چه طور شوهر پیدا کنیم

 
helpkade
چه طور شوهر پیدا کنیم
چه طور شوهر پیدا کنیم

کاهش آمار ازدواج علت‌های زیادی را در بر میگیرد که نمی‌توان در این مقاله به آن پرداخت. اما بحث دخترانی که همه آنها را بعنوان دخترانی خوب و ایده‌آل میشناسند فرق میکند آنها چرا نمی‌توانند مرد مناسب خود را پیدا کنند و ازدواج کنند؟ این دختران چگونه باید خواستگار مناسب پیدا کنند؟

به گزارش آلامتو و به نقل از سپیده دانایی؛ حتماً شما هم در میان اقوام و آشنایان خود دیده‌اید که بعضی از دختران باوجود اینکه از صلاحیت اخلاقی و دیگر معیارهای اساسی انتخاب همسر برخوردارند، تا به حال خواستگاری نداشته‌اند.

به دلیل شرایط فرهنگی پسرانی که قصد ازدواج دارند، می‌توانند به راحتی این موضوع را با خانوادۀ خود در میان گذاشته و به فرد مورد نظر پیشنهاد ازدواج دهند. اما یک دختر برای اینکه نشان دهند قصد ازدواج دارند تا موارد مناسب را جذب کنند، باید از چه راهکاری استفاده کنند؟

آیا راه حل این است که از این پس دختران هم در صورت مواجهه با مورد مناسب، پیشقدم شده و پیشنهاد ازدواج بدهند؟ این کار به دلیل تفاوتهای روانشناختی زن و مرد و نقشهای جنسیتی آنها، نه تنها در فرهنگ ما، که حتی در فرهنگهای اروپایی و آمریکایی کار بهنجار و پسندیدهای تلقی نمیشود. پس چارۀ کار چیست؟چه طور شوهر پیدا کنیم

راه حل معقولی که روانشناسان و جامعه شناسان آن را پیشنهاد میکنند، استفاده از راهکارهایی است که موجب میشود دختران جوانی که قصد و شرایط ازدواج را دارند، بیشتر دیده شوند. در ادامه به 8 مورد از مهمترین این راهکارها اشاره میکنیم.

یکی از مواردی که موجب میشود کسی برای ازدواج با شما پا پیش نگذارد، این است که تکلیفتان با خودتان روشن نیست. مثلاً دختری را در نظر بگیرید که حجابش را رعایت نمیکند و ظاهر و رفتارش نشان میدهد که به دستورات دینی اهمیتی نمیدهد، اما از طرف دیگر نمازش را به موقع میخواند و روزه اش را میگیرد (حتی در ماه رمضان نیز حجابش را رعایت نمیکند).

در چنین مواردی، هم افرادی که به اصول مذهبی پایبند هستند، او را فرد مناسبی برای ازدواج نمییابند و هم افرادی که اعتقادات مذهبی ندارند حس میکنند که ممکن است با ازدواج با این فرد دچار مشکل شوند. بنابراین به وی پیشنهاد ازدواج نمیدهند. این مطلب در مورد همۀ جنبه های متعارض شخصیت شما صدق میکند.

تنها اینکه به خودتان بگویید من قصد ازدواج دارم کافی نیست. همانطور که برای اولویتهای دیگرتان مثل کار یا تحصیل وقت میگذارید، باید برای ازدواج نیز وقت و انرژی صرف کنید.

اگر واقعاً قصد ازدواج دارید، سرتان را بیش از حد به کار، درس یا هر چیز دیگری مشغول نکنید. زمانی که در حضور همکاران مردتان اعلام میکنید که اولویت اول من در زندگی کارم است، طبعاً آنها هم اولویتبندی شما را به هم نخواهند زد.

البته لازم نیست شما این حرف را به زبان بیاورید، وقتی اقوام و آشنایان میبینند شما وقتی برای حضور در مجالس خانوادگی و دوستانه ندارید، به این نتیجه میرسند که حتماً برای تشکیل زندگی مشترک هم وقت ندارید، و اگر قصد معرفی موردی را به شما داشته باشند، از این کار صرفنظر میکنند.

شاید ازدواج یکی از اهداف شما باشد، اما رسیدن به آن کاملاً دست شما نیست. با خودتان نگویید که بعد از ازدواج درسم را ادامه میدهم یا سر کار میروم.

چرا الان که وقت بیشتری دارید این کارها را انجام نمیدهید؟ تعداد کمی از مردان دخترانی را که هیچ مهارت خاصی ندارند و وقتشان را به بطالت میگذرانند، به همسری انتخاب میکنند. افزون بر این، همانطور که در ادامه خواهیم گفت، افزایش فعالیت اجتماعی، شانس یافتن زوج مناسب را افزایش میدهد.

هنوز هم در بسیاری از خانوادههای سنتی، انتخاب همسر از طریق خانواده صورت میگیرد. بنابراین شرکت در مجالس زنانه، از جمله مراسم مذهبی علاوه بر اجر اخروی آن میتواند در این زمینه نیز به شما کمک کند.

در ضمن اگر کسی از اقوام یا دوستان از شما پرسید که قصد ازدواج دارید یا نه، علاوه بر پاسخ، معیارهایتان را هم بیان کنید.

خیلی از اوقات افراد به دلیل اینکه فکر میکنند مسئله خاصی (مثل ظاهر فرد) برای شما اهمیت زیادی دارد، موارد خوبی را که برای ازدواج وجود دارند، اما فاقد آن مورد خاص هستند به شما معرفی نمیکنند.

درست است که گفتیم پیشنهاد ازدواج از طرف دختر معمولاً کار درستی نیست، اما منظور ما این نبود که در صورت مواجهه با یک مورد مناسب منفعلانه برخورد کنید و در حقیقت هیچ کاری انجام ندهید. در اینگونه مواقع میتوانید از یک واسطه که البته باید از صداقت و امین بودن وی مطمئن باشید، کمک بگیرید.

واسطه میتواند شما را به عنوان یک مورد مناسب برای ازدواج به فرد مورد نظر یا خانوادهاش معرفی کند.

چگونه زودتر ازدواج کنیم؟

منظور ما این نیست که از لباسهای گرانقیمت یا جلب توجه کننده استفاده کنید. سعی کنید در این مورد حد اعتدال را رعایت کنید. ممکن است آرایشهای زننده یا پوششهای نامناسب موجب شود بعضی از مردان به شما علاقه نشان دهند. اما معمولاً مردی که به دنبال یک زندگی آرام و بی دردسر است، چنین فردی را به همسری انتخاب نمیکند.

از طرف دیگر، اهمیت ندادن به ظاهر و داشتن ظاهری نامرتب نیز به معنای نجابت نیست. در دین مبین اسلام بارها بر اهمیت پاکیزگی و نظافت تأکید شده است.

به مکان هایی بروید که افرادی با سلایق و علایق شما در آن حضور دارند. اگر شما در یک زمینۀ هنری خاص تبحر دارید و دوست دارید همسرتان نیز از هنر سر رشتهای داشته باشد، بد نیست از اماکن هنری دیدن کنید.

این کار هم به شما کمک میکند تا به یکی از علایق فردیتان برسید و دانشتان را در زمینۀ مورد علاقهتان بالا ببرید و هم اینکه امکان آشناییتان با افرادی که با شما تشابهاتی دارند، افزایش میدهد.

یکی از مواردی که مخصوصاً در اولین دیدارها اهمیت زیادی دارد، شیوۀ صحبت کردن و به طور کلی ارتباط برقرار کردن ما است. ما معمولاً جذب افرادی میشویم که با ادب و متانت صحبت کرده و ضمن حفظ حریمها، رفتار گرم و بانشاطی دارند.

برای ارتقای سطح مهارتهای ارتباطی میتوانید از کتابها و مقالاتی که دربارۀ مهارت زندگی نوشته شده است کمک بگیرید. البته هنگام مطالعۀ این کتابها ملاحظات فرهنگی را هم در نظر بگیرید، چون بیشتر این کتابها ترجمه هستند و ممکن است بعضی از موارد ما در کشور ما کاربرد نداشته باشند.

برای مثال، یکی از مواردی که در این کتابها در رابطه با ارتباط مؤثر به آن اشاره شده، برقراری تماس چشمی به هنگام صحبت کردن است، که در جامعۀ ما هنگام صحبت با نامحرم، برقراری تماس چشمی مداوم کار پسندیده ای نیست.

اگر در میان دوستان و اقوام فردی را میشناسید که با وجود داشتن شرایطی مشابه با شرایط شما، خواستگاران خوب متعددی داشته، میتوانید از وی کمک بگیرید.

در صورتیکه با این فرد خیلی صمیمی نیستید و دوست ندارید این موضوع را مستقیم با وی در میان بگذارید، میتوانید در رفتارش دقیق شوید و از کارهای مثبت وی در این زمینه الگوبرداری کنید.

ازدواج سخت نیست درست ازدواج کردن سخته ورنه کسی نمیترشه ونمونده رو سرپدر ومادرش

خب همه چی ک این نیس فقط دختر خوب باشه یا پسر خوب باشه اصلا بد باشن ولی بعدا میتونن اخلاقشونو درست کنن الان مشکل اصلی مشکل اقتصادی وقتی یه پسری نمیدونه ک قراره چ اتفاقی براش بیفته و نمیتونه امکانات زندگیو جور کنع اصلا گیریم دونفر عاشق همن وقتی شرایط ازدواج نیس چرا تقصیرو،میندازین گردن اخلاقیات و خوب و بد بودن دختر پسر

تعداد زنها ۲.۵ تا ۳ برابر مرد هاست.ازدواج مجدد مردانی که توانایی برقراری عدالت ۱۰۰ درصدی رو بین همسرانشون دارن مشکل رو حل میکنه.دختر خانومایی که اینو قبول ندارن و سنشان از حد ازدواج میگذره بدونم وقتی یک پسر فقط مجبور یک دختر رو انتخاب کنه ترجیح میده زیباترین،با اصالت ترین،مهربان ترین، خوش اخلاق ترین و … رو انتخاب کنه بنابر این دخترایی که حتی یکی از گزینه ها رو کامل و کمال ندارن باید مجرد بمونن و این تقصیر پسرها نیست.درصورتی که همون پسر وقتی ازدواج میکنه و مرد میشه بعد از اینکه غریزه جنسیش اطفا میشه دیگه براش زیبایی و ثروت و اینجور موارد پشیزی نمیارزه و فقط به دنبال کمالات باطنی یک زنه.از طرفی مردان بدلیل تجربه در زندگی مشترک دچار چالش های یک زندگی تازه عروس و داماد که قبلا مجرد بودن نمیشن و قابل اتکا هستن.برخلاف چیزی که در تبلیغات درباره مردان چند زنه گفته میشه این زندگی ها کمتر به سمت طلاق میره( در صورتی که از طرف مرد و زن پذیرش شده باشه).زن ها در این نوع زندگی وقت بیشتری برای خودشون میذارن و اموراتی مثل تحصیلات رو میتونن با خیال راحت دنبال کنن و به پیشرفت خودشون اضافه کنن.بر خلاف تصور زنها و دختران، یک مرد میتونه چند زن رو بصورت توام دوست داشته باشه و بهشون پایبند باشه و اینگونه نیست که وقتی جدید اومد کهنه دل آزار بشه و این مورد مختص مردان عادل و باتقواست و من شدیدا محکوم میکنم تعدد زوجات رو برای مردان لاابالی چون پایبندی به شرع ندارن و اصولا اعتقادی به رعایت عدالت که نوعی حق الناس محسوب میشه رو ندارن.مردان در ازدواج اول حتما به دنبال زیبایی هستن و این موردی هست که در ازدواج دوم و… دیگه اصلا ملاک نیست و پژوهش ها نشون داده که اکثر مردانی که بیش از یک همسر دارن دلیلشون جنسی نیست بلکه عاطفی و غریزیه.بنابر این باید عصبیت ها رو کنار گذاشت و این نیاز به آموزش داره.البته من مطمئنم تعدد زوجات در آینده ای نچندان دور کاملا عادی میشه ولی متاسفانه موقعی در فرهنگ ما جاسازی میشه و مورد قبول واقع میشه که بسیاری از دختران و زنان مجرد پیر و کهنسال شدن و بخاطر تعصب بیجا زندگی خودشون رو نابود کردن و در قیامت نیز بابت این تعصب مجازات میشن چون نص صریح قرآن که تعدد زوجات هست رو انکار عملی کردن.در روایات متعددی غیرت ورزی زنان به تعدد زوجات مردان نکوهیده و سرزنش شده و در روایت داریم که خداوند غیرت ورزی رو به زنان حرام کرده.به هر حال تا وقتی به احکام اسلام پشت کرده ایم دو سوم دختران باید فکر شوهر داشتن و مادر شدن رو از ذهنشان تا آخر عمر بیرون کنن و مردان نیز تقصیری ندارن و این زنان هستن که چوب متعصبان غیر دینی و خلاف رضای خدا رو میخورن و کسی جز خودشون رو سرزنش نکنن.

من سه ساله طلاق گرفتم ولی هرکی میفهمه طلاق گرفتم میره پشت سرشو نگاه نمیکنه مگه ما چ گناهی کردیم جزاینکه تقدیرمون اینجوری بوده چرا طرزرفتار جامعه ما عوض نمیشه

الان اکثر دخترای جامعه تمام این چیزایی که در مقاله بود رو دارا هستن پس مشکل این چیزا نیست به نظر من روی فرهنگ باید کار بشه تا دیدگاههای خانواده ها و افراد تغییر کنه

به نظر منم آنا درست میگه پسر خوب خیلی کم شده منظورم از خوب بودن فقط اخلاق به تنهایی نیست تحصیلات، پشتکار و …… ولی مناسفانه کم اند. تازه اونایی هم که هستن اونا هم درگیر دیدگاههای تجملاتی جامعه شدن و دنبال دخترایی هستن که نه تنها دختر بلکه خانوادش هم همه چیز تمام باشه که خوب همه با هم و در یک فرد امکان نداره باشه

وای من ی دختر ۱۵ سالم ۸ تا اینا تا الان خوستگار داشتم باورم نمیشد به هیچ عنوان همچین مطلبیم باشه بزا سر گرمی سرچ کردم چطور شوهر پیدا کتیم دیدم اورد

درصد کمی شامل این صحبت ها میشه الان بیشتر همه سر درگم هستن تو انتخاب من به شخصه برخلاف دخترا که میگن خواستگار نیس خیلی خواستگار دارم ولی اونقدر سردرگم هستن و میترسن از شرایط اقتصادی یا به شدت تحت تاثیر حرف خانواده هستن اینا ادم رو منصرف میکنه از ازدواج

آره من ترشیده ام .داداش نداری؟

منکه مردم از بی شوهری …خسته شدم از تنهایی !!! همه چیزم اوکیه ولی حتی ی خواستگار هم نمیمونه برام …

29 سالمه 7ساله جداشدم ی دختردارم 10 سالشه خیلی مشتاقم ازدواج کنم چکارکنم

آموزنده بود سلامت باشید.

چه طور شوهر پیدا کنیم

لطفایه دحترزیباونجیب ومهربان به من پیشنهاد بدید برای پسرم

خودم درخدمتتم

دختر نجیب و زیبا رو ک نمیشه اینجا پیدا کرد

مهریه دیگه انگیزه ای برای ما پسرا نذاشته که ازدواج کنیم

بابا خیلی از دخترا هستن اصا یه سکه هم نمیخوان چارتا فیلم دیدی توش مهریه بالا میگرفتن یا چارتا خانواده دیدی دلیل نمیشهددخترام اینزوری باشن

احتمالا ۹۹در صد به شرط این با عینک و معیارها درست نگاه کنید حتما ایشون رو می بینید

سلام وقت به خیر اگه اشکال نداره چند دقیقه ایی وقتتون رو بگیرم،واقعیتش،عکس داخل مطالب توجه ام رو جلب کرد، خواستم بهتون چیزی بگم،امیدوارم حمل بر بی ادبی نگیرید من تنها از روی دلسوزی و انسانیت این حرف رومیزنم ولاغیر ضمنا ممنون از مطالب مفیدتون ،استفاده کردیم. واقعیت سعی کنید از گذاشتن عکس هایی(خانم)که مفسده ای دارند،اجتناب کنید،عکس هایی که آرایش و زینتی دارند ویا پوشش اسلامی رو به طور کامل رعایت نکردند. امیدوارم منظورم رو بد نرسونده باشم و باعث آزردگی خاطرتون نشده باشم. امیدوارم زندگیتون پراز عطر خدا باشه

ممنون

اشکال شما این است که همه چیز را از دریچه دیدگاه مذهبی نگاه میکنید در صورتی که بخش بزرگی از جامعه اکنون دیگر دیدگاه مذهبی ندارند و دین اولویت اولشان در هر چیزی(از جمله ازدواج)نیست.طبیعتا در چنین حالتی دختری که راهنمایی‌های شما را عملی کند هیچ شانسی با این جمعیت غیرمذهبی نخواهد داشت و بصورت خودکار شانس ازدواجش نصف خواهد شد.حقایق تلخ را پنهان کردن کار حرفه‌ای نیست،لااقل در هنگام مشاوره.

سلام پیشنهادمن برای دختران دم بخت اینه که کتاب ازدواج مثل آب خوردن آسان است از خانم دکتر آناهیتا چشمه علایی را تهیه کنید. من استفاده کردم و درشرایط خیلی خوبی همسردلخواهم را جذب کردم. مثلا دوست داشتم همسرم دکترا داشته باشه و استاد دانشگاه باشه و جرو افراد نخبه رشته مون باشه که خدارو صدهزارمرتبه شکر چنین آدمی رو جذب کردم که حتی ویژگی های مثبت اخلاقی دیگه ای علاوه بر اینها داشت.

منم زن میخوام ولی کو دختر خوب

من

کو پسر خوب

بهتون تبریک میگم زودتر

باور نمیکردم همچین مطلبی هم باشه و این همه بازدید بخوره! یعنی ما انقدر ترشیده داریم؟! :))))

خیلی خوب است یک روشی بگذارید که همسر پیدا کنیم

سلام.بنظرمن همسرپیداکردنی نیست .ازدواج یک اتفاق است مثل لباسی درپشت ویترین که یک لحضه نظرماراجلب خودش میکند بعد درباره قیمت وکیفیتش تحقیق میکنیم

با سلام ازمطالبی که درسایت گذاشته اید خیلی خیلی ممنونم بسیلرعالی بود.

سلام .من از طریق کانال پیوند دایم ازدواج کردم و خیلیم راضیم .هیچی نمیخام فقط برام دعا کنید امیدوارم خوشبخت بشید .ادرس کانال و براتون میزارم .

سلام..اسم کانال پیوند دایم رو لطفاً بفرستید..ممنونم..میشم

سلام راه حل مناسبی ارائه ندادید ! در مورد سنخیت لباس با اعتقاد که ما مشکل نداریم ، درمورد اجتماعی بودن هم عالی هستیم، تحصیلات هم که ارشد داریم ،همه جا هم که میریم،چند شهر زندگی کردم دوستان زیادی هم دارم از جنس مخالف ولی نشده البته قد و تیپ خوبی دارم اما سبزه ام اهل جراحی زیبایی هم نیستم چون خوشم نمیاد و پر توقع هم نبودم ولی تا الان نشده! پس راه حل ارائه بهتر ارائه بدید

به نکات بسیار خوبی اشاره شده بود.ممنون

آموزنده بود باز هم مطالب خ درس بگدارید

بسیار موضوعات تان عالی و قابل فهم است.

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

نیاز به ازدواج و داشتن همسر و همراه، نیازی طبیعی و ذاتی برای هر انسان سالم است. اما همیشه یافتن همسر مناسب و ازدواج با او، برای همه افراد به راحتی مقدور نمی‌شود. گاهی پیدا نکردن شوهر مناسب می‌تواند برای دختری که قصد ازدواج دارد بسیار دشوار باشد. مشکلی که درجامعه ما شاید برای بسیاری قابل درک نباشد و صحبت کردن دختر درمورد این مسئله و در میان گذاشتن آن با دیگران آسان نیست. یکی از اصلی ترین دغدغه‌های دخترانی که احساس می‌کنند نیاز به ازدواج دارند اما خواستگار مناسبی ندارند، این است که چطور می‌توانند زودتر شوهر کنند و راه پیدا کردن شوهر مناسب چیست. رادیو عشق در این مقاله بیان میکند چطور می‌توانید شوهر مناسب پیدا کنید و به خواسته دلتان برای ازدواج و شوهر کردن برسید.

فهرست مطالب

اگر دلتان شوهر می‌خواهد و قصد ازدواج و تشکیل زندگی دارید، می‌توانید روش‌های زیر را در پیش بگیرید:

خودتان را در خانه حبس نکنید. اگر در خانه بست بنشینید و دائماٌ سریال نگاه کنید، چطور انتظار دارید که شوهر رویاهایتان را پیدا کنید؟ باید از خانه بیرون بروید و با آدم‌های جدید آشنا شوید. از خانواده و دوستانتان بخواهید که شما را به افراد جدید معرفی کنند، شاید یکی از این آشناهای جدید همان شاهزاده سوار بر اسب سفید باشد.امتحان کردن کارهای جدید علاوه بر این که باعث می‌شود، با شوهر آینده‌تان ملاقات کنید، جذاب‌ترتان نیز میکند. برای مثال اگر از آن دخترهای خوره کتاب اهل مطالعه هستید، کنسرت رفتن را امتحان کنید یا در کلاس کوهنوردی ثبت نام کنید. به این ترتیب با افراد مختلفی آشنا می‌شوید که به نوبه خود شما را به اشخاص دیگری معرفی می‌کنند و به این ترتیب با گسترده شدن روزافزون شبکه اجتماعیتان در نهایت با مرد رویاهایتان آشنا می‌شوید و شوهر می‌کنید.

حتماً به خانواده و دوستانتان بگویید که دنبال یک شوهر خوب می‌گردید و از آن‌ها بخواهید که شما را به یک پسر خوب و ایده‌آل معرفی کنند. دوستان و خانواده مشاوران دلسوز و قابل اعتمادی هستند که حسن نیت دارند و خیر شما را می‌خواهند.چه طور شوهر پیدا کنیم

اعتماد به نفس خصیصه‌ای است که بیشتر از جذابیت ظاهری خواستگارها را به طرف شما می‌کشاند. خوشبختانه اعتماد به نفس برخلاف زیبایی ظاهری قابل یادگیری  و قابل ارتقاء است. هر چه بیشتر سعی کنید، اعتماد به نفس بیشتری پیدا می‌کنید و به این ترتیب مردان بیشتری را جذب می‌کنید. بنابراین تا زمانی که این اعتماد به نفس را کسب نکرده‌اید، دستکم می‌توانید وانمود کنید که دختری با اعتماد به نفس هستید. ویژگی فوق‌العاده اعتماد به نفس این است که می‌توانید تظاهر به داشتن آن بکنید و مغزتان را فریب بدهید تا باور کند که واقعاً اعتماد به نفس دارید. این کار را با پوشیدن لباس‌های شاد و جذابی که در آن احساس اعتماد به نفس می‌کنید، شروع کنید و به تدریج کارهای شاخصتری را انجام دهید که نشان دهنده اعتماد به نفس تزلزل ناپذیرتان باشد.برای این که بتوانید اعتماد به نفس بالایی داشته باشید، خودتان را با دیگران، به ویژه با بقیه زن‌ها مقایسه نکنید. همیشه زنی هست که از شما زیباتر و موفقتر باشد و روابط بهتری داشته باشد. باید بر محاسن و نقاط قوتتان متمرکز شوید و از مقایسه کردن خود با دیگران دست بردارید.

سعی کنید همواره ظاهر زیبا و آراسته‌ای داشته باشید مخصوصا در مجالسی که احتمال دیده شدن شما توسط معرف‌ها برای ازدواج زیادتر است. البته منظور داشتن ظاهر جلف و زننده نیست. بلکه منظور این است که به طور کلی برای سلامت و زیباییتان ارزش قائل باشید و لباس‌های متناسب و شیک بپوشید.در جلسات خواستگاری و آشنایی نیز به شیک بودن و آراستگی ظاهر اهمیت دهید. لباسی بپوشید که در آن راحت باشید و در عین حال شما را زیبا و موقر نشان دهد.

اگر می‌خواهید شوهر مناسب پیدا کنید، نباید دامنه جستجویتان را به نقاط خاص محدود کنید. مردم نیمه گمشده‌شان را در مکان‌های مختلف پیدا می‌کنند، بنابراین باید از فرصت‌هایی که زندگی در اختیارتان می‌گذارد، با آغوش باز استقبال کنید. به همین دلیل است که تاکید داشتیم از خانه خارج شوید و فعالیت‌های اجتماعیتان را گسترش دهید.البته منظور این نیست که اولین فردی که از شما درخواست ازدواج کرد سریع از او بپذیرید! اما اگر فعالیت داشته باشید و سودمندی و تاثیرگذاری خود را با اعتماد به نفس نشان دهید، به تدریج مرکز توجه قرار خواهید گرفت و میتوانید شوهر ایده‌آلتان را از میان مردانی که احاطه‌تان کرده‌اند، پیدا کنید. مردان مناسب برای ازدواج را بشناسید،‌ مردان هوس باز و مردانی که به دنبال روابط زودگذر هستن نمی‌توانند شوهر خوبی برای شما باشند.

جلسه خواستگاری و ملاقات برای آشنایی اندکی شبیه بازاریابی یا مصاحبه شغلی است. اگر می‌خواهید شوهر خوبی پیدا کنید، باید یاد بگیرید خودتان را به شیوه‌ای معرفی کنید که توجه مردان را جلب کند. البته منظورمان این نیست که خودتان نباشید و نقش بازی کنید، اما لازم است که بهترین، ساده‌ترین و جذابترین جنبه‌های شخصیت خود را به نمایش بگذارید.فهرستی از محاسن خود تهیه کنید. اگر مانند بسیاری از افرادی که دچار کمبود اعتماد به نفس هستند و عزت نفس ندارند، نمی‌توانید خصوصیات خوب خود را نام ببرید، دوست مورد اطمینان و دلسوزی را پیدا کنید که بتواند به شما کمک کند. برای مثال می‌توانید بگویید که یک شنونده خوب یا یک دختر بامزه هستید. مطمئناً ویژگی‌های مثبتی دارید که احتمالاً خودتان هم از آن‌ها بی‌خبر هستید.

همان‌طور که سعی می‌کنید خودتان را از شر مردانی که مناسب زندگیتان نیستند، خلاص کنید، بهتر است چشمتان را به روی مردانی باز کنید که تا به حال به آن‌ها جدی فکر نکرده‌اید. به عبارت دیگر به ازدواج با مردی فکر کنید که معیارهای ظاهری یا مالی ایده‌آل شما را ندارد. نتیجه این آشنایی‌ها گاهی اوقات باورنکردنی است. واقع‌بین باشید. به خاطر داشته باشید که هیچ تضمینی وجود ندارد، شوهر پولداری  پیدا کنید که شبیه ستاره‌های سینما باشد، مانند ملکه با شما رفتار کند و خودش را وقف برآورده کردن تک تک نیازها و آرزوهای شما کند. البته منظورمان این نیست که نمی‌توانید مردی را پیدا کنید که دوستش داشته باشید.

معمولا در هر فرهنگی افرادی هستند که به عنوتان واسطه یا معرف ازدواج شناخته می‌شوند. شما می‌توانید برای پیدا کردن شوهر مناسب از آن‌ها کمک بگیرید.همچنین مراکز همسریابی به این منظور وجود دارند که می‌توان به آنجا مراجعه کرده و درمورد شرایط و معیارهایتان صحبت کنید. شما همچنین می‌توانید از افراد خانواده و همچنین دوستانتان به خصوص دوستان متاهل بخواهید اگر فرد مناسبی برای ازدواج با شما، معرفی کنند.

وقتی سرانجام نیمه گمشده‌تان را پیدا کردید، احساسات خود را با این مرد رویاها در میان بگذارید. البته قرار نیست که سماجت بیش از حد به خرج دهید و او را زیر باران عشق و احساسات بیپایان خود غرق کنید، اما اگر می‌خواهید با مرد مورد علاقه‌تان ازدواج کنید، باید نشانه‌های یک دختر عاشق را داشته باشید و به او پیشنهاد دوستی بدهید.

تماس چشمی مهمترین و اصلی‌ترین روش نشان دادن تمایل است. بنابراین از پسر مورد علاقه‌تان چشم برندارید و تماس چشمیتان را با او حفظ کنید. شاید در ابتدا قدری معذب شوید، اما به تدریج ناراحتیتان برطرف می‌شود، به سرعت می‌توانید در روح او نفوذ کنید و به این ترتیب رابطه عاشقانه‌ای بین شما شکل می‌گیرد.لبخند بزنید. لبخند زدن اثر نگاه‌های خیره‌تان را تلطیف می‌کند و علاقه‌تان را نشان می‌دهد. البته این لبخند باید واقعی باشد، لبخند دروغین هیچگاه به چشم‌ها نمی‌رسد.از مرد مورد علاقه‌تان سوالاتی درباره خودش بپرسید. همه دوست دارند که درباره خودشان حرف بزنند، این سوال‌های دوست‌داشتنی یخ او را آب می‌کند و علاقه‌تان را به او نشان می‌دهد. بلافاصله بعد از تمام شدن حرف‌های او شروع به حرف زدن درباره خودتان نکنید. بلکه همان بحث قبلی را با پرسیدن سوال‌های مرتبط ادامه دهید.

قبل از آن که با مرد رویاهایتان آشنا شوید و عشقی را که شایسته آن هستید، دریافت کنید، باید به بهترین نسخه از خودتان تبدیل شوید، برای این کار لازم است که خودتان را دوست داشته باشید. فهرستی از 20 کاری که از انجام دادن آن‌ها لذت می‎برید، تهیه کنید. سپس هر روز بخشی از وقتتان را به انجام دادن سه مورد از این فعالیت‌ها اختصاص دهید، حتی اگر آن کار نوشیدن یک فنجان قهوه گران‌قیمت و پنج دقیقه خلوت کردن با خودتان باشد. انجام دادن مداوم این کارهای مفرح و دوست‌داشتنی به تدریج باعث ایجاد حس رفاه می‌شود و کمک میکند که برای خودتان ارزش قائل شوید. به این ترتیب برای این جستجوی سرنوشت‌ساز آمادگی بیشتری پیدا می‌کنید.پس هدف زندگیتان را در پیدا کردن شوهر خلاصه نکنید. از زندگی مجردی لذت ببرید. با دوستانتان بیرون بروید. تفریح و لذت بردن از زندگی را به زمان شوهر کردن موکول نکنید. بهترین خاطره‌ها را بسازید تا هم از زندگی لذت ببرید و هم زمانی که فردی مناسبی برا ازدواج پیدا کردید به نظر وابسته و درمانده نرسید و حرف‌های برای گفتن درمورد زندگیتان داشته باشید.

البته شکی نیست که به عنوان یک دختر مجرد و در جستجوی شوهر طعنه و کنایه‌های بیرحمانه خویشاوندان بی‌ملاحظه قرار خواهید گرفت. آنها شما را به خاطر سختگیر بودن سرزنش می‌کنند، بدون آن که از ناراحتی جواب رد شنیدن و شکستن قلبتان اطلاع داشته باشند. دوستانتان فرزندانشان را در آغوشتان می‌گذارند و تیک تاک ساعت بیولوژیک فرضی بدنتان و این که ممکن است برای مادر شدن دیر شود، را به یادتان می‌آورند. اما به خاطر بسپارید که هدف از زندگی ازدواج نیست، هدف این است که آرامش را پیدا کنید. این خوشبختی و آرامش را می‌توانید به هر شکلی، در هر زمانی و در هر چیزی بیابید.

آگاهیتان را در زمینه ازدواج و روابط عاطفی افزایش دهید. بسیاری از افراد به منظور تامین نیازها یا خواسته‌هایشان ازدواج میکنند، اما به زودی بعد از ازدواج کردن و برآورده شدن این نیازها دچار احساس پوچی، نارضایتی و ناسازگاری می‌شوند.سعی کنید با ازدواج از نظر دین اسلام آشنا شوید، ازدواج در اسلام پیمانی مقدس و زیبا است که در آن به حقوق زن و مرد احترام گذاشته می‌شود و برای هر دو وظایف و مسئولیت‌هایی تعریف شده است. این مطالعات شما را برای ازدواج آماده می‌کند، ذهنیت مناسبی را نسبت به ازدواج ایجاد می‌کند و شما را به همسر بهتر و دلسوزتری تبدیل میکند.

مطمئن باشید که نه شما، نه مردان جامعه هیچ مشکلی ندارید. شما صرفاً عضوی از یک نسل جدید و هیجا‌ن‌زده هستید. اگر به گذشته نگاه کنیم، میبینیم که نسل مادربزرگ‌های ما در 13 سالگی ازدواج می‌کردند. ازدواج در سن پایین در گذشته مرسوم و متعارف بود. اما مادرهایمان چند دهه بعد نزدیک به 20 سالگی عروسی می‌کردند. این سن هم در آن دوران سن معمول ازدواج برای دختران بود. سن ازدواج به مرور زمان و همگام با تغییرات زمانه بالاتر رفت. امروزه بسیاری از دختران در 30 سالگی یا حتی سنین بالاتر ازدواج می‌کنند.بنابراین عجله نکنید. مشکل بزرگی که برخی دخترها در آشنایی با مردان جدید دارند، این است که بیش از حد عجله میکنند. درست است که واقعاً دوست دارید، ازدواج کنید و از تنهایی دربیایید، و این خواسته کاملاً قابل درک است، اما قبل از ازدواج کردن باید مطمئن شوید که شریک مناسبی را برای بقیه زندگیتان انتخاب کردهاید.

از صمیم قلب به درگاه خدا دعا کنید که مرد صادق و مومنی را سرراهتان قرار دهد و با مردی ازدواج کنید که عشق، توجه و حمایتی را که شایسته‌اش هستید، در اختیارتان بگذارد.می‌توانید از دعاها و ختم‌های توصیه شده توسط ائمه برای باز شدن بخت و ازدواج کمک بگیرید.

خداوند در آیه 2و 3 سوره طلاق می‌فرماید:

“هر کس خدا ترس و پرهیزکار شود خدا راه بیرون شدن (از عهده گناهان و بلا و حوادث سخت عالم) را بر او می‌گشاید. و از جایی که گمان نَبَرد به او روزی عطا کند، و هر که بر خدا توکل کند خدا او را کفایت خواهد کرد که خدا امرش را نافذ و روان می‌سازد و بر هر چیز قدر و اندازه‌ای مقرّر داشته است (و به هیچ تدبیری سر از تقدیرش نتوان پیچید).”

بنابراین باید بر روی تقوا و تزکیه نفستان کار کنید. اگر تقوا داشته باشید و به خدا توکل کنید، خداوند متعال تمام راه‌های حلال را به روی شما باز می‌کند و زمینه را برای خوشبختیتان مهیا میکند. این خوشبختی تضمینی است. بنابراین قوانین الهی را زیر پا نگذارید، ذهنتان را درگیر افکار گناه‌آلود نکنید و برای رسیدن به خواسته‌تان مرتکب گناه نشوید. باور کنید که با گناه و نافرمانی به درگاه خداوند متعال نمی‌توانید به خوشبختی واقعی و جاودان برسید.

برای پیدا کردن شوهر مناسب و تشکیل زندگی مشترک لازم است فعالیت اجتماعی زیادی داشته باشید و در خانه نمانید. مستقیما یا غیرمستقیم به دیگران بگویید قصد ازدواج دارید. اعتماد به نفستان را بالا ببرید و به ظاهرتان بیشتر توجه نشان دهید. آز آشنا شدن با افراد متفاوت نترسید و در هنگام آشنایی خودتان را به درستی معرفی کنید. توقعتان را کمتر کنید و در انتخاب شوهر سخت نگیرید.برای پیدا کردن شوهر از واسطه‌ها کمک بگیرید و خودتان هم دست بکار شوید. اما برای لذت بردن از زندگی منتظر شوهر نباشید و بر هدف اصلی ازدواج، یعنی رسیدن به آرامش تمرکز کنید. تا زمانی که شوهر مناسبتان را پیدا نکرده اید سعی کنید از فرصت استفاده کنید و مهارت و آگاهیتان را در زمینه ازدواج بالا ببرید. برای شوهر کردن عجله نداشته باشید و به خداوند توکل کنید و از او کمک بخواهید.

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

29 بازدید

40 بازدید

110 بازدید

99 بازدید

173 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

چه طور شوهر پیدا کنیم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

نیاز به ازدواج و داشتن همسر و همراه، نیازی طبیعی و ذاتی برای هر انسان سالم است. اما همیشه یافتن همسر مناسب و ازدواج با او، برای همه افراد به راحتی مقدور نمی‌شود. گاهی پیدا نکردن شوهر مناسب می‌تواند برای دختری که قصد ازدواج دارد بسیار دشوار باشد. مشکلی که درجامعه ما شاید برای بسیاری قابل درک نباشد و صحبت کردن دختر درمورد این مسئله و در میان گذاشتن آن با دیگران آسان نیست. یکی از اصلی ترین دغدغه‌های دخترانی که احساس می‌کنند نیاز به ازدواج دارند اما خواستگار مناسبی ندارند، این است که چطور می‌توانند زودتر شوهر کنند و راه پیدا کردن شوهر مناسب چیست. رادیو عشق در این مقاله بیان میکند چطور می‌توانید شوهر مناسب پیدا کنید و به خواسته دلتان برای ازدواج و شوهر کردن برسید.

فهرست مطالب

اگر دلتان شوهر می‌خواهد و قصد ازدواج و تشکیل زندگی دارید، می‌توانید روش‌های زیر را در پیش بگیرید:

خودتان را در خانه حبس نکنید. اگر در خانه بست بنشینید و دائماٌ سریال نگاه کنید، چطور انتظار دارید که شوهر رویاهایتان را پیدا کنید؟ باید از خانه بیرون بروید و با آدم‌های جدید آشنا شوید. از خانواده و دوستانتان بخواهید که شما را به افراد جدید معرفی کنند، شاید یکی از این آشناهای جدید همان شاهزاده سوار بر اسب سفید باشد.امتحان کردن کارهای جدید علاوه بر این که باعث می‌شود، با شوهر آینده‌تان ملاقات کنید، جذاب‌ترتان نیز میکند. برای مثال اگر از آن دخترهای خوره کتاب اهل مطالعه هستید، کنسرت رفتن را امتحان کنید یا در کلاس کوهنوردی ثبت نام کنید. به این ترتیب با افراد مختلفی آشنا می‌شوید که به نوبه خود شما را به اشخاص دیگری معرفی می‌کنند و به این ترتیب با گسترده شدن روزافزون شبکه اجتماعیتان در نهایت با مرد رویاهایتان آشنا می‌شوید و شوهر می‌کنید.

حتماً به خانواده و دوستانتان بگویید که دنبال یک شوهر خوب می‌گردید و از آن‌ها بخواهید که شما را به یک پسر خوب و ایده‌آل معرفی کنند. دوستان و خانواده مشاوران دلسوز و قابل اعتمادی هستند که حسن نیت دارند و خیر شما را می‌خواهند.چه طور شوهر پیدا کنیم

اعتماد به نفس خصیصه‌ای است که بیشتر از جذابیت ظاهری خواستگارها را به طرف شما می‌کشاند. خوشبختانه اعتماد به نفس برخلاف زیبایی ظاهری قابل یادگیری  و قابل ارتقاء است. هر چه بیشتر سعی کنید، اعتماد به نفس بیشتری پیدا می‌کنید و به این ترتیب مردان بیشتری را جذب می‌کنید. بنابراین تا زمانی که این اعتماد به نفس را کسب نکرده‌اید، دستکم می‌توانید وانمود کنید که دختری با اعتماد به نفس هستید. ویژگی فوق‌العاده اعتماد به نفس این است که می‌توانید تظاهر به داشتن آن بکنید و مغزتان را فریب بدهید تا باور کند که واقعاً اعتماد به نفس دارید. این کار را با پوشیدن لباس‌های شاد و جذابی که در آن احساس اعتماد به نفس می‌کنید، شروع کنید و به تدریج کارهای شاخصتری را انجام دهید که نشان دهنده اعتماد به نفس تزلزل ناپذیرتان باشد.برای این که بتوانید اعتماد به نفس بالایی داشته باشید، خودتان را با دیگران، به ویژه با بقیه زن‌ها مقایسه نکنید. همیشه زنی هست که از شما زیباتر و موفقتر باشد و روابط بهتری داشته باشد. باید بر محاسن و نقاط قوتتان متمرکز شوید و از مقایسه کردن خود با دیگران دست بردارید.

سعی کنید همواره ظاهر زیبا و آراسته‌ای داشته باشید مخصوصا در مجالسی که احتمال دیده شدن شما توسط معرف‌ها برای ازدواج زیادتر است. البته منظور داشتن ظاهر جلف و زننده نیست. بلکه منظور این است که به طور کلی برای سلامت و زیباییتان ارزش قائل باشید و لباس‌های متناسب و شیک بپوشید.در جلسات خواستگاری و آشنایی نیز به شیک بودن و آراستگی ظاهر اهمیت دهید. لباسی بپوشید که در آن راحت باشید و در عین حال شما را زیبا و موقر نشان دهد.

اگر می‌خواهید شوهر مناسب پیدا کنید، نباید دامنه جستجویتان را به نقاط خاص محدود کنید. مردم نیمه گمشده‌شان را در مکان‌های مختلف پیدا می‌کنند، بنابراین باید از فرصت‌هایی که زندگی در اختیارتان می‌گذارد، با آغوش باز استقبال کنید. به همین دلیل است که تاکید داشتیم از خانه خارج شوید و فعالیت‌های اجتماعیتان را گسترش دهید.البته منظور این نیست که اولین فردی که از شما درخواست ازدواج کرد سریع از او بپذیرید! اما اگر فعالیت داشته باشید و سودمندی و تاثیرگذاری خود را با اعتماد به نفس نشان دهید، به تدریج مرکز توجه قرار خواهید گرفت و میتوانید شوهر ایده‌آلتان را از میان مردانی که احاطه‌تان کرده‌اند، پیدا کنید. مردان مناسب برای ازدواج را بشناسید،‌ مردان هوس باز و مردانی که به دنبال روابط زودگذر هستن نمی‌توانند شوهر خوبی برای شما باشند.

جلسه خواستگاری و ملاقات برای آشنایی اندکی شبیه بازاریابی یا مصاحبه شغلی است. اگر می‌خواهید شوهر خوبی پیدا کنید، باید یاد بگیرید خودتان را به شیوه‌ای معرفی کنید که توجه مردان را جلب کند. البته منظورمان این نیست که خودتان نباشید و نقش بازی کنید، اما لازم است که بهترین، ساده‌ترین و جذابترین جنبه‌های شخصیت خود را به نمایش بگذارید.فهرستی از محاسن خود تهیه کنید. اگر مانند بسیاری از افرادی که دچار کمبود اعتماد به نفس هستند و عزت نفس ندارند، نمی‌توانید خصوصیات خوب خود را نام ببرید، دوست مورد اطمینان و دلسوزی را پیدا کنید که بتواند به شما کمک کند. برای مثال می‌توانید بگویید که یک شنونده خوب یا یک دختر بامزه هستید. مطمئناً ویژگی‌های مثبتی دارید که احتمالاً خودتان هم از آن‌ها بی‌خبر هستید.

همان‌طور که سعی می‌کنید خودتان را از شر مردانی که مناسب زندگیتان نیستند، خلاص کنید، بهتر است چشمتان را به روی مردانی باز کنید که تا به حال به آن‌ها جدی فکر نکرده‌اید. به عبارت دیگر به ازدواج با مردی فکر کنید که معیارهای ظاهری یا مالی ایده‌آل شما را ندارد. نتیجه این آشنایی‌ها گاهی اوقات باورنکردنی است. واقع‌بین باشید. به خاطر داشته باشید که هیچ تضمینی وجود ندارد، شوهر پولداری  پیدا کنید که شبیه ستاره‌های سینما باشد، مانند ملکه با شما رفتار کند و خودش را وقف برآورده کردن تک تک نیازها و آرزوهای شما کند. البته منظورمان این نیست که نمی‌توانید مردی را پیدا کنید که دوستش داشته باشید.

معمولا در هر فرهنگی افرادی هستند که به عنوتان واسطه یا معرف ازدواج شناخته می‌شوند. شما می‌توانید برای پیدا کردن شوهر مناسب از آن‌ها کمک بگیرید.همچنین مراکز همسریابی به این منظور وجود دارند که می‌توان به آنجا مراجعه کرده و درمورد شرایط و معیارهایتان صحبت کنید. شما همچنین می‌توانید از افراد خانواده و همچنین دوستانتان به خصوص دوستان متاهل بخواهید اگر فرد مناسبی برای ازدواج با شما، معرفی کنند.

وقتی سرانجام نیمه گمشده‌تان را پیدا کردید، احساسات خود را با این مرد رویاها در میان بگذارید. البته قرار نیست که سماجت بیش از حد به خرج دهید و او را زیر باران عشق و احساسات بیپایان خود غرق کنید، اما اگر می‌خواهید با مرد مورد علاقه‌تان ازدواج کنید، باید نشانه‌های یک دختر عاشق را داشته باشید و به او پیشنهاد دوستی بدهید.

تماس چشمی مهمترین و اصلی‌ترین روش نشان دادن تمایل است. بنابراین از پسر مورد علاقه‌تان چشم برندارید و تماس چشمیتان را با او حفظ کنید. شاید در ابتدا قدری معذب شوید، اما به تدریج ناراحتیتان برطرف می‌شود، به سرعت می‌توانید در روح او نفوذ کنید و به این ترتیب رابطه عاشقانه‌ای بین شما شکل می‌گیرد.لبخند بزنید. لبخند زدن اثر نگاه‌های خیره‌تان را تلطیف می‌کند و علاقه‌تان را نشان می‌دهد. البته این لبخند باید واقعی باشد، لبخند دروغین هیچگاه به چشم‌ها نمی‌رسد.از مرد مورد علاقه‌تان سوالاتی درباره خودش بپرسید. همه دوست دارند که درباره خودشان حرف بزنند، این سوال‌های دوست‌داشتنی یخ او را آب می‌کند و علاقه‌تان را به او نشان می‌دهد. بلافاصله بعد از تمام شدن حرف‌های او شروع به حرف زدن درباره خودتان نکنید. بلکه همان بحث قبلی را با پرسیدن سوال‌های مرتبط ادامه دهید.

قبل از آن که با مرد رویاهایتان آشنا شوید و عشقی را که شایسته آن هستید، دریافت کنید، باید به بهترین نسخه از خودتان تبدیل شوید، برای این کار لازم است که خودتان را دوست داشته باشید. فهرستی از 20 کاری که از انجام دادن آن‌ها لذت می‎برید، تهیه کنید. سپس هر روز بخشی از وقتتان را به انجام دادن سه مورد از این فعالیت‌ها اختصاص دهید، حتی اگر آن کار نوشیدن یک فنجان قهوه گران‌قیمت و پنج دقیقه خلوت کردن با خودتان باشد. انجام دادن مداوم این کارهای مفرح و دوست‌داشتنی به تدریج باعث ایجاد حس رفاه می‌شود و کمک میکند که برای خودتان ارزش قائل شوید. به این ترتیب برای این جستجوی سرنوشت‌ساز آمادگی بیشتری پیدا می‌کنید.پس هدف زندگیتان را در پیدا کردن شوهر خلاصه نکنید. از زندگی مجردی لذت ببرید. با دوستانتان بیرون بروید. تفریح و لذت بردن از زندگی را به زمان شوهر کردن موکول نکنید. بهترین خاطره‌ها را بسازید تا هم از زندگی لذت ببرید و هم زمانی که فردی مناسبی برا ازدواج پیدا کردید به نظر وابسته و درمانده نرسید و حرف‌های برای گفتن درمورد زندگیتان داشته باشید.

البته شکی نیست که به عنوان یک دختر مجرد و در جستجوی شوهر طعنه و کنایه‌های بیرحمانه خویشاوندان بی‌ملاحظه قرار خواهید گرفت. آنها شما را به خاطر سختگیر بودن سرزنش می‌کنند، بدون آن که از ناراحتی جواب رد شنیدن و شکستن قلبتان اطلاع داشته باشند. دوستانتان فرزندانشان را در آغوشتان می‌گذارند و تیک تاک ساعت بیولوژیک فرضی بدنتان و این که ممکن است برای مادر شدن دیر شود، را به یادتان می‌آورند. اما به خاطر بسپارید که هدف از زندگی ازدواج نیست، هدف این است که آرامش را پیدا کنید. این خوشبختی و آرامش را می‌توانید به هر شکلی، در هر زمانی و در هر چیزی بیابید.

آگاهیتان را در زمینه ازدواج و روابط عاطفی افزایش دهید. بسیاری از افراد به منظور تامین نیازها یا خواسته‌هایشان ازدواج میکنند، اما به زودی بعد از ازدواج کردن و برآورده شدن این نیازها دچار احساس پوچی، نارضایتی و ناسازگاری می‌شوند.سعی کنید با ازدواج از نظر دین اسلام آشنا شوید، ازدواج در اسلام پیمانی مقدس و زیبا است که در آن به حقوق زن و مرد احترام گذاشته می‌شود و برای هر دو وظایف و مسئولیت‌هایی تعریف شده است. این مطالعات شما را برای ازدواج آماده می‌کند، ذهنیت مناسبی را نسبت به ازدواج ایجاد می‌کند و شما را به همسر بهتر و دلسوزتری تبدیل میکند.

مطمئن باشید که نه شما، نه مردان جامعه هیچ مشکلی ندارید. شما صرفاً عضوی از یک نسل جدید و هیجا‌ن‌زده هستید. اگر به گذشته نگاه کنیم، میبینیم که نسل مادربزرگ‌های ما در 13 سالگی ازدواج می‌کردند. ازدواج در سن پایین در گذشته مرسوم و متعارف بود. اما مادرهایمان چند دهه بعد نزدیک به 20 سالگی عروسی می‌کردند. این سن هم در آن دوران سن معمول ازدواج برای دختران بود. سن ازدواج به مرور زمان و همگام با تغییرات زمانه بالاتر رفت. امروزه بسیاری از دختران در 30 سالگی یا حتی سنین بالاتر ازدواج می‌کنند.بنابراین عجله نکنید. مشکل بزرگی که برخی دخترها در آشنایی با مردان جدید دارند، این است که بیش از حد عجله میکنند. درست است که واقعاً دوست دارید، ازدواج کنید و از تنهایی دربیایید، و این خواسته کاملاً قابل درک است، اما قبل از ازدواج کردن باید مطمئن شوید که شریک مناسبی را برای بقیه زندگیتان انتخاب کردهاید.

از صمیم قلب به درگاه خدا دعا کنید که مرد صادق و مومنی را سرراهتان قرار دهد و با مردی ازدواج کنید که عشق، توجه و حمایتی را که شایسته‌اش هستید، در اختیارتان بگذارد.می‌توانید از دعاها و ختم‌های توصیه شده توسط ائمه برای باز شدن بخت و ازدواج کمک بگیرید.

خداوند در آیه 2و 3 سوره طلاق می‌فرماید:

“هر کس خدا ترس و پرهیزکار شود خدا راه بیرون شدن (از عهده گناهان و بلا و حوادث سخت عالم) را بر او می‌گشاید. و از جایی که گمان نَبَرد به او روزی عطا کند، و هر که بر خدا توکل کند خدا او را کفایت خواهد کرد که خدا امرش را نافذ و روان می‌سازد و بر هر چیز قدر و اندازه‌ای مقرّر داشته است (و به هیچ تدبیری سر از تقدیرش نتوان پیچید).”

بنابراین باید بر روی تقوا و تزکیه نفستان کار کنید. اگر تقوا داشته باشید و به خدا توکل کنید، خداوند متعال تمام راه‌های حلال را به روی شما باز می‌کند و زمینه را برای خوشبختیتان مهیا میکند. این خوشبختی تضمینی است. بنابراین قوانین الهی را زیر پا نگذارید، ذهنتان را درگیر افکار گناه‌آلود نکنید و برای رسیدن به خواسته‌تان مرتکب گناه نشوید. باور کنید که با گناه و نافرمانی به درگاه خداوند متعال نمی‌توانید به خوشبختی واقعی و جاودان برسید.

برای پیدا کردن شوهر مناسب و تشکیل زندگی مشترک لازم است فعالیت اجتماعی زیادی داشته باشید و در خانه نمانید. مستقیما یا غیرمستقیم به دیگران بگویید قصد ازدواج دارید. اعتماد به نفستان را بالا ببرید و به ظاهرتان بیشتر توجه نشان دهید. آز آشنا شدن با افراد متفاوت نترسید و در هنگام آشنایی خودتان را به درستی معرفی کنید. توقعتان را کمتر کنید و در انتخاب شوهر سخت نگیرید.برای پیدا کردن شوهر از واسطه‌ها کمک بگیرید و خودتان هم دست بکار شوید. اما برای لذت بردن از زندگی منتظر شوهر نباشید و بر هدف اصلی ازدواج، یعنی رسیدن به آرامش تمرکز کنید. تا زمانی که شوهر مناسبتان را پیدا نکرده اید سعی کنید از فرصت استفاده کنید و مهارت و آگاهیتان را در زمینه ازدواج بالا ببرید. برای شوهر کردن عجله نداشته باشید و به خداوند توکل کنید و از او کمک بخواهید.

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

29 بازدید

40 بازدید

110 بازدید

99 بازدید

173 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

چه طور شوهر پیدا کنیم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

نیاز به ازدواج و داشتن همسر و همراه، نیازی طبیعی و ذاتی برای هر انسان سالم است. اما همیشه یافتن همسر مناسب و ازدواج با او، برای همه افراد به راحتی مقدور نمی‌شود. گاهی پیدا نکردن شوهر مناسب می‌تواند برای دختری که قصد ازدواج دارد بسیار دشوار باشد. مشکلی که درجامعه ما شاید برای بسیاری قابل درک نباشد و صحبت کردن دختر درمورد این مسئله و در میان گذاشتن آن با دیگران آسان نیست. یکی از اصلی ترین دغدغه‌های دخترانی که احساس می‌کنند نیاز به ازدواج دارند اما خواستگار مناسبی ندارند، این است که چطور می‌توانند زودتر شوهر کنند و راه پیدا کردن شوهر مناسب چیست. رادیو عشق در این مقاله بیان میکند چطور می‌توانید شوهر مناسب پیدا کنید و به خواسته دلتان برای ازدواج و شوهر کردن برسید.

فهرست مطالب

اگر دلتان شوهر می‌خواهد و قصد ازدواج و تشکیل زندگی دارید، می‌توانید روش‌های زیر را در پیش بگیرید:

خودتان را در خانه حبس نکنید. اگر در خانه بست بنشینید و دائماٌ سریال نگاه کنید، چطور انتظار دارید که شوهر رویاهایتان را پیدا کنید؟ باید از خانه بیرون بروید و با آدم‌های جدید آشنا شوید. از خانواده و دوستانتان بخواهید که شما را به افراد جدید معرفی کنند، شاید یکی از این آشناهای جدید همان شاهزاده سوار بر اسب سفید باشد.امتحان کردن کارهای جدید علاوه بر این که باعث می‌شود، با شوهر آینده‌تان ملاقات کنید، جذاب‌ترتان نیز میکند. برای مثال اگر از آن دخترهای خوره کتاب اهل مطالعه هستید، کنسرت رفتن را امتحان کنید یا در کلاس کوهنوردی ثبت نام کنید. به این ترتیب با افراد مختلفی آشنا می‌شوید که به نوبه خود شما را به اشخاص دیگری معرفی می‌کنند و به این ترتیب با گسترده شدن روزافزون شبکه اجتماعیتان در نهایت با مرد رویاهایتان آشنا می‌شوید و شوهر می‌کنید.

حتماً به خانواده و دوستانتان بگویید که دنبال یک شوهر خوب می‌گردید و از آن‌ها بخواهید که شما را به یک پسر خوب و ایده‌آل معرفی کنند. دوستان و خانواده مشاوران دلسوز و قابل اعتمادی هستند که حسن نیت دارند و خیر شما را می‌خواهند.چه طور شوهر پیدا کنیم

اعتماد به نفس خصیصه‌ای است که بیشتر از جذابیت ظاهری خواستگارها را به طرف شما می‌کشاند. خوشبختانه اعتماد به نفس برخلاف زیبایی ظاهری قابل یادگیری  و قابل ارتقاء است. هر چه بیشتر سعی کنید، اعتماد به نفس بیشتری پیدا می‌کنید و به این ترتیب مردان بیشتری را جذب می‌کنید. بنابراین تا زمانی که این اعتماد به نفس را کسب نکرده‌اید، دستکم می‌توانید وانمود کنید که دختری با اعتماد به نفس هستید. ویژگی فوق‌العاده اعتماد به نفس این است که می‌توانید تظاهر به داشتن آن بکنید و مغزتان را فریب بدهید تا باور کند که واقعاً اعتماد به نفس دارید. این کار را با پوشیدن لباس‌های شاد و جذابی که در آن احساس اعتماد به نفس می‌کنید، شروع کنید و به تدریج کارهای شاخصتری را انجام دهید که نشان دهنده اعتماد به نفس تزلزل ناپذیرتان باشد.برای این که بتوانید اعتماد به نفس بالایی داشته باشید، خودتان را با دیگران، به ویژه با بقیه زن‌ها مقایسه نکنید. همیشه زنی هست که از شما زیباتر و موفقتر باشد و روابط بهتری داشته باشد. باید بر محاسن و نقاط قوتتان متمرکز شوید و از مقایسه کردن خود با دیگران دست بردارید.

سعی کنید همواره ظاهر زیبا و آراسته‌ای داشته باشید مخصوصا در مجالسی که احتمال دیده شدن شما توسط معرف‌ها برای ازدواج زیادتر است. البته منظور داشتن ظاهر جلف و زننده نیست. بلکه منظور این است که به طور کلی برای سلامت و زیباییتان ارزش قائل باشید و لباس‌های متناسب و شیک بپوشید.در جلسات خواستگاری و آشنایی نیز به شیک بودن و آراستگی ظاهر اهمیت دهید. لباسی بپوشید که در آن راحت باشید و در عین حال شما را زیبا و موقر نشان دهد.

اگر می‌خواهید شوهر مناسب پیدا کنید، نباید دامنه جستجویتان را به نقاط خاص محدود کنید. مردم نیمه گمشده‌شان را در مکان‌های مختلف پیدا می‌کنند، بنابراین باید از فرصت‌هایی که زندگی در اختیارتان می‌گذارد، با آغوش باز استقبال کنید. به همین دلیل است که تاکید داشتیم از خانه خارج شوید و فعالیت‌های اجتماعیتان را گسترش دهید.البته منظور این نیست که اولین فردی که از شما درخواست ازدواج کرد سریع از او بپذیرید! اما اگر فعالیت داشته باشید و سودمندی و تاثیرگذاری خود را با اعتماد به نفس نشان دهید، به تدریج مرکز توجه قرار خواهید گرفت و میتوانید شوهر ایده‌آلتان را از میان مردانی که احاطه‌تان کرده‌اند، پیدا کنید. مردان مناسب برای ازدواج را بشناسید،‌ مردان هوس باز و مردانی که به دنبال روابط زودگذر هستن نمی‌توانند شوهر خوبی برای شما باشند.

جلسه خواستگاری و ملاقات برای آشنایی اندکی شبیه بازاریابی یا مصاحبه شغلی است. اگر می‌خواهید شوهر خوبی پیدا کنید، باید یاد بگیرید خودتان را به شیوه‌ای معرفی کنید که توجه مردان را جلب کند. البته منظورمان این نیست که خودتان نباشید و نقش بازی کنید، اما لازم است که بهترین، ساده‌ترین و جذابترین جنبه‌های شخصیت خود را به نمایش بگذارید.فهرستی از محاسن خود تهیه کنید. اگر مانند بسیاری از افرادی که دچار کمبود اعتماد به نفس هستند و عزت نفس ندارند، نمی‌توانید خصوصیات خوب خود را نام ببرید، دوست مورد اطمینان و دلسوزی را پیدا کنید که بتواند به شما کمک کند. برای مثال می‌توانید بگویید که یک شنونده خوب یا یک دختر بامزه هستید. مطمئناً ویژگی‌های مثبتی دارید که احتمالاً خودتان هم از آن‌ها بی‌خبر هستید.

همان‌طور که سعی می‌کنید خودتان را از شر مردانی که مناسب زندگیتان نیستند، خلاص کنید، بهتر است چشمتان را به روی مردانی باز کنید که تا به حال به آن‌ها جدی فکر نکرده‌اید. به عبارت دیگر به ازدواج با مردی فکر کنید که معیارهای ظاهری یا مالی ایده‌آل شما را ندارد. نتیجه این آشنایی‌ها گاهی اوقات باورنکردنی است. واقع‌بین باشید. به خاطر داشته باشید که هیچ تضمینی وجود ندارد، شوهر پولداری  پیدا کنید که شبیه ستاره‌های سینما باشد، مانند ملکه با شما رفتار کند و خودش را وقف برآورده کردن تک تک نیازها و آرزوهای شما کند. البته منظورمان این نیست که نمی‌توانید مردی را پیدا کنید که دوستش داشته باشید.

معمولا در هر فرهنگی افرادی هستند که به عنوتان واسطه یا معرف ازدواج شناخته می‌شوند. شما می‌توانید برای پیدا کردن شوهر مناسب از آن‌ها کمک بگیرید.همچنین مراکز همسریابی به این منظور وجود دارند که می‌توان به آنجا مراجعه کرده و درمورد شرایط و معیارهایتان صحبت کنید. شما همچنین می‌توانید از افراد خانواده و همچنین دوستانتان به خصوص دوستان متاهل بخواهید اگر فرد مناسبی برای ازدواج با شما، معرفی کنند.

وقتی سرانجام نیمه گمشده‌تان را پیدا کردید، احساسات خود را با این مرد رویاها در میان بگذارید. البته قرار نیست که سماجت بیش از حد به خرج دهید و او را زیر باران عشق و احساسات بیپایان خود غرق کنید، اما اگر می‌خواهید با مرد مورد علاقه‌تان ازدواج کنید، باید نشانه‌های یک دختر عاشق را داشته باشید و به او پیشنهاد دوستی بدهید.

تماس چشمی مهمترین و اصلی‌ترین روش نشان دادن تمایل است. بنابراین از پسر مورد علاقه‌تان چشم برندارید و تماس چشمیتان را با او حفظ کنید. شاید در ابتدا قدری معذب شوید، اما به تدریج ناراحتیتان برطرف می‌شود، به سرعت می‌توانید در روح او نفوذ کنید و به این ترتیب رابطه عاشقانه‌ای بین شما شکل می‌گیرد.لبخند بزنید. لبخند زدن اثر نگاه‌های خیره‌تان را تلطیف می‌کند و علاقه‌تان را نشان می‌دهد. البته این لبخند باید واقعی باشد، لبخند دروغین هیچگاه به چشم‌ها نمی‌رسد.از مرد مورد علاقه‌تان سوالاتی درباره خودش بپرسید. همه دوست دارند که درباره خودشان حرف بزنند، این سوال‌های دوست‌داشتنی یخ او را آب می‌کند و علاقه‌تان را به او نشان می‌دهد. بلافاصله بعد از تمام شدن حرف‌های او شروع به حرف زدن درباره خودتان نکنید. بلکه همان بحث قبلی را با پرسیدن سوال‌های مرتبط ادامه دهید.

قبل از آن که با مرد رویاهایتان آشنا شوید و عشقی را که شایسته آن هستید، دریافت کنید، باید به بهترین نسخه از خودتان تبدیل شوید، برای این کار لازم است که خودتان را دوست داشته باشید. فهرستی از 20 کاری که از انجام دادن آن‌ها لذت می‎برید، تهیه کنید. سپس هر روز بخشی از وقتتان را به انجام دادن سه مورد از این فعالیت‌ها اختصاص دهید، حتی اگر آن کار نوشیدن یک فنجان قهوه گران‌قیمت و پنج دقیقه خلوت کردن با خودتان باشد. انجام دادن مداوم این کارهای مفرح و دوست‌داشتنی به تدریج باعث ایجاد حس رفاه می‌شود و کمک میکند که برای خودتان ارزش قائل شوید. به این ترتیب برای این جستجوی سرنوشت‌ساز آمادگی بیشتری پیدا می‌کنید.پس هدف زندگیتان را در پیدا کردن شوهر خلاصه نکنید. از زندگی مجردی لذت ببرید. با دوستانتان بیرون بروید. تفریح و لذت بردن از زندگی را به زمان شوهر کردن موکول نکنید. بهترین خاطره‌ها را بسازید تا هم از زندگی لذت ببرید و هم زمانی که فردی مناسبی برا ازدواج پیدا کردید به نظر وابسته و درمانده نرسید و حرف‌های برای گفتن درمورد زندگیتان داشته باشید.

البته شکی نیست که به عنوان یک دختر مجرد و در جستجوی شوهر طعنه و کنایه‌های بیرحمانه خویشاوندان بی‌ملاحظه قرار خواهید گرفت. آنها شما را به خاطر سختگیر بودن سرزنش می‌کنند، بدون آن که از ناراحتی جواب رد شنیدن و شکستن قلبتان اطلاع داشته باشند. دوستانتان فرزندانشان را در آغوشتان می‌گذارند و تیک تاک ساعت بیولوژیک فرضی بدنتان و این که ممکن است برای مادر شدن دیر شود، را به یادتان می‌آورند. اما به خاطر بسپارید که هدف از زندگی ازدواج نیست، هدف این است که آرامش را پیدا کنید. این خوشبختی و آرامش را می‌توانید به هر شکلی، در هر زمانی و در هر چیزی بیابید.

آگاهیتان را در زمینه ازدواج و روابط عاطفی افزایش دهید. بسیاری از افراد به منظور تامین نیازها یا خواسته‌هایشان ازدواج میکنند، اما به زودی بعد از ازدواج کردن و برآورده شدن این نیازها دچار احساس پوچی، نارضایتی و ناسازگاری می‌شوند.سعی کنید با ازدواج از نظر دین اسلام آشنا شوید، ازدواج در اسلام پیمانی مقدس و زیبا است که در آن به حقوق زن و مرد احترام گذاشته می‌شود و برای هر دو وظایف و مسئولیت‌هایی تعریف شده است. این مطالعات شما را برای ازدواج آماده می‌کند، ذهنیت مناسبی را نسبت به ازدواج ایجاد می‌کند و شما را به همسر بهتر و دلسوزتری تبدیل میکند.

مطمئن باشید که نه شما، نه مردان جامعه هیچ مشکلی ندارید. شما صرفاً عضوی از یک نسل جدید و هیجا‌ن‌زده هستید. اگر به گذشته نگاه کنیم، میبینیم که نسل مادربزرگ‌های ما در 13 سالگی ازدواج می‌کردند. ازدواج در سن پایین در گذشته مرسوم و متعارف بود. اما مادرهایمان چند دهه بعد نزدیک به 20 سالگی عروسی می‌کردند. این سن هم در آن دوران سن معمول ازدواج برای دختران بود. سن ازدواج به مرور زمان و همگام با تغییرات زمانه بالاتر رفت. امروزه بسیاری از دختران در 30 سالگی یا حتی سنین بالاتر ازدواج می‌کنند.بنابراین عجله نکنید. مشکل بزرگی که برخی دخترها در آشنایی با مردان جدید دارند، این است که بیش از حد عجله میکنند. درست است که واقعاً دوست دارید، ازدواج کنید و از تنهایی دربیایید، و این خواسته کاملاً قابل درک است، اما قبل از ازدواج کردن باید مطمئن شوید که شریک مناسبی را برای بقیه زندگیتان انتخاب کردهاید.

از صمیم قلب به درگاه خدا دعا کنید که مرد صادق و مومنی را سرراهتان قرار دهد و با مردی ازدواج کنید که عشق، توجه و حمایتی را که شایسته‌اش هستید، در اختیارتان بگذارد.می‌توانید از دعاها و ختم‌های توصیه شده توسط ائمه برای باز شدن بخت و ازدواج کمک بگیرید.

خداوند در آیه 2و 3 سوره طلاق می‌فرماید:

“هر کس خدا ترس و پرهیزکار شود خدا راه بیرون شدن (از عهده گناهان و بلا و حوادث سخت عالم) را بر او می‌گشاید. و از جایی که گمان نَبَرد به او روزی عطا کند، و هر که بر خدا توکل کند خدا او را کفایت خواهد کرد که خدا امرش را نافذ و روان می‌سازد و بر هر چیز قدر و اندازه‌ای مقرّر داشته است (و به هیچ تدبیری سر از تقدیرش نتوان پیچید).”

بنابراین باید بر روی تقوا و تزکیه نفستان کار کنید. اگر تقوا داشته باشید و به خدا توکل کنید، خداوند متعال تمام راه‌های حلال را به روی شما باز می‌کند و زمینه را برای خوشبختیتان مهیا میکند. این خوشبختی تضمینی است. بنابراین قوانین الهی را زیر پا نگذارید، ذهنتان را درگیر افکار گناه‌آلود نکنید و برای رسیدن به خواسته‌تان مرتکب گناه نشوید. باور کنید که با گناه و نافرمانی به درگاه خداوند متعال نمی‌توانید به خوشبختی واقعی و جاودان برسید.

برای پیدا کردن شوهر مناسب و تشکیل زندگی مشترک لازم است فعالیت اجتماعی زیادی داشته باشید و در خانه نمانید. مستقیما یا غیرمستقیم به دیگران بگویید قصد ازدواج دارید. اعتماد به نفستان را بالا ببرید و به ظاهرتان بیشتر توجه نشان دهید. آز آشنا شدن با افراد متفاوت نترسید و در هنگام آشنایی خودتان را به درستی معرفی کنید. توقعتان را کمتر کنید و در انتخاب شوهر سخت نگیرید.برای پیدا کردن شوهر از واسطه‌ها کمک بگیرید و خودتان هم دست بکار شوید. اما برای لذت بردن از زندگی منتظر شوهر نباشید و بر هدف اصلی ازدواج، یعنی رسیدن به آرامش تمرکز کنید. تا زمانی که شوهر مناسبتان را پیدا نکرده اید سعی کنید از فرصت استفاده کنید و مهارت و آگاهیتان را در زمینه ازدواج بالا ببرید. برای شوهر کردن عجله نداشته باشید و به خداوند توکل کنید و از او کمک بخواهید.

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

29 بازدید

40 بازدید

110 بازدید

99 بازدید

173 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

چه طور شوهر پیدا کنیم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

نیاز به ازدواج و داشتن همسر و همراه، نیازی طبیعی و ذاتی برای هر انسان سالم است. اما همیشه یافتن همسر مناسب و ازدواج با او، برای همه افراد به راحتی مقدور نمی‌شود. گاهی پیدا نکردن شوهر مناسب می‌تواند برای دختری که قصد ازدواج دارد بسیار دشوار باشد. مشکلی که درجامعه ما شاید برای بسیاری قابل درک نباشد و صحبت کردن دختر درمورد این مسئله و در میان گذاشتن آن با دیگران آسان نیست. یکی از اصلی ترین دغدغه‌های دخترانی که احساس می‌کنند نیاز به ازدواج دارند اما خواستگار مناسبی ندارند، این است که چطور می‌توانند زودتر شوهر کنند و راه پیدا کردن شوهر مناسب چیست. رادیو عشق در این مقاله بیان میکند چطور می‌توانید شوهر مناسب پیدا کنید و به خواسته دلتان برای ازدواج و شوهر کردن برسید.

فهرست مطالب

اگر دلتان شوهر می‌خواهد و قصد ازدواج و تشکیل زندگی دارید، می‌توانید روش‌های زیر را در پیش بگیرید:

خودتان را در خانه حبس نکنید. اگر در خانه بست بنشینید و دائماٌ سریال نگاه کنید، چطور انتظار دارید که شوهر رویاهایتان را پیدا کنید؟ باید از خانه بیرون بروید و با آدم‌های جدید آشنا شوید. از خانواده و دوستانتان بخواهید که شما را به افراد جدید معرفی کنند، شاید یکی از این آشناهای جدید همان شاهزاده سوار بر اسب سفید باشد.امتحان کردن کارهای جدید علاوه بر این که باعث می‌شود، با شوهر آینده‌تان ملاقات کنید، جذاب‌ترتان نیز میکند. برای مثال اگر از آن دخترهای خوره کتاب اهل مطالعه هستید، کنسرت رفتن را امتحان کنید یا در کلاس کوهنوردی ثبت نام کنید. به این ترتیب با افراد مختلفی آشنا می‌شوید که به نوبه خود شما را به اشخاص دیگری معرفی می‌کنند و به این ترتیب با گسترده شدن روزافزون شبکه اجتماعیتان در نهایت با مرد رویاهایتان آشنا می‌شوید و شوهر می‌کنید.

حتماً به خانواده و دوستانتان بگویید که دنبال یک شوهر خوب می‌گردید و از آن‌ها بخواهید که شما را به یک پسر خوب و ایده‌آل معرفی کنند. دوستان و خانواده مشاوران دلسوز و قابل اعتمادی هستند که حسن نیت دارند و خیر شما را می‌خواهند.چه طور شوهر پیدا کنیم

اعتماد به نفس خصیصه‌ای است که بیشتر از جذابیت ظاهری خواستگارها را به طرف شما می‌کشاند. خوشبختانه اعتماد به نفس برخلاف زیبایی ظاهری قابل یادگیری  و قابل ارتقاء است. هر چه بیشتر سعی کنید، اعتماد به نفس بیشتری پیدا می‌کنید و به این ترتیب مردان بیشتری را جذب می‌کنید. بنابراین تا زمانی که این اعتماد به نفس را کسب نکرده‌اید، دستکم می‌توانید وانمود کنید که دختری با اعتماد به نفس هستید. ویژگی فوق‌العاده اعتماد به نفس این است که می‌توانید تظاهر به داشتن آن بکنید و مغزتان را فریب بدهید تا باور کند که واقعاً اعتماد به نفس دارید. این کار را با پوشیدن لباس‌های شاد و جذابی که در آن احساس اعتماد به نفس می‌کنید، شروع کنید و به تدریج کارهای شاخصتری را انجام دهید که نشان دهنده اعتماد به نفس تزلزل ناپذیرتان باشد.برای این که بتوانید اعتماد به نفس بالایی داشته باشید، خودتان را با دیگران، به ویژه با بقیه زن‌ها مقایسه نکنید. همیشه زنی هست که از شما زیباتر و موفقتر باشد و روابط بهتری داشته باشد. باید بر محاسن و نقاط قوتتان متمرکز شوید و از مقایسه کردن خود با دیگران دست بردارید.

سعی کنید همواره ظاهر زیبا و آراسته‌ای داشته باشید مخصوصا در مجالسی که احتمال دیده شدن شما توسط معرف‌ها برای ازدواج زیادتر است. البته منظور داشتن ظاهر جلف و زننده نیست. بلکه منظور این است که به طور کلی برای سلامت و زیباییتان ارزش قائل باشید و لباس‌های متناسب و شیک بپوشید.در جلسات خواستگاری و آشنایی نیز به شیک بودن و آراستگی ظاهر اهمیت دهید. لباسی بپوشید که در آن راحت باشید و در عین حال شما را زیبا و موقر نشان دهد.

اگر می‌خواهید شوهر مناسب پیدا کنید، نباید دامنه جستجویتان را به نقاط خاص محدود کنید. مردم نیمه گمشده‌شان را در مکان‌های مختلف پیدا می‌کنند، بنابراین باید از فرصت‌هایی که زندگی در اختیارتان می‌گذارد، با آغوش باز استقبال کنید. به همین دلیل است که تاکید داشتیم از خانه خارج شوید و فعالیت‌های اجتماعیتان را گسترش دهید.البته منظور این نیست که اولین فردی که از شما درخواست ازدواج کرد سریع از او بپذیرید! اما اگر فعالیت داشته باشید و سودمندی و تاثیرگذاری خود را با اعتماد به نفس نشان دهید، به تدریج مرکز توجه قرار خواهید گرفت و میتوانید شوهر ایده‌آلتان را از میان مردانی که احاطه‌تان کرده‌اند، پیدا کنید. مردان مناسب برای ازدواج را بشناسید،‌ مردان هوس باز و مردانی که به دنبال روابط زودگذر هستن نمی‌توانند شوهر خوبی برای شما باشند.

جلسه خواستگاری و ملاقات برای آشنایی اندکی شبیه بازاریابی یا مصاحبه شغلی است. اگر می‌خواهید شوهر خوبی پیدا کنید، باید یاد بگیرید خودتان را به شیوه‌ای معرفی کنید که توجه مردان را جلب کند. البته منظورمان این نیست که خودتان نباشید و نقش بازی کنید، اما لازم است که بهترین، ساده‌ترین و جذابترین جنبه‌های شخصیت خود را به نمایش بگذارید.فهرستی از محاسن خود تهیه کنید. اگر مانند بسیاری از افرادی که دچار کمبود اعتماد به نفس هستند و عزت نفس ندارند، نمی‌توانید خصوصیات خوب خود را نام ببرید، دوست مورد اطمینان و دلسوزی را پیدا کنید که بتواند به شما کمک کند. برای مثال می‌توانید بگویید که یک شنونده خوب یا یک دختر بامزه هستید. مطمئناً ویژگی‌های مثبتی دارید که احتمالاً خودتان هم از آن‌ها بی‌خبر هستید.

همان‌طور که سعی می‌کنید خودتان را از شر مردانی که مناسب زندگیتان نیستند، خلاص کنید، بهتر است چشمتان را به روی مردانی باز کنید که تا به حال به آن‌ها جدی فکر نکرده‌اید. به عبارت دیگر به ازدواج با مردی فکر کنید که معیارهای ظاهری یا مالی ایده‌آل شما را ندارد. نتیجه این آشنایی‌ها گاهی اوقات باورنکردنی است. واقع‌بین باشید. به خاطر داشته باشید که هیچ تضمینی وجود ندارد، شوهر پولداری  پیدا کنید که شبیه ستاره‌های سینما باشد، مانند ملکه با شما رفتار کند و خودش را وقف برآورده کردن تک تک نیازها و آرزوهای شما کند. البته منظورمان این نیست که نمی‌توانید مردی را پیدا کنید که دوستش داشته باشید.

معمولا در هر فرهنگی افرادی هستند که به عنوتان واسطه یا معرف ازدواج شناخته می‌شوند. شما می‌توانید برای پیدا کردن شوهر مناسب از آن‌ها کمک بگیرید.همچنین مراکز همسریابی به این منظور وجود دارند که می‌توان به آنجا مراجعه کرده و درمورد شرایط و معیارهایتان صحبت کنید. شما همچنین می‌توانید از افراد خانواده و همچنین دوستانتان به خصوص دوستان متاهل بخواهید اگر فرد مناسبی برای ازدواج با شما، معرفی کنند.

وقتی سرانجام نیمه گمشده‌تان را پیدا کردید، احساسات خود را با این مرد رویاها در میان بگذارید. البته قرار نیست که سماجت بیش از حد به خرج دهید و او را زیر باران عشق و احساسات بیپایان خود غرق کنید، اما اگر می‌خواهید با مرد مورد علاقه‌تان ازدواج کنید، باید نشانه‌های یک دختر عاشق را داشته باشید و به او پیشنهاد دوستی بدهید.

تماس چشمی مهمترین و اصلی‌ترین روش نشان دادن تمایل است. بنابراین از پسر مورد علاقه‌تان چشم برندارید و تماس چشمیتان را با او حفظ کنید. شاید در ابتدا قدری معذب شوید، اما به تدریج ناراحتیتان برطرف می‌شود، به سرعت می‌توانید در روح او نفوذ کنید و به این ترتیب رابطه عاشقانه‌ای بین شما شکل می‌گیرد.لبخند بزنید. لبخند زدن اثر نگاه‌های خیره‌تان را تلطیف می‌کند و علاقه‌تان را نشان می‌دهد. البته این لبخند باید واقعی باشد، لبخند دروغین هیچگاه به چشم‌ها نمی‌رسد.از مرد مورد علاقه‌تان سوالاتی درباره خودش بپرسید. همه دوست دارند که درباره خودشان حرف بزنند، این سوال‌های دوست‌داشتنی یخ او را آب می‌کند و علاقه‌تان را به او نشان می‌دهد. بلافاصله بعد از تمام شدن حرف‌های او شروع به حرف زدن درباره خودتان نکنید. بلکه همان بحث قبلی را با پرسیدن سوال‌های مرتبط ادامه دهید.

قبل از آن که با مرد رویاهایتان آشنا شوید و عشقی را که شایسته آن هستید، دریافت کنید، باید به بهترین نسخه از خودتان تبدیل شوید، برای این کار لازم است که خودتان را دوست داشته باشید. فهرستی از 20 کاری که از انجام دادن آن‌ها لذت می‎برید، تهیه کنید. سپس هر روز بخشی از وقتتان را به انجام دادن سه مورد از این فعالیت‌ها اختصاص دهید، حتی اگر آن کار نوشیدن یک فنجان قهوه گران‌قیمت و پنج دقیقه خلوت کردن با خودتان باشد. انجام دادن مداوم این کارهای مفرح و دوست‌داشتنی به تدریج باعث ایجاد حس رفاه می‌شود و کمک میکند که برای خودتان ارزش قائل شوید. به این ترتیب برای این جستجوی سرنوشت‌ساز آمادگی بیشتری پیدا می‌کنید.پس هدف زندگیتان را در پیدا کردن شوهر خلاصه نکنید. از زندگی مجردی لذت ببرید. با دوستانتان بیرون بروید. تفریح و لذت بردن از زندگی را به زمان شوهر کردن موکول نکنید. بهترین خاطره‌ها را بسازید تا هم از زندگی لذت ببرید و هم زمانی که فردی مناسبی برا ازدواج پیدا کردید به نظر وابسته و درمانده نرسید و حرف‌های برای گفتن درمورد زندگیتان داشته باشید.

البته شکی نیست که به عنوان یک دختر مجرد و در جستجوی شوهر طعنه و کنایه‌های بیرحمانه خویشاوندان بی‌ملاحظه قرار خواهید گرفت. آنها شما را به خاطر سختگیر بودن سرزنش می‌کنند، بدون آن که از ناراحتی جواب رد شنیدن و شکستن قلبتان اطلاع داشته باشند. دوستانتان فرزندانشان را در آغوشتان می‌گذارند و تیک تاک ساعت بیولوژیک فرضی بدنتان و این که ممکن است برای مادر شدن دیر شود، را به یادتان می‌آورند. اما به خاطر بسپارید که هدف از زندگی ازدواج نیست، هدف این است که آرامش را پیدا کنید. این خوشبختی و آرامش را می‌توانید به هر شکلی، در هر زمانی و در هر چیزی بیابید.

آگاهیتان را در زمینه ازدواج و روابط عاطفی افزایش دهید. بسیاری از افراد به منظور تامین نیازها یا خواسته‌هایشان ازدواج میکنند، اما به زودی بعد از ازدواج کردن و برآورده شدن این نیازها دچار احساس پوچی، نارضایتی و ناسازگاری می‌شوند.سعی کنید با ازدواج از نظر دین اسلام آشنا شوید، ازدواج در اسلام پیمانی مقدس و زیبا است که در آن به حقوق زن و مرد احترام گذاشته می‌شود و برای هر دو وظایف و مسئولیت‌هایی تعریف شده است. این مطالعات شما را برای ازدواج آماده می‌کند، ذهنیت مناسبی را نسبت به ازدواج ایجاد می‌کند و شما را به همسر بهتر و دلسوزتری تبدیل میکند.

مطمئن باشید که نه شما، نه مردان جامعه هیچ مشکلی ندارید. شما صرفاً عضوی از یک نسل جدید و هیجا‌ن‌زده هستید. اگر به گذشته نگاه کنیم، میبینیم که نسل مادربزرگ‌های ما در 13 سالگی ازدواج می‌کردند. ازدواج در سن پایین در گذشته مرسوم و متعارف بود. اما مادرهایمان چند دهه بعد نزدیک به 20 سالگی عروسی می‌کردند. این سن هم در آن دوران سن معمول ازدواج برای دختران بود. سن ازدواج به مرور زمان و همگام با تغییرات زمانه بالاتر رفت. امروزه بسیاری از دختران در 30 سالگی یا حتی سنین بالاتر ازدواج می‌کنند.بنابراین عجله نکنید. مشکل بزرگی که برخی دخترها در آشنایی با مردان جدید دارند، این است که بیش از حد عجله میکنند. درست است که واقعاً دوست دارید، ازدواج کنید و از تنهایی دربیایید، و این خواسته کاملاً قابل درک است، اما قبل از ازدواج کردن باید مطمئن شوید که شریک مناسبی را برای بقیه زندگیتان انتخاب کردهاید.

از صمیم قلب به درگاه خدا دعا کنید که مرد صادق و مومنی را سرراهتان قرار دهد و با مردی ازدواج کنید که عشق، توجه و حمایتی را که شایسته‌اش هستید، در اختیارتان بگذارد.می‌توانید از دعاها و ختم‌های توصیه شده توسط ائمه برای باز شدن بخت و ازدواج کمک بگیرید.

خداوند در آیه 2و 3 سوره طلاق می‌فرماید:

“هر کس خدا ترس و پرهیزکار شود خدا راه بیرون شدن (از عهده گناهان و بلا و حوادث سخت عالم) را بر او می‌گشاید. و از جایی که گمان نَبَرد به او روزی عطا کند، و هر که بر خدا توکل کند خدا او را کفایت خواهد کرد که خدا امرش را نافذ و روان می‌سازد و بر هر چیز قدر و اندازه‌ای مقرّر داشته است (و به هیچ تدبیری سر از تقدیرش نتوان پیچید).”

بنابراین باید بر روی تقوا و تزکیه نفستان کار کنید. اگر تقوا داشته باشید و به خدا توکل کنید، خداوند متعال تمام راه‌های حلال را به روی شما باز می‌کند و زمینه را برای خوشبختیتان مهیا میکند. این خوشبختی تضمینی است. بنابراین قوانین الهی را زیر پا نگذارید، ذهنتان را درگیر افکار گناه‌آلود نکنید و برای رسیدن به خواسته‌تان مرتکب گناه نشوید. باور کنید که با گناه و نافرمانی به درگاه خداوند متعال نمی‌توانید به خوشبختی واقعی و جاودان برسید.

برای پیدا کردن شوهر مناسب و تشکیل زندگی مشترک لازم است فعالیت اجتماعی زیادی داشته باشید و در خانه نمانید. مستقیما یا غیرمستقیم به دیگران بگویید قصد ازدواج دارید. اعتماد به نفستان را بالا ببرید و به ظاهرتان بیشتر توجه نشان دهید. آز آشنا شدن با افراد متفاوت نترسید و در هنگام آشنایی خودتان را به درستی معرفی کنید. توقعتان را کمتر کنید و در انتخاب شوهر سخت نگیرید.برای پیدا کردن شوهر از واسطه‌ها کمک بگیرید و خودتان هم دست بکار شوید. اما برای لذت بردن از زندگی منتظر شوهر نباشید و بر هدف اصلی ازدواج، یعنی رسیدن به آرامش تمرکز کنید. تا زمانی که شوهر مناسبتان را پیدا نکرده اید سعی کنید از فرصت استفاده کنید و مهارت و آگاهیتان را در زمینه ازدواج بالا ببرید. برای شوهر کردن عجله نداشته باشید و به خداوند توکل کنید و از او کمک بخواهید.

 

عشقت رو جذب کن

میخوای یاد بگیری چطور روز به روز بیشتر قلب عشقتو بدست بیاری؟ چطور یه رابطه موفق منجر به ازدواج داشته باشی؟ چطور یه زندگی مشترک موفق داشته باشی؟ پس فرصت را از دست نده! تو هم به جمع دنبال کنندگان پیج رادیو عشق در اینستاگرام اضافه شو…

عضویت در خبرنامه رادیو عشق

29 بازدید

40 بازدید

110 بازدید

99 بازدید

173 بازدید

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

مشترک نمی شومدریافت همه دیدگاه های این نوشتهفقط دریافت پاسخ دیدگاه های خودم

چه طور شوهر پیدا کنیم

آدرس: تهران، پونک، نبش بلوار پونک، پلاک 2، طبقه سوم، واحد 6

تلفن پشتیبانی:02146015870

رزرو نوبت مشاوره

انجمن روانشناسی آمریکا

سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران

سازمان بهزیستی ایران

انجمن روانشناسی ایران

 

جستجو در سایت


 

قدیم دختران در منزل می نشستند تا
خواستگار مناسب پیدا شده و نهایت ازدواج کنند، اما الان دختران خود باید شوهر پیدا
کنند و همسر ایده آل خود را پیدا کنند در این مطلب به شما می گوییم چطور شوهر پیدا
کنید .

سپردن به دیگران، کمک و راهنمایی
از
مشاور، برخی مشاورین هستند که اطلاعات مراجعین خود را دریافت و بر اساس معیارها
و شرایط فرد مورد نظر در تناسب معیارها را به وی معرفی می کنند، این روش نیز خوبی
ها و بدیهای خود را دارد، از آن جهت خوب است که نیاز نیست فرد خودش در اجتماع حاضر
شود همچنین فرد معرفی شده بر اساس نظارت مشاور بوده و ریسک کمتری دارد هر چند که
شناخت و تحقیق جای خود را دارد و از جهت دیگر بد است چرا که ممکن است ظاهر فرد مورد
نظر علیرغم تناسب شرایط مورد پسند نباشد چه طور شوهر پیدا کنیم

اینکه در خانه بشینید و انتظار
داشته باشید زنگ خانه به صدا در بیاد و مرد ایده آل زندگی شما به خواستگاریتان
بیاید، در شرایط فعلی انتظار به جایی نیست، هر چه شما در اجتماع بیشتر حاضر شوید
طبیعتا بیشتر هم دیده می شوید و این موقعیت و شانس شما برای موقعیت ازدواج را بیشتر
می کند، اگر می پرسید همینطوری الکی برم بیرون ؟ در پاسخ باید بگوییم نه اتفاقا اگر
شما هر روز در یک مسیر خاص و ساعات خاصی رفت و آمد داشته باشید شانس شما بیشتر است،
کلاس های هنری یا ورزشی یا کار کردن بیرون از منزل می تواند حضور شما را بیشتر و
موقعتهای جدیدی ایجاد کند نهایت انکه می توانید هر روز به کتابخانه بروید برای
مطالعه

فرقی نمیکنه عروسی باشه،عزا باشه
، جشن تولد باشه یا مراسم های مذهبی، در هر صورت حاضر شوید، مجلس های زنانمه یکی از
محل هایی هست که دختران زیر نظر خواهند بود و ممکن است موقعیت ازدواج ایجاد شود

اینکه می خواهید ازدواج کنید
خجالت کشیدن نداره، راحت در مورد آن با خانواده و دوستان نزدیک صحبت کنید و از آنها
بخواهید اگر مورد مناسب بود معرفی کنند

هر کسی معرفی می شود ندیده رد
نکنید، به افراد فرصت دهید وی را ملاقات کنید و با او صحبت کنید، ندیده و نشناخته
موقعیتها را رد نکنید

درست است که ریسک بالایی دارد،
دروغ و خیانت در این فضا گسترده شده است،اما همه هم بد نیستند، اینکه در این فضا
آشنا شوید یک طرف داستان است اما اینکه بخواهید از طریق همین فضا هم یکدیگر را
بشناسید طرف دیگر، روابط غیر حضوری باعث وابستگی می شود بدون آنکه اطمینان داشته
باشید آیا طرف راست می گوید؟ آیا قصد وی ازدواج است؟ اصلا آیا مجرد است ؟ بنابراین
اگر در شبکه های اجتماعی با فردی آشنا شدید و به شما پیشنهاد ازدواج داد این مهم
است که تاکید به شناخت حضوری و اطلاع خانواده ها داشته باشید، جلسه اول آقا بهمراه
مادرشان و شما هم بهمراه مادرتان یا خواهرتان در یک محل عمومی یکدیگر را ملاقات
کنید، به هیچ وجه از طریق شبکه های اجتماعی و فضای مجازی تبادل عکس، فیلم و صوت
نکنید، هنوز فرهنگ استفاده از شبکه های اجتماعی در ایران به درستی جا نیافتده و سو
استفاده در این فضا بسیار زیاد است، با کسی که زمان می خرد رابطه را ادامه ندهید.

افرادی هستند که به آنها راوی
گفته می شود، هر چند معنای این کلمه با کاری که آنها ( واسطه گری ازدواج ) انجام
می دهند متفاوت است، افرادی هستند ( اکثرا خانم ) که مشخصات دختر ها و پسرها را
دریافت و کیس ازدواج به آنها معرفی می کنند و در مقابل وجهی دریافت می کنند

در برخی شهر ها نیز مراکزی جهت
معرفی افراد به یکدیگر برای ازدواج دایر شده اند، هنوز رسمی بودن فعالیت آنها یا
دارا بودن مجوز فعالیت آنها جای سوال دارد ولی بهر حال برخی از انها زیر نظر مراکز
مشاوره فعالیت می کنند

در
ایران تنها یک سایت همسریابی دارای مجوز می باشد، در مقابل حجم انبوهی
از سایتهای غیر مجاز که طبیعتا  مراکز و سایتهای فاقد مجوز نمی تواند محل
مناسبی برای مهم ترین انتخاب زندگی، یعنی انتخاب همسر باشد

اینکه از چه طریقی آشنا شوید مهم
نیست اما اینکه چطور هم دیگر را بشناسید بسیار اهمیت دارد، روابط پنهانی نتیجه
مطلوبی ندارد، اطلاع خانواده ها و تحقیق بسیار اهمیت دارد، در قیمت نظرات این پست
منتظر نظرات و سوالات شما هستیم



بخش مشاوره و پرسش و پاسخ

شناسه کاربری 

رمز عبور             


  

عضویت در سایت


دسته بندی مطالب

مطالب روابط جنسی و زناشویی

مطالب دوران قبل از ازدواج

مطالب پزشکی و سلامت

مطالب تربیت فرزندان

مطالب احکام شرعی

مطالب روانشناسی

مطالب اجتماعی

مطالب صوتی

ویدئو

خدمات عمومی


 

چه طور شوهر پیدا کنیم


 افراد آنلاین :


3278


بازدید امروز:


39688


بازدید دیروز:


232223724


آمار کل:

مشاوره
ازدواج و مشاوره زناشویی تنظیم خانواده ،کلیه حقوق مادی و
معنوی مروبط به مطالب اختصاصی ثبت شده و ترجمه شده در این
سایت برای پایگاه اطلاع رسانی تنظیم خانواده محفوظ است.

 

دوست دارید ازدواج كنید اما احساس می‌كنید كه هیچ كدام از مردان جهان به شما توجهی ندارند و حتی حاضر نیستند به‌عنوان یك گزینه احتمالی به شما فكر كنند؟

 

چه طور شوهر پیدا کنیم

اطراف‌تان كسانی هستند كه مشتركات زیادی با شما دارند اما آن‌ها هم تنها به‌عنوان یك دوست روی شما حساب می‌كنند و تمایلی به ازدواج با شما ندارند؟

 

دوستان دوره دبیرستان و دانشگاه‌تان یكی‌یكی سر خانه و زندگی خودشان رفته‌اند و احساس می‌كنید كه تنها مانده‌اید؟ اگر مدام ذهن‌تان را با این فكر و خیال‌ها پر كرده‌اید، بهتر است دست بردارید و از مجردی‌‌تان یك بحران پر از غصه نسازید.

 

شاید هنوز آمادگی ازدواج ندارید و نتوانسته‌اید آنطور كه باید برای ساختن یك زندگی مشترك آماده شوید. ازدواج كردن موضوعی نیست كه بتوان برایش الگو و راه حل ارائه كرد اما شاید با خواندن مراحل زیر بتوانید برای ازدواج‌تان آماده‌تر شوید و دست از این نگرانی‌ها هم بردارید.

 

آه و ناله نكنید

به منفی‌بافی‌های‌‌تان پایان دهید. وقتی كه با دوستان یا خانواده‌‌تان صحبت می‌كنید، خشم یا عصبانیت‌‌تان از این‌كه ازدواج نكرده‌اید را بروز ندهید. به جای این‌كه مدام از ازدواج نكردن‌تان حرف بزنید سعی كنید در مورد موضوعاتی كه برای طرف مقابل‌تان جالب است گفت‌وگو كنید.

 

می‌توانید با توجه به شخصیت فرد مقابل‌تان از سیاست، مذهب، هنر، سرگرمی یا ورزش صحبت كنید و اگر هم كسی از شما پرسید كه چرا ازدواج نكرده‌اید، به جای آه و ناله كردن خیلی منطقی بگویید كه هنوز با فردی كه برای‌تان مناسب باشد روبه‌رو نشده‌اید.

 

دوستی‌هایتان را خراب نكنید

برای جلب توجه دیگران به هر شیوه‌ای متوسل نشوید. اگر شما یك دوست یا همكار‌ دارید كه نسبتا به شما نزدیك است و احساس می‌كنید، می‌تواند فرد مناسبی در زندگی شما باشد، عجولانه اقدام نكنید. بگذارید زمان بگذرد و به شما ثابت شود كه آیا می‌توانید زوج خوبی برای هم باشید یا این‌كه او هم همین علاقه را به شما دارد؟

 

هیچ وقت با فرستادن یك پیامك عاشقانه و ابراز عشق‌تان به زبان بی‌زبانی، رابطه دوستی‌‌تان را خراب نكنید زیرا ممكن است او با دیدن چنین واكنش‌هایی از طرف شما، كاملا از شما فاصله بگیرد و همین دوستی آرام و ساده را هم از دست بدهید.

 

از طرف دیگر اگر او به فرد دیگری علاقه‌مند است، واكنش خصمانه‌ای نشان ندهید و دوستی‌‌تان را به هم نریزید. به این فكر كنید كه این فرد در مقام یك دوست ساده چقدر به زندگی شما آرامش می‌دهد و تنهایی‌‌تان را از بین می‌برد. با این اوصاف آیا هنوز هم ارزش این را دارد كه به‌خاطر این‌كه عاشق‌تان نیست از زندگی‌‌تان بیرون برود؟

 

زندگی‌‌تان را شلوغ كنید

برای مشغول كردن ذهن‌تان و شلوغ كردن زندگی‌‌تان راه‌های دیگری پیدا كنید. درست است كه هر تعلقی در زندگی جای خودش را دارد و هیچ‌چیز نمی‌تواند جای یك همراه خوب را برای شما پر كند اما اگر ازتك‌بعدی بودن دست بردارید و مشغولیت‌های دیگری برای خود‌تان ایجاد كنید خیلی چیزها تغییر می‌كند. سعی كنید كار مورد علاقه‌‌تان را پیدا كنید و آن را جدی بگیرید، برای زندگی‌‌تان دلیلی پیدا كنید.

 

این دلیل می‌تواند كار، تحصیل، دوستان‌، خانواده یا هر چیز دیگری باشد. همانطور كه گفتیم این موارد نمی‌تواند جای یك رابطه حمایت‌گرانه و عاطفی را پر كنداما اگر شما زندگی‌‌تان را پوچ و بی‌معنا نبینید و دلایل زیادی برای افتخار كردن به‌خود و زندگی‌‌تان داشته باشید، حال‌تان خیلی بهتر از حالا می‌شود.

 

قطعا در خانواده و در میان دوستان شما افراد زیادی هستند كه قصد ازدواج دارند و روز به روز هم تعدادشان كمتر می‌شود. ممكن است با ازدواج‌كردن هر كدام آن‌ها از خود بپرسید كه چرا شمانتوانسته‌اید یكی از گزینه‌ها باشید و چرا همیشه زنان دیگر هستند كه مورد توجه قرار می‌گیرند اما به جای این فكر و خیال‌ها سعی كنید در خود معیارهایی را پرورش دهید كه از نظر همه برای انتخاب یك همسر ایده‌آل ضروری هستند.

 

آدم‌های اطراف شما براساس رفتارهایی كه در همین لحظات عادی زندگی‌‌تان انجام می‌دهید روی شما قضاوت می‌كنند. بدخلقی‌ها، بهانه‌گیری‌ها، رفتارهایی كه با خانواده‌‌تان دارید و بسیاری موارد دیگرمی‌تواند مبنای قضاوت دیگران روی شما باشد. پس اگر واقعا قصد ازدواج دارید و این دنیای مجردی آزار‌تان می‌دهد، به همه این جزئیات توجه كنید. ظاهر‌سازی‌ كافی نیست بلكه باید با دل و جان همه این‌ها را تغییر دهید.

 

از رابطه‌های‌‌تان درس بگیرید

ممكن است شما پیش از این، چند رابطه شكست خورده را تجربه كرده باشید و این شكست‌های مكرر اعتماد به نفس شما را از بین برده باشد. به‌جای این‌كه احساس ناتوانی كنید سعی كنید از این شكست‌ها درس بگیرید. رابطه‌های شما به چه دلایلی شكست خورده؟

 

چه اشتباهاتی كرده‌اید و چه كارهایی می‌توانستید و نكرده‌اید؟ اگر واقعا دوست دارید كه ازدواج كنید باید برای شروع یك رابطه تازه آماده باشید. مهم نیست كه این رابطه در چه زمانی شكل می‌گیرد بلكه شما باید همیشه برای چنین ارتباطی آماده باشید.

 

رابطه‌ها و زندگی‌های مشترك اطرافیان‌تان هم می‌تواند برای شما الگوی خوبی باشد این‌كه چه رفتارهایی انجام می‌دهند كه از نظر‌تان اشتباه است و باید از آن‌ها بپرهیزید و چه رفتارهایی می‌تواند الگوی مناسبی برای زندگی آینده شما باشد.

 

از طرف دیگر به رفتارها و شخصیت مردان اطراف‌تان هم دقت كنید. شاید با همین بررسی‌ها بتوانید در تصمیم‌گیری آینده‌‌تان هم موفق‌تر باشید و بدانید كه چه مردی می‌تواند شاهزاده سوار بر اسب شما باشد.چه طور شوهر پیدا کنیم

 

وسواس را كنار بگذارید

محافظه كاری‌های بی‌مورد را كنار بگذارید و با ازدواج، وسواس گونه برخورد نكنید. اگر خواستگارهایی دارید كه حاضر نیستید حرف‌های‌شان را بشنوید یا اگر گاهی فامیل و دوستان‌تان كسی را برای ازدواج به شما معرفی می‌كنند

 

اما شما اهمیتی نمی‌دهید، باید كمی در نگاه‌تان تجدید نظر كنید. شاید یكی از همین موارد بتواند همسر ایده‌آلی برای شما باشد. از آشنایی نترسید و چند هفته‌ای با خواستگارهای‌تان صحبت كنید و بعد تصمیم بگیرید، مشكلات كوچك آدم‌ها را بهانه نه گفتن نكنید.

 

فراموش نكنید كه هر كسی با هر شخصیتی هم كه باشد، مشكلاتی دارد كه می‌توان از آن‌ها ایراد گرفت.

 

شما نمی‌توانید یك شخصیت بی‌عیب و نقص را به‌عنوان همسر‌تان انتخاب كنید چون اصلا چنین شخصیتی وجود ندارد اما سعی كنید فردی را انتخاب كنید كه بتوانید با مشكلاتش كنار بیایید و مدام به خاطرشان افسرده یا عصبانی نشوید.

 

تكلیف‌تان را روشن كنید

شما نباید برای فرار از چیزی به سمت ازدواج بروید بلكه باید تنها برای ساختن یك زندگی بهتر در كنار فردی كه به شما آرامش می‌دهد چنین قدمی بردارید.

 

اگر نمی‌دانید چطور باید انتخاب كنید و چطور پیش بروید بهتر است سراغ یك مشاور بروید. با شركت در كلاس‌های آمادگی ازدواج می‌توانید تا حدودی تكلیف‌تان را روشن كنید و هم آگاهانه‌تر انتخاب كنید و هم منطقی‌تر پیش بروید.

منبع:khorshidonline.com

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج

درانتخاب همسرآینده‌تان دچارتردید شده‌اید؟


قاعدگی دردناک زنان و دختران


ماشین لباسشویی با آبکشی شرعی


بدون خجالت محصولات جنسی را آنلاین بخر


آموزش مکالمه محور زبان به صورت آنلاین


درمان نازایی با بالاترین درصد موفقیت


دریافت کارت تخفیف 20درصدی درمان


آشپزی بدون دغدغه کثیفی گاز

تهیه اینترنتی بلیط اتوبوسVIPبه قیمت ارزان


راه و رسم داشتن زندگی زناشویی بدون تنش


درمان نازایی زنان و مردان


میخوای از همیشه زیباتر باشی؟


سینما رو به خونت بیار!


درخواست وکیل طلاق و مشاوره تلفنی رایگان

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

* لطفا در مورد ایجاد تاپیک و نظرسنجی قبل از ثبت دقت فرمایید زیرا امکان ویرایش و یا حذف مطلب بعد از ارسال وجود ندارد.
همچنین شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت نیز می‌باشید.

با خیال راحت سیسمونی کودک خودتون رو  از کیکابو ,برند برتر اروپایی بخرید

(کیکابو ,برند برتر اروپایی بخرید)

  

چه طور شوهر پیدا کنیم

کاربر گرامی جهت ارسال پست شما ملزم به رعایت

قوانین و مقررات

نی‌نی‌سایت می‌باشید

مطالب این سایت تنها جنبه اطلاع رسانی و
آموزشی داشته و توصیه پزشکی تخصصی تلقی نمی شوند و نباید آنها را جایگزین
مراجعه به پزشک جهت تشخیص و درمان دانست. لطفاً پیش از استفاده از سایت
صفحه
“شرایط استفاده از سایت”
را مطالعه فرمایید. استفاده از این سایت
بدان معناست که شما قبلاً صفحه “شرایط استفاده از سایت” را مطالعه کرده
و به مفاد آن واقفید. نقل مطالب این سایت با ذکر منبع و نشانی اینترنتی سایت بلامانع است

میخوام شوهر پیدا کنم کجا برم شوهر پیدا کنم خواستگار ندارم چطور خواستگار خوب پیدا کنم این سوال ها ممکن است ذهن دختران مجرد زیادی را مشغول به خود کند. آن ها با دیدن ازدواج دوستان و آشنایان خود این سوال ها را بارها در ذهن خود مرور میکنند. البته بايد به دخترخانم ها اين مسئله را يادآوري کرد که نبايد اجازه دهند نگراني از اين مسئله تمام زندگي و آينده شان را مختل کند. فراموش نکنيد کم نيستند افرادي که اگرچه کمي ديرتر ازدواج کرده اند ولي ازدواج موفقي داشته اند.

انتخاب يک همسر مناسب براي بسياري از جوانان يک دغدغه اساسي است. به خصوص براي دخترخانم ها که شايد قدرت انتخاب کمتري داشته باشند و بايد در انتظار آمدن يک خواستگار خوب بنشينند، ممکن است این مساله نگران کننده هم باشد. دختران زیادی هستند که با وجود داشتن تحصیلات و شغل نتوانستند خواستگار و شوهر مورد علاقه خود را پیدا کنند. در ادامه با سوربان همراه شوید تا برخی از راه های موثر جذب خواستگار و شوهر را با هم مرور کنیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار بگیرد.

 

دختر باید زمینه دیده شدن و پیدا کردن خواستگار را فراهم کند. یعنی کاری کند که کسانی که او را میپسندند و برای او مناسب هستند او را ببینند و برای خواستگاری او بیایند. برای این کار 4 روش کلی را به شما پیشنهاد میکنیم:

1. در مجالس زنانه فعال، آراسته و با لباس های زیبا شرکت داشته باشید، در بحث ها شرکت کنید و خود را نشان دهید (به اصطلاح دل مادرهای پسر ها را ببرید!)چه طور شوهر پیدا کنیم

2. در مکان هایی که آقایان حضور دارند(دانشگاه، محل کار، همایش و … ) با ظاهر آراسته و با شخصیت و محترم ظاهر شوید. در این جمع ها بدون عرضه کردن خود و سر و سنگین شرکت کنید و فکر خود را عرضه کنید. به این وسیله سعی کنند افرادی که آمادگی ازدواج دارند را جذب می کنید . به مکان هایی بروید که افرادی با سلایق و علایق شما در آن حضور دارند. اگر شما در یک زمینۀ هنری خاص تبحر دارید و دوست دارید همسرتان نیز از هنر سررشته‌ای داشته باشد، بد نیست از اماکن هنری دیدن کنید. این کار هم به شما کمک می‌کند تا به یکی از علایق فردی‌تان برسید و دانشتان را در زمینۀ مورد علاقه‌تان بالا ببرید و هم اینکه امکان آشنایی‌تان با افرادی که با شما تشابهاتی دارند، افزایش می‌دهد.

3. از مراکز همسریابی با اطلاع خانواده کمک بگیرد.

4. از سایت های همسریابی معتبر کمک بگیرید.

 

1. باید در درجه اول یک زن باشیدبرخی از دختران، زن بودن خود را فراموش کرده اند. این که تحصیل کنند و سر کار بروند، چیز خوبی است اما متاسفانه برخی از دختران امروز از آن طرف بام افتاده اند! بخشی از زن بودن زنان، در ارتباط با همسر و زندگی مشترک و نقش مادری شکوفا می شود و اینکه مورد حمایت و دوست داشته شدن همسر قرار بگیرند. دختران در ظاهر، این قضیه را کتمان می کنند. آنها با وجود موقعیت های خوب ازدواج، همه درها را به روی خود بسته اند. چرا که تمام زندگی شان را در کار خلاصه کرده اند، آنها می خواهند به همه نشان دهند خودشان از پس کارهایشان برمی آیند و نیازی به ازدواج نمی بینند اما اگر با خود صادق باشند، این نیاز را احساس می کنند. فراموش نکنید مردها تمایل دارند با خانمی ازدواج کنند که در درجه اول یک زن است.

2. طرز پوشش مناسبنوع لباسی که هر فرد می پوشد نشان دهنده نوع اعتقادات و مذهب و شخصیت فرد است. سعی کنید نوع پوشش خود را متناسب با طرز عقایدتان انتخاب نمایید. بر عکس خیلی از دخترها فکر می کنند، هر چه  لباس های متفاوت تر از جامعه بپوشند بیشتر جذاب می شوند، پسران معمولا بیشتر دخترهایی را که به صورت شکیل و متناسب با عرف لباس می پوشند، می پسندند. سعی کنید پوششی را برای خود انتخاب کنید که نشان دهنده شخصیت واقعی شما باشد.

3. برخورد مناسبیکی از مهمترین مسایلی که می تواند به جذب خواستگار برای دخترها کمک کند، اخلاق نیکو و پسندیده خود و خانواده شان است. هر اندازه دختر و خانواده اش خوش اخلاق تر باشند و کمتر عصبانی بشوند و بداخلاقی کنند، بر تعداد خواستگاران دختر افزوده می شود. سعی کنید با اطرافیان، همسایگان و آشنایان با روی باز و گشوده برخورد نمایید تا دیگران هم بتوانند راحت تر با شما صحبت کنند.

4. باوقار باشیدبیشتر مردان به دنبال زنی خاص می گردند که تا پایان عمر کنارش بماند و با او پیر شود. زنی که اهل شکوه و شکایت نیست یا با نق نق کردن روزش را خراب نمی کند. مردها یک زن منطقی و با حساب و کتاب می خواهند که آنها را در سراسر زندگی شان حمایت کند و در موقعیت های حساس همیشه بتوانند روی کمکش حساب کنند. پس با دوری کردن از برخی رفتارهای سبک، شخصیتی متین و باوقار داشته باشید.

5.  به ظاهرتان بیشتر توجه کنید

منظور ما این نیست که از لباس‌های گران‌قیمت یا جلب توجه‌کننده استفاده کنید. سعی کنید در این مورد حد اعتدال را رعایت کنید. ممکن است آرایش‌های زننده یا پوشش‌های نا‌مناسب موجب شود بعضی از مردان به شما علاقه نشان دهند. اما معمولاً مردی که به دنبال یک زندگی آرام و بی‌دردسر است، چنین فردی را به همسری انتخاب نمی‌کند. از طرف دیگر، اهمیت ندادن به ظاهر و داشتن ظاهری نامرتب نیز به معنای نجابت نیست. در دین مبین اسلام بارها بر اهمیت پاکیزگی و نظافت تأکید شده است.

6. از فن بیان غافل نشوید

یکی از مواردی که مخصوصاً در اولین دیدارها اهمیت زیادی دارد، شیوۀ صحبت کردن و به‌طور کلی ارتباط برقرار کردن ما است. ما معمولاً جذب افرادی می‌شویم که با ادب و متانت صحبت کرده و ضمن حفظ حریم‌ها، رفتار گرم و بانشاطی دارند. برای ارتقای سطح مهارت‌های ارتباطی می‌توانید از کتاب‌ها و مقالاتی که دربارۀ مهارت زندگی نوشته شده است کمک بگیرید. البته هنگام مطالعۀ این کتاب‌ها ملاحظات فرهنگی را هم در نظر بگیرید، چون بیشتر این کتاب‌ها ترجمه هستند و ممکن است بعضی از موارد ما در کشور ما کاربرد نداشته باشند. برای مثال، یکی از مواردی که در این کتاب‌ها در رابطه با ارتباط مؤثر به آن اشاره شده، برقراری تماس چشمی به هنگام صحبت کردن است، که در جامعۀ ما هنگام صحبت با نا‌محرم، برقراری تماس چشمی مداوم کار پسندیده‌ای نیست.

7. تکلیف‌تان را با خودتان مشخص کنید

یکی از مواردی که موجب می‌شود کسی برای ازدواج با شما پا پیش نگذارد، این است که تکلیفتان با خودتان روشن نیست. مثلاً دختری را در نظر بگیرید که حجابش را رعایت نمی‌کند و ظاهر و رفتارش نشان می‌دهد که به دستورات دینی اهمیتی نمی‌دهد، اما از طرف دیگر نمازش را به موقع می‌خواند و روزه‌اش را می‌گیرد (حتی در ماه رمضان نیز حجابش را رعایت نمی‌کند). در چنین مواردی، هم افرادی که به اصول مذهبی پایبند هستند، او را فرد مناسبی برای ازدواج نمی‌یابند و هم افرادی که اعتقادات مذهبی ندارند حس می‌کنند که ممکن است با ازدواج با این فرد دچار مشکل شوند. بنابراین به وی پیشنهاد ازدواج نمی‌دهند. این مطلب در مورد همۀ جنبه‌های متعارض شخصیت شما صدق می‌کند.

8. ازدواج را جزو اولویت‌هایتان قرار دهید

تنها اینکه به خودتان بگویید من قصد ازدواج دارم کافی نیست. همان‌طور که برای اولویت‌های دیگرتان مثل کار یا تحصیل وقت می‌گذارید، باید برای ازدواج نیز وقت و انرژی صرف کنید. اگر واقعاً قصد ازدواج دارید، سرتان را بیش از حد به کار‌، درس یا هر چیز دیگری مشغول نکنید. زمانی که در حضور همکاران مردتان اعلام می‌کنید که اولویت اول من در زندگی کارم است، طبعاً آنها هم اولویت‌بندی شما را به هم نخواهند زد. البته لازم نیست شما این حرف را به زبان بیاورید، وقتی اقوام و آشنایان می‌بینند شما وقتی برای حضور در مجالس خانوادگی و دوستانه ندارید، به این نتیجه می‌رسند که حتماً برای تشکیل زندگی مشترک هم وقت ندارید، و اگر قصد معرفی موردی را به شما داشته‌ باشند، از این کار صرف‌نظر می‌کنند.

9. منتظر نباشید تا انتخاب شوید

درست است که گفتیم پیشنهاد ازدواج از طرف دختر معمولاً کار درستی نیست، اما منظور ما این نبود که در صورت مواجهه با یک مورد مناسب منفعلانه برخورد کنید و در حقیقت هیچ کاری انجام ندهید. در این‌گونه مواقع می‌توانید از یک واسطه که البته باید از صداقت و امین بودن وی مطمئن باشید، کمک بگیرید. واسطه می‌تواند شما را به‌عنوان یک مورد مناسب برای ازدواج به فرد مورد نظر یا خانواده‌اش معرفی کند.

10. از تجربیات دیگران کمک بگیرید

اگر در میان دوستان و اقوام فردی را می‌شناسید که با وجود داشتن شرایطی مشابه با شرایط شما‌، خواستگاران خوب متعددی داشته، می‌توانید از وی کمک بگیرید. در صورتی‌که با این فرد خیلی صمیمی نیستید و دوست ندارید این موضوع را مستقیم با وی در میان بگذارید، می‌توانید در رفتارش دقیق شوید و از کارهای مثبت وی در این زمینه الگوبرداری کنید.

11. زيبايي همه چيز نيستشايد برخي از دخترخانم ها به اشتباه فکر کنند «زيبايي و وضعيت ظاهري» آنان همه آن چيزي است که پسران در انتخاب همسر آينده خود ملاک و معيار قرار مي دهند. از اين رو با پناه بردن به لوازم آرايشي يا حتي عمل هاي جراحي سعي دارند براي زيباتر شدن تغييري در ظاهر خود ايجاد کنند. اما بد نيست بدانيد که اولا معيارهاي زيبايي نسبي است و از فردي به فرد ديگر متفاوت است، همچنين پسراني که به پختگي رسيده باشند، بيشتر از آن که در زيبايي چهره متوقف شوند به ظرافت ها و زيبايي هاي رفتاري شما توجه مي کنند.از سوي ديگر برخي از دخترخانم ها نيز فقط و فقط منتظر خواستگاري خوش تيپ هستند، اگر جزو اين دسته از دخترخانم ها هستيد بهتر است که خيلي در قيد و بند قيافه نباشيد چون قيافه خوب الزاما به معني داشتن شخصيت خوب نيست.

12. وسواس را کنار بگذاريدمحافظه کاري ها و وسواس هاي بي مورد را کنار بگذاريد، اگر خواستگارهايي داريد که حاضر نيستيد حرف هاي شان را بشنويد يا اگر گاهي فاميل و دوستان تان کسي را براي ازدواج به شما معرفي مي کنند اما شما اهميتي نمي دهيد، بايد کمي در نگاه تان تجديدنظر کنيد. شايد يکي از همين موارد بتواند همسر خوبي براي شما باشد.از آمدن خواستگار نترسيد و چند هفته اي زير نظر خانواده‌ها با خواستگار هاي تان صحبت کنيد و بعد تصميم بگيريد، مشکلات کوچک آدم ها را بهانه نه گفتن نکنيد. فراموش نکنيد که هر کسي با هر شخصيتي هم که باشد، مشکلاتي دارد که مي توان از آنها ايراد گرفت.مهم اين است که به ويژگي هاي برجسته او نظرکنيد، شما نمي توانيد يک شخصيت بي عيب و نقص را به عنوان همسرتان انتخاب کنيد چون اصلا چنين شخصيتي وجود ندارد. اما سعي کنيد فردي را انتخاب کنيد که بتوانيد با مشکلاتش کنار بياييد و مدام به خاطرش افسرده يا عصباني نشويد.

13. بگویید که توقعی نداریداز موانع مهم پیش روی ازدواج توقعات بالاست و بسیاری از جوانان به دلیل مسائل مالی از تشکیل زندگی مشترک فراری هستند بنابراین با کم کردن این توقعات و بیان این مسئله در موقعیت های مناسب می توانید زمینه ازدواج را ایجاد کنید. همچنین یکی از مواردی که می تواند مانع ازدواج باشد و آقا را از اقدام به خواستگاری منصرف کند موقعیت اقتصادی خوب خانواده خانم است. یعنی آقا این جرات را ندارد که اقدام به ازدواج کند، شما به عنوان یک خانم می توانید سطح توقعات تان را پایین بیاورید و با بیان کردن این مسئله در جمع دوستان و بستگان که انتظارات من برای ازدواج بالا نیست به همه نشان دهید که در ذهن چه دارید تا شجاعت معرفی کردن خواستگار را پیدا کنند.

14. غرور کاذب ممنوعبعضی مواقع دخترها به اشتباه فکر می کنند هر چه غرور بیشتری داشته باشند بهتر است. در صورتی که پسرها نسبت به این غرور دچار ابهام می شوند و حتی در برخی مواقع از ابراز علاقه خود برای ازدواج امتناع می کنند، زیرا ممکن است فکر کنند دختر قصد ازدواج ندارد و یا به او علاقه ای ندارد در صورتی که ممکن است در واقع دختر نسبت به او علاقمند شده باشد ولی این علاقه را سعی  می کند با حالت تدافعی نشان دهند. پس نوع چهره ما نشان دهنده خیلی مسایل است.

15. با خود مهربان باشیددختری ناامید، عصبی و پرخاشگر که طلبکار از دنیا و دیگران است، چگونه انتظار دارد که فرد مناسبی برای ازدواج پیدا کند!  دختران باید روی شخصیت خود و به خصوص مهربانی با خود، کار کنند. برخی از دختران امروز به دلیل داشتن تحصیلات و شغل، بخشی از زنانگی خود از جمله مهربان بودن را کم رنگ کرده اند، در صورتی که یک مرد، حس محبت و مهربانی و حمایت همسر خود را می خواهد اما متاسفانه برخی دختران با تحصیل و شغل خود می خواهند که قدرت خود را به رخ فرد مقابل بکشند که در این صورت مردان فراری می شوند!!!

16. حل روابط گذشته زندگی تان

اگر یکبار دچار شکست عاطفی شده اید، سعی کنید از یک روانشناس یا مشاور کمک بگیرید و آن موضوع را برای خود حل کنید. تا زمانی که درگیر ارتباطات قبلی خود هستید، نمی توانید افراد جدید را به خود علاقمند کنید.

17. تامل کردن برای جواب به خواستگار

اگر گزینه مناسبی به شما معرفی شد، سعی کنید خوب به آن فکر کنید. خیلی مواقع دختر و خانواده اش، با دیدن یک ویژگی منفی جواب رد به پسر می دهند، در صورتی که اگر کمی تامل کرده و زود هنگام پاسخ منفی ندهیم، می توانیم انتخاب بهتری را داشته باشیم. خودشناسی داشته باشید.دخترهایی که ایرادهای زیاد از خواستگارانشان می گیرند و ملاک های کمال گرایانه دارند، از خواستگاران کمتری برخوردار هستند. پس سعی کنید که معیارهایتان را برای انتخاب همسر متعادل نمایید.

18. توکل بر خدا مهم ترین مساله در امر ازدواج توکل داشتن بر خدا است. دخترها و خانواده هایشان باید در وهله اول از خداوند متعال خواستار یک همسر خوب و متناسب باشند. قرائت سوره طه برای طلب همسر مناسب و دلخواه بسیار کمک کننده است.  امام صادق علیه السلام  می فرماید: هر کس که خواستگاری ندارد یا به خواستگاریش جواب نمی دهند، سوره طه را بنویسد و بشوید و آب آن را بر صورت خود بریزد، خداوند ازدواجش را آسان می کند.

درهر حال باید در نظر داشته باشید که:

– مردها به دنبال خانم های شایسته، با اعتماد به نفس و بی پروا هستندمردها انتظار دارند خانم ها آنها را از روی علاقه انتخاب کنند تا اینکه به ناچار و از روی نا امیدی حال چه از نظر مادی و چه از نظر احساسی. مردها می خواهند که شریک زندگی شان آنها را از صمیم قلب دوست بدارد و به او احساس نیاز کند. البته این احساس نیاز نباید باعث از دست رفتن هویت جداگانه شخص شود. مردها به دنبال یک زن فعال و مستقل هستند، خانمی که دوست های خودش را داشته باشد و سرگرمی هایش را خودش انتخاب کنید.چه طور شوهر پیدا کنیم

در عوض مردها نیز به زمانی که با شریک دوست داشتنی زندگی شان می گذرانند بها می دهند.

زنها ها تصور می کنند که مردها دوست ندارند که خانمها به آنها نیاز داشته باشند و هیچ مردی برای زمانی که با آنها صرف می کند هیچ گونه ارزشی قائل نیست و فکر می کنند که اگر احساس نیاز خود را به آنها نشان دهند باعث روی گرداندن و در آخر ترک رابطه  از جانب مردها می شوند.

** قابل توجه خانم ها**مردها به همان چیزی که زن ها از یک رابطه می خواهند، نیاز دارند – یک شریک کامل و همه جانبه- بهترین راه برای جذب مردهای بزرگ و ساختن یک ارتباط شاد و پرطراوت کامل کردن روحیات رفتار خودتان است.

 مردها به دنبال زنی هستند که خواستار رشد فردی، مسئولیت پذیر و دارای حس مالکیت باشدآقایون به دنبال خانمی هستند که شجاعت خندیدن به کارهای ابلهانه خودش را داشته باشد. زنی را می خواهند که سهم خود را در رابطه ببیند و آن را طلب کند و از نظر احساسی محکم و ثابت قدم باشد. خانمی که بتواند با گذشت زمان شخصیت فردی خود را افزایش دهد، مسولیت پذیر باشد و مسئولیت کلیه رفتارهایش را به عهده بگیرد.

خانم ها تصور می کنند که آقایون تنها به فکر خوشگذرانی هستند و هیچ علاقه ای به رشد رابطه و یا حتی و یا حتی پرورش هویت شخصی شان ندارند. زن ها فکر می کنند که مردها تنها به دنبال خانم هایی هستند که شبیه به زیباترین مدل ها هستند و مواردی نظیر احساسات، مهربانی، علاقه، دوست داشتن و توانایی های شخصی برای آنها هیچ گونه اهمیتی ندارد.

**قابل توجه خانم ها**مردها در پی زنی هستند که از نظر احساسی عاقل و بالغ باشد. البته باید توجه داشت که بلوغ احساسی به معنای کور کردن تمام احساسات قلمداد نمی شود بلکه به این معناست که شخص بتواند مسئولیت تمام احساسات و رفتارهای خود را قبول کند. برای جلب توجه مردهای واقعی و به وجود آوردن یک رابطه طولانی مدت می بایست یاد بگیرید که مسئولیت کلیه رفتار، حالات، تجربیات و احساسات خود را به گردن بگیرید.

در آخر باید گفت اگر خواستگار ندارید، به خودشناسی برسید و ویزگی هایی که در این مقاله ذکر شده را در خود تقویت کنید. بر خدا توکل کنید و از او بخواهید بهترین موقعیت را در بهترین زمان برایتان فراهم کند.

 

سلام دختر 23 ساله هنوز خواستگار ندارم

خواستگار میخوام زودتر.

ایشالا شخص مناسب پیدا بشه و خوشبخت بشین.

خواستگار کم

من میخام شوهر کنم خواستگارهم دارم ولی مامانم دست رد میزنه ب همه

سلام واقعا خوب بودن من چه طوری روابط عمومیم بالا ببرم

من 37 سالمه . ارشدبرق دارم و چندین سال سابقه کار. ولی تو مجالس زنانه سرحال حاضر نمیشدم .چون همش مشغول درسخوندن بودم . اضافه وزنم پیداکردم بخاطرساعات کاری زیاد و درس خوندن . ولی صورت قشنگی دارم . میدونم ضعف ازخودمه . الان فهمیدم چرا تابحال ازدواج نکردم . مسلما وزنم باید ایده ال باشه واعصاب ارامتری داشته باشم .

چطوری باید شوهر کرد

عالیییی

سلام
ببخشید میشه دوستانی که گفتن خواستگار زیاد دارن دلیلشو از نظر خودشون بگن

من برام‌ خواساتگار‌ زیاد‌زیاد‌ هست‌که‌ دیگه‌ مامانم‌ بهم‌ میخن‌ ولی‌ مامانم‌ میگه‌ اول‌درس‌ بخون‌ بعد‌ عروسی‌

برای پیدل کردن شوهر یه چیزی نیست که هر موقع بخواهیم باشه هر کسی یک روزی داره واسه ازدواج و وقتی فرد پخته تر میشه خواستگارای بیشتری داره

راههاي پيدا كردن خواستگارتون خیلی خوب بودند. من خیلی دلم شوهر میخواد. اما واقعا کسی نیست

ارغوان عزیز با توجه به شرایط اقتصادی متاسفانه الان تمایل برای ازدواج خیلی کم شده و شما تنها نیستید.

خیلی خوب میشه شوهر پیدابشه

خیلی خوبه شوهر پیدابشه

خيلي خوب بود ولي من خاستگاري زياد دارم اااا ممنون

الهی همه جوونا خوشبخت بشن

وقتی جامعه پر شده از مرد ولنگار و معتاد و هرزه….. تعداد مردانی که مورد پسند دختران برای ازدواج هستند اونقدر کاهش پیدا می کنه که دختران ایده آل هم تا چهل سالگی تنها می مونن

نظر شما …خیلی متن خوبی بود

مرسی از شما سمانه عزیز

حالا مگه ازدواج کردن مهمه؟ اون زمون گذشت

دهه 60 ها که همه چیزشون داغون بوده اینم روش

خب من نمیدونم چرا بعضیا که همه چیشون خوبه هنوز ازدواج نکردن علی الخصوص دهه 60ا

بسیار عالی و کامل بود ممنون

با ما بهترین بازدهی تبلیغات رپورتاژ را تجربه کنید:

سوربان با هدف پاسخگویی به تمامی اطلاعات لازم برای تازه عروس و دامادها شکل گرفته و گستره کاملی از تمامی خدمات عروسی شامل تشریفات عروسی، سالن عقد و دفتر عقد، تالار و باغ عروسی، دسته گل عروس، سفره عقد، مزون عروس، کیک عروسی، آتلیه عروس و … را دربر می گیرد. این سایت تلاش است تا با جمع آوری اطلاعات خدمات عروسی انتخاب را برای زوج های جوان آسان کند.


تمامی حقوق این وبسایت متعلق به سوربان می باشد و هرگونه کپی و نقل قول با لینک مستقیم امکان پذیر است.

 مسئولیت آگهی در سوربان بر عهده آگهی دهنده می باشد.

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

  راه های شوهر پیدا کردن, راه های شوهر پیدا کردن,  راه های شوهر پیدا کردن,  راه های شوهر پیدا کردن,  راه های شوهر پیدا کردن,  راه های شوهر پیدا کردن, راه های شوهر پیدا کردن,

هر ‌پسری بر اساس سلیقه، طرز نگرش،‌اعتقادات،‌وضعیت اقتصادی، احساسات،‌ و تفکر خود به دنبال همسر می گردد.

در بین پسرها هم مثل دختران پراکندگی و تفاوت گسترده ای وجود دارد، یعنی هر پسری بر اساس مواردی که در بند یک برشمردیم ، دیدگاههای مختلفی برای انتخاب همسر دارد.

البته دخترها هم متفاوتند و ایده آلهایشان در زندگی و توقعاتشان از همسرشان متفاوت هست.

با توجه به موارد بالا هر دختری نمی تواند برای هر پسری ایده آل باشد و به عکسچه طور شوهر پیدا کنیم

مثلا: برای یک پسر مذهبی ، دختری که آرایش می کند و بیرون از منزل می آید مطلوب نیست. و برای دختر مذهبی نیز پسری که با دختران بگو و بخند دارد مطلوب نیست.

حالا بر اساس این مقدمه من در ذیل با طرح سئوالاتی، مشخصات دخترانی که به راحتی می توانند خواستگار پیدا کنند را قید می کنم. البته این مشخصات متفاوت و گاه متضاد هم هستند، لیکن چون آقایون هم متفاوت و گاه متضاد یکدیگر فکر می کنند. هر کسی بنا به نگرش و معیارهای خودش همسر انتخاب می کند.

نکته مهم و بدیهی اینست : آقایونی هم که می خواهند مورد توجه خانم ها باشند نیاز هست مشخصات مورد نظر خانمها را داشته باشند که در بعضی موارد مشابه همین فهرست ذیل است.

قبلا گفته بودم که دختر خانم ها نباید در قضیه ازدواج منفعل باشند، بلکه باید فعال و اکتیو باشند، و به جای اینکه آنها دنبال مرد ایده آل بگردند، این آقایون باشند که آرزومند ازدواج با آنها باشند.

  راه های شوهر پیدا کردن, راه های شوهر پیدا کردن,  راه های شوهر پیدا کردن,  راه های شوهر پیدا کردن,

(برای سهولت، در اینجا پارامتر تاثیر گذار زیبایی را ثابت فرض می گیرم)

۱ – آیا دختر خانم تحصیلات دانشگاهی دارد؟

۲ – آیا دختر خانم علاوه بر تحصیلات دانشگاهی تخصص و مهارت کاربردی هم در زمینه رشته تحصیلی خود دارد؟

۳ – آیا دختر خانم شوخ طبع ، طناز و پرتحرک و پرانرژی است؟

۴ – آیا دختر خانم از نظر اقتصادی، شغلی یا در آمدی یا هنری دارد، تا بتواند به اقتصاد خانواده کمک کند؟

۵ – آیا خانواده دختر التزام های لازم جهت حمایت های اقتصادی در موارد خاص به داماد می دهند؟

۶ – آیا دختر خانم تقیدات مذهبی بالایی دارد، و آنچه که یک پسر مذهبی در نظر دارد رعایت می کند؟

۷ – آیا دختر خانم افکار روشنفکری ، بیانها و استدلالهای جالب دارد؟

۸ – آیا دختر خانم اجتماعی هست؟ به میهمانی ها می رود؟ به اجتماعات خاص فرهنگی ، فرهنگسراها تشریف می برند؟

۹ – آیا دختر مذهبی در محیط های مذهبی ، مجالس سخنرانی، ادعیه ، زیارتگاهها، عزاها ، عروسی ها تشریف می برند؟

۱۰ – آیا دختران در ارتباط با آقا پسرها مهارتهای متناسب را دارند؟ ( نه تسلیم ، نه طرد، نه بی تفاوتی، نه احساسی و ….، بلکه رویکرد عقلانی مناسب نسبت به درخواست ارتباط آقایان= توضیحش مقاله دیگری می طلبد)

۱۱ – آیا دختران فعالیتهایی چون کلاسهای آموزشی زبان، کامپیوتر و … دارند؟ آیا دختران به ورزش و باشگاه علاقه مند هستند و فعالیت می کنند؟

۱۲ – فعالیت های فوق برنامه دختران در انجمن ها ، جلسات، گروهها و …. حساب شده است؟

۱۳ – آیا دختران نسبت به کاهش ناامیدی،‌افسردگی، خشم، بدبینی ، احساساتی انفجاری و … اقدام موثری انجام داده اند؟

۱۴ – آیا دختران فعالیت های هنری دارند؟ فعالیت گلدوزی ، خیاطی، نقاشی، موسیقی، آرایشگری و …؟

۱۵ – آیا دختران وبلاگ فعال و معتدلی دارند؟ آیا به وبلاگ دیگران به طور متعادل سر می زنند و نظرات منطقی و غیر احساسی می دهند؟

۱۶ – آیا دختران دل و دماغ برای گردش ،‌سنیما، پارک،‌ تفریح ، موزه و سایر محیطهای عمومی دارند؟

۱۷ – آیا وجهه دختران در محیط فامیل، همسایگان، محله ، دانشگاه متعادل و قوی هست؟

۱۸ – آیا دختران از طریق دوستانشان ، فامیلشان سعی می کنند پسران مناسب را بررسی کنند و تمایلات خود را در خصوص موارد مناسب به مرتبطین پسر بگویند؟

۱۹ – آیا دختران وضعیت ظاهری خود را اعم از لباس ،‌کفش ، کیف و پوشش خود را تمیز و مرتب حفظ می کنند؟ تا چه اندازه سلیقه به خرج می دهند؟ آیا به سادگی بیشتر اهمیت می دهند یا به تجمل؟

۲۰ – میزان آموخته های دختران در زمینه های مذهبی ، روانشناسی، سیاسی ، اجتماعی ، اقتصادی ، جامعه شناسی و تجربه های فردی آنها در هر مورد چقدر است؟ و آیا سعی می کنند در زمینه های مختلف به روز باشند؟

  راه های شوهر پیدا کردن,  راه های شوهر پیدا کردن, راه های شوهر پیدا کردن,

۲۱ – آیا دختران توجه دارند هر پسری ، ‌مادر دارد،‌خواهر دارد و وابستگانی که می توانند بالقوه پلی برای همسرگزینی باشند؟

۲۲ – آیا دختران در فعالیت های مدرسه و دانشگاه سهم رهبری و لیدری دارند؟ آیا ‌اجتماعی هستند؟ آیا داوطلبانه وظایفی را در کلاسها به عهده می گیرند؟ کنفرانس می دهند؟

۲۳ – دختران در محیط منزل تا چه میزان در فعالیتها خانه کمک می کنند؟ به هنگام میهمانی ها چقدر پرجنب وجوش هستند؟ آیا برای کمک به دیگران پیشقدم هستند؟ آیا پختگی لازم در انجام وظایف را می توان در حرکات آنها دید؟

۲۴ – دختران چقدر شعر حفظند؟ چقدر متن ادبی بلد هستند؟ چقدر ارائه نظر می کنند؟ و چه میزان اعتماد به نفس خود را به دیگران دیکته می کنند؟

۲۵ – متانت ، افتادگی ،‌ صبوری و نجابت دختران در ارتباط با دیگران چگونه تبلور می کند؟

۲۶ – نوع راه رفتن دختران در محیط های عمومی چگونه است؟ آیا آرام و متین حرکت می کنند؟ آیا تند و با انرژی حرکت می کنند؟ آیا بی هدف و با تانی حرکت می کنند؟ آیا با حالتی قوز کرده و و گامهای خسته حرکت می کنند؟ آیا هنگام حرکت نگاهشان همه جا در حرکت هست؟ آیا عمق و صلابت نگاهشان ثابت و نا مشخص هست؟

۲۷ – رابطه دختران با مادران ، پدران ،‌برادران و خواهران و دوستانشان چگونه است؟ آیا همواره بستگان دختران از آنها به خاطر خوب بودنشان تعریف می کنند؟ آیا هر وقت یاد دختر یا خواهرشان می افتند،‌ برای او آرزوی بهترین ها را می کنند و در جمع و خلوت خدا را به این خاطر شکر می کنند؟

۲۸ – دختران تا چه اندازه ذاتا اصیل هستند و رفتارهایشان خالص هست و در خلوت و خانواده هم همان کارهایی را می کنند که در جمع و گروه انجام می دهند؟ ۲۹ – دختران چقدر در کنترل خشم، پرخاشگری ، غم، نگرانی، اضطراب و … موفق بوده اند و شخصیت با ثباتی از خود را به نمایش گذاشته اند؟چه طور شوهر پیدا کنیم

۳۰ – دختران تا چه میزان در کارهای عام المنفعه شرکت می کنند؟ به عیادت بیماران می روند؟ به خانه سالمندان سر می زنند؟ به ایتام کمک می کنند؟ یا …..

۳۱ – دختران تا چه اندازه خود را از دسترسی غیر مجاز پسران حفظ کرده اند؟ و نگران فاش شدن ارتباطات قبلی خود نیستند؟ و تا چه اندازه می توانند پاک بودن خود را به عنوان یک قدرت و اعتماد به نفس با خود همراه داشته باشند؟

۳۲ – دختران تا چه اندازه در کسب مهارتهای ارتباطی، مهارتهای زندگی و شناخت ابعاد خانواده تلاش کرده اند؟

۳۳ – دختران تا چه اندازه صبور و امیدوار بوده و جهت انتخاب همسر خویشتندار بوده اند و عجله نکرده اند؟

۳۴ – دختران تا چه اندازه برای یافتن همسر مناسب با متخصصین روانشناس و مشاوران خانواه صبحت کرده اند و برنامه ریخته اند؟

۳۵ – دختران تا چه میزان در جلسات خواستگاری به این موضوع اشاره کرده اند که از نظر اقتصادی کم توقع اند، و از نظر مالی می توانند کمک کنند؟ یا نگرانی های احتمالی همسر آینده اشان را در زمینه های مختلف کم کنند(بر اساس توانمندی های فردی که دارند)؟

۳۶ – دختران چقدر مهارت دارند تا ازدواج را به سنین بالا حواله نکنند؟ آیا دختران تحصیلات، شغل و … را بر انتخاب همسر ترجیح می دهند؟

۳۷ – آیا دختران توقعاتشان از همسر آینده واقعی هست و به راحتی می توانند دست به انتخاب بزنند؟ آیا دختران با کمال گرایی ، پسران را به هر بهانه ای رد نمی کنند؟

۳۸ – آیا دختران تحت تاثیر محیط و مقایسه هایی که با سایر دختران دارند،‌ برای شوهر احتمالی خود هر روز یک خصوصیت جدید در نظر نمی گیرند؟

۳۹ – آیا دختران خود را « حتی بدون داشتن همسر» می توانند به عنوان یک انسان کامل بپذیرند و از زندگی لذت ببرند،‌ یا همه زندگی خود را خلاصه کرده اند در شخص دیگری به نام همسر؟

۴۰ – آیا دختران در انتخاب همسر به مبدا آفرینش اعتقاد دارند و با توکل به او به راحتی اقدام می کنند، یا بار اضطراب همه انتخاب را به صورت مضاعف بر دوش خود حس می کنند؟

 روشی فوق العاده تاثیر گذار برای جذب همسر دلخواه مقالات ازدواج موفق تست ازدواج برای دختر و پسران مجرد چطوری یک مرد ایده آل برای ازدواج پیدا کنیم؟ تستی مهم : با چه کسی ازدواج کنیم؟ اگر هنوز مجردید حتما این کتاب را بخوانید!برای جذب زنان زیبا چه کار باید کرد؟

سلام وقت بخیر این فایل فقط یک عدد و فایل های دیگه ای نداره میشه راهنمایی کنین

سلام دوست عزیز. کدوم فایل رو میفرمایید؟ در صورت نیاز به راهنمایی با شماره های دفتر تماس بگیرید.

ایمیل شما نمایش داده نمی شود. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نام و نام خانوادگی *

ایمیل *

اینجا بنویسید

نام کاربری/ایمیل

فراموشی کلمه عبور؟ کلمه عبور

مرا به خاطر بسپار

ورود به سایت

تعداد موارد موجود در سبدخرید: 0

برای عضویت در خبرنامه و اطلاع از تازه ترین مقالات و دانلودهای رایگان، لطفاً ایمیل خود را وارد نمایید:

چه طور شوهر پیدا کنیم
چه طور شوهر پیدا کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *