چطور شبیه کره ای ها شویم

 
helpkade
چطور شبیه کره ای ها شویم
چطور شبیه کره ای ها شویم

آرایش زنان و دختران کره ای معمولا ملایم و به رنگ روشن است، اگر چشم های پف دار و پوست سفیدی دارید آرایش به سبک کره ای برای شما مناسب است.

آرایش کره ای ها ملایم و خاص است طوری که شاید شما هم دوست داشته باشید یکبار به سبک کره ای آرایش کنید ، اکثر کره ای ها پوست سفیدی دارند و هیچوقت سعی نمیکنند با آرایش پوست شان را تیره و برنزه کنند آن ها چشم های بادامی و پف دارشان را طوری آرایش میکنند که فوق العاده زیبا میشوند.

کره ای ها به آرایش غلیظ اعتقادی ندارند و ترجیح میدهند با آرایش ملایم زیبایی خود را تکمیل کنند ، آرایش به سبک کره ای این روزها بسیار پرطرفدار است و بیشتر دخترخانم ها دوست دارند مانند کره ای ها آرایش کنند.

نمونه هایی از آرایش دختران و زنان کره ای را در این بخش از نم نمک برایتان جمع اوری کرده ایم که در صورت علاقه از سبک آرایش آن ها ایده بگیرید و چهره ای زیبا و دانشین داشته باشید.

چطور شبیه کره ای ها شویم

 

مرا برای نظرات کاربرانی بعدی به یاد بسپار

جدول لیگ برتر و جدول لیگ برتر فوتبال ایران و نتایج لیگ برتر فوتبال ایران و برنامه بازی های لیگ برتر فوتبال ایران و جدول رده بندی لیگ فوتبال ایران جام خلیج فارس و برنامه بازیهای لیگ برتر ایران و صدرنشین لیگ برتر و قعر نشین لیگ برتر در نم نمک.

بازاری در چین وجود دارد که مادرها تصاویری از فرزندشان به همراه مشخصاتش به دیوار می چسبانند تا سوژه ای برای ازدواج فرزندشان پیدا شود!

All Rights Reserved – © 2016 – 2021

خب این ویدیو آموزش یه میکاپه که توسط یه دختر امریکایی انجام شده .من خودم خیلی دیدم کی پاپرا دنبال این میگردن که خودشونو شبیه کره ایا کنن…(خودمم اینجوری بودم یه زمانی)خخخخ…بنظرم این آموزش خیلی جالب و باحاله …نظراتونو بگین خواستین بازم بزارم

خب این ویدیو آموزش یه میکاپه که توسط یه دختر امریکایی انجام شده .من خودم خیلی دیدم کی پاپرا دنبال این میگردن که خودشونو شبیه کره ایا کنن…(خودمم اینجوری بودم یه زمانی)خخخخ…بنظرم این آموزش خیلی جالب و باحاله …نظراتونو بگین خواستین بازم بزارم

زنان زیبا و جذاب کره اي برای مراقبت از پوستشان ترفندهایی دارند که در جهان خبرساز شده است و همگان به دنبال کشف راز جذابیت این زنان هستند. زنان کره اي به داشتن پوستی صاف و درخشنده شهرت دارند. اگر شما هم می‌خواهید که با روشهای مراقب پوست کره اي ها بیشتر آشنا شوید، در ادامه این پست همراه مان باشید.

 

قبل از آرایش، صورت خودرا با آب سرد بشوییدآرایشگران کره اي اعتقاد دارند که اگر قبل از آرایش، صورت خودرا با آب سرد بشوییم، آرایش روی صورت دوام بیشتری خواهد داشت. در واقع آب سرد، منافذ پوست را تنگ تر کرده که نه تنها باعث می شود آرایش بطور مساوی روی پوست بنشیند، بلکه با پایین آوردن دمای صورت، بر دوام آرایش روی صورت نیز خواهد افزود.

 

چطور شبیه کره ای ها شویم

کره اي ها معتقدند که ابروها باید حالت طبیعی داشته باشند، بهمین دلیل زیر ابروهایشان رابه طور کامل بر نمی دارند. در واقع آنها با این شیوه سن خودرا کمتر از انچه هست، نشان می‌دهند. البته برای این‌که ابروهایشان مرتب به چشم آیند، تنها زیر قوس آنرا بر نمی دارند اما بالای ابروهایشان را کاملا تمییز میکنند.

 

اسانس هاي صورتی که کره اي ها استفاده می‌کنند، از فرمول سبکی تشکیل شده که میزان گردش طبیعی پوست را بالا برده و به ترمیم آن کمک میکند. اسانس ها مانند آبرسان ها عمل کرده و پوست را هیدراته میکنند. این اسانس ها طبق معمول نوعی مایع مغذی هستند که با استفاده از یک اسپری روی پوست تمییز صورت و گردن زده و موجب سفتی و روشنی آن می شوند.

 

شاید فکر کنید که با یک‌بار شستن صورت تان، پوست تان تمییز می شود، اما بد نیست که اینبار با روش کره اي پیش روید. کره اي ها صورت شان را دوبار می شویند. از آنجا که اکثر لوازم آرایش روغنی هستند، آنها در مرحله اول از یک روغن برای پاک کردن آرایش شان استفاده می‌کنند، سپس صورت شان رابا آرایش پاک کن ها می شویند تا کثیفی هاي باقیمانده از بین روند.

 

مرطوب کننده ها را فراموش نکنید

زمانی که ما صورت مان را می‌شویم، نه تنها آرایش و کثیفی ها بلکه روغن هاي طبیعی پوست را هم از بین می‌بریم، از این رو کره اي ها همیشه بعد از شستن صورت شان از کرم هاي مرطوب کننده استفاده میکنند. در واقع زنان کره اي حدود 3 تا 10 ثانیه پس از شستن صورت، پوست شان را هیدراته می‌کنند.

 

آیا تا به حال در مورد ماسک هاي خواب شنیده اید؟ این هم یکیدیگر از روش هایي ست که زنان کره اي برای داشتن پوستی سالم و زیبا استفاده میکنند. یکی از زمان‌هاي اصلی و مهم بدن برای ترمیم خود شب است، بهمین دلیل باید بیشترین تمرکز برای ترمیم ‌هاي پوستی روی این ساعت ‌ها باشد.

 

از این رو توصیه می شود تعداد زیادی از کرم‌ ها هنگام شب و قبل از خواب استفاده شوند. با زدن ماسک هاي شب، مدت زمان بازسازی پوست افزایش یافته و پوست زمان بیشتری را برای استراحت پیدا خواهد کرد. برای پاک کردن آن هم صبح صورت رابا آب گرم بشویید.

لایه برداری، کاری است که در دنیای غرب چندان معمول نمی باشد اما در روشهای مراقبت از پوست به سبک کره بسیار مهم است. لایه برداری می‌تواند سلول هاي مرده پوست را برداشته و دیگر سلول هاي پوست را فعال کند، از این رو مواد ترمیم کننده پوست بهتر در منافذ نفوذ پیدا میکند. زنان کره اي، هفته اي 2 تا 3 بار این روش رابه کار می‌گیرند.

 

زنان کره اي چهره هاي مصنوعی با آرایش غلیظ را نمی پسندند. آنها دوست دارند که ظاهری طبیعی داشته باشند، از این رو آرایش شان را محو میکنند تا خیلی توی چشم نباشد. برای این منظور، آنها ابتدا یک مرطوب کننده روشن حاوی اسید هیالورونیک رابه پوست شان می‌زنند تا نرم شود، سپس از BB کرم استفاده می‌کنند.

 

اگر به دنبال کرمی هستید که تمام ویژگی‌هاي یک کرم مناسب را داشته باشد تا به پوست آبرسانی کند و نواقص پوستی را مانند کرم پودر پوشش دهد، کرم بی بی بهترین گزینه برای شماست، به خصوص برای پوست‌هاي حساس‌تر. این کرم مثل کرم‌هاي معمولی آرایشی فوایدی دارد اما سبک‌تر است

 

و برای پوست مفیدتر می باشد. این نوع کرم، رنگ‌هاي خیلی متنوعی ندارد زیرا بیشترین تمرکز آن بر آبرسانی، روشن کنندگی و حفاظت است. تعداد زیادی از انواع کرم‌هاي بی بی بعد از قرار گرفتن روی پوست با رنگ پوست شما هماهنگ میشوند.

 

اگر به ویدیوهای کره اي نگاهی بیاندازید، خواهید دید که زنان کره اي هیچ وقت پوست صورت شان را نمیکشند. آنها اعتقاد دارند که کشیدن پوست صورت به مرور زمان موجب چین و چروک پوست می شود. از این رو آرایش را روی صورت شان نمیکشند، بلکه آنرا روی صورت شان ضربه می‌زنند. این روش نه تنها دوام آرایش را روص صورت افزایش میدهد، بلکه گردش خودرا نیز بالا برده که در نهایت به داشتن پوستی بدون صاف و هموار می انجامد

 

کره اي ها پوست هاي بسیار خوبی دارند و بهمین دلیل روشهای مراقبتی آنها از پوست،‌ زبان زد است. به صورت کلی می‌توان گفت از زمانی که کرم هاي بی بی وارد بازار شدند، عصر جدیدی در روشهای زیبا سازی و مراقبت از پوست، آغاز شد. این کرم ها دراین اواخر یکی از خلاقانه ترین محصولاتی است

که توسط کره جنوبی ارائه شده است. جالب است بدانید، بدلیل تحقیقات گسترده اي که در کره بر روی روشهای مراقبت از پوست انجام می شود، این کشور فرانسه جدید نامیده شده است.یکی از دلایل محبوبیت محصولات کره اي، وجود مواد اولیه طبیعی در انها است. محصولات زیبایی کره اي، از سوی سازمان هاي بسیاری مجوزهای معتبری را دریافت کرده است.

 

محصولات اولیه طبیعی :

متخصصان کره اي بر این باورند که محصولات انها از مواد کاملا طبیعی ساخته شده است. بطور مثال جالب است بدانید، حتی از زهر مارهم در ساخت این محصولات استفاده می شود. زهر مار دارای خاصیت فلج کنندگی است که برای از کار انداختن عصب هاي پوست اطراف چشم، استفاده می شود. با از کار انداختن عصب اطراف چشم، میتوان از چروک شدن پوست اطراف چشم جلوگیري کرد.

 

شارلوت چو ، متخصص زیبایی در گلاس بیان می‌کند «همانگونه که در فرهنگ فرانسه خوردن غذا به معنای چشیدن طعم آن میباشد، از روشهای سنتی کره اي نیز میتوان برای زیبایی استفاده کرد. او می‌گوید « مراقبت از پوست به روشهای طبیعی، از زمان کودکی در بین ما کره اي ها وجود داشته است و بهمین دلیل متخصصان هیچ تمایلی به استفاده از مواد شیمیایی ندارند.»

 

پاک کننده آرایش: کسانی که از روشهای کره اي استفاده میکنند، قبل از پاک کردن و شستن پوست، ابتدا مواد آرایشی را از پوست می شویند. برای پاک کردن صورت، از محصولات با پایه روغنی استفاده می شود، نه محصولات بر پایه آب!

 

تمیز کردن: برای تمیز کردن پوست از پارچه هاي نرم استفاده می شود.

چطور شبیه کره ای ها شویم

 

لایه برداری: لایه برداری در بین زنان کره اي از اهمیت بسیاری برخوردار است و حدودا هردو ماه یک‌بار انجام می شود.
استفاده از پاک کننده آرایش: یک پاک کننده خوب ph پوست شما را متعادل خواهد کرد.

 

سرم هاي پوستی : سرم هاي پوستی برای از بین بردن تعداد زیادی از مشکلات پوست در کره استفاده می شود.

 

آمپول: در کره از آمپول برای تامین رطوبت پوست استفاده می شود، البته در حالتی که پوست فوق العاده خشک شده باشد.

 

ماسک: در کره از انواع ماسک هاي پوستی استفاده می شود.

 

کرم هاي چشم: کرم هاي دور چشم برای پیشگیری از چروک در اطراف چشم، بسیار ضروری است.

 

مرطوب کننده: مرطوب کننده ها شب هنگام در کره استفاده می شوند.

 

کرم شب: منظور از کرم شب، همان مرطوب کننده است.

 

اهمیت نوع پوست :برای انتخاب درمان هاي پوستی و روشهای مراقبت از پوست، در مرحله اول شناخت نوع پوست مهم است. عده اي از افراد پوست هاي خشک،‌ برخی مختلط و برخی پوست هاي چرب دارند، بهمین دلیل شناخت نوع پوست، موضوع بسیار مهمی میباشد.

 

 

هر کسی معیارهای خاصی در ذهنش دارد و دوست دارد شبیه گروه خاصی از مردم یا سلبریتی به نظر برسد. این روزها با افزایش محبوبیت موسیقی و سریال‌های کره ای، جای تعجبی ندارد که بسیاری از دختران ترجیح دهند شبیه یک بازیگر کره‌ای به نظر برسند.

این از خرید سارافون مدل کره‌ای گرفته تا آرایش صورت و مدل موی کره‌ای ادامه دارد. متاسفانه از آنجا که بین چهره‌ی یک دختر ایرانی و کره‌ای تفاوت‌های زیادی وجود دارد، مطمئنا در حفظ استایل کره‌ای با مشکلاتی روبه‌رو هستید.

حتی اگر یک سارافون کره‌ای زیبا بپوشید و لباس‌های عروسکی به تن کنید، باز هم ممکن است در ظاهر آنقدر که باید و شاید کره‌ای نشوید.

این به این خاطر است که شما راجع به نحوه‌ی ست کردن لباس‌های کره‌ای اطلاعات کمی دارید و نحوه‌ی آرایش به سبک کره‌ای را نیز نمی دانید.

اما اگر می‌خواهید شبیه یکی از آن دخترهای گربه‌سان کره‌ای شوید، ما برای شما مدل‌های زیبایی از سارافون‌های کره‌ای آورده‌ایم و نحوه‌ی آرایش صورت و مو به سبک کره‌ای را آموزش می‌دهیم تا به بهترین نحو، استایل کیوت و ملوس خود را بسازید.

چطور شبیه کره ای ها شویم

سارافون کره ای جین

سارافون کره ای شیک

سارافون کره ای صورتی

 

سارافون کره ای دخترانه

سارافون کره ای چهارخانه

سارافون کره ای مجلسی

سارافون کره ای گلدار

سارافون کره ای ساده

سارافون کره ای مشکی

سارافون کره ای کوتاه

سارافون کره ای پاییزه

سارافون کره ای چین دار

 

حالا که با انواع و اقسام سارافون‌های کره‌ای آشنا شده‌اید و برای استایل خود ایده‌های جذابی در سر دارید، قرار است با نحوه‌ی آرایش پایه و مراقبت از پوست کره‌ای ها نیز آشنا شوید تا استایل خود را کامل سازید.

در اولین قدم، شما باید مواد آرایشی مناسبی تهیه کنید. در این مورد حتما نیازی نیست که از برندهای کره‌ای استفاده کنید، ولی اگر توانستید این برند را گیر بیاورید، آرایش شما شبیه‌تر خواهد شد.

شما باید لوسیون مرطوب کننده پوست، پرایمر، پایه‌ی مایع مانند بی بی کرم و کرم پودر تهیه کنید. در کنار آن باید یک خط چشم مشکی یا قهوه ای، سایه، مداد ابرو و خط اشک تهیه کنید. برای رژ لب، از رنگ‌های براق و روشنی استفاده کنید که معمولا روی لب بازیگران کره‌ای مشاهده می‌کنید.

به طور کلی، برای داشتن ظاهر کره ای اصیل‌تر، از فروشگاه‌های کره ای یا آنلاین خرید کنید، یا از دوستان کره ای خود خواهش کنید تا برایتان محصولات ارجینالی را ارسال کنند.

کره ای ها پوست شفاف و لطیفی دارند. آن‌ها طی یک برنامه‌ریزی و روال منظم، به پوست خود می‌رسند و آن را با استفاده از انواع کرم آبرسان قوی  آبرسانی می‌کنند. اگر می‌خواهید پوستی شفاف، بدون چربی، جوش یا لکه داشته باشید، باید دائما به آن برسید.

اگرچه گاهی ژنتیک و بدشانسی را نمی‌توان کاری کرد. ولی اگر از محصولات آرایشی مناسبی استفاده کنید، به راحتی می‌توانید پوست خود را شفاف و صاف نشان دهید.

بسیاری از دخترهای کره‌ای، ابروهایی کاملا تمیز و صاف دارند. آن‌ها ابروهای خود را با وکس اصلاح می‌کنند تا چنین ظاهری داشته باشند.

پس تیغ و موچین را بیخیال شده و یک راست سراغ وکس بروید. علاوه بر این، ظاهر کلی ابرو نیز می‌تواند در چهره‌ی شما تاثیر زیادی بگذارد، پس استایلی را انتخاب کنید که شما را بیشتر شبیه دخترهای کره‌ای کند.

اصلاح ابرو به سبک کره‌ای ساده‌ترین راه برای این است که شبیه دخترهای کره‌ای به نظر برسید.

از هر رنگی که می‌خواهید استفاده کنید، اما سایه‌ی قهوه ای ملایم، معمولا بهترین گزینه است.  برای نواحی نزدیک چشم و لبه‌ی خط مژه از سایه‌ی تیره‌تر استفاده کنید تا چشم‌های شما سه بعدی به نظر برسد.

خط چشم بکشید و آن را از گوشه‌ی چشم‌ها ادامه دهید تا چشمانی گربه‌ای شکل پیدا کنید. سپس خط چشم را تا سقف سه میلیمتر از داخل مژه‌ها بکشید.

این کار را فقط برای گوشه‌ی چشم، درست نقطه ای که اشک از آن جاری می‌شود انجام دهید. با این روش، چشم‌های شما درشت‌تر و فلت‌تر به نظر می‌رسد و حالت آن به طور کلی شبیه چشم‌های کره‌ای خواهد شد.

روی بخش‌هایی از آرایش تمرکز داشته باشید که ظاهر کلی شما را ملوس کند و تغییر بیشتری ایجاد نماید.

از بخش‌هایی از چهره‌ی خود که بیشتر شبیه کره‌ای‌ها است استفاده کنید و با استفاده از آرایش، آن نقاط را برجسته‌تر سازید تا بیشتر به چشم بیاید.

خوشبختانه موهای ما شرقی‌ها اکثرا قهوه‌ای و مشکی است و نیازی به رنگ کردن نداریم. ولی اگر موهای بلوند و طلایی رنگی دارید، نیازی نیست که آن‌ها را به رنگ مشکی یا قهوه‌ای دربیاورید.

فقط کافی است از برخی تکنیک‌های کره‌ای استفاده کنید تا مثل اما استون و تیلور سوفیت ظاهری شبیه کره‌ای‌ها داشته باشید.

معمولا سبک‌های رایج شامل موهای لخت، صاف، بلند و با چتری، موهای موج دار و کوتاه، موهای کوتاه که یک سمت آن بلندتر از دیگری است و … می‌شوند. کلیپ و گل‌سر از جمله محبوب‌ترین اکسسوری در آرایش مدل مو به سبک کره‌ای است.

اگر چشمان شما مشکی یا قهوه‌ای است که مشکلی وجود ندارد. ولی اگر چشم روشن و رنگی دارید، باز هم نیازی نیست که از لنز استفاده کنید! بسیاری از بازیگران کره‌ای هم از لنز استفاده می‌کنند تا چشمان خود را عسلی، ارغوانی و … کنند.

اگرچه این لنزها ممکن است کمی گران باشند و اگر قبلا تجربه‌ی استفاده از لنز ندارید، ممکن است خطرناک باشد. پس قبل از خرید از بهداشتی بودن لنزها اطمینان حاصل کنید و نحوه‌ی استفاده از‌آن را کاملا یاد بگیرید.

معمولا بازیگران کره‌ای جراحی می‌کنند تا چنین مژه‌ها و چشم‌هایی داشته باشند. اما شما نیازی به جراحی ندارید و با کمی چسب و یک جفت مژه مصنوعی قابل می‌توانید جذاب‌تر به نظر برسید.

مدل چشم گربه‌ای یک آرایش کلاسیک کره‌ای است که برای جذاب‌تر کردن مدل چشم‌ها استفاده می‌شود. برای اینکه مدل چشم گربه‌ای داشته باشید، باید تا حد زیادی در استفاده از خط چشم مهارت داشته باشید. برای تاثیر بیشتر، از سایه‌ی دودی رنگ استفاده کنید.

چطور شبیه کره ای ها شویم

برای اینکار باید خط چشم را از گوشه‌ی خارجی چشم، کمی به سمت پایین بکشید و زیر هر چشم خود را با فاصله‌ی پنجاه میلیمتری، به سایه‌ی چشم تیره آغشته کنید.

برای اینکه این سبک را در چشمان خود اجرا کنید، باید خط چشم یا یک سایه‌ی تیره را با دقت زیادی زیر چشم‌ها (در فاصله‌ی پنجاه میلیمتری) اعمال کنید.

برای همین از رژ لب‌های براق استفاده می‌کنند. توصیه می‌کنیم از رنگ صورتی، سرخابی و قرمز استفاده کنید و سراغ رنگ‌های قهوه‌ای نروید.

کمی زیر لب را به بیرون لب خود بمالید. شما می‌توانید در این روش از هر رنگی که می‌خواهید استفاده کنید. برای مثال می‌توان به نارنجی، شاتوتی، هلویی و … اشاره کرد. در آخر لب‌های شما به شکلی نمایان خواهد شد که انگار یک آبنبات را مکیده‌اید و بخش داخلی لب‌ها به رنگ آن درآمده است.

اگرچه علی رغم محبوبیت، گاهی اوقات برای ایرانی‌ها یا غربی‌ها کمی عجیب به نظر می‌رسد. بنابراین اگر خانم‌ها به شما عجیب و غریب نگاه کردند یا همکلاسی‌هایتان به شما غر زدند که رژ زدن بلد نیستید، تعجب نکنید.

در این مقاله سعی کردیم به شما در ایجاد یک استایل تمام و کمال کره‌ای کمک کنیم. پس ابتدا سارافون دلخواه خود را بخرید، سپس به آرایش صورت و موها بپردازید و با ظاهری که دوست دارید، بچرخید و از آن لذت ببرید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

تمام سعی تیم به نظر بر این است تا با بررسی و مقایسه لیستی از بهترین محصولات را به شما معرفی کنیم. صرفه جویی در زمان و اعتماد به کالا خریداری شده برای مشتری، هدف تیم ما است.

پوست زنان کره ای ایده آل تمام زنان دنیاست ولی چرا و چگونه ؟ در میان نسخه ها و روش های قدیمی مردمان این کشور 5 راز پنهان وجود دارد که آنها را به پوست صاف ، کشیده و بدون لک رسانده است. پس در اینکه پوست زنان کره ای زیبایی و جوانی منحصربه فردی دارد شکی نیست پس به طبع دانستن راز پوست زنان کره ای برای حفظ شفافیت ، صافی و تمام ویژگی های پوست خوب برای هر کسی مهم است ، رازهای پنهانی که در غالب قانون های حفظ جوانی و شادابی پوست صورت در این بخش از سلامت پوست و مو در نمناک خواهید خواند.

در این مقاله ما پنج راه زیبای کره ای برای داشتن پوستی سالم را به شما معرفی میکنیم. برای اطلاع بیشتر مطالب زیر را بخوانید.

این قانون یک قانون ساده میباشد. طبق این قانون به محض اینکه از حمام خارج میشوید 10 ثانیه بعد از خشک شدن، یک مرطوب کننده طبیعی را به پوست خود اعمال کنید. چرا که منافذ پوست شما پس از دوش گرفتن باز می شود و به این دلیل هرچه سریعتر مرطوب کننده خود را اعمال کنید که بهتر جذب پوست شود.

چطور شبیه کره ای ها شویم

ماساژ حوله گرم می تواند در بهبودی گردش خون در بدن کمک کنند و منافذ بسته شده را باز کند در نتیجه به تنفس پوست کمک می کند. برای انجام به راحتی حوله تمیز را در آب گرم خیس کنید و سپس آن را روی چهره خود بگذارید تا به طور کامل بپوشاند. به آرامی پوست خود را به مدت 15 دقیقه ماساژ دهید و در اخر یک مرطوب کننده طبیعی را به پوست خود بمالید.

جلبک دریایی حاوی مقدار زیادی از انواع ویتامین ها ، مواد معدنی با خواص ضد باکتری قوی میباشد .برای استفاده از آن به عنوان یک ماسک صورت چند برگه جلبک دریایی را در آب گرم قرار دهید سپس آنها را برداشته و روی صورت خود قرار دهید. 15 دقیقه اجازه دهید که این ماسک روی پوست شما بماند که این کار در جوان سازی پوست شما و سالم ماندن آن کمک زیادی میکند.

نمک دریایی می تواند بر روی پوست تاثیر گذار باشد.نمک دریایی در ضدعفونی و حذف جوش های سرسیاه و قسمت های مختلف می تواند بسیار زیاد کمک کند. برای پاکسازی پوست با نمک دریایی به روش زنان کره ای یک قاشق غذاخوری نمک دریایی را به یک لیوان آب گرم اضافه کنید سپس هم بزنید صورت خود را با مخلوط نمک دریایی و آب توسط یک پنبه بمالید و در آخر صورت خود را پاک کنید که این کار باعث جوان سازی پوست صورت شما می شود.

لیمو حاوی زیادی اسید سیتریک میباشد که باعث حذف سلول های مرده روی پوست می شود . مقداری لیمو را در یک کاسه حاوی آب مخلوط کنید و سپس توسط پنبه آن روی صورت خود بمالید و این کار باعث جوانسازی پوست می شود.

ساخت و تعمیر دندانهای مصنوعی با قیمت مناسب


بدون خجالت محصولات جنسی را آنلاین بخر

روش عجیب زنان کره ای برای زیباتر شدن +تصاویر بسیاری از خانمها ساعتها صرف استفاده از انواع کرم دور چشم، مرطوب کننده ها، کرم پودرها و کرمهای گریم میکنند تا بتوانند پف زیر چشمهایشان را کم کرده و یا از بین ببرند.

اما در کره جنوبی زنان با صرف هزینه هایی برای جراحی و یا استفاده از تکنیکهای گریم برای خود پف زیر چشم ایجاد میکنند. این مسئله به قدری در این کشور مورد استقبال قرار گرفته است که حتی نوارهای چسبنده ای در بازار به فروش میرسد که میتواند این خط پف آلود را زیر چشم ایجاد کند.

چطور شبیه کره ای ها شویم

این زنان معتقدند پف زیر چشم باعث میشود فرد جذابتر و جوانتر به نظر برسدو از آن به عنوان ” لبخند چشم” تعبیر می کنند. یک متخصص زیبایی کره ای معتقد است این خط پف آلود زیر چشم با کیسه های پف کرده که زیر چشم برخی انسانها وجود دارد متفاوت است.

او میگوید این کیسه های پف آلود که زمینه ای ژنتیکی دارند اغلب در اثر بی خوابی و استرس به وجود می آیند و جنس آنها از چربی است اما این خط نازک پف آلود که به زبان محلی به آن” آیگو سال” به معنای ” لبخند چشم” گفته میشود به چهره زنان زیبایی و شادابی میبخشد وباعث زیبایی و درشتی چشمها میشود.

اخیرا در کشورهای بلوک شرق اعمال جراحی زیبایی پلک چشمها که غالبا برای درشت تر نشان داده شدن چشم صورت میگیرد طرفداران زیادی به خصوص در میان زنان پیدا کرده است.

 

 

 

 

 

 

 

منبع:pardad.ir

می خواهید دندان های زیباو صاف داشته باشید؟

چنین کیکی روفقط تواین یخچال میتونی جابدی


رزرواسیون آنلاین هتل/تضمین کمترین قیمت

تهیه اینترنتی بلیط اتوبوسVIP به قیمت ارزان

جدیدترین مدلهای تلویزیون سامسونگ و ال جی


اصلاح فرم و اختلاف طول پاها


همین حالا وکیل بگیر


آشپزی بدون دغدغه کثیفی گاز


تا60%تخفیف پرطرفدارترین محصولات جنسی

پکیجی که شما را به هدف تحصیلی‌تان میرساند


معتبر ترین مرجع پزشکی برای رزرو نوبت


پد تاخیری مردانه با استفاده سریع و آسان


باطل کردن چشم‌زخم و طلسم


مشاوره تحصیلی و انتخاب شغل

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

چطور شبیه کره ای ها شویم
چطور شبیه کره ای ها شویم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *