چطور ی مرد رو وابسته کنیم

 
helpkade
چطور ی مرد رو وابسته کنیم
چطور ی مرد رو وابسته کنیم

Publisher –

سلام دوست خوبم من در این مقاله تصمیم دارم به موضوعی بپردازم که دغدغه بسیاری از زنان و شاید درگیری ذهن تو هم باشد. جذب مرد ، کار ساده ای است که متاسفانه قلقش از دستمان در رفته و می توان به جرات بگویم گنجشک ها خیلی خوب تر و حرفه ای تر، عشق خود را به خود جذب می کنند و نگه می دارند. این را دقیقا از جایی می گویم که یک بار بیست دقیقه حواسم به دو گنجشک بود و انصافا در کلاس درسی آن ها آموختم که ما زن ها واقعا خیلی اشتباه در رابطه هایمان داریم.

هشدار: این مطلب 90 درصد برای کسانی است که در دوره آشنایی قبل از ازدواج هستند. ( متاهل ها نخوانند )این مطلب در تاریخ 19 تیرماه 1399 آپدیت شده است.

این که خیلی از دختران خوب، نتوانسته اند کسی را برای خود نگهدارند، نکته خیلی مهمی شده که گاهی با این جمله تمام می شود:

هرچی دختر خرابه شوهر کرده و شوهرش می پرستتش… اما منی که مهربون بودم.. منی که این همه از خود گذشتگی کردم .. ببین روزگارم رو … هیچ کس برام نمونده..چطور ی مرد رو وابسته کنیم

وقتی با پسری به امید ازدواج وارد رابطه می شوی، یک برداشت اشتباه اولیه داری که باید همین حالا آن را اصلاح کنی. خیلی از دختر ها فکر می کنند عالم قبل از ازدواج با عالم بعد از ازدواج یکسان است. بله تا حدودی از برخی زوایا درست است. اما برای وابسته کردن پسر به امید این که ازدواج کنید، نباید آن چه مادرت به پدرت تحویل می دهد نگاه کنی و کپی برداری کنی و روی رابطه ات پیاده کنی. مخصوصا زمانی که هنوز پسر محترم که من او را پسر مردم می نامم، از تو خواستگاری اولیه نکرده و هنوز مزه ی دهنش را نمی دانی.

وابسته کردن مرد متاهل با وابسته کردن پسر کمی متفاوت است. البته امیدوارم انقدر عزت نفس داشته باشی که به دنبال جذب مرد متاهل نباشی.

 

در قانون طبیعت، همیشه این پسرها و به طور کلی مذکر ها هستند که دوست دارند دنبال کننده باشند. خواه شیر نر باشد، یا یک گنجشک یا حتی یک پسر!

بنابراین پسرهایی که می بینند دخترکی دارد نقش صیاد بازی می کند، حساس می شوند و حتی اگر دختر را از قبل دوست داشته باشند یک احساس انزجار خاص برای شان رخ می دهد. بهترین کار این است که جایگاه خودت و او را در رابطه بشناسی و به کوک درست این جایگاه برگردی. شاید کمی زمان ببرد، ولی نتیجه اش بهتر از چییزی است که الان در حال انجام آن هستی.

 

یکی از مهم ترین چیزهایی که کمک می کند یک پسر ( کلا مرد و جنس مذکر ) به دختری وابسته شود نوع تماس گرفتن ها و کلا رفتار دخترک با موبایل است. پسرها همیشه دوست دارند دنبال کننده باشند حتی اگر با موبایل باشد حتی اگر کیلومترها فاصله داشته باشند.

همه این موارد را در دوره جذب با موبایل یاد داده ام که البته دو سه نکته دیگرش را هم در ادامه می گویم

می خواهم سرفصل های دوره جذب با موبایل را ببینم..

 

پیامک ها نرخ بالایی در خراب کردن رابطه ها دارند. حالا اگر بخواهید با این خراب کاری ها اقدام به وابسته کردن مرد کنید، قطعا به کاهدان خواهید زد. یعنی شدنی نیست مگر این که سیاست ها را یاد بگیرید. دو نمونه از پیامک های کاربرانم در روزهای اخیر را برای تان نمایش می دهم تا اشکالات صحبت ها را برای تان بگویم:

این پنج نکته ساده ترین توصیه ها برای یک ارسال پیامک به صورت درست بوده است. که البته بسیار جای بحث دیگر دارد ولی اینجا واقعا جایش نیست.

 

خیلی از زن ها فکر می کنند فقط با قربان صدقه رفتن می توانند مردی را به خود وابسته کنند. عزیزم اگر تو هم اینگونه فکر می کنی،بجای این که فکر کنی مرد ها هم مثل زن ها هستند همین حالا به فکر شناخت مردان باش. باورت می شود که خیلی از مرد ها معنی قربان صدقه را نمی فهمند؟ نه این که شعور و درک نداشته باشند! بلکه ژنتیک آن ها گونه ای است که چیزهای ملموس احساسی ما زن ها را درک نمی کنند. با مرد باید با زبان خودش حرف زد.

بهترین کاری که می توانی کنی تا او را به خودت وابسته کنی و جذب کنی این است که

و غیره.

برای این که بتوانی روی احساس مرد کار کنی، باید بتوانی ابتدا بیان خوب و شیرین داشته باشی. دوره بیان سبز و فن بیان عاشقانه می تواند خیلی از مشکلات تو را در عرض یک هفته حل کند.

 

برای وابسته کردن مرد ها یا کلا جذب مرد، هر زنی تنها یک هدف دارد، ( اگر مغز سالمی داشته باشد ) و آن هم ازدواج است. در غیر اینصورت این زن بیمار است مخصوصا اگر خود زن یا مرد متاهل باشد.

اما اشتباه دختران که منجر به سرد شدن مردان می شود، این است که خیلی زودتر از این که مرد قصد ازدواج پیدا کند، دختر این قصد را پیدا می کند و رابطه را خیلی سریع پیش می برد و پسر میکساپ! یعنی گیج می شود. اینجاست که بیشتر رابطه ها به سردی گرایش پیدا می کنند.

خب سوال اغلب دختر ها در چنین شرایط این است که:

فقط باید به او بفهمانی که همیشه در اختیارش نخواهی بود. البته باید یک سری رفتارهایت را هم تنظیم کنی و به گونه ای مدتی محدود را با او سپری کنی تا بتوانی او را برای ازدواج راغب کنی. در واقع باید سبک زندگی ات را تغییر دهی. در این تغییر دادن کلیات به صورت زیر است:

تمام این ترفند ها و سایر ترفند ها را در پک قرص صورتی (از آشنایی تا خواستگاری ) آموزش داده ام.

 

راستش این سوال من هم بود. اما طی صحبت هایی که با مشاور عزیز شاد زیستی دیشب داشتم، آن هم حول و حوش ساعت 2 تا 4، توانستم به بعضی رموز پی ببرم و آن ها را هم با تو در میان می گذارم.

بیا تا اول از هر چیز برایت بگویم که، چه زنی، می بازد و چه زنی برنده است؟

معمولا زن ها فکر می کنند که اگر خیلی خیلی کوتاه بیایند و خیلی خودشان را توی دست و پای مرد، نامزد و یا شوهر پهن کنند، این عشق دوام بیشتری خواهد داشت. اینجاست که شخصیتی از دختر پدید می آید که به نام ساده دل – مهربان و از خود گذشته یا اینگونه، اسامی شکل می گیرد.

 

و در نهایت چه می شود؟!!! می شود همان کسی که مرد او را ترک می کند، یا اگر در زندگی دائمی با مرد است، می شود نفر چندم یک رابطه!

همان دختری که دقیقا 8 مورد بالا را انجام نمی دهد و بلکه میان رو است! نه این که کارهای مرد را انجام ندهد! نه! بلکه دختری، که بیش از هر چیز، اول به خود توجه دارد و بعد هم به همسرش و به کارهای او!

اگر لباسی برای همسرش اتو می کند، طوری کارش را پیش میبرد که مرد به تشکر واداشته شود! نه این که وقتی صبح از خواب بیدار شد، ببیند روی تخت لباس های اتو نشده مرد ریخته به این معنی که هی! یو! ان ها را اتو کن!

گرفتی چی میگم؟؟؟

اما بیا تا در گوشی 5 نکته مهم برای جذب مردت بگویم و آن را امتحان کن.

امیدوارم که این آموزش قبل از ازدواج به دستت برسد، مگرنه اگر ازدواج کرده ای … نه آن هم دیر نیست.. فقط کمی ممارست می خواهد..چطور ی مرد رو وابسته کنیم

{ این مطلب رو از دست نده: چرا رابطه های عاشقانه ام به ازدواج نمی رسند ؟ }

نکته مهمی است که تو باید فقط و فقط به ظاهرت و به آن چه که می بیند، فکر نکنی. این 40 درصد تا 50 درصد از قضیه است. او باید علاوه بر این که به ظاهر تو فکر می کند و می بیند و تحلیل می کند، گمان هایی هم در مورد تو داشته باشد

این جملات و جملات مشابه دقیقا همون چیزهایی هستند که یک مرد باید بهش توجه داشته باشه و گاهی در موردشون فکر کنه.

تو باید رفتارت طوری باشد که یعنی لطف کرده ای و با او ازدواج کرده ای چرا که وجودت سرشار از غنیمت است! او این را باور کرده و احترام گوهر تو را بیشتر خواهد داشت. اصلا می شود یک پا مجنون..

وابسته کردن مرد و جذب مرد شکستن شاخ غول نیست! بلکه رفتار کردن تو بر اساس فطرت تو است.

 

یادم افتاد به لیلی .. آن زن خال داری که چهره اش سبزه پرررررررررر رنگ چه بسا سیاه بوده است! (در این باره دقیق نمی دانم که سیاه پوست بوده یا نه ) البته گاهی سبزه های تیره هم دارای ریز نقشی هایی هستند که نمی توان از آن ها چشم برداشت ( همانطور که برخی سفید پوست ها و بلوند ها هم دل آدم را می زنند ) اما به نظر تو چرا مجنون انقدر عاشقانه لیلی را دوست داشت که هیچ کس باور نمی کرد زیر روبنده ی او، یک چهره ساده و معمولی باشد!؟

نمونه هایی از این لیلی و مجنون ها دیده ایم.. دختری که خیلی ساده است، و پسری که خیلی لارج است.. نمونه ای از این ها را من توی حرم امام رضا علیه السلام در همان صحنی که عقد می کنند دیدم.. واقعا همه تعجب بودند که این زوج از نظر ظاهری به هم نمی آیند اما من اطمینان دارم که عروس از جمله زن های زیرک بوده است.. البته زیرک نه به آن معنا که پدر سوخته بازی درآورده پسره را به تور انداخته .. نه .. دختر می دانسته چطور گوهر وجودی اش را حفظ کن و به مرد نشان دهد که من لایق بهترین ها هستم..

گرفتی چی می گویم؟؟؟

این هم چیزی است که معمولا با پروانه خوشبختی بارها آن را مرور کرده ایم! خوشبحتی مثل پروانه ای است که اگر پی اش بدوی دور می شود.

خب مرد ها ذاتا صیاد آفریده شده اند. ما در دوره قرص صورتی یا عاشق کردن مرد به طور تمام و کمال یاد داده ایم که زن ها باید صید باشند و مرد صیاد و چطور به این مهم باید برسید. آری

برای جذب مرد باید بدانید که

اما خب دختر ساده دل چه می کند؟ می پرد توی آغوش صیاد و چه بسا از چنین صحنه ای خود صیاد هم بهراسد! ( واقعا تصور کن .. صیادی پی گرفتن خرگوشی است، و خرگوش به جای فرار به آغوش صیاد بجهد!! سکته می کند بنده ی خدا ! )

هر جا تو دنبال مردی بدوی، ( مخصوصا برای ایجاد رابطه ج ن سی ) مرد این را لطف به خود نمی پندارد! بلکه می گوید این زن برای خودش ارزش قائل نیست! راستش همه مرد ها می خواهند مطمئن باشند آن را که تور می کنند، چیز با ارزشی است! هیچ کسی که پی عقاب می رود، از شکار کرکس خوشحال نمی شود! گرفتی چی می گویم؟

بنابراین لازم است که تو حتی اگر فکر می کنی معمولی هستی، خودت را با ارزش جلوه دهی.

اشتباهی که خیلی از دختران ساده دل می کنند دقیقا این است. وقتی پسری در حوالی اش پیدا می شود، به دنبال این است که، کاری کند تا حسابی دل مرد را به دست بیاورد بنابراین شاید از شوهرش هم بیشتر برایش وقت بگذارد.

آخرش می شود چه؟

پسر می گوید این دختر یا برای همه این مدلی است! 

یا این که انقدر هول شده که دارد برای من خود کشی می کند… نوچ این دختر ارزش تلاش ندارد.. همه چیز را ریخته روی دایره.. 

متاسفانه تفکر پسر از این دو حالت بیشتر فراتر نمی رود!

البته خیلی از دختران که توی این حالت قرار می گیرند، چون پاک اند و تجربه نداشته اند و چون اهل دوز و کلک نیستند اما متاسافانه مخ صیاد جز به این دو مسیر نمی رود.

توی این حالت، پسر خوب استفاده می کند.. اگر بدجنس باشد سو استفاده جن سی هم می کند و می رود پی کارش!

پس در دوران آشنایی در حد پسر مردم! که شاید مال تو شود و شاید هم نه، با او رفتار کن!

متاسفانه توی این شرایط مرد هر کاری می کند، هر فکری می کند به جز تحسین این کارهایی که زن دارد برای دلدارش می کند!

متوجه شدی چه گفتم؟

یک قدم تا حل مشکل: کمکت می کنم تا دوباره توجه عشقت را جلب کنی و عاشقش کنی.

 

اصلا فرض می کنیم که تو توی همه چیز همه فن حریف باشی! آشپزی، پولداری، کادو خریدن!

اما برای جذب مرد، هیچ وقت با بهترین نسخه ی خودت کارت را شروع نکن!

مثلا اگر در ایام آشنایی هستید، اصلا جالب نیست که برایش ته چین با سالاد فرانسوی و سس ماساچوست! درست کنی! 

کافی است برایش پف فیل درست کنی و فقط نظرش را بپرسی که ذرت گوجه ای دوست دارد یا فلفلی! در آخر ساده جلویش بگذاری.. 

تو اگر چند ماه بعد برایش یک دمی درست کنی با خودش فکر می کند چقدر خاص بوده!!!!!

پس این توصیه را در تمام حالت ها مد نظر داشته باش.

از کادو خریدن گرفته تا مدل حرف زدن..

لازم نیست اولین بار کادوی گران قیمت بخری!!!!

شاید برای بار اول، تبریک تولدش برایش خیلی ارزشمند باشد. پس نمی خواهد حیلی دست توی جیب کنی.

کم کم خودت را رو کن.. یک باره همه هنرت را روی دایره نریز!

جذب مرد با وجود بی سیاستی در غار تنهایی مردان تقریبا شدنی نیست. یکی از مسائل مهمی که موجب می شود یک مرد از دست شما برود! شوهرتان سرد شود و به شما روی نیاورد، همان غار تنهایی است. غار تنهایی همانقدر برای مردان ضروری است که برای زنان دوران قاعدگی یا به قول باکلاس تر ها پریود! حتی برخی روانشناسان این ایام را دوران پریود مغزی مردان می نامند!! هر چند عبارت جالبی نیست، اما این واقعیت وجود دارد که تو باید یاد بگیری در این ایام چگونه باید عمل کنی.

من یک ویدیوی کامل از نحوه شکل گیری، برخورد، کنارآمدن و غیره در این دوران برای شما آماده کرده ام که بخشی از آموزش های پک قرص صورتی است:

 

این دست از آموزهاش را می توانی در پک قرص صورتی پیشرفته دریافت کنی.

 

وقتی کم کم با زمان بندی درست، و در پی تلاش های مرد ، خودت را آهسته آهسته و قطره ای رو کنی، او فکر می کند در ازای تلاش های اوست که به اینجا رسیده ای، و قدردان تو خواهد بود! این روند در جذب مرد عالی است.

و کوچکترین کار تو هم برایش ارزشمند می شود.

اگر این 5 موضوع برایت جالب بود و با خودت پی بردی که خودت هم اشتباهاتی در از دادن رابطه های قدیمی داری، می توانی در دوره ای که من تشکیل داده ام تا تمام آموخته هایم را در اختیار عزیزانم و خواهرانم قرار دهم شرکت کنی. من در این دوره نکته هایی به تو یاد می دهم که دیگر به عنوان یک پا دری، یا دختری که رهایش می کنند، ظاهر نشوی و با جان و دل تو را بخواهند.

سوال هایت را در مورد جذب مرد زندگی ات از من بپرس.

دوستت دارم

از زمانی که متولد شده ام، سعی کرده ام برای بنده های خوب خدا، مفید باشم. هر چه آموخته ام، تجربه کرده ام، و احساس کرده ام را با تو در میان خواهم گذاشت.

Prev Post

آیا درمان وسواس فکری با انرژی درمانی در خانه

Next Post

اگر اینجا نقش بازی نکنی پسر تو را ترک خواهد کرد

داستان پرونده آبنبات تلخ یا زنانه دو شوهره

حل مشکل های زندگی با عمل کردن به وصیت شهید نوید

9 حرکت رمانتیک برای افزایش صمیمیت رابطه

چه رابطه ای را باید تمام کرد ( 22 نشانه پسر بد )

چه قلم خوبی دارید و چقدر خوب و واضح توضیح دادید این مساله رو . این چیزی که نگاشتید زندگی خیلی از دختران از جمله خود من هم هست و باید خیلی تجربه کسب کنیم تا بتونیم رفتار درست رو پیدا کنیم. هر چند با نام دوره خیلی ارتباط برقرار نکردم اما محتواش اگر شبیه این آموزش باشه که عالیه مخصوصا برای مجرد هایی که به دنبال زندگی واقعی هستن و از دوست پسر بازی خوششون نمیاد.
چطور میتونم دوره رو خریداری کنم ؟

سلام وقت بخیر نظر لطفتون هست دوست خوبم . برای خرید دوره به پشتیبان تلگرام پیام بدهید و اطلاعات بگیرید. با تشکر

سلام وقتتون بخیر
من دیروز با سایت پرمحتواتون آشنا شدم.
متاسفانه من هم دختری 38 ساله هستم که هرکسی میبینه میگه خوش به سعادت کسی که قراره با تو ازدواج کنه هم اخلاقت خوبه هم سوادت هم خانوادت هم کارت هم ظاهر و اندامت. خودم اهل دوستی نیستم و هرکسی برا خواستگاریم اومده اولش خیلی خوب و جدی هست اما بعدش یهو خبری ازش نمیشه یا بحث مسائل جنسی تو همون اوایل آشنایی میشه. فکر میکنم این دوره با من و دخترایی مثل من خیلی خوب باشه چون برا منم همیشه این سوال هست که چرا دخترای اطرافم که از همه نظر از من پایین هست و تعهدی هم نداشتن خیلی راحت ازدواج کردن.

سلام فرناز عزیز.
این مسائل رو توی دوره های مختلف اموزش دادیم
توصیه من به شما این هست که
حتما دوره های
ارتعاش پاک برای رفع موانع جذب همسر
و
دوره وابسته کردن مرد
رو شرکت کنید تا بتونین سریع تر ازدواج موفق تری داشته باشید.

هر کسی یه طوریه این حرفا برا همه اصلا صادق نیست، من خیلی مرد هارو دیدم (از جمله خودم) که وقتی دختری رو ببینیم که این طوری رفتار میکنه ول که میکنیم هیچ در صورت امکان صدمه ام بهش وارد میکنیم:( این بخاطر اینه که دختر از روی سرشت و طبیعتش رفتار نمیکنه و میخواد به یه موجوده دیگه ای که عده ای میگن تبدیل شه چه بسا بتونه به طرف مقابل برسه، که این طوری هم خودش و هم معشوقشو از بین میبره. لطفا داخل حرفاتون از کلماته همه و امثالش استفاده نکنین، چون حرفاتون در جامعه ایران برای شاید نود درصد مردا درست باشه و عده ای کاملا برعکسن.

سلام و احترام آموزش های یاد شده، بر اساس بررسی و نظر خواهی گروهی بزرگ از مردان است که طبق تحقیق گسترده صورت گرفته
از طرفی
انجه شما بر اساس اون قضاوت میکنید بخشی از ماجراست/ خوشبختانه ما با کمک این اموزش ها میزان فریب کاری ها، میزان اسیب دیدگی های دحتران رو کاهش دادیم و البته رابطه ها رو به ازدواج حتم می کنیم. در عین حال نظر شما محترم است. شما فرمودید، رفتار بر اساس سرشت و طبیعت که کاملا درسته اما رفتار صحیح با اموزش به سرشت تبدیل می شود، البته نکته ای هم هست که دختران در روابط شون سرشت رو زیر پا می ذارند ( از ترس خیلی چیزها نظیر از دست دادن عشق ) و این موجب میشه که روابط تخریب بشوند.
هدف ما ساختن روابط سالمی است که زن و مرد هر چه زود تر بتوانند نیازهای هم رو درک کنند و به سمت ازدواچ پیش بروند و مرد بتواند انتخاب ارجح داشته باشد.

سلام من این مطالبی و که گذاشتید خیلی دوست داشتم و خودم جز اون دسته از دختراییم که خیلی احمقم سال ها اجازه ندادم کسی وارد زندگیم شه تا یکی بیاد که عاشقانه همه چیزم و پاش بریزم اما سو برداشت شده منی که از جونم از احساسم از همه چی براش میزارم اما اون بیتفاوته منی که این همه سال صبر کردم تا عاشق بشم که الان شدم و همه ی عشق و جونمو پاش گذاشتم و نمیخواد ببینه شدم براش یه چیز عادی و روزمره گی گاهی از من خسته میشه و من پافشاری میکنم تو عشقم که بدستش بیارم اما میدونم با این همه خواستن فقط دورش میکنم اما دست خودم نیست روی عشق و علاقم کنترلی ندارم

سلام الهه عزیزم وقتت بخیر.
دختران دل پاک و ساده دل، که تجربه های اول شون رو سپری می کنند دچار این حالت میشن. جای نگرانی نیست با کمک دوره آموزشی قرص صورتی می تونین یاد بگیرین که چطور با مرد ها رفتار کنید که این مسائل براتون پیش نیاد و فریب نحورید و در رابطه های اشتباه نمانید و…

باسلام. بنده ۲۶ساله و همسرم ۳۲سالشون هست. همسرم قبلا بمن خیانت میکردن چند وقتیه که به زندگی برگشتن اما خیلی افسرده و پرخشگر شدم چون همش شک میکنم به همسرم و ایشون بلد نیستن شک منو برطرف کنن و مورد بعدی این که همسرم اصلا بلد نیستن نیاز عاطفی منو برطرف کنن و نوازش کنن و ادم مغروری هستن و قبول نمیکنن برن پیش روانشناس .من چکار باید بکنم جدیدا خیلی اختلاف و بحثامون زیاد شده تورو خدا کمکم کنید.

سلام و وقت بخیر.
بهتره به طور انفرادی نزد مشاور برین و سعی کنید با نظر ایشون کارهایی کنید
اما به نظرم شما با شرکت در دوره هایی مثل:
بیان سبز ( مهارت های ارتباط گفتاری بین پارتنر ها )
دستکاری کوانتومی ( ارتعاش و آرامش )
بتونین مسائل را تا حدی برطرف کنید.

سلام بسیار عالی ولی کاش با مثالهایی توضیح بیشتر میدادین تا کسایی مثل من که توی دوره ها شرکت نمیکنن ازین مطلب هم درک کاملی داشته باشن ممنون

سلام خانم معبودی
شما بی نظیر هستین
خیلی حالم بهتر شده از موقعی که پای حرفهای شما نشستم 😊
دوستون دارم 😘

از همه مهمتر لحن بیانتون هست
ویس های روانشناسی دیگه رو نهایت یک الی دو تا شو میتونم گوش کنم ولی لحن بیانتون تسلط شما روی کلمات به قدری رسا هست که داعما این هندزفری تو گوش منه 😍😅

شما خواهر همه دختر های ایرانی هستین

سلام
حدودا سه ماهه با پسری آشنا شدم ایشون میگه منو دوست داره ولی اصلا توی رفتارش مشخص نیست.توی این سه ماه گفتم بهش اگر اذیت میشه رابطه رو تموم کنیم و مهم تر از همه با رفتاراش خودم اذیت میشم اما باز گفته منو دوست داره و نمیخواد از پیشم بره
سه ماهه گذشته و رفتارش با روز اوله رابطه هسچ تغیری نکرده شاید وقت برای تغییر کم باشه ولی توقع دارم حداقل یدره تغییرو کرده باشه اما اصلا…
مثلا یهو وسط حرف زدن میره و تا دو ساعت یا حتی بیشتر پیداش نمیشه
اشتباهی مرتکب بشه بهش میگم این کارت رو دوست ندارم اما درکمال ناباوری بهم میگه همینه که هست میگم دلم نمیخواد اسنجوری رفتار کنی یا بهش میگم اگه اینطوری باهام رفتار نکنی خوبتره ولی متاسفانع انگار نه انگار میگه همینه که هست و از طرف دیگه هم مشخص نیست دوستم داره دوستم نداره والا سردرگم شدم نمیدونم باید چکار کنم راهنماییم کنید میخوام رابطه رو تموم کنم ولی اگر بهم علاقه داشته باشه دلش میشکنه و از همه مهمتر خودمم بهش علاقه دارم میدونم با تموم کردنه رابطه حاله خودمم بد میشه هر چند که یکبار مردن بهتر از هر روز هزار بار مردن با رفتارهای مزخرفشه بهم بگید تمومش کنم یا ادامه بدم اصلا امیدی هست برای بهتر شدنه اخلاقش؟اصلا موندنم درسته؟چطور رفتار کنم که بفهمه کارهاش بده؟انگار من باید فقط به حرفهای اون گوش بدم کار اشتباه هم میکنه بهش گوشزد میکنم میگه حرف باید حرف من باشه باهام بحث نکن نمیدونم توی یک دو راهی عجیب گیر کردم همه چی برتم جالب و گنگه…
راهنماییم کنید.ممنونم

و در ضمن بگم یهو جو میگیرتش و عاشقونه رفتار میکنه و بعضی روزا سرد و بی روح رفتار میکنه انگار غریبس بهش میگم چرا اینطوری رفتار میکنی میگه حالم خوب نیست وتماسی هم باهام نمیگیره که باهم مکالمه تلفنی داشته باشیم اما در عین حال دلش به رفتنم هم رضا نیست بنظرتون چکار کنم؟

لُب کلام! تمام کنید
اما اگر دوست دارید دچار چنین روابط بی سر و تهی نشین و ایراد کارتون رو بدونین به ساید بار همین مقاله نگاه کنید و به شماره تلگرام پیام بدین تا راهنمایی بشین

سلام من با یه پسری از طریق مجازی اشناشدم ولی خب سر یه مشکلاتی رابطمون به هم خورد نه خیانت و این جور چیزافقط لجبازی . حالا بعد یسال و نیم برگشتم تولدشا تبریک گفتم ولی حتی منا یادش نمونده. من تو این یسال و نیم خیلییی سعی کردم که فراموشش کنم هر راهیا که بگین امتحان کردم ولی نشد واقعا دلم میخواد دوباره برگرده و دوباره جذبش کنم گرچه فک نکنم دفعه اول موفق بوده باشم

سلام روزتون بخیر من یک روز که دلم خیلی گرفته بود و با عشقم کات کرده بودیم دنبال راهی بودم که برش گردونم چون با مطالبی ک خوندم توی سایت شما فهمیدم خیلی اشتباهات داشتم تو رابطه کباعث شد دور شه ازم و خودم بهش پیام دادم و معذرت خواهی کردم من قبلا دوبار ازدواج کردم ایشون مجرده برادر دوستمن و دوسال ازم کوچکترن ولی در ظاهر نشون نمیده و نظر ایشون ازدواج بود ولی با مخالفت خانواده ها خصوصا خانواده ی ایشون روبرو شدیم و قرار شد بین خودمون ن خانواده ها شش ماه باهم باشیم همو بشناسیمم ولی من انقد بد عمل کردم ک نظرشون عوض شد عمل بد من نشون دادن بیش از حد علاقم و اصرار ب ازدواج بود اونم چون واقعا دوسش دارم چندبار ب من گفت ک من نمیخوام فعلا ازدواج کنم اصلا شاید ازدواج نکنم اگر میخوای دوست باشیم ک خب و کرنه تموم منم چون طاقت دوریشو ندارم قبول میکردم هر سری ولی بهانه گیریماو نق زدن و غر زدنمامو داشتم این دفعه دیگه میخوام ی کاری کنم ک اون بشه عین روز اول و بیاد از ازدواج بگه ازش که پرسیدم چرا نظرت عوض شد میگه یکی مخالفت خانوادم یکی اینکه این دوست داشتنا فایده نداره میدونم دوسم داره من تنها زندگی میکنم مامانم فوت شده پدرم ازدواج کردن و الان جدا شدن و تنها زندگی میکنن خواهر و برادرم باهم زندگی میکنن کلا خانوادم پراکنده شدن فامیلا یادی نمیکنن ازمون وای ک از چی بگم خلاصه کمک میخوام شرایط مالیم خوب نیست روحیم خیلی بهم ریخته الان محل کارمم لطفا بدون نام بزارید

سلام به تلگرام پشتیبان سایت پیام بدین تشکر

سلام من دختری هستم 2 سال با پسری دوست بودم از شما چه پنهان عمل نزدیکی هم انجام شد ولی اون پسر بعد از ی مدت سرد شد و گذاشت و رفت الان من موندم با اون همه خاطره

نکات آموزنده ای بود
لطفا مطلبی با توجه به کامنت طلا جان بنویسید

خسته نباشین من۱۹سالمه و با یک پسری اشناشدم از طریق فضای مجازی ولی هم از هم دوریم و هم اینکه بعد از یک مدتی ترس و نگرانی دارم که ما اصلا مناسبیم برای هم یا خیر و از نرسیدنش هم میترسم 

نمیدونم باید چیکار کنم و برخورد مناسب چیه 

سلام من با پسری دوست شدم و الان ۵ماه من اصلا درمورد ازدواج بهش نگفتم ولی خودش از همون اول از من خوشش اومد و به مامانم گفت که منو میخواد و برای ازدواج به پدرمم خواست بگه ولی من سر دلایلی نزاشتم خیلی باهاش خوبم و محبت میکنیم بهم ولی خیلی گیر میده مثلا کم ارایش کن گیرای این چنینی ولی من ادمیم ارایش دوس دارم و قرتیم از نظر دیگرون بنظرتون صلاح که جلو گیر دادنش وایسم !؟

واینو بگم کهه دلتنگم زیاد میشه و به دیدارم میاد اگه نبینه منو حتی گریه هم میکنه این دیدارا بنظرتون دلشو میزنه!؟یا تماس های مدام !؟

سلام عزیزم برای مشاوره بهتر شما بهتره که به پشتیبانی سایت پیام بدین و مساله تون رو مطرح بفرمایید

..الان فهمیدم دلیل رفتار های عجیب این چند وقته دوست دخترم چی بود….نکات خوبی بود…ولی توش ابهام هم داره و ممکنه باعث سو تفاهم بشه….راستش بینمون شکراب شد چند وقت ..اصلا دلیل عوض شدن رفتارش رو نمیفهمیدم …نه من حالم خوش بود نه اون ..نمیگفتیم به هم ولی معلوم بود….تا اینکه بعد دو ماه رفتم سراغش ..منو دید گفت من نمیخوام با هم باشیم و موقعیت های بهتر برای من بود و تو تکلیفت با خودت مشخص نیست و …. در ضمن باید بگم من مشکل کار و زندگی ندارم فقط چون اول زندگیمه به اندازه خونواده اونا اوضاع مالیم خوب نیست…برای همین تعلل داشتم ولی خب دوسش دارم…بعد از زدن اون حرفا یکم شوکه شدم و بهم برخورد و بهش گفتم حرفایی که زدی خیلی ناراحت کننده بود شاید خیلی تحت فشاری بهتره بعدا حرف بزنیم….رفتم و ده روز دیگه رفتم پیشش..بازم همون آش و کاسه بود ….از درون خیلی نارحت و عصبی شدم …و رفتم….بعد یه ماه زنگ زد بهم و گفت ببخشید و میخوام همدیگه رو ببینیم و این حرفا ….اولش فک کردم تعادل روانیش بعم ریخته….بعدش گفت دوستام بهم گفته بودن اینکارو بکنم تا تو ترغیب به ازدواج بشی…….اخه… شما اگه بابای طرف بیاد تحقیرت کنه راغب به ازدواج میشید؟این چه بازییه که شما درآوردید به خدا….طرف به جای اینکه باباشو راضی کنه منو داشت بازی میداد….خواهشن با این مقاله هاتون برا همه نسخه یکسان نپیچید

سلام و احترام
متاسفانه این روزها ما شاهد این هستیم دوستان شدن مشاوره هایی که بعضا حسادت هم دارند.
روش ترسوندن پسر، برای ازدواج شرایط خاص داره
و البته با توهین و کوچک کردن مرد طبق آنچه نامزد شما انجام داده اصلا مورد پیشنهاد ما نیست
اتفاقا ما به خانم ها یاد میدیم که فقط 50 درصد حق دارند برای خود تصمیم بگیرند و اتفاقا پسرها باید خودشون انتخاب گر پایانی باشند.
ضمن این که ایشون مشکلش در اصل ازدواج با یک پسر در سطح حودشون بوده مگر نه پدری که بخوات تحقیر کنه هنوز فرهنگ داماد داری رو بلد نیست یا به جایگاه کنونی اش خیلی غره است.
و به عبارتی میشه گفت نامزد شما فقط میخواسته شما جدی تر به رابطه فکر کنید ولی ناشی گری در آورده و با توهین همراه کرده که خب این نه پیشنهاد ماست و نه هیچ دوست دلسوزی و نه هیچ دختر خانم عاقل و بالغی. احتمالا ایشون حدود 25 سال به پایین سن داشتن ( بر اساس نوع رفتار شون )
و البته هنوز از سمت پدر مطمئن نبودند.
امیدوارم دخترها دوستان شون رو به عنوان مشاور در نظر نگیرند. همه خانوم های که با ما مشورت می کنند اولین توصیه ای که بهشون میکنیم این هست که نه به حرف دل گوش کنند نه دوست نه دختر خاله و دختر عمه ..
موفق باشید

ممنون بابت جوابتون …ایشون 27 ساله هستن…من چند وقتیه به فکر ازدواج افتادم و دارم در این زمینه مطالعه میکنم که شکست نخورم….با توجه به صحبت هاتون یعنی میگید ایشون سطح مالی منو در نظر گرفتن و این به اندازه کافی عاقل و بالغ نیست؟من قبلا با خانم های دیگه ای هم قرار میزاشتم و حتی برای مدتی با چند نفرشون هم دوست بودم..اگه هر کدوم از اونا این حرفا رو به من زده بودن میرفتم و پشت سرمم نگاه نمیکردم .. اما ایشون برای من خاص هستن و عزت نفسش جذابیت خاصی برا من داره …ولی وقتی فکر میکنم که بعد از ازدواج برای رسیدن به خواسته هاش ممکنه از این بازی ها در بیاره وبه دوستاش دوباره اجازه دخالت بده یا اینکه پدر ایشون جلوی من یا بچه نداشتم چه رفتاری از خودش بروز میده .. به شک میوفتم ….از اونجایی که آدم درون رابطه نمیتونه خودش تصمیم درستی بگیره …به نظرتون تموم کنم این قصه دختر شاه پریون رو یا امیدی هم داره؟

سلام چند روزیه عشقم یک روز حالش خوبه یه روز بد بهش گفتم چتع میگه هیچی یک سالع که باهمیم هم دیگه را خیلی دوستاریم هر رور هم کنار همیمیم و مطمعنم خیانت نمیکنه ولی نمیدونم تو حال بدیهاش وقتایی که دو سه روز بداخلاق میشه چع کار کنم خوش اخلاق تر و محبت بهش کنم یا بیتفاوت باشم

Your email address will not be published.

Save my name, email, and website in this browser for the next time I comment.

یک − = 0

هرگونه استفاده از محتوای شادزیستی در شبکه های اجتماعی ، وب سایت ها و کانال ها، موجب بدهکاری شرعی و عرفی است و پیگرد قانونی دارد. به تلاش های یکدیگر احترام بگذاریم.

پر بحث ترین ها

13 نشانه پسر یا دختری که دیگر تو را نمی خواهد

از کجا بدانم عشق سابقم هنوز دوستم دارد؟ ( 13 نشانه بازگشت معشوق)

تمام ترفندهای جذب مرد و وابسته کردن مردان به خود

49 نشانه تنفر پسر از دختر که مستقیما به زبان نمی آورد

Welcome, Login to your account.

هشت − = 4

Recover your password.

A password will be e-mailed to you.

چهار + = 10

برخلاف تصور بسیاری از خانم ها، اکثر مردان به غیر از زیبایی به چیزهای دیگری هم فکر می کنند و جذب زنانی می شوند که طرز صحبت کردن با آن ها را به خوبی بلدند . حرف زدن برای جذب مردان آداب مخصوص خودش را دارد که زنان با به کار گیری آن می توانند کاری کنند که همسرشان به آن ها گوش بدهد. اگر می خواهید با طریقه صحیح حرف زدن با مردان را بیاموزید و آن ها را جذب خود کنید ؛ برای رسیدن به این هدف حتم با دقت کامل با این بخش از نکات همسرداری نمناک همراه شوید.

به طور کلی زنان در مقایسه با مردان رفتار متفاوت تری از خود بروز می دهند . تفاوت های رفتاری که مردان را برای زنان جذاب و زنان را برای مردان جذاب می سازد . اگر هوشمندانه متوجه این تفاوت های رفتاری باشید و در هر موقعیت رفتار درستی از خود نشان دهید رابطه تان عاشقانه خواهد شد. با همسرتان اینگونه حرف بزنید تا جذب شما و حرف هایتان شود:

هنگامی که مردها بهتر ارتباط برقرار می کنند

چطور ی مرد رو وابسته کنیم

مردان هنگامی با شما بهتر ارتباط برقرار می کنند که تمرکز کافی داشته باشند و از قبل حدود مکالمه را بشناسند و اطلاعات کافی درباره آن داشته باشند مثلا قبل از مکالمه بدانند هدف از این صحبت چیست و از آن چه می خواهید ، به این صورت ، احساس می کنند کنترل کافی روی رفتارشما دارند.

وقتی به همسرتان احساس عدم امنیت می دهید

برخی از مواقع ما خانم ها درخواست هایمان را رک و صریح بازگو نمی کنیم و بسیاری از خواسته هایمان برای مردان گنگ و نا مفهوم است . شیوه بیان چنین خواسته هایی مردها را معذب می کند و مرد احساس می کند، روی هیچ موردی کنترل ندارد و این طرز بیان برایش نا امنی و عدم اطمینان به وجود می آورد.

زن ها بهتر ارتباط برقرار می کنند

زن ها برخلاف مردها بدون آنکه بدانند موضوعی که می خواهند درباره اش صحبت کنند چیست و هدف آن چه است ، در مورد آن با طرف مقابل صحبت می کنند اما این طرز رفتار برای مردان آزار دهنده و نا خوشایند است.

واکنش مردها به صحبت های بدون مقدمه

مردان علاقه ای به صحبت کردن درباره این موضوعات ندارند و در مقابل آن مقاومت می کنند و گاهی با شما به جر و بحث می پردازند که از ادامه صحبت منصرف شوید و یا شما را حواس پرت فرض می کنند و جدی به حرف هایتان گوش نمی دهند.

مردها از شکایت متنفر هستند

مردها از شکایت بیزارند و در مقابل کلماتی مثل «تو» و «چرا» حالت دفاعی به خود می گیرند زیرا مردها اهل رقابت هستند ممکن است با شما مبارزه کنند. بهتر است به جای این کلمات صحبتتان را با جملات «دوستت دارم وقتی که …» یا «خیلی خوشحال می شوم وقتی که …» آغاز کنید و شکایاتتان را تبدیل به درخواست کنید تا مردان جذب شما شوند.

قبل از صحبت با همسرتان به او بگویی موضوع صحبت در چه رابطه ای است و چه انتظاری از او دارید.

مثال:

«علی، می خوام راجع به رابطه خودمان باهات صحبت کنم. 6 ماهه که ما نامزد شدیم و فکر می کنم وقتش رسیده که نکات قوت و ضعف رابطه مان را ارزیابی کنیم. فکر می کنم از این راه می توانم، احساس امنیت بیشتری داشته باشم و بفهمم که در کدام یک از زمینه ها نیاز به تلاش بیشتری داریم.»

از همسر خود سوال بپرسید زیرا سوال پرسیدن سبب می شود که او بداند درباره چه موضوعی می خواهیم صحبت کنیم تا ساختار واضحی را برای آن در ذهن خود ترسیم کند.

روش اشتباه:«فکر می کنم باید راجع به رابطه مان باهات صحبت کنم.»

در این حالت همسرتان احساس خواهد کرد می خواهید از او بازجویی کنید و سپس او را محکوم کنید.

او می گوید:«چرا؟ مگه اتفاق خاصی افتاد»؟

روش درست:«فکر می کنم باید راجع به رابطه مون صحبت کنیم. 6 ماهه که نامزد شدیم. فکر می کنی نقاط قوت و ضعف رابطه ما چیه؟ دوست داری رابطه مون به چه سمتی ادامه پیدا کنه؟»

برای مطالبه خواسته هایتان دو پهلو صحبت نکنید و خواسته های خود را رک و صریح مطرح کنید . رک صحبت نکردن یکی از عادات بد زن ها در بیان احساسات و خواسته های خود است و دلیل این کار زن ها این است که نمی خواهند ریسک کنند و نظر خودشان را مستقیم بیان کنند.

اگر در بیان احساسات خود رک نباشیم همسرمان احساس خواهد کرد که بازیچه ماست و از این رفتار عصبانی می شوند زیرا با این روش احساس احمق بودن می کنند زیرا می پندارند زن ها آنها را ساده فرض می کنند و می توانند بازی شان دهند.بنابراین هنگام حرف زدن با همسرتان خواسته هایتان را رک بیان کنید تا آن ها هدف مکالمه شما را دریابند و در کنارتان احساس امنیت کنند. 

 

هر زنی دوست دارد به بهترین نحو زندگی زناشویی خود را مدیریت کند تا بتواند زندگی خوبی برای خود و همسرش مهیا کند. در این میان باید بتواند رگ خواب مرد را بدست آورده و تصمیات مهم را با وی درمیان گذارد.

بسیاری از خانم ها نمی توانند با همسرشان در مورد تصمیمات مهم زندگی به درستی صحبت کنند به طوری که با موفقیت از پای میز مذاکره بلند شوند بلکه در اغلب مواقع با دلخوری صحبت هایشان را قطع می کنند . اینگونه زنان همیشه فکر می کنند مردها عجیب ترین آدم های روی زمین هستند و نمی توانند بدون بالا رفتن صدا گفت و گوی خود با آقای همسر را به سرانجام برسانند.

باید بدانید مردها چندان هم عجیب نیستند اما چنانچه در این بخش از نمناک خواهیم گفت الگوهای واحدی برای فکر کردن و واکنش نشان دادن دارند که اگرخانم ها برخی ازریزه کاری ها را رعایت کنند می توانند رگ خواب همسرشان را به دست آورند و اینگونه بحث های زن و شوهری را پایان بخشند و در گفتگوهایشان به سرانجام برسند.

در این بخش از نمناک ما نکات ساده اما مهم را با شما در میان می گذاریم تا بدانید چگونه می توان رگ خواب مردان را به دست آورد.

چطور ی مرد رو وابسته کنیم

برخی از خانم ها در کسری از ثانیه تصمیم های مهمی برای زندگی خود می گیرند و آنها را با همسرشان درمیان می گذارند و انتظار دارند همسرشان گوش به فرمان شان شود در صورتی که مردها نمی تواند مانند زن ها در لحظه تصمیم بگیرند .توجه داشته باشید تصمیم گیری در لحظه می تواند به ضرر شما باشد و شما پیش از چیدن برخی مقدمات نمی توانید بهترین تصمیم را بگیرید.

اگر فکری به به ذهنتان رسیده قبل از آنکه در مورد آن با همسرتان صحبت کنید ،چرت کوتاهی بزنید زیرا چرت زدن قدرت تصمیم گیری را بالا می برد و به افکارتان سر و سامان می بخشد . اگر پس از بیداری نیز هنوز بر روی تصمیمتان مصمم بودید ، فکرتان را با همسرتان در میان بگذارید.

مردان هنگامی که کاری انجام می دهند و یا برنامه مورد علاقه خود را می بینند نمی توانند با همسرشان درباره مسائل مهم صحبت کنند بنابراین اگر می خواهید همسرتان نسبت به صحبتهای شما بی توجه نباشد در زمان مناسب با او گفتگو کنید زیرا مردان برخلاف زنان نمی توانند چند کار را در یک زمان انجام دهند.

برای صحبت با همسرتان ابتدا لازم است از او بپرسید که آیا آماده گفت وگو هست و بعد هم به او فرصت دهید که به حرف های تان فکر کرده و کمی بعد نتیجه را اعلام کند. البته این احتمال وجود دارد که همسرتان فکر کردن به حرف های شما را فراموش کند.

برخی از زنان به علت ترس از دعواهای زناشویی و اینکه ممکن است همسرشان پاسخ منفی به آنان بدهد از گفت وگو های زن و شوهری اجتناب می کنند اما تصور نکنید یک زندگی بی دعوا و بحث، زندگی موفقی است. نبودن تنش و دعوا از رو به پایان بودن خوشبختی شما خبر می دهد.

همیشه با زبان درست و در شرایط مناسب صحبت هایتان را با همسرتان در میان بگذارید و نگران نباشید زیرا قرار نیست یک دعوا راه بیاندازید بلکه می خواهید برای خلاص شدن از وضعیت آزار دهنده خود، راهی بیابید.

برای پیش بینی کردن خواسته ها و واکنش های همسرتان به رفتارها و حرف هایش توجه کنید وبا دقت به لحظه لحظه زندگی او خیره شوید.

درست است که همه مردها از الگوی رفتاری مشابهی پیروی می کنند اما بدانید همسرتان منحصر به فرد است و ممکن است بسیاری از رفتارهایش خاص باشد بنابراین برای خود یک کارگاه همسرشناسی راه بیاندازید.

اگر اطلاعاتی که دیگران به شما داده اند یا برداشت هایی که با مشاهده زندگی دیگران پیدا می کنید ، ملاک گرفتن تصمیم تان است خطر بزرگی شما را تهدید می کند. شما باید از سختی ها و شکست های دیگران درس بگیرید و با نگاه کردن به موفقیت های شان کلید موفقیت را بیابید اما باید بدانید در شرایط آنها نیستید و نباید از زندگی آنها الگوبرداری کنید.

برای گرفتن تصمیم های تازه، باید قدم به قدم پیش بروید و برای رسیدن به نتیجه دلخواه تان باید صبوری کنید و مقدمات تغییر را فراهم کنید زیرا شما نمی توانید باورهای همسرتان را یک شبه کنار بگذارید و تغییر دهید.

گرفتن تصمیمات جدید در زندگی پیامدهایی را به زندگی وارد می کند که هزینه هایی نیز در بردارد .

قبل از تصمیم گیری و انجام آن باید هزینه هایش را هم در نظر بگیرید اما فراموش نکنید که بخشی از پیامد های آن اتفاق ها از چشم شما پنهان می ماند و نمی توانید تا زمانی که در شرایط قرار نگرفته اید ، احساس شان کنید.

اگر همسرتان همیشه به تغییر ها به روش خاصی واکنش نشان می داده، باید انتظار تعدیل و یا تشدید شدن واکنش را در گفت وگو را داشته باشید زیرا می تواند این گفتگو پا روی خط قرمزهای همسرتان بگذارد که شما از آن بی خبرید .

برای درست فکر کردن نباید شکم تان را از غذا پر کنید پس در این مواقع غذای سبکی بخورید که نه با افت قند خون و نه با سنگینی معده روبرو شوید و همانطور که گفتیم قبل از گرفتن تصمیم چرت کوتاهی بزنید.

 اکنون می توانید با آرامش بدنی و ذهنی ، شانس تان را برای رسیدن به هدف و بالا بردن توان تان برای راضی کردن همسرتان بالاببرید. حتما قبل از بحث یک میان وعده میل کنید اگر از ساعت غذا خوردنتان گذشته است زیرا وقتی گرسنه هستید میزان گلوکز خون شما پایین است، مغزتان ناگهانی واکنش نشان می دهد .

اگر نتوانستید همسر خود را در گفتگوهایتان قانع کنید که به تصمیم های جدید شما نظر مثبت نشان دهد ، ناراحت نباشید شما زمان دارید و نباید ماجرا را تمام شده بدانید.

اگر این بار هم درجا زدید و دستاوردی نداشتید، مهم این است که نظرتان را به همسرتان گفته اید و او از نارضایتی شما آگاه گشته است . بهتر است بدانید بیان نارضایتی اولین و مهم ترین قدم برای خلاص شدن از آن است. 

برخی از ویژگی ها و رفتار های خانم هیچوقت از توجه یک مرد دور نمی ماند و برای آنها قابل تحسین است. این ها همان رفتار و خصوصیاتی هستند که یک مرد از فردی که برای ازدواج انتخاب می کند ، انتظار دارد.

زنان با رفتار خوب خود می توانند یک مرد را وابسته و عاشق خود کنند زیرا خداوند توانایی جسمی و روحی لازم را برای دلربایی در اختیار زن قرار داده است تا با تدابیر ظریف، بتواند در قلب مرد زندگی اش نفوذ کند. اگر می خواهید بدانید کدام ویژگی هایتان مردان را به خود جذب می کند ، این بخش از نمناک را مطالعه بفرمایید.

اخلاق کاری خوب و مناسب

مردها خانمی را برای ازدواج انتخاب می کنند که اخلاق و رفتار کاری خوبی دارد. مردان خانم هایی را که در کارشان موفق هستند و سخت کوش و جدی اند را دوست دارند چرا که می دانند در آینده می توانند بر روی کمک این خانم ها در زندگی حساب کنند.

چطور ی مرد رو وابسته کنیم

معقول و منطقی بودن

مردها دوست دارند همسری را انتخاب کنند که معقول و منطقی باشد. بنابراین مردان به زنانی توجه می کنند که در جمع رفتار عاقلانه و سنجیده ای دارند و خشم خود را کنترل می کنند ، آنها از برقراری ارتباط با خانم هایی که با هر مشکل کوچکی آشفته می شوند ، گریزانند.

اعتماد به نفس

مردان خانم هایی که اعتماد به نفس کافی دارند و در هر کاری عزم راسخ دارند را دوست دارند . آنها همیشه از خانم هایی که دائما در حال ایراد گیری از چهره و اندام خود هستند و دوست ندارند در اجتماع ظاهر شوند ، گریزانند و خانم هایی را دوست دارند که فعالیت اجتماعی زیادی دارند و به خود و توانایی هایشان شک ندارند اما آنها از خانم های مغرور بیزار هستند.

استقلال

اگر فکر می کنید مردان دوست دارند همیشه خانم ها بر آنها تکیه کنند ، در اشتباه هستید . مردها ، خانم هایی را دوست دارند که قوی هستند و نیاز ندارند کس دیگری از آنها حمایت کنند یا مراقبشان باشد. خانم هایی که مستقل هستند اما مردان گاهی نه همیشه دوست دارند همسرشان بر آنها تکیه کند و از او درخواست کمک نماید.

شادی

تمامی مردها شاد بودن را دوست دارند و از زندگی شاد لذت می برند؛ بنابراین دوست ندارند همسری را انتخاب کنند که انرژی منفی دارد و به همه چیز بد بین است . آنها زنانی که همیشه در حال غر زدن و شکایت کردن هستند ، را دوست ندارند چون این خانم ها نگرش ها و رفتار های منفی در مردها ایجاد می کنند.

اهمیت دادن به ظاهر خود

مردان قبل از پی بردن به شخصیتتان ، ظاهر شما را می بینند پس باید به ظاهر خود اهمیت دهید تا تاثیر گذار باشید . مرتب و تمیز باشید و کمی آرایش کنید اما آرایش شما نباید به نحوی باشد که چهرهتان را بسیار عوض نماید بلکه باید به وسیله آرایش بتوانید ویژگی هایی که در صورتتان وجود دارد و دوستشان ندارید را اصلاح کنید.

رابطه ی خوب با بچه ها

مردان جذب زنانی می شوند که رابطه خوبی با بچه ها برقرار نمایند . زنی که رابطه ی خوبی با بچه ها دارد می تواند خانواده ی خوبی تشکیل دهد.

زنانگی

زن بودن یعنی زیبایی، ظرافت، لطافت، مهربانی . این ویژگی ها زنان را از مردان متمایز می سازد . مردان ، زنی را دوست دارند که این ویژگی ها را داشته باشد و علاوه بر پوشیدن پیراهن های زیبا و زدن رژلب و لاک ، برای او وقت بگذارد و در مواقع بیماری او مراقبش باشد ، اینگونه مرد در کنار زن احساس خوشبختی خواهد نمود.

شوخ طبعی

مردها بسیار شوخ طبع هستند و دوست دارند همسری را انتخاب کنند که با او شوخی و تفریح کنند و مکالمه سرگرم کننده و جالبی داشته باشند.

گوش شنوا داشتن

زنانی از نظر مردان جذاب و دوست داشتنی هستند که گوش شنوا دارند . این خانم ها موقع صحبت کردن مردان ، برای دقایقی نظریات خود را کنار می گذارند و بدون قضاوت به صحبت طرف مقابل گوش می دهند.

قدر شناسی

مردان از خانم هایی خوششان می آید که قدر شناس هستند و در مقابل کاری که برایشان انجام می دهند ، تشکر می کنند . تشکرکردن از یک مرد، این احساس را در وی ایجاد می کند که مفید واقع شده و همسرش از محبت او لذت برده است. مردان نیاز به تحسین دارند و تشکر کردن دارند و همیشه سپاسگذاری همسرشان از آنها ، مردان را خوشحال می کند.

چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم؟

چگونه برای یک پسر دلبری کنیم؟

راه های عاشق کردن مرد چیست؟

چگونه مردان را دلتنگ و دیوانه کنیم تا پیام بدهند؟

برای اینکه بدانیم چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم باید با روانشناسی عشق آشنا باشیم زیرا از این طریق می توانیم تکنیک هایی را بیاموزیم چگونه پسری را در یک نگاه عاشق خود کنیم.  چطور ی مرد رو وابسته کنیم

البته در این مقاله منظور از چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم این است که چگونه پسری را با قصد ازدواج به خود علاقه مند کنیم. وقتی موضوع دیوانه کردن یه پسر یا راه های عاشق کردن یک مرد به قصد جذب وی به ازدواج است یا به دنبال علاقه مند کردن یک دوست معمولی مثل دوست پسر همجنس خود هستیم باید به سراغ علم روانشناسی برویم.

اما قبل از هر چیز باید به این نکته توجه داشته باشید که ما به دنبال دیوانه کردن دیگران نیستم و حتی داشتن چنین قصد و نیتی نشانه مثبتی ندارد ( نگاه کنید به چرا می خواهیم پسری را دیوانه خود کنیم). اما می توانیم روش هایی را یاد بگیریم که به اندازه کافی طرف مقابل را عاشق کردن و بتواند خیلی زود رابطه ما را به ازدواج برساند.

یادگیری چنین تکنیک هایی نه فقط در ارتباط حضوری بلکه به ما می آموزد چگونه در چت دلبری کنیم و پیام های جذب کننده ارسال کننده کنیم ( نگاه کنید به ۹ قانون برای دلبری با موبایل از راه دور).

اشاره به این نکته ضروری است که هدف از اجرای این تکنیک ها چه برای دلبری در چت و چه برای وابسته کردن دیگران باید با هدف ایجاد رابطه پایدار و همیشگی باشد و اگر رابطه شما به قصد روش های دلبری از دوست پسر است به شما توصیه می کنم بازنگری در مورد رابطه خود داشته باشید.

بازگردیم به موضوع عاشق کردن و چذب پسران. با جست و جوی واژه ” چگونه دوست پسر خود را وابسته کنیم” یا ” چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم” با انبوهی از سایت ها مواجه خواهیم شد که نکاتی ساده و تکراری را در اختیار ما می گذارند.

اما امروز در نوین بینش می خواهم در مورد روش های ساده ای صحبت کنم که می تواند به ما یاد بدهد چه از طریق چت و چه از هر طریق دیگری چگونه پسری را دیوانه خود کنیم؛ روش هایی که جدید بوده و بر اساس روانشناسی عشق نوشته شده است.

یکی از مراجعه کننده های سایت نوین بینش که از تکنیک ها استفاده کرده بود به من گفت تکنیک های روانشناسی عشق برای او مثل یک طلسم عمل کرده و باعث شده دوست پسرش که قصد ازدواج با او را داشته وابسته و دیوانه او شود.

آنها اکنون با هم ازدواج کرده اند و زندگی خوبی را تجربه می کنند.  تکنیک هایی که در ادامه به آن اشاره می کنیم همچنین به ما کمک می کند بفهمیم چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم، چگونه برای یک پسر دلبری کنیم و یا چگونه یک پسر را تور کنیم.

در واقع همانطور که در مقاله قبلی خود به نام آیا عشق در یک نگاه واقعیت دارد توضیح داده ام، تکنیک هایی بر اساس روانشناسی عشق وجود دارد که به ما می آموزد چگونه در یک نگاه پسری را عاشق خود کنیم ( البته در صورتی که قصد ازدواج داشته باشیم).

در ادامه فقط به بخش کوچک و ساده ای از روش های دیوانه کردن یک پسر در یک نگاه اشاره خواهیم کرد زیر آموزش و معرفی همه این تکنیک ها از حوصله این مطلب خارج است.

اولین مورد برای عاشق کردن پسری که به او علاقه دارید و تسخیر قلبش این است که طبیعی باشید. آرایش کردن زیبایی شما را بیشتر می کند اما زیبایی طبیعی بیشتر از هرچیزی می تواند به ما کمک کند دوستی یا پسری را وابسته کنیم.

همانطور که در کتاب کتاب مدار جذب و ازدواج توضیح داده ام برای دیوانه کردن یک پسر و وابسته کردن او یکی از بهترین راهکارها این است که او را مجبور کنید برای به دست آوردن شما تلاش کند. به او نشان دهید که باید به گونه ای رفتار کند که سزاوار شما باشد و ارزشتان را در چشم او بالا ببرید ( برای اطلاعات بیشتر نگاه کنید به ۵ الگوی دلبری از پسران برای تسخیر قلب ).

اگر بخواهیم به این پرسش که چگونه یه پسر را دیوانه خود کنیم بهترین پاسخ را بدهیم باید بگویم نباید مانند کس دیگری رفتار کنید زیرا در این صورت زنی هستید که از خودش ناامید شده است و این مورد اصلا باعث وابسته شدن دوست پسر یا دیوانه کردن پسران نمی شود. برای اینکه برای یک پسر دلبری کنید خودتان باشید اما تصویری موفق، باهوش و زیرک از خود نشان دهید که از پس هر کاری بر می آید.

اگر به دنبال دیوانه کردن پسر خاصی هستید نباید فقط شما برای تماس گرفتن پیش قدم شوید. البته اصلا اشتباه نیست که شما اول تماس بگیرید اما این مسئله نباید همیشگی باشد. اینکه بخواهید در مقابل تماس گرفتن با او یا پیام دادن به او مقاومت کنید کمی سخت است اما اگر می خواهید پسر مورد علاقه تان را دیوانه وار وابسته خود کنید باید این مقاومت را داشته باشید.

فراموش نکنید پسر مقابلتان تازه با شما آشنا شده است اما دوستانش را مدت زیادی می شناسد. پس اگر می خواهید پسری را وابسته خود کنید باید با دوستانش نیز رابطه خوبی داشته باشید. پس کلید تور کردن پسر مورد علاقه این است که ارتباط خود را با دوستانش به درستی مدیریت کنید.

اگر می خواهید پسری عاشق و وابسته شما شود (به خصوص اشخاص مغرور) باید حسادت را کنار بگذارید. حسادت می تواند رابطه ی شما را به نابودی بکشاند. اگر موضوعی باعث ایجاد حسادت در شما می شود بهتر است وابستگی خود را کم کنید که موجب نشان دادن حساسیت در شما نشود ( نگاه کنید بهبا چه ترفندی یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم). در عوض با دیوانه کردن پسر خورد علاقه تان حس حسادت و وابستگی را در او افزایش دهید.

برای دیوانه کردن و جذب پسر مورد علاقه  یکی از بهترین و ساده ترین راه ها این است که او را بخندانید. با این کار یکی از اصلی ترین نیازهای ناخودآگاه او را برطرف می کنید. اما سوال اساسی این است که چگونه یک پسر را بخندانیم؟ برای اینکه حس طنز را در خود پرورش دهید، برنامه های طنز و استندآپ کمدی تماشا کنید و سپس سعی کنید بامزه بودن را جلوی آینه تمرین کنید.

اگر می خواهید پسری را عاشق و دیوانه خود کنید باید زندگی شخصی خود را حفظ کرده و آن را فراموش نکنید. زنی که فقط به فکر ازدواج باشد برای هیچ مردی جذاب نیست. پس توجه و احترام به خود از مهمترین اصول دلبری از پسران است. برای اینکار اهداف و برنامه های خود را همیشه حفظ کنید.

هیچ وقت برای چیزی که هستید شرمنده نباشید. اگر می خواهید پسری را وابسته خود کنید و برای او دلبری کنید تا دیوانه شما شود هیچ وقت اجازه ندهید طرف مقابلتان از شما فرد دیگری بسازد. این مورد به خصوص در پسر های مغرور خیلی حساس تر است.

در این مورد به کلمه ی “کمی” دقت کنید. اگر ازدواج کرده اید ایجاد حسادت چندان صحیح نیست. اما اگر در دوران آشنایی پیش از ازدواج هستید و می خواهید پسری را برای ازدواج به خود وابسته کنید کمی حسادت در او به وجود آورید. این مسئه میزان اهمیتی را که به شما می دهد مشخص خواهد کرد.

اگر می خواهید مردی را به خود وابسته کنید تا دیوانه تان شود باید تا می توانید مرموز باشید. پس همه ی اسرار زندگی تان را برای او آشکار نکنید. هر چقدر رازهایی که در مورد شما وجود دارد بیشتر باشد پسر مورد علاقه تان را بیشتر دیوانه خود می کنید.(همچنین نگاه کنید به جذب کردن فردی که به ما علاقه ای ندارد)

برای اینکه مردی را دیوانه وار عاشق خود کنید باید نه تنها از نظر فیزیکی بلکه از نظر احساسی و عاطفی و روحی نیز از خودتان مراقبت کنید. ورزش و شنا کردن را در برنامه ی روزانه ی خود قرار دهید. هر چقدر آرام و با اعتماد به نفس بیشتر باشید مرد مورد علاقه تان را بیشتر به سمت خود می کشانید.

از فیسبوک، اینستاگرام و تلگرام استفاده کرده و عکس ها و متن های مختلفی را به اشتراک بگذارید که کنجکاو کننده باشد. این کار باعث می شود دوست پسرتان ذهنش درگیر شما شده و بیشتر به شما فکر کند. همانطور که می دانید درگیر شدن فکر نیز باعث وابستگی می شود. 

از مرد مورد علاقه تان بخواهید در مورد خودش صحبت کند. با این کار می توانید او را حتی در یک روز دیوانه خود کنید. مردان عاشق زنانی هستند که به آن ها گوش می کنند. در مورد خانواده اش، سرگرمی هایش، غذای مورد علاقه اش و … از او سوال کنید.

اگر می خواهید یه پسر را چنان دیوانه خود کنید که خیلی زود به شما پیشنهاد ازدواج بدهد پس این موقعیت را ایجاد کنید که وی شما را در شرایط و مکان ها مختلف ببیند. یک قرار شام، سینما، پیاده روی و مهمانی می تواند این امکان را در اختیار او و شما قرار دهد.

اگر می خواهید یه پسر مناسب را وابسته خود کنید به نوع لباس پوشیدن خود دقت کنید. سعی کنید لباس هایی انتخاب کنید که در عین آراسته بودن شما را زیبا تر نشان دهد و مناسب وضعیت جسمانی تان باشد ( به اصطلاح به شما بیاید).

اگر می خواهید مردی را به سمت خود بکشانید او را در همه ی زندگی و همه چیز اولویت اول خود قرار ندهید. در واقع کاری کنید مرد  مورد علاقه تان برای اینکه اولویت اول شما باشد تلاش کند.

شنیدید می گویند عقل پسران  در شکمشان است؟

اگر می خواهید پسری وابسته تان شود یکی از ساده ترین راه ها این است که برای او غذای مورد علاقه اش را درست کنید.

خرید کردن در کنار یکدیگر حتی یک خرید کوچک و ساده برای پسران جذاب است و می تواند او را عاشق شما کند.

برای اینکه مردی را دیوانه وار عاشق خود کنید باید قبل از هرچیز خودتان به خود عشق بورزید.

به پسر مورد علاقه تان لبخند بزنید، گاهی اوقات یک لبخند زیبا بیش از هر کلمه ی دیگری می تواند تاثیر گذار باشد.

برای اینکه پسری را دیوانه خود کنید به ظاهرتان اهمیت دهید زیرا اولین مرحله ی جذابیت شما در ظاهرتان آشکار خواهد شد.

قدردانی کردن از پسران  می توان آن ها بیش از هر چیز دیگری عاشق و دیوانه ی شما کند.

۲۴٫ دست نیافتنی باشید

چطور ی مرد رو وابسته کنیم

اینکه بدانید چطور برای مرد مورد علاقه خود دست نیافتنی شوید بسیار مهم است. باید دقت کنید همزمان هم دست نیافتنی باشید و هم مرد مورد علاقه تان را از رسیدن به خود ناامید نکنید. زیرا انسان ها عاشق کسی می شوند که امید داشته باشند او را به دست می آورند ( نگاه کنید به چگونه برای یک مرد دست نیافتنی باشیم).

سخن پایانی

این مقاله بر اساس کتاب مدار جذب و ازدواج نوشته شاهین زند نوشته شده است و برای افرادی نوشته شده است که به دنبال جذب و عاشق کردن پسری هستند که با او در دوران اشنایی به سر می برند تا بتوانند سریع تر به مرحله ازدواج برسند.

اگرچه آشنایی پیش از ازدواج مشکلی ندارد اما توصیه می شود از دوستی قبل از ازدواج با هر پسری پرهیز کنید و فقط با هدف ازدواج وارد رابطه شوید.

نوشته ی شاهین زند – محقق و پژوهشگر.

سایت نوین بینش یک سایت پیچیده و یا دائره المعارف خسته کننده نیست بلکه مرجعی است که  به شما کمک می کند هر گونه اطلاعاتی را به صورت خلاصه، مختصر و مفید بدست آورید. نوین بینش بزرگترین مرجع در مورد روانشناسی جذب در بین سایت های فارسی زبان می باشد. کتاب مدار جذب و ازدواج نوشته شاهین زند با اهدف جذب یک گزینه ایده آل یا جذب یک گزینه خاص و تبدیل رابطه به ازدواج نوشته شده است. با این کتاب مهارت های جذب را یاد خواهید گرفت و یا طبق قوانین نوین بینش هزینه پرداختی به شما بازگردانده می شود. برای کلیپ های آموزشی شاهین زند در صفحه اینستاگرام شاهین زند عضو شوید.

آیا می خواهید بیشتر بدانید؟

۴ حرکت تضمینی برای برگرداندن عشق از دست رفته

چگونه دیگران را به خود جذب کنیم

چگونه شوهرم را دیوانه خودم کنم

۲۰ روش قطعی برای عاشق کردن دیگران

مثال برای عاشق کردن دیگران

نشانه های پنهان در حرکات مرد عاشق

حذب مردان – قانون جذب مردان از دیدگاه روانشناسی

عشق یک طرفه – جذب عشق وقتی به ما علاقه ندارد

چگونه یک فرد را عاشق خود کنیم

می توانید به صورت 24 ساعت از طریق تلگرام یا واتس آپ با تیم نوین بینش در ارتباط باشید :09306135008

برچسب‌ها:چگونه برای یک پسر دلبری کنیم, چگونه شوهرم را دیوانه خودم کنم, چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم, چگونه یک پسر را تور کنیم, راه جذب پسر مورد علاقه, راه های جذب پسر مورد علاقه

انتقادات و شکایات

shahinzand18@gmail.com

اینستاگرام شاهین زند

     شماره تماس:  03136201013       از ساعت 9 صبح الی 5 عصر

 آدرس: اصفهان، خ ارتش، کوچه 69، ساختمان پیمان، ط 2، واحد11

ارتباط با کارشناس روابط عاطفی از طریق ارسال پیام در تلگرام یا واتس آپ: 09306135008

 

 

.                   قوانین و مقررات

 

وابسته کردن مرد به خود یکی از دغدغه های امروزه زنان است؛ اینکه چگونه همسر و یا مرد مورد علاقه‌شان را پایبند خود کنند. ممکن است برخی از افراد فکر کنند که زیبایی تنها عامل جذب مردان است اما حقیقت این است که زیبایی پس از مدتی عادی می‌شود و چیزهایی فراتر از زیبایی و ظاهر جذاب در وابسته کردن مردان موثر است. مردان به اندازه زنان پیچیده نیستند و نسبت به زنان بیشتر قابل پیش‌بینی هستند. تحقیقات نشان داده است که انجام برخی کارها، تقریبا بر همه ی مردان موثر واقع می‌شود و به این ترتیب می‌توان قلب آن ها را تسخیر کرد. در ادامه مقاله به بررسی کامل راه های علمی وابسته کردن مرد به خود می‌پردازیم. اگر با راه‌های جذب شوهران آشنا هستید اما نمی‌توانید آنها را عملی کنید بهتر است با یک روانشناس متخصص مشورت کنید. 

حتما بارها دیده اید که بسیاری از دخترانی که ظاهر چندان جذابی ندارند، همسرشان را شیفته خود کرده اند. راز وابسته کردن مردان به خود، در زیبایی ظاهری نیست. مسلم است که آراستگی نقش بسیار زیادی در رابطه عاشقانه دارد اما همه چیز نیست. زیبایی پس از مدتی برای افراد تبدیل به یک امر عادی می‌شود و آن چیزی که باقی می‌ماند نگرش و باور افراد نسبت به یکدیگر است. مردی که باور داشته باشد همسرش فردی ارزشمند و بی نظیر است، همواره عاشق و وابسته او خواهد ماند.  این را بدانید که این نگرش را خود شما می‌توانید به وجود آورید. داشتن مهارت دلبری از چیزهایی است که ویژگی زنانه محسوب می‌شود. 

 

بهتر است از ابتدای زندگی نکات لازم برای جذب شوهران را بلد باشیم. وابسته کردن مردان به خود اصول و قوانینی دارد که از لحاظ علمی، موثر بودن آنها ثابت شده است. که در ادامه به توضیح برخی از آن ها می‌پردازیم.چطور ی مرد رو وابسته کنیم

مسلم است که راه وابسته کردن هر مردی با دیگری متفاوت است. انتظارات و اولویت های هر فرد مختص به خود او است . یک زن با شناخت و آگاهی کامل از این اولویت ها می‌تواند مرد مورد علاقه اش را به خود وابسته کند. مرد خود را بشناسید و از طریق ویژگی‌های منحصر بفردش به او نزدیک شوید. 

اولین چیزی که توجه آقایان را به خود جلب می‌کند، لبخندی است که یک زن بر لب دارد. همه ی افراد به صورت ناخودآگاه توقع دارند که یک زن متین و موقر باشد. توصیه می‌شود که زنان خنده‌های بلند و آزادانه خود را در جمع فراموش کنند و تنها به یک لبخند ملیح اکتفا کنند. همچنین زنان عبوس و اخمو نیز برای مردان جذابیتی ندارند و از آن ها فراری هستند.

تحقیقات نشان داده است که بین تماس چشمی و رابطه عاطفی، ارتباط مستقیم وجود دارد. چشم ها دریچه روح هستند و احساسات را بهتر منتقل می‌کنند. همچنین حساسیت چشم ها بیشتر از سایر اعضای بدن است و به همین دلیل ارتباط عاشقانه از طریق تماس چشمی بهتر شکل می‌گیرد.

ممکن است این سوال برایتان پیش آمده باشد که چرا مردانی که من دوسشان دارم از من خوششان نمیاد؟ دلیل این اتفاق این است که معمولا انسان ها سعی می‌کنند در برابر کسی که دوستش دارند، ایده‌آل‌ترین و بهترین انسان ممکن باشند. نشان دادن جنبه های خوب خود، کار درستی است اما این کار نباید به قدری افراطی شود که جنبه‌ی نمایشی پیدا کند. تظاهر کردن هم خود زن را خسته می‌کند و هم دل مرد را می‌زند.

شاید به نظر برسد که مردان از زنان آرایش کرده خوششان بیاید اما حقیقت این است که آنها زیبایی که در عین سادگی باشد را بیشتر دوست دارند. آرایش های روزمره خود را ساده انتخاب کنید به طوری که فقط آراسته و مرتب به نظر بیایید. آرایش های ویژه خود را برای روزهای خاص بگذارید تا همسرتان را با زیبایی خود غافلگیر کنید. می‌توانید یک عطر خوشبو برای خود انتخاب کنید و از این طریق مرد مورد علاقه‌تان را به خود جذب کنید.

اصلی وجود دارد که طبق آن، چیزی که سخت به دست می‌آید ارزشمندتر می‌شود. اگر در ابتدای آشنایی هستید، طوری برخورد کنید که کنجکاوی را در مرد خود به وجود آورید و کاری کنید که او برای دست آوردن قلب شما، تلاش کند. البته دقت داشته باشید که انقدر در این کار زیاده روی نکنید که خجالتی یا فوق‌العاده سرد و مغرور به نظر بیایید. اگر مدتی از ازدواجتان می‌گذرد، به روزهای اول آشنایی خود فکر کنید. بعضی وقتها اندکی دور شوید و بگذارید که همسرتان به شما نزدیک شود. البته نه آن قدر جدی و زیاد که رابطه صمیمانه‌تان از بین برود.

مردان از زنان ضعیف خوششان نمی‌آید. زنی که تمام مدت گریه می‌کند و یا با کوچکترین مشکلی از هم می‌پاشد، زن مورد علاقه مردها نیست. زنان جسور و قوی ایده‌آل‌ترین انتخاب مردان هستند. شاید ضعیف بودن مدتی برایشان جالب باشد، چرا که مردان دوست دارند قدرت خود را به رخ بکشند و حمایتگر باشند. اما در صورتی که زن به صورت اغراق‌آمیزی ضعیف باشد باعث ایجاد حس ترحم در مرد می‌شود و به تدریج علاقه از بین می‌رود.

این را به یاد داشته باشید که هیچ مردی ارزش این را ندارد که اصول اخلاقی خود را زیر پا بگذارید. پایبند بودن به اصول اخلاقی باعث اعتماد به نفس می‌شود و به این صورت فرد خودش را دوست می‌دارد. زنی که خودش را دوست دارد و برای خود ارزش قائل است، توجه مردان را نیز به خود جلب می‌کند. مثلا اگر فکر می‌کنید لازم است برخلاف خواسته و اصول خود رابطه جنسی برقرار کنید یا حتی مواد مصرف کنید، به یاد داشته باشید که با این کار نگرش شما راجع به خودتان خراب می‌شود و مرد شما نیز تصور غلطی از شما پیدا خواهد کرد. به دنبال کسی باشید که شما را آنطور که هستید دوست داشته باشد.

 

برای دریافت مشاوره در زمینه وابسته کردن مرد به خود می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

وقتی صحبت از یک رابطه عاشقانه در میان باشد، دلتنگ شدن برای یکدیگر یکی از رموز پایداری رابطه است. دلتنگی و اشتیاقی که برای دیدن معشوق در دل احساس می‌کنید، باعث می‌شود که عشقتان نسبت به او بیشتر از قبل شود. طبعاً همه ما دوست داریم بیشتر وقتمان را در کنار افرادی باشیم که عاشقشان هستیم و در کنارشان احساس خوشحالی و خوشبختی می‌کنیم. هرچه بیشتر با عزیزانمان معاشرت کنیم، بیشتر به بودن در کنارشان وابسته می‌شویم و به نوعی به این همراهی اعتیاد پیدا می‌کنیم. به همین دلیل وقتی از هم دور می‌شویم، بدنمان در آتش اشتیاق وصال دوباره می‌سوزد و به شدت مشتاق می‌شویم که دوباره لذت در کنار هم بودن را تجربه کنیم. حتی علم هم این نظر را تایید می‌کند. وقتی عاشق یا خوشحال هستیم، بدنمان مقدار فراوانی سروتونین و دوپامین تولید می‌کند. بنابراین عجیب نیست که وقتی از هم دور می‌شویم، بدنمان تشنه دریافت این مواد شیمیایی می‌شود. هیچ احساسی بهتر از این نیست که بدانیم دیگری دلش برای ما تنگ شده است. در این مقاله یاد می‌گیرید که چطور مرد مورد علاقه‌تان را دیوانه‌وار دلتنگ خودتان بکنید.

فهرست مطالب

اگر همیشه در دسترس باشید، بعید است که عشقتان دلتنگتان بشود. البته قبول داریم که از صمیم قلب دوست دارید که همیشه با او در ارتباط باشید. اما اگر واقعاً می‌خواهید که او دلتنگتان بشود، باید فرصتی را برای دلتنگ شدن ایجاد کنید. البته منظورمان این نیست که رابطه‌تان را سرد و کمرنگ کنید یا امنیت رابطه‌تان را بهم بریزید، فقط همیشه دردسترس نباشید. مثلا گاهی خودتان را با برنامه‌های زندگی شخصی و دوستان صمیمی‌تان مشغول کنید.

مردها عشقی را که کمی همراه با رمز و راز باشد، بیشتر دوست دارند. لازم نیست همه چیز را در یک جلسه برای عشقتان تعریف کنید. اگر عشقتان همه چیز را درباره شما بداند، ممکن است علاقه‌اش را به شما از دست بدهد و فکر کند به همین زودی شما را مال خود کرده است. به این ترتیب دیگر جذابیتی برای عشقتان نخواهید داشت و هیجان‌زده‌اش نخواهید کرد. از یاد نبرید که مردها عاشق تعقیب و چالش هستند.چطور ی مرد رو وابسته کنیم

ضمناً اشکالی ندارد اگر مرد مورد علاقه‌تان را هر از گاه شگفت‌زده کنید. به جای این که مثل همیشه با هم به رستوران یا سینما بروید، چرا کوهنوردی یا ماجراجویی‌های جدید را امتحان نکنید؟ اگر بودن در کنار شما برای عشقتان لذتبخش باشد و او در کنارتان شاد و خوشحال باشد، مطمئناً دلش برایتان تنگ می‌شود و همیشه راهی برای دیدنتان پیدا می‌کند.

بعد از این که مدتی او را منتظر گذاشتید، اگر دوستتان داشته باشد، بالاخره خودش با شما تماس می‌گیرد. در این حالت همواره شما باید کسی باشید که گفتگو را تمام می‌کند. به همین ترتیب بگذارید که عشقتان آخرین پیام را در چت بفرستد. نکته کلیدی این است که او را مشتاق نگه دارید و آتش عشقتان را در قلبش شعله‌ورتر کنید. چون شما گفتگو را تمام کرده‌اید، او ترغیب می‌شود که دفعه بعد هم خودش با شما تماس بگیرد، چرا که فکر می‌کند باید به گفتگو ادامه بدهید. البته لازم نیست همیشه اینطور عمل کنید، اما سعی کنید بیشتر با این روال جلو بروید.

امروزه تقریباً همه یک حساب اینستاگرام دارند. فعالیت‌هایتان را در اینستاگرام مدتی متوقف کنید. اگر او همیشه شما را در فید اینستاگرامش ببیند، چطور انتظار دارید که دلش برایتان تنگ شود؟ کمی مرموز باشید تا او دلش برایتان تنگ شود. متن پروفایلتان را به روز نکنید، عکس جدیدی از خودتان منتشر نکنید و پستی در ایسنتاگرام نگذارید. ضمناً گاهی پست‌های عشقتان را لایک نکنید و درباره‌شان نظر ندهید تا او فکر نکند که محتاج عشق و توجهش هستید

تابه حال برایتان پیش آمده که بوی خاصی را استمشام کنید و از شنیدن آن بو به یاد فرد یا مکان خاصی بیفتید؟ زنده شدن خاطرات گذشته در اثر استمشام رایحه‌های خاص به این دلیل است که حس بویایی با حافظه ارتباط دارد. بنابراین برای این که عشقتان را دلتنگ خودتان بکنید، هر بار که او را می‌بینید از همان عطر خوشبوی همیشگیتان استفاده کنید. به این ترتیب هر بار که او این بو را جایی استشمام کند، به یاد شما می‌افتد. ضمناً می‌توانید عطرتان را روی وسایل عشقتان بزنید تا حتی وقتی کنار هم نیستید، او باز هم بویتان را بشنود و دلتنگتان شود.

 

برای داشتن یک رابطه عاشقانه پایدار با عشقتان، باید انرژی بگذارید و درواقع آن را بسازید. آشنایی با “نکات طلایی جذب عشق”  به شما کمک می‌کند عشقتان را محکم و پایدار کنید، مشکلات ارتباطی‌تان را بشناسید و برطرف کنید، هرچه برای ساختن یک رابطه سالم لازم دارید را یاد بگیرید و رابطه‌تان را به سمت ازدواج پیش ببرید.

وقتی خانمی به مردی علاقه‌مند می‌شود، به سرعت به تماس یا پیام عشقش جواب می‌دهد. اما جواب دادن‌های سریع این پیام را به او منتقل می‌کند که همیشه در دسترسش هستید و هر وقت دلش بخواهد به راحتی می‌تواند با شما ارتباط برقرار کند. مردها تعقیب و گریز را دوست دارند، پس راحت گیر نیفتید. او را کمی منتظر بگذارید، البته نه آن‌قدر که علاقه‌اش را به شما از دست بدهد. شاید این توصیه احمقانه به نظرتان برسد، اما مطمئن باشید که جواب می‌دهد و او را دیوانه‌وار دلتنگتان می‌کند.

تابه حال برایتان پیش آمده که وسیله متعلق به یکی از عزیزانتان را پیدا کنید و ناگهان تمام خاطراتی که با هم داشتید برایتان زنده شود؟ وسایل کوچکی مثل گل‌سر یا گوشواره را در خانه یا ماشین نامزدتان جا بگذارید تا هر بار که عشقتان آنها را می‌بیند، یادتان بیفتد.

وقتی غذای لذیذی را می‌چشیم، دوست داریم که باز هم از آن غذا بخوریم. اما خوشمزه‌ترین غذای دنیا هم اگر هر روز از آن بخوریم، بعد از مدتی دلمان را می‌زند. به همین ترتیب آقایان هم خواستار و مشتاق چیزی هستند که نمی‌توانند داشته باشند. بنابراین به او اجازه بدهید که لذت حضور در کنار شما را کمی بچشد، اما زیاده‌روی نکنید و سهل‌الوصل نباشید. کاری کنید که دستیابی به شما برایش به یک چالش دلپذیر تبدیل شود، به این ترتیب عشقتان قدرتان را بیشتر خواهد دانست.

با دوستانتان معاشرت کنید و بعضی از اوقات روزتان را به تفریح با دوستان یا خانواده اختصاص دهید. بسیار مهم است که او متوجه شود که بدون او هم می‌توانید خوش باشید.

مردها موجوداتی بصری هستند، بنابراین مراقب باشید که او تصویری را که از شما می‌بیند، دوست داشته باشد. هرچند وقت یکبار به آرایشگاه بروید و عشقتان را با یک آرایش زیبا غافلگیر کنید. مثلاً می‌توانید موهایتان را کوتاه کنید و آرایش جدیدی را امتحان کنید. عشقتان همین الان هم شما را به همین شکلی که هستید، دوست دارد، فقط باید عشق و علاقه‌اش را قوی‌تر کنید تا مطمئن شوید که هرگز برایش تکراری نخواهید شد.

 صرفاً به دلیل نگه داشتن عشقتان به تظاهر رو نیاورید و وانمود نکنید که شخصیت دیگری دارید. خود استثنائی و منحصربه فردی را خلق کنید که مرد مورد علاقه‌تان عاشقش شود و نتواند در برابر آن مقاومت کند. به عبارت دیگر به بانویی مهربان، قوی و مستقل تبدیل شوید. وقتی در کنار عشقتان هستید، دیوانه‌بازی دربیاورید، راحت و خودمانی رفتار کنید و در کنار هم خوش بگذرانید. کدام پسر عاقلی می‌تواند در برابر چنین شخصیتی مقاومت کند؟ وقتی از هم دور هستید، ممکن است او شما را با دخترهای دیگر مقایسه کند و متوجه شود که شما چقدر زیبا و خاص هستید. به علاوه وقتی کنار هم نیستید، او دلش بیشتر برایتان تنگ می‌شود، چون می‌داند که شما همان نیمه گمشده‌اش هستید.

گام نخست این است که دختری باشید که ارزش دلتنگ شدن داشته باشد. می‌دانید چقدر فوق‌العاده هستید؟ اگر از ارزش خودتان اطلاع نداشته باشید، مطمئن باشید که هیچ مردی قدرتان را نخواهد دانست. باید خود بی‌نظیرتان را به نمایش بگذارید و بهترین نسخه از خودتان را نشان بدهید. به تمام جنبه‌های شخصیت و زندگی خودتان عشق بورزید تا مرد مورد علاقه‌تان هم عاشقتان شود. از ته دل بخندید، از صمیم قلب عشق بورزید و آنچه را که برای شادی و خوشبختی به آن نیاز دارید، برای خودتان فراهم کنید. وقتی خودتان باشید و به تنهایی از زندگی لذت ببرید، بعید است که مردی بتواند نادیده‌تان بگیرد. اگر ضعف‌هایی در رفتار یا شخصیت‌تان احساس می‌کنید، برای اصلاح آن وقت بگذارید و ویژگی‌های مثبت‌تان را ارتقا دهید. به این ترتیب وقتی می‌خواهید با خودتان خلوت کنید، او بی‌تابانه مشتاق است که بیشتر در کنارتان باشد. خودتان را گول نزنید که برای خوشبخت شدن در زندگی به فرد دیگری نیاز دارید. شاد باشید و خوشبختیتان را به وجود دیگری گره نزنید تا او وقتی در کنارش نیستید، دلش برایتان تنگ شود.

یک مرد قبل از آن که سراپا عاشقتان بشود، اول باید در کنارتان احساس امنیت کند. اعتماد مولفه‌ای حیاتی برای پایدار ماندن رابطه است. اگر به هم اعتماد نداشته باشید، رابطه‌تان را بر روی شالوده‌ای دروغی بنا خواهید کرد که هر لحظه ممکن است فروبپاشد. یکی از بهترین روش‌ها برای جلب اعتماد عشقتان این است که به او ثابت کنید که می‌تواند رویتان حساب کند. وقتی کارتان را رها می‌کنید تا به عشقتان که به دردسر افتاده است، کمک کنید، به او ثابت می‌کنید که چه جایگاه بالایی در اولویت‌هایتان دارد. همچنین گوش دادن به درد و دل‌های عشقتان درباره مشکلات زندگیش بدون آن که مدام حرفش را قطع کنید و نظر بدهید، نیز برای جلب اعتماد و توجه او مفید است.

همچنین باید به او ثابت کنید که وقتی در کنارتان است، نیازی نیست که در لاک دفاعی فروبرود و مراقب رفتارش باشد. به عشقتان نشان بدهید که رابطه‌تان برایتان اهمیت دارد و متعهد هستید که در موقع لزوم به دادش برسید. اثبات این عشق و اهمیت زیبا است و موضوعی نیست که هیچ مردی بتواند به راحتی از کنارش بگذرد.

وقتی او درباره موضوعی که برایش مهم است، حرف می‌زند، به دقت به حرف‌هایش گوش بدهید و از او سوال‌های مرتبط بپرسید. گفته‌هایش را به خاطر بسپارید. حتی اگر به موضوع بحث علاقه‌ای ندارید، تمایل خودتان را برای یادگیری به عشقتان نشان بدهید؛ از کجا معلوم شاید شما هم در نهایت به موضوع علاقه‌مند شدید. حتی اگر هم اشتیاقی برای انجام دادن کارهای مورد علاقه عشقتان پیدا نکنید، با پذیرش علائقش به او ثابت می‌کنید که اهمیت او برایتان بیشتر از این است که فقط هر کاری خودتان دوست دارید، انجام بدهید.

به عنوان مثال اگر او درباره خواننده محبوبش صحبت کرد، از او بپرسید که به نظرش بهترین آهنگ این خواننده کدام است. حتی اگر طرفدار موسیقی سنتی هستید، آماده گفتگو درباره موسیقی پاپ باشید. اگر رابطه‌تان قوی‌تر شد، می‌توانید با خریدن بلیط کنسرت خواننده محبوبش غافلگیرش کنید. شاید خودتان از این کنسرت لذت نبرید، اما مطمئن باشید که او قدردانتان خواهد بود که به خاطرش این کنسرت را تحمل کرده‌اید. البته ناگفته نماند که علاقه نشان دادن به علائق یکدیگر جاده‌ای دوطرفه است. مراقب باشید این از خودگذشتگی‌ها را برای مردی انجام بدهید که او نیز با خوشحالی حاضر است، این کار را برایتان بکند.

یک راه مطمئن برای دلتنگ کردن عشقتان این است که فضا و زمانی را که او و خودتان به آن نیاز دارید، در اختیارش بگذارید. شاید دوست داشته باشید که تمام ساعات بیداریتان را در کنار مرد رویاهایتان باشید، اما واقعیت این است که باید کمی هم تنها باشید و به امور شخصی خودتان برسید. هرچه بیشتر از هم دور باشید، علاقه هر دو نفرتان به بودن در کنار یکدیگر بیشتر می‌شود. اگر فضایی را که عشقتان به آن نیاز دارد، در اختیارش بگذارید، او نیز به حریم خصوصیتان احترام خواهد گذاشت. حالش را بپرسید و با او در تماس باشید، اما کلافه‌اش نکنید و به او فشار نیاورید. کاری کنید که عشقتان کمی هم از قوه تخیلش استفاده کند و مراقب باشید که همواره دلیلی وجود داشته باشد که او درباره‌تان کنجکاو شود و با شما تماس بگیرد.

یکی از ثابت شده‌ترین توصیه‌هایی که برای موفقیت در رابطه می‌توانیم به شما بکنیم، این است که بیش از حد سعی نکنید. اگر زیاده‌روی کنید، او را از خودتان فراری می‌دهید. دوام رابطه‌تان نباید وابسته به تلاش‌های بیش از حد باشد، رابطه‌تان باید به خاطر عشقی که به هم دارید، زنده بماند. اگر مجبور باشید که خودتان را به آب و آتش بزنید تا او دلش برایتان تنگ بشود، نتیجه عکس خواهید گرفت. اوضاع به هم می‌ریزد و او از شما بیزار می‌شود.

اگر می‌خواهید عشقتان دلتنگتان شود، باید کمی خوددار باشید. لازم نیست پنهان‌ترین و عمیق‌ترین رازهایتان را برای مرد مورد علاقه‌تان فاش کنید. مسلماً او سوالات فراوانی درباره‌تان دارد، اما مجبور نیستید که همه چیز را در دیدار اول یا دهم برملا کنید. بگذارید کمی بگذرد و هر بار بخشی از شخصیت فوق‌العاده‌تان را به او نشان بدهید. اجازه بدهید او سوال بپرسد، سرگرمش کنید، حتی کمی سربه سرش بگذارید، اما همه چیز را زیر نور روشن آفتاب به او نشان ندهید. کمی مرموز نگه داشتن رابطه اصلاً آسان نیست. دلتنگ کردن عشقتان یکی از روش‌های تقویت رابطه است. قرار نیست احساساتش را به بازی بگیرید، نمی‌خواهید مسخره‌اش کنید، فقط می‌خواهید عشقش را نسبت به خودتان بیشتر کنید.

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

53 بازدید

57 بازدید

131 بازدید

چطور ی مرد رو وابسته کنیم

117 بازدید

196 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام من کسی را دوست دارم اما نمیخواهم با او دوست شوم و به او گفته ام که مرا اگر دوست ندارد مرا در اینستاگرام انفالو کند و استوری هایم نگاه نکند اما او اینکار را نکرد و علاوه از احساسش نسبت به من چیزی نمی گوید و اما من میخواهم او را فراموش کنم لطفا کمک کنید

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

وقتی صحبت از یک رابطه عاشقانه در میان باشد، دلتنگ شدن برای یکدیگر یکی از رموز پایداری رابطه است. دلتنگی و اشتیاقی که برای دیدن معشوق در دل احساس می‌کنید، باعث می‌شود که عشقتان نسبت به او بیشتر از قبل شود. طبعاً همه ما دوست داریم بیشتر وقتمان را در کنار افرادی باشیم که عاشقشان هستیم و در کنارشان احساس خوشحالی و خوشبختی می‌کنیم. هرچه بیشتر با عزیزانمان معاشرت کنیم، بیشتر به بودن در کنارشان وابسته می‌شویم و به نوعی به این همراهی اعتیاد پیدا می‌کنیم. به همین دلیل وقتی از هم دور می‌شویم، بدنمان در آتش اشتیاق وصال دوباره می‌سوزد و به شدت مشتاق می‌شویم که دوباره لذت در کنار هم بودن را تجربه کنیم. حتی علم هم این نظر را تایید می‌کند. وقتی عاشق یا خوشحال هستیم، بدنمان مقدار فراوانی سروتونین و دوپامین تولید می‌کند. بنابراین عجیب نیست که وقتی از هم دور می‌شویم، بدنمان تشنه دریافت این مواد شیمیایی می‌شود. هیچ احساسی بهتر از این نیست که بدانیم دیگری دلش برای ما تنگ شده است. در این مقاله یاد می‌گیرید که چطور مرد مورد علاقه‌تان را دیوانه‌وار دلتنگ خودتان بکنید.

فهرست مطالب

اگر همیشه در دسترس باشید، بعید است که عشقتان دلتنگتان بشود. البته قبول داریم که از صمیم قلب دوست دارید که همیشه با او در ارتباط باشید. اما اگر واقعاً می‌خواهید که او دلتنگتان بشود، باید فرصتی را برای دلتنگ شدن ایجاد کنید. البته منظورمان این نیست که رابطه‌تان را سرد و کمرنگ کنید یا امنیت رابطه‌تان را بهم بریزید، فقط همیشه دردسترس نباشید. مثلا گاهی خودتان را با برنامه‌های زندگی شخصی و دوستان صمیمی‌تان مشغول کنید.

مردها عشقی را که کمی همراه با رمز و راز باشد، بیشتر دوست دارند. لازم نیست همه چیز را در یک جلسه برای عشقتان تعریف کنید. اگر عشقتان همه چیز را درباره شما بداند، ممکن است علاقه‌اش را به شما از دست بدهد و فکر کند به همین زودی شما را مال خود کرده است. به این ترتیب دیگر جذابیتی برای عشقتان نخواهید داشت و هیجان‌زده‌اش نخواهید کرد. از یاد نبرید که مردها عاشق تعقیب و چالش هستند.چطور ی مرد رو وابسته کنیم

ضمناً اشکالی ندارد اگر مرد مورد علاقه‌تان را هر از گاه شگفت‌زده کنید. به جای این که مثل همیشه با هم به رستوران یا سینما بروید، چرا کوهنوردی یا ماجراجویی‌های جدید را امتحان نکنید؟ اگر بودن در کنار شما برای عشقتان لذتبخش باشد و او در کنارتان شاد و خوشحال باشد، مطمئناً دلش برایتان تنگ می‌شود و همیشه راهی برای دیدنتان پیدا می‌کند.

بعد از این که مدتی او را منتظر گذاشتید، اگر دوستتان داشته باشد، بالاخره خودش با شما تماس می‌گیرد. در این حالت همواره شما باید کسی باشید که گفتگو را تمام می‌کند. به همین ترتیب بگذارید که عشقتان آخرین پیام را در چت بفرستد. نکته کلیدی این است که او را مشتاق نگه دارید و آتش عشقتان را در قلبش شعله‌ورتر کنید. چون شما گفتگو را تمام کرده‌اید، او ترغیب می‌شود که دفعه بعد هم خودش با شما تماس بگیرد، چرا که فکر می‌کند باید به گفتگو ادامه بدهید. البته لازم نیست همیشه اینطور عمل کنید، اما سعی کنید بیشتر با این روال جلو بروید.

امروزه تقریباً همه یک حساب اینستاگرام دارند. فعالیت‌هایتان را در اینستاگرام مدتی متوقف کنید. اگر او همیشه شما را در فید اینستاگرامش ببیند، چطور انتظار دارید که دلش برایتان تنگ شود؟ کمی مرموز باشید تا او دلش برایتان تنگ شود. متن پروفایلتان را به روز نکنید، عکس جدیدی از خودتان منتشر نکنید و پستی در ایسنتاگرام نگذارید. ضمناً گاهی پست‌های عشقتان را لایک نکنید و درباره‌شان نظر ندهید تا او فکر نکند که محتاج عشق و توجهش هستید

تابه حال برایتان پیش آمده که بوی خاصی را استمشام کنید و از شنیدن آن بو به یاد فرد یا مکان خاصی بیفتید؟ زنده شدن خاطرات گذشته در اثر استمشام رایحه‌های خاص به این دلیل است که حس بویایی با حافظه ارتباط دارد. بنابراین برای این که عشقتان را دلتنگ خودتان بکنید، هر بار که او را می‌بینید از همان عطر خوشبوی همیشگیتان استفاده کنید. به این ترتیب هر بار که او این بو را جایی استشمام کند، به یاد شما می‌افتد. ضمناً می‌توانید عطرتان را روی وسایل عشقتان بزنید تا حتی وقتی کنار هم نیستید، او باز هم بویتان را بشنود و دلتنگتان شود.

 

برای داشتن یک رابطه عاشقانه پایدار با عشقتان، باید انرژی بگذارید و درواقع آن را بسازید. آشنایی با “نکات طلایی جذب عشق”  به شما کمک می‌کند عشقتان را محکم و پایدار کنید، مشکلات ارتباطی‌تان را بشناسید و برطرف کنید، هرچه برای ساختن یک رابطه سالم لازم دارید را یاد بگیرید و رابطه‌تان را به سمت ازدواج پیش ببرید.

وقتی خانمی به مردی علاقه‌مند می‌شود، به سرعت به تماس یا پیام عشقش جواب می‌دهد. اما جواب دادن‌های سریع این پیام را به او منتقل می‌کند که همیشه در دسترسش هستید و هر وقت دلش بخواهد به راحتی می‌تواند با شما ارتباط برقرار کند. مردها تعقیب و گریز را دوست دارند، پس راحت گیر نیفتید. او را کمی منتظر بگذارید، البته نه آن‌قدر که علاقه‌اش را به شما از دست بدهد. شاید این توصیه احمقانه به نظرتان برسد، اما مطمئن باشید که جواب می‌دهد و او را دیوانه‌وار دلتنگتان می‌کند.

تابه حال برایتان پیش آمده که وسیله متعلق به یکی از عزیزانتان را پیدا کنید و ناگهان تمام خاطراتی که با هم داشتید برایتان زنده شود؟ وسایل کوچکی مثل گل‌سر یا گوشواره را در خانه یا ماشین نامزدتان جا بگذارید تا هر بار که عشقتان آنها را می‌بیند، یادتان بیفتد.

وقتی غذای لذیذی را می‌چشیم، دوست داریم که باز هم از آن غذا بخوریم. اما خوشمزه‌ترین غذای دنیا هم اگر هر روز از آن بخوریم، بعد از مدتی دلمان را می‌زند. به همین ترتیب آقایان هم خواستار و مشتاق چیزی هستند که نمی‌توانند داشته باشند. بنابراین به او اجازه بدهید که لذت حضور در کنار شما را کمی بچشد، اما زیاده‌روی نکنید و سهل‌الوصل نباشید. کاری کنید که دستیابی به شما برایش به یک چالش دلپذیر تبدیل شود، به این ترتیب عشقتان قدرتان را بیشتر خواهد دانست.

با دوستانتان معاشرت کنید و بعضی از اوقات روزتان را به تفریح با دوستان یا خانواده اختصاص دهید. بسیار مهم است که او متوجه شود که بدون او هم می‌توانید خوش باشید.

مردها موجوداتی بصری هستند، بنابراین مراقب باشید که او تصویری را که از شما می‌بیند، دوست داشته باشد. هرچند وقت یکبار به آرایشگاه بروید و عشقتان را با یک آرایش زیبا غافلگیر کنید. مثلاً می‌توانید موهایتان را کوتاه کنید و آرایش جدیدی را امتحان کنید. عشقتان همین الان هم شما را به همین شکلی که هستید، دوست دارد، فقط باید عشق و علاقه‌اش را قوی‌تر کنید تا مطمئن شوید که هرگز برایش تکراری نخواهید شد.

 صرفاً به دلیل نگه داشتن عشقتان به تظاهر رو نیاورید و وانمود نکنید که شخصیت دیگری دارید. خود استثنائی و منحصربه فردی را خلق کنید که مرد مورد علاقه‌تان عاشقش شود و نتواند در برابر آن مقاومت کند. به عبارت دیگر به بانویی مهربان، قوی و مستقل تبدیل شوید. وقتی در کنار عشقتان هستید، دیوانه‌بازی دربیاورید، راحت و خودمانی رفتار کنید و در کنار هم خوش بگذرانید. کدام پسر عاقلی می‌تواند در برابر چنین شخصیتی مقاومت کند؟ وقتی از هم دور هستید، ممکن است او شما را با دخترهای دیگر مقایسه کند و متوجه شود که شما چقدر زیبا و خاص هستید. به علاوه وقتی کنار هم نیستید، او دلش بیشتر برایتان تنگ می‌شود، چون می‌داند که شما همان نیمه گمشده‌اش هستید.

گام نخست این است که دختری باشید که ارزش دلتنگ شدن داشته باشد. می‌دانید چقدر فوق‌العاده هستید؟ اگر از ارزش خودتان اطلاع نداشته باشید، مطمئن باشید که هیچ مردی قدرتان را نخواهد دانست. باید خود بی‌نظیرتان را به نمایش بگذارید و بهترین نسخه از خودتان را نشان بدهید. به تمام جنبه‌های شخصیت و زندگی خودتان عشق بورزید تا مرد مورد علاقه‌تان هم عاشقتان شود. از ته دل بخندید، از صمیم قلب عشق بورزید و آنچه را که برای شادی و خوشبختی به آن نیاز دارید، برای خودتان فراهم کنید. وقتی خودتان باشید و به تنهایی از زندگی لذت ببرید، بعید است که مردی بتواند نادیده‌تان بگیرد. اگر ضعف‌هایی در رفتار یا شخصیت‌تان احساس می‌کنید، برای اصلاح آن وقت بگذارید و ویژگی‌های مثبت‌تان را ارتقا دهید. به این ترتیب وقتی می‌خواهید با خودتان خلوت کنید، او بی‌تابانه مشتاق است که بیشتر در کنارتان باشد. خودتان را گول نزنید که برای خوشبخت شدن در زندگی به فرد دیگری نیاز دارید. شاد باشید و خوشبختیتان را به وجود دیگری گره نزنید تا او وقتی در کنارش نیستید، دلش برایتان تنگ شود.

یک مرد قبل از آن که سراپا عاشقتان بشود، اول باید در کنارتان احساس امنیت کند. اعتماد مولفه‌ای حیاتی برای پایدار ماندن رابطه است. اگر به هم اعتماد نداشته باشید، رابطه‌تان را بر روی شالوده‌ای دروغی بنا خواهید کرد که هر لحظه ممکن است فروبپاشد. یکی از بهترین روش‌ها برای جلب اعتماد عشقتان این است که به او ثابت کنید که می‌تواند رویتان حساب کند. وقتی کارتان را رها می‌کنید تا به عشقتان که به دردسر افتاده است، کمک کنید، به او ثابت می‌کنید که چه جایگاه بالایی در اولویت‌هایتان دارد. همچنین گوش دادن به درد و دل‌های عشقتان درباره مشکلات زندگیش بدون آن که مدام حرفش را قطع کنید و نظر بدهید، نیز برای جلب اعتماد و توجه او مفید است.

همچنین باید به او ثابت کنید که وقتی در کنارتان است، نیازی نیست که در لاک دفاعی فروبرود و مراقب رفتارش باشد. به عشقتان نشان بدهید که رابطه‌تان برایتان اهمیت دارد و متعهد هستید که در موقع لزوم به دادش برسید. اثبات این عشق و اهمیت زیبا است و موضوعی نیست که هیچ مردی بتواند به راحتی از کنارش بگذرد.

وقتی او درباره موضوعی که برایش مهم است، حرف می‌زند، به دقت به حرف‌هایش گوش بدهید و از او سوال‌های مرتبط بپرسید. گفته‌هایش را به خاطر بسپارید. حتی اگر به موضوع بحث علاقه‌ای ندارید، تمایل خودتان را برای یادگیری به عشقتان نشان بدهید؛ از کجا معلوم شاید شما هم در نهایت به موضوع علاقه‌مند شدید. حتی اگر هم اشتیاقی برای انجام دادن کارهای مورد علاقه عشقتان پیدا نکنید، با پذیرش علائقش به او ثابت می‌کنید که اهمیت او برایتان بیشتر از این است که فقط هر کاری خودتان دوست دارید، انجام بدهید.

به عنوان مثال اگر او درباره خواننده محبوبش صحبت کرد، از او بپرسید که به نظرش بهترین آهنگ این خواننده کدام است. حتی اگر طرفدار موسیقی سنتی هستید، آماده گفتگو درباره موسیقی پاپ باشید. اگر رابطه‌تان قوی‌تر شد، می‌توانید با خریدن بلیط کنسرت خواننده محبوبش غافلگیرش کنید. شاید خودتان از این کنسرت لذت نبرید، اما مطمئن باشید که او قدردانتان خواهد بود که به خاطرش این کنسرت را تحمل کرده‌اید. البته ناگفته نماند که علاقه نشان دادن به علائق یکدیگر جاده‌ای دوطرفه است. مراقب باشید این از خودگذشتگی‌ها را برای مردی انجام بدهید که او نیز با خوشحالی حاضر است، این کار را برایتان بکند.

یک راه مطمئن برای دلتنگ کردن عشقتان این است که فضا و زمانی را که او و خودتان به آن نیاز دارید، در اختیارش بگذارید. شاید دوست داشته باشید که تمام ساعات بیداریتان را در کنار مرد رویاهایتان باشید، اما واقعیت این است که باید کمی هم تنها باشید و به امور شخصی خودتان برسید. هرچه بیشتر از هم دور باشید، علاقه هر دو نفرتان به بودن در کنار یکدیگر بیشتر می‌شود. اگر فضایی را که عشقتان به آن نیاز دارد، در اختیارش بگذارید، او نیز به حریم خصوصیتان احترام خواهد گذاشت. حالش را بپرسید و با او در تماس باشید، اما کلافه‌اش نکنید و به او فشار نیاورید. کاری کنید که عشقتان کمی هم از قوه تخیلش استفاده کند و مراقب باشید که همواره دلیلی وجود داشته باشد که او درباره‌تان کنجکاو شود و با شما تماس بگیرد.

یکی از ثابت شده‌ترین توصیه‌هایی که برای موفقیت در رابطه می‌توانیم به شما بکنیم، این است که بیش از حد سعی نکنید. اگر زیاده‌روی کنید، او را از خودتان فراری می‌دهید. دوام رابطه‌تان نباید وابسته به تلاش‌های بیش از حد باشد، رابطه‌تان باید به خاطر عشقی که به هم دارید، زنده بماند. اگر مجبور باشید که خودتان را به آب و آتش بزنید تا او دلش برایتان تنگ بشود، نتیجه عکس خواهید گرفت. اوضاع به هم می‌ریزد و او از شما بیزار می‌شود.

اگر می‌خواهید عشقتان دلتنگتان شود، باید کمی خوددار باشید. لازم نیست پنهان‌ترین و عمیق‌ترین رازهایتان را برای مرد مورد علاقه‌تان فاش کنید. مسلماً او سوالات فراوانی درباره‌تان دارد، اما مجبور نیستید که همه چیز را در دیدار اول یا دهم برملا کنید. بگذارید کمی بگذرد و هر بار بخشی از شخصیت فوق‌العاده‌تان را به او نشان بدهید. اجازه بدهید او سوال بپرسد، سرگرمش کنید، حتی کمی سربه سرش بگذارید، اما همه چیز را زیر نور روشن آفتاب به او نشان ندهید. کمی مرموز نگه داشتن رابطه اصلاً آسان نیست. دلتنگ کردن عشقتان یکی از روش‌های تقویت رابطه است. قرار نیست احساساتش را به بازی بگیرید، نمی‌خواهید مسخره‌اش کنید، فقط می‌خواهید عشقش را نسبت به خودتان بیشتر کنید.

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

53 بازدید

57 بازدید

131 بازدید

چطور ی مرد رو وابسته کنیم

117 بازدید

196 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام من کسی را دوست دارم اما نمیخواهم با او دوست شوم و به او گفته ام که مرا اگر دوست ندارد مرا در اینستاگرام انفالو کند و استوری هایم نگاه نکند اما او اینکار را نکرد و علاوه از احساسش نسبت به من چیزی نمی گوید و اما من میخواهم او را فراموش کنم لطفا کمک کنید

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

وقتی صحبت از یک رابطه عاشقانه در میان باشد، دلتنگ شدن برای یکدیگر یکی از رموز پایداری رابطه است. دلتنگی و اشتیاقی که برای دیدن معشوق در دل احساس می‌کنید، باعث می‌شود که عشقتان نسبت به او بیشتر از قبل شود. طبعاً همه ما دوست داریم بیشتر وقتمان را در کنار افرادی باشیم که عاشقشان هستیم و در کنارشان احساس خوشحالی و خوشبختی می‌کنیم. هرچه بیشتر با عزیزانمان معاشرت کنیم، بیشتر به بودن در کنارشان وابسته می‌شویم و به نوعی به این همراهی اعتیاد پیدا می‌کنیم. به همین دلیل وقتی از هم دور می‌شویم، بدنمان در آتش اشتیاق وصال دوباره می‌سوزد و به شدت مشتاق می‌شویم که دوباره لذت در کنار هم بودن را تجربه کنیم. حتی علم هم این نظر را تایید می‌کند. وقتی عاشق یا خوشحال هستیم، بدنمان مقدار فراوانی سروتونین و دوپامین تولید می‌کند. بنابراین عجیب نیست که وقتی از هم دور می‌شویم، بدنمان تشنه دریافت این مواد شیمیایی می‌شود. هیچ احساسی بهتر از این نیست که بدانیم دیگری دلش برای ما تنگ شده است. در این مقاله یاد می‌گیرید که چطور مرد مورد علاقه‌تان را دیوانه‌وار دلتنگ خودتان بکنید.

فهرست مطالب

اگر همیشه در دسترس باشید، بعید است که عشقتان دلتنگتان بشود. البته قبول داریم که از صمیم قلب دوست دارید که همیشه با او در ارتباط باشید. اما اگر واقعاً می‌خواهید که او دلتنگتان بشود، باید فرصتی را برای دلتنگ شدن ایجاد کنید. البته منظورمان این نیست که رابطه‌تان را سرد و کمرنگ کنید یا امنیت رابطه‌تان را بهم بریزید، فقط همیشه دردسترس نباشید. مثلا گاهی خودتان را با برنامه‌های زندگی شخصی و دوستان صمیمی‌تان مشغول کنید.

مردها عشقی را که کمی همراه با رمز و راز باشد، بیشتر دوست دارند. لازم نیست همه چیز را در یک جلسه برای عشقتان تعریف کنید. اگر عشقتان همه چیز را درباره شما بداند، ممکن است علاقه‌اش را به شما از دست بدهد و فکر کند به همین زودی شما را مال خود کرده است. به این ترتیب دیگر جذابیتی برای عشقتان نخواهید داشت و هیجان‌زده‌اش نخواهید کرد. از یاد نبرید که مردها عاشق تعقیب و چالش هستند.چطور ی مرد رو وابسته کنیم

ضمناً اشکالی ندارد اگر مرد مورد علاقه‌تان را هر از گاه شگفت‌زده کنید. به جای این که مثل همیشه با هم به رستوران یا سینما بروید، چرا کوهنوردی یا ماجراجویی‌های جدید را امتحان نکنید؟ اگر بودن در کنار شما برای عشقتان لذتبخش باشد و او در کنارتان شاد و خوشحال باشد، مطمئناً دلش برایتان تنگ می‌شود و همیشه راهی برای دیدنتان پیدا می‌کند.

بعد از این که مدتی او را منتظر گذاشتید، اگر دوستتان داشته باشد، بالاخره خودش با شما تماس می‌گیرد. در این حالت همواره شما باید کسی باشید که گفتگو را تمام می‌کند. به همین ترتیب بگذارید که عشقتان آخرین پیام را در چت بفرستد. نکته کلیدی این است که او را مشتاق نگه دارید و آتش عشقتان را در قلبش شعله‌ورتر کنید. چون شما گفتگو را تمام کرده‌اید، او ترغیب می‌شود که دفعه بعد هم خودش با شما تماس بگیرد، چرا که فکر می‌کند باید به گفتگو ادامه بدهید. البته لازم نیست همیشه اینطور عمل کنید، اما سعی کنید بیشتر با این روال جلو بروید.

امروزه تقریباً همه یک حساب اینستاگرام دارند. فعالیت‌هایتان را در اینستاگرام مدتی متوقف کنید. اگر او همیشه شما را در فید اینستاگرامش ببیند، چطور انتظار دارید که دلش برایتان تنگ شود؟ کمی مرموز باشید تا او دلش برایتان تنگ شود. متن پروفایلتان را به روز نکنید، عکس جدیدی از خودتان منتشر نکنید و پستی در ایسنتاگرام نگذارید. ضمناً گاهی پست‌های عشقتان را لایک نکنید و درباره‌شان نظر ندهید تا او فکر نکند که محتاج عشق و توجهش هستید

تابه حال برایتان پیش آمده که بوی خاصی را استمشام کنید و از شنیدن آن بو به یاد فرد یا مکان خاصی بیفتید؟ زنده شدن خاطرات گذشته در اثر استمشام رایحه‌های خاص به این دلیل است که حس بویایی با حافظه ارتباط دارد. بنابراین برای این که عشقتان را دلتنگ خودتان بکنید، هر بار که او را می‌بینید از همان عطر خوشبوی همیشگیتان استفاده کنید. به این ترتیب هر بار که او این بو را جایی استشمام کند، به یاد شما می‌افتد. ضمناً می‌توانید عطرتان را روی وسایل عشقتان بزنید تا حتی وقتی کنار هم نیستید، او باز هم بویتان را بشنود و دلتنگتان شود.

 

برای داشتن یک رابطه عاشقانه پایدار با عشقتان، باید انرژی بگذارید و درواقع آن را بسازید. آشنایی با “نکات طلایی جذب عشق”  به شما کمک می‌کند عشقتان را محکم و پایدار کنید، مشکلات ارتباطی‌تان را بشناسید و برطرف کنید، هرچه برای ساختن یک رابطه سالم لازم دارید را یاد بگیرید و رابطه‌تان را به سمت ازدواج پیش ببرید.

وقتی خانمی به مردی علاقه‌مند می‌شود، به سرعت به تماس یا پیام عشقش جواب می‌دهد. اما جواب دادن‌های سریع این پیام را به او منتقل می‌کند که همیشه در دسترسش هستید و هر وقت دلش بخواهد به راحتی می‌تواند با شما ارتباط برقرار کند. مردها تعقیب و گریز را دوست دارند، پس راحت گیر نیفتید. او را کمی منتظر بگذارید، البته نه آن‌قدر که علاقه‌اش را به شما از دست بدهد. شاید این توصیه احمقانه به نظرتان برسد، اما مطمئن باشید که جواب می‌دهد و او را دیوانه‌وار دلتنگتان می‌کند.

تابه حال برایتان پیش آمده که وسیله متعلق به یکی از عزیزانتان را پیدا کنید و ناگهان تمام خاطراتی که با هم داشتید برایتان زنده شود؟ وسایل کوچکی مثل گل‌سر یا گوشواره را در خانه یا ماشین نامزدتان جا بگذارید تا هر بار که عشقتان آنها را می‌بیند، یادتان بیفتد.

وقتی غذای لذیذی را می‌چشیم، دوست داریم که باز هم از آن غذا بخوریم. اما خوشمزه‌ترین غذای دنیا هم اگر هر روز از آن بخوریم، بعد از مدتی دلمان را می‌زند. به همین ترتیب آقایان هم خواستار و مشتاق چیزی هستند که نمی‌توانند داشته باشند. بنابراین به او اجازه بدهید که لذت حضور در کنار شما را کمی بچشد، اما زیاده‌روی نکنید و سهل‌الوصل نباشید. کاری کنید که دستیابی به شما برایش به یک چالش دلپذیر تبدیل شود، به این ترتیب عشقتان قدرتان را بیشتر خواهد دانست.

با دوستانتان معاشرت کنید و بعضی از اوقات روزتان را به تفریح با دوستان یا خانواده اختصاص دهید. بسیار مهم است که او متوجه شود که بدون او هم می‌توانید خوش باشید.

مردها موجوداتی بصری هستند، بنابراین مراقب باشید که او تصویری را که از شما می‌بیند، دوست داشته باشد. هرچند وقت یکبار به آرایشگاه بروید و عشقتان را با یک آرایش زیبا غافلگیر کنید. مثلاً می‌توانید موهایتان را کوتاه کنید و آرایش جدیدی را امتحان کنید. عشقتان همین الان هم شما را به همین شکلی که هستید، دوست دارد، فقط باید عشق و علاقه‌اش را قوی‌تر کنید تا مطمئن شوید که هرگز برایش تکراری نخواهید شد.

 صرفاً به دلیل نگه داشتن عشقتان به تظاهر رو نیاورید و وانمود نکنید که شخصیت دیگری دارید. خود استثنائی و منحصربه فردی را خلق کنید که مرد مورد علاقه‌تان عاشقش شود و نتواند در برابر آن مقاومت کند. به عبارت دیگر به بانویی مهربان، قوی و مستقل تبدیل شوید. وقتی در کنار عشقتان هستید، دیوانه‌بازی دربیاورید، راحت و خودمانی رفتار کنید و در کنار هم خوش بگذرانید. کدام پسر عاقلی می‌تواند در برابر چنین شخصیتی مقاومت کند؟ وقتی از هم دور هستید، ممکن است او شما را با دخترهای دیگر مقایسه کند و متوجه شود که شما چقدر زیبا و خاص هستید. به علاوه وقتی کنار هم نیستید، او دلش بیشتر برایتان تنگ می‌شود، چون می‌داند که شما همان نیمه گمشده‌اش هستید.

گام نخست این است که دختری باشید که ارزش دلتنگ شدن داشته باشد. می‌دانید چقدر فوق‌العاده هستید؟ اگر از ارزش خودتان اطلاع نداشته باشید، مطمئن باشید که هیچ مردی قدرتان را نخواهد دانست. باید خود بی‌نظیرتان را به نمایش بگذارید و بهترین نسخه از خودتان را نشان بدهید. به تمام جنبه‌های شخصیت و زندگی خودتان عشق بورزید تا مرد مورد علاقه‌تان هم عاشقتان شود. از ته دل بخندید، از صمیم قلب عشق بورزید و آنچه را که برای شادی و خوشبختی به آن نیاز دارید، برای خودتان فراهم کنید. وقتی خودتان باشید و به تنهایی از زندگی لذت ببرید، بعید است که مردی بتواند نادیده‌تان بگیرد. اگر ضعف‌هایی در رفتار یا شخصیت‌تان احساس می‌کنید، برای اصلاح آن وقت بگذارید و ویژگی‌های مثبت‌تان را ارتقا دهید. به این ترتیب وقتی می‌خواهید با خودتان خلوت کنید، او بی‌تابانه مشتاق است که بیشتر در کنارتان باشد. خودتان را گول نزنید که برای خوشبخت شدن در زندگی به فرد دیگری نیاز دارید. شاد باشید و خوشبختیتان را به وجود دیگری گره نزنید تا او وقتی در کنارش نیستید، دلش برایتان تنگ شود.

یک مرد قبل از آن که سراپا عاشقتان بشود، اول باید در کنارتان احساس امنیت کند. اعتماد مولفه‌ای حیاتی برای پایدار ماندن رابطه است. اگر به هم اعتماد نداشته باشید، رابطه‌تان را بر روی شالوده‌ای دروغی بنا خواهید کرد که هر لحظه ممکن است فروبپاشد. یکی از بهترین روش‌ها برای جلب اعتماد عشقتان این است که به او ثابت کنید که می‌تواند رویتان حساب کند. وقتی کارتان را رها می‌کنید تا به عشقتان که به دردسر افتاده است، کمک کنید، به او ثابت می‌کنید که چه جایگاه بالایی در اولویت‌هایتان دارد. همچنین گوش دادن به درد و دل‌های عشقتان درباره مشکلات زندگیش بدون آن که مدام حرفش را قطع کنید و نظر بدهید، نیز برای جلب اعتماد و توجه او مفید است.

همچنین باید به او ثابت کنید که وقتی در کنارتان است، نیازی نیست که در لاک دفاعی فروبرود و مراقب رفتارش باشد. به عشقتان نشان بدهید که رابطه‌تان برایتان اهمیت دارد و متعهد هستید که در موقع لزوم به دادش برسید. اثبات این عشق و اهمیت زیبا است و موضوعی نیست که هیچ مردی بتواند به راحتی از کنارش بگذرد.

وقتی او درباره موضوعی که برایش مهم است، حرف می‌زند، به دقت به حرف‌هایش گوش بدهید و از او سوال‌های مرتبط بپرسید. گفته‌هایش را به خاطر بسپارید. حتی اگر به موضوع بحث علاقه‌ای ندارید، تمایل خودتان را برای یادگیری به عشقتان نشان بدهید؛ از کجا معلوم شاید شما هم در نهایت به موضوع علاقه‌مند شدید. حتی اگر هم اشتیاقی برای انجام دادن کارهای مورد علاقه عشقتان پیدا نکنید، با پذیرش علائقش به او ثابت می‌کنید که اهمیت او برایتان بیشتر از این است که فقط هر کاری خودتان دوست دارید، انجام بدهید.

به عنوان مثال اگر او درباره خواننده محبوبش صحبت کرد، از او بپرسید که به نظرش بهترین آهنگ این خواننده کدام است. حتی اگر طرفدار موسیقی سنتی هستید، آماده گفتگو درباره موسیقی پاپ باشید. اگر رابطه‌تان قوی‌تر شد، می‌توانید با خریدن بلیط کنسرت خواننده محبوبش غافلگیرش کنید. شاید خودتان از این کنسرت لذت نبرید، اما مطمئن باشید که او قدردانتان خواهد بود که به خاطرش این کنسرت را تحمل کرده‌اید. البته ناگفته نماند که علاقه نشان دادن به علائق یکدیگر جاده‌ای دوطرفه است. مراقب باشید این از خودگذشتگی‌ها را برای مردی انجام بدهید که او نیز با خوشحالی حاضر است، این کار را برایتان بکند.

یک راه مطمئن برای دلتنگ کردن عشقتان این است که فضا و زمانی را که او و خودتان به آن نیاز دارید، در اختیارش بگذارید. شاید دوست داشته باشید که تمام ساعات بیداریتان را در کنار مرد رویاهایتان باشید، اما واقعیت این است که باید کمی هم تنها باشید و به امور شخصی خودتان برسید. هرچه بیشتر از هم دور باشید، علاقه هر دو نفرتان به بودن در کنار یکدیگر بیشتر می‌شود. اگر فضایی را که عشقتان به آن نیاز دارد، در اختیارش بگذارید، او نیز به حریم خصوصیتان احترام خواهد گذاشت. حالش را بپرسید و با او در تماس باشید، اما کلافه‌اش نکنید و به او فشار نیاورید. کاری کنید که عشقتان کمی هم از قوه تخیلش استفاده کند و مراقب باشید که همواره دلیلی وجود داشته باشد که او درباره‌تان کنجکاو شود و با شما تماس بگیرد.

یکی از ثابت شده‌ترین توصیه‌هایی که برای موفقیت در رابطه می‌توانیم به شما بکنیم، این است که بیش از حد سعی نکنید. اگر زیاده‌روی کنید، او را از خودتان فراری می‌دهید. دوام رابطه‌تان نباید وابسته به تلاش‌های بیش از حد باشد، رابطه‌تان باید به خاطر عشقی که به هم دارید، زنده بماند. اگر مجبور باشید که خودتان را به آب و آتش بزنید تا او دلش برایتان تنگ بشود، نتیجه عکس خواهید گرفت. اوضاع به هم می‌ریزد و او از شما بیزار می‌شود.

اگر می‌خواهید عشقتان دلتنگتان شود، باید کمی خوددار باشید. لازم نیست پنهان‌ترین و عمیق‌ترین رازهایتان را برای مرد مورد علاقه‌تان فاش کنید. مسلماً او سوالات فراوانی درباره‌تان دارد، اما مجبور نیستید که همه چیز را در دیدار اول یا دهم برملا کنید. بگذارید کمی بگذرد و هر بار بخشی از شخصیت فوق‌العاده‌تان را به او نشان بدهید. اجازه بدهید او سوال بپرسد، سرگرمش کنید، حتی کمی سربه سرش بگذارید، اما همه چیز را زیر نور روشن آفتاب به او نشان ندهید. کمی مرموز نگه داشتن رابطه اصلاً آسان نیست. دلتنگ کردن عشقتان یکی از روش‌های تقویت رابطه است. قرار نیست احساساتش را به بازی بگیرید، نمی‌خواهید مسخره‌اش کنید، فقط می‌خواهید عشقش را نسبت به خودتان بیشتر کنید.

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

53 بازدید

57 بازدید

131 بازدید

چطور ی مرد رو وابسته کنیم

117 بازدید

196 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام من کسی را دوست دارم اما نمیخواهم با او دوست شوم و به او گفته ام که مرا اگر دوست ندارد مرا در اینستاگرام انفالو کند و استوری هایم نگاه نکند اما او اینکار را نکرد و علاوه از احساسش نسبت به من چیزی نمی گوید و اما من میخواهم او را فراموش کنم لطفا کمک کنید

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

وقتی صحبت از یک رابطه عاشقانه در میان باشد، دلتنگ شدن برای یکدیگر یکی از رموز پایداری رابطه است. دلتنگی و اشتیاقی که برای دیدن معشوق در دل احساس می‌کنید، باعث می‌شود که عشقتان نسبت به او بیشتر از قبل شود. طبعاً همه ما دوست داریم بیشتر وقتمان را در کنار افرادی باشیم که عاشقشان هستیم و در کنارشان احساس خوشحالی و خوشبختی می‌کنیم. هرچه بیشتر با عزیزانمان معاشرت کنیم، بیشتر به بودن در کنارشان وابسته می‌شویم و به نوعی به این همراهی اعتیاد پیدا می‌کنیم. به همین دلیل وقتی از هم دور می‌شویم، بدنمان در آتش اشتیاق وصال دوباره می‌سوزد و به شدت مشتاق می‌شویم که دوباره لذت در کنار هم بودن را تجربه کنیم. حتی علم هم این نظر را تایید می‌کند. وقتی عاشق یا خوشحال هستیم، بدنمان مقدار فراوانی سروتونین و دوپامین تولید می‌کند. بنابراین عجیب نیست که وقتی از هم دور می‌شویم، بدنمان تشنه دریافت این مواد شیمیایی می‌شود. هیچ احساسی بهتر از این نیست که بدانیم دیگری دلش برای ما تنگ شده است. در این مقاله یاد می‌گیرید که چطور مرد مورد علاقه‌تان را دیوانه‌وار دلتنگ خودتان بکنید.

فهرست مطالب

اگر همیشه در دسترس باشید، بعید است که عشقتان دلتنگتان بشود. البته قبول داریم که از صمیم قلب دوست دارید که همیشه با او در ارتباط باشید. اما اگر واقعاً می‌خواهید که او دلتنگتان بشود، باید فرصتی را برای دلتنگ شدن ایجاد کنید. البته منظورمان این نیست که رابطه‌تان را سرد و کمرنگ کنید یا امنیت رابطه‌تان را بهم بریزید، فقط همیشه دردسترس نباشید. مثلا گاهی خودتان را با برنامه‌های زندگی شخصی و دوستان صمیمی‌تان مشغول کنید.

مردها عشقی را که کمی همراه با رمز و راز باشد، بیشتر دوست دارند. لازم نیست همه چیز را در یک جلسه برای عشقتان تعریف کنید. اگر عشقتان همه چیز را درباره شما بداند، ممکن است علاقه‌اش را به شما از دست بدهد و فکر کند به همین زودی شما را مال خود کرده است. به این ترتیب دیگر جذابیتی برای عشقتان نخواهید داشت و هیجان‌زده‌اش نخواهید کرد. از یاد نبرید که مردها عاشق تعقیب و چالش هستند.چطور ی مرد رو وابسته کنیم

ضمناً اشکالی ندارد اگر مرد مورد علاقه‌تان را هر از گاه شگفت‌زده کنید. به جای این که مثل همیشه با هم به رستوران یا سینما بروید، چرا کوهنوردی یا ماجراجویی‌های جدید را امتحان نکنید؟ اگر بودن در کنار شما برای عشقتان لذتبخش باشد و او در کنارتان شاد و خوشحال باشد، مطمئناً دلش برایتان تنگ می‌شود و همیشه راهی برای دیدنتان پیدا می‌کند.

بعد از این که مدتی او را منتظر گذاشتید، اگر دوستتان داشته باشد، بالاخره خودش با شما تماس می‌گیرد. در این حالت همواره شما باید کسی باشید که گفتگو را تمام می‌کند. به همین ترتیب بگذارید که عشقتان آخرین پیام را در چت بفرستد. نکته کلیدی این است که او را مشتاق نگه دارید و آتش عشقتان را در قلبش شعله‌ورتر کنید. چون شما گفتگو را تمام کرده‌اید، او ترغیب می‌شود که دفعه بعد هم خودش با شما تماس بگیرد، چرا که فکر می‌کند باید به گفتگو ادامه بدهید. البته لازم نیست همیشه اینطور عمل کنید، اما سعی کنید بیشتر با این روال جلو بروید.

امروزه تقریباً همه یک حساب اینستاگرام دارند. فعالیت‌هایتان را در اینستاگرام مدتی متوقف کنید. اگر او همیشه شما را در فید اینستاگرامش ببیند، چطور انتظار دارید که دلش برایتان تنگ شود؟ کمی مرموز باشید تا او دلش برایتان تنگ شود. متن پروفایلتان را به روز نکنید، عکس جدیدی از خودتان منتشر نکنید و پستی در ایسنتاگرام نگذارید. ضمناً گاهی پست‌های عشقتان را لایک نکنید و درباره‌شان نظر ندهید تا او فکر نکند که محتاج عشق و توجهش هستید

تابه حال برایتان پیش آمده که بوی خاصی را استمشام کنید و از شنیدن آن بو به یاد فرد یا مکان خاصی بیفتید؟ زنده شدن خاطرات گذشته در اثر استمشام رایحه‌های خاص به این دلیل است که حس بویایی با حافظه ارتباط دارد. بنابراین برای این که عشقتان را دلتنگ خودتان بکنید، هر بار که او را می‌بینید از همان عطر خوشبوی همیشگیتان استفاده کنید. به این ترتیب هر بار که او این بو را جایی استشمام کند، به یاد شما می‌افتد. ضمناً می‌توانید عطرتان را روی وسایل عشقتان بزنید تا حتی وقتی کنار هم نیستید، او باز هم بویتان را بشنود و دلتنگتان شود.

 

برای داشتن یک رابطه عاشقانه پایدار با عشقتان، باید انرژی بگذارید و درواقع آن را بسازید. آشنایی با “نکات طلایی جذب عشق”  به شما کمک می‌کند عشقتان را محکم و پایدار کنید، مشکلات ارتباطی‌تان را بشناسید و برطرف کنید، هرچه برای ساختن یک رابطه سالم لازم دارید را یاد بگیرید و رابطه‌تان را به سمت ازدواج پیش ببرید.

وقتی خانمی به مردی علاقه‌مند می‌شود، به سرعت به تماس یا پیام عشقش جواب می‌دهد. اما جواب دادن‌های سریع این پیام را به او منتقل می‌کند که همیشه در دسترسش هستید و هر وقت دلش بخواهد به راحتی می‌تواند با شما ارتباط برقرار کند. مردها تعقیب و گریز را دوست دارند، پس راحت گیر نیفتید. او را کمی منتظر بگذارید، البته نه آن‌قدر که علاقه‌اش را به شما از دست بدهد. شاید این توصیه احمقانه به نظرتان برسد، اما مطمئن باشید که جواب می‌دهد و او را دیوانه‌وار دلتنگتان می‌کند.

تابه حال برایتان پیش آمده که وسیله متعلق به یکی از عزیزانتان را پیدا کنید و ناگهان تمام خاطراتی که با هم داشتید برایتان زنده شود؟ وسایل کوچکی مثل گل‌سر یا گوشواره را در خانه یا ماشین نامزدتان جا بگذارید تا هر بار که عشقتان آنها را می‌بیند، یادتان بیفتد.

وقتی غذای لذیذی را می‌چشیم، دوست داریم که باز هم از آن غذا بخوریم. اما خوشمزه‌ترین غذای دنیا هم اگر هر روز از آن بخوریم، بعد از مدتی دلمان را می‌زند. به همین ترتیب آقایان هم خواستار و مشتاق چیزی هستند که نمی‌توانند داشته باشند. بنابراین به او اجازه بدهید که لذت حضور در کنار شما را کمی بچشد، اما زیاده‌روی نکنید و سهل‌الوصل نباشید. کاری کنید که دستیابی به شما برایش به یک چالش دلپذیر تبدیل شود، به این ترتیب عشقتان قدرتان را بیشتر خواهد دانست.

با دوستانتان معاشرت کنید و بعضی از اوقات روزتان را به تفریح با دوستان یا خانواده اختصاص دهید. بسیار مهم است که او متوجه شود که بدون او هم می‌توانید خوش باشید.

مردها موجوداتی بصری هستند، بنابراین مراقب باشید که او تصویری را که از شما می‌بیند، دوست داشته باشد. هرچند وقت یکبار به آرایشگاه بروید و عشقتان را با یک آرایش زیبا غافلگیر کنید. مثلاً می‌توانید موهایتان را کوتاه کنید و آرایش جدیدی را امتحان کنید. عشقتان همین الان هم شما را به همین شکلی که هستید، دوست دارد، فقط باید عشق و علاقه‌اش را قوی‌تر کنید تا مطمئن شوید که هرگز برایش تکراری نخواهید شد.

 صرفاً به دلیل نگه داشتن عشقتان به تظاهر رو نیاورید و وانمود نکنید که شخصیت دیگری دارید. خود استثنائی و منحصربه فردی را خلق کنید که مرد مورد علاقه‌تان عاشقش شود و نتواند در برابر آن مقاومت کند. به عبارت دیگر به بانویی مهربان، قوی و مستقل تبدیل شوید. وقتی در کنار عشقتان هستید، دیوانه‌بازی دربیاورید، راحت و خودمانی رفتار کنید و در کنار هم خوش بگذرانید. کدام پسر عاقلی می‌تواند در برابر چنین شخصیتی مقاومت کند؟ وقتی از هم دور هستید، ممکن است او شما را با دخترهای دیگر مقایسه کند و متوجه شود که شما چقدر زیبا و خاص هستید. به علاوه وقتی کنار هم نیستید، او دلش بیشتر برایتان تنگ می‌شود، چون می‌داند که شما همان نیمه گمشده‌اش هستید.

گام نخست این است که دختری باشید که ارزش دلتنگ شدن داشته باشد. می‌دانید چقدر فوق‌العاده هستید؟ اگر از ارزش خودتان اطلاع نداشته باشید، مطمئن باشید که هیچ مردی قدرتان را نخواهد دانست. باید خود بی‌نظیرتان را به نمایش بگذارید و بهترین نسخه از خودتان را نشان بدهید. به تمام جنبه‌های شخصیت و زندگی خودتان عشق بورزید تا مرد مورد علاقه‌تان هم عاشقتان شود. از ته دل بخندید، از صمیم قلب عشق بورزید و آنچه را که برای شادی و خوشبختی به آن نیاز دارید، برای خودتان فراهم کنید. وقتی خودتان باشید و به تنهایی از زندگی لذت ببرید، بعید است که مردی بتواند نادیده‌تان بگیرد. اگر ضعف‌هایی در رفتار یا شخصیت‌تان احساس می‌کنید، برای اصلاح آن وقت بگذارید و ویژگی‌های مثبت‌تان را ارتقا دهید. به این ترتیب وقتی می‌خواهید با خودتان خلوت کنید، او بی‌تابانه مشتاق است که بیشتر در کنارتان باشد. خودتان را گول نزنید که برای خوشبخت شدن در زندگی به فرد دیگری نیاز دارید. شاد باشید و خوشبختیتان را به وجود دیگری گره نزنید تا او وقتی در کنارش نیستید، دلش برایتان تنگ شود.

یک مرد قبل از آن که سراپا عاشقتان بشود، اول باید در کنارتان احساس امنیت کند. اعتماد مولفه‌ای حیاتی برای پایدار ماندن رابطه است. اگر به هم اعتماد نداشته باشید، رابطه‌تان را بر روی شالوده‌ای دروغی بنا خواهید کرد که هر لحظه ممکن است فروبپاشد. یکی از بهترین روش‌ها برای جلب اعتماد عشقتان این است که به او ثابت کنید که می‌تواند رویتان حساب کند. وقتی کارتان را رها می‌کنید تا به عشقتان که به دردسر افتاده است، کمک کنید، به او ثابت می‌کنید که چه جایگاه بالایی در اولویت‌هایتان دارد. همچنین گوش دادن به درد و دل‌های عشقتان درباره مشکلات زندگیش بدون آن که مدام حرفش را قطع کنید و نظر بدهید، نیز برای جلب اعتماد و توجه او مفید است.

همچنین باید به او ثابت کنید که وقتی در کنارتان است، نیازی نیست که در لاک دفاعی فروبرود و مراقب رفتارش باشد. به عشقتان نشان بدهید که رابطه‌تان برایتان اهمیت دارد و متعهد هستید که در موقع لزوم به دادش برسید. اثبات این عشق و اهمیت زیبا است و موضوعی نیست که هیچ مردی بتواند به راحتی از کنارش بگذرد.

وقتی او درباره موضوعی که برایش مهم است، حرف می‌زند، به دقت به حرف‌هایش گوش بدهید و از او سوال‌های مرتبط بپرسید. گفته‌هایش را به خاطر بسپارید. حتی اگر به موضوع بحث علاقه‌ای ندارید، تمایل خودتان را برای یادگیری به عشقتان نشان بدهید؛ از کجا معلوم شاید شما هم در نهایت به موضوع علاقه‌مند شدید. حتی اگر هم اشتیاقی برای انجام دادن کارهای مورد علاقه عشقتان پیدا نکنید، با پذیرش علائقش به او ثابت می‌کنید که اهمیت او برایتان بیشتر از این است که فقط هر کاری خودتان دوست دارید، انجام بدهید.

به عنوان مثال اگر او درباره خواننده محبوبش صحبت کرد، از او بپرسید که به نظرش بهترین آهنگ این خواننده کدام است. حتی اگر طرفدار موسیقی سنتی هستید، آماده گفتگو درباره موسیقی پاپ باشید. اگر رابطه‌تان قوی‌تر شد، می‌توانید با خریدن بلیط کنسرت خواننده محبوبش غافلگیرش کنید. شاید خودتان از این کنسرت لذت نبرید، اما مطمئن باشید که او قدردانتان خواهد بود که به خاطرش این کنسرت را تحمل کرده‌اید. البته ناگفته نماند که علاقه نشان دادن به علائق یکدیگر جاده‌ای دوطرفه است. مراقب باشید این از خودگذشتگی‌ها را برای مردی انجام بدهید که او نیز با خوشحالی حاضر است، این کار را برایتان بکند.

یک راه مطمئن برای دلتنگ کردن عشقتان این است که فضا و زمانی را که او و خودتان به آن نیاز دارید، در اختیارش بگذارید. شاید دوست داشته باشید که تمام ساعات بیداریتان را در کنار مرد رویاهایتان باشید، اما واقعیت این است که باید کمی هم تنها باشید و به امور شخصی خودتان برسید. هرچه بیشتر از هم دور باشید، علاقه هر دو نفرتان به بودن در کنار یکدیگر بیشتر می‌شود. اگر فضایی را که عشقتان به آن نیاز دارد، در اختیارش بگذارید، او نیز به حریم خصوصیتان احترام خواهد گذاشت. حالش را بپرسید و با او در تماس باشید، اما کلافه‌اش نکنید و به او فشار نیاورید. کاری کنید که عشقتان کمی هم از قوه تخیلش استفاده کند و مراقب باشید که همواره دلیلی وجود داشته باشد که او درباره‌تان کنجکاو شود و با شما تماس بگیرد.

یکی از ثابت شده‌ترین توصیه‌هایی که برای موفقیت در رابطه می‌توانیم به شما بکنیم، این است که بیش از حد سعی نکنید. اگر زیاده‌روی کنید، او را از خودتان فراری می‌دهید. دوام رابطه‌تان نباید وابسته به تلاش‌های بیش از حد باشد، رابطه‌تان باید به خاطر عشقی که به هم دارید، زنده بماند. اگر مجبور باشید که خودتان را به آب و آتش بزنید تا او دلش برایتان تنگ بشود، نتیجه عکس خواهید گرفت. اوضاع به هم می‌ریزد و او از شما بیزار می‌شود.

اگر می‌خواهید عشقتان دلتنگتان شود، باید کمی خوددار باشید. لازم نیست پنهان‌ترین و عمیق‌ترین رازهایتان را برای مرد مورد علاقه‌تان فاش کنید. مسلماً او سوالات فراوانی درباره‌تان دارد، اما مجبور نیستید که همه چیز را در دیدار اول یا دهم برملا کنید. بگذارید کمی بگذرد و هر بار بخشی از شخصیت فوق‌العاده‌تان را به او نشان بدهید. اجازه بدهید او سوال بپرسد، سرگرمش کنید، حتی کمی سربه سرش بگذارید، اما همه چیز را زیر نور روشن آفتاب به او نشان ندهید. کمی مرموز نگه داشتن رابطه اصلاً آسان نیست. دلتنگ کردن عشقتان یکی از روش‌های تقویت رابطه است. قرار نیست احساساتش را به بازی بگیرید، نمی‌خواهید مسخره‌اش کنید، فقط می‌خواهید عشقش را نسبت به خودتان بیشتر کنید.

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

53 بازدید

57 بازدید

131 بازدید

چطور ی مرد رو وابسته کنیم

117 بازدید

196 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام من کسی را دوست دارم اما نمیخواهم با او دوست شوم و به او گفته ام که مرا اگر دوست ندارد مرا در اینستاگرام انفالو کند و استوری هایم نگاه نکند اما او اینکار را نکرد و علاوه از احساسش نسبت به من چیزی نمی گوید و اما من میخواهم او را فراموش کنم لطفا کمک کنید

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

وقتی صحبت از یک رابطه عاشقانه در میان باشد، دلتنگ شدن برای یکدیگر یکی از رموز پایداری رابطه است. دلتنگی و اشتیاقی که برای دیدن معشوق در دل احساس می‌کنید، باعث می‌شود که عشقتان نسبت به او بیشتر از قبل شود. طبعاً همه ما دوست داریم بیشتر وقتمان را در کنار افرادی باشیم که عاشقشان هستیم و در کنارشان احساس خوشحالی و خوشبختی می‌کنیم. هرچه بیشتر با عزیزانمان معاشرت کنیم، بیشتر به بودن در کنارشان وابسته می‌شویم و به نوعی به این همراهی اعتیاد پیدا می‌کنیم. به همین دلیل وقتی از هم دور می‌شویم، بدنمان در آتش اشتیاق وصال دوباره می‌سوزد و به شدت مشتاق می‌شویم که دوباره لذت در کنار هم بودن را تجربه کنیم. حتی علم هم این نظر را تایید می‌کند. وقتی عاشق یا خوشحال هستیم، بدنمان مقدار فراوانی سروتونین و دوپامین تولید می‌کند. بنابراین عجیب نیست که وقتی از هم دور می‌شویم، بدنمان تشنه دریافت این مواد شیمیایی می‌شود. هیچ احساسی بهتر از این نیست که بدانیم دیگری دلش برای ما تنگ شده است. در این مقاله یاد می‌گیرید که چطور مرد مورد علاقه‌تان را دیوانه‌وار دلتنگ خودتان بکنید.

فهرست مطالب

اگر همیشه در دسترس باشید، بعید است که عشقتان دلتنگتان بشود. البته قبول داریم که از صمیم قلب دوست دارید که همیشه با او در ارتباط باشید. اما اگر واقعاً می‌خواهید که او دلتنگتان بشود، باید فرصتی را برای دلتنگ شدن ایجاد کنید. البته منظورمان این نیست که رابطه‌تان را سرد و کمرنگ کنید یا امنیت رابطه‌تان را بهم بریزید، فقط همیشه دردسترس نباشید. مثلا گاهی خودتان را با برنامه‌های زندگی شخصی و دوستان صمیمی‌تان مشغول کنید.

مردها عشقی را که کمی همراه با رمز و راز باشد، بیشتر دوست دارند. لازم نیست همه چیز را در یک جلسه برای عشقتان تعریف کنید. اگر عشقتان همه چیز را درباره شما بداند، ممکن است علاقه‌اش را به شما از دست بدهد و فکر کند به همین زودی شما را مال خود کرده است. به این ترتیب دیگر جذابیتی برای عشقتان نخواهید داشت و هیجان‌زده‌اش نخواهید کرد. از یاد نبرید که مردها عاشق تعقیب و چالش هستند.چطور ی مرد رو وابسته کنیم

ضمناً اشکالی ندارد اگر مرد مورد علاقه‌تان را هر از گاه شگفت‌زده کنید. به جای این که مثل همیشه با هم به رستوران یا سینما بروید، چرا کوهنوردی یا ماجراجویی‌های جدید را امتحان نکنید؟ اگر بودن در کنار شما برای عشقتان لذتبخش باشد و او در کنارتان شاد و خوشحال باشد، مطمئناً دلش برایتان تنگ می‌شود و همیشه راهی برای دیدنتان پیدا می‌کند.

بعد از این که مدتی او را منتظر گذاشتید، اگر دوستتان داشته باشد، بالاخره خودش با شما تماس می‌گیرد. در این حالت همواره شما باید کسی باشید که گفتگو را تمام می‌کند. به همین ترتیب بگذارید که عشقتان آخرین پیام را در چت بفرستد. نکته کلیدی این است که او را مشتاق نگه دارید و آتش عشقتان را در قلبش شعله‌ورتر کنید. چون شما گفتگو را تمام کرده‌اید، او ترغیب می‌شود که دفعه بعد هم خودش با شما تماس بگیرد، چرا که فکر می‌کند باید به گفتگو ادامه بدهید. البته لازم نیست همیشه اینطور عمل کنید، اما سعی کنید بیشتر با این روال جلو بروید.

امروزه تقریباً همه یک حساب اینستاگرام دارند. فعالیت‌هایتان را در اینستاگرام مدتی متوقف کنید. اگر او همیشه شما را در فید اینستاگرامش ببیند، چطور انتظار دارید که دلش برایتان تنگ شود؟ کمی مرموز باشید تا او دلش برایتان تنگ شود. متن پروفایلتان را به روز نکنید، عکس جدیدی از خودتان منتشر نکنید و پستی در ایسنتاگرام نگذارید. ضمناً گاهی پست‌های عشقتان را لایک نکنید و درباره‌شان نظر ندهید تا او فکر نکند که محتاج عشق و توجهش هستید

تابه حال برایتان پیش آمده که بوی خاصی را استمشام کنید و از شنیدن آن بو به یاد فرد یا مکان خاصی بیفتید؟ زنده شدن خاطرات گذشته در اثر استمشام رایحه‌های خاص به این دلیل است که حس بویایی با حافظه ارتباط دارد. بنابراین برای این که عشقتان را دلتنگ خودتان بکنید، هر بار که او را می‌بینید از همان عطر خوشبوی همیشگیتان استفاده کنید. به این ترتیب هر بار که او این بو را جایی استشمام کند، به یاد شما می‌افتد. ضمناً می‌توانید عطرتان را روی وسایل عشقتان بزنید تا حتی وقتی کنار هم نیستید، او باز هم بویتان را بشنود و دلتنگتان شود.

 

برای داشتن یک رابطه عاشقانه پایدار با عشقتان، باید انرژی بگذارید و درواقع آن را بسازید. آشنایی با “نکات طلایی جذب عشق”  به شما کمک می‌کند عشقتان را محکم و پایدار کنید، مشکلات ارتباطی‌تان را بشناسید و برطرف کنید، هرچه برای ساختن یک رابطه سالم لازم دارید را یاد بگیرید و رابطه‌تان را به سمت ازدواج پیش ببرید.

وقتی خانمی به مردی علاقه‌مند می‌شود، به سرعت به تماس یا پیام عشقش جواب می‌دهد. اما جواب دادن‌های سریع این پیام را به او منتقل می‌کند که همیشه در دسترسش هستید و هر وقت دلش بخواهد به راحتی می‌تواند با شما ارتباط برقرار کند. مردها تعقیب و گریز را دوست دارند، پس راحت گیر نیفتید. او را کمی منتظر بگذارید، البته نه آن‌قدر که علاقه‌اش را به شما از دست بدهد. شاید این توصیه احمقانه به نظرتان برسد، اما مطمئن باشید که جواب می‌دهد و او را دیوانه‌وار دلتنگتان می‌کند.

تابه حال برایتان پیش آمده که وسیله متعلق به یکی از عزیزانتان را پیدا کنید و ناگهان تمام خاطراتی که با هم داشتید برایتان زنده شود؟ وسایل کوچکی مثل گل‌سر یا گوشواره را در خانه یا ماشین نامزدتان جا بگذارید تا هر بار که عشقتان آنها را می‌بیند، یادتان بیفتد.

وقتی غذای لذیذی را می‌چشیم، دوست داریم که باز هم از آن غذا بخوریم. اما خوشمزه‌ترین غذای دنیا هم اگر هر روز از آن بخوریم، بعد از مدتی دلمان را می‌زند. به همین ترتیب آقایان هم خواستار و مشتاق چیزی هستند که نمی‌توانند داشته باشند. بنابراین به او اجازه بدهید که لذت حضور در کنار شما را کمی بچشد، اما زیاده‌روی نکنید و سهل‌الوصل نباشید. کاری کنید که دستیابی به شما برایش به یک چالش دلپذیر تبدیل شود، به این ترتیب عشقتان قدرتان را بیشتر خواهد دانست.

با دوستانتان معاشرت کنید و بعضی از اوقات روزتان را به تفریح با دوستان یا خانواده اختصاص دهید. بسیار مهم است که او متوجه شود که بدون او هم می‌توانید خوش باشید.

مردها موجوداتی بصری هستند، بنابراین مراقب باشید که او تصویری را که از شما می‌بیند، دوست داشته باشد. هرچند وقت یکبار به آرایشگاه بروید و عشقتان را با یک آرایش زیبا غافلگیر کنید. مثلاً می‌توانید موهایتان را کوتاه کنید و آرایش جدیدی را امتحان کنید. عشقتان همین الان هم شما را به همین شکلی که هستید، دوست دارد، فقط باید عشق و علاقه‌اش را قوی‌تر کنید تا مطمئن شوید که هرگز برایش تکراری نخواهید شد.

 صرفاً به دلیل نگه داشتن عشقتان به تظاهر رو نیاورید و وانمود نکنید که شخصیت دیگری دارید. خود استثنائی و منحصربه فردی را خلق کنید که مرد مورد علاقه‌تان عاشقش شود و نتواند در برابر آن مقاومت کند. به عبارت دیگر به بانویی مهربان، قوی و مستقل تبدیل شوید. وقتی در کنار عشقتان هستید، دیوانه‌بازی دربیاورید، راحت و خودمانی رفتار کنید و در کنار هم خوش بگذرانید. کدام پسر عاقلی می‌تواند در برابر چنین شخصیتی مقاومت کند؟ وقتی از هم دور هستید، ممکن است او شما را با دخترهای دیگر مقایسه کند و متوجه شود که شما چقدر زیبا و خاص هستید. به علاوه وقتی کنار هم نیستید، او دلش بیشتر برایتان تنگ می‌شود، چون می‌داند که شما همان نیمه گمشده‌اش هستید.

گام نخست این است که دختری باشید که ارزش دلتنگ شدن داشته باشد. می‌دانید چقدر فوق‌العاده هستید؟ اگر از ارزش خودتان اطلاع نداشته باشید، مطمئن باشید که هیچ مردی قدرتان را نخواهد دانست. باید خود بی‌نظیرتان را به نمایش بگذارید و بهترین نسخه از خودتان را نشان بدهید. به تمام جنبه‌های شخصیت و زندگی خودتان عشق بورزید تا مرد مورد علاقه‌تان هم عاشقتان شود. از ته دل بخندید، از صمیم قلب عشق بورزید و آنچه را که برای شادی و خوشبختی به آن نیاز دارید، برای خودتان فراهم کنید. وقتی خودتان باشید و به تنهایی از زندگی لذت ببرید، بعید است که مردی بتواند نادیده‌تان بگیرد. اگر ضعف‌هایی در رفتار یا شخصیت‌تان احساس می‌کنید، برای اصلاح آن وقت بگذارید و ویژگی‌های مثبت‌تان را ارتقا دهید. به این ترتیب وقتی می‌خواهید با خودتان خلوت کنید، او بی‌تابانه مشتاق است که بیشتر در کنارتان باشد. خودتان را گول نزنید که برای خوشبخت شدن در زندگی به فرد دیگری نیاز دارید. شاد باشید و خوشبختیتان را به وجود دیگری گره نزنید تا او وقتی در کنارش نیستید، دلش برایتان تنگ شود.

یک مرد قبل از آن که سراپا عاشقتان بشود، اول باید در کنارتان احساس امنیت کند. اعتماد مولفه‌ای حیاتی برای پایدار ماندن رابطه است. اگر به هم اعتماد نداشته باشید، رابطه‌تان را بر روی شالوده‌ای دروغی بنا خواهید کرد که هر لحظه ممکن است فروبپاشد. یکی از بهترین روش‌ها برای جلب اعتماد عشقتان این است که به او ثابت کنید که می‌تواند رویتان حساب کند. وقتی کارتان را رها می‌کنید تا به عشقتان که به دردسر افتاده است، کمک کنید، به او ثابت می‌کنید که چه جایگاه بالایی در اولویت‌هایتان دارد. همچنین گوش دادن به درد و دل‌های عشقتان درباره مشکلات زندگیش بدون آن که مدام حرفش را قطع کنید و نظر بدهید، نیز برای جلب اعتماد و توجه او مفید است.

همچنین باید به او ثابت کنید که وقتی در کنارتان است، نیازی نیست که در لاک دفاعی فروبرود و مراقب رفتارش باشد. به عشقتان نشان بدهید که رابطه‌تان برایتان اهمیت دارد و متعهد هستید که در موقع لزوم به دادش برسید. اثبات این عشق و اهمیت زیبا است و موضوعی نیست که هیچ مردی بتواند به راحتی از کنارش بگذرد.

وقتی او درباره موضوعی که برایش مهم است، حرف می‌زند، به دقت به حرف‌هایش گوش بدهید و از او سوال‌های مرتبط بپرسید. گفته‌هایش را به خاطر بسپارید. حتی اگر به موضوع بحث علاقه‌ای ندارید، تمایل خودتان را برای یادگیری به عشقتان نشان بدهید؛ از کجا معلوم شاید شما هم در نهایت به موضوع علاقه‌مند شدید. حتی اگر هم اشتیاقی برای انجام دادن کارهای مورد علاقه عشقتان پیدا نکنید، با پذیرش علائقش به او ثابت می‌کنید که اهمیت او برایتان بیشتر از این است که فقط هر کاری خودتان دوست دارید، انجام بدهید.

به عنوان مثال اگر او درباره خواننده محبوبش صحبت کرد، از او بپرسید که به نظرش بهترین آهنگ این خواننده کدام است. حتی اگر طرفدار موسیقی سنتی هستید، آماده گفتگو درباره موسیقی پاپ باشید. اگر رابطه‌تان قوی‌تر شد، می‌توانید با خریدن بلیط کنسرت خواننده محبوبش غافلگیرش کنید. شاید خودتان از این کنسرت لذت نبرید، اما مطمئن باشید که او قدردانتان خواهد بود که به خاطرش این کنسرت را تحمل کرده‌اید. البته ناگفته نماند که علاقه نشان دادن به علائق یکدیگر جاده‌ای دوطرفه است. مراقب باشید این از خودگذشتگی‌ها را برای مردی انجام بدهید که او نیز با خوشحالی حاضر است، این کار را برایتان بکند.

یک راه مطمئن برای دلتنگ کردن عشقتان این است که فضا و زمانی را که او و خودتان به آن نیاز دارید، در اختیارش بگذارید. شاید دوست داشته باشید که تمام ساعات بیداریتان را در کنار مرد رویاهایتان باشید، اما واقعیت این است که باید کمی هم تنها باشید و به امور شخصی خودتان برسید. هرچه بیشتر از هم دور باشید، علاقه هر دو نفرتان به بودن در کنار یکدیگر بیشتر می‌شود. اگر فضایی را که عشقتان به آن نیاز دارد، در اختیارش بگذارید، او نیز به حریم خصوصیتان احترام خواهد گذاشت. حالش را بپرسید و با او در تماس باشید، اما کلافه‌اش نکنید و به او فشار نیاورید. کاری کنید که عشقتان کمی هم از قوه تخیلش استفاده کند و مراقب باشید که همواره دلیلی وجود داشته باشد که او درباره‌تان کنجکاو شود و با شما تماس بگیرد.

یکی از ثابت شده‌ترین توصیه‌هایی که برای موفقیت در رابطه می‌توانیم به شما بکنیم، این است که بیش از حد سعی نکنید. اگر زیاده‌روی کنید، او را از خودتان فراری می‌دهید. دوام رابطه‌تان نباید وابسته به تلاش‌های بیش از حد باشد، رابطه‌تان باید به خاطر عشقی که به هم دارید، زنده بماند. اگر مجبور باشید که خودتان را به آب و آتش بزنید تا او دلش برایتان تنگ بشود، نتیجه عکس خواهید گرفت. اوضاع به هم می‌ریزد و او از شما بیزار می‌شود.

اگر می‌خواهید عشقتان دلتنگتان شود، باید کمی خوددار باشید. لازم نیست پنهان‌ترین و عمیق‌ترین رازهایتان را برای مرد مورد علاقه‌تان فاش کنید. مسلماً او سوالات فراوانی درباره‌تان دارد، اما مجبور نیستید که همه چیز را در دیدار اول یا دهم برملا کنید. بگذارید کمی بگذرد و هر بار بخشی از شخصیت فوق‌العاده‌تان را به او نشان بدهید. اجازه بدهید او سوال بپرسد، سرگرمش کنید، حتی کمی سربه سرش بگذارید، اما همه چیز را زیر نور روشن آفتاب به او نشان ندهید. کمی مرموز نگه داشتن رابطه اصلاً آسان نیست. دلتنگ کردن عشقتان یکی از روش‌های تقویت رابطه است. قرار نیست احساساتش را به بازی بگیرید، نمی‌خواهید مسخره‌اش کنید، فقط می‌خواهید عشقش را نسبت به خودتان بیشتر کنید.

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

53 بازدید

57 بازدید

131 بازدید

چطور ی مرد رو وابسته کنیم

117 بازدید

196 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

سلام من کسی را دوست دارم اما نمیخواهم با او دوست شوم و به او گفته ام که مرا اگر دوست ندارد مرا در اینستاگرام انفالو کند و استوری هایم نگاه نکند اما او اینکار را نکرد و علاوه از احساسش نسبت به من چیزی نمی گوید و اما من میخواهم او را فراموش کنم لطفا کمک کنید

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

ممکن است مردان شخصیت‌های مختلفی داشته باشند، اما تمام آقایان یک وجه مشترک دارند که همان روانشناسی آنها است. خوشبختانه تفسیر روانشناسی مردها بسیار آسان است. تقریباً تمام آقایان به دنبال ویژگی‌های یکسانی در زنان هستند و دیوانه و شیفتۀ هر زنی می‌شوند که این خصوصیات را داشته باشد. مردان موجودات ساده‌ای هستند و انتظار زیادی از یک رابطۀ عاشقانه ندارند. البته اگر می‌خواهید عشق و توجه مردی را برای مدتی طولانی نگه دارید، باید تلاش کنید و ازخود گذشتگی داشته باشید. برای جذب مردان زیبایی و جذابیت ظاهری کافی نیست؛ رمز عاشق کردن مردان موضوعی بسیار عمیق‌تر است. اگر می‌خواهید مرد مورد علاقه‌تان دیوارنه‌وار عاشقتان شود، باید کاملاً خودتان را بشناسید. در این مقاله با ده راز عاشق و دیوانه کردن مردان آشنا می‌شوید.

فهرست مطالب

شاید این توصیه کلیشه‌ای به نظرتان برسد، اما اگر تا به حال موثر بوده است، حتماً توصیه خوبی است، این‌طور نیست؟ درهر حال اگر می‌خواهید مرد مورد علاقه‌تان مجنون‌وار عاشقتان شود، باید خود واقعیتان را کاملاً بپذیرید و وقتی در کنارش هستید، خودتان باشید. شاید مردان موجودات ساده‌ای باشند، اما احمق نیستند. اگر تظاهر کنید یا بیهوده سعی کنید که تصویر دیگری را از خودتان به نمایش بگذارید، به راحتی متوجه می‌شوند. لازم نیست نگران عیب‌ها و کمبودهایتان باشید، چون هیچ کس کامل نیست. از نشان دادن خود واقعیتان، حتی جنبه‌های منفی شخصیتتان نترسید. مطمئناً مرد مورد علاقه‌تان ترجیح می‌دهد که با او صادق باشید، به علاوه ماه هیچ وقت زیر ابر نمی‌ماند و وقتی رابطه‌تان پیشرفت کند، او متوجه شخصیت واقعیتان می‌شود. پس چرا از همان ابتدا خود واقعیتان را به او نشان ندهید؟

آیا شما از آن دسته دختر خانم‌هایی هستید که به سرعت صورتشان مثل لبو سرخ می‌شود و از خجالت سرشان را پایین می‌اندازند؟ آیا با افتخار هنرها و استعدادهایتان را به دیگران نشان می‌دهید؟ می‌توانید با اعتماد به نفس با دیگران روبه‌رو شوید یا آن که در مهمانی‌ها و دورهمی‌ها با خجالت پشت سر بقیه قایم می‌شوید؟ اگر این‌طور باشد، اعتماد به نفس و عزت نفس پایینی دارید و طبق اصول روانشناسی مردان، جذابیتی برای جنس مذکر نخواهید داشت.چطور ی مرد رو وابسته کنیم

البته قبول داریم که وقتی ذاتاً دختر درونگرایی هستید، برایتان آسان نیست که با اعتماد به نفس رفتار کنید، اما مطمئن بودن از خود لزوماً به این معنا نیست که مجبورید با افرادی که نمی‌شناسید قاطی شوید یا باید بلند بخندید تا در مرکز توجه قرار بگیرید. نکته مهم این است که از خودتان مطمئن باشید. وقتی مردی ببیند که خودتان را قبول دارید و تحویل می‌گیرید، او بیش از پیش به خاطر معاشرت با شما به خودش افتخار می‌کند، عشقش نسبت به شما قوی‌تر می‌شود و نهایت تلاشش را می‌کند تا به دیگران نشان بدهد که چنین زن جذاب و بااعتمادبه نفسی متعلق به او است.

حتما بخوانید: 15 راه افزایش اعتماد به نفس زنان مقابل مردان در رابطه عاطفی 

اگر همیشه تسلیم نظر مرد مورد علاقه‌تان می‌شوید تا به این ترتیب درگیر بحث و دعوای بی‌فایده نشوید، بدانید که این مطیع بودنتان اجازه نمی‌دهد که او متوجه ارزشتان بشود. اگر فکر می‌کنید که چون همیشه به او اجازه می‌دهید که راه خودش را برود و هیچ وقت با او مخالفت نمی‌کنید، او با شما مانند فردی که در زندگیش به او نیاز دارد، رفتار خواهد کرد، سخت در اشتباهید. چون با این کارها و به خاطر این که می‌ترسید مبادا او را ناراحت کنید و از خود برانید، شیفته‌تر از او به نظر خواهید رسید. به این ترتیب وجودتان برای او عادی می‌شود، چرا که خودتان این فکر را در سرش به وجود آورده‌اید که هر وقت اختلاف نظری پیش بیاید، در نهایت شما با نظر او موافق خواهید بود. به همین دلیل او حتی به احتمال رفتن شما فکر نمی‌کند، چرا که همیشه گوش به فرمان در کنارش بوده‌اید. بنابراین محکم پای باورها و نظراتتان بایستید. به مردتان نشان بدهید که شما هم ذهنیت، استانداردها و باورهای خاص خود را در زندگی دارید.

منظورمان از مقتدر بودن این نیست که رئیس‌بازی دربیاورید یا دائم به او غر بزنید که چرا فلان کار را انجام نداده است. زیاده‌روی در این کار باعث می‌شود که آنها ابروهایشان را با خشم و تعجب از این رفتار تحکم‌آمیز بالا ببرند. اگر بیش از حد پرتوقع باشید و او را تحت فشار قرار بدهید، احساس می‌کند که دیگر از خودش اختیاری ندارد و این حق را ندارد که دربارۀ رابطه‌تان تصمیمی بگیرد.

اگر یک چیز وجود داشته باشد که مردان در خفا عمیقاً از آن متنفرند، آن چیز کنترل شدن است. کنترل اکثر امور در یک رابطه معمولاً به دست مردان است. بااین حال حتی این مردان قدرت‌طلب هم هر از گاه نیاز به استراحت پیدا می‌کنند. در این بین اگر مردی مطمئن باشد که زن مورد علاقه‌اش می‌تواند مسئولیت زندگی را به عهده بگیرد، عشقش به او بیشتر می‌شود و با او مانند مهم‌ترین و خاص‌ترین انسان روی زمین رفتار می‌کند. پس خواسته‌هایتان را به مرد مورد علاقه‌تان بفهمانید و انجام دادن آنها را با ظرافت از او طلب کنید. ضمناً به او نشان بدهید که می‌توانید به اندازۀ او قوی و مقتدر باشید، اما مراقب باشید که زیاده‌روی نکنید.

آن خصوصیتی که مردان در زن زندگیشان جستجو می‌کنند، نه ابروهای کمانی و مژه‌های پروانه‌ای است و نه لباس پوشیدن جذاب هرچند این ویژگی‌ها نیز مسلماً در جذب مردان بی‌تاثیر نیست. عاملی که از تمام این موارد مهم‌تر است، نگرش و رفتار شما با دیگران است. حرف بقیه را که می‌گویند زنان خوش‌رفتار و پاکدامن امّل و عقب مانده هستند و مردان آنها را دوست ندارند، باور نکنید، چون اشتباه می‌کنند. وقتی با مهربانی با مرد مورد علاقه‌تان و دیگران رفتار کنید، مردم شما را دوست خواهند داشت و تاثیر خوبی روی آنها خواهید گذاشت. به این ترتیب مرد مورد علاقه‌تان بیش از پیش به خاطر انتخاب شما به خودش افتخار می‌کند، با سربلندی شما را به همه نشان می‌دهد و دیوانه‌وار شیفته‌تان می‌شود.

یکی از اشتباهات رایج خانم‌ها در روابط عاشقانه این است که تمام توجه‌شان را معطوف عشقشان می‌کنند، به حدی که از خودشان غافل می‌شوند. اما باید بدانید که با مراقبت نکردن از خودتان باعث نمی‌شوید که او بیشتر متوجه ارزشتان شود ممطئن باشید که هیچ مردی عاشق زنی نمی‌شود که به نظرش مهم نمی‌آید.

واقعاً چه کسی برای فردی که به خودش اهمیت نمی‌دهد، اهمیت قائل می‌شود؟ هرگز برای این که مرد موردعلاقه‌تان را زیر باران مهر و محبتتان غرق کنید، نیازهای خودتان را نادیده نگیرید. از خودتان مراقبت کنید و به خودتان عشق بورزید، البته منظورمان این نیست که خودتان را شبیه مدل‌ها بکنید، اما لازم است بهداشت فردی را رعایت کنید و به خودتان برسید. هر روز حمام کنید، دندانهایتان را بعد از صرف هر وعده غذا مسواک بزنید و موهایتان را همیشه مرتب نگه دارید. به خاطر بسپارید که او در نگاه اول جذب ظاهر زیبایتان شد، نه مزایایی که می‌توانستید در اختیارش بگذارید. اگر ژولیده و نامرتب به نظر برسید، مطمئن باشید که علاقه‌اش را از دست خواهید داد. درک روانشناسی مردان در روابط عاشقانه بسیار آسان است آن‌ها وقتی ببینند که زن مورد علاقه‌شان هر روز زیباتر از قبل می‌شود، بیشتر عاشق و شیدای او می‌شوند.

حتما بخوانید: دلبری کردن از مرد

معمولاً رابطه‌هایی در برابر گذر زمان تاب می‌آورند که هر دو طرف به دلیل وجود علائق مشترک، یکدیگر را به خوبی بشناسند و درک کنند. هرچند رمز ماندگاری اکثر روابط همین است، اما تفاهم داشتن لزوماً موجب موفقیت در رابطه نمی‌شود. باید رازی را برایتان فاش کنیم، اگر می‌خواهید قلب مرد مورد علاقه‌تان را تسخیر کنید، باید با همین ویژگی‌های موجود، تعادل را در رابطه برقرار کنید. سعی کنید نقاط قوتی را که در رابطه‌تان وجود ندارد، در خودتان ایجاد کنید. برای مثال اگر عشقتان عزت نفس پایینی دارد، شما باید با اعتماد به نفس رفتار کنید. اگر او ساز می‌زند، شما باید خوانندۀ مخصوصش بشوید. با پر کردن خلأ و شکاف‌هایی که در رابطه وجود دارد، رابطه‌تان را هیجان‌انگیز کنید.

براساس روانشناسی مردان، آقایان وقتی چیزی به نظرشان خاص و منحصر به فرد می‌آید، بی‌تاب می‌شوند که آن را مال خود کنند و موارد معمولی و پیش پاافتادۀ اطرافشان را نادیده می‌گیرند. شما هم برای شیفته کردن مرد مورد علاقه‌تان باید همین کار را بکنید، یعنی به او ثابت کنید که چه دختر خاص و منحصر به فردی هستید.

اگر نوازندۀ چیره‌دستی هستید، فرصتی پیدا کنید و برایش بنوازید. اگر نقاش ماهری هستید، تصویری از او بکشید و غافلگیرش کنید. اگر ایده‌های بلندپروازانه‌ای برای آینده دارید، بدون ترس و واهمه او را در جریان برنامه‌هایتان بگذارید و بگویید که مصمم هستید تمام موانع را از پیش پایتان بردارید تا به اهدافتان برسید. وقتی مرد مورد علاقه‌تان ببیند که چه شور و اشتیاقی دربارۀ مهارت‌ها و استعدادهایتان دارید، و مصمم هستید تا خودتان را به انسان بهتری تبدیل کنید، او نیز از صمیم قلب عاشقتان می‌شود، چرا که این فکر را به سرش انداخته‌اید که بعید است در آینده دختری با کمالات شما را پیدا کند.

یکی دیگر از اشتباهات رایج خانم‌ها در روابط عاشقانه این است که بیش از حد برای جلب توجه مرد مورد علاقه‌شان تلاش می‌کنند. این که هر از گاه به یکدیگر ابراز عشق کنید، اشکالی ندارد، اما نباید زیاده‌روی کنید و کار را به جایی برسانید که هر پیامتان به یک دوستت دارم ختم شود. تعریف کردن از عشقتان اشکالی ندارد، اما نباید طوری رفتار کنید که انگار او را مانند یک بت می‌پرستید.

وقتی در نشان دادن تحسین و ستایش‌تان زیاده‌روی می‌کنید، فکر می‌کنید که او چرا باید دیوانه‌تان بشود؟ باید بدانید که با این رفتارها نمی‌توانید به قلب هیچ مردی راه پیدا کنید. هر از گاه باید تودار بشوید و با ظرافت بیشتری رفتار کنید. مردان زنانی را که برایشان ناز می‌کنند و سهل‌الوصل نیستند، دوست دارند. برقرار کردن تعادل را فراموش نکنید؛ او را با ابراز عشق و تحسین اغوا کنید، اما گاهی اوقات هم اجازه بدهید که او برای ابراز عشق پیشقدم شود و از شما تعریف کند.

حتما بخوانید: 11 راه علمی برای جذب مردان

وارد یک رابطۀ عاشقانه شدن به این معنا نیست که مجبورید تمام وقت و زندگیتان را فدای عشقتان کنید و همیشه در دسترسش باشید. شما هنوز هم انسان مستقلی هستید که کار، مسئولیت‌ها و امور شخصی خودش را دارد. به علاوه مردان دوست ندارند که شریک زندگیشان همواره مانند سایه دنبالشان باشد و فرصت نفس کشیدن به آنها ندهد. بنابراین اگر 24 ساعته به او بچسبید، بعید است که موفق شوید او را عاشق خودتان بکنید.

هر از گاه از دسترس خارج شوید البته منظورمان این نیست که وقتی واقعاً به شما و حمایتتان نیاز دارد، تنهایش بگذارید و به او کمک نکنید، فقط هر چند وقت یک بار بگذارید که روی پاهای خودش بایستد. به او بفهمانید که سرتان شلوغ است و زندگی شخصی خودتان را دارید. به این ترتیب او کنجکاو می‌شود که وقتی با او نیستید، چه کار می‌کنید؛ از شما می‌خواهد که زمان بیشتری را به او اختصاص بدهید و به این ترتیب مجبور نمی‌شوید که برای بودن با عشقتان به او التماس کنید و او را به ستوه بیاورید.

اگر چه انسان‌ها شخصیت‌های متفاوتی دارند اما ویژگی‌های خاصی هستند که هر مردی را دیوانه و شیفته شما می‌کند. برای مثال آنها ترجیح می‌دهد شما خود واقعی‌تان باشید و نقش بازی نکنید یا از دید همه مردها با اعتماد به نفس بودن یک خانم کلید جذابیت اوست. در رابطه با آقایان باید روی استانداردها و ارزش‌هایتان قاطعانه بایستید. مردها دوست ندارد کنترل رابطه را دست خانم‌ها بدهند چون همیشه دوست دارند خودشان قوی و مقدر جلوه کنند اما دوست دارند دختر مورد علاقه‌شان دختری قوی و محکم باشد که ترس از دست دادن نداشته باشد. سعی کنید با او و اطرفیانتان مهربان و خوش‌برخورد باشید چون مهربان بودن دختر یکی از اولویت‌های اصلی مردهاست. در رابطه عاطفی باید بتوانید نقص‌ها و کم و کاستی‌های او را بطور طبیعی پوشش دهید. ویژگی‌های منحصر به فردتان را به او نشان دهید. همیشه در رابطه طوری رفتار کنید که او قدر ابراز علاقه‌های شما را بداند و برایش جذابیت داشته باشد پس بیش از اندازه به او ابراز علاقه نکنید. سعی کنید زمان‌هایی را فقط به خودتان اختصاص دهید و فعالیت و تفریح‌هایی را سوای رابطه عاطفی‌تان امتحان کنید.

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

53 بازدید

57 بازدید

130 بازدید

117 بازدید

196 بازدید

دیدگاه

نام *

چطور ی مرد رو وابسته کنیم

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی رمز عبور

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

پرورش افکار – رسیدن به موفقیت قطعی از طریق آموزش و یادگیری قانون جذب توسط دوره کارشناس جذب شوید استاد شریفی

چطور ی مرد رو وابسته کنیم

در این لینک: چگونه مردان را جذب کنیم؟ در مورد شرایط ذهنی جذب مردان از دید قانون جذب صحبت کردم و آن را با راز جذب ثروت مقایسه کردم ولی دوستان زیادی در مورد روش‌های عملی که نیاز به تغییر ذهن نباشد در مورد جذب مردان سؤال کرده بودند که بنا به درخواست این عزیزان این مطلب را نوشتم.

کلاً مردان بسیار ساده‌تر از زنان هستند. – زنان پیچیدگی بیشتری نسبت به مردان دارند- اگر از شرایط ذهنی و قانون جذب برای جذب مردان فاصله بگیریم، یک سری نکات وجود دارد که در صورت رعایت آن‌ها مردان جذب می‌شوند. در کل مردان مستعدتر هستند برای اینکه جذب یک نفر شوند.

مردان بیشترین اهمیت و ارزش را از موفقیت، موقعیت و احترام گذاشتن افراد مهم، در زندگی‌شان کسب می‌کنند. مردان برای تأمین مخارج خود و خانواده‌شان انگیزه درونی دارند. این محور خودپنداری و هویت مردان است. بعضی از مردان یکسره کار می‌کنند و همش احساس ناامنی می‌کنند و فکر می‌کنند باید بیشتر کار کنند تا بیشتر پول دربیاورند.

برایان تریسی می‌گوید: “مردان همیشه احساس ناامنی می‌کنند.”

 

کلید جذب مردان ساده است. از او سوالاتی بپرسید و سپس موفقیت‌ها و باورهای او را ستایش کنید. خواهشا سعی نکنید دروغ بگویید. حرف راست به دل می‌نشیند. فیلم بازی نکنید بگردید تا واقعاً یک ویژگی که دوست دارید رو پیدا کنید بعد آن ویژگی را تحسین کنید. از او بخواهید بیشتر در مورد آن ویژگی صحبت کند.

 

اگر تحت تأثیر کارهایی که انجام داده یا می‌دهد قرار گرفتید این حس را ابراز کنید. بگذارید احساس بزرگی کند. این‌گونه شما او را جذب خواهید کرد.

زمانی که شما توانایی مردان را در کسب موفقیت و تأمین معاش خانواده تأیید می‌کنید آن‌ها جذب شما می‌شوند. وقتی زنان به مردان لبخند می‌زنند آن‌ها را شاد می‌کنند و به آن‌ها احساس امینت می‌دهند. تأکید می‌کنم این‌ها تماماً خوب است ولی بهتر است از قانون جذب عشق استفاده کنید.

هر عبارتی در تائید و تحسین موفقیت – مخصوصاً موفقیت‌های کاری – مردان آن‌ها را دلگرم می‌کند. شما با هر تحسین یک‌قدم او را به سمت خود می‌کشانید.

پیشنهاد می‌کنم این مطلب را هم بخوانید: قانون جذب کار می‌کند

 

بارها شده کسانی مردان موفق، خوش‌تیپ، تحصیل‌کرده، خوش‌اخلاق و پولدار را کنار زنان معمولی می‌بینند با حرص می‌پرسند: این‌ها چطور باهم هستند؟ یا خدا شانس بده. خدا شانس را به همه داده است بحث استفاده از شانس است. اینجاست که باور شما مهم است. اگر فکر می‌کنید حتماً باید پولدار یا جذاب و تحصیل‌کرده و … باشید تا بتوانید فردی موفق را جذب کنید دو حالت وجود دارد:

حالت اول: اگر پولدار، جذاب و تحصیل‌کرده باشید چون باورتان از شما حمایت می‌کند فردی موفق را جذب می‌کنید!

حالت دوم: اگر موارد بالا را ندارید مجبورید باور خود را عوض کنید. جذب کردن یک فرد موفق هیچ‌کدام از این موارد را نیاز ندارد.

زنانی که مردان خیلی موفق را جذب کرده‌اند فقط یک کار را به‌خوبی انجام داده‌اند: آن‌ها به آن مرد به دید یک آدم ارزشمند و موفق نگاه کرده‌اند و این‌گونه او را جذب خودکرده‌اند. البته برای این موردنیاز دارید که در مرحله‌ی اول خوب به صحبت‌های او گوش کنید.

این قسمت برای جذب مرد و زن لازم است و تفاوتی نمی‌کند جنسیت طرف مقابل چیست ولی در جذب مردان حساس‌تر است زیرا اگر مردی متوجه شود که به حرف‌های او گوش نمی‌دهید دیگر

دیل کارنگی می‌گوید: “توجه شش‌دانگ به گوینده عالی‌ترین شکل جاذبه است.”

پیشنهاد می‌کنم این مطلب را هم بخوانید: امواج ذهنی سابلیمینال و نقدی بر تاثیر گذاری آن

 

در اینجا ۴ کلید گوش دادن را مطرح می‌کنم. این کلیدها در روابط اجتماعی، عاشقانه و کاری بسیار کاربرد دارد.

۱- به‌دقت گوش کنید. به‌طور پیوسته و مداوم گوش کنید و صحبت طرف مقابل را قطع نکنید. طوری گوش بدهید انگار الآن مهم‌ترین چیز دنیا حرف‌های طرف مقابل شماست. تأکید می‌کنم فیلم بازی نکنید واقعاً گوش کنید. توجه ۱۰۰% شما باید به حرف‌های طرف مقابل باشد مخصوصاً اگر دارید با یک مرد صحبت می‌کنید.

اگر در آن هنگام دارید کاری انجام می‌دهید کارتان را کنار بگذارید. همان لحظه کتابتان را ببندید. نمی‌دانید چه حس قدرتمندی رادارید به‌طرف مقابلتان منتقل می‌کنید. نشان بدهید که جذب صحبت‌های طرف مقابل شده‌اید. انگار که میخکوب شده‌اید و دارید جذاب‌ترین سخنان دنیا را می‌شنوید.

وقتی با تمام وجود به او گوش می‌دهید، و احساس خوب را نشان می‌دهید، قانون جذب و انرژی مثبت هم به کمک شما می‌آیند. طرف مقابل این حس شمارا درک می‌کند و مغز او آندروفین آزاد می‌کند که دارویی شادی‌آفرین است. این کار اعتمادبه‌نفس او را افزایش می‌دهد و بعد از چند بار مذاکره شرطی شده و حضور شمارا به اعتمادبه‌نفس مربوط می‌سازد و اینجاست که شما برایش می‌شوید یک دنیا.

 

۲- قبل از پاسخ دادن به سؤال مکث کنید. اگر ۳-۴ ثانیه مکث کنید و اجازه بدهید سکوت حاکم شود. این‌گونه سه اتفاق خوب می‌افتد:

۱۱ چیزی که باید در مورد قانون جذب و چگونگی استفاده از آن…

۹ روش از قانون جذب که می تواند زندگی شما را بهبود ببخشد.

۹ تکنیک تجلی قانون جاذب که باید بلد باشید

۷ راه برای اینکه زندگی موفق و بدون محدودیتی داشته باشید

۱۰ دلیلی که چرا ترک عادات بد خیلی سخت و مشکل است


راهنمای اساسی برای روتین های صبحگاهی

اول: اگر او مکث کرده باشد و قصد دارد دوباره به صحبت‌هایش ادامه دهید از احترام و برخورد شما بسیار خوشحال می‌شود.چطور ی مرد رو وابسته کنیم

دوم: شما با مکث کردن به‌طرف مقابل می‌گویید که دارید حرف‌های او را آنالیز می‌کنید و این باعث می‌شود علاوه بر اینکه شمارا فردی باهوش جلوه دهد، طرف مقابل هم از احترامی که به حرف‌هایش می‌گذارید ممنون شما باشد.

سوم: شما به معنای واقعی کلام او را می‌فهمید. یادتان باشد قرار نیست فیلم بازی کنیم

۳- سوالاتی مطرح کنید. این‌گونه منظور طرف مقابل را بهتر متوجه می‌شوید. حتی اگر منظور او را کاملاً متوجه شدید هم این سؤالات باعث می‌شود که طرف بفهمد که چقدر صحبت‌هایش برای شما بااهمیت است.

نکته طلایی: چند مطلب در مورد قدرت سؤال صحبت کردیم. اول پیشنهاد می‌کنم اگر آن‌ها را مطالعه نکردید حتماً مطالعه کنید.

پرسش‌های برتر – زندگی برتر

قدرت سوال برای رسیدن به موفقیت

 

در مطلب پرسش‌ها گفتم که شما با پرسش می‌توانید کانون توجه خودتان یا طرف مقابل را عوض کنید. چه چیزی بهتر از اینکه کنترل مکالمه را به دست بگیرید؟

همیشه پاسخگو به دست پرسش‌کننده کنترل می‌شود. تمام بزرگان مکالمه‌ی دنیا متخصص پرسش‌های بی‌نظیرند.

۴- بازخورد بگیرید.

یک‌بار تمام صحبت‌های طرف مقابل را به زبان خودتان دوباره بیان کنید. جملاتی مثل این: “پس شما این کار را کردید و فلان اتفاق افتاد و شما هم تصمیم گرفتید که فعلاً کاری نکنید. درست است؟”

همان‌طور که گفتم مورد گوش دادن در جذب مرد و زن مشترک است. معمولاً خانم‌ها خیلی بهتر گوش می‌دهند. این را من نمی‌گویم اسکن‌های MRI می‌گوید.

وقتی زنی ارتباط برقرار می‌کند تمام هفت مرکز مغزش درگیر می‌شود. ولی مردان معمولاً دو مرکز را درگیر می‌کنند مخصوصاً وقتی‌که تلویزیون روشن باشد و اگر فوتبال پخش شود که دیگر فاجعه!

بدترین گناهی که می‌توانید انجام دهید این است که به‌طرف مقابلتان توجه نکنید. هر مردی حداقل یک‌بار از همسر خودش این نکته را شنیده که “تو به من گوش نمی‌دهی”

 

 

 این تکنیک‌ها بسیار مؤثر هستند ولی همچنان هم هیچ‌چیز جای قانون جذب را نمی‌گیرد. به درخواست دوستان روش‌های عملی و تا حدودی فیزیکی‌تر را بیان کردم ولی قانون جذب مصداق همان مثل است که چون‌که ۱۰۰ آید ۹۰ هم پیش ماست.

 

یک‌بار دیگر مرور کنیم تکنیک‌های گوش دادن را: گوش کردن دقیق، مکث کردن، پرسش‌های خوب، بازخورد گرفتن.

برگرفته از مقاله‌ی برایان تریسی به نام How to attract men

چند نکته کلیدی برای جذب مردان

یادتان باشد که یک مرد به زنی احتیاج دارد که او را صمیمانه دوست بدارد و خودش هم به معنی واقعی کلمه یک زن دلربا و دوست داشتنی باشد. توجه داشته باشید به همان اندازه که استقلال فردی به زن ها قدرت و اعتماد به نفس می دهد، عدم توانایی در سازش می تواند مردها را به شدت دلسرد کند.

پس همان گونه که زن ها احتیاج دارند که استقلال فردی شان را به مردها نشان دهند، باید مشخص کنند که تمایل زیادی دارند تا عشق خود را با مرد زندگی شان تقسیم نمایند. مطمئن باشید که اگر یک مرد بداند که با تمام وجود به او علاقه دارید، هر چه را که بخواهید برای آسایش و راحتی شما فراهم می کند.

گاهی لازم است برای جذب مردان به آن ها نشان دهید که اگر بدون حضور شما به دوستان خود سر بزند اعتراضی ندارید. سعی کنید به گونه ای رفتار نکنید که احساس کند می خواهید او را اسیر کنید.

برای جذب مردان احتیاج نیست مانند یک سوپراستار لباس بپوشید و راه بروید، اتفاقا مردها از زن های بی شیله پیله بیشتر خوششان می آید. با این حال سعی کنید همیشه اندکی به ظاهر خود توجه داشته باشید. بهتر است لباسی بپوشید که در عین برازنده بودن، معرف شخصیت شما باشد. همچنین سعی کنید که همیشه با اعتماد به نفس رفتار کنید.

امیدوارم که مطلب امروز برای شما مفید بوده باشد. بی‌صبرانه منتظر خواندن نظرات شما هستم.

حتماً در قسمت پایین نظر بدهید و این مطلب را در گوگل پلاس و فیس بوک شیر کنید تا با کمک شما ما در گوگل محبوب شویم

امیر شریفی

مطلب قبلی

افزایش اعتمادبه‌نفس و کارایی با پرسش

مطلب بعدی

کتاب راز نوشته راندا برن برگرفته از مستند راز

چالش 21 روزه: برنامه قانون‌ جذب برای تجلی شادی

چرا تفکر مثبت میتواند سلامت جسمی را بهبود بخشد

شکست را به موفقیت تبدیل کنید: استفاده از قانون جذب برای غلبه بر موانع

موفقیت به معنای اتخاذ یک انتخاب بزرگ نیست، بلکه به معنای اتخاذ میلیون ها تصمیم کوچک…

چگونه شروع به استفاده از قانون جذب کنیم؟ 8 موردی که همین…

10 راهی که قانون جذب می تواند به شما کمک کند تا زندگی تان را…


چگونه در مراقبه تجلی مهارت پیدا کنیم؟

برای چت کردن با ما روی آیکون مشاور فروش کلیک کنید

سلام! به اکانت کاربری خود وارد شوید

بازیابی رمز عبور

پسورد شما به ایمیل شما ارسال خواهد شد

کنترل مرد عاشق به‌مراتب راحت‌تر از کنترل مرد هوس‌باز است‎

 

کنترل مرد عاشق به‌مراتب راحت‌تر از کنترل مرد هوس‌باز است. برای خانم‌ها دشوار است که بعد از چند سال اول ازدواج همسرانشان را به خودشان علاقه‌مند نگه دارند، چون هوس بعد از مدتی کوتاه از بین می‌رود و مردها ذاتاً بعد از ارضای هوس‌هایشان علاقه‌شان را از دست می‌دهند.برای اینکه مردتان را همچنان علاقه‌مند و مشتاق نسبت به خودتان نگه دارید، باید نقش یک اغواگر را بازی کنید، او را به بند بکشید و باعث شوید که عاشقتان شود.در زیر به چند نکته ساده برای اینکه همسرتان را از نظر احساسی خلع‌سلاح کنید اشاره می‌کنید تا بتوانید افسار رابطه را همیشه در دستان خودتان نگه دارید!زن افسونگر باشیدبا بازی کردن نقش زن افسونگر، مردتان را همیشه مشتاق نگه دارید. ابری از رمز و راز در اطراف خودتان ایجاد کنید. یک درجه مشخص از رمزآلودی و اسرارآمیزی باعث می‌شود مردتان بیشتر و بیشتر از شما طلب کند. غیرمنتظره بودن ابزاری بسیار قدرتمند برای مجذوب نگه داشتن شوهرتان است. هیچوقت همه خودتان را به او نشان ندهید. گاهی سرکش و دست‌نیافتنی و گاهی قابل‌انعطاف و تسلیم باشید، درعین حال معصوم و در عین حال شریر باشید. و با اینکار اشارات گیج‌گننده برای او بفرستید. ترکیبی از خصوصیات متضاد موجب جذاب شدن شخصیت شما می‌شود و این باعث می‌شود شوهرتان علاقه بیشتری به کشف شما پیدا کند.همیشه خوب و مهربان نباشیدوقتی بیش از حد مهربان و مطیع باشید، شاید آخر روز از خودتان احساس رضایت کنید اما واقعیت این است که وقتی خوبی و مهربانی بیش از اندازه شود، ممکن است قدرت فریبندگی خود را از دست بدهید و دل او را بزنید. ممکن هم هست فکر کند تظاهر می‌کنید. علاوه‌براین، ندرتاً پیش می‌آید که خوبی محض کسی را جذب کند. گاهی باید اجازه دهید سایه‌هایی تیره در شخصیت شما ببیند. گاهی خشن و بیرحم شوید.جاذبه جنسی خود را تا بالاترین حد به نمایش بگذاریدجذابیت ظاهری برای مردها بی اندازه مهم است. بااینکه زن‌ها از مغزشان عاشق می‌شوند، مردها با چشمشان عاشق می‌شوند. باید تا می‌توانید جذابیت جنسی خود را بالا نگه دارید. نباید به هیچ عنوان بعد از ازدواج از خودتان غافل شوید. به خودتان برسید، آرایش کنید و خودتان را از نظر جسمی و فکری متناسب و پرانرژی نگه دارید.برای تشدید شخصیتتان از عطر استفاده کنیدعطر زنان یکی از مهمترین عوامل تحریک مردان است. از لباس‌ها، کفش‌ها و آرایشی استفاده کنید که هم با سلیقه و شخصیت شما جور باشد هم همسرتان. اما، دقت کنید که نباید بیش از اندازه آرایش کنید. مردها صورت‌های طبیعی را دوست دارند. تلاش‌هایی که در چند ماه اول رابطه برای جلب نظر او به کار می‌گرفتید را یادتان هست؟ باید به همان منوال پیش بروید.همه این تلاش‌ها باعث بالا رفتن اعتمادبه‌نفستان هم می‌شود. علاوه‌براین، همه ما موجوداتی اجتماعی هستیم و شدیداً تحت‌تاثیر سلیقه‌ها و خواسته‌های هم‌نوعان خود قرار می‌گیریم. زنانی که از نظر ظاهری جذاب، بااعتمادبه‌نفس و مطبوع هستند، برای مردان اطراف خود جذابیت زیادی دارند. این تلاش‌ها، جدا از اینکه اعتمادبه‌نفس شما را بالا می‌برد، باعث می‌شود شوهرتان قبل از اینکه بخواهد از زیبایی زنی دیگر تعریف کند، به شما فکر کند. دقت کنید که باید طوری لباس بپوشید و ظاهر شوید که فقط توجه او را به خودتان جلب کنید نه مردان دیگر را.

 

چطور ی مرد رو وابسته کنیم

با بازی کردن نقش زن افسونگر، مردتان را همیشه مشتاق نگه دارید

 

نیازهای احساسی و عقلانی او را فراموش نکنیددر تلاش برای جلب نظر و توجه ظاهری او، توجه به نیازهای احساسی و منطقی او را فراموش نکنید. رنگ‌ها، فیلم‌ها، کتاب‌ها و غذاهای موردعلاقه‌اش باید همیشه در دسترس او باشند. با هدیه دادن چیزهایی که دوست دارد او را غافلگیر کنید. دستورالعمل غذای موردعلاقه‌اش را پیدا کرده و برایش درست کنید و وقتی از سر کار برگشت او را مبهوت کنید. فکرش را بخوانید و خودتان را وارد روح و روانش کنید. خودتان را با علایق و روحیات او تطبیق دهید. ما بعنوان انسان بااینکه تظاهر به فروتنی می‌کنیم اما همه ما موجوداتی خودخواه هستیم. تا می‌توانید او را ناز و نوازش کنید و کاری کنید که به شما وابسته شود. وقتی توانستید وارد روح و روانش شوید، می‌توانید خلع‌سلاحش کنید طوریکه دیگر هیچوقت نتواند از شما روی برگرداند.به او احترام بگذاریدبااینکه به اشتباه بنظر می‌‌رسد مردان در رابطه فقط به رابطه‌جنسی اهمیت می‌دهند اما یکی از مهمترین مسائل برای آنها حفظ احترام است. کاری کنید که نه فقط از کلام شما بلکه از اعمالتان هم حس احترام شما به خود را درک کند.اعتمادبه‌نفس او را تقویت کنیدمردان برخلاف ظاهرشان مثل کودکانی می‌مانند که نیازمند تحسین ومحبت هستند. با ارزش دادن به تصویری که از خود دارند، اعتمادبه‌نفسشان را تقویت کنید. این باعث می شود رازهای دلش را با شما بگوید. مستقیم یا غیرمستقیم چیزهایی که در او دوست دارید را به زبان بیاورید. اگر روزی یک بار به او بگویید که دوستش دارید احساسی فوق‌العاده به او خواهید داد.او را تشویق و تحسین کنیداو را در همه تلاش‌هایش تشویق کنید و بگویید که به او ایمان دارید. حتی اگر مرتکب اشتباهی شد، به جای اینکه آن را به رویش بیاورید، برایش آرزو کنید که دفعه بعدی موفق شود. برای اینکه تلاش می‌کند تحسینش کنید. اگر خواست عصبانیتش را سر شما خالی کند، بگذارید اینکار را بکند. به او نشان دهید که روی شما سلطه و قدرت دارد، این باعث می‌شود احساس امنیت و آرامش کند. کاری کنید که احساس کند همیشه پشتش هستید. حتی اگر اختلاف عمده‌ای با هم داشتید، هیچوقت از کلمات خشونت‌آمیز استفاده نکنید زیرا رابطه‌تان را تخریب خواهد کرد.حساس باشیددر رختخواب نسبت به او حساس باشید. مردها درمورد رابطه‌جنسی حساسیت فوق‌العاده‌ای دارند. اینکه احساس کنند که نمی‌توانند شریک‌جنسیشان را ارضا کنند واقعاً برایشان ناامیدکننده است. عملکرد او را تحسین کنید و به او بگویید در رابطه‌جنسیتان احساس فوق‌العاده‌ای به شما می‌دهد. این روحیه او را تقویت کرده و باعث می‌شود هربار بهتر باشد.بگذارید آزمایش کندبرای اغوا کردن او لباس‌زیرها و لباس‌خوابهای تحریک‌آمیز بخرید و خواهید دید که توان مقاومت دربرابر شما را نخواهد داشت. اگر خواست چیزی را آزمایش کند، بگذارید بکند. اگر از چیزی خوشتان نیامد، با اشاراتی ظریف آن را به او بفهمانید و ضمن تحسین سایر عملکردهای او، به او بگویید که چطور می‌تواند آن حرکتش را بهتر کند.داوطلب باشیدنباید انتظار داشته باشید که همیشه او برای نزدیکی داوطلب باشد. هیچ اشکالی ندارد که گاهی شما پا پیش بگذارید. این باعث می شود تصور کند او را می‌خواهید. اما به خاطر داشته باشید که در اشتیاق خود در رختخواب اغراق نکنید. شور و اشتیاق بیش از اندازه هم برای آنها جذاب نیست. طبیعی رفتار کنید.مردها با گذشت زمان در رابطه تکامل می‌یابند. با درک و صبر با آنها رفتار کنید و در همه جهات با آنها همکاری کنید و مطمئن باشید که پاداش آن را دریافت خواهید کرد.

 

منبع: مردمان

 

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج

اجاره ویلاهای لوکس شمال لب دریا باقیمت خوب


درمان اختلالات روحی بدون دارو و عارضه

مراکز فیزیوتراپی با به روز ترین دستگاه ها


سینما رو به خونت بیار!


پد تاخیری مردانه با استفاده سریع و آسان


اقساط 36 ماه بدون پیش پرداخت لوازم خانگی


راه و رسم داشتن زندگی زناشویی بدون تنش


ژل آمیزشی و روان کننده با 25%تخفیف


سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی

درمان سریع وقطعی بواسیر بدون درد و خونریزی


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!


خرید دستگاه تصفیه آب با شرایط اقساطی

خرید انواع ابزار وجعبه ابزار خانگی وصنعتی


جهیزیه ات رو قسطی وبدون پیش پرداخت بخر

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

چطور ی مرد رو وابسته کنیم
چطور ی مرد رو وابسته کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *