چگونه همسر را خوشحال کنیم

 
helpkade
چگونه همسر را خوشحال کنیم
چگونه همسر را خوشحال کنیم

همسر شما خانم خانه و شریک تنهایی شما در روزگاران پیری و ناتوانی شماست، کسی که در غم و شادی شما شریک و همراه است. او مادر فرزندان شماست، پس باید در زندگی برای شادی او بکوشید ما به شما می گوییم خوشحال کردن همسر تان سخت نیست و راه هایی وجود دارد که می توانید همسرتان را شاد کنید و به او احساس خاص بودن دهید. اگر نمی دانید چگونه این کار را انجام دهید،در این مطلب همراه ما باشید.

زنها به همه چیز توجه دارند – منظـورم همه چیز هـسـت. آنها استاد کشف چیزها بـهـمراه جـزئیاتشان می باشنـد. بنابراین حتی کوچکترین رفتارها اگر صمیمانه و متفکـرانـه انجام پذیرند، نتنها از طرف هـمسـرتـان مـورد تـحـسیـن و تقدیر قرار خواهد گرفت، بلکه باعث تحکیم روابط و برقراری حب و دوستی بیشتر بین شما خواهد شد.الـبـتـه مـنـظـور از این اعمال فقط کمک در انـجام امور خانه نیست. برخی از مردان تصور می کنند که شـسـتن ظروف نـهایت ابراز یک رفتار رمانتیک بشمار میرود. این ایده خـوب است ولی کافی نیست.تمیز و مرتب نمودن محیط بیشتر یک انتظار محسوب میشود تا یک لطف.اگر واقعا تصـمیم تـحت تاثیر قـراردادن و خـوشحال نمودن همسر خود را دارید نکات زیر را دنبال کنید و مطمئن باشید نتایج چشمگیری عایدتان خواهد شد.1) دستورالعمل های رومانتیک تهیه نمایید هنگامیکه همسرتان به خانه می آید، یک موضوع ماجراجویانه کوچک برایش محیا کنیـد. در قسمتی از خانه یاداشتی که به او بگوید چه باید بکند، قرار دهید. یاداشت دومـی را در محلی که باید آن کار مورد نظر را انجام دهد، بگذارید و به همین ترتیب.توجه داشته باشید که یادداشتها را بصورتی رومانتیک تدارک ببینید تا خودش را بـتـدریج بـرای شـبی خـاطره انگیز و بیاد ماندی آماده نماید. برای مثال به او بگویید در آشپزخانـه یـک لـیـوان چـای گرم بنوشد، سپس دوش بگیرد و یک موسیقی ملایم بگذارد – متـوجـه منظور می شوید؟2) به او بگویید که زیبا است زنها هیچگاه از شنیدن این جمله خسته نمی شوند و حتی زمانیکه انتظار شنیدنش را ندارند، بیشتر لذت می برند. گه گاهی به محل کار همسرتان تلفن زده و این موضوع را به او گوشزد کنید. یـادداشتی حاوی این پیغام در کیـفـش قـرار دهـید تا او در طول روز به آن برخورد کند. همچنین ایـمـیلی بـرایـش بـفرستید و بنویسید که دیگر تحمل دوریش را ندارید. او برای دیدن شما بسیار مشتاق و هیجان زده شده و مـمکن است حتـی محـل کارش را زودتر ترک نماید.3) برایش نامه ای دست نویس بنگارید شاید ایمیل مهمترین ابداع نسـل کنـونی بحساب آید اما چیز مهمی از زندگی را از بین برده است:اسرار و مکتب رومانتیک یک نامه دست نویس. بنابراین آنرا بازسازی نموده و یکی برایش بفرسفید. می تواند یک نامه عاشـقـانـه، داـستانی، اقراری و یا هر آنچه که همسر شما خوشش می آید باشد. فقط آنرا چاپ نکنید.

 4) او را به یک رستوران ببرید بیاد داشته باشید که این عنصر “غافلگیر نمون” است که باعث بهدف رسیدن میـشـود. بـطور غـیر منتظره به محل کار همسرتان رفته و او را به رستورانی در آن حوالی بـبـریـد. حتی می تـوانید غـذای او را آورده و فـی البداهه به یک پیکنیک کوچک بروید. شما پدیده بـرجسته روز او خواهید شد بخصوص هنگامی که همکارانش می بینند که وی چه مـرد رومانتیکی دارد.5) غذای مورد علاقه اش را برایش بپزید همه بانوان موافقند مـردی که بـا آشـپـزخـانه بـیگانه نباشد واقعا یک مرد کامل است. هر مـردی بـاید بـا پـختن غـذاهای آسـان آشنا بوده و بتواند حداقل یک غذای مشکل را طبخ کنـد. روش پـختـن غذای مورد علاقه او را یاد گرفته و خـود را در دریـای مـحـبـت وی غـرق شده ببینید. 6) او را به یک قرار ملاقات “رسمی” دعوت کنید بعد از زمان طولانی با هم بودن، زوجین تمایل به کندی و از دست دادن هیجانات مفـرط روزهای اولیه زندگی پیدا می کنند. این چیزی است که اغلب زنان تاسف آنرا میخورنـد. بـنـابـراین آن هیجـانات از دست رفته را بازیابی نموده و او را برای یک ملاقات زیـبـا دعوت نمایید. بهتر است او را به مکانی با کلاس و مجلل که مستلزم پوشیدن لبـاس رسـمـی مـی بـاشد ببرید ( می دانید که زنان عاشق شیک لباس پوشیدن هستند ) برای اینـکه به کار خود واقعا رسمیت بخشید، از او از طریق یک نامه یا ایمیل دعوت بعمل آورید.

7) برایش هدیه ای بعنوان یادگاری خریداری نمایید یک روز بدون دلیلی خاص هدیه ای منـاسـب کوچکی به او بدهید. البته منظور یک خرس عروسکی و یا دیگر هدایای غیـرقابل تخیل مـوجود نیست. بـه او چیزی بدهـید که برایش ارزش و مـعـنـی داشـتـه باشد. اگر چیزی که وی به آن احتـیـاج داشـته ولی تا به حال از گفتنش بشما اجتناب کرده را برایش خریداری کنید، نتیجه بسیار بهتری خواهید گرفت.9) یک شاخه گل به او بدهید مـنـتظر رسیدن روز ولنتاین یا تولدش نباشید. همین امــروز به همسرتان یک شاخه گـل بـدهـید تا احساسات او را بر انگیخته و محیط اطرافش را مزیـن نـمایـیـد. ابـتـکار داشـتـه بـاشـید و گـلی بـه او بـدهید که قبلا نداده باشید مانند یک تک شاخه رز یا ارکیده. تـحت هیـچ شـرایـطی نـبـاید گیاهانی مانـنـد کـاکتوس را به او داده و ایـن طور وانـمو کـنـید که نشانه عشق و رمز و راز میباشند.10) او را نوازش کنید وقتی همسرتان بعد از روزی سخت و خسته کننده از سرکار به خانه بازگشت به نزد او رفته و با مهربانی و نوازش با او سخن گفته و رفتار نمایید. سعی کنید با خوش رویی و خوش خلقی خستگی و استرس روزانه را از تن وی بیرون نمایید.در انتها این نکته را بیاد داشته باشید آنچـیزی کـه همسرتان از روی علاقه واقعی بخاطر می سپارد، اعمال کوچک و جزئی شما می بـاشـد. چـیـزهـای کـوچـکی مـانند تهیه یک کاریکاتـور از هـر دوی شـما و یـا ترجـیح دادن وی بجای تماشای مسابقه فوتبال دوشنبه شب.

دو راه دیگر برای خوشحال کردن همسر

چگونه همسر را خوشحال کنیم

اگر عادت دارید با همسر یا نامزدتان همانند یکی از دوستان تان برخورد کنید باید بدانید که احتمالا او از رابطه اش با شما چندان خوشحال نیست، همه آنچه یک زن از مردش می خواهد عشق اوست و شما تا زمانی که به طور علنی این را به او نشان ندهید کافی نیست، فقط کافی است به طور مرتب با رفتارها و حرف های تان به او اظهار عشق کنید و یادش بیاورید که چقدر او را دوست دارید، تا او احساس کند که چقدر خوشبخت است که در کنار شما زندگی می کند.

قدیمی ها را دور بزنید

اصلا کافی نیست که تنها مشارکت شما در خانه فقط آوردن پول باشد. همسرتان احتیاج دارد که به لحاظ عاطفی او را پشتیبانی کنید ، او احتیاج به همراهی دارد که در تمام قدم های زندگی همراهش باشد از عوض کردن پوشک و آرام کردن کودک تان در شب گرفته تا تقسیم مساوی کارهای خانه. اگر همسرتان را دوست دارید عقاید قدیمی را که بعضی از کارها را زنانه می دانند دور بریزید و در همه کارها به همسرتان کمک کنید، مطمئن باشید در این حالت او نیز همراه بهتری برای شما خواهد بود.


مشاوره و مراقبت‌های قبل از بارداری

سوتین های خوشگل و باکیفیت/تنوع رنگ عالی

 

 

چگونه همسر را خوشحال کنیم

وفاداری و علاقه شما به همسرتان در زمان های سختی و مشکلات اثبات می شود لذا زمانی که شوهرتان دچار شکست شغلی، بیماری، بدهکاری و … می شود از او حمایت کنید.

 

در این مطلب به نکات و مواردی اشاره خواهد شد که به شما کمک می کند هر چه بیشتر محبوب همسرتان شوید و روابط زناشویی تان، بیش از پیش مسالمت آمیز و توام با خوشحالی و نشاط گردد.

 

عموماً نکات و مطالبی که در اختیار زوجین قرار می گیرد، برگرفته از متون اروپایی و آمریکایی است که به طور قطع تفاوتهای فرهنگی، اعتقادی و نگرشی بسیاری با ما ایرانیان مسلمان دارند. در فرهنگ و تمدن ما ایرانیان مسلمان، علاوه بر تأکید و اهمیت فراوانی که بر کیان خانواده داده شده است، وظایفی خاص و منحصر به فرد به هر یک از زوجین واگذار می شود که رعایت آن نقش بسزایی در رضایت زناشویی خواهد داشت.

 

فراموش نکنید که شما نه تنها یک زن ایرانی بلکه یک زن مسلمان بوده و با زنان سایر کشورهای دنیا متمایز بوده و حتی به جرأت می توان گفت منحصر به فرد هستید چرا که تعهد، عفاف، مسئولیت پذیری، فداکاری و … که در یک زن مسلمان ایرانی مشاهده می شود، در هیچ یک از زنان سایر ملل دیده نمی شود. زنان ما نه تنها دارای فرهنگ و تمدن غنی ایرانی هستند بلکه این فرهنگ و تمدن با آموزه های اسلامی و اعتقادی آنان نیز درآمیخته است.

 

از سوی دیگر مردان ایرانی نیز در وفاداری، مسئولیت پذیری، سخت کوشی و خانواده دوستی از منحصر به فردترین مردان دنیا هستند؛ لذا آموزه های تربیتی زنان و مردان ایرانی باید مختص خود آنان باشد و نه الگوبرداری از دیدگاههای روان شناسان غربی. در ادامه نکات کلی شیوه های همسرداری به شما بانوان ایرانی ارائه می گردد:

 

1 – میزبانی جذاب باشید

پس از بازگشت همسرتان از مسافرت، محل کار، دانشگاه و… با روی خوش به استقبال او رفته با چهره ای بشاش و خنده رو با او سلام و احوال پرسی کرده و بهترین لباسهایتان را برای همسرتان بپوشید، عطر بزنید و به ظاهر خود رسیدگی کنید. در مورد اتفاقات و خبرهای خوشی که در طی روز دیده یا شنیده اید صحبت کنید و اخبار و ناگوار را به زمانی بعد از استراحت همسرتان موکول کنید. تلاش کنید تا در حد توانتان فضای منزل را برای استراحت همسرتان مهیا کنید.

 

2 – با صدایی آرام و ملایم با همسرتان صحبت کنید.

حتی در بدترین شرایط هم بر سر شوهر خود فریاد نکشید.

 

3 – همیشه بوی خوش داشته باشید و به زیبایی ظاهرتان توجه کنید

به تناسب اندام و بهداشت جسمانی خود توجه داشته باشید. بهترین لباسها و پوششها را نزد همسر خود داشته باشید ، نه اینکه لباسهای زیبایتان را مختص مهمانی ها و مجالس کنار بگذارید. اجازه ندهید همسرتان شما را با ظاهری نامرتب و ژولیده ببیند. از آرایشهای حرام به شدت بپرهیزید (یعنی در مقابل نامحرم ظاهری مناسب و عفیف داشته باشید و زیبایی هایتان را مختص همسرتان بدانید).

از رنگها، لباسها و آرایشهایی استفاده کنید که مورد علاقه همسرتان است و هر چند وقت آرایش ظاهر، لباسها و موهای خود را تغییر دهید ( البته فراموش نکنید که در این زمینه حتماً به توانایی اقتصادی همسرتان توجه داشته باشید ).

 

4 – راضی به رضای خداوند باشید

به خاطر درآمد کم همسرتان غمگین و افسرده نباشید و با او درگیر نشوید و خودتان را آزار ندهید. برای کنار آمدن بهتر با این وضعیت به زندگی افراد کم درآمدتر از خود توجه کنید و نعمتهایی را (سلامتی و خانواده خوب و…) که خداوند به شما داده، شکر گذار باشید و به خاطر داشته باشید که ثروت واقعی در ایمان و تقواست.

 

5 – تحت تاثیر تجملات زندگی اطرافیان خود قرار نگیرید

خانه و زندگی خود را همان طور که هست دوست داشته باشید و از همسر تان تقاضاهایی فراتر از توان و قدرت مالی اش نداشته باشید. در مقابل به همسرتان کمک کنید تا هر ماه پس انداز هر چند اندکی ذخیره کند و از طرف دیگر او را تشویق کنید تا به افراد نیازمند و فقیر کمک کند.

 

6 – از همسر خود تشکر و قدردانی کنید

درست است که مردان مسئول تأمین هزینه های زندگی زن و فرزندان هستند اما این مساله به معنای نادیده گرفتن تلاشها و زحمات مردان نیست. از همسر خود به خاطر تلاشهای بی شائبه اش تشکر و تقدیر کنید. نتیجه این رفتار، عشق و علاقه بیشتر شوهرتان نسبت به شما و خانواده خواهد بود.

 

7 – وفاداری خود را به همسرتان اثبات کنید

وفاداری و علاقه شما به همسرتان در زمان های سختی و مشکلات اثبات می شود لذا زمانی که شوهرتان دچار شکست شغلی، بیماری، بدهکاری و … می شود از او حمایت کنید. این حمایت می تواند شامل حمایت و توجه عاطفی تا کار کردن شما در بیرون از منزل ( برای کمک اقتصادی به همسر) را شامل شود.

 

8 – زمانی که عصبانی است او را بشاش نمائید

قبل از هر کاری از چیزهایی که او را عصبانی می کند پرهیز کنید، اما چنانچه این اتفاق افتاد با استفاده از تکنیک های زیر سعی کنید او را آرام کنید:

 

چگونه همسر را خوشحال کنیم

1 _ اگر اشتباهی از شما سرزده و مقصر هستید غرور را کنار بگذارید و عذرخواهی نمایید

2 _ اگر او مقصر است آنگاه :

_ به جای غر زدن سعی کنید آرام باشید

_ هرگز کاری نکنید که همسرتان مجبور باشد بین شما و خانواده اش یکی را انتخاب کند

_ صبر کنید تا عصبانیت او فروکش کند و سپس با آرامش و مهربانی در مورد مشکل بوجود آمده با او صحبت کنید.

3 _ اگر عصبانیت وی عامل خارجی دارد:

_ تا فروکش کردن خشم او ساکت بمانید.

_ از پرسیدن پرسش های زیاد و طولانی پرهیز کنید و تنها سعی کنید با سؤالات کوتاه بفهمید که چه اتفاقی افتاده است مثلاً بپرسید: ممکن است به من بگویید چه اتفاقی افتاده؟ چرا این قدر عصبانی هستید؟ دوست دارم کمک کنم. همه چیز را به من بگو.

_ وظیفه سرپرستی خود را هنگام غیبت ایشان به خوبی انجام دهید.

 

9 – رازدار باشید

از گفتن آنچه شوهرتان دوست ندارد بقیه افراد فامیل از آن مطلع شوند خودداری کنید. از منزل و بچه ها به خوبی مراقبت نمائید. مواظب دارایی ها و مخارج خانواده باشید.

با هماهنگی و اطلاع شوهرتان کارهای خارج از خانه را انجام دهید. با افراد یا اقوامی که شوهرتان با آنها رابطه ی خوبی ندارد در ارتباط و یا رفت و آمد زیاد نباشید. در غیاب ایشان با والدین و اقوام شان خوش رفتار باشید.

_ با دوستان و اقوام ایشان محترمانه رفتار کنید.

_ با مهمان های شوهرتان با رویی گشاده رفتار کرده و به خوبی از آنها پذیرایی کنید.

_ از هر گونه مشکل با اقوام و خویشاوندان شوهرتان بپرهیزید.

_ هرگز کاری نکنید که او مجبور باشد بین شما و خانواده اش یکی را انتخاب کند.

_ شوهرتان را تشویق کنید که با اقوامش در ارتباط باشد و آنها را به منزلتان دعوت کنید.

_ با خانواده شوهرتان به صورت تلفنی، حضوری و … در ارتباط مستمر باشید، به آنها هدیه بدهید و در مواقع نیاز به آنها کمک نمایید.

 

10 – صبور باشید و از شوهرتان حمایت عاطفی نمائید

هنگامی که با تنگدستی و شرایط مالی سخت مواجه می شوید، هنگام ابتلا به حوادث ناگوار برای اقوام، نزدیکان و یا والدین از قبیل تصادف، بیماری یا مرگ و نیز هنگامی که او با شما کمی غیرعادی برخورد می کند صبور باشید و حمایت عاطفی خود را از او دریغ نکنید.

 

11 – خانه دار خوبی باشید

دکوراسیون خانه را با نظر یکدیگر بچینید و به نظافت خانه برسید. غذاهای سالم و مورد علاقه شوهرتان را تهیه کنید و در تربیت فرزندان دقیق و کوشا باشید.

منبع :tebyan.net

مطالب بیشتر برای زندگی بهتر

کاملترین درگاه رزرو تورهای داخلی و خارجی


اقساط 36 ماه بدون پیش پرداخت لوازم خانگی


کلکسیون فرشهای مدرن و کلاسیک برای خرید

شکست عاطفی خوردی ونمیدونی چطور ادامه بدی؟

پکیجی که شما را به هدف تحصیلی‌تان میرساند


خرید مستقیم فرش از کارخانه


مشاوره تحصیلی و انتخاب شغل


این آزمون شخصیت شما را مشخص می کند


برای سفارش این ست فقط کافیه کلیک کنی!


یادگیری زبان با بهترین متدهای روز دنیا


واسه همه چی جا هست!


میخوای از همیشه زیباتر باشی؟

میخوای باکمترین هزینه دندون هاتو سفید کنی؟


چگونه نزد همسر بیشتر دوست داشته شویم؟

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

هدیه دادن بدون مناسبت نقش قابل توجهی در پیدایش و تقویت علاقه در زندگی مشترک دارد

 

 

هدیه دادن و هدیه گرفتن از کارهای جالبی است که در تمام دنیا به مناسبت های مختلف انجام می شود و از هر جنس، رنگ و سن که باشید، این کار ارتباطات عمیق تر و بهتری بین شما و دهنده یا گیرنده هدیه ایجاد می کند.چگونه همسر را خوشحال کنیم

 

هدیه دادن به صورت غیررسمی و بدون مناسبت نقش قابل توجهی در پیدایش و تقویت علاقه در زندگی مشترک دارد.

دکتر صفایی ، روان‌شناس:هدیه دادن و هدیه گرفتن می‌تواند سوءتفاهم را از بین ببرد و دعواهای زناشویی را خاتمه بخشد.هدیه دادن بدون مناسبت عمل با ارزشی است، در برخی موارد زوج‌ها با هدیه‌دادن آن هم بی‌دلیل به یکدیگر، می‌توانند طرف مقابلشان را غافلگیر کنند و تأثیر بسیار خوبی بر روح و روان وی برجای بگذارند.خوشحال شدن با دریافت هدیه در زنان بیشتر از مردان دیده می‌شود، با توجه به این که مردان بیشتر نقش حمایت‌کنندگی را در زندگی زناشویی ایفا می‌کنند، بیشتر از زنان هم برای دادن هدیه علاقه نشان می‌دهند.ارزش هدیه بیشتر معنوی است تا مادی و جنسیت آن نباید مورد توجه قرار گیرد،در صورتی که یک هدیه ناقابل همراه با عشق و محبت در بین زوجین رد و بدل شود، ارزش دوچندانی پیدا می‌کند و ابراز رضایت را خصوصاً در خانم‌ها به وجودمی‌آورد.

 

هدیه دادن گل، یكی از قدیمی ترین زبان ها برای بیان عشق است

 

هدیه دادن گل، یكی از قدیمی ترین زبان ها برای بیان عشق است. که متأسفانه انسان ها خود را از چنین هدیه با ارزشی كه قیمت چندانی هم ندارد محروم می كنند و گل دادن را تنها محدود به روز تولد یا عیادت از بیمار می کنند. شما می توانید با هدیه دادن ، زندگی و محل سكونت تان را سرشار از امواج مهر و محبت كنید. به ارزان بودن هدیه ای كه می خواهید بدهید فكر نكنید، بعضی از اعمال محبت آمیز دارای امواج كوچك ولی خاصی است كه بسیار دورتر از امواج هدایای گران قیمت می روند. شما باید این قدر به كار خوب خود ادامه بدهید تا مهربانی و هدیه دادن بخشی از وجود شما شود. نگران این نباشید كه ممكن است هدایای شما بی ارزش یا تكراری شوند. مطمئن باشید هیچ وقت چنین اتفاقی نمی افتد. صرفاً هدیه گرانتر، حاكی از بالاتر بودن میزان عشق نیست. مهم این است كه شما در هنگام هدیه دادن به فكر همسر خود بوده اید.بزرگترین هدیه ای كه می توانید به همسران خود بدهید، عشق بی قید و شرط است. عشق بدون قید و شرط نه تنها به فردیت هر كس احترام می گذارد بلكه آن را پرورش می دهد، حتی اگر جدایی یا از دست دادن همدیگر را به همراه داشته باشد.

گردآوری : بخش زناشویی بیتوتهمنابع:باشگاه خبرنگاران

تبیان

 

دانستنیهای قبل و بعد از ازدواج


درمان گیاهی فشار خون بالا در بارداری


بلیطت رو به قیمت لحظه آخر بخر!

بلیط کیش را دربهترین فصل سفر به آن خریدکن


تجربه روابط جنسی لذتبخش و ایمن


سینما رو به خونت بیار!


بهترین راه بهبود کیفیت هوا در خانه


قابلیت افزودن لباس حین شست و شو


پاکسازی و رفع آلودگی هوای خانه

رویایی بابحران نگران کننده روابط زناشویی

خریدقسطی جهیزیه بدون نیاز به پرداخت اولیه


قیمت امروز بلیط اتوبوس به هرکجای ایران

تهیه اینترنتی بلیط اتوبوسVIPبه قیمت ارزان


مرکز تخصصی استعدادیابی و آموزش کودکان

درانتخاب همسرآینده‌تان دچارتردید شده‌اید؟

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

 !(function (w, d) { ‘use strict’; var ad = {zone: “brtrha1”, user: “1565432215”, width: 728, height: 90, id: ‘adro-246454’}, h = d.head || d.getElementsByTagName(‘head’)[0]; if (typeof w.adroParams != ‘object’) w.adroParams = {}; w.adroParams[ad.id] = ad; var script = document.createElement(“script”); script.type = “text/javascript”; script.async = 1; script.src = “//static-cdn.adro.ir/dlvr/rsdnt.js”; h.appendChild(script); })(this, document); var h = document.getElementsByTagName(“head”)[0], s = document.createElement(“script”); s.async = !0, s.defer = !0, s.type = “text/javascript”, d = new Date, s.src = “https://cdn.sanjagh.com/assets/sdk/www.bartarinha.ir/client.js?t=” + d.getFullYear().toString() + d.getMonth() + d.getDate() + d.getHours(), h.appendChild(s); var sabaVisionWebsiteID = “1c27cb39-612a-452a-954c-b3e3dd1f3d36”; var sabaVisionWebsitePage = “ALL” _atrk_opts = {atrk_acct: “i2i8r1SZw320l9”, domain: “bartarinha.ir”, dynamic: true}; (function () { var as = document.createElement(‘script’); as.type = ‘text/javascript’; as.async = true; as.src = “https://certify-js.alexametrics.com/atrk.js”; var s = document.getElementsByTagName(‘script’)[0]; s.parentNode.insertBefore(as, s); })();

 

خوشحالی

ما معتقدیم 4 نیاز روحی اساسی وجود دارد

 

چگونه همسر را خوشحال کنیم

** نیاز به دوست داشتن ودوست داشته شدن

 

** نیاز به تعلق داشتن

 

** نیاز به داشتن تصور ذهنی خوب از خود

 

** نیاز به آزادى

 

با اجرای روش های زیر می توانید همسر خود را شاد کنید و به خواسته هایش جامع عمل بپوشانید:

 

هر روز به او بگویید که دوستش دارید

 

هر کسی دوست دارد تایید شود و بداند که اطرافیان او را دوست دارند .بهترین راه برای تایید همسرتان – که برایش بسیار مهم است -این است که خیلی ساده هر روز به او بگویید دوستش دارید . گاهی دستانش را بفشارید و این جمله را زمانی که شما را بدرقه میکند بگویید.

 

درک کردن و بخشش داشتن

 

روزهایی هست که همسرتان اشتباهاتی انجام دهد و یا کمتر به شما رسیدگی کند . همیشه به خاطر داشته باشید که هیچ کس کامل نیست . در این مواقع خواسته همسرتان این است که او را درک کنید و او خود را سزاوار بخشش شما می‌داند  بدانید که هیچ رابطه ای بدون بخشش دوام ندارد.

 

-وقتی از شما خطایی سر می زند اظهار تاسف کنید. وقتی هم که تقصیر از شما نیست باز هم اظهار تاسف کنید!

 

وقتی اوضاع قمر در عقرب است، لبخند را فراموش نکنید. اگر بخندید دنیا هم با شما می خندد و اگر گریه کنید یقین بدانید که دنیا شما را تنها خواهد گذاشت

 

گفتگو کنید

 

نگذارید کار به جایی برسد که هیچ حرفی با همسرتان نداشته باشید درباره بچه‌ها کارتان و حتی آب و هوا با هم صحبت کنید. چرا که گفتگو نکردن اولین جرقه‌های یک رابطه سرد است.

 

نکات مهم :

 

* هرگز با همسرتان نجنگید، چون امکان ندارد در جنگ برنده شوید. در عوض از قلم برای نوشتن آن چه در ذهن دارید استفاده کنید. بعد آن را به همراه شاخه ای گل تحویل او بدهید.

 

* هر روز از همسر خود سوال کنید که چه کاری می توانید برایش انجام دهید.

 

بیشتر بگویید بله به جای نه

 

عادت به منفی نگری و مخلفت شما را از عزیزانتان دور میکند . سعی کنید دربرابر بعضی خواسته‌ها نه نگویید .با گفتن همین کلمه ساده بله همسرتان را متعجب و خوشحال کنید.چگونه همسر را خوشحال کنیم

 

خوب گوش دهید

همسرتان را با این مهارت میتوانید عاشق تر کنید . همسر شما فقط گوش‌های شما را برای شنیدن نمیخواهد بلکه باید با قلبتان به او گوش دهید و او را بفهمید .

 

*وقتی اوضاع قمر در عقرب است، لبخند را فراموش نکنید. اگر بخندید دنیا هم با شما می خندد و اگر گریه کنید یقین بدانید که دنیا شما را تنها خواهد گذاشت.

 

وقتی برای همسر و فرزندانتان اختصاص دهید

 

این زمان به دست شما محقق می‌شود و باید کیفیت با هم بودن را بالا ببرید یعنی تمام طرح‌ها و برنامه‌های آن روز را به میل آنها هماهنگ کنید . فقط خالی کردن برنامه روزانه برای با هم بودن کافی نیست بلکه باید برای این زمان برنامه ریزی کنید و به خود ثابت کنید که برای عزیزترین‌های زندگی تان عشق و احترام قائلید.

 

دلبستگی و مهربانی

 

چقدر در طول روز به همسرتان میگویید لطفا یا متشکرم یا اورا میبوسید . متاسفانه بعضی از زوجین فراموش میکنند با هم مهربان باشند و این کلید موفقیت را در زندگی از دست میدهند .

 

نکات مهم :

 

* از تلاش های همسرتان تشکر کنید و ببینید این تشکر تا چه حد موثر واقع می شود.

 

* به این فکر کنید که همسر شما زن خیلی خوبی است، مادری بسیار خوب، عروسی بهتر از دیگر عروس ها و اگر به این طرز فکر ادامه دهید، او همین طور خواهد شد.

 

* خسیس نباشید و در ستایش همسر خود دست و دلباز باشید. اما به یاد داشته باشید که در هیچ موردی مبالغه نکنید. باید همسرتان استحقاق تعریف و تمجیدی را که شما می کنید، داشته باشد وگرنه ممکن است نتیجه ی خوبی ندهد.

 

* به جای هدایای گرانبها، وقت خود را در اختیار همسرتان قرار دهید. نشان دهید که به او توجه دارید، حتی پس از یک روز کار سخت! برای او هدیه ای ببرید حتی یک شاخه گل به این ترتیب او خوش اخلاق می ماند.

 

* بدانید زمانی که همسرتان از سر درد شکایت می کند، چاره سر درد او قرص مسکن نیست، بلکه یک لبخند است.

 

* همسر خود را تشویق کنید و کمک کنید تا استعدادهای پنهانی او شکوفا شود.

 

اگر همسر شما شاغل است ساعات بیکاری او و اگر همسرتان شاغل نیست خود به او مرخصی دهید . این روزها بگذارید او آزاد باشد و نگران بچه‌ها ،شما ؛ خانه ؛ و .. نباشد . بگذارید در این اوغات فراغت به خود و خواسته‌های شخصی اش برسد.

 

بعضی از وظایف خانه و کودک را با هم تقسیم کنید.یکی از مهمترین دعواهای زناشویی بر سر همین مساله جزئی است.خرده کاری‌های خانه و بچه‌ها تنها مسائل همسرتان نیستند چه خوب است کمی غرور و سابقه خانودگی خود را کنار بگذارید و با این کار زندگی شیرین تری داشته باشید . شاید اوائل سخت باشد اما خود کم کم معجزه اندک کمک به همسر را خواهید دید.

 

اوقات فراغت و برنامه ریزی

 

اگر همسر شما شاغل است ساعات بیکاری او و اگر همسرتان شاغل نیست خود به او مرخصی دهید . این روزها بگذارید او آزاد باشد و نگران بچه‌ها ، شما ؛ خانه ؛ و .. نباشد . بگذارید در این اوغات فراغت به خود و خواسته‌های شخصی اش برسد .

 

نکات مهم:

 

* زن ها دوست ندارند میهمان ناخوانده داشته باشند، بنابراین به آنها وقت کافی بدهید تا آماده شوند. آمادگی آنها برای پذیرایی امری حیاتی است.

 

به او سفارش کنید و خود نیز مراقب سلامت روحی و جسمی خودتان باشید

 

بساری از مردان مراقب سلامتی خود نیستند و این برای همسرانشان مشکل بوجود می‌آورد و این افراد به سلامتی طرف مقبل هم اهمیت نمیدهند و لی به خاطر داشته باشد همسرتان نمیتواند مدام دنبال شما باشد. چرا که او عشق شما و همسر شماست نه مادرتان و خود نیاز به توجه دارد ؛ پس به سلامتی خود و او اهمیت دهید .

منبع:تبیان

چگونه یک مرد را خوشحال کنیم ؟ چقدر مرد زندگیتان برایتان ارزش دارد؟ همسر شما مردیست که همراه و شریک تمام لحظات زندگی تان است. هر چه به او محبت کنید و ارزش دهید، عشق و علاقه میان‌تان را تقویت کرده‌اید و در نتیجه انسجام و خوشحالی خانواده خود را افزایش داده‌اید. فرزندانتان نیز شما را الگو قرار داده و برای خوشحال کردن پدر و مادر و حتی در آینده خوشحال کردن همسر خود تلاش خواهند کرد. شاید با گذشت سال‌ها از ازدواج، فراموش کرده اید که با چه کارهای ساده ای می‌توانید همسرتان را شاد کنید. با اهمیت دادن به همسر خود به راحتی می‌توانید او را شاد کرده و احساس خاص بودن را به او هدیه دهید. در ادامه به چند مورد از راهکارهای خوشحال کردن مردان اشاره کرده‌ایم.

همان قدر که خوشحالی و سلامت روحی مادر بر فرزندان و خانواده تاثیر دارد، خوشحالی پدر و مرد خانواده نیز حائز اهمیت است. شما به عنوان همسر با انجام کارهای ساده می‌توانید شوهر خود را خوشحال کرده و به او انرژی دهید. در ادامه با ما برای اطلاع از این کارهای ساده همراه باشید. با رعایت نکات همسرداری این خوشحالی‌ها را دو چندان کنید. برای آگاهی بیشتر از نکات همسرداری کلیک کنید.

به یاد داشته باشید برای اینکه خانواده و شوهرتان را خوشحال کنید، اول باید خودتان شاد باشید تا این انرژی مثبت به خانواده نیز داده شود. سعی کنید همیشه صورتی خندان و شاد داشته باشید. با شادی شما و همسرتان فرزندان نیز تلاش می‌کنند تا پدر و مادر خود را خوشحال کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خوشحال کردن پدر کلیک کنید.

غذا برای بیشتر آقایان اهمیت زیادی دارد. بسیاری از زن و شوهرها تنها بر سر غذایی که یا به درستی پخت نشده یا به موقع آماده نبوده و سوخته دعوا می‌کنند. این اتفاق به راحتی می‌تواند باعث ایجاد مشکلات و دعواهای مداوم شود. اما اگر شما گاهی اختصاصی و برای همسرتان غذای مورد علاقه‌اش را با تمام مخلفات آماده کنید، به راحتی او را خوشحال کرده‌اید. همچنین می‌فهمد که برای او وقت گذاشته و ارزش زیادی برایش قائل هستید. چگونه همسر را خوشحال کنیم

برای همسرتان جشن تولد بگیرید و حتما خانواده اش را هم در این شادی شریک کنید. جلوی او از پدر و مادرش تشکر کنید که چنین پسری با ویژگی‌های بی نظیر تربیت کرده‌اند. این کار هم باعث شادی مضاعف همسرتان شده و هم محبت خانواده اش به شما جلب می‌شود. همسرتان هرگز این محبت و برنامه‌ای که ترتیت داده‌اید را فراموش نمی‌کند؛ حتی اگر به زبان هم نیاورند، در دلش شما، شعور و مهربانیتان را ستایش می‌کند. اگر در برقراری ازتباط با خانواده همسرتان مشکل دارید، ضروری است که با یک روانشناس صحبت کنید چراکه خانواده نقش بسیار مهمی در کیفیت رابطه زناشویی دارد. 

با اعتماد به شوهرتان قدرت او را افزایش می‌دهید. همواره او را تشویق کرده و طرفدارش باشید حتی اگر بازنده باشد، او را از نظر خودش و دیگران بزرگ و برنده نشان دهید. از خوبی‌های او تعریف کرده و مهارت‌ها و استعدادهایش را به او یادآوری کنید. در کارها به همسرتان اعتماد کرده و او را تکیه گاه خود بدانید. بالا بردن اعتماد به نفس مرد از اصول شکل گیری خانواده سالم است. برای آگاهی بیشتر در زمینه خانواده سالم کلیک کنید.

گاهی به زبان بیاورید که دوستش دارید. برای موثرتر بودن گفته تان جمله “دوستت دارم” را در گوشش زمزمه کنید. هیچ وقت نگویید که “من دوست داشتنم را با رفتارم ثابت می‌کنم”؛ رفتار و زبان تکمیل کننده هم هستند. ابراز احساسات باعث پایداری رابطه عاطفی و در نتیجه انسجام خانواده می‌شود. برای آگاهی بیشتر در زمینه انسجام خانواده کلیک کنید. 

گاهی پیامک‌های عاشقانه برای او بفرستید. متاسفانه اغلب جوانان در دوران دوستی یا آشنایی ابتدایی به هم پیامک‌های عاشقانه، استیکر قلب و… می‌دهند، اما بعد از عروسی این کارها را به طور کل فراموش می‌کنند. حتی بعد از گذشت سال ها از ازدواج، باز هم به یکدیگر پیام، تصاویر یا استیکرهای عاشقانه بدهید. حتی می‌توانید برای شوهرتان نامه عاشقانه بنویسید.

خود را خوشگل کرده و لباس‌هایی که شوهرتان دوست دارد را بپوشید. مخصوصا وقتی از سرکار بر می‌گردد حتما به ظاهرتان برسید. نگویید “از ما گذشته است”، حتی اگر 50 ساله هستید. اگر فرزندانتان بزرگ هستند و نمی‌توانید هر لباسی بپوشید، از رنگ‌ها دلنشین و شاد استفاده کنید، یک گلسر زیبا به موهایتان زده و با یک عطر ظاهر زیبای خود را تکمیل کنید.

یکی از روش‌های خوشحال کردن شوهر این است که او را از دوست هایش جدا نکنید. توقع نداشته باشید که او با ازدواج، گذشته اش را از ذهنش پاک کند و از دوستان دوران مجردی‌اش دور شود. هر فردی چه زن و چه مرد نیاز دارد که در کنار هم سن، هم فکر و یا هم‌نشینی از جنس خود باشد. البته نوع دوستان آن‌ها هم مهم است. اجازه دهید با دوستانی که به نظرتان خوب است و به مورد اعتماد هستند، رفت و آمد کند.

این کار حتی باعث پیشرفت شما و زندگیتان هم می‌شود. بگذارید دوستانش را به منزل دعوت کند. اگر دوستانش متاهل بودند، همسرانشان را برای شناخت و ارتباط بیشتر به خانه خود دعوت نمایید.

برای خوشحال كردن شوهر خود خوبی‌هایش را به او بگویید. هر زنی توقع دارد که شوهرش مدام از او تعریف کند. مثلا بگوید که “چه غذای خوشمزه‌ای پخته‌ای یا چه لباس زیبای پوشیده ای”. به همین اندازه شوهر هم توقع دارد که زن از او تعریف کرده و خوبی‌هایش را بیان نماید. مثلا بگویید “امروز چه خوش تیپ شده ای یا این مدل ریش به تو خیلی می‌آید”. یا مثلا “چقدر تو دست و دلبازی یا چقدر تو خوش صحبتی یا چقدر قدرتمندی”، “من به تو در این مورد افتخار می‌کنم”. خاطراتی که در دوران نامزدی داشتید را  برایش زنده کنید. هیچ وقت تو ذوقش نزنید و اگر موافق کاری نیستید یا کوتاه بیایید و یا با آرامش او را منصرف کنید.

به یاد داشته باشید که با خوشحال کردن همسرتان می‌توانید خانواده موفق و شادی داشته باشید و با دریافت مشاوره خانواده آرامش را به زندگی خود بازگردانید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خانواده موفق کلیک کنید.

برای پایداری یک رابطه عاطفی و زناشویی لازم است که زوجین به دنبال خوشحال کردن یکدیگر در زندگی مشترک باشند. زمانی که زن و شوهر خوشحال باشند، فرزندان نیز شاد هستند و در نتیجه خانواده سالم آنان شکل می‌گیرد. متاسفانه این باور وجود دارد که تنها مردان باید همسر خود را خوشحال کنند در حالی که هردوی آن‌ها وظیفه دارند که زمینه شادی و خوشحالی یکدیگر را فراهم نمایند. روانشناس و مشاور خانواده راهکارهایی را به شما آموزش می‌دهد تا همسر خود را خوشحال کرده و این شادی را پایدار و همیشگی کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مشاوره خانواده کلیک کنید. 

برای دریافت مشاوره در زمینه رابطه زناشویی و راه های خوشحال کردن مردان می توانید با مشاوران مرکز مشاوره روانشناسی حامی هنر زندگی از طریق تلفن ثابت از کل کشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگیرید.


روانشناسی
مشاوره خانواده

هنر زندگی اولین سامانه مشاوره روانشناسی تخصصی کشور با مجرب ترین مشاوران روانشناسی پاسخگوی سوالات و مشکلات شما در زمینه های مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربیت کودک ، جوانان ، مهارت های ارتباطی ، ترک اعتیاد ، مشاوره روانشناسی ، روان درمانی و … می باشد. به امید زندگی شاد و سالم برای یکایک مردم ایران…

با عضویت در خبرنامه، از جدیدترین و بهترین کتاب ها و مقالات روانشناسی اطلاع پیدا کنید…

© کلیه حقوق برای حامی هنر زندگی محفوظ می باشد. انتشار مقالات با ذکر منبع بلامانع می باشد.

مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

مشاوره تلفنی خانواده، ازدواج، روانشناسی و عشق

برای دسترسی آسانتر به مطالب سایت به کانال تلگرام روانشناسی آویژه بپیوندید (کلیک کنید).

مطالب ما را در اینستاگرام دنبال کنید ( کلیک کنید)

چگونه همسر خود را خوشحال کنیم؟   

چگونه همسر را خوشحال کنیم

خوشحال کردن همسر سنگ بنای یک ازدواج سالم و موفق است. میدانیم هر کاری که در زندگی زناشویی انجام میشود صرفا برای خوشحالی و سعادت طرفین است. درواقع همه انسانها نیازهای مشابهی مثل صمیمیت، دوستی، حمایت و… دارند که رفع این نیاز ها در چهارچوب زندگی مشترک گام بزرگی برای داشتن یک زندگی شاد و موفق است.

ممکن است هر کسی راه های مختلفی برای خوشحال کردن همسرش در نظر داشته باشد. چند اصل مهم درباره راه های خوشحال کردن زنان و مردان وجود دارد که در ادامه به آن میپردازیم:

یکی از مهم ترین مسائل برای خوشحال کردن همسر برقراری ارتباط و گفتمان به طور منظم است. در همین راستا همواره زمانی را برای صحبت کردن با همسرتان و گوش دادن به او خالی بگذارید. این بهترین راه برای خوشحال کردن خانم ها است و اگر با جان و دل به صحبتهای همسرتان گوش دهید، شادی باور نکردنی در او به وجود خواهد آمد.

البته این بدان معنا نیست که همیشه با نظرات و سخنان همسرتان موافقت کنید بلکه همین که او احساس کند کسی را دارد که به نظراتش گوش دهد، کافی است. برای انتقال این احساس، وقتی همسرتان با شما صحبت میکند تلفن همراه را کنار بگذارید، تلویزیون را خاموش کنید و تمام توجهتان را به او معطوف کنید.

بیشتر بخوانید: ابراز محبت کلامی چه تکنیک هایی دارد؟

بسیاری از زنها دوست دارند همسرشان به علایق کوچک آنها توجه کند. مثلا دم کردن یک فنجان قهوه، خریدن شیرینی مورد علاقه همسر و… با اینکه این کارها کوچک و بی اهمیت به نظر میرسند اما تاثیرات بسیار خوبی در رابطه شما به جای میگذارند. یا برای مثال، اگر همسرتان از گفتن دوستت دارم خوشحال میشود این کار را هر روز انجام دهید. یادتان باشد که اگر به نیازها و علایق همسرتان توجه کنید نه تنها علاقه خود را نشان داده اید بلکه باعث رشد او میشوید.

صمیمت جسمی در زوجین نقش مهمی برای کاهش استرس و البته نشان دادن علاقه دارد. برای خوشحال کردن زنان خود این صمیمیت جسمی را ایجاد کنید. نوازش کردن، در آغوش کشیدن، بوسیدن و… میتواند زمینه ساز یک رابطه شاد باشد.

در فرهنگ ما غالبا انتظار میرود خانم ها کارهای خانه مثل غذا پختن، مراقبت از فرزندان و… را انجام دهند. اما چنین انتظاراتی ممکن است وقت آزاد و فرصتی برای استراحت باقی نگذارد و همین موضوع باعث ناراحتی شود. در بسیاری موارد خانم هایی که تمام وقت خود را به انجام امور خانه مشغول هستند، از روابطشان ناراضی هستند. بنابراین بهترین راه برای خوشحال کردن زن این است که با او همراه شوید و در کارهای خانه کمکش کنید. بدین ترتیب احساس فرسودگی و کسالت جایش را به خوشحالی میدهد. علاوه بر این تقسیم کار باعث میشود همسرتان با عشق و علاقه بیشتری کار کند.

بیشتر بخوانید: چگونه یک مرد را خوشحال کنیم؟

به گفته روانشناسان بخشی از ازدواج فقط توجه و درک افکار همسر است. برای خوشحال کردن همسر تنها کافی است به عقاید او گوش دهید و سعی کنید آنها را درک کنید. اگر فکر میکنید چیزی همسرتان را ناراحت میکند از او بپرسید، حتی اگر دوست ندارید بدانید. یا برایتان جالب نیست. این کارها احساس تنهایی را از همسرتان دور میکند و نشان میدهد شما همیشه حواستان به او هست.

اختلاف نظرها و درگیری بخشی از یک رابطه سالم است. اما نحوه برخورد با این اختلافات اهمیت دارد. یکی از راه هایی که برای خوشحال کردن مخصوصا خوشحال کردن خانم ها وجود دارد این است که در هیچ شرایطی عشق و محبت به همسرتان را فراموش نکنید، حرف های او را گوش دهید و بعد با یکدیگر موضوع را حل و فصل کنید. به جای اینکه همسرتان را سرزنش کنید، به دنبال راه حل مناسب برای اختلافات باشید. به یاد داشته باشید که شما و همسرتان در جنگ نیستید بلکه هر دو نفر شما در یک جبهه و در برابر مشکلات قرار دارید.

اگر شما و همسرتان بر سر موضوعی اختلاف نظر دارید، به صورت حضوری درباره آن بحث کنید. چرا که مطالعات روانشناسان نشان داده زوجهایی که نظراتشان را در قالب پیامک های تلفنی با هم به اشتراک میگذارند، در رابطه شان کمتر احساس شادی میکنند. اما داشتن مکالمه چهره به چهره متفاوت است. این موضوع اختلاف نظر ها، تصمیم گیری های مهم، معذرت خواهی و… را نیز شامل میشود.

خوشحال کردن خانم ها کار چندان سختی نیست و تنها کافیست به آنها بها دهید و تحکم و زورگویی را کنار بگذارید. چه بسا ازدواج هایی که در آن به حقوق زنان اهمیت داده میشود موفق تر هستند چرا که در روابطی که مبتنی بر برابری هستند دو نفر احساس بهتری دارند. ساده ترین راه برای خوشحال کردن زن این است که چیزهایی را که حق مسلم خود میدانید، از همسرتان دریغ نکنید.

بیشتر بخوانید: چگونه صمیمیت در خانواده را افزایش دهیم؟

برای القای حس خوشحالی در همسرتان به نیازهای جنسی او توجه کنید. سعی کنید رابطه جنسی مدام داشته باشید و در برقراری رابطه شیطنت و خلاقیت را فراموش نکنید و کارهایی که همسرتان دوست دارد انجام دهید.

داشتن یک رابطه جنسی سالم و موفق یکی از راه های  رضایت و خوشحالی زوجین در زندگی مشترک است. سعی کنید در رابطه جنسی، لذت همسرتان اولویت شما باشد. برای اینکه از میزان رضایت همسرتان از رابطه جنسی آگاه شوید، از او سوال کنید. از آنجایی که در بسیاری روابط به خواسته های جنسی خانم ها توجه کمتری میشود، این مورد یکی از مهم ترین اصول برای خوشحال کردن خانم ها است. یا مدتی را صرف یادگیری و آموزش کنید تا رابطه لذت بخش تری را تجربه کنید.

رابطه جنسی یک بخش مهم و سالم از یک رابطه شاد است و بسیاری از مطالعات نشان داده اند که زوج هایی که از نظر جنسی رضایت بیشتری دارند، در کل از رابطه خود خوشحال تر هستند. گاهی ممکن است همسر شما به هر دلیلی برای برقراری رابطه، بی میل باشد. پس در انتخاب زمان مناسب برای برقراری رابطه دقت کنید تا احساس رضایت را از همسرتان نگیرید.

اگر چه پول و مسائل مالی بخش مهمی از زندگی است. اما توجه داشته باشید که در یک رابطه عاشقانه مسائل مالی باید فرصتی برای‌ شادی باشد، نه اینکه خود باعث اختلاف شود. لذا اگر هر دو نفر منبع درآمد دارید سعی کنید هزینه های زندگی را با هم برعهده بگیرید و برابری را در مسائل مالی نیز رعایت کنید.

اگر در زندگی مشترک، یکی از زوجین مسئولیت تمام امور مالی را به عهده گرفته، بهتر است تغییراتی ایجاد کنید. چرا که زوجینی که به طور مساوی در تصمیم گیری پول و مدیریت پول نقش دارند روابط رضایت بخش تر و در نهایت پایدارتری دارند. پس با همسر خود در مورد راه هایی برای اطمینان از اینکه هر دو نفر شما در تصمیم گیری های مالی و مدیریت پول نقش داشته باشید، صحبت کنید.

حمایت از همسرتان، تجلیل از او و القای احساس مهم بودن او همه کلیدهایی در خوشحال کردن او هستند. همواره طوری رفتار کنید که گویی موفقیت همسرتان، موفقیت خودتان است. بدین ترتیب احساس رضایت و شادی بیشتری را تجربه میکنید.

به یاد داشته باشید لازمه ی اینکه از همسرتان مراقبت کنید و به او شادی ببخشید این است که از خودتان و سلامت جسمی و آرامش روانیتان مراقبت کنید. علاوه بر این همسرتان را هم ترغیب کنید تا به سلامت خود اهمیت دهد. هنگامی که هر دو طرف بهتر استراحت کنند و دوباره شارژ شوند، در نتیجه ازدواج ها یکدست تر و شادتر به نظر می رسند.

نتیجه گیری

بهتر است زوجین قبل از امتحان کردن این روش ها با بهره گرفتن از مشاوره خانواده و زندگی مشترک مهارت های لازم را برای انجام این روش ها را کسب کنند. اگر همسرتان به جزئیات خیلی توجه دارد، شما هم با پرداختن به جزئیات و به نحو احسن با انجام دادن آنها موجبات خوشحالی همسر خود را فراهم کنید.

براي مشاوره در زمينه 15 راه برای خوشحال کردن همسر

از مشاورين مشاوره خانواده و روانشناسي آويژه
از سراسر کشور

با 09353000102 تماس بگيريد

همه روزه از ساعت 8 صبح تا 1:00 شب 

حتي ايام تعطيل

مطالب مرتبط با این نوشته:

با همسر دروغگو چگونه رفتار کنیم؟

راهکارهای کاهش استرس در خانواده چیست؟

چرا صداقت در زندگی زناشویی مهم است؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه

نام

چگونه همسر را خوشحال کنیم

ایمیل

وب‌ سایت

avijeee@ 

info@avije.org  

براي تماس با مشاور کليک کنيد!

مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه در راستای گسترش خدمات مشاوره دسترسی تمامی هم وطنان به خدمات مشاوره و همچنین بهبود خدمات مشاوره تلفنی، اقدام به ارائه خدمات مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره تلفنی کودک، مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره تلفنی روانشناسی کرده است. به لطف خداوند متعال مرکز مشاوره تلفنی آویژه در نظر دارد با گسترش کار خود در زمینه مشاوره تلفنی و در راستای آسان تر و ارزان تر شدن خدمات مشاوره، با گسترش خدمات مشاوره تلفنی خود، در حوزه مشاوره حضوری و مشاوره آنلاین با هم میهنان گرامی، وارد شود. در حال حاضر در مرکز مشاوره تلفنی آویژه، شما می توانید از مشاوران زبده در حوزه های مختلف مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره تلفنی کودک، مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره تلفنی روانشناسی بهره مند شوید.ان شاءالله شما کاربران گرامی از خدمات مشاوره تلفنی آویژه کمال رضایت و استفاده را داشته باشید.

برای مشاوره تلفنی کودک، تربیت کودک، اختلالات کودک، روانشناسی کودک و … می توانید از خدمات مرکز مشاوره کودک آویژه بهره مند شوید.

برای مشاوره تلفنی ازدواج، مشاوره ازدواج دانشجویی، مشاوره ازدواج فامیلی، مشاوره ازدواج اسلامی ایرانی، مشاوره ازدواج موفق، مشاوره در زمینه خواستگاری، مشاوره ، معیار های ازدواج و … با مرکز مشاوره ازدواج آویژه در تماس باشید.

برای مشاوره تلفنی خانواده، مشاوره نوجوان، مشاوره جوانان، مشاوره ازدواج، مشاوره زناشویی و زندگی مشترک، مشاوره زنان و خانواده، مشاوره خیانت، مشاوره طلاق، مشاوره مرگ عزیزان و … با مشاوران خانواده مرکز مشاوره در تماس باشید.

برای مشاوره تلفنی روانشناسی، مشاوره اختلالات شخصیت، مشاوره اختلالات یادگیری، مشاوره افسردگی، مشاوره اعتیاد، مشاوره ترس و فوبیا، مشاوره اختلالات خواب و … با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.

برای مشاوره در زمینه عشق، عشق به همسر، عشق حقیقی و واقعی، عشق مجازی و دروغی، ابراز عشق، عشق به خانواده، عشق به و … با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.

برای مشاوره در زمینه مهارت های زندگی، اعتماد به نفس و … با مرکز مشاوره آویژه در تماس باشید.


تهران – تهران – میرداماد

021-62999066 (سراسری) – مشاوره تلفنی

تماس فقط برای تعیین وقت مشاوره حضوری

مشاهده

برای طرح سوالات خود ما را در اینستاگرام دنبال کنید

شروع گفتگو

مشاوره برای هموطنان خارج از کشور

معرفی برترین برندهای عروسی | زیباترین ایده های عروسی https://www.soorban.com

چطوری همسرم را خوشحال کنم؟ چطور دوست پسرمو خوشحال کنم؟ روش های خوشحال کردن یک مرد چیست؟ اگر شما خانمی باشید که مردی را دوست دارید حتما این سوالات را از خود میپرسید. در ادامه با ما همراه باشید تا سوپرایز کردن یا به عبارتی خوشحال کردن همسر خود را بررسی کنیم.

متاسفانه یکنواختی در زندگی زن و شوهرهای ایرانی بسیار وجود دارد و هیچ کدام حاضر نیستند، تغییر همراه با هیجان در زندگی خود به وجود بیاورند و یک جورایی از سر غرور و لجبازی از سر خود پس می زنند. حس دوست داشته شدن و محترم شمرده شدن در طول زندگی زناشویی امری حیاتی است.

زمانی که شوهر شما بعد پایان کار روزانه یا بعد از اتمام یک دوره کار به خانه برمی گردد، سورپرایز کردن او دقیقا حس علاقه و احترام را درونش به وجود می آورد. ایده های سورپرایز کردن شوهر میتواند در هر محدوده ی مالی،زمانی و مکانی باشد. روش های خوشحال کردن همسر:چگونه همسر را خوشحال کنیم

1. برای او موزیک ویدیو درست کنید. برای درست کردن یک موزیک ویدیو نیازی به استعداد کارگردانی و یا فیلم سازی خاصی نیست! فقط لازم است دنبال یک نرم افزار ساده بگردید، عکسها و کلیپهای دو نفره‌تان را با یک موسیقی به یاد ماندنی و یکی دو جمله ترکیب کنید تا موزیک ویدویی خاطره انگیز ساخته باشید!

2. به او هدیه‌های بی‌مناسبت بدهید. نیازی نیست حتما هدیه های گران قیمت بخرید. میتوانید برای او غذای مورد علاقه‌اش را بپزید، خوراکیهای خوشمزه‌ و سالمی را کنار بگذارید تا با خود به محل کارش ببرد، لیستی از ویژگی های دوست داشتنی او تهیه کنید، از لحظاتی که با هم داشتید یک دفترچه خاطرات بامزه درست کنید و خیلی هدیه های خاص و کوچک دیگر…

3. برای یک روز با او مثل یک پادشاه برخورد کنید. به او اجازه دهید یک روز پادشاهی کند و هر درخواستی که داشت برایش برآورده کنید! مردها ازین کار لذت میبرند و دوست دارند خواسته هایشان را با آزادی بیان کنند! صبحانه مورد علاقه اش را درست کنید تا روز خوبی را شروع کند. منتظرش بمانید تا از کار برگردد و از او استقبال کنید. فرض کنید کودک درونش امروز انشا نوشته و موضوع آن یک روز خوب است! سعی کنید برای او یک روز خوب بسازید. همان روز خوبی را که دوست دارد. به خواسته های او فکر کنید و با توجه به شناختی که از او دارید پیش از آنکه چیزی از شما بخواهد آن را برایش فراهم کنید.

4. از طریق یک برنامه رادیویی آهنگی را به او تقدیم کنید. این کار قدیمی شده اما هنوز هم طرفداران زیادی دارد. پیش از انجام این کار باید برنامه ریزی کنید و مرتب با ایستگاه رادیویی مورد نظرتان تماس بگیرید. حواستان باشد که موقع پخش آهنگ، رادیو روشن باشد! مگرنه تمام زحمات شما بیفایده خواهد بود…

5. با او بازی «دنباله عشق» را انجام بدهید. بازی دنباله عشق به این صورت است که شما وسایل تزئینی کوچکی را پشت هم روی زمین میگذارید تا همسرتان آنها را دنبال کند و به شما برسد! اگر کودک کم سن و سال دارید، مراقب باشید دست به این وسایل نزند یا آنها را برندارد. برای انجام این بازی میتوانید از گلبرگ گل رز، اسمارتیز، و … استفاده کنید.

6. به او کاری را بسپارید و یکدفعه با قرار ملاقاتی عاشقانه غافلگیرش کنید. اول آماده شوید! ولی سعی کنید خیلی غیر طبیعی به نظر نرسید که سورپرایزتان لو برود. سپس از او بخواهید کاری را انجام دهد. مثلا اینکه لباسها را به خشکشویی ببرد و بیرون از خانه سورپرایزش کنید… یک راه بهتر این است که وقتی خانه نیستید از او بخواهید به خرید برود و وقتی بالاخره بعد از کلی غرولند لیست خرید را دستش گرفت و به فروشگاه رفت، خودتان را به او برسانید و یواشکی، در حالی که بلیط های سینما را دستتان گرفته اید، سر راهش قرار بگیرید!

7. حدس بزن چه کسی را برای شام دعوت کردم!؟ بدون هیچ مناسبت خاصی دوستان و یا خانواده‌اش را دعوت کنید و شام مورد علاقه اش را بپزید! با این کار حسابی او را غافلگیر خواهید کرد.

8. از زحمات او قدردانی کنید و برای اینکار یک لیست درست کنید! تمام کارهای قشنگی که با هم انجام داده اید را بنویسید و بابت تک تک لحظات به یادماندنیتان از او تشکر کنید. مردها عشق خود را با کلمات بیان نمیکنند، بلکه در عمل عشق میورزند. بنابرین عاشق زنانی هستند که به محبت آنها توجه کافی دارند، این محبت را درک و از آن قدردانی میکنند.

9. وسایل مورد علاقه و قدیمی‌اش را تعمیر کنید. اگر یکی از وسایل مورد علاقه همسرتان قدیمی و از کار افتاده شده، آن را تعمیر کنید. مثلا اگر همسرتان یک کاپشن قدیمی دارد که همیشه از آن صحبت میکرده و حالا پاره شده، سعی کنید آن را برای تعمیر به خیاطی ببرید!

10. یک نامه عاشقانه بنویسید و آن را در جیب شلوارش مخفی کنید. وقتی که حواسش نیست برای او یک نامه عاشقانه بنویسید و آن را در جیب لباسش مخفی کنید. سعی کنید در چند جمله احساساتتان را برای او توصیف کنید تا بداند که خیلی دوستش دارید.

11. کمکش کنید صورتش را اصلاح کند.

نزدیک به او بنشینید و به چشمانش خیره شوید. با لبخند و به آرامی صورتش را اصلاح کنید. با عشق به او نگاه کنید و برایش ناز کنید. فقط مراقب باشید صورتش را زخمی نکنید!!!!

12. زیر نور مهتاب با هم شام بخورید. اخبار هواشناسی را دنبال کنید تا بدانید ماه چه زمانی کامل است. به یک کافه روباز بروید و از با هم بودن لذت ببرید. همچنین میتوانید با هم شام درست کنید و به پیک نیک بروید! چه چیزی رویایی تر از اینکه زیر یک درخت بزرگ بنشینید و با عشقتان غذا بخورید!

13. با هم فرار کنید! برای اینکه با همسرتان فرار کنید نیازی نیست حتما از بانک دزدی کنید! سعی کنید وبسایتهای مسافرتی و کانالهای مربوط به تورهای مسافرتی را مدام چک کنید. وقتی فرصت مناسبی دیدید دست همسرتان را بگیرید و بدون هیچ برنامه ریزی خاصی به سفر بروید!

14. از علایق او استقبال کنید. نیازی نیست همیشه با او فیلمهای اکشن و خشن ببینید یا تمام بازیهای فوتبال را با او تماشا کنید! برای اینکه توجه او را به خودتان جلب کنید همان یک روز هم کفایت میکند… به این فکر کنید که از کدام یک از علایق او بیشتر متنفرید؟ از کدام یک از تفریحاتش آنقدر بیزارید که هروقت درموردش صحبت میکند مشغول کار دیگری میشوید؟… فقط یک روز هم که شده با او اینطور رفتار نکنید، شاید شما هم از آن چیز خوشتان بیاید!

15. یک شب رمانتیک در خانه بدون بچه ها داشته باشید. اگر بچه دارید،ترتیبی بدهید که بچه ها یک شب در خانه ی والدینتان یا با پرستار بچه بمانند تا شما و شوهرتان بتوانید یک شب رمانتیک و آرام را در کنار هم بگذرانید. فضای خانه را راحت و رمانتیک کنید. یک موسیقی آرام که مورد علاقه شوهرتان است را برای پخش بگذارید. غذای مورد علاقه اش را از رستوران سفارش دهید، و نوشیدنی و فیلم مورد علاقه اش را از قبل تهیه کنید. بعد از مدتی، لباس خوابی را که شوهرتان بیشتر دوست دارد بپوشید. این یک ایده ساده و تقریبا ارزان و بسیار رمانتیک است.

16. او را فقط نوازش کنید… برخلاف آنچه از مردها انتظار میرورد، آنها همیشه به دنبال برقراری رابطه جنسی کامل نیستند. این فقط زنها نیستند که دوست دارند آنها را در آغوش بگیریم و ببوسیم، نوازششان کنیم و مثل بچه ها قربون صدقه‌شان برویم! مردها هم به محبت نیاز دارند.

17. ناهار درست کنید و به محل کارش بروید. از او بپرسید برای ناهار چه غذایی دوست دارد، سپس خارج از ساعت کاری با او قرار بگذارید و با هم ناهار بخورید. همچنین میتوانید ناهار درست کنید و به محل کارش ببرید و یا اینکه ظرف غذا را به همراه یک نامه عاشقانه برایش بفرستید!

18. برایش ناز و عشوه کنید. سعی کنید مثل شخصیتهای معروف و جذاب با همسرتان رفتار کنید! یعنی برای او ناز کنید و هرگز رفتارهای زنانه را فراموش نکنید… برای نمونه میتوانید روی آینه برایش یادداشت بگذارید، پشت چراغ قرمزها گونه اش را ببوسید، وقتی پشت میز نشسته اید و غذا میخورید خیلی آرام با انگشتهای پایتان، پاهای او را قلقلک بدهید، با هم کلمات رمزی رد و بدل کنید، و برایش پیامک بفرستید!

19. کم، ولی با هیجان سورپرایز کنید

در «سورپرایز» آنچه که اهمیت دارد کیفیت عملکرد است. بدین منظور که زیادی این رفتار هم خوب نیست. یعنی اگر، یک آقا یا خانمی، مدام و هر روز همدیگر را هیجان زده و سورپرایز کنند، دیگر آن جذابیت کار از بین می رود و همین امر، موجب یکنواختی می شود و طرفین، این حرکت را وظیفه می دانند، در حالی که خوب است هرازگاهی، طرفین همدیگر را غافلگیر کنند، در غیر این صورت، دیگر لذت بخش نخواهد بود

منبع: چگونه همسرم را خوشحال کنم؟

معرفی برترین برندهای عروسی | زیباترین ایده های عروسی https://www.soorban.com

با ثبت نام در ویرگول به آرشیو بزرگی از مقالات مرتبط با این موضوع دسترسی خواهید داشت


مطلبی دیگر از این نویسنده


مطلبی دیگر در همین موضوع


بر اساس علایق شما

از این پس او نمی‌تواند پروفایل کاربری و مطالب شما را ببیند.

به دست آوردن یک زندگی بانشاط در زندگی زناشویی دشوار نیست ، زیرا می توان با تبادل احساس عشق و صمیمیت و نشان دادن احساس تشکر و قدردانی در کنار یکدیگر ایستاد. اوقات دشوار و شاد در همه زندگی ها وجود دارد اما مهم این است که شما بتوانید در همه شرایط به دنبال حفظ صمیمیت رابطه با همسر خود باشید. یکی از سوالاتی که بسیاری از خانم ها می پرسند این است که چگونه شوهرمان را خوشحال کنیم ؛ ما در این مطلب از سایت همسرتایم به این پرسش پاسخ می دهیم.

 

بیشتر بخوانید:

نگهبان زندگی بودن به چه معنی است؟

چگونه به زبان مردان صحبت کنیم ؟

چگونه همسر را خوشحال کنیم

خشونت خانگی چیست و روش های مقابله با آن چگونه است؟

 

مواردی وجود دارد که یک زن و مرد باید در زندگی زناشویی به آن توجه داشته باشند و تا زمانی که زندگی شاد حاصل شود که مملو از عشق ، آرامش و آشنایی باشد و بتوانند به شاد کردن همسر خود کمک کنند.

به او بگویید که او را دوست دارید
قبل از اینکه خانه را ترک کنید ، به او نگاه کنید و به او بگویید که او را دوست دارید. این جمله را از سر عادت یا فریب دادن نگویید. سعی کنید طوری این جمله را به زبان بیاورید که مشخص باشد از ته قلبتان است.
این کار را با یک ژست محبت آمیز ، مانند آغوش ، بوسه یا نوازش ، همراه کنید. این جمله را طوری رمانتیک بگویید که همسرتان عاشق شنیدن دوباره جملات شما باشد.

 

عشق به خود:
برای اینكه همسرتان شاد شود باید قبل از دوست داشتن همسر خود یاد بگیرد كه خودتان را دوست داشته باشید ، زیرا عشق ابتدا از خود شروع می شود. زمانی که یک نفر خودش را محترم بداند، اعتماد به نفس خواهد داشت و در نتیجه برای ابراز عشق به همسر نیز راحت تر خواهد بود.

دوری از مقایسه کردن:
مقایسه زندگی زناشویی شما با زندگی دیگران می تواند آتش درون شوهرتان را شعله ور کند . همه مردان از مقایسه شدن با دیگران متنفرند. گاهی اوقات مقصود خانم ها این است که با مقایسه کردن تلنگری به همسرشان بزنند تا میل به پیشرفت را در آنها به وجود آورند. اما روش غلطی را پیش می گیرند و باعث عصبانیت شوهرشان می شوند.

بسیار مهم است که همسر هر از گاهی احساس عشق و سپاسگزاری خود را به همسرش ابراز کند و برای بیان احساسات خود باید از روشهای مختلفی پیروی کند ، زیرا این امر می تواند احساس صمیمیت و عشق بین آنها را تقویت کند و به آنها در دستیابی به یک رابطه زناشویی شاد کمک کند. .

تبادل احترام:
یکی از مواردی که ممکن است فضای زندگی خانوادگی را مختل کند عدم رعایت احترام بین همسران است . بنابراین همسران باید نسبت به هم احترام قائل شوند. احترام گذاشتن باید هم در خلوت و هم در جمع باشد. بدون شک شاد کردن همسر بدون احترام به شخصیت او ، ممکن نخواهد بود، هرچقدر هم که شما بگویید برای زندگی زحمت می کشید.

ایجاد روابط با دوستان شاد:
دوستان نقش زیادی در تأثیرگذاری بر روحیه شخص دارند ، بنابراین لازم است همسر بتواند در ازدواج خود دوستانی شاد را انتخاب کند ، زیرا این امر باعث می شود همسر در زندگی زناشویی به دنبال خوشبختی باشد و همچنین باید تا حد امکان تلاش کند تا از زنانی که دائم در حال گلایه از همسرشان هستند دوری کند.

اعتراف به اشتباه:
همسر شاد کسی است که اگر خطایی انجام دهد ، از اعتراف به اشتباه دریغ نکند. اگر اشتباه خود را بپذیرید به همسرتان فهمانده اید که هدف اصلی شما در زندگی زناشویی داشتن زندگی شاد است نه لجبازی کردن.

تمرکز بر خوشبختی شوهر:
هر زنی باید نیازهای شوهر را برآورده کند ، از تهیه غذا ، حفظ پاکیزگی خانه و انتقال حس عاشقانه ، که باعث می شود شوهر علاقه خود را مبادله کند و از این طریق لذت و خوشبختی را در قلب او به ارمغان می آورد ، جایی که همسران توجه زیادی را شاد می کنند .

همسر خود را غافلگیر کنید:
همسر باید هر از گاهی کارهای غیر منتظره ای انجام دهد ، و عنصر تعجب را بر زندگی زناشویی خود وارد کند ، تا از خستگی و روال در روابط جلوگیری کند و زندگی زناشویی را تجدید کند. لباس های جدید پوشیدن، غذاهای جدید درست کردن، هدیه دادن به شوهر و شروع درخواست برای رابطه جنسی می تواند به خوشحال کردن همسر شما کمک کند. شاد کردن همسر با یکنواختی میسر نمی شود.

از مشکلات ساده چشم پوشی کنید:

طبیعی است که مواردی وجود داشته باشد که ممکن است فضای تنشی را به زندگی زناشویی اضافه کند ، بنابراین استفاده از روش چشم پوشی از مشکلات ساده راهی مناسب برای حفظ صمیمیت و عشق است .

 

شاد کردن همسر می تواند پس از گذشت سال ها از ازدواج نیز ادامه یاید اما باید اصول همسرداری را رعایت کنید. “How to make your husband happy”

حفظ قدردانی بین همسران:
یکی از دلایلی که ممکن است باعث عدم رضایت از زندگی زناشویی شود ، عدم قدردانی بین همسران ، نارضایتی عاطفی از احساسات متقابل بین آنها و عدم ابراز تشکر و سپاسگزاری از طرف مقابل است ، بنابراین باید توجه را به تبادل مداوم بین همسران داشته باشیم.

مراقبت از ظاهر:
بسیاری از مسئولیت های زندگی ممکن است باعث شود که همسران از ظاهر بیرونی خود غفلت کنند زیرا هیچ زمانی برای آنها وجود ندارد و این ممکن است در روابط زناشویی تأثیر بگذارد ، بنابراین همسران باید برای مراقبت از ظاهر و اندام خود وقت بگذارند.

درست صحبت کردن:
هر دو همسر باید از کلماتی که بر ماهیت روابط زناشویی تأثیر منفی می گذارد ، اجتناب کنند . برای مثال ، انتقاد شوهر از اندام همسر خود پس از فرزندآوری و در در جمع، بد صحبت کردن و بی احترام با همسر می تواند باعث سردی روابط شود.

ارتقاء جنبه های مثبت:
هر دو همسر باید با دوری از اشتباهات گذشته ، جنبه های مثبت را تقویت کنند و از جنبه های منفی پرهیز کنند و از ادامه دادن یادآوری اتفاقات تلخ گذشته روی اهداف خود تمرکز کنند. خانم ها برای شاد کردن همسر خود نباید شکست های همسرشان را مدام بازگو کنند.

خوب گوش دادن:
یکی از مواردی که باید به آن توجه زیادی داشته باشیم توجه کردن در زمانی است که طرف مقابل با صحبت در مورد فعالیت ها ، دستاوردها و نگرانی های روز خود انتظار دارد که یک نفر به او گوش دهد.

حفظ اعتماد متقابل:
اعتماد پایه و اساس برای ادامه روابط زناشویی و خوشبختی به آن است ، زیرا همسران باید بیش از هر کس دیگری در این دنیا به یکدیگر اعتماد کنند.

حفظ استقلال:
ازدواج به اشتراک گذاشتن است ، اما این بدان معنا نیست که استقلال برای هر دو همسر وجود ندارد ، زیرا هر یک از همسران دوست دارند برای خودشان وقت بگذارند که در آن بتوانند سرگرمی های خود را که دوست دارند انجام دهند.

جشن گرفتن با هم:
مشارکت زن و شوهر در یکدیگر ، جشن گرفتن مناسبت ها است ، یکی از راه هایی که شادی جریان پیدا همین جشن گرفتن هاست. زیرا زوج باید از دستاوردهایی که به دست می آورند جشن بگیرند و از یکدیگر حمایت کنند.

حفظ روابط اجتماعی:
همسران باید روابط اجتماعی خود را حفظ کنند ، زیرا همسران نمی توانند به تنهایی زندگی کنند ، زیرا روابط اجتماعی با دوستان و نزدیکان به تغییر روال زندگی زناشویی کمک می کند.

 

مراقب وضعیت خودتان باشید
وقتی مدتی است که ازدواج کرده اید ، می توانید قسمت های خاصی از خودتان را رها کنید زیرا دیگر با همسرتان راحت می شوید. با جستجوی بهترین چیزها برای همسر خود ، به همسرتان نشان دهید که چقدر برای شما معنی دارد. فقط برای یک مناسبت خاص لباس های زیبایتان را نپوشید. تلاشی کنید تا در خانه به دنبال زیبا بودن باشید.

 

از اینکه زمان ارزشمندتان را به مطالعه این مطلب از سایت همسر تایم در رابطه با اینکه ” چگونه شوهرمان را خوشحال کنیم ” اختصاص دادید، بی نهایت سپاسگزاریم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت

چگونه همسر را خوشحال کنیم

ذخیره نام، ایمیل و وبسایت من در مرورگر برای زمانی که دوباره دیدگاهی می‌نویسم.

همسرتایم، سایتی است برای آموزش رفتارهای درست به زنان و مردان با دسته بندی های متنوع شامل : مسائل جنسی، رفتارهای متقابل با همسر، حل مشکلات در خانواده و مسائل مربوط به فرزندان و همچنین تناسب اندام و زیبایی.


Email address:


چگونه همسر را خوشحال کنیم
چگونه همسر را خوشحال کنیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *