مهره مار چطور بدست میاد

 
helpkade
مهره مار چطور بدست میاد
مهره مار چطور بدست میاد

دو هفته پیش بود که شنیدم «فریال» به ایران بازگشته و برای تعدادی از مشتریانش «مهره مار» آورده است. مهره‌های مار «شاه‌کبری» که فریال می‌گوید از بهترین نژاد مارهاست و آدم‌ها را «جذاب، ثروتمند و خوش‌شانس» می‌کند!

خبر بازگشت فریال از هند را یکی از مشتریان پر و پا قرصش به من داد و گفت که برای تعدادی از مشتریانش «مهره مار» اصل آورده و در منزلش که باغی بزرگ در اطراف تهران است، سفارش‌ها را تحویل می‌دهد. از او خواستم با فریال برای من قرار یک گفت‌وگو را ترتیب دهد، در همان باغ خارج از تهران که مشتریانش رفت و آمد دارند.

فریال درخواست گفت‌وگو را پذیرفت و صبح روز موعود راهی خانه‌اش شدم. خانه‌اش انتهای یک کوچه‌باغ باریک و خلوت بود که یک در آهنی بزرگ و زنگ‌زده هم داشت. همین که زنگ را زدم، صدای نحیفی پاسخ داد: « بفرمایید داخل عزیزم.»

در انتهای باغ و مقابل در ورودی منتظر ایستاده بود. بر خلاف تصور من اصلا لباس‌های عجیب و غریب نپوشیده بود و آرایش اغراق‌شده هم نداشت. بلوز و شلوار مشکی ساده تن کرده و موهایش را هم با حوله بزرگ آبی پوشانده بود. مرا به سمت مبل‌های استیل بزرگ خانه‌اش همراهی کرد و یک فنجان قهوه برایم گذاشت و بعد با خنده کش‌داری گفت: «با خیال راحت بخور عزیزم. قهوه قجری نیست!»

ترجیح دادم بدون حاشیه سراغ پرسش‌هایم از او بروم. گپ و گفت کوتاه ما را بدون کم و کاست در ادامه بخوانید:

مهره مار چطور بدست میاد

فریال جان! من از دوستانم شنیدم که تو هر چند وقت یک‌بار از هند به ایران می‌آیی و برای مشتری‌هایت «مهره‌ مار» اصل می‌آوری. تا آنجا که من می‌دانم، می‌گویند مهره‌ مار حاصل جفت‌گیری مار نر و ماده است؛ تو چطور این مهره‌ها را پیدا کنی و برای فروش می‌گذاری؟

ببین! به دست آوردن مهره مار کار اصلا راحتی نیست. همان‌طور که خودت گفتی مهره مار حاصل جفت‌گیری مار نر و ماده است. مارها هنگام جفت‌گیری تکه‌استخوانی از نزدیک سرشان جدا می‌شود که اگر کسی بتواند، مهره هر دو مار را بردارد به چیزهایی که می‌خواهد، می‌رسد. در هند، مارگیران حرفه‌ای زیادی هستند که زمان زیادی را در دشت یا کوه سپری می‌کنند تا در زمان مناسب مهره‌ مار را به دست بیاورند. من هم مهره‌ها را از یک مارگیر حرفه‌ای می‌گیرم و برای مشتری‌هایم به ایران می‌آورم. این دو تکه استخوانی از نظر مغناطیسی خیلی قوی هستند و افراد زیادی هم به آن اعتقاد دارند.

طبیعتا همچنین مهره‌ای قیمت بالایی هم دارد. تو مهره‌ها را چند می‌فروشی؟

مهره‌ها متعلق به مارهای مختلف هستند و قیمت‌هایش هم متفاوت است. مهره مارهای خاکی، افعی، زنگی و… قیمتشان کم‌تر است؛ اما مهره شاه‌کبری که خودم اعتقاد بیشتری بهش دارم قیمت بالایی دارد. من در هند دیده‌ام که مهره شاه‌کبری با قیمت 40 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود؛ اما من آن‌قدر گران نمی‌فروشم. قیمت مهره‌هایم را وقتی می‌گویم که مشتری‌ام بشوی و بخواهی بخری. (می‌خندد.)

اشکالی ندارد. حالا از کجا باید بفهمیم مهره‌ای که تو می‌فروشی اصل است؟

برای تشخیص مهره اصل چند روش وجود دارد؛ اما من به تو و همه مشتری‌هایم می‌گویم که مهره‌ مار آن‌قدر چیز عجیبی است که تو بعد از یک هفته پس از داشتن آن متوجه تغییرات بزرگی در زندگی‌ات می‌شوی. اگر این تغییرات را در یک هفته ندیدی، بدان مهره‌ات تقلبی است. روش حرفه‌ای‌اش هم این است که مهره مار نر و ماده را در سرکه انگور می‌اندازی و اگر بعد از چند دقیقه به همدیگر چسبیدند، یعنی مهره‌ها اصلند. من توصیه نمی‌کنم کسی این آزمایش را انجام دهد؛ چون سرکه انگور خاصیت مهره‌ها را از بین می‌برد. دوم اینکه باید از آدم مطمئن و حرفه‌ای خرید کرد. کسی که مهره می‌فروشد باید حتما مهره‌ها را جفت تحویل دهد. اگر ناشی باشد و اشتباهی دو مهره نر یا دو مهره ماده بفروشد، هیچ اثری نخواهد داشت.

مهره‌مار دقیقا چه خاصیتی دارد؟

مهره‌ مار ویژگی‌ای دارد که باعث افزایش اعتماد به نفس و آرامش برای صاحبش می‌شود. آدم‌ها را جذاب، ثروتمند و خوش‌شانس می‌کند. اصلا یک احساس رضایتی به فرد دست می‌دهد. خیلی از انسان‌های مهم و موفق که می‌بینی یا سیاستمداران بزرگ مهره‌مار دارند! اتفاقا مهره شاه‌کبری هم دارند که در هند پیدا می‌شود.

من شنیدم به مهره‌ها دعا هم می‌خوانند؟

بله؛ وقتی فرد مهره‌ها را می‌خرد، دعایی می‌خوانند که مهره به اسم آن شخص شود. کار خیلی مهمی هم هست و باید حتما درست انجام شود.

تو خودت مهره مار داری؟

بله؛ دارم. (به کیف چرمی که به گردنش آویخته اشاره می‌کند.)

این ویژگی‌هایی که گفتی را خودت داری؟ یعنی با مهره مارت عشق و موفقیت و ثروت را تجربه کردی؟

ببین؛ من در زندگی‌ام مشکلی نداشتم. هیچ‌وقت؛ نه مالی نه عشقی و نه هیچ‌چیز دیگر. با مهره مارم احساس خوبی دارم. احساس جذابیت و اعتماد به نفس و خیلی چیزهای دیگر.

فقط مهره مار می‌فروشی؟ یا چیزهای دیگر هم هست؟

«فرج کفتار» هم هست. یعنی اندام جنسی کفتار ماده را بعد از مرگ از آن جدا و در شرایط خاصی خشک می‌کنند. فرج کفتار برای بهبود روابط زن و شوهرهاست. برای ثروت هم خوب است. قیمتش از مهره‌مار خیلی کمتر است. معمولا آن‌هایی که توانایی خرید مهره‌ مار ندارند، من فرج کفتار را به آن‌ها توصیه می‌کنم، قیمتش حدود 200 هزار تومان است.

این‌ را هم از هند می‌آوری؟ یعنی در فرودگاه برای حمل این اشیاء به مشکل برنمی‌خوری؟

بله؛ در فرودگاه مشکلی ندارم. مهره‌ مار که اندازه یک لپه است و فرج کفتار هم که خیلی کوچک است. اصلا حمل این اشیاء کار سخت و پیچیده و یا عجیب و غریبی نیست.

تو در هند تنها زندگی می‌کنی؟

نه؛ با همسرم زندگی می‌کنم.

با شغلت مشکلی ندارد؟

شوهرم هندی است. خرید و فروش این اشیاء هم در هند کار عجیبی نیست؛ یعنی از نظر شوهرم من کار غیر قابل قبولی انجام نمی‌دهم.

مشتری این اشیاء در ایران چه قشری هستند؟ نیت‌شان برای خرید بیشتر چه چیزی است؟

مهره‌ مار خیلی طرفدار دارد. هم مشتری پولدار دارم هم معمولی. مردها بیشترشان به نیت ثروت بیشتر از من مهره شاه‌کبری می‌خرند و زن‌ها هم برای حفظ جذابیت و بهبود روابط عاطفی‌شان.

فکر  می‌کنم، درآمد خوبی هم داری، درسته؟

درآمدم بد نیست. خدا را شکر.

فریال تو به چیزی به اسم خرافات هم اعتقاد داری؟ یعنی خرافه در زندگی تو چطور تعریف می‌شه؟

بله. اعتقاد دارم. مثلا فالگیری و رمالی از نظر من خرافه محض است. اما اگر  منظورت این است که چیزی مثل مهره مار هم خرافه است، من قبول ندارم. این چیزیست که از قدیم بوده و ثابت شده هم هست. من واقعا به مهره اعتقاد دارم. اگر اعتقاد نداشتم که اصلا نمی‌فروختم. ببین این کار اصلا برای من راحت نیست؛ چون اعتقاد دارم، انجامش می‌دهم.

زنگ خانه فریال به صدا درمی‌آید. می‌گوید یکی از مشتری‌هایش از راه دور آمده و نمی‌تواند برای گفت‌وگویمان وقت بیشتری بگذارد. از هم خداحافظی می‌کنیم و او به من قول می‌دهد که در یک فرصت بهتر مرا با مارگیری که مهره‌ها را به او تحویل می‌دهد، آشنا کند.

اعتقاد به «مهره‌مار» و تاثیرات عجیب و غریب آن غیرمنطقی و ثابت نشده است، خیلی‌ها چنین مواردی را «خرافات» می‌دانند و برخی دیگر هم شاید براساس گرایش‌های فرهنگی، اجتماعی و نیازهای درونی به آن باور دارند و برایش پول هم خرج می‌کنند. علامه دهخدا در لغتنامه گرانقدرش در مقابل واژه خرافه نوشته است: «سخنان پریشان و نامربوط و موهومات». همچنین ظاهرا در زبان عربی به هر سخن عجیب که از عالمی غیر از عالم بشری و علم و تجربه انسانی آگاهی بدهد خرافه می‌گویند. در نهایت اما پیدا کردن یک تعریف مشخص و همه پسند درباره خرافه بسیار دشوار است. خیلی از آنچه به عنوان خرافات معروف شده مربوط به یک فرهنگ خاص هستند؛ مثل «مهره مار» که متعلق به فرهنگ هندی‌ها است، اما به مرور زمان با فرهنگ برخی دیگر از جمله ایرانی‌ها هم عجین شده است.

من از «مهره مار» تجربه‌ای ندارم و سعی می‌کنم درباره درستی یا نادرستی تاثیرات آن هم قضاوت نکنم، اما این کاری است که متخصصان و پژوهشگران حوزه‌های دینی و فرهنگی باید برای مردم انجام دهند.

ایسنا – سهیلا صدیقی

انتهای پیام

فروش مهره مار این روزها در فضای مجازی رونق دارد و افراد زیادی از تحصیل کرده و بیسواد، سلبریتی و مردم عادی، زن و مرد، و … طرفدار خرید این مهره به اصطلاح جادویی هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، از قدیم مردم داشتن مهره مار را راهی برای جذب افراد و به کرسی نشاندن حرفشان می‌دانسته‌اند و همچنین مواردی مثل محبوبیت بین دوستان و آشنایان، بهتر شدن وضع مالی، پیشرفت در شغل، خوشبخت شدن در زندگی و هزاران ای کاش و اگر دیگر است که افراد با سن، تحصیلات و از قشرهای مختلف را به سوی رمالانی می‌کشاند که با ترفندهای جدید مردم را اغفال می‌کنند، “مهره مار” این روزها یکی از پرطرفدارترین یکی از بیشترین و شاید جذاب‌ترین مواردی است که رمالان برای جذب مشتری از آن استفاده می‌کنند.

شاه مهره دارم!

این بار حرف از رمالی به اسم “شیخ رجبی” در میان است که در فضای مجازی فعالیت گسترده‌ای دارد و در صفحه شخصی در اینستاگرام با شش هزار دنبال کننده فروش مهره مار اصل هندی با ضمانت و تعهد را تبلیغ می‌کند.

او پیجش را اولین و معتبرترین پیج فروش مهره مار اصل هندی می‌داند و می‌گوید” همراه داشتن مهره مار جهت کارگشایی است و این مهره‌ها از قوی‌ترین نوع آن می‌باشد که قدرت فوق العاده‌ای دارد، مهره‌های من شاه مهره‌اند و ۱۰ برابر بزرگتر از مهره‌های معمولی است، تمام این مهره‌ها دارای دعا و موکل خاص و مورد نیاز مشتری است.”

مهره مار چطور بدست میاد

“شیخ رجبی” بازگشت معشوق، بخت گشایی، مهر و محبت، رزق وروزی، کسب ثروت، مورد توجه بودن، شفای بیمار و حل صدها مشکل دیگر را تنها در یک پکیج با خرید مهره شاه کبری که آثار مغناطیسی و جادویی خاصی دارد را با قیمت گزافی به مشتریانش معرفی می‌کند که چند میلیون هم قیمتش دارد.

او خود را استاد فقه دانشگاه معرفی می‌کند و معتقد است” بعد از چهار سال فعالیت اینترنتی در این زمینه و رضایت مشتریانش دیگری نیازی به تبلیغ برای کارش ندارد، چرا که هر مشتری برایش مشتری می‌آورد و از داشتن شش هزار دنبال کننده، خوشحال است” او خود و مشتریانش را مانند یک خانواده خوشبخت و خوش شانس می‌داند و برای تمام اقشار جامعه مهره مار با قیمت‌های متفاوت و بی‌واسطه عرضه می‌کند.

مهره‌های ماری که ضمانت نامه رسمی دارند

“شیخ رجبی” ۱۸ سال است که تمام مدل‌های مهره مار مثل مهره مار شاه کبری، افعی را از هند و پاکستان وارد می‌کند و مهره‌های مار با قیمت پایین را تقلبی و بدون اثر می‌داند، مهره ماری که قیمت بیشتری دارد، میزان انرژی بیشتری نیز خواهد داشت و این قیمت بیشتر برای انجام مراحل موکل‌دار کردن مهره‌هاست که باید توسط فردی واجد شرایط و طی سه الی ۱۰ روز انجام شود.

 ادمین پیج از مشتری‌ها می‌خواهد که تمام هزینه را قبل از ارسال مهره‌ها که توسط پست به در منزل آن‌ها می‌رسد، واریز کنند، قیمت‌ها از یک میلیون ونیم به بالا است و البته ناگفته نماند به یمن ماه رمضان و لطف شیخ هر کس توانایی مالی کمتری دارد می‌تواند در دو یا سه قسط هزینه را بپردازد و بعد مهره‌ها را دریافت کند.

“شیخ رجبی” علت گرانی را ضمانت نامه‌های رسمی مهره مار عنوان می‌کند و می گوید: “کپی برداری از فعالیت آن‌ها حرام است و قسم می‌خورد مهره‌های جدیدی را که به تازگی به دستش رسیده، دست هیچ کس نیست و فقط خود او از آن نمونه دارد”، بازار گرمی‌های شیخ و ادمین‌های پیجش مردم را بیشتر تحریک می‌کند تا هر چه زودتر و قبل از تمام شدن مهره‌ها خرید کنند.

شیخ رجبی در خصوص روش های تشخیص اصل و یا تقلبی بودن مهره‌های مار می‌گوید: “باید مهره‌ها را در سرکه سفید اصل بیاندازیم و اگر مهره‌ها در سرکه حرکت کردند، اصل است و بعد از دیدن حرکت مهره‌ها باید آن‌ها را زود از سرکه بیرون آورد تا اثر طلسم آن باطل نشود.”

انتشار عکس از نام مخدوش شده مشتری‌ها و بسته‌هایی که برایشان می‌فرستد، کم نیستند و قطعا این کار را برای اعتمادسازی بیشتر انجام می‌دهد تا به بقیه مشتریانش نشان دهد، بسته‌ها حتما ارسال می‌شود و اگر کسی بعد از چهل روز اثر مهره‌ها را نبیند پول به حسابش واریز می‌شود، اما آیا واقعا این کار را می‌کنند!

سلبریتی‌ها هم مهره مار دارند

مهره مار روی سر مار است و زمان جفت‌گیری مارها از روی سرشان به زمین می‌افتد و این مهره‌ها که خاصیت مغناطیسی دارند در زمان جفت‌گیری، مارها را به سمت هم می‌کشاند.

نذر خرید مهره مار برای دیگران در صورت رسیدن به حاجت نیز موضوع جالب دیگری است که از سوی کاربران دنبال کننده پیج های مهره مار به چشم می خورد، کاربری در  این خصوص اینچنین نوشته است: ” اگر به حاجتم برسم کمک می کنم کسانی که توانایی خرید مهره مار را ندارند، مهره مار بخرند.”

“شیخ رجبی” ادعا می‌کند که به برخی از بازیگران و سلبریتی‌ها نیز مهره مار فروخته و از بردن نام آن‌ها به علت از بین نرفتن اعتماد مشتریانش خودداری می‌کند.

مهره مار در منابع دینی

حسن صفرزاده، کارشناس مسائل دینی در باره صحت داشتن تاثیرات مهره مار در منابع دینی به خبرنگار ایمنا می‌گوید: داشتن مهره مار برای جذب محبت و یا حل مشکلات و چیزهایی از این قبیل در هیچ منبع دینی معتبری ذکر نشده و دور از تعقل است که برای حل مسائل زندگی به این گونه خرافات روی آوریم، چرا که افرادی که در این زمینه فعالیت می‌کنند، فقط و فقط ادعاهایی بی پایه و اساس و به دور از عقل و دین دارند، اعتماد به آن‌ها نشانه دوری از معرفت، دانش و امور مذهبی است.

او اظهار می‌کند: تمام این مسائل ادعاهایی ثابت نشده  و غیر معقول است، استفاده از تعابیر عامه پسند در مورد مهره مار اصل و بیان تاثیرات عجیب و غریبش تنها برای واقعی جلوه دادن آن است تا اعتماد افراد که درگیر مشکلات هستند و به دنبال راهی برای حل هرچه سریع‌ترمشکلاتشان می‌گردند، را جلب کنند،اگر این مهره ها تاثیر داشت خود شخص فروشنده باید با داشتن مهره‌ها تمامی مشکلاتش حل می‌شد.

صفرزاده با اشاره به اینکه رمال‌ها با دروغ گویی و حیله‌گری دکانی برای به دست آوردن منافع شخصیشان باز کرده‌اند، بیان می‌کند: این افراد برای خرافه پراکنی از ابزارهای مختلفی مانند فضای مجازی بهره می‌برند و بازار خود را داغ می‌کنند تا مردم ساده را راحت‌تر به این بازار پر دغل بکشانند، جامعه‌ای که با خرافات پرورش یابد به راحتی به انحراف کشیده می‌شود.

او با تاکید به اینکه نیاز است مردم  به این آگاهی برسند که اگر مشکلی دارند با قدرت عقلی که خداوند به آن‌ها بخشیده باید مشکل را حل کنند، اضافه می‌کند: روش‌های زیادی مانند کمک گرفتن از آیات قرآن و روایات معتبر مرتبط با این موضوع، باید انجام شود تا آرام آرام گرایش مردم به چنین مسائلی کم شود و به صفر برسد، البته رسانه‌ها، اهل قلم و هنرمندان نیز نقش بسزایی در آگاه ساختن مردم جامعه دارند و هرگز نباید تأثیر این افراد در این زمینه را نادیده گرفت.

افزایش کلاهبرداری‌های ناشی از رمالی و فروش مهره‌مار در فضای مجازی

سرهنگ سید مصطفی مرتضوی، رییس پلیس فتا استان اصفهان نیز در خصوص خرید و فروش مهره مار در فضای مجازی می‌گوید: رمالی، دعا نویسی و فالگیری و همچنین فروش مهره مار در فضای مجازی رو به افزایش است و علت اصلی این امر نیز استقبال شهروندان از آنها است.

او با بیان اغلب فعالیت رمالی و فالگیری و همچنین فروش مهره مار کلاهبرداری است، ادامه می‌دهد: ممکن است برخی دعا برای کاربران بنویسند و تاحدودی برای کاربران ارسال کنند اما در نهایت این اقدامات به کلاهبرداری منتهی می‌شود و شکایات زیادی در این زمینه داشتیم.

رییس پلیس فتا استان اصفهان با بیان اینکه برخی از شهروندان به دلیل اعتقادات ناسالم برای این کلاهبرداران بازارگرمی می‌کنند، ادامه می‌دهد: هوشیاری شهروندان در  این زمینه امری ضروری است تا در دام این شیادان گرفتار نشوند.

گزارش از: فهیمه نظری – خبرنگار سرویس جامعه ایمنا

تمامی حقوق این سایت برای خبرگزاری ایمنا محفوظ است

مهره مار از دیرباز تا کنون مورد توجه و استقبال مردم و قومیت های مختلف قرار گرفته است. بطوری که شنیده ها حاکی از آن است که در زمان های گذشته اقوام مختلف و برخی از پادشان برای موفقیت درامورات خود و حکمرانی از مهره مار استفاده می کردند. دلیل روی آوردن به مهره مار اصل این بود که از خواص فوق العاده آن بهرمند شوند.

با گذشت زمان افراد زیادی در پی یافتن این سنگ گرانبها به جستجو پرداختند تا به واسطه ی قدرت خارق العاده آن بتوانند به خواسته و نیازهای خود برسند.

به مرور زمان خواص مهره مار باعث شد که این سنگ در دسته سنگهای گرانبها و پرخاصیت قرار گیرد. در نتیجه مهره مار با محبوبیتی که برای خود کسب کرد توانست طرفداران زیادی را به سمت خود جذب کند.

اولین محبوبیت این محصول در کشور هندوستان پدیدار شد. امروزه کشور هندوستان و جزایر اطراف آن به دلیل دارا بودن گونه های مختلف مار ها از جمله مار شاه کبری (King Cobra) ، دابویا (Daboia Russelii) ، افعی (Eurasian Vipers) ، پیتون (Python) و  … توانسته که بخش اعظمی از مهره مارهای اصل را در دنیا به خود اختصاص دهد.

از برترین نژاد های مهره مارمی توان به مهره مار افعی – مهره مار هندی شاه کبری – مهره مار دابویا هندی و مهره مار مامبای سیاه اشاره کرد. که در این میان با توجه به تجارب گذشته می توان مهره مار شاه کبری و دابویا را در اولویت اصلی قرار داد.

مهره مار چطور بدست میاد

این 2 نژاد برتر به خاطر دلایل خاصی که در ادامه مطلب به آن شاره کرده ایم از محبوبیت بالاتری برخوردار است.

این مهره ها در آمیزش های فصلی مار ها بدست می آیند. افرادی زیادی در هند به کار مارگیری مشغول هستند و با استفاده از تجربه دیرینه خود در این زمینه اقدام به جمع آوری مهره مار می کنند.

شغل اصلی این افراد مارگیری می باشد که علاوه بر در آوردن مهره مار از پوست مار و روغن مار و … در سایر موارد استفاده می کنند.

احتمالا شما نیز از بزرگان خود ( پدربزرگ و مادر بزرگ) حرف هایی در مورد مهره مار شنیده باشید. و یا مهره ماری برای شما به ارث رسیده باشد که مشتاق باشید در مورد آن بیشتر بدانید.

در زمان های قدیم تعداد انگشت شماری از افراد بودند که مهره مار را بسختی بدست می آوردند و حاضر نبودند مهره های خود را به هر قیمتی بفروشند لذا این طرز فکر نیز کماکان بین اقشار مختلف در جامعه حکم فرما است.

بیشترافراد بر این باور هستند که  مهره مار براحتی پیدا نمی شود و اگر کسی بتواند آن را بدست آورد باید پول زیادی بایت آن پرداخت کند.( این موضوع به قدری ریشه انداخته که متاسفانه برخی از فروشنده ها از قیمت های چند میلیونی برای مهره مار اصل صحبت می کنند.)

بله شاید علت این موضوع در گذشته این بوده است که بدلیل کمبود ارتباطات و نبود امکانات ارتباطی سریع، فردی که مهره ماری تهیه می کرد حاضر نبود به قیمت پایینی بفروشد و شاید هم چون این مهره ها دست به دست می شد هر کسی به نوبه خود سود کلانی روی مهره ها می کشید

از این رو قیمت مهره مار بسیار بیشتر از قیمت واقعی خود بفروش می رسید. و امروزه شاهد این هستیم که متاسفانه برخی از فروشندگان با سودجویی اقدام به فروش مهره مار به قیمت های بسیار بالایی می نمایند.

این در حالی است چون سنگ های با ارزش همچین مهره مار قیمت واحدی نداردند این موضوع باعث شده تا فرصت طلبی در این زمینه ایجاد شود.

برای اطلاع از واقعیت این موضوع پیشنهاد می کنیم این مطلب را تا آخر بخوانید تا حقیقت برایتان آشکار شود.

در این مقاله قصد داریم تا به خواص مهره مار و حرف و حدیث هایی که در مورد آن وجود دارد بپردازیم تا بتوانیم با استفاده از تجربه چندین ساله و با استناد به علم سنگ شناسی اطلاعات مفیدی در اختیار شما کاربران عزیز قرار دهیم.

سعی بر این داریم تا مطالب را بصورت تیترهای جداگانه و بصورت عامیانه بیان کنیم تا درک مطلب برایتان آسان بوده و بتوانید از مطالب ارائه شده بهره کافی را ببرید.

در ادامه به بررسی و پاسخ به سوال هایی که ذهن اکثر کاربران را در مورد انواع مهره مار به خود مشغول کرده را در حد توان خواهیم پرداخت.

چنانچه برای سوالات خود در این مطلب پاسخی دریافت نکردید ، می توانید با شماره تلفن درج شده در سایت تماس بگیرید تا همکاران ما بصورت تلفنی شما را راهنمایی نمایند.

در پایان این پست می توانید نظرات و پیشنهادات خود را (در قسمت نظرات) با ما درمیان بگذارید. تا با دریافت نظرات ارزشمند شما بتوانیم قدمی نو در بهبود مطالب انتشار شده در سایت برداریم.

شاید اولین سوالی که از خودتان بپرسید این باشد که مهره مار چیست و چگونه بدست می آید؟

گونه های مختلفی از مارها درجهان وجود دارند که در طول سال چندین بار اقدام به جفت گیری می کنند که در زمان اتمام این آمیزشها از خود مهره هایی را رها می کنند که به سنگ مهره مار معروف هستند.

این مهره ها از مارهای نر و ماده بدست می آید یعنی بعد از انمام جفت گیری یک سنگ مهره مار را مار ماده و سنگ دیگر را مار نر از خود رها می کند. این سنگ ها در حالت اولیه ژله ای مانند و بسیار نرم هستند که بعد از گذشته چندین ثانیه کاملا سفت شده و به سنگ مهره مار تبدیل می شوند.

اگر در مهره های خود خراشیده گی و یا شکستگی جزئی مشاهده کردید هیچ نگران نباشید این موارد کاملا طبیعی هستند چون هنگام افتادن مهره مار روی زمین و یا روی سنگ این اتفاق رخ می دهد. توجه داشته باشید که این موارد تاثیر منفی روی عملکرد مهره مار نمی گذارد.

توجه داشته باشید که مهره مار باید توسط خود مارها بعد از عمل جفت گیری رها شود و برای بدست آوردن مهره مار نیازی به آزار و اذیت مار وجود ندارد. همانطوری که در تصاویر موجود در سایت مشاهده می کنید شکل مهره مار اصل گرد نیم دایره بوده که یک طرف آن کاملا صاف و طرف دیگر آن گرد می باشد. اگر بجز این موارد سنگی مشاهده کردید بدانید که مهره مار نیست.

گاها در فضای مجازی فیلمی منشتر شده که در آن فردی با چاقو یک چیز سیاه رنگی را از پشت سر مار در می آورد. توجه داشته باشید که این فیلم کاملا ساختگی بوده و به هیچ عنوان صحت ندارد.

دلیل اول: شکل ظاهری مهره مار باید گرد و کرمی رنگ باشد نه اینکه سیاه و بیضی  شکل

دلیل دوم: مهره مار باید توسط خود مار رها شود نه اینکه آن را از سر مار در بیاورند.

 

مارها بدلیل ساختار و متابولیسم بدنشان نسبت به سایر جانداران از مغناطیس قوی تری برخوردار هستند و همین امر باعث می شود که مهره هایی که از این گونه مارها بدست می آیند از مغناطیس قوی و اثر بخشی بسیار فراوانی برخوردار باشند.

البته باید در نظر داشته باشید که قدرت و کارایی مهره مار کاملا به نوع و نژاد مارها بستگی دارد که از قویترین نژاد های مار ها می توان به مار شاه کبری و مار دابویا اشاره کرد.

اگر دقت کرده باشید در دنیا مکان هایی وجود دارند که دارای گونه های بخصوصی از حیوانات را به خود اختصاص داده است. بعنوان مثال برای دیدن فیل ها می توانید به آفریقا سفر کنید و یا برای مشاهده گونه ها و انواع مختلف کانگورو (Kangaroo) به استرالیا بروید.

در این میان کشور هندوستان نیز به دلیل وجود گونه های مختلفی از مارها در جهان به یکی از کشورهای معروف در زمینه پروش و نگهداری انواع مارها شهرت یافته است.

احتمالا شما هم در برخی از تصاویر و یا فیلم ها مشاهده کرده اید که در آن مرتاض هندی در حال نواختن نی بوده و در مقابل سبدی وجود دارد که با صدای نی ماری از داخل سبد به بیرون روانه می شود. و با انجام یکسری حرکات خاص ، مار وحشی و سمی را به کنترل خود در می آمورد.

البته در کشورهای آفریقای جنوبی و یا در مصر باستان گونه هایی مختلفی از مارها وجود دارند ولی این نژاد مارها به گستردگی و تنوع کشور هند نمی رسد. پس نتیجه می گیریم که کشور هندوستان توانسته با توجه به وجود نژاد های مختلف مارها در این سرزمین رتبه اول در جهان را به خود اختصاص دهد.

در این شکی نیست که کشور هندوستان مهد گونه های مختلف مار در جهان است. در گذشته اشخاصی که به کار مارگیری مشغول بودند به مرور زمان متوجه شدند که بعضی از مارها هنگام جفت گیری یک شئ عجیبی از خود رها می کنند که بعد از مدت ها تحقیق در مورد این سنگ ها به این نتیجه رسیدند که این مهره ها همانند سنگهای قیمتی دیگر دارای یکسری خواص و تاثیرات مثبتی هستند.

قدرت جذب و مغناطیسی این مهره ها به طور شگفت آوری قوی و اثربخش بود که در کوتاه ترین زمان توانست مخاطبان بیشتری را سمت خود جذب کند. و در مقایسه با سایر سنگ های اثر بخش می توان اینگونه بیان کرد که درصد بیشتری از افرادی که مهره مار اصل تهیه میکنند ، خیلی بیشتر از افرادی است که به خرید سایر سنگ ها روی می آورند.

شاید این سوال هم در ذهن شما باشد که بهترین گونه مهره مار مختص کدام نژاد است؟ از این همه انواع مختلف مارها که در جهان وجود دارد به جرأت می توان گفت که اصلی ترین و بهترین مهره مارها مربوط به مهره مار شاه کبری هندی و مهره مار دابویا هندی است.

این دو نژاد برتر دارای خواص مغناطیس بسیار قوی و فوق العاده ایی هستند که دارای میدان مغناطیسی وسیع تری می باشند که به واسطه این میدان مغناطیسی میتوان از خواص معجزه آسای مهره مار اصل بهرمند شد.

این نژاد مارها بدلیل دارا بودن جثه و اندازه بزرگ خود مهره هایی بزرگتری از خود رها می کنند.( در نتیحه به واسطه سایز و اندازه بزرگ این مهره ها قدرت مغناطیسی قوی تری که در درون آنها نهفته است با فعال کردن مهره مار به شخص و صاحب مهره ها انتقال داده می شود.

مهره مار چطور بدست میاد

این بدین معنی است که می توان گفت هر چقدر سایز و اندازه مهره مار بزرگ تر باشد قدرت جذب آن مهره نیز بیشتر خواهد بود.

در فضای مجازی راه و روش های مختلفی برای تست مهره مار وجود دارد که توسط فروشندگان مختلف ارائه شده است و هر شخصی یک روشی را برای شناخت اصالت مهره مار پیشنهاد می کند سوال اینجاست که این روش های تست تا چه حدی قابل اطمینان بوده و میتوان صحت اصل بودن مهره مار را تشخیص داد.

شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که به دنبال روشی هستید تا بتوانید مهره مار اصل را از تقلبی تشخیص دهید ولی با شنیدن حرف های مختلف فروشندگان کاملا سردرگم شده و نمی دانید که کدام حرف را باور کنید.

در ادامه این مطلب سعی داریم تمامی مواردی را که در مورد تشخیص و شناخت مهره مار اصل وجود دارد را تک به تک بررسی کنیم تا شما مخاطبان عزیز بتوانید با دید باز و شناخت کامل اقدام به شناسایی و تشخیص مهره مار اصل نمایید.

برخی از افراد بر این باورند که اگر مهره ها را در یک ظرف که حاوی سرکه سفید است بیاندازید بعد از چند دقیقه مهره ها شروع به حرکت کرده و نزدیک هم می شوند. اگر مهره ها شروع به حرکت کنند و همدیگر را جذب کردند یعنی مهره مار شما اصل است. آیا به نظر شما این تست صحت دارد؟

پاسخ: این تست از نظر ما و کارشناسانی که در زمینه علم سنگ شناسی و علوم غریبه فعالیت دارند کاملا رد می شود و با یک آزمایش و تست ساده می توانیم این ادعا را رد کنیم.

سرکه بدلیل دارا بودن خاصیت قلیایی و اسیدی هر شئ آهکی و استخوانی را که درون آن قرار گیرد تجزیه میکند ، در نتیجه آن شئ درطول فرایند تجزیه شروع به حرکت می کند .

اگر مهره های خود را بعد از چند دقیقه از داخل سرکه بیرون بیاورید و با دقت به آنها نگاه کنید متوجه خواهید شد که قسمت هایی از آنها حالت پوسیدگی و ساییدگی پیدا کرده و ذرات ریز در داخل سرکه به صورت کامل حل شده است.

در واقع هنگامی که عمل تجزیه انجام می شود در پی انجام واکنش شیمیایی سرکه با جنس استخوانی مهره مار ، آن ها را به سمت های مختلفی به حرکت در می آورد و مهره مار های نر و ماده به هم نزدیک می شوند.

شما میتوانید این آزمایش را با چند تکه استخوان کوچک و یا حتی پوست تخم مرغ انجام دهید تا کاملا متوجه تجزیه شدن تدریجی آنها در داخل سرکه بشوید.

نکته مهم و حائز اهمیت این است که اگر مهره های خود را داخل سرکه قرار دهید با تجزیه شدن مهره ها علاوه بر اینکه شکل ظاهری آنها تغییر خواهد کرد ، قدرت مغناطیسی مهره ها نیز ضعیف شده و یا به صورت کامل از بین خواهد رفت و در عمل مهر مار ها هیچ کارایی و خاصیتی برای شما نخواهد داشت.

در بسیاری از موارد مشاهده شده که سرکه باعث از بین رفتن اثر کامل مغناطیس مهره ها شده و به هیچ عنوان قابل بازگشت به حالت قبل نخواهد بود. و این حس کنجکاوی باعث می شود که کارایی و خواص مهره مار کاملا از بین برود.

پس نتیجه می گیریم که ادعای تست مهره مار با سرکه کاملا اشتباه بوده و به هیچ عنوان پیشنهاد نمی شود که حتی جهت ارضای حس کنجکاوی این آزمایش را انجام دهید.

چون کارایی و عملکرد مهره ها کاملا از بین می رود و اگر مغناطیس مهره ها از بین برود عملا همانند این می ماند که شما دو سنگ بی ارزش را با خود حمل می کنید و انتظار دارید که از خواص آنها بهرمند شوید.

برخی ازافراد براین باورند که اگر مهره مار اصل باشد وقتی جلوی نانوایی بروید تمامی نان ها می سوزند و یا هیچ کدام از آنها به تنور نمی چسبند.

سوال اینجاست به نظر شما این حرف تا چه حدی می تواند صحت داشته باشد و یا اینکه مگر می شود مهره مار چنین کاری انجام بدهد؟ و سوال دیگر اینکه نچسبیدن نان به تنور چه ربطی به اصالت مهره مار دارد.

هر شخصی که مهره مار را تهیه می کند می خواهد از خواص و فواید آنها بهرمنده شود و به کمک این خواص به خواسته ها و نیازهای خود برسد. آیا به نظر شما این آزمایش تا چه حدی می تواند صحت داشته باشد؟ و یا اینکه در حالت کلی همچین تستی برای مهره مار با عقل انسان مطابقت دارد یا نه؟

پاسخ: جواب این سوال بسیار ساده است . پس از تحقیقات فراوان متوجه شدیم که درگذشته برخی از فروشندگان مهره مار برای اثبات اصل بودن مهره مار از این روش استفاده می کردند .

این روش به این صورت بود که فروشنده از قبل با یک نانوا هماهنگی لازم را انجام میداد و با خریدار به سمت آن نانوایی میرفتند . نانوا به محض اینکه فروشنده را میدید داد میزد چه کسی مهره مار دارد؟ تمام نان های من سوختند هر کسی با خودش مهره مار دارد از اینجا دور شود.

و این کار باعث می شد که خریدار با کمال اطمینان خرید خود را انجام دهد. این آزمایش مهره مار از نظر ما کاملا نقض می گردد چون نه به صورت منطقی و نه به صورت علمی نمیتوان از مهره مار و مغناطیس آن چنین انتظاری داشت.

مواردی مشابه بسیاری در این زمینه دیده شده است . در یکی از این موارد که یکی از خریداران سایت ما برایمان بازگو کرده به این صورت است که از یک فردی مهره مار تهیه می کند و برای برای اطمینان فروشنده او را به نانوایی در محل زندگی خود می برد تا بتواند تست مهره مار در نانوایی را انجام دهد که این اتفاق می افتد.

سپس مشتری برای اطمینان بیشتر به نانوایی دیگری مراجعه می کند و هیچ اتفاقی نمی افتد و به همین ترتیب چندین نانوایی را نیز تست می کند ولی کاملا بی فایده بود. دوباره به نانوایی اولی که با فروشنده مراجعه کرده بود به تنهایی می رود ولی هیچ اتفاقی نمی افتد و بعد ها متوجه می شود که فروشنده با نانوا که پسرعموی خود بود هماهنگی لازم را انجام داده بود که بتواند مهره مار خود را بفروشد.

پس نتیجه می گیریم که اینگونه تست ها و آزمایشات که کاملا من درآوردی هستند هیچ گونه ریشه و منطق کافی برای شناخت اصالت مهره مار ندارند. و باید در نظر بگیریم که با عقل منطقی و دید بازتری اقدام به شناخت تشخیص مهره مار اصل اقدام کنیم.

بعضی از فروشنده گان با شگرد اینکه مهره مار حرکت می کند اجناس خود را بفروش می رسانند و به مشتریان خود این وعده را می دهند که اگر مهره ها را روی زمین و با فاصله از هم قرار دهید شروع به حرکت کردن می کنند. بنظر شما این مورد آیا صحت دارد؟ ( مگر چنین اتقافی ممکن است بیافتد !!! شعبده بازی که نیست…!!!)

پاسخ : با قاطعیت باید اعلام کنیم که خیر به هیچ عنوان منطقی نیست و با عقل انسان جور در نمی آید که این اتفاق بیافتد مگر سنگ مهره مار موجود زنده است که بتواند حرکت کند.

برخی از افراد که این آزمایش را انجام می دهند و هیچ واکنشی نمی بینند و بعد از تماس با فروشنده پاسخی که دریافت میکنند این است که مهره ها را داخل ظرف حاوی سرکه قرار دهید تا شروع به حرکت کنند.

مهره مار شاه کبری      

450 هزار

تومان

5 تکه

ضمانت نامه کتبی ندارد

دعا عمومی دارد

لوح حکاکی شده ندارد

دعای قابل خواندن 4 مورد

ضمانت تعویض ندارد

کارایی: خوب

ارسال رایگان دارد

تضمین اصالت

درصد رضایت مشتریان

✩✩★★★

هولوگرام اورجینال (طلایی) ندارد

بار مغناطیسی ( کمتر از 10 مگا هرتز)

مهره مار شاه کبری طبیعی          

ویژه جزیره گوا هندوستان          

660 هزار تومان

550 هزار

تومان

10 تکه

ضمانت نامه کتبی دارد

دعای مخصوص دارد

لوح حکاکی شده ندارد

دعای قابل خواندن 8 مورد

ضمانت تعویض دارد

کارایی: عالی

ارسال رایگان دارد

تضمین اصالت و رضایت کالا

درصد رضایت مشتریان

✩★★★★

هولوگرام اورجینال (طلایی) دارد

بار مغناطیسی ( 20 مگا هرتز)

مهره مار دابویا هندی     

15 سال قدمت

890 هزار تومان

690 هزار

تومان

12 تکه (کامل)

ضمانت نامه کتبی دارد

دعای مخصوص دارد

لوح حکاکی شده دارد

دعای قابل خواندن (تمامی موارد)

ضمانت تعویض دارد

کارایی: بسیار عالی

ارسال رایگان دارد

تضمین اصالت و رضایت کالا

درصد رضایت مشتریان

★★★★★

هولوگرام اورجینال (طلایی) دارد

بار مغناطیسی ( 35 مگا هرتز)

مهره مار مامبای سیاه

آفریقایی

20 سال قدمت

1350هزار تومان

950 هزار

تومان

12 تکه (کامل)

ضمانت نامه کتبی دارد

دعای مخصوص دارد

لوح حکاکی شده دارد

دعای قابل خواندن (تمامی موارد)

ضمانت تعویض دارد

کارایی: فوق العاده بالا

ارسال رایگان دارد

تضمین اصالت و رضایت کالا

درصد رضایت مشتریان

★★★★★★★

هولوگرام اورجینال (طلایی) دارد

بار مغناطیسی ( 45 مگا هرتز)

پس با شندین چنین حرف هایی دوباره به خانه اول باز می گردیم که حرکت کردن مهره ها داخل سرکه هیچ ربطی به اصل بودن مهره ها ندارد. و باید یک راه و روشی وجود داشته باشد که به واسطه آن بتوانیم از اصالت مهره مار اطمینان حاصل کنیم.

بعد از مطالعه مطالب بالا شاید سوالی که ذهن شما را درگیر کرده این باشد که ما از کجا مطمئن شویم که مهره ماری که خریداری می کنیم اصل است و چطور می توانیم آن را امتحان کنیم و از اصالت آن مطمئن شویم؟

درابتدا باید عرض کنم که مهره مار هیچ روش تست علمی و ثابت شده ای ندارد و بهترین و مطمئن ترین روش برای اطمینان از اصل بودن مهره مار مشاهده تاثیرات آن بروی فرد می باشد.

(فردی که مهره مار خریداری می کند در واقع می خواهد از تاثیرات و خواص آن بهرمند شود ، نه اینکه مهره های خود را به روشهای فریبنده تست کند) البته ناگفته نماند که شناخت نوع مهره مار و نژاد آن نیز در الویت اول قرار دارد

که در ادامه به شناخت انواع نژاد مهره مار و بررسی اصالت آنها خواهیم پرداخت. پس تا ادامه این مطلب با ما همراه شوید تا ساده ترین و مطمئن ترین روش برای شناخت مهره مار اصل را برایتان آموزش دهیم.

همانگونه که در جهان گونه های مختلفی از مارها وجود دارد طبیعتا مهره های این مار ها نیز کاملا متفاوت از یکدیگر می باشند و نسبت به نوع و نژاد مارها دارای اندازه و ظاهری کاملا متفاوت هستند.

مارهای هندی یکی از بهترین نژاد های مطرح در دنیا می باشند. در نتیجه مهره های این مار ها نیز از قدرت بسیاری بالایی برخوردار هستند که از معروفترین آنها می توان به مهره مار شاه کبری و مهره مار دابویا اشاره کرد.

البته برخی از نژاد های آفریقایی و مصری نیز وجود دارند که از مهره های آنها نیز استفاده می شود.

ولی تجربه نشان داده است که نژادهای هندی مهره مار تاثیرات بیشتری نسبت به سایر گونه های مهره مار دارند و این تفاوت ها بیشتر در خواص و کارایی مهره مار و نوع دعاهایی که روی آنها خوانده می شود کاملا قابل مشاهده است.

از این رو اکثریت افرادی که از نژاد های هندی استفاده می کنند کاملا ابراز رضایتمندی می نمایند.

مار شاه کبری یکی از قوی ترین و قدرتمندترین مار های جهان است از این رو مهره هایی که از این نژاد مارها بدست می آیند از خاصیت مغناطیسی قوی و قدرت افسون گری بالایی برخوردار هستند که به مهره مار هندی شاه کبری اصل معروف هستند

البته برخی از افراد به آن شاه مهره نیز می گویند که کاملا یکی است. مهره مار شاه کبری به قدری قوی و کارا است که توانسته در بازار های جهانی طرفداران بیشتری را سمت خود جذب کند.

نژاد دابویا نیز همانند شاه کبری دارای قدرت و کارایی بالاتری است با این تفاوت که مهره مار دابویا از میدان مغناطیسی وسیعتری نسبت به شاه کبری برخوردار است.( البته با کمی تفاوت که در ادامه به آنها می پردازیم) از این رو می توان گفت که دابویا یک سر و گردن بالاتر از شاه کبری است.

در حالت کلی نژاد شاه کبری را میتوان به دو دسته تقسیم کرد.

دسته اول مهره مار هندی شاه کبری پرورشی است که نحوه بدست آوردن این مهره ها به این صورت است که در هند مکان هایی برای پروش انواع مارها وجود دارند که علاوه بر استفاده از خواص دیگر مار ها مانند تهیه پوست مار – روغن مار و … از مهره های آنها استفاده میشود.

دسته دوم مهره مار هندی شاه کبری طبیعی وحشی است که زیستگاه اصل آنها کوه ها ، جنگل ها و بیایان ها می باشند و افرادی که به کار مارگیری مشغول هستند می توانند با تجارب خود و کمین کردن در اطراف این مار ها بعد از جفت گیری مهره های آنها را بدست آورند.

هر دو دسته از مهره ها کاملا اصل هستند ولی تفاوت بسیار عمده ایی که وجود دارد این است که شاه کبری طبیعی دارای قدرت بسیار بالایی است و می تواند میدان مغناطیسی بیشتری را جهت جذب انرژی های مثبت اطراف ارائه دهد.

دابویا نیز از آن دسته مهره مار هایی است که از قدرت مغناطیسی بالایی برخوردار بوده و می تواند انرژی مثبت بیشتری را به سمت خود جذب کند و به کمک افسون مهره مار انرژی های مثبت جذب شده از اطراف را به صاحب مهره مار دابویا انتقال دهد.

مهره دابویا در شکل و ظاهر کاملا شبیه مهره مار هندی شاه کبری است و اندازه آن کمی بزرگ تر از مهره مار شاه کبری وحشی می باشد.

این نژاد از مهره مار که از مارهای مامبای سیاه آفریقایی بدست می آید، یکی از بهترین نژادهای مهره مار از نظر قدرت بار مغناطیسی محسوب می شود. سایز این نوع مهره ها بزرگ بوده و اندازه بزرگ این نژاد از مهره ی مار باعث می شود که انرژی های بیشتری را جهت تقویت کردن مغناطیس بدن جذب کرده و به صاحب مهره مار انتقال دهد.

از دیگر خصوصیات بارز این مهره مار می توان به وسیع بودن میدان مغناطیسی و کارایی های خارق العاده آن اشاره کرد. قدرت مغناطیسی این نژاد به قدری بالا می باشد که قابلیت خوانده شدن تمامی دعای مهره مار و بخصوص دعای بخت گشایی – دعای باطل السحر و چشم زخم و زباندی را روی آن را دارد.

از جمله مواردی که می توان روی دعای مهره مار مامبای سیاه خواند شود به می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بیشتر شدن رزق و روزی

رونق کسب و کار و جذب مشتریان بیشتر

ایجاد آرامش و افزایش اعتماد به نفس

ایجاد جذابیت و افزایش مهر و محبت بین اطرافیان

خوش شانسی و خوش اقبالی در افراد مختلف

باطل السحر بودن و دفع بلا

بخت گشایی سریع

و ….

این نژاد مربوط به مارهای کوچک و ریزی است که زیستگاه اصلی آنها آب می باشد و مهره هایی که از آنها بدست می آید کاملا کوچک بوده و از قدرت بسیار پایین تری برخوردار هستند.

پس نتیجه می گیریم که مهره مار ایرانی را با نژاد هندی نمی توان در یک کف ترازو قرار داد.  این نوع مهره ها از نظر کارایی بسیار ضعیف بوده و در عمل هیچ عملکردی برای شما نخواهند داشت.

همان طور که مطلع هستید هدف از خرید مهره مار بهرمندی از خواص آن می باشد. در واقع سنگ های انرژی زا مکملی برای بهبود روند زندگی شخص می باشد که در این میان مهره مار به واسطه خواص فوق العاده قدرتمندی که دارد می تواند شما را در مراحل مختلف زندگی یاری کرده و تا حد بسیار زیادی شما را به خواسته هایتان برساند.

این در صورتی امکان پذیر است که اعمال مهره مار به درستی روی آنها انجام شود تا در کمترین زمان ممکن خواص مهره مار برای شما پدیدار شود. و بتوانید به واسطه پدیدار شدن این خواص از کارایی و خاصیت مهره مار برای بهبود روند زندگی خود بهره کافی را ببرید.

همانطوری که در بالا به انواع نژاد های مختلف مهره مار اشاره کردیم ، هر کدام از آنها نیز دارای خاصیت های متفاوتی هستند. البته بیشتر این خواص در مهره های مختلف یکسان میباشد ولی در برخی گونه ها این خواص کامل تر و بصورت شگفت آوری عمل می کنند.

( برای مثال خواص مهره مار شاه کبری و مهره مار دابویا هندی) قدرتی که این دو نژاد دارند براحتی می توانند با میدان مغناطیسی وسیع تمامی خواص مهره مار را برای شما پدیدار کنند.

از آنجایی که مهره مار شاه کبری از قدرت بالایی برخوردار است در نتیجه می توان از خاصیت هایی فوق العاده آن نیز بهرمند شد. این خواص به واسطه دعا و اعمال بنام زدن که روی مهره مار انجام می شود

(در ادامه مطلب مراحل دعا و بنام زدن مهره مار را کامل توضیح خواهیم داد) برای شخص کارساز خواهد بود.

خواصی که تا بحال مهره مار شاه کبری طبیعی از خود نشان داده است ، باعث شده که افراد بیشتر از مهره های مار شاه کبری استفاده کنند. قدرت شگفت آور این نژاد باعث شدن که استفاده کنندگان از این نوع مهره مار در کمترین زمان ممکن از تاثیرات فوق العاده آن شگفت زده شوند.

مهره مار دابویا نیز همانند شاه کبری هندی از قدرت و کارایی بالاتری برخوردار است. میدان مغناطیسی وسیعی که در دابویا وجود دارد باعث شده است کارایی و اثرات به مراتب بهتری نسبت به مهره مار شاه کبری داشته باشد.

هر دوی این دو نژاد کامل اصل بوده و دارای خاصیت های متفاوتی هستند ولی تجربه نشان داده است که مهره مار دابویا در برخی از موارد خاص عملکرد بهتری داشته است. و توانسته درصد رضایتمندی مشتریان بیشتری را به خود اختصاص دهد.

با توجه به خواص اشاره شده در مورد مهره مار اکنون میخواهیم کارایی مهره مار اصل را برای شما بازگو کنیم. مهره های مار به واسطه خواص مغناطیسی قوی ای که دارند یکسری کارایی های منحصر بفرد دارند که در دیگر سنگهای انرژی زا وجود ندارد.

بیشتر افراد این سوال را از خود می پرسند که آیا کارایی مهره مار واقعیت دارد؟ در جواب باید بگوییم که بله صد درصد. و اینکه مهره مار اصل چه کارهایی انجام می دهد و چه انتظاراتی از عملکرد مهره مار می توان داشت؟

فردی که مهره مار تهیه می کند انتظار دارد که از خواص و کارایی آن به بهترین شکل بهرمند شود تا بتواند در مراحل مختلف زندگی از آنها استفاده لازم را ببرد. در ادامه به صورت کامل به برخی از کارایی های مهره مار اصل اشاره خواهیم کرد.

البته باید این مورد را در نظر بگیریم که این کارایی ها به واسطه دعا و طلسم مهره مار فعال می شوند و تا زمانی که بنام شخص استفاده کننده (صاحب مهره مار) زده نشود این خاصیت ها کاملا نهفته باقی خواهند ماند.

پس نتیجه می گیریم که ایتدا مهره مار باید فعال شود ، سپس بتوان از خواص و کارایی های آن استفاده کرد.

در ادامه مطلب به برخی از خواص و کارایی مهره مار اشاره خواهیم کرد که حتما مطالعه آن را به شما پیشنهاد می کنم. با دانستن خواص و کارایی مهره مار اصل می توانید براحتی نسبت به نیاز و خواسته خود مهره مار مورد نظر خود را تهیه کنید. و هر آنجه نیاز دارید برای برطرف کردن مشکلات خود و رسیدن به آرزوهای خود از این مهره ها بدست آورید.

افرادی که دارای کسب و کار و شغل هستند و از نتیجه کار خود ابراز نارضایتی می کنند به واسطه استفاده از مهره مار می توانند به شغل خود رونق داده و با جذب مشتری بیشتر و ارتباط موثر با آنها درآمد خود را افزایش دهند.

این کارمستلزم این است که از مهره مار به صورت مداوم و اصولی مورد استفاده قرار گیرد تا بتوان در کوتاه ترین زمان ممکن از تاثیرات آن بهرمند شد.

افرادی که بعد از تلاش های متعدد برای پیدا کردن شغل و کسب وکار مناسب برای خود کاملا نا امید شده اند و یا به قول خودشان که می گویند (به هر دری میزینیم به بن بست میخوریم) به واسطه تاثیرات مهره مار می توانند به شغل مناسب و مورد علاقه خودشان دست پیدا کنند.

برای مثال شما برای استخدام در یک شرکت یا فروشگاه با مدیر آنجا صحبت میکنید ، مهره مار با انتقال انرژی مثبت از طرف شما به سمت مدیر می تواند نظر مدیر مربوطه را بیشتر از همیشه به سمت شما جذب کند ودر تصمیم گیری او تاثیر فراوانی داشته باشد و مسلما در مثبت بودن جواب تاثیر گذار باشد.

اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که احساس می کنید از جذابیت پایین تری برخوردار هستید و یا اصلا جذابیت ندارید و یا در جمع مورد توجه اطرافیان قرار نمی گیرید می توانید از مهره ی مار استفاده کنید.

این محصول پرطرفدار میتواند با جذب کردن اشخاص به سمت شما و انتقال انرژی مثبت شما به آنها یک محبوبیت و جذابیت خاصی را برای شما به ارمغان بیاورد. همچنین اگر با فردی رابطه دوستی یا عاشقانه دارید و احساس می کنید رابطه شما سرد شده است میتوانید از خواص مهره مار برای افزایش مهر و محبت بیشتر استفاده کنید.

اشخاصی که همیشه ادعا میکنند که کاملا بدشانس هستند و در هیچ کاری به نتیجه نمی رسند و یا در لحظه آخر همه چیز بهم می ریزد و به نتیجه نمی رسند میتوانند از خواص و فواید مهره مار برای خوش شانسی و خوش اقبالی استفاده کنند.

مهره ها با دادن انرژی مثبت به شما میتوانند شما را در رسیدن به خوشبختی و خوش اقبالی یاری کنند. درصدی از خوش شانسی در افراد به نوع نگرش و دیدگاه آنها بستگی دارد و درصد بیشتری به نوع انرژی های مثبت اطراف فرد بستگی دارد که دریافت این انرژی های مثبت به واسطه مهره مار امکان پذیر خواهد بود.

برخی از افراد هستند که همیشه احساس پوچی و ناامیدی میکنند و آینده خود را کاملا تیره و  تاریک می بینند این در حالی هست که افکار منفی بر این افراد غلبه کرده و اجازه نمی دهد تا تصمیم بهتری نسبت به روند زندگی و آینده خود بگیرند.

مهره مار با ایجاد انرژی های مثبت در افراد باعث می شود که در کمترین زمان ممکن به آرامش و آسایش برسید و باعث می شود اعتماد به نفس شخص بالا رفته و به یک حس امیدوار کننده مثبت و خوشایندی در او ایجاد شود. این گونه افراد همیشه از اعتماد به نفس پایین خود صحبت می کنند و می گویند که این موضوع باعث میشود که از ارتباط با اطرافیان به دور باشند و گوشه گیر شوند.

اگر با همسر خود مشکل دارید و یا همسرتان نسبت به شما کم توجه شده است و یا دخالت اطرافیان باعث شده که نسبت به شما حس سردی داشته باشد ویا اینکه در زندگی مشکلات و بحث های بی مورد به وجود می آید ،  به کمک مهره مار اصل می توانید این رابطه را به سمت مثبت و مطلوب تری هدایت کنید و به مرور زمان بهترین نتیجه را از زندگی مشترک خود بگیرید.

با انرژی مثبت مهره مار علاوه بر انجام کار زبان بندی اطرافیان میتوانید شریک زندگیتان را بیش از قبل به خود علاقه مند کنید. اثرات مثبت مهره مار باعث می شود که دید بهتر و حس خوش آیندی نسبت به زندگی خودتان داشته باشید و بتوانید از لحظه به لحظه زندگی خود لذت ببرید.

اگر به هر دلیلی رابطه شما با عشق خود به هم خورده است و یا مسائلی باعث شده که رابطه شما با همسر خود سرد شود و یا هر مشکل دیگری در رابطه با معشوق بوجود آمده است ، با کمک گرفتن از مهره مار میتوانید به بهبود رابطه و بازگشت معشوق خود کمک کنید.

در نتیجه با دریافت انرژی های مثبت که به واسطه استفاده از مهره مار انجام می پذیرد می توانید مشکلات سد راه خود را یکی پس از دیگر پشت سر گذاشته و در نتیجه این رابطه عشقی را از نو شروع کرده و با علاقه ی بیشتر به محکم کردن پایه های عشق خود تلاش کنید.

اگر احساس میکند در اطراف خود اشخاص حسودی وجود دارند که به پیشرفت شما و یا حتی زندگی تان حسادت می ورزند ، می توانید از فواید مهره مار برای دفع حسد و بلا استفاده کنید. شاید خودتان متوجه نشوید که این افراد با حسادتی که نسبت به شما دارند مدام در حال ارسال انرژی منفی به سمت شما هستند و سعی در مأیوس کردن شما دارند.

در نتیجه این انرژی های منفی باعث می شود که روحیه شما تضعیف شده و احساس نامیدی و عصبانیت داشته باشید و نتوانید تمرکز لازم را داشته باشید. پس راه حل شما این است که به کمک مهره مارمی توانید این انرژی های منفی را از خود دور نگه دارید و همچنان به مسیر پیشرفت با انرژی مثبت فراوان ادامه داده و قدم های بزرگتری در زندگی خود بردارید.

پسران و دختران دم بختی که مشکل بخت گشایی دارند و یا در لحظات آخر خواستگاری همه چیز بهم میخورد و یا مشکل ازدواج دارند باید عرض کنیم که یکی از خواص فوق العاده ای که مهره مار اصل دارد، این است که مشکلات ازدواج و بخت گشایی شما را سهل و آسان می کند و با گذشت زمان می توانید به خواسته های خود برسید.

موضوع بخت گشایی کمی زمان بر است ولی با رعایت یکسری اصول و قواعدی که باید در مورد مهره مار رعایت کنید ، میتوانید با رعایت اصول نگهداری  مهره مار در کمترین زمان ممکن به نتیجه دلخواه خود برسید.

زمان نتیجه دهی برای بخت گشایی در افراد مختلف کاملا متفاوت است البته با راهکارهایی که اشاره خواهیم کرد میتوانید در کوتاه ترین زمان به نتایج دلخواه خود برسید.

شاید برای شما هم جذاب باشد که در مورد دعای مهره مار مطالبی یاد بگیرید. سوال اکثر مخاطبان این است که دعای مهره ی مار چیست و چگونه می توان روی مهره ها دعا خواند؟ و یا اینکه مهره ی مار خریداری کردیم ولی دعای آن را نداریم از کجا پیدا کنیم؟

این سوالات مواردی است که در مورد دعای مهره مار مطرح می شوند. در ادامه می خواهیم بطور کلی به بررسی و توضیح این موضوع بپردازیم تا بتوانیم تا حد امکان به سوالاتی که ذهن شما را در مورد دعای مهره مار به خود مشغول کرده را پاسخ دهیم.

در یک جمله باید اظهار کنیم که تمامی خواصی که در مورد مهره مار در بالا اشاره شد به واسطه دعاهایی که روی مهره ها اعمال می شود قابل فعال شدن است.

اگر دعای مخصوص مهره مار روی آنها خوانده نشود در عمل مهره ها برایتان هیچ کارایی نخواهند داشت. تمامی مواردی که باعث فعال شدن خواص مهره مار می شود باید بصورت مجزا روی آنها اعمال شود تا مهره ها بتوانند برای شخص کارامد باشند.

در واقع خواند دعا روی مهره مار باعث فعال شدن آنها می شود اگر این اعمال انجام نشود هیچ تاثیرات و فواید از مهره مار نخواهید دید. فعال کردن مهره مار یکسری اصول و قوانینی دارد که در اصطلاح به آنها اعمال مهره مار نیز گفته می شود، که در ادامه این مطلب به بررسی این اعمال خواهیم پرداخت.

زمانی که دعا بروی مهره ها خوانده شود بعد از مدت زمان یک هفته شروع به فعال شدن می کند که به آن طلسم مهره مار می گویند زمان شروع جوابدهی نسبت به مغناطیس بدن هر شخصی متفاوت است.

افرادی که دارای انرژی مثبت بیشتری هستند اثرات مهره مار زودتر شروع به فعالیت می کنند و می توانند در همان روزهای نخستین از اثرات آن بهرمند شوند. این دعا و طلسمات باید توسط یک شخص ماهر و خبره در زمینه علوم غریبه انجام شود تاهیچ تداخلی در کارکرد مهره مار ایجاد نشود.

نوع خواص و دعاهایی که شخص برای عملکرد  مهره مار درخواست می کند تا بروی مهره های خود انجام پذیرد ذکر مخصوص مهره مار نام دارد. برای مثال فرد اعلام می نمایید که من مهره مار را برای رونق کسب و کار و رزق و روزی مغازه میخواهم.

و یا شخصی می خواهد که تمام دعا های موجود بروی مهره های خودش خوانده شود و خیلی موارد دیگر مثل مهر و محبت ، خوش شانسی ، بخت گشایی ، بازگشت معشوق و … که با در نظر گرفتن درخواست شخص موارد اعلام شده بروی مهره های آن فرد انجام می شود.

دعای بنام زدن و یا عقد مهره مار یکی از حساس ترین و مهمترین مراحل کار می باشد. زمانی که مهره مار خام است باید شخصی که می خواهد از آن استفاده کند با گرفتن یکسری مشخصات فردی می توان دعای بنام زدن مهره مار را انجام داد.

توجه داشته باشید که از یک جفت مهره مار تنها یک شخص می تواند استفاده کند. اگر مهره مار بنام شخصی زده شود فرد دگیری نمی تواند از همان مهره ها استفاده کند.

دعای بنام زدن بعد از خواندن دعاهای اصل انجام می شود تا تداخلی در عملکرد مهره ها بوجود نیاید. این دعای بنام زدن یا عقد کردن مهره ها باعث می شود که مهره مار انرژی های مثبت را نسبت به مشخصات شخصی که روی مهره مار انجام شده انتقال دهد.

به همین خاطر است که  دعای مهره مار را فقط می توان به نام یک شخص خواند و تنها آن فرد می تواند از مهره مار خود استفاده کند.

توجه داشته باشید که تمامی مراحلی که در مورد دعای مهره مار و مراحل بنام زدن مهره مار به آن اشاره شده توسط افراد خبره و حرفه ای در زمینه علوم غریبه توسط فروشگاه ما برای شما مشتریان عزیز انجام میشود.

فروشگاه شامگاه با تجربه جندین ساله در زمینه فروش مهره مار اصل تمامی محصولات خود را با تضمین اصالت و ضمانت نامه کتبی عرضه می نماید. از این رو چون تمامی مراحل خرید از هند بدون واسطه و مراحل خواندن دعا و بنام زدن مهره مار توسط فروشگاه ما انجام می شود در نتیجه با خیال راحت و اطمینان خاطر بیشتر می توانیم محصولات خودمان را با ضمانت نامه کتبی ارسال کنیم.

توجه داشته باشید که مهره مار های اصلی فروشگاه با بسته بندی مطمئن و هولوگرام اورجینال برای مشتریان ارسال می شود. ضمانت نامه کتبی ارسالی توسط فروشگاه هم با هولوگرام اورجینال ارسال می شود. پس توجه داشته باشید که هم خود بسته بندی مهره مار و هم ضمانت نامه کتبی دارای هولوگرام اورجینال اصل بودن کالا هستند.

شما مشتریان عزیز به 2 روش می توانید سفرش خود را ثبت نماید.

روش اول: استفاده از جدول قیمت که در قسمت پایین سایت قرار داده شده است.

روش دوم: برای سفارش می توانید با شماره 09195916264 تماس گرفته تا همکاران ما سفارش شما را ثبت نمایند.

بعد از ثبت سفارش و گرفتن مشخصات لازم از مشتری تمامی مراحل دعا و عقد مهره مار به صورت کامل انجام می شود ، سپس با بسته بندی مناسب و کاملا مطمئن برای مشتری ارسال می گردد. مشتریان عزیز هزینه محصول را هنگام تحویل کالا درب منزل یا محل کار خود پرداخت می نمایند ، و هیچ گونه هزینه اولیه بعنوان پیش پرداخت از مشتری دریافت نمی شود.

مشتریان عزیز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره کاملا رایگان قبل از خرید با شماره 09195916264 تماس بگیرند و سپس با خیال راحت اقدام به ثبت سفارش نمایند.

پس با خیال راحت و آسود در محیطی کاملا امن و کاملا قابل اطمینان میتوانید محصول مورد نظر خود را سفارش داده و پس از دریافت محصول هزینه را به مامور پست پرداخت نمایید.

مهره مار شاه کبری      

450 هزار

تومان

5 تکه

ضمانت نامه کتبی ندارد

دعا عمومی دارد

لوح حکاکی شده ندارد

دعای قابل خواندن 4 مورد

ضمانت تعویض ندارد

کارایی: خوب

ارسال رایگان دارد

تضمین اصالت

درصد رضایت مشتریان

✩✩★★★

هولوگرام اورجینال (طلایی) ندارد

بار مغناطیسی ( کمتر از 10 مگا هرتز)

مهره مار شاه کبری طبیعی          

ویژه جزیره گوا هندوستان          

660 هزار تومان

550 هزار

تومان

10 تکه

ضمانت نامه کتبی دارد

دعای مخصوص دارد

لوح حکاکی شده ندارد

دعای قابل خواندن 8 مورد

ضمانت تعویض دارد

کارایی: عالی

ارسال رایگان دارد

تضمین اصالت و رضایت کالا

درصد رضایت مشتریان

✩★★★★

هولوگرام اورجینال (طلایی) دارد

بار مغناطیسی ( 20 مگا هرتز)

مهره مار دابویا هندی     

15 سال قدمت

890 هزار تومان

690 هزار

تومان

12 تکه (کامل)

ضمانت نامه کتبی دارد

دعای مخصوص دارد

لوح حکاکی شده دارد

دعای قابل خواندن (تمامی موارد)

ضمانت تعویض دارد

کارایی: بسیار عالی

ارسال رایگان دارد

تضمین اصالت و رضایت کالا

درصد رضایت مشتریان

★★★★★

هولوگرام اورجینال (طلایی) دارد

بار مغناطیسی ( 35 مگا هرتز)

مهره مار مامبای سیاه

آفریقایی

20 سال قدمت

1350هزار تومان

950 هزار

تومان

12 تکه (کامل)

ضمانت نامه کتبی دارد

دعای مخصوص دارد

لوح حکاکی شده دارد

دعای قابل خواندن (تمامی موارد)

ضمانت تعویض دارد

کارایی: فوق العاده بالا

ارسال رایگان دارد

تضمین اصالت و رضایت کالا

درصد رضایت مشتریان

★★★★★★★

هولوگرام اورجینال (طلایی) دارد

بار مغناطیسی ( 45 مگا هرتز)

کامل ترین توضیحاتی که در مورد مهره مار تا حالا خوانده بودم . بی نهایت ممنون مطالب ساییتون خیلی عالی بود

بزرگوار.شماواقعازحمت میکشید ووقت میزاریدولی اگه امکانش هست یه توضیح واقعاکاملی بدین تاامثال ماتوبقیه سایت هاکه ببینن هی سوال براشون پیش نیاد.الان تویه سایت زده واردکردن مهره بین المللی باضمانت وهلوگرام.۲۹۰مگاهرتزبارمغناطیسی.زده شاه کبری.ولی شمابهترین روزدین۴۵مگاهرتز.تشکرمیکنم ازتون بفرماییدچطوریه؟؟!

با سلام
دوست عزیز مطالبی که ما در سایت ارائه دادیم برحسب تجربیات و مطالعات علمی هست
در صورتی که نیاز به مشاوره داشته باشید می توانید با شماره تماس موجود درسایت تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.

سلام آقا سید خدا خیرتون بده از مهره ی که گرفتم خیلی راضیم فقط دارم تبلیغ شمارو میکنم
دستتون درد نکنه

سلام سید خدا قوت . من قبلاً از شما مهره مار دابویا سفارش داده بودم خدا رو شکر خوب بود الان می‌خوام مهره ی مامبای سیاه که جدید اوردین خریداری کنم آیا تداخلی نداره با این مهره ای که دارم ؟

با سلام
خیر مشکلی درعملکرد مهره مار ایجاد نمیکنه

سلام دوستان من همش یک عدد دارم آیا کارایی دارد جفت این جای دیگه و دست شخص دیگه می‌باشد در شهر دیگه

با سلام
باید مهره مار جفت (نر و ماده ) باشد تا برایتان کارایی داشته باشه
موفق باشید

با سلام ممنون از سایت خوبتون کامل ترین مطلبی بود که در مورد مهره مار دیدم سایت شماست
من سفارش ثبت کردم همکاران شما هم تماس گرفتن راهنمایی کردن ممنون

سلام، خسته نباشید، من میخواستم مهره مار سفارش بدم و ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
و اینکه همه میگن دابویا خوبه
الان تو سایت مهره مار مامبای سیاه هم دیدم
میشه بگین مامبا بهتر جواب میده یا دابویا؟

باسلام
ما هر 2نژاد دابویا و مامبای سیاه را ضمانت می کنیم
اگر برای حالت کلی بخواهید می توانید از مهره مار دابویا استفاده کتید

سلام اقا سید
امروز مهره ی مار بدستم رسید خواستم تشکر کنم بسته بندی عالی بود
انشالله که بتونم نتیجه دلخوام را بگیرم
با تشکر

سلام آقا سید
خواستم تشکر کنم وقعا دستتون درد نکنه مشکلاتم رفته رفته داره حل میشه خدا خیرتون بده

سلام. واقعا از مهره ی مار جواب گرفنید.؟ واقعی بود؟

سلام استاد واقعا جنساتون حرف نداره من مهره مار مامبای سیاه سفارش دادم که ۱۰ روزی میشه رسیده دستم خیلی راضی هستم خدا خیرتون بده

سلام مهربون مهره مار سفارش دادم هنوز به دستم نرسید سید خدا میشه یه پیگیری کنی الان ۷ روز شد

سلام من مبینا مرعلی هستم 26 ساله سه بچه دارم شوهرم میخواد زن بگیره اون باپسر های زیاد روابط جسمی داره من مهره مار سپارش دادم کدام مهره خوبه

با سلام
خانم میر علی سفارشتون در سایت ثبت شده همکاران ما با شما در اولین فرصت تماس می گیرند
موفق باشید

سلام میخواستم بپرسم آیا به خارج از ایران هم ارسال دارید ؟

با سلام
متاسفانه خیر باید داخل ایران آدرس بدید تا ارسال کنیم
موفق باشید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

در این مقاله قصد داریم توضیحاتی در مورد اینکه مهره مار چیست و شرایط شناخت مهره مار اصل و نکاتی در مورد نحوه خرید مهره مار و تشخیص مهر ی مار اصل از روی عکس مهره مار و در مورد قیمت مهره مار مطالبی را خدمت کاربران عزیز ارائه دهیم.

مهره مار چیست آیا واقعیت دارد؟ شاید این سوال را بیشتر افراد از خود پرسیده باشند که این مهره ماری که زبان زد عام و خاص شده در چه حدی واقعیت دارد، و آیا می توان مهره مار اصل پیدا کرد و به اصالت آن را تایید کرد تا بتوانیم با خیال راحت خریداری نماییم.

در این مقاله قصد داریم به اکثر سوالاتی که ذهن کاربران را به خود مشغول کرده را در حد امکان پاسخ دهیم تا بتوانید با آسوده خاطر کامل اقدام به تصمیم گیری نمایید. پس تا آخر این مطلب با ما همراه باشید.

 

 

مهره مار چطور بدست میاد

همانطوری که مطلع هستید مهره ماراز گونه های مختلف مار ها بدست می آید و پروسه بدست آوردن این مهره ها بدین صورت می باشد که مار ها هنگام جفت گیری و آمیزش فصلی یک شئ گرد مانندی از پشت سر خو به بیرون می اندازند که این عمل را هم مار نر و هم مار ماده انجام می دهد شکل ظاهری این شئ بصورت نیم دایره می باشد که در حالت اولیه نرم بوده و پس از گذشت زمان کوتاهی سفت و محکم شده و به سنگ مهره مار تبدیل می شود و مهره مارها نسبت به انواع گونه های مختلف کاملا متفاوت می باشد.

سیتم متابولیسم بدن مارها از قدرت مغناطیسی بالایی برخوردار است از این روی مهره هایی که از نژاد های مختلف مارها بدست می آید نسبت به مغناطیس بدن هر ماری با یکدیگر تفاوت دارد. یکی از بهترین مهره هایی که در بازار وجود دارد مربوط به مارهای شاه کبری هندی است که به مهره مار هندی شاه کبری معروف است.

از زمان های دیرباز و گهن در بین اقشار و قومیت های مختلف یکسری از اعتقادات و باورهایی وجود داشت که یکی از این باورها اعتقاد به مهره مار و خواص مهره مار بود. با توجه به سیستم متابولسم مارها و شواهد بوجود آمده در آن زمان این باور بوجود آمد که مارها دارای یکسری انرژی ها هستند که بار مثبت در مار نر و با منفی در مار ماده وجود دارد که همین باور نیز در مورد مهره ماری که از مارهای نر و ماده بدست می آید صدق میکند.

بر خلاف عقاید و دانستنی های برخی از افراد که بر این باورند که تشخیص مهره مار اصل کار بسیار دشوار بوده و باید در این زمینه تخصص کافی داشته باشید تا بتوانید مهره مار اصل را از تقلبی تشخیص دهید .

و یا اینکه مهره مار اصل به راحتی پیدا نمی شود و اگر کسی بتواند مهره مار اصل پیدا کند باید هزینه های بسیار بالایی بابت مهره ها پرداخت کند و روش های مختلفی برای تست و آزمایش اصالت مهره مار وجود دارد که باید این روش ها را روی مهره مار اعمال شود تا بتوانیم اصالت آنها را تاکید کینم.

در همین ابتدا باید عرض کنیم که اتفاقا تشخیص اصالت مهره مار کار بسیار آسانی است فقط کافی است با کمی دقت در شکل ظاهری و استافده مداوم از مهره ها و دیدن تاثیرات مثبت آن پی به اصل بودن مهره مار ببریم.

در ادامه همین مطلب ما به شما کاملا آموزش خواهیم داد که به چه روش های میتوانید از اصل بودن مهره مار خود اطمینان داشته باشید و مجبور نشوید که برای فهمیدن اصل بودن مهره ها هزینه های بالایی جهت کارشناسی مهره مارتان به افراد سودجو پرداخت نمایید ، پس همچنان با ما همراه باشید.

بیشتر افراد بر این باورند که بهترین روش برای تست مهره مار این است که مهره ها را باید در داخل یک ظرف که حاوی سرکه باشد بیاندازید و بعد چند دقیقه اگر مهره ها شروع به حرکت کردند و جذب همدیگر شدند متوجه خواهید شد که مهره مار شما اصل هست .

از نظر ما این باور کاملا غلط بوده و اصلا صحت دارد به این دلیل که سرکه خاصیت شیمیایی داشته و هر شئ آهکی که در داخل سرکه قرار گیرد باعث تجزیه شده و شما احساس میکنید که حرکت میکند و جذب هم می شود.

این در حالی است که مهره مار از قسمت پایینی که در داخل سرکه قرار دارد خاصیت سرکه باعث تجزیه  شدن مهره ها میشود و مانند قایقی که هنگام پارو زدن به سمت جلو حرکت میکند این عمل نیز باعث حرکت کردن مهره مار به سمت های مختلف میشود. که برخی از افراد به اشتباه فکر میکنند که مهره مار در سرکه حرکت می کند در حالی که عمل تجزیه انجام می شود.

در ضمن سرکه خاصیت مغناطیسی مهره مار را کاملا از بین می برد و بعد از انجام این آزمایش نمی توانید از خواص جذب و مغناطیسی مهره مار بهرمند شوید پس درنتیجه ما به هیچ عنوان این آزمایش را تایید و به هیچ کسی توصیه نمی کنیم.

 

 

امروزه میتوانید مهره مار را در چندین نمونه و گونه های مختلف در بازار پیدا کنید که هر کدام از آنها نسبت به قدرت و کارایی کاملا از هم مجزا هستند.اگر بطور کلی بخواهیم بیان کنیم در بازار 2 نوع مهره مار وجود دارد. نوع اول : مهره مار ایرانی یا آبزی است . نوع دوم: مهره مار هندی که مربوط به کشور هندوستان می باشد که از معروفترین نژاد های این مارها میتوان به نوع هندی شاه کبری اشاره کرد .

اگر بخواهیم که مهره مار ایرانی را با نوع هندی مقایسه کنیم باید عرض کنیم که قدرت و کارایی مهره مار هندی خیلی بیشتر از نوع آبزی می باشد و عملا میتوان اینگونه بیان کرد که از نظر مقایسه عملکرد نوع هندی نسبت به نوع ایرانی کارایی فوق العادی دارد واز قدرت مغناطیسی و جذب بالایی برخوردار است.

همانطوری که این 2 نوع مهره مار در سایز و اندازه با هم تفاوت بسیاری دارند طبیعتا در کارایی و اثربخشی نیز تفاوت چشمگیری خواهنذد داشت.

شکل اصلی مهره مار بصورت یک نیم دایره می باشد که یک طرف آن کاملا صاف بوده و طرف دیگر آن به صورت نیم کره می باشد. این توصیف شکل ظاهری شامل تمامی گونه های مختلف نژاد مار ها می باشد، البته با تفاوت سایز و اندازه آنها که به اشکال کوچک ،متوسط و بزرگ تقسیم بندی می شوند.

طرف صاف این مهره ها یک خط بصورت مارپیچ مانند و قابل لمس دارد که این خطوط نشانگر نر و ماده بودن مهره مار را نشان می دهد.

برای تشخیص نر وماده بودن جفت مهره مار کافی است که مهره ها را از خطوط انتهایی کنار هم قرار دهیم که بروی هم متطبق شوند و شکل مار پیچ را کامل کنند اگر تست بدرستی انجام شود و مهره ها همدیگر را با این خطوط کامل کنند.

در نتیجه با اطمینان میتوان بیان کرد که مهره مار ها از دو جفت نر و ماده تهیه شده اند که در اصل بودن و جفت بودن آنها هیچ شکی نیست البته ناگفته نماند که مهره مار نر کمی بزرگتر یا در برخی مواقع هم اندازه مهره مار ماده می باشد.

پیرامون ما در جهان هستی یکسری انرژی هایی وجود دارد و طبق بررسی دانشمندان و اندیشمندان در زمینه های مختلف این انرژی ها رابطه مستقیم با انسان را دارند.نمونه ای از این انرژی ها در دل سنگهایی نهفته است که این امر باعص شده تا محققان برای کشف اثرات و نحوه عملکرد این نوع از سنگها به علم سنگ درمانی روی بیاورند .

که با تحققیات و آزمایشات متعددی به یکسری از این خواص پی برده و به نتایج رضایت بخشی دست پیدا کرده اند.

در طبیعت و معادن مختلف سنگهایی وجود دارند که دارای خاصیت های جذب و مغناطیسی بالایی می باشد که بعد از استخراج این سنگها و تراش دادن آنها که برای نگین انگشتر و یا گردنبند قابل استفاده می باشد، از جمله این سنگها میتوان به سنگ عقیق ، فیروزه ، زمرد و … اشاره کرد

که هر کدام از این سنگها نبست به جذابه مغناطیسی خود دارای خواص گوناگونی می باشند.مهره مار نیز هم جزء این سنگهای انرژی دار می باشد که دارای خاصیت جذب و مغناطیسی می باشد که این امر باعث محبوبیت بیشتر و روزافزون این سنگ در بین افراد مختلف شده است.

همانطوری که در قسمت بالا به یکسری از خاصیت های مهره مار و رابطه آن با مغناطیس بدن انسان اشاره کردیم در این قسمت سعی داریم که کارای و خواص اصلی مهره مار را برای شما کاربران عزیز مورد بحث و بررسی قرار دهیم  تا بیشتر با خواص فوق العاده این محصول پرطرفدار آشنا بشوید و با استفاده مداوم و اصولی از خاصیت مهره مار اصل هندی بهرمند شوید.

خواص اصلی مهره مار جذب انرژی های مثبت اطراف و انتقال این انرژی ها به صاحب مهره مار می شود. در پیرامون ما افرادی وجود دارند که به طور خود گاه و یا ناخداگاه با هم در ارتباط هستیم که برخی از این افراد انسانهایی با دید مثبت و خوش بین هستند

که ما در اولین برخورد با آنها میتوانیم این انرژی مثبت آنها را کاملا احساس کنیم و یک حس خوش آیندی در ما به وجود آید. در طرف مقابل افرادی هم وجود دارند که نسبت به همه چیز بدبین بوده و دارای انرژی منفی هستند که ناخداگاه بر روی رفتار و تصمیم گیری های ما تاثیر منفی گذاشته و باعت ناامیدی و دلسرد شدن ما میشود.

مهره مار هم نیز با جذب انرژی ها مثبت از اطرفیان و انتقال این انرژی ها به صاحب مهره مار باعث بوجود آمدن یکسری علائم مثبت در شخص میشود که یک حس سبکی و آرامشی در فرد بوجود می آید که فرد با دیدن این علائم و تاثیرات آنها اعتماد به نفس بالایی را در خود احساس میکند

و با کمی دقت کاملا میتواند متوجه شود که در گذشته نمی توانست این علائم را در خود حس کند ولی اکنون با استفاده از مهره مار میتواند براحتی به تاثیرات آن حتی در کوتاه مدت پی ببرد.

دعای مهره مار چیست؟ آیا باید روی مهره ها حتما ذکر یا دعایی خوانده شود تا بتواند کارایی خود را نشان دهد؟ مراحل بنام زدن یا عقد مهره مار به چه صورت می باشد؟ شاید شما هم جزء آن دسته افرادی باشید که این سوالات برایتان پیش آمده باشد.

در ادامه این مطلب به توضیح تک تک این مطالب خواهیم پرداخت و سعی بر این خواهیم داشته تا حدالامکان بتوانیم با جواب دهی به پاسخ های شما سوالاتی که ذهنتان را به خود مشغول کرده را جواب داده باشیم . پس همچنان با ما همراه باشید.

افرادی که در هندوستان در زمینه جمع آوری و بدست آموردن مهره ی مار فعالیت دارند پس از جفت گیری مارها و انداختن آنها به زمین این اشخاص که اکثر مرتاض های هندی هستند این مهره ها را جمع آوری میکنند و در همان ابتدا یک دعای ورد یا دعای اولیه روی مهره ها خواند میشود

و سپس باید نسبت به کارایی و خواص مهره مار یک دعای دیگر باید روی آنها خواند شود و در نهایت دعای بنام زدن هست که پس از گرفتن مشخصات فردی از مشتری توسط یک شخصی معتبر در این زمینه روی مهره مار اعمال می شود.

مهره مار چطور بدست میاد

مهمترین بخش از دعای مهره مار همان مرحله عقد یا افسون یا بنام زدن مهره ی مار میباشد تا مهره مار بتواند انرژی های مورد نیاز را به صاحب خود انتقال دهد اگر مهره مار بنام زده نشود مانند این می ماند که شما 2 سنگ معمولی را با خودتان حمل میکنید. در نتیجه نباید انتظار اثربخشی و بهرمندی از خواص مهره مار را داشته باشید.

و در نتیجه نباید انتظار بیشتری از اثر بخشی مهره مار داشته باشید. پس توجه داشته باشید که هنگام خرید حتما به فروشنده اعلام نمایید که مهره مار را به نام شما بزند تا بتوانید به بهترین شکل از اثرات آنها بهرمند شوید.

در صورتی که مراحل بنام زدن مهره مار بدرسی انجام پذیرد در کمترین زمان ممکن می توانید شاهد اثرات فوق العاده آن شوید. در واقع با عقد کردن مهره مار این سنگ ها انرژی خود را به صاحب مهره ها انتقال می دهد

که این انرژی های مثبت به مرور زمان باعث رونق کسب و کار – افزایش رزق و روزی – ایجاد محبوبیت بین اطرافیان – دفع بلا و حسد و غیره … می شود. تمامی خواصی که اشاره شد به واسطه دعای مهره مار و افسون آن فعال می شود.

بیشتر افرادی که اقدام به خرید مهره مار ایرانی می نمایند و انتظار تاثیرت مثبت از آنها را دارند باید عرض کنیم که طبق بررسی های انجام شده تجربه نشان داده است که چون مهره ی مار آبزی از نظر قدرت دارای مغناطیسی بسیار پایین تری است

نمی توان روی مهره مار ایرانی دعای خوانده شود به همین خاطر پیشنهاد می شود که هنگام خرید کاملا دقت داشته باشید تا مهره ی مار هندی تهیه فرمایید در ابعاد بزرگ تا در مرحله بنام زدن دچار مشکل نشوید.

مهره مار اصل هندی (شاه کبری) به واسطه دارا بدون قدرت مغناطیسی قوی و بارهای مثبت به راحتی میتواند تمامی دعاهای موجود را دریافت کند و در نتیجه کارایی و عملکرد خود را نمایان سازد. افسون و عقد مهره مار باید توسط یک شخص خبره و با تجربه روی مهره ها انجام پذیرد

تا بتواند میدان مغناطیسی درون مهره ها را فعال کند. این میدان های مغناطیسی نسبت به نوع مهره مار کاملا متفاوت است. مهره مار هندی شاه کبری جزء آن دسته از مهره هایی است که میدان مغناطیسی وسیع تری دارد. نوع دیگر که به مهره مار هندی دابویا معروف از از میدان مغناطیسی فوق العاده ای برخوردار است و تفاوت عمده آن با شاه کبری در نوع دعا هایی است که روی مهره مار دابویا خوانده می شود. در ضمن مهره مار دابویا یک طلسم حکاکی شده جهت نگهداری دارد که در تاثیر بسزایی در عمکرد مهره ها دارد.

مهره مار شاه کبری      

400 هزار تومان

350 هزار

تومان

5 تکه

ضمانت نامه کتبی ندارد

دعا عمومی دارد

لوح حکاکی شده ندارد

دعای قابل خواندن 4 مورد

ضمانت تعویض ندارد

کارایی: خوب

ارسال رایگان دارد

تضمین اصالت

درصد رضایت مشتریان

✩✩★★★

هولوگرام اورجینال (طلایی) ندارد

مهره مار شاه کبری طبیعی          

ویژه جزیره گوا هندوستان          

660 هزار تومان

550 هزار

تومان

10 تکه

ضمانت نامه کتبی دارد

دعای مخصوص دارد

لوح حکاکی شده ندارد

دعای قابل خواندن 8 مورد

ضمانت تعویض دارد

کارایی: عالی

ارسال رایگان دارد

تضمین اصالت و رضایت کالا

درصد رضایت مشتریان

✩★★★★

هولوگرام اورجینال (طلایی) دارد

مهره مار دابویا هندی     

15 سال قدمت

890 هزار تومان

690 هزار

تومان

12 تکه (کامل)

ضمانت نامه کتبی دارد

دعای مخصوص دارد

لوح حکاکی شده دارد

دعای قابل خواندن (تمامی موارد)

ضمانت تعویض دارد

کارایی: بسیار عالی

ارسال رایگان دارد

تضمین اصالت و رضایت کالا

درصد رضایت مشتریان

★★★★★

هولوگرام اورجینال (طلایی) دارد

مهره مار اصل

امروزه دغدغه اکثر مردم هنگام خرید کالا عدم اطمینان به اصالت کالای مورد نظر می باشد که با کمی ئقت و تحقیق در همه زمینه های می توانیم فروشنده معتبیر و قابل اعتماد را پیدا کنیم.

در زمان خرید مهره مار اصل به چنیدین نکته مهم باید توجه داشته باشید تا بتوانید با اطمینان کامل خریدتان را انجام دهید که در ادامه این مطلب مواردی را برای شما اعلام خواهیم کرد که در هنگام خرید محصول حتما مدنظر داشته باشید تا بتوانید با خیال آسود خرید خود را انجام دهید.

هنگام خرید مهره مار توجه داشته باشید که سایز و اندازه مهره هایتان بزرگ بوده و از نوع هندی شاه کبری باشد و از فروشنده درخواست کنید که یک نمونه از مهره مار ایرانی را به همراه مهره ی مار اصل برایتان ارسال کند تا بتوانید

از نزدیک تفاوت مهره ی مار اصل و تقلبی را  مقایسه نمایید . حتما مهره مار اصل را با ضمانت نامه کتبی تهیه کنید که در صورت عدم نتیجه دهی بتوانید محصول را عودت داده و هزینه خود را پس بگیرید.

از فروشنده ای خرید کنید که کار بنام زدن و دعای مهره مار را خودش انجام دهد تا نیازی نباشد که شما زمان صرف کنید تا دنبال افرادی بگردید که کار بنام زدن مهره ها را برایتان انجام دهد . چون تمامی این کارها توسط یک شخص برایتان انجام می شود

پس می توانید ضمانت نامه کتبی هم دریافت کنید که خیالتان کاملا راحت باشد . مورد آخر هم از فروشنده بخواهید که شرایط استفاده و نگهداری را برایتان بگوید تا بتوانید به بهترین شکل ممکن نتیجه دلخواهتان را بدست آورید.

فروشگاه ایران تفریحی تمامی مواردی که در بالا اشاره شد را به بهترین شکل ممکن برای مهره های که به فروش می رسد انجام می دهد و در قبال کارهایی که برای مهره ها انجام می دهد تعهد کاری داشته  ضمانت نامه کتبی معتبر ارسال می کند تا مشتریان عزیز با خیال راحت اقدام به خرید نمایند.

 

عالی به موقع تحویل گرفتم

امیدواریم که راضی باشید

فقط اینکه شرایط نگهداری وکجا وچطور استفاده و راهکارها را هم توضیح بدید وکجا وچه موقع نباید پیشت نگهداری شود

شرایط استفاده و نگهداری بسیار مهم است و به صورت کامل هنگام تحویل کالا به مشتریان عزیز شرح داده می شود

ببخشین من ازتون مهره مارتهیه کردم چندتاسوال دارم
من حرزامام جوادهمرام دارم اون مانع نمیشه؟
یکیم موقع رفتن به مسجدوسفرهای زیارتی بایدچیکارکنیم؟

با سلام خواستم ازتون تشکر کنم واقعا ممنون زودتر از زمانی که گفته بودید شروع به کار کرد و داره بهتر عمل میکنه سپاسگزارم

با درود . باعث افتخار هست که از کارما راضی بودید . انشالله به مرور زمان بهتر هم خواهد شد

سلام ده تکه شامل چیا هست و ۱۲ تکه شامل چه چیزایی هست ممنون میشم توضیح بدید

منظورتون از 10 تکه و12 تکه چیه

با درود . منظور از 10 یا 12 تکه ، تعداد متعلقات موجود در بسته بندی مهره مار می باشد که در تاثیر و کارایی مهره مار تاثیر مثبتی دارند.

من هم ميخوام اما مطمئن نيستم يكبار از جای دیگه خريدم تاثير نداشت بعد ها گفتن مهره مار ابى بوده

سلام بی زحمت من مهره دابویا میخام یعنی انتخاب کردم
فقط منتظر راهنمایتون هستم ایا انتخابم خوب است یا مهره شاه کبری بهتره بی زحمت منو راهنمایی کنید ممنون

با درود . مهره مار دابویا جزء بهترین مهره مار های موجود در جهان می باشد

سلام
من ادریس هستم امروز مهره هام به دستم میرسه
چونکه باهام از پست تماس گرفتن یا حق به امید خدا

سلام
من شاکر ادریس هستم از پست مهره هامو تحویل گرفتم زنگ زدم جواب ندادین فرمودین هروقت تحویل گرفتیم
طرز استفاده و نگهداریشو توضیح میدین که درست ازشون بهره ببریم ممنون منتظر تماستون هستم.

سلام خسته نباشید..منم تحویل گرفتم ممنونم..فقط چطور متوجه بشم داره عمل میکنه..تا چندروز معمولا طول می‌کشه تا بفهمیم داره خوب میشه

سلام و عرض خسته نباشید امروز مهره های من به دستم رسید امیدوارم کارایی خود را نشان دهد
اگر کارایی داشته باشد مشتری های زیادی را برای سایت فراهم میکنم
خاهشا شرایط نگهداری رو برام ایمیل کنید تشکر فراوان

مهره مار چطور بدست میاد
مهره مار چطور بدست میاد
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *