چگونه آرایش بدن داشته باشیم

 
helpkade
چگونه آرایش بدن داشته باشیم
چگونه آرایش بدن داشته باشیم



آرایش فقط مربوط به صورت نمی شود بلکه باید بدنتان هم همیشه جذاب و زیبا باشد ، آیا شما برای زیبایی بدنتان کاری انجام می دهید؟ در ادامه بهترین روش های آرایش بدن را به شما خواهیم گفت.

 

آرایش بدن برای سلبریتی ها و افرادی که به پوست بدنشان اهمیت می دهند بسیار مهم است.بنابراین برای آرایش بدن باید چند نکته مهم را همیشه رعایت کنید.

آرایش بدن برای خانم ها بسیار مهم اســت

چگونه آرایش بدن داشته باشیم

 

افرادی که آرایش بدن برای آنها مهم است سعی می کنند با ترفندهای آرایشی مشکلات بدن خود را پوشش دهند. ماننده زخم یا جای لک،لاغر یا چاق نشون دادن ،واریس یا کبودی هایی که در سطح بدن وجود دارند و خیلی از مشکلات پوستی دیگه که ممکن است نیاز داشته باشید آرایش کنید.

 

همه سلبریتی ها در مجله ها و یا تلویزیون می بینید که پوست صاف و زیبایی دارند بخاطر اینکه چند لایه آرایش بدن انجام شده ولی نیازی نیست در کل روز شما به آرایش بدن خود بپردازید.اما ترفند هایی هست که به شما کمک می کند تا پوستی زیبا و درخشانی داشته باشید.

آماده سازی پوست برای شروع آرایش بدن

پاکسازی

سعی کنید هفته یک بار بدن خود را پاکسازی کنید تا سلول های مرده از سطح پوست جدا شود تا تا منافذ پوست باز شود و سلول های جدید رشد کنند.این کار باعث می شود گردش خون جریان پیدا کند و یک احساس خیلی خوبی در شما ایجاد می شود.

 

از شوینده خوب استفاده کنید

سعی کنید همیشه از شوینده خوب استفاده کنید افرادی که پوست چربی دارند باید از شوینده متناسب با پوست چرب استفاده کنند و همچنین افرادی که پوست خشک دارند این نکته را رعایت کنند. خانم های عزیز سعی کنید قبل از خواب حتما صورت خود را از مواد آرایشی پاک کنید زیرا خوابیدن با مواد آرایشی به مرور به پوست شما آسیب می زند.

 

پوست خود را همیشه مرطوب نگه دارید

بدن هم مانند صورت نیازمند این است که مرطوب باشد زیرا پوستی که رطوبت کافی داشته باشد مطمئنا آرایش بهتر و زیباتری دارید.سعی کنید روزی یک بار از لوسیون های مرطوب کننده با آبرسان قوی استفاده کنید.بهترین زمان برای اسفاده از لوسیون بعد از حمام است زیرا چون پوست رطوبت کافی دارد.

اصلاح موهای زائد بدن

بسیار از افراد به محض ورود به حمام شروع به اصلاح بدن می کنند . در صورتی که باید حدود یک ربع بعد به اصلاح بپردازید زیرا بدن باید مقداری آب جذب کند تا ریشه موهای زائد نرم شود و رطوبت کافی داشته باشد و بعد اصلاح کنید اینکار باعث نرم و لطیف شدن پوست می شود.

همیشه قبل از زدن هرگونه مواد آرایشی به بدن یا صورت،کـــه از اگر شیو می‌کنید حداقل 4 الی 6 ساعت و اگر وکس می‌کنید، 2 روز از آن گذشته باشد.این ها نکاتی است که باعث می شود پوست خوب و زیبایی داشته باشید.یادتان نرود ورزش هم در زیبایی پوست شما تاثیر به سزایی دارد.

برای آرایش بدن بدن از کانسیلر استفاده کنید:

برای محو کردن لکه های موجود در سطح پوست از کانسیلر استفاده کنید.در هر قسمت از نواحی پوست شما ممکن است جای جوش یا لگه هایی ناشی از سوختگی یا واریس وجود داشته باشد بنابراین شما می توانید با کانسیلر تمام این نواحی را پوشش دهید.لازم به ذکر است باید برای پوشش مناسب رنگ پوست خود را تشخیص دهید.

 

مثلا برای پوشش پوستی که صورتی رنگ است باید از رنگ زیتونی یا زرد استفاده کنید.و یا اگر پوستتان زیتونی است، محصولاتی با رنگ طوسی زنده یا خاکستری مناسب می باشد.بنابراین محصولاتی را انتخاب کنید که متناسب با رنگ پوستتان باشد.

 

از محصولات آرایشی به ترتیب استفاده کنید

سعی کنید همیشه از محصولات آرایشی لایه لایه استفاده کنید و هر لایه رو اجازه دهید خشک شود و و بعد لایه های بعدی استفاده شود.سلیتا ایبانکز یکی از مدل های معروف بیان کرد قبل از شروع فشن شو پاهای او را 20 لایه کاور گرفتند تا آماده ی شو شوند بنابراین این نوع آرایش باعث می شود حس خوبی داشته باشد.

 

همیشه سعی کنید برای استفاده از محصولات آرایشی از براش مخصوص به آن را استفاده کنید .لازم به ذکر است گاهی وقت ها پیش می آید که کانسیلری که برای صورت خریداری می کنید با پوست بدنتان هماهمگی ندارد و این هیچ اشکالی ندارد.

 

مثلا اگر شما از کرم ضد آفتاب با SPF بالایی استفاده می کنید حتما پوست صورتتان روشنتر از بدنتان خواهد بود.و این هیچ اشکالی ندارد.

آرایش بدن قبل از رابطه

اگر پودر فیکساتور یا تثبیت کننده ندارید حتما تهیه کنید زیرا در مانگاری آرایش شما خیلی تاثیر دارد بعد از آرایش از اسپری و یا پودر تثبیت کننده استفاده کنید و حدود 2 دقیقه بعد با براش تمیز اگر از پودر استفاده می کنید اضافی آن را بردارید .

 

چگونه آرایش بدن داشته باشیم

گاهی وقت ها نیاز است برای درخشش بیشتر اندکی از برنزه استفاده کنیم.اگر پوست خشکی دارید حتما از برنزه ای که با مرطوب کنندگی بالا موجود است را انتخاب کنید و افرادی که پوست چرب دارند از موس یا ژل استفاده کنید لازم به ذکر است برای جلوگیری از رگه رگه شدن باید محصول را به طور مساوی در روی پوست پخش کنید.

 

بسیاری از از شرکت های تبلیغاتی از این برنزه ها و همچنین مدلینگ ها برای عضولاتی نشان دادن بدن مخصوصا شکم و دست ها استفاده می کنند .همیشه برای آرایش بدن رنگی را انتخاب کنید که دو درجه تیره تر است مثلا برای پوست روشن از کانتور عسلی، برای پوست گندمی از برنزه، پوست سبزه از کانتور طلایی و برای پوست سفید مهتابی از کانتور متوسط، اســتفاده کنید.

شاین بدن یعنی چی

کانتور بدن

 

چگونه اندام‌های نام‌برده را عضلانی‌تر کنید؟

دست‌های عضلانی: خطی را درست در زیر عضله دوسر بازو و خطی کوچک‌تر در بالای ماهیچه‌ی سه سر آن بکشید.

شکم تخت: در اطراف ماهیچه‌ی شکم بکشید.

ران‌هایی باریک‌تر: در قسمت خارجی ران‌ها بکشید.

پاهایی عضلانی: در امتداد ماهیچه ساق پا بکشید.

سپس روی همه‌ی این موارد را با پودر تثبیت کننده به خوبی محکم کنید.

پاک کردن آرایش بدن

برای پاک کردن آرایش بدن بهتر است از یک پاک کننده خوب استفاده کنید و بعد به حمام بروید زیرا تنها با شستن آب و صابون این مواد سنگین از روی پوست پاک نمیشود.

 

مطالب بیشتر:

آرایش بدن مخصوص رابطه | آرایش بدن برای همسر

معرفی نقاط حساس جنسی بدن مرد برای رابطه داغ

 

 

کلیه حقوق محتوا محفوظ و مربوط به سایت نیک شو میباشد . All Rights Reserved – © 2020

تهیه و تولید : پارس وی پی

آرایش بدن در واقع استفاده از لوسیون‌ها و کرم پودرهای مایع برای پوشش دادن نواقص یا برجسته کردن عضلات است. اکثر لوسیون‌ها و اسپری‌های مورد استفاده در آرایش بدن مایع و با ویسکوزیته پایین هستند و به راحتی پخش می‌شوند. بادی میک‌آپ (Body makeup) برای ایجاد یک ظاهر بی‌نظیر و به عنوان مکمل آرایش صورت اهمیت بسیاری دارد و بسته به نوع پوست، ظاهر عضلات، مدل لباس و مواردی از این قبیل برای هر فرد متفاوت است. ویژگی یک آرایش بدن خوب، پوشش دادن لکه‌ها و خطوط استریا، و برجسته کردن عضلات با استفاده از سایه روشن است. همچنین باید ظاهری یکنواخت و طبیعی ایجاد کرد به طوری که پوشش لوسیون در سراسر بدن یکدست باشد.

خوشبختانه انجام آرایش بدن به ملزومات زیادی نیاز ندارد، اما مهمترین مسئله تهیه یک اسپری یا لوسیون مناسب برای انجام این کار است. براش‌های پودر و پدهای کرم پودر از جمله مهم ترین و در دسترس ترین وسایل مورد نیاز هستند. در مارکت لوازم آرایش انواع بسیاری از اسپری‌های بدن موجودند که هرکدام با فرمولاسیون منحصر به فردی تهیه شده‌اند. در ساخت بعضی از آنها از مواد ضدآفتاب استفاده شده و برای استفاده در محیط‌های باز و قرار گرفتن در معرض نور خورشید بسیار ضروری به نظر می‌رسد. از طرفی برخی لاین‌های تخصصی اقدام به ساخت کرم پودرهای پوشاننده مخصوص استریا یا خطوط رشده کرده‌اند. انواع مایع این لوسیون‌ها را می‌توان برای پوشاند زخم‌ها، پوست مفاصل و کمرنگ کردن خطوط رشد استفاده کرد و اگر ضدآب هم باشند به راحتی برای شنا کردن نیز مناسب هستند.

مهمترین نکاتی که برای انتخاب یک اسپری یا لوسیون آرایشی بدن باید رعایت شود شامل داشتن تاییدیه از FDA و وزارت بهداشت، ضدحساسیت بودن، داشتن بو و رایحه مطلوب است. همچنین فرمولاسیون تهیه آن باید بسیار سبک و قابل پخش باشد و باعث خشکی پوست نشود. این لوسیون‌ها معمولاً پس از گذشت ۱۶ ساعت پاک می‌شوند و SPF به کار رفته در آنها هم ۲۵ است.

همانطور که پوست صورت قبل از آرایش نیاز به آماده‌سازی دارد، همین قاعده برای آرایش بدن هم صدق می‌کند. در مرحله اول باید بدن را از شر سلول‌های مرده خلاص کنید. در هنگام استحمام از لیف‌های نرم برای پاکسازی استفاده کنید. بعضی از اسکراب‌های طبیعی مانند سدر و شاورژل‌هایی که دارای مواد اسکراب هستند می‌توانند برای پاکسازی پوست بدن به شما کمک کنند. پاکسازی بدن از سلول‌های مرده به خصوص در مورد زانوها و آرنج‌ها بسیار مهم است، می‌توانید با استفاده از کمی‌آبلیمو این نواحی را تمیز کنید. در مورد موهای زائد باید گفت، سعی کنید ۶ الی ۸ ساعت قبل یا حداکثر یک روز قبل آنها را از بین ببرید. استفاده از مواد آرایشی بلافاصله پس از شیو کردن موها، موجب بروز جوش و آکنه روی پوست می‌شود. مرحله بعدی شامل مرطوب کردن بدن است. صابون‌ها و به طور کلی مواد قلیایی باعث خشک شدن پوست می‌شوند و شما برای داشتن یک ظاهر زیبا، باید پوست را پس از حمام آبرسانی کنید. بهترین زمان برای انجام این کار کمی‌ بعد از استحمام است، زمانی که هنوز پوست بدن به طور کامل خشک نشده است. انواع بسیاری از لوسیون‌های بعد از حمام برای این کار وجود دارند.

هدف اول آرایش بدن پوشاندن لکه‌ها و خطوطی است که زیبایی بدن را تحت الشعاع قرار می‌دهند. برای رسیدن به هدف باید اسپری بدن را متناسب با رنگ بدن خود انتخاب کنید، بنابراین باید تونالیته رنگ بدن خود را بشناسید. به عنوان مثال اگر تون رنگ بدن شما صورتی است باید کمی ‌رنگ‌های زرد و زیتونی را به آن اضافه کنید. اگر پوستتان خیلی سفید و رنگ پریده است، رنگ‌های گرم‌تر را انتخاب کنید، اسپری‌هایی که زیررنگ‌های قرمز و صورتی دارند برای شما مناسب تر هستند. به طور کلی باید توجه داشته باشید برای ایجاد یک ظاهر طبیعی، رنگ اسپری با رنگ پوست صورت شما تفاوت فاحشی نداشته باشد. برای پخش و یکوانخت کردن اسپری یا کرم پودر می‌توانید از براش‌های پودر یا کابوکی استفاده کنید.چگونه آرایش بدن داشته باشیم

کار را از گردن شروع کرده و به سمت پایین حرکت کنید. برای نقاطی مانند سرشانه‌ها و ترقوه‌ها می‌توانید از روغن‌ها یا اسپری‌های اکلیل‌دار یا به عبارت بهتر، «شاین» استفاده کنید. استفاده از عطرها و بادی‌اسپلش هم در این نواحی بسیار مهم است. برای نواحی کمر و نیم تنه بالایی پشت از دیگران کمک بخواهید. برای عضلانی نشان دادن شکم، سعی کنید به صورت مورب و عمودی سایه بزنید و از قلموهای باریک هم می‌توانید برای سایه زدن خطوط استفاده کنید. برای نشان دادن عضلات اگر از چندین ترکیب رنگ استفاده کنید جلوه بیشتری خواهد داشت. برای کشیده نشان دادن ران‌ها، عضلات بیرونی را روشن و عضلات درونی را تیره کنید.

ایجاد سایه روشن به سلیقه و مهارت شما بستگی دارد؛ یک نکته مهم را در این خصوص رعایت کنید: برای نشان دادن گودی‌ها از رنگ‌های تیره و برای برجسته‌سازی از رنگ‌های روشن استفاده کنید. برنزه کردن بخش‌هایی از بدن مانند سرشانه و ساق پا زیبایی بدن را دو چندان می‌کند. برندهای مختلف انواعی از برانزرها و روغن‌های شاین را تولید کرده و به بازار ارائه کردند، با کمی ‌تحقیق می‌توانید اسپری و روغن مناسب و دلخواهتان را پیدا کنید. نکته مهم دیگر در مورد جنس پوست شما این است که اگر پوست روغنی و چرب دارید از اسپری‌های چرب و روغن‌ها استفاده نکنید یا کمتر استفاده کنید زیرا موجب تعرق بیشتر و از دست رفتن آرایش می‌شود. اگر پوست خشکی دارید اسپری‌های مرطوب‌کننده را برای اینکار در نظر بگیرید تا کرم پودر روی پوست شما به شکل موزاییکی قرار نگیرد.

قبل از مهمانی یا بیرون رفتن از خانه، حتماً وضعیت آب و هوا را چک کنید. در شرایط اقلیمی و آب و هوای گرم و مرطوب از اسپری‌های ضدآب و تعرق استفاده کنید و پودرهای فیکس‌کننده و ترنسلوسنت را نیز از یاد نبرید. در هوای سرد از اسپری‌های مرطوب‌کننده و هیدراته به مقدار بیشتری استفاده کنید تا به اگزما و خشکی پوست مبتلا نشوید.

پوست صورت شما بسیار حساس‌تر از سایر نواحی بدن است، به همین دلیل می‌توانید در آرایش سایر نقاط بدن لایه های ضخیم‌تری از کرم‌ها و اسپری‌ها ایجاد کنید. آرایش بدن نیز به اندازه آرایش صورت اهمیت دارد و برای حضور در مهمانی‌ها به آن توجه کنید. همانطور که توضیح داده شد، مهمترین مسئله پوشاندن لکه‌ها و خطوط ناخواسته است. با استفاده از یک اسپری یا لوسیون مرغوب و کمی دقت و ظرافت می‌توانید علاوه بر یک صورت زیبا، بدن زیبایی هم داشته باشید.

گروه آرایش و زیبایی وب

برای اینکه آرایش صورت طبیعی و نچرال داشته باشید لازم هست به چند نکته آرایشی در این زمینه توجه داشته باشید. این نکات رو در زیبامون دات کام بخوانید.

شما قرار هست با آرایش کردن زیبایی اجزای مختلف صورت رو تعریف کنید و کمی رنگ و لعاب برای چهره خودتون ایجاد کنید! برای اینکه آرایشتون ظاهر طبیعی و ملایم داشته باشه و در عین حال کاملا بی عیب و نقص و جذاب دیده بشه باید به چند تا نکته و توصیه کاربردی در این زمینه توجه داشته باشید.  

ما در این بخش از زیبامون دات کام به چند تا نکته کاربردی برای داشتن آرایش طبیعی و نچرال اشاره کرده ایم که می تونید با استفاده از این نکات، آرایش صورت طبیعی و ملایم داشته باشید.

 

قبل از هر اقدامی برای آرایش کردن صورت باید ابتدا از پوست صورت مراقبت کنید و با تمیز کردن و لایه برداری از پوست، ظاهر پوست رو شاداب و تازه کنید. بنابراین مهم ترین نکته ای که باید به اون توجه داشته باشید تمیز و سالم نگه داشتن پوست هست.چگونه آرایش بدن داشته باشیم

شما باید حتما قبل از خواب آرایش صورت رو پاک کنید، از صابون های خشن و معطر برای شست و شوی پوست استفاده نکنید، مرتباّ با استفاده از اسکراب و لایه بردار ملایم، از پوست صورت لایه برداری کنید و با از بین بردن سلول های مرده از روی پوست و پاکسازی منافذ پوستی، از داشتن پوستی شاداب و جوان لذت ببرید.

چگونه پوست بهتر و سالم تری داشته باشیم؟ برنامه مراقبت از پوست 2 هفته ای!

 

نکته بعدی که به شما کمک میکنه تا آرایش طبیعی تر و زیباتری داشته باشید، آماده سازی پوست هست. مرطوب کردن پوست به طور مرتب باعث آبرسانی و حفظ رطوبت در پوست شده و کمک میکنه تا پوست همیشه برای آرایش آماده باشه. البته لازم هست قبل از شروع آرایش، حتما پوست رو با استفاده از یک مرطوب کننده مناسب و بدون بو مرطوب کنید.

 

 

یکی دیگه از نکات آرایشی برای داشتن یک آرایش ملایم و طبیعی این هست که حتما از کانسیلر و به مقدار کم استفاده کنید. شما میتونید خیلی سریع و راحت لکه ها و جای جوش رو با یک لایه نازک از کانسیلر پوشش بدید و پوستی صاف، یکدست و بدون لکه داشته باشید.

کانسیلر آرایشی چیست و چگونه استفاده می شود؟

 

برای اینکه آرایش پوست خیلی طبیعی به نظر برسه باید در انتخاب کرم پودر دقت کنید و کرم پودری رو انتخاب کنید که دقیقا با رنگ پوست شما تناسب داره. کرم پودر رو باید خیلی خوب روی پوست ترکیب کنید و مقداری از اون رو تا زیر خط فک نیز بزنید تا رنگ پوست در همه جای صورت یکدست و یکرنگ دیده بشه. مقداری مناسبی از کرم پودر بر روی پوست بزنید تا حالت کیکی و مصنوعی روی پوست ایجاد نکنه. به جای استفاده از کرم پودر میتونید از مرطوب کننده های رنگی و BB کرم هم استفاده کنید.

تن رنگ پوستتان را برای انتخاب کرم پودر بشناسید!

 

 

یک لمس سبک از برنزر بر روی پوست میتونه جلوه طبیعی تر و زیباتری رو برای چهره و آرایش شما ایجاد کنه. برای اینکه پوستتون نمای طبیعی داشته باشه میتونید از مقداری برنزر به شکل “3” روی گونه ها و بر روی بینی بزنید. با این ترفند، پوست حالت آفتاب زده و طبیعی خواهد داشت.

برنزر چیست + آموزش آرایش برنزه

 

رژگونه یکی از جایگزین های مناسب برای برنزر هست و میتونید مقداری از رژگونه با رنگ طبیعی رو بر روی سیب گونه بزنید  تا رنگ پوستتون بهتر و زیباتر دیده بشه. البته لازم هست که از رنگی طبیعی و به مقدار کم استفاده کنید تا حالت طبیعی برای پوست ایجاد بشه.

انتخاب رژگونه ی مناسب با توجه به رنگ پوست

 

 

صاف و نچرال بودن رنگ لب ها دقیقا همان چیزی هست که یک آرایش طبیعی به اون نیاز داره. پس برای اینکه آرایشتون طبیعی تر باشه به هیچ عنوان نباید به سمت رژلب های قرمز و جسورانه و مات بروید و در عوض باید رژلبی با رنگ طبیعی و براق رو برای زیباتر دیده شدن لب ها انتخاب کنید.

اما اگر دوست دارید لب هاتون بدون رژلب هم رنگی طبیعی و زیبا داشته باشه بهتره از آب چغندر برای افزایش رنگ طبیعی لب ها استفاده کنید و بعد برق لب بزنید. با استفاده از این ترفند لب هاتون بدون رژلب، خوش رنگ و جذاب خواهد بود!

رژلب – آموزش ساخت 2 مدل رژلب طبیعی و خانگی عالی

 

فر کردن مژه ها با استفاده از فر مژه و استفاده از یک لایه نازک ریمل بر روی مژه ها کمک میکنه تا هم چشم هاتون زیباتر دیده بشه و هم اینکه آرایش شما رو خیلی طبیعی تر نشان خواهد داد. 

 

 

اگر تمایل دارید آرایش چشم بیشتری داشته باشید بهتره به جای مداد و خط چشم مایع به سراغ خط چشم ژلی با یک رنگ ملایم مثل قهوه ای یا زغالی بروید. خط چشم ژلی ظاهر و رنگ طبیعی تری نسبت به سایر خط چشم ها داره و جز انتخاب های خیلی خوب برای یک آرایش طبیعی و نچرال هست.

 

اگر تمایل دارید آرایشتون خیلی طبیعی دیده بشه باید کمترین مقدار از لوازم آرایشی رو استفاده کنید و به هیچ عنوان در آرایش کردن اجزای مختلف صورت زیاده روی نکنید. ظرافت زیادی در آرایش کردن داشته باشید و این نکته رو در نظر بگیرید که همیشه “کمتر، بهتر است”.

 

چگونه آرایش بدن داشته باشیم

مطالب پیشنهادی:

چگونه آرایش کنیم تا طبیعی به نظر برسد؟

آموزش آرایش صورت طبیعی و لایت، مخصوص مبتدی ها + عکس

کامل ترین آموزش حرفه ای آرایش صورت ملایم

چگونه به طور طبیعی گونه های صورتی و سرخ داشته باشیم؟

افراد بسیاری هستند که دوست دارند چهره کودکانه و معصوم داشته باشند. آیا می توان طوری آرایش کرد که چهره کودکانه ای داشته باشید؟ در برخی کشورها مانند کره جنوبی و ژاپن، این سبک آرایش بسیار رایج و محبوب است. سبک آرایش شما باعث می شود چهره کودکانه ای داشته باشید.

برای این کار به یک آرایش بسیار آسان و عناصر کمی احتیاج دارید. همچنین لازم نیست زمان زیادی را جلوی آئینه صرف کنید و لایه های آرایش روی پوست خود ایجاد کنید و مهمتر اینکه برای لوازم آرایش هزینه زیادی بپردازید.

برای اینکه یاد بگیرید چگونه آرایش کنید تا چهره کودکانه داشته باشید نکات زیر را رعایت کنید:

استفاده از کرم روشن کننده

اول از همه رطوبت مورد نیاز پوست خود را با استفاده از کرم مرطوب کننده مناسب برطرف کنید. کرم روشن کننده را روی بخش هایی از پوست خود که علائم چروک دارد، بزنید. از کرم روشن کننده برای قسمت هایی از صورت که لک یا آکنه دارند و زیر چشم استفاده کنید. همین کرم که روی پوست هست به بقیه قسمت های پوست هم برسانید.چگونه آرایش بدن داشته باشیم

استفاده از کرم پایه

شما برای هر نوع آرایشی باید از کرمهای پایه بر روی کل صورتتان استفاده کنید.ولی برای این نوع آرایش نیازی به این کار نیست.در این نوع آرایش شما باید به جاهایی که فکر می کنید نیاز است به صورت نقطه ای کرم پایه بزنید و بوسیله انگشتتان آنها را پخش کنید، بهتر است از کرمهای cc(یکنواخت کننده رنگ) به جای bb(بالم ضد لک) استفاده کنید.این به شما کمک می کند ظاهر پوستتان شبیه پوست کودکان شود. کرم را از مرکز صورت به اطراف پخش کنید.

استفاده از پنکیک

کار صاف کردن پوست خود را با به کار بردن پودر (پنکیک) به پایان برسانید. پودر نه تنها برق روی پوست را از بین می برد بلکه باعث تثبیت شدن آرایش شما می شود. اگر حوصله استفاده از پودر را ندارید فقط کمی روی لبه پیشانی و خط فک بزنید. اینکار باعث می شود از چسبیدن مو به صورتتان جلوگیری شود.

استخوان گونه

اغلب گونه های کودکان صورتی کم  رنگ و یا بنفش کم رنگ است و رنگ برنز یا سرخ نیست. یک رژ گونه بنفش کم رنگ استقاده کنید و به صورت نقاطی روی استخوان گونه پودر کنید و با استفاده از برس رژگونه از مرکز استخوان گونه به سمت گوش آن را پخش کنید. دقت کنید که فقط همین قسمت را رژگونه بزنید.

ابرو

شما باید بدانید نوزادان ابروهای بسیار مستقیم یا بسیار نازک ندارند. اما نمی خواهیم ابروهای شما بهم ریخته و ژولیده باشد. بنابراین ترفندی که در اینجا به کار می رود این است که اگر ابروهای نازکی دارید با استفاده از ریمل ابرو کمی آن را حالت کرک دار کنید و سپس با مداد ابرو هم رنگ ریمل اطراف ایرو خط جدا کننده ای ایجاد کنید. اگر ابروهای شما پرپشت است آن را فقط به سمت بالا شانه کنید تا مرتب شود. قوس ابرو در این سبک آرایش نباید زیاد مستقیم و یا خیلی طولانی باشد. بنابراین سعی کنید ابروهای طبیعی داشته باشید.

سایه چشم

در آرایش به سبک کودکانه به هیچ عنوان نباید از خط چشم استفاده کنید. کودکان هیچ گاه مژه و پلک های خط دار و ضخیم ندارند. بنابراین می توانید از یک سایه چشم که به رنگ پوستتان نزدیک است استفاده کنید. یک سایه چشم صورتی کم رنگ معصومیت را به چهره شما اضافه خواهد کرد. برای زیر چشم هم می توانید از یک سایه قهوه ای در لبه خارجی چشم استفاده کنید و برای لبه های داخلی زیر چشم اگر از یک سایه رنگ روشن و براق به صورت آهسته استفاده کنید، به نظر خوب می رسد.

رژ لب

اگر شما به صورت منظم از مرطوب کننده برای لب خود استفاده کنید فقط کافی است یک رژ لب صورتی یا نارنجی روشن برای لب های خود استفاده کنید.   

به این ترتیب با کمترین هزینه و زمان چهره ای بسیار دوست داشتنی و معصوم خواهید داشت.

با توجه به آماده سازی زیرساخت های لازم جهت حرکت بسوی عصر فناوری اطلاعات، مارکت پلیس تخصصی عطر،ادکلن آرایشی و بهداشتی آنیلو با هدف اطلاع رسانی جامع و ارائه بهترین محصولات این حوزه تاسیس گردیده است.

قابل ذکر است که کلیه کالاهای ارائه شده در این سایت دارای تاییدیه و مجوز از مراجع ذیصلاح می باشند و تمامی تلاش ما در جهت معرفی بهترین محصولات موجود در کشور با ارائه اطلاعات کامل و قیمت های مناسب به شما عزیزان می باشد.

بدیهی است که پیشنهادات شما عزیزان، ما را جهت ارائه خدمات بهتر به شما سروران گرامی کمک می نماید.

شما می توانید تنها با وارد کردن شماره موبایل خود و دریافت کد ورود،
وارد حساب کاربری خود شده و یا عضو شوید. همچنین می توانید با وارد کردن ایمیل کاربری خود وارد حساب کاربری خود شوید .


لوازم خونگیت رو اقساطی نو کن!


خرید لباس ژورنالی نوزاد با تخفیف یلدا

 

 

چگونه آرایش بدن داشته باشیم

در آرایش طبیعی كشیدن خط چشم دور تا دور چشم و سایه های دو رنگ زیاد مطرح نیست، اصل مهم قرینه نبودن آرایش چشم و گونه است كه مهمترین ویژگی صورت طبیعی است.

 

اینكه چگونه باید آرایش كنیم را همه ما از سنین خردسالی وقتی یواشكی به سراغ كیف لوازم آرایش مادرمان می رفتیم و سر و صورتمان را قرمز می كردیم بلدیم. آنچه اهمیت دارد طریقه صحیح آرایش و رفع عیب های صورت با استفاده از محصولات آرایشی است به عبارت دیگر یك آرایش ترمیم كننده. قبل از اینكه ببینیم چه رنگی به صورتمان می آید و چه رنگی مناسب تابستان است ابتدا باید به فكر ترمیم چاله های صورت بود. ابتدا صورت را با یك لایه كرم مرطوب كننده بپوشانید. سپس قلم مو را به پن كیك آغشته و روی صورت بزنید. در صورت استفاده از كرم پودر آن را روی اسفنج خیس مالیده و سپس روی صورتتان پخش كنید.

 

پس از مالیدن كرم پودر كمی پن كیك روشن را با قلم مو روی صورتتان بكشید تا كاملاً پخش شود و دیر عرق كند. اگر صورتتان پهن است از كشیدن یكنواخت پن كیك روی صورت خودداری كنید. نواحی كنار گوش محل رویش مو و زیر چانه را پررنگ بزنید تا صورتتان كوچك تر نشان داده شود. از پن كیك دو رنگ (تیره و روشن) نیز می توان برای این كار بهره گرفت. با پن كیك تیره می توان برای كوچك و كوتاه نشان دادن بینی، بزرگ نشان دادن چشمان گود رفته و گردن باریك، برجسته نشان دادن گونه و برطرف كردن لكه ها و زخم ها استفاده كرد. برای برجسته نشان دادن گونه یك خط از گوشه دهان به وسط گوش و یكی دیگر به صورت عمودی از گوشه خارجی چشم به طرف چانه فرض كنید. تلاقی این دو خط را در نظر گرفته و پودر تیره را به صورت هلالی روی صورت بكشید.

 

برای اینكه بدانید چه رنگ آرایشی به شما می آید به رنگ موهایتان توجه كنید. اگر موی گندمی یا زیتونی دارید، سراغ بنفش، قرمز و یاسی بروید. اگر موهایتان خرمایی است، سایه های براق، كرم و رژ لب نارنجی بسیار پیشنهاد می شود. موهای شرابی یا بلوطی نیز تمامی رنگ های تابستانی را می پذیرد. سبز با آبی انتخاب خوبی است. برای موهای بور نیز انتخاب اول رژ لب قرمز است. این افراد اگر بیشتر از خط چشم یا ریمل استفاده كنند زیباتر خواهند شد تا سایه های بنفش و صورتی. تیپ مشكی ها نیز پیشنهاد می شود سراغ طوسی، خاكستری، مشكی و سرمه ای بروند و از رژ لب های قرمز و نارنجی و سرخابی استفاده كنند.

 

اگر هم به مد فكر می كنید، سراغ رنگ های استوایی بروید. سایه های سبز (چمنی، فیروزه ای و مرجانی)، بنفش و آبی آسمانی توصیه متخصصان زیبایی برای تابستان ۲۰۰۶ است. در این مدل ریمل جایی ندارد و تنها از مداد مشكی و سایه برای آرایش چشم استفاده می شود.

 

 

اگر عینك می زنید، بیشتر از سایه های قهوه ای، آبی و بنفش استفاده كنید. استفاده از سایه های روشن و صدفی باعث گم شدن چشم پشت عینك می شود. اگر عینك تان فریم مشكی دارد حتی الامكان از ریمل استفاده كنید و تا می توانید خط چشم نكشید. این گونه چشم تان بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

 

برعكس در عینك های گریف (بدون فریم) و یا عینك های پنسی هر چه سایه روشن تر باشد چشم بیشتر جلوه می كند. نكته مهم دیگر در آرایش های ترمیمی استفاده از سایه كمرنگ برای رفع گودی چشم است. سایه روشن را از گوشه داخلی تا كمی خارج چشم زده و سپس كمی سایه تیره دور چشم بزنید تا چشم بیشتر جلوه كند. در مدل های آرایشی كه امروزه طرفدار دارد، بیشترین تمركز روی چشم است. استفاده از دو رنگ سایه مات و تیره مثلاً آبی- سرمه ای در صورت سفید بودن چهره باعث زیباتر شدن چشم می شود.

 

برعكس استفاده از سایه تك رنگ چشم را كوچك نشان می دهد. مالیدن سایه بدون خط چشم باعث مریض حال نشان دادن فرد می شود.

 

حتماً از ریمل یا خط چشم برای تكمیل آرایش استفاده كنید. در این نوع آرایش برای بهتر جلوه كردن لب نیز از رژلب و مداد لب همزمان استفاده كنید. مداد لب می تواند فرورفتگی ها را بپوشاند و همانند ژل بوتاكس عمل كند.رژلب روشن و براق بیشتر برای لب های خیلی بزرگ و كشیدن مداد لب برای لب های باریك بسیار توصیه می شود.اینها دستورالعمل هایی بود كه برای آرایش ترمیمی به كار می رود.

 

برای یك آرایش طبیعی كه تنها صورت شما را از بی حالی و رخوت درآورد استفاده از پودر كمرنگ، ریمل رقیق و رژگونه آجری و رژ لب براق با تنالیه صورتی بسیار عالی است.

 

در آرایش طبیعی كشیدن خط چشم دور تا دور چشم و سایه های دو رنگ زیاد مطرح نیست، اصل مهم قرینه نبودن آرایش چشم و گونه است كه مهمترین ویژگی صورت طبیعی است.

زیبایی خود را دوچندان کنید

سفارش جدیدترین تم های تولد وبادکنک آرایی

بالاترین کیفیت لوازم خانگی با بهترین قیمت


راه و رسم داشتن زندگی زناشویی بدون تنش

این کاغذدیواری چسبدارو برای عیدسفارش بده


تا60%تخفیف پرطرفدارترین محصولات جنسی

انواع گن وفرم دهنده بدن اورجینال و باکیفیت

مشاهده تمامی مدلهای لوازم خانگی اسنوا/قیمت

بادکنک آرایی واجرای مدرن ترین تم های تولد

کتابهایی که باعث رشد فکری فرزندتان میشود


خدمات ایمپلنت بدون آسیب رساندن به لثه

هرآنچه ازعملهای زیبایی زنان میخواهیدبدانیدچگونه آرایش بدن داشته باشیم


خودت سه سوته ماست درست کن


چنددقیقه ای بدون دردسر ماست سالم بساز!


یادگیری زبان در کوتاهترین زمان

Makan Inc.| All Rights Reserved – © 2013 – 2021

معرفی انواع لباس عروس جدید بیشتر بدانید

آرایش بدن چیست ؟

آرایش بدن در واقع استفاده از لوسیون ها و کرم ها برای پوشاندن عیب های بدن و نواقص پوست بدن و همچنین برجسته کردن عضلات است اگر لوسیون ها و اسپری مورد استفاده در آرایش بدن مایع و با ویسکوزیته پایین باشد به راحتی پخش خواهد شد باید بادی میکاپ ها برای ایجاد یک ظاهر بی نظیر و به عنوان مکمل آرایش صورت اهمیت زیادی خواهد داشت و بسته به نوع پوست ظاهر عضلات مدل لباس و مواردی از این قبیل برای هر فرد متفاوت مناسب است ویژگی یک آرایش بدن خود پوشش دادن لکه ها و خطوط استریا برجسته کردن عضلات با استفاده از سایه های روشن می باشد همچنین باید ظاهر یکنواخت و طبیعی ایجاد کند به طوری که پوشش در سراسر بدن یکسان باشد

 آیا سلبریتی ها و مدل های معروف به صورت طبیعی رنگ پوستشان درخشان و شفاف و یکدست باشد آیا آرایش بدن انجام می دهند و یا آرایش بدن چگونه است مراحل آرایش بدن چیست؟

 همه این سوال ها  در ادامه جواب خواهیم داد

چگونه آرایش بدن داشته باشیم

 شاید شما هم بعد  از این همه استفاده از ماسک که یا فونداسیون و کانسیلر برای بهبودی و محو کردن جای جوش ها و قرمزی پوست و زخم صورت استفاده می کنید به صورت کاملا حرفه ای چهره خودتان را آرایش کنید اما پوست بدن را چه کار باید کنیم ؟ این  یک واقعیت است که بدن هیچکدام از ما کامل و بدون نقص خواهد بود صحبت از چربی های پهلو و شکم نیست بلکه بحث در مورد پوشاندن مشکلاتی مانند زخمی کشیدگی پوست اثر لاغر و چاق شدن رگهای عنکبوتی مانند واریس که معمولا از در ساق پا ایجاد می شود و کبودی ها می باشد  نیازی نیست که پوست خود را فقط به خاطر داشتن تو که دیگران دوست ندارد خط هایی که نا خواسته زیر آفتاب برنزه بپوشانید نکات مهم و ضرورز که از میکاپ آرتیست های مدل های معروف مانند آدریانا لیما ،  و الساندرو امبرسیو تحقیق کرده اند ما در این مقاله جمع اوری کرده ایم و به شما ارائه می دهیم

 پوست زیبا و درخشان مدل‌ها به دلیل لایه‌های زیادی از آرایش ها در روی پوست آنها باشد البته پیشنهاد نمی‌شود که تمام طول روز را مشغول  کانتور کردن بدن خود کنید تا ماهیچه هایی که وجود ندارد را در روی آن ظاهرا اما ترفند های کوچکی وجود دارد کمک کنید بدن شما زیباتر و همانند سلبریتی ها دیده شود

پاکسازی

  به جز  از نواحی خیلی  حساس پوست بقیه بدن را باید هفته حداقل دو بار به صورت کامل پاکسازی کنید تا سلول های جدید توانایی رشد پیدا کند می توانید از یک اسکراب خوب برای از بین بردن سلول‌های مرده و پاک کردن آنها استفاده کنید و منافذ را تمیز کنید و گردش خون را در نکات بدن افزایش دهید که بهترین پایه برای شروع ساختن پوست بدن بهتر است

مرطوب کردن

 بدن شما با صورتتان تفاوتی ندارد آرایش روی پوست که مرطوب می‌باشد  آبرسانی خوبی داشته باشد خیلی بهتر نمایان خواهد شد تا پوستی خشک  برای داشتن پوستی نرم و آبرسانی شده بهتر است روزانه یک بار از لوسیون های مرطوب کننده و آبرسان استفاده کنید بهترین زمان برای استفاده از این روی آنها بعد از  دوش گرفتن در پوست بدن تان  می کند

اصلاح مو

 قبل از زدن مواد آرایشی به  بدن یا به صورت مراقب باشید که اگر از شیو استفاده می کنند حداقل ۴ الی ۶ ساعت و اگر وکس  می کنید دو روز فاصله داشته باشد و ارایش با صورت و بدن اصلاح شده بهتر است تا نامرتب و با مو های زائد

نواحی لکه دار را بپوشانید

فرقی ندارد  ناحیه مورد نظرتان جوش ،  راش پوستی ،  کشیدگی پوست ، و یا  واریس داشته باشد ارایش  بدن راه مقابله با همه آنها است  از مهمترین نکته استفاده از را به فرمولاسیون مناسب برای پیدا کردن رنگ صحیح برای پوستتان ابتدا باید ته رنگ  پوست خود را پیدا کنید برای رنگ صورتی از محصولاتی استفاده کنید که ته رنگ  زیتونی یا زرد داشته باشد اگر پوستتان زیتونی باشد محصولاتی با ته رنگ های خاکستری یا طوسی گرم برای شما مناسب است اگر پوست تان  سفید و مهتابی است همواره به دنبال محصولاتی باشید که رنگ نهایی آنها روشن باشد و بعد از  پیدا کردن رنگ مناسب با پوست تان باید شروع به  لایه سازی را کنید

محصول ها را لایه لایه بزنید ولی در بین لایه اول و لایه دوم یا بقیه لایه ها اجازه بدهید لایه قبل خشک شود حداقل ۳ دقیقه صبر کنید

سلیتا ایبانکز می گوید در روزنامه نیویورک قبل از شروع فشن پاهای او را ۲۰ لایه کاور کردند تا اماده شود

بنابراین حس بدی نداشته باشید اگر نیاز داشته باشی که بیشتر لایه بندی  می کنید

در اخر روی آن را رژگونه کرمی بزنید که از زیادی زرد شدن و غیر طبیعی جلوه شدن پوست هایتان جلوگیری شد برای براش  از قلم موی صاف با سایز متوسط  که برای بدن طراحی شده است استفاده کنیم و به یاد داشته باشید که فوندانسیون یا کانسیلر برای صورت استفاده می کنید نباید با پوست بدنتان هم رنگ و هماهنگ  باشد به خصوص اگر شما همیشه از کرم ضدآفتاب با spf بالا استفاده می کنید  پوست صورتتان روشن تر از بدنتان خواهد بود همچنین محصولاتی که برای پوست صورت استفاده می کنید پودر فیکس کننده یا ثابت کننده مخصوص دارد که محصولات بدن آن را ندارد پس مراقب باشید که ناگهان تمام لباس های تان رنگین شود

 برای زدن محصول به بدن باید از براش‌های آرایشی مخصوص بدن استفاده می کنید چون اگر این محصولات به زیر ناخن هایتان برود مشکلات زیاد خواهد داشت همچنین استفاده از براش آرایشی مشکلات حاصل از لکه دار یا خطی شدن نواحی را جلوگیری می کند بعد از اینکه به مرحله دلخواه از کاور کردن پوستتان رسیدید  میزان قابل توجهی از پودر  تثبیت کننده روی آن بزنید و سپس به مدت ۲ دقیقه صبر کنید و بعد اضافی آن را با براش از روی سطح پوست خود پاک کنید  این عمل باعث بهتر نشستن آرایش روی بدن شما خواهد بود و ماندگاری آن را افزایش می‌دهد این مرحله بسیار مهم است زیرا پودر تثبیت کننده حایلی میان  لباس مهمانی ها و رنگ های روی بدنتان خواهد بود

وسایل مورد نیاز برای ارایش بدن

  خوشبختانه انجام و آرایش بدن به وسایل زیادی نیاز نخواهد داشت اما مهمترین مسئله تهیه یک اسپری یا لوسیون مناسب برای این کار است براش های پودر و پدهای کرم پودر از جمله وسایل مهم در ارایش بدن هستند  مارکت های لوازم آرایشی انواع بسیاری از اسپری  بدن دارند که هر کدام  با فرمولاسیون منحصر به فردی تهیه شدند در ساخت بعضی از آنها از مواد ضد آفتاب استفاده شده است که اینها بسیار مناسب هستند از طرفی برخی لاین های تخصصی هستند که به ساخت کرم پودرهای پوشاننده مخصوص استریا و  خطوط رشد کرده اند انواع مایع این لوسیون ها را می‌توان برای پوشاندن زخم ها پوست مفاصل و کمرنگ کردن خطوط رشد استفاده کرد و اگر ضد آب هم باشد بهتر است مهمترین نکاتی که برای انجام یک اسپری یا لوسیون آرایشی بدن باید رعایت کنید شامل دانست داشتن تاییدی  fDA است و همچنین اس پی اف به کار رفته در آن  می باشد

دست ، پاها ، شکم را عضلانی تر نشان دهید

   درست است که ارایش کردن نمی‌تواند جای  ورزش کردن و غذای سالم را در  حهت اندام زیبا  بگیرد اما با استفاده از کانتور و هایلایتر می‌تواند تا حد زیادی بدنتان را به بدن های خوش اندام نزدیک کرد  همیشه از رنگ استفاده کنید که دو پر از درجه از رنگ پوست  خودتان تیره تر باشد برای پوستهای سفید مهتابی از کانتور متوسط و برای پوستهای روشن از کانتور عسلی برای پوست های گندمی از برنزه و پوست سبز از کانتور طلایی استفاده کنید

دست عضلانی

 خطی را درست در زیر عضله های دو سر باز و خطی کوچک تر در بالای ماهیچه سه سر بازو بکشید

شکم تخت 

خط هایی در اطراف ماهیچه های شکم خود بکشید

ران باریک تر

در قسمت خارجی ران بکشید

پاهای عضلانی

در امتداد ماهیچه های ساق پا خط هایی بکشید

و در اخر روی همه انها را با پودر تثبیت کننده به خوبی تثبیت کنید

ارایش بدن

کار را از گردن آغاز کنید و به سمت پایین حرکت می کند برای نقاطی  مانند سرشانه و ترقوه می‌توانید از روغنهای اسپری‌های اکلیلی  یا به عبارت دیگر شاین دار استفاده کنید استفاده از اطراف و بادی اسپلش ها هم در این نواحی بسیار مهم هستند برای نواحی کمر و نیم تنه بالا پشت از دیگران کمک بخواهید برای عضلات ای نشان داده شدن شکم سعی کنید به صورت مورب و عمودی سایه بزدند و از قلمو های باریک می توانید برای سایه زدن این خطوط  استفاده کنید برای نشان دادن عضلات اگر از چندین ترکیب رنگ استفاده کنید بیشتر این جلوه خواهد داشت برای کشیده  تر نشان دادن ران ها عضلات بیرونی را روشن کنیم و درونی را تیره کنید  برای نشان دادن گودی ها از رنگ های تیره و برای برجسته سازی از رنگ های روشن استفاده کنید برنزه کردن بخش‌هایی از بدن مانند سرشانه و ساق پا زیبایی بدنتان را افزایش خواهد داد

نکاتی برای خرید محصولات ارایش بدن

 برای خرید برنز ها و روغن های شاین دار دقت کنید  و روغن های مناسب  را پیدا کنید و در مورد جنس پوست شما نکاتی که مهم است این است که اگر پوست روغنی و چرب دارید از اسپری چرب و روغنی استفاده نکنید یا کمتر استفاده کنید زیرا موجب عرق کردن بیشتر و از دست رفتن آرایش می شود و اگر پوست خشکی دارید از اسپری مرطوب کننده را برای این کار انتخاب کنید

در نظر گرفتن شرایط جوی

 قبل از به مهمانی رفتن و یا بیرون رفتن حتماً اب و هوا را چک کنید در شرایط گرم  آب و هوایی مرطوب کننده و اسپری های ضد آب و ضد تعریق استفاده کنید و پودر فیکس کننده را حتما استفاده کنید و در در هوای سرد از اسپری مرطوب کننده و هیدرات به مقدار زیادی استفاده کنند تا به اگزما یا خشکی پوست دچار نشود

ارایش بدن و رابطه زناشویی

چگونه آرایش بدن داشته باشیم

 بیشتر خانم ها از آرایش بدن در در اتاق خواب استفاده می کنند زیرا استفاده از آرایش بدن موجب می‌شود که بدن آنها بی نقص تر دیده شود و همچنین پوست آنها صاف و درخشان تر دیده شود و همسر خود را یا شریک جنسی خود را بیشتر شیفته خود کند از قبل از رفتن به اتاق خواب خود می توانید از آرایش های بدن استفاده کنید تا بیشتر برجستگی تان دیده شود و می توانید با آرایش بدن همسر خود را شیفته خود کنید

خرید لوازم مورد نیاز ارایش بدن

 ما در این مقاله وسایل مورد نیاز برای آرایش بدن و همچنین ضرورت ها و نکاتی را در مورد انجام آرایش بدن به شما گفتیم و همچنین آرایش بدن کاملا به شما یاد داد این حال شما می توانید به صورت حرفه ای بدن خود مانند صورتتان آرایش کنید برای آرایش کردن بدن مانند آرایش کردن صورت به یکسری وسایل ها نیاز دارید که می توانید این وسایل را اگر از ساعت هفت و یک  تهیه کنید

هنوز هیچ دیدگاهی درج نشده است. شما اولین باشید!

فروشگاه اینترنتی هفت و یک، محلی برای خرید لوازم آرایشی و بهداشتی،لوازم زینتی و پوشاک مورد نیاز با قیمت مناسب است.
از ویژگیهای هفت و یک می توان به تضمین اصالت کالا، ۷ روز ضمانت بازگشت، مشاوره تخصصی و تخفیفات متنوع اشاره نمود،
سایت هفت و یک با کاربردی ساده اما قدرتمند و با محتوای بروز در سطح کلاس جهانی، تلاش نموده است رضایت خاطر شما مشتریان عزیز را فراهم آورد.
علاوه بر آن در مجله اینترنتی هفت و یک می توانید از مقالات تخصصی و آموزشی در حوزه زیبایی، سلامت و پوشاک و مد بهره مند شوید.
هدف ما ایجاد لبخند رضایت بر روی لبان شماست.

© 2018 تمام حقوق مادی و معنوی اعم از طراحی ومحتوا برای هفت‌و‌یک محفوظ است.

© 2018 تمام حقوق برای هفت‌و‌یک محفوظ است.


طرحی با از شرکت مهندسی هونام

این روزها طبیعی بودن بیش از هر چیز دیگری طرفدار دارد و کمیاب شده است . بسیاری از دختران سعی دارند که زمان زیادی را صرف آرایش کردن کنند اما بدانید که هیچ گاه صورت آرایش کرده شما به اندازه صورت طبیعی زیبا نخواهد بود اما سوال اینجاست که چگونه بدون استفاده از لوازم آرایش زیبا باشیم ؟

در این قسمت از دنیای مد نمناک 14 راهکار ساده را به شما معرفی می کنیم که بدون آرایش هم زیبا باشید. 

1. ابروهای خود را زیبا کنید

ابروها در صورت بدون آرایش بودن بیش از هر چیز دیگری مورد توجه قرار می گیرند. پس باید حالت ابروهایتان را متناسب کنید. اگر نیاز است کمی با حنا یا رنگ ابرو، آن را جلوه دهید. هنگام انتخاب رنگ مناسب حتماً باید به تناسب پوست خود دقت داشته باشید که رنگ ابرو برای پوست شما مناسب باشد. اگر ابروهای ضخیمی ندارید، بهتر است که روزانه روغن کرچک و ویتامین آ به ابروهای خود بزنید تا آنها را پرپشت تر کنید. بعد از چند هفته می توانید تغییرات قابل ملاحظه ای را در ابروهایتان مشاهده کنید. 

باید سعی کنید که چشمان خود را درشت نشان دهید. پس برای این کار می توانید موهای ان را با فرمژه فر کنید. سپس کمی ژل مخصوص به مژه بزنید و همچنین می توانید اکستنشن مژه انجام دهید تا لکه ها و تیرگی های زیر چشم را از بین ببرید.چگونه آرایش بدن داشته باشیم

اول از همه باید رژیم غذایی خود را تصحیح کنید. این سیاهی زیر چشم به دلیل کمبود آهن و ویتامین ب در بدن است. جگر و گوشت قرمز حاوی مقدار زیادی از این دو ماده می باشد. از کرم چشم برای روشن سازی زیر آن استفاده کنید که حاوی کمپرس سرد با نعناع یا چای سبز نیز کارآمد خواهد بود. 

یک لبخند زیبا می تواند امتیاز شما را تا حد زیادی بالا ببرد. بنابراین با زیباسازی آن ها به جذابیت خود اضافه کنید و از خمیر دندان های سفید کننده استفاده کنید. از مصرف بیش از حد قهوه پرهیز کنید . به یاد داشته باشید که استفاده بیش از حد از خمیر دندان نیز می تواند به دندان های شما آسیب بزند. اگر دندان های شما در حالت طبیعی و سالم رنگ تیره و یا زردی دارند، حتماً باید از سفیدکننده های دندان پزشکی استفاده کنید. 

4. لب های خود را فراموش نکنید. 

تقویت کردن ، رطوبت رسانی و لایه برداری منظم به اندازه، برای لب های شما اهمیت بسیار زیادی دارد. از بالم های لب استفاده کنید و در صورت دسترسی نداشتن به آن ها روغن زیتون و روغن های طبیعی را جایگزین کنید. یک بار در هفته لب های خود را با خمیر دندان نرم یا انگشتتان ماساژ دهید. همچنین آن ها را مرطوب کنید و از لایه برداری لب با استفاده از شکر استفاده کنید.  

رنگ موهای زشت یا موهای خشک و شکننده اثر منفی روی زیبایی بدون آرایش شما دارد و حتماً از استایل ساده اما شیک مو استفاده کنید. رنگ های طبیعی تر به کار بگیرید یا اصلا موهای خود را رنگ نکنید و به دنبال ظاهر کاملاً طبیعی باشید.

می توانید انتهای موی خود را کمی فر کنید و حالت دهید. از محصولاتی استفاده کنید که موی شما را در برابر گرمای سشوار، گرمای آفتاب و یا اتوی مو محفوظ نگه می دارد . بیش از حد از محصولات داغ و حالت دهنده مو استفاده نکنید.

روغن زیتون براقیت زیادی به موهای شما می دهد. همچنین با شوره، خشکی و دیگر مشکلات مبارزه می کند. ازعصاره های گیاهی جوشانده شده مثل بلوط برای موهای مشکی یا خرمایی و بابونه برای موهای بلوند استفاده کنید تا موهای براق تری داشته باشید.

6. عطر و رایحه مناسب انتخاب کنید:

از عطر و رایحه ای ملایم با خط بو استفاده کنید تا در طول روز روی لباستان بماند و حس خوشایندی را برای شما به وجود بیاورد. هرچه خودتا را دوست داشته باشید و سرشار از حس لذت، از بیرون هم زیبا و دل نشین به نظر خواهید رسید. 

7. ضدآفتاب بزنید.

اشعات مضر خورشید تأثیرات زیادی روی پوست شما می گذارند و باعث ایجاد چین و چروک ها می گردند و پیری زود رس را موجب می شوند. همچنین عاملی برای سرطان های پوستی می باشند ، به همین دلیل باید از ضد آفتاب با اس پی اف بالا استفاده کنید تا از پوست خود مراقبت کرده باشید. 

بسیاری از زیباشناسان بر سلامت پوست تأکید زیادی دارند و تاکید دارند که بیش از 2 بار در روز صورت خود را نشویید. بهتر است که این کار را قبل از خواب انجام دهید و همچنین صبح ها نیز می توانید با استفاده از شیر یا لوسیون صورت خود را بشویید.

مهم ترین نکته این است که با پوست خود خشن رفتار نکنید . از محصولات آرایشی ملایم استفاده کنید.

ماسک های صورت مثل ماسک رس سفید را فراموش نکنید. ماسک های تقویتی را یک بار در هفته استفاده کنید. اگر پوست حساسی ندارید، می توانید با اسکراب های مختلف لایه برداری را انجام دهید. 

9. از کرم BB استفاده نمایید:

BB کرم ترکیبی از کرم ضدآفتاب، مرطوب کننده و یک کرم پایه است که نقش بسیار موثری در افزایش زیبایی صورت دارد. این کرم ها علاوه بر محافظت از پوست باعث می شوند تا ظاهری صاف و یکدست داشته و نیازی به آرایش نباشد. 

10. به اندازه کافی بخوابید. 

خواب مناسب حداقل 7 تا 9 ساعت برای سالم نگه داشتن پوست ضروری می باشد. پس از ساعت 11 شب به رختخواب بروید زیرا بعد از گذشتن نیمه شب بدن شما شروع به تولید هورمون های اصلی زیبایی می کند که یکی از آن ها ملاتونین است. روی کمر خود بخوابید تا مشکلاتی مثل چین و چروک روی صورت شما به وجود نیاید. 

11. اعتماد به نفستان را بیشتر کنید :

خودتان را دوست داشته باشید و عشق بورزید و برای تحسین زیبایی خود به آرایش عادت نکنید. برای کشف زیبایی واقعی و طبیعی خود تلاش کنید تا اعتماد به نفستان افزایش یابد. 

12. به رژیم غذایی خود بیشتر دقت کنید.

مطالعات نشان می دهد که زیبایی پوست رابطه تنگاتنگی با مواد غذایی مورد استفاده ما دارد. ماهی، روغن سبزیجات و دانه های گیاهی و آجیل های طبیعی برای پوست مناسب هستند زیرا منبع غنی از اسید چرب ، ویتامین و کاروتن می باشند که با رادیکال های آزاد مبارزه می کنند و محصولات لبنی نیز می توانند کلید زیبایی پوست شما باشند.

13. از اسکراب استفاده کنید: 

برای رفع بی روحی و خستگی پوست صورت باید از یک اسکراب طبیعی استفاده نمایید تا سلول های مرده و آلودگی ها را از بین ببرید و باعث شادابی پوستتان شوید. 

حتماً باید رنگ مناسب لباس های خود را بدانید که در زیبا به نظر رسیدن پوست شما و پوشاندن عیب ها موثر است. پوست بدون فونداسیون و کرم پودر و پنکیک، رنگ پریده به نظر می رسد. به همین دلیل نباید این رنگ پریدگی را با رنگ های لباس بیش از حد تیره افزایش دهید و همچنین رنگ های سرد نیز ممکن است کار را بدتر کند. سفید نیز گزینه مناسبی نمی باشد. بهترین گزینه استفاده از رنگ های ملایم روشن مثل آبی یا هلویی می باشد ، البته باید رنگی را انتخاب کنید که به پوست شما بیاید و از علم رنگ شناسی کمک بگیرید.

چگونه آرایش بدن داشته باشیم
چگونه آرایش بدن داشته باشیم
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *