چطور مردی رو عاشق خودمون کنیم

 
helpkade
چطور مردی رو عاشق خودمون کنیم
چطور مردی رو عاشق خودمون کنیم

چگونه یک پسر را عاشق خود کنیم ؟ هر دختری در زندگی ممکن است زمانی که برای اولین بار شخصی را می‌بیند و احساس می‌کند از او خوشش آمده این سوال را از خود بپرسد. عاشق شدن موضوعی است که برای همه اتفاق می‌افتد و اغلب دوست دارند تا فرد موردنظر را هم به خود علاقه‌مند کنند. باید بدانید علاوه بر ظاهر، برخی از ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی در شما باعث می‌شوند تا پسری را که می‌خواهید به خود علاقه‌مند کنید. برای جذاب شدن نیازی به هزینه‌های زیاد ندارید، تنها کافی است بر روی ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی خود کار کنید و مجموعه‌ای از آن‌ها را در خود پرورش دهید. شناخت مردان و درک عواطف و احساسات آن‌ها کمی مشکل است. با این حال رعایت چند نکته کلیدی به شما کمک می‌کند تا در جذب کردن آن‌ها به خود موفق‌تر باشید و روابط عاشقانه‌ای ایجاد کنید. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه راه‌های جذب مردان می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

کاری که در مرحله‌ی اول باید برای جذب مرد مورد علاقه‌ی خود انجام دهید این است که اطلاعاتی از او به دست آورید. رفتارهای او را زیرنظر بگیرید تا متوجه شوید فرد موردنظر چه ویژگی‌ها و علایقی دارد؛ چرا که روش‌های جذب افراد مختلف با هم متفاوت است. برخی درون‌گرا و برخی برون‌گرا هستند. جذابیت درونی همان ویژگی های منحصر به فرد و امتیاز فردی شماست که باعث می‌شود مردها به شما جذب شوند.

چطور مردی رو عاشق خودمون کنیم

هرچه قدر مهارت های ارتباطی و ویژگی های شخصی خودتان را ارتقا ببخشید، مردهای بیشتری تمایل به شناخت شما و برقراری ارتباط با شما می‌کنند. برای این‌که بفهمید چگونه پسری را عاشق خود کنید با ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

اصلی ترین ویژگی که در ارتباط با دیگران شما را تبدیل به فردی جذاب می‌کند، اعتماد به نفس است. اهمیت این موضوع را می‌توانید در روابط دیگران با خودتان جستجو کنید. حتما شما هم متوجه شده‌اید کسانی که اعتماد به نفس بالایی دارند در نظرتان جذاب‌تر دیده‌ می‌شوند. افراد با اعتماد به نفس در روابط عاشقانه موفق ترند و قدرت اصلی روابط دست آن‌هاست.

آیا خودتان از مردی خوشتان می آید که اعتماد به نفس دارد و راحت صحبت می‌کند یا فردی که بی اعتماد به نفس است؟ به جذابیت و زیبایی، مهارت ها و ارزش هایتان باور داشته باشید و اعتماد به نفس را در خودتان تقویت کنید تا فرد موردنظر را عاشق خود کنید. برای اطلاع از راه‌های افزایش اعتماد به نفس کلیک کنید.

یکی از مواردی که در ابتدای شکل گیری روابط موثر است، ظاهر بیرونی شماست. در مرحله‌ی اول این ظاهر است که فردی را نسبت به شما جذب می‌کند. برای جذابیت ظاهری لازم نیست به سراغ جراحی‌های زیبایی بروید؛ منظور ما از این نوع جذابیت، آراستگی، پاکیزگی و به‌روز بودن است. نکته ای که بایدر رعایت کنید این است که سعی کنید همیشه در بهترین وضعیت ظاهری خود باشید و پوشش خود را متناسب با شرایط و محیط‌ها انتخاب کنید.

ارتباطات کلامی از انواع راه‌های ارتباطی هستند که در جذابیت شما برای طرف مقابل بسیار تأثیرگذا است. فن بیان قوی و ارتباط کلامی موثر از اصلی ترین عوامل شروع و ادامه‌ی روابط می باشد. باید بتوانید هنگام برقراری ارتباط چه در قالب پیام دادن و چه در صحبت های رو در رو تاثیرات لازم را در ناخودآگاه فرد بگذارید و از ایجاد تنش و احساسات منفی جلوگیری کنید. برای تقویت و پرورش ارتباطات کلامی راه‌کارهای زیادی وجود دارد همچنین مشاوره روانشناسی در این زمینه به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های ارتباطی خود را ارتقا ببخشید.

با آشنایی به زبان بدن شما می‌توانید احساسات و افکار شخص مقابل را تحلیل کنید و بهترین واکنش را برای پاسخ دادن به او انتخاب کنید. در این صورت فرد احساس می‌کند شما او را به خوبی درک می‌کنید و احساس صمیمیت بیشتری به او دست می‌دهد. علاوه‌بر این شما می‌توانید با زبان بدن تاثیرات عمیقی بر شخص مقابل بگذارید.

اگر به مردی که مجذوبتان کرده خوب فکر کنید متوجه می‌شوید او معیارهایی دارد که از نظر شما جذاب به حساب می آیند . اگر می‌خواهید مردی را عاشق خود کنید با بررسی زبان بدن و صحبت های او معیارهایی را که برایش ارزش دارد جستجو کنید و سعی کنید آن ها را در خودتان به وجود آورید.

 

اکثر مردها عاشق زنی می‌شوند که آرامش دارد و با لبخندهای به موقع تصویری ماندگار از خودش در ذهن بقیه به جای می‌گذارد. سعی کنید لبخندی گرم و سرشار از توجه داشته باشید و همزمان به چشمان فرد مقابل نگاه کنید. این لبخند موجی از احساسات مثبت را نسبت به شما بر می‌انگیزاند.

در مورد فعالیت هایی که دوست دارید و غالبا سعی می‌کنید آن ها را انجام دهید صحبت کنید. اینکه دوست دارید رمان بخوانید یا ساعاتی در روز را صرف یوگا کنید، فیلم و سریال ببینید یا جملات انگیزشی را گوشه‌ی دفترچه‌تان یادداشت کنید همگی جزو علایق شما به شمار می‌آیند و باعث ایجاد صمیمیت بیشتر بین شما می‌شوند. همچنین از این طریق می‌توانید اشتراکات خود با مرد موردنظرتان را پیدا کنید.

طبق تحقیقات اکثر مردها به گونه ای تربیت شده‌اند که دوست دارند احساس مفید بودن داشته باشند. راجع به چالش پیش روی خود با او صحبت کنید یا برای برنامه ریزی یک اخر هفته ی جذاب با او مشورت کنید و سعی کنید او را مردی باهوش و قابل اتکا نشان بدهید.

غرق شدن در فضای مجازی باعث می‌شود از خیلی از لحظات خوش در زندگی واقعی غافل شوید و توجه لازم را به دور و برتان نداشته باشید. کمی از دنیای مجازی فاصله بگیرید. این کار هم شما را باهوش تر نشان می‌دهد و هم فرصت های بیشتری برای خلق لحظه‌های هیجان انگیز در اختیارتان قرار می‌دهد. علاوه‌بر این استفاده‌ی زیاد از گوشی موبایل در هنگام صحبت با دیگران نشانه‌ی بی احترامی است و باعث فاصله‌ی شخص مورد نظر از شما می‌شود.

مردها شیفته ی زنانی می‌شوند که طبیعی و نرمال رفتار می‌کنند و شخصیت منحصر به فرد خودشان را دارند. با یک شوخی به موقع باعث خندیدن طرف مقابل شوید یا به وقت نیاز پای در و دل های طرف مقابل بنشینید اما در هر صورت از رفتار مصنوعی و یا تقلید جلوگیری کنید. یک شخصیت طبیعی و با ثبات با وجود تمام نقص‌هایش بسیار دوست داشتنی تر از شخصیت مصنوعی و تقلیدکار است.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه راه‌های جذب مردان می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

برخلاف تصور بسیاری از خانم ها، اکثر مردان به غیر از زیبایی به چیزهای دیگری هم فکر می کنند و جذب زنانی می شوند که طرز صحبت کردن با آن ها را به خوبی بلدند . حرف زدن برای جذب مردان آداب مخصوص خودش را دارد که زنان با به کار گیری آن می توانند کاری کنند که همسرشان به آن ها گوش بدهد. اگر می خواهید با طریقه صحیح حرف زدن با مردان را بیاموزید و آن ها را جذب خود کنید ؛ برای رسیدن به این هدف حتم با دقت کامل با این بخش از نکات همسرداری نمناک همراه شوید.

به طور کلی زنان در مقایسه با مردان رفتار متفاوت تری از خود بروز می دهند . تفاوت های رفتاری که مردان را برای زنان جذاب و زنان را برای مردان جذاب می سازد . اگر هوشمندانه متوجه این تفاوت های رفتاری باشید و در هر موقعیت رفتار درستی از خود نشان دهید رابطه تان عاشقانه خواهد شد. با همسرتان اینگونه حرف بزنید تا جذب شما و حرف هایتان شود:

هنگامی که مردها بهتر ارتباط برقرار می کنند

چطور مردی رو عاشق خودمون کنیم

مردان هنگامی با شما بهتر ارتباط برقرار می کنند که تمرکز کافی داشته باشند و از قبل حدود مکالمه را بشناسند و اطلاعات کافی درباره آن داشته باشند مثلا قبل از مکالمه بدانند هدف از این صحبت چیست و از آن چه می خواهید ، به این صورت ، احساس می کنند کنترل کافی روی رفتارشما دارند.

وقتی به همسرتان احساس عدم امنیت می دهید

برخی از مواقع ما خانم ها درخواست هایمان را رک و صریح بازگو نمی کنیم و بسیاری از خواسته هایمان برای مردان گنگ و نا مفهوم است . شیوه بیان چنین خواسته هایی مردها را معذب می کند و مرد احساس می کند، روی هیچ موردی کنترل ندارد و این طرز بیان برایش نا امنی و عدم اطمینان به وجود می آورد.

زن ها بهتر ارتباط برقرار می کنند

زن ها برخلاف مردها بدون آنکه بدانند موضوعی که می خواهند درباره اش صحبت کنند چیست و هدف آن چه است ، در مورد آن با طرف مقابل صحبت می کنند اما این طرز رفتار برای مردان آزار دهنده و نا خوشایند است.

واکنش مردها به صحبت های بدون مقدمه

مردان علاقه ای به صحبت کردن درباره این موضوعات ندارند و در مقابل آن مقاومت می کنند و گاهی با شما به جر و بحث می پردازند که از ادامه صحبت منصرف شوید و یا شما را حواس پرت فرض می کنند و جدی به حرف هایتان گوش نمی دهند.

مردها از شکایت متنفر هستند

مردها از شکایت بیزارند و در مقابل کلماتی مثل «تو» و «چرا» حالت دفاعی به خود می گیرند زیرا مردها اهل رقابت هستند ممکن است با شما مبارزه کنند. بهتر است به جای این کلمات صحبتتان را با جملات «دوستت دارم وقتی که …» یا «خیلی خوشحال می شوم وقتی که …» آغاز کنید و شکایاتتان را تبدیل به درخواست کنید تا مردان جذب شما شوند.

قبل از صحبت با همسرتان به او بگویی موضوع صحبت در چه رابطه ای است و چه انتظاری از او دارید.

مثال:

«علی، می خوام راجع به رابطه خودمان باهات صحبت کنم. 6 ماهه که ما نامزد شدیم و فکر می کنم وقتش رسیده که نکات قوت و ضعف رابطه مان را ارزیابی کنیم. فکر می کنم از این راه می توانم، احساس امنیت بیشتری داشته باشم و بفهمم که در کدام یک از زمینه ها نیاز به تلاش بیشتری داریم.»

از همسر خود سوال بپرسید زیرا سوال پرسیدن سبب می شود که او بداند درباره چه موضوعی می خواهیم صحبت کنیم تا ساختار واضحی را برای آن در ذهن خود ترسیم کند.

روش اشتباه:«فکر می کنم باید راجع به رابطه مان باهات صحبت کنم.»

در این حالت همسرتان احساس خواهد کرد می خواهید از او بازجویی کنید و سپس او را محکوم کنید.

او می گوید:«چرا؟ مگه اتفاق خاصی افتاد»؟

روش درست:«فکر می کنم باید راجع به رابطه مون صحبت کنیم. 6 ماهه که نامزد شدیم. فکر می کنی نقاط قوت و ضعف رابطه ما چیه؟ دوست داری رابطه مون به چه سمتی ادامه پیدا کنه؟»

برای مطالبه خواسته هایتان دو پهلو صحبت نکنید و خواسته های خود را رک و صریح مطرح کنید . رک صحبت نکردن یکی از عادات بد زن ها در بیان احساسات و خواسته های خود است و دلیل این کار زن ها این است که نمی خواهند ریسک کنند و نظر خودشان را مستقیم بیان کنند.

اگر در بیان احساسات خود رک نباشیم همسرمان احساس خواهد کرد که بازیچه ماست و از این رفتار عصبانی می شوند زیرا با این روش احساس احمق بودن می کنند زیرا می پندارند زن ها آنها را ساده فرض می کنند و می توانند بازی شان دهند.بنابراین هنگام حرف زدن با همسرتان خواسته هایتان را رک بیان کنید تا آن ها هدف مکالمه شما را دریابند و در کنارتان احساس امنیت کنند. 

 

برخی از ویژگی ها و رفتار های خانم هیچوقت از توجه یک مرد دور نمی ماند و برای آنها قابل تحسین است. این ها همان رفتار و خصوصیاتی هستند که یک مرد از فردی که برای ازدواج انتخاب می کند ، انتظار دارد.

زنان با رفتار خوب خود می توانند یک مرد را وابسته و عاشق خود کنند زیرا خداوند توانایی جسمی و روحی لازم را برای دلربایی در اختیار زن قرار داده است تا با تدابیر ظریف، بتواند در قلب مرد زندگی اش نفوذ کند. اگر می خواهید بدانید کدام ویژگی هایتان مردان را به خود جذب می کند ، این بخش از نمناک را مطالعه بفرمایید.

اخلاق کاری خوب و مناسب

مردها خانمی را برای ازدواج انتخاب می کنند که اخلاق و رفتار کاری خوبی دارد. مردان خانم هایی را که در کارشان موفق هستند و سخت کوش و جدی اند را دوست دارند چرا که می دانند در آینده می توانند بر روی کمک این خانم ها در زندگی حساب کنند.

چطور مردی رو عاشق خودمون کنیم

معقول و منطقی بودن

مردها دوست دارند همسری را انتخاب کنند که معقول و منطقی باشد. بنابراین مردان به زنانی توجه می کنند که در جمع رفتار عاقلانه و سنجیده ای دارند و خشم خود را کنترل می کنند ، آنها از برقراری ارتباط با خانم هایی که با هر مشکل کوچکی آشفته می شوند ، گریزانند.

اعتماد به نفس

مردان خانم هایی که اعتماد به نفس کافی دارند و در هر کاری عزم راسخ دارند را دوست دارند . آنها همیشه از خانم هایی که دائما در حال ایراد گیری از چهره و اندام خود هستند و دوست ندارند در اجتماع ظاهر شوند ، گریزانند و خانم هایی را دوست دارند که فعالیت اجتماعی زیادی دارند و به خود و توانایی هایشان شک ندارند اما آنها از خانم های مغرور بیزار هستند.

استقلال

اگر فکر می کنید مردان دوست دارند همیشه خانم ها بر آنها تکیه کنند ، در اشتباه هستید . مردها ، خانم هایی را دوست دارند که قوی هستند و نیاز ندارند کس دیگری از آنها حمایت کنند یا مراقبشان باشد. خانم هایی که مستقل هستند اما مردان گاهی نه همیشه دوست دارند همسرشان بر آنها تکیه کند و از او درخواست کمک نماید.

شادی

تمامی مردها شاد بودن را دوست دارند و از زندگی شاد لذت می برند؛ بنابراین دوست ندارند همسری را انتخاب کنند که انرژی منفی دارد و به همه چیز بد بین است . آنها زنانی که همیشه در حال غر زدن و شکایت کردن هستند ، را دوست ندارند چون این خانم ها نگرش ها و رفتار های منفی در مردها ایجاد می کنند.

اهمیت دادن به ظاهر خود

مردان قبل از پی بردن به شخصیتتان ، ظاهر شما را می بینند پس باید به ظاهر خود اهمیت دهید تا تاثیر گذار باشید . مرتب و تمیز باشید و کمی آرایش کنید اما آرایش شما نباید به نحوی باشد که چهرهتان را بسیار عوض نماید بلکه باید به وسیله آرایش بتوانید ویژگی هایی که در صورتتان وجود دارد و دوستشان ندارید را اصلاح کنید.

رابطه ی خوب با بچه ها

مردان جذب زنانی می شوند که رابطه خوبی با بچه ها برقرار نمایند . زنی که رابطه ی خوبی با بچه ها دارد می تواند خانواده ی خوبی تشکیل دهد.

زنانگی

زن بودن یعنی زیبایی، ظرافت، لطافت، مهربانی . این ویژگی ها زنان را از مردان متمایز می سازد . مردان ، زنی را دوست دارند که این ویژگی ها را داشته باشد و علاوه بر پوشیدن پیراهن های زیبا و زدن رژلب و لاک ، برای او وقت بگذارد و در مواقع بیماری او مراقبش باشد ، اینگونه مرد در کنار زن احساس خوشبختی خواهد نمود.

شوخ طبعی

مردها بسیار شوخ طبع هستند و دوست دارند همسری را انتخاب کنند که با او شوخی و تفریح کنند و مکالمه سرگرم کننده و جالبی داشته باشند.

گوش شنوا داشتن

زنانی از نظر مردان جذاب و دوست داشتنی هستند که گوش شنوا دارند . این خانم ها موقع صحبت کردن مردان ، برای دقایقی نظریات خود را کنار می گذارند و بدون قضاوت به صحبت طرف مقابل گوش می دهند.

قدر شناسی

مردان از خانم هایی خوششان می آید که قدر شناس هستند و در مقابل کاری که برایشان انجام می دهند ، تشکر می کنند . تشکرکردن از یک مرد، این احساس را در وی ایجاد می کند که مفید واقع شده و همسرش از محبت او لذت برده است. مردان نیاز به تحسین دارند و تشکر کردن دارند و همیشه سپاسگذاری همسرشان از آنها ، مردان را خوشحال می کند.

برای داشتن رابطه ای عاشقانه و عالی با همسر کافی است این جمله های معجزه گر را بشناسید و هر روز به همسرتان بگویید. برای ایجاد یک رابطه ی قوی در یک زندگی شاد و مسرت بخش باید نحوه برقرای ارتباط با همسرتان را بلد باشید و برخی مواقع با گفتن چند جمله های معجزه گر رابطه ی خودرا در مسیر صحیح حرکت دهید تا شیرینی و لذت زندگی مشترک شما دو چندان شود.

جادوی کلمات در روابط با همسرتان را جدی بگیرید ، این کلمات در همسرتان حسی را ایجاد می کند که می تواند تأثیر گذار باشد و زندگی تان را متحول کند؛جملاتی را در این بخش از نمناک آورده ایم که که در کنار رفتار مناسب شما قشنگ ترین حس ها را در همسرتان ایجاد می کند و عشق شما را در قلبش تثبیت می کند پس این جملات را به همسرتان بگویید و با گفتنش طعم خوشبختی را بچشید.

دوستت دارم

خانم ها نیاز به شنیدن جملات عاشقانه دارند زیرا شنیدن این جملات از زبان همسرشان بدترین شرایط و حال شان را به بهترین شکل ممکن تغییر می دهد. هر چقدر هم که از عمر زندگی زناشویی شما گذشته باشد شنیدن جملاتی مانند دوستت دارم، سبب می شود که همسرتان جایگاه خود را در قلب و زندگی شما بداند و خستگی روز با شنیدن این کلمات ساده از تنش در برود.

چطور مردی رو عاشق خودمون کنیم

پیامبر اکرم(ص) فرموده اند:«این سخن مرد که به همسرش بگوید تو را دوست دارم، هرگز از قلب همسرش خارج نخواهد شد». اگر همسرتان سر حال نبود و یا از چیزی دلخور یا ناراحت بود به او جملات عاطفی مانند دوستت دارم و اینکه از بودنش در زندگی تان راضی هستید و خدا را به خاطر داشتنش شکر می کنید بگویید تا معجزه عشق را در او ببینید.

تعریف های عاشقانه

برای خوشحال و شاد کردن همسرتان و بالا بردن اعتماد بنفس و رضایت او در زندگی از او تعریف و تمجید کنید و طوری رفتار کند که تعریف های شما ثابت شود. این تعریف ها نباید اغراق گونه و غیرواقعی باشد بلکه بهتر است خصوصیت مثبت همسرتان را ببینید و خوبی های او را با صدای بلند به او بگویید. اگر غذایش خیلی خوشمزه شده، در مقابل بچه ها به این نکته تأکید کنید.

اگر همیشه خانه تان منظم است، همسرتان خوش لباس است، رنگ موی جدیدش زیباترش کرده ومهربانی اش را دوست دارید، حتما به او بگویید. هم در خلوت و هم در مقابل دیگران از همسرتان تعریف کنید . وقتی که مهمان دارید، هنگام اتمام غذا از پذیرایی و دستپختش تعریف کنید و از خوبی های او در مقابل خانواده تان بگویید.

من هستم، نگران نباش

یکی از بزرگ ترین عوامل ایجاد خوشبختی در زندگی یک زن حضور مردی در زندگی اوست که بلد است چگونه حس امنیت را در قلب همسرش ایجاد کند. مردی که آرامش را به زندگی القا می کند و کارها را سرو سامان می دهد .

برای ایجاد این حس، واقعا باید حمایتگر باشید و در قالب کلمات به همسرتان بفهمانید که کنارش هستید و کمکش می کنید و همه چیز تحت کنترل تان است. فراهم کردن امکانات به تنهایی کافی نیست، هنگام اضطراب ، گفتن یک جمله ساده «من هستم، از چیزی نترس» تا حد زیادی سبب از بین رفتن دلشوره می شود.

 

زیبا و دلربایی

زن ها دوست دارند که همسرشان به زیبایی ظاهری آنها اشاره کند و آن را ستایش نماید . برای این تعریف خود جزئیاتی را هم مطرح کنید و به او بگویید چه چیز در او زیباتر است ، اینگونه تعریفتان در او اثر بیشتری خواهد داشت.

تو خیلی خاصی

زن ها دوست دارند، بدانند که با تمامی گزینه های دیگری که شما برای ازدواج درنظر داشته اید تفاوت می کنند و ویژگی هایی دارند که از نظر شوهرشان در هیچ کدام از زن های دور بر هم وجود ندارد. شما با گفتن این جمله این خاص بودن را به او گوشزد کنید و و روی ویژگی های مثبت همسرتان تاکید کنید . این موضوع سبب ایجاد حس خوب مورد توجه قرار گرفتن در او شده و باعث می شود که او تمرکز بیشتری روی ویژگی های مثبتش داشته باشد و برای پررنگ کردن شان تلاش کند.

 

تشکر با قشنگ ترین کلمات

بعد از انجام کارهای مردانه همسرتان از او تشکر کنید و نگویید که او به وظیفه اش عمل کرده و احتیاج به تشکر نیست. فکر نکنید مردان به علت جنس قوی بودن و توانایی های مردانه به شنیدن تشکر ندارند بلکه او هر کاری برای شما و زندگی مشترکتان که انجام می دهد ، از او تشکر کنید و به او بفهمانید که شما قدر دان زحمات او هستید . یک مرد هر قدر هم که قوی باشد در درون خود دوست دارد که همسرش از کارها و خدمات او قدردانی کند.

پیش از این هم در نمناک گفتیم که تشکر از همسر با بیان جملات ساده ای مانند ممنون که مرا صبح ها تا ایستگاه می رسانی، متشکرم که با تمام خستگی ات خریدهای خانه را انجام می دهی برای همسرتان انرژی بخش خواهد بود. از چیزهایی که به آن سفارش شده ایم توانایی تشکر کردن از دیگران است.

امام سجاد(ع) می فرمایند:«روز قیامت، خداوند متعال به بعضی از بندگانش می گوید:آیا شکر فلان کس را به جای آوردی؟ عرض می کند:پروردگارا! من شکر تو را به جای آوردم. خداوند می فرماید:چون شکر او را به جا نیاوردی شکر مرا هم به جا نیاورده ای!» سپس می فرمایند:شکرگزارترین شما در پیشگاه خدا کسی است که از نعمت ها و زحمات مردم بیشترین قدردانی و شکرگزاری را به عمل آورد.

 

ابر مرد زندگی من

از نیازهای روحی مردانه که باید برآورده شود این است که او باید بداند در نگاه شریک زندگی اش تکرار نشدنی است و بهترین مرد دنیا از نظر همسرش است ، مهم است که مرد زندگی تان بداند در نگاه شما بهترین انتخاب بوده و قوی و قابل اتکاست و دنیای تان بدون او یک حامی مهربان برای تمام لحظات زندگی کم دارد.پس بهتر است این جملات را به همسرتان بگویید تا معجزه این کلمات را مشاهده کنید.

به تو افتخار می کنم

در موقعیت های مختلف به همسرتان نشان دهید که به او افتخار می کنید و در مقابل دیگران نیز با کمال میل نشان دهید که شریک زندگی شما بهترین مرد دنیاست. برخی مواقع ساده به او بگویید که به او و بودنش افتخار می کنید و در برخی موقعیت ها مقابل چشم همسرتان این جمله که به همسرتان افتخار می کنید را به دیگران هم بگویید. وقتی همسرتان متوجه تعریف شما در مقابل دیگران می شود ،احساس غرور خواهد کرد و این حس را در دلش خواهد داشت. به ویژگی های مثبت همسرتان دقت کنید و به آنها افتخار کنید.

 

هدیه ای که برام گرفتی ،را می پسندم

اگر همسرتان برای شما هدیه ای گرفت ، با باز کردن هدیه اینگونه احساستان را بیان کنید که این هدیه بهترین هدیه عمرتان است و آن چیزی است که می خواستید . قدردانی از هدیه ای که برایتان گرفته است و استقبال از آن او را به دوباره گرفتن هدیه برای شما ترغیب می کند و او را بسیار ذوق زده خواهد کرد.

مهم نیست که از این هدیه خوشتان آمده یا نه ،به هرحال باید از او تشکر و قدردانی کنید و قبل از فرا رسیدن ایام خاص درباره چیزهایی که دوست دارید داشته باشید صحبت کنید ،تا او برای خرید هدیه از ایده های شما کمک بگیرد.

از صحبت کردن با تو لذت می برم

به شوهرتان بفهمانید که او تنها کسی است که می توانید حرف های دلتان را به او بزنید و از صحبت کردن با او بسیار لذت می برید زمانی که مشکلی در زندگی خود دارید به همسرتان بگویید تو بهترین شنونده برای من هستی ، این جمله باعث می شود که مردان به نقش حامی و پشتیبانی خودبرای همسرشان پی ببرند .

 

تو خیلی خوشتیپی

برای بیان احساساتتان به شوهرتان از کلماتی مانند خیلی باحالی یا خیلی شیطونی و یا خیلی خوش تیپی استفاده کنید و به آنها نگویید که خیلی زیبایی چون این اصلا برای آنها خوشایند نمی باشد. بکار بردن این کلمات سبب عمیق شدن صمیمیت از نظر شوهرتان می شود.

 

چگونه یک مرد را عاشق خود کنیم ؟ دخترها همیشه عاشق مردهایی هستند که کاملا دیوانه آنها باشند. آنها عاشق مردی هستند که دیوانه‌وار و عمیقا عاشق‌شان باشد. اما آیا این کار ساده‌ای است؟ نه، من فکر نمی‌کنم به آسانی بتوانید مردی را دیوانه‌ی خودتان کنید!

چگونه یک مرد را عاشق خود کنیم ؟ یک مرد عاشق دختری است که نیازهای او را بداند؛ او عاشق دختری است که صورت‌حساب‌های کارت اعتباری‌اش را بپردازد یا بیمه‌ی ماشین داشته‌باشد. مردها عاشق زنانی هستند که به ظاهرشان اهمیت می‌دهند. به خودتان اهمیت بدهید، خودتان را نسبت به او و نیازهایش در اولویت قرار دهید، چون عشق ورزیدن به خودتان مهم‌تر است. اگر نتوانید به خوتان عشق بورزید و توجه کنید، هیچ‌کس دیگری هرگز این کار را نمی‌کند!

خانمی نباشید که همه‌چیز را یک‌باره رو می‌کند. به آرامی خودتان را نشان دهید. چیزهای مربوط به خودتان را رازگونه و مبهم نگه‌دارید. برای این‌که شماره‌تان را به او دهید چند روز معطل‌اش کنید. به آسانی او را به دوستان فیس‌بوک‌تان اضافه نکنید. بگذارید قبل از این‌که با او بیش‌تر آشنا شوید درباره‌ی این‌که شما چه‌طور آدمی هستید فکر کند و دلتنگ‌تان شود! مردها دیوانه‌ی دختری می‌شوند که پررمز و راز است.

هیچ‌کس فردی را که پر از حسرت است دوست ندارد. بنابراین درباره‌ی روابط گذشته‌تان و چگونگی شکست خوردن‌تان صحبت نکنید. از نامزد سابق‌تان و این‌که هیچ‌کس نیازهایتان را برآورده نمی‌کند گلایه نکنید. این فقط در برابر مرد مورد مظرتان چهره‌ای بسیار ناراحت‌کننده از شما به تصویر می‌کشد! مردها چنین دختری را دوست ندارند.

چطور مردی رو عاشق خودمون کنیم

همیشه زیبا باشید و حیرت‌انگیز بمانید. این کار هر مردی را جذب می‌کند. هیچ مردی نمی‌تواند در مقابل خانم خوش‌لباسی که مد و سبک خودش را می‌شناسد مقاومت کند! آیا می‌خواهید او را دیوانه‌ی خودتان کنید؟ باید بدانید چگونه لباس بپوشید.

به خاطر حرف‌های یک شخص خودتان را کوچک نکنید. بدانید که شما شایسته عشق و دیوانگی بسیار زیاد یک مرد هستید. بدانید که شما بهتر از بیشتر کسانی هستید که سعی می‌کنند شما را تحقیر کنند. بگذارید او بداند شما قدر خودتان را می‌دانید و به کم‌تر از آن‌چه لیاقت‌اش را دارید رضایت نمی‌دهید. شما با اعتماد به‌نفس و خونسرد و در عین حال انعطاف‌پذیر و جالب هستید!

این توصیه‌ای بسیار مهم است. ساعت‌ها وقت‌تان را به حرف زدن با او سپری نکنید این‌گونه به نظر می‌رسد هیچ کار دیگری برای انجام دادن ندارید. بگذارید بداند برای وقت‌تان ارزش قائل هستید و اولویت‌های دیگری هم دارید. مردانی زنانی را دوست دارند که همیشه “در دسترس” نیستند.

خوب است کمی درباره‌ی مردانی که به دنبال شما هستند یا این‌که در محل‌کارتان ترفیع گرفته‌اید به خودتان ببالید. اگر درباره‌ی موفقیت‌هایتان سکوت کنید، استعدادها و نکات مثبت‌تان یا قابلیت‌هایتان را به او نشان نداده‌اید. این واقعا ایده‌ی بدی است! مردها هرگز دیوانه‌ی زنی نمی‌شوند که همیشه ساکت است.

یک احمق هیجانی نباشید. نشان ندهید که عمیقا عاشق او هستید، حتی اگر واقعا این‌طور است. چون این یک واقعیت شناخته‌شده است که مردها وقتی متوجه می‌شوند دختری عمیقا عاشق‌شان است و به کسی جز او فکر نمی‌کند، علاقه‌ی آن دختر را بدیهی می‌پندارند! با مرد مد نظرتان وقت بگذرانید و وانمود کنید خیلی به او علاقه ندارید، چون مردها عاشق این هستند که چیزی را به‌دست بیاورند.

خودتان باشید، حتی اگر از خانم‌های دیگر کوتاه‌تر یا چاق‌تر هستید یا پوست تیره‌تری دارید. چهره‌های سرشناس بسیار زیادی وجود دارند که نقص‌هایی دارند اما همه عاشق‌شان هستند چون این آدم‌ها خودشان هستند و تظاهر نمی‌کنند. سعی نکنید برای جلب رضایت دیگران خودتان را تغییر دهید. خودتان باشید و به همان چیزی هستید عشق بورزید.

اعتماد به‌نفس‌تان را تحت کنترل داشته‌باشید. اعتماد به‌نفس کاذب فاجعه به بار می‌آورد اما برای این‌که یک مرد را به خودتان جذب کنید باید اعتماد به‌نفس کافی داشته‌باشید. با سری افراشته قدم بردارید. کفش پاشنه‌بلند بپوشید و با صدایی رسا، و موجز و مختصر صحبت کنید. زبان بدن نقش مهمی در به تصویر کشیدن شخصیت‌تان دارد.

شما برای این‌که یک مرد را دیوانه‌ی خودتان کنید چه توصیه‌ها و شیوه‌هایی دارید؟

برچسب ها دیوانهدیوانه عشقزنعاشق دیوانهعشقمرد

55,000 تومان

 

چگونه جذاب ترین فرد دنیا شویم ❤️ ❤️ ❤️

بارها این جمله را شنیدید : فلانی چه خوش شانسه ، انگار مهره مار داره . نمی دونم چطوری این همه آدم جذبش میشن !؟

شاید فکر کنید ، زیبایی مهمترین عامل جذابیت است اما مطمئنا بارها دیده اید که زن های زیبا ، مردان عادی را انتخاب می کنند و یا مردان ثروتمند و مشهور زن های خیلی معمولی را برای ازدواج بر می گزینند !!؟؟

چطور مردی رو عاشق خودمون کنیم

چرا زن ها ناز میکنند و یا چرا مردها بعد از مدتی از رابطه خسته شده و غیب شان میزند؟ دلیل خیانت زن و مردها چه چیزیست ؟؟؟

 

آیا راهی هست هرکسی را ، حتی کسانی که هیچ علاقه ای به ما ندارند ، عاشق خود کنیم ؟؟؟

حقیقتی عجیب و غم انگیز

شکست عشقی یکی از دردآورترین اتفاقات در زندگی هر انسانی است که حداقل یک بار آن را تجربه کرده ایم. پیش آمده که عاشق کسی بوده ایم ، اما او ما رها کرده و یا با کسی دیگری رابطه برقرار کرده و احساس خیلی بدی در ما ایجاد شده است.

بارها دیده ایم زن و مردی که عاشق هم بودند و صدها میلیون خرج ازدواج میکردند اما کمتر از چند ماه بعد ، این بار میلیون ها تومان هزینه دادگاه و وکیل می کردند تا هر چه زودتر از هم جدا شوند!!!

در شکست عشقی و طلاق باید مهریه های سنگین و ضررهای زیادی پرداخت کنیم و با قلب هایی شکسته شده و احساس نا امیدی لحظات سختی را سپری کنیم.😥 😥 😥

اما آیا راهی وجود دارد که جلوی این دردها و ضررها را گرفت؟؟

 

برای اولین بار در جهان پس از 10سال تلاش

با مطالعه هزاران مقاله علمی ، مصاحبه با صدها نفر و بررسی رفتار مردم سه کشور ایران ، انگلستان و آمریکا پاسخ نهایی به این راز بزرگ را بدست آوردیم و آن را در یک مقاله اختصاصی ارائه دادیم ، رازی که دانستنش زندگی شما را برای همیشه تغییر خواهد داد .حالا بهتر است که جواب تمامی این سوال ها را باهم مرور کنیم.برای بدست آوردن هر شخصی که دوستش داریم نیاز نیست کار سختی انجام دهیم ، فقط باید نکاتی که در ادامه گفته می شود را بدانیم.این نکات ساده در مدرسه یا در محیط خانواده به ما آموزش داده نشده اند به همین خاطر کسی آن ها را نمی داند و به شکل یک راز تبدیل شده اند.این نکات این ها هستند…

دریافت رمز

55هزار تومان ( تخفیف نوروزی )

 

بخش رایگان مقاله »»»

 

یک – زن ها لبخند بزنند اما مردها کمتر !!! از نظر مردها خانمهایی جذاب اند که لبخند میزنند ، پر انرژی هستند. مردان یک زن با قیافه معمولی اما خوش برخورد را به یک زن بسیار زیبا ولی اخمو ترجیح میدهند. اما برای خانمها چهره های جدی ، مغرور و کمی خشن ، در سطح ناخودآگاه، بسیار جذاب تر هست و این باعث میشود که مردان ، قویتر دیده شده و بتوانند نقش حامی و محافظت کننده را بازی کنند که برای خانمها بسیار جذاب است.

دو – قانون تضاد و تشابه مردم جذب کسانی می شوند که بیشترین نقاط اشتراک را با هم دارند ، اگر میخواهید کسی را جذب خود کنید به دنبال نقاط مشترکی بگردید که با او دارید و آن ها را به او نشان دهید.اما در کمال تعجب در این مقاله شما یاد خواهید گرفت چطور کسی را عاشق خود کنید بدون آنکه به شما علاقه یا نقطه اشتراکی داشته باشد.

سه – کمیاب شدن هـر چه بیشتر با شخصی ارتباط داشته باشید آن شخص بیشتر شما را دوست خواهد داشت. بنابراین در ابتدای آشنایی ، به دنبـال بهانه های فراوان باشید تا در کنار او باشید.درست زمانی که مطمئن شدید که او را مجذوب خود کرده اید کمتر در دسترس قرار گیرید ، با این کار عطش او را برای دیدن شما ، بیشتر خواهید کرد.شما در این مقاله تکنیک های را خواهید آموخت که همه را شیفته و اسیر خود کنید !!!

چهار – مردهای ریش دار ، زن های ساده ولی زیبا !!! ریش مرتب یا ته ریش در مردان یکی از مواردی است که بیانگر چهره ای مردانه بوده که برای بسیاری از زنان دلنشین است.اما خانم ها این نکته مهم را بدانند که ساختار بینایی مردان با آنها متفاوت بوده و مردها نسبت به آنها ، محدودیت زیادی در تشخیص رنگ ها دارند.به همین دلیل یک زن با آرایش ساده بسیار جذاب تر از کسی است که آرایش بسیار غلیظ دارد. بقیه این ویژگی های مخفی را در این مقاله خواهید آموخت…

 

پنج – درست صحبت کردن صدا تاثیر زیادی در جذب جنس مخالف دارد. انتخاب کلمات ، تن صدا و نوع بیان شما ، اثری سحر آمیز دارد . ( عوام این را اشتباها مخ زنی می نامند ) یکی از بیشترین سوالاتی که کاربران از ما می پرسند، در همین زمینه است.مثلا : وقتی کنار اونم چی بگم ؟ چطور حرف دلمو بگم ؟ … دوست داشتید تنها با صحبت کردن دیگران را عاشق خود کنید ؟؟؟ در این مقاله شما را با هیپنوتیزم گفتاری آشنا میکنیم که می توانید هر کسی را شیفته خود کنید.

شش – فرق بین زیبایی و جذابیت عموما علائم جذابیت ظاهری زنان عبارتند از: ‌جوانی، نسبت عرض کمر به لگن، پوست سالم، لب برجسته و دندان‌های سفید، چشمان بزرگ، چانه‌ی کوچک و موهای براق است.این معیارها در مردان شامل بلندی قد، شفافیت چشم و پوست، حجم عضلات و تُن صدا، دندان‌های خوب و دیگر علایم سلامتی است.اما جذابیت ظاهری بعد از مدتی فروکش کرده و تکراری می شود، یکی از دلایل خیانت و تنوع طلبی همین است !!!

هفت – همیشه خوش‌لباس باشید شاید اینکه بینی‌تان چه شکلی باشد دست خودتان نبوده است ولی این خودتان هستید که می‌توانید تصمیم بگیرید چه لباسی تن بدنتان کنید. لباسی که برای خود انتخاب می‌کنید تاثیر بسیار زیادی روی سطح جذابیت شما دارد. حتی اگر زیبا هم نباشید، اگر خوب لباس بپوشید به نظر همه جذاب‌تر خواهید رسید. انتخاب ساعت یکی از مواردی است که باید در اولویت های شما باشد.در این مقاله خواهید فهمید چرا کفش مناسب نقش زیادی در جذابیت افراد دارد !!!

هشت – فردی پر رمز و راز باشید همه‌چیز را یک ‌باره رو نکنید. چیز‌های مربوط به خودتان را رازگونه و مبهم نگه‌دارید.یکی از تکنیک هایی که شما می توانید با آن ذهن و قلب دیگران را در اختیار بگیرید ، رفتار های هیپنوتیزم کننده است که در این مقاله خواهید آموخت.به طرز عجیبی مردم به سمت افرادی جذب می شوند که مرموز بوده و سوالات زیادی در ذهن آن ها ایجاد میکند. در این مقاله شما خواهید آموخت چطور با رفتار خود دیگران را هیپنوتیزم کنید.

اما پیشنهاد می کنیم این مقاله اختصاصی را نخرید !!!

ابتدا تمامی راه ها و مطالبی که در اینترنت هست را انجام دهید اما بعد از اینکه باز هم شکست خوردید ، برگردید به مطالعه این مقاله …

نظرات کاربرانی که این مقاله را خریده اند

سوالاتی که ممکن است در ذهن شما بوده باشد :”

√ وقتی ما با جنس مخالف در ارتباط هستیم، چه برخورد هایی باعث جذابیت بیشتر ما می شود ؟√ وقتی که یک نفر را دوست داریم ، بدون اینکه به غرورمان لطمه ای وارد شود ، چطور علاقه مان را به او بفهمانیم ؟√ چطور کسی را که دوستش داریم به دست بیاوریم و چه کاری بکنیم که اون فرد به طرف کس دیگری نرود ؟√ چگونه می‌توانیم فرق میان یک فرد هوس باز را با کسی که قصد زندگی دارد، تشخیص دهیم؟√ بهترین نوع لباس پوشیدن و آرایش در زمان برخورد با جنس مخالف چگونه است ؟√ چرا بعد از یک مدت از دوستی ، رفتارهای آن شخص نسبت به شما سرد می شود ؟ در این زمان چه باید بکنید ؟√ با زن یا مردی که مغرور هست و به شما توجهی نمی کند چه برخوردی باید داشته باشید ؟√ چگونه باید با جنس مخالف قرار ملاقات گذاشت ؟√ و صدها نکته دیگر که هر کدام به تنهایی می تواند شما را فردی جذاب و دوست داشتنی نشان دهد !√ تکنیک های افزایش اعتماد به نفس در ارتباط با جنس مخالف√ چگونه خواستگاری در حد و اندازه خود پیدا کنید.√ چگونه تشخیص دهید عشق و علاقه طرف مقابلتان واقعی است.√ چگونه یک آشنایی را به ازدواجی موفق تبدیل کنید.

شما هم می توانید نظر خود را با ما در میان بگذارید …

چطور مردی رو عاشق خودمون کنیم

چگونه یک معلم را عاشق خود کنیم ، چگونه دیگران را طلسم خود کنیم ، کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم pdf ، چگونه محبت دیگران را به خود جلب کنیم ، چطور دیگران عاشق ما میشوند ، چگونه دیگران را جذب کنیم ، جذب افراد با ذهن ، راههای جذب مردان مغرور ، راه های جذب دوست پسر ، جذب مردان متاهل

چیز هایی که هرگز در جایی دیگر نشنیده اید !!!

لحظه ای تصور کنید اینقد جذاب شدید که از میان کلی آدم زیبا ، ثروتمند و تحصیل کرده که همه مجذوب شما شده اند ، عشق رویایی خود را بدست آوردید. راز این جذاب بودن در چه چیزیه ؟؟؟ هیچ سحر و جادویی در میان نیست، این برخورد صحیح شماست که می تواند یک فرد را عاشق و شیفته شما کند، پس برخورد مناسب را یاد بگیرید تا بتوانید به نتیجه دلخواهتان برسید.

عامل جذب مردان ، راه های جذب پسر مورد علاقه ، جذب همکار مرد ، برای جذب مردان چه باید کرد ، راه های جذب پسران در چت ، راه های جذب دختر در چت ، جذب دختر مغرور ، جملاتی برای جذب زنان

چگونه دختری رو جذب خودمون کنیم ، چگونه دیگران را شیفته خود کنیم ، قانون جذب زنان ، کتاب روانشناسی جذب خانمها ، نکات کاربردی برای جذب زنان ، جذب دختر با حرف زدن ، جذب دختر با نگاه ، راه های جذب زنان ، چگونه یک پسر را تور کنیم

چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم ، چگونه استاد را عاشق خود کنیم ، چگونه خود را در دل یک پسر جا کنیم ، چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم ، چگونه یک مرد متاهل را عاشق خود کنیم ، جذب پسر مغرور ، چگونه مردان را دلتنگ کنیم

چطور عاشق خود کنیم

عشقولانهبرچسب: جذابیت, چطور دیگران را شیفته جذب عاشق خود کنیم, چطور همسرم را عاشق خود کنم, چطوری جذاب بشم, چگونه پسر دختر مرد زنی را عاشق خود کنیم, چگونه جذاب ترین فرد دنیا شویم, چگونه دیگران را شیفته خود کنیم, چگونه کسی را عاشق خود کنم, راه های جذاب شدن

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی رمز عبور

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

پرورش افکار – رسیدن به موفقیت قطعی از طریق آموزش و یادگیری قانون جذب توسط دوره کارشناس جذب شوید استاد شریفی

چطور مردی رو عاشق خودمون کنیم

در این لینک: چگونه مردان را جذب کنیم؟ در مورد شرایط ذهنی جذب مردان از دید قانون جذب صحبت کردم و آن را با راز جذب ثروت مقایسه کردم ولی دوستان زیادی در مورد روش‌های عملی که نیاز به تغییر ذهن نباشد در مورد جذب مردان سؤال کرده بودند که بنا به درخواست این عزیزان این مطلب را نوشتم.

کلاً مردان بسیار ساده‌تر از زنان هستند. – زنان پیچیدگی بیشتری نسبت به مردان دارند- اگر از شرایط ذهنی و قانون جذب برای جذب مردان فاصله بگیریم، یک سری نکات وجود دارد که در صورت رعایت آن‌ها مردان جذب می‌شوند. در کل مردان مستعدتر هستند برای اینکه جذب یک نفر شوند.

مردان بیشترین اهمیت و ارزش را از موفقیت، موقعیت و احترام گذاشتن افراد مهم، در زندگی‌شان کسب می‌کنند. مردان برای تأمین مخارج خود و خانواده‌شان انگیزه درونی دارند. این محور خودپنداری و هویت مردان است. بعضی از مردان یکسره کار می‌کنند و همش احساس ناامنی می‌کنند و فکر می‌کنند باید بیشتر کار کنند تا بیشتر پول دربیاورند.

برایان تریسی می‌گوید: “مردان همیشه احساس ناامنی می‌کنند.”

 

کلید جذب مردان ساده است. از او سوالاتی بپرسید و سپس موفقیت‌ها و باورهای او را ستایش کنید. خواهشا سعی نکنید دروغ بگویید. حرف راست به دل می‌نشیند. فیلم بازی نکنید بگردید تا واقعاً یک ویژگی که دوست دارید رو پیدا کنید بعد آن ویژگی را تحسین کنید. از او بخواهید بیشتر در مورد آن ویژگی صحبت کند.

 

اگر تحت تأثیر کارهایی که انجام داده یا می‌دهد قرار گرفتید این حس را ابراز کنید. بگذارید احساس بزرگی کند. این‌گونه شما او را جذب خواهید کرد.

زمانی که شما توانایی مردان را در کسب موفقیت و تأمین معاش خانواده تأیید می‌کنید آن‌ها جذب شما می‌شوند. وقتی زنان به مردان لبخند می‌زنند آن‌ها را شاد می‌کنند و به آن‌ها احساس امینت می‌دهند. تأکید می‌کنم این‌ها تماماً خوب است ولی بهتر است از قانون جذب عشق استفاده کنید.

هر عبارتی در تائید و تحسین موفقیت – مخصوصاً موفقیت‌های کاری – مردان آن‌ها را دلگرم می‌کند. شما با هر تحسین یک‌قدم او را به سمت خود می‌کشانید.

پیشنهاد می‌کنم این مطلب را هم بخوانید: قانون جذب کار می‌کند

 

بارها شده کسانی مردان موفق، خوش‌تیپ، تحصیل‌کرده، خوش‌اخلاق و پولدار را کنار زنان معمولی می‌بینند با حرص می‌پرسند: این‌ها چطور باهم هستند؟ یا خدا شانس بده. خدا شانس را به همه داده است بحث استفاده از شانس است. اینجاست که باور شما مهم است. اگر فکر می‌کنید حتماً باید پولدار یا جذاب و تحصیل‌کرده و … باشید تا بتوانید فردی موفق را جذب کنید دو حالت وجود دارد:

حالت اول: اگر پولدار، جذاب و تحصیل‌کرده باشید چون باورتان از شما حمایت می‌کند فردی موفق را جذب می‌کنید!

حالت دوم: اگر موارد بالا را ندارید مجبورید باور خود را عوض کنید. جذب کردن یک فرد موفق هیچ‌کدام از این موارد را نیاز ندارد.

زنانی که مردان خیلی موفق را جذب کرده‌اند فقط یک کار را به‌خوبی انجام داده‌اند: آن‌ها به آن مرد به دید یک آدم ارزشمند و موفق نگاه کرده‌اند و این‌گونه او را جذب خودکرده‌اند. البته برای این موردنیاز دارید که در مرحله‌ی اول خوب به صحبت‌های او گوش کنید.

این قسمت برای جذب مرد و زن لازم است و تفاوتی نمی‌کند جنسیت طرف مقابل چیست ولی در جذب مردان حساس‌تر است زیرا اگر مردی متوجه شود که به حرف‌های او گوش نمی‌دهید دیگر

دیل کارنگی می‌گوید: “توجه شش‌دانگ به گوینده عالی‌ترین شکل جاذبه است.”

پیشنهاد می‌کنم این مطلب را هم بخوانید: امواج ذهنی سابلیمینال و نقدی بر تاثیر گذاری آن

 

در اینجا ۴ کلید گوش دادن را مطرح می‌کنم. این کلیدها در روابط اجتماعی، عاشقانه و کاری بسیار کاربرد دارد.

۱- به‌دقت گوش کنید. به‌طور پیوسته و مداوم گوش کنید و صحبت طرف مقابل را قطع نکنید. طوری گوش بدهید انگار الآن مهم‌ترین چیز دنیا حرف‌های طرف مقابل شماست. تأکید می‌کنم فیلم بازی نکنید واقعاً گوش کنید. توجه ۱۰۰% شما باید به حرف‌های طرف مقابل باشد مخصوصاً اگر دارید با یک مرد صحبت می‌کنید.

اگر در آن هنگام دارید کاری انجام می‌دهید کارتان را کنار بگذارید. همان لحظه کتابتان را ببندید. نمی‌دانید چه حس قدرتمندی رادارید به‌طرف مقابلتان منتقل می‌کنید. نشان بدهید که جذب صحبت‌های طرف مقابل شده‌اید. انگار که میخکوب شده‌اید و دارید جذاب‌ترین سخنان دنیا را می‌شنوید.

وقتی با تمام وجود به او گوش می‌دهید، و احساس خوب را نشان می‌دهید، قانون جذب و انرژی مثبت هم به کمک شما می‌آیند. طرف مقابل این حس شمارا درک می‌کند و مغز او آندروفین آزاد می‌کند که دارویی شادی‌آفرین است. این کار اعتمادبه‌نفس او را افزایش می‌دهد و بعد از چند بار مذاکره شرطی شده و حضور شمارا به اعتمادبه‌نفس مربوط می‌سازد و اینجاست که شما برایش می‌شوید یک دنیا.

 

۲- قبل از پاسخ دادن به سؤال مکث کنید. اگر ۳-۴ ثانیه مکث کنید و اجازه بدهید سکوت حاکم شود. این‌گونه سه اتفاق خوب می‌افتد:

۱۱ چیزی که باید در مورد قانون جذب و چگونگی استفاده از آن…

۹ روش از قانون جذب که می تواند زندگی شما را بهبود ببخشد.

۹ تکنیک تجلی قانون جاذب که باید بلد باشید

۷ راه برای اینکه زندگی موفق و بدون محدودیتی داشته باشید

۱۰ دلیلی که چرا ترک عادات بد خیلی سخت و مشکل است


راهنمای اساسی برای روتین های صبحگاهی

اول: اگر او مکث کرده باشد و قصد دارد دوباره به صحبت‌هایش ادامه دهید از احترام و برخورد شما بسیار خوشحال می‌شود.

چطور مردی رو عاشق خودمون کنیم

دوم: شما با مکث کردن به‌طرف مقابل می‌گویید که دارید حرف‌های او را آنالیز می‌کنید و این باعث می‌شود علاوه بر اینکه شمارا فردی باهوش جلوه دهد، طرف مقابل هم از احترامی که به حرف‌هایش می‌گذارید ممنون شما باشد.

سوم: شما به معنای واقعی کلام او را می‌فهمید. یادتان باشد قرار نیست فیلم بازی کنیم

۳- سوالاتی مطرح کنید. این‌گونه منظور طرف مقابل را بهتر متوجه می‌شوید. حتی اگر منظور او را کاملاً متوجه شدید هم این سؤالات باعث می‌شود که طرف بفهمد که چقدر صحبت‌هایش برای شما بااهمیت است.

نکته طلایی: چند مطلب در مورد قدرت سؤال صحبت کردیم. اول پیشنهاد می‌کنم اگر آن‌ها را مطالعه نکردید حتماً مطالعه کنید.

پرسش‌های برتر – زندگی برتر

قدرت سوال برای رسیدن به موفقیت

 

در مطلب پرسش‌ها گفتم که شما با پرسش می‌توانید کانون توجه خودتان یا طرف مقابل را عوض کنید. چه چیزی بهتر از اینکه کنترل مکالمه را به دست بگیرید؟

همیشه پاسخگو به دست پرسش‌کننده کنترل می‌شود. تمام بزرگان مکالمه‌ی دنیا متخصص پرسش‌های بی‌نظیرند.

۴- بازخورد بگیرید.

یک‌بار تمام صحبت‌های طرف مقابل را به زبان خودتان دوباره بیان کنید. جملاتی مثل این: “پس شما این کار را کردید و فلان اتفاق افتاد و شما هم تصمیم گرفتید که فعلاً کاری نکنید. درست است؟”

همان‌طور که گفتم مورد گوش دادن در جذب مرد و زن مشترک است. معمولاً خانم‌ها خیلی بهتر گوش می‌دهند. این را من نمی‌گویم اسکن‌های MRI می‌گوید.

وقتی زنی ارتباط برقرار می‌کند تمام هفت مرکز مغزش درگیر می‌شود. ولی مردان معمولاً دو مرکز را درگیر می‌کنند مخصوصاً وقتی‌که تلویزیون روشن باشد و اگر فوتبال پخش شود که دیگر فاجعه!

بدترین گناهی که می‌توانید انجام دهید این است که به‌طرف مقابلتان توجه نکنید. هر مردی حداقل یک‌بار از همسر خودش این نکته را شنیده که “تو به من گوش نمی‌دهی”

 

 

 این تکنیک‌ها بسیار مؤثر هستند ولی همچنان هم هیچ‌چیز جای قانون جذب را نمی‌گیرد. به درخواست دوستان روش‌های عملی و تا حدودی فیزیکی‌تر را بیان کردم ولی قانون جذب مصداق همان مثل است که چون‌که ۱۰۰ آید ۹۰ هم پیش ماست.

 

یک‌بار دیگر مرور کنیم تکنیک‌های گوش دادن را: گوش کردن دقیق، مکث کردن، پرسش‌های خوب، بازخورد گرفتن.

برگرفته از مقاله‌ی برایان تریسی به نام How to attract men

چند نکته کلیدی برای جذب مردان

یادتان باشد که یک مرد به زنی احتیاج دارد که او را صمیمانه دوست بدارد و خودش هم به معنی واقعی کلمه یک زن دلربا و دوست داشتنی باشد. توجه داشته باشید به همان اندازه که استقلال فردی به زن ها قدرت و اعتماد به نفس می دهد، عدم توانایی در سازش می تواند مردها را به شدت دلسرد کند.

پس همان گونه که زن ها احتیاج دارند که استقلال فردی شان را به مردها نشان دهند، باید مشخص کنند که تمایل زیادی دارند تا عشق خود را با مرد زندگی شان تقسیم نمایند. مطمئن باشید که اگر یک مرد بداند که با تمام وجود به او علاقه دارید، هر چه را که بخواهید برای آسایش و راحتی شما فراهم می کند.

گاهی لازم است برای جذب مردان به آن ها نشان دهید که اگر بدون حضور شما به دوستان خود سر بزند اعتراضی ندارید. سعی کنید به گونه ای رفتار نکنید که احساس کند می خواهید او را اسیر کنید.

برای جذب مردان احتیاج نیست مانند یک سوپراستار لباس بپوشید و راه بروید، اتفاقا مردها از زن های بی شیله پیله بیشتر خوششان می آید. با این حال سعی کنید همیشه اندکی به ظاهر خود توجه داشته باشید. بهتر است لباسی بپوشید که در عین برازنده بودن، معرف شخصیت شما باشد. همچنین سعی کنید که همیشه با اعتماد به نفس رفتار کنید.

امیدوارم که مطلب امروز برای شما مفید بوده باشد. بی‌صبرانه منتظر خواندن نظرات شما هستم.

حتماً در قسمت پایین نظر بدهید و این مطلب را در گوگل پلاس و فیس بوک شیر کنید تا با کمک شما ما در گوگل محبوب شویم

امیر شریفی

مطلب قبلی

افزایش اعتمادبه‌نفس و کارایی با پرسش

مطلب بعدی

کتاب راز نوشته راندا برن برگرفته از مستند راز

چالش 21 روزه: برنامه قانون‌ جذب برای تجلی شادی

چرا تفکر مثبت میتواند سلامت جسمی را بهبود بخشد

شکست را به موفقیت تبدیل کنید: استفاده از قانون جذب برای غلبه بر موانع

موفقیت به معنای اتخاذ یک انتخاب بزرگ نیست، بلکه به معنای اتخاذ میلیون ها تصمیم کوچک…

چگونه شروع به استفاده از قانون جذب کنیم؟ 8 موردی که همین…

10 راهی که قانون جذب می تواند به شما کمک کند تا زندگی تان را…


چگونه در مراقبه تجلی مهارت پیدا کنیم؟

برای چت کردن با ما روی آیکون مشاور فروش کلیک کنید

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی رمز عبور

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم؟

چگونه برای یک پسر دلبری کنیم؟

راه های عاشق کردن مرد چیست؟

چگونه مردان را دلتنگ و دیوانه کنیم تا پیام بدهند؟

برای اینکه بدانیم چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم باید با روانشناسی عشق آشنا باشیم زیرا از این طریق می توانیم تکنیک هایی را بیاموزیم چگونه پسری را در یک نگاه عاشق خود کنیم.  

چطور مردی رو عاشق خودمون کنیم

البته در این مقاله منظور از چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم این است که چگونه پسری را با قصد ازدواج به خود علاقه مند کنیم. وقتی موضوع دیوانه کردن یه پسر یا راه های عاشق کردن یک مرد به قصد جذب وی به ازدواج است یا به دنبال علاقه مند کردن یک دوست معمولی مثل دوست پسر همجنس خود هستیم باید به سراغ علم روانشناسی برویم.

اما قبل از هر چیز باید به این نکته توجه داشته باشید که ما به دنبال دیوانه کردن دیگران نیستم و حتی داشتن چنین قصد و نیتی نشانه مثبتی ندارد ( نگاه کنید به چرا می خواهیم پسری را دیوانه خود کنیم). اما می توانیم روش هایی را یاد بگیریم که به اندازه کافی طرف مقابل را عاشق کردن و بتواند خیلی زود رابطه ما را به ازدواج برساند.

یادگیری چنین تکنیک هایی نه فقط در ارتباط حضوری بلکه به ما می آموزد چگونه در چت دلبری کنیم و پیام های جذب کننده ارسال کننده کنیم ( نگاه کنید به ۹ قانون برای دلبری با موبایل از راه دور).

اشاره به این نکته ضروری است که هدف از اجرای این تکنیک ها چه برای دلبری در چت و چه برای وابسته کردن دیگران باید با هدف ایجاد رابطه پایدار و همیشگی باشد و اگر رابطه شما به قصد روش های دلبری از دوست پسر است به شما توصیه می کنم بازنگری در مورد رابطه خود داشته باشید.

بازگردیم به موضوع عاشق کردن و چذب پسران. با جست و جوی واژه ” چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم” یا ” چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم” با انبوهی از سایت ها مواجه خواهیم شد که نکاتی ساده و تکراری را در اختیار ما می گذارند.

اما امروز در نوین بینش می خواهم در مورد روش های ساده ای صحبت کنم که می تواند به ما یاد بدهد چه از طریق چت و چه از هر طریق دیگری چگونه پسری را دیوانه خود کنیم؛ روش هایی که جدید بوده و بر اساس روانشناسی عشق نوشته شده است.

یکی از مراجعه کننده های سایت نوین بینش که از تکنیک ها استفاده کرده بود به من گفت تکنیک های روانشناسی عشق برای او مثل یک طلسم عمل کرده و باعث شده دوست پسرش که قصد ازدواج با او را داشته وابسته و دیوانه او شود.

آنها اکنون با هم ازدواج کرده اند و زندگی خوبی را تجربه می کنند.  تکنیک هایی که در ادامه به آن اشاره می کنیم همچنین به ما کمک می کند بفهمیم چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم، چگونه برای یک پسر دلبری کنیم و یا چگونه یک پسر را تور کنیم.

در واقع همانطور که در مقاله قبلی خود به نام آیا عشق در یک نگاه واقعیت دارد توضیح داده ام، تکنیک هایی بر اساس روانشناسی عشق وجود دارد که به ما می آموزد چگونه در یک نگاه پسری را عاشق خود کنیم ( البته در صورتی که قصد ازدواج داشته باشیم).

در ادامه فقط به بخش کوچک و ساده ای از روش های دیوانه کردن یک پسر در یک نگاه اشاره خواهیم کرد زیر آموزش و معرفی همه این تکنیک ها از حوصله این مطلب خارج است.

اولین مورد برای عاشق کردن پسری که به او علاقه دارید و تسخیر قلبش این است که طبیعی باشید. آرایش کردن زیبایی شما را بیشتر می کند اما زیبایی طبیعی بیشتر از هرچیزی می تواند به ما کمک کند دوستی یا پسری را وابسته کنیم.

همانطور که در کتاب کتاب مدار جذب و ازدواج توضیح داده ام برای دیوانه کردن یک پسر و وابسته کردن او یکی از بهترین راهکارها این است که او را مجبور کنید برای به دست آوردن شما تلاش کند. به او نشان دهید که باید به گونه ای رفتار کند که سزاوار شما باشد و ارزشتان را در چشم او بالا ببرید ( برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به ۵ الگوی دلبری از پسران برای تسخیر قلب ).

اگر بخواهیم به این پرسش که چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم بهترین پاسخ را بدهیم باید بگویم نباید مانند کس دیگری رفتار کنید زیرا در این صورت زنی هستید که از خودش ناامید شده است و این مورد اصلا باعث وابسته شدن دوست پسر یا دیوانه کردن پسران نمی شود. برای اینکه برای یک پسر دلبری کنید خودتان باشید اما تصویری موفق، باهوش و زیرک از خود نشان دهید که از پس هر کاری بر می آید.

اگر به دنبال دیوانه کردن پسر خاصی هستید نباید فقط شما برای تماس گرفتن پیش قدم شوید. البته اصلا اشتباه نیست که شما اول تماس بگیرید اما این مسئله نباید همیشگی باشد. اینکه بخواهید در مقابل تماس گرفتن با او یا پیام دادن به او مقاومت کنید کمی سخت است اما اگر می خواهید پسر مورد علاقه تان را دیوانه وار وابسته خود کنید باید این مقاومت را داشته باشید.

فراموش نکنید پسر مقابلتان تازه با شما آشنا شده است اما دوستانش را مدت زیادی می شناسد. پس اگر می خواهید پسری را وابسته خود کنید باید با دوستانش نیز رابطه خوبی داشته باشید. پس کلید تور کردن پسر مورد علاقه این است که ارتباط خود را با دوستانش به درستی مدیریت کنید.

اگر می خواهید پسری عاشق و وابسته شما شود (به خصوص اشخاص مغرور) باید حسادت را کنار بگذارید. حسادت می تواند رابطه ی شما را به نابودی بکشاند. اگر موضوعی باعث ایجاد حسادت در شما می شود بهتر است وابستگی خود را کم کنید که موجب نشان دادن حساسیت در شما نشود ( نگاه کنید بهبا چه ترفندی یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم). در عوض با دیوانه کردن پسر خورد علاقه تان حس حسادت و وابستگی را در او افزایش دهید.

برای دیوانه کردن و جذب پسر مورد علاقه  یکی از بهترین و ساده ترین راه ها این است که او را بخندانید. با این کار یکی از اصلی ترین نیازهای ناخودآگاه او را برطرف می کنید. اما سوال اساسی این است که چگونه یک پسر را بخندانیم؟ برای اینکه حس طنز را در خود پرورش دهید، برنامه های طنز و استندآپ کمدی تماشا کنید و سپس سعی کنید بامزه بودن را جلوی آینه تمرین کنید.

اگر می خواهید پسری را عاشق و دیوانه خود کنید باید زندگی شخصی خود را حفظ کرده و آن را فراموش نکنید. زنی که فقط به فکر ازدواج باشد برای هیچ مردی جذاب نیست. پس توجه و احترام به خود از مهمترین اصول دلبری از پسران است. برای اینکار اهداف و برنامه های خود را همیشه حفظ کنید.

هیچ وقت برای چیزی که هستید شرمنده نباشید. اگر می خواهید پسری را وابسته خود کنید و برای او دلبری کنید تا دیوانه شما شود هیچ وقت اجازه ندهید طرف مقابلتان از شما فرد دیگری بسازد. این مورد به خصوص در پسر های مغرور خیلی حساس تر است.

در این مورد به کلمه ی “کمی” دقت کنید. اگر ازدواج کرده اید ایجاد حسادت چندان صحیح نیست. اما اگر در دوران آشنایی پیش از ازدواج هستید و می خواهید پسری را برای ازدواج به خود وابسته کنید کمی حسادت در او به وجود آورید. این مسئه میزان اهمیتی را که به شما می دهد مشخص خواهد کرد.

اگر می خواهید مردی را به خود وابسته کنید تا دیوانه تان شود باید تا می توانید مرموز باشید. پس همه ی اسرار زندگی تان را برای او آشکار نکنید. هر چقدر رازهایی که در مورد شما وجود دارد بیشتر باشد پسر مورد علاقه تان را بیشتر دیوانه خود می کنید.(همچنین نگاه کنید به جذب کردن فردی که به ما علاقه ای ندارد)

برای اینکه مردی را دیوانه وار عاشق خود کنید باید نه تنها از نظر فیزیکی بلکه از نظر احساسی و عاطفی و روحی نیز از خودتان مراقبت کنید. ورزش و شنا کردن را در برنامه ی روزانه ی خود قرار دهید. هر چقدر آرام و با اعتماد به نفس بیشتر باشید مرد مورد علاقه تان را بیشتر به سمت خود می کشانید.

از فیسبوک، اینستاگرام و تلگرام استفاده کرده و عکس ها و متن های مختلفی را به اشتراک بگذارید که کنجکاو کننده باشد. این کار باعث می شود دوست پسرتان ذهنش درگیر شما شده و بیشتر به شما فکر کند. همانطور که می دانید درگیر شدن فکر نیز باعث وابستگی می شود. 

از مرد مورد علاقه تان بخواهید در مورد خودش صحبت کند. با این کار می توانید او را حتی در یک روز دیوانه خود کنید. مردان عاشق زنانی هستند که به آن ها گوش می کنند. در مورد خانواده اش، سرگرمی هایش، غذای مورد علاقه اش و … از او سوال کنید.

اگر می خواهید یه پسر را چنان دیوانه خود کنید که خیلی زود به شما پیشنهاد ازدواج بدهد پس این موقعیت را ایجاد کنید که وی شما را در شرایط و مکان ها مختلف ببیند. یک قرار شام، سینما، پیاده روی و مهمانی می تواند این امکان را در اختیار او و شما قرار دهد.

اگر می خواهید یه پسر مناسب را وابسته خود کنید به نوع لباس پوشیدن خود دقت کنید. سعی کنید لباس هایی انتخاب کنید که در عین آراسته بودن شما را زیبا تر نشان دهد و مناسب وضعیت جسمانی تان باشد ( به اصطلاح به شما بیاید).

اگر می خواهید مردی را به سمت خود بکشانید او را در همه ی زندگی و همه چیز اولویت اول خود قرار ندهید. در واقع کاری کنید مرد  مورد علاقه تان برای اینکه اولویت اول شما باشد تلاش کند.

شنیدید می گویند عقل پسران  در شکمشان است؟

اگر می خواهید پسری وابسته تان شود یکی از ساده ترین راه ها این است که برای او غذای مورد علاقه اش را درست کنید.

خرید کردن در کنار یکدیگر حتی یک خرید کوچک و ساده برای پسران جذاب است و می تواند او را عاشق شما کند.

برای اینکه مردی را دیوانه وار عاشق خود کنید باید قبل از هرچیز خودتان به خود عشق بورزید.

به پسر مورد علاقه تان لبخند بزنید، گاهی اوقات یک لبخند زیبا بیش از هر کلمه ی دیگری می تواند تاثیر گذار باشد.

برای اینکه پسری را دیوانه خود کنید به ظاهرتان اهمیت دهید زیرا اولین مرحله ی جذابیت شما در ظاهرتان آشکار خواهد شد.

قدردانی کردن از پسران  می توان آن ها بیش از هر چیز دیگری عاشق و دیوانه ی شما کند.

۲۴٫ دست نیافتنی باشید

چطور مردی رو عاشق خودمون کنیم

اینکه بدانید چطور برای مرد مورد علاقه خود دست نیافتنی شوید بسیار مهم است. باید دقت کنید همزمان هم دست نیافتنی باشید و هم مرد مورد علاقه تان را از رسیدن به خود ناامید نکنید. زیرا انسان ها عاشق کسی می شوند که امید داشته باشند او را به دست می آورند ( نگاه کنید به چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم).

سخن پایانی

این مقاله بر اساس کتاب مدار جذب و ازدواج نوشته شاهین زند نوشته شده است و برای افرادی نوشته شده است که به دنبال جذب و عاشق کردن پسری هستند که با او در دوران اشنایی به سر می برند تا بتوانند سریع تر به مرحله ازدواج برسند.

اگرچه آشنایی پیش از ازدواج مشکلی ندارد اما توصیه می شود از دوستی قبل از ازدواج با هر پسری پرهیز کنید و فقط با هدف ازدواج وارد رابطه شوید.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد روانشناسی جذب در بین سایت های فارسی زبان می باشد. کتاب مدار جذب و ازدواج نوشته شاهین زند با اهدف جذب یک گزینه ایده آل یا جذب یک گزینه خاص و تبدیل رابطه به ازدواج نوشته شده است. با این کتاب مهارت های جذب را یاد خواهید گرفت و یا طبق قوانین نوین بینش هزینه پرداختی به شما بازگردانده می شود. برای کلیپ های آموزشی شاهین زند در صفحه اینستاگرام شاهین زند عضو شوید.

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

۴ حرکت تضمینی برای برگرداندن عشق از دست رفته

چگونه دیگران را به خود جذب کنیم

چگونه شوهرم را دیوانه خودم کنم

۲۰ روش قطعی برای عاشق کردن دیگران

مثال برای عاشق کردن دیگران

نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق

حذب مردان – قانون جذب مردان از دیدگاه روانشناسی

عشق یک طرفه – جذب عشق وقتی به ما علاقه ندارد

چگونه یک فرد را عاشق خود کنیم

می توانید به صورت 24 ساعت از طریق تلگرام یا واتس آپ با تیم نوین بینش در ارتباط باشید :09306135008

برچسب‌ها:چگونه برای یک پسر دلبری کنیم, چگونه شوهرم را دیوانه خودم کنم, چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم, چگونه یک پسر را تور کنیم, راه جذب پسر مورد علاقه, راه های جذب پسر مورد علاقه

انتقادات و شکایات

shahinzand18@gmail.com

اینستاگرام شاهین زند

     شماره تماس:  03136201013       از ساعت 9 صبح الی 5 عصر

 آدرس: اصفهان، خ ارتش، کوچه 69، ساختمان پیمان، ط 2، واحد11

ارتباط با کارشناس روابط عاطفی از طریق ارسال پیام در تلگرام یا واتس آپ: 09306135008

 

 

.                   قوانین و مقررات

 

ممکن است مردان شخصیت‌های مختلفی داشته باشند، اما تمام آقایان یک وجه مشترک دارند که همان روانشناسی آنها است. خوشبختانه تفسیر روانشناسی مردها بسیار آسان است. تقریباً تمام آقایان به دنبال ویژگی‌های یکسانی در زنان هستند و دیوانه و شیفتۀ هر زنی می‌شوند که این خصوصیات را داشته باشد. مردان موجودات ساده‌ای هستند و انتظار زیادی از یک رابطۀ عاشقانه ندارند. البته اگر می‌خواهید عشق و توجه مردی را برای مدتی طولانی نگه دارید، باید تلاش کنید و ازخود گذشتگی داشته باشید. برای جذب مردان زیبایی و جذابیت ظاهری کافی نیست؛ رمز عاشق کردن مردان موضوعی بسیار عمیق‌تر است. اگر می‌خواهید مرد مورد علاقه‌تان دیوارنه‌وار عاشقتان شود، باید کاملاً خودتان را بشناسید. در این مقاله با ده راز عاشق و دیوانه کردن مردان آشنا می‌شوید.

فهرست مطالب

شاید این توصیه کلیشه‌ای به نظرتان برسد، اما اگر تا به حال موثر بوده است، حتماً توصیه خوبی است، این‌طور نیست؟ درهر حال اگر می‌خواهید مرد مورد علاقه‌تان مجنون‌وار عاشقتان شود، باید خود واقعیتان را کاملاً بپذیرید و وقتی در کنارش هستید، خودتان باشید. شاید مردان موجودات ساده‌ای باشند، اما احمق نیستند. اگر تظاهر کنید یا بیهوده سعی کنید که تصویر دیگری را از خودتان به نمایش بگذارید، به راحتی متوجه می‌شوند. لازم نیست نگران عیب‌ها و کمبودهایتان باشید، چون هیچ کس کامل نیست. از نشان دادن خود واقعیتان، حتی جنبه‌های منفی شخصیتتان نترسید. مطمئناً مرد مورد علاقه‌تان ترجیح می‌دهد که با او صادق باشید، به علاوه ماه هیچ وقت زیر ابر نمی‌ماند و وقتی رابطه‌تان پیشرفت کند، او متوجه شخصیت واقعیتان می‌شود. پس چرا از همان ابتدا خود واقعیتان را به او نشان ندهید؟

آیا شما از آن دسته دختر خانم‌هایی هستید که به سرعت صورتشان مثل لبو سرخ می‌شود و از خجالت سرشان را پایین می‌اندازند؟ آیا با افتخار هنرها و استعدادهایتان را به دیگران نشان می‌دهید؟ می‌توانید با اعتماد به نفس با دیگران روبه‌رو شوید یا آن که در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها با خجالت پشت سر بقیه قایم می‌شوید؟ اگر این‌طور باشد، اعتماد به نفس و عزت نفس پایینی دارید و طبق اصول روانشناسی مردان، جذابیتی برای جنس مذکر نخواهید داشت.

چطور مردی رو عاشق خودمون کنیم

البته قبول داریم که وقتی ذاتاً دختر درونگرایی هستید، برایتان آسان نیست که با اعتماد به نفس رفتار کنید، اما مطمئن بودن از خود لزوماً به این معنا نیست که مجبورید با افرادی که نمی‌شناسید قاطی شوید یا باید بلند بخندید تا در مرکز توجه قرار بگیرید. نکته مهم این است که از خودتان مطمئن باشید. وقتی مردی ببیند که خودتان را قبول دارید و تحویل می‌گیرید، او بیش از پیش به خاطر معاشرت با شما به خودش افتخار می‌کند، عشقش نسبت به شما قوی‌تر می‌شود و نهایت تلاشش را می‌کند تا به دیگران نشان بدهد که چنین زن جذاب و بااعتمادبه نفسی متعلق به او است.

حتما بخوانید: 15 راه افزایش اعتماد به نفس زنان مقابل مردان در رابطه عاطفی 

اگر همیشه تسلیم نظر مرد مورد علاقه‌تان می‌شوید تا به این ترتیب درگیر بحث و دعوای بی‌فایده نشوید، بدانید که این مطیع بودنتان اجازه نمی‌دهد که او متوجه ارزشتان بشود. اگر فکر می‌کنید که چون همیشه به او اجازه می‌دهید که راه خودش را برود و هیچ وقت با او مخالفت نمی‌کنید، او با شما مانند فردی که در زندگیش به او نیاز دارد، رفتار خواهد کرد، سخت در اشتباهید. چون با این کارها و به خاطر این که می‌ترسید مبادا او را ناراحت کنید و از خود برانید، شیفته‌تر از او به نظر خواهید رسید. به این ترتیب وجودتان برای او عادی می‌شود، چرا که خودتان این فکر را در سرش به وجود آورده‌اید که هر وقت اختلاف نظری پیش بیاید، در نهایت شما با نظر او موافق خواهید بود. به همین دلیل او حتی به احتمال رفتن شما فکر نمی‌کند، چرا که همیشه گوش به فرمان در کنارش بوده‌اید. بنابراین محکم پای باورها و نظراتتان بایستید. به مردتان نشان بدهید که شما هم ذهنیت، استانداردها و باورهای خاص خود را در زندگی دارید.

منظورمان از مقتدر بودن این نیست که رئیس‌بازی دربیاورید یا دائم به او غر بزنید که چرا فلان کار را انجام نداده است. زیاده‌روی در این کار باعث می‌شود که آنها ابروهایشان را با خشم و تعجب از این رفتار تحکم‌آمیز بالا ببرند. اگر بیش از حد پرتوقع باشید و او را تحت فشار قرار بدهید، احساس می‌کند که دیگر از خودش اختیاری ندارد و این حق را ندارد که دربارۀ رابطه‌تان تصمیمی بگیرد.

اگر یک چیز وجود داشته باشد که مردان در خفا عمیقاً از آن متنفرند، آن چیز کنترل شدن است. کنترل اکثر امور در یک رابطه معمولاً به دست مردان است. بااین حال حتی این مردان قدرت‌طلب هم هر از گاه نیاز به استراحت پیدا می‌کنند. در این بین اگر مردی مطمئن باشد که زن مورد علاقه‌اش می‌تواند مسئولیت زندگی را به عهده بگیرد، عشقش به او بیشتر می‌شود و با او مانند مهم‌ترین و خاص‌ترین انسان روی زمین رفتار می‌کند. پس خواسته‌هایتان را به مرد مورد علاقه‌تان بفهمانید و انجام دادن آنها را با ظرافت از او طلب کنید. ضمناً به او نشان بدهید که می‌توانید به اندازۀ او قوی و مقتدر باشید، اما مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید.

آن خصوصیتی که مردان در زن زندگیشان جستجو می‌کنند، نه ابروهای کمانی و مژه‌های پروانه‌ای است و نه لباس پوشیدن جذاب هرچند این ویژگی‌ها نیز مسلماً در جذب مردان بی‌تاثیر نیست. عاملی که از تمام این موارد مهم‌تر است، نگرش و رفتار شما با دیگران است. حرف بقیه را که می‌گویند زنان خوش‌رفتار و پاکدامن امّل و عقب مانده هستند و مردان آنها را دوست ندارند، باور نکنید، چون اشتباه می‌کنند. وقتی با مهربانی با مرد مورد علاقه‌تان و دیگران رفتار کنید، مردم شما را دوست خواهند داشت و تاثیر خوبی روی آنها خواهید گذاشت. به این ترتیب مرد مورد علاقه‌تان بیش از پیش به خاطر انتخاب شما به خودش افتخار می‌کند، با سربلندی شما را به همه نشان می‌دهد و دیوانه‌وار شیفته‌تان می‌شود.

یکی از اشتباهات رایج خانم‌ها در روابط عاشقانه این است که تمام توجه‌شان را معطوف عشقشان می‌کنند، به حدی که از خودشان غافل می‌شوند. اما باید بدانید که با مراقبت نکردن از خودتان باعث نمی‌شوید که او بیشتر متوجه ارزشتان شود ممطئن باشید که هیچ مردی عاشق زنی نمی‌شود که به نظرش مهم نمی‌آید.

واقعاً چه کسی برای فردی که به خودش اهمیت نمی‌دهد، اهمیت قائل می‌شود؟ هرگز برای این که مرد موردعلاقه‌تان را زیر باران مهر و محبتتان غرق کنید، نیازهای خودتان را نادیده نگیرید. از خودتان مراقبت کنید و به خودتان عشق بورزید، البته منظورمان این نیست که خودتان را شبیه مدل‌ها بکنید، اما لازم است بهداشت فردی را رعایت کنید و به خودتان برسید. هر روز حمام کنید، دندانهایتان را بعد از صرف هر وعده غذا مسواک بزنید و موهایتان را همیشه مرتب نگه دارید. به خاطر بسپارید که او در نگاه اول جذب ظاهر زیبایتان شد، نه مزایایی که می‌توانستید در اختیارش بگذارید. اگر ژولیده و نامرتب به نظر برسید، مطمئن باشید که علاقه‌اش را از دست خواهید داد. درک روانشناسی مردان در روابط عاشقانه بسیار آسان است آن‌ها وقتی ببینند که زن مورد علاقه‌شان هر روز زیباتر از قبل می‌شود، بیشتر عاشق و شیدای او می‌شوند.

حتما بخوانید: دلبری کردن از مرد

معمولاً رابطه‌هایی در برابر گذر زمان تاب می‌آورند که هر دو طرف به دلیل وجود علائق مشترک، یکدیگر را به خوبی بشناسند و درک کنند. هرچند رمز ماندگاری اکثر روابط همین است، اما تفاهم داشتن لزوماً موجب موفقیت در رابطه نمی‌شود. باید رازی را برایتان فاش کنیم، اگر می‌خواهید قلب مرد مورد علاقه‌تان را تسخیر کنید، باید با همین ویژگی‌های موجود، تعادل را در رابطه برقرار کنید. سعی کنید نقاط قوتی را که در رابطه‌تان وجود ندارد، در خودتان ایجاد کنید. برای مثال اگر عشقتان عزت نفس پایینی دارد، شما باید با اعتماد به نفس رفتار کنید. اگر او ساز می‌زند، شما باید خوانندۀ مخصوصش بشوید. با پر کردن خلأ و شکاف‌هایی که در رابطه وجود دارد، رابطه‌تان را هیجان‌انگیز کنید.

براساس روانشناسی مردان، آقایان وقتی چیزی به نظرشان خاص و منحصر به فرد می‌آید، بی‌تاب می‌شوند که آن را مال خود کنند و موارد معمولی و پیش پاافتادۀ اطرافشان را نادیده می‌گیرند. شما هم برای شیفته کردن مرد مورد علاقه‌تان باید همین کار را بکنید، یعنی به او ثابت کنید که چه دختر خاص و منحصر به فردی هستید.

اگر نوازندۀ چیره‌دستی هستید، فرصتی پیدا کنید و برایش بنوازید. اگر نقاش ماهری هستید، تصویری از او بکشید و غافلگیرش کنید. اگر ایده‌های بلندپروازانه‌ای برای آینده دارید، بدون ترس و واهمه او را در جریان برنامه‌هایتان بگذارید و بگویید که مصمم هستید تمام موانع را از پیش پایتان بردارید تا به اهدافتان برسید. وقتی مرد مورد علاقه‌تان ببیند که چه شور و اشتیاقی دربارۀ مهارت‌ها و استعدادهایتان دارید، و مصمم هستید تا خودتان را به انسان بهتری تبدیل کنید، او نیز از صمیم قلب عاشقتان می‌شود، چرا که این فکر را به سرش انداخته‌اید که بعید است در آینده دختری با کمالات شما را پیدا کند.

یکی دیگر از اشتباهات رایج خانم‌ها در روابط عاشقانه این است که بیش از حد برای جلب توجه مرد مورد علاقه‌شان تلاش می‌کنند. این که هر از گاه به یکدیگر ابراز عشق کنید، اشکالی ندارد، اما نباید زیاده‌روی کنید و کار را به جایی برسانید که هر پیامتان به یک دوستت دارم ختم شود. تعریف کردن از عشقتان اشکالی ندارد، اما نباید طوری رفتار کنید که انگار او را مانند یک بت می‌پرستید.

وقتی در نشان دادن تحسین و ستایش‌تان زیاده‌روی می‌کنید، فکر می‌کنید که او چرا باید دیوانه‌تان بشود؟ باید بدانید که با این رفتارها نمی‌توانید به قلب هیچ مردی راه پیدا کنید. هر از گاه باید تودار بشوید و با ظرافت بیشتری رفتار کنید. مردان زنانی را که برایشان ناز می‌کنند و سهل‌الوصل نیستند، دوست دارند. برقرار کردن تعادل را فراموش نکنید؛ او را با ابراز عشق و تحسین اغوا کنید، اما گاهی اوقات هم اجازه بدهید که او برای ابراز عشق پیشقدم شود و از شما تعریف کند.

حتما بخوانید: 11 راه علمی برای جذب مردان

وارد یک رابطۀ عاشقانه شدن به این معنا نیست که مجبورید تمام وقت و زندگیتان را فدای عشقتان کنید و همیشه در دسترسش باشید. شما هنوز هم انسان مستقلی هستید که کار، مسئولیت‌ها و امور شخصی خودش را دارد. به علاوه مردان دوست ندارند که شریک زندگیشان همواره مانند سایه دنبالشان باشد و فرصت نفس کشیدن به آنها ندهد. بنابراین اگر 24 ساعته به او بچسبید، بعید است که موفق شوید او را عاشق خودتان بکنید.

هر از گاه از دسترس خارج شوید البته منظورمان این نیست که وقتی واقعاً به شما و حمایتتان نیاز دارد، تنهایش بگذارید و به او کمک نکنید، فقط هر چند وقت یک بار بگذارید که روی پاهای خودش بایستد. به او بفهمانید که سرتان شلوغ است و زندگی شخصی خودتان را دارید. به این ترتیب او کنجکاو می‌شود که وقتی با او نیستید، چه کار می‌کنید؛ از شما می‌خواهد که زمان بیشتری را به او اختصاص بدهید و به این ترتیب مجبور نمی‌شوید که برای بودن با عشقتان به او التماس کنید و او را به ستوه بیاورید.

اگر چه انسان‌ها شخصیت‌های متفاوتی دارند اما ویژگی‌های خاصی هستند که هر مردی را دیوانه و شیفته شما می‌کند. برای مثال آنها ترجیح می‌دهد شما خود واقعی‌تان باشید و نقش بازی نکنید یا از دید همه مردها با اعتماد به نفس بودن یک خانم کلید جذابیت اوست. در رابطه با آقایان باید روی استانداردها و ارزش‌هایتان قاطعانه بایستید. مردها دوست ندارد کنترل رابطه را دست خانم‌ها بدهند چون همیشه دوست دارند خودشان قوی و مقدر جلوه کنند اما دوست دارند دختر مورد علاقه‌شان دختری قوی و محکم باشد که ترس از دست دادن نداشته باشد. سعی کنید با او و اطرفیانتان مهربان و خوش‌برخورد باشید چون مهربان بودن دختر یکی از اولویت‌های اصلی مردهاست. در رابطه عاطفی باید بتوانید نقص‌ها و کم و کاستی‌های او را بطور طبیعی پوشش دهید. ویژگی‌های منحصر به فردتان را به او نشان دهید. همیشه در رابطه طوری رفتار کنید که او قدر ابراز علاقه‌های شما را بداند و برایش جذابیت داشته باشد پس بیش از اندازه به او ابراز علاقه نکنید. سعی کنید زمان‌هایی را فقط به خودتان اختصاص دهید و فعالیت و تفریح‌هایی را سوای رابطه عاطفی‌تان امتحان کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

40 بازدید

50 بازدید

120 بازدید

109 بازدید

186 بازدید

دیدگاه

نام *

چطور مردی رو عاشق خودمون کنیم

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

فهرست مطالب

در صورتیکه به بخشی از محتوا نیاز یا علاقه دارید بر روی عنوان مربوطه در فهرست زیر کلیک نمایید تا به همان بخش منتقل شودید.

در حقیقت این کار به هیچ وجه سخت نیست، میدانم الان در ذهن شما چه چیزهایی میگذرد و مطمئن هستم که الان در دل خود میگویید: “اگر اینکار آسان بود، چرا خیلی از افراد سالها برای اینکار زمان صرف میکنند و به موفقیت نمی رسند؟”

جواب این سوال ساده است، چون این افراد در مسیر صحیح و درست قدم بر نمی دارند. اگر دنبال این هستید که بدانید راه صحیح و درست جذب کردن دیگران به سمت خودتان چیست یا اینکه چطور میتوانیم کاری کنیم که دیگران ما را تحسین کنند، تا انتها این مطلب را پیگیری کنید.

چطور مردی رو عاشق خودمون کنیم

اغلب انسانها زمانی تحت تاثیر قرار میگیرند که فردی را می بینند که میتواند کاری انجام بدهد که خودشان نمی توانند انجام بدهند. برای همین است که روش های جذب کردن یک فرد خجالتی درونگرا، با روش های جذب کردن یک فرد معاشرتی برونگرا متفاوت هستند. در ابتدا شما باید بدانید فرد مورد نظر چه ویژگیهایی دارد، به عبارت دیگر مهمترین اقدام، کسب اطلاعات در مورد فرد است که قبلا هم به آن اشاره کردیم.

اگر کسی از ناشناخته ها ترس دارد، پس ممکن است توسط فردی که در زندگی قدرت کنترل ترس را دارد تحت تاثیر قرار بگیرد. اگر کسی تلاش میکند که پولدار شود، توسط کسی که قابلیت خوبی در جمع آوری ثروت دارد و توانایی اقتصادی خوبی دارد جذب میشود. اگر کسی احساس میکند که در زندگی انسان بی فایده و بی خاصیتی است توسط افرادی که با مشکلات زندگی مواجه می شوند و برای حل کردن آنها تلاش می کنند جذب میشود.

همانطور که در مثال های بالا ذکر شد، جذب کردن دیگران فرمول خاص و ثابتی ندارد ولی با پیش زمینه ذهنی فردی که قصد جذب کردنش را دارید ارتباط مستقیم دارد و خوشبختانه در دنیایی زندگی میکنیم که شبکه های اجتماعی مثل کلوب،فیس بوک و … اطلاعات زیادی را در این موارد در اختیار شما قرار میدهند. تاجایی که میتوانید در مورد فرد یا افراد مورد نظر اطلاعات کسب کنید. رفتارهایی که از خودشان بروز میدهند، احتیاجات و نیازهای روحی-عاطفی فرد را بررسی کنید و بعد با نشان دادن اینکه شما میتوانید این نیازها را برطرف کنید یا چیزی که آن شخص دنبالش است را شما میتوانید ارائه بدهید، تحت تاثیر قرارش دهید. این فرمول ساده ولی کاملا مؤثر برای جذب کردن افراد و تحت تاثیر قرار دادن آنها است.

شما پس از مدتی دیگر حتی به افراد خوش‌تیپ نگاه هم نمی‌کنید! ظاهر آنها برای شما عادی می‌شود، چرا که شما نیاز دارید از افراد چیز‌های بیشتری دریافت کنید.

اگر زمانی که با کسی ملاقات می‌کنید بتوانید چیزهای بیش از ظاهرتان به او نشان دهید، در این صورت شما فرد جذابی به نظر خواهید آمد.

زنان و مردان زیادی هستند که هزینه‌ و وقت زیادی صرف ظاهر خود می‌کنند، اما برای بهبود شخصیت‌شان کاری انجام نمی‌دهند. یک کتاب ممکن است جلد بسیار زیبایی داشته باشد، اما اگر فقط جلد آن زیبا باشد چه کسی دوست دارد که آن را مطالعه کند؟ همانطور که خودتان می‌گویید دیگران شما را دوست دارند به خاطر چیزی که هستید، حرف‌هایی که می‌زنید و کارهایی که انجام می‌دهید. شاید من آدم خوش‌قیافه‌ای نباشم، اما چیزی که در اینجا می‌خواهم درباره آن صحبت کنم زیبایی نیست، من قصد دارم درباره جذابیت حرف بزنم. حالا بیایید ببینیم چگونه دیگران را جذب کنیم.

حتما ببینید: چند ترفند روانشناسی برای خواندن ذهن دیگران

من فقط می‌خواهم به شکلی دوستانه اعلام کنم که چگونه شخصی ممکن است تمام جذابیتش را از دست بدهد. چطور این اتفاق می‌افتد؟ من هنوز در این توهم بودم که ظاهر تنها چیزی است که در اولین دیدار اهمیت دارد. اما مَت خوش‌قیافه نبود، او قد بلند یا درشت ‌هیکل نبود، اما فردی بامزه، باهوش و بااعتماد به نفس بود. کسی که می‌دانست چطور حرف بزند، کسی که شیوه‌ی خاص خودش را داشت. در کل آدمی بود که چیزی برای نشان دادن داشت.

جذابیت ظاهری افراد خیلی زود فروکش می‌کند، به طوری که فرد زیبا، همچون وسیله‌ای به نظر می‌آید که قرار است ژن‌های شما را به نسل بعد منتقل کند. چیزهایی که باعث جذابیت ظاهری زنان می‌شود عبارتند از: ‌جوانی، نسبت عرض کمر به لکن، پوست سالم، لب برجسته و دندان‌های سفید، چشمان بزرگ، چانه‌ی کوچک و موهای براق است. این معیارها در مردان شامل بلندی قد، شفافیت چشم و پوست، حجم عضلات و تُن صدا، دندان‌های خوب و دیگر علایم سلامتی است. همه این‌ها را به احساس سلامتی، سرزندگی و پیشینه ژنتیکی خوب اضافه کنید.

در هر دو جنس، تناسب فیزیکی بسیار جذاب است. با این وجود برخی ممکن است بسیار عالی به نظر برسند و تمام ویژگی‌های ظاهری را داشته باشند، اما حسی بسیار سرد و بی‌روح به شما بدهند. افراد جذاب ممکن است زیبا به نظر نرسند اما افسون خاصی دارند.

چیزی که قصد دارم اینجا درباره‌ی آن صحبت کنم رفتاری است که شما را صرف نظر از اینکه چه ظاهری دارید جذاب‌تر می‌کند. همان‌طور که مَت درباره خودش گفت او خوش‌قیافه نبود.

این درست است که عبوس بودن، سرد و مرموز بودن و کم حرف و بی‌روح بودن ممکن است بعضی‌ها را جذب کند، اما بیشتر مردم را جذب نمی‌کند. مردم کسانی را دوست دارند که به نظر می‌رسد دیگران را دوست دارند. نکته‌ی مهم این است که مردم چگونه نشان می‌دهند که شما را دوست دارند؟ آنها لبخند می‌زنند. صورت‌های خندان جذاب‌تر هستند و لبخند زدن هنگامی که به چشم‌های دیگران مستقیم نگاه می‌کنید، شما را حتی جذاب‌تر می‌کند. لبخند زدن پیام‌هایی را مانند: «من دوست‌‌داشتنی هستم. من اعتماد به نفس بالایی دارم، خوش‌بین و باانرژی هستم» ارسال می‌کند. بنابراین چهره‌ی عبوس خود را رها کنید و بخندید، لبخند بزنید، آرام باشید و بهترین چیزها را در افراد دیگر پیدا کنید و به شکل زیر ادامه دهید…

هنگامی که مَت وارد اتاقی می‌شود، همه را وادار می‌کند که بخندند. او تاثیرگذار است و همه می‌بینند که دیگران او را دوست دارند. چرا این موضوع مهم است؟

بر اساس مطالعه‌ای که روانشناسان بریتانیایی انجام داده‌اند، اگر به دیگران با لبخند نگاه کنیم، احتمال اینکه فرد جذابی به نظر بیايیم بیشتر خواهد بود. در آزمایشی که بر روی زنان انجام شده بود هنگامی که به آنها تصویر افرادی نشان داده شد که دیگران به آنها لبخند می‌زدند، افرادی که به آنها لبخند زده شده بود جذاب‌تر به نظر می‌رسیدند.

محققان دریافتند که مردان نیز به همین شکل پاسخ می‌دهند. هم زنان و هم مردان به صورت ناخودآگاه هنگامی که می‌خواهند شخصی را برای دوستی انتخاب کنند، نظر دیگران را در نظر می‌گیرند. در واقع ممکن است بر اساس اینکه دیگران چطور فردی را ارزیابی می‌کنند، او را برای رابطه مورد توجه قرار دهند.

بنابراین دفعه بعد که بیرون می‌روید و دوست دارید جذاب‌تر به نظر برسید، به دیگران لبخند بزنید و با همه‌ی کسانی که اطراف شما هستند دوستانه رفتار کنید. چون زمانی که آنها جواب لبخند شما را می‌دهند، شما جذاب‌تر شده‌اید اما…

توجه ویژه‌ی مستقیم قدری چاپلوسانه است. بنابراین در حالیکه فوق‌العاده است که دیگران دیگر را بخندانید، برای اینکه در نظر شخص خاصی جذاب‌تر به نظر بیایید شما باید به طور ویژه‌ای به او توجه داشته باشید. از او سوال بپرسید و درباره او صحبت کنید. میزان توجه ما به افراد (نه خیلی کم و نه خیلی زیاد) نشانه‌ی میزان علاقه‌ی ما به کسی است که تا پیش از این او را ملاقات نکرده‌ایم.

صادقانه‌ترین پاسخ این سوال که چگونه دیگران را جذب کنیم، اینست که بگویم خودتان باشید. بیشتر مردم هنگامی که با کسی هستند که مجذوب او شده‌اند، خود را بیشتر از آن چیزی که هستند نشان می‌دهند و این کار غلطی نیست، اما چنین نباشد که همه چیز دروغ باشد. زنی را می‌شناختم که تظاهر می‌کرد همه‌ی چیزهای فردی را که به او علاقه داشت، دوست دارد: «واقعا؟ من عاشق فوتبال، غواصی، تمبرهای پاتاگونیای قرن ۱۹ هستم! چه تصادفی، ما دقیقا برای هم ساخته شده‌ایم!»

اگر شما به این شدت دروغ بگویید دیگران متوجه می‌شوند. نشان دادن چیزی که واقعا هستید جذاب است و نشان می‌دهد که شما زاویه دید، علایق و بی‌علاقگی‌ها، ایده‌ها و تمایلات خودتان را دارید.

شما هر روز صدها زن و مرد جوان را می‌بینید که شبیه به هم لباس پوشیده‌اند، با یک لحن صحبت می‌کنند، واژه‌های یکسانی به کار می‌برند و به جای لذت بردن از کسانی که در حضور آنها هستند، با سرعت با تلفن همراه‌شان پیام می‌فرستند. البته که همراهی با جماعت برای بسیاری از جوانان مهم است، مخصوصا اگر احساس کنند شخصیت‌شان هنوز شکل نگرفته است. اما برای اینکه به طور خاصی جذاب باشید (فراتر از زیبایی‌های ظاهری)، لازم است قدری متفاوت باشید تا در ذهن بمانید.

فرض کنید همیشه شکل خاصی لباس می‌پوشید. ببینید چه امکانات دیگری در برابر شما است. فقط با جمعیت حرکت نکنید. به کسانی که خوب ارتباط برقرار می‌کنند گوش دهید و از آنها بیاموزید و شیوه‌ی ارتباط برقرار کردن خود را داشته باشید. چیزی که درباره مَت توجه من را به خودش جلب کرد شیوه‌ی منحصر به فرد او در صحبت کردن و به کار بردن کلمات بود.

می‌خواهید بدانید که چگونه دیگران را جذب کنیم؟ پس اول به فکر سلامت خود باشید. سالم بودن جذاب است. بنابراین ممکن است شما به طور طبیعی متوازن‌ترین و زیبا‌ترین زن یا خوش‌تیپ‌ترین مرد نباشید، اما هر کس با خواب کافی و ورزش (هر دوی اینها به طور طبیعی شما را زیبا می‌کنند)، خوردن غذاهای سالم و پرهیز از مصرف الکل، می‌تواند جذاب به نظر بیاید.

اگر می‌خواهید جذاب‌تر باشید، هنگام ارتباط برقرار کردن خیلی منفی نباشید. بدگویی باعث افسردگی می‌شود و خیلی خوب نیست که دوست یا شریک قبلی خود را تخریب کنید (حداقل این کار را خیلی زود شروع نکنید!)

ساعت‌هایی که برای خالی کردن خود، بیان غم و اندوه و ابراز خشم از افرادی که به شما آزار رسانده‌اند صرف می‌کنید می تواند هر رابطه تازه‌ای را به سرعت سرد و فرد جدید را برای رابطه با شما بی‌میل کند. همچنین ممکن است از رابطه‌ی تازه‌ای که قرار است با شما برقرار کنند، برداشت ناخوشایندی داشته باشند.

قبل از اینکه دنبال پاسخ سوال چگونه دیگران را جذب کنیم باشید، بدانید که هم زنان و هم مردان افراد شجاع را دوست دارند. زنان مردانی را که شجاع و اهل خطر کردن هستند دوست دارند و مردان نیز زنانی را که در بیان احساسات‌شان رک و شجاع هستند دوست دارند. ما مردها زمانی که به دنبال نشانه‌ای هستیم که آیا زنی مجذوب ما شده است یا نه، دوست نداریم حرف‌ها در لفافه زده شوند.

چنین به نظر می‌رسد که زنان دوست دارند احساس کنند یک مرد شجاع مجذوب آنها شده است تا اینکه کسی باشد که اعتماد به نفس بالایی ندارد. چرا که احساس می‌کنند چنین مردی بهتر می‌تواند از آنها مراقبت کند. اما از سوی دیگر به نظر می‌رسد زنان تنها به دنبال مردان عضلانی نیستند، آنها مجذوب کسی می‌شوند که ترکیبی از شجاعت و دلسوزی، سخت و احساساتی باشد. نشان دادن این صفات چیزی است که شما را جذاب می‌کند.

چطور مردی رو عاشق خودمون کنیم

اگر قدری بذله‌گو باشید، مخصوصا هنگامی که در میان جمع هستید، شما فرد شجاعی معرفی خواهید شد. اما توجه داشته باشید که مردان زنانی را ترجیح می‌دهند که به جوک‌های آنها می‌خندند و خودشان خیلی مزه نمی‌ریزند. در واقع به طور کلی مردان، زنانی را که از آنها بامزه‌تر هستند دوست ندارند. اما زن‌ها مردان بامزه را جذاب می‌دانند. بنابراین اگر مرد هستید، زنها را بخندانید و اگر زن هستید و می‌خواهید برای یک مرد جذاب باشید، کسی را پیدا کنید که شما را واقعا می‌خنداند.

توجه داشته باشید تمام چیزهایی که در بالا گفته شد باید به شکلی طبیعی و دوستانه اجرا شود. تلاش زیادی برای اینکه جذاب‌تر باشید ممکن است نتیجه‌ی معکوس بدهد و کار را خراب کند.

وقتی شخصی تلاش میکند نظر دیگران را جذب کند و مورد تحسین واقع بشود، معمولا اشتباهاتی انجام میدهد که به صورت خلاصه در زیر به این موارد خواهیم پرداخت:

“وقتی من به یک دلیل کسی را تحسین میکنم، پس او هم میتواند به همان دلیل من را تحسین کند. به عنوان مثال اگر من یک شخص ثروتمند را که با تلاش خودش ثروتمند شده نزد خودم عزیز میدانم، پس اگر به دوستانم بگویم که من با تلاش خودم ثروتمند شده ام باعث میشود آنها من را تحسین کنند.”

اگر اینطور فکر میکنید احتمال زیادی وجود دارد که سرخورده شوید، به این دلیل که چیزی که شما آن را تحسین میکنید الزاما دیگران را تحت تاثیر قرار نمیدهد. به عنوان مثال چه کسی اهمیت میدهد شما ثروتمند باشید وقتی خودش به پول احتیاجی ندارد؟ چه کسی به تشویق شما نیاز دارد وقتی خودش به قدر کافی شجاع است؟ چه کسی به این موضوع اهمیت میدهد که شما بدن ورزیده و عضله های قوی دارید وقتی که خودش از شما قویتر است؟!

از همین رو است که روانشناس ها میگویند:

اگر میخواهید کسی رو مجذوب خود کنید، یا اینکه اگه میخواهید دیگران شما را تحسین کنند یا عاشق شما باشند، ابتدا باید در مورد آنها اطلاعات کسب کنید!

با توجه کردن به این موضوع که فرد به چه چیزهایی نیاز دارد و دانستن اینکه به چه چیزهایی علاقه مند است، شانس شما برای موفقیت بسیار زیاد خواهد بود. بعضی از افراد با استفاده از متدهایی که به صورت عمومی شناخته شده اند وقت خود را هدر میدهند و هنگامی که آن روش برایشان جواب معکوس میدهد، نا امید و سرافکنده شده و با خودشان فکر می کنند: “حتما ایرادی در من وجود دارد که این روش ها برای من کارساز نیستند”.

منبع : عصرعلم | چطور

کارشناس ارشد روان شناسی بالینی

جامعه سلامت پایگاهی از مطالب مفید است که با نگاه به نیاز مخاطبین تولید و یا از منابع معتبر گردآوری شده‌اند. جامعه سلامت با هدف ارتقا دانش عمومی و با تمرکز بر مواردی که به سلامت جسم و روح افراد مرتبط است می‌کوشد تا به سهم خود و به عنوان یک رسانه در مسیر ارتقا جامعه حرکت نماید. افزایش آگاهی، راهنمایی و سنجش چرخه‌ایست که با کمک شما مخاطبین تکمیل خواهد شد.

توجه: مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست.

توجه: استفاده از مطالب سایت به هر شکل و در هر فرمتی مجاز نمی باشد و شامل پیگرد قانونی خواهد شد.

ضمن تقدیر از همراهی شما مخاطب گرامی، خواهشمند است تمامی سوالات خود را در سایت و در بخش نظرات مطالب مطرح فرمایید. لطفا از راه‌های ارتباطی ذیل تنها برای مباحث بازرگانی استفاده نمایید.

شما می‌توانید برای درج هر نوع آگهی تبلیغاتی از جمله تبلیغات بنری، رپورتاژ آگهی و یا ثبت دفاتر مشاوره در سایت از طریق راه‌های زیر با ما در ارتباط باشید.

برای دریافت وقت مشاوره به صفحه “مرکز مشاوره روانشناسی و روانشناس خوب در تهران” مراجعه بفرمایید.

ایمیل تبلیغات : marketing@jameesalamat.com

ارسال نظرات: info@jameesalamat.com

تلفن تبلیغات (لطفا تنها برای امور تبلیغاتی تماس بگیرید): 09375386828

صفحه نخست » زناشویی » راز های موفقیت » برای جذب کردن مردان چه اشتباهاتی انجام می دهیم • چگونه مردی را جذب خود کنیم

زنان وقتی می خواهند مردی را به سمت خود جذب کنند اشتباهات زیای مرتکب می شوند‎

 

در این بخش   7 مورد از معمول ترین اشتباهات را معرفی می کنیم که زنان موقع جذب کردن مردان انجام می دهند. بهتر است شما هم این اشتباهات را بدانید و از انها دوری کنید تا مرد مورد علاقه تان از دست ندهید.

چطور مردی رو عاشق خودمون کنیم

 

شاید تعجب کنید، اما باید بهتان بگوییم زنان وقتی می خواهند مردی را به سمت خود جذب کنند اشتباهات زیای مرتکب می شوند. خانم ها برخی اوقات خیلی سختگیر می شوند (باید اضافه کنم حتی بیش از اندازه سختگیر) و امکان دارد پیام اشتباه فرستاده و با اینکار مرد رویاهایشان را  از خود دور می کنند. من می دانم که این روزها بسیاری از زنان تنها برای موفق شدن در کارشان به سختی تلاش می کنند، پس این خانم ها می دانند (یا یاد گرفته اند) که برای به دست آوردن یک چیز باید موقعیت را کنترل کرده و خودشان باعث شوند یک اتفاق خاص بیفتد. اما گاهی اوقات بیش از حد برای به دست اوردن یک موقعیت تلاش می کنند، در صورتیکه بهترین راه این است که اجازه دهند بعضی چیزها به صورت طبیعی اتفاق بیفتد. در این متن 7 مورد از معمول ترین اشتباهات را معرفی می کنیم که زنان موقع جذب کردن مردان انجام می دهند.

 

آرایش خیلی زیاد برای جذب کردن مردان

یکی از معمولترین اشتباهاتی که خانم ها برای جذب کردن مردان انجام می دهند این است که در مواقعی که حتی لزومی ندارد بیش از حد آرایش می کنند. خیلی از خانم ها از سایه های غلیظ و رژلب های تیره خوششان می آید، اما انها باید بدانند که هدف از آرایش کردن تشدید کردن زیبایی طبیعی است نه پنهان کردن آن. پس اجازه دهید پوستتان نفس بکشد، در این صورت است که یک صورت زیبا چه بدون آرایش چه با آرایش خواهید داشت.

 

دیر سر قرار می روند 

دیر سر قرار رسیدن خانم ها شاید به عنوان یک رسم و یا رفتار اجتماعی جا افتاده باشد، اما این کار نادرستی است. علی رغم تمام این حرف ها، برخی از خانم ها عمدا دیر سر قرار حاضر می شوند، چراکه آنها عقیده دارند با این کار مرد مورد نظرشان به دلیل اینکه زیاد منتظر مانده بیشتر خواهان آنها می شود. این زنان منتظر ماندن مردان را نشانه ای از دوست داشتن می دانند. خوب این شاید درست باشد اما این بهترین کاری نیست که شما بخواهید در قرار ملاقاتها انجام دهید. شما باید از همان اول به او نشان دهید که برای وقت دیگران ارزش قائل می شوید. او مطمئنا با دلیل و مدارک خیلی بیشتری دوست داشتن خودش را به شما نشان خواهد داد.

 

مردها معمولا جذب زنانی می شوند که قابل اعتماد و اصیل باشند‎

 

 

به خودشان گرسنگی می دهند 

متاسفانه این یکی  از مشکلاتی است که این روزها اکثر خانم ها با آن دست به گریبانند: یک رفتار ناسالم که می تواند باعث بیماری شود. من نمی گویم که نسبت به غذایی که می خورید بی توجه باشید؛ ولی توصیه می کنم به خود گرسنگی ندهید، خصوصا اگر فکر می کنید با این کار مرد رویاهایتان عاشقتان می شود. اکثر مردان زنان خوش اندام را ترجیح می دهند، اما در نهایت بیشتر عاشق زنی می شوند که شخصیت فوق العاده ای داشته باشد نه اینکه از نظر دیگران ظاهر جذابی داشته باشد.

 

لباس های نامناسب می پوشند 

یکی از اشتباهاتی که برخی از زنان برای جذب کردن مردان انجام می دهند، پوشیدن لباس های نامناسب است، چراکه این خانم ها فکر می کنند با نمایش زیبایی های خود باعث جذب و علاقه مند شدن مرد مورد نظر خود می شوند. اما حقیقت این است که با این کار باعث جذب مرد اشتباهی و نادرستی می شوند که فقط به جنبه های جسمانی یک رابطه اهمیت داده و به محدودیت و حد و مرزهای معنوی که در رابطه بین یک زوج وجود دارد بی توجه است.

 

تلاش می کنند شخص دیگری باشند 

مردها معمولا جذب زنانی می شوند که قابل اعتماد و اصیل باشند و کسانی که برای خوشحال کردن دیگران وانمود نمی کنند که شخص دیگری اند. هیچ وقت نباید به کسی اجازه دهید که شما را تغییر دهد! اگر می خواهید تغییری در خود و رفتارتان دهید، این شما هستید که باید تصمیم گیرنده باشید نه کس دیگری. هیچ وقت وانمود نکنید فرد دیگری هستید! یک مرد به خاطر شخصیت فوق العاده ای که هستید شما را دوست خواهد داشت، نه به خاطر اینکه شما فردی هستید که فکر می کنید او می خواهد.

 

آنها به خاطر محدودیت زمانی استانداردهای خود را پایین می آورند 

یکی دیگر از اشتباهاتی که خانم ها زیاد مرتکب می شوند این است که برای خود یک بازه زمانی تعیین می کنند و عجولانه می خواهند در این مدت حتما مرد دلخواه خود را پیدا کنند. این خانم ها فکر می کنند باید حتما تا قبل از رسیدن به سن سی سالگی ازدواج کرده و تا سن 35 سالگی دو بچه داشته باشند. اما نباید فراموش کنند که گاهی اوقات ناامیدی منجر به گرفتن تصمیمات اشتباه می شود. هیچکس نمی داند چه موقع عشق زندگی اش را پیدا می کند و مطمئنا هیچ زنی نمی خواهد با مرد اشتباهی ازدواج کند!

 

آنها اغلب افکار منفی دارند 

اگر شما هم فردی خجالتی هستید یا اعتماد به نفس کمی دارید، شاید فکر کنید که لایق دوست داشته شدن نیستید و یا کسی پیدا نمی شود که واقعا عاشقتان باشد. در واقع به جای افکار مثبت فکرهای منفی در سر دارید. شما حتما متوجه نشده اید که افکار و کلماتتان چقدر تاثیرگزار هستند، اما خاطرتان باشد با داشتن افکار مثبت نه تنها افراد (خصوصا آقایان) بیشتری را به سمت خود جذب می کنید، بلکه اعتماد به نفستان نیز بیشتر می شود.

 

این هفت مورد از بیشترین اشتباهات خانم ها برای جذب کردن مردان بود. لازم است اضافه کنم که یک مورد دیگر که باید وقتی در جستجوی مرد مورد علاقه تان هستید داشته باشید، حمایت های صحیح از جانب افراد مورد علاقه تان است، زیرا زنان بسیاری به خاطر داشتن دوستان مغرض در مسیر اشتباه افتاده اند، پس سعی کنید دوستان خود را با دقت انتخاب کرده تا وقتی بهشان نیاز داشتید از نصایح و راهنمایی هایشان استفاده کنید.

 

من یک سال که ازدواج کردم رابطم با شوهرم خوب بود بعد ازدواجمون چند ماه حامله شدم الان شوهرم همیشه ازم دوره دوست دارم همیشه کنارم باشه

سلام من دوسال هستش که با همسرم هستم اون همیشه با من خوبه و من عاشقشم اما الان احساس میکنم وقتی میاد خونه بوی عطر زنونه دیگه ای رو میده و بعضی اوقات شب بهونه کارو میاره نمیاد خونه اولای ازدواجمون میگفت تو خیلی شبیه خانوم مارپلی و اینکه اخلاقیاتتت مغرورانه است مامانمم درکم نمیکنه اگه بهش بگم میگه تقصیر خودته به خدا دارم دیوونه میشم من یه خانوم چادری ام از لحاظ تیپ و قیافه ام خیلی خوب هستم و فک میکنم اون منو به خاطر همین میخواد خیلی سخته خواهشا کمکم کنین

مهتاب جان از اون بپرس از تیپ من خوشت میاد؟ بهش بگو تو با من مشکلی نداری؟ اگر داری من یه جوری حلش می کنم اگر فایده نداشت بهش بگو که چند شبه کار رو بهونه می کنی و نمیای خونه بعضی وقتا هم بوی عطر زنونه میدی قضیه چیه؟ اگر به نظرت مشکوک بود به یه مشاوره مراجعه کن. ( مشاوره ی زن که شوهرت غیرتی نشه ).

نام:

چطور مردی رو عاشق خودمون کنیم
چطور مردی رو عاشق خودمون کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *