چگونه کودک خوشتیپ داشته باشیم

 
helpkade
چگونه کودک خوشتیپ داشته باشیم
چگونه کودک خوشتیپ داشته باشیم

همه والدین دوست دارند که کودکشان آراسته و خوش تیپ به نظر برسد. سلیقه والدین در خوش تیپ بودن کودک نقش اساسی دارد . باید بدانید نحوه لباس پوشیدن فرزندتان در آینده و موقعیت او تاثیر گذار خواهد بود زیرا والدین نقش اساسی در ایجاد سلیقه کودکان خود برای آینده دارند .

پس بهتر است لباس هایی را برای کودکتان انتخاب نمایید تا منعکس کننده ی معصومیت و سادگی دنیای کودکان باشد و او را خوش تیپ و جذاب نشان دهد . در این بخش از دنیای مد نمناک ما راز داشتن یک کودک خوش تیپ و جذاب را برای شما آورده ایم .

نظافت شرط اول زیبایی

نظافت شرط اول زیبا بودن است و کوچک و بزرگ هم ندارد بنابراین اگر می خواهید کودکتان زیبا به نظر برسد بهتر است ابتدا به نظافت او اهمیت دهید و از همان کودکی به او حمام کردن، شستن دست و صورت، مسواک زدن، تمیز نگه داشتن ناخن ها و .. را بیاموزید زیرا هیچکس کودک کثیف را دوست ندارد.

چگونه کودک خوشتیپ داشته باشیم

لباس سال گذشته

هیچگاه لباسی را که برای کودکتان کوچک شده است به او نپوشانید زیرا بلوز آستین کوتاه شده و شلوار قد بالای قوزک کودک را بد تیپ می کند . لباس های سال گذشته ی کودکتان را به خیریه بدهید و یا برای فرزند بعدیتان استفاده کنید.

یک لباس همه جایی

لباس مهمانی کودک شما باید تنها مختص به مهمانی باشد و نباید لباس را هنگام بازی و پارک رفتن به او بپوشانید چرا که لباس رن و رو رفته و فرسوده می شود و کودک هنگام بازی با آن راحت نیست پس همیشه در هر مکانی لباس مناسب به کودک بپوشانید مثلا هنگام رفت به پارک برای راحت بودن کودک به او بلوز و شلوار بپوشانید.

مثل مامان بزرگ ها شدن

لباس هایی که مدل بزرگانه دارند و کودک را بزرگتر از سنش نشان می دهد به او نپوشانید همچنین از پوشاندن لباس های کار شده و پر زرق و برق به کودک خودداری نمایید و لباسی در خور سن و سال فرزند تان به او بپوشانید.

رنگ و لعاب ممنوع

کودکان با همان معصومیت و سادگی زیبا هستند پس هیچگاه زیبایی کودکان معصومی را که زیر رنگ و لعاب های مصنوعی پنهان نکنید و او را آرایش نکنید حتی اگر این روزها آرایش کودک مد شده باشد . بدانید کودکتان با آرایش کردن زیباتر نمی شود و دیگران با انزجار به کودک آرایش کرده می نگرند.

از جوراب شلواری غافل نشوید

با هر لباسی می توانید جوراب شلواری مناسب آن لباس را به کودک خود بپوشانید پس برای اینکه یک کودک شیک پوش داشته باشید انواع رنگ ها و طرح های جوراب شلواری را تهیه کنید و مناسب با هر لباسی به او بپوشانید.

دخترتان را مانند یک خانم بزرگ کنید

از دوران کودکی فرزند شما باید مطابق با جنسیتش لباس بپوشد ، مادرانی که دوست دارند فرزند دخترشان در کودکی مثل پسرها لباس بپوشد ، موهایش را مدل پسرانه بزند و کفش اسپرت به پا کند ، سبب می شوند کودکشان در دوران نوجوانی و جوانی هم به دنیای پسرانه گرایش پیدا کند و در او رفتار های پسرانه هم شکل بگیرد زیرا عادت به این رفتار دارد. پس از همین دوران کودکی، او را مانند یک خانم بزرگ کنید و از دنیای دخترانه دور نکنید و لباس های دخترانه و جوراب شلواری و موهای بلند را از او نگیرید.

یک پیراهن مردانه

برای رسمی تر به نظر رسیدن پسرتان در در یک مجلس مهمانی به جای بلوز و تیشرت به او یک پیراهن مردانه راه راه یا چهار خانه به همراه یک شلوار لی بپوشانید. برای انتخاب کفش نیز یک کفش کالج واکس خورده، برایش در نظر بگیرید و برای تکمیل شدن تیپ رسمی او ساعت مچی فراموشتان نشود.

پیراهنی با دامن چین چینی

پیراهنی با رنگ شاد و دامن چین چینی از بهترین لباس ها برای دخترهای کوچک است . همانطور که بخش دنیای مد نمناک اشاره کرده است می توانید این لباس زیبا را با یک جوراب شلواری با طرح زیبا به دخترتان بپوشانید و یا برای پوشاندن لباس بدون جوراب شلواری بهتر است دامن لباس تا سر زانو باشد تا کودک بهتر بتواند جست و خیز نماید . با این لباس به دخترتان یک کفش همرنگ با طرح لباس یا کفش عروسکی بپوشانید اما هیچ گاه برای فرزندتان کفش های پاشنه دارانتخاب نکنید.

مدل مو

بهترین مدل مو برای پسران مدل موهای ساده و جذاب هستند زیرا همه کودکان زیبا هستند و به مدل های عجیب و غریب مو نیاز ندارند پس مدل موهای نا متعارف مثل مدل خروسی و… که امروزه انتخاب برخی از نوجوانان است برازنده کودکتان نیست.

اگر فرزند دختر دارید بهترین مدل مو برای او موهایی کمی بلند و ساده است که به صورت باز، دور شانه ی یک دختر بچه بریزد پس موهای دخترتان را خیلی کوتاه نکنبید و او را از دنیای دخترانه دور نکنید و موهای او را نه آنقدر بلند کنید که رشد قد دخترتان مختل شود.

بی خیال همرنگی شوید

اگر همیشه برای زیبا به نظر رسیدن کودکتان از لباس های همرنگ استفاده می کنید و از یک طیف رنگی کمک می گیرید برای متفاوت شدن او می توانید به ترکیبی که اصول همرنگی در آن رعایت شده یک رنگ شاد و متفاوت اضافه کنید و کودک تان را یک شیک پوش کوچولو معرفی کنید.

فصل شناس باشید

اینکه کودک شما چقدرشیک به نظر برسد، بستگی زیادی به فصل دارد. در هر فصل لباس مناسب آن را به تن فرزندتان کنید و هیچ گاه لباس های فصل دیگر را به تن فرزندتان نکنید حتی اگر او از این لباس شکایتی نداشته باشد. مثلا پوشاندن کفش ساق دار به کودک حتی اگر او شکایتی از گرمای آن کفش نمی کند، اشتباه است.

معجزه بادی های دکمه دار

اگر فرزند پسر دارید و او هنوز چهار دست و پا راه می رود، پیراهن ها و تی شرت های زیر دکمه داری که با حرکات او از شلوار بیرون نمی آیند، می توانند انتخاب خوبی برای او باشند زیرا اجازه شلخته شدن ظاهر کوچولوی تان را به او نمی دهد.

جزئیات را به رسمیت بشناسید

جزئیات در آراسته شدن کودک شما بسیار تاثیرگذار است پس در انتخاب جزئیات مانند دکمه های لباس، بند کمر شلوار، دوخت روی پارچه نیز دقت کنید و نگویید کسی نمی بیند و متوجه این جزئیات نمی شود. 

اگر کودکتان دختر است برای او هدبندی انتخاب کنید که گل هایش همرنگ لباس باشد تا او را زیباتر و آراسته تر نشان دهد. یک دستبند از گل های رنگی نیز انتخاب خوبی برای استفاده از زیورآلات است. به جای استفاده از گوشواره های بزرگ نیز با یک گل کوچک میخی گوش کودک تان را بیارایید.

در انتخاب لباس برای کودک دلبندتان باید به نکاتی توجه کنید:

 

1- لباس کودک باید راحت باشد

اولویت اول برای انتخاب و خرید لباس بچه راحتی لباس کودک است. به جای اینکه کمد کودکتان پر از لباس‌های رسمی است بدانید که این برای شاید برای بزرگسالان بسیار مطلوب باشد، اما برای کودکان باعث ایجاد محدودیت و گاها استرس خواهد شد. در انتخاب لباس بچه این سوالات را از خود بپرسید:

_ آیا فرزندم با پوشیدن این لباس می‌تواند به راحتی بدود یا بپرد؟

چگونه کودک خوشتیپ داشته باشیم

– آیا فرزند دخترم به راحتی می‌تواند خم شود و بنشیند؟

– اگر فرزندم قرار است تمرین سفال یا خاک بازی با دوستانش داشته باشد، می تواند بدون استرس کثیف شدن لباسش از بازی لذت ببرد؟

– اگر حین بازی لباس او پاره یا کثیف شود، قادر هستید عصبانیت خود را کنترل کنید و ترجیح بدهید کودکان از بازی لذت ببرد؟

چنانچه پاسخ برای هر کدام از سوالات بالا “نه” است، باید بدانید که این لباس برای کودکتان و سبک زندگی او مناسب نیست.

 

 

2- لباس بچه باید نرم باشد 

پارچه نرم و راحت و بدون هیچ زبری که بدن کودک را به اصطلاح عامیانه نخورد. از دکمه و شکوفه و نگین کمتر برای تزیین آن استفاده شده باشد. 

 

3- لایه لایه پوشیدن را دست کم نگیرید

استفاده از یک ژاکت یا ژیله برای دختران و پیراهن مردانه دکمه دار از روی تیشرت برای پسران ، علاوه بر اینکه آنها را خیلی خوش تیپ تر نشان می‌دهد، بسیار مناسب هوای بهاری و پاییزی است.

 

 

 

4- فرصت انتخاب به او بدهید

اگر کودک شما بین دو تا 4 سال دارد، دو لباس را که مناسب شرایط است خودتان جدا کرده و از کودک بخواهید بین آنها یکی را انتخاب کند، در مغازه و خرید از فروشگاه2های آنلاین هم به همین روش عمل کنید.

اگر کودک شما بالای 4 سال دارد، انتخاب لباسش را به عهده خودش بگذارید، هر چه بزرگتر میشوند، بیشتر علاقه به انتخاب لباس‌های خود دارند، سلیقه آنها لزوما شبیه با خواسته ما نیست، حتی گاهی کاملا بر ضد آن است، به جای مخالفت با او می توانید با پرسیدن سوالاتی در مورد علت این انتخاب، به پاسخ های جالبی برسید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

چگونه کودک خوشتیپ داشته باشیم

 

 

 

 

 

 

 

 

5- به پوشش او چاشنی اضافه کنید

اکسسوری‌هایی که براب کودک هم قابل استفاده باشد، شامل عینک آفتابی، کلاه، کیف، دستمال گردن، بند شلوار و  پاپیون بهزیبایی تیپ کودکان جلوه بیشتری می‌دهد. در بهار و تابستان کلاه‌های کپ برای جلوگیری از تابش آفتاب و در فصول سرد از انواع کلاه گرم برای حفاظت از سرما استفاده کنید. 

 

6- رنگ های جذاب مانند صورتی برای پسران

برای فرزندان پسر هم از رنگهای صورتی و قرمز و بنفش انتخاب کنید و این تصور را که این رنگ‌ها دخترانه هستند را کنار بگذارید.  لباس‌هایی با شخصیت کارتونی مورد علاقه کودک، یا تیشرت ها و پیراهنهای صورتی برای پسران آنها را شاد پرانرژی تر نشان خواهد داد. لباس های صورتی و قرمز را با شوار جین یا شلوارهای کتان به رنگ های پاستیلی هماهنگ کنید. 

 

بیشتر بخوانید: 14 مدل موی پسرانه برای بچه هایی که از آرایشگاه رفتن فراری هستند

 

 

 

 

ببخشید میشه لباس اسپرت بهم قیمتش بگین

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

نظراتی كه به تعميق و گسترش بحث كمك كنند، پس از مدت كوتاهی در معرض ملاحظه و قضاوت ديگر بينندگان قرار مي گيرد. نظرات حاوی توهين، افترا، تهمت و نيش به ديگران منتشر نمی شود.

قرار است کوچولو های تان را برای حاضر شدن در یک مهمانی آماده کنید؟ ما به شما می گوییم باید به چه جزئیاتی فکر کنید تا دختر یا پسرکوچولوی شما بهترین باشد.همه دوست دارند که کودکشان مانند کودکان درون فیلم ها خوش تیپ و جذاب باشد، شیرین زبانی کند و محبوب محافل باشد. برای این که یک کودک خوش تیپ و جذاب داشته باشید می توانید پیشنهادات ما را بررسی کنید و هر کدامش که مورد پسندتان افتاد به کار ببندید.

هیچکس کودکی که دور دهانش کثیف، و بینی او آویزان باشد را دوست ندارد، نظافت شرط اول زیبایی است، کوچک و بزرگ هم ندارد، از همین کودکی، حمام کردن، شستن دست و صورت، مسواک زدن، تمیز نگه داشتن ناخن ها و .. را به او یاد بدهید.

لباس های سال گذشته ی کودکتان را که الان برایش کوچک شده، به او نپوشانید، هیچ چیز به اندازه ی دیدن بلوزی که آستین آن بالای مچ دست قرار گرفته و شلواری که قد آن بالای قوزک پاست، کودکتان را بد تیپ نمی کند. می توانید لباس هایی که برایش کوچک شده را یا به خیریه بدهید و یا برای فرزند بعدیتان استفاده کنید.

چگونه کودک خوشتیپ داشته باشیم

هیچوقت لباس مهمانی کودکتان را در هنگام بازی و پارک رفتن به او نپوشانید، هم زود فرسوده شده و از رنگ و رو می رود و هم کودکتان برای فعالیت راحت نیست. هر جایی لباس مناسب خودش را می خواهد. البته لباس مناسب یک دختر خانم برای پارک و تفریح، شلوار و بلوزی راحت است، نه دامن و کفش های عروسکی

اصلا قرار نیست کودکتان مانند مادرش لباس کار شده و پر زرق و برق بپوشد، یادتان باشد همین سن و سال کودکی، فرزندتان را زیبا کرده است، پس خواهشا لباس بزرگتر از سنش به او نپوشانید.

دنیای مد در زمینه لباس و پوشش کودکان بسیار فعالیت کرده است اما فراموش نکنید که سادگی در عین داشتن آیتم هایی مطابق مد یک استایل فوق العاده را برای کودک شما خواهد ساخت.لزوما برای خوشتیپ شدن نباید از وسایل و لباس های گران قیمت استفاده کرد بلکه میتوانید با استفاده از لباس هایی که کودک قبلا داشته یک استایل ساده اما شیک را بوجود آورد. کودکان به لیل تحرک و جنب و جوشی که دارند باید به طور مداوم به آنها رسیدگی شود و به طور مرتب لباس های آنها عوض شود به همین دلیل خرید لباس های بسیار گران قیمت چندان به صرفه نیست در این موارد از لباس هایی با قیمت مناسب تر و البته کیفیت مناسب استفاده کنید.

انتخاب سایز درست بسیار اهمیت دارد. لباسی که مناسب و اندازه کودک نباشد علاوه بر اینکه ظاهر نا متناسبی پیدا میکند باعث آزار و اذیت کودک هم میشود. پس قبل از هر چیزی به اندازه و سایز کودک توجه کنید.شناخت سایز صحیح کودک به شما کمک میکند راحت تر لباس مورد نظر خود را پیدا کنید.

گاهی بگذارید کودک خودش مدل لباس اش را انتخاب کند اگر مناسب سن و آب و هوا بود اجازه دهید همان لباسی که خودش انتخاب کرده است را بپوشد، این کار به او اعتماد به نفس میدهد. مجله های طراحی لباس را با فرزندتان تناشا کنید و ببینید کدام سبک لباس ها بیشتر توجه اش را جلب میکند، به سلیقه او احترام بگذارید و مدل لباس هایی که دوست دارد را برای بخرید.

دوستان عزیز شیکسون ، با به راه افتادن بخش فروش لباس های بچه گانه در فروشگاه اینترنتی شیکسون ، تصمیم گرفتیم مطالبی هم در رابطه با مد و لباس کودکان قرار دهیم . امیدواریم با مطالعه ی این مطالب ایده های جذابی برای خوش تیپ تر کردن فرزندانتان بگیرید.


 

تربیت فرزند شاید در ظاهر ربطی به شیک پوشی و ظاهر او نداشته باشد ، اما چه بخواهید و چه نخواهید والدین نقش اساسی در ایجاد سلیقه کودکان خود برای آینده دارند و بهتر است بدانید نحوه لباس پوشیدن فرزندتان در آینده و موقعیت او تاثیر گذار خواهد بود. همچنین با دیدن استایل پوشش یک کودک می توان راجع به طرز فکر والدینش تصمیم گرفت. انتخاب رنگ‌های شاد و هماهنگ در تکه‌های لباسی که یک ست را تشکیل می‌دهند، دقت کردن به رنگ پوست کودک و انتخاب رنگی که بهترین جلوه را در کنار چهره‌اش داشته باشد، توجه به سادگی طرح و مدل لباس به شکلی که چهره‌ی کودک در معرض توجه باشد و نه لباس او، اهمیت دادن به برش و دوخت تمیز و اصطلاحا «تن خور» زیبا در لباس، آگاهی از این که مدل‌های لباس و کفش کودک بهتر است با بزرگسالان متفاوت باشد و منعکس‌کننده‌ی معصومیت و سادگی دنیای کودکان باشد ، از مواردی هستند که خوش سلیقگی و توجه پدر و مادر را نشان می‌دهند. پس بهتر است به پوشش فرزند دلبندمان دقت کنیم و بدانیم چه لباسی را کی و چگونه برایش بپوشیم.

چگونه کودک خوشتیپ داشته باشیم

در ابتدا از رنگبندی لباس آغاز می کنیم 

برای پایین تنه بهتر است از رنگ های تیره خاکستری، سیاه، قهوه‌ای، خاکی و سرمه ای استفاده کنید و برای بالا تنه تا حد امکان از رنگ های شاد استفاده کنید.

در انتخاب رنگ بی‌پروا باشید

برای الهام گرفتن در خصوص رنگ، توجه داشته باشید که کدام رنگ در طبیعت یا دکوراسیون اطرافتان یا در گستره مد چشم شما را می‌گیرد و بعد آیا بچه‌ شما هم با این رنگ موافق است؟

اگر معمولا دیدگاهی علمی به قضیه دارید، به رابطه بین رنگ ها توجه کنید:

رنگ‌های متضاد مکمل یکدیگر هستند. آنها را به همراه رنگ‌مایه‌های دارای وضوح بالا انتخاب کنید یا شدت آن را برای یک ظاهر متین و آرام تغییر دهید. فراموش نکنید که تقسیم کردن چرخه به سه قسمت، ترکیبات رنگی جالب مانند آبی سیر و خردلی را متمایز می‌کند. این را هم بدانید که لباس‌هایی که بر اساس رنگ‌های مجاور شکل گرفته‌اند می‌توانند آرامش‌بخش باشند. ضمن اینکه از ظاهر خنثی و تک‌رنگ نیز شاداب‌ ترند.

{ مطلب مرتبط : چگونه بهترین ترکیب رنگ لباس را انتخاب کنیم ؟ }

به طور مثال بهترین انتخاب برای دخترها ژاکت‌های کوتاه نیم‌تنه‌ای هستند که می‌توانند روی پیراهن‌های شادشان بپوشند. یک ترفند ساده برای جذاب کردن این ست، استفاده از قانون تکامل در ست کردن است؛ یعنی رنگی متضاد با رنگ اصلی پیراهن انتخاب کنید تا هر دو جلوه بیشتری داشته باشند. در قانون رنگ، متضاد آبی، زرد است. در این فصل می‌توانید از نمونه‌های تریکو استفاده کنید.

برای پسران هم انتخاب دو تن‌ پوش روی هم بسیار جذاب است. مثلا ترکیب تی‌شرت و پیراهن که باعث شده این ست متفاوت از بقیه لباس‌های پسرانه باشد. برای این ترکیب باید یک اصل کلی را بدانید، اگر تی‌شرت طرحدار است، روی آن از پیراهن ساده استفاده کنید و زیر پیراهن‌های چهارخانه، تی‌شرت ساده به کار ببرید. پیراهنی که انتخاب می‌کنید هم بهتر است از نمونه‌های اسپرت باشد که آستین‌هایش تا می‌خورد ، چون بچه‌ها علاقه‌ای ندارند هنگام بازی آستین مزاحم داشته باشند. در نگاه اول این ست نیمه‌رسمی به نظر می‌رسد ولی به سرعت با حذف پیراهن، تبدیل به لباسی مناسب برای بازیگوشی می‌شود. تغییر کاربری سریع، این ست را به نمونه‌ای به دردبخور و مصرفی تبدیل می‌کند.

شلوار جین بهترین تن‌ پوش برای پسربچه‌هاست ، چون مقاومت لازم برای بازی‌های آنها را دارد. برای راحت بودن بچه‌ها بهتر است سراغ نمونه‌های تنگ و برش دار نروید. شلواری با برش آزاد به تن اغلب پسربچه‌ها با اندام ریز، متوسط یا درشت خوب می‌ایستد. تا زدن پایین شلوار جین هم از مدهای امسال است که بد نیست به تیپ کودکان خود اضافه کنید.

مناسب ترین گزینه ی زیبایی برای دختر نازنینتان ، یک پیراهن با دامن چین چینی است، چین های لباس، البته تا سر زانو، به او این امکان را می دهد تا آنجا که دلش بخواهد بازی کند و فعالیت داشته باشد، البته این قانونِ همراه کردن جوراب شلواری با دامن را، از الان برایش ملکه ی ذهن کنید.

می توانید متناسب با لباس دخترتان، یک کفش همرنگ یا هم طرح با لباسش برایش تهیه کنید، کفش های عروسکی بهترین گزینه و کفش های پاشنه دار، بدترین انتخاب برای یک کودک خوش پوش هستند.

معجزه بادی های دکمه دار

اگر فرزند پسر یا دخترتان هنوز نمی تواند بایستد و تنها چهار دست و پا راه می رود، در انتخاب پیراهن و تی شرت مناسب او دقت بیشتری به خرج دهید. پیراهن ها و تی شرت های زیر دکمه داری که با حرکات او از شلوار بیرون نمی آیند، می توانند انتخاب خوبی برای کوچولوی شما باشند و پوشیدن این مدل ها از شلخته جلوه دادن دلبندتان جلوگیری می کند.

برای انتخاب یک ست رسمی برای نوزاد یا کودک نوپای تان سخت نگیرید. او حتی با یک لباس جین هم می تواند خوش تیپ به نظر برسد، مخصوصا وقتی این لباس با یک پاپوش راحت و زیبا و یک کلاه خوش رنگ هماهنگ شود.

جزئیات را به رسمیت بشناسید

دکمه های لباس، بند کمر شلوار، دوخت روی پارچه و جزئیاتی از این دست همه می توانند در آراسته شدن کودک شما سرنوشت ساز باشند. نگویید کسی نمی بیند و متوجه این جزئیات نمی شود؛ اگر شما آنها را می بینید، باید اطمینان داشته باشید که دیگران هم اهمیت شان را احساس می کنند.

همه ی اجزا نباید همرنگ باشند

همرنگی و کمک گرفتن از یک طیف رنگی می تواند ظاهر کودک تان را زیبا کند، اما این تنها راه برای زیبا شدن کودک تان نیست. از اینکه به ترکیبی که اصول همرنگی در آن رعایت شده یک رنگ شاد و متفاوت اضافه کنید، نترسید. برای مثال اگر از طیف آبی استفاده کرده اید، می توانید با یک سرخابی زیبا به آن جان دهید و همچنان کودک تان را به عنوان یک شیک پوش کوچولو معرفی کنید.

مهم ترین موضوع راحتی فرزندمان است

زیبایی مهم است، اما نباید به خاطر زیباتر شدن کودک تان آرامش او را بگیرید. کودکی که کفش هایش عذابش می دهد، زرزری های پیراهنش تنش را می زند و پاپیون روی گردنش آزارش می دهد، نمی تواند در مهمانی لبخند به لب داشته باشد. کودک اخمویی که زیباترین لباس را به تن کرده، نمی تواند نظر هیچ کسی را به خود جلب کند.

لباس‌های یک‌ تکه و سرهمی

چگونه کودک خوشتیپ داشته باشیم

درست است که لباس‌های یک‌ تکه و سرهمی تنوع کمتری نسبت به دیگر لباس‌ها دارند اما با اضافه کردن یک ترکیب متناسب یا لوازم جانبی زیبا، می‌توانید ظاهری متفاوت را به‌وجود بیاورید.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

کد فعالسازی برای شما از طریق ایمیل و پیامک ارسال شد:

کد فعالسازی برای شما از طریق ایمیل و پیامک ارسال شد:

لطفا چند لحظه صبر کنید

تربیت فرزند شاید در ظاهر ربطی شیک پوشی و ظاهر او نداشته باشد اما چه بخواهید و چه نخواهید والدین نقش اساسی در ایجاد سلیقه کودکان خود برای آینده دارند و بهتر است بدانید نحوه لباس پوشیدن فرزندتان در آینده و موقعیت او تاثیر گذار خواهد بود.

به گزارش آلامتو و به نقل از بامیلو؛ برای اینکه بچه‌ هایتان در لباس پوشیدن به سبک و تیپ مخصوص به خود برسند باید کم‌کم چطور هماهنگ کردن لباس‌هایشان را به آنها آموزش دهید. به‌طوری‌که لباس‌هایشان، از لحاظ مدل و جنس و رنگ با هم هماهنگ باشند. این کار حتی به نفع جیب شما هم تمام می شود. چرا که بچه‌هایتان یاد می‌گیرند با کمترین لباس، بهترین ظاهر را برای خود دست‌وپا کنند. توجه به پوشاک جانبی می‌تواند در این راه به شما کمک زیادی کند.

اولین قدم حذف کردن لباس‌هایی است که نمی‌خواهید. لباس‌ها را از کمد بیرون بیاورید و براساس سلیقه یا نیازتان آن را انتخاب کنید. این روش ابتدایی‌ترین روش است. اما هم کار را برای شما آسان می‌کند و هم می‌تواند کار سرگرم‌کننده‌ای باشد. به شما این نوید را می‌دهیم که هر چقدر در این کار مهارت بیشتری کسب کنید، احتمالا کمدتان را از لباس‌های بیشتری می‌تکانید و جعبه‌های بیشتری از لباس‌های بخشیدنی به پشت در خانه‌تان خواهد رسید. بعد از مدتی موجودی لباس‌هایتان کمتر اما کاربردی‌تر خواهد بود.

برای این کار باید ابتدا شرایط و موقعیت فرزندتان را بسنجید.

چگونه کودک خوشتیپ داشته باشیم

آیا بچه‌ شما لباس فرم مدرسه می‌پوشد؟

آیا در یک شهر ساحلی، منطقه روستایی یا بافتی کاملا شهری زندگی می‌کنید؟

آیا خانواده شما عموماً در مراسم مذهبی یا دیگر مراسم رسمی شرکت می‌کنند؟

آیا در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که از هر چهار فصل برخوردار است یا آب‌وهوایی محدود را تجربه می‌کنید؟

پاسخ دادن به این پرسش‌ها به تعیین نیازهای اساسی کمک می‌کند. شما باید کمد لباسی را تدارک ببینید که روش و شرایط زندگی شما را در خود جا دهد. با مجموعه‌ای از لباس‌ها که بتوان آنها را در موقعیت‌های مختلف به تن کرد.

در مرحله بعد شما باید برای خودتان دسته‌بندی‌های اصلی را آماده کنید.

با یک گروه ساده اما همیشگی کار را آغاز کنید. تیشرت، بلوز و پیراهن دکمه‌دار با اندازه‌های متنوع آستین. حالا به این بلوزها و پیراهن‌ها یک لایه رویی اضافه کنید. سوییشرت یا بادگیرهای ساده یا ژاکت دکمه‌دار و کاردیگان ها نقش یک لایه دوم را بازی می کنند که فرد را گرم میکند. این بالاپوش های ساده آسان‌ترین راه برای ترکیب و هماهنگ کردن لباس‌ها هستند. اما خودتان را فقط به رنگ‌های یک‌دست محدود نکنید. گاهی ترکیب متفاوت رنگ‌ها از شما چهره جذاب‌تری می‌سازد.

بی‌شک تیپ و ظاهر شما را این دسته از لباس‌ها کامل می‌کنند. میان شلوارک‌ها، دامن‌ها و شلوارها بر اساس اولویت‌های شخصی و نوع سبک زندگی خود تصمیم گیری کنید. کافی است چند دست رنگ بندی ساده و خنثی داشته باشید تا تمام نیاز های شما برطرف شود.

درست است که لباس‌های یک‌تکه و سرهمی تنوع کمتری نسبت به دیگر لباس‌ها دارند اما با اضافه کردن یک ترکیب متناسب یا لوازم جانبی زیبا، می‌توانید ظاهری متفاوت را به‌وجود بیاورید.

برای تطبیق‌پذیری بیشتر از اصول خنثی شروع کنید. رنگ‌های تیره‌تر مانند خاکستری، سیاه، قهوه‌ای، خاکی و سرمهای به خصوص برای پایین‌تنه‌ی لباس عالی هستند و عرصه را برای رنگ‌های شاد بالاپوش ها فراهم می‌کنند. همچنین دو یا سه رنگ دلخواه بچه‌ خود را اضافه کنید. بچه‌ ها می‌توانند هر رنگی را که دوست دارند انتخاب کنند. با این حال سعی کنید به دنبال طیفی از رنگ باشید که جذابیت را بیشتر کند.

هنگامی که به یک مبنای مشخص رسیدید، رنگ‌ها و نقش‌های موثرتری را ترکیب کنید.

برای الهام گرفتن در خصوص رنگ، توجه داشته باشید که کدام رنگ در طبیعت یا دکوراسیون اطرافتان یا در گستره مد چشم شما را می‌گیرد و بعد آیا بچه‌ شما هم با این رنگ موافق است؟

اگر معمولا دیدگاهی علمی به قضیه دارید، به رابطه بین رنگ ها توجه کنید:

رنگ‌های متضاد مکمل یکدیگر هستند. آنها را به همراه رنگ‌مایه‌های دارای وضوح بالا انتخاب کنید یا شدت آن را برای یک ظاهر متین و آرام تغییر دهید. فراموش نکنید که تقسیم کردن چرخه به سه قسمت، ترکیبات رنگی جالب مانند آبی سیر و خردلی را متمایز می‌کند.

این را هم بدانید که لباس‌هایی که بر اساس رنگ‌های مجاور شکل گرفته‌اند می‌توانند آرامش بخش باشند. ضمن اینکه از ظاهر خنثی و تک‌رنگ نیز شاداب‌ترند.

ترکیب الگوها، به‌ویژه برای کودکان -که بسیاری از ایرادات مد بزرگسالان بر آن ها وارد نیست – سرگرم‌کننده و سرزنده به حساب می‌آیند. هنگام انتخاب تیپ و ظاهری هماهنگ، می‌توانید سادگی آن را با استفاده از یک رنگ یک‌دست که از الگو گلچین شده، حفظ کنید..

برای ترکیب البسه مجزا با نقش یکسان، در حفظ سازگاری مجموعه رنگ کوشا باشید اما طرح های مختلفی را انتخاب کنید. یک لباس گلدار بزرگ وقتی که با گل‌های ظریف پوشیده شود، امروزی‌تر به چشم می‌آید.

به هنگام ترکیب چاپ‌های متفاوت نیز از همین قوانین پیروی کنید.

لوازم جانبی مد و لباس می‌تواند یک تیپ و ظاهر را کاملا تغییر دهند. حتی یک تغییر ساده در بند کفش می‌تواند در این امر نقش بسیار مهمی را ایفا کند.

خوش باشید و چیزهای جدید را انتخاب کنید. از تجربه‌های تازه و ناآشنا هراس نداشته باشید و سعی کنید انتخاب‌های متفاوتی را تجربه کنید. رنگ‌های خارج از مجموعه اصلی به شما کمک می‌کند میان لباس‌هایتان ارتباط ایجاد کنید.

هنگام پوشیدن لباس‌های طرح‌دار در کنار یکدیگر، از لوازم جانبی یک‌دست استفاده کنید تا از این طریق به چشم‌ها آرامش داده باشید.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.


دیگه لازم نیست از دندانپزشکی بترسید؟

اینجا یکی از هتلهای کیشه! همین حالارزروکن

 

لباس های سال گذشته ی کودکتان را که الان برایش کوچک شده، به او نپوشانید

چگونه کودک خوشتیپ داشته باشیم

 

همه دوست دارند که کودکشان مانند کودکان درون فیلم ها خوش پوش و جذاب باشد، شیرین زبانی کند و محبوب محافل باشد. برای این که یک کودک خوش تیپ و جذاب داشته باشید می توانید پیشنهادات ما را بررسی کنید و هر کدامش که مورد پسندتان افتاد به کار ببندید.

 

کودک تان را با این روش ها یک کودک هالیوودی و خوش تیپ کنید!!

شرط اول برای خوش تیپی کودک

هیچکس کودکی که دور دهانش کثیف، و بینی او آویزان باشد را دوست ندارد، نظافت شرط اول زیبایی است، کوچک و بزرگ هم ندارد، از همین کودکی، حمام کردن، شستن دست و صورت، مسواک زدن، تمیز نگه داشتن ناخن ها و .. را به او یاد بدهید.

 

لباس سال گذشته

لباس های سال گذشته ی کودکتان را که الان برایش کوچک شده، به او نپوشانید، هیچ چیز به اندازه ی دیدن بلوزی که آستین آن بالای مچ دست قرار گرفته و شلواری که قد آن بالای قوزک پاست، کودکتان را بد تیپ نمی کند. می توانید لباس هایی که برایش کوچک شده را یا به خیریه بدهید و یا برای فرزند بعدیتان استفاده کنید.

 

یک لباس همه جایی

هیچوقت لباس مهمانی کودکتان را در هنگام بازی و پارک رفتن به او نپوشانید، هم زود فرسوده شده و از رنگ و رو می رود و هم کودکتان برای فعالیت راحت نیست. هر جایی لباس مناسب خودش را می خواهد. البته لباس مناسب یک دختر خانم برای پارک و تفریح، شلوار و بلوزی راحت است، نه دامن و کفش های عروسکی!

 

مثل مامان بزرگ ها شدن

اصلا قرار نیست کودکتان مانند مادرش لباس کار شده و پر زرق و برق بپوشد، یادتان باشد همین سن و سال کودکی، فرزندتان را زیبا کرده است، پس خواهشا لباس بزرگتر از سنش به او نپوشانید.

 

رنگ و لعاب ممنوع

متاسفانه چند سالیست که آرایش کردن کودکان هم مد شده و در مراسم ها و آتلیه های عکاسی می بینیم، زیبایی کودکان معصومی را که زیر رنگ و لعاب های مصنوعی، غرق شده است. مطمئن باشید کودکتان با آرایش کردن زیباتر نمی شود، می توانید انزجار اطرافیان را از این کار در چشم هایشان ببینید. معصومیت و سادگی کودکان، زیباییست که تکرار نمی شود، پس لطفا آن را خراب نکنید.

 

از جوراب شلواری غافل نشوید

یک رمز و راز شیک پوشی است این جوراب شلواری، رنگ ها و طرح های مختلفی برای کودکتان تهیه کنید و مناسب با هر لباسی به او بپوشانید.

 

دخترتان را مانند یک خانم بزرگ کنید

خیلی ها که فرزندشان دختر است، برای راحتی خودشان و دخترشان، معمولا شلوار به پایش می کنند، کفش اسپرت برایش می خرند، موهایش را کوتاه می کنند و خلاصه از دنیای زنانگی چیزی برایش باقی نمی گذارند، این دختر در دوران نوجوانی و جوانی هم همینطور خواهد بود، چرا که عادت به این رفتار دارد، و شاید با گذشت زمان، کم کم در او رفتار های پسرانه هم شکل بگیرد! پس از همین دوران کودکی، او را مانند یک خانم بزرگ کنید و لباس های دخترانه و جوراب شلواری و موهای بلند را از او نگیرید.

 

یک پیراهن مردانه

اگر می خواهید پسرتان در یک مجلس مهمانی، رسمی تر باشد، پیراهن مردانه به جای بلوز و تیشرت انتخاب مناسب تری است. یک پیراهن مردانه راه راه یا چهار خانه به همراه یک شلوار لی، ظاهر بهتری نسبت به بقیه ی لباس ها به او می دهد. می توانید با یک کفش کالج واکس خورده، ظاهر او را رسمی تر کنید، البته همراه کردن یک ساعت مچی با او هم فراموشتان نشود.

 

پیراهنی با دامن چین چینی

مناسب ترین گزینه ی زیبایی برای دختر نازنینتان، یک پیراهن با دامن چین چینی است، چین های لباس، البته تا سر زانو، به او این امکان را می دهد تا آنجا که دلش بخواهد بازی کند و فعالیت داشته باشد، البته این قانونِ همراه کردن جوراب شلواری با دامن را، از الان برایش ملکه ی ذهن کنید.

 

می توانید متناسب با لباس دخترتان، یک کفش همرنگ یا هم طرح با لباسش برایش تهیه کنید، کفش های عروسکی بهترین گزینه و کفش های پاشنه دار، بدترین انتخاب برای یک کودک خوش پوش هستند.

 

مدل مو

مدل موهایی که امروز بر سر پسران نوجوان می بینیم مانند مدل خروسی، و یا آن مدل موهایی که در عرف ما، پسندیده نیست، گزینه ی مناسبی برای مدل موی فرزندتان نیست. کودکتان آنقدر زیباست که نیازی به مدل های عجیب و غریب مو نیست، سادگی بهترین مدل مو برای پسران است.

چگونه کودک خوشتیپ داشته باشیم

 

برای دختران هم موهایی کمی بلند و ساده پیشنهاد می شود، نه آنقدر بلند که رشد قدشان مختل شود و نه آنقدر کوتاه که زنانگی بویی نبرده باشد، موهایی که به صورت باز، دور شانه ی یک دختر بچه بریزد، بهترین و مناسب ترین مدل مو برای آنهاست.

 

منبع : tebyan.net

در جستجوی مد


مرجع معتبر و رسمی خرید انواع گیفت کارت

انواع گن وفرم دهنده بدن اورجینال و باکیفیت


چنددقیقه ای بدون دردسر ماست سالم بساز!


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!


آسانترین راه خرید برنامه در کنسول ps4

بالاترین کیفیت لوازم خانگی با بهترین قیمت

خرید انواع ابزار وجعبه ابزار خانگی وصنعتی


طعم موردعلاقه کیکت رو انتخاب کن

دلت کیک خونگی میخواد،فرصت درست کردن نداری؟


جشنواره فروش فرش با تخفیفات استثنائی


جهیزیه ات رو قسطی وبدون پیش پرداخت بخر


اقساط36ماهه لوازم خانگی بدون پیش پرداخت


موفقیت شما در کدام رشته تحصیلی است؟

چنین کیکی روفقط تواین یخچال میتونی جابدی

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

توجه به مد و زیبایی نه تنها در میان مردان و زنان جایگاه ویژه ای دارد بلکه راه خود را به دنیای کودکان نیز باز کرده است و افراد سعی میکنند که کودکشان طبق مد روز لباس بپوشد. این به تنهایی بد نیست اما لازم است در این خصوص به نکات ویزه ای توجه کرد که در عین لباس پوشیدن بر اساس مد یک کودک زیبا و خوش استایل داشته باشید. به این نکات برای داشتن یک استایل شیک بچگانه توجه کنید.

دنیای مد در زمینه لباس و پوشش کودکان بسیار فعالیت کرده است اما فراموش نکنید که سادگی در عین داشتن آیتم هایی مطابق مد یک استایل فوق العاده را برای کودک شما خواهد ساخت.

لزوما برای خوشتیپ شدن نباید از وسایل و لباس های گران قیمت استفاده کرد بلکه میتوانید با استفاده از لباس هایی که کودک قبلا داشته یک استایل ساده اما شیک را بوجود آورد. کودکان به لیل تحرک و جنب و جوشی که دارند باید به طور مداوم به آنها رسیدگی شود و به طور مرتب لباس های آنها عوض شود به همین دلیل خرید لباس های بسیار گران قیمت چندان به صرفه نیست در این موارد از لباس هایی با قیمت مناسب تر و البته کیفیت مناسب استفاده کنید.

انتخاب سایز درست بسیار اهمیت دارد. لباسی که مناسب و اندازه کودک نباشد علاوه بر اینکه ظاهر نا متناسبی پیدا میکند باعث آزار و اذیت کودک هم میشود. پس  قبل از هر چیزی به اندازه و سایز کودک توجه کنید.

چگونه کودک خوشتیپ داشته باشیم

شناخت سایز صحیح کودک به شما کمک میکند راحت تر لباس مورد نظر خود را پیدا کنید.

توجه به رنگ ها یکی از اساس خوشتیپی است. ترکیب درست رنگ ها در کنار هم باعث ساخت یک هارمونی جالب میشود و چشم ها را نوازش میکند. اولین نکته ای که باید در انتخاب رنگ به ان توجه داشت اینست که بر اساس رنگ سال لباس نپوشانید به این توجه کنید که چه رنگی به تناژ پوشتی کودکان می آید و از این رنگ در استایل او بهره ببرید.

نکته دوم اینست که از رنگ های شاد استفاده کنید و اگر هم به رنگ های تیره علاقه دارید بهتر است در ترکیبات پایین تنه کودک از آن بهره ببرید.

مطالعه بیشتر: مدل لباس مجلسی بچگانه و راز های انتخاب آن

بعضی از خانواده ها دوست دارند که دخترشان همانند پسرها لباس بپوشند یا حتی برعکس این کار شاید برای مدتی جذاب باشد اما فراموش نکنید تکرار دائمی آن باعث میشود شخصیت کوک عوض شده و رفتارهایی دور از جنسیت خود نشان دهد.

خوشبختانه لباس های دخترانه و پسرانه آنقدر تنوع دارند که بتوانند پاسخ گوی نیازها باشند. ساخت یک استایل مناسب با جنسیت کودک سبب میشود که کودک اعتماد به نفس بیشتری داشته باشد و رفتاری مناسب تر از خود بروز بدهد.

البته هراز گاهی میتوانید از چنین لباس هایی استفاده کنید اما بهتر است بیشتر از لباس هایی مناسب با جنسیت کودک استفاده کنید.

 

 

نویسنده : نازنین مرادی

1397-07-11

پوشاک و لباس

با آمدن پاییز و هوای سرد وقت آن رسیده تا کمد لباس کودکتان را تغییر دهید. سعی کنید در انتخاب لباس از لباس پسرانه یا لباس دخترانه با  رنگ های روشن مانند قرمز و سبز استفاده کنید.  و همچنین در هنگام خرید لباس دخترانه یا پسرانه توجه خاصی به جنس پارچه لباس داشته باشید.

چگونه کودک خوشتیپ داشته باشیم

آیا می دانید چطور برای کودکتان لباس بخرید؟ خیلی دوست دارید با دخترتان یک جور لباس بپوشید؟ و لباس هایتان را با هم ست کنید؟ با مطالعه مقالات قبل می توانید با نحوه ست کردن لباس مادر دختری آشنایی پیدا کنید تا برای خرید ست لباس مادر و دختر اطلاعات بیشتری به دست آورید. در این مقاله می خواهیم برای خرید بهتر لباس دخترانه یا پسرانه از راهنمایی هایی که یکی از فشن استایلیست های ماهر که برای برند های معروف لباس کودکان ارائه داده است استفاده کنیم.

لباس کودک شما باید در پاییز کمی گرم تر باشد و خشک بماند. لباس پسرانه نباید آنقدر ضخیم و زیاد باشد که کودک نتواند به راحتی راه برود و بازی کند، لباس پسرانه یا دخترانه کودک باید طوری باشد که او نخواهد لباسش را از تنش درآورد و او را اذیت نکند.

در هوای سرد پاییز و زمستان که تاریک تر و طوفانی است لباس پسرانه یا دخترانه باید از رنگ های روشن انتخاب شود، رنگ هایی مانند: خردلی، زرد، قهوه ایی روشن، قرمز، سبز، بژ و رنگ هایی با تناژ گرم مناسب لباس کودکان در فصل پاییز هستند.

هنگامی که می خواهید برای کودکتان لباس بخرید به جنس پارجه آن خیلی دقت کنید. پارچه هایی را انتخاب کنید که گرم، لطیف و سبک باشند. پارچه هایی مانند پارچه های نخی، پشمی و خز انتخاب خوبی برای لباس پسرانه یا دخترانه هستند.

خرید دستکش، شالگردن و جوراب و از این قبیل اکسسوری دخترانه یا پسرانه را فراموش نکنید. این اکسسوری ها کودکان را در سرمای پاییز و زمستان گرم نگه می دارد.

در خبرنامه مشترک شوید و آخرین مطالب را در ایمیل خود داشته باشید

در شبکه های اجتماعی ما را دنبال کنید

اصول خوشتیپ کردن کودک , قرار است کوچولو های تان را برای حاضر شدن در یک مهمانی آماده کنید؟ ما به شما می گوییم باید به چه جزئیاتی فکر کنید تا دختر یا پسرکوچولوی شما بهترین باشد. کودکان از همان ابتدای کودکی سبک شخصی خود را توسعه می دهند.به محض اینکه نشانه های شکل گرفتن شخصیت آنها نمایان می شود،برخی الگوها و نقش های بخصوص را به بقیه ترجیح می دهند.عرصه را برای خودنمایی آنها باز بگذارید تا این خلاقیت بیش از پیش نمایان شود.اگر کودک شما به مرحله ای رسیده که در انتخاب های خود می تواند مستقل باشد،جای نگرانی نیست. از همین حالا شروع کنید و سبک مناسب آنها را کشف کنید.

اگر بگذارید کودکتان خودش لباس هایش را بپوشد،باعث تقویت احساس موفقیت در وی خواهد شد.همچنین پوشیدن لباس ، مهارت های حرکتی آنها را بهبود می بخشد.با حمایت اندک بگذارید این کار را خودشان انجام دهند.مواقعی که قصد بیرون رفتن ندارید، بگذارید لباس پوشیدن را تمرین کنند تا در موقعیت های اصلی عملکرد بهتری داشته باشند. فقط بنشینید و از لباس پوشیدن آنها لذت ببرید.

چگونه کودک خوشتیپ داشته باشیم

اصول خوشتیپ کردن کودک

با افزایش سن، کودکان را از ترکیب رنگ ها و اهمیت آنها باخبر سازید.برای اینکه توصیه های ماندگاری داشته باشید، بحث مد را با موضوع های دیگر ترکیب کنید.مثلاً اگر دختر شما به هنر و نقاشی علاقه مند است و تقارن را می آموزد،با او در خصوص تناسب سبک لباس ها و تعادل ظاهر صحبت کنید.یا یک دامن، به همراه بلوز خوش دوخت متناسب با آن، چه ظاهر زیبایی می سازد. در مقابل همین دامن با یک ژاکت ضخیم چه ترکیب نامناسبی است.

اصول خوشتیپ کردن کودک

چطور کودک خوشتیپ داشته باشیم؟ آموزش غنیمت شمردن داشته هایشان، آنها را برای مراحل بعدی زندگی آماده می سازد. تفاوت ها و برتری های او را برشمارید . به عنوان مثال رنگ های لباسی که به رنگ چهره او می آید را تحسین کنیدو در مورد خودتان برعکس عمل کنید. این گفتگوها وی را برای مراحل بعدی زندگی آماده می کند. هنگامی که در آینده از سبک خاص او انتقاد کردید، دوران کودکی را به خاطر آورده و این انتقاد را نیز یک تحسین بشمار می آورد. مرزها را برای او ترسیم کنید

اصول خوشتیپ کردن کودک

سبک های متفاوت برای تیپ کودکان به کودک خود بفهمانید که گاهی اوقات شما برای انتخاب لباس هایی که بیرون می پوشد،تصمیم می گیرید. تا زمانی که لباسش مناسب سن و سال و البته آب و هوا باشد،آزادی عمل را از آنها نگیرید و بگذارید خودشان انتخاب کنند. ممکن است گاهی اوقات ایده های شما را نیز کپی برداری کنندو احساس عجیبی به شما دست دهد. اما در نظر داشته باشید،بیش از هر چیزی به سبک و ایده های شما افتخار می کنند. برای موقعیت های خاص، چندین گزینه مناسب در اختیار او بگذارید، اما در نهایت انتخاب را به خودش واگذار کنید. مد روز را زیر نظر داشته باشید

اصول خوشتیپ کردن کودک

تاثیر مد در تیپ کودکان بچه های هم سن و سال اطراف او را زیر نظر بگیریدو در صورت امکان، از لباس هایشان الگوبرداری کنید.اگر کودکتان هنوز فهم درستی از سبک پوشش ندارد به او بفهمانیدکه مد چقدر می تواند او را در جامعه مطرح و یا برعکس، طرد کند. از سبک های مختلف الهام بگیرید

اصول خوشتیپ کردن کودک

کودک خوشتیپ و به روز داشته باشید از مجله های طراحی لباس ، سایت های مد و مانند اینها، الهام گرفته و سبک های مورد تأیید خود را با فرزندانتان به اشتراک بگذارید. ببینید کدام عکس ها بیشتر نظر او را جلب می کنند. ممکن است کودک ۴ ساله شما محو تماشای سبک پانک دهه ۶۰ یا ستارگان نوجوان مدرن شود. در نهایت، قدرت تخیل و استعدادهای کودکتان را دست کم نگیرید. سعی کنید با فرزند خود همیشه در تعامل باشید. داستان های خیالی از لباس پریان برایش تعریف کنید یا از وقار شاهزاده قصه ها به او بگویید. به یاد داشته باشید زیبایی های کودکی فقط در کودکان نهفته است و لباس تنها یکی از نمادهای ظاهر آنها است. شیکسون

Copyright (c) 2006-2019 persianv.com All Rights Reserved

© باز نشر مطالب اختصاصی سایت فقط با ذکر منبع و لینک مطلب در سایت persianv.com مجاز میباشد .

چگونه کودک خوشتیپ داشته باشیم
چگونه کودک خوشتیپ داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *