چطور زن را مجذوب خود کنیم

 
helpkade
چطور زن را مجذوب خود کنیم
چطور زن را مجذوب خود کنیم

برای مجذوب کردن زنان شما باید سطح اطلاعات خودتان در مورد زنان را بالا ببرید به این منظور ابتدا مقاله “مرد جذاب از دید زنان” را بخوانید و سپس با مطالعه مقاله زیر با بدترین اشتباهات مردانه در ارتباط با یک زن آشنا شوید.

بالاخره جراتش را پیدا کردید و یک دختر را بیرون دعوت کردید، اما او ردتان کرد. برای همه ما در نقطه‌ای از زندگی‌مان این اتفاق افتاده است و دلایل مختلفی برای آن وجود دارد. رد شدن اصلاً چیز جالبی نیست، مخصوصاً وقتی جرات لازم برای حرف زدن با دختری را بعد از مدت زمانی طولانی پیدا کرده باشید.

به گزارش آلامتو به نقل از سایت مردمان؛ باوجود تغییراتی که در جامعه مدرن پیش آمده است، اما هنوز هم این مردها هستند که معمولاً اولین قدم را برمی‌دارند. در زیر به چند دلیل اصلی که خانم‌ها بخاطر آن مردی را رد می‌کنند اشاره می‌کنیم و راه‌هایی هم برای جلوگیری از آن توصیه می‌کنیم.

این ۱۲ دلیل هیچ ترتیب خاصی ندارند اما باید به همه آنها توجه داشته باشید:

چطور زن را مجذوب خود کنیم

در جامعه مدرن امروزی که همه توجه بیشتری به ظاهر خود دارند، نظافت خوب اهمیت زیادی دارد. این مسئله نقش مهمی در تصمیم‌گیری خانم‌ها در قبول دعوت یک مرد دارد.

اولین تاثیرات با ظاهر شروع می‌شود، پس مطمئن شوید که نظافتتان در بهترین و کامل‌ترین وضعیت باشد. تمیز بودن دندان‌ها اهمیت زیادی دارد و نشانه مسلم این است که شما به خودتان می‌رسید.

اگر سیگاری هستید یا زیاد قهوه می‌خورید، برای برداشتن لکه‌های روی دندان‌هایتان و سفید و تمیز نگه داشتن آنها تلاش کنید. بدبو بودن نفستان هم می‌تواند یک نشانه خیلی بد برای خانم‌ها باشد. حتماً از خوشبو‌کننده‌های نعناعی استفاده کنید. موهایتان هم خیلی مهم است و برای اینکه پاسخ «نه» نشنوید حتماً آن را مرتب و زیبا نگه دارید.

مدل‌موی هرکس متفاوت است و کاملاً به خودتان بستگی دارد که چطور آن را آرایش کنید اما حتماً دقت کنید که موهایتان کاملاً تمیز باشد. از همه اینها مهمتر این است که کاملاً بدنی تمیز و خوشبو داشته باشید. هیچکس دوست ندارد با مردی بیرون برود که بوی بدنی آزاردهنده دارد. اگر زیاد عرق می‌کنید، حتماً قبل از بیرون رفتن دوش بگیرید یا حمام کنید و از عطر و ادوکلن استفاده کنید.

لباس‌هایتان هم خیلی مهم است. این به آن معنا نیست که حتماً باید کت و شلوار تنتان کنید و کراوات بزنید. نه، فقط کافی است خوش‌لباس و مرتب باشید. لباس‌های کهنه یا کثیف باعث می‌شود نامرتب به نظر برسید. هرچه که بپوشید، پیراهن و شلوار یا تی‌شرت و شلوار جین، دقت کنید که تمیز باشند، روی مد باشند، پارگی نداشته باشند و مناسب آن محل باشند.

خانم‌ها می‌توانند نومیدی شما را از کیلومترها تشخیص دهند. نومیدی اعتماد به نفس شما را می‌گیرد و می‌تواند موجب اضطراب و استرس زیاد شود. این در نظر خانم یک نقطه منفی است و به یک «نه» محکم می‌انجامد. زمان‌هایی هست که این نومیدی می‌تواند خود را نشان دهد، بنابراین باید قبل از اینکه اتفاق بیفتد آن را تشخیص دهید و از آن جلوگیری کنید.

بعد از برهم خوردن یک رابطه افراد معمولاً دچار این حس نومیدی می‌شوند و مدام در حال ارزیابی این هستند که کجای آن رابطه اشتباه بوده است و دوست دارند زودتر زنی وارد زندگی آنها شود.

وقتی در چنین وضعیت ذهنی باشید و با این حالت به زنی نزدیک شوید، آن زن متوجه قضیه خواهد شد. سعی کنید با این افکار و احساسات کنار بیایید و قبل از اقدام برای شروع یک رابطه جدید، با نومیدی ناشی از شکست رابطه قبلی‌تان مقابله کنید.

در نظر خانم‌ها فقدان جاه‌طلبی در آقایون یک امتیاز منفی است. خانم‌ها مردهایی را دوست دارند که جهتی مشخص در زندگی داشته باشند. اگر هنوز در خانه نشسته‌اید و مشغول بازی‌های کامپیوتری هستید و نمی‌دانید می‌خواهید با زندگی‌تان چه کنید، مطمئن باشید که جواب «نه» می‌شنوید.

زن‌ها توانایی مردان برای برقراری رابطه و مناسب بودن آنها را برحسب اینکه بعنوان یک شخص که هستند، می‌سنجند. هیچکس‌ نمی‌گوید باید در سطح بیل گیتس باشید اما لازم است که بدانید که می‌خواهید با زندگی‌تان چه بکنید، مخصوصاً اگر دهه ۲۰ سالگی را به پایان رسانده و در اوایل دهه ۳۰ خود باشید.

داشتن چشم انداز شغلی خوب هم برای خانم‌ها خیلی مهم است زیرا به آنها نشان می‌دهد که می‌توانید از عهده حمایت مالی آنها برآیید یا خیر. نکته مهم اینکه خانم‌ها مردهایی را ترجیح می‌دهند که استقلال مالی داشته باشند نه کسانیکه هنوز به خانواده و دیگران متکی هستند. زن‌ها هیچوقت مردی که خیلی پولدار باشد را رد نمی‌کنند اما دقیقاً برای متضاد آن همین کار را انجام می‌دهند.

زن‌ها هم درست مثل مردان به آینده نگاه دارند، حتی اگر برای لحظه‌ای کوتاه باشد، و برای این منظور باید توانایی مالی پشتیبانی مالی آنها را داشته باشید. بااینکه در زندگی مدرن زنان هم به دنبال استقلال مالی خود هستند اما مطمئناً نمی‌خواهند مجبور باشند همه هزینه‌ها را خودشان به تنهایی متقبل شوند. راه‌حل این است که اگر نمی‌خواهید ردتان کنند، دست به کار شوید و کمی به زندگی کاری خود سروسامان دهید.

تصمیم گرفته‌اید که نظرش را جلب کرده و سر صحبت را با او باز کنید. زن‌ها معمولاً به مردهایی که خسته‌کننده هستند و هیچ حرفی برای زدن ندارند روی خوش نشان نمی‌دهند. اگر طبیعتاً خجالتی و درون‌گرا هستید، بنابراین باید قبل از نزدیک شدن به یک زن، حرف‌هایتان را آماده کنید.

حرف زدن درمورد موضوعی که او هیچ علاقه‌ای به آن ندارد یا خسته‌کننده به نظر می‌رسد مطمئناً با یک پاسخ «نه» محکم مواجه خواهد شد. بعد از معرفی، شاید بد نباشد کمی درمورد علایقش از او سوال کنید.

اگر واقعاً نمی‌دانید درمورد چه باید صحبت کنید، یکی از موضوعاتی که خودش دوست دارد را انتخاب کنید. توانایی حفظ مکالمه فراتر از پاسخ‌های بله و خیر نشانه هوش مرد و مهمتر از این اجتماعی بودن اوست.

اینکه چه بگویید به خودتان بستگی دارد. صحبت‌های کلیشه‌ای شاید خیلی جذاب نباشد اما برای شکستن یخ بین شما می‌تواند خوب باشد.

شاید، ممکن است، یا می‌تواند اینطور باشد، همه کلماتی هستند که نباید برای درخواست دوستی یک زن از دهانتان خارج شود. زن‌ها از مردانی خوششان می‌آید که درمورد خواسته‌هایشان رک و راست هستند.

البته بین رک بودن و پررو بودن تفاوت زیادی هست که شما باید بتوانید تعادلی بین این دو پیدا کنید. بهترین راه این است که به طور عینی به او نزدیک شوید.

از خودتان بپرسید آیا خیلی قوی جلو رفتم؟ سعی کنید درخواستتان کوتاه و دقیق باشد و بعد منتظر پاسخ بمانید. وقتی می‌خواهید سوالی از آنها بپرسید یا منتظر پاسخ هستید، مستقیم به آنها نگاه کنید، نه پایین روی کفش‌هایتان. این باعث می‌شود خانم‌ها فکر کنند اعتمادبه‌نفس لازم را ندارید.

اعتماد‌به نفس داشتن با تحت‌فشار گذاشتن خیلی فرق دارد. گذاشتن پایتان آنطرف خط می‌تواند منجر به شنیدن پاسخ منفی شود. خانم‌ها برحسب تجربیات قبلی‌شان متفاوت هستند و استفاده از رویکرد قبلی برای یک فرد جدید می‌تواند منجر به شکست شود.

بعد از نزدیک شدن به یک زن، دو نکته هست که می‌تواند باعث شود تحمیل‌کننده به نظر برسید و شانستان را از دست بدهید. اگر طی صحبتتان در یک رستواران یا هر مکان عمومی دیگر، ترجیح داد از پیش شما رفته و به دوستانش ملحق شود، بگذارید برود. مجبور کردن او به ماندن پیش شما می‌تواند پاسخ منفی او را به دنبال داشته باشد.

اینکه او می‌خواهد برود نشانه این نیست که شکست خورده‌اید. اگر گفتگوی خوبی با او داشته‌اید و او را علاقه‌مند دیده‌اید، مطمئناً برمی‌گردد و دوباره همدیگر را خواهید دید. نکته دیگر مربوط به انتهای گفتگویتان است. اینکه درمورد ملاقات بعدی یا ردوبدل کردن روش‌های تماسی حرف بزنید خیلی مهم است اما دقت کنید که اگر پاسخ منفی داد زیاد اصرار نکنید. سکوت می‌تواند روش خوبی باشد، صبر کنید تا پاسخ بدهد و بعد اگر پاسخ موردنظرتان را دریافت نکردید، یک سوال متفاوت بپرسید.

زبان بدن مثبت سلاحی سرد در جنگ‌افزار شماست که اگر درست استفاده شود می‌تواند نتایج مثبتی به دنبال داشته باشد. دقت کنید که همیشه درست و صاف بایستید، قوز کردن یا تکان دادن پاها نشانه نداشتن اعتمادبه‌نفس است.

اگر در جایی شلوغ هستید، حتماً بلند و شمرده صحبت کنید. هیچکس دوست ندارد با مردی صحبت کند که مجبور باشد هر حرفش را بخواهد تکرار کند.

وقتی با او حرف می‌زنید مستقیم به او نگاه کنید. این نشان می‌دهد که به آن گفتگو و حرف‌هایی که می‌زند علاقه‌مند هستید. اگر چشم‌هایتان دور اتاق بچرخد نشانه این است که حوصله‌تان سر رفته است. اگر پایین را نگاه کنید نشانه این است که کم‌رو هستید و اعتمادبه‌نفس ندارید و هر دو اینها اصلاً موردعلاقه خانم‌ها نیست.

بهترین مکالمات آنهایی هستند که مفرح‌اند و راحت جلو می‌روند. شوخ طبع بودن و اینکه خودتان باشید را یادتان نرود. خانم‌ها اغلب می‌توانند حدس بزنند که چه زمان مردها دو رو هستند.

لازم نیست در کل گفتگو نقش یک کمدین را بازی کنید اما اینکه خودتان باشید و آرام و ریلکس، کار را برای هر دو شما راحت‌تر می‌کند.

تشخیص عادت‌های آزاردهنده کار سختی است اما می‌تواند یک دلیل قاطع برای رد شدن شما باشد. عادت‌های بد و آزاردهنده متداول از جوک‌های زننده می‌تواند باشد تا پاک کردن بینی‌تان. تشخیص این عادت‌ها کار سختی است چون معمولاً خودتان متوجه انجام آن نیستید.

بهترین راه اینکه بفهمید عادت‌های بدتان موجب خراب شدن شانس‌تان در برخورد با خانم‌ها می‌شود یا نه، این است که از دوستانتان بپرسید. دوستان ما همه عادت‌های بد ما را می‌بینند و متوجه می‌شوند اما چون دوستمان هستند ممکن است نگویند. باید بفهمید عادت‌های بدتان چه هستند و بعد سعی کنید از شر آنها خلاص شوید.

تا اینجا فهمیدیم که داشتن اعتماد به نفس و خودتان بودن در برخورد با خانم‌ها خیلی خوب است اما ممکن است زیادی پیش روید. خیلی مهم است که صادق باشید و افکارتان را به زبان بیاورید اما اینکه هر چه که در ذهنتان می‌گذرد را به او بگویید اصلاً عاقلانه نیست.

همه ما افکاری درون ذهنمان دارید که بهتر است برای خودمان نگه داریم. به همین دلیل است که از قدیم گفته‌اند قبل از حرف زدن همیشه فکر کنید.

اگر زنی که می‌خواهید به او نزدیک شوید را می‌شناسید، مثلاً همکارتان است، باید بیشتر مراقب زمان‌بندی باشید. نزدیک شدن به زنانی که به تازگی با نامزد قبلی خود به هم زده‌اند فکر خوبی نیست.

چطور زن را مجذوب خود کنیم

این بر هم خوردن رابطه می‌تواند بسیار دردناک باشد و باعث شود آمادگی روحی و روانی لازم را نداشته باشند. در چنین موقعیتی بهتر است بگذارید کمی زمان بگذرد تا به حالت عادی زندگی خود برگردد.

زمان‌هایی هست که به این دلیل دست رد به سینه‌تان می‌زنند که فقط شبیه و مناسب آنها نیستید. برای هر زنی یکسری ویژگی‌های ظاهری و شخصیتی در مردها جذاب است.

اگر شما آن ویژگی‌ها را نداشته باشید، احتمال اینکه از طرف او رد شوید بسیار زیاد است. اما گاهی‌اوقات یک تیپ ظاهری یا شخصیتی خاصی نیست که برایشان مهمتر باشد. که در چنین شرایطی مشکلات دیگر باعث شنیدن پاسخ منفی خواهد بود.

در شرایطی که شما یک مرد بلوند با قد ۱۷۰ هستید و مرد جذاب از نظر آن زن یک مرد مشکی با قد ۱۹۰ است، هیچ کاری از دست شما برنمی‌آید. می‌توانید با متناسب و آراسته نگه داشتن خودتان، شانس‌تان را بالا ببرید اما گاهی‌اوقات این کافی نیست.

پاسخ به سیاوش دوست عزیز به عنوان یه کسی که سرم اومده میگم رابطه ای که سرد شد سعی نکن دوباره گرمش کنی چون یه بار حرفش رو بهت گفته و هرچی پا پی بشی بیشتر به خودت ظلم میکنی اون خانم اول و آخر با یکی دیگه رابطه میسازه و تو بعد چند سال از دست دادن جوونیت میشی یه آدم افسرده که از دور خنده های اون رو با کسی دیگه میبینی و حسرت میخوری به عمر از دست رفتت درست مثل من. پس کلا بیخیالش باش و از زندگیت لذت ببر

شماره 11 برای من اتفاق افتاده منتها برعکسش حدود 5 ماه بود كه از همسر سابقش جدا شده بود و البته من دو سال قبل تر علاقه مندش شده بودم و از سه ماه پیشش هم این علاقه بیشتر شده بود, وقتی پس از بیست روز ارتباط اولیه که بیشتر در مورد علایق مشترکمون بود ارتباط گرفتم پیشنهادم رو البته به صورت غیرمستقیم اعلام کردم که بعد از چند روز دوران عاشقی زیبا شروع شد, ولی همون ابتدا به من گفت که یک خواستگار که از فامیلاشون هستش پیشنهاد ازدواج داده که همین مساله گاهی اوقات رابطه رو دچار مشکل می کرد اما دوباره برمی گشتیم,البته خارج از کشور بودن ایشون و ارتباط اینترنتی بود و سنشون هم بالا بود منتها می گفت میام که البته تو دو سال خورده ای نیومد و از همون ابتدا هم به من می گفت رابطه با تو از قلبمه ولی با اون عقلی و بین دل و عقل گیر کردم, کلا رابطه عمیق عاشقانه ای برقرار بود ولی به دلایلی دچار مشکل شدیم و اون رابطه عمیق که حدود یک سال بود سردتر شد, اما ارتباط داشتیم و هنوز هم داریم از پنج ماه پیش اما کمرنگ تر شد و دیدم جواب پیام هام رو دیر میده یا توجه نمی کنه یا قرار نمیاد, البته پیله نمی کردم چون این اخلاق رو ندارم, متوجه شدم که حتما با کسی در ارتباطه و چند روز پیش تو دیداری که داشتیم ازش سوال کردم و معلوم شد که حدسم صحیح بوده و با کسدیگهای وارد رابطه شده که ایشون هم خارج از کشور هستن و هنوز همدیگرو ندیدن و البته چیزهای دیگه ای هم گفت و نمی خاست ازم مخفی باشه فقط گفت می ترسیدم ناراحت بشی که البته ناراحت شدم ولی نه به اون صورت و عکس العمل خاصی هم نشون ندادم, تو کل دیداری هم که داشتیم به نظرم به همون وضعیت سابق البته یه کم ضعیف تر برخورد می کرد, موزیک خاص میزاشت که توش حرف های عاشقانه گفته میشد و همراهش می خوند, چیزی مثل اینکه نه می تونم برم نه می تونم بمونم و از این نوع حرف ها, یا جاهایی رو که رد می شدیم و قبلا با هم خاطره داشتیم رو توجه می کرد یا من می گفتم, بهم نزدیک می موند ولی نه مثل قبل و چیزهایی از اين دست از اون جایی که دوستش دارم و برام مهمه دنبال راهی هستم که رابطمون دوباره برقرار بشه اما نمی دونم چکار کنم خاستم نظرتون رو بدونم که آیا می تونیم دوباره رابطه رو ایجاد کنیم یا کلا از دست رفتست؟

ببخشید خیلی طولانی شد

سایت شما از لحاظ خبری فوق العادست و ممنون از خبرهای آنلاین شما من سفر زیاد میرم و این سایت هم در خرید بلیط در ایران بی نظیر هست

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

آقایان بخوانند , آیا تا کنون در جذب خانم ها موفق بوده اید ؟ اگر نه پس با ما همراه باشید تا راه های جذب یک خانم را به شما بگوییم . 

 

مردها می‌گویند دنیای زنان عجیب و غریب است. آنها به راحتی همسران‌شان را به بی‌فکری و غیرمنطقی بودن متهم می‌کنند و گاهی به حال این زن‌های همیشه حساس و همیشه مشکوک افسوس می‌خورند اما واقعیت این است که زنان نه از مردها کم‌هوش‌ترند و نه بی فکرتر.

 

چطور زن را مجذوب خود کنیم

آنها تنها دنیا را از دریچه دیگری می‌بینند و به موضوعات از بعد دیگری نگاه می‌کنند.بهتر است تا دیر نشده از آنچه در دنیای زنان می‌گذرد باخبر شوید تا بتوانید رابطه بهتری را با نامزد و همسر آینده تان بسازید. شاید تمام مشکلات به این دلیل اتفاق می‌افتد که شما هیچ چیز از زنی که قرار است شریک زندگی‌تان باشد نمی دانید.

 

بگذارید جای زندگی را انتخاب کند

شاید فکر کنید علاقه همیشگی زن‌ها به همسران‌شان برگ برنده شماست؟ شاید اینطور باشد اما گاهی هم این ویژگی مسئولیت شما را در مراقبت از همسرتان و تامین نیاز عاطفی‌اش بیشتر می‌کند. تا پایان عمر باید به یاد داشته باشید که ارتباطات برای زن‌ها از آب حیات هم واجب‌تر است.

 

آنها حتی بعد از ازدواج هم بیشتر از مردها به بودن در کنار دوستان، خانواده پدری و اعضای فامیل‌شان احتیاج دارند. قرار نیست به‌خاطر در نظر گرفتن این اصل، به همسرتان اجازه دهید که به خانواده یا اطرافیانش وابستگی اغراق شده داشته باشد و استقلال زندگی بعد از ازدواجش را از بین ببرد،بلکه باید به او این حق را بدهید که در صورت دور بودن از عزیزانش به شکل غیرقابل جبرانی دلتنگ و افسرده شود.

 

قرار نیست همه وقت تان را در کنار نزدیکان او بگذرانید و از بودن با کسانی که دوست‌شان دارید محروم شوید، بلکه کافی است کمی هم احساسات لطیف او را درنظر بگیرید و به او اجازه بروز این احساسات را بدهید.

کافی است دوستش داشته باشید

برای یک زن، ارتباطاتش باارزش ترین دارایی‌های زندگی است. از همان دوستی‌های کودکی گرفته تا روابط خانوادگی و بعد هم ارتباط عاطفی، همه و همه برای زن‌ها از هر داشته دیگری باارزش‌تر است.

 

شاید زن‌ها هم مثل هر آدم دیگری در زمان ازدواج به امکانات مالی، خانوادگی و تحصیلات خواستگارشان توجه کنند اما آنچه برای‌شان ملاک تصمیم گیری است،پاسخ این سۆال است:«چقدر دوستم دارد؟»

 

پس اگر دلبسته دختری شده‌اید و دیگران گمان می‌کنند که شما را نمی پذیرد، حرف‌های‌شان را نادیده بگیرید و برای اثبات عشق‌تان به او، تمام توان‌تان را خرج کنید. باور کنید بیشتر خانم‌ها برای خوشبخت‌بودن، به هیچ چیز جز آرامش خاطر نیاز ندارند.

 

پای سقراط را وسط نکشید

اگر می‌خواهید چالش‌های میان شما و همسر آینده‌تان زیاد نشود، بهتر است دنیا را از دریچه دید او ببینید. درست است که زن‌ها به همان اندازه مردها ذهنی رشد یافته دارند و از پس دیدن واقعیات زندگی بر می‌آیند، اما آنها در اغلب موارد، واقعیات را به شکل دیگری می‌بینند.

 

اگر شما در مورد یک موضوع جدی برای همسرتان استدلال بیاورید، در کمال ناباوری، واکنش عاطفی و هیجانی او را می‌بینید و گاهی از ادامه دادن بحث منصرف می‌شوید.

 

باید بپذیرید که زن‌ها به اندازه شما از پس کنترل احساسات و حفظ خونسردی شان برنمی‌آیند،پس اگر می‌خواهید در مورد موضوعی با او بحث کنید و به نتیجه منطقی برسید، از کوره در نروید و به جای سرکوب احساساتش به او برای کنترل آنها کمک کنید. البته این اتفاق همیشه به ضرر شما نیست، چراکه با استفاده از این ویژگی، می‌توانید با گفتن «دوستت دارم» به دلخراش‌ترین بحث‌ها پایان دهید.

مشکلات را در همان لحظه حل نکنید

دنیای زن‌ها، دنیای توصیف و جزئیات است. برخلاف مردها که همیشه به دنبال کوتاه‌کردن راه و حل کردن مشکلات هستند، زن‌ها دوست دارند در زمان دلتنگی در مورد مشکلات‌شان صحبت کنند و به جای حل کردن‌شان، احساس همدردی فرد مقابل‌شان را به دست بیاورند.

 

وقتی همسر آینده‌تان با شما از نگرانی‌هایش درمورد مراسم عروسی صحبت می‌کند، انتظار ندارد که شما مراسم را به شکلی دیگر برگزار کنید، بلکه تنها می‌خواهد این جمله را بشنود:«نگران نباش، همه چیز را درست می‌کنم.»

 

اگر نمی‌خواهید زن مورد علاقه‌تان را ناامید کنید،در زمان صحبت کردنش به فکر راه حل نباشید و به بحث پایان ندهید، بلکه به او اجازه بیان آنچه در سر دارد را بدهید و با یک همدردی ساده، مشکلی که در ذهن آزارش می‌دهد را حل کنید.

 

گمان نکنید که همیشه باید با یک جمله دندان‌شکن به حرف‌های همسرتان پاسخ دهید. گاهی تنها کافی است شنونده خوبی باشید و به او اطمینان دهید که درکش می‌کنید.

 

حرف‌هایش را وارونه ببینید

گرچه مردها حرف‌های‌شان را صریح و مستقیم می‌زنند، اما زن‌ها همیشه دقیقا آنچه می‌گویند را نمی‌خواهند. زن‌ها گمان می‌کنند که همسرشان باید از ذهن آنها خبر داشته باشد و بدون هدایت آنها، همه چیز را بفهمد. اما مردها عقل‌شان به گوش‌شان است و تنها آنچه را که می‌شنوند باور می‌کنند.

 

چطور زن را مجذوب خود کنیم

اگر نمی‌خواهید این موضوع زندگی مشترک شما را به خطر بیندازد، بعد از شنیدن هر جمله از طرف همسر آینده یا امروزتان، به منظور احتمالی که می‌تواند پشت حرفش باشد توجه کنید. یادتان نرود که زن‌ها حتی در زمانی که آزاردهنده ترین جملات را بیان می‌کنند،در انتظار جلب محبت شما هستند. 

 

پس اگر واقعا نمی دانید که مشکلش چیست و چه می‌خواهد، با مهربانی و آرامش پیشقدم شوید و از حرف‌های او سر دربیاورید. باور کنید که یک صدای آرام، یک چهره حمایتگر و بیان چند جمله عاشقانه می‌تواند پیچیده‌ترین مشکلات را هم حل کند.

به حسادت احترام بگذارید

چه بخواهید و چه نخواهید این حس در همسر شما وجود دارد. ممکن است او یک زن منطقی و آرام باشد و حسادتش را در دلش نگه دارد و ممکن است کمی هیجانی‌تر رفتار کند و مدام شما را سۆال پیچ کند.

 

اما حتی زن‌هایی که وانمود می‌کنند حساس و حسود نیستند،هم از پشت پرده همسرشان را زیر نظر دارند و تا زمانی که احساس کنند محدوده زندگی شان تهدید نمی‌شود، ساکت می‌مانند. زن‌ها آدم‌های انحصار طلبی هستند که دوست دارند همیشه برای همسرشان اولین باشند.

 

آنها دوست ندارند هیچ‌کس دیگری به دل همسرشان نفوذ پیدا کند و گذشته از این، حتی اگر بدانند همسرشان یکی از اعضای خانواده خود را بیشتر از آنها دوست دارد،آشفته و مضطرب می‌شوند. نمی‌خواهیم شما را ناامید کنیم چون این مشکل هم مثل مشکلات دیگر چاره ای دارد.

 

برای آنکه آرامش زندگی مشترک‌تان تهدید نشود، بهتر است همیشه به محدوده همسرتان احترام بگذارید و این حس را به او منتقل کنید که هیچ کس و هیچ چیز قرار نیست تخت پادشاهی‌اش را تصرف کند.

 

بگذارید علیه شما حرف بزند

شما به عنوان یک مرد می‌توانید رازهای دوستان‌تان را تا پایان عمر در دل نگه دارید و حتی خودتان کارهایی بکنید که هیچ کس هرگز از آنها باخبر نمی‌شود. اما زن‌ها رو تر از شما رفتار می‌کنند و حتی اگر در مورد خودشان رازی داشته باشند، به خاطرش زجر می‌کشند.

 

گرچه شما حتی بعد از سخت‌ترین دعواها هم در مقابل دیگران طوری رفتار می‌کنید که انگار اتفاقی نیفتاده است، اما همسرتان احتمالا بعد از رنجیدن از شما، سراغ پیامک فرستادن برای یکی از دوستانش یا صحبت کردن با او می‌رود.

 

زن‌ها می‌توانند با کسی که تاکنون برای‌شان کاملا غریبه بوده،هم از مشکلات بزرگ زندگی شان حرف بزنند و اگر بخواهید در این مورد مانع‌شان شوید، هیچ وقت دلتنگی‌های‌شان از بین نمی رود و به آرامش نمی‌رسند. پس به همسرتان این حق را بدهید که مشکلاتش را به اشتراک بگذارد و گاهی علیه شما با یکی از دوستانش حرف بزند.

 

 

ابراز عشق به یک زن به ویژه اگر به شدت به او علاقمند باشید مانند راه رفتن در میدان مین است. یک حرکت اشتباه منجر به یک پایان فاجعه بار میشود. قبل از اجرای هر برنامه‌ای برای به دست آوردن دل او، به منظور کاهش احتمال طرد شدن توسط وی، علائمی را که نشان می دهد او هم به شما علاقمند است، بررسی کنید. شما نمیتوانید سمت زنی که آشنایی خیلی کمی با شما دارد رفته، به وی ابراز عشق و علاقه بی پایان کرده و انتظار داشته باشید که او شما را با آغوش باز بپذیرد. قبل از دادن پیشنهاد برقراری هر نوع رابطه‌ای با یک خانم، ضرورت‌هایی برای انتخاب یک تاکتیک برنده وجود دارد. موارد زیر برخی رازها بمنظور تسخیر قلب یک زن و عاشق کردن زنان هستند.

فهرست مطالب

رایج‌ترین اشتباهی که پسرها انجام میدهند این است که با صمیمی شدن با یک دختر میخواهند رابطه‌شان را به یک رابطه رمانتیک تبدیل کنند. تلاش برای تبدیل یک رابطه عارفانه به یک رابطه رمانتیک جزو تخیلات به حساب می آید. این کار فقط در فیلم‌های سینمایی اتفاق می‌افتد. حتی اگر مطمئن هستید که او همان کسی است که میخواهید بقیه عمرتان را با او بگذرانید، هیچوقت این را در همان روزهای اول نشان ندهید. گفتن اینکه شما میخواهید با او ازدواج کرده و صاحب پنج فرزند شوید در اولین ملاقات فقط باعث ترسیدن او خواهد شد، بویژه اگر او در حال حاضر علاقه‌ای به تشکیل خانواده نداشته باشد. فقط بصورت غیر مستقیم به او بفهمانید که دوست دارید وارد یک رابطه طولانی مدت شوید.

او ممکن است کم حوصله بوده، و هنگامی که چیزی باعث سرزنش او شود، طغیان کند. سر و کله زدن با این خصلت میتواند سخت باشد. کسی نمیخواهد با شخصی باشد که تهاجمی بوده و به آسانی عصبانی شود. اما وقتی شما با شخصی با شخصیت‌های متعدد و طبعی مقتدر سر و کار دارید، باید با وی بسازید. هیچ کس کامل نیست. به او فضا بدهید تا آرام شود.

چطور زن را مجذوب خود کنیم

از آنجا که زنان مخلوقاتی شنیداری هستند، کلمات همیشه بیشترین تاثیر را روی آنها دارند. به جزئیات ظاهر آنها مانند تغییر مدل موهایشان یا لاک روی ناخن‌هایشان توجه کنید. مرتبا از آنها تعریف کنید. به او بگویید که مقاومت در مقابل زیبایی آنها غیر ممکن است. چشم‌هایشان چقدر دوست داشتنی است، خنده‌شان چقدر دلرباست و چقدر زیبا هستند. به او بگویید که چه تاثیری روی شما میگذارد و وقتی نگاه خاصی به شما دارد هوش از سر شما مبپرد. تاکید روی زیبایی‌های درونی او را نیز هیچوقت فراموش نکنید.

در مکان‌های عمومی دستش را بگیرید، او را از پشت در آغوش بگیرید، او را نوازش کنید و گاهی اوقات غروب آفتاب را با او تماشا کنید. او را در شب به یک پارک امن ببرید، روی سبزه‌ها دراز کشیده و ستاره‌ها تماشا کنید. بزرگترین راز برای طلسم کردن یک زن نشان دادن این است که چقدر برای او ارزش قائل هستید، چقدر برای شما جذاب است و مراقب او باشید بدون اینکه سه کلمه جادویی تا رسیدن زمان مناسب به او بگویید.

در زندگی زمانی فرا میرسد که ما با همان چیزهای کمی که داریم به آرامش رسیده و کار روی بهتر کردن خود را متوقف میکنیم. شرایط فعلی او را به چالش بکشید، او را ترغیب به بیرون آمدن از حاشیه امن خود و دنبال کردن رویاهای بزرگتر بکنید. ببینید چه چیزی عواطف و احساسات او را برمی‌انگیزد و به او کمک کند به آن دست پیدا کند. برای مثال، اگر میخواهد به افراد بی بضاعت جامعه کمک کند، یک موسسه خیریه برای او تشکیل دهید و در حرکت‌های اجتماعی به او کمک کنید.

وقتی دیگران به او میگویند انجام این کار غیر ممکن است، دستانش را بگیرید، با حمایت قاطع خودتان به او اطمینان قلب داده و به توانایی او اعتماد کنید. هنگامی که ناامید و افسرده است او را از درون تحریک کنید. برای اینکه برای او منبع الهام باشید شما هم باید برای رسیدن به رویاهای خود خوشبین و پرانگیزه باشید. قبل از گرفتن تصمیمات مهم در زندگی، به توصیه‌های او گوش کنید و نظرات او را جدی بگیرید. این کار باعث میشود احساس ارزشمند بودن و اینکه نقشی در زندگی شما دارد به او دست بدهد.

همانطور که قبلا گفته شد، زنان آلفا در تلاش برای برجسته شدن هستند. انتظارات آنان بالاست. این مورد میتواند پیچیده باشد چرا که حتی اگر عملکرد شما به بهترین نحو ممکن باشد، ممکن است از نظر او عالی نباشد. به او یاد دهید چگونه انتظاراتش را مدیریت کند. او یک رویاپرداز است. این همان زمانی است که شما او را از آسمانها به زمین برمیگردانید.

زنان آلفا بی احساس به نظر میرسند، اما این مورد بیشتر در مراحل ابتدایی آشنایی اتفاق می‌افتد. ممکن است این را ندانید که توصیف خودتان در صورتی که او فورا مقابله به مثل نکند، کار درستی است. اما هر چه او بیشتر اعتماد کند و قلبش پذیراتر باشد، احساساتش نیز برای شما تشدید میشود.

با دادن هدایای هوشمندانه او را سورپرایز کنید. برای اینکه در این کار موفق شوید باید به دقت به حرفهایش توجه کنید. بیشتر به چه چیزی علاقمند است؟ دادن گل و شکلات ممکن است برایش جالب باشد اما این هدیه‌ها ماندنی نیستند. لوازم الکترونیکی نیز به سادگی گم شده و منسوخ میشوند. هدیه‌هایی بدهید که یک تاثیر طولانی از خود به جای گذاشته و دارای ارزش عاطفی باشند. برای مثال شما میتوانید از یک هنرمند کمک گرفته و تصویری را که او در اولین دیدار در ذهن شما به جای گذاشته نقاشی کنید. این تصویر باید همه چیز از پوشش او گرفته تا کفش، گوشواره، و مدل مو و البته لبخنده سحر آمیزش شامل شود. پشت این نقاشی یادداشتی گذاشته و احساس خود را در آن روز بیان کنید.

اگر موفق به دستیابی به نکات فوق شدید، قادر خواهید بود دنیا را با او فتح کنید. او پشتوانه ای برای شما خواهد بود، لذا می توانید پله های طرقی را با هم طی کنید.

شما لزوما نیاز ندارید در حرفه و کار خود نفر اول باشید، اما برای دستیابی به یک هدف بزرگتر تلاش کنید (اگر تاکنون تلاش نکرده اید). بودن با فردی که به بطور مستمر برای بهتر شدن تلاش میکند بهترین اتفاق برای یک زن است. او یک زن با بلندپروازی‌های خودش است، و بنابراین از مردش انتظار دارد نسبت به کار و اهدافش در زندگی اشتیاق داشته باشد.

موثرترین راه برای اینکه کاری کنید که یک زن با شما راحت باشید این است که کمی از جزئیات محرمانه زندگی خود را با او در میان بگذارید. این کار باعث میشود او احساس معتمد و خاص بودن کند. آرزوهای خود را با او در میان بگذارید اما مراقب باشید باعث نشود شما خیلی متکبر جلوه داده شوید، یا اینکه از ترس درونی، خاطرات کودکی و ضعف شما مثلا گریه کردن در زمان تماشای یک فیلم عاطفی چیزی نمایان شود. به خاطر داشته باشید که با چاشنی خنده در مورد لحظاتی که خیلی خجالت کشیده اید با او صحبت کنید. اینکه قادر باشید به لحظاتی که خجالت میکشیده اید بخندید باعث بروز اعتماد به نفس میشود.

این اسمی است که فقط شما او را با آن صدا میزنید. از انتخاب اسامی کلیشه‌ای مانند عسل یا شیرین اجتناب کنید و اسامی خلاقانه‌تری انتخاب کنید. اسم مستعار باید همسو با شخصیت او باشد. او انسان عاطفی و نوع دوستی است میتوانید نام یک گل را برای او انتخاب کنید که نشان دهنده ظرافت او باشد. گرچه، اگر او فردی پرخاشگر، سرسخت و قاطع است میتوانید نام یک جواهر یا سنگ قیمتی کمیاب را برای او انتخاب کنید. صدا زدن او با اسم مستعار تاثیری جادویی در ایجاد یک پیوند محکم‌تر دارد.

زمانی که یک زن همه چیز را در مورد شما بداند و به نقطه ای برسد که بتواند حالت یا تصمیم بعدی شما را پیش بینی کند، برای او جالب خواهید شد. از دنبال کردن یک برنامه قابل پیش بینی مانند فرستادن پیام هایی از قبیل “صبح بخیر”، “روزتون چطور بود؟” و “شب بخیر” در یک زمان مشخص از هر روز اجتناب کنید. هنگامی که چیز جدید یا جالبی برای گفتن ندارید از ارتباط برقرار کردن پرهیز کنید. بگذارید خودش حدس بزند؛ بگذارید حرکت بعدی شما را پیش بینی کند. برای مثال زمانی که احساس کسالت و سکون میکنید از او بخواهید برود و لباس بپوشد، بنابراین شما میتوانید او را بدون اینکه مقصد را به او بگویید به جایی ببرید. زمانی که آماده شد، او را به پینت بال یا کارتینگ ببرید، بویژه اگر او قبلا به آنجا نرفته باشد.

زن آلفا غرور زیادی دارد. اگر شما بتوانید به او نشان دهید که میتوانید غرورتان را ببلعید، او هم یاد خواهد گرفت که میتواند این کار را انجام دهد.

این کار لزوما قرار نیست خیلی جالب باشد. تنها این واقعیت که شما سرگرمی متفاوتی دارید برای او بسیار جالب است. او عاشق یادگیری است.

بدست آوردن دل زنان کار سختی نیست. فقط کافی است آن‌ها را بشناسید. لطفا حاشیه نروید، و سعی کنید هدفتان را از معاشرت با او بگویید زیرا مسائل زیادی را برای خودتان و او روشن می‌کنید. بگذارید او رازهایی هر چند کوچک از شما بداند تا احساس اعتماد بیشتری بین شما به وجود آید. بدانید که راه عاشق کردن زنان از گوش‌هایشان می‌گذرد. پس، از اینکه به او بگویید چه قدر در چشم شما خواستنی است هراسی نداشته باشید. اگر همه او را از انجام کار و یا موضوع مورد علاقه اش منع کردند، شما حامی و تکیه‌گاهش باشید تا شما را به عنوان نقطه اتکایش بپذیرد. او را غافلگیر کنید . تصمیم بگیرید گاهی کار و مشغله را رها کنید و برای گذراندن روزتان با او برنامه روزمره را تغییر دهید. هرگز این ضرب المثل را فراموش نکنید که “گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی”. پس برای رشد رابطه‌تان با او همه چیز را به زمان بسپارید که قاضی بسیار دانایی است.

اگر دختری را دوست دارید خودتان را جمع و جور کنید و نگذارید او با “شمای” از هم پاشیده و باری به هر جهت مواجه شود. برای بودن با او چالش را بپذیرید و خودتان را برای اتفاقاتی که زندگی سر راهتان قرارمی‌دهد آماده کنید. فراموش نکنید غرور بی جا مانع شما برای رسیدن به او است پس در حق خودتان لطفی کنید: آن را با یک لیوان چای گرم فرو ببلعید. هیچ چیز مثل معرفی شما به عنوان یک پرورش دهنده نمی‌ تواند موثر باشد. زنان با قدرت آفرینندگی و تغییر، به تلاش شما برای پروریدن احترام خواهند گذاشت و این انرژی زنانه در شما را پاس خواهند داشت، زیرا چیزی است که با تمام وجود می‌شناسند.

فراموش نکنید برای ربودن قلب او با بخش زنانه وجودتان ارتباط بیشتری برقرار کنید. زیرا همواره مردانی در ارتباط موفق‌تر هستند که این بخش از وجودشان را می‌شناسند و آن را دوست دارند. انرژی زنانه همچون انرژی مردانه جنیست ندارد. بلکه این دو انرژی باید در ما به تعادل برسند. شما او را می‌خواهید این طور نیست؟ پس عمیقا بخواهید فرای جنسیت زنانه‌اش با او ارتباط برقرار کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

43 بازدید

51 بازدید

122 بازدید

112 بازدید

187 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

چطور زن را مجذوب خود کنیم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

ابراز عشق به یک زن به ویژه اگر به شدت به او علاقمند باشید مانند راه رفتن در میدان مین است. یک حرکت اشتباه منجر به یک پایان فاجعه بار میشود. قبل از اجرای هر برنامه‌ای برای به دست آوردن دل او، به منظور کاهش احتمال طرد شدن توسط وی، علائمی را که نشان می دهد او هم به شما علاقمند است، بررسی کنید. شما نمیتوانید سمت زنی که آشنایی خیلی کمی با شما دارد رفته، به وی ابراز عشق و علاقه بی پایان کرده و انتظار داشته باشید که او شما را با آغوش باز بپذیرد. قبل از دادن پیشنهاد برقراری هر نوع رابطه‌ای با یک خانم، ضرورت‌هایی برای انتخاب یک تاکتیک برنده وجود دارد. موارد زیر برخی رازها بمنظور تسخیر قلب یک زن و عاشق کردن زنان هستند.

فهرست مطالب

رایج‌ترین اشتباهی که پسرها انجام میدهند این است که با صمیمی شدن با یک دختر میخواهند رابطه‌شان را به یک رابطه رمانتیک تبدیل کنند. تلاش برای تبدیل یک رابطه عارفانه به یک رابطه رمانتیک جزو تخیلات به حساب می آید. این کار فقط در فیلم‌های سینمایی اتفاق می‌افتد. حتی اگر مطمئن هستید که او همان کسی است که میخواهید بقیه عمرتان را با او بگذرانید، هیچوقت این را در همان روزهای اول نشان ندهید. گفتن اینکه شما میخواهید با او ازدواج کرده و صاحب پنج فرزند شوید در اولین ملاقات فقط باعث ترسیدن او خواهد شد، بویژه اگر او در حال حاضر علاقه‌ای به تشکیل خانواده نداشته باشد. فقط بصورت غیر مستقیم به او بفهمانید که دوست دارید وارد یک رابطه طولانی مدت شوید.

او ممکن است کم حوصله بوده، و هنگامی که چیزی باعث سرزنش او شود، طغیان کند. سر و کله زدن با این خصلت میتواند سخت باشد. کسی نمیخواهد با شخصی باشد که تهاجمی بوده و به آسانی عصبانی شود. اما وقتی شما با شخصی با شخصیت‌های متعدد و طبعی مقتدر سر و کار دارید، باید با وی بسازید. هیچ کس کامل نیست. به او فضا بدهید تا آرام شود.

چطور زن را مجذوب خود کنیم

از آنجا که زنان مخلوقاتی شنیداری هستند، کلمات همیشه بیشترین تاثیر را روی آنها دارند. به جزئیات ظاهر آنها مانند تغییر مدل موهایشان یا لاک روی ناخن‌هایشان توجه کنید. مرتبا از آنها تعریف کنید. به او بگویید که مقاومت در مقابل زیبایی آنها غیر ممکن است. چشم‌هایشان چقدر دوست داشتنی است، خنده‌شان چقدر دلرباست و چقدر زیبا هستند. به او بگویید که چه تاثیری روی شما میگذارد و وقتی نگاه خاصی به شما دارد هوش از سر شما مبپرد. تاکید روی زیبایی‌های درونی او را نیز هیچوقت فراموش نکنید.

در مکان‌های عمومی دستش را بگیرید، او را از پشت در آغوش بگیرید، او را نوازش کنید و گاهی اوقات غروب آفتاب را با او تماشا کنید. او را در شب به یک پارک امن ببرید، روی سبزه‌ها دراز کشیده و ستاره‌ها تماشا کنید. بزرگترین راز برای طلسم کردن یک زن نشان دادن این است که چقدر برای او ارزش قائل هستید، چقدر برای شما جذاب است و مراقب او باشید بدون اینکه سه کلمه جادویی تا رسیدن زمان مناسب به او بگویید.

در زندگی زمانی فرا میرسد که ما با همان چیزهای کمی که داریم به آرامش رسیده و کار روی بهتر کردن خود را متوقف میکنیم. شرایط فعلی او را به چالش بکشید، او را ترغیب به بیرون آمدن از حاشیه امن خود و دنبال کردن رویاهای بزرگتر بکنید. ببینید چه چیزی عواطف و احساسات او را برمی‌انگیزد و به او کمک کند به آن دست پیدا کند. برای مثال، اگر میخواهد به افراد بی بضاعت جامعه کمک کند، یک موسسه خیریه برای او تشکیل دهید و در حرکت‌های اجتماعی به او کمک کنید.

وقتی دیگران به او میگویند انجام این کار غیر ممکن است، دستانش را بگیرید، با حمایت قاطع خودتان به او اطمینان قلب داده و به توانایی او اعتماد کنید. هنگامی که ناامید و افسرده است او را از درون تحریک کنید. برای اینکه برای او منبع الهام باشید شما هم باید برای رسیدن به رویاهای خود خوشبین و پرانگیزه باشید. قبل از گرفتن تصمیمات مهم در زندگی، به توصیه‌های او گوش کنید و نظرات او را جدی بگیرید. این کار باعث میشود احساس ارزشمند بودن و اینکه نقشی در زندگی شما دارد به او دست بدهد.

همانطور که قبلا گفته شد، زنان آلفا در تلاش برای برجسته شدن هستند. انتظارات آنان بالاست. این مورد میتواند پیچیده باشد چرا که حتی اگر عملکرد شما به بهترین نحو ممکن باشد، ممکن است از نظر او عالی نباشد. به او یاد دهید چگونه انتظاراتش را مدیریت کند. او یک رویاپرداز است. این همان زمانی است که شما او را از آسمانها به زمین برمیگردانید.

زنان آلفا بی احساس به نظر میرسند، اما این مورد بیشتر در مراحل ابتدایی آشنایی اتفاق می‌افتد. ممکن است این را ندانید که توصیف خودتان در صورتی که او فورا مقابله به مثل نکند، کار درستی است. اما هر چه او بیشتر اعتماد کند و قلبش پذیراتر باشد، احساساتش نیز برای شما تشدید میشود.

با دادن هدایای هوشمندانه او را سورپرایز کنید. برای اینکه در این کار موفق شوید باید به دقت به حرفهایش توجه کنید. بیشتر به چه چیزی علاقمند است؟ دادن گل و شکلات ممکن است برایش جالب باشد اما این هدیه‌ها ماندنی نیستند. لوازم الکترونیکی نیز به سادگی گم شده و منسوخ میشوند. هدیه‌هایی بدهید که یک تاثیر طولانی از خود به جای گذاشته و دارای ارزش عاطفی باشند. برای مثال شما میتوانید از یک هنرمند کمک گرفته و تصویری را که او در اولین دیدار در ذهن شما به جای گذاشته نقاشی کنید. این تصویر باید همه چیز از پوشش او گرفته تا کفش، گوشواره، و مدل مو و البته لبخنده سحر آمیزش شامل شود. پشت این نقاشی یادداشتی گذاشته و احساس خود را در آن روز بیان کنید.

اگر موفق به دستیابی به نکات فوق شدید، قادر خواهید بود دنیا را با او فتح کنید. او پشتوانه ای برای شما خواهد بود، لذا می توانید پله های طرقی را با هم طی کنید.

شما لزوما نیاز ندارید در حرفه و کار خود نفر اول باشید، اما برای دستیابی به یک هدف بزرگتر تلاش کنید (اگر تاکنون تلاش نکرده اید). بودن با فردی که به بطور مستمر برای بهتر شدن تلاش میکند بهترین اتفاق برای یک زن است. او یک زن با بلندپروازی‌های خودش است، و بنابراین از مردش انتظار دارد نسبت به کار و اهدافش در زندگی اشتیاق داشته باشد.

موثرترین راه برای اینکه کاری کنید که یک زن با شما راحت باشید این است که کمی از جزئیات محرمانه زندگی خود را با او در میان بگذارید. این کار باعث میشود او احساس معتمد و خاص بودن کند. آرزوهای خود را با او در میان بگذارید اما مراقب باشید باعث نشود شما خیلی متکبر جلوه داده شوید، یا اینکه از ترس درونی، خاطرات کودکی و ضعف شما مثلا گریه کردن در زمان تماشای یک فیلم عاطفی چیزی نمایان شود. به خاطر داشته باشید که با چاشنی خنده در مورد لحظاتی که خیلی خجالت کشیده اید با او صحبت کنید. اینکه قادر باشید به لحظاتی که خجالت میکشیده اید بخندید باعث بروز اعتماد به نفس میشود.

این اسمی است که فقط شما او را با آن صدا میزنید. از انتخاب اسامی کلیشه‌ای مانند عسل یا شیرین اجتناب کنید و اسامی خلاقانه‌تری انتخاب کنید. اسم مستعار باید همسو با شخصیت او باشد. او انسان عاطفی و نوع دوستی است میتوانید نام یک گل را برای او انتخاب کنید که نشان دهنده ظرافت او باشد. گرچه، اگر او فردی پرخاشگر، سرسخت و قاطع است میتوانید نام یک جواهر یا سنگ قیمتی کمیاب را برای او انتخاب کنید. صدا زدن او با اسم مستعار تاثیری جادویی در ایجاد یک پیوند محکم‌تر دارد.

زمانی که یک زن همه چیز را در مورد شما بداند و به نقطه ای برسد که بتواند حالت یا تصمیم بعدی شما را پیش بینی کند، برای او جالب خواهید شد. از دنبال کردن یک برنامه قابل پیش بینی مانند فرستادن پیام هایی از قبیل “صبح بخیر”، “روزتون چطور بود؟” و “شب بخیر” در یک زمان مشخص از هر روز اجتناب کنید. هنگامی که چیز جدید یا جالبی برای گفتن ندارید از ارتباط برقرار کردن پرهیز کنید. بگذارید خودش حدس بزند؛ بگذارید حرکت بعدی شما را پیش بینی کند. برای مثال زمانی که احساس کسالت و سکون میکنید از او بخواهید برود و لباس بپوشد، بنابراین شما میتوانید او را بدون اینکه مقصد را به او بگویید به جایی ببرید. زمانی که آماده شد، او را به پینت بال یا کارتینگ ببرید، بویژه اگر او قبلا به آنجا نرفته باشد.

زن آلفا غرور زیادی دارد. اگر شما بتوانید به او نشان دهید که میتوانید غرورتان را ببلعید، او هم یاد خواهد گرفت که میتواند این کار را انجام دهد.

این کار لزوما قرار نیست خیلی جالب باشد. تنها این واقعیت که شما سرگرمی متفاوتی دارید برای او بسیار جالب است. او عاشق یادگیری است.

بدست آوردن دل زنان کار سختی نیست. فقط کافی است آن‌ها را بشناسید. لطفا حاشیه نروید، و سعی کنید هدفتان را از معاشرت با او بگویید زیرا مسائل زیادی را برای خودتان و او روشن می‌کنید. بگذارید او رازهایی هر چند کوچک از شما بداند تا احساس اعتماد بیشتری بین شما به وجود آید. بدانید که راه عاشق کردن زنان از گوش‌هایشان می‌گذرد. پس، از اینکه به او بگویید چه قدر در چشم شما خواستنی است هراسی نداشته باشید. اگر همه او را از انجام کار و یا موضوع مورد علاقه اش منع کردند، شما حامی و تکیه‌گاهش باشید تا شما را به عنوان نقطه اتکایش بپذیرد. او را غافلگیر کنید . تصمیم بگیرید گاهی کار و مشغله را رها کنید و برای گذراندن روزتان با او برنامه روزمره را تغییر دهید. هرگز این ضرب المثل را فراموش نکنید که “گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی”. پس برای رشد رابطه‌تان با او همه چیز را به زمان بسپارید که قاضی بسیار دانایی است.

اگر دختری را دوست دارید خودتان را جمع و جور کنید و نگذارید او با “شمای” از هم پاشیده و باری به هر جهت مواجه شود. برای بودن با او چالش را بپذیرید و خودتان را برای اتفاقاتی که زندگی سر راهتان قرارمی‌دهد آماده کنید. فراموش نکنید غرور بی جا مانع شما برای رسیدن به او است پس در حق خودتان لطفی کنید: آن را با یک لیوان چای گرم فرو ببلعید. هیچ چیز مثل معرفی شما به عنوان یک پرورش دهنده نمی‌ تواند موثر باشد. زنان با قدرت آفرینندگی و تغییر، به تلاش شما برای پروریدن احترام خواهند گذاشت و این انرژی زنانه در شما را پاس خواهند داشت، زیرا چیزی است که با تمام وجود می‌شناسند.

فراموش نکنید برای ربودن قلب او با بخش زنانه وجودتان ارتباط بیشتری برقرار کنید. زیرا همواره مردانی در ارتباط موفق‌تر هستند که این بخش از وجودشان را می‌شناسند و آن را دوست دارند. انرژی زنانه همچون انرژی مردانه جنیست ندارد. بلکه این دو انرژی باید در ما به تعادل برسند. شما او را می‌خواهید این طور نیست؟ پس عمیقا بخواهید فرای جنسیت زنانه‌اش با او ارتباط برقرار کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

43 بازدید

51 بازدید

122 بازدید

112 بازدید

187 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

چطور زن را مجذوب خود کنیم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

ابراز عشق به یک زن به ویژه اگر به شدت به او علاقمند باشید مانند راه رفتن در میدان مین است. یک حرکت اشتباه منجر به یک پایان فاجعه بار میشود. قبل از اجرای هر برنامه‌ای برای به دست آوردن دل او، به منظور کاهش احتمال طرد شدن توسط وی، علائمی را که نشان می دهد او هم به شما علاقمند است، بررسی کنید. شما نمیتوانید سمت زنی که آشنایی خیلی کمی با شما دارد رفته، به وی ابراز عشق و علاقه بی پایان کرده و انتظار داشته باشید که او شما را با آغوش باز بپذیرد. قبل از دادن پیشنهاد برقراری هر نوع رابطه‌ای با یک خانم، ضرورت‌هایی برای انتخاب یک تاکتیک برنده وجود دارد. موارد زیر برخی رازها بمنظور تسخیر قلب یک زن و عاشق کردن زنان هستند.

فهرست مطالب

رایج‌ترین اشتباهی که پسرها انجام میدهند این است که با صمیمی شدن با یک دختر میخواهند رابطه‌شان را به یک رابطه رمانتیک تبدیل کنند. تلاش برای تبدیل یک رابطه عارفانه به یک رابطه رمانتیک جزو تخیلات به حساب می آید. این کار فقط در فیلم‌های سینمایی اتفاق می‌افتد. حتی اگر مطمئن هستید که او همان کسی است که میخواهید بقیه عمرتان را با او بگذرانید، هیچوقت این را در همان روزهای اول نشان ندهید. گفتن اینکه شما میخواهید با او ازدواج کرده و صاحب پنج فرزند شوید در اولین ملاقات فقط باعث ترسیدن او خواهد شد، بویژه اگر او در حال حاضر علاقه‌ای به تشکیل خانواده نداشته باشد. فقط بصورت غیر مستقیم به او بفهمانید که دوست دارید وارد یک رابطه طولانی مدت شوید.

او ممکن است کم حوصله بوده، و هنگامی که چیزی باعث سرزنش او شود، طغیان کند. سر و کله زدن با این خصلت میتواند سخت باشد. کسی نمیخواهد با شخصی باشد که تهاجمی بوده و به آسانی عصبانی شود. اما وقتی شما با شخصی با شخصیت‌های متعدد و طبعی مقتدر سر و کار دارید، باید با وی بسازید. هیچ کس کامل نیست. به او فضا بدهید تا آرام شود.

چطور زن را مجذوب خود کنیم

از آنجا که زنان مخلوقاتی شنیداری هستند، کلمات همیشه بیشترین تاثیر را روی آنها دارند. به جزئیات ظاهر آنها مانند تغییر مدل موهایشان یا لاک روی ناخن‌هایشان توجه کنید. مرتبا از آنها تعریف کنید. به او بگویید که مقاومت در مقابل زیبایی آنها غیر ممکن است. چشم‌هایشان چقدر دوست داشتنی است، خنده‌شان چقدر دلرباست و چقدر زیبا هستند. به او بگویید که چه تاثیری روی شما میگذارد و وقتی نگاه خاصی به شما دارد هوش از سر شما مبپرد. تاکید روی زیبایی‌های درونی او را نیز هیچوقت فراموش نکنید.

در مکان‌های عمومی دستش را بگیرید، او را از پشت در آغوش بگیرید، او را نوازش کنید و گاهی اوقات غروب آفتاب را با او تماشا کنید. او را در شب به یک پارک امن ببرید، روی سبزه‌ها دراز کشیده و ستاره‌ها تماشا کنید. بزرگترین راز برای طلسم کردن یک زن نشان دادن این است که چقدر برای او ارزش قائل هستید، چقدر برای شما جذاب است و مراقب او باشید بدون اینکه سه کلمه جادویی تا رسیدن زمان مناسب به او بگویید.

در زندگی زمانی فرا میرسد که ما با همان چیزهای کمی که داریم به آرامش رسیده و کار روی بهتر کردن خود را متوقف میکنیم. شرایط فعلی او را به چالش بکشید، او را ترغیب به بیرون آمدن از حاشیه امن خود و دنبال کردن رویاهای بزرگتر بکنید. ببینید چه چیزی عواطف و احساسات او را برمی‌انگیزد و به او کمک کند به آن دست پیدا کند. برای مثال، اگر میخواهد به افراد بی بضاعت جامعه کمک کند، یک موسسه خیریه برای او تشکیل دهید و در حرکت‌های اجتماعی به او کمک کنید.

وقتی دیگران به او میگویند انجام این کار غیر ممکن است، دستانش را بگیرید، با حمایت قاطع خودتان به او اطمینان قلب داده و به توانایی او اعتماد کنید. هنگامی که ناامید و افسرده است او را از درون تحریک کنید. برای اینکه برای او منبع الهام باشید شما هم باید برای رسیدن به رویاهای خود خوشبین و پرانگیزه باشید. قبل از گرفتن تصمیمات مهم در زندگی، به توصیه‌های او گوش کنید و نظرات او را جدی بگیرید. این کار باعث میشود احساس ارزشمند بودن و اینکه نقشی در زندگی شما دارد به او دست بدهد.

همانطور که قبلا گفته شد، زنان آلفا در تلاش برای برجسته شدن هستند. انتظارات آنان بالاست. این مورد میتواند پیچیده باشد چرا که حتی اگر عملکرد شما به بهترین نحو ممکن باشد، ممکن است از نظر او عالی نباشد. به او یاد دهید چگونه انتظاراتش را مدیریت کند. او یک رویاپرداز است. این همان زمانی است که شما او را از آسمانها به زمین برمیگردانید.

زنان آلفا بی احساس به نظر میرسند، اما این مورد بیشتر در مراحل ابتدایی آشنایی اتفاق می‌افتد. ممکن است این را ندانید که توصیف خودتان در صورتی که او فورا مقابله به مثل نکند، کار درستی است. اما هر چه او بیشتر اعتماد کند و قلبش پذیراتر باشد، احساساتش نیز برای شما تشدید میشود.

با دادن هدایای هوشمندانه او را سورپرایز کنید. برای اینکه در این کار موفق شوید باید به دقت به حرفهایش توجه کنید. بیشتر به چه چیزی علاقمند است؟ دادن گل و شکلات ممکن است برایش جالب باشد اما این هدیه‌ها ماندنی نیستند. لوازم الکترونیکی نیز به سادگی گم شده و منسوخ میشوند. هدیه‌هایی بدهید که یک تاثیر طولانی از خود به جای گذاشته و دارای ارزش عاطفی باشند. برای مثال شما میتوانید از یک هنرمند کمک گرفته و تصویری را که او در اولین دیدار در ذهن شما به جای گذاشته نقاشی کنید. این تصویر باید همه چیز از پوشش او گرفته تا کفش، گوشواره، و مدل مو و البته لبخنده سحر آمیزش شامل شود. پشت این نقاشی یادداشتی گذاشته و احساس خود را در آن روز بیان کنید.

اگر موفق به دستیابی به نکات فوق شدید، قادر خواهید بود دنیا را با او فتح کنید. او پشتوانه ای برای شما خواهد بود، لذا می توانید پله های طرقی را با هم طی کنید.

شما لزوما نیاز ندارید در حرفه و کار خود نفر اول باشید، اما برای دستیابی به یک هدف بزرگتر تلاش کنید (اگر تاکنون تلاش نکرده اید). بودن با فردی که به بطور مستمر برای بهتر شدن تلاش میکند بهترین اتفاق برای یک زن است. او یک زن با بلندپروازی‌های خودش است، و بنابراین از مردش انتظار دارد نسبت به کار و اهدافش در زندگی اشتیاق داشته باشد.

موثرترین راه برای اینکه کاری کنید که یک زن با شما راحت باشید این است که کمی از جزئیات محرمانه زندگی خود را با او در میان بگذارید. این کار باعث میشود او احساس معتمد و خاص بودن کند. آرزوهای خود را با او در میان بگذارید اما مراقب باشید باعث نشود شما خیلی متکبر جلوه داده شوید، یا اینکه از ترس درونی، خاطرات کودکی و ضعف شما مثلا گریه کردن در زمان تماشای یک فیلم عاطفی چیزی نمایان شود. به خاطر داشته باشید که با چاشنی خنده در مورد لحظاتی که خیلی خجالت کشیده اید با او صحبت کنید. اینکه قادر باشید به لحظاتی که خجالت میکشیده اید بخندید باعث بروز اعتماد به نفس میشود.

این اسمی است که فقط شما او را با آن صدا میزنید. از انتخاب اسامی کلیشه‌ای مانند عسل یا شیرین اجتناب کنید و اسامی خلاقانه‌تری انتخاب کنید. اسم مستعار باید همسو با شخصیت او باشد. او انسان عاطفی و نوع دوستی است میتوانید نام یک گل را برای او انتخاب کنید که نشان دهنده ظرافت او باشد. گرچه، اگر او فردی پرخاشگر، سرسخت و قاطع است میتوانید نام یک جواهر یا سنگ قیمتی کمیاب را برای او انتخاب کنید. صدا زدن او با اسم مستعار تاثیری جادویی در ایجاد یک پیوند محکم‌تر دارد.

زمانی که یک زن همه چیز را در مورد شما بداند و به نقطه ای برسد که بتواند حالت یا تصمیم بعدی شما را پیش بینی کند، برای او جالب خواهید شد. از دنبال کردن یک برنامه قابل پیش بینی مانند فرستادن پیام هایی از قبیل “صبح بخیر”، “روزتون چطور بود؟” و “شب بخیر” در یک زمان مشخص از هر روز اجتناب کنید. هنگامی که چیز جدید یا جالبی برای گفتن ندارید از ارتباط برقرار کردن پرهیز کنید. بگذارید خودش حدس بزند؛ بگذارید حرکت بعدی شما را پیش بینی کند. برای مثال زمانی که احساس کسالت و سکون میکنید از او بخواهید برود و لباس بپوشد، بنابراین شما میتوانید او را بدون اینکه مقصد را به او بگویید به جایی ببرید. زمانی که آماده شد، او را به پینت بال یا کارتینگ ببرید، بویژه اگر او قبلا به آنجا نرفته باشد.

زن آلفا غرور زیادی دارد. اگر شما بتوانید به او نشان دهید که میتوانید غرورتان را ببلعید، او هم یاد خواهد گرفت که میتواند این کار را انجام دهد.

این کار لزوما قرار نیست خیلی جالب باشد. تنها این واقعیت که شما سرگرمی متفاوتی دارید برای او بسیار جالب است. او عاشق یادگیری است.

بدست آوردن دل زنان کار سختی نیست. فقط کافی است آن‌ها را بشناسید. لطفا حاشیه نروید، و سعی کنید هدفتان را از معاشرت با او بگویید زیرا مسائل زیادی را برای خودتان و او روشن می‌کنید. بگذارید او رازهایی هر چند کوچک از شما بداند تا احساس اعتماد بیشتری بین شما به وجود آید. بدانید که راه عاشق کردن زنان از گوش‌هایشان می‌گذرد. پس، از اینکه به او بگویید چه قدر در چشم شما خواستنی است هراسی نداشته باشید. اگر همه او را از انجام کار و یا موضوع مورد علاقه اش منع کردند، شما حامی و تکیه‌گاهش باشید تا شما را به عنوان نقطه اتکایش بپذیرد. او را غافلگیر کنید . تصمیم بگیرید گاهی کار و مشغله را رها کنید و برای گذراندن روزتان با او برنامه روزمره را تغییر دهید. هرگز این ضرب المثل را فراموش نکنید که “گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی”. پس برای رشد رابطه‌تان با او همه چیز را به زمان بسپارید که قاضی بسیار دانایی است.

اگر دختری را دوست دارید خودتان را جمع و جور کنید و نگذارید او با “شمای” از هم پاشیده و باری به هر جهت مواجه شود. برای بودن با او چالش را بپذیرید و خودتان را برای اتفاقاتی که زندگی سر راهتان قرارمی‌دهد آماده کنید. فراموش نکنید غرور بی جا مانع شما برای رسیدن به او است پس در حق خودتان لطفی کنید: آن را با یک لیوان چای گرم فرو ببلعید. هیچ چیز مثل معرفی شما به عنوان یک پرورش دهنده نمی‌ تواند موثر باشد. زنان با قدرت آفرینندگی و تغییر، به تلاش شما برای پروریدن احترام خواهند گذاشت و این انرژی زنانه در شما را پاس خواهند داشت، زیرا چیزی است که با تمام وجود می‌شناسند.

فراموش نکنید برای ربودن قلب او با بخش زنانه وجودتان ارتباط بیشتری برقرار کنید. زیرا همواره مردانی در ارتباط موفق‌تر هستند که این بخش از وجودشان را می‌شناسند و آن را دوست دارند. انرژی زنانه همچون انرژی مردانه جنیست ندارد. بلکه این دو انرژی باید در ما به تعادل برسند. شما او را می‌خواهید این طور نیست؟ پس عمیقا بخواهید فرای جنسیت زنانه‌اش با او ارتباط برقرار کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

43 بازدید

51 بازدید

122 بازدید

112 بازدید

187 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

چطور زن را مجذوب خود کنیم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

ابراز عشق به یک زن به ویژه اگر به شدت به او علاقمند باشید مانند راه رفتن در میدان مین است. یک حرکت اشتباه منجر به یک پایان فاجعه بار میشود. قبل از اجرای هر برنامه‌ای برای به دست آوردن دل او، به منظور کاهش احتمال طرد شدن توسط وی، علائمی را که نشان می دهد او هم به شما علاقمند است، بررسی کنید. شما نمیتوانید سمت زنی که آشنایی خیلی کمی با شما دارد رفته، به وی ابراز عشق و علاقه بی پایان کرده و انتظار داشته باشید که او شما را با آغوش باز بپذیرد. قبل از دادن پیشنهاد برقراری هر نوع رابطه‌ای با یک خانم، ضرورت‌هایی برای انتخاب یک تاکتیک برنده وجود دارد. موارد زیر برخی رازها بمنظور تسخیر قلب یک زن و عاشق کردن زنان هستند.

فهرست مطالب

رایج‌ترین اشتباهی که پسرها انجام میدهند این است که با صمیمی شدن با یک دختر میخواهند رابطه‌شان را به یک رابطه رمانتیک تبدیل کنند. تلاش برای تبدیل یک رابطه عارفانه به یک رابطه رمانتیک جزو تخیلات به حساب می آید. این کار فقط در فیلم‌های سینمایی اتفاق می‌افتد. حتی اگر مطمئن هستید که او همان کسی است که میخواهید بقیه عمرتان را با او بگذرانید، هیچوقت این را در همان روزهای اول نشان ندهید. گفتن اینکه شما میخواهید با او ازدواج کرده و صاحب پنج فرزند شوید در اولین ملاقات فقط باعث ترسیدن او خواهد شد، بویژه اگر او در حال حاضر علاقه‌ای به تشکیل خانواده نداشته باشد. فقط بصورت غیر مستقیم به او بفهمانید که دوست دارید وارد یک رابطه طولانی مدت شوید.

او ممکن است کم حوصله بوده، و هنگامی که چیزی باعث سرزنش او شود، طغیان کند. سر و کله زدن با این خصلت میتواند سخت باشد. کسی نمیخواهد با شخصی باشد که تهاجمی بوده و به آسانی عصبانی شود. اما وقتی شما با شخصی با شخصیت‌های متعدد و طبعی مقتدر سر و کار دارید، باید با وی بسازید. هیچ کس کامل نیست. به او فضا بدهید تا آرام شود.

چطور زن را مجذوب خود کنیم

از آنجا که زنان مخلوقاتی شنیداری هستند، کلمات همیشه بیشترین تاثیر را روی آنها دارند. به جزئیات ظاهر آنها مانند تغییر مدل موهایشان یا لاک روی ناخن‌هایشان توجه کنید. مرتبا از آنها تعریف کنید. به او بگویید که مقاومت در مقابل زیبایی آنها غیر ممکن است. چشم‌هایشان چقدر دوست داشتنی است، خنده‌شان چقدر دلرباست و چقدر زیبا هستند. به او بگویید که چه تاثیری روی شما میگذارد و وقتی نگاه خاصی به شما دارد هوش از سر شما مبپرد. تاکید روی زیبایی‌های درونی او را نیز هیچوقت فراموش نکنید.

در مکان‌های عمومی دستش را بگیرید، او را از پشت در آغوش بگیرید، او را نوازش کنید و گاهی اوقات غروب آفتاب را با او تماشا کنید. او را در شب به یک پارک امن ببرید، روی سبزه‌ها دراز کشیده و ستاره‌ها تماشا کنید. بزرگترین راز برای طلسم کردن یک زن نشان دادن این است که چقدر برای او ارزش قائل هستید، چقدر برای شما جذاب است و مراقب او باشید بدون اینکه سه کلمه جادویی تا رسیدن زمان مناسب به او بگویید.

در زندگی زمانی فرا میرسد که ما با همان چیزهای کمی که داریم به آرامش رسیده و کار روی بهتر کردن خود را متوقف میکنیم. شرایط فعلی او را به چالش بکشید، او را ترغیب به بیرون آمدن از حاشیه امن خود و دنبال کردن رویاهای بزرگتر بکنید. ببینید چه چیزی عواطف و احساسات او را برمی‌انگیزد و به او کمک کند به آن دست پیدا کند. برای مثال، اگر میخواهد به افراد بی بضاعت جامعه کمک کند، یک موسسه خیریه برای او تشکیل دهید و در حرکت‌های اجتماعی به او کمک کنید.

وقتی دیگران به او میگویند انجام این کار غیر ممکن است، دستانش را بگیرید، با حمایت قاطع خودتان به او اطمینان قلب داده و به توانایی او اعتماد کنید. هنگامی که ناامید و افسرده است او را از درون تحریک کنید. برای اینکه برای او منبع الهام باشید شما هم باید برای رسیدن به رویاهای خود خوشبین و پرانگیزه باشید. قبل از گرفتن تصمیمات مهم در زندگی، به توصیه‌های او گوش کنید و نظرات او را جدی بگیرید. این کار باعث میشود احساس ارزشمند بودن و اینکه نقشی در زندگی شما دارد به او دست بدهد.

همانطور که قبلا گفته شد، زنان آلفا در تلاش برای برجسته شدن هستند. انتظارات آنان بالاست. این مورد میتواند پیچیده باشد چرا که حتی اگر عملکرد شما به بهترین نحو ممکن باشد، ممکن است از نظر او عالی نباشد. به او یاد دهید چگونه انتظاراتش را مدیریت کند. او یک رویاپرداز است. این همان زمانی است که شما او را از آسمانها به زمین برمیگردانید.

زنان آلفا بی احساس به نظر میرسند، اما این مورد بیشتر در مراحل ابتدایی آشنایی اتفاق می‌افتد. ممکن است این را ندانید که توصیف خودتان در صورتی که او فورا مقابله به مثل نکند، کار درستی است. اما هر چه او بیشتر اعتماد کند و قلبش پذیراتر باشد، احساساتش نیز برای شما تشدید میشود.

با دادن هدایای هوشمندانه او را سورپرایز کنید. برای اینکه در این کار موفق شوید باید به دقت به حرفهایش توجه کنید. بیشتر به چه چیزی علاقمند است؟ دادن گل و شکلات ممکن است برایش جالب باشد اما این هدیه‌ها ماندنی نیستند. لوازم الکترونیکی نیز به سادگی گم شده و منسوخ میشوند. هدیه‌هایی بدهید که یک تاثیر طولانی از خود به جای گذاشته و دارای ارزش عاطفی باشند. برای مثال شما میتوانید از یک هنرمند کمک گرفته و تصویری را که او در اولین دیدار در ذهن شما به جای گذاشته نقاشی کنید. این تصویر باید همه چیز از پوشش او گرفته تا کفش، گوشواره، و مدل مو و البته لبخنده سحر آمیزش شامل شود. پشت این نقاشی یادداشتی گذاشته و احساس خود را در آن روز بیان کنید.

اگر موفق به دستیابی به نکات فوق شدید، قادر خواهید بود دنیا را با او فتح کنید. او پشتوانه ای برای شما خواهد بود، لذا می توانید پله های طرقی را با هم طی کنید.

شما لزوما نیاز ندارید در حرفه و کار خود نفر اول باشید، اما برای دستیابی به یک هدف بزرگتر تلاش کنید (اگر تاکنون تلاش نکرده اید). بودن با فردی که به بطور مستمر برای بهتر شدن تلاش میکند بهترین اتفاق برای یک زن است. او یک زن با بلندپروازی‌های خودش است، و بنابراین از مردش انتظار دارد نسبت به کار و اهدافش در زندگی اشتیاق داشته باشد.

موثرترین راه برای اینکه کاری کنید که یک زن با شما راحت باشید این است که کمی از جزئیات محرمانه زندگی خود را با او در میان بگذارید. این کار باعث میشود او احساس معتمد و خاص بودن کند. آرزوهای خود را با او در میان بگذارید اما مراقب باشید باعث نشود شما خیلی متکبر جلوه داده شوید، یا اینکه از ترس درونی، خاطرات کودکی و ضعف شما مثلا گریه کردن در زمان تماشای یک فیلم عاطفی چیزی نمایان شود. به خاطر داشته باشید که با چاشنی خنده در مورد لحظاتی که خیلی خجالت کشیده اید با او صحبت کنید. اینکه قادر باشید به لحظاتی که خجالت میکشیده اید بخندید باعث بروز اعتماد به نفس میشود.

این اسمی است که فقط شما او را با آن صدا میزنید. از انتخاب اسامی کلیشه‌ای مانند عسل یا شیرین اجتناب کنید و اسامی خلاقانه‌تری انتخاب کنید. اسم مستعار باید همسو با شخصیت او باشد. او انسان عاطفی و نوع دوستی است میتوانید نام یک گل را برای او انتخاب کنید که نشان دهنده ظرافت او باشد. گرچه، اگر او فردی پرخاشگر، سرسخت و قاطع است میتوانید نام یک جواهر یا سنگ قیمتی کمیاب را برای او انتخاب کنید. صدا زدن او با اسم مستعار تاثیری جادویی در ایجاد یک پیوند محکم‌تر دارد.

زمانی که یک زن همه چیز را در مورد شما بداند و به نقطه ای برسد که بتواند حالت یا تصمیم بعدی شما را پیش بینی کند، برای او جالب خواهید شد. از دنبال کردن یک برنامه قابل پیش بینی مانند فرستادن پیام هایی از قبیل “صبح بخیر”، “روزتون چطور بود؟” و “شب بخیر” در یک زمان مشخص از هر روز اجتناب کنید. هنگامی که چیز جدید یا جالبی برای گفتن ندارید از ارتباط برقرار کردن پرهیز کنید. بگذارید خودش حدس بزند؛ بگذارید حرکت بعدی شما را پیش بینی کند. برای مثال زمانی که احساس کسالت و سکون میکنید از او بخواهید برود و لباس بپوشد، بنابراین شما میتوانید او را بدون اینکه مقصد را به او بگویید به جایی ببرید. زمانی که آماده شد، او را به پینت بال یا کارتینگ ببرید، بویژه اگر او قبلا به آنجا نرفته باشد.

زن آلفا غرور زیادی دارد. اگر شما بتوانید به او نشان دهید که میتوانید غرورتان را ببلعید، او هم یاد خواهد گرفت که میتواند این کار را انجام دهد.

این کار لزوما قرار نیست خیلی جالب باشد. تنها این واقعیت که شما سرگرمی متفاوتی دارید برای او بسیار جالب است. او عاشق یادگیری است.

بدست آوردن دل زنان کار سختی نیست. فقط کافی است آن‌ها را بشناسید. لطفا حاشیه نروید، و سعی کنید هدفتان را از معاشرت با او بگویید زیرا مسائل زیادی را برای خودتان و او روشن می‌کنید. بگذارید او رازهایی هر چند کوچک از شما بداند تا احساس اعتماد بیشتری بین شما به وجود آید. بدانید که راه عاشق کردن زنان از گوش‌هایشان می‌گذرد. پس، از اینکه به او بگویید چه قدر در چشم شما خواستنی است هراسی نداشته باشید. اگر همه او را از انجام کار و یا موضوع مورد علاقه اش منع کردند، شما حامی و تکیه‌گاهش باشید تا شما را به عنوان نقطه اتکایش بپذیرد. او را غافلگیر کنید . تصمیم بگیرید گاهی کار و مشغله را رها کنید و برای گذراندن روزتان با او برنامه روزمره را تغییر دهید. هرگز این ضرب المثل را فراموش نکنید که “گر صبر کنی ز غوره حلوا سازی”. پس برای رشد رابطه‌تان با او همه چیز را به زمان بسپارید که قاضی بسیار دانایی است.

اگر دختری را دوست دارید خودتان را جمع و جور کنید و نگذارید او با “شمای” از هم پاشیده و باری به هر جهت مواجه شود. برای بودن با او چالش را بپذیرید و خودتان را برای اتفاقاتی که زندگی سر راهتان قرارمی‌دهد آماده کنید. فراموش نکنید غرور بی جا مانع شما برای رسیدن به او است پس در حق خودتان لطفی کنید: آن را با یک لیوان چای گرم فرو ببلعید. هیچ چیز مثل معرفی شما به عنوان یک پرورش دهنده نمی‌ تواند موثر باشد. زنان با قدرت آفرینندگی و تغییر، به تلاش شما برای پروریدن احترام خواهند گذاشت و این انرژی زنانه در شما را پاس خواهند داشت، زیرا چیزی است که با تمام وجود می‌شناسند.

فراموش نکنید برای ربودن قلب او با بخش زنانه وجودتان ارتباط بیشتری برقرار کنید. زیرا همواره مردانی در ارتباط موفق‌تر هستند که این بخش از وجودشان را می‌شناسند و آن را دوست دارند. انرژی زنانه همچون انرژی مردانه جنیست ندارد. بلکه این دو انرژی باید در ما به تعادل برسند. شما او را می‌خواهید این طور نیست؟ پس عمیقا بخواهید فرای جنسیت زنانه‌اش با او ارتباط برقرار کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

43 بازدید

51 بازدید

122 بازدید

112 بازدید

187 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

چطور زن را مجذوب خود کنیم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

صفحه نخست » زناشویی » راز های موفقیت » چگونه زنان را عاشق خود کنیم

 

مردان دیداری هستند؛ برای همین است که همیشه می‌خواهند چراغ‌ها روشن باشد. علم این را اثبات کرده‌است، و به همین صورت، از این ادعا نیز حمایت می‌کند که زنان واقعا پیچیده هستند- چه تناقضی!

 

چطور زن را مجذوب خود کنیم

 

اما چیزی که زنان می‌خواهند واقعا روشن و آشکار است. برای بیشتر آنها ظاهر فیزیکی همه‌چیز نیست. زنان مردی می‌خواهند که سرشار از هوش باشد و کمی هم عاطفه‌ی عمیق داشته باشد.

شاید همیشه به داشتن همه‌ی این خصیصه‌ها تمایل نداشته‌باشید، یا حتی ندانید شامل چه چیزهایی است. برای همین ما چند خصیصه‌ی شخصیتی را گردآوری کرده‌ایم که زنان در اغلب شریک‌های عشقی جدی جست‌وجو می‌کنند. اکنون می‌توانید روی بهترین ویژگی‌تان تاکید کنیدو… می‌دانید، امتیاز بگیرید!

داشتن اعتماد به‌نفس و جهت در تصمیم‌گیری‌ها اغواکننده است. ما بیش‌تر دوست داریم با مردی بیرون برویم که می‌گوید”ساعت ۸ در یولیسس منتظرت هستم” نه آدمی که می‌پرسد”خوب، کجا باید بریم؟”

هوش فراتر از خواندن کتاب و فراست در کسب‌وکار است. مردی که در حرفه‌ی خود ماهر است، چه فروش املاک و مستغلات تجاری باشد چه ساختن نوشیدنی‌های ترکیبی، جذاب است. زنان فریفته‌ی چالش هستند، و مردی که آن‌قدر جاه‌طلب هست که خود را در هر سطحی به چالش بکشد، هم به ما فرصتی می‌دهد تا چیزی از او یاد بگیریم و هم انگیزه می‌دهد تا خودمان را به چالش بکشیم. این همیشه یک چراغ روشن است.

بذله‌گویی و شوخ‌طبعی بخشی توصیف‌ناپذیر از خوشرویی هستند. مردی که می‌تواند به جوک‌هایی که خیلی بد تعریف کرده‌ایم و به خودش بخندد، کسی است که ما می‌خواهیم با او باشیم. یک شخصیت خوش‌برخورد در اتاق، فضا را صمیمی می‌کند و باعث می‌شود از این‌که خودمان هستیم احساس راحتی کنیم.

آدم‌ها اختلاف نظر دارند و این اجتناب‌ناپذیر است، اما مردی که می‌تواند ذهنی باز داشته‌باشد، به اختلاف‌ها نطرها احترام بگذارد و برای بحث سازنده ارزش قائل باشد، به حدی از پختگی رسیده‌است که مد نظر زنان است. او درست را از غلط تشخیص می‌دهد، اما در عین حال درک می‌کند چیزی که از نظر او درست است، احتمال دارد از نظر فردی دیگر غلط باشد.

 

 

گفت‌وگوی صادقانه که فراتر از مسائل سطحی است، خیلی مهم است. بیش‌تر زنان به مردانی جذب می‌شوند که می‌توانند گفت‌وگو را آغاز کنند؛ این کار سطحی از اعتماد را ایجاد می‌کند که مانند خیابانی دوطرفه خواهدبود.

ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که فناوری، اتصالات را کوتاه کرده‌است، و این باعث می‌شود مدام چیزهایی وجود داشته‌باشد که حواس‌مان را پرت کند. بنابراین، فردی که بتوان فورا با او تماس گرفت بسیار قابل ستایش است. زنان به دنبال شنوده‌های باتوجه، و شریک‌های عشقی هستند که بتوانند ارتباط برقرار کنند و خودشان را با روش‌هایی فراتر کلمات ابراز کنند. توجه کردن به چیزهای ظاهرا بی‌اهمیتی که گفته‌ایم، غافل‌گیر کردن ما، یا فقط گوش سپردن به ما، گویای این است که شما می‌توانید دل ما را به‌دست بیاورید.

داشتن اعتماد به‌نفس و جهت در تصمیم‌گیری‌ها اغواکننده است. ما بیش‌تر دوست داریم با مردی بیرون برویم که می‌گوید”ساعت ۸ در یولیسس منتظرت هستم” نه آدمی که می‌پرسد”خوب، کجا باید بریم؟” ما می‌خواهیم با شما وقت بگذرانیم؛ مهم نیست کجا. اما، در عین حال باید انگیزه داشته‌باشیم. قاعده‌ی کلی: اگر می‌خواهید ما را به بیرون دعوت کنید، مستقیما این کار را بکنید. اگر مایل نباشیم، می‌گوییم نه؛ مقدمه‌چینی واقعا طاقت‌فرسا است. وقتی ما شما را به بیرون دعوت می‌کنیم، اگر ناگهان تاریخی را مشخص کنید که در آن برای هر چیزی آماده باشید، به همان اندازه جذاب است.

حتی اگر بچه نداشته‌باشید، یا قصد بچه‌دار شدن نداشته‌باشید، زنان به سمت مردانی کشیده می‌شوند که به خانواده گرایش دارند، مردانی که ثابت کرده‌اند برای خواهرزاده‌شان، کودک همسایه در خیابان، برادر، یا فرد جدید در محل کار الگویی قابل اتکا هستند. یک مرد قابل اتکا تعادل را رعایت می‌کند؛ می‌داند چگونه کار، دوستان، خانواده و یک رابطه را مدیریت و اولویت‌بندی کند.

وقتی صحبت از اتاق‌خواب می‌شود، از همه مهم‌تر می‌داند: لزوما به خاطر این‌که فقط او ارضا شده است کار او تمام شده‌است، رابطه جنسی تمام نشده‌است.

خودتان را آموزش دهید.

هر کدام از مطالب بالا را در حد اعلا انجام داده ام، حتی هزاران بار بیشتر،، اما متاسفانه دوست دخترم که ۷ سال است با هم زتدگی میکنیم ب قدری مغرور است که نگو،، دریغ از یک نوازش عاشقانه،،، احساس میکنم بودن یا نبودنم برایش فرقی نمیکند، گویی این زن هیچ احساسی ندارد، قسم میخورم اگر زن دیگری بود روزی هزار بار برایم میمرد، ولی قلب این زن از سنگ است، راستش بعد از ۴۳ سال احساس میکنم عشق و محبت و وفا فقط مال قصه هاست و دیگه نباید ب دنبالش بود، همش یه دروغ قشنگه………

دوست عزیزسلام…
بایدبحضورتون عرض کنم…وقتی ما با شخصی آشنا میشیم با یک سری خصوصیات مختص بخودمون وخصوصیات طرف مقابل آشنا میشیم…و اینو میتونم عرض کنم که هرکدوممون که بتوانیم مدیریت این رابطه را داشته باشیم…طوری که هم منطقی باشیم وهم جوری رفتارکنیم که طرف مقابل به حرفمون اهمیت بده برنده ایم…
به هرحال شماکه مطمن هستم ازاولین برخوردصادقانه رفتار کردید وبی ریا…ولی طرف مقابلتون از این کارتون سواستفاده کرده واین کار ادامه پیداکرده…واشتباه شما این بوده که همان موقع نگفتید که از فلان کارت بدم میاد و توی دلتون گفتید ان شالله درست میشه…درست که نشد هیچ…بلکه این اختلافات کوچک شما وهمسرتان بزرگ وبزرگتر شده غیرقابل تحمل…
ولی ماهی را هروقت از آب بگیرید تازه هست…بنشینید و باهمسرتان حرف بزنید…ومطمئن باشید اگر منطقی حرف بزنید و زور نگویید مشکلتان ان شالله حل خواهد شد…و موارد دیگر که باید رعایت کنید…
به امید روزهای بسیارعالی برایتان

من متولد ۱۳۳۳ هستم،مهندس عمران و باز نشسته ،دارای چهار فرزند پسر و تحصیل کرده می باشم.همسرم را خیلی دوست دارم و اینو در عمل ثابت کرده ام ودر این راه پول های زیادی بپاش ریختم.اعتقاد دارم که همسر باید عاشق شوهرش باشه نه عاشق جیبش.منظورم را شفاف تر عرض کنم ،اخلاق بد همسرم این است که عاشق جیبم هست وهر موقع که می فهمه پول دارم بسمت من میاد و اگر متوجه بشه که پول در بساطم نیست دیگه بسمت من نمیاد،وبه سمت پسرهاش میره.و این اخلاق منو خیلی رنج میده.از طرفی هم مردی نیستم که دنبال هوا و هوس با محیط خارجی باشم.آنچه به من آرامش می دهد ارتباط عاطفی است که همسرم به من می دهد.شاید اشتباه من این بود که فراتر از وظیفه ام ،انجام وظیفه کرده ام که زیادی متوقع شده است.راهنمایی؟

نام:

55,000 تومان

 

چگونه جذاب ترین فرد دنیا شویم ❤️ ❤️ ❤️

بارها این جمله را شنیدید : فلانی چه خوش شانسه ، انگار مهره مار داره . نمی دونم چطوری این همه آدم جذبش میشن !؟

شاید فکر کنید ، زیبایی مهمترین عامل جذابیت است اما مطمئنا بارها دیده اید که زن های زیبا ، مردان عادی را انتخاب می کنند و یا مردان ثروتمند و مشهور زن های خیلی معمولی را برای ازدواج بر می گزینند !!؟؟

چطور زن را مجذوب خود کنیم

چرا زن ها ناز میکنند و یا چرا مردها بعد از مدتی از رابطه خسته شده و غیب شان میزند؟ دلیل خیانت زن و مردها چه چیزیست ؟؟؟

 

آیا راهی هست هرکسی را ، حتی کسانی که هیچ علاقه ای به ما ندارند ، عاشق خود کنیم ؟؟؟

حقیقتی عجیب و غم انگیز

شکست عشقی یکی از دردآورترین اتفاقات در زندگی هر انسانی است که حداقل یک بار آن را تجربه کرده ایم. پیش آمده که عاشق کسی بوده ایم ، اما او ما رها کرده و یا با کسی دیگری رابطه برقرار کرده و احساس خیلی بدی در ما ایجاد شده است.

بارها دیده ایم زن و مردی که عاشق هم بودند و صدها میلیون خرج ازدواج میکردند اما کمتر از چند ماه بعد ، این بار میلیون ها تومان هزینه دادگاه و وکیل می کردند تا هر چه زودتر از هم جدا شوند!!!

در شکست عشقی و طلاق باید مهریه های سنگین و ضررهای زیادی پرداخت کنیم و با قلب هایی شکسته شده و احساس نا امیدی لحظات سختی را سپری کنیم.😥 😥 😥

اما آیا راهی وجود دارد که جلوی این دردها و ضررها را گرفت؟؟

 

برای اولین بار در جهان پس از 10سال تلاش

با مطالعه هزاران مقاله علمی ، مصاحبه با صدها نفر و بررسی رفتار مردم سه کشور ایران ، انگلستان و آمریکا پاسخ نهایی به این راز بزرگ را بدست آوردیم و آن را در یک مقاله اختصاصی ارائه دادیم ، رازی که دانستنش زندگی شما را برای همیشه تغییر خواهد داد .حالا بهتر است که جواب تمامی این سوال ها را باهم مرور کنیم.برای بدست آوردن هر شخصی که دوستش داریم نیاز نیست کار سختی انجام دهیم ، فقط باید نکاتی که در ادامه گفته می شود را بدانیم.این نکات ساده در مدرسه یا در محیط خانواده به ما آموزش داده نشده اند به همین خاطر کسی آن ها را نمی داند و به شکل یک راز تبدیل شده اند.این نکات این ها هستند…

دریافت رمز

55هزار تومان ( تخفیف نوروزی )

 

بخش رایگان مقاله »»»

 

یک – زن ها لبخند بزنند اما مردها کمتر !!! از نظر مردها خانمهایی جذاب اند که لبخند میزنند ، پر انرژی هستند. مردان یک زن با قیافه معمولی اما خوش برخورد را به یک زن بسیار زیبا ولی اخمو ترجیح میدهند. اما برای خانمها چهره های جدی ، مغرور و کمی خشن ، در سطح ناخودآگاه، بسیار جذاب تر هست و این باعث میشود که مردان ، قویتر دیده شده و بتوانند نقش حامی و محافظت کننده را بازی کنند که برای خانمها بسیار جذاب است.

دو – قانون تضاد و تشابه مردم جذب کسانی می شوند که بیشترین نقاط اشتراک را با هم دارند ، اگر میخواهید کسی را جذب خود کنید به دنبال نقاط مشترکی بگردید که با او دارید و آن ها را به او نشان دهید.اما در کمال تعجب در این مقاله شما یاد خواهید گرفت چطور کسی را عاشق خود کنید بدون آنکه به شما علاقه یا نقطه اشتراکی داشته باشد.

سه – کمیاب شدن هـر چه بیشتر با شخصی ارتباط داشته باشید آن شخص بیشتر شما را دوست خواهد داشت. بنابراین در ابتدای آشنایی ، به دنبـال بهانه های فراوان باشید تا در کنار او باشید.درست زمانی که مطمئن شدید که او را مجذوب خود کرده اید کمتر در دسترس قرار گیرید ، با این کار عطش او را برای دیدن شما ، بیشتر خواهید کرد.شما در این مقاله تکنیک های را خواهید آموخت که همه را شیفته و اسیر خود کنید !!!

چهار – مردهای ریش دار ، زن های ساده ولی زیبا !!! ریش مرتب یا ته ریش در مردان یکی از مواردی است که بیانگر چهره ای مردانه بوده که برای بسیاری از زنان دلنشین است.اما خانم ها این نکته مهم را بدانند که ساختار بینایی مردان با آنها متفاوت بوده و مردها نسبت به آنها ، محدودیت زیادی در تشخیص رنگ ها دارند.به همین دلیل یک زن با آرایش ساده بسیار جذاب تر از کسی است که آرایش بسیار غلیظ دارد. بقیه این ویژگی های مخفی را در این مقاله خواهید آموخت…

 

پنج – درست صحبت کردن صدا تاثیر زیادی در جذب جنس مخالف دارد. انتخاب کلمات ، تن صدا و نوع بیان شما ، اثری سحر آمیز دارد . ( عوام این را اشتباها مخ زنی می نامند ) یکی از بیشترین سوالاتی که کاربران از ما می پرسند، در همین زمینه است.مثلا : وقتی کنار اونم چی بگم ؟ چطور حرف دلمو بگم ؟ … دوست داشتید تنها با صحبت کردن دیگران را عاشق خود کنید ؟؟؟ در این مقاله شما را با هیپنوتیزم گفتاری آشنا میکنیم که می توانید هر کسی را شیفته خود کنید.

شش – فرق بین زیبایی و جذابیت عموما علائم جذابیت ظاهری زنان عبارتند از: ‌جوانی، نسبت عرض کمر به لگن، پوست سالم، لب برجسته و دندان‌های سفید، چشمان بزرگ، چانه‌ی کوچک و موهای براق است.این معیارها در مردان شامل بلندی قد، شفافیت چشم و پوست، حجم عضلات و تُن صدا، دندان‌های خوب و دیگر علایم سلامتی است.اما جذابیت ظاهری بعد از مدتی فروکش کرده و تکراری می شود، یکی از دلایل خیانت و تنوع طلبی همین است !!!

هفت – همیشه خوش‌لباس باشید شاید اینکه بینی‌تان چه شکلی باشد دست خودتان نبوده است ولی این خودتان هستید که می‌توانید تصمیم بگیرید چه لباسی تن بدنتان کنید. لباسی که برای خود انتخاب می‌کنید تاثیر بسیار زیادی روی سطح جذابیت شما دارد. حتی اگر زیبا هم نباشید، اگر خوب لباس بپوشید به نظر همه جذاب‌تر خواهید رسید. انتخاب ساعت یکی از مواردی است که باید در اولویت های شما باشد.در این مقاله خواهید فهمید چرا کفش مناسب نقش زیادی در جذابیت افراد دارد !!!

هشت – فردی پر رمز و راز باشید همه‌چیز را یک ‌باره رو نکنید. چیز‌های مربوط به خودتان را رازگونه و مبهم نگه‌دارید.یکی از تکنیک هایی که شما می توانید با آن ذهن و قلب دیگران را در اختیار بگیرید ، رفتار های هیپنوتیزم کننده است که در این مقاله خواهید آموخت.به طرز عجیبی مردم به سمت افرادی جذب می شوند که مرموز بوده و سوالات زیادی در ذهن آن ها ایجاد میکند. در این مقاله شما خواهید آموخت چطور با رفتار خود دیگران را هیپنوتیزم کنید.

اما پیشنهاد می کنیم این مقاله اختصاصی را نخرید !!!

ابتدا تمامی راه ها و مطالبی که در اینترنت هست را انجام دهید اما بعد از اینکه باز هم شکست خوردید ، برگردید به مطالعه این مقاله …

نظرات کاربرانی که این مقاله را خریده اند

سوالاتی که ممکن است در ذهن شما بوده باشد :”

√ وقتی ما با جنس مخالف در ارتباط هستیم، چه برخورد هایی باعث جذابیت بیشتر ما می شود ؟√ وقتی که یک نفر را دوست داریم ، بدون اینکه به غرورمان لطمه ای وارد شود ، چطور علاقه مان را به او بفهمانیم ؟√ چطور کسی را که دوستش داریم به دست بیاوریم و چه کاری بکنیم که اون فرد به طرف کس دیگری نرود ؟√ چگونه می‌توانیم فرق میان یک فرد هوس باز را با کسی که قصد زندگی دارد، تشخیص دهیم؟√ بهترین نوع لباس پوشیدن و آرایش در زمان برخورد با جنس مخالف چگونه است ؟√ چرا بعد از یک مدت از دوستی ، رفتارهای آن شخص نسبت به شما سرد می شود ؟ در این زمان چه باید بکنید ؟√ با زن یا مردی که مغرور هست و به شما توجهی نمی کند چه برخوردی باید داشته باشید ؟√ چگونه باید با جنس مخالف قرار ملاقات گذاشت ؟√ و صدها نکته دیگر که هر کدام به تنهایی می تواند شما را فردی جذاب و دوست داشتنی نشان دهد !√ تکنیک های افزایش اعتماد به نفس در ارتباط با جنس مخالف√ چگونه خواستگاری در حد و اندازه خود پیدا کنید.√ چگونه تشخیص دهید عشق و علاقه طرف مقابلتان واقعی است.√ چگونه یک آشنایی را به ازدواجی موفق تبدیل کنید.

شما هم می توانید نظر خود را با ما در میان بگذارید …

چطور زن را مجذوب خود کنیم

چگونه یک معلم را عاشق خود کنیم ، چگونه دیگران را طلسم خود کنیم ، کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم pdf ، چگونه محبت دیگران را به خود جلب کنیم ، چطور دیگران عاشق ما میشوند ، چگونه دیگران را جذب کنیم ، جذب افراد با ذهن ، راههای جذب مردان مغرور ، راه های جذب دوست پسر ، جذب مردان متاهل

چیز هایی که هرگز در جایی دیگر نشنیده اید !!!

لحظه ای تصور کنید اینقد جذاب شدید که از میان کلی آدم زیبا ، ثروتمند و تحصیل کرده که همه مجذوب شما شده اند ، عشق رویایی خود را بدست آوردید. راز این جذاب بودن در چه چیزیه ؟؟؟ هیچ سحر و جادویی در میان نیست، این برخورد صحیح شماست که می تواند یک فرد را عاشق و شیفته شما کند، پس برخورد مناسب را یاد بگیرید تا بتوانید به نتیجه دلخواهتان برسید.

عامل جذب مردان ، راه های جذب پسر مورد علاقه ، جذب همکار مرد ، برای جذب مردان چه باید کرد ، راه های جذب پسران در چت ، راه های جذب دختر در چت ، جذب دختر مغرور ، جملاتی برای جذب زنان

چگونه دختری رو جذب خودمون کنیم ، چگونه دیگران را شیفته خود کنیم ، قانون جذب زنان ، کتاب روانشناسی جذب خانمها ، نکات کاربردی برای جذب زنان ، جذب دختر با حرف زدن ، جذب دختر با نگاه ، راه های جذب زنان ، چگونه یک پسر را تور کنیم

چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم ، چگونه استاد را عاشق خود کنیم ، چگونه خود را در دل یک پسر جا کنیم ، چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم ، چگونه یک مرد متاهل را عاشق خود کنیم ، جذب پسر مغرور ، چگونه مردان را دلتنگ کنیم

چطور عاشق خود کنیم

عشقولانهبرچسب: جذابیت, چطور دیگران را شیفته جذب عاشق خود کنیم, چطور همسرم را عاشق خود کنم, چطوری جذاب بشم, چگونه پسر دختر مرد زنی را عاشق خود کنیم, چگونه جذاب ترین فرد دنیا شویم, چگونه دیگران را شیفته خود کنیم, چگونه کسی را عاشق خود کنم, راه های جذاب شدن

مردان و زنان بیش از آنچه در ظاهر مشخص است، با هم متفاوتند. یکی از مهم ترین کاربردهای جذبه این است که در برابر زنان اطراف خود با احساس و با جذبه باشید. زنان عاشق مردان با جذبه هستند، آن ها می خواهند همیشه در کنارشان باشید.

برای این که در برابر زنان با جذبه باشید، باید بدانید که آن ها چگونه فکر و احساس می کنند. سپس اگر می خواهید شما را دوست داشته باشند، باید چیزهایی بگویید و کارهایی انجام دهید که از لحاظ عاطفی بر آن ها تاثیر بگذارد.

ارزش فردی و اعتماد به نفس در زنان از کیفیت روابط آن ها با افراد مهم زندگی شان سرچشمه می گیرد. زنان حتی خیلی بیشتر از مردان بر سیمای ظاهری و برداشت دیگران و نحوه برخورد آن ها، تاکید دارند.

قدرتمندترین و مهم ترین نیازهای عاطفی بیشتر زنان عبارتند از: محبت، توجه و احترام. زنان درباره افراد از روی محبت و علاقه شان به آن ها و اطمینان و قابلیتشان در جهان قضاوت می کنند. آن ها می توانند از ورای ظواهر خارجی به قلب و درون شخصی که با او صحبت می کنند، نگاه کنند.

راه جذب یک زن این است که کاملا و ۱۰۰ درصد مجذوب او و هر کلمه ای که به زبان می آورد بشوید، بدون آن که جریان صحبتش را قطع یا متوقف کنید. باید به خود اجازه دهید که تمام و کمال شیفته زنی شوید که با او صحبت می کنید و می خواهید او را جذب کنید، مثل دو جوان عاشق پیشه که نشسته و به چشم های یکدیگر نگاه می کنند.

چطور زن را مجذوب خود کنیم

روزی یک کمدین زن گفت: «من عاشق رفتن پیش روان شناس هستم؛ من یک ساعت مدام درباره خودم حرف می زنم، درست مثل یک مرد در اولین روز ملاقات.» این تماما یک حقیقت است.

دفعه بعد که با یک زن ملاقات کردید، مراقب باشید و در برابر او به هیچ وجه از خود و روزگارتان صحبت نکنید؛ برعکس، از او سوال هایی درباره خودش، روزگارش، زندگی اش و علایقش بپرسید، سپس در سکوت و با توجه کافی به پاسخ های او گوش دهید. او شما را فردی با جذبه خواهد یافت.

چند سال پیش، زمانی که دانشجوی دوره لیسانس بودم، زن جوان و جذابی را برای صرف شام به رستوران دعوت کردم. در مدتی که شام می خوردیم، از او سوالاتی درباره خودش پرسیدم. او درباره موضوعی شروع به صحبت کرد و از اتفاق ناگواری که برایش افتاده بود، تعریف کرد.

من چنان از اندوه او به یادآوری آن واقعه متاثر شدم که به خود لرزیدم. گفتم: «من از این اتفاقی که برایتان افتاده واقعا متاسفم و شما را درک می کنم.» در حالی که چند دقیقه ای در سکوت نشستم، دستش را گرفتم و بدون این که نظری بدهم او را به آرامش دعوت کردم.

این برخورد شروع یک رابطه رضایت بخش بود. توجه صادقانه من به احساسات و تجربه او پیوند محکمی بین ما ایجاد کرد.

وقتی با زنی که می خواهید او را جذب کنید، ملاقات می کنید، به جای این که درباره خودتان صحبت کنید و سعی کنید بر او تاثیر بگذارید، تحت تاثیر او قرار بگیرید. از او سوال کنید و با او درباره آرزوها و علایقش، گذشته اش، اهداف و خواسته هایش صحبت کنید. طوری با او صحبت کنید و به صحبت هایش گوش دهید که گویی او جذاب ترین شخصی است که تاکنون ملاقات کرده اید.

هر چه بیشتر تحت تاثیر افکار، نظرات، منش و شخصیتش قرار بگیرید او بیشتر تحت تاثیر شما قرار می گیرد. او شما را فردی کاملا با جذبه خواهد یافت.

یک زن را در زندگی خود، در محل کار یا در منزل انتخاب کنید و تصور کنید که او جالب ترین و جذاب ترین فردی است که تا به حال دیده اید، با نزاکت و احترام فراوان با او رفتار کنید. به دهان او چشم بدوزید. از او سوال کنید و به دقت به جواب هایش گوش دهید. ببینید که چه مدت می توانید او را به صحبت کردن تشویق کنید، بدون این که حرفش را قطع کنید یا درباره خودتان صحبت کنید.

دفعه بعد هنگام ملاقات با زنی که دوستش دارید، مهارت های پذیرش، تقدیر و تایید را تمرین کنید. از او درباره کار و زندگی شخصی اش بپرسید و در او چیزی بیابید که تحت تاثیر آن قرار گرفته یا حتی از آن متحیر شوید. شگفتی این رفتارها در این است که هرچه بیشتر آن ها را تمرین کنید، مخاطبتان شما را حقیقتا جالب تر و جذاب تر خواهد یافت و شما در تصور او فردی فوق العاده و باجذبه خواهید بود.

«دوور با خود فکر کرد، اگر خداوند چیزی بهتر از زن خلق می کرد، مطمئنا آن را برای خود نگه می داشت.»

«نلسون آلگرن»

ببخشید، برای نوشتن دیدگاه باید وارد بشوید

تمام حقوق برای وبسایت بهینگی محفوظ و استفاده از مطالب تنها با ذکر منبع بلامانع است.© 1397


نام کاربری یا ایمیل


رمز

مرا به خاطر بسپار


می‌دانیم که ازدواج با فرد مناسب باعث موفقیت هر چه بیشتر شما خواهد شد؛ اما چطور می توانیم ازدواج موفقی داشته باشیم؟ نکات زیادی وجود دارد که به مردان کمک می کند ازدواج موفقی داشته باشند. اگر می‌خواهید بدانید چگونه می‌توانید زن مورد علاقه‌تان را جذب کنید با یوکن همراه باشید و این مقاله را بخوانید.

کتاب «مردان مریخی، زنان ونوسی» را به یاد دارید؟ این کتاب غوغای زیادی به پا کرد و این تفکر را بوجود آورد که مردان و زنان از دو سیاره‌ی مختلف هستند و با هم تفاوت‌های زیادی دارند اما اگر این تفاوت‌ها را بشناسند بهتر می‌توانند همدیگر را درک کنند و با هم کنار بیایند. 

شاید با مطالعه کتاب مردان مریخی زنان ونوسی این به ذهن‌تان رسیده باشد که درست است که زنان و مردان با همدیگر متفاوت هستند، اما چگونه می‌توان ادعا کرد که «همه‌ی زنان» و «همه‌ی مردان» شبیه هم هستند. یقینا هیچ دو زنی شبیه یکدیگر نیستند و هر فردی خصوصیات منحصر به فردی دارد و رفتار، عشق، امید و رویاهای هر یک متفاوت از دیگری است. بنابراین با وجود این تفاوت ها، چطور می توان زنان را عاشق خود کرد؟

شاید اکنون این نگرانی در شما به وجود آمده باشد که اگر تمام زنان دنیا باهم متفاوت هستند، چطور می‌توان طرز حرف زدن با هر یک را به طور جداگانه یاد گرفت؟

در ادامه، 9 روش را متذکر می شویم که با استفاده از آنها می توانید زنان را با هر نوع شخصیتی عاشق خودتان کنید.

چطور زن را مجذوب خود کنیم

مهم ترین نکته برای اینکه زنی را عاشق خود کنید، توجه به شخصیت اوست. در زندگی هر فردی گذشته ای هست که شاید دوست نداشته باشد آنها را به یاد بیاورد. این گذشته می تواند تلخ یا تحقیرآمیز باشد؛ اما هیچ یک از این مسائل ارتباطی به شخصیت درونی او ندارد. در زندگی هر کسی چیزهایی هست که به آن افتخار می کند. وقتی با زنی صحبت می کنید، سعی کنید شخصیت درونی او را ببینید و با او صحبت کنید.

البته یافتن شخصیت درونی در تمام افراد ممکن نیست. در برخی افراد، این شخصیت در زیر شخصیتی عجیب و دروغین پنهان شده است. اگر نمی توانید شخصیت درونی طرف مقابل تان را ببینید، وقت تان را تلف نکنید و از ارتباط با او دست بکشید.

اگر می خواهید خودتان برای ازدواج دست به کار شوید نه مادرتان، باید در مکان های عمومی بیشتر رفت و آمد کنید. معاشرت با دیگران سبب تقویت مهارت‌های ارتباطی می‌شود. فرض کنید کسی را دیده‌اید و می‌خواهید بیشتر با او آشنا شوید. در ابتدا باید در اولین قرارملاقات برخورد مناسب با او را یاد بگیرید چون اولین برخورد بسیار مهم است.

خیلی از خانم‌ها به لباس و ظاهر خود اهمیت می‌دهند و وقت زیادی برای آن صرف می‌کنند. پس جملات تاثیرگذاری مانند «این دستبند چقدر زیباست و برازنده دستانت هست» یا «این روسری واقعا به شما می آید» می‌تواند تاثیر شگفتی روی طرف مقابل تان بگذارد. مطمئن باشید با همین یک جمله ساده احساس مثبتی نسبت به شما پیدا خواهد کرد.

شنونده‌ی خوبی باشید و پاسخ‌هایی بدهید که نشان دهد متوجه مساله هستید و او را درک می‌کنید. فرض کنید شما از جواهرت یا روسری طرف مقابل تعریف کرده اید و مکالمه تان شروع شده است. مطمئنا او به صحبت درباره‌ی آن جواهر و چیزی که از آن تعریف کرده‌اید ادامه می‌دهد؛ مثلا ممکن است بگوید: «مادرم این دستبند را روز تولدم هدیه داد.» در این زمان، لبخندی می‌زنید و می‌گویید: «چه مادر خوش سلیقه ای دارید!» یا هر حرفی که مطمئن هستید از آن خوشش می آید.

اجازه دهید او درباره‌ی خودش صحبت کند و هرگز از خودتان حرف نزنید. جلوی وسوسه خود را بگیرید و به خود بگویید این مکالمه مختص اوست و اصلا نباید از خودتان چیزی بگویید.

اگر می خواهید به سرعت یک خانم را از خودتان متنفر کنید، سعی کنید حرفی را که می‌دانید با آن مخالف است بزنید و به او بقبولانید در اشتباه است. آیا فکر می‌کنید اگر خودتان را باهوش، قوی و کاردان و درمقابل او را نادان و ضعیف جلوه دهید، تحت تاثیر قرار می‌گیرد؟ خیر، اصلا اینطور نیست، اگر چنین کاری انجام دهید آخرین باری خواهد بود که او را می‌بینید. با این کار تنها خودتان را سرزنش خواهید کرد. باید سعی کنید درمورد چیزهایی حرف بزنید که هر دوی شما با یکدیگر توافق دارید. معمولا سیاست و مذهب از جمله مسائلی است که اختلاف نظر زیادی در آن وجود دارد. چه لزومی دارد در اولین ملاقات خود درمورد این موضوعات صحبت کنید؟

احترام به حریم شخصی دیگران و خصوصا خانم ها اهمیت به سزایی دارد. باید به او اجازه دهید خودش تصمیم بگیرد چه حدومرزی را برایتان مشخص کند. اگر به زور بخواهید وارد حریم شخصی او شوید، شاید پیش خود فکر کند در همین ابتدای رابطه به دنبال شکست حریم او هستید. ممکن است فکر کند چنین مردی در آینده، هیچ ارزشی برای حریم خصوصی همسرش قائل نخواهد بود.

شاید گوشزد این مورد خوشایندتان نباشد اما باور کنید در رابطه اهمیت زیادی دارد. حقیقت این است که خیلی ها اصلا نمی‌دانند بوی بدی می دهند و این رایحه نامطلوب برای شریک عاطفی‌شان آزاردهنده است. حتما دندان‌هایتان را مسواک بزنید و موهایتان را شانه کنید. اگر سیگار کشیده‌اید یا قهوه خورده‌اید، قبل از دیدار با فرد موردعلاقه تان آدامس بجوید.

دندان‌هایتان را خلال بزنید تا چیزی بین آنها نمانده باشد. لباس‌های اتوکشیده بپوشید، مگر اینکه خود جنس پارچه چروک باشد. همیشه لباس‌های تمیز و مرتب تن کنید و اگر لباس های جدید دارید، حتما آنها را بپوشید و لباس‌های کهنه تان را دور بریزید. (شیک پوشی و مرتب بودن هیچ ارتباطی به پولدار بودن یا نبودن ندارد، زیرا برخی ها به طور ذاتی به لباس‌هایشان اهمیت نمی‌دهند).

پوشش و لباس های شما نشان دهنده میزان ارزشی است که برای خودتان قائل هستید تا وقتی به خودتان احترام نگذارید، مطمئن باشید دیگران هم به شما احترام نخواهند گذاشت.

نوع انتخاب لباس و بهداشت‌تان بستگی به خود شما دارد. لازم است بدانید ارتباط مستقیمی بین طرز لباس پوشیدن و نوع شخصیت افراد وجود دارد؛ اما اگر کوتاه قد هستید یا اضافه وزن دارید، اصلا نگران نباشید و این موارد را به عنوان ویژگی‌هایی نه‌چندان مثبت در خود بپذیرید. مطمئن باشید خیلی از افراد باشخصیت و فهمیده به این مسائل اهمیت نمی‌دهند؛ اما اگر مواردی مانند قد یا هیکل شما که بخشی از ویژگی‌های ظاهری شماست برای فرد مورعلاقه تان مهم است و آنها را عیب شما می‌داند، اجازه دهید این رابطه تمام شود. هیچ نیازی نیست خودتان را به خاطر کوته‌فکری او سرخورده کنید و به دردسر بیندازید.

اغلب افراد عاشق هدیه گرفتن هستند، اما هدیه باید به موقع و مناسب باشد. برای مثال، اگر اولین بار است که فرد موردعلاقه تان را دعوت به شام می کنید، بهتر است یک شاخه گل به او هدیه بدهید؛ بله همین یک شاخه گل کفایت می‌کند. هیچ نیازی نیست که گل را به همراه شکلات در جعبه ای به شکل قلب یا چیزی شبیه به آن بگذارید.

شاید این هدایا خیلی رمانتیک و جذاب به نظر برسد، اما احساس ناخوشایندی ایجاد می‌کند. با این هدیه فکر می‌کند به سرعت در یک رابطه متعهدانه قرار گرفته و او هم باید کار شما را جبران کند. پس با هدایای بزرگ و گران‌قیمت او را به دردسر نیندازید. بهتر است از او بخواهید رستورانی که می خواهید در کنار هم شام بخورید را انتخاب کند و شما آن را رزرو کنید. اگر قرار است به سینما بروید انتخاب فیلم را به عهده‌ی او بگذارید. احترامی که برای او قائل می شوید، بیش از هر چیزی او را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

قبل از هر چیزی باید شریک عاطفی‌تان را عاقلانه انتخاب کنید. خیلی از مردها با دیدن زیبایی یک زن محو او می‌شوند و به خصوصیات شخصیتی‌اش توجهی نمی‌کنند. نباید فکر کنید تمام زنان، خوب و دوست داشتنی هستند. اگر یک زن شخصیت خوبی نداشته باشد، به راحتی می تواند یک مرد را بیچاره کند.

بدون شک در کنار یک زن مهربان و دوست داشتنی که زیبایی چندانی ندارد خوشبخت‌تر خواهید بود تا یک زن که درون زیبایی ندارد و با تعارضات و مشکلات شخصیتی زیادی دست و پنجه نرم می‌کند. به این نکته هم توجه داشته باشید که در طول عمر از زیبایی‌های ظاهری افراد کاسته می‌شود و گذر زمان هم جذابیت‌های ظاهری افراد را عادی می‌کند. اما اگر شخصیت درونی یک زن را زیبا می بینید، بدانید این زیبایی حقیقی است. زن دارای صفات و ویژگی‌های شخصیتی مثبت و ارشمند با صداقت، محبت و تعهدی که به شما دارد، همیشه در کنارتان می‌ماند و مایه‌ی آرامش شما می‌شود. 

قبل از اینکه رابطه‌تان خیلی جدی شود، خوب فکر کنید. اگر فکر می‌کنید زنی را انتخاب کرده‌اید که تنها زیبایی ظاهری دارد و هیچ خصوصیت مثبتی در او نیست، به رابطه تان ادامه ندهید. عاقلانه انتخاب کنید و فریب ظاهر زیبای برخی افراد را نخورید.

اگر به زنی علاقه‌مند هستید اما او به شما تمایلی نشان نمی‌دهد این بدین معنا نیست که شما یا او مشکل دارید. گاهی دو نفر فوق العاده هستند، اما برای یکدیگر مناسب نیستند. شاید شما خیلی باهوش و فوق العاده باشید، اما این دلیل نمی‌شود که بتوانید هر کسی را به سمت خود جذب کنید. اگر تمام موارد فوق را اجرا کردید و باز هم فرد موردنظرتان علاقه‌ای به ارتباط با شما نشان نداد به خودتان سخت نگیرید. مطمئن باشید انتخاب‌های بهتری برای شما وجود دارد مخصوصا اکنون که یاد گرفته اید چطور با یک زن ارتباط برقرار کنید. مطمئن باشید زنان زیادی هستند که شما را قبول می‌کنند و به شما پاسخ مثبت خواهند داد. 

منبع: lifehack

آیا به نظر شما این مطلب مفید بود؟

به به چه نکته های خوبی بود. آدم نمیتونه اینا رو از کسی بپرسه







مجله موفقیت یوکن، مجله ای است ویدیویی که تلاش می کند هر آنچه انسان های موفق درباره موفقیت از دیروز تا به امروز تجربه کسب کرده اند را به آسان ترین شکل ممکن در اختیار شما بگذارد. هدف ما در یوکن گردآوری بروزترین روش های موفقیت فردی، سازمانی و تجاری است تا مرجع کاملی باشیم برای مخاطبین و افرادی که سعی دارند موفق شوند.

کنترل مرد عاشق به‌مراتب راحت‌تر از کنترل مرد هوس‌باز است‎

 

کنترل مرد عاشق به‌مراتب راحت‌تر از کنترل مرد هوس‌باز است. برای خانم‌ها دشوار است که بعد از چند سال اول ازدواج همسرانشان را به خودشان علاقه‌مند نگه دارند، چون هوس بعد از مدتی کوتاه از بین می‌رود و مردها ذاتاً بعد از ارضای هوس‌هایشان علاقه‌شان را از دست می‌دهند.برای اینکه مردتان را همچنان علاقه‌مند و مشتاق نسبت به خودتان نگه دارید، باید نقش یک اغواگر را بازی کنید، او را به بند بکشید و باعث شوید که عاشقتان شود.در زیر به چند نکته ساده برای اینکه همسرتان را از نظر احساسی خلع‌سلاح کنید اشاره می‌کنید تا بتوانید افسار رابطه را همیشه در دستان خودتان نگه دارید!زن افسونگر باشیدبا بازی کردن نقش زن افسونگر، مردتان را همیشه مشتاق نگه دارید. ابری از رمز و راز در اطراف خودتان ایجاد کنید. یک درجه مشخص از رمزآلودی و اسرارآمیزی باعث می‌شود مردتان بیشتر و بیشتر از شما طلب کند. غیرمنتظره بودن ابزاری بسیار قدرتمند برای مجذوب نگه داشتن شوهرتان است. هیچوقت همه خودتان را به او نشان ندهید. گاهی سرکش و دست‌نیافتنی و گاهی قابل‌انعطاف و تسلیم باشید، درعین حال معصوم و در عین حال شریر باشید. و با اینکار اشارات گیج‌گننده برای او بفرستید. ترکیبی از خصوصیات متضاد موجب جذاب شدن شخصیت شما می‌شود و این باعث می‌شود شوهرتان علاقه بیشتری به کشف شما پیدا کند.همیشه خوب و مهربان نباشیدوقتی بیش از حد مهربان و مطیع باشید، شاید آخر روز از خودتان احساس رضایت کنید اما واقعیت این است که وقتی خوبی و مهربانی بیش از اندازه شود، ممکن است قدرت فریبندگی خود را از دست بدهید و دل او را بزنید. ممکن هم هست فکر کند تظاهر می‌کنید. علاوه‌براین، ندرتاً پیش می‌آید که خوبی محض کسی را جذب کند. گاهی باید اجازه دهید سایه‌هایی تیره در شخصیت شما ببیند. گاهی خشن و بیرحم شوید.جاذبه جنسی خود را تا بالاترین حد به نمایش بگذاریدجذابیت ظاهری برای مردها بی اندازه مهم است. بااینکه زن‌ها از مغزشان عاشق می‌شوند، مردها با چشمشان عاشق می‌شوند. باید تا می‌توانید جذابیت جنسی خود را بالا نگه دارید. نباید به هیچ عنوان بعد از ازدواج از خودتان غافل شوید. به خودتان برسید، آرایش کنید و خودتان را از نظر جسمی و فکری متناسب و پرانرژی نگه دارید.برای تشدید شخصیتتان از عطر استفاده کنیدعطر زنان یکی از مهمترین عوامل تحریک مردان است. از لباس‌ها، کفش‌ها و آرایشی استفاده کنید که هم با سلیقه و شخصیت شما جور باشد هم همسرتان. اما، دقت کنید که نباید بیش از اندازه آرایش کنید. مردها صورت‌های طبیعی را دوست دارند. تلاش‌هایی که در چند ماه اول رابطه برای جلب نظر او به کار می‌گرفتید را یادتان هست؟ باید به همان منوال پیش بروید.همه این تلاش‌ها باعث بالا رفتن اعتمادبه‌نفستان هم می‌شود. علاوه‌براین، همه ما موجوداتی اجتماعی هستیم و شدیداً تحت‌تاثیر سلیقه‌ها و خواسته‌های هم‌نوعان خود قرار می‌گیریم. زنانی که از نظر ظاهری جذاب، بااعتمادبه‌نفس و مطبوع هستند، برای مردان اطراف خود جذابیت زیادی دارند. این تلاش‌ها، جدا از اینکه اعتمادبه‌نفس شما را بالا می‌برد، باعث می‌شود شوهرتان قبل از اینکه بخواهد از زیبایی زنی دیگر تعریف کند، به شما فکر کند. دقت کنید که باید طوری لباس بپوشید و ظاهر شوید که فقط توجه او را به خودتان جلب کنید نه مردان دیگر را.

 

چطور زن را مجذوب خود کنیم

با بازی کردن نقش زن افسونگر، مردتان را همیشه مشتاق نگه دارید

 

نیازهای احساسی و عقلانی او را فراموش نکنیددر تلاش برای جلب نظر و توجه ظاهری او، توجه به نیازهای احساسی و منطقی او را فراموش نکنید. رنگ‌ها، فیلم‌ها، کتاب‌ها و غذاهای موردعلاقه‌اش باید همیشه در دسترس او باشند. با هدیه دادن چیزهایی که دوست دارد او را غافلگیر کنید. دستورالعمل غذای موردعلاقه‌اش را پیدا کرده و برایش درست کنید و وقتی از سر کار برگشت او را مبهوت کنید. فکرش را بخوانید و خودتان را وارد روح و روانش کنید. خودتان را با علایق و روحیات او تطبیق دهید. ما بعنوان انسان بااینکه تظاهر به فروتنی می‌کنیم اما همه ما موجوداتی خودخواه هستیم. تا می‌توانید او را ناز و نوازش کنید و کاری کنید که به شما وابسته شود. وقتی توانستید وارد روح و روانش شوید، می‌توانید خلع‌سلاحش کنید طوریکه دیگر هیچوقت نتواند از شما روی برگرداند.به او احترام بگذاریدبااینکه به اشتباه بنظر می‌‌رسد مردان در رابطه فقط به رابطه‌جنسی اهمیت می‌دهند اما یکی از مهمترین مسائل برای آنها حفظ احترام است. کاری کنید که نه فقط از کلام شما بلکه از اعمالتان هم حس احترام شما به خود را درک کند.اعتمادبه‌نفس او را تقویت کنیدمردان برخلاف ظاهرشان مثل کودکانی می‌مانند که نیازمند تحسین ومحبت هستند. با ارزش دادن به تصویری که از خود دارند، اعتمادبه‌نفسشان را تقویت کنید. این باعث می شود رازهای دلش را با شما بگوید. مستقیم یا غیرمستقیم چیزهایی که در او دوست دارید را به زبان بیاورید. اگر روزی یک بار به او بگویید که دوستش دارید احساسی فوق‌العاده به او خواهید داد.او را تشویق و تحسین کنیداو را در همه تلاش‌هایش تشویق کنید و بگویید که به او ایمان دارید. حتی اگر مرتکب اشتباهی شد، به جای اینکه آن را به رویش بیاورید، برایش آرزو کنید که دفعه بعدی موفق شود. برای اینکه تلاش می‌کند تحسینش کنید. اگر خواست عصبانیتش را سر شما خالی کند، بگذارید اینکار را بکند. به او نشان دهید که روی شما سلطه و قدرت دارد، این باعث می‌شود احساس امنیت و آرامش کند. کاری کنید که احساس کند همیشه پشتش هستید. حتی اگر اختلاف عمده‌ای با هم داشتید، هیچوقت از کلمات خشونت‌آمیز استفاده نکنید زیرا رابطه‌تان را تخریب خواهد کرد.حساس باشیددر رختخواب نسبت به او حساس باشید. مردها درمورد رابطه‌جنسی حساسیت فوق‌العاده‌ای دارند. اینکه احساس کنند که نمی‌توانند شریک‌جنسیشان را ارضا کنند واقعاً برایشان ناامیدکننده است. عملکرد او را تحسین کنید و به او بگویید در رابطه‌جنسیتان احساس فوق‌العاده‌ای به شما می‌دهد. این روحیه او را تقویت کرده و باعث می‌شود هربار بهتر باشد.بگذارید آزمایش کندبرای اغوا کردن او لباس‌زیرها و لباس‌خوابهای تحریک‌آمیز بخرید و خواهید دید که توان مقاومت دربرابر شما را نخواهد داشت. اگر خواست چیزی را آزمایش کند، بگذارید بکند. اگر از چیزی خوشتان نیامد، با اشاراتی ظریف آن را به او بفهمانید و ضمن تحسین سایر عملکردهای او، به او بگویید که چطور می‌تواند آن حرکتش را بهتر کند.داوطلب باشیدنباید انتظار داشته باشید که همیشه او برای نزدیکی داوطلب باشد. هیچ اشکالی ندارد که گاهی شما پا پیش بگذارید. این باعث می شود تصور کند او را می‌خواهید. اما به خاطر داشته باشید که در اشتیاق خود در رختخواب اغراق نکنید. شور و اشتیاق بیش از اندازه هم برای آنها جذاب نیست. طبیعی رفتار کنید.مردها با گذشت زمان در رابطه تکامل می‌یابند. با درک و صبر با آنها رفتار کنید و در همه جهات با آنها همکاری کنید و مطمئن باشید که پاداش آن را دریافت خواهید کرد.

 

منبع: مردمان

 

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج


طلاق توافقی و هرآنچه لازم است بدانید


چگونه نزد همسر بیشتر دوست داشته شویم؟

مراکز فیزیوتراپی با به روز ترین دستگاه ها


ژل آمیزشی و روان کننده با 25%تخفیف

اجاره ویلاهای لوکس شمال لب دریا باقیمت خوب


راه و رسم داشتن زندگی زناشویی بدون تنش


کاندوم متناسب با نیازت رو اینجا پیداکن


تجربه روابط جنسی لذتبخش و ایمن


موثرترین راه پاکسازی هوای خانه


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی


قاعدگی دردناک زنان و دختران


تعیین جنسیت پیش از بارداری

قبل ازخرید،فرش مورد نظرت رو تو دکورتست کن


خرید ماست ساز پونته

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

چطور زن را مجذوب خود کنیم
چطور زن را مجذوب خود کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *