می دهند.
رنگ کردن مهره ها را به شما توصیه نمی کنم چرا که به زحمت و دردسرش نمی ارزد.
پیروز باشید

سلام خیلی زیبابوددستبندتون میتونین تسبیح یادم بدین لطفاتوتلگرام اینجااخه بلدنیستم بازبخوام اس بدم بهتون

درود
این موضوع را در دستور کار قرار خواهیم داد. مطالب آموزشی فقط در مجله اینترنتی من و هنر ارائه می شود.
پیروز باشید

سلام بنده در سربازی این روش یادگرفتیم اما مشکل بنده سر این که بنده ۶ باند کنار هم قرار دادم مهره ها سبز وقرمز حالا بنده زیر کار سبز باشه وسط کار قرمز اما با طرح لوزی حالا بنده زیر کار که سبز بلدم ببافم اما طرف لوزی بخاطر طرح زدن بلد نیستم ببافم شما اگر بلد هستید با عکس وتوضیح بفرستید ممنون

درود
سوالتون خیلی واضح نبود، ولیکن تا آنجایی متوجه شدم قصد بافت دستبند با ۶ ردیف مهره دارید، بافت ۶ ردیفه خیلی متفاوت تر است، باید آموزش مجزایی به آن اختصاص داده شود. انشالله نویسندگان مطالب آموزش زیورآلات در آینده دستبندهای مهره ای بیشتری را تدارک خواهند دید.
پیروز باشید.

اقا خیلی وبسایتتون عالیه

سایت عالی بود

عالی

با سلام و خسته نباشید خدمتتون
لطفا گره های دستبند های کشی را دقیق و با حوصله امورش بدین ممنون میشم من فکر میکنم با زحمت درست کنم و کره اش زودی باز بشه یا کش پاره بشهچطور دستبند با مهره درست کنیم

درود
در قسمت پایین آموزش، انتهای صفحه روی برچسب “دستبند” کلیک نمایید تا نمونه های دستبندهایی که آموزش آنها ارائه شده است نمایان شوند.
احتمالا در بین آنها گره های دستبند مناسبی را بتوانید پیدا کنید.
همچنین در آینده حتما نمونه گره ها و دستبندهای بیشتری توسط تیم نویسندگان من و هنر ارائه خواهد شد.
پیروز باشید

خیلی بی نظیر بود
فقد یه سوال چند تا مهره نیاز داریم؟

درود
تعداد مهره به طول دستبند و دور مچ بستگی داره.
خوشبختانه این مهره های کریستالی به صورت ریسه ای فروخته می شوند و هر ریسه قیمت بسیار ناچیزی داری.

سلام میشه آموزش گردنبند چوکر رو بدید

درود
در مطالب گذشته این آموزش را ارائه کرده ایم:“آموزش و ایده های خلاقانه ساخت گلوبند با گیپور”

سلام
لطفاً آموزش گوشواره با مهره های کریستالی رو قرار بدید

درود
چشم♥

عاشق هنر هستم به خصوص دستبند و زیورآلات
و خیلی دوست دارم درست کنم و به فروش برسونم
اما نمی توانم بفروشم

درود
به کمک اینترنت و شبکه های اجتماعی و همچنین خلاقیت در تولید محصولات منحصربفرد می توانید مخاطبین خود را به راحتی پیدا کنید.

این کار رو کردم یک کانال زدم ولی می ترسم انواع دستبند هارو درست کنم ولی نتونم بفروشم دوست دارم با کسی همکاری کنم ولی کسی نیست

سلام لطفاً آموزش گوشواره با مهره کریستال رو بگذارید
ممنون

سلام
لطفاً آموزش انواع دستبند با مهره کریستال رو بگذارید

سلام. جنس نخی که برای دستبندهای مهره ای با گره کشویی استفاده میشه چیه؟

درود
نخ های خیاطی جنس مقاوم، یا نخ نامرئی.

اما نخایی که من دیدم نخ خیاطی یا نامریی نبود ضخیم بودن

سلام من از این مه‍ره ها خیلی دارم
لطفاً آموزش دستبند با این مهره ها بیشتر بگذارید
ممنون از سایت خوبتون ❤

سلام ممنون از سایت خوبتون. من یه دستبند دارم بافتش دقیقا همینطوریه ولی از هم باز شده. حالا میخوام دوباره درستش کنم. قفلش اهنروباییه و محل اتصال نداره. لطفا کمکم کنید درستش کنم

درود
بهترین راه این هست یک قفل که قابلیت اتصال داشته باشه خریداری کنید. در بازارهای اصلی شهرها راسته خرازی ها معمولا انواع قفل ها را ارائه می دهند.

خیلی ممنون

احسنت زببابود

سلام، سپاس از وبسایت خوبتون و مطالب عالی

سلام
مثل همیشه عالی بود
این مهره ها رو از کجا باید بخرم؟

درود
خرازی ها

سلام ببخشید اگه بخوایم با همین مدل گوشواره درست کنیم باید چیکارکنیم

درود
از نخ نامرعی استفاده کنید و انتهاب نخ رو گره بزنید سرش رو با فندک ذوب کنید و برای آویز به قلاب گوشواره استفاده کنید.

نخ باید باشه یا از اون کشه های نازک؟؟؟

درود
هر دو مورد قابل استفاده است.

سلم من دستبند درست کردم. ولی نمیدونم چجوری بازار کار داشته باشم. فقط ۳تاشو فروختم. میشه راهنماییم کنید

درود
سعی کنید محصولات رو با توجه به کاراکتر مخاطب شخصی سازی کنید. با اضافه کردن سنگ ها و آویزهای خاص مثل آویز ماه تولد و … .

فروشگاه آنلاین صنایع دستی من و هنر در بهار ۱۳۹۴ به عنوان شعبه آنلاین این مجموعه و با هدف ارائه بهترین کالاها و خدمات، و جلب رضایت کامل مشتریان پایه گذاری شد. هدف ما تبدیل شدن به فروشگاهی است که افراد بتوانند نیازهای خود را در کوتاه ترین زمان و با صرف کمترین هزینه، و با بالاترین کیفیت ممکن تامین و با رضایت خاطر استفاده نمایند.

پیام شما با موفقیت ارسال شد.

متاسفانه پیام شما ارسال نشد.

ساخت دستبند با مهره یکی از آموزش های جالب و کاربردی است که با یادگیری آن می توانید اقدام به ساختن انواع دستبند با مهره، سنگ های تزیینی و مروارید نمایید و صاحب زیباترین دستبند های دست ساز شوید.

آموزشی که در این مطلب قصد ارائه آن را داریم مربوط به ساختن دستبند با مهره های زیبا می باشد، البته برای راهنمایی بیشتر شما دوستان هنرمند، قصد داریم دو آموزش مجزا برای درست کردن دستبند ارائه دهیم که با استفاده از هر یک می توانید، دستبندی زیبا و خاص تهیه نمایید. پس تا پایان این مطلب آموزش همراه ما باشید و از آموزش مرحله به مرحله ساختن دستبند با انواع مهره و مروارید نهایت استفاده را ببرید.

ساخت زیور آلات دست ساز از جمله فعالیت های هنری دلنشین و جذاب است که اغلب خانم های باسلیقه و دختر خانم های جوان تمایل زیادی به یادگیری آن دارند، آموزش هایی که در این مطلب ارائه می دهیم مربوط به ساختن دستبند به وسیله مهره می باشند که از طریق یادگیری ساخت آن ها می توانید اقدام به درست کردن گردنبند و گوشواره نمایید. از این طریق زیورآلاتی شیک و زیبا داشته باشید. انتخاب رنگ و مدل مهره ها برای ساخت دستبند کاملا سلیقه ایی است و شما بسته به سلیقه و نیاز خود می توانید بهترین گزینه را انتخاب و مورد استفاده قرار دهید.

برای ساختن دستبند دخترانه با مهره های رنگی، نیازمند مقداری مهره رنگی در رنگ های دلخواه، کش مناسب دستبند و قفل دستبند هستید. (قفل را می توان از خرازی ها تهیه نمود)چطور دستبند با مهره درست کنیم

برای شروع قفل را به یک سر کش متصل نمایید و سپس مهره ها را مطابق تصویر از کش ها عبور دهید.

در اینجا قصد داریم سه ردیف مهره کنار یکدیگر بچینیم. مه اندازه آن کاملا سلیقه ایی است. شما دوستانی عزیزی که قصد دارید دستبند پهن تری داشته باشید می توانید به دلخواه تعداد ردیف مهره ها را بیشتر کنید.

بافت دستبند را ادامه دهید تا به اندازه مچ دست شما شود. سپس قسمت دوم قفل را به آن متصل کنید. و کش را گره بزنید.

دستبند مهره ایی شما آماده است. به راحتی می توانید با این روش اقدام به ساختن گردنبند نیز نمایید.

برای درست کردن این مدل دستبند نیازمند مقداری مهره یا سنگ تزیینی، سیم مفتول، زنجیر و قفل هستید.

ابتدا یک تکه سیم جدا کنید و دو سر آن را به صورت حلقه درآورید.

سپس زنجیر را نیز به دو قسمت مساوی تقسیم کنید و یک سر آن را به حلقه متصل نمایید.

سیم را از داخل مهره ها عبور دهید.

حال قفل ها را به دو سر دیگر زنجیر را متصل کنید. تا دستبند شما تکمیل گردد.

دستبند دخترانه شیک و زیبای شما آماده است. مشاهده می فرمایید که این نوع دستبند از جمله زیورآلات پرطرفدار و بسیار زیبا محسوب می گردد.

حال بعد از آشنایی با ساخت دو مدل دستبند زیبا و ساده دخترانه قصد داریمف تصاویری متنوع از دستبندهای دست ساز زیبا را در اختیارتان قرار دهیم که بعد از مشاهده می توانید ایده ساختن مدلهای مختلف دستبند را بدست آورید، بنابراین در ادامه همراه ما شوید.

انواع دستبند های مرواریدی و ساخته شده با انواع مهره یا سنگ های تزئینی از جمله زیورآلات زیبا و شیک هستند که طرفداران زیادی در بین خانوم ها و دختران دارند، حال استفاده از مدل دستبند دست ساز که در طرح های متنوع و جذاب تهیه می شود، اخیرا محبوبیت زیادی پیدا کرده اند، بنابراین برای مشاهده نمونه های زیبایی از این مدل دستبندها و الهام از این ایده ها برای ساخت دستبند دلخواه خود می توانید در ادامه همراه ما شوید.

ایده های مختلفی برای درست کردن دستبند دخترانه با وسایل مختلف وجود دارد که استفاده از آنها یا هر کدام از وسایلی که در بالا ذکر شد، سلیقه ای می باشد و ساختن دستبند در منزل علاوه بر اینکه یک نوع خلاقیت و سرگرمی جذاب است، از نظر اقتصادی نیز بسیار به صرفه بوده و حتی می تواند ایجاد درآمد نماید، بنابراین در این قسمت دعوت می نماییم از انواع دستبندهای دست ساز زیبا و ساده با استفاده از مروارید، مهره و وسایلی مشابه آن دیدن کرده و الگو بگیرید. همچنین در صورت تمایل برای آشنایی با ساخت دستبند با زیپ در اینجا کلیک کنید.

چطور دستبند با مهره درست کنیم

با دو روش آسان و ساده برای ساخت دستبند با مهره آشنا شدید که با به کارگیری هر یک می توانید صاحب دستبندی زیبا و شیک شوید. همچنین می توانید با دیگر آموزش های هنری جالب و جذاب در بخش هنر در خانه مجله آرگا آشنا شده و از این طریق اقدام به انجام فعالیت های هنری مختلف نمایید.

منبع : آرگا


بهترین فیلم های آموزش نقاشی با مداد رو در یوتیوب رایگان ببین (فیلتر شکنت رو روشن کن)


برای دیدن شیک ترین و ارزون ترین پک های هدیه، همین حالا کلیک کن


ویدئوهای رایگان تزیین میوه و سالادهای مختلف رو در کانال “ایده های میا” ببین


ساخت وسایل خلاقانه با سبد های میوه بی استفاده


نحوه درست کردن خمیر هزارلا در خانه برای پخت شیرینی های معرکه



چطور در خانه ژل ضد عفونی کننده درست کنیم؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

صفحه نخست » دسته موقت » آموزش ساخت دستبند دخترانه با مهره های رنگی و خرج کار

از سری آموزش هنرهای دستی ،  امروز ما به ساخت دستبند دخترانه زیبایی که در تصویر می بینید اختصاص داره. درست کردن این دستبند شیک خیلی راحته و می تونید متناسب با رنگ لباستون تعدادی از این دستبندها درست کنید.

حتی می تونید با ساخت دستبند و فروش اون کسب درامد کنید.

 

چطور دستبند با مهره درست کنیم

 

خرج کار را داخل میخ ته گرد بندازید.

من از شکل ماهی استفاده کردم شما می تونید گل، ستاره یا هر چیز دیگه ای بکار ببرید.

اگر میخ ته گرد ندارید با میخ ته حلقه ای هم می تونید کار کنید.

خب حالا سر میخ را گرد می کنیم.

اضافه میخ را می بریم.

سرشو گرد کرده و حلقه می ندازیم.

به تعداد مورد نیاز خرج کار را به همین شکل درست می کنیم.

در تصویر زیر کش نامرئی را می بینید که برای اتصال مهره ها استفاده شده.

کش را از مهره ها رد می کنیم.

خرج کار را بین مهره ها می گذاریم.

می تونید بین مهره ها حلقه یا هر چیز تزیینی که دوست دارید بگذارید.

وقتی دستبند کامل شد ببرید.

کش را دو گره محکم بزنید.

می تونید انتهای کش را قلاب بگذارید.

همونطور که در تصویر می بینید من به صورت قرینه مهره ها، حلقه و خرج کار را چیدم.

شما میتونید فقط از مهره و حلقه یا مهره های رنگی بدون رینگ و خرج کار استفاده کنید.

سلیقه ایه.

این هم دستبند زیبای ما

هنرمندان ایرانی

نام:

چطور دستبند با مهره درست کنیم
چطور دستبند با مهره درست کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *