چطور یک پسر را تور کنیم

 
helpkade
چطور یک پسر را تور کنیم
چطور یک پسر را تور کنیم

احتمالا زمانیکه شما برای جلب توجه پسر موردعلاقه‌تان تلاش می‌کنید گاهی بسیار ناامید می‌شوید و فکر می‌کنید این کار شدنی نیست؛ چراکه همیشه از هرکسی که خوشتان نمی‌آمده فورا جذب شما می‌شده اما همین که به شخصی علاقه‌مند می‌شوید هیچ نشانه‌ای از علاقه و توجه در او پیدا نمی‌کنید. به همین خاطر شاید دست به انجام کارهایی بزنید که پسر مورد‌علاقه‌تان را بیشتر از خود دور کنید تا اینکه بدستش بیاورید. در این مقاله ما سعی می‌کنیم تا روش‌ها و تکنیک‌هایی را به شما بیاموزیم تا بتوانید از طریق آن‌ها توجه پسر مورد‌نظرتان جلب کنید و او را شیفته خودتان کنید.

فهرست مطالب

اعتماد به نفس نقشی کلیدی در جلب توجه پسر مورد علاقه‌تان دارد. چه یک دختر پرشور معاشرتی باشید، چه دختری کم‌حرف و گوشه‌گیر، در هر حال باید اعتماد به نفس داشته باشید و خودتان را قبول داشته باشید. با اعتماد به نفس می‌توانید نظر پسر مورد علاقه‌تان را به خود جلب کنید. سوال اینجا است که چه چیزی باعث می‌شود اعتماد به نفس پیدا کنید؟ این عامل می‌تواند یک لباس زیبا یا عطر خوشبویی باشد که به شما احساس خاص بودن می‌دهد؛ مطمئناً عامل‌های بسیاری در زندگیتان وجود دارد که به ارتقاء اعتماد به نفستان کمک می‌کند. البته فقط ظاهر زیبا نیست که به شما اعتماد به نفس می‌دهد. اعتماد به نفس درونی مهم‌تر از اعتماد به نفسی است که ریشه در ظاهر زیبا دارد. اگر خودتان را دوست داشته باشید، اتفاقات خوبی برایتان رخ می‌دهد و شادی و موفقیت را به سمت خودتان جذب می‌کنید. اگر خودتان را باور داشته باشید، اعتماد به نفستان نیز بیشتر خواهد شد.

حتما بخوانید: مشاوره روانشناسی افزایش اعتماد بنفس: توجه به علایق و تغییر دیدگاه 

چطور یک پسر را تور کنیم

بهترین راه برای مجذوب و شیفته کردن پسر مورد نظرتان این است که با نشان دادن توانایی‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردتان توجهش را جلب کنید و او را به خودتان علاقه‌مند کنید. شناختن دختر جذاب و هیجان‌برانگیزی که توانایی‌های زیادی دارد، همیشه برای پسرها جالب است، پس به او نشان بدهید که واقعاً از هر انگشتتان یک هنر می‌بارد. برای جلب توجه پسر مورد علاقه‌تان باید استعدادها و فعالیت‌هایی را که شما را خاص و جذاب می‌کند، به معرض نمایش بگذارید. برای مثال اگر نقاش ماهری هستید، دفعۀ بعد که او را در دوروبرتان دیدید، کارهایتان را به دوستانتان نشان بدهید و به او هم بفهمانید که چه نقاش چیره‌دستی هستید.

اگر می‌خواهید در جمع بقیۀ دخترها بدرخشید، باید خاص و منحصر به فرد باشید. خاص بودن سخت نیست، چون احتمالاً شما هم مانند هر انسان دیگری علائق، استعدادها و عادت‌های منحصر به فردی دارید و با نشان دادن آنها می‌توانید پسر مورد علاقه‌تان را جذب کنید. منحصر به فرد بودن یعنی این که همرنگ جماعت نباشید. مثلاً می‌توانید به جای این که مانند بقیۀ دخترها منتظر بمانید تا او برای قرار گذاشتن پیشقدم شود، خودتان پا پیش بگذارید و او را به صرف شام در یک رستوران دعوت کنید.

اگر دید مثبتی به زندگی داشته باشید، چون آغوشتان را به روی اتفاقات خوب باز می‌کنید، طبعاً اتفاقات خوبی هم برایتان رخ خواهد داد. این نظریه دربارۀ جلب توجه مردان نیز مصداق دارد. اگر پسر مورد علاقه‌تان شما را با چشمانی درخشان و لبی خندان ببیند، انرژی مثبتتان به او هم سرایت می‌کند و او را سرشار از هیجان می‌کند. به خاطر بسپارید که مثبت‌اندیشی و انرژی مثبت مسری است. مطمئن باشید که اگر پسر مورد علاقه‌تان متوجه نگرش مثبتتان بشود، ترغیب می‌شود که شما را بیشتر بشناسد.

یک راه دیگر برای متمایز شدن از بقیه و جلب توجه و جذب پسر مورد علاقه‌تان این است که یک دختر مستقل و رهبر باشید. البته منظورمان این نیست که برای ریاست انجمن‌های دانشجویی نامزد شوید، اما باید سرسختانه پای عقایدتان بایستید. برای مثال می‌توانید نمایندۀ کلاستان بشوید. اکثر پسرها به خاطر قبول کردن این مسئولیت و بیان شجاعانۀ عقایدتان به شما احترام خواهند گذاشت، حتی اگر تحسین و احترامشان را صراحتاً به زبان نیاورند.

تاثیر اولی که در نخستین برخورد بر روی دیگران به جا می‌گذارید، بسیار مهم است. اهمیت این تاثیر اولیه در ملاقات با پسری که به او علاقه دارید، صدچندان می‌شود. عصبی بودن گاهی اوقات باعث می‌شود که ساکت و خجالتی بشوید و نسبت به پسری که دوستش دارید، بی‌توجه و بی‌تفاوت به نظر برسید. برای این که تاثیر خوبی روی پسر مورد علاقه‌تان باقی بگذارید، نباید از دیگران کناره بگیرید یا از این بترسید که مبادا با نزدیک شدن به او از خودتان یک احمق بسازید. مهربان و مودب باشید و اگر کاری کردید که مایۀ خجالتتان شد، فراموشش کنید و به سرعت تسلیم نشوید.

مهم نیست که چقدر دلتان می‌خواهد این پسر جذاب به شما توجه کند، در هر حال نباید با کلافگی و درماندگی رفتار کنید. ناامیدی اصلاً جذاب نیست و اگر خودتان را بیش از حد علاقه‌مند نشان بدهید، به سرعت دلش را می‌زنید و او دیگر کمترین توجهی به شما نخواهد کرد. فرصت نفس کشیدن را از او نگیرید و با توجه بیش از حد خفه‌اش نکنید.

حتما بخوانید: چطور عشقم رو جذب کنم؟ (11 راه علمی برای جذب مردان) 

لازم به تکرار نیست که جذابیت ظاهری نقش قابل توجهی در جذب مردان دارد و مردان در نخستین نگاه کاملاً به ظاهر طرف مقابل توجه می‌کنند. لباس‌هایی را که جلوۀ بیشتری به زیبایی‌های زنانه‌تان می‌دهد، امتحان کنید، اما مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید و خودتان را انگشت‌نما نکنید.

ظاهری ساده و شیک همیشه می تواند نظر هر مردی را جلب کند. هیچ وقت سعی نکنید برای جلب توجه مردان دست به روش های نامتعارف بزنید. برای مثال آرایش غلیظ شاید در ابتدا توجه آن‌ها را جلب کند اما حقیقت این است که این توجه ماندگار نیست و بعد از مدتی کمرنگ خواهد شد.

حتما بخوانید: چی بپوشم پسرا خوششون بیاد؟ (تیپای دخترونه که پسرا میپسندن)

با آرامش رفتار کنید و عصبی و بی‌تاب نباشید. هر از گاه در حالی که با ظرافت با مداد یا فنجان قهوه‌تان بازی می‌کنید، به او خیره شوید. حواستان به رفتارهای غیرکلامیتان باشد چراکه می توانند تاثیر بسیار زیادی روی پسر موردعلاقه‌تان داشته باشند.

پسرها همیشه جذب دخترهایی می‌شوند که گل سرسبد هر جمع و محفلی هستند. پس وقتی با دوستانتان هستید، با آنها خوش بگذرانید. وقتی او ببیند دختر شاد و سرزنده‌ای هستید که از زندگی کردن لذت می‌برد، بعید است که شما را ندیده بگیرد.

پس تا می‌توانید به خودتان برسید و تفریحات سالمی با دوستانتان ترتیب بدهید. ورزش‌های دست جمعی، کوه نوردی، پیاده روی، سینما، کنسرت و .. می‌تواند از جمله فعالیت‌هایی باشد که می‌توانید آن‌ها را انجام دهید.

اگر می‌توانید کنار میزش بنشینید یا بهانه‌ای پیدا کنید و با هم هم‌کلام شوید. به او بفهمانید که به او علاقه دارید، در عین حال زیاده‌روی هم نکنید و هر بار که او را می‌بینید سراسیمه به سمتش ندوید.

هر از گاه “تصادفاً” او را در جایی مانند کافه یا دورهمی‌های دوستانه ببینید. می‌توانید از تکنیک‌های گفته شده برای جذب پسر مورد علاقه‌تان استفاده کنید، اما ضرورتی ندارد که حتماً با او حرف بزنید. فقط توجهش را جلب کنید و کاری کنید که وقتی حضور ندارید، دلتنگتان بشود.

این روزها شبکه‌های اجتماعی نقش بسیار مهمی در آشنایی با دیگران دارند، و وقتی هم که می‌خواهید توجه فردی را جلب کنید و او را به شناختن خودتان ترغیب کنید، می‌توانند به کارتان بیایند. پست‌های وبلاگتان یا عکس‌های اینستاگرامتان همه و همه باعث می‌شود که پسر مورد علاقه‌تان با علائق و جنبه‌های مختلفی از زندگیتان آشنا شود و بیشتر شما را بشناسد. پس سعی کنید با حساب‌های کاربریتان در شبکه‌های اجتماعی توجهش را جلب کنید.

حتما بخوانید: چگونه در چت و فضای مجازی جذاب باشم (چطور در چت پسری را تور کنم؟) 

باید با پیام‌هایتان حسی را به او منتقل کنید تا به حال کسی به او منتقل نکرده است. پیام‌‌های که با موبایلتان برای او می‌فرستید باید نشان بدهد که شما چقدر محترم، خاص، شوخ و قابل اعتماد هستید و از جذابیت و سیاست زنانه برخوردارید. از آنجایی که هر دختری این مهارت را ندارد که در پیام این ویژگی‌ها را نشان بدهد، شما با این کار برای او منحصر به فرد می‌شوید. هیچ وقت قدرت پیام‌هایتان را دست کم نگیرید امروزه همه به موبایلشان وابسته هستند و ساعات زیادی را در حال استفاده از آن هستند، اگر شما بتوانید با این دستگاه حس خوب و منحصر به فردی را به او بدهید او به جای موبایلش به حسی که شما با موبایل به او منتقل می‌کنید وابسته می‌شود. رادیو عشق در دوره جذب عشق با موبایل رموز جذب کردن فرد مورد علاقه‌تان را از طریق موبایل و پیام به در اختیارتان قرار داده است.

اگر پسر مورد علاقه‌تان را در دانشگاه و محل کار مرتب ملاقات می‌کنید می‌توانید هرازچند گاهی از او درخواست کمک کنید. مردها معمولا دوست دارند به خانم‌ها کمک کنند چرا که با این کار حس مردانگی در آن‌ها تحریک می‌شود و احساس قدرت می‌کنند. یادتان باشد که در انجام این کار زیاده روی نکنید. زمانیکه شما 2-3 بار این درخواست را از او داشته باشید طبیعتا خودش متوجه احساس شما خواهد شد.

اگر بتوانید پسری را بخندانید، می‌توانید مطمئن باشید که توجهش را هم جلب کرده‌اید. البته اول باید حس شوخ طبعیش را بسنجید. برخی افراد حرف‌های کنایه‌دار برایشان جالب‌تر است و برخی شوخی‌های بی‌پروا را ترجیح می‌دهند. اگر او را خوب نمی‌شناسید، از تعریف کردن جوک‌های خودمانی و بحث‌برانگیز خودداری کنید.

اگر قصد جلب کردن توجه پسری را دارید که به او علاقه‌مند شده‌اید بهتر است کمی صبور باشید و تکنیک‌های زیر را انجام دهید. اعتماد به نفس خود را بهبود ببخشید. با نشان دادن مهارت‌ها و استعدادهای هنری، درسی، یا حتی ورزشی خود به صورت غیرمستقیم اشتیاق او را ترغیب کنید. سعی کنید نسبت به دختران دیگر خاص باشید. این کار را از طریق بهبود مهارت‌ها و استعدادهای خود انجام دهید. خوش بین باشید و دورادور انرژی مثبت خود را برای او بفرستید. از خودتان چهرۀ دختری مستقل را نشان دهید. او را تحت تاثیر قرار دهید و بیش از اندازه پیگیر او نباشید. به ظاهرتان اهمیت دهید و با رفتارهای غیرکلامی خود او را ترغیب کنید. به تفریحات دخترانه خود بپردازید و نشان دهید که دختر شاد و سرزنده‌ای هستید. گاهی از او کمک بگیرید و سعی کنید در مکان‌های مشترکی به صورت اتفاقی با هم ملاقات کنید. از شبکه‌های اجتماعی غافل نشوید و برای او پیام بفرستید. اگر تمام این تکنیک‌ها را به درستی انجام دهید می‌توانید به پسر موردعلاقه‌تان برسید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

چطور یک پسر را تور کنیم

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

55 بازدید

60 بازدید

132 بازدید

119 بازدید

197 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام بنده ۱۸ ساله هستم و دختر هستم حدودا ۲۰۰ روزی هست که از یه آقایی خوشم میاد که ۲۹ ساله هستن از لحاظ اختلاف سنی اصلا مشکلی با ایشون ندارم بخاطر اینکه خودم دوست دارم با افرادی ارتباط برقرار کنم که ازم بزرگتر باشن از بودن کنار کسایی که همسن و سال خودم هستن حوصله ام سر میره این آقا دبیر من هستن و فقط سه بار ایشون رو به صورت حضوری دیدم ولی توی مجازی گاها باهاشون صحبت میکنم نماینده ی ایشون هستم ایشون شاگردای زیادی دارن و مجرد هستن و توی شهر دیگه ای ساکن هستن ایشون تهران و بنده کردستان هستم میخواستم بدونم راهی برای جذب ایشون وجود داره؟ در حای که از موقعیت اجتماعی خوّی برخوردار هستن .. شدیدادل بسته ی ایشونم

سلام دوست گرامی علاقه به استاد و شخصی که دور از دسترس شماست و سن بالاتری نسبت به شما دارد، از نشانه‌های برجسته طرحواره رهاشدگی است. بهتر است ابتدا مشاوره فردی دریافت کنید تا علت این کشش و علاقه را پیدا کنید و سپس این علاقه ارزیابی شود.

سلام من یک سالی میشه که یک پسری را دوست دارم و به صورت حضوری بهش گفتم دوسش دارم و اون فقط بهم گفت الکی میگی و الان یک ماهی است که داره از خودش عکس العمل نشون میده مطمئن نیستم که این عکس العمل ها نشون دهنده این است که منو دوست داره دیگه خسته شدم میتونید کمکم کنید که هنوزم باید صبر کنم که شاید اون بیاد بگه یا خودم بگم؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. توصیه می‌شود که به صورت مستقیم ابراز علاقه از طرف خانم انجام نشود، چون معمولاً نتیجه خوبی ندارد. تا زمانی که او نتواند به صورت مستقیم به شما ابراز علاقه کند، حسابی روی رابطه نمیتوان باز کرد. برای اینکه بتوانید مهارت صحیح برای جذب کردن عشق یاد بگیرید، می‌توانید در دوره «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» شرکت کنید.

سلام ،پسردایی من ۳_۴ سال ازمن بزرگتره و من توی جمع فامیل تنها نوه ی دختری هستم و از بعضی نگاه ها و رفتار هاش برداشت کردم که ازمن خوشش میاد اما میتونه خیلی طبیعی باشه اما تنها چیزی که توجه ام رو جلب کرده اینه که رفتار بقیه پسر های فامیل اینطور نیست

سلام من 5 ساله با ی پسر دوست معمولیم و قبلا رفیقش رلم بود قبل رل زدنم با رفیقش این پسره منو خیلی دوست داشت ولی من قبول نکردم الان خودم عاشقش شدم و بهش گفتم اونم دوسم داره و روم غیرت داره ولی با دوستم رل زده ی چند وقتیم بود با دوستم جدا شدند و با من رل بود حدود یک ماه ولی دوباره دوسم برگشت اون پسر برگشت پیش دوستم چیکار کنم ک بیاد با من

سلام دوست گرامی سرمایه‌گذاری اشتباهی انجام دادید و در تلاش هستید مسیر اشتباه را ادامه دهید. بهتر است او را کنار بگذارید، چون او به سمت دوست شما برگشته است.

سلام‌ من از پسری خوشم‌میاد من ۱۷سالمه و اون ۲۴ولی‌نمیدونم چطور بهش پیام بدم اخرین باز بهم گفت تا دیدار بعدی خدانگهدار تو چت و بعد از اون بهم اصلا تکست نمیده ولی من از اونجایی که کاریزما دارم هر وقت بیرون در میام حتی بعد دوهفته اونو ناخداگاه بیرون میبینم و‌لی نمیدونم چیکار کنم بهش پیام بدم یا ندم غرورم میشکنه کوچیک میشم باید اون بده با اینکه کلا بیخیال بشم که دوست ندارم ولی خوشم میاد بشناسم ببینم چطوره کلا موندم تو دوراهی که پیام بدم یانه

سلام دوست گرامی خیر پیامی ارسال نکنید. این شیوه مستقیم ابراز علاقه در آینده رابطه شما را مختل می‌کند. ابتدا باید به سن خودتان توجه داشته باشید. حضور شما در سن نوجوانی این هیجان را به شما می‌دهد که بخواهید هر چیزی را تجربه کنید. بهتر است پیش از هرگونه اقدام و یا تصمیم عملی، با مشاور مشورت کنید.

سلام من 16سالمه و اون 18سالشه خیلی الکی خودمو اذیت میکنم نگران از دست دادنشم خیلی این حرفارو تکرارمیکنه ازاینکارام خوشش نمیاد و اذیتش میکنم بااین کارام زود دربرابر مشکلات تسلیم میشم میگه خیلی ضعیفی میشه راهنماییم کنین ک چجوری اینکارارو کناربزارم؟

سلام دوست گرامی سن هردوی شما پایین است و بسیاری از رفتارهایی که در رابطه اتفاق میفتد، به علت سن شماست. اما درباره ترس از دست دادن، نیاز دارید مهارت‌های زندگی را آموزش ببینید تا بتوانید به رفتارهای خودتان مسلط تر باشید. شما می‌توانید نوبت مشاوره خودتان را از رادیوعشق رزرو کنید.

من از یه پسر خیلی خوشم میاد خیلی دوستش دارم باهاش توی برنامه حرف زدم یه اتفاقی افتاد که اون به من گفت ما فقط دوستیم عاشقش که نیستیم من چطوری دل اون رو به دست بیارم اینو بگم من 16 سالمه اون 29 ساشه

سلام دوست گرامی طرف مقابل به درستی اشاره کرده که عاشق هم نیستید، چون هنوز همدیگر را نمی‌شناسید و احتمالا حضوری ندیدید. شما سن کمی دارید و اختلاف سنی‌تان با طرف مقابل نیز زیاد است. دلیل اینکه می‌خواهید دل او را به دست بیاورید چیست؟ در واقع چه ویژگی‌هایی در ایشان وجود دارد که هدف شما به دست آوردن دل او شده است؟ ابتدا این مسائل را مشخص کنید تا بدانیم تا چه میزان از خودتان، طرف مقابل و رابطه عاطفی اطلاعات دارید. می‌توانید این روند را با مشاوران رادیوعشق درمیان بگذارید.

سلام من۲۸ سالمه و از یه پسره ک شیرینی فروشی داره خوشم اومده یبار فقط رفتم مغازه ش حس کردم اونم شاید بمن علاقه داشته باشه مسیر هرروزم از جلوی مغازه ش ردمیشم حالا میخاستم ببینم چجوری میتونم باهاش ارتباط بگیرم درواقع ب چ بهونه ای؟!شاید واسه سن من خنده دار باشه ولی ادم ارومی هستم و ی شهرکوچیک هستم ک راحت نیس ارتباط برقرار کردن

سلام دوست گرامی ابتدا باید از خودتان بپرسید از چه ویژگی در این آقا خوشتان آمده است و در واقع دلیل توجه شما به ایشان چه بوده است؟ سپس معیارهای خودتان را برای انتخاب یک فرد ایده‌آل مدنظر قرار دهید. اگر این معیارها نزدکی بهم باشند شما می‌توانید از طریق آموزش مراحل جذب عشق توجه ایشان ره به خود جلب کنید. اشاره کردید حس می‌کنید او هم به شما حس دارد. او چه رفتاری نشان داده است که شما این برداشت را دارید؟ قبل از ایجاد یک رابطه روی آن حساب نکنید تا منجر به پشیمانی شما نشود. برای آموختن مسیر صحیح جذب عشق از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام یه پسری هست که نمیدونم واقعا دوستش دارم یا نه ولی دلم میخواد همش ببینمش:/ ولی خب از طرفی نه دلم میخواد به عنوان دوست دخترش باشم نه همسر چون خانواده هامون به هم نمیخورن تا حدودی هم شناخت دارم ازش ولی یکم گیج شدم نمیدونم چه کنم؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. گیج شدن شما ممکن است به این دلیل باشد که معیارهای مشخصی برای انتخاب همسر یا رابطه عاطفی ندارید. وقتی می‌دانید که او برای شما مناسب نیست، بهتر است این ذهنیت را از خود دور کنید که او تغییر می‌کند و مناسب شما می‌شود.

سلام. من از یه پسری خوشم اومده. من و اون 6 سال تفاوت سنی داریم. من 15 و اون هم 21 سالشه و تقریبا هر شب میبینمش و خیلی دوستش دارم اما نمیتونم بفهمم حس اون رو و میخوام که اونم بهم علاقه مند شه. اما مثلا نمیتونم باهاش خیلی حرف بزنم یعنی نمیتونم خیلی بهش نزدیک بشم. لطفا اگه راه حلی هست بهم بگین.

سلام دوست گرامی سنی که شما در آن قرار دارید، سن نوجوانی است. یعنی زمانی که هیجانات و گرایش به جنس مخالف در بالاترین سطح خود قرار دارد. بنابراین دلیل گرایش شما با ایشان طبیعی است. اما در مورد سوالی که پرسیدید که او به شما علاقمند است یا خیر و چه کنید که او را به خود علاقمند کنید؟ در حالتی که صحبت کردن با او و یا جذب ایشان کار سختی باشد، نیاز دارید که فرصتی فراهم کنید تا راجع به یک مساله مشترک غیر رابطه با او صحبت کنید. عزت نفس خود را تقویت کنید و اجازه دهید ایشان به صورت مستقیم به شما ابراز علاقه کند. اما به صورت کلی بهتر است در این سن وارد رابطه عاطفی نشوید.

سلام من 21سالمه و مدتی با فردی که۲۴ سالشه و خیلی سر به زیر وپاکه و اصلا شبیهه ادمای امروزی نیس اشنا شدم نوعی همکار هستیم و بعد ۴ ۵ ماه ایشون شروع کردن به حرف زدن با من در رابطه با کار اما با شوخ طبعی زیاد جوری ک سعی داشت بخندونه منو الان حدود چند ماهی هست ک میگذره و برخلاف اون چند ماه اول مستقیم تو چشام نگاه میکنه ولی خب من نمیدونم ک حسش چیه و اینکه وضعیت مالیش از من پایینتره و درگیره کارو خانوادشه و خود من هم از سر به زیریش عاقل بودنش خوشم میاد موقع حرف زدن باهاش قلبم تند تند میزنه ولی دیگه نمیدونم ربطی به سنم داره یا اینکه واقعادوسش دارم الان سوال من اینه ایشون منو دوس داره چطوری کاری کنم سر صحبتو باز کنه و راحت تر شه بامن??

سلام دوست گرامی به 2 نکته توجه کنید: 1) تا وقتی به صورت مستقیم به شما ابراز علاقه نکرده است، روی او حساب ویژه‌ای باز نکنید 2) تلاش کنید تا درباره زندگی و روزمره او اطلاعات بیشتری کسب کنید. معیارهای خودتان را بررسی کنید و علت اینکه به او جذب شدید را برای خودتان حتما مرور کنید. برای دریافت راهنمایی بیشتر می‌توانید در دوره «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» شرکت کنید.

سلام . یک پسری که خیلی از خودم کوچکتره مرتب بمن اظهار علاقه و عشق میکنه . من تنهام و اونم خیلی اصرار میکنه . ازش بدم نمیاد . اما آخه خیلی برای سن من کوچکه . خیلی احمقانه ست اگر بگم دارم یواش یواش بهش جذب میشم ؟ اصلا گیج شدم . نه دوست دارم خودمو کوچک کنم . نه تحمل دوری از اونو دارم . چه کنم ؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و او اشاره‌ای نکردید و اینکه چندوقت از شما بزرگتر هستند؟ نه، این احمقانه نیست که شما نسبت به فردی که مرتب به شما ابراز علاقه می‌کند، جذب شوید. اما قبل از پذیرفتن علاقه ایشان از خودتان بپرسید که دلیل اینکه او جذب شما شده است چیست؟ همچنین به این نکته دقت کنید که به خاطر اختلاف سن نقش ما از یک دوست، تبدیل به یک مادر یا معلم تبدیل نشود.

سلام وقتتون بخیر: من و خانوادم تقریبا 5سالی هست که خونمون رو عوض کردیم ومن از اولین باری که برای دیدن خونه اومدیم پسر همسایمون رو دیدیم و تقریبا از اون خوشم اومد ولی خب سریع یادم رفت تا اینکه اسباب کشی کردیم و من هر روز با این آقا مواجه میشدم تا الان و تقریبا بیشترین چیز هارو از ایشون میدونم و خانوادشون.علاقه مند شدم ولی نمیدونم چیکار کنم میشه کمکم کنید؟ آخه راهکار های بالا بعضی هاش واقعا سخته مثلا سر صحبت رو باز کنم خوب نمیشه حرفی زد:/ و اینکه به ظاهر پسری میاد که سرش تو لاک خودشه ولی خب جنتلمنه…

سلام دوست گرامی اشاره‌ای به سن خودتان و طرف مقابل نکردید. ابتدا باید علت‌هایی که باعث شده به ایشان علاقمند باشید را مشخص کنید تا یک هیجان زودگذر نباشد. سپس نیاز دارید که معیارها و ویژگی‌های ایشان را با معیارهایی که در ذهن خودتان در نظر دارید بسنجید. مسیر درست جذب عشق را یاد بگیرید و برای یادگیری این مسیر می‌توانید دردوره جذب عشق از آشنایی تا ازدواج شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، نکات طلایی جذب عشق از آشنایی تا ازدواج را مطالعه کنید.

سلام . میدونم خیلی مسخرست ولی من از یه پسری که هرشب میاد پارک و میبینمش خوشم میاد تقریبا سربه زیر و مغروره و من یه دختر چادری خیلی دوست دارم توجهش رو به خودم جلب کنم و با راهکارای شما نمیتونم چون امکانش نیست ن اسمش رو میدونم ن چیز دیگه ای یکسالی میشه که ازش خوشم میاد ولی اون منو نمیبینه میتونین بهم کمک کنین؟؟

سلام دوست گرامی اینکه بدون هیچ شناختی از او خوشتان آمده، کمی غیرمنطقی است اما می توانید براساس یک بهانه سر صحبت را با او باز کنید. اما ابتدا باید سن شما، شرایط تان و دلیل جذب به ایشان بررسی شود. برای مشاوره و شیوه صحیح جذب عشق از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

منو دوست پسرم ۶ ساله باهمیم و من خانوادم زیاد نمیزارن که بیرون برم ببینمش بهم خیانت کرد و بهم گفت که سه روز با دختری وارد رابطه شده گفت بخاطر اینکه از هم دور شدیم اینجوری شد…بعدش خیلی پشیمون شده و میخواد برگرده گفت حسی به اون طرف نداره با این که دیدم پیام های عاشقانه داده بود ولی الان پشیمونه نمیدونم دوباره فرصت بدم یا نه؟

سلام دوست گرامی اگه واقعا پشیمان هستند میتونید بهشون فرصت مجدد بدهید اما با شرایط مشخص و جدید و در صورت تکرار مجدد رابطه را تمام کنید

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

احتمالا زمانیکه شما برای جلب توجه پسر موردعلاقه‌تان تلاش می‌کنید گاهی بسیار ناامید می‌شوید و فکر می‌کنید این کار شدنی نیست؛ چراکه همیشه از هرکسی که خوشتان نمی‌آمده فورا جذب شما می‌شده اما همین که به شخصی علاقه‌مند می‌شوید هیچ نشانه‌ای از علاقه و توجه در او پیدا نمی‌کنید. به همین خاطر شاید دست به انجام کارهایی بزنید که پسر مورد‌علاقه‌تان را بیشتر از خود دور کنید تا اینکه بدستش بیاورید. در این مقاله ما سعی می‌کنیم تا روش‌ها و تکنیک‌هایی را به شما بیاموزیم تا بتوانید از طریق آن‌ها توجه پسر مورد‌نظرتان جلب کنید و او را شیفته خودتان کنید.

فهرست مطالب

اعتماد به نفس نقشی کلیدی در جلب توجه پسر مورد علاقه‌تان دارد. چه یک دختر پرشور معاشرتی باشید، چه دختری کم‌حرف و گوشه‌گیر، در هر حال باید اعتماد به نفس داشته باشید و خودتان را قبول داشته باشید. با اعتماد به نفس می‌توانید نظر پسر مورد علاقه‌تان را به خود جلب کنید. سوال اینجا است که چه چیزی باعث می‌شود اعتماد به نفس پیدا کنید؟ این عامل می‌تواند یک لباس زیبا یا عطر خوشبویی باشد که به شما احساس خاص بودن می‌دهد؛ مطمئناً عامل‌های بسیاری در زندگیتان وجود دارد که به ارتقاء اعتماد به نفستان کمک می‌کند. البته فقط ظاهر زیبا نیست که به شما اعتماد به نفس می‌دهد. اعتماد به نفس درونی مهم‌تر از اعتماد به نفسی است که ریشه در ظاهر زیبا دارد. اگر خودتان را دوست داشته باشید، اتفاقات خوبی برایتان رخ می‌دهد و شادی و موفقیت را به سمت خودتان جذب می‌کنید. اگر خودتان را باور داشته باشید، اعتماد به نفستان نیز بیشتر خواهد شد.

حتما بخوانید: مشاوره روانشناسی افزایش اعتماد بنفس: توجه به علایق و تغییر دیدگاه 

چطور یک پسر را تور کنیم

بهترین راه برای مجذوب و شیفته کردن پسر مورد نظرتان این است که با نشان دادن توانایی‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردتان توجهش را جلب کنید و او را به خودتان علاقه‌مند کنید. شناختن دختر جذاب و هیجان‌برانگیزی که توانایی‌های زیادی دارد، همیشه برای پسرها جالب است، پس به او نشان بدهید که واقعاً از هر انگشتتان یک هنر می‌بارد. برای جلب توجه پسر مورد علاقه‌تان باید استعدادها و فعالیت‌هایی را که شما را خاص و جذاب می‌کند، به معرض نمایش بگذارید. برای مثال اگر نقاش ماهری هستید، دفعۀ بعد که او را در دوروبرتان دیدید، کارهایتان را به دوستانتان نشان بدهید و به او هم بفهمانید که چه نقاش چیره‌دستی هستید.

اگر می‌خواهید در جمع بقیۀ دخترها بدرخشید، باید خاص و منحصر به فرد باشید. خاص بودن سخت نیست، چون احتمالاً شما هم مانند هر انسان دیگری علائق، استعدادها و عادت‌های منحصر به فردی دارید و با نشان دادن آنها می‌توانید پسر مورد علاقه‌تان را جذب کنید. منحصر به فرد بودن یعنی این که همرنگ جماعت نباشید. مثلاً می‌توانید به جای این که مانند بقیۀ دخترها منتظر بمانید تا او برای قرار گذاشتن پیشقدم شود، خودتان پا پیش بگذارید و او را به صرف شام در یک رستوران دعوت کنید.

اگر دید مثبتی به زندگی داشته باشید، چون آغوشتان را به روی اتفاقات خوب باز می‌کنید، طبعاً اتفاقات خوبی هم برایتان رخ خواهد داد. این نظریه دربارۀ جلب توجه مردان نیز مصداق دارد. اگر پسر مورد علاقه‌تان شما را با چشمانی درخشان و لبی خندان ببیند، انرژی مثبتتان به او هم سرایت می‌کند و او را سرشار از هیجان می‌کند. به خاطر بسپارید که مثبت‌اندیشی و انرژی مثبت مسری است. مطمئن باشید که اگر پسر مورد علاقه‌تان متوجه نگرش مثبتتان بشود، ترغیب می‌شود که شما را بیشتر بشناسد.

یک راه دیگر برای متمایز شدن از بقیه و جلب توجه و جذب پسر مورد علاقه‌تان این است که یک دختر مستقل و رهبر باشید. البته منظورمان این نیست که برای ریاست انجمن‌های دانشجویی نامزد شوید، اما باید سرسختانه پای عقایدتان بایستید. برای مثال می‌توانید نمایندۀ کلاستان بشوید. اکثر پسرها به خاطر قبول کردن این مسئولیت و بیان شجاعانۀ عقایدتان به شما احترام خواهند گذاشت، حتی اگر تحسین و احترامشان را صراحتاً به زبان نیاورند.

تاثیر اولی که در نخستین برخورد بر روی دیگران به جا می‌گذارید، بسیار مهم است. اهمیت این تاثیر اولیه در ملاقات با پسری که به او علاقه دارید، صدچندان می‌شود. عصبی بودن گاهی اوقات باعث می‌شود که ساکت و خجالتی بشوید و نسبت به پسری که دوستش دارید، بی‌توجه و بی‌تفاوت به نظر برسید. برای این که تاثیر خوبی روی پسر مورد علاقه‌تان باقی بگذارید، نباید از دیگران کناره بگیرید یا از این بترسید که مبادا با نزدیک شدن به او از خودتان یک احمق بسازید. مهربان و مودب باشید و اگر کاری کردید که مایۀ خجالتتان شد، فراموشش کنید و به سرعت تسلیم نشوید.

مهم نیست که چقدر دلتان می‌خواهد این پسر جذاب به شما توجه کند، در هر حال نباید با کلافگی و درماندگی رفتار کنید. ناامیدی اصلاً جذاب نیست و اگر خودتان را بیش از حد علاقه‌مند نشان بدهید، به سرعت دلش را می‌زنید و او دیگر کمترین توجهی به شما نخواهد کرد. فرصت نفس کشیدن را از او نگیرید و با توجه بیش از حد خفه‌اش نکنید.

حتما بخوانید: چطور عشقم رو جذب کنم؟ (11 راه علمی برای جذب مردان) 

لازم به تکرار نیست که جذابیت ظاهری نقش قابل توجهی در جذب مردان دارد و مردان در نخستین نگاه کاملاً به ظاهر طرف مقابل توجه می‌کنند. لباس‌هایی را که جلوۀ بیشتری به زیبایی‌های زنانه‌تان می‌دهد، امتحان کنید، اما مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید و خودتان را انگشت‌نما نکنید.

ظاهری ساده و شیک همیشه می تواند نظر هر مردی را جلب کند. هیچ وقت سعی نکنید برای جلب توجه مردان دست به روش های نامتعارف بزنید. برای مثال آرایش غلیظ شاید در ابتدا توجه آن‌ها را جلب کند اما حقیقت این است که این توجه ماندگار نیست و بعد از مدتی کمرنگ خواهد شد.

حتما بخوانید: چی بپوشم پسرا خوششون بیاد؟ (تیپای دخترونه که پسرا میپسندن)

با آرامش رفتار کنید و عصبی و بی‌تاب نباشید. هر از گاه در حالی که با ظرافت با مداد یا فنجان قهوه‌تان بازی می‌کنید، به او خیره شوید. حواستان به رفتارهای غیرکلامیتان باشد چراکه می توانند تاثیر بسیار زیادی روی پسر موردعلاقه‌تان داشته باشند.

پسرها همیشه جذب دخترهایی می‌شوند که گل سرسبد هر جمع و محفلی هستند. پس وقتی با دوستانتان هستید، با آنها خوش بگذرانید. وقتی او ببیند دختر شاد و سرزنده‌ای هستید که از زندگی کردن لذت می‌برد، بعید است که شما را ندیده بگیرد.

پس تا می‌توانید به خودتان برسید و تفریحات سالمی با دوستانتان ترتیب بدهید. ورزش‌های دست جمعی، کوه نوردی، پیاده روی، سینما، کنسرت و .. می‌تواند از جمله فعالیت‌هایی باشد که می‌توانید آن‌ها را انجام دهید.

اگر می‌توانید کنار میزش بنشینید یا بهانه‌ای پیدا کنید و با هم هم‌کلام شوید. به او بفهمانید که به او علاقه دارید، در عین حال زیاده‌روی هم نکنید و هر بار که او را می‌بینید سراسیمه به سمتش ندوید.

هر از گاه “تصادفاً” او را در جایی مانند کافه یا دورهمی‌های دوستانه ببینید. می‌توانید از تکنیک‌های گفته شده برای جذب پسر مورد علاقه‌تان استفاده کنید، اما ضرورتی ندارد که حتماً با او حرف بزنید. فقط توجهش را جلب کنید و کاری کنید که وقتی حضور ندارید، دلتنگتان بشود.

این روزها شبکه‌های اجتماعی نقش بسیار مهمی در آشنایی با دیگران دارند، و وقتی هم که می‌خواهید توجه فردی را جلب کنید و او را به شناختن خودتان ترغیب کنید، می‌توانند به کارتان بیایند. پست‌های وبلاگتان یا عکس‌های اینستاگرامتان همه و همه باعث می‌شود که پسر مورد علاقه‌تان با علائق و جنبه‌های مختلفی از زندگیتان آشنا شود و بیشتر شما را بشناسد. پس سعی کنید با حساب‌های کاربریتان در شبکه‌های اجتماعی توجهش را جلب کنید.

حتما بخوانید: چگونه در چت و فضای مجازی جذاب باشم (چطور در چت پسری را تور کنم؟) 

باید با پیام‌هایتان حسی را به او منتقل کنید تا به حال کسی به او منتقل نکرده است. پیام‌‌های که با موبایلتان برای او می‌فرستید باید نشان بدهد که شما چقدر محترم، خاص، شوخ و قابل اعتماد هستید و از جذابیت و سیاست زنانه برخوردارید. از آنجایی که هر دختری این مهارت را ندارد که در پیام این ویژگی‌ها را نشان بدهد، شما با این کار برای او منحصر به فرد می‌شوید. هیچ وقت قدرت پیام‌هایتان را دست کم نگیرید امروزه همه به موبایلشان وابسته هستند و ساعات زیادی را در حال استفاده از آن هستند، اگر شما بتوانید با این دستگاه حس خوب و منحصر به فردی را به او بدهید او به جای موبایلش به حسی که شما با موبایل به او منتقل می‌کنید وابسته می‌شود. رادیو عشق در دوره جذب عشق با موبایل رموز جذب کردن فرد مورد علاقه‌تان را از طریق موبایل و پیام به در اختیارتان قرار داده است.

اگر پسر مورد علاقه‌تان را در دانشگاه و محل کار مرتب ملاقات می‌کنید می‌توانید هرازچند گاهی از او درخواست کمک کنید. مردها معمولا دوست دارند به خانم‌ها کمک کنند چرا که با این کار حس مردانگی در آن‌ها تحریک می‌شود و احساس قدرت می‌کنند. یادتان باشد که در انجام این کار زیاده روی نکنید. زمانیکه شما 2-3 بار این درخواست را از او داشته باشید طبیعتا خودش متوجه احساس شما خواهد شد.

اگر بتوانید پسری را بخندانید، می‌توانید مطمئن باشید که توجهش را هم جلب کرده‌اید. البته اول باید حس شوخ طبعیش را بسنجید. برخی افراد حرف‌های کنایه‌دار برایشان جالب‌تر است و برخی شوخی‌های بی‌پروا را ترجیح می‌دهند. اگر او را خوب نمی‌شناسید، از تعریف کردن جوک‌های خودمانی و بحث‌برانگیز خودداری کنید.

اگر قصد جلب کردن توجه پسری را دارید که به او علاقه‌مند شده‌اید بهتر است کمی صبور باشید و تکنیک‌های زیر را انجام دهید. اعتماد به نفس خود را بهبود ببخشید. با نشان دادن مهارت‌ها و استعدادهای هنری، درسی، یا حتی ورزشی خود به صورت غیرمستقیم اشتیاق او را ترغیب کنید. سعی کنید نسبت به دختران دیگر خاص باشید. این کار را از طریق بهبود مهارت‌ها و استعدادهای خود انجام دهید. خوش بین باشید و دورادور انرژی مثبت خود را برای او بفرستید. از خودتان چهرۀ دختری مستقل را نشان دهید. او را تحت تاثیر قرار دهید و بیش از اندازه پیگیر او نباشید. به ظاهرتان اهمیت دهید و با رفتارهای غیرکلامی خود او را ترغیب کنید. به تفریحات دخترانه خود بپردازید و نشان دهید که دختر شاد و سرزنده‌ای هستید. گاهی از او کمک بگیرید و سعی کنید در مکان‌های مشترکی به صورت اتفاقی با هم ملاقات کنید. از شبکه‌های اجتماعی غافل نشوید و برای او پیام بفرستید. اگر تمام این تکنیک‌ها را به درستی انجام دهید می‌توانید به پسر موردعلاقه‌تان برسید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

چطور یک پسر را تور کنیم

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

55 بازدید

60 بازدید

132 بازدید

119 بازدید

197 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام بنده ۱۸ ساله هستم و دختر هستم حدودا ۲۰۰ روزی هست که از یه آقایی خوشم میاد که ۲۹ ساله هستن از لحاظ اختلاف سنی اصلا مشکلی با ایشون ندارم بخاطر اینکه خودم دوست دارم با افرادی ارتباط برقرار کنم که ازم بزرگتر باشن از بودن کنار کسایی که همسن و سال خودم هستن حوصله ام سر میره این آقا دبیر من هستن و فقط سه بار ایشون رو به صورت حضوری دیدم ولی توی مجازی گاها باهاشون صحبت میکنم نماینده ی ایشون هستم ایشون شاگردای زیادی دارن و مجرد هستن و توی شهر دیگه ای ساکن هستن ایشون تهران و بنده کردستان هستم میخواستم بدونم راهی برای جذب ایشون وجود داره؟ در حای که از موقعیت اجتماعی خوّی برخوردار هستن .. شدیدادل بسته ی ایشونم

سلام دوست گرامی علاقه به استاد و شخصی که دور از دسترس شماست و سن بالاتری نسبت به شما دارد، از نشانه‌های برجسته طرحواره رهاشدگی است. بهتر است ابتدا مشاوره فردی دریافت کنید تا علت این کشش و علاقه را پیدا کنید و سپس این علاقه ارزیابی شود.

سلام من یک سالی میشه که یک پسری را دوست دارم و به صورت حضوری بهش گفتم دوسش دارم و اون فقط بهم گفت الکی میگی و الان یک ماهی است که داره از خودش عکس العمل نشون میده مطمئن نیستم که این عکس العمل ها نشون دهنده این است که منو دوست داره دیگه خسته شدم میتونید کمکم کنید که هنوزم باید صبر کنم که شاید اون بیاد بگه یا خودم بگم؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. توصیه می‌شود که به صورت مستقیم ابراز علاقه از طرف خانم انجام نشود، چون معمولاً نتیجه خوبی ندارد. تا زمانی که او نتواند به صورت مستقیم به شما ابراز علاقه کند، حسابی روی رابطه نمیتوان باز کرد. برای اینکه بتوانید مهارت صحیح برای جذب کردن عشق یاد بگیرید، می‌توانید در دوره «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» شرکت کنید.

سلام ،پسردایی من ۳_۴ سال ازمن بزرگتره و من توی جمع فامیل تنها نوه ی دختری هستم و از بعضی نگاه ها و رفتار هاش برداشت کردم که ازمن خوشش میاد اما میتونه خیلی طبیعی باشه اما تنها چیزی که توجه ام رو جلب کرده اینه که رفتار بقیه پسر های فامیل اینطور نیست

سلام من 5 ساله با ی پسر دوست معمولیم و قبلا رفیقش رلم بود قبل رل زدنم با رفیقش این پسره منو خیلی دوست داشت ولی من قبول نکردم الان خودم عاشقش شدم و بهش گفتم اونم دوسم داره و روم غیرت داره ولی با دوستم رل زده ی چند وقتیم بود با دوستم جدا شدند و با من رل بود حدود یک ماه ولی دوباره دوسم برگشت اون پسر برگشت پیش دوستم چیکار کنم ک بیاد با من

سلام دوست گرامی سرمایه‌گذاری اشتباهی انجام دادید و در تلاش هستید مسیر اشتباه را ادامه دهید. بهتر است او را کنار بگذارید، چون او به سمت دوست شما برگشته است.

سلام‌ من از پسری خوشم‌میاد من ۱۷سالمه و اون ۲۴ولی‌نمیدونم چطور بهش پیام بدم اخرین باز بهم گفت تا دیدار بعدی خدانگهدار تو چت و بعد از اون بهم اصلا تکست نمیده ولی من از اونجایی که کاریزما دارم هر وقت بیرون در میام حتی بعد دوهفته اونو ناخداگاه بیرون میبینم و‌لی نمیدونم چیکار کنم بهش پیام بدم یا ندم غرورم میشکنه کوچیک میشم باید اون بده با اینکه کلا بیخیال بشم که دوست ندارم ولی خوشم میاد بشناسم ببینم چطوره کلا موندم تو دوراهی که پیام بدم یانه

سلام دوست گرامی خیر پیامی ارسال نکنید. این شیوه مستقیم ابراز علاقه در آینده رابطه شما را مختل می‌کند. ابتدا باید به سن خودتان توجه داشته باشید. حضور شما در سن نوجوانی این هیجان را به شما می‌دهد که بخواهید هر چیزی را تجربه کنید. بهتر است پیش از هرگونه اقدام و یا تصمیم عملی، با مشاور مشورت کنید.

سلام من 16سالمه و اون 18سالشه خیلی الکی خودمو اذیت میکنم نگران از دست دادنشم خیلی این حرفارو تکرارمیکنه ازاینکارام خوشش نمیاد و اذیتش میکنم بااین کارام زود دربرابر مشکلات تسلیم میشم میگه خیلی ضعیفی میشه راهنماییم کنین ک چجوری اینکارارو کناربزارم؟

سلام دوست گرامی سن هردوی شما پایین است و بسیاری از رفتارهایی که در رابطه اتفاق میفتد، به علت سن شماست. اما درباره ترس از دست دادن، نیاز دارید مهارت‌های زندگی را آموزش ببینید تا بتوانید به رفتارهای خودتان مسلط تر باشید. شما می‌توانید نوبت مشاوره خودتان را از رادیوعشق رزرو کنید.

من از یه پسر خیلی خوشم میاد خیلی دوستش دارم باهاش توی برنامه حرف زدم یه اتفاقی افتاد که اون به من گفت ما فقط دوستیم عاشقش که نیستیم من چطوری دل اون رو به دست بیارم اینو بگم من 16 سالمه اون 29 ساشه

سلام دوست گرامی طرف مقابل به درستی اشاره کرده که عاشق هم نیستید، چون هنوز همدیگر را نمی‌شناسید و احتمالا حضوری ندیدید. شما سن کمی دارید و اختلاف سنی‌تان با طرف مقابل نیز زیاد است. دلیل اینکه می‌خواهید دل او را به دست بیاورید چیست؟ در واقع چه ویژگی‌هایی در ایشان وجود دارد که هدف شما به دست آوردن دل او شده است؟ ابتدا این مسائل را مشخص کنید تا بدانیم تا چه میزان از خودتان، طرف مقابل و رابطه عاطفی اطلاعات دارید. می‌توانید این روند را با مشاوران رادیوعشق درمیان بگذارید.

سلام من۲۸ سالمه و از یه پسره ک شیرینی فروشی داره خوشم اومده یبار فقط رفتم مغازه ش حس کردم اونم شاید بمن علاقه داشته باشه مسیر هرروزم از جلوی مغازه ش ردمیشم حالا میخاستم ببینم چجوری میتونم باهاش ارتباط بگیرم درواقع ب چ بهونه ای؟!شاید واسه سن من خنده دار باشه ولی ادم ارومی هستم و ی شهرکوچیک هستم ک راحت نیس ارتباط برقرار کردن

سلام دوست گرامی ابتدا باید از خودتان بپرسید از چه ویژگی در این آقا خوشتان آمده است و در واقع دلیل توجه شما به ایشان چه بوده است؟ سپس معیارهای خودتان را برای انتخاب یک فرد ایده‌آل مدنظر قرار دهید. اگر این معیارها نزدکی بهم باشند شما می‌توانید از طریق آموزش مراحل جذب عشق توجه ایشان ره به خود جلب کنید. اشاره کردید حس می‌کنید او هم به شما حس دارد. او چه رفتاری نشان داده است که شما این برداشت را دارید؟ قبل از ایجاد یک رابطه روی آن حساب نکنید تا منجر به پشیمانی شما نشود. برای آموختن مسیر صحیح جذب عشق از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام یه پسری هست که نمیدونم واقعا دوستش دارم یا نه ولی دلم میخواد همش ببینمش:/ ولی خب از طرفی نه دلم میخواد به عنوان دوست دخترش باشم نه همسر چون خانواده هامون به هم نمیخورن تا حدودی هم شناخت دارم ازش ولی یکم گیج شدم نمیدونم چه کنم؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. گیج شدن شما ممکن است به این دلیل باشد که معیارهای مشخصی برای انتخاب همسر یا رابطه عاطفی ندارید. وقتی می‌دانید که او برای شما مناسب نیست، بهتر است این ذهنیت را از خود دور کنید که او تغییر می‌کند و مناسب شما می‌شود.

سلام. من از یه پسری خوشم اومده. من و اون 6 سال تفاوت سنی داریم. من 15 و اون هم 21 سالشه و تقریبا هر شب میبینمش و خیلی دوستش دارم اما نمیتونم بفهمم حس اون رو و میخوام که اونم بهم علاقه مند شه. اما مثلا نمیتونم باهاش خیلی حرف بزنم یعنی نمیتونم خیلی بهش نزدیک بشم. لطفا اگه راه حلی هست بهم بگین.

سلام دوست گرامی سنی که شما در آن قرار دارید، سن نوجوانی است. یعنی زمانی که هیجانات و گرایش به جنس مخالف در بالاترین سطح خود قرار دارد. بنابراین دلیل گرایش شما با ایشان طبیعی است. اما در مورد سوالی که پرسیدید که او به شما علاقمند است یا خیر و چه کنید که او را به خود علاقمند کنید؟ در حالتی که صحبت کردن با او و یا جذب ایشان کار سختی باشد، نیاز دارید که فرصتی فراهم کنید تا راجع به یک مساله مشترک غیر رابطه با او صحبت کنید. عزت نفس خود را تقویت کنید و اجازه دهید ایشان به صورت مستقیم به شما ابراز علاقه کند. اما به صورت کلی بهتر است در این سن وارد رابطه عاطفی نشوید.

سلام من 21سالمه و مدتی با فردی که۲۴ سالشه و خیلی سر به زیر وپاکه و اصلا شبیهه ادمای امروزی نیس اشنا شدم نوعی همکار هستیم و بعد ۴ ۵ ماه ایشون شروع کردن به حرف زدن با من در رابطه با کار اما با شوخ طبعی زیاد جوری ک سعی داشت بخندونه منو الان حدود چند ماهی هست ک میگذره و برخلاف اون چند ماه اول مستقیم تو چشام نگاه میکنه ولی خب من نمیدونم ک حسش چیه و اینکه وضعیت مالیش از من پایینتره و درگیره کارو خانوادشه و خود من هم از سر به زیریش عاقل بودنش خوشم میاد موقع حرف زدن باهاش قلبم تند تند میزنه ولی دیگه نمیدونم ربطی به سنم داره یا اینکه واقعادوسش دارم الان سوال من اینه ایشون منو دوس داره چطوری کاری کنم سر صحبتو باز کنه و راحت تر شه بامن??

سلام دوست گرامی به 2 نکته توجه کنید: 1) تا وقتی به صورت مستقیم به شما ابراز علاقه نکرده است، روی او حساب ویژه‌ای باز نکنید 2) تلاش کنید تا درباره زندگی و روزمره او اطلاعات بیشتری کسب کنید. معیارهای خودتان را بررسی کنید و علت اینکه به او جذب شدید را برای خودتان حتما مرور کنید. برای دریافت راهنمایی بیشتر می‌توانید در دوره «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» شرکت کنید.

سلام . یک پسری که خیلی از خودم کوچکتره مرتب بمن اظهار علاقه و عشق میکنه . من تنهام و اونم خیلی اصرار میکنه . ازش بدم نمیاد . اما آخه خیلی برای سن من کوچکه . خیلی احمقانه ست اگر بگم دارم یواش یواش بهش جذب میشم ؟ اصلا گیج شدم . نه دوست دارم خودمو کوچک کنم . نه تحمل دوری از اونو دارم . چه کنم ؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و او اشاره‌ای نکردید و اینکه چندوقت از شما بزرگتر هستند؟ نه، این احمقانه نیست که شما نسبت به فردی که مرتب به شما ابراز علاقه می‌کند، جذب شوید. اما قبل از پذیرفتن علاقه ایشان از خودتان بپرسید که دلیل اینکه او جذب شما شده است چیست؟ همچنین به این نکته دقت کنید که به خاطر اختلاف سن نقش ما از یک دوست، تبدیل به یک مادر یا معلم تبدیل نشود.

سلام وقتتون بخیر: من و خانوادم تقریبا 5سالی هست که خونمون رو عوض کردیم ومن از اولین باری که برای دیدن خونه اومدیم پسر همسایمون رو دیدیم و تقریبا از اون خوشم اومد ولی خب سریع یادم رفت تا اینکه اسباب کشی کردیم و من هر روز با این آقا مواجه میشدم تا الان و تقریبا بیشترین چیز هارو از ایشون میدونم و خانوادشون.علاقه مند شدم ولی نمیدونم چیکار کنم میشه کمکم کنید؟ آخه راهکار های بالا بعضی هاش واقعا سخته مثلا سر صحبت رو باز کنم خوب نمیشه حرفی زد:/ و اینکه به ظاهر پسری میاد که سرش تو لاک خودشه ولی خب جنتلمنه…

سلام دوست گرامی اشاره‌ای به سن خودتان و طرف مقابل نکردید. ابتدا باید علت‌هایی که باعث شده به ایشان علاقمند باشید را مشخص کنید تا یک هیجان زودگذر نباشد. سپس نیاز دارید که معیارها و ویژگی‌های ایشان را با معیارهایی که در ذهن خودتان در نظر دارید بسنجید. مسیر درست جذب عشق را یاد بگیرید و برای یادگیری این مسیر می‌توانید دردوره جذب عشق از آشنایی تا ازدواج شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، نکات طلایی جذب عشق از آشنایی تا ازدواج را مطالعه کنید.

سلام . میدونم خیلی مسخرست ولی من از یه پسری که هرشب میاد پارک و میبینمش خوشم میاد تقریبا سربه زیر و مغروره و من یه دختر چادری خیلی دوست دارم توجهش رو به خودم جلب کنم و با راهکارای شما نمیتونم چون امکانش نیست ن اسمش رو میدونم ن چیز دیگه ای یکسالی میشه که ازش خوشم میاد ولی اون منو نمیبینه میتونین بهم کمک کنین؟؟

سلام دوست گرامی اینکه بدون هیچ شناختی از او خوشتان آمده، کمی غیرمنطقی است اما می توانید براساس یک بهانه سر صحبت را با او باز کنید. اما ابتدا باید سن شما، شرایط تان و دلیل جذب به ایشان بررسی شود. برای مشاوره و شیوه صحیح جذب عشق از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

منو دوست پسرم ۶ ساله باهمیم و من خانوادم زیاد نمیزارن که بیرون برم ببینمش بهم خیانت کرد و بهم گفت که سه روز با دختری وارد رابطه شده گفت بخاطر اینکه از هم دور شدیم اینجوری شد…بعدش خیلی پشیمون شده و میخواد برگرده گفت حسی به اون طرف نداره با این که دیدم پیام های عاشقانه داده بود ولی الان پشیمونه نمیدونم دوباره فرصت بدم یا نه؟

سلام دوست گرامی اگه واقعا پشیمان هستند میتونید بهشون فرصت مجدد بدهید اما با شرایط مشخص و جدید و در صورت تکرار مجدد رابطه را تمام کنید

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

احتمالا زمانیکه شما برای جلب توجه پسر موردعلاقه‌تان تلاش می‌کنید گاهی بسیار ناامید می‌شوید و فکر می‌کنید این کار شدنی نیست؛ چراکه همیشه از هرکسی که خوشتان نمی‌آمده فورا جذب شما می‌شده اما همین که به شخصی علاقه‌مند می‌شوید هیچ نشانه‌ای از علاقه و توجه در او پیدا نمی‌کنید. به همین خاطر شاید دست به انجام کارهایی بزنید که پسر مورد‌علاقه‌تان را بیشتر از خود دور کنید تا اینکه بدستش بیاورید. در این مقاله ما سعی می‌کنیم تا روش‌ها و تکنیک‌هایی را به شما بیاموزیم تا بتوانید از طریق آن‌ها توجه پسر مورد‌نظرتان جلب کنید و او را شیفته خودتان کنید.

فهرست مطالب

اعتماد به نفس نقشی کلیدی در جلب توجه پسر مورد علاقه‌تان دارد. چه یک دختر پرشور معاشرتی باشید، چه دختری کم‌حرف و گوشه‌گیر، در هر حال باید اعتماد به نفس داشته باشید و خودتان را قبول داشته باشید. با اعتماد به نفس می‌توانید نظر پسر مورد علاقه‌تان را به خود جلب کنید. سوال اینجا است که چه چیزی باعث می‌شود اعتماد به نفس پیدا کنید؟ این عامل می‌تواند یک لباس زیبا یا عطر خوشبویی باشد که به شما احساس خاص بودن می‌دهد؛ مطمئناً عامل‌های بسیاری در زندگیتان وجود دارد که به ارتقاء اعتماد به نفستان کمک می‌کند. البته فقط ظاهر زیبا نیست که به شما اعتماد به نفس می‌دهد. اعتماد به نفس درونی مهم‌تر از اعتماد به نفسی است که ریشه در ظاهر زیبا دارد. اگر خودتان را دوست داشته باشید، اتفاقات خوبی برایتان رخ می‌دهد و شادی و موفقیت را به سمت خودتان جذب می‌کنید. اگر خودتان را باور داشته باشید، اعتماد به نفستان نیز بیشتر خواهد شد.

حتما بخوانید: مشاوره روانشناسی افزایش اعتماد بنفس: توجه به علایق و تغییر دیدگاه 

چطور یک پسر را تور کنیم

بهترین راه برای مجذوب و شیفته کردن پسر مورد نظرتان این است که با نشان دادن توانایی‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردتان توجهش را جلب کنید و او را به خودتان علاقه‌مند کنید. شناختن دختر جذاب و هیجان‌برانگیزی که توانایی‌های زیادی دارد، همیشه برای پسرها جالب است، پس به او نشان بدهید که واقعاً از هر انگشتتان یک هنر می‌بارد. برای جلب توجه پسر مورد علاقه‌تان باید استعدادها و فعالیت‌هایی را که شما را خاص و جذاب می‌کند، به معرض نمایش بگذارید. برای مثال اگر نقاش ماهری هستید، دفعۀ بعد که او را در دوروبرتان دیدید، کارهایتان را به دوستانتان نشان بدهید و به او هم بفهمانید که چه نقاش چیره‌دستی هستید.

اگر می‌خواهید در جمع بقیۀ دخترها بدرخشید، باید خاص و منحصر به فرد باشید. خاص بودن سخت نیست، چون احتمالاً شما هم مانند هر انسان دیگری علائق، استعدادها و عادت‌های منحصر به فردی دارید و با نشان دادن آنها می‌توانید پسر مورد علاقه‌تان را جذب کنید. منحصر به فرد بودن یعنی این که همرنگ جماعت نباشید. مثلاً می‌توانید به جای این که مانند بقیۀ دخترها منتظر بمانید تا او برای قرار گذاشتن پیشقدم شود، خودتان پا پیش بگذارید و او را به صرف شام در یک رستوران دعوت کنید.

اگر دید مثبتی به زندگی داشته باشید، چون آغوشتان را به روی اتفاقات خوب باز می‌کنید، طبعاً اتفاقات خوبی هم برایتان رخ خواهد داد. این نظریه دربارۀ جلب توجه مردان نیز مصداق دارد. اگر پسر مورد علاقه‌تان شما را با چشمانی درخشان و لبی خندان ببیند، انرژی مثبتتان به او هم سرایت می‌کند و او را سرشار از هیجان می‌کند. به خاطر بسپارید که مثبت‌اندیشی و انرژی مثبت مسری است. مطمئن باشید که اگر پسر مورد علاقه‌تان متوجه نگرش مثبتتان بشود، ترغیب می‌شود که شما را بیشتر بشناسد.

یک راه دیگر برای متمایز شدن از بقیه و جلب توجه و جذب پسر مورد علاقه‌تان این است که یک دختر مستقل و رهبر باشید. البته منظورمان این نیست که برای ریاست انجمن‌های دانشجویی نامزد شوید، اما باید سرسختانه پای عقایدتان بایستید. برای مثال می‌توانید نمایندۀ کلاستان بشوید. اکثر پسرها به خاطر قبول کردن این مسئولیت و بیان شجاعانۀ عقایدتان به شما احترام خواهند گذاشت، حتی اگر تحسین و احترامشان را صراحتاً به زبان نیاورند.

تاثیر اولی که در نخستین برخورد بر روی دیگران به جا می‌گذارید، بسیار مهم است. اهمیت این تاثیر اولیه در ملاقات با پسری که به او علاقه دارید، صدچندان می‌شود. عصبی بودن گاهی اوقات باعث می‌شود که ساکت و خجالتی بشوید و نسبت به پسری که دوستش دارید، بی‌توجه و بی‌تفاوت به نظر برسید. برای این که تاثیر خوبی روی پسر مورد علاقه‌تان باقی بگذارید، نباید از دیگران کناره بگیرید یا از این بترسید که مبادا با نزدیک شدن به او از خودتان یک احمق بسازید. مهربان و مودب باشید و اگر کاری کردید که مایۀ خجالتتان شد، فراموشش کنید و به سرعت تسلیم نشوید.

مهم نیست که چقدر دلتان می‌خواهد این پسر جذاب به شما توجه کند، در هر حال نباید با کلافگی و درماندگی رفتار کنید. ناامیدی اصلاً جذاب نیست و اگر خودتان را بیش از حد علاقه‌مند نشان بدهید، به سرعت دلش را می‌زنید و او دیگر کمترین توجهی به شما نخواهد کرد. فرصت نفس کشیدن را از او نگیرید و با توجه بیش از حد خفه‌اش نکنید.

حتما بخوانید: چطور عشقم رو جذب کنم؟ (11 راه علمی برای جذب مردان) 

لازم به تکرار نیست که جذابیت ظاهری نقش قابل توجهی در جذب مردان دارد و مردان در نخستین نگاه کاملاً به ظاهر طرف مقابل توجه می‌کنند. لباس‌هایی را که جلوۀ بیشتری به زیبایی‌های زنانه‌تان می‌دهد، امتحان کنید، اما مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید و خودتان را انگشت‌نما نکنید.

ظاهری ساده و شیک همیشه می تواند نظر هر مردی را جلب کند. هیچ وقت سعی نکنید برای جلب توجه مردان دست به روش های نامتعارف بزنید. برای مثال آرایش غلیظ شاید در ابتدا توجه آن‌ها را جلب کند اما حقیقت این است که این توجه ماندگار نیست و بعد از مدتی کمرنگ خواهد شد.

حتما بخوانید: چی بپوشم پسرا خوششون بیاد؟ (تیپای دخترونه که پسرا میپسندن)

با آرامش رفتار کنید و عصبی و بی‌تاب نباشید. هر از گاه در حالی که با ظرافت با مداد یا فنجان قهوه‌تان بازی می‌کنید، به او خیره شوید. حواستان به رفتارهای غیرکلامیتان باشد چراکه می توانند تاثیر بسیار زیادی روی پسر موردعلاقه‌تان داشته باشند.

پسرها همیشه جذب دخترهایی می‌شوند که گل سرسبد هر جمع و محفلی هستند. پس وقتی با دوستانتان هستید، با آنها خوش بگذرانید. وقتی او ببیند دختر شاد و سرزنده‌ای هستید که از زندگی کردن لذت می‌برد، بعید است که شما را ندیده بگیرد.

پس تا می‌توانید به خودتان برسید و تفریحات سالمی با دوستانتان ترتیب بدهید. ورزش‌های دست جمعی، کوه نوردی، پیاده روی، سینما، کنسرت و .. می‌تواند از جمله فعالیت‌هایی باشد که می‌توانید آن‌ها را انجام دهید.

اگر می‌توانید کنار میزش بنشینید یا بهانه‌ای پیدا کنید و با هم هم‌کلام شوید. به او بفهمانید که به او علاقه دارید، در عین حال زیاده‌روی هم نکنید و هر بار که او را می‌بینید سراسیمه به سمتش ندوید.

هر از گاه “تصادفاً” او را در جایی مانند کافه یا دورهمی‌های دوستانه ببینید. می‌توانید از تکنیک‌های گفته شده برای جذب پسر مورد علاقه‌تان استفاده کنید، اما ضرورتی ندارد که حتماً با او حرف بزنید. فقط توجهش را جلب کنید و کاری کنید که وقتی حضور ندارید، دلتنگتان بشود.

این روزها شبکه‌های اجتماعی نقش بسیار مهمی در آشنایی با دیگران دارند، و وقتی هم که می‌خواهید توجه فردی را جلب کنید و او را به شناختن خودتان ترغیب کنید، می‌توانند به کارتان بیایند. پست‌های وبلاگتان یا عکس‌های اینستاگرامتان همه و همه باعث می‌شود که پسر مورد علاقه‌تان با علائق و جنبه‌های مختلفی از زندگیتان آشنا شود و بیشتر شما را بشناسد. پس سعی کنید با حساب‌های کاربریتان در شبکه‌های اجتماعی توجهش را جلب کنید.

حتما بخوانید: چگونه در چت و فضای مجازی جذاب باشم (چطور در چت پسری را تور کنم؟) 

باید با پیام‌هایتان حسی را به او منتقل کنید تا به حال کسی به او منتقل نکرده است. پیام‌‌های که با موبایلتان برای او می‌فرستید باید نشان بدهد که شما چقدر محترم، خاص، شوخ و قابل اعتماد هستید و از جذابیت و سیاست زنانه برخوردارید. از آنجایی که هر دختری این مهارت را ندارد که در پیام این ویژگی‌ها را نشان بدهد، شما با این کار برای او منحصر به فرد می‌شوید. هیچ وقت قدرت پیام‌هایتان را دست کم نگیرید امروزه همه به موبایلشان وابسته هستند و ساعات زیادی را در حال استفاده از آن هستند، اگر شما بتوانید با این دستگاه حس خوب و منحصر به فردی را به او بدهید او به جای موبایلش به حسی که شما با موبایل به او منتقل می‌کنید وابسته می‌شود. رادیو عشق در دوره جذب عشق با موبایل رموز جذب کردن فرد مورد علاقه‌تان را از طریق موبایل و پیام به در اختیارتان قرار داده است.

اگر پسر مورد علاقه‌تان را در دانشگاه و محل کار مرتب ملاقات می‌کنید می‌توانید هرازچند گاهی از او درخواست کمک کنید. مردها معمولا دوست دارند به خانم‌ها کمک کنند چرا که با این کار حس مردانگی در آن‌ها تحریک می‌شود و احساس قدرت می‌کنند. یادتان باشد که در انجام این کار زیاده روی نکنید. زمانیکه شما 2-3 بار این درخواست را از او داشته باشید طبیعتا خودش متوجه احساس شما خواهد شد.

اگر بتوانید پسری را بخندانید، می‌توانید مطمئن باشید که توجهش را هم جلب کرده‌اید. البته اول باید حس شوخ طبعیش را بسنجید. برخی افراد حرف‌های کنایه‌دار برایشان جالب‌تر است و برخی شوخی‌های بی‌پروا را ترجیح می‌دهند. اگر او را خوب نمی‌شناسید، از تعریف کردن جوک‌های خودمانی و بحث‌برانگیز خودداری کنید.

اگر قصد جلب کردن توجه پسری را دارید که به او علاقه‌مند شده‌اید بهتر است کمی صبور باشید و تکنیک‌های زیر را انجام دهید. اعتماد به نفس خود را بهبود ببخشید. با نشان دادن مهارت‌ها و استعدادهای هنری، درسی، یا حتی ورزشی خود به صورت غیرمستقیم اشتیاق او را ترغیب کنید. سعی کنید نسبت به دختران دیگر خاص باشید. این کار را از طریق بهبود مهارت‌ها و استعدادهای خود انجام دهید. خوش بین باشید و دورادور انرژی مثبت خود را برای او بفرستید. از خودتان چهرۀ دختری مستقل را نشان دهید. او را تحت تاثیر قرار دهید و بیش از اندازه پیگیر او نباشید. به ظاهرتان اهمیت دهید و با رفتارهای غیرکلامی خود او را ترغیب کنید. به تفریحات دخترانه خود بپردازید و نشان دهید که دختر شاد و سرزنده‌ای هستید. گاهی از او کمک بگیرید و سعی کنید در مکان‌های مشترکی به صورت اتفاقی با هم ملاقات کنید. از شبکه‌های اجتماعی غافل نشوید و برای او پیام بفرستید. اگر تمام این تکنیک‌ها را به درستی انجام دهید می‌توانید به پسر موردعلاقه‌تان برسید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

چطور یک پسر را تور کنیم

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

55 بازدید

60 بازدید

132 بازدید

119 بازدید

197 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام بنده ۱۸ ساله هستم و دختر هستم حدودا ۲۰۰ روزی هست که از یه آقایی خوشم میاد که ۲۹ ساله هستن از لحاظ اختلاف سنی اصلا مشکلی با ایشون ندارم بخاطر اینکه خودم دوست دارم با افرادی ارتباط برقرار کنم که ازم بزرگتر باشن از بودن کنار کسایی که همسن و سال خودم هستن حوصله ام سر میره این آقا دبیر من هستن و فقط سه بار ایشون رو به صورت حضوری دیدم ولی توی مجازی گاها باهاشون صحبت میکنم نماینده ی ایشون هستم ایشون شاگردای زیادی دارن و مجرد هستن و توی شهر دیگه ای ساکن هستن ایشون تهران و بنده کردستان هستم میخواستم بدونم راهی برای جذب ایشون وجود داره؟ در حای که از موقعیت اجتماعی خوّی برخوردار هستن .. شدیدادل بسته ی ایشونم

سلام دوست گرامی علاقه به استاد و شخصی که دور از دسترس شماست و سن بالاتری نسبت به شما دارد، از نشانه‌های برجسته طرحواره رهاشدگی است. بهتر است ابتدا مشاوره فردی دریافت کنید تا علت این کشش و علاقه را پیدا کنید و سپس این علاقه ارزیابی شود.

سلام من یک سالی میشه که یک پسری را دوست دارم و به صورت حضوری بهش گفتم دوسش دارم و اون فقط بهم گفت الکی میگی و الان یک ماهی است که داره از خودش عکس العمل نشون میده مطمئن نیستم که این عکس العمل ها نشون دهنده این است که منو دوست داره دیگه خسته شدم میتونید کمکم کنید که هنوزم باید صبر کنم که شاید اون بیاد بگه یا خودم بگم؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. توصیه می‌شود که به صورت مستقیم ابراز علاقه از طرف خانم انجام نشود، چون معمولاً نتیجه خوبی ندارد. تا زمانی که او نتواند به صورت مستقیم به شما ابراز علاقه کند، حسابی روی رابطه نمیتوان باز کرد. برای اینکه بتوانید مهارت صحیح برای جذب کردن عشق یاد بگیرید، می‌توانید در دوره «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» شرکت کنید.

سلام ،پسردایی من ۳_۴ سال ازمن بزرگتره و من توی جمع فامیل تنها نوه ی دختری هستم و از بعضی نگاه ها و رفتار هاش برداشت کردم که ازمن خوشش میاد اما میتونه خیلی طبیعی باشه اما تنها چیزی که توجه ام رو جلب کرده اینه که رفتار بقیه پسر های فامیل اینطور نیست

سلام من 5 ساله با ی پسر دوست معمولیم و قبلا رفیقش رلم بود قبل رل زدنم با رفیقش این پسره منو خیلی دوست داشت ولی من قبول نکردم الان خودم عاشقش شدم و بهش گفتم اونم دوسم داره و روم غیرت داره ولی با دوستم رل زده ی چند وقتیم بود با دوستم جدا شدند و با من رل بود حدود یک ماه ولی دوباره دوسم برگشت اون پسر برگشت پیش دوستم چیکار کنم ک بیاد با من

سلام دوست گرامی سرمایه‌گذاری اشتباهی انجام دادید و در تلاش هستید مسیر اشتباه را ادامه دهید. بهتر است او را کنار بگذارید، چون او به سمت دوست شما برگشته است.

سلام‌ من از پسری خوشم‌میاد من ۱۷سالمه و اون ۲۴ولی‌نمیدونم چطور بهش پیام بدم اخرین باز بهم گفت تا دیدار بعدی خدانگهدار تو چت و بعد از اون بهم اصلا تکست نمیده ولی من از اونجایی که کاریزما دارم هر وقت بیرون در میام حتی بعد دوهفته اونو ناخداگاه بیرون میبینم و‌لی نمیدونم چیکار کنم بهش پیام بدم یا ندم غرورم میشکنه کوچیک میشم باید اون بده با اینکه کلا بیخیال بشم که دوست ندارم ولی خوشم میاد بشناسم ببینم چطوره کلا موندم تو دوراهی که پیام بدم یانه

سلام دوست گرامی خیر پیامی ارسال نکنید. این شیوه مستقیم ابراز علاقه در آینده رابطه شما را مختل می‌کند. ابتدا باید به سن خودتان توجه داشته باشید. حضور شما در سن نوجوانی این هیجان را به شما می‌دهد که بخواهید هر چیزی را تجربه کنید. بهتر است پیش از هرگونه اقدام و یا تصمیم عملی، با مشاور مشورت کنید.

سلام من 16سالمه و اون 18سالشه خیلی الکی خودمو اذیت میکنم نگران از دست دادنشم خیلی این حرفارو تکرارمیکنه ازاینکارام خوشش نمیاد و اذیتش میکنم بااین کارام زود دربرابر مشکلات تسلیم میشم میگه خیلی ضعیفی میشه راهنماییم کنین ک چجوری اینکارارو کناربزارم؟

سلام دوست گرامی سن هردوی شما پایین است و بسیاری از رفتارهایی که در رابطه اتفاق میفتد، به علت سن شماست. اما درباره ترس از دست دادن، نیاز دارید مهارت‌های زندگی را آموزش ببینید تا بتوانید به رفتارهای خودتان مسلط تر باشید. شما می‌توانید نوبت مشاوره خودتان را از رادیوعشق رزرو کنید.

من از یه پسر خیلی خوشم میاد خیلی دوستش دارم باهاش توی برنامه حرف زدم یه اتفاقی افتاد که اون به من گفت ما فقط دوستیم عاشقش که نیستیم من چطوری دل اون رو به دست بیارم اینو بگم من 16 سالمه اون 29 ساشه

سلام دوست گرامی طرف مقابل به درستی اشاره کرده که عاشق هم نیستید، چون هنوز همدیگر را نمی‌شناسید و احتمالا حضوری ندیدید. شما سن کمی دارید و اختلاف سنی‌تان با طرف مقابل نیز زیاد است. دلیل اینکه می‌خواهید دل او را به دست بیاورید چیست؟ در واقع چه ویژگی‌هایی در ایشان وجود دارد که هدف شما به دست آوردن دل او شده است؟ ابتدا این مسائل را مشخص کنید تا بدانیم تا چه میزان از خودتان، طرف مقابل و رابطه عاطفی اطلاعات دارید. می‌توانید این روند را با مشاوران رادیوعشق درمیان بگذارید.

سلام من۲۸ سالمه و از یه پسره ک شیرینی فروشی داره خوشم اومده یبار فقط رفتم مغازه ش حس کردم اونم شاید بمن علاقه داشته باشه مسیر هرروزم از جلوی مغازه ش ردمیشم حالا میخاستم ببینم چجوری میتونم باهاش ارتباط بگیرم درواقع ب چ بهونه ای؟!شاید واسه سن من خنده دار باشه ولی ادم ارومی هستم و ی شهرکوچیک هستم ک راحت نیس ارتباط برقرار کردن

سلام دوست گرامی ابتدا باید از خودتان بپرسید از چه ویژگی در این آقا خوشتان آمده است و در واقع دلیل توجه شما به ایشان چه بوده است؟ سپس معیارهای خودتان را برای انتخاب یک فرد ایده‌آل مدنظر قرار دهید. اگر این معیارها نزدکی بهم باشند شما می‌توانید از طریق آموزش مراحل جذب عشق توجه ایشان ره به خود جلب کنید. اشاره کردید حس می‌کنید او هم به شما حس دارد. او چه رفتاری نشان داده است که شما این برداشت را دارید؟ قبل از ایجاد یک رابطه روی آن حساب نکنید تا منجر به پشیمانی شما نشود. برای آموختن مسیر صحیح جذب عشق از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام یه پسری هست که نمیدونم واقعا دوستش دارم یا نه ولی دلم میخواد همش ببینمش:/ ولی خب از طرفی نه دلم میخواد به عنوان دوست دخترش باشم نه همسر چون خانواده هامون به هم نمیخورن تا حدودی هم شناخت دارم ازش ولی یکم گیج شدم نمیدونم چه کنم؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. گیج شدن شما ممکن است به این دلیل باشد که معیارهای مشخصی برای انتخاب همسر یا رابطه عاطفی ندارید. وقتی می‌دانید که او برای شما مناسب نیست، بهتر است این ذهنیت را از خود دور کنید که او تغییر می‌کند و مناسب شما می‌شود.

سلام. من از یه پسری خوشم اومده. من و اون 6 سال تفاوت سنی داریم. من 15 و اون هم 21 سالشه و تقریبا هر شب میبینمش و خیلی دوستش دارم اما نمیتونم بفهمم حس اون رو و میخوام که اونم بهم علاقه مند شه. اما مثلا نمیتونم باهاش خیلی حرف بزنم یعنی نمیتونم خیلی بهش نزدیک بشم. لطفا اگه راه حلی هست بهم بگین.

سلام دوست گرامی سنی که شما در آن قرار دارید، سن نوجوانی است. یعنی زمانی که هیجانات و گرایش به جنس مخالف در بالاترین سطح خود قرار دارد. بنابراین دلیل گرایش شما با ایشان طبیعی است. اما در مورد سوالی که پرسیدید که او به شما علاقمند است یا خیر و چه کنید که او را به خود علاقمند کنید؟ در حالتی که صحبت کردن با او و یا جذب ایشان کار سختی باشد، نیاز دارید که فرصتی فراهم کنید تا راجع به یک مساله مشترک غیر رابطه با او صحبت کنید. عزت نفس خود را تقویت کنید و اجازه دهید ایشان به صورت مستقیم به شما ابراز علاقه کند. اما به صورت کلی بهتر است در این سن وارد رابطه عاطفی نشوید.

سلام من 21سالمه و مدتی با فردی که۲۴ سالشه و خیلی سر به زیر وپاکه و اصلا شبیهه ادمای امروزی نیس اشنا شدم نوعی همکار هستیم و بعد ۴ ۵ ماه ایشون شروع کردن به حرف زدن با من در رابطه با کار اما با شوخ طبعی زیاد جوری ک سعی داشت بخندونه منو الان حدود چند ماهی هست ک میگذره و برخلاف اون چند ماه اول مستقیم تو چشام نگاه میکنه ولی خب من نمیدونم ک حسش چیه و اینکه وضعیت مالیش از من پایینتره و درگیره کارو خانوادشه و خود من هم از سر به زیریش عاقل بودنش خوشم میاد موقع حرف زدن باهاش قلبم تند تند میزنه ولی دیگه نمیدونم ربطی به سنم داره یا اینکه واقعادوسش دارم الان سوال من اینه ایشون منو دوس داره چطوری کاری کنم سر صحبتو باز کنه و راحت تر شه بامن??

سلام دوست گرامی به 2 نکته توجه کنید: 1) تا وقتی به صورت مستقیم به شما ابراز علاقه نکرده است، روی او حساب ویژه‌ای باز نکنید 2) تلاش کنید تا درباره زندگی و روزمره او اطلاعات بیشتری کسب کنید. معیارهای خودتان را بررسی کنید و علت اینکه به او جذب شدید را برای خودتان حتما مرور کنید. برای دریافت راهنمایی بیشتر می‌توانید در دوره «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» شرکت کنید.

سلام . یک پسری که خیلی از خودم کوچکتره مرتب بمن اظهار علاقه و عشق میکنه . من تنهام و اونم خیلی اصرار میکنه . ازش بدم نمیاد . اما آخه خیلی برای سن من کوچکه . خیلی احمقانه ست اگر بگم دارم یواش یواش بهش جذب میشم ؟ اصلا گیج شدم . نه دوست دارم خودمو کوچک کنم . نه تحمل دوری از اونو دارم . چه کنم ؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و او اشاره‌ای نکردید و اینکه چندوقت از شما بزرگتر هستند؟ نه، این احمقانه نیست که شما نسبت به فردی که مرتب به شما ابراز علاقه می‌کند، جذب شوید. اما قبل از پذیرفتن علاقه ایشان از خودتان بپرسید که دلیل اینکه او جذب شما شده است چیست؟ همچنین به این نکته دقت کنید که به خاطر اختلاف سن نقش ما از یک دوست، تبدیل به یک مادر یا معلم تبدیل نشود.

سلام وقتتون بخیر: من و خانوادم تقریبا 5سالی هست که خونمون رو عوض کردیم ومن از اولین باری که برای دیدن خونه اومدیم پسر همسایمون رو دیدیم و تقریبا از اون خوشم اومد ولی خب سریع یادم رفت تا اینکه اسباب کشی کردیم و من هر روز با این آقا مواجه میشدم تا الان و تقریبا بیشترین چیز هارو از ایشون میدونم و خانوادشون.علاقه مند شدم ولی نمیدونم چیکار کنم میشه کمکم کنید؟ آخه راهکار های بالا بعضی هاش واقعا سخته مثلا سر صحبت رو باز کنم خوب نمیشه حرفی زد:/ و اینکه به ظاهر پسری میاد که سرش تو لاک خودشه ولی خب جنتلمنه…

سلام دوست گرامی اشاره‌ای به سن خودتان و طرف مقابل نکردید. ابتدا باید علت‌هایی که باعث شده به ایشان علاقمند باشید را مشخص کنید تا یک هیجان زودگذر نباشد. سپس نیاز دارید که معیارها و ویژگی‌های ایشان را با معیارهایی که در ذهن خودتان در نظر دارید بسنجید. مسیر درست جذب عشق را یاد بگیرید و برای یادگیری این مسیر می‌توانید دردوره جذب عشق از آشنایی تا ازدواج شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، نکات طلایی جذب عشق از آشنایی تا ازدواج را مطالعه کنید.

سلام . میدونم خیلی مسخرست ولی من از یه پسری که هرشب میاد پارک و میبینمش خوشم میاد تقریبا سربه زیر و مغروره و من یه دختر چادری خیلی دوست دارم توجهش رو به خودم جلب کنم و با راهکارای شما نمیتونم چون امکانش نیست ن اسمش رو میدونم ن چیز دیگه ای یکسالی میشه که ازش خوشم میاد ولی اون منو نمیبینه میتونین بهم کمک کنین؟؟

سلام دوست گرامی اینکه بدون هیچ شناختی از او خوشتان آمده، کمی غیرمنطقی است اما می توانید براساس یک بهانه سر صحبت را با او باز کنید. اما ابتدا باید سن شما، شرایط تان و دلیل جذب به ایشان بررسی شود. برای مشاوره و شیوه صحیح جذب عشق از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

منو دوست پسرم ۶ ساله باهمیم و من خانوادم زیاد نمیزارن که بیرون برم ببینمش بهم خیانت کرد و بهم گفت که سه روز با دختری وارد رابطه شده گفت بخاطر اینکه از هم دور شدیم اینجوری شد…بعدش خیلی پشیمون شده و میخواد برگرده گفت حسی به اون طرف نداره با این که دیدم پیام های عاشقانه داده بود ولی الان پشیمونه نمیدونم دوباره فرصت بدم یا نه؟

سلام دوست گرامی اگه واقعا پشیمان هستند میتونید بهشون فرصت مجدد بدهید اما با شرایط مشخص و جدید و در صورت تکرار مجدد رابطه را تمام کنید

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

احتمالا زمانیکه شما برای جلب توجه پسر موردعلاقه‌تان تلاش می‌کنید گاهی بسیار ناامید می‌شوید و فکر می‌کنید این کار شدنی نیست؛ چراکه همیشه از هرکسی که خوشتان نمی‌آمده فورا جذب شما می‌شده اما همین که به شخصی علاقه‌مند می‌شوید هیچ نشانه‌ای از علاقه و توجه در او پیدا نمی‌کنید. به همین خاطر شاید دست به انجام کارهایی بزنید که پسر مورد‌علاقه‌تان را بیشتر از خود دور کنید تا اینکه بدستش بیاورید. در این مقاله ما سعی می‌کنیم تا روش‌ها و تکنیک‌هایی را به شما بیاموزیم تا بتوانید از طریق آن‌ها توجه پسر مورد‌نظرتان جلب کنید و او را شیفته خودتان کنید.

فهرست مطالب

اعتماد به نفس نقشی کلیدی در جلب توجه پسر مورد علاقه‌تان دارد. چه یک دختر پرشور معاشرتی باشید، چه دختری کم‌حرف و گوشه‌گیر، در هر حال باید اعتماد به نفس داشته باشید و خودتان را قبول داشته باشید. با اعتماد به نفس می‌توانید نظر پسر مورد علاقه‌تان را به خود جلب کنید. سوال اینجا است که چه چیزی باعث می‌شود اعتماد به نفس پیدا کنید؟ این عامل می‌تواند یک لباس زیبا یا عطر خوشبویی باشد که به شما احساس خاص بودن می‌دهد؛ مطمئناً عامل‌های بسیاری در زندگیتان وجود دارد که به ارتقاء اعتماد به نفستان کمک می‌کند. البته فقط ظاهر زیبا نیست که به شما اعتماد به نفس می‌دهد. اعتماد به نفس درونی مهم‌تر از اعتماد به نفسی است که ریشه در ظاهر زیبا دارد. اگر خودتان را دوست داشته باشید، اتفاقات خوبی برایتان رخ می‌دهد و شادی و موفقیت را به سمت خودتان جذب می‌کنید. اگر خودتان را باور داشته باشید، اعتماد به نفستان نیز بیشتر خواهد شد.

حتما بخوانید: مشاوره روانشناسی افزایش اعتماد بنفس: توجه به علایق و تغییر دیدگاه 

چطور یک پسر را تور کنیم

بهترین راه برای مجذوب و شیفته کردن پسر مورد نظرتان این است که با نشان دادن توانایی‌ها و ویژگی‌های منحصر به فردتان توجهش را جلب کنید و او را به خودتان علاقه‌مند کنید. شناختن دختر جذاب و هیجان‌برانگیزی که توانایی‌های زیادی دارد، همیشه برای پسرها جالب است، پس به او نشان بدهید که واقعاً از هر انگشتتان یک هنر می‌بارد. برای جلب توجه پسر مورد علاقه‌تان باید استعدادها و فعالیت‌هایی را که شما را خاص و جذاب می‌کند، به معرض نمایش بگذارید. برای مثال اگر نقاش ماهری هستید، دفعۀ بعد که او را در دوروبرتان دیدید، کارهایتان را به دوستانتان نشان بدهید و به او هم بفهمانید که چه نقاش چیره‌دستی هستید.

اگر می‌خواهید در جمع بقیۀ دخترها بدرخشید، باید خاص و منحصر به فرد باشید. خاص بودن سخت نیست، چون احتمالاً شما هم مانند هر انسان دیگری علائق، استعدادها و عادت‌های منحصر به فردی دارید و با نشان دادن آنها می‌توانید پسر مورد علاقه‌تان را جذب کنید. منحصر به فرد بودن یعنی این که همرنگ جماعت نباشید. مثلاً می‌توانید به جای این که مانند بقیۀ دخترها منتظر بمانید تا او برای قرار گذاشتن پیشقدم شود، خودتان پا پیش بگذارید و او را به صرف شام در یک رستوران دعوت کنید.

اگر دید مثبتی به زندگی داشته باشید، چون آغوشتان را به روی اتفاقات خوب باز می‌کنید، طبعاً اتفاقات خوبی هم برایتان رخ خواهد داد. این نظریه دربارۀ جلب توجه مردان نیز مصداق دارد. اگر پسر مورد علاقه‌تان شما را با چشمانی درخشان و لبی خندان ببیند، انرژی مثبتتان به او هم سرایت می‌کند و او را سرشار از هیجان می‌کند. به خاطر بسپارید که مثبت‌اندیشی و انرژی مثبت مسری است. مطمئن باشید که اگر پسر مورد علاقه‌تان متوجه نگرش مثبتتان بشود، ترغیب می‌شود که شما را بیشتر بشناسد.

یک راه دیگر برای متمایز شدن از بقیه و جلب توجه و جذب پسر مورد علاقه‌تان این است که یک دختر مستقل و رهبر باشید. البته منظورمان این نیست که برای ریاست انجمن‌های دانشجویی نامزد شوید، اما باید سرسختانه پای عقایدتان بایستید. برای مثال می‌توانید نمایندۀ کلاستان بشوید. اکثر پسرها به خاطر قبول کردن این مسئولیت و بیان شجاعانۀ عقایدتان به شما احترام خواهند گذاشت، حتی اگر تحسین و احترامشان را صراحتاً به زبان نیاورند.

تاثیر اولی که در نخستین برخورد بر روی دیگران به جا می‌گذارید، بسیار مهم است. اهمیت این تاثیر اولیه در ملاقات با پسری که به او علاقه دارید، صدچندان می‌شود. عصبی بودن گاهی اوقات باعث می‌شود که ساکت و خجالتی بشوید و نسبت به پسری که دوستش دارید، بی‌توجه و بی‌تفاوت به نظر برسید. برای این که تاثیر خوبی روی پسر مورد علاقه‌تان باقی بگذارید، نباید از دیگران کناره بگیرید یا از این بترسید که مبادا با نزدیک شدن به او از خودتان یک احمق بسازید. مهربان و مودب باشید و اگر کاری کردید که مایۀ خجالتتان شد، فراموشش کنید و به سرعت تسلیم نشوید.

مهم نیست که چقدر دلتان می‌خواهد این پسر جذاب به شما توجه کند، در هر حال نباید با کلافگی و درماندگی رفتار کنید. ناامیدی اصلاً جذاب نیست و اگر خودتان را بیش از حد علاقه‌مند نشان بدهید، به سرعت دلش را می‌زنید و او دیگر کمترین توجهی به شما نخواهد کرد. فرصت نفس کشیدن را از او نگیرید و با توجه بیش از حد خفه‌اش نکنید.

حتما بخوانید: چطور عشقم رو جذب کنم؟ (11 راه علمی برای جذب مردان) 

لازم به تکرار نیست که جذابیت ظاهری نقش قابل توجهی در جذب مردان دارد و مردان در نخستین نگاه کاملاً به ظاهر طرف مقابل توجه می‌کنند. لباس‌هایی را که جلوۀ بیشتری به زیبایی‌های زنانه‌تان می‌دهد، امتحان کنید، اما مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید و خودتان را انگشت‌نما نکنید.

ظاهری ساده و شیک همیشه می تواند نظر هر مردی را جلب کند. هیچ وقت سعی نکنید برای جلب توجه مردان دست به روش های نامتعارف بزنید. برای مثال آرایش غلیظ شاید در ابتدا توجه آن‌ها را جلب کند اما حقیقت این است که این توجه ماندگار نیست و بعد از مدتی کمرنگ خواهد شد.

حتما بخوانید: چی بپوشم پسرا خوششون بیاد؟ (تیپای دخترونه که پسرا میپسندن)

با آرامش رفتار کنید و عصبی و بی‌تاب نباشید. هر از گاه در حالی که با ظرافت با مداد یا فنجان قهوه‌تان بازی می‌کنید، به او خیره شوید. حواستان به رفتارهای غیرکلامیتان باشد چراکه می توانند تاثیر بسیار زیادی روی پسر موردعلاقه‌تان داشته باشند.

پسرها همیشه جذب دخترهایی می‌شوند که گل سرسبد هر جمع و محفلی هستند. پس وقتی با دوستانتان هستید، با آنها خوش بگذرانید. وقتی او ببیند دختر شاد و سرزنده‌ای هستید که از زندگی کردن لذت می‌برد، بعید است که شما را ندیده بگیرد.

پس تا می‌توانید به خودتان برسید و تفریحات سالمی با دوستانتان ترتیب بدهید. ورزش‌های دست جمعی، کوه نوردی، پیاده روی، سینما، کنسرت و .. می‌تواند از جمله فعالیت‌هایی باشد که می‌توانید آن‌ها را انجام دهید.

اگر می‌توانید کنار میزش بنشینید یا بهانه‌ای پیدا کنید و با هم هم‌کلام شوید. به او بفهمانید که به او علاقه دارید، در عین حال زیاده‌روی هم نکنید و هر بار که او را می‌بینید سراسیمه به سمتش ندوید.

هر از گاه “تصادفاً” او را در جایی مانند کافه یا دورهمی‌های دوستانه ببینید. می‌توانید از تکنیک‌های گفته شده برای جذب پسر مورد علاقه‌تان استفاده کنید، اما ضرورتی ندارد که حتماً با او حرف بزنید. فقط توجهش را جلب کنید و کاری کنید که وقتی حضور ندارید، دلتنگتان بشود.

این روزها شبکه‌های اجتماعی نقش بسیار مهمی در آشنایی با دیگران دارند، و وقتی هم که می‌خواهید توجه فردی را جلب کنید و او را به شناختن خودتان ترغیب کنید، می‌توانند به کارتان بیایند. پست‌های وبلاگتان یا عکس‌های اینستاگرامتان همه و همه باعث می‌شود که پسر مورد علاقه‌تان با علائق و جنبه‌های مختلفی از زندگیتان آشنا شود و بیشتر شما را بشناسد. پس سعی کنید با حساب‌های کاربریتان در شبکه‌های اجتماعی توجهش را جلب کنید.

حتما بخوانید: چگونه در چت و فضای مجازی جذاب باشم (چطور در چت پسری را تور کنم؟) 

باید با پیام‌هایتان حسی را به او منتقل کنید تا به حال کسی به او منتقل نکرده است. پیام‌‌های که با موبایلتان برای او می‌فرستید باید نشان بدهد که شما چقدر محترم، خاص، شوخ و قابل اعتماد هستید و از جذابیت و سیاست زنانه برخوردارید. از آنجایی که هر دختری این مهارت را ندارد که در پیام این ویژگی‌ها را نشان بدهد، شما با این کار برای او منحصر به فرد می‌شوید. هیچ وقت قدرت پیام‌هایتان را دست کم نگیرید امروزه همه به موبایلشان وابسته هستند و ساعات زیادی را در حال استفاده از آن هستند، اگر شما بتوانید با این دستگاه حس خوب و منحصر به فردی را به او بدهید او به جای موبایلش به حسی که شما با موبایل به او منتقل می‌کنید وابسته می‌شود. رادیو عشق در دوره جذب عشق با موبایل رموز جذب کردن فرد مورد علاقه‌تان را از طریق موبایل و پیام به در اختیارتان قرار داده است.

اگر پسر مورد علاقه‌تان را در دانشگاه و محل کار مرتب ملاقات می‌کنید می‌توانید هرازچند گاهی از او درخواست کمک کنید. مردها معمولا دوست دارند به خانم‌ها کمک کنند چرا که با این کار حس مردانگی در آن‌ها تحریک می‌شود و احساس قدرت می‌کنند. یادتان باشد که در انجام این کار زیاده روی نکنید. زمانیکه شما 2-3 بار این درخواست را از او داشته باشید طبیعتا خودش متوجه احساس شما خواهد شد.

اگر بتوانید پسری را بخندانید، می‌توانید مطمئن باشید که توجهش را هم جلب کرده‌اید. البته اول باید حس شوخ طبعیش را بسنجید. برخی افراد حرف‌های کنایه‌دار برایشان جالب‌تر است و برخی شوخی‌های بی‌پروا را ترجیح می‌دهند. اگر او را خوب نمی‌شناسید، از تعریف کردن جوک‌های خودمانی و بحث‌برانگیز خودداری کنید.

اگر قصد جلب کردن توجه پسری را دارید که به او علاقه‌مند شده‌اید بهتر است کمی صبور باشید و تکنیک‌های زیر را انجام دهید. اعتماد به نفس خود را بهبود ببخشید. با نشان دادن مهارت‌ها و استعدادهای هنری، درسی، یا حتی ورزشی خود به صورت غیرمستقیم اشتیاق او را ترغیب کنید. سعی کنید نسبت به دختران دیگر خاص باشید. این کار را از طریق بهبود مهارت‌ها و استعدادهای خود انجام دهید. خوش بین باشید و دورادور انرژی مثبت خود را برای او بفرستید. از خودتان چهرۀ دختری مستقل را نشان دهید. او را تحت تاثیر قرار دهید و بیش از اندازه پیگیر او نباشید. به ظاهرتان اهمیت دهید و با رفتارهای غیرکلامی خود او را ترغیب کنید. به تفریحات دخترانه خود بپردازید و نشان دهید که دختر شاد و سرزنده‌ای هستید. گاهی از او کمک بگیرید و سعی کنید در مکان‌های مشترکی به صورت اتفاقی با هم ملاقات کنید. از شبکه‌های اجتماعی غافل نشوید و برای او پیام بفرستید. اگر تمام این تکنیک‌ها را به درستی انجام دهید می‌توانید به پسر موردعلاقه‌تان برسید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

چطور یک پسر را تور کنیم

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

55 بازدید

60 بازدید

132 بازدید

119 بازدید

197 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام بنده ۱۸ ساله هستم و دختر هستم حدودا ۲۰۰ روزی هست که از یه آقایی خوشم میاد که ۲۹ ساله هستن از لحاظ اختلاف سنی اصلا مشکلی با ایشون ندارم بخاطر اینکه خودم دوست دارم با افرادی ارتباط برقرار کنم که ازم بزرگتر باشن از بودن کنار کسایی که همسن و سال خودم هستن حوصله ام سر میره این آقا دبیر من هستن و فقط سه بار ایشون رو به صورت حضوری دیدم ولی توی مجازی گاها باهاشون صحبت میکنم نماینده ی ایشون هستم ایشون شاگردای زیادی دارن و مجرد هستن و توی شهر دیگه ای ساکن هستن ایشون تهران و بنده کردستان هستم میخواستم بدونم راهی برای جذب ایشون وجود داره؟ در حای که از موقعیت اجتماعی خوّی برخوردار هستن .. شدیدادل بسته ی ایشونم

سلام دوست گرامی علاقه به استاد و شخصی که دور از دسترس شماست و سن بالاتری نسبت به شما دارد، از نشانه‌های برجسته طرحواره رهاشدگی است. بهتر است ابتدا مشاوره فردی دریافت کنید تا علت این کشش و علاقه را پیدا کنید و سپس این علاقه ارزیابی شود.

سلام من یک سالی میشه که یک پسری را دوست دارم و به صورت حضوری بهش گفتم دوسش دارم و اون فقط بهم گفت الکی میگی و الان یک ماهی است که داره از خودش عکس العمل نشون میده مطمئن نیستم که این عکس العمل ها نشون دهنده این است که منو دوست داره دیگه خسته شدم میتونید کمکم کنید که هنوزم باید صبر کنم که شاید اون بیاد بگه یا خودم بگم؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و طرف مقابل اشاره نکردید. توصیه می‌شود که به صورت مستقیم ابراز علاقه از طرف خانم انجام نشود، چون معمولاً نتیجه خوبی ندارد. تا زمانی که او نتواند به صورت مستقیم به شما ابراز علاقه کند، حسابی روی رابطه نمیتوان باز کرد. برای اینکه بتوانید مهارت صحیح برای جذب کردن عشق یاد بگیرید، می‌توانید در دوره «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» شرکت کنید.

سلام ،پسردایی من ۳_۴ سال ازمن بزرگتره و من توی جمع فامیل تنها نوه ی دختری هستم و از بعضی نگاه ها و رفتار هاش برداشت کردم که ازمن خوشش میاد اما میتونه خیلی طبیعی باشه اما تنها چیزی که توجه ام رو جلب کرده اینه که رفتار بقیه پسر های فامیل اینطور نیست

سلام من 5 ساله با ی پسر دوست معمولیم و قبلا رفیقش رلم بود قبل رل زدنم با رفیقش این پسره منو خیلی دوست داشت ولی من قبول نکردم الان خودم عاشقش شدم و بهش گفتم اونم دوسم داره و روم غیرت داره ولی با دوستم رل زده ی چند وقتیم بود با دوستم جدا شدند و با من رل بود حدود یک ماه ولی دوباره دوسم برگشت اون پسر برگشت پیش دوستم چیکار کنم ک بیاد با من

سلام دوست گرامی سرمایه‌گذاری اشتباهی انجام دادید و در تلاش هستید مسیر اشتباه را ادامه دهید. بهتر است او را کنار بگذارید، چون او به سمت دوست شما برگشته است.

سلام‌ من از پسری خوشم‌میاد من ۱۷سالمه و اون ۲۴ولی‌نمیدونم چطور بهش پیام بدم اخرین باز بهم گفت تا دیدار بعدی خدانگهدار تو چت و بعد از اون بهم اصلا تکست نمیده ولی من از اونجایی که کاریزما دارم هر وقت بیرون در میام حتی بعد دوهفته اونو ناخداگاه بیرون میبینم و‌لی نمیدونم چیکار کنم بهش پیام بدم یا ندم غرورم میشکنه کوچیک میشم باید اون بده با اینکه کلا بیخیال بشم که دوست ندارم ولی خوشم میاد بشناسم ببینم چطوره کلا موندم تو دوراهی که پیام بدم یانه

سلام دوست گرامی خیر پیامی ارسال نکنید. این شیوه مستقیم ابراز علاقه در آینده رابطه شما را مختل می‌کند. ابتدا باید به سن خودتان توجه داشته باشید. حضور شما در سن نوجوانی این هیجان را به شما می‌دهد که بخواهید هر چیزی را تجربه کنید. بهتر است پیش از هرگونه اقدام و یا تصمیم عملی، با مشاور مشورت کنید.

سلام من 16سالمه و اون 18سالشه خیلی الکی خودمو اذیت میکنم نگران از دست دادنشم خیلی این حرفارو تکرارمیکنه ازاینکارام خوشش نمیاد و اذیتش میکنم بااین کارام زود دربرابر مشکلات تسلیم میشم میگه خیلی ضعیفی میشه راهنماییم کنین ک چجوری اینکارارو کناربزارم؟

سلام دوست گرامی سن هردوی شما پایین است و بسیاری از رفتارهایی که در رابطه اتفاق میفتد، به علت سن شماست. اما درباره ترس از دست دادن، نیاز دارید مهارت‌های زندگی را آموزش ببینید تا بتوانید به رفتارهای خودتان مسلط تر باشید. شما می‌توانید نوبت مشاوره خودتان را از رادیوعشق رزرو کنید.

من از یه پسر خیلی خوشم میاد خیلی دوستش دارم باهاش توی برنامه حرف زدم یه اتفاقی افتاد که اون به من گفت ما فقط دوستیم عاشقش که نیستیم من چطوری دل اون رو به دست بیارم اینو بگم من 16 سالمه اون 29 ساشه

سلام دوست گرامی طرف مقابل به درستی اشاره کرده که عاشق هم نیستید، چون هنوز همدیگر را نمی‌شناسید و احتمالا حضوری ندیدید. شما سن کمی دارید و اختلاف سنی‌تان با طرف مقابل نیز زیاد است. دلیل اینکه می‌خواهید دل او را به دست بیاورید چیست؟ در واقع چه ویژگی‌هایی در ایشان وجود دارد که هدف شما به دست آوردن دل او شده است؟ ابتدا این مسائل را مشخص کنید تا بدانیم تا چه میزان از خودتان، طرف مقابل و رابطه عاطفی اطلاعات دارید. می‌توانید این روند را با مشاوران رادیوعشق درمیان بگذارید.

سلام من۲۸ سالمه و از یه پسره ک شیرینی فروشی داره خوشم اومده یبار فقط رفتم مغازه ش حس کردم اونم شاید بمن علاقه داشته باشه مسیر هرروزم از جلوی مغازه ش ردمیشم حالا میخاستم ببینم چجوری میتونم باهاش ارتباط بگیرم درواقع ب چ بهونه ای؟!شاید واسه سن من خنده دار باشه ولی ادم ارومی هستم و ی شهرکوچیک هستم ک راحت نیس ارتباط برقرار کردن

سلام دوست گرامی ابتدا باید از خودتان بپرسید از چه ویژگی در این آقا خوشتان آمده است و در واقع دلیل توجه شما به ایشان چه بوده است؟ سپس معیارهای خودتان را برای انتخاب یک فرد ایده‌آل مدنظر قرار دهید. اگر این معیارها نزدکی بهم باشند شما می‌توانید از طریق آموزش مراحل جذب عشق توجه ایشان ره به خود جلب کنید. اشاره کردید حس می‌کنید او هم به شما حس دارد. او چه رفتاری نشان داده است که شما این برداشت را دارید؟ قبل از ایجاد یک رابطه روی آن حساب نکنید تا منجر به پشیمانی شما نشود. برای آموختن مسیر صحیح جذب عشق از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره دریافت کنید.

سلام یه پسری هست که نمیدونم واقعا دوستش دارم یا نه ولی دلم میخواد همش ببینمش:/ ولی خب از طرفی نه دلم میخواد به عنوان دوست دخترش باشم نه همسر چون خانواده هامون به هم نمیخورن تا حدودی هم شناخت دارم ازش ولی یکم گیج شدم نمیدونم چه کنم؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان اشاره نکردید. گیج شدن شما ممکن است به این دلیل باشد که معیارهای مشخصی برای انتخاب همسر یا رابطه عاطفی ندارید. وقتی می‌دانید که او برای شما مناسب نیست، بهتر است این ذهنیت را از خود دور کنید که او تغییر می‌کند و مناسب شما می‌شود.

سلام. من از یه پسری خوشم اومده. من و اون 6 سال تفاوت سنی داریم. من 15 و اون هم 21 سالشه و تقریبا هر شب میبینمش و خیلی دوستش دارم اما نمیتونم بفهمم حس اون رو و میخوام که اونم بهم علاقه مند شه. اما مثلا نمیتونم باهاش خیلی حرف بزنم یعنی نمیتونم خیلی بهش نزدیک بشم. لطفا اگه راه حلی هست بهم بگین.

سلام دوست گرامی سنی که شما در آن قرار دارید، سن نوجوانی است. یعنی زمانی که هیجانات و گرایش به جنس مخالف در بالاترین سطح خود قرار دارد. بنابراین دلیل گرایش شما با ایشان طبیعی است. اما در مورد سوالی که پرسیدید که او به شما علاقمند است یا خیر و چه کنید که او را به خود علاقمند کنید؟ در حالتی که صحبت کردن با او و یا جذب ایشان کار سختی باشد، نیاز دارید که فرصتی فراهم کنید تا راجع به یک مساله مشترک غیر رابطه با او صحبت کنید. عزت نفس خود را تقویت کنید و اجازه دهید ایشان به صورت مستقیم به شما ابراز علاقه کند. اما به صورت کلی بهتر است در این سن وارد رابطه عاطفی نشوید.

سلام من 21سالمه و مدتی با فردی که۲۴ سالشه و خیلی سر به زیر وپاکه و اصلا شبیهه ادمای امروزی نیس اشنا شدم نوعی همکار هستیم و بعد ۴ ۵ ماه ایشون شروع کردن به حرف زدن با من در رابطه با کار اما با شوخ طبعی زیاد جوری ک سعی داشت بخندونه منو الان حدود چند ماهی هست ک میگذره و برخلاف اون چند ماه اول مستقیم تو چشام نگاه میکنه ولی خب من نمیدونم ک حسش چیه و اینکه وضعیت مالیش از من پایینتره و درگیره کارو خانوادشه و خود من هم از سر به زیریش عاقل بودنش خوشم میاد موقع حرف زدن باهاش قلبم تند تند میزنه ولی دیگه نمیدونم ربطی به سنم داره یا اینکه واقعادوسش دارم الان سوال من اینه ایشون منو دوس داره چطوری کاری کنم سر صحبتو باز کنه و راحت تر شه بامن??

سلام دوست گرامی به 2 نکته توجه کنید: 1) تا وقتی به صورت مستقیم به شما ابراز علاقه نکرده است، روی او حساب ویژه‌ای باز نکنید 2) تلاش کنید تا درباره زندگی و روزمره او اطلاعات بیشتری کسب کنید. معیارهای خودتان را بررسی کنید و علت اینکه به او جذب شدید را برای خودتان حتما مرور کنید. برای دریافت راهنمایی بیشتر می‌توانید در دوره «جذب عشق از آشنایی تا ازدواج» شرکت کنید.

سلام . یک پسری که خیلی از خودم کوچکتره مرتب بمن اظهار علاقه و عشق میکنه . من تنهام و اونم خیلی اصرار میکنه . ازش بدم نمیاد . اما آخه خیلی برای سن من کوچکه . خیلی احمقانه ست اگر بگم دارم یواش یواش بهش جذب میشم ؟ اصلا گیج شدم . نه دوست دارم خودمو کوچک کنم . نه تحمل دوری از اونو دارم . چه کنم ؟

سلام دوست گرامی به سن خودتان و او اشاره‌ای نکردید و اینکه چندوقت از شما بزرگتر هستند؟ نه، این احمقانه نیست که شما نسبت به فردی که مرتب به شما ابراز علاقه می‌کند، جذب شوید. اما قبل از پذیرفتن علاقه ایشان از خودتان بپرسید که دلیل اینکه او جذب شما شده است چیست؟ همچنین به این نکته دقت کنید که به خاطر اختلاف سن نقش ما از یک دوست، تبدیل به یک مادر یا معلم تبدیل نشود.

سلام وقتتون بخیر: من و خانوادم تقریبا 5سالی هست که خونمون رو عوض کردیم ومن از اولین باری که برای دیدن خونه اومدیم پسر همسایمون رو دیدیم و تقریبا از اون خوشم اومد ولی خب سریع یادم رفت تا اینکه اسباب کشی کردیم و من هر روز با این آقا مواجه میشدم تا الان و تقریبا بیشترین چیز هارو از ایشون میدونم و خانوادشون.علاقه مند شدم ولی نمیدونم چیکار کنم میشه کمکم کنید؟ آخه راهکار های بالا بعضی هاش واقعا سخته مثلا سر صحبت رو باز کنم خوب نمیشه حرفی زد:/ و اینکه به ظاهر پسری میاد که سرش تو لاک خودشه ولی خب جنتلمنه…

سلام دوست گرامی اشاره‌ای به سن خودتان و طرف مقابل نکردید. ابتدا باید علت‌هایی که باعث شده به ایشان علاقمند باشید را مشخص کنید تا یک هیجان زودگذر نباشد. سپس نیاز دارید که معیارها و ویژگی‌های ایشان را با معیارهایی که در ذهن خودتان در نظر دارید بسنجید. مسیر درست جذب عشق را یاد بگیرید و برای یادگیری این مسیر می‌توانید دردوره جذب عشق از آشنایی تا ازدواج شرکت کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، نکات طلایی جذب عشق از آشنایی تا ازدواج را مطالعه کنید.

سلام . میدونم خیلی مسخرست ولی من از یه پسری که هرشب میاد پارک و میبینمش خوشم میاد تقریبا سربه زیر و مغروره و من یه دختر چادری خیلی دوست دارم توجهش رو به خودم جلب کنم و با راهکارای شما نمیتونم چون امکانش نیست ن اسمش رو میدونم ن چیز دیگه ای یکسالی میشه که ازش خوشم میاد ولی اون منو نمیبینه میتونین بهم کمک کنین؟؟

سلام دوست گرامی اینکه بدون هیچ شناختی از او خوشتان آمده، کمی غیرمنطقی است اما می توانید براساس یک بهانه سر صحبت را با او باز کنید. اما ابتدا باید سن شما، شرایط تان و دلیل جذب به ایشان بررسی شود. برای مشاوره و شیوه صحیح جذب عشق از مشاوران رادیو عشق نوبت مشاوره تلفنی یا آنلاین دریافت کنید.

منو دوست پسرم ۶ ساله باهمیم و من خانوادم زیاد نمیزارن که بیرون برم ببینمش بهم خیانت کرد و بهم گفت که سه روز با دختری وارد رابطه شده گفت بخاطر اینکه از هم دور شدیم اینجوری شد…بعدش خیلی پشیمون شده و میخواد برگرده گفت حسی به اون طرف نداره با این که دیدم پیام های عاشقانه داده بود ولی الان پشیمونه نمیدونم دوباره فرصت بدم یا نه؟

سلام دوست گرامی اگه واقعا پشیمان هستند میتونید بهشون فرصت مجدد بدهید اما با شرایط مشخص و جدید و در صورت تکرار مجدد رابطه را تمام کنید

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

چگونه پسری که دوست دارم را در یک نگاه عاشق و دیوانه ی خود کنم؟! جذب پسر برای ازدواج نه رابطه و سوء استفاده!!

آن ایام قدیم بود که دختر در خانه می نشست و اجازه نداشت از حانه بیرون رود. حتی حق نداشت در مورد مسائل خارج از خانه اظهار نظر کند. در زمان های دور به دلایل مسائل ناموسی اکثر خانواده ها دوست نداشتند دخترانشان یا نوامیسشان با هیچ مرد غریبه ای روبرو شود. چه برسد بخواهد شیفته اش شود و یا در مورد ازدواج با او پدر و مادر خود صحبت بکند! والدین بد می دانستند که دختر حق انتخاب داشته باشد و منتظر می ماندند تا پسری با خانواده اش از راه برسد و به صورت کاملا رسمی آشنایی صورت بپذیرد. شاید درآن زمان ها سبک زندگی جامعه ایجاب می کرد آنگونه باشیم. نه این که الان در زمان حاضر بی غیرت باشیم. نه؛ اشتباده نکنید. اما با پیدا شدن علوم جدید و صنعتی شدن جوامع و تغییرات سبک زندگی و متاسفانه گاها فاصله های شدید  طبقانی و مسایل دیگرری مانند سطح تحصلات متقابل.. شغل و حتی درآمد و .. این مسئله واجب می شود که دختر و پسر قبل از ازدواج کمی با هم آشنایی داشته باشند. اگر به آن دوران قدیم برگردیم همه به یاد داریم که اغلب، آقا پسرها برای خواستگاری و ازدواج پیش می گذاشتند و استپ های اولیه ی آشنایی را پسران برمیداشتند. اما گاهی هم باید این حق را به دختران بدهیم که به عنوان نصفه ی اثر گذار جامعه، خودشان انتخاب کنند. دخترهای امروزی دوست دارند پسری را جذب کنند که دقیقا مطابق خواسته هایشان باشد. داخل پرانتذ باید عر کنیم که این مورد هم نمی تواند صد در صد اتفاق بیافتد ولی خب همین که احساس خوب متقابل ایجاد کند می تواند تا حد گسطرده ای برای دختر و پسر مفید باشد. این مقدمه را گفتیم که به اینجا برسیم. دخترهای امروزی دلشان می خواهد پسری را که دوستش دارند را به خود جذب کنند. پسران فکر می کنند چراغ قرمزهای دخترانه برای دوست بودن های بی اساس و هرزه گی و خوش گذرانی بیهوده است. اما اینگونه نیست. دخترها تا به کشی احساس نداشته باشند آن را بوروز نخواهند کرد. در این مطلب از big20.ir بررسی می کنیم که ایا می شود با ترفندها و راه کارهایی پسر مورد علاقه مان را جذب کنیم؟ دیروز شنیدم دختری برای اینکه دل دوست پسرش را برای ازدواج به دست بیاورد متوسل به دعا و جادو و جنبل و طلسم شده است!! دختران باید بدانند که این مسیرها جز پول خود را هدر دادن و احساس بد پیدا کردن نیست. ما در اینجا راهکارهای روانشناسانه ای برای جذب کردن پسرها برایتان آورده ایم که قوی تر از همه چیز عمل می کنند!!

 

دانلود جعبه ابزار زناشویی برای آقایان (افزایش سایز و قطر + درمان انزال زودرس)

چطور یک پسر را تور کنیم

 

روشهای درجه یک و آسان برای دیوانه کردن پسران

چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم؟

چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم؟

چگونه برای یک پسر دلبری کنیم؟

راه های عاشق کردن مرد چیست؟

 

برای اینکه بدانیم چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم باید با روانشناسی عشق آشنا باشیم زیرا از این طریق می توانیم تکنیک هایی را بیاموزیم که به ما کمک می کند پسری را به خود جذب کرده و عاشق کنیم. 

البته در این مقاله منظور از چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم این است که چگونه پسری را با قصد ازدواج به خود علاقه مند کنیم. وقتی موضوع دیوانه کردن یه پسر یا راه های عاشق کردن یک مرد به قصد جذب وی به ازدواج است یا به دنبال علاقه مند کردن یک دوست معمولی مثل دوست پسر همجنس خود هستیم باید به سراغ علم روانشناسی برویم.

 

اما قبل از هر چیز باید به این نکته توجه داشته باشید که ما به دنبال دیوانه کردن دیگران نیستم و حتی داشتن چنین قصد و نیتی نشانه مثبتی ندارد . اما می توانیم روش هایی را یاد بگیریم که به اندازه کافی طرف مقابل را عاشق کردن و بتواند خیلی زود رابطه ما را به ازدواج برساند.

یادگیری چنین تکنیک هایی نه فقط در ارتباط حضوری بلکه به ما می آموزد چگونه در چت دلبری کنیم و پیام های جذب کننده ارسال کننده کنیم.

اشاره به این نکته ضروری است که هدف از اجرای این تکنیک ها چه برای دلبری در چت و چه برای وابسته کردن دیگران باید با هدف ایجاد رابطه پایدار و همیشگی باشد و اگر رابطه شما به قصد روش های دلبری از دوست پسر است به شما توصیه می کنم بازنگری در مورد رابطه خود داشته باشید.

بازگردیم به موضوع عاشق کردن و چذب پسران. با جست و جوی واژه ” چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم” یا ” چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم” با انبوهی از سایت ها مواجه خواهیم شد که نکاتی ساده و تکراری را در اختیار ما می گذارند.

اما امروز در نوین بینش می خواهم در مورد روش های ساده ای صحبت کنم که می تواند به ما یاد بدهد چه از طریق چت و چه از هر طریق دیگری چگونه پسری را دیوانه خود کنیم؛ روش هایی که جدید بوده و بر اساس روانشناسی عشق نوشته شده است.

یکی از مراجعه کننده های سایت نوین بینش که از تکنیک ها استفاده کرده بود به من گفت تکنیک های روانشناسی عشق برای او مثل یک طلسم عمل کرده و باعث شده دوست پسرش که قصد ازدواج با او را داشته وابسته و دیوانه او شود.

آنها اکنون با هم ازدواج کرده اند و زندگی خوبی را تجربه می کنند.  تکنیک هایی که در ادامه به آن اشاره می کنیم همچنین به ما کمک می کند بفهمیم چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم، چگونه برای یک پسر دلبری کنیم و یا چگونه یک پسر را تور کنیم.

یکی از راه های دیوانه کردن پسری که به او علاقه دارید و تسخیر قلبش این است که طبیعی باشید. آرایش کردن زیبایی شما را بیشتر می کند اما زیبایی طبیعی بیشتر از هرچیزی می تواند به ما کمک کند دوست پسر خود را وابسته کنیم.

همانطور که در کتاب کتاب مدار جذب و ازدواج توضیح داده ام برای دیوانه کردن یک پسر و وابسته کردن او یکی از بهترین راهکارها این است که او را مجبور کنید برای به دست آوردن شما تلاش کند. به او نشان دهید که باید به گونه ای رفتار کند که سزاوار شما باشد و ارزشتان را در چشم او بالا ببرید .

اگر بخواهیم به این پرسش که چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم بهترین پاسخ را بدهیم باید بگویم نباید مانند کس دیگری رفتار کنید زیرا در این صورت زنی هستید که از خودش ناامید شده است و این مورد اصلا باعث وابسته شدن دوست پسر یا دیوانه کردن پسران نمی شود. برای اینکه برای یک پسر دلبری کنید خودتان باشید اما تصویری موفق، باهوش و زیرک از خود نشان دهید که از پس هر کاری بر می آید.

اگر به دنبال دیوانه کردن پسر خاصی هستید نباید فقط شما برای تماس گرفتن پیش قدم شوید. البته اصلا اشتباه نیست که شما اول تماس بگیرید اما این مسئله نباید همیشگی باشد. اینکه بخواهید در مقابل تماس گرفتن با او یا پیام دادن به او مقاومت کنید کمی سخت است اما اگر می خواهید پسر مورد علاقه تان را دیوانه وار وابسته خود کنید باید این مقاومت را داشته باشید.

فراموش نکنید پسر مقابلتان تازه با شما آشنا شده است اما دوستانش را مدت زیادی می شناسد. پس اگر می خواهید پسری را وابسته خود کنید باید با دوستانش نیز رابطه خوبی داشته باشید. پس کلید تور کردن پسر مورد علاقه این است که ارتباط خود را با دوستانش به درستی مدیریت کنید.

اگر می خواهید پسری عاشق و وابسته شما شود (به خصوص اشخاص مغرور) باید حسادت را کنار بگذارید. حسادت می تواند رابطه ی شما را به نابودی بکشاند. اگر موضوعی باعث ایجاد حسادت در شما می شود بهتر است وابستگی خود را کم کنید که موجب نشان دادن حساسیت در شما نشود. در عوض با دیوانه کردن پسر خورد علاقه تان حس حسادت و وابستگی را در او افزایش دهید.

برای دیوانه کردن و جذب پسر مورد علاقه  یکی از بهترین و ساده ترین راه ها این است که او را بخندانید. با این کار یکی از اصلی ترین نیازهای ناخودآگاه او را برطرف می کنید. برای اینکه حس طنز را در خود پرورش دهید، برنامه های طنز و استندآپ کمدی تماشا کنید و سپس سعی کنید بامزه بودن را جلوی آینه تمرین کنید.

اگر می خواهید پسری را عاشق و دیوانه خود کنید باید زندگی شخصی خود را حفظ کرده و آن را فراموش نکنید. زنی که فقط به فکر ازدواج باشد برای هیچ مردی جذاب نیست. پس توجه و احترام به خود از مهمترین اصول دلبری از پسران است. برای اینکار اهداف و برنامه های خود را همیشه حفظ کنید.

هیچ وقت برای چیزی که هستید شرمنده نباشید. اگر می خواهید پسری را وابسته خود کنید و برای او دلبری کنید تا دیوانه شما شود هیچ وقت اجازه ندهید طرف مقابلتان از شما فرد دیگری بسازد. این مورد به خصوص در پسر های مغرور خیلی حساس تر است.

در این مورد به کلمه ی “کمی” دقت کنید. اگر ازدواج کرده اید ایجاد حسادت چندان صحیح نیست. اما اگر در دوران آشنایی پیش از ازدواج هستید و می خواهید دوست پسرتان را برای ازدواج به خود وابسته کنید کمی حسادت در او به وجود آورید. این مسئه میزان اهمیتی را که به شما می دهد مشخص خواهد کرد.

اگر می خواهید مردی را به خود وابسته کنید تا دیوانه تان شود باید تا می توانید مرموز باشید. پس همه ی اسرار زندگی تان را برای او آشکار نکنید. هر چقدر رازهایی که در مورد شما وجود دارد بیشتر باشد دوست پسرتان را بیشتر دیوانه خود می کنید.

برای اینکه مردی را دیوانه وار عاشق خود کنید باید نه تنها از نظر فیزیکی بلکه از نظر احساسی و عاطفی و روحی نیز از خودتان مراقبت کنید. ورزش و شنا کردن را در برنامه ی روزانه ی خود قرار دهید. هر چقدر آرام و با اعتماد به نفس بیشتر باشید مرد مورد علاقه تان را بیشتر به سمت خود می کشانید.

از فیسبوک، اینستاگرام و تلگرام استفاده کرده و عکس ها و متن های مختلفی را به اشتراک بگذارید. این کار باعث می شود دوست پسرتان بیشتر کنجکاو شده و به شما فکر کنید. درگیر شدن فکر نیز باعث وابستگی می شود. 

از مرد مورد علاقه تان بخواهید در مورد خودش صحبت کند. با این کار می توانید او را حتی در یک روز دیوانه خود کنید. مردان عاشق زنانی هستند که به آن ها گوش می کنند. در مورد خانواده اش، سرگرمی هایش، غذای مورد علاقه اش و … از او سوال کنید.

اگر می خواهید یه پسر را چنان دیوانه خود کنید که خیلی زود به شما پیشنهاد ازدواج بدهد پس این موقعیت را ایجاد کنید که وی شما را در شرایط و مکان ها مختلف ببیند. یک قرار شام، سینما، پیاده روی و مهمانی می تواند این امکان را در اختیار او و شما قرار دهد.

اگر می خواهید یه پسر مناسب را وابسته خود کنید به نوع لباس پوشیدن خود دقت کنید. سعی کنید لباس هایی انتخاب کنید که در عین آراسته بودن شما را زیبا تر نشان دهد و مناسب وضعیت جسمانی تان باشد ( به اصطلاح به شما بیاید).

اگر می خواهید مردی را به سمت خود بکشانید او را در همه ی زندگی و همه چیز اولویت اول خود قرار ندهید. در واقع کاری کنید مرد  مورد علاقه تان برای اینکه اولویت اول شما باشد تلاش کند.

شنیدید می گویند عقل پسران  در شکمشان است؟

چطور یک پسر را تور کنیم

اگر می خواهید پسری وابسته تان شود یکی از ساده ترین راه ها این است که برای او غذای مورد علاقه اش را درست کنید.

خرید کردن در کنار یکدیگر حتی یک خرید کوچک و ساده برای پسران جذاب است و می تواند او را عاشق شما کند.

برای اینکه مردی را دیوانه وار عاشق خود کنید باید قبل از هرچیز خودتان به خود عشق بورزید.

به پسر مورد علاقه تان لبخند بزنید، گاهی اوقات یک لبخند زیبا بیش از هر کلمه ی دیگری می تواند تاثیر گذار باشد.

برای اینکه پسری را دیوانه خود کنید به ظاهرتان اهمیت دهید زیرا اولین مرحله ی جذابیت شما در ظاهرتان آشکار خواهد شد.

قدردانی کردن از پسران  می توان آن ها بیش از هر چیز دیگری عاشق و دیوانه ی شما کند.

اینکه بدانید چطور برای مرد مورد علاقه خود دست نیافتنی شوید بسیار مهم است. باید دقت کنید همزمان هم دست نیافتنی باشید و هم مرد مورد علاقه تان را از رسیدن به خود ناامید نکنید. زیرا انسان ها عاشق کسی می شوند که امید داشته باشند او را به دست می آورند .

 

این مقاله بر اساس کتاب مدار جذب و ازدواج نوشته شاهین زند نوشته شده است و برای افرادی نوشته شده است که به دنبال جذب و عاشق کردن پسری هستند که با او در دوران اشنایی به سر می برند تا بتوانند سریع تر به مرحله ازدواج برسند.

اگرچه آشنایی پیش از ازدواج مشکلی ندارد اما توصیه می شود از دوستی قبل از ازدواج با هر پسری پرهیز کنید و فقط با هدف ازدواج وارد رابطه شوید.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

 

منبع:

novinbinesh.com

 

 

میخوام توجه عشقمو جلب کنم چکار کنم؟- چطوری نظر پسر موردعلاقمو جلب کنم؟- برای جلب توجه مردها باید چکار کرد؟- پسرا بهم توجه نمیکنن چطوری جلب توجه کنم؟چطوری پسری را عاشق خودمان کنیم. چطور پسری را عاشق خودمان کنیم. چطور یک پسر را عاشق خود کنیم،جذب کردن پسران. پسر ها دخترانی را دوست دارند که خودشان هستند.

شناخت نشانه های پسر عاشق واقعی از روی رفتار و صحبت کردن. نشانه های پسری که عاشق شماست و قصد دارد از شما خواستگاری کند را با رفتارها و حرکات او در حین …

چگونه یک پسر را تور کنیم سوالی که این روزها از دختران زیادی می شنویم. اگر تا به حال در یک جمع صمیمی دخترانه حضور داشته اید احتمالات جملاتی مانند پسر خوبیه تورش کن، مخشو بزن و… را شنیده اید. مخصوصا در جوامع امروزی که بیستر با برابری جنسیتی رو به رو هستیم این موارد بیشتر مورد جست و جو قرار می گیرند.

با مطرح شدن همچین موضوعی سوالات زیر ذهن دختران مجرد را بیشتر از پیش درگیر خود می کند:

با تیم روانشناسی طلوع سبز که سابقه ی چهارسال فعالیت مفید و درخشان در زمینه جذب عشق و دوره های بازگشت به عشق را دارد همراه باشید تا به بهترین جواب برای سوال چگونه یک پسر را تور کنیم برسید.

همانطور که گفتیم این لفظ بیشتر در میان جمع های دختران و یا صحبت های عامیانه استفاده می شود. پس شاید بهتر باشد بگوییم چطور یک پسر را جذب کنیم.

با کمی توجه می توانیم دریابیم که در وجود هر دختری به طور ذاتی دلبری و طنازی وجود دارد. و در واقع همین دلبری راه اصلی برای تور کردن یک پسر است.

چطور یک پسر را تور کنیم

فقط بعضی از دختران از وجود این طنازی ها در ذات خود خبر دارند و از آن استفاده می کنند و بعضی دیگر از داشتن چنین موهبتی بی خبرند و باید آن را در خود بیدار کنند.

در این مقاله یاد می گیریم که با تکنیک های دلبری چگونه یک پسر را دیوانه خود کنیم . یا به اصطلاح چگونه یک پسر را تور کنیم .

 

نتایج کاربران از کتاب بازگشت به عشق و ازدواج نوشته حسین رجب پور

 

همانطور که در مقاله جذب مردان نیز اشاره کردیم سیستم عملکرد مغز مردان در عاشق شدن به این صورت است که با دریافت چند نشانه و خصوصیات می توانند جذب یک زن شوند.

پس در واقع کاری که ما باید انجام بدهیم تا یک پسر غریبه را جذب خود کنیم  این است که این نشانه ها و خصوصیات را در خود ایجاد کنیم.

حال این نشانه ها چه هستند؟ یک دختر چه خصوصیاتی باید داشته باشد که بتواند یک مرد را شیفته ی خود کند؟با استفاده از این خصوصیات چگونه یک پسر را تور کنیم ؟

همانطور که از اسمش هم مشخص است یک “زن” فارق از تبعیض یا برابری های جنسیتی باید خصوصیات زنانه داشته باشد. ماهیت یک زن لطافت و زنانگی است. در طول تاریخ، در قصه ها و حتی در فیلم و سریال های عاشقانه هم همیشه شاهد این بوده ایم که زنان عاشق مردان دلیر، قدرتمند و نجیب می شوند و مردان عاشق دختران طناز و ظریف و پاک می شوند. زیرا این ظرافت های یک دختر است که باعث جذابیت او می شود. دختران یا زنان با خصوصیات و رفتارهای مردانه خیلی کمتر مورد استقبال و توجه مردان قرار می گیرند. پس اگر به دنبال این هستیم که چگونه یک پسر را تور کنیم باید قبل از هرکاری به خودمان رجوع کنیم. و ببینیم آیا این ویژگی ها را داریم یا خیر؟

این اولین قدم برای تور کردن است!

به طور خلاصه می توانیم این خصوصیات و ویژگی ها را دو گروه دسته بندی کنیم.

بی شک اولین چیزی که باعث جذب پسران می شود ویژگی های ظاهری یک دختر است. نه تنها در پسران بلکه حتی دختران هم در ابتدا جذب چهره و مشخصات ظاهری یک پسر می شوند. توجه به مشخصات ظاهری به این معنی نیست که شما باید همیشه آرایش داشته باشید. بر خلاف تصور، مردان جذب صورت های آرایش شده نمی شوند. در عوض به موارد زیر توجه کنید:

روانشناسان در طی یک آزمایش ثابت کردن که داشتن تناسب اندام و همچنین داشتن کمر باریک از ویژگی ظاهری است که در جذب مردان بسیار موثر است.

شما با داشتن یک اندام مناسب نشان می دهید که به سلامت خود اهمیت می دهید. پس سعی کنید حتما ورزش را در لیست کارهای خود قرار دهید.

در یک تحقیق بر روی 1500 مرد در یک دانشگاه در آمریکا، روانشناسان دریافتند که بعد از اندام زیبا داشتن موهای بلند، مرتب و درخشان از ویژگی های جذاب یک زن است. همچنین دخترانی که از پوستی شفاف، صاف و عاری از جوش و آکنه برخوردار بودند یکی از ملاک های جذابیت را دارا بودند.

تعریف شیک پوشی در هر فردی می تواند مختلف باشد. زیرا هر کسی ممکن است در پوشش از استایل خاصی پیروی کند یا سبک مخصوص به خود را داشته باشد. اما یک سری از قوانین کلی برای شیک پوشی وجود دارد که می توانید با رعایت آنها در هر نوع سبک و استایل یک فرد شیک پوش به نظر برسید.

به عنوان مثال:

قانون رنگ ها را در پوششتان رعایت کنید. سعی کنید در لباس هایتان هارمونی رنگی وجود داشته باشد. لباس های چروک نپوشید. گران بودن یک لباس دلیلی بر شیک بودن آن نیست. کفش ها اولین چیزی هستند که در پوشش توجه را به خود جلب می کند پس کفش مناسب را انتخاب کنید. در استفاده از اکسسوری ها زیاده روی نکنید و اکسسوری مناسب با لباس و شرایط انتخاب کنید و …

با داشتن جذابیت و ویژگی های ظاهری شما نمی توانید برای همیشه یک پسر را عاشق خود کنید. در کنار زیبا و خوش اندام بودن، شما به عنوان یک زن نیاز به خصوصیات مهمتر دیگری هم دارید که نشان از درونیات، روحیات و شخصیت  شما می دهد. شاید فکرش را هم نکنید اما این خصوصیات در جذب کردن یک پسر بسیار موثرتر هستند. مانند:

خود را دائم از دید او پنهان می کنید؟ مدام خود را با تلفن همراهتان سرگرم می کنید؟از ابراز عقیده و نظر در جمع می ترسید؟ به سرعت تغییر عقیده می دهید؟خمیده و بی انگیزه راه می روید؟ هنگام نشستن قوز می کنید؟ معمولا در یک حالت تدافعی هستید؟ و…

شما از کمبود اعتماد به نفس رنج می برید. و اگر قصدتان تور کردن یک پسر است باید این مشکل خود را هرچه زودتر بر طرف کنید. زیرا راز جذابیت یک دختر در اعتماد به نفس او نهفته است.

نتایج کاربران از کتاب بازگشت به عشق و ازدواج نوشته حسین رجب پور

سعی کنید همیشه لبخند بزنید. بشاش و خوشرو باشید.از غر زدن و گلایه کردن در حضور پسر موردعلاقتان به شدت پرهیز کنید. هیچ مردی از یک دختر اخمو غرغرو خوشش نمی آید.

آیا دیدن افرادی که در یک جمع شما را می خندانند و اوقات خوشی را برایتان رقم می زنند جذاب است؟ قطعا همینطور است. افراد شوخ طبع با ایجاد یک فضای شاد لحظات را برای دیگران لذت بخش می کنند. این قاعده در جذب و تور کردن یک پسر هم کاملا صدق می کند. پسران بیشتر تمایل دارند ساعات و روزهای خود را با دختری تقسیم کنند که باعث خندیدن آن ها می شود. شاید همه ی ما ندانیم که چگونه یک پسر را بخندانیم و همه ما از حس شوخ طبعی برخورد دار نباشیم. اما نگران نباشید! می توانیم با آموزش و یادگیری این حس را در خود ایجاد کنیم.

تا به اینجا با مهمترین ویژگی هایی که می توانید با آن ها یک پسر را به سمت خود جذب کنید آشنا شدید. داشتن این ویژگی ها ابزارهای اولیه ی شما برای تور کردن هر پسری است. اما در این بین تور کردن پسران مغرور کمی چالش برانگیزتر است. این دسته از پسران از خصوصیاتی خاصی برخوردارند که آگاهی نسبت به آن ها می تواند در نحوه ی برخورد ما با آن ها بسیار موثر باشد.

فکر می کنید چرا مردان مغرور از جذابیت بیشتری برای دختران برخوردار هستند تا مردان مهربان؟ چه ویژگی هایی باعث می شود پسران مغرور جذابتر به نظر برسند؟

وقتی شما با یک مردی که مهربان و فروتن است برخورد می کنید او به شما لبخند می زند، مهربانی را در نگاهشان می بینید، به حرف های شما با دقت گوش می دهد، شما را تحسین می کند، خیلی چیزها را راجع به او می دانید،  پیگیر شماست و حتی شما را یه یک قرار دعوت می کند. شما کاملا می توانید حدس بزنید که چه در فکرش می گذرد.

اما وقتی با یک مرد مغرور برخورد می کنید خیلی کم از او لبخند میبینید، هیچ تحسین یا تعریفی از او راجع به خود نمی شنوید، معمولا شما سعی می کنید پیگیر او باشید نه او، نگاهش خشک و جدی است، توجهی به حرف ها یا رفتارهای شما ندارد، آنقدر مرموز است که شما اطلاعات زیادی از او ندارید. و در واقع همین مرموز بودن باعث می شود که ندانید چه در سرشان می گذرد و بیشتر و بیشتر نسبت به آن ها کنجکاو شوید.

حال به نظرتان آیا می شود به همین راحتی دل این پسران را ببریم یا به همین راحتی تورشان کنیم؟ یا نیاز داریم که بدانیم چگونه یک پسر را مغرور را عاشق خود کنیم ؟!

از قدیم الایام گفتند که هر چیزی شروعش سخته. در رابطه ها هم همینطور است. مخصوصا اگر در این رابطه پسر از علاقه ی دختر بیخبر باشد و دختر مجبور باشد که خودش پیش قدم شود.

اینجاست که این سوال پیش می آید که چطور به یک پسر نزدیک شویم.

قبل از نزدیک شدن به یک پسر باید این را بدانید که هیچوقت سعی نکنید مستقیم به او ابراز علاقه کنید. زیرا این احتمال وجود دارد که او شخص دیگری را دوست داشته باشد یا اصلا درک این موضوع برای او سخت باشد یا به هر دلیلی به شما جواب رد دهد. و این موضوع می توانند دو برابر وقتی که یک پسر جواب رد می شود برای یک دختر سخت و آزار دهنده باشد.

پس باید سعی کنیم با استفاده از زیرکی ها و طنازی های خود به یک پسر نزدیک شویم. همچنین در این روزها که همه چیز آنلاین و مجازی شده می توانیم با استفاده از روش های دلبری در چت یاد بگیریم که چگونه یک پسر را در فضای مجازی عاشق خود کنیم و از این طریق به او نزدیک شویم.

1-او را تحسین کنید.از او تعریف کنید. به او احساس با ارزش بودن بدهید.

2-فریبنده باشید. تماس چشمی برقرار کنید. با موهای خود بازی کنید. هر یک مدت یک بار برای چند ثانیه کوتاه نگاه خود را به سمت لب هایش ببرید.

چطور یک پسر را تور کنیم

3-تصادفا او را ملاقات کنید. ناگهانی به مکان هایی که احتمال می دهید او آنجا حضور دارد بروید. مثلا اگر متوجه شده اید که معمولا به یک کافی شاپ یا رستوران خاص می رود هرازگاهی به آنجا بروید.

4-کاری کنید که اولین ها را با شما تجربه کند. اگر تا به حال به شهر بازی نرفته، اگر یک اجرای تائتر را از نزدیک ندیده یا اگر یک غذایی را تا به حال نخورده به او پیشنهاد رفتن به شهربازی یا دیدن اجرای تئاتر یا… بدهید. با این کار خود را در ذهن او ماندگار می کنید.

5-تکراری نشوید. هر چه بیشتر دنبال یک چیز بدویم او بیشتر از ما دور میشه. پس باید یاد بگیریم چگونه برای یک پسر دست نیافتنی باشیم. معمولا وقتی چیزی دائم در معرض دیدمان باشد برایمان تکراری می شود. پس سعی کنید با کمی دوری فضایی را برای او ایجاد کنید که دلتنگتان شود، به شما فکر کند و به فکر به دست آورد شما بیفتد.

نتایج کاربران از کتاب بازگشت به عشق و ازدواج نوشته حسین رجب پور

 

۰۲۱۹۱۳۰۵۰۵۹

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

 

Telegram (برای ارتباط سریع تر با تلگرام روی لینک آبی رنگ کلیک کنید)

Whatsapp (برای ارتباط سریع تر با واتس آپ روی لینک آبی رنگ کلیک کنید)

کانال روانشناسی: sarbargetaze


جذب مردان برای ازدواج

چگونه یک پسر را در فضای مجازی عاشق خود کنیم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشاوره رایگان در تلگرام و واتس آپ : 09129305020

چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم؟

چگونه برای یک پسر دلبری کنیم؟

راه های عاشق کردن مرد چیست؟

چگونه مردان را دلتنگ و دیوانه کنیم تا پیام بدهند؟

برای اینکه بدانیم چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم باید با روانشناسی عشق آشنا باشیم زیرا از این طریق می توانیم تکنیک هایی را بیاموزیم چگونه پسری را در یک نگاه عاشق خود کنیم.  

چطور یک پسر را تور کنیم

البته در این مقاله منظور از چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم این است که چگونه پسری را با قصد ازدواج به خود علاقه مند کنیم. وقتی موضوع دیوانه کردن یه پسر یا راه های عاشق کردن یک مرد به قصد جذب وی به ازدواج است یا به دنبال علاقه مند کردن یک دوست معمولی مثل دوست پسر همجنس خود هستیم باید به سراغ علم روانشناسی برویم.

اما قبل از هر چیز باید به این نکته توجه داشته باشید که ما به دنبال دیوانه کردن دیگران نیستم و حتی داشتن چنین قصد و نیتی نشانه مثبتی ندارد ( نگاه کنید به چرا می خواهیم پسری را دیوانه خود کنیم). اما می توانیم روش هایی را یاد بگیریم که به اندازه کافی طرف مقابل را عاشق کردن و بتواند خیلی زود رابطه ما را به ازدواج برساند.

یادگیری چنین تکنیک هایی نه فقط در ارتباط حضوری بلکه به ما می آموزد چگونه در چت دلبری کنیم و پیام های جذب کننده ارسال کننده کنیم ( نگاه کنید به ۹ قانون برای دلبری با موبایل از راه دور).

اشاره به این نکته ضروری است که هدف از اجرای این تکنیک ها چه برای دلبری در چت و چه برای وابسته کردن دیگران باید با هدف ایجاد رابطه پایدار و همیشگی باشد و اگر رابطه شما به قصد روش های دلبری از دوست پسر است به شما توصیه می کنم بازنگری در مورد رابطه خود داشته باشید.

بازگردیم به موضوع عاشق کردن و چذب پسران. با جست و جوی واژه ” چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم” یا ” چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم” با انبوهی از سایت ها مواجه خواهیم شد که نکاتی ساده و تکراری را در اختیار ما می گذارند.

اما امروز در نوین بینش می خواهم در مورد روش های ساده ای صحبت کنم که می تواند به ما یاد بدهد چه از طریق چت و چه از هر طریق دیگری چگونه پسری را دیوانه خود کنیم؛ روش هایی که جدید بوده و بر اساس روانشناسی عشق نوشته شده است.

یکی از مراجعه کننده های سایت نوین بینش که از تکنیک ها استفاده کرده بود به من گفت تکنیک های روانشناسی عشق برای او مثل یک طلسم عمل کرده و باعث شده دوست پسرش که قصد ازدواج با او را داشته وابسته و دیوانه او شود.

آنها اکنون با هم ازدواج کرده اند و زندگی خوبی را تجربه می کنند.  تکنیک هایی که در ادامه به آن اشاره می کنیم همچنین به ما کمک می کند بفهمیم چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم، چگونه برای یک پسر دلبری کنیم و یا چگونه یک پسر را تور کنیم.

در واقع همانطور که در مقاله قبلی خود به نام آیا عشق در یک نگاه واقعیت دارد توضیح داده ام، تکنیک هایی بر اساس روانشناسی عشق وجود دارد که به ما می آموزد چگونه در یک نگاه پسری را عاشق خود کنیم ( البته در صورتی که قصد ازدواج داشته باشیم).

در ادامه فقط به بخش کوچک و ساده ای از روش های دیوانه کردن یک پسر در یک نگاه اشاره خواهیم کرد زیر آموزش و معرفی همه این تکنیک ها از حوصله این مطلب خارج است.

اولین مورد برای عاشق کردن پسری که به او علاقه دارید و تسخیر قلبش این است که طبیعی باشید. آرایش کردن زیبایی شما را بیشتر می کند اما زیبایی طبیعی بیشتر از هرچیزی می تواند به ما کمک کند دوستی یا پسری را وابسته کنیم.

همانطور که در کتاب کتاب مدار جذب و ازدواج توضیح داده ام برای دیوانه کردن یک پسر و وابسته کردن او یکی از بهترین راهکارها این است که او را مجبور کنید برای به دست آوردن شما تلاش کند. به او نشان دهید که باید به گونه ای رفتار کند که سزاوار شما باشد و ارزشتان را در چشم او بالا ببرید ( برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به ۵ الگوی دلبری از پسران برای تسخیر قلب ).

اگر بخواهیم به این پرسش که چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم بهترین پاسخ را بدهیم باید بگویم نباید مانند کس دیگری رفتار کنید زیرا در این صورت زنی هستید که از خودش ناامید شده است و این مورد اصلا باعث وابسته شدن دوست پسر یا دیوانه کردن پسران نمی شود. برای اینکه برای یک پسر دلبری کنید خودتان باشید اما تصویری موفق، باهوش و زیرک از خود نشان دهید که از پس هر کاری بر می آید.

اگر به دنبال دیوانه کردن پسر خاصی هستید نباید فقط شما برای تماس گرفتن پیش قدم شوید. البته اصلا اشتباه نیست که شما اول تماس بگیرید اما این مسئله نباید همیشگی باشد. اینکه بخواهید در مقابل تماس گرفتن با او یا پیام دادن به او مقاومت کنید کمی سخت است اما اگر می خواهید پسر مورد علاقه تان را دیوانه وار وابسته خود کنید باید این مقاومت را داشته باشید.

فراموش نکنید پسر مقابلتان تازه با شما آشنا شده است اما دوستانش را مدت زیادی می شناسد. پس اگر می خواهید پسری را وابسته خود کنید باید با دوستانش نیز رابطه خوبی داشته باشید. پس کلید تور کردن پسر مورد علاقه این است که ارتباط خود را با دوستانش به درستی مدیریت کنید.

اگر می خواهید پسری عاشق و وابسته شما شود (به خصوص اشخاص مغرور) باید حسادت را کنار بگذارید. حسادت می تواند رابطه ی شما را به نابودی بکشاند. اگر موضوعی باعث ایجاد حسادت در شما می شود بهتر است وابستگی خود را کم کنید که موجب نشان دادن حساسیت در شما نشود ( نگاه کنید بهبا چه ترفندی یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم). در عوض با دیوانه کردن پسر خورد علاقه تان حس حسادت و وابستگی را در او افزایش دهید.

برای دیوانه کردن و جذب پسر مورد علاقه  یکی از بهترین و ساده ترین راه ها این است که او را بخندانید. با این کار یکی از اصلی ترین نیازهای ناخودآگاه او را برطرف می کنید. اما سوال اساسی این است که چگونه یک پسر را بخندانیم؟ برای اینکه حس طنز را در خود پرورش دهید، برنامه های طنز و استندآپ کمدی تماشا کنید و سپس سعی کنید بامزه بودن را جلوی آینه تمرین کنید.

اگر می خواهید پسری را عاشق و دیوانه خود کنید باید زندگی شخصی خود را حفظ کرده و آن را فراموش نکنید. زنی که فقط به فکر ازدواج باشد برای هیچ مردی جذاب نیست. پس توجه و احترام به خود از مهمترین اصول دلبری از پسران است. برای اینکار اهداف و برنامه های خود را همیشه حفظ کنید.

هیچ وقت برای چیزی که هستید شرمنده نباشید. اگر می خواهید پسری را وابسته خود کنید و برای او دلبری کنید تا دیوانه شما شود هیچ وقت اجازه ندهید طرف مقابلتان از شما فرد دیگری بسازد. این مورد به خصوص در پسر های مغرور خیلی حساس تر است.

در این مورد به کلمه ی “کمی” دقت کنید. اگر ازدواج کرده اید ایجاد حسادت چندان صحیح نیست. اما اگر در دوران آشنایی پیش از ازدواج هستید و می خواهید پسری را برای ازدواج به خود وابسته کنید کمی حسادت در او به وجود آورید. این مسئه میزان اهمیتی را که به شما می دهد مشخص خواهد کرد.

اگر می خواهید مردی را به خود وابسته کنید تا دیوانه تان شود باید تا می توانید مرموز باشید. پس همه ی اسرار زندگی تان را برای او آشکار نکنید. هر چقدر رازهایی که در مورد شما وجود دارد بیشتر باشد پسر مورد علاقه تان را بیشتر دیوانه خود می کنید.(همچنین نگاه کنید به جذب کردن فردی که به ما علاقه ای ندارد)

برای اینکه مردی را دیوانه وار عاشق خود کنید باید نه تنها از نظر فیزیکی بلکه از نظر احساسی و عاطفی و روحی نیز از خودتان مراقبت کنید. ورزش و شنا کردن را در برنامه ی روزانه ی خود قرار دهید. هر چقدر آرام و با اعتماد به نفس بیشتر باشید مرد مورد علاقه تان را بیشتر به سمت خود می کشانید.

از فیسبوک، اینستاگرام و تلگرام استفاده کرده و عکس ها و متن های مختلفی را به اشتراک بگذارید که کنجکاو کننده باشد. این کار باعث می شود دوست پسرتان ذهنش درگیر شما شده و بیشتر به شما فکر کند. همانطور که می دانید درگیر شدن فکر نیز باعث وابستگی می شود. 

از مرد مورد علاقه تان بخواهید در مورد خودش صحبت کند. با این کار می توانید او را حتی در یک روز دیوانه خود کنید. مردان عاشق زنانی هستند که به آن ها گوش می کنند. در مورد خانواده اش، سرگرمی هایش، غذای مورد علاقه اش و … از او سوال کنید.

اگر می خواهید یه پسر را چنان دیوانه خود کنید که خیلی زود به شما پیشنهاد ازدواج بدهد پس این موقعیت را ایجاد کنید که وی شما را در شرایط و مکان ها مختلف ببیند. یک قرار شام، سینما، پیاده روی و مهمانی می تواند این امکان را در اختیار او و شما قرار دهد.

اگر می خواهید یه پسر مناسب را وابسته خود کنید به نوع لباس پوشیدن خود دقت کنید. سعی کنید لباس هایی انتخاب کنید که در عین آراسته بودن شما را زیبا تر نشان دهد و مناسب وضعیت جسمانی تان باشد ( به اصطلاح به شما بیاید).

اگر می خواهید مردی را به سمت خود بکشانید او را در همه ی زندگی و همه چیز اولویت اول خود قرار ندهید. در واقع کاری کنید مرد  مورد علاقه تان برای اینکه اولویت اول شما باشد تلاش کند.

شنیدید می گویند عقل پسران  در شکمشان است؟

اگر می خواهید پسری وابسته تان شود یکی از ساده ترین راه ها این است که برای او غذای مورد علاقه اش را درست کنید.

خرید کردن در کنار یکدیگر حتی یک خرید کوچک و ساده برای پسران جذاب است و می تواند او را عاشق شما کند.

برای اینکه مردی را دیوانه وار عاشق خود کنید باید قبل از هرچیز خودتان به خود عشق بورزید.

به پسر مورد علاقه تان لبخند بزنید، گاهی اوقات یک لبخند زیبا بیش از هر کلمه ی دیگری می تواند تاثیر گذار باشد.

برای اینکه پسری را دیوانه خود کنید به ظاهرتان اهمیت دهید زیرا اولین مرحله ی جذابیت شما در ظاهرتان آشکار خواهد شد.

قدردانی کردن از پسران  می توان آن ها بیش از هر چیز دیگری عاشق و دیوانه ی شما کند.

۲۴٫ دست نیافتنی باشید

چطور یک پسر را تور کنیم

اینکه بدانید چطور برای مرد مورد علاقه خود دست نیافتنی شوید بسیار مهم است. باید دقت کنید همزمان هم دست نیافتنی باشید و هم مرد مورد علاقه تان را از رسیدن به خود ناامید نکنید. زیرا انسان ها عاشق کسی می شوند که امید داشته باشند او را به دست می آورند ( نگاه کنید به چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم).

سخن پایانی

این مقاله بر اساس کتاب مدار جذب و ازدواج نوشته شاهین زند نوشته شده است و برای افرادی نوشته شده است که به دنبال جذب و عاشق کردن پسری هستند که با او در دوران اشنایی به سر می برند تا بتوانند سریع تر به مرحله ازدواج برسند.

اگرچه آشنایی پیش از ازدواج مشکلی ندارد اما توصیه می شود از دوستی قبل از ازدواج با هر پسری پرهیز کنید و فقط با هدف ازدواج وارد رابطه شوید.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد روانشناسی جذب در بین سایت های فارسی زبان می باشد. کتاب مدار جذب و ازدواج نوشته شاهین زند با اهدف جذب یک گزینه ایده آل یا جذب یک گزینه خاص و تبدیل رابطه به ازدواج نوشته شده است. با این کتاب مهارت های جذب را یاد خواهید گرفت و یا طبق قوانین نوین بینش هزینه پرداختی به شما بازگردانده می شود. برای کلیپ های آموزشی شاهین زند در صفحه اینستاگرام شاهین زند عضو شوید.

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

۴ حرکت تضمینی برای برگرداندن عشق از دست رفته

چگونه دیگران را به خود جذب کنیم

چگونه شوهرم را دیوانه خودم کنم

۲۰ روش قطعی برای عاشق کردن دیگران

مثال برای عاشق کردن دیگران

نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق

حذب مردان – قانون جذب مردان از دیدگاه روانشناسی

عشق یک طرفه – جذب عشق وقتی به ما علاقه ندارد

چگونه یک فرد را عاشق خود کنیم

می توانید به صورت 24 ساعت از طریق تلگرام یا واتس آپ با تیم نوین بینش در ارتباط باشید :09306135008

برچسب‌ها:چگونه برای یک پسر دلبری کنیم, چگونه شوهرم را دیوانه خودم کنم, چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم, چگونه یک پسر را تور کنیم, راه جذب پسر مورد علاقه, راه های جذب پسر مورد علاقه

انتقادات و شکایات

shahinzand18@gmail.com

اینستاگرام شاهین زند

     شماره تماس:  03136201013       از ساعت 9 صبح الی 5 عصر

 آدرس: اصفهان، خ ارتش، کوچه 69، ساختمان پیمان، ط 2، واحد11

ارتباط با کارشناس روابط عاطفی از طریق ارسال پیام در تلگرام یا واتس آپ: 09306135008

 

 

.                   قوانین و مقررات

 

چگونه یک پسر را تور کنیم در واقع جمله ای عامیانه است. معادل روانشناسی جمله چگونه یک پسر را تور کنیم همان چطور یک پسر را جذب خود کنیم . یا چطور یک پسر را دیوانه خود کنیم میباشد.

بهتر است بدانید برای آنکه یک پسر را تور کنید لازم است راه های دلبری برای پسر را بلد باشید. دلبری کردن صرفا انجام حرکات تحریک کننده نیست. دلبری کردن بیشتر جنبه ذاتی دارد. در سربرگ تازه با استفاده از ترفند های روانشناسی یاد میگیریم “چطور یک پسر را تور کنیم .”

برای آنکه بدانیم چطور یک پسر را جذب خود کنیم پیش از هرچیز باید بدانیم قلب عاطفی مرد ها کجاست ؟ یعنی درواقع مردها چطور عاشق میشوند ؟ تا با استفاده از روش های زنانه بتوانیم یک مرد را وابسته کنیم.

یکی از معروف ترین محققان در زمینه جذب مردان به خود به نام “Grant Langston” در یکی از تحقیقات خود نوشته است :

 مردان وقتی جذب زنی میشوند که تمام ویژگی های زنانه را در وی ببینند.

چطور یک پسر را تور کنیم

پس شما برای آنکه بدانید چطور یک پسر را جذب خود کنید. لازم است ویژگی های زنانه تان را بیشتر مورد توجه داشت باشید. نکته دوم برای جذب یک پسر و به اصطلاح تور کردن پسر ، القای حس غرور و مردانگی به وی است.

برای تور کردن پسر ، داشتن ویژگی های زنانه  و دانستن راه های دلبری برای پسر لازم است. این ویژگی ها عبارت اند از:

اگر یک مرد، در شما همه این ویژگی ها را ببیند. بی شک به سمت شما جذب میشود. پس یکی از راه های جذب کردن پسر ها، داشتن این ویژگی هاست.

مردان دوست دارند برای زنی که در کنار آنهاست مانند یک قهرمان باشند. یکی از موثر ترین راه های جذب مردان نیز دانستن این نیاز است. حتی اگر مردی که دوستش دارید چندان هم نمیتواند قهرمان زندگیتان باشد. یا اگر شما آنقدر مستقل هستید که نیازی به یک نجات دهنده در زندگیتان ندارید.

بازهم برای تور کردن پسر مورد علاقه تان و  مجذوب کردن مردان لازم است او را قهرمان زندگیتان کنید. حتی برای انجام کار های کوچک میتوانید از او کمک بخواهید. هیچ مردی نیست که از قدرتمند بودن و کمک کردن به زن ها بدش بیاید.

پس راه حل برای تور کردن پسر ها این است که به او حس غرور و مردانگی القا کنید. از او تشکر کنید. بگذارید تاثیر مثبتش را در زندگیتان حس کند. با این کار او تمام مدت به دنبال انجام کارهای بیشتر برای شما و دریافت حس مردانگی بیشتر میگردد.

پس با این روش میتوان فکر دیگران را به خود مشغول کرد. به خصوص برای عاشق کردن پسر های مغرور ، القای حس مردانگی و غرور بیش از پیش اهمیت پیدا میکند.این درواقع یکی از مهارت های همسرداری است.

آیا میخواهید بدانید چطور یک پسر را دیوانه خود کنید و چطور او را تور کنید ؟ پس برای جذب پسر ها و به خصوص جذب یک پسر غریبه که تازه با او آشنا شده اید، دو چیز را هرگز فراموش نکنید.

 اول از همه تشکر کردن .و نکته دوم مثبت بودن. برای جذب کردن مردان و عاشق کردن آنها تشکر کنید و مثبت باشید. در ادامه توضیحات کاملی درباره ی این ویژگی ها میدهیم.

بله این بسیار موضوع ساده ای است. برای دیوانه کردن مردان کافیست تشکر کنید. این را بدانید که مردان با وجود ظاهری خشن دارای روحیه ای بسیار کودکانه هستند.

مردان برای وابسته شدن به یک زن نیاز به گرفتن تایید از زن مورد نظرشان دارند. یکی از دلایلی که مردان علاقه بسیار زیادی به مادشان دارند، دریافت مداوم این تایید در کودکی از مادشان بوده است.

پس به راحتی با تایید آنها، آفرین گفتن، تشکر کردن و نشان دادن رضایتان از کارهای مردان میتوان مرد را شیفته خود کرد. پس جواب سوم برای سوال چگونه یک پسر را تور کنم همین تایید و تشکر کردن پسر است.

برای جذب کردن پسر های خجالتی این ویژگی تشکر کردن و القای حس غرور را در خود تقویت کنید. چرا که افراد خجالتی برای نشان دادن خود حقیقیشان و صمیمی شدن با شما بیشتر نیاز به این حس دارند.

اگر میخواهید یک پسر را تور کنید سعی کنید مثبت باشید. مثبت بودن به چه معناست؟ اول از همه مثبت بودن به معنی داشتن انرژی مثبت در اطراف خود است. در مقاله راه های عاشق کردن مردان  مفصلا درباره ی مثبت اندیش بودن و مراحل جذب عشق با قانون جذب صحبت کردیم.

اما در اینجا برای تور کردن یک پسر به جنبه نوینی از مثبت بودن میپردازیم. برخی از خانم ها بسیار محتاط هستند. این دسته از خانم ها معمولا بدست آوردن تجربیات تازه را دوست ندارند.

مثلا اگر به فوتبال علاقه ای دارند، هرگز حتی تماشا کردن آنرا همراه پسر مورد علاقه شان امتحان نمیکنند. یا مثلا اگر هیجان را دوست ندارند، هرگز پیشنهاد رفتن به شهربازی را قبول نمیکنند.

تجربه ثابت کرده است که شاید مردان برای دوستی های کوتاه مدت و اندکی خوش گذرانی در کنار اینگونه زن ها بمانند. اما هیچگاه به دنبال جذب عشق و ازدواج در این افراد نخواهند بود.

این موضوع کاملا ریشه روانشناسی و مربوط به ضمیر ناخودآگاه مردان میباشد. ضمیر ناخودآگاه مردان به دنبال زنی برای ازدواج میگردد که در سختی ها کنارش باشد.

حال اگر شما با مسائلی به سادگی فوتبال و شهر بازی نمیتوانید کنار بیایید، پس زن خوبی برای زندگی نخواهید بود. ضمیر ناخودآگاه این را به خوبی درک میکند و ضمیر ناخودآگاه منشا احساسات است. پس به صورت ناخودآگاه آن مرد به سمت شما جذب نخواهد شد.

همیشه برای شیفته و دلباخته کردن مردن یک قدم از آنها جلوتر باشید. برای مردان دست نیافتنی باشید. و یا در صورت نیاز میتوانید راه های عاشق کردن مردان را در دوره های آموشی روانشناسی به صورت کامل یاد بگیرید.

مردان ذاتا تلاش برای بدست آوردن چیز های سخت را دوست دارند. پس اگر از آن دسته زن هایی هستید که خود را به راحتی در اختیار مردان قرار میدهند بدنید که برای تور کردن پسر ها لازم است برای آنها دست نیافتنی باشید.

مردان چیزی را که به راحتی بدست بیاورند هرگز دوست نخواهند داشت. پس برای آنکه بتوانید مردان را عاشق کنید، مدام در دسترس نباشید.و سعی کنید برای یک مرد دست نیافتنی باشید.

هوش یکی از مهمترین موارد در جذب مردان است. برخی دختر ها به واسطه تبلیغات منفی خیال میکنند خنگ بودن دختر ها ویژگی مثبتی در جذب مردان است. درحالی که کاملا برعکس است.

هوش بالا یکی از مواردی است که مردان را به شدت حت تاثیر قرار میدهد. سعی نکنید مدام خود را درمانده نشان دهید. عالی بودن شما را دست نیافتنی و جذاب نشان میدهد.

دست نیافتنی بودن به خصوص برای جذب پسر در فضای مجازی بسیار موثر است. زیرا تنها راه ارتباططی شما فضای مجازی است و در این صورت شما نمیتوانید از جنبه های دیگر شخصیتتان پرده برداری کنید.

پس دست نیافتنی بودن به معنای این است که شما به دنبال او نیستید. این کار ما را جذاب تر میکند. برای اطلاعات دقیق تر مقاله چطور یک پسر را در فضای مجازی عاشق خود کنم را بخوانید.

اگر میخواهید راه های عاشق کردن مردان را به صورت تخصصی تر یاد بگیرید، میتوانید در دوره های روانشناسی شرکت کنید. در دوره های روانشناسی مطالب گسترده تری را میتوانید به صورت تخصصی آموزش ببینید.

هرچند که ما در سربرگ تازه با امید کمک به تمامی اغشار جامعه برای داشتن زندگی عاطفی بهتر سعی در ارائه مطالب مفیدی در ساوبسایت روانشناسی سربرگ تازه دارد. اما برای گذراندن دوره های تخصصی روانشناسی میتوانید با ما همراه باشید.

Telegram (برای ارتباط سریع تر با تلگرام روی لینک آبی رنگ کلیک کنید)

Whatsapp (برای ارتباط سریع تر با واتس آپ روی لینک آبی رنگ کلیک کنید)

کانال روانشناسی: sarbargetaze

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

چطور یک پسر را تور کنیم

وب‌ سایت

سلام من النازم عشق بچگیم یعنی من ۴سالم بود با یه پسر ۱۶ساله…

سلام شما می تونید به تیم روانشناسی سربرگ تازه در تلگرام یا و…

یک سال بزرگترم است .از هم جدا شدیم ولی همدیگه رو دوست داریم…

سلام دوست عزیز. شما اشاره کردید به این که طرف مقابلتون رو بخ…

آیا حساب کاربری ندارید؟

09129305020

اکثر دخترها دوست دارن توجه پسر مورد علاقه ی خودرا جلب کرده و اون پسر رو به خودشون علاقه مند کنن اما شاید روش های جذب آن پسر را نمیدانند و میخواهند درباره ی این موضوع اطلاعات بیشتری به دست بیاورند و برای به دست آوردن پسر مورد علاقه خود آن کارهارو انجام بدهند . حسود بودن یکی از خصلت های تمام دختران است که کاملا طبیعیه دوست نداشته باشن پسر مورد علاقه ی آنها حتی به دختری نگاه کند

 بنابراین دخترها همیشه در این فکر هستند که پسر مورد علاقه خود بیش از حد به خود جذب کنند و در واقع او را دیوانه خود کنند. درواقع پسرهای امروزی با پسرهای قدیم خیلی تفاوت سلیقه و اخلاق پیدا کردن و باید متناسب با خلقیات این پسرها یادبگیرید که چگونه آنها را جذب کنید .

پسرها ممکن است شخصیت های مختلفی داشته باشن و اما تمامی آنها یک وجه اشتراک دارن که همان روانشناسی آنها است. خوشبختانه تفسیر روانشناسی مردها بسیار آسان است تقریبا تمام پسرها به دنبال ویژگی های یکسانی در خانوم ها هستن و جذب خانم هایی میشوند که ویژگی های مورد نظر اونهارو داشته باشن.

مردان موجودات ریزبینی نیستن و برای همین توقع زیادی از خانومها و یک رابطه ی عاشقانه ندارن البته اگه میخواهید علاقه وتوجه مردی رو برای مدت طولانی وهمیشه داشته باشید باید تلاش کنید و ازخودگذشتگی داشته باشید

برای جذب مردان زیبایی و جذابیت ظاهری کافی نیست؛ رمز عاشق کردن مردان موضوعی بسیار عمیق‌تر است.

چطور یک پسر را تور کنیم

اگر می‌خواهید مرد مورد علاقه‌تان دیوارنه‌وار عاشقتان شود، باید کاملاً خودتان را بشناسید.

در این مقاله با رازهای عاشق کردن مردان آشنا می‌شوید.

خب احتمالا شما به پسری علاقه مند شدید و دنبال راهی برای جذب آن هستید شاید هم فقط می خواهید پسری پیدا شود که دیوانه شما بشود.

اما واقعا چرا بعضی افراد به دنبال دیوانه کردن یک پسر هستند؟

در اینجا میخواهیم بررسی کنیم که چرا یک دختر به دنبال عاشق کردن یک پسر است.

هر دختری در زندگی ممکن است زمانی که برای اولین بار شخصی را می‌بیند و احساس می‌کند از او خوشش آمده این سوال را از خود بپرسد.اما در بعضی موارد عاشق کردن دیوانه وار یک پسر نشان دهنده ی تمایل شدید به عشق طلبی و یا محبت طلبی است.دختری که می خواهد به صورت دیوانه وار پسری را عاشق خود کند احتمالا از خلا عاطفی رنج می برد که دلیلش می تواند والدین باشد و یا پسری که رفتار صحیحی ندارد.به هر حال این خلا وقتی ایجاد شود، دختر آسیپ پذیر می شود و ممکن است ساده تر و آسان تر به درخواست ها و یا تمایلات پسران پاسخ مثبت دهد.پس افرادی که به دنبال عشق دیوانه وار هستند در واقع خودشان همین نوع از عشق را تجربه می کنند و به دلیل احساس ضعف ناشی از چنین عشقی، شخصیت محکمی ندارند. در نتیجه رفتاری از خود نشان می دهند که موجب سرد شدن پسر مورد علاقه شان می شود یا اگر هم هیچ رابطه ای با هیچ پسری نداشته باشند، باعث می شوند جذابیت خود را از دست بدهند.عاشق شدن موضوعی است که برای همه اتفاق می‌افتد و اغلب دوست دارند تا فرد موردنظر را هم به خود علاقه‌مند کنند. باید بدانید علاوه بر ظاهر، برخی از ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی در شما باعث می‌شوند تا پسری را که می‌خواهید به خود علاقه‌مند کنید. برای جذاب شدن نیازی به هزینه‌های زیاد ندارید، تنها کافی است بر روی ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی خود کار کنید و مجموعه‌ای از آن‌ها را در خود پرورش دهید. شناخت مردان و درک عواطف و احساسات آن‌ها کمی مشکل است. با این حال رعایت چند نکته کلیدی به شما کمک می‌کند تا در جذب کردن آن‌ها به خود موفق‌تر باشید و روابط عاشقانه‌ای ایجاد کنید. 

هدف اصلی دیوانه کردن آن پسر نیست بلکه هدف درست در یک رابطه مناسب و پایدار جذب، دوست داشتن، علاقمندی و در زمان مناسب عشق است. در واقع شما نباید دیوانه ی یک پسر باشید و همچنین نباید توقع عشق دیوانه وار رو از یک پسر داشته باشید زیرا این عشق دیوانه وار یا عشق آتشین به همان سرعتی که ایجاد میشود و خودشو نشان میدهد به همان سرعت هم نیز فروکش میکند و ازبین میرود و هیچ چیز از آن باقی نمیماند

اکنون که هدف صحیح را یاد گرفته اید می توانید شروع به یادگیری تکنیک هایی کنید که به ما توضیح می دهند چگونه کسی را که دوست داریم عاشق خود کنیم.

یکی از پرسش هایی که همه ما روزی در زندگی به آن برخورد می کنیم این است که چگونه می توانیم کسی را که دوست داریم عاشق خود کنیم

خیلی آرایش نکنید و سعی کنید زیبایی طبیعی داشته باشید بذارید که طرف مقابلتون زیبایی چهره خودتون را ببیند و با آرایش زیاد چهره ی اصلی خودتون رو پنهان نکنید

برای وابسته کردن و درگیر کردن یه پسر به خودتون کافیه که اون رو مجبور کنید که برای به دست آوردن شما تلاش کنه و بدونه که به راحتی نمیتونه سزاوار شما باشه و بااین کار ارزشتون رو در چشم اون بالا ببرید

اگر میخواهید پسری رو جذب خودتون کنید باید بدونید که نباید سعی کنید که در رفتارتون تغییری ایجاد کنید و آدم دیگه ای باشید باید سعی کنید که خودتون باشید اگر اینطور باشه نشان دهنده ی این است که آدم ضعیفی هستید. خودتان باشید اما تصویری موفق، باهوش و زیرک از خود نشان دهید که از پس هر کاری بر می آید.

اگر به دنبال دیوانه کردن پسر خاصی هستید نباید فقط شما برای تماس گرفتن پیش قدم شوید. البته اصلا اشتباه نیست که شما اول تماس بگیرید اما این مسئله نباید همیشگی باشد.

اینکه بخواهید در مقابل تماس گرفتن با او یا پیام دادن به او مقاومت کنید کمی سخت است اما اگر می خواهید پسر مورد علاقه تان را دیوانه وار وابسته خود کنید باید این مقاومت را داشته باشید.

فراموش نکنید پسر مقابلتان تازه با شما آشنا شده است اما دوستانش را مدت زیادی می شناسد. پس اگر می خواهید پسری را وابسته خود کنید باید با دوستانش نیز رابطه خوبی داشته باشید. پس کلید تور کردن پسر مورد علاقه این است که ارتباط خود را با دوستانش به درستی مدیریت کنید.

یکی از بهترین و اصلی ترین راه های جذب پسر مورد علاقه خود خنداندن اوست .پس سعی کنید اورا بخندونید بااینکاریکی از اصلی ترین نیاز های ناخوداگاه اون رو رفع میکنید و به شدت جذب شما میشود برای اینکه روحیه طنزی داشته باشید و آدم طنازی شوید فیلم های طنز ببینید و مطالب طنز بخونید وسعی کنید بامزه بودن را جلوی آیینه تمرین کنید

سعی کنید خودتان باشید و تغییر نکنید برای چیزی که هستید شرمنده نباشید و همیشه به خودتون افتخار بکنید البته نه به اون صورت که به خودتون مغرور بشید ولی حس تاسف هم نسبت به خودتون نداشته باشید اگر می خواهید پسری را وابسته خود کنید و برای او دلبری کنید تا دیوانه شما شود هیچ وقت اجازه ندهید طرف مقابلتان از شما فرد دیگری بسازد و بخواهد شمارا تغییر بدهد این یکی از نکت مهم است او باید همانطور که شمارامیبیند بپسندد پس سعی نکنید برای خوش آمد اون شخص خودتون رو تغییر دهید

اگر می خواهید پسری را به خود وابسته کنید تا دیوانه تان شود باید تا می توانید مرموز باشید سعی کنید تا میتونید همه ی اسرار زندگیتون رو براش آشکارنکنید هرچقد رازهایی که درباره ی شما وجود دارد بیشترباشد پس بیشتر هم دیوانه و شیفته ی شما میشود

بیشتر بخوانید : چگونه فردی دلربا و جذاب باشیم؟آموزش مرحله ای جذاب بودن خانم ها وآقایان

اگر می خواهید یه پسر را چنان دیوانه خود کنید که خیلی زود به شما پیشنهاد ازدواج بدهد پس این موقعیت را ایجاد کنید که وی شما را در شرایط و مکان ها مختلف ببیند. یک قرار شام، سینما، پیاده روی و مهمانی می تواند این امکان را در اختیار او و شما قرار دهد.

همانطور که در ابتدای مقاله گفتم علایق پسرهای الان با قدیم تفاوت پیدا کرده گرچه از قدیم هم اقایون به نوع لباس پوشیدن خانوم ها هم جذب میشدن اما این موضوع الان درباره پسر ها بیشتر صدق میکنه پس اگر میخواهید یک پسررا جذب کنید به نوع لباس پوشیدنتان دقت کنید و سعی کنید همیشه آراستگی ظاهری و لباس داشته باشید و لباس هایی بپوشید که مطابق با مد روز باشد ودر عین آراسته بودن شمارا زیبا تر نشان دهد و به شماهم بیاید

اگر میخواهید پسر مورد علاقتون رو به سمت خودتون جذب کنید سعی کنید اون رو در همه ی زندگی و همه چیز اولویت قرار ندهید درواقع بگذارید برای اینکه در اولویت باشه تلاش کنه تا به اون جایگاه برسه و به راحتی این اجازه رو بهش ندید

برای اینکه پسری را دیوانه وار عاشق خود کنید باید قبل از هرچیز خودتان به خود عشق بورزید.

به پسر مورد علاقه تان لبخند بزنید، گاهی اوقات یک لبخند زیبا بیش از هر کلمه ی دیگری می تواند تاثیر گذار باشد.پس سعی کنید همیشه لبخند به لب داشته باشید

نذارید هیچکس شمارو راحت به دست بیاره حتی اون کسی که عاشقشید چون آدم ها قدر چیزهایی که راحت به دست میاد رو نمیدونن سعی کنید برای پسری که سعی برای به دست آوردن شما داره دست نیافتنی باشید اما نه به اون صورت که از به دست آوردنتون ناامید بشه در عین حال که دست نیافتنی هستید ایده هم بهش بدید تا برای به دست آوردنتون تمام تلاش خودش رو بکنه و قدر شمارو بدونه

اکثر مردها عاشق زنی می‌شوند که آرامش دارد و با لبخندهای به موقع تصویری ماندگار از خودش در ذهن بقیه به جای می‌گذارد. سعی کنید لبخندی گرم و سرشار از توجه داشته باشید و همزمان به چشمان فرد مقابل نگاه کنید. این لبخند موجی از احساسات مثبت را نسبت به شما بر می‌انگیزاند.

بیشتر بخوانید : اگر دوست دختر یا دوست پسر داری بخون!!

در مورد فعالیت هایی که دوست دارید و غالبا سعی می‌کنید آن ها را انجام دهید صحبت کنید. اینکه دوست دارید رمان بخوانید یا ساعاتی در روز را صرف یوگا کنید، فیلم و سریال ببینید یا جملات انگیزشی را گوشه‌ی دفترچه‌تان یادداشت کنید همگی جزو علایق شما به شمار می‌آیند و باعث ایجاد صمیمیت بیشتر بین شما می‌شوند. همچنین از این طریق می‌توانید اشتراکات خود با مرد موردنظرتان را پیدا کنید

اگر نترسید واز اتفاقات جدید و تجربه کردن دوری نکنید با هر اتفاق میتونید شخصیتی محکم داشته باشید مثلا اگر در یک جمع نتونید به خوبی خودتونو نشان بدهید و حضور خوبی داشته باشید اگر از جمع های فراری نشید دفعه بعدی یاد میگیرید و میدونید که چگونه ظاهر بشید و برخورد داشته باشید.

هر اتفاق واشتباهی در زندگی شما باعث سرسخت شدن شما و تجربه بیشتر شما میشود حتی تماشای فیلم و کلیپ می تواند شخصیت محکمی از شما بسازد. ضمیر ناخودآگاه شما تفاوت بین واقعیت و تصویر غیر واقعی را تشخیص نمی دهد. در نتیجه تماشای فیلم هایی مربوط به افراد سرسخت می تواند باعث استحکام شخصیت شما شود.

سخن پایانی

اگرچه آشنایی پیش از ازدواج مشکلی ندارد اما توصیه می شود از دوستی قبل از ازدواج با هر پسری پرهیز کنید و فقط با هدف ازدواج وارد رابطه شوید.

منبع : سایت نوین بینش

چطور یک پسر را تور کنیم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

خوب می رسیم به مبحث شیرین پسر تور کردن

در پی کشف یک وبلاگ که اعمال شنیع دختر گول زدن را به پسران همه فن حریف دیار ما می آموزد،بر آن شدیم تا نکاتی چند پیرامون به دام انداختن پسران لایق و سر به زیر و نجیب(البته اگر موجود باشد) ارائه دهیم،باشد که مورد قبول خدا و بندگان از گل بهترش (دختران عزیز) قرار گیرد؛

مواد لازم: 1_ قدرت واقعی جلوه دادن اخبار دروغین 2_ تعداد زیادی انسان های خاله زنک که عاشق خبر های داغ و تازه هستند 3_ قدرت جمع کردن اشک در چشم 4_ که از همه مهمتر است پسری که مدتها اورا زیر نظر داشته اید و به پاکی و سر به زیری و سادگی او اطمینان دارید

روش تهیه :

ابتدا،شناخت این پسر نازنین که ترجیحا بهتر است همکلاسی باشد و حالا اگر نشد ایرادی ندارد از سالهای بالاتر هم باشد یا اصلا رشته دیگری بخواند،الزامی است.

چطور یک پسر را تور کنیم

ماجرا ازین جا آغاز می شود که شما یک روز صبح اخم هایتان را به صورت یک زاویه ۱۲۰ درجه در آورده و چهره ای کاملا ناراحت و بر افروخته برای خود درست می کنید و از همان اول صبح با هیچ کس مثل همیشه سخن نمی گویید تا اینکه حس فضولی اطرافیان گل کند و دلیل ناراحتی شما را بپرسند؛ شما درینجا باید از مهارت حقیقی جلوه دادن اخبار غیر واقعی در نهایت حد خویش استفاده کنید و این جملات را بیان بدارید؛

( راستش تازگی ها،در دانشکده یا بیمارستان یا هر مکان دیگری که هستید،شایع شده که آقای …. از من خواستگاری کرده و من هم به ایشان جواب مثبت دادم و الان در واقع با هم نامزدیم.

بعد در اوج خشم می گویید واقعا بچه ها خجالت نمی کشند که با آبروی ۲ تا انسان نجیب اینگونه بازی می کنند؟!!!!!!)

و این جملات در طی یک هفته دائما زبان به زبان و گوش به گوش می چرخد… احتمالا اگر طرف کمی حس نوع دوستی داشته باشد خودش به سراغتان می آید و قضیه را پیگیری می کند اما اگر هم نیامد اصلا نگران  نباشید. کافی است که یک روز با یک قیافه مظلومانه که دل هر سنگی را آب کند و اشکهایی که در چشمانتان جمع شده است به سراغ طرف بروید و این جملات را به زبان بیاورید؛

(آقای … من واقعا از روی شما شرمنده ام، الان یک هفته است که خواب و خوراک ندارم،این ناراحتی من از جانب خودم نیست ،اما ازین ناراحتم که با آبروی شما بازی شده و شاید این حرفها باعث شده که شما راجع به من فکر بدی بکنید آمدم بگویم که من هم واقعا از شنیدن این شایعه اندوهناک شدم و از شما می خواهم که اگر تقصیری بر گردن من است مرا ببخشید،من یک هفته است که نتوانستم درس بخوانم و اگر این منوال ادامه پیدا کند…) مثلا بغض خود را فرو داده و دوباره ادامه می دهید:( شاید بجه ها چیزی حس کرده اند که چنین گفته اند… فقط امیدوارم که اشتباه من نبوده باشد و شما مرا ببخشید)

اگر انتخاب شما درست بوده باشد،و آن پسر نجیب و پاک و سر به زیر باشد،تحت تاثیر این اندوه روحانی شما قرار می گیرد و می گوید:(این چه حرفی است؟ من باید از شما عذر خواهی کنم… من اصلا از دست شما ناراحت نیستم،بهتر است شما هم خودتون را اینقدر اذیت نکنید،بروید با خیال راحت درستان را بخوانید و دیگر به این موضوع فکر نکنید)

و شما طی هفته آینده چند بار خدمت ایشان رفته و می گویید که هر کاری می کنید نمی توانید این موضوع را فراموش کنید،می گویید که با یاد آوری این موضوع تشنج می کنید و ازین خزعبلات

و اینگونه می شود که ایشان کم کم عادت می کند که به رفتار و درس و خواب و خوراک شما اهمیت بدهد. کم کم به حرف زدن با شما هم عادت می کند و چیزی طول نمی کشد که شماره می دهد و ازتان می خواهد که در صورت بروز هر گونه مشکلی ایشان را در جریان بذارید تا کمکتان کند. و بعد هم شما کم کم موضوع را به خانواده بکشانید و بگویید مادرم این موضوع را فهمیده و از کمک و حمابت شما تشکر کرده و ….

باور کنید چواب می دهد… من با همین دو چشم خودم شاهد این موضوع بودم… به این معجزه شک نکنید…

چگونه یک پسر را عاشق خود کنیم ؟ هر دختری در زندگی ممکن است زمانی که برای اولین بار شخصی را می‌بیند و احساس می‌کند از او خوشش آمده این سوال را از خود بپرسد. عاشق شدن موضوعی است که برای همه اتفاق می‌افتد و اغلب دوست دارند تا فرد موردنظر را هم به خود علاقه‌مند کنند. باید بدانید علاوه بر ظاهر، برخی از ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی در شما باعث می‌شوند تا پسری را که می‌خواهید به خود علاقه‌مند کنید. برای جذاب شدن نیازی به هزینه‌های زیاد ندارید، تنها کافی است بر روی ویژگی‌ها و خصوصیات اخلاقی خود کار کنید و مجموعه‌ای از آن‌ها را در خود پرورش دهید. شناخت مردان و درک عواطف و احساسات آن‌ها کمی مشکل است. با این حال رعایت چند نکته کلیدی به شما کمک می‌کند تا در جذب کردن آن‌ها به خود موفق‌تر باشید و روابط عاشقانه‌ای ایجاد کنید. 

 

برای دریافت مشاوره در زمینه راه‌های جذب مردان می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

 

کاری که در مرحله‌ی اول باید برای جذب مرد مورد علاقه‌ی خود انجام دهید این است که اطلاعاتی از او به دست آورید. رفتارهای او را زیرنظر بگیرید تا متوجه شوید فرد موردنظر چه ویژگی‌ها و علایقی دارد؛ چرا که روش‌های جذب افراد مختلف با هم متفاوت است. برخی درون‌گرا و برخی برون‌گرا هستند. جذابیت درونی همان ویژگی های منحصر به فرد و امتیاز فردی شماست که باعث می‌شود مردها به شما جذب شوند.

چطور یک پسر را تور کنیم

هرچه قدر مهارت های ارتباطی و ویژگی های شخصی خودتان را ارتقا ببخشید، مردهای بیشتری تمایل به شناخت شما و برقراری ارتباط با شما می‌کنند. برای این‌که بفهمید چگونه پسری را عاشق خود کنید با ادامه‌ی مطلب همراه باشید.

اصلی ترین ویژگی که در ارتباط با دیگران شما را تبدیل به فردی جذاب می‌کند، اعتماد به نفس است. اهمیت این موضوع را می‌توانید در روابط دیگران با خودتان جستجو کنید. حتما شما هم متوجه شده‌اید کسانی که اعتماد به نفس بالایی دارند در نظرتان جذاب‌تر دیده‌ می‌شوند. افراد با اعتماد به نفس در روابط عاشقانه موفق ترند و قدرت اصلی روابط دست آن‌هاست.

آیا خودتان از مردی خوشتان می آید که اعتماد به نفس دارد و راحت صحبت می‌کند یا فردی که بی اعتماد به نفس است؟ به جذابیت و زیبایی، مهارت ها و ارزش هایتان باور داشته باشید و اعتماد به نفس را در خودتان تقویت کنید تا فرد موردنظر را عاشق خود کنید. برای اطلاع از راه‌های افزایش اعتماد به نفس کلیک کنید.

یکی از مواردی که در ابتدای شکل گیری روابط موثر است، ظاهر بیرونی شماست. در مرحله‌ی اول این ظاهر است که فردی را نسبت به شما جذب می‌کند. برای جذابیت ظاهری لازم نیست به سراغ جراحی‌های زیبایی بروید؛ منظور ما از این نوع جذابیت، آراستگی، پاکیزگی و به‌روز بودن است. نکته ای که بایدر رعایت کنید این است که سعی کنید همیشه در بهترین وضعیت ظاهری خود باشید و پوشش خود را متناسب با شرایط و محیط‌ها انتخاب کنید.

ارتباطات کلامی از انواع راه‌های ارتباطی هستند که در جذابیت شما برای طرف مقابل بسیار تأثیرگذا است. فن بیان قوی و ارتباط کلامی موثر از اصلی ترین عوامل شروع و ادامه‌ی روابط می باشد. باید بتوانید هنگام برقراری ارتباط چه در قالب پیام دادن و چه در صحبت های رو در رو تاثیرات لازم را در ناخودآگاه فرد بگذارید و از ایجاد تنش و احساسات منفی جلوگیری کنید. برای تقویت و پرورش ارتباطات کلامی راه‌کارهای زیادی وجود دارد همچنین مشاوره روانشناسی در این زمینه به شما کمک می‌کند تا مهارت‌های ارتباطی خود را ارتقا ببخشید.

با آشنایی به زبان بدن شما می‌توانید احساسات و افکار شخص مقابل را تحلیل کنید و بهترین واکنش را برای پاسخ دادن به او انتخاب کنید. در این صورت فرد احساس می‌کند شما او را به خوبی درک می‌کنید و احساس صمیمیت بیشتری به او دست می‌دهد. علاوه‌بر این شما می‌توانید با زبان بدن تاثیرات عمیقی بر شخص مقابل بگذارید.

اگر به مردی که مجذوبتان کرده خوب فکر کنید متوجه می‌شوید او معیارهایی دارد که از نظر شما جذاب به حساب می آیند . اگر می‌خواهید مردی را عاشق خود کنید با بررسی زبان بدن و صحبت های او معیارهایی را که برایش ارزش دارد جستجو کنید و سعی کنید آن ها را در خودتان به وجود آورید.

 

اکثر مردها عاشق زنی می‌شوند که آرامش دارد و با لبخندهای به موقع تصویری ماندگار از خودش در ذهن بقیه به جای می‌گذارد. سعی کنید لبخندی گرم و سرشار از توجه داشته باشید و همزمان به چشمان فرد مقابل نگاه کنید. این لبخند موجی از احساسات مثبت را نسبت به شما بر می‌انگیزاند.

در مورد فعالیت هایی که دوست دارید و غالبا سعی می‌کنید آن ها را انجام دهید صحبت کنید. اینکه دوست دارید رمان بخوانید یا ساعاتی در روز را صرف یوگا کنید، فیلم و سریال ببینید یا جملات انگیزشی را گوشه‌ی دفترچه‌تان یادداشت کنید همگی جزو علایق شما به شمار می‌آیند و باعث ایجاد صمیمیت بیشتر بین شما می‌شوند. همچنین از این طریق می‌توانید اشتراکات خود با مرد موردنظرتان را پیدا کنید.

طبق تحقیقات اکثر مردها به گونه ای تربیت شده‌اند که دوست دارند احساس مفید بودن داشته باشند. راجع به چالش پیش روی خود با او صحبت کنید یا برای برنامه ریزی یک اخر هفته ی جذاب با او مشورت کنید و سعی کنید او را مردی باهوش و قابل اتکا نشان بدهید.

غرق شدن در فضای مجازی باعث می‌شود از خیلی از لحظات خوش در زندگی واقعی غافل شوید و توجه لازم را به دور و برتان نداشته باشید. کمی از دنیای مجازی فاصله بگیرید. این کار هم شما را باهوش تر نشان می‌دهد و هم فرصت های بیشتری برای خلق لحظه‌های هیجان انگیز در اختیارتان قرار می‌دهد. علاوه‌بر این استفاده‌ی زیاد از گوشی موبایل در هنگام صحبت با دیگران نشانه‌ی بی احترامی است و باعث فاصله‌ی شخص مورد نظر از شما می‌شود.

مردها شیفته ی زنانی می‌شوند که طبیعی و نرمال رفتار می‌کنند و شخصیت منحصر به فرد خودشان را دارند. با یک شوخی به موقع باعث خندیدن طرف مقابل شوید یا به وقت نیاز پای در و دل های طرف مقابل بنشینید اما در هر صورت از رفتار مصنوعی و یا تقلید جلوگیری کنید. یک شخصیت طبیعی و با ثبات با وجود تمام نقص‌هایش بسیار دوست داشتنی تر از شخصیت مصنوعی و تقلیدکار است.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه راه‌های جذب مردان می‌توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

چطور یک پسر را تور کنیم
چطور یک پسر را تور کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *