چطور مهره مار داشته باشیم

 
helpkade
چطور مهره مار داشته باشیم
چطور مهره مار داشته باشیم

لطفا از حروف a-z,A-Z,0-9 استفاده نمایید – حداقل 5 کاراکتر

حداقل 8 کاراکتر

وقتی فردی که دارای شخصیت کاریزما یا همان کاریزماتیک باشد برخورد کنیم به راحتی می توانیم تشخیص دهیم . بارها شنیده ایم که می گویند فلان فرد مهره ی مار دارد . شاید باخودتان فکر کنید که آن افراد مادر زاد جذاب هستند , و یا بسیار خوش شانس هستند که توجه دیگران را جلب می کنند و مورد علاقه ی دیگران هستند .

چطور مهره مار داشته باشیم

بعضی از افراد به محض ورود به جمعی آنها تاثیر فوق العاده ی می گذارند .این افراد دارای شخصیت کاریزماتیک هستند . تا حالا فکر کرده اید یک فرد کاریزماتیک چه ویژگی های دارد ؟ در ادامه ی مقاله به چند ویژگی فرد کاریزماتیک می پردازیم .

یکی از نیاز های هر انسانی اعتماد به نفس است . اعتماد به نفس است که ، به انسان احساس مفید بودن و خوشبخت بودن را می دهد . بعضی از راه کارها باعث می‌شوند که ، اعتماد به نفس شما به صورت موقت بالا بروند . و حتی در آن زمان شما کارهایی انجام خواهید داد که حتی قبلاً فکر انجام آن کار را نمی کردید .

با خودتان فکر کنید چه چیزی درمورد خودتان هست که دوست دارین روز به روز بهتر شود ؟ بسیاری از افراد دوست دارند که اعتماد به نفس آنها بالا برود تا زندگی راحت تری داشته باشند . شما می‌توانید راه کارهای بسیار ساده‌ای مثل ، راه کارهای زیر را انجام دهید تا اعتماد به نفس خود را تقویت کنید . ۱ با چشم ها ارتباط برقرار کنید .

زمانی که با فردی در ارتباط هستید به چشمان او نگاه کنید زیرا این کار را فقط افرادی که اعتماد به نفس بالایی دارند انجام می دهند . ۲ با قامت صاف بایستید ‌. ۳ به مرتب و تمیز بودن کیف تان اهمیت دهید . زمانی را مشخص کنید و به تمیز کردن کیف پول و کیف تان بپردازید ، رسید ها و چیزهای باطله را دور بیندازید . ۴ به آراستگی خود اهمیت دهید . ۵ هنگام نشستن قوز نکنید . ۶ خلاق باشید و چیزهای تازه خلق کنید . ۷ به خاطرات مثبت فکر کنید .

ارتباط چشمی یک مهارت است یک مهارتی جذاب . و این مهارت در فرهنگ ما آموزش داده نمی شود ‌ . می توان گفت یکی از بهترین ابزار برای این که در مذاکرات تجاری و دوستانه خود ، به گفتگو هایمان مسلط باشیم و ارتباط موثر برقرار کنیم ارتباط چشمی است . ارتباط چشمی ما قبل از ارتباط کلامی شکل می گیرد .

می توان گفت که یکی از ملزومات شروع ارتباط ، ارتباط چشمی است . ارتباط چشمی یعنی اینکه قبل از گفتن هر جمله ای به چشم یا حوالی چشمان او نگاه کنیم با این کار به او نشان می‌دهیم حواسمان به او هست ، و احساسمان را به او منتقل می کنیم .

با خودتان فکر کنید با کسی صحبت می کنید و متوجه می شوید که به شما نگاه نمی کند ؟ و به اطراف و زمین نگاه می کند ، چه حسی به شما دست می دهد ؟ با خودتان احتمالاً فکر می‌کنید آن فرد آن به صحبت شما بی توجه است و احتمالا فکر خواهید کرد شما با یک درخت صحبت می کنید ‌.

یکی از مهمترین مهارت های ارتباطی و اجتماعی را می توان حرف زدن در یک گفتگو نام برد اگر شما بتوانید در اجتماع خوب حرف بزنید قطعاً به درجات خیلی بالایی خواهید رسید حرف زدن در اکثر موارد آنقدر مهم و تاثیرگذار است که فرد بعضی اوقات تا مدت ها به صحبت‌ های شما فکر می کند .

اگر صحبت‌های شما مثبت باشند تاثیر مثبت می گذارند اگر صحبت‌های شما منفی باشند از ان تاثیر منفی خواهد گذاشت . شمرده صحبت کنید که خیلی آرام و بی حال و نه خیلی تند صحبت کنید .

ذهن شما زمانی که با فردی آشنا می شوید سریعاً شباهت ها و تفاوت ها که شما فرد مقابل را بررسی می کنند . و شما از رفتارهایی که خوشتان بیاید کم‌کم الگوبرداری می کنید . برای همین بسیار مهم است که بیشتر اوقات وقت تان را با چه کسانی می گذارنید . به خاطر اینکه ذهن ناخودآگاه از آنها الگوبرداری می‌کند .

در الگوبرداری از یک فرد موفق قطعا لازم نیست که همه کارهای آن فرد را الگو برداری کنید . برای مثال اگر می خواهید از فردی قسمت پس انداز کردن را الگو برداری کنید ، شما باید رفتار های آن فرد در حوزه مدیریت مالی و پس انداز کردن آن شخص را الگو برداری کنید . در انتخاب الگوی خود بسیار هوشیار باشید .

بگذارید با یک ضرب‌المثل قدیمی خودمان این بحث را شروع کنم قطعاً شنیده اید که می گویند هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد . مفهوم این جمله به نظر شما چیست ؟ این جمله به ما می‌گوید که قبل از حرف زدن ابتدا باید به آن فکر کنید که به صورت غیر مستقیم خوب حرف زدن را خود به خود به ما می آموزد .

هدف این است که ما متوجه شویم که چه زمانی چطور و با چه لفظی باید صحبت کنیم ، یا اصلاً چه زمان هایی را باید سکوت کنیم تا به هدف خود برسیم . به طرز صحبت کردن مردم با همدیگر و نوع تعاملات شان دقت کنید بعضی ها با هم بسیار عالی صحبت می کنند و بعضی ها فقط با ایما و اشاره صحبت می کنند . پس می‌توان گفت نوع سخن گفتن شما به اندازه آنچه قرار است بیان کنید مهم است لحن صدای شما می تواند بین شما و شنونده صمیمیت ایجاد می کند .

گوش دادن ، یک مهارت است . چگونگی گوش دادن شما به حرف های بقیه به کیفیت روابط تان با دیگران و اثر بخشی آن تاثیر بسیار زیادی دارد تا حالا فکر کردین برای چه ما اصلا گوش می دهیم ؟ گوش می دهیم که اطلاعات به دست بیاوریم گوش می دهیم تا بتوانیم بقیه افراد را بفهمیم و آنها را درک کنیم . گوش می‌دهیم ، تا لذت ببریم و یاد بگیریم ‌ ‌.

تحقیقات نشان داده که افراد فقط ۲۵ تا ۵۰ درصد شنیده هایشان را به خاطر می آورند ، پس باید مهارت گوش دادن خود را تقویت کنیم ، تا از آن سود ببریم و همه ی گفته ها را بشنویم . اگر ما خوب بشنویم ، درگیری ها و سوء تفاهم های کمتری ایجاد می شود . وقتی فردی به سطح بالایی از خود آگاهی برسد ، به مهارت های ارتباطی قوی دست پیدا میکند .

بعضی اوقات گفتن یک آها یا تکان دادن سر به علامت تایید یا رد کردن گفته های طرف مقابل نیست . بلکه این نشان می‌دهد که شما به حرف های طرف مقابل گوش می کنید . شما می توانید از زبان بدن هم برای نشان دادن اینکه به صحبت های طرف مقابل گوش می‌دهید استفاده کنید .

به گوینده طوری نشان دهید که به صحبت های او گوش می دهید ، طرف مقابل هم تشویق به گفتن ادامه صحبت شود . پیش فرض های ذهنی ، قضاوت ها ، باورها و فیلتر های ذهنی هر فرد باعث می شود که شنیده ها را تحریف کنند . شما زمانی که در جایگاه شنونده هستید وظیفه شما فهم درست حرف های طرف مقابل تان است .

افرادی که روابط بین فردی مناسبی دارند ، قطعا مهارت همدلی را یاد گرفتند . افرادی که همدلی را یاد گرفته اند با این همه محبوب تر می شوند و افراد به آنها احترام بیشتری می گذارند . می توان همدلی را به یک قرص آرامبخش تشبیه کرد که می توانیم به اطرافیان مان بدهیم . تا با این کار آنها را به آرامش دعوت کنیم . شاید این سوال برایتان پیش بیاید همدلی چیست ؟

همدلی یعنی اینکه بدون قضاوت کردن افراد موضوع را از دید فرد به آن نگاه کنیم ، و سپس از خودمان بپرسیم اگر من جای او بودم چه کاری انجام می دادم ؟ همدلی یعنی اینکه کفش‌های یک فرد دیگر را بپوشیم ، عینک آن فرد را بر چشمان خود بزنیم و به دنیا نگاه کنیم . و به طور کلی خودمان را جای فرد مقابل بگذاریم ، وسعی کنیم آن چیزی که برای فرد مقابل مهم است را پیدا کنیم .

البته در اینجا باید گفت که ببین همدلی ، همدردی و دلسوزی تفاوت های بسیار زیادی وجود دارد . می‌توان گفت همدلی ارتباط افراد را قوی تر و همدردی و دلسوزی باعث می شود که آن ارتباط از بین برود .

در جامعه ما همدلی کردن بسیار اندک است ، بیشتر مردم دنبال دلسوزی کردن هستند . همه ما آدم ها دوست داریم ، با افرادی معاشرت داشته باشیم که شبیه خودمان باشند ، همدلی این ویژگی را برای ما ایجاد می‌کند . همدلی باعث میشود شما یک فرد بسیار دوست داشتنی تر ، و با اعتبار تر به شمار بیایید .

بارها و بارها قطعاً شنیده اید که می گویند خنده بر هر درد بی درمان دواست .تا حالا به مفهوم این جمله دقت کرده این ؟ تا حالا فکر کرده اید که چرا اصلا باید بخندیم ؟ خنده باعث احساس آرامش در درون هر فرد می‌شود . خنده ای که واقعی باشد می تواند تنش های جسمانی را از بین ببرد . و استرس را می کاهد ، ماهیچه های بدنتان را آرام میکند .

خنده باعث می‌شود که سیستم ایمنی بدنتان افزایش یابد . خندیدن احساسات ناخوشایند را از ما دور می کند . احساساتی مثل نگرانی ،عصبانیت ، ناراحتی را از ما دور می کند . لبخند زدن باعث می‌شود که فرد خلق و خوی بهتری پیدا کند . خنده و لبخند بر لب داشتن باعث میشود که فرد جالب تر و جذاب تر به نظر برسد .

تا حالا دقت کردین که ، آیا لبخند زدن واقعاً مسری است ؟ اگر شما لبخند بر لب داشته باشید مغز فرد مقابل به خندیدن وسوسه می شود . به خاطر اینکه لبخند زدن شما ، مسری است . و فرد نمی تواند در برابر آن مقاومت کند ، اگر طرف مقابل تان لبخند نزند تلاش و آگاهانه تر کرده است ‌. خنده بر لب داشتن چیزی است که باید به خودتان هدیه بدهید .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا پاسخ را به عدد انگلیسی وارد کنید:

2

تعداد محصولات

56

تعداد مطالب وبلاگ

516

تعداد کاربران سایت

چطور مهره مار داشته باشیم

147

تعداد فروش انجام شده از طریق سایت



صبر کنید…

اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی

یک کلیک تا جذاب شدن و داشتن مهره مار

دمش گرم که خودش را در قلب خیلی از آدم‌ها به راحتی یک بشکن زدن جا می‌کند. همه منتظرند تا این فرد لب تر کند و بیایند کمکش کنند. منتظر فرصت هستند تا برای او هدیه بگیرند. حتی وقتی تو جمع افراد جدید هم وارد می‌شود بعد چند دقیقه طوری با او رفتار می‌کنند که انگار چند سال است او را می‌شناسند.

چطور مهره مار داشته باشیم

 

 

 اکثر مواقع هم همان فرد دوست داشتنی محبوب قلب‌ها که شاه کلید ورود به دل دیگران را دارد؛ شاید نه زیبایی خیلی آنچنانی داشته باشد، نه اهل لباس برند پوشیدن باشد، شاید نه موقعیت اجتماعی خیلی به خصوصی داشته باشد ولی به اصطلاح خودمانی می‌گوییم طرف مهره مار دارد. چرا؟ چون مهارت ارتباط موثر را یاد گرفته است و روی خودش کار کرده است. در این مقاله سه پرش کوتاه و مختصر از جذاب شدن و داشتن مهره مار را توضیح می‌دهیم.

 

 

همان‌طور که اثر انگشت هر کدام از ما متفاوت و منحصر به فرد است، سایر خصوصیاتمان هم منحصر به فرد است. پس اگر فردی بودیم که برای تایید دیگران یک سری ماسک به شخصیت و صورتمان زدیم. قدم اول کندن آن ماسک‌ها است. در یک کلام خودمان باشیم و دیگر هیچ!

 

 این خود بودن، در نوع پوشش وسبک لباس پوشیدن می‌تواند باشد. سبک و مدل لباس پوشیدن خود را داشته باشیم. تا حدودی طبق مد لباس پوشیدن خوب است ولی تعادل را رعایت کنیم. اگر مدل مویی مد شد که به اکبر آقا نمیومد لازم نیست اکبر آقا به سلمانی سر کوچه برود و آن مدل مو را بزند. اگر سبک آرایشی مد شد که به ظاهر و شخصیت کبری خانم نمیومد لازم نیست کبری خانم الگوبرداری کند.

در هنگام حرف زدن خودمان باشیم و ادبیات منحصر به فرد خود را داشته باشیم. یک سری دایره واژگان منحصر به فرد برای خود ایجاد کنیم. احول پرسی سبک خودمان را داشته باشیم. می‌توانیم آموزش ببینیم روی مهارت‌های فن بیان اما تقلید نکنیم. عقل و منطق خودمان را بیشتر با سکوت کردن نشان دهیم. وارد بحث و اثبات نظر خودمان نشویم. غز نزنیم. قضاوت نکنیم.

 

 

نگاه واقع بینانه به این خود واقعی داشته باشیم. چه طوری به رشد فرزند خود اهمیت می‌دهیم. اول از ته ته دل فرزندمان را دوست داریم پس نقاط قوتش رو می‌بینیم. روی نقاط ضعفش کار می‌کنیم تا آن‌ها هم تبدیل به نقاط قوتش شود. به موقع حالا به اصلاح بگیم پشت دستش میزنیم و کار اشتباهش را به او گوشزد می‌کنیم. به موقع هم برای تشویق یک کار خوب که انجام داده او را به شهربازی می‌بریم، برای او یک بستنی قیفی می‌خریم و کلی مواردی که دوست دارد. چرا ما نباید این کارها را برای خودمان هم انجام ندهیم؟ تا زمانی که خومان را جذاب و دوست داشتنی ندانیم؛ نباید انتظار احترام و محبت از دیگران داشته باشیم.

برنامه و هدف خاص خود را داشته باشیم. نباید روزمرگی بر زندگی ما سفره پهن کرده باشد. بلکه این ما هستیم که تصمیم می‌گیریم برای زندگی چه سفره‌ای پهن کنیم. بر روی انگیزه، اراده و عادت خود کار کنیم.

پیشنهاد آخر. مثل اپلیکیشن‌های موبایل و برنامه‌های کامپیوتر باشیم. هر چند وقت خودمان را آپدیت کنیم. آموزش ببینیم در حوزه‌ای که احساس ضعف می‌کنیم. هر ماه وارد گوگل پلی استور نظام‌های ارزشی خود بشویم، برنامه‌های نصب شده بر شخصیت و رفتار خود را چک کنیم. اگر لازم بود آپدیت کنیم. اگر لازم بود آنیستال کنیم.

 

 

قرار نیست دیگران دقیقا همان طوری که ما دوست داریم با ما صحبت کنند و رفتار کنند. انتقاد کردن، نصیحت کردن، قضاوت کردن، غر زدن دشمن جذاب شدن و مهره مار داشتن است.

تا می‌توانیم دو گوش شنوای دیگران باشیم. اگر در حال گوش دادن به حرف های فردی بوده ایم که ناگهان صحبت هایش قطع شد، در ادامه از او بخواهیم که به حرف هایش ادامه دهد. با این رفتار به او نشان می‌دهیم که خود و صحبت هایش برای ما ارزشمند اســت. گوشی موبایل یک دشمن تمام عیار در ارتباطات می‌تواند باشد؛ در حین صحبت آن را تا جای ممکن در نیاوریم و روی میز قرار ندهیم.

 

در ارتباط با دیگران یک مدیرت احساسات داشته باشیم. حتما تا به حال با فردی رو به رو شدیم که از نظر خیلی از ابعاد مثل ظاهر، موقعیت اجتماعی، وضعیت مالی در بهترین وضعیت بوده است. تنها مواردی وجود دارد مثل این که آن فرد به شدت زود از کوره در می‌رود و سعی دارد ما را به قالبی که خودش دوست دارد در بیاورد.

 

کنار چنین فردی بودن زندگی جهنمی را رقم می‌زند. هر لحظه باید منتظر یک خشم عجیب غریب از فرد باشیم. هر لحظه تنش را حس می‌کنیم چون مثلا طبق نظام‌های ارزشی او پیش نرفتیم. این افراد معمولا حتی با ظاهر خوب، موقعیت های کاری رویایی ، درآمد عالی  نه تنها که جذاب و دوست داشتنی نیستند بلکه تنها هم می‌مانند. چرا؟! چون فرد دایما احساس قضاوت شدن دارد. دایم غر می‌شنود. پس باید در جلوی این آدم ماسک بزند. 

 

در مورد قضاوت کردن ببینید:

 

 

با دیگران شور و حرارت افراطی هم نداشته باشیم، هیجان بیش از حد آدم ها رو خسته میکند. نه در بعد غم و نه در بعد شادی آدم‌ها را با فوران احساساتمان خفه نکنیم. 

 

 

 

چطور مهره مار داشته باشیم

 

 

 

رسیدیم به پرش سوم که محصول رایگانی در خصوص جذاب شدن و مهره مار داشتن است. در این دوره آموزش می‌بینیم که چطور فن بیان و ارائه جذاب در صحبت با دیگران داشته باشیم.همچنین یاد می‌گیریم که چه لحن و تن صدایی داشته باشیم، چگونه رشته کلام را به دست بگیریم. در بعد رفتار چطوری می‌توانیم دیگران را جذب خود کنیم.

 

چه کار کنیم تا با چشمان براق به ما نگاه کنند. استفاده از طنز که در عین حال یک چاقو دو لبه است و بدانیم چطور با یک سری استاندارد از طنز استفاده کنیم. چطوری با نظام ارزشی خود ساز مخالف دیگران نباشیم و به اصطلاح برنامه خراب کن و ضد حال جمع نباشیم؟ چطور بلندگوی خوبی‌های دیگران باشیم؟ چطور حسن‌جویی با تملق اشتباه گرفته نشود؟در نهایت یاد گرفتن یک سری تکنیک معجزه‌آمیز ارتباطات.

 

👈 نقشه مسیر مقالات جذابیت در سایت بیشتر از یک 👉 👈 چطور سنگین و باوقار باشیم؟

👈 چطور جذاب صحبت کنیم ؟

👈 چگونه ظاهر جذاب داشته باشیم؟

👈 چگونه کاریزماتیک شویم؟

👈 ویژگی افراد کاریزماتیک چیست؟

 

این محصول رایگان تقدیم به شمایی که این مقاله را مطالعه کردید. می‌توانید برای هرکسی که دوستش دارید، لینک این محصول را ارسال کنید…

👇👇👇👇

 

بخشی از معرفی فیلم این دوره 100 درصد رایگان را در ویدئوی زیر با هم ببینیم!

👇👇👇

طراحی عکس‌ها: کیمیا صحرایی

بر اساس رای 35 نفر از بازدیدکنندگان

97 امتیاز از 100

دنبال کننده

دنبال شونده

ماجرا

سحر هاشمی

سحر هاشمی هستم. با دوره‌های آموزشی که دیدم 👩‍🏫 تحصیلاتم🎓 و تجربیاتی که طی سال‌های اخیر در زمینه زبان انگلیسی کسب کردم🕵️‍♀️ کمک می‌کنم تا افراد در مسیر زبان انگلیسی به اهداف خود برسند و رشد کنند 🔠 عاشق یادگیری بودم، هستم و خواهم ماند✅

سحر هاشمی هستم. با دوره‌های آموزشی که دیدم 👩‍🏫 تحصیلاتم🎓 و تجربیاتی که طی سال‌های اخیر در زمینه زبان انگلیسی کسب کردم🕵️‍♀️ کمک می‌کنم تا افراد در مسیر زبان انگلیسی به اهداف خود برسند و رشد کنند 🔠 عاشق یادگیری بودم، هستم و خواهم ماند✅

با زدن دکمه اینتر نظر شما ثبت می شود

با زدن دکمه اینتر نظر شما ثبت می شود

ماندگارترین هدیه برای کسی که دوستش دارید

حرفه ای: آموزش تمام مهارت های لازم جهت داشتن سبک زندگی حرفه ای

هدف گذاری حرفه ای + دانلود رایگان فیلم سمینار

استفاده از سایت مشروط بر قبول توافقنامه کاربری و حفظ حریم شخصی می باشد. تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به مجموعه بیشتر از یک نفر است.

پرداخت کارت به کارت

پرداخت از خارج ایران

گارانتی بازگشت وجه

تسهیل در خرید

راهنمای سایت

درخواست همکاری

دوره رایگان فن بیان

دعوت از اساتید سخنرانی

نیلوفر مرداب

خرید کتاب

تماس با ما-درباره ما

دوست خوبم یکی از روش های افزایش جذابیت و به کرسی نشوندن خواسته هامون، دلیل داشتن هست … حتماً می پرسی یعنی چجوری؟

? مهره مار داشته باشید ??

برای کارم دلیل دارم!

در تحقیقی توسط یکی از استادان در کتابخانه دانشگاه انجام شد؛ به نتیجه های جالبی دست یافتند:
در صف کپی کتابخانه  خودِ این خانم یا دانشجویانش به صورت آزمایشی می‌رفتند جلوی صف و خارج از نوبت و می‌گفتند: “خیلی معذرت می‌خواهم. من باید ۵ تا کپی بگیرم”.

چطور مهره مار داشته باشیم

سپس تعداد پاسخ های مثبت را  یادداشت می‌کردند که چقدر با او موافقت می‌کنند:
حدود یک درصد اجازه می دادند تا خارج از نوبت بتوانند کپی بگیرند. چون با مخاطبینش مؤدب بود، حدود ۳۰-۴۰٪ با او موافقت می‌کردند.

? دفعه بعد می‌آمد می‌گفت: “ببخشید من عجله دارم. باید ۵ تا کپی بگیرم”. یک دفعه ۶۹٪ به او پاسخ مثبت دادند و گفتند: “بفرمایید”.
گفت چه فرقی داشت جمله‌بندیِ دوم با اول؟!
? در حالت دوم، «دلیل» آورد.

برای اینکه متوجه شوند خود دلیل آوردن اثر بخش است یا نوع دلیل هم محرک رفتار می شود، این بار یک دلیل بی مورد آوردند:

گفتند: “ببخشید. من می‌خواهم الان ۵ تا کپی بگیرم برای این که باید الان ۵ تا کپی بگیرم” و دید که با یک درصد کمتر یعنی ۶۸٪ دوباره به او پاسخ مثبت دادند.

فرقِ این دو عبارت اثر بخش تنها بخاطر because بود. هروقت شما برای کارتان دلیلی بیاورید، مردم به شما سرویس خواهندداد. مهم دلیل‌آوردن است. ?

به همین جهت می‌گویند دستور نده.
بگو “ممکن است یک لیوان آب برای من بیاورید، من تشنه‌ام”.
در این حالت بیشتر شانس دارید که به حرفتان گوش کنند تا وقتی که بگویید: “برای من یک لیوان آب بیاور”.

هروقت دلیل بیاورید، بلافاصله دریچه‌های ذهن افراد به سمت شما باز می‌شود. جدا از اینکه دلیل شما منطقی باشد یا تنها یک دلیل خشک وخالی باشد.

? کانال موفقیت ذهنم دات کام ??

https://telegram.me/joinchat/BFcdVTueUXfB8EbyQ_1D-g

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت


کد کپچا *


نام کاربری


پسورد

مرا به یاد بیاور


لطفا کمی منتظر بمانید


2 خرید

زمان باقیمانده

اشتراک با دوستان

تجریش، ابتدای شریعتی، کوچه تدین، پلاک 1 – شماره تماس:22725506-22725516

چطور مهره مار داشته باشیم

– کارگاه ارتباط موثر

– چگونه مهره مار داشته باشیم

– امکان خرید برای روزهای:

   – پنج شنبه 6 تیر

   – جمعه 7 تیر

– مدرس: سیامک ولی زاده

– همراه با پذیرایی

– یک جلسه در یک روز

– تشکیل کلاس حتی با یک نفر

فرصت استفاده از

06 تیر تا
07 تیر 1392

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

– تنها 40 نت برگ موجود می باشد

– هر نت برگ قابل استفاده برای یک نفر

– زمان برگزاری: پنج شنبه و جمعه 6 و 7 تیرماه از ساعت 9 صبح الی 13

– جهت تکمیل فرآیند ثبت نام لطفا پس از ثبت خرید خود با شماره 22725507-22725506-22725516 تماس حاصل فرمایید

– ارائه پرینت کد نت برگ الزامی می باشد

– نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد



سپیده مافی

مرسی از کارگاهی که معرفی کردید من سری قبلی رو شرکت کردم واقعا فوق العاده و بسیار مفید و موثر بود

ارایه تخفیف‌های باورنکردنی و دوره‌ای در روز‌های خاص

خرید نت برگ با پرداخت آنلاین در هر ساعتی از شبانه روز

بررسی کیفیت خدمات و کالاها توسط کارشناسان مربوطه

حفظ حریم خصوصی کاربران در بستر تجارت الکترونیک ایمن

در تمامی مراحل سفارش پشتیبانی نت‌برگ کنار شماست

نت‌برگ اولین و بزرگترین سایت تخفیف گروهی در ایران است که به صورت روزانه پیشنهاداتی متنوع و باورنکردنی را با ۴۰ تا ۹۹ درصد تخفیف از بهترین مکان‌های شهر شامل رستوران‌ها، مراکز ورزشی، تفریحی، رفاهی، فرهنگی، هنری، بهداشتی، آرایشی و غیره را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. «تخفیف های هیجان‌انگیز»، «خرید ارزان‌تر و بدون واسطه»، «صرفه جویی در زمان و هزینه»، «تضمین کیفیت خدمات» و «پشتیبانی کامل در تمام مراحل» برگ برنده نت‌برگ برای کاربران خود محسوب می‌شوند. نت‌برگ با بکارگیری شیوه های نوین تبلیغاتی و تمرکز روزانه روی کالا ها و سرویس های خدماتی و رفاهی، فرآیند انتخاب را برای اعضای خود آسان کرده و همچنین با استفاده از قدرت خرید گروهی پیشنهادات مورد نظر را به قیمتی عرضه می‌کند که به سختی می‌توان از خرید آن صرف نظر کرد. ایجاد بستر مناسب تحت وب از طریق وب‌سایت نت‌برگ و همچنین ارائه خدمات روی انواع گوشی‌ها و تبلت‌ها با استفاده از اپلیکیشن موبایل نت‌برگ این امکان را به خانواده میلیونی نت‌برگ می‌دهد تا در اسرع وقت و به ساده‌ترین شکل ممکن بتوانند به کلیه پیشنهادهای نت‌برگ دسترسی داشته و از امکانات ارائه‌شده آن بهره‌مند شوند. پیشنهادات نت‌برگ به طور کلی به دو دسته آنی و غیر آنی تقسیم می‌گردند که «نت‌برگ‌های آنی» بلافاصله پس از خرید تا لحظه پایان زمان استفاده آن‌ها، دارای اعتبار بوده و قابل استفاده می‌باشند. همچنین «نت‌برگ‌های غیر آنی» نیز پیشنهاداتی هستند که پس از خرید آن‌ها، کاربران می‌بایست به منظور استفاده از نت‌برگ‌های خود، تا اتمام مهلت خرید آن پیشنهاد بر روی سایت نت‌برگ، صبر نمایند. برای استفاده از نت‌برگ تنها کافی‌ست پیشنهاد مورد نظر خود را خریداری نمایید و با ارائه کد های اختصاصی خود به فروشنده که از طریق ایمیل، حساب کاربری‌ و یا پیامک در دسترس شما قرار می‌گیرند، از پیشنهاد و قیمت باورنکردنی نت ‌برگ لذت برده و لحظات خوش و زیبایی را تجربه کنید. لازم به ذکر است نت‌برگ هم‌اکنون در اکثر شهرهای بزرگ ایران مانند تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز، ارومیه و غیره مشغول به فعالیت و ارائه خدمات روزانه می‌باشد.

برای شماره تلفن همراه وارد شده، رمز یکبار مصرف ارسال خواهد شد

مدت زمان باقی مانده برای ارسال مجدد کد

با کامل کردن اطلاعات حساب کاربری ، لیست سفارش ها ، تراکنش ها و … را در حساب کاربری تان ببینید.

لطفا کمی منتظر بمانید


58 خرید

زمان باقیمانده

اشتراک با دوستان

میدان ونک، خیابان خدامی، خانه کودک آرارات – شماره تماس:88628278

چطور مهره مار داشته باشیم

– باشگاه مثبت اندیشان جوان برگزار میکند:

– سمینار جذاب چگونه مهره مار داشته باشیم؟

– این سمینار دارای یک جلسه 3 ساعته می باشد

– چگونه محبوب، جذاب و توانمند باشیم؟

– چگونه قلب دیگران را تسخیر کنیم؟

– چگونه دیگران را در 60 ثانیه اول جذب کنیم؟

– چگونه ارتباطاتمان را مدیریت کنیم؟

– ” کیفیت زندگی ما بستگی به سبک ارتباطاتمان دارد. “

– مدرس: استاد جلال مسلمان یزدی

    – کارشناس ارشد مدیریت

    – کارشناس شبکه تهران، شبکه آموزش و شبکه سلامت

    – عضو ارشد بنیاد سخنرانان حرفه ای ایران

    – دارای مدرک pms از موسسه بین المللی Brs

 

 

    

 

 

 

فرصت استفاده از

21 دی تا
21 دی 1394

هر نت برگ برای یک نفر

مراجعه حتما با هماهنگی و رزرو تلفنی

ارائه پرینت الزامی نیست. فقط QR کد یا کدهای نت برگ را همراه داشته باشید

– تعداد محدودی نت برگ موجود می باشد

– هر نت برگ قابل استفاده برای حضور یک نفر

– امکان خرید نت برگ های بیشتر جهت هدیه دادن به دوستان

– زمان برگزاری سمینار: روز دوشنبه 21 دی ماه از ساعت 17:30 الی 20:30

– ساعات تماس: شنبه الی چهارشنبه 9 الی 14 و 15 الی 17 و پنج شنبه ها  9 الی 12

– حتما 20 دقیقه زودتر در محل برگزاری سمینار حضور داشته باشید

– جهت هماهنگی و اطلاعات بیشتر با شماره 88067307 در ساعات اداری تماس حاصل فرمایید

– ارائه پرینت کد نت برگ الزامی است

– قبل از تهیه نت برگ بررسی های لازم را به عمل آورید

– نت برگ خریداری شده قابل استرداد نمی باشد

ارایه تخفیف‌های باورنکردنی و دوره‌ای در روز‌های خاص

خرید نت برگ با پرداخت آنلاین در هر ساعتی از شبانه روز

چطور مهره مار داشته باشیم

بررسی کیفیت خدمات و کالاها توسط کارشناسان مربوطه

حفظ حریم خصوصی کاربران در بستر تجارت الکترونیک ایمن

در تمامی مراحل سفارش پشتیبانی نت‌برگ کنار شماست

نت‌برگ اولین و بزرگترین سایت تخفیف گروهی در ایران است که به صورت روزانه پیشنهاداتی متنوع و باورنکردنی را با ۴۰ تا ۹۹ درصد تخفیف از بهترین مکان‌های شهر شامل رستوران‌ها، مراکز ورزشی، تفریحی، رفاهی، فرهنگی، هنری، بهداشتی، آرایشی و غیره را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. «تخفیف های هیجان‌انگیز»، «خرید ارزان‌تر و بدون واسطه»، «صرفه جویی در زمان و هزینه»، «تضمین کیفیت خدمات» و «پشتیبانی کامل در تمام مراحل» برگ برنده نت‌برگ برای کاربران خود محسوب می‌شوند. نت‌برگ با بکارگیری شیوه های نوین تبلیغاتی و تمرکز روزانه روی کالا ها و سرویس های خدماتی و رفاهی، فرآیند انتخاب را برای اعضای خود آسان کرده و همچنین با استفاده از قدرت خرید گروهی پیشنهادات مورد نظر را به قیمتی عرضه می‌کند که به سختی می‌توان از خرید آن صرف نظر کرد. ایجاد بستر مناسب تحت وب از طریق وب‌سایت نت‌برگ و همچنین ارائه خدمات روی انواع گوشی‌ها و تبلت‌ها با استفاده از اپلیکیشن موبایل نت‌برگ این امکان را به خانواده میلیونی نت‌برگ می‌دهد تا در اسرع وقت و به ساده‌ترین شکل ممکن بتوانند به کلیه پیشنهادهای نت‌برگ دسترسی داشته و از امکانات ارائه‌شده آن بهره‌مند شوند. پیشنهادات نت‌برگ به طور کلی به دو دسته آنی و غیر آنی تقسیم می‌گردند که «نت‌برگ‌های آنی» بلافاصله پس از خرید تا لحظه پایان زمان استفاده آن‌ها، دارای اعتبار بوده و قابل استفاده می‌باشند. همچنین «نت‌برگ‌های غیر آنی» نیز پیشنهاداتی هستند که پس از خرید آن‌ها، کاربران می‌بایست به منظور استفاده از نت‌برگ‌های خود، تا اتمام مهلت خرید آن پیشنهاد بر روی سایت نت‌برگ، صبر نمایند. برای استفاده از نت‌برگ تنها کافی‌ست پیشنهاد مورد نظر خود را خریداری نمایید و با ارائه کد های اختصاصی خود به فروشنده که از طریق ایمیل، حساب کاربری‌ و یا پیامک در دسترس شما قرار می‌گیرند، از پیشنهاد و قیمت باورنکردنی نت ‌برگ لذت برده و لحظات خوش و زیبایی را تجربه کنید. لازم به ذکر است نت‌برگ هم‌اکنون در اکثر شهرهای بزرگ ایران مانند تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز، ارومیه و غیره مشغول به فعالیت و ارائه خدمات روزانه می‌باشد.

برای شماره تلفن همراه وارد شده، رمز یکبار مصرف ارسال خواهد شد

مدت زمان باقی مانده برای ارسال مجدد کد

با کامل کردن اطلاعات حساب کاربری ، لیست سفارش ها ، تراکنش ها و … را در حساب کاربری تان ببینید.

بیچشک

مجله سلامت و پزشکی

bichashk در

بی بی گلو، کرم پودر دائم یا مزووایت صورت چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

مهسا در

چطور مهره مار داشته باشیم

بی بی گلو، کرم پودر دائم یا مزووایت صورت چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

یگانه در

بی بی گلو، کرم پودر دائم یا مزووایت صورت چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

bichashk در

بی بی گلو، کرم پودر دائم یا مزووایت صورت چیست؟ و چه کاربردی دارد؟

کاریزما به مفهوم جذابیت منحصر به فرد همراه با قدرت تاثیر گذاری بالای کلام و رفتار فردی است که می تواند در افراد زیادی تاثیر گذار باشد و به تفکر و رفتار آنها در زندگی جهت دهد. افراد کاریزماتیک همیشه مورد ستایش دیگران قرار می گیرند.شاید اولین فکری که به ذهن شما خطور می کند رهبران اجتماعی باشند. بله تمامی رهبران اجتماعی ویژگی کاریزماتیک بودن داشته اند.کاریزما یا مهره ی مار به ژن مربوط نیست. هیچ کدام از جاذبه های رفتاری افراد در ژن هایشان تعریف نشده و همه چیز کاملا اکتسابی است.

مقاله مرتبط:

ریشه های شکل گیری کاریزما در شخص به سلسله ای از مهارت ها و طرز تفکرات او در طول زندگی باز میگردد. در اینکه افراد کاریزماتیک تعریف کاملی از یک ژن برتر هستند شکی نیست ولی این فقط یک اصطلاح عامیانه است.

کاریزما قبل از هر چیز یک هنر است. هنری آمیخته ای از تکنیک ها و فنون برقراری ارتباط و فن بیان که بتوان در عمق شخصیت افراد نفوذ کرد.

افراد کاریزماتیک همیشه جذابیت های خاص خود را دارد. انسان ذاتا به توجه و تحسین شدن علاقه مند است. در ادامه به 9 اصل کاریزماتیک بودن اشاره ای خواهیم داشت. این 9 اصل را بخوانید و ببینید در وجود شما کدام یک از آنها وجود دارد و شما چقدر کاریزماتیک هستید.

اقتدارو قدرت در زور گفتن معنی نمی شود. اقتدار به این معناست که با اعتماد به نفس تمام به هر کاری دست می زنید. افراد جذاب همیشه اعتماد به نفس بالایی دارند و با قدرت تمام در هر شرایطی ظاهر می شوند.

سکوت سایه ی اعتماد به نفس است. افراد کاریزماتیک همیشه این اجازه را می دهند که دیگران حرف بزنند و شنونده های بسیار خوبی هستند.

افراد کاریزماتیک همیشه در برقراری ارتباط با دیگران موفق ترند و می دانند که چگونه سخن خود را آغاز کنند. گشاده رویی می تواند انرژی مثبت بسیار زیادی را به دیگران انتقال دهد که مجذوب شما شوند.

ریشه های شکل گیری کاریزما در شخص به سلسله ای از مهارت ها و طرز تفکرات او در طول زندگی باز میگردد. در اینکه افراد کاریزماتیک تعریف کاملی از یک ژن برتر هستند شکی نیست ولی این فقط یک اصطلاح عامیانه است.

آراستگی به معنی پوشیدن لباس های برند و گران نیست. کافیست ظاهری معقول و در خور شخصیت خودتان داشته باشید و همیشه سبک خودتان را دنبال کنید . ظاهر شما اولین تصویر ذهنی را برای مخاطبین شما ایجاد میکند و این تصویر برای همیشه در ذهن آنها حک می شود.

یک ارتباط قوی و موثر فقط از طریق ارتباط کلامی برقرار نمی شود بلکه روش های موثر دیگری برای تقویت آن وجود دارد که زبان بدن یکی از آنهاست. سخنرانی رهبران اجتماعی را از تلویزیون دیده اید؟ هیجان آنها در حین سخن گفتن با مردم کاملا هویداست.

هرکدام از ما در زندگی الگوها و اسطوره هایی داریم که به آنها عشق می ورزیم. این الگوبرداری یا بهتر بگوییم تقلید کردن به معنی تایید و عشق ورزیدن به آن شخص است و این امر را نشان می دهد که ما بی چون و چرا او را پذیرفته ایم .

بی احترامی و بی توجهی به دیگران شما را برای همیشه منفور می کند و از خاطرات پاک می شوید . چنین رفتارهای زننده ای به جذبه ی شما اضافه نمی کنند و فقط بعد منفی شخصیت شما را پررنگ تر می سازند .

مطالعه همیشه شما را به سمت یک قدرت پایدار و همیشگی سوق می دهد که هیچ گاه از بین نخواهد رفت . افرادی که زیاد مطالعه می کنند در هیچ بحثی کم نمی آورند و بهتر می توانند درباره ی موضوعات مختلف اظهار نظر کنند.

مثبت نگری میتواند زندگی شما را به سمت اتفاقات خوب سوق دهد. عشق به زندگی و فکر کردن به چیزهای خوب باعث می شود که با همنوعان خود مهربان تر باشید و این به خاص بودن شما منجر خواهد شد.

در ادامه بخوانید…

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وبسایت

چگونه مهره مار پیدا کنیم؟ البته منظورمان مهره ی مار نیست! بلکه منظورمان از مهره مار کانون توجه بودن و داشتن جذابیت برای همه ی است. … ادامه خبر

جستجوگر خبر فارسی، بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است (قانون تجارت الکترونیک). برای مشاهده متن خبری که جستجو کرده‌اید، “ادامه خبر” را زده، وارد سایت منتشر کننده شوید (بیشتر بدانید …)

سایر منابع:

با دوستان خود به اشتراک بگذارید

می پسندم

چطور مهره مار داشته باشیم

0

سایر خبرها

آمریکایی را می دهد. آمریکا 5 موج بیداری داشته که آخرین آن جنبش اشغال وال استریت بود یک شعار داشتند مرگ بر طمع و حرص(GREED)، یک درصد حق 99 درصد را خورده اند. ما را از دست طمع نجات دهید. فرهنگ، رویا وارزش های آمریکایی طمع و GREED است اینکه شما نداشته باشی تا من داشته باشم. اما فرهنگ ایثارامام حسین علیه السلام این است که من نباشم تا تو باشی. در مقابل رویا آمریکایی چه کشوری طرح …

گفته است… گرچه غربی ها به نام فیلسوف قبولش نمی کنند ولی بسیار حرف های دقیقی می زند، مخصوصا در این کارهایی که در ریاضی و منطق جدید کرده است، حرف های بسیار دقیقی است. اینکه [می گویید] ما عقل را رها کنیم، عقل شما را رها نمی کند. شما خدمت فیلسوفان به مردم و بشریت را زنده نگه داشتن کارگاه عقل می دانید؟ زنده باد. یعنی شما به عقل کمک می دهی و عقل کمک تان می کند، یعنی عقل را در …

را اذیت می کند نابسامانی های قیمتی است. اما سومین قسمتی که فراموش کرده ایم، آوردن ارزی است که نزد مردم قرار دارد. این بخش، بخش عمده ای است. من عدد و رقم نمی توانم بگویم. همه اعدادِ 10 میلیارد و 20 میلیارد و 30 میلیارد را برآوردی و غیرقابل اتکا می دانم. اما مهم آن است که بخش زیادی از ارزی که عرضه شده در دست مردم است. این را چگونه برگردانیم . باید چند کار انجام داد و اولین کار این است که …

آرام مشخص می شود و این پرسش که “انسان ها چگونه جرأت اینگونه جنایت را پیدا می کنند؟” را با خود گفته و تعجب می کنیم. آنچه باعث ایجاد حیرت در ما می شود این است که در گذشته بزرگِ خاندان آل سعود گستاخانه اینگونه اقدامی را انجام داده است. حتی بدون پلک زدن، دستور کشتن زنی 19 ساله که منتسب به همین خاندان بود را صادر کرد. برای شما از جنایت های آل سعود علیه یکی از شاهزادگان را نقل می کنم …

آی اسپورت – سرمربی پرسپولیس این وعده را با هواداران تیمش در میان گذاشته که درصورت قهرمانی آسیا با سبیل دیده خواهد شد. برای حرف زدن از قهرمانی آسیا اما شاید کمی زود به نظر می رسد. هیچ تیمی بدون حضور در فینال، نمی تواند جام را تصاحب کند و حقیقت آن است که هنوز هم میان پرسپولیس و آخرین بازی فصل لیگ قهرمانان آسیا، به اندازه یک 90دقیقه فاصله وجود دارد. همه مقایسه ها میان سرخپوشان و حریف امروزشان، حکم …

دید داشته باشی. این طبیعی است. مهم این است داور خودش را به سطحی برساند که کمترین اشتباه و تاثیرگذاری را در یک بازی داشته باشد. مثلا شما بخواهی پنالتی بگیری یا نه ممکن است اشتباه برای همه پیش بیاید. برخی مواقع هم داوری به شانس برمی گردد. باید آدم خوش شانسی باشی که در موقع اتفاق خوب تصمیم بگیری. کسی که موقعیت خوبی در زمین دارد، آمادگی جسمانی خوب دارد، خوب می تواند ببیند پس خوب هم تشخیص می بیند. همه …

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اول شنونده صدای مردم، نیازمندان و طبقات مختلف جامعه کارگری که کمتر توانسته اند صدایی داشته باشند، باشد؛ دوم اینکه این صدای بلند در تصمیم گیری ها مداخله داشته باشد. نمی توان به کارگران بی حقوق گفت اعصاب خود را کنترل کنید وی گفت: جامعه کارگری کشور دارای تشکل های سازمان یافته ارزشمندی است. قبل از هر چیز وظیفه این تشکل های کارگری، جمع بندی نظرات و خواسته های …

و برای امتحان دادن بلکه به خاطر عشق و علاقه خودتان. وقتی کسی از دانشگاه یا مدرسه فارغ التحصیل می شود، 80 درصد مطالب از یادش می رود. من براساس علاقه شخصی ام فلسفه خوانده ام. * پس قصه های شما فلسفی هستند! بله به نوعی همین طور است. یعنی وقتی داستان می نویسم، سعی می کنم نگاه فلسفی به زندگی، رابطه بین افراد و دیالوگ ها را داشته باشم. یعنی نگاه فلسفی را در داستانم وارد می کنم. …

هر اتفاقی که هر لحظه روی بوم تان می افتد را می توانید ببینید و هر جایی که احساس کنید که کارتان ایراد دارد می توانید آن را عوض کنید. فلاح ادامه داد:یکی از ویژگی های چاپ دستی که موجب می شود بسیاری از هنرمندان نتوانند به صورت مستمر بر روی آن متمرکز شوند این است که چاپ نیاز به دستگاه پرس، لوازم و مواد مخصوص و همچنین فضای کارگاهی دارد و داشتن این الزامات با هزینه های قابل توجه دردسرهای خودش …

مقابل السد گفت وگویی انجام دادیم که در زیر می خوانید. * از آنجایی که شما پرسپولیسی هستید شرایط این روز های تیم محبوب تان را چطور می بینید؟ پرسپولیس شرایط سخت و حساسی را پشت سر می گذارد و با توجه به محرومیت این تیم از نقل و انتقالات به نظرم دشوارترین دوران تاریخ پرسپولیس در این مقطع است، ولی با درایت کادر فنی و تلاش بازیکنان نتایج بسیار خوبی کسب کرده و هواداران از این تیم خیلی راضی هستند …

. اگر هم دوستی می کنند، به طمع پول، محبوبیت، شهرت و اعتبار است و اگر جایی منافعی متوجه شان نشود، مقابل آن شخص محکم می ایستند. قلب مبنای مهمی است که شما اگر چیزی در قلب تان باشد، نمی توانید آن را برای همیشه نگه دارید. یک ماه، دوماه، دو سال، سه ساله هر چقدر نگه دارید، بالاخره بیرون می ریزد. روش هایی برای درک باطن و اوضاع قلبی انسان برای شناخت و تشخیص حالات روحی انسان، روشهای متعددی …

، یک کتاب بردارید یا یک سرگرمی دیگر. نیازی نیست با تکنولوژی کاملا قطع ارتباط کنید؛ فقط اسکرین تایم تان را محدود کنید. این کار به نفع سلامت روانی تان نیز هست و کمک تان می کند ریلکس کنید و یک خواب خوب شبانه داشته باشید. برقصید رقصیدن و بالا و پایین پریدن یک راه ساده و مفرح برای ورزش کردن در خانه است. هر وقت کمی فرصت پیدا کردید تا برای خودتان باشید، موزیک پخش کنید و برقصید. شما …

طرف مقابل صحبت های او را به شکل متفاوتی دوباره بیان کنیم این کار در واقع به فرد مقابل نشان می دهد که ما کاملاً صحبت های او را فهمیده ایم و اهمیت ویژه ای به حرفهای او داده ایم. قاسم تبار افزود: یکی دیگر از آن عوامل موثر در ارتباط خوب، برخورد صحیح است، در این هنگام هرچه برخورد مثبتی انجام شود فرد بیشتر علاقه مند می شود تا به گفته های شما گوش کند. این استاد دانشگاه خوارزمی ادامه …

به گزارش خبرورزشی ، همین ژانویه بود که دیوید بکام جشن مختصری درباره 19 ساله شده ازدواجش با ویکتوریا گرفت؛ جشنی که کمتر کسی تصور می کرد خیلی زود جایش را به شایعات مختلف و رنگارنگی دهد؛ ابتدا رسانه های انگلیسی بودند که خبر دادند رابطه این دو زوج مشهور شکرآب شده و به زودی قرار است از یکدیگر جدا شوند ولی نه دیوید و نه ویکتوریا هیچ کدام اظهار نظری در این مورد نکردند تا همه چیز در حد همان شایعه باقی …

دو طرف، ما را چوب دوسر طلا کردند. مسعود رجوی می گفت شما بالای گود ایستاده اید و می گویید امت وسط، خیر شما امت وسط نیستید. میرحسین موسوی در آن زمان سردبیر روزنامه جمهوری اسلامی بود، می گفت چرا شما در بیانیه تان گفتید برادران مجاهد ولی به ما گفتید حزب جمهوری اسلامی، پس شما با ما موافق نیستید. ما هم می گفتیم فقط می خواهیم اختلافات از بین برود. متوجه شدیم آن ها واقعاً نقشه دارند. دختران و …

کمتر از آن چه هستید تصور کنید نباید ببخشید. اگر به شما دروغ گفت، او را نبخشید دروغ یکی از رفتارهایی است که نباید ساده از آن گذشت حتی اگر طرف مقابل تان به شما دروغ مصلحتی گفت، نباید او را ببخشید زیرا همین دروغ ها پس از مدتی تبدیل به دروغ های بزرگ تر می شوند. در واقع آن ها با دروغ شان به شما ثابت می کنند که لیاقت صداقت را از نظر آن ها نداشته اید. فردی که فکر می کند تنها در …

چیست و افرادی که اعتماد به نفس کمی دارند چگونه رفتار می کنند؟ در جمع راحت نیستند افرادی که اعتماد به نفس کافی ندارند، در جمع راحت نیستند. به ویژه وقتی دوست و آشنایی برای همراهی ندارند، صحبت کردن در جمع برای شان بسیار دشوار است. این افراد سعی می کنند خود را به روش های مختلف سرگرم کنند تا از ارتباط با سایرین دوری کنند و این روزها چه چیزی بهتر از تلفن همراه برای فرار از جمع؟! اگر شما هم …

برانکو تا به اینجا کار سختی داشته. البته جوان ها هم این فرصت را پیدا می کنند تا جای بزرگ ترها را بگیرند. *نقش علی اکبر طاهری در به وجود آمدن این مشکلات را نمی توان فراموش کرد. شما چه نظری دارید؟ -صحبتی در مورد این آقا ندارم. فقط منتظر نشست مطبوعاتی مدیران سابق پرسپولیس هستیم که قول داده بودند که چنین نشستی را برگزار کنند. امیدوارم این نشست را بگذارند تا ما هم حرف های آنها را …

طرف باشند، پرسپولیس تیم قوی است و همه این را می دانند. ایران در جام جهانی حضور داشته روحیه خوبی دارد، بازیکنان باکیفیتی دارد و در سطح جهانی بازیکنان پرسپولیس تجربه خوبی دارند. در حال حاضر فکر می کنیم می توانیم پیروز باشیم، ما در بازی رفت با توجه به نتیجه ای که به دست آمد خوشحال نیستیم و مطمئنا سه شنبه می جنگیم تا نتیجه را کسب کنیم. در بازی رفت بهتر از پرسپولیس بودیم امیدوارم در بازی سه شنبه بهتر از بازی رفت باشیم. …

…. دغدغه بسیاری از افراد چاق این است که چطور می توانند مواد غذایی کم کالری و البته خوشمزه را انتخاب کنند.اگر شما هم از چاقی رنج می برید بهتر است این میوه را در رژیم غذایی تان جای دهید. با مصرف خرمالو می توانید ویتامین ها و مواد معدنی موردنیاز بدن تان را تامین کنید و همزمان اندام متناسبی داشته باشید.یکی از مهم ترین مزایای خرمالو این است که با داشتن مقدار زیادی بتاکاروتن و ویتامین A در مقابل …

آرامش می رسد. گام پنجم شامل این نکته است که فراموش نکنید همان اندازه که بخشیدن بدون قید وشرط شما در مقابل همسرتان مهم است، چگونگی رفتار شما بعد ازآن نیز از اهمیت زیادی برخوردار است. در بسیاری از مراجعان کلینیکی شاهد آن هستیم که همسران بعد از بخشیدن یکدیگر باوجود تمام شدن مشاجرات به خاطر گذشتی که داشته اند، احساس شرمندگی و سرکوفت را در طرف مقابل زنده کرده واز طریق منت گذاشتن شعله اختلافات را …

اعلامیه می دهد و سخنرانی می کند این شما هستید که امام را تحریک می کنید و اگر شما ترور شوید با یک تیر دو نشان زده می شود یکی اینکه امام ساکت می شود و آخر عمرش است و دوم اینکه خطری را که برای آینده رژیم شاهنشاهی وجود دارد شما تشخیص داده شدید. اما ما در این مدتی که از شما تعقیب و مراقبت می کردیم دیدیم که شما درس و بحث انجام می دهید و به عبادت و کربلا و نجف می روید پس ما منقلب شدیم که چرا دست ما به …

است چنین کسی دارای اعتماد بنفس بسیار پایین باشد یا از تنها شدن به شدت هراس داشته باشد. اما کسی که به شما خیانت می کند و احساسات شما را نادیده می گیرد باید از زندگی تان حذف شود. شما باید از خودتان بپرسید: تا کی می توانید تحمل کنید؟ به دلایل اشتباهی در رابطه مانده اید اگر به این دلیل به زندگی مشترک تان ادامه می دهید که از تنهایی می ترسید و طرف مقابل را دوست ندارید پس یعنی عمر …

، فکر کنید و بعد در ذهن خود آنها را با توجه به اهمیت شان تقسیم زمانی کنید.به این صورت در اغلب لحظات خود می دانید که چه کاری انجام می دهید و آشفته و پریشان نمی شوید. وسعت دید داشته باشید وسعت دید داشتن نگرش شما را بهبود می بخشد. به شما صبوری و متانت بیشتر می دهد و افزون بر این موارد باعث می شود در تمام لحظاتی که به غفلت سپری می کنید، قدری آگاه تر و هشیارتر باشید.به زودی لحظه ای …

با تو حرف بزنم. 2. هر دو طرف در حین گفت و گو کاغذ و قلمی در دست داشته باشند. 3. هر کدام از طرفین اجازه سه دقیقه صحبت در شروع بحث را دارند. 4. در زمان سخن گفتن به یکدیگر اجازه دهید که طرف دیگر فقط یادداشت برداری کند. 5. بعد از گفت و گو از دریافت پاسخ فوری خودداری کنید و به طرف مقابل اجازه دهید در مورد موضوع فکر کند. 6. در حین گفت و گو سعی کنید …

همه برویم و کمکش کنیم. رقابت ها ناسالم شده است و نگاه قیم مآبانه در این حوزه بیداد می کند . ( درباره کاندیداشدن در انتخابات 1400): روش من متفاوت از گذشته است. آن مسیر را دیگر هرگز طی نمی کنم . شما فکر می کنید با مواضع صریح و آسیب شناسانه ای که در این سال ها داشته ام و به خیلی از صاحبان قدرت برخورده است؛ تأیید صلاحیت می شوم؟ اکثر رسانه های اصولگرا هم به ویژه آنهایی که کاملا در …

پر کردن آنتن بود *شاید معنای این عاقبت نامعلوم چندین هزار دقیقه انیمیشن مذهبی برای بسیاری نامفهوم باشد. می شود مصداقی و فنی صحبت کنید؟ چون ما همیشه در تلویزیون به خصوص مشکل بزرگی به نام پرکردن آنتن و کنداکتور پخش داشته ایم. 10 هزار دقیقه انیمیشن برای پیامبران بسازیم تا 6 ماه کنداکتور ما را پر کند. این ضعیف ترین و بدترین نوع نگاه به رسانه است و آن توجه به حجم است. هیچ وقت آن …

می کند؟ و شهروندانش چگونه از پس این همه شلوغی بر می آیند؟ برایم خیلی جالب بود و خیلی لذت بردم از این که دیدم مردم در شهری با این همه جمعیت می توانند زندگی شان را برنامه ریزی کنند و به کارهایشان برسند. شهرهای بزرگ در مجموع خیلی شبیه هم هستند. در اولین لحظه های ورود به چنین شهرهایی با عظمت شهر و شلوغی و ترافیک، میدان های بزرگ و خیابان های بسیار طولانی مواجه می شوی. موقعی که به تهران پا گذاشتم، در …

دوست دارد. قدر همین لحظات مناجات و گفتن درد دل با خدا را بدانید. خیلی ها بوده اند که به خاطر مشکلاتی که داشته اند با خدا صحبت می کردند، أما وقتی مشکلشان حل شد، دیگر ارتباطشان با خدا قطع شده است! آنها نمی دانند که بزرگترین مشکل، قطع ارتباط با خدای به این مهربانی است که جز خیر و مصلحت چیز دیگری برای بنده اش نمی خواهد. انسانها به خاطر محدودیتهایی که دارند از درک مسألۀ مصلحت و دور اندیشی …

ساز چه مسئولیتی به عهده دارند؟ از یک طرف مسئولیت بزرگی به عهده رسانه های اسلامی است. پیام امام حسین علیه السلام، پیامی جهانی است و در عین حال مختص برهه ای از تاریخ نیست، بلکه به همه دوره ها و همه انسان ها تعلق دارد. رسانه های اسلامی باید به ندای هل من ناصر ینصرنی امام حسین علیه السلام پاسخ بدهند، به این صورت که تا آنجا که قدرت و فرصت دارند، مفاهیم عاشورایی را برای مردم دنیا …

کاربران گرامی,این مقاله از سایت حذف گردیده.

مروری بر دیگر مطالب ”

چطور مهره مار داشته باشیم
چطور مهره مار داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *