چطور مهره مار را فعال کنیم

 
helpkade
چطور مهره مار را فعال کنیم
چطور مهره مار را فعال کنیم

دعای مهره مار یکی از مهمترین و اساسی ترین موضوعاتی است که هنگام خرید مهره مار باید به آن توجه کنیم. شاید برای شما هم این سوال پیش آید که چرا باید روی مهره مار دعا خوانده شود؟

مهره مار را مگر نمی توان بدون اینکه دعایی روی آنها خوانده شود استفاده کرد…!!!! و خیلی از مسائل دیگر که در این مطلب قصد داریم به بررسی این موضوع در زمینه دعای مهره مار – ذکر مهره مار – افسون مهره مار – عقد مهره مار و … بپردازیم.

پس تا ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا تمامی موارد و مسائلی که در زمینه علوم غریبه که مربوط می شود به دعا و طلسمات مورد نیاز جهت فعال شدن مهره مار را برای شما کاربران عزیز توضیح دهیم.

نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشیم این است که در واقع مهره مار بدون دعا هیچ کارایی و فوایدی نخواهد داشت. یعنی اگر روی مهره ها دعا خوانده نشود کاملا بلااستفاده می باشد.

علت این موضوع هم این است که جهت فعال کردن خواص مهره مار و بهرمندی کامل از کارایی مهره مار باید انواع دعا و طلسمات مربوطه روی مهره مار انجام شود. تا به واسطه این دعا و طلسمات بتوانیم از خواص مهره مار در مراحل مختلف زندگی و در رسیدن به اهداف خود از آن بهرمند شویم.چطور مهره مار را فعال کنیم

به نوع دعا و طلسماتی که روی مهره مار جهت فعال سازی انجام می گیرد اعمال مهره مار می گویند. این اعمال باید به روش های خاص و طی آداب بخصوص روی مهره ها انجام پذیرید تا خاصیت های مهره مار پدیدار شوند.

این دعا و طلسمات باید توسط شخص خبره و با تجربه در زمینه علوم غریبه انجام شود. تا بتوانیم با خیال راحت و آسوده از مهره های خود استفاده کنیم. اگراعمال مهره مار بدرستی انجام شود مهره ها در بازه زمانی (یک هفته تا 90 روز) تاثیرات خود را نشان می دهند.

این اعمال طی چندین مرحله باید انجام شود تا تداخلی در عملکرد مهره مار بوحود نیاد. که در ادامه این مطلب به طور کامل به این موضوع خواهیم پرداخت.

طلسم مهره مار جزء مراحلی است که باید جهت فعال سازی مهره مار انجام شود. این طلسمات نسبت به نوع مهره مار و خواسته صاحب مهره مار و نیز جهت فعال سازی خواص مهره مار انجام می گیرد.

طلسم مهره مار علاوه بر فعال سازی مهره مار برای جذب انرژی مثبت ، برای نگهداری مهره مار در برابر انرژی های منفی و پایداری عملکرد آن نیز باید روی مهره ها اعمال شود.

این طلسمات در عمکرد مهره مار و ماندگاری خواص آن نقش بسزایی دارند. گاها مشاهده می شود که برخی از دارندگان مهره مار می گویند که مهره مار نیاز به تمدید دارد. و باید هرچند یک بار دعای مهره مار تمدید شود.

اگر اعمال مهره مار بدرستی انجام شود نیاز به تمدید طلسمات نخواهد داشت. چون دعاهایی که روی مهره مار خوانده می شود از مانداگاری بالایی برخوردار هستند مگر در موارد خاصی که باعث باطل شدن دعای مهره مار می شود. که در این مورد باید دوباره روی مهره مار دعا خوانده شود.

باید خاطر نشان کنیم که دعا مجدد روی مهره مار باید به نام همان شخص (صاحب مهره مار) خوانده شود. یعنی نمی توان به نام شخص دیگری خوانده مگر در موارد خاص که دعای اولیه باطل شود و مجددا به نام شخص دوم خوانده شود.

بعد از خواندن دعا های اولیه روی مهره مار نوبت به بنام زدن مهره مار می رسد. مراحل بنام زدن بدین صورت می باشد که بعد از گرفتن یکسری مشخصات مربوط به صاحب مهره مار این مرحله انجام می شود. با بنام زدن مهره مار به اسم شخص مهره مار فعال شده و می تواند انرژی خود را به صاحب خود انتقال دهد.

اگر همه دعا های مهره مار انجام شود ولی مراحل بنام زدن انجام نپذیرد مهره مار برای شخص کارایی نخواهد داشت. با انجام دعای بنام زدن ، مهره ها انرژی های خود را به شخصی که بنام او زده شده انتقال می دهند.

مرحله بنام زدن باید توسط یک شخص خبره و مورد تایید در علوم غریبه انجام شود تا هیچ گونه تداخلی در عملکرد مهره مار بوجود نیاید. این مرحله باید با دقت و وسواس بیشتری انجام شود تا در اولین روزهای استفاده مهره ها شروع به کار کنند.

عقد مهره مار بعد از مرحله طلسم مهره مار و دعای بنام زدن مهره مار انجام می شود. اول باید مهره مار بنام شخص استفاده کننده زده شود سپس دعای عقد مهره مار انجام گیرد. مراحل انجام اعمال مهره مار باید به ترتیب و با دقت بیشتری انجام شود تا هم خواص مهره مار نمایان شود و هم تداخلی در عملکرد مهره ها به وجود نیاید.

شاید برایتان سوال باشد که عقد مهره مار چیست و چگونه انجام می شود؟

منظور از عقد کردن مهره ها این است که اگر صاحب مهره مار شخص خاصی مدنظر داشته باشد و یا اینکه تاکیدی برا مورد خاصی داشته باشد با گرفته مشخصات آن شخص مرحله عقد کردن مهره مار انجام می شود.

در حالت کلی کارایی مهره مار عمومی می باشد و خواسته های شما را برآورده می کند . ولی اگر فردی تاکید بیشتری روی یک موضوع داشته باشد مرحله عقد مهره مار انجام می شود.

برای مثال فردی می گوید من فقط برای رزق روزی مغازه می خواهم از مهره مار استفاده کنم و یا شخصی میخواهد رابطه خودش با فرد مورد علاقه بهتر شود….

ذکر مهره مار همان دعاهایی است که روی مهره مار اعمال می شود یعنی اینکه دعا و طلسمات مهره مار باید روی آنها خوانده شود. برخی از افراد بر این باورند که دعای مهره مار باید روی کاغذ نوشته شود و همراه مهره مار ارسال گردد. این موضوع کاملا اشتباه است.

چون دعای مهره مار بصورت ذکر می باشد ، و این اذکار نیز باید روی مهره ها خوانده شود تا ماندگاری بیشتری داشته باشد. اذکار مربوط به دعای مهره مار طی چندین مرحله انجام می شود واین مراحل را نمی توان روی کاغذ نوشت و ارسال کرد.

پس نتیجه میگیرم که بهترین دعا و در واقع دعای اصلی مهره مار باید خوانده شود تا بتواند تاثیری بسزایی در عمکرد و کارایی مهره مار اصلی داشته باشد.

در این قسمت بطور کلی مراحلی که برای فعال شدن مهره مار باید انجام شود بیان می کنیم. فعال کردن مهره مار از 3 بخش کلی تشکیل شده است. در واقع مواردی که در بالا اشاره کردیم را در این قسمت به صورت کلی و خلاصه بیان می کنیم.

مرحله اول: دعا و طلسماتی که برای فعال کردن خواص مهره مار نیاز است باید انجام پذیرد تا خاصیت های مهره مار پدیدار شود. برای مثال: دعای مهره مار برای رزق و روزی – دعای مهره مار برای رونق کسب و کار – دعای مهره مار برای جذابیت – دعای مهره مار برای بخت گشایی و غیره …

مرحله دوم: این مرحله که به بنام زدن مهره مار معروف است یکی از مهمترین مراحل در معقوله دعای مهره مار است. شخصی که میخواهد از مهره مار استفاده کند با گرفتن یکسری مشخصات فردی مهره ها بنام آن فرد زده می شود و شخص به عنوان صاحب مهره مار شناخته می شود.

مرحله سوم: همانطوری که اشاره کردیم که علمکرد مهره مار عمومی می باشد. ولی در موارد خاصی فرد نیاز دارد تا تاکید بیشتری روی موضوع خاصی شود. و یا مورد خاصی را مد نظر دارد که این مرحله نیز با دریافت مشخصات انجام می شود. که به واسطه مرحله عقد مهره مار این موضوع انجام می شود و با گرفتن مشخصات دیگری این مرحله قابل انجام می باشد.

افسون مهره مار یعنی اینکه با خواندن دعای مخصوص و بنام زدن ، مهره ها به اختیار شخص خاصی درآورده می شود. در واقع افسون مهره مار یکی از زیر مجموعه بنام زدن مهره مار می باشد ، که باید با دقت خاصی این مرحله از دعا انجام شود.

در مرحله افسون کردن مهره ها باید مشخصات فردی به صورت کامل از شخص دریافت شود و طی آداب مربوطه روی مهره مارها اعمال شود. افسون کردن مهره مار با بنام زدن مهره مار یکی می باشد. فقط در بین اقشار مختلف بعصی از افراد این مرحله را به نام افسون مهره مار و برخی دیگر نیز به اسم بنام زدن مهره مار می شناسند.

پس تا این قسمت از مطلب متوجه شدیم که برای بهرمندی از خواص مهره مار و استفاده از کارایی آن باید مهره مار خود را فعال کنیم. این فعال شدن مهره مار هم به واسطه دعا و طلسمات مخصوصی که روی مهره ها انجام می شود قابل انجام است.

سوال مهمی که در این میان مطرح می شود این است که: آیا می توان هر نوع مهره ماری را فعال کرد و روی آن دعا خواند؟

جواب خیر است

توجه داشته باشید فقط روی مهره مارهایی که از مغناطیس قوی برخوردار هستند میتوان جهت فعال سازی آنها دعا خواند. گاها مشاهده می شود که مشتریان مهره مار ایرانی خریداری کرده و در پی انجام دعای مهره مار روی مهره مار آبزی ایرانی هستند.

باید عرض کنیم که چون مهره مار ایرانی آبزی از میدان مغناطیسی خیلی ضعیفی برخوردار است به همین دلیل قابلیت خواندن دعا را ندارد. دلیل اصلی این موضوع هم ضعیف بودن کارایی مهره مار ایرانی می باشد.

از معروفترین نژادهایی که قابلیت خواندن شدن دعا و انجام طلسمات مخصوص دارند می توان به مهره مار هندی شاه کبری و مهره مار دابویا هندی اشاره کرد، که در ادامه به بررسی کاملا آنها خواهیم پرداخت.

دعای مهره مار شاه کبری

همانطوری که در مطالب بالا اشاره کردیم یکی از بهترین نژاد های مهره مار که می توان روی آن اعمال مهره مار یا همان دعاهای مربوطه را انجام داد ، مهره مار هندی شاه کبری است.

مهره مار هندی شاه کبری (طبیعی) بدلیل قابلیت دارا بودن میدان مغناطیسی قوی و قدرت افسون گری بسیار قوی اکثریت دعاهای مهره مار را می توان روی آن اعمال کرد.

در حالت کلی تمامی دعاها روی این نژاد از مهره مار انجام می شود که در ادامه به برخی از این دعا ها که باعث فعال شدن مهره مار شاه کبری می شوند اشاره می کنیم.چطور مهره مار را فعال کنیم

از جمله این طلسمات میتوان به دعای رزق و روزی – دعای رونق کسب و کار – دعای مهر و محبت – دعای آرامش و اعتماد به نفس و … اشاره کرد.

البته هرکدام از این دعاها دارای 2 مرحله می باشد یعنی اینکه هر یک از این طلسمات دارای زیر مجموعه های خاص خود هستند که ، همگی بطور کامل انجام می شود.

نژاد دیگری که قابلت خوانده شدن دعا و فعال شدن را دارد ، مهره مار دابویا هندی است. در حالت کلی تمامی نژاد های هندی قابلیت خواندن دعا را دارند.

ولی در برخی موارد نسبت به نژاد و گونه های مختلف مارها و مهره هایی که از آنها بدست می آید کاملا متفاوت می باشد.

مهره مار هندی دابویا نسبت به مهره مار شاه کبری از میدان مغناطیسی وسیعتری برخوردار است که این امر باعث شده تا کارایی و خواص متفاوت تری داشته باشد. البته تجربه نشان داده که قدرت افسون گری دابویا در برخی از موارد نسبت به نژاد شاه کبری عملکرد بهتری داشته است.

مهره مار مامبای سیاه بدلیل اینکه از مغناطیس بسیار قوی و قدرتمندی برخوردار است در حالت کلی می تواند تمامی نیازهای شخص را برطرف کند. این نژاد از مهره مار بدلیل دارا بودن سایز بسیار بزرگ نسبت به سایر نژاد های دیگر از خواص بسیاری برخوردار است و می توان تمامی دعاهای مخصوص مهره مار را روی آن اعمال کرد.

تمامی دعاهای مهره مار روی این نژاد انجام می شود که از مهمترین آنها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

رزق و روزی و افزایش درآمد و کسب ثروت

ایجاد مهر و محبت و افزایش جذابیت

آشتی بین زن و شوهر و سایر افراد

ایجاد آرامش و بالا بردن اعتماد به نفس

ایجاد محبوبیت در جمع و اطرافیان

بخت گشایی و ازدواج سریع

خاصیت باطل السحر و دفع بلا

زبان بندی و چشم زخم

و….

تمامی دعاهایی که در مورد مهره مار شاه کبری به آن اشاره کردیم براحتی روی مهره مار دابویا قابل انجام و خواندن می باشد. بااین تفاوت که این دعاها همراه با زیر مجموعه هایی که دارند روی مهره مار داوبای اعمال می شود و شما می توانید براحتی از خواص مهره مار دابویا بهرمند شوید.

با در نظر گرفتن این تفاوت تمایل اکثریت خریداران مهره مار به سمت خرید مهره مار دابویا هندی و مهره مار مامبای سیاه آفریقایی می باشد تا براحتی و بدون دغدغه بتوانند از خواص این 2 نژاد برتر بصورت کامل بهرمند شوند.

با توجه به نیاز خود میتوانید نوع نژاد و مهره مار خودتان را انتخاب کرده و اقدام به خریداری نمایید. توجه داشته باشید که تمامی مراحل بنام زدن و اعمال مهره مار توسط فروشگاه شامگاه انجام می شو دپس با خیال راحت می توانید محصول مورد نظر خودتان را سفارش داده و پس از دریافت بسته خود هزینه آن را در محل کار یا درب منزل پرداخت کنید.

توجه داشته باشید برای حفظ حریم شخصی نام مهره مار روی بسته نوشته نمی شود

مهره مار شاه کبری      

450 هزار

تومان

5 تکه

ضمانت نامه کتبی ندارد

دعا عمومی دارد

لوح حکاکی شده ندارد

دعای قابل خواندن 4 مورد

ضمانت تعویض ندارد

کارایی: خوب

ارسال رایگان دارد

تضمین اصالت

درصد رضایت مشتریان

✩✩★★★

هولوگرام اورجینال (طلایی) ندارد

بار مغناطیسی ( کمتر از 10 مگا هرتز)

مهره مار شاه کبری طبیعی          

ویژه جزیره گوا هندوستان          

660 هزار تومان

550 هزار

تومان

10 تکه

ضمانت نامه کتبی دارد

دعای مخصوص دارد

لوح حکاکی شده ندارد

دعای قابل خواندن 8 مورد

ضمانت تعویض دارد

کارایی: عالی

ارسال رایگان دارد

تضمین اصالت و رضایت کالا

درصد رضایت مشتریان

✩★★★★

هولوگرام اورجینال (طلایی) دارد

بار مغناطیسی ( 20 مگا هرتز)

مهره مار دابویا هندی     

15 سال قدمت

890 هزار تومان

690 هزار

تومان

12 تکه (کامل)

ضمانت نامه کتبی دارد

دعای مخصوص دارد

لوح حکاکی شده دارد

دعای قابل خواندن (تمامی موارد)

ضمانت تعویض دارد

کارایی: بسیار عالی

ارسال رایگان دارد

تضمین اصالت و رضایت کالا

درصد رضایت مشتریان

★★★★★

هولوگرام اورجینال (طلایی) دارد

بار مغناطیسی ( 35 مگا هرتز)

مهره مار مامبای سیاه

آفریقایی

20 سال قدمت

1350هزار تومان

950 هزار

تومان

12 تکه (کامل)

ضمانت نامه کتبی دارد

دعای مخصوص دارد

لوح حکاکی شده دارد

دعای قابل خواندن (تمامی موارد)

ضمانت تعویض دارد

کارایی: فوق العاده بالا

ارسال رایگان دارد

تضمین اصالت و رضایت کالا

درصد رضایت مشتریان

★★★★★★★

هولوگرام اورجینال (طلایی) دارد

بار مغناطیسی ( 45 مگا هرتز)

سلام میخواستم بدونم چه دعاهایی روی مهره مار ها خوانده میشه آیا همه اونایی که تو سایت نوشتین خونده میشه؟ ممنون میشم جواب بدید

با سلام
تمامی مواردی که در سایت درج شده همگی روی مهره مار خوانده می شود

سلام چه ضمانتی هست برای اصلی بودن مهره مار شما ،،اگر سفرش دادیم و جواب نداد چه ضمانتی هست که شما جنس رو پس بگیرید

با سلام
تمامی محصولات دارای ضمانت نامه کتبی تعویض و عودت کالا هستند و در صورت عدم نتیجه دهی و رضایت می توانید تعویض و یا عودت داده و هزینه خود را دریافت کنید

سلام من یه مهره مار خریدم اولش خیلی تاثیر است خیلی خوب بود اما یه مدتی هیچ تاثیری نداره،علتش چیه؟؟

با سلام احتمالا مغناطیس بدن شما تداخل پیدا کرده اگر از فروشگاه ما خرید کردید تماس بگیرید همکاران ما راهنمایی نمایند

من ݦهره مار خریدم نمیدونم کجا ببرم دعا بخونه بزنه به اسمم

با سلام
باید از فروشنده ای که خرید کرده اید اقدام به فعال سازی مهره مار خود نمایید

چه چیزی باعث میشه مهره ی مار خاصیت خودش رو از دست بده؟ آیا دوباره احتیاج به تمدید دعاخوانی روی مهره باید انجام بشه؟

با سلام درصورتی که شرایط استفاده و نگهداری رعایت نشه باطل میشه
موفق باشید

سلام ببخشید پرداخت درب منزل انجام میشه دیگه؟

با سلام
بله ارسال سفارشات پرداخت در محل است

سلام میخواستم بدونم چی دوعا روی مهره مار خونده میشه همه آنهایی که در سایت نوشته شده روی مهره مار خونده میشه اگر جواب بدهید ممنون میشم

با سلام بله تمامی مواردی که در سایت اشاره شده روی مهره مار دابویا اعمال می شود

سلام ایا دعا های مهره مار هم امکان داره باطل بشن

با سلام
درصورتی که شاریط استفاده و نگهداری مهره مار رعایت نشود عملکرد مهره مار کمتر شده و باعث تضعیف و باطل شدن دعای مهره مار می شود

سلام وقت بخیر
من یه جفت مهره ماراصل خریدم ودیروز گذاشتم تو سرکه که بدونم اصل یانه
امروزفهمیدم سرکه باطلش میکنه آیااین حقیقت داره؟؟بعنی دیگه مهره هام بدرد نمیخورن؟
ممنون میشم راهنماییم کنید

با سلام
سرکه خاصیت مغناطیسی مهره مار را از بین می بره

سلام وقت بخير
مهره مار سفارش داده شده رو چطوري بنام خريدار از راه دور ثبت ميكنيد ؟

با سلام
توضیحات کامل در سایت است دوست عزیز
با گرفتن مشخصات فردی از مشتری دعای بنام زدن مهره مار انجام می شود

سلام من برای ضد عفونی کردن دعای مهره مار رو روی بخاری گذاشتم و چسب رووش بود اب شد یکم کاغذ جمع شد ایا تعامل باطله

با درود . تمامی اجناس ارسالی در شرایط کاملا بهداشتی و با رعایت پروتکل های بهداشتی بسته بندی می شوند . ضمنا بسته های پستی در اداره پست مبدا و مقصد نیز ضد عفونی می شوند . با این حال اگر نیاز دارید تا بسته ها مجددا ضد عفونی شوند میتوانید دو یا سه روز روز بعد از تحویل بسته آن را باز کنید.

سلام من مهره مارگرفتم چطوربدونم مهره مارکدوم مارهست؟
راهنمائی کنید خیلی ممنون میشم

با سلام
با تصاویر موجود در سایت مقایسه کنید
اگر سایز مهره مار شما به اندازه ناخن انگشت شست باشه یعنی مهره مارتان هندی است

سلام آقا سید
مهره هایی که من از شما خریدم با اونایی که قبلا خودم داشتم زمین تا آسمان فرق دارند مامبا سیاه خیلی بزرگ هستند. شاید باورتون نشه از روز پنجم شروع به کار کردند
واقعا ممنون هستم خدا خیرتون بده

با سلام
خیلی خوشحالم که از محصولات ما راضی هستید.
مهره مار قبلی شما از نوع آبزی ایرانی بود که قدرتی ندارند
با گذشت زمان تاثیرات مهره مار مامبا بیشتر و بهتر خواهد شد
موفق باشید.

سلام میشه با مهره مار فردی رو در شهر دیگه عاشق کرد؟

با سلام
اگر با آن شخص ارتباط داشته باشید بله مشکلی نداره

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

ایمیل

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

راز معجزه گر مهره مار و ناموس کفتار-طلسمات

سوالی که همیشه خریداران عزیز از خودشون میپرسن مهره مار را کجا بگذاریم ؟ یا همین که مهره مار را کجا نگهداری کنیم ؟ در کل این سوالات به استاد خودش برمیگرده و اینکه محصول مهره مار اصل باشه بسیار مهم هست و چندین مورد که در ادامه توضیح داده ایم.برای اینکه بیشتر در رابطه با این مورد که مهره مار را کجا بگذاریم بیشتر اثر میکند با ما همراه باشید.

مهره مار را كجا بگذاريم: همه کسانی که مهره مار دارند اول باید این را متوجه بشن که مهره مار آنها اصل هست یا نه در این رابطه مقاله ای آماده کردیم به نام تشخیص مهره مار اصل هستش که توصیه می کنم حتما این مقاله را هم بخوانید. مهره مار در نظر خیلی از کسانی که در حوضه ی دعا نو یسی فعالیت دارند اشتباه است.

راهنمایی ای که این عزیزان برای اینکه مهره مار را کجا بگذاریم اشتباه است زیرا بعضی ها ایمان دارن که باید جایی از بدن را با تیغ سوراخ کرده و مهره مار را در آنجا قرار دهیم. به غیر از بیماری هایی که در پی می تواند داشته باشد مضرات فراوانی دارد که توصیه می شود به هیچ وجه به حرفای چنین آدمهایی گوش ندهید.چطور مهره مار را فعال کنیم

مهره مار را کجا نگه داری کنیم , مهره مار کجا بگذاریم

غالبا مهره مار را روی بازوی سمت راست و یا جیب سمت راست نگهداری می کنند تا تاثیرات فوق العاده اش را نشان دهد. افرادی که مهره مار دارند دلربا هستند و به راحتی در همه جا مهرشان به دل می نشیند و در نظر همه افرادی که با آنها ارتباط دارند، زیبا جلوه می کنند و تمام چاکراهای بدن را پاکسازی می کند و سلامتی روحی و جسمی به فرد موردنظر خود می دهد. در واقع مهره مار، به فرد کمک می کند خود درونش را بهتر بشناسد و آرامش درونی که در فرد ایجاد می کند، کمک می کند به راحتی بر مشکلات غلبه کند و پیروز شود.

عشق و محبت دو فرد را به یکدیگر زیاد میکند، کسانی که در امر ازدواج به مشکل بر می خورند فقط کافیست مهره مار را با خود به همراه داشته باشند، چرا که کسانیکه با خود مهره مار را به همراه داشته باشند، خوش اقبال ترند و از شانس بیشتری برخوردار هستند. مهره مار را كجا بگذاريم: یا همان مهره مار را کجا نگهداری کنیم

همچنین موجب می شود، دارنده به مقام و ثروت بزرگ برسد و حرفشان برش داشته باشد. همچنین مهره مار باعث ایجاد ارتباطی توام با محبت بین دوستان و آشنایان می شود به گونه ای که همه او را قبول دارند و با به همراه داشتنش می توانند تاثیرات فوق العاده اش را ببینند. یونانیان و رومیان معتقدند کسانی که مهره مار دارند، مشکلاتی در زندگی نخواهند داشت و یک زندگی توام با موفقیت و خوش اقبالی را تجربه می کنند.

یادتان باشد مهره ها بایستی بنام زده شود تا تاثیراتش را در فرد بگذارد و کسانی مانند دعا نویسان و مرتاضان و همچنین افرادی که در علوم غریبه فعالیت دارند می توانند این مهره ها را بنام زنند. به راستی که خداوند در مهره ها نیروی عجیب و خارق العاده گذاشته است که می توان با آن به آرزوهای خود رسید و در کمال عزت نفس و عشق زندگی کرد. نگهداری و جای دقیق مهره مار کجاست ؟

بروزرسانی ۹۸

مهره مار را میتوان یکی از بهترین مهره ها در زمینه خوش شانسی و خاص بودن و محبت اطرافیان و پیشرفت هر چه سریع در مسیر زندگی دانست، مهره مار به همین راحتی بدست نمیاد و کسانیکه در این زمینه فعالیت و مارگیر ماهر و یا در زمینه علوم غریبه میباشند میتوانند این مهره ها را با سختی و خطر کردن بدست آورند.

از قدیم مهره مار ارزش بسزایی در بین مردم داشته و بیشتر حکام و اشراف و شاهان که از بزرگان و یا کسان تجار که از لحاظ مالی مشکلی نداشتند مهره مار را برای محبت مردمی و برای مورد اعتماد بودن و کسب مقام و ثروت و حکمرانی و حفظ جانی و مالی استفاده میکردند.

و مردم عام بخاطر قیمت مهره مار و کمیاب بودن مهره مار نمیتوانستند مهره مار داشته باشند، مصریان بر این باور و اعتقاد بودند که مهره مار اگر کسی داشته باشد به صاحبش خوشی و عزت و احترام بین مردم و ثروت جلب و جذب صاحبش میکند و زندگی برایش سهل و آسان و خوشبختی را در زندگی به وضوح تجربه میکند.

شیوخ اعراب که بیشتر از لحاظ مالی تأمین هستند مهره مار را برای جذب و جلب محبت شدید…استفاده میکنند. گونه های مختلفی مار وجود دارد و مهره مارهای متفاوتی هم هست، مهره مار هر مار برد و قدرت خاصی دارد و از گونه های مار میتوان چند نمونه نام برد که مهره مار شاهکبری یکی از بهترین مهره مارهاست.

چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ کاربردش و یا مهره مار افعی که یکی از خاص ترین و کمیاب ترین مهره ها میباشد و سالی یک بار جفت گیری میکنند و مهره هایش بسختی با هزار زحمت و خطر بدست می آید، مهره مار به تنهایی هیچ تأثیری ندارد و باید نر و ماده باشد و مهره ها باید از یک جفت ماریکه جفت گیری شده بدست بیاید، و مهره ها با مهره های دیگر قاطی نشود که در این صورت هم بدرد نمیخورند،، مهره مار فقط بنام یک فرد میتوان کرد و فقط به صاحبش اثربخش هست و نه کس دیگری…

مهره ماریکه بنام شده بدرد هیچ کسی نمیخورد جز صاحبش، کسانی هستند در این زمینه فعالیت میکنند و بخاطر سودجویی میگویند مهره مار را میتوان بنام کس دیگر هم کرد و یا اگر باب میلتان نبود پس یا تعویض (عودت) میدهیم ولی این حرف معلوم میکند که در زمینه علوم غریبه فعالیت و علمی نداشته و چیزی در این باب نمیدانند و یا میداند برای سودجویی میگوید.

در هر حال مهره مار فقط مختص یک فرد هست و نه ارثی هست و نه برای دیگری اثربخش، مهره مار بدون افسون کردنش یا همان بنام کردنش به هیچ عنوان بدرد نمیخورد، باید مهره مار بنام فرد شود تا تأثیرات شگفت انگیزش را تجربه کنید و برای بنام کردنش باید کسیکه در زمینه علوم غریبه فعالیت دارد و علمی در این زمینه دارد مراجعه شود.

مهره مار را بعد از خرید و بنام شدن میتوان همراه نگه داشت، مهره مار برای تاثیر بیشتر در کیف بازوبند به بازوی راست میبندد. و یا در کیف گردنی نزدیک قلب آویزون میکنند.

اگر کنار مهره مار ناموس کفتار باشد تاثیراتش چندین برابر میشود و نتیجه ی مطلوبی را از همه لحاظ میگیرید، در کنار هم بودن این دو محصول فرد را از همه لحاظ و از هر حیث ساپورت میکند.

اگر مهره مار با ناموس کفتار باشد میتوان درکیف بازوبند به بازو گذاشت و یا در جیب راست همراه گذاشت و برای کسانیکه نمیتوانند مهره مار یا ناموس کفتار را همراه نگه دارند میتوانند در بالش یا همان متکایی که مختص خودشان هست در داخلش بگذارند و همان تاثیرات را دارد چون بنام فرد شده و هر کجا که باشد برایش کاربرد دارد.

در کل بخاطر بنام شدن مهره مار و یا ناموس کفتار فرد چه همراه گذارد و یا در مغازه در دخل پولش و یا در خانه و از بالای درب اتاقش یا درب ورودی خانه آویزان کند همان کارکرد را برای صاحبش دارد، مهره مار با فرج کفتار را اگر میخواهید همراه نگه دارید در سمت راست بدن بگذارید بهتر جواب میگیرید حالا بازو میبندید یا درجیب راست یا در سینه طرف راست میگذارید و یا درکیف طرف راست…

به راحت بودن خود فرد بستگی دارد،مهره مار هیچ تست خاصی هم ندارد و هر چه که میشنوید تماما مسائلی هستند که شما خبر ندارید.

مثلا تست سرکه که خیلی جاها مورد تبلیغ مهره مار هست، برای اطلاعات بیشتر شما عزیزان سرکه بخاطر خاصیتیکه دارد و یا آبلیمو بخاطر خاصیتش هر مهره یا سنگ و یا استخوانی با وزن کم در داخل آبلیمو و یا سرکه بیندازید حرکت میکند.

پس ربطی به مهره مار ندارد، صدف های دریایی در بازار هستند که بخاطر بار مغناطیسی دریا و خاصیت خود سرکه و آبلیمو و بخاطر بار منفی و مثبت این صدفها در سرکه و آبلیمو بحرکت در می آیند و بنام مهره مار معروف شدند که اصلا مهره مار نیستند و مهره مار ربطی به سرکه و یا آبلیمو ندارد،ممکن هست کسانیکه تا به امروز و قبل از خواندن این مقاله با همین تست ساده احساس میکردند مهره مار اصل خریدند.

در حالیکه مهره مار اصلا هیچ تستی ندارد و مهره هایی که با این تست های گیج کننده که مشتری خبر ندارد میفروشند صدف دریایی هستند،

مهره مار فقط از شکل ظاهریش خریداری شود، و غیر این هر تستی هم بگویند یا خرافه هست و یا یجور شعبده بازی هست که شما از حقیقت واقعیش خبر ندارید و برای شما مبهم هست، مهره مار به همین راحتی بدست نمی آید و فراوان به تعداد زیاد نیست که مثل نقل و نبات بیرون برای فروش باشد.

قیمتش هم ارزان نیست لطفا قبل از خرید در کوچه و بازار و…هوشیار و تعقل خود و اندیشه خود را بکار گیرید که مثلا مهره مار به قیمتی که میخواهم بخرم ارزش خود مهره مار اصل را دارد یا خیر ؟ مهره مار آیا صد هزار تومان یا سی صد هزار تومان میدهند؟ عقل حکم می کند که به همین راحتی بدست نمی آید که با این قیمتها بدهند!!!پس حتما مشکلی در کار هست.

یاتقلبی هست یا از یک جفت ماریکه جفت گیری شده نیستند (حتی مهره مار باشند از یک جفت ماریکه جفت گیری شده نباشند بدرد نمیخورد و تاثیرگذار نیستند) یا اینکه آخر سر صدف دریایی هستند. با اینکه وارداتی هم باشند مهره مار ها اگر به این قیمت هم باشند مطمئن باشید چیز درستی نیست ، پس فریب احساسات خود را نخورید.

سایت sarmohre چندین سال هست که در زمینه علوم غریبه ، فروش مهره مار ، ناموس کفتار ، مهره سلیمانی ، مهره گبری و … در این زمینه به خواست متقاضیان زیاد و مردم عزیز فعالیت و مشاوره دارد.

و در آخر اینکه امیدوارم این مقاله براتون مفید بوده باشه دعوتتون می کنم به امتیاز دادن ستاره ای از کاربران عزیز مچکرم.

سایت sarmohre چندین سال هست که در زمینه علوم غریبه ، فروش مهره مار ، ناموس کفتار ، مهره سلیمانی ، مهره گبری و … در این زمینه به خواست متقاضیان زیاد و مردم عزیز فعالیت و مشاوره دارد.

قیمت مهره ی مار اصلی : ۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون تومان میباشد برای خرید با شماره ی روی عکس تماس حاصل فرمایید.

این مقاله برای شما چقدر مفید بود ؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۳٫۵ / ۵٫ شمارش آرا: ۲۰

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

چطور مهره مار را فعال کنیم

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

دیدگاه

به منظور دسترسی آسوده تر در هنگام نظر دهی، نام، ایمیل و وبسایت مرا در این مرورگر ذخیره کن.

نوشتن دیدگاه

سایت sarmohre در راستای اطلاع رسانی و فروش محصولاتی همچون مهره ی مار اصلی، ناموس کفتار اصلی و طلسمات محبت و … فعال میباشد.

 

شماره تماس : 09127454304 ارسال به تمامی نقاط ایران

SARMOHRE.COM

راز معجزه گر مهره مار و ناموس کفتار-طلسمات

سوالی که همیشه خریداران عزیز از خودشون میپرسن مهره مار را کجا بگذاریم ؟ یا همین که مهره مار را کجا نگهداری کنیم ؟ در کل این سوالات به استاد خودش برمیگرده و اینکه محصول مهره مار اصل باشه بسیار مهم هست و چندین مورد که در ادامه توضیح داده ایم.برای اینکه بیشتر در رابطه با این مورد که مهره مار را کجا بگذاریم بیشتر اثر میکند با ما همراه باشید.

مهره مار را كجا بگذاريم: همه کسانی که مهره مار دارند اول باید این را متوجه بشن که مهره مار آنها اصل هست یا نه در این رابطه مقاله ای آماده کردیم به نام تشخیص مهره مار اصل هستش که توصیه می کنم حتما این مقاله را هم بخوانید. مهره مار در نظر خیلی از کسانی که در حوضه ی دعا نو یسی فعالیت دارند اشتباه است.

راهنمایی ای که این عزیزان برای اینکه مهره مار را کجا بگذاریم اشتباه است زیرا بعضی ها ایمان دارن که باید جایی از بدن را با تیغ سوراخ کرده و مهره مار را در آنجا قرار دهیم. به غیر از بیماری هایی که در پی می تواند داشته باشد مضرات فراوانی دارد که توصیه می شود به هیچ وجه به حرفای چنین آدمهایی گوش ندهید.چطور مهره مار را فعال کنیم

مهره مار را کجا نگه داری کنیم , مهره مار کجا بگذاریم

غالبا مهره مار را روی بازوی سمت راست و یا جیب سمت راست نگهداری می کنند تا تاثیرات فوق العاده اش را نشان دهد. افرادی که مهره مار دارند دلربا هستند و به راحتی در همه جا مهرشان به دل می نشیند و در نظر همه افرادی که با آنها ارتباط دارند، زیبا جلوه می کنند و تمام چاکراهای بدن را پاکسازی می کند و سلامتی روحی و جسمی به فرد موردنظر خود می دهد. در واقع مهره مار، به فرد کمک می کند خود درونش را بهتر بشناسد و آرامش درونی که در فرد ایجاد می کند، کمک می کند به راحتی بر مشکلات غلبه کند و پیروز شود.

عشق و محبت دو فرد را به یکدیگر زیاد میکند، کسانی که در امر ازدواج به مشکل بر می خورند فقط کافیست مهره مار را با خود به همراه داشته باشند، چرا که کسانیکه با خود مهره مار را به همراه داشته باشند، خوش اقبال ترند و از شانس بیشتری برخوردار هستند. مهره مار را كجا بگذاريم: یا همان مهره مار را کجا نگهداری کنیم

همچنین موجب می شود، دارنده به مقام و ثروت بزرگ برسد و حرفشان برش داشته باشد. همچنین مهره مار باعث ایجاد ارتباطی توام با محبت بین دوستان و آشنایان می شود به گونه ای که همه او را قبول دارند و با به همراه داشتنش می توانند تاثیرات فوق العاده اش را ببینند. یونانیان و رومیان معتقدند کسانی که مهره مار دارند، مشکلاتی در زندگی نخواهند داشت و یک زندگی توام با موفقیت و خوش اقبالی را تجربه می کنند.

یادتان باشد مهره ها بایستی بنام زده شود تا تاثیراتش را در فرد بگذارد و کسانی مانند دعا نویسان و مرتاضان و همچنین افرادی که در علوم غریبه فعالیت دارند می توانند این مهره ها را بنام زنند. به راستی که خداوند در مهره ها نیروی عجیب و خارق العاده گذاشته است که می توان با آن به آرزوهای خود رسید و در کمال عزت نفس و عشق زندگی کرد. نگهداری و جای دقیق مهره مار کجاست ؟

بروزرسانی ۹۸

مهره مار را میتوان یکی از بهترین مهره ها در زمینه خوش شانسی و خاص بودن و محبت اطرافیان و پیشرفت هر چه سریع در مسیر زندگی دانست، مهره مار به همین راحتی بدست نمیاد و کسانیکه در این زمینه فعالیت و مارگیر ماهر و یا در زمینه علوم غریبه میباشند میتوانند این مهره ها را با سختی و خطر کردن بدست آورند.

از قدیم مهره مار ارزش بسزایی در بین مردم داشته و بیشتر حکام و اشراف و شاهان که از بزرگان و یا کسان تجار که از لحاظ مالی مشکلی نداشتند مهره مار را برای محبت مردمی و برای مورد اعتماد بودن و کسب مقام و ثروت و حکمرانی و حفظ جانی و مالی استفاده میکردند.

و مردم عام بخاطر قیمت مهره مار و کمیاب بودن مهره مار نمیتوانستند مهره مار داشته باشند، مصریان بر این باور و اعتقاد بودند که مهره مار اگر کسی داشته باشد به صاحبش خوشی و عزت و احترام بین مردم و ثروت جلب و جذب صاحبش میکند و زندگی برایش سهل و آسان و خوشبختی را در زندگی به وضوح تجربه میکند.

شیوخ اعراب که بیشتر از لحاظ مالی تأمین هستند مهره مار را برای جذب و جلب محبت شدید…استفاده میکنند. گونه های مختلفی مار وجود دارد و مهره مارهای متفاوتی هم هست، مهره مار هر مار برد و قدرت خاصی دارد و از گونه های مار میتوان چند نمونه نام برد که مهره مار شاهکبری یکی از بهترین مهره مارهاست.

چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ کاربردش و یا مهره مار افعی که یکی از خاص ترین و کمیاب ترین مهره ها میباشد و سالی یک بار جفت گیری میکنند و مهره هایش بسختی با هزار زحمت و خطر بدست می آید، مهره مار به تنهایی هیچ تأثیری ندارد و باید نر و ماده باشد و مهره ها باید از یک جفت ماریکه جفت گیری شده بدست بیاید، و مهره ها با مهره های دیگر قاطی نشود که در این صورت هم بدرد نمیخورند،، مهره مار فقط بنام یک فرد میتوان کرد و فقط به صاحبش اثربخش هست و نه کس دیگری…

مهره ماریکه بنام شده بدرد هیچ کسی نمیخورد جز صاحبش، کسانی هستند در این زمینه فعالیت میکنند و بخاطر سودجویی میگویند مهره مار را میتوان بنام کس دیگر هم کرد و یا اگر باب میلتان نبود پس یا تعویض (عودت) میدهیم ولی این حرف معلوم میکند که در زمینه علوم غریبه فعالیت و علمی نداشته و چیزی در این باب نمیدانند و یا میداند برای سودجویی میگوید.

در هر حال مهره مار فقط مختص یک فرد هست و نه ارثی هست و نه برای دیگری اثربخش، مهره مار بدون افسون کردنش یا همان بنام کردنش به هیچ عنوان بدرد نمیخورد، باید مهره مار بنام فرد شود تا تأثیرات شگفت انگیزش را تجربه کنید و برای بنام کردنش باید کسیکه در زمینه علوم غریبه فعالیت دارد و علمی در این زمینه دارد مراجعه شود.

مهره مار را بعد از خرید و بنام شدن میتوان همراه نگه داشت، مهره مار برای تاثیر بیشتر در کیف بازوبند به بازوی راست میبندد. و یا در کیف گردنی نزدیک قلب آویزون میکنند.

اگر کنار مهره مار ناموس کفتار باشد تاثیراتش چندین برابر میشود و نتیجه ی مطلوبی را از همه لحاظ میگیرید، در کنار هم بودن این دو محصول فرد را از همه لحاظ و از هر حیث ساپورت میکند.

اگر مهره مار با ناموس کفتار باشد میتوان درکیف بازوبند به بازو گذاشت و یا در جیب راست همراه گذاشت و برای کسانیکه نمیتوانند مهره مار یا ناموس کفتار را همراه نگه دارند میتوانند در بالش یا همان متکایی که مختص خودشان هست در داخلش بگذارند و همان تاثیرات را دارد چون بنام فرد شده و هر کجا که باشد برایش کاربرد دارد.

در کل بخاطر بنام شدن مهره مار و یا ناموس کفتار فرد چه همراه گذارد و یا در مغازه در دخل پولش و یا در خانه و از بالای درب اتاقش یا درب ورودی خانه آویزان کند همان کارکرد را برای صاحبش دارد، مهره مار با فرج کفتار را اگر میخواهید همراه نگه دارید در سمت راست بدن بگذارید بهتر جواب میگیرید حالا بازو میبندید یا درجیب راست یا در سینه طرف راست میگذارید و یا درکیف طرف راست…

به راحت بودن خود فرد بستگی دارد،مهره مار هیچ تست خاصی هم ندارد و هر چه که میشنوید تماما مسائلی هستند که شما خبر ندارید.

مثلا تست سرکه که خیلی جاها مورد تبلیغ مهره مار هست، برای اطلاعات بیشتر شما عزیزان سرکه بخاطر خاصیتیکه دارد و یا آبلیمو بخاطر خاصیتش هر مهره یا سنگ و یا استخوانی با وزن کم در داخل آبلیمو و یا سرکه بیندازید حرکت میکند.

پس ربطی به مهره مار ندارد، صدف های دریایی در بازار هستند که بخاطر بار مغناطیسی دریا و خاصیت خود سرکه و آبلیمو و بخاطر بار منفی و مثبت این صدفها در سرکه و آبلیمو بحرکت در می آیند و بنام مهره مار معروف شدند که اصلا مهره مار نیستند و مهره مار ربطی به سرکه و یا آبلیمو ندارد،ممکن هست کسانیکه تا به امروز و قبل از خواندن این مقاله با همین تست ساده احساس میکردند مهره مار اصل خریدند.

در حالیکه مهره مار اصلا هیچ تستی ندارد و مهره هایی که با این تست های گیج کننده که مشتری خبر ندارد میفروشند صدف دریایی هستند،

مهره مار فقط از شکل ظاهریش خریداری شود، و غیر این هر تستی هم بگویند یا خرافه هست و یا یجور شعبده بازی هست که شما از حقیقت واقعیش خبر ندارید و برای شما مبهم هست، مهره مار به همین راحتی بدست نمی آید و فراوان به تعداد زیاد نیست که مثل نقل و نبات بیرون برای فروش باشد.

قیمتش هم ارزان نیست لطفا قبل از خرید در کوچه و بازار و…هوشیار و تعقل خود و اندیشه خود را بکار گیرید که مثلا مهره مار به قیمتی که میخواهم بخرم ارزش خود مهره مار اصل را دارد یا خیر ؟ مهره مار آیا صد هزار تومان یا سی صد هزار تومان میدهند؟ عقل حکم می کند که به همین راحتی بدست نمی آید که با این قیمتها بدهند!!!پس حتما مشکلی در کار هست.

یاتقلبی هست یا از یک جفت ماریکه جفت گیری شده نیستند (حتی مهره مار باشند از یک جفت ماریکه جفت گیری شده نباشند بدرد نمیخورد و تاثیرگذار نیستند) یا اینکه آخر سر صدف دریایی هستند. با اینکه وارداتی هم باشند مهره مار ها اگر به این قیمت هم باشند مطمئن باشید چیز درستی نیست ، پس فریب احساسات خود را نخورید.

سایت sarmohre چندین سال هست که در زمینه علوم غریبه ، فروش مهره مار ، ناموس کفتار ، مهره سلیمانی ، مهره گبری و … در این زمینه به خواست متقاضیان زیاد و مردم عزیز فعالیت و مشاوره دارد.

و در آخر اینکه امیدوارم این مقاله براتون مفید بوده باشه دعوتتون می کنم به امتیاز دادن ستاره ای از کاربران عزیز مچکرم.

سایت sarmohre چندین سال هست که در زمینه علوم غریبه ، فروش مهره مار ، ناموس کفتار ، مهره سلیمانی ، مهره گبری و … در این زمینه به خواست متقاضیان زیاد و مردم عزیز فعالیت و مشاوره دارد.

قیمت مهره ی مار اصلی : ۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون تومان میباشد برای خرید با شماره ی روی عکس تماس حاصل فرمایید.

این مقاله برای شما چقدر مفید بود ؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۳٫۵ / ۵٫ شمارش آرا: ۲۰

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

چطور مهره مار را فعال کنیم

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

دیدگاه

به منظور دسترسی آسوده تر در هنگام نظر دهی، نام، ایمیل و وبسایت مرا در این مرورگر ذخیره کن.

نوشتن دیدگاه

سایت sarmohre در راستای اطلاع رسانی و فروش محصولاتی همچون مهره ی مار اصلی، ناموس کفتار اصلی و طلسمات محبت و … فعال میباشد.

 

شماره تماس : 09127454304 ارسال به تمامی نقاط ایران

SARMOHRE.COM

راز معجزه گر مهره مار و ناموس کفتار-طلسمات

سوالی که همیشه خریداران عزیز از خودشون میپرسن مهره مار را کجا بگذاریم ؟ یا همین که مهره مار را کجا نگهداری کنیم ؟ در کل این سوالات به استاد خودش برمیگرده و اینکه محصول مهره مار اصل باشه بسیار مهم هست و چندین مورد که در ادامه توضیح داده ایم.برای اینکه بیشتر در رابطه با این مورد که مهره مار را کجا بگذاریم بیشتر اثر میکند با ما همراه باشید.

مهره مار را كجا بگذاريم: همه کسانی که مهره مار دارند اول باید این را متوجه بشن که مهره مار آنها اصل هست یا نه در این رابطه مقاله ای آماده کردیم به نام تشخیص مهره مار اصل هستش که توصیه می کنم حتما این مقاله را هم بخوانید. مهره مار در نظر خیلی از کسانی که در حوضه ی دعا نو یسی فعالیت دارند اشتباه است.

راهنمایی ای که این عزیزان برای اینکه مهره مار را کجا بگذاریم اشتباه است زیرا بعضی ها ایمان دارن که باید جایی از بدن را با تیغ سوراخ کرده و مهره مار را در آنجا قرار دهیم. به غیر از بیماری هایی که در پی می تواند داشته باشد مضرات فراوانی دارد که توصیه می شود به هیچ وجه به حرفای چنین آدمهایی گوش ندهید.چطور مهره مار را فعال کنیم

مهره مار را کجا نگه داری کنیم , مهره مار کجا بگذاریم

غالبا مهره مار را روی بازوی سمت راست و یا جیب سمت راست نگهداری می کنند تا تاثیرات فوق العاده اش را نشان دهد. افرادی که مهره مار دارند دلربا هستند و به راحتی در همه جا مهرشان به دل می نشیند و در نظر همه افرادی که با آنها ارتباط دارند، زیبا جلوه می کنند و تمام چاکراهای بدن را پاکسازی می کند و سلامتی روحی و جسمی به فرد موردنظر خود می دهد. در واقع مهره مار، به فرد کمک می کند خود درونش را بهتر بشناسد و آرامش درونی که در فرد ایجاد می کند، کمک می کند به راحتی بر مشکلات غلبه کند و پیروز شود.

عشق و محبت دو فرد را به یکدیگر زیاد میکند، کسانی که در امر ازدواج به مشکل بر می خورند فقط کافیست مهره مار را با خود به همراه داشته باشند، چرا که کسانیکه با خود مهره مار را به همراه داشته باشند، خوش اقبال ترند و از شانس بیشتری برخوردار هستند. مهره مار را كجا بگذاريم: یا همان مهره مار را کجا نگهداری کنیم

همچنین موجب می شود، دارنده به مقام و ثروت بزرگ برسد و حرفشان برش داشته باشد. همچنین مهره مار باعث ایجاد ارتباطی توام با محبت بین دوستان و آشنایان می شود به گونه ای که همه او را قبول دارند و با به همراه داشتنش می توانند تاثیرات فوق العاده اش را ببینند. یونانیان و رومیان معتقدند کسانی که مهره مار دارند، مشکلاتی در زندگی نخواهند داشت و یک زندگی توام با موفقیت و خوش اقبالی را تجربه می کنند.

یادتان باشد مهره ها بایستی بنام زده شود تا تاثیراتش را در فرد بگذارد و کسانی مانند دعا نویسان و مرتاضان و همچنین افرادی که در علوم غریبه فعالیت دارند می توانند این مهره ها را بنام زنند. به راستی که خداوند در مهره ها نیروی عجیب و خارق العاده گذاشته است که می توان با آن به آرزوهای خود رسید و در کمال عزت نفس و عشق زندگی کرد. نگهداری و جای دقیق مهره مار کجاست ؟

بروزرسانی ۹۸

مهره مار را میتوان یکی از بهترین مهره ها در زمینه خوش شانسی و خاص بودن و محبت اطرافیان و پیشرفت هر چه سریع در مسیر زندگی دانست، مهره مار به همین راحتی بدست نمیاد و کسانیکه در این زمینه فعالیت و مارگیر ماهر و یا در زمینه علوم غریبه میباشند میتوانند این مهره ها را با سختی و خطر کردن بدست آورند.

از قدیم مهره مار ارزش بسزایی در بین مردم داشته و بیشتر حکام و اشراف و شاهان که از بزرگان و یا کسان تجار که از لحاظ مالی مشکلی نداشتند مهره مار را برای محبت مردمی و برای مورد اعتماد بودن و کسب مقام و ثروت و حکمرانی و حفظ جانی و مالی استفاده میکردند.

و مردم عام بخاطر قیمت مهره مار و کمیاب بودن مهره مار نمیتوانستند مهره مار داشته باشند، مصریان بر این باور و اعتقاد بودند که مهره مار اگر کسی داشته باشد به صاحبش خوشی و عزت و احترام بین مردم و ثروت جلب و جذب صاحبش میکند و زندگی برایش سهل و آسان و خوشبختی را در زندگی به وضوح تجربه میکند.

شیوخ اعراب که بیشتر از لحاظ مالی تأمین هستند مهره مار را برای جذب و جلب محبت شدید…استفاده میکنند. گونه های مختلفی مار وجود دارد و مهره مارهای متفاوتی هم هست، مهره مار هر مار برد و قدرت خاصی دارد و از گونه های مار میتوان چند نمونه نام برد که مهره مار شاهکبری یکی از بهترین مهره مارهاست.

چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ کاربردش و یا مهره مار افعی که یکی از خاص ترین و کمیاب ترین مهره ها میباشد و سالی یک بار جفت گیری میکنند و مهره هایش بسختی با هزار زحمت و خطر بدست می آید، مهره مار به تنهایی هیچ تأثیری ندارد و باید نر و ماده باشد و مهره ها باید از یک جفت ماریکه جفت گیری شده بدست بیاید، و مهره ها با مهره های دیگر قاطی نشود که در این صورت هم بدرد نمیخورند،، مهره مار فقط بنام یک فرد میتوان کرد و فقط به صاحبش اثربخش هست و نه کس دیگری…

مهره ماریکه بنام شده بدرد هیچ کسی نمیخورد جز صاحبش، کسانی هستند در این زمینه فعالیت میکنند و بخاطر سودجویی میگویند مهره مار را میتوان بنام کس دیگر هم کرد و یا اگر باب میلتان نبود پس یا تعویض (عودت) میدهیم ولی این حرف معلوم میکند که در زمینه علوم غریبه فعالیت و علمی نداشته و چیزی در این باب نمیدانند و یا میداند برای سودجویی میگوید.

در هر حال مهره مار فقط مختص یک فرد هست و نه ارثی هست و نه برای دیگری اثربخش، مهره مار بدون افسون کردنش یا همان بنام کردنش به هیچ عنوان بدرد نمیخورد، باید مهره مار بنام فرد شود تا تأثیرات شگفت انگیزش را تجربه کنید و برای بنام کردنش باید کسیکه در زمینه علوم غریبه فعالیت دارد و علمی در این زمینه دارد مراجعه شود.

مهره مار را بعد از خرید و بنام شدن میتوان همراه نگه داشت، مهره مار برای تاثیر بیشتر در کیف بازوبند به بازوی راست میبندد. و یا در کیف گردنی نزدیک قلب آویزون میکنند.

اگر کنار مهره مار ناموس کفتار باشد تاثیراتش چندین برابر میشود و نتیجه ی مطلوبی را از همه لحاظ میگیرید، در کنار هم بودن این دو محصول فرد را از همه لحاظ و از هر حیث ساپورت میکند.

اگر مهره مار با ناموس کفتار باشد میتوان درکیف بازوبند به بازو گذاشت و یا در جیب راست همراه گذاشت و برای کسانیکه نمیتوانند مهره مار یا ناموس کفتار را همراه نگه دارند میتوانند در بالش یا همان متکایی که مختص خودشان هست در داخلش بگذارند و همان تاثیرات را دارد چون بنام فرد شده و هر کجا که باشد برایش کاربرد دارد.

در کل بخاطر بنام شدن مهره مار و یا ناموس کفتار فرد چه همراه گذارد و یا در مغازه در دخل پولش و یا در خانه و از بالای درب اتاقش یا درب ورودی خانه آویزان کند همان کارکرد را برای صاحبش دارد، مهره مار با فرج کفتار را اگر میخواهید همراه نگه دارید در سمت راست بدن بگذارید بهتر جواب میگیرید حالا بازو میبندید یا درجیب راست یا در سینه طرف راست میگذارید و یا درکیف طرف راست…

به راحت بودن خود فرد بستگی دارد،مهره مار هیچ تست خاصی هم ندارد و هر چه که میشنوید تماما مسائلی هستند که شما خبر ندارید.

مثلا تست سرکه که خیلی جاها مورد تبلیغ مهره مار هست، برای اطلاعات بیشتر شما عزیزان سرکه بخاطر خاصیتیکه دارد و یا آبلیمو بخاطر خاصیتش هر مهره یا سنگ و یا استخوانی با وزن کم در داخل آبلیمو و یا سرکه بیندازید حرکت میکند.

پس ربطی به مهره مار ندارد، صدف های دریایی در بازار هستند که بخاطر بار مغناطیسی دریا و خاصیت خود سرکه و آبلیمو و بخاطر بار منفی و مثبت این صدفها در سرکه و آبلیمو بحرکت در می آیند و بنام مهره مار معروف شدند که اصلا مهره مار نیستند و مهره مار ربطی به سرکه و یا آبلیمو ندارد،ممکن هست کسانیکه تا به امروز و قبل از خواندن این مقاله با همین تست ساده احساس میکردند مهره مار اصل خریدند.

در حالیکه مهره مار اصلا هیچ تستی ندارد و مهره هایی که با این تست های گیج کننده که مشتری خبر ندارد میفروشند صدف دریایی هستند،

مهره مار فقط از شکل ظاهریش خریداری شود، و غیر این هر تستی هم بگویند یا خرافه هست و یا یجور شعبده بازی هست که شما از حقیقت واقعیش خبر ندارید و برای شما مبهم هست، مهره مار به همین راحتی بدست نمی آید و فراوان به تعداد زیاد نیست که مثل نقل و نبات بیرون برای فروش باشد.

قیمتش هم ارزان نیست لطفا قبل از خرید در کوچه و بازار و…هوشیار و تعقل خود و اندیشه خود را بکار گیرید که مثلا مهره مار به قیمتی که میخواهم بخرم ارزش خود مهره مار اصل را دارد یا خیر ؟ مهره مار آیا صد هزار تومان یا سی صد هزار تومان میدهند؟ عقل حکم می کند که به همین راحتی بدست نمی آید که با این قیمتها بدهند!!!پس حتما مشکلی در کار هست.

یاتقلبی هست یا از یک جفت ماریکه جفت گیری شده نیستند (حتی مهره مار باشند از یک جفت ماریکه جفت گیری شده نباشند بدرد نمیخورد و تاثیرگذار نیستند) یا اینکه آخر سر صدف دریایی هستند. با اینکه وارداتی هم باشند مهره مار ها اگر به این قیمت هم باشند مطمئن باشید چیز درستی نیست ، پس فریب احساسات خود را نخورید.

سایت sarmohre چندین سال هست که در زمینه علوم غریبه ، فروش مهره مار ، ناموس کفتار ، مهره سلیمانی ، مهره گبری و … در این زمینه به خواست متقاضیان زیاد و مردم عزیز فعالیت و مشاوره دارد.

و در آخر اینکه امیدوارم این مقاله براتون مفید بوده باشه دعوتتون می کنم به امتیاز دادن ستاره ای از کاربران عزیز مچکرم.

سایت sarmohre چندین سال هست که در زمینه علوم غریبه ، فروش مهره مار ، ناموس کفتار ، مهره سلیمانی ، مهره گبری و … در این زمینه به خواست متقاضیان زیاد و مردم عزیز فعالیت و مشاوره دارد.

قیمت مهره ی مار اصلی : ۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون تومان میباشد برای خرید با شماره ی روی عکس تماس حاصل فرمایید.

این مقاله برای شما چقدر مفید بود ؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۳٫۵ / ۵٫ شمارش آرا: ۲۰

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

چطور مهره مار را فعال کنیم

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

دیدگاه

به منظور دسترسی آسوده تر در هنگام نظر دهی، نام، ایمیل و وبسایت مرا در این مرورگر ذخیره کن.

نوشتن دیدگاه

سایت sarmohre در راستای اطلاع رسانی و فروش محصولاتی همچون مهره ی مار اصلی، ناموس کفتار اصلی و طلسمات محبت و … فعال میباشد.

 

شماره تماس : 09127454304 ارسال به تمامی نقاط ایران

SARMOHRE.COM

راز معجزه گر مهره مار و ناموس کفتار-طلسمات

سوالی که همیشه خریداران عزیز از خودشون میپرسن مهره مار را کجا بگذاریم ؟ یا همین که مهره مار را کجا نگهداری کنیم ؟ در کل این سوالات به استاد خودش برمیگرده و اینکه محصول مهره مار اصل باشه بسیار مهم هست و چندین مورد که در ادامه توضیح داده ایم.برای اینکه بیشتر در رابطه با این مورد که مهره مار را کجا بگذاریم بیشتر اثر میکند با ما همراه باشید.

مهره مار را كجا بگذاريم: همه کسانی که مهره مار دارند اول باید این را متوجه بشن که مهره مار آنها اصل هست یا نه در این رابطه مقاله ای آماده کردیم به نام تشخیص مهره مار اصل هستش که توصیه می کنم حتما این مقاله را هم بخوانید. مهره مار در نظر خیلی از کسانی که در حوضه ی دعا نو یسی فعالیت دارند اشتباه است.

راهنمایی ای که این عزیزان برای اینکه مهره مار را کجا بگذاریم اشتباه است زیرا بعضی ها ایمان دارن که باید جایی از بدن را با تیغ سوراخ کرده و مهره مار را در آنجا قرار دهیم. به غیر از بیماری هایی که در پی می تواند داشته باشد مضرات فراوانی دارد که توصیه می شود به هیچ وجه به حرفای چنین آدمهایی گوش ندهید.چطور مهره مار را فعال کنیم

مهره مار را کجا نگه داری کنیم , مهره مار کجا بگذاریم

غالبا مهره مار را روی بازوی سمت راست و یا جیب سمت راست نگهداری می کنند تا تاثیرات فوق العاده اش را نشان دهد. افرادی که مهره مار دارند دلربا هستند و به راحتی در همه جا مهرشان به دل می نشیند و در نظر همه افرادی که با آنها ارتباط دارند، زیبا جلوه می کنند و تمام چاکراهای بدن را پاکسازی می کند و سلامتی روحی و جسمی به فرد موردنظر خود می دهد. در واقع مهره مار، به فرد کمک می کند خود درونش را بهتر بشناسد و آرامش درونی که در فرد ایجاد می کند، کمک می کند به راحتی بر مشکلات غلبه کند و پیروز شود.

عشق و محبت دو فرد را به یکدیگر زیاد میکند، کسانی که در امر ازدواج به مشکل بر می خورند فقط کافیست مهره مار را با خود به همراه داشته باشند، چرا که کسانیکه با خود مهره مار را به همراه داشته باشند، خوش اقبال ترند و از شانس بیشتری برخوردار هستند. مهره مار را كجا بگذاريم: یا همان مهره مار را کجا نگهداری کنیم

همچنین موجب می شود، دارنده به مقام و ثروت بزرگ برسد و حرفشان برش داشته باشد. همچنین مهره مار باعث ایجاد ارتباطی توام با محبت بین دوستان و آشنایان می شود به گونه ای که همه او را قبول دارند و با به همراه داشتنش می توانند تاثیرات فوق العاده اش را ببینند. یونانیان و رومیان معتقدند کسانی که مهره مار دارند، مشکلاتی در زندگی نخواهند داشت و یک زندگی توام با موفقیت و خوش اقبالی را تجربه می کنند.

یادتان باشد مهره ها بایستی بنام زده شود تا تاثیراتش را در فرد بگذارد و کسانی مانند دعا نویسان و مرتاضان و همچنین افرادی که در علوم غریبه فعالیت دارند می توانند این مهره ها را بنام زنند. به راستی که خداوند در مهره ها نیروی عجیب و خارق العاده گذاشته است که می توان با آن به آرزوهای خود رسید و در کمال عزت نفس و عشق زندگی کرد. نگهداری و جای دقیق مهره مار کجاست ؟

بروزرسانی ۹۸

مهره مار را میتوان یکی از بهترین مهره ها در زمینه خوش شانسی و خاص بودن و محبت اطرافیان و پیشرفت هر چه سریع در مسیر زندگی دانست، مهره مار به همین راحتی بدست نمیاد و کسانیکه در این زمینه فعالیت و مارگیر ماهر و یا در زمینه علوم غریبه میباشند میتوانند این مهره ها را با سختی و خطر کردن بدست آورند.

از قدیم مهره مار ارزش بسزایی در بین مردم داشته و بیشتر حکام و اشراف و شاهان که از بزرگان و یا کسان تجار که از لحاظ مالی مشکلی نداشتند مهره مار را برای محبت مردمی و برای مورد اعتماد بودن و کسب مقام و ثروت و حکمرانی و حفظ جانی و مالی استفاده میکردند.

و مردم عام بخاطر قیمت مهره مار و کمیاب بودن مهره مار نمیتوانستند مهره مار داشته باشند، مصریان بر این باور و اعتقاد بودند که مهره مار اگر کسی داشته باشد به صاحبش خوشی و عزت و احترام بین مردم و ثروت جلب و جذب صاحبش میکند و زندگی برایش سهل و آسان و خوشبختی را در زندگی به وضوح تجربه میکند.

شیوخ اعراب که بیشتر از لحاظ مالی تأمین هستند مهره مار را برای جذب و جلب محبت شدید…استفاده میکنند. گونه های مختلفی مار وجود دارد و مهره مارهای متفاوتی هم هست، مهره مار هر مار برد و قدرت خاصی دارد و از گونه های مار میتوان چند نمونه نام برد که مهره مار شاهکبری یکی از بهترین مهره مارهاست.

چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ کاربردش و یا مهره مار افعی که یکی از خاص ترین و کمیاب ترین مهره ها میباشد و سالی یک بار جفت گیری میکنند و مهره هایش بسختی با هزار زحمت و خطر بدست می آید، مهره مار به تنهایی هیچ تأثیری ندارد و باید نر و ماده باشد و مهره ها باید از یک جفت ماریکه جفت گیری شده بدست بیاید، و مهره ها با مهره های دیگر قاطی نشود که در این صورت هم بدرد نمیخورند،، مهره مار فقط بنام یک فرد میتوان کرد و فقط به صاحبش اثربخش هست و نه کس دیگری…

مهره ماریکه بنام شده بدرد هیچ کسی نمیخورد جز صاحبش، کسانی هستند در این زمینه فعالیت میکنند و بخاطر سودجویی میگویند مهره مار را میتوان بنام کس دیگر هم کرد و یا اگر باب میلتان نبود پس یا تعویض (عودت) میدهیم ولی این حرف معلوم میکند که در زمینه علوم غریبه فعالیت و علمی نداشته و چیزی در این باب نمیدانند و یا میداند برای سودجویی میگوید.

در هر حال مهره مار فقط مختص یک فرد هست و نه ارثی هست و نه برای دیگری اثربخش، مهره مار بدون افسون کردنش یا همان بنام کردنش به هیچ عنوان بدرد نمیخورد، باید مهره مار بنام فرد شود تا تأثیرات شگفت انگیزش را تجربه کنید و برای بنام کردنش باید کسیکه در زمینه علوم غریبه فعالیت دارد و علمی در این زمینه دارد مراجعه شود.

مهره مار را بعد از خرید و بنام شدن میتوان همراه نگه داشت، مهره مار برای تاثیر بیشتر در کیف بازوبند به بازوی راست میبندد. و یا در کیف گردنی نزدیک قلب آویزون میکنند.

اگر کنار مهره مار ناموس کفتار باشد تاثیراتش چندین برابر میشود و نتیجه ی مطلوبی را از همه لحاظ میگیرید، در کنار هم بودن این دو محصول فرد را از همه لحاظ و از هر حیث ساپورت میکند.

اگر مهره مار با ناموس کفتار باشد میتوان درکیف بازوبند به بازو گذاشت و یا در جیب راست همراه گذاشت و برای کسانیکه نمیتوانند مهره مار یا ناموس کفتار را همراه نگه دارند میتوانند در بالش یا همان متکایی که مختص خودشان هست در داخلش بگذارند و همان تاثیرات را دارد چون بنام فرد شده و هر کجا که باشد برایش کاربرد دارد.

در کل بخاطر بنام شدن مهره مار و یا ناموس کفتار فرد چه همراه گذارد و یا در مغازه در دخل پولش و یا در خانه و از بالای درب اتاقش یا درب ورودی خانه آویزان کند همان کارکرد را برای صاحبش دارد، مهره مار با فرج کفتار را اگر میخواهید همراه نگه دارید در سمت راست بدن بگذارید بهتر جواب میگیرید حالا بازو میبندید یا درجیب راست یا در سینه طرف راست میگذارید و یا درکیف طرف راست…

به راحت بودن خود فرد بستگی دارد،مهره مار هیچ تست خاصی هم ندارد و هر چه که میشنوید تماما مسائلی هستند که شما خبر ندارید.

مثلا تست سرکه که خیلی جاها مورد تبلیغ مهره مار هست، برای اطلاعات بیشتر شما عزیزان سرکه بخاطر خاصیتیکه دارد و یا آبلیمو بخاطر خاصیتش هر مهره یا سنگ و یا استخوانی با وزن کم در داخل آبلیمو و یا سرکه بیندازید حرکت میکند.

پس ربطی به مهره مار ندارد، صدف های دریایی در بازار هستند که بخاطر بار مغناطیسی دریا و خاصیت خود سرکه و آبلیمو و بخاطر بار منفی و مثبت این صدفها در سرکه و آبلیمو بحرکت در می آیند و بنام مهره مار معروف شدند که اصلا مهره مار نیستند و مهره مار ربطی به سرکه و یا آبلیمو ندارد،ممکن هست کسانیکه تا به امروز و قبل از خواندن این مقاله با همین تست ساده احساس میکردند مهره مار اصل خریدند.

در حالیکه مهره مار اصلا هیچ تستی ندارد و مهره هایی که با این تست های گیج کننده که مشتری خبر ندارد میفروشند صدف دریایی هستند،

مهره مار فقط از شکل ظاهریش خریداری شود، و غیر این هر تستی هم بگویند یا خرافه هست و یا یجور شعبده بازی هست که شما از حقیقت واقعیش خبر ندارید و برای شما مبهم هست، مهره مار به همین راحتی بدست نمی آید و فراوان به تعداد زیاد نیست که مثل نقل و نبات بیرون برای فروش باشد.

قیمتش هم ارزان نیست لطفا قبل از خرید در کوچه و بازار و…هوشیار و تعقل خود و اندیشه خود را بکار گیرید که مثلا مهره مار به قیمتی که میخواهم بخرم ارزش خود مهره مار اصل را دارد یا خیر ؟ مهره مار آیا صد هزار تومان یا سی صد هزار تومان میدهند؟ عقل حکم می کند که به همین راحتی بدست نمی آید که با این قیمتها بدهند!!!پس حتما مشکلی در کار هست.

یاتقلبی هست یا از یک جفت ماریکه جفت گیری شده نیستند (حتی مهره مار باشند از یک جفت ماریکه جفت گیری شده نباشند بدرد نمیخورد و تاثیرگذار نیستند) یا اینکه آخر سر صدف دریایی هستند. با اینکه وارداتی هم باشند مهره مار ها اگر به این قیمت هم باشند مطمئن باشید چیز درستی نیست ، پس فریب احساسات خود را نخورید.

سایت sarmohre چندین سال هست که در زمینه علوم غریبه ، فروش مهره مار ، ناموس کفتار ، مهره سلیمانی ، مهره گبری و … در این زمینه به خواست متقاضیان زیاد و مردم عزیز فعالیت و مشاوره دارد.

و در آخر اینکه امیدوارم این مقاله براتون مفید بوده باشه دعوتتون می کنم به امتیاز دادن ستاره ای از کاربران عزیز مچکرم.

سایت sarmohre چندین سال هست که در زمینه علوم غریبه ، فروش مهره مار ، ناموس کفتار ، مهره سلیمانی ، مهره گبری و … در این زمینه به خواست متقاضیان زیاد و مردم عزیز فعالیت و مشاوره دارد.

قیمت مهره ی مار اصلی : ۵,۰۰۰,۰۰۰ میلیون تومان میباشد برای خرید با شماره ی روی عکس تماس حاصل فرمایید.

این مقاله برای شما چقدر مفید بود ؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۳٫۵ / ۵٫ شمارش آرا: ۲۰

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

چطور مهره مار را فعال کنیم

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

دیدگاه

به منظور دسترسی آسوده تر در هنگام نظر دهی، نام، ایمیل و وبسایت مرا در این مرورگر ذخیره کن.

نوشتن دیدگاه

سایت sarmohre در راستای اطلاع رسانی و فروش محصولاتی همچون مهره ی مار اصلی، ناموس کفتار اصلی و طلسمات محبت و … فعال میباشد.

 

شماره تماس : 09127454304 ارسال به تمامی نقاط ایران

SARMOHRE.COM

راز معجزه گر مهره مار و ناموس کفتار-طلسمات

دعای مهره مار چیست ؟ دعای مهره مار اصل یکی از مهمترین و اساسی ترین مواردی است که باید هنگام خرید مهره مار مورد توجه قرار گیرد. شاید از خود بپرسید که چرا باید بر روی آنها طلسم دعای مهره مار خوانده شود. آیا بدون ذکر خواندن روی مهره مار نمی توان از مهره مار اصل استفاده کرد … !! و بسیاری از موضوعات دیگر که در این مقاله قصد داریم در زمینه ذکر و دعای مهره مار – ذکر مهره مار و طریقه عقد مهره مار  بپردازیم. بنابراین ، برای ادامه این مقاله ، با سرمهره همراه باشید تا تمام موارد و مشکلات حوزه علوم غریبه را که مربوط به دعای افسون مهره مار مورد نیاز برای فعال شدن مهره مار است ، برای شما کاربران گرامی شرح دهیم.

دعا و ذکر مهره مار یکی از نکاتی است که باید به آن بسیار توجه کنیم.

توجه به این نکته مهم است که در حقیقت مهره مار بدون ذکر و دعای مهره مار هیچ عملکرد و فوایدی نخواهد داشت.

ذکر مهره مار اصلی

چطور مهره مار را فعال کنیم

یعنی اگر طلسم و دعای مخصوصشان روی مهره ها خوانده نشود ، کاملاً بی فایده است.

دلیل این امر این است که برای فعال سازی خواص مهره مار و استفاده کامل از اثربخشی آنها ، باید دعای افسون مهره مار را روی مهره ها انجام داد.

از طریق این دعاها و جادوها می توانیم از خاصیت مهره مار در مراحل مختلف زندگی و در دستیابی به اهداف خود بهره مند شویم.

ذکر خواندن روی مهره مار در اکثر مواقع رعایت نمی شود. این موضوع یکی از دلایل عدم کارکرد مهره ها است.

آنهایی که به دنبال نوشتن دعای مهره مار هستن باید بدانند این نوع دعا و افسون کار هر کسی نیست. و فقط دعانویس مجرب می تواند آن را انجام دهد.

طلسم مهره مار اصلی یکی از مراحلی است که باید برای فعال شدن مهره های مار انجام شود. این جادوها بسته به نوع مهره مار و تمایل صاحب مهره مار و همچنین فعال سازی تاثیرات مهره مار ، انجام می گردد.

طلسم مهره مار اصل چیست

علاوه بر فعال شدن مهره مار برای جذب انرژی مثبت ، طلسم مهره ی مار باید روی مهره ها نیز اعمال شود تا خود مهره ها از انرژی منفی محافظت شود و عملکرد آن تثبیت گردد.

خواص طلسم مهره مار اصلی :

این طلسم ها در عملکرد مهره مار و دوام خواص آن نقش مهمی دارند. بعضاً ملاحظه می شود که برخی از صاحبان مهره های مار می گویند دعای مهره مار باید تمدید یابد.

اگر مهره مار به درستی استفاده شود ، دیگر نیازی به تجدید طلسم آن نخواهد بود. زیرا دعاهایی که بر روی مهره مار خوانده می شود ماندگاری بالایی دارند ، مگر در موارد خاص که طلسم همراه مهره مار را باطل می کند. در این حالت ، دعا باید دوباره روی مهره مار افسون شود.

لازم به ذکر است که دعای دوباره روی مهره مار باید به نام همان شخص ( صاحب مهره مار ) خوانده شود. یعنی به نام شخص دیگری قابل خواندن نیست ، و هیچ کار کردی نخواهد داشت.

بنام زدن مهره مار و تأثیرات آن بر مهره مار چیست ؟. و  چرا باید مهره مار به نام شود؟ آیا بدون بنام زدن مهره های مار کارساز است؟ عقد نامه مهره مار چیست؟ … به خاطر داشته باشید که می خواهید پاسخی منطقی برای آنها پیدا کنید.

در ادامه از نحوه به نام زدن مهره مار  و دعای مخصوص بنام زدن مهره مار توضیح میدهیم.

به نام زدن مهره مار

مهره های مار مانند سایر سنگ های قیمتی دارای یک سری انرژی های مثبت هستند که از طریق آنها می توان از خواص مختلف آنها بهره برد.

تمام خواص بیان شده برای مهره مار فقط با دعایی که روی مهره ها خوانده می شود ، فعال می شوند.

به طور کلی اگر دعای مهره مار و عقد مهره ها به درستی انجام نشود ، نمی توانیم از اثرات و خصوصیات آن بهره ببریم. انرژی های نهفته در مهره مار از طریق دعا به صاحب مهره مار منتقل می شود.

بنابراین نتیجه می گیریم که برای استفاده کامل از فواید مهره مار و مشاهده اثربخشی آن ، مراحل روش به نام زدن مهره مار بر روی آن باید به درستی انجام شود تا بتوانیم از خواص آن استفاده کرده و به خواسته هایمان برسیم.

بعد از خواندن دعاهای اولیه بر روی مهره مار ، نوبت به نام كردن مهره مار می رسد. مراحل نامگذاری به شرح زیر است :

پس از انجام یک سری جزئیات مربوط به صاحب مهره مار ، این مرحله انجام می شود.

با بنام زدن مهره مار ، مهره ها فعال می شود. و می تواند انرژی خود را به صاحب خود منتقل کند.

دعا به نام زدن مهره مار توسط دعانویسان و یا عارفان، انجام می شود و ذکر روی آنها خوانده می شود.

دعای مخصوص بنام زدن مهره مار

اگر تمام دعا و ذکر مهره مار خوانده شود ، اما مراحل به نام كردن مهره مار انجام نشود ، مهره مار برای شما کارایی نخواهد داشت. مهره ها با دعای بنام زدن مهره مار ، انرژی خود را به فرد مشخص شده منتقل می کنند.

حال اگر مهره ها اصل باشد تاثیرات عجیب و بی نظیری در فرد خواهد گذاشت.  به گونه ای که آن فرد به راحتی عشق را درک خواهد کرد. و از انرژی های مثبت در زندگی خود بهره مند می شوند.

توجه داشته باشید ذکر مهره ی مار و نحوه بنام زدن مهره مار فقط باید به وسیله ی شخص کاربلد و دعانویس و آگاه از علوم غریبه بر روی مهره ها خوانده شود. تا در عملکرد مهره ها تداخلی ایجاد نکند. این مرحله باید با دقت بالا انجام شود. در غیر اینصورت کاربردی نخواهد داشت.

مرحله دعای عقد مهره مار باید پس از خواندن دعاهای اساسی انجام شود. بنا به درخواست خریدار ، تمام دعاهای لازم برای فعال سازی خواص مختلف مهره مار بر روی مهره مار اعمال می شود. از جمله این دعاها می توان به جذابیت ، رزق و روزی ، ایجاد عشق ، خوشبختی و … اشاره کرد.

روش دعای عقد مهره مار

همه این دعاها به طور کامل و البته بسته به نژاد مهره مار خوانده می شود. برخی از نژادها مانند مهره مار شاه کبری  ، تمام این دعاها را می توان به طور کامل در مورد آن اعمال کرد.

بعد از فعال سازی خواص مهره مار ، نوبت به دعا می رسد تا نام مهره مار را نامگذاری کنید. این مرحله با گرفتن یک سری داده های شخصی از خریدار روی مهره مار انجام می شود. این بدان معنی است که مهره مار می داند که شما برای انتقال انرژی خود به چه کسی نیاز دارید. این مرحله از حساسیت بالایی برخوردار است که باید به درستی و تحت شرایط خاصی روی مهره مار اعمال شود.

اولین شرط برای دعای عقد مهره مار ، اصالت مهره های مار است. فقط مهره مار هندی دارای نیروی مغناطیسی بالایی هستند و می توان عقد مهره مار به نام فرد کرد.

برخی معتقدند که می توان بر روی مهره مار آبزی یا همان صدف دریایی نیز دعا خواند. این کاملا اشتباه است ، زیرا مهره های مار ایرانی از قدرت مغناطیسی بسیار کمی برخوردار هستند و دعا و ذکر خواندن روی مهره مار تاثیری نخواهد داشت.

شاید از خود بپرسید که عقد مهره مار چیست و چگونه انجام می شود؟

منظور از عقد با مهره ها این است که اگر منظور صاحب مهره یک فرد خاص باشد یا روی مورد خاصی تمرکز کند ، مرحله عقد با مهره مار با در نظر گرفتن ویژگی های آن شخص انجام می شود.چطور مهره مار را فعال کنیم

دعا و مخصوص عقد مهره مار

به طور کلی ، تأثیر مهره مار همه جانبه است و نیازهای شما را برآورده می کند. اما اگر کسی تأکید بیشتری روی یک موضوع داشته باشد ، مرحله عقد با مهره های مار انجام می دهیم.

به عنوان مثال ، کسی می گوید که من فقط می خواهم از مهره مار برای تأمین هزینه زندگی خود استفاده کنم ، یا کسی می خواهد رابطه خود را با شخصی که دوست دارد بهبود بخشد …

دعای عقد مهره مار بعد از مرحله طلسم مهره مار و ذکر دعای مهره مار انجام می شود. مهره ها ابتدا باید بنام شود ، پس از آن دعای مخصوص عقد مهره مار باید انجام می شود.

مراحل انجام عملیات با مهره های مار باید با نظم و دقت بیشتری صورت بگیرید تا خصوصیات مهره مار نمایان شود. و هیچ گونه دخالتی در کار مهره ها ایجاد نشود.

اکثر کاربران از ما می پرسند که برای خواندن دعای عقد مهره مار چه کاری باید انجام دهیم. یا متن دعای بنام زدن مهره مار از کجا پیدا کنیم؟  آموزش بنام زدن مهره مار ، متن کامل دعای مهره مار رایگان

و بسیاری موارد دیگر وجود دارد که اکثر خریداران به دنبال دعای مهره مار می گردند تا خودشان دعا را روی مهره ها بخوانند.

اول از همه ، باید بگویم که خواندن دعا روی مهره مار آنقدر آسان نیست که هرکسی بتواند آن را روی مهره های خود بخواند.

کسی می تواند دعای عقد مهره مار را انجام دهد ؟

چندین دلیل مختلف برای این امر وجود دارد که در زیر به آنها اشاره خواهیم کرد.

همانطور که قبلاً ذکر شد ، برای فعال سازی خواص مهره های مار ، دعاهای مربوطه در این زمینه باید بر روی مهره های مار خوانده شود تا خواص معیشت ، خواص جادو ، ویژگی های جذابیت ، شانس و غیره فعال شود. تا از این خواص مهره های مار استفاده کنید.

چرا باید بر روی مهره مار دعا خوانده شود ؟

پس از فعال سازی خواص مهره مار ، نوبت آن است که آن را دعا خوانیم. این خواص که با دعاهای مربوطه فعال می شوند ، باید به صاحب مهره مار منتقل شوند ، بنابراین فرد می تواند اثرات مثبت آن را مشاهده و از آنها استفاده کافی کند.

در حقیقت ، مرحله عقد مهره مار دقیقاً همین کار را می کند. به طور معمول ، با انجام مرحله عقد ، مهره مار صاحب خود را شناسایی می کند و می تواند انرژی مثبت را برای صاحب خود جذب کند.

ما قبلاً اشاره کردیم که روند عقد یا بنام زدن مهره مار با گرفتن اطلاعات شخصی صاحب مهره مار انجام می شود. این مشخصات باید کاملاً دقیق باشد تا مانع عملکرد مهره مار نشود.

مرحله عقد مهره های مار باید توسط یک متخصص و مجرب در زمینه علوم فرازمینی باشد.

کلمه عقد یا همان صیغه عقد مهره مار دقیقاً همان به نام زدن مهره مار است. برخی افراد به نام زدن را به عنوان عقد مهره مار و برخی دیگر به عنوان صیغه عقد مهره مار می دانند.

اما به طور کلی ، همه این اسامی یکسان هستند. برای چیدمان مهره مار ، اطلاعات شخصی باید از صاحب مهره مار گرفته شود تا این مرحله به درستی انجام شود و مهره ها به نام شخص شود.

فرق بنام زدن مهره مار با عقد مهره مار

برخی افراد نمی خواهند مهره مار به نام آنها زده شود. در این حالت دعای عمومی بر روی مهره مار خوانده می شود تا فرد بتواند از برخی از خواص مهره مار لذت ببرد.

اما بهتر است عقد مهره مار انجام شود تا اثرات مثبت مهره مار افزایش یابد. این تاثیرات در مدت ۴۰ تا ۹۰ روز معلوم می شود و دائمی است.

زمان کار کرد مهره های مار به مغناطیسی بدن انسان بستگی دارد. افرادی که آهنربای قوی تر یا انرژی مثبت بیشتری دارند می توانند خیلی زود از خواص مهره های مار استفاده کنند.

ذکر و دعای مهره مار همان دعاهایی است که روی مهره مار اعمال می شود ، به این معنی که دعاها و طلسم های مهره مار باید بر روی آنها خوانده شود. برخی معتقدند دعای مهره مار باید روی کاغذ نوشته شود و همراه مهره مار ارسال شود. این کاملا اشتباه است.

ذکر مخصوص مهره مار اصلی

از آنجا که دعای مهره مار به صورت ذکر است ، بنابراین باید این ذکر را روی مهره ها نیز بخوانیم تا استقامت بیشتری داشته باشند. ذکر مرتبط با دعای مهره مار در چند مرحله انجام می شود و نمی توان این مراحل را روی کاغذ نوشت و ارسال کرد.

بنابراین نتیجه می گیرم که بهترین دعا و در واقع دعای اصلی مهره مار باید خوانده شود تا تأثیر زیادی در عملکرد و اثربخشی مهره اصلی مار داشته باشد.

افسون مهره مار به این معنی است که با خواندن دعای مخصوص و بنام کردن مهره ها به شخص خاصی داده شود. در واقع دعای افسون مهره مار یکی از زیر گروه های بنام کردن مهره مار است که باید در این مرحله از دعا با دقت خاصی انجام شود.

افسون مهره مار چیست ؟

در روش افسون مهره مار ، باید اطلاعات شخصی کاملی از شخص گرفته شود و در طی تشریفات مربوطه ، روی مهره های مار اعمال شود. افسون مهره مار همان به نام کردن مهره مار است. فقط در میان اقشار مختلف برخی افراد این مرحله را روش افسون مهره مار و برخی دیگر را ذکر مهره مار اصل می دانند.

برای فعال شدن مهره مار چه کاری انجام می شود؟

در این بخش ، ما معمولاً مراحلی را که باید برای فعال شدن مهره مار انجام شود شرح می دهیم. فعال شدن مهره مار از ۳ قسمت مشترک تشکیل شده است. در واقع موارد ذکر شده در بالا را در این قسمت به صورت کلی و مختصر ذکر خواهیم کرد.

فعال شدن مهره مار چه کاری انجام می شود؟

بنابراین ، با استفاده از این قسمت از مقاله ، متوجه شدیم که برای استفاده از خواص مهره های مار و استفاده از اثربخشی آن ، باید مهره های مار خود را فعال کنیم.

این فعال شدن مهره مار را می توان از طریق دعا و طلسم های خاصی که روی مهره ها انجام می شود نیز انجام داد.

کدام نژادهای مهره مار می توانیم دعا بخوانیم ؟

سوال مهمی که در اینجا مطرح می شود این است: آیا می توان هر نوع مهره مار را فعال کرد و بر روی آن دعا یا افسون خواند؟

جواب منفی است

توجه داشته باشید که فقط مهره مارهایی که دارای مغناطیس قوی هستند می توانند برای فعال شدنشان دعا خواند. گاهی مشاهده می شود که مشتریان مهره های مار ایرانی را خریداری می کنند و به دنبال دعا و عقد مهره مار بر روی صدف های دریایی هستند.

باید بگوییم که چون مهره مار آبزی یا پرورشی (صدف دریایی) میدان مغناطیسی بسیار ضعیفی دارد ، قادر به خواندن ذکر مهره مار نیستند. دلیل اصلی این امر عملکرد ضعیف مهره مار ایرانی است.

معروف ترین نژادهایی که توانایی خواندن دعا و انجام طلسم های خاص را دارند مهره مار شاه کبرا و مهره مار هندی اصل هستند که در زیر به طور مفصل در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

دعا مهره مار شاه کبری

همانطور که در بالا ذکر شد ، یکی از بهترین نژادهای مهره مار که می توان دعا یا ذکر مربوط به آن را انجام داد ، مهره مار شاه کبری هندی است.

مهره مار شاه کبری هندی King Cobra (طبیعی) به دلیل داشتن میدان مغناطیسی قوی و قدرت جادویی بسیار بالا ، می توان بیشتر دعای مهره مار را روی آن خواند.
به طور کلی تمام دعاها بر روی این نژاد از مهره های مار انجام می شود و در ادامه به برخی از این دعاها که مهره مار شاه کبری را فعال می کنند اشاره خواهیم کرد.

این طلسم ها شامل دعا برای حمایت ، دعا برای رونق تجارت ، دعا برای عشق و علاقه ، دعای آرامش و اعتماد به نفس و … است.

البته هر یک از این دعاها دارای دو مرحله است ، به این معنی که هر یک از این طلسم ها زیر گروه خاص خود را دارند که همه آنها کاملاً برآورده می شوند.

دعای مهره مار هندی

نژاد دیگری که می تواند دعا خوانده شود و فعال شود مهره مار هندی اصل است. به طور کلی ، تمام نژادهای هندی توانایی قرائت دعا را دارند.

اما در بعضی موارد با نژادها و گونه های مختلف مارها و مهره هایی که از آنها گرفته شده کاملا متفاوت است.

مهره مار هندی اصل دارای میدان مغناطیسی کمتری نسبت به مهره مار شاه کبری دارد که آن را با ویژگی ها و خصوصیات مختلفی ساخته است. البته تجربه نشان می دهد که قدرت جادوی شاه کبری در برخی موارد از نژاد هندی اصل پیشی گرفته است.

چگونه مهره مار را بنام خود كنيم یا چگونه مهره مار را بنام کنیم ؟

تنها راه بنام کردن مهره مار این است که به وسیله دعانویسان یا عارفانی که در علوم غریبه استاد هستن صورت بگیرد. اینکه خودتان دست به کار شوید برای به نام کردن مهره مار داخل همین مقاله مفصل توضیح داده شده است.

مهره مار چگونه باطل میشود ؟

مهره مار زمانی باطل می شود که به آب روان وجاری بیندازید. ویا اینکه برای همیشه گمش کنید که دراین صورت مهره ها به شما تعلق ندارد. ویا اینکه مهره ها جای نجسی افتاده باشند. مهره ها بعد از بنام شدن فقط به صاحبش کارکرد دارن و بدرد کس دیگه ای نمیخورند. زمانیکه مهره ها برای دومین بار بنام کس دیگری افسون شود کلا هم باطل می شود وهم کارایی خودش را برای همیشه ازدست می دهد. ضمنا پاکی ویا نا پاکی شما ربطی به مهره ها ندارد. سرویس بهداشتی و یا هر جای دیگری هم می تواند همراه داشت.

طلسم مهره مار را کجا بگذاریم ؟

طلسم و دعای مهره مار در جایی گذاشتنی نیست و ذکرو افسون برا آن خوانده می شود. برخی معتقدند که باید روی کاغذ نوشته شود. ولی اینکار صحیح نیست. طبق تجربه چندین ساله ما که اولین ارائه کننده مهره مار اصلی هستیم

متن ذکر مخصوص مهره مار چیست ؟

اگر متنی در باب ذکر مخصوص مار در سطح اینترنت دیدید. مطمئن باشید به درد نخور هست کسانی که در زمینه علوم غریبه فعالیت دارند. مانند ما طراح وبسایت و وبلاگ نویس نیستند.که متن آن را در اختیار عموم قرار دهند. ( معادله آموزشی نیست )

طلسم مهره مار چگونه است ؟

طلسم مهره ها به وسیله دعانویس مجرب روی مهره مار انجام می شود که این همان ذکر و دعای عقد مهره مار است. برای اطلاعات بیشتر مقاله را مطالعه کنید.

مهره مار چگونه فعال میشود ؟

مهره مارباید از یک جفت ماری که جفت گیری شده بدست بیاد. مهره ها تنهایی هیچ خواص جادویی ازخود ندارند. کسانیکه درعلوم غریبه فعالیت دارند که البته استاد هستند بنام صاحت مهره مار افسون و یا دم می کند که مهره ها فعال شوند و بنام خریدار می شود. تا به مرور زمان مهره ها قویتر و فعالتر می شوند. که روز به روز تأثیرات جادویی خودش را به صاحبش به ارمغان می آورد.

دانلود متن دعای بنام زدن مهره مار ، متن بنام زدن مهره مار ،  طلسم مهره مار زنگی ، طلسم مهره مار چیست ، متن طلسم مهره مار ، طلسم همراه مهره مار ، افسون مهره مار ، دعای افسون مهره مار ، متن دعای افسون مهره مار ، روش افسون مهره مار ، متن دعای افسون مهره مار ، ذکر مهره مار ، ذکر مهره مار چیست ، ذکر مخصوص مهره مار ، ذکر دعای مهره مار چیست ، دعای مهره مار نی نی سایت ، دعای مهره مار میخوام ، دعای مهره مار چیه ، دعای مهره مار داشتن ، دعای مهره مار اصل ، دعای مهره مار واقعی ، دعای مهره مار اصلی ، دعای عقد مهره مار ، عقد نامه مهره مار ، دعای مهره مار چیست ؟ ، متن دعای عقد مهره مار ، سوره عقد مهره مار ، دعای عقد مهره مار چیست ، دعا عقد مهره مار ، طریقه عقد مهره مار ، دانلود دعای عقد مهره مار ، دعای مهره مار در قران ، دعای مهره مار نی نی سایت ، دانلود رایگان دعای مهره مار ، دانلود رایگان متن دعای مهره مار ، دانلود کتاب دعای مهره مار ، عکس دعای مهره مار ، دانلودمتن دعای مهره مار ، دانلود رایگان دعای مهره مار

این مقاله برای شما چقدر مفید بود ؟

بر روی ستاره ها کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز ۴٫۴ / ۵٫ شمارش آرا: ۱۲۰

تاکنون رأی ندارید! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلدهای مورد نیاز با * مشخص شده است

دیدگاه

به منظور دسترسی آسوده تر در هنگام نظر دهی، نام، ایمیل و وبسایت مرا در این مرورگر ذخیره کن.

نوشتن دیدگاه

برای مشاوره در رابطه با خرید مهره مار و خرید ناموس کفتار اصلی و طلسمات محبت و … با شماره موبایل 09127454304 تماس حاصل بفرمایید.

سایت sarmohre در راستای اطلاع رسانی و فروش محصولاتی همچون مهره ی مار اصلی، ناموس کفتار اصلی و طلسمات محبت و … فعال میباشد.

 

شماره تماس : 09127454304 ارسال به تمامی نقاط ایران

SARMOHRE.COM

پیامبر اکرم(ص): دو چيز را خداوند در اين جهان كيفر ميدهد؛ تعدي و ناسپاسي پدر و مادر .

مدیر سایت

مارس 9, 2020
محصولات

ارسال دیدگاه
6,186 بازدید

مهره مار اصل هندی به همراه افسون و طلسم مخصوص (طلسم مهره مار همراه بنام کردن اصولی مهره های مار).
در واقع مهره های مار بخودی خود خاصیتی ندارند و در صورت اصل بودن (مهره مار) حتما باید طلسم مهره مار با رعایت کامل آداب و شرایط بنام فرد دارنده مهره انجام شود. این نوع افسون شامل دو مرحله دعاهای عمومی و مخصوص است. در این صورت میتوان از خواص مهره مار بهره گرفت.
این مهره ها ، مهره مار اصل هندی است و با مهره های مار آبزی که در حوضچه های پرورش مار آبی جمع آوری میشود و اندازه اش خیلی کوچکتر است متفاوت میباشد. این مهره های هندی اصل دارای ضمانت صددرصد هستند.
این مهره ها خواصی مختلف و عجیب دارد و طبق تجربه همگان هم بر این مساله تاکید دارند.

این دو مهره ، از دو مار نر و ماده که با هم جفت گیری کرده اند بدست آمده است. در مورد شکل مهره های مار باید بگوییم که مهره های نر و ماده با هم متفاوت هستند و از لحاظ شکل و اندازه و رنگ فرق دارند. دو مهرگیاه یا جو جادو به رنگ قهوه ای همراه با مهره های مار است. مهرگیاه ها (جو جادو) به همراه مهره های مار برای مهر و محبت موثر است و کاربرد دارد. و تاثیرات و فرکانسهای مثبت همدیگر را برای جلب القلوب و جذب تقویت مینمایند.
برخی از خواص مهم مهره مار :خواص ویژه مهره مار :

هزینه ها مناسب است و با توجه به طالع افراد متفاوت میباشد.

کلمات کلیدی:
|مهره مار افغانستان |مهره مار واقعی |مهره مار افعی |مهره مار حلال است |مهره مار اصل |مهره مار سیاه رنگ |مهره مار را کجای بدن بگذاریم |مهره مار چیست |مهره مار اهنگ |مهره مار ایرانی |مهره مار از نظر اسلام |مهره مار اصل چه شکلی است |مهره مار اسایش |مهره مار اصلي |آهنگ مهره مار روزگارمی |مهره مار ا |دانلود آهنگ مهره مار |دان آهنگ مهره مار روزگارمی |آهنگ.مهره مار روزگارمی |دانلود آهنگ.مهره مار روزگارمی |دانلود آهنگ مهره مار روزگارمی |مهره مار برای چیست |مهره مار برنجی |مهره مار بوا |مهره مار برای بخت گشایی |مهره مار به چه معناست |مهره مار بهتره یا خرمهره |مهره مار به عربی |مهره مار برای محبت |مهره مار برای چه خوب است |مهره مار بوشهر |با مهره مار چه کنیم |مهره ی مار روزگارمی |مهره ی مار |طلسم با مهره مار |اعتقاد به مهره مار |جادو با مهره مار |انگشتر با مهره مار |جذابیت با مهره مار |گردنبند با مهره مار |ثروت با مهره مار |مهره مار پیتون |مهره مار پاکستان |مهره مار پرورشی |مهره مار پله |مهره مار پیچ |مهره پنجم مار |چگونه مهره مار پیدا کنیم |چطور مهره مار پیدا کنیم |مهره مار تقلبی |مهره مار تکی |مهره مار تبادل نظر |مهره مار تضمینی |مهره مار تبریز |مهره مار ترانه |مهره مار تعبیر خواب |مهره مار تو سرکه |مهره مار تصویر |مهره مار تک |مهره مار و ثروت |مهره مار برای ثروت |ایا مهره مار ثروت می آورد |مهره مار جعفری |مهره مار جواهری |مهره مار جواهری بینا |مهره مار چه شکلیه |مهره مار چگونه بدست میاد |مهره مار چه شکلی |مهره مار چه رنگی است |چه مارهایی مهره دارند |چه ماری مهره دارد |چه مارهایی مهره مار دارند |چه چیزی مهره مار را باطل میکند |چه چیزهایی مهره مار را باطل میکند |چه مارهای مهره مار دارند |چه جوری مهره مار داشته باشیم |چه ماری مهره مار دارد |چه چیزهای مهره مار را باطل میکند |چه مارهایی مهره مار دارد |مهره مار حقیقت دارد |مهره مار حرام است |مهره مار حتما باید جفت باشد |مهره مار حاج محمد |مهره مار حسینی |مهره مار حدیث |مهره مار حلزونی |مهره مار خواص |مهره مار خرید |مهره مار خوبه |مهره مار خاکی |مهره مار خرافات یا واقعیت |مهره مار خرید اینترنتی |مهره مار خریدم نی نی سایت |مهره مار خواجه امیری |مهره مار خرافات |مهره مار خواصش |مهره مار دانه برنجی |مهره مار داشتن |مهره مار در سرکه |مهره مار دریایی |مهره مار در اسلام |مهره مار داشتن یعنی چی |ذکر مهره مار |ذکر مهره مار چیست |ذکر مهره مار اصل |ذکرهای مهره مار |ذکر روی مهره مار |مهره.مار روزگارمی |مهره/مار/روزگارمی |مهره مار روزگارمی ترکی |مهره مار روزگارمی ریمیکس |مهره مار را چگونه فعال کنیم |مهره مار را از کجا بخریم |مهره مار را چگونه پیدا کنیم |مهره مار روزگارمی اکورد |مهره مار زنگی |مهره مار زندگیمی |مهره مار زنده |مهره مار زاهدانی |مهره مار زندگیم |مهره مار زندگی |مهره مار زاهدان |مهره مار زیبا |از مهره مار چگونه استفاده کنیم |از کجا مهره مار بخریم |از کجا مهره مار تهیه کنیم |از کجا مهره مار پیدا کنیم |از فواید مهره مار |مهره مار سیاه |مهره مار سبز |مهره مار سفید رنگ |مهره مار سبز رنگ |مهره مار سعید |مهره مار سید هاشمی |مهره مار سید احمد |مهره مار سرکه |مهره مار سلیمانی |مهره مار شاه کبرا |مهره مار شکسته شده |مهره مار شاه کبری هندی |مهره مار شبرنگ |مهره مار شکسته |مهره مار شیپور |مهره مار شب نما |مهره مار شاه کبری اصلی |مهره مار صحت دارد |مهره مار صدفی |مهره مار صحرایی |مهره مار صدف |مهره مار صبی |مهره مار صددرصد اصل |آیا مهره مار صحت دارد |مهره مار روزگارمی صوتی |مهره مار با صدای علی عباسی |دعای مهره مار صوتی |خواص مهره مار |مهره مار ضمانتی |مهره مار با ضمانت |مهره مار چه ضرری دارد |ایا مهره مار ضرر دارد |مهره مار اصل با ضمانت |ضرر مهره مار |ضررهای مهره مار |مهره مار طلسم |مهره مار طرز استفاده |مهره مار طبیعی |مهره مار طلا |مهره مار و طلسم |مهره مار در طب اسلامی |دعای مهره مار طلسم |مهره مار برای طلسم |طلسم مهره مار چیست |طلسم مهره مار چگونه است |ظاهر مهره مار اصل |مهره مار علی عباسی |مهره مار عکس |مهره مار علی |مهره مار علی عباسی اپارات |مهره مار عکسش |مهره مار عمده |مهره مار عشق |مهره مار عراقی |مهره مار عبدالمالکی |مهره مار علوم غریبه |مهره مار غیر اصل |مهره مار در علوم غریبه |غذای مهره مار |غذای مهره مار چیست |غسل مهره مار |مهره مار فیلم |مهره مار فروشی |مهره مار فروش |مهره مار فساد |مهره مار فواید |مهره مار فلفل خور |مهره مار فریال |مهره مار فعال |مهره مار فیسبوک |مهره مار چه فایده ای دارد |مهره مار قیمت |مهره مار قدیمی |مهره مار قرمز |مهره مار قلبمی نفس |مهره مار قیمتش |مهره مار قرانی |مهره مار قهوه ای |مهره مار قلبمی |مهره مار قوی |مهره مار کجای مار است |مهره مار کجاست |مهره مار کوچک |مهره مار کجای ماره |مهره مار کجای بدن مار قرار دارد |مهره مار کجاشه |مهره مار کجا بگذاریم |دعایی ک بر مهره مار خوانده میشود |مهره مار گرفتن |مهره مار گیری |مهره مار گناه است |مهره مار گردنبند |مهره مار گبری |مهره مار گالری حاج محمد |مهره مار گیلان |مهره گردن مار |مهرگیاه مار |مهره مار از لحاظ شرعی |مهره مار از لحاظ علمی |لوح مهره مار |لاتین مهره مار |مهره مار من |مهره مار مشکی |مهره مار موکل دار |مهره مار محمود معظمی |مهره مار مهره مار |مهره مار معظمی |مهره مار معمولی |مهره مار معدنی |مهره مار نفس |مهره مار نداشتی |مهره مار نر |مهره مار نظرات |مهره مار نر و ماده |مهره مار نخودی |مهره مار نانوایی |مهره مار نجس است |مهره نیش مار |مهره مار واقعیت دارد |مهره مار ویکی |مهره مار و خواص آن |مهره مار و نانوایی |مهره مار وجود دارد |مهره مار و نیش مار |مهره مار و سرکه |مهره مار واقعی چیست |مهره مار هندوستان |مهره مار هند |مهره مار هندی شاه کبری |مهره مار هندی اصل |مهره مار هندی شبرنگ |مهره مار هندي |مهره مار همراه با دعا |مهره مار هوشنگ نادری |مهره مار هبهاب |مهره مار هندی شیپور |مهره مار یعنی چه |مهره مار یعنی چی |مهره مار یوسف زمانی |مهره مار می عشق روزگارمی نفس |مهره ی مار روزگاری عشق موندگارمی نفس |مهره ی مار روزگارمی نفس |مهره ی مار روزگارمی عشق موندگارمی نفس |مهره ی مار روزگارمی عشق موندگارمی |مهره ی ماره روزگارمی |مهره مار 320 |مهره مار سعید آسایش 320چطور مهره مار را فعال کنیم

برچسبخرید مهره مار فروش مهره مار مهره مار مهره مار اصل مهره مار با طلسم مهره مار برای ثروت مهره مار برای جذب مهره مار برای روزی مهره مار هندی

1 هفته پیش

نوامبر 28, 2020

نوامبر 28, 2020

مجموعه ثروت افرین راز ثروت داری ۵۱۱موکلل

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

چطور مهره مار را فعال کنیم
چطور مهره مار را فعال کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *