چگونه عشق خود را پیدا کنیم pdf

 
helpkade
چگونه عشق خود را پیدا کنیم pdf
چگونه عشق خود را پیدا کنیم pdf

کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم؟ از مجموعه مدرسه‌ی زندگی، شما را با مفهومی به نام رابطه‌ی روانشناختی آشنا می‌کند و سعی دارد تا با استفاده از بهترین تعلیمات روانشناسی برای امر پیچیدۀ یافتن و حفظ عشق راه حلی مناسب ارائه کند.

چرا ما عاشق افرادی بخصوصی می‌شویم و گزینه‌های دیگر را رد می‌کنیم؟ چرا این ”سنخ“ را داریم، نه سنخ دیگری؟ چه عواملی بر انتخاب‌های ما تأثیر می‌گذارند؟

در بخشی از کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم؟ می‌خوانیم:

از آن جا که نواقص ما کاملاً متفاوت از یکدیگر است، بدیهی است که هر کدام جذب افراد متفاوتی می‌شویم. یک دسته افراد مشخصاتی دارند که ما را جذب نمی‌کند، چرا که خودمان هم همین مشخصات را به وفور در خود داریم. مثلاً به کسی که به اندازه‌ی خودمان آرام است نیازی نداریم؛ چراکه در این صورت زندگی‌مان وارد سکون هراس‌آوری می‌شود. بلکه به جای آن نیاز به کمی نوآوری و بی‌پردگی داریم. علایق ما به تناسب نقص‌هایمان متفاوت و متنوع است.

این ساز و کار مجذوبیت در عشق شبیه ساز و کار مجذوبیت به سبک‌های معماری و طراحی است. در انتخاب ساختمان‌ها و طراحی داخلی هم با غریزه‌ی تکامل عمل می‌کنیم. مکان‌هایی که ”زیبا“ می‌دانیم هم (مثل کسانی که ”جذاب“ می‌دانیم) غالباً دارای مشخصاتی هستند که مطلوب ما بوده، اما در زندگی‌مان آن‌ها را کم داریم.

چگونه عشق خود را پیدا کنیم pdf

کلمات کلیدی: عشق، مجموعه مدرسه ی زندگی، روابط عاطفی، ویژگی های یک عشق واقعی و راه پیدا کردن آن، شناخت عشق، بررسی عشق، غریزه در عشق، عشق ورزیدن به همسر، روانشناسی عشق، عشق در زندگی، فهم عشق، راه های عشق ورزیدن، عشق واقعی، موفقیت در ازدواج، شناخت شریک زندگی، داشتن زندگی زناشویی موفق، راهنمای زندگی زناشویی، آموزش مهارت های زندگی، موفقیت در زندگی زناشویی، داشتن زندگی عاشقانه، همسرگزینی، انتخاب همسر، آموزش ابراز عشق، the school of life، How to find love، Alain de Botton،

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و…کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.


آموزش گام به گام spss+pdfDownloads-icon


دانلود pdf کتاب یافتن جوهر درونDownloads-icon


کتاب چراغ صبح pdfDownloads-icon


دانلود رایگان کتاب زندانی قلعه قهقهه pdfDownloads-icon

برای خرید و دانلود  کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم؟  نوشته  آلن دوباتن  و خواندن و شنیدن هزاران کتاب الکترونیکی و صوتی دیگر،  اپلیکیشن طاقچه  را رایگان نصب کنید.

آلن دوباتن فیلسوف برجسته معاصر و نویسنده کتاب‌های پرطرفدار با موضوع فلسفه و زندگی در کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم با شما درباره موضوع بسیار مهم و حساس عشق و عاشق شدن صحبت می‌کند. 

این کتاب از مجموعه کتاب‌های مدرسه زندگی است. موسسه مدرسه زندگی در نقاط مختلف دنیا فعالیت می‌کند و خدماتی در حوزه روان‌شناسی در قالب کلاس، فیلم‌سازی، همایش و …. می‌دهد. یکی از خدمات موسسه هم انتشار کتاب‌هایی در باب مهم‌ترین مسایل حیات فرهنگی و عاطفی معاصر است.

آلن دوباتن می‌گوید برجسته‌ترین جنبه‌ی غریزه در امر عشق وسواس آن است. ما نمی‌توانیم عاشق هر کسی شویم؛ ما تحت هدایت شدید سنخ (type) خود هستیم. شاید بسیاری از گزینه‌های خوبی را که به ظاهر عالی به نظر می‌آیند رد کنیم و در توضیح کاستی‌های آن‌ها تنها بتوانیم آرام و زیر لب بگوییم: مناسب من نیست. در مقابل، ممکن است به دلایلی کاملاً فرای اختیار آگاهانه‌مان شدیداً جذب گزینه‌های دیگری شویم که چندان مناسب ما نیستند. حال این سوال در ذهن شما نقش خواهد بست که، واقعاً چرا ما عاشق افرادی بخصوصی می‌شویم و گزینه‌های دیگر را رد می‌کنیم؟ چرا این سنخ را داریم، نه سنخ دیگری؟ چه عواملی بر انتخاب‌های ما تأثیر می‌گذارند؟

آلن دوباتن در این کتاب درباره نکات مهم عشق و عاشقی صحبت می‌کند؛ عواملی که بر انتخاب عاشقانه ما تاثیر می‌گذارند. غریزه‌های مشکل‌ساز در راه انتخاب عاشقانه، موانع یافتن عشق، مشکلاتی که معشوق‌های ما ممکن است داشته باشند مثل مشکل در غریزه تایید شدن، تکامل و… و در نهایت نقش واقع‌بینی در انتخاب عاشقانه و یا به عبارتی انتخاب آگاهانه و به دور از خیالپردازی.

چگونه عشق خود را پیدا کنیم pdf

این اثر کتابی بسیار مفید برای جوانانی است که به دنبال انتخاب شریک و همراه زندگی برای خود هستند. خواندن کتاب دوباتن می‌تواند به جوانان کمک کند تا کمترین اشتباه را در انتخاب عشق زندگی خود داشته باشند. انتخابی درست، آگاهانه و سازنده.

آلن دوباتن فیلسوف، نویسنده و مجری تلوزیون فرانسوی است که دغدغه‌اش نوشتن درباره زندگی روزمره به شیوه‌ای فلسفی است. او در تمام نوشته‌هایش می‌کوشد فلسفه را وارد زندگی عادی انسان کند. دوباتن آنقدر به این موضوع علاقه دارد که دوره دکتری خود در دانشگاه هاروارد را رها کرد تا درباره فلسفه در زندگی به زبان ساده بنویسد.

مهم‌ترین کتاب‌های آلن دوباتن، تسلی بخشی‌های فلسفه، هنر سیر و سفر و پروست چگونه می‌تواند زندگی شما را دگرگون کند، نام دارند.

غریزهٔ دومی که ما را به سوی عشق می‌کشاند غریزهٔ دریافت تأیید است. هر کدام از ما مسائل و احساسات بخصوصی داریم که برای دیگران بی‌اهمیت و گاهی مبهم و یا حتا مایهٔ سوءتفاهم است. مثلاً ممکن است ما افراد خاصی را که عموماً محبوبند دوست نداشته باشیم، یا مثلاً نسبت به چیزهایی احساس اضطراب می‌کنیم که برای دیگران آرامش‌بخش است. ممکن است غصه‌هایی داشته باشیم که هیچ‌کس دیگری ندارد، یا سلایق و علایقی داشته باشیم که دیگران هیچ حسی به آنها ندارند.

بنابراین به احتمال زیاد شدیداً جذب کسانی می‌شویم که ویژگی‌های بخصوص ما را درک می‌کنند. به آنها عشق می‌ورزیم زیرا می‌توانند خصلت‌های نامعمول، حساس، و بخصوص‌مان را تأیید کنند. این افراد، درست عکسِ لشکر افراد بی‌احساس، حس ما را ”می‌فهمند“.

وقتی بالأخره به حامی ایده‌آل خود می‌رسیم، احساس می‌کنیم وارد دسیسهٔ کوچکی علیه بقیهٔ جهان شده‌ایم. دیگر مجبور نیستیم زیاد دربارهٔ خودمان توضیح دهیم، او خودش می‌دانند. بدون نیاز به هیچ حرفی، به‌سرعت همه‌چیز را ”می‌فهمند“. آنها نیّت ما را می‌خوانند و مجبور نیستیم منظورمان را با کلمات معمول اما با زحمت زیاد برای‌شان شرح دهیم.. عشق ما، در حقیقت نوعی قدردانی از توانایی جادویی آنها در درک ماست.

ممکن است واقعاً به پازل علاقمند باشیم و دوستان روشنفکرمان این علاقهٔ ما را به سخره بگیرند. یا شاید خوی جنسی بخصوصی داشته باشیم که هرگز جرأت نکرده‌ایم آن را با جفت‌های قبلی‌مان در میان بگذاریم. شاید با یک شخصیت سیاسی منفور همفکر باشیم. و یا شاید علی‌رغم عشقی که به مادرمان داریم، او را مانع پیشرفت‌مان بدانیم، و این حس ما برای دیگران عجیب بیاید. شاید هیچ‌کس میزان استرس‌مان را در امور اداری درک نکند و خطایمان را نبخشد. یا شاید هنوز هم مثل دوران کودکی‌مان، به سینه‌خیز رفتن زیر تختخواب علاقه داشته باشیم، ولی مطرح کردن این موضوع برایمان سخت باشد. اما یک شریک زندگی ایده‌آل، خودش به راحتی همهٔ این‌ها را می‌فهمد.

کلیات کتاب خوب و جذاب است, بهتر بود بیشتر مثال و مصداق از زندگی بین دو نفر می داشت تا قابل فهم تر میشد. گاهی اوقات وقتی در رابطه با یک نفر به مشکل بر می خوریم اساساً نمی دانیم

آلن دوباتن تو این کتابش سه مسأله مهمی که در ایجاد روابط نقش بسیار مهمی دارن و به طور قابل فهم اما مختصر و مفید توضیح میده. قطعا ارزش خواندن داره. این کتاب و بعنوان اصول باارزش توی روابط، همیشه

سلام عالی بودتوصیه میکنم

بهترین کتابی که درباره رابطه و عشق خوندم. متن بسیار روان و قابل فهمی داشت و ترجمه خیلی خوبی بود. دوبار پشت سر هم کتاب رو خوندم و با تک تک کلماتش همزاد پنداری کردم و برام آشنا بود و

کتابی فوق العاده عالی و صد درصد ضروری برای همه ی افراد…هم برای شناخت خود هم برای شناخت اطرافیانمونو هم برای شناخت ویژگی های همسر
ایکاش بهایی که به کتاب های داستان و رمان و درسی می دادیم به این دست

طاقچه سایت و اپلیکیشن   دانلود کتاب الکترونیکی    و    دانلود کتاب صوتی    است. در طاقچه هزاران کتاب، مجله،    روزنامه    و کتاب گویا را می‌توانید دانلود کنید و با موبایل، تبلت و رایانه آن‌ها را بخوانید. در طاقچه  کتاب‌های روانشناسی  ،  رمان و داستان  ،   کتاب‌های تاریخی  ،   کتاب فلسفی  و هزاران  کتاب رایگان برای دانلود  وجود دارد.  

برای دانلود قانونی کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.

کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم؟ از مجموعه مدرسه‌ی زندگی، قصد دارد تا شما را با مفهومی به نام رابطه‌ی روانشناختی آشنا کند و سعی بر این دارد تا با استفاده از بهترین تعلیمات روانشناسی برای امر پیچیدۀ یافتن و حفظ عشق راه حلی مناسب ارائه دهد.

برجسته‌ترین جنبه‌ی غریزه در امر عشق وسواس آن است. ما نمی‌توانیم عاشق هر کسی شویم؛ ما تحت هدایت شدید ”سنخ“ (type) خود هستیم. شاید بسیاری از گزینه‌های خوبی را که به ظاهر عالی به نظر می‌آیند رد کنیم و در توضیح کاستی‌های آن‌ها تنها بتوانیم آرام و زیر لب بگوییم: مناسب من نیست. در مقابل، ممکن است به دلایلی کاملاً فرای اختیار آگاهانه‌مان شدیداً جذب گزینه‌های دیگری شویم که چندان مناسب ما نیستند.

بنابراین با توجه به مطالب گفته شده حال این سوال در ذهن شما نقش خواهد بست که، واقعاً چرا ما عاشق افرادی بخصوصی می‌شویم و گزینه‌های دیگر را رد می‌کنیم؟ چرا این ”سنخ“ را داریم، نه سنخ دیگری؟ چه عواملی بر انتخاب‌های ما تأثیر می‌گذارند؟

چگونه عشق خود را پیدا کنیم pdf

در روابط عاشقانه، غریزه پررنگ‌ترین نقش را ایفا می‌کند و احساس عاشق بودن پایه‌ای موثق و اعلاء برای یک زندگی زناشویی موفق پنجاه ساله یا طولانی‌تر تلقی می‌شود، نه حماقتی گذرا. اما بروز این احساس کمی مرموز به نظر می‌رسد و کسی نمی‌تواند آن را پیش‌بینی یا تعدیل کند و یا به اراده تجربه‌اش کند. این احساس با حضور فردی خاص و به دلایلی فراتر از درک آگاهانه‌مان به فرد دست می‌دهد. فردی که عاشق می‌شود مجموعه‌ای از علائم را در خود می‌بیند که در ادبیات و هنر به وفور توصیف شده‌اند؛ تپش قلب بالا، غلیان احساسات نسبت به ”آن فرد خاص“، بی‌خوابی، میل به صحبت درباره‌ی معشوق، تمایل به گوش دادن به موسیقی، و رفتن به دل طبیعت با ”آن فرد خاص“.

اعتقاد رمانتیسم به قدرت جذب غریزی در برخی موارد حزن‌آور و در برخی موارد وجدآور اما، در کل، فوق‌العاده مشکل‌ساز بوده است. عاقبت زندگی افراد، در مقایسه‌ با امیدی که به عشق دارند، می‌تواند سخت ناامیدکننده باشد. پس با توجه به آمار طلاق و ازدواج‌های ناموفق، به این نتیجه باید رسید که غریزه‌ی خام به‌ تنهایی نمی‌تواند روش موثق و اعلایی برای یافتن شریک زندگی مناسب باشد.

مجموعه مدرسه‌ی زندگی (The School of Life) به سر گروهی و با نظارت آلن دوباتن (Alain de Botton) در کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم؟ (How to Find Love) حال قصد دارد تا به تمام سوالات ذهنی شما پاسخ داده و شرح خواهد داد که چطور احساسات عاشقانه در وجود افراد شکل می‌گیرد. چطور این احساسات گاهی تبدیل به شیفتگی می‌شوند و از دست آن‌ها نمی‌توان خلاصی پیدا کرد و این که چطور می‌توان بالغانه با احساسات عاشقانه‌ای کنار آمد که بسیاری اوقات انتخاب‌های درستی نیستند و تنها از سرخوردگی‌های کودکی ما نشات می‌گیرند.

در بخشی از کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم؟ می‌خوانیم:

یکی از قوی‌ترین نیروهای موجود در عشق غریزه‌ی تکامل است. هیچ‌یک از ما اساساً کامل نیستیم: در شخصیت‌مان طیفی از کاستی‌های فیزیکی و روانی داریم. شاید فاقد ویژگی‌هایی همچون متانت، خوش‌ذوقی، مهارت، ذکاوت، قدرت یا حساسیت باشیم. انگار در نقطه‌ای از وجود خود نقصی را کشف کرده‌ایم و هرگاه نزدیک فردی می‌شویم که ویژگی مکمل ما را دارد مجذوب او می‌شویم و سعی می‌کنیم از طریق عشق نقص‌مان را رفع و خودمان را کامل کنیم.

از آن جا که نواقص ما کاملاً متفاوت از یکدیگر است، بدیهی است که هر کدام جذب افراد متفاوتی می‌شویم. یک دسته افراد مشخصاتی دارند که ما را جذب نمی‌کند، چرا که خودمان هم همین مشخصات را به وفور در خود داریم. مثلاً به کسی که به اندازه‌ی خودمان آرام است نیازی نداریم؛ چراکه در این صورت زندگی‌مان وارد سکون هراس‌آوری می‌شود. بلکه به جای آن نیاز به کمی نوآوری و بی‌پردگی داریم. علایق ما به تناسب نقص‌هایمان متفاوت و متنوع است.

این ساز و کار مجذوبیت در عشق شبیه ساز و کار مجذوبیت به سبک‌های معماری و طراحی است. در انتخاب ساختمان‌ها و طراحی داخلی هم با غریزه‌ی تکامل عمل می‌کنیم. مکان‌هایی که ”زیبا“ می‌دانیم هم (مثل کسانی که ”جذاب“ می‌دانیم) غالباً دارای مشخصاتی هستند که مطلوب ما بوده، اما در زندگی‌مان آن‌ها را کم داریم. این دو ساختمان کاملاً متفاوت را در نظر بگیرید. به احتمال زیاد، بر اساس مشخصه‌ای که حس می‌کنیم به قدر کافی در خود نداریم، مجذوب یکی از این دو ساختمان می‌شویم. افرادی که دچار کمبود سرزندگی، هیجان، و تجملات هستند و زندگی بی‌روح و ملالت‌آوری دارند، احتمالاً جذب کلیسای پیترزکرچ ویَن می‌شوند. و کسانی که از فرط کمبود آرامش، وحدت درون، و آسودگی خاطر در اضطرابند، و ذهن آشفته، مشغله، و تنش زیادی دارند، مجذوب سادگی کلیسای سن مورتز آوگسبرگ می‌شوند.

مقدمه: از منطق تا غریزه
چرا عاشق افراد بخصوصی می‌شویم
1: غریزه‌ی تکامل
2: غریزه‌ی تأیید شدن
3: غریزه‌ی آشنایی
مشکل کسانی که جذب‌شان می‌شویم
1: مشکل غریزه‌ی تکامل‌
2: مشکل غریزه‌ی تأیید شدن‌
3: مشکل غریزه‌ی آشنایی
اصلاح غریزه‌های مشکل‌ساز
1: اصلاح غریزه‌ی تکامل
2: اصلاح غریزه‌ی تأیید شدن
3: اصلاح غریزه‌ی آشنایی
موانع یافتن عشق
1: چالش عشق دوطرفه
2: ترس از خوشبختی
3: دلبستگی
4: ناتوانی در ترک او
5: کمبود اعتماد به نفس در اغواگری
6: بی‌صبری
کلام آخر: واقع‌بینی
1: کژرفتاری و خیال‌پردازی
2: ”به قدر کافی خوب“ و گاهی نفرت‌انگیز
درباره‌ی مدرسه‌ی زندگی

برای دانلود کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم؟ و دسترسی قانونی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

ارسال کتابراه به دوستان از طریق پیامک یا ایمیل

اشتراک در تلگرام

اشتراک در توییتر

اشتراک در فیسبوک

اشتراک در واتس آپ

اشتراک در لینکداین

اشتراک در گوگل پلاس

کتابراه مرجع قانونی دانلود کتاب الکترونیکی و دانلود کتاب صوتی است که امکان دسترسی به هزاران کتاب، رمان، مجله و کتاب صوتی و همچنین خرید کتاب الکترونیک از طریق موبایل تبلت و رایانه برای شما فراهم می‌کند. شما با استفاده از کتابراه همیشه و همه جا به کتاب‌ها و کتابخانه خود دسترسی دارید و می‌توانید به سادگی از هر فرصتی برای مطالعه استفاده کنید. در کتابراه برای همه سلیقه‌ها از داستان، رمان و شعر تا روانشناسی، تاریخی، علمی، موفقیت و… کتاب‌هایی پیدا می شود. همچنین در کتابراه هزاران کتاب رایگان نیز قابل دانلود است. اپلیکیشن کتابخوان کتابراه برای اندروید، IOS و ویندوز در دسترس است.


EPUBDownloads-icon

عشق؛ غریزه یا انتخاب؟ تصادف یا سرنوشت؟ خودخواسته یا ناخواسته؟ عشق هر کدام از این‌ها که باشد به هر حال در زندگی تجربه‌اش می‌کنیم. به نظر بعید می‌رسد کسی تا پایان زندگی یکبار هم عاشق نشود. اما اگر هنوز عاشق نشده‌اید این مطلب مختص شما است! آلن دوباتن و همکارانش در مدرسه زندگی به این سئوال مهم شما پاسخ داده‌اند: چگونه عشق خود را پیدا کنیم؟

آلن دوباتن در بخشی از کتاب می‌نویسد: «ما به طور غریزی، جذبِ افراد خاصی می­‌شویم. وسوسه می‌­شویم که به این گرایش­‌های غریزی، حال و هوای اسرارآمیزی بدهیم. ما این نوع احساسات خود را «عاشقانه» می‌­دانیم؛ بدون اینکه آن‌ها را تحلیل و بررسی کنیم تسلیم آن‌ها می­شویم و با شور و اشتیاق دنبالشان راه می‌افتیم. در واقع ما دوست داریم این نوع احساسات خود را اسرارآمیز بدانیم اما نیستند. احساسات ما تا حد زیادی، گمراه‌کننده هستند. حسِ عاشقی به‌تدریج، رنگ می‌­بازد و دیری نمی‌­پاید. اما اگر دنبال روابط پایدار هستیم باید خواهش‌های عاشقانه‌مان را به طور منطقی بررسی کنیم. البته این به معنای کنار گذاشتن غرایز نیست بلکه ارتقاء دادن آن‌هاست.  مهم‌ترین بعد غریزه­‌ی ما، خاص بودن آن است؛ به عبارت دیگر نمی‌­توانیم عاشق هر کسی شویم؛ «تیپ‌­های» ِ ایده‌­آل با قدرت و شدت هر چه بیشتر ما را به‌ سوی افراد خاصی سوق می­‌دهند. بسیاری از گزینه‌­های روی کاغذ، کامل به نظر می‌رسند اما آن‌ها را رد می­‌کنیم. ما نمی‌­توانیم توضیح بیشتری درباره­‌ی کمبودهای آن‌ها بدهیم و فقط می‌گوییم که شمّ من می‌­گوید او همانی نیست که می­‌خواهم. بالعکس با قدرت هر چه تمام به ‌سوی افراد دیگری کشیده می‌­شویم. ممکن است فکر کنیم که این افراد در مقایسه با گروه اول، تناسب کمتری با ما دارند ولی ما به دلایلی جذب آن‌ها می‌­شویم که کاملا ورای آگاهی ماست. مجال انتخاب، برای ما فراهم است. چرا عاشق افراد خاصی می‌­شویم و عاشق افراد دیگر نمی‌شویم؟ چگونه است که این ایده‌آل‌ها را در ذهن‌ داریم؟ چه چیز منشا و راهنمای شیدایی‌های ما می‌شود؟»

این‌ بخش آغاز کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم؟‌ یکی از کاربردی‌ترین کتاب‌های مدرسه زندگی است. مدرسه زندگی موسسه‌ای آموزشی و روانشناختی است که توسط آلن دوباتن و تعدادی از همکارانش تاسیس شده و هدف  اصلی آن کاربردی‌  کردن اصول و نگرش‌های فلسفی است. این  موسسه تا کنون ده‌ها عنوان کتاب و دیگر محصولات آموزشی در زمینه‌های خودشناسی،‌ روانشناسی،‌خودیاری و الهام‌بخشی منتشر کرده و توانسته توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند.

عشق و نحوه برخورد با حس‌ها و غرایز در زمان عشق‌‌ورزی یکی از اصلی‌ترین و مهم‌ترین دوران‌های زندگی ماست که برای از سر گذراندن آن همیشه دچار چالش‌های گوناگون هستیم. دوباتن و دیگر نویسندگان مدرسه زندگی در این کتاب به خوبی انواع غرایز ما را شکافته و توضیح داده‌اند عشق چگونه اتفاق می‌افتد و چگونه می‌توان بهترین شریک را برای ارتباط عاشقانه یافت.
با خواندن این کتاب به راحتی می‌توانید یک رابطه عاشقانه خوب و شاد داشته باشید.

چگونه عشق خود را پیدا کنیم pdf

 فقط امروز فرصت دارید کتاب قدرت هوش اجتماعی را رایگان از سایت فیدیبو دانلود و مطالعه کنید.

 − 
4
 = 
سه

.hide-if-no-js {
display: none !important;
}

به گزارش مرد کوچک، عشق؛ غریزه یا انتخاب؟ تصادف یا سرنوشت؟ خودخواسته یا ناخواسته؟ عشق هر کدام از این ها که باشد به هر حال در زندگی تجربه اش می کنیم. به نظر بعید می رسد کسی تا خاتمه زندگی یکبار هم عاشق نشود. اما اگر هنوز عاشق نشده اید این مطلب مختص شما است! آلن دوباتن و همکارانش در مدرسه زندگی به این سئوال مهم شما پاسخ داده اند: چگونه عشق خود را پیدا کنیم؟

آلن دوباتن در بخشی از کتاب می نویسد: ما به طور غریزی، جذبِ افراد خاصی می­ شویم. وسوسه می ­شویم که به این گرایش­ های غریزی، حال و هوای اسرارآمیزی بدهیم. ما این نوع احساسات خود را عاشقانه می ­دانیم؛ بدون اینکه آن ها را تحلیل و آنالیز کنیم تسلیم آن ها می­شویم و با شور و اشتیاق دنبالشان راه می افتیم. در واقع ما دوست داریم این نوع احساسات خود را اسرارآمیز بدانیم اما نیستند. احساسات ما تا حد زیادی، گمراه کننده هستند. حسِ عاشقی به تدریج، رنگ می ­بازد و دیری نمی ­پاید. اما اگر دنبال روابط پایدار هستیم باید خواهش های عاشقانه مان را به طور منطقی آنالیز کنیم. البته این به معنای کنار گذاشتن غرایز نیست بلکه ارتقاء دادن آن هاست. مهم ترین بعد غریزه­ ما، خاص بودن آن است؛ به عبارت دیگر نمی ­توانیم عاشق هر کسی شویم؛ تیپ ­های ِ ایده ­آل با قدرت و شدت هر چه بیشتر ما را به سوی افراد خاصی سوق می­ دهند. بسیاری از گزینه ­های روی کاغذ، کامل به نظر می رسند اما آن ها را رد می­ کنیم. ما نمی ­توانیم شرح بیشتری درباره­ کمبودهای آن ها بدهیم و فقط می گوییم که شمّ من می ­گوید او همانی نیست که می­ خواهم. بالعکس با قدرت هر چه تمام به سوی افراد دیگری کشیده می ­شویم. ممکن است فکر کنیم که این افراد در مقایسه با گروه اول، تناسب کمتری با ما دارند ولی ما به دلایلی جذب آن ها می ­شویم که کاملا ورای آگاهی ماست. مجال انتخاب، برای ما فراهم است. چرا عاشق افراد خاصی می ­شویم و عاشق افراد دیگر نمی شویم؟ چگونه است که این ایده آل ها را در ذهن داریم؟ چه چیز منشا و راهنمای شیدایی های ما می گردد؟

این بخش شروع کتاب چگونه عشق خود را پیدا کنیم؟ یکی از کاربردی ترین کتاب های مدرسه زندگی است. مدرسه زندگی موسسه ای آموزشی و روانشناختی است که توسط آلن دوباتن و تعدادی از همکارانش تاسیس شده و هدف اصلی آن کاربردی کردن اصول و نگرش های فلسفی است. این موسسه تا کنون ده ها عنوان کتاب و دیگر محصولات آموزشی در زمینه های خودشناسی، روانشناسی، خودیاری و الهام بخشی منتشر نموده و توانسته توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند.

عشق و نحوه برخورد با حس ها و غرایز در زمان عشق ورزی یکی از اصلی ترین و مهم ترین دوران های زندگی ماست که برای از سر گذراندن آن همیشه دچار چالش های گوناگون هستیم. دوباتن و دیگر نویسندگان مدرسه زندگی در این کتاب به خوبی انواع غرایز ما را شکافته و شرح داده اند عشق چگونه اتفاق می افتد و چگونه می توان بهترین شریک را برای ارتباط عاشقانه یافت.با خواندن این کتاب به راحتی می توانید یک رابطه عاشقانه خوب و شاد داشته باشید.

فقط امروز فرصت دارید کتاب قدرت هوش اجتماعی را رایگان از سایت فیدیبو دانلود و مطالعه کنید.

چگونه عشق خود را پیدا کنیم pdf

ایرنا/مسئول بهبود تغذیه جامعه معاونت امور بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی داشتن یک برنامه غذایی مناسب، فعالیت بدنی و مدیریت استرس را بهترین راه برای تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از کرونا و حفظ سلامت بدن مطرح نمود.

موزه ها نقش مهمی در تامین نیازهای اجتماعی و تاریخی بچه ها دارند و از این رو لازم است که در کشور ما نیز به موضوع گردشگری کودک و ویژگی و شرایط موزه های دوست داشتنی برای بچه ها توجه گردد تا بتوان هرچه بیشتر از کارکرد آموزشی موزه ها استفاده کرد.

فال روزانه شنبه 23 دی می گوید اردیبهشتی ها امروز تحت تاثیر عشق شریک زندگیشان قرار می گیرند، مردادی ها با افراد جدیدی امروز ملاقات می کنند، مهر ماهی ها امروز را با خیال پردازی طی خواهند کرد و … اگر می خواهید از طالع و فال امروزتان آگاه شوید همراه خبرنگاران…

معاون علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان از تولید 4 محصول در واحدهای دانشگاهی مختلف این استان برای مبارزه با کرونا خبر داد.

فایل کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم pdf

کتاب چگونه هر دختری را عاشق خود کنیم

چگونه عشق خود را پیدا کنیم pdf

چگونه دخترها را عاشق خود کنیم چگونه یک دختر را عاشق خود کنیم. بزرگترین مشکلی که اکثر پسر ها در این ارتباط دارند این است که فکر می کنند یک راه حل عمومی برای عاشق کردن دختران وجود دارد. صحیح است که بیشتر دختر ها به ویژگی هایی مثل اعتماد به نفس یا وضعیت اجتماعی جذب می شوند اما هر دختری به طور جدا یک مورد جداگانه و خاص است که برای جذب کردن او چگونه دخترها را عاشق خود کنیم | دانستنی ها | قسمت هفتم  چگونه دخترها را عاشق خود کنیم | دانستنی ها | قسمت هفتم 5 راه عاشق کردن دختران بزرگترین مشکلی که اکثر پسر ها در این ارتباط دارند این است که فکر می کنند یک راه حل عمومی برای عاشق کردن دختران وجود دارد. صحیح است که بیشتر دختر ها به ویژگی هایی مثل اعتماد به نفس یا وضعیت اجتماعی جذب می شوند اما هر چگونه دخترها را عاشق خود کنیم | دانستنی ها | قسمت هفتم چگونه دخترها را عاشق خود کنیم | دانستنی ها | قسمت هفتم 5 راه عاشق کردن دختران بزرگترین مشکلی که اکثر پسر ها در این ارتباط دارند این است که فکر می کنند یک راه …چگونه کسی را عاشق خود کنیم؟ – چطوری با یک دختر خیلی دوست شویمهمه
ما کسانی رو دوست داریم بعضی ها هم ما رو دوست دارند ولی حالا اگه یکی
دوسمون نداشته باشه و یا انقدری که ما می خوایم ازمون خوشش نیاد، باید چه
کار کنیم؟ هر کسی دوست داره که دیگران عاشقش باشند. یقینا هر کسی می تونه تجاربی رو برای محبوب کردن خودش و یا عاشق کردن دیگران کسب کرده باشه.لطفا برای تکمیل و بهتر شدن مطالب زیر …دوست داشتنی – چگونه دختران را به خود جذب کنم ؟ دوست داشتنی – چگونه دختران را به خود جذب کنم ؟ – دوست … البته نه تنها این باعث می شه که او نسبت به شما احساس خوبی داشته باشد بلکه باعث تقویت اعتماد به نفس شما هم می شود (چگونه اعتماد به نفس خود را تقویت کنید؟). 3. … هر چه بیشتر با دختر ها صحبت کنید (چگونه برای اولین بار با دختری صحبت کنید؟) چگونه زنان را عاشق خود کنیم؟ همه‌ی انسان‌ها منحصربه‌فرد هستند و عشق و نفرت، امیدها و رویاها در هر یک با دیگری متفاوت است. با رعایت نکات این مطلب می‌توانید زنان را عاشق خودتان کنیددخترها چگونه عاشق میشوند ؟ عشق دخترها و دختر چگونه عاشق میشود و علائم عاشق شدن دخترا و چرا عاشق میشویم و نشانه های عاشق شدن و عاشق شدن از نظر علمی در نمناک. … علم پشت آن از خود عاشق شدن جالب توجه تر است. دانستن اینکه چه اتفاقی می … ولی به طور عمده، سبک وابستگی فقط نوعی واکنش به هر کسی است که نسبت به او احساس علاقه می کنیم. وقتی با سبک چگونه دخترها را عاشق خود کنیم.  زن ها به مردانی جذب می شوند که با جذبه، تاثیر گذار و قوی هستند. اگر از هر دختری در مورد مرد آرزوهایش بپرسید به عنوان مثال به یک ستاره ی معروف و خوش قیافه اشاره می کند. چگونه یک دختر را عاشق خود کنیم بزرگترین مشکلی که اکثر پسر ها در این ارتباط دارند این است که فکر می کنند یک راه حل عمومی برای عاشق کردن … روش عاشق کردن دیگران (تضمینی) – مردمانروش عاشق کردن دیگران چگونه است؟ چطور کسی را که دوستش داریم عاشق خود کنیم؟ چطوری پسری را عاشق خود کنیم. چطور دختری را عاشق خود کنیم.چگونه دخترها را عاشق خود بکنیم /راه های جذب دختر مورد علاقه | ساتینوقتی در مورد روانشناسی عشق در دختر ها آگاهی کسب کردید، متوجه می شوید دختر ها چگونه می اندیشند و چیزهایی مهمی را می فهمید که برای تاثیر قرار دادن هر دختری …. جنتلمن بودن ریزه کاریهای فراوونی داره که خود من هم گاهی یادم میره همشون رو رعایت کنم ولی بعضی از اصل کاریاش اینان : مودب باشید, آهسته صحبت کنید, حرف … چگونه هر دختری را عاشق خود کنیم چگونه دختری رو جذب خودمون کنیم روش جذب دوست دختر چگونه دختر را بخندونیم جذب دختر مغرور راه های جذب دختر مورد علاقه چگونه با دختر صحبت کنیم چگونه پسری را دیوانه خود کنیم چگونه به دختر نگاه کنیم کلمات کلیدی: چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم,دانلود رایگان کتاب فاروق رضوان,کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم رایگان,دانلود رایگان چگونه هرکسی را عاشق خود کنیم,دانلود کتاب چگونه دیگران را مجذوب خود کنیم برایان تریسی,خرید کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم,خرید کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم,دانلود رایگان چگونه دیگران را عاشق خود کنیم,کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم pdf,دانلود کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم نوشته فاروق رضوان,دانلود رایگان کتاب چگونه دیگران را روانشناسی کنیم,دانلود رایگان چگونه هرکسی را عاشق خود کنیم,خرید کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم

جهت دانلود فایل اینجا کلیک نمایید

کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم pdf

کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم به
گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سیهان نیوز، یوکیا آمانو رئیس آژانس بین
المللی انرژی هسته ای در نشست اعضای این آژانس در وین گفت: ایران تمام
خواسته های توافق هسته ای را برآورده کرده است. وی در سخنرانی خود تایید کرد که ایران بعد از برجام تمام گزینه های مورد نیاز آژانس برای ادامه بازرسی های تاسیسات هسته ای را فراهم کرده است. دانلودرایگان نسخه کامل کتاب چگونه هرکسی را عاشق خودکنیم -کتاب چگونه هرکسی را عاشق خود کنیم ، بر اساس روانشناسی عشق نگارش شده است. شما با مطالعه دقیق این کتاب خواهید توانست هر کسی را می خواهید عاشق خود کنید. این کتاب
در مجموع در کشور ما و دیگر کشورهای جهان بالای ۸۲ میلیون نسخه فروش داشته
است که گواه خوبی بر متفاوت بودن و کارآمد بودن آن می باشد. پرفروش ترین کتاب ها کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( بر اساس روانشناسی عشق) از بهترین کتاب هایی است که در مورد جذب و عاشق کردن دیگران تاکنون نوشته شده است. این کتاب نوشته ی فاروق رضوان میلیونر مصری می باشد که با انتشار الکترونیکی این کتاب به شهرت جهانی دست یافته است. نظیر این کتاب در هیچ سایت و مقاله ی دیگری پیدا  کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم pdf‬ نسخه کامل کتاب چگونه هرکسی را عاشق خود کنیم – راهنمای دانشجو یکی از بهترین کتاب هایی که در مورد جذب و عاشق کردن دیگران تاکنون نوشته شده است کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم نوشته ی فاروق رضوان میلیونر مصری می باشد که با انتشار الکترونیکی این کتاب به شهرت جهانی دست یافته است نظیر این کتاب در هیچ سایت و نوشته ی دیگری پیدا نخواهد شد کتابی که شانس عاشق کردن کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم  دانلود کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم؟در مورد کتاب. یکی از بهترین کتاب هایی که در مورد جذب و عاشق کردن دیگران تاکنون نوشته شده است کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم نوشته ی فاروق رضوان میلیونر مصری می باشد که با انتشار الکترونیکی این کتاب به شهرت جهانی دست یافته است نظیر این کتاب در هیچ سایت و نوشته ی دیگری پیدا نخواهد شد

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم :: دانلود رایگان چگونه هرکسی را …

نسخه کامل کتاب چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم؟؟ | طرفداری نسخه کامل کتاب چگونه هرکسی را عاشق خود کنیم,دانلود کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم,دانلودرایگان نسخه کامل کتاب چگونه هرکسی را عاشق خودکنیم,دانلود … دانلود نسخه ی pdf کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم نوشته. ۵ مرداد ۱۳۹۵ – نسخه ی جعلی و بی کیفیت کتاب …

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم  کتاب چگونه هرکسی را عاشق خود کنیم ، بر اساس روانشناسی عشق نگارش شده است. شما با مطالعه دقیق این … بی شک این کتاب ، قدرتمند ترین کتاب دنیا در زمینه عاشق کردن دیگران است. می توانم اطمینان … ترجمه این کتاب فوق العاده در ۱۵۶ صفحه ( ۴ فصل و۳ پیوست، بصورت فایل PDF ) توسط اینجانب انجام گردیده است.

دانلود کتاب فاروق رضوان نسخه کامل کتاب چگونه هرکسی را عاشق خود کنیم,دانلود کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم,دانلودرایگان نسخه کامل کتاب چگونه هرکسی را عاشق خودکنیم,دانلود رایگان کتاب چگونه هرشخصی را عاشق خود کنیم ؟,دانلود نسخه ی pdf کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم نوشته,پرفروش ترینکتاب ها کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود … کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم pdf

دانلود کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم نوشته فاروق رضوان

دانلود رایگان چگونه هرکسی را عاشق خود کنیم

دانلود رایگان کتاب فاروق رضوان

خرید کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم

دانلود کتاب فاروق رضوان

دانلود کتاب چگونه دیگران را مجذوب خود کنیم برایان تریسی

دانلود رایگان کتاب چگونه دیگران را روانشناسی کنیم

دانلود کتاب چگونه دیگران را روانشناسی کنیم

جهت دانلود فایل اینجا کلیک نمایید

نسخه اورجینال کتاب چگونه هرکسی را عاشق خود کنیم

یکی از بهترین کتاب هایی که در مورد جذب و عاشق کردن دیگران تاکنون نوشته شده است کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم نوشته ی فاروق رضوان میلیونر مصری می باشد که با انتشار الکترونیکی این کتاب به شهرت جهانی دست یافته است  نظیر این کتاب در هیچ سایت و  نوشته ی دیگری پیدا نخواهد شد کتابی که شانس عاشق کردن دیگران را بدون شک افزایش می دهد

با آشنایی با تکنیک های  کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم قادر خواهید بود ذهن دیگران را شست و شو دهید و میل عمیقی در آنها نسبت به خود ایجاد کنید  با مطالعه ی این کتاب حتی اگر شخصی از شما خوشش نیاید می توانید کاری کنید که در مدت کوتاهی شیفته و عاشق شما شود.

جهت دانلود فایل اینجا کلیک نمایید

هدف اصلی نوشتن کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم  بهبود ازدواج زوج ها و بازگرداندن عشقی می باشد که ممکن است به مرور زمان از دست رفته باشد همچنین سعی بر آن شده به اشخاصی که می خواهند یک رابطه ی طولانی با هدف ازدواج داشته باشند کمک شود

این کتاب برای افردای که با هدف پیدا کردن دوست دختر و بازی با احساسات دیگران می خواهند رابطه ی خود را ایجاد کنند نوشته نشده است در صورتی که با چنین اهدافی این کتاب خریداری شود مسئولیت مشکلاتی که ممکن است در آینده پیدا کنید با من نخواهد بود

درست است که قصد من فروش این کتاب است اما هرگز نخواسته ام باعث شکستن دل شخصی شوم پس اگر صد در صد از کاری که می خواهید بکنید مطمئن نیستید لطفا این کتاب را نخرید

بدون شک قصد شما یک عشق واقعی و یک احساس پاک است و نه تفریح و خوش گذرانی و فریب دیگران

دلیل اینکه با چنین لحن تندی رفع مسئولیت می کنم این است که این کتاب مثل کتاب های دیگر نمی باشد  در واقع این کتاب مثل یک سلاح است که می تواند با مقاصد خوب و بد به کار گرفته شود

خداوند شاهد هدف من از نوشتن این کتاب است و می داند هیچگاه نمی خواهم به هیچ انسانی با نوشتن این کتاب صدمه بزنم.

دانلود رایگان کتاب چگونه هرشخصی را عاشق خود کنیم ؟ نسخه کامل کتاب چگونه هرکسی را عاشق خود کنیم,دانلود کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم,دانلودرایگان نسخه کامل کتاب چگونه هرکسی را عاشق خودکنیم,دانلود .کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم – نوین بینش

چگونه عشق خود را پیدا کنیم pdf

این کتاب همچنین می تواند به افرادی که از قبل در یک رابطه بوده اند نیز کمک کند تا عشق طرف مقابل را نسبت به خود افزایش داده و رابطه ی موفق تری ایجاد کنند. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم برای افرادی که می خواهند با احساسات دیگران بازی کنند یا فقط دوست پیدا کنند نوشته نشده است. اگر هدف شما چنین مواردی است پس به …

نسخه کامل کتاب چگونه هرکسی را عاشق خود کنیم – راهنمای دانشجو

یکی از بهترین کتاب هایی که در مورد جذب و عاشق کردن دیگران تاکنون نوشته شده است کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم نوشته ی فاروق رضوان میلیونر مصری می باشد که با انتشار الکترونیکی این کتاب به شهرت جهانی دست یافته است نظیر این کتاب در هیچ سایت و نوشته ی دیگری پیدا نخواهد شد کتابی که شانس عاشق کردن …

دانلود کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم ( روانشناسی عشق)

در مورد کتاب. یکی از بهترین کتاب هایی که در مورد جذب و عاشق کردن دیگران تاکنون نوشته شده است کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم نوشته ی فاروق رضوان میلیونر مصری می باشد که با انتشار الکترونیکی این کتاب به شهرت جهانی دست یافته است نظیر این کتاب در هیچ سایت و نوشته ی دیگری پیدا نخواهد شد کتابی که شانس …

دانلود کتاب چگونه دیگران را جذب خود کنیم – محمد صادقی سیار – کتابراه

کتاب چگونه دیگران را جذب خود کنیم ، نوشتۀ محمد صادقی سیار ، به شما می‌گوید که تلاش و توجه تمام و کمال به نیازها و خواست‌های دیگران می‌تواند به ما این اطمینان را بدهد تا به چهره یک فرد جذاب تبدیل شویم. چگونه دیگران را…

خرید کتاب الکترونیکی چگونه هرکسی را عاشق خود کنیم کتاب «چگونه هرکس را عاشق خود کنیم» بدون شک مطمئن‌ترین کتاب در زمینه عاشق کردن دیگران است! می‌توانم این اطمینان را بدهم که تا به امروز هیج کتابی با محتویاتی حتی نزدیک به این کتاب نوشته نشده است. این کتاب صد در صد تضمین نمی‌کند که شخصی مورد نظرتان عاشق شما شود اما بدون شک حداقل ده برابر شانس …

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم – آپارات

کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم pdf

کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم رایگان

دانلود رایگان چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

دانلود رایگان چگونه هرکسی را عاشق خود کنیم

خرید کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

دانلود کتاب چگونه دیگران را مجذوب خود کنیم برایان تریسی

دانلود رایگان کتاب چگونه دیگران را روانشناسی کنیم

دانلود رایگان کتاب فاروق رضوان

جهت دانلود فایل اینجا کلیک نمایید

دانلود رایگان چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

این فایل تا 3 روز آینده رایگان می باشد

دانلود رایگان چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم دانلود رایگان کتاب چگونه هرشخصی را عاشق خود کنیم ؟ نسخه کامل کتاب چگونه هرکسی را عاشق خود کنیم,دانلود کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم,دانلودرایگان نسخه کامل کتاب چگونه هرکسی را عاشق خودکنیم,دانلود .نسخه کامل کتاب چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم؟؟ | طرفداریدانلود رایگان کتاب چگونه هرشخصی را عاشق خود کنیم ؟ نسخه کامل کتاب چگونه هرکسی را عاشق خود کنیم,دانلود کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم,دانلودرایگان نسخه کامل کتاب چگونه هرکسی را عاشق خودکنیم,دانلود … دانلود نسخه ی pdf کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم نوشته. ۵ مرداد ۱۳۹۵ – نسخه ی جعلی و بی کیفیت کتاب چگونه نسخه فارسی کتاب چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم نوشته فاروق رضوانکتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( بر اساس روانشناسی عشق) از بهترین کتاب هایی … این کتاب نوشته ی فاروق رضوان میلیونر مصری می باشد که با انتشار … برای دانلود کتاب به زبان فارسی. اینجا را کلیک کنید. برچسب ها: دانلود رایگان کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم pdf، دانلودرایگان نسخه کامل کتاب چگونه هرکسی را .دانلودرایگان نسخه کامل کتاب چگونه هرکسی را عاشق خودکنیم کتاب چگونه هرکسی را عاشق خود کنیم ، بر اساس روانشناسی عشق نگارش شده است. شما با مطالعه دقیق این کتاب خواهید توانست هر کسی را می خواهید عاشق خود
کنید. این کتاب در مجموع در کشور ما و دیگر کشورهای جهان بالای ۸۲ میلیون
نسخه فروش داشته است که گواه خوبی بر متفاوت بودن و کارآمد بودن آن می
باشد.کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم|دانلود کتاب چگونه دیگران را عاشقکتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم|کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم Pdf|کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم فاروق رضوان|کتاب چگونه دیگران را شیفته خود کنیم|دانلود کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم|دانلود رایگان کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم|دانلود کتاب چگونه دیگران را شیفته خود کنیم|دانلود رایگان کتاب …دانلود کتاب چگونه دیگران را شیفته خود کنید چرا ارتباط با برخی از مردم آسان تر از برخی دیگر است؟ چرا من می توانم با شخصی که تازه با او ملاقات کرده ام خوب صحبت کنم
درحالی که فرد دیگری ممکن است با همان شخص هیچ ارتباط خوبی نداشته باشد؟
آشکار است که بایستی چیزی در سطحی فراتر از آگاهی هوش ما روی داده باشد.
اما آن چیز چیست؟ در راستای اهداف این کتاب خرید کتاب الکترونیکی چگونه هرکسی را عاشق خود کنیم – کتاب فارسیکتاب «چگونه هرکس را عاشق خود کنیم» بدون شک مطمئن‌ترین کتاب در زمینه عاشق کردن دیگران است! می‌توانم این اطمینان … این کتاب صد در صد تضمین نمی‌کند که شخصی مورد نظرتان عاشق شما شود اما بدون شک حداقل ده برابر شانس شما را افزایش می‌دهد. این. … برای دانلود رایگان ۲۰ صفحه اول این کتاب اینجا کلیک کنید.دانلود رایگان کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم – انجمن طراحی  دانلود رایگان کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم این نسخه، ترجمه ویرایش V10.2 کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم است که در ماه آوریل سال 2016منتشر شده است. این نسخه با نسخه های قبلی تفاوت شایانی دارد.دانلود کتاب چگونه دیگران را جذب خود کنیم – محمد صادقی سیار – کتابراهکتاب چگونه دیگران را جذب خود کنیم ، نوشتۀ محمد صادقی سیار ، به شما می‌گوید که تلاش و توجه تمام و کمال به نیازها و خواست‌های دیگران می‌تواند به ما این اطمینان را بدهد تا به چهره یک فرد … برای دانلود قانونی کتاب چگونه دیگران را جذب خود کنیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان دانلود کنید.کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم|دانلود کتاب  کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم,خرید کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم,کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم pdf,کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم رایگان,دانلود رایگان چگونه دیگران را عاشق خود کنیم,فاروق رضوان در کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم,دانلود رایگان چگونه هرکسی را عاشق خود … دانلود رایگان چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم pdf

دانلود کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم نوشته فاروق رضوان

دانلود رایگان چگونه هرکسی را عاشق خود کنیم

دانلود رایگان کتاب فاروق رضوان

خرید کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم

دانلود کتاب فاروق رضوان

دانلود رایگان کتاب چگونه دیگران را روانشناسی کنیم

چگونه دیگران را عاشق خود کنیم ( بر اساس روانشناسی عشق)

جهت دانلود فایل اینجا کلیک نمایید

خرید کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم

کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیمنسخه کامل کتاب چگونه هرکسی را عاشق خود کنیم – راهنمای دانشجو. کاربران گرامی تیم وب سایت راهنمای دانشجو تصمیم به تهیه کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم برای علاقمندان به این کتاب نموده است قطع به یقین میتوانیم به .کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم – نوین بینشاما نکته ی قابل توجه این است که با وجود مطالعات و تحقیقات فراوانی که در منابع انگلیسی داشتم کتابی به قدرتمندی کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم مطالعه نکردم. به همین دلیل بود …. هنگام خرید کتاب دقت کنید نام شاهین زند به عنوان مترجم قید شده باشد در غیر اینصورت آن نسخه تقلبی است و ضمانت بازگشت وجه ندارد. همچین می پرفروش ترین کتاب ها کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیمهنگام خرید کتاب های فاروق رضوان حتما دقت کنید نام شاهین زند به عنوان مترجم قید شده باشد ( و قیمت کتاب حتما 8700 تومان باشد ) در غیر اینصورت آن کتاب نسخه ی جعلی بوده و ضمانت کیفیت و بازگشت وجه ندارد. کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم صد در صد تضمینی می باشد و در صورت عدم رضایت هزینه ی پرداختی که بسیار …نوین اطلس | کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیمنسخه ی دوم کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم منتشر شد. قبل از هر چیزی اجازه دهید به این نکته اشاره کنم که هنگام خرید کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم، دقت کنید شماره ی تماس مسئول و پشتیبان فروش درج شده باشد در غیر اینصورت آن خرید قابل اطمینان نمی باشد. متاسفانه بعضی افراد با کپی نوشته ها و نشان دادن فقطکتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم|دانلود کتاب  کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم,خرید کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم,کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم pdf,کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم رایگان,دانلود رایگان چگونه دیگران را عاشق خود کنیم,فاروق رضوان در کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم,دانلود رایگان چگونه هرکسی را عاشق خود …خرید کتاب الکترونیکی چگونه هرکسی را عاشق خود کنیم – کتاب فارسی کتاب «چگونه هرکس را عاشق خود کنیم» بدون شک مطمئن‌ترین کتاب در زمینه عاشق کردن دیگران است! می‌توانم این … خرید کتاب الکترونیکی چگونه هرکسی را عاشق خود کنیم … اصلی‌ترین منابع این کتاب علم رواشناختی است که در عین تخصصی بودن به زبانی ساده بیان شده است تا هر شخصی بتواند به راحتی متوجه شود.دانلود کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین بازگشت پول توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک … دانلود رایگان کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم :: دانلود … ۲۰ مرداد ۱۳۹۵ – ۱ مطلب با کلمه‌ی کلیدی «دانلود رایگان کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم» … کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین بازگشت پول) … دانلود نسخه دانلود کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم نوشته فاروق رضوان … اسفند ۱۳۹۴ – نسخه ی دوم کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم منتشر شد … متاسفانه بعضی افراد با کپی نوشته ها و نشان دادن فقط عکس کتاب اقدام به فروش یک فایل بی محتوا می کنند. … نویسنده ی این کتاب میلیونر مصری فاروق رضوان می باشد که با انتشار الکترونیکی کتاب … خرید اینترنتی و دانلود کتاب از درگاه امن زپو.نسخه کامل کتاب چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم؟؟ | طرفداریدانلود نسخه ی pdf کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم نوشته. ۵ مرداد ۱۳۹۵ – نسخه ی جعلی و بی کیفیت کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم …. ده نفر هر کدام ۲ میلیون تومان Farszepo خرید و دانلود نسخه کامل کتاب “جام 11 . دانلود کتاب چگونه هرکسی را عاشق خود کنیم ⋆ – لاو 98. ۱۷ مهر ۱۳۹۶ – کتاب چگونه هرکسی را عاشق خود کنیم ، بر …کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین بازگشت پ – آپاراتخیلی از وقت ها دوست داشته اید شخص و یا همسر خود را عشق خود نمایید. عاشق شدن به تمام معنا، طوری که هیچ کسی را به اندازه شما دوست نداشته باشد شما را کامل قبول داشته … خرید کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم دانلود رایگان چگونه دیگران را عاشق خود کنیم کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم pdf دانلود رایگان کتاب فاروق رضوان کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم رایگان دانلود کتاب فاروق رضوان چگونه دیگران را عاشق خود کنیم ( بر اساس روانشناسی عشق) دانلود رایگان چگونه هرکسی را عاشق خود کنیم دانلود رایگان کتاب چگونه دیگران را روانشناسی کنیم

جهت دانلود فایل اینجا کلیک نمایید

جهت دانلود فایل اینجا کلیک نمایید

دانلود رایگان چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم نسخه کامل کتاب چگونه هرکسی را عاشق خود کنیم – راهنمای دانشجو. کاربران گرامی تیم وب سایت راهنمای دانشجو تصمیم به تهیه کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم برای علاقمندان به این کتاب نموده است قطع به یقین میتوانیم به . نسخه کامل کتاب چگونه هر کسی را عاشق خود کنیم؟؟ | طرفداری نسخه کامل کتاب چگونه هرکسی را عاشق خود کنیم,دانلود کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم,دانلودرایگان نسخه کامل کتاب چگونه هرکسی را عاشق خودکنیم,دانلود … دانلود نسخه ی pdf کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم نوشته. ۵ مرداد ۱۳۹۵ – نسخه ی جعلی و بی کیفیت کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم …. ده نفر هر کدام ۲ میلیون کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم – نوین بینشکتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم منتشر شد. کتاب چگونه هرشخصی را عاشق خود کنیم. نام من شاهین زند است. سال هاست که در زمینه ی روانشناسی به خصوص روانشناسی عشق تحقیق و پژوهش می کنم
که چکیده ی این تحقیقات رو می توانید در سایت نوین بینش مطالعه کنید. اما
نکته ی قابل توجه این است که با وجود مطالعات و تحقیقات پرفروش ترین کتاب ها کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیممتاسفانه بعضی افراد سودجو با سوء استفاده از نام فاروق رضوان اقدام به انتشار نسخه ی جعلی و بی کیفیت کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم کرده اند. بر خلاف ادعای این افراد هیچگونه توضیح اضافه ای به نسخه ی انگلیسی این کتاب فعلا افزوده نشده است. شاهین زند – نویسنده، پژوهشگر و روانشناس سایت نوین اطلس اقدام به ترجمه ی کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم ( با تضمین بازگشت پ – آپاراتخیلی از وقت ها دوست داشته اید شخص و یا همسر خود را عشق خود نمایید. عاشق شدن به تمام معنا، طوری که هیچ کسی را به اندازه شما دوست نداشته باشد شما را کامل قبول داشته کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم – آپاراتفروش فایل کاربران گرامی تیم وب سایت راهنمای دانشجو تصمیم به تهیه کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم برای علاقمندان به این کتاب نموده است قطع به یقین.کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم|دانلود کتاب  کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم,خرید کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم,کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم pdf,کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم رایگان,دانلود رایگان چگونه دیگران را عاشق خود کنیم,فاروق رضوان در کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم,دانلود رایگان چگونه هرکسی را عاشق خود نوین اطلس | کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیمکتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم یک کتاب متفاوت با تمام کتاب هایی است که تاکنون مطالعه کرده اید. نویسنده ی این کتاب میلیونر مصری فاروق رضوان می باشد که با انتشار الکترونیکی کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم در سایت خود با فروش بالایی مواجه بوده است. دلیل شهرت این کتاب تکنیک های عملی و ساده ای می کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم – خرید نسخه کامل کتاب چگونه هرکسی را عاشق خود کنیم,دانلود کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم,دانلودرایگان نسخه کامل کتاب چگونه هرکسی را عاشق خودکنیم,دانلود … دانلود نسخه ی pdf کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم نوشته. ۵ مرداد ۱۳۹۵ — نسخه ی جعلی و بی کیفیت کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم …

خرید کتاب چگونه هر شخصی را عاشق خود کنیم

کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم pdf

کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم رایگان

دانلود رایگان چگونه دیگران را عاشق خود کنیم

دانلود رایگان چگونه هرکسی را عاشق خود کنیم

دانلود رایگان کتاب فاروق رضوان

دانلود کتاب فاروق رضوان

دانلود کتاب چگونه دیگران را مجذوب خود کنیم برایان تریسی

جهت دانلود فایل اینجا کلیک نمایید


Downloads-icon


فایل کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم pdf Downloads-icon


کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم pdfDownloads-icon


دانلود کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم pdfDownloads-icon


دانلود رایگان کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم pdfDownloads-icon


فایل کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم pdfDownloads-icon


دانلود فایل کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم pdfDownloads-icon


چگونه دیگران را عاشق خود کنیم pdfDownloads-icon


فایل کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم pdfDownloads-icon


کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم pdfDownloads-icon


فایل کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم pdfDownloads-icon


کتاب چگونه دیگران را عاشق خود کنیم pdfDownloads-icon


Downloads-icon

چگونه عشق خود را پیدا کنیم pdf
چگونه عشق خود را پیدا کنیم pdf
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *